#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/01/2013 14:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιός ήταν ο στόχος της τρομοκρατικής επίθεσης στα γραφεία της ΝΔ;

[caption id="attachment_199216" align="alignnone" width="600" caption="Το σημείο από το οποίο πέρασε η σφαίρα στο γραφείο του Α. Σαμαρά"][/caption]

Έχει χαθεί κάθε σοβαρότητα με την υπόθεση της τρομοκρατίας. Αφού τρώμε το χρόνο μας για το πόσες φορές πυροβόλησαν, που στάθηκαν, αν τους είδαν μάρτυρες, πόσο καλυμμένα είχαν τα πρόσωπά τους κι άλλα τέτοια που κανονικά απασχολούν την Αντιτρομοκρατική, καλό είναι να δούμε και ποιο ήταν το μήνυμα που έστειλαν τα Καλάσνικοφ.

Και να το δούμε ψύχραιμα όχι με άναρθρες κραυγές κι από τις δύο πλευρές του πολιτικού φάσματος.

Ο ένας (Γλέζος) λέει ότι είναι παρακρατικοί που είναι συγγενείς της ....Νέας Δημοκρατίας. Βολεύει άλλωστε η κακιά Δεξιά. Ο ΣΥΡΙΖΑ είπε επίσης ότι δεν υπήρξε επίσημη τρομοκρατία και παρακράτος από την επίσημη Αριστερά. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή. H 17Ν και ο ΕΛΑ ήταν ακροδεξιές οργανώσεις.

Από την άλλη η Χρυσή Αυγή μιλά για αποπροσανατολισμό, η ΝΔ βάλλει κατά του ΣΥΡΙΖΑ και γενικά ένας αχταρμάς. Η ουσία της υπόθεσης όμως είναι ότι έχουμε ένα σοβαρό γεγονός που έχει πολλές ερμηνείες. Και πρέπει να αφήσουμε κατά μέρους τους πολιτικούς διαγκωνισμούς και να σκεφτούμε που πάει αυτή η χώρα. Κάποιοι τη θέλουν αιχμάλωτη; Μήπως επιχειρούν να σταματήσουν την όποια προσπάθεια γίνεται για έξοδο της χώρας από την κρίση; Μήπως άραγε στήνεται ένα σκηνικό εκφοβισμού του πολιτικού προσωπικού για να επιτευχθεί αυτό που δεν έγινε; Δηλαδή η πολιτική και οικονομική χρεοκοπία που θα βολέψει όσους θέλουν να «αγοράσουν» την Ελλάδα κοψοχρονιά;

Άλλωστε, μια χώρα «βουτηγμένη» στην οικονομική κρίση παλεύεις να τη βγάλεις από το βούρκο, κάνεις προσπάθειες να τη διασώσεις. Μια χώρα που ζει σε κλίμα τρομοκρατίας, φόβου και πολιτικής και κοινωνικής κατάρρευσης δε μπορείς με τίποτε να τη σώσεις.

Κάποιοι λένε η επίθεση στα γραφεία της ΝΔ είναι η συνέχεια των μπαχαλάκηδων, των γκαζάκηδων και των απανταχού κουκουλοφόρων που φαίνεται ότι πήραν στα χέρια τους και Καλάσνικοφ και κάνουν πιο τολμηρές ενέργειες αποσταθεροποίησης.

Πολύ βολικό χωρίς να αποκλείεται. Θα μπορούσε επίσης να είναι επανενεργοποίηση κάποιων τρομοκρατικών οργανώσεων που βρίσκονται εν υπνώσει, αν και η Αστυνομία έχει κατά καιρούς πετύχει σημαντικά πλήγματα. Κι αυτό θα μπορούσε να είναι μια βολική εξήγηση.

Επίσης, κανείς δεν αποκλείει το κοινό έγκλημα το οποίο είχε πάντα συγγενικές σχέσεις με τους «επαναστάτες» που θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο με τα όπλα.

Μήπως, όμως, κάποιοι θα έπρεπε να σκεφτούν και την πιθανότητα το καλά οργανωμένο χτύπημα να είναι μήνυμα από ξένες μυστικές υπηρεσίες και κράτη που δεν τους αρέσουν κάποιες ενέργειες της κυβέρνησης; Για παράδειγμα, υπάρχουν δημοσιεύματα για δυσαρέσκεια των Αμερικανών για την ενίσχυση της γερμανικής κυριαρχίας στην Ελλάδα. Όπως επίσης και για το ενδεχόμενο ανατροπής του ενεργειακού χάρτη στην περιοχή με ενίσχυση της ρωσικής παρουσίας. Πριν μερικές ημέρες γράφαμε ότι οι ΗΠΑ πιέζουν την Ελλάδα να μη δώσει τη ΔΕΠΑ στους Ρώσους. Ποιος, λοιπόν, δε μας λέει ότι κάποιοι επιχειρούν αποσταθεροποίηση της χώρας που θα τους βόλευε;

Θέλει λοιπόν μεγάλη προσοχή και σοβαρότητα στην εξαγωγή συμπερασμάτων για το σκηνικό βίας που στήνεται στην Ελλάδα.

Το πρώτο πάντως δικό μας συμπέρασμα είναι ότι πρόκειται περί σοβαρής ενέργειας. Επειδή δείχνει σχεδιασμό και προμελέτη (επιλογή του σημείου των πυροβολισμών, κάψιμο του κλεμμένου αυτοκινήτου κλπ). Και έπειτα, θέλει και πείρα και ...γκατς για να πας έξω από τα γραφεία του κυβερνητικού κόμματος και να ρίχνεις με αυτόματο στο γραφείο του πρωθυπουργού. Δεν το κάνει ο τυχόν "αναρχικός των Εξαρχείων" αυτό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. cyprusnet avatar
    cyprusnet 14/01/2013 15:22:55

    Παρακράτος ήταν πάντα και μόνο, οι Αμερικάνοι..
    Για να μην τον στρεψουν προς την Γραφικοτητα οι Αμερικανοι και τα παπαγαλακια τους, ο Αντωνης Σαμαρας οφειλει να κανει ΑΝΟΙΧΤΗ πολιτικη για να το βλεπει και να το καταλαβενει ΜΟΝΟΣ του ο ΛΑΟΣ..
    Φωναζεις τον Αμερικανο Πρεσβη στο Μαξιμου, εσυ του ριχνεις τα μπινελικια ειτε το δεχθει- ειτε οχι και τους βαζεις στην Πολιτικη Ταμπακιερα ΦΑΝΕΡΑ..
    Θελετε την ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ;;;
    ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΚΟΛΠΑ!!

    • Mitsos avatar
      Mitsos @ cyprusnet 14/01/2013 18:11:44

      Ε, βέβαια, τώρα που όλος ο λαός είναι στο πλάι του και η χώρα ανέκτησε την ισχύ της, είναι ιστορική ευκαιρία να κάνει το νταή στους Αμερικανούς και να τους βάλει στη θέση τους.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ cyprusnet 15/01/2013 02:29:20

      Γελοιοτητες.Η τρομοκρατια στην Ελλαδα ηταν και ειναι κομμουνιστικη.
      Οι Αμερικανοι βοηθησαν στην εξουδετερωση της 17Ν για τον ιδιο λογο που βοηθησαν και στον εμφυλιο.Για να καταπολεμησουν τους κομμουνιστες.

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ ψυχραιμια 15/01/2013 09:04:23

        Τώρα κατάλαβα (μετά από τόσα χρόνια) πόσο μακρυά νυχτωμένος είσαι!

  2. Διογένης avatar
    Διογένης 14/01/2013 15:31:08

    Συγχαρητήρια για την παρρησία σας. Άλλο να το λέμε εμείς οι σχολιαστές, και άλλο να παίρνετε θέση και εσείς οι ίδιοι.

  3. kotstak avatar
    kotstak 14/01/2013 15:37:31

    Μην πηγαίνει το μυαλό σας σε ιστορίες συνομωσίας και εκφοβισμού.
    Κάποιοι ηλίθιοι αλήτες του κοινού ποινικού δικαίου το έκαναν.
    Το πιθανότερο είναι να ήταν τύφλα στο μεθύσι.
    Σε δυο μέρες θα τους έχουν συλλάβει.

    Οι απαράδεκτες συμπεριφορές των ηλιθίων και λαϊκιστών πολιτικών επηρεάζουν και οπλίζουν τα "βλήματα" αυτά, επομένως αυτοί είναι οι ηθικοί αυτουργοί.

    Τους ηλίθιους αυτούς λαϊκιστές, που παριστάνουν τους πατριώτες, τους ερωτώ για μια ακόμα φορά:
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΒΛΑΞ;

    Εάν κάποιος είναι βλάξ, πως θα κρίνει εάν μια πολιτική είναι επωφελής για την πατρίδα;
    Ο βλάξ είναι βλάξ επειδή κάνει λανθασμένες αναλύσεις, λανθασμένες εκτιμήσεις και τελικά λάθος επιλογές.
    Όταν ο βλάξ νομίζει ότι κάποια πολιτική είναι λανθασμένη, είναι πολύ πιθανόν η πολιτική αυτή να είναι η σωστή.
    Δεν έχουν δικαίωμα αυτοί, που όταν τους μετράς με το βλακόμετρο αυτό πηγαίνει στο κόκκινο, να μιλούν για προδοσία.

    Τα λόγια αυτών των βλακών περί "προδοσίας", οπλίζουν κάποιους άλλους βλάκες που τους πιστεύουν.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ kotstak 14/01/2013 16:18:11

      '' Μην πηγαίνει το μυαλό σας σε ιστορίες συνωμοσίας και εκφοβισμού.
      Κάποιοι ηλίθιοι αλήτες του κοινού ποινικού δικαίου το έκαναν.
      Το πιθανότερο είναι να ήταν τύφλα στο μεθύσι.''

      Καλά, δεν τους φοβάται και κανένας....
      Tαλαντούχοι πάντως οι .... μπεκρήδες !!! Τύφλα στο μεθύσι, πέτυχαν το σωστό παραθύρι, και μόλις ....ξενερώσανε και λίγο, κάψανε και το αυτοκινητάκι για να μην αφήσουν πίσω τους στοιχεία. Με Jack Daniels άραγες να ....τυφλώθηκαν ή με Jim Bim;
      Ένα ανεξιχνίαστο μυστήριο!!!!!
      Κοίτα όμως διαστροφή οι εγκληματίες του ...κοινού ποινικού!!
      Πάρτυ τα ξημερώματα έξω από τη ΝΔ, με στόχο του ...παιχνιδιού τους το γραφείο του κ. Α.Σαμαρά !!!! Πολύ επαγγελματίες και παράτολμοι για.... αλήτες!!!!

      Αγαπητέ Factora x, βάζετε τα πράγματα σε πλήρη λογική σειρά και στην ακριβή τους διάσταση. Με αντικειμενικότητα, σοβαρότητα και ψυχραιμία.

      • kotstak avatar
        kotstak @ BLACKQUEEN 14/01/2013 16:31:58

        Προσπερνάς την ουσία του σχόλιού μου και σχολιάζεις το δευτερεύον.
        Επί της ουσίας έχεις να πεις κάτι;

        • cyprusnet avatar
          cyprusnet @ kotstak 14/01/2013 16:58:41

          Η Ουσία του σχολίου σας, είναι παραπλανητική.
          Τα πολιτικά κόμματα το εκμεταλλεύονται κατά το δοκούν τους, η επιχειρηματικότητα και οι ΞΕΝΟΙ ελέγχουν ΔΩΡΕΆΝ, και ο ΛΑΟΣ πεινά!!

          • kotstak avatar
            kotstak @ cyprusnet 14/01/2013 17:29:29

            Η ουσία του σχόλιού μου είναι ενοχλητική και όχι παραπλανητική.
            Φέρνει σε αμηχανία τους ηλίθιους λαϊκιστές.

            Η ουσία του σχόλιού μου έγκειται στο ερώτημα: "ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΒΛΑΞ;" και στο συλλογισμό που διατυπώνω μετά το ερώτημα.

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ kotstak 14/01/2013 17:52:17

            Προσπαθώ να βρώ την ενοχλητική ''ουσία'' του σχολίου σας, αλλά δεν βρίσκω τίποτε.
            Ούτε ενόχληση, ούτε ουσία.

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ kotstak 14/01/2013 17:39:19

          Εγώ αγαπητέ, ασχολήθηκα με τη βάση των συλλογισμών σας, με την οποία και διαφωνώ και στην οποία στηρίζεται και η συνέχεια του σχολίου σας.
          Περί ...βλακών όμως, βεβαίως και έχω άποψη, αλλά δεν την καταθέτω στο παρόν, μιάς και είναι εκτός θέματος.
          Εξ΄άλλου όπως μας διαβεβαιώνετε, εσείς διαθέτετε και ....βλακόμετρο (παγκόσμια πατέντα θα είναι :-)] άρα, τι μπορώ να προσθέσω εγώ επί της ...ουσίας των βλακομετρήσεων;
          Δηλώνω ......αναρμοδιότητα :-) !!
          Άλλην ουσία στο σχόλιό σας εγώ, δεν διέκρινα......

          • Bixiou avatar
            Bixiou @ BLACKQUEEN 14/01/2013 19:01:59

            +++++++++++++++++!!!!!!! Ειστε σε μεγαλη φορμα σημερα BLACKQUEEN! Συνεχιστε ακαθεκτη! Σε λιγο θα μας πουν οτι τα αρνια ειναι λαικιστες γιατι φωναζουν οταν τα σφαζουν...
            Πολυ καλο κειμενο Factorx!

  4. νεφέλη avatar
    νεφέλη 14/01/2013 15:38:38

    Πως γίνεται, γραφείο Πρωθυπουργού χωρίς αλεξίσφαιρα τζάμια;;;!!!!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ νεφέλη 14/01/2013 15:51:11

      Μα μιλάμε για βολές από πολεμικό όπλο! Και αλεξίσφαιρα να ήταν, δεν θα κράταγαν.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ νεφέλη 14/01/2013 16:34:58

      Δεν ήταν το Γραφείο του Πρωθυπουργού όταν φτιάχτηκε.
      Ούτε και σήμερα είναι το Γραφείο του Πρωθυπουργού. Στο Γραφείο του Πρωθυπουργού ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να πλησιάσουν.
      Η επίθεση ήταν συμβολική και το μήνυμα ελήφθη.
      Δε μένει τώρα, παρά να σταλεί και η ΑΝΑΛΟΓΗ, ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ νεφέλη 14/01/2013 17:56:36

      Δεν ήταν '' Γραφείο του Πρωθυπουργού'' όταν φτιάχτηκε.
      Ούτε και σήμερα είναι το Γραφείο του Πρωθυπουργού. Στο Γραφείο του Πρωθυπουργού ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να πλησιάσουν.
      Η επίθεση ήταν συμβολική και το μήνυμα ελήφθη.
      Δε μένει τώρα, παρά να σταλεί και η ΑΝΑΛΟΓΗ, ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.

      • Lambros avatar
        Lambros @ BLACKQUEEN 14/01/2013 22:21:08

        Σιγά μην σκίσεις κανά καλσόν βασιλισσά μου

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Lambros 15/01/2013 13:05:39

          :-) Εγώ Λαμπρούκο και να το σκίσω το ...καλσόν, έχω κι 'άλλα.
          Εσείς δεν ξέρω αν διαθέτετε καθαρά babylino....

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ νεφέλη 15/01/2013 02:07:01

      αυτό είναι μια άλλη αστεία ιστορία αγαπητή νεφέλη-)))

  5. kprotop avatar
    kprotop 14/01/2013 16:10:41

    @ΚΜ:Κάνεις λάθος.Υπάρχουν αλεξίσφαιρα τζάμια που αντέχουν σε βολίδες μέχρι 12.7 χιλ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ kprotop 14/01/2013 17:01:40

      Στο καλάσνικοφ υποκύπτει και το αλεξίσφαιρο γιλέκο. Το τζάμι θα το σταματήσει;

  6. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 14/01/2013 17:03:32

    "Μήπως, όμως, κάποιοι θα έπρεπε να σκεφτούν και την πιθανότητα το καλά οργανωμένο χτύπημα να είναι μήνυμα από ξένες μυστικές υπηρεσίες και κράτη που δεν τους αρέσουν κάποιες ενέργειες της κυβέρνησης; Για παράδειγμα, υπάρχουν δημοσιεύματα για δυσαρέσκεια των Αμερικανών για την ενίσχυση της γερμανικής κυριαρχίας στην Ελλάδα. Όπως επίσης και για το ενδεχόμενο ανατροπής του ενεργειακού χάρτη στην περιοχή με ενίσχυση της ρωσικής παρουσίας. Πριν μερικές ημέρες γράφαμε ότι οι ΗΠΑ πιέζουν την Ελλάδα να μη δώσει τη ΔΕΠΑ στους Ρώσους. Ποιος, λοιπόν, δε μας λέει ότι κάποιοι επιχειρούν αποσταθεροποίηση της χώρας που θα τους βόλευε;"

    Με προλάβατε Φάκτορα και οι συν αυτώ. Μου θυμίζει μέρες 2009-10 η κατάσταση και έχει ΑΜΕΣΗ σχέση με τις επαφές Σαμαρά-Πούτιν και την επικείμενη επίσκεψη του πρώτου στη Ρωσία σε συνδυασμό με ΔΕΠΑ-ΟΣΕ-ΕΛΒΟ που θέλουν ο Ρώσοι και δίνουν τα περισσότερα.

  7. - Mara - avatar
    - Mara - 14/01/2013 17:04:29

    κ. Αντώνη Σαμαρά, καλωσόρισες... στο κλάμπ των ανεπιθύμητων και ενοχλητικών πρωθυπουργών (βλ. Κώστα Καραμανλή).

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ - Mara - 14/01/2013 20:51:45

      Νά μήν γίνει ὅμως κι αὐτός...ρίψασπις,ὅπως ἔχουν πεῖ κάποιοι ἀγαπητή Mara...
      Τήν καλησπέρα μου.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Κυθήριος 15/01/2013 18:09:50

        Ρίψασπις γεννιέσαι. Ποτέ ΔΕΝ ...γίνεσαι. :-)

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ BLACKQUEEN 15/01/2013 20:59:53

          Ἴσως,ἀλλά δέν μπορεῖς νά ξέρεις γιά τόν καθένα πῶς...γεννήθηκε..

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Κυθήριος 15/01/2013 21:31:05

            :-) Φαίνεται ο άνθρωπος που δεν έχει ψυχή.
            Εγώ τουλάχιστον, τον διαισθάνομαι στον αέρα.
            Όποιος δεν είναι ικανός να ρισκάρει τον εαυτό του για τίποτε, ποιάν ασπίδα είν άξιος να σηκώσει και ποιάν ευθύνη δικαιούται ν΄αναλάβει; Καμιάν.
            Περισσότερα τα ζόμπι τριγύρω...

  8. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 14/01/2013 17:13:11

    H χαρά των συνομοσιολόγων τα σημερινά. Πάρτι θα κάνουνε.
    -Καμμένος: παρακρατικοί για να αλλάξει η ατζέντα από τις σημερινές ψηφορίες. Μετά τράβηξε και ένα "κυβέρνηση Τσολάκογλου" και ήρθε στα ίσα του. Ούτε περνάει από το μυαλό του και των ημίμουρλων οπαδών του πως η ενέργειες βίας ενάντια στην κατοχική κυβέρνηση του Τσολάκογλου είναι ιστορικά και ηθικά νομιμοποιημένη( αφού ήταν κυβέρνηση Κουίσλιγκ) , οπότε ο ίδιος με την λαικίστικη και εξτεμιστική ρητορική του φτιάχνει κλίμα στους τρομοκράτες.
    - Σύριζα, Γλέζος: παρακρατικοί "φίλα" προσκείμενοι στη ΝΔ. Δεν μας τους είπε ο σεβαστός Γλέζος, ποιοί είναι αυτοί; Να ψηφίζαν οι του ΣΥΡΙΖΑ , αντί να καταψηφίσουν , το διακομματικό ψήφισμα ενάντια στη βία( με αφορμή τις χρυσαυγίτικες επιθέσεις) και μετά να μιλάνε για παρακρατικούς. Άλλωστε ξέρουμε το ποιήμα: και οι εξαρχειώτες αντιεξουσιαστές είναι παρακρατικοί που χαλάνε τις άριστα περιφρουρημένες πορείες του Σύριζα , της Ανταρσύα και των λοιπών της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς.
    - Καθ'έξιν συνωμοσιολόγοι: οι Αμερικάνοι λόγω της ΔΕΠΑ κλπ για να μην πάει στους Ρώσους. Ό,τι δηλαδή η υπερδύναμη υπερασπίζεται τα γεωπολιτικά και οικονομικά συμφέροντα με μηχανόβιους που γαζώνουν κτίρια για "να στείλει μήνυμα". Δεν έχουν βλέπεις οι ΗΠΑ άλλους διαύλους να ασκήσουν πιέσεις ή ακόμη και απειλές και χρειάζονται τέτοιου τύπου τρομοκατία.
    Αλλά και οι φωτιές του 2007 έργο σκοτεινών και δη υπερατλαντικών δυνάμεων...Τί και αν οι τεράστιας έκτασης δασικές πυρκαγιές είναι ο κανόνας τους θερινούς μήνες για όλες τις μεσογειακές ευρωπαικές χώρες. Τι και αν σήμερα ακόμη στην Αυστραλία οι πυρκαγιές είναι ασύλληπτης έκτασης. Τί και αν στην Καλιφόρνια λχ το φαινόμενο είναι ανάλογο. Τίποτα. Οι συνομοσιολόγοι δεν καταλαβαίνουν: οι Αμερικανοί για τον αγωγό τις έβαλαν. Μα ξαναβγήκε ο Καραμανλής το 2007, τι διάολο απέτυχε το σχέδιο κοτζάμ αμερικανών;
    Επί 30 χρόνια με αφορμή τη 17Ν υφιστάμεθα τις ίδιες απόψεις. Αν σήμερα κάποιος πιστεύει πχ πως ο Κουφοντίνας και ο Γιωτόπουλος είναι πράκτορες
    ( που μέσα στις υποχρεώσεις τους είναι και η δια βίου έγκλειση στις φυλακές), η κατάσταση είναι ανίατη. Όποιος πιστεύει πως ο Μαζιώτης, που ο ίδιος συμμετείχε το 1995 στην κατάληψη -κάψιμο του ΕΜΠ και μετά ίδρυσε τρομοκρατική οργάνωση, είναι πράκτορας και όχι ακροαριστερός τρομοκράτης , έχουμε πρόβλημα.
    "Μα στη Συγγρού, στα γραφεία της ΝΔ;" . Εδώ δεν δίστασαν και επιχειρησιακά τους "έπαιρνε" να γαζώσουν αστυνομικό τμήμα(Νέα Ιωνία) , στο κτίριο της ΝΔ με τους νυσταλέους φύλακες θα είχαν πρόβλημα;
    Όταν σε λίγες μέρες δημοσιεύσουν την προκήρυξη στο Indymedia ή στην Ελευθεροτυπία θα μας λένε πάλι πως η "Σέχτα" για παράδειγμα είναι παρακρατική οργάνωση. Τί και αν διαψεύστηκαν με τη 17Ν, τον ΕΛΑ, τον Επαναστατικό Αγώνα, τον Λ.Φούντα κλπ , όπου αποδείχθηκε πως ήταν ακροαριστεροί τρομοκράτες; Οι συνομοσιολόγοι δεν κολλάνε στα μικροεμπόδια που υψώνει η κοινή λογική και τα γεγονότα. Οι "σκοτεινές δυνάμεις" έχουν μεγάλη έλξη , πόσο μάλλον σε καιρούς κρίσης.

    • Tasos avatar
      Tasos @ Kώστας ΜΠ 14/01/2013 20:20:11

      "Δεν έχουν βλέπεις οι ΗΠΑ άλλους διαύλους να ασκήσουν πιέσεις ή ακόμη και απειλές και χρειάζονται τέτοιου τύπου τρομοκατία."

      Λογικά είναι έτσι. Όμως ο δυνατός καμιά φορά επιλέγει και τέτοιους πιο "αξεστους" τρόπους (που είναι επιδέξιοι για να αφορούν απλούς κουκουλοφόρους) γιατί βοηθούν τα μμε και το ζητούμενο που είναι να υπάρχει και στον απλό κόσμο αυτό το αίσθημα φόβου (όχι ο κοινός φόβος της τρομοκρατίας) αλλά το αίσθημα ότι ο δυνατός μπορεί να σου κάνει ότι θέλει, σαν το δόγμα του "αν δε με σέβεσαι, θα με φοβάσαι". Και υπάρχει μεγάλη μερίδα κόσμου που δε θεωρεί έργο ηλιθίων τον "στρατηγό άνεμο" που έκαψε τη χώρα επί ΚΚ, αλλά στο μυαλό προσθέτει τις φωτιές και το τί γινόταν τότε (αγωγός μπουργκάς που επι ΓΑΠ ήταν 1η προτεραιότητα να ακυρωθεί με τη βούλα).

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ Tasos 14/01/2013 20:33:42

        Eντάξει...
        Αλλά μετά να μην φωνάζουμε για το Γλέζο. Την ίδια συνομοσιολογική άποψη εκφέρει, απλά με άλλους κατά φαντασίαν πρωταγωνιστές. Δηλαδή:
        - οι δεξιοί: δεν είναι ακροαριστεροί τρομοκράτες, είναι ξένες δυνάμεις που "στέλνουν μήνυμα" στον Σαμαρά.
        - οι αριστεροί: δεν είναι ακροαριστεροί τρομοκράτες, είναι φίλα προσκείμενοι στη ΝΔ παρακρατικοί.
        Τα ίδια τραβήξαμε και με τη 17Ν. Ακριβώς τα ίδια! Τα πρώτα χρόνια η κοινοβουλευτική αριστερά μίλαγε για "ακροδεξιούς". Μετά για ΠΑΚ, Πασόκ και ο μέγας Καμμένος έγραψε και βιβλίο( ή του το έγραψε ο Γεωργαλάς, δεν θυμάμαι) και η "σοφή" Δεξιά τον έκανε βουλευτή. Τώρα και ενώ έχουμε ζήσει την αναζωπύρωση της νεοτρομοκρατίας( Σέχτα, Πηρήνες, ΟΠΛΑ) πάλι δεν βάζουμε μυαλό.
        Σε κάθε περίπτωση, οι της κεντροδεξιάς , να μην διαμαρτυρόμαστε για τον Γλέζο. Συνομοσιολογούμε εμείς με θεωρίες που μας συμφέρουν(=ξένος δάκτυλος) , συνομοσιολογεί και ο Σύριζα με θεωρία που τον συμφέρει(=παρακρατικοί). Τώρα αν οι θεωρίες συγκρούονται με την κοινή λογική και τα γεγονότα δεν απασχολεί κανένα. Απέραντο φρενοκομείο....

        • Tasos avatar
          Tasos @ Kώστας ΜΠ 14/01/2013 22:04:18

          Γενικά στο κόσμο δε πιστεύω - προσωπικά - σε "αυθεντική" τρομοκρατία, δηλαδή ότι κάποιοι τα "πήραν στο κρανίο" κι έστεισαν αντάρτικο για πολιτικούς, οικονομικούς ή θρησκευτικούς λόγους (άντε να δεχτώ κάποιους τρελαμένους στη Μ. Ανατολή που είναι όντως πρόθυμοι να πεθάνουν οι ίδιοι). Όλες οι άλλες δυτικές τρομοκρατίες εμφανίζονται ή εξαφανίζονται ανάλογα με τα συμφέροντα των μεγάλων. Η τρομοκρατία είναι ένα ακόμα πεδίο όπου πάλι ακολουθείς το "χρήμα" (ή άλλο σοβαρό συμφέρον) για να δείς ποιός τη παράγει και ποιός οφελείται. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αδυνατώ να δώ πώς πχ ο απλός κόσμος θα "ξεσηκωθεί" (τρόπος του λέγειν) τάχα μου ενάντια στο κακό που τον βρήκε, έχοντας έμπνευση από κάποια άτομα που πυροβόλησαν. Ακόμα και μανιφέστο να εμφανιστεί δε λειτουργεί έτσι το πράγμα. Ούτε και με τη 17Ν λειτούργησε έτσι.

          Αν έχετε κάποιο σκεπτικό για τί πραγματικά έχουν στο μυαλό αυτοί που το κάνουν, θα ήθελα να το ακούσω γιατί δε μπορώ να βρώ λογική εξήγηση που να δικαιολογεί τα χαρακτηριστικά του χτυπήματος αλλά κυρίως που να δικαολογεί τον στόχο που υποτίθεται ότι έχουν (άραγε ποιός είναι? απλό μπάχαλο να περνά η ώρα?)

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Tasos 14/01/2013 22:41:11

            Τaso,
            το επιχείρημα, το ορθό επιχείρημά σου, πως η τρομοκρατία(και δη η ακροαριστερή) ούτε λειτούργησε, ούτε μπορεί να λειτουργήσει ως "πρωτοπορία" λαικού ξεσηκωμού κατά των εκάστοτε "κακών", δηλαδή ο πολιτικός παραλογισμός και η πολιτική τύφλωση των τρομοκρατών , δεν αποδεικνύει κάτι, πέραν του γεγονότος πως εκτός από θιασώτες της βίας είναι και παραλογιζόμενοι. Άλλωστε η συνομοσιολογία γνωρίζει επιτυχία και στους ίδιους τους τρομοκράτες με παράδειγμα τον μεγαλομανή Γιωτόπουλο που πίστευε πως είναι τόσο σπουδαίος που θα τον απαγάγουν οι ΗΠΑ για το Γκουντάναμο, ενώ καθύβρισε τους αστυνομικούς ως νενέκους. Πήρε βέβαια πληρωμένη απάντηση από τον αστυνομικό:" Είμαι Στρατιώτης της Ελλάδας και σου εγγυώμαι πως θα πάμε στην Αθήνα". Μετά άρχισε, ως αρχιδειλός, να κάνει τον παλαβό.
            Η αριστερίστικη βία εμφανίστηκε και στη Δ. Ευρώπη(Ιταλία, Γερμανία) και στην Ελλάδα άργησε να εξαρθρωθεί, ενώ από το 2004 έχουμε νέες οργανώσεις, για τους ίδιους λόγους που είμαστε φαιδρό και χρεοκοπήμενο κράτος και σε όλα 30 χρόνια πίσω: γιατί είχαμε για υπουργούς τον Δροσογιάννη, έναν αστείο ναύαρχο η ΝΔ( δεν θυμάμαι το όνομά του), γιατί στην αντιτρομοκρατική βασίλευε ο ερασιτεχνισμός και η κομματοκρατία, γαιτί με δυό λόγια , όπως σε όλα είμαστε τσακωμένοι με τον επαγγελματισμό και τη σοβαρότητα. Όταν έσφιξαν τα λουριά είδαμε αποτελέσματα. Και όταν δούλεψαν σοβαρά, χωρίς συνομοσιολογικές μπούρδες(Άραβες, ΠΑΚ, "ακροδεξιοί").
            Τώρα αν θέλουμε να πιστεύουμε πως ο Γιωτόπουλος , ο Κουφοντίνας ( από τους παλιούς) , ο Μαζιώτης, ο νεκρός Λ.Φούντας, η Σέχτα κλπ είναι πράκτορες ή ενεργούμενα πρακτόρων , κακό του κεφαλιού μας. Τονίζω απλά πως όσοι το υποστηρίζουν δεν έχουν ένα επιχείρημα που να στηρίζεται σε γεγονότα να παρουσιάσουν(παρά μόνο θεωρίες) , πέρα από την αδυναμία τους να κατανοήσουν τον κόσμο γύρω τους. Δηλαδή, στο συγκεκριμένο, δεν τους αρκεί πως ο αριστερίστικος/αντιεξουσιαστικός/αναρχικός χώρος :
            α) βλέπει ως κοινωνικό/πολιτικό αγώνα την τρομοκρατία(και επειδή είναι και παράλογοι δεν αντιλαμβάνονται το αδιέξοδο) από την ήπια μορφή της
            (γκαζάκια) ως την πιο άγρια(καλάσνικοφ, βόμβες) γι'αυτό και οργανώνουν εκδηλώσεις αλληλεγγύης στους "πολιτικούς κρατουμένους" , γι'αυτό και μιλάνε για "πάθος για την λευτεριά μεγαλύτερο από τα κελιά", γι'αυτό και έχουν -στο σαλέμενο πολιτικό μυαλό τους- ως Νο1 εχθρό το "Κράτος" και τις δομές του.
            β) ο "χώρος" δεν έχει ολιγανθρωπία, αντίθετα η μία γενιά διαδέχεται την άλλη σε όλα τα επίπεδα( από τη νόμιμη πολιτική δράση ως τις οργανώσεις). Εχουμε συλληφθέντες που αυτοί την ώρα είναι σε κελιά. Όσοι ισχυρίζεστε(;) πως είναι πράκτορες καλείστε να το αποδείξετε με επιχειρήματα και όχι εμείς το αντίθετο.

            Είναι δε χαρακτηριστικό πως ενώ η νεοτρομοκρατία δρα χρόνια και έχει προκαλέσει και νεκρούς, σήμερα μόνο οι δεξιοί βγήκαν να μιλήσουν για "ξένο δάκτυλο" τόσο μαζικά. Διότι η θεωρία συνομοσίας συμφέρει: "ο ξένος δάκτυλος επιτίθεται στον δικό μας Σαμαρά". Και οι απέναντι τρόφιμοι του φρενοκομείου, πάλι με μοναδικό κριτήριο η θεωρία συνωμοσίας να συμφέρει αντιτείνουν:"παρακρατικός φιλοδεξιός δάκτυλος".
            Την ίδια στιγμή οι "σύντροφοι" του Φούντα και του Μαζιώτη μάλλον θα πληκτρολογούν την προκήρυξη που θα στείλουν σε λίγες μέρες και που πάντως (όσες μέρες και να περάσουν) θα την βάλω ως σχόλιο-λινκ σε αυτό το thread για να συνομοσιολογήσουμε με ονοματεπώνυμο: "πχ η Σέχτα ή η ΟΠΛΑ είναι πράκτορες των αμερικάνων"... Και μετά μας κάνει εντύπωση το 10% του Καμμένου που ισχυρίζεται πως μας ψεκάζουν...

          • Tasos avatar
            Tasos @ Kώστας ΜΠ 15/01/2013 03:17:30

            Η φύση του προβλήματος είναι τέτοια που δεν επιτρέπει ατράνταχτα επιχειρήματα που να δικαιολογούν ότι η τρομοκρατική δράση ακροαριστερής προέλευσης συνδέεται άμεσα με ξένο παράγοντα. Υπάρχουν όμως πότε - πότε κάποια συμβάντα που ποιοτικά έχουν τέτοια οσμή.

            Η άποψη πχ ότι η 17Ν πιάστηκε από "τύχη" δεν με ικανοποιεί γιατί γενικά δε πιστεύω σε συμπτώσεις τέτοιου τύπου που ξαφνικά λύνουν ένα πρόβλημα πολυετές για το οποίο κανείς δε μπορούσε να κάνει τίποτα πιο πριν.

            Αντιλαμβάνομαι τη τοποθέτηση σε πιο "πεζό" (ή κυνικό) χώρο της δράσης αυτής το 2012 αλλά έχουν συμβεί τόσα και τόσα που μας δείχνουν ότι όπως πχ υπάρχει κάποιος ομφάλιος λώρος που συνδέει τα - φαινομενικά - ασύνδετα άκρα (από ακροδεξιά και σώματα ασφαλείας μέχρι "μπαχαλάκηδες"/κουκουλοφόρους και ακροαριστερά). Σε αυτό το σκηνικό θα ήταν απολύτως λογικό ο ξένος παράγοντας να παίζει κι αυτός μπάλα και μάλιστα πιο εύκολα από ότι αλλού, ακριβώς γιατί εδώ υπάρχει έτοιμη μαγιά προθύμων ηλιθίων.
            Ακόμα κι όταν ο πρόθυμος ηλίθιος πιαστεί κι ομολογήσει (ή το παίξει μάρτυρας) κι αραδιάσει και ένα μανιφέστο, αυτό δεν αφαιρεί το ότι η δράση του (ή η ανοχή αυτή από τρίτους) εξυπηρετεί κάτι μεγαλύτερο από την ηλιθιότητά του.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Kώστας ΜΠ 16/01/2013 10:21:47

            Πολυ καλα τα λες Κωστα Μπ.
            Ξερεις ομως αυτο μαλλον συνδεεται με την μεταλλαξη της δεξιας στη μεταπολιτευση που την εκανε μια αλλου ειδους αριστερα.
            Εξηγουμαι : καθενας αισθανεται δικαιωμενος μονον εφ οσον μαχεται εναντιον υπερτερων και ισχυρων δυναμεων ως ενα ειδος επαναστατη.Καθε αλλος αγωνας δεν ειναι τιμητικος και ειδικα ο αγωνας εναντιον ασθενεστερων ανεξαρτητως του τι θελουν και τι ζητουν οι ασθενεστεροι αυτοι ειναι ντροπη.Αυτη ειναι η βασικη αριστερη αρχη της "αντιστασης" ακομη και χωρις να ξερουμε σε τι αντιστεκομαστε που πλεον εχει προσβαλλει και τη δεξια.
            Αισθανεται λοιπον και ο δεξιος την αναγκη να πει οτι "αντιστεκεται" σε κατι υπερτερο και πανισχυρο και επειδη αυτο δεν υπαρχει στο εσωτερικο το αναζητει στο εξωτερικο.
            Δεν εχει πια το ηθικο θαρρος να πει οτι τα βαζει με τα παιδια της δικης του κοινωνιας γιατι πρεπει να τα αναμορφωσει και να τα τιμωρησει οταν αποτελουν δημοσιο κινδυνο.
            Αυτα θεωρουνται "αυταρχικα" που "θυμιζουν άλλες εποχες".
            Δεν ειναι οι σημερινοι δεξιοι οι δεξιοι της εποχης που υπηρχε το κρατος της δεξιας.Γιατι αυτο ηταν κρατος με συνειδηση του εαυτου του και οχι ψευδοαντιστασιακο συνονθυλευμα.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Kώστας ΜΠ 16/01/2013 10:37:21

            Κωμικοτραγικη προσπαθεια μεταφορας της νοοτροπιας των σημερινων εκφυλισμενων "αντικατεστημενων" δεξιων στο παρελθον υπηρξε το εργο του Βουλγαρη "Ψυχη Βαθεια" φιλου του Βουδα της Ραφηνας Καραμανλη που αφησε την Αθηνα να καει το 2008 για να μην τα χαλασει με την αριστερα.
            Στο εργο αυτο οι πολιτικοι της εποχης του εμφυλιου,οι στρατηγοι ακομη και ο βασιλιας εμφανιζονται απροθυμοι να πολεμησουν τους "αδελφους" μας Ελληνες επιθυμωντας κατα βαθος μια "αμυντικη σταση" τυπου Παυλοπουλου το 2008,πλην ομως εξαναγκαζονται απο τον "ξενο παραγοντα" στον οποιο κατα βαθος ειναι αντιθετοι.!!!!!!!!!!
            Η αντιληψη αυτη προφανως μεταφερθεισα στο σκηνοθετη απο τον "καταδιωγμενο" απο δηθεν ξενους πρακτορες Καραμανλη ειναι η αντιληψη της συγχρονης ψευδοδεξιας.

  9. akenaton avatar
    akenaton 14/01/2013 17:17:08

    Θα επιχειρήσω να δω το συμβάν από μια άλλη οπτική.
    Όταν άγνωστοι δράστες μπορούν να περιφέρονται με τα καλάσνικόφ τους στο κέντρο της Αθήνας και να πυροβολούν ανενόχλητοι το γραφείο του Πρωθυπουργού (!!!) της χώρας στο κτίριο του κυβερνώντος κόμματος, τότε κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δαν(ε)ιμαρκίας του νότου.
    Όποιοι και να είναι οι δράστες, η ευκολία με την οποία πραγματοποιήθηκε το εξωφρενικό αυτό εγχείρημά τους αλλά και η "άνεση" και η απάθεια με την οποία το υποδέχθηκε η ίδια η κοινωνία ως συμβάν (ασχέτως από τις "καταδίκες" και τις "φιλοσοφικες" συζητήσεις περί της προέλευσης και των στόχων των αυτουργών του), θα έπρεπε να μας κάνει ιδιαίτερα σκεπτικούς και ανήσυχους ως πολίτες αυτής της χώρας.
    Σκεφτείτε αν ο οποιοσδήποτε (κακοποιός, τρομοκράτης ή πράκτορας) καταφέρνει να "περνάει" τις σφαιρες του στα "άδυτα των αδύτων" (το γραφείο του Πρωθυπουργού της χώρας) χωρίς κανένα κίνδυνο σύλληψης, πόσο ανασφαλής θα πρέπει να αισθάνεται ο μέσος κάτοικος της πρωτεύουσας της χώρας, όχι πλέον στους δρόμους, τις πλατείες ή την εργασία του αλλά και μέσα στο ίδιο του το σπίτι.
    Το (τυφλό ή σκόπιμο) αυτό χτύπημα, ήταν μια ηχηρότατη "σφαλιάρα" σε ολόκληρη την χώρα και ο ήχος της "ακούγεται" ήδη σε ολόκληρο τον κόσμο.
    Ο Υπουργός ΠΡΟΠΟ, ο Διοικητής της ΚΥΠ, οι αρχηγοί της ΕΛΑΣ και ο αρχηγός της Ασφάλειας θα έπρεπε ήδη να έχουν παραδώσει τις παραιτήσεις τους στον Πρωθυπουργό.
    Αυτά συμβαίνουν σε μια χώρα όπου η ασφάλεια των πολιτών (από τον Πρώτο μέχρι τον τελευταίο) και η Δημόσια Τάξη, παραμένουν πολιτικές ΕΥΧΕΣ και όχι χειροπιαστή πραγματικότητα.
    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Ο ΝΟΜΟΣ δεν επιβάλλεται με πολιτικές "καταδίκες" και δηλώσεις στις κάμερες. Χρειάζεται συστηματική δουλειά, εκπαίδευση των εντεταλμένων για την επιβολή του στελεχών, διάθεση των απαραίτητων μέσων σε αυτούς, και αποφασισμένη πολιτική ΗΓΕΣΙΑ που θα καθοδηγείται από το συμφέρον των πολιτών και όχι από το πολιτικό κόστος αυτών που την ενσαρκώνουν.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ akenaton 14/01/2013 18:02:23

      Σε τέτοιες ενέργειες που διαρκούν 10 δευτερόλεπτα, εσύ τι νομίζεις πως μπορεί να κάνει στα ξημερώματα ο φύλακας όσο καλός και να είναι; Μιλάμε για εκπαιδευμένους να στοχεύουν με καλάζνικοφ. Και στο κάτω-κάτω της γραφής μήνυμα ήταν και ο Σαμαράς έλειπε. Αν ήταν εκεί θα ήταν διαφορετικό το επίπεδο ασφαλείας δε νομίζεις;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ akenaton 14/01/2013 19:14:49

      Τό φαινόμενο αὐτό δέν εἶναι καινούργιο ἀγαπητέ akenaton.Θυμίσου τή ρουκέτα στήν Ἀμερικανική Πρεσβεία πρίν μερικά χρόνια..Γιά μένα ἡ τελευταία πρότασή σου εἶναι ἡ πιό βαρύνουσα,χωρίς νά στερεῖται οὐσίας ὁλόκληρο το σχόλιό σου.Ὅτι δηλαδή,χρειάζεται ἀποφασισμένη πολιτική ἠγεσία,χωρίς νά λογαριάζει τό πολιτικό κόστος.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ akenaton 14/01/2013 19:28:32

      ''Ο Υπουργός ΠΡΟΠΟ, ο Διοικητής της ΚΥΠ, οι αρχηγοί της ΕΛΑΣ και ο αρχηγός της Ασφάλειας θα έπρεπε ήδη να έχουν παραδώσει τις παραιτήσεις τους στον Πρωθυπουργό.''
      Λίγο υπερβολικά και άδικα δεν είναι αυτά που λέτε αγαπητέ Akenaton;;
      Στα γραφεία της ΝΔ, δεν βρισκόταν αυτοπροσώπως ο Πρωθυπουργός την ώρα του συμβάντος, ώστε να κατηγορηθούν οι επί κεφαλής των υπηρεσιών που αναφέρετε για ανευθυνότητα και παράλειψη καθήκοντος.....

      Μήνυμα εστάλη, μήνυμα ελήφθη. Σημασία έχει ο παραλήπτης, να το ....αρχειοθετήσει εκεί που του αρμόζει. :-)

    • Bixiou avatar
      Bixiou @ akenaton 14/01/2013 19:29:47

      Αγαπητε Ακενατον, θα συμφωνουσα μαζι σας αν τον τελευταιο καιρο δεν παρατηρουσαμε το εξης φαινομενο: Η Αστυνομια συλλαμβανει διαφορους δραστες (λαθρομεταναστες ληστες, καταληψιες, μελη τρομοκρατικων οργανωσεων κλπ), τους παραπεμπει στην Δικαιοσυνη και η Δικαιοσυνη τους αφηνει ελευθερους, ακυρωνοντας την διαδικασια για τυπικους λογους η βαζοντας αστειους περιοριστικους ορους η τους θεωρει ανηλικους και τους βαζει, εν αναμονη της δικης, σε αφυλαχτα σωφρονιστικα καταστηματα απ'οπου δραπετευουν την επομενη ημερα.
      Καλο ειναι να προσεχουν οι δικαστες τα δικαιωματα των κατηγορουμενων. Υπαρχουν ομως και καποια ορια που καποιοι απο τους δικαστες μας τα εχουν σημερα ξεπερασει, δινοντας λαθος μηνυμα σ'οποιον σκεπτεται να παρανομησει.

    • Afroditi P. avatar
      Afroditi P. @ akenaton 14/01/2013 20:48:12

      Akenaton,
      γράφεις :
      ''..πόσο ανασφαλής θα πρέπει να αισθάνεται ο μέσος κάτοικος της πρωτεύουσας της χώρας, όχι πλέον στους δρόμους, τις πλατείες ή την εργασία του αλλά και μέσα στο ίδιο του το σπίτι. ''

      Κι εγώ , σαν κάτοικος του κέντρου της Αθήνας, αισθάνομαι ανασφαλής καθημερινά.
      Οχι όμως για τους λόγους που αναφέρεις.

      Αισθάνομαι ανασφαλής, γιατι ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ, προσπάθώντας να περάσω απέναντι με πράσινο για τους πεζούς, να με πατήσουν τα άπειρα μηχανάκια ( αλλά και αυτοκίνητα ) που περνούν με ΚΟΚΚΙΝΟ φανάρι, και καμμιά τροχαία, καμμιά αστυνομία ΔΕΝ τους ελέγχει .
      (όποιος το αμφισβητεί, ας σταθεί για λίγο σε φανάρι σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας , και θα διαπιστώσει του λόγου το αληθές).

      Αισθάνομαι ανασφαλής, διότι σε πολλά συμβάντα ληστειών, κλοπών κτλ. στην γειτονιά μου, η αστυνομία ΑΠΑΞΙΕΙ να έρθει, ή έρχεται μετά από ώρες, αν δεν έχει γίνει δολοφονία , ή σοβαρώτατος τραυματισμός.

      (Αντιθέτως, σε διαδήλωση που έγινε το Σάββατο υπέρ των καταληψιών ""Βίλλα Αμαλία'', που πέρασε κοντά από το σπίτι μου ( γύρω στα 3 χιλ. άτομα) , οι διαδηλωτές ακολουθούντο από περίπου χίλιους Αστυνομικούς ΜΑΤ)

      Επίσης, αισθάνομαι ιδιαίτερα ανασφαλής τελευταία, γιατί, τις νύχτες που δεν φυσάει, ο αέρας στο δρόμο μου , αλλά και μέσα στο σπίτι, μυρίζει εντονώτατα κάπνα, από την αιθαλομίχλη που εισβάλει παντού. Ξέρω ότι αυτό είναι πολύ επικίνδυνο για την υγεία μου, αλλά δεν μπορώ να ξεφύγω πουθενά.

      Επίσης αισθάνομαι ιδιαίτερα ανασφαλής, από το μπαράζ των φόρων που ανακοινώνονται καθημερινά, καθώς και το μπαράζ αυξήσεων ( μακρύς ο κατάλογος...) , αλλά και αυτές τις αυξήσεις που θα έρθουν, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να προγραμματίσω τίποτα , ούτε κάν για το κοντινό μέλλον.
      Επίσης γνωρίζω -γιατί αυτή είναι η φυσική σύνέπεια - ότι αυτό το μπαράζ υπερφορολόγησης θα φέρει σε απελπισία πολλούς συμπολίτες μου, πολλοί ακόμα θα μείνουν άνεργοι και πεινασμένοι, με αποτέλεσμα και αυτοί να γίνουν οι επόμενοι ληστές και κλέφτες με θύμα πιθανώτατα.... εμένα !

      Απο την άλλη μεριά, προς το παρόν τουλάχιστον, οι πιθανότητες εγώ ή άλλος πολίτης, να πέσουμε θύματα τρομοκρατικής ενέργειας, είναι μάλλον ισχνές. Ισως μια ματιά στις στατιστικές να σας πείσει.

      -Πόσοι πεθαίνουν/τραυματίζονται σε αυτοκινητιστικά δυστυχήματα?
      -Πόσοι πεθαίνουν/τραυματίζονται από ληστείες/επιθέσεις?
      -Καί πόσοι από τρομοκρατικές ενέργειες?


      Τώρα, όσον αφορά το θέμα του άρθρου:
      ''Ποιός ήταν ο στόχος της τρομοκρατικής επίθεσης στα γραφεία της ΝΔ;' ,ο αρθρογράφος κάνει μιά εμπεριστατωμένη ανάλυση με τις πιθανές σκοπιμότητες της επίθεσης αυτής.
      Πράγματι, θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε πίσω από την επίθεση αυτή, αλλά το μόνο που μπορούμε να κάνουμε αυτή την στιγμή είναι εικασίες.

      Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, η επίθεση αυτή τραβάει την προσοχή των ΜΜΕ και του κόσμου, ακριβώς την στιγμή που πέρασαν τα σκληρότατα φορολογικά μέτρα καθώς και οι αυξήσεις της ΔΕΗ - μέτρα που , κανονικά, θα ήταν σήμερα στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Afroditi P. 14/01/2013 21:30:05

        "... η επίθεση αυτή τραβάει την προσοχή των ΜΜΕ και του κόσμου, ακριβώς την στιγμή που πέρασαν τα σκληρότατα φορολογικά μέτρα καθώς και οι αυξήσεις της ΔΕΗ – μέτρα που , κανονικά, θα ήταν σήμερα στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας."

        Άκουσα αυτή την άποψη και από βουλευτές κομμάτων της αντιπολίτευσης, όπως η ΧΑ, οι ανελ, κτλ. Ας την υιοθετήσω αυτήν την άποψη, ως υπόθεση: Έστω, λοιπόν, ότι το ενδιαφέρον την κοινής γνώμης, ειδικά σήμερα, μετατοπίστηκε από τις ΠΝΠ , στο τρομοκρατικό χτύπημα, λόγω της έκτακτης επικαιρότητας.
        Ε, και λοιπόν ;
        Τί θα άλλαζε, αν το ενδιαφέρον του κόσμου ΔΕΝ μετατοπιζόταν λόγω της επικαιρότητας;

        Απαντώ: τίποτα, όπως τίποτα δεν άλλαξε,
        όταν τα βλέμματα όλων ήταν στραμμένα σε επαναλαμβανόμενες συνεδριάσεις της Βουλής, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,
        από τις οποίες γεννήθηκαν τα μνημόνια, τα μεσοπρόθεμα προγράμματα και άλλες ρυθμίσεις λιτότητας,
        πολύ σκληρότερες από τις τωρινές, (από το 2009 ως σήμερα).
        Δηλαδή, η ιστορία, τα τελευταία τρία μνημονιακά χρόνια, διαψεύδει την πιθανότητα, οι κοινοβουλευτικές εργασίες να επηρρεάζονται από το αν, το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης, είναι στραμμένο σε αυτές ή όχι.
        Οπότε κυβερνητική ωφέλεια, από τη μετατόπιση του ενδιαφέροντος της κοινής γνώμης δεν υπάρχει.

        • Afroditi P. avatar
          Afroditi P. @ roadrunner 15/01/2013 00:13:23

          @roadrunner,
          τα τελευταία χρόνια , τα βλέμματα της ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ των τηλεθεατών ΔΕΝ ήταν στραμμένα στις συνεδριάσεις της Βουλής...
          Ηταν στραμμένα στα ''Νέα των 9'' ή '' Νέα των 10'', τα οποία έδειχναν αποσπάσματα από κάποιες ομιλίες στη Βουλή, και μετά έβγαζαν τα γνωστά ''παράθυρα'', όπου διάφοροι βουλευτές πέταγαν λεκτικές ''ρουκέτες'' ο ένας στον άλλο, και κέρδιζε τις εντυπώσεις όποιος φώναζε και διέκοπτε τους άλλους περισσότερο.
          Νομίζω ότι γενικά υποτιμάς την δύναμη των ΜΜΕ, και της παρουσιαζόμενης ως καυτής επικαιρότητας, να επηρρεάσει την κοινή γνώμη πρός την επιθυμητή κατεύθυνση - ή μήπως είσαι της γνώμης ότι τα Μέσα είναι πλήρως αμερόληπτα?

    • φρέντο avatar
      φρέντο @ akenaton 14/01/2013 22:05:13

      Ηγεσία βουτηγμένη στα σκάνδαλα (Μαντέλης, Τσουκάτος, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλος, Ψωμιάδης, Βουλγαράκης, Siemens, Αγροτική, Αττική οδός, πώληση κτιρίου στο Λάτση) και στα βολέματα ημετέρων (υπάλληλοι βουλής, ΜΚΟ, αγροφυλακή, Πολύδωρας) που διοικεί με διατάγματα, δεν καθοδηγείται από το συμφέρον των πολιτών. Από το συμφέρον των δικών της και των χορηγών επιχειρηματιών καθοδηγείται. Όσο παραιτήθηκε ο επικεφαλής του taxisnet για την διαρροή των ψηφιακών του αρχείων, άλλο τόσο θα παραιτηθούν και αυτοί που γράφεις, αφελή συμφορουμίτη.

    • αστερίξ2 avatar
      αστερίξ2 @ akenaton 14/01/2013 22:42:32

      Τι λες βρε φίλε Ακενατον, Παραιτήσεις απο παχυλούς μισθούς σε τέτοια εποχή? Δεν βλέπεις τη σφαγή περι τον Σαμαρά για βόλεμα σε θεσούλες ακόμα και εκεί που κάποτε έφτυναν τα "στελέχια"?

    • μπατσουλης avatar
      μπατσουλης @ akenaton 15/01/2013 01:01:22

      Με τον μισθό που παιρνω σιγα μην τρέξω για να προστατέψω αυτους που μου τον εκοψαν.......

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ μπατσουλης 15/01/2013 06:57:12

        Ἐσύ δέν θά πᾶς,ἀλλά θά πᾶνε ἄλλοι,πού ἔχουν ἐξίσου μεγάλη ἀνάγκη καί πού ἴσως δέν θά μποροῦν νά κάνουν ἀλλιῶς.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ akenaton 15/01/2013 17:44:54

      Σημασία για κάποιους έχει να επιβεβαιωθεί και εμπεδωθεί στον πληθυσμό ότι είμαστε ακόμη μπαχαλοχώρα.
      Το πελατειακό τριτοκοσμικό κράτος που ξέρουμε, για να επιζήσει χρειάζεται το κλίμα μπάχαλου.
      Τι θέλετε, να γίνουμε ευνομούμενη χώρα; Φτου κακά. Και μετά; Ποιός θα παρέχει "προστασία";
      h**p://www.antinews.gr/2013/01/14/199213/#comment-1111360

  10. pan avatar
    pan 14/01/2013 17:30:57

    Οι σφαίρες να επιστραφούν στον αποστολέα.

  11. mark avatar
    mark 14/01/2013 17:39:16

    Βραβειο καλυτερου τρομοκρατη παει στον Ντανο Κρυσταλλη

  12. parsifal avatar
    parsifal 14/01/2013 18:20:18

    Σωστός ο προβληματσιμός της αναρτήσεως αλλά επειδή ισχύει πάντα το cui bono είναι προφανές οτι η τρικομματική κυβέρνηση ωφελείται απο την ολη κατάσταση που "μαντρώνει" ανασφαλείς νοικοκυραίους και "ανησυχούντας". Τα αλλα θα τα βρεί η ερευνα, μολονότι η βιαστική αποψίλωση κρίσιμων Υπηρεσιών αφήενι σοβαρές αμφιβολίες.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ parsifal 14/01/2013 20:13:12

      Σημείωση: Όταν ο ανωτέρω σχολιαστής γραφει για «...βιαστική αποψίλωση κρίσιμων Υπηρεσιών...» εννοεί «φέρτε τον Μιχαλάκη τον Χρυσοχοΐδη».

      • parsifal avatar
        parsifal @ ΚΜ 14/01/2013 20:35:53

        Εσύ που ξέρεις τι εννοώ ;
        Ο "Μιχαλάκης" εχει αποψιλωθεί εδώ και καιρό. Σε αλλα στελέχη αναφέρομαι, εάν γνωρίζεις τον χώρο καταλαβαίνεις. Αλλιώς ασχολήσου με τα φαρμακεία, το next top model κλπ επικαιρότητα.

  13. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/01/2013 18:47:15

    Εὐτυχῶς ὁ Σαμαρᾶς εἶναι «τρελλὸς» καὶ δὲν φρικάρει μὲ τέτοια - ἢ τοὐλάχιστον, ἔτσι ἐλπίζουμε. Δὲν «μαζεύεται».

    Διότι ὁ σκοπὸς τῆς ἐπίθεσης ἦταν σαφέστατα ἐκφοβιστικός, ὅτι ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ἀκόμη καὶ νὰ σὲ ξεκάνουμε, καὶ μαζέψου. Εἱδάλλως, δὲν ἔχει νόημα ἡ ἐπιλογὴ τοῦ γραφείου τῆς Συγγροῦ: καὶ οἱ πέτρες ξέρουν ὅτι ὁ χῶρος ἐργασίας τοῦ Πρωθυπουργοῦ εἶναι τὸ Μαξίμου.

    κ. Πρωθυπουργέ, εὐκαιρία νὰ συσπειρώσετε τὸν ἑλληνικὸ λαό...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/01/2013 19:16:13

      ...βάζοντας κι ἄλλους φόρους...

      • αστερίξ2 avatar
        αστερίξ2 @ Κυθήριος 14/01/2013 22:38:38

        ΔΙΑΝΑ !!! αγαπητέ Κυθήριε...

  14. roadrunner avatar
    roadrunner 14/01/2013 18:58:30

    Κλιμακούμενος εκβιασμός προς τη Ν.Δ. και τον Αντώνη Σαμαρά. Αυτό ήταν το μήνυμα.
    Το ποιος κάνει τον εκβιασμό μπορεί να προκύψει, αν αναλογιστεί κανείς, τίνος τα συμφέροντα κινδυνεύουν να θιγούν στο άμεσο μέλλον , από τις πολιτικές αποφάσεις που αναμένεται να ληφθούν.
    Ποιοί είναι αυτοί (ισχυρά πολιτικά πρόσωπα με γερές πλάτες, που κινδυνεύουν με αφανισμό; ή/και οικονομικοί παράγοντες ; του εσωτερικού ή του εξωτερικού; ) που φοβούνται ότι θα πληγούν, στο "αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα", αν συνεχίσει να κυλάει ομαλά ο κοινοβουλευτικός βίος στη χώρα, υπό την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά ;

  15. Νικήτας avatar
    Νικήτας 14/01/2013 19:15:16

    Νομίζω πως το ύψος του στόχου καθορίζει και το επίπεδο των δραστών.
    Το γραφείο του πρωθυπουργού δεν τον βάζουν στο κλησιοσκόπιο ερασιτέχνες .
    Εκτός αυτού φαίνετε και απο την οργάνωση της επιχείρησης όσο και απο το παγωμένο αίμα των δραστών.
    Θα έλεγα εντελώς υπερβατικά πως αν είναι όντως έτσι τότε ... πάμε καλά.
    Κάποιοι δηλαδή ενοχλούνται και το δείχνουν , που σημαίνει πως κάποια δράση υπάρχει που τους χαλάει τα σχέδια και την συνήθεια .
    Και αυτοί οι κάποιοι δεν εξυπηρετούν συμφέροντα του Ελληνικού λαού μα κάτι άλλο που το φτωχό μου μυαλό αδυνατεί να γνωρίζει .

    Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε τις εξελίξεις συντασόμενοι βεβαίως στο πλευρό του πρωθυπουργού της χώρας .

    Είναι πάντως σίγουρο ότι αν ξυπνήσει το φρόνημα του Αθανάσιου Διάκου στην Ελληνική πολιτική σκηνή - Σταυρωμένος είμαι ωρέ , βαράτε ξεφτιλισμένοι - τότε μέχρι και αυτοκρατορίες πέφτουν .
    Οι Έλληνες δεν φοβούνται τίποτα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Νικήτας 15/01/2013 12:59:56

      Στο μεταμεσονύκτιο δελτίο της ΝΕΤ άκουσα ότι (μετά από την ομόφωνη καταδίκη της βίας από όλους τους ελληνικούς πολιτικούς σχηματισμούς, καθώς και την ευθεία απάντηση του Α.Σ. στο "μήνυμα") το State Department εξέδωσε ανακοίνωση που καταδικάζει την ενέργεια.

      Και ο άγιος φοβέρα θέλει ...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ δρόμος 15/01/2013 13:05:44

        Πάντα καταδικαζουν οι Αμερικανοι την τρομοκρατια στην Ελλαδα.Χωρις αυτους δεν θα ειχε συλληφθει η 17Ν.

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ ψυχραιμια 15/01/2013 13:47:54

          όπως το λες και μόνος σου: χαρακτηρίζουνε το χτύπημα τρομοκρατικό, και όχι απλώς παιγνιδάκι αριστεριστών!

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ δρόμος 16/01/2013 10:27:31

            Οι αριστεριστες παραγουν την τρομοκρατια.

  16. firiki2010 avatar
    firiki2010 14/01/2013 19:53:46

    Αν αυτό μοιάζει σε κάποιον εχέφρονα άνθρωπο με χτύπημα ξένων μυστικών υπηρεσιών ... τι να πω; Σαλτάραμε ! Κι έτσι που το πάει η ανάρτηση και πολλοί σχολιαστές ας ξανασκεφθούνε τότε και τις παλαβομάρες του Γλέζου !

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ firiki2010 14/01/2013 20:40:24

      ΟΛΑ τα σκεφτόμαστε, όλα τα εξετάζουμε, όλα είναι πιθανά, αλλά ο καθένας καταλήγει εκεί όπου η νοημοσύνη του τον οδηγεί, ή εκεί όπου η προκατάληψή του του επιτρέπει .
      Αλήθεια, δεν είναι αυτό που ''ικανοποιεί'' το μικροκομματικό μας απωθημένο και η όσο το δυνατόν πιό αντικειμενική παρουσίαση των γεγονότων, αποτελεί υποχρέωση όλων εκείνων που επιθυμούν να παραμένουν σοβαροί εν μέσω έξαλλων, διαστροφέων και παραχαρακτών.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ firiki2010 14/01/2013 20:55:14

      Υπονείτε ότι σείς είστε ο εχέφρων και οι άλλοι οι παράφρονες; Όσοι θεωρήσαμε ότι υπάρχει σύνδεση του χτυπήματος με την πώληση της ΔΕΠΑ αναπτύξαμε και κάποια επιχειρηματολογία. Εσείς, ποιο ακριβώς είναι το επιχείρημά σας για να αρνείστε τόσο έντονα τη σύνδεση του χτυπήματος με τον ξένο παράγοντα;

      Ή να υποθέσουμε άραγε ότι είστε επικοινωνιακός δάκτυλος του ξένου παράγοντα;

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Διογένης 14/01/2013 22:28:52

        Αγαπητέ το βρήκατε ! Είμαι επικοινωνιακός δάκτυλος του ξένου παράγοντα ! Α, ρε δόξες το firiki2010 !

        • Qnihilism avatar
          Qnihilism @ firiki2010 14/01/2013 22:42:00

          firiki άστο. Η ορθολογική συζήτηση στη Ελλάδα έχει σταματήσει προ πολλού. Ο από μηχανής Θεός είναι πάντα η καλύτερη εξήγηση...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Διογένης 15/01/2013 13:27:17

        Tι εννοειτε ξενο παραγοντα;Τους συμμαχους της χωρας;
        Εαν ειναι αυτο μαθετε οτι ποτε οι Αμερικανοι δεν χρησιμοποιουν βια εναντιον χωρας του ΝΑΤΟ οσες διαφορες και να εχουν.

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ ψυχραιμια 15/01/2013 18:13:49

          Ναι. Ποτέ δεν χρησιμοποίησαν καλέ ...βία οι σύμμαχοι !!! Οι Αμερικανοί και οι Γερμανοί, πάντα ήταν φίλοι. Μας αγαπάνε ΚΑΙ οι Αμερικανοί. Αλίμονο!!!! Δεν το ξέρουμε; :-)

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ BLACKQUEEN 16/01/2013 10:26:35

            Δεν αναφερεις ομως πότε χρησιμοποιησαν.
            Βασικα σε εξοπλιζουν και σου δινουν οικονομικη βοηθεια τις τελευταιες δεκαετιες.

  17. Κογξ Ομ Παξ avatar
    Κογξ Ομ Παξ 14/01/2013 20:18:34

    Καλά μερικοί, ευτυχώς όχι όλοι, είναι αλλού και βαθιά
    νυχτωμένοι.
    Κύριοι εάν αυτό δεν ήταν χτύπημα επαγγελματικό (μυστικών υπηρεσιών)
    τότε ποιό είναι.
    Προειδοποιητικές βολές για να προλάβουν - αλλάξουν
    αποφάσεις, που όπως φαίνεται με την δυσαρέσκεια που
    έδειξαν (βλέπε ΔΕΠΑ) δεν κατάφεραν τίποτα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κογξ Ομ Παξ 15/01/2013 13:20:47

      Δεν μοιάζει καθόλου με "επαγγελματική δουλειά".
      Το αντίθετο, "μυρίζει" απο μακριά έντονη αναρχο-φρικίλα σε ένοπλο παροξυσμό.
      Δεν χρειάζονται επαγγελματίες "εργολάβους" ή επαγγελματικά "υποβρύχια" οι πανέξυπνοι κουτοπόνηροι ημεδαποί (το τονίζω αυτό) που ράβουν επικοινωνιακές "προβιές" για να καλύψουν αυτά που ενοχλούν τους πολίτες: Όλος σχεδόν ο αναρχοαυτόνομος χώρος είναι δυνητικά χειραγωγήσιμος, πρώτης τάξεως ευκαιρία για να γίνει απλήρωτος και ακούσιος "εργολάβος" τέτοιων εργολαβιών.
      Εύκολο είναι να τους "αγγαρέψεις": "Τους πατάς το κατάλληλο κουμπί", π.χ. Βίλλα Αμαλία, και αντιδρούν σαν τα σκυλιά του Παυλώφ. Με εξαρτημένα αντανακλαστικά.

  18. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 14/01/2013 21:41:07

    Πριν από λίγο οι συνομιλητές του Φαήλου στο ΣΚΑΙ έπεσαν από τα σύννεφα και δεν ήθελαν να το πιστέψουν ότι η τρομοκρατία στην Ελλάδα έχει ακροαριστερό χαρακτήρα.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ MAYRO XABIARI 14/01/2013 22:24:15

      :-) Το βιολί, βιολάκι μας !!!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ MAYRO XABIARI 15/01/2013 10:24:28

      Ευτυχως που τουλαχιστον το πιστευει ο Φαηλος και δεν ψαχνει τιποτα Τουρκους.

      • Φανή 2 avatar
        Φανή 2 @ ψυχραιμια 15/01/2013 18:09:40

        Aγαπητέ Ψυχραιμία σήμερα κυριολεκτικά γαζώνεις...

  19. ΦΩΤΕΙΝΗ avatar
    ΦΩΤΕΙΝΗ 14/01/2013 22:06:50

    Ας σκεφτούμε λίγο τα γεγονότα. Το σαββατοκύριακο έγιναν συνολικά 19 επιθέσεις με γκαζάκια και άλλα σχετικά. Το ίδιο κτήριο το είχαν καταλάβει πριν δύο μήνες οι μικροομολογιοούχοι. Δεν αισθάνθηκε κανείς την ανάγκη να το ασφαλίσει κατάλληλα; Δεν είχε κάμερες τριγύρω να ελέγχουν τον περιβάλλοντα χώρο; Δεν είχε δυο τρεις αστυνομικούς να φρουρούν την είσοδο και να επέμβουν αυτόματα;
    Τι είναι τα γραφεία της ΝΔ αυτοφυλασόμενα; Έχουν έναν συνταξιούχο νυχτοφύλακα που κοιμάται σε κάποιο καμαράκι; Σε λίγο θα πείτε ότι αφήνουν και το κλειδί κάτω από το πατάκι της εξώπορτας. Ήμαρτον με τις βλακείες. Δεν μας φτάνουν όσα καθημερινά έχουμε να αντιμετωπίσουμε πρέπει να αντέχουμε και τις τρομοκρατικές κυβερνητικές κοτσάνες.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΦΩΤΕΙΝΗ 15/01/2013 13:03:53

      Εδώ δεν έχεις άδικο! Είναι πολύς καιρός που αναρωτιέμαι γιατί, ενώ στην Χαρ. Τρικούπη είναι μονίμως παρκαρισμένη κλούβα με άφθονο προσωπικό, νυχθημερόν, η Συγγρού είναι περήφανα αυτοφυλασσόμενη!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 15/01/2013 13:06:58

        άσε δε που είναι καιρός να παραλάβει ο Σαμαράς την τεθωρακισμένη παρακρατούμενη μερσεντές του Μπένυ...

  20. rally monkey avatar
    rally monkey 15/01/2013 01:01:17

    το σιγουρο ειναι οτι σ'αυτες τις 'ομαδες' καποιοι τους επιτρεπουν να δρουν (για οσο καιρο η δράση εξυπηρετει .. ακομα και δεκαετίες..)
    αυτο προφανως ειναι αδυνατον να το εξακριβωσουν οι μετεχοντες (και στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν τους περναει καν απο το μυαλό ..)
    η συγκεκριμενη ενεργεια φαινεται συμβολική προειδοποιηση ..εναρξης νέου κυκλου (θα χαρω να διαψευσθώ)
    αυτο το συστατικο ελειπε απο τη σουπα (.. τα υπολοιπα, μπαχαλακηδες, Καμμένοι, Χ.Α. εχουν τεσταριστει απο καιρο και ειναι έτοιμα)

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 15/01/2013 11:23:28

    Μετά την τρομοκρατική επίθεση, ο Γλέζος έσπευσε στα γραφεία της ΝΔ και κατέβασε αυτοπροσώπως την ελληνική σημαία (από κεκτημένη ταχύτητα)...

  22. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/01/2013 12:19:39

    Μήπως στοχος ήταν η αλλαγή ατζέντας στα ΜΜΕ;
    Ιδιαίτερα τώρα, που κατα τους Συνταγματολόγους, μάλλον οι "πολιτικές ευθυνες" για την υποθεση "λίστα Λαγκάρντ" έχουν παραγραφεί.
    Ο Παπάκ και οι ξαδέρφες του ανήκουν εκεί που τους αρμόζει: Εκεί όπου βρίσκονται ο Ντόναλντ Ντάκ και τα ανήψια του.
    Αρκετά με τις ιστορίες του Αλή Μπαμπά και με τα καρτούν. Έλεος.
    Δεν μασάμε πιά.
    Πάρτε το χαμπάρι και οι 2 πλευρές, αγαπητοί κομματο-κολλημένοι και "φίλτατοι" τρομοκράτες.

  23. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/01/2013 12:21:49

    Επιχείρηση "προβιά" μου φαίνεται.
    Ή επιχείρηση "σουπιά και η μελάνη της", άν θέλετε...

    • ΦΩΤΕΙΝΗ avatar
      ΦΩΤΕΙΝΗ @ Ο Θείος 15/01/2013 17:24:08

      Επιχείρηση αποπροσανατολίστε τον λαό είναι. Μόλις ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε κεφάλι, βγήκαν πάλι οι σκελετοί από την ντουλάπα, να έρθουν τα πράγματα στη θέση τους. Δεκαπέντε χρόνια το ΠΑΣΟΚ, πέντε η ΝΔ δεν ενοχλήθηκαν από τις καταλήψεις στις βίλες. Κανένας δεν εντόπισε την παρανομία. Ας θυμηθούμε λίγο το Δεκέμβρη του 08, τότε ο Σύριζα έφτασε το 18 0/0. Μόλις αρχίσανε να του ζητάνε ευθύνες για τον χαμό στην Αθήνα έπεσε πάλι στο 3,5. Αυτές οι μνήμες τους ήρθαν πάλι στο μυαλό, περνάνε και τον κόσμο για βόδια (όχι πως δεν το έχουμε αποδείξει τρία χρόνια τώρα) και έτσι ξεκίνησαν το έργο τους.

  24. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 15/01/2013 15:36:25

    ''..........να είναι μήνυμα από ξένες μυστικές υπηρεσίες και κράτη που δεν τους αρέσουν κάποιες ενέργειες της κυβέρνησης.........''

    Ειναι τόσο εξόφθαλμο που το βλέπει και τυφλός ακόμη.................

  25. νταβατζης avatar
    νταβατζης 15/01/2013 18:58:14

    ηρεμηστε παιδακια..ολα υπο τον ελεγχο μας..ακομα και η "αριστερη"..τρομοκρατια.
    θα χρησιμοποιησουμε ολα τα μεσα..για να υπερασπισουμε την κυριαρχια μας.
    η ιταλικη μαφια εχει τους εκτελεστες της, εμεις λογω των "αριστερων καταβολων" μας...εχουμε τους "αριστερους αγωνιστες" μας.

  26. νταβατζης avatar
    νταβατζης 15/01/2013 19:02:54

    η "τρομοκρατια" στο ελλαντα μας..εχει γερα θεμελια..ο εθνικος κατασκευαστης την κατασκευασε, και ο εθνικος προμηθευτης την ..προμηθευει...χαχαχα

  27. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 15/01/2013 23:08:59

    Πράγματι,περίσσεψαν τά ζόμπι τριγύρω!
    Ἄνθρωποι,πού μιά ζωή σχεδιάζουν,μιά ζωή σκοπεύουν,ἀλλά πού ποτέ δέ χτυποῦν..Ἴσως κι αὐτοί νά μήν εἶναι ἄξιοι γιά ἀσπίδες...

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Κυθήριος 16/01/2013 08:07:14

      Τα ζόμπι, δεν κάνουν ούτε για να τα χρησιμοποιήσεις ΣΑΝ ασπίδα. Είναι ...διαμπερή !!
      Όσο γι αυτούς που αναλώνονται στα λόγια, δίκιο έχετε, και οι μεγαλόστομοι μπουρδολόγοι μας περισσεύουν, χρόνια τώρα, αλλά όσο έχουνε κοινό που τους πετάει γαρδένιες, θα κυριαρχούν στις ...πίστες, κι ας λέμε !!! :-)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.