#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/02/2010 22:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιός χρειάζεται αυτή τη ρημάδα τη συναίνεση;



Το τι μπορεί να κάνει και να μην κάνει ο Γιώργος Παπανδρέου , νομίζω έχει φανεί. Είναι ένας εξαιρετικά καλός άνθρωπος, αν σας βολεύει το όραμά του, εγώ πάω πάσο, εμένα δεν με βολεύει, αλλά δεν πειράζει. Τώρα είναι και ο ίδιος παγιδευμένος… Με όλο το σκηνικό των συμβούλων, σε λίγο θα γίνεται τέτοιο κομφούζιο που δεν θα καταλαβαίνει ούτε ο Πολεμαρχάκις τι γίνεται. Ανάμεσα σε άγγλους προφεσόρους και ταλιμπάν γενικούς γραμματείς!  Αν δεν με αφορούσε, θα καθόμουν σε μια γωνιά να γελάω. Αλλά με αφορά.

 Τέσσερις μήνες μετά τις εκλογές και δύο από την εκλογή Σαμαρά, βλέπω τα εξής: Μια παρέα προσπαθεί να κυβερνήσει, με άγνωστη, ή ασυνάρτητη ιδεολογία… δηλαδή, η σοσιαλιστική ιδεολογία είναι γνωστή και μάλλον καλούνται να εφαρμόσουν αντισοσιαλιστικά πράγματα. Αποδείχθηκε η απάτη του σοσιαλισμού α λα γκρεκ, και βάλανε τους έλληνες σοσιαλιστές να την μαζέψουν. Και φυσικά δεν μπορούν, και φέρνουν καθηγητές απ’ έξω.  Ε ρε γέλια.  Οι καθηγητές, βέβαια, ιδέα δεν έχουν από εκτέλεση και διαχείριση. Όπως λεν και στο χωριό μου, «those who can do, do, those who cannot teach»!  Δεν υπάρχει μομφή, έτσι είναι….

 Οι μόνοι κερδισμένοι θα είναι οι 4-5 πονηροί στο παρασκήνιο που θα ροκανίσουν το επιδοτούμενο και καπελωμένο ηλεκτρικό ρεύμα, και αυτό είναι η δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, καλή της ώρα.  Με το καράβι να βυθίζεται και τους νομπελίστες να συσκέπτονται.  Σώσον Κύριε τον Λαόν σου!!!

 Αυτό που έγραψα περί ΑΕΠ και μείωσης ελλείμματος από 13% σε 3% σε τρία χρόνια (Μέτρα προς το άγνωστο), δεν χρειάζεται να είσαι καθηγητής οικονομικών για να το πιάσεις!.. Ούτε χρειάζεται να είσαι Καστοριάδης, ή Δεκλερής, για να καταλάβεις ότι η Μπιρμπίλη θέλει να πετάξει την Ελλάδα στα σκουπίδια, επειδή έτσι της λένε οι «σύμβουλοι»  Και ο καιρός περνάει, και θα την πληρώσουμε την δουλειά...

 Και έρχομαι στον Αντώνη Σαμαρά. Αν ο ΓΑΠ είναι καλό παιδί (και δυναστεία κληρονομική), ο Αντώνης είναι καλύτερο. Ευπατρίδης από κούνια. Δεν χρειάζεται όμως να δοκιμάσουμε την υπόθεση εργασίας «καλοί άνθρωποι στην πολιτική». Όλοι ξέρουμε - και ο Αντώνης το έμαθε σκληρότερα από όλους - ότι εδώ είναι Βαλκάνια δεν είναι παίξε γέλασε.

 Κέρδισε μια πρωτοφανή σε μεθοδολογία και σημασία νίκη. Και εύχομαι να μην πάει χαμένη. Χρειάζεται μια νέα Νέα Δημοκρατία, και ξέρω, αυτό δεν είναι εύκολο,  ή πρακτικό.

 Στο μεταξύ, πρόσεχέ την αυτήν την ρημάδα την «συναίνεση»…  Και αν μπορείς, μην τους αφήσεις να κάνουν ολοκληρωτική καταστροφή…

 Archaeopteryx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 03/02/2010 22:17:41

    Άντε βρε Αρχαίε, πέστα, για μια ακόμη φορά.

    Καλά τα λέει ο Αντώνης, αλλά δεν τα κάνει σημαία. Όταν είχε πρωτομιλήσει ο ΓΑΠ για χρεωκοπία ο Αντώνης το είχε πιάσει καλά και είπε (ως υποψήψιος ακόμη αρχηγός) ότι αυτά είναι "αστειότητες". Δεν το ανέδειξε όσο έπρεπε, τι λέω, δεν το ανέδειξε καθόλου. Έπρεπε να το λέει κάθε μέρα ότι η ρητορική για "χρεωκοπία" είναι που έφερε τον κίνδυνο πραγματικής χρεωκοπίας.

    Κάθεται και μιλάει ο ΓΑΠ για τις "στατιστικές" που δήθεν μας εξαπατούσε ο Καραμανλής και τον παραπλάνησε, τον καημέρνο τον ΓΑΠ, για να τον αναγκάσει να πει "λεφτά υπάρχουν", ενώ εκείνος ο πονηρός ο Καραμανλής έλεγε για σκληρά μέτρα σε προεκλογική περίοδο. Και δεν του λέει ο Αντώνης "αν δεν κόψεις τις συκοφαντίες κατά της ΝΔ και αν δεν βγεις να ανακαλέσεις για τα ψέματα που λες εις βάρος μας, καμία συναίνεση".

    Έτσι όπως πάει, ο Αντώνης απλώς του προσφέρει την ύψιστη υπηρεσία, να μην κερδίσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ως κόμμα η ΝΔ από την πρωτοφανή σε μεθοδολογία και εξαπάτηση πολιτική που ασκεί το ΠΑΣΟΚ. Και είναι κρίμα. Αξίζει κάτι καλύτερο ο Αντώνης μας.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Επώνυμος 03/02/2010 22:36:29

      Ο Σαμαράς καλά θα κάνει να υπερασπιστεί όπου τον παίρνει τη διακυβέρνηση της ΝΔ. Στα οικονομικά τον παίρνει. Δε θα πρέπει να αφήσει τους ΠΑΣΟΚους να μας τα φορτώσουν όλα.
      Πρέπει να γυρίσει ένα βιντεάκι με τις δηλώσεις του ΓΑΠ πέρυσι όταν τον κάλεσε ο ΚΚ και δε δέχτηκε συναίνεση, με τις δηλώσεις λεφτά υπάρχουν, με τις παλινωδίες κλπ. και να το παίζει κάθε μέρα ή να το αμολήσει στο ίντερνετ.
      Το έχουμε ξαναγράψει. Αν ο ΓΑΠ έλεγε πέρυσι ναι στα μέτρα, όχι σε εκλογές τώρα θα είχαμε έλλειμμα 8% και θα έπεφτε. Τώρα με τις μαλακίες του το πήγε στο 12,5%, που το φούσκωσε με κόλπα ο ίδιος, και το φορτώνει στη ΝΔ. Ε αυτό πάει πολύ.

      ΥΓ. το 8% θα ήταν το ίδιο με της Ισπανίας και δε θα μιλούσε κανείς.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 04/02/2010 09:56:24

      Ανώνυμε, έχεις απόλυτο δίκιο. Απόλυτο.

      Βρες όμως ένα παρατσούκλι για να ξεχωρίζουμε ποιος είσαι.

    • Green St avatar
      Green St @ Επώνυμος 04/02/2010 11:08:03

      Πολύ σωστός ανώνυμε.

    • hooligan avatar
      hooligan @ Επώνυμος 04/02/2010 17:37:28

      Μονο με οραμα σαν της καταληψη της βαστιλης και στοχο να εχουν οι λεχριτες του κοινοβουλιου την τυχη του ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ θα ξεπεραστει ο σχεδιασμος της νεας ταξης πραγματων μεσω του ΓΑΠ κυριοι η τωρα η μετα απο αλλα 400 χρονια Ας βρεθει καποιος να πει ωρα και τοπο .ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΕΔΩ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ

  2. donaE avatar
    donaE 03/02/2010 22:18:50

    Φοβαμαι οτι δεν ειναι η καταλληλη στιγμη για μεγαλοαστους τελικα.
    Κατι σε ποιο αγριανθρωπο μας χρειαζεται.Ταλιμπαν γαρ,οπως πολυ επιτυχημενα γραφτηκε.

    • ._ avatar
      ._ @ donaE 04/02/2010 09:50:32

      Αυτό ακριβώς. Ο Σαμαράς όπως πάει, θα καταλήξει ένας (πιο έξυπνος) έβερτ.

  3. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 03/02/2010 22:19:13

    Απλό. Τους συναιτέρους.
    Μήπως νομίζει κανείς ότι οι φίλοι και υποστηρικτές του Σαμαρά είναι αγνοί ευπατρίδες, ιδεολόγοι και Ελληναράδες;
    Αυτοί που τον ψήφισαν ίσως.
    Αυτοί με τους οποίους συνέτρωγε και του έκαναν τις εισηγητικές ομιλίες και τον καλοσώριζαν στην πόλη τους;
    Έχει πολύ ψωμί η ιστορία!

  4. anonymous avatar
    anonymous 03/02/2010 22:29:21

    Η συναίνεση είναι κάτι το ψευδεπίγραφο που βολεύει το κατεστημένο για να μη χάσει τα προνόμιά του. Το κατεστημένο είναι χρώματος πρασίνου.

  5. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 03/02/2010 22:31:15

    Αν ο Σαμαράς δε δώσει συνένεση θα έχουμε να ακούμε στη διαπασον ότι η Ν.Δ διελυσε τη χώρα ,με πιθανότητα να μην πάρουν κανένα μέτρο για να γίνουν-εκ της καταστροφής-περισσότερο ΠΕΙΣΤΙΚΟΙ.
    Είναι ικανοί να το κάνουν.
    Η αναισθησία τους να μην αντιδρούν τέσσερις μήνες και να εκτοξευθουν τα επιτόκια δανεισμού στο ...θεό αυτό γείχνει.
    Εμπρός γκρεμός και πίσω ρέμα.

  6. Old Men avatar
    Old Men 03/02/2010 22:56:38

    Πολυ φοβαμαι οτι αυτη η περιβοητη συναινεση δεν εκτιμαται απο κανεναν. Μεχρι και οι δικοι του, του Σαμαρα, λενε οτι δινει γη και υδωρ -τοσο καταλαβαινουν και αυτοι, τοσα λενε-.
    Εδω μιλαμε για τη σωτηρια της χωρας και οχι τις μικροκομματικες μας αντιπαλοτητες.
    Δε μιλαμε για μοιρασια, παρε εσυ αυτο να παρω εγω το αλλο.
    Αν βγουμε απο αυτο που μας απειλει, θα βγουμε ολοι μαζι, αν οχι ολοι μαζι θα παμε στον πατο της λιμνης.
    Και αν βγουμε -που πιστευω ολοι μαζι θα βγουμε- τοτε ο Σαμαρας, θα ειναι ο κερδισμενος της ιστοριας, αυτος που πλεον πολιτικα θα εχει την μεγαλυτερη αναγνωριση και αξιοπιστια. Αν δεν βγουμε, δε θα εχει καμια σημασια.
    Πρωτα ο τοπος και μετα ολα τ αλλα.
    Δε με νοιαζει τι λενε τα κομματοσκυλα, ενθεν και εκειθεν.
    Με νοιαζει να βγουμε απο το τέλμα.
    Ολοι θα ξερουν με ποιανου τη συμπαρασταση και συναινεση, θα εχει γινει.
    Οχι λευκη επιταγη ομως, στο ΠΑΣΟΚ, κε Σαμαρά.
    Δεν τους εχουμε καμια εμπιστοσυνη.
    Δεν εχουμε καμια διαθεση να τους δωσουμε το χερι, ετσι απλά. Γιατι αν το δωσουμε ετσι απλα, θα μας αδεισουν την τσεπη με το αλλο, για ακομη μια φορά.
    Το εχουμε δει αυτο το εργο με το ΠΑΣΟΚ.
    Το νου σας, κε Σαμαρα. Το νου σας.
    Καλο βόλι.

  7. gnikos avatar
    gnikos 03/02/2010 23:03:39

    'Οπως τις περισσότερες φορές σωστός ο ¨παλιοφτερούγας¨
    ----------------------
    Ο Α.Σαμαράς το είπε καθαρά:
    "Προσφέρουμε αποφασιστική στήριξη σε ό,τι είναι ωφέλιμο για τον τόπο. Αλλά να ξέρει η κυβέρνηση, ότι η στήριξή μας δεν είναι «λευκή επιταγή». Εμείς θα κρίνουμε κάθε μέτρο, κατά περίπτωση και με κριτήριο το συμφέρον του τόπου."

  8. παλιός αναγνώστης avatar
    παλιός αναγνώστης 03/02/2010 23:08:10

    Ένα απόγευμα κράτησε η συναινετική τακτική του προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά απέναντι στην κυβέρνηση για την ανάγκη λήψης μέτρων.

    Το «ξεκολλήστε επιτέλους κ. Παπανδρέου και πάρτε μέτρα» που είπε στην βουλή ήταν για επικοινωνιακούς λόγους. Από την στιγμή που ο κ. Παπανδρέου πήρε την πρωτοβουλία και «ξεκόλλησε» ανακοινώνοντας σκληρά μέτρα για να κατευνάσει την ΕΕ και τις διεθνείς αγορές η τακτική του κ. Σαμαρά άλλαξε. Στις δηλώσεις του ιδίου αλλά και των επιτελών του το σκέλος της συναίνεσης σχεδόν έχει εξαφανισθεί ενώ αντίθετα έχει αυξηθεί η κριτική στην κυβέρνηση και η ευθυγράμμιση με την πολιτική Καραμανλή πριν από τις εκλογές.

    Μετά την συνάντηση με τον κ. Παπανδρέου ο κ. Σαμαράς κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ για καθυστέρηση και αναβλητικότητα ενώ έσπευσε να διαφωνήσει με την αύξηση του φόρου στα καύσιμα, με την έλλειψη πρόνοιας για τους χαμηλοσυνταξιούχους και με την απουσία αναπτυξιακής διάστασης. Σε αυτό το πλαίσιο κινείται πλέον η κριτική της Ρηγίλλης όπως φάνηκε και από την δήλωση του εκπροσώπου του κόμματος κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου την Τετάρτη που χαρακτήρισε τα μέτρα αποσπασματικά.

    Η αλλαγή στάσης φάνηκε αμέσως μετά την ανακοίνωση των μέτρων όταν ο κ. Παναγιωτόπουλος διέρρεε ότι «μας παγίδευσε ο κ. Παπανδρέου που δεν επιδιώκει συναίνεση αλλά ζητά άλλοθι». Παράλληλα συνολικά η Ρηγίλλης αντιπαρέρχεται την αποτυχημένη πολιτική Καραμανλή την προηγούμενη πενταετία που οδήγησε την χώρα στο χείλος της καταστροφής ενώ αντίθετα προβάλλει ότι για την κατάσταση φταίει η διεθνής οικονομική κρίση και η αναβλητικότητα του ΠΑΣΟΚ. Επιπλέον λένε και δημοσίως ότι το πακέτο Καραμανλή ήταν αποτελεσματικό και θα είχε αντιμετωπίσει την κατάσταση.

  9. Orestios avatar
    Orestios 03/02/2010 23:15:41

    Αρχαίε μαζί σου.
    Υπάρχει μια παρεούλα με αρχηγό το GAP, η οποία υφάρπαξε την εξουσία, που αποφασίζει και διατάζει. Κατ' επίφασιν δημοκρατική, στην ουσία βαθιά αντιδημοκρατική. Όμως ζητά συναίνεση. Χωρίς να παρουσιάζει έστω ένα μέτρο, ζητά λευκή επιταγή εκβιάζοντας την με την απειλή καταστροφής της χώρας.
    Από την άλλη μια ενοχική αντιπολίτευση (ακόμη θυμάμαι τα λόγια του Αντώνη για απενοχοποίηση) που φοβάται να πάρει μια όποια θέση. Ασχέτως αν είναι ή όχι η σωστή, φοβάται. Δεν χρειάζονται καλοσύνες στην παρεούλα και ευγένειες, γιατί κύριο χαρακτηριστικό της παρεούλας αυτής είναι η αγένεια. Μην περιμένει ο Σαμαράς να τον σεβαστεί η παρεούλα αυτή γιατί εκλέχθηκε με δημοκρατικό τρόπο. Δεν πιστεύουν στη δημοκρατία. Έζησε στο πετσί του την απομόνωση, όπως μας είπε, από ανθρώπους αυτής της πάστας. Όσο ευγενικές προθέσεις και να έχει, η φασιστική παρεούλα του Μαξίμου δεν χρειάζεται αβάντα. Έχει εκδηλώσει τις προθέσεις τις και δεν έχει διάθεση να κάνει πίσω. Συναίνεση είναι στήριξη όλων των χυδαίων σχεδίων της.
    Και βέβαια συναίνεση είναι συνενοχή, όταν ακούμε για ιδεολογική διαφορά αλλά δεν μπορούμε να την δούμε.

    • kalimera sas avatar
      kalimera sas @ Orestios 04/02/2010 07:48:09

      Ορέστιε, με τις εκλογές την "υφάρπαξε", για σύνελθε, συνεχίζεις να ρετάρεις.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 04/02/2010 14:07:53

      Όχι, ο λαός εξέλεξε το GAP για την ειλικρίνειά του, εκτός των άλλων.

  10. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 03/02/2010 23:17:42

    Εγώ εκτιμώ οτι ο Αντώνης είναι ο μόνο που μέχρι στιγμής απέφυγε το λαϊκισμό, άνετα θα μπορούσε να κάνει στείρα αντιπολίτευση για ψηφαλάκια αλλά δεν το έκανε.

    Βέβαια θα κριθεί και στα ποιο δύσκολα και επώδυνα, θα φανεί Κυριακή κοντή γιορτή, ελπίζω επίσης να ξαποστείλει κάτι παραγονταρέους που κωλοτρίβονται δίπλα του και είναι τα δεξιά πιόνια του οικονοκοινωνικού κατεστημένου και μόνος γνώμονας του να είναι το συμφέρον του λαού και της πατρίδας, ελπίζω να μην διαψεύσει τις προσδοκίες μας.

  11. karenin avatar
    karenin 03/02/2010 23:22:24

    Αρχαίε, χρησιμοποιώντας αρχαία εργαλεία ειναι δύσκολα σχεδόν αδύνατον
    να ερμηνεύσεις και αυτά που περνάμε τώρα και αυτά που έρχονται.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ karenin 04/02/2010 04:58:00

      σωστά karenin. Με ελευθερία, ελυθερία επιλογής, συμβατική αριμθημτική και αγάπη για τον τόπο που καλώς κακώς σε μεγάλωσε, είναι δύσκλολο να ερμηνεύσεις, τον κομπλεξικό ιδεατισμό και τον πράσινο φασισμό με την ροζ επικάλυψη "don't worry be happy".

      Καλή αντάμωση στο πεζοδρόμιο

  12. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/02/2010 00:19:30

    Συναίνεση;
    Τι σημαίνει συναίνεση; Συμμετοχή ή ανοχή ή συνενοχή;

    Λυπάμαι που το λέω, αλλά έχουμε μια φαιδρή κυβέρνηση που διαδέχθηκε μια αστεία κυβέρνηση.

    Έλαβε κανένα μέτρο η κυβέρνηση; Αύξηση της έμμεσης φορολογίας θα κάνει που το κόστος θα επιβαρύνει τον τελικό καταναλωτή.
    Ακόμα και η περιβόητη μείωση των επιδομάτων κατά 10% θα επιφέρει 700,000,00 από κονδύλι 8 δις, σιγά μην στάξει η ουρά του γαϊδάρου ...
    Οι "κολλητοί" θα συνεχίσουν να ξανά μπαίνουν σε νομοπαρασκευαστικές επιτροπές ή σε ΔΣ ή ΓΓ με ...διαβούλευση και θα γελάνε με την μείωση.
    (αλήθεια κ Πρωθυπουργέ που είναι η ανάρτηση κάθε διοικητικής πράξης που επιφέρει δημόσια δαπάνη στο διαδίκτυο;)
    Θα παίρνει δηλαδή πχ ο πρόεδρος τριτοβάθμιου συνδικαλιστικού φορέα, αντί για 100,000 το χρόνο από 2 ΔΣ 90,000 αλλά οι χαχόλοι τηλεθεατές θα λένε μπράβο στην μείωση;
    Θα αναγραμματίσουμε το ΑΕΠ σε ΑΠΕ και θα μιλάμε για συναίνεση;
    Δεν θα γίνει καμία πρόσληψη στο δημόσιο;
    Παρά μόνο στην υγεία και την παιδεία;
    2,500 χιλιάδες προσλήψεις εκτάκτων κάνει το Υπουργείο Πολιτισμού
    Απόλυσε τους προηγούμενους για να πάρει τους επόμενους αλλά το Κράτος κάνει Οικονομία....

    και η ΝΔ; συναινεί, αμήχανη και άφωνη φοβάται μην της πουν ότι φταίει.
    Αντί ο νέος Πρόεδρος να αναλάβει τις ευθύνες και να πετάξει έξω όσους φταίνε, θα συναινεί για τα απαραίτητα...
    Κάνει έλεγχο πχ η κα Μπιρμπίλη και καλά κάνει και να τους στείλει μέσα αν υπάρχουν ευθύνες, για 200,000,000 στην εταιρεία του Κτηματολογίου.
    Μπράβο της.
    Θα κάνει και για τα δις του Κτηματολογίου που δεν είχε γίνει; Θα καταλογίσει και τα πρόστιμα;
    Αλλά η ΝΔ συναινεί, μην στάξει η ουρά του γαϊδάρου.
    Μην χάσουμε τους πολιτικούς ογκόλιθους που μας στήριξαν ή που μας αντιτάχθηκαν στην εκλογή.

    Ας καταλάβει ο κ Σαμαράς ότι δεν τον βγάλαμε για να "συναινεί" μόνο.
    Να συναινεί στην λογική ναι, αλλά να καυτηριάζει και να ελέγχει την κυβέρνηση στα στραβά.
    Είναι το θεσμικό του έργο.
    Ας κάνει λοιπόν απολογισμό, ας πετάξει έξω τους λιγδιάρηδες, ας κάνουν άλλο κόμμα όποιοι θέλουν.
    Δεν εκλέξαμε ισορροπιστή, αλλά αρχηγό, δεν έχει 100 βουλευτές αλλά τη βάση και το στοίχημα είναι όσοι κάθισαν σπίτι στη διαδρομή από το 2004 έως την 04/10/2009.

    4 μήνες το καράβι βουλιάζει αλλά εμείς συζητούμε για να μπούμε στις βάρκες ή να κλείσουμε τις τρύπες; Αλλά ο νέος τιμονιέρης ζητά συναίνεση...
    Συνένοχους ζητά.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Ο Ιθαγενής 04/02/2010 04:59:19

      ούτε καν συνενόχους... tutors για ιδιαίτερα ζητά...

  13. Dimi avatar
    Dimi 04/02/2010 06:35:16

    ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ για το Κτηματολόγιο μέχρι το 2000 αν και τότε, είχε ανακοινωθεί ότι η διαδικασία Δηλώσεων θα πραγματοποιείτο ΔΩΡΕΑΝ, με Kονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης http://bit.ly/cOTdFM

    Oι Ελληνες Πολίτες - οι οποίοι έχουμε δυνατή μνήμη - ερωτούμε:
    QUI BUONO! τα ΔΩΡΕΑΝ κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ενωσης για το Κτημαολόγιο μέχρι το 2000, τα οποία καλούμεθα να πληρώσουμε το 2010?

    Κύριε Λαλιώτη, ΗΕLLO !!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 04/02/2010 07:19:43

    Εξαιρετικό το άρθρο σου Αρχαίε.Τα λέει όλα.Η σχεδόν όλα,γιατί δεν αναφέρεσαι καθόλου,στο γεγονός ότι η ΝΔ θ'άπρεπε να υπερασπίζεται με νύχια και με δόντια τον προηγούμενο αρχηγό της.Οποιος κι αν ήταν αυτός.(Γιατί οποιαδήποτε άλλη τακτική είναι νερό στο μύλο του Πασόκ).Πολλώ μάλλον,που συμβαίνει να ήταν ο ΚΚ,ο νεώτερος.Δεκτές όλες οι ενστάσεις γιά την διακυβέρνησή του.Ποιός όμως θ'αμφισβητήσει,το ήθος,την εντιμότητα,την γενναιότητα και την παρρησία του;Ολοι το βλέπαμε πως η μάχη χανόταν.Παρ'όλ'αυτά,στάθηκε όρθιος και μ ό ν ο ς και όρθιος και μ ό ν ο ς διαλαλούσε την αλήθεια.Πάγωμα μισθών,άμεση λήψη σκληρών μέτρων, κλπ,κλπ.Δεν πέταξε την ασπίδα γιά να πάει να κρυφτεί.Γιά θυμηθείτε κάτι απονομές δαχτυλιδιών εφτά χρόνια νωρίτερα....Και καλά αυτός,έδωσε το δαχτυλίδι κι έτρεξε να εξαφανισθεί.Αμ,ο άλλος;;;;Που έσπευσε Α Κ Ρ Ι Τ Α να το φορέσει και που ΑΦΟΥ το φόρεσε, αποφάσισε να καλέσει το πόπολο γιά εκ των υστέρων νομιμοποίηση;;;Το θλιβερό ήταν, ότι το πόπολο πήγε.Επαιξε εν ου παικτοίς,φυσικά.Παρ'όλ'αυτά,έτρεξε μόνος του και κατάφερε το απίστευτο:Ηρθε δεύτερος!!!!Ο ΓΑΠ ,ο Β,ο Μικρός. Την ίδια στιγμή που οι κορύβαντες της μικρής οθόνης,ενημέρωναν εμάς τους ιθαγενείς,ότι ο Γιώργος τώρα,κόβει εισιτήριο γιά την Εθνική οδό,τώρα κερνάει κουραμπιέδες τους δημοσιοκάφρους,τώρα κάνει τζόγκινγκ κλπ,κλπ.Ενας άλλος ...τσαμένος,από ιδιωτικό καναλάκι,τσίριζε ότι ο Γιώργος περπατάει τώρα στο Καλέντζι,την γενέτειρα των Παπανδρέου(σιγά τους...Ισαύρους!!!) και "θαρρώ πως είδα και τη Σοφία στο μπαλκόνι".Σοφία!!!Τι τάχα να γίνεται αυτή η ψυχούλα;Δειλοί, μοιραίοι , άβουλοι, συμφεροντολόγοι και φιλοτομαριστές,ανακράξτε:Χαίρε Καίσαρ,οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν.

    • Quicky avatar
      Quicky @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 04/02/2010 15:52:59

      ΦΕΛΙΧ,
      δεν μιλάμε για πράγματα που δεν ξέρουμε,ή που ξέρουμε αλλά δεν παραδεχόμαστε.Καληνύχτα.

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/02/2010 08:35:58

    Έχεις δίκιο που ρωτάς "ποιος τη χρειάζεται τη συναίνεση?"
    Κανείς δεν τη χρειάζεται, διότι δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για συναίνεση στην τρέχουσα συγκυρία της απώλειας της Εθνικής μας Αξιοπρέπειας.
    Άσε που δεν θυμάμαι να μας κάλεσαν ποτέ σε μοιρασιές και μερδικά της πίτας αυτοί που την μοιράζουν διαχρονικά.
    Ο δικός μου συνέταιρος ήταν πάντα η εφορία.

    Επομένως, δώσει ή δεν δώσει η ΝΔ συναίνεση, είναι αδιάφορο, γιατί η κοινωνία δεν θα ακολουθήσει.
    Αν η ΝΔ είναι οξυδερκής, δεν θα αφήσει να ΥΠΑΡΞΕΙ διαφοροποίηση μεταξύ αυτής και του σώματος των φίλων της.
    Αν η ΝΔ δεν είναι οξυδερκής, θα ηττηθεί κατα κράτος...

    Όμως αυτό δεν αφορά μόνο τη ΝΔ.
    Αφορά εξίσου και τον άλλο, τον αριστερό πόλο.
    Καλέσει δεν καλέσει η αριστερά την κοινωνία για ξεσηκωμό, ο ξεσηκωμός είναι δεδομένος.
    Δεν γνωρίζω μόνο το πως θα εκδηλωθεί.
    Η αριστερά δλδ σε άλλες εποχές θα παρακαλούσε ή θα "έσπρωχνε με άλλα μέσα" για να δημιουργήσει τεχνητά στην κοινωνία αυτές τις συνθήκες "ξεσηκωμού".

    Για πρώτη φορά ίσως τόσο συνειδητοποιημένα και τόσο οριακά βρισκόμαστε σε ένα σημείο όπου η κοινωνία προηγείται ΣΥΝΟΛΙΚΑ των κομμάτων.
    Όσα κόμματα αφουγκραστούν τον παλμό της κοινωνίας θα ανταμοιφθούν σε αυτό το γύρο.
    Τα άλλα θα ξεμείνουν στο δρόμο από προωθητική ισχύ.

    Τόσο απλά.

    • donaE avatar
      donaE @ αλλενάκι 04/02/2010 10:11:39

      Πολυ σωστη παρατηρηση η κοινωνια προηγειται των κομματων.
      Ενας νεος ηγετης ειναι κατι νομοτελειακο δηλαδη διαφορετικα ολη αυτη η εξεγερση δεν θα μπορεσει να βρει δρομο.
      Και δεν βλεπω και πως μπορει να εκτονωθει ο κοσμος χωρις λεφτα για καταναλωση χωρις ιδεολογιες πια.

  16. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 04/02/2010 10:18:45

    Εδώ καί πολύ καιρό ή κοινωνία είναι πολύ πιό μπροστά από τά κόμματα,αλλά αυτά...καθεύδουν τόν νήδυμον.Η κοινωνική έκρηξι είναι δεδομένη,τήν οσφραίνεται κανείς στόν αέρα.Κανένα κόμμα δέν θά ανταμειφθή,είναι καί τά 5 τελειωμένα.Κάτι καινούργιο θά'ρθη καί ό Θεός νά δώση νά είναι σωτήριο γιά τήν πατρίδα,ό,τι μορφή καί νά έχη,μολονότι σ'αυτήν τήν χώρα,από Αλέξανδρο καί μετά,όλα πάνε κατά διαόλου.
    Χθές βράδυ διάβαζα: Εψές είδα στόν ύπνο μου
    ένα βαθύ ποτάμι,
    -Θεός νά μή τό κάμη
    νά γίν'αληθινό!
    Τό συνέδεσα,χωρίς νά καταλάβω γιατί, μέ τά όσα μελλούμενα φοβάμαι,καί έχασα τόν ύπνο μου.

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/02/2010 10:33:26

    H μετα το 1974 δεξια ειναι κομπλεξικη και υποχωρητικη.Ο Σαμαρας ελεγε οτι θα την απαλλαξει απο τις ενοχες της αλλα ειναι μια απο τα ιδια.
    Το αποτελεσμα ειναι οτι συναινεση υπαρχει οταν ειναι κυβερνηση το ΠΑΣΟΚ και αναταραχη και εξεγερσεις οταν ειναι κυβερνηση η ΝΔ.
    Ολα αυτα συνεβαιναν με το προσχημα της εθνικης συμφιλιωσης.Τωρα ομως αφου εχουμε παραδωσει τα παντα φθασαμε στο σημειο να συναινουμε υπερ μιας εθνικης ενοτητας χωρις να ξερουμε ποιο εθνος αφορα αυτη η ενοτητα αφου το μελλοντικο εθνος για το οποιο θα πρεπει να συναινεσουμε θα το κατασκευασει το ΠΑΣΟΚ με τις πολιτογραφησεις.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 04/02/2010 10:38:45

      Άσε μας ρε Ψυχραιμία! Εσύ δεν είσαι που έλεγες ότι με τη Μπακογιάννη αντιπολίτευση θα υπάρχει πίεση για μέτρα; Ε, ο Σαμαράς ακριβώς αυτό κάνει τώρα. Εγώ θα ήθελα να διαφωνεί λίγο παραπάνω, να υπερασπίζεται τον Καραμανλή λίγο παραπάνω, να διαδώσει λίγο παραπάνω αυτό που είπε προχθές ο Παναγιωτόπουλος και έπεσαν να τον φάνε: ότι αν ήταν ο Καραμανλής πρωθυπουργός, αυτή τη στιγμή το spread θα ήταν πολύ μικρότερο.

      Εγώ δικαιούμαι λοιπόν να διαφωνώ με τη "συναίνεση" στα μέτρα. Εσύ που υποστήριζες τη Ντόρα για να πιέσει αυτή για μέτρα, τι πρόβλημα έχεις;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 04/02/2010 10:43:30

      Να μη σου θυμίσω και το άλλο που έλεγες πριν από μερικές ημέρες ότι καλά κάνει που δεν κατεβάζει τον κόσμο στους δρόμους για το μεταναστευτικό ο Σαμαράς και ότι "δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο". Και τώρα μου λες γιατί δεν αντιδράει παραπάνω.

      Κι εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι δεν είναι καλό για τη χώρα αυτό το είδος κομπλεξικής εθνικής συμφιλίωσης που προωθεί η ΝΔ, αλλά τη μια μας τα λες έτσι, την άλλη αλλιώς. Αποφάσισε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 04/02/2010 10:45:29

      Δεν καταλαβες.Τα μετρα ειναι δεδομενα και το ζητημα ειναι ποιος εχει την εξουσια.Αν καταλαβες τι εγινε το ΠΑΣΟΚ μας την εφερε υποσχομενο οτι δεν θα παρει μετρα και κερδισε τις εκλογες και τωρα ζητει συναινεση.Η Μπακογιαννη θα εκανε οτι και ο Μητσοτακης το 1985 που το ΠΑΣΟΚ κερδισε με συνθημα "ακομη καλυτερες μερες" και μετα εκανε υποτιμηση και πηρε αντιστοιχα μετρα.Δεν ταχθηκε κατα των μετρων αλλα κηρυξε πολεμο στο ΠΑΣΟΚ ως κομμα ψευτων και απατεωνων μεχρι το 1989.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 04/02/2010 10:46:36

      Αααα, αυτό θα έκανε. Γιατί αλλιώς μας τα έλεγες πριν τις 29 Νοεμβρίου, ότι τη θέλεις για να πιέσει για μέτρα. Για να ψάξω πάλι στο Google.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 04/02/2010 10:53:02

      Ψαξε οσο θελεις.Η γενικη ιδεα ειναι οτι η ΝΔ πρεπει να εχει διακριτο φιλελευθερο στιγμα και σε οποιον αρεσει.Οι σοσιαλιστες ολων των χρωματων και κομματων ας πανε αλλου.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 04/02/2010 10:54:13

      Δίκιο έχει ο Ψυχραιμία.
      Ο Σαμαράς όφειλε να υπερασπιστεί την οικονομική πολιτική της ΝΔ και να τους κάνει τσιμπούκι με τις παλινωδίες τους.
      Αντ αυτού τους επιτρέπει να λένε ότι λένε. Ποιοί; Οι κλέφτες τα λαμόγια και οι απατεώνες.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 04/02/2010 10:56:06

      Λοιπόν, 22 Ιανουαρίου 2010, 12 μέρες πριν:

      http://www.antinews.gr/?p=31851&cpage=1#comment-387906

      Χαρακτηριστικό σου απόσπασμα: "Η αντιπολιτευση με Ντορα θα ηταν πολυ πιο σκληρη,Θα καταγγελλοταν βεβαια για “προδοτικη” και “αντιλαικη”. Πολυ απλα η ΝΔ θα ενωνε τη φωνη της με τους Ευρωπαιους και θα απαιτουσε μετρα λιτοτητας αμεσα.Αυτο θα ενθαρρυνε τους ξενους να πιεσουν περισσοτερο.Το ΠΑΣΟΚ φυσικα θα υψωνε λαβαρα εθνικης ανεξαρτησιας αλλα δεν ειμαστε στη δεκαετια του 80.Ισχυρα συμφεροντα που σημερα ειναι ή ανεχονται το ΠΑΣΟΚ θα ενωνονταν με τη ΝΔ και το μηντιακο τοπιο θα αλλαζε.Καλως η κακως η ΝΔ θα γινοταν παλι το “αστικο” κομμα που πιεζει το “σοσιαλιστικο” πιο ευδιακριτα. Ο Σαμαρας κανει “εθνικη” αντιπολιτευση,στα οικονομικα σιγονταρει το ΓΑΠ."

      Τον σιγοντάρει στα "μη μέτρα", εννοούσες; Όταν όμως του είπε "ξεκολλήστε", μερικές μέρες μετά, δεν ήταν ακριβώς αυτό στο μυαλό σου που έλεγες ότι έπρεπε να κάνει η Ντόρα; Τώρα που τα πήρε τα μέτρα (θεωρητικά τουλάχιστον, γιατί μένει και να τα πάρει πραγματικά) και έκανε τα χατήρια της Ευρώπης, του Σαμαρά, υιοθέτησε πλήρως και πιο σκληρή την πολιτική Καραμανλή, τι θέλεις άλλο εσύ; Επαγγελματίας υπονομευτής του Σαμαρά μέσα από ένα δήθεν συναινετικό στυλάκι;

      Μήπως τελικά είσαι όλα αυτά που σου λέω κατά καιρούς;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 04/02/2010 11:03:36

      Απαντω : το ξεκολληστε ειναι προοδος.Τι αλλο θελω;
      Επισημη καταγγελια του ΠΑΣΟΚ οτι ειναι κομμα απατεωνων.Υπερασπιση του εργου της τελευταιας κυβερνησης της ΝΔ και επισημη ανακοινωση οτι το ελλειμμα του 2009 ηταν αναποφευκτο λογω της παγκοσμιας κρισης.
      Αυτα θελω και μη βιαζεσαι- δεν υπονομευω κανενα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 04/02/2010 11:12:02

      Εντάξει, κι εγώ αυτά θέλω, αλλά να σου θυμίσω τι λέει το αρχικό σου ποστ εδώ παραπάνω: "H μετα το 1974 δεξια ειναι κομπλεξικη και υποχωρητικη.Ο Σαμαρας ελεγε οτι θα την απαλλαξει απο τις ενοχες της αλλα ειναι μια απο τα ιδια. Το αποτελεσμα ειναι οτι συναινεση υπαρχει οταν ειναι κυβερνηση το ΠΑΣΟΚ και αναταραχη και εξεγερσεις οταν ειναι κυβερνηση η ΝΔ. Ολα αυτα συνεβαιναν με το προσχημα της εθνικης συμφιλιωσης.Τωρα ομως αφου εχουμε παραδωσει τα παντα φθασαμε στο σημειο να συναινουμε υπερ μιας εθνικης ενοτητας χωρις να ξερουμε ποιο εθνος αφορα αυτη η ενοτητα αφου το μελλοντικο εθνος για το οποιο θα πρεπει να συναινεσουμε θα το κατασκευασει το ΠΑΣΟΚ με τις πολιτογραφησεις."

      Δεν είναι ότι βιάζομαι, είναι ότι μια τα λες έτσι και μια αλλιώς. Και τη στιγμή που, ενώ δεν έχεις κατά βάση άδικο, χτυπάς το Σαμαρά σε πεδίο που εσύ ο ίδιος τα έλεγες αλλιώς, αυτό δηλαδή της συναίνεσης στα μέτρα. Δηλαδή είτε έτσι το πιάσουμε, είτε αλλιώς, φταίει ο Σαμαράς και η Ντόρα θα ήταν καλύτερη.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 04/02/2010 11:18:36

      Αυτο οτι θα ηταν καλυτερη το ειπα πριν πει ο Σαμαρας το ξεκολληστε.
      Ετσι;Επι 4 μηνες βλεπαμε το ΓΑΠ να κανει δημοσιες σχεσεις με τους φιλους του του κατεστημενου της ανατολικης ακτης των ΗΠΑ και να αναπολουν τη δεκαετια του 60 ενω τα spread ανεβαιναν και η ΝΔ ηταν αφωνη.
      Το ξεκολληστε ηταν μια αρχη.Το μονο που φοβαμαι ειναι οτι λεχθηκε αφου ειχε αποφασισει ηδη ο ΓΑΠ που του εβαλαν χοντρο χερι στο Νταβος να ξεκολλησει.Θα δουμε στο μελλον.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 04/02/2010 11:29:18

      Βέβαια, ο Σαμαράς το είχε πει από πολύ νωρίς οτι θα στηρίξουμε επώδυνα μέτρα. Νομίζω και πριν ακόμη εκλεγεί αρχηγός.

      Δεν σου βγαίνει, μην το παιδεύεις.

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/02/2010 10:51:11

    Τον κοσμο κανεις δεν μπορει να τον κατεβασει τωρα γιατι δεν μας εμπιστευεται μετα απο τοσες υποχωρησεις.Τη δεκαετια του 80 ομως ηταν αλλιως γιατι το 1981 η ΝΔ εχασε με διαφορα αλλα μαχομενη και οχι με κατω τα χερια οποτε μπορουσε μετα να ζηταει εξηγησεις.
    Οταν τωρα εχεις παραδοθει στους αναρχικους και τους επαναστατες της φακης ποιος σε ακολουθει;
    Θα σε ακολουθουσαν καποιοι (αυτοι που σε ακολουθουσαν και παλια) αν εβαζες καθαρο διλημμα : ή ευρωπαικος καπιταλισμος ή οτι αλλο θελουν οι αντιπαλοι.
    Με το ιδεολογικο χαος που εχουν δημιουργησει κανεις δεν ξερει τι πραγματικα να υποθεσει.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 04/02/2010 10:58:43

      Η κοινωνία βράζει, είναι έτοιμη να κατέβει στους δρόμους και μένει να την εκφράσει κάποιος. Ο Σαμαράς μπορεί, αρκεί να συνεχίσει να αφουγκράζεται την κοινωνία και να μην απομονωθεί σε μια γυάλα.

  19. ataktos avatar
    ataktos 04/02/2010 11:18:51

    το όνομα του κοινός ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ ….

  20. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 04/02/2010 11:20:43

    ΦΕΛΙΧ:Γράφω,"με όλες τις ενστάσεις γιά την διακυβέρνησή του".Αυτό σημαίνει κοντή μνήμη;;;Μάλλον γιά ελλιπή ανάγνωση των γραφομένων μου,μου μοιάζει το σχόλιό σου,ή γιά ηθελημένη διαστρέβλωση.Θα σου συνιστούσα περισσότερη προσοχή.Αυτά γιά την ώρα.

  21. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 04/02/2010 12:21:56

    Είναι φανερό, νομίζω, ότι ο ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚ (ή το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ ή ο ΓΑΠ σκέτος) ήρθε(αν) στην εξουσία με δύο βασικούς «προγραμματισμούς»:

    1. Να ανοίξουν ταυτόχρονα πολλά θέματα από την αρχή και
    2. Να επιδείξουν εργατικότητα.

    Το πρώτο το σχεδίασαν επί τη βάσει εκείνης της «πείρας» που «διδάσκει» ότι ο τραχανάς πρέπει ν΄απλώνεται νωρίς ώστε να μπορείς να τον μαζέψεις κουτσά στραβά μέσα στην τετραετία και να πας για την επόμενη. Η «πείρα» αυτή όμως είναι ρηχή για δύο λόγους: Πρώτον, γιατί τα «πονηρά» αξιώματα στην πολιτική λειτουργούν ή δεν λειτουργούν ανάλογα με την διαμορφούμενη εκάστοτε συγκυρία και δεύτερον γιατί τα περί τραχανά μεταρέπονται αναποδράστως σε μια λατρεία της ίδιας της ... τραχανότητας - που σημαίνει ότι η εξουσία καθίσταται αυτοσκοπός με αποτέλεσμα να ξεχνιέται η διαχείριση του τραχανά και η επόμενη τετραετία να είναι , εφόσον εξασφαλιστεί, η περίοδος της λαμογιάς και του φαγοποτιού.

    Το δεύτερο το συμβόλισαν με ανασήκωμα μανικίων και το συνθηματολόγησαν μ΄ένα «πάμε», ποντάροντας επιτυχώς στην «αγανάκτηση» της πλειοψηφίας των ελλήνων πολιτών από την κυβερνητική αδράνεια και μαλθακότητα των κυβερνήσεων της ΝΔ και την ισχυρή κοινή συνισταμένη που προέκυψε από διαφορετικής προέλευσης παρακλήσεις που εκκινούσαν από τά απλοϊκά «κάντε επιτέλους κάτι» ή «χειρότερα δεν γίνεται» κι έφταναν μέχρι το πιο ψαγμένο (υποτίθεται) ότι οι πασόκοι ξέρουν να κλέβουν αλλά και να «πράττουν».

    Η αδράνεια στην πολιτική έχει την ίδια διπλή έννοια που έχει κι αλλού: υποδηλώνει καταχρηστικώς μεν αλλά πάντως κατανοητότατα την ακινησία αλλά και τη συνέχεια της κίνησης χωρίς πλέον τη μεσολάβηση επιπρόσθετης δύναμης. Έτσι από την αδράνεια ΚΚ με την πρώτη έννοια περάσαμε σε τετράμηνη κίνηση «εξ αδρανείας» με τη δεύτερη έννοια. Υποτίθεται ότι η πρώτη αδράνεια θα τερματιζόταν με μια αυστηρή ψυχρολουσία για την οποία υπήρξε προειδοποιητική «ειλικρίνεια». Η δεύτερη αδράνεια προέκυψε αφενός από μια προεκλογική και υπεραισιόδοξη «αναπτυξιακή» αντιμετώπιση της κρίσης και αφετέρου από την αφέλεια – ή πονηρία – ότι «έχουμε χρόνο» να συνδυάσουμε σφίξιμο με φιλολαϊκά μέτρα.

    Η πρώτη αδράνεια καταδικάστηκε πολιτικά στις 4 Οκτωβρίου. Τελεία. Η δεύτερη αδράνεια προσέκρουσε στο διπλό τοίχο: αγορές – αποκάλυψη της συλλογικής πολιτικής απάτης που ακούει διαχρονικά στο όνομα της «δημιουργικής λογιστικής». Τα αλα ελληνικά ψευδοπολιτικά παίγνια ψυχορράγησαν μέχρι προχτές και ετελεύτησαν, αποκαλύπτοντας ότι το «σχέδιο» όχι μόνον αυτοϋπονομεύτηκε από μιαν «εξ αδρανείας» εμμονή στην επί χάρτου «σοσιαλιστική» σχεδίαση, που δε λαμβάνει εγκαίρως υπόψη της τη συγκυρία, αλλά και ότι ο ανασχεδιασμός δεν μπορεί να εξαντλείται σε διαβουλεύσεις και επιτροπές σοφών.

    Εκείνο που δεν μου είναι σαφές είναι αν ο ΓΑΠ αυτό το έχει αντιληφθεί ή αν αφήνοντας παραθυράκια σχετικοποίησης της αυστηρότητας των μέτρων τρέφει την ψευδαίσθηση ότι ξανάχουμε «χρόνο». Το ίδιο ερώτημα με απασχολεί και για τον Σαμαρά που δεν έχει σοσιαλιστικά σχέδια. Αλλά σήμερα κυβερνάει ο άλλος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ antiathlitikos 04/02/2010 12:52:13

      Αντιαθλητικέ, αυτό το "αφήνοντας παραθυράκια σχετικοποίησης της αυστηρότητας των μέτρων τρέφει την ψευδαίσθηση ότι ξανάχουμε «χρόνο»", που έγραψες, είναι η πολιτική καλύτερη ανάλυση για τα μέτρα που έχω διαβάσει μέχρι σήμερα!

      Μα και φυσικά συμβαίνει αυτό και οι μόνοι που δεν το ξέρουν είμαστε εμείς. Αυτό ακριβώς είναι ο βασικός λόγος που δεν πέφτει το spread. Πώς να πέσει, όταν κατά βάθος οι ξένοι ξέρουν ότι άλλα λέει κι άλλα κάνει; Δεν θα ξεχάσω τότε που είχε πει ότι θα πάρουμε μέτρα μέσα στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, βγήκε ο Σαρκοζύ, του είπε "μπράβο" και στη συνέχεια πήγε και είπε στους δημοσιογράφους του Ελλαδιστάν ότι "θα πάμε μια χαρά, υλοποιούμε το προεκλογικό μας πρόγραμμα"! Τους είπε δηλαδή μέσα "θα πάρω μέτρα", κράτησε τα "μπράβο" και όταν βγήκε έξω είπε "δεν θα πάρω μέτρα". Κουτόφραγκοι, είπαμε, αλλά πόσο δούλεμα να φάνε οι άνθρωποι; Τούτος εδώ είναι και λίγο αδέξιος, δεν είναι σαν τον πατέρα του.

      Κατά τα άλλα όμως, αυτό με τη "δημιουργική λογιστική" δεν συμφωνώ. Ποια είναι αγαπητέ μου η δημιουργική λογιστική; Τι έκανε ακριβώς "δημιουργικά" ο Καραμανλής; Μας το έλεγαν όλοι ότι πάει για 8% το έλλειμμα και ότι ίσως φτάσει το 10%. Το φούσκωσε και λίγο ο ΓΑΠ με κάποιους επιτρεπτούς χειρισμούς (πάντοτε υπάρχουν τέτοιοι, χωρίς να είναι δημιουργικοί, π.χ, όταν έχεις επιλογή να εισπράξεις ένα ποσόν στις 31/12 ή στις 1/1, αυτό είναι δημιουργική λογιστική; Είναι επιλογές που πάντοτε έχεις στη ζωή, ότι και αν κάνεις), αλλά άρχισε να συκοφαντεί τη χώρα ότι δήθεν δίνει αναξιόπιστες στατιστικές, για να πλήξει πολιτικά τον Καραμανλή και να κάνει την κωλοτούμπα.

      Μέχρι να μας πουν σε τι συνίσταντο οι αναξιόπιστες στατιστικές, εγώ δικαιούμαι να τους λέω απατεώνες και συκοφάντες. Και κάτι χειρότερο: Εγκληματίες κατά της εθνικής μας αξιοπιστίας.

  22. G R avatar
    G R 04/02/2010 13:03:04

    ρε παιδια,ο Νταντον που ειναι??οποιος τον εχει δει τελευτεα να ενημερωσει,στω.

  23. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 04/02/2010 13:10:32

    Η "Καθημερινή" σήμερα γράφει ότι πιθανώς σήμερα ή αύριο ο πρώην δήμαρχος Παρκιάς κ. Ραγκούσης φέρνει στη Βουλή το λαθρονομοσχέδιο, με κάποιες τροποποιήσεις για στάχτη στα μάτια.
    Και έχουν το θράσος να ζητούν συναίνενεση ο GAP και η παρεούλα του όταν φέρνουν στη Βουλή μέτρα που διχάζουν την κοινωνία και εξαγριώνουν τον μόνο χώρο όπου θα μπορούσαν να αναζητήσουν συναίνεση, δηλαδή την ευρύτερη κεντροδεξιά;
    O GAP είναι επικίνδυνος για τον τόπο με την ιδεοληψία του. Και σε άνθρωπο επικίνδυνο για το συμφέρον του τόπου δεν εύχεσαι μακροημέρευση όταν είναι στην πρωθυπουργία, του εύχεσαι να φύγει μια ώρα αρχύτερα. GAP and friends, Vallianatos, Al Salech, Alivizatos, Takis, all together! Η μόνη συναίνεση που μπορώ να τους παράσχω ως πολίτης.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Μάρκο Τ 04/02/2010 13:16:03

      Εσυ μπορεις να εχεις αυτη τη γνωμη αλλα θα δεις οτι η ΝΔ θα ζητησει μερικες αλλαγες και μετα παλι πισω στην "εθνικη ενοτητα" με αγνωστο ποιανου εθνους πλεον την ενοτητα.

    • man8os avatar
      man8os @ Μάρκο Τ 04/02/2010 13:33:27

      ΔΗΜΟΨΙΦΙΣΜΑ! Δεν κανει κακο μια φορα στα 30 χρονια να συμβαινει...

  24. ataktos avatar
    ataktos 04/02/2010 13:21:36

    Η θείαμ η Βασίλου από τα Αμπελάκια έλεγε ....« όταν ζουπάνε την υγεία ..πως να την έχουμε» ….

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/02/2010 13:39:13

    Ανήμερα Τσικνοπέμπτη έρχεται το λαθρονομοσχέδιο στη Βουλή με καμία αλλαγή στα κρίσιμα ζητήματα.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 04/02/2010 13:57:07

      Στο καπάκι η Α-παιδείας μίλησε σήμερα για το ανοιχτό θέμα της κατάργησης των θρησκευτικών επειδή, λέει, "έχουν αλλάξει τα δεδομένα και η σύνθεση στα σχολεία είναι διαφορετική".

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ αλλενάκι 04/02/2010 14:01:47

      Μα ναι, το είπε και ο ίδιος ο ΓΑΠ ότι τα θρησκευτικά σύμβολο θα τα επανεξετάσουμε, επειδή η κοινωνία γίνεται πολυπολιτισμική.

      Πρέπει να αναληφθεί πρωτοβουλία από μη κομματικούς φορείς για διοργάνωση μεγάλου συλλαλητηρίου. Να την ξεκινήσει κάποιος (π.χ., οι αδέσμευτοι bloggers) και να συνυπογράφουν όλοι οι άλλοι φορείς που θα συμμετάσχουν, πλην κομμάτων που δεν θα γίνονται δεκτά (για να αποφευχθεί καπέλωμα από ΛΑΟΣ ή Χρυσή Αυγή πρέπει να γίνει αυτό).

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ αλλενάκι 04/02/2010 14:03:39

      Επειδή γίνεται πολυεθνική, συγγνώμη, λάθος.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ αλλενάκι 04/02/2010 17:29:32

      Συμφωνώ και εγώ με ακομμάτιστη, σοβαρή και ακαπέλλωτη συγκέντρωση στο Σύνταγμα, οργανωμένη από τους Αδέσμευτους bloggers, προκειμένου να μην καπελλωθεί από ακραία στοιχεία (Χρυσή Αυγή) ή κόμματα (ΛΑΟΣ).

    • ._ avatar
      ._ @ αλλενάκι 04/02/2010 17:45:36

      To καπέλωμα είναι το λιγότερο που θα έπρεπε να μας νοιάζει τώρα.
      Ο καθένας είναι πολύτιμος. Ας είναι και ΧΑ.
      Με τον καθωσπρεπεισμό δεν πρόκειται να τα βάλεις με αυτή την φάμπρικα.

      ...divided we fall...

  26. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/02/2010 13:51:55

    Καλά, είναι δυνατόν, μία μόνον μέρα μετά που πέρασε η δυνατότητα που υπήρχε για ανατροπή της κυβέρνησης;

    Για πόσο δούλεμα μιλάμε μετά ότι μας ρίχνουν οι άνθρωποι;

    Όλοι στους δρόμους.

  27. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/02/2010 13:54:38

    Ποιους δρόμους, χάθηκε ο δρόμος από την τσίκνα και τα παϊδάκια, τυχαίο είναι ότι διάλεξαν αυτή τη μέρα της χαύνωσης, αναρωτιέμαι δεν βλέπετε ότι έχουν έρθει έτοιμοι με σχέδιο για όλα?

  28. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 04/02/2010 14:30:53

    Αφού ερείπωσαν την χώρα μας οι πολιτικές μαφίες κρύβονται πίσω από τις Βρυξέλλες όπου παρέδωσαν τα κλειδιά της Ελλάδας για να μην έχουν εκείνοι τις συνέπειες που αρμόζουν στα εγκλήματά τους κι έμείς τη δυνατότητα της αλλαγής πορείας μετά από την αναγκαία σ'αυτές τις περιπτώσεις ΚΑΘΑΡΣΗ. "Ωραίος" είναι ο Καρατζαφύρερ που συμπαρατάσεται βέβαιως πως το κοινό του είναι πολύ κορόϊδα. Η Αριστερά παίζει το χιλιοπαιγμένο θέατρο των ..."αγώνων" που αενάως "έρχονται"...
    Εκτακτα !

  29. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/02/2010 14:51:57

    Συναίνεση;

    Εντάξει να ξανά πληρώσω κ Πρωθυπουργέ,τα χρέη που η διακυβέρνηση έχει προκαλέσει στη χώρα αλλά πρώτα θέλω να δω τον κ Τσουκάτο πχ στη φυλακή για το 1,000,000 τους υπεύθυνους της ΕΣΥΕ στη φυλακή για τα πλαστά στοιχεία και μετά να μου αποστείλετε τον λογαριασμό, διαφορετικά η λευκή απεργία και η ανοχή θα σας τσακίσει γρηγορότερα από τα πεζοδρόμια.

    Συναίνεση κ Σαμαρά;

    Ναι αλλά δεν μπορώ να είμαι στο ίδιο κόμμα με πχ τον κ Αλογοσκούφη, δεν μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερος ο κ Κοντοπυράκης.
    Υπερασπιστής του έργου της κυβέρνησης της ΝΔ αλλά και σάρωμα της λαμογιάς.

    Κατάλαβαν οι πολιτικοί μας ταγοί;

    Να ξανά πληρώσω, αλλά κάποιοι φταίνε που 36 χρόνια τώρα το έλλειμμα και το χρέος αυξήθηκε +480%.
    Να πάνε λοιπόν μέσα: 2 πολιτικοί, 2 δ/ντες, 2 Πρόεδροι, 2 συνδικαλιστές, 2 υπάλληλοι, 2 φοροφυγάδες και μετά να μου στείλετε τον λογαριασμό.

    Οχι συναίνεση και
    -ο Πρόεδρος Ασφαλιστικής με πλαστή εγγυητική ελεύθερος
    -όχι Ιδιοκτήτης πλαστών τιμολογίων ελεύθερος
    -όχι ΜΜΕ με ασυλία (ποιο έχει άδεια λειτουργίας;)
    -όχι Τράπεζες με 28 δις και τα ελλείμματα στο ΙΚΑ των εργοδοτικών εισφορών


    Πόσο απλοϊκότερα να το εκφράσω;
    Εκτός αν η Κυβέρνηση που ο συνδετικός κρίκος μεταξύ Υπουργών και Συμβούλων Πρωθυπουργού το θέλουν και στα Αγγλικά, καθώς είναι η "αφρόκρεμα' των Αγγλοσαξονικών Πανεπιστημίων

    ΥΓ

    Μου άρεσε που εξαιρούνται από την αυτοτελή (μέχρι σήμερα) οι δικαστικοί, οι πολιτικοί και τα σώματα ασφαλείας ...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο Ιθαγενής 04/02/2010 14:56:05

      Ο Κοντοπυράκης τι ακριβώς έκανε λάθος;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 04/02/2010 15:02:28

      Τίποτα μωρέ...
      Απλά έστελνε πλαστά στοιχεία υποκύπτοντας σε πολιτικά κελεύσματα.

      Το πρόβλημα το έχω ξανά πει δεν είναι μόνο οι πολιτικοί, είναι μεγαλύτερο οι αυλές τους.
      Οταν λοιπόν 2 από κάθε αυλή πάνε μέσα ίσως ο τρίτος το ξανά σκεφτεί, αλλά σίγουρα οι 2 θα αρχίσουν να μιλούν...
      Εχουμε φτάσει εδώ που είμαστε γιατί το δίκαιο και η λογική έχουν αντικατασταθεί με τη ρήση: "εντολή Υπουργού", "ήρθε από το κόμμα" "είναι δικός μας"
      Ας πάει λοιπόν και κάποιος μέσα και όσο αφορά το κόμμα μου ας αρχίσει ο κ Σαμαράς αφενός να υπερασπίζεται το έργο της κυβέρνησης που ήταν Υπουργός αλλά αφετέρου να πετάει από το παράθυρο συμπεριφορές που πλήγωσαν και αρπαχτές που μας βούλιαξαν.

  30. karenin avatar
    karenin 04/02/2010 16:15:32

    Αρχαίε, βλέπεις ότι ξεπεράστηκες, αφού η αγάπη για την πατρίδα μεταλάχθηκε σε οικονομικό πατριωτισμό. Να το καινούργιο δίλημμα.
    Η τον έχεις η δεν τον έχεις αγαπητέ μου. Τωρα η ιστορία στήνει
    άσχημες φάρσες, και προβλέπω πως και εσύ, και ο φίλος Φ.Κ, δεν θα είστε συνεπιβάτες στο καράβι, που έχει κιόλας φουλάρει τις μηχανές.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ karenin 04/02/2010 16:59:27

      μπαα kerenin... μην φοβάσαι ο δείκτης κάλυψης τόκων μου είναι 1,5, άρα για την ώρα παράγω ΑΕΠ, και σε συντηρώ... χαχαχαχα..

      Το πρωτο "εθνικό" που ξεστομίσατε είναι η "εθνική" ανάγκη από το Υπουργείο Κλιματικής Αλλαγής (αχαχαχαχα). Τους πακιστανούς δεν ξέρω αν τους βάλατε σαν εθνική προτεραιότητα, αλλά και η κουτσή Μαρία ξέρει ότι εκτελείτε εντολές. Την εθνική συναίνεση για κάτι που δεν έχετε ιδέα τι κάνετε αλλά θα σας πουν οι ξένοι καθηγητές;

      Είσαστε προφανώς εθνικόφρονες στο Πασόκ.

      Το 1951 ήταν 2 χρόνια πριν τον θάνατο του Στάλιν, που και αυτός στα δύσκολα την μάδερ Ρωσία θυμήθηκε. Τόσο έκλεισε το ΧΑ σήμερα. 1951.

      Να το θυμάσαι αυτό. Υπάρχουν δύο ειδών: οι παράγοντες ΑΕΠ και οι καταστρέφοντες ΑΕΠ (και οι μαγειρεύοντες). Εγώ παράγω. Εσύ είσαι σε μία από τις άλλες δύο κατηγορίες.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ karenin 04/02/2010 17:03:31

      και μια που έχω χάσει το πλοίο (δύσκολο όσο κρατιέμαι πάνω από 1.0), λύσε μου μια απορία: Ο Τρεπεκλής, τι σχέση έχει με την Πράσινη Ανάπτυξη; Ακούω ότι κάποια ανάμειξη έχει, και τέτοια καλοστημένη δουλειά έχει λεφτά. Η χώρα φαλίριζε και η Μπιρμπίλη ανακοίνωνε αύξηση ταρίφας σε ανεμογεννητριάδες για το 2011... βρε παιδί μου... θέλει ψάξιμο.

  31. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 04/02/2010 17:27:17

    Bonne-nuit Felix.Δεν είναι κακό ν'απαντάς όπως απαντάς,κακό είναι να καμώνεσαι πως δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις..Καληνύχτα και πάλι αθώε μου φίλε.

  32. theo1611 avatar
    theo1611 04/02/2010 18:01:39

    Τη μεγαλύτερη συναίνεση όλων των εποχών, εν τοις πράγμασι, την απήλαυσε ο ΚΚ, 2004-2007. Παρά τις μόρτικες συμπεριφορές ΓΑ και ΘΡ, to name a few. Τι κατάφερε?

    Δεν χρειάζεται λοιπόν καμμία συναίνεση, πέραν του προφανούς προτάγματος, δράση για το συμφέρον του τόπου.

    Η συγκυρία δεν έχει καμμία σημασία μια και ο θεσμιικός σκοπός δράσης και της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης σε όλες τις συγκυρίες είναι ένας, μοναδικός και αναλλοίωτος, το δημόσιο συμφέρον.

    Δουλεύω για το συμφέρον του τόπου ως αντιπολίτευση σημαίνει, κατά την άποψή μου, τεκμηριώνω ακόμα καλύτερα τα μέτρα για τα οποία συμφωνώ και επαυξάνω ενδεχομένως, ασκώ δριμεία κριτική για επιλογές, στις οποίες δεν συμφρωνώ, και αποδεικνύω πως, με επιχειρήματα μαθηματικής ακρίβειας, οδηγούν σε επιδείνωση.

  33. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 04/02/2010 18:01:56

    Αποτυχόντες ελληνικών Παν/μίων;;;Που αλλού;Ιταλία-Βουλγαρία-Ουγγαρία.Ακου.... δοκοικύσοφε.Τι νεολογισμός κι αυτός.Περαστικά σου.

  34. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/02/2010 19:11:45

    καλέ μου άνθρωπε, δεν αμφισβητώ ότι οι ψηφοφόροι του Πασόκ είναι Ελληνες που αγαπούν την πατρίδα τους, αλλά πες μου εσύ:

    Ποιά ΕΘΝΙΚΗ ανάγκη εξυπηρετεί η ελληνοποίηση αλλοδαπών (δεν έχω αντίρρηση σε μόνιμη άδεια εργασίας ή κατοικίας, αλλά "Ελληνοποίηση";)

    Ποιά ΕΘΝΙΚΗ ανάγκη εξυπηρετεί το ψευδεπίγραφο ΥΠΕ"Κλιματικής Αλλαγής" που βιάστηκε να ανακοινώσει τιμές ρεύματος το 2011, για να βγάζουν περισσότερα ο Κοπελούζος και ο Περιστέρης και οι Δυτικοευρωπαίοι εργοδότες τους;

    Ποιά είναι η ΕΘΝΙΚΗ ανάγκη να μην κάνουμε τίποτα για 3-4 μήνες για να έρθουν οι ξένοι να πούνε αυτά που αυτή εδώ η ιστοσελίδα φωνάζει εδώ και 2 χρόνια;

    Ποιά ΕΘΝΙΚΗ ανάγκη εξυπηρέτησαν τα Πράσινα τέλη κυκλογφορίας;

    Ποιά ΕΘΝΙΚΗ ανάγκη εξυπηρετεί το ξαναγράψιμο του συνωστισμού στην Σμύρνη;

    Πες μου μια πιστευτή, λογική, αληθινή, απάντηση, και δεν θα ξαναγράψω ποτέ τίποτε. Και πες μου γρήγορα, γιατί θα γραψω εγώ την απάντηση και θα σας ξευτελίσω.

  35. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/02/2010 19:17:18

    και μάθε, αγράμματε ΦΕΛΙΞ, να γράφεις ελληνικά: "δοκησίσοφος" γράφεται, ανόητε.

    Και η λέξη έχει νόημα να ήμουν επώνυμος και θέλω να εντυπωσιάσω κάποιον με την μεγάλη ιδέα που έχω για τον εαυτό μου. Τι όφελος έχω να σε εντυπωσιάσω; Ή πληρώνεις για την δήθεν σοφία μου;

    Για τον Τρεπεκλή και το ΥΠΕΚΑ, έχουμε κάτι;

  36. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/02/2010 19:23:21

    Ολα αυτα εξυπηρετουν εθνικες αναγκες οχι ομως του σημερινου αλλα καποιου μελλοντικου εθνους που θα ζει εδω και θα το φτιαξει το ΠΑΣΟΚ.

  37. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/02/2010 19:25:29

    Θέλω να το ακούσω από επίσημο Πασόκο. Όταν το παραδεχτούν, θα μπορώ να έχω ήσυχη την συνείδησή μου.

  38. karenin avatar
    karenin 04/02/2010 19:27:16

    Aλλο πλοίο ενοούσα, τέλος παντων.. Τώρα το μόνο σίγουρο είναι ότι η Μπιρμπίλη συνειδητά δεν είναι στο κόλπο. Ρομαντική γαρ, ιδεολόγος,
    αυτάρκης οικονομικά, αρκείται σε λίγα Ελα όμως που η μεγάλη ιδέα
    χρειάζεται υλοποίηση. Και μάλιστα μέσω εμπιστων ωστε να μην στραβώσει.
    Ειλικρινά δεν ξέρω τι είναι χειρώτερο, αθώοι υπουργοί, υποχείρια, η καπάτσοι στο κόλπο;

  39. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/02/2010 19:29:32

    Αρχαίε, Φέλιξ νομίζω πως σημαίνει ευτυχής... ή κατά το λαϊκότερο: χαζοχαρούμενος! Κάτι σαν τη Μενεγάκη πριν χωρήσει δηλαδή. Τώρα είναι πλουσιότερη χαζοχαρούμενη.

  40. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/02/2010 19:33:17

    εγω σίγουρα δεν έχω τέτοιους βύζους χαχαχαχα

    "Φέλιξ" νομίζω σημαίνει ευτυχής, ή Ευτύχιος. Felix Pasokus Ratus Cleptomanicous

  41. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/02/2010 19:34:46

    Θα το παραδεχθουν στα ισια οταν θα περασουμε το σημειο μη - επιστροφης.Προς το παρον υπαρχουν μισολογα. π.χ η Μαριλενα Κοππα επικρινοντας την αποψη Σαμαρα οτι πρεπει οι μεταναστες να εχουν "ημετερα πειδεια" ειπε οτι οι μεταναστες και οι γηγενεις ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ τα ηθη ,τα εθιμα ,τον πολιτισμο και την αντιληψη του εθνους.
    Εφ οσον οι περισσοτεροι δε ειναι μουσουλμανοι παμε σε ενα ειδος "ελληνοοθωμανικου" εθνους και η Δραγωνα και οι λοιποι ειναι οι συγχρονοι Παπαρρηγοπουλοι που κανουν ιδεολογικη προετοιμασια.

  42. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/02/2010 19:44:30

    Θα έλεγα ότι το πασόκ έχει μαζέψει πολλές κακο_αμημένες, αλλά δεν το λέω, για να μην ρίξω το ...επίπεδο της συζήτησης.

  43. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/02/2010 19:49:02

    Χαχαχα... Η μεγαλϊδεάτισσα που πιστεύει στην Κλιματική Αλλαγή και αύξησε το ρεύμα με το που πήρε την καρέκλα. Αφού δεν καταλαβαίνεις ότι ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ σε κλέβει... Για σχέση με Τρεπεκλή έμαθες τίποτα;

    "Χειρότερο". Αθώα δεν είναι. Το έγκλημα έχει προμελέτη. Η ρομαντική ιδεολόγος τι έκανε τα Χριστούγεννα;

  44. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 04/02/2010 20:02:23

    Χάσαμε τον Τσιαμτσίκα,χάσαμε τον επίκουρο και κοντεύαμε να μαραζώσουμε,μέχρι...μέχρι που ο καλός Θεός μας λυπήθηκε και μας έστειλε νέο φρούτο να μας διασκεδάζει.Τον ΦΕΛΙΧ !!!!!!!!Πόσο όμως θ'αντέξει κι αυτό το...τσαμένο;;;

  45. Orestios avatar
    Orestios 04/02/2010 20:26:22

    Βρε ψυχραιμία πασόκο είπε ο Αρχαίος και βάλθηκες να τον παραστήσεις?

  46. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/02/2010 20:36:43

    μπαα.. Ορέστιε, κατάλαβε ο Ψυχραιμίας ότι έχω ακεφιές, και βάλθηκε να με φτιάξει.. Το αστείο είναι ότι έχει δίκιο... Διάβασε τι γράφει η κοπελιά στο site της. Προφανώς ζω σε περίεργο υποσύνολο της Ελλάδας (είμαι με ...εργαζόμενους) και δεν ήξερα ότι έχουμε μαζέψει τόσα φρούτα.

  47. Orestios avatar
    Orestios 04/02/2010 20:46:15

    Διάβασα και είδα πως όσον αφορά τη Γαλλία είπε π@π@ριές.
    Η κοπελιά είναι αλλού, της ίδιας σχολής με το GAP που περιλαμβάνει ανθρώπους μισέλληνες, γιατί στην προσπάθειά τους να ενταχθούν σε μια ομάδα αποποιούνται ότι το ελληνικό.
    Σαφώς και πρόκειται περί βαθιά αμετροεπούς που αγνοεί πλήρως την ιστορία της χώρας την οποία υποτίθεται πως εκπροσωπεί.
    Λυπάμαι τους πασόκους που έχουν τέτοιους ανθρώπους να τους εκφράζουν.

  48. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 04/02/2010 21:05:11

    Σήμερα το πρωί ο Πορτοσάλτε στον ΣΚΑΙ λάνσαρε μία καινούρια μεταμοντέρνα ακτιβιστική ιδέα του συγκροτήματος Αλαφούζου: Να γίνει τηλε-μαραθώνιος και να δώσουν οι τηλεθεατές για να σώσουν...την Ελλάδα. Άλλοι έστελαν μηνύματα και έλεγαν ναι (αφελείς μήπως;), άλλοι του τα έσερναν.
    Εγώ βέβαια είμαι μισθωτός, και η σύζυγος το ίδιο, φορολογούμαστα κάργα, οπότε δεν ξέρω τι μπορώ να δώσω. Αντίθετα, δίνω πολλά μαύρα σε γιατρούς, υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους και λοιπούς επιτηδευματίες. Ακόμα και σε τοπογράφο, πρόσφατα, για ένα κληρονομικό χτηματάκι.
    Θα δώσω όμως την ευχή μου στον GAP να ξεκουμπιστεί μια ώρα αρχύτερα και να μας παρατήσει ήσυχους. Αφήνει τίποτα η ευχή μου για τη σωτηρία της Ελλάδας ή θα είναι τζάμπα;

    Πάντως, θα άξιζε ο Φάκτορας να κάνει κάποια ανάρτηση αν ο ΣΚΑΙ ξεκινήσει τέτοια ηλιθιότητα, με τηλεμαραθώνιους για το κοριτσάκι με τα σπίρτα (βλ. GAP).

  49. karl avatar
    karl 04/02/2010 22:52:09

    /
    θα έπρεπε να ντρέπονται …
    /
    http://www.philipnielsen.gr/2010/02/blog-post.html

    Αναφέρομαι στους κα Παπαρήγα κα τον κο Τσιπρα σχετικά με την απαράδεκτη μικροκομματική και ανώριμη στάση τους απέναντι στο θέμα της εκλογής του Πρόεδρου της Δημοκρατίας.

    Με μια συμπεριφορά πολύ χαμηλότερη των περιστάσεων σε μια πάρα πολύ κρίσιμη περίοδο για την χώρα, μια στάση όπου αντί να δώσει ένα ξεκάθαρο ΝΑΙ στη εκλογή του κο αξιότιμου κο Παπουλια στο Προεδρικό αξίωμα και να έστελνε τεραστία θετικά μηνύματα στο εξωτερικό και εσωτερικό, υιοθετεί την άρνηση και την μιζέρια.

    Στο μεν εξωτερικό θα έδειχνε με τον πιο εύλογο τρόπο ότι ΟΛΟΙ οι Έλληνες έχουν καταλάβει ότι την κρισιμότητα της οικονομικής κατάστασης τους και θα έδινε σίγουρα ένα πολύ πιο θετικό μήνυμα στις αγορές.

    Στο δε εσωτερικό θα έδειχνε με τον πιο ώριμο τρόπο ότι ακόμα και εάν δεν συμφωνείς 100% με κάτι, ο μόνος δρόμος είναι αυτός της σύνεσης ....

    Ας μην μιλήσουμε από πρακτης πλευράς καθώς από την μια ο κ. Παπουλιας είναι ένας σοβαρότατος, ευγενής και καλλιεργημένος ανθρώπους με τεράστια γνώση και πολλές εμπειρίες από την άλλη έτσι και αλλιώς αυτός θα εκλεγεί ότι και να κάνουν άρα προς τι η αντίδραση ?

    Πραγματικά είναι κρίμα που η έννοια της Αριστεράς στην Ελλάδα δεν είναι πλέον συνώνυμη με προοδευτικές, ελεύθερες και δημιουργικές σκέψεις αλλά (δυστυχώς) κατά κανόνα έχει ταυτιστεί με την πισωδρομήσει την στείρα μιζέρια και την απόλυτη άρνηση.

    Ντροπη σας

  50. JOHN avatar
    JOHN 05/02/2010 01:46:21

    Ευστοχα τα ερωτηματα σου archeopteryx σχετικα με τα περι εθνικης αναγκης.Η εθνικη αναγκη ομως για το ΓΑΠ εχει αλλη διασταση και νοημα που κρυβουν πολυ σκοτεινους στοχους.Ποσο μαλλον να μιλαμε για συναινεση για να δικαιωθουν ποιοι?Οι ανικανοι,τα λαμογια,οι κλεφτες,η οι εκαστοτε πολιτικοι που με την ανοχη τους και τις πελατειακες σχεσεις εκαναν την Ελλαδα μπαχαλο και κλωτσοσκουφι του καθε μαφιοζου χρηματιστη ειτε λεγεται Πολσον ειτε Σορος η οτιδηποτε αλλο?Οι σημερινοι φερομενοι ως σωτηρες εχουν παρελθον και ενεργη πολιτικη δραση τις εποχες που εμπαιναν τα θεμελια για να γινει η Ελλαδα αυτο που ζουμε σημερα και κανει εφιαλτικο και θολο το αυριο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.