Ποιος θα ηγηθεί του «κόμματος της δραχμής»;
18/07/2015 13:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος θα ηγηθεί του «κόμματος της δραχμής»;

Ο νέος κίνδυνος για τα όσα έχει καταφέρει η χώρα τις τελευταίες δεκαετίες...

Όποιος είδε τον Παν. Λαφαζάνη χθες στην… πρώτη γραμμή της φωτιάς σαν πολιτικάντης που κάνει δηλώσεις και δίνει κατευθύνσεις δεν πρέπει να παραξενεύτηκε. Μάλιστα, η παρουσία του και το γιουχάισμα που έφαγε έγινε την ίδια ώρα που ο Τσίπρας πήγαινε στο υπ. Άμυνας το οποίο βρήκε άδειο αφού ο Καμμένος έκανε βίζιτα στη ΜΟΜΑ.

Σίγουρα ο Λαφαζάνης ήξερε ότι λίγες ώρες μετά θα ήταν εκτός κυβέρνησης, δεν είναι άσχετος από πολιτική και καταλαβαίνει πολύ καλύτερα από τον Τσίπρα που είναι… νεοσσός μπροστά του. Η παρουσία του ήταν καθαρά αρχηγική και εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνουν συγκεκριμένοι πολιτικοί του ΣΥΡΙΖΑ να ηγηθούν του «κόμματος της δραχμής» το οποίο δυνάμωσε με την ευγενική χορηγία του Αλέξη.

Τρεις είναι αυτοί που διεκδικούν τα ηνία του νέου κόμματος το οποίο οσονούπω θα κάνει την εμφάνισή του και επίσημα, μακριά από τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Λαφαζάνης, η Κωνσταντοπούλου και ο Βαρουφάκης θα κονταροχτυπηθούν για το ποιος θα ηγηθεί της προσπάθειας να κάνει τη χώρα μπανανία κοροϊδεύοντας τον κόσμο για τον επίγειο παράδεισο που θα φτιάξουν σε λίγους μήνες.

Ο Λαφαζάνης, παλιά καραβάνα του συστήματος της δραχμής δικαιούται να διεκδικεί την αρχηγία αν και είναι πολύ… όψιμος. Η Ζωή εμφανίζεται να είναι δυναμική, άτεγκτη και ισχυρή αλλά έχει ένα πρόβλημα με τα…νεύρα της και η επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά εδώ και χρόνια.

Ο δε Βαρουφάκης, μπορεί να κορόιδεψε εδώ και χρόνια τον κόσμο ότι είναι μέγας οικονομολόγος αλλά σιγά – σιγά αποδεικνύεται… τενεκές ξεγάνωτος. Κάνει ακόμη… γκελ, είναι επικοινωνιακός, όμως έχει κι αυτός ένα μεγάλο πρόβλημα. Σε λίγο θα τον κυνηγούν για το έγκλημα που έκανε σε βάρος της χώρας και ούτε το αρχηγιλίκι θα τον σώσει.

Σε κάθε περίπτωση αυτοί είναι οι διεκδικητές του νέου κινήματος εξόδου από το ευρώ το οποίο δυναμώνει κι αν πιστέψουμε τις δημοσκοπήσεις έχει ένα ποσοστό της τάξης του 10% - 12%. Έχει όμως κι έναν πολύ ισχυρό σύμμαχο κι αυτό είναι πολύ ανησυχητικό.

Έχει όλους εκείνους τους επιχειρηματίες που έβγαλαν (νόμιμα ή παράνομα) τα λεφτά τους στο εξωτερικό, έχει τα λαμόγια από το λόμπι της δραχμής που θέλουν να κάνουν μπίζνες στα αποκαΐδια, έχει διάφορα χρεοκοπημένα μίντια που θα ήθελαν να γλιτώσουν τα θαλασσοδάνειά τους. Κι έχει βεβαίως απέναντί του ένα χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα στο οποίο πρώτη μούρη είναι ο ανεπαρκέστατος Αλέξης και ο… Παύλος Χαϊκάλης.

Για σκεφτείτε το καλά. Ένας θίασος – κυβέρνηση, με επαμφοτερίζουσα άποψη για τη χώρα, και διάφορα άλλα κόμματα, συμπεριλαμβανόμενης και της ΝΔ που προσπαθούν να επιβιώσουν από την κατάρρευση του μεταπολιτευτικού συστήματος. Και από την άλλη, ορισμένοι παραμυθατζήδες που ποντάρουν στη δυσαρέσκεια των πολιτών, στην οργή του και κυρίως στο γεγονός ότι ο ελληνικός λαός δεν έχει μάθει να σκύβει το κεφάλι, να κάνει αυτοκριτική και να δουλεύει σκληρά για να ανατρέψει τα κακώς κείμενα.

Το κόμμα της δραχμής έχει και λεφτά. Περίπου 150 δις ευρώ έχουν φύγει στο εξωτερικό και με το που θα επιστρέψει η Ελλάδα στο εθνικό νόμισμα θα γίνουν τουλάχιστον 500 δις ευρώ και θα μπορούν να αγοράσουν τα πάντα.

Δεν είναι καθόλου αστείο. Το κόμμα της δραχμής με Ζωή, Βαρουφάκη ή Λαφαζάνη θα είναι το επόμενο σημείο καμπής στο πολιτικό σύστημα, ο νέος κίνδυνος για τα όσα έχει καταφέρει η χώρα τις τελευταίες δεκαετίες. Και μπορεί η Ζωή και ο Λαφαζάνης να μην είναι λαμόγια και να κινούνται απλά από μια ολίγον ψυχοπαθητική συμπεριφορά, ο Βαρουφάκης όμως έχει «σπουδάσει» το άθλημα στις τάξεις του Σόρος και άλλων μεγαλοεπενδυτών που τζογάρουν τις τύχες ολόκληρων χωρών.

Ο Τσίπρας, πέραν της καταστροφής της χώρας που επέφερε σε έξι μήνες έχει καταφέρει το ακόμη χειρότερο. Απονομιμοποίησε τη συζήτηση για τη δραχμή που κάποτε ήταν ταμπού. Έχει καταφέρει να πείσει ένα μεγάλο μέρος του λαού ότι το εθνικό νόμισμα είναι η σωτηρία και ότι το ευρώ είναι η καταστροφή, παραγνωρίζοντας βεβαίως ότι εντός της Ευρώπης η Ελλάδα γνώρισε πρωτοφανή ευημερία και ειρήνη.

Ο κ. Τσίπρας δεν αποκλείεται κάποια στιγμή, όντας νέος, να το… γυρίσει και να θελήσει να ηγηθεί ο ίδιος του νέου κόμματος της δραχμής, οπότε μπορεί να έχουμε κι άλλον… δελφίνο. Γι’ αυτό από εδώ και πέρα οι μαχαιριές θα πέφτουν σα βροχή. Ήδη ο Βαρουφάκης όπου σταθεί κι όπου βρεθεί κάνει φέτες τον ευεργέτη του τον Αλέξη που τον έβγαζε και βόλτα στα παπάκια του Εθνικού Κήπου. Η Ζωή δεν παραιτείται κάνοντας τσατάλια τα νεύρα του μεγάλου ηγέτη ενώ ο Λαφαζάνης δεν πρόκειται να ηρεμήσει και θα χτυπάει συνεχώς μαζί με τους πραιτοριανούς του.

Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα που έλεγε και ο Ηλιόπουλος. Καλώς ήρθατε στη νέα εποχή της Ελλάδας όπου η σύγκρουση των δύο κόσμων θα είναι πιο ξεκάθαρη από ποτέ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. F?te??? avatar
    F?te??? 18/07/2015 13:34:44

    ῾Ο ἀλέξης δέν θέλει καί δέν πίστεψε ποτέ ὅτι τό 4% θά κυβερνήση. Θέλει νά εἶναι ἀντιπολίτευση γιά νά παίζη ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς ἀντιμνημονιακός. ῎Ασε τούς Εὐρωπαιστές νά βγάλουν τό φίδι ἀπό τήν τρῦπα. Θά διεκδικήση ἐξουσία ὅταν τό τραινάκι μπεῖ στίς ράγες. ῞Ως τότε θά ἔχη ἐπέλθη καί ἡ πεῖρα τῆς ἐξουσίας. Τό σενάριο ἐπεξεργάζεται ὁ κουρῆς.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/07/2015 13:55:54

    Πολύ άγχος βλέπω για το μέλλον της χώρας και τα λοιπά. Δεν μου λέτε γιατί πρέπει να αγχώνεται η μειοψηφία σε μια χώρα για το μέλλον και να αδιαφορεί η πλειοψηφία που είναι η πασοκοαριστερά;Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Και κάτι άλλο : Χώρα που έχει τόσο μεγάλη αριστερά δεν έχει μέλλον εξ ορισμού.Δεν χρειάζεται άγχος για κάτι που είναι σίγουρη αποτυχία.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ ψυχραιμια 18/07/2015 15:12:04

      διοτι καποιος πρεπει να κρατα τη φλογα της λογικης αναμμενη. η μαχη πλεον ειναι αμιγως ιδεολογικη και λιγοτερο πρακτικη.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ψυχραιμια 18/07/2015 18:43:34

      Δεν είναι ακριβώς έτσι. Απόδειξη, η αυξημένη αποδοχή του Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ μετά τη σύναψη της συμφωνίας. Ξαφνικά, εκεί που το 62% ψήφιζε "όχι" στη συμφωνία, τώρα το 70% λέει "ναι" σε συμφωνία με σκληρότερα μέτρα από αυτά για τα οποία ψηφίστηκε το "όχι". Ο Τσίπρας για κάποιο λόγο που ούτε και ο ίδιος είχε αντληφθεί έως τώρα (απόδειξη, τα συχνά ρεπορτάζ περί πανικού στο Μαξίμου), έχει βρει το κουμπί αυτού του σχιζοφρενικού λαού. Ο κόσμος δεν είχε πρόβλημα με την σκληρή πολιτική, αλλά ήθελε να του δίνει ελπίδα. Ο Σαμαράς πρώτος είχε μιλήσει για τη "στρατηγική της ελπίδας", αλλά σύντομα την εγκατέλειψε. Η στρατηγική του Σαμαρά ήταν - κυριολεκτικά και όχι αρνητικά-μεταφορικά "Arbeit macht frei". Δηλαδή, δουλεύτε μέχρι σκασμού και στο τέλος κάτι θα γίνει. Ε, αυτό δεν δίνει ελπίδα. Δίνει μιζέρια. Λίγοι μπορούσαν να το καταλάβουν και είναι βέβαιο ότι από το 28% που ψήφισε ΝΔ και πάλι όχι όλοι μπορούσαν να το καταλάβουν. Ίσως ένα 10-15%. Επαναλαμβάνω: Όχι από την αρνητική και ιστορικά φορτισμένη σκοπιά του ρητού. Από την κυριολεκτική του. Εδώ ο Αλέξης τα λέει πολύ καλύτερα. Πολύ πιο ελπιδοφόρα. Μπορεί να σου αυξάνει τον ΦΠΑ κατά 10% σε όλο σχεδόν το καλάθι της νοικοκυράς, αλλά του λες κι ευχαριστώ στο τέλος. Δεν το κάνεις επειδή είσαι αριστερός, το κάνεις επειδή σου το κάνει με στυλ, επειδή σου δίνει πρώτα να εκτονωθείς με ένα δημοψήφισμα, στο οποίο ψηφίζεις εν γνώσει σου "Κούγκι" και μετά σου λέει "εντάξει, εκτονωθήκαμε τώρα, ας πάμε τώρα όλοι μαζί να κάνουμε αυτό που πρέπει". Κι εσύ ακολουθείς και χειροκροτείς. Ε, όπως και να το κάνουμε, έχει στυλ. Τόση εξαπάτηση, τέτοιο δούλεμα, το γουστάρει και ο εξαπατηθείς. Πώς μου το είχε πει κι ένας φίλος μου στέλεχος του Καρατζαφέρη όταν είχε συναντήσει τον Καρατζαφέρη για πρώτη φορά (πιο πριν του έλεγα ότι τους δουλεύει): "Κατά 95% δεν μας δουλεύει". Δηλαδή, μας δουλεύει και το ξέρω, αλλά είναι ωραία να νομίζω ότι δεν μας δουλεύει. Και ο Καραμανλής (ο νεώτερος) είχε αυτό το "γκελ" στο λαό. Λειτουργούσε σε πλήρως πασοκοποιημένη κοινωνία και αυτό του έδενε τα χέρια εν πολλοίς, όμως το είχε. Ο Σαμαράς δεν το είχε και ας ήταν πολύ καλύτερος πρωθυπουργός από τον Καραμανλή. Δεν πειράζει και τόσο καθαυτό, όμως πειράζει που περάσαμε μέσα από την περιπέτεια Τσίπρα και πρέπει τώρα να ξαναμαζεύουμε από την αρχή γάλα στην καρδάρα. Ας το μαζέψουμε πάλι να πάει επιτέλους στη στάνη και δεν χάλασε ο κόσμος. Μόνον να το μαζέψουμε. Είναι λάθος να κρίνουμε την Ελλάδα με δυτικά μέτρα. Η Ελλάδα δεν είναι δυτική χώρα, είναι δική της κατηγορία, είναι χώρα στο μεταίχμιο δύσης και ανατολής. Έχει δυτικές δομές χωρίς να έχει δυτική ψυχή. Άρα, οι δομές αυτές δεν μπορούν να λειτουργήσουν. Αντικειμενικά. Από εκεί προέρχονται τα περισσότερά μας προβλήματα.

      • Ανδρομέδα avatar
        Ανδρομέδα @ Διογένης 19/07/2015 01:05:33

        Η αποδοχή του Τσίπρα έχει να κάνει με την εντύπωση ότι είναι το νέο αίμα στο πολιτικό σύστημα, ενώ οι άλλοι το παλιό. Επίσης, είναι ο πολιτικός που εναντιώνεται στους κακούς Ευρωπαίους, επομένως ο πολίτης-θεατής είναι με το μέρος του ακόμα και όταν χάνει. Ενώ τους Σαμαρά-Βενιζέλο τους έβλεπε σαν τους εγχώριους κακούς που συνωμοτούν με τους κακούς του εξωτερικού. Επίσης, υπάρχει και ο τεράστιος εγωισμός αυτού του λαού που δε θέλει να πιστέψει ότι έκανε για άλλη μια φορά το λάθος να εμπιστευτεί έναν λαϊκιστή και ότι για άλλη μια φορά έφαγε το παραμύθι. Ο κόσμος πιστεύω έχει πρόβλημα με τη σκληρή πολιτική όταν αυτή εφαρμοζεται και τη νιώθει στην τσέπη του. Όταν και αν συμβεί αυτό με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα βρει άλλους ακραίους αντιευρωπαϊστές να συνεχίσει την πορεία του στην καταστροφή.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Ανδρομέδα 20/07/2015 09:08:28

          E,λοιπόν για το μέλλον μιας χώρας παρανοικών δεν έχουν οι υπόλοιποι καμμιά ευθύνη.

      • George N avatar
        George N @ Διογένης 20/07/2015 13:56:54

        Αν το γάλα το μαζεύεις σε σουρωτήρι...ματαιοπονείς. Η χώρα δεν έχει ούτε ανατολικές ούτε βέβαια δυτικές δομές. Η ψυχή της από την άλλη είναι μια χαρά και όμορφη αλλά ανήκει στην προ-βιομηχανική εποχή. Είναι ακόμα στην αγροτική και επομένως βλέπει τα πράγματα ώς χωράφια. Να σου πάρω το δικό σου, να μην μου πάρεις το δικό μου. Το ότι το μυστικό είναι όχι στο μοίρασμα της μιας πίτtας αλλά στην παραγωγή πολλών, της είναι τελείως ξένο. Οπότε ξεκινάμε από τα βασικά....βάζουμε μεγάλα ρολόγια στις εκκλησίες και τις καμπάνες να χτυπάνε κάθε ώρα. Σε μισή χιλιετία θα έχουμε φτάσει στον Διαφωτισμό. Έχει ξαναγίνει :-)

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 18/07/2015 20:15:45

      Γιατί είναι η πατρίδα μας, και είμαστε Έλληνες όχι ελληνόφωνοι, όπως οι παρτάκηδες και οι εσείς οι υλιστές (είτε μαρξιστές είστε, είτε φιλελεύθεροι). Δεν χρειάζεται κανένα κίνητρο. Αλλά πώς να δώσω σε έναν εκ γενετής τυφλό να καταλάβει πώς είναι τα χρώματα; Το πολύ-πολύ να προσπαθήσεις να ανάγεις αυτά που λέω στη σχέση που έχεις εσύ με την δικιά σου πατρίδα - ή οποία είναι κάτι πολύ διαφορετικό ως σύλληψη.

  3. ΝΙΚΟΣ Ζ. avatar
    ΝΙΚΟΣ Ζ. 18/07/2015 14:05:56

    Τί λέτε ρε παιδιά, θα έχουμε το 3ο κόμμα της Δραχμής (υπάρχει ήδη ο Αλαβάνος και το ΚΚΕ) με ΤΡΕΙΣ αρχηγούς και 35 ψηφοφόρους? Διότι ο λαός νομίζω έδειξε στον Λαφαζάνη τις διαθέσεις του στον Καρέα. Δεν νομίζω να θέλει περαιτέρω διευκρινήσεις. Είναι και κομμουνιστής, οπότε αν δεν πιάσει κουβά, όχι Πρωθυπουργός δεν γίνεται, αλλά ούτε πρόεδρος της Κ.Ο. του Καρέα...

    • ENIGME avatar
      ENIGME @ ΝΙΚΟΣ Ζ. 18/07/2015 20:55:19

      Εντάξει. Δεν είναι και ...λαός οι 3-4 ''αγανακτισμένοι'' με τους κουβάδες. Ο χρόνος θα δείξει, πόσοι μετά από τόσα δεινά, αρχίζουνε να σκέφτονται ακόμα και την αλλαγή του νομίσματος. Οι επόμενες εκλογές θα είναι μία ένδειξη, αλλά οι μεθεπόμενες θα δώσουν την οριστική απάντηση, σε συνάρτηση βέβαια και με τις οικονομικές εξελίξεις. Αλέξης πάντως, ΤΕΛΟΣ. Κάηκε κι αυτός. Τώρα, μπορεί μονάχα να μεταβληθεί σε θλιβερό αρλεκίνο που σκύβει πειθήνια μπροστά στους Τροϊκανούς και χαζογελάει αμήχανα, μπροστά στους βιαστές μας.

  4. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 18/07/2015 17:02:18

    η σημερινή δημοσκόπηση δείχνει ότι το Ευρώ κυριαρχεί στις προτιμήσεις των πολιτών. Η πλειοψηφία έχει συνειδητοποιήσει τη αναγκαιότητα των σκληρών μέτρων. δεν φοβάμαι το κόμμα Λαφαζάνη.

    • ENIGME avatar
      ENIGME @ ουδέτερος 18/07/2015 20:56:46

      Χαχαχαχα! Άματο λένε οι δημοσκοπήσεις, σίγουρα ψέματα είναι αν θυμηθούμε και τις πιο πρόσφατες ...μαντεψιές τους των ρεζίληδων.

      • λαέρτης avatar
        λαέρτης @ ENIGME 20/07/2015 01:06:54

        ενώ άμα το λέει ο ...γιάνης!!!!!

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/07/2015 18:19:37

    @ Παρατηρητής Σέβομαι τη γνώμη σου αλλά στη συγκεκριμένη χώρα "εθνική ενότητα" σημαίνει στήριξη στους αριστερούς απατεώνες που την διοικούν.Ας ανησυχούν αυτοί για το μέλλον της.

    • Κίτρινη Γραβάτα avatar
      Κίτρινη Γραβάτα @ ψυχραιμια 19/07/2015 09:42:51

      Στους ποιούς; Στους ''αριστερούς'';;; χαχαχαχαχαχα. Εννοείς στους δεξιοσοσιαλΗστοπασοκίσκους που γκαρίζουν συνθήματα ευκαιρίας, ενδυόμενοι φερετζέδες κατ΄ανάγκην και κατά συμφέρον; Θέμα λίγου χρόνου η ολοκληρωτική τους καύση. Τίποτε δεν τους χαρίζουμε.

      • Λαέρτης avatar
        Λαέρτης @ Κίτρινη Γραβάτα 20/07/2015 01:08:29

        εντάξει υπάρχουν και χειρότερα !!! Λέμε να μη φτάσουμε και μέχρι εσάς!!!

  6. Διογένης avatar
    Διογένης 18/07/2015 18:52:22

    Πολύ εύστοχη η επισήμανση του άρθρου ότι ο Αλέξης δεν εντάχθηκε οριστικώς στο στρατόπεδο του ευρώ και ότι μπορεί να ηγηθεί αυτός τελικά του "κόμματος της δραχμής". Προς το παρόν νομίζω ότι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης αυτού του "κόμματος" είναι ο Βαρουφάκης, που είναι ο πλέον επικίνδυνος όλων, όπως επίσης εύστοχα διαπιστώνει το άρθρο. Ο Βαρουφάκης είναι ο μόνος που έχει απήχηση σε αστικό κοινό. Ένα σωρό ανόητοι χειροκροτούσαν και χειροκροτουν σαν τρελοί το ύφος αυθεντίας με το οποίο πουλάει την καφενειακού επιπέδου μασημένη "επιστημονική" τροφή στους ιθαγενείς, που αναπαράγουν τις σοφιστείες του με ενθουσιασμό, αισθανόμενοι έτσι και οι ίδιοι κοινωνοί της βαρουφάκειας σοφίας! Επιδέξια κατάφερε να φορτώσει ο Τσίπρας την πεντάμηνη αποτυχία σε αυτόν, όμως από εδώ και πέρα τι μέλλει γενέσθαι με την όποια απήχηση των απόψεων Βαρουφάκη; Το κακό είναι ότι σε κάποιο βαθμό, μικρότερο ή μεγαλύτερο, στις απόψεις του εξακολουθεί να πιστεύει και ο ίδιος ο Τσίπρας ("δεν πιστεύω στην συμφωνία"), άρα, αυτό σημαίνει ότι ο Βαρουφάκης έχει πάντοτε την πιθανότητα να ξαναγυρίσει το παιχνίδι υπέρ της δραχμής (ορθότερα: υπέρ της καταστροφής), ακόμη και εάν δεν ηγηθεί τυπικώς ενός "κόμματος δραχμής": Πάντοτε θα είναι ο ιδεολογικός ηγέτης του, όπως ήταν εξαρχής άλλωστε. Ζωή και Λαφαζάνης είναι ακίνδυνοι. Η μεν Ζωή μόνον κάτι Ραχήλ μπορεί να έχει για οπαδούς, ο δε Λαφαζάνης είναι αυτός που είναι, ένας αμετανόητος μαρξιστής. Εάν κάνει το λάθος (για τον ίδιο) να έλθει σε ρήξη με τον Τσίπρα, τότε θα εξαφανιστεί πολύ σύντομα, θα γίνει ένα είδος Αλαβάνου. Ας ελπίσουμε για τη χώρα να το κάνει, προκειμένου να απελευθερωθεί η υλοποίηση της σκληρής πολιτικής που έχει ανάγκη να υλοποιήσει η χώρα για να ανακτήσει την αξιοπιστία της.

  7. airman avatar
    airman 18/07/2015 19:00:42

    Το "κόμμα της δραχμής" - όποτε και εάν δημιουργηθεί - θα έχει τη "σφραγίδα" του Σόιμπλε και την "έγκριση" των ΗΠΑ! Και θα έχει γυναίκα αρχηγό! Αλλά μη πάει ο νους σας στη Ζωή!

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ airman 18/07/2015 20:39:01

      ...υποθέτω ποιά είναι η κακιά Maleficent,που χρόνια περιμένει με το σαρδόνιο και γυαλισμένο χαμόγελο της... η τιμωρία των Θεών για τις αλλεπάλληλες αποτυχημένες επιλογές και τις φρούδες ελπίδες επανόδου στις κορυφές του Ολύμπου!

  8. ΝΙΚΟΣ Ζ. avatar
    ΝΙΚΟΣ Ζ. 18/07/2015 19:59:34

    Aν το "νέο κόμμα της Δραχμής" πάρει 10-12% απ' το 62% που πήρε μαζί με τον Τσίπρα στο Δημοψήφισμα, αυτό σημαίνει οτι ο Τσίπρας παίρνει μόνος του 50-52 %... Εν τω μεταξύ ο Βαρουφάκης έχει δηλώσει οτι η Επιστροφή στη δραχμή αποκλείεται διότι οι 5 ειδικοί στους οποίους ανέθεσε να το μελετήσουν του είπαν καλύτερα να το ξαχάσει διότι η καταστροφή θα ήταν χειρότερη κι απο περισσότερα μνημόνια σαν αυτό που υπέγραψε ο Τσίπρας καθότι τα συναλλαγματικά αποθέματα της χώρας είναι ΜΗΔΕΝ (0)!!!! και το ντού στο Νομισματοκοπείο θα ακυρωθεί την επόμενη μέρα απο την ΕΚΤ που θα σημαδέψει τα Ευρώ του ως πλαστά. Και χωρίς συναλλαγματικά αποθέματα η δραχμή, μέχρι να υπάρξουν, θα υποτιμάται κατά 99% ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ επειδή δεν θα μπορεί καμμιά κρατικοποιημένη τράπεζα να παρέμβει με συνάλλαγμα στις αγορές για να την στηρίξει. Χώρια που το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο δεν θα κλείνει με τίποτε μετά την επίσημη χρεωκοπία απέναντι στους δανειστές. Ούτε το ΚΚΕ δεν μιλάει πλέον για δραχμή. Εκεί φαίνεται οτι κάτι κατάλαβαν...

    • ENIGME avatar
      ENIGME @ ΝΙΚΟΣ Ζ. 18/07/2015 21:04:43

      Αφαίρεσε τη Χ.Α από αυτό το 50%, αφαίρεσε και τους ΚΚεδες που λάκισαν από τον Κουτσούμπα, άρα ούτε 30% δεν θα πάρει ο μνημονιοΑλέξης. Αν πάρει 25%, θα είναι θαύμα. Σκέψου τον τώρα να συγκυβερνά με τα Ποτάμια που απαιτούν και οι δανειστές και θα αισθανθείς τρελή ικανοποίηση. Βάλε δε πως πριν ψηφίσουν θα το προβάλουν ως ταινία φρίκης και οι νεαρότεροι ψηφοφόροι του ΟΧΙ και αφαίρεσε κι άλλους πολλούς από τον αισιόδοξο λογαριασμό σου.

      • ΒΜ avatar
        ΒΜ @ ENIGME 18/07/2015 21:22:55

        Αδόκιμος έτσι κι αλλιώς υπολογισμός αλλά εάν αποδεχθείς ότι αποτελεί βάση εκκίνησης, 52& - 6% (ΧΑ) - 4% (τμήμα ΚΚΕ) δεν κάνει 30& που μετά από μια τελεία και επτά λέξεις γίνεται 25&!.... Αυτό που έχει αξία από το σχόλιό σας είναι η βεβαιότητά σας για κυβέρνηση Τσίπρα, είτε δική του είτε με το Ποτάμι. Και σ' αυτό, νομίζω πως σωστά τα υπολογίζετε...

        • ENIGME avatar
          ENIGME @ ΒΜ 18/07/2015 22:24:20

          Ο υπολογισμός μου, είναι μιά χαρά. Από το 62% του Οχι αφαιρούμε Χ.Α - ΚΚΕσκόρπιους - Νέο κόμμα Πλατφόρμας = 30% Σύριζα, με αισιόδοξες προβλέψεις. Πλην αυτούς που θα λακίσουν γιατί θα καταλάβουν τι ακριβώς σημαίνει μνημόνιο 3 για τη ζωή τους (συνταξιούχοι, επαγγελματίες, αγρότες), ΑΝ καταφέρει να συγκεντρώσει 25% από Ευρωλάγνους, φανατικούς κομματικούς και λοιπούς κολλημένους, θαύμα θα είναι.

    • ENIGME avatar
      ENIGME @ ΝΙΚΟΣ Ζ. 18/07/2015 21:16:39

      Αφαίρεσε τη Χ.Α από το 50%, τους ΚΚεδες που λακίσανε από τον Κουτσούμπα και θα δείς οτι ούτε 30% δεν θα είναι το ποσοστό του. Ο μνημονιοΑλέξης αν πιάσει 25%, θα είναι τρελή επιτυχία. Άσε που οι νεαρότεροι ψηφοφόροι του ΟΧΙ που δεν κοροϊδεύονται θα προβάλουν στο μυαλό τους σαν ταινία φρίκης την επιβεβλημένη έξωθεν επερχόμενη συγκυβέρνηση ξεφτιλοΣύριζα-Ποτάμι και θα κόψουνε άνθη μυρωμένα. Αφαίρεσε κι άλλους λοιπόν από το λογαριασμό σου...Μπορεί να προσβλέπει βεβαίως, σε δεξιές ψήφους κάποιων Ευρωλάγνων, αυτών των ''πάσει θυσία'', που δε θα ρισκάρουν την αποσταθεροποίηση της βολής τους. Μιλάμε για τρελή ξεφτίλα τώρα. Όχι γι αστεία.

      • ΝΙΚΟΣ Ζ. avatar
        ΝΙΚΟΣ Ζ. @ ENIGME 18/07/2015 21:58:07

        Φίλοι ENIGME και ΒΜ, αν έχετε δίκιο και όντως πάρει το νέο κόμμα της δραχμής 12% τότε θα έχουμε κυβέρνηση της δραχμής απο τα 3 κόμματα της δραχμής και με την ανοχή της Χ.Α....

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΝΙΚΟΣ Ζ. 18/07/2015 22:53:17

          Από τα 3 κόμματα της δραχμής που λές βγάλε το ΚΚΕ,αυτοί δεν πάνε με κανέναν.

        • ENIGME avatar
          ENIGME @ ΝΙΚΟΣ Ζ. 19/07/2015 00:01:11

          Φίλε Νίκο Ζ., καταλαβαίνεις οτι τα χειρότερα σενάρια, προβλέπουν συγκυβέρνηση μνημονιοΣύριζα-Ποταμιού. Το άλλο με τα 3 κόμματα της δραχμής που μας λές, είναι σαν το άλλο με τον Τοτό. Δεν υπάρχει.

          • ΝΙΚΟΣ Ζ. avatar
            ΝΙΚΟΣ Ζ. @ ENIGME 19/07/2015 08:09:42

            Με 12% στους Δραχμαζάνηδες, αν έχετε δίκιο, (που δεν έχετε) θα μπορούσε να υπάρξει, αλλά εγώ πιστεύω οτι οι Δραχμαζάνηδες δεν θα πάρουν πάνω απο 2%, οπότε συμφωνούμε οτι θα είναι σαν τον Τοτό... Σ' αυτή την περίπτωση, όμως, δεν αποκλείεται ο Τσίπρας να μην χρειαστεί καν το Ποτάμι...

          • ENIGME avatar
            ENIGME @ ΝΙΚΟΣ Ζ. 19/07/2015 08:44:48

            Όσο και να το ξορκίζεις αγαπητέ, αφού την αυτοδυναμία δεν την κατάφερε ο επαναστάτης Σύριζας, ο στα 4 μνημονιακός, ούτε με το κυάλι! Έρχεται Συριζοποτάμι λοιπόν, λακές των νταβατζήδων και υποτακτικός των έξωθεν εντολέων. Τα ψέματα τελείωσαν,ο Σύριζας διασπάται στη βάση του και πόσο θα συγκεντρώσει το αποσχισθέν κομμάτι, θα μας το δείξουν οι κάλπες και μόνον.

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ ΝΙΚΟΣ Ζ. 19/07/2015 11:44:45

            Αγαπητέ, δεν πίνουμε από τις 9:00 π.μ, ακόμα κι όταν ζούμε τραγικούς συγκλονισμούς. Τον Σύριζα αυτοδύναμο, μονάχα με ισχυρά ναρκωτικά μπορεί να τον οραματιστεί σήμερα κάποιος! Να το φροντίσεις :)

          • ΝΙΚΟΣ Ζ. avatar
            ΝΙΚΟΣ Ζ. @ Ποταμίσιος Χάνος 19/07/2015 21:08:14

            .Αν και εγώ, μ΄αυτά που ζούμε, σας συνιστώ να πίνετε απο τις 9:00π.μ., θα συμφωνήσω οτι οι εκλογές το Σεπτέμβριο και μόνον θα μας λύσουν οριστικά την απορία για το πόσο θα συγκεντρώσει το αποσχισθέν κομμάτι. Και επειδή 3 φορές, μέχρι τελικής παραιτήσεως πέσαμε έξω στα προγνωστικά μας, αυτή τη φορά πίνω, για να έχω καθαρή σκέψη και να μην την ξαναπατήσω. Αν δεν δώ τον Δραχμαζάνη να πανηγυρίζει που μπήκε στη βουλή, δεν θα πιστέψω οτι τα κατάφεραν. Πρόκειται περί των ΑΠΟΛΥΤΩΝ ΣΤΟΚΩΝ. Η πιό λογική απ' όλους τους δραχμαζάνηδες είναι η Ζωή...Και βεβαίως λογικότατος και ο Κουτσούμπας που ομολογεί οτι το ΚΚΕ δεν είναι κόμμα εξουσίας, αλλά διαμαρτυρίας, στους τόπους δουλειάς και τους δρόμους, γιατί σιχαίνεται το ίντερνετ προφανώς...

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ ΝΙΚΟΣ Ζ. 20/07/2015 15:18:47

            Το λίγο ποτό για να ευθυμούμε καμιά φορά κι εμένα μ΄αρέσει. Αλλά κόψε την πόσιν από τόσο πρωϊ αγαπητέ, γιατί θολώνει την κρίση. Έφτασες να οραματίζεσαι το Σύριζα της τετραπλής μνημονιακής κωλοτούμπας, ως μελλοντικά…αυτοδύναμον!!! Οι πολίτες, δεν πιστεύω να πιστεύεις ότι ψήφισαν Σύριζα γιατί θεώρησαν τάχα....σοβαρότερους τους αντιπροσώπους του (χαχαχαχα), σχετικά με τους προηγούμενους. Τον ψήφισαν γιατί είπε : Τέλος τα μνημόνια, αντίσταση στους εκβιασμούς, σύγκρουση με συμφέροντα, νταβατζήδες, μεγαλοαπατεώνες και φοροκλέφτες (μην τα αναφέρω όλα όσα υποσχέθηκε και κουράσω). Αυτοί που θα μετακινηθούν λοιπόν ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ, θα μετακινηθούν γιατί δεν εμπιστεύονται πια για πολύ και δεν κολλάνε σε ψεύτικες υποσχέσεις για μακρύ χρονικό διάστημα. Ο Σύριζα Πασοκοποιείται, θα ανήκει και θα εκφράζει πλέον τους βολεμένους και τους Ευρωλιγούρηδες. Άρα, κάτι άλλο θα γεννηθεί, με συνοπτικές διαδικασίες, μιας και η φύση (όπως και η πολιτική), σταθερά αντιπαθούν το κενό. Άντε τώρα, στην υγειά μας!

          • ΝΙΚΟΣ Ζ. avatar
            ΝΙΚΟΣ Ζ. @ Να΄χαμε να λέγαμε 20/07/2015 19:39:52

            .Στην υγειά σου και σένα φίλε Να' χαμε να λέγαμε. Εγώ πιστεύω οτι οι πολίτες ψήφισαν Τσίπρα για να διώξουν το ΠΑΣΟΚ+ΝΔ που επι 40 χρόνια κυβέρνησαν και καταχρέωσαν τον τόπο και στα 5 χρόνια της κρίσης δημιούργησαν 1.500.000 ανέργους που όλοι σχεδόν ψήφισαν Σύριζα χωρίς κάν να διαβάσουν το πρόγραμμά του. Επίσης οι πολίτες ψήφισαν Τσίπρα διότι τό 'πε και τό 'κανε οτι ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν θα μας βγάλει απο το Ευρώ. Τωρα αν τον ψήφισαν και κάποιοι συνήθεις βλάκες που πιστεύουν προεκλογικές υποσχέσεις τύπου ΓΑΠ, αυτοί πάλι θα ψηφίσουν αυτόν που θα τους υποσχεθεί τα περισσότερα, ακόμα κι αν είναι ξανά ο Τσίπρας...

  9. λαέρτης avatar
    λαέρτης 18/07/2015 23:37:11

    θα σας εκπλήξω αλλά θα εκπλαγείτε κι εσείς όταν θα δείτε τα ποσοστά της ΝΔ ΙΔΙΩΣ ΑΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ,ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΠΕΝΦΥΜΙΖΕΙ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΩΣΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ!! Σε κανένα νέο δεν αρέσει το απολυταρχικό καθεστώς, η απομόνωση από τις ευρωπαϊκές διεξόδους , η μιζέρια και φυσικά η απώλεια και των τελευταίων αγαθών η περιουσιακών στοιχείων από κρατικοποιήσεις ή λαθρομετανάστες. όλοι γουστάρουμε τον δυτικό τρόπο ζωής και δεν θέλουμε να ζήσουμε πείνα εμφύλιο ή σοβιετική κοινωνία Οι λιγότερο σώφρωνες θα επιλέξουν ΠΑΣΟΚ ή ποτάμι

    • Αστακιωτης avatar
      Αστακιωτης @ λαέρτης 19/07/2015 07:41:56

      ετσι,μπράβο Λαέρτη ας είμαστε αισιόδοξοι

    • Ποταμίσιος Χάνος avatar
      Ποταμίσιος Χάνος @ λαέρτης 19/07/2015 11:48:15

      Ισχύει και για σένα, αυτό που συστήθηκε στον φίλο ΝΙΚΟ Ζ., παραπάνω. Με ρέγουλα ρε παιδιά, να μη σας ..πίνει, γιατί είμαστε ακόμα στην αρχή και πρέπει ν' αντέξουμε και τα επόμενα!

      • λαέρτης avatar
        λαέρτης @ Ποταμίσιος Χάνος 19/07/2015 22:16:30

        να σου πω την αλήθεια φίλε δεν έπινα ποτέ!!!

        • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
          Να΄χαμε να λέγαμε @ λαέρτης 20/07/2015 15:16:58

          Koίτα, ποτέ δεν ειναι αργά. Άρχισε να πίνεις, για να τ΄αντέξεις όσα σου έρχονται.

          • λαέρτης avatar
            λαέρτης @ Να΄χαμε να λέγαμε 20/07/2015 15:35:43

            να σου πω την αλήθεια έχω σκεφτεί κάτι καλύτερο!!!!!

  10. deltaplus avatar
    deltaplus 20/07/2015 18:56:43

    ποιος θα ηγηθει του κομματος της δραχμης;;;χμ.... .....ο φουφουτος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.