#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/05/2011 19:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προσπαθούν απεγνωσμένα να σώσουν το ΠΑΣΟΚ




του Κώστα Ροδινού

Όλη αυτή η συζήτηση για τη συναίνεση είναι προσχηματική.

Επινοήθηκε από το ΠΑΣΟΚ και σχεδόν την επέβαλε στην πολιτική ατζέντα ο πρωθυπουργός και τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ για να σωθούν οι ίδιοι.

Μια κυβέρνηση, με την κοινοβουλευτική πλειοψηφία που διαθέτει ο κ. Παπανδρέου και πρόσφατη τη λαϊκή ετυμηγορία, δεν χρειάζεται καμιά συναίνεση για να εφαρμόσει την πολιτική της.

Πολιτική βούληση χρειάζεται και τόλμη. Ο πρωθυπουργός  φαίνεται ότι αυτή τη στιγμή δεν διαθέτει ούτε το ένα, ούτε το άλλο.

Ο κ. Παπανδρέου βρίσκει μπροστά του το παλιό ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ της «αλλαγής». Εκείνο το ΠΑΣΟΚ που τον έκανε αρχηγό το 2004 και τον «διέσωσε» το 2007.

Είναι το ΠΑΣΟΚ του κ. Καρχιμάκη, του κ. Παπουτσή, της κας Κατσέλη, του κ. Μίχα, του κ. Φωτόπουλου, του κ. Παναγόπουλου και του κ. Παπασπύρου.

Είναι το ΠΑΣΟΚ που «κατέβαζε» τον κ. Παπανδρέου στον Πειραιά για  να ζητάει την εκδίωξη της Cosco, που τον υποχρέωνε να λέει ότι θα επανακρατικοποιήσει την Ολυμπιακή και τον ΟΤΕ, που του επέβαλε να λέει «όχι» σε  όλα.

Είναι το ΠΑΣΟΚ των ΔΕΚΟ, της ΠΑΣΚΕ  και του σκληρού πυρήνα του δημοσίου τομέα.

Είναι το ΠΑΣΟΚ που εξέθρεψε το θηρίο του κρατισμού με το οποίο προσπαθεί να τα βάλει σήμερα ο πρωθυπουργός.

Προφανώς ο κ. Παπανδρέου, όταν είδε το θηρίο στα μάτια, τρόμαξε, δείλιασε.

Ξέρει ότι δεν μπορεί να τους πείσει πολύ δεν περισσότερο να τους επιβληθεί. Θα του επιδεικνύουν τα μπλουζάκια της ΕΥΑΘ, τις φωτογραφίες με τη  ΓΕΝΟΠ και τους συνδικαλιστές του ΟΛΠ και του ΟΤΕ. Θα του υπενθυμίζουν κάθε μέρα πόσο αναξιόπιστος και καιροσκόπος είναι.

Και επειδή ακριβώς ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί να τα βάλλει μαζί τους, αναζητά σωσίβιο σωτήριας στον κ. Σαμαρά και τη Ν.Δ.

Του ζητά, με άλλα λόγια, να καλύψει το δικό του κενό ανικανότητας. Να αναλάβει μέρος μιας ευθύνης που δεν του αναλογεί.

Για να παραμείνει το σκληρό ΠΑΣΟΚ αλώβητο. Το οποίο μάλιστα μπορεί και να ενισχυθεί, αν καταφέρει να εκφράσει και τμήματα της κοινωνίας που αντιτίθενται στο μνημόνιο.

Και όταν έρθει η ώρα των εκλογών, όλοι ξέρουμε ποιόν τελικά θα επιλέξει αυτό το ΠΑΣΟΚ.

Η συναίνεση του κ. Παπανδρέου είναι η έσχατη προσπάθεια για την προσωπική πολιτική του επιβίωση, με τις πλάτες άλλων αφ’ ενός και αφ’ ετέρου ένα σχέδιο  σωτηρίας του ΠΑΣΟΚ.

Ο στόχος είναι να διατηρηθεί η ενότητα στη βάση του Κινήματος. Να μην διαλυθεί στα εξ ών συνετέθη.

Γιατί το ΠΑΣΟΚ  ήταν και παραμένει  ένας μηχανισμός νομής και διαχείρισης της εξουσίας, με ισχυρό το ένστικτο της επιβίωσης.

Αν το ΠΑΣΟΚ δεν ηττηθεί στρατηγικά και βρεί έναν τρόπο να επιβιώσει μέσα από τη συναίνεση που αναζητά εναγωνίως ο κ. Παπανδρέου, θα επανέλθει δριμύτερο γιατί θα διατείνεται ότι έσωσε και τη χώρα!

Η Ελλάδα  δεν πρέπει να παραμείνει όμηρος των προσωπικών επιλογών και των αδιεξόδων του κ. Παπανδρέου.

Αν δεν μπορεί, να το παραδεχθεί   δημοσίως  και να αποφασίσει ο λαός.

Αν πάλι μπορεί, τότε τι θέλει τη στήριξη της αντιπολίτευσης;

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 30/05/2011 19:43:15

    Προσπαθούν να σώσουν το Πασοκ.....
    Δεν σώζεται το Πασοκ.

  2. spiros avatar
    spiros 30/05/2011 19:50:48

    Κατηγορούν ότι δεν δόθηκε βήμα στους βουλευτές.
    Άκουσον άκουσον. Η Ταβουλάρη στον real fm εξέφρασε την άποψή της ότι ο Σαμαράς άφησε ανοικτή τη συναίνεση . Όταν δε της αντέτειναν από που το συνάγει επικαλέστηκε τα 6 σημεία. Σκέφτηκα ότι μάλλον η ακοή μου με άφησε και κατέφυγα στον γιατρό μου. Ευτυχώς δεν με δέχθηκε . Μου πρότεινε να μην ακούω παράσιτα γιατί προκαλούν βλάβες .....

  3. φρόνιμος avatar
    φρόνιμος 30/05/2011 19:51:02

    Ολοκληρωμένη και πλήρης η ανάλυσή σου, πάνω σε μία όμως παλαιοκομματική βάση να μου επιτρέψεις να σου πω. Ο ΓΑΠ είναι ο στυγνός εκπρόσωπος της νέας τάξης. Αδιαφορεί για το ΠΑΣΟΚ, το παρόν ή το μέλλον του, έχει μια αποστολή να φέρει εις πέρας.
    Η συναίνεση δεν είναι επινόηση, είναι αδήριτος ανάγκη στα σχέδια της νέας τάξης καθότι αφενός πρέπει να υπάρξει συγκατάθεση της συντριπτικής πλειοψηφίας του εκλογικού σώματος για να καταλυθεί η κρατική εξουσία και αφετέρου αν ο ΓΑΠ πέσει (ενδεχόμενο πιθανότατο) πρέπει και ο συνεχιστής του να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο για να πετύχει η νέα τάξη το στόχο της.
    Ιλαροτραγικό φαινόμενο στην όλη ιστορία είναι ότι το παλιό ΠΑΣΟΚ, με τα καθαρά ιδιοτελή κίνητρα, ενισχύει το πατριωτικό μέτωπο που προσεκτικά χτίζει ο Σαμαράς.

  4. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 30/05/2011 19:52:54

    Ο Παπανδρέου όταν μιλούσε για διεφθαρμένους και τεμπέληδες ήξερε πολύ καλά σε ποιους απευθύνονταν.
    Στο ίδιο το πασοκ!!!!!!
    Όπως και όταν τα άκουγαν οι διάφοροι εργατοπατέρες του πασοκ όπως Πρωτόπαπας Πολυζογόπουλος Παπασπύρος κτλ,καταλάβαιναν πολύ καλά ότι εννοούσε αυτούς .
    Αλλά όσο δεν τους επηρέαζαν τα μέτρα έκαναν πως δεν καταλάβαιναν.
    Τώρα όμως που τους το είπε ξεκάθαρα ότι θα τους κλείσει τα μαγαζιά τους (αποκρατικοποιήσεις)άρχισαν να τον απειλούν και να τον υπενθυμίζουν ότι αυτοί τον έφεραν στην εξουσία και αυτοί μπορούν και να τον ρίξουν.
    Τα περιθώρια όμως έχουν στενέψει δραματικά και ο Παπανδρέου πρέπει να πάρει τις αποφάσεις του.
    Ή συνεχίζει και τον ρίχνει το πασοκ ή παραιτείται και φεύγει οικειοθελώς παραδεχόμενος την ανικανότητα του να διοικήσει τη χώρα και το κόμμα του.
    Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο η κατάληξη είναι μία: Κατάρρευση........
    Όσο αργεί να αποφασίσει τόσο μεγαλύτερη ζημιά κάνει στη χώρα.

  5. σίγουρος avatar
    σίγουρος 30/05/2011 19:53:05

    Αν είναι έτσι ποιος ο ρόλος του Ολι Ρεν και των λοιπών Ευρωπαίων που επιτακτικά απαιτούν συναίνεση;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ σίγουρος 30/05/2011 21:31:01

      Για να περασει απο τη Βουλη.Νομιζεις δεν εχουν ξεχασει τα καραγκιοζιλικια με τον αντιτρομοκρατικο νομο;
      Τοτε ο Σταθοπουλους εφτιαξε ενα νομο με τις εισηγησεις Αγγλων και Αμερικανων και τον κατεθεσε στη Βουλη.Οι βουλευτες του ΠΑΣΟΚ που ηταν κυβερνηση την κοπανησαν ολοι και ψηφισαν το νομο οι βουλευτες της ΝΔ και ο Σταθοπουλος.Ηταν ο μονος νομος που ψηφισθηκε απο την αντιπολιτευση.
      Ετσι οι πασοκοι περηφανευονταν στους "ευαισθητους αριστερους" ψηφοφορους τους οτι δεν ψηφισαν τον "τρομονομο" που παντως ψηφισθηκε και χρησιμοποιηθηκε.
      Το ιδανικο για το ΠΑΣΟΚ θα ηταν αυτο : να ψηφισει η ΝΔ το μνημονιο και ενα τμημα του ΠΑΣΟΚ (Δημαρας κλπ ) οχι που μετα θα αναγορευθει το "πραγματικο" ΠΑΣΟΚ που δεν προσχωρησε στη "δεξια πολιτικη" .

  6. αυτόκλητος avatar
    αυτόκλητος 30/05/2011 19:54:02

    Κώστα,
    όπως πάντα, εξαιρετικά εύστοχος!!!

  7. blue nile avatar
    blue nile 30/05/2011 19:54:11

    Επί του παρόντος όμως δε θέλει ο ΓΑΠ να είναι αυτός που θα διαλύσει το ΠΑΣΟΚ. Οπότε καλά τα γράφει ο κος Ροδινός...

  8. zame avatar
    zame 30/05/2011 19:56:15

    η πολιτικη παγιδευμενη στον "κοινωνικο μετασχηματισμο" της δεκαετιας του 80
    οπως σωστα αναφερεται ο Χρηστος Γιανναρας στην Επιφυλλιδα της Κυριακης.

    • blue nile avatar
      blue nile @ zame 30/05/2011 20:26:33

      ...μόνο που αυτό αυτός ο βαμπιρικός κοινωνικός μετασχηματισμος της δεκαετιας του 80 είναι ακόμα κυρίαρχος ...με παραινέσεις και ευχολόγια δεν μπορεί να ηττηθεί ούτε και με επικλήσεις σε αλλαγές νοοτροπίας... κωλοπετσωμένοι συνδικαλισταράδες, αρριβίστες αριστερίσκοι, ελληνόφωνοι γλύφτες μη δικών μας συμφερόντων και απανταχού ευνοημένοι του πελώριου κρατιστικού ΠΑΣΟΚ ατενίζουν το δυσοίωνο μέλλον τους... αρκεί να αρπάξουμε την ευκαιρία και να τους ξεφορτωθούμε μια και καλή ...ΤΩΡΑ !!! ...

  9. politeutis avatar
    politeutis 30/05/2011 19:59:29

    φοβάμαι ,πλέον οτι δεν σώζεται κανένας

  10. kostasthess avatar
    kostasthess 30/05/2011 20:00:23

    Η Ν.Δ. πρεπει να κανει ενα βημα παραπανω νομιζω. Οι εκλογες δεν πρεπει να αποτελουν ταμπου στην επιχειρηματολογια της. Μετα την ψηφιση του μεσοπροθεσμου και των αλλων διορθωτικων μετρων η Ν.Δ. θα πρεπει να ζητησει απο την κυβερνηση νεα λαικη εντολη.. Αυτο περιμενει ο κοσμος να ακουσει. Και οχι μισολογα και υπεκφυγες.. Και αυτα που λενε οι δημοσκοπησεις πως ο κοσμος δεν θελει εκλογες εγω τα ακουω βερεσε.. Οι ιδιοι ερωτηθεντες με συντριπτικο ποσοστο δεν εγκρινουν ουτε το μνημονιο, ουτε και εχει εμπιστοσυνη στην κυβερνηση πλεον. Εαν πεισει η Ν.Δ. πως υπαρχει ελπιδα την ψηφιζοντας την γιατι 1) θα επαναδιαπραγματευθει το μνημονιο και 2) θα εφαρμοσει το προγραμμα της χωρις εκπτωσεις και καθυστερησεις, τοτε ειναι κατι παραπανω απο βεβαιο πως θα δημιουργησει πλειοψηφικο ρευμα.. Αλλιως κινδυνευει να εκφυλισθει η προσπαθεια της και θα φανει πως δεν ζητα εκλογες γιατι φοβαται πως θα τις χασει. Στην δημοκρατια κυβερνουν οι οργανωμενες μειοψηφιες και στην πολιτικη θριαμβευουν οι ηγετες που περνουν ρισκα..

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ kostasthess 30/05/2011 20:24:13

      ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ.........

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Ioustinianos 30/05/2011 20:29:33

        Το λέω εδώ και πολύ καιρό. Αυτό πρέπει κάποτε να το κάνει ο Σαμαράς. Τουλάχιστον αυτό , κι ας μην έχει κανένα αποτέλεσμα.

        Ευκαιρίας δοθείσης: Πώς σας φαίνεται το τσαουσεσκικό ποσοστό εκλογής της προέδρου ούτως είπειν της ΔΗΣΥ (ή δύση) Ντόρας:99,8% !!!! Ειναι κι αυτή ένα από τα δύο δεκανίκια του Γιωργάκη -το δεύτερο ο Καρατζαφέρης- για να παραμένει στην εξουσία. Δίνουν τα πάντα για να κρατούν το βλαμένο στην καρέκλα του πρωθυπουργού.

        • kostasthess avatar
          kostasthess @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 30/05/2011 22:01:56

          Καρατζαφερης και Μπακογιαννη ειναι αναλωσιμοι για το σημερινο κυβερνητικο-ΜΜΕ διαπλεκομενο συστημα.. Θα εχουν προβολη και δημοσιοτητα οσο το εξυπηρετουν.. Αυτο ομως ειναι το δεντρο και δεν πρεπει να μας αποπροσανατολιζει.. Αλλου παιζεται το παιχνιδι..

  11. barman avatar
    barman 30/05/2011 20:00:33

    Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο. Οι ισπανοί έστειλαν με τα αγγουράκια τους το βακτήριο ''οι κ..λοι"(e-coli) στούς Γερμαναράδες και οι Έλληνες θα στείλουν το βακτήριο οι ''ψ..λοι'' (e-psoli) σε αγγούρια καλυβιώτικα.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ barman 31/05/2011 01:38:17

      Καταπληκτικό!!!!!

  12. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 30/05/2011 20:22:37

    Ξυπνήστε, και ξυπνήστε και την Συγγρού! Είδατε πώς παρουσιάζουν απόψε τα “ανοίγματα” του Σαμαρά και ιδιαίτερα το επανακάμψαν ALTER…

  13. kostas* avatar
    kostas* 30/05/2011 20:24:47

    ο Τραγκας στην αντεπιθεση ... το προβλημα στη χωρα και γι αυτον ειναι ο Σαμρας ... Βλεπω ειδησεις μια εβδομαδα... και τετοια κριτικη στην Κυβερνηση Σαμαρα ουτε επι κυβερνησεως Καραμανλη δε θυμαμαι ... τι κανω λαθος δε κυβερνα ο Σαμαρας ??????

    • Orestios avatar
      Orestios @ kostas* 30/05/2011 21:42:42

      Πανικόβλητοι τρέχουν να προστατέψουν το ζαβό

    • mhtsos karditsa avatar
      mhtsos karditsa @ kostas* 31/05/2011 01:27:21

      η νδ στα καναλια δεν εχει κανενα δημοσιογραφο να την υποστηριξει. εβαλα αλτερ σημερα για ειδησεις και επαθα την πλακα μου με αυτα που ακουσα απο τον τραγκα. πρεπει να χαζεψαι αυτος. τετοια κριτικη στο σαμαρα για το μνημονιο δε την περιμενα.

      αντωνη σαμαρα ξυπνα. ειναι πολλοι αυτη που σε υπονομευουν ακομη και δικοι σου ανθρωποι. ξεκαθαρισε το τοπιο.και τραβα μπροστα.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ kostas* 31/05/2011 14:08:06

      ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΤΡΑΓΚΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ. ΕΜΠΟΡΟΣ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ . ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ
      Η ΠΛΑΤΕΙΑ ,ΕΓΙΝΕ ΠΛΑΤΕΙΑ.
      ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ , ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ
      ΝΑ ΒΑΦΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ.
      ΕΤΣΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ.
      ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

  14. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 30/05/2011 20:26:15

    Το ΠΑΣΟΚ ήταν και παραμένει ένας μηχανισμός νομής και διαχείρισης της εξουσίας, με ισχυρό το ένστικτο της επιβίωσης.
    Σας συγχαιρω .
    Η Διατυπωση σας για το τι ειναι το ΠΑΣΟΚ πρεπει να λεγεται και να ακουγεται .Μονο ετσι θα εχουμε την οριστικη διαλυση του.

  15. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 30/05/2011 20:51:02

    H Ν.Δ. δέν πρέπει σε καμία περίπτωση να δόση συγχωροχάρτη στούς ΤΟΜΠΡΕΣ-ΚΟΛΑΔΕΣ-ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥΣ-ΛΑΛΙΩΤΙΔΕΣ -ΚΑΧΡΙΜΑΚΙΔΕΣ οι οποίοι είναι ηθικοί αυτουργοί για τα σημερινά και γι' αυτά που έρχονται.

  16. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 30/05/2011 20:57:46

    To πρόγραμμα που εφαρμόζει η κυβέρνηση δεν είναι άγνωστο, σχεδόν τα ίδια έγιναν και την περίοδο Σημίτη, θέλουν την χώρα «γυμνό βράχο»,
    αν το σχέδιο αναδιοργάνωσης δεν έχει ως σημείο αναφοράς την ελληνική κοινωνία η Ελλάδα δεν πρόκειται να ξαναγεννηθεί.

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/05/2011 21:11:56

    Διάφορες οικονομικές ιστοσελίδες πάντως γράφουν ότι το νέο δέλεαρ που ετοιμάζεται να δοθεί στο Σαμαρά για να συναινέσει, είναι η μείωση των φορολογικών συντελεστών, με αντάλλαγμα το άμεσο κλείσιμο πολλών ΔΕΚΟ με πλήρη απόλυση των υπαλλήλων τους. Η παγίδα είναι πλέον προφανής: αφού ο ΓΑΠ αποφάσισε ότι θα αποκοπεί οριστικά από τους εργαζομένους, θέλει να αποκόψει επίσης και το Σαμαρά.

  18. Orestios avatar
    Orestios 30/05/2011 21:39:04

    +1000

  19. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 30/05/2011 21:42:13

    αντωνη σαμαρα οι ωρες ειναι κρισιμες.
    κυβερνηση,προθυμοι,υποστηρικτες κλπ λαμογια ετοιμαζοντε να σου τραβηξουν το χαλι κατω απο τα ποδια σου,μολις συναινεσης.
    τα προδοτικα μμε προσπαθουν να σε σπρωξουν στον γκρεμο.
    γυρισε τους την πλατη και παρεμεινε πιστος στην αρνηση του μνημονιου.
    εξαλλου η κυβερνηση εχει ακομη 156,+προθυμους για να περασει τα μετρα και να καει ολοκληρωτικα.
    φυγε τωρα απο το καδρο που θελουν να σε βαλουν τα λαμογια και δυστυχως και καποιοι που ειναι ακομη μεσα στην παραταξη.
    αποκεφαλισε τους ,πολιτικα ,ολους ,μεσα και εξω.

  20. mixalios avatar
    mixalios 30/05/2011 21:45:48

    Τριάντα επτά χρόνια ιστορία(παρωδία) τήν καθάρισε ο γιώργος στο τσάκ-μπάμ.Μας κόστισε λίγο ακριβά αλλά άξιος ο μισθός του!!!.

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/05/2011 21:49:41

    Σημερα κατεβασαν ..ο καδρο-ΚΥΣΕΑ που σηκωσε ο Ακης και του το επεστρεψαν!

    Αυτα εναι νεα... μονος παει εισαγγελεα. Λετε να το κουβαλησει μαζι του στη δικη?

    ΠΠ

  22. inkas avatar
    inkas 30/05/2011 22:02:19

    Στη κρίσιμη φάση που διανύουμε τα μισόλογα δεν ευνοούν κανένα εκτός απ'το πασοκ. Δεν καταλαβαίνω γιατί η ΝΔ παίζει το ρόλο του απολογούμενου,ενώ εκ των προτέρων ξέρουν ότι αν δεν μπουν ένα ξεκάθαρο όχι, τα καθεστωτικά μμε θα παρερμηνεύουν συνεχώς τις προτάσεις της. Δεν συνενώ σε τίποτα με μια κυβέρνηση που μας έβαλε στο μηχανισμό της Τρόικας και οδηγεί τον ελληνικό λαό στην εξαθλίωση. Ακόμα και αν συνεναίσω σε κάτι που ακούγεται σωστό σαν πρόταση δεν τους εμπιστεύομαι στο να το κάνουν πράξη. Αυτό είναι τόσο δύσκολο να το πείτε και να τελειώνει μια και καλά αυτό το παιχνιδάκι και να στείλεις ξεκάθαρα το μήνυμα σου προς κάθε κατεύθηνση? Οι κοινωνία βράζει και σεις μιλάτε με τακτ μη τυχόν και σας κατηγορήσει το πασοκ για λαικισμό? ποιο το πασοκ? Τελειώνετε τους, πριν σας τελειώσουν μαζί με μας.....φτάνει!

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ inkas 31/05/2011 01:52:17

      ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΗ Η ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ.

  23. xbab avatar
    xbab 30/05/2011 22:09:40

    κ.Ροδινέ δεν προσπαθούν να σώσουν μόνο το ΠΑΣΟΚ, αλλά και να διαλύσουν τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και κατ' επέκταση να σβήσουν τον κ.Σαμαρά.
    Το κακό είναι πως η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο κ.Σαμαράς αντιδρούν σπασμωδικά και νωχελικά, χωρίς τσαγανό, χωρίς δυναμική.
    Έδωσαν γήπεδο και κάνουν παιχνίδι τα ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ, χωρίς κανείς να τους απαντά και να δίδεται η εντύπωση πως η ΝΔ συμφωνεί με τα λεγόμενα του κωλοτούμπα ή της κας που κουνά απειλητικά και ξεδιάντροπα το δάκτυλό της.
    Κραχ κάνει ο κωλοτούμπας για συγκυβέρνηση. Το ίδιο και η κα.
    Δεν υπάρχει απάντηση από τη ΝΔ. Τι τους φυλάει;
    Ο κ.Μιχελάκης κάτι πάει να κάνει, είναι απελπιστικά μόνος και πολύ ευγενικός με τους συκοφάντες και παραπληροφορητές.

  24. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 30/05/2011 22:15:29

    ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ.
    Ο ΓΑΠ
    Δεν έχει την συναίνεση του ΠΑΣΟΚ.
    Δεν έχει την συναίνεση των υπουργών του.
    Δεν έχει την συναίνεση της κοινοβουλευτικής του ομάδας.
    Δεν έχει την εμπιστοσύνη της τρόικας που τον θεωρεί κουρασμένο.(είχε φανεί από την συνέντευξη του Στρος Καν )
    Είναι αστείο μετά από όλα αυτά να πιέζουν Σαμαρά να συναινέσει.
    Είναι φανερό ότι προσπαθούν να τον εγκλωβίσουν.
    ΟΜΩΣ
    Η ΝΔ δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ.
    Η ΝΔ δεν δικαιούται να αρνηθεί την συναίνεση.
    Η συναίνεση είναι στο DNA της φιλοσοφίας της.
    Η άρνηση συνεργασίας σε ώρα κρίσης ταιριάζει σε τυχοδιώκτες και σε κόμματα διαμαρτυρίας ,ακόμη αποδεικνύει την απόσταση τους από τις ευθύνες της εξουσίας.
    Επιβάλλεται λοιπόν αντεπιτεθεί και να πιέσει την κυβέρνηση να εφαρμόσει την δική της πολιτική.
    Αν αυτό γίνει είναι σίγουρο ότι η κυβέρνηση θα εγκαταλειφθεί από τους δικούς της ανθρώπους και θα καταρρεύσει.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 31/05/2011 02:04:51

      ... ἤ μετά θά βγεῖ (ἡ κυβέρνηση) καί θά πεῖ μέ περίσσιο θράσος:
      «Καί τώρα Δοξάστε με ποῦ σᾶς Ἔσωσα..., δέν ξέρω κανένα ...Ἀντώνη! Πουλᾶμε τώρα, ΠΟΥΛΑΜΕ...!»

      Άστο Ἀπόστολε, πήγαινε ἀλλοῦ καλύτερα...

  25. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 30/05/2011 22:25:45

    συναινεση σε κανενα σημειο.
    ουτε κατα αρθρο, ουτε πουθενα.
    αντωνη εισαι πατριωτης και δεν πρεπει να συναινεσεις ,ουτε να ψηφισετε κανενα αρθρο.
    οχι στο ξεπουλημα της περιουσιας των ελληνων, ολων των ελληνων ειναι και των γονιων μας και των παιδιων μας και δικη μας.
    δεη,οτε,λιμανια και ολα ειναι των ελληνων και οχι των πολιτικων,οπου και αν ανηκουν.
    και να συναινεσουν οι πολιτικοι,οι βουλευτες κλπ, δ ε ν θα συναινεσει η κοινωνια, ο κοσμος, οι ελληνες.

  26. john avatar
    john 30/05/2011 22:27:01

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΓΑΛΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΣΚΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΜΕΣΩ ΕΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΠ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΘΑ ΤΟΝ ΜΠΛΕΞΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

  27. Tasos avatar
    Tasos 30/05/2011 22:34:13

    Φιλοι μου να καταλαβω δηλαδη.....Το μονο προβλημα της ΝΔ για συνενεση ειναι το φορολογικο?
    Η ΝΔ οταν λεει οτι θετει κοκκινη γραμμη στο φορολογικο τι θελει να μας πει?

    Οτι συμφωνει με τη μειωση μισθων και συνταξεων?
    Οτι συμφωνει με την απολυση 150.000-200.000 ανθρωπων?
    Οτι συμφωνει με το ξεπουλημα του κρατους(με τον τροπο που το κανει το Πασοκ?

    Και αλλα πολλα που θα κανει το Πασοκ για να παρουμε και αλλα δανεικα....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Tasos 30/05/2011 23:25:00

      Αυτές είναι οι άλλες διαστάσεις, που δεν πρέπει να ξεχνάμε. Εκτός αν νομίζει κανείς στη ΝΔ ότι αν συναινέσει σε αυτές, θα τα ξεχάσουμε όλα αν η κυβέρνηση δεχτεί να μειώσει τη φορολογία.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 30/05/2011 23:26:38

        Όχι τίποτε άλλο δηλαδή, αλλά μη φτάσουμε να δικαιώσουμε και τον... τιραμόλα που πριν από λίγες μέρες προεξόφλησε ότι θα υπάρχει συναίνεση στην αντιλαϊκή διάσταση του ζητήματος...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Tasos 31/05/2011 14:12:31

      ΤΑΣΟ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΑΥΡΟ-ΑΣΠΡΟ,
      ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ
      ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΜΕΙΩΣΗΣ ΜΙΣΘΩΝ .
      ΕΝΤΑΞΕΙ ?

  28. john avatar
    john 30/05/2011 22:39:54

    ΤΑΣΟ ΣΥΜΦΩΝΩ

    • Δάσκαλος avatar
      Δάσκαλος @ john 30/05/2011 23:27:10

      Διαβάζοντας την ομιλία του Σαμαρά στην Κ.Ο αυτό περίπου κατάλαβα κι εγώ. Μακάρι να κάνω λάθος

  29. john avatar
    john 30/05/2011 22:42:53

    ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ ΠΑΙΖΕΙ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΖΙ ΓΩΝΙΑ ΖΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝ

  30. john avatar
    john 30/05/2011 22:49:38

    ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 30 ΕΤΩΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΜΗΛΗ ΠΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΝΗΡΙΑ ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΝΑ ΔΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗΤΗ Ν.Δ.

  31. Dal avatar
    Dal 30/05/2011 22:53:36

    Πρός τον αρθρογράφο.
    To κυριώτερο είναι ότι άπέτυχε παταγωδώς το μνημόνιο και αυτό όχι από αδύναμία της κυβέρνησης-προσοχή εδώ-αλλά γιατί η συνταγή ήταν το χρονικό μιας προαναγγελθήσης αποτυχίας, για να μην πω θανάτου. Και την συνταγή την έγραψαν οι τροϊκανοί. Και επειδή δεν θέλουν με κανένα τρόπο να την αλλάξουν, επιχειρούν την ίδια που θα μας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη χρεωκοπία. Αυτό είναι προδιεγγεγραμμένο και το γνωρίζουν οι πάντες. Και τότε θα αγοράσουν τα πάντα στην Ελλάδα σε τιμές εξευτελιστικές. Αυτός είναι ο στόχος για αυτό δεν επιδειώκεται κανένα αναπτυξιακό μέτρο.

  32. Νοήμων avatar
    Νοήμων 30/05/2011 22:53:52

    Στο χορό και ο "οπου φυσάει ο άνεμος'' Γ.Τράγκας με ιδρωμένες μασχάλες να συμφωνεί και να ανεβάζει στα ύψη την αυταρέσκεια και το λίμπιντο της Κ.Μακρή.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Νοήμων 31/05/2011 14:15:51

      ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΓΧΥΣΗ,
      Ο ΤΡΑΓΚΑΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΚΡΗ.
      ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΗΛΑΔΗ.

  33. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 30/05/2011 23:00:03

    "Δείπνο ΝΔ. Στο τραπέζι καθιστοί τρώνε 8 του σκασμού.
    Δείπνο ΠΑΣΟΚ. Μπουφές, με άπειρους καλεσμένους, αλλά και ο τελευταίος τσιμπάει κάτι."
    Δεν είναι δικό μου, το διάβασα σε παλιό περιοδικό στον οδοντίατρο το απόγευμα.

    Ομως τι είναι τελικά το ΠΑΣΟΚ?????
    Είναι το κόμμα που πέρασε πολύ εύκολα από τον "λαικό" Αντρέα στον "ξινό τεχνοκράτη" Σημίτη και μετά πολύ χαλαρά στον "μεταμοντέρνο" Γιώργο και μετά θα δούμε που..... ....
    μην έχετε ψευδαισθήσεις ότι αύριο θα εξαφανιστεί από προσώπου γής.

    Μην ξεχνάμε η χώρα καταρέει και το σκορ είναι 20-20!!!!!!!
    Μετά από σχεδόν 30 χρόνια διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ,
    με χαλαρά..... διαλείμματα.

    Πως τα καταφέρνει τελικά???
    Εχει προφανως πολύ καλές ρίζες, τέτοιες που του επιτρέπουν να επιβιώνει σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

    Που βασίζεται???
    Κυρίως στα λάθη της άλλης πλευράς.
    Που ξεκινούν από τη λάθος διαχείριση της νίκης στον εμφύλιο...... ναι από εκεί ξεκινούν όλα και φτάνουν μέχρι σήμερα.
    Είναι πιό εύκολο να υποστηρίξεις τον νικημένο... όταν αυτός είναι προφανώς αδικημένος...... Το ΠΑΣΟΚ λεηλάτησε τον πόνο και την αδικία που είχε υποστεί η Αριστερά. Εκεί πάτησε και έστησε ολόκληρο κόμμα με θολή ιδεολογία, αλλά το έστησε. Είναι το κόμμα που πήρε τη ρεβανς... Με διαστρεβλωμένο τρόπο αλλά την πήρε.

    Και η άλλη πλευρά?? Ποιά είναι τα λάθη???? Πολλά ας αφήσουμε τα παλιά.... και ας πάμε στο σήμερα.
    Μερικά παραδείγματα.
    1. "Αστικό κόμμα" η ΝΔ με μηδενική παρουσία στη διανόηση. Αρκεί να δεις τα ποσοστά της στα πανεπιστήμια. Δεν εννοώ τους φοιτητές εννοώ τους καθηγητές, που στα χέρια τους είναι η κυρίαρχη άποψη που διαχέεται στον κόσμο.
    .
    .
    .
    100...... μέχρι τους υποψήφιους βουλευτές της. Ναι άρχισαν να εμφανίζονται......... για να μας εξηγήσουν...... το Ζαππειο 2....
    Παλιοί και νέοι εκκολαπτόμενοι..... Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο.
    Οιμέ.....................................

    Είναι προφανές ότι ο Σαμαράς και το υπάρχων "κόμμα" είναι βίοι παραλληλοι που δεν τέμνονται.

    Οπως είναι προφανές, ότι στη ΝΔ ο καθένας στήνει το μπαιράκι του ....και όποιον πάρει ο χάρος.

    Ας μετατρέψει λοιπόν ο πρόεδος αυτο το μειονέκτημα .... σε πλεονέκτημα....
    Να πετάξει τους υπόλοιπους εφτά από το τραπέζι. Αργά ή γρήγορα.
    Ετσι κι αλλιώς το ΠΑΣΟΚ θα το έχει αφήσει άδειο το τραπέζι όταν θα καθίσει.
    Ας βγεί τότε έξω στους πεινασμένους, να τους μάθει ξανά πως σπέρνουν...
    Εχει τις ικανότητες να το κάνει..

    Οπότε τι να κάνουμε???
    Υπομονή και υπακοή.

  34. trans avatar
    trans 30/05/2011 23:03:46

    Ευαγγέλιο
    Ερώτηση:Το Καταλαβαίνει ο Κόσμος;;;;
    Απλά αναρωτιέμαι---
    Φοβάμαι πως όχι, και είδωμεν.......

  35. ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ 30/05/2011 23:10:58

    Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι ΕΝΑΣ μηχανισμος νομής και διαχείρισης της εξουσίας αλλά "Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ".
    90% των Δ.Υ είναι ΠΑΣΟΚ.Αυτό είναι το γαλάζιο ράτος του Καραμανλή που έλεγαν.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 31/05/2011 02:06:16

      Ἔτσι μπράβο...!

  36. Χρήστος avatar
    Χρήστος 31/05/2011 00:45:14

    Πρώτη φορά γράφω σχόλιο, αλλά πλέον η αγανάκτησή μου έχει φτάσει σε οριακά σημεία.

    Ο ΓΑΠ είναι εμφανές ότι βρίσκεται από το 2009 σε εντεταλμένη υπηρεσία να διαλύσει ολόκληρο τον κοινωνικό ιστό της χώρας, να μας αποχαυνώσει, να μας αφελληνίσει, να μας εξαθλιώσει οικονομικά και ηθικά για να μην μπορεί να υπάρχει σκέψη και κριτική.
    Ακούγοντας τον Σαμαρά από το Ζάππειο 1, είπα αμέσως να ένα σοβαρός Έλληνας πολιτικός, ο οποίος ξέρει να κάνει αντιπολίτευση, έχει προτάσεις και δε γνωρίζει μόνο να αρνείται. Όμως τώρα διακρίνω κάποια ατολμία και κάποια έλλειψη καθαρότητας στις απόψεις του. Αν θέλουμε να δούμε αλλαγή σκηνικού θα πρέπει ο Σαμαράς να απαιτήσει 100% εφαρμογή του Ζαππείου 2, αλλιώς να μη συνεναίσει σε τίποτα.

    Οποιαδήποτε άλλη τακτική θα είναι καταστροφική για τον τόπο.

  37. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 31/05/2011 01:36:28

    Συμφωνώ απόλυτα. Για το ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει Ελλάδα. Υπάρχει πρώτα τα κόμμα και τα λαμόγια του που τρώνε τζάμπα από το δημόσιο και μετά υπάρχει και λίγο Ελλάδα. Το μόνο που τους νοιάζει είναι να μην πάθουν τίποτα οι πρασινοσυνδικαλιστές τους Φωτόπουλος και σία και όλα τα διορισμένα κομματόσκυλα του. Σου λένε άμα συνεχίσω και τους ταίζω πάλι θα γαβγίζουν για το Πράσινο φίδι που από το 1980 και μετά τρώει τα σωθικά της Ελλάδας.

  38. Δήμος avatar
    Δήμος 31/05/2011 03:03:31

    Τρελό χώσιμο στο ΠΑΣΟΚ για το Μνημόνιο, από τον Κοτζιά. Αξίζει να ακουστεί. Από την παρουσίαση του βιβλίου του Μητρόπουλου στο Πολεμικό Μουσείο.

    http://soundcloud.com/greeksounds/kotzias

  39. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 31/05/2011 07:29:35

    Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω !!φώναζε ο συχωρεμένος ο Ανδρέας.
    Είχε το παράδειγμα της ..εκτροπής του Αχελώου ,που το ακούω από μικρό παιδί και δεν το βλέπω!
    Έλα όμως που γιόκας του ..εξέτρεψε το..ΠαΣοΚ ! μεγάλο έργο! από μεγάλο ΗΓΕΤΗ.
    Η εταιρεία ΚαρΠαΚαΜιΦωτ. καλά κρατεί..

  40. tso avatar
    tso 31/05/2011 08:21:28

    Καμμία συναίνεση στον βάρβαρο σοσιαλισμό που ζούμε σήμερα, καμμία συναίνεση στο μνημόνιο που σκοτώνει καθημερινά την ΕΛΛΑΔΑ μας!
    ΕΛΠΙΖΩ να το έχουν καταλάβει στη ΣΥΓΓΡΟΥ!!!

  41. igognito avatar
    igognito 31/05/2011 10:44:17

    ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΤΕΣ
    ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΙΚΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ ,ΑΦΑΙΡΕΣΑΝΕ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ
    ΛΕΓΕΩΝΑΡΙΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΕΡΕΨΑΝ ΤΙΣ ΔΕΚΟ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙ-
    ΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙ Ο ΣΕ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥΣ.ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ
    ΚΑΠΟΤΕ.ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ
    ΓΙΑΥΤΟ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΕΡΙ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ ,ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΚΛΠ.
    ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΘΗΤΕΥΣΑΝΕ ΣΤΑ ΤΖΑΝΤΑΡΛΙ , ΣΙΣΜΙΚ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ??

  42. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 31/05/2011 17:38:07

    ΚΕ ΡΟΔΙΝΕ ,
    ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ? Ο ΠΑΠΑΝΔΡ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟς? ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ? Η ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ - ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ? ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΘΑ ΣΩΘΕΙ Η ΟΧΙ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
    ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗς. ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΤΥΧΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΜΟΙΑ ( ΥΠΟΔΟΥΛΩΜΕΝΗ ) ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ.
    ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ - ΕΙΔΟΜΕΝ ΛΕΓΑΜΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ- ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.ΛΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΟΝΕΙΡΟ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΡΕΟΚΟΠΟΥΣΑΜΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΑ ΛΥΘΗΚΑΝ.
    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΝΔ ? ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ? ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΘΑ ΝΟΜΙΖΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ........ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ, ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟΣΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.
    ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΔ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ( ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ) ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΝΑ ΤΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.