Προσοχή στα «νερά του Καματερού»
17/08/2014 11:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προσοχή στα «νερά του Καματερού»

Στην Ελλάδα έχει δημιουργηθεί μια συμπαγής μάζα ανθρώπων που έλκονται από τη συνομωσιολογία, που η ημιμάθεια επιχειρείται να καλυφθεί από αμφιβόλου ποιότητας βιβλία και εκπομπές.

Πριν από λίγο καιρό δημοσιοποιήθηκε μια έρευνα του πανεπιστημίου Μακεδονίας η οποία μεταξύ άλλων ανέφερε ότι σε δείγμα 1.045 Ελλήνων, το 75% αυτών, δηλαδή σχεδόν 800 άτομα, πιστεύουν ακόμη ότι η οικονομική κρίση ήταν προσχεδιασμένη από τους ξένους. Ακόμη 7 στους 10 πιστεύουν ότι έχει βρεθεί το φάρμακο για τον καρκίνο αλλά το κρύβουν ενώ υπάρχουν 6 στους 10 που πιστεύουν ότι το χτύπημα στους Δίδυμους Πύργους το έκαναν… οι Αμερικανοί. To 27% πιστεύει ότι το Απόλλων 11 δεν πήγε ποτέ στο φεγγάρι αλλά οι σκηνές γυρίστηκαν σε κάποιο στούντιο. Τέλος, είναι ένα ποσοστό της τάξης του 61% που πιστεύει ότι ο Σημίτης είναι Εβραίος, επομένως είναι και κακός.

Αυτά είναι ορισμένα από τα πιστεύω μιας μεγάλης μερίδας του κόσμου γιατί υπάρχουν κι άλλα. Υπάρχουν εκείνοι που πιστεύουν ότι έχει βρεθεί ένα φάρμακο που δια του… ψεκασμού κάνει τους Έλληνες φλούφληδες και δεν αντιδρούν στα σκληρά οικονομικά μέτρα.

Υπάρχουν κι εκείνοι που αγοράζουν μετά μανίας τα βιβλία για τους Ελοχίμ και τους Νεφελίμ ή διαβάζουν για την υπέρτατη φυλή των Ελ. Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει για τα ξένα κέντρα που έχουν βάλει στο στόχαστρο το «καλύτερο οικόπεδο» του κόσμου ή ακόμη και για εκείνους που ακόμη πιστεύουν ότι εκτός από τον τάφο του Μέγα Αλέξανδρου να βρεθεί και η γοργόνα αδερφή του;

Για να μην πούμε και για εκείνους που περιμένουν να ξυπνήσει ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς και να ξαναπάρουμε την Πόλη. Δεν είναι καθόλου αστεία όλα αυτά. Μάλιστα, εκτός από το ότι διασπείρονται σε μια ομάδα του πληθυσμού, έχουν γίνει και μέρος πολιτικής ιδεολογίας διάφορων χώρων, από τα αριστερά μέχρι τα άκρα δεξιά. Αν διαβάσει κανείς τις ανακοινώσεις του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ για παράδειγμα θα πιστέψει ότι πράγματι μια «αόρατος χειρ» κινεί τα νήματα για λογαριασμό του παγκόσμιου καπιταλισμού και μόνο η επανάσταση του προλεταριάτου θα σώσει τον κόσμο.

Άσε δε τους Ανεξάρτητους Έλληνες και λοιπούς ακροδεξιούς που… έχουν κάψει φλάντζες εξαιτίας των… αεροψεκασμών.

Είναι η λογική του «νερού του Καματερού» που θα έσωζε απ’ όλες τις ασθένειες κυρίως από τον καρκίνο. Αλλά σ’ εκείνη την περίπτωση το θυμικό οδηγείται από την ελπίδα. Ο κόσμος πιστεύει γιατί θέλει να σωθεί, και οδηγείται ακόμη και σε ακραίες θεωρίες.

Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, όμως, των θεωριών συνομωσίας, η Ελλάδα τείνει να μοιάσει με τους Αμερικανούς, κυρίως εκείνους τους χοντρούληδες υπερσυντηρητικούς Αμερικανούς του «τσάι πάρτι» που κάθονται επί ώρες στην τηλεόραση και το ίντερνετ και τρώνε αμάσητο ότι τους σερβίρουν. Στη συνέχεια μαζεύονται στις Εκκλησίες τους, υμνούν τον Θεό τους ή καλύτερα πηγαίνουν σε συγκεντρώσεις όπου διάφοροι σωτήρες τους υπόσχονται μετά θάνατον σωτηρία και τους γεμίζουν το μυαλό με τις θεωρίες τους.

Έχει δημιουργηθεί δηλαδή και στην Ελλάδα μια συμπαγής μάζα ανθρώπων που έλκονται από τη συνομωσιολογία, που η ημιμάθεια επιχειρείται να καλυφθεί από αμφιβόλου ποιότητας βιβλία και εκπομπές. Που εν πάση περιπτώσει, έχουν γίνει προφήτες οι διάφοροι επιτήδειοι που δείχνουν ότι κάτι ξέρουν, κρύβουν λόγια, μιλάνε γρίφους ή που με στόμφο αναλύουν τα γεωπολιτικά δεδομένα για τα οποία πάντα φταίνε οι άλλοι. Οι Αμερικανοί, οι Εβραίοι, οι Αρειανοί, οι Ελοχίμ, οι ψεκασμοί κ.λπ. Είναι κι αυτό το φαινόμενο δείγμα της κατάπτωσης της Παιδείας που μαθαίνουν τα παιδιά μας. Που τα σχολεία και τα Πανεπιστήμια έχουν αντικατασταθεί από διάφορους «συγγραφείς», δημοσιογράφους ή δημοσιολόγους οι οποίοι λένε την κάθε παπαριά τους με δόση αλήθειας για να πιστέψει ο κόσμος. Και πολύς κόσμος «τσιμπάει». Διαβάζει βιβλία με πηγές από κάποιους «μεγάλους» ξένους συγγραφείς ή από… αδιαμφισβήτητες πηγές που κανείς δεν τις γνωρίζει και έτσι πιστεύει. Χάθηκε από την Ελλάδα η παιδεία που στηρίζεται στο αρχαίο ελληνικό πνεύμα. Στον πολιτισμό που κατέκτησε τον κόσμο με το ανοικτό μυαλό του, την έρευνα, την τεκμηρίωση, την ανάλυση των δεδομένων, τον ορθολογισμό. Χάθηκε ο Πλάτωνας, ο Σωκράτης και ο Αριστοτέλης και αντικαταστάθηκαν από τους ψευτοπροφήτες της συμφοράς. Αυτός είναι ένας σοβαρός κίνδυνος για τη χώρα και κανείς δεν πρέπει να τον παραβλέψει. Ειδικά τώρα που η αρχαιολογική σκαπάνη ετοιμάζεται να φέρει στο φως συγκλονιστικές ανακαλύψεις. Και ήδη κάποιοι έχουν στηθεί και περιμένουν τον Μεγάλο Στρατηλάτη να βγει καβάλα στον Βουκεφάλα και να σαρώσει τους Τούρκους, την Μέρκελ και τους άλλους δανειστές.

Η αρχαία ελληνική ιστορία είναι αδιαμφισβήτητη, ο πολιτισμός είναι κληρονομιά δική μας και φάρος για όλο τον κόσμο. Ας μην τον εξευτελίζουμε με θεωρίες συνωμοσίας που περισσότερο μοιάζουν με παραμύθια για τα μικρά παιδιά. Κι ας κοιτάξουμε όλοι στον καθρέφτη για να δούμε κάποιους από τους υπαίτιους της ηθικής, πολιτικής, εκπαιδευτικής και κοινωνικής κατάπτωσης που οδήγησε εν τέλει στην οικονομική κατάρρευση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 17/08/2014 12:12:18

    Πολύ σωστό άρθρο!! Συμφωνώ και επαυξάνω. Σίγουρα βέβαια δε φταίει η κρίση που φτάσαμε εμείς οι Έλληνες να παραπαίουμε στα δύσβατα μονοπάτια της άγνοιας,της παραπληροφόρησης,της ευπιστίας σε ο,τιδήποτε μας σερβίρουν και της ημιμάθειας. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει,η ευμάρεια των προηγούμενων χρόνων μας κατάντησε έτσι... Υπάρχει τρόπος να αλλάξει αυτό...

    • Σερεμέτης Νικόλαος avatar
      Σερεμέτης Νικόλαος @ Κυθήριος 17/08/2014 13:29:02

      Έχω προσωπική εμπειρία φίλε μου. Δυο μέρες πριν είχαμε συζήτηση με τον γιο μου όπου προσπαθούσα να του εξηγήσω έννοιες όπως την άμωμο σύλληψη, το τρισυπόστατο του Θεού και την Ανάσταση του Κυρίου, κι εκείνος πήγαινε συνεχώς τη συζήτηση σε εξωφρενικά και παράλογα πράγματα περί Ελ, Νεφελίμ και Ιλλουμινάτι. Και δεν είναι μόνο ο γιος μου. Με πολύ κόσμο που προσπαθώ να μιλήσω έρχομαι αντιμέτωπος με έναν αχταρμά σοβαρών και ασόβαρων θεμάτων που στο κεφάλι τους μέσα έχουν γίνει άμορφη μάζα. Μάταια προσπαθώ να ανοίξω σοβαρή και λογική συζήτηση χωρίς να διολισθαίνει η κουβέντα σε τραγελαφικές ατραπούς.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Σερεμέτης Νικόλαος 17/08/2014 15:39:16

        Tέτοια θέματα είναι πολύ δύσκολο να τα καταλάβουν κάποιοι και ιδίως οι νέοι,διότι δεν έχουν ακούσει ποτέ γι' αυτά.Ξεκινάμε από τα πιό απλά και εύπεπτα και ανάλογα με τη δεκτικότητα προχωρούμε και εμβαθύνουμε.

        • Σερεμέτης Νικόλαος avatar
          Σερεμέτης Νικόλαος @ Κυθήριος 17/08/2014 17:04:40

          Γενιές που έχουν εθιστεί στον φασισμό του ορθού λόγου και την απολυτότητα της επιστημονικής μεθόδου, προσπαθούν να προσεγγίσουν με τευτονική ρηχότητα και στείρο πνεύμα ορισμένες έννοιες που γίνονται κατανοητές όχι με τον νου αλλά με την καρδιά. Αναμενόμενο είναι. Στην περίπτωση μάλιστα του γιού μου ήταν χαρακτηριστικός ο τρόπος που με αντιμετώπισε, ήθελε να μου δείξει πως αν έχω επιχειρήματα να στηρίξω την ιστορική εγκυρότητα της Ανάστασης ή την άμωμο σύλληψη, άλλα τόσα μπορεί να βρει κι εκείνος περί Νεφελίμ και Ιλλουμινάτι. Λυπάμαι που το λέω αλλά τους τελευταίους τέσσερις-πέντε αιώνες είμαστε συχνά αντιμέτωποι με ανθρώπους που την λογική την αντιμετωπίζουν σαν όπλο επιβολής απέναντι στον συνομιλητή τους και όχι ως εργαλείο συνεννόησης. Κι αυτό έχει προεκτάσεις ακόμη στον τρόπο αλληλεπίδρασης μεταξύ ολόκληρων κοινωνικών ομάδων, δεν είναι μόνο διαπροσωπικό το ζήτημα.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Σερεμέτης Νικόλαος 17/08/2014 19:58:08

            Συμφωνώ απόλυτα.

          • George N avatar
            George N @ Σερεμέτης Νικόλαος 18/08/2014 09:48:23

            Πάντως δεν είναι πολύ καθαρό γιατί προσπαθείτε να ανοίξετε σοβαρή και λογική συζήτηση για έννοιες που γίνονται κατανοητές όχι με το νου αλλά με την καρδιά. Μήπως ο γυιός σας προσπαθεί να αναδείξει αυτήν την αντίφαση? Αν ναι, προβοκατόρικος μεν ο τρόπος αλλά συνάμα ευφυής.

          • Σερεμέτης Νικόλαος avatar
            Σερεμέτης Νικόλαος @ George N 18/08/2014 10:20:06

            Η καρδιά αναλαμβάνει από εκεί που σταματάει ο νους φίλτατε. Καλό είναι όμως ο νους πριν παραδώσει τη σκυτάλη στην καρδιά, να την έχει πάει όσο πιο μπροστά γίνεται. Μηχανισμοί που θα μπορούσαν να εξηγήσουν την Ανάσταση ή την άμωμο σύλληψη μπορούν κάλλιστα να εξηγηθούν επιστημονικά (αφού ο Δημιουργός έχει απόλυτο έλεγχο στις συμπαντικές δυνάμεις, τον χωροχρόνο, τα πεδία και τα υποατομικά σωματίδια) αλλά συγκεκριμένοι ανθρωπότυποι αρνούνται πεισματικά να προχωρήσουν ένα βήμα πέρα από εκεί που τους πάει ο «ξινός λόγος». Αν θέλει να βρει κανείς δικαιολογίες για να μην πιστέψει, πάντοτε θα εφευρίσκει.

      • Ιδιώτης avatar
        Ιδιώτης @ Σερεμέτης Νικόλαος 17/08/2014 18:42:41

        Μα είναι δυνατόν να προσπαθείς να εξηγήσεις έννοιες όπως η άμωμος σύλληψη, ή τα θεολογικά κλπ? Δεν γίνεται, διότι είναι δόγματα. Φυσικό είναι να μη μπορείς και να θεωρεί ο γιός σου (και ο καθένας) τα νεφελίμ ή οτιδήποτε άλλο ως λογικότερα. Αυτά που δεν εξηγούνται με τη λογική και την επιστήμη, γελοιοποιούνται όταν πας να τα εξηγήσεις. Τί να εξηγήσεις? τι να αποδείξεις? με ποιά εργαλεία? Τα δόγματα ή τα πιστεύεις ή όχι!

        • Σερεμέτης Νικόλαος avatar
          Σερεμέτης Νικόλαος @ Ιδιώτης 17/08/2014 19:19:15

          Δεν γίνεται να εξισώνεις την συνωμοσιολογία με την χριστιανοσύνη και να περιμένεις σοβαρή αντιμετώπιση. Εκτός από μίζερη, εμπαθή και κακοπροαίρετη στάση φανερώνει έλλειψη ευρύτητας πνεύματος που δεν ταιριάζει σε αυτόν εδώ τον διαδικτυακό χώρο. Το οτι υπάρχει βέβαια μεγάλη μερίδα κατά φαντασία "δεξιών" ψηφοφόρων που ξενίζονται πάνω στο σώμα της παράταξης, δεν είναι κάτι καινούριο.

          • Ιδιώτης avatar
            Ιδιώτης @ Σερεμέτης Νικόλαος 17/08/2014 19:45:27

            Να τους διώξετε τους ξενιστές, να μείνετε στην παράταξη μόνο οι "καθαροί", οι "γνήσιοι", οι έχοντες "ευρύτητα πνεύματος" και οι... "δημοκράτες".

          • άλυτη εξίσωση avatar
            άλυτη εξίσωση @ Ιδιώτης 19/08/2014 19:18:55

            Three and the koukos δηλαδή....

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Ιδιώτης 17/08/2014 19:50:41

          Εγω αυτο το αντιμετωπισα ως εξης εδω και πολλα χρονια: επεσημανα καθε φορα γεγονοτα που υπερεβαιναν τη φυσικη ταξη. Λογου χαριν καρκινοπαθη που εγινε καλα χωρις επεμβαση με μονη τη Θεια βοηθεια. στειρα γυναικα που γεννησε απο κατεστραμενη μητρα και οι γιατροι σηκωσαν τα χερια ψηλα και παραδεχτηκαν το υπερφυσικο και οταν εχεις ευαισθητοποιημενες τις κεραιες σου, ερχονται ετσι τα γεγονοτα και τα βιωνεις με τον πιο αδιαψευστο τροπο, οποτε οποιος απο την οικογενεια αμφιβαλλει στο τελος πια πειθεται.Αρκει να τα επισημαινουμε απλα χωρις φανατισμο και να αφησουμε το Θεο να δουλεψει στις καλοπροαιρετες καρδιες. Καποτε πολυ νεα επισκεφθηκα την Τηνο με μεγαλη παρεα για προσκυνημα. Επεσα ασχημα οταν φθασαμε και στενοχωρηθηκα που θα ημουν η αιτια να χαλασει ενα προσκυνημα που πολλοι απο την παρεα το περιμεναν καιρο. Καποιος μου εδωσε να βαλω στο ποδι μου λαδι απο το καντηλι της Παναγιας. Σε μια ωρα απο κει που με κουβαλαγαν στα χερια, ανεβηκα στην Αγια Πελαγια (για οσους ξερουν εχει παρα πολλα σκαλια η Μονη) και κρυφακουσα να λενε οι γυρω μου: - ειδες τι εγινε μολις εβαλε το λαδι; Το ταξιδι συνεχιστηκε απροσκοπτα χωρις καμμια ενοχληση στο ποδι. Προπερσυ επεσα και χτυπησα στο ιδιο σημειο. Στην ακτινογραφια ο γιατρος μου επεσημανε οτι υπαρχει παλαιο τραυμα. Τοτε θυμηθηκα το περιστατικο και κυριως τις αμφιβολιες που με κατεκλυσαν αν το επεισοδιο ηταν ασημαντο και θα γιατρευοταν ετσι κι αλλιως.......Ετσι ειναι η ανθρωπινη φυση "γενεα απιστος και διεστραμμενη"." Τω κρουοντι ομως ανοιγησεται" αλλα δεν θα ζηταμε νεφελιμ και σαχλαμαρες, το Χριστο θα ψαχνουμε και αμα το κανουμε με ειλικρινεια θα απαντησει. Παντα απανταει.

          • Σερεμέτης Νικόλαος avatar
            Σερεμέτης Νικόλαος @ Ρηνα 17/08/2014 22:58:34

            Ρήνα δυστυχώς η μανία της εκλογίκευσης συνήθως μας αποστερεί την απόλαυση τέτοιου είδους συζητήσεων στις μέρες μας με αρκετούς συνανθρώπους μας. Άλλος θα μιλήσει για την αποδεδειγμένη δύναμη της αυθυποβολής και αυτοίασης, κάποιος άλλος θα αμφισβητήσει πηγές και μαρτυρίες, κάποιοι ίσως και να ειρωνευτούν. Δεν χρειάζεται να μας απασχολεί καθόλου τι σκέφτονται οι υπόλοιποι, αρκεί που εμείς για άγνωστους λόγους συλλαμβάνουμε εξ’ αποκαλύψεως μια Τάξη Πραγμάτων που η μέθοδος του γνώμονα και του διαβήτη δεν μπορεί να αποδείξει σε άλλους, πόσο μάλλον να φθείρει και να διαστρεβλώσει..

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ Σερεμέτης Νικόλαος 18/08/2014 11:51:39

            Ευχαριστη εκπληξη η αναφορα σας στην "απολαυση τετοιου ειδους συζητησεων".....Πραγματι αισθανεται κανεις απολαυση οταν μαλιστα πεσει σε συζητητες που διαθετουν "ολο το πακετο". Εμπειρους και κατηρτισμενους Θεολογικα και με αντιστοιχα βιωματα. Συνηθως ειναι ιερωμενοι αλλα εχω εμπειριες και απο λαϊκους. Μετα δε απο πολλα χρονια καταλαβαινεις με το πρωτο που πρεπει να πας κοντα και να παραμεινεις. Ευχαριστω το Θεο που σ αυτο το σημειο εστειλε πλουσιες δωρεες, μα πολυ πλουσιες.......

          • Σερεμέτης Νικόλαος avatar
            Σερεμέτης Νικόλαος @ Ρηνα 18/08/2014 20:49:45

            Θα είχαμε πολλά να συζητήσουμε οι δυο μας αγαπητή Ρήνα. Για παράδειγμα, αρκετό καιρό στο φούρνο της γειτονιάς μου έπαιρνα μια φραντζόλα ψωμί και για ένα διάστημα καθώς γυρνούσα στο σπίτι μου και το δοκίμαζα παρατηρούσα ότι στην πραγματικότητα ήταν χριστόψωμο! Αρχικά γέλασα διότι νόμιζα ότι ήταν κάποιο κακόγουστο αστείο του φούρναρη της γειτονιάς, μετά όμως κάπως με πείραξε διότι τι θα συνέβαινε αν το έκανα καραβάκι όπως συνηθίζω ή ακόμα χειρότερα παπάρα εν αγνοία μου; Τελικά μίλησα στο φούρναρη και του είπα ότι πρέπει να σταματήσει το καλαμπούρι και αυτός έκπληκτος και με γουρλωμένα μάτια μου είπε ότι χριστόψωμο έφτιαχνε μόνο τα Χριστούγεννα!Άλλη φορά, καλοκαίρι του ‘93 θυμάμαι, έκανα διακοπές σε κάποιο κάμπινγκ της Χαλκιδικής. Καθώς φτάσαμε εκεί αντροπαρέα, οι φίλοι μου επέμεναν να στήσουμε τις σκηνές δίπλα σε κάποιες κοπέλες γιατί λέει ήταν "πραγματικά άλογα ρε φίλε"! Εγώ όμως επέμενα φτάνοντας στο σημείο να κάνω φασαρία, ότι δεν πρέπει να συμβεί αυτό σε καμία περίπτωση καθότι τότε ήταν η εβδομάδα πριν το Δεκαπενταύγουστο, εβδομάδα νηστείας και αποχής από κάθε πειρασμό και έτσι στήσαμε τις σκηνές στην εντελώς αντίθετη άκρη του κάμπινγκ για να μην σκανδαλιστούμε. Για να μην τα πολυλογώ το επόμενο πρωί που ξύπνησα είδα τη σκηνή μου τίγκα στο αλογάκι της Παναγίας. Η Θεομήτωρ εκτίμησε την εγκράτειά μας και μας ευλόγησε με αυτό το περήφανο κολεόπτερο οπότε αμέσως μάζεψα μερικά και ξύπνησα τους φίλους μου κακήν κακώς για να τους τα δείξω, και εκεί ως ένα θαύμα μέσα στο θαύμα -κάτι σαν ορθόδοξο Inception- άκουσα κάποιες αναφορές στο πρόσωπο της Παναγίας εντός εννοιολογικού και εκφραστικού πλαισίου που παλεύω καιρό να ξεχάσω κι από τότε βέβαια δεν ξαναμιλήσαμε, αλλά όπως και να έχει το γεγονός από μόνο του είναι θαυμαστό!

      • naive avatar
        naive @ Σερεμέτης Νικόλαος 19/08/2014 07:24:37

        Αγαπητέ, είσαι στην ίδια κατηγορία με το γιο σου, και οι δύο πιστεύετε πράγματα εκτός λογικής για ψυχολογικούς λόγους. Ο γιος σου έμαθε από τον δικό σου τρόπο σκέψης και για αυτό δέχεται άκριτα και τα υπόλοιπα που του σερβίρουν. Η συνωμοσιολογία έχει το κοινό με τη θρησκεία ότι δέχεται δογματικά θεωρίες και γεγονότα που δεν στέκουν λογικά.

  2. Κωστας avatar
    Κωστας 17/08/2014 13:24:44

    Μονο ο Σημιτης ειναι?

  3. zame avatar
    zame 17/08/2014 14:02:43

    ..μαζι με το νερο Ισως να (Χάθηκε από την Ελλάδα η ΠΑΙΔΕΙΑ που στηρίζεται στο αρχαίο Ελληνικό πνεύμα) παραχωρώντας στην εκπαίδευση (που ας αναλογιστούμε ΤΙ ακριβώς εξυπηρετεί ) τα σκήπτρα ..
    Η διαμάχη μεταξύ της ελαστικότητας της αντίληψης (διορασης) απέναντι στον άτεγκτο ορθολογισμό θα συνεχίσει να μας απασχολεί. Φιλοσοφία Μαθηματικά οπλίζουν χρήσιμα την τέχνη πού έχει την δυνατότητα της..ΔΙΟΡΑΣΗΣ.. Προφανώς ίσως ο Σωκράτης ο Αριστοτέλης ο Πλάτωνας και τόσοι άλλοι δεν ασπαστήκαν την νεα 'θρησκεία των celebrity's' που τα συμφέροντα αυτής της "νέας θρησκείας" θέλουν υποτιμημένη υποβαθμισμένη & υποταγμένη όλη αυτήν την παγκόσμια κληρονομία.. υποδεικνύοντας στους πιστούς της ΤΙ να σκέπτονται και όχι ΠΩΣ να σκέπτονται.. *“Στο παρελθον η κυρια απειλη για την ανθρωπινη επιβιωση ηταν η φυση..
    σημερα ειναι η κουλτουρα..
    αυτο που κανουμε ο ενας τον αλλον..
    ”- Δρ. James Gilligan, Ψυχίατρος – Harvard Medical School

    • Θόδωρος 17.06.201? avatar
      Θόδωρος 17.06.201? @ zame 17/08/2014 22:28:29

      Κε Zame, τι καινά δαιμόνια εισάγετε? ΠΑΙΔΕΙΑ λέτε? ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ θα πλειοδοτούσα εγώ. Και ΕΘΝΙΚΗ -Ελληνική δλδ- και ΠΑΙΔΕΙΑ. ΠΑΙΔΕΙΑ: Παγκόσμια γνώση και ενημέρωση των χαρακτήρων ώστε -αφού καταλάβουν- να διαμορφώσουν ελεύθερη βούληση για το τι θέλουν να κάνουν. Αφήστε, μην τους ξυπνάτε. Μακάριοι οι κοιμώμενοι τω πνεύματι (αριστερά και δεξιά).. Να κάνουμε όλοι τη δουλειά μας, γιατί χαλάτε την πιάτσα?

  4. Θάνος avatar
    Θάνος 17/08/2014 14:40:20

    Πόσο δίκιο έχεις!!! Έχω κατατρομάξει με θεωρίες συνομωσίας σε κάθε γεγονός από ανθρώπους στον περίγυρό μου, που είναι και τόσο φανατικοί που δεν πέρνουνε και κουβέντα. Αυτούς έχει να αντιπαλέψει ο Σαμαράς γιατί από αντίδραση σε όλα πάνε συριζα και χα. Αυτοί θα μας κυβερνάνε σε λίγο και εμείς θα χαιρόμαστε τη δημοκρατία μας...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Θάνος 18/08/2014 09:56:48

      Το πρόβλημά τους είναι ότι αυτοί οι δύο,σύριζα και ΧΑ δεν μπορούν να συνεννοηθούν. Η διάσπαση των παρανοικών σε αριστερούς και δεξιούς οδηγεί στη διακυβέρνηση του επικατάρατου μεσαίου χώρου.

  5. valia avatar
    valia 17/08/2014 14:49:52

    Δεν γνωρίζω για την έρευνα του πανεπιστημίου, αλλά τα θέματα που βάζει είναι πολλά και μεταξύ τους ασύνδετα. Και αν υποθέσουμε ότι αρκετά λογίζονται ως θεωρίες συνωμοσίας, έχετε εσείς αποδείξεις ότι όλα είναι μόνο θεωρίες; Αμφιβάλλετε για την υπερσυγκέντρωση πλούτου στα χέρια λίγων; Μια γενική υποχώρηση δικαιωμάτων στο όνομα της σημερινής κρίσης δεν είναι ορατή; Θεωρία είναι αυτό; Γιατί να μην είναι κάτι προσχεδιασμένο ή μήπως τεχνητές κρίσεις δεν έγιναν ποτέ στον κόσμο; Θεωρείτε απίθανη την επίθεση στους δίδυμους πύργους από μυστικές υπηρεσίες για τη μετέπειτα εισβολή των Αμερικανών; Σιγά μη διστάσουν να σκοτώσουν αθώους για να βάλουν χέρι στα πετρέλαια. Δε λέω ότι είναι σίγουρο, αλλά δε βάζω και το χέρι στη φωτιά ότι είναι αδιανόητο. Άλλο νεφελίμ και άλλο οικονομικές ολιγαρχίες. Τώρα για το ψέκασμα, κοιτάξτε είναι θεωρία άμυνας. Γιατί αν δεν πιστέψεις αυτό, θα αναγκαστείς να παραδεχτείς ότι είσαι μεγάλος χ@#της, οπότε...

    • George N avatar
      George N @ valia 17/08/2014 17:10:43

      Η Αμερική ξόδεψε 2 τρις για να βάλει στο χέρι τα royalties του Ιρακ από το πετρέλαιο αξίας 100 δις -που όμως τελικά ακόμα τα παίρνουν οι Ιρακινοί- ή για να τους σταματήσει από το να το πιουν? Και για να το πετύχει αυτό βομβάρδισε την Νέα Υόρκη στέλνοντας στον άλλο κόσμο μερικές χιλιάδες Αμερικανούς? Ούτε είναι τελείως απίθανο οι Δυτικοί να βάζουν μικρόβια στα εμβόλια που στέλνει ο ΟΗΕ στο Σουδάν όπως λένε οι ΑντιΔυτικοί Σουδανοί αλλά το ότι κάτι δεν είναι απίθανο δεν σημαίνει ότι δεν είναι και παράλογο. Όταν κάποιος παραλογίζεται στην κατανόηση του κόσμου γύρω του δεν σημαίνει κάτι για το περιβάλλον στο οποίο ζει αλλά σημαίνει κάτι σοβαρό για τον ίδιο (ή για τα παιδιά του που πεθαίνουν από αρρώστιες ενώ τα εμβόλια που θα τα έσωναν είναι σπασμένα δίπλα τους)

  6. Θάνος avatar
    Θάνος 17/08/2014 15:08:06

    Valia, το ότι είσαι light συνομωσιολόγος, δεν σημαίνει ότι δεν είσαι συνομωασιολόγος. Το χρήμα πάει σε αυτούς που τους αξίζει να πάει και έτσι πρέπει να γίνεται. Που να πάει, στους Έλληνες που έχουν μαγαζί γωνία και το χρεωκόπησαν επειδή είναι πανηλίθιοι. Ή να πάει στους αφρικανούς που γενοβολλάνε σαν κουνέλια αδιαφορώντας τι θα κάνουν στη ζωή τους...

    • valia avatar
      valia @ Θάνος 17/08/2014 20:11:32

      Και οι έμποροι όπλων ή ναρκωτικών έχουν χρήματα. Και ο εφοπλιστής που μπορεί να βουλιάξει το καράβι του έχει χρήματα. Και ένας επαγγελματίας εκτελεστής έχει χρήματα. Όλοι αυτοί αξίζουν κατά τη γνώμη σας; Όσο για τους Αφρικανούς, είναι άξιοι της μοίρας τους γιατί είναι πάμπτωχοι οι περισσότεροι σε μια ήπειρο γεμάτη διαμάντια; Ίσως αν έκοβαν τα λαρύγγια των λευκών, να ήταν καλύτερη η μοίρα τους. Το ότι οι άξιοι πάντα προκόβουν και όσοι είναι σε δύσκολη θέση είναι ανίκανοι, είναι η πιο αφελής θεωρία.

      • Θάνος avatar
        Θάνος @ valia 18/08/2014 20:07:44

        Και ποιός εμποδίζει τους πανέξυπνους αφρικανούς να βγάλουν τα διαμάντια τους και να τα πουλήσουν μόνοι τους? Χρειάζεται να κόψουν λαρύγγια για αυτό? Άμα είναι αμόρφωτοι και άξεστοι και δεν μπορούν ανα διαχειριστούν τον πλούτο τους, για μένα καλά να πάθουν. Και φυσικά κάποιο εγκληματίες έχουν πολλά λεφτά, αλλά κυρίως στις χώρες που μάλλον τις ζηλεύεις, κάτι Εσκομπαρ στο Μεξικό και κάτι αντίστοιχοι σε Κολομβία, Σαουδ. Αραβία κτλ. Στην τελική εγώ ευαγγελίζομαι τον Δυτικό πολιτισμό που όταν δουλέυει σωστά, οι εγκληματίες μπαίνουν φυλακή και γίνονται δημεύσεις, αυτό το κράτος θέλω, κλέβεις φίλε μου χοντρά το κράτος, κατάσχεση! Σε κόβω να το βρίσκεις αντιδημοκρατικό και καλά όμως, ε?

  7. sender avatar
    sender 17/08/2014 15:21:39

    Κάτι άκρως...συνωμοσιολογικό.Εξευτελίζοντας συνωμοσιολόγους για τις συνήθεις αφελείς θεωρίες,περνούν κάτω από τη μύτη μας εφαρμογές σχεδίων συνωμοτικών.Και όπως συνέβη και με τους politically correct,δημιουργούνται σιγά-σιγά οι συνωμοσιολογο-φοβικοί(δικός μου ο όρος).Και να μη ξεχνάμε.Μυστικές υπηρεσίες και συνωμοσία είναι..δίδυμα αδέλφια.

  8. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 17/08/2014 15:48:44

    Πολύ καλό άρθρο, εύγε που το βάλατε τώρα! σκεφτείτε όμως, πόσο αξιόπιστα είναι τα μμε και τα περισσότερα ιστολόγια; ελάτε στη θέση του μέσου έλληνα που δεν είχε την ευκαιρία να ακονίσει το νού του στα σχολεία, γιατί έπρεπε να εργάζεται για το μεροκάματο. γιατί να πιστεύει πως το μέγα, το έτσι και αλιώς τον πληροφορούν πειστικά όταν τα πάντα είναι ρευστά; θα προτιμήσει τις πιο απλές και απλοϊκές πηγές ενημέρωσης. Πάντως, αντί να τους ψέγουμε, καλό θα είναι να τους ενημερώνουμε ΑΛΗΘΙΝΑ δίχως παρωπίδες. Πόσοι ιστότοποι, εφημερίδες και άλλα μμε είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ για να το κάνουν; 0.0001% αυτό τα λέει όλα...

    • Θόδωρος 17.06.201? avatar
      Θόδωρος 17.06.201? @ Νίκος Αργεάδης 17/08/2014 22:07:11

      Κε Αργεάδη, και το "γνώθι σ'εαυτόν"? Το "παν μέτρον άριστον"? Το "μηδέν άγαν"? Μην δικαιολογείτε τα αδιακαιολόγητα!.. 3 φράσεις είναι οι παραπάνω. Έστω κάποιοι εξ' ημών δεν μπορούσαν να τις μάθουν και ενστερνιστούν σαν πορεία ζωής? Αλλά πιο εύκολοι είναι οι ξεβράκωτοι κ@#$λοι.. Μην τους δικαιολογείτε, απ' ό,τι φάνηκε πρέπει να πονέσουν για να μάθουν... Το κεφάλαιο υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Ο πατριωτισμός μας που πήγε? Χάθηκε ανάμεσα στα μπούτια κάποιας... "αρτίστας"!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Θόδωρος 17.06.201? 18/08/2014 18:12:31

        αγαπητέ θόδωρε, δεν τους δικαιολογώ. απλά διαπιστώνω πως η άνοδος του ορθολογισμού δεν αποκλείει την διατήρηση του ανορθολογισμού. αλλά το μεγάλο και άλυτο πρόβλημα είναι τα πλήρως ελεγχόμενα μμε, όλα μηδενός εξαιρουμένου. τι συμπέρασμα να βγάλει κανείς όταν παρουσιάζουν το άσπρο μαύρο; εδώ οι συγκροτημένοι δεν μπορουν να βγάλουν άκρη με την παραπληροφόρηση.

  9. Γιώργος avatar
    Γιώργος 17/08/2014 17:03:42

    Υπάρχει και μια χειρότερη κατηγορία Ελλήνων, που η εν λόγω έρευνα παρέλειψε: Αυτοί που πιστεύουν πως κάποιος άεργος & αστράτευτος αστός φλούφλης εκ Β. Π. είναι η μετενσάρκωση του Κ. Παλαιολόγου & του Γρίβα Διγενή μαζί, καθώς κι ο Αβατάρας(sic) της "λαϊκής, πατριωτικής δεξιάς"(δυσεύρετη, όσο και οι Καλλικάντζαροι)..

    • Βάλθερος Βρυέννιος avatar
      Βάλθερος Βρυέννιος @ Γιώργος 18/08/2014 01:46:37

      Η εν λόγω κατηγορία, φίλτατε Γεώργιε, τυγχάνει γενειοφόρος & αρβυλοφετιχίζουσα;

  10. Geros avatar
    Geros 17/08/2014 17:23:59

    Η συνωμοσιολογία δεν είναι γραφική , δεν είναι αστεία , δεν είναι κάτι που αφορά μερικούς βαρεμένους που γελάμε μαζί τους , ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ. Εκτρέπει τον κόσμο από την λογική και κάνει τους πολίτες να παίρνουν αποφάσεις κάτω από το πρίσμα της συνωμοσιολογίας που είναι παράλογες και καταστροφικές για την χώρα. Η συνωμοσιολογία δεν μπαίνει στον κόπο της αποδείξεως , οι ενδείξεις , οι εικασίες και οι υπόνοιες γίνονται αρκετές έτσι ώστε να βασιστούν πάνω τους αντιλήψεις , αναγνώσεις της πραγματικότητας και αποφάσεις για το μέλλον μας. Η συνωμοσιολογία έχει ως βάση το μίσος και την προκατάληψη , δεν δημιουργούνται θεωρίες συνωμοσίας απέναντι στο οτιδήποτε , αλλα απέναντι σε αυτά που μισούμε και φοβόμαστε. Η συνωμοσιολογία είναι αποτέλεσμα της άγνοιας και της ημιμάθειας και με το να μένουμε βουβοί απέναντι της γιγαντώνουμε τα φαινόμενα αυτά στην κοινωνία μας. Κάποιος μπορεί να πει: "ακόμα και αν δεν είπε ο Κίσινγκερ την περίφημη δήλωση για την Ελλάδα, ακόμα και να μην είναι ο Σόρος ο δαίμονας που ρουφάει το αίμα του κόσμου , ακόμα και αν δεν είναι οι τραπεζίτες η αιτία όλων των κακών του πλανήτη , εσύ γιατί να τους υπερασπίζεσαι? Είναι αρκετά κακοί και αντιπαθείς για να αφήσουμε τις κατηγορίες αυτές εναντίων τους χωρίς αντίλογο" Στην πραγματικότητα δεν θέλω να υπερασπίζομαι ούτε τον Κίσινγκερ , ούτε τον Σόρος , ούτε την Goldman Sachs , θέλω να υπερασπίζομαι την ανάγκη μου να ζω σε μια χώρα όπου δεν μπορεί ο κάθε ένας να πει ή να γράψει ψέματα χωρίς αντίλογο και συνέπειες. Υπερασπίζομαι την ανάγκη όλων μας να αποφασίζουμε βάση πραγματικών γεγονότων και όχι βάση ανυπόστατων φημών. Ακόμα και φαινομενικά αθώες ιστορίες συνωμοσίας και μύθοι όπως ότι υπάρχει δήθεν ένας αριθμός στον πάτο των συσκευασιών γάλακτος που δείχνει τις φορές που το γάλα έχει .... ανακυκλωθεί , με βγάζουν από τα ρούχα μου. Το να τα αφήνουμε να περνούν χωρίς αντίλογο κάνει την κοινωνία μας πιο αδύναμη , επιρρεπή στην ηλιθιότητα , εχθρό της έννοιας της αποδείξεως , μας κάνει ζώα που δεν βάζουν το μυαλό τους να σκεφτεί ούτε για να αμφισβητήσει προφανώς παράλογες χαζομάρες όπως αυτή.

    • Σερεμέτης Νικόλαος avatar
      Σερεμέτης Νικόλαος @ Geros 17/08/2014 18:50:42

      Από την άλλη βέβαια η ζωή όλων μας είναι μέγεθος πεπερασμένο εντός του οποίου καλούμαστε να σχηματίσουμε άποψη για τα πράγματα, να πάρουμε θέση και να δράσουμε σε έναν χρονικό ορίζοντα περίπου τεσσάρων-πέντε δεκαετιών ενεργής κοινωνικής συμμετοχής. Αν έπρεπε για το κάθε τι να περιμένουμε πρώτα τελεσίδικες αποφάσεις και ατράνταχτες αποδείξεις, δεν μας έφταναν εκατό ζωές. Η συνωμοσιολογία είναι μάλλον παραπροϊόν της πολιτικής διεργασίας στην κοινωνία, αν και γεγονός παραμένει οτι πιο επιρρεπείς σε αυτήν είναι τα ευρύτερα -και χαμηλότερα- στρώματα. Όμως και σε ανώτερους πνευματικούς κύκλους θα συναντήσει κανείς πληθώρα αντιλήψεων, κοσμοθεωριών και οπτικών των οποίων η θεμελίωση είναι εντελώς αυθαίρετη και πηγάζει σε εσωτερικά ευχολόγια και βολικές εικασίες. Οπότε το μόνο που μένει είναι απλώς η συνωμοσιολογία στην οποία εκτιθέμεθα οι ίδιοι αλλά και που αφήνουμε να αγγίξει τα υψηλότερα επίπεδα της πολιτικής και κοινωνικής μας ζωής, να διαπνέετε τουλάχιστον από μιαν κάποια ποιότητα και να μην είναι εντελώς για κλάματα.

    • Aegean Light avatar
      Aegean Light @ Geros 17/08/2014 20:29:02

      Δεν είμαι σίγουρος τι είναι ποιο επικίνδυνο η συνωμοσιολογία ή αφέλεια μέχρι ανοησίας του να « καταπίνεις» αμάσητα ότι σου σερβίρουν οι πολιτικοί , τα ΜΜΕ οι υποστηρικτές του μνημονίου κ.λ.π.

      • Geros avatar
        Geros @ Aegean Light 18/08/2014 08:04:51

        Μα το να μην πιστεύεις σε συνωμοσιολογικές μπούρδες δεν σημαίνει αυτονόητα πως δεν καταπίνεις αμάσητα αυτά που σου σερβίρουν και ότι δεν είσαι αφελής?

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Geros 18/08/2014 09:31:13

          Η απάντηση, σε λίγες λέξεις, βρίσκεται στο χθεσινό σχόλιο (17/08 21:32) του Νίκου του Αργεάδη, λίγο παρακάτω: «Όσοι απόλυτα (σημ. ΚΜ: και εκ των προτέρων, θα προσέθετα εγώ) αποκλείουν την ύπαρξη συνωμοσιών ανήκουν στην ίδια κατηγορία με αυτούς που πιστεύουν ότι ΟΛΑ είναι αποτέλεσμα συνωμοσιών...»

          • Σερεμέτης Νικόλαος avatar
            Σερεμέτης Νικόλαος @ ΚΜ 18/08/2014 10:57:19

            Το πρόβλημα ξεκινάει όταν η συνωμοσιολογία γίνεται τρόπος ζωής και εδραιώνει απόψεις οι οποίες στην πορεία καταλήγουν να εκφέρονται με ζέση ως θέσφατα. Αυτή η στάση είναι ικανή να διαλύσει κάθε απόπειρα υγιούς διαλόγου, να μολύνει την πολιτική αντιπαράθεση και να χαντακώσει την κοινωνία που προτιμάει τις πιο πολύπλοκες και βολικές εξηγήσεις, πέρα από το προφανές. Ο κόσμος μας είναι τόσο χαοτικά πολύπλοκος που κανείς δεν θα μπορούσε να τον ελέγξει στο σύνολό του για διάστημα μεγαλύτερο τον πέντε (το πολύ) δευτερολέπτων. Όταν ακούς για σχεδιασμούς που μπήκαν σε εφαρμογή και «διεύθυναν» εκατοντάδες εκατομμύρια κόσμου επί χρόνια και δεκαετίες, ίσως μια στις χίλιες με κάποιο τρόπο να ισχύει αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο αξίζει να επιδίδεται κανείς σε αυτό τον τρόπο σκέψης και πόσο ζημιά κάνουν οι υπόλοιπες 999 φορές όπου έχει κάνει λάθος. Ακόμα πάντως και στις πιο απλές και διαδεδομένες θεωρίες συνωμοσίας απαιτείται η συγκατάθεση δεκάδων –τουλάχιστον- συνωμοτών και είναι απορίας άξιο πώς γίνεται να μην μιλάει τελικά κανένας τους δεδομένης της απρόβλεπτης φύσης της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

          • Geros avatar
            Geros @ ΚΜ 18/08/2014 15:02:06

            Αγαπητέ δυστυχώς καταφεύγετε στην μόνιμη άμυνα των συνωμοσιολόγων όταν κάποιος τους κατηγορεί. Κατηγορείτε και εσείς με την σειρά σαν όσους δεν είναι συνωμοσιολόγοι ως αφελείς , εύπιστους και ως ανθρώπους που πιστεύουν πως όλα στον κόσμο είναι "καλώς καμωμένα". Η άμυνα αυτή αγαπητέ δεν στέκει , ο άνθρωπος που δεν είναι συνωμοσιολόγος δεν σημαίνει ότι δεν πιστεύει στην ύπαρξη συνωμοσιών. Άλλο συνωμοσία αγαπητέ και άλλο συνωμοσιολογία. Συνωμοσίες υπήρχαν , υπάρχουν και θα υπάρχουν. Συνωμοσιολόγος δεν είναι αυτός που αποκαλύπτει συνωμοσίες , είναι ο θλιβερός τύπος που εξηγεί γεγονότα βάση υποτιθέμενων συνωμοσιών χωρίς αποδείξεις , χωρίς στοιχεία και πολλές φορες σε πλήρη αντίθεση με αυτά. Ας πούμε ένα παράδειγμα , ο περίφημος λόγος του Κίσινγκερ ενάντια της Ελλάδος και των Ελλήνων που δημοσίευσε η κυρία Λιάνα Κανέλη και πίστεψαν πολλοί συμπολίτες μας. Δεν ήθελε πολύ μυαλό για να αμφισβητήσει κανεις το "γεγονός" αυτό. Αν όντως τα πίστευε αυτά ο Κίσινγκερ θα τα έλεγε δημοσια? Δεν θέλει πολύ κλικ κλικ .... που λέει και η διαφήμιση. Όποιος δε το έψαξε λίγο ή διάβαζε κάποιους που το έψαξαν θα βεβαιωνόταν ότι επρόκειτο για την απόλυτη κατασκευασμένη ηλιθιότητα. Άρα όσοι ήταν συνωμοσιολόγοι συνέχισαν να το πιστεύουν όχι επειδή είναι πιο υποψιασμένοι από τους υπολοιπους αλλα γιατί είναι πιο χαζοί από τους υπολοιπους. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι εμείς οι υπόλοιποι δεν πιστεύουμε ότι ο συγκεκριμένος Αμερικανος πολιτικός έχει κάνει ένα σορό συνωμοσίες την εποχή που μεσουρανούσε στην διεθνή πολιτική σκηνή. Άρα τα πράγματα δεν είναι όπως νομίζετε , συνωμοσιολόγος είναι ο αφελής που καταπίνει μπαρούφες αμάσητες , όχι το ανάποδο.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Geros 22/08/2014 22:00:44

            Εγώ τα κάνω όλα αυτά; Κλασσική στρεψοδικία. Άλλωστε, για συνομωσίες μίλησα και όχι για συνομωσιολογία. Είσαι γνωστός όμως για την ιταμότητά σου και τη στράτευση στην ψευτοθρησκεία του Πόππερ. Όσο για τον Κίσσιγκερ, τις δηλώσεις τις συγκεκριμένες βεβαιώνει ότι τις άκουσε με τα ίδια του τα αυτιά ο Γεώργιος Μεταλληνός (ο γνωστός παπάς και ομότιμος καθηγητής Θεολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών) από το ραδιόφωνο της Ντώϋτσε Βέλλε, τον 1975 που ήταν ακόμα στη Γερμανία ως φοιτητής. Όποιος θέλει πιστεύει αυτόν και όποιος θέλει πιστεύει όλους εσάς που ανοιχτά ή συγκαλυμμένα επιδιώκετε την (οργουελικώς καλούμενη) «Ανοιχτή Κοινωνία™» του Πόππερ (δηλαδή, τον Μηδενισμό ως μορφή ολοκληρωτισμού). Όπως ο Σόρος που, όλως τυχαίως, έχεις επανειλημμένως υπερασπισθεί εδώ μέσα.

      • βαγγέλας avatar
        βαγγέλας @ Aegean Light 18/08/2014 09:38:17

        Αυτός που καταπίνει αμάσητα θεωρίες συνωμοσίας, αυτός ο ίδιος είναι επιρρεπής στο να καταπίνει και ότι του σερβίρουν οι πολιτικοί... Αλλά το να αθωώνεις θεωρίες συνωμοσίας επειδή σε βολεύουν με το να στρέφονται κατά των "εχθρών" σου, είναι κοντόφθαλμο και επικίνδυνο.

  11. ανεστης 4 avatar
    ανεστης 4 17/08/2014 19:40:10

    Αγαπητοί φίλοι η αύξηση του αριθμού των συνομωσιολόγων οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η ελληνική κοινωνία εξαθλιώνεται με γοργούς ρυθμούς . Μια κοινωνία που διοικείται από το πλέον σαθρό πολιτικό-κομματικό σύστημα της Ε.Ε , που την οδηγεί στην φτώχεια , την αναξιοπρέπεια , την απελπισία , την εξαθλίωση δεν έχει και πολλές επιλογές . Ψάχνεται από κάπου να πιαστεί από κάπου , και πιθανώς πιάνεται από θεωρίες συνομωσίας . Δυστυχώς όλοι αυτοί οι " καημένοι" δεν έχουν το ορθολογικό πνεύμα η την κλασσική παιδεία των σχολιαστών του άρθρου . Όταν η ελληνική κοινωνία ωριμάσει και τελειώσει μια και καλή το υπάρχον σάπιο και διεφθαρμένο πολιτικό-κομματικό σύστημα ( δεν εξαιρώ κανένα πολιτικό κόμμα από αυτά που βρίσκονται στην βουλή ) τότε θα εκλείψουν και οι θεωρίες συνομωσίας , αν είναι όλες θεωρίες

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ανεστης 4 17/08/2014 22:46:18

      Ανέστη,επειδή μάλλον συμπεριλαμβάνομαι κι εγώ στους σχολιαστές τους οποίους αναφέρεις,να σου πώ ότι κανείς δε γεννήθηκε χθές,όλοι μας υπήρξαμε και πρίν την κρίση. Άρα είχαμε το χρόνο,την άνεση,την οικονομική δυνατότητα αν θές,να εξετάσουμε τί μας σερβίρουν,και να μήν τα καταπίνουμε άκριτα. Είχαμε την ευκαιρία,να εξετάσουμε από πού πρέπει να πιαστούμε,για να βαδίζουμε σωστά και όχι στην άκρη του γκρεμού. Όμως φίλε μου από τότε χάσαμε το δρόμο,δεν τον χάσαμε τώρα. Τώρα βαδίζουμε στό βούρκο πού είχαμε πέσει πρίν τα χάσουμε όλα ή μάλλον,όταν νομίζαμε ότι τα είχαμε όλα.Και ξέρεις τί παθαίνουμε; Κάνουμε σπασμωδικές κινήσεις,κι ανακατεύουμε χειρότερα το βούρκο στον οποίο πνιγόμαστε... Η κοινωνία μας εξαθλιώνεται όπως λές με γοργούς ρυθμούς,κυρίως γιατί είχε προηγηθεί η ηθική κατάπτωσή της και παραδείγματα έχουμε πάμπολλα,μη τα αναφέρουμε τώρα...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ανεστης 4 18/08/2014 09:54:06

      Μια χαρά ήταν η ελληνική κοινωνία επί Ανδρέα Παπανδρέου που πίστευε τις συνωμοσιολογίες του για να έχει άλλοθι να τα φάει όλη μαζί.

  12. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 17/08/2014 20:32:09

    άλλο πράγμα η συνομωσιολογία, που λειοτυργεί υπέρ αυτών που συνωμοτούν και άλλο οι πραγματικές συνωμοσίες. Όσοι απόλυτα αποκλείουν την ύπαρξη συνωμοσιών ανήκουν στην ίδια κατηγορία με αυτούς που πιστεύουν ότι ΟΛΑ είναι αποτέλεσμα συνωμοσιών... αμφότεροι βαυκαλίζονται γιατί πιστεύουν τα δικά τους ψέμματα... αυτά, για να μην μπερδευόμαστε...

  13. GregA avatar
    GregA 17/08/2014 22:04:58

    Μήπως η αποδοχή της συνωμοσιολογίας είναι η αναγκαία ψυχοθεραπεία για να αντέξει ο μέσος Έλληνας τη τραγική του κατάσταση; Μήπως προτιμά να ζει στη Νιρβάνα της συνωμοσιολογίας για να βρει μια λογικότερη εξήγηση από αυτές που του δίνουν οι τραγικά αποτυχημένοι πολιτικοί μας που διαψεύδονται καθημερινά σε όλους τους τομείς; Η συνωμοσιολογία είναι πιό ρεαλιστική από τη μπούρδα Παπακωνσταντίνου ότι το 2011 θα είχαμε βγει στις αγορές ή ότι το πλεόνασμα είναι πραγματικότητα ή ακόμη περισσότερο ότι τα μνημόνια τελείωσαν αλλά πλήρωσε τώρα το ΕΝΦΙΑ και βλέπουμε, ή ότι το ΠΑΣΟΚ είναι αξιόπιστος κυβερνητικός εταίρος. Η συνωμοσιολογία είναι λοιπόν στο ίδιο επίπεδο με τη κυβερνητική αναλγησία και τις άγριες συνέπειές της.

  14. CHRIS avatar
    CHRIS 18/08/2014 00:32:09

    Η συνομοσιολογία είναι αδελφή της παραπληροφόρησης. Η ανατροπή του Μοσαχέντ στο Ιράν από τους Αμερικανούς, ήταν στη σφαίρα της συνομοσιολογίας, μέχρι που αποχαρακτηρίστηκαν τα αρχεία της CIA.

  15. ΑΣΙΟ avatar
    ΑΣΙΟ 18/08/2014 07:20:30

    Το να πιστεύει κανείς σε συνωμοσιολογίες και πως είναι έρμαιο στα χέρια σκοτεινών δυνάμεων και πως τίποτα δε μπορει να κάνει για αυτο, είναι αστείο και λυπηρό.
    Το να πιστεύει όμως πως δεν υπάρχουν συνωμοσίες και άνθρωποι που θα τις στήσουν για να υποστηριξουν τα συμφεροντα τους είναι επίσης γελοίο. Τέτοιες πάντα υπύρχαν και πάντα θα υπάρχουν.

  16. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 18/08/2014 12:01:39

    Οι Έλληνες ήταν πάντα επιρρεπείς σε θεωρίες συνωμοσίας, ακόμη και πριν την οικονομική κρίση. Όσοι τις προωθούν, δεν έχουν όλοι τα ίδια κίνητρα. Υπάρχουν αυτοί που τις πιστεύουν, υπάρχουν αυτοί που τις χρησιμοποιούν διότι τους θεωρούν ότι τους βολεύουν διότι στρέφονται κατά των "αντιπάλων" τους και υπάρχουν κι αυτοί που έχουν οικονομικό κέρδος από αυτές (π.χ. "συγγραφείς" και ΜΜΕ που τις "πουλάνε"). Το διαζύγιο με τη λογική που προϋποθέτει την αποδοχή αστήρικτων τερατολογικών θεωριών, κάνει τους αυτούς του ίδιους ανθρώπους αλλά και την κοινωνία ολόκληρη να αποδέχονται "αμάσητα" ότι τους σερβίρεται, επειδή απλά αυτό ηχεί ευχάριστα στα αυτιά και δικαιώνει προκαταλήψεις. Κάνει όμως τις κοινωνίες ανίκανες να διαχειριστούν τα προβλήματα και την πραγματικότητα, και αυτό είναι ο πραγματικός κίνδυνος. Και η λογική ότι συνωμοσίες υπάρχουν, άρα γιατί να αποκλείουμε οτιδήποτε, είναι κι αυτή εσφαλμένη. Και ζέμπρες υπάρχουν, αλλά αν ακούσω ήχο οπλών έξω από το σπίτι μου, δε θα υποθέσω ότι περνάει μία από δαύτες...

  17. sender avatar
    sender 18/08/2014 14:19:06

    Θα ήταν εξαιρετικά αφελές και προκατάληψη να μου είναι αδιάφορη μια προσωπική μαρτυρία.Πριν έναν χρόνο ταξιδεύοντας για Λονδίνο,πάνω από την Ελβετία,πέρασε ξυστά σε απόσταση αναπνοής(και επικίνδυνα) κάτω από το αεροπλάνο μας,ένα άλλο αεροπλάνο(;) λευκό χωρίς χαρακτηριστικά,αφήνοντας πίσω του μια πολύ μεγάλη πηχτή καφέ-γκρίζα ουρά καπνού,πιο κάτω διασταυρώθηκε με ένα άλλο που λέρωνε τον ορίζοντα με τον ίδιο τρόπο.Οταν το έδειξα σε συνεπιβάτη,η αντίδραση ήταν ένα αδιάφορο βλέμμα(θα έπεσα σε υπεράνω συνωμοσιών άτομο).Τι πρέπει να σκεφθώ,όσο και να οικτίρω τους ψεκασμένους;Σιγά μη δοθεί μια απάντηση,ακόμα και για την κατάφωρη ρύπανση της ατμόσφαιρας.Αντε,και πόσα συμβαίνουν χωρίς την άδειά μας!Μήπως είναι τόσο τρομακτικό,που δεν θέλουμε ούτε καν να το σκεφτούμε;Γιατί όλοι κοιτάμε χαμηλά στην γη και κουραζόμαστε να αγωνισθούμε ακόμα και για την προστασία του αέρα που αναπνέουμε.

    • Geros avatar
      Geros @ sender 18/08/2014 16:46:24

      Πέστα φίλε μου! Ποιος ελέγχει το κλίμα? Γιατί το φετινό καλοκαίρι είναι τόσο θερμό? Γιατί μας τα κρύβουν όλα αυτά? Fujitsu !! Τα ερωτηματικά που έβαλες δίπλα στην λέξη αεροπλάνο με έστειλαν! Τι άλλο να ήταν ρε κουμπάρε? Ιπτάμενο χαλί ? Μια ερώτηση: Πως στο καλό καθισμένος σε μια θέση αεροπλάνου θα μπορούσες να δεις τα διακριτικά ενός αεροπλάνου που περνάει ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΣΑΣ ???? OEO? Η ουρά καπνού δεν ήταν καφέ , ήταν άσπρη , το χρώμα που την είδες αφορά την ώρα της μέρας που την είδες και το πως έπεφτε το φως πάνω της. Λέγονται vapor trails. Οι άνθρωποι γύρω σου δεν ήταν υπεράνω , ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ!!

  18. sender avatar
    sender 18/08/2014 17:27:09

    κουμπάρε,αφού και εκεί ήσουν παρών,πρέπει να είσαι διακτινιζόμενος παντού.Τι είσαι εσύ!Δεν έχω επιχειρήματα.Κοιμήσου τον ύπνο του αθώου.Εξ άλλου εσένα τι σε κόφτει,αν η βρωμιά που θα πέσει στα κεφάλια παιδιών και νέων θα έχει επιπτώσεις;Εσύ είσαι γέρος.Βρωμερές τρομακτικές ουρές από αεροπλάνα(;),τις είδα σε υπερβολικά μικρή απόσταση.Οι υποθέσεις δικές σας.

    • Geros avatar
      Geros @ sender 18/08/2014 19:10:18

      Βρε φιλε για σκέψου λίγο. Αν όντως κάποιοι αποφάσιζαν να πετάξουν χημικά στον αέρα παραβιάζοντας καμια πενηνταριά νόμους και διεθνείς συνθήκες τουλάχιστον , θα το έκαναν μέρα μεσημέρι πάνω από την Ελβετία? Έλεος ρε συ!

  19. sender avatar
    sender 18/08/2014 20:25:59

    Εγώ δεν ξέρω,απλά θεωρώ υποχρέωσή μου να αναφέρω κάτι πραγματικά σοκαριστικό,που είδα.Το έλεος ας απευθυνθεί καλύτερα σ'αυτούς που ρίχνουν βόμβες μέρα-μεσημέρι πάνω σε γυναικόπαιδα,παραβιάζοντας διεθνείς συνθήκες και νόμους.Μετά απ'αυτό,ας σκεφθεί ο καθείς ο,τι θέλει.

  20. Fiscal avatar
    Fiscal 18/08/2014 20:54:44

    Οι δημιουργοί των τριών ταινιών zeitgeist που υποστηρίζουν την θεωρία του εκ των έσω χτυπήματος της 11/9/2001, που ισχυρίζονται ότι η οικονομική κρίση μόνο τυχαία δεν ήταν και όντως σχεδιασμένη, είναι... ακροδεξιοί συνομωσιολόγοι; Δεν είσαι καλά πληροφορημένος μου φαίνεται.

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ Fiscal 19/08/2014 09:58:42

      Γραφικοί είναι και ημιμαθείς. Και άλλοι ημιμαθείς τους ακούνε με ανοιχτό το στόμα.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Fiscal 22/08/2014 22:52:57

      Φύκια πουλάνε. Με επιτυχία.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Fiscal 22/08/2014 23:30:15

      Φαιδρότητες είναι.

  21. Ένας βάλτος που λέγεται Ελλάδα avatar
    Ένας βάλτος που λέγεται Ελλάδα 19/08/2014 08:25:53

    Όπως λέει και το άρθρο "ο κόσμος θέλει να σωθεί γι' αυτό πιστεύει σ' αυτές τις μπούρδες". Θα ήθελα να συμπληρώσω τη φράση αυτή λέγοντας: "ο κόσμος θέλει να σωθεί ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΕΙ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙ ΤΟΥ γι' αυτό πιστεύει σ' αυτές τις μπούρδες".

    • Α-10 avatar
      Α-10 @ Ένας βάλτος που λέγεται Ελλάδα 19/08/2014 11:00:30

      Άφερίμ. Ακριβώς γι αυτό.

  22. "Μανώλης Πετράκης" avatar
    "Μανώλης Πετράκης" 19/08/2014 16:47:52

    Το να μην χάφτεις αμάσητα τα παραμυθάκια για τους δίδυμους πύργους και τις ιστορίες των αμερικάνων ότι πήγαν στην Σελήνη με τις σακαράκες που είχαν πριν από 70 χρόνια ενώ τώρα τους πέφτουν το ένα μετά το άλλο τα υπερσύγχρονα διαστημόπλοια και αν τυχόν καταφέρουν και μπουν σε τροχιά και επιστρέψουν χωρίς να γίνει φλαμπέ το πλήρωμα το γιορτάζουν σαν επιτυχία είναι κοινός νους. Όσο για τις ειρωνείες για τις προφητείες των αγίων της Εκκλησίας μας, αυτές ανήκουν σε μπλογκ συνιστωσών του Σύριζα.

  23. Ρηνα avatar
    Ρηνα 20/08/2014 07:29:09

    Ειναι γεγονος παντως οτι τους πασης φυσεως "ορθολογιστες" εκμεταλλευονται αυτοι που θελουν να κανουν τις βρωμικες δουλειες. Με τη βοηθεια τους παρουσιαζουν τα γεγονοτα κοροϊδευτικα, ως γραφικους αυτους που τα υποστηριζουν και τελικα κανουν απροσκοπτα τη δουλεια τους. Αμφιβαλλει κανεις οτι οι μεγαλες φαρμακευτικες εταιρειες ξοδευουν τεραστια ποσα για να απενοχοποιουν καθε φορα τα επικινδυνα αλλα προσοδοφορα προγραμματα τους, πχ εμβολια; Γνωριζετε οτι οι μισες περιπου μωρομανες φοβουνται να κανουν στα βρεφη τα πολυεμβολια λογω των σοβαρων παρενεργιων που εχουν και που εντεχνα κρυβονται; Ενα μονο παραδειγμα ανεφερα απο τα πολλα που κρυβονται πισω απο "γελοιοποιημενους" ψεκασμους και αυτοβομβαρδισμενους πυργους, αλλωστε ο λαος μας το λεει πολυ σωστα: κοντα στα ξερα καιγονται και τα χλωρα.....

    • Σερεμέτης Νικόλαος avatar
      Σερεμέτης Νικόλαος @ Ρηνα 20/08/2014 13:43:50

      Το μεγαλύτερο έγκλημα είναι αυτό στο οποίο αναφέρθηκες Ρήνα. Γελοιοποιούν την ολιστική ιατρική και την ομοιοπαθητική για να ξοδεύουμε περιουσίες σε επιβλαβείς φαρμακευτικές αγωγές ή ακόμα χειρότερα εμβολιάζουν σχεδόν ετσιθελικά τα βρέφη αποσιωπώντας τους φοβερούς κινδύνους που ενέχει αυτή η πρακτική. Όλα υπό τον μανδύα της θεοποιημένης επιστήμης και του αποστειρωμένου ορθολογισμού.

  24. sender avatar
    sender 20/08/2014 16:05:11

    Ξέσπασε επιδημία πολιομυελίτιδος(μετά από δεκαετίες) σε καταυλισμούς Συρίων προσφύγων,στην γειτονική Τουρκία.Ούτε να το σκεφτούμε τι σημαίνει αυτό για τα ανεμβολίαστα βρέφη.Αγαπητή Ρήνα,το παγκόσμιο αντιεμβολιαστικό(και συνωμοσιολογικό) κίνημα και λόμπι είναι ο,τι πιο επικίνδυνο για την ύπαρξη των ανθρώπων.Αυτοί προωθούν πραγματικά την φυσική επιλογή,κάτι που άμεσα βιώνουν οι δυστυχείς στην Αφρική.Αν κάτι δικαιώνει την Ιατρική είναι η πρόληψη θανατηφόρων ασθενειών με το μόνο μέσον που διαθέτει,την ανοσοποίηση.Εξέλιπαν θανατηφόρες ασθένειες λόγω των εμβολίων,γι'αυτό ευτυχώς,δεν έχουμε τις φοβερές εμπειρίες των προηγούμενων γενιών.Κι αν δεν προσέξουμε,με τις μετακινήσεις των πληθυσμών,τα πρώτα θύματα θα είναι τα ταλαίπωρα παιδιά.Αυτό κι αν είναι συνωμοσία!

  25. Ρηνα avatar
    Ρηνα 20/08/2014 17:56:51

    Δεν διαφωνω καθολου σε οσα λετε αγαπητε. Απλα επισημαινω οτι μερικες φορες μπροστα στο κερδος γινεται επιλογη πολυεμβολιων (τριπλουν κ. α.) που γεμιζουν τα παιδικα κορμακια με μεγαλες ποσοτητες υδραργυρου αλλα και αλλων συστατικων, που σε πολλες περιπτωσεις αδυνατουν οι οργανισμοι τους να διαχειριστουν, με απροβλεπτες συνεπειες. Και οταν αυτες ξεσπασουν, τοτε θαβονται. Οι πολυ ψαγμενοι παιδιατροι οδηγουν τις μητερες να τα κανουν ενα ενα τα εμβολια και σε πιο μεγαλες χρονικα αποστασεις οπως κανουν στα δικα τους παιδια, χωρις να τηρουν τα πρωτοκολλα... Δεν βρισκονται ευκολα στο εμποριο και αυτο τρελαινει τις μαναδες. Δεν λεω για σοβαρες αρρωστειες οπως η πολυομελιτις, αλλα για ιλαρες, κοκκυτη, ερυθρα και γενικα αυτες που περασαμε ολοι σαν παιδια και τωρα τους ριχνουμε μαζικα το εμβολιο κι οποιον παρει ο χαρος. Κορυφαιοι γιατροι με τρανταχτο ονομα οταν εγω γεννουσα, χορηγουσαν φαρμακα στις εγκυους για επαπειλουμενη αποβολη και γεννηθηκαν παιδια με προβληματικα ακρα, σαν τη θαλιδομιδη παλιοτερα. Γιατροι και εταιρειες ησαν και τοτε αναμεμειγμενοι. Οπως σε ολα τα πραγματα εστω κι αν δεν εισαι ειδικος, πρεπει πρωτα να βαζεις τη λογικη, να ενημερωνεσαι σφαιρικα. Εχω γλυτωσει πολλα στη ζωη μου ετσι. Πολλοι σημερα λενε "ο ειδικος". Ακομα κι εκει πρεπει να ελεγχεις, να μη βασιζεσαι γιατι σημερα επικρατει οπορτουνισμος και αδιαφορια. Και καλα να παρεις κατι που δεν ειναι καλο, το πετας και απλα κλαις τα λεφτα σου, με τα θεματα της υγειας ομως μπορει τα πραγματα να μην διορθωνονται μετα......

  26. sender avatar
    sender 20/08/2014 20:46:26

    Δεν είναι έτσι τα πράγματα.Οταν ενοχοποιήθηκε το εμβόλιο της ιλαράς στην Αγγλία και σταμάτησαν τον εμβολιασμό,εμφανίσθηκε ιλαρά και άρχισαν να πεθαίνουν παιδάκια.Αναγκάσθηκαν τότε με επείγοντα προγράμματα να εμβολιάζουν τα παιδιά.Το ίδιο έγινε και με το εμβόλιο της φοβερής και τρομερής μηνιγγίτιδος.Κάνανε οικονομίες και όταν αυξήθηκαν τα θύματα τρέχανε και δεν προλάβαιναν.Για τις ''παιδικές ασθένειες'' ρωτήστε κάποιον γονέα που το παιδί του πέρασε εγκεφαλίτιδα από ανεμευλογιά ή γέννησε παιδί με συγγενείς διαμαρτίες λόγω ερυθράς ή κάποιον που μετά από παρωτίτιδα δεν μπορεί να τεκνοποιήσει.Στην Ελλάδα μετά πολύ κόπο και θέληση από γονείς και καλούς γιατρούς,δημιουργήθηκε ένα γερό τείχος απόκρουσης των πλέον επικινδύνων ασθενειών,ένα τείχος που προστατεύει-προς το παρόν-και τα παιδιά των γονιών,των φανατικών οπαδών της εναλλακτικής και καλά ιατρικής.Αυτό μέχρι ένα σημείο είναι δώρο.Από εκεί και πέρα η ευθύνη δική τους.

  27. sender avatar
    sender 20/08/2014 21:18:34

    Το ένα-ένα τα εμβόλια αυξάνουν και τις επισκέψεις!και το ποσοστό των υποτιθεμένων επικινδύνων προσμίξεων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.