#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/08/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Που και πότε θα σκάσει η οργή του κόσμου;



Οργή. Είναι μια λέξη που έχουμε ξεχάσει εδώ στην Ελλάδα η οποία ωστόσο είναι παντού. Υποβόσκουσα, αλλά σίγουρα υπάρχει. Μέσα σε τρία χρόνια η χώρα έχασε πάνω από το 25% του ΑΕΠ της και η ανεργία είναι κοντά στο 30%.

Η ύφεση είναι δραματική και καμιά χώρα στον κόσμο δεν έχει ζήσει σε τέτοια κατάσταση επί 7 συναπτά χρόνια. Ακόμη και τα όποια σημάδια ανάκαμψης, θα πρέπει να περάσει αρκετός καιρός για να γίνουν σπίθα ελπίδας. Κι όμως, ο κόσμος υπομένει στωικά και αποδέχεται το δηλητήριο, το πρόγραμμα που η Μέρκελ μόλις χθες είπε ότι είναι επιτυχημένο και είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένη.

Ως πότε, όμως, θα υπομένει ο κόσμος; Μέχρι ποιου σημείου είναι δυνατόν να αντέχει ένα τέτοιο δράμα η Ελλάδα; Είναι ένα ερώτημα που κάνουν όλο και περισσότεροι Έλληνες αλλά και οι πολιτικοί οι οποίοι αναλύουν διαφορετικά την κατάσταση. Για παράδειγμα, ο ΣΥΡΙΖΑ θα ήθελε μια κοινωνική έκρηξη, να δημιουργηθεί ένα μπάχαλο, να πέσει η κυβέρνηση αλλά μετά… σκοτάδι. Καμιά εναλλακτική λύση, κανένα πρόγραμμα, καμιά πρόταση.

Το ΚΚΕ θα ήθελε να γίνει… κομμουνιστική επανάσταση έτσι ώστε να μπορέσει με ηρεμία να… κρατικοποιήσει τον 902.

Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ που είναι στην κυβέρνηση ερμηνεύουν την ηρεμία του κόσμου ως υπομονή και τονίζουν με κάθε τρόπο ότι η κοινωνική έκρηξη θα διαλύσει τη χώρα. Είναι κι αυτή μια άποψη και θα κριθεί στο μέλλον.

Όμως, είναι αφύσικο να μην υπάρχει οργή. Υπάρχει και είναι παντού. Η υπόθεση του 19χρονου Θανάση Καναούτη είναι ενδεικτική. Είτε γιατί κάποια κόμματα «πολιτικοποίησαν» για κομματικούς λόγους ένα δυστύχημα είτε γιατί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρέσκονται σε προβοκάτσιες, η ουσία είναι ότι παραλίγο να ανάψει φωτιά. Αν δεν ήταν κατακαλόκαιρο, αν δεν ήταν 15αύγουστος και ήταν φθινόπωρο, κανείς δεν θα απορούσε για τις διαστάσεις που θα έπαιρνε η έκρηξη. Σκεφτείτε μόνο να ήταν Οκτώβριος, έχει έρθει ο κόσμος από τις… όποιες διακοπές του χαλαρός, του ζητάει η εφορία της «Παναγιάς τα μάτια», δεν έχει να πληρώσει και ξαφνικά ένα δυστύχημα με θύμα ένα παιδί σκάει στην επικαιρότητα, μεγαλοποιείται, το παιδί γίνεται θύμα του Μνημονίου και ούτω κάθε εξής. Θα είχε καεί η Αθήνα.

Διάβασα ένα σύνθημα σε τοίχο χθες που έλεγε: «Ο Αλέξης σκοτώθηκε από μπάτσο, ο Θανάσης σκοτώθηκε από ελεγκτή». Αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, τι θα γινόταν μια άλλη χρονική στιγμή.

Το αυτονόητο: Μια ομάδα, ακόμη και αγανακτισμένων ή πονεμένων συγγενών, σταματάει ένα λεωφορείο, το διαλύει, κινδυνεύουν επιβάτες, ο οδηγός απειλείται με λιντσάρισμα και χαρακτηρίζεται δολοφόνος. Θέλει πολύ από το να ξεφύγει η κατάσταση;

Η οργή είναι παντού στην κοινωνία η οποία έχει φτάσει στα όριά της. Και είναι φυσιολογικό. Αν ο κόσμος δεν βρει τρόπο να εκτονωθεί έχει δύο επιλογές:  Ή να διαλύσει τη χώρα στην πρώτη διαδήλωση ή να μετατρέψει την οργή του σε υπομονή μέχρι τις εκλογές. Και τότε όλοι καταλαβαίνουμε τι θα συμβεί. Στροφή στα άκρα και κυρίως στα δήθεν αντισυστημικά κόμματα, επομένως στη Χρυσή Αυγή. Ποσώς ενδιαφέρει τον πολίτη που καθόταν στην παραλία κι έπινε τον καφέ του και είδε ένα παιδί να σκοτώνεται, να διερευνήσει ποιος φταίει κι αν ήταν δυστύχημα. Θα εξοργιστεί με το σύστημα, με την κυβέρνηση, με τον υπουργό, με τους πολιτικούς και θα στραφεί αλλού. Ουδόλως τον ενδιαφέρει αν πέντε – δέκα στελέχη της Χρυσής Αυγής είναι αποβράσματα, άνθρωποι της νύχτας, πολέμιοι του χριστιανισμού, δωδεκαθεϊστές και στην τελική σκουπίδια του νεοναζισμού. Η οργή δεν έχει μάτια και αυτιά, ούτε και κρίση την ώρα της κάλπης. Και δυστυχώς τα λεγόμενα κόμματα του συνταγματικού τόξου δεν αντιλαμβάνονται ότι η φωτιά σιγοκαίει και θα τους κάψει, αρχής γενομένης από τις ευρωεκλογές.

Η παρούσα κυβέρνηση πρέπει να κάνει κάτι άμεσα αν δε θέλει να χάσει το παιχνίδι και να βάλει τη χώρα σε πολιτικές περιπέτειες, είτε με τον ΣΥΡΙΖΑ είτε με τη Χρυσή Αυγή. Το έχουμε ξαναπεί. Πρέπει να δώσει ελπίδα στον κόσμο, διέξοδο, ανάσες πριν πνιγεί στα «σκουπίδια» της Μέρκελ που τα θεωρεί μάλιστα και επιτυχία.

Ουσιαστικά η κυβέρνηση έχει το πολύ έξι μήνες διορία για να αντιστρέψει το παιχνίδι και να καταλαγιάσει την οργή. Ουσιαστικά το πολιτικό σύστημα έχει λίγο χρόνο για να σταματήσει τον κατήφορο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 18/08/2013 08:33:33

    Μήπως θα θέλατε να μας δώσετε και τον ορισμό της ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ?

    • Zame avatar
      Zame @ Agrofylakas 18/08/2013 13:32:08

      χαχαχαααααα...!
      τι γράφει το πανό στην φωτο.. ?
      & απο τις στάχτες του ξαναγεννιέται..?

      & για αυτό το " φρούτο" κάποιοι φροντίζουν για την ανάπτυξη του.
      τώρα αν αυτό ώριμο .. πέσει σε λάθος στόμα..
      ο συμμοριτοπόλεμος (όπως πήρε κάπου το μάτι μου )
      ισως να μοιάζει με παιδική χαρά

      • anideos avatar
        anideos @ Zame 18/08/2013 16:08:54

        Πραγματι παιδικη χαρα.
        Αν δεις και τα παιδακια μπροστα απ' το πανο με τις μασκες...

    • kapoios avatar
      kapoios @ Agrofylakas 18/08/2013 15:32:28

      Ο ορισμός της προβοκάτσιας είναι η διαρροή της πρόβλεψης της ΕΥΠ για ταραχές από λαθρομετανάστες - αν μας τρομάξει και δεν γίνει τίποτα, χαρά της κυβέρνησης. Αν κάπου αρχίσουν να ξεφεύγουν τα πράγματα, θα ξαμοληθούν μερικές χιλιάδες μπαϊλντισμένοι "φιλοξενούμενοι" να σφίξουν οι έδρες.

  2. X.A avatar
    X.A 18/08/2013 08:43:22

    Το αν ο Σύριζα οραματίζεται την ώρα που το φρούτο θα βαρύνει στο κλαδί και θα πέσει στο στόμα του ώστε άκοπα να το απολαύσει, είναι μεν αφελές, επιπόλαιο κι ανεύθυνο ως ζητούμενο, αλλά ο εφησυχασμός και η βολική αυτοπαρηγορητική ερμηνεία της κυβέρνησης, πως τάχα ο κόσμος είναι....ήρεμος και ...υπομονετικός γιατί πιστεύει, ελπίζει και ανέχεται, είναι μάλλον ακόμη μία πρόχειρη και αυτοκαταστροφική ερμηνεία της πραγματικότητας, με δραματικές συνέπειες για όλους. Έξι μήνες ακόμη διορία; Γιατί; Πολλοί ακούγονται! Δεν μας περισσεύει χρόνος πια. Εντός του 2013 οφείλει να ξεκαθαρίσει απολύτως το τοπίο και να χαραχτεί νέα ρότα...

    • GO avatar
      GO @ X.A 18/08/2013 08:46:56

      Αν και Χ.Α, καλά τα λέτε.

      • X.A avatar
        X.A @ GO 18/08/2013 10:46:24

        X.A είναι τα αρχικά μου και δεν τα εκχωρώ στους παρανόικ :-)

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/08/2013 08:57:39

    Aκριβως υπαρχει οργη αλλά και ησυχια γιατι ο κοσμος ξερει οτι δεν μπορει να επηρεασει τα γεγονοτα.Αποδεικνυεται οτι μονο ενας εξωτερικος παραγοντας - η Μερκελ - μπορει να αλλαξει καταστασεις στην Ελλαδα ακριβως γιατι δεν ενδιαφερεται και δεν επηρεαζεται απο τις αντιδρασεις.Αυτο φυσικα σημαινει οτι η ελληνικη κοινωνια δεν εχει ικανοτητα αυτοκυβερνησης και ελεγχου του εαυτου της.Με πολυ μικροτερα μετρα αλλά με διαρκεια για σειρα ετων δεν θα ειχε φθασει στο σημειο αυτο.Αλλά όποτε στο παρελθον εγινε προσπαθεια αποτυχαινε γιατι ειναι μαγκες οι Ελληνες,του Ελληνος ο τραχηλος ζυγον δεν υπομενει και άλλα γελοια.Τωρα;Τωρα ξερεις οτι και να καψεις την Αθηνα,τη δικη σου πολυ καις και οχι το Μοναχο.Αν δεν σ αρεσει μην παιρνεις τα δανεια.
    Στην Ελλαδα η πολιτικη αντικατασταθηκε απο το συνδικαλισμο οπως σε ολες τις χωρες που δεν εχουν ικανοτητα αυτοκυβερνησης.Η μονη πολιτικη που γινεται πια αντιληπτη ειναι η συνδικαλιστικη οπου ακομη και η τοπικη κυβερνηση ειναι ενα συνδικατο που διαπραγματευεται με τους "κακους",τα "αφεντικα" που ειναι καποιοι εξω απο τη χωρα και τα ακουει απο τους πιο "μαχητικους" συνδικαλιστες οτι δεν διαπραγματευεται καλά ,οτι ειναι πουλημενη κτλ.
    Η μονη αυτοδυναμη πολιτικη ειναι αυτη που μετα το δεν πληρωνω λεει και δεν ζηταω.

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ ψυχραιμια 18/08/2013 15:28:29

      Όταν θα γίνει όμως το ξέσπασμα της οργής θα γράφεις επίμονα ότι ήταν κομμουνιστική συνωμοσία ανατροπής του καθεστώτος όπως το 2008.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ψυχραιμια 19/08/2013 17:52:21

      Οχι δεν υπαρχει σχεδιο αποσταθεροποιησης της Ελλάδας
      οσα εγιναν και οσα θα γινουν όλα τυχαία

  4. Αριστομένης avatar
    Αριστομένης 18/08/2013 09:13:14

    Aυτό το άρθρο είναι μία ακόμη απο τις αυτοκαταστροφικές γκρίνιες για μη εκπληρούμενες προφητείες. Την περιγραφή της κατάστασης την γνωρίζουμε όπως γνωρίζουμε ότι η οργή και η βία φέρνει περισσότερη βία και ολοκληρωτικά καθεστώτα (Χίτλερ, Στάλιν) όπου όλοι θα είμαστε δούλοι για ένα πιάτο ρύζι.
    Όσον αφορά το επεισόδιο με τον νεαρό λαθρεπιβάτη στο λεωφορείο, είμαστε κράτος με νόμους και πρέπει να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι (οι πόρτες δεν ανοίγουν μόνες τους) και να μάθουν όλοι για τα όρια αρμοδιοτήτων των ελεγκτών (ας μαζέψουμε επιτέλους τους επι πληρωμή κεφαλοκυνηγούς και ας βάλουμε μπάρες στα λεωφορεία και το μετρό).
    Ας έχουμε υπομονή με τον νέο γεωστρατηγικό σχεδιασμό στην περιοχή (Ελλάδα, Κύπρος, Ισραήλ), την σταθερότητα, το πρωτογενές πλεόνασμα και τη εξωστρέφεια των επιχειρήσεών μας θα έχουμε ένα καλύτερο μέλλον.
    Ας δουλέψουμε όλοι να κάνουμε την χώρα μας και τον εαυτόν μας καλύτερους.
    Να γίνουμε πιό ανατγωνιστικοί, πιό ποιοτικοί στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Να εξηγήσουμε στον λαό καταγγέλλοντας τους δημαγωγούς ότι η ΕΕ χωρίς σύνορα είναι μιά μεγάλη ευκαιρία για μάς να εξάγουμε σε μια μεγάλη αγορά τα προϊόντα μας και τον τουρισμό μας. Να καταδικάσουμε την οκνηρία, τον μηδενισμό και τον φραπέ που πίνουμε με τις ώρες.
    Ναί είναι μικροί οι μισθοί αλλά είναι καλύτερα απο το τίποτα ή απο την υπόσχεση διορισμού στο δημόσιο!!
    Όποιος θέλει να εργαστεί μπορεί, η εργασία δεν είναι ντροπή (πολλοί έχουν μαθει να υποτιμούν την χειρωνακτική εργασία). Την διάθεση εργασιών και το είδος τους ρυθμίζει η αγορά εργασίας και οχι το κράτος!! Επομένως με σταθερότητα, χαμηλή φορολογία (με νέους εφοριακούς και αυτόματους ελέγχους), σκληρή εργασία και αγάπη για αυτό που κάνουμε, θα μπορέσουμε όχι μόνο να βγούμε απο την κρίση αλλά να ευημερήσουμε

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Αριστομένης 18/08/2013 09:43:42

      Αγαπητέ Αριστομένη,
      Το κείμενο σου εκφράζει όλους όσους βλέπουν την ουσία των πραγμάτων, χωρίς υπεκφυγές και θεολογικές αναγωγές.
      Είναι αυτοί που πραγματικά αντιστέκονται στην κατάρρευση και την εθνική σήψη. Γιατί η μόνη αντίσταση είναι οι πράξεις που παράγουν υπεραξία, πλούτο.
      Δυαστυχώς, στη χώρα μας αντίσταση θεωρείται η λεκτική κενολογία των δικολάβων.

    • Κραντωρ avatar
      Κραντωρ @ Αριστομένης 18/08/2013 12:40:12

      Στην Ε.Ε πρώην ΕΟΚ είμεθα μέλη 33 συναπτά έτη. Αποτέλεσμα αποβιομηχάνησις και εισαγωγή προϊόντων στα οποία πριν εκαλύπταμε τις ανάγκες μας και παραλλήλως προβαίναμε σε εξαγωγές. Στον πρωτογενή τομέα από αυτάρκεις στα δημητριακά και σε άλλα βασικά είδη, κατέστημεν σε εισαγωγείς σε όσπρια (!), σκόρδα, κρόμμυα και λεμόνια...
      Ο τουρισμός που μας ενδιαφέρει δεν είναι ο εξαγόμενος αλλά ο εισαγόμενος και δεν έχει σχέση με την συμμετοχή μας στην Ε.Ε.
      Σε ποιο γεωπολιτικό σχεδιασμό αναφέρεσε; Ο φανατικός μωαμεθανός Ερντογάν αδρανοποίησε προσωρινώς την άτυπη αλλά ισχυρά συμμαχία Τουρκίας- Ισραήλ εναντίον του Έθνους μας.

      • cp avatar
        cp @ Κραντωρ 18/08/2013 14:16:04

        +1000000

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Αριστομένης 18/08/2013 15:02:17

      Ετσι ακριβως !Οποιος εχει ματια βλεπει και οποιος εχει κοινο νου λογιζεται !Στην χωρα της ουτοπιας και της παρασιτολαμογιας φυονται φρουτα τυπου συριζα για λιπανση της φρουδων ελπιδων ταχαμου μισθου χωρις εργασια ,δουλειας χωρις επενδυσεις ,καταπολεμηση της εγκληματικοτητας με αφοπλισμενη αστυνομια ,αναρχοκρατουμενης δημοσιας διοικησης ,δανεια για καταναλωση ,καθε χωριο και ΤΕΙ ...και τα μυαλα στα καγκελα !

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αριστομένης 18/08/2013 18:31:45

      Συμφωνώ μαζί σου, αλλά αυτά που γράφεις απαιτούν μία αλλαγή κουλτούρας. Απαιτούν την εμπέδωση μιας στοιχειώδους πειθαρχίας και στοιχειώδους σεβασμούς σε θεσμούς και πρόσωπα. Βλέπεις κάτι τέτοιο στην Ελλάδα σήμερα; Βλέπεις να μαθαίνει κανείς στα παιδιά του να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους; Κακομαθημένοι απαίδευτοι γονείς μεγαλώνουν κακομαθημένα απαίδευτα παιδιά. Σε βόρεια και νότια και δυτικά προάστια, στην Αθήνα και στην επαρχία. Οι εξαιρέσεις υπαρκτές, αλλά λίγες. Τα 19χρονα βαφτίζονται 18χρονα, κατόπιν βαφτίζονται "παιδιά", ίσως και ανήλικα (όπως οι Πακιστανοί εγκληματίες...). Μέχρι πρότινος έβρισκαν δουλειά σε άνεργο ανειδίκευτο 20χρονο και η μαμά του έλεγε "σιγά μην πάει το παιδί μου να δουλέψει με τόσα λίγα λεφτά, καλύτερα να του τα δίνω εγώ και να κάθεται"...
      Μου έλεγε τις προάλλες ομογενής από τη Μεσσηνία, από νεαρή κοπέλα εγκατεστημένη στον Καναδά, ότι, σε επίσκεψη πριν από κάποια χρόνια στη γενέτειρά της είχε ρωτήσει τον ξάδελφό της γιατί η κόρη του (που καθόταν) δεν πάει να δουλέψει πωλήτρια μέχρι να βρει μια πιο σταθερή δουλειά, σύμφωνα με το πτυχίο της. "Η Λίτσα θα πάει να δουλέψει πωλήτρια; Είσαι μετ τα καλά σου;", ήταν η απάντηση. Η Λίτσα δεν δούλεψε πωλήτρια, γιατί ήταν "κατώτερο επάγγελμα", η Λίτσα αυτή τη στιγμή είναι πάνω από 30, άνεργη και ανύπαντρη...

    • aliosa avatar
      aliosa @ Αριστομένης 18/08/2013 23:54:07

      Ωραια τα λεει ο Αριστομενης....

      "όπου όλοι θα είμαστε δούλοι για ένα πιάτο ρύζι."
      και λιγο πιο κατω ....

      "Ναί είναι μικροί οι μισθοί αλλά είναι καλύτερα απο το τίποτα ή απο την υπόσχεση διορισμού στο δημόσιο!!"

      Δεν φτανουν ουτε για ρυζι Αριστομενη!
      Ακους;
      Ουτε για ρυζι!

      Το προβλημα σου λοιπον απο οτι καταλαβαινω ειναι νη μην φτασουμε ΟΛΟΙ να τρωμε μια κουπα ρυζι.
      Να εχουμε τους Αριστομενηδες να τρωνε κρεατακι και η πλεμπα να δουλευει για το ρυζι της.

      Ναι ξερω ξερω, αν ολοι ειμαστε στο μηδεν τοτε δεν θα υπαρξει ποτε καμια περιπτωση ανακαμψης της οικονομιας, θα καταρρευσουν οι Τραπεζες κλπ κλπ.....
      Ε και?
      Ας φανε ρυζι!

  5. WY avatar
    WY 18/08/2013 09:33:02

    ## Αν δεν ήταν κατακαλόκαιρο, αν δεν ήταν 15αύγουστος και ήταν φθινόπωρο, κανείς δεν θα απορούσε για τις διαστάσεις που θα έπαιρνε η έκρηξη.##
    .......................................

    Όλες αυτές οί αντιδράσεις ##οργής!!!!!# τών συριζαιο-αναρχομπαχαλάκηδων - βουλευτών καί μή ,μέ αφορμή τό τραγικό θανατηφόρο συμβάν στό τρόλλευ,θά ##κάτσουν ## πολύ γρήγορα ,αφού θ΄ αποδειχθή, ,ότι ό άτυχος 19χρονος,ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΟΜΟΓΑΛΑΚΤΟΣ ΤΟΥΣ καί ιδίως μετά τίς (συνετές) δηλώσεις τού θείου του, on camera!!!

    Κοινώς δέν τούς ## ΕΚΑΤΣΕ ##!!!!!

  6. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 18/08/2013 09:47:02

    "Ή να διαλύσει τη χώρα στην πρώτη διαδήλωση ή να μετατρέψει την οργή του σε υπομονή μέχρι τις εκλογές. Και τότε όλοι καταλαβαίνουμε τι θα συμβεί. Στροφή στα άκρα και κυρίως στα δήθεν αντισυστημικά κόμματα, επομένως στη Χρυσή Αυγή."

    Πάρα πολύ σωστή παρατήρηση. Θα επαναληφθεί πιστεύω προς το χειρότερο αυτό που έγινε στις εκλογές του Μάη του 2012. Δεν υπήρχαν φασαρίες τότε. Ούτε ένταση. Μόνο βουβή οργή. Οι έλληνες είχαν υπομείνει ΓΑΠς να τους λένε διεφθαρμένους, Πάγκαλους να τους λένε κοπρίτες, ευρωπαίους να τους λένε τα μύρια όσα αλλά παρέμειναν ψύχραιμοι. Και όταν ήρθε η ώρα να ασκήσουν το δημοκρατικό τους δικαίωμα το άσκησαν. Την είχαν στημένη σε όλους τους υβριστές πολιτικούς. Τους έστειλαν στον αγύριστο.

    Πολύ φοβάμαι στις επόμενες εκλογές δεν πρόκειται να βγει κυβέρνηση βιώσιμη ότι κι αν γίνει. Κανένα επιχείρημα δεν πειθει πλέον κανέναν. Θα στείλουν στον αγύριστο και τα χλωρά μαζί με τα ξερά και θα δούμε μία ΧΑ στο 18% και ένα ΚΚΕ στο 12%.

    Έχουν περάσει πάρα, μα πάρα πολλά χρόνια υπομονής.....

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Γιώργος Αχαιός 18/08/2013 11:17:27

      Δυστυχῶς ἔχεις δίκιο σέ ὅλα,στό μόνο πού δέν συμφωνῶ,εἶναι γιά τό ΚΚΕ,δέν τό βλέπω στό 12%..

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 18/08/2013 12:04:11

        Πιθανόν είναι λίγο τραβηγμένο το ΚΚΕ στο 12% αυτήν την στιγμή .

        Από την άλλη όμως, πολλοί αριστεροί συνειδητοποιούν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μεταμορφώνεται σε μνημονιακό κόμμα, έστω και προβληματικά μνημονιακό.

        Αυτό πιστεύω θα στρέψει κάποιους αριστερίζοντες στο ΚΚΕ στο μέλλον, σε ένα κόμμα δηλαδή που αποκλείεται να γίνει μνημονικό κάτω απο οποιεσδήποτε συνθήκες.

        • nantia42 avatar
          nantia42 @ Γιώργος Αχαιός 18/08/2013 13:07:45

          Νομίζω ότι κάνετε λάθος .
          Το ότι ο Συριζα μετατρέπεται σε κεντροαριστερο κομμα που δέχεται ότι πρέπει να υπάρξει Εθνικό σχέδιο εξόδου από την κρίση (ακόμα και με συμφωνία των εταίρων και δανειστών μας) , καθόλου δεν αποτρέπει την ενίσχυση του στις εκλογές , όποτε και αν προκύψουν.
          Αυτό που προέχει πια είναι να επιχειρηθεί να κυβερνηθεί η χώρα από όσους δεν έχουν άμεση ευθύνη για το κατάντημα της . Εννοείται με το ρίσκο που αυτό εμπεριέχει.

          • Γιώργος Αχαιός avatar
            Γιώργος Αχαιός @ nantia42 18/08/2013 13:24:50

            Πιθανόν κάνω λάθος.
            Δεν επιμένω όσον αφορά την άνοδο του ποσοστού του ΚΚΕ.

            Αλλά εγώ τουλάχιστον δεν το συνέδεσα με το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είπα ότι θα μειωθεί ο συριζα. Κάποιοι θα φύγουν απο τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά κάποιοι άλλοι θα έλθουν. Ίσως είναι αρκετοί να υπερκαλύψουν τις απώλειες.

          • MCA avatar
            MCA @ Γιώργος Αχαιός 18/08/2013 14:03:29

            Θα συμφωνήσω μαζί σας ότι το ΚΚΕ, ανάλογα με τις εξελίξεις, πιθανόν να δει έκρηξη των ποσοστών του όπως ο ΣΥΡΙΖΑ και η Χ.Α.

          • M_B avatar
            M_B @ MCA 18/08/2013 18:02:39

            Σίγουρα μπορεί να δεί ...έκρηξη των ποσοστών του, αλλά θα είναι στον ύπνο του έρμου Κουτσούμπα. Θα ξυπνήσει, και πάλι στο επιδοτούμενο περίπτερο θα βρεθεί.

          • Μ_Β avatar
            Μ_Β @ MCA 18/08/2013 18:47:12

            ...Έκρηξη μπορεί να δει, αλλά θα είναι στον ύπνο του Κουτσούμπα. Όταν ξυπνήσει, πάλι στο επιδοτούμενο περίπτερο θα βρεθεί.

          • MCA avatar
            MCA @ Μ_Β 18/08/2013 21:51:38

            Εάν σας έλεγε κάποιος πριν 2 χρόνια ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα ξεπερνάει το 25%,ηΧ.Α το 10 %,και το ΠΑΣΟΚ θα είναι στο 7%,πως θα τον χαρακτηρίζατε; Εγώ θα τον έλεγα τρελό και θα τον ρωτούσα, τι είναι η Χ.Α.
            Πάντως το 12%, που έγραψε ο Αχαιός παραπάνω, το είχε προσεγγίσει το ΚΚΕ σε δημοσκοπήσεις του 2011 και 12.Ειδικά εάν αυξηθεί το ρεύμα κατά του ευρώ, τότε θα είναι από τα πρώτα κόμματα που θα επωφεληθεί.

          • markoulas avatar
            markoulas @ Μ_Β 19/08/2013 19:30:21

            To KKE όταν γίνουν εκλογές με το ζόρι θα προσεγγίσει το 4-5% κι αυτό το διαπιστώνεις ότι βλέπεις παραδοσιακούς ψηφοφόρους τους να το εγκαταλείπουν. Αυτός που θα ωφεληθεί θα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ που κατα πάσα πιθανότατα θα είναι πρώτο κόμμα, o Tσίπρας μαζεύει το κέντρο και ο Λαφαζάνης κρατάει την αριστερά έξυπνα. Ο ένας το ευρώ και ο άλλος τη δραχμή. Προσωπικά πιστεύω ότι το κριτήριο του κόσμου θα είναι κόμμα που δεν έχει ξανακυβερνήσει και οι πιθανότητες είναι με το ΣΥΡΙΖΑ με όλο το ρίσκο που αυτό εμπεριέχει όπως γράφει και η mantia 42.

    • ApoTel avatar
      ApoTel @ Γιώργος Αχαιός 18/08/2013 16:50:11

      Μόνο που το πάθημα δεν έγινε μάθημα στην αποδώ πλευρά. Ακούω πολλούς βουλευτές και υπουργούς να μιλάνε για ρεμάλια, κηφήνες, απατεώνες κλπ. Σαν κάποιοι να θέλουνε να έχουν την τύχη του ΓΑΠ

  7. frixos avatar
    frixos 18/08/2013 09:47:30

    Η Λιβύη κάηκε, η Συρία κάιγεται, στην Αίγυπτο ξεκινάει τσουνάμι, στην Τουρκία σιγοβράζει το καζάνι!
    Λαική ρήση ... " 'Ηρθε στην γειτονιά σου , περίμενέ το και στην αφεντιά σου..!!!!

    Ένα μικρό απόσπασμα από το έργο του Νίκου Καζαντζάκη « Οι αδερφοφάδες»
    ( Είναι μάλλον το λιγότερο γνωστό μυθιστόρημα του συγγραφέα. Ίσως γιατί δεν άρεσε, διαχρονικά, ούτε στους αριστερούς, ούτε στους δεξιούς)

    {{{….. μονάχα ό,τι ως τότε κουφόβραζε μέσα τους, βουβό κι αφανέρωτο, ξεσπούσε τώρα κι αυθαδίαζε λεύτερο• τινάχτηκε από τα στήθια τους αχαλίνωτη η αρχέγονη λαχτάρα του ανθρώπου να σκοτώσει……..)

    • GJ avatar
      GJ @ frixos 18/08/2013 12:26:14

      ...ευκαιρία είναι να αναδειχθούν οι δυνάμεις των Αδελφών Μουσουλμάνων κ στην Ελλάδα....

    • καλησπέρης avatar
      καλησπέρης @ frixos 18/08/2013 12:54:54

      {{{….. μονάχα ό,τι ως τότε κουφόβραζε μέσα τους, βουβό κι αφανέρωτο, ξεσπούσε τώρα κι αυθαδίαζε λεύτερο• τινάχτηκε από τα στήθια τους αχαλίνωτη η αρχέγονη λαχτάρα του ανθρώπου να σκοτώσει……..)
      Φίλε είσαι μέσα!
      Ναι έτσι θα γίνει .
      Όσο για τούς μειοδότες που πούλησαν την Ελλάδα θα λουφάζουν εις -τας Λόντρας και ανά τας Παρισίους -συν γυναιξί και μούλικα τρώγοντας τα κλεμμένα απολαμβάνοντας ως βαμπίρ το αίμα του Ελληνικού Λαού. Αναμένοντας πότε θα έλθουν να αναστήσουν τον Ελληνισμό.

  8. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 18/08/2013 09:59:05

    "Ουσιαστικά η κυβέρνηση έχει το πολύ έξι μήνες διορία για να αντιστρέψει το παιχνίδι και να καταλαγιάσει την οργή. Ουσιαστικά το πολιτικό σύστημα έχει λίγο χρόνο για να σταματήσει τον κατήφορο"

    Δυστυχώς η πορεία μπορεί να είναι μη ανασττρέψιμη. Το έχουμε καταλάβει ότι έχουμε ξεπεράσει σε ύφεση και αναεργία την μεγάλη ύφεση του 29?

    24% ανεργία είχαν τότε, 27,6% εμείς τώρα και ανεβαίνει! 27% πτώση του ΑΕΠ τότε, σε λίγο το φτάνουμε!
    Για να αναστρέψεις τόσο άσχημη κατάσταση πρέπει να προσλαμβάνεις άτομα ακόμη και για δουλειές που δεν χρειάζεσαι, να κάνεις άμεσες παροχές, να κάνεις πράγματα ακραία προς την κατεύθυνση της εμπέδωσης της κοινωνικής ειρήνης.

    Πιστεύει κανείς ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο τώρα;;;;; Ή μήπως αυτό που θα κατευνάσει την οργή θα είναι ότι θα μπουν - χα χα Παναγιά μου! -
    δίκαια κριτήρια στους πλειστηριαμσούς;;;;;;; Μήπως θα κατευνάσει την οργή ότι θα γίνουν μαθήματα καλής συμπεριφοράς στους ελεγκτές; Θα κατευνάσει την οργή ότι γίνονται σκέψεις να μη εισπράτει το χαράτσι η ΔΕΗ αλλά κάποιος άλλος; Θα κατευνάσει την οργή η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση; Θα κατευνάσει την οργή ότι η κυβέρνηση που και που εκφράζει την δυσαρέσκειά της στην τρόικα για το πρόγραμμα που τελικά εφαρμόζει;

    Δεν κατευνάζεται η οργή έτσι. Ακόμη κι αν πετύχει ο Σαμαράς, που το εύχομαι πραγματικά γιατί κάνει τιτάνια προσπάθεια, οι κοινωνικές πληγές είναι τόσο μεγάλες που δεν θα κλέισουν σύντομα.
    Ακόμη κι αν απο αύριο έλθει σημαντικΉ ανάπτυξη, για να αποκλιμακωθεί ακραία, πρωτοφανής ανεργία στο 30%, θα χρειαστούν 20 χρόνια, μέσα στΑ οποία προλαβαίνει, όχι ΧΑ να κυβερνήσει αλλά και κάποιος πιθανόν πιο ακραίος και απο την ΧΑ!

  9. Νικόλαος Μπεχράκης avatar
    Νικόλαος Μπεχράκης 18/08/2013 10:15:39

    Εκτιμώ οτι ο κρίσιμος μήνας θα είναι ο Οκτώβριος.
    Ο μήνας Σεπτέμβριος εχει τα ταξίδια , τίς γερμανικές εκλογές και την τρόικα. Μετά θα πρέπει να ληφθούν αποφάσεις. Για να αντέξει να ξεκινήσει την Προεδρία , πού σημαίνει ανακωχή μέχρι τον Ιούνιο τού 2014 , συμφωνώ οτι πρέπει να φανεί ΦΩΣ ελπίδας και προσθέτω οτι αυτό πρέπει να ξεκινήσει τον Οκτώβριο.

  10. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 18/08/2013 10:50:05

    "Οργή του Κόσμου" ; Μου θυμίζει η φράση αυτή τον σκορπιό όπου κυκλωμένος από την φωτιά γυρίζει την ουρά του και χτυπά με το κεντρί του τον ίδιο επιλυόντας το πρόβλημα του.Οι αριθμοί και οι δείκτες είναι απογοητευτικοί, φυσικά και δεν ήταν και ποτέ καλύτεροι,είναι καταγεγραμμένο πως σε επίπεδο Οικονομίας η Ελλάδα δεν είχε ποτέ να επιδείξει καλύτερες επιδόσεις απλά απέκρυπτε τα δομικά προβλήματα της με τρόπο έντεχνο διαιωνίζοντας χρόνιες παθογένειες της. Αν η κρίση έχει αποκτήσει τέτοια διάσταση οφείλεται σε πολλούς παράγοντες μα θα ήταν μέγιστο λάθος να απομονωθεί στον Ελλαδικό χώρο ως Ελληνικό φαινόμενο την ώρα που έχει παγκόσμιες διαστάσεις.Όπως λάθος είναι τα φορτώνουμε όλα τα κακώς κείμενα στον γερμανικό ηγεμονισμό.

    Το ότι δεν έχουμε μπει σε αναπτυξιακή τροχιά μετά από δεκαετίες ύφεσης φαίνεται παράξενο.Για μαι οικονομία που είχε βασιστεί στον τριτογενή τομέα και στον κλάδο των κατασκευών ως την ατμομηχανή της ανάπτυξη της δεν είναι παρά απόλυτα φυσιολογικό.Κατά συνέπεια μπαίνει ο όρος νέος παραγωγικός προσανατολισμός της Κοινωνίας και της Οικονομίας.Σε μια Ελλάδα εκπαιδευμένη στην φυγοπονία, την αδιαφορία, την ανεπάρκεια, τον ετσιθελισμό,την ψευτομαγκιά, την αποποίηση της ευθύνης σε όλα τα επίπεδα είναι αδύνατον να περιμένεις στάσεις ζωής και συμπεριφορές αιώνων να ανατραπούν εν μια νυκτί.

    Η Ελληνική Κοινωνία εδώ και δεκαετίες έχει κηρύξει τον πόλεμο στον εαυτό της. Την ώρα που καταγράφει τα κακώς κείμενα, την ώρα που με ευκολία τα αναλύει και προσδιορίζει τα γενεσιουργά αίτια της δεν δρά προς καμιά κατεύθυνση.Η ατολμία αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι κάτι τέτοιο θα σημάνει αποδοχή της ευθύνης, θα σημάνει την αναγκαιότητα να υποστεί την βάσανον της νέας επίπονης πορείας με ότι συνεπάγεται.Η Καχεκτικότητα της Δημοκρατίας και του πολιτικού μας συστήματος , η διατήρηση της, αποτελούσε και αποτελεί καταστρεπτική επιλογή. Φυσικά έντεχνα κρύβεται πίσω απ οτις πολιτικές θέσεις του κάθε κόμματος.

    Η Κυβέρνηση δεν το έχει αντιληφθεί πως με την απέλαση 500,000 λαθρομεταναστών δεν θα λύσει το πρόβλημα που έχει με τις διαρροές προς το νεοναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής .Δεν έχει αντιληφθεί πως και να πράξει τα όσα απαιτούνται για την αναστροφή της διαδικασίας του κοινωνικού αποκλεισμού δεν θα σταματήσουν τα άκρα να τροφοδοτούνται. Πως και να δώσει Ελπίδα δεν θα αμβλυνθεί το φαινόμενο της απολίτικης συμπεριφοράς.Πως οι τυχάρπαστες συμπεριφορές έχουν καταστεί βασικό μας χαρακτηριστικό ως φυλή δεν απασχολεί κανέναν και όμως ματαιώνει τα πάντα εν τη γενέσει.Αν πάλι πιστεύουν πως θα υφαρπάξουν την ψήφο μέσα απο τεχνάσματα , ακόμα και αν αυτό θα πραγματωθεί θα αποτελέσει μετάθεση των προβλημάτων σε μέλλοντα χρόνο όπου και θα εμφανιστούν οξύτερα.

    Η Ν.Δ. ως έχει σήμερα αδυνατεί να φέρει εις πέρας και τα πλέον αυτονόητα έχει χρεοκοπήσει πρώτα εκείνη πολιτικά και ηθικά.Ατραπός παραμένει η υιοθέτηση του εκλογικού συστήματος της Απλής αναλογικής και η αναβάθμιση του ρόλου του Κοινοβουλίου καθώς και η διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της Δικαιοσύνης και των Ελεγκτικών μηχανισμών του Κράτους.. Πολυ απλά καταργείς την κομματοκρατία, την πελατειακή μορφή σχέσεων πολίτη-κράτους, την διαφθορά που αυτή γεννά και αποκαθιστάς το κύρος και την ισχύ του πολιτικού συστήματος στο εσωτερικό.Η Ν.Δ. δεν θα πράξει τίποτα απλά γιατί δεν θέλει να καρπωθεί το κόστος της αλλαγής μόνη της.

    Θα προσδοκά αέναα την “αλλαγή του συστήματος” απο το υπερπέραν. Βολεμένη σε λογικής υπεκφυγής, σε λογικές ένταξης σε ξένους σχεδιασμούς μήπως παραχθεί κάτι καλό έχοντας διασφαλίσει την εντιμότητα της. Προσμένει την επιείκεια των Ξένων, έχει αφεθεί στην προσμονή της ελεημοσύνης κα ιτης ανοιχτοχεριάς ξένων προστατών.Φυσικά το ίδιο ισχυει για ΠΑΣΟΚ ,ΔΗΜΑΡ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ.

    Όταν τα προβλήματα είναι Εθνικά οι λύσεις είναι Εθνικές κα κάποιος πρέπει να έχει την τόλμη να θέσει τις βάσεις και αυτή η ευθύνη πεφτει πρώτιστα στο πρώτο κόμμα και στον όπι χώρα θέλει να ασκήσει Ηγεμονία.Λύσεις σημαίνει τομές και όχι επιστροφή σε ένα καταδικασμένο πολιτικό χτές. Μπορεί ο Καραμανλής ο Νεώτερος να μιλά για εκπασοκοποίηση της Δεξιάς όμως θα πρέπει να καταλάβει πως η Καραμανλική πολιτική σκέψη έχει προσφέρει τα μέγιστα στην παραγωγή της κρίσης , σε σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί λοιπόν.Μπορεί ο υιός Μπακογιάννη να επικρατήσει της Κας Σακοράφα και του Κου Κασιδιάρη στον Δήμο της Αθήνας αυτό δεν θα λύσει ομως τίποτα.Οπως δεν θα λύσει να φύγει ο "Τουρκολάγνος" κατα την συντηρητική δεξιά Κος Μπουτάρης και να αναλάβει ο Κος Γκιουλέκας την ώρα που το σύστημα διοίκησης Παπαγεωργόπουλου και αδελφών Ψωμιάδη έχει κριθεί και ηθικά και νομικά εκτός νόμου .

    Τον γόρδιο δεσμό δεν τον λύεις τον κόβεις. Λυπάμαι αλλά όσο δεν το τολμά η Ν.Δ. και η ηγετική της ομάδα θα σερνόμαστε σε όλα τα επίπεδα.Μεγάλοι Ηγέτες είναι αυτοί που πραγματώνουν τις μεταρρυθμίσεις με κάθε κόστος όχι αυτοί που απλά τις εξαγγέλλουν, όσοι πολιτικοί απλά εξαγγέλλουν είναι μόνο πολιτικοί αρχηγοί και πολιτικά διάττοντες αστέρες Οργή του Κόσμου" ; Ξέρετε τι μου θυμίζει

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Δρόλαπας 18/08/2013 13:43:46

      Δεν εχει κοστος αλλαγης η απλη αναλογικη.Ολα τα άλλα κομματα τη θελουν.Επισης η απλη αναλογικη αναγκαστικα υποχρεωνει σε αναζητησεις συμμαχιων και συγκλισεων.Δεν υπαρχει κανεις λογος να μην καθιερωθει πλην της εμμονης της ΝΔ σε μονομαχιες και κινδυνολογιες.
      Οποιος κυριοι πιστευει οτι υπαρχει κινδυνος ΣΥΡΙΖΑ ή ΧΑ καθιερωνει απλη αναλογικη και ο κινδυνος εξαφανιζεται.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ ψυχραιμια 18/08/2013 21:55:21

        Ο πολυλογάς πιο πάνω που ήθελε κι εκείνος απλή αναλογική, όπως εσύ, αναφερόμενος στον Μπουτάρη, έβαλε το «τουρκολάγνος» σε εισαγωγικά. Ποιοί κομματικοί φορείς υποστήριξαν τον Μπουτάρη και τί αντιλήψεις εκφράζουν;

    • Απλος πολιτης avatar
      Απλος πολιτης @ Δρόλαπας 18/08/2013 14:37:22

      σκεψεις που μπορεις να τις εκφρασεις σε 2 παραγραφους τις κανεις 35 παραγραφους...ποιος να κατσει να το διαβασει βρε ανθρωπε μου το κατεβατο?

      • ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ @ Απλος πολιτης 18/08/2013 17:16:52

        Προφανώς εκτός από την έκφραση των προσωπικών του θέσεων ενδιαφέρεται και για την τεκμηρίωση και απόδειξη αυτών... Σωστά πράττει, απλά είναι αυτό το μειονέκτημα που έχει ο γραπτός λόγος από την ίδια του την φύση, ότι θέλει χρόνο και χώρο για να "απλωθεί" και να "ξεδιπλωθεί".. Κατά τα άλλα είναι τουλάχιστον όμορφο να τεκμηριώνει κανείς αυτά που πιστεύει και να δημιουργεί μία λογική αλληλουχία ώστε να καταλήγει σε κάποια συμπεράσματα.. Όταν έχει κανείς χρόνο να αφιερώσει, είναι και εποικοδομητικό, είναι και ευχάριστο να γράφει και να διαβάζει αναλυτικά και όχι συνθηματικά και επιγραμματικά...

  11. cp avatar
    cp 18/08/2013 11:11:50

    Δεν είναι απίθανο να συμβούν διάφορα. Οταν δημιουργήθηκε η κρίση στην αμερική , εδώ ομιλούσαμε για θωρακισμένη οικονομία. Με την γνωστή κατάληξη βέβαια .
    Το ότι υπάρχει καύσιμη ύλη είναι γεγονός ,το ότι δεν υπάρχει αναπτυξιακό σχέδιο , να δημιουργεί όραμα επίσης.
    Τα δύο κόμματα τρέφονται από την δεξαμενή των συνταξιούχων , οι οποίοι είναι χρηματοδοτούμενοι (ελέω PSI) από τους διωκόμενους -ελέω μνημονίου- μικρομεσαίους και από τμήμα του ιδιωτικού τομέα.
    Σε λίγα χρόνια θα ζητούν χρηματοδότηση και από την γενιά που δεν δύναται να αγοράσει ούτε εισιτήριο λεωφορείου !
    Εχουμε μια οικονομία και κοινωνία που μπορεί να καταρρεύσει σαν χάρτινος πύργος ,με ξαφνικό θάνατο . Και τότε θα κερδίσουν οι πραγματικοί ακραίοι .Είτε
    η ΧΑ ,είτε κάτι που θα δημιουργηθεί.
    Μην ξεχνάτε δε ότι ο Μεταξάς είχε ψηφιστεί από το 4% Του παρέδωσαν την εξουσία και οι δύο παρατάξεις ! Και του την παρέδωσαν για να διαχειριστεί το χρέος . Μετά την πτώχευση του Βενιζέλου η Ελλάς είχε σωρευτική ανάπτυξη 1933-1939 76 % πίσω από την Ρωσία με την βίαιη βιομηχανοποίηση του Στάλιν (86 %).
    Δεν μπόρεσε όμως το πολιτικό σύστημα να διαχειριστεί το χρέος και παρέδωσε την εξουσία στην 4η Αυγούστου με ασύγκριτα καλύτερες συνθήκες από τις σημερινές.

  12. GO avatar
    GO 18/08/2013 11:18:49

    Πολύ καλά, Α.Χ!!!

  13. occultist avatar
    occultist 18/08/2013 11:22:50

    ""Και δυστυχώς τα λεγόμενα κόμματα του συνταγματικού τόξου.....""
    Στο συνταγματικό τόξο συμπεριλαμβάνονται το ΚΚΕ, η ΔΑ και ο ΣΥΡΙΖΑ;;;

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ occultist 21/08/2013 08:30:48

      Προφανώς, γιατί μένει μόνο η ΝΔ και η "μεγάλη δημοκρατική παράταξη" του 5%.

  14. Greg avatar
    Greg 18/08/2013 11:57:46

    Mόνον η ΑΜΕΣΗ αλλαγή κατεύθυνσης στην οικονομική πολιτική με δυναμικό προσανατολισμό προς την πραγματική ανάπτυξη και η αντιπαράθεση με τη Τρόϊκα με ταυτόχρονη αποπομπή του τραγικού για τη χώρα διδύμου Στουρνάρα-Θεοχάρη, είναι πιθανόν (το τονίζω πιθανόν), να δοθεί διέξοδος στη συσσωρευμένη πίεση της κοινωνίας. Το εξάμηνο είναι ιδιαίτερα μεγάλο διάστημα. Αυτό πρέπει να γίνει το αργότερο έως τα μέσα Οκτωβρίου.

    Στις επόμενες εβδομάδες, πολίτης - ελεύθερος επαγγελματίας ή έμπορος - με πολλαπλώς συρρικνωμένο εισόδημα € 25.οοο και δυο ακίνητα συνολικής αντικειμενικής αξίας €350.000 (εμπορικής κάτω των €200.000) θα κληθεί να καταβάλλει συνολικά φόρους εισοδήματος και περιουσίας άνω των €12.000. Πως νομίζετε ότι θα αντιδράσει; Εάν μάλιστα την εποχή των παχυλών αγελάδων που είχε πολλαπλάσιο εισόδημα είχε αποκτήσει ένα καλό αυτοκίνητο και ένα πλεούμενο 7,5 μέτρων θα κληθεί να πληρώσει άλλες €2-3000 για στουρνάρειας λογικής φόρους πολυτελείας τι νομίζετε ότι θα κάνει;;

    Αυτός που σας περιγράφω είναι "νοικοκυραίος" παραδοσιακός ψηφοφόρος της ΝΔ και έχει ήδη εξαντλήσει τα αποθέματα από καταθέσεις ή άλλες επενδύσεις, ενώ τα όποια αποταμιευτικά ασφαλιστικά συμβόλαια έχουν απαξιωθεί με τη βενιζέλειο απόφαση του hair cut.

    Γι' αυτό σας λέω και επιμένω το εξάμηνο είναι εξαιρετικά μακροπρόθεσμο περιθώριο. Μη βαυκαλίζεστε ότι υπάρχει αυτό το χρονικό μαξιλαράκι ασφαλείας. Και οι έξι εβδομάδες είναι στο όριο για την αποφυγή ανεξέλεγκτων και μη αναστρέψιμων εξελίξεων.

  15. Σπορέας avatar
    Σπορέας 18/08/2013 12:02:52

    ..."Ουσιαστικά η κυβέρνηση έχει το πολύ έξι μήνες διορία για να αντιστρέψει το παιχνίδι και να καταλαγιάσει την οργή. Ουσιαστικά το πολιτικό σύστημα έχει λίγο χρόνο για να σταματήσει τον κατήφορο"...

    Όταν ο προπονητής έχει την έγκριση του προέδρου, παρά τα άσχημα αποτελέσματα, θα πάρει ένα 6άμηνο.
    Όταν όμως δεν την έχει τότε δεν βγάζει ούτε παρέλαση.

    • ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ @ Σπορέας 19/08/2013 01:58:02

      Στον Μίτσελ αναφέρεστε..?? του Ολυμπιακού.??? συμφωνώ....προλαβαίνει δεν προλαβαίνει παρέλαση -.-

  16. MCA avatar
    MCA 18/08/2013 12:05:07

    Η πορεία της ανεργίας θα παίξει καταλυτικό ρόλο. Αν η κυβέρνηση καταφέρει να την ανακόψει, αυτό θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην αποφυγή αναταραχών. Δεν θα αποτραπεί βέβαια η άνοδος των ακραίων κομμάτων στις ευρωεκλογές, δημοτικές, αλλά μικρό το κακό σε σχέση με το να γίνουν φασαρίες. Καλύτερα να εκτονωθεί ο κόσμος ψηφίζοντας παρά σπάζοντας. Πιστεύω πάντως εάν συμβεί κάτι, αυτό θα γίνει μετά το Φλεβάρη. Μακάρι να μην είναι πολύ κρύος ο ερχόμενος χειμώνας……

  17. Σταυρος avatar
    Σταυρος 18/08/2013 12:46:51

    Ενώ ο Στουρναρας που λέει απροκάλυπτα "να βγει η πρώτη κατοικια στο σφυρί αλλιώς θα κλείσουν οι τράπεζες" (παρεπιπτοντως γιατι δεν μας λένε που πήγαν τα δις της δήθεν "ανακεφαλιοποιησης" τους δεν εντάσσεται στα "σκουπίδια" κατα τον γραφοντα.

    • Zame avatar
      Zame @ Σταυρος 18/08/2013 13:38:28

      ..πραγματικα το παράκανε απροκάλυπτα.. & ανερυθρίαστα προσβαλει την κοινη λογικη..& το κοινο αισθημα..

    • Θεός και Δαίμονας avatar
      Θεός και Δαίμονας @ Σταυρος 20/08/2013 18:02:25

      Τι που πήγανε; Στις τσέπες των Τραπεζιτών, εκεί που θα πάνε και τα ποσά που θα τους ακουμπήσουνε τα μεγαλομεσιτικά γραφεία για να βάλουνε στο χέρι αντί πινακίου φακής, τις περιουσίες των Ελλήνων. Κι άμα δεις εσύ ποτέ χρήμα στην...αγορά (αγορά, λέμε τώρα), σφύρα μας κλέφτικα.

  18. Zugzwang avatar
    Zugzwang 18/08/2013 13:14:06

    @Αριστομενη
    Για να γινουν αυτα τα ωραια που περιγραφετε, πρεπει να νοικοκυρευθουμε. Και για να νοικοκυρευθουμε πρεπει πρωτα να τιμωρηθουν οι υπευθυνοι της καταστροφης αλλα και ν'αξιοποιηθουν ποινικα και φορολογικα οι λιστες Λαγκαρντ κλπ. Οσο οι υπευθυνοι της καταστροφης παραμενουν ατιμωρητοι και οσο οι λιστες βγαζουν αραχνες, δεν μπορουμε να νοικοκυρευτουμε και δεν μπορουμε να περιμενουμε τιποτε καλο.

  19. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 18/08/2013 13:18:57

    Η οργή απέναντι στους κυβερνώντες μετατρέπεται σε εφιάλτη για αυτούς μόνο όταν συνοδεύεται με το ΔΙΚΑΙΟ. Ο ελληνικός λαός δυστυχώς για όσους βολεύονται με το μπάχαλο ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να απαιτεί. Δεν δικαιούται γιατί ΑΥΤΟΣ τραγούδησε τον πράσινο τον ήλιο, ΑΥΤΟΣ ξεβράκωσε τους υποστηρικτές της ιδιωτικοποίησης του ΟΑΣΑ, ΑΥΤΟΣ ξεσήκωσε αμούστακα παιδιά σε καταλήψεις, ΑΥΤΟΣ έπαιξε το μέλλον των παιδιών του στο χρηματιστήριο, ΑΥΤΟΣ έστησε ψεύτικες επιχειρήσεις για τη χρηματοδότηση, ΑΥΤΟΣ έδωσε δέκα χρόνια εξουσία στο Σημίτη και τους εκσυγχρονιστές κλεφταράδες, ΑΥΤΟΣ επέλεξε τον ΓΑΠ αντί του Καραμανλή αφού λεφτά υπήρχαν. Οποιαδήποτε ενέργεια που δεν συνοδεύεται από το δίκαιο αποτυγχάνει. Ο Σαμαράς πάντως θα πετύχει όσα σχεδιάζει και ας εύχονται κάποιοι μπαχαλάκηδες το αντίθετο.

    • Λ_Μ avatar
      Λ_Μ @ MantisKalhas 20/08/2013 00:57:05

      Συλλογική ενοχή δεν υπάρχει. Χάνεις τα λόγια σου και η οργή μας να΄σαι σίγουρος, οτι θα βρεί το δρόμο της. Πες τώρα τίποτε για κάτι τυφλό ...κάτι που το κατέχεις τέλος πάντων και μην κουράζεσαι άδικα, γιατί εμείς, δεν τσιμπάμε.

  20. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 18/08/2013 13:36:40

    Άλλο ένα σωστό άρθρο, δυστυχώς όμως οι αρθρογράφοι του αντινιους είναι απελπιστικά μόνοι τους. Όπως λέει και ο λαός μόνοι τους τα λένε, μόνοι τους τα ακούνε(το ακούνε πάει στην κυβέρνηση).
    Να κάνω μια σύνοψή του τι είχε η πολιτική επικαιρότητα τις τελευταίες 2-3 μέρες?
    1.Τον Θεοχάρη να λέει ότι πρέπει να κλείνουν οι επιχειρήσεις που δεν παράγουν κέρδη. Καμία απολύτως αυτοκριτική για την "βοήθεια" απο το κράτος ώστε να είναι ζημιογόνες. Καμιά απολύτως αυτοκριτική για το ότι οι περισσότεροι επιχειρηματίες δεν έχουν ούτε καν την στοιχειωδη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Καμιά απολύτως αυτοκριτική για τα εφόδια που θα τους προσφέρει το κράτος αφού τους κλείσει τις επιχειρήσεις και μετά.. Ίσως ένα κελί στο Κορυδαλλο?
    2. Τον Στουρνάρα να λέει οτι πρέπει να αρχίσουν οι πλειστηριασμοί γιατι θα ξανακινδυνευσουν οι τράπεζες. Ξέρετε τι απαντά ο κόσμος? οι οικογένειες που θα μείνουν στο δρόμο δεν θα κινδυνεύσουν; Τα 50+δις που δόθηκαν στις τράπεζες ποιός θα τα πλήρωσει; ο Φούφουτος; Κι αυτοι που απειλούν με πληστειριασμούς οι τράπεζες δεν θα τα πληρώσουν μέσω εφορίας

    • Zame avatar
      Zame @ Χμμμμ 18/08/2013 13:48:03

      χμ!!!..& αν πρέπει να κλείνουν οι επιχειρήσεις που δεν παράγουν κέρδη..
      (εκτός των παραπάνω πολύ σωστών επισημάνσεων )
      υποψιάζομαι σε λίγο θα παρακαλάνε
      (ακόμα & με αρνητικά επιτόκια)
      να συμμετέχουν οποιεσδήποτε επιχειρήσεις ακόμα και χωρίς κέρδη..
      αρκεί να ρίχνουν "νερό στο μύλο του συστήματος"..
      γιατί το "νερό" των πολυεθνικών κατευθύνσεων μονοπωλιακού χαρακτήρα και ροπής..
      δεν θα αρκεί σε καμία περίπτωση.

  21. popaia avatar
    popaia 18/08/2013 13:44:33

    H φωτογραφία αυτή από πού είναι; Γιατί εμένα τέτοια σκηνικά καθόλου δεν μου θυμίζουν ξέσπασμα λαϊκής οργής αλλά προβοκάτσιες και στημένα κόλπα προς απορρόφηση ή εκτόνωση ή εκτροπή της οργής του κόσμου. Τώρα μάλιστα εκτός από τους μπάτσους βρέθηκαν κι άλλοι στόχοι για πετροβόλημα: Οι ελεγκτές εισιτηρίων!
    Αν είναι να έχουμε τέτοιου είδους "ξεσηκωμούς" να λείπει το βύσσινο.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ popaia 18/08/2013 18:34:51

      Θυμίζει το αίτημα των καταλήψεων για τρίγωνη και όχι στρογγυλή τυρόπιτα στα κυλικεία....

  22. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 18/08/2013 13:51:22

    Κοπηκε λόγω κεκτήμένης ταχύτητας το προηγούμενο σχόλιο μου οποτε συνεχίζω.

    3. Είδαμε την Σαντορίνη να μένει για 4 μέρες χωρίς ρεύμα ... αλλά την ΔΕΗ να ετοιμάζεται για νέες αυξήσεις για να καλύψει την τρύπα που άφησε η "ΠΡΆΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ " του ΓΑΠ.
    4. Διαβάζουμε οτι οι τάδε και τάδε βουλευτές ετοιμάζονται για την περιφέρεια ή τον δήμο ή και εγω δεν ξέρω γιατί.. Συμπέρασμα; Ζοφερό το μέλλον της κυβέρνησης..οπότε η αυτοδιοίκηση είναι μια καλή εξασφάλιση.
    Δεν τα λέω εγώ όλα αυτά αλλά ο κόσμος.
    Εγώ θα πω άλλα.
    Εγω θα πω για την πληρη αδράνεια του συστηματος που στηρίζει τον Σαμαρά.
    Αδράνεια σε βαθμο αυτουπονομευσης.
    Κανένα όραμα
    Καμια προσπαθεια να δημιουργηθει ένα σύστημα που να μεταφέρει στον πρόεδρο τον πραγματικό σφιγμό του κόσμου και οχι αποσπασματικα στιγμιότυπα.
    Δυστυχως τα πραγματα ειναι τραγικά
    Δωστε όραμα στον κόσμο.
    Ειμαστε Ελληνες να πάρει η ευχή ,, μπορουμε να κανουμε θαυματα, εναν ηγετη θέλουμε που να μας εμπνευσει και ενα κινητρο για να αναστησουμε την Ελλαδα.
    Την ΕΛΛΑΔΑ ...οχι τις τραπεζες οχι την Τροικα... Την ΕΛΛΑΔΑ

  23. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 18/08/2013 14:32:08

    Περίμενες καλύτερο ξεσηκωμό ἀπό αὐτόν;...

  24. airman avatar
    airman 18/08/2013 15:13:28

    ''Η παρούσα κυβέρνηση πρέπει να κάνει κάτι άμεσα αν δε θέλει να χάσει το παιχνίδι και να βάλει τη χώρα σε πολιτικές περιπέτειες, είτε με τον ΣΥΡΙΖΑ είτε με τη Χρυσή Αυγή.''
    Σενάριο 1ο: Ο ΣΥΡΙΖΑ βγαίνει 1ο κόμμα στις επόμενες εκλογές, όποτε γίνουν, με τη ΧΑ να συγκεντρώνει ποσοστό πάνω από 15%. Δεν σχηματίζεται με κανένα τρόπο Κυβέρνηση, μπαίνουμε σε ''περιδείνιση'', επέρχεται ''ζητιανοποίηση'' για τη συντρηπτική πλειοψηφία του λαού και ζήτω η ΧΑ.
    Σενάριο 2ο: Η ΧΑ βγαίνει 1ο κόμμα στις επόμενες εκλογές, όποτε γίνουν, και παίρνει εντολή σχηματισμού Κυβέρνησης. Δεν σχηματίζεται με κανένα τρόπο Κυβέρνηση, μπαίνουμε σε ''περιδείνιση'', επέρχεται ''ζητιανοποίηση'' για τη συντρηπτική πλειοψηφία του λαού και ζήτω ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Σενάριο 3ο: Δε γίνεται τίποτα από τα παραπάνω, η Κυβέρνηση παλεύει όπως μπορεί και το όποιο αποτέλεσμα τυγχάνει αποδοχής, λαμβανομένων υπόψη των συνθηκών και της προσπάθειας. Στο ενδιάμεσο κάποιοι ρίχνουν καλού-κακού και σενάρια συγκυβέρνησης ''τρίτου τύπου'', έτσι για την ποικιλία.
    Διαλέγεται και παίρνεται.
    Πάντως ξάσπασμα οργής δεν θα οφελήσει κανέναν, τουλάχιστον ''εντός των τειχών''. Όσοι ''ευαγγελίζονται'' κάτι τέτοιο μάλλον κάτι άλλο έχουν στο μυαλο τους. Αλλά ευτυχώς δεν είναι ούτε ο χρόνος κατάλληλος ούτε οι συνθήκες πλέον πρόσφορες.

  25. nantia42 avatar
    nantia42 18/08/2013 15:26:07

    Σενάριο 4ο (παραλλαγή του 1ου) :

    Ο ΣΥΡΙΖΑ βγαίνει 1ο κόμμα στις επόμενες εκλογές, όποτε γίνουν, με τη ΧΑ να συγκεντρώνει ποσοστό - ταβάνι γι αυτήν- , 12-13% .
    Δεν σχηματίζεται με κανένα τρόπο Κυβέρνηση και πριν μπούμε σε "περιδίνηση” , επανάληψη εκλογών , πριμοδοτείται λογικά το 1ο κόμμα .

    • airman avatar
      airman @ nantia42 18/08/2013 16:33:38

      Ο μόνος τρόπος να μην ξεπεράσει η ΧΑ το 15% είναι το 3ο σενάριο.
      Σήμερα που μιλάμε, εάν από ''ατύχημα'' πάμε σε εκλογές, η ΧΑ χαλαρά πιάνει (δυστυχώς) 16%-18%!

  26. el eternauta avatar
    el eternauta 18/08/2013 15:26:20

    Άμα έχεις τον Στουρναρα να ειναι προκλητικοτατος με νέους εκβιασμούς ειναι ζήτημα χρόνου να σκάσει η οργή .
    Ανατροπή ολα αλλα με τους σημερινούς πολιτικούς μην περιμένετε πολλα .
    Δέσμιος ειναι και ο Σαμαρας όσες καλές προθέσεις και αν έχει

  27. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 18/08/2013 16:34:52

    Οι ξεβράκωτοι για να αναφέρω το σχόλιο του κ Σταυρίδη από το ΤΑΙΠΕΔ δεν έχουν χώρο στο μυαλό τους για την κοινωνία αλλά μόνο για την τσέπη τους ...

  28. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 18/08/2013 17:24:21

    Ο Σαμαρας οσες προθεσεις και να εχει για αναταση της οικονομιας και αναδιαρθρωση....εκ βαθρων της κοινωνιας απο τη σαπιλα και την παρασιτοκρατια που διακατεχει αυτη τη χωρα, πιστευω οτι ειναι ομηρος ακομη και μεσα στο κομμα της Ν.Δ. απο βαρωνειες - οικογενειοκρατιες και συμφεροντα, οπου θα χρειαστει μεγαλος αγωνας....και πολεμος για να ξεκαθαρισει η ηρα απο το σιταρι και αυτο απαιτει πολυ χρονο. Πιστευω οτι αν μετα τις Γερμανικες εκλογες οπου παιζονται ΤΡΙΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ, γινει το σεναριο που θα ευνοει τη χωρα δηλ. κουρεμα τουλαχιστον 40% με καποια.......λογικα ανταλλαγματα και εγγυησεις, τοτε θα εχει ολο το χρονο να κανει τις απαιτουμενες μεταρρυθμισεις, ωστε η χωρα να ΞΕΦΥΓΕΙ απο το ΧΑΟΣ και τον κατηφορο χωρις σταματημο.....Ειναι ξεκαθαρο και στους ΑΠΕΞΩ οτι αυτον το ρολο πλεον δεν μπορει να τον ΠΑΙΞΕΙ κανενας ΣΥΡΙΖΑ, γιατι γινονται πολυ επικυνδυνα τα πραγματα. Θα συνιστουσα στο επιτελειο του Α. Σαμαρα να μην προτρεπει για ΕΚΛΟΓΕΣ γιατι η ιστορια μας λεει.....οτι οι ηγετες που θελουν εκλογες τις θελουν για .....το ΚΟΜΜΑ και οχι για την ΠΑΤΡΙΔΑ. Αυτη την ωρα προεχει η πατριδα και οχι τα βολεμενα κομματοσκυλα και οι συν αυτω πελατες τους που καιρος ειναι να καταλαβουν οτι το παιγνιο τους πρεπει καποια στιγμη να τελειωνει, ωστε να αλλαξει κατευθυνση ο τοπος, και μετα ελπιζω να γινει.........ΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ, και αποδωση ΕΥΘΥΝΩΝ για ολους αυτους που ηπιαν........και εφαγαν με χρυσα κουταλια.

  29. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 18/08/2013 18:51:15

    Δεν πρόκειται να γίνει καμία έκρηξη από Ελληνες (πλιάτσικο από λάθρο και ανάρχες αλλά δεκ 08 μπορεί) γιατί έχουν περισσότερα να χάσουν από το να σέρνονται τα πράγματα. Κάποιοι να είναι λουφαγμένοι και ακόμα να αρμέγουν το δημόσιο (κάστες υψηλόμισθων κρατικοδίαιτων - όσοι παντελονιάζουν πάνω από 2,000 ευρώ το μήνα-) , κάποιοι να ξέρουν ότι αν χάσουν τα 800-1500 ευρώ το μήνα (δημόσιοι υπάλληλοι και συνταξιούχοι) χάθηκαν. Η μόνη λύση είναι η επώδυνη και βασανιστική ανάπτυξη και λιγότερη μπουρδολογία και αντίσταση της πλάκας.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Π. Ευθυμιάδης 18/08/2013 19:32:12

      Κυριε Ευθυμιαδη ολα που γραψατε ειναι και η απαντηση στο ερωτημα που........πλαναται διεθνως και το εχουν ριξει....δηθεν στη θεωρια του σοκ. Ηθελα να το γραψω πριν αλλα επειδη μεσα στο antinews καποιοι Δ.Υ. μας εχουν καταταξει....οτι εχουμε πεσει στην παγιδα της αντιπαλοτητας των κοινωνικων ομαδων, γιαυτο και δεν το ανεφερα καθολου. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ του θεματος οσο και αν σε καποιους....δεν αρεσει. Φτασαμε σαν χωρα απο το 1981 και μετα να ειμαστε χωρα δημοσιων υπαλληλων(με την κατακρεουργηση της παραγωγικης οικονομιας) και συν το χρονο ενα κρατος συν/χων με συνταξεις 15ετιας-20ετιας κ.λ.π. οπου και σε καποιους κλαδους(στρατος) να ισχυει ακομη και τωρα η συνταξη στα 24 ετη. Ολοι αυτοι ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ που λετε πρεπει να αριθμουν πανω απο το μισο πλυθησμο της χωρας και αυτη ειναι η καταντια μας απο το πελατειακο κρατος που εφτιαξαν οι ΦΩΣΤΗΡΕΣ μας πολιτικοι.

      • Π. Ευθυμιάδης avatar
        Π. Ευθυμιάδης @ Σαρακατσανος 19/08/2013 10:57:26

        Συμφωνούμε ότι ο λογαριασμός δεν βγαίνει. Αν η Ελλάδα ήταν μπακάλικο έπρεπε να ήταν κλειστό από χρόνια και οι διαχειριστές και εμπλεκόμενοι πελάτες (πολίτες που παράνομα εισέπρατταν) φυλακή. Εκτός και οι Ευρωπαίοι αποφασίσουν να μας ταΐζουν τα επόμενα χρόνια και βλέπουμε που δεν το βλέπω.

  30. ΚΑΛΛΙΡΟΗ avatar
    ΚΑΛΛΙΡΟΗ 18/08/2013 19:24:08

    Καλησπέρα σας κύριε,

    Συγχαρητήρια για το ήθος που σας διακρίνει, αποτελείτε εξαιρετική εξαίρεση.

    • ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ @ ΚΑΛΛΙΡΟΗ 19/08/2013 01:55:28

      Εγώ???? Σας ευχαριστώ πολύ!!! Να είστε καλά..! (αν και κάτι μου λέει ότι αναφέρεστε στον κύριο Δρόλαπα.. :D)

  31. blue nile avatar
    blue nile 18/08/2013 20:09:30

    Όταν σε μια χώρα παρά τα εύκολα λόγια περί επιτυχημένης ιστορίας η καθημερινότητα του πολίτη πάει από το κακό στο χειρότερο τα τελευταία τρία χρόνια τότε η κοινωνική έκρηξη είναι δεδομένη.
    Απλά δεν μπορεί μαθηματικά να υπολογιστεί σε πόσο καιρό θα συμβεί.
    Είμασταν τυχεροί που το ατύχημα δεν έγινε άλλη εποχή όπως λέει και το άρθρο.
    Ο κόσμος εξαντλεί τα τελευταία ψήγματα της υπομονής του και πλέον έχει αντιληφθεί ότι η θεραπεία σοκ που επιφύλαξε η τρόικα στην Ελλάδα καταστρέφει ανεπιστρεπτί τη χώρα.
    Πάνω από όλα προσπαθεί βίαια να μετασχηματίσει το οικονομικό γίγνεσθαι σε βάρος της μεσαίας και κατώτερης τάξης αλλά σε όφελος της πλουτοκρατικής ολιγαρχίας.
    Είναι άραγε τυχαίο που οι τροικανοί δήλωναν ενοχλημένοι από το ποσοστό αυτοαπασχολούμενων στην Ελλάδα και από τα ποσοστά ιδιοκτησίας των πολιτών στα ακίνητα;
    Όχι ότι αυτό το μοντέλο της οικονομικής ανάπτυξης ήταν το καλύτερο όμως εξασφάλιζε διάχυση του πλούτου προς τους πολλούς και κοινωνική ηρεμία.
    Κοιτάξτε τώρα τα εκατοντάδες χιλιάδες λουκέτα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τα ακίνητα που είτε περάσει ένα πιο ήπιο νομοσχέδιο για την άρση των πλειστηριασμών είτε όχι θα αλλάξουν σύντομα χέρια.
    Γιατί κανείς ιδιοκτήτης δεν μπορεί να πληρώνει αυτή την εξοντωτική φορολογία που θα συμπεριλάβει πολύ σύντομα και τα ανεκμετάλευτα αγροτεμάχια.
    Όταν δε ξαφνικά το μεγαλύτερο μέρος των ακινήτων περάσει στα χέρια μεγάλων μεσιτικών εταιριών και γίνουν αντικείμενο εκμετάλευσης από τους καρχαρίες να δείτε για πότε θα πέσει η φορολογία τους.
    Για το μνημονιακό έγκλημα αναλογεί και για αυτή τη συγκυβέρνηση τεράστια ευθύνη.
    Έβλεπαν ότι το πλοίο πάει στα βράχια. Κι όμως ουσιαστικά ψήφισαν το 2012 το μεγάλωμα της ύφεσης και την συνεχιζόμενη πτώση του ΑΕΠ.
    Τα περί μη άλλης λύσης είναι για τους αφελείς.
    Η κυβέρνηση ούτε μία στιγμή δεν επίδίωξε την σύγκρουση με τους πολιτικούς προισταμένους της τρόικας .
    Τρανό παράδειγμα το ότι δεν βγήκε ποτέ μπροστά για δώδεκα μήνες να διεκδικήσει τα συμφωνημένα και από την Γερμανία για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών απότ ο ESM. Με συνέπεια να έρθει ο Ιούνιος του 2013 και να ακυρωθεί ότι το ευνοικό είχε συμφωνηθεί ένα χρόνο πριν. Με τα χρήματα τηςτραπεζικής ανακεφαλαιοποίησης να φορτώνονται στις πλάτες των φορολογούμενων. Και αυτά.
    Ή το ότι επιμένει να ξοφλάει την ΕΚΤ που στο μέλλον θα αποτελεί ένα σπαρταριστό ανέκδοτο στους οικονομολόγους του πλανήτη εκτός από αυτούς με την τευτονική προφορά.
    Μπορεί αυτή η συγκυβέρνηση να προσφέρει ακόμα κάποια σταθερότητα η οποία με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα είναι αμφίβολη όμως διαπράτει ύβρη όταν φορτώνει με τις πολιτικές που επιβάλει τους πολλούς και αφήνει στο απυρόβλητο τους πολιτικούς, τους χρεοκοπημένους τραπεζίτες και τη διαπλεκόμενη σπείρα που όλοι μαζί σε αγαστή συμμαχία απαλλοτρίωναν τόσα χρόνια τον δημόσιο πλούτο.
    Νομοτελειακά θα παραδώσει σύντομα την εξουσία.
    Με ακόμα πιο τραγικά αποτελεσματα για τον τόπο λόγω της ανικανότητας της αριστερής πλεράς. Για ΧΑ ούτε θέλω να το σκέφτομαι...
    Η χώρα έχει μόνο μία ελπίδα.
    Αυτή η συγκυβέρνηση να αλλάξει ρότα και να συγκρουστεί με την τρόικα αλλάζοντας το μνημόνιο ενώ παράλληλα βρει το πολτιτκό σθένος και να καθάρει την κόπρο του Αυγεία των πολιτικών των τραπεζιτών και της διαπλοκής.
    Καμία άλλη ελπίδα δεν υπάρχει.
    Εύχομαι να έχω άδικο.

  32. ΚΑΛΛΙΡΟΗ avatar
    ΚΑΛΛΙΡΟΗ 18/08/2013 20:16:34

    ..."Όταν τα προβλήματα είναι Εθνικά οι λύσεις είναι Εθνικές κα κάποιος πρέπει να έχει την τόλμη να θέσει τις βάσεις και αυτή η ευθύνη πεφτει πρώτιστα στο πρώτο κόμμα και στον όπι χώρα θέλει να ασκήσει Ηγεμονία".

    Ολο το κείμενο αυτή η φράση και δη η τελευταία λέξη.

    Η σχέση κράτους/κοινωνίας να βασίζεται στο σχηματισμό και τη διάδοση-διάχυση πολιτιστικών, ιδεολογικών και ηθικών-διανοητικών συστημάτων αξιών και πεποιθήσεων.
    (Αντόνιο Γκράμσι 1891-1937)

  33. Hawk avatar
    Hawk 19/08/2013 11:07:20

    Νομίζω ότι είναι υπερβολή να λέμε ότι η κυβέρνηση έχει μόνο 6 μήνες διορία, η κυβέρνηση πρέπει να εξαντλήσει την τετραετία αν θέλουμε να έχουμε αποτέλεσμα, άλλωστε μόνο οι ανόητοι δεν βλέπουν ότι γίνεται έργο, αλλά όχι μόνο οι ανόητοι και οι διαχρονικοί μπαχαλάκηδες, οι βολεμένοι, οι μιζαδόροι και πάει λέγοντας. Ο Ελληνας δεν γουστάρει να πληρώνει φόρους, ε κάποτε πρέπει να μάθει, όπως πρέπει να μάθει ότι πρέπει να στηθεί από την αρχή σωστό και λειτουργικό κράτος χωρίς να κάνει πλάτες στους εκάστοτε " ημέτερους " , και αυτό απαιτεί χρόνο.

    • aliosa avatar
      aliosa @ Hawk 20/08/2013 17:52:33

      BLACK Hawk ..... DOWN......

  34. Γιάννης avatar
    Γιάννης 19/08/2013 13:12:01

    Η οργή του κόσμου θα σκάσει με τον ψήφιση του νέου φορου ακινήτων ο οποίος θα καταστρέψει οποιονδήποτε εχει ενα σπίτι στην επαρχία . Ο νέος φορος ακινήτων ο οποίος φορολογει το οικόπεδο/χωράφι εντός σχεδίου ανα τετραγωνικό μετρό .
    Το χαράτσι έριξε τον ΓΑΠ και ο νέος φορος ακινήτων , που ειναι πολυ χειρότερος απο το χαράτσι, θα ρίξει τον σαμαρα .

    • George avatar
      George @ Γιάννης 20/08/2013 00:10:16

      Ετσι είναι, αλλά το ότι δεν μπορούν να κόψουν 3 δις δαπάνες, ότι τα έδωσαν όλα τον περασμένο Σεπτέμβρη για να πείσουν την τρόικα να μην επιμείνει στη μείωση δαπανών που ζητούσε, κάτι λέει. Είτε ξέρουν ότι με τους φόρους στα ακίνητα έχουν τελειώσει και παρόλα αυτά τους βάζουν (ιδανικοί αυτόχειρες), είτε δεν το ξέρουν που είναι ακόμα πιό εφιαλτικό (ανάγνωση πραγματικότητας επιπέδου ΓΑΠ/Βενιζέλου).

  35. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 20/08/2013 01:49:21

    Η οργή όσων διαθέτουν και καίνε λίπος, ξέσπασε προς το παρόν στα "γουρουνάδικα" και συνεχίζεται σε κολιούς και σκουμπριά (το "Ελληνικό καλοκαίρι στις ταβέρνες").
    Μάλιστα, κάποιοι που είχαν τη δυνατότητα, έφαγαν το ψητό γουρουνόπουλο μέσα σε κότερα ή σε liarjet.
    Μετά τα γουρουνόπουλα, ο επόμενο στόχος της οργής θα είναι σε 6 μήνες οι γαλοπούλες.
    Οι υπόλοιποι, που δεν έχουν καθόλου λίπος, και ποτέ δεν είχαν, έχουν άλλες προτεραιότητες και άλλες επείγουσες δουλειές να κάνουν - δεν τους παίρνει να είναι οργισμένοι.

  36. Epsilon avatar
    Epsilon 20/08/2013 13:56:53

    Tα λόμπι εξουσίας της Νέας Τάξης Πραγμάτων,έχουν δρομολογήσει το σχέδιο για τον διαμελισμό της Ελλάδος. ΩΡΑΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΡΟΥΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΣΠΙΘΑ. .
    ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΕΝΑΝ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΠΑΡΑΓΜΟΣ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΗΕ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΣΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΘΥΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ ΟI ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΧΩΡΙΣΘΟΥΜΕ ΣΕ ΔΥΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ
    ,ΒΛΑΚΕΣ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
    ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΟN OBAMIA ,
    ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ, ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΓΕPΜΑΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΨΑΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΤΕ ΟΛΑ ΑΝΤΙ ΠΙΝΑΚΙΟΥ ΦΑΚΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑPΑΚΑΛΑΤΕ.
    ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ..ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ..
    TΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ .
    .ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΝΕ OI ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ.
    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ..ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ TOYΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ.
    ΤΑ ΟΠΛΑ TOYΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΜΑΧΟΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ Η ΙΔΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
    ..ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΣYPIA ΜΙΑ ΛΙΒΥΗ ΜΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟΣ ..
    ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ..ΞΥΠΝΑΤΕ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙΡOΣ

  37. rally monkey avatar
    rally monkey 20/08/2013 18:06:59

    το πραγματικό ερώτημα δεν ειναι το ´που και το πότε ´
    αλλά το "γιατί δεν εχει ξεσπασει ακόμα"
    Το συσσωρευμένο λίπος αποτελεί μερική εξήγηση
    Υποπτευομαι πως εχουν παρει ιδεες και απο το πως βράζουν το βάτραχο
    Και τις εφαρμόζουν με μεγάλη επιτυχια
    Κάποια στιγμή βεβαια το νερό κοχλάζει με τη διαφορά ότι ο βατραχος παραμένει στην κατσαρόλα.

  38. ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΖΑΚΗΣ avatar
    ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΖΑΚΗΣ 09/01/2014 11:09:09

    ΓΝΩΡΙΖΟ ΠΟΛΛΗ ΚΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΟΝ ΟΥΝΟΝ [ ΟΛΛΑΝ. ΓΕΡΜ. ΒΕΛΓ. ΓΑΛΛ. ΔΑΝ. ΣΟΥΙ. ] ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΣΠΕΡΙΑΣ ΧΩΡΑΣ Β. Ν. [ ΑΜΕΡΙΚΗ ]. ΛΟΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΑΥΛΙΚΗ ΓΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΕΙΛΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΡΕΦΗ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΠΟΥ ΛΕΙ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΜΑΣΤΟΡΕΥΩ ΚΑΙ ΓΑΜΟ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΟΥ.ΟΣΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ, ΔΗ-ΛΑΔΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΜΑΛΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΟΙΗ ΤΟ ΝΑ ΚΑΡΠΑΖΟΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΙΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΟΦΗΛΟΥΜΕ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΝΑ ΔΙ-ΟΞΟΥΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΝΟΜΗΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΠΙΤΟΥΣ. ΜΠΟΡΙ ΝΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΑ ΣΕΠΤΟΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΠΟΥ ΛΕΙ ΟΤΙ [ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΙΕΤΕ ΜΕΤΑΞΙΤΟΥ ΠΡΟΟΔΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΤΕ . ] ΚΑΛΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.