09/09/2009 14:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος «σκοτώνει» τους εκδότες της δεξιάς;



Ο θάνατος του ιδρυτή του Ελεύθερου Τύπου, Άρη Βουδούρη, το 1990, σε ένα περίεργο αυτοκινητιστικό δυστύχημα σήμανε την αρχή του τέλους της εφημερίδας, η οποία ήταν, σχεδόν από την ίδρυσή της, το 1983, η ναυαρχίδα της παράταξης της Νέας Δημοκρατίας και ανά περιόδους η μεγαλύτερη εφημερίδα της χώρας – είχε μάλιστα είχε ξεπεράσει σε κυκλοφορία τα «Νέα», φτάνοντας τα 250.000 φύλλα. Στη συνέχεια, στην εφημερίδα στρογγυλοκάθισαν «βαρόνοι» και άλλοι πολιτικοί της ΝΔ, όπως οι Βαρβιτσιώτης, ο Έβερτ και ο Παλαιοκρασσάς και ακολούθησαν οι κόντρες ανάμεσα σε Κύρτσο-Άρη Σπηλιωτόπουλο και Θόδωρο Ρουσόπουλο, η πώλησή της στην Γιάννα Αγγελοπούλου και τέλος το λουκέτο.

 

Σε όλη αυτή την περίοδο των έντονων κραδασμών που υπέστη η εφημερίδα, μέχρι το ξεπούλημά της στην φιλόδοξη Γιάννα, άφησε το αρνητικό στίγμα της η Νέα Δημοκρατία με αποκορύφωση την περίοδο Ρουσόπουλου κατά την οποία και χάθηκε η εφημερίδα για τη ΝΔ.

 

Σήμερα, με το πέρασμα της εφημερίδας σε κύκλους που μόνον κοντά στη ΝΔ δεν φαίνονται να είναι, δεν υπογράφεται απλά η ληξιαρχική πράξη θανάτου του «δεξιού» Ελεύθερου Τύπου, αλλά συνολικά του θεωρούμενου ως παραδοσιακού Δεξιού Τύπου. Οι κλασσικές εφημερίδες της ελληνικής Δεξιάς, «Απογευματινή» και «Βραδυνή» πέθαναν στη δεκαετία του 1980, όταν οι ιδιοκτήτες και εκδότες τους, Νίκος Μομφεράτος και Τζώρτζης Αθανασιάδης δολοφονήθηκαν από τρομοκρατικές οργανώσεις, ο πρώτος στις  21 Φεβρουαρίου 1985, και ο δεύτερος στις 19 Μαρτίου 1983. Η μόνη που απέμενε ως ναυαρχίδα, ήταν ο ΕΤ, μέχρι τον θάνατο του Α. Βουδούρη. Η ΝΔ, μετά το 2004, είτε επειδή πρωτοκλασάτα στελέχη της είχαν προσωπικές φιλοδοξίες και ήθελαν να εξυπηρετήσουν τους στόχους τους, είτε επειδή εκινείτο στο πνεύμα του «ωχαδελφισμού» που συνολικά χαρακτηρίζει την κυβέρνηση, άνοιξαν το δρόμο για να δοθεί η μοναδική εφημερίδα της χώρας που δεν ελέγχετο από μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, στη μεγαλοεπιχειρηματική οικογένεια Αγγελόπουλου.

 

Ουσιαστικά λοιπόν, η ΝΔ με τον τρόπο της έδωσε την χαριστική βολή στον Δεξιό Τύπο. Και, πράγματι, χρειάστηκε να καταβάλουν πολλές και φιλότιμες προσπάθειες οι κάθε λογής «βαρόνοι», ομαδούλες της Ρηγίλλης και του Μεγάρου Μαξίμου, καθώς και ορισμένοι διευθυντές του ΕΤ για να διαλύσουν αυτή την εφημερίδα. Από την πλευρά της, η κυβέρνηση, όπως άτονα, ασυντόνιστα και «ωχαδελφικά» λειτούργησε στους περισσότερους τομείς της πολιτικής, έτσι έπραξε και με τον Ελ. Τύπο. Έσπρωξε ουσιαστικά την εφημερίδα (με ευθύνη του Ρουσόπουλου) στην «απολιτίκ» Γιάννα, αδιαφόρησε εξόφθαλμα όταν έκλεισε και το ίδιο κάνει και τώρα. Σήμερα πλέον, η Κεντροδεξιά είναι ο μόνος χώρος που δεν διαθέτει ένα μεγάλο Μέσον που, όχι μόνον δεν ελέγχεται από αυτήν, αλλά ούτε καν την στηρίζει. Κι αυτό, σε αντίθεση με την Κεντροαριστερά που διαθέτει ουκ ολίγα.

 

Μπορεί να πει κανείς βέβαια, ότι από τη στιγμή που τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα ελέγχουν όλα τα ΜΜΕ, ήταν φυσικό ότι και ο ΕΤ, αργά ή γρήγορα, θα είχε αυτή την τύχη. Ο κύκλος της Μεταπολίτευσης, δεν κλείνει μόνον πολιτικά, αλλά και σε επίπεδο κυριαρχίας στο σύστημα της διαπλεκόμενης «μιντιακής» εξουσίας. Είναι πασιφανές ότι τα στρατόπεδα του κατεστημένου αναδιατάσσονται, κλείνουν νέες συμμαχίες και με νεοεισερχόμενες δυνάμεις, και παίρνουν θέσεις μάχης ενόψει της επόμενης μέρας αυτών των σημαδιακών εκλογών για το πολιτικό σύστημα της χώρας μας. Με τη διαφορά ότι η ΝΔ σε αντίθεση με το ΠΑΣΟΚ δεν διαθέτει τον παραμικρό πυλώνα στήριξης.

 

Ανεξαρτήτως αυτού όμως, το σχήμα-βιτρίνα των πρώην στελεχών του Συγκροτήματος Μπόμπολα, Σκαναβή - Μπενέκου, ούτε στο παραμικρό μπορεί να πείσει ότι θα «αναγεννήσει» τον Δεξιό-Κεντροδεξιό Ελεύθερο Τύπο. Άλλωστε, και οι δύο ουδεμία σχέση με Δεξιό Τύπο και πολιτική είχαν ποτέ. Όπως στα δυόμισι χρόνια της Γιάννας, οι δεξιοί αναγνώστες γύρισαν την πλάτη στον ΕΤ, εξαιτίας των παλινωδιών του στις πολιτικές του τοποθετήσεις, το ίδιο και χειρότερο θα συμβεί τώρα. Προκαλεί θυμηδία από μόνη της η σκέψη ότι οι Νεοδημοκράτες, στην υποψία και μόνον ότι πίσω από τη «βιτρίνα» των δύο αγοραστών μπορεί να βρίσκονται μεγάλα συμφέροντα (πχ. Μπόμπολα-Ψυχάρη και Ρέστη, ή άλλο επιχειρηματικό σχήμα που σκοπεύει να μείνει στη σκιά) που δεν είναι υπερ της ΝΔ, θα αγοράσουν την εφημερίδα.

 

Οι δύο αγοραστές πάντως, δεν φημίζονται για την οικονομική επιφάνεια που θα τους επέτρεπε να κάνουν ένα τέτοιο μεγάλο εκδοτικό εγχείρημα. Το πολύ μικρό ποσόν του 1,2 εκ. ευρώ που λέγεται ότι έδωσαν για να πάρουν τον ΕΤ, ως έναν βαθμό, δικαιολογείται. Πληροφορίες πάντως φέρουν το τίμημα σε πάνω από 2 εκατομμύρια. Κάποιες κακές γλώσσες λέγουν ότι εμφανίζεται μικρότερο για να δοθούν και λιγότερα χρήματα στους εργαζόμενους-απολυμένους του ΕΤ (η οικογένεια Αγγελόπουλου έχει δεσμευθεί δημόσια ότι θα τους δώσει τα έσοδα από την πώληση του τίτλου).

 

Στη συνέχεια όμως, υπάρχουν τα έξοδα έκδοσης και προσωπικού, τα οποία είναι πολύ μεγάλα. Πως θα αντεπεξέλθουν σε αυτά άραγε; Ως γνωστόν, ουδεμία εκδοτική εταιρεία δεν είναι κερδοφόρος. Όλες αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα, με εξαίρεση το Συγκρότημα Μπόμπολα, το οποίο όμως, καλύπτεται από τα τεράστια έσοδα του «εθνικού εργολάβου». Άρα, οι αγοραστές-βιτρίνα έχουν πίσω τους κάποιο σχήμα ισχυρών που διαθέτουν αρκετό ρευστό για ένα τέτοιο εγχείρημα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anagnostis avatar
    anagnostis 09/09/2009 14:39:20

    Οι δύο αγοραστές πάντως, δεν φημίζονται για την οικονομική επιφάνεια που θα τους επέτρεπε να κάνουν ένα τέτοιο μεγάλο εκδοτικό εγχείρημα. Το πολύ μικρό ποσόν του 1,2 εκ. ευρώ που λέγεται ότι έδωσαν για να πάρουν τον ΕΤ, ως έναν βαθμό, δικαιολογείται. Πληροφορίες πάντως φέρουν το τίμημα σε πάνω από 2 εκατομμύρια. Κάποιες κακές γλώσσες λέγουν ότι εμφανίζεται μικρότερο για να δοθούν και λιγότερα χρήματα στους εργαζόμενους-απολυμένους του ΕΤ (η οικογένεια Αγγελόπουλου έχει δεσμευθεί δημόσια ότι θα τους δώσει τα έσοδα από την πώληση του τίτλου). Στη συνέχεια όμως, υπάρχουν τα έξοδα έκδοσης και προσωπικού, τα οποία είναι πολύ μεγάλα. Πως θα ανταπεξέλθουν σε αυτά άραγε; Ως γνωστόν, ουδεμία εκδοτική εταιρεία δεν είναι κερδοφόρος. Ολες αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα, με εξαίρεση το Συγκρότημα Μπόμπολα, το οποίο όμως, καλύπτεται από τα τεράστια έσοδα του «εθνικού εργολάβου». Αρα, οι αγοραστές-βιτρίνα έχουν κάποιο σχήμα ισχυρών που διαθέτουν αρκετό ρευστό για ένα τέτοιο εγχείρημα. Φήμες φέρουν τον γιό του κ.Γ.Μπόμπολα, Φώτη, να στηρίζει το δίδυμο, όπως και ομάδα άλλων επιχειρηματιών. Όμως, ο πατέρας του φέρεται να έχει διώξει κακήν κακώς τον κ.Α.Σκαναβή από το Συγκρότημα «Πήγασος» το 2007. Εάν ισχύει όμως, η εμπλοκή Φώτη Μπόμπολα, θα έκανε μια τόσο μεγάλη κίνηση ο γιός δίχως να έχει την έγκριση του πατρός του; Προφανώς, όχι. Ο τελευταίος, λίγο αργότερα φέρεται να βρέθηκε στην εταιρεία του μεσάζοντα γαλλικών οπλικών συστημάτων, κ.Χούμπαυλη. Οσον αφορά τον κ.Δ.Μπενέκο, και αυτός έφυγε (;) από το Εθνος όπου ήταν πρωτοκλασάτο στέλεχος και μαζί με τον Α.Δελατόλα αγόρασαν το «Ποντίκι» με χρήματα επιχειρηματιών που τους στήριξαν. Αυτοί έμειναν στο παρασκήνιο. Θεωρείται πιθανόν λοιπόν, ότι το ίδιο σύστημα χρησιμοποιείται και στην περίπτωση του ΕΤ από Σκαναβή-Μπενέκο.

  2. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 09/09/2009 15:04:29

    Οι Αδέσμευτοι Τύποι και η Χώρα τι ρόλο θα παίξουν από εδώ και εμπρός;
    Ποια εφημερίδα έχει αποσπάσει το κοινό που άφησε ο ΕΤ;
    Τι λέει ο κ. Αλαφούζος για όλα αυτά;
    Μήπως πρώτα στην Ελλάδα θα πεθάνουν οι εφημερίδες;
    Και οι νεκροθάφτες ακόμα συνδιαλέγονται;
    Τόσα ερωτήματα εν μέσω εκλογών.
    Μάλλον το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου περιγράφεται.
    Και δεν είναι μόνο του Δεξιού τύπου.
    Αλλά και της όποιας έγκυρης ενημέρωσης τυπώνεται ακόμα.
    Κάποιοι ευτυχώς το προέβλεψαν και αλλάζουν εξυπηρετητή γιατί αλλιώς θα μας έτρωγε το σκοτάδι.

  3. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 09/09/2009 15:52:10

    Για μια ακόμη φορά καταφαίνεται από το δημοσίευμα ότι το επίπεδο της διακυβέρνησις στερείται ουσιαστικής εξουσίας και αποτελεί το πολύ μια απλή διαχείριση κάτω από το έλεος της υπερεξουσίας. Ο εισοδισμός με λαγούς, τα τετελεσμένα, η άσκηση πίεσης, η επιβολή αρρωστημένων συμβιβασμών, η χειραγώγηση των εξωκυβερνητικών δεδομένων κάνουν αυτούς που συχνά υποτίθεται ότι ασκούν "εξουσία" να κοιτάζουν τις εξελίξεις με το δάχτυλο στο στόμα. Κλασσική είναι η περίπτωση Σιμήτη, όταν έγιναν πχ. τα επεισόδια στα Ίμια, ή στην περίπτωση Καραμανλή με τα γεγονότα του παρελθόντος Δεκεμβρίου και τις πυρκαϊές. Το "ποιος διοικεί αυτή τη χώρα;" είναι η μόνιμη σιωπηρή καλημέρα, που λέει ο κάθε πρωθυπουργός στον εαυτό του, όταν επισκέπτεται το λουτρό μετά τον ύπνο. Αυτό βέβαια δεν ισχύει μόνο για την Ελλάδα. Στα καθ' υμάς μας όμως πρόκειται για την μόνη χώρα, που παραβιάζονται με τον πλέον χονδροειδή τρόπο και τα τελευταία προσχήματα.
    Πράγματι ο Γιώργος Παπαδόπουλος πριν την βίαιη ανατροπή του, ήταν ο τελευταίος "κυβερνήτης", έστω και σαν χούντα, στην οποία αποδόθηκε άκρα ξενοδουλεία, που διατήρησε κάποια τελευταία ίχνη κυβερνητικής αυτονομίας έναντι των κυκλωμάτων της υπερεξουσίας.
    Το βασικό στήριγμα της υπερεξουσίας είναι η γενική υποβολή του μηνύματος, ότι τα πράγματα μπορεί να είναι μόνο έτσι όπως αυτά είναι, όπως αυτή δηλαδή επιβάλει. Το μανιπουλάρισμα ξεκινάει από την συνείδηση και επεκτείνεται στις λοιπές σφαίρες. Με αυτή την έννοια έγκαιρα και ορθά χαρακτηρίστηκε ο μιντιαλισμός ως πέμπτη εξουσία. Ακόμη αποτελεσματικότερη του τύπου είναι η επιρροή που εξασκεί η τηλεόραση.
    Η περίπτωση του ΕΤ. είναι η τελική πτώση του τελευταίου προσχήματος, η κατάργηση του τελευταίου ίχνους δήθεν διαχωρισμού των εξουσιών. Ορθότατη κατά συνέπεια η διαπίστωση της ανάρτησης, ότι με αυτή κλείνει ο κύκλος μιας δοτής και φρούδας μεταπολίτευσης, η οποία ροκάνισε χειρότερα τον ιστό της χώρας από ότι η δικτατορία.
    Το ζητούμενο για κάθε έντιμο πολιτικό πρόσωπο δεν μπορεί να είναι σήμερα άλλο από την αποκατάσταση της πολιτικής. Στην κλασσική Ελλάδα που καθιέρωσε την έννοια της δημοκρατίας, αυτή εξέλιπε με το μαρασμό της έννοιας της πόλεως. Διότι πίσω από το πολιτικό πρόταγμα λειτουργεί ένα άλλο βαθύτερο, που αφορά τον τρόπο ζωής και την αξιακή της θέμιση.
    Κατά συνέπεια ο αγώνας για την αποκατάσταση της πολιτικής δεν μπορεί να σταθεί μόνος του και αφ' αευτού, αλλά αποτελεί επακόλουθο πολιτειακού προτάγματος, το οποίο δεν μπορεί να συγκεράζεται απλά σε μια νέα αντιπολίτευση, αλλά να συνιστά το είδος της ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, της κοινωνίας δηλαδή των πολιτών, που λησμονήσαμε από παλαιοτάτων χρόνων.
    Κατά συνέπεια αυτό δεν θα καταστεί πραγματοποιήσιμο χωρίς την ενεργό θερμή σύμπραξη των πολιτών, εάν στηρίζεται κύρια σε διοικητικού τρόπου πρωτοβουλίες από τα πάνω.
    Με αυτή την έννοια το σύνθημα ενός ηγέτου δεν μπορεί να περιορίζεται στο "Θα τα δώσω όλα", αλλά να επεκτείνεται στο "Εάν δεν τα δώσουμε όλα, θα χάσουμε τα πάντα".

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/09/2009 16:22:18

    Αυτος π τους δινει τις σφαιρες ν αυτοκτονησουν.

    ΠΠ

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/09/2009 17:40:02

    Ένα μικρό ιστορικό λάθος. Μόνο ο Μομφερράτος δολοφονήθηκε από "τρομοκρατική οργάνωση" (τη 17Ν). Του Αθανασιάδη η δολοφονία δεν εξιχνιάστηκε ποτέ, ούτε φυσικά υπήρξε ανάληψη ευθύνης γι' αυτήν. Μάλλον περί (ουδόλως πολιτικής υφής) ξεκαθαρίσματος λογαριασμών επρόκειτο.

  6. theo1611 avatar
    theo1611 09/09/2009 17:45:52

    "Για μια ακόμη φορά καταφαίνεται από το δημοσίευμα ότι το επίπεδο της διακυβέρνησις στερείται ουσιαστικής εξουσίας και αποτελεί το πολύ μια απλή διαχείριση κάτω από το έλεος της υπερεξουσίας"

    Αγαπητέ μου Μποτίλια στο Πέλαγος" οι μεταλλάξεις των ΜΜΕ με αφήνουν αδιάφορο, τα ΜΜΕ τη δουλειά τους κάνουνε.

    Αν δεχθούμε ως αρχή ότι τα ΜΜΕ ελέγχουν την εξουσία (εκτελεστική και νομοθετική, απεριόριστα, αλλά και τη δικαστική, σεβόμενοι την ανεξαρτησία της), το επίπεδο της διακυβέρνησης δεν στερείται ουσιαστικής εξουσίας (που πηγάζει από το λαό) αλλά ενδεχομένως απεμπολεί την ανεξαρτησία της και καθιστά τα ΜΜΕ υπερεξουσία, με το αζημείωτο βέβαια!!!

    Όχι, οι πολιτικοί μας σεν στερούνται νομιμοποίησης, τουλάχιστον μέχρι τώρα, οι ίδιοι φροντίζουν να την αποστερηθούν από ιδιοτέλεια ή ανικανότητα ή ανεπαρκή αυτογνωσία, διαλέγεις και παίρνεις.

  7. Νίκος avatar
    Νίκος 09/09/2009 17:54:49

    Δεν υπαρχουν εκδοτες της δεξιας ή της αριστερας. Υπαρχουν μονο εκδοτες με συμφεροντα.

    Το αλλο με τον ΓΑΠ το ακουσατε; Αληθευει;

    Φαίνεται απίστευτο και όμως είναι αληθινό. Χρειάσθηκε να γίνει Έλληνας πρόεδρος για να πάρει η Σοσιαλιστική Διεθνής μια τέτοια θέση, όταν προηγουμένως το ΠΑΣΟΚ έδωσε επανειλημμένα μάχες για να μη γίνει μέλος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς ούτε το ρεπουμπλικανικό κόμμα του Ετσεβίτ, λόγω ακριβώς της τουρκικής εισβολής και της κατοχής στην Κύπρο.
    Ο Γιώργος Παπανδρέου, αγνοώντας τις έντονες αντιρρήσεις και τις αντιδράσεις του αδελφού κόμματος της Κύπρου ΕΔΕΚ, «αξιοποίησε» τη θέση του ως προέδρου για να περάσει ομόφωνα, εν απουσία της ΕΔΕΚ, απόφαση του Συμβουλίου υπέρ της εντάξεως του ρεπουμπλικανικού κόμματος του σημερινού κατοχικού τουρκοκυπρίου ηγέτη Ταλάτ στη Σοσιαλιστική Διεθνή.

    Το ρεπουμπλικανικό κόμμα του Ταλάτ είναι…


    …αδελφό κόμμα του ομώνυμου κόμματος της Τουρκίας, του οποίου σημερινός πρόεδρος είναι ο Ντενίζ Μπαϊκάλ, διάδοχος του πρωθυπουργού του «Αττίλα», Ετσεβίτ. Με τον Μπαϊκάλ, σε μια άλλη έξαρση ελληνοτουρκικής «φιλίας», ο Γιώργος Παπανδρέου, ως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, προσφάτως στη Ρόδο συνδιοργάνωσε υπό την αιγίδα της Σοσιαλιστικής Διεθνούς διάσκεψη για τη λαθρομετανάστευση. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως βρήκε την ευκαιρία να διακηρύξει, ειδικά στον ευαίσθητο χώρο του Αιγαίου, όπου μαίνεται καθημερινά ο πόλεμος των δουλεμπόρων, πολιτική ανοικτών συνόρων για τη λαθρομετανάστευση!
    Ακόμη όμως και η διακήρυξη αυτή ωχριά μπροστά στην αναγνώριση και προβολή του ηγέτη του κατοχικού καθεστώτος της Κύπρου ως «σοσιαλιστή συντρόφου» στη Σοσιαλιστική Διεθνή! Αντί δηλαδή να καταγγέλλεται η τουρκική κατοχή και να ζητείται η αποχώρηση των τουρκικών κατοχικών στρατευμάτων, αντιμετωπίζονται τα κατεχόμενα περίπου ως η «επικράτεια», ως το «κράτος» των Τουρκοκυπρίων! Στη βάση αυτή, η Σοσιαλιστική Διεθνής προσφέρεται να διαμεσολαβήσει μεταξύ των δύο «κοινοτήτων» και να καταστήσει μέλος της και «σοσιαλιστές συντρόφους» το κυβερνών κόμμα του ψευδοκράτους, με «πρόεδρο» τον Ταλάτ!

    Το «Παρόν» είχε πληροφορηθεί από μήνες τα σχέδια του νέου προέδρου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς για τον Ταλάτ και είχε γράψει γι’ αυτά σε προηγούμενες εκδόσεις. Ένα δείγμα της πολιτικής αυτής διεφάνη, επίσης, εδώ και αρκετούς μήνες στο περιοδικό η «Μεταρρύθμιση», που εκδίδεται, υπό την σκέπη του «νέου» ΠΑΣΟΚ, από εξέχοντα μέλη της «εκσυγχρονιστικής πρωτοπορίας» (Μπίστης, Σωμερίτης, Μπεγλίτης).

    Στο εξώφυλλο της πρώτης εκδόσεως δημοσιεύθηκαν τότε οι φωτογραφίες έξι ηγετών της «Ευρωπαϊκής Αριστεράς»! Ο ένας από αυτούς ήταν ο Ταλάτ!

    Η πράξη αυτή του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως πλήττει ευθέως τη θέση της Κύπρου. Ενισχύει εκ των πραγμάτων τις προσπάθειες όλων εκείνων που θέλουν να επιβάλουν στην Κύπρο το «απευθείας εμπόριο». Την ντε φάκτο δηλαδή αναγνώριση του ψευδοκράτους, ως «αντάλλαγμα» για την εφαρμογή από την Άγκυρα του Πρωτοκόλλου Τελωνειακής Συνδέσεως. Η πράξη αυτή τραβάει κυριολεκτικά το χαλί κάτω από τα πόδια της Κύπρου.

    Αυτή είναι λοιπόν η αξιοποίηση από τον Γιώργο Παπανδρέου της θέσεώς του ως πρόεδρου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς για να βοηθήσει τα εθνικά μας θέματα;

    Παραθέτουμε στη συνέχεια την ανακοίνωση της Σοσιαλιστικής Διεθνούς που επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές.

    Το Συμβούλιο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, που συνήλθε στο Σαντιάγο της Χιλής από 5-7 Νοεμβρίου 2006 υπό την προεδρία του Γιώργου Παπανδρέου, αποφάσισε ομόφωνα «να προωθήσει το αίτημα από την Κύπρο που κατέθεσε το Ρεπουμπλικανικό Τουρκικό Κόμμα εδώ και καιρό για να γίνει δόκιμο μέλος». Όπως αναφέρεται στην απόφαση, «έχουμε ήδη ένα μέλος από την Κύπρου που ανήκει στην ελληνοκυπριακή κοινότητα. Επιθυμούμε να προωθήσουμε την ειρήνη στο νησί και την επίλυση του Κυπριακού. Γι’ αυτό θέλουμε να ανοίξουμε την πόρτα μας και στην τουρκοκυπριακή κοινότητα με στόχο να ενισχύσουμε τη δυνατότητα της Σοσιαλιστικής Διεθνούς να παίξει ρόλο για σταθερότητα και ειρήνη στην Κύπρο. Το Συμβούλιο συστήνει την απόκτηση της ιδιότητας του δόκιμου μέλους που θα επικυρωθεί τελικά σε ένα χρόνο στο Συνέδριο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς».

    Ο Τζεφρυ ξεκινησε πριν ...ξεκινησει. φανταστειτε τι μας περιμενει απο το αλλομυαλο παληκαρι.

    Πηγή: Το Παρόν

  8. Νίκος avatar
    Νίκος 09/09/2009 17:55:28

    Δεν υπαρχουν εκδοτες της δεξιας ή της αριστερας. Υπαρχουν μονο εκδοτες με συμφεροντα.

  9. Swell avatar
    Swell 09/09/2009 18:23:25

    Σωστός!

  10. Swell avatar
    Swell 09/09/2009 18:32:38

    Η οικογένεια Αθανασιάδη πάντως έκανε τα πάντα για να χρεωθεί η δολοφονία στην 17Ν. Ο,τι ακριβώς δηλαδή έκανε αργότερα και ο Β. Μιχαλολιάκος. Μήπως συμμετείχαν οι δυο τους σε κάποιο joint venture;

  11. Οχι και τοσο Ελευθερος Τυπος avatar
    Οχι και τοσο Ελευθερος Τυπος 09/09/2009 19:46:06

    http://ergazomenoieleftherostipos.blogspot.com/


    Επιβεβαιώνεται από όλες τις πλευρές πλέον η εξαγορά των τίτλων του Ελεύθερου Τύπου από τους Αλέξη Σκαναβή και Δημήτρη Μπενέκο. Το ποσό της μεταβίβασης σύμφωνα με δηλώσεις που έγιναν σε μέλη του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ από τον εκκαθαριστή κ. Μπιλίνη ανέρχεται στο ποσό του 1.095.000 ευρώ.
    Στη γενική συνέλευση των εργαζομένων- απολυμένων που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στην Ένωση Συντακτών τέθηκαν τα ανοιχτά θέματα για τους απολυμένους-ανέργους. Η διαφάνεια στους όρους μεταβίβασης σε ότι αφορά τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων παραμένει η κύρια απαίτηση, πολύ περισσότερο που το αναφερθέν τίμημα εκτιμάται ως πολύ χαμηλό – ουσιαστικά συμβολικό- και ως εκ τούτου θα ζητηθεί συνάντηση με τον εκκαθαριστή προκειμένου να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις για τους όρους της μεταβίβασης.
    Επίσης, θα ζητηθούν διευκρινίσεις για το αν υπήρξαν άλλες προσφορές, αν ελήφθησαν υπόψη κριτήρια φερεγγυότητας και βιωσιμότητας και αν τέθηκε όρος για την εξασφάλιση θέσεων εργασίας για το προσωπικό του Ε.Τ
    Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, υπάρχει «ευχή» και «υπόσχεση» -όχι όμως δέσμευση- ότι οι νέοι ιδιοκτήτες θα προσλάβουν 50 άτομα από τους απολυμένους του Ελεύθερου Τύπου. Οι νέοι ιδιοκτήτες φέρονται να σχεδιάζουν την επανακυκλοφορία του "Ελεύθερου Τύπου" και του "Τύπου της Κυριακής" μετά τις εκλογές, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα αποφασίσουν για την επαναλειτουργία του site.
    Οι εργαζόμενοι διευρευνούν κάθε πρόσφορο μέσο και σε νομικό επίπεδο, για τη διασφάλιση των νομίμων δικαιωμάτων τους όπως προκύπτουν από τη συμφωνία του περασμένου Ιουλίου και αναμένουν την επίσημη ανακοίνωση της εξαγοράς. Παράλληλα είναι σε αναμονή ενημέρωσης για τις προθέσεις-δεσμεύσεις της νέας ιδιοκτησίας του Ελεύθερου Τύπου, με την οποία είναι διατεθειμένοι να συνομιλήσουν σε κλίμα καλής θέλησης, χωρίς ωστόσο να υπαναχωρήσουν των νόμιμων δικαιωμάτων τους, τα οποία και θα διεκδικήσουν με κάθε νόμιμο τρόπο.
    Τα ερωτήματα είναι πολλά και γίνονται πιεστικότερα εξαιτίας της πληθώρας φημών και σεναρίων που δημιουργούν ήδη νεφελώδες κλίμα για την επόμενη ημέρα της ιστορικής εφημερίδας.
    Από τη γενική συνέλευση, στην οποία η συμμετοχή ήταν μαζική, εξελέγη 5μελής επιτροπή η οποία θα εκπροσωπήσει τους πρώην εργαζομένους του Ε.Τ. στις διαπραγματεύσεις τόσο με τον εκκαθαριστή όσο και με τους νέους ιδιοκτήτες. Επίσης, οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν από τον νομικό εκπροσωπό τους, κ. Γιάννη Καρούζο για όσα ζητήματα άπτονται των εργασιακών δικαιωμάτων τους.
    Νέα γενική συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου στη 1.30 το μεσημέρι.

  12. http://ergazomenoieleftherostipos.blogspot.com/ avatar
    http://ergazomenoieleftherostipos.blogspot.com/ 09/09/2009 19:47:19

    Επιβεβαιώνεται από όλες τις πλευρές πλέον η εξαγορά των τίτλων του Ελεύθερου Τύπου από τους Αλέξη Σκαναβή και Δημήτρη Μπενέκο. Το ποσό της μεταβίβασης σύμφωνα με δηλώσεις που έγιναν σε μέλη του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ από τον εκκαθαριστή κ. Μπιλίνη ανέρχεται στο ποσό του 1.095.000 ευρώ.
    Στη γενική συνέλευση των εργαζομένων- απολυμένων που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στην Ένωση Συντακτών τέθηκαν τα ανοιχτά θέματα για τους απολυμένους-ανέργους. Η διαφάνεια στους όρους μεταβίβασης σε ότι αφορά τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων παραμένει η κύρια απαίτηση, πολύ περισσότερο που το αναφερθέν τίμημα εκτιμάται ως πολύ χαμηλό – ουσιαστικά συμβολικό- και ως εκ τούτου θα ζητηθεί συνάντηση με τον εκκαθαριστή προκειμένου να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις για τους όρους της μεταβίβασης.
    Επίσης, θα ζητηθούν διευκρινίσεις για το αν υπήρξαν άλλες προσφορές, αν ελήφθησαν υπόψη κριτήρια φερεγγυότητας και βιωσιμότητας και αν τέθηκε όρος για την εξασφάλιση θέσεων εργασίας για το προσωπικό του Ε.Τ
    Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, υπάρχει «ευχή» και «υπόσχεση» -όχι όμως δέσμευση- ότι οι νέοι ιδιοκτήτες θα προσλάβουν 50 άτομα από τους απολυμένους του Ελεύθερου Τύπου. Οι νέοι ιδιοκτήτες φέρονται να σχεδιάζουν την επανακυκλοφορία του "Ελεύθερου Τύπου" και του "Τύπου της Κυριακής" μετά τις εκλογές, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα αποφασίσουν για την επαναλειτουργία του site.
    Οι εργαζόμενοι διευρευνούν κάθε πρόσφορο μέσο και σε νομικό επίπεδο, για τη διασφάλιση των νομίμων δικαιωμάτων τους όπως προκύπτουν από τη συμφωνία του περασμένου Ιουλίου και αναμένουν την επίσημη ανακοίνωση της εξαγοράς. Παράλληλα είναι σε αναμονή ενημέρωσης για τις προθέσεις-δεσμεύσεις της νέας ιδιοκτησίας του Ελεύθερου Τύπου, με την οποία είναι διατεθειμένοι να συνομιλήσουν σε κλίμα καλής θέλησης, χωρίς ωστόσο να υπαναχωρήσουν των νόμιμων δικαιωμάτων τους, τα οποία και θα διεκδικήσουν με κάθε νόμιμο τρόπο.
    Τα ερωτήματα είναι πολλά και γίνονται πιεστικότερα εξαιτίας της πληθώρας φημών και σεναρίων που δημιουργούν ήδη νεφελώδες κλίμα για την επόμενη ημέρα της ιστορικής εφημερίδας.
    Από τη γενική συνέλευση, στην οποία η συμμετοχή ήταν μαζική, εξελέγη 5μελής επιτροπή η οποία θα εκπροσωπήσει τους πρώην εργαζομένους του Ε.Τ. στις διαπραγματεύσεις τόσο με τον εκκαθαριστή όσο και με τους νέους ιδιοκτήτες. Επίσης, οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν από τον νομικό εκπροσωπό τους, κ. Γιάννη Καρούζο για όσα ζητήματα άπτονται των εργασιακών δικαιωμάτων τους.
    Νέα γενική συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου στη 1.30 το μεσημέρι.

  13. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 09/09/2009 20:03:32

    Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε, κατά κανόνα εξ άλλου συμφωνώ με τα σχόλιά σου και το λόγο που αναπτύσσεις.
    Οι παρατηρήσεις που κάνεις αφορούν νομίζω κυρίως την διαδικασία (εάν κατανόησα λάθος σε παρακαλώ διόρθωσέ με) και δευτερευόντως την ουσία. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η διαδικασία στερείται ουσίας, αλλά δεν παύει αυτή να υπόκειται στις στοχεύσεις.
    Θέλω επί πλέον να κάνω την εξής αποσαφήνιση: Όταν αναφέρομαι σε υπερεξουσία, δεν την ταυτίζω με τα διαπλεκόμενα ή τα συμφέροντα που ελέγχουν τον τύπο, όπως συχνά γίνεται από άλλους, ή συμβαίνει στη σκέψη μας. Θεωρώ ότι τα διαπλεκόμενα αποτελούν μοχλό της υπερεξουσίας. Αναφέρομαι στην υπερεξουσία, χωρίς να την έχω ορίσει(παρ' όλο που έχω μια σχετικά συγκεκριμένη αντίληψη για το θέμα) και αυτό αποτελεί μια εγγενή αδυναμία της επιχειρηματολογίας μου. Τέτοιου είδους έννοιες συνιστούν αφαιρέσεις, που απέχουν από την πραγματικότητα, παρότι αποδίδουν με συμπυκνωμένο τρόπο κάποιες σημαντικότατες διαδικασίες. Νομίζω όμως ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε, ότι η ταύτιση κυβέρνησης και (πραγματικής) εξουσίας αποτελεί μόνο ένα αφελές σχήμα λόγου.
    Συμφωνώ πλήρως με τον εντοπισμό σου, ότι η περιχώρηση που αποδέχεται η κυβέρνηση απέναντι στην υπερεξουσία, γίνεται εκούσια. Εδώ όμως πρόκειται για συγκατάβαση. Υπάρχει δηλαδή εντολοδότης και εντολοδόχος. Αυτό συμβαίνει άλλοτε άμεσα, άλλοτε έμμεσα, άλλοτε στην βάση του αμοιβαίου συμφέροντος και άλλοτε από ανάγκη προσαρμογής στα δεδομένα. (Όπως επίσης μπορεί να υπάρξει σαν ενδεχόμενο - σχετικά σπάνια - και η ρήξη).
    Επειδή η υπερεξουσία έχει πολύ μεγαλύτερη δύναμη από την εκάστοτε κυβέρνηση, αλλά και μεγαλύτερη άνεση στην διεξαγωγή συγκεκριμένων βημάτων, διατηρεί την υπεροχή στην επιλογή των κινήσεων. Παρόλο που είναι πάντοτε υποχρεωμένη να λάβει υπ' όψει της τις ισορροπίες των δυνάμεων και το κλίμα που επικρατεί, πάντοτε προσπαθεί με διάφορες μεθόδους (ζύμωση, μετακίνηση, επαγωγή, όσμωση, δόμηση, αποδόμηση κ.α.) να επιφέρει μεσοπρόθεσμα αλλοιώσεις, που υπηρετούν την μακροπρόθεσμη στόχευση της. Το μεγαλύτερο προτέρημα της υπερεξουσίας είναι το βάθος χρόνου που διέπει τον προγραμματισμό της.
    Νομίζω ότι εκείνο το άθλημα που βοηθάει σε μια σπουδή της υπερεξουσίας, πέρα από την όποια μελέτη, παρατήρηση και αξιολόγηση, είναι το μπιλιάρδο. Αυτό που αποτυπώνεται στον θεατή είναι η κρούση της στέκας στην μπίλια και η τελικό χτύπημα πάνω στην άλλη. Οι ενδιάμεσες καραμπόλες και οι ανακρούσεις στα τοιχώματα, έστω κι αν γίνονται γρήγορα, απηχούν συχνά μια αριστοτεχνική σύλληψη στο μυαλό του παίχτη, που συνδυάζει ευφυΐα και ένστικτο, πείρα και φαντασία. Άλλο το ότι εμείς σαν λαουτζίκος το μόνο που πετυχαίνουμε μια ζωή είναι να σκίζουμε την τσόχα.

  14. dia_ploki avatar
    dia_ploki 09/09/2009 20:39:34

    Μέτοχος κάποια στιγμή είχε γίνει και ο Θ. Λιακουνάκος. Υπάρχουν επίσης πολλές ωραίες ιστορίες από το πώς χρησιμοποιήθηκε ο Ελ. Τύπος από τους βαρώνους. Ο γιός του Βαρβιτσιώτη Θωμάς έκανε πολύ μεγάλες λομπίστικες μπίζνες χρησιμοποιωντας την επιροή του Ελ Τύπου. Ο μπαμπας διοικούσε τον Ελ Τύπο και ο Θωμάς έκανε χοντρές κονόμες. Α, για το καλο της ΝΔ.

  15. Fanokoros avatar
    Fanokoros 09/09/2009 21:19:37

    Ψάξτε να βρείτε ποιοί κρύβονται πίσω από τον Σκαναβή. Γιατί μόνο γέλια προκαλεί στους γνωρίζοντες το πόθεν έσχες ότι ο Σκαναβής με τον πρώην Κνίτη Μπενέκο έχουν τα χρήματα για να εκδώσουν τον ΕΤ. " Μαριονέτες" θα είναι. Τίνος άραγε? Ποιού επιχειρηματία? Ποιού πικραμένου και διαβλητού νεοδημακράτη που θελει να εκδικηθεί μετεκλογικά τον Καραμανλή? Υπαρχουν πολλοί που και νόμιμα και ηθικά έχουν βγάλει αρκετά χρήματα. Και δεν εννοω μόνο τον Βουλγαράκη.
    Απλα, ο Καραμανλής, αν μείνει στη Ρηγίλλης θα χρειασθεί μετεκλογικά να κάνει την επιχείρηση καθαρές πένες στην παράταξη του. Αλλα μια με τον Αρη, μια με το Ρουσόπουλο κανεις δεν έμεινε. Και ο Ρίζος εκτός των άλλων .... γερασε.

  16. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/09/2009 21:54:48

    "Καθαρές πένες" θα κάνει αν βρει. Γιατί τώρα είναι "ανύπαρκτες πένες".

  17. Fanokoros avatar
    Fanokoros 09/09/2009 22:20:43

    Συμφωνώ. Ανύπαρκτες και λαδωμένες είναι τωρα.

  18. Rogue avatar
    Rogue 10/09/2009 06:34:48

    Πάντως οι εκτελέσεις και τα ατυχήματα που συμβαίνουν σε ένα μόνο συγκεκριμένο χώρο είναι κάπως πολλά για να είναι συμπτώσεις. Και οι επαναστατικές οργανώσεις, συχνά πυκνά (είτε το ξέρουν τα μέλη τους, είτε όχι) κρύβουν από πίσω μεγαλύτερες δυνάμεις.

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/09/2009 06:44:32

    Αν διαβαζαμε αστυνομικα μυθιστορηματα ή βλεπαμε αντιστοιχες ταινιες οι πιο πιθανοι υποπτοι θα ησαν οι ανταγωνιστες τους της κεντροαριστερας ποσο μαλλον που μερικοι απο αυτους διαφημιζουν τους φυσικους αυτουργους δημοσιευοντας τις προκηρυξεις τους ενω αλλοι ξεκινησαν σαν πρακτορες μυστικων υπηρεσιων ξενων χωρων.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ ψυχραιμια 10/09/2009 09:16:07

      Έχοντας μελετήσει, αλλά και εμβαθύνει στον Σέρλοκ Χολμς, νομίζω ότι ο ένοχος είναι στις λιγότερες των περιπτώσεων προφανής. Σε κάποιες περιπτώσεις όμως συμβαίνει να είναι πράγματι αυτός που βρίσκεται στην πρώτη σειρά υποψίας. (Π.χ. στην περίπτωση Πέτσου δύσκολα θα μπορούσε να επαναλάβει κάποιος τις υποψίες σου, άσχετα πως έλαβαν χώρα τα πράγματα). Αλλιώς ούτε τα μυθιστορήματα ούτε οι ταινίες θα είχαν σασπένς.

  20. Ιων avatar
    Ιων 10/09/2009 08:52:19

    Δεν βολεύει να υπάρχουν εκδότες της δεξιάς και η "αριστερίζουσα" 17Ν τους σκότωνε. Τώρα που επίσης δεν βολεύει τους τραβάν το χαλί με τα οικονομικά κάτω απ' τα πόδια.
    Έτσι είναι! ¨ολα για το παιντί της αλλαγής!

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Ιων 10/09/2009 09:18:23

      Μηδένα προ του τέλους ονείδιζε.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Ιων 10/09/2009 09:28:51

      Αγαπητέ Ιων από εξυπνάδες και εύκολα συμπεράσματα έχουμε πήξει...
      Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί ας πούμε η Απογευματινή , ο Αδέσμευτος ή η Χώρα δεν πουλούν καθημερινά περισσότερα από 500 φύλλα?
      Τι συμβαίνει , δεν διαβάζουν οι δεξιοί γιατί αριθμητικά τουλάχιστον όπως εμφανίζονται τα αποτελέσματα των εκλογών οι πολίτες είναι μοιρασμένοι....
      Αλήθεια , πιστεύεις ότι το σύνολο του παραταξιακού τύπου της δεξιάς μπορεί να είναι τροχοπέδη στα σχέδια των λεγόμενων νταβατζήδων όταν συνολικά διαβάζονται , αν διαβάζονται , από 1000-1500 Έλληνες κάθε μέρα?
      Μήπως φταίνε οι ίδιοι οι εκδότες τους επειδή ακόμα και ένας ακραιφνής ΝΔκράτης δεν μπορεί να διαβάζει μόνο τα λιβανιστήρια πρός την δεξιά και το μόνιμο σφυροκόπημα κατά των άλλων κομμάτων?
      Μήπως οι πολιτικές εφημερίδες της δεξιάς είναι επιπέδου Πράσινης-Πρωταθλητή?

  21. Fanokoros avatar
    Fanokoros 10/09/2009 10:25:48

    Περίμενε τώρα Σκαναβή-Μπενέκο να βγάλουν τον Ελεύθερο Τύπο σε επίπεδο Sportday!

  22. Προφήτης avatar
    Προφήτης 10/09/2009 11:17:31

    Η αποτελεσματικότητα των τρομοκρατών στον χώρο του δεξιού τύπου ήταν η αποστολή, με τον πιο πειστικό τρόπο, του μηνύματος :
    όποιος ασχολείται με τον δεξιό τύπο, εν δυνάμει, κινδυνεύει.

    "Έφαγαν" τρεις κορυφαίους (του χώρου) :
    Μομφεράτος
    Αθανασιάδης
    Μπακογιάννης (ασχέτως "λόγου")

    Υπάρχει επιπλέον ένας μυστηριώδης θάνατος, του Βουδούρη.

    Οι ευφυείς και ικανοί δεξιοί, που θα μπορούσαν να αποτελέσουν αντίπαλο πολιτικό δέος στην γραπτή ηγεμονία της Κεντροαριστεράς, έλαβαν το μήνυμα.
    Σιγά-σιγά αποχώρησαν, μεταλλάχθηκαν πολιτικά ή απονευρώθηκαν.

    Κανένα νέο, ικανό και ταλαντούχο, εκδοτικό ή δημοσιογραφικό στέλεχος, δεν αναδείχθηκε στον δεξιό τύπο την τελευταία 20ετία. Αν ξεχνάω κάποιον, ειλικρινά, διορθώστε με.

    Η Δεξιά έμεινε με υπερασπιστικούς "εργολάβους", οδεύοντες με βαμμένο μαλλί στην αποστρατεία. Όπως ο Τράγκας κι ο Ρίζος.
    Και με την άψογη γλώσσα της "Εστίας" που όμως ούτε δεξιά είναι ούτε κατανοητή στους σύγχρονους κάφρους ούτε μεγάλης απήχησης.

    Αν το παραπάνω γεγονός συνδυασθεί με το γεγονός ότι από τις αριστερές νεολαίες της Μεταπολίτευσης βγήκε μια μεγάλη φουρνιά ικανών δημοσιογράφων που στελέχωσε λόγω και επαγγελματικής και πολιτικής συνάφειας τον κεντροαριστερό τύπο, ο τελευταίος έγινε/έμεινε πανίσχυρος.

    Χθεσινό παράδειγμα. Δυο πρώην κνίτες, ο Σκαναβής κι ο Μπενέκος, αγόρασαν την πιο ισχυρή, ιστορικά, δεξιά εφημερίδα.

    Μεγάλη η ευθύνη της ίδιας της ΝΔ στη διάλυση του παραταξιακού της τύπου, αλλά εδώ εξετάζουμε άλλη ποιοτική διάσταση.
    Καμιά ΝΔ δεν μπορεί να επιβάλλει σε κανέναν άξιο να δραστηριοποιηθεί στον τύπο της όταν εκείνος φοβάται!

    Αν συνυπολογισθεί ότι η κυβερνητική μονοκρατορία του ΠΑΣΟΚ 1981-2004, έκανε τους πιο φιλόδοξους να ευθυγραμμισθούν με τον ισχυρό, αλλά και γιγάντωσε την ελίτ του κεντροαριστερού τύπου, δεν έμεινε για τον δεξιό τύπο παρά η Β’ Κατηγορία.
    Αυτή η κατηγορία δεν μπορεί παρά να βγάζει αντίστοιχου επιπέδου εφημερίδες. Και οι εφημερίδες αυτές να μην έχουν απήχηση στους αναγνώστες.

    Γι’ αυτό οι τρομοκράτες πέτυχαν.

    ΥΓ Απαραίτητη διευκρίνιση.
    Δεν πιστεύω ότι οι εκδότες έχουν πολιτικό χρώμα.
    Οι εφημερίδες που εκδίδουν, όμως, έχουν.

  23. Fanokoros avatar
    Fanokoros 10/09/2009 16:37:29

    Ακούγεται ότι ο Κοτρώτσος μετά τον Πανταγια, τη Γιάννα και αφού εβαλε το λουκέτο στον ΕΤ αναλαμβάνει διευθυντής στην Απογευματινή.Τι να τον κάνει πλέον ο Σαραντοπουλος τον "καραμανλικό" Τίτο Αθανασιάδη? Απο που θα του κουβαλάει κρατική διαφήμιση? Ενω ο Κοτρωτσος έχει τις άκρες του στο ΠΑΣΟΚ. Και ξέρει πολύ καλα την τέχνη της διαπλοκής

  24. sayra avatar
    sayra 10/09/2009 17:02:14

    Tους εκδότες της δεξιας τους σκότωσε η Ρηγίλλης. Τους έπνιξε με τα χεράκια της

  25. sinn avatar
    sinn 10/09/2009 23:11:51

    Για ένα λεπτό: εδώ και χρόνια, η πιό προβεβλημένη εκπομπή της ΕΤ3 (και τεράστια σε διάρκεια) είναι η "Κυριακή στο χωριό", με τη Μάρνη Χαζτηεμμανουήλ.

    Υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κρατά τη δημοφιλέστερη εκπομπή της (κρατικής) ΕΤ3 και κανείς δεν την "έδιωξε" (έτσι πρέπει φυσικά).
    http://taxalia.blogspot.com/2009/09/3_10.html

    Stelios Cool, έφυγες νωρίς και με τον απαραίτητο για την αξία σου πάταγο. Ενα ακόμη θύμα της Δεξιάς που έπεσε στον αγώνα και, συνάμα, μία τεράστια απώλεια για την απροκατάληπτη ενημέρωση. Είσαι, βέβαια, από το σημερινό σου βήμα, χρησιμότερος για την Ελλάδα που έρχεται.

  26. sayra avatar
    sayra 11/09/2009 08:26:03

    Νπορεί να σκοτώθηκαν οι Βουδούρης, Αθανασιάδης, Μομφεράτος αλλά για σκεφτείτες ποιά ήταν η επόμενη γενιά;Ο Πάνος Καραγιάννης. Από οδηγός του Νάσου Μπότση βρέθηκε(πως άραγε;) ιδιοκτήτης της Απογευματινής και έφτασε μάλιστα να γίνει και πρόεδρος της Ενωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφηημερίδων.Με τις χορηγίες του Κόκκαλη και βοήθεια από τα ταμεία της Ρηγίλλης άντεξε μεχρις ότου σταμάτησαν οι εισροές. Θυμάστε τον Μήτση με τον Αδέσμευτο. ΄Τον Τραγκα που εγινε συγκροτηματάρχης κάποια στιμγή..... Φθάσαμε τώρα με την κρατική διαφήμιση, στον Πανάγιώτη Μαυρίκο με την Ακρόπολη, τις 24ωρες, την Επικαιρότητα κλπ. Αυτός είναι ο θαυμαστός μπαχτσες των εκδοτών της δεξιάς για να μην προσθέσω σ αυτούς τον Γιώργο και Μάκη Κουρή με την Αυριανή και το Παρόν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.