#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/05/2011 11:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προς νέο και επαχθέστερο Μνημόνιο με τις γνωστές ….πασοκιές!



Ξεπέρασαν κάθε όριο κυνισμού.

Άφησαν σκοπίμως, επί ώρες, να συντηρείται ένα κλίμα καταστροφολογίας.

Ο Υπουργός Οικονομικών , όπως και ο Πρωθυπουργός βεβαίως-βεβαίως εξαφανισμένοι.

Στις αγορές οργίαζαν οι κερδοσκόποι!

Τα σενάρια  έδιναν και έπαιρναν..

Και αίφνης, ο Λάζαρος…αναστήθηκε και μας πληροφόρησαν ότι ο κ. Παπακωνσταντίνου μετέβη στις Βρυξέλλες για να ενημερώσει τους ευρωπαίους ομολόγους του για τη Σύνοδο του G20!

Ναι, αυτόν τον φωστήρα περίμεναν για να ανοίξουν τα μάτια τους!

Λοιπόν, η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική:

Αυτό που φωνάζανε, εδώ και καιρό, όλοι όσοι γνωρίζουν τουλάχιστον τα βασικά, ότι δηλαδή τα νούμερα δεν βγαίνουν και η κατάσταση επιδεινώνεται συνεχώς, φαίνεται να το συνειδητοποίησε και η κυβέρνηση.

Όχι, πως δεν το ήξερε.

Τα spreads συνεχίζουν να καλπάζουν επειδή οι αγορές εκτιμούν ότι η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να βγεί στις αγορές το 2012 και έχει ένα έλλειμμα δανεισμού το οποίο δεν καλύπτεται από τα προβλεπόμενα του μνημονίου. Άρα πρέπει κάτι να γίνει.

Οι εναλλακτικές δυνατότητες είναι περιορισμένες:

-Επιμήκυνση του χρέους με παράλληλη μείωση του επιτοκίου, χωρίς «κούρεμα». Το γνωστό πλέον reprofilling

-Αναδιάρθρωση με «κούρεμα»

-Πτώχευση με έξοδο από το ευρώ και επιστροφή στη δραχμή.

Με άλλα λόγια στην επέτειο ακριβώς του μνημονίου η Ελλάδα απειλείται πάλι με τον κίνδυνο της χρεοκοποπίας και την  επιβολή νέων και σκληρότερων μέτρων για να την αποφύγει.

Χθές, λοιπόν, οργίασαν τα σενάρια για έξοδο από το ευρώ και επιστροφή στη δραχμή.

Γιατί το έκαναν αυτό;

Μας προετοίμασαν για το χειρότερο σενάριο προκειμένου να δεχθούμε χωρίς αντιδράσεις το νέο μνημόνιο που φαίνεται να ετοιμάζουν.

Ο κ. Παπανδρέου θα λέει πάλι ότι μας έσωσε από την καταστροφή και τη χρεοκοπία. Χθες όμως έφτασε μόνο μια αποστροφή της ομιλίας του στην Βουλή (“Τι θέλετε να κάνουμε; Να επιστρέψουμε το δάνειο πίσω; Να διώξουμε την τρόικα; Και μετά πώς θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις; Ούτε μία μέρα δεν μπορεί να ζήσει η Ελλάδα χωρίς το δάνειο των 110 δισ. ευρώ”) για να εκτιναχθεί το spread των δεκαετών ομολόγων κατά 200 μονάδες βάσης !!@!

Οι Ευρωπαίοι θα ισχυρίζονται ότι έσωσαν τον ευρώ και την οικονομία της Ευρώπης από την κατάρρευση.

Όλοι θα έχουν κάτι για να ….πανηγυρίζουν.

Και εμείς θα βρεθούμε μ’  ένα νέο  μνημόνιο σωτηρίας με επαχθέστερους όρους.

Καμιά κυβέρνηση δεν κορόιδεψε τόσο  προκλητικά τον ελληνικό λαό.

Και δυστυχώς, ανεχόμαστε ακόμα να μας κοροϊδεύουν….

Μετά την αποτυχία του ισχύοντος Μνημονίου και την αποκάλυψη των συνομιλιών Παπανδρέου - Στρος Καν  η σημερινή κυβέρνηση δεν διαθέτει πλέον κανένα πολιτικό και ηθικό έρεισμα για να μας .... ξανασώσει.

Ως εκ τούτου μόνο η προσφυγή στις κάλπες μπορεί να δώσει λύση στο πολιτικό και οικονομικό αδιέξοδο που έχει περιέλθει η χώρα.

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 07/05/2011 11:52:29

    Εκλογές εδώ και τώρα να ζητήσει ο Σαμαράς.

    • nik avatar
      nik @ Υψηλάντης 07/05/2011 20:31:35

      και αν τις κερδισει?

      • Roulis avatar
        Roulis @ nik 08/05/2011 05:16:52

        http://wwwlefkaslive.blogspot.com/2011/05/blog-post_304.html

  2. Aris. A avatar
    Aris. A 07/05/2011 11:57:35

    Στελέχη του Πασόκ μιλούν για εκλογές τον Ιούνιο όπου θα παρουσιασθούν ως επιτυχία το νέο δάνειο το 2012 και ευνοικότερο επιτόκιο.

    Το σημερινό πρωτοσέλιδο των Νεων είναι ενδεικτικό της προπαγάνδας που θα ακολουθήσει.

    Την χθεσινοβραδυνή κυβερνητική τρομοκρατία δεν πρέπει να την αφήσει να πέσει κάτω η αντιπολίτευση.

    Πρέπει να ζητήσει την Δευτέρα το λιγότερο άμεση σύγκλιση συζήτησης σε επίπεδο αρχηγών στην βουλή για να ενημερωθεί η κοινή γνώμη.

    Εαν οι εξηγήσεις Παπακωνσταντίνου Παπανδρέου είναι ανεπαρκείς πρέπει να πάει ένα βήμα παρακάτω.

    Νέο μπιλιάρδο στις πλάτες της κοινωνίας δεν μπορεί να γίνει ανεκτό.

    Οσο ο Παπανδρέου αφήνεται να σουλατσάρει και να αυτοσχεδιάζει ανενόχλητος τόσο ποιο επικίνδυνος γίνεται.

  3. fotis avatar
    fotis 07/05/2011 11:59:23

    Ακομα τους ανεχετε ο λαος! τοσα ψεμματα; το μνημονιο δεν επιτρεπει να δωσουν ουτε ενα ευρω για μισθους και συνταξεις απο το δανειο ειναι ορος της αποικιακης
    συμβασης που υπεγραψε ο ΓΑΠ. ενας βουλευτης με παντελονια δεν υπηρχε να του το πει χθες??ΑΙΣΧΟΣ ΝΤΡΕΠΩΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΗΣΑ

  4. Armageddon avatar
    Armageddon 07/05/2011 11:59:30

    ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΝΤΕΣ ΕΝΑΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΕΛΕΞΑΝ

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/05/2011 12:00:28

    Ένας τρόπος να παρουμε την κατάσταση στα χέρια μας είναι δικό μας μορατόριουμ κάθε εξόφλησης λογαριασμού. Δεν έχω, δεν πληρώνω, και άντε κουρευτείτε.Να τα δεις τα πουλάκια μου να πηγαίνουν τρέχοντας σε εκλογές.

  6. Aris. A avatar
    Aris. A 07/05/2011 12:02:00

    Αντώνη ήρθε η ώρα να ρίξεις την ζαριά σου.

    Κατανοητό θα ήθελες χρόνο να προετοιμαστείς καλύτερα να βρεις την κατάλληλη ομάδα δυστυχώς και μετά τις δηλώσεις Δρούτσα οι άνθρωποι είναι για τα πανηγύρια η Ελλάδα δεν μπορεί να περιμένει.

    Καλή τύχη.

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/05/2011 12:19:59

    Άλλοι έχουν το μαχαίρι, αυτοί και το πεπόνι.
    Χρειάζεται σε κάθε περίπτωση λίγη υπομονή, μέχρι το Ζάππειο 2, και τότε θα μπορούμε να συζητάμε σοβαρά επί του πραγματικού: Μέ πρόταση, αντιπρόταση κτλ.
    Τα "δεν πληρώνω" και οι λοιπές αναρχοαυτονομιές και Ανδρεο-πασοκιές, είναι κατάλληλες και "υγιεινές" για τον Αλέξη, τον Αλεξάκη (τον εργατολόγο ντέ) και για τον Αλέκο.
    Ούτε κάν για την Αλέκα!

    • ThW avatar
      ThW @ Ο Θείος 07/05/2011 12:44:14

      ΠΟΣΟ πια θα περιμενουμε. Περιμενουμε τον εναν ,τον αλλον, τους μεσα , τους εξω, (σαν αναμονη σε μπ#@$%^λο ειναι). Ζαππειο 1, Ζαππειο 2, μετα θα περιμενουμε την ΔΕΘ, και παει λεγοντας. Τον Λακη και το Spigel να μας ενημερωσει. Μονο τα γεγονοτα αυτης της εβδομαδας επρεπε να κινητοποιησουν τον Σαμαρα. Ακομα τους καταλληλους ανθρωπους ψαχνει? Τοσο καιρο τι κανει? Δεν παμε καλααααααα!!!!!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Ο Θείος 07/05/2011 13:47:30

      καλώς το γερμανόπουλο

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Ο Θείος 07/05/2011 18:44:31

      Και ασφαλώς γνωρίζω την πάγια θέση σου ότι η Ελλάδα θα πρέπει να πληρώσει στο ακέραιο τα χρέη της.

      Όσα όμως και αν είναι αυτά;
      Ακόμη και αν οι τόκοι φθάσουν στο 50% των έσοδων; Που θα φθάσουν!
      Και τα κρυφά που ακόμη δεν έχουν εμφανιστεί;
      Και τα σουάπς που δεν ξέρουμε;
      Ακόμη και αν θα πρέπει να κλείσουν 10.000 θέσεις στα νοσοκομεία;
      Ακόμη και αν απαξιωθεί το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας;
      Ακόμη και απαξιωθεί πλήρως η αμυντική ισχύς της χώρας;
      Ακόμη και αν η Άννα κλείσει περισσότερα σχολεία;
      Ακόμη και αν χρειαστεί να συνεχίσουμε να δανειζόμαστε από τα κράτη της ΕΕ;

      Αμφιβάλεις ότι ο δανεισμός από κράτη της ΕΕ, είναι πράξη υποδούλωσης της χώρας; Είναι σαν να δανείζεσαι από τοκογλύφους; Και που θα πάει αυτό; Η χώρα θα πρέπει να χάσει την κυριαρχία της για να σώσει αυτούς που κατέχουν ομόλογα;

      Αυτοί που κατέχουν ομόλογα που λήγουν το 2013, κάνουν ευχέλαια και τάματα, προκείμενου οι Ευρωπαίοι να εγκρίνουν και άλλο πακέτο βοήθειας. Θα πληρωθούν στο ακέραιο. Και ασφαλώς, ίσως οι περισσότεροι να είναι Έλληνες που σώζονται έτσι. Είναι αυτοί που αντιστέκονται στην αναδιάρθρωση και επαναστατούν στο δεν πληρώνω....

      Εγώ που δεν ανήκω στην αστική εντιμότητα, είμαι υπέρ του δεν πληρώνω δεν πληρώνω και αδιαφορώ αν κάποιοι χάσουν τα χρήματά τους, που ενδεχομένως δεν είναι και πολύ καθαρά. Και πιστεύω ότι έτσι σκέφτονται και οι περισσότεροι Έλληνες. Ίσως και το 80%..

      Αναφορικά με το Ζάπειο 2, για μένα δεν λέει τίποτε, όπως και το 1. Αυτά είναι προγράμματα και λόγια (εύχομαι το 2 να είναι περισσότερο καταννοητό για το λαό από το 1), που εφόσον δεν γίνουν ακλογές για να φύγει ο ακατανόμαστος, θα μείνουν στα χαρτιά. Και προς το παρόν και το πεπόνι και το μαχαίρι το έχει ένας και όσοι τον χειραγωγούν.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αρματιστής 07/05/2011 22:03:01

        Δεν ανήκω στην "αστική εντιμότητα" φίλε μου. Προτιμώ την απλή εντιμότητα, χωρίς κανένα ταξικό ή άλλο προσδιορισμό.
        Ή όπως λέει το λαικόν άσμα (ο Βασίλης): "Δεν χρωστάω σε κανέναν, ούτε θέλω πιό πολλά". Έτσι ήμουν πάντα. Λιτός, σε μερικά πράγματα σχεδόν ασκητικός. Και δεν έχω κανένα λόγο ν' αλλάξω μυαλά, ιδιαίτερα τώρα που όλοι γνωρίζουμε πώς "ότι ανεβαίνει πολύ, κατεβαίνει πολύ".

        • Αρματιστής avatar
          Αρματιστής @ Ο Θείος 07/05/2011 23:29:13

          Η φράση αστική εντιμότητα δεν απευθύνεται σε σένα. Έχει λεχθεί από άλλο αρθρογράφο και σχολιαστή εδώ, πριν περίπου ένα χρόνο, όταν και πάλι έγραφα τα ίδια και σε απάντηση "κεραυνό" στα σχόλια μου, είχε γράψει: "η αστική μας εντιμότητα δεν μας επιτρέπει να είμαστε τζαπατζήδες", ή κάτι ανάλογο. Μου έχει καθήσει από τότε, διότι ο Ελληνικός λαός πληρώνει σήμερα τις αμαρτίες αυτής της "αστικής εντιμότητας"

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αρματιστής 07/05/2011 22:08:39

        Παρατηρώ αγαπητέ με έκπληξη, πώς ορισμένοι έχετε αποενοχοποιήσει το δανεισμό από τις "αγορές", αλλά σας πειράζει μόνον ο δανεισμός από κράτη.
        Φαντάζεστε μήπως ότι οι τοκογλύφοι κρύβονται πίσω από τον κρατικό δανεισμό, ενώ στις "αγορές" δρουν η Μητέρα Τερέζα, οι αδελφές της, οι σύζυγοι των αδελφών της, οι ανηψιές της και η λοιπή οικογένειά της;

        • Αρματιστής avatar
          Αρματιστής @ Ο Θείος 07/05/2011 23:20:29

          Και εγώ θεωρώ το δανεισμό κακό. Πιστεύω όμως ότι άλλο είναι να δανείζεσαι από τις αγορές και άλλο από κράτη. Στις αγορές, σε περίπτωση αδυναμίας, μπορείς να πεις δεν πληρώνω (είναι βεβαίο ότι έχει πολύ μεγάλο κόστος, δυσβάστακτο κόστος) και να έρθεις στη συνέχεια σε κάποιο συμβιβασμό μαζί τους για κάποια σοβαρή αναδιάρθρωση, όταν όμως χρωστάς σε κράτη, πιστεύω ότι είναι αδύνατο να πεις δεν πληρώνω. Φαντάζομαι ότι θα σε τεμαχίσουν και θα σε γδάρουν.

          Και ακόμη και από ότι ακούω και διαβάζω, έχω αντιληφθεί ότι αυτό που έκανε η χώρα μας, δηλαδή να δεχθεί δάνεια από κράτη, είναι μοναδικό γεγονός.... Έτσι λένε.

          Κατά τα άλλα, καμιά προσωπική αιχμή και σέβομαι απεριόριστα το λόγο σου. Είμαι και εγώ ολιγαρκής και λιτός στη ζωή μου.

  8. peter13 avatar
    peter13 07/05/2011 12:22:48

    Η Ν.Δ θα βρεθεί πολύ σύντομα στην εξουσία, το ζήτημα είναι πως κάθε μέρα που περνά με αυτούς τους αδίστακτους η κατάσταση θα γίνεται ολοένα και πιο ‘μη διαχωρίσιμη’……fast track εκλογές εδώ και τώρα!!!!!

  9. Greco avatar
    Greco 07/05/2011 12:30:03

    απορω , να δουμε οταν και αν θα χουμε σαν λαος ξεμπερδεψει απο αυτο το πρασινο "αντιδεξιο συνοθυλευμα" που εχει κατσει στο σβερκο των ελληνων, τι θα εχει απομεινει απτην ελλαδα

  10. η Dimi avatar
    η Dimi 07/05/2011 12:30:11

    Ελλάδα! Ελλάδα! Ατυχη Μάνα του Καημού! ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ σημερα ΕΛΛΗΝΙΚΗ Κυβέρνηση «με γόνατα» να πάρει εδώ και τώρα σώβρακα Siemens, ΝεοΝαζί Κυβέρνησης και των λοιπών φασισταριών-φουρνάρηδων του κερατά, που σκυλεύουν το πτώμα της ΤΕΧΝΗΤΗΣ κρίσης σου. Ομως!..

  11. Tem avatar
    Tem 07/05/2011 12:32:06

    O Σαμαράς πρέπει να ζητήσει άμεσα εκλογές. Δεν υπάρχει άλλη λύση για την Ελλάδα.

  12. Απορία avatar
    Απορία 07/05/2011 12:35:52

    Αφήστε τα λόγια.
    Ρίξτε τους και ξηλώστε στο σύστημα της κομματοκρατίας που κρατάει τη χώρα στο μεσαίωνα.

    Εαν οι ξένοι δεν δουν απτά έργα αναμόρφωσης της ελληνικής κοινωνίας και του κράτους δεν πρόκειται να μας ξαναβάλουν στις "αγορές" ούτε με σφαίρες.

    Η Ελλάδα του κομματικού "αφισσοκολητή", του "δικού μας παιδιού" και της κομματικής είναι αραμπάς που σε συνθήκες παγκοσμιοποίησης προσπαθεί να συναγωνισθεί τις φεράρι και τις πόρσε των κινέζων, των ινδών, των αμερικάνων, των ευρωπαίων και οσονούπω και των τούρκων...

    Ξυπνάτε γιατί χανόμαστε.

  13. Tem avatar
    Tem 07/05/2011 12:37:01

    Ο Παπαχρέου χεωκόπησε οριστικά. Καιρός για αλλαγή Τώρα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Tem 08/05/2011 00:58:01

      Παπαχρέου! +1000

  14. Tem avatar
    Tem 07/05/2011 12:38:35

    χρεωκόπησε οριστικά βέβαια

  15. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 07/05/2011 12:57:56

    Αν εμφανίσουν σαν επιτυχία νεα επιμηκυνση του δανείου, είμαστε μ..κες που καθόμαστε και τους ακούμε...

    Η μεταφορά και συγκέντρωση προσωπικών δανείων σε μια τράπεζα νομίζετε ότι συμφέρει? βάλτε κάτω τα νούμερα και δείτε..
    Μήπως υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών μας που θα κληθούν να κάνουν αποδοχή των χρεών?
    Αντίστοιχο πράγμα συμβαίνει με τα δημόσια οικονομικά και το εμφανίζουν σαν επιτυχία?

    Η σωστή αλληλουχία των γεγονότων απο εδώ και πέρα είναι:

    1. άμεση προσφυγή σε εκλογές
    2. δίκη για εσχάτη προδοσία των αλητών
    3. πτώχευση και έξοδος από το ευρώ (τί χειρότερο θα πάθουμε?)
    4. ανάπτυξη, αύξηση της πρωτογενούς παραγωγής, κίνητρα επιστροφής των Ελλήνων επιστημόνων στην χώρα, επαναβιομηχάνιση
    5. έλεγχος των συνόρων
    6. επέκταση στα 12 ναυτικά μιλια
    7. αλλαγη του συντάγματος

  16. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 07/05/2011 13:03:17

    Το σημερινό spiegel online:

    Es sieht schlecht aus für den Euro: Griechenland hat nach SPIEGEL-ONLINE-Informationen den Rückzug aus der Währungsunion geprüft, die Finanzminister kamen zum Gipfel zusammen. Aber kann der Pleitestaat einfach austreten? Der Schritt hätte fatale Folgen - für Griechenland, den Euro, das Finanzsystem.

    • Greco avatar
      Greco @ Professor Moriarty 07/05/2011 13:05:09

      για ριξε και μια μεταφραση

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Professor Moriarty 07/05/2011 13:40:43

      Τα πράγματα δείχνουν άσχημα για το ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες τπυ SPIEGEL-ONLINE η Ελλάδα έλεφξε την αποχώρηση από τη νομισματική ένωση, συναντήθηκαν οι υπουργοί οικονομίας. Μπορεί όμως το χρεωκοπημένο κράτος απλά να αποχωρήσει; Το βήμα αυτό θα είχε μοιραίες συνέπειες, για την Ελλάδα, το ευρώ, το οικονομικό σύστημα.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 07/05/2011 14:33:36

      Το νέο άρθρο έχει τίτλο "αιχμάλωτη στην ευρωζώνη" και όλη η διατύπωση του spiegel είναι η αποθέωση του "γερμανισμού" στην διατύπωση. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου εμβριθή γνώστη γερμανικών, κάθε άλλο, αλλά αυτό το συμπέρασμα εγώ βγάζω. Το spiegel θεωρεί ότι επιβεβαιώθηκε και ότι η Ελλάδα "εξέτασε/αξιολόγησε το ενδεχόμενο" της αποχώρησης από την ευρωζώνη.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Professor Moriarty 07/05/2011 14:51:35

        Το ερώτημα είναι τι γράφει between the lines. Η δική μου εντύπωση είναι ότι αυτές οι “διαρροές” από κύκλους τις γερμανικής κυβέρνησης σημαίνουν ότι θέλουν να κλείσουν αυτή την στιγμή κάθε δρόμο για έξοδο από το ευρώ, ακόμη και σαν σκέψη ή σαν μπλόφα. Και γίνονται την κατάλληλη στιγμή που το ευρώ είναι σε υψηλή ισοτιμία σε σχέση με το δολάριο και σε weekend, άρα δεν δημιουργούν μεγάλες επιπτώσεις. Το δίλημμα που θέτουν εμμέσως είναι σαφές: Ή γίνεστε τριτοκοσμική οικονομία, ή κάνετε ό,τι και όποτε το το θέλουμε εμείς. Το θέμα είναι μήπως κάποιοι πανέξυπνοι εδώ μέσα έπαιξαν πάλι με δήθεν μπλόφες για να στριμώξουν τάχα τους Γερμανούς, όπως τότε με το ΔΝΤ;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Professor Moriarty 07/05/2011 18:35:41

          Έπεσε χθές το Ευρώ απότομα, Προφέσορα. 1, 43. Κι αυτό ήταν μάλλον μέσα στο κόλπο. Κανείς δεν το ήθελε τόσο ψηλά.
          Κατά τα άλλα έχεις δίκιο: Ο Τρισέ, η Λαγκάρντ και ο Σοιμπλε θέλουν να κλείσουν αυτή την στιγμή κάθε δρόμο για έξοδο από το ευρώ, αλλά και κάθε δρόμο για "κούρεμα". Αυτοί οι 3 με τον Γιουνκέρ και τον Ρέν κάνουν πιά το παιχνίδι. Στη Γερμανία "εκβιάζουν" τους FDP και την παλαιο-νεοφιλελεύθερη φράξια του CDU που δυσανασχετεί με το μηχανισμό στήριξης. Εκβιάζουν και όσες Ευρωπαικές τράπεζες ελπίζουν σε αναχρηματοδότηση μετά από "κούρεμα" των PIIGS. Στην Ελλάδα "εκβιάζουν" την παλαιο-πασόκ "φράξια Ρέππα-Κατσέλη" και τους ιδιώτες που περιμένουν μαζί με το "κούρεμα" ομολόγων και "κούρεμα" δικών τους χρεών προς τράπεζες ή Δημόσιο.
          "Ή Μνημόνιο με παράταση αποπληρωμής ή έξοδος από το Ευρώ, δραχμή και γαία πυρί μιχθήτω, για όλη την Ευρωζώνη". Αυτό το δίλημμα θέτουν, προς όλους. Μπορούν, αυτοί έχουν και το μαχαίρι και το πεπόνι.
          Πίσω πάλι, στο "μεγάλο κάδρο": Έπεσε το Ευρώ, πέφτουν ραγδαία εδώ και 2 - 3 μέρες πετρέλαιο, χρυσός και πρώτες ύλες. Αυτό το ξεκίνησε ο Τρισέ, αρνούμενος άλλη άνοδο των επιτοκίων. Ο Γάλλος εξελίσσεται σε "παίκτη" υψηλότατου ρίσκου, αλλά και υψηλότατης ολκής.
          Το ερώτημα είναι άν και πόσο είναι και η FED μέσα στο "κόλπο".

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Ο Θείος 07/05/2011 19:01:43

            OK, πού υπάρχει αντίφαση με αυτό που έγραψα; Το ότι έγινε την "κατάλληλη στιγμή που το ευρώ είναι σε υψηλή ισοτιμία σε σχέση με το δολάριο", όπως έγραψα, σημαίνει ότι υπήρχε περιθώριο ασφαλείας - και ουσιαστικά συμφέρει τους γερμανούς μία ελεγχόμενη πτώση, άρα πιθανώς πετυχαίνουν με ένα, δύο.

            Το πρώτο, όμως που είναι σίγουρα και πρώτιστη επιδίωξή τους, είναι να πείσουν ότι το ευρώ ήρθε για να μείνει, ότι δεν είναι περιστασιακό και θνησιγενές, όπως λένε οι "κακοί" αγγλοσάξωνες, και ότι τον πρώτο λόγο για το ποιός μπαίνει και ποιός βγαίνει και πώς, τον έχουν οι Γερμανοί. Ο τίτλος του spiegel είναι λοιπόν από αυτή την άποψη κυνικός και εύγλωττος: Gefangen in der Euro-Zone, με φωτο από κάτω την Ακρόπολη όπου η σημαία κυματίζει μεσίστια. Τι σημειολογία !

            h*tp://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/0,1518,761209,00.html

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Ο Θείος 07/05/2011 19:41:22

            Ακριβώς, δεν διαφωνούμε καθόλου:
            Gefangen in der Euro-Zone: "Πιασμένοι", "παγιδευμένοι". "Δεν μπορούν να φύγουν, αλλά ούτε να τους διώξουμε".
            Σε μάς λένε "ξεχάστε τα κουρέματα και τη δραχμή". Το ίδιο λένε και στους Γερμανούς ευρωσκεπτικιστές: "Δεν μπορείτε να τους διώξετε, ούτε να τους κουρέψετε, έτσι γίνεστε αυτοκαταστροφικοί".
            Μη ξεχνάμε, οι Γερμανοί έχουν στις 22 εκλογές στη Βρέμη και το Σεπτέμβριο στο Βερολίνο. Η πολιτική στρατηγική του Σόιμπλε και της φράξιάς του είναι εξαιρετικά μεγάλου ρίσκου: Θέλει να συντρίψει εντελώς το FDP άν δεν αλλάξει γραμμή, αλλά και την ευρωσκεπτικιστική φράξια στο δικό του κόμμα CDU. Η Μέρκελ σιωπά εδώ και μέρες.
            Το μεγάλο τους πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν εναλλακτικό κυβερνητικό σύμμαχο. To SPD έχει κακή δημοσκοπική πορεία και γι αυτό δεν θέλει να συγκυβερνήσει με το CDU, οι Πράσινοι επωφελούνται από την πτώση όλων - και ιδαιαίτερα του FDP - γι αυτό επίσης δεν θέλουν συνεργασία. Έτσι όλο το παιχνίδι το κάνει η Λαγκάρντ με τους Τρισέ, Ρέν και Γιουνκέρ, ενώ ο ασθενής αλλά πολύπειρος Σόιμπλε περιορίζεται να κοντρολάρει με ανορθόδοξο τρόπο στο παρασκήνιο μια καταρρέουσα Γερμανική κυβερνητική συμμαχία.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Ο Θείος 07/05/2011 19:46:53

            Για την ισοτιμία: Προχτές ο Τρισέ είπε ότι περαιτέρω άνοδος του Ευρώ είναι ανεπιθύμητη (και είναι όντως, γιά όλους, Γερμανούς έως Έλληνες), όρισε δε ώς ανώτατη ανεκτή και δίκαιη τιμή 1,45. Άλλη αύξηση επιτοκίων δεν θα γίνει.
            Είναι και τα εμπορεύματα - πετρέλαιο. Άλλαξαν πρώτα φάση, έχουμε ραγδαία πτώση, ιδίως στο πετρέλαιο, πρίν πέσει το Ευρώ. Η οικονομική συγκυρία αλλάζει, οι Ιάπωνες τραβάνε το ρευστό πίσω στη χώρα τους για να την επανορθώσουν, η πιθανότητα για ζωηρή ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Ευρώπη περιορίζεται.

  17. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 07/05/2011 13:08:48

    Nα φύγουνε τα βρωμόσκυλα γρήγορα γιατί άμα βγούμε στο Σύνταγμα δε θα μείνει τίποτε όρθιο και θα στηθούνε γκιλοτίνες τύπου Γαλλικής

  18. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 07/05/2011 13:15:42

    Κάποιος καλός άνθρωπος από τη Ν.Δ. δεν έχει να πει κάτι στις απανωτές προτροπές του κόσμου για εκλογές;

    • ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ avatar
      ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ @ Ναυσικά... 07/05/2011 13:57:35

      Μπας και εκεί στην Ν.Δ όμως οσφρίζονται καλύτερα την ποιότητα και τις πράξεις του λαού και καθηλώνονται και αυτοί μπερδεμένοι για το τι να πράξουν ;
      Άντε και γίνουν εκλογές έχεις εμπιστοσύνη και σιγουριά πως αυτός ο λαός δεν θα επιλέξει ξανά τις καφετέριες και τις ταβέρνες με αποτέλεσμα να ξαναβγεί πανηγυρικά το Τζέφρυ και να πάθουμε όλοι οι αντίθετοι λύσσα από την αδιαφορία αυτού του λαού ;
      Και στις δημοτικές τα ίδια λέγαμε και είδαμε τα αποτελέσματα , πολύ πρόσφατα είναι.
      Κάτι παραπάνω θα ξέρουν στην Ν.Δ λοιπόν δεν μπορεί !!!

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ 07/05/2011 14:50:14

        Σωστός

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ 08/05/2011 00:26:44

        Άντε τράβα εξήγησέ το αυτό σε μερικούς.

    • juliet avatar
      juliet @ Ναυσικά... 07/05/2011 16:56:03

      ένας ήτανε ο Καλός Ανθρωπος και μας άφησε χρόνους....

  19. O Chazos tou Choriou avatar
    O Chazos tou Choriou 07/05/2011 14:36:38

    Αν αμεσως μετα τις εκλογες ο Γ.Α.Π. ειχε απειλησει οτι θα εφευγε απο το Ευρω (τοτε δεν ηξεραν ακριβως τα χαλια μας και επιπλεον ηταν ολες οι ευρωπαικες τραπεζες καραφορτωμενες με Ελληνικα χαρτια) θα παρακαλουσαν γονατιστοι να μεινουμε και θα μας εδειναν γη και υδωρ...
    Τωρα μας παιρνουν την γη και θα πεθανουμε ΚΑΙ απο διψα....

    • mikros fokion avatar
      mikros fokion @ O Chazos tou Choriou 07/05/2011 14:55:55

      για τετοιες αποφασεις χρειαζεται να εχεις πολιτικο και ηγετη... οχι γιωργακη, κωστακη, αντωνακη και λοιπα παιδια. δυστυχως αλλα οι πολιτικοι μας διαχρονικα αποδειχθηκαν επικινδυνοι και "λιγοι".
      Ομως δεν μπορω παρα να συμφωνησω και με τον Παγκαλο: η ευθυνη ανηκει και στον λαο. εμεις τους ψηφιζαμε και (οπως φαινεται) θα συνεχιζουμε να τους ψηφιζουμε. Τετοιους υπηρετες του εθνους τους παρατας ευκολα;

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ mikros fokion 08/05/2011 00:29:03

        Ένας -άκης υπάρχει εδώ, ο γιωργάκης σας. Άσε τις ισοπεδώσεις.

  20. Sofie avatar
    Sofie 07/05/2011 15:22:29

    Εγώ ρε παιδιά πάντως λυπάμαι τον άνθρωπο που θα τον διαδεχτεί.....θα καεί....

  21. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 07/05/2011 15:28:16

    Κατι πολυ ενδιαφερον.....

    http://seisaxthia.blogspot.com/2011/05/blog-post_4562.html

  22. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 07/05/2011 15:32:46

    Τον είδαμε και τον ακούσαμε στις ειδήσεις των 15.00 απο το ΝΕΤ. Δέν ξέρω πόσοι δέν θα βαρεθούν να του πούν δυο λόγια. Εγώ, άς μου επιτρέψει, θα του πώ ότι, είναι παντελώς ανερμάτιστος.΄Εκτός άν του φταίνε μόνο οι Ευρωπαίοι επειδή έχει ξεχάσει ότι, είμαστε διεφθαμένοι και δέν υπάρχει σάλιο, όπως έβγαινε και κυριολεκτικά μας έβριζε πριν μόνο λίγον καιρό.

    Πότε άραγε θα απελευθερωθούμε απο υτήν την γρίππη;

    ΠΕΛΙΑΣ

  23. Ήφαιστος avatar
    Ήφαιστος 07/05/2011 15:56:29

    Καθότι «πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης» το οικονομικό δεν το κατέχω ιδιαίτερα και θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις στους κατέχοντες την παραπάνω επιστήμη.
    1. ΕURUSD – από1.49170 προ Spiegel σε 1.43516 μετά
    2. Οκ η Αμερική τυπώνει μέσω FED πληθωριστικό χρήμα με άμεσο αποτέλεσμα την πτώση του δολαρίου σε σχέση με το ευρώ.
    3.Η χθεσινή πτώση του ευρώ αποτελεί ένα μέσο «νομιμοποίησης» αυτού του πληθωριστικού χρήματος?
    4.Οι ευρωπαϊκές εξαγωγές σίγουρα ενισχύονται από την παραπάνω πτώση.

    Από το 2008 και έπειτα διεξάγεται παγκόσμιος νομισματικός πόλεμος μεταξύ Ευρώ-Δολλαρίου.
    Η βαρκούλα της Ελλάδας είναι μεταξύ των δύο παραπάνω ναυαρχίδων και αποτελεί ρυθμιστή "τρώγοντας" τα απόνερα και των δύο?
    Κυβέρνηση εντολοδόχων όπου βγάζουν όλοι οι άλλοι και η «Ιφιγένεια» είμαστε εμείς?

  24. η Dimi avatar
    η Dimi 07/05/2011 16:18:45

    «Το Σύνταγμα τα λέει ξεκάθαρα: όταν αναλαμβάνονται δεσμεύσεις, συμφωνίες με διεθνείς οργανισμούς, γιά να κυρωθούν και να ισχύσουν χρειάζεται πλειοψηφία των 3/5». «Χρειαζόμαστε ένα νέο, τίμιο πολίτευμα».
    ~Κωνσταντίνος Μπέης: Oμότιμος Kαθηγητής Πολιτικής Δικονομίας του Πανεπιστημίου Αθηνών

    «Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, σύμφωνα με το Σύνταγμα, οφείλει να επιλέξει, με γνώμονα το συμφέρον του Ελληνικού λαού και σύμφωνα με το άρθρο 1 του Συντάγματος» («Ολες οι εξουσίες ασκούνται υπέρ του λαού και του έθνους»).

    «Ολος ο κόσμος, μιλάει καθημερινά για το «μνημόνιο», με το οποίο παραβιάζονται τα συνταγματικά δικαιώματα των εργαζομένων. Μαζί με το «μνημόνιο» και βάση του μνημονίου είναι η σύμβαση δανείου που υπέγραψε η ελληνική κυβέρνηση με τα 15 κράτη-μέλη της ευρωζώνης. Οι όροι αυτής της σύμβασης δένουν χειροπόδαρα την Ελλάδα ως κυρίαρχο κράτος, προσβάλλουν και τον ελληνικό λαό και τον ευρωπαϊκό πολιτισμό.

    Θα αναφερθώ μόνο σε έναν όρο, από τους πολλούς που εξευτελίζουν την Ελλάδα: Τον όρο παραίτησης από την εθνική κυριαρχία. Ναι, όπως το ακούσατε: Παραίτηση από την εθνική κυριαρχία υπέρ των δανειστών της Ελλάδας σε περίπτωση που δεν θα μπορέσει να πληρώσει το χρέος της.

    Το σχετικό κείμενο της σύμβασης, υπάρχει σε δύο διατυπώσεις: αναφέρω την πιο απλή: «Ούτε ο δανειολήπτης (δηλαδή η Ελλάδα) ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο σε περίπτωση: δίκης, κατάσχεσης (συντηρητικής ή αναγκαστικής) είτε αναγκαστικής εκτέλεσης και σε οποιαδήποτε περίπτωση άλλης ενέργειας ή διαδικασίας σχετικά με τη σύμβαση».

    Σε άλλη θέση της σύμβασης ορίζεται ότι η Ελλάδα παραιτείται από τα δικαιώματα εθνικής κυριαρχίας «αμετάκλητα και άνευ όρων».

    Ενας τέτοιος όρος δεν υπογράφεται ούτε με το πιστόλι στον κρόταφο. Εναν τέτοιον όρο μόνο ένας shylock μπορούσε να τον σκεφθεί. Τέτοιος όρος μπαίνει για πρώτη φορά σε σύμβαση δανείου στην ιστορία της ανθρωπότητας.»

    ~Γεώργιος Κασιμάτης: Kαθηγητής Συνταγματικού Δικαίου

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ η Dimi 08/05/2011 00:09:24

      Dimi καλησπέρα

      Αυτά γράφω και εγώ συνέχεια. Ότι τίποτε άλλο δεν είναι σοβαρότερο από αυτά που υπόγραψε η κυβέρνηση του ΓΑΠ, δηλαδή την παραίτηση από τη κυριαρχία της χώρας. Για να πάρουμε το δάνειο από τα κράτη της ΕΕ, παραιτηθήκαμε της κυριαρχίας μας. Αυτό γράφω και λίγο παραπάνω. Ότι άλλο να δανείζεσαι από τις αγορές και άλλο από κυρίαρχα κράτη. Αν δεν πληρώσεις τα κυρίαρχα κράτη, θα αναλάβουν επικυρίαρχοι της χώρας σου. Και ήδη, αυτό γίνεται. Και αυτό δεν θα έπρεπε να το δεχθού, ούτε με το πιστόλι στον κρόταφο. Δυστυχώς όμως, βρέθηκαν "Έλληνες" που το αποδέχθηκαν.

      Τώρα όλα τα άλλα οικονομικίστικά και το τι είπε ο Σόιμπλε και το τι σκέφτεται ο Τρισέ και το τι θα κάνει ο Σαρκοζύ και ποια είναι η ισοτιμία ευρώ δολαρίου, τα ακούω βερεσέ. Η Ελλάδα με ενδιαφέρει και το αν τα παιδιά μου θα ζήσουν σε μια ελεύθερη πατρίδα και θα μπορέσουν να ευημερήσουν.

  25. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 07/05/2011 16:35:10

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

    ΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ, Η ΤΥΧΟΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΒΙΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ.!
    ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΠ.! ΑΚΟΜΑ ΚΙ' ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
    ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ Α. ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ, Β. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, Π. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, Μ. ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ, Ν. ΑΛΕΥΡΑ, Γ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΑΣΙΩΚΑΣ, ΛΙΤΖΕΡΗΣ, ΚΛΠ.

    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ Ο ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΗΣ, ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΨΗΦΗΣΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ "ΧΩΡΟΦΥΛΑΞ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΦΥΛΑΞ".

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΛΛΟΘΙ ΣΤΟΝ ΓΑΠ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ Ν.Δ., ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΜΕΣΟΥΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΙΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΑΣ ΔΩΣΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΊΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ...

  26. Χαμενος avatar
    Χαμενος 07/05/2011 16:36:22

    Νομίζω οτι το διακύβευμα τώρα είναι αν θα προσπαθήσουν να μας χορηγήσουν το νέο μνημόνιο παρεντερικώς, ή θα το θέσουν ως προεκλογικό δίλημμα.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Χαμενος 07/05/2011 16:40:34

      Σιγά μη σε ρωτήσουν κιόλας. Γιατί πότε σε ρώτησαν?

      • juliet avatar
        juliet @ φωνη 07/05/2011 17:01:45

        μας ρωτήσανε,η διεύθυνση να σας στείλουμε το λογαριασμό ποιά είναι;

        • φωνη avatar
          φωνη @ juliet 07/05/2011 17:09:30

          Σε τι αναφέρεσαι?

      • Χαμενος avatar
        Χαμενος @ φωνη 07/05/2011 17:10:13

        Οι ευρω-τραπεζίτες χρειάζονται οπωσδήποτε να ανανεωθεί- ισχυροποιηθεί η νομιμοποίηση του μνημονίου ώστε να γίνει πιο δύσκολη η αμφισβήτηση του στο μέλλον. Θα παρουσιάσουν ένα καρότο μήπως δελεάσουν και τα κόμματα της αντιπολίτευσης.

  27. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/05/2011 16:37:51

    Ενω εντός των τειχών σίγουρα μας δουλεύουν με τον ΓΑΠ να έχει βάλει το "Π" στον αυτόματο), νομίζω υποτιμάμε τις "τάσεις" εκτός των τειχών.

    Εάν η εκτίμηση του stratfor είναι σωστή οι Ευρωπαίοι "ηγέτες" έχουν τα δικά τους προβλήματα σε σχέση με εμάς.

    Εμείς χρωστάμε σε τράπεζες που μας δάνεισαν βασικά για να μας πουλάνε αυτά που πουλάνε οι χώρες τους. Κανονικά, η όποια μας αναδιάρθρωση ή στάση ή κούρεμα, θα έπρεπε να αφορά αυτές τις τράπεζες. Προφανώς οι τράπεζες αυτές δεν θέλουν ή δεν αντέχουν τέτοιες ζημιές μέχρι να έχουν ανακάμψει οι οικονομίες τους. Ούτε θέλουν θυρμίσεις που να τις υποχρεώσουν να αναγνωρίσουν ζημιές, ή να κάνουν trigger τα CDS. Εξ ού και υπάρχει ο υπαινιγμός ότι οι χώρες τους (δηλαδή οι φορολογούμενοι) θα πληρώσουν τις ζημιές.

    Οι "Πραγματικοί" Φινλανδοί ήδη είπαν όχι στο θέμα της Φινλανδίας και προφανώς υπάρχει αντίστοιχη γκρίνια και στο FDP που εξελίσσεται σε ευρωσκεπτικιστές στην Γερμανία (αυτούς ψηφίζω εγώ). Αρα η Αγγελα και η κάθε Αγγελα έχει πολτικό πρόβλημα.

    Το πρόβλημα περιπλέκεται από την ECB που είναι μη εκλεγμένοι γραφειοκράτες. Για την ώρα αυτή κρατάει τα μπόσικα, αλλά προφανώς φτάνει στην αγοράζοντας Ελληνικά και άλλα PIIGS χαρτιά, αλλά έχει φτάσει σε όριο να γίνει αυτή "προβληματική".

    Παίζουν με καθρέφτες. Αρνούνται να δουν ότι μας δάνεισαν για να έχουν ΑΕΠ και απασχόληση, και αρνούνται να γράψουν ζημιές, και διαφωνούν οι τεχνο/γραφειοκράτες με τους πολιτικούς, και το 2ο 3ο και 13ο Μνημόνιο είναι για να μειώσουν την πολιτική αντίδραση να διαγράψουν αυτό που στην ουσία είναι επισφαλής απαίτηση.

    Αυτα λέει (αρκετά πειστικά) το stratfor στο h++p://www.stratfor.com/analysis/20110505-political-logic-greek-bailout#ixzz1LbepM4we και εάν δεν ανοίγει, το έχω αναρτήσει στο h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/05/blog-post_5005.html

    Έχει και ένα ενδιαφέρον συμπέρασμα. Λέει ότι δεν χρειάζεται να κάνουμε μπαμ πριν το 2013, αλλά οι ΕΚΕΙ ψηφοφόροι προτιμούν να φάνε την ζημιά οι τράπεζες και οι άλλοι πιστωτές ακι ομολογιούχοι και όχι οι ίδιοι οι ψηφοφόροι/φορολογούμενοι. Τα Μνημόνια υπάρχουν για να μην αντιδρούν οι Γερμανογάλλοι φορολογούμενοι (που κάποιος πρέπει να τους πεί ότι εν μέρει ζουν καλά επειδή δανειστήκαμε πολύ)

    Αυτό που δεν λέει είναι τι ζημιές στο ευρύτερο σύστημα θα κάνει το ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ δικό μας κούρεμα. Και λέω αναπόφευκτο γιατί εκτός από το να παραχωρούμε νησιά και γυνακόπαιδα, ούτε 50 ούτε 150 μαζέυονται σε ΜΕΤΡΗΤΑ. Υπενθυμίζω ότι η ΔΕΗ πχ, ή η Κρήτη, αξίζουν πολλά, αλλά σε cash sale λίγο χλωμά τα πράγματα...

  28. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/05/2011 17:25:51

    Συμφωνώ απολύτως με την πρόταση μομφής εναντίον της κυβέρνησης για αυτούς και για άλλους λόγους.
    Αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να αποκλειστεί το αίτημα για εκλογές.
    Ομως η πρόταση μομφής πρέπει να προηγηθεί.
    Το έχω πεί πολλές φορές: ο κ. Παπανδρέου είχε καταθέσει πρόταση μομφής σε βάρος της κυβέρνησης Καραμανλή τον Μάρτιο του 2008!
    Μόλις έξη μήνες μετά τις εκλογές!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 08/05/2011 12:25:23

      Το σχόλιο αυτό ήταν για τον delta lamda

  29. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/05/2011 18:20:39

    Ξεχάσαμε τα CDS; Λήγουν πολλές σειρές μέσα στο Μάιο - Ιούνιο. Είναι πολλά τα λεφτά. Δυστυχώς είναι εξαιρετικά αδιαφανής αγορά, είναι δύσκολο να βρεί κανείς σκριβέστερα στοιχεία. Πολύ θα ήθελα, προσπαθώ, αλλά είναι σαν να ψάχνεις βελόνα στ' άχυρα, fully deregulated.
    Άχ τι ωραίο πράμα οι απλές μετοχούλες - αμέσως βρίσκεις πώς και τί, ακόμα κι άν ψάχνεις για επαιρεία που συσκευάζει καπνιστά σκουμπριά Ινδικού Ωκεανού στη Ζανζιβάρη.
    Αγαπητέ archaeopteryx,
    εδώ είσαι σωστός: Έχουν δικά τους προβλήματα οι Ευρωπαίοι πολιτικοί. Άλλωστε δεν μας δάνεισαν μόνον οι τράπεζες των χωρών τους, αλλά και ασφαλιστικά ταμεία τους - που δύσκολα "βγαίνουν" κάθε χρόνο. Άν μας "κουρέψουν", μετά θα τρέχουν πάλι να αναχρηματοδοτούν συνταξιοδοτικά ταμεία και τράπεζες, δικά τους ΚΑΙ δικά μας. Θυμήσου την ασφαλιστική AIG - έπεσε έξω επειδή κατείχε υποθηκευτικά papers που αποδείχθηκαν σαπίμια. Στους ισολογισμούς τι διαφορά έχουν τα ομόλογα Δημοσίου από τα υποθηκευτικά σύνθετα προιόντα; Καμμία!
    Τελικά, ως συμπέρασμα: Τη ζημιά, είτε προκύπτει λόγω μηχανισμού στήριξης, είτε προκύπτει σε τράπεζες και ταμεία (αυτοί είναι μαζί το 90 % των ομολογιούχων) με "κουρέματα" και χρεωκοπίες, οι ίδιοι οι ψηφοφόροι/φορολογούμενοι την υφίστανται. Δεν μπορεί να γίνει αλλοιώς, εκτός άν καταργήσουμε το σύστημα και γίνουμε όλοι αντικαπιταλιστές (χλωμό το βλέπω).
    Το μόνο πραγματικό ζήτημα είναι ο καταμερισμός της ζημιάς, γεωγραφικά και ταξικά. Και αυτό είναι το θέμα της κόντρας: Διάσωση με μηχανισμό στήριξης ή "κουρείο". Πολιτικό, πολιτικότατο το δίλημμα, μόνον επιφανειακά οικονομικό.
    Τo FDP, με τη μορφή που σ' αρέσει (περί ορέξεως κολοκυθόπιττα) τελείωσε. Δημοσκοπικά είναι 3 %, σαν τους δικούς μας Οικολόγους - Πράσινους. Άν τελικά το πάρει ο Γερμανο-Βιετναμέζος γιατρός Philipp Rösler, και σωθεί, θα γίνει άλλο κόμμα, κάτι σαν τους Άγγλους Φιλελεύθερους: Ευρωπαιστικό και κοινωνικά μετριοπαθές.
    Και μια ερώτηση "αδιάκριτη": Αλήθεια, δεν σε προβληματίζει πού στο δίλημμα αυτό, επί του πρακτέου, συμπίπτουν τόσο παράδοξα, από τη μία πλευρά οι αναρχο-αριστερίστες "αντικαπιταλιστές" (κατά φαντασίαν μόνο, άν και πολύ θα το ήθελαν), και από την άλλη οι ακραιφνείς νεοφιλελεύθεροι - τουλάχιστον οι της εθνικιστικής version του νεοφιλελυθερισμού (βλ. εκείνο τον Άγγλο καραγκιόζη και τους κουνελοπνίχτες του FDP);

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Ο Θείος 07/05/2011 18:28:19

      άσε τα σάπια. Ολοι ξέρουν στο Βερολίνο και στην ΕΚΤ περί CDS και όλη η μανούρα είναι να κάνουν ότι κάνουν με τα εθελοντικά κλπ για να μην γίνουν triggered τα CDS.

      Ευρωσκεπτρικισμός λέγεται. Εγώ και οι True Finns και οι True Germans. Δεν υπάρχει πια αριστερά δεξιά. Υπάρχουν οι φιλελεύθεροι ευρωσκεπτικιστές και υπάρχουν τα γιουσουφάκια και οι ευρωλιγούρηδες.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Ο Θείος 07/05/2011 18:33:46

      Εγώ, χάρη στο Ελευθέριος Βενιζέλος, τα υποβρύχια, την Γεφυρα, την Ζήμενς, την ΜΑΝ κλπ, είμαι ανασφάλιστος και τα παιδιά μου άνεργα.

    • IQ ραδiQ avatar
      IQ ραδiQ @ Ο Θείος 07/05/2011 22:19:04

      Μαιο δεν ληγει τιποτα απο CDS - (ληγουν 20 Ιουν/Σεπ/Δεκ/Μαρ)
      ειδικα αυτον τον Ιουνιο ληγει η προστασια στον 1 χρονο - συμβολαια που εγιναν μαζικα πριν απο ενα χρονο ενω ακομα 'παιζονταν' η προσφυγη στην τροικα και το πακετο στηριξης
      Καποιοι πληρωσαν ακριβα για προστασια και αν δεν 'σκασει η Ελλαδα' πριν ληξουν απλα τα πληρωσαν και θα τα ξεχασουν.
      Μεγαλες ανοιχτες θεσεις σε CDS Eλλαδας πλεον δεν υπαρχουν.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ IQ ραδiQ 07/05/2011 22:27:49

        Τα "γυμνά" - αυτά που δεν είναι για "προστασία";

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Ο Θείος 08/05/2011 13:41:29

          ολα για προστασια ειναι Θειε,
          τα 'γυμνα' ειναι οσα δεν εχεις και ομολογο της Ελλαδας για να προστατευσεις, παρ'ολαυτα 'προστασια' παρεχουν

  30. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 07/05/2011 19:09:43

    Τωρα εχουμε τη καυτη πατατα σε τι τιμη θα κλειδωσει η δραχμη οταν βγουμε απ το ευρω. Τωρα ειναι που δεν ζητανε εκλογες με τιποτε. Μια χαρα οι "φημες" του Spiegel με το μυνημα που θελει να περασει η Κυβερνηση. Ολοι μεταξυ τους ειναι στη συνεννοηση. Ο κοσμος ποτε θα ξυπνησει?

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Greece Pleading 07/05/2011 19:16:57

      Προσεξτε τωρα:
      Στο 3,8% η διαφορά ΠΑΣΟΚ – ΝΔ σύμφωνα με δημοσκόπηση της MARC...

      Το πιασατε το μυνημα?
      Φατε και μια "δημοσκοπηση" που δημοσιευει το Εθνος που θελει απ το πουθενα να ανατρεπεται το πραγματικο 1%. Σου λεει αμα δε θελετε συρετε ζητηστε εκλογες και φατε στη καμπουρα το λαθος κλειδωμα στη δραχμη απο την αποχωρηση του ευρω, ή τη σπεκουλα ή κι εγω δε ξερω τι. Τωρα το ΠΑΣΟΚ το στηριζουν περισσοτεροι απο μερικες ομαδες αναρχικων, κατι λαμογια που περιμεναν διορισμους, κατι καναλαρχες και κατι επιχειρηματιες. Το στηριζει το μπλοκ της παγκοσμιοποιησης και οι υπολοιποι του σαπιου πολιτικου σκηνικου ειναι λιγοι, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ να τα βαλουν με αυτους εκτος αν γινουν ακριβως σαν κι αυτους εστω για να μοιραοσυν τη πιτα!

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ Greece Pleading 07/05/2011 19:19:07

        Εδω να το βαλουμε το τραγουδακι, να δουν ολοι ποσα ααπιδια βανει ο σακος. Στα λογια ειμαστε καλοι αλλα στα λαμογια ακομα καλυτεροι.

        h++p://www.youtube.com/watch?v=bS-l3DTIGAI

  31. elsoto avatar
    elsoto 07/05/2011 20:08:32

    ." In other words, the country is on autopilot, and possibly worse. Per Bloomberg: "European Union officials may require Greece to provide collateral for aid as policy makers struggle to prevent the euro area’s first sovereign debt restructuring, said a person with direct knowledge of the situation."In other words, for the first time since Weimar, a country may soon be forced to collateralize superpriority debt issuance to foreign creditors: an exercise not really seen in international politics since the Weimar war reparations... and at least Germany had its own currency back then. Summary: the EU just told Greece to prepare for Debtor in Possession loan issuance. Basically should Greece default, and it will, the Parthenon will go to Germany, Santorini will go to Luxembourg, Piraeos will likely end up in IMF hands, and the Chinese will own the rest. Welcome to sovereign debt restructurings for the 21st century.

    Από το zerohedge

  32. vasileios avatar
    vasileios 07/05/2011 20:21:20

    Καλά οι Δεξιοί δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι γίνεται στην κοινωνία. Ρε δε θέλουμε να φύγει ο Σκύλλα και να έρθει η Χάρυβδη. Να πάνε όλοι στα σπίτια τους η καλύτερα στα κάτεργα. Βαρεθήκαμε και τους μεν και τους δε.

  33. dosilhthos avatar
    dosilhthos 07/05/2011 20:54:49

    βρες παιδια πες τε μου και μενα που δεν καταλαβαινω και πολλα.θα γινει κανενα πατατρακ τωρα το σαββατοκυριακο??

  34. grigoris avatar
    grigoris 07/05/2011 22:19:39

    Κατάφεραν να κάνουν την κρίση χρέους κρίση δανεισμού.
    Άντε γεια τώρα Ούτε σε 10 χρόνια...

  35. Aris avatar
    Aris 07/05/2011 22:28:51

    Στην Πορτογαλία τι έγινε ρε παιδιά... Και εκεί Μνημόνιο, αλλά ούτε τον 13 και 14 μισθό έκοψαν, ούτε επιδόματα έκοψαν, απλά προχωρούν σε πάγωμα για δύο χρόνια. Αυτό δηλαδή που πρότεινε ο Καραμανλής προεκλογικά και τον "τιμώρησε" ο λαός με 11% διαφορά... Ας πρόσεχε ο λαός ποιους επιλέγει να τον κυβερνούν. Και αφού έφαγε ο λαός το παραμύθι και έχουν αποκαλυφθεί όλα, βγαίνει και η δημοσκόπηση όπου δίνει μπροστά το ΠΑΣΟΚ της εξαπάτησης μπροστά από τη ΝΔ! Στις τοπικές του ΠΑΣΟΚ να έγινε η δημοσκόπηση δεν θα έβγαινε τέτοιο ποσοστό για το ΠΑΣΟΚ! Ουστ... παλιολαμόγια δημοσκόποι! Αυτοί των εταιριών δημοσκόπησης, που τα παίρνουν πάνω και κάτω από το τραπέζι, αλλά και τα ΜΜΕ που δημοσιεύουν τις ψεύτικες δημοσκοπήσεις τους, πρέπει να πάρει ο κόσμος με τις ΠΕΤΡΕΣ! Και, δόξα το θεό, υπάρχουν πολλές πέτρες στον τόπο μας...

    • φωνη avatar
      φωνη @ Aris 08/05/2011 01:02:04

      +1000

  36. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 07/05/2011 23:40:37

    Μετά από πολύ σκέψη καταλήγω να πω ότι η παρασκηνιακή συνάντηση του Λουξεμβούργου είχε ως θέμα συζήτησης το ζήτημα του -ποιος θα είναι ο επόμενος πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας- .
    Αυτά που λένε για προγραμματισμό των επόμενων κινήσεων και τα σενάρια περί εξόδου της χώρας από το ευρώ είναι για να μπορέσουν να περάσουν αναίμακτα το μεσοπρόθεσμο πακέτο.
    Επίσης, εμμέσως πλην σαφώς ακυρώνουν το Ζάππειο2 γιατί ο κόσμος θα δώσει βάση στις φήμες περί εξόδου από το ευρώ κ.α. και όχι στην πρόταση της ΝΔ για έξοδο από την κρίση.
    Κατά την γνώμη μου η ΝΔ πρέπει να ζητήσει από τον πρόεδρο του Eurogroup τα πρακτικά της συνάντησης του Λουξεμβούργου

  37. elsoto avatar
    elsoto 07/05/2011 23:46:57

    More Grecian Formula Please!
    The Market Ticker ® - Commentary on The Capital Markets


    http://market-ticker.org/akcs-www?singlepost=2541156

  38. Aris avatar
    Aris 08/05/2011 00:53:59

    Παλιά κατέθεταν στη Βουλή μομφή κατά της εκάστοτε κυβέρνησης για ψύλλου πήδημα ή απλά για τις εντυπώσεις. Πλέον ήρθε η ώρα ο Σαμαράς να παίξει σκληρό ροκ... Αν δεν το κάνει, απλά θα αρχίσει να χάνει ποσοστά και μερίδιο από την εμπιστοσύνη (όποια απέμεινε...) του κόσμου.

  39. Tem avatar
    Tem 08/05/2011 02:54:55

    πολύ φοβάμαι ότι θα συνεχίσει να χάνει ποσοστά. Και το κακό είναι ότι ο πρωθυπουργός θα συνεχίζει το καταστροφικό του έργο.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Tem 08/05/2011 03:23:10

      Νυχθημερον δουλευουν τα παπαγαλλακια!
      Ολα τωρα στο overdrive!
      Δεν πεινουνε, δεν διψουνε, δεν κοιμουνται!
      Ουτε τα νεφελίμ να ηταν! Τρομαρα τους!

      Ακούσατε, ακούσατε!
      Νεα "δημοσκοπησης":

      "Μετά από την αναγωγή το ΠΑΣΟΚ φθάνει 31,7%, η ΝΔ 26,7%, το ΚΚΕ 10,3%, το ΛΑΟΣ 9%, ο ΣΥΡΙΖΑ 4,3%, η ΔΗΣΥ 3,8%, το Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών 3,75, η ΔΗΜΑΡ 3,5%, οι Οικολόγοι - Πράσινοι 3,2% ενώ συνολικά άλλο κόμμα λένε ότι ψηφίζουν σε ποσοστό 3,8%. Δηλαδή συνολικά εννέα κόμματα κερδίζουν πάνω από 3% και μπαίνουν στη Βουλή. Αυτή τη Βουλή θα θέλαμε πολύ να τη δούμε εν δράσει!"

      Σχόλιον:

      Βαλτε απ ολα μεσα, και γυρο και σουβλακι μαζι και τζατζικι και μουσταρδα και κετσαπ και καυτερη!
      Δε γινεται κατι εκμεταλλεύσιμο θα βγαλει η καλπη!
      (οπως αυτο που βγαινει απ τον οργανισμο μας την επομενη μερα. Παντα σχετικα ομως με το είδος της τροφής που φαγαμε τη προηγουμενη!)
      Να μη πεσει εξω και ο σχεδιασμος για τον νεον Αμερικανικον αιωναν.
      Μη χέ...

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ Greece Pleading 08/05/2011 03:28:44

        Εδω στην ουσια τα Αμερικανα μας δειχνουν αυτά που τους βγαινουν στα "προγράμματα προσομειωσης", αν επιαναν τοπο οι μπουρδες που προσπαθουν να ταίσουν το κόσμο οι ομιλουσες κεφαλες των καναλιων και αν και εφοσων κόσμος θα τους πίστευε.

        Δεν τους πιστεύει κανείς αλλά αυτούς δεν τους πειράζει!
        Προχωρούν στο επόμενο βήμα έτσι κι αλλιως!

        Για γέλια ή για κλαματα?

  40. James Winona avatar
    James Winona 08/05/2011 05:11:38

    GREEK PEOPLE, WAKE UP .
    YOUR HOUSE IS UP IN SMOKES !!!

  41. επαναστατης του καναπεος avatar
    επαναστατης του καναπεος 08/05/2011 10:30:26

    Επανασταση τωρα.
    Το 1% να παρει τα τουφεκια και το 99% να φωναζει απο τον καναπε!!!
    Ειμαστε υποκριτες.
    Φωναζουμε τωρα αλλα στην καλπη ειμαστε ολοι κοψοχερηδες!!!
    Αποδειξη για αυτο ειναι οτι μας κυβερνανε εδω και 100 χρονια συγκεκριμενοι
    εβραιοι και μασονοι...
    Ετσι λοιπον να τους βριζουμε απο τον καναπε μας αλλα απο στην καλπη να τους ψηφιζουμε!!!

    ΟΥΑΙ.ΟΥΑΙ,ΟΥΑΙ!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.