#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/11/2011 11:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πολιτικός ζόφος



Αν είναι ένα μάθημα που πήραμε όλες αυτές τις ημέρες της αφασίας στην ελληνική πολιτική σκηνή είναι ότι εμφανίστηκε όλη μαζί στις οθόνες μας  η πολιτική/επιχειρηματική/δημοσιογραφική διαπλοκή.

Το τι ακούσαμε από τους απίθανους ντελίβερι μπόις και γκερλς της διαπλοκής δε λέγεται. Αλλά και το τι είδαμε από πολιτικούς του… διαμετρήματος του κ. Καρατζαφέρη είναι πρωτόγνωρο.

Για να ξεκινήσουμε από τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ, δε λέμε είναι εξαιρετικός θεατρίνος, ένας κονφερανσιέ της πολιτικής που επειδή είναι έξυπνος επιπλέει εκεί που βουλιάζουν ακόμη και οι φελλοί της πολιτικής. Το θεατρικό έργο με τίτλο "φεύγω από το Προεδρικό Μέγαρο για να ξαναγυρίσω σήμερα" ήταν απίθανο.

Από την άλλη, πλασάρεται ο ΛΑΟΣ ως το κόμμα της πολιτικής ορθότητας και ετοιμάζεται να κάνει υπουργό τον ταλιμπάν της ακροδεξιάς κ. Βορίδη. Και ο κ. Καρατζαφέρης που τόσα χρόνια ήταν μνημονιακός λαγός τώρα έγινε και πλασιέ του Παπαδήμου.

Στην Αριστερά, επικρατεί τρικυμία εν κρανίω. Ούτε να αρθρώσουν λέξη οι δύσμοιροι που δε θα έκρυβαν τη χαρά τους αν γυρίζαμε στην εποχή της Σοβιετίας και αντί για ευρώ είχαμε ρούβλια.

Στο ΠΑΣΟΚ, ζουν ιστορικές στιγμές. Επαναστάτησαν δήθεν για την επιλογή Πετσάλνικου διότι όπως έλεγαν ήταν πολύ θεσμική, συστημική και παπανδρεϊκή. Δεν τους πείραζε δηλαδή ο ίδιος ο Παπανδρέου τόσο καιρό και τους πείραξαν οι αχυράνθρωποί του;

Όσο για τη ΝΔ τι να πει κανείς; Την γραμμή δεν την έδινε το επιτελείο του προέδρου, αλλά τα φιλελεύθερα... μπουμπούκια. Όταν βγαίνει εκτός γραμμής ο Κυριακούλης Μητσοτάκης και κάνει προμόσιον στον Παπαδήμο αποδεχόμενος όλους τους όρους που έβαλε (ή μήπως τους έχει βάλει το ΠΑΣΟΚ;) δεν υπάρχει σωτηρία. Και όταν βγαίνουν πολιτικοί του διαμετρήματος Αντώναρου ή Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη την κάτσαμε την βάρκα αδέλφια

Και πάμε και στα ΜΜΕ. Από τις αθλιότητες της κυβερνητικής κι όχι δημόσιας τηλεόρασης, μέχρι κάτι γκάγκστερ της δημοσιογραφίας που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το μοίρασμα της πίτας για τα αφεντικά τους και αν μείνει και κάνα ψίχουλο γι’ αυτούς έχει καλώς.

Παραδείγματα πολλά. Στον Σκάι, ο Alexis που λιβάνιζε επί μήνες τον Γ. Παπανδρέου τώρα το έχει γυρίσει τσάμικο και χθες τον είπε μέχρι και Αντρόποφ, λες και ξέρουν στην Αμερική για τους κομμουνιστές. Αφού έκαναν έξω από το κτίριο στο Φάληρο το άγαλμα του Παπαδήμου, μετά δεν τους βγήκε και στη συνέχεια έβριζαν όποια επιλογή δεν τους κάθεται. Πραγματικοί δημοκράτες.

Επίσης, είδαμε διάφορους σχολιαστές να κάνουν την εμφάνισή τους και να λέει ο καθένας το δικό του εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των αφεντικών τους. Κυρίως δηλαδή του Βενιζέλου ή του Παπανδρέου και το πολέμου που γίνεται μέσα στο ΠΑΣΟΚ.

Βγήκε μέχρι και η Μάρα Ζαχαρέα για να μας θυμίσει την ύπαρξή της τώρα που βλέπει ότι ο Αντ. Σαμαράς βάλλεται από παντού.

Τέλος, επειδή η δημοσιογραφία είναι ανεξάρτητη και αντικειμενική και κρατά πάντα ίσες αποστάσεις, θα πρέπει να έχουμε δει τις φωτογραφίες και την αγιογραφία του Λ. Παπαδήμου εκατοντάδες φορές. Τυχαίο; Δε νομίζω.

Μέσα σ’ αυτό το ζόφο των ημερών που θυμίζει βρόμικο ’89, τηρουμένων των αναλογιών, μόνο όσοι δεν μίλησαν ή τουλάχιστον όσοι μίλησαν για το συμφέρον της πατρίδας, διασώθηκαν. Ο κόσμος έχει κριτήριο και θα τους ανταμείψει.

Γιατί αυτό που αισθάνεται ο ελληνικός λαός από την Κυριακή το βράδυ είναι μόνο αηδία γι αυτά που συμβαίνουν στην πολιτική σκηνή της παρακμής.

Αν σήμερα γίνονταν εκλογές οι πολιτικοί που κυβερνούν τον τόπο θα υφίσταντο συντριπτική απόρριψη διότι έχουν καταφέρει να κάνουν την Ελλάδα περίγελο.

Και δυστυχώς μαζί με τα ξερά θα καίγονταν και τα χλωρά.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. jkr avatar
    jkr 10/11/2011 11:54:07

    +100000000000000000000

  2. QQ avatar
    QQ 10/11/2011 11:55:17

    Από τότε που τελείωσε το δημόσιο χρήμα και το μοίρασμα του από τους πολιτικούς μας :
    Πολιτικός Ψόφος

  3. Τσάρλς Ντέξτερ avatar
    Τσάρλς Ντέξτερ 10/11/2011 11:59:59

    Γι'αυτό και το σύστημα θα κάνει τα πάντα για να μην οδηγηθούμε σε εκλογές. Τα πάντα όμως.

  4. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 12:07:48

    Εχω αποκοπεί ψυχικά από τον Σαμαρά. Μέχρι τώρα έλεγα 'δεν με νοιάζει η ΝΔ, εγώ ψηφίζω Σαμαρά'. Μετά από αυτά ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ..Απέχω της κάλπης πικραμένος μετά από 20 χρόνια ενασχόλισης με την πολιτική. Σκέτη πίκρα..

    • Δάσκαλος avatar
      Δάσκαλος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 16:57:10

      Δεν είσαι μόνος και με τον καιρό θα γινόμαστε όλο και πιο πολλοί.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 17:39:52

      Κάνεις λάθος, αλλά δικαίωμά σου. Ο Σαμαράς δεν υποχώρησε δεδομένων των συνθηκών. Δεν μπορούσε να τα τινάξει όλα στον αέρα γιατί θα υπονόμευε δια παντός την μελλοντική αξιοπιστία του ως αυριανός πρωθυπουργός έναντι των Ευρωπαίων αλλά και έναντι του Ελληνικού λαού ο οποίος θέλει να οδηγηθούμε σε εκλογές με ομαλό τρόπο και όχι με όρους ΚΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ

  5. ganasta avatar
    ganasta 10/11/2011 12:08:24

    Η διαπλοκή επέβαλε τη λύση.
    Να θυμάστε όταν γίνουν οι εκλογές θα επιβάλλουν και λίστα διασώζοντας τους ανθρώπους τους.
    Για λόγους οικονομίας πάντα!

    • Heaven avatar
      Heaven @ ganasta 10/11/2011 12:39:17

      η ΝΔ που ηξερες ganasta, ειναι πλεον παρελθον.
      ο Σαμαρας διαπραττει για δευτερη φορα ενα ολεθριο λαθος!
      το δις εξαμαρτειν ομως...

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Heaven 10/11/2011 17:41:11

        Πότε διέπραξε για πρώτη φορά λάθος; Μήπως που στενοχώρησε το Μητσοτάκη; Αυτά τα λέει μόνο η Μπακογιάννη και οι υποστηρικτές της.

  6. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 10/11/2011 12:13:15

    για να φανταστειτε τωρα ποσο βρομερο ειναι το συστημα. ολοι αυτοι, καναλαρχες βουλευτες οπορετες του συστηματος που τοσο καιρο βαλλουν κατα της διαπλοκης και ζητουνε καθαρση πολιτικη και οικονομικη βαζουν τωρα για πρωθυπουργο τον πιο διαπλεκομενο ανθρωπο στη χωρα.
    θελλω να πιστευω πως και απο τα δυο μεγαλα κομματα υπαρχουν εντιμοι ανθρωποι που πρεπει να ξεσηκωθουν και να καταψηφισουν αυτη την επικινδυνη κυβερνηση που παει να δημιουργηθει πριν ειναι αργα. και να αδηγηθει ο τοπος σε εκλογες για να αποφασισει ο λαος ποιον θελει για κυβερνηση.
    αν δε ξεσηκωθουν και να ριξουν την κυβερνηση μην ειστε τοσο σιγουροι οτι θα γινουν εκλογες τον φεβρουαριο. μπορει η ιστορια να παει και μεχρι το 2013

  7. kl avatar
    kl 10/11/2011 12:14:39

    Παλι στους δρομους ο λαος για να ριξει την νεα κυβερνηση των τραπεζιτων.Μονο ο λαος μπορει να ριξει την νεα κυβερνηση.Μην περιμενετε απο κανεναν αλλον.

  8. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 10/11/2011 12:18:11

    Την αριστερα, (ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ) τουλαχιστον αυτη τη δεδομενη στιγμη ειναι αατοχο να την κτυπατε. Χρειαζεται εθνικη ενοτητα σ εκοινο μετωπο εναντιον των αντιχριστων του βαθεως κρατους που μας κυβερνα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Theoprovlitos 10/11/2011 17:43:27

      Συμφωνώ, αλλά έκανε ένα λάθος η Αριστερά. Άφησε μόνον τον Σαμαρά να πολεμάει να επιβάλλει τις εκλογές σε δήλη ημερομηνία. Εκεί έπρεπε να έχει συμπαραταχθεί μαζί του. Αλλά δεν έχουν τέτοια ψυχικά αποθέματα οι ηγεσίες της Αριστερά, δυστυχώς

  9. little John avatar
    little John 10/11/2011 12:24:25

    Επιτελους ερχεται ενας αξιολογος και τιμιος ανθρωπος να κυβερνησει! Ουτε ανεργος, ουτε απατεωνας! Ολα τα αλλα που ακουγονται ειναι απλως κουφα!

  10. Φευγατος avatar
    Φευγατος 10/11/2011 12:26:21

    Τι να πει κανεις...............μονο οργη μισος ( πολιτικο) πλεον,και ενα μεγαλο ερωτημα που περιμενει απαντηση......ποιοι και ποτε θα τιμωρηθουν για ολα οσα γινονται χωρις εμας,και καταστρεφουν εμας? οποιος απαντησει ,εχει καταφερει τη σωτηρια 11.000.000 ανθρωπων......Απλα Αισχος για ολους αυτους,ζω στο εξωτερικο και βλεπω να μιλανε με τα χειροτερα λογια για την ελλαδα ΜΑΣ,η μονη λυση ειναι ολοι στους δρομμους συνεχεια,αν γινει κατι τετοιο κατεβαινω σε χρονο dt...............

  11. Γιαννης3 avatar
    Γιαννης3 10/11/2011 12:28:20

    καλο αρθρο αλλα η παραγραφος της ΝΔ ειναι τραγικη και σαθρη δλδ ο κουλης και ο Αντωναρος κανουν το παιχνιδι του κομματος?μηπως κατι δεν καταλαβαινω εδω ή ειναι η πρωτη μπαλλα στην κερκιδα?

    • ΑΑΑ avatar
      ΑΑΑ @ Γιαννης3 10/11/2011 12:39:31

      Αυτοί κάνουν το παιχνίδι και όχι ο Αβραμό και άλλοι που κρύβονται πίσω από τους 5..

  12. Ραβινος avatar
    Ραβινος 10/11/2011 12:33:57

    Για σταθειτε ωρε πατριωτες !Μεχρι τωρα μας εφταιγε ο ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚΙΚΟ καθεστως που κυβερνουσε κι επρεπε να πεσει παση θυσια και τωρα που ο σχεδιασμος του Σαμαρα πετυχε να σβυσει τον παπανδρεισμο να κλεισει την πορεια για τις εκλογες και να βαλει μια ταξη στα οικονομικα πραγματα με την ΕΕ τωρα μας φταιει ο Σαμαρας και η ΝΔ ? Σαν να μην μας τα λετε καλα !Ψαχνωμαστε για να αυτομαστιγωνομαστε ως μαχητες στο πλαι του Σαμαρα !Ο Σαμαρας με 4 δηλωσεις του εριξε μια κυβερνηση κι εναν πρωθυπουργο με προσφατη ψηφο εμπιστοσυνης εβαλε τον Ολι Ρεν και τον Γιουνκερ να κανουν γαργαρα οσα ελεγαν και εκανε τον Παπαδημο να φαει του ορους και τις προυποθεσεις του και προ παντος κατεστησε την ΝΔ και τον ευτον του την επομενη Κυβερνηση με πλειοψηφια που δεν τομλουσαμε να σκεφτουμε πριν απο 2 βδομαδες !Για σκεφτετε ω νοικοκυριοι προς τα που θα στραφει ο κοσμος στις επομενες εκλογες να βρει ασφαλεια και μαχητικοτητα για τα Εθνικα και Οικονομικα θεματα ? Για κοιταξτε γυρω σας την ερημο ΠΑΣΟΚ,ΛΑΟΣ ,ΣΥΡΙΖΑ,ΚΚΕ και μετα να αποφασισετε για την επιστροφη στον ΚΑΝΑΠΕ !Αμαν πια !

    • gynner avatar
      gynner @ Ραβινος 10/11/2011 12:36:21

      Ποιά πλειοψηφία μωρέ μας δουλεύεις;Και μαζί να κατέβουν στις εκλογές ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ούτε 45% δεν θα πάρουν!Ξυπνήστε επιτέλους.

    • Heaven avatar
      Heaven @ Ραβινος 10/11/2011 12:41:48

      ραβινε, για πανε στη γωνια να δεις ερχομαστε?
      ανοητοι παπαγαλοι της εξουσιας.
      ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΟΙ ΜΑΣΚΕς ΕΠΕΣΑΝ (μηπως θυμασαι πιοις το ειπε αυτο?)

    • hellasatt avatar
      hellasatt @ Ραβινος 10/11/2011 14:46:40

      Δεν έχεις άδικο. Φθάσαμε στο σημείο να κρίνουμε αρνητικά τους πάντες ό,τι και να κάνουν. Είμα σίγουρος ότι όποιοι και να πρότειναν πάλι θα τον βγάζαμε άχρηστο πριν καν ορκισθεί. Το γεγονός ότι ο GAP έφυγε είναι λίγο; Μήπως ξεχνάμε ότι το ΠΑΣΟΚ ποτέ δεν έκανε πρόωρες εκλογές αν δεν ήταν σίγουρο ότι θα τις κερδίσει (πχ 1996) αλλιώς εξαντλούσε την τετραετία (πχ 2004). Ας ευχηθούμε για το καλύτερο...

  13. Jim avatar
    Jim 10/11/2011 12:34:44

    Δικό σας

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=LEqdOwWQMlk

  14. άγρυπνος Έλληνας avatar
    άγρυπνος Έλληνας 10/11/2011 12:35:33

    Σημαντικό έδαφος κέρδισε ο Σαμαράς και οι πατριωτικές δυνάμεις του.
    Αν θέλει ο νέος νεοταξίτης πρωθυπουργός της Ελλάδας ας τολμήσει να μετακινηθεί εκτός πλαισίου...

    • etsi_kai_allios avatar
      etsi_kai_allios @ άγρυπνος Έλληνας 10/11/2011 12:42:35

      νταξ.

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ άγρυπνος Έλληνας 10/11/2011 12:45:04

      σε παρακαλω παρα πολυ να μην υποτιμας αφενος το επιπεδο του σαιτ και αφετερου τους σχολιαστες.
      enough is enough!
      τελος με τον Προεδρο.
      Να δουμε οταν πολυ γρηγορα θα αρχισει η αμφισβητηση του στην ηγεσια της ΝΔ σε ποιους θα απευθυνθει!!!

      • Εύμηλος avatar
        Εύμηλος @ Κατερινα 10/11/2011 17:55:57

        εντάξει ντορ-έττα. σε έπιασε ο πόνος για το αντινιούς και τον Πρόεδρο; τη στοργική που είσαι ...

  15. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 10/11/2011 12:35:55

    Το καταρρέον και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα έδειξε με τον πλέον απροκάλυπτο τρόπο τα σχέδιά του. Το άθλιο δίπολο νδ-πασοκ με τον απαραίτητο πάντα γελωτοποιό έφτιαξε το διάδοχό του, το κόμμα των τραπεζών.
    Σε εμάς τους παλιούς νεοδημικράτες δεν μας μένει άλλη λύση από το να υποβάλουμε μαζικά τις παραιτήσεις μας. Όχι κε αντωνάκη αρκετά μας παραμύθιασες. Δεν είναι δυνατόν να κατάντησες έτσι το κόμμα του Κωνσταντίνου Καραμανλή, του Ευάγγελου Αβέρωφ, του Κώστα Καραμανλή.
    Θα μας βρεις απέναντί σου.

  16. kostas* avatar
    kostas* 10/11/2011 12:39:19

    εκεινες τις μερες του 93 αυτοι μας πεταγαν πετρες και αυγα γιατι τους ταραζαμε το συστημα ... γυρισαμε και τους ξεφτιλισαμε το Νοεμβρη του 2009 ,παππουδες και γιαγιαδες ηταν για ωρες στην Ουρα ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΑΜΑΡΑ !!! σημερα σκυβουμε το κεφαλι , χωρις να βριζουμε κανεναν κατανοοωντας οτι η πολιτικη εχει και δυσκοιλες μερες ...Ξερω θα ακουσουμε δεν τεθηκαν οροι θα παμε σε εκλογες κτλ ... Θα παμε σε εκλογες καποτε και σε αυτη τη ζωη !!! Ας τον εβαζαν τοτε απο την πρωτη μερα αφου ολα ειναι μια χαρα ... Δυστηχως τιποτα δεν ειναι μια χαρα !!! και το ξερανε αυτο απο τις πρωτες μερες που πιεζοντουσαν !!! Αλλα μετα τη χθεσινη ΞΕΦΤΙΛΑ ειναι ενα χαστουκι του Αλαφουζου στον Σαμαρα και ποναμε και εμεις μαζι του !!! δεν ειναι ωρα να γραψουμε περισσοτερα γιατι τα νευρα μας ειναι ολων τσιτωμενα ! Θελουμε Δημοκρατια ...Θελουμε Νεα Μεταπολιτευση ... Αληθεια τι σκεφτεται τωρα ο Λεντακης ??

  17. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 10/11/2011 12:39:34

    Για τον "ταλιμπάν της ακροδεξιάς κ. Βορίδη", καλλίτερα να κρατάμε μικρότερο καλάθι. Τουλάχιστον σήμερα που οι ταμπέλες δε λένε και πολλά πράγματα.

  18. Κάποιος avatar
    Κάποιος 10/11/2011 12:39:35

    Η μεταπολίτευση έφθασε στο τέλος της οριστικά.
    Είναι φανερό από τις εσωκομματικές αντιδράσεις στα κόμματα κυβέρνησης και αντιπολίτευσης, καθώς και από τον κατακερματισμό των κομμάτων της αριστεράς, ότι το υπάρχον πολιτικό σύστημα έκλεισε τον κύκλο του.
    Ο δρόμος για να κυβερνούν πλέον όχι πολιτικοί με την εξουσιοδότηση των πολιτών αλλά επιχειρηματίες,τεχνοκράτες και τραπεζίτες με εντολοδόχους προέδρους εταιριών και διοικητικά συμβούλια μετόχων, έφτασε.

    Η σωτηρία είναι μία.
    Να καταλάβει ο λαός την δύναμη του, να αφήσει στην άκρη τις κομματικές ιδεοληψίες, να συσπειρωθεί,να οργανωθεί και να πάρει την μοίρα στα χέρια του.

  19. restart avatar
    restart 10/11/2011 12:43:50

    δωστε μια ευκαιρια στον ανθρωπο
    εδω δωσαμε διορια 2 χρονια στον καταθλιπτικο
    απο τι πρωτες πληροφοριες το σχημα θα ειναι ολιγομελες
    μακαρι...θα ξεκηνησει καλα ετσι

  20. Σωτήριος Κομνηνός avatar
    Σωτήριος Κομνηνός 10/11/2011 12:44:36

    Ναι, αλλά γιατί ο Σαμαράς είπε ΝΑΙ? Το έχει καταλάβει τι έκανε?

  21. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 10/11/2011 12:53:03

    Ο Α.Σαμαράς κατάφερε μέσα σε δέκα ημέρες μόλις, από την ημέρα που εξαγγέλθηκε το δημοψήφισμα μέχρι τώρα, να απωλέσει όλη του την δυναμική με έναν τρόπο που πρέπει να διδάσκεται ως case study στο πολιτικό τμήμα της Νομικής: «Πώς να χάσετε μια πρωθυπουργία ενώ είστε ο μόνος που τρέχει στην κούρσα».

    Αίσχος.τίποτα άλλο δεν έχω να πω.
    Μέχρι και ευαγγελιστή πρωτεστάντη πρωθυπουργό εκλέξαμε.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γιώργος Π 10/11/2011 17:50:51

      Κάνεις λάθος γιατί προτρέχεις. Τον αντίπαλό του τον αποτελείωσε. Ποιός θα είναι ο αντίπαλός του στις προσεχείς εκλογές Γιώργο Π; Μήπως ο Παπανδρέου; Τότε η αυτοδυναμία της ΝΔ θα αγγίξει ποσοστά 50%. Μήπως ο Βενιζέλος; Και πάλι, υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο Βενιζέλος έχει ήδη καρπωθεί το ήμισυ τουλάχιστον της φθοράς του Παπανδρέου από τότε που τον εγκλώβισε στη θέση του υπουργού οικονομικών; Ποιός θα είναι, μήπως κανένας άφθαρτος; Και τί μ΄ αυτό, θα δοθεί έτσι συγχωροχάρτι στο ΠΑΣΟΚ για το Μνημόνιο και την ελεγχόμενη κατά 50% χρεοκοπία; Ή μήπως υπάρχει καμία πιθανότητα να την φορτώσουν στον Σαμαρά που ήταν από την αρχή αντίθετος και θα ψηφίσει απλώς να πάρουμε το νέο δάνειο γιατί έχει καταστεί ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ μετά τις παλινωδίες του Παπανδρέου;
      Το μοναδικό θέμα είναι αν θα ο Σαμαράς και η ΝΔ θα σαρώσουν ή αν θα πάρουν την αυτοδυναμία κοντά στο όριο των 151. Εδώ θα είμαστε και θα το δούμε, πρώτα ο Θεός

  22. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 10/11/2011 12:54:06

    διόρθωση: "Μας επέβαλαν" δεν εκλέξαμε

  23. Y. avatar
    Y. 10/11/2011 12:58:58

    Καλά, από πότε τα Ντορόπουλα γίναν “...παλαιοί Νεοδημοκράτες”? “ευκαιριακοί Νεοδημοκράτες” μάλλον θες να πεις

  24. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 10/11/2011 12:59:17

    Πού πήγε το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ άρθρο για το σχέδιο εξόντωσης της μεσαίας τάξης παγκοσμίως?

  25. kk avatar
    kk 10/11/2011 13:01:35

    Το ποσό της 6ης δόσης είναι 8 δις, τα τοκοχρεολύσια που καλείται το κράτος να πληρώσει έως το τέλος του 2011 είναι 15,5δις.
    Ας σταματήσουμε πια αυτό το παραμύθι με την 6η δόση και ας δούμε την αλήθεια κατάματα…μας πούλησαν !!μας πούλησαν όλοι μαζί ΠΑΣΟΚ- ΝΔ- ΛΑΟΣ- ΔΗΣΥ…όλοι αυτοί μαζί είτε μας αρέσει είτε όχι

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ kk 10/11/2011 17:55:03

      Το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ τί έκαναν; Ποίος κατάφερε οι εκλογές να γίνουν σε σύντομο διάστημα; Ο Σαμαράς ή άλλος; Για να ξέρουμε δηλαδή. Η Αριστερά είναι φάουλ αυτή τη στιγμή. Κρύφτηκε σε ένα στείρο αντιπολιτευτικό καβούκι και άφησε μόνο του το Σαμαρά να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά δηλαδή πρώτον να αναγκάσει τον Παπανδρέου να παραιτηθεί, δεύτερον να μην χρεοκοπήσει η χώρα με δική της ευθύνη, και τρίτον να πάμε σε εκλογές σύντομα για να μπορεί και η Αριστερά να κάνει την προεκλογική της εκστρατεία. Τί φάουλ; Κίτρινη κάρτα:

      • Κάποιος που σκέφτεται... avatar
        Κάποιος που σκέφτεται... @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/11/2011 02:07:11

        Αν και η μέρα δεν προσφέρεται για άγονες αντιπαραθέσεις, αλλά για εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων - ειδικά από τον τίμιο κόσμο της λαϊκής δεξιάς - δε μπορώ παρά να σχολιάσω το εξής: τον Παπανδρέου τον ανάγκασε να παραιτηθεί η ίδια η αστική τάξη της χώρας μας που ούτε να σκεφτεί δε θέλει την επιστροφή στη δραχμή (στις παρούσες συνθήκες) και μια - προσωρινή ενδεχομένως - προσπάθεια να χτιστεί μια "γέφυρα" Ομπάμα-Μέρκελ για την προοπτική της Ευρωζώνης. Αυτό είναι το ένα. Το δεύτερο είναι ότι η χρεωκοπία ΔΕΝ αποφεύχθηκε. Όχι μόνο γιατί το "κούρεμα" ΕΙΝΑΙ χρεωκοπία (αυτό είναι πια τόσο πασίγνωστο που το ομολογούν σχεδόν οι πάντες), αλλά κυρίως γιατί η "άτακτη" χρεωκοπία θα είναι το αναγκαστικό αποτέλεσμα αν "βαρέσει κανόνι" η Ιταλία, η Ισπανία κλπ., ενδεχόμενο που γίνεται όλο και πιο πιθανό, μέρα με την ημέρα. Τρίτο και τελευταίο, είναι ανέκδοτο να περιμένει κανείς εκλογές στις 19/2. Ακόμα δεν έχει καν ορκιστεί η κυβέρνηση και το "γραφείο τύπου" της (ΣΚΑΪ κλπ.) έχει ξεσαλώσει στην προπαγάνδα ότι πρέπει να αφεθεί όσο χρειαστεί για να "τελειώσει τη δουλειά"... Καλωσήλθατε στην κοινοβουλευτική χούντα ΕΕ-ΗΠΑ-Αστικής τάξης. Και, κυρίως, βγάλτε τα συμπεράσματά σας και συσπειρωθείτε γύρω από τη μόνη συνεπή αντι-νεοταξική, αντι-ιμπεριαλιστική δύναμη στη χώρα, το ΚΚΕ. Ακόμα και τις στρατηγικές μας διαφορές θα μπορέσουμε να τις συζητήσουμε στο μέλλον, αφού πρώτα τους ρίξουμε και μπορέσουμε να φέρουμε στο προσκήνιο τη συζήτηση για τον άλλο δρόμο ανάπτυξης που έχει ανάγκη ο λαός και η χώρα...

  26. QQ avatar
    QQ 10/11/2011 13:03:51

    Το εξοντώσανε και αυτό.

  27. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 10/11/2011 13:04:23

    Δεν είμαι συνταγματολόγος, αλλά το έχω ξεφυλλίσει κάμποσες φορές και δεν μπορώ να καταλάβω πού στηρίζεται αυτή η “διαδικασία” επιλογής πρωθυπουργού που παρακολουθούμε σαν reality από τα μέσα επί σχεδόν μια εβδομάδα.

    Έφ όσον υπάρχει κυβέρνηση, εφ' όσον πήρε νωπή ψήφο εμπιστοσύνης, εφ όσον δεν παραιτήθηκε ο πρωθυπουργός πώς δικαιολογείται η εμπλοκή του προέδρου της δημοκρατία και κάποιων εκ των πολιτικών αρχηγών σε συζητήσεις αντικατάστασης του πρωθυπουργού. Τα άρθρα 37 και 38 περιγράφουν σαφώς την διαδικασία που τηρείται, και στην περίπτωσή μας θα έπρεπε να υπάρξει παραίτηση του πρωθυπουργού ώστε να τηρηθεί η διαδικασία του άρθρου 37 με τις διερευνητικές εντολές.

    Ψάχνω επίσης να βρω τι ακριβώς είναι αυτό το “συμβούλιο πολιτικών αρχηγών” και δεν ορίζεται πουθενά στο Σύνταγμα.

    Λοιπόν, με βάση αυτά, αλλά και πολλά άλλα ουσιώδη, έγραψα πριν από μέρες εδώ ότι όλο αυτό είναι, όχι μόνο εκτροπή, αλλά και απόπειρα επιβολής ιδιότυπης χούντας με κοινοβουλευτικό μανδύα.

    Ποιος έδωσε στους κομματάρχες δικαιώματα φεουδαρχών ή λόρδων, ή καρδιναλίων που συσκέπτονται, και μάλιστα χωρίς κανόνες και πρωτόκολλο, για να εκλέξουν τον ανώτατο άρχοντα της χώρας.

    Τι είναι αυτό το βελούδινο πραξικόπημα που επιχειρείται;

    Πώς με το έτσι θέλω κομματικοί παράγοντες, δημοσιογράφοι, πληκτροκρούστες, επιχειρηματίες, συνοπτικά ένα παρδαλό ολιγάριθμο παρασκήνιο αλλά με ομοιόμορφες επιδιώξεις, επιδόθηκαν σε μία άνευ προηγουμένου πλύση εγκεφάλου για να πείσουν ότι ανάμεσά μας υπήρχε ένας μεσσίας, μία ιδιοφυΐα με τιτάνια οικονομική και πολιτική δεινότητα, ο οποίος πρέπει να αναλάβει την πρωθυπουργία για να σώσει την 6η δόση και να μην ανοίξει η 7η σφραγίδα της Αποκαλύψεως;

    Αντιγράφω τις παραγράφους 2,3, και 4 του άρθρου 120:

    2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Eλλήνων.
    3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
    4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

    ΥΓ. Δεν χρειάζεται η “βία” να είναι ωμή, μπορεί να είναι και η βία της παραπληροφόρησης και αποπληροφόρησης.

    • Ανωνημος Ελληνας avatar
      Ανωνημος Ελληνας @ Professor Moriarty 10/11/2011 13:25:53

      Αγαπητε μην το ψαχνεις Εχουμε ΧΟΥΝΤΑ κι ΚΑΤΟΧΗ εγω δεν μπορω πια να καταλαβω αυτους που κανουν οτι δεν καταλαβαινουν...Οσο για το Συνταγμα το εχουν για κατουριμα (κι οχι μονο στην Ελλαδα...)Μονη λυση ειναι η παγκοσμια αφυπνιση

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 10/11/2011 16:53:17

      Έχω την εντύπωση, από κάποια σχόλια που διάβασα πιο κάτω, ότι κάποιοι δεν κατάλαβαν τι ακριβώς γράφω. Δυστυχώς δεν έχω τον χρόνο ούτε τη διάθεση να τους το μεταφράσω.

  28. βαγόνι avatar
    βαγόνι 10/11/2011 13:07:46

    Has anybody here seen Kelly?
    ......................................................
    Δε μου λές μάστορα: απο πότε συνιστά
    ψόγο το νά'σαι άνεργος;

  29. Σταύρος avatar
    Σταύρος 10/11/2011 13:08:02

    Άγνωστα nicks εδωμέσα, προσπαθούν απ’ ότι βλέπω να σπείρουν απαισιοδοξία.
    Τσου ρε ξεπουπουλιάρικα παπαγαλάκια!
    Άντε από εκεί που θέλετε να ορίσετε και “γραμμές”!
    Την μόνη γραμμή που μπορείτε να θέσετε είναι το, “γραμμή για το σπίτι σας, μην πάει κανένας άλλος”!

    Καλό μεσημέρι κε. Καθηγητά!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Σταύρος 10/11/2011 13:15:01

      Σταύρο
      Ο Λύκος στην αντάρα χαίρεται.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ ΣΟΝ ΠΕΝ 10/11/2011 13:17:16

        Ε, όχι και τα τσιροπούλια, "λύκοι"!
        Κάτι τέτοια τα τουφεκάω με αλάτι!!!

        • ΝΙΚΗ avatar
          ΝΙΚΗ @ Σταύρος 10/11/2011 13:39:58

          Σωστός!!!

    • Φευγατος avatar
      Φευγατος @ Σταύρος 10/11/2011 16:19:42

      θα συμφωνησω εν μερει,αλλα το να λες οτι μας ξεπουλανε ολοι,και οτι εχουμε μια χουντα ....δεν ειναι παπαγαλακι αυτο..........

  30. alexis avatar
    alexis 10/11/2011 13:15:07

    Επιστροφή στην ωμή πραγματικότητα για τον Κ. Σαμαρά. Μπορεί να έχασε μερικούς μουτζαχεντίν(ταλεμπάν) έχει όμως κερδίσει την καρδία των απλών Ελλήνων και την δικιά μου σίγουρα.

  31. victoria (true) avatar
    victoria (true) 10/11/2011 13:15:19

    Θα μπορούσε εύκολα κανείς να καταλάβει τι υπηρετεί ο Σαμαράς και αν αυτό είναι γνήσιο, από το ποιοι και πόσο λυσσαλέα τον πολεμούν για να ΜΗΝ ασκήσει εξουσία.

    Αν τυχόν τα καταφέρουν, επειδή κάποιοι είναι της "συνεννόησης", ή επειδή κάποιοι άλλοι την είδαν Τσε Γκεβάρα αλλά χωρίς το υπόβαθρο, εγώ τουλάχιστον θα τους κυνηγάω όλους!!!!

  32. mx avatar
    mx 10/11/2011 13:20:47

    ......Lefta den Yparxoun.....

  33. Gas Bailey avatar
    Gas Bailey 10/11/2011 13:22:12

    Συγνώμη παιδιά αλλά δεν έχουμε Αντώνη πρωθυπουργό Παπαδήμο έχουμε.
    Γιατί τσαντίζεστε??

  34. Dal avatar
    Dal 10/11/2011 13:24:09

    Είμαι απόλυτα σύμφωνος. Πάμε εκτος απροόπτου, εαν προκύψει Παπαδήμος, για κυβέρνηση μακράς πνοής.

  35. Nick1975 avatar
    Nick1975 10/11/2011 13:28:49

    Ποιό είναι το πρόβλημά σου με τους άνεργους.Εκτός και αν αναφέρεσαι σε ανεπάγγελτους ,οπότε πάσο!!!!!!

    • little John avatar
      little John @ Nick1975 10/11/2011 14:04:39

      Ακριβώς και χίλια συγνώμη. Ανεπάγγελτος!

  36. Νικηφoρος Φωκας avatar
    Νικηφoρος Φωκας 10/11/2011 13:30:30

    Τυχαρπαστοι πολιτικοι σημερα παραδιδουν την χωρα μας σε μια κατοχικη κυβερνηση που θα ηγειται εντεταλμενος ΞΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ με συγχορδια των εντοπιων ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ / ψευτοδημοσιογραφισκων και ολεθριων τραπεζιτικων συμφεροντων.

    Η βαρεια νυχτα που απλωθηκε πανω απο την πατριδα μας με την ελευση του διαβοητου γιωργακη φτανει στο πιο βαθυ της σκοταδι...

    Θα πρεπει να ντρεπομαστε ΟΛΟΙ για αυτη την καταντια , πανω απο ολα ειμαστε εμεις οι ΓΕΛΟΙΟΙ που αφηνουμε καποια τυχαρπαστα κολλεγιοπαιδα και κατι σαλτιμπαγκους διασκεδαστες-πολιτικαντηδες να παιζουν κλωτσοσκουφι την πατριδα μας ..

    Σε ενα τοπο που η δεξια κανει πως δεν καταλαβαινει , η αρτηριοσκληρωτικη αριστερα ειναι αλλου για αλλου ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ μιας καστας ΑΛΗΤΩΝ το παιχνιδι πια δεν μπορει να συνεχιστει με τους ορους που οριζουν (και βολευει) μια χουφτα καθαρματων..

    Μπορει η κινηματικη διαδικασια που ξεκινησε ΜΕ ΤΟΣΗ ΕΛΠΙΔΑ απο τις εξελιξεις στην διαδοχη Καραμανλη (στελνοντας στο διαολο την αθλια επιλογη τοτε των νταβατζηδων) να εξεπνευσε σημερα λογω ανεπαρκειας των ηγητορων της, αλλα μια ΑΛΛΗ θα ερθει νομοτελειακα και θα σαρωσει με αγριο τροπο ολο το σκουπιδιαριο αυτο που επικαθεται της πατριδος μας σχεδον σαραντα χρονια τωρα. Γιαυτους που εχουν πιο ευαισθητες κεραιες θα πρεπει ΗΔΗ να ακουγεται το βουητο αυτης της θυελλας που ερχεται....

    ΥΓ
    ΑΝΤΩΝΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΘΑΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ…

  37. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 10/11/2011 13:31:53

    Σε αυτήν την σελίδα αναφέρομαι εδώ και κάτι χρόνια στην επερχόμενη κυβέρνηση γκρουπούσκουλων, ως προδοτικής jam session κανιβάλων στην κατεύθυνση κλιμακούμενου διαμελισμού της τύποις υπαρχούσης edafiköhw "ακεραιότητος" και διάλυσης των πάντων.
    Σε ανύποπτο χρόνο κατονόμασα και την "σιδηρά κυρία" ως μέλλουσα προκαθημένη αυτής.
    "Ας δω την κόρη μου πρωθυπουργό και ας μην ξανάβγω νύχτα για αἰμα".
    Παραβλέπει όμως, ότι ενδιαμέσως κάποιοι προμηθεύτηκαν πασσαλάκι (σφυριά έχουμε).

  38. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 10/11/2011 13:33:35

    Μπορείς να μου εξηγήσεις από που τεκμαίρεις ότι είμαι ντορόπουλο; Μάλλον άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις, γιά να μην υποθέσω κάτι άλλο.

  39. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 10/11/2011 13:34:10

    Για την Πατρίδα Λύκοι είναι.

    «Βοσκοί, στη μάντρα της Πολιτείας οι λύκοι! Οι λύκοι!

    Στα όπλα, Ακρίτες! Μακριά και οι φαύλοι και οι περιττοί,

    καλαμαράδες και δημοκόποι και μπολσεβίκοι,

    για λόγους άδειους ή για του ολέθρου τα έργα βαλτοί.»
    Κωστής Παλαμάς

  40. Tonia G. avatar
    Tonia G. 10/11/2011 13:35:40

    Ο μοναδικός που "κοιμάται" είσαι εσύ που δηλώνεις "άγρυπνος".

  41. dimitrisag avatar
    dimitrisag 10/11/2011 13:35:48

    Είσαι μακρυά νυχτωμένος! Δημοσιοσχεσίτης είναι και "όμορφος"
    και τίποτε άλλο, α, ξέχασα, και τραπεζίτης, δηλαδή καλό....!
    Αν αυτά είναι τα κριτίριά σου, Ευγε φίλε!!!!!!

    • Nemesis avatar
      Nemesis @ dimitrisag 10/11/2011 14:14:06

      Μάλλον εσύ είσαι νυχτωμένος. Το παρελθόν του, οι σπουδές του, η καρριέρα του, δεν έχουν καμμιά σχέση με τους άσχετους πολιτικούς μας (πλην εξαιρέσεων πχ Σαμαράς).
      Επίσης, το να χαρακτηρίζουμε κάποιον τόσο αρνητικά μόνο και μόνο από το επάγγελμά του είναι εντελώς στείρο.
      Ασε να τον δούμε κι αυτόν. Είναι κρίμα να τον θάβουμε έτσι πριν ακόμα αναλάβει.

  42. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 10/11/2011 13:37:45

    Έχεις απόλυτο δίκιο.

  43. Ραβινος avatar
    Ραβινος 10/11/2011 13:40:34

    Τι γινεται εδω !Τα ντοροκοτοπουλα εγιναν ξαφνικα κοκκορια και κρωζουν απεγνωσμενα εναντιον του Σαμαρα του μονου πολιτικου ανδρα που κραταει την Ελλαδα ζωντανη!Βρε τι μεταλλαξη ειναι τουτη μεσα στο antinews !Για μενα ισχυει το ''Οχι δεν θα πεθανουμε κουφαλα νεκροθαφτη '' επειδη το θελουν οι Συριζαιοι και το αποκομμα της Ντορας ! Ελλας-Ελλας με Αντωνη Σαμαρα !Α και να μην ξεχνιωμαστε το Γουδι ειναι εδω !

    • Tassos avatar
      Tassos @ Ραβινος 10/11/2011 13:56:21

      Αν κουνηθεί ο Παπαδήμος έχει φύγει νύχτα. Και τα περί όρων στον Σαμαρά δεν ήξερε - δεν ρώταγε?

    • Νικηφoρος Φωκας avatar
      Νικηφoρος Φωκας @ Ραβινος 10/11/2011 13:56:22

      Αγαπητε Ραβινε, μαλλον δεν εχεις καταλαβει καλα , κανεις δεν συντασσεται με την κορη της μειοδοσιας ουτε με το αθλιο συριζεικο, απλα λεμε ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΘΟΙ ΜΑΣ προδοθηκαν ΚΑΙ αυτη τη φορα , ευτυχως ομως που οι δυναμεις μας ειναι ακμαιες και το ηθικο μας ακμαιοτατο ακομη για να ξεκινησουμε μια ακομη προσπαθεια να σωσουμε την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, με αλλους ηγετες φυσικα και οχι με ντορες-κατηφορες...

    • cobalt avatar
      cobalt @ Ραβινος 10/11/2011 14:02:34

      Μερικοί θέλουν τον Σαμαρά να έχει τα @ρΧ% που δεν έχουν οι ίδιοι και τους καταλαβαίνεις διότι ακόμη και αυτές τις στιγμές που οι εχθροί μπαίνουν στην πόλη, μιλάνε για ποσοστά εκλογών.

      Ο αγώνας είναι φοβερά άνισος, εκτός αν δεν έχεις διλήμματα και αυτό είναι το μόνο που θα μπορούσα να προσάψω στον Αντώνη, αν είχε καμία σημασία πιά. Πως μπήκε σε δίλημμα κάποια στιγμή ενώ θα μπορούσε να τα κάνει όλα λαμπόγυαλο.
      Θα γινόταν καταστροφή μέν, αλλά θα βλέπαμε τις φλόγες και θα χαμογελούσαμε.

      ΤΕΣΠΑ, τίποτα δεν τελείωσε. Ακόμα ελπίζω στην πολιτισμένη λύση που μόνο ο Σαμαράς μπορεί να εγγυηθεί. Το μόνο που αλλάζει είναι οι δυνάμεις.
      Μέχρι τώρα είχαμε τον Αντώνη, τώρα ο Αντώνης έχει εμάς.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Ραβινος 10/11/2011 14:16:41

      Μοῦ κάνει ἐντύπωση ἡ μαζική ἘΙΣΒΟΛΗ τρόλλς σέ ὅλες τίς ἱστοσελίδες πού γράφουν τά μύρια καί γελεῖα σχόλια γιά τόν ἈΝΤΩΝΗ! Γιά μένα εἶναι ἀπόδειξη ὅτι ὁ ἈΣ εἶναι στόν σωστό δρόμο!

      Μήν ἐπιτρέψωμε στά παπαγαλάκια νά ἐπαληφθῆ τό ἴδιο ἔργο τοῦ ΚΚ.

      Ἔχω/ἔχετε ἐμπιστοσύνη στόν ἈΡΧΗΓΟ ΜΑΣ. Ἡ ἐλπίδα δέν πέθανε!

      Φάκτορα κόβε σχόλια τῶν τρόλλς.

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ Φωτεινή 10/11/2011 15:20:50

        Απαράδεκτο το σχόλιο σου. Αγγίζει την πρακτική και τις θεωρίες Πάγκαλου για την ελευθεριά στο Ιντερνετ!

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Tonia G. 10/11/2011 17:59:13

          Εννοεί τα εκπορευόμενα κατά ομάδες σχόλια από κομματικά γραφεία (ΠΑΣΟΚ, ΛΑγΟΣ και Μπακογιάννη). Από αυτά να κρατάει ένα και να κόβει τα υπόλοιπα, αφού ένας είναι αυτός που τα γράφει

      • Φευγατος avatar
        Φευγατος @ Φωτεινή 10/11/2011 16:23:28

        μαλλον εσενα πρεπει να φιμωσει ο φακτορας......επιεικεστατα ...ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  44. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 10/11/2011 13:46:15

    ΓΙ ΑΥΤΌ Α.Ψ. Ο ΣΑΜΑΡΆΣ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΙ ΈΝΑ ΜΕΓΆΛΟ ΌΧΙ. Επειδή ακριβώς δεν υπάρχει σωτηρία.

  45. Jean avatar
    Jean 10/11/2011 13:47:09

    Σήμερα η διαπλοκή στήνει το σκηνικό της νέας 'μεταπολίτευσης' κι ο Σαμαράς δείχνει να αδυνατεί να αντιδράσει στις τρικλοποδιές που του βάζουν. Το νέο κόμμα των σοβαρών 'ευρωπαϊστών' υπό τον νέο σωτήρα κ.Παπαδήμο, θα στεγάσει το μητσοτακέϊκο, τους 'σοβαρούς' πράσινους εκσυγχρονιστές που θα την κάνουν από το ΠΑΣΟΚ του γΑΠ που το κόμμα δεν το αφήνει με τίποτα, και όλα τα νεοφιλελεύθερα μπουμπούκια που δυστυχώς ο Σαμαράς παρότι ήρθε με την επιλογή του κόσμου της ΝΔ, δεν τα πέταξε έξω όταν έπρεπε. Η ΝΔ με τις λάθος κινήσεις της τελευταίας εβδομάδας θα ακολουθήσει μια συρρίκνωση που θα την απομακρύνει από την αυτοδυναμία και το καλύτερο θα την σύρει ή σε κυβερνήσεις συνεργασίας ή σε μόνιμη αντιπολίτευση. Η απεμπλοκή αμέσως και το μονότονο αίτημα για εκλογές είναι η μόνη λύση.

    • Theo avatar
      Theo @ Jean 10/11/2011 14:16:54

      εξαιρετικο και νηφαλιο σχολιο!

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Theo 10/11/2011 18:00:31

        Μένει να δούμε τι θα γίνει. Προσωπικά πιστεύω ότι ο Σαμαράς θα πράξει όπως πρέπει διότι είναι η μόνη εναλλακτική λύση. Ο λαός δεν θέλει ακυβερνησία

  46. Tassos avatar
    Tassos 10/11/2011 13:48:48

    2 ειδών συν-σχολιαστές κράζουν τον Σαμαρά: Αυτοί που δεν έχουν καταλάβει ότι ΠΑΣΟΚ τέλος (περιμένετε, τώρα αρχίζουν τα ωραία) και ο Σαμαράς θα είναι Πρωθυπουργός σε 102 μέρες, και όσοι είχαν τα λεφτά τους έξω (με τόκο από 0-1 %) και περίμεναν να φαλιρίσει η Ελλάδα για να αγοράζουν πολυκατοικίες με 1000 ευρώ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Tassos 10/11/2011 15:21:31

      Η γνωστή προπαγάνδα της υπερβολής. Θέλεις να πάμε στη χρεωκοπημένη Ζιμπάμπουε, με τον πληθωρισμό 10.000%, να δούμε αν αγοράζεις εκεί "πολυκατοικία με 1.000 ευρώ";

  47. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/11/2011 13:49:40

    Πολύ ὂμορφη ἡ κοπέλα τῆς φωτογραφίας!

    • cobalt avatar
      cobalt @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/11/2011 14:10:46

      Νομίζω είναι η Jolie

  48. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 10/11/2011 13:53:34

    Για να δούμε τι κάνει και η Ιταλία: Διαβάζω ότι πάνε για κυβέρνηση «εθνικής σωτηρίας» με Μάριο Μόντι, πρώην ευρωπαϊο επίτροπο ανταγωνσιμού. Τον θέλει, λέει, ακόμα και ο Μπερλουσκόνι.
    Δηλαδή το σενάριο κάποιων σχολιαστών εδώ με το οποίο, οι χώρες του Νότου θα τα κάνουν λαμπόγυαλο, πάει περίπατο.

  49. Tonia G. avatar
    Tonia G. 10/11/2011 13:55:25

    Δυστυχώς δεν υπάρχει ανεξάρτητη ηγεσία. Πλέον η 17 Ν που έρχεται θα γίνει πραγματική επέτειος τα επόμενα χρόνια για ΟΛΟΥΣ πλέον τους Ελληνες. Καμία αστική δύναμη πλέον δεν εκφράζει την αστική τάξη της χώρας. Το κουρελιασμένο Σύνταγμα βεβαίως έχει ακόμα το τελευταίο του Αρθρο. Τι άλλο δηλαδή χρειάζεται για να καταλάβουμε ότι το δημοκρατικό πολίτευμα καταλύθηκε.

    • Heaven avatar
      Heaven @ Tonia G. 10/11/2011 14:13:24

      να τα γραφουμε για να τα διαβασουν μερικοι που λενε οτι σπερνουμε απαισιοδοξια!
      σημερα αρχιζει και διαμορφωνεται το κομμα τεχνοκρατων με στηριξη της διαπλοκης κοντρα στα αστικα κομματα.
      ευτυχως η αριστερα κραταει και θα κρατησει ακομη!!

      • Νικηφoρος Φωκας avatar
        Νικηφoρος Φωκας @ Heaven 10/11/2011 14:35:39

        η Αριστερα ειναι βαθεια νυχτωμενη, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΟΨΕ ΤΟΠΟΣ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ... ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ...

        • Tonia G. avatar
          Tonia G. @ Νικηφoρος Φωκας 10/11/2011 15:16:15

          Ορθώς.

  50. ενεός avatar
    ενεός 10/11/2011 13:59:45

    Πέρα από χαρακτηρισμούς και συναισθηματισμούς (κακώς ίσως), το κρίσιμο ερώτημα είναι το εξής: υπάρχει κάποιο μέτρο της κυβέρνησης Παπανδρέου που είτε εφαρμόζεται είτε τρέχει η υλοποίησή του λχ χαράτσια, διάλυση της παιδείας κλπ που θα ακυρωθεί από το νέο κυβερνητικό σχήμα; Ή θα έχουμε μια συνέχεια της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Προφανώς με την επίκληση σοβαρών λόγων και κινδύνων, αλλά πλην όμως συνέχεια...
    Κάπως έτσι δεν πρέπει να καταλήξουμε σε συμπεράσματα για τις επιλογές του κ. Σαμαρά και της ΝΔ;

    • sofia avatar
      sofia @ ενεός 11/11/2011 08:04:26

      ΙΣΩΣ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΑΠ' ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΣΦΑΓΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΠΙΚΡΟΧΟΛΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, ΕΝΩ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΣΟΥ. ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ "ΠΑΙΧΝΙΔΙ". ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΕΚΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΟΨΩΜΕΘΑ... ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΛΗΛΟΥΪΑ. ΑΣ ΜΗΝ ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΗΝΑ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ "ΤΑ ΧΩΝΟΥΜΕ" ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ "ΣΤΡΑΒΕΣ".

  51. sitting duck avatar
    sitting duck 10/11/2011 14:03:14

    Πολύ σωστή η επισήμανση του Professor Moriarty. Oλα υποτίθεται γίνονται by the book για να μην τσαλακωθεί το σύνταγμα, αλλα τελικά η διαδικασία είναι εξόχως αντισυνταγματική. Θα είχαμε σωθεί αν ο Σαμαράς είχε πει ευθύς εξαρχής, προσφέρω ψήφο ανοχής, μόνο για την δανειακή σύμβαση υπό τον όρο ότι ο Παπανδρέου παραδίδει ΤΩΡΑ την εντολή και από κει και πέρα να τους αφήσει να σκοτωθούν μόνοι τους γελοιοποιώντας και τον Παπούλια Τώρα δυστυχώς και ο Αντώνης έγινε μέρος της παρωδίας. Αν βάλει μέσα και πολιτικά πρόσωπα...έχετε γειά βρυσούλες!

  52. ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ 10/11/2011 14:09:34

    Αυτή ακριβώς είναι η ουσία. Μπορεί ο Σαμαράς και με ποιό τρόπο να αποδομήσει την επιλογή Παπαδήμου και να τον κατεβάσει από την εξουσία εφόσον ο τελευταίος - που το θεωρώ σχεδόν σίγουρο - παρεκκλίνει από τα συμφωνηθέντα;
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    ΚΕΡΚΥΡΑ

  53. Tassos avatar
    Tassos 10/11/2011 14:09:34

    Στο ξεκαθάρισε εδώ και καιρό ο Σαμαράς ότι ό,τι ψηφίστηκε ισχύει.

  54. ΠΛΑΤΩΝ avatar
    ΠΛΑΤΩΝ 10/11/2011 14:12:16

    Αν ο κ.Σαμαρας συμφωνήσει με τον Παπαδημο τότε βάζει την υπογραφή του στην εθνική μειοδοσία.

    Ελπίζω να μην απογοητεύσει το έθνος και ν'αποδειχθεί πραγματικός ηγέτης.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΠΛΑΤΩΝ 10/11/2011 18:01:49

      Υπερβολές

  55. Lynx avatar
    Lynx 10/11/2011 14:12:31

    Μπράβο στον Σαμαρά και τις Εθνικές του επιλογές, διότι:

    α. Ήταν ο πρώτος που κατέδειξε την αποτυχία της οικονομικής πολιτικής και του Μνημονίου.

    β. Έδειξε ότι βάζει πάνω από το συμφέρον του ιδίου και της παράταξης, το συμφέρον της χώρας.

    γ. Κατάφερε και έθεσε εκτός πολιτικής σκηνής τον Μακιαβέλι και επικίνδυνο Πανανδρέου.

    δ. Έθεσε τις βάσεις του πολιτικού σκηνικού για το μέλλον της δικής του διακυβέρνησης την στιγμή που έσειρε το ΠΑΣΟΚ σε οικειοθελή πτώση και συμμετοχή σε Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας, ώστε όταν μετά τις εκλογές, επιβραβευθεί από τον λαό η πολιτική του, οι του ΠΑΣΟΚ δεν θα νομιμοποιούνται για στείρα αντιπολίτευση, όπως αυτή που ήξεραν.

    ε. Του δίνεται η ευκαιρία να ξεκολήσει πλέον από το δημοσκοπικό 22%, καταδεικνύοντας την ορθότητα της πολιτικής και των επιλογών του, και μάλιστα σε ένα ακροατήριο πλέον πιο μεγάλο, πιο πρόθυμο να ακούσει και χωρίς πολιτικές αγκυλώσεις και δεσμεύσεις.

    Όλες αυτές οι φωνές καταστροφολογίας κλπ, που τις ακούω εδώ μέσα, αν και τις δικαιολογώ σε έναν βαθμό ως θυμό για την οικτή διακυβέρνηση Παπανδρέου, δεν παύουν να είναι φωνές μισαλοδοξίας και απομονωτισμού, πλήρως ταυτισμένες με τις φωνές του Περισσού.
    Είναι φωνές που θα δικαιώνονταν μετά την πλήρη καταστροφή της χώρας, και θα μπορούσαν άνετα να προέρχονται από οπαδούς και στελέχη του ΚΚΕ.

    Προχώρα Πρόεδρε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα και θα καρπωθείς τα μέγιστα είτε σε περίπτωση επιτυχίας είτε σε περίπτωση αποτυχίας του εγχειρήματος, μόνο που στην πρώτη περίπτωση θα έχεις έναν λαό ενωμένο δίπλα σου και στην δεύτερη έναν λαό φοβισμένο..

  56. Θ avatar
    Θ 10/11/2011 14:16:42

    Monti και Παπαδύμος, Γκαουλάϊντερ, Sarközy πολιτά νεκρός σαν τον Παπανδρέου.

  57. Θ avatar
    Θ 10/11/2011 14:17:20

    Monti και Παπαδήμος, Γκαουλάϊντερ, Sarközy πολιτά νεκρός σαν τον Παπανδρέου

  58. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 10/11/2011 14:17:54

    Ο Σαμαράς θα τα καταφέρει. Περιμένετε και θα δείτε. Ο αγώνας δεν είναι της μιάς μάχης.

  59. Χριστόφορος avatar
    Χριστόφορος 10/11/2011 14:19:27

    A) Ε, όχι και τα τσιροπούλια, “λύκοι”!
    Κάτι τέτοια τα τουφεκάω με αλάτι!!!
    B) Θα μπορούσε εύκολα κανείς να καταλάβει τι υπηρετεί ο Σαμαράς και αν αυτό είναι γνήσιο, από το ποιοι και πόσο λυσσαλέα τον πολεμούν για να ΜΗΝ ασκήσει εξουσία.
    Δηλαδή ρε αετόπουλα, οοολα τα στραβά κουλούρια των τελευταίων ημερών τακανε ο Σαμαράς? για σκεφτείτε λίγο αν ο Σαμαράς ηταν κ αυτος μια μετριότης και διαπλεκόμενος, σήμερα πως θαταν η Ελλάδα? θα μας ειχαν κάτσει στο σβέρκο και η παγκόσμια κοινότητα θα μας έσβηνε απο το χάρτη.
    Τρέμουν το Σαμαρά, γιατί σαν ερθει στην εξουσία θα τους παρει ο διάολος και το ξέρουν.
    και κάτι τελευταίο, η το πασοκ ειναι στο τιμόνι, αυτο ορίζει και "παίζει" τις διαδικασίες κ αφήστε τα περι πολιτικού θανάτου του Σαμαρα, δε θα σας παρεξηγήσουμε αν δεν έρθετε στην κηδεία!

  60. STEFANOS GRAGAS avatar
    STEFANOS GRAGAS 10/11/2011 14:20:25

    ενα μονο σχολιο προς προβληματισμο....και μονο που ολα τα καθεστωτικα ΜΜΕ πανηγυριζουν αγριως, ουρλιαζουν απο χαρα, γελουν οι δημοσικαφροι σαν χαχανα, αυτο λοιπον και μονο δειχνει οτι η διαπλοκη, οι τοκογλυφοι και η ελιτ της παραπολιτικης θριαμβευσε επι της πολιτικης...ο διορισμενος απο την ΕΕ & ΕΚΤ πρωθυπουργος? ειναι απλα ο υπηρετης τους και οχι ο δικος μας...απλα ας βρει το antinews δηλωσεις τα τελευταια χρονια για την οικονομικη χρηση και θα καταλαβει πολλα....και τελος ας ερωτηθει τι ρολο επαιξε στα χαλκευμενα στοιχεια εποχης Σημιτη για να μπουμε στην ΟΝΕ....ευχαριστω...

  61. Bohemian avatar
    Bohemian 10/11/2011 14:22:26

    Η 19η Φεβρουαρίου 2012 δεν ισχύει πλέον ως συγκεκριμένη ημερονηνία εκλογών; Κουρέλι το Σύνταγμα, η συγκυβέρνηση είναι μακράς διαρκείας δηλαδή; Θα δούμε σε υπουργεία και τους λαγούς του πασοκ (Καρατζαφέρης, Βορίδης, Γεωργιάδης);

  62. apostolis - kastoria avatar
    apostolis - kastoria 10/11/2011 14:32:49

    Πόσο βάθος έχει επιτέλους ακόμη αυτό το βαρέλι (Ελλάς) για να πιάσουμε πάτο ? Καρατζαφέρης - αντιπρόεδρος κυβέρνησης ? ΑΔΩΝΙΣ..... υπουργός ? Τι άλλο θα ακούσουμε ρε παιδιά ? Τέτοια ξεφτίλα επιτέλους ? Προτείνω στον Πρόεδρο της ΝΔ να δώσει υπουργεία στον Κυριάκο , στον Βαρβιτσιώτη στον Σπηλιοτόπουλο και στον Αντώναρο και να τους ζητήσει συγχρόνως τις παραιτήσεις τους από το κόμμα για μετά τον Φεβρουάριο τουλάχιστον . Μήπως τυχόν μέσα από το θέατρο του παραλόγου που παρακολουθούμε βγει και κάτι καλό για την ΝΔ και την χώρα γενικότερα .

    • ΤΙΜΑΙΟΣ avatar
      ΤΙΜΑΙΟΣ @ apostolis - kastoria 10/11/2011 20:03:21

      Ο Μπουμπουκος σε μαρανε, εδω ηταν υφιπουργος η Θεοδώρα Τζαγκρή!!!

  63. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 10/11/2011 14:38:12

    Ποιος ελεγε λεφτα υπαρχουν;;;
    Ποιος ελεγε να μου εχετε εμπιστοσύνη;;;;
    Ποιος ελεγε δεν συναινω στο λάθος;;;
    Ποιος ελεγε τον Λαος και τη Ντορα εξαπετρυγα και τωρα εκλεγει μαζι τους πρωθυπουργο τον ανθρωπο του Σημιτη και του ΓΑΠ;;
    ΟΙ ΦΟΡΟΙ, Ο ΦΠΑ, Η ΑΝΕΡΓΙΑ, Η ΕΦΕΔΡΙΑ, Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΤΩΡΑ;;;
    ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΡΕΙΤΑΙ; Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΔΙΑΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ;;;
    ΥΓ1 Ο Κ.Κ. σε τι εφταιξε τελικα;;
    ΥΓ2 Η Ντορα θα επιστρέψει στη ΝΔ;;

    ΥΓ3 Στις 25 Μαρτιου στην εξεδρα των επισημων να ανεβουν Παπαδημος ,ΓΑΠ και Σαμαρας μαζι με τον Προεδρο της Δημοκρατιας και να τιμησουν(;;;;) τους αγωνιστες της εθνικης ανεξαρτησίας.

  64. STEFANOS GRAGAS avatar
    STEFANOS GRAGAS 10/11/2011 14:38:28

    φιλοι μου, οποιος ακουσα την ανακοινωση της προεδριας μολις τωρα ανατριχιασε..!!!!!!απιστευτη προδοσια σε βαρος του ελληνικου λαου...λεει οτι
    "αποστολη της κυβερνησης ειναι η υπογραφη της δανειακης συμβασης της συμφωνιας 26 οκτωβρη και Η ΥΛΟΠΙΗΣΗ ΤΗς ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΦΕΡΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΚΛΟΓΩΝ !!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!!!!!!!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ STEFANOS GRAGAS 10/11/2011 18:05:20

      Παρακάτω είπε ότι οι εκλογές θα γίνουν στα πλαίσια της αρχικής ανακοίνωση της Προεδρίας της Δημοκρατίας, δηλαδή περί την 19η Φεβρουαρίου άντε και μια δύο βδομάδες πάνω κάτω αν τυχόν είναι αναγκαίο για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ανταλλαγής τωνκουρεμένων ομολόγων. Δεν μπορεί να μην γίνουν εκλογές τότε γιατί πολύ απλά η ΝΔ θα αποσύρει την στήριξή της και θα καταρρεύσει το οικοδόμημα της μεταβατικής κυβέρνησης.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/11/2011 18:05:53

        Για τις μία δύο βδομάδες δεν το είπε άλλα προκύπτει από τα συμφραζόμενα

  65. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 10/11/2011 14:49:26

    Η αυτοκρατορία του χρήματος, (State Street Corporation, Vanguard Group, BlackRock and FMR (Fidelity), προελαύνει. Ηδη πήρε την κυβέρνηση του κράτους-μήτρα της Ευρώπης (ΕΛΛΑΣ) , διέλυσε την διάδοχο της Ρωμαικής αυτοκρατορίας (ΙΤΑΛΙΑ) και ετοιμάζεται να χτυπήσει την διάδοχο της τελευταίας Ευρωπαικής αυτοκρατορίας (ΓΑΛΛΙΑ). Την Γερμανία θα την φυλάξει για το επιδόρπιο...

  66. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 10/11/2011 14:50:01

    Ανακοίνωση Προεδρίας ΔΕΝ επαναλαμβάνω ΔΕΝ περιέχει ημερομηνία εκλογών.

  67. pesaola avatar
    pesaola 10/11/2011 14:50:04

    Κρίμα. Ο Σαμαράς και η ΝΔ τελείωσαν μετά από αυτή τη συμφωνία.

    • Wraia ta leme avatar
      Wraia ta leme @ pesaola 10/11/2011 15:06:42

      έλα ρε,αλήθεια? Τι είπες τώρα?

  68. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 10/11/2011 15:04:42

    Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2011

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ – NA ENDLICH – Η ΑΘΗΝΑ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ - ΑΤΗΕΝ IN DEUTSCHER HAND !

    http://istrilatis.blogspot.com/2011/11/normal-0-false-false-false-el-x-none-x_10.html

  69. Μάνος στο Βουνό avatar
    Μάνος στο Βουνό 10/11/2011 15:09:13

    Ρε θα κατέβω απ' το Βουνό και θα τους λιανίσω όλους !
    Θα 'ρθει κανείς για νταβαντούρι ή έχετε τίποτα σημαντικές δουλειές ?

  70. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 10/11/2011 15:09:43

    Τα είχαμε πεί όταν ο Σαμαράς διέγραψε τον "αρχιταξιτζή", ότι έστελει σήμα, ότι "συμμορφώενται". Πολλοί φίλοι δεν το πίστευαν. Ηρθε πολύ σύντομα ο καιρός και επιβεβαιώθηκαν οι εκτιμήσεις αυτές.
    Οι μπρόκερς επέβαλαν τους εκλεκτούς τους και ο Σαμαράς ψέγεται (απολύτως βασίμως) διότι, έπειτα από 18μηνη αντιμνημονιακή ρητορική, έκανε στροφή κάποιων μοιρών και συγκατένευσε, ίσως με αντάλλαγμα μια μελλοντική πρωθυπουργία του. Εάν δεν αποδεχόταν τις εντολές και πιέσεις που δέχθηκε και στεκόταν στο ύψος των -προηγούμενων τουλάχιστον- περιστάσεων, σήμερα θα οδεύαμε σε εκλογές.
    Δυστυχώς, "συνεμορφώθη προς τα υποδείξεις" και ό,τι και εάν λένε ορισμένοι περί δήθεν υπεύθυνης στάσης συνιστά παραποίηση των πραγμάτων.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γιαγκούλας 10/11/2011 18:07:12

      Ακριβώς ότι λέει η προπαγάνδα του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ λες.

  71. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 10/11/2011 15:13:05

    Πανεθνική λαϊκή απεργία και συμμετοχή σε συγκεντρώσεις την 17η Νοέμβρη πρέπει να αποφασισθεί έναντι των εκλεκτών των μπρόκερς, αφού φιμώνουν το λαό.

  72. Φαίδων avatar
    Φαίδων 10/11/2011 16:56:29

    Tαλιμπάν της ακροδεξιάς o Βορίδης;;;;;;

    Αριστερέ ψάλτη είσαι φάλτσος

  73. Φαίδων avatar
    Φαίδων 10/11/2011 17:01:48

    Ταλιμπάν της ακροδεξιάς ο Βορίδης;;;;

    Αριστερέ ψάλτη είσαι φάλτσος!

  74. Joao avatar
    Joao 10/11/2011 17:22:27

    ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ραγιάδες!! Ακυρώνουν εκλεγμένη κυβέρνηση και διοριζουν τραπεζίτη πρωθυπουργό. Αλλα έτσι είναι..άμα θαμπωνεσαι απο την δύναμη και τον πλουτο του εξουσιαστη σου και ποθεις να γίνεις το γιουσουφακι του, δεν σε νοιάζει ποιος και πως σε εξουσιαζει αλλα να είσαι υπακουο σκυλάκι μπάς και σου τύχει κάνα κοκκαλακι. Απο κοινωνία πολιτών γίναμε κοινωνία μετόχων και συ ακόμα προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου πως όλα γίνονται για το καλό σου, γιατί απλα δεν τολμας να συνειδητοποίησεις πως πρέπει να αγωνιστεις για το καλο σου.

  75. Νίκος avatar
    Νίκος 10/11/2011 17:43:50

    Κυβέρνηση αχυρανθρώπων

    ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
    10/11/2011
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


    Η Ελλάδα αυτές τις κρίσιμες ώρες χρειάζεται Κυβέρνηση της Ελλάδας και όχι του Βερολίνου. Χρειάζεται πραγματική Κυβέρνηση και όχι Κυβέρνηση αχυρανθρώπων.
    Το ποιος θα είναι μεταβατικός πρωθυπουργός και από ποιους θα πλαισιώνεται είναι άνευ σημασίας εφ΄όσον θα εξακολουθήσει να πρωθυπουργεύει η Μέρκελ και τα πολιτικά εξαρτήματά της.
    Η χώρα πρέπει να πάει σε εκλογές και ο Ελληνικός λαός να ψηφίσει εκείνους που θα του εγγυηθούν ότι θα διώξουν την Τρόικα, θα διεκδικήσουν τις πολεμικές αποζημιώσεις και θα ξεκινήσουν μια πολιτική ταχύρρυθμης επιθετικής ανάπτυξης.

  76. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 10/11/2011 17:46:21

    Για παρακαλώ συνέλθετε πολλοί εδώ μέσα και σταματήστε το αυτομαστίγωμα και την άδικη κριτική στον Α. Σαμαρά.

    Δεδομένων των συνθηκών ο Α. Σαμαράς πέτυχε το βέλτιστο και κυρίως μάς απάλλαξε από τον Γαπ.

    Όσοι, συναισθηματικά κινούμενοι, είστε τής λογικής τού ' όλα ή τίποτα', ξανασκεφτήτετο!

  77. Θ avatar
    Θ 10/11/2011 21:39:50

    Μεταξάς ή Μαρκεζίνης ο Παπαδήμος

  78. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 10/11/2011 23:49:47

    Μπράβο συγχαρητήρια.
    Επιτέλους έχουμε κυβέρνηση , έχουμε την πολυπόθητη συναίνεση , έχουμε και άξιο προθυπουργό.
    Επιτέλους θα βάλουμε τα πράγματα σε τάξη και θα μεγάλουργήσουμε.
    όλα καλά όλα ανθηρά.
    Δεν μπορεί να κάνω λάθος , το ακούω από το πρωί σε όλα τα κανάλια.

    Βέβαια έχουμε και 900000 ανέργους , (δηλωμένους γιατί πραγματικά.......) έχουμε ένα λαό που πεινάει ,έχουμε ακρίβεια , έχουμε μια σύμβαση που μας μετατρέπει και επισίμως σε προτεκτοράτο , έχουμε , έχουμε ....

    Αλλά μην στενοχωριέστε με αυτές τις μικρές λεπτομέρειες εδώ βρήκαμε επιτέλους καλό πρωθυπουργό . Τον εγκρίνει και το MEGA και το SKY και ο ΑΝΤ1 κτλ. Το πρόβλημα είναι το ευρώ και να μην κρατικοποιηθούν οι τράπεζες , να ανοίξει το ΕΣΠΑ να φτιάξουμε κανα δρόμο κτλ.
    ¨Οτι ο κόσμος δεν έχει να φάει ψωμί δεν είναι πρόβλημα .....ας φάει παντεσπάνι
    (Μετά βέβαια έπεσε η Βαστίλη.......)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.