#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/03/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προς μια «νέα Γιάλτα» στην περιοχή μας;



Το «παιχνίδι» για το μοίρασμα της ευρύτερης περιοχής μας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Και οι διαδικασίες επιταχύνονται θεαματικά με τις κινήσεις της Γερμανίας, οι οποίες φαίνεται πλέον πεντακάθαρα ότι λειτουργούν ως καταλύτης στις εξελίξεις. Όλα δείχνουν ότι Ελλάδα, Κύπρος και γενικότερα η «γειτονιά» μας βρίσκεται μπροστά σε μια «νέα Γιάλτα». Ποιος θα είναι ο κερδισμένος, περισσότερο ή λιγότερο, και ποιος ο χαμένος … κοντός ψαλμός, αλληλούϊα. Περιμένοντας να βγεί «λευκός καπνός» από το Κρεμλίνο, ουδείς μπορεί να προβεί σε ασφαλείς προβλέψεις.

Βάζοντας κάτω τα γεγονότα που σημειώνονται αυτές τις ημέρες στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει μεγάλο θέμα που να μην έχει ανοίξει. Πολύ περισσότερο, ότι το «αύριο» είναι κιόλας εδώ. Ιδού λοιπόν, κομμάτι – κομμάτι τα γεγονότα που συνθέτουν το πάζλ των μεγάλων ανατροπών που συντελούνται:

1. Ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Μπάρακ Ομπάμα, βρίσκεται από σήμερα για επίσημη επίσκεψη στο Ισραήλ. Είναι η πρώτη που πραγματοποιεί στη Μέση Ανατολή από τη στιγμή που επανεξελέγη πρόεδρος. Το Ισραήλ, ως γνωστόν, προωθεί με ιδιαίτερη θέρμη το ζήτημα της έρευνας και εκμετάλλευσης κοιτασμάτων φυσικού αερίου στη ΝΑ Μεσόγειο, στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη του (ΑΟΖ).

2. Το Ισραήλ πριν από μερικές εβδομάδες, προέβη σε σημαντική συμφωνία με τον ρωσικό ενεργειακό κολοσσό, Γκάζπρόμ, για προπώληση των ποσοτήτων φυσικού αερίου που θα εξορυχθούν από το Νο2 και 3 κοιτάσματά του, δίπλα από την κυπριακή ΑΟΖ. Πρόκειται κυρίως, για το «Ταμάρ». Το σημαντικότερο, έως τώρα κοίτασμα, «Λεβιάθαν» το έχουν μια ισραηλο-αμερικανική εταιρεία και μια αυστραλιανή.

3. Η Κομισιόν πραγματοποιεί, ως όλα δείχνουν, τη σημαντικότερη επίσκεψή της στη Μόσχα. Δέκα έξι Επίτροποι και ο επικεφαλής της Κομισιόν, Μπαρόζο, μαζί με σχεδόν εκατό «γραφειοκράτες» των Βρυξελλών. Την Παρασκευή ο Πούτιν θα συναντηθεί με τον Μπαρόζο.

4. Την ίδια στιγμή, όπως είναι γνωστό, στη Μόσχα βρίσκεται και ο Κύπριος υπουργός Οικονομικών, κ.Σαρρής, για το μέγα θέμα που άνοιξε το Eurogroup, και κυρίως η Γερμανία, με τη μεγαλόνησο. Στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι τι θα πληρώσει η Μόσχα και τι θα πάρει ως ανταλλάγματα. Το Κρεμλίνο πιέζει για διασφαλίσεις στον Τραπεζικό τομέα (οι ρωσικές καταθέσεις υπολογίζονται στην πραγματικότητα σε 70 δις.), για σημαντική συμμετοχή της Γκαζπρόμ σε οικόπεδα φυσικού αερίου στην ΑΟΖ, για σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου στην Επισκοπή, ακόμα και για βάση για το Πολεμικό Ναυτικό της Ρωσίας(!!!).

5. Για δεύτερη φορά μέσα σε μιάμιση εβδομάδα, ήλθε στην Ελλάδα ο πρόεδρος της Γκαζπρόμ, Αλεξέϊ Μίλλερ, αυτή τη φορά για να δει τον υπουργό Ανάπτυξης, κ.Χατζηδάκη και τον επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ. Απορίας άξιον είναι, γιατί έπρεπε να δει και τον υπουργό, τη στιγμή που μόλις προ εβδομάδος, είχε συναντήσει τον πρωθυπουργό, κ. Σαμαρά.

Μέσα σε αυτό το σκηνικό, προσθέστε και τα εξής δεδομένα:

Α) Στη Μέση Ανατολή η κατάσταση είναι χαοτική (Συρία, πόλεμος- Αίγυπτος, αστάθεια – Λιβύη, όπου βρίσκεται ο Σαρκοζύ, συγκεχυμένη). Την ίδια στιγμή, ο ανώτατος διοικητής των δυνάμεων του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη (SACEUR), ο αμερικανός ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης, απαντώντας σε ερώτηση που του έθεσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Ενόπλων Δυνάμεων της αμερικανικής Γερουσίας, είπε ότι κάποιες χώρες του ΝΑΤΟ αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο να αναλάβουν μεμονωμένα στρατιωτική δράση στη Συρία.

Β) Η Τουρκία προχωράει σε συνεχείς προκλήσεις –ήπιας, προς το παρών, έντασης- προς την Ελλάδα, στέλνοντας συνέχεια το μήνυμα: «Μην ξεχνάτε, είμαστε κι εμείς εδώ. Ό,τι και να γίνει, θα είμαστε κι εμείς στο “μοίρασμα”». Προχτές, μια κορβέτα έφτασε μέχρι τον Σαρωνικό, ενώ αργότερα υπήρξαν και μαζικές παραβιάσεις του εναέριου χώρου μας, ενώ χθες έβγαλε και ερευνητικό σκάφος της ναι μεν σε διεθνή ύδατα, αλλά υπερκείμενα της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, χωρίς πρότερη γνωστοποίηση στις ελληνικές αρχές ως όφειλαν. Σε αντίστοιχες κινήσεις προβαίνει συνεχώς το τελευταίο διάστημα, στέλνοντας μηνύματα για την ΑΟΖ.

Συμπεράσματα από όλα αυτά; Ιδού ορισμένα:

- Όσοι έλεγαν ότι στη ΝΑ Μεσόγειο δεν υπάρχει μεγάλος ενεργειακός πλούτος, μάλλον διαψεύδονται. Ακόμα κι’ αν υποθέσουμε ότι οι Κύπριοι υπερβάλλουν, το Ισραήλ προωθεί με μεγάλη συνέπεια το θέμα.

- Η χαοτική κατάσταση στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Μεσογείου, και ιδιαίτερα στη Μ.Ανατολή, δεν μπορεί να κρατήσει άλλο. Πρέπει να αποκατασταθεί η «τάξη» τόσο για να υπάρξει εκμετάλλευση των κοιτασμάτων, όσο και γενικότερα για να μπορέσουν οι ΗΠΑ να στραφούν στις μεγάλες προκλήσεις προς Ασία, και γενικότερα προς τον αναπτυσσόμενο κόσμο (εκτός κι αν θεωρεί κανείς τυχαίο ότι βγήκε Πάπας από τη Λ.Αμερική και ότι οι Ολυμπιακοί θα πάνε στην Βραζιλία).

- Οι δυνάμεις που παίζουν τον ενεργότερο ρόλο είναι οι ΗΠΑ, Ρωσία (και Κίνα –σε διακριτικό και αφανή, έως τώρα ρόλο), ΕΕ, Ισραήλ και Τουρκία. Σε αυτές πρέπει, φυσικά, να προστεθούν και άλλες μικρότερες χώρες.

- Η Ρωσία χάνει κεκτημένα της (Λιβύη, Συρία, κ.λ.π.), αλλά θέλει να διατηρήσει τις θέσεις της στην περιοχή. Αυτό δεν μπορεί να γίνει παρά κυρίως μέσω της Κύπρου. Οι απαράδεκτες κινήσεις της Γερμανίας σε βάρος, συνολικά, του χρηματοπιστωτικού-οικονομικού συστήματος της Κύπρου, μπορεί να λειτουργήσουν ως μοχλός για να οδηγηθεί η Λευκωσία στην αγκαλιά της Μόσχας. Κι’ αν όχι αυτό, σίγουρα θα υπάρξει ένα «μοίρασμα».

Το ίδιο και στα ενεργειακά. Η Μόσχα θέλει να μπει –παίρνοντας ένα σημαντικό κομμάτι, μαζί με αμερικανούς και ευρωπαίους- στις ΑΟΖ της Κύπρου, Ελλάδας, Ισραήλ, κ.ο.κ. Αυτό, στην περίπτωση της Ελλάδας, περνάει μέσα από τη ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ. Επίσης, διόλου υποδεέστερο είναι ότι η Ρωσία θέλει να φτιάξει τον αγωγό φυσικού αερίου South Stream που προς το παρών σχεδιάζεται να ακολουθήσει τη διαδρομή της «Παραεγνατίας». Αρχικά, σχεδιαζόταν να περάσει από την Ελλάδα, και υποθαλάσσια να πάει προς Ιταλία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 21/03/2013 08:13:17

    "...Όσοι έλεγαν ότι στη ΝΑ Μεσόγειο δεν υπάρχει μεγάλος ενεργειακός πλούτος, μάλλον διαψεύδονται..."

    Εγώ θα πρόθετα και τα Βόρεια παράλια της Αφρικής αλλά και την Αφρική γενικότερα για να ολοκληρωθεί η εικόνα της περιοχής...
    Ωστόσο άνοιξες μία πολύ μεγάλη κουβέντα φιλαράκο...
    Όσοι έμμεσα ή άμεσα στήριξαν τον "λιθοβολιμένο" ομότ. καθηγητή του Τμήματος Μηχανικών Ορυκτών Πόρων του Πολυτεχνείου Κρήτης νοιώθουν δικαιωμένοι για έναν άνθρωπο που το φώναζε, ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, εξ όσων θυμάμαι, από το 1987...
    Όλοι αυτοί αντιλαμβάνονταν από ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ το ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ και τη ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ της περιοχής...Όλοι αυτοί ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τη ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ"...ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ πρόβλεψαν...ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ...από πολύ νωρίς...κάποια χρόνια πίσω...
    Αυτό που με ανησυχεί όμως πιο πολύ είναι πως το σημερινό πολιτικό προσωπικό:
    1. Δεν γνωρίζει τί εστί Γεωπολιτική
    2. Δεν γνωρίζει το πολιτικό παίγνιο των Πρώτων Υλών.
    3. Εισπράττει πληροφορίες και ενημέρωση από ανθρώπους οι οποίοι δεν γνωρίζουν και αυτοί. (Αν γνώριζαν θα τα είχαν προβλέψει εδώ και κάποια χρόνια...εφόσον δεν το είχαν κάνει πως τότε νομιμοποιούνται να συμβουλεύουν τους αποφασίζοντες;;;)

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Τί να λέμε; 21/03/2013 17:25:06

      Πρόκειται για τον καθηγητή Αντώνη Φώσκολο.

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ ΚΜ 21/03/2013 18:36:37

        Σωστός. Το ξέχασα...

  2. tak avatar
    tak 21/03/2013 08:32:03

    Ας μετριασθούν τα σχόλια... Ας δούμε την πραγματικότητα κατάματα κι ας σταθούμε σ' αυτή με περισυλλογή. Κανένας δεν μας αγαπάει πολύ και κανένας δεν μας σώζει χωρίς αντίκρυσμα...

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ tak 21/03/2013 13:40:16

      Μπράβο φίλε tak!!!
      Ἡ πιό συνετή καί προσγειωμένη φωνή πού ἔχω διαβάσει ἐδῶ καί 5 μέρες,μέσα στόν ὀρυμαγδό τῶν γεωπολιτικοοικονομικοστρατηγικῶν ἀναλύσεων γιά τήν κρίση στήν Κύπρο...
      Συμφωνῶ ἀπολύτως καί μέ τή Βασίλισσα.

      • tak avatar
        tak @ Κυθήριος Τ. 21/03/2013 19:01:06

        Επιτρέψτε μου:

        μόνοι γὰρ τόν τε μηδὲν τῶνδε μετέχοντα οὐκ ἀπράγμονα, ἀλλ' ἀχρεῖον νομίζομεν, καὶ οἱ αὐτοὶ ἤτοι κρίνομέν γε ἢ ἐνθυμούμεθα ὀρθῶς τὰ πράγματα, οὐ τοὺς λόγους τοῖς ἔργοις βλάβην ἡγούμενοι, ἀλλὰ μὴ προδιδαχθῆναι μᾶλλον λόγῳ πρότερον ἢ ἐπὶ ἃ δεῖ ἔργῳ ἐλθεῖν. διαφερόντως γὰρ δὴ καὶ τόδε ἔχομεν ὥστε τολμᾶν τε οἱ αὐτοὶ μάλιστα καὶ περὶ ὧν ἐπιχειρήσομεν ἐκλογίζεσθαι· ὃ τοῖς ἄλλοις ἀμαθία μὲν θράσος, λογισμὸς δὲ ὄκνον φέρει. κράτιστοι δ' ἂν τὴν ψυχὴν δικαίως κριθεῖεν οἱ τά τε δεινὰ καὶ ἡδέα σαφέστατα γιγνώσκοντες καὶ διὰ ταῦτα μὴ ἀποτρεπόμενοι ἐκ τῶν κινδύνων.

        Γιατί είμαστε ο μόνος λαός που αυτόν που δε μετέχει στα κοινά δεν τον θεωρούμε φιλήσυχο αλλά άχρηστο, και οι μόνοι που ή κρίνουμε ή διαμορφώνουμε σωστές γνώμες για τα πράγματα, γιατί δεν θεωρούμε τους λόγους εμπόδιο των έργων, αλλά μάλλον θεωρούμε εμπόδιο να μην έχουμε κατατοπισθεί προφορικά σε όσα έχουμε να κάνουμε, πριν καταπιαστούμε με αυτά. Γιατί υπερέχουμε από τους άλλους και ως προς αυτό, ότι δηλαδή εμείς οι ίδιοι τολμούμε να υπολογίσουμε για όσα πρόκειται να επιχειρήσουμε. Σχετικά μ΄ αυτό στους άλλους η αμάθεια φέρνει θράσος, ενώ η σκέψη τους κάνει να διστάζουν. Πιο γενναιόψυχοι όμως πρέπει να θεωρούνται όσοι γνωρίζουν με σαφήνεια τις συμφορές και τα ευχάριστα, και όμως η γνώση αυτή δεν τους κάνει να αποφεύγουν τους κινδύνους.

        Θουκυδίδης, Επιτάφιος Περικλέους, (40)

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ tak 21/03/2013 20:16:43

          Ευχαριστούμε πολύ tak. Θαυμάσιο.

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ tak 21/03/2013 20:46:37

          Εὐχαριστοῦμε Τάσο,μακάρι νά τό διάβαζαν καί κάποιοι γερμανοί αὐτό τό ἀπόσπασμα,νά μάθουν πού ἀκριβῶς βασίζεται ἡ Δημοκρατία μας!
          Τί ζητάω ὅμως,ἐδῶ δέν ξέρουμε ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες...

        • Χρίστος Στασινόπουλος avatar
          Χρίστος Στασινόπουλος @ tak 26/03/2013 15:49:15

          τι να πω που τάπες όλα. γιατί όταν δεν υπάρχει παιδεία...έχουμε αυτά τα σημερινά.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ tak 21/03/2013 20:41:01

      " ....... Η αντιπαλότητα, ο διχασμός, οι εσωτερικές συγκρούσεις και ο αποπροσανατολισμός μας από τους υπαρκτούς και ολέθριους κινδύνους, πλέον αποτελούν ασυγχώρητη και εγκληματική ”πολυτέλεια” ...."

      Δηλαδή, να υποθέσω σεβαστή Queen, ότι ανακαλείτε τους ιταμούς χαρακτηρισμούς που εξακοντίσατε μόλις χθες για κάποιους, που είχαν διαφορετική άποψη ;;;;;
      Και αν ναι, (γιατί όλοι μας το "παθαίνουμε"), πιστεύετε 'οτι είναι αρκετά τα ευχολόγια και οι βερμπαλισμοί ;
      Ή γράφουμε για να γράφουμε ;

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Παύλος 22/03/2013 10:25:20

        Ουδείς αναμάρτητος....

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ ορεσείβιος 22/03/2013 12:32:47

          Για ορεσείβιο : Εγώ κύριε, σταθερά ''Αμαρτωλή κι αμετανόητη''.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Παύλος 22/03/2013 12:28:12

        Να σας θυμίσω οτι μαζί σας έχω διακόψει την επικοινωνία αν δεν το θυμάστε. Τους εμπαθείς τους αποκλείω.
        Μην ξοδεύεστε άδικα λοιπόν :-).

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 22/03/2013 12:29:46

          Για κ. Παύλο

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Queen For The Black Side 22/03/2013 13:14:29

            Τιμή μου, να με αποκαλεί εμπαθή , μια εμπαθέστατη !!!
            (για κ, Queen)

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Παύλος 22/03/2013 15:08:04

            Μην επιμένετε άδικα Σαούλ.... :-)

  3. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 21/03/2013 08:41:46

    1)Στίς 23 Ιανουαρίου δημοσιεύματα έφεραν την Ρωσία να προσλαμβάνει την την αμερικανική τράπεζα Goldman Sachs για να την βοηθήσει να βελτιώσει την εικόνα της μεταξύ των ξένων επενδυτών και των οίκων αξιολόγησης.Η τράπεζα επενδύσεων υπέγραψε ένα πρωτόκολλο συμφωνίας με το υπουργείο Οικονομικής Ανάπτυξης και το ρωσικό Ταμείο για τις Άμεσες Επενδύσεις, επιβεβαίωσε μια εκπρόσωπος της Goldman Sachs, η οποία δεν θέλησε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
    2)Στις 10 Μαρτίου ο Κος Καρακούσης στο Βήμα δημοσιεύει άρθρο με τίτλο "Η νέα παγκοσμιοποίηση θα είναι λεβαντίνικη-Τα μεγάλα σχέδια της αμερικανικής «αυτοκρατορίας», οι επόμενες συμμαχίες και οι ελληνικές ευκαιρίες μεταξύ άλλων αναφέρει "Η διαφαινόμενη αλλαγή της αμερικανικής στάσης απέναντι στη Ρωσία φαίνεται να στηρίζεται στην εκτίμηση ότι θα ακολουθήσει δεύτερο κύμα παγκοσμιοποίησης πολύ ισχυρότερο από το προηγούμενο και προφανώς για την εκμετάλλευσή του θα χρειασθούν διεθνείς συμμαχίες και βοήθειες."
    3) Λίστα με γνωστα ονόματα Ρώσων “ολιγαρχών” με καταθέσεις, επενδύσεις και offshore εταιρείες στην Κύπρο δημοσιοποιεί το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel. Ο κατάλογος αναφέρει τα εξής ονόματα:-Ρόμαν Αμπράμοβιτς: ελέγχει την εταιρεία χαρτοφυλακίου Evraz μέσω της εταιρείας Lanebrook, η οποία εδράζει στην Κύπρο.-Μιχαήλ Προκόροφ: ο μεγιστάνας και πρώην υποψήφιος στις προεδρικές εκλογές της Ρωσίας, ιδιοκτήτης εταιρειών εκμετάλλευσης ορυχείων στη Ρωσία, κατέχει επίσης την από το 2008 εγγεγραμμένη στην Κύπρο Intergeo Management Ltd.-Βλαντιμίρ Λίζιν: ο άνθρωπος του οποίου η περιουσία ανέρχεται στα 15.9 δισ. δολάρια ελέγχει τη σημαντικότερη εταιρεία του (χαλυβουργία) στο Νοβολιπετσκ μέσω της εδράζουσας στην Κύπρο Fletcher Holding Ltd.Στη λίστα με τους ιδιοκτήτες άλλων εταιρειών με έδρα την Κύπρο συμπεριλαμβάνονται: ο Αλεξέι Μορντάσοφ (με περιουσία στα 15,3 δισ. δολάρια), ο μεγιστάνας του νικέλιου Βλαντιμίρ Ποτάνιν (14,5 δισ. δολάρια), ο βαρώνος του πετρελαίου Βαγκίτ Αλεκπέροφ (13,5 δισ. δολάρια), ο Σουλεϊμάν Κερίμοφ (6,5 δισ. δολάρια), ο αμφιλεγόμενος επενδυτής που το 2008 είχε εκφράσει ενδιαφέρον να εξαγοράσει το 3% της Deutsche Bank, φίλος του πρωθυπουργού Μεντβέντεφ και πλουσιότερος άνθρωπος στη Ρωσία, Αλίζερ Ουσμάνοφ (18,1 δισ. δολάρια), η σύζυγος του πρώην δημάρχου της Μόσχας που είχε κατηγορηθεί για διαφθορά από το Κρεμλίνο, Γιελένα Μπατούρινα (1,1 δισ. δολάρια) και o μεγιστάνας των λιπασμάτων, Ντμίτρι Ριμπολόφλεφ, o οποίος τυχαίνει να κατέχει και το 10% (για την ακρίβεια το 9,7%) της Τράπεζας Κύπρου.http://www.bankwars.gr/

    4)Ευρωπαϊκό "μπλόκο" στον αγωγό Nord Stream
    Το δικαίωμα πρόσβασης τρίτων στον αγωγό Nord Stream απαιτεί η Ευρωπαϊκή Ένωση την ώρα που η Γερμανία διαμαρτύρεται για την διαδρομή που ακολουθεί ο αγωγός επί γερμανικού εδάφους.Από την μία πλευρά η Ε.Ε., με τον κίνδυνο να υπάρξει πρόβλημα στην τροφοδοσία με ρώσικο φυσικό αέριο της ευρωπαϊκής αγοράς, υποστηρίζει ότι τον αγωγό αυτό θα πρέπει να μπορούν να τον χρησιμοποιούν εξίσου η Νορβηγία, η Ολλανδία και η Πολωνία.Από την άλλη πλευρά ο βασικός εταίρος της Ρωσίας στο έργο αυτό, η Γερμανία, μέσω του υπουργού Άμυνας της χώρας, εκφράζει ανησυχίες για το γεγονός ότι ο αγωγός περνά κοντά από εγκαταστάσεις των γερμανικών ενόπλων δυνάμεων.
    Η Gazprom δεν θα έχει άλλη επιλογή από το να συμμορφωθεί εκτιμούν αναλυτές, αναθεωρώντας ενδεχομένως και την τιμή πώλησης στην Ευρώπη του φυσικού της αερίου.Η Ε.Ε. εκτιμάται πως προέβη στην κίνηση αυτή προκειμένου να ασκήσει πιέσεις στην Ρωσία για να "ρίξει" τις τιμές της, καθώς σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας για τον Nord Stream, η Gazprom-Export πληρώνει για το αποκλειστικό δικαίωμα μεταφοράς 55 δισ. κυβικών μέτρων φυσικού αερίου ετησίως. http://www.energypress.gr

    5).. Η συμμετοχή του Ισραήλ σε ένα από τα πιο στρατηγικά σχέδια της ΕΕ, για την κερδοφορία των μονοπωλιακών ομίλων, το πρόγραμμα "Ορίζων 2020" για την έρευνα και την τεχνολογία, αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο τη θέση του Ισραήλ σε ισότιμο ουσιαστικά μέλος της ΕΕ. Δίνει το έδαφος για διευρυμένο ρόλο του Ισραήλ στη Μεσόγειο και εμπεδώνει στην πράξη το δόγμα της "ενεργειακής ασφάλειας" της ΕΕ και του ΝΑΤΟ. Ενισχύει την παρέμβασή του στην εκμετάλλευση των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων και φυσικού αερίου στη Μ. Ανατολή και την Ανατολική Μεσόγειο, ιδιαίτερα στη βάση του "ενεργειακού τριγώνου Ισραήλ - Κύπρου - Ελλάδας".ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

  4. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 21/03/2013 08:46:37

    Μα είναι δυνατόν να κυβερνηθεί ο κόσμος χωρίς Γιάλτες!

  5. Απαισιόδοξος avatar
    Απαισιόδοξος 21/03/2013 09:01:44

    Είναι δυνατόν να υπάρξει Γιάλτα, χωρίς να γίνει, προηγουμένως, πόλεμος;

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Απαισιόδοξος 21/03/2013 09:08:11

      Μα αγαπητέ, ο πόλεμος έχει πολλά πρόσωπα.
      Τώρα είναι οικονομικός. Δεν χρειάζεται να σε πυροβολήσουν για να σου πάρουν τη ψυχή.

      • tak avatar
        tak @ Μανιάτης 21/03/2013 09:37:00

        Δίκιο έχεις αγαπητέ Μανιάτη! Το μεγαλύτερο δυνατό οπλικό σύστημα είναι το χρήμα... Συνεπώς...

    • Αριστείδης avatar
      Αριστείδης @ Απαισιόδοξος 21/03/2013 09:13:57

      Δεν είναι Πόλεμος αυτό που γίνεται σε όλη την περίμετρο της Μεσογείου αυτή τη στιγμή? Με τα όπλα στη Νότια πλευρά της και με το χρήμα στη Βόρεια?

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Απαισιόδοξος 21/03/2013 10:57:51

      Ο πόλεμος μαίνεται εδώ και 4 χρόνια αγαπητέ.
      Αντί για τάνκς και πολυβόλα υπάρχουν δεσμίδες με ευρώ και δολλάρια.

      • Απαισιόδοξος avatar
        Απαισιόδοξος @ Lichnee 21/03/2013 11:06:00

        Δεν εννοούσα οικονομικό πόλεμο, αγαπητοί μου... Κανονικό πόλεμο εννοούσα! Διαβάστε λίγο ιστορία: ο οικονομικός πόλεμος, συνήθως, προηγείται του "κανονικού"... Ειδικά όταν αυτό που διακυβεύεται είναι οι ενεργειακοί πόροι!

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Απαισιόδοξος 21/03/2013 13:26:21

          Θα αλλαξουν συνορα....Αυτο γινεται μονο με κανονικο πολεμο οπως στη Γιουγκοσλαβια που ηταν ο πρωτος στοχος, δευτερος στοχος ειναι η ηδη διαμελισμενη Κυπρος και τριτος και φαρμακερος εμεις.Επειδη........συμπτωματικα μιλαμε για Ορθοδοξες χωρες, ας ελπισουμε οτι τα δικα μας συνορα θα απλωθουν μεχρι εκει που φανταζεστε και τιποτα δεν ειναι ουτοπικο, μεγαλοιδεατικο, γραφικο η οτιδηποτε αλλο, λιγο να γυρισει το.....κατσαβιδι ο Θεος και ολα θα βιδωθουν καταλληλα. Αλλα και μεις θα ξεσκονιστουμε, δεν θα τα δουμε καθισμενοι στον καναπε. Στο χερι μας ειναι να ξεχασουμε τα πολυ μικρα που μας χωριζουν και να βαλουμε πλωρη για τα μεγαλα τα οποια τα σκεφτομαστε μονο οταν φτασουμε στον πατο και δεν μας μενει τιποτα αλλο παρα μονο η εκτιναξη.....

        • Ronin avatar
          Ronin @ Απαισιόδοξος 21/03/2013 16:39:56

          τριτη προσπαθεια της γερμανιας να λυσει το ενεργιακο της προβλημα. για να δουμε...

  6. Κυνικός avatar
    Κυνικός 21/03/2013 09:19:35

    Πολύ αισιοδοξία βλέπω. Με τόσο "Ναι σε όλα" που έχουμε στην Ελλάδα, και να πέσει καμία πίτα, το μικρότερο κομμάτι εμείς θα το πάρουμε. Όσοι διατηρούν φρούδες ελπίδες ας κοιτάξουν προς τα πίσω να δούνε τι πήραν μέχρι τώρα.

  7. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 21/03/2013 09:30:09

    Υπάρχουν κιάλλα πολλά σημάδια (όσα είχα αναφέρει σέ προηγούμενο καθώς καί οι πρόσφατες δηλώσεις Νετανιάχου ενώπιον Ομπάμα, η πρόσκληση στόν ισραηλινό από Πούτιν) καθώς καί κάποια ακόμα πού ξεχάσαμε, όπως κάποιες σχετικά πρόσφατες δηλώσεις Πούτιν,πού θεωρούσε δεδομένο τόν ελλιμενισμό σέ Κύπρο καί Ελλάδα, καθώς καί ρώσου υπουργού ενέργειας γιά "έλειψη ενδιαφέροντος" στό υγροποιημένο αέριο τής "περιοχής", λίαν ενδεικτική, κατά τή γνώμη μου, τής ήδη επιλεγμένης 'χερσαίας' λύσης μεταφοράς του.

  8. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 21/03/2013 10:02:06

    Με βεβαιότητα ζούμε ιστορικές στιγμές οι οποίες θα καθορίσουν την κατάσταση στην περιοχή για τα επόμενα χρόνια. Η Κύπρος, γεωστρατηγικό σημείο ενδιαφέροντος, βρίσκεται στο επίκεντρο. Για τις μεγάλες δυνάμεις είναι ένα μεγάλο αεροπλανοφόρο με πλούσια ΑΟΖ. Για τους Ελλαδίτες όμως και τους Κύπριους είναι η όμορφη πατρίδα στην οποία μεγαλώνουν τα παιδιά μας. Οι κινήσεις μας θα πρέπει να βρεθούν σε αρμονία και το ΟΧΙ των Κυπρίων δεν έδειξε κάτι τέτοιο. Η Ελλάδα ως συνεπέστατη μητέρα δήλωσε ότι στηρίζει τις αποφάσεις της Κύπρου καλύπτοντας το κενό που δημιούργησε η προαναφερόμενη δυσαρμονία ελπίζοντας στο εξής να ελαχιστοποιήσει όσο γίνεται τις επιβαρυντικές συνέπειες του ΟΧΙ. Πράγματι η Κύπρος γύρισε την πλάτη στην πρόταση της Ε.Ε. Δεν μπορώ να πω ότι πιέστηκε από το λαό της. Δεν αποκλείω το γεγονός η Κύπρος να ανέλαβε αυτό το ρόλο μόνο και μόνο για αποκαλυφτεί ότι πράγματι δεν υπάρχει πιο συμφέρουσα πρόταση από αυτή της τρόικας στο σημείο που βρισκόμαστε. Εάν ισχύει κάτι τέτοιο σίγουρα η ελληνική κυβέρνηση θα αποκωμίσει οφέλη ενώ επιπλέον θα σταλεί μήνυμα στην Ιταλία για το ποιά στάση θα κρατήσει. Τελικά η Κύπρος θα οδηγηθεί στην αρχική πρόταση. Το τραπεζικό της σύστημα θα συρρικνωθεί. Η Ρωσία θα έχει μπατσίσει τα κεφάλαια που την εγκατέλειψαν. Ο Βενιζέλος θα προσπαθήσει να εξαγοράσει όλα τα βίντεο με τη δήλωσή του περί ιστορικού λάθους και ο Τσίπρας θα το ρίξει στο διάβασμα γιατί έχει ακόμα πολλά να μάθει.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Δεξιόχειρας 21/03/2013 11:00:54

      Η "πρόταση" (βλ. εκβιασμός) της Τρόικας σε ικανοποιεί; Θεωρείς ότι εξυπηρετεί το συμφέρον της Κύπρου; Και σε προλαβαίνω, λέγοντας ότι ούτε τον Καμμένο συμπαθώ, ούτε τους Ρώσους τους νομίζω φύλακες αγγέλους του ελληνισμού. Αλλά, μεταξύ των λαϊκο(μουρλο)δεξιών στυλ Καμμένου και του γερμανοτσολιαδισμού, που υπηρετούν κάποιοι άλλοι δεξιοί και ακρο-φιλελεύθεροι, υπάρχει, θαρρώ και ελπίζω, η αριστοτέλεια μεσότης...

  9. Tonia G. avatar
    Tonia G. 21/03/2013 10:19:08

    To γεγονότα περιγράφονται ορθώς από το κείμενο. Το μέγιστο ζήτημα είναι δεδομένων των μεγεθών της χώρας μας και της Κύπρου, να λάβουμε το καλύτερο δυνατό για μας και τους απογόνους μας. Ας μη ξεχνούμε πως η Γιάλτα είχε ζωή τουλάχιστον 50 ετών ενώ ακόμα καθορίζει σε πολλά σημεία του κόσμου το πως παίζεται το παιχνίδι.
    Άρα η νέα Γιάλτα (πάλι σε Ρωσικό έδαφος λαμβάνει χώρα) θα μας επηρεάζει για πολλά χρόνια. Πρέπει να είμαστε ενωμένοι για να λάβουμε ότι διεκδικήσουμε και ότι τελικά μας δοθεί.
    Στα συν μας είναι ότι έχουμε ανεκμετάλλευτη περιουσία (υπέργεια, υπόγεια & υποθαλλάσια). Στα αρνητικά ότι οι ηγεσίες των γενιών του 1-1-4 και του Πολυτεχνείου υποθήκευσαν μεχρι και τα εγγόνια τους.
    Ο Σαμαράς σήμερα εξακολουθεί να αποτελεί τη μοναδική αξιοπρεπή ηγεσία, με τεράστια και ίσως ανεπανόρθωτη φθορά όμως εξαιτίας των δυο συμμάχων του (Μπένι + Φώτης) που τον σταματούν από το να προβεί σε ρήξη με τους ιδεοληπτικούς σκελετούς της μεταπολίτευσης. Περαιτέρω άλλος παράγοντας τεράστιας φθοράς και αδυναμίας του Σαμαρά είναι ότι δεν έχει κάνει ρήξη ούτε με τις ελίτ της 30 ετίας ούτε και με τους ολιγάρχες του κόμματος του. Η αδυναμία ρήξης του Σαμαρά με το παρελθόν (έχει ταξεί στους υποστηρικτές τους από το 2009 Νέα Μεταπολίτευση) διώχνει τους κύριους και βασικούς υποστηρικτές του. Γι΄αυτό και πλέον ο κυβερνητικός του κύκλος είναι κυρίως υποστηρικτές της Ν. Μπακογιάννη.
    Για όλους τους παραπάνω λόγους ο Σαμαράς είναι δεμένος και εξαρτώμενος με αποτέλεσμα η χώρα να μην κινείται. Συνεπώς δεν υπάρχει -μιλώντας με ρεαλισμό- αισιοδοξία για το τι θα πάρει η χώρα μας από τη νέα μοιρασιά.

  10. πολιτης avatar
    πολιτης 21/03/2013 10:46:30

    η χωρα πρεπει να κανει τους σχεδιασμους της με γνωμωνα το εθνικο μας συμφερον. ας πιασει λοιπον ο σαμαρας το νημα απο εκει που το αφησε ο καραμανλης κι ας ολοκληρωσει την προσπαθεια. πρεπει να διμυνηθει στους φιλους μας αμερικανους οτι η χωρα βαδιζει με βαση το συμφερον της. οι τροποι επιβολης των δικων τους συμφεροντων με μαφιοζικοες μεθοδους δεν εχουν μελλον. ή θα προσφερουν υψηλα ανταλαγματα αναλογα με αυτα που παιρνουν ή εμεις θα κινηθουμε αλλου. οσο συνεχιζουν με τον τροπο της επιβολης με την απειλη της τουρκιας και του οικονομικου μαρασμου τοσο εμεις θα στραφουμε σε συμφωνιες με αντιπαλους τους οι οποιοι επιθυμουν διακαως τον προσεταιρισμο μας. ή θα προσφερουν τα οικονομικα και αμυντικα ανταλλαγματα που δικαιουμαστε με βαση την γεωστρατηγικη μας θεση και τον ενεργειακο μας πλουτο ή δεν θα μας εχουν....δεδομενους.
    ειναι πολυ πιο φτηνο βεβαια να αποσταθεροποιουν κυβερνησεις που σηκωνουν κεφαλι και να επιβαλλουν τις εγκαθετες δικες τους, αλλα δεν περπατανε πλεον.
    μπορει οι γερμανοι να εχουν στο χερι τα πασοκια και μερικους της νδ ελεω σκανδαλων ζημενς, μαν, κλπ. αλλα δεν πρεπει αυτο να αποτελεσει τροχοπεδη για τον σαμαρα να κανει το εθνικα συμφερον, που ολοενα μοιαζει πιο αυτονοητο.
    ας μην κανει τα λαθη του καραμανλη αφηνοντας τα λαμογια και του πρακτορες να κατευθυνουν το δημοσιο βιο και την εξωτερικη πολτικη της ελλαδας. με τις υποτελεις σχεσεις δεν εχουμε να κερδισουμε τιποτε. το σχεδιο που μας επιβαλλεται ειναι μη βιωσιμο και καταστροφικο. ας επιδιωξει να απαγκιστρωθει η χωρα απο αυτο, οριοθετωντας και χαραζοντας αυτος την πορεια μας. η ροτα των "εταιρων μας" ειναι προς τα βραχια.
    μετα και την επιθεση στην κυπρο, στην οποια θελουν να επιβαλλουν μια πορεια με συνεχη ελλειματα στους προυπολογισμους της, ωστε να απαλλοτριωσουν ετσι τα κοιτασματα της με τα "συνεχη πακετα διασωσης", το παιχνιδι χοντρηνε και επεσαν οι μασκες.

    εφτασε η ωρα να ενωθουμε ολοι και να αποτιναξουμε την κατοχη που μας εχουν επιβαλλει διεκδικωντας τα δικαια μας και τιμωντας τις ιστορικες μας καταβολλες και μνημες.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ πολιτης 21/03/2013 11:08:08

      Χωρίς Κράτος, θεσμούς, καθολική και σαφή νομοθεσία, υποταγμένη στους Νόμους πολιτική ηγεσία πώς μπορούμε να χαράξουμε και να ακολουθήσουμε εθνική πολιτική;
      Το πάρτι συνεχίζεται. Οι συντεχνίες και τα μη παραγωγικά μικροσυμφέροντα ατόμων και ομάδων κρατούν τη χώρα υπό κατοχή.
      Η αντιπολίτευση είναι φαύλη και επικίνδυνα κενόλογη. Η συμπολίτευση προσπαθεί να συμμαζέψει κάποια πράγματα, αλλά παρουσιάζει σημάδια κυνισμού, κουρασμένη ήδη.
      Ούτε καν τους αποδεδειγμένα επίορκους μπορούν να απολύσουν.
      Η περίπτωση της Κύπρου κατέδειξε τη γύμνια των ημετέρων αλλά και των Κυπρίων.
      Και ως άλλοθι, χαρακτηριστικών ανεπάρκειας, στήνουμε φαντάσματα και εχθρούς.
      Δάσκαλοι τους Έθνους τα λαμόγια των ΜΜΕ και οι δήθεν επιστήμονες, σταρ της ακαδημαϊκής παραφιλολογίας.
      Πώς το Έθνος που ζει στη νεφέλη της μυθοπλασίας και της μυθολογίας μπορεί να συμμετέχει με όρους κυρίαρχου, σεβαστού Κράτους στη διεθνή σκακιέρα!

      • πολιτης avatar
        πολιτης @ Μανιάτης 21/03/2013 11:37:40

        δεν ειμαι απο αυτους που μοιρολατρικα αποδεχονται τις καταστασεις. θα το παλεψουμε και το μελλον μας θα το διαμορφωσουμε εμεις. αλλοιμονο αν καταθεσουμε τα οπλα.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Μανιάτης 21/03/2013 20:00:45

        +100000000 αγαπητε Μανιατη. Εδω ο κοσμος καιγεται και οι υπ. των ασφαλιστικων ταμειων απεργουν για να μην αλλαξει τιποτα στο θολο καθεστως που λειτουργουν. Οσον αφορα τα αλλα αν ειχαμε αξιοπρεπεια εθνικη και εμεις και οι Κυπριοι αδελφοι μας θα κοιταζαμε να βρουμε λυση εδω και παρα πολυ καιρο. Θεωρω εγω , γνωριζοντας αρκετα τους ξενους κεντροευρωπαικους λαους οτι, κανεανας δεν τολμα να ζητησει απο τους φορολογουμενους του να ψηφισουν σε βοηθειες τυπου δανεικα και αγυριστα. Οι Γερμανοι ειναι μονοκοματοι αλλα ειναι προβλεψημοι. Οι Αγγλοι ειναι διπλωματικοι μεν αλλα δουλευουν για το δικο τους συμφερον. Περισσοτερο πρεπει να φοβομαστε αυτους παρα τους Γερμανους. Οι δε Ρωσοι προτιμουν να δουλεψουν με τους καλοπληρωτες μεγαλους πελατες της Κεντρικης Ευρωπης . Ενας χειμωνας στην Ευρωπη προσφερει παρα πολλα και ασφαλη εσοδα απο μια υποστηριξη στην Κυπρο η στην Ελλαδα. Συνεπως ειμαστε μονοι μας και χωρις βοηθεια . Αρα πρεπει α. Να κοιταξουμε πως θα ανταποκριθουμε στις υποχρεωσεις μας χωρις μικροκομματικα παιχνιδια και β. να παραδειγματιστουμε απο τις χωρες που φωναξαν λιγο αλλα εκαναν πολλα. πχ Ιρλανδια. Σημερα ζουμε το παραλογο σε ολη του την εκταση. π.χ 1)ΟΧΙ στην Κυπρο χωρις οπως αποδειχτηκε εναλλακτικες λυσεις. Και μετα το παιζουμε ζητουλες στην Ρωσια. 2) Η αντιπολιτευση ζητωκραυγαζει για το ΟΧΙ που ειναι εναντια στις προτασεις της 3) Ολοι αυτοι που ελεγαν οτι ο Πουτιν θα βοηθησει τι λενε τωρα?
        Σε ολες τις εταιριες που κανουν εκπαιδευσεις περι negotiation skills & meeting preparation γνωριζουν οτι εγινε απο την περασμενη Παρασκευη στην Κυπρο ειναι αυτα που δεν επρεπε να γινουν. Μαζι και η επαρση των νεοεπαναστατων

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/03/2013 10:49:07

    Η Γιάλτα ανήκει πια στην Ουκρανία, ο "Ρούσβελτ" είναι μαύρος, ο "Τσώρτσιλ" εχει οικονομικές δυσπραγίες και ο "Στάλιν" έγινε καπιταλιστής.
    Οι δεξιοί υπουργοί οικονομικών κρατικοποιούν ιδιωτικές ιδιοκτησίες, αλλά ο Σύριζας και η "Παναγία ή Ακελίτισσα" υπερασπιζεται τους ιδιώτες μεγαλοκαταθέτες...
    Ο κόσμος άλλαξε πάρα πολύ, και όπως έγραψε ο Αναγνωστάκης, "εμεις γεράσαμε προώρως Γιώργο, το κατάλαβες";

    • κανενας avatar
      κανενας @ Uncle Stgm 21/03/2013 13:25:38

      θειε εισαι ο καλυτερος σχολιαστης του σαιτ κατα τη γνωμη μου, αλλα τετοιο λαθος δεν το περιμενα απο σενα..με απογοητευσες..ακου ''εμεις γερασαμε''..
      ''Μας γερασαν προωρως Γιωργο, το καταλαβες;''

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ κανενας 21/03/2013 13:36:34

        Ευχαριστώ (και παράφραση πήγα να κάνω, αλλά ούτως η άλλως η διορθωση σας σωστότατη - και κατά γράμμα το ποίημα, αλλά και νοηματικά).
        Δεν γεράσαμε φυσικώ τω τρόπω, αλλά μας γέρασαν. Και οι "από δώ" και οι "απο κεί".
        Ποιοί είναι "απο δώ" και ποιοί "απο κεί", θα σας γελάσω. Έχουν μπερδευτεί σαν μακαρονάδα.

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ Uncle Stgm 21/03/2013 16:30:21

          Ἀγαπητέ Θεῖε,οἱ ἀπό δῶ μᾶς γέρασαν καί οἱ ἀπό κεῖ θά μᾶς πεθάνουν.Ἤ τό ἀντίθετο..;

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 21/03/2013 14:26:07

      Το διέπραξα ανήμερα της παγκόσμιας ημέρας της ποίησης.
      Mea culpa

      • κανενας avatar
        κανενας @ Uncle Stgm 22/03/2013 01:49:59

        Mea culpa χαχα ..θειε υπερεβαλλα λιγο στο υφος γιατι επιτελους σου βρηκα ψεγαδι..για τους απο δω και τους απο κει συμφωνω με τον Κυθηριο.

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/03/2013 10:54:56

    Τώρα έγινε πιστεύω κατανοητό και από τους ακρο-φιλελεύθερους για ποιο λόγο εδώ και καιρό ήθελε η Αμερική να φύγει ο Πούτιν από τη μέση και για ποιο λόγο η International Herald Tribune δημοσιεύει τακτικότατα ρεπορτάζ-λιβελλογραφήματα εναντίον του και για ποιο λόγο η Δύση ανακαλύπτει διαρκώς κάτι "ανεξάρτητους μπλόγκερ" που μάχονται εναντίον του αυταρχισμού του Πούτιν...
    Διότι, στην τωρινή ταραγμένη περίοδο, το να έχεις μια ρωσική ηγεσία του χεριού σου, διεφθαρμένους και μπεκρούλιακες, είναι ό,τι καλύτερο (για τη Δύση...).

    • MCA avatar
      MCA @ ΒΙΣ 21/03/2013 22:21:41

      +++

  13. Karenin avatar
    Karenin 21/03/2013 11:03:40

    Σύμφωνα με τον ρωσικο τύπο με ευθύνη της κυπριακής πλευράς οι συνομιλίες απέτυχαν. Ο Σαρρής δεν μπορούσε να αναφέρει ούτε το ποσό που χρειάζεται δήλωσε Ρώσος αξιωματούχος. Ο ιδιος ο Σαρρής φαίνεται να δήλωσε πως δυστυχώς υποτιμήθηκαν απο Κυπριακής πλευράς η πολυπλοκότητα των συνομιλιών. Το θέμα βέβαια παραπέμφθηκε εκει που θα λυθεί, στη συνάντηση κορυφής της Μοσχας.

  14. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 21/03/2013 11:56:08

    ''Ας μετριασθούν τα σχόλια....Ας δούμε την πραγματικότητα κατάματα κι ας σταθούμε σ΄αυτή με περισυλλογή'' (Το δανείζομαι το δανείζομαι από το σχόλιο του tak, γιατί κι εγώ έτσι ακριβώς αισθάνομαι).
    Κανείς δεν πρόκειται να μας ''βοηθήσει'', να μας ''σώσει'', να μας ''συμπαρασταθεί''. ''Εταίροι'', ''φίλοι'', ''σύμμαχοι'' , ''Ευρώπες'' και λοιπά παιδαριώδη μυθεύματα, ας εγκαταλειφθούν πάραυτα απ΄όλους κι ας μην τολμήσει πια κανείς να τα αναφέρει ως....συνδετικούς κρίκους μας με τους ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ. Περί αναξιοπρεπούς και αναγκαστικής ''Λυκοφιλίας'' με αδίστακτους εκβιαστές πρόκειται, όπου σ΄εμάς - εκ των λαθών μας -, έλαχε ο ρόλος του ΥΠΟΤΕΛΟΥΣ. Ας είμαστε ρεαλιστές, ψυχροί και ψύχραιμοι.
    Γίνεται ΠΟΛΕΜΟΣ, τα αδίστακτα κοράκια κάθε εθνικότητας, χρώματος και φυλής, εποφθαλμιούν τη γεωστρατηγική μας θέση, τον ορυκτό μας πλούτο, την ανεξαρτησία και τη ζωή μας. Η αντιπαλότητα, ο διχασμός, οι εσωτερικές συγκρούσεις και ο αποπροσανατολισμός μας από τους υπαρκτούς και ολέθριους κινδύνους, πλέον αποτελούν ασυγχώρητη και εγκληματική ''πολυτέλεια''. Αν έχουμε μιά πιθανότητα να δημιουργήσουμε έξοδο από αυτό το λαβύρινθο, θα το καταφέρουμε μόνο ενωμένοι και αποφασισμένοι για όλα. Όταν θα είναι η πιό κατάλληλη στιγμή.
    Εγώ αυτό εισπράττω απ΄την αφόρητη αισχρότητα των γεγονότων.......

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ Queen For The Black Side 21/03/2013 13:13:50

      Σού διαφεύγει ότι, 200 χρόνια τώρα, 'κατάλληλη στιγμή' δέν υπήρξε ούτε μία.
      Δεκάτη (10%) πλήρωνε ο ραγιάς στούς οθωμανούς, πάνω από 50% στούς σωτήρες, κιαυτό τίς καλές εποχές, γιατί τίς άλλες καί τά σώβρακα.

    • ^Mara^ avatar
      ^Mara^ @ Queen For The Black Side 21/03/2013 17:26:03

      Βασίλισσα, διάβασε ένα ε-ξαι-ρε-τι-κά ενδιαφέρον άρθρο για την "Νέα Γιάλτα" ή ακόμα καλύτερα.... για το μεγάλο κόλπο... που πάει να ξαναγίνει....

      http://theodotus.blogspot.gr/2012/03/to.html#more

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ ^Mara^ 21/03/2013 20:38:44

        Σας ευχαριστώ πολύ Μάρα, ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Αν ισχύει, πλανώνται πλάνην οικτράν όσοι νομίζουν οτι θα κοροϊδέψουν τους Καγκεμπίστες με καθρεφτάκια και χάντρες :-). Δεν παίζει....

  15. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 21/03/2013 12:15:47

    Εδώ υπάρχουν ακόμη πολλοί της αριστεράς που αρνούνται να πιστέψουν ότι υπήρξε τότε συμφωνία για μοίρασμα στην Γιάλτα και θέλουμε να το πιστέψουν σήμερα οι νεοέλληνες αριστεροδεξιοί?

    Δεν μας έφτανε ένας εμφύλιος ..
    Πρέπει και σήμερα να κυριαρχήσουν οι ονειροφαντασίες του κάθε τσιριζοκαμένου και οι προφητείες των ελοχίμ και νεφελίμ..
    Το οτι κάποτε πρέπει να ωριμάσουμε ως κοινωνία και να σταθούμε στο υψος της πραγματικότητας δεν είναι καν στα ζητούμενα..

    Το ανήκομεν εις την δύση του μεγάλου μας φρενολόγου,το ξεχνάμε συνεχώς..Το ότι είμαστε ένα απέραντο φρενοκομείο το εξηγεί με κάθε επισημότητα.

  16. Αλέξ avatar
    Αλέξ 21/03/2013 13:09:40

    0% ΕΕ - Γερμανία
    50% Ρωσία
    50% ΗΠΑ και να προσπαθήσουμε να συνεργαστούμε και με τους Τούρκους, να μην έχουμε την ένταση που οι Γερμανοί θα επιδιώξουν να υπάρξει.

  17. Inno7 avatar
    Inno7 21/03/2013 14:19:23

    Από τον Αρίστο Μιχαηλίδη

    Δικαιολογώντας την πρωτοφανή απόφαση για κούρεμα των καταθέσεων, ο Γερμανός Υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, ισχυρίστηκε χτες ότι το οικονομικό μοντέλο της Κύπρου «έχει χρεοκοπήσει». Οπότε, κατά τη φασιστική γνώμη του, «οποιοιδήποτε επένδυσαν τα χρήματα τους σε... μια χώρα όπου πληρώνουν λιγότερους φόρους και όπου πιθανώς να υπάρχει χαλαρότερη εποπτεία, επωμίζονται τους κινδύνους όταν οι τράπεζες αυτής της χώρας σταματήσουν να είναι φερέγγυες». Είμαστε βέβαιοι ότι τις ίδιες αυθαιρεσίες έλεγε και στο Γιούρογκρουπ όπου ήταν παρόντες και τον άκουγα οι ηγέτες της Κύπρου και της Ελλάδας. Τι να του απάντησαν άραγε; Του είπαν ότι το οικονομικό μοντέλο της Κύπρου δεν στήθηκε από ένα τσούρμο απατεώνων, αλλά από ένα ευρωπαϊκό κράτος που δέχθηκε στρατιωτική εισβολή και κατοχή και έπρεπε να βρει τρόπο να επιβιώσει;

    Η ναυτιλία, ο τουρισμός, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες έγιναν ελκυστικές με χαμηλό φορολογικό συντελεστή και πολλές διευκολύνσεις και κίνητρα, γιατί αυτό το κράτος, το μισό, που σηκώνει το βάρος στρατιωτικής κατοχής, χωρίς να κουνάει το δακτυλάκι του κανένας Σόιμπλε, έπρεπε να προσελκύσει ξένες εταιρείες και επενδύσεις για να μην καταρρεύσει. Διότι, όφειλε να βρει στηρίγματα στην οικονομική ανάπτυξη όταν η Τουρκία, που ελέγχει στη Γερμανία 700.000 ψηφοφόρους τουρκικής καταγωγής, έκλεψε από το κυπριακό κράτος, σφάζοντας και βιάζοντας, το 65% των ξενοδοχείων, το 87% των υπό ανέγερση ξενοδοχειακών μονάδων, το 40% των σχολικών κτιρίων, το 41% των κτηνοτροφικών μονάδων, το 48% των εξαγωγικών αγροτικών προϊόντων και το 56% των παραλιών. (Εμείς αυτούς τους αριθμούς θα τους επαναλαμβάνουμε συνέχεια κι όποιος θέλει ας νομίζει ότι μπορεί να ξεφύγει από την ιστορία).

    Πώς θα επιβίωνε η Κυπριακή Δημοκρατία αν δεν αξιοποιούσε τις νόμιμες μεθόδους ενός οικονομικού μοντέλου, που θα έφερνε επενδύσεις για να αναπληρώσουν όσα χάθηκαν με την εισβολή; Λοιπόν, τα είπε κανένας αυτά στον Σόιμπλε, στον Ντέισελμπλουμ και σε όποιον άλλο κρίνει με όσα έμαθε στο οικονομικό πανεπιστήμιο, χωρίς να μάθει ούτε λέξη για τους ανθρώπους και την ιστορία και την πραγματική καθημερινή οικονομία; Αλλά, μήπως δεν ξέρει ο Σόιμπλε ότι αξιοποιώντας αυτό το οικονομικό μοντέλο βρίσκονται στη Λεμεσό 80 ξένες εταιρείες που ασχολούνται με τη ναυτιλία και από αυτές οι 36 είναι γερμανικές και μόλις τρεις ρωσικές; Ή μήπως τελικά αυτό είναι το πρόβλημα. Ότι δηλαδή οι Γερμανοί έχουν και τρεις ρωσικές ναυτιλιακές μέσα στα πόδια τους, τώρα που θα ανοίξουν οι δουλειές με το φυσικό αέριο και θα πηγαινοέρχονται τα δεξαμενόπλοια στη Μεσόγειο;

    Υ.Γ. Εκτός από τον Σόιμπλε, μας άφησε άφωνους και το ΑΚΕΛ χτες. Έχει, λέει, σχέδιο για να διώξουμε την Τρόικα και να βρούμε δάνεια από τη διεθνή αγορά. Αλλά, αν έχει σχέδιο γιατί δεν το έβαλε σε εφαρμογή πριν από είκοσι μέρες, που κυβερνούσε; Του ήρθε τώρα ξαφνικά η φώτιση; Ξέχασε ότι οι διεθνείς αγορές δεν δανείζουν την Κύπρο από το Μάιο του 2011 και είναι γι΄ αυτό το λόγο, που η κυβέρνηση του ΑΚΕΛ προσκάλεσε την Τρόικα και σήμερα κάνει διαδηλώσεις για να την διώξουμε;

    Ο ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

    τόσο απλά...

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ Inno7 21/03/2013 14:53:27

      Γροθιά στο στομάχι......

      • Inno7 avatar
        Inno7 @ Tabula Rasa 21/03/2013 15:20:10

        «οποιοιδήποτε επένδυσαν τα χρήματα τους σε… μια χώρα όπου πληρώνουν λιγότερους φόρους και όπου πιθανώς να υπάρχει χαλαρότερη εποπτεία, επωμίζονται τους κινδύνους όταν οι τράπεζες αυτής της χώρας σταματήσουν να είναι φερέγγυες».

        και στα δικά μας, η "λογική" αυτή δεν υπήρχε, φυσικά, για τα δικά μας ομόλογα και τα λογικά επενδυτικά ρίσκα που υπήρχαν. Γιατί τα λεφτά δεν ήταν Ρώσων και Ελλήνων.

  18. Tryphoon avatar
    Tryphoon 21/03/2013 14:43:56

    Οι Κύπριοι σύμφωνα με σημερινή δημοσκόπηση επιθυμούν την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα. Οι Ευρωπαίοι τα έχουν κάνει πάνω τους και η Λαγκάρντ προειδοποιεί για ντόμινο. Ο πρόεδρος της FED έκρινε σκόπιμο να καθησυχάσει ότι δεν κινδυνεύει η Αμερικανική οικονομία από πιθανή κατάρρευση της Κύπρου. Σκεφτείτε ο πρόεδρος της FED!!!! Οι ευρωπαίοι αξιωματούχοι δηλώνουν ότι η ευρωζώνη δεν κινδυνεύει, βεβαία το ίδιο νόμιζαν και οι Αμερικάνοι για την Lehman Brothers και κατέρρευσε το σύμπαν. Δε θα της βγει η μπλόφα της Γερμανίας.

  19. popaia avatar
    popaia 21/03/2013 16:24:52

    Αφελής απορία άσχετου, από χωριό: Γιατί η ΕΕ δεν θεωρεί φυσική της σύμμαχο τη Ρωσία αφού σιδηρούν παραπέτασμα δεν υπάρχει πια κι αφού μόνο όφελος θα έχουν οι χώρες της; Είναι καλύτεροι οι ισλαμοφασίστες με τους οποίους συμμαχεί και συνεργάζεται στενά μόνο και μόνο για τα συμφέροντα της Αμερικής και όχι τα δικά της;
    Όσο για την Ελλάδα, αιώνια δεμένη στο αμερικάνικο άρμα, και τώρα πλέον με επιτηρητή-γκιουλέκα τη Γερμανία της γερμανοευρώπης. Πώς ν' ανταπεξέλθει η έρμη η Κύπρος, που πάλι έσωσε την τιμή μας;
    Δεν ξέρω αν όλο αυτό το σκηνικό λέγεται Νέα Γιάλτα, παράνοια λέγεται σίγουρα.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ popaia 21/03/2013 18:20:27

      γιατί κρατάει αιώνες αυτή η κολώνια....
      Η Μάχη της λίμνης Πέιπους:
      h**p://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%AC%CF%87%CE%B7_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%A0%CE%AC%CE%B3%CF%89%CE%BD

  20. Inno7 avatar
    Inno7 21/03/2013 16:46:55

    η νέα Γιάλτα έχει όνομα, "Καλλικράτης".

    • MCA avatar
      MCA @ Inno7 21/03/2013 21:58:49

      ++++

  21. ΝΠ avatar
    ΝΠ 21/03/2013 16:55:01

    Έχω επιδοκιμάσει τον Inno7.δις.Άλλη μία τρις,γιατί δεν εμφανίστηκαν...
    οι προηγούμενες.

  22. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 21/03/2013 17:02:59

    1. Γιατί δεν εφαρμόστηκε ο κυπριακός νόμος για τις τράπεζες όταν πέφτουν έξω αλλά άρχισαν τα πέρα δώθε στις Βρυξέλλες; Γιατί δεν έλυσε το ζήτημα η Λευκωσία μόνη της όπως σωστά τόνισε ο Γιώργος Καισάριος στο χθεσινό του σημείωμα;

    2. Γιατί το κούρεμα επεκτάθηκε σε όλες τις τράπεζες και δεν περιορίστηκε σε αυτές που από δική τους κακή τοποθέτηση βρέθηκαν σε δυσμενή θέση; Γιατί να πληρώσει ο ένας τις ζημιές του άλλου;

    3. Γιατί ο Νίκος Αναστασιάδης είπε ΝΑΙ σε όλα ενώ ήξερε ότι αυτό πολύ απλά δε θα περνούσε;

    4. Η Κύπρος παραδόθηκε, παγιδεύτηκε ή βρέθηκε απλά μόνη;
    Νομίζω ότι πολλά θα μπορούσαμε ακόμη να πούμε και να παραθέσουμε. Πάρα ταύτα όμως η
    Κύπρος έστω και μετά, έστω και λόγω της πίεσης του κόσμου, κράτησε έστω τα μπόσικα. Φαίνεται πως δέχθηκε τεράστιο πλήγμα αλλά τουλάχιστον έδειξε ότι έχει μια περηφάνια.
    Ίσως να της ζητούσαμε να κουρέψει λίγη να μας δώσει κι εμάς…
    http://freepen.gr/?p=20760

  23. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 21/03/2013 17:59:04

    Επί τη ευκαιρία, να πω το εξής:

    Οι Γερμανοί έχουν πάρει κύπελλα στο ποδόσφαιρο σκοράροντας στο 90' ή και 90'+!

    Μπορεί να αρχίζω να μην τους πολυσυμπαθώ, αλλά -όπως είπε και ένας συν-σχολιαστής κάπου- τα waffen SS πολεμούσαν ακόμα και μετά τον θάνατο του αδόλφου.
    Οι Ρώσοι μόνο με vodka και άμα.

    Να το θυμηθείτε:
    Έχουν προμελετηθεί η κινήσεις στη σκακιέρα, ήταν πολύ χοντρό το κούρεμα καταθέσεων για να είναι "αυθόρμητο"..
    Ό,τι γίνεται τώρα έχει προβλεφθεί.

    Η Ευρώπη παρακολουθεί στενά και την κατάλληλη στιγμή κάνουν την κίνηση. Μακάρι να διαψευστώ αλλά θα την αναστενάξουν την Κύπρο..

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Θόδωρος 17.06.2012 21/03/2013 20:19:44

      Συμφωνω, μονο που εμεις πανηγυρισαμε πριν ακομα σκοραρουμε.

      • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
        Θόδωρος 17.06.2012 @ Ρεαλιστης 21/03/2013 21:28:52

        Το ταμπεραμέντο μας γαρ..

  24. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 21/03/2013 18:26:02

    Πρεπει καποια φορα να το καταλαβουμε.
    Ενα Κεντρο Εξουσιας υπαρχει και μοιραζει εντολες
    στα ...υποκαταστηματα.
    Τι ΗΠΑ, ΡΩΣΙΕΣ , ΚΙΝΕΣ, και ΕΥΡΩΠΕΣ.
    Αυτες οι οντοτητες μονο γεωγραφικα υπαρχουν.
    Το μαγαζι ειναι ΕΝΑ και μοιραζει δουλειες στους αντιπροσωπους του
    ανα περιοχη.
    Και για ξεκαρφωμα τους βαζει καμια φορα να τσακωνονται
    μεταξυ τους και για να δινει κανενα bonus.
    Εμεις το ποπολο ειμαστε αναλωσιμοι και πολλες φορες βαρος για το Μαγαζι.

    • MCA avatar
      MCA @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 21/03/2013 21:54:42

      Η Κίνα έχει στήσει δικό της μαγαζί και θα κλείσει το άλλο μαγαζί, εάν αυτό συνεχίσει να δουλεύει με παλαιές μεθόδους.

  25. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 21/03/2013 23:04:07

    ΠΡΙΝ ΤΗ ΝΕΑ ΓΙΑΛΤΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΙΚΡΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΤΟ........ΜΟΙΡΑΣΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ.

  26. Stefanos Rallis avatar
    Stefanos Rallis 22/03/2013 00:09:53

    Ο θεος ειναι μεγαλος και δεν ξεχνα. Φωτια και αναθεμα θα πεσει στους αιρετικους που συναψαν συμφωνια με τον Αντιχριστο. Έτσι γιά πρώτη φορά πρώην όρθόδοξη έκκλησία πήρε τέτοια θέση διαψεύδοντας τά Εύαγγέλια…. καί έγινε αίρετική
    6 δεκ του 2011
    Εμείς, ο Αρχιραββίνος του Ισραήλ Yona Metzger και ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος, ευχαριστούμε τον Θεό για την ευλογημένη ανάπτυξη του αμοιβαίου σεβασμού και αναλαμβάνουμε τη δέσμευση να εργασθούμε από κοινού για την προώθηση των άριστων σχέσεων μεταξύ Κύπρου και Ισραήλ.

    Εξ άλλου, με θλίψη αναγνωρίζουμε ότι παρόμοιου είδους σχέσεις δεν υπήρχαν παντού στο παρελθόν. Ένεκα τούτου καταδικάζουμε όλες τις πράξεις που φανερώνουν έλλειψη σεβασμού προς οποιαδήποτε άλλη θρησκευτική κοινότητα, την ακεραιότητά της και τους ιερούς χώρους της.

    Εν τούτοις, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Εκκλησία της Κύπρου και ο Κυπριακός λαός δεν συμμετείχε ποτέ στη συστηματική απόρριψη του Ιουδαϊσμου, ούτε στις κατηγορίες για συλλογική ενοχή για θεοκτονία και προβαίνουμε στην αποκήρυξη παρόμοιων ενεργειών που είναι ασύμβατες με τη διδασκαλία των Γραφών. Εξ άλλου, θα πρέπει να σημειώσουμε περαιτέρω ότι ο λαός του Ισραήλ ποτέ δεν προέβη σε εχθρικές ενέργειες εναντίον του Κυπριακού λαού, αλλά επεδείκνυε συνεχώς τη στήριξή του προς αυτόν.

    • Vee avatar
      Vee @ Stefanos Rallis 22/03/2013 01:31:15

      Ο καθένας με τον πόνο του...

  27. ^Mara^ avatar
    ^Mara^ 22/03/2013 08:05:01

    Το θέμα είναι που θα κάτσει... η μπίλια με τους Ρώσους.
    Εδώ... με ΔΕΠΑ & ΔΕΣΦΑ ή στην Κύπρο???
    Γιατί και... εδώ και... εκεί, κομματάκι δύσκολο.

  28. Albert avatar
    Albert 22/03/2013 10:57:45

    Τελικά καμία Γιάλτα. Η ΕΕ επιβεβαίωσε την κυριαρχία της στην Κύπρο. Οι Ρώσσοι τέλειωσαν από την περιοχή, για πάντα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.