11/10/2009 10:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος επιτέλους κυβερνά αυτό τον τόπο;



Ο Κ. Καραμανλής, παρά τα θετικά που είχε κατά τη διάρκεια της πρωθυπουργικής του θητείας, ως επί το πλείστον σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής, στην πραγματικότητα δεν κυβέρνησε. Ούτε, πολύ περισσότερο, κατάφερε να ελέγξει το κόμμα του και να δημιουργήσει μια στιβαρή κυβερνητική δομή. Κάθε υπουργός, κέντρο και τζάκι της Ρηγίλλης ακολουθούσε την δική του πολιτική, με αποτέλεσμα να αυξηθεί και στη συνέχεια να γιγαντωθεί η δυσαρέσκεια των πολιτών και των ίδιων των Νεοδημοκρατών. Κάθε μέλος της ορχήστρας έπαιζε τον δικό του σκοπό με αποτέλεσμα στο τέλος της παράστασης να μην  αποδοκιμαστεί μόνο η ορχήστρα, αλλά και ο διευθυντής της.

Αυτό όμως, είναι η μια όψη των πραγμάτων. Αρκεί άραγε για να εξηγήσει την κυβερνητική και εκλογική κατρακύλα του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας; Ας δούμε λοιπόν μερικά καθοριστικά γεγονότα και σφάλματα στην πενταετία Καραμανλή, τα οποία έχουν θέσει μεγάλα και αναπάντητα ακόμα ερωτήματα

Πρώτο σφάλμα, βασικός μέτοχος. Ο περιβόητος νόμος για το «βασικό μέτοχο» (2005) ανησύχησε αρχικά τους «νταβατζήδες». Αλλά ήταν ατυχέστατος, συνάντησε την αντίδραση των Βρυξελλών και αποσύρθηκε. Αντί όμως ο Καραμανλής να το διαπραγματευθεί, να τον τροποποιήσει και να βρει τελικά τρόπο να ελέγξει τα εξωθεσμικά κέντρα, παραιτήθηκε από την προσπάθεια. Οι «νταβατζήδες» αναθάρρησαν και στη συνέχεια του έκαναν το βίο αβίωτο…

Δεύτερο σφάλμα: ποτέ δεν κατάφερε να αποκτήσει μεγάλα ΜΜΕ δικής του επιρροής. Δώδεκα χρόνια αρχηγός της ΝΔ και πέντε χρόνια πρωθυπουργός, η ΝΔ δεν είχε μια μεγάλη εφημερίδα, ένα κανάλι, ένα ραδιόφωνο. Ακόμα και παραδοσιακές εφημερίδες της παράταξής του αποδυναμώθηκαν ή έκλεισαν την εποχή της διακυβέρνησής του! Κορυφαίο παράδειγμα ο ΕΤ. Παράλληλα η κυβέρνησή Καραμανλή έδινε  λόγω του Γ. Σουφλιά όλα τα μεγάλα έργα σε συγκροτήματα «νταβατζήδων» που τον χτύπαγαν καθημερινά και ανελέητα…

Τρίτο σφάλμα: απαρνήθηκε την ταυτότητα της παράταξής του. Με την περιβόητη «στρατηγική του μεσαίου χώρου» θεωρούσε «δεδομένους» τους ψηφοφόρους της ΝΔ και κυνηγούσε συνεχώς τους «μετακινούμενους ψηφοφόρους» μη του… φύγουν και πάνε στο ΠΑΣΟΚ.

Τέταρτο σφάλμα: το βιβλίο της Ιστορίας. Υιοθέτησε μια προσπάθεια που είχε ξεκινήσει η προηγούμενη κυβέρνηση Σημίτη, αλλά δεν τολμούσε να προχωρήσει, γιατί μεταξύ άλλων ήταν και αντισυνταγματική! Προκάλεσε κατακραυγή στο μεγαλύτερο μέρος της παράταξής του, αλλά και σε μεγάλη μάζα πολιτών που προέρχονταν από το ΠΑΣΟΚ ακόμα κι απ’ την Αριστερά. Όχι μόνο ο «μεσαίος χώρος», αλλά ολόκληρη η κοινωνία στράφηκαν εναντίον του. Τελικά το άλλαξε μετά τις εκλογές του Σεπτεμβρίου του 2007. Πρώτα υπέστη τη φθορά κι ύστερα το άλλαξε! Στο μεταξύ, το ΛΑΟΣ κέρδισε μερικές δεκάδες χιλιάδες ψήφους (από τη ΝΔ κυρίως) και μπήκε στο Βουλή. Η υπουργός του Καραμανλή που επέμενε στο βιβλίο «μαυρίστηκε» από τους ψηφοφόρους της περιφέρειάς της. Κι όμως την έβαλε δύο χρόνια αργότερα πρώτη στο ευρω-ψηφοδέλτιο της ΝΔ!

Πέμπτο σφάλμα: η τραγική στάση της κυβέρνηση στα γεγονότα του περασμένου Δεκεμβρίου: Έστειλε το «μήνυμα» στις ορδές κουκουλοφόρων να κάψουν την Αθήνα (και δέκα άλλες πόλεις). Νόμισε ότι διακηρύσσοντας τη γραμμή της «μη βίαιης αντιμετώπισης» εκ μέρους της αστυνομίας, θα «εκτόνωνε» τα επεισόδια. Αλλά δεν τα εκτόνωσε, τα πυροδότησε! Και δεν κέρδισε το «μεσαίο χώρο» λόγω «μετριοπάθειας». Έχασε το σύνολο της κοινωνίας και μεγάλο μέρος της κοινωνικής βάση του (τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες), λόγω της αναρχίας που ο ίδιος επέτρεψε και ενεθάρρυνε. Τότε κλονίστηκε η οικονομική και πολιτική αξιοπιστία του:

Έκτο σφάλμα, ο χειρισμός των υποκλοπών. Το μείζον σκάνδαλο των υποκλοπών, στόχος των οποίων ήταν ο ίδιος ο Κ. Καραμανλής, αλλά και όλοι οι υπουργοί και οι πρωτοκλασάτοι κρατικοί παράγοντες, ουδέποτε διαλευκάνθηκε. Παρότι ως υπεύθυνοι φωτογραφήθηκαν αμερικανοί, έλληνες συνεργάτες τους κυρίως μέσα από τις μυστικές υπηρεσίες της χώρας μας, καθώς και παράγοντες της οικονομικο-πολιτικής διαπλοκής, ούτε καν τα εκτελεστικά όργανα δεν βρέθηκαν. Εύλογα λοιπόν, προκύπτει το ερώτημα: Είναι ποτέ δυνατόν σε μια χώρα που δήθεν στο όνομα της αντιμετώπισης της τρομοκρατίας και των ασφαλών Ολυμπιακών Αγώνων, παρακολουθείται μια ολόκληρη κυβέρνηση, η δικογραφία για όλα αυτά να μένει επτασφράγιστο μυστικό; Είναι σοβαρά πράγματα, οι επικεφαλής της ΕΥΠ, επί ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, κ. Αποστολίδης και Κοραντής (και οι δύο διπλωμάτες) να καταθέτουν στην ελληνική Βουλή ότι η μυστική υπηρεσία της χώρας ούτε ήξερε κάτι για τα συστήματα παρακολούθησης, ούτε είχε καν ψυλλιαστεί τι γίνεται ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά ούτε και ότι βρήκε το παραμικρό στοιχείο όταν ξέσπασε το σκάνδαλο; Αυτά ούτε σε φτηνό αμερικάνικο φιλμάκι δεν συμβαίνουν.

Έβδομον, σκάνδαλα, αδεξιότητα και νωθρότητα. Από το δεύτερο εξάμηνο του 2006 έως η κυβέρνηση επανειλημμένως βρέθηκε με την πλάτη στον τοίχο, εξαιτίας των απανωτών σκανδάλων. «Κουμπάροι», οικονομικά καρτέλ και Επιτροπή Ανταγωνισμού, Ομόλογα, Βατοπέδιο, Siemens, κ.λ.π. Σε όλα, η κυβέρνηση λειτούργησε με απίστευτη καθυστέρηση, αν όχι νωθρότητα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των Ομολόγων, όπου η δικαστική έρευνα κρατάει χρόνια. Αλλά και στην περίπτωση του μεγαλύτερου –ίσως- σκανδάλου από εποχής Μεταπολίτευσης, αυτού της Siemens, στο οποίο το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης φέρει το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ ελάχιστα το χρησιμοποίησε για να πλήξει τον πολιτικό της αντίπαλο. Για να μην μιλήσει κανείς για το έτερο μεγάλο σκάνδαλο των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, τις προμήθειες των ρωσικών αντιαεροπορικών πυραύλων, TOR, αλλά και αμερικανικών οπλικών συστημάτων. Ακόμα ψάχνουν –δήθεν- τους λογαριασμούς στην Ελβετία, όπου μπήκαν οι μίζες για τα ρωσικά όπλα, Στην πραγματικότητα βέβαια, και τους βρήκαν και ξέρουν τον κάτοχό τους. Γιατί άραγε το έκαναν «γαργάρα»;

Όγδοον, αδράνεια απέναντι στη συστηματική αποσταθεροποίηση.

Μέσα σε αυτό το κλίμα, όπου μήνα με το μήνα, η ΝΔ απαξιωνόταν, ήλθαν οι καταστροφικές πυρκαγιές το καλοκαίρι του 2007 και ο Δεκέμβρης του 2008, με τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου και το κάψιμο του κέντρου της Αθήνας. Όλα αυτά οδήγησαν στην πλήρη αποδόμηση της κυβέρνησης. Ο Κ. Καραμανλής βέβαια, κέρδισε στις εκλογές του 2007, επειδή ο κόσμος αφενός δεν είχε ξεχάσει ακόμα την κακή διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, αφετέρου δεν έβλεπε ως εναλλακτική λύση τον Γ. Παπανδρέου. Η αντίστροφη μέτρηση όμως, και για το ίδιο το πρόσωπο του κ. Καραμανλή, είχε αρχίσει.

Η «αποκαθήλωση» του πρώην πρωθυπουργού μπήκε στην τελική ευθεία το 2009. Οι τελευταίοι μήνες ήταν δραματικοί. Λίγο πριν από τις Ευρωεκλογές το σημαντικότερο πρόσωπο του σκανδάλου της Siemens, ο Μ. Χριστοφοράκος, «απέδρασε» στη Γερμανία, ενώ έπρεπε να εμφανιστεί στον εισαγγελέα. Το ίδιο έκανε και το έτερο, παλιό στέλεχος της Siemens, Καραβέλας. Ποιος τους ειδοποίησε και τι εξυπηρετούσε η απόδρασή τους; Το μόνον βέβαιον είναι ότι καταρράκωνε απόλυτα τον Καραμανλή στα μάτια της κοινής γνώμης. Τι χειρότερο θα μπορούσε να πάθει ένας πρωθυπουργός που πάει σε εκλογές, με το σκάνδαλο της Siemens ως κύριο θέμα σε όλα τα ΜΜΕ;

Πριν από τις Ευρωεκλογές συνέβη και κάτι ακόμα ασυνήθιστο, αν όχι περίεργο. Μεσανατολίτες και Πακιστανοί μετανάστες, επικαλούμενοι ότι αστυνομικός έσκισε το Κοράνι ενός άραβα, βγήκαν στους δρόμους πραγματοποιώντας καθημερινώς διαδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας. Να σημειωθεί ότι αυτό το κομμάτι των μεταναστών ουδέποτε στο παρελθόν είχε προβεί σε μεγάλες διαδηλώσεις και τέτοιου είδους εκδηλώσεις. Όλως τυχαίως (!), επέλεξαν τις εβδομάδες πριν τις Ευρωεκλογές. Οι εικόνες των επεισοδίων, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το κέντρο της Αθήνας είχε τα τελευταία χρόνια μετατραπεί σε γκέτο προσφύγων, λειτούργησαν αρνητικά για την κυβέρνηση. Και τον μόνο που βοήθησαν ήταν τον αρχηγό του ΛΑΟΣ , Γ. Καρατζαφέρη. Όπως το ίδιο, βούτυρο στο ψωμί του, είναι η απαράδεκτη κατάσταση που επί σειρά ετών υφίσταται στον Άγιο Παντελεήμονα. Ωστόσο, η κυβέρνηση ουδέν έπραξε για να την αντιμετωπίσει.

Μετά από όλα αυτά, και την εκλογική ήττα στις Ευρωεκλογές, τον Αύγουστο ακολούθησαν νέες καταστροφικές πυρκαγιές, που κατέκαψαν την Ανατολική Αττική. Ένα ακόμα καίριο κτύπημα στην κυβέρνηση. Στη συνέχεια, έγινε το πρωτοφανές στα διεθνή –ίσως- δεδομένα. Ο τοποθετημένος από τη ΝΔ στη θέση του επικεφαλής της ΕΥΠ, κ. Κοραντής, πέρασε σε άλλο κόμμα, το ΛΑΟΣ. Τι άλλο χρειάζεται να εξαναγκασθεί ένας πολιτικός να παραδώσει την εξουσία;

Το τελευταίο γεγονός, στο οποίο αν και δόθηκε ελάχιστη δημοσιότητα, έχει μεγάλη σημασία, είναι η βόμβα που τοποθέτησε η οργάνωση «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς» στην προεκλογική συγκέντρωση Καραμανλή στο Πεδίον του Άρεως. Η οργάνωση, της οποίας τα «τσικό» συνελήφθησαν λίγο πριν από τις εκλογές, έκανε επίδειξη, αποδεικνύοντας ότι διατηρούσε τις επιχειρησιακές της ικανότητες. Η προεκλογική διαφήμιση της ΝΔ περί εξάρθρωσης της τρομοκρατίας, κατέρρεε. Να σημειωθεί ότι είναι η μοναδική περίπτωση που τρομοκρατική οργάνωση βάζει βόμβα στην τελική συγκέντρωση κυβερνώντος κόμματος.  

Άλλες εποχές

Όταν σε άλλες εποχές ακραίας πολιτικής ανωμαλίας, ντόπια και ξένα κέντρα αποσταθεροποίησης, με μακρύ τους χέρι το παρακράτος, δημιούργησαν εκρηκτική κατάσταση στην Ελλάδα, ο θείος του Κ. Καραμανλή, Κωνσταντίνος, είχε αναφωνήσει τη γνωστή φράση: «Ποιος κυβερνά αυτό τον τόπο;». Ηταν η εποχή που η μια προβοκάτσια διαδεχόταν την άλλη, με αποκορύφωμα τη δολοφονία του βουλευτή της ΕΔΑ, Γρηγόρη Λαμπράκη, από τους «γκοτζαμάνηδες».

Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, παρότι γέννημα-θρέμμα της μετεμφυλιακής Δεξιάς, βλέποντας τα αδιέξοδα, προχώρησε σε σύγκρουση με το Παλάτι, το οποίο στηριζόταν από τους αμερικανούς και τους βρετανούς «ιπποκόμους» τους, και έφυγε μυστικά και νύχτα από την Ελλάδα, με πλαστό διαβατήριο, ως «Τριανταφυλλίδης». Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής επέστρεψε μετά Βαΐων και κλάδων στην Ελλάδα με την πτώση της χούντας.

Ο Κώστας Καραμανλής, ούτε έφυγε εγκαίρως, ούτε τις μάχες έδωσε τη στιγμή που έπρεπε. Και τώρα, σε αντίθεση με τον θείο του, κινδυνεύει ανοικτά να χάσει το τραίνο της επιστροφής. Έστω και αυτή την ύστατη στιγμή, ας ασχοληθεί τουλάχιστον με τα του –πολιτικού- οίκου του.

 Suhoi και Ν.Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 11/10/2009 11:03:19

    Οι Αμερικάνοι και οι νταβάδες με την ευχή του ελληνικού λαου.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Κασσάνδρα 11/10/2009 11:14:38

      Για το «Αμερικάνοι» δεν συμφωνώ. DT, HDW, Hochtief, Siemens, TUI, Rafale, Airbus, Lufthansa. Για αρχή. Τα σουπερμάρκετ είναι βελγογαλλογερμανικά, οι αποσύρσεις για Γερμανούς, οι ΑΠΕ για Γερμανογαλλοισπανοδανούς. Ναι έχουν οι Αμερικάνοι συμφέροντα και οι Πορτογάλλοι έχουν συμφέροντα. Αλλά κυβερνούν οι Αμερικάνοι; Αυτοί έβαλαν τον αρχιπαπά να παίζει με ευλογημένες; ή αυτοί έφιταξαν τα δομημένα; ή αυτοί έδιναν βιάγκρα στον Ζαχόπουλο; ή αυτοί έπεισαν την κυρία τάδε να γίνει χειρούργος. Γερμανούς βλέπω εγώ και Ρώσους.

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ archaeopteryx 11/10/2009 19:50:43

        Από την στιγμή που οι ΗΠΑ εφήβραν την μηχανή που κόβει χρήμα χωρίς αντίκρυσμα, αυτό έπαψε στην ουσία να τους ενδιαφέρει. Ελέγχουν όλους τους στρατηγικούς τομείς στην ενέργεια, την στρατιωτική επιβολή, τις επικοινωνίες, τις τεχνολογίες αιχμής και τον έλεγχο του παγκόσμιου χαφιεδισμού.
        Αυτό που τους ενδιαφέρει στην περίπτωση της Ελλάδας είναι η αποσάθρωση και η διάλυσή της. Γι αυτό αφήνουν άλλα σκυλιά μπροστά να ασχολούνται με τους παράδες του Μπάρμπα Μήτσου. Έτσι κι αλλιώς οι νταβατζήδες ακούμπησαν τα 2/3 του υπάρχοντος ρευστού με την κλοπή του χρηματιστηρίου στις κάσες τους. Και εδώ είναι τα ομόλογα και τα Βατοπέδια για να τους διοχετεύσουν κάτι υπόλοιπα που μείνανε. Αυτό που μένει στην Ελλάδα, είναι οι προμήθειες από το νταβατζιλίκι, για είδη πολυτελείας. Και από αυτά περιμένει να ζήσει ένας λαός.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Μποτίλια στο πέλαγος 11/10/2009 20:10:41

          Το χρήμα που δεν πλήρωσε η HDW για τον Σκαραμαγκά, ή που πλήρωση η Siemens για τα σαπάκια της, ή που θα ζητήσει για τις ανεμγεννήτριές της για τα επόμενα 25 χρόνια... πως σχετίζεται με την Αμερική; Ίσως φταίνε οι ...Ναϊτες ιππότες, και αυτοί είχαν σχε΄ση με διεθνείς συναλλαγές.

          Μποτίλια, σε άσχετο θέμα, κάτι έχει η ιστοσελίδα σου, όταν μπαίνεις σε πετάε σε μιά άλλη (nonews ή κάτι τέτοιο)

        • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο πέλαγος @ Μποτίλια στο πέλαγος 11/10/2009 20:49:39

          Συγγνώμη που θα επιμείνω απέναντι σε ένα ειδικό του κλάδου, αλλά χρήμα σημαίνει πρώτιστα έλεγχο και ηγεμονία. Και προς αυτήν την κατεύθυνση, ακόμη σπουδαιότερο από το χρήμα που διαθέτει ο επίδοξος Σατράπης, είναι από στρατηγική σκοπιά, πόσο φτωχός, πόσο αδύναμος, πόσο διαλυμένος είναι κάποιος που πρέπει να ελεγχθεί. Αυτή είναι η επιδίωξη των ΗΠΑ. Και όσο λιγότερο φαίνονται οι ίδιοι, τόσο το καλύτερο.
          Όσο αφορά την HDW οι ΗΠΑ την "αγόρασαν" από τους Γερμανούς για μερικά ψίχουλα, επειδή τους ενδιέφερε η τεχνογνωσία του συστήματος προώθησης των υποβρυχίων. Δολοφόνησαν και τον πρώην διευθυντή, που "αυτοκτόνησε". Μετά βέβαια τους την επέστρεψαν, γιατί δεν είναι μαθημένοι να εργάζονται. Αυτό είναι ενδεικτικό για τις συγκεκριμένες σχέσεις εξουσίας.
          Ένα βασικό χαρακτηριστικό των Ναϊτών, ήταν η διαφύλαξη του εσωτερικού πυρήνα μύησης. Άλλοι ήταν αυτοί που έπρεπε να φαίνονται. Αυτό ισχύει για όλα τα μυητικά τάγματα.
          Φυσικά οι Γερμανοί προσπαθούν να κάνουν παιχνίδι. Κάθε μαγαζί πρέπει να λειτουργεί εξωτερικά αυτόνομα. Αυτοί που ρυθμίζουν τον παγκόσμιο καταμερισμό της εργασίας δεν είναι παντρεμένοι με τις ΗΠΑ. Τις χρησιμοποιούν.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/10/2009 11:10:51

    Tα Μιντια οπως σε ολοκληρο τον Κοσμο εκτος των φονταμελιστων οπου ελεγχουν την εξουσια.

    ΠΠ

  3. Αρράκις الراقص avatar
    Αρράκις الراقص 11/10/2009 11:12:23

    Δυστυχώς η Ελλάδα ανεξαρτητοποιήθηκε υπό την προϋπόθεση πως θα είναι προτεκτοράτο των μεγάλων δυτικών δυνάμεων και παραμένει προτεκτοράτο (σήμερα της μοναδικής υπερδύναμης)

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/10/2009 11:13:51

    Να σημειωθεί ότι είναι η μοναδική περίπτωση που τρομοκρατική οργάνωση βάζει βόμβα στην τελική συγκέντρωση κυβερνώντος κόμματος.

    Και ολοκληρωθηκε η γελοιοποιηση με το ΠΑΣΟΚ να βγαζει ανακοινωση με την οποια κατηγορουσε την κυβερνηση οτι δεν μπορουσε να προστατευσει τη συγκεντρωση των οπαδων της.
    Μακαρι να ηταν ολα αυτα μονο τυχαια και οχι εσκεμμενο σαμποταζ.
    Το κορανι εξαφανισθηκε.Επαιξε το ρολο του για να εκτοξευσει το ΛΑΟΣ με τη συγκεντρωση ισλαμιστων μια εβδομαδα πριν τις ευρωεκλογες και δεν ξανακουσε κανεις γιαυτο.Λιγο πριν τις εκλογες το αριστερο περιοδικο Ρεσαλτο πηρε θεση υπερ της ΝΔ.Αμεσως το επισκεφθηκαν οι αναρχικοι και το εκαψαν-σε ακινησια η αστυνομια του Παυλοπουλου.

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/10/2009 11:30:24

    "Ο Αμερικανός Πρόεδρος υπερασπίζει αποκλειστικά τα συμφέροντα των ΗΠΑ.

    Όταν οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις "είναι καλές" σημαίνει ότι τα αμερικανικά συμφέροντα εξυπηρετούνται.

    Όταν τα αμερικανικά συμφέροντα δεν εξυπηρετούνται οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις "δεν είναι καλές" και αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΑΤΟ".

    Μιχάλης Ιγνατίου, αυτολεξεί, σήμερα το πρωί στο ΜΕΓΚΑ

    Προσοχή : δεν εννοώ ότι "για όλα φταίνε οι Αμερικάνοι". Το ακριβώς αντίθετο.
    Κανένας δεν μπορεί να σου κάνει τίποτα αν δεν τού το επιτρέψεις.

  6. donaE avatar
    donaE 11/10/2009 11:47:23

    Αν η δεξια αποφασισει σαν εξουσια, οχι σαν σωμα, να αφησει τα κομπλεξ απεναντι στην αριστερα θα κανει τα πραγματα πιο ευκολα για ολους.

  7. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 11/10/2009 12:04:55

    Ξεχάσατε την απογραφή που οδήγησε τη χώρα σε μιζέρια και μια αναποτελεσματική επιτήρηση.

    • Suhoi avatar
      Suhoi @ ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 11/10/2009 12:23:34

      @ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ

      Σωστό και την οικονομική κρίση. Αλλά το σκεπτικό ήταν να δοθούν άλλες σοβαρές λεπτομέρειες και γεγονότα, και να μην σταθούμε στα πάρα πολύ γνωστά.

  8. Edo avatar
    Edo 11/10/2009 12:27:11

    ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΧΗ Τετάρτη ο κ. Αλ. Τσίπρας θα ορκιστεί για πρώτη φορά βουλευτής, και μάλιστα με πολιτικό και όχι θρησκευτικό όρκο ( «Δεν είμαστε Ιράν» λέει), ενώ ήδη εξελέγη δίχως την παραμικρή αμφισβήτηση πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ η οποία προέκυψε από τις εκλογές της περασμένης Κυριακής. O 35χρονος πολιτικός κατόρθωσε να οδηγήσει τον συνδυασμό του στη Βουλή με ένα μη αναμενόμενο ποσοστό αν λάβουμε υπ΄ όψιν τις συνθήκες διάλυσης που εμφάνιζε το προηγούμενο διάστημα ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. Ωστόσο, όπως επισημαίνει στη συνέντευξη που ακολουθεί, «γνωρίζουμε
    ότι ο κόσμος δεν μας έδωσε λευκή επιταγή», ενώ αναγνωρίζει ότι «κανείς δεν θα μας δικαιολογήσει τα ίδια λάθη στη δεύτερη ευκαιρία που έχουμε μπροστά μας». Στέλνοντας ένα «μήνυμα» με εσωκομματικούς αποδέκτες, υπογραμμίζει ότι «καλές οι συνιστώσες, οι “τάσεις” και τα στελέχη κορυφής, αλλά τελικά ο ΣΥΡΙΖΑ, που μπήκε δυνατά στη Βουλή και που μπορεί να ξαναγίνει πρωταγωνιστής, δεν έχει καμία σχέση με όλα αυτά». Για την εκλογική νίκη του ΠαΣοΚ υποστηρίζει ότι το ρεύμα καταδίκης της πολιτικής της ΝΔ ήταν αυτό που έδωσε μια τόσο ευρεία διαφορά «και όχι τόσο η εμπιστοσύνη του κόσμου» και πιστεύει ότι «η νίκη του ΠαΣοΚ είναι δώρο της ΝΔ», ενώ προσθέτει ότι η νέα κυβέρνηση
    δεν θα κριθεί από τα πρόσωπα, αλλά από την πολιτική της. Επαναλαμβάνει ότι δεν υπάρχουν οι προγραμματικές προϋποθέσεις συνεργασίας με το ΠαΣοΚ, επισημαίνοντας ότι δεν μπορεί να υπάρξει περίοδος χάριτος, ενώ αναφορικά με τη φημολογία περί άμεσης αλλαγής του εκλογικού συστήματος προειδοποιεί ότι «κάθε προσπάθεια περιθωριοποίησης της Αριστεράς με όρους εκλογομαγειρείουθα μας βρει απέναντι και θα πέσει στο κενό». Δεν παραλείπει ωστόσο να τονίσει ότι τυχόν πρωτοβουλίες αποδόμησης του κομματικού κράτους που οικοδομήθηκε με ευθύνη τόσο της ΝΔόσο και του ΠαΣοΚ, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «εμείς θα τις καλωσορίσουμε».

    Συνέντευξη στον Λ. ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟ, Βήμα

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ Edo 11/10/2009 13:10:21

      Ποσως μας ενδιαφερει

    • Le canard avatar
      Le canard @ Edo 11/10/2009 13:15:04

      Γράφει η Καθημερινή, αναδημοσιεύοντας στοιχεία από το Σπίγκελ: Εσωκομματική κρίση στο γερμανικό SPD.Τα νέα στελέχη θεωρούν υπεύθυνη την παλαιά φρουρά για τη βαριά εκλογική ήττα

      «Ποιος θα απελευθερώσει το SPD;» αναρωτιέται στο τελευταίο του τεύχος το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel, το οποίο παρομοιάζει τους ηττημένους Σοσιαλδημοκράτες με τον βάτραχο, που περιμένει το θαυματουργό φιλί για να γίνει πρίγκιπας. Το κόμμα κατέγραψε πριν από δύο εβδομάδες τη χειρότερη μεταπολεμική του επίδοση με 23% και απομακρύνθηκε από την κυβέρνηση. Την ώρα λοιπόν που η Χριστιανοδημοκράτης καγκελάριος, Αγκελα Μέρκελ ετοιμάζεται να σχηματίσει τη δεύτερη κυβέρνησή της, η γερμανική Σοσιαλδημοκρατία βρίσκεται σε φάση ομφαλοσκόπησης.

      Το ζήτημα που ταλανίζει το SPD είναι η ιδεολογική κατεύθυνσή του τώρα που βρίσκεται στην αξιωματική αντιπολίτευση. Θα καταλάβει το κέντρο, καθώς η Μέρκελ οδεύει προς τη Δεξιά εξαιτίας της συνεργασίας της με τους Ελεύθερους Δημοκράτες; ‘Η θα κινηθεί προς την Αριστερά, με δεδομένη την επιτυχία του Κόμματος της Αριστεράς του Οσκαρ Λαφοντέν;"

      Ε, καιρός δεν είναι και η ελληνική Αριστερά (ΚΚΕ και Συριζα) να σκεφτούν όπως η Συμμαχία Λαφονταίν-Κομμουνιστών-Αριστερών στη Γερμανία και να διεμβολίσουν τους "σοσιαλιστές". Με το ΠΑΣΟΚ τώρα αρχίζει το πανηγύρι. Ας το καταλάβουν.

      • ti le re file avatar
        ti le re file @ Le canard 11/10/2009 13:34:53

        Για την ωρα, παντως, στην δεινη θεση του SPD βρισκεται η ΝΔ.
        Και το εσωκομματικο αποτελεσμα οποιο κι αν ειναι μαλλον θα θεσει νεα διλληματα για την φυσιογνωμια, την στρατηγικη και την τακτικη παρα θα λυσει τα υπαρχοντα.
        Τουτων δοθεντων, δεν μπορω παρα να συμφωνησω πως η οποια προσπαθεια διεμβολισμου του Πασοκ - τα επομενα 6-7 χρονια-θα μπορουσε να προελθει μονον απο την Αριστερα.
        Ειναι δυνατο αλλα οχι πιθανο...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Edo 11/10/2009 13:24:29

      «Δεν είμαστε Ιράν» ειπε ο Αλεξις? τι ειμαστε Αλεξις μου?
      Στην ορκομωσια σε παρακαλω να φορας οτι και οι πυρηνες της φωτιας.

      Οσοι δε ψηφισαν ειναι υπερ του Πολιτικου ορκου λες???? ακομη στην κουνια που σε κουναγε εισαι φιλε μου. Λαιφ Σταιλ Αλεξις. Ανεμελο αγορι. Επαναστατη μου εσυ. Βρηκες τοπο να κανεις την επανασταση σου. Εχεις καταπιεστει μικρος? Τι ψηφιζε η οικογενεια σου? Εχεις Φρουδικα συνδρομα π σε κατατρεχουν Αλεξις?

      Θελω να ερωτευτεις γυναικα που θα σε συρει εκκλησια να παντρευτεις !!!! Θα σε περιμενω.. εκτος εαν ο ΣΥΡΙΖΕΡΩΤΑΣ ρωταει στο πρωτο ραντεβου τα θρησκευτικα και πολιτικα πιστευω της κυριας... και την περναει απο την ΚΕ για εγκριση. να μ πεις ρε ΠΠ εδω που φτασαμε, οι γκομενες θα τα κανουν ολα για να βρουν εναν γαμπρο να τις διαιωνισει.

      ΔΙΑΙΩΝΙΖΟΜΑΙ ^~$&@~$&

      ΠΠ

      • Αλεξάνδρα avatar
        Αλεξάνδρα @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/10/2009 16:33:08

        Τι διαβάζω; σε μεσημεριανάδικο έπεσα;

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Αλεξάνδρα 11/10/2009 17:26:31

          http://www.youtube.com/watch?v=vmThkgfeE-w

          Θοδωρα-Αλαβανος-Ψωμιαδης-Εθνικος Σταρ.

          ΠΠ

      • rs avatar
        rs @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/10/2009 19:31:45

        ΠΠ βλέπω οτι συναγωνίζεσαι επάξια το στύλ και την αισθητική του orestiου στα σχόλιά του πριν τις εκλογές!
        Εύγε!!

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ rs 11/10/2009 19:42:15

          αγωνας δρομου φιλε μου.. οτι προλαβαινω κ οπως μ βγαινει. Χαλαστηκες π τη λεω στους ΣΥΡΙΖΗΤΕΣ?? Πλακα μονο, διοτι σοβαρα δεν μπορει να τους παρει ουτε ο καθρευτης τους.. ραγιζει μονος τ απ τα γελια !

          ΠΠ

    • donaE avatar
      donaE @ Edo 11/10/2009 13:46:56

      Ακομα στην φιγουρα.Στην ουσια ποτε.Το χειροτερο ειναι που νομιζουν πως καποιον κοροιδευουν με αυτα τα ανωδυνα.Κρυφοσνομπισμος...

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Edo 11/10/2009 17:40:52

      Οπότε όπου υπάρχει θρησκευτικός όρκος, εκεί υπάρχει και Ιράν. Εντυπωσιακά διαυγής συλλογισμός. Άρα, π.χ. όπου υπάρχει ημιπροεδρικό πολίτευμα είναι Γαλλία, εκεί που παίζεται πολύ μπέιζμπωλ είναι ΗΠΑ, κ.λ.π. Μπορεί απλά να πει ότι έχει εμπάθεια προς τη θρησκεία και ιδίως το χριστιανισμό (αυτό δείχνει η αναφορά του στο Ιράν, που δε φημίζεται για την ελευθερία του) και όχι να προσβάλλει τη νοημοσύνη μας κάνοντας γελοίες συγκρίσεις. Δικαίωμα να μην πιστεύει σε τίποτα ή εν πάσει περιπτώσει να μην αποδέχεται το χριστιανισμό βεβαίως και έχει. Δικαίωμα όμως να ψεύδεται δημόσια (γιατί δε νομίζω ότι πραγματικά νομίζει ότι είμαστε σαν το Ιράν, απλά προωθεί κι αυτός τη συστηματική αποδόμηση του χριστιανισμού στην Ελλάδα) και να εξαπατά τους αφελείς που τον ακούν, δεν έχει. Και δε μιλάω από νομικής πλευράς αλλά από ηθικής, άλλωστε ο ίδιος έλεγε ότι ηθική και νομιμότητα δε συμπίπτουν απαραίτητα. Στο πρόσωπό του μάλιστα σίγουρα απέχουν.

      • donaE avatar
        donaE @ Δημήτρης 11/10/2009 18:05:36

        Αυτες ειναι τακτικες τρομοκρατιας ψυχολογικης.
        Πριν οι ακροδεξιοι λεγανε ΄Ρωσια θα γινουμε' αν καταργηθει η προσευχη,τωρα αυτοι λενε 'Ιραν θα γινουμε' αν ισχυσει ο ορκος.
        Ιδια λογικη.

    • George avatar
      George @ Edo 12/10/2009 00:45:02

      Σιγά την επιτυχία του Αλέξη: ΝΑ βάλει το ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή. Οταν ξεκίνησε πολλοί είδαν με καλό μάτι ένα νέο πρόσωπον και ένα νέο άνθρωπο. Οταν άρχισε να μιλάει όμως κατάλαβαν οι περισσότεροι ότι ήταν μπλόφα και διαφημιστικό κόλπο. Θα έπρεπε να είναι τρίτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ. Και το ότι δεν είναι χρεώνεται στον "35χρονο πολιτικό".

  9. Γκαλέτι avatar
    Γκαλέτι 11/10/2009 12:27:32

    H διαφορά είναι οτι ο Καραμανλής - ανιψιός κυβερνούσε μόνος του δέν είχε απο πάνω του τα ανάκτορα όπως είχε ο θείος του να θέλουν να τον κουμαντάρουν στο έργο του.

  10. ti le re file avatar
    ti le re file 11/10/2009 12:34:19

    Eνατο σφαλμα, -που μπορει να πληρωθει περισσοτερο απο ολα-
    Δεν διαμορφωσε ορους, προύποθεσεις και συνθηκες που θα καλλιεργουσαν την μετα απο αυτον εκπροσωπηση του καραμανλικου μπλοκ.
    Η μακροχρονια ... αγραναπαυση του Σαμαρα, και η πληρης υποταγη σε σχεση με το στελεχειακο του δυναμικο σε Μητσοτακη, βαρωνους , ΜΜΕ, εχει σαν αποτελεσμα σημερα να ειναι υποψηφιοι αρχηγοι του κομματος της Αξ. Αντιπολιτευσης οι Αβραμοπουλος και Ψωμιαδης και να ...μην ειναι ανεκδοτο...

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ ti le re file 11/10/2009 12:46:00

      Mη ξεχνάς το βέτο Μητσοτάκη-Ντόρας στη λήξη της αγρανάπαυσης του Σαμαρά.

      • ti le re file avatar
        ti le re file @ Κώστας Θ. 11/10/2009 12:55:01

        Αυτα πληρωνει τωρα η ΝΔ.
        Το να αναγνωριζεις στο Μητσοτακη δικαιωμα ΒΕΤΟ ειναι πολιτικος αυτο-ακρωτηριασμος.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ ti le re file 11/10/2009 13:35:36

          Ίσως να είναι έτσι αλλά από την άλλη η φατρία Μητσοτάκη προϋπήρχε του Καραμανλή, ο οποίος για να κρατήσει ενωμένο το κόμμα έπρεπε να την ανεχθεί και να συνεργαστεί. Πάντως παρόλα αυτά τον Σαμαρά τελικά τον έφερε. Κάλλιο αργά..
          Μετά δεν ξέρουμε το παρασκήνο Καραμανλή-Ντόρας. Όσα ξέρει ο νοικοκύρης..

  11. nasos avatar
    nasos 11/10/2009 12:42:59

    Ο ΚΚ έχασε το παιχνίδι από την αρχή κιόλας,αντί να χρησημοποιήσει την ισχύ που του έδινε το 45,5% του 2004 για να διαμορφώσει συνθήκες μακροπρόθεσμης πολιτικής κυριαρχίας,προτίμησε την έυκολη οδό της απλής διαχείρησης χωρίς ρήξεις και συγκρούσεις,ανεχόμενος ταυτόχρονα τα πρώτα κρούσματα διαφθοράς.
    Δεν έιναι τυχαίο πως πολλοί ψηφοφόροι,απογοητευμένοι από εξέλιξη των πραγμάτων,προτίμησαν απλώς να απέχουν σ'αυτές τις εκλογές.

    • Edo avatar
      Edo @ nasos 11/10/2009 12:54:45

      Σωστός ο Νάσος

      • qaz avatar
        qaz @ Edo 11/10/2009 15:25:45

        το παιχνίδι χάθηκε το 2000 μετά τις εκλογές και ο νοών νοείτο..

  12. Nikolas avatar
    Nikolas 11/10/2009 16:42:55

    Η αναλυση με τίτλο " Ποιος επιτέλους κυβερνά αυτό τον τόπο;"
    παραλείπει ότι: Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δεν κάνουν για κάποιες δουλειές και ότι υπάρχουν συγκεκριμένες δουλειές που χρειάζονται συγκεκριμένους ανθρώπους. Με άλλα λόγια η ομάδα που είχε αναλάβει τη διακυβέρνηση δεν είχε, ούτε έχει κατάλληλους ανθρώπους για τη δουλειά αυτή. Δεν βλέπω ούτε στο μέλλον να έχει. ΄Ισως φταίνε τα γονίδιά της. Δαρβινικά, θα μπορούσε να ειπωθεί ότι αυτό οφείλεται στο κλειστό (οικο)σύστημα στα πλαίσια του οποίου και μόνο γίνεται η "αναπαραγωγή" νέων οργανισμών, με συνέπεια οι τελευταίοι να νοσούν.

  13. george avatar
    george 11/10/2009 16:52:09

    Εγώ πιστεύω ότι συγκριτικά με τον άκρατο και υπέρμετρο κομματισμό που θα δούμε από εδώ και στο εξής με το ΠΑΣΟΚ, προτιμώ την πολιτική της ήπιας προσαρμογής και του διαλόγου. Βέβαια οι αποφάσεις της διοίκησης πρέπει να γίνονται σεβαστές, και αν σε κάτι πρέπει να κατηγορήσω τον ΚΚ και τη ΝΔ συνολικά είναι η έλλειψη σχεδίου για τη λεγόμενη επανίδρυση ή αλλιώς τη διαμόρφωση ενός κράτους δικαίου (και όχι κομματικού), χωρίς μίση και διωγμούς (από τις οποίες η χώρα μας έχει πληγεί), και κυρίως αποτελεσματικού.

  14. george avatar
    george 11/10/2009 16:52:40

    Εγώ πιστεύω ότι συγκριτικά με τον άκρατο και υπέρμετρο κομματισμό που θα δούμε από εδώ και στο εξής με το ΠΑΣΟΚ, προτιμώ την πολιτική της ήπιας προσαρμογής και του διαλόγου του ΚΚ. Βέβαια οι αποφάσεις της διοίκησης πρέπει να γίνονται σεβαστές, και αν σε κάτι πρέπει να κατηγορήσω τον ΚΚ και τη ΝΔ συνολικά είναι η έλλειψη σχεδίου για τη λεγόμενη επανίδρυση ή αλλιώς τη διαμόρφωση ενός κράτους δικαίου (και όχι κομματικού), χωρίς μίση και διωγμούς (από τις οποίες η χώρα μας έχει πληγεί), και κυρίως αποτελεσματικού.

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/10/2009 17:19:53

    Ναι ο πανεξυπνος Αλεξις θα λυσει τα προβληματα της αποβλακωμενης Αριστερας. Ενδιαφερει καποιον το εγχειρημα? Ουτε τους ιδιους. Γιατι ν αγχωνομαστε εμεις? Ας τον τρελλο στην τρελλα του. Κατι ξερουν οι ιδιοι και δεν ασχολουνται. Πληρωνονται μια χαρα και μια ζωη στον παγκο. Λιγο το χεις. Καμια κουραση. Ουτε προπονηση πανε ( αντε καθε 4 χρονια για 1 μηνα προεκλογικα )

    Αυτη τη δουλεια τη θελω κ εγω. Αριστερο μπαλαμουτι, αποχαυνωση, παραγωγικοτης=0, παραγωγη ιδεολεξεων, καναλια, κομματα, κουπονια, ... και χαλαρα. Αυτη ειναι η Αριστερη Ελλαδα.

    ΜΕ εξαιρεση την Κανελλη. ( ο δρομος ειχε τη δικη του ιστορια παντα.. )

    ΠΠ

  16. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/10/2009 17:23:32

    Ο αυτοματος πιλοτος. Αδικο εχω? Σε ποια χωρα ολοι λενε πως δουλευουν, η κυβερνηση της κααθεται, ο στρατος επισης.. τα σχολεια ειναι σε συνεχη καταληψη εχει 100 αρδιες, απεργιες, εκδρομες, Αγιους και Διαβολους και παρ ολ αυτα ΥΠΑΡΧΕΙ ??

    ΠΠ

  17. F avatar
    F 11/10/2009 18:23:56

    Ἀκόμη δὲν βλέπω ἄρθρο γιὰ τὴν ἐπίσκεψη Γιώργου στὴν Τουρκία καὶ ἐκεῖνο τὸ "free Cyprus from the mother lands"...

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ F 11/10/2009 19:16:27

      Το ακριβές είναι ότι είπε "να ελευθερώσουμε την Κύπρο από τις εξαρτήσεις της από τις μητέρες - πατρίδες". Είναι ελαφρώς λιγότερο τραγικό, πάντως είναι τραγικό γιατί αν μη τι άλλο εξισωνει Ελλάδα και Τουρκία στη σχέση τους με την Κύπρο και εξισώνει πραγματικές,ουσιαστικότατες και βίαιες εξαρτήσεις της κατεχόμενης Κύπρου από την Τουρκία με φανταστικές (ποες άραγε?) της Κύπρου από την Ελλάδα.
      Αλλά όπως καταλαβαίνεις με τον κακό χαμό που γίνεται στη ΝΔ ο ΓΑΠ αλωνίζει και δημιουργεί τετελεσμένα.

  18. Στέργιος avatar
    Στέργιος 11/10/2009 19:11:26

    "ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΧΗ Τετάρτη ο κ. Αλ. Τσίπρας θα ορκιστεί για πρώτη φορά βουλευτής, και μάλιστα με πολιτικό και όχι θρησκευτικό όρκο ( «Δεν είμαστε Ιράν» λέει)"

    Α ρε Τσίπρα... Επαναστάτη τού γλυκού νερού!
    Ο καθένας ορκίζεται σε ό,τι έχει ιερό.
    Ο θρησκευτικός όρκος δεν είναι υποχρεωτικός.
    Άρα μη μας το παίζεις Ροβεσπιέρρος.

  19. αντί avatar
    αντί 11/10/2009 19:12:40

    Γιατί δεν λέτε και τα θετικά της κυβέρνησης Καραμανλή;

  20. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 11/10/2009 19:27:28

    Η ανάρτηση περιγράφει μια κατάσταση ή για να είμαστε πιο ακριβείς ένα κομμάτι της πραγματικότητας όπως έγινε αντιληπτή από τους αναρτήσαντες.
    Αυτό που νομίχω ότι λείπει είναι:
    1 Η δική τους εξήγηση για όλα αυτά.
    2 Οι τυχόν εναλλακτικές λύσεις που είχε ο Καραμανλής και οι πιθανές συνέπειες τους.
    3 Το "δια ταύτα"

  21. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 11/10/2009 21:03:15

    O φόβος σου ότι θα γυρίσει σαν σωτήρας, είναι η άλλη όψη του φόβου σου οτι οι κυβερνώντες θα τα κάνουν μαντάρα.Δεν εύχομαι να τα κάνουν μαντάρα αλλά το φοβάμαι κι εγώ.
    Όσο για τα φέσια: ούτε στη αριθμητική είσαι καλός, ούτε στην ιστορία (κι αυτό ίσως είναι σοβαρότερο πρόβλημα από την ορθογραφία )
    Καληνύχτα!

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ ΑΡΗΣ Θ 11/10/2009 21:22:23

      Συγγνώμη, όπως καταλαβαίνετε τοπαραπάνω σχόλιο βρέθηκε εδώ (πως?) κατά λάθος

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/10/2009 21:28:46

    ΔΕν υπαρχει περιπτωση επιστροφης ως σωτηρα.Ο Καραμανλης Α΄ειχε τεραστιο εργο στην πρωτη οκταετια και γιαυτο πολλοι προσεβλεπαν σε αυτον,πραγμα που δεν συμβαινει τωρα.
    Εναλλακτικες λυσεις : Νομιζω οτι και με το αρθρο Σαμαρα εχει αρχισει να γινεται αντιληπτο και στο καραμανλικο στρατοπεδο οτι η τακτικη Λουλη μακροπροθεσμα οδηγει σε παγιδευση.Τα κομματα εχουν αναγκη απο ιδεολογια.
    Θα επρεπε να υπαρξει συγκεκριμενη γραμμη και οραμα για το μελλον της Ελλαδος και ολα να κρινονται με βαση τους στοχους αυτους.
    Για το μελλον η αποψη μου ειναι οτι πρεπει να δουμε τι γινεται αλλου.
    Μπορουμε να γυρισουμε εκει που ξεκινησαμε : να ζητησουμε ιδεες και σχεδια απο τη γαλλικη δεξια που ειναι πανισχυρη και πολυ πετυχημενη αντιμετωπιζοντας μια δυνατη αριστερη διανοηση και ενα επαναστατικο λαο.
    Τα αγγλοσαξωνικα μοντελα απο κοινωνιες που ο φιλελευθερισμος ειναι βαθια ριζωμενος και δεν ειχαν ποτε αριστερα με την εννοια που την ξερουμε δεν μπορουν να εφαρμοσθουν στην Ελλαδα.Ο Καραμανλης Α΄κατι ηξερε που ειχε προτυπο τη Γαλλια.

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ ψυχραιμια 11/10/2009 22:11:21

      Το σχόλιο μου περί επιστροφής ήταν "κοντρίτσα" σε άλλο (αρκετά επιθετικό) σχόλιο που το ...έχασα.
      Επί της ουσίας συμφωνώ ότι οι δύο Καραμανλήδες είναι διαφορετικές περιπτώσεις. Όμως με δεδομένο ότι όποιος και να εκλεγεί τώρα είναι εξαιρετικά δύσκολο να συσπειρώσει και πιθανώς θα "καεί" απο μία ενδεχόμενη νέα εκλογική επιτυχία του ΓΑΠ το σενάριο δεν είναι απίθανο. Εκτός αν αναδειχθεί κάποιος άλλος πράγμα που εύχομαι.
      Κατα τα λοιπά δεν ύπάρχει ανάγκη να στραφούμε σε συγκεκριμένο μοντέλλο. Εξ άλλου έχω μια αίσθηση ότι τα μοντέλλα σιγά-σιγά ομογενοποιούνται. Ας επικεντρωθούμε σε βασικά και αυτονόητα πράγματα,θεσμούς και διαδικασίες. Και ας προσπαθήσουμε να τα εφαρμόσουμε με συνέπεια , επαγγελματισμό και.... χωρίς να ντρεπόμαστε.

  23. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 11/10/2009 23:40:42

    "Αυτή ειναι η αριστερή Ελλάδα."
    Επιχειρήματα και λίνκς επιπέδου πανέξυπνου Θέμου της σαβούρας, της ξεφτίλας και της βίζιτας ειναι και οι σχολιαστές της .Τι ασχολύνται αφού ειναι για τα μπάζα;

  24. beckam avatar
    beckam 12/10/2009 08:45:00

    alitheia afto einai to erotimatiko pou trigirna to mialo olon oson asxolountai ousiastika me tin POLITIKI se afto ton topo kai oxi me tin para-mikropolitiki...i astatheia pou proekipse meta tis ekloges tou 2007 eixe onomateponimo....nomos skandalidi...poios epeballe tin psifisi tou? mono ta kommatika-idioteli enstikta tou pasok?...poios ithele apodinamomeno politiko sistima...o neos proedros tis nd prepei na sigkroutei me ta simferonta kai gia n ato kanei tha prepei na to mporei...enas ek ton diekdikiton eei se anipopto xrono sto parelthon anoixta anferthei stoys megalokarxaries pou apomizoun ton ethniko plouto...mporei na to kanei kai tora?....o kosmos tis nd tha einai mazi tou...empros gia tin epanidrisi tou politikou sistimatos...mono i epanidrisi tis nd apo ti vasi mporei na mas dosei elpides.....!!!!!!!!!

  25. Μάρκος avatar
    Μάρκος 12/10/2009 23:48:12

    Ο facktorx ξέχασε και μια αλλη σημαντικότατη παράμετρο ακυβερνησίας: τα συνδικάτα, τους Δημοσιους Υπαλλήλους που κατά 60-70% είναι πρασινοφρουροί, και έχουν ως ουρά την αριστερά, που δεν ξέρει να κάνει τίποτα άλλο. Ποιος μου λέει εμένα ας πούμε ότι η αστυνομική βία που παρατηρήθηκε σε περιπτώσεις όπως αυτή της περίφημης πια "ζαρντινιέρας", δεν είναι προβοκάτσια εκ των έσω με σκοπό να πλήξουν την εικόνα της Κυβέρνησης; Διότι, το να σκάσει η Αστυνομία εντολή να σκάσουν τα λάστιχα των τρακτέρ των αγροτών, χρειάζεται σίγουρα διαταγή. Αλλά για να επιτεθούν ξαφνικά 10 αστυνομικοί σε έναν ανύποπτο φοιτητή, τι χρειάζεται; Σαφώς, αρκετή...πρωτοβουλία εκ μέρους των επιτιθεμένων, και...πίστη στο πράσινο κομματικό καθήκον.

  26. elerosso avatar
    elerosso 14/10/2009 08:47:25

    Ναι είναι γνωστά οι κεντροαριστερές και αριστερές ιδέες των: δικαστικών, στρατιωτικών, αστυνομικών, πυροσβεστών που αποτελούν πάνω από το 1/4 των δημοσίων υπαλλήλων.
    Επίσης το αποδεικνύουν οι εκλογές στο 33ο Συνέδριο της ΑΔΕΔΥ:
    ΠΑΣΚΕ: 36 έδρες 42 %
    ΔΑΚΕ: 28 έδρες 33 %
    ΕΣΑΚ: 9 έδρες 10,5 %
    ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ: 8 έδρες 9,5 %
    ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: 4 έδρες
    Ειδικά στις τρεις πρώτες παρατάξεις τα αποτελέσματα είναι ανάλογα των αποτελεσμάτων των τελευταίων εκλογών.
    Αλήθεια οι Δημοτικοί υπάλληλοι π.χ του Δήμου της Αθήνας ή του Δήμου της Θεσσαλονίκης μετριούνται στους Δημόσιους Υπαλλήλους.
    Ώρα να τελειώνει και αυτό το παραμύθι!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.