#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/06/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προγραμματική συμφωνία των κομμάτων, ή συμφωνία της κυβέρνησης με τον λαό;



Κάθε κυβέρνηση δικαιούται μια περίοδο χάριτος. Όμως η κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά δεν θα την έχει, δυστυχώς. Όχι μόνο επειδή το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ έχουν να ασχοληθούν με τα δικά τους προβλήματα επιβίωσης και άρα θα δυναμιτίζουν κάθε λίγο και λιγάκι το έργο της κυβέρνησης.  Αλλά κυρίως επειδή ο χρόνος της κρίσης τρέχει ασύλληπτα γρήγορα, οι διεργασίες στην Ευρώπη είναι ασφυκτικές για τη χώρα μας και  οι υποχρεώσεις του Μνημονίου, επιβάλλουν το ρολόι της αντίστροφης μέτρησης χρεοκοπίας της χώρας να σταματήσει άμεσα. Παράλληλα,  εκκρεμούν μια σειρά από προκλήσεις και «αγκάθια» της δεινής καθημερινότητας που βιώνουν οι Έλληνες, η επίλυση των οποίων θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία ή την αποτυχία αυτής της κυβέρνησης - αν και το πιο σωστό θα ήταν να πούμε ότι θα κρίνει τη μακροημέρευσή της…

Τις προηγούμενες ημέρες η συζήτηση αναλώθηκε στον σχηματισμό κυβέρνησης και στα πρόσωπα που θα την απαρτίζουν. Τις ώρες που γράφονταν αυτές οι γραμμές η σύνθεση της κυβέρνησης δεν είχε κλείσει. Ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες οδηγούν στην εκτίμηση ότι κατά πάσα πιθανότητα θα πρόκειται για μια κυβέρνηση συμβιβασμών και ισορροπιών.

Για παράδειγμα, είναι να απορεί κανείς με την επιλογή του κ. Ράπανου για το υπουργείο Οικονομικών. Τι μήνυμα ριζικής ανανέωσης της οικονομικής πολιτικής μπορεί άραγε να σταλεί στον ελληνικό λαό με ένα πρόσωπο που ήταν ωσεί παρόν στις καταστροφικές αποφάσεις της κυβέρνησης Παπανδρέου; Ποια θα είναι τα συμπεράσματα του ελληνικού λαού που βλέπει το κρατικοδίαιτο κατεστημένο των ΜΜΕ να προωθεί λύση Ράπανου;

Και τι να πούμε για όλη την εμπροσθοφυλακή του "συστήματος Σημίτη" που φαίνεται να επανέρχεται στην κυβέρνηση πανηγυρικά (Γιαννίτσης, Ράπανος, Ζανιάς, Στουρνάρας κλπ);

Και φυσικά οι εκατοντάδες χιλιάδες που ψήφισαν τον Σαμαρά για αρχηγό της ΝΔ και την περασμένη Κυριακή για πρωθυπουργό δεν φαντάζομαι να το έκαναν για να ξαναδούν στην κυβέρνησή του πρόσωπα του καταστροφικού κυβερνητικού παρελθόντος με κάποιους "νέους" για "ξεκάρφωμα" - (ονόματα δεν λέμε για να μην γίνουμε από την πρώτη ημέρα ..κακοί)

Ένα μόνο πρέπει να ειπωθεί, προς το παρόν. Ακόμη κι αν κάποιοι συνδέονται με το παλαιό, εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ οφείλουν να υπηρετήσουν το πρόγραμμα του Αντώνη Σαμαρά για την οικονομία, όπως αυτό διατυπώθηκε και παρουσιάστηκε διαδοχικά στο Ζάππειο. Αλλιώς θα υπάρξει πρόβλημα.

Επίσης, δεν πρέπει να περάσει με τίποτα το... γινάτι της διαπλοκής, επιχειρηματιών, τραπεζιτών και εκδοτών. Κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι αυτή η κυβέρνηση σχηματίστηκε για τη σωτηρία της πατρίδας κι όχι για τις τσέπες ορισμένων.

Στα πιο ουσιαστικά τώρα. Στην προγραμματική συμφωνία που έχει συνταχθεί και αποστέλλεται στα τρία κόμματα για διορθώσεις. Περιμένουμε με ανυπομονησία τις... διορθώσεις διότι όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας μας προκαλούν ανησυχία.

Είναι θεμιτό να προσπαθούν να βρουν κοινούς τόπους τα κόμματα. Είναι θεμιτό να υπάρχουν παραχωρήσεις και δούναι και λαβείν. Αλλιώς κυβέρνηση δε θα γινόταν και θα πηγαίναμε ξανά σε εκλογές. Ωστόσο, πρέπει να ξεκαθαρίσουν ορισμένα πολύ κρίσιμα ζητήματα και πρέπει να δοθούν απαντήσεις προτού είναι αργά. Εμείς που τα βλέπουμε μακριά από την εξουσία μπορούμε να προειδοποιήσουμε τη ΝΔ ότι θα πάρει λάθος δρόμος και θα δώσει λάθος μήνυμα στην κοινωνία αν υποκύψει σε απαιτήσεις παράλογες και πέρα για πέρα προβληματικές.

Για παράδειγμα, το θέμα της λαθρομετανάστευσης δε χωρά αναβολές και συμβιβασμούς ούτε με το ΠΑΣΟΚ ούτε με τον κ. Κουβέλη. Ακόμη και οι υποστηρικτές του νόμου Ραγκούση για την ιθαγένεια βλέπουν ότι έκανε μεγάλη ζημιά κι έδωσε λάθος εντύπωση τους λαθρομετανάστες.

Τι περιμένουν, λοιπόν, και δεν τον καταργούν; Γιατί υπάρχουν πληροφορίες ότι κατόπιν απαίτησης Βενιζέλου και Κουβέλη η υπόθεση της αλλαγής του νόμου μετατίθεται γι' αργότερα; Είναι ή δεν είναι βασικός πυλώνας της πολιτικής της ΝΔ η αντιμετώπιση του μεταναστευτικού; Ή μήπως φτιάχνοντας τα κέντρα φιλοξενίας του Χρυσοχοϊδη θα λύσει το πρόβλημα η νέα κυβέρνηση; Και μέχρι να βρεθεί χρόνος και να πειστεί ο Κουβέλης και ο Βενιζέλος τι θα γίνει με τη βόμβα στο κέντρο της Αθήνας;

Μήπως κάποιοι θέλουν με τις αναβολές τους να καταστήσουν τη Χρυσή Αυγή ρυθμιστή των εξελίξεων στο μεταναστευτικό;

Υπάρχουν πληροφορίες επίσης για το θέμα των ευθυνών της κυβέρνησης Παπανδρέου σχετικά με τον Τιτανικό της οικονομίας και ποιος μας οδήγησε στο παγόβουνο. Είναι δυνατόν να γίνονται συμβιβασμοί σχετικά με τις ευθύνες κηπουρών κι άλλων πασόκων που έφεραν τη χώρα στην καταστροφή; Ο κόσμος ζητά τιμωρία εδώ και τώρα κι όχι να περιμένει καμιά 20αριά χρόνια όπως έκανε με τον Τσοχατζόπουλο.

Άλλωστε η ΝΔ είχε μιλήσει προεκλογικά για την ανάγκη σύστασης μίας και μόνο εξεταστικής επιτροπής για το πως φτάσαμε στο μνημόνιο. Οφείλει να μην κάνει ούτε βήμα πίσω αλλιώς θα είναι ανακόλουθη.

Τέλος, με ενδιαφέρον θα περιμένουμε τις θέσεις των κομμάτων για την ΑΟΖ αλλά και γενικά για τα εξωτερικά θέματα. Ποια είναι η στάση του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ στην κήρυξη ΑΟΖ στο Αιγαίο; Χωράνε συμβιβασμοί στο κρίσιμο αυτό θέμα;

Και κάτι τελευταίο: το στίγμα της κυβέρνησης θα δοθεί και από την οριοθέτηση δυο τριών άμεσων κινήσεων, με πρώτο φυσικά στην ατζέντα την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου, ως το βασικό συστατικό άλλωστε του νέου κυβερνητικού προγράμματος. Και αυτό γιατί από τη διάρκεια επιμήκυνσης που θα κερδίσει ο κ. Σαμαράς θα εξαρτηθούν άλλες κινήσεις που θα γίνουν, όπως και από το εάν υπάρξουν άλλες αναπτυξιακές ενισχύσεις από την Ευρώπη, οι οποίες μαζί με την ενεργοποίηση του ΕΣΠΑ μπορούν να φέρουν την πρώτη ένεση ρευστότητας στην οικονομία.

Άλλα "αγκάθια" που πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστούν, καθώς οι προηγούμενες κυβερνήσεις τα είχαν αφήσει στο ράφι είναι η έκθεση της Black Rock για το τραπεζικό σύστημα, η συνέχιση του προγράμματος ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών, οι αποκρατικοποιήσεις και οι συνακόλουθες απολύσεις και κυρίως η ενεργοποίηση του κρατικού μηχανισμού που τελεί υπό διάλυση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kas avatar
    kas 21/06/2012 08:08:57

    Το μεταναστευτικό ΔΕΝ μπορεί να λυθεί.

    Για να λυθεί θα πρέπει
    1ον) να υπάρξει αναχαίτιση της εισβολής εκ Τουρκίας...
    2ον) συνεννόηση με την Τουρκία τόσο όσον αφορά την εισβολή, όσο και όσον αφορά την επαναπροώθηση

    και επειδή συνεννόηση με την Τουρκία είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να γίνει, τόσο διμερώς, όσο και μέσω Ε.Ε., λύση δεν υπάρχει από εκεί.

    Οπότε 3 τινά μένουν

    1ον) η πονηρή λύση...της υποχθόνιας προώθησής τους στας γιουρόπας (πράγμα που λαμβάνει χώρα anyway) με μεγαλύτερους ρυθμούς
    2ον) ολοκλήρωση του φράκτη σε όλο το μήκος του Εβρου + διπλασιασμός δύναμης των φρουρών + ενίσχυση frontex στο Αιγαίο
    3ον) η διάχυση της πληροφορίας σε Ασία-Αφρική ότι τα πράματα είναι πολύ σκούρα στην Ελλάδα για κάθε λαρθομετανάστη
    4ον) μάζεμά τους όχι σε μικρά κέντρα, αλλά σε ακατοίκητα νησιά

    αν δεν προχωρήσουν αυτά...υπάρχει και η λύση ενός αιμοποτικού πολέμου που φυσικά θα πάρει διαστάσεις εμφυλίου, μιάς και οι αριστεροί-ανθέλληνες θα είναι με τα ορκς

    και έτσι πρέπει ωμά να τεθεί το θέμα από την ΝΔ
    αν αρνηθούν - που θα αρνηθούν - αυτοί που ονειρεύονται την Ελλάδα....Μπάγκλαντές έχοντας και + 1 μύριο ψηφαλάκια στην τσεπούλα τους

    τότε ο Αντώνης πρέπει να θέσει το θέμα με ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ για να μην κουνιέται κανένας gay....εντός, εκτός και επί ταυτά

    ps-...ακριβώς τα ίδια ισχύουν και για την ΑΟΖ

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ kas 21/06/2012 08:51:43

      Μαζικές απελάσεις μπορούν να γίνουν με την εφαρμογή του ισχύοντος νομικού πλαισίου. Άσε τη γκρίνια

    • Free Mind avatar
      Free Mind @ kas 21/06/2012 09:32:40

      Φίλε μου είσαι εντελώς εκτός κλίματος!!!

      Αν νομίζεις ότι με την ακροδεξιά και μισαλόδοξη αντίληψή σου περί λαθρο-όρκς, gay και ξερονησιών μπορεί να υπάρξει συμφωνία και αποτελεσματική αντιμετώπιση από την κυβέρνηση συνεργασίας ΝΔ-ΠαΣοΚ-ΔηΜαρ είσαι γελασμένος!!!

      (1) Το μεταναστευτικό είναι Ευρωπαικό θέμα και μόνο με κοινές πολιτικές μπορεί να αντιμετωπιστεί. Πρέπει και οι πολιτικές ασύλου και οι πολιτικές επαναπροώθησης να αλλάξουν. ούτε να τους σκωτώσουμε, ούτε να τους στείλουμε σε ξερονήσια, ούτε να τους στείλουμε μονομερώς πίσω στην Τουρκία μπορούμε.

      (2) Η λαικιστική αντίληψη ότι η μονομερής ανακήρυξη της ΑΟΖ λύνει τα διαχρονικά οικονομικά μας προβλήματα είναι αφελής, γελεία και εκτός πραγματικότητας! Με την οριοθέτηση τι γίνεται??? Δεν πρέπει να συμφωνήσουν τα γειτωνικά κράτη??? Εδώ με την Αλβανία δεν έχουμε καταφέρει να οριοθετήσουμε οικονομική ζώνη ακόμα, με την Τουρκία είναι τόσο εύκολο??? Η Κύπρος έχει τουλάχιστον συμφωνήσει με το Ισραήλ και ο Λίβανος και η Αίγυπτος κάνουν τουμπεκί... Εμείς έχουμε συμφωνήσει με κανέναν???

      Λοιπόν προσαρμόσου στην ιδέα ότι η ΝΔ συγκυβερνάει και ότι υπάρχουν διεθνείς συνθήκες, πραγματικότητες και ισορροπίες και δεν μπορεί ούτε ο Σαμαράς ούτε κανένας να τις παραβλέψει και να τις ανατρέψει μονομερώς!

      • Κυψελιώτης avatar
        Κυψελιώτης @ Free Mind 21/06/2012 12:06:38

        συριζαίε, εσύ προφανώς με την λέξη ΑΟΖ βγάζεις καντήλες γιατί ως γνωστόν...το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του.Η ανακήρυξη ΑΟΖ γίνεται μονομερώς και στην συνέχεια μπορεί να διαπραγματευτεί.

        • Free Mind avatar
          Free Mind @ Κυψελιώτης 21/06/2012 16:35:00

          Θα μας πεις ρε Ελληναρά πώς ανακηρύττεις μονομερώς ΑΟΖ χωρίς τις απαραίτητες συμμαχίες???

          Η Κύπρος είχε τη στήριξη των ΗΠΑ, της ΕΕ, της Ρωσίας και φυσικά του Ισραήλ. Εμείς????

          Ή μήπως θα πας εσύ και οι όμοιοί σου να πάρετε την Πόλη, τη Σμύρνη και την Αλεξάνδρεια...???

      • kas avatar
        kas @ Free Mind 21/06/2012 13:07:23

        την αντίληψη αυτή την έχουν 80% των Ελλήνων που λένε...όξω από την παράγκα

        και όπως θα έλεγε και ο έτσι...κάνεις λάθος, δεν έχω ακροδεξιά αντίληψη...επί του ζητήματος

        έχω ακραία ακροδεξιά αντίληψη και πολύ χαίρομαι


        ps-...εύχομαι μην σου χέσει ο ορκ το μαξιλάρι

        • Free Mind avatar
          Free Mind @ kas 21/06/2012 16:36:43

          Το επίπεδο της απάντησής σου δείχνει και την ελαφρότητα που αντιμετωπίζεις το ζήτημα της ματανάστευσης....

          Με τέτοια μυαλά μαλλον πρέπει να μεταναστεύσεις στη Χρυσή Αυγή... Εκεί θα βρεις τον εαυτό σου!!!!

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Free Mind 21/06/2012 16:51:48

            Υποδείξεις, οι συριζαίοι να κάνετε μόνο μεταξύ σας!

    • Γιάννης Μ. avatar
      Γιάννης Μ. @ kas 21/06/2012 16:07:18

      Το ρίχνω σαν πρόταση. Ας σκεφτούμε πως θα μπορούσε να γίνει μια “κίνηση” με τις απαιτήσεις των πολιτών από διαφορετικές παρατάξεις. Θεωρώ ότι οι πολίτες μπορούν να βρούν κοινές γραμμές και τους δείξουν ότι έστω σε ορισμένα θέματα μπορούν και πρέπει να έχουν κοινή πολιτική, αυτή των πολιτών. Κρίσιμα και σημαντικά θέματα υπάρχουν. Παραδειγματικά αναφέρω : εθνικά θέματα, μεταναστευτικό, παιδεία, υγεία, δημόσια ασφάλεια. Κάθε ιδέα και κάθε πρόταση σχετική ευπρόδεκτη φυσικά

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/06/2012 08:20:38

    Θα πρεπει πρωτα να ορισετε ποιες ειναι οι διαφορες του εκσυγχρονιστικου προγραμματος Σημιτη απο το Ζαππειο 1 ή 2 για να στοιχειοθετησετε οτι αλλαξε το προγραμμα.
    Δεν ειναι σωστο να μπλεκεται η εξωτερικη πολιτικη με την οικονομια.Η κυβερνηση Σημιτη,καταστροφικη ή μη εκανε τις περισσοτερες ιδιωτικοποιησεις στην ελληνικη ιστορια.Εαν σε καποιον δεν αρεσουν οι ιδιωτικοποιησεις αυτες τοτε δεν καταλαβε τι υποσχονταν τα Ζαππεια.
    Οσο για την συμφωνια με το "λαο",λαος δεν υπαρχει.Υπαρχουν μεριδες του λαου με διαφορετικες αποψεις που ψηφιζουν διαφορα κομματα και προκειμενου περι συγκυβερνησης πρεπει να συμβιβασθουν.
    Οσοι φωναζουν για το μεταναστευτικο να φροντιζαν να βγαλουν αυτοδυναμη τη ΝΔ ή να εβαζαν μυαλο σε Καμμενους και χρυσαυγιτες ωστε να υπηρχε ενιαια δεξια.

  3. WB avatar
    WB 21/06/2012 08:22:09

    Είναι δυνατόν το πιο ευαίσθητο υπουργείο για μία κυβέρνηση να το παίρνει ο άνθρωπος του Σημίτη Γιαννίτσης; Οκ είναι κυβέρνηση συνεργασίας και πρέπει ο υπουργός εσωτερικών να είναι άτομο κοινής εμπιστοσύνης. Πληρεί τον όρο της εμπιστοσύνης για τη ΝΔ ο Γιαννίτσης;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ WB 21/06/2012 08:50:32

      Δεν θα το πάρει

  4. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 21/06/2012 08:50:02

    Το καλύτερο κύριοι είναι το Υπουργείο Οικονομικών να έχει επικεφαλής τον ίδιο το Σαμαρά και αναπληρωτή κάποιον σαν το Ράπανο με υφυπουργό Σταικούρα ή Μηταράκη

  5. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 21/06/2012 09:10:22

    Η κυβέρνηση του Σαμαρά έχει όλα τα φόντα για να πετύχει διότι:
    1. Δεν έταξε ούτε κουλούρι σε κανέναν.
    2. Η κατάσταση στα κεντρικά ζητήματα έφτασε στο απροχώρητο.
    3. Ο λαός κουράστηκε από τη μεγάλη προεκλογική περίοδο και θέλει κυβερνητική ομαλότητητα "μακράς πνοής".
    4. Οι πολιτικοί αντίπαλοι δεν θέλουν εκλογές και αναγκάζονται να επενδύσουν στην παραγωγή έργου.
    5. Η αντιπολίτευση του πεζοδρομίου πλέον δεν έχει συμπαραστάτες.

  6. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 21/06/2012 09:20:23

    Συμφωνώ, σε προηγούμενο σχόλιό μου ήμουν οργισμένος για Γιαννίτσηδες και Ράπανους, δεν είναι τυχαία ονόματα, είναι τα παπαδοπαίδια του Αρχιερέα της διαπλοκής.

    Μετά από ψύχραιμη σκέψη λέω ας περιμένουμε. Με την έννοια οτι θα δοθεί κάποια εξήγηση από τον Σαμαρά.

  7. Free Mind avatar
    Free Mind 21/06/2012 09:40:07

    Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει θεματάκι με τον Γιαννίτση από μερικούς εδώ μέσα???

    Μια χαρά μετριοπαθής και τολμηρός πολιτικός είναι!!!

    Και αν αρχίσουμε έτσι... ΣΩΘΗΚΑΜΕ!

    Και ο Γιαννίτσης και ο Πάπανος και ο Στουρνάρας πρέπει να μετέχουν στην κυβέρνηση συνεργασίας. Όσο για τα στελέχη της ΝΔ στο οικονομικό επιτελείο (Σταικούρας- Μηταράκης) και την βιωσιμότητα του οικονομικού προγράμματος της ΝΔ... κανένα σχόλιο.

    Άλλωστε αν υπήρχε έστω και ένα σοβαρό πρόσωπο από το χώρο της ΝΔ να αναλάβει αυτόν τον νευραλγικό τομέα σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές, τώρα σίγουρα θα ήταν υπουργός!!!!

    • ΤΝΤ avatar
      ΤΝΤ @ Free Mind 21/06/2012 12:26:53

      free mind
      12 ...και ούτε ένα τηλεφώνημα!!!
      Περαστικά!!!

  8. Free Mind avatar
    Free Mind 21/06/2012 09:50:50

    Για να γίνουν μαζικές απελάσεις και επαναπροωθήσεις Μανώλη... πρέπει να υπάρξει ΠΡΩΤΑ και μαζική καταγραφή των παράνομων οικονομικών μεταναστών!! Έχεις δει εσύ καμία κυβέρνηση να γνωρίζει τον ακριβή αριθμό και την προέλευση όλων αυτών των ανθρώπων??? Εχεις δει εσύ κανέναν επαρκή κρατικόφορέα να ασχολείται με την εξέταση περιπτώσεων πολιτικού ασύλου ανθρώπων που παράνομα έχουν εισέλθει στη χώρα αλλά προέρχονται από εμπόλεμες ζώνες (Αφγανιστάν- Κουρδιστάν) και χρήζουν ειδικής αντιμετώπισης???? Έχεις δει εσύ τόσα χρόνια επαρκή και έντονη παρουσία του Κράτους- τόσο αστυνόμευση όσο και υγειονομική καταγραφή- στις γειτονιές του κέντρου της Αθήνας, των Μεσογείων και της παραλιακής της Πάτρας όπου έχουν γκετοποιηθεί οι παράνομοι μετανάστες???? Τα εύκολα τα λόγια τα μεγάλα... άστα. Δεν τα παίρνει πια κανείς στα σοβαρά. Μην γίνουμε γραφικοί σαν αυτούς της Χρυσής Αυγής... ΈΛΕΟΣ!!!!

    • Danton avatar
      Danton @ Free Mind 21/06/2012 13:56:53

      Συμπληρωνω : για να γινουν απελασεις πρεπει να εχουν προηγηθει διακρατικες συμφωνιες, διαφορετικα θα μας τους ξαναστελνουν πισω (και θα πληρωνουμε διπλα εισητηρια aller-retour !) . Μεχρι στιγμης τετοιες διακρατικες συμφωνιες δεν υπαρχουν με τις περισσοτερες χωρες προελευσης των λαθρομεταναστων, αρα, εκτος απο την καταγραφη τους, πρεπει να λυθει κι αυτο το μειζον θεμα.

  9. maquis avatar
    maquis 21/06/2012 10:03:09

    Eπειδή περιθωρια ανοχής δεν υπάρχουν και η καλη μερα απ΄το πρωί φαίνεται, μονο απογοήτευση και θυμο προκαλουν τα ονοματα που ακούγονται - αν επαληθευτουν. Δεν ειναι δυνατον να μην υπάρχουν νεα και αξιόμαχα στελέχη στη ΝΔ για να αναλάβουν και να ανακυκλωνονται τα ρετάλια της βαρονίας και της παλαιοπολιτικής. Εκτος κι αν όντως δεν υπάρχουν. Οπότε να το πάρουμε απόφαση.

  10. firiki2010 avatar
    firiki2010 21/06/2012 10:03:32

    Mου φαίνεται ότι δεν γίνεται κατανοητό το .... αυτονόητο. Δεν έχουμε κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας! Μπορεί να μην μας αρέσει αλλά η κυβέρνηση είναι ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ. Αρα και οι πολιτικές που θα εφαρμοσθούν και οι επιλογές των προσώπων θα είναι ένα προϊόν συμβιβασμού των τριών. Κάτω απ΄ αυτές τις συνθήκες ούτε Εξεταστική μπορεί να γίνει ( σε παλιότερα σχόλια έχω υποστηρίξει ότι πολύ δύσκολα θα μορούσε να καταλήξει σε απόδοση ποινικών ευθυνών), ούτε κατάργηση του νόμου Ραγκούση, ούτε να εφαρμοσθεί το "πρόγαμμα Σαμαρά για την οικονομία". Οσο για το "παλιό εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ" είναι το μικρότερο πρόβλημα. Σκέψου να είχες να συνεργασθείς με το "βαθύ" !

    • noldor avatar
      noldor @ firiki2010 21/06/2012 11:13:11

      Έχεις απόλυτο δίκιο άλλωστε το “παλιό εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ” μόνο με το χρηματιστήριο ασχολήθηκε και κάτι Ολυμπιακούς αγώνες έκανε, έ και κάτι εξοπλισμούς. Ενώ το “βαθύ” έτρωγαν οι συνδικάλες αλλά έπαιρναν καμιά αύξηση και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι.

    • Nikitas avatar
      Nikitas @ firiki2010 21/06/2012 11:49:28

      "Κάτω απ΄ αυτές τις συνθήκες ούτε Εξεταστική μπορεί να γίνει ( σε παλιότερα σχόλια έχω υποστηρίξει ότι πολύ δύσκολα θα μορούσε να καταλήξει σε απόδοση ποινικών ευθυνών), ούτε κατάργηση του νόμου Ραγκούση, ούτε να εφαρμοσθεί το “πρόγαμμα Σαμαρά για την οικονομία”."

      Συμφωνώ ότι δε θα γίνουν τα παραπάνω αλλά τότε για ποιό λόγο έγιναν δύο εκλογές και χάθηκε πολύτιμος χρόνος και χρήμα; Ή έστω για ποιό λόγο έγιναν οι δεύτερες εκλογές ενώ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ είχαν ήδη τη βουλευτική πλειοψηφία από τις πρώτες;

      Επίσης, κυβέρνηση συνεργασίας δε σημαίνει ότι το μεγαλύτερο κόμμα του 30% και 129 εδρών να υποχωρεί σε όλες τις απαιτήσεις των μικρότερων όπως η ΔΗΜΑΡ του 6% και 17 εδρών. Επειδή τελικά ικανοποιείς μόνο το 6% του λαού κι όχι το 30% που επειδή θα απογοητευτεί με τα παραπάνω, από 30% θα γίνει ξανά πολύ μικρότερο.

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Nikitas 21/06/2012 13:02:49

        Γιατί να μην γίνει εξεταστική, τι πρόβλημα έχει το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου; Άλλωστε αυτοί που θα κατηγορηθούν είναι δύο πρόσωπα που βρίσκονται μακριά από τον Βενιζέλο, είδαμε που πήγαν και χώθηκαν οι Παπανδρεϊκοί και σε ποιό κόμμα ανήκουν σήμερα.
        Τα περί ασφάλειας του πολίτη και το μεταναστευτικό είναι επείγοντα και δεν μπορούν να μην αντιμετωπιστούν άμεσα.
        Συγνώμη, αν δεν κάνει το ένα δεν κάνει το άλλο , τι θα είναι αυτή η κυβέρνηση, διακοσμητική ή θα κοιτάει απλά τις ισορροπίες;
        Αυτή η κυβέρνηση πρέπει να είναι δυναμική και να δώσει πρακτικές - χειροπιαστές λύσεις στα φλέγοντα προβλήματα.
        Ίσα ίσα που είναι λαμπρή ευκαιρία να μπεί το μαχαίρι στο κόκαλο, να γίνουν όλες οι αλλαγές διαρθρωτικές, κόψιμο σπατάλης, σύγχρονη και αποτελεσματική διοίκηση, δίκαιο φορολογικό, που τόσα χρόνια απέφευγαν οι άτολμες κυβερνήσεις της Ελλάδας, μιας και θα έχει την στήριξη όλου του πολιτικού φάσματος από δεξιά - κέντρο - αριστερά.

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Απλή σκέψη 21/06/2012 15:26:31

          (H απάντηση αφορά τα τρία προηγηθέντα σχόλια)
          Κατ΄ αρχήν να ξεκαθαρίσω ότιν αναφέρομαι στα όσα με δεδομένες τις συγγκεκριμένες συνθήκες στα όσα ΜΠΟΡΟΥΝ και όχι στα όσα θα ήθελα και θα έπρεπε να γίνουν. Θα μπορούσαν να γίνουν αν το εκλογικό αποτέλεσμα ήταν διαφορετικό και ψήφοι της Κεντροπδεξιάς δεν πήγαιναν δεξιά και αριστερά.
          1 Το "παλιό εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ " κουβαλάει αμαρτίες (με μεγαλύτερη την ληστεία του Χρηματιστηρίου) αλλά από το "πουρο βαθύ ΠΑΣΟΚ" είναι πολύ προτιμότερο
          2 Η συνεργασία ΝΔ-ΠΑΣΟΚ -ΔΗΜΑΡ προέκυψε μετά τις δεύτερες εκλογές γιατί άλλο μια κυβέρνηση που έχει πίσω της το48% του εκλογικού σώματος και άλλο να έχει 38%.
          3 Οι υποχωρήσεις του 30% - δυσανάλογες με την εκλογική δύναμη των εταίρων - είναι το απαραίτητο τίμημα που χωρίς αυτό δεν μπορεί να γίνει κυβέρνηση. Γι αυτό και η προσωπική μου θέση- η πραγματικότητα την προσπερνά παγερά αδιάφορη- είναι υπέρ των ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΩΝ κυβερνήσεων.
          4 Ο κίνδυνος το 30% να μικρύνει επειδή θα διαψευσθούν οι ελπίδες του είναι υπαρκτός. Η λύση είναι να αντιληφθεί ότι για να δικαιωθούν οι ελπίδες του πρέπει το 30% να γίνει 40%.
          5 Το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου δεν έχει την πολυτέλεια να βάλει απέναντι του τον ΓΑΠ και την διετία του. Ηταν αναπόσπαστο τμήμα του και δεν μπορεί να αυτοπυροβοληθεί.
          6 Οντως η κυβέρνηση συνεργασίας από τη μια μεριά είναι ευκαιρία για να γίνουν διακομματικά 5 πράγματα που έπρεπε να είχαν γίνει εδώ και χρόνια από την άλλη όμως φοβάμαι ότι επειδή τέτοιες αλλαγές πάντα θίγουν ευρύτερες ομάδες, κάποιοι θα θελήσουν κάποια στιγμή να το παίξουν "καλοί" Και τέλος πάντων ας μην ξεχνάμε ότι σε κάποια θέματα πχ της λαθρομετανάστευσης υπάρχουν ριζικά διαφορετικές προσεγγίσεις.
          Τελειώνοντας: η χώρα χρειάζετα;ι μια αποφασιστική και χωρίς ενοχικά συμπλέγματα κυβέρνηση. Αυτή που έχουμε είναι σχεδόν ό,τι καλύτερο μπορούσε να προκύψει με βάση τα συγκεκριμένα εκλογικά αποτελέσματα.

  11. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 21/06/2012 10:17:35

    Ας ευχηθούμε στην κυβέρνηση και στον κ. Σαμαρά καλή επιτυχία και υπομονή, μέχρι να υπάρξουν εξελίξεις στην Ιταλία (http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2628.aspx). Εγώ τουλάχιστον τον είδα συναινετικό και ήπιο, οπότε είμαι αρκετά αισιόδοξος πως τελικά θα πετύχει στο υπερβολικά δύσκολο έργο του.

  12. α.α avatar
    α.α 21/06/2012 10:26:20

    Θα καταργηθεί τελικά ο λαθρονόμος Ραγκούση (;), γιατί γραφηκε ότι αντιδρά η ΔΗΜΑΡ. Οσο για τις μαζικές απελάσεις, Μανώλη Μ, σε πληροφορώ ότι με το νόμο 4055/2012 (άρθρο 23) και με διακομματική συναίνεση, καταργήθηκε πρόσφατα η δικαστική (και δραστική σε σχέση με τη διοικητική) απέλαση για τους καταδίκους σε πλημ/τα.

  13. Tινα avatar
    Tινα 21/06/2012 10:39:54

    Πριν από οτιδήποτε άλλο,να πω ότι με ξάφνιασε ευχάριστα η διάθεση του αντινιούζ απο χθες να παίρνει κριτική θέση απέναντι σε 'οποιον ασκεί εξουσία ανεξάρτητα απο τον αγώνα που έδωσε για το πρόσωπο του Σαμαρά.Συνεπέστατο με τις αρχές του.Παρακάτω τώρα.Κι εγώ θα ήθελα για υπουργό των οικονομικών ένα πρόσωπο που να σηματοδοτεί κάτι νέο,αυτό το νέο που πρεσβεύει ο Σαμαράς.Αν όμως θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές πρέπει να κάνουμε ιεράρχηση των προβλημάτων στη χώρα.Το θέμα της ρευστότητας στην αγορά είναι ασφυκτικό.Οσο οι τράπεζες είναι "στεγνές" χρήμα δεν θα δίνεται.Ο Ράπανος είναι μέρος του συστήματος,μιλάει τη γλώσσα τους,είναι ικανός.Και αν συνυπολογίσουμε ότι σε λίγο στην Ευρώπη θα ληφτούν γενναίες αποφάσεις στην αλλαγή χρηματοδότησης των ευρωπαικών τραπεζών καταλαβαίνουμε ότι στην παρούσα συγκυρία ο υπουργός οικονομικών επιβάλλεται να είναι γνώστης της κατάστασης εκ των έσω.Θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.

  14. Pikis avatar
    Pikis 21/06/2012 11:12:54

    Διαφωνώ με το κείμενο ως προς τις αποκρατικοποιήσεις.
    Γιατί να πουληθούν για ένα κομμάτι ψωμί επιχειρήσεις που έχουμε χρυσοπληρώσει; Δεν μπορούν να τις εξυγιάνουν; Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ διόριζαν τόσα χρόνια τους δικούς τους και ιδίως τους διοικητές τους. Ο ΟΣΕ μας έχει στοιχίσει ένα σωρό λεφτά για υποδομές (οι πιο πολλές ήταν άχρηστες). Γιατί πληρώσαμε; Ποιοι τα άρπαξαν;
    Θέλω να μάθω, αν ξέρει κάποιος, ποιες ΔΕΚΟ είναι για πώληση και γιατί. Να μας δώσουν λίστα με τους εκάστοτε διοικητές για να ξέρουμε ποιοι τις φούνταραν. Να μας εξηγήσουν πόσα δαπανήσαμε και τι όφελος πήραμε σαν πολίτες. Να μας κοινοποιήσουν πόσοι εργαζόμενοι τοποθετήθηκαν με ΑΣΕΠ και πόσοι από την πίσω πόρτα (η πλειοψηφία).

    Ένα άλλο μεγάλο θέμα είναι οι ΜΚΟ.
    Τι θα κάνει ο Σαμαράς με αυτές; Θα τις καταργήσει; Πολύ αμαρτωλή ιστορία με τα χρήματα μας. Δεν έχουμε για φάρμακα αλλά ο κάθε "σύλλογος φίλων της φλογέρας" επιδοτείται με απίστευτα ποσά.

  15. knight rider avatar
    knight rider 21/06/2012 12:06:29

    Μέγα λάθος η συγκυβέρνηση με ΜπενυΠΑΣΟΚ & ΣημιτοΔΗΜΑΡ. Επρεπε ο Σαμαράς να κατεβάσει κυβέρνηση & πρόγραμμα ΝΔ και να ζητήσει ψήφο ανοχής απο την Βουλή. Αυτό που έκανε είναι άφεση αμαρτιών των λήσταρχων του ΠΑΣΟΚ και αποτελεί νίκη της διαπλοκής αλλά και των Ευρωναζί. Σε περίπτωση αποτυχίας δε, θα χρεωθεί τα πάντα και θα έχει την τύχη του ντε λα Ρούα, ενώ την τυχόν επιτυχία θα καρπωθεί ο χοντροπόλντο που είναι η χρυσή εφεδρεία της διαπλοκής. Υ.Γ. Η εξεταστική για το πως φτάσαμε ως εδώ πότε ξεκινάει? γιατί δεν άκουσα τίποτα απο την Κυριακή το βράδυ.

  16. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 21/06/2012 12:19:25

    ΤΟ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΔΙΚΙΟ
    «Τη συγκυβέρνηση (σ.σ.: της ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ) τη θέλουν τριών ειδών συμφέροντα: Πρώτον, το ίδιο το ΠΑΣΟΚ. Δεύτερον, τη στηρίζουν όλα εκείνα τα συμφέροντα και οι συντεχνίες που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτε στην Ελλάδα και τρίτον την προτιμούν όσοι εντός και εκτός χώρας θέλουν την αυριανή κυβέρνηση αδύναμη και ελεγχόμενη».
    Αντώνης Σαμαράς, 7/4/2012
    *
    «Δεν θέλω να συγκυβερνήσω με το ΠΑΣΟΚ και δεν συμφέρει τον ελληνικό λαό να γίνει τέτοια συγκυβέρνηση, συμφέρει μόνο το ΠΑΣΟΚ για να πέσει στα μαλακά, συμφέρει τη διαπλοκή και τα εξωθεσμικά κέντρα».
    Αντώνης Σαμαράς, 3/5/2012
    *
    «Απέναντί μας λοιπόν έχουμε όχι ένα κεντροδεξιό μέτωπο, αλλά το μέτωπο της καθαρής και σκληρής δεξιάς, της "καραδεξιάς" (...). Μια συσπείρωση ακραίων στην πλειοψηφία τους στοιχείων, που επανέρχονται στην κοίτη τους στο όνομα μιας μικροπαραταξιακής επιδίωξης. Εχουμε απέναντί μας τον κ. Σαμαρά και το κόμμα του (...)».
    Ευάγγελος Βενιζέλος, 25/5/2012
    *
    «Δεν θα γίνουμε το αριστερό άλλοθι της προωθούμενης συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και ΝΔ».
    Φώτης Κουβέλης, 3/5/2012
    ***

  17. ΤΝΤ avatar
    ΤΝΤ 21/06/2012 12:36:35

    Άμεση απέλαση λαθρομεταναστών και κατάργηση του αντισυνταγματικού νόμου Ραγκούση.
    Το 6% δεν θα επιβάλλει την άποψή του.
    Αν δεν τους αρέσει ας φύγουν ή ας μην ψηφίσουν.

  18. ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ Ο ΚΑΦΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ avatar
    ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ Ο ΚΑΦΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ 21/06/2012 12:43:38

    Τα 3 κόμματα συμφώνησαν να μη γίνουν απολύσεις στο Δημόσιο !
    Συνέχεια με το ΜΗ ιδιωτικοποιήσεις .
    Ξεχάστε το μεταναστευτικό .
    ΚΑΙ ετοιμαστείτε για νέους φόρους στον ιδιωτικό τομέα !

    Τελικα Ο Συριζα ΕΙΝΑΙ Ο Κρυφός Μεγάλος Νικητής ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ .

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ Ο ΚΑΦΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ 21/06/2012 13:11:13

      Στο πρόγραμμα της ΝΔ δεν υπήρχαν απολύσεις.
      Υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων είναι και η ΔΗΜΑΡ.
      Στο σχέδιο προγραμματικής σύγκλεισης των κομμάτων δεν αναφέρονται νέοι φόροι, το αντίθετο.
      Κόψτε τα ψέμματα.

  19. η Dimi avatar
    η Dimi 21/06/2012 12:56:52

    Υπενθυμίζεται ότι τη Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012, το 39% του Εκλογικού Σώματος, δηλαδή, ± 3,400,000 Ελλήνων ψηφοφόρων, πανελλαδικά, ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΝ. ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ τις παραλίες αντί τις κάλπες. ΑΓΝΟΗΣΑΝ τη δραματική έκκληση του κ. Αντώνη Σαμαρά, τον Μάϊο 2012: «Δώστε μου τη Δύναμη ενός Εθνους! να σώσουμε τη πατρίδα.» Γι αυτό και οι ξένοι απορούν και χάνουν τα στοιχεία τους με τις αλλοπρόσαλλες κι αχαρακτήριστες συμπεριφορές (ορισμένων) Ελλήνων. π.χ.: στην ακριτική, ευαίσθητη Φλώρινα, η αποχή ανήλθε στο 62.25%!!! Εδώ, η επιστήμη σε απόγνωση, σηκώνει ψηλά τα χέρια.

    Για την οικονομία του χώρου και του χρόνου λοιπόν, γι’ αυτή τη κατά τη γνώμη μου, ταπεινωτική πολιτική σύζευξη με απαιτητικές μειοψηφίες φυλάρχων και γιά Ολα τα εφεξής αρνητικά παρελκόμενα, ΑΚΕΡΑΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΦΕΡΟΥΝ, ΟΣΟΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΔΕΝ ΑΣΚΗΣΑΝ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.

    Και επειδή, οι ανεύθυνες αυτές και εμφανέστατα ανώριμες για τη Δημοκρατία συμπεριφορές, τείνουν να πάρουν διαστάσεις επιδημίας, ο Εκλογικός Νόμος οφείλει να γίνει αυστηρός. Με όλες τις συνέπειες για τους αδικαιολόγητα απέχοντες της εκλογικής διαδικασίας, αυτή η αυστηρότητα συνεπάγεται.

    Οι αβασάνιστοι επικριτές παντός επιστητού, ας τολμήσουν να θέσουν εαυτόν, στη λαϊκή ετυμηγορία. Γιά να κρίνουμε το δικό τους πρόγραμμα εξόδου από τη κρίση. Γιά να ελέγξουμε αν αυτοί όντως έχουν τα εχέγγυα γιά να μας “σώσουν”.
    Ομως, όλοι αυτοί (Κυρίες και Κύριοι), ΔΕΝ έχουν απολύτως κανένα δικαίωμα, στο άρμα της δικής τους αδικαιολόγητης αποχής, να σύρουν συνειδητοποιημένους συνΕλληνες οι οποίοι και ψηφίσαμε και για το αύριο της πατρίδας αγωνιούμε.

    • noldor avatar
      noldor @ η Dimi 21/06/2012 13:34:34

      Αν είχε μείνει πιστός στην δήλωσή του ότι δεν συναινεί στο λάθος θα είχε πάρει επίσης ένα 5% από τον Καμμένο και 5% από την ΧΑ (που δεν θα είχαν φύγει ποτέ) και ένα άλλο 10% από τον υπόλοιπο αντιμνημονιακό χώρο και θα είχε 50%.

      Μα το ντέρμπι είναι στημένο
      και από πριν ξεπουλημένο
      και συ πνίγεσαι με διχρωμα κασκόλ
      Ελλάς, Ελλάς
      τι θα γίνει φίλε μου με μας;

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ noldor 21/06/2012 14:18:11

        Κι αν οι Έλληνες δεν το κάνανε σφεντόνα θα είχε πάρει 60%.

  20. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 21/06/2012 13:12:01

    Ξεκινάει τώρα η σύσκεψη ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ στο Μαξίμου, και μπαίνει μέσα με τη λιμουζίνα του ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ο αξιότιμος κύριος Ράπανος!

    Ηθελα να μαι ψύχραιμος σήμερα, αλλά αρχίζω κι εκνευρίζομαι.
    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ έχει ο κύριος Ράπανος στην επίσημη σύσκεψη των αρχηγών?
    ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ?

  21. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 21/06/2012 13:12:06

    @ Dimi
    ΜΗΝ ψάχνεις σε αυτούς που δεν πήγαν να ψηφίσουν ότι είναι ΝΔ.
    Αν με κάθε ψήφο έδινες και ένα iphone , ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ Η ΑΠΟΧΗ .

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ ΓΙΩΡΓΟΣ 21/06/2012 17:34:28

      @ ΓΙΩΡΓΟΣ
      Βεβαίως και δεν ψάχνω σε Ολους αυτούς που δεν πήγαν να ψηφίσουν ότι είναι ΝΔ. Δεν ονειροβατώ.
      Με το 39% Aποχή (το πρώτο κόμμα!), αγανακτώ.
      Και με του Νεοέλληνα τον μανδραγόρειο εφησυχασμό, σφόδρα ανησυχώ.

      «ΕΡΩΤΑΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΦΥΛΗ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΙΝ ΝΑ ΣΚΕΦΘΗ;
      ΕΡΩΤΑΣΘΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΕΠΙΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,
      ΕΧΕΤΕ ΟΡΕΞΙΝ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ;»

      «Ἑλληνική Φυλὴ ὁ μεγαλύτερος Ἐχθρός Σου εἶνε: Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.»
      «Ελληνική Φυλὴ εἶσαι ΑΝΗΘΙΚΟΣ: διότι θέλεις οἱ Φραγκικοὶ Στρατοὶ καὶ
      Στόλοι νὰ Σοῦ φυλᾶν τ᾿ ἀμπέλια ΣΟΥ.»
      «Ελληνική Φυλή, τι φωνάζεις; Mπήκαν κλέφτες στο μαντρί; Aν τολμάς, έμπα και διώξτους.»

      «Ο ἀρχαῖος Ἑλληνισμὸς ἔθιξε τὸ Θεῖον, πλάσας τὰς ΑΘΗΝΑΣ.»
      «Κατὰ τὴν ἐποχὴν λοιπὸν αὐτήν, ὡρίσαμεν καὶ ἐτελειώσαμεν ἐπίσης τὸν ΤΥΠΟΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ, διὰ τὸν Ἑαυτόν μας καὶ διὰ τὴν ἔκτοτε καὶ Μέλλουσαν Οἰκουμένην. Προορισμός του Ελληνος εις τον κόσμον αυτόν ήτο και είναι εις κάθε εποχήν, ΣΗΜΕΡΑ και ΑΥΡΙΟΝ: Ο Εξανθρωπισμός της Oικουμένης.»

      «Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.
      Ντροπή Σας νὰ συζητᾶτε μὲ τὸν Σκυλόφραγκο ἂν ἡ Μακεδονική Σας Γῆ εἶνε Δική Σας Γῆ. Καὶ νὰ τὸν πείσῃς, δὲν τὸν πείθεις τὸ Λῃστή. Ἢ μόνος του ἢ μὲ Σμπίρους βαλτοὺς θὰ προσπαθήσῃ νὰ Σᾶς πάρῃ κάθε Γῆ.
      Καὶ εἶνε ἀνήθικον καὶ ἄσκοπον καὶ τὸ νὰ Σᾶς δώσουν καὶ τὸ νὰ δεχθεῖτέ τι. Καὶ νὰ Σᾶς δώσουν, ἂν εἶσθε Σάπιοι, ὁ πρῶτος Δυνατὸς θὰ Σᾶς τὸ πάρῃ.»

      Περικλής Γιαννόπουλος: «Ο Πατέρας του Ελληνοκεντρισμού»(1871-1910)
      http://tinyurl.com/ccktxj2 (photo credit: ithaque.gr)
      «Εκκλησις προς το Πανελλήνιον Kοινόν» (1907) (αποσπάσματα) http://tinyurl.com/c8tpl4r (photo credit: typologos.com)

  22. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 21/06/2012 13:15:28

    @Ανδρέας
    κυβερνά το ΠΑΣΟΚ , του προχθές , του χθες , και του αύριο !

  23. o deksios avatar
    o deksios 21/06/2012 13:21:25

    το βασικο προβλημα ειναι το υπουργειο εσωτερικων που το παιρνει η δημαρ.. γιατι δειχνει οτι οχι μονο δεν θα λυθει, αλλα θα χειροτερεψει το θεμα με τους λαθρο..
    η νδ επρεπε να θεσει 2-3 θετο (λαθρο, εξεταστικη, ιδιωτικοποιησεις αμεσα).. αμα οι αλλοι διαφωνουσαν ας πηγαιναμε σε τριτες εκλογες...
    αμα η νδ δεν κανει τιποτα για τα παραπανω, σε 1 χρονο θα φυγουν απ' την κυβερνηση δημαρ και πασοκ, και τοτε, σε νεες εκλογες, τι θα πει η νδ? γιατι δεν εκανε αυτα που ειχαν εξαγγελθει?
    αμα πει δεν με αφησαν οι αλλι, θα τι πουνε, τοτε γιατι συνεργαστηκες μαζι τους?

    • οχι ρε avatar
      οχι ρε @ o deksios 21/06/2012 13:49:58

      δεν καταλαβαίνω τι τον χρειαζόταν τον κουβέλη ο Σαμαράς.πώς θα κυβερνηθεί ο τόπος?Να βγεί να μας πεί ο Αντώνης.Στόχος του ήταν να γίνει πρωθυπουργός ή να αλλάξει την χώρα?
      Να ξέρουμε τι ψηφίσαμε

  24. o deksios avatar
    o deksios 21/06/2012 13:26:26

    μην πουμε οτι η κατασταση με τους μισθους στις Δεκο εχει ξεφυγει.. δεν ειναι δυνατον ο καθηγητης να παιρνει 700 ευρω, και ο ελεγκτης εισιτηριων του οσε 5.000 ευρω...
    αμα η νδ κανει πισω και στο θεμα των ΔΕΚΟ (ιδιωτικοποιησεις ή απολυσεις-αποσπασεις-ή αμεσες μειωσεις μισθων) το εχασε το παιχνιδι..
    η νδ πρεπει να φερει αμεσα στο υπουργικο συμβουλιο 3 θεματα (λαθρο-εξεταστικη-δεκο).. αμα πασοκ-δημαρ θεσουν θεμα αποσυρσης απ' την κυβερνηση, εκλογες τον σεπτεμβριο ή εστω δημοψιφισμα, να αποφασισει ο λαος..

    • οχι ρε avatar
      οχι ρε @ o deksios 21/06/2012 13:48:17

      πές τα ρε φίλε με 740 ευρώ ζούμε..μας κόψανε τα μισά λεφτά και έχεις υπαλλήλους των ΔΕΚΟ να παίρνουν δυόμιση φορές παραπάνω λες και έχουν βγάλει το γεηλ!
      ή να μπουνε όλοι στον ενιαίο ή κανένας...
      κορόιδα είμαστε να ζούμε σαν παρίες?στην τελική εμείς διοριστήκαμε με ΑΣΕΠ,αυτοί πώς μπήκανε?

      • Simon Bolivar avatar
        Simon Bolivar @ οχι ρε 21/06/2012 21:04:31

        και με NΔ

  25. οχι ρε avatar
    οχι ρε 21/06/2012 13:45:59

    Aμα ισχύουν όλα αυτά είμαι βαθια απογοητευμένος
    εμείς Σαμαρά ψηφίσαμε,όχι Σημίτη!

    Επίσης Σαμαράς,Βενιζέλος να βγούνε απο το πλούσιο καβούκι τους ο κόσμος στενάζει απο την λαθρομετάναστευση,δεν είναι παίξε γέλασε το ζήτημα.Και αν δεν έχουν το θάρρος να πάρουν μια απόφαση ,καλά το είπε ο φάηλος,να κάνουν δημοψήφισμα...
    είναι ντροπή να τίθεται θέμα για τα αυτονόητα.ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ χρειάζεται
    Σαμαρά ψηφίσαμε,ούτε τσίπρα ,ούτε κουβέλη
    Τον ψηφίσαμε για 5 πράγματα
    Οι πολιτικοί αντίπαλοι του Σαμαρά παρακαλάνε να πατήσει την μπανανόφλουδα γι ανα εκτοξευτεί η ΧΑ με τους γορίλες της και να καταβαραθρωθει η ΝΔ.Ξύπνα Αντώνη!!το θέμα καίει!

  26. michel platini avatar
    michel platini 21/06/2012 14:04:10

    ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΦΙΛΕ ΑΝΔΡΕΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΝΕΩΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΟΛΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ(ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ).ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ .ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ "ΚΑΔΡΟ"ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟ ΑΝ.ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ "ΣΥΡΕΙ" ΣΤΟ ΓΑ'Ι'ΤΑΝΑΚΙ ΤΟΝ ΣΚΛΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑ'Ι'ΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΧΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΧΕ ΑΠΟΡΙΨΕΙ .ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΟΜΩΣ Η ΡΟΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΤΟΝ ΠΡΟΛΛΑΒΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ "ΕΚΤΡΩΜΑΤΟΣ" ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΔΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΙΣΟΡΡΟΠΟΙΑΣ.ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΤΟ ΕΞΗΣ "ΜΗΝ ΑΠΟΛΗΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΝ" ......

  27. andreas avatar
    andreas 21/06/2012 14:14:04

    META ΤΟΥΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΥΣ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΓΥΡΙΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΣΗΜΙΤΙΟ ΕΠΟΧΗ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΖΑΠΕΙΑ Ε ΡΕ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

  28. Ιξίων avatar
    Ιξίων 21/06/2012 14:29:32

    Για να τονίσω την αντίθεσή μου, για την επιλογή
    του Οικονομίας θα συνοψίσω όλα μου τα επιχειρήματα
    στο : Καλά Κρασιά. Να ζήσουμε να μας θυμόμαστε.
    Άραγε δεν μπορούσε να το αναλάβει ο ίδιος ο Σαμαράς
    για να δείξει πως εδώ είμαι εγώ ,και είμαι μπροστάρης ;
    Δεν μπορούσε να αναλάβει ο Σταϊκούρας που έτρεχε τόσο καιρό ;
    Δεν υπήρχε κανείς άλλος στη Συγγρού ;
    Έψαξαν ;
    Τι επιλογή είναι αυτή , και μάλιστα σε μιά εποχή όπου όλα μονά
    ζυγά δίνονται στις τράπεζες ;
    Και για να τελειώνω, τι να το κάνω το βιογραφικό ;
    Δύο πράγματα μετράνε : Παρελθόν από τη μία και από την άλλη
    το μήνυμα που δίνεις.... Το ρημάδι το μήνυμα Αντώνη...

  29. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 21/06/2012 14:37:08

    Πολύ γουστάρω που ο Τράγκας λιβανίζει πλέον τον Αντώνη. Διαβάστε τι μεταξύ άλλων είπε σήμερα:

    Χθες ο Αντώνης πραγματοποίησε το όνειρο της ζωής του και συγκινημένος ορκίστηκε μόνος του ενώπιον του Παπούλια.
    Θα πάνε 3-4 πολύ κολλητοί μαζί με τον Αντώνη στο Μαξίμου. Μιλάμε για κολλητάρια μεγάλα, που τον βοήθησαν στην περίοδο της απομόνωσης αλλά και κατά την επιστροφή στου στα πολιτικά πράγματα της χώρας. Πρώτος και καλύτερος πάει μαζί του ο Κ. Μπούρας. Αναλαμβάνει τη διεύθυνση του γραφείου του πρωθυπουργού. Ένας άνθρωπος ειδικών αποστολών. Αφανής εργάτης δίπλα στον Αντώνη. Ακόμα μαζί του ένας φίλος από το παρελθόν, Δ. Σταμάτης. Ο φίλος μου από παλιά και κολλητός του Αντώνη, ο Χρ. Λαζαρίδης. Επίσης, σύμφωνα με όσα λένε τα κανάλια, ένας καλός οικονομολόγος, ο κος Μουρμούρας, πηγαίνει σύμβουλος του Αντώνη στο Μαξίμου.
    Η οικογένεια Μητσοτάκη θα έχει τον Κυριάκο της μέσα στην κυβέρνηση. Η Ντόρα δεν εκλήθη, δεν την θέλει, το λέει το περιβάλλον της και διατηρείται ως εφεδρεία. Θα ήθελε να πάει στο εξωτερικό αλλά νάκα.
    Αρχίσαμε τα θαψίματα του Σαμαρά από ξένες εφημερίδες. Υπάρχει ένα μεγάλο θάψιμο από το NY Times.
    Στο Μέγαρο Μαξίμου πάει η ομάδα άμεσης κρούσης και μεγάλης δύναμης.

  30. mavrotsoukalos avatar
    mavrotsoukalos 21/06/2012 14:37:09

    πως αισθάνεστε που κυβερνάει η αριστερά???Μάλιστα ψηφίσατε για να μην έρθει ο σύριζα!!!Απίστευτο ότι το 6% βάζει τέτοιους όρους (μετανάστες-νόμος ραγκούση, βορίδη-τζαβαρα-άδωνι κλπ) και το 30% τους δέχεται όλους!!!Τελικά η αριστερά ποτέ δεν πεθαίνει. Ο "πατριωτης" δεν είχε πει για ασυμβίβαστο βουλευτή-υπουργού???Α, η Χ.Α. πάει για διπλάσιο, γιατί είναι η μοναδική πατριωτική παράταξη που ασχολείται με τους μετανάστες

    • Allie avatar
      Allie @ mavrotsoukalos 21/06/2012 15:40:30

      Συμφωνώ απολύτως. Κι εμένα μου φαίνεται αδιανόητο που η ΔΗΜΑΡ θέτει προϋποθέσεις(και τι προϋποθέσεις ε;) και οι υπόλοιποι τις δέχονται.
      Το μεταναστευτικό επ'ουδενί δεν έπρεπε να καθορίζεται από την αριστερά.
      Αντί να προστατεύσουμε τη χώρα μας από τους λαθραίους, ενστερνιζόμαστε λανθασμένες και εθνομηδενιστικές πολιτικές κομμάτων της αριστεράς, όπως της ΔΗΜΑΡ.
      Συν τοις άλλοις, μεγάλο λάθος κατ' εμέ η μη χρησιμοποίηση των Βορίδη - Γεωργιάδη σε υπουργεία μόνο και μόνο επειδή επέμεινε ο Κουβέλης. Ειδικά ο Βορίδης είναι απαραίτητος και έκανε πολύ καλή δουλειά αυτό το λίγο χρονικό διάστημα που εργάστηκε ως υπουργός.

  31. ΤΝΤ avatar
    ΤΝΤ 21/06/2012 14:53:32

    Κατα τ άλλα ψηφίσαμε δεξιά για να μην έρθει η αριστερά και μας φορέσει τους λάθρους..

  32. Mastoras avatar
    Mastoras 21/06/2012 15:24:07

    Καλά.. μας δουλεύουν, πάλι δακρυγόνα θα τρώμε.. έτσι όπως πάει,, στις επόμενες εκλογές μέχρι και οι πέτρες θα ψηφίσουν Χρυσή Αυγή

  33. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/06/2012 15:26:47

    Με τον Τζαβάρα στο Δημόσιας Τάξης τί ζόρι τραβούσαν τα αριστερά ροζ ξεπλύματα των Συνωστισμένων;
    Εν πάση περιπτώσει, και ο Δένδιας καλός είναι, θυμάμαι ότι επί Δένδια πέρασε ο νόμος για τις κουκούλες που έλεγε τότε ο Χρυσοχοϊδης ότι είναι γελοίος ως νόμος (αλλά δεν τον άλλαξε!).
    Πάντως, να το ξέρετε, η Αριστερά, αν της δώσεις το δάχτυλο, σου παίρνει το χέρι. Ο μόνος που της έβαλε "πάγο" στο παρελθόν (και κυριολεκτικά πάγο, σε κοκτέιλ ρετσινόλαδο, χαχα) ήταν ο Μανιαδάκης, ο πλέον πετυχημένος Υπουργός Δημόσιας Τάξης στα χρονικά.
    (Φαήλο, και ο Μανιαδάκης Αρβανίτης ήταν, από το Σοφικό Κορινθίας. Τυχαίο; Δεν νομίζω...).

  34. ιωαννης γραψας avatar
    ιωαννης γραψας 21/06/2012 15:38:26

    καλά αληθεύει αυτό που γράφεται παντού !!!!!!ΖΗΤΗΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ και η ΝΔ το δέχθηκε αμέσως ????αν έχει γίνει αυτό τότε αποτελεί εσχάτη προδοσία ενός ολόκληρου λαού αφού και οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ ήθελαν να πληρώσουν οι ένοχοι...δηλαδή οι ψηφοφόροι των 2 μεγαλύτερων κομμάτων ζήταγαν να ζητηθούν ευθύνες και το 12% πέτυχε το ακατόρθωτο ????ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΦΑΓΕ !!!!αναμένω απάντηση και θέση....οχι ευχολογια και θα δουμε και άλλα φαιδρά...ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ !!!!!αλλιώς τελειώσατε !!!!!!!

    • Factorx avatar
      Factorx @ ιωαννης γραψας 21/06/2012 15:54:05

      Σιγά μην σκίσεις κανένα καλσόν. Και αν θες να μάθεις εμείς το βγάλαμε το θέμα . οπότε πήγαινε και ρώτα αλλού

  35. Πέτρος avatar
    Πέτρος 21/06/2012 16:05:51

    Eίναι η 1η πρώτη φορά που γράφω στον χώρο. Έχω κάνει σκληρότατη κριτική στον Αντώνη Σαμαρά, για αρκετούς λόγους. Πλέον, θα περιμένω...Η χώρα βρίσκεται σε οριακό σημείο, εαν δεν το έχει ξεπεράσει...
    Δεν ξέρω πως και απο που θα προέλθει μια σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη, ποια παραγωγική βάση θα μείνει όρθια ώστε να εκμεταλλευτεί την δημιουργηθείσα ανταγωνιστικότητα της χώρας..αυτην την φόρα,δεν θέλω να επεκταθώ σε οικονομική ανάλυση..Εύχομαι μόνο
    1) να γίνει αγώνας να τηρηθούν κάποια απο τα 18 σημεία της ΝΔ που αφορούν αυτούς που αδίκως έχουν νιώσει την καταιγίδα της προσαρμογής - πρέπει να παταχθεί όπως και δήποτε η τεράστια φοροδιαφυγή στην χώρα, να περιοριστεί η παρα οικονομία, να δοθεί μια επικάλυψη ηθικής νομιμοποίησης στο πρόγραμμα
    2) να διερευνηθούν όλα τα γεγονότα που μεσολάβησαν απο τον Οκτώβριο του 2009 μέχρι τα τέλη του Απριλίου του 2010, όπου τα cds έφτασαν στον Θεό και ο ανεκδιήγητος Γ.Παπανδρέου ανακοίνωνε την προσφυγή στον μηχανισμό στήριξης.
    Έχει τεράστιες δυσκολίες το έργο σου Αντώνη Σαμαρά. Φρόντισε να κυβερνήσεις με την μέγιστη δυνατή κοινωνική δικαιοσύνη και να αποδώσεις τις όποιες ευθύνες αναλογούν σε τυχόν αρμόδιους εκείνου του γκρίζου διαστήματος. Εαν δεν το πράξεις, θα μπείς οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.