Ποιος φοβάται το λαό;
12/02/2014 11:03
του Φαήλου Κρανιδιώτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος φοβάται το λαό;

Γιατί άραγε ένα αριστερό κόμμα να έχει τόσα νεύρα για την εκλογή των Ευρωβουλευτών με σταυρό; Γιατί σε αυτό το ζήτημα έπαθαν ρήξη χιαστών οι κορώνες για την λαϊκή βούληση, την φαρδιά και πλατιά δημοκρατία;

Μα διότι ο Πρωθυπουργός χάλασε πολλές διευθετήσεις. Του πήρε το τυράκι του Αλέξη, που, φευ, ξεκίνησε για μπατίρης (λόγω κρατικών ταμείων) Ανδρέας και πριν καλά – καλά εμπεδώσει την τονικότητα και τις παύσεις του μακαρίτη και πάρει και το «λόουερ» στ’ αγγλικούλια, κατέληξε …Σημίτης σε αποδρομή. Καντρίλιες με την διαπλοκή, ακκίσματα με τους ξένους, ενδοτισμός του κερατά στα εθνικά θέματα και πάει λέγοντας.

Ήταν πολύ σύντομος, δυο τσιγάρα, ο δρόμος από την καταγγελία – σκίσμο στο περιστύλιο, στην επαναδιαπραγμάτευση και τώρα στην …αναθεώρηση. Στο τέλος, γράψτε το, βάζω στοίχημα το εκατομμυριάκι του Τσουκαλά, πως θα κάνουν απλώς μούτρα στην Τρόϊκα, η οποία ούτε καν θα τα δει, διότι απλούστατα θα έχει φύγει. Θα μου πείτε «κι άμα το χάσεις, ρε φίλε, το στοίχημα, που θα βρεις να τα δώσεις ένα εκατομμύριο ευρώπουλα»; Ε, θα πάω στη Βαλαβάνη, στη Μπόλαρη, στον Παπαδημούλη, και τ’ άλλα παιδιά, που έχουν τον τρόπο τους στα χαρτοφυλάκια και θα κάνουμε ρεφενέ.

Με τόση πράσινη μούργα σε στελεχιακό δυναμικό, νεοκομμουνιστές, επίδοξους γιαλαντζί «σοσιαλδημοκράτες», τόσες και τόσες φυλές, που αλληλοϋπονομεύονται, έτοιμες να σφαχτούν στον πρώτο λύκο, μια εκλόγιμη θέση στο Ευρωψηφοδέλτιο, με πέντε χρόνια σίγουρα λεφτά και εισόδημα μεγάλο, ήταν γερό όπλο. Ρουσφετάρα. Ο Αλέξης κι η στενή ομάδα του, η Τσίπρας και Κολλητοί Α.Ε., χαϊδεύουν και τους αντεξουσιαστές αλλά γνέφουν και στην κρατικοδίαιτη νομενκλατούρα της πασοκάρας, που σπεύδει προς τα κει, αναζητώντας πόρτα για το χειμώνα και την διαιώνιση της παρασιτικής διαχείρισης της εξουσίας και του μπερντέ, τουτέστιν: φράγκα, φράγκα κι άλλα φράγκα. Το δόγμα είναι «να ‘μαστε εμείς στα κόλπα κι ας πάει και το παλιάμπελο». Τα κάνουν όλα και δεν σιχαίνονται, κι όπως οι αληθινά επιτυχημένες επαγγελματίες της αρχαιοτέρας βιομηχανίας αδιαφορούν για το πανωσέντονο, έτσι κι οι ανακυκλωμένοι συνδικαλιστές και λοιποί συγγενείς, αδιαφορούν για το χρώμα της φανέλας. Τους πηγαίνανε τα πράσινα, κούκλα είναι και στα ροζ. Ζήτω του ΓΑΠ, ουρά – ουρά (ρωσιστί) και του Αλέξη, που νομίζουν πως πλησιάζει στα κλειδιά του ταμείου.

Η Τσίπρας και Κολλητοί Α.Ε. κλείνει το μάτι στους πάντες, «ερχόμαστε κι έχει κατιτίς, κανά ψιλικοκό και για σας». Πάνω στην φόρα, την πολυσυλλεκτικότητα και το ανοργανωτικό σύστημα Αλέφαντος «όλοι εμπρός κι όλοι πίσω», παραλίγο ν’ αποκτήσουν και αντισημιτική συνιστώσα! Από μνημονιακούς καλά πάνε, πήγε να γίνει κι ένα άνοιγμα πιο δεξιά αλλά έκανε η νύφη αυτό που έκανε και σχόλασε ο γάμος. Τάζουνε από δω, αφήνουνε υπονοούμενα από κει, μοιράζοντας μια πίτα με τρόπο λίαν παλαιοκομματικό, από την εποχή του Γκρούεζα, ο οποίος ως γνωστόν, στην ερώτηση «τι δουλειά κάνεις», απαντούσε «μα, είμαι του κόμματος». ΠΑΣΟΚ ήταν ο άνθρωπος αλλά δεν το ‘ξερε.

Άντε όμως τώρα να έχεις περιφέρεια όλη την επικράτεια, ένα κόμμα, που δεν είναι …κόμμα, οι γραμμές δεν περνάνε, διότι σκαλώνουν στην πολυσυλλεκτικότητα της πελατείας και όπου, εν γένει, γίνεται του Κουτρούλη ο γάμος κι ο Σαμαράς, ανερυθριάστως, να σου σκίζει την λίστα μπροστά στα μούτρα.

Αδέρφια, ο ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία/JPMorgan προσπαθεί να τετραγωνίσει τον κύκλο. Είναι και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ. Και κατά του Μνημονίου αλλά και με μνημονιακούς. Υπέρ του Ευρώ αλλά κι οι ψήφοι των υπέρμαχων της δραχμής δεν μυρίζουν. Και με τους αριστεριστές, τους άθεους κι αντικληρικαλιστές αλλά ρίχνουμε κι ένα φίλημα εις τα αγίας εικόνας και σε κανά χέρι Μητροπολίτη. Και τάχατες αντιιμπεριαλιστές αλλά στο Κυπριακό, κοκοκοκό, θα κάνουν πάλι ένα κλούβιο αριστερίστικο αυγό. Θυμίζω πως στο πρώτο Σχέδιο Ανάν, ο τότε Συνασπισμός κι η πλειοψηφία της σημερινής φαιδρής φραγκάτης πρωτοπορίας του, είχε ευθυγραμμιστεί με τις πρεσβείες και τους υβριστές του Τάσσου Παπαδόπουλου, με τους εκβιαστές του Κυπριακού Ελληνισμού. Στάση κατάπτυστη κι όνειδος για κάθε αληθινό προοδευτικό πατριώτη. Σε αντίθεση με τον Λαφαζάνη και το ΚΚΕ, στάση την οποία δεν ξεχνώ και τιμώ, με όποια ανάλυση κι αν κατέληξαν σε αυτή.

Λοιπόν, στις Ευρωεκλογές, μπορεί να τον στεναχωρεί τον Αλέξη και να του χάλασε μεγαλορουσφέτια και σχεδιασμούς προώθησης ημετέρων, διότι μεγαλύτερο ρουσφέτι από να σε διορίσουν ευρωβουλευτή με 25 χιλιαρικόπουλα μηνιαίως δεν υπάρχει, αλλά θα αποφασίσει ο λαός, ποιοι θα πάνε στο πιο κρίσιμο κι ανταγωνιστικό πεδίο αγώνα για την Πατρίδα. Εκεί όπου παίρνονται οι σημαντικότερες αποφάσεις για το παρόν και το μέλλον μας. Τέρμα τα σαλονάτα νταραβέρια. Εκεί, στα Μαρμαρένια Αλώνια πανελλήνιας κλίμακας, όποιος του βαστάει, θα βγει μπροστά, να δείξει τα ένσημα του στον αληθινό κόσμο της εργασίας, της επιστήμης, να πείσει πόσο αποφασισμένος είναι, να πάει να πολεμήσει με τα θεριά για την Ελλάδα και τους Έλληνες, αντιμέτωπος με κολοσσιαία συμφέροντα. Κι αυτό θέλει σχέδιο, σοβαρότητα αλλά κυρίως να είσαι τόσο πατριώτης που να πονάει. Κι εσένα και τους αντιπάλους της χώρας σου. Να «σφάζει»…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρηνα avatar
    Ρηνα 12/02/2014 12:34:39

    H εξωτερικη πολιτικη ειναι η υψιστη ατζεντα αυτα τα χρονια και θα χρειαστει υποστηριξη απο ολα τα μετεριζια. Θελει ανθρωπους που πρωτα θα αισθανονται Ελληνες και θα προασπιζονται τα συμφεροντα του Ελληνισμου. ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ και η Ελλαδα πρεπει να σκεφτει πολυ σοβαρα ποιος θα τις χειριστει. Οσο βλεπουμε μονο τα μικροσυμφεροντα μας αλειφουμε βουτυρο στο ψωμι των εχθρων μας. Τα μνημονια ερχονται και παρερχονται αλλα η διχοτομηση της Κυπρου παγιωθηκε και χειροτερευει ενω μπαινουν και Θρακη και Μακεδονια και Αιγαιο στο στοχαστρο... Αμα δεν εχεις χωμα να βαλεις το σπιτι σου και καμπο να θερισεις, δεν εχεις πατριδα, εισαι δουλος και ζησε μετα με τα περασμενα μεγαλεια.

  2. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 12/02/2014 13:17:17

    Δε διακρίνω ούτε νεύρα ούτε τίποτα. Η μόνη ένσταση που υπάρχει και μάλιστα από σύσσωμη την αντιπολίτευση , είναι για λόγους αρχής : «δεν αλλάζεις τους κανόνες του παιχνιδιού 100 μέρες πριν τις εκλογές» Τα λοιπά είναι υποθέσεις του αρθρογράφου ο οποίος αρέσκεται στο να σχολιάζει τα γεγονότα με ποδοσφερικούς όρους ή ακόμη χειρότερα με χαρτοπαικτικούς. Και όπως λένε στο χωριό μου : «στις 25 Μαΐου ξυρίζουν τον γαμπρό».

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Γιάννης Κιαπέκος 12/02/2014 20:58:40

      Νευράκια ίσως να μην εκδηλώνουν (αναλόγως και της θεραπείας ) αλλά την μπάλα την έχουν χάσει (στον πραγματικό κόσμο και όχι στο γυαλί... συμφωνώ με την εκτίμηση του Φαήλου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιάννης Κιαπέκος 13/02/2014 01:05:49

      Τί λες βρε παιδί μου; Αλλάζουν τους κανόνες του παιχνιδιού 100 μέρες πριν τις εκλογές; Τους άθλιους! Καμμιά πεντακοσαριά μέρες θα φτάνανε για να θυμηθεί τα περί κυρίαρχου λαού, λαϊκής βούλησης κλπ και να μαζέψει τις ευρωρουσφετάρες που υποσχόταν ο Αλέξης; Μπα, δεν νομίζω.

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/02/2014 08:16:39

        Αν και δικηγόρος διακρίνω μια "ευελιξία" εκ μέρους σας με έννοιες όπως κανόνες , νομιμότητα , συνταγματικότητα κ.λ.π. (ίσως αυτό συμβαίνει ακριβώς επειδή είστε δικηγόρος) κατά τα λοιπά ραντεβού στις 25 Μαΐου για να διαπιστώσουμε αν όλα αυτά τα "εκλογομαγειρέματα" (μετάθεση ημερομηνίας , σταυρός κ.λ.π.) ωφελήσουν τους εμπνευστές τους.

  3. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 12/02/2014 13:33:46

    «να ‘μαστε εμείς στα κόλπα κι ας πάει και το παλιάμπελο» Αυτό Φαήλο μου το εφάρμοζαν και το εφαρμόζουν με όποιο δυνατό τρόπο και οι νυν,δυστυχώς..... πχ βενιζέλος, Ντόρα κ.λ.π. Αυτά είναι που τσακίζουν την ΝΔ και τον Σαμαρά. Η ΝΔ αλλά πασοκ δεν καταπίνεται. Οσο για ένσημα και αληθινή εργασία........άστο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΕΛΙΑΣ 12/02/2014 14:05:46

      Αν δεν απατώμαι, σςτα ψηφοδέλτια δεν είναι ένας ή μία μόνο υποψήφιοι. Έχεις μυαλό, βούληση και σταυρό. Πάντα υπάρχουν κι αυτοί που έχουν ένσημα. Επέλεξε τους...

      • ΠΕΛΙΑΣ avatar
        ΠΕΛΙΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/02/2014 14:47:53

        Φυσικά και επιλέγω ΜΟΝΟ τέτοιους.Αλλά γράφω για το.... να΄μαστε.......

  4. Γιάννης Αυλακιώτης avatar
    Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 14:00:11

    "Θυμίζω πως στο πρώτο Σχέδιο Ανάν, ο τότε Συνασπισμός κι η πλειοψηφία της σημερινής φαιδρής φραγκάτης πρωτοπορίας του, είχε ευθυγραμμιστεί με τις πρεσβείες και τους υβριστές του Τάσσου Παπαδόπουλου, με τους εκβιαστές του Κυπριακού Ελληνισμού." κ. Κρανιδιώτη, απέναντι μου κάθεται ένας που 3 φορές τη βδομάδα περνάει τον κυκλικό κόμβο του κολοκασσίδη και αράζει το αυτοκίνητο για να δει το χωριό του, τον κατεχόμενο Γερόλακκο. Σας διαβάζω και μιλάτε με θέρμη για το δράμα που ζουν οι αδερφοί Κύπριοι. Με πιο δικαίωμα όμως αποκαλείτε προδότες όσους θέλουν την όποια λύση; έχετε ζήσει ως πρόσφυγας; έχετε αποστερηθεί το δικαίωμα στην περιουσία σας; Αν μου επιτρέπετε, είναι η ώρα της σύνεσης, όχι των κραυγών. Και επειδή θαυμάζετε το μακαρίτη Τάσσο, να σας πω ότι η πολιτική του έφερε τη δική μας πλευρά σε πολύ δυσκολότερη θέση από ότι ήταν πριν. Να σας θυμίσω ότι είχει δεχτεί τα Αννάν 4 και 5 και απλά την ώρα της μάχης ερέθισε τα φοβικά ένστικτα ενός λαού σε ευμάρεια. Τώρα τα πράγματα ΔΕΝ είναι πια ίδια.

    • Μαύρο κουτί avatar
      Μαύρο κουτί @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 15:33:22

      ''Με ποιο δικαίωμα όμως αποκαλείτε προδότες όσους θέλουν την όποια λύση;'' Όσοι θέλουν την ...όποια λύση προκειμένου να πάρουν πίσω την περιουσία τους και να χάσουν την πατρίδα τους, εσείς δηλαδή πως τους λέτε; Διαχρονικά φιλοτομαριστές, ιδιοτελείς, μικρόψυχοι, τιποτένιοι και προδότες λέγονται στα Ελληνικά.... Στα τούρκικα τώρα, θα σας γελάσω.

      • G?????? ???a???t?? avatar
        G?????? ???a???t?? @ Μαύρο κουτί 12/02/2014 20:37:54

        με πόση ευκολία "καθαρίζετε". με την ίδια ευκαιρία που με αποκαλείτε τούρκο. αντιπαρέρχομαι το παραλήρημα σας και με νηφαλιότητα σας ρωτάω, έχετε υπάρξει πρόσφυγας; αντιλαμβάνεστε ότι άναρθρες κραυγές μίσους σαν τη δική σας μας οδήγησαν εδώ;

        • Μαύρο κουτί avatar
          Μαύρο κουτί @ G?????? ???a???t?? 12/02/2014 21:14:14

          Δεν ''καθαρίζω'' με ευκολία κύριε.Δεν σας αποκαλώ Τούρκο, σας επισημαίνω οτι σκέφτεστε υστερόβουλα, με τρόπο κακόμοιρο, που συμφέρει μονάχα στους Τούρκους και στους συνεταίρους τους. Δεν έχω υπάρξει πρόσφυγας, αλλά μπορώ να καταλάβω τον μικροσυμφεροντολόγο και τον ...πιεζόμενο από προσωπικό συμφέρον, που η όποια λύση είναι η ''λύση του'', όσο και αν κοστίζει Εθνικά. Οι άναρθρες κραυγές είναι δικές σας. Κι εδώ μας όπως όλοι γνωρίζουμε, μας οδήγησε η προδοσία κάποιων αφελών ή εγκληματικά ηλιθίων, η απουσία Εθνικής συνείδησης, η έλλειψη αυταπάρνησης και η ελαφρότητα που χαρακτηρίζει τη χάραξη της Εθνικής μας στρατηγικής. Η μικρή και μίζερη ζωούλα μας-σας, το άθλιο έχειν μας-σας, είναι ελάχιστα μπροστά στο καθήκον να μην αφήσουμε στους ερχόμενους διαμελισμένη την πατρίδα μας. Αν δεν το εννοείτε αυτό που σας λέω, δεν φταίω εγώ...Σκεφτόσαστε σαν ...Τούρκος κύριε, όσο και αν αυτό σας ενοχλεί..... Λυπάμαι.

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ Μαύρο κουτί 12/02/2014 21:32:53

            το κάνατε, και με αποκαλέσατε τούρκο (τα κεφαλαία δικά σας) άρα τις υποκρισίες αφήστε τις. δεν είμαι καν πρόσφυγας - θα μπορούσατε να το έχετε συμπεράνει παραπάνω - υπερασπίζομαι το δικαίωμα όμως του καθενός στην ελεύθερη διακίνιση και το δικαίωμα στην ιδιοκτησία. τα Εθνικά να τα αφήσετε κατά μέρος, με όλο το σεβασμό αναλώνεστε σε μια ανάλυση επιπέδου παιδιού δημοτικού: "όλοι μας γνωρίζουμε", "εθνική στρατηγική" χωρίς να απαντάτε. τέλος, ως πλούσιος (κατ΄εσάς) σας λυπάμαι φτωχέ μου φίλε, κλέβετε γουαι φαι από το γείτονα, σε ένα παλιό λάπτοπ ενώ με το πόδι κάνετε ποδήλατο για να παράγετε ηλεκτρισμό. τίμιε λούμπεν νεοέλληνα.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 22:15:40

            Άν σε έλεγε Τούρκο θα έγραφε «ΩΣ Τούρκος». Αντιθέτως έγραψε «ΣΑΝ Τούρκος» - έχει διαφορά, άν ξέρεις πέντε γράμματα. Οπότε σταμάτα να ωρύεσαι. ΥΓ: Φυσικά, άν ήσουν Τούρκος, θα είχες και ένα ελαφρυντικό...

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ ΚΜ 12/02/2014 22:27:23

            ντεν ξέρει γράμματα, εγκώ διορίστικα αναπληρωτή καθηγκητή πανεπιστημίου με μέσον. εγέρθητου! ΔΙΕΔΌΣΤΑΙ.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 23:27:31

            Δεν έχω καμία αμφιβολία πως ότι «πέτυχες» στη ζωή σου, είναι με μέσον και με ανταλλάγματα. Και «σπρώξιμο» από λόμπυ και ΜΚΟ. Κυλήσου τώρα στη λάσπη σου!

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ ΚΜ 12/02/2014 23:31:54

            είσαι αλλού φιλαράκο.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 23:44:37

            Ποιός το λέει, εσύ; Ή το'γραψε κανας Πόππερ της «Ανοιχτής Κοινωνίας»; Ή κανας Γρηγόρης Βαλλιανάτος (σημαιοφόρος στην «παρέλαση»); Ή καμια Ντόρα που ήταν υπέρ του Σχεδίου Ανάν και άφησε τον Χριστοφοράκο να φύγει για Ουρουγουάη; Μήπως κανας Μπουτάρης ή κανας Καμίνης; Ή ο σεπτός Στέφανος Μάνος που οδήγησε τρεις επιχειρήσεις στο λουκέτο πριν το γυρίσει στην πολιτική; Μήπως το έγραψε η ΛΙΦΟ και η Άθενς Βόις; Ή κανας Πάσχων Μανδραβέλης; Μήπως η Γιαννάκου, που πλέον μόνο με λίστα δύναται να εκλεγεί; (Σταματάω εδώ γιατί βαρέθηκα να γράφω αλλά ο καθένας μπορεί να βρει τί κοινό έχουν όλοι αυτοί, μεταξύ τους και με σένα.)

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 22:59:21

            Μα σε όλα σας φτηνούλης, απλοϊκός, επιθετικός και Τουρκολάγνος; Γιατί θυμώνετε αλήθεια; Τα ίδια με σας υποστηρίζουν και οι Τούρκοι (τα κεφαλαία είναι για να υποδηλώσουν την εθνότητα. Όχι για να δείξουν ...σεβασμό! Μα τα αυτονόητα πια! Εσείς αλήθεια το δημοτικό το τελειώσατε χωρίς μέσον; Εκεί δεν γράφαμε Γάλλος, Άγγλος, Τούρκος; Με κεφαλαία έλεγε η δασκάλα!) Και σε τι να σας απαντήσει αλήθεια κανείς; Αν αξίζει να ζούμε ατιμασμένοι αλλά πλούσιοι; Μα εσείς δεν άγχεστε απ΄ αυτού του είδους τους ασήμαντους προβληματισμούς. Έχετε ήδη απαντήσει. Είναι σαφές! Επιμένω. Σκέφτεστε ΣΑΝ Τούρκος. ΌΧΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ. Αν αυτό σας ενοχλεί πραγματικά, τότε απλά, αλλάξτε το.....

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Μαύρο κουτί 12/02/2014 21:00:08

        Μαύρο κουτί, οι απόψεις του συγκεκριμένου για το Σχέδιο Ανάν πάνε πακέτο με τις απόψεις του για άλλα ζητήματα, πολιτικά και κοινωνικά.

        • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
          Γιάννης Αυλακιώτης @ ΚΜ 12/02/2014 21:08:50

          έλα ρε μεγάλε... σοβαρά; με έψαξες; έτσι σας είπε να κάνετε ο Ηλίας; προφανώς σε κάθε νορμάλ άνθρωπο οι απόψεις για διάφορα θέματα έχουν μια λογική αλληλουχία. αλλά τι λέω... σε ποιόν το λέω... άκου φασιστάκο, το δικαίωμα στην ιδιοκτησία και την ελευθερία κίνησης όπου θέλω δεν τη διαπραγματεύομαι. αν αυτό σου ακούγεται άσχημο ή τούρκικο ή ότι άλλο θέλεις, ούτε που με νοιάζει.

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 21:23:35

            ''το δικαίωμα στην ιδιοκτησία και την ελευθερία κίνησης όπου θέλω δεν τη διαπραγματεύομαι.'' Κοροϊδέψτε όσο θέλετε τον εαυτό σας. Εφόσον ''διαπραγματεύεστε'' την πατρίδα σας και στην απέναντι πλευρά της ζυγαριάς βάζετε κάποια Ευρώ, δεν σας αναγνωρίζεται κανένα άλλο δικαίωμα, παρά μόνον το αναφαίρετο δικαίωμα στο χαρακίρι....

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ Μαύρο κουτί 12/02/2014 22:01:58

            ακριβώς... την πατρίδα μου. εθνικόφρων κατ΄ επίφαση. όπως σας τα είπα, οι ψευτοπαλλικαρισμοί εσωτερικής κατανάλωσης - εν πολλοίς - μας οδήγησαν εδώ. αν θέλετε να κάνετε κάτι καλό, διαβάστε, αναρωτηθείτε, τι είναι αυτή η ρημάδα η πατρίδα ΜΑΣ.

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 22:43:25

            Αφήστε κύριε...... Πατρίδα μας δεν είναι το μικροσυμφεροντάκι μας. Διαβάστε εσείς και ξυπνήστε : Γιάννης Ρίτσος - η Πατρίδα Να φύγουμε-είπανε-δε νταγιαντιέται πια τούτη η μιζέρια
            ο κακός θάνατος δε νταγιαντιέται. Και που θ΄αφήσουμε τους πεθαμένους,
            τα κόκκαλα, τα σταμνιά, την καμπάνα; Αϊ, ο ίσκιος της ελιάς το μεσημέρι
            τ΄ αμπελάκι κατάγναντα στο πέλαγο, τα βατράχια τη νύχτα.
            Πονιέται αυτό το χώμα. Και ποιος θα διαφεντέψει
            το σκυλί, το σπουργίτι, τ΄ αλώνι; Κείνο το πέτρινο χέρι
            κομμένο από τον αγκώνα - τι να σου κάνει; Το καπίστρι
            γερά το κρατάει, - μα την αξίνα, το κλαδευτήρι, το φτυάρι;
            Κι αν πάρει ο αγέρας τ΄ άχυρο; Κι αν οι αντίχριστοι ξεθάψουν
            την καραμπίνα απ΄ τ΄ αχούρι;- πού να πεις πια πατρίδα;
            Κάτσαν στο χώμα βγάλαν τα παπούτσια τους λύσαν
            τους κόμπους της πετσέτας φάγαν το ψωμί τους. Και τα ψίχουλα
            τα μάζεψαν ένα ένα, τα ΄βαλαν στην άσπρη πέτρα
            να βρει το μωρουδέλι χελιδόνι, μην ψοφήσει. Κάναν το σταυρό τους. Δε φύγαν.

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ Μαύρο κουτί 12/02/2014 23:23:29

            σκέψου ό,τι ως εθνικιστής, παραθέτεις στίχους του τιμημένου με βραβείο Λένιν, κατ' εξοχήν ποιητή του διεθνισμού. θες δουλειά ακόμη. θα στο πει και ο Ηλίας.

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ Γιάννης Αυλακιώτης 13/02/2014 06:12:16

            Αυτά τα κλισεδάκια ''εθνικιστής''-''διεθνιστής'', είναι για τους οπαδούς Mr. Avlakiotis. Φροντίστε να ξεχωρίζετε κάποτε τον πατριωτισμό από την τυφλότητα. Ελευθερία σκέψης, ελευθερία έκφρασης, ελευθερία επιλογής, σεβασμός στην πατρίδα. Και Ρίτσος και Ελύτης και Σεφέρης και Καβάφης και Βάρναλης και Αναγνωστάκης και Νίτσε και Μαγιακόφσκι....Μέχρι και στην ποίηση πασχίζετε να βάλετε ετικέτες. Τόσο πολύ πια σας τρομάζει το .....απροσδιόριστο; Υποτακτικοί κύριε σε κάθε είδους -ισμούς, είναι οι φανατικοί κι οι ''ανήμποροι'', οι σαν εσάς.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιάννης Αυλακιώτης 13/02/2014 01:14:26

            Ρε κουμπάρε, μήπως είσαι ο ...Μακάριος Δρουσιώτης;

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/02/2014 08:20:59

            κ. Κρανιδιώτη, δεν είμαι ο Μακάριος Δρουσιώτης. Προς ενημέρωσή σας, έχετε μείνει πίσω 10 χρόνια. Δε ζούμε εποχές σχεδίου Α(υ)ναν στο νησί. Αυτά μόνο ο Νικολάκης και ο ψηλός τα λένε μήπως και βγάλουν ευρωβουλευτή. Η κοινωνία έχει ωριμάσει. Το κοινό ανακοινωθέν είναι μια βάση διαπραγμάτευσης η οποία εξασφαλίζει σε εμάς τους Έλληνες την ανεξαρτησία μας αλλά και τη συνέχεια του υπάρχοντος κράτους. Σίγουρα κάνει ένα βήμα παραπάνω και δίνει δικαιώματα στους Τ/Κ, αλλά στο τέλος της ημέρας, εδώ και 40 χρόνια με το υφιστάμενο στάτους κβο, τα είχαν, δεν τα είχαν;

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 22:10:52

            Δεν χρειάζεται να «σε ψάξω», αφού ποστάρεις συχνά εδώ μέσα και σε έχουμε εμπεδώσει. Ξέρεις, δεν έχουμε όλοι μνήμη χρυσόψαρου. Και τη στάση που τήρησε ο χώρος σου, σε όλα αυτά τα ζητήματα, θα την βρίσκετε μπροστά σας και για τους πολίτες θα είστε πάντα λεπροί! Όσο για τα περί «Ηλία», η γραμμή του «πας μη φιλελές, ακροδεξιός» μόνο εσένα εκθέτει.

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ ΚΜ 12/02/2014 22:24:47

            φασιστάκο, να το ψάξεις. και να κόψεις τη βραδυνή. μελέτη εννοώ.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 22:46:53

            Καί ἐσεῖς νά ἐξακολουθήσετε νά βλέπετε τουρκικά δακρύβρεκτα σήριαλ!!!

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ Φωτεινή 12/02/2014 22:52:50

            φιλαράκο, δε δείχνει στην κύπρο τούρκικα. είναι ημικατεχόμενη από τούρκικα στρατεύματα. αλλά τι σε νοιάζει εσένα τώρα...

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Γιάννης Αυλακιώτης 13/02/2014 00:36:48

            Φιλαράκο, μήν ὑποτιμᾶς τήν τεχνολογία. Νοιάζομαι πάντως περισσότερο ἀπό σένα, κι ἄν μπορεῖς νά τό ἀντέξης, θέλω ΕΝΩΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 23:23:00

            Υβριστάκο, δεν μασάω από λάσπη. Θα τα βρίσκετε συνέχεια μπροστά σας!

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ ΚΜ 12/02/2014 23:25:43

            τι θα βρίσκουμε ρε κακομοίρη; ξεφύγαμε εντελώς

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιάννης Αυλακιώτης 13/02/2014 01:12:45

      Από που κι ως που ο απλός πρόσφυγας που ονειρεύεταιθ λύση κι επιστροφή ταυτίζεται με την δράκα της πολιτικής και δημοσιογραφικής αλητείας που εκβίαζε τους Κυπρίους και καθύβριζε τον Τάσσο Παπαδόπουλο; Μην κάνετε τέτοιες "πονηριές". Καταλαβαίνετε πολύ καλά ποιους και τι εννοώ στο κείμενο μου. Όποιος σπρώχνει στην τουρκοποίηση όλης της Κύπρου είναι ή πεζεβέγκης ή προδότης. Στον Τάσσο χρωστάτε που δεν έχετε ήδη γίνει όλοι γιουσουφάκια. Άλλο λύση, αγαπητέ, κι άλλο αυτοχειριασμός. Άλλο να γυρίσει ο φίλος σου ελεύθερος στο Γερόλακκο κι άλλο να γίνει "μαύρος" σ' ένα νέο Απαρτχάϊντ, και να ΄χει τον Τούρκο επικυρίαρχο και στο άλλο σπίτι του στην προσφυγιά....

  5. pasokos avatar
    pasokos 12/02/2014 15:50:26

    Έχει δίκιο α Κιαπέκος πιο πάνω. Δεν αλλάζεις τους κανόνες του παιχνιδιού 100 ημέρες πριν από τις εκλογές. Ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να μην ακολουθεί το fair play σε πάρα πολλά θέματα (αν όχι σε όλα), ωστόσο έπρεπε να τηρηθεί.

    • ΑΙΣΘΗΡ avatar
      ΑΙΣΘΗΡ @ pasokos 12/02/2014 18:26:02

      Μια χαρά είναι οι κανόνες. Προς το δημοκρατικότερο σαφώς. Άσχετα από τις όποιες σκέψεις οδήγησαν στην απόφαση, η απόφαση δεν παύει να είναι η σωστή.

  6. tassos_k avatar
    tassos_k 12/02/2014 17:27:25

    Έχω πολλές ενστάσεις , αγαπητέ Φαήλο, αλλά θα σταθώ και θα επισημάνω μόνο τρείς: 1. Όπως έχει ήδη αναφέρει και κάποιος άλλος, δεν με πείθουν οι προθέσεις της αλλαγής του τρόπου εκλογής, όταν γίνεται στο "παρά πέντε" 2. Συνοπτικά και ελπίζω να γίνω κατανοητός θα αναφέρω ότι με τη σταυροδοσία , με μαθηματική ακρίβεια, αποκλείεται, η περιφέρεια και ενδεχομένως ικανότατα άτομα σε σχέση με απλώς πανελληνίως γνωστά και αναγνωρισμένα (όχι απαραίτητα για τις κιανότητες και γνώσεις). 3. Εμμέσως δηλώνετε ότι ΟΛΑ τα κόμματα είναι ανίκανα να επιλέξουν άτομα ιακανά να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο Ευρωκοινοβούλιο. Να σημειώσω επίσης ότι μου κάνει αλγεινή εντύπωση, πώς υπέρμαχοι της λίστας μέχρι πρότινος,, ξαφνικά μετατράπηκαν σε δεινούς υποστηρικτές της σταυροδοσίας. Δείχνει τη σταθερότητα στις πολιτικές θέσεις των πολιτικών που μας εκπροσωπούν. Και τα λέω χωρίς να είμαι "ταγμένος" και ενταγμένος σε κάποιο κόμμα, όποιο κι αν είναι αυτό.....

  7. ΠΑΝΟΣ avatar
    ΠΑΝΟΣ 12/02/2014 19:59:12

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ, ΟΛΟΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ. ΕΧΕΙ, ΟΜΩΣ, ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ: Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ. ΕΠΙΛΕΓΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟΝ/ΗΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ/Η. ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ. ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΘΥΝΗ. ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ. ΟΛΑ Τ΄ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ... ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ ΦΑΗΛΟ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ. ΔΥΝΑΤΑ. ΥΠΕΥΘΥΝΑ. Η ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.

  8. δημης avatar
    δημης 12/02/2014 21:09:06

    +++++++++++++++++++++ Τί να πεί το "παιδί " της ΚΝΕ.... Τα υπόλοιπα του ΠΑΣΟΚ.καθαγιασμένα τώρα (μετά τη μεταφύτευσήτους) που ..για τον φόνο δεν έχουν ιδέα;;; Οι τροβαδούροι του Δρακουλέσκου που ..ορκίζονται ,τώρα ,πως δέν τον ξέρουν;;;; Οι προσκυνητές ..της σορού του Συντρόφου Αλία της Λαϊκής Δημοκρατίας τς Αλβανίας; ΝΑΙ !!!ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ που ΚΑΝΟΝΑΡΧΟΥΝ ,ΔΙΝΟΥΝ πιστοποιητικά δημοκρατικότητας στις διάφορες Ιντελιγκέντσιες (όχι μόνο πολιτικές)... Που "δημοκρατικά " (της δημοκρατίας του πεζοδρομίου ) καταργούν τους ΝΟΜΟΥΣ ...Υπερασπίζονται τρομοκράτες ... ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ή ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣΚΟΥΝΑΝΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ;;;;;

  9. frixos avatar
    frixos 12/02/2014 21:18:36

    Πιθανή συμμετοχή σου στο ευρωψηφοδέλτιο θα απελευθερώσει δυνάμεις και από άλλους πολιτικούς χώρους. Μείνε σε καίρια και Εθνικά θέματα που γνωρίζεις και μην αναλωθείς σε κοκκορομαχίες από αυτές που δίνουν λόγο ύπαρξης σε "φωτεινούς παντογνώστες" του πληκτρολογίου από αυτούς που στοιβάζονται στη γραμμή εκκίνησης για πιθανή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

  10. Μαύρο κουτί avatar
    Μαύρο κουτί 12/02/2014 21:36:50

    Η Ρωσία είναι αντίθετη σε χρονοδιαγράμματα και «συνταγές διευθέτησης» στις διακοινοτικές συνομιλίες στην Κύπρο υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, σύμφωνα με ειδική ανακοίνωση του επίσημου εκπροσώπου του ρωσικού υπουργού Εξωτερικών Αλεξάντρ Λουκασέβιτς, με την οποία χαιρετίζεται η «σημαντική απόφαση» των ηγετών της ελληνοκυπριακής και τουρκοκυπριακής κοινότητας, του Προέδρου της Kυπριακής Δημοκρατίας Νίκου Αναστασιάδη και του Τουρκοκύπριου ηγέτη Ντερβίς Έρογλου. «Είναι απαραίτητο να διασφαλιστούν ευνοϊκές εξωτερικές συνθήκες για τις συνομιλίες, οι οποίες, κατά την πεποίθησή μας, πρέπει να είναι ελεύθερες από οποιαδήποτε έξωθεν πίεση και απόπειρες επιβολής χρονοδιαγραμμάτων ή συνταγών διευθέτησης», αναφέρεται στην ανακοίνωση της υπηρεσίας Τύπου του ρωσικού Υπουργείου Εξωτερικών, το οποίο δηλώνει έτοιμο να συνεργαστεί προς αυτό το σκοπό «με τους εταίρους στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ και άλλες ενδιαφερόμενες πλευρές».
    Για να δούμε.... μέχρι σήμερα μονάχα κούφια λόγια και υποσχέσεις.

    • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
      Γιάννης Αυλακιώτης @ Μαύρο κουτί 12/02/2014 22:56:32

      στάνταρ. ετοιμάζει και τα 17 δις για να βγει η κύπρος από το μνημόνιο...

      • Μαύρο κουτί avatar
        Μαύρο κουτί @ Γιάννης Αυλακιώτης 12/02/2014 23:04:26

        Δεν εκτιμώνται όλα σε δις..... Υπάρχει κι η πολιτική επιρροή. Ξέρετε, αυτή που εμπόδισε πρόσφατα τον παρανοϊκό Σερίφη, να αιματοκυλίσει τον κόσμο.

  11. Ελλην Πολίτης avatar
    Ελλην Πολίτης 13/02/2014 09:17:05

    Ας μας πεί ο Αυλακιώτης αν πρέπει να εφαρμοστεί η απόφαση του ΟΗΕ περί Τουρκικής κατοχής και αποχώρησης των στρατευμάτων. Δεν καταλαβαίνει ότι ακόμη και ο διάλογος του Αναστασιάδη με τον Τουρκοκύπριο του ψευδοκράτους, το αναγνωρίζει σαν οντότητα. ΔΕΝ καταλαβαίνει ότι τα χωριστά δημοψηφίσματα υποβιβάζουν την κυριαρχία του Κυπριακού κράτους. Που είναι η υποστήριξη περί Ευρωπαϊκού κεκτημένου σε μιά χώρα της ΕΕ όπου γίνονται σεβαστά τα δικαιώματα όλων των πολιτών Όσον αφορά τα δικαιώματα ιδιοκτησίας, μετακίνησης κλπ ας μας πεί τι γίνεται στην Κωνσταντινούπολη, την Ίμβρο και την Τένεδο.
    ΔΕΝ είναι ανάγκη τώρα να υποκύψουμε στους εκβιασμούς και να παραδώσουμε την Κύπρο στους Τουρκοκύπριους και Τούρκους εποίκους

    • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
      Γιάννης Αυλακιώτης @ Ελλην Πολίτης 13/02/2014 09:52:14

      κύριε, ξεχωριστά δημοψηφίσματα έγιναν και το 2004, και αποτελούν την ασφαλιστική δικλείδα για το λαό. συνομιλίες με τον Τ/Κ ηγέτη γίνονται από το 1963 άρα αυτό που λέτε περί αναγνώρισης κλπ είναι στη σφαίρα του παραλόγου. το ευρωπαϊκό κεκτημένο αναφέρεται στο κοινό ανακοινωθέν και διασφαλίζεται. να μάθετε να διαβάζετε, να πάτε σχολείο να μάθετε ιστορία, τα σεμινάρια του λαγού και του ηλία δεν είναι εκπαίδευση, το βλέπετε και μόνος σας, αφήνουν κενά. καλημέρα.

      • agrammatos-amorfwtos avatar
        agrammatos-amorfwtos @ Γιάννης Αυλακιώτης 13/02/2014 15:44:09

        Δηλαδή κύριε Αυλακιώτη αν καταλαβαίνω καλά γιατί το δημοτικό μετά βίας κόπων & βασάνων το κουτσοτελείωσα, εσείς ψηφίσατε υπέρ του σχεδίου Ανάν το 2004?

        • Volveré y seré miles avatar
          Volveré y seré miles @ agrammatos-amorfwtos 13/02/2014 17:08:07

          Φως φανάρι!! Θέλει και ρώτημα; Με αγωνία περιμένει ο άνθρωπος να ξαναψηφίσει τον....κλώνο του πρώτου Αυνάν. Τα έχει βάλει όλα σε τάξη μέσα στο ....μυαλό (;) του. Δεν βασανίζεται από.....ανόητους συναισθηματισμούς και ξεπερασμένα διλήμματα. 1 + 1 = 2 Στα κλούβια κρανία των Τζώνηδων των Αυλακιωτών... Ευτυχώς όμως, αποτελούν μειοψηφία.

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ Volveré y seré miles 13/02/2014 17:32:08

            για την ιστορία (δεν τα λέει στην κατήχηση ο ηλίας και ο κουκούτσης) ήταν το ανάν 6. εσείς βλέπω το βιώσατε ως Αυνάν. έξις, δευτέρα φύσις. το άθροισμα πετυχημένο πάντως. και εις ανώτερα.

          • Volveré y seré miles avatar
            Volveré y seré miles @ Γιάννης Αυλακιώτης 13/02/2014 19:33:43

            Αυτός ο άτιμος ο...Ηλίας πάντως, στοιχειώνει επικίνδυνα τα εσώψυχά σου παρατηρώ...Μήπως το σύμπτωμα χρήζει μιάς περαιτέρω ενδελεχούς διερεύνησης, με ενδιάμεσο έναν ''ειδικό'' επιστήμονα; Εγώ για το δικό σου το καλό το λέω, γιατί σε κάθε σχόλιό σου, κυριαρχεί ο κοντοκουρεμένος και μυώδης αυτός δαίμων! Σ' έχει διαπεράσει επικίνδυνα ο ήσκιος του! Ξέρεις, πολλές φορές εκείνο που φανατικά πολεμάμε, είναι αυτό που ανομολόγητα ποθούμε. Όσο για το Αυνάν 1 και τον κλώνο του που προσκυνάς ως γνήσιος γραικύλος, απευθύνεται αποκλειστικά σε τυχοδιώκτες αυνανιστές. Ξέρεις εσύ .....

        • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
          Γιάννης Αυλακιώτης @ agrammatos-amorfwtos 13/02/2014 17:29:22

          όχι. εσείς χαρήκατε με το αποτέλεσμα; πόσα ψευδώνυμα έχετε;

  12. FRESH (again) avatar
    FRESH (again) 13/02/2014 21:09:45

    Φαήλο θα είσαι υποψήφιος? εάν ναι, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.