#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/09/2013 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Που θα πάνε οι ψηφοφόροι που θα εγκαταλείψουν την ΧΑ;



Που θα πάνε οι ψηφοφόροι που θα εγκαταλείψουν την ΧΑ; Θα επιστρέψουν  στη ΝΔ όπως αισιοδοξούν κορυφαία στελέχη της;  Είναι πολύ πιθανό να συμβεί κι αυτό, αν και είναι πολύ νωρίς για να το προδικάσουμε. Για παράδειγμα στις δημοσκοπήσεις που διενεργούνται αυτόν τον καιρό μου λένε πως η μεγάλη πλειοψηφία όσων εγκαταλείπουν την ΧΑ δηλώνουν ότι δεν ξέρουν τι θα ψηφίσουν, ή ότι θα ψηφίσουν τον «Κανένα» κλπ κλπ. Δεν επιστρέφουν δηλαδή στη ΝΔ.

(Βεβαίως, αν θέλουμε τις πιστεύουμε αυτές τις δημοσκοπήσεις επειδή με το κλίμα που επικρατεί πολύ δύσκολα θα πει κάποιος στο τηλέφωνο ότι ήταν ή είναι Χρυσή Αυγή).

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή μεγάλου μέρους των απολωλότων ψηφοφόρων στο γαλάζιο μαντρί θα αποδειχθεί μια πολύ δύσκολη επιχείρηση για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχουν αλλάξει: Πρώτον, οι βασικοί παράμετροι που τους οδηγήσαν να ψηφίσουν ΧΑ (Μνημόνια, φτώχεια, ανεργία, λαθρομετανάστευση, εγκληματικότητα). Και δεύτερον η λειτουργία και συμπεριφορά του κομματικού μηχανισμού της ΝΔ.

Έχουμε ξαναγράψει ότι οι κοινωνίες διοικούνται με ιδέες. Με τις ιδέες που επικρατούν και γίνονται οι κυρίαρχες σε κάθε ιστορική περίοδο, καθορίζοντας την μορφή του πολιτεύματος και τον τρόπο άσκησης της εξουσίας. Η κυβέρνηση επιβάλλεται και μακροημερεύει όταν οι πράξεις της έχουν την συναίνεση των διοικούμενων. Γι’ αυτό η μάχη για την «κατάκτηση του μυαλού» των πολιτών είναι ακατάπαυστη και γι’ αυτό συνήθως αναφερόμαστε σε ιδεολογικοπολιτική ηγεμονία.

Η Νέα Δημοκρατία, εδώ και δεκαετίες, έχει χάσει κατά κράτος τη μάχη στο χώρο των ιδεών. Τους λόγους τους έχουμε εξηγήσει επανειλημμένως και είναι περιττό να επανέλθουμε. Σε ό,τι αφορά την Χρυσή Αυγή, ο δρόμος που οδήγησε στην εκπληκτική άνοδο της άνοιξε επί του τελευταίου Καραμανλή με τις θεωρίες του «Μεσαίου Χώρου»  και το βιβλίο της Ιστορίας της Γιαννάκου που έφτιαξαν τον ΛΑΟΣ και στην συνέχεια έγινε λεωφόρος με τα μνημόνια και την διάλυση του κόμματος του Καρατζαφέρη (αν είναι δυνατόν να αναπολούμε τον ΛΑΟΣ μπροστά στους κινδύνους που εκπροσωπεί η ΧΑ).

Με κίνδυνο να στενοχωρήσω κάποιους φίλους θα πω κι αυτό: Υπήρχε περίπτωση η ΧΑ να γίνει αυτό που έγινε αν ο Α. Σαμαράς δεν έκανε την περίφημη στροφή του 2011 και δεν συμμετείχε η ΝΔ στην κυβέρνηση Παπαδήμου; Ποιος Μιχαλολιάκος και ποιος Καμμένος; Δεν θα τολμούσε κανείς τους να κουνηθεί αν συνεχιζόταν η ιδεολογική παντοδυναμία που είχε κερδίσει προσωρινά η ΝΔ του Σαμαρά από την εποχή της εσωκομματικής μάχης με τη Ντόρα. Κάποιοι όμως ξέχασαν πολύ γρήγορα ότι ο κρυστάλλινος πατριωτικός λόγος του ανέβασε τον Αντώνη στον θώκο της ηγεσίας και όχι οι σύμβουλοι και οι παρατρεχάμενοι. Όλοι εδώ στο Antinews γνωρίζουμε εξάλλου ότι πολλοί από εκείνους που ψήφισαν τους ΑΝΕΛ και την ΧΑ είναι απογοητευμένοι «σαμαρικοί».

Για να το πούμε απλά: Σε μια εποχή που ο λαός της παράταξης περίμενε να δει την πολιτική μετενσάρκωση ιδεολογικών προταγμάτων όπως «πατρίδα», «έθνος» κλπ ,  δηλαδή όλων εκείνων που του έλειπαν τόσα χρόνια και περίμενε από τον Σαμαρά να τα κάνει πράξη, άκουγε να του μιλάνε μόνο για κάποιον άνοστο και ξενέρωτο «κοινωνικό φιλελευθερισμό».

Το χειρότερο από όλα ήταν ότι αυτός ο «κοινωνικός φιλελευθερισμός» διατυπώθηκε ακριβώς για να διαψευστεί, παραμονές της διαχείρισης του Μνημονίου από την ΝΔ: διότι δεν υπάρχει τίποτα το φιλελεύθερο στα έκτακτα χαράτσια και τίποτα το κοινωνικό στην ύφεση και στην ανεργία. Είναι σαν να επελέγη το όνομα ακριβώς για να εκφράσει μια μοιραία αυτοδιάψευση, λειτουργώντας στο θυμικό της βάσης της παράταξης όπως ακριβώς το μουρουνέλαιο στις γλώσσες των παιδιών.

Σε μια χώρα που οι αμιγείς φιλελεύθεροι δεν έχουν καταφέρει ποτέ να μπουν στη Βουλή και είναι σαφώς αντιπαθείς στην συντηρητική βάση της παράταξης, σε μια χώρα όπου το 57% των Ελλήνων πολιτών αυτοπροσδιορίζονται ως «συντηρητικοί» σε δημοσκόπηση της Public Issue στα τέλη του 2009 (πριν δηλαδή από την κρίση που έστρεψε προς τα Δεξιά την πολιτική μας γεωγραφία) και σε μια Ευρώπη όπου ο αμιγής φιλελευθερισμός ηττάται (οι Γερμανοί φιλελεύθεροι θα βλέπουν πλέον την Βουλή από την τηλεόραση) και οι συντηρητικοί κεντροδεξιοί με την κοινωνική οικονομία της αγοράς (Soziale Marktwirtschaft) κερδίζουν κρουνηδόν- σε αυτήν την Ελλάδα και σε αυτήν την Ευρώπη επελέγη ο κυρίως χαρακτηρισμός «φιλελεύθεροι» για την μεγάλη κεντροδεξιά, αφήνοντας άπλετο χώρο στους νεοναζί να ψεύδονται στο πόπολο ότι υιοθετούν τελικά εκείνοι τα ξεχασμένα προτάγματα της συντηρητικής κεντροδεξιάς και της πολιτικής χριστιανοδημοκρατίας (που τόσο άτσαλα καπηλεύεται και ο κ. Νικολόπουλος).

Πως θα ανακτήσει λοιπόν η ΝΔ την ιδεολογική πρωτοβουλία και κυριαρχία;

Το πρόβλημα είναι ότι οι πολιτικές και ιδεολογικές ανακατατάξεις είναι τόσο γρήγορες σε αυτήν την φάση, που μεγάλες μάζες λαού δεν ταυτίζονται τόσο εύκολα με ένα ξεκάθαρο και ευκρινές ιδεολογικό πρόταγμα που να κρατήσει παραπάνω από… δυο-τρεις μήνες. Από το Δεξιός-Αριστερός πήγαμε στο Μνημονιακός-Αντιμνημονιακός, μετά στο Παλαιά Πολιτική Τάξη-Νέα Πολιτική Τάξη, μετά στο Μνημονιακοί-Αριστερά, μετά στο Θεσμικοί-Μαχαιροβγάλτες και Βομβιστές και πάει λέγοντας, όλο τρέχει το τόπι και άντε να το προλάβεις.

Τι να κάνουμε λοιπόν; Επιλέγουμε έναν ιδεολογικό προσδιορισμό που να αντικατοπτρίζει την ψυχή της παράταξης. Αυτός ο προσδιορισμός μπορεί να εξασφαλίσει την αναγκαία ιδεολογική σταθερά στα χρόνια που έρχονται και υπάρχει στο όραμα-σχέδιο για την ενότητα και την ηγεμονία της Κεντροδεξιάς που παρουσίασε ο Σαμαράς στο πρόσφατο 9ο Συνέδριο του κόμματος:

Πρώτον, υπεράσπιση των εθνικών δικαιωμάτων της Ελλάδας με αξιοποίηση της διεθνούς της θέσης.

Δεύτερον, ανάπτυξη και διεύρυνση της Δημοκρατίας με την καταπολέμηση της αυθαιρεσίας των μειοψηφιών, του κομματικού κράτους και της κρατικοδίαιτης διαπλοκής.

Τρίτον, πηγή δύναμης και υπερηφάνειας είναι ο Πολιτισμός μας. Ή Ελλάδα πρέπει να πρωτοστατήσει στη σύγχρονη Αναγέννηση που παρατηρείται διεθνώς, πράγμα που θα σημαίνει ταυτόχρονα και πνευματική Αναγέννηση της Πατρίδας μας;

Τέταρτον, Ασφάλεια του Πολίτη και Πόλεμος στην Εγκληματικότητα! Η Ελευθερία δεν είναι αντίθετη με την Ασφάλεια, όπως νομίζουν κάποιοι. Η Ασφάλεια των πολιτών είναι προϋπόθεση Ελευθερίας.

Τέταρτον,  πόλεμος στην λαθρομετανάστευση. 

Έκτον, το εθνικό συμφέρον! Το Έθνος δεν είναι έννοια «ξεπερασμένη». Το Έθνος είναι πάνω από κόμματα, το Έθνος είναι πάνω από ιδεοληψίες, το Έθνος μας ενώνει. Δεν υπάρχει Δημοκρατία χωρίς πολίτες, πολίτες χωρίς πόλη, χωρίς κοινή Πατρίδα! Και χώρες χωρίς Εθνική υπόσταση, δεν είναι ελεύθερες χώρες, είναι «γεωγραφικοί» χώροι, πιόνια στα χέρια των ισχυρών. Για μας, για την παράταξή μας, η Ελλάδα είναι χώρα, δεν είναι «χώρος»! Και οι Έλληνες είναι λαός, δεν είναι «πληθυσμός»!

Έβδομον, ο ευρωπαϊκός προσανατολισμός της χώρας αποτελεί στρατηγική επιλογή.

Κολύμπι στις πλατιές μάζες και λαϊκή ενότητα

Γράφαμε παλαιότερα: Παρά τον εκπληκτικό πολιτικό λόγο του Σαμαρά, η ΝΔ δεν κατάφερε (δεν μπορεί ακόμα) να σπάσει τα φράγματα που την χωρίζουν από τα ευρύτερα λαϊκά στρώματα. Κυρίως επειδή η παρουσία της είναι επαμφοτερίζουσα και η “εικόνα” της συγκινεί μόνον τους γέρους στα καφενεία.

Αν όμως θέλει η Νέα Δημοκρατία να είναι το κόμμα του αύριο πρέπει να βγει έξω στον κόσμο, να κολυμπήσει στις μάζες, να ζήσει την μπόρα και να ετοιμαστεί για τον χειρισμό της επόμενης μέρας.  Περισσότερο από ποτέ, πρέπει να δουλέψει η Δημοκρατία. Δημοκρατία είναι η συμμετοχή του κόσμου, όλου του κόσμου.  Κόσμου που νομίζει ότι είναι δεξιός, κεντρώος ή αριστερός, δεν έχει σημασία.  Συμμετοχή στα ζητήματα, στους φόβους. Ο κόσμος ψάχνεται. Την ίδια στιγμή, το διαδίκτυο και τα καφενεία βράζουν από τα ίδια ερωτήματα: Επιβίωση.  Εθνικά Θέματα. Παιδεία. Διαπλοκή. Φόροι. Γεωπολιτικά. Σύνταγμα.

Η κρίση που βιώνουμε σήμερα, μας αφορά όλους, ανεξαρτήτως κομματικών τοποθετήσεων. Για αυτό και τη λύση δε θα τη δώσει ένας στενά κομματικός αρχηγός. Η χώρα χρειάζεται ηγέτη που θα αρθεί στο ύψος των περιστάσεων, θα κάνει την υπέρβασή του, και θα δημιουργήσει μια νέα κοινωνική πλειοψηφία στην οποία μπορούν να συμμετάσχουν όλοι. Αυτός μόνο ο Αντώνης Σαμαράς μπορεί να είναι. Είναι ο μόνος που μπορεί να δώσει όραμα και να ενώσει….

 Βασίλης Ζήσης - Γιώργος Κ. 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 28/09/2013 09:16:36

    Σε κάποιους άλλους φαίνεται ότι περάσανε βραχιολάκια πάντως. Για κοιτάξτε το παιδιά.

  2. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 28/09/2013 09:22:51

    Να σας πω ένα αστείο;

    Όσοι φύγουν απο την ΧΑ θα πάνε στο Πασόκ! Χα χα χα!
    Προκειμένου να αναστήσουν την "μεγάλη δημοκρατική παράταξη¨, να φέρουν ξανά στο προσκήνιο το ¨όλον πασόκ¨ και να αποκαταστήσουν επαγγελματικά τα άνεργα τώρα ¨κορυφαία στελέχη¨.

  3. Μara avatar
    Μara 28/09/2013 09:23:45

    Αναρωτιέστε που θα πάνε οι ψηφοφόροι της ΧΑ.
    Είστε τόσο σίγουροι ότι φύγανε??? Πολύ αμφιβάλλω για αυτό...
    Όσους τουλάχιστον γνωρίζω που δηλώνουν πως την ψήφισαν, όχι μόνο δεν άλλαξαν γνώμη, αλλά είναι περισσότερο εξαγριωμένοι....

    Όταν π.χ. ακούει ο οργισμένος ψηφοφόρος της ΧΑ ότι σε περίπτωση επαναληπτικών εκλογών τα κόμματα δεν θα βάλουν κανέναν υποψήφιο για να καταγραφούν ΄και να "φακελλωθούν" όσοι πάνε να ψηφίσουν ΧΑ, αφηνιάζει....
    Έτσι θα γίνει ο επαναπατρισμός των ψηφοφόρων? Με το στανιό???
    Κάπου έχει ξεφύγει.... η κατάσταση..... και αυτή η υπερβολή της διαχείρισης, ένα τσάκ... θέλει για να φέρει τα άκρως αντίθετα αποτελέσματα.

    • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
      ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ Μara 28/09/2013 09:34:46

      Δυστυχως οχι μονο δεν φευγουν αλλα υπαρχουν και αλλοι που δεν ψηφιζαν και προτίθενται να ψηφίσουν.

      Ενας απο τους μεγαλυτερους φοβους ηταν η ηρωοποιηση της ΧΑ ...και φαινεται οι λαθος χειρισμοι εως τωρα οδηγουν προς αυτη την εξελιξη.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 28/09/2013 13:46:21

        Σιγά τα αίματα. Μόλις απαγγελθούν οι κατηγορίες θα τα ξαναπούμε...

        • LV avatar
          LV @ Γεώργιος Τ. 28/09/2013 16:02:10

          Που θα πάνε οι ψηφοφόροι που θα εγκαταλείψουν την ΧΑ;"
          Στον Παράδεισο φυσικά...

          ενώ οι άλλοι, που θα μείνουν ΧΑ, θα πάνε στην ΚΟΛΑΣΗ!!!

          Πηγή: Ρεπορτάζ του δελτίου των 8 της Ολγας, σε περίπτωση που δεν πετύχει η διαδικασία των ποινικών διώξεων.

    • http://chomatery.blogspot.com avatar
      http://chomatery.blogspot.com @ Μara 28/09/2013 10:47:13

      μα ήδη η πρώτη δημοσκόπηση το έδειξε, νομίζω, καθαρά... Η ΝΔ αύξησε το ποσοστό της κατά 2%, το ΣΥΡΙΖΑ κατά 1,50% σχεδόν και κατά μισή μονάδα το ΚΚΕ.... Αμετάβλητα παρέμειναν τα ποσοστά ΔΗΜΑΡ, ΠΑΣΟΚ και ΑΝΕΛ...

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ http://chomatery.blogspot.com 28/09/2013 14:33:25

        Αυτά όντως ίσχυαν τις πρώτες ημέρες μετά την δολοφονία που "ζεμάτισε" πολύ κόσμο και ανέκοψε την εκλογική επιρροή της Χ.Α. Όσο μετά το πράγμα μεταβαλλόταν σε δίωξη κατά όλου του κόμματος, η προσωπική μου αίσθηση είναι ότι τα πράγματα αντιστράφηκαν.

  4. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 28/09/2013 09:31:38

    Ποιά Χρυσή Αυγή; Εβυθίσθη όπως το συνώνυμο πλοίο την δεκαετία του ΄80 στον Κάβο Ντόρο, ένεκα θαλασσοταραχής αλλά και επικινδύνου φορτίου (γκάζια) που μετέφερε.
    Συνελήφθη ο Νίκος Μιχαλολιάκος και Κασιδιάρης και έπεται συνέχεια.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 28/09/2013 13:46:49

      Λαγός, Παναγιώταρος επίσης και μένουν άλλοι 20.

  5. yianna avatar
    yianna 28/09/2013 09:32:44

    Τα πράγματα παίρνουν μια γρήγορη τροπή και χρειάζεται ψυχραιμία από όλους.
    Πρώτη φορά συλλαμβάνονται μέλη του Κοινοβουλίου και οι χειρισμοί της Κυβέρνησης πρέπει να είναι άψογοι.
    Ένα είναι βέβαιο οι δανειστές μας και σύμμαχοί μας ...δεν θα άφηναν αυτή τη συμμορία να παίζει ρόλο, και να αμφισβητεί δανειακές συμβάσεις και μνημόνια, έχοντας μεγάλο λαϊκό έρεισμα.
    Έτσι έγινε και με τη 17Ν, όταν ήρθε η ώρα των Ολυμπιακών Αγώνων τους συνέλαβαν.
    Με την ευκαιρία, ο ΣΥΡΙΖΑ που είναι λαλίστατος μέχρι στιγμής δεν έχει μιλήσει, μήπως σκέπτεται πιο ψύχραιμα? Λέω εγώ τώρα...

    • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
      Θόδωρος 17.06.2014 @ yianna 28/09/2013 19:58:26

      Δεν μιλάει, yianna, γιατί αν τώρα ο βουλευτής του Διαμαντόπουλος ή άλλος τολμήσει να αρθρώσει αντι-δημοκρατικό λόγο -στο όνομα δήθεν της ανατροπής ή της αντίστασης κατά του μνημονίου ή εναντίον σε οτιδήποτε κάτι που έχουν μέσα στο ταλαιπωρημένο και μισότρελο κεφαλάκι τους- δεν θα υπάρχει πια άλλοθι.
      "Πρόκληση πολιτών σε στάση" ή δεν ξέρω γω τι και πέρνα μέσα κι εσύ! Μόνο να τους βάλουν σε χωριστά κελιά να μην έχουμε άλλα!

      Αν δεν γίνει έτσι -τώρα πια- είναι λάθος.

      Ο Αλέξης θα πρέπει να διαλέξει, ο δρόμος του έφτασε στο δίστρατο. Αυτό σκέφτεται κα δεν μιλάει..

  6. η Dimi avatar
    η Dimi 28/09/2013 09:54:29

    *Πολλές εταιρείες επέλεξαν να συρρικνωθούν και ίσως αυτό, να ήταν το σωστό γι αυτές. Εμείς, έχουμε επιλέξει μία διαφορετική πορεία. Και πεποίθησή μας είναι ότι, αν συνεχίσουμε να δημιουργούμε υπέροχα προϊόντα για τους πελάτες μας και οι πελάτες θα συνεχίσουν ν’ ανοίγουν σ’ εμάς, τα πορτοφόλια τους.*
    ~Στηβ Τζομπς

    Τηρουμένων των αναλογιών βεβαίως, εφόσον η Κυβέρνηση σε μία νέα πορεία, με μία συνεχώς ανανεωμένη ανθρωποκεντρική προσέγγιση κι ευαισθησία και με Προστιθέμενης Αξίας Έργα συνεισφέρει στο Κοινωνικό Καλό και την Ειρήνη, τότε και οι Πολίτες θα συνεχίσουν να στηρίζουν με τη ψήφο τους, τη Κυβέρνηση.

    • Samurai avatar
      Samurai @ η Dimi 28/09/2013 10:31:06

      Μπορεί να υπάρχει μία μερίδα ψηφοφόρων που δεν ψηφίζει ΧΑ για λόγους διαμαρτυρίας, αλλά διότι θέλει νταβατζιλίκι παραλλαγής.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Samurai 28/09/2013 15:25:36

        Φίλε Σαμουράϊ, χρειάζονται όλοι οι χαρακτήρες των ανθρώπων για να γίνει ο κόσμος αυτός.. Το συνειδητοποιημένο Εκλογικό Σώμα, όμως, Πριν ψηφίσει, ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ καλά και πολύ και συγκρίνει τα Υπέρ και τα Κατά. Και όσοι σήμερα διαμαρτύρονται για τη δικομματική κυβέρνηση, η οποία προφανώς δύο φορές ΔΕΝ προήλθε από παρθενογένεση, αλλά, από την οκνηρία εκείνων οι οποίοι παραδέχονται ότι Δεν ψήφισαν. Οι οκνηροί ας ψήφιζαν ό,τι ήθελαν. Να ψήφιζαν όμως. Όχι, στην αποχή. Όχι, στο ευθυνόφοβο λευκό. Όχι, στο άβουλο δεν γνωρίζω δεν απαντώ. Πρώτα οι κάλπες και μετά οι παραλίες. Και το λέω αυτό μετά λόγου γνώσεως, καθώς το σπίτι μου συμβαίνει να είναι 10 λεπτά περπάτημα από τη θάλασσα. Τα εκλογικά αποτελέσματα είναι αυτά τα οποία η οκνηρία του Εκλογικού Σώματος επέτρεψε. Επέτρεψε στους *ελληνοποιημένους* μετά χαράς μεγάλης να ψηφίσουν για τους οκνηρούς, αδιάφορους, θυμωμένους, τιμωρούς... αντ' αυτών. Λόγοι πολλοί, δικαιολογία καμία. Η οκνηρία επέτρεψε στους *ελληνοποιημένους* να γίνονται αυτοί *οι ρυθμιστές* της ελευθερίας, της πολιτικής και της ζωής μας. Με τα γνωστά αποτελέσματα. Εδώ, πρόκειται για την Εκχώρηση των Εθνικών μας Δικαιωμάτων. Ούτε στις χώρες-εσχατιές Δεν συμβαίνουνε αυτά. Επειδή αυτές, μπορεί να είναι τριτοκοσμικές, όμως εκεί, το ψηφοθηρικό σημιτο-ραγκουσιο-παπατζήδικο ισόβιο-σοβιέτ *καλούπι*, Δεν έχει μέλλον, ούτε προοπτική..

        Εδώ, μόνο με συνειδητοποιημένους πολίτες/ψηφοφόρους που βάζουμε καθημερινά το λιθαράκι μας και γινόμαστε μέρος της ανάταξης που θέλουμε να δούμε στην υπέροχη πατρίδα μας, θα μπορέσουμε νόμιμα και οριστικά ν’ απαλλαγούμε από το ΑΓΟΣ που μάς συνθλίβει ως κοινωνία επί 10ετίες. Αυτή είναι η γνώμη μου και καθημερινά τη κάνω πράξη.

        • Πολίτης Θ avatar
          Πολίτης Θ @ η Dimi 28/09/2013 22:14:29

          Τι λέτε ωρέ!!!
          Και ποιός σας είπε αγαπητή μου οτι είναι οκνηροί όοοοοολοι αυτοί που δεν ψήφισαν ή επέλεξαν το λευκό;
          Από πότε οι άνθρωποι που δεν πείθονται από τα κόμματα, ώστε να τα ψηφίσουν, είναι ευθυνόφοβοι και άβουλοι;
          Πρέπει δηλαδή "με το στανιό" να ψηφίσουν κάτι που δεν τους αντιπροσωπεύει; Το είδαμε το έργο τη δεκαετία του 80. ΠΑΣΟΚ και πάσης έλεγαν και το αστείο είναι πως δεν είχαν άδικο. Βλέπετε τότε ψήφιζαν όλοι... Ευχαριστούμε δεν θα ξαναπάρουμε.
          Υπάρχουν μπόλικοι "τεμπέληδες" τις ημέρες των εκλογών, δεν διαφωνώ, αλλά να μην τα "ισιώνουμε" όλα, δεν είναι σωστό...

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Πολίτης Θ 29/09/2013 08:44:47

            Tι λέτε Πολίτη Θ. Ωρέ!!! κάθε φορά και πολυώνυμα θέλετε να κρυφτείτε, όμως η Χαρά, ΔΕΝ σάς αφήνει. Καλημέρα σας.

    • Thraphsorchis avatar
      Thraphsorchis @ η Dimi 28/09/2013 11:46:46

      Η κυβέρνηση όμως είναι δικομματική.

    • nestor avatar
      nestor @ η Dimi 28/09/2013 20:41:26

      χαχαχαχα καλοοο.

  7. regeneration avatar
    regeneration 28/09/2013 09:59:03

    Οτι θελει ο Λαος.
    Αν του αρεσει η Χ.Α. να την επιλεξει. Χωρις στεναχωριες. Εδω επελεγε 30 χρονια ΠΑΣΟΚ εγινε κατι; Τιποτα. Τωρα του ηρθε η Χαζοχαρουμενη Αυγη ο Καημενος ο τρομοκρατικος ΣΥΡΙΖΑ κλπ. Η Ν.Δ. πλεον δεν εχει μεσαιοχωριτικες αντιληψεις πλεον, εχει κατα σαφη πλειοψηφια ΔΕΞΙΕΣ και αυτο δεν φαινεται να αλλαζει, αλλα αντιθετα θα παγιωθει περισσοτερο. Εχει λοιπον ο πονεμενος κοσμος πολλες, παρα πολλες επιλογες. Εχει ιντερνετ, περιοδικα, εφημεριδες iphone ipad iστοδιαολο, ολη την τεχνολογια δηλαδη στον αντιχρριρα του και ενημερωνεται ακομη και στην τουαλετα. Δεν ειναι οπως παλια που περιμενε την Αυριανη και την Ελευθερορυπια μονο για να ενημερωθει. Και τοτε δεν ειχε τα μεσα ... τωρα εχει τα παντα. Η γνωση ειναι δυναμη, σημερα εχει πολλη απο δαυτη... Δικαιολογιες δεν εχει.
    Γι'αυτο οτι πει ο ΣΟΦΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.

  8. Χάρης Χ. avatar
    Χάρης Χ. 28/09/2013 10:00:35

    Συμφωνώ γενικά με το άρθρο και τα επτά σημεία που προτείνει (με το έβδομο συμφωνώ ενόσω υπηρετεί το έκτο). Οι προτροπές αυτές θα είχαν νόημα αν η ΝΔ είχε αναλάβει την κυβέρνηση (και το ΠΑΣΟΚ την εξουσία) προ μηνός. Σήμερα πλέον γνωρίζουμε ότι αν γίνει κάτι προς αυτή την κατεύθυνση θα είναι καθαρά επικοινωνιακό, η ουσία της ακολουθούμενης πολιτικής είναι η εκχώρηση των εθνικών δικαιωμάτων μέσω μνημονίων, η ανοχή στους λαθρομετανάστες και ο πόλεμος στους Έλληνες (π.χ. εισιτήριο 25 Ευρώ στα νοσοκομεία), νέα δάνεια και αλλαγή συμβάσεων υπέρ της κρατικοδίαιτης διαπλοκής (π.χ. MEGA, εκμετάλλευση εθνικών οδών όπου συνεχώς μειώνονται οι υποχρεώσεις των εργολάβων και αυξάνονται αυτές του κράτους) κλπ. Υποθέτω ότι οι σκελετοί στις ντουλάπες είναι πολλοί για να ακολουθηθεί η προτεινόμενη στο άρθρο πολιτική. Δεδομένων των νέων μέτρων που λαμβάνονται (φόροι στα αγροτεμάχια, προαναφερθέν εισιτήριο στα νοσοκομεία κλπ) και θα ληφθούν στο κοντινό μέλλον, το ερώτημα του τίτλου μάλλον θα γίνει σε λίγο Που θα πάνε οι ψηφοφόροι που θα εγκαταλείψουν την ΝΔ;

  9. MCA avatar
    MCA 28/09/2013 10:07:47

    Όταν κρυώσει το θέμα μετά από 1 με 2 μήνες θα φανεί εάν και πόσοι θα είναι οι ψηφοφόροι που θα εγκαταλείψουν την ΧΑ και προς τα που θα κατευθυνθούν.
    Κατά την γνώμη μου υπάρχει ένα ποσοστό, οι μισοί θα έλεγα, κυρίως μέσης και μεγάλης ηλικίας που δεν υπάρχει περίπτωση να μην ψηφίσουν δεξιό κόμμα. Δεν τους πάει το χέρι να ψηφίσουν κάτι άλλο.
    Οι άλλοι μισοί όμως, κυρίως μέσης και μικρής ηλικίας είναι οι΄΄ευέλικτοι΄΄. Μπορούν από ΧΑ να παν στο ΚΚΕ κάνοντας μια στάση στην ΔΗΜΑΡ και το αντίστροφο.
    Υπάρχει βέβαια και ο παράγοντας λαθρομετανάστευση. Λόγω του συγκεκριμένου προβλήματος και επειδή η αριστερά έχει ιδεολογικό κόλλημα επί του θέματος, πιστεύω ότι τελικά οι ψηφοφόροι που θα αποχωρήσουν από την ΧΑ,αν αποχωρήσουν, θα παραμείνουν στον δεξιό χώρο. Δηλαδή ΝΔ,ΑΝΕΛ,ΛΑΟΣ και κάποια πιο μικρά κόμματα.

    Δεν νομίζω πως ένα κόμμα όπως η ΝΔ που βρίσκεται στην κυβέρνηση και μάλιστα σε μια τόσο δύσκολη περίοδο έχει την δυνατότητα παράλληλα για ζυμώσεις και μετεξελίξεις στο εσωτερικό της. Αυτό το κάνει κάποιος όταν βρίσκεται στην αντιπολίτευση ,όχι όταν κυβερνά. Μόνο και μόνο που καταφέρνει και κρατάει τα ποσοστά της σε τέτοιες δύσκολες εποχές είναι άθλος.

    Αυτοί που θα πρέπει να προβληματίζονται περισσότερο είναι τα κόμματα της αντιπολίτευσης και ειδικά ο ΣΥΡΙΖΑ, που δεν μπορούν να εισπράξουν την λαϊκή δυσαρέσκεια. Μπορεί το πρόβλημα τους να είναι η ιδεολογία τους. Μπορεί όμως να φταίει αυτό ακριβώς που επισημαίνουν οι αρθογράφοι για την ΝΔ. Ο αποκλεισμός, το απροσπέλαστο. Συμμετοχή δεν είναι να κουνάς σημαιάκια στις προεκλογικές συγκεντρώσεις.

  10. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 28/09/2013 10:08:25

    Για την ιστορία οι παλιοί χουντικοί εντάχθηκαν στο ΠΑΣΟΚ λόγω του απόλυτου μίσους προς τον Καραμανλή.............

  11. Α avatar
    Α 28/09/2013 10:11:55

    Η επίσημη πολιτεία, με τα όπλα της (δικαιοσύνη, αστυνομία κλπ) απέδειξε ότι οι νόμοι υπάρχουν και είναι επαρκείς για την προάσπιση της Δημοκρατίας.
    Συγχαρητήρια στην κυβέρνηση για την πολιτική βούληση, να προχωρήσει και να ξεδοντιάσει την Χ.Α.
    Αποδείχθηκε ότι όταν θέλεις μπορείς. Αποτέλεσμα οι συλλήψεις του αρχηγού και των στελεχών της Χ.Α.
    Σ΄αυτή τη χώρα νόμοι πάντα υπήρχαν, αλλά έλειπε η πολιτική βούληση.
    Μπράβο και πάλι στην κυβέρνηση, ήταν μεγάλη νίκη της Δημοκρατίασ και δικαίωση για το αίμα του παλληκαριού που χύθηκε στη μέση του δρόμου.

  12. CHR.AND avatar
    CHR.AND 28/09/2013 10:23:17

    Πού θα πάνε οι ψηφοφόροι; Μα εξαρτάται από το που θα στρέψει ο καπετάνιος το τιμόνι του....
    «Λέω: κι αυτό θα ’ρθεί. Και τ’ άλλο θα περάσει. Πολύ δε θέλει ο κόσμος. Ένα κάτι Ελάχιστο. Σαν τη στραβοτιμονιά πριν από το δυστύχημα. Όμως, Ακριβώς, Προς την αντίθετη κατεύθυνση. Αρκετά λατρέψαμε τον κίνδυνο κι είναι καιρός να μας το ανταποδώσει.» (Οδ. Ελύτης)

  13. Δημητρης avatar
    Δημητρης 28/09/2013 10:29:37

    Μπραβο για την αμεση αντιμετωπιση του θεματος....να ειχαν τετοια αντανακλαστικα και για τους κλεφτες του δημοσιου χρηματος οπως του πασοκ ας πουμε ποσο καλυτερα θα ειμασταν

  14. Draco avatar
    Draco 28/09/2013 10:34:00

    Όπως αναφέρει δημοσίευμα του in.gr "Είναι η πρώτη φορά από το 1974 και μετά που γίνονται συλλήψεις αρχηγού κόμματος και βουλευτών χωρίς άρση της ασυλίας τους και μάλιστα από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, η οποία έχει και την ευθύνη για τις έρευνες". Ζούμε την 21 Απριλίου από την ανάποδη; Μα τόσος πανικός; Ποιοι ανεγκέφαλοι μεθόδευσαν αυτήν την φάρσα; Ποιοι θέλουν να ηρωοποιήσουν την ΧΑ; Απίστευτα πράγματα...

    • Anast.t avatar
      Anast.t @ Draco 28/09/2013 10:46:56

      Πιστεύετε ότι "ηρωοποιούνται", όπως ηρωοποιήθηκε ο Παλαιοκώστας;
      Αντίστοιχη περίπτωση είναι.Νομίζω.
      Συμμετοχή σε εγληματική οργάνωση, κανέναν δεν ηρωοποιεί.
      Εθνικοσολιαλιστές είναι, δεν είναι Ρομπέν των δασών...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Draco 28/09/2013 13:49:55

      Ηρωοποίηση; Μόνο οι ήδη πορωμένοι τους βλέπουν έτσι. Οι λοιποί με λίγο μυαλουδάκι απλά θα καταλάβουν οριστικά τη γκάφα τους να πιστέψουν μια ναζιστική συμμορία για πατριώτες...

  15. yianna avatar
    yianna 28/09/2013 10:36:49

    Η όλη περίπτωση εξελίσσεται σε food for thought.

  16. Ήσκιος avatar
    Ήσκιος 28/09/2013 10:37:30

    Τελικά όταν ασκείς την εξουσία, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ.

    • kat avatar
      kat @ Ήσκιος 28/09/2013 16:15:14

      Το κακό είναι οτι ασκείται προς μια μόνο πλευρά ,για να αλιευσουμε κανενα ψηφαλάκι...

      • Εξωγήϊνος avatar
        Εξωγήϊνος @ kat 29/09/2013 09:42:10

        Προς την πλευρά που δολοφονεί και βλέπουμε το αίμα ασκείται. Δεν μας ..παίρνει να ασκηθεί και προς τους ενόχους ''συγκυβερνήτες'' που βαρύνονται με εκατομμύρια φόνους.

  17. Ο αισιόδοξος avatar
    Ο αισιόδοξος 28/09/2013 10:42:26

    Η παράσταση τώρα ξεκινά. Άνοιγμα Τραπεζικών λογαριασμών και σύλληψη των χρηματοδοτών.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ο αισιόδοξος 28/09/2013 13:50:44

      Είθε. Και είμαι βέβαιος ότι έχουν διασυνδέσεις με κέντρα εξωτερικού. Γερμανία κατά πρώτο λόγο.

  18. firiki2010 avatar
    firiki2010 28/09/2013 10:43:54

    Aυτοί που ψήφισαν την ΧΑ - που ούτως ή άλλως στη συντριπτική πλειοψηφία τους είχαν πολύ χαλαρή ή ανύπαρκτη ιδεολογική σχέση μαζί της - "τα πήραν" και με τα γεγονότα στο Μελιγαλά και με το φονικό και αισθάνθηκαν ότι δεν είναι γι αυτούς η ΧΑ. Τα όσα ιδιαιτέρως προβληματικά ακολούθησαν (δεν αναφέρομαι στη σύλληψη Μιχαλολιάκου) τους επαναπατρίζουν

  19. je ne regrette rien avatar
    je ne regrette rien 28/09/2013 10:56:51

    Ο @ Δημήτρης , νομίζω, έκανε το πιό ουσιαστικό σχόλιο :
    Ας είχαν την ίδια σπουδή και τα ίδια ανακλαστικά και γιά τούς πολιτικούς πού πούλησαν την πατρίδα μας αλλά και τούς φοροφυγάδες των δις...
    Γιατί δύο μέτρα και δύο σταθμά;
    Αχ ο πανικός γιά τα ψηφαλάκια...

  20. Εγώ avatar
    Εγώ 28/09/2013 10:58:02

    Όταν και αν η ΝΔ αποφασίσει να συλλάβει τους γνωστούς δολοφόνους της Μαρφίν και δώσει στη δημοσιότητα τα προσωπάκια τους, τα ονοματάκια τους και τις σχέσεις τους με συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους-όπως έκανε με την ΧΑ-,τότε θα επιστρέψουν κάποιοι ψηφοφόροι.

    Όταν και αν η ΝΔ αποσύρει τον νόμο Καστανίδη, σύμφωνα με τον οποίο, κατηγορούμενοι για κακουργηματικές πράξεις κυκλοφορούν ελεύθεροι με την υπόσχεση...να εμφανίζονται στο τοπικό ΑΤ, τότε θα επιστρέψουν και άλλοι ψηφοφόροι.

    Όταν και αν η ΝΔ κάνει πραγματικό Ξένιο Δία-γιατί με τον υφιστάμενο μετά από 1 χρόνο έχει ανακαλύψει μόλις 5.500 λαθρομετανάστες από το 1 εκ.-τότε θα επιστρέψουν ακόμα περισσότεροι ψηφοφόροι.

    Όταν και αν η ΝΔ μαζέψει το σούργελο τη Βούλτεψη που δεν συνεργάζεται με τον Γεωργιάδη και επιτίθεται στον Λαζαρίδη, τότε η επιστροφή θα συνεχιστεί.

    Όταν και αν η ΝΔ αρχίσει να συλλαμβάνει τους Αριστερούς που καίνε την Αθήνα, που έχουν μετατρέψει την ΑΣΟΕΕ σε υπαίθριο παζάρι για λαθρομετανάστες, που επιτίθενται σε όποιον είναι γυμνασμένος ή φορά μπλούζα με την ελληνική σημαία, τότε θα βρίσκεται σε καλό δρόμο.

    Όταν και αν η ΝΔ πιέσει, θεσμικά, τα ΜΜΕ που δικαιολογούν τους κουκουλοφόρους με τις μολότωφ και τα αναγκάσει να τους χαρακτηρίσουν όπως πραγματικά είναι, δηλαδή συμμορίες και εγκληματικές ομάδες, τότε η ΧΑ θα πάψει να υπάρχει.

    Μέχρι τότε όμως δεν.....

    ΥΓ. Κυκλοφορεί μια φήμη τον τελευταίο καιρό σύμφωνα με την οποία βρισκόμαστε πολύ κοντά στην νομιμοποίηση από την κυβέρνηση περίπου 150.000 λαθρομεταναστών οι οποίοι αφού μπήκαν παράνομα στη χώρα και συμπλήρωσαν 7ετή παραμονή με το έτσι θέλω, τώρα "δικαιούνται" νομιμοποίηση. Πλάκα θα έχει.....

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Εγώ 28/09/2013 11:28:23

      Έτσι ακριβώς!

    • zagr avatar
      zagr @ Εγώ 28/09/2013 19:08:35

      το καλύτερο σχόλιο

    • Πολίτης Θ avatar
      Πολίτης Θ @ Εγώ 28/09/2013 22:20:55

      Συμφωνώ με όλες τις επισημάνσεις, με μια μικρή αντίρηση στην τελευταία.
      Μια κυβέρνηση δεν μπορεί και δεν πρέπει να πιέζει, θεσμικά ή όχι κανένα ΜΜΕ. Δουλειά της είναι να κυβερνά. Δουλειά της βουλής είναι να νομοθετεί και δουλειά των οργάνων των κράτους είναι να ελέγχουν - μεταξύ άλλων και τα ΜΜΕ.
      Θα μου πείτε βέβαια, στην Ελλάδα ζείς δεν υπάρχει ελπίς...
      Συγνώμη αλλά ξεχνιέμαι που και που και νομίζω οτι ζω σε ευνομούμενη χώρα....

    • ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ avatar
      ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ @ Εγώ 29/09/2013 08:45:36

      Έτσι ακριβως

  21. nantia42 avatar
    nantia42 28/09/2013 10:59:02

    Ωραία ! Μ αρέσει που οριοθετείτε το γήπεδο που θα παίξει η ΝΔ στις επόμενες εκλογες , αυτό είναι , δεν έχει κι αλλη επιλογή ...
    Όσο για το τόπι , ναι, κυλάει , τρέχει , στο Παλιό και Νέο θα σταματήσει .

  22. blue nile avatar
    blue nile 28/09/2013 11:03:10

    Συγχαρητήρια για το άρθρο.

    Μόνο μια παρατήρηση.

    Υπάρχει κάτι πολύ σημαντικότερο που πρέπει να γίνει για να μπορέσει η ΝΔ να ανακτήσει η ΝΔ την ιδεολογική πρωτοβουλία και κυριαρχία.

    Αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από την εγκατάλειψη του μνημονιακού δρόμου.
    Και για να αντιληφθούμε την πραγματικότητα πρέπει να απαντήσουμε όλοι μας στο εξής ερώτημα:
    Τι είναι άραγε το μνημόνιο, ένα πικρό φάρμακο που πρέπει όμως να το πιούμε για να μπορέσουμε να ορθοποδήσουμε ξανά ή ένα φαρμάκι που σταθερά μας οδηγεί στον θάνατο;.
    Γιατί μην τρέφετε αυταπάτες αν τελικά το μνημόνιο είναι το θανατηφόρο φαρμάκι και η ΝΔ το ασπάστηκε θα φέρει πλήρη ευθύνη για τον επερχόμενο κακό. Και θα κυλιστεί χειρότερα από το πλέον νεκροζώντανο ΠΑΣΟΚ έχοντας πάρει πάνω της την μεγαλύτερη ευθύνη για την διάλυση της χώρας...

    Όσο για το κολύμπι στις μάζες αφήστε το καλύτερα. Όταν εξαθλιώνεις τις μάζες και όλα όσα συνεχίζεις να κάνεις δεν αντιστρέφουν την κατάσταση τότε οι μάζες θα σε πνίξουν.
    Θα ήθελα να συμμεριστώ την αισιοδοξία σας αναφορικά με τον Σαμαρά, τον οποίο και εγώ τον θεωρώ ώς τον καλύτερο πολιτικό της χώρας αυτή τη στιγμή, όμως τα δείγματα γραφής πρέπει ίσως να μειώσουν τις προσδοκίες.
    Μη ξεχνάμε τη Siemens...
    Γερμανικό δικαστήριο διατύπωσε ότι το ποσό που χρωστά η Siemens στην Ελλάδα ήταν δύο δις ευρώ κάτι που επικυρώθηκε και από Ελληνικό δικαστήριο.
    Αν η Siemens δεν κατέβαλε αυτό το ποσό τότε σύμφωνα με την κοινοτική νομοθεσία δεν θα είχε ποτέ ξανά δικαίωμα να συμμετάσχει σε κανένα διαγωνισμό ούτε ακόμα και εντός Γερμανίας.
    Η πρώτη πράξη της τριτοκομματικής κυβέρνησης ήταν ο εξωδικαστικός συμβιβασμός με τη Siemens η οποία θα τελικά θα καταβάλει στο Ελληνικό δημόσιο ποσό μικρότερο των 200 εκατομμυρίων ευρώ διακανονισμένο σε πέντε ετήσιες δόσεις.
    Ο Σαμαράς έχει βάλει όλα του τα αυγά στο γερμανικό καλάθι.
    Την ίδια στιγμή που οι πολιτικές της Γερμανίας οδηγούν την ευρωζώνη σε αναπόφευκτη διάλυση.
    Παρά τα όποια λάθη ή τις παραλείψεις ο Σαμαράς έχει ακόμα μια μεγάλη ευκαιρία.
    Να πει το μεγάλο ΟΧΙ στους πολιτικούς προισταμένους της τρόικας και να διεκδικήσει όλα όσα εκείνα μπορούν να μας δώσουν την ελπίδα.
    Γιατί δεν είναι μόνο η οικονομική καταστροφή που μας περιμένει και δυστυχώς το αίμα του Φύσσα μπορεί να ανέκοψε τη ΧΑ αλλά όχι για πολύ.
    Γιατί όσο η λαική οργή για την ανθρωπιστική κρίση που βιώνουμε υπό τη μνημονιακή μπότα συνεχίζεται τόσο θα επαναδημιουργούνται οι προυποθέσεις για νέα άνοδο της ΧΑ.
    Θα γίνει κανένα νέο επισόδιο μετά τους προπηλακισμούς αθώων από αριστερούς επειδή έμοιαζαν να είναι χρυσαυγλίτες θα βγει πάλι κάνα μαχαίρι του οποίου το θύμα θα είναι χρυσαυγίτης και μετά δεν θα σταματήσει το αλληλοσφάξιμο.
    Το εγκληματικό μνημόνιο είναι ικανό να οδηγήσει τη χώρα σε έναν νέο εθνικό διχασμό.
    Ας έχουν γνώση οι φύλακες...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ blue nile 28/09/2013 12:34:28

      Αγαπητέ ΒΝ,
      γνωρίζουμε όλοι το απλό: το Μνημόνιο μας λέει να κάνουμε αυτά που ΔΕΝ έπρεπε να κάνουμε τα τελευταία 30 χρόνια. Μας λέει να φτιάξουμε καθολικούς στην λειτουργία τους δημόσιους θεσμούς, καθολική στην εφαρμογή της νομοθεσία, παραγωγική λειτουργία του Κράτους και της Κοινωνίας.
      Ας το καταλάβουμε όλοι μας δεξιοί κι αριστεροί πως το αίτημα της Κοινωνίας είναι η καταδίκη του Κράτους της Ανομίας και των πρωταγωνιστών του.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ blue nile 28/09/2013 16:25:12

      blue nile,
      νομιζω ο κοσμος εχει παγιδευτεί σ'αυτη τη λογική του 'μνημονιακός-αντιμνημονιακός' .. η παγίδα είναι στημένη απο δημαγωγούς
      τι παει να πει δηλ. 'μνημόνιο' ? ειναι δυνατόν να λειτουργησει κανεις την χώρα χωρίς εξωτερική χρηματοδότηση ? Ή μηπως υπάρχει πουθενα στον κοσμο χρηματοδότηση 'ανευ όρων'?
      Αυτοί οι όροι ειναι το λεγομενο 'μνημόνιο'

      Συνταγη το κρατος ας μειώσει τις δαπάνες και ας τρέξει ισοσκελισμένους προυπολογισμούς - το βιοτικο επιπεδο του Ελληνα θα πληγεί
      οποιος ισχυριστει κατι αλλο ειναι ψεύτης
      οι ευρω-εταίροι όμως εχουν επισης υποχρεώσεις και δεν μπορουν να σφυρίζουν αδιάφορα διοτι η Ελλαδα δεν εχει δικη της νομισμτικη πολιτκή,
      δημοσιονομική προσαρμογή με νομισματική πολιτική ραμμενη στα μετρα της Γερμανίας - και ειδικα στα χρονικα περιθωρια που τεθηκαν, οδηγει μαθηματικα σε κοινωνική εκρηξη με απροβλεπτες συνεπειεσ για το κρατος που θα την βιώσει
      τη βόμβα της ανεργειας την εχουμε ήδη μπροστά μας

      μεχρι εδώ τα προβλήματα μας ήταν κοινά με την Ισπανία, την Πορτογαλία κλπ..
      δυστυχώς η κατασταση στην Ελλάδα ξεφυγε και εγινε πολύ χειρότερη απ'οτι στις υπολοιπες χωρες - ο λόγος οτι την Ελλάδα την εσπρωξε ο Παπανδρέου στα πρόθυρα της εξόδου απο το ευρώ
      με αποτέλεσμα να καταρρεύσει η οικονομική δραστηριότητα και να παγωσει καθε σκεψη για επενδύσεις σε σημείο που απο μονα τους τα θεμελιώδη μεγεθη της οικονομίας δεν το δικαιολογούσαν,
      το ξεχάσαμε αυτό... για όλα φταιει ο υπερτροφικός δημοσιος τομέας..

  23. Draco avatar
    Draco 28/09/2013 11:13:56

    Α, ναί; Τι μου λέτε; "Ράβδος εις γωνίαν άρα βρέχει"; Και τι θα γίνει με αυτούς που έχουν βουλευτική ιδιότητα; πρέπει να καταδικαστούν αμετάκλητα για να την χάσουν. Θα λειτουργεί Βουλή με βουλευτές προφυλακισμένους; Και τι θα γίνει στις προσεχείς εκλογές με το κόμμα του "Ασημένιου απογεύματος"; Θυμάστε τι έγινε στην Τουρκία με το κόμμα του Ερμπακάν, που απαγορεύτηκε; Έτσι απλά είναι τα πράγματα;

    • Anast.t avatar
      Anast.t @ Draco 28/09/2013 12:43:38

      Έχω την εντύπωση ότι δεν απαγορεύτηκε κανένα κόμμα.
      Επίσης από ότι έχω καταλάβει δεν είναι πολιτικό το ζήτημα, είναι ποινικής διαδικασίας.Απλά δεν είναι τα πράγματα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όταν γίνονται ποινικά αδικήματα πρέπει να έχουμε "επιφυλάξεις".
      Ο Νόμος είναι Νόμος για όλους, πάντα και πρέπει να επιβάλλεται χωρίς "πολιτικές" παρεμβάσεις ή έχοντας στο νου, γι΄αυτόν που τον επιβάλλει, τα "πολιτικά" απόνερα.Ξεκαθαρίζοντας μία κατάσταση, το πολιτικό τοπίο πιθανόν να βρεθεί σε αναταραχή αρχικά, αλλά στην πορεία του χρόνου και όταν όλα τα στοιχεία φανερωθούν, θα ξαναβρεί την ισορροπία του.
      Για να ασκήσει τέτοιου είδους ποινικές διώξεις ο Άρειος Πάγος, κάπου πρέπει να στέκεται.Δεν είναι ο Άρειος Πάγος "αναλυτής" πορτοπαραθύρων των καναλιών και όταν "μιλάει" το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας, πρέπει να ακούμε προσεκτικά...
      Δεν με απασχολεί καθόλου το πολιτικό πρόβλημα των ΧΑυγιτών.Αν παρανόμησαν, τα βήματα είναι συγκεκριμένα και προβλέπονται από τον Νόμο.

  24. αύρα avatar
    αύρα 28/09/2013 11:13:59

    Η πλειοψηφία των χουντικών υποκλίνονται στην οικογένεια Μητσοτάκη. Οσοι πάλι κατέφυγαν στο ΠΑΣΟΚ, κατ΄αντιστοιχία, προσκυνούν Σημίτη!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ αύρα 28/09/2013 13:48:33

      Ο Μητσοτάκης τους έδωσε την ασίστ με την αποστασία. Τι περίμενες;

  25. γιουπι avatar
    γιουπι 28/09/2013 11:57:29

    οταν η ΧΑ ηταν αποκλεισμενη ελεγε το συνταγματικο τοξο και τα ΜΜΕ οτι θελουν χωρις αντιλογο , τωρα δωσατε την ευκαιρια να μιλησουν απο το εδωλιο του κατηγορουμενου και να πουνε αυτα που μεχρι τωρα δεν ακουγονταν με πληρη τηλεοπτικη και δημοσιογραφικη καλυψη , ποιος νομιζετε οτι θα κερδισει ?

    • γιουπι avatar
      γιουπι @ γιουπι 28/09/2013 12:51:16

      επισης οταν οι ψηφοφοροι γυρισουν στην ΝΔ θα τους ψαχνουμε μην εχουν αιμα στα χερια ? αν κρινω απο σχολια καποιων εδω μεσα μαλλον για μιασματα προκειται

  26. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 28/09/2013 12:15:44

    Η ερώτηση της ανάρτησης μου θυμίζει το εξής: Στο μεσοδιάστημα μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου αεροπλάνου στους δίδυμους πύργους, οι δημοσιογράφοι αναρωτιούνταν τι επίπτωση θα έχει στη Wall Street "το ατύχημα". Το δεύτερο αεροπλάνο στην περίπτωσή μας ακόμα πετάει.

    Επίσης, όταν – με βάση τις δημοσκοπήσεις – το 15% του εκλογικού σώματος αντιμετωπίζει ευνοϊκά τη ρητορική της ΧΑ, τότε, όποιος συλλέξει κατά πλειοψηφία τα κουκιά αυτά, θα έχει να δώσει πολλές εξηγήσεις για την προτίμηση αυτή στους υπόλοιπους.

  27. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 28/09/2013 12:31:24

    Το ζήτημα έχει και κάποιες ακόμα παραμέτρους:
    Σε άλλες εποχές, το πρόβλημα της ΝΔ ήταν ότι δεν μιλούσε καθόλου για ιδεολογία. Είτε την θεωρούσε κάποιο αλλόκοτο αξεσουάρ της Αριστεράς είτε αυτοπροσδιοριζόταν ως ο «μεσαίος χώρος», όπου μπορούν να σε χτυπήσουν τα αυτοκίνητα και από τις δυο πλευρές του δρόμου.

    Σήμερα, το πρόβλημα της ΝΔ σχετικά με την ιδεολογική πρωτοβουλία και κυριαρχία είναι διαφορετικό μεν, τριφυές δε:

    (α) Το πρώτο πρόβλημα είναι το ζήτημα αξιοπιστίας. Πλέον, το ζήτημα της ιδεολογίας δεν είναι «τί θα πεις» ή «τί θα αναλύσεις». Το ζήτημα είναι αν έχεις την αξιοπιστία ότι όντως, αυτά που διατυπώνεις ως θεωρητικά προτάγματα καθοδηγούν εμπράκτως την πολιτική σου πράξη – αν δηλαδή ο πολίτης μπορεί να ελπίζει ότι στα χέρια σου θα σχηματιστεί η Ελλάδα όπως αυτή περιγράφεται από τα θεωρητικά σου προτάγματα. Η Νέα Δημοκρατία έκανε τα τελευταία χρόνια δύο μεγάλα λάθη σε αυτόν τον τομέα.

    Κατά πρώτον, είπε στον λαό της παράταξης ότι τέλειωσαν οι μέρες της ιδεολογικής ντροπής και έρχονται οι ημέρες της ιδεολογικής παρρησίας. Κι εκεί που ο παραταξιακός λαός περίμενε να ακούσει έναν συλλογικό ιδεολογικό αυτοπροσδιορισμό που θα εγκιβωτίζει ήδη μέσα στην ιδια την ονομασία του προτάγματα όπως ταυτότητα, αίσθημα αξιοπρέπειας, σεβασμός, παραδοσιακή οικογένεια, αξία του παρελθόντος και αξίες για το μέλλον, δηλαδή αυτά που του έλειπαν τόσα χρόνια, όπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ γράφει το άρθρο του σερβιρίστηκε ένας άνοστος «κοινωνικός φιλελευθερισμός» που τον ξενέρωσε σφόδρα.

    (β) Το δεύτερο πρόβλημα είναι το ζήτημα του πολιτικού προσωπικού. Ωραία, πες πως το βρήκαμε το ιδεολογικό πρόταγμα. Είναι ζωτικής σημασίας να υφίστανται τα στελέχη (έστω ΚΑΠΟΙΑ στελέχη), στο στόμα των οποίων το ιδεολογικό πρόταγμα να μην ακούγεται κωμικά. Άνθρωποι οι οποίοι αφ’ ενός νοιάζονται για τις ιδέες και αφ΄ ετέρου νοιάζονται για το πώς οι ιδέες γίνονται πράξη. Και εδώ όμως λειτούργησε η κιμαδομηχανή του κομματικού σωλήνα, η οποία στην βέλτιστη όλων των πιθανών περιπτώσεων μπορεί να προσφέρει καλούς διαχειριστές καταστάσεων, όχι πολιτικούς που φλέγονται από ιδέες και ιδρώνουν για την πραγματοποίησή τους. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το ότι δεν αφέθηκαν να μπουν στο «ιερό» ούτε καν τέσσερις-πέντε άνθρωποι άλλης πάστας, ενώ μάλιστα είναι γνωστό ότι αυτοί οι άνθρωποι βρίσκονται στην παράταξη, θα ενδιαφερόντουσαν για αξιοποίηση και συναντούν παγερή και εξευτελιστική αδιαφορία. Όταν το πολιτικό προσωπικό είναι εγγενώς αντι-ιδεολογικό, όποια ιδεολογική συνταγή και να τους βάλεις να μασουλήσουν, πάλι ο ίδιος χυλός θα βγει.

    Πως θα ανακτήσει λοιπόν η ΝΔ την ιδεολογική πρωτοβουλία και κυριαρχία;



    Μα, αναστρέφοντας όλα τα παραπάνω!



    *Όπως πολύ σωςτά γράφει το άρθρο, "Επιλέγοντας ιδεολογικό αυτοπροσδιορισμό που να αντικατοπτρίζει την ψυχή της παράταξης". Ακόμα και η συσπείρωση με εξωπαραταξιακές δυνάμεις προϋποθέτει το να παρουσιάζεσαι στους πολιτικούς εταίρους με καθαρό πρόσωπο το οποίο αντικατοπτρίζει την παράταξη που αντιπροσωπεύεις, ώστε να ξέρουμε όλοι who is who και να συνεργαζόμαστε με επίγνωση και ειλικρίνεια, όχι κρυπτόμενοι πίσω από συννεφάκια λέξεων και άσχετες με την παράταξη εμμονές κομματικών ενσηματιών. Η βαση/παραταξη ειναι ο συντηρητισμός, ο οποίος παραδόξως είναι ο μόνος που μπορεί να φερει την αλλαγη, την προοδο και το καινουργιο σημερα. Τα υπολοιπα ειναι το μεταπολιτευτικο "η δεξια κρυβεται πισω απο το δαχτυλο της", που δεν αρεσουν σε κανεναν.

    *Προτάσσοντας ένα πολιτικό προσωπικό άλλου τύπου στην πρώτη γραμμή (και όχι βεβαίως σε κάτι απίθανες διακοσμητικές θέσεις), ένα πολιτικό προσωπικό που να είναι φτιαγμένο από πραγματικό υλικό και όχι από την χαρτοκοπτική των κομματικών διαδρόμων. Μόνο αυτό μπορεί να χειριστεί πειστικά ένα σοβαρό ιδεολογικό πρόταγμα και να… αυτοαναφλεγεί πολιτικά γι’ αυτό, οτιδήποτε λιγότερο δίνει την εντύπωση ότι «αυτά μου είπανε να πω, αυτά λέω». Κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής είναι πραγματικά έξω από την λογική της ΝΔ, μιλάει για «ανανέωση», «νέους» και «μη κομματικού σωλήνα» και εννοεί κάτι εντελώς μα εντελώς διαφορετικό από αυτό που καταλαβαίνουμε εμείς οι… κανονικοί άνθρωποι – μην πιάσουμε καν το σύνθημα περί «αξίων και αξιών». Σημειωτέον ότι η ΝΔ πάει να κάνει το ύστατο πολιτικό της χαρακίρι με την επερχόμενη σύνθεση των εκλογίμων θέσεων της ευρωλίστας. Το απαστράπτον ήθος, το βιογραφικό σκληρής δουλειάς και αξιοσύνης και το αξιομίμητο παρελθόν δεν μπορούν παρά να είναι προϋποθέσεις εκ των ων ουκ άνευ γι’ αυτήν την νέα γενιά στελεχών, τα οποία αν δεν προκύψουν, τότε απλώς ξεχάστε ιδεολογικές πρωτοβουλίες και κυριαρχίες. Με το παρόν στελεχιακό δυναμικό της ΝΔ και με την παρούσα κομματική λογική για τις ενδεχόμενες αλλαγές σ’ αυτό, δουλειά δε γίνεται.

    Ένα είναι το σίγουρο: η ιδεολογική πρωτοβουλία και κυριαρχία, σε συνθήκες σαν τις σημερινές, δεν κερδίζεται με χάντρες και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς, με κάποιες παραγράφους στους λόγους του πρωθυπουργού και με κάποιες πιο «σκληρές» πολιτικές σε δυό-τρία θέματα, όταν τριγύρω γίνεται της κακομοίρας. Είναι γεγονός άλλης τάξεως. Και όποιος το καταλάβει έστω και τώρα, δηλαδή εκπρόθεσμα, …αμοιφθήσεται.

    • Draco avatar
      Draco @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 29/09/2013 19:22:08

      Αστυάνακτα η τοποθέτησή σου εκπληκτική! Απευθύνεσαι δυστυχώς "εις ώτα μη ακουόντων" διότι στην συντριπτική πλειονότητα των στελεχών (λέμε τώρα) και οπαδών της ΝΔ την ιδεολογία "Είτε την θεωρούσαν κάποιο αλλόκοτο αξεσουάρ της Αριστεράς είτε αυτοπροσδιοριζόταν ως ο «μεσαίος χώρος»". Και το χειρότερο είναι ότι το πιστεύουν βαθύτατα αυτό δι' ευνοήτους λόγους: Πολυσυλλεκτικότητα...

  28. Wolf avatar
    Wolf 28/09/2013 12:42:45

    Πραγματικά εξαιρετικό άρθρο.
    Μπράβο παιδιά!!!

  29. Γιάννης avatar
    Γιάννης 28/09/2013 12:59:31

    Αν δεν αποδειχθούν οι κατηγορίες τότε η Χ.Α θα εμφανιστεί ενδυναμωμένη!
    Αν δεν παταχθεί η εγκληματικότητα η Χ.Α θα εμφανιστεί ενδυναμωμένη!
    Επειδή δεν έχει πειράξει Έλληνα πολίτη θα εμφανιστεί ενδυναμωμένη!
    Επειδή η κυβέρνηση το μόνο που κάνει είναι να ζητά φόρους απ' τους μη έχοντες το ίδιο...
    Επειδή κανείς δεν έκλαψε για το 8άχρονο που βίασε Αλλοδαπός θα εμφανιστεί ενδναμωμένη ....θέλετε κι άλλους λόγους????..υπάρχουν πολλοί....ας μη βιαζόμαστε όταν κλείσει το θέμα θα δούμε......!!!!

  30. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 28/09/2013 12:59:54

    Το όγδοο, ακροτελεύτιο και ουσιωδέστερο όλων πρέπει να είναι η ανάκτηση ενός μέρους (τουλάχιστον) του Δημόσιου πλούτου, που ιδιοποιήθηκε τις προηγούμενες δεκαετίες
    Που υποκλάπηκε παράνομα ή παραχωρήθηκε πολιτικο-κοινωνικά συμφωνημένα (“ανάποδο κοινωνικό συμβόλαιο” αστών και μεσοαστών) στις δεκαετίες του 1990 και 2000.
    Η επανόρθωση πρέπει να είναι ανάλογη: Φορολόγηση του συσσωρευμένου πλούτου (τεκμηρια διαβίωσης, περιουσιολόγιο, τεκμήριο κατανάλωσης και τρόπου ζωής – βλ. φορολόγηση μεσοαστών στις ΗΠΑ π.χ – όπου βέβαια έχουν το αρνητικό και αποφευκτέο ότι μένει στο απυρόβλητο ο εταιρικός κόσμος). Πρέπει να χαμηλώσει ο πήχυς για τα τωρινά εισοδήματα. Πρέπει όμως να φορολογηθούν (ανάκτηση διαφυγόντων) οι συσσωρευμένες περιουσίες, σε κινητές ή ακίνητες αξίες.

    O πλουτισμός (και η υπερκατανάλωση) επί δεκαετίες, με καταλήστευση – και καταχρέωση- του Κράτους, δηλαδή του κοινού ταμείου, δεν έγινε μόνον (ή κυρίως) απο τους πολιτικούς παράγοντες, κρατικούς αξιωματούχους και προμηθευτές του Δημοσίου. Έγινε και από άλλα κοινωνικά στρώματα, μειοψηφικά πάντα, που δεν είναι όμως 1 – 2 %. Είναι ας πούμε, γύρω στο 25 – 30 %. Και οι βασικοί τρόποι αυτής της καταλήστευσης, ήταν η φοροδιαφυγή, η φοροαποφυγή και η πολιτικά – κοινωνικά συμφωνημένη υποφορολόγηση ορισμενων δραστηριοτήτων.
    Φοροδιαφεύγουν ή φοροαποφευγουν συστηματικά, όποιοι τους δίνεται η δυνατότητα,, αναλόγως με την δραστηριότητα που ασκούν. Οι λοιποί δεν μπορούν. Ένα πρακτικό τέστ:
    Πόσοι γιατροί σας έδωσαν κανονική απόδειξη στη “σταδιοδρομία” σας ως ασθενείς; Να συνεχίσω “ελεύθερα” επαγγέλματα; Θα γράφω μέχρι τα Χριστούγεννα..
    Το βόλλευ με το στικάκι του USB που μετά το πήγαν στη Βουλή, και παίξανε καραγκιόζη, ήταν η συνέχεια αυτής του μακροχρόνιας εξυπηρέτησης των εχόντων από το πολιτικό προσωπικό…
    Βλ. και
    http://www.antinews.gr/2013/08/22/224975/

  31. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 28/09/2013 13:07:36

    Όσοι ψήφισαν Χ.Α στις τελευταίες εκλογές θα είναι οι πρώτοι απολιτίκ πολίτες στην νέα κατάσταση. Θα αυτοπεριθωριοποιηθούν. Δεν ψήφισαν ούτε θα ψηφίσουν ποτέ Ν.Δ γιατί κατά βάση είναι φιλοκρατιστές. Αριστεροί δεν είναι...
    Μια χαρά στο άκυρο και στο λευκό.

    • katohos avatar
      katohos @ MantisKalhas 28/09/2013 14:30:56

      δεν ψηφισαν ποτε ΝΔ;;; καλα αυτο ειναι για γελια. μαλλον θα το ειπες για να σου κανουν αντισχολιο.

  32. nikos avatar
    nikos 28/09/2013 13:44:01

    Οί ψηφοφόροι θά πάνε στο Πακιστανικό σοσια ληστικό κινημα..

    • nikos avatar
      nikos @ nikos 28/09/2013 13:59:32

      Γιά τήν ΝΔ χλωμό τό βλέπω .Πώς νά αντέξουν τόσο πατριωτισμό εκεί μέσα?

  33. rally monkey avatar
    rally monkey 28/09/2013 14:54:41

    εξαρτάται, ολο και καμμια καινούργια παράγκα θα στηθεί πάλι για να τους μαζέψει - εκει που εχουν φτασει τα πραγματα τζάμπα είναι - μεχρι και ο Π. Καμμένος εγινε αρχηγός κόμματος

  34. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 28/09/2013 15:46:39

    Εκει στη Ν.Δ - ''Αθηνας'', αφηστε τις δημοσκοπησεις, αφηστε το που θα πανε οσοι ψηφιζαν Χ.Α και δειτε πως θα σταματησει η οικονομικη εξοντωση της Ελληνικης Μεσαιας ταξης.
    Βοηθηστε τους μακροχρονια Ανεργους ειδικα τους ανω των 40 που ειναι σε δεινη θεση, μην κανετε αλλες μειωσεις στις συνταξεις, μειωστε τους φορολογικους συντελεστες των ακινητων στις μεσο-αστικες περιοχες & βαλτε ενα μικρο αφορολογητο στην Α' κατοικια.
    Αυξηστε λιγο το κατωτατο μισθο στον ιδιωτικο τομεα, μειωστε καπως τη φορολογια στα μεσαια εισογηματα (κατω των 25.000 το χρονο), στηριχτε τις μικρες Ελληνικες επιχειρησεις.
    Καντε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ πολεμο στους ΛΑΘΡΟ και θα δειτε μετα πως θα φευγουν απο μονοι τους για αλλου, και δεν θα χρειαζεστε τα στρατοπεδα για πολυ καιρο (τα στρατοπεδα που δεν χρησιμοποιουνται, πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να τα δωσετε στις ΤΟΠΙΚΕΣ κοινωνιες).

    Καντε τα παραπανω, και τοτε γενικα θα γυρισει παλι ο κοσμος πισω στη Ν.Δ , που τωρα εχει παει σε Καμμενο, Χ.Α, Κουβελη, ολιγον ΣΥΡΙΖΑ, ολιγον Λα.ος και γενικα εδω κι εκει.
    Δεν εχει νοημα να γινει αποκλειστικη ''διεκδικηση'' μονο οσων ως τωρα ψηφιζαν Χ.Α. Δεν εχει νοημα, ουτε θα εχει μετρησιμο αποτελεσμα. Η Ν.Δ πρεπει να ερθει πολυ πιο κοντα στην Ελληνικη μεσαια Ταξη, και προτιστως να τη στηριξει οικονομικα. Παραλληλα να της δειξει αμεσα, ποσο ΑνθΕλληνες ειναι οι Αριστεριστες. Τα αλλα ειναι, για να εχουμε να γραφουμε και να λεμε...

    • Κριτική Σκέψη avatar
      Κριτική Σκέψη @ Μικρασιάτης 30/09/2013 18:03:02

      Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα!!!!!!

      Αλλά τι λες τώρα ο Βαγγέλης τι θα πεί????

      Χα...χα

  35. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 28/09/2013 16:13:46

    Προσωπικά πιστεύω ότι θα δημιουργηθεί ένα Εθνικιστικό και όχι ακροδεξιό κίνημα της τάξης των 5%. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να καταδικασθεί και το άλλο άκρο, το εγκαταστημένο, της ακροαριστεράς. Οι περισσότεροι ψηφοφόροι θα καταλήξουν στη ΝΔ με προϋποθέσεις....Λαθρομετανάστευση, γεωπολιτική, Έθνος...
    Ο Σαμαράς εκτός του ταξιδιού στην Αμερική και στο Ισραήλ έχει να αντιμετωπίσει εσωτερικά προβλήματα φασισμού, αριστερά...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 29/09/2013 00:01:05

      Οι ψηφοφόροι που μετακινήθηκαν στη ΧΑ καταλαβαίνουν από γεωπολιτική;
      Μήπως κατέχουν και την κβαντομηχανική των υπερελαφρών σωματιδίων - και πήραν τίποτε ανάποδα "σπίν";

  36. Σ Μ avatar
    Σ Μ 28/09/2013 17:54:08

    Ἄνθρωποι ποὺ ἔχουν «ψηθεῖ» μὲ τὸ δίπολο «ἐμεῖς ἐδῶ καὶ τὸ καθεστὼς ἀπέναντι» δὲν πρόκειται νὰ ἐπιστρέψουν στὴ ΝΔ. Ἐκτὸς ἂν ἀλλάξει ἄρδην στελεχιακὸ δυναμικό. Ἁπλὰ πράγματα.

  37. Δημητρης avatar
    Δημητρης 28/09/2013 18:25:13

    Εξω και ο τζοχατζοπουλος....η δημοκρατια νικησε....τελικα σε αυτη την χωρα οι ληστες του δημοσιου χρηματος θα αγιοποιηθουν....τι καλα που θα ηταν οποιος καταπατα εστω και ενα αρθρο του συνταγματος να πηγαινε φυλακη.....αλλα μαλλον τρελλος θα ειμαι που θελω να ηταν ετσι η χωρα μου

  38. Πρέπει να απαλλαγούμε απο όλους αυτούς avatar
    Πρέπει να απαλλαγούμε απο όλους αυτούς 28/09/2013 19:48:48

    Ο Μιχαλολιάκος ήθελε να πάρει και το ταμείο του μαγαζιού.Οι λοιπές εγκληματικές οργανώσεις (αυτές που δεν κρατάνε μαχαίρι) δεν τον άφησαν.

  39. Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί avatar
    Τριακόσιοι Κλαρινογαμπροί 28/09/2013 20:02:10

    Το γαρ πολύ της θλίψεως, γεννά παραφροσύνη!

  40. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 28/09/2013 20:30:57

    Tυπικά χρυσαυγίτικα ψέμματα...
    -20% ...Σε δημοσκόπηση του Στόχου;
    - έβγαλε έξω τον Άκη...Κάθε σάχλα του ελληνικού διαδικτύου καταπίνεται και μετά , πάνω στο ψέμμα και με χρυσαυγίτικο θράσσος χτίζεται επιχείρημα
    "Το γύρο του διαδικτύου κάνει τα τελευταία λεπτά η είδηση πως ο Άκης Τσοχατζόπουλος αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους και εγγύηση 150.000 ευρώ, κάτι όμως που δεν ισχύει.
    Τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα, παρουσιάζουν ένα αναλυτικό πειστικό ρεπορτάζ γύρω από το παρασκήνιο της αποφυλάκισης!
    O πρώην υπουργός παραμένει κανονικά στη φυλακή"

    - ΠΑΜΕ...Μιλάμε για το ίδιο ΠΑΜΕ στο οποίο πήγε να συμπαρασταθεί στην απεργία της Χαλυβουργίας ο Κασιδιάρης , χειροκροτούμενος από τον ΠΑΜΙΤΗ Σιφωνιό;
    - ενδοτισμός στην Αριστερά. ΤΟ ψέμμα. Οι αριστερίστικες καταλήψεις έσπασαν ,τα κτίρια ανακαταλύφθηκαν, τα ΜΑΤ μπήκαν στο Πολυτεχνείο, οι Πυρήνες δέχονται απανωτά χτυπήματα, η ΝΔ άφοβα προβάλλει τη θεωρία των δύο άκρων.
    - 2000 κηφήνες... Η ΧΑ αντιτίθεται σε κάθε απόλυση.

    υγ: τώρα να πάτε στο Μαύρο Κρίνο. Σοβαροί εθνικοσοσιαλιστές που δεν ντρέπονται και δεν λένε ψέμματα πως τάχα ποτέ δεν έγραψαν υπέρ του Χίτλερ( όπως ο δειλός Κασιδιάρης). Ή στον Λεβέντη. Το ίδιο γραφικός με τον αρχηγό Μιχαλολιάκο , αλλά τουλάχιστον δεν είναι εγκληματίας. Αλλά καταλάβετε το: να πάτε όπου θέλετε, μόνο σταματήστε τις κίβδηλες απειλές πως τάχα είσασταν στη ΝΔ και φύγατε. Ο ΛΑΟΣ 6% είχε το 2009. Η ΧΑ 7% το 2012

  41. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 28/09/2013 22:34:39

    Καλά, καλά...Αναφέρεσαι στο κόμμα που είχε κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο τον Ανδρέα Λεντάκη.
    Πες μας που κρύβεται ο Άκης που τον άφησε ελεύθερο ο Σαμαράς όπως κατήγγειλες;

    • Κάστρα avatar
      Κάστρα @ Κώστας ΜΠ 29/09/2013 17:41:07

      Κώστα, όχι άλλα αντί άλλων.
      Σου ετέθησαν συγκεκριμένα ζητήματα.

  42. Dimitris avatar
    Dimitris 28/09/2013 22:37:58

    Λοιπόν για να ψηφίσουν οι ψηφοφόροι της ΧΑ την ΝΔ, θα πρ΄πει η ΝΔ να γίνει η παλιά καλή ΝΔ η ΝΔ της μεσαίας τάξης

    • kritwn avatar
      kritwn @ Dimitris 28/09/2013 23:04:13

      Η Ν.Δ. της μεσαίας τάξης βούλιαξε την Ελλάδα γιατί δεν έπαιρνε ποτέ κανένα μέτρο με φόβο το πολιτικό κόστος. Καταντήσαμε κακέκτυπο του ΠΑΣΟΚ. Προτιμούμε την Ν.Δ. του Σαμαρά που κάνει και τη δουλειά που οι άλλοι ντρέπονταν να κάνουν.

      Επίσης η Ν.Δ. της μεσαίας τάξης χάιδευε τα αυτιά των Αριστερών δήθεν και καλά επειδή ήταν αγωνιστές με αποτέλεσμα να μας καθήσουν στο σβέρκο και να διαβρώσουν σαν καρκίνωμα όλο το δημόσιο βίο. Τα δύο τελευταία χρόνια που τους έχουμε στην πρέσα έχουν φανεί όλες οι ανεπάρκειες τους με τα ήξεις αφίξεις. Πήραν ό,τι είχαν να πάρουν από το ΠΑΣΟΚ και μετά δεν πάει παρακάτω.

      Ο Αρβανιτόπουλος με το ήπιο και πολιτισμένο ύφος του κατάφερε να απαξιώσει όλη την απεργεία με συνοπτικές διαδικασίες. Αυτή είναι η δεξιά που μας αξίζει. Σοβαρή, στιβαρή και μετρημένη. Όποιος μπορεί να το εκτιμήσει αυτό καλοδεχούμενος. Όποιος πάλι θέλει να του χαϊδεύουν τα αυτιά ας πάει στο Σύριζα κι όταν έρθουν κυβέρνηση να αρχίσει να μετράει πόσες δραχμές είναι στο ευρώ.

  43. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 29/09/2013 02:03:01

    "Ἐκτὸς ἂν ἀλλάξει ἄρδην στελεχιακὸ δυναμικό.

    ῾Η ἀλλαγή θά φέρη ἀντιμνημονιακή πολιτική;

    • Εξωγήϊνος avatar
      Εξωγήϊνος @ Φωτεινή 29/09/2013 09:38:21

      Ερώτημα κλειδί!

  44. elli avatar
    elli 29/09/2013 13:42:14

    Η ΝΔ θα κατάφερνε να γυρίσει πίσω τους ψηφοφόρους της, αν έμπρακτα και με υπομονή και επίμονη αφοσιωνόταν στους στόχους που απαρίθμησε ο ΦΑΚΤΟΡΑΣ παραπάνω, (πράγμα λίγο απίθανο με Ντορούλες και Παυλόπουλους, που ακούνε τη λέξη ¨Πατρίδα¨ και¨ έθνος¨, και βγάζουν σπυράκια) .
    Με το να διώκει ΠΟΛΙΤΙΚΑ ένα κόμμα, επειδή έχει διαρροή ψηφοφόρων προς αυτό, και εξ' ορισμού δεν μπορεί να συνεργαστεί με αυτό, για σχηματισμό κυβέρνησης, μάλλον τα αντίθετα ποτελέσματα θα φέρει. Γιατί δε νομίζω ότι πίστεψε κανείς στοιχειωδώς νοήμων, ακόμη και από την Αριστερά, ότι αυτές είναι μόνο ποινικές διώξεις! Οι ψηφοφόροι της ΝΔ θα προτιμήσουν να ψηφήσουν ένα κόμμα του τύπου "σώστε τις φάλαινες" παρά ένα κόμμα που επαναφέρει τις πολιτικές και ιδεολογικές διώξεις όποιες κι αν είναι αυτές είτε αριστερές είτε δεξιές είτε παράλογες. Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει. Η οργανωμένη πολιτεία όμως μπορεί να αποτρέψει τις παρεκτροπές με το να αποπνέει ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ στους πολίτες.
    Οι τελευταίες κυβερνήσεις απέτυχαν ακριβώς σε αυτό! Να επιδείξουν ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Γι΄αυτό και οι παρεκτροπές είναι αναπόφευκτες.

  45. Γιωργος Π avatar
    Γιωργος Π 29/09/2013 22:33:02

    Προσωπικά πιστεύω στον Σαμαρά και στην πολιτική του και είμαι από τους καινούργιους ψηφοφόρους της ΝΔ αλλά λυπάμε που το λέω, όσοι πιστεύουν ότι η ΧΑ θα χάσει ψηφοφόρους μετά τα τελευταία γεγονότα απλά δεν έχουν καταλάβει τι συμβαίνει γύρω τους... Η μόνη λύση για να πάρει πίσω τον κόσμο ο Σαμαράς είναι μια: Το ΠΑΣΟΚ εγκληματική οργάνωση και πάνω από 20 μεγαλοστελέχη του στη φυλακή με παρόμοια επιχείρηση τύπου ΧΑ....

    • Μετανοημένος πεσιμιστής avatar
      Μετανοημένος πεσιμιστής @ Γιωργος Π 30/09/2013 17:22:49

      Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι!

  46. fwtias avatar
    fwtias 30/09/2013 08:10:56

    Το σωστό ερώτημα είναι από ποιά κόμματα θα είναι οι περισσότεροι ψηφοφόροι από αυτούς που θα κερδίσει η χρυσή αυγή ή όπως αλλιώς ονομαστεί στις επόμενες εκλογές.

  47. Ατσαλάκωτος avatar
    Ατσαλάκωτος 30/09/2013 11:36:32

    Εκεί που ανήκανε θα πάνε..
    Θέλει και ρώτημα?

    • Θεριζόμενη Θύελλα avatar
      Θεριζόμενη Θύελλα @ Ατσαλάκωτος 30/09/2013 17:26:42

      Κανείς δεν είναι κανενός πια....

  48. Hawk avatar
    Hawk 30/09/2013 17:44:56

    Μα φυσικά θα πάνε στο καινούργιο κόμμα, αυτό με το καινούργιο όνομα και το λευκό ποινικό μητρώο.

  49. DimDen avatar
    DimDen 30/09/2013 18:06:09

    Υπαρχει πιο φασισμός από το "κοιτάξτε, παραπλανημένοι ψηφοφόροι της ΧΑ και μετανοήστε!"..? Ο απόλυτος φασισμός των 8.

  50. Tommy avatar
    Tommy 30/09/2013 18:33:09

    Απλό. Όσο συντρέχουν οι ίδιες συνθήκες, θα εξακολουθήσει ο κόσμος να ψηφίζει Χρυσή Αυγή !

  51. yianna avatar
    yianna 30/09/2013 18:41:48

    Μερικοί εδώ μέσα κάνουν σαν να μην καταλαβαίνουν τι έχει συμβεί. Έξη βουλευτές κόμματος του ελληνικού Κοινοβουλίου που έχει ψηφισθεί από το 7% του λαού, συνελήφθησαν κατηγορούμενοι για διάφορα αδικήματα και για ηθική αυτουργία σε δολοφονίες.
    Θα αποδειχθούν βέβαια αυτά στην ακροαματική διαδικασία αλλά εάν το γεγονός των δολοφονιών κατόπιν εντολών κάποιου κόμματος δεν μας προβληματίζει τόσο ώστε να σταματήσουμε να το συμψηφίζουμε με μνημόνια, αυξήσεις φόρων και όλα τα άλλα που αναφέρονται, τι να πω? Φαίνεται ότι ο αμοραλισμός της κοινωνίας μας έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις.

    • Tommy avatar
      Tommy @ yianna 30/09/2013 19:36:08

      Οι χιλιάδες αυτοκτονίες συμπατριωτών μας και η "εξαφάνιση" ήδη μιας γενιάς (εν είδει γενοκτονίας) τι συνιστούν για σένα?

      • kat avatar
        kat @ Tommy 30/09/2013 22:48:29

        Nταβατζήδες της μέρας και των ασπρων κολλάρων ,σε αντίθεση με την Χ.Α.,τους νταβατζήδες της νυχτας...

    • Ατσαλάκωτος avatar
      Ατσαλάκωτος @ yianna 30/09/2013 19:53:40

      Oι εγκληματικές ενέργειες που εντάσσονται στη σφαίρα του κοινού ποινικού δικαίου και εξυπηρετούν πολιτικές σκοπιμότητες (αυτό είναι το χειρότερο), δεν συνάδουν με ιδιότητες βουλευτών του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
      Η Δημοκρατία είναι ευαίσθητο πολίτευμα σε εξελεκτική πορεία και δεν καλυτερεύει όταν στοχεύουν να την πυροβολήσουν κατάστηθα οι μαύρουι σατανάδες της Χ.Α..

  52. tassos.κ avatar
    tassos.κ 01/10/2013 09:33:58

    Βλέποντας την πραγματικότητα, ων εχθρός της ΧΑ, δυστυχώς, διαπιστώνω ότι η ΧΑ δεν καταπολεμάται με τέτοιες μεθόδους. Συσπειρώνουν περισσότερο τους οπαδούς και σε βάθος χρόνου τους δίνουν μεγαλύτερη ώθηση. Δυστυχώς με Νόμους δεν καταπολεμάται η ροή ψηφοφόρων στη ΧΑ.

  53. Asterias avatar
    Asterias 01/10/2013 23:26:34

    Περιγραφεται οτι ηταν γνωστη η εγκληματικη δραση των στελεχων της Χ.Α. απο το 1989. Αν ειναι αληθεια αυτο τι εκανε η δικαιοσυνη και η κυβερνηση τοσο καιρο; Περιμενε τις εξωθεν πιεσεις για να προβει σε συλληψεις; Κι εστησε ξαφνικα ενα παιχνιδι εντυπωσεων που θυμιζει τσιρκο; Οι συλληφθεντες που, ετσι κι αλλιως, παραδοθηκαν ή συνεληφθησαν χωρις αντισταση τραβολογιουνται σαν αρκουδες σε πανηγυρι συνοδευομενοι απο κουκουλοφορους αστυνομικους με προτετεμενα οπλα! Οι δημοσιογραφοι τους εχουν καταδικασει μεχρι και σε ισοβια και οι νομικοι εριζουν για τη νομιμοτητα των κυβερνητικων χειρισμων. Οσοι απο τους ψηφοφορους της Χ.Α. φυγουν δεν ειναι σιγουρο οτι θα καταληξουν στη Ν.Δ. Οι κυβερνητικοι χειρισμοι υπηρξαν προσβλητικοι για τους απλους ψηφοφορους της Χ.Α. Το κρατος δικαιου δεν φροντισε να προφυλαξει τους πολιτες. Το καταστατικο της Χ.Α. ως νομιμο πολιτικο κομμα φερει τη σφραγιδα της εισαγγελεως Κουτζαμανη, της εισαγγελεως δηλαδη που ασχολειται σημερα με τον φακελο της Χ.Α.! Ουτε αυτη γνωριζε τιποτα οταν νομιμοποιουσε τη Χ.Α.; Το πλεον πιθανο ειναι τελικα, μ´ ολα αυτα τα καραγκιοζιλικια, η Χ.Α. να εξακολουθησει να ειναι τριτο κομμα.

  54. Περαστικη . avatar
    Περαστικη . 16/10/2013 23:14:03

    Στο Δαφνι θα πανε ....Που αλλου στον Καρατζαφερη...

  55. ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ avatar
    ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ 01/11/2013 18:46:39

    Πούθα πάνε?...γιατί να φύγουν? οσοι φύγαν σε διαθεσημότητα γύρισαν στις θέσεις τους?...οσοι αυτοκτόνησαν θα έρθουν ξανά στη ζωή?...οσοι νεοι εξορήστικαν(για δουλεια) θα γυρίσουν πίσω?......
    Συμπ΄ερασμα με αυτό το πλευρό να κοιμούντε αυτοί που μας κυβερναν......ολοι θα παραμείνουν στη Χρυσή αυγή γιατί δεν άλλαξε τίποτε.......

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ 06/01/2014 00:17:02

      Πωπω, πλέον όταν διαβάζω τέτοια σπαραξικάρδια ακούω στο κεφάλι μου και πονεμένο μπαγκλαμαδάκι. Να υποθέσω ότι η ΧΑ σας έχει υποσχεθεί τίποτα παγανιστικές μαγγανείες που ανασταίνουν νεκρούς και επιστρέφουν ξενιτεμένους?

  56. koukiss avatar
    koukiss 13/11/2013 21:32:59

    Aς μην γελιόμαστε..κάθετι που έχει να κάνει με πολιτική-απ' όποια κατεύθυνση κι αν προέρχεται- βρωμάει..και βρωμάει πολύ!!Αυτήν η διαπίστωση είναι κοινή αίσθηση της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού ο οποίος τον μόνο τρόπο νόμιμης και συνταγματικά προβλεπόμενης αντίδρασης που έχει είναι η ψήφος του στην Χ.Α!!..Ψήφος αντίδρασης και τιμωρίας και όχι ώριμης πολιτικής σκέψης, εναντίον όοοολων αυτών(πολιτικών,δημοσιογράφων,διαπλεκομένων) που αποφασίζουν γι αυτόν,χωρίς αυτόν!!..Δυστηχώς η Χ.Α αποτελεί ένα κοινωνικό φαινόμενο ολοένα και πιο διογκομένο..κάτι ανάλογο με τα καθημερινά προβλήματα των απλών ανθρώπων της κοινωνίας μας..δυστηχώς..

  57. κωστας avatar
    κωστας 05/01/2014 23:27:10

    αλωνιζουν οι δολοφονοι της μαρφιν οι δολοφονοι των χρυσαυγιτων και ο αξιολογοτατος κρανιδιωτης που υπερεκτιμω συνεχιζει να στηριζει δενδια.... κριμα. Κριμα γιατι εχω απογοητευτει απο τους παντες και αν με ρωτουσαν μια ελπιδα αμυδρη θα ελεγα ο κρανιδιωτης μα αυτος στηριζει δενδια και σαμαρα που εκλεισε μεσα ολοκληρο κομμα ενω αφηνει εξω τρομοκρατες και δολοφονους της αριστερας. Πολυ κριμα

  58. αρης avatar
    αρης 06/01/2014 00:40:10

    Μερικοί εδώ μέσα κάνουν σαν να μην καταλαβαίνουν τι έχει συμβεί. Έξη βουλευτές κόμματος του ελληνικού Κοινοβουλίου που έχει ψηφισθεί από το 7% του λαού, συνελήφθησαν κατηγορούμενοι για διαφορα '''αδικηματα''' Εσεις ''ολοι'' πιστευετε οτι ολες αυτες οι αιολες κατηγοριες ,δεν θα καταπεσουν σαν χαρτινος πυργος ? Τι λετε ?

  59. ori1985 avatar
    ori1985 06/01/2014 14:45:47

    ρε παιδιά τελικά που πήγαν οι ψηφοφόροι της ΧΑ...;;;χαχαχαχαχαχαχ

  60. manos avatar
    manos 07/01/2014 20:40:22

    Τους μοιράσατε τελικά τουςψηφοφόρους της Χ.Α; Μην τσακωθείτε στο μοίρασμα παιδιά...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.