#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/05/2010 14:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος πετάει μπιτόνι με βενζίνη σε τράπεζα γεμάτη ανθρώπους;

 

Η πορεία θύμιζε εποχές Πολυτεχνείου και Μεταπολίτευσης.

Πάνω απο 100.000 άνθρωποι (μετριπαθείς εκτιμήσεις) διαδήλωναν με τα παιδιά τους εναντίον του ΔΝΤ όταν συνέβη αυτό που όφειλε να προβλέψει η ανεκδιήγητη κυβέρνηση.

Τρεις άνθρωποι πέθαναν και άλλοι τέσσερις παγιδεύτηκαν όταν μια βόμβα μολότοφ εξερράγη σε τραπεζικό κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας στη διάρκεια των σημερινών μαζικών διαδηλώσεων. Τα θύματα είναι δυο γυναίκες και ένας άνδρας, υπάλληλοι της συγκεκριμένης τράπεζας. Κάδοι σκουπιδιών καθώς και πολλά αυτοκίνητα πυρπολήθηκαν σε ολόκληρη την ελληνική πρωτεύουσα. Επίσης πυρπολήθηκαν δυο δημόσια κτίρια και ένα πυροσβεστικό όχημα κοντά στο ναό του Ολυμπίου Διός, σύμφωνα με ανακοίνωση του ελληνικού πυροσβεστικού σώματος.

 Η πυρκαγιά στο κατάστημα της Marfin εκδηλώθηκε γύρω στις 2 το μεσημέρι, την στιγμή δηλαδή που επί της οδού Σταδίου εκινείτο ο κύριος όγκος των διαδηλωτών του αντιεξουσιαστικού χώρου. Σύμφωνα με πληροφορίες, νεαροί έσπασαν την τζαμαρία της τράπεζας, πέταξαν μπιτόνι με βενζίνη στο εσωτερικό της και μετά βόμβες μολότοφ, με αποτέλεσμα το κτήριο να τυλιχτεί στις φλόγες και να χάσουν τις ζωή τους τρεις άνθρωποι.

Ποιος πετάει μπιτόνι με βενζίνη σε τράπεζα γεμάτη ανθρώπους;

 Προβοκάτσια ή μήπως χάθηκε ο έλεγχος;

 Νεκρούς σε διαδηλώσεις είχαμε πολλά χρόνια να δούμε και αυτό εκτός από θλιβερό είναι και άκρως επικίνδυνο για τον τόπο και το μέλλον αυτής της χώρας.

 Αν πρόκειται για προβοκάτσια ανόητων αντιεξουσιαστών που πέταξαν μολότοφ σε τράπεζα νομίζοντας ότι έτσι θα πολεμήσουν το σύστημα, το κρίμα στο λαιμό τους. Εκτός από τους νεκρούς αφήνουν πίσω τους και μια χώρα έκπληκτη μπροστά στο γεγονός, ανήμπορη να αντιδράσει στην πιο κρίσιμη περίοδο που περνά μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

 Είναι ώρα ευθύνης για όλους διότι κινδυνεύει η Ελλάδα κι αυτό είναι πάνω από τον κ. Παπανδρέου και οποιονδήποτε άλλο.

 Προβοκάτορες, αν πρόκειται για τέτοιους, υπήρχαν σε πολλές ιστορικές στιγμές αυτού του τόπου αλλά τους απέβαλε η κοινωνία.

 Ούτως ή άλλως η κυβέρνηση  θα πρέπει να λογοδοτήσει επειδή  οδήγησε την κατάσταση στα άκρα. Τα πιο άγρια αντιλαϊκά μέτρα που είδε ποτέ αυτή η χώρα, φέρνουν και την ανάλογη αντίδραση του κόσμου που δεν ανέχεται να γίνει φτωχότερος και τα λαμόγια να συνεχίσουν να πλουτίζουν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anatolios avatar
    Anatolios 05/05/2010 14:28:33

    ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΞΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΤΡΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΠΟΣΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ?? ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Anatolios 05/05/2010 14:39:56

      Ακριβώς, έλα ρε μάγκα GAP να σε δώ,θα βρείς τους δολοφόνους τριών αθώων ανθρώπων;

      Ή μπάς και είναι κολλητάρια τα παιδιά γιατί σπάσανε την μεγαλύτερη συγκέντρωση;

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ Anatolios 05/05/2010 21:08:36

      όλα τα κανάλια σήμερα "συμμετείχαν" στην απεργία...ώς την ώρα που κάηκαν οι άνθρωποι....και από εκείνη την ώρα κανέις δεν μιλάει για την επιτυχία της πορείας που ήταν τεράστια....η προβοκάτσια πέτυχε.....

  2. ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ avatar
    ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ 05/05/2010 14:28:49

    οι αντιεξουσιαστες στην εξουσια....γαπ 10/2009

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ 05/05/2010 16:48:39

      Οι δολοφόνοι που κατακαίγαν όλη την Ελλάδα και λαμπαδιάσανε και την Αθήνα, για να παραιτηθεί ο ΚΚ και να αναλάβει τη θέση του η Ντόρα με συνοπτικές διαδικασίες!!!!

      • G R avatar
        G R @ χελιδόνι 05/05/2010 18:17:02

        ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ-ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ-ΠΟΤΑΝΑΣ ΓΙΟΙ/ΚΟΡΕΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΑΙΔΕΣ.
        ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ-ΟΛΗ.
        ΑΠΛΑ,ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΥΓΧΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΠΟΙΑ ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ,ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 08,ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΛ/ΣΟ,ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ...
        ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ,ΟΜΟΛΟΓΑ,ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ....

  3. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 05/05/2010 14:29:14

    ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ & ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΔΕΙΛΩΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Ιθαγενής 05/05/2010 14:36:35

      Ιθαγενή, συμφωνώ μαζί σου. Φάκτορα, ας γίνει δημόσιο κάλεσμα σε κάθε δημοκρατικό πολίτη αυτής της χώρας, για πορεία καταδίκης.

      • Σοφία avatar
        Σοφία @ Αυριανιστής 05/05/2010 15:05:33

        Ναι. Όποιος μπορεί, ας διαμορφώσει ένα κείμενο-κάλεσμα, να το προωθήσουμε αμέσως. Μαζί σας.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Αυριανιστής 05/05/2010 16:52:25

        Και στο κείμενο που προτείνει η Σοφία να υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο για το πως θα δράσουμε για να περιφρουρήσουμε την πορεία αυτή και να αποκαλύψουμε ποιοί είναι οι κουκουλοφόροι-προβοκάτορες. Φτιάχνοντας ανθρώπινες αλυσίδες; Αποκλείοντας την είσοδο/έξοδο του Πολυτεχνείου; Δε ξέρω πώς, άλλα πέρα από τους συμμετέχοντες στην πορεία θα πρέπει να υπάρχουν και ομάδες ΣΟΒΑΡΗΣ

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Αυριανιστής 05/05/2010 16:53:02

        ... ΣΟΒΑΡΗΣ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ περιφρούρησης

  4. smoking area avatar
    smoking area 05/05/2010 14:29:16

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.
    Και καθε ανευθυνος αριστεριστης (κοκκινος ή μπλε) στον παγκο του...

  5. Dimirtris avatar
    Dimirtris 05/05/2010 14:31:43

    ...μιλάτε σοβαρά;Αλήθεια πιστεύεται οτι ήταν αντιεξουσιαστές;Ρε ξυπνήστε!
    Και όλος τυχαίος τα κανάλια αποφάσισαν μόλις ξεκίνησαν τα επεισόδια και "σκοτώθηκαν" άτομα να αρχίσουν την αναμετάδοση...βρώμα η δουλειά!

    • theagpar avatar
      theagpar @ Dimirtris 05/05/2010 15:04:03

      Oχι βρωμα.Μποχα......

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ Dimirtris 05/05/2010 15:59:12

      Αλήθεια πιστεύεις ότι οι αντεξουσιαστές είναι αντεξουσιαστές; Τα παιδιά του Νιώτη και του Κουράκη είναι, γιοι βουλευτών, ανωτάτων δικαστικών, στρατηγών, προέδρων δημοσίων οργανισμών. Το προλεταριάτο από τα γκέτο της Φιλοθέης και της Πεντέλης. Οι πεζικάριοι του Λιάκου και του Ηρακλείδη, της Κούρτοβικ και των μεγαλοδικηγόρων.
      Επειδή δεν μπορούν πλέον να διχάσουν τον ελληνικό λαό σε αριστερούς-δεξιούς, βενιζελικούς-βασιλικούς, στρατολογούν τα ίδια τους τα παιδιά για να μας διασπάσουν. Ξυπνήστε, η εποχή της λοβοτομής απήλθε...

    • Stasa avatar
      Stasa @ Dimirtris 05/05/2010 16:11:00

      Κουβέντα δεν ακούστηκε για τις μαζικές πορείες σε όλη Ελλάδα!!! Αυτό κάτι μου λέει.

      Κρίμα στους εργαζόμενους που χάθηκαν τόσο άδικα..

  6. Βασίλης avatar
    Βασίλης 05/05/2010 14:32:59

    Και αν είναι προβοκάτσια, το κρίμα και η θηλεία στο λαιμό τους!

  7. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/05/2010 14:35:16

    αυτός που είχε φωνάξει την τηλεόραση

    Αποκλειτικά υπέυθυνη για κάθε ανωμαλία από εδώ και πέρα είναι η Κυβέρνηση του Πασόκ.

    Πήρε μια δύσκολη δημοσιονομική κατάσταση, και την έκανε παγκόσμια οικονομική κρίση (για να μην πει την αλήθεια και να μην κάνει το δυσάρεστο αλλά εύλογο και προφανές).

    Με ψέματα, κωλοτούμπες, ελληνοποιήσεις, πράσινα τελη και παπά_ες, ΕΞΟΡΓΙΣΕ όποιον μπορούσε στους 6 μήνες που είχε: Τους φτωχούς, τους πλούσιους τους παλιούς τους οικολόγους, ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.

    Τώρα, δεν θα έχει στα χέρια της αναδιαρθρώσεις και βλακείες τούμπανα, τώρα θα γίνει Κυβέρνηση Εθνικών προδοτών με νεοπασοκικό πράσινο τουρμπάνι.

    (Σιγά μην συμφωνήσουν 151 βουλευτές να πουνε Ναι... Ήδη τρώνε λεμονόκουπες... Στημένα επεισόδεια για να μην γίνει συνεδρίαση στην Βουλή, και να μου το θυμηθείτε)

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 05/05/2010 14:40:07

      Πέστα αρχαίε.
      Πάλι γνωστά sites με κάμερα σε τόπους καταστροφής.
      Άξιος ο μίσθός τους.
      Μια επαίσχυντη κυβέρνηση χρησιμοποιεί επαίσχυντες μεθόδους για να εφαρμόσει το κατά παραγγελία πρόγραμμά της.
      Ο Ναζισμός είναι εδώ και το φίδι κατοικεί στου Μαξίμου.

    • tzager avatar
      tzager @ archaeopteryx 05/05/2010 16:06:13

      Καλά αρχαίε έγραψες!

      Και συζήτηση στη βουλή θα γίνει και θα συναντηθούν τα συμαθητάκια ενώπιον του προέδρου της Δημοκρατίας. Ο δικός σου δε ήταν τόσο χεσμένος που δέχθηκε αμέσως τη συνάντηση που πρότεινε ο ΓΑΠ, ενώ δύο μέρες πριν έλεγε ο,τι δεν έχει νόημα...

      Έτσι για να καταλαβαίνει ο κόσμος. Τσάμπα μαγκιές, υποκρισία και καιροσκοπισμός!

      • Orestios avatar
        Orestios @ tzager 05/05/2010 16:43:40

        Σύρθηκε το GAP σε συμβούλιο. Δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς από την αντίδραση του κόσμου. Και ως γνωστό θα το διεμβολίσει. Είναι ικανός στην αερολογία.

      • Orestios avatar
        Orestios @ tzager 05/05/2010 17:22:55

        Έχει το ΠΑΣΟΚ 151 βουλευτές να περάσει το νομοσχέδιο?

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ tzager 06/05/2010 00:04:46

        @ tzager

        Το ψευδώνυμο που έχεις επιλέξει ανήκει στο συνθέτη του Street fighting Man (των Στόουνς):

        Everywhere I hear the sound of marching, charging feet, boy
        'Cause summer's here and the time is right for fighting in the street, boy
        But what can a poor boy do
        Except to sing for a rock 'n' roll band
        'Cause in sleepy London town
        There's just no place for a street fighting man
        No

        Hey! Think the time is right for a palace revolution
        'Cause where I live the game to play is compromise solution
        Well, then what can a poor boy do
        Except to sing for a rock 'n' roll band
        'Cause in sleepy London town
        There's just no place for a street fighting man
        No

        Hey! Said my name is called disturbance
        I'll shout and scream, I'll kill the king, I'll rail at all his servants
        Well, what can a poor boy do
        Except to sing for a rock 'n' roll band
        'Cause in sleepy London town
        There's just no place for a street fighting man
        No

        Αν κατανοήσεις τι λέει θα σταματήσεις την ειρωνεία. Τα παιδιά που αισθάνονται υπερήφανα με μια ηγετική πατριωτική φωνή όπως του Σαμαρά δεν το κάνουν από υποκρισία. Απλώς δεν αντέχουν άλλο τον πολιτικό καθωσπρεπισμό τη "δηθενιά" και ότι το παιχνίδι που παίζει αυτό το σάπιο σύστημα είναι ο συμβιβασμός με τη μιζέρια "the game to play is compromise solution".

  8. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/05/2010 14:35:41

    Θυμηθείτε και τους 5 νεκρούς στο "Κάπα Μαρούσης" το 1991. Παλιά της τέχνη κόσκινο η αστυνομία και οι προβοκάτορές της.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ Αυριανιστής 05/05/2010 14:40:54

      Και τότε ο Μητσοτάκης ήταν στην εξουσία... ωχ... γλώσσα λανθάνουσα...

      • fitsulas avatar
        fitsulas @ Αγανάκτηση 05/05/2010 16:10:03

        Σατανά...

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Αγανάκτηση 05/05/2010 17:41:37

        Τι γράφεις εκεί ; Θέλεις να "πέσει" το site?

      • Στέλιος Χ. avatar
        Στέλιος Χ. @ Αγανάκτηση 06/05/2010 08:19:33

        Έλεος πρωί πρωί με τον ακατανόμαστο. Πάω να φάω σκόρδο.

  9. Προφήτης avatar
    Προφήτης 05/05/2010 14:36:41

    Το ΠΑΣΟΚ δεν ορρωδεί (ΠΟΤΕ) προ ουδενός.

    Σκότωσαν τρεις εκδότες για να επιβάλουν δικτατορία στην ενημέρωση και στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.
    Μ' αυτή τη δικτατορία ο Γιωργάκης έγινε Γιώργος - και πρωθυπουργός.

    Και θα κολλήσουν σε τρεις απλούς ανθρώπους;

    Ο Παπανδρεϊσμός έχει οδηγήσει πάντα σε δικτατορία (1947, 1967, 2010) και μόνο με δικτατορία ανατρέπεται.

    Ο Σαμαράς να καταγγείλει, μετά από έλεγχο των περιστατικών, την προβοκάτσια. Είπε και "όχι", τον πάνε για σφάξιμο αλα Καραμανλή με τις φωτιές.

    Ο νέος διχασμός είναι εδώ.

    Ξενόδουλοι κατά Ελλήνων.

    Δεν είναι οι πρώτη φορά.

    • tzager avatar
      tzager @ Προφήτης 05/05/2010 16:08:51

      Ναι, ναι πάνε μαζί με το Γιωργάκη να καταγγήλουν τη βία στο Προεδρικό Μέγαρο..!

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ tzager 05/05/2010 16:38:58

        Δουλεύεις και σήμερα;
        Στην Κομπανυ δεν κάνετε απεργία;
        Ο Σταθμάρχης ήταν κάτω;
        Ο Πρέσβης κλαίει; Έφερε ο αέρας δακρυγόνα;

      • Beyond The Stars avatar
        Beyond The Stars @ tzager 05/05/2010 19:54:24

        Προφήτη, δεν δουλεύει για τους ξένους.
        Είναι ένας ακόμα εργαζόμενος
        -και σχετικά φτηνά αμοιβόμενος-
        του Βαθέως Κράτους...

  10. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 05/05/2010 14:36:46

    Αν δεν πιάσει το κωλοκράτος τους φονιάδες,να αποδοθεί δικαιοσύνη απο τον κόσμο.Θάνατος σε όλα τα σκουλήκια της ακροαριστεράς.Ντου σε όλα τα στέκια των αναρχικών μέχρι να βρεθούν οι δολοφόνοι.Και κάτι ακόμα κ ψάξτε το:Ατομα που ήταν στην πορεία είπαν οτι οι δολοφόνοι βγήκαν απο το μπλόκ του Συριζα

    • thespieys avatar
      thespieys @ Μαύρος Ιάκωβος 05/05/2010 14:43:23

      Eτσι θέλουν. Χωρίς έλεος.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Μαύρος Ιάκωβος 05/05/2010 19:34:47

      Είτε βρεθούν οι συγκεκριμένοι φυσικοί αυτουργοί είτε όχι, όλοι οι αναρχικοί είναι ηθικοί συναυτουργοί στο σημερινό έγκλημα.

    • leon avatar
      leon @ Μαύρος Ιάκωβος 07/05/2010 16:13:44

      Ανταρσυα my friend...

  11. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 05/05/2010 14:37:55

    Και για όσους έχουν τσίμπλα στο μάτι και δεν "βλέπουν" τυχαία εντελώς κάψανε την τράπεζα του βγενόπουλου... έτσι, έτσουξε η εκπομπή στον παπαχελά ε;

    (δεν ξέρω αν ισχύει, πάντως ακούστηκε οτι βάλανε την φωτιά οι "μάγκες" και τους κάνανε και κολοδάχτυλα στον κόσμο μέσα οτι "να, σας κάψαμε", ΚΑΤΑΝΤΙΑ!)

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ευθύμης 05/05/2010 14:40:37

      Ποιανού είναι η τράπεζα είναι το θέμα, ή το ότι πρέπει ΤΩΡΑ ΚΙΟΛΑΣ να γίνει πορεία καταδίκης των αδίστακτων και των προβοκατόρων;

    • Σοφία avatar
      Σοφία @ Ευθύμης 05/05/2010 14:57:46

      Ευθύμη, σε παρακαλώ, που το άκουσες; Δεν ξέρω τι να πω...

  12. nasos avatar
    nasos 05/05/2010 14:39:15

    Οι μπαχαλάκηδες κάνανε Πρωθυπουργό τον Γιωργάκη το 2008,το 2010 τον βοηθάνε να καταστείλει τις αντιδράσεις.

    • Orestios avatar
      Orestios @ nasos 05/05/2010 14:40:49

      Έτσι είναι.

    • tzager avatar
      tzager @ nasos 05/05/2010 16:11:35

      Το 2009 έγιναν εκλογές. Εσύ τον είχες τελειωμένο τον ΚΚ από το ΄08;

      Δεν έχεις κι άδικο...

      • Orestios avatar
        Orestios @ tzager 05/05/2010 17:24:08

        Έχει το ΠΑΣΟΚ σήμερα 151 βουλευτές να περάσει το νομοσχέδιο?

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ nasos 05/05/2010 19:36:00

      "Οι μπαχαλάκηδες κάνανε Πρωθυπουργό τον Γιωργάκη το 2008,το 2010 τον βοηθάνε να καταστείλει τις αντιδράσεις."


      ΤΩΡΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2008 ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΩΡΕΣ!

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ otiprepei 06/05/2010 13:04:09

        ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ λέγεται αυτό και συνήθως έχει και τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο μαζί του για να δένει το γλυκό.

  13. Προφήτης avatar
    Προφήτης 05/05/2010 14:41:39

    Ποιος ωφελείται ;

    Πάντα αυτό είναι το ερώτημα που καθοδηγεί ορθά το συλλογισμό.

    Δεν ήμουν παρών για να κρίνω που οφείλεται.

    Αλλά πολιτικά ωφελείται η κατοχική κυβέρνηση, επειδή ανακόπτεται η διάθεση του λαού να αντισταθεί έμπρακτα στα μέτρα διαδηλώνοντας.

    ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ ούτε το ΚΚΕ ούτε η ΝΔ έχει συμφέρον από την τραγωδία.

    Συμφέρον αποκομίζει μόνο το φαιοπράσινο μέτωπο ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ-Μητσοτάκη και οι αλλοδαποί πάτρωνές τους.

    Τώρα γίνεται αντιληπτό γιατί το ΠΑΣΟΚ ΕΣΠΕΥΣΕ να καταργήσει τον νόμο που απαγόρευε την κουκούλα.

    Οι λαϊκοί αγωνιστές δεν φοράνε.
    Οι προβοκάτορες, οι παρακρατικοί, οι δήθεν αντι-εξουσιαστές, οι ληστές, οι καταδότες, ναι.

    Ας μην καμφθεί το φρόνημα κανενός.

    Αντισταθείτε !

    • tzager avatar
      tzager @ Προφήτης 05/05/2010 17:02:23

      Προφήτη,

      μη χάνεις τη ψυχραιμία σου μετά τη πατατιά τη χθεσινοβραδινή και τα σημερινά.

      Θα το πεί το όχι ο δικός σου αλλά θα το ρετουσάρει λίγο στο Προεδρικό...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ tzager 05/05/2010 19:45:29

        αμάν αδερφάκι μου, πολύ χαμηλό επίπεδο, δεν πας κάπου αλλού ? βαρεθήκαμε...

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/05/2010 14:42:35

    Καίγεται το ΥΠΟΙΚ, κόσμος έξω απο την Αραβαντινού. Πως το έλεγε η Σαπφώ Νοταρά; Μπουλότο! Δυτυχώς το Καστρί είναι μακριά.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ archaeopteryx 05/05/2010 14:48:04

      Πρόσθετα μέτρα προαναγγέλλει το ΔΝΤ για την περίοδο 2012 - 2014
      Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Τετάρτη, 5 Μαϊου 2010 07:00

      Πρόσθετα μέτρα, που θα αφορούν περικοπές δαπανών και αύξηση εσόδων συνολικού ύψους 10,85 δισ. ευρώ, «προαναγγέλλει» για την περίοδο 2012 - 2014 το κείμενο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), το οποίο περιγράφει, από την πλευρά του Ταμείου, τη συμφωνία για το πακέτο.

    • tzager avatar
      tzager @ archaeopteryx 05/05/2010 16:13:32

      Η Ρηγγίλης όμως είναι κοντά... Γιούργιααααααα

  15. lmn13 avatar
    lmn13 05/05/2010 14:42:45

    Επαναστάτες ή δολοφόνοι;
    Τι πιστεύουν δηλαδή;Σαπίστε τους όπου τους βρείτε.
    Οι αθώες ψυχές δεν τους φταίνε πουθενά.
    Όσο για τα απωθημένα τους να πάνε να τα βγάλουν στο οικογενειακό τους περιβάλλον.Σ΄αυτούς που πραγματικά φταίνε.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ lmn13 05/05/2010 19:50:33

      τέσσερις αθώες ψυχές, όχι τρεις όπως ακούγεται: δεν υπάρχει χειρότερο έγκλημα από την κατάργηση της ζωής εν τω γεννάσθαι

  16. KD avatar
    KD 05/05/2010 14:49:09

    pros avrianisti:
    oloi kseroume poioi einai kai poianwn tous stoxous exipiretoun oi "provokatores" ( i astinomia de ftaiei se tipota apolitws.. eleos pia
    me tis aristeristikes apopseis, tou "poso kaki/viaia einai i astinomia" ktl, den tous vlepete se tosa video pou kaigontai zwntanoi???? eleos!!
    Meta zitame omws ti ....voitheia tous na mas prostatepsoun.
    Stin Agglia i stin Ameriki, i sti Germania as tolmisei kapios mono na antimilisei se
    astynomiko kai ton exoun svisei..)

    Kai simfwnw me ton archaeopteryx.. einai gnwstes oi koutoponiristikes
    dikaiologies twn pasokwn, sinepws auto pou les akougetai poli logiko..
    Ta kseroume auta

  17. Γιώργος avatar
    Γιώργος 05/05/2010 14:50:04

    Ο Χουντοχοίδης έχει γεμίσει την Αθήνα με κάμερες. Τους "ακροδεξιούς" τους συλλαμβάνει και τους προσαγάγει μόνο με την όσφρηση.
    Για να δούμε, θα τους πιάσει τους δολοφόνους τώρα, ή θα το αφήσει το θέμα να ξεχαστεί όπως με την βόμβα που σκότωσε το Αφγανόπουλο;;

    Εκτός κι αν πάλι ανακαλύψει τίποτα ακροδεξιούς πίσω από τους φονιάδες.

  18. Προφήτης avatar
    Προφήτης 05/05/2010 14:58:05

    Αφήστε το αντι-αντιεξουσιαστικό μένος.
    Πραγματικοί αντιεξουσιαστές θα έκαιγαν το Καστρί.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Προφήτης 05/05/2010 19:36:28

      Οι λεγόμενοι αντιεξουσιαστές είναι οι χειρότεροι εξουσιαστές.

  19. GreenHosrses avatar
    GreenHosrses 05/05/2010 14:58:21

    Ε ποιος το αναρχοφασισταριό

  20. Eastrader avatar
    Eastrader 05/05/2010 14:58:54

    Ολα περιμενα να τα δω,αλλα μολοτοφ στον 4ο οροφο δεν περιμενα να δω.Τι διαολο με ολμοβολο την στειλανε εκει πανω?Και ολως τυχαιως λεει επεσε βρε παιδι μου εκει ακριβως που φυλασονται οι φακελοι με τα μεγαλα χρεη του ΦΠΑ.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Eastrader 06/05/2010 13:06:42

      έχουν κάνει διδακτόρικό στο πώς στήνεις ένα κτήριο απο τα αμερικανά και την 9.11

  21. hggiken avatar
    hggiken 05/05/2010 15:04:47

    Ήλθε η ώρα να καθαρίσει η κατάσταση και για τους υπεύθυνους για τον Κ. Μαρούση του '92, τον Δεκέμβρη του '08 και τα σημερινά.Δυστυχώς τρίτωσε το κακό από τους ίδιους, τι προβοκάτσιες και αηδίες, συριζαίοι είναι, που θα θλιβούν κλασσικά κλπ, κλπ

  22. mara avatar
    mara 05/05/2010 15:06:07

    Εάν ανάμεσα στους νεκρούς όπως μεταδίδουν κάποιοι, είναι και μία κοπέλα που ήταν έγκυος, οι νεκροί δεν είναι τρείς αλλά ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ.

  23. anonymous avatar
    anonymous 05/05/2010 15:07:23

    μονο με δικτατορια θα επιβαλλουν τα μετρα
    η κυβερνηση οδηγει συνειδητα τα πραγματα προς τα εκει

    προανακρουσμα οι δηλωσεις γνωστων νεοταξικων δημοσιογραφων για αναστολη των συνταγματικων ελευθεριων

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ anonymous 05/05/2010 19:57:24

      και το ΓΑΠ στη Βουλή κάτι τέτοια είπε

  24. mara avatar
    mara 05/05/2010 15:15:52

    Έκτακτη σύσκεψη στο υπουργείο Αμύνης. Γιατί....????
    Ετοιμάζουνε... κάτι???

    • anonymous avatar
      anonymous @ mara 05/05/2010 15:18:35

      ασφαλως ετοιμαζουν δεν υπαρχει αμφιβολια

    • Orestios avatar
      Orestios @ mara 05/05/2010 15:41:25

      ??????????????

    • Factorx avatar
      Factorx @ mara 05/05/2010 18:37:34

      ετοιμοτητα

      • Orestios avatar
        Orestios @ Factorx 05/05/2010 21:07:06

        Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Η χώρα δεν είναι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

  25. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 05/05/2010 15:21:19

    Το μήνυμα είναι σαφές και με πολύχρωμα λαμπάκια που αναβοσβήνουν: Μη ξαναπάτε σε διαδηλώσεις, ξέρετε, σκοτώνονται άνθρωποι εκεί...

  26. http://firiki2010.wordpress.com/ avatar
    http://firiki2010.wordpress.com/ 05/05/2010 15:24:26

    Φταίνε οι πλουτοκράτες της ΝΔ,τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ,ο ΛΑΟΣ,ο ΣΥΡΙΖΑ,οι αντιεξουσιαστές, οι δημοσιογράφοι,η Αστυνομία,οι τραπεζίτες,ο Μητσοτάκης , οι Αμερικάνοι, η άδικη η κοινωνία, οι ...οι....
    Ε, λοιπόν όχι!! Φταίει ο Μπάμπης,ο Μήτσος,ο Κίτσος ή όποιος άλλος άρρωστος έκανε αυτό το έγκλημα. Και αν δεν ξεκινήσουμε από τον Μπάμπη και τον Μήτσο (ας με συγχωρήσουν οι Μπάμπηδες και οι Μητσάρες για την κατάχρηση του ονόματος) και ξεκαθαρίσουμε ότι αυτοί ως φυσικοί αυτουργοί είναι υπεύθυνοι,μετά θα πάμε στον Τάκη,τον Μάκη την Σούλα που τους έβλεπαν και επικροτούσαν , θα πάμε στον συγκεκριμένο δημοσιογράφο (όχι ΜΜΕ γενικώς) που τους κανακεύει, τους συγκεκριμένους πολιτικούς που με τις πρακτικές τους τους συντηρούν κ.ο.κ Το να διασπείρουμε γενικώς τις ευθύνες είναι σαν να τις κουκουλώνουμε και να αθωώνουμε το έγκλημα.

  27. Orestios avatar
    Orestios 05/05/2010 15:31:00

    Άσχετο. Από πότε τα ασθενοφόρα είναι μαύρα τζιπ?

  28. Ελληνας avatar
    Ελληνας 05/05/2010 15:34:56

    ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ... ο πιλότος του ελικοπτέρου του κύριου πρωθυπουργού να αρχίζει να ζεσταίνει το ελικόπτερο. Το σχέδιο διαφυγής τίθεται σε ισχύ. Αρζεμπαιτζάν, η χώρα των political celebrities...

    • Redim avatar
      Redim @ Ελληνας 05/05/2010 19:22:52

      Εκεί πήγε ο Μαντέλης?

  29. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 05/05/2010 15:38:03

    Θα ¨αναδημοσιεύσω¨ ένα ερώτημα που τέθηκε κάπου αλλού , το οποίο θα μπορούσε να είναι ερώτημα όλων μας , εάν δεν είχαμε διάθεση να εκμεταλλευτούμε πολιτικά το γεγονός ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
    ------------------------------------------------------
    "Στο κέντρο της Αθήνας οι τράπεζες ανοιχτές στην Κέρκυρα κλειστές"
    "Γιατί οι τράπεζες στην Αθήνα ήταν ανοιχτές σήμερα???

    Στη Κέρκυρα ήταν όλες κλειστές με ένα καρτελάκι απ'έξω "ΑΠΕΡΓΙΑ".
    ---------------------------------------------------------------

    Και το ερώτημα απευθύνεται και στον κατά επιθυμία εκπρόσωπο μιας ¨Εθνικής¨ Αστικής Τάξης της Ελλάδας που την ψάχνουμε από το 1821 και δεν την βρίσκουμε …, στον κ. Βγενόπουλο.

    Γιατί δεχθήκατε κ. Βγενόπουλε δεχτήκατε να δουλεύουν υπάλληλοι στα υποκαταστήματα σας , και μάλιστα στο κέντρο της Αθήνας που θα εξελισσόντουσαν όλες οι μεγάλες διαδηλώσεις ;

    Είχατε τόσο ανάγκη των υπηρεσιών τους αυτή την ημέρα ακριβώς ή με αυτό τον τρόπο θέλατε να εκδηλώσετε την περιφρόνηση σας ενάντια στην διαφωνία της συντριπτικής πλειοψηφίας των ελλήνων εργαζομένων ενάντια στα οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης , τα οποία εκτός των άλλων , έχουν σαν στόχο την διάσωση της παρασιτικής λειτουργίας της μεγάλης πλειοψηφίας των ελληνικών τραπεζών ;;;

    Σε κάθε περίπτωση οι τραγικά αδικοχαμένοι με τραγικό τρόπο πολίτες είναι ¨θανόντες εν υπηρεσία¨ και οφείλετε μια τεράστια χρηματική αποζημίωση στους οικείου τους , γεγονός που δεν σας απαλλάσσει από την ηθική σας ευθύνη , για την επιμονή σας στην υπεράσπιση των ταξικών σας συμφερόντων , ακόμα και σε συνθήκες παλλαϊκής εξέγερσης .

    Μην ψαρώσουμε με τον οχετό της συντηρητικής προπαγάνδας που θα προσπαθήσει με αφορμή αυτό το τραγικό γεγονός , να αντιστρέψει τις αιτίες που οδηγούν στην κοινωνική κρίση και τον θάνατο , είτε από πυρκαγιές και ασφυξία , είτε από ανεργία και πείνα , είτε από ψυχολογικό μαρασμό και αυτοκτονίες …

    Εάν δεν υπήρχε η διαρκής καταβαράθρωση των κοινωνικών κατακτήσεων ενός αιώνα , εάν δεν υπήρχε η επίθεση της Ε.Ε./ Γερμανίας και του Δ.Ν.Τ. των ΗΠΑ κατά του ελληνικού λαού , εάν δεν υπήρχαν οι ξένοι και ντόπιοι τοκογλύφοι τραπεζίτες , δεν θα υπήρχαν ούτε διαδηλώσεις , ούτε κατευθυνόμενοι ή μη αναρχικοί .

    Και για τα σημερινά θύματα , ο δολοφόνος βρίσκεται στις τάξεις της κυβέρνησης η οποία με τις πολιτικές της μαραζώνει τις ψυχές και οπλίζει τα χέρια ¨πραιτοριανών¨ και θυμάτων …

    Να μην χυθεί άλλο άδικο αίμα , έξω το Δ.Ν.Τ.- επαναδιαπραγμάτευση του χρέους και των όρων ¨δημοσιοοικονομικής σταθερότητας ¨ ,

    Κάτω η Κυβέρνηση που υφάρπαξε την ψήφο του ελληνικού λαού με λανθασμένες εκτιμήσεις και ψεύτικες υποσχέσεις ,

    Δημοψήφισμα ή Εκλογές , για να αναλάβουμε όλοι συνειδητά τις ευθύνες μας.

    • Κ.Τ avatar
      Κ.Τ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 05/05/2010 16:04:29

      Εκλογες!Αφου αλλωστε το καθεστως παλινωδει απο την πρωτη κιολας μερα και τα πραγματα τα εξωθησε στα ακρα με το λαθρονομο,τα αυτομαστιγωματα για τα οικονομικα μας, την καταργησι της απαγερευσης της κουκουλας και την ελλειπεστατη ασφαλεια του πολιτη, που εκμηδενισε σημερα την αστυνομευση και την προληψη βιας. Αυριο ισως θα εχωμε και καμμια ταξιδιωτικη οδηγια για να μπουμε σε ενα ακομα φαυλο οικονομικο κυκλο και ανεργια για να δεθουμε πιο δφικτα απο το ΔΝΤ

  30. danger avatar
    danger 05/05/2010 15:44:34

    Μια απορια, αν δεν μιλουσε ο Βγενοπουλος για παγκαλοσηφουνακηδες θα καιγοταν η Marfin?

  31. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 05/05/2010 15:52:21

    Μέχρι και ο ανταποκριτής του BBC το λέει:

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8661385.stm

    "But the deaths are going to make the protesters pause. And there is going to be a backlash against the anarchists who are going to be the main suspects in this."

    Να η στόχευση. Να φοβηθεί ο κόσμος.

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ Γιάννης Σ. 05/05/2010 19:44:01

      Η στόχευση γίνεται για να δικαιολογηθεί η αντίδραση των αναρχικών που μετά θα βάζουν μπομπες δεξιά κι αριστερά ανεξέλεγκτα για να σώσουν τους "συντρόφους" τους.
      Ο ΓΑΠ θα δηλώνει όλος έκπληξη "αχ, μου ξέφυγαν" καθώς θα σηκώνει τη φούστα του τρομαγμένος, ο Αλαβάνος θα ντυθεί Κολοκοτρώνης και ένας στρατός απο χάπιες και πρεζόνιδες θα κατέβει συντεταγμένα στους δρόμους για να κρύψει την μεθοδευμένη διάλυση της χώρας απο τους πράκτορες.

      Στρατολόγησαν οτι ποιό άρρωστο εγκεφαλικά υπάρχει στην Ελλάδα και το βάφτισαν επαναστάτη για να κρύψουν τη δράση τους.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Γιάννης Σ. 05/05/2010 21:23:18

      @otiprepei δεν χρειαστηκε καν να το βαφτισουν..απλα του προσεφεραν ασυλια, και το αφηνουν να δρα οποτε κριθει απαραιτητο

  32. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 05/05/2010 15:57:15

    ΑΚΟΥΣΑ ΣΤΟΝ ALHPA (ΣΤΙΣ 17:10) ΟΤΙ ΘΑ ΠΙΕΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟ ΟΧΙ

    • Alex avatar
      Alex @ netakias.wordpress.com 05/05/2010 16:02:41

      Ηδη τα λαμογια της διαπλοκης και τα ΜΜΕ τους πιεζουν προς αυτη ητ κατευθυνση....

  33. ητα-βητα avatar
    ητα-βητα 05/05/2010 15:57:53

    Λαικη,πατριωτικη διαδηλωση,ΜΟΝΟ με ελληνικες σημαιες το σαββατο....
    υπερανω ολων η Πατρις...
    Τι διαολο,τον ξοδεψαμε ολο τον πατριωτισμο στο γιουρο του 2004?

  34. Προφήτης avatar
    Προφήτης 05/05/2010 16:03:46

    Αυτό τον πονάει. Μην ξεχνάτε.

    Ο κατοχικός πρωθυπουργός δήλωσε στη Βουλή ότι "οι συζητήσεις περί κατοχής οξύνουν το θυμό των πολιτών και υποδαυλίζουν τη βία".

    Τσολάκογλου. Όλοι.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Προφήτης 05/05/2010 16:05:56

      Θλιβερός Πρωθυπουργός.
      Διάβαζε αυτά που έλεγε.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Προφήτης 05/05/2010 16:07:22

      Προφήτη, κατά τη γνώμη μου ο κος Σαμαράς δεν πρέπει να ενδώσει σε συναινέσεις παρά την τραγικότητα των στιγμών.

      Δυστυχώς διαβάζω ότι οι εργαζομενοι παρακαλούσαν να φύγουν από το κατάστημα από τις 12 αλλά δεν τους επετράπη.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ αλλενάκι 05/05/2010 16:47:37

        αλλενάκι, το έγραψα στο ποστ με τα βίντεο από τη Βουλή.

        1ο Τεράστιο πολιτικό σφάλμα Σαμαρά.

        ΕΚΤΟΝΩΝΕΙ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ.

        Νομιμοποιώντας τον με τη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών.

        Δεν υπάρχει εθνική ενότητα με τους φαύλους.

        Οι γυφτοπασόκοι σκέφτηκαν ποτέ την εθνική ενότητα όταν κατέκλεβαν τους υπολοίπους;

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Προφήτης 05/05/2010 22:44:23

      Λογοθετόπουλος μήπως??
      Πώς τολμάτε και μιλάτε?Θά θυμώσον οι Γερμανοί ηθελε να πεί Προφήτη.

  35. GIORGOS avatar
    GIORGOS 05/05/2010 16:06:50

    ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ!
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΟΙΑΝΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ, Ο ΕΝΤΟΛΕΑΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΛΑΙΚΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΟΥΣ:
    ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΜΕ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ.

  36. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 05/05/2010 16:08:02

    Σοφία Παπαϊωάννου από τους Φακέλους, στον ΣΚΑΪ 100,3: νεαρός 25-28 ΧΩΡΙΣ κουκούλα, πέταξε μπουκάλι με βενζίνη. Μετά έπεσαν μολότοφ και αυτοί που τις έριχναν φώναζαν στους υπαλλήλους πως δεν έπρεπε να δουλεύουν σήμερα. Όσοι είχαν εγκλωβιστεί έσπαγαν τζάμια για να μπορέσουν να φύγουν από ταράτσα διπλανού κτιρίου.

    • Σοφία avatar
      Σοφία @ Γιάννης Σ. 05/05/2010 16:32:21

      Γιάννη, σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

  37. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/05/2010 16:08:19

    Ο Σαμαράς πρέπει να δείξει αταλάντευττη αποφασιστικότητα. Αν πάρει πίσω το ιστορικό "όχι", είναι σα νομιμοποιεί τους προβοκάτορες μπαχαλάκηδες και τα εγκλήματά τους.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Αυριανιστής 05/05/2010 16:18:13

      Δεν πρέπει να υπαναχωρήσει!

      Αυτή τη στιγμή το τοπικό κλιμάκιο της Νέας Τάξης προσπαθεί να πετύχει δύο στόχους:

      1. Να σταματήσουν οι κινητοποιήσεις με το αίμα αθώων.
      2. Να αποσπάσει τη συναίνεση Σαμαρά ΚΥΡΙΩΣ.

      Ας αναλογιστούμε όλοι: QUI BONO από το σημερινό?
      Γιατί τα βοθροκάναλα διέκοψαν αμέσως την απεργία τους?

  38. Orestios avatar
    Orestios 05/05/2010 16:11:01

    Το πρόβλημα είναι στο ΠΑΣΟΚ.
    Μάλλον έχει χάσει την δεδηλωμένη η κυβέρνηση και γι' αυτό πιέζει για συναίνεση Σαμαρά.
    Η συνάντηση με τον ΠΤΔ είναι κόλπο.

    • tzager avatar
      tzager @ Orestios 05/05/2010 16:22:34

      Δέχθηκε όμως ο Μεγάλος Ηγέτης να συμμετάσχει στο κολπάκι αδιαμαρτύρητα...

      Μεγάλος Πατριώτης! Αυτός θα πάρει πίσω το όχι και θα βγει στους δρόμους να κυνηγάει κουκουλοφόρους σε λίγο. Τον είδατε στη Βουλή;

      Αυτή η αποφασιστικότητά του με εξέπληξε...

      • Orestios avatar
        Orestios @ tzager 05/05/2010 17:11:27

        Πιάνει το ΠΑΣΟΚ τους 151 μαζί με τη Ντόρα και Καρατζαφέρη?
        Μάλλον όχι.
        Γι' αυτό και το GAP έντρομο τρέχει στον ΠτΔ.

        Μπορούσε να το φέρει στη Βουλή άνετα. Έχει 160 βουλευτές.
        Ή μήπως δεν τους έχει πια?

  39. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 05/05/2010 16:13:36

    Επειδή κυκλοφορεί πολύ ράδιο αρβύλα, δεν υπάρχει θέμα στρατού, ούτε κάλεσε συμβούλιο ο Βενιζέλος.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Γιάννης Σ. 05/05/2010 16:21:53

      Το troktiko άλλα διαδίδει.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 05/05/2010 16:24:29

        Ποιος σοβαρός άνθρωπος πιστεύει τρωκτικά και ερπετά;

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 05/05/2010 16:27:22

        Δεν απευθύνεται σε εσάς , προφανώς.

    • mara avatar
      mara @ Γιάννης Σ. 05/05/2010 16:41:24

      Tην είδηση την μετέδωσε το Alpha.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ mara 05/05/2010 16:51:24

        Αυτό πάει στην κατηγορία "ερπετά".

      • fitsulas avatar
        fitsulas @ mara 05/05/2010 17:12:05

        Αφού παραδώσουν το οικόπεδο για να γίνει τζαμί και αφού κάνουν 15 μεταβολές μπροστά στο πορτραίτο του Κεμάλ, τότε θα ρίξουν τον ΓΑΠ...

  40. ilias avatar
    ilias 05/05/2010 16:17:00

    Που είναι οι δημοσιογράφοι που έσκουζαν πριν από 2 χρόνια ;;;Που είναι ο Χρυσοχοιδης να κατακεραυνώσει την ανίκανη αστυνομία ;; Που είναι οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να πάνε στην ΓΑΔΑ για να βγάλουν έξω τους κοινωνικούς αγωνιστές ;; Που είναι εκείνες οι στερημένες και ξυνισμένες δικηγορίνες που τσίριζαν από οργή μόλις έβλεπαν αστυνομικό ;; Που είναι όλοι αυτοί ;;; Μα τι λέω ο βλάκας. Τώρα πρωθυπουργός είναι ο ΓΑΠ και όλα είναι καλά και τέλεια !!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ ilias 05/05/2010 16:22:26

      Έτσι είναι. Όλα έχουν έναν σκοπό.

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ ilias 05/05/2010 16:49:30

      Αφήστε τα τα παιδιά να εκφραστούν, μην τα καταπιέζετε... (Όπως καταπιέζετε τους Σλαβομακεδόνες, τους Αλβανοηπειρώτες, τους Ρουμανοβλάχους, τους Τουρκοθρακιώτες, τους Σημιτοκρητικούς.)

      • tzager avatar
        tzager @ fitsulas 05/05/2010 17:08:36

        fitsula,

        τα χάπια σου τα πήρες σήμερα;

        Πολύ θα ήθελες και τα blogs ελεγχόμενα και τον Ανθιμο σε καθημερινή εκπομπή στη κρατική τηλεόραση... Έτσι δεν είναι;

      • fitsulas avatar
        fitsulas @ fitsulas 05/05/2010 17:16:00

        Μάθε πρώτα τι θα πει ΚΕΜΟ και ποιοι συμμετέχουν σ' αυτό, ρώτα να μάθεις για την κατά ΣΥΡΙΖΑ εθνολογία, πιες κι ένα φασκόμηλο και μετά πούλα εξυπνάδα...

  41. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 05/05/2010 16:19:18

    Αφού πρώτα έκαναν όλες τις δυνατές μακακίες και μας έφεραν στα νύχια του ΔΝΤ τώρα θέλουν και συναίνεση. Μόνοι τους λέγαν ότι λεφτα υπάρχουν, μόνοι τους ζητούσαν εκλογές ενώ ήξεραν τι έρχεται, μόνοι τους ας το λουστούν τώρα.

    Χτες στον Χαρδαβέλλα ένας δημοσιογράφος του ΑΝΤ1 δήλωσε ότι έλληνας υπουργός σε 5ήμερο ταξίδι στη Κίνα έφερε πίσω λογαριασμό ξενοδοχείου 300.000 ευρώ. Μήπως ξέρει κανείς ποιος ήταν; Δεν πιστεύω να'ταν κανένας Πάγκαλος;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Αγανάκτηση 05/05/2010 20:15:02

      αυτός πάντως σίγουρα ήταν εκεί αυτές τις μέρες

  42. Eastrader avatar
    Eastrader 05/05/2010 16:23:12

    Παντως και για να λεμε την αληθεια,η σημερινη εικονα του Αντωνη Σαμαρα ηταν κακκιστη.Δεν επιτρεπονται τετοιες εμφανισεις με τις σημειωσεις 20 ποντους απο το προσωπο του και με αυτον τον τροπο που του εβγαιναν οι λεξεις.

  43. stavrosx1 avatar
    stavrosx1 05/05/2010 16:24:09

    ... ό,τι σπείρεις θα θερίσεις ...
    ... παλιό γνωμικό - πάντα επίκαιρο ...
    ... έρρωσθε ...

  44. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 05/05/2010 16:26:11

    ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ "ΜΑΛΑΚΕΣ" ,(ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ?), ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΠΑΝΤΑ ΤΩΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΑΝΑΣΑ ΣΤΟΝ ΓΑΠ.....ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ..

  45. Ιωάννης Ένατος avatar
    Ιωάννης Ένατος 05/05/2010 16:29:01

    Καλησπέρα σε όλους. Ήμουν κι εγώ εκεί από το πρωί. Έφυγα από τη Βουλή στις 14:30. Λίγο πριν ξεκινήσουν τα γεγονότα. Έχω να πληροφορήσω σε όλους πόσο ύποπτη είναι η δολοφονία αυτών των ανθρώπων. Και λέω δολοφονία καθώς είδα με τα μάτια μου από το Πεδίον του Άρεως έως και μπροστά από τη Βουλή ΔΕΝ υπήρχε ούτε ένας αστυνομικός! Για να σας προλάβω, στην πορεία της πρωτομαγιάς και κατά μήκος της πορείας υπήρχαν ΜΑΤ. ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΕΝΑΣ!!!
    Από τα Εξάρχεια κατέβηκαν τα καλόπαιδα με τις κουκούλες ανενόχλητοι!! Κανένας ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τους εμπόδισε να μπούνε στην πορεία!!
    Αυτή τη στιγμή το κανάλι του Μπόμπολα λυπάται για τον τουρισμό!
    Ως αυτόπτης μάρτυρας της πορείας το γράφω ξεκάθαρα: Σήμερα είχαμε ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ τριών ανθρώπων για να αποσπάσουν την προσοχή μας. Και καλά να το κάνουν με την Αλεξανδράτου και κάθε περιφορόμενη πόρνη.. Αλλα τρεις άνθρωποι σήμερα έγιναν θυσία για τον γιο της Μαργαρίτας!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ιωάννης Ένατος 05/05/2010 20:17:52

      και ένα αγέννητο παιδί, μην το ξεχνάμε

  46. ilias avatar
    ilias 05/05/2010 16:29:30

    Ευτυχώς όμως που αυτές τις κρίσιμες ώρες η χώρα έχει έναν φωτισμένο και εμπνευσμένο ηγέτη. Έναν άνθρωπο που μπορεί να χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι, που μπορεί να υπερασπιστεί τα εθνικά μας δίκαια. Έναν άνθρωπο που έχει πρόγραμμα, ικανούς συνεργάτες, δομημένη σκέψη. Ευτυχώς που έχει τον Γιώργο Παπανδρέου τον γιο του Ανδρέα Παπανδρέου και εγγονό του Γεωργίου Παπανδρέου. Ευτυχώς, ευτυχώς, ευτυχώς. (Το ΔΝΤ το κάλεσε στην Ελλάδα η Δεξιά).

    • aristotelis avatar
      aristotelis @ ilias 05/05/2010 16:54:04

      Εμπνευσμένο σχόλιο...επίτρεψε μου να το χρησιμοποιήσω σε κάποια συζήτηση ή στο διαδίκτυο

      • tzager avatar
        tzager @ aristotelis 05/05/2010 17:10:30

        Μήν παραλείψεις...

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ ilias 06/05/2010 00:30:27

      Απόσπασμα απο το καινούριο ΄αριστουργηματικό΄βιβλίο τού αδελφού Νικολάκη είναι?

  47. Η πένα της Οργής avatar
    Η πένα της Οργής 05/05/2010 16:30:07

    Πονάει η ψυχή μου με αυτές τις εικόνες αλλά τα γεγονότα αυτά είναι αναμενόμενα. Η ελληνική κοινωνία χρεωκόπησε οικονομικά, πολιτικά, ηθικά και τώρα βλέπουμε σε ζωντανή σύνδεση την κοινωνική μας χρεωκοπία. Έχουμε μπει στην περίοδο πλέον της οποίας το κύριο χαρακτηριστικό μπορεί να διατυπωθεί με μία φράση εκ των λατινικών "Homo Homini Lupus". ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ στους φονιάδες της κουκούλας, ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ στους κοστουμογιακάδες υπεύθυνους της ΜARFIN BANK που δεν κλείσανε ένα παλιουποκατάστημα της τράπεζα για μία γαμημένη μέρα λες και θα χρεωκοπούσαν από την χαμένη δουλειά ενώ ξέρανε τι πορεία θα περνούσε απέξω, ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ !!! Όσο για τους αληταράδες φονιάδες παραδοθείτε ή αυτοκτονήστε ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ! Έαν δεν κάνουν τίποτα από τα δύο τότε εύχομαι από το Θεό να το βρούν...

  48. fitsulas avatar
    fitsulas 05/05/2010 16:31:13

    Οι φυσικοί αυτουργοί φόραγαν κουκούλα. Τους ηθικούς αυτουργούς δεν τους ξέρουμε; Κάτι μεγαλοδημοσιογράφοι και μεγαλογελωτοποιοί που πανηγύριζαν τον Δεκέμβρη του 08 και που έχουν στα κότερά τους έρμα από βολιβιανή λουκουμόσκονη...

    • Orestios avatar
      Orestios @ fitsulas 05/05/2010 16:36:57

      Σαν αυτό που έλεγε η Μαλβίνα? Λαδέμποροι από την Κολομβία?

  49. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/05/2010 16:32:33

    Η επίθεση στο κτίριο της Marfin ΟΖΕΙ προβοκάτσιας, από όποια πλευρά και να το αναλύσει κάποιος.

    α. είτε για να ενοχοποιηθούν οι διαδηλωτές και να σταματήσουν οι κινητοποιήσεις.

    β. είτε γιατί εμμέσως χτυπιέται ο μεγαλοεπιχειρηματίας ο οποίος κρατούσε υποκατάστημα ανοιχτό σε άκρως ακατάλληλο σημείο στο κέντρο της Αθήνας.

    γ. είτε για να ενοχοποιηθεί το ΚΚΕ το οποίο όμως έχει δώσει προηγούμενο αυτές τις μέρες με τις δηλώσεις του κατά του συντάγματος.

    δ. ο σύριζα μάλλον τη γλίτωσε από την ενοχοποίηση γιατί του είχαν ανακόψει την πορεία.

    ή και για όλα τα παραπάνω μαζί.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 05/05/2010 16:34:01

      Και ταυτόχρονα πετυχαίνει ο μεγαλύτερος στόχος που είναι να παγιδευτει ο Σαμαράς σε συναίνεση.

      • Orestios avatar
        Orestios @ αλλενάκι 05/05/2010 16:38:00

        Κι αυτό γιατί η κυβέρνηση GAP δεν έχει την δεδηλωμένη. Το ΠΑΣΟΚ έχει σπάσει σε χίλια κομμάτια.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 05/05/2010 16:42:55

        Το Πασοκ αυτη τη στιγμη θα προσπαθησει να αξιοποιησει το τραγικο γεγονος ώστε να εγκλωβισει την κοινωνια σε συναινεση πατώντας πάνω στο συναισθηματισμο του ελληνικου λαού και στο φοβο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ αλλενάκι 05/05/2010 16:47:21

        Μα το ΠΑΣΟΚ είναι κατακερματισμένο αυτή τη στιγμή. Ο Σαμαράς το ξέρει. Και το GAP το ξέρει. Η κυβέρνησή του έχει χάσει τη δεδηλωμένη και γι' αυτό ζητά την προστασία του Προέδρου. Η διαμάχη αφορά τους γόνους της πολιτικής ανωμαλίας και τους Έλληνες.
        Ο Σαμαράς το γνωρίζει αυτό.
        Οι διεφθαρμένοι σήμερα δολοφόνησαν για να πετύχουν το σχέδιό τους. Τους έκραξε όλος ο κόσμος.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ αλλενάκι 05/05/2010 16:52:46

        αλλενάκι, το έγραψα στο ποστ με τα βίντεο από τη Βουλή.

        1ο Τεράστιο πολιτικό σφάλμα Σαμαρά.

        ΕΚΤΟΝΩΝΕΙ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ.

        Νομιμοποιώντας τον με τη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών.

        Δεν υπάρχει εθνική ενότητα με τους φαύλους.

        Οι γυφτοπασόκοι σκέφτηκαν ποτέ την εθνική ενότητα όταν κατέκλεβαν τους υπολοίπους;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 05/05/2010 16:53:46

        Η δεδηλωμενη ασφαλώς χάθηκε στη σημερινή μεγαλειώδη πορεία και ελπίζω ο κος Σαμαράς να παίξει σωστά το χαρτί που έχει στα χέρια του.

      • Orestios avatar
        Orestios @ αλλενάκι 05/05/2010 18:14:51

        Αλλενάκι, το ερώτημα πλέον είναι αν ο πρωθυπουργός θα κινηθεί εντός της νομιμότητας της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.

      • Redim avatar
        Redim @ αλλενάκι 05/05/2010 22:16:35

        Ο Σαμαράς έχασε την ευκαιρία σήμερα να καταθέσει πρόταση μομφής στην Κυβέρνηση. Ελπίζω να το κάνει τις επόμενες μέρες. Είναι χρέος του να διώξει με κάθε τρόπο αυτούς που μας οδήγησαν εδώ. Σε διαφορετική περίπτωση θα είναι μέρος του προβλήματος

  50. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 05/05/2010 16:32:49

    ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥς ΠΟΥ ΔΙΑΔΗΛΩΝΑΝ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΝ?
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΗ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΟΣΜΟΥ?
    ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΟΥΔΙΑΣΜΕΝΟΙ?
    ΑΡΑ Π Ο Ι Ο Υ Σ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ???

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Μαυρη Αντιδραση 05/05/2010 20:26:03

      Δεν είναι η επανάληψη που γεννάει το αποτέλεσμα.

      Η αντίθεση του κόσμου έχει ήδη καταγραφεί, και διεθνώς. Όλο το παιγνίδι μεταφέρεται τώρα στους θεσμούς, εξ ου και οι πιέσεις.

  51. GIORGOS avatar
    GIORGOS 05/05/2010 16:34:36

    ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΝΤ, Η ΕΕ, Η ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ, Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,Ο ΚΑΡΑ-ΤΖΑΦΕΡΗΣ, Ο ΣΑΜΑΡΑΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ.
    Να τους Σ Β Η Σ Ο Υ Μ Ε το μειδίαμα που τους σχηματίζεται
    Π Ρ Ο Β Ο Κ Α Τ Σ Ι Α ήταν ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.

  52. lmn13 avatar
    lmn13 05/05/2010 16:39:45

    Διάβασα στο τρωκτικό ότι με ύφος ενόχου εμφανίστηκε ο Σαμαράς στη βουλή.
    Είχε και ένα άχρωμο, άγευστο και άοσμο δημοσιογραφίδιο να λέει τα δικά του. Παρακαλώ δείτε το και πείτε μου πως το εξηγείτε.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ lmn13 05/05/2010 16:46:19

      Λες για το τρωκτικό λες και το'γραψαν οι new york times...

      Ο μέσος όρος ηλικίας των συντακτών του τρωκτικού πρέπει να είναι 17-22 και όλοι τους αμφιβάλλω να έχουν απολυτήριο λυκείου (αν έχουν) με βαθμό πάνω από 14.

      • lmn13 avatar
        lmn13 @ Αγανάκτηση 05/05/2010 17:21:36

        Παρακαλώ δείτε τε και θα καταλάβετε.
        ΥΓ. Δεν είμαι του τρωκτικού και δεν επιδιώκω κλικ.

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ lmn13 05/05/2010 17:01:26

      Πήγαινε στο κανάλι του χρήστη που ανέβασε το βίντεο και θα καταλάβεις γιατί έβαλε αυτόν τον τίτλο. Υμνητής της Ντόρας και του Μητσοτάκη ο τύπος. Θεωρεί πως με το χτεσινοβραδυνή του απόφαση ο Σαμαράς είναι ο "ηθικός αυτουργός" των επεισοδίων. Μιλάμε γιά σχιζοφρένεια

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ Αρράκις الراقص 05/05/2010 19:49:23

        Η σχιζοφρένεια είναι η οικογενειακή τους αρρώστια. Επιτέλους αρχίσατε να το καταλαβαίνεται!

  53. Greenhorses avatar
    Greenhorses 05/05/2010 16:42:38

    Αλλο ένα πιθηκοειδές του αναρχικού χώρου ή άλλου άρρωστου μυαλού έκανε την δουλειά τα προβοκάτσιες και λοιπές μπούρδες είναι κλασικές μπούρδες που ακούγονται συνέχεια σιγά μην περίμενε αυτός ότι θα κάψει τρεις ανθρώπους τράπεζα είδε και έκανε ντου το IQ της αναρχοκατσαρίδας που να φανταστεί τις συνέπειες.

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ Greenhorses 05/05/2010 16:55:52

      Η αφασία έχει και όρια. Δεν πετάξαν ΜΙΑ μολότοφ. Πέταξαν ΒΕΝΖΙΝΗ και μετά πολλές μολότοφ. Ότι ακριβώς έγινε και στην Ηλεία, την Πάρνηθα, τον Μαραθώνα. Στην Ηλεία πόσους ανθρώπους έκαψαν; Κατά λάθος και 'κει;

    • Ιωάννης Ένατος avatar
      Ιωάννης Ένατος @ Greenhorses 05/05/2010 16:58:28

      Μην είσαι τόσο σίγουρος.. Δεν ήξερε αν θα κάψει τρεις. Μπορεί να έκαιγε έναν. Μπορεί πέντε. Όταν βάζεις φωτιά σε κτήριο με ανθρώπους τί περιμένεις αν γίνει; Να πάρουν φωτιά μόνο οι κουρτίνες; Εξάλλου φωτιές έβαλαν κι αλλού!!

  54. SOTHROPOULOS avatar
    SOTHROPOULOS 05/05/2010 16:44:03

    ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΦΩΤΙΑ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΠΡΩΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΜΠΟΔΙΣΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΜΟΛΟΤΩΦ, ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΔΩΡΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ?ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ Ν ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ?

  55. aristotelis avatar
    aristotelis 05/05/2010 16:56:49

    Δυστυχώς - το τονίζω για πολλοστή φορά - αλλά δεν πρέπει να συγχέουμε την θέληση μας με την πραγματικότητα.Ακόμα το PASOK διατηρεί σε μεγάλο ποσοστό τις δυνάμεις του. Ελπίζω να αλλάξει σύντομα αλλά δεν το νομίζω.

  56. XRHSTOS avatar
    XRHSTOS 05/05/2010 17:02:00

    ΗΤΑΝ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ

    ΠΟΙΟΣ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ;

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ XRHSTOS 05/05/2010 17:28:18

      Ευσεβείς πόθοι.

      Το 1944 το ΚΚΕ είχε κάνει πολύ μεγαλύτερη συγκέντρωση.

    • straydog avatar
      straydog @ XRHSTOS 05/05/2010 20:09:01

      Και οι Rolling Stones ειχαν μαζεψει 80000 στο ΟΑΚΚΑ,
      και με εισιτηριο.Λοιπον τι θα πει το μεγα η μικρο πληθος;
      Αυτο που χρειαζεται ειναι θεσμοι οπου οι πολιτες
      οργανωμενα και με δικαιωμα θεσμικης αναθεωρησης,να
      αποφασιζουν την πορεια της κοινωνιας τους.
      Ολα τα αλλα του τυπου ``ο λαος μιλησε``,``τεραστια συγκεντρωση``
      ``χιλιαδες αγωνιστες`` και αλλα βλακωδη δεν σημαινουν
      απολυτως τιποτε

  57. denkserotipota avatar
    denkserotipota 05/05/2010 17:10:24

    Αν αυτό είχε γίνει επί Κ.Κ. τώρα θα είχε γίνει της.... στα κανάλια για την διαλυμένη αστυνομία κλπ κλπ.............

    Συλλυπητήρια στις οικογένειες.

    • Ιωάννης Ένατος avatar
      Ιωάννης Ένατος @ denkserotipota 05/05/2010 17:15:35

      Πέστα χρυσόστομε!!

  58. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 05/05/2010 17:12:09

    Τα σημερινά επεισόδια ήταν πρόβα ανωμαλίας.
    Να τρομοκρατηθούν οι διαδηλωτές και να καμφθούν οι αντιδράσεις τους.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κώστας Ροδινός 05/05/2010 17:26:10

      Έχει το ΠΑΣΟΚ σήμερα 151 βουλευτές να περάσει το νομοσχέδιο?

      • Χρήστος Π. avatar
        Χρήστος Π. @ Orestios 05/05/2010 19:21:24

        πεσ'τα

      • sofias avatar
        sofias @ Orestios 05/05/2010 19:57:22

        Αν του λείπουν 3 θα έχει την Ντόρα,και αν ζητήσει κοματική πειθαρχία ο Σαμαράς θα πάρει και την διαγραφή της.

  59. Nktras avatar
    Nktras 05/05/2010 17:17:34

    Παιδια ο στρατος απο αργα το απογευα εχει τεθει σε κατασταση επιφυλακης, για παν ενδεχομενο, πληροφορια απο φιλο μου αξιωματικο..ολοι ειναι στην τσιτα!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Nktras 05/05/2010 17:40:35

      Κινητοποιεί τις εφεδρίες για τεχνητή κρίση.
      Δεν έχουν άλλο τρόπο από τη στιγμή που η κυβέρνηση δεν έχει 151 βουλευτές.

      • lmn13 avatar
        lmn13 @ Orestios 05/05/2010 19:14:02

        Έχουν ληφθεί αυξημένα μέτρα ασφαλείας
        για την ασφάλεια του προσωπικού και των εγκαταστάσεων.
        Δεν είναι κακό.
        Σκεφθείτε όμως ότι κάποιοι εκτάκτως θα βγούν εκτός προγράμματος και πιθανόν διανυκτερεύσουν μακριά από τις οικογένειες.
        Σύμφωνα βέβαια με κάποιους φωτεινούς
        νόες (αρχ) θα οικονομήσουν και αυτό σε βάρος της Εθνικής οικονομίας.
        Τελικά μάλλον αυτοί είναι ο λόγος που το ΠΑΣΟΚ είναι δω,
        ενωμένο ΔΝΤ.

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ Nktras 05/05/2010 19:54:45

      Φυσικά έχει τεθεί σε επιφυλακή. Με τόσους οργανωμένους θύλακες απο τη CIA UCKάδες, "αναρχικούς", θυμωμένους μαύρους μικροπωλητές, μουσουλμάνους Αφγανούς που τους ακολουθούν οι βόμβες μέσα απο τα σκουπίδια, σφαίρες ρουφιάνων αστυνομικών που εξοστρακίζονται, παιδιά του Σόρος να κάνουν κοινωνικές διακοπές με το δίκτυο και να διαδηλώνουν.
      Τόσα πράγματα μπορεί να πάνε στραβά.

      ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΟΣΑ ΦΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΖΩΣΕΙ?
      ΘΑ ΚΑΘΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ ΑΙΩΝΙΑ Η ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ?

  60. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 05/05/2010 17:31:18

    Απεργία της ΟΤΟΕ για το θάνατο των τριών υπαλλήλων
    Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία κήρυξε η ΟΤΟΕ για το θάνατο των τριών τραπεζικών που βρήκαν τραγικό θάνατο στο υποκατάστημα της Marfin.

    Η ΟΤΟΕ ανακοίνωσε ότι προκηρύσσει για αύριο 6 Μαΐου 24ωρη πανελλαδική απεργία για το θάνατο των τριών τραπεζικών, που σκοτώθηκαν σήμερα, όταν πυρπολήθηκε από βόμβα μολότωφ η τράπεζα Marfin στο κέντρο της Αθήνας.

    «Το τραγικό αυτό γεγονός που στέρησε τη ζωή σε τρεις συναδέλφους μας (2 γυναίκες και 1 άνδρας) είναι η θλιβερή συνέπεια των αντιλαϊκών μέτρων που ξεσήκωσαν τη λαϊκή οργή και τη διαμαρτυρία εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων, το οποίο, όμως, έχει φυσικούς αλλά και ηθικούς αυτουργούς. Οι φυσικοί αυτουργοί πρέπει να βρεθούν και να τιμωρηθούν παραδειγματικά», τονίζει η ΟΤΟΕ.

    Σύμφωνα με την ομοσπονδία, «οι ηθικοί αυτουργοί, όμως, πρέπει να αναζητηθούν στην ασκούμενη πολιτική, στην επιχειρησιακή στάση της αστυνομίας αλλά και στις Διοικήσεις των Τραπεζών που με την εκβιαστική τους πρακτική εμποδίζουν τη συμμετοχή των εργαζομένων στις κινητοποιήσεις και με την ανευθυνότητά τους δεν λαμβάνουν έγκαιρα όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, για να προστατευθούν οι ανθρώπινες ζωές των εργαζομένων και των πολιτών στα τραπεζικά καταστήματα, που αποτελούν γνώριμους και διαχρονικούς στόχους σε όλη την διαδρομή που ακολουθούν κάθε φορά οι εργατικές πορείες και οι διαδηλώσεις».

    Κατά την ΟΤΟΕ, «σοβαρότατες πολιτικές ευθύνες έχει και η κυβέρνηση η οποία όπως φαίνεται δεν υπολόγισε το μέγεθος και την έκταση των συνεπειών που έχουν για την ελληνική κοινωνία και τους πολίτες οι αποφάσεις της που αφορούν στην οικονομική παράδοση της χώρας μας στην τρόικα του ΔΝΤ, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της ΕΚΤ, αλλά και στις διαχρονικές απαιτήσεις του ντόπιου κεφαλαίου».

    Καθημερινή

  61. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 05/05/2010 17:47:45

    Να δουμε λοιπόν κατά πόσο θα τιμωρηθούν ΟΛΟΙ οι ένοχοι.
    Γιατί σίγουρα και αυτές που αναφερεις ειναι αξιοποινες πράξεις, αλλά μπροστα στο συμφέρον δεν ξερω κατα ποσο ΘΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.
    Κρίμα στους ανθρώπους που χάθηκαν.

    • Κ.Τ avatar
      Κ.Τ @ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 05/05/2010 18:02:17

      Σιγουρα υπηρξε ευθυνη του προισταμενου στο συγκεκριμενο καταστημα της Μαρφιν και του ανωτερου του στην κεντρικη διοικησι αφου μαλιστα στην προσοψη δεν υπηρχαν ρολλα, οπως στις περισσοτερες τραπεζες.

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ Κ.Τ 05/05/2010 18:47:20

        Ούτε ρολά ούτε φύλακες.
        Άρα η Τράπεζα ήταν προσεκτικά επιλεγμένος στόχος.

        • otiprepei avatar
          otiprepei @ otiprepei 05/05/2010 18:49:33

          Ο ΑΝΤ1 εκανε λόγο για απόλυτα οργανωμένες επιθέσεις.
          Για να δούμε, τουλάχιστον ας φοβηθούν την οργή του κόσμου κι ας μην κουκουλώσουν τα γεγονότα και να πουν την αλήθεια.
          Να μην αρχίσυον πάλι το παιχνιδάκι "οι κακοί αστυνομικοί που προκάλεσαν"
          Οι αστυνομία ελέγχεται απο την πολιτεία, οι ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΛΟΤΟΦ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΩΝΤΑΙ!

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ otiprepei 05/05/2010 22:21:28

            Για το τελευταίο, αυτό με τα κεφαλαία, είσαι βέβαιος;

          • Lewnidas avatar
            Lewnidas @ otiprepei 06/05/2010 06:56:11

            μια χαρα ελεγχωνται και ποιο ευκολα. απολητικα χαζοχαρουμενα πιτσιρικια ελεγχωνται πολυ ποιο ευκολα απο εναν μπατσο.

      • curgan avatar
        curgan @ Κ.Τ 05/05/2010 23:35:43

        Ναι ρε, αν σε πυροβολήσουν θα φταις εσύ γιατί δε φόραγες αλεξίσφαιρο!

  62. fitsulas avatar
    fitsulas 05/05/2010 17:53:35

    Ιδιωτικός τομέας. Το αντίδοτο δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν...

  63. andreas avatar
    andreas 05/05/2010 18:00:19

    Συγκλονιστικά αυτά που μας είπες φίλε μου, μέσα σε τόση άχρηστη πληροφορία που δεχόμαστε για το γεγονός αυτό.
    Συνεχίστε τον αγώνα σας!

  64. Κ.Τ avatar
    Κ.Τ 05/05/2010 18:13:12

    ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΓΙΓΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΡΗ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΠΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΣΑ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
    ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.
    ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΩΣΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ,
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΝΟΜΗ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ.
    ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΗΓΗΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΗ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ?
    ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΛΗΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΘΕΛΕΙ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ Η ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ?

  65. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 05/05/2010 18:13:55

    Μπορεί να ερμηνεύσει κάποιος με παρρησία και ευθύτητα γιατί δεν υφίσταται ως αίτημα, μοναδικό και καίριο, το αυτονόητο για έναν νοήμων λαό που θέλει να ορίζει την τύχη του και το μέλλον του;
    Γιατί εκατό χιλιάδες φωνές δεν κραυγάζαν σήμερα μία λέξη μόνον;
    Δ Η Μ Ο Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α!!

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ Β.Κ.Σ. 05/05/2010 18:53:46

      Τις ηγεσίες των ΠΑΜΕ, των ΓΕΣΕΕδων των ΑΔΕΔΥδων που είναι πουλημένοι και δεν έδωσαν την ανάλογη ενημέρωση στο λαό.
      Αυτοί δεν ενδιαφέρωνται για την Ελλαδίτσα. Μόνο το μισθουλάκο, το αραλίκι και τη δόξα.

    • Redim avatar
      Redim @ Β.Κ.Σ. 05/05/2010 22:34:20

      Νομίζω ότι η κατάσταση έχει ξεπεράσει το σημείο που ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ σε ένα οποιοδήποτε ερώτημα μπορεί να δημιουργήσει κάποια προοπτική. Η εικόνα ενός παππού να πετάει προς την εξουσία μια πέτρα και το πάνδημο αίτημα "Να καεί να καεί το μπρ.....λο η Βουλή" θέτουν πλέον τον τόνο.
      Σε ακραίες καταστάσεις όπως η σημερινή τη λύση οφείλει να δίνει ο λαός μέσα από συντεταγμένες διαδικασίες. Στις επόμενες εκλογές οι διαχωριστικές γραμμές δεν θα έχουν να κάνουν με κόμματα αλλά με το παρελθόν και το μέλλον. Όποιος έχει διατελέσει στο παρελθόν βουλευτής ή υπουργός καλό είναι να σκεφτεί πάρα πολύ πριν θέσει ξανά υποψηφιότητα.

  66. n Georgiopoulos avatar
    n Georgiopoulos 05/05/2010 18:24:56

    Δεν ειχε πει πως ειναι φιλοι του?

  67. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 05/05/2010 18:27:26

    Η χώρα έχει πάρα πολύ υψηλό ποσοστό ανεγκέφαλων αναρχοφασιστών (είπαμε, στην σκοτεινή πλευρά του φάσματος συνορεύουν).
    Οι επιχειρήσεις, σπανίως τηρούν τον Κανονισμό Πυρασφάλειας Κτιρίων.
    Η Πολεοδομία και Πυροσβεστική, κατά την αδειοδότηση κάνουν τα στραβά μάτια, όταν "υπάρχει λόγος".
    Η κυβέρνηση, τους χρησιμοποιεί για πολιτικά οφέλη, ακόμη και νεκρούς.
    Η αντιπολίτευση, το ίδιο.
    Και αυτοί, οι (χαμηλόμισθοι) εργαζόμενοι, πάντα κάνουν το "έγκλημα" και εργάζονται, κάθε φορά όταν η "εργατική" αριστοκρατία των υψηλόμισθων και τα κομματόσκυλα τους ζητούν συμπαράσταση (για ποιόν και γιατί;): Ακόμη και σήμερα, που "έδιωχναν από την Αθήνα το ΔΝΤ και την ΕΕ".
    Κατά τα άλλα, αυτοί οι άνθρωποι που δεν ενδιαφέρονταν για τον υπέροχο κόσμο της Ελληνικής "πολιτικής", πέθαναν, και όλα ήταν και είναι πάλι υπό έλεγχο!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Sic transit gloria mundi 05/05/2010 20:47:04

      Για να αποκαταστήσω την αλήθεια, που προφανώς δεν γνωρίζεις:
      τα διατηρητέα κτίσματα εξαιρούνται από την υποχρέωση τήρησης των διατάξεων του Κανονισμού Πυρασφαλείας, ως προς τα κτιριολογικά μέτρα - δηλαδή, δεν είναι υποχρεωτική η δημιουργία κλειστού καπνοστεγούς και πυράντοχου κλιμακοστασίου για την ασφαλή διαφυγή από τους ορόφους. Η ταχύτατη εξάπλωση του πυκνού καπνού σε όλο το κτίριο μέσω του κλιμακοστασίου ήταν η αιτία της ασφυξίας. Ενεργητικά μέτρα προφύλαξης (σπρίνκλερς) πρέπει να υπήρχαν και να λειτούργησαν, εξ ου και ο μαύρος καπνός μετά τη διαβροχή.

      • ΣΒΕΤΛΑΝΑ avatar
        ΣΒΕΤΛΑΝΑ @ δρόμος 05/05/2010 22:17:54

        Και εγώ εργάζομαι σε κάποιο άλλο διαητηρητέο κτηριο Τράπεζας στο κέντρο της Αθήνας, αλλά τα τζάμια είναι αλεξίσφερα, υπάρχουν κάγγελα και τα ρολά είναι εσωτερικά...

  68. Factorx avatar
    Factorx 05/05/2010 18:29:59

    @Αυριανιστή, τώρα διαβάζω την πρόταση σου, επειδή ήμουν κάτω στα επεισόδια και αργησα να αναλαβω καθηκοντα εδω΄. Ειχα να φαω τόσο δακρυγόνο απο το 1975 και την αμερικανικη πρεσβεία - ποτε ηταν γαμω το κέρατό μου κοντευω να το ξεχάσω.

    Αρχίζω κοιλιακούς να είμαι έτοιμος - επαναστατική κατάσταση που λέγαμε κάποτε.

    Τέλος πάντων αυτή η οργή λαού δεν σταματαει. Ας μην ενεργούμε λοιπόν εν θερμώ - και δεν είμαστε κόμμα.

    Ας δούμε πως θα πάνε τα πράγματα τις επόμενες ωρες και ξαναμιλάμε

  69. Factorx avatar
    Factorx 05/05/2010 18:30:43

    Μια παρατήρηση ακόμα: ερίναι όλοι τους ΧΕΣΜΕΝΟΙ. Δείτε τα κανάλια πως το γυρίσαν ξαφνικά και μιλάνε για το λαό

    • mara avatar
      mara @ Factorx 05/05/2010 21:13:55

      Πιό χεσμένος από όλους είναι ο Γιωργάκης.
      Στα νύχια όμως του ΔΝΤ που μας έριξε, τί περίμενε???
      Έχει την εντύπωση ότι θα τον ρωτήσουνε, για τους τρόπους που θα χρησιμοποιήσουνε... για να περάσουν τα μέτρα, "πάσει θεού..."????
      Ο "εργοδότης" ρωτάει ποτέ τον "υπάλληλο" τί θα κάνει???
      Δεν ήξερε τί σημαίνει ΜΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΝΤ?????
      Παρέδωσε την χώρα στους ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ και αυτοί πλέον κάνουν κουμάντο. Η τραγωδία που συνέβη σήμερα ήταν το πρώτο μήνυμα τους, με πολλούς αποδέκτες...
      Το επόμενο εγχείρημα θα είναι πολύ χειρότερο για να μας λυγίσουν όλους, λαό και πολιτικούς που αντιστέκονται, μιά και έξω....
      Όσο για τον Αντώνη αύριο πρέπει να τα ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ!!!! (και αυτό το επισημαίνω, γιατί τον είδα λίγο ταραγμένο σήμερα)

  70. nekos avatar
    nekos 05/05/2010 18:41:15

    Ειναι σαφές ότι όλοι συμφωνούν πως η δολοφονια των τριών άτυχων νέων ήταν προσχεδιασμένη. Πρώτον για να αποσπάσουν την προσοχη των πολιτων από την μεγαλειώδη αντίδραση που εκφράσθηκε με την μεγαλύτερη πορεία διαμαρτυρίας των τελευταίων ετών. Δεύτερον για να εκβιάσουν μέσα από την ενίσχυση του συναισθήματος την αλλαγή της στάσης του Αντώνη Σαμαρά και της Νέας Δημοκρατίας απέναντι στα καταστρεπτικά για τον λαό μας οικονομικά και κατ΄επέκταση αντιλαϊκά αλλά και αντεθνικά μέτρα. (αλήθεια είναι πράγματι πολύ βολικό να συμμετέχουν οι δημοσιογράφοι στις απεργείες διαμαρτυρίας ωστε να μην έχει ο λαός καμία πληροφόρηση για τις πορείες και τα όσα συμβαίνουν σε αυτές). Τρίτον για να σταματίσουν στην γένησή τους, τις μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα (ερωτώ γιατί δεν φάνηκε καθόλου η μεγάλη πορεία της Θεσσαλονίκης)που δείχνουν ότι οι Έλληνες δεν είναι οι βολεμένοι του καναπέ αλλά οι δυναμικοι διαδηλωτες των δρόμων, οτι η λαϊκή οργή και αγανάκτηση φουντώνει μέρα με την ημέρα, ενάντίον αυτης της κατ΄ευφημισμόν κυβέρνησης.
    Μόνη μας σωτηρία να μην κάνουμε πίσω ούτε βήμα. Να μείνουμε στους δρόμους έως ότου υποχρεωθει σε παραίτηση η άθλια αυτη συμμορία που μας κυβερνα, και παραδώσει την εξουσία σε μια πραγματικά νομιμοποιημένη κυβέρνηση, που θα χαρακτηρίζεται από την συνέπεια λόγων και έργων αλλά και από ικανότητα να διαχειρισθει την κρίση πρός όφελος του λαού και όχι της πλουτοκρατίας και των λαμόγιων. Ελληγνικές λύσεις υπάρχουν και έχουν αναπτυχθει και σε αυτο αλλά και σε άλλα blogs.

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ nekos 05/05/2010 19:03:52

      Όντως τη θεσαλονίκη τη θάψανε εντελώς!
      Οτι γίνεται στη Θεσσαλονίκη μάλλον θα έχει εντολη απο το ΠΑΣΟΚ να θάβεται εκτός κι αν είναι καμιά πρωτοβουλία ειρήνης για τα Βαλκάνια. Απο αυτές που πληρώνουν αβέρτα τα ιδρύματα του George Soros για να καλοδεχτούμε τους "Μακεδόνες".

  71. otiprepei avatar
    otiprepei 05/05/2010 18:41:52

    "Ποιος πετάει μπιτόνι με βενζίνη σε τράπεζα γεμάτη ανθρώπους;"

    AYTOI!

    Welcome to the CIA Web Site — Central Intelligence Agency
    https://www.cia.gov
    Open Society Institute and Soros Foundations Network
    www.soros.org/

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ otiprepei 05/05/2010 18:45:50

      ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΗ!
      ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΑΕΡΙΩΝ, ΤΙΣ ΤΣΑΝΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΜΟΛΟΤΟΦ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΑΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΕΙ ΟΥΤΕ ΚΟΚΑΛΑΚΙ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΩΡΕΣ!!!

  72. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 05/05/2010 18:47:39

    Την συναίνεση από τον Σαμαρά την θέλουν για να εκβιάσουν μερίδα βουλευτών του ΠΑΣΟΚ να ψηφίσει.
    Σε αντίθετη περίπτωση θα γίνει το έλα να δεις με τον Καρατζαφύρερ και την Ντόρα που ήδη έχουν εκτεθεί.
    Δεν μας τα είπε καλά o Σαμαράς το μεσημέρι στη Βουλή. Κακό της κεφαλής του.

  73. Factorx avatar
    Factorx 05/05/2010 18:48:00

    @ Προφήτης και Αλενάκι: Ο Σαμαράς είπε στην Βουλη : "Χαίρομαι που ο Πρωθυπουργός δέχεται να γίνει το Συμβούλιο των Πολιτικών Αρχηγών. Υποθέτω θα είναι για λόγους σύμπνοιας και σφυρηλάτησης της εθνικής ενότητας.Αυτό το Συμβούλιο, πλέον, αποκτά άλλωστε και μια νέα διάσταση.."

    Είδατε να λέει πουθενά για τα μετρα ποτυ ψηφίζονται αυριο και δεν προλαβαίνει να γινει το Συμβούλιο; Εκτός αν επιβληθούν έκτακτες εξελίξεις.

    Μέχρτι εδω ο Σαμαρας καλά έκανε και μιλησε για εθνική ενότητα.

    Πάμε παρακατω: Μεχρι οι λαικές επαναστατικές δυναμεις να ετοιμαστούν - ειπαμε αρχισα κοιλιακούς - κατα την γνωμη μου στόχος του Σαμαρά πρέπει να είναι να αποδεικνύει συνεχώς οτι μόνο αυτός μπορει να κυβερνήσει. Αρα δεν πρεπει να μαίνει μονος του στο περιθωριο.

    Μπορει βεβαια να μην εχει κόμμα με το μπουρδέλο τη ΝΔ, αλλά και ο Καραμανλής ο Α΄ πρώτα έγινε πρωθυπουργός και μετα έφτιαξε κόμμα.

    και δεν ξερω αν το θυμάστε; Πότε έγραψα οτι ο Σαμαράς πρωτα θα γίνει πρωθυπουργός και μετά θα διαλύσει τη ΝΔ και θα την ξαναφτιάξει;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Factorx 05/05/2010 19:07:03

      Συμφωνώ να μην μπαίνει μόνος του στο περιθώριο, εφόσον είναι αστικό κοινοβουλευτικό κόμμα, αλλά τώρα ο ΓΑΠ σύρθηκε και τους παρακάλεσε σχδόν να γίνει συμβουλιο αρχηγών. Άρα ο Σαμαράς μπορεί να διαπραγματευθεί από θέση ισχύος και να ΘΕΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ.

      Επίσης ακούω ότι το μνημόνιο μοιράστηκε στους βουλευτές μόλις προχτές και πρέπει μέσα σε δύο μέρες να το έχουν διαβάσει, αναλύσει, κρίνει και να το ψηφίσουν με τη διαδικασία του επείγοντος.
      Είναι δυνατόν αυτό; Πηγαίνουν την Ελλάδα μ@μιώντ@ς.

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ Factorx 05/05/2010 19:18:33

      Το συμβούλιο [που λέει ο Σαμαράς] δεν είναι μόνο για λόγους
      σύμπνοιας και σφυρηλάτησης της εθνικής ενότητας.
      Το συμβούλιο θα γίνει γιατι μάλλον θέλουν να πέσουν τα spread.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Factorx 05/05/2010 20:57:45

      θα ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο να γίνει πρωθυπουργός χωρίς να έχει οργανώσει ουσιαστικούς συνεργάτες, σε μια περίοδο σαν αυτή που διανύουμε, αλλά και γενικώτερα. Δεν είμαστε Δανία ακόμη, έ ?

  74. diasapollon avatar
    diasapollon 05/05/2010 18:48:41

    Φάκτορα δεν είδες πως τα ΜΜΕ άρχισαν να αλλάζουν τα πράγματα προς την μεριά του ΠΑΣΟΚ και δεν σεβάστηκαν την ιερή μνήμη των 3 συνανθρώπων μας που πέθαναν στην τράπεζα.Ντροπή σε αυτούς που λιβανίζουν τους ανίκανους

  75. fitsulas avatar
    fitsulas 05/05/2010 18:50:24

    Σχόλιο στο ΑΕΚ365:
    "Ήταν δολοφονική (δυστυχώς επιτυχής) απόπειρα. Ο $%#@$^ έσπασε τη τζαμαρία την στιγμή που στο μπαλκόνι είχαν βγεί 3 άτομα και παρακαλούσανε να μην βάλει φωτιά. Το ήξερε (ένας ήταν , ο άλλος και τα χαζομ...νια απλά κοιτούσαν και δεν άφηναν να τον σταματήσουμε) οτι υπήρχαν άνθρωποι. Του λέγαμε τι κάνεις, δεν βλέπεις, υπάρχουν άνθρωποι μέσα για όνομα του θεού. Αμέσως ο "άντρας" της πάρεας κινήθηκε απειλητικά σε ένα παληκάρι το οποίο προσπάθησε να τον σταματήσει (κομψά ντυμένος αυτός που αντιστάθηκε) προτάσοντας του έναν λοστό. Εννοείται πως καλεσα το 199, αλλά πήγα και τους το είπα στα οχήματά τους (βρισκόντουσαν 2 οχήματα της πυροσβεστικής στο επόμενο στενό δεξιά) - "Ευχαριστώ" μου είπαν. Μετά από 5 λεπτά, ακούσα να φωνάζουν: "Να καεί, να καεί, το μπουρ..λο να καεί". Εκεί μέσα όμως, υπήρχαν άνθρωποι. Όταν γύρισα το κεφάλι μου να δω, είδα τους πυκνούς καπνούς. Καταράστηκα τον εαυτό μου και τη μοίρα μου, που δεν μπόρεσα να τους σταματήσω. Ίσως, αν είχα όπλο..."

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ fitsulas 05/05/2010 19:12:29

      ΑΝ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ.
      ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ, ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Ε-ΜΑΙΛ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!
      ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ!

      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΟΥΣ ΤΟΥ!
      Δεν μας νοιάζει η ηλικία τους! Δεν πρέπει να αφήσουμε αυτά τα τέρατα να κάνουν ελεύθερα.

  76. Eastrader avatar
    Eastrader 05/05/2010 19:00:04

    Οσοι ετυχε να βλεπουν MEGA,ισως να ακουσαν τον υπευθυνο του βιβλιοπωλειου ΙΑΝΟΣ,να λεει οτι τον πλησιασε κουκουλοφορος με μολοτοφ και του ειπε με ΣΠΑΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ "Θα σε καψω".Οσοι γνωριζουν το βιβλιοπωλειο και τις εκδοσεις τους ξερουν οτι καμμια μα καμμια σχεση δεν εχουν με πατσισμο κτλ.
    Οποτε καποιος πρεπει να μας πει ποιος ηταν αυτος και η παρεα του που μιλουσαν ΣΠΑΣΤΑ Ελληνικα και απειλουσε να καψει κοσμο?

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ Eastrader 05/05/2010 19:16:27

      Ερχωνται εδω και μέρες απο Ιταλία Γερμανία κτλπ για να κάνουν "διακοπές" οργανώνονται μέσω των δικτύων της "ανοικτής κοινωνίας" του Σόρος. Είναι κοινωνικά δύκτια που οργανώνει το προσωπικό του ουγροεβραίου οικονομικού στραγγαλιστή, συνήθως παιδιά νεόπλουτων που για το thrill και το excitement οργανώνονται για να συμμετέχουν σε διαδηλώσεις. Αρκετοί απο αυτούς είναι και πρεζόνια παιδά των "οτι να'ναι" καθώς πρέπει της Ευρωπαϊκής πλουτοκρατίας.

      • Eastrader avatar
        Eastrader @ otiprepei 05/05/2010 19:32:38

        Μπορει και να χεις δικιο otiprepei,αλλα αυτοι που εσυ περιγραφεις δεν μπορουν να πουν ουτε σε σπαστα ουτε σε ασπαστα Ελληνικα την φραση "Θα σε καψω".Φανταζομαι να συμφωνεις.Εκτος εαν το ολο "τουριστικο πακετο",περιλαμβανει και ταχυρυθμα μαθηματα επαναστατικων Ελληνικων.Μαλλον για αλλους ομιλητες σπαστων Ελληνικων προκειται.

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ otiprepei 05/05/2010 19:59:51

        Μέσα σε μισή ώρα μαθαίνεις να προφέρεις τέλεια 10 ολόκληρες λέξεις με ηχητική/ακουστική αναπαράσταση σε αρκετές σελίδες στο ίντερνετ και μάλιστα δωρεάν.
        Αν όμως αρχίζεις να διατυμπανίζεις οτι ο κουκουλοφόρος Αλβανός κτλπ κτλπ τότε τα παιδάκια θα σε πουν προβοκάτορα.
        Χτυπάς κατευθείαν στο στόχο που είναι το δύκτιο κι οχι το κάθε κακομοίρογλου λαθρομετανάστη που παριστάνει τη βιτρίνα.

  77. nekos avatar
    nekos 05/05/2010 19:23:42

    Και τώρα το MEGA μετά την "αντικειμενική" παρουσίαση των τργικών γεγονότων μας έβαλε την ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ για να χαλαρώσουμε λίγο

  78. Σαος avatar
    Σαος 05/05/2010 19:53:14

    Τρεις άνθρωποι δολοφονήθηκαν από τους γνωστούς-αγνώστους προβοκάτορες και ο υπαρχηγός (Adonaj Γεωργιάδης) του κωλοτούμπα Καρατζαφύρερ βγήκε στο Alter και έλεγε πως οι πορείες είναι υπεύθυνες γι' αυτήν την σφαγή, ενώ ο συνέταιρος (στην αφανή χούντα) του Πέτρος Ευθυμιάδης έλεγε πόσο κακό είναι να έχουμε πορείες για τον τουρισμό μας...Τι άλλες αρλούμπες θα ακούσουμε από τους π@π@ρες;;;;; Ρε πάνε καλά;;;;

  79. Κ.Τ avatar
    Κ.Τ 05/05/2010 19:55:59

    Απο την ιστορια αυτη βγαινει το συμπερασμα οτι με το χαος διασφαλιζει το καθεστως την αυθαιρεσια του να πετσοκοψη την μεσαια ταξη με απιθανες περικοπες στην κυκλοφορια του χρηματος στις ταξεις της απο τον δημοσιο και εμμεσως τον ιδιωτικο υπαλληλο εως τον εμπορο, ενω πριν λιγο μοιρασε 1 δις
    σε εκτακτο βοηθημα αδιακριτως. Αποπειραται να της φορτωση και την σημερινη αναρχια που η ιδια διευκολυνε με τους νομιμοποιημενους απο αυτην κουκουλοφορους και την ελλειψι μετρων ασφαλειας με συνυπευθυνο και τον Δημαρχο Αθηναιων για την απουσια της δημοτικης αστυνομιας.

    Η εκφρασι λυπης απο το ΣΕΒ για τους τρεις μαρτυρες των αλωτηρων της κοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

  80. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 05/05/2010 20:13:54

    Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πως είναι δυνατόν ο σούπερ υπουργός χρυσοχοίδης να έχει εξαρθρώσει τόσες τρομοκρατικές οργανώσεις και να μην μπορεί τόσα χρόνια να "πιάσει" μια εκατοντάδα κουκουλοφόρους που καίνε διαχρονικά την Αθήνα ;
    Αν ο πολυδωρας ήταν ανίκανος και δεν μπορούσε να τους μπουντρουμιάσει , ο υπερήρωας χρυσοχοίδης που κολλάει ;

  81. BlueSky avatar
    BlueSky 05/05/2010 20:23:47

    Πάψτε να ασχολείστε λέγοντας ότι φταίνε οι αριστεροί ή οι δεξιοί. Στο κέντρο της Αθήνας βρισκόταν άνθρωποι όλων των παρατάξεων, οι οποίοι διαδήλωσαν ενάντια στο πασοκοκόμμα που έφερε τη χώρα στην καταστροφή σε χρόνο ρεκόρ, κάνοντας πολιτική οι αμερικανόφερτοι γιάπηδες εκσυχρονιστές, που με υφάκι μπλαζέ, ειρωνεύονται και διαλύουν τα όνειρα του νεοέλληνα, εκτελώντας τις εντολές-επιταγές των αφεντικών τους που βρίσκονται στην άλλη πλευρά του ατλαντικού, κυρίως. Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε, πρέπει να φύγουν και να παν στο διάολο, εκεί που τους αξίζει.
    Τιμή και δόξα στους νεκρούς νοεέλληνες των 700 €. Να αποτελέσουν σημαία για να ξεκουμπιστούν αυτοί που βούλιαξαν τη χώρα, υπηρέτες των Σόρων, Πόλσων, Στρίγκλιτζ, Ζαββών κλπ.

  82. BlueSky avatar
    BlueSky 05/05/2010 20:31:17

    Να πληρώσουν το χρέος και τα μέτρα, οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες, που ενώ χρωστούν γύρω στα 25.000.000.000 € στο δημόσιο ταμείο, κανονίζουν συναντήσεις με τον υπουργό αέρα των Ιμίων, για να λάβουν νέα δάνεια, δανεικά και αγύριστα.
    ΥΣ: 8000 έλληνες χρωστούν στο κράτος 25 δις €, ξέρουν ποιοι είναι, να τους τα πάρουν με τη βία, όπως κάνουν και στον απλό έλληνα πολίτη. Ξέρουν ποιοί είναι......................
    Ούστ από δω κλέφτες...............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • άστατη ζωή avatar
      άστατη ζωή @ BlueSky 05/05/2010 21:35:27

      Τα έχουν "επενδύσει" τα λεφτά τους σε πολυτελή ακίνητα στην Αγγλία
      http://preview.bloomberg.com/news/2010-05-05/wealthy-greeks-lift-prices-of-london-luxury-homes-as-they-escape-crisis.html

  83. pizza avatar
    pizza 05/05/2010 20:49:03

    Ας προσθεσουμε τρεις αθωους που το μονο κακο που εκαναν ηταν οτι δουλευαν και δεν τεμπελιαζαν, στους αδικοχαμενους. Και ετσι μαζι με τον Αλεξανδρο εχουμε 4. Να δουμε τωρα ποσοι θα φωναξουν εναντι των υπαιτιων για αυτες τις τρεις δολοφονηκες πραξεις και αν θα υπαρξη παρομια κατακραυγη οπως υπηρξε οταν σκοτωθηκε ο Αλεξης.

  84. BlueSky avatar
    BlueSky 05/05/2010 20:57:43

    Πρόεδρε, Αντώνη πρόσεξε να μην σε παρασύρει ο Γιωργάκης και ενδώσεις. Τα πασοκοκάναλα στη συνέχεια θα βρούν τρόπους να σε ενοχοποιήσουν σε κάτι που δεν έχεις καμιά ευθύνη. Θέλουν να σε κάνουν συνένοχο και συνωμότη τους.
    Σκέψου καλά, το αίσθημα της συνενοχής δεν ισχύει για σένα...............

  85. eo avatar
    eo 05/05/2010 20:59:09

    ηταν θεμα χρονου με τους ανεγκεφαλους μπαχαλακηδες μεχρι κατι τετοιο να συμβει. Τοσα μαγαζια καηκαν το 08 ηταν θαυμα που δεν θρηνισαμε θυματα!
    αλλα απο την αλλη τι να πει κανεις για την απιστευτη ξεφτιλα της Μαρφιν που δεν δεχτηκε να κλεισει η τραπεζα. και ναι μεν δεν μπορει να κλεινει καθε τρεις και λιγο για καθε πορεια αλλα δεν φαινοταν το πραγμα για σημερα??? ειδικο δελτιο θελαν γι ανα το δουνε!

  86. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 05/05/2010 21:01:45

    η μεγαλύτερη πορεία στα τελευταία 30 χρόνια (τουλάχιστον) δεν θα μπορούσε να μείνει ατιμώρητη......κανένα κανάλι δεν έδειξε πορεία.....μόνο όταν καήκανε οι άνθρωποι άρχισαν μετάδοση και μόνο στο σημείο εκείνο...΄κανέις δεν κατάλαβε το μέγεθος της πορείας και της αντίδρασης στα μέτρα...όλοι μιλούν τελικά μόνο για την προβοκάτσια....



    το σχέδιο πέτυχε Γιωργάκη.....κοιμήσου ήσυχος απόψε

  87. Mak avatar
    Mak 05/05/2010 21:03:45

    Αν τα όσα κάναν τώρα με αποτέλεσμα 3 νεκρούς είναι προβοκάτσια, τότε γιατί να μην είναι κάτι ανάλογο τα όσα έγιναν το 2008;;;

    Η λαϊκή οργή και στις δύο περιπτώσεις αυθόρμητη και δικαιολογημένη (σε ένα βαθμό), αλλά πάντα κάποιοι έρχονται να την καπελώσουν και να την οδηγήσουν προς τα εκεί που θέλουν.

    Αυτοί που έβαλαν τη φωτιά δεν είναι σημαντικοί. Αυτοί που τους είπαν ότι πρέπει να κάψουν την τράπεζα του Βγενόπουλου είναι οι ενδιαφέροντες.

    Ο Πολίτης στη ΝΕΤ τα έχωνε στον Βγενόπουλο λέγοντας ότι με την πολιτική πρέπει να ασχολούνται οι πολιτικοί και να κρίνει ο λαός και όχι οι επιχειρηματίες. Ενδιαφέρουσα άποψη για τη δημοκρατία από καθεστωτικούς δημοσιογράφους.

    Να δείτε που το επόμενο βήμα θα είναι να κατηγορήσουν το Βγενό ότι έβαλε τους αναρχικούς να κάψουν την τράπεζα του γιατί έχει πολιτικές επιδιώξεις.

    Κάποιοι βλέπουν εφιάλτες με Έλληνα Μπερλουσκόνι και αντιδρούν σαν τους ισλαμιστές κληρικούς του ΙΡΑΝ, στην παραμικρή υποψία υλοποίησης αυτού του σεναρίου.

  88. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 05/05/2010 21:04:01

    Η ΧΟΥΝΤΑ του ΠΑΣΟΚ, σκοτώνει πλέον εν ψυχρώ Έλληνες πολίτες.

    Αφήνουν υπονοούμενα για παραβίαση του Συντάγματος ανοιχτά ενώ ασφαλέστατες πληροφορίες αναφέρουν ότι έθεσαν σε επιφυλακή όλες τις στρατιωτικές δυνάμεις στη χώρα έναντι επαπειλούμενης "εσωτερικής απειλής", παρά τις αντιρήσεις των στρατιωτικών.

    Μπορείτε να επιβεβαιώσετε το παραπάνω όσοι έχετε γνωστούς είτε στρατιωτικούς είτε κληρωτούς.

    Πλέον το "παιχνίδι" είναι η συμμορία Παπανδρέου ενάντια στον Ελληνικό λαό.

    Ο αρχίαπατεώνας που μέσα σε μερικούς μήνες διάλυσε τη χώρα, εξακολουθεί να ηγήται της κυβέρνησης.

    Από εδω και στο εξής η συνεργασία κάθε δημοκρατικού πολίτη με τη κυβέρνηση ή το κόμμα ΠΑΣΟΚ, αποτελεί πράξη που στρέφεται στα συμφέροντα της κοινωνίας και τη χώρας.

    Εάς έχουν υπόψη τους αυτά τα κατακάθια ότι το σημερινό αίμα βαρύνει αυτούς και εν καιρώ και ίσως σύντομα θα χρειαστεί να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη για αυτό.

    Γιατί όλα τα στοιχεία μέχρι στιγμής μιλούν για καραμπινάτη προβοκάτσια και υπάρχουν και οι κάμερες επί της Σταδίου που μπορούν να δείξουν που ακριβώς πήγαν και κρύφτηκαν αμέσως μετά οι δολοφόνοι και που διέφυγαν εν συνεχεία.

    Το ΠΑΣΟΚ έχει εδω και πολλά έτη ένα καλά δομημένο παρακρατικό μηχανισμό και τον χρησιμοποίησε και τον Δεκ. του 08 και τώρα.

    Αλητεία, ρουφιανιά και δοσιλογισμός το τρίπτυχο του Πανελλήνιου Σόσιαληστρικού Κόμματος, του πλέον ανθελληνικού οργανισμού που εμφανίστηκε στην Ελλάδα από την εποχή της Κατοχής.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Dubai Expatriate 08/05/2010 10:40:26

      μένω στα Εξάρχεια από το 1988 και επιβεβαιώνω στο ακέραιο τα λεγόμενά σου. Χρειάζεται να τεκμηριωθεί και η σχέση τους με τις διεθνείς πηγές χρηματοδότησης των παρακρατικών, ώστε να απομακρυνθούν το συντομότερο από το ΠΑΣΟΚ οι παραπλανημένοι πολίτες (ίσως και μερικά στελέχη του) που πιστεύουν ακόμη στα "σοσιαλιστικά" παραμύθια.

  89. Tassos Karras avatar
    Tassos Karras 05/05/2010 21:04:42

    Ο Ράμπο που είναι ρε παιδιά?

  90. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 05/05/2010 21:19:48

    Ειναι πλεον η ώρα το πολιτικό σύστημα να σταματήσει την ανοχή στην ακρο ατριστερά.
    Ειναι επικινδυνοι πολιτικοί μουτζαχεντίν.
    Οι κάμερες πρεπει να πιάσουν δουλειά και να εντοπίζουν τους κουκουλοφόρους μολοτοφόρους ροπαλοφόρους.
    Η αστυνομία πρεπει να εχει το δικαίωμα να πυροβολεί τον μολοτοφόρο.
    Το ασυλο να καταργηθεί.
    Φτάνει πια με τους αριστεριστές που απειλούν την ιδια την Ελλάδα.
    Χρειάζεται θαρρος και αποφασιστικότητα.

  91. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/05/2010 21:20:49

    Ντροπή στά βρωμοκάναλα..
    Ντροπή στο ΠΑΣΟΚ..
    Οταν ολα τά κανάλια κρατικά και ιδιωτικά προβάλλουν αυτον τον καραφασίστα βρυκόλακα τού ΛΑΟΣ νά κουνά απειλητικά το δάκτυλο σαν νάναι Αντιπρόεδρος τής Κυβέρνησης ,μυρίζει Γύψος..
    Τέτοια εκμετάλλευση τού χαμού τριών αθώων ανθρώπων έχει να συμβεί απο την εποχή τής ΥΕΝΕΔ..
    Προβλέπεται οτι σε λιγο θα βάζουν βίντεο τού ΕΣΑτζή τού Καμπαφλή πού επι χούντας λάλαγε τις Κυριακές.

  92. ευτυχια avatar
    ευτυχια 05/05/2010 21:38:58

    Κουίζ: Ποιός συνδέεται με παρακρατικούς ανθρώπους της νύχτας κι εκτελεί συμβόλαια?Ποιός είναι πάμπλουτος "με τον ιδρώτα του", καθαρίζει ποινικά μητρώα και γενικά κάνει όλες τις βρώμικες δουλειές στην Ελλάδα?Ο πλέον αδίστακτος..
    Σημείωση: Αυτός που θα απαντήσει πρώτος κερδίζει μια συμμετοχή σε reality.

    Ντροπή σας, ρε αλήτες παρακρατικοί.Το αίμα των αθώων ανθρώπων να πέσει πάνω σας.

  93. οποιοςναναι avatar
    οποιοςναναι 05/05/2010 21:47:51

    Για να βρεθούν οι δ/νσεις των Μ.Μ.Ε. που θέλουν να τα "κάνουν" πάνω τους.. Και των δημοσιογραφων βεβαίως βεβαίως..

  94. Απόστολος avatar
    Απόστολος 05/05/2010 21:59:39

    Για τον νεαρό που πετούσε πέτρες στους Αστυνομικούς και τον σκότωσαν και τι δεν έγινε από τους Συριζαίους, κάηκε η Αθήνα.
    Σήμερα οι αλητείες σκότωσαν 3 νέους ανθρώπους και μια ζωή πριν δει το φως του ήλιου.

    Ακούσατε κάτι αντίστοιχο , πέρα από τα μισόλογα του Τσίπρα με το τσογλαναρέ υφάκι;


    Αν ο πατέρας ενός από τους νεκρούς μεθαύριο που θα ξαναβγούν στη γύρα του "αγώνα" πάρει μια καραμπίνα και τους γαμήσει τα πέταλα θα φταίει; Γι' αυτόν η ζωή τελείωσε σήμερα μαζί με του γιου του και της κόρης του, δεν έχει να φοβηθεί καμία φυλακή και κανένα μαλακισμένο.

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ Απόστολος 06/05/2010 06:54:43

      να δω μετα ποιο μπουρδελο δικαστηριο θα τον καταδικασει.

  95. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/05/2010 22:03:05

    Στο μεταξύ, για να δείτε πόσο "χειρουργική" είναι η προπαγάνδα των σαπροκάναλων της διαπλοκής (με επίφαση "σοβαρότητας"), αρκεί να προσέξετε τη σημασία των λέξεων που χρησιμοποιούν.

    Στον "Σκάι", που εδώ και καιρό έχει αναλάβει... εργολαβικά να μας πείσει για το πόσο καλά, πόσο χρήσιμα, πόσο αναγκαία είναι τα μέτρα εξαθλίωσης του ελληνικού λαού, εμφανίστηκε απόψε στο δελτίο ειδήσεων γνωστή και μη εξαιρετέα δημοσιογράφα, ομού με τους επίσης γνωστούς και μη εξαιρετέους διευθυντάδες της τηλεόρασης και της εφημερίδας του ομίλου. Εξιστορώντας, λοιπόν, τη μαρτυρία της για το χρονικό της εγκληματικής δράσης των προβοκατόρων στο υποκατάστημα της "Μαρφίν", αναφέρθηκε στις αγωνιώδεις εκκλήσεις των εγκλωβισμένων για βοήθεια. Και προσέξτε πώς κατέληγε:

    "Οι άνθρωποι της πορείας έκαναν άσεμνες χειρονομίες προς τους εγκλωβισμένους και τους έλεγαν 'ας μην πηγαίνατε σήμερα για δουλειά'!"

    Μάλιστα, κύριοι! "Οι άνθρωποι της πορείας"! Κι ας είχε ήδη περάσει η (πραγματική) πορεία, κι ας ήταν, αυτοί που έβριζαν, οι γνωστοί-άγνωστοι μπαχαλάκηδες προβοκάτορες!

    Προφανές το μήνυμα προς τους αμύητους και τους αδαείς: "Να ποιοι είναι οι άνθρωποι των πορειών που πηγαίνετε, χλευάζουν τους εγκλωβισμένους που καίγονται. Τι δουλειά έχετε εσείς, οι φιλήσυχοι πολίτες, να κατεβαίνετε στις πορείες μαζί τους και να διαδηλώνετε;"

    Για μια ακόμα φορά, αποδεικνύουν περίτρανα ότι η λογική του κατήφορου είναι ο πάτος...

  96. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/05/2010 22:12:29

    Φασίστας λέγεται εκείνος ο πρωθυπουργός, που κλιμακώνει βάσει σχεδίου το οποίο εκπονήθηκε πριν αυτός εκλεγεί, καθεστώς εκτάκτου ανάγκης.
    Ας μην ξεχνάμε, ότι ο Χίτλερ το 1933 εξελέγη κανονικά. Τις ειδικές εξουσίες καρπώθηκε μετά τον εμπρησμό του Ράιχσταγκ με συγκατάβαση του προέδρου της δημοκρατίας Μπρούνινγκ.
    Μήπως οι Χανούσεν - σε πρεσβεία "φίλης και συμμάχου" δυνάμεως - έχουν προγραμματίσει εμπρησμό της βουλής;
    Τελευταία παρατηρώ και μια ανερχόμενη βία σε βάρος βουλευτών. Μήπως πρόκειται για προανάκρουσμα, που τις επόμενες ημέρες λαλήσει περισσότερο, μέχρι την τελική φάση της σημειολογικής αυλαίας;
    Γιώργο, ο άλλος διέφυγε με μονταριστό υποβρύχιο τσέπης. Εσύ με τι σχεδιάζεις;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μποτίλια στο πέλαγος 05/05/2010 22:19:18

      Μόνο ελικόπτερο να μη χρησιμοποιήσει. Ο Τσαουσέσκου που το επιχείρησε, είδαμε τι τύχη είχε.

  97. evro avatar
    evro 05/05/2010 22:17:13

    Ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν θα επισκεφτεί την Ελλάδα στις 14-15 Μαΐου, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το κέντρο τύπου του Τούρκου πρωθυπουργού. Ο Τούρκος πρωθυπουργός αναμένεται να έχει διμερείς επαφές ενώ θα...

    ...συν -προεδρεύσει στην πρώτη συνάντηση του «Συμβουλίου Συνεργασίας Υψηλού Επιπέδου», για την επίσπευση της λύσης στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, σύμφωνα με την τουρκική ανακοίνωση

  98. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/05/2010 22:18:42

    Μηπως ειδε κανείς τις δηλώσεις Πρωτοπαπα με το ξυρισμένο μουστάκι πού συμβούλευε στο ονομα τής΄δημοκρατίας΄με υφος χιλιων καρδιναλίων,νά ΄προσέχει΄η αριστερά ακριβώς στο ιδιο στύλ μέ τον Καρατζαφύρερ??
    Αυτές ειναι ταυτίσεις...έμορφες...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Σπύρος 05/05/2010 22:20:18

      Αυτές τις δηλώσεις, από πού τις έκανε ακριβώς; Από τη γνωστή βίλα των Βριλησσίων;

  99. ευτυχια avatar
    ευτυχια 05/05/2010 22:23:09

    Πιό πιθανό βρίσκω το να φτιάξει ο Φακτορας τους κοιλιακούς του, παρα να συνειδητοποιήσουν οι χαχολο-Πασόκοι τι έχουν κάνει οι Παπανδρεου-Καραρζαφέρης στη πατρίδα!

  100. kapoios avatar
    kapoios 05/05/2010 22:51:59

    Μια χαρά ελέγχονται, χρόνια τώρα το κάνουν. Ρίχνουν κυβερνήσεις, ανεβάζουν καθεστώτα, τρομοκρατούν και χειραγωγούν. Μία είναι η απάντηση, ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ.

    όπως ειπώθηκε και παραπάνω, το 2008 έριξαν την κυβέρνηση του Καραμανλή, το 2010 στηρίζουν την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ. Αυτοί είναι οι "αντεξουσιαστες" αυτή είναι και η "αστυνομία"

  101. fitsoulas avatar
    fitsoulas 06/05/2010 07:05:18

    "Στις 14:00, άτομα επιχειρούν να πυρπολήσουν το βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ επί της οδού Σταδίου 24 και επιτίθενται σε διαδηλωτή που προσπαθεί να τους εξηγήσει ότι θα προκληθούν θύματα. Ακολουθεί, σχεδόν αμέσως, επίθεση με βόμβες μολότωφ στην τράπεζα Marfin, επί της οδού Σταδίου 23. Αποτέλεσμα αυτής της επίθεσης είναι να τραυματιστεί ενας υπάλληλος σοβαρά, να διαφύγουν τον κίνδυνο ακόμη 3 σκαρφαλώνοντας σε μπαλκόνι διπλανού κτιρίου και ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΟΥΝ ΤΡΕΙΣ ΑΛΛΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ της τράπεζας, οι οποίοι βρέθηκαν κατά την πυρόσβεση νεκροί από ασφυξία."

  102. Lewnidas avatar
    Lewnidas 06/05/2010 07:57:04

    πολλες συμπτωσει ρε γαμωτο
    τα μπαχαλακια καινε την αθηνα και εν ολιγης ριχνουν την ανικανη κυβερνηση του καραμανλη.
    τα μπαχαλακια καινε τρεις ανθρωπους στην μεγαλητερη λαϊκη διαμαρτηρια της τελευταιας εικοσαετιας. σημερα κανεις δεν ασχολειται με τα 150.000 που βγηκαν στους δρομους. ο κοσμος ειναι βουβος σαστισμενος και δεν ξερει που να ξεσπασει την οργη του.

    συμπτωση που επαναλαμβανεται παυει να ειναι συμπτωση.

    επεισης μαθαμε οτι διαδηλωτες με σπαστα ελληνικα ελεγαν στους καταστηματαρχες σημερα θα σας καψουμε. επεισης ειδαμε κατι κοντοκουρεμενοςυ φρεσκοξυρισμενους με κηλιτσα τυπους να προσπαθουν να μπουν στον μπλοκ του ΠΑΜΕ (ΚΚΕ).

    ειμαι ο μονος που νοιωθει οτι παιζονται διαφορα.

    τελος κανεις σημερα δεν θα μιλησει για την αστυνομια του προπο που ενολιγεις επετρεψε μονο στο πρωτο μεγαλο μπλοκ να περασει απο την βουλη (δεν εχει σημασια ποιο ηταν), αφου ετσιθελικα απαγορευσε.

  103. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 06/05/2010 08:53:51

    Μπετόνι με βενζίνη πετάει όποιος:
    Έχει ενοχληθεί από το μέγεθος και τον παλμό της συγκεκριμένης διαμαρτυρίας!
    Θέλει να αποτρέψει τον πολίτη να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε μορφή διαμαρτυρίας!
    Δεν θέλει η επόμενη διαδήλωση να είναι μαζικότερη και με περισσότερο παλμό!
    Θέλει να καταπιεί αδιαμαρτύρητα ο Έλληνας, τα απάνθρωπα μέτρα και το ξεπούλημα της χώρας!
    Θέλει να αφαιρέσει τον κριτικό και καταγγελτικό λόγο από τον Βγενόπουλο, ο οποίος έκανε το «σφάλμα» να «μιλάει» ενοχλητικά και να ζητεί επιτακτικά τον έλεγχο του «πόθεν έσχες» όλων των πολιτικών, δίνοντας έμφαση στο «πόθεν»!
    «Νοιώθει» άνετα μέσα στην κουκούλα που έτρεξε να «αποποινικοποιήσει» η παρούσα κυβέρνηση!
    Μπετόνι με βενζίνη πετάει τέλος, όποιος «ωφελείται» από αυτό που έγινε χθες!

  104. neos avatar
    neos 06/05/2010 10:04:46

    Οι κουκουλοφόροι αυτό το σύγχρονο
    παρακράτος που το καλύπτουν και το στηρίζουν.
    Αυτοί το εξέθρεψαν και αυτοί προστατεύουν, γιατί
    τους βοηθά στα άνομα έργα τους.
    Δηλαδή το ξεπούλημα της Ελλάδας.

  105. ευτυχια avatar
    ευτυχια 06/05/2010 11:44:43

    Δεν υπάρχει κανένα ερασιτεχνικό βίντεο να το αναλύσει κανείς?Δεν εννοώ τον Χρυσοχοίδη και τους συν αυτώ.Πιστεύω οτι θα δούμε πράγματα και θαύματα.

  106. Κ avatar
    Κ 06/05/2010 18:53:41

    "Οι σημαντικοί λαϊκοί αγώνες δεν είναι κοκτέϊλ πάρτι. Και δεν θα γίνουν ποτέ τέτοιοι. Δεν μπορούν όμως επίσης να αφήνουν τον εαυτό τους στην τύχη, δεν έχουν το δικαίωμα να μην αναλαμβάνουν γενναίες προσπάθειες ενσυνειδητότητας. Για να εμπνεύσουν, για να αρθούν στο ύψος τους στα μάτια της κοινωνίας που τους γεννάει, οφείλουν να επιδεικνύουν όχι μόνο τυφλή αποφασιστικότητα αλλά και αίσθημα ευθύνης, αυτοπειθαρχία, συμπόνοια και ηρωϊσμό."
    http://ciaoant1.blogspot.com/2010/05/updated.html

  107. αλφα σε κυκλο avatar
    αλφα σε κυκλο 07/05/2010 08:08:13

    ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΕΜΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.