#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/06/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προτάσεις για μια αποτελεσματική κυβέρνηση Σαμαρά



Επί δυο χρόνια σε σειρά άρθρων στο Antinews είχαμε καταγράψει ποια πρέπει να είναι η στρατηγική εξόδου της Ελλάδας από το Μνημόνιο. Όχι όπως την αντιλαμβάνεται ο ΣΥΡΙΖΑ, με καταγγελία εδώ και τώρα, αλλά με εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων που θα αλλάξουν την ελληνική κοινωνία, την οικονομία και το πολιτικό σύστημα.

Μόνο μέσα από μεγάλες αλλαγές θα μπορέσει η χώρα να απαγκιστρωθεί από τρόικες, δουλικές συμπεριφορές και σκύψιμο του κεφαλιού. Κανείς δε λέει ότι θα γίνουμε ξαφνικά… κινεζική οικονομία. Κανείς δε λέει ότι δε θα έχουμε χρέος ή έλλειμμα. Μπορούμε όμως να έχουμε μικρότερο χρέος, μικρότερη εξάρτηση από δανεισμό, πολύ μικρότερο έλλειμμα, πρωτογενές πλεόνασμα, δυνατότητα να είμαστε αυτάρκεις, αυξημένη εξαγωγική δραστηριότητα με ελληνικά προϊόντα μοναδικά, μείωση των εισαγωγών αφού η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να παράγει ανταγωνιστικά προϊόντα.

Κύριο μέλημα της κυβέρνησης εκτός από την αποκατάσταση της ελπίδας για να ξεφύγουμε πια ως κοινωνία και ως έθνος από αυτήν την βαριά κατάθλιψη είναι η αποκατάσταση της αξιοπιστίας της χώρας στο εξωτερικό. Και τα δύο προϋποθέτουν σχέδιο κι όχι απλά διαχειριστική πολιτική. Δεν αρκούν μέτρα όπως η μείωση των φόρων ή το πάγωμα στις μειώσεις μισθών και συντάξεων. Πάνω απ’ όλα χρειάζεται μακρόπνοο σχέδιο κι όχι δωράκια της στιγμής που την άλλη μέρα κανείς δε θα θυμάται.

Αν οι ξένοι δουν ότι η χώρα έχει υπεύθυνο πρωθυπουργό, σοβαρή κυβέρνηση που δουλεύει με πρόγραμμα και σχέδιο και ένα στοιχειωδώς αξιόπιστο κράτος τότε το κλίμα στις διεθνείς αγορές θα αλλάξει άρδην.

Δείτε ένα παράδειγμα των μέτρων που έχουμε καταθέσει κατά καιρούς στο άρθρο του Κώστα Ροδινού "Η Ελλάδα μπορεί!"

Από τα μέτρα αυτά ορισμένα έχουν ήδη συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα της κυβέρνησης, όπως οι μειώσεις των φόρων, το πρόγραμμα υποδομών για τον Τουρισμό και τις μαρίνες στα νησιά, η επανεκκίνηση των μεγάλων έργων , η εξόφληση  των υποχρεώσεων του κράτους προς τον ιδιωτικό τομέα κ.α.

Από όλα τα μέτρα όμως που συμπεριλαμβάνονται στην προγραμματική συμφωνία των τριών πολιτικών κομμάτων αυτό από το οποίο εξαρτάται η υλοποίηση όλων των άλλων μέτρων και ταυτόχρονα αποτελεί το κλειδί για τις επενδύσεις και την διεθνή αξιοπιστία της χώρας είναι η πάταξη της γραφειοκρατίας. Ας ρίξει εκεί το βάρος του ο Σαμαράς κι ας τολμήσει. Μόνο κέρδη θα έχει από αυτήν την υπόθεση και ο ίδιος και η κυβέρνησή του και κυρίως η χώρα.

Για παράδειγμα, ας τολμήσει ο Α. Σαμαράς την κατάργηση της χειρότερης αλλά και πιο καίριας για την οικονομία του τόπου γραφειοκρατίας, της φορολογικής γραφειοκρατίας. Ας τολμήσει επίσης η κυβέρνηση να καταργήσει  την εξωφρενική γραφειοκρατία για την έκδοση των αδειών πολεοδομίας, για τα φωτοβολταϊκά και τόσες άλλες παραγωγικές δραστηριότητες που φρενάρονται αναίτια.

Από τα άλλα μέτρα που έχουμε προτείνει κατά καιρούς και είτε έχουν συμπεριληφθεί , είτε όχι στις προγραμματικές, δίνουμε έμφαση στα εξής:

- Να ιδρυθεί  υπουργείο Επενδύσεων, παρά τω Πρωθυπουργώ, το οποίο να αναλάβει να διεκπεραιώνει κάθε επένδυση που πληροί τις προϋποθέσεις. Ο επενδυτής υποβάλλει τα σχετικά δικαιολογητικά και από τη στιγμή που ο φάκελος είναι πλήρης, η επένδυση εγκρίνεται εντός 30 ημερών, χωρίς άλλες διατυπώσεις!

- Να καταργηθούν όλες οι Ανεξάρτητες Αρχές. Οι αρμοδιότητές τους να περιέλθουν είτε στα Ανώτατα Δικαστήρια, είτε στον έλεγχο της Βουλής.

- Να επανεξεταστούν όλες οι ΜΚΟ.

- Να καθιερωθεί υποχρεωτική διετής στρατιωτική θητεία αμέσως μετά το Λύκειο. Το μεγαλύτερο μέρος των δυνάμεων τοποθετείται για το ήμισυ της θητείας στη Βόρειο Ελλάδα (από Έβρο μέχρι Ήπειρο) και για το υπόλοιπο στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου. Για ευνόητους λόγους.

- Η Ελλάδα  να προχωρήσει ταχύτατα στην ανακήρυξη της ΑΟΖ και κατά τα πρότυπα της Κύπρου να παραχωρήσει με ταχύτατους ρυθμούς άδειες για την αναζήτηση και εξόρυξη γαιανθράκων. Με τον εντοπισμό κοιτασμάτων, τιτλοποιεί μέρος των μελλοντικών εσόδων.

- Η Κυβέρνηση να ανακοινώσει ένα σχέδιο για την μετατροπή της Ελλάδος σε Παγκόσμιο Κέντρο Εκπαίδευσης. Χωροθετεί εκτάσεις για την ανέγερση μεγάλων και σύγχρονων campuses κοντά σε Κέντρα Παγκόσμιου Πολιτισμού (Ολυμπία, Δελφοί, Δίον, Κνωσός, Στάγειρα, Δωδώνη, Ιθάκη κ.λ,π) και προσκαλεί μερικά από τα κορυφαία Πανεπιστήμια του Κόσμου να έρθουν στην Ελλάδα προσφέροντας ένα ελκυστικό πακέτο κινήτρων.

- Να επεκταθούν με ταχείς ρυθμούς οι επεκτάσεις των σχεδίων πόλεως με αποτέλεσμα να αυξηθεί η αξία της ακίνητης περιουσίας που εντάσσεται στα σχέδια.

- Επειδή το κύρος της χώρας στο εξωτερικό έχει τρωθεί και χρειάζεται σκληρή δουλειά, χρειάζεται ένας  μέτρ της επικοινωνίας που κατέχει το αντικείμενο,  π.χ. όπως ο George Στεφανόπουλος, που χειρίστηκε τα επικοινωνιακά του Κλίντον. Θα μπορούσε να οριστεί  κάτι σαν υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της Ελλάδος! Είτε σε ρόλο υπουργού (αν δεν υπάρχουν κωλύματα) είτε σε ρόλου Συμβούλου του Πρωθυπουργού. Και να τον στείλουμε  να αλωνίζει τον κόσμο!

Λειτουργία της κυβέρνησης και του Γραφείου του Πρωθυπουργού

Όπως ο ίδιος ο Α. Σαμαράς κατέστησε σαφές στη  πρώτη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, μπορεί να είναι αυτή μια κυβέρνηση τριών κομμάτων με συγκεκριμένη προγραμματική σύγκλιση, όμως αυτός που κυβερνά την χώρα είναι ο Πρωθυπουργός. Αυτός έχει την ευθύνη κι αυτός θα τεθεί στην κρίση του ελληνικού λαού στις επόμενες εκλογές. Δεν γνωρίζουμε αν υπάρχουν ιδιαίτερες συμφωνίες μεταξύ των τριών πολιτικών αρχηγών για την διακυβέρνηση, όμως είναι σαφές ότι αν δεν τηρηθούν οι παρακάτω κανόνες λειτουργίας, τότε θα έχουμε μια επανάληψη της ακυβερνησίας Παπαδήμου:

1. Την πολιτική τη χαράσσει το Γραφείο του Πρωθυπουργού.

2. Το Υπουργικό Συμβούλιο την επικυρώνει

3.  Οι υπουργοί την υλοποιούν εντός συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων.

4. Το γραφείο του Πρωθυπουργού είναι το επιτελικό όργανο άσκησης πολιτικής. Παρακολουθεί, επιβλέπει, παρεμβαίνει, ελέγχει, ώστε να γίνονται όλα εγκαίρως.

5. Το Γραφείο του Πρωθυπουργού είναι επιτελείο μάχης. Πρέπει λοιπόν να αποκτήσει λειτουργίες ανάλογες με εκείνες, για παράδειγμα, του επιτελείου του Λευκού Οίκου.

6.  Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στο συντονισμό της επικοινωνίας, για να μην επαναληφθούν τα γνωστά φαινόμενα του παρελθόντος.   Το πρόσωπο είτε η ομάδα που θα τα αναλάβει πρέπει να έχει τη συνολική ευθύνη της επικοινωνιακής πολιτικής της κυβέρνησης: ΕΡΤ, ΑΠΕ, Γραφεία Τύπου επιμέρους υπουργείων θα υπάγονται στην άμεση εποπτεία του και τίποτα δεν θα γίνεται χωρίς την έγκριση του.

Κοινοβουλευτική Ομάδα

Οι βουλευτές οφείλουν να αναλογιστούν την ευθύνη που έχουν απέναντι στην πατρίδα και την παράταξη που τους ανέδειξε και να δραστηριοποιηθούν.  Οφείλουν, να επισκέπτονται τουλάχιστον 4 ημέρες το μήνα το τόπο της εκλογικής τους περιφέρειας. Όχι στις πρωτεύουσες των νομών. Όχι με τους παρατρεχάμενους και να αναλώνονται σε συζητήσεις και δημόσιες σχέσεις, αλλά να τολμήσουν να πλησιάσουν τους απλούς πολίτες. Σεμνά και ταπεινά.

Πρέπει, τέλος, να ανατεθεί στους βουλευτές έργο στην εκλογική τους περιφέρεια και να πάψουν για λίγο να αποτελούν αργόσχολους θαμώνες της πλατείας Κολωνακίου με μόνη ενασχόληση τις συνωμοτικές συζητήσεις για το πολιτικό μέλλον του Αρχηγού.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οικαδεκοντούτης avatar
    Οικαδεκοντούτης 24/06/2012 08:30:37

    "Η Κυβέρνηση να ανακοινώσει ένα σχέδιο για την μετατροπή της Ελλάδος σε Παγκόσμιο Κέντρο Εκπαίδευσης. Χωροθετεί εκτάσεις για την ανέγερση μεγάλων και σύγχρονων campuses κοντά σε Κέντρα Παγκόσμιου Πολιτισμού (Ολυμπία, Δελφοί, Δίον, Κνωσός, Στάγειρα, Δωδώνη, Ιθάκη κ.λ,π) και προσκαλεί μερικά από τα κορυφαία Πανεπιστήμια του Κόσμου να έρθουν στην Ελλάδα προσφέροντας ένα ελκυστικό πακέτο κινήτρων."
    Και μόνο αυτό αν γίνη η Ελλάς θα ανακτήση τον αυτοσεβασμόν της και τον ειδικού βάρους ιεροφαντικό ρόλον της... όποιος δε το κατορθώση θα περάση στην ιστορία ως αναγεννητής του έθνους και μέγας "συμβολιστής".

  2. ap avatar
    ap 24/06/2012 09:20:40

    Αν δεν μειωθεί το κράτος, δηλαδή α) η τεράστια κρατική μηχανή με τις διευθύνσεις και τους υποδιευθυντές χωρίς αντικείμενο και υφιστάμενους, β) η πληθώρα των ΔΕΚΟ, κρατικών ιδρυμάτων και λοιπών ευρηματικών μηχανισμών που αποτρέπουν και υποκαθιστούν την ιδιωτική πρωτοβουλία, και γ) οι υδροκέφαλοι ΟΤΑ που παριστάνουν τους επιχειρηματίες με τα λεφτά των πολιτών και χωρίς ρίσκο, ΟΛΑ τα υπόλοιπα είναι ωραίες εκθέσεις ιδεών για μαθητές γυμνασίου.

  3. Iωάννης33 avatar
    Iωάννης33 24/06/2012 09:38:05

    Τι κρίμα που όλα αυτά θα συναντούν εμπόδια σε εκείνη την προτασούλα"...Το Υπουργικό συμβούλιο τα επικυρώνει"
    Πάταξη της γραφειοκρατίας σημαίνει οτι η δουλειά μπορεί να γίνει και με λιγότερους υπαλλήλους.Το οποίο είναι αντίθετο με τις προγραμματικές συμφωνίες.
    Επεκτάσεις σχεδίων στις πόλεις σημαίνει μείωση αξίας στα υφιστάμενα ακίνητα.Δηλαδή τεράστιες ΟΤΑικές διαφωνίες και αντιδράσεις πολιτών.
    Πάντως,διευκρινίζω οτι αρκετές προτάσεις είναι πολύ σωστές αλλά ανέφικτες

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Iωάννης33 24/06/2012 10:00:28

      Καμία σχέση η πληθώρα των ΔΥ με τη γραφειοκρατία. Τώρα απλά δεν γίνεται δουλειά. Με πάταξη της γραφειοκρατίας και σωστή διαχείριση (μεταθέσεις-μετατάξεις) του υπάρχοντος προσωπικού, το Δημόσιο μπορεί να πάει σφαίρα.

      • Γιάννης Μ. avatar
        Γιάννης Μ. @ TopGunZ 24/06/2012 10:41:21

        Είναι σαν να έχεις ένα παλιό αυτοκίνητο και πιστεύεις ότι αν του αλλάξεις κινητήρα, ζαντολάστιχα, εξάτμιση, προσθέσεις κάποιες αεροτομές και κάμποσα ακόμα θα βελτιώσεις τις επιδόσεις του. Σίγουρα δεν είναι εποχή για απολύσεις αλλά η σακαράκα ότι και να κάνεις σακαράκα θα παραμείνει και θα έχεις ξοδέψει τόσα, όσα θα μπορούσες να πάρεις ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Αν δεν αλλάξεις όχημα μεγάλες μεταβολές δεν πρέπει να περιμένεις. Ο ap πιο πάνω συνοπτικά είπε μερικά σημαντικά στοιχεία

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Γιάννης Μ. 24/06/2012 12:17:11

          Ναι, εξηγώ πιο κάτω τι εννοούσα. Θέτετε μεγάλο ζήτημα με την εκπαίδευση και κατάρτιση του υπάρχοντος προσωπικού, είναι αλήθεια...

        • Γιάννης Μ. avatar
          Γιάννης Μ. @ Γιάννης Μ. 24/06/2012 14:41:42

          για να μην γίνονται παρανοήσεις όταν μιλώ για σύγχρονο όχημα αναφέρομαι στην ανάγκη ανασύστασης της δημόσιας διοίκησης ώστε να ανταποκρίνεται στα σύγχρονα πρότυπα των χωρών της ΕΕ

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Γιάννης Μ. 25/06/2012 01:14:28

          Ας προτείνουμε κάτι πιό ταιριαστό στην περίπτωσή μας (λεφτά για επενδύσεις ΠΟΛΥ μετρημένα, χρόνος ακόμα λιγότερος):
          Αν κάνουμε "επενδύσεις σε έργα υποδομής" και, αφού, λόγω ευρώ και ελλείψεως δασμών, ένα καλό αυτοκίνητο κοστίζει λιγότερο από ένα μέτριο δωμάτιο διαμερίσματος, θα καταλήξουμε να θερμαίνουμε την ... Γερμανική οικονομία. Συνεπώς, πρέπει να ακολουθήσουμε άλλο δρόμο: Αφού "χαρτογραφήσουμε" ποιές ΑΚΡΙΒΩΣ επιχειρήσεις μας λείπουν για να πετύχουμε ΥΨΗΛΕΣ ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΑΞΙΕΣ, να επιδοτήσουμε ΜΟΝΟΝ αυτές, με τα λιγοστά διαθέσιμα της Οικονομίας μας και μάλιστα χωρίς 'μη κερδοσκοπικές" εταιρείες "αναπτυξιακής διαχειρίσεως", γιατί, τελικά, τα περισσότερα και ΑΜΕΣΑ λεφτά, αυτές τα τρώνε. Μια επιτροπή επιμελητηριακών εκπροσώπων και καποιων υπηρεσιακών αρμοδίων αρκεί. Χωρίς ιδιαίτερο κόστος.

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ ΠΗΛΕΑΣ 25/06/2012 01:17:02

            Το "κρέμασα" λάθος. Ήταν σχόλιο για την ανάρτηση, όχι για τον Γιάννη.

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Γιάννης Μ. 25/06/2012 01:21:01

          Γιάννη μου, αν τα κάνεις όλα αυτά σε ένα παλιό αμάξι -και ξέρεις τι κάνεις- σίγουρα θα γίνει δυναμίτης.
          Κακό παράδειγμα...

      • Iωάννης33 avatar
        Iωάννης33 @ TopGunZ 24/06/2012 10:48:22

        Βεβαίως και έχει σχέση.Επιμένω.Ολες οι υπηρεσίες διαμαρτύρονται για φόρτο εργασίας και έλλειψη προσωπικού.Οσο για τις μεταθέσεις-μετατάξεις,είναι μια πολυ δύσκολη,χρονοβόρα και επίπονη υπόθεση.Σκέψου οτι ο καθένας ΔΥ,έχει απο πίσω ένα μπάρμπα που θα πιέζει αναλόγως.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Iωάννης33 24/06/2012 12:11:07

          Δεν κατάλαβες αγαπητέ. Εγώ διαφωνώ με τη λογική ότι αν καταπολεμηθεί η γραφειοκρατία θα χρειάζονται λιγότεροι ΔΥ. Ίσως και να είναι έτσι, αλλά όταν τώρα δε φτάνουν, με την πάταξη της γραφειοκρατίας να είναι όσο παραγωγικοί πρέπει οι υπάρχοντες. Ναι, ενδέχεται τελικά να είναι και πλεονασματικοί, αλλά ενδέχεται, όχι θέσφατο. Εννοείται πως συμφωνούμε για το γραφειοκρατία.

          • nestrom avatar
            nestrom @ TopGunZ 24/06/2012 18:14:54

            Θες ένα παράδειγμα?
            Όλοι πλέον υποβάλλουμε μόνοι μας φορολογική δήλωση ή με τον λογιστή μας και η εκκαθάριση γίνεται αυτόματα.
            Τι χρειάζονται επομένως όλοι αυτοί οι καλοπληρωμένοι υπάλληλοι? "Να απολυθούν" είναι η απάντηση. Και να ξέρεις ότι έχουν τέτοια βιωσιμότητα που θα είναι οι τελευταίοι που θα πεινάσουν.

            Να θυμάσαι ότι κάθε φορά που βάζεις βενζίνη στα 1,75 πληρώνεις αργόσχολους.

  4. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 24/06/2012 09:54:49

    Καλημέρα. Πολύ σωστά όλα όσα αναφέρετε. Πρέπει να σταλεί επίσης άμεσα το μήνυμα στην κοινωνία, του νέου ύφους και ήθους που οφείλει να χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη κυβέρνηση, μέσω της καθημερινής πρακτικής και του προσωπικού παραδείγματος των συμμετεχόντων σ΄ αυτήν. Η πραγματικότητα που βιώνει ο μέσος πολίτης είναι σκληρή και δυσβάσταχτη και δεν πρόκειται να συγχωρεθεί κανενός είδους αλαζονική, μαριαντουανετική συμπεριφορά, από κανέναν. Όπως πολύ σωστά τους το επεσήμανε ήδη και ο Πρωθυπουργός, θα κριθούν μεν εκ του αποτελέσματος, όμως για όλους εμάς, πριν φτάσουμε να κρίνουμε το αποτέλεσμα, είναι εξ΄ ίσου σημαντικό να εισπράττουμε σε καθημερινή βάση το μήνυμα της ειλικρινούς, ανυστερόβουλης και ευσυνείδητης προσφοράς αυτών που μας ζήτησαν να ασκήσουν την εξουσία για λογαριασμό μας. Σεμνότητα, ήθος, συνέπεια. Έτσι μόνο θα παραχωρηθεί και εκείνο το διάστημα ΄΄ανοχής΄΄ μας , ώστε να υπάρξει το χρονικό περιθώριο παρουσίασης ικανοποιητικού αποτελέσματος της όλης προσπάθειας. Η ‘’σχέση΄΄ εμπιστοσύνης πρέπει να κτίζεται καθημερινά ΚΑΙ μέσω προσωπικών υπερβάσεων (υπέρβαση φιλοδοξιών, προσωπικών αδυναμιών και φυσικών δυνάμεων ακόμα). Σε αυτή την προσπάθεια, μπορεί να προσφέρει μονάχα αυτός που θα κινείται από ισχυρά αισθήματα ευθύνης και διάθεση ανιδιοτελούς υπερπροσφοράς. Όποιος δεν μπορεί, να αποσύρεται ΑΜΕΣΑ και να αντικαθίσταται. Είναι αδιανόητο ετούτη η χώρα να μην διαθέτει τελικά, 100 άτομα που έχοντας γνώσεις, ικανότητες και ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, να είναι συγχρόνως και διαθέσιμα σε συστράτευση υπέρ του κοινού καλού. Δεν είναι ετούτη η κυβέρνηση ίδια, ούτε καν παρόμοια με καμιάν άλλη από αυτές που γνωρίσαμε τα τελευταία 30 χρόνια…. Αν μιλάμε για εθνική προσπάθεια και όχι για άλλη μία φαιδρή πασαρέλα φθηνών και αναλώσιμων πολιτευτάδων…. Για την ώρα, αυτό που με κάνει αισιόδοξη, είναι η αποφασιστικότητα που εισέπραξα από τα πρώτα λόγια του κ. Α.Σαμαρά στην κυβερνητική του ομάδα, καθώς και το προσωπικό του ύφος και ήθος που σίγουρα θα απαιτήσει να ενστερνιστούν οι συν αυτώ….. Μετά τους προδότες Σημίτη και ΓΑΠ (καθώς και τα ελεεϊνά επιτελεία των προθύμων αχρήστων συνενόχων-συνεργών τους) που προηγήθηκαν, (χωρίς να παραβλέπουμε και την ανόητη, υστερόβουλη και μίζερη συμβολή διά της ψήφου του Ελληνικού λαού, που τους όπλισε), μοιάζει με ‘’θαύμα’’ το αυτονόητο!!!! Ένας ΕΛΛΗΝΑΣ Πρωθυπουργός, που θα εργάζεται αμετακίνητα και αδιαπραγμάτευτα για τα δίκαια της ΕΛΛΑΔΑΣ και των ΕΛΛΗΝΩΝ. Ας το ερμηνεύσουμε λοιπόν ποιητικά : ‘’Ουτοπία; Μπορεί. Γιατί όχι; Μια εκδοχή ανάμεσα στις άλλες είναι κι αυτή, μόνο που έχει λιγότερες πιθανότητες''. .....ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ

  5. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 24/06/2012 09:58:57

    Πολύ καλές οι προτάσεις και ευχόμαστε όλοι να έχει τη δύναμη ο νέος πρωθυπουργός να τις εφαρμώσει. Όμως υπάρχουν πολλά προβλήματα και δυσκολίες (http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2630.aspx), οι οποίες δεν θα του το επιτρέψουν τόσο εύκολα. Όσο μένει το ΔΝΤ στην Ελλάδα, πιστεύω πως δεν υπάρχει μέλλον.

  6. TopGunZ avatar
    TopGunZ 24/06/2012 10:06:23

    Μια μικρή μόνο επισήμανση, η γραφειοκρατία στα φωτοβολταϊκα δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη (πλέον), εκεί είναι άλλα τα κωλύματα, σε ότι αφορά τουλάχιστον τα μεγάλα. Επειδή πρόκειται για επιδοτούμενες επενδύσεις που "ματώνουν" τον κρατικό κορβανά πρέπει να γίνει μια διαφοροποίηση στην προσέγγισή τους, κυρίως στο οικονομοτεχνικό-φορολογικό κομμάτι. Τα μικρά (στέγες) έχουνε περισσότερο πρακτικό ενδιαφέρον, αλλά για τη βιωσιμότητα του εγχειρήματος (και των εκατοντάδων επιχειρήσεων που ασχολούνται με αυτό) χρειάζονται αλλαγές.

  7. Ηλίας avatar
    Ηλίας 24/06/2012 10:51:08

    Με την εξαίρεση της απαράδεκτης πρότασης για διετή (!!!!) στρατιωτική θητεία, όλες οι άλλες μια χαρά.

    • Scarface avatar
      Scarface @ Ηλίας 24/06/2012 12:47:26

      Το ιδανικο για εμενα θα ηταν στρατευση στα 18 για 12 μηνες και παραμονη σε "ενεργη" εφεδρεια για μια πενταετια (οσο κρατουν και οι σπουδες).
      Με τον ορο "ενεργη" εννοω να παρουσιαζεται ο εφεδρος στη μοναδα του καποια σαββατοκυριακα το χρονο για διατηρηση των στρατιωτικων του δεξιοτητων, καθως και τη συμμετοχη του σε μια μεγαλη ασκηση το χρονο. Και φυσικα ουσιαστικη εκπαδευση, και κατα τη διαρκεια της θητειας και της εφεδρειας, οχι αυτο που γινεται τωρα.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Scarface 24/06/2012 13:15:00

        Τέλεια. Για 5 χρόνια μετά την απόλυση ο όποιος εργοδότης θα γνωρίζει ότι ανά πάσα ώρα και στιγμή θα του παίρνουν μια φορά τον χρόνο τον υπάλληλο για στρατιωτικές ασκήσεις. Φοβερή προοπτική για την επαγγελματική αποκατάσταση των άρτι απολυθέντων από τον στρατό.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Ηλίας 24/06/2012 12:51:10

      Υπάρχουν και κάποιοι που υπηρέτησαν 28 μήνες.
      Δεν κατάλαβα γιατί είναι πολλοί οι 24!
      Μια χαρά είναι και μπορεί να αξιοποιηθούν δημιουργικά, αλλά ποιός θα το τολμήσει;

      • GO avatar
        GO @ Αδέξιος Δεξιός 24/06/2012 12:54:22

        Άλλες οι συνθήκες τότε κληρούχα(;).

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Αδέξιος Δεξιός 24/06/2012 13:11:12

        Υπάρχουν και άλλοι που υπηρέτησαν για 36 μήνες. Οπότε ας υπηρετούμε καμιά τριετία-τετραετία. Λες και δεν υπάρχει κάτι πιο χρήσιμο που μπορεί να κάνει ο νέος Έλληνας από το να βαράει ατελείωτες σκοπιές ακόμα και σε μονάδες που έχουν κάμερες. Η ανικανότητα των ιθυνόντων να δημιουργήσουν έναν αξιόμαχο και επαρκή σε έμψυχο δυναμικό και υλικοτεχνική υποδομή στρατό, δεν σημαίνει ότι δικαιολογείται ο αποκλεισμός από κάθε κοινωνική και επαγγελματική δραστηριότητα νέων ανθρώπων για μια ολόκληρη διετία, ιδίως κάτω από τις συνθήκες που αυτή συντελείται στον ελληνικό στρατό, δηλαδή κάτω από συνθήκες απόλυτης βαρεμάρας, απραξίας και ατελείωτης βλακείας των περισσότερων από τους αξιωματούχους. Η διάρκεια ποτέ και πουθενά δεν υποκατέστησε το αξιόμαχο των ενόπλων δυνάμεων - παρά μόνο εν καιρώ πολέμου - και κάθε τέτοια πρόταση δείχνει μια εντελώς κοντόφθαλμη προσέγγιση του προβλήματος που δεν έχει να εισφέρει απολύτως τίποτα στη συλλογιστική γύρω από το πώς πραγματικά θα βοηθήσουμε τις ένοπλες δυνάμεις να επιτελέσουν ουσιαστικά και αποτελεσματικά την αποστολή τους.

        • Γρύνη avatar
          Γρύνη @ Ηλίας 24/06/2012 15:35:01

          το να παίξουμε την κολοκυθιά, 12-18-24 μηνες δεν νομιζω οτι βοηθαει στο διαλογο!
          18 μηνες ακριβως μετα το λυκειο για τους ανδρες και 12 μηνες κοινωνικης προσφορας για τις γυναικες!
          οσο για την πενταετια ενεργους εφεδρειας ειναι σωστη!
          οι εργοδοτες μπορει να έχουν μπονους για προσλήψεις νεων σε ενεργο στρατιωτικη εφεδρεια!!!
          ολα λυνονται αν το επιθυμουμε πραγματικα και αν φυγουμε λιγο απο τη βολεψη μας για το εθνικο συμφερον, που τελικα ειναι ιδιωτικο συμφερον!!!

          • Ηλίας avatar
            Ηλίας @ Γρύνη 24/06/2012 16:42:31

            Όπως κι αν το ονομάσετε, δεν νοείται σε μια πολιτισμένη χώρα δέσμευση και πλήρης αποκλεισμός του προσώπου για ενάμιση ή δύο χρόνια ή και περισσότερο. Είναι αδιανόητο ένας άνθρωπος να υποχρεούται να εγκαταλείπει κάθε άλλη δραστηριότητα πέραν του χρόνου που είναι απολύτως αναγκαίος για τη στρατιωτική εκπαίδευση - και ο οποίος πρακτικά δεν ξεπερνά τους λίγους μήνες, μια και όλα τα υπόλοιπα είναι για να γεμίζουν οι σκοπιές και για να έχουμε τσάμπα καθαρίστριες. Εκεί θα έπρεπε να επικεντρωθούμε, δηλαδή στο πώς θα διορθώσουμε αυτά, και όχι να προτείνουμε κενότητες, όπως το να κρατάμε έναν νέο άνθρωπο για ενάμιση ή δύο χρόνια μέσα σε ένα στρατόπεδο.

      • Απορών avatar
        Απορών @ Αδέξιος Δεξιός 25/06/2012 00:30:14

        Θα πρέπει να σοβαρευτούμε λίγο σε αυτή τη χώρα. Οποιαδήποτε αύξηση της θητείας είναι αστεία χωρίς να προηγηθεί το κλείσιμο των περισσότερων άχρηστων στρατοπέδων που υπάρχουν ανά την επικράτεια για να βολεύεται το μόνιμο προσωπικό και να κάνουν τα ρουσφέτια τους οι βουλευτάδες χωρίς καμμία αποτρεπτική αξία.
        Επιπλέον, η τεράστια οροφή στρατεύματος υπάρχει μόνο και μόνο για να είναι δυνατή η βαθμολογική εξέλιξη των αξιωματικών. Ας αυξήσουν τους μισθούς τους, δεν είναι δυνατόν να κρατάνε χαμηλά τους μισθούς και για να αυξηθούν να πρέπει να έχουν τεράστια οροφή στρατεύματος και να χρειάζεται να αυξάνουν τη θητεία.
        Αναδιοργάνωση του στρατού χρειάζεται και δυνάμεις ταχείας επέμβασης. Η θητεία δεν έχει καμμία σχέση με την αποτρεπτική δύναμη της χώρας, 6 μήνες είναι υπέραρκετοι.
        Δεν θα διαφωνούσα όμως με ένα μοντέλο τύπου Ελβετίας όπου όλοι θα είμασταν μέχρι κάποια ηλικία πολίτες / οπλίτες αλλά αυτό δεν θα επηρέαζε αρνητικά την επαγγελματική μας εξέλιξη. Π.χ. ένα σαββατοκύριακο κάθε εξάμηνο ή ένα απόγευμα το μήνα θα μπορούσαμε να μετεκπαιδευόμαστε και να χρεωνόμασταν και όπλο στο σπίτι. Αλλά η θητεία άνω του εξαμήνου είναι χαμένος χρόνος, αφήστε που θεωρώ ότι καταστρέφει τους ανθρώπους και μετά από αυτή οι περισσότεροι συνηθίζουν στο δημοσιουπαλληλίκι και το καθισιό (όσοι πήγαμε σχετικά πρόσφατα ξέρουν τί εννοώ)...

  8. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 24/06/2012 11:02:33

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

    Σκοπός να δημιουργηθεί ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (θέση) ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ (σκέψεις).

    Προτείνουμε να δημιουργηθούν 7+2 =9 Ακαδημίες σπουδών (εργαστήρια σπουδών –έρευνας) κυρίως αρχαιοελληνικού πολιτισμού συν ορθόδοξου συν Βυζαντινού.
    ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
    1)Κνωσός
    1)Αρχαιά Ολυμπία
    3)Δελφοί
    4)Μαραθώνας
    5)Δωδώνη Ιωαννίνων
    6)Αιανή Κοζάνης
    7)Βεργίνα
    8)Παγκόσμιο διορθόδοξο κέντρο στην νήσο Αμουλιανή Χαλκιδικής (δίπλα στο Άγιον Όρος)
    9)Διδυμότοιχο Θράκης (κέντρο Βυζαντινού πολιτισμού) λόγω γειτνίασης με την Κωνσταντινούπολη.

    Στις πρώτες 7 ακαδημίες να διδάσκονται μαθήματα όπως ιστορία ,φιλοσοφία,δράμα της αρχαιοελληνικής περιόδου από αρχαιολόγους ,ιστορικούς, αρχιτέκτονες κλπ.

    Στις ακαδημίες αυτές θα φιλοξενούνται εκπαιδεύονται Έλληνες φοιτητές καθώς επίσης και φοιτητές ξένων χωρών ειδικά την θερινή περίοδο που είναι και περίοδος τουρισμού της χώρας μας.

    Σκοπός των ακαδημιών να είναι ΠΟΛΟΣ ΕΛΞΗΣ ειδικά για τους φοιτητές ξένων χωρών στον τομέα παιδείας ,πολιτιστικής εικόνας της χώρας και μέσω αυτών να προβάλεται και η σημερινή Ελλάδα με σκοπό την ενίσχυση του τουρισμού.

    Οι φοιτητές Έλληνες και ξένοι θα προωθούν τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό μέσα και έξω από την χώρα.

    Κάθε ακαδημία να σχεδιαστεί έτσι ώστε να διαθέτει χώρους ξενοδοχειακής υποστήριξης τουλάχιστον 100 φοιτητών ,να μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες παιδείας(βιβλιοθήκες),διδασκαλίας (κατάλληλες αίθουσες),τεχνολογικό εξοπλισμό προβολής εικόνων μέσα και έξω από την ακαδημία ,υπηρεσίες ύπνου για 100 ανθρώπους ανά περίοδο εκπαίδευσης (μέσος χρόνος περιόδου 15-20 ημέρες) ,να περιλαμβάνει χώρους φαγητού για να προωθούνται τα τοπικά γεωργικά και κτηνοτροφικά προιόντα ή προιόντα αλιείας (γενικά προιόντα μεσογειακής διατροφής).

    Να υπάρχουν χώροι άθλησης .

    Καθώς επίσης να κατασκευαστούν και θέατρα μικρής κλίμακας (εως 2000 άτομα) στα οποία την θερινή περίοδο θα προβάλονται θεατρικές παραστάσεις στηριζόμενες στον αρχαιοελληνικό πολιτισμό (δράμα, κωμωδία κλπ).

    Και οι 9 ακαδημίες να συνδέονται μεταξύ τους και συγχρόνως με το διαδίκτυο έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να παρακολουθεί τα μαθήματα και μέσω διαδικτύου με μικρό κόστος.

  9. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 24/06/2012 11:07:45

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑΣ

    Ο Ελληνικός μύθος θέλει ο θεός Δίας (Ζεύς) να μεγαλώνει από μικρό παιδί τρεφόμενος με γάλα αίγας(κατσίκας) .

    Ο πρόεδρος κύριος ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ στην συνάντηση του με τους Έλληνες κτηνοτρόφους είπε Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ .
    Επομένως χρειάζονται σχέδια αναζωογοννησης της κτηνοτροφίας .

    Προτείνουμε μία ζώνη (γεωγραφικά) που να ξεκινάει από τους Νομούς Γρεβενών-Κοζάνης-Λαρίσης και να καταλήγει στα Πιέρεια –Όλυμπος.

    Το κέντρο βάρους του κτηνοτροφικού άξονα να είναι οι οικισμοί Παλιοχώρι Γρεβενών –Δεσκάτη –Ελασσώνα –Λιβαδερό –Λιβάδι –Σαραντάπορο –Κορυφή Πιερείων – Κορυφή Ολύμπου (ΖΩΝΗ ΝΕΑΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑΣ ).

    Απαιτούνται ειδικές παρεμβάσεις .
    1)Η γεωγραφική αυτή ζώνη να κηρυχθεί ζώνη βοσκοτόπων

    2)Να δημιουργηθεί με έδρα το Λιβάδι Λαρίσης ή το Λιβαδερό Κοζάνης ΣΧΟΛΗ –ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΕΩΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ

    3)Στην βάση αυτής της ‘νέας γενιάς’ κτηνοτροφίας μπορούν να ιδρυθούν ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ (όπως πχ ‘φαρμακευτικές σκόνες γάλακτος’ για την διατροφή των μικρών παιδιών ηλικίας 1-3 ετών.ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟΠΩΛΟΥΝ ΟΙ ΟΛΛΑΝΔΟΙ .’Ενώ ο Ελληνικός μύθος του Δία που τρεφόταν με γάλα αίγας (κατσίκας) ξεχάστηκε από τους νέο Έλληνες.

    4)Στην κορυφή των ΠΙΕΡΕΙΩΝ να δημιουργηθεί ζώνη τουριστικής αξιοποίησης με βάση τον Ελληνικό μύθο τα Πιέρεια Όρη ήταν το βουνό των Μουσών του θεού Απόλλωνα.Προτείνουμε να γίνουν έργα αξιοποίησης χειμερινού τουρισμού .

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 24/06/2012 11:12:45

      !!!!!!!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ TopGunZ 24/06/2012 11:52:34

        Η καθετοποίηση της παραγωγής είναι μείζονος σημασίας. Η δυνατότητα των παραγωγών να μπορούν οι ίδιοι να μεταποιούν και μεταπωλούν τα προιόντα τους οδηγεί σε αυξημένη βιωσιμότητα του επαγγέλματός τους και φυσικά σε καλύτερες τιμές, αφού τα ενδιάμεσα "βήματα" υπάγονται στην ίδια επιχειρηματική μονάδα. Οι (καλώς εννοούμενοι) συνεταιρισμοί ή κάποια νέα μορφή αγροτικής εταιρικής οργάνωσης θα μπορούσαν να μεγιστοποιήσουν την απόδοση της κτηνοτροφικής παραγωγής. Επίσης, η διάχυση πραγματικής εκπαίδευσης, σε τεχνικό/πρακτικό επίπεδο είναι πολύ σοβαρή ιδέα. Περιμένουμε κι άλλες προτάσεις!

    • adidrust avatar
      adidrust @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 24/06/2012 11:28:35

      η Γεωργική Σχολή Λάρισας, θα έπρεπε να είναι η top και πιο καινοτόμος σχολή στην Ευρώπη όλη. Τόσες δεκαετίες λειτουργίας και τόσες χιλιάδες παιδιά (ορφανά, φτωχά, προσφυγόπουλα, ντόπια κτλ) έχουν περάσει από εκεί και έχουν δημιουργήσει στη ζωή τους με τις γνώσεις και την παιδεία που πήρανε από εκείνο το πανέμορφο μέρος. Η Σχολή είναι εδώ και πολύ καιρό στην παρακμή...αλλά μπορεί να ξαναγεννηθεί και να πάρει ανταγωνιστικό και -γιατί όχι- πρωτοπόρο και καινοτόμο ρόλο.

      Δημιουργία και καινοτομία. Ξυπνάτε εκεί στη Λάρισα και δείτε πέρα από τον freddo.

  10. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 24/06/2012 11:43:37

    Η παραγωγή πρωτογενούς τομέα πρέπει να προσανατολιστεί σε ανταγωνιστικά γεωργικά προιόντα συνδιάζοντας μεθοδους παραγωγής χαμηλού κόστους,περιβαλλοντικά φιλικές και κοινωνικά αποδεκτές.


    Η παραγωγή συμβατικών προιόντων με εφαρμογή συστημάτων ολοκλρωμένης διαχείρησης ποιοτικών,τυποποιημένων και πιστοποιημένων προιόντων μπορεί να αποτελέσει σημαντική προτεραιότητα και εναλλακτική λύση στην πρωτογενή παραγωγή.

    Αντιμετωπιση της χαμηλής ανταγωνιστικοτητας του πρωτογενούς τομέα με χαμηλό κόστος παραγωγής και διάθεσης των προιόντων,υψηλή προστιθέμενη αξία στο προιόν ,ανάπτυξη του τομέα της τυποποίησης,συσκευασίας και δυνατότητα προώθησης του προιόντος στις ξένες αγορές.

    Ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα για την δημιουργία εισοδημάτων και απασχόλησης στις αγροτικές περιοχές.(Σημαντικότερα προιόντα αγροδιατροφικού τομέα αφορούν ζώντα ζώα,κρέατα,γάλα,αυγά,ψάρια,δημητριακά ,φρούτα ,λαχανικά,ζάχαρη,κακάο,καφές,μέλι,τσαι,μπαχαρικά,τρόφιμα,ποτά έλαια,λίπη).


    Στήριξη μικρών επιχειρήσεων που παράγουν τρόφιμα υπο μορφή οικοτεχνιών και βιοτεχνιών στις αγροτικές περιοχές.Για αυτές τις επιχειρήσεις απαραίτητη η ανάπτυξη τους σε τεχνολογικό επίπεδο,επίπεδο κατάρτησης στελεχών ώστε να συμβάλουν σημαντικά στην απασχόληση στις αγροτικές περιοχές,στην διατήρηση των παραδοσιακών τροφίμων και στην ποικιλία της διατροφής.Πρέπει να φροντίσουν ώστε τα προιόντα να μην υστερούν σε προστιθέμενη αξία και χρειάζεται στήριξη για θέματα υιοθέτησης και ανάπτυξης καινοτομιών ,τεχνολογικού εκσυγχρονισμού,βελτίωση της ποιότητας,της υγιεινής και ασφάλειας των προιόντων.Ενίσχυση των ελέγχων που θα τις διασφαλίσουν.



    Αξιοποίηση πλεονεκτημάτων που συνίστανται σε ευνοικές κλιματολογικές συνθήκες καθ’όλο τον χρόνο στις περισσότερες περιοχές της χώρας και ποικιλία μικροκλιμάτων.

    Παραγωγή προιόντων που ανταποκρίνονται στην ποικίλη και αυξανόμενη ζήτηση και στις απαιτήσεις της εγχώριας και διεθνούς αγοράς.

    Ανάπτυξη υποδομών γεωργίας και δασοκομίας με στόχο την υψηλότερη ανταγωνιστικότητα και προσέλκυση επενδύσεων.

    Στήριξη παραγωγής προιόντων όπως τοπικά προιόντα,ειδικού τύπου και τεχνολογίας,υψηλής ποιότητας (ρόλος μάρκετινγκ).

    Εφαρμογή μέτρων για την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας,εισαγωγή καινοτομίας ,τεχνολογική αναβάθμιση επιχειρήσεων,στήριξη της επιχειρηματικότητας,ενίσχυση της απασχόλησης μέσω ανάπτυξης μικρομεσαίων επιχειρηματικών μονάδων,παροχή κινήτρων για την ίδρυση επιχειρήσεων,προώθηση τουριστικής ανάπτυξης ,αναβάθμιση της εικόνας των τουριστικών,αγροτικών περιοχών.

    Χρηματοδότηση δράσεων για την εγκατάσταση συστημάτων ποιότητας,ανάπτυξη δικτύων για καλύτερη πρόσβαση προιόντων στην αγορά.

    Χρηματοδότηση δράσεων αναβάθμισης ανρθώπινου δυναμικού ώστε να στηριχθεί η ανάληψη επιχειρηματικής δράσης.

    Βελτίωση υποδομών στις αγροτικές περιοχές ώστε να αποφευχθούν επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα που οφείλονται στο λειτουργικό κόστος και στην ποιότητα εξυπηρέτησης (χρόνος,ασφάλεια,αξιοπιστία).

    Ανάπτυξη τουρισμού και βιοτεχνίας συμβάλλοντας στην αύξηση της απασχόλησης των αγροτικών περιοχών με παράλληλες δραστηριότητες προώθησης κατάρτισης σε δεξιότητες αναγκαίες για την διαφοροποίηση των τοπικών οικονομιών και ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε ευρύτερο πλαίσιο.

    Προώθηση υπηρεσιών και δραστηριοτήτων που προσφέρουν εκλυστικότητα των αγροτικών περιοχών για μελλοντικές γεννιές..

    Ανάπτυξη συμπληρωματικών ενεργειών προς τον πρωτογενή τομέα που σχετίζονται με την ανάπτυξη των αγροτικών περιοχών και βοηθούν στην καλύτερη ποιότητα ζωής των κατοίκων καθώς και στην αύξηση της επισκεψιμότητας τους.

    Βελτίωση και των τοπικών υποδομών και υπηρεσιών στις αγροτικές περιοχές με διατήρηση της ισορροπίας ανάπτυξης μεταξύ αγροτικών και αστικών περιοχών.

    Δομές που παρέχουν την γρήγορη και ευκολότερη ανάληψη πρωτοβουλιών ανάπτυξης σε τοπικό επίπεδο.

    ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΝΕΩΝ ΓΕΩΡΓΩΝ που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μέτρα για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας του γεωργικού τομέα.Ταυτόχρονη συμμετοχή νέων σε προγράμματα κατάρτησης.

    Ανάπτυξη επιχειρηματικών δομών μέσω της προώθησης του τεχνολογικού εξοπλισμού και της καινοτομίας.Ενέργειες για τον εκσυγχρονισμό των γεωργικών εκμεταλλεύσεων με στόχο την βελτίωση του παραγωγικού συστήματος,προώθηση της κτηνοτροφίας,προώθηση γαλακτοκομικού τομέα,βιολογικής γεωργίας.

    Ανάδειξη πολιτιστικών στοιχείων της υπαίθρου.

    Αξιοποίηση ,προστασία και ανάδειξη φυσικών και πολιτιστικών χώρων,χρήση σύγχρονης τεχνολογίας και νέας τεχνογνωσίας για την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας προιόντων και υπηρεσιών.

    Στήριξη καινοτομίας σε όλους τους τομείς τοπικής οικονομίας και ενίσχυση καινοτόμων παρεμβάσεων με στόχο τα θετικά αποτελέσματα στην ανταγωνιστικότητα των περιοχών παρέμβασης και δημιουργία θέσεων απασχόλησης.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 24/06/2012 12:03:14

      Ιδού πεδίον δόξης λαμπρό για την πανεπιστημιακή κοινότητα. Θα μπορούσε να οργανωθεί σε επίπεδο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μια ερευνητική "πανστρατιά" για την ενίσχυση του αγροτικού-κτηνοτροφικού τομέα. Πολλοί από τους σημαντικούς τομείς που αναφέρεστε "ακουμπάνε" σε διαφορετικούς κλάδους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, από τα Logistics και την τυποποίηση, στο marketing και τον σχεδιασμό προιόντων, έως φυσικά σε αυτήν καθαυτή την έρευνα πάνω στη ζωολογία και τη φυτολογία (κτηνιατρικές, γεωπονικές, ζωικής παραγωγής κλπ. σχολές) και, γιατί όχι φυσικά, στο πολύ σημαντικό θέμα του αγροτουρισμού που θίγετε, το οποίο μπορεί να ενισχύσει το εισόδημα των απασχολούμενων στους κλάδους και της πρωτογενούς παραγωγής, αλλά και του τουρισμού (all-year-round τουρισμός).

  11. Kommenos avatar
    Kommenos 24/06/2012 11:45:51

    Μήπως ακούσατε έκτακτο δελτίο ειδήσεων;

    Χωρίς πρωθυπουργό και Υπουργό Οικονομικών θα εκπροσωπηθούμε στη Σύνοδο Κορυφής.

    Οι Βενιζέλος και Κουβέλης θα είναι ταμπουρωμένοι στα επιτελεία των κομμάτων τους, από όπου θα βγαίνουν κάθε τόσο οι γνωστές ξύλινες διακηρύξεις ως προς "τι συμφωνήθηκε να υλοποιήσει η κυβέρνηση". Κανένα άνθρωπο να στείλετε στις Βρυξέλλες ρε;

  12. marios avatar
    marios 24/06/2012 11:49:05

    Υπαρχει νομιζω θεμα με τις δημοσιευσεις περι πλαστου πτυχειου του υφυπουργου υγειας Μαριου σαλμα.Θα πρεπει ο ιδιος να βγει και να δωσει εξηγησεις.Αν ο ΣΑΜΑΡΑΣ απο την πρωτη μερα εχει τετοια θεματα καηκαμε...............

  13. TopGunZ avatar
    TopGunZ 24/06/2012 11:54:37

    Μιλάτε για την Αβερώφειο? Ομολογουμένως δεν είχα ιδέα για την ύπαρξή της και από το λίγο που διάβασα, θα μπορούσε να αποτελεί κόσμημα για τη Λάρισα!

    • adidrust avatar
      adidrust @ TopGunZ 24/06/2012 12:43:28

      ναι, αναφέρομαι στην Αβερώφειο Γεωργική Σχολή Λάρισας (η σχολή εργασίας του 'Συνταγματάρχη Λιάπκιν' για όσους θυμούνται τον Καραγάτση ...αδερφό του 'παπίερ Ροδόπουλος') η οποία μετά από 101 χρόνια λειτουργίας έχει καταλήξει σε ένα ξεπεσμένο -πλην τίμιο- ΤΕΕ (μαζί με το οικοτροφείο του). Άλλη αίγλη, μια άλλη Ελλάδα που θυσιάστηκε.

  14. Iωάννης33 avatar
    Iωάννης33 24/06/2012 11:55:51

    Είναι σωστή όμως η πρόταση για στράτευση στα 18,αμέσως μετά το λύκειο.Για τη διάρκεια συμφωνώ τα 2 έτη είναι μάλλον πολύ.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Iωάννης33 24/06/2012 13:04:36

      Με δεδομένο το σημερινό έμψυχο δυναμικό του στρατού, αναρωτιέμαι σε τι επίπεδο θα βρίσκονταν οι ένοπλες δυνάμεις μας αν σε αυτήν υπηρετούσαν μόνο απόφοιτοι λυκείου και όχι γιατροί, ψυχολόγοι, ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, δικηγόροι, γλωσσομαθείς, και γενικά άνθρωποι που οι γνώσεις τους φθάνουν παραπάνω από τον μπακαλόγατο του Χατζηχρήστου. Η στράτευση αμέσως μετά το λύκειο προϋποθέτει δομές και υπόβαθρο που δεν διαθέτει σήμερα ο ελληνικός στρατός και που δεν φαίνεται ότι θα διαθέτει για πολλά χρόνια ακόμα.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Ηλίας 24/06/2012 13:32:21

        Δε νομίζω πως είδα καμιά ιδιαίτερη αξιοποίηση των μηχανολογικών μου γνώσεων στο στρατό. Να σας πω που έγκειται σε πρώτη φάση η λανθάνουσα ορθότητα αυτού που λέτε. Όποιος πάει σήμερα στο στρατό θα δει από τη μία κάτι κουρασμένα παλληκάρια 25+ ετών, με ανώτερο μορφωτικό επίπεδο που ανταπεξέρχονται μεν καλύτερα σε ότι χρειάζεται κάποια νοητική διεργασία, αλλά αισθάνονται κάπως άβολα με τη νοοτροπία σκούπα-φαράσι, και από την άλλη 18χρονους έτοιμους να ξεζουμίσουν την πέτρα, αλλά συνήθως αρκετά χαμηλού μορφωτικού επιπέδου και με απρόσμενα αλαζονική (προφανώς υποκινούμενη από σύνδρομα κατωτερότητας) συμπεριφορά (απλά σκεφτείτε πως όποιος πάει στρατό σήμερα στα 18 δεν έχει περάσει ούτε σε ΤΕΙ πιγκουινολογίας). Κι εδώ βλέπετε γιατί τελικά η προσέγγισή σας είναι λάθος. Το πρόβλημα δεν είναι το πτυχίο, αλλά το ότι οι..."μυαλωμένοι" πάνε στο στρατό σε ηλικίες που μάλλον είναι αργά να τους αρχίσεις στις κάμψεις. Για αυτό πρέπει στα 18 ΟΛΟΙ να πηγαίνουν στρατό, ώστε να υπάρχει η μέγιστη συνισταμένη νεανικής ρώμης και διανοητικής ικανότητας. Για τους δε γιατρούς και μηχανικούς, ας είναι καλά η ΣΣΑΣ και οι άλλες στρατιωτικές σχολές. Γιατί όχι, να υπάρχουν δυνατότητες μετεκπαίδευσης ειδικοτήτων για χρήση τους στο στρατό (ας πούμε εγώ ως Μηχ. Μηχ. να μπορούσα να πάω ως Δόκιμος Μηχανικός Στρατού ένα εξάμηνο ή ένα χρόνο), αλλά αυτά ΞΕΧΩΡΑ από τη βασική, υποχρεωτική (και εκπαιδευτική) θητεία.

        • Ηλίας avatar
          Ηλίας @ TopGunZ 24/06/2012 14:52:04

          Το ότι δεν αξιοποιήθηκαν οι δεξιότητές σας στον στρατό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να αξιοποιηθούν. Αν όμως δεν έχετε καμία τέτοια δεξιότητα, δεν υφίσταται και η αντίστοιχη δυνατότητα. Σας διαβεβαιώ δε ότι εγώ, ως δικηγόρος, παρά το ότι η ειδικότητά μου δεν έχει άμεση συνάφεια στο στρατιωτικό αντικείμενο, φάνηκα ιδιαίτερα χρήσιμος και στο διοικητήριο και στο γραφείο επιλογής ΥΕΑ και στο επιλοχάδικο, κατά τρόπο που θεωρώ ότι δεν θα μπορούσε ένας 18χρονος που θα είχε απλά τελειώσει το λύκειο. Το ίδιο χρήσιμες φάνηκαν και οι γνώσεις μου στη γερμανική, όταν εκλήθην από τη διεύθυνση ιστορίας στρατού να συμβάλω σε μια έκδοση των ενόπλων δυνάμεων αναφορικά με έγγραφα των Γερμανών Ναζί κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Είναι ένα θέμα να έχεις ικανότητες που δεν αξιοποιούνται και άλλο θέμα να μην τις έχεις και άρα να μην υπάρχει η δυνατότητα της αξιοποίησης ακόμα κι αν κάποια στιγμή βρεθεί τέτοια βούληση.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Ηλίας 24/06/2012 15:50:06

            Εάν εννοείται δεξιότητες όπως Η/Υ π.χ. σας πληροφορώ ότι στη μία μονάδα που ήμουν σχεδόν κρατούσα το 1ο γραφείο. Αυτό που εννοώ όμως είναι πως ξένες γλώσσες και Η/Υ μπορεί κάλλιστα να ξέρει και κάποιος στα 18 του. Τώρα αν εννοείτε εξειδικευμένες νομικές γνώσεις, μπορεί όντως να έτυχε να φανείτε χρήσιμος. Όμως το θέμα είναι να "πάμε στρατό" όχι να κάνουμε πρακτική εξάσκηση στις οργανωτικές μας ικανότητες. Εγώ προσωπικά ήμουν σε πολύ χειρότερη φυσική κατάσταση στα 26 που πήγα φαντάρος από τα 18, αλλά τις ικανότητες και το επίπεδο σκέψης που χρειαζόταν για να μην είμαι απλά σκουπαφαρατζής τα είχα και από τα 18. Τώρα, σας ξαναλέω, πως για εξειδικευμένες γνώσεις θα πρότεινα τη δυνατότητα κάποιων μηνών συμπληρωματικής επ' αμοιβή θητείας πτυχιούχων, εάν όντως αυτό χρειάζεται.

          • Ηλίας avatar
            Ηλίας @ TopGunZ 24/06/2012 16:36:55

            Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε. Σε περίοδο ειρήνης, η στρατιωτική εκπαίδευση είναι ένα από όσα μπορεί να κάνει ο φαντάρος - και οφείλει να το κάνει, έστω κι αν στην Ελλάδα το μόνο που κάνει είναι να βαράει σκοπιές. Το αν είναι 18, 20 ή 25 δεν νομίζω ότι έχει τόσο μεγάλη διαφορά σε ό,τι αφορά στη φυσική δυνατότητα να ανταπεξέλθει (εγώ σημειωτέον πήγα στα 30 και ήμουν σε σαφέστατα καλύτερη φυσική κατάσταση από τους περισσότερους, μια και γυμναζόμουν για χρόνια). Ούτε φυσικά σε έναν πόλεμο θα μετρήσει το αν ο στρατιώτης είναι 18 ή 25. Δεν λέω φυσικά να μην υπάρχει ηλικιακό όριο, αλλά δεν συμφωνώ καθόλου με την υποχρεωτική θητεία στα 18. Πέραν της στρατιωτικής εκπαίδευσης - που ξαναλέω πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται σε όλους - υπάρχουν πολλές ακόμα πιθανές εκ παραλλήλου δραστηριότητες του φαντάρου που μπορούν να αποδειχθούν πολύτιμες και για τον ίδιο και για το ίδιο το στρατιωτικό σώμα. Και δεν μιλάω φυσικά για εξειδικευμένες γνώσεις, που πολύ συχνά είναι αναγκαίες, όπως στους γιατρούς, αλλά για στοιχειώδη νόηση και αξιόλογη γραμματική μόρφωση. Σε ό,τι αφορά τέλος στις διάφορες νοοτροπίες που υπάρχουν στον στρατό και που είναι σαφέστατα πιο ανυπόφορες για τον 25χρονο απ' ό,τι για τον 18χρονο, δεν θα διαφωνήσω. Το πρόβλημα όμως δεν είναι ποιος από τους δύο τις ανέχεται καλύτερα, αλλά η ύπαρξή τους. Στη διόρθωσή τους οφείλουμε να επικεντρωθούμε και όχι στο να στρατεύουμε 18χρονους με τη σκέψη ότι θα υποτάσσονται ευκολότερα στη βλακεία πολλών από τους αξιωματούχους. Εξ άλλου, ο ωριμότερος κατανοεί εξ ορισμού πολύ καλύτερα - όχι πάντα, αλλά σίγουρα πιο συχνά - σε ποια συμπεριφορά οφείλει να είναι υπάκουος και ποια συμπεριφορά είναι βλακώδης και κομπλεξική. Τέτοιες συμπεριφορές θα έπρεπε να προσπαθούμε να πλήξουμε και όχι πώς θα έχουμε φαντάρους που θα τις υπομένουν πιο εύκολα.

  15. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 24/06/2012 12:01:47

    Μεγάλη έμφαση και προσοχή πρέπει να δωθεί στην προσέλκυση επενδύσεων.Για να γίνει αυτό θα πρέπει να είμαστε ένα υγιές οικονομικό περιβάλλον ,να φροντίσουμε να σταματήσουμε την φοροδιαφυγή,να μειωθούν οι φόροι και να σταματήσει η γραφειοκρατία .

    Καλό θα ήταν η Ελλάδα να προωθήσει θέματα επενδύσεων και να συνεργαστεί με την Ρωσία.Επίσης συνεργασία με την Ρωσία σε θέματα ενέργειας θα βοηθούσε πολύ στην ανάκαμψη της οικονομίας.

    Να ιδρυθεί Τράπεζα Ελληνικών επενδύσεων ώστε να εξυπηρετούνται τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ,όχι πχ τα Γερμανικά συμφέροντα στην Ελλάδα.

    Να θέσει η Ελλάδα και ο Αντώνης Σαμαράς απο τώρα τις βάσεις-θεμέλια ώστε μελλοντικά να γίνει η χώρα μας ενεργειακός κόμβος (μας το επιτρέπει η γεωστρατηγική μας θέση ).Έτσι όχι μόνο θα ανακάμψουμε αλλά και άλλες χώρες που προμηθεύονται απο αλλού ενέργεια όπως η Γερμανία που προμηθεύεται απο την Ρωσία για να καλύψει τις ενεργειακές ανάγκες της,θα εξαρτάται απο εμάς αφού η Ελλάδα θα έχει γίνει ενεργειακός κόμβος.

    Για την ενίσχυση-προώθηση των μεγάλων θεμάτων-ζητημάτων (προσέλκυση επενδύσεων ,στήριξη του επιχειρηματικού τομέα) απαραίτητη είναι η καταπολέμιση των συντεχνιών και των διαφόρων μικροομάδων που καταλύουν την επιχειρηματική και ιδιωτική πρωτοβουλία.Να μπεί ένα φρένο σε κάθε παρακρατική πρακτική που εμποδίζει την ιδιωτική οικονομία.

  16. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 24/06/2012 12:02:58

    Αυτα και πολλα αλλα μπορουν να γινουν, αρκει να υπαρχουν σοβαροι ανθρωποι, που να "σπαταλουν" τον χρονο τους, στο να χαρασουν και να εκτελουν προσοδοφορα για το κρατος και τους πολιτες εργα, και οχι στο πως να ανακαλυπτουν καινουργια χαρατσια.

  17. blue nile avatar
    blue nile 24/06/2012 13:34:19

    Όλα καλά και όλα χρήσιμα.
    Ουδείς εχέφρων δεν μπορεί να αμφισβητήσει όλα όσα προτείνει το άρθρο και αρκετά από τα σχόλια.
    Είναι αυτά που μπορούμε να κάνουμε ΕΜΕΙΣ.
    Και πρέπει να τα κάνουμε ...χθες.
    Χωρίς αυτά η οποιαδήποτε λύση θα είναι παροδικού χαρακτήρα και περιορισμένης αποτελεσματικότητας.
    Όμως παρόλο που η χρησιμότητα τους είναι αδιαμφισβήτητη δεν αρκούν από μόνα τους να μας βγάλουν από την Κρίση. Δεν το μπορούμε με αμιγώς δικές μας δυνάμεις γιατί απλά δεν μπορούμε να χρηματοδοτήσουμε εκείνες τις επεκτατικές πολιτικές (μείωση φορολογίας, δημόσιες επενδύσεις ) που χρειάζονται.

    Αν κάνουμε αυτά χωρίς ευρωπαική αλαγή θέσεων τίποτα δεν θα αποτρέψει τον όλεθρο....απλά θα τον επιβραδυνει...
    Αν τα κάνουμε και η Ευρώπη μας δώσει κάτι τότε μπορεί να κερδίσουμε την παρτίδα...

    Ο νούμερο ένα στόχος είναι η ενδο-ευρωζωνική διαπραγμάτευση του μνημονίου.
    Για να ελαφρύνουν οι όροι του (και όχι μόνο να επιμηκυνθεί κατά δύο χρόνια) .

    Θεωρώ τεράστια γκαντεμιά το γεγονός ότι ο Σαμαράς θα λείπει από την επερχόμενη σύνοδο. Αν και μέσα μου ελπίζω ότι τελικά κάτι θα γίνει ... θα τα καταφέρει και θα παραστεί...

    Τις επόμενες μέρες παίζονται πολλά και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να υπερασπιστούμε σθεναρά εκείνες τις τροποποιήσεις ή προσθέσεις στο υπάρχον μνημόνιο, που θα εγγγυώνται κάποια σεβαστά ποσοστά επιτυχίας.

    Το πολύ δύσκολο θα έρθει αν οι εταίροι αρνηθούν να επιτρέψουν εκείνα τα απαιτούμενα ελάσσονα που θα μας επιτρέψουν να ελπίζουμε στην επιτυχία του προγράμματος.

    Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι εκεί θα ξετυλιχτούν ξεκάθαρα μπροστά μας ο πραγματικές προθέσεις των Γερμανών μαζί με τους παρατρεχάμενους τους.
    Αν πραγματικά θέλουν να βοηθήσουν με ρεαλιστικό τρόπο ... ή αν θέλουν να μας ξωπετάξουν ετσιθελικά προφασιζόμενοι ότι βοηθούν...
    Το ερώτημα που με βασανίζει είναι το τι πρέπει να κάνουμε εμείς στη δεύτερη περίπτωση...με τον Αντώνη να λείπει...
    Γ... την ατυχία μου...

  18. pasokos avatar
    pasokos 24/06/2012 13:34:23

    Τυχαία βρήκα την ανάρτηση ψάχνοντας κάτι στο google. Από ότι βλέπω είναι νεοδημοκρατικό site και εγώ είμαι πασοκος (προφανώς για να πήρε 12%, κάποιοι το ψήφισαν. Μην με ρωτήσετε γιατί. Its a long story που λένε και οι Άγγλοι). Βέβαια σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ είμαστε το ίδιο, άρα θα πρέπει να νιώθω σαν στο σπίτι μου :) Είμαστε και συγκυβέρνηση (τρομάρα μας, τρίζουν τα κόκκαλα του Κωνσταντίνου και του Ανδρέα), άρα είναι δυο φορές σπίτι μου :)

    Πριν ξεκινήσω, να υπενθυμίσω ότι όλα αυτά (τρομάρα μας) τα έλεγε και το ΠΑΣΟΚ. Και πριν το ΠΑΣΟΚ τα έλεγε ο Καραμανλής. Και πριν τον Καραμανλή τα έλεγε ο Σημίτης. Και πριν τον ... zzzzzzzzzzzzzzz. Δεν θα πω το όνομα, γιατί θα σας συγχύσω και μάλλον θα συγχυστώ και εγώ, αλλά τα περί Λευκού Οίκου, υπουργείου Επενδύσεων (θυμάστε φαντάζομαι ποιός είχε τοποθετηθεί), τα έλεγε και ο ...... Κρατάτε λοιπόν μικρό καλάθι.

    Έχουμε και λέμε:

    Κλειδί για τις επενδύσεις και την διεθνή αξιοπιστία της χώρας είναι η πάταξη της γραφειοκρατίας: το ακούμε χρόνια αυτό από όλους. Γιατί δεν το κάνουν; Γιατί φρόντισαν να πλημμυρίσουν τα υπουργεία με τους ανίκανους (το παραδέχομαι ότι βολέψαμε περισσότερους από εσάς - το παράκανες λίγο Ανδρέα. Αλλά και εσείς ρε παιδί μου, όταν επανήλθατε το 90, αντί να το αλλάξετε αυτό, προτιμήσατε να αποκτήσετε το know-how του ΠΑΣΟΚ και να το αναβαθμίσετε κιόλας). Και έχουμε σήμερα το απίστευτο, το 50% και παραπάνω των ΔΥ να είναι ΔΕ ή ΥΕ. Τι να σου κάνουν αυτοί; Και οι λίγοι ικανοί που υπάρχουν, παραμερίστηκαν. Και όσοι δεν παραμερίστηκαν, είχαν πάνω από το κεφάλι τους κάποιον γενικό γραμματέα (διορισμένο) ή σύμβουλο του υπουργού που συνήθως δεν είχε ιδέα από δημόσια διοίκηση. Και φυσικά βολεύει τους πάντες: υπουργούς, υπαλλήλους και παρατρεχάμενους για να πάρουν την μίζα ή το φακελάκι και φυσικά τους δικηγόρους που η πολυνομία αποτελεί βούτυρο στο ψωμί τους. Είναι και πολλοί δικηγόροι. Σου λέει, πως θα ζήσουν όλοι αυτοί;

    Να ιδρυθεί υπουργείο Επενδύσεων, παρά τω Πρωθυπουργώ: έφτιαξε ένα τεράστιο υπουργείο ο Σαμαράς (λογικά θα το σπάσει στον πρώτο ανασχηματισμό) και το έδωσε στον πιο ικανό άνθρωπο. Υποδομές, μεταφορές, εμπόριο, βιομηχανία, όλα αυτά επενδύσεις είναι. Μην γεμίσουμε με υπουργούς που θα τσακώνονται μεταξύ τους.

    Να καταργηθούν όλες οι Ανεξάρτητες Αρχές: συμφωνώ, αλλά δεν μπορεί να γίνει γιατί έχουν συσταθεί με ευρωπαικές Οδηγίες.

    Να επανεξεταστούν όλες οι ΜΚΟ: να επανεξεταστεί η χρηματοδότηση τους. Δεν μπορείς να απαγορεύσεις σε κάποιον να φτιάξει μια ΜΚΟ, πρέπει όμως να ελέγξεις τη χρηματοδότηση του. Υπάρχουν και κάποιοι σοβαροί (λίγοι, όμως, είναι αλήθεια) που κάνουν δουλειά και χρειάζονται κρατική ενίσχυση.

    Να επεκταθούν με ταχείς ρυθμούς οι επεκτάσεις των σχεδίων πόλεως: αυτό έχει τον φόβο να επιβραβεύσεις τους εμπρηστές, τους καταπατητές δασικών περιοχών και όλους όσους έχουν αυθαίρετα. Εγώ δεν έχω αυθαίρετο, και φαντάζομαι ούτε εσείς. Άρα είμαστε όλοι μας κορόιδα που δεν παρανομήσαμε για να επιβραβευτούμε αργότερα.

    George Στεφανόπουλος: ο άνθρωπος κάνει πρωινάδικο στο ABC. Δεν έχουμε άλλους σοβαρότερους να προωθήσουμε;

    Την πολιτική τη χαράσσει το Γραφείο του Πρωθυπουργού. Το Υπουργικό Συμβούλιο την επικυρώνει: το υπουργικό συμβούλιο αποτελεί συλλογικό όργανο κατά το Σύνταγμα. Δεν μπορεί να επικυρώνει απλά την πολιτική. Υπάρχουν διευθύνσεις σε όλα τα υπουργεία για όλα τα θέματα -με σοβαρούς ανθρώπους- που ξέρουν τι πρέπει και πως να γίνει. Να προτείνουν λύσεις στους υπουργούς οι οποίοι με τη σειρά τους να τις θέσουν υπόψη του ΥΣ. Ας τους αφήσουμε να δουλέψουν. Μην βάλουμε έναν σύμβουλο του ΠΘ πάνω από τα κεφάλια τους. Τους είδαμε και τους τεχνοκράτες και τους πανεπιστημιακούς. Τον είδαμε και τον Αλογοσκούφη και την Κατσέλη. Και οι δυο εξαιρετικοί επιστήμονες με εκπληκτικά βιογραφικά για μια θέση .... σε πανεπιστήμιο. Όχι σε κυβέρνηση.

    Το Γραφείο του Πρωθυπουργού είναι επιτελείο μάχης. Πρέπει λοιπόν να αποκτήσει λειτουργίες ανάλογες με εκείνες, για παράδειγμα, του επιτελείου του Λευκού Οίκου: θυμάστε ποιος τα έλεγε αυτά για Λευκούς Οίκους και πράσινα άλογα; Δεν έχουμε προεδρευόμενη δημοκρατία. Πρέπει να ενδυναμωθεί αλλά όχι σε αυτά τα πρότυπα. Όπως προείπα, υπάρχει σοβαρός κόσμος στα υπουργεία. Χρειάζεται κάποιος να τους ανακαλύψει. Μην δημιουργήσουμε μια νέα δημόσια διοίκηση που θα λειτουργεί παράλληλα (ή και αντίπαλα) με την υπάρχουσα.

    Άντε και καλή μας συγκυβέρνηση !!!!!!!!!!!!!!!!!! (που δεν το βλέπω, στην πρώτη μεγάλη δυσκολία η ΔΗΜΑΡ θα την κάνει με ελαφρά -άλλωστε μια τέτοια κίνηση δεν θα ρίξει την κυβέρνηση- το ΠΑΣΟΚ θα πει ότι είναι υπεύθυνο κόμμα (;) και θα παραμείνει για το καλό της πατρίδας, αλλά στην δεύτερη μεγάλη δυσκολία θα την κοπανίσει και αυτό).

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    • Factorx avatar
      Factorx @ pasokos 24/06/2012 13:49:30

      Πραγματικά είναι πασόκος!!! Διευκρινίζω για να μην παρεξηγηθώ: Γνωρίζει τι λέει !!!

    • o deksios avatar
      o deksios @ pasokos 24/06/2012 17:54:53

      "Άντε και καλή μας συγκυβέρνηση !!!!!!!!!!!!!!!!!! (που δεν το βλέπω, στην πρώτη μεγάλη δυσκολία η ΔΗΜΑΡ θα την κάνει με ελαφρά -άλλωστε μια τέτοια κίνηση δεν θα ρίξει την κυβέρνηση- το ΠΑΣΟΚ θα πει ότι είναι υπεύθυνο κόμμα (;) και θα παραμείνει για το καλό της πατρίδας, αλλά στην δεύτερη μεγάλη δυσκολία θα την κοπανίσει και αυτό)."

      σ' αυτο δυστυχως εχει δικιο..
      αμφιβαλλω αν ο κουβελης μεινει πανω απο εξαμηνο.. ιδιως οταν ερθει ο βαρυς χειμωνας..

  19. helios avatar
    helios 24/06/2012 14:03:12

    -Ανασύσταση της ΜΟΜΑ και πολλών άλλων μορφών της, οι οποίες δεν θα επικεντρωθούν μόνο στον κατασκευαστικό κλάδο, αλλά και σε άλλους κλάδους και τομείς αναλόγως των αναγκών που έχουν δημιουργηθεί και θα δημιουργηθούν στο μέλλον.

    -Σύνταξη στα 65 για τις γυναίκες και στα 67 για τους άντρες.
    Όσοι λόγω των συνθηκών εργασίας δεν θα μπορούν να εργάζονται στη δουλειά τους μέχρι τα 65 ή τα 67 θα πρέπει να υπάρχει επανεκπαίδευση ώστε να διοχετευτούν είτε σε παρεμφερή κλάδο,είτε σε διαφορετικό κλάδο, είτε σε κοινωνική εργασία(μέχρι να φτάσουν τη συγκεκριμένη ηλικία) .
    Κόψτε επιτέλους τα εφάπαξ και όλες τις συντάξεις που είναι κάτω των 65 ή των 67 ετών (φυσικά θα υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις π.χ ασθενείς). Όλοι αυτοί οι άνθρωποι θα πρέπει να ξανά δουλέψουν, και αν δεν γίνεται να τους τις κόψεις, για να τις παίρνουν θα πρέπει τουλάχιστον να δουλεύουν κάποιες ώρες μέσα στην εβδομάδα.

    - Αντικατάσταση του επιδόματος ανεργίας με επίδομα εργασίας.Όσο πιο βαριά είναι η εργασία, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το επίδομα εργασίας.

    -Ισχυρά και σοβαρά αντικίνητρα προκειμένου οι επιχειρήσεις να μην προσλαμβάνουν αλλοδαπούς π.χ. υψηλότερη φορολογία / υψηλότερες εισφορές/ υψηλότερα δημοτικά τέλη/περισσότερα ένσημα κλπ….
    π.χ. μείωση των ασφαλιστικών εισφορών για τους Έλληνες κατά 25% και ταυτόχρονη αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών για αλλοδαπούς από χώρες της Ε.Ε. κατά 50% και για αλλοδαπούς από τρίτες χώρες κατά 100%.

    -Ισχυρές μετατάξεις δημοσίων υπαλλήλων.Ακόμη και αν είναι στον τομέα της καθαριότητας(καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή),με τον τρόπο αυτόν θα μπορούσαμε να απαλλαγούμε και από τους εργολάβους και υπεργολάβους ( πολλοί από τους οποίους πλέον είναι αλλοδαποί π.χ. στην καθαριότητα) που τους πληρώνουμε εκατομμύρια ευρώ και που απασχολούν σχεδόν αποκλειστικά αλλοδαπούς.

    -Διοχέτευση 200.000 – 300.000 δημοσίων υπαλλήλων στον ιδιωτικό τομέα (κατά βάση σε επιχειρήσεις με εξαγωγικό χαρακτήρα και όχι μόνο) με το κράτος να αναλαμβάνει το 30% – 40% του μισθού τους στη νέα τους εργασία για τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια. Υπάρχουν ολόκληρες βιοτεχνίες, βιομηχανίες,ξενοδοχεία, όλων των ειδών μαγαζιά και καταστήματα, κατασκευαστικός κλάδος, μεταποίηση, αγροτικός τομέας κλπ… όπου ο έλληνας εργαζόμενος είναι είδος προς εξαφάνιση, θα μπορούσε λοιπόν με αυτόν τον τρόπο να αντικατασταθούν σε πολύ μεγάλο βαθμό οι αλλοδαποί.

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ helios 24/06/2012 22:39:18

      > Ισχυρά και σοβαρά αντικίνητρα προκειμένου οι επιχειρήσεις να μην προσλαμβάνουν αλλοδαπούς π.χ. υψηλότερη φορολογία / υψηλότερες εισφορές/ υψηλότερα δημοτικά τέλη/περισσότερα ένσημα κλπ.

      Τα προβλήματα της οικονομίας είναι συνήθως πολύπλοκα και δεν λύνονται δυστυχώς μόνο με (περιοριστικά) νομοθετήματα. Η παραπάνω πρότασή σας, αν υλοποιείτο, σημαίνει πως στην αγορά εργασίας θα προτιμούνταν, αφού δεν νοούνται ενδοενωσιακές διακρίσεις, οι προερχόμενοι από τις φτωχότερες χώρες της Ε.Ε. (π.χ. Λετονία, Εσθονία, Ρουμανία, Βουλγαρία σήμερα και μεθαύριο Αλβανία, Π.Γ.Δ.Μ. και Τουρκία), αντί για αυτούς από τρίτες χώρες. Δεν σημαίνει κατ' ανάγκην αύξηση της απασχόλησης των Ελλήνων, που εικάζω ότι είναι ο στόχος της πρότασής σας. Οι εποχές που οι εθνικές κυβερνήσεις μπορούσαν να στηρίζουν τους πολίτες τους έναντι των "αλλοδαπών γενικώς" έχουν παρέλθει.

      • helios avatar
        helios @ Αντίθεσις 25/06/2012 00:59:25

        Μια πατριωτική κυβέρνηση μπορεί να χρησιμοποιήσει όλα εκείνα τα εργαλεία προκειμένου να προστατεύσει το εγχώριο εργατικό δυναμικό. Στη Γερμανία για παράδειγμα όταν υπάρχει μια κενή θέση εργασίας προηγείται πρώτα ο Γερμανός πολίτης έπειτα ο πολίτης Ε.Ε. και στο τέλος πολίτης προερχόμενος από τρίτη χώρα.
        Θέλεις έλληνα εργαζόμενο τόσο πάει το πακέτο
        Θέλεις αλλοδαπό από Ε.Ε. το πακέτο επί τέσσερα
        Θέλεις αλλοδαπό από τρίτη χώρα το πακέτο επί δέκα,
        δηλαδή επιβολή εμποδίων και ισχυρών αντικινήτρων(εμφανή και μη) προκειμένου ο ιδιωτικός τομέας / οι επιχειρήσεις να μην προσλαμβάνουν αλλοδαπούς( ανεξαρτήτως καταγωγής ), π.χ.υψηλότερη φορολογία / υψηλότερες εισφορές/ υψηλότερα δημοτικά τέλη/περισσότερα ένσημα κλπ… με ταυτόχρονη αντικατάσταση του επιδόματος ανεργίας με επίδομα εργασίας .
        Φυσικά και είναι πολύ πιο δύσκολο να εμποδίσεις από την εγχώρια αγορά εργασίας αλλοδαπούς που προέρχονται από χώρες της Ε.Ε., όμως υπάρχουν πάρα πολλά εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις προκειμένου να συμμαζέψεις την όλη κατάσταση (π.χ. Γερμανία) ή και να την περιορίσεις σε πολύ μεγάλο βαθμό (π.χ. Ουγγαρία).

        Το ξανά επαναλαμβάνω αν δεν υπάρξουν εμπόδια, εμφανή ή μη, που θα αφορούν όλους τους αλλοδαπούς ανεξαρτήτως της καταγωγής τους η αντικατάσταση του εγχώριου εργατικού δυναμικού είναι πλέον θέμα χρόνου.

  20. petros avatar
    petros 24/06/2012 14:28:18

    Όλα ωραία, αλλά πολύ θεωρητικά, και εκτός της πραγματικότητας που βιώνει ο μέσος Έλληνας, μιας ζοφερής πραγματικότητας που τον ώθησε να δώσει υψηλά ποσοστά σε Τσίπρα, Καμμένο και Μιχαλολιάκο.

    Ψηφίσαμε Νέα Δημοκρατία με την ελπίδα να δούμε άμεση αλλαγή στη καθημερινότητά μας. Και η καθημερινότητα οριοθετείται από χαράτσια, έκτακτες εισφορές και νέους φόρους παντού, που σκέφτηκαν και εφάρμοσαν οι κ. Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλος, Ζανιάς. Δεν ψηφίσαμε ΝΔ για να φάμε στη μάπα τα ίδια πρόσωπα και την ίδια πολιτική.

    500.000 οικογένειες δεν μπορούν να πληρώσουν το χαράτσι της πρώτης κατοικίας τους. Τι θα γίνει με αυτούς ;
    Τι θα κάνει η νέα κυβέρνηση με τους απίστευτους φόρους στις φορολογικές δηλώσεις που πλήττουν Τρίτεκνους και Πολύτεκνους ; Δεν θα κάνει διορθωτικές κινήσεις ΑΜΕΣΑ ;

    Αν δεν υπάρξει κοινωνική ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ, η κυβέρνηση δεν θα έχει μακροβιότητα. Και πρέπει άμεσα να διορθώσει μέτρα που πλήττουν τα μεσαία και τα κατώτερα στρώματα της κοινωνίας. Ο χρόνος κυλά. Οι πολίτες είναι απελπισμένοι και ζητούν μια ανάσα.

    Μιλάτε για υποχρεωτική διετή στρατιωτική θητεία στα σύνορα. Που θα βρει το Κράτος χρήματα να συντηρεί τόσους νέους ; Εδώ δεν μπορούμε να τους δώσουμε χαρτζιλίκι για το σχολείο ή το Πανεπιστήμιο, δεν μπορούμε να τους καλύψουμε σπουδές μακριά από το σπίτι τους, θα υποχρεωθούμε να τους καλύπτουμε 2 χρόνια έξοδα στα σύνορα ; Κι άντε, αν κάποιος έχει 1 αγόρι. Άλλοι, που έχουν πολλά παιδιά, που θα αντέξουν τόσους φόρους και τόσα έξοδα για τη στρατιωτική θητεία ; Ωραία, τα λέτε θεωρητικά, αλλά εκτός πραγματικότητας της μέσης ελληνικής οικογένειας.

    Άσε που οι περισσότεροι νέοι, εθισμένοι στα μπαράκια και στα ξενύχτια,θα σαλτάρουν 2 χρόνια μέσα στο στρατό... Αυτά, κύριοι, δεν γίνονται από τη μια μέρα στην άλλη. Οι αλλαγές, σε μια κοινωνία εξουθενωμένη, γίνονται σταδιακά, χωρίς ακρότητες. Και οι αλλαγές γίνονται με ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ.

    Όταν, με τον ΕΟΠΠΥ, αναγκάζονται οι οικογένειες να πληρώνουν από 10 έως 30 ευρώ στο γιατρό ( εκεί που δεν πλήρωναν καθόλου ) για μια ιατρική γνωμάτευση ή για ένα εμβόλιο, εκεί που πληρώνουν 10 ευρώ στο γιατρό για τη συνταγογράφηση ( εκεί που δεν πλήρωναν καθόλου ) και είναι άνεργοι ή έχουν μισθούς πείνας 500 και 1000 και 1.500 ευρώ, ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΑΡΙΤΟΣ 2 ΧΡΟΝΩΝ. ΑΛΛΙΩΣ, ΒΡΑΣΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ...

    • Factorx avatar
      Factorx @ petros 24/06/2012 14:40:31

      Με συγχωρείς, αλλά στυην ίδια χώρα ζούμε; Δεν έκλεισε βδομάδα ακόμα η κυβέρνηση και θέλεις να αλλάξει αμέσως η καθημερινότητά σου;

      • petros avatar
        petros @ Factorx 24/06/2012 17:29:38

        Όταν λέμε άμεσες αλλαγές δεν εννοούμε σήμερα ή αύριο, εννοούμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες και μήνες. Όλα αυτά που γράφονται είναι ωραία, αλλά μακροπρόθεσμα.

        Τον μέσο Έλληνα εργαζόμενο δεν τον απασχολούν αυτά στις καθημερινές του συζητήσεις. Και εννοώ τις ηλικίες έως 55 που έδωσαν υψηλά ποσοστά σε Σύριζα, Καμμένο και Χρ. Αυγή. Τι συζητά ο μέσος εργαζόμενος ;

        α) Χρωστώ το χαράτσι του 2011 και δεν μπορώ να το πληρώσω. Θα γίνει καμία ρύθμιση για όσους ανήκουν στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ, για τη πρώτη τους κατοικία ;
        2) Έκανα τη φορολογική δήλωση και έχω να πληρώσω 3000 έως 6000 ευρώ, με 3 και 4 και 5 παιδιά. Που θα τα βρω μέχρι το τέλος της χρονιάς ; Έχω μισθό 1000 ευρώ κι άλλα τόσα η γυναίκα μου. Τι θα κάνουμε ;
        Θα γίνουν διορθωτικές κινήσεις ειδικά για τις ακραίες περιπτώσεις, που ενώ πέρσι είχαν επιστροφή φόρου, φέτος με τα μισά εισοδήματα καλούνται να πληρώσουν τέτοια εξωφρενικά ποσά ;
        3) Θα βάλουν χαράτσι στη ΔΕΗ και το 2012, αλλά θα έχω να πληρώσω και ΕΤΑΚ 2009 και ΦΑΠ 2010και 2011 ; Που θα τα βρω ; Πόσοι φόροι στα ακίνητα θα μπουν ;

        Όλα τα άλλα που διάβασα και στον Ελεύθερο Τύπο και στο Πρώτο θέμα είναι σωστά, αλλά θα ισχύσουν από του χρόνου και δεν βοηθούν το " σήμερα" των πολιτών. Αυτό λέω. Και έχω "δίκιο", γιατί αυτά ακούω στο χώρο εργασίας μου, όπου η ΝΔ πήρε χαμηλά ποσοστά, αν κρίνω, ίσως να ψηφίσαμε ΝΔ 4-5 άτομα σε σύνολο 40 εργαζομένων !

        Αν, λοιπόν, θέλετε να βοηθήσετε την κυβέρνηση Σαμαρά να ορθοποδήσει και να μακροημερεύσει , πρέπει να βρει το οικονομικό επιτελείο του Αντώνη τρόπους να διορθώσει αυτά που "πονάνε" ΤΩΡΑ τη τσέπη των φορολογουμένων και στοίχισαν 32% στο πασοκ ( δηλαδή χαράτσι στη ΔΕΗ, νέες φορολογικές δηλώσεις και έκτακτες εισφορές, απανωτοί φόροι στα ακίνητα ).

  21. unfair avatar
    unfair 24/06/2012 15:53:12

    για να γίνουν τα περισσότερα χρειάζονται χρήματα! ανθρώπους που να δουλεύουν πάνω σε μια σωστή δομή οργάνωσης. Αυτά χρειάζονται κάποιο χρόνο.
    Το σίγουρο είναι πως πλέον πρέπει ν' αλλάξει το σύστημα ΠΑΣΟΚ που μας έφερε σ' αυτήν την κατάντια. Ένα από τα χαρακτηριστικά του, ήταν [κ είναι] διάφορα επιδόματα ή δικαιώματα σε διάφορες κλίκες εργαζομένων!!! ΑΥΤΟ είναι για μένα το ΠΡΩΤΟ πράγμα που πρέπει να καταργηθεί!!!
    Επίσης, υπάρχουν εκατοντάδες οργανισμοί κ φορείς [aka γραφειοκρατεία] που το μόνο που προσφέρουν είναι αέρας κοπανιστός!
    Ας μην ξεχάσουμε κ την ονομαζόμενη διαπλοκή, που η καταπολέμηση της έχει ρυθμούς χελώνας. Όλοι ξέρουν πως κάποιοι πήραν χρήματα [αρχίζοντας από μαϊμού συντάξεις, εως δημόσια έργα που δεν έγιναν] κ μένουν ατιμώρητοι!! Βέβαια, πρέπει να υπάρξει συνέχεια κ στην φοροδιαφυγή [αλήθεια, τι γίνεται με τα κότερα, τις πισίνες κτλ], κ μην εστιάζουμε στις οφειλές των 1.000ε, αλλά στις δεκάδες κ εκατοντάδες ευρώ.
    Με την μείωση της φορολογίας, ειδικά στο ΦΠΑ, αλλά κ στον συνολικό φόρο, θα βοηθήσουμε να μειωθεί η φοροδιαφυγή!! είναι ένα μέτρο που πρέπει ΑΜΕΣΑ να γίνει!! ...εννοείται πως τα συνεχόμενα χαράτσια "αλληλεγγύης" πρέπει να σταματήσουν!
    Για να κλείσω, ΟΛΟΙ που πουλάνε με τα σεντόνια, Ή είναι στα φανάρια, πρέπει να εξαφανιστούν!!
    ΥΓ. το θέμα αυτό "πρότασεις κ ιδέες" θα έπρεπε να είναι διαχρονικά στις στήλες του antinews.

  22. Απορών avatar
    Απορών 24/06/2012 16:02:00

    Προσωπικά θεωρώ ότι δύο πράγματα μπορούν να κάνουν τη διαφορά: 1. ΑΟΖ, και 2. Εμπορική Ναυτιλία. Τα υπόλοιπα είναι πολύ σημαντικά για λόγους soft power, ειδικά το όραμα να μεταβληθεί η Ελλάδα σε κέντρο ανθρωπιστικών σπουδών (που σημαίνει ιδιωτικά πανεπιστήμια). Ωστόσο, έχω να προτείνω κάτι πέρα από όλα αυτά: γιατί να μη δημιουργηθεί υπό την αιγίδα της κυβέρνησης μια επιτροπή διεκδίκησης του κατοχικού δανείου με πρόεδρο τον Μ. Γλέζο; Η κυβέρνηση απλά θα κάνει την επιτροπή χωρίς να θεωρηθεί εχθρική ενέργεια αφού το πλαίσιο θα είναι καθαρά νομικό. Με τον τρόπο αυτό ενδέχεται να δημιουργηθεί ένα τεράστιο ζήτημα στο πλαίσιο της ΕΕ για το ποιος χρωστάει σε ποιον και ακόμα και αν είναι αίολα τα επιχειρήματα μας θα εκτεθούν οι ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ/ΧΑ και η ρητορική τους με αποτέλεσμα οι σοβαρές πολιτικές δυνάμεις της Ελλάδας έχουν το ηθικό πλεονέκτημα και έχουν καταφέρει ένα καίριο πλήγμα στο λαϊκισμό. 2

  23. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 24/06/2012 16:12:42

    Τα τελευταία 20 χρόνια είδαμε κάθε λογής απίθανη επιχείρηση να επιδοτείται σε ποσοστό 30-50 % και σήμερα σχεδόν όλες είναι ανενεργές. Προχωρώ στο ζουμί. ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑΣ ΕΞΟΔΟΥ ΔΗΜ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ 1. Στο πρόγραμμα εντάσσονται δημ υπαλ γεννημένοι μετα την 1/1/1970. 2. Οι προς ένταξη υποψήφιοι πρέπει να είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ. ΟΣΟΙ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΑΠΩΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗΣ. ΚΙΝΗΤΡΑ: 1. Χορήγηση άτοκου δανείου 100 χιλ ευρώ το οποίο θα εξοφληθεί σε 40 εξαμηνιαίες δόσεις των 2.5 χιλ ευρώ. 2. Δικαίωμα μη φορολόγησης φυσικού προσώπου για 5 χρόνια. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΤΡΟΥ Στενός δημ τομέας ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ 15 χιλ δημ υπάλ.

  24. panos avatar
    panos 24/06/2012 18:27:46

    Απλα πραγματα πρεπει να γινουν και χωρις να σκεφτονται το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ οι κυβερνωντες μας. Οι μεγαλες πληγες του κρατους ειναι (το λεμε κατ επαναληψη) α. το τερας του δημοσιου τομεα (τη διετια το βρωμοπασοκ εβαλε 70000 βολεμενους) αληθεια γιατι δεν απολυονται ολοι οσοι μπηκαν χωρις ΑΣΕΠ τη τελευταια 10ετια? και μετα μας φταιει η ΤΡΟΙΚΑ. Στους ΟΤΑ γινεται το μεγαλο φαγοποτι του δημοσιου χρηματος(σε καθε δημο 5-6 αντιδημαρχοι με 2χιλιαρικα για πλακα μισθο) συν τα τυχερα....και οι περισοτεροι εχουν και αλλη δουλεια η ειναι συνταξιουχοι.β.ΔΕΚΟ δδω γινεται το ελα να δεις οι περισοτεροι ειναι βολεμενοι σαν αναπηροι(φυσικα μαιμουδες)και οι αλλοι ειναι συνδικαλισταραδες με ολα τα προνομια...αν πατε σε ΔΕΚΟ το πρωι ολοι παιζουν στο κομπιουτερ η βλεπουν πρωιναδικα.Η λυση πωληση αμμεσα ολων των δεκο ωστε να φυγει ενα μεγαλο βαρος απο τη πλατη του ερμου του κρατους,δεν με νοιαζει αν ειναι η οχι κερδοφορα.Αληθεια ποσα παιρνει ενας οδηγος στα δημοσια ΑΣΤΙΚΑ και ποσα ενας π.χ.του ΟΑΣΘ θεσσαλονικης? γ.ΑΡΣΗ μονιμοτητας αμμεσα και κανονες ιδιωτικου τομεα.Εδω δεν δεχομαι με τιποτα τις αποψεις της ΔΗΜΑΡ.Πρεπει το κρατος να εχει οπως σε ολα τα ευρωπαικα προηγμενα κρατη μονο τις εφορειες υγεια παιδεια στρατο και δημοσια ταξη,ολα τα αλλα ειναι για τα πελατακια που φτιαξαμε τοσα χρονια και βυθισαμε τη χωρα.δ.ΕΦΑΠΑΞ το αστειο της Ελληνικης πελατειας(πουθενα στην Ευρωπη δεν γινονται αυτα μονο στη μπανανια που λεγεται ΕΛΛΑΔΑ.ε.ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ σε ηλικια 45-48 αν ειναι δυνατον σε αστυνομια στρατο πυροσβεστικη κ.λ.π.και μετα λενε οτι μας λειπει προσωπικο εκει.ε.ΚΡΑΤΙΚΑ ΕΝΟΙΚΙΑ Εδω ειναι οι μεγαλες σπαταλες του δημοσιου γιατι καποιοι επιορκοι κορακια της ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ του δημοσιου τα παιρνουν χοντρα ενοικιαζοντας για πλακα υπογεια φιλων 50 τ.μ.αντι 2000ευρω μηνιαιως(ξερω συγκεκριμενη περιπτωση πασοκου).Αρα ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ σε ολους και δημευση αν δεν δικαιολογουνται.Το ξερεται οτι οι περισσοτεροι εφοριακοι τελωνιακοι κ.λ.π.εχουν βιλιτσες σε παραθαλλασιους οικισμους ανα την Ελλαδα? στ.ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ Φτιαξτε ρε μαγκες ενα συστημα αντιγραφη μιας προηγμενης ευρ.χωρας τοσο δυσκολο ειναι? Οποιος πιανεται για το σπορ αυτο αμεσως αν ειναι ελ. επαγκελματιας(γιατροι δικηγοροι κ.λ.π.)αφαιρεση αδειας εξασκ.επαγγελματος,αν ειναι επιχειρηση λουκετο για ενα χρον.διατημα. ζ.ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ εδω πλεον και αν ειμαστε ουγκαντα ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ με κερδος καθαρο ακουσον ακουσον 30% αφηνουν τους καρκινοπαθεις να πεθαινουν γιατι ετσι γουσταρουν,αν και δεν ειμαι της αποψης να μη πληρωνονται απο τα ταμεια αλλα ο βαρια ΑΡΩΣΤΟΣ εχει προτεροιοτητα.Και παμε τωρα στους ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΝΤΑΒΑΝΤΖΗΔΕΣ του κρατικοδιαιτους των δημ. εργων των ΜΜΕ (λαμπρακης μπομπολας περιστερης αλαφουζος κατι τριανταφυλλοπουλοι κ.λ.π.οπου εκει απετυχε ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ) που εισπρατουν μερικοι διοδια με μηδενικο εργο.Αληθεια η συμβαση της ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ποτε ληγει η εληξε και την ανανεωσε το βρωμοπασοκ και εισπρατουν το ΛΑΜΟΓΙΑ δις ευρω που δυστυχως τα δανειζομαστε για ....μισθους και συνταξεις και εφ απαξ...και χωρις να εχουμε φαρμακα για τους ασφαλισμενους.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ειναι παρα πολλα τα δεινα της ελλ.κοινωνιας που πρεπει να γραφεις μερες και που ειναι κριμα να τα ξερουν ολοι και να μην κανουμε ουτε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Ελπιζω να κανει κατι ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ γιατι ειναι τιμιο παιδι και πατριωτης και στο φιναλε ειναι η τελευταια ευκαιρια αυτου του εθνουσ για να βγει απο τη ξερα και επιτελους να μην εχουμε αναγκη τους χαρτογιακαδες της ΤΡΟΙΚΑ να μας επιβαλλουν μνημονια,ενω επρεπε να επιβαλλουμε εμεις απο χρονια 10 μνημονια για τη σωτηρια της ΠΑΤΡΙΔΑΣ.

  25. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 24/06/2012 21:30:50

    Πολύ ωραίες προτάσεις.

    Δυστυχώς όμως δεν είναι της κυβέρνησης, αλλά των Αντινέων.

    Βέβαια, για του λόγου του αληθές, προ διμήνου αλλά και στις πρόσφατες εκλογές, το μάτι μου πήρε κάποιες εξ αυτών, στις προγραμματικές εξαγγελίες και κάποιων άλλων κομμάτων, δεξιότερα της ΝΔ (των ΑΝΕΛ ή της Χ.Α., αν θυμάμαι καλά).

    Φερειπείν, δε μπορώ να ξεχάσω το περιπαικτικό άρθρο σχετικά με την πρόταση για τη διοργώνωση εκ νέου στην Αρχαία Ολυμπία, των αυθεντικών αγώνων, χωρίς ακριβές εταιρίες για σπόνσορες, χωρίς αναβολικά, χωρίς σύγχρονα αγωνίσματα.

    Εκεί νομίζω ότι είχε πέσει λοιδορία. Λίγοι κατάλαβαν τότε ότι η πρόταση ήταν ταμάμ, απλώς χρειάζεται άντερα και πολλά κιλά μυαλό για την σχεδιάσεις, να την υλοποιήσεις και να αντλήσεις από εκεί χρήμα και προβολή για τη χώρα. Κάτι περίπου με όσα αναφέρει και ο αρθρογράφος μας εδώ.

    Τελοσπάντων, η ουσία είναι άλλη. Ότι όπως σωστά περιγράφει ο αρθρογράφος, η φυγή προς τα εμπρός δεν μπορεί να γίνει μόνο μέσω της λογιστικής απεικόνισης αριθμών για χρέη και ελλείμματα, αλλά απαιτείται και πνευματική, ψυχική και ηθικά ανάταση ενός ολόκληρου έθνους, προκειμένου να βρεί δυνάμεις και να ξεπεράσει την κρίση, ταυτοχρόνως και με μια ριζική αλλαγή στις δομές του κράτους και των λειτουργιών του, ωστε να αποτελεί επιτελικό εργαλείο στα χέρια χρηστής διοικήσεων και όχι τσιφλίκι κομματικών εγκάθετων και αποτυχόντων πολιτευτάδων.

    Σε αυτό τον τομέα οι πρόσφατες κυβερνητικές εξαγγελίες, όπως αποτυπώθηκαν στο έγγραφο συμφωνίας των τριών συναιτέρων στην κυβέρνηση, φαίνονται αναιμικές και άτολμες. Ίσως φταίει η συγκατοίκηση με τους κυριλέ αριστερούς της ΔΗΜΑΡ, που, έ, όπως και να το κάνουμε, όταν ακούν για έθνος, πολιτισμό, αρχαία Ελλάδα, Αρχαία Ελληνικά και διάφορα άλλα διαβολικά κατ΄αυτούς, βγάζουν σπυράκια.

    Και έτσι, ένα ολόκληρο οπλοστάσιο καινοτόμων ιδεών και ρηξικέλευθων απόψεων που προέρχονται από ανθρώπους που το δουλεύουν το ρημάδι το μυαλό τους, καταντούν ωραίες μεν, πλην όμως επικίνδυνες και για το λόγο αυτό, κρυμμένες στο σκοτάδι πρατάσεις, διότι, αγαπητέ αρθρογράφε, το μείζον είναι να μη θίξουμε την ισορροπία, και στεναχωρηθεί η υπεύθυνη Αριστερά...!

    Υ.Σ. Επειδή ίσως μου ξαναθυμίσει ο αρθρογράφος ότι πολλές από τις προτάσεις άλλων κομμάτων, ήταν των συντελεστών των Αντινέων, από τώρα δεν διστάζω να του πώ, πως ναι, πολλές όντως είναι έτσι. Το πρόβλημα είναι ότι καίτοι σωστές και καλές προτάσεις, δεν αφομοιώθηκαν ούτε ενσωματώθηκαν σε προγραμματικές προτάσεις της νυν κυβερνήσεως, αλλά άλλων, ανταγωνιστικών και αντιπάλων προς αυτή κομμάτων. Πράγμα που σημαίνει ότι η νυν κυβέρνησις δεν άκουε, άκουαν όμως κάποιοι άλλοι. Όπως και να έχει όμως το πράγμα, το τελικώς ζητούμενο, ήτοι η συνεννόησις των πολιτικών δυνάμεων επί των σοβαρών και σπουδαίων ζητημάτων που μπορούν να οδηγήσουν σε σταθερές και αποδοτικές συμφωνίες, ακόμη δεν έτυχε να υπηρετηθεί. Οψόμεθα εν ευθέτω χρόνω.

  26. DRES avatar
    DRES 24/06/2012 23:28:12

    Πρέπει το ταχύτερο δυνατόν να ξεκινήσει η εξόρυξη των ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ μας.
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ σταμάτησε τον ΙΟΥΛΙΟ του 1974.
    Από τότε η ΕΛΛΑΔΑ υπερχρεώνεται.
    Μόνο ο ΣΑΜΑΡΑΣ πιστεύω ότι μπορεί να λυσει το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ με τους "ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΥΣ" και στη συνέχεια να "ΧΑΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΚ ΤΩΝ 3 ΑΔΕΛΦΩΝ ΤΗΣ (ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ)" σύμφωνα με την Ελληνική Μυθολογία.

    Δυστυχώς κάποιοι κατήντησαν την ΕΛΛΑΔΑ ΦΤΩΧΗ και τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΥΣ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.