Ποιος είναι ο πιο μισητός λαός για τους Έλληνες;
15/07/2014 09:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιος είναι ο πιο μισητός λαός για τους Έλληνες;

Κάποτε ήταν οι «Αμερικάνοι, φονιάδες των λαών». Σήμερα είναι οι «Γερμανοί που πνίγουν τους λαούς με την λιτότητα». Αυτή η εύκολη απάντηση έρχεται στο στόμα των πολιτών, ειδικά μετά από μια πενταετία μαύρη.

Είναι εύκολο να χρεώνεις τα πάντα στους άλλους. Την κακοδαιμονία σου, το γεγονός ότι δεν έχει κράτος από την εποχή της Επανάστασης του 1821. Ότι οι πολιτικοί σου είναι άθλιοι, λαμόγια και χειρότεροι.Ότι το μεταπολιτευτικό ελληνικό κράτος βασίστηκε πάνω στη ρεμούλα, τη διαπλοκή, την κομματοκρατία, το ρουσφέτι, τη διάλυση του δημόσιου τομέα και τη διόγκωση του με προσλήψεις από το παράθυρο.

Ότι η ελληνική οικονομία διαλύθηκε με ευθύνη όλων, ο καθένας με το κομμάτι της ευθύνης που του αναλογεί. Οι πολιτικοί που έφαγαν τα πολλά και μεγάλο μέρος της κοινωνίας που έφαγε τα λιγότερα.

Εν πάση περιπτώσει για την καταστροφή και τη χρεοκοπία της χώρας, ηθική, οικονομική, πολιτική έχουν ξαναγράψει ουκ ολίγες φορές. Για όλα αυτά που μας πληγώνουν ποτέ δεν κάναμε την αυτοκριτική μας, απλά τα ρίχναμε όλα κάτω από το χαλάκι και… όσα πάνε κι όσα έρθουν.

Έτσι, λοιπόν, για το χάλι της χώρας φταίνε οι Γερμανοί, οι Φινλανδοί, οι Ολλανδοί, οι Γάλλοι αλλά ποτέ οι Έλληνες. Όχι ότι με τις πολιτικές της η Μέρκελ, ο Σόιμπλε και η υπόλοιπη παλιοπαρέα δεν έχουν κάνει εγκληματικές ενέργειες σε βάρος της χώρας. Κάποτε θα έρθει η ώρα και θα λογοδοτήσουν και θα έχουν πάντα τη χλεύη μας. Ακόμη και στο ποδόσφαιρο δεν μπορούμε να είμαστε με τη Γερμανία αλλά πάντα με τους αντιπάλους τους. Πολλώ δε μάλλον όταν αυτοί είναι οι εξαθλιωμένοι Αργεντινοί. Έτσι και προχθές λοιπόν η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού δεν ήταν με την γερμανική ομάδα. Αλλά όποιος ξέρει έστω και λίγα από μπαλίτσα δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσει ότι έχουν την καλύτερη ομάδα στον κόσμο και δίκαια κέρδισαν. Συγχαρητήρια λοιπόν στα φιλαράκια της Μέρκελ που σήκωσαν την κούπα και συγχαρητήρια και σε όλη την Γερμανία που συστηματικά έχτισε ένα ποδόσφαιρο που μπορεί να κυριαρχήσει στον κόσμο. Οι άνθρωποι αυτοί είναι συστηματικοί και προσέχουν τα πάντα προκειμένου να κατακτήσουν τον στόχο τους. Εδώ παρακολουθούσαν δυο χρόνια τη Βραζιλία και της έβαλαν και επτά γκολάκια.

Φυσικά κανείς δεν υποστηρίζει ότι όπως σε κάθε χώρα έτσι και στην Γερμανία δεν παίζουν ρόλο για την κατάκτηση της κορυφής και θέματα όπως τα πολλά χρήματα που δαπανώνται, οι χορηγοί, οι ντόπες κλπ. ο αθλητισμός και ειδικά ο επαγγελματικός δεν είναι καθόλου καθαρός. Βρόμικος είναι σαν τους εμετούς που κάνει ο Μέσι.

Από την αναγνώριση της ανωτερότητας της Γερμανίας ωστόσο μέχρι το να βρίζουμε όποιον λέει ένα καλό λόγο για τη νίκη τους η διαφορά είναι μεγάλη. Και μόνο ανόητοι Ελληναράδες, δεξιοί κι αριστεροί, μπορούν να βρίζουν τον Παπασταθόπουλο ή όποιον άλλον είδε αυτό που είδε όλος ο κόσμος στο Μουντιάλ. Τι έκανε ο κακόμοιρος ο Σωκράτης; Τόλμησε να δώσει συγχαρητήρια στους Γερμανούς για τη νίκη τους και ειδικά στους συμπαίκτες του στην Ντόρτμουντ. Έπεσαν όλοι να τον φάνε ότι είναι προδότης, ότι γλείφει για να έχει θέση στην ομάδα, ότι αν ήταν από το Δίστομο δεν θα τα έλεγε όλα αυτά και πολλές ακόμη αηδίες.

Μέχρι και εφημερίδες όπως η Kontra έγραψε την είδηση για την Γερμανία τονίζοντας ότι είναι αυτοί που εξαθλιώνουν τους λαούς. Για μπάστα ρε παιδιά, τι κακομοιριά είναι αυτή; Και πότε είναι κακοί οι Γερμανοί; Όποτε μας συμφέρει; Κι όποιος λέει έναν καλό λόγο για την μπάλα που έπαιξαν ή για οτιδήποτε άλλο καλό κάνουν θα ονομάζεται αυτόματα «προδότης», «δοσίλογος» και «γερμανοτσολιάς»;

Οι ίδιοι Ελληναράδες είναι αυτοί που βρίζουν αλλά έχουν αγοράσει ότι βγάζει η Γερμανία. Από αυτοκίνητα Γκολφ και Άουντι μέχρι στρούντελ και γερμανικά λουκάνικα. Δε σας αρέσει η Γερμανία; Μη βρίζετε τον Σωκράτη, κάντε μποϊκοτάζ, βγείτε στους δρόμους, πολιορκείστε την πρεσβεία τους. Όχι κριτική εκ του καναπέως.

Κι από την άλλη, οι ίδιοι είστε που πάτε και ρίχνετε δαγκωτό στους Χρυσαυγίτες νεοναζί επικαλούμενοι τάχα ότι οι πολιτικοί είναι ξεπουλημένοι. Βρίζετε τους Γερμαναράδες που πήραν το Μουντιάλ κι έχουν γκομενάρες αλλά έχετε κάνει θεό σας τον Κασιδιάρη και τον Μιχαλολιάκο με τους αγκυλωτούς σταυρούς και τις σημαίες των ναζί. Και μετά επικαλείστε και το Δίστομο όταν στην μαρτυρική πόλη η Χρυσή Αυγή κάνει παρέλαση.

Φτάνει πια με την κακομοιριά σας κύριοι. Δεν είστε πατριώτες εσείς. Τζάμπα μάγκες είστε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΞΕΝΟΣ avatar
    ΞΕΝΟΣ 15/07/2014 11:14:52

    E,να μην τους θεοποιήσουμε κιόλας επειδή στο 115' έβαλαν με την ψυχή στο στόμα ενα γκόλ και επειδή έχουν γκομενάρες, όπως λες, υπονοοώντας οτι οι άλλοι δεν έχουν προφανώς...Η Αργεντινή ήταν και παραμένει η κορυφαία ομάδα στον κόσμο. Μέσι η Γερμανία δεν έχει ούτε θα αποκτήσει ποτέ...Ούτε Ζιζέλ και Ρονάλντο. Ετσι για να μείνουμε στα ποδοσφαιρικά. Γιατί πολιτικά έχουμε κάθε δίκιο να θεωρούμε την Γερμανική ηγεσία βαριά συνυπεύθυνη για την Ευρωπαική κρίση που χτύπησε ΟΛΟΥΣ τους αδύναμους κρίκους της Ευρωζώνης μεταξύ των οποίων και η Ψωροκώσταινα... Ευθύνες έχουμε όλοι βεβαίως . Αλλά οι ευθύνες δεν είναι όπως το ΑΕΠ. Δεν ισοκατανέμονται. Οι παχυλώς αμοιβόμενοι Πρωθυπουργοί και Υπουργοί Οικονομικών με επάγγελμά τους την αντιμετώπιση των οικονομικών κρίσεων, έχουν το Μεγαλύτερο μέρος της Ευθύνης σε όλα τα εμπλεκόμενα στην κρίση κράτη. Μετά έρχονται οι Νταβατζήδες, που ουσιαστικά αυτοί κυβερνούν όπως ομολόγησε ο τέως Πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής. Εν συνεχεία οι υπόλοιποι πολιτικοί και τα "λαμόγια". Ολοι αυτοί έχουν κατα τη γνώμη μου το 95% της ευθύνης για την κρίση, και ο λαός που δεν ήξερε ούτε ξέρει μιας και "η μία και μόνη εξεταστική" δεν έγινε ακόμα, πώς και απο ποιούς δημιουργήθηκε το χρέος, είχε ενα 5% της ευθύνης αλλά ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΑΙΜΑ και συνεχίζει να το πληρώνει μαζί με το υπόλοιπο 95% μέρος ευθύνης των άλλων, που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΚΟΜΗ!!! Δεν μπαίνουν όλα στο ίδιο σακκί, όσο κι αν τα σπρώχνουμε, και το έχουν καταλάβει πολλοί πλέον...

  2. foros1 avatar
    foros1 15/07/2014 11:21:44

    η πλειοψηφία των Ελλήνων "δεν έχει να χωρίσει τίποτα" με τον μέσο Γερμανό πολίτη. ξεχάσαμε ότι πριν 10 με 15 χρόνια, τα περισσότερα ελληνικά έντυπα και ΜΜΕ, αναφέρονταν στην Γερμανία σαν την ατμομηχανή της ΕΕ; η απαράδεκτη εμμονή της ηγεσίας της για λιτότητα, έφερε αυτή τη "διχόνοια" στην ΕΕ, που στο τέλος, αν δεν το κατανοήσουν, θα βλάψει και τους ίδιους.

  3. Καβαλιώτης avatar
    Καβαλιώτης 15/07/2014 11:48:39

    Για πολλά χρόνια υπήρχε στην Ελλάδα έντονος αντιαμερικανισμός. Δικαιολογημένος, μέχρις ενός σημείου. Αυτό σήμαινε ότι μισούσαμε τον αμερικανικό λαό? Κάθε άλλο, κατά την ταπεινή μου άποψη. (Πάρα) πολλοί από εμάς μεγαλώσαμε αγαπώντας τα καλλιτεχνικά έργα του (μουσική, ταινίες κλπ.) και γενικά την κουλτούρα του. Επίσης, έχουν γίνει πολλοί μικτοί γάμοι από Έλληνες μετανάστες. Άλλο πράγμα η πολιτική των ΗΠΑ, άλλο ο αμερικανικός λαός. Το ίδιο ισχύει και για τον γερμανικό λαό σε σχέση με την πολιτική της Γερμανίας, αν και εδώ τα πράγματα μπερδεύτηκαν παραπάνω, λόγω της άμεσης τριβής των δύο χωρών επί ενός ζητήματος κοινού ενδιαφέροντος και της φόρτισης που δημιουργήθηκε και υποδαυλίστηκε από τα ΜΜΕ. Όμως, ακόμα κι έτσι, "οι Γερμανοί" δεν ταυτίζονται με τον βόθρο της Bild, ούτε με τα εξώφυλλα του Focus (όπως και "οι Έλληνες" δεν ταυτίζονται με αντίστοιχης βλακείας δημοσιεύματα ελληνικών ΜΜΕ). Μεγάλο (?) τμήμα του λαού επηρεάζεται ενδεχομένως. Στο χέρι όμως όσων δεν επηρεάζονται είναι να επιδείξουν νηφαλιότητα και μετριοπάθεια και να επισημάνουν ότι η ολίσθηση από τα εν πολλοίς ανώδυνα στερεότυπα (τα οποία υφίστανται και μεταξύ μας -π.χ. "ποντιακά" ανέκδοτα) στον ανοιχτό ρατσισμό, καμιά φορά δεν είναι και τόσο δύσκολη. Κανένας λαός δεν πρέπει να είναι μισητός από κανέναν άλλον. Ούτε καν οι Τούρκοι, π.χ., από μας τους Έλληνες. Να συμπαθείς περισσότερο κάποιους από κάποιους άλλους, να αισθάνεσαι περισσότερη οικειότητα με κάποιους ή, απ' την άλλη πλευρά, ακόμα και να αντιπαθείς κάποιους άλλους, το κατανοώ. Να τους μισείς, όμως, γιατί? To μίσος είναι αρρώστια, που τρώει και καταβάλλει αυτόν που το κουβαλάει -όχι αυτόν που αποτελεί το αντικείμενό του.

  4. Naruto avatar
    Naruto 15/07/2014 11:50:36

    Φίλε όλα αυτά τα ελαττώματα των Ελλήνων που αναφέρεις πράγματι υπάρχουν αλλά όχι όλα σε όλους .Αυτοκριτική κάνουμε κάθε μέρα ,τουλάχιστον εδώ στο antinews . Γιά την ευθύνη που ισχυρίζεσαι ότι μας βαραίνει ολους θα σου θυμίσω ότι το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι ,την ευθύνη την έχει ο αρχηγός και όχι ο απλός λαός . Σε ένα λαό δέκα εκατομμυρίων θα υπάρχουν καί καλοί καί κακοί. Για τους Γερμανούς η φράση σου <<κυριαρχία στον κόσμο >> τα λέει όλα αυτός ειναι ο διαχρονικός στόχος τους και το τέλος τους πιστεύω . Η κυριαρχία στον κόσμο είναι και η αιτία για την αντιπάθεια των λαών και όχι μόνο των Ελλήνων. Πληροφοριακά πάντως κάποιοι Ελληνες συνειδητά δεν αγοράζουν γερμανικά . Και τέλος υποθέτω οτι οι Τούρκοι είναι εκτός συναγωνισμού .

    • blue nile avatar
      blue nile @ Naruto 15/07/2014 14:09:38

      Είναι μια πολύ καλή πρόταση. Σιωπηρά, να μην αγοράζουμε γερμανικά προιόντα...

      • GregA avatar
        GregA @ blue nile 15/07/2014 17:51:31

        Δεν μπορεί να υπάρχει ένας Έλληνας που να αγοράζει συνειδητά Γερμανικά ή Τούρκικα προϊόντα. Προσωπικά, αλλά και όλος ο κύκλος μου (επαγγελματικός και φιλικός) σαμποτάρουμε ό,τι Γερμανικό και Τουρκικό - υπηρεσία ή προϊόν γιατί είναι άμεσα ή έμμεσα μαχαιριά στη καρδιά της Ελλάδας. Όσο πιο αδύναμη γίνει η Γερμανία, αλλά και η Τουρκία, τόσο το καλύτερο για την Ελλάδα.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ GregA 15/07/2014 23:17:56

          O OTE της DΤ; Δηλαδή Ούτε Τηλέφωνο Έχετε; Υποθέτω Έχετε Όμως Τουρισμό - ΕΟΤ Δδιώξτε λοιπόν τους Γερμανούς τουρίστες και θα γίνει και αυτός "ΟΤΕ" = Ούτε Τουρισμό Έχω

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ blue nile 18/07/2014 20:14:24

        ANOHΣΙΕΣ. ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ, ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΣΙΤΑΤΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΩΝ ΛΑΩΝ.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 18/07/2014 21:00:59

          Σιγά τα φράγκα που αφήνουν ρε αψέκαστε. Πέντε γερμανοί, μια σαλάτα. Ίσα-ίσα υποβαθμίζουν με την παρουσία τους τους τουριστικούς μας προορισμούς και τους φτηναίνουν στα μάτια άλλων πιο αξιόλογων τουριστών, που αφήνουν περισσότερα λεφτά.

          • Atl avatar
            Atl @ ΚΜ 20/07/2014 08:43:23

            Και ένας Ελληναρας στο βενζινάδικο.: "βάλε μου 10 ευρώ Βενζίνη"

  5. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 15/07/2014 11:58:41

    Μη τσουβαλιαζόμαστε όλοι φίλοι μου,δεν κάνει.. Αναγνωρίζουμε την ανωτερώτητα της Γερμανικής ομάδας (μόνο) και όχι της γερμανικής φυλής... Έπαιξε μπαλάρα,είχε πολύ δυνατή και δεμένη ομάδα,ακόμη και όταν αμυνόταν,νόμιζες ότι ποτέ δεν κινδύνευε να φάει γκόλ. Από την άλλη όμως,δεν ελέγχουν μερικοί παιχταράδες τον εγωϊσμό από τη νίκη τους. Είδατε τί είπε ο Μίλλερ σε μιά κολομβιανή δημοσιογράφο για το τί να κάνουν οι κολομβιανοί το χρυσό παπούτσι που παραλίγο να πάρει εκείνος και δέν το πήρε;... Και με τί περιφρονητικό τρόπο της γύρισε την πλάτη κι έφυγε; Αυτό το περιστατικό για μένα αντιπροσωπεύει τη νοοτροπία του γερμανού νικητή στο ποδόσφαιρο ακόμη και σήμερα,αλλά πρόβλημά τους....Από κεί και πέρα,έχω ξαναπεί,ένα παιχνίδι ήταν,σε τέσσερα χρόνια θα μιλάμε για άλλη ομαδάρα,έτσι δε γίνεται κάθε φορά;...

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ Κυθήριος 16/07/2014 23:42:15

      Άντε, και στον Ολυμπιακό βρε!!!

  6. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/07/2014 12:24:12

    Κυκλοθυμία... Και αδιαφορία του υπερκινητικού, αραχτού νεοέλληνα, να βελτιώσει τον εαυτό του. Βολικό να φταίνε οι άλλοι... "Όλοι σκέφτονται πως να αλλάξουν τους άλλους και τον κόσμο, αλλά κανείς δεν σκέφτεται να αλλάξει τον εαυτό του" Λέων Τολστόι

  7. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/07/2014 12:28:31

    Αλλά δεν είμαστε όλοι έτσι: Κυκλοθυμικοί, υπερκινητικοί, αραχτοί. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος, που δεν τα "φάγαμε όλοι μαζί". Ότι και να λένε οι ευτυχισμένοι μέσα στα "καλά" τους Πάγκαλοι και οι εθνικολαικιστές (πανούργοι πολιτικάντηδεςί ή αφελείς αυταπατώμενοι), δεν έιμαστε όλοι οι Έλληνες ίδιοι: Οι λαοί δεν είναι χυλός, ούτε κοπάδι προβάτων.

  8. πολίτης avatar
    πολίτης 15/07/2014 12:30:34

    Από πότε ήταν κακοί οι Γερμανοί; Ανέκαθεν. Θα είμαι ειλικρινής. Κάθε βράδυ απευθύνω εκκλήσεις στον εγκέλαδο να τους ταρακουνήσει με 8 ρίχτερ, αλλά δυστυχώς ούτε οι φυσικές καταστροφές δεν τους πιάνουν. Σωκράτη μου, όταν το μάτι του άλλου έχει γυρίσει, είμαστε πιο διπλωμάτες...

    • Μπαμπης avatar
      Μπαμπης @ πολίτης 15/07/2014 13:51:14

      δηλαδη πως λεει καποιος διπλωματικα συγχαρητηρια?

    • Geros avatar
      Geros @ πολίτης 16/07/2014 11:28:24

      Όταν το μάτι σου γυρίζει αγαπητέ πας στον ψυχίατρο , δεν φταίει ο Σωκράτης σε τίποτα.

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/07/2014 13:14:17

    Οι Γερμανοί εισέβαλαν στην Ελλάδα και προκάλεσαν 300.000 νεκρούς.Παρ όλα αυτά μεταπολιτευτικά αντικείμενο μίσους έγιναν οι Αμερικανοί που δεν πολέμησαν ποτέ εναντίον της Ελλάδος και μπορεί να έσωσαν άλλους τόσους Έλληνες από την πείνα που προκάλεσαν οι πρώτοι. Ως αιτιολογία του αντιαμερικανισμού πράξεις Ελλήνων στρατιωτικών. Ο αντιγερμανισμός επανήλθε με την ελληνική χρεωκοπία.Αυτός όμως ο αντιγερμανισμός είναι ψεύτικος και κάλπικος όπως και ο προηγούμενος αντιαμερικανισμός αφού αιτιολογία του είναι πράξεις Ελλήνων πολιτικών γιατί Έλληνες και όχι Γερμανοί χρεωκόπησαν τη χώρα όπως Έλληνες και όχι Αμερικανοί έκαναν στρατιωτικά κινήματα.Γιαυτο ακριβώς έχει ήδη πάρει όλα τα κομπλεξικά χαρακτηριστικά του αντιαμερικανισμού. Ο μόνος δικαιολογημένος αντιγερμανισμός ,αυτός που αφορούσε τη ναζιστική Γερμανία ποτέ δεν ήταν κομπλεξικός γιατί βαθιά μέσα του ήταν ηθικά δικαιωμένος.Ήταν και παγκόσμιο φαινόμενο. Σήμερα η Γερμανία είναι από τις πιο δημοφιλείς χώρες στον κόσμο.Αυτή και η Ιαπωνία.Πετυχημένες χώρες,αναγκαστικά ειρηνικές λόγω της προηγουμενης βαρβαροτητας τους και της αποστρατευσης τους μετα την ηττα προσφερουν χρησιμα προιοντα στην ανθρωποτητα και δεν πειραζουν κανενα.Κανένα;Όχι ακριβώς.Πειράζουν αυτούς που νομίζουν ότι δικαιούνται να τους χαρίζουν τα δάνεια που έδωσαν.Επειδή όμως αυτοί δεν είναι πολλοί στο νέο αντιγερμανισμό οι Έλληνες αν το συνεχίσουν θα είναι διεθνώς απομονωμένοι.

    • ΞΕΝΟΣ-. avatar
      ΞΕΝΟΣ-. @ ψυχραιμια 15/07/2014 13:36:34

      Ψυχραιμία, αντιλαμβάνεσαι οτι όσο και να προσπαθείς, σοφιστής δεν θα γίνεις ποτέ, όσο κι αν μας θεωρείς πρόβατα λόγω της έλειψης αυτογνωσίας που σε διακρίνει? Η "λογική " σου σπάει κόκκαλα. Ούτε οι Αμερικάνοι ούτε οι Γερμανοί μπόρεσαν ποτέ να συλλάβουν τη μεγαλοφυή σου ιδέα οτι ο Αντιαμερικανισμός και ο Αντιγερμανισμός στην Ελλάδα "οφείλονται σε πράξεις Ελλήνων στρατιωτικών και Ελλήνων πολιτικών" , άρα ουσιαστικά δεν υφίστανται? Κι αυτοί ξοδεύονται οι άνθρωποι για τον κατευνάσουν? Πως δεν σε ανακάλυψαν ακόμα βρέ Ψυχραιμία?

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΞΕΝΟΣ-. 17/07/2014 07:39:02

        Δεν είπα ότι δεν υφίστανται.Είπα ότι ειναι αδικαιολόγητοι για ορθολογικά όντα.Για ανορθολογικά όντα φυσικά υπάρχουν και είναι πρόβλημα των αποδεκτών. π.χ. πως ξεκίνησε ο αντιαμερικανισμός του μπιν - Λάντεν; Το άτομο αυτό έπαιρνε χρήματα και όπλα από τους Αμερικανούς για να πολεμάει τους Σοβιετικούς στο Αφαγνιστάν.Δεν είχε κανένα λόγο για να τους μισεί. Αφού όμως τέλειωσε ο πόλεμος αυτός,ξεκίνησε άλλος, εισέβαλε ο Σαντάμ Χουσείν στο Κουβέιτ και απειλούσε τη χώρα του,τη Σαουδική Αραβία.Ο Λάντεν παρουσιάσθηκε στο βασιλιά και ζήτησε να του αναθέσει να αντιμετωπίσει τους Ιρακινούς.Ο βασιλιάς που είχε πιο προσγειωμένες απόψεις του είπε δεν χρειάζεται και φώναξε τους Αμερικανούς να πετάξουν έξω από το Κουβέιτ τους Ιρακινούς.Ο Λάντεν εθίγη που τον έγραψε και άρχισε να διαδίδει απόψεις ότι οι Αμερικανοί με την παρουσία τους ως άπιστοι μόλυναν τα ιερά χώματα της Σαουδικής Αραβίας παρ ότι έσωσαν αυτή τη χώρα από το Ιράκ. Έτσι ξεκίνησε η αντιαμερικανική του καριέρα που έφθασε στην επίθεση κατά της Νέας Υόρκης. Εκείνο λοιπόν που λέω δεν είναι βέβαια ότι δεν ήταν αντιαμερικανός αλλά ο αντιαμερικανισμός του ήταν ανορθολογικός.Αντίθετα ορθολογικός ήταν ο αντιαμερικανισμός των Ιρακινών που τους πολέμησαν οι Αμερικάνοι. Λοιπόν ο ελληνικός αντιαμερικανισμός όπως και ο νεότερος ελληνικός αντιγερμανισμός (όχι ο αντιναζιστικός κατοχικός) είναι ανορθολογικοί.Δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν.

    • Κυνας avatar
      Κυνας @ ψυχραιμια 15/07/2014 13:37:13

      Οταν χαριζουμε εμεις (οι υπολοιποι λαοι της ευρωπης) στους γερμανους τα δικα τους χρεη προς τα εμας για να ανοικοδομησουν την πατριδα τους που εκεινοι κατεστρεψαν με την μεγαλομανια τους τοτε ειναι ενταξει , αλλα τ'αναποδο ειναι ταμπου για μερικους. Η Γερμανια ως χωρα δεν επρεπε να υπαρχει σημερα μετα απο οσα εκανε τα προηγουμενα χρονια , ο μονος λογος που υπαρχει ειναι απο την ελεημοσυνη των υπολοιπων λαων κατι το οποιο βολικα παραβλεπουν και οι γερμανοι και οι γερμανοφιλοι. Και για να τελειωνουμε δεν υπηρξε ποτε καμια συμπαθεια μεταξυ ελληνων και γερμανων....ανοχη ναι, αλλα οχι συμπαθεια. Και οπως απεδειχθη κακως υπηρξε εστω και αυτο , γιατι απεδειχθη οτι οπως εμεις δεν αλλαζουμε την νοοτροπια μας , 60 χρονια μετα ουτε και οι γερμανοι αλλαξαν την δικια τους.Επρεπε να επιμεινουμε να ξεπληρωνονταν τα χρεη τους προς εμας και να χωριζαν τα τσανακια μας μετα απο αυτο μια και εξω.

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ Κυνας 15/07/2014 23:39:24

        Πολύ σωστός, εκτός από την ελεημοσύνη. Τους χρύσωσαν για να κάνουν το ανάχωμα στη Σοβιετική Ένωση και τώρα το παίζουν και τσαμπουκάδες στους ευεργέτες τους (παρακολουθήσεις, κλπ). Και πάλι θα το πληρώσουν στο τέλος. Μερικοί δεν μαθαίνουν...

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ψυχραιμια 15/07/2014 13:42:28

      "αναγκαστικά ειρηνικές..." oh yes!που λέμε, μέχρις ότου ξυπνήσουν τα "θηρία", όχι στο ποδόσφαιρο. εχω ζήσει για πολλά χρόνια με γερμανούς. ο πατέρας μου έλεγε πως "ο λύκος δεν αλλάζει μαλλί". η κουλτούρα παραμένει ΙΔΙΑ. ποιός ξέρει τι θα γίνει μετά από 100-200 χρόνια όταν οι 2 Π.Π ξεχαστούν. αμάν φάκτορα, δεν μπερδεύουμε το ποδόσφαιρο με την πολιτική και την ζωή. επί τέλους, επειδή ήθελα να κερδίσουν οι αργεντίνοι, οι οποίοι, σημειωτέον, ήταν ισάξιοι αλλά λιγότεροι αποτελεσματικοί (ακυρωμένο τέρμα, αποκρούσεις του γερμανού ουκ ολίγες, και καμμία σχέση με το πτώμα των ατόμων υπό το όνομα βραζιλία), ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΜΙΣΩ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. είθε να μαθαίναμε από αυτούς και να παίρναμε μερικά θετικά, όπως το ομαδικό πνέυμα, την -προσωρινή-υποταγή του ακραίου ατομισμού (μας) εις όφελος του ΚΟΙΝΟΥ μας σκοπού κλπ, κλπ. όμως ουδέν κακόν αμιγές καλού. Ας θυμόμαστε πάντα πως τα ελαττώματα έιναι και προτερήματα, εξαρτάται από τις συνθήκες και από το πως τα ελέγχουμε εμείς... ΤΕΛΟΣ, ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΩΣ ΑΣΠΡΑ/ΜΑΥΡΑ...

  10. πολίτης avatar
    πολίτης 15/07/2014 13:28:23

    Ε, όχι και τα χαρίζουν. Τα εισπράττουν με τόκο την περιουσία και το αίμα του δανειολήπτη. Όσο για την αναγκαστικά ειρηνική τους παρουσία, όχι για πολύ. Με το ζόρι κρατιούνται. Στρατιωτικά είναι ζήτημα χρόνου, γιατί οικονομικά έχουν ήδη την μπότα τους στο σβέρκο μας. Κάνουν αυτό για το οποίο θεωρούν ότι είναι προορισμένοι. Επεκτείνονται. Όσο για το αν φταίμε, η προπαγάνδα που είναι επιστήμη, έχει πείσει τον κόσμο όχι ότι φταίει για όσα του αναλογούν, αλλά για πολύ περισσότερα, για να δεχτεί τη σκλαβιά του. Ότι θα έχουν υποστηρικτές οι Γερμανοί και στην Ελλάδα είναι σίγουρο. Και στην επίσημη Κατοχή είχαν και κουκουλοφόρους και μαυραγορίτες.

    • Geros avatar
      Geros @ πολίτης 15/07/2014 13:43:33

      Σου πίνουν το αίμα οι Γερμανοί φίλε μου? Για ανέλυσε μας το δράμα σου , έχω την εντύπωση ότι όλοι θα κλάψουμε με μαύρο δάκρυ από την ιστορία πόνου που θα μας πεις. Και όσοι δεν συμφωνούν μαζί σου είναι κουκουλοφόροι και μαυραγορίτες? Είναι άτυχη η Ελλάς που δεν έχει περισσότερα τέκνα σαν εσένα δηλαδή .... Κατάλαβα.

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ Geros 15/07/2014 16:29:45

        Μου το πίνουν με το καλαμάκι γέρο μου. Εσένα όχι, προφανώς έχεις τα χρήματά σου έξω. Βέβαια, έναν ξερό μισθό έχω που μου τον έκαναν ψίχουλα. Η ιστορία μου δεν είναι πιο δακρύβρεχτη από των υπολοίπων. Απλά δεν πιστεύω ότι όλος αυτός ο χαμός γίνεται για την ανάπτυξη της χώρας μου. Ζωτικό χώρο ψάχνουν και φθηνούς εργάτες. Με τους κατάλληλους πρόθυμους εντός. Θα μου πεις, τι ευθύνη έχει ο μέσος Γερμανός πολίτης. Επικροτεί. Σε κάθε περίπτωση δεν αισθάνομαι ζητιάνος, τις τράπεζές τους έσωσαν με τις δικές μας αυτοκτονίες. Και όπως έχω ξαναπεί, είμαι διαθετημένος να παραμείνω φτωχός, φτάνει να απαλλαγώ από δαύτους. Όχι με τους όρους που θα μου επιβάλουν. Οι μεγαλύτεροι παιδεραστές της Ευρώπης δε θα μας κουνάνε το δάχτυλο περί ηθικής. Όσοι τώρα γουστάρετε να αυτομαστιγώνεστε, σεβαστό το βίτσιο σας, αλλά μην απαιτείτε να αρέσει σε όλους.

        • Geros avatar
          Geros @ πολίτης 15/07/2014 21:04:06

          Για πες μας αν δεν είναι μυστικό, πόσο ξερός είναι ο μισθός και πόσο ψίχουλα έγινε? Το λέω γιατί έχω μέλη της οικογενείας μου στο δημόσιο και ξέρω ακριβώς το μισθό τους, μειώθηκε αλλά ψίχουλα δεν έγινε αγαπητέ. Στον ιδιωτικό τομέα δε η ανεργία αυξήθηκε αλλα αυτοματισμός μετατροπής μισθών σε ψίχουλα δεν υπάρχει. Άσε που δεν σε κόβω για υπάλληλο ιδιωτικού τομέα , στη μια το μεσημέρι να στέλνεις σχόλια στο antinews ... Για τον μύθο των αυτοκτονιών έχω μιλήσει αρκετές φορες εδώ μέσα και αν και έχω ακούσει απίστευτες προσβολές κανεις δεν αντέκρουσε τα νούμερα. Είναι καθαρός ΑΣΤΙΚΟΣ ΜΥΘΟΣ. Επειδή το έψαξα , ξεκίνησε από κάποιους δημοσιογράφους που μπέρδεψαν τον όρο "περιστατικά αυτοκτονιών" που χρησιμοποιεί η αστυνομία για όλες τις απόπειρες αυτοκτονίας , με τον αριθμό των νεκρών. Μετά έκαναν αναγωγή του αριθμού αυτού στο έτος και βγήκε ένα απίστευτα ψηλό νούμερο. Το νούμερο μετά κάθε χρόνο σκαρφάλωνε από την φαντασία και μόνο αυτού που το έλεγε. Νομίζω όλοι όσοι χρησιμοποιούσαν τον μύθο σκέφτονταν "αφού μέχρι πέρυσι ήταν 3.000 , φέτος δεν θα είναι 4.000 τουλάχιστον?" Και το νούμερο στην φαντασία του κόσμου σκαρφάλωνε και σκαρφάλωνε ... Το υψηλότερο που έχω ακούσει είναι 8.000 αλλα νομίζω στο τέλος θα πούνε πως μια πόλη του μεγέθους των Ιωαννίνων αυτοκτόνησε λόγω μνημονίου! Στην πραγματικότητα ο ρυθμός αύξησης των αυτοκτονιών ήταν κάτω από 20% τον χρόνο , όσο ήταν δηλαδή ο ρυθμός και πριν το μνημόνιο. Δεν πληρώσαμε με κανένα αίμα αυτοκτονιών τα δάνεια λοιπόν φίλε μου. Όσο αφορά αν θέλουν φτηνούς εργάτες έχω να σου πω ότι στα βόρεια σύνορα μας υπάρχουν δεκάδες εκατομμύρια φτηνοί εργάτες και οι Γερμανοί δεν εδέησαν να τους εκμεταλλευτούν, για μας γιατί τους έπιασε ο πόνος? Είναι μάλλον πιο γλυκό να εκμεταλλεύεσαι τον Έλληνα από τον Ρουμάνο .... Τέλος αγαπητέ σας τιμά που προτιμάτε την αξιοπρέπεια από το χρήμα , αλλα μου έκανε εντύπωση η λέξη που χρησιμοποιήσατε , είπατε "να παραμείνω φτωχός". Να υποθέσω πως για την αξιοπρέπεια σας και της περηφάνια σας δεν είσαστε διατεθειμένος να φτωχύνετε και άλλο? Υ.Γ. Το .... παιδεραστόμετρο που βάζετε στους λαούς αγαπητέ είναι ρατσισμός καραμπινάτος , ελπίζω να το καταλαβαίνετε.

          • GregA avatar
            GregA @ Geros 15/07/2014 22:05:06

            Ααα το παιδεραστόμετρο είναι ρατσισμός, για τη κτηνοβασία ισχύει το ίδιο; ή υπάρχουν άλλα κριτήρια;

          • πολίτης avatar
            πολίτης @ Geros 15/07/2014 22:41:55

            Γέρο μου, Είναι κουραστική για τους υπόλοιπους μια συνεχής αντιπαράθεση σχολιαστών, αλλά μιας και είσαι λίγο κουτσομπόλης θα δώσω μερικές απαντήσεις. ΄Εχω γράψει ότι είμαι εκπαιδευτικός με λίγα χρόνια στο δημόσιο και πριν διοριστώ στον ιδιωτικό τομέα. Προ μισθολογίου έπαιρνα 1100 και τώρα κάτι λιγότερο από 700. Θα μου πεις άλλοι παίρνουν λιγότερα και άλλοι τίποτα. Με αυτή τη λογική ας καταργηθεί ο μισθός. Και τα εργασιακά δικαιώματα όπως ωράριο, άδεια κλπ. Άλλωστε η σκλαβιά είναι τρέντι. Ανταγωνιστικότητα τη λένε τώρα. Δε θέλω να σε τρομάξω, αλλά πριν τα μνημόνια η Ελλάδα ήταν η τελευταία χώρα στην Ευρώπη σε αυτοκτονίες. Είναι αληθινές φίλε μου, δεν αντέχουν όλοι την οικονομική καταστροφή ή τη φυλακή από χρέη. Ο πόνος δεν τους έπιασε για μας, μάλλον για τη δημόσια περιουσία μας που δεν είναι ευκαταφρόνητη και τομείς που τους ενδιαφέρουν. Με τους συνεργάτες τους εδώ βέβαια. Και όσο να 'ναι, ένα κόμπλεξ το έχουν. Με πόση κακεντρέχεια δείχνουν την Ακρόπολη να βουλιάζει ή την Αφροδίτη να ζητιανεύει στις κιτρινοφυλλάδες τους. Δε σου λέει τίποτα αυτό; Ζηλεύουν το φως, τη διάθεσή μας για ζωή, μας λένε τεμπέληδες ενώ δουλεύουν λιγότερες ώρες, μας λένε σπάταλους γιατί είναι μεγάλοι σπάγκοι. Φτωχότερος δέχομαι να είμαι μόνο αν φύγω από την ευρωζώνη. Δεν ζω με τους κανόνες των Γερμανών πάει και τελείωσε. Όσο για τον καραμπινάτο ρατσισμό απέναντί τους, όσο βλέπω την κακοποίηση της χώρας και της αξιοπρέπειάς μου από την πολιτική τους και ρατσιστής θα είμαι και ακόμα χειρότερα.

          • Geros avatar
            Geros @ πολίτης 16/07/2014 07:39:18

            Ο μισθός που ανέφερες αγαπητέ είναι ο μισθός του άγαμου πρωτοδιοριζόμενου. Καλά ως εδώ , το πρόβλημα είναι όμως ότι ανέφερες και μισθό προ μνημονίου. Ο οποιος δεν είναι μισθός άγαμου πρωτοδιοριζόμενου. Κάτι δεν κατάλαβα. Βλέπω ότι το άλλαξες , στο προηγούμενο σχόλιο σου ήθελαν φτηνά εργατικά χερια , σε αυτό θέλουν την δημοσια περιουσια. Πάλι φιλε μου δεν κατάλαβα γιατί κάποιος που θέλει την δημόσια σου περιουσια να μην σε αφήσει να χρεοκοπήσεις άτακτα. Τότε το ποσό που θα έπαιρνες για την πώληση της θα ήταν πραγματικά μηδαμινό. Αλλα ας πούμε ότι είχαν λόγους να μην θέλουν την άτακτη χρεοκοπία , γιατί δεν έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τίποτα? Φυσικά ο δρόμος της παράνοιας όταν θέλουμε να δικαιολογήσουμε με συνωμοσιολογικό τρόπο τα πράγματα δεν έχει τελειωμό. Όταν και το παραμύθι της συνωμοσίας για την δημόσια περιουσία τελειώσει θα αρχίσεις το παραμύθι για τον ορυκτό πλούτο , και μετά όταν και αυτό θα τελειώσει θα λες ότι όλα τα έκαναν για να πάρουν για ένα κομμάτι ψωμί τα λαμπερά μυαλά των Ελλήνων που θα πάνε μετανάστες. (το τελευταίο δεν το έβγαλα από το μυαλό μου , το έχω ακούσει ως επιχείρημα!) Τέλος η ηλιόλουστη Ελλάς στην οποια δεν αυτοκτονούσε ο κόσμος είναι μια πολύ παλιά ιστορία. Οι αυτοκτονίες αυξάνονται εδώ και 20 χρονια κάθε χρόνο. Οι αυτοκτονίες αυξάνονταν την περίοδο που δανειζόταν το κράτος υπέρμετρα, αλλα ένα περίεργο πράγμα κανεις δεν είπε ότι ο υπέρμετρος δανεισμός ... σκοτώνει τους Έλληνες. Μάλλον γιατί εμείς που ήμασταν εναντίον του υπέρμετρου δανεισμού δεν είμαστε τόσο ψεύτες , τόσο λαϊκιστές και τόσο αποσυνδεδεμένοι από την πραγματικότητα όσο ο μέσος αντιμνημονιακός. Υ.Γ. Το ότι παραδέχεσαι τον ρατσισμό σου δεν σε δικαιολογεί και για αυτόν ξέρεις. Μάλλον συνειδητοποιημένο , πωρωμένο ρατσιστή σε κάνει.

          • πολίτης avatar
            πολίτης @ Geros 16/07/2014 08:21:06

            Στην Ελλάδα εφαρμόζεται καθαρά το νεοφιλελεύθερο μοντέλο στην πιο βάρβαρη εκδοχή του και πιλοτικό πιστεύω σε κάποια σημεία γι' άλλες χώρες. Το αν όλα αυτά είναι θεωρία συνωμοσίας, το ερμηνεύει ο καθένας που το βλέπει να υλοποιείται μπροστά στα μάτια του. Περισσότερες προσωπικές πληροφορίες δεν πρόκειται να σου δώσω, αδιακρισία από μέρους σου. Τέλος, σταμάτα να με χαρακτηρίζεις, το βλέπεις δεν ταιριάζουμε, άσε που έχουμε και διαφορά ηλικίας....

          • George N avatar
            George N @ πολίτης 16/07/2014 12:38:52

            Αν νεοφιλελεύθερο σημαίνει κρατικίστικο συμφωνούμε :-) Όχι όμως στην πιο βάρβαρη εκδοχή. Ο Πολ Ποτ, ο Μάο κι ο Στάλιν ήταν κλάσεις ανώτεροι! Κάθε άλλο λοιπόν. Η Ελλάδα πάντα ήταν ανθρώπινη ακόμα και στα λάθη της, για αυτό και είναι τόσο αγαπητή. Είναι η χώρα που προσπάθησε και τον φασισμό και τον σοσιαλισμό αλλά και τον καπιταλισμό ενώ δεν της ξέφυγε κι ο κρατισμός. Κατάφερε να τα γελοιοποιήσει όλα, χωρίς βαρβαρότητες που συνήθως φέρνουν οι -ισμοί κι αυτή να συνεχίζει ακάθεκτη. Δεν είναι μικρό επίτευγμα.

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/07/2014 14:05:35

    Επτά λόγοι για να μισούμε τους Γερμανούς (ή τους Αμερικάνους, ή τους σχιστομάτηδες, ή τους σχιστομούρηδες, o altra cosa): 1. Γερμανοί (o altra cosa) πολιτικοί μας υποσχέθηκαν "αλλαγή", "ισχυρή Ελλάδα", "επανίδρυση κράτους", "λεφτά που υπάρχουν"... 2. Οι Γερμανοι έφτιαξαν το τρισάθλιο φορολογικό μας σύστημα, το σύστημα υγείας, την εκπαίδευση και τον κακό μας τον φλάρο... 3. Γερμανοί (o altra cosa) γιατροί μας ζητούν φακελλάκια 4. Γερμανοί τουρίστες κατέστρεψαν την Ελληνική φύση και Γερμανοι μπετατζήδες τις Ελληνικές πόλεις 5. Γερμανοί κάνουν ρουσφέτια διορισμούς, χαρίζουν θαλασσοδάνεια σε κόμματα και ΜουΜουουουουΕδες, βάζουν και τον Τράγκα να ουρλιάζει κάθε μέρα να μας σπάει τα νεύρα 6. Ο Τσοβόλας, ο Κουρης, ο Βύρωνας που διόρισε τη μισή οικογένεια, ο υπουργός με τους Ινδούς στην καντίνα, ήταν όλοι Γερμανοί. Μεταμφιεσμένοι, τραβεστί. Ο Ακης και ο Παπαγεωργόπουλος σίγουρα - υπάρχουν άλλωστε αποδεικτικά στοιχεία ότι είχαν ζήσει στη Γερμανία, ο ένας είχε παντρευτεί Γερμανίδα. 7. Οι" γερμανοτσολιάδες", ράλληδες, λαδάδες, μαυραγορίτες της Κατοχής (το ίδιο και οι "αμερικανοτσολιάδες" του εμφυλίου και του ψυχρού πολέμου, όπως και οι πιθανοί κινεζοτσολιάδες του λαμπρού μέλλοντός μας ...), στην πραγματικότητα ήταν, είναι και θα είναι αθώοι, παραπλανημένοι. αφιλοκερδείς αφελείς, που αμάρτησαν και σκότωσαν απο αγάπη και έτσι θα συνεχίσουν να κάνουν... Γερμανοί (o altra cosa) γιατροί μας ζητούν φακελλάκια

    • Geros avatar
      Geros @ Uncle Stgm 15/07/2014 14:20:22

      Πριν κάποια χρονια το παιδί του αδελφού μου χειρουργήθηκε στην Γερμανία για πολύ σοβαρή ασθένεια. Εγώ ανέβηκα να του συμπαρασταθώ και φυσικά είχα στην τσέπη μου ένα ποσό σε περίπτωση που ο γιατρός ζητούσε τίποτα. Όταν το είπα στον αδελφό μου τρελάθηκε! "Είσαι καλά?" μου είπε , "θες να προσβάλεις τον άνθρωπο με τέτοιο τρόπο?" Εγώ κατάλαβα ότι οι Γερμανοί γιατροί πληρώνονταν τόσο καλά που δεν σκέφτονταν τα φακελάκια. Όταν τελικά έμαθα τις απολαβές του γιατρού κατάλαβα ότι έπαιρνε γύρω στο ένα πέμπτο των χρημάτων που καθάριζε ο κάθε λίγο γνωστός γιατρός στην Αθηνα για επεμβάσεις που δεν είχαν ούτε το ένα χιλιοστό της δυσκολίας των επεμβάσεων που αυτός έκανε! (έκανε επεμβάσεις πολύ μεγάλης δυσκολίας σε νεογνά). Έτσι όπως τα λες , οι γιατροί που παίρναν τα φακελάκια είναι Γερμανοί..... Οι τοκογλύφοι φταίνε , αυτοί αναγκάζουν τον έχοντα δώσει τον όρκο του Ιπποκράτη Έλληνα γιατρό να σε εκβιάζει με φόβητρο την ζωή του παιδιού σου ή του γονιού σου ....

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Geros 15/07/2014 20:31:48

        μπορεί να μην συμφωνούμε με ό,τι γράφουν μερικοί στα σχόλιά τους αλλά εσύ κε. γέρο παβλοβιανά αντιδράς όταν κάποιος επιτίθεται στους γερμανούς (σου). άρα 'γε γιατί; όσο για τα σχόλια σου είναι μνημεία κακεντρέχειας. στο ίδιο μήκος κύματος με εκείνα του έρμου ν. δήμου που βάλθηκε να μας ανατάξει τους έλληνες...πόση πια δουλοπρέπεια να αντέξει κανείς;

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Geros 15/07/2014 20:46:57

        πω, πω πω, είναι τέλειοι αυτοί οι γερμανοί (σου). το συμπέρασμα του κου. γέρου: ΟΛΟΙ οι γιατροί στην ελλάδα ζητούν φακελλάκι. είσαι καλός προπαγανδιστής.

        • Geros avatar
          Geros @ Νίκος Αργεάδης 15/07/2014 21:10:49

          Εσύ αντιδράς σαν σκύλος του Παβλόφ αγαπητέ με κάθε σχόλιο μου. Αντέδρασες με τους χαρακτηρισμούς "κακεντρέχεια" και "δουλοπρέπεια" σε μια περιγραφή μιας απόλυτα αληθινής προσωπικής μου εμπειρίας! Προσέθεσες μάλιστα και πράγματα που δεν ισχυρίστηκα καν! Δεν πας καλά ....

          • my way avatar
            my way @ Geros 15/07/2014 22:15:56

            Καμμία αντίρρηση για την προσωπική σου εμπειρία. Εσύ έχεις αντίρρηση για την εμπειρία όλων μας, ότι οι "ενάρετοί" σου, ως Γερμανοί μεγαλοεπιχειρηματίες, έχουν εκμαυλίσει όλη την υφήλιο; Αλλά αυτό που τους έχει κάνει αντιπαθείς (όχι πια μισητούς) είναι ότι έχουν αιματοκυλήσει δύο φορές την Ευρώπη. Απλό δεν είναι;

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Geros 16/07/2014 13:15:21

            τους ξέρω τους γερμανούς αγαπητέ "γέροντα". με το χαμόγελο στα χείλη και από κάτω να βράζουν. ο πολιτισμός τους παραμένει ΑΜΕΤΑΛΑΧΤΟΣ από τον β' Π.Π. μπορούν και (τώρα να) ακούν μπετόβεν και ταυτόχρονα να μπορούν και να σε εκτελούν. αυτοί είναι οι γερμανοί, δεν είναι τυχαίο που ο ναζισμός εξετράφη εκεί και όχι, φερ' ειπείν, στη γαλλία. σου συνιστώ να μελετήσεις τον "επαναστατημένο άνθρωπο" του καμύ. θα καταλάβεις... με εκτίμηση, παρά ταύτα, για σχόλιά σου και ας μην συμφωνώ παντα...

      • ΦΡΑΝΚ avatar
        ΦΡΑΝΚ @ Geros 16/07/2014 11:28:59

        "Όταν τελικά έμαθα τις απολαβές του γιατρού κατάλαβα ότι έπαιρνε γύρω στο ένα πέμπτο των χρημάτων που καθάριζε ο κάθε λίγο γνωστός γιατρός στην Αθηνα για επεμβάσεις που δεν είχαν ούτε το ένα χιλιοστό της δυσκολίας των επεμβάσεων που αυτός έκανε!" Οι κυβερνήτες της Ελλάδας ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΝΔ από το 1974 μέχρι σήμερα καθιέρωσαν αυτό το σύστημα και μάλιστα πολλοί απ' αυτούς παίρνουν μίζα απο το φακελλάκι του Μεγαλογιατρού, αν δεν το ξέρεις. Καταλαβαίνεις τουλάχιστο τώρα γιατί ο μπαρμπα-Μήτσος που χειρουργήθηκε και πέθανε τελικά, αναγκαζόταν να φοροδιαφεύγει για να γεμίσει το φακελλάκι του Μεγαλογιατρού? Κι όταν δεν μπορούσε πια να φοροδιαφύγει λόγω ανεργίας, αναγκάστηκε να καρφώσει τον γιατρό? Καταλαβαίνεις οτι τη φοροδιαφυγή δεν την ξεκινάνε οι φτωχοί απο χόμπι, αλλά τους την επιβάλλουν οι πλούσιοι απο απληστία? Αν δεν καταλαβαίνεις ούτε τώρα , δεν πειράζει. Καταλαβαίνουμε εμείς...

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ ΦΡΑΝΚ 16/07/2014 22:08:14

          πές τα Φράνκ. έχουν το θράσος οι διάφοροι παπαγάλοι του παρασιτικού συστήματος να κατηγορούν τα θύματα του συστήματος, όπως έκαναν οι ναζιστές. ανήκουν στην συνομοταξία του -μαζί τα φάγαμε-πάγκακου. κάποιοι λένε "φωτιά και τσεκούρι" στα παράσιτα ΟΛΑ.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ΦΡΑΝΚ 17/07/2014 07:45:42

          Μόνο που εδώ δεν μιλάμε για σύστημα,για πλούσιους και φτωχούς αλλά για Γερμανούς. Έχουν άλλο σύστημα οι Γερμανοί; Eκείνο που σου είπε είναι ότι ο Γερμανός γιατρός στο ίδιο σύστημα δεν έπαιρνε φακελάκι ενώ ο Έλληνας γιατρός έπαιρνε.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ ψυχραιμια 17/07/2014 10:32:16

            και ποιός ώθησε τον έλληνα γιατρο να ζητά φακελλάκι; δεν τον ώθησε το αισχρό σύστημα των μισθών πείνας; έτσι ώστε να "τρώνε" με χρυσά κουτάλια το άθλιο κομματικό κράτος και οι κομμισσάριοί τους, σαν έσας πχ; εκτός και αν υπαινίσεσαι πως ο γερμανός είναι ηθικά ανώτερος. μη με κα΄νεις και γελώ. μόλις θίξουμε τους γερμανούς σας αμέσως μπαίνετε στο χορό τα παπαγαλάκια τους. σας τρέφουν καλά φαίνεται...

          • ΦΡΑΝΚ. avatar
            ΦΡΑΝΚ. @ Νίκος Αργεάδης 17/07/2014 11:18:28

            Oχι μόνο το αισχρό σύστημα των μισθών πείνας, φίλε Νίκο. Τους Μεγαλογιατρούς με τα μεγάλα φακελλάκια τους έχει συνεταίρους το πιο βάρβαρο Καπιταλιστικό σύστημα που λειτουργεί στην Ευρώπη και είναι το Ελληνικό. Οι ίδιοι οι Γερμανοί ομολογούν οτι οι Ελληνες Καπιταλιστές είναι πλουσιώτεροι ακόμα κι απ' τους δικούς τους. Τηρουμένων των αναλογιών, στην Ελλάδα υπάρχει η μεγαλύτερη ψαλλίδα ανάμεσα σε φτωχούς και πλούσιους απο όλη την ΕΕ . Δεν είναι τυχαίο οτι ΜΟΝΙΜΩΣ, ακόμα και το 2004 η Ελλάδα είχε και έχει (μάλιστα τώρα κάτω κι απο Βαλκανικές χώρες) τις λιγώτερες κρατικές και κοινωνικές παροχές προς τους Ελληνες. Είμαστε ο πλέον ανασφάλιστος και επόμενο είναι, ο πλέον ανασφαλής λαός της Ευρώπης, και γι αυτό φταίνε αποκλειστικά οι πολιτικοί μας γιατί εμείς ως λαός πάντα πληρώνουμε ακόμα και με τη ζωή μας στο τέλος... * Με τη μέθοδο των "φακελλακίων" ενώ το ΕΣΥ είναι άθλιο, οι μεγαλογιατροί με τους πολιτικούς και οικονομικούς τους πάτρωνες, εξάγουν υγεία με Ελληνικές Πολυεθνικές κλινικές στα Βαλκάνια. Τυχαίο?

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ ΦΡΑΝΚ. 17/07/2014 13:00:45

            καθόλου τυχαίο αγαπητέ Φράνκ. έχουμε την πιο διεφθαρμένη πολιτική τάξη και δεν θα σταματήσουμε να το λέμε. το επίσημο καθεστώς της χώρας (του χωρου θα έπρεπε να λέω) είναι η κληρονομική οικογενειακή φαυλοκρατία.

  12. blue nile avatar
    blue nile 15/07/2014 14:07:02

    Όταν μια ελλειμματική χώρα βρίσκεται εντός νομισματικής ένωσης και έρχεται μια Κρίση όπως αυτή του 2008 δεν μπορεί από μόνη της να βγει από την Κρίση. Γιατί δεν έχει εθνικό νόμισμα ώστε με την υποτίμηση του να μοχλεύσει την οικονομία της. Εξαρτάται από τις πλεονασματικές χώρες. Σκεφτείτε το εξής. Αν πάει κάποιος να ανοίξει μαι επιχείρηση πρέπει στην αρχή να έχει έλλειμμα το κόστος της επένδυσης. Έτσι και ένα κράτος. Για να έρθει η ανάπτυξη πρέπει πρώτα να χρηματοδοτηθεί. Όμως ένα ελλειμματικό κράτος μέσα σε παγκόσμια Κρίση δεν έχει πόρους. Εκεί πρέπει οι πλεονασματικές χώρες να μοιράσουν τα πλεονάσματα τους με τις ελλειματικές. Ότι ακριβώς γίνεται στην ένωση του δολαρίου. Στις ΗΠΑ δηλαδή. Γιατί αφενός όλες οι νομισματικές ενώσεις αφαιρώντας το χρηστικό εργαλείο της υποτίμησης του εθνικού νομίσματος των ελλειμματικών χωρών μειώνει την ανταγωνιστικότητα τους και εκτοξεύει τα πλεονάσματα των πλεονασματικών χωρών. Η Γερμανία μετά την ευρωζώνη εντός αυτής δεκαπλασίασε τις εξαγωγές της Και αφετέρου γιατί σε μια νομισματική ένωση η μοίρα είναι λίγο πολύ κοινή για όλους. Αν οι ελλειμματικές χώρες δεν απορροφούν τα πλεονάσματα των πλεονασματικών τότε θα αποκτήσουν όλοι πρόβλημα. Η Γερμανία μετά το 2010 διέπραξε οικονομικά εγκλήματα. Καταρχήν δεν συναίνεσε στην έκδοση ευρωομολόγου με συνέπεια η αύξηση του κόστους δανεισμού των χωρών της περιφέρειας να οδηγήσει σε ένα ατελέσφορο μνημονιακό ντόμινο. Ακόμα και χωρίς ευρωομόλογο μπορούσε να καθαρίσει τη μπουγάδα αρκεί να έβαζε την ΕΚΤ να εγγυάται τα ομόλογα των ευρωζωνικών χωρών. Ούτε αυτό έκανε . Το έκανε τελικά το 2013 με το ΟΜΤ και κάλπικα πανηγυρίζει το τέλος της Κρίσης. Δεύτερον εργάστηκε μεθοδικά και απείλησε ώστε η Ελλάδα το 2010 να μην κουρέψει το χρέος της. Το τέλειο έγκλημα. Έτσι η Ελλάδα έγινε η μόνη χώρα που κατέφυγε στο ΔΝΤ χωρίς να έχει λύση το θέμα της βιωσιμότητας του χρέους της. Έχοντας μετατρέψει με τα μνημονιακά δάνεια το χρέος της προς ιδιωτικές τράπεζες που μπορεί να κουρευτούν εύκολα σε χρέος κράτη που δεν κουρεύεται έτσι απλά. Δεν ξέρω αν η Γερμανία διέπραξε αυτά τα εγκλήματα έχοντας ως πρόθεση το να φτάσουμε στην εξαθλίωση ή επειδή έκανε κακό υπολογισμό της κατάστασης. Αυτό που ξέρω είναι με τις πολιτικές που επέβαλε βιώνουμε στη χώρα μας μια πρωτοφανή ανθρωπιστική Κρίση με πολλές οικογένειες να μην μπορούν να βάλουν φαγητό στο τραπέζι. Βέβαια η Γερμανία δεν τα κάνει μόνη της όλα. Συνεργάζεται σε αγαστή σύμπνοια με τα τραπεζικά κατεστημένα όλων των χωρών. Αυτό όμως δεν της μειώνει την ευθύνη είτε για την εξαθλίωση που φέρνουν οι πολιτικές της είτε για την επερχόμενη διάλυση της ευρωζώνης για την οποία φέρει και την μεγαλύτερη ευθύνη. ΥΓ Οι Αμερικανοί έκαναν πολλά κακά στον τόπο, αλλά όταν τους είχαμε ανάγκη στην περίοδο της μεταπολεμικής εξαθλίωσης δεν επέβαλαν μνημόνια και λιτότητες σε μας και την Γερμανία. Αντίθετα έφεραν Μάρσαλ με χρήματα και επενδύσεις, όλα υπό το Παγκόσμιο σχέδιο με τη νοοτροπία του new deal να τα διέπει.

    • Naruto avatar
      Naruto @ blue nile 15/07/2014 15:12:11

      Πολύ σωστά συμφωνώ .

      • blue nile avatar
        blue nile @ Naruto 15/07/2014 15:32:08

        Ευχαριστώ Naruto. Και κάτι ακόμα. Υποκριτικά έρχεται η ίδια η Γερμανία και λέει Πρώτα η δημοσιονομική πειθαρχία και μετά η ανάπτυξη. Αυτό όμως ισχύει μόνο για τις πλεονασματικές χώρες. Για τις ελλειματικές η δημοσιονομική πειθαρχία έφερε την χρεοκοπία του ιδιωτικού τομέα ως αποτέλεσμα της χρεοκοπίας του δημόσιου τομέα. Τα μέτρα λιτότητας κατακρήμνισαν το ΑΕΠ με άμεσο αποτέλεσμα την γιγάντωση του λόγου χρέους προς ΑΕΠ. Πάλι οι Γερμανοί έρχονται με αυταρέσκεια και λένε: Πρέπει να γίνετε όλοι σαν και μας, πλεονασματικοί δηλαδή ενώ εμείς θα παραμένουμε πλεονασματικοί. Όμως η παγκόσμια οικονομία δεν μπορεί να σχεδιαστεί με τον σκοπό ότι όλες οι χώρες πρέπει να είναι πλεονασματικές. Μετά πρέπει να αναζητήσουμε νέους πελάτες στο διάστημα ή στο ζωικό βασίλειο. Ούτε και είναι δυνατό μια νομισματική ένωση να έχει όλα τα μέλη της πλεονασματικά. Γιατί θα έπρεπε το άθροισμα των πλεονασμάτων να το απορροφούσαν οι άλλες περιοχές του πλανήτη. Και η Ιαπωνία και η Κίνα τι θα έκαναν; θα σφύριζαν αδιάφορα; Σκεφτείτε μόνο ότι το εμπορικό ισοζύγιο της Γερμανίας σε σχέση με τις ασιατικές χώρες είναι αρνητικό για 40 δις περίπου...

        • foros1 avatar
          foros1 @ blue nile 15/07/2014 20:07:56

          πολύ σωστή η ανάλυσή σας. θα ήθελα μόνο να προσθέσω, ότι και το ελεγχόμενο τύπωμα χρήματος θα λειτουργούσε σαν μία άτυπη αναδιανομή του πλούτου μεταξύ βορρά και νότου. ούτε όμως αυτό το δέχονται. θέλουν να ηγούνται χωρίς να δίνουν τίποτε ουσιαστικό, κάτι σαν την παλιά αποικιοκρατία! παρ' όλα αυτά όμως, για να επιστρέψουμε στην επικεφαλίδα του άρθρου, κυρίως υπεύθυνη είναι η σημερινή ηγεσία τους και όχι ο απλός λαός.

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ blue nile 15/07/2014 20:33:39

          Γ.Ν. θα πέσουν να σε φάνε οι γερμανόδουλοι εδώ. οι γερμναοί έιναι φίλοι μας, αγαπτηέ Γ.ΜΝ. Θού Κύριε...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ blue nile 16/07/2014 08:29:49

      Προφανώς δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στον κόσμο! Η οικονομική ανάλυση που κάνεις είναι των περασμένων δεκαετιών! Σήμερα δισασκεται ως μέρος της Οικονμικής Ιστορίας.

      • ΦΡΑΝΚ- avatar
        ΦΡΑΝΚ- @ Μανιάτης 16/07/2014 11:37:31

        Eίναι όμως πέρα για πέρα σωστή η ανάλυσή σου και οι Νομπελίστες οικονομολόγοι έχουν επανέλθει σ΄αυτήν φίλε Blue Nile, καθότι αντελήφθησαν οτι η οικονομία της "σχολής του Σικάγο" που είχε επικρατήσει σ' όλα τα διάσημα Πανεπιστήμια τα τελευταία χρόνια, ήταν μια φούσκα μεγαλύτερη απο αυτή των τραπεζών και του Νεοφιλελευθερισμού που έσκασαν με πάταγο με την κατάρευση της Leehman Brothers, το 2008. Ετσι οι παλιές αλλά αξεπέραστες αξίες της Μαρξιστικής ανάλυσης επανέρχονται και οι Νεομαρξιστές οικονομολόγοι τύπου Thomaς Piketty "σπάνε ταμεία" πλέον σε κάθε εμφάνισή τους...

  13. Naruto avatar
    Naruto 15/07/2014 14:52:46

    Για κάποιους ο πλέον μισητός λαός ειναι οι έλληνες ,το είπε και ο ΓΑΠ οι έλληνες ειναι ο πιο διεφθαρμένος λαός στον κόσμο ενω οι Γερμανοί ειναι αμέμπτου ηθικής . Όποιος αμφιβάλλει μπορεί να ρωτήσει τους αριστερούς που έχουν κάνει τα κόμπλεξ τους ιδεολογία .

  14. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/07/2014 16:26:00

    Οι Γερμανοί οικονομικοί επιστήμονες, αναλυτές, συνδικαλιστές κτλ - όσοι δεν είναι δούλοι των Γερμανών αφεντικών, έχουν το θάρρος και κάνουν καθαρές αναλύσεις, λέγοντας τα σύκα -σύκα. Αναλύσεις αντικειμενικές, με νούμερα αλλά και κοινωνική οπτική. Επιπλήττουν την πολιτική τάξη της χώρας τους και την άρχουσα τάξη της, κυρίως όμως τους "ηγεμόνες των ηγενόνων", δηλαδή την οικονομική, πολιτική και ταξική εξουσία του χρησματοπιστωτικού τομέα. Η Γερμανία στην ευρωπαϊκή κρίση : Ο καθοδηγούμενος ηγεμόνας του Χανς Γιούργκεν Ούρμπαν (IGMetall) http://aftercrisisblog.blogspot.gr/2014/06/blog-post_18.html "...οι παράγοντες της χρηματοπιστωτικής αγοράς έχουν τέτοια δύναμη και ασκούν τέτοια πίεση στους πολιτικούς, ώστε διατηρούν υπό έλεγχο τη θέληση και τη δυνατότητα των κυβερνήσεων για δράση. Έτσι είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν τις απειλές ενάντια στα δικά τους συμφέροντα. Αυτή τη δύναμη την ασκούν και επί του «Γερμανού ηγεμόνα». Οι κριτικοί Γερμανοί διανοούμενοι κάνουν το χρέος τους. Οι δικοί μας - σχεδόν όλοι - "τα κάνουν στα βρακιά τους". Με το αζημίωτο. Φοβούνται να μιλήσουν ακόμη και για το σελφ σέρβις δικαστών, βουλευτών και πανεπιστημιακών - πως να μιλήσουν για τις "Ελληνικές" τράπεζες, τις "ιδιωτικές" ανακεφαλαιοποιημένες απο τους φορολογούμενους. Η "εθνικοενωτική" ρητορεία πάιζει το ρόλο που έπαιζε πάντοτε: Καταφύγιο των απατεώνων. Τιμητική εξαίρεση που μίλησε για δικαστές κτλ, δηλαδή για την "εξέγερση των Ελληνικών ελίτ" κατα του φτωχού λαού: Τάσος Γιαννίτσης

    • blue nile avatar
      blue nile @ Uncle Stgm 15/07/2014 18:34:46

      Ungle έτσι είναι... Ο Ούρμπαν και κάποιοι λιγοστοί άλλοι διασώζουν την τιμή των Γερμανών οικονομολόγων ... Γιατί δεν καλλιεργούν ψευδαισθήσεις.

    • ΦΡΑΝΚ. avatar
      ΦΡΑΝΚ. @ Uncle Stgm 15/07/2014 20:58:48

      .Αγαπητέ θείο, μην κουράζεσαι και εκτίθεσαι άδικα. Αλλωστε δεν θα σε ευχαριστήσουν γι αυτό οι Γερμανοί και το ξέρεις... Αυτοί που πιστεύουν οτι οι Γερμανοί (ιθύνοντες εννοείται) είναι υπεύθυνοι για την Ευρωπαική κρίση στην Ευρώπη και για την πέρα ως πέρα αντίθετη με την επιστήμη και τη λογική αποτυχημένη πολιτική του Hoover το 1929, της λιτότητας, αντι της δημοσιονομικής χαλάρωσης, είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία άλλοι Ευρωπαίοι και άλλοι λαοί πέραν των Ελλήνων. Και μόνο οι Γερμανοί που αποδοκιμάζουν την ηγεσία τους για τη λιτότητα, είναι περισσότεροι απο όλους τους Ελληνες μαζί.Με πρώτον και καλύτερο τον σημαντικώτερο εν ζωή Πολιτικό της Γερμανίας σήμερα, τον Χέλμουτ Σμίτ. ΟΥΤΕ ενας Νομπελίστας οικονομολόγος δεν υποστηρίζει την Γερμανία σ΄αυτή την πολιτικοί Ολοι οι Νομπελίστες την κατακρίνουν. Ο μόνος που τη συγχαίρει είναι ο Σόιμπλε και η Μέρκελ που λένε οτι έχουν κερδίσει πάνω απο 50 δις απο τη κρίση και δεν έχουν δώσει ούτε 1 ευρώ απο δικά τους στην Ελλάδα. Οταν λοιπόν έχεις νοιώσει στο πετσί σου την καταστροφή που όλοι συμφωνούν οτι κατά κύριο λόγο οφείλεται σ΄αυτή την σκόπιμα λαθεμένη πολιτική της Γερμανίας που κερδίζει απ' ευτήν δεν είναι απόλυτα λογικό ως μέσος πολίτης να εξοργίζεσαι μέχρι μίσους κατά των Γερμανών? Πόση ανοχή να δείξεις και ποιό το όφελος? Ή μάλλον με την ανοχή σου συμβάλλεις ώστε οι Γερμανοί να συνεχίζουν την εξοντωτική τους πολιτική με το επιχείρημα "Αντέχουν ακόμα οι Έλληνες ..Εμείς στη θέση τους θα τα είχαμε τινάξει..." Ξανασκέψου το θείε. Οσο πιο μεγάλα επιτεύγματα πετυχαίνουν οι Γερμανοί, άλλο τοσο Μεγάλα και θανατηφόρα Λάθη κάνουν ανέκαθεν και όχι για πρώτη φορά...Δεν σημαίνει οτι επειδή εσύ έτυχε να συμβιώνεις καλά μαζί τους, οτι και ο Βόθρος της ψυχής τους δεν μυρίζει άσκημα, όπως όλων των λαών...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΦΡΑΝΚ. 15/07/2014 23:30:54

        ...συγγνώμη αλλά δεν πολυκαταλαβαίνω τον ειρμό σου. Που ακριβώς διαφωνείς και που συμφωνείς σ' αυτά που σχολίασα; Νομίζω ήμουν σαφής σε ποιούς Γερμανούς αναφέρομαι Δεν καταλαβα επίσης ποιοί ακριβώς Έλληνες καταδικάζουν τη λιτότητα και ποιανών τη λιτότητα. Ολόκληρο πολιτικό προσωπικό, δεξιοαριστερό, ολόκληρη διανοούμενη Αθήνα, και μόνον ένας Τάσος Γιαννίτσης ειχε το θάρρος να καταδικάσει το μαγαζί σέλφ σέρβις που άνοιξαν συνεταιρικά δικαστικοί, πανεπιστημιακοί, υψηλοί ένστολοι κτλ στην καμπούρα των απλών ανθρώπων. Τι θέση πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ η ΝΔ οι Πάσοκες, οι Δημάρατοι; Σκυλάκια του καναπέ των "εξεγερμένων (κατά του λαού) ελίτ"... Ποια λιτότητα; Δεν υπάρχει. Στη φαντασία των "πληβείων" είναι - ένα κακό όνειρο. Οι ελίτ δεν δικάζουν, ούτε κάνουν έρευνα, χορεύουν και γλεντάνε (αγοράζουν και κανένα υποβρύχιο που γέρνει).

        • ΦΡΑΝΚ avatar
          ΦΡΑΝΚ @ Uncle Stgm 16/07/2014 11:13:11

          Να στο κάνω πιό λιανά φίλε Θείο. Συμφωνώ μαζί σου οτι δικαίως οι Ελληνες "πληβείοι" (με εισαγωγικά) όπως μας αποκαλείς, μισούμε τους Γερμανούς ιθύνοντες. Διαφωνώ μαζί σου οτι δεν πρέπει να μισούμε και τους υποστηρικτές και συνειδητούς ψηφοφόρους τους και όσους Γερμανούς τους ανέχονται (είναι συνυπεύθυνοι) καθώς και αυτούς που τολμούν να σκεφτούν οτι ο Ελληνας που οι πατεράδες τους κατακρεούργησαν, έχει κάποια ελαττώματα κι ας έχει πολλά. Ολοι οι υπόλοιποι λαοί έχουν δικαίωμα να μας κρίνουν, πλην των Γερμανών. Αλλωστε υπάρχει και απόφαση του Διεθνούς δικαστηρίου της Νυρεμβέργης επ' αυτού και δυστυχώς δεν ήταν επαρκώς αυστηρή. Γι αυτό δικαίως μισούμε και κάθε Γερμανό που θα τολμήσει να κρίνει Ελληνα και μάλιστα χωρίς να τον έχουν αποζημιώσει για τις καταστροφές του απρόκλητου πολέμου όλων των Γερμανών εναντίον του. Τη λιτότητα την καταδικάζουμε και θα παλαίψουμε μέχρι τέλους για να σταματήσει, εμείς που η κρίση μας έκλεισε την ατομική ή την οικογενειακή μας επιχείρηση, χωρις να έχουμε κάνει κάποιο λάθος, ή κάποια παρανομία και είμασταν πάνω απο τους μισούς Ελληνες σε παραγωγική εργασία, η "ραχοκοκαλιά της Ελληνικής οικονομίας" όπως όλοι παραδέχονται, όπως και όλοι οι συγγενείς των αυτοκτονούντων λόγω της κρίσης, το 1.500.000 απολυθέντων-ανέργων και εν γένει το 70-80% των Ελλήνων που χτυπήθηκε σληρά και αναίτια απο την κρίση. Συμφωνούμε οτι, το υπόλοιπο 20-30% των "λιπαρών" νεόπλουτων και ανέκαθεν πλουσίων που βρίσκονται στις δεκάδες λίστες Λαγκάρντ που η κυβέρνηση συγκαλύπτει κερδίζει απο την κρίση, όχι μόνο δεν καταδικάζει τη λιτότητα, αλλά την επικροτεί. Αν τώρα συμφωνούμε, θα καταλάβουν καλύτερα οι αναγνώστες μας τι πιστεύεις, γιατί όπως μας τα γράφεις εσύ, μας δίνεις την εντύπωση οτι απαλλάσσεις τόν κύριο κορμό των Γερμανών απο την δίκαια αγανάκτησή μας ή και το δίκαιο μίσος εναντίον τους...Αν διαφωνούμε, πες μας πού, για καταλάβουμε καλύτερα.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΦΡΑΝΚ 16/07/2014 15:47:21

            Επιμένω ότι δικό μας καθήκον - και μόνο δικό μας, είναι να καθαρίσουμε τον οίκο μας από τα μπάζα δεκαετίων. Κανείς Γερμανός ή Παραγουανός ή Ανδορριανός δεν έχει την υποχρέωση - ούτε μπορεί - να κάνει αυτό για πάρτη μας. Αν συμφωνούμε σε αυτό, συμφωνούμε στα βασικά. Πρέπει όμως, μετά τα θεωρητικά, να έιμαστε σαφείς για το "δέον γενέσθαι". Τουτέστι: Να πάψουμε να ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ και να αισθανόμαστε σπουδαίοι, έξυπνοι και καλοί κατηγορώντας τους άλλους με λόγια. Να αρχίσουμε να διορθωνουμε τα του οίκου μας με ΠΡΑΞΕΙΣ. Αυτό είναι το καθήκον μας. Όχι να πετάμε τη μπάλλα στις μπεκάτσες. Γι αυτό ακριβώς ανέφερα τον Γιαννίτση: Έσπασε την ομερτά των Ελληνικών ελίτ. Αυτό δεν είναι λόγος, έπεα πτερόεντα, είναι ΠΡΑΞΗ και τον τιμά. Δυστυχώς είναι απολύτως εξαίρεση: Μέσα σε πλήθος χέστηδες και κουτοπόνηρους εξασφαλισμένους.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Uncle Stgm 16/07/2014 16:39:10

            Κουτοπόνηρε εξασφαλισμένε (σταματάω εδώ για να μην το χοντρύνω), άλλα σου λένε, άλλα απαντάς. Κλασσικέ μπουρδουκλωματία. Ναι, να βάλουμε σε τάξη τα του οίκου μας, χωρίς όμως να απαραιτήτως να συμφωνώ μαζί σου στο τί σημαίνει αυτό και ΧΩΡΙΣ αυτό να αποτελεί προϋπόθεση «νομιμοποίησης», ούτε από σένανε ούτε από κανέναν, του δικαιώματός μας να επικρίνουμε τους Γερμανούς και να πάμε κόντρα στις επιδιώξεις τους και να του δικαιώματος να τους βλάψουμε (και εννοώ, τους απλούς πολίτες).

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΚΜ 16/07/2014 21:03:40

            "...και να του δικαιώματος να τους βλάψουμε (και εννοώ, τους απλούς πολίτες)." Γλώττα λανθάνουσα (και πληκτρολόγιο) αλήθειαν λέγει. Τί σου φταίξαμε βρε κακόμοιρε αντινομικέ χαρακτήρα και θέλεις να μάς βλάψεις. εμας τους απλους πολίτες; Δικαστικός είσαι; Ή συνάδελφος του κ. Πελεγρίνη; Και με ποιό δικαίωμα με βρίζεις αποκαλώντας με "εξασφαλισμένο"; Δεν υπάρχει χειρότερη βρισιά για την δική μου οπτική και κοσμοαντίληψη; Με ξέρεις; Ξέρεις το βιοπορισμό μου και τον επαγγελματικό μου βίο και πολιτεία; Δεν δινω σε κανέναν το δικαίωμα. Άν δεν αισθάνεσαι την ηθική υποχρέωση να ανακαλέσεις και να ζητήσεις συγγνώμη, θα πεισθώ οριστικά (και όχι μόνον εγώ)ότι είσαι ένα προκλητικό τρόλ στην υπηρεσία ποιός ξέρει ποιών "Πάγκαλων" (που υπερασπίζονται όσα έφαγαν με τους ομοίους του). Αρκετά. Ήμουν όσο μπόρεσα ευγενής μαζί σου, αλλά έχεις ξεπεράσει κάθε όριο.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Uncle Stgm 17/07/2014 00:47:23

            Τους απλούς πολίτες της Γερμανίας εννοώ φυσικά: να χάσουν τις δουλειές τους και να σφίξουν τα ζωνάρια τους, να μεταναστεύσουν και να οδηγηθούν στην απόγνωση. Όσο για το άτομό σου, εννοείται ότι δεν ανακαλώ, και όσο νά'ναι, κάτι ξέρω για σένα.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΚΜ 17/07/2014 03:01:26

            Το ίδιο είναι - φτωχοί πολίτες εδώ, φτωχοί πολίτες εκεί. Όπως εσεις και οι εκεί golden τα βρίσκετε μια χαρά, έτσι τα βρίσκουμε και μείς, όσοι εσεις και εκείνοι παρέα μας καταστρέφετε τη ζωή. Και σεις και εκείνοι πουλάτε παραμύθια για δήθεν έθνη και φιλοπατρίες για να χλαπακιάζετε εκ του ασφαλούς ότι αποφάγια σας ρίχνουν τα αφεντικά σας από τον αρπαγμένο μόχθο του κόσμου. Αυτή είναι η τάξη που υπηρετείτε και δουλειά σας είναι να κάνετε αυτό που κάνετε. Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα και καυχιέται γι αυτό. Εσείς οι παρατρεχάμενοί του παριστάνετε τον πατριώτη γιατί αυτό το ρόλο σας ανέθεσαν τα αφεντικά σας.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Uncle Stgm 17/07/2014 13:20:40

            Ο ρόλος ο δικός σου (της ανανενωτικής αριστεράς) υπήρξε ανέκαθεν να είναι το γράσο στα γρανάζια της διαπλοκής, της διααφθοράς και του χρηματισμού. Και ιδεολογικό δεκανίκι, με το αζημίωτο, του σημιτισμού, του διεθνοφασισμού και της οικονομικής εξάρτησης. Μια ματιά να ρίξει κανείς στο κόμμα-σκουπίδι του Κουβέλη, που τόσο έχεις αβαντάρει εδώ μέσα τεχνηέντως (και που ευτυχώς εκλείει), αρκεί. Και με λες εμένα «γκόλντεν μπόη», φαρισαίε, με τα ανέβα/κατέβα στο Μαυροβούνιο;

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΚΜ 17/07/2014 13:24:23

            Όταν λεω Σημιτισμό, εννοώ φυσικά τον «εκσυγχρονισμό» του Κώστα του Σημίτη - μην πάει ο νους σας αλλού. Πρωτοπαλήκαρό του, ο Γιαννίτσης, που τόσο λιβανίζεις. Συναγωνιστής του Σηφουνάκη, του Ανδρουλάκη, του Τσουκάτου και του Μαντέλη, στο πλευρό του ίδιου Γερμανόφιλου ηγέτη.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΚΜ 17/07/2014 13:54:01

            Ο Γιαννίτσης πάντως τα είπε χύμα στα ταξικά τσιράκια σας (δικαστικούς πανεπιστημιακούς κτλ). Εσείς καθαρίστε τα βρακιά σας πρώτα. Δούλοι των αστών και των Πάγκαλων, που σας ρίχνουν "κόκκαλα" για να λένε ότι τρώτε μαζί.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Uncle Stgm 17/07/2014 13:57:59

            Μαζί σου τα φάγανε, όχι μαζί μου, όπως ισχυρίζονται.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΚΜ 16/07/2014 21:12:32

            Ναι, είναι προϋπόθεση «νομιμοποίησης». Γιατί εσείς κάνατε μπουρδέτο τον κοινό μας οίκο, χωρίς να μας ρωτήσετε. Και μας ζητάτε και κερατιάτικα απο πάνω. Κάτι τύποι σαν και του λόγου σου πανηγύριζαν το 1981 για τι επιτελους η "Ελλάδα δόθηκε στους Έλληνες". Μετά πήραν καλή αμοιβή γι αυτό, η Ελλάδα έγινε όντως "δική τους". Θα σου συνιστούσα, πριν κοιμηθείς να θυμάσαι πάντα το γνωστό απόφθεγμα του δρ. Σάμιουελ Τζόνσον

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Uncle Stgm 17/07/2014 00:52:20

            Καμία σχέση. Το 1981 πανηγύριζε η τοξική γενιά σου. Αυτή που χαντάκωσε τη δικιά μου κατά συρροή. Άσε λοιπόν τα αποφθέγματα και σκουπίσου από τα ... φλέγματα.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΚΜ 17/07/2014 03:12:47

            Εκτός από τα "ασυμφιλίωτα έθνη" (δήθεν), να τες μας λοιπόν και οι εμπόλεμες "γενιές". Κάποιος λοιπόν πρέπει να σού μιλήσει για κοινωνικές τάξεις. Εκεί υπάρχει το "ρεξόνα", που απομακρύνει τη βρώμα της ταχα μ' δήθεν εθνικίλας (που δεν αναδίδει καθόλου άρωμα αγάπης για το δικό σου έθνος, αλλά μόνον βρώμα μίσους για άλλα έθνη). Άν ξανασχολιάσεις σχόλιό μου θα αναγκαστώ να διατυπώσω ρητά τον πολιτικό χαρακτηρισμό που σου αρμόζει (όχι δεν εννοώ φασίστας ή χρυσαυγίτης νεοελληνικού τύπου, δηλαδή κάτι μεταξύ καραγκιόζη και ψυχοπαθούς, προσπάθησε να φανταστείς κάτι πιό επαγγελματικό...)

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Uncle Stgm 17/07/2014 13:31:43

            Τη μπόχα της ανανεωτικής αριστεράς δεν την σκεπάζει κανένα ρεξόνα. Και το να καταστρέψω την Γερμανία, μαζί με τον λαό της, αποτελεί συνειδητή και στρατηγική επιλογή, όχι αντίδραση βάση του θυμικού. Κατάλαβες Χατζατζάρη;

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΚΜ 17/07/2014 13:57:20

            Να υποθέσω ότι είσαι ο ίδιος ο Πάγκαλος; (όχι δεν εννοώ τον φασίστα δικτάτορα παππού, αλλά τον εγγονό)

          • FRANK. avatar
            FRANK. @ Uncle Stgm 17/07/2014 10:27:54

            .Για να καθαρίσουμε τον οίκο μας Θείε θα πρέπει κάποτε οι Γερμανοί ως 3η χώρα-διαφθορέας στην Ευρώπη να πάψουν να μας τον βρωμίζουν με τις Siemens, τους Χριστοφοράκους και τους Ακηδές τους. Εμείς ποτέ, ή σχεδόν ποτέ δεν διαφθείραμε με εταιρείες μας Γερμανούς πολιτικούς. Οι Γερμανοί οφείλουν πρωτίστως να καθαρίσουν τον πάρα πολύ βρώμικο και μεγάλο οίκο τους, και αν δεν τους αρέσει η ΕΕ των λαών και θέλουν εκείνη της Bundesbank και την Deuche Bank, να ξέρουν οτι δεν θα τους περάσει και η πόρτα είναι ανοιχτή και τα σκυλιά δεμένα, αν δεν τους αρέσουμε. Οπως απέτυχαν παταγωδώς το 1945 έτσι θα αποτύχουν και τώρα που συνεχίζουν "τον πόλεμο με άλλα μέσα"(Κλαούζεβιτς), ήτοι την πολιτική και την οικονομία...Πρέπει να καταλάβουν οτι δεν έχουν καμμία ελπίδα τελικής επικράτησης και όσο νωρίτερα το καταλάβουν, τόσο καλύτερα γι αυτούς. (Ενίοτε τους το λες και εσύ αλλά σε γράφουν κανονικά, εννοείται) Οχι μόνο δεν εχουν υποχρέωση αλλά δεν είχαν το δικαίωμα, αν και το παραβίασαν και θα πληρώσουν γι αυτό, να μπουν στον οίκον μας με την ψευδή δικαιολογία να μας "βοηθήσουν" να τον καθαρίσουμε χωρίς να μας ρωτήσουν. Αυτό, ως ισότιμοι εταίροι μας δίνει το δικαίωμα να μπούμε, όταν βρούμε την ευκαιρία,να μπούμε κι εμείς στον δικόν τους για να καθαρίσουμε τους διαφθορείς και όχι την διαφθορά. Οσον αφορά το δέον γενέσθαι, εμείς θείο έχουμε πάψει να ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ εδώ και5 χρόνια και δεν ξέρω αν το αντιληφθήκατε όσοι ακόμα βολεύεστε. Και έχουμε αρχίσει να διορθώνουμε τα του οίκου μας με ΠΡΑΞΕΙΣ ειρηνικές βέβαια. Ηδη φτάσαμε στο 27% και τώρα ανεβαίνουμε γρηγορώτερα...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ FRANK. 17/07/2014 11:10:12

            "Εμείς"; Ποιοί "εμείς"; Αυτή η ταξική συνεργασία μας έφαγε. Τι σχέση έχεις εσύ κι εγώ με τον πρώην βιομήχανο συλλέκτη έργων τέχνης και τον παχύ αμεπλουργό που τά 'φαγε μαζί του και τον εκπροσωπεί πολιτικά; Εγώ σου λέω, ορθά κοφτά: Καμμία. Αισθάνεσαι τίποτε κοινό; Ανήκετε στο ίδιο έθνος; Του λόγου μου όχι. Έθνος και πατρίδα τους είναι το χρήμα, δική μου όχι. Άσε λοιπόν το πρώτο πληθυντικό στην άκρη. Είναι απάτη.

          • FRANK avatar
            FRANK @ Uncle Stgm 17/07/2014 11:34:27

            ΣΥ ΕΙΠΑΣ , Θείε επι λέξει: "Τουτέστι: Να πάψουμε να ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ και να αισθανόμαστε σπουδαίοι, έξυπνοι και καλοί κατηγορώντας τους άλλους με λόγια." Eσύ χρησιμοποίησες το πρώτο πληθυντικό όπου ομολογείς "(Εμείς) να πάψουμε να ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ....." Δεν είπες ΑΥΤΟΙ να πάψουν να ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ, είπες ΕΜΕΙΣ... Σου ξέφυγε? διευκρίνησέ το και ουδεμία παρεξήγηση, αν είσαι μαζί μας και όχι με αυτούς που ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ απο και μέσα στην κρίση.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ FRANK. 17/07/2014 11:15:09

            Η "εθνική" σας αλληλεγγύη και το συνανήκειν σας με τους λιπαρούς είναι απλώς πιο πολύ λίπος στις κοιλάρες αυτών που "τα έφαγαν μαζί". Χώρια που βλέπω να ψάχνεις χώρα με "καθαρό" καπιταλισμό, που δεν λαδώνει. Π.χ. Ελλάδα, χε χε. Δηλαδή ψάχνεις αγγέλους στο μαγαζί του Βελζεβούλη...

          • FRANK avatar
            FRANK @ Uncle Stgm 17/07/2014 11:43:48

            . Οι αναγνώστες μας σ΄αυτό το site, κάθε άλλο παρά αφελείς είναι να σε πιστέψουν οτι εμείς που είμαστε στο 27% και ανεβαίνουμε όπως λέω, "συνανήκουμε με τους λιπαρούς και είμαστε απλώς πιο πολύ λίπος στις κοιλάρες αυτών που "τα έφαγαν μαζί""... Αν σε πίστευαν δεν θα μας πήγαιναν απο το 4 στο 27%, θα πήγαιναν αλλού. Τουλάχιστο παραδέχεσαι ανοιχτά επιτέλους οτι η Γερμανία, δεν είναι χώρα με "καθαρό" καπιταλισμό, που δεν λαδώνει. Άλλο αν το ελαφρυντικό που της αναγνωρίζεις (μην τυχόν και την καταδικάσεις αυστηρά) είναι οτι "και η Ελλάδα χε, χε λαδώνει", πχ. τους Τούρκους υποθέτω...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ FRANK 17/07/2014 14:19:34

            Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να συζητώ με Φαρισαίους - που είναι επιπλέον και φανατικοί. Για τις στρεψοδικίες και τις ηθοποιίες σας έχετε καλή παρέα - τους φίλους σας τους δικαστικούς, για τους οποίους δεν βγάζετε τσιμουδια - και τους ηθοποιούς Πελεγρίνιδες. Αυτο ακριβώς το ιδιοτελές κοινωνικό πλαίσιο δεν αφήνει την Ελλάδα να ορθοποδήσει.

  15. Γιώργης Α . avatar
    Γιώργης Α . 15/07/2014 18:45:55

    Το λάθος έγινε στον Τευτοβούργιο δρυμό. Σοβαρά τώρα, δεν είναι θέμα μίσους. Προφανώς δεν τους συμπαθώ , αλλά και λαούς που συμπαθώ (π.χ. Ιάπωνες) τι έγινε; Δεν θε πρέπει να υπάρχει συναίσθημα στη κρίση μας, τόσο όστε να μας κάνει να θολώνουμε. Θα πρέπει να κάτσουμε να σκεφτούμε πχ στην περίπτωση τους για το Κύπελλο τί έκαμαν σωστά και να πάρουμε παράδειγμα. Το ίδιο και για τα Αμερικανά. Το ίδιο και για την περίπτωση της μέσης Ανατολής που βιαζόμαστε να ταυτιστούμε με τους μεν ή τους δε, σαν δεκάχρονα και όχι σαν χώρα με 3000 χρόνια στην πιάτσα.

  16. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 15/07/2014 20:56:30

    Στη Κολομβία των Βαλκανίων πάντα φταίνε οι άλλοι για τα χάλια μας....Αυτό είναι το μεγάλο ΑΛΛΟΘΙ ενός Λαού που έχει πάρει τα....μαθήματα διαφθοράς απο το εκάστοτε πολιτικό σύστημα, και όπως έλεγε και ο Άκης ότι φάμε-ότι πιούμε- και ότι αρπάξει ο κώ@@ς μας....

    • ΦΡΑΝΚ. avatar
      ΦΡΑΝΚ. @ Π.Κ. 15/07/2014 22:55:35

      To γεγονός όμως φίλε Π.Κ. οτι εσύ και πολύ άλλοι σχολιαστές, θα έλεγα και η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων αναγνωρίζετε τα χάλια μας, δείχνει οτι ως λαός αποκτάμε μια σπάνια αρετή, που μας κάνει να προηγούμαστε των άλλων, ήτοι έχουμε αυτογνωσία πλέον. "Γνώθι σ' αυτόν" όπως έλεγαν οι αρχαίοι. Και η εξομολόγηση της αμαρτίας, όπως θα ξέρεις ,μας απαλάσσει απο αυτήν. Δεν είναι λοιπόν κακό το αυτομαστίγωμα, αφου μας κάνει να υπερέχουμε εκείνων που δεν το κάνουν...

  17. GregA avatar
    GregA 15/07/2014 21:15:59

    Πραγματικά θεωρώ αδιανόητο το γεγονός ότι υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν Ελληνικά, που σημαίνει ότι έχουν τύχει Ελληνικής παιδείας, να υπερασπίζονται το βαρβαρότερο και πλέον απολίτιστο έθνος της παγκόσμιας ιστορίας! Δεν με ενδιαφέρει εάν είναι ή όχι Έλληνες. Με διεγείρει από μόνο του το γεγονός ότι έχουν τύχει Ελληνικής, έστω πρωτοβάθμιας παιδείας, και υπερασπίζονται τους φορείς της απόλυτης βαρβαρότητας!!!! Αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να πάσχουν από το σύνδρομο της Στοκχόλμης, για το οποίο δεν ξέρω εάν υπάρχει θεραπεία.

    • ΦΡΑΝΚ. avatar
      ΦΡΑΝΚ. @ GregA 15/07/2014 22:59:11

      Δυστυχώς δεν υπάρχει θεραπεία απ' αυτό φίλε GregA. Το παίρνουν μαζί τους μέχρι τέλους. Στο σχολείο αυτούς τους ονομάζαμε απλά γλύφτες των ισχυρών ή αυτών που θεωρούσαν ισχυρούς, άρα ήλπιζαν σε κάποια ελεημοσύνη...Γι αυτό δεν μπορούν να απεξαρτηθούν απ' αυτό.

  18. kapar13 avatar
    kapar13 15/07/2014 23:35:06

    Λοιπόν, όταν ανεβαίνουν τέτοιες αναρτήσεις στο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ δεν παίζεται το εάν οι γερμανολάγνοι, ευρωλιγούρηδες, φραγκολεβαντίνοι, φιλελέ-ολέ, κλπ θα σπεύσουν προς υπεράσπιση των "είναι φίλοι μας οι Γερμανοί, σαν φίλοι ήρθανε". Το αποτέλεσμα είναι βέβαιον. Οι μνημονιακοί υπηρεσίας καραδοκούν. Παίζεται μόνο over/under. Σε πόση ώρα θα αντιδράσουν; Οι αποδόσεις κάτω της πρώτης ώρας είναι καλές, μετά όσο αυξάνει ο χρόνος πέφτουν.

  19. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 16/07/2014 08:35:48

    Όταν μια κοινωνία λατρεύει τα φαντάσματα και τα σκιάχτρα... "Μισώ, άρα υπάρχω"!

    • GregA avatar
      GregA @ Μανιάτης 16/07/2014 09:19:51

      Υπάρχει και το σκέφτομαι, άρα υπάρχω, αντί του τρώω μασημένη τροφή για να επιβιώσω.

  20. νεφέλη avatar
    νεφέλη 16/07/2014 10:17:57

    Εκείνοι που έχουν διαφθείρει κάθε πολιτικό ή άλλο δημόσιο πρόσωπο στην Ελλάδα, προκειμένου να προωθήσουν βιομηχανικά, τραπεζικά κ.α. προιόντα τους και μετά τολμούν να την διασύρουν ως την πλέον διεφθαρμένη χώρα με δηλώσεις πολιτικών και πανηγυρικά δημοσιεύματα, δεν μπορεί παρά να είναι από απεχθείς έως κατακριτέοι, αντιπαθείς και μισητοί! Αφού αιματοκύλησαν τον κόσμο όλο, αφού ξαναστήθηκαν με ενίσχυση των συμμαχικών δυνάμεων, τολμούν να επανέρχονται στα πλάνα και τις κατακτητικές τους προθέσεις, με μοχλό την δύναμη που άντλησαν από τους πολλαπλώς κακοποιημένους, λεηλατημένους και δολοφονημένους..... Ποιό αίσθημα συμπάθειας λοιπόν, προκάλεσαν με τις πράξεις τους τόσες δεκαετίες τώρα και δεν το εισέπραξαν πίσω; ...the love you get is equal to the love you give!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ νεφέλη 17/07/2014 07:49:25

      Ο ΓΑΠ που διέσυρε την Ελλάδα δεν είναι Γερμανός.

      • νεφέλη avatar
        νεφέλη @ ψυχραιμια 17/07/2014 14:53:55

        ...γι΄αυτό ασχολείται με τα χόμπυ του πλέον, καθώς περιφρόνησε την ελληνική παροιμία, που λέει ότι όποιος προσβάλει το σπίτι του πέφτει και τον πλακώνει!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ ψυχραιμια 17/07/2014 15:02:26

        ναι, αλλά δεν έιναι και έλληνας...

  21. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 16/07/2014 10:27:41

    Δεν είναι γεγονός μόνο ότι μας μισούν μόνο όλοι οι υπόλοιποι λαοί για τις επιτυχίες μας ,μας ματιάσανε οι σαββατογενημένοι και γαλανομάτηδες βόρειοι. Και μας έχουν κάνει και μάγια οι αδίστακτοι.. Είναι παραπάνω από σίγουρο.. Βάλε και το ψέκασμα που γίνεται καθημερινά με τα αεροπλάνα τους και όλα έχουν την εξήγηση τους. Μήπως ΔΕΝ πρέπει να σοβαρευτούμε ΠΟΤΕ ως λαός και να προσπαθήσουμε στα ΣΟΒΑΡΑ να τους πείσουμε ότι είναι καλύτερα να επισημοποιήσουν το φρενοκομείο μας? Να βάλουμε τον καμμένο μόνιμο πρωθυπουργό και να ζούμε από τον ιατρικό τουρισμό. Ολος ο κόσμος θα έρχεται να ζήσει τον μύθο του στο τρελλάδικο μας για λίγες μέρες. Για αποτοξίνωση...

    • ΞΕΝΟΣ- avatar
      ΞΕΝΟΣ- @ ορεσείβιος 16/07/2014 10:47:34

      Ετσι φίλε ορεσείβιε. Κατάλαβες επι τέλους γιατί μισούμε τους Γερμανούς ιθύνοντες και τους υποστηρικτές τους και όχι βέβαια τον Γερμανικό λαουτζίκο. @Νεφέλη. Η Νεφέλη απο πάνω σου τα συνοψίζει πολύ ωραία. και δεν επιδέχεται ουδεμία αμφισβήτηση.

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ ΞΕΝΟΣ- 17/07/2014 11:28:38

        Εδώ δεν μπορεί να δεχθεί αμφισβήτηση ο Σώρρας ο Σωτήρ ημών, θα τολμήσω να σκεφτώ κάτι πιο νεφελώδες?

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ ορεσείβιος 16/07/2014 19:33:59

      Βουνίσιε μου φαντάζομαι θα σου έπεσαν και τα υπόλοιπα μαλλιά με την απάντηση στο σχόλιό σου. Εσύ φταις, που αντί να χαίρεσαι τον καθαρό αέρα εκεί πάνω, συναγελάζεσαι διαδικτυακά με του ψεκασμένους και τους εγκεφαλοκαμμένους...

  22. visaltis avatar
    visaltis 16/07/2014 14:08:36

    Δέκα χρόνια δουλεύει αυτή η ομάδα, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

  23. MCA avatar
    MCA 16/07/2014 14:40:17

    Η Τουρκία σταθερά μέσα στον χρόνο αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη και πρόοδο της χώρας μας. Κατά την προσωπική μου άποψη μου δεν υπάρχει πιο μισητός λαός από αυτούς. Δυστυχώς ξεχνάμε γρήγορα σαν λαός.

    • George N avatar
      George N @ MCA 17/07/2014 11:17:49

      Αν ξεχνάγαμε απλά, θα ήταν καλά. Εδώ δεν μπορούμε ούτε να αντιγράψουμε την ανάπτυξη και την πρόοδό τους! Και στα 1400-50 κάτι τέτοια κάναμε. Αυτοί ανάπτυξη, εμείς μοναστήρια. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι το 1402 τους είχε συντρίψει ο Ταμερλάνος. Τι άλλο να σου κάνει κι αυτός ο Θεός αν δεν μπορείς να κουνήσεις το χέρι σου?

  24. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 16/07/2014 19:37:13

    Οι Ζαϊρινοί. Κάποιο νεφελίμ μου είπε ότι ψεκάζουν όλο τον υπόλοιπο κόσμο, για να μισούν την Ελλάδα και τους Έλληνες.

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/07/2014 08:33:44

    Χθες δημοσιεύθηκε και η παγκόσμια δημοσκόπηση για τη γνώμη των ανθρώπων για τις ΗΠΑ. Μέσα στις 10 πιο αντιαμερικανικές χώρες η Ελλάδα αλλά με λιγότερο ποσοστό 66% απ ότι η Τουρκία που έχει 73%. Τι έκαναν οι Αμερικανοί στην Τουρκία;Aυτό που λέει ο Ερντογάν ότι έκαναν. Μετρίως αντιαμερικανική και η Γερμανία με 47%. Από τις πιο φιλοαμερικανικές χώρες το Βιετνάμ με 76% φιλοαμερικανισμό. Υπενθυμίζω ότι στην αντίστοιχη δημοσκόπηση η Ελλάδα βγήκε η πιο φλιορωσική χώρα του κόσμου με 63% υπέρ.

    • George N avatar
      George N @ ψυχραιμια 17/07/2014 11:06:46

      Για Γερμανούς, Τούρκους κι Ελληνες το "Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος." εδώ...πάει γάντι. Το να κατηγορείς όμως τους Γερμανούς ότι δεν δείχνουν τον ίδια γενναιοδωρία με τους Αμερικάνους μετά τον Β ΠΠ και ταυτόχρονα να δηλώνεις αντιαμερικάνος αγγίζει τον σουρεαλισμό.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ George N 17/07/2014 15:05:16

        αν σου διαφεύγει, οι λόγοι του "αντιαμερικανσιμού" και του "φιλοαμερικανισμού" είναι διαφορετικοί και έχουν να κάνουν με την πολιτική και όχι με την χώρα ως ...αφαίρεση. αμαν πια με την απλουστευτική λογική του μηδενισμού (σας)...

        • George N avatar
          George N @ Νίκος Αργεάδης 18/07/2014 09:46:36

          Και οι τρεις χώρες θα είχαν πολύ άσχημο μέλλον (ίσως και κανένα) αν οι ΗΠΑ δεν τις είχε βοηθήσει οικονομικά και δεν είχε εγγυηθεί την ασφάλεια τους μετά τον ΒΠΠ. Το να εμφανίζουν μνήμη χρυσόψαρου και να συγκαταλέγονται στις πιο αντιαμερικανικές χώρες του κόσμου δεν τις τιμά. Απλά αναμενόμενο βάσει του ρητού...

  26. Σπαθάριος avatar
    Σπαθάριος 17/07/2014 08:50:23

    To ποσοστό των νεοΕλλήνων που είναι φιλέλληνες μπορεί να μετρηθεί; Κι οταν μετρηθεί μπορούμε να βρούμε τρόπους βελτίωσης μια και φοβάμαι οτι θα μας εκλπήξει; Μη ξαναγυρίσουμε σε εποχές που υπήρχε φιλορωσικό κόμμα, φιλογαλικό κλπ κλπ και δεν υπήρχε φιλλεληνικό.

  27. η Dimi avatar
    η Dimi 19/07/2014 21:32:34

    (Brazil 2014) Shakira και Activia μαζί http://youtu.be/7-7knsP2n5w 240.329.712 (οι μέχρι στιγμής!) προβολές. Για την υποστήριξη του Παγκόσμιου Επισιτιστικού Προγράμματος και τη πρωτοβουλία “Γεύματα στα Σχολεία”. Ακόμα μία ανθρωπιστική και παγκόσμια προσπάθεια της Κολομβιανής Shakira, που κάνει τη τεράστια διαφορά στη κοινωνία. Ο λιλιπούτειος "σκόρερ“ στο βίντεο, είναι ο πανέμορφος Milan, o γιός του Piqué και της Shakira. 100,016,423 (εκατό εκατομμύρια, δέκα έξι χιλιάδες, τετρακόσια είκοσι τρία), τα μέχρι στιγμής! FB likes (TheHotHits.com) τα οποία ανακηρύσσουν “Βασίλισσα του FaceBook” τη θρυλική Λατίνα, Shakira, με Δείκτη Νοημοσύνης 140! που σημαίνει Ιδιοφυΐα. (Τhe Huffington Post: “Shakira's IQ Of 140 Makes Colombian Singer A 'Genius”). Kαι η οποία όταν ρωτήθηκε για τα λίγα επιπλέον κιλά της, εκείνη απάντησε με νόημα:“O Piqué λατρεύει το ψαχνό και όχι τα κόκκαλα” (~Cosmopolitan/Entertainment/Shakira).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.