#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/03/2011 19:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιοι στρώνουν το τραπέζι της συγκυβέρνησης;

[caption id="attachment_91179" align="alignnone" width="600" caption="Το ποδήλατο του ΓΑΠ ...ντεραπάρησε"][/caption]

του Κώστα Ροδινού

Συνήθως, οι κυβερνήσεις πέφτουν από την καθημερινότητα, σπανίως από αστοχίες στην  υψηλή  πολιτική. Έτσι, μόλις τελειώσουν τα πανηγύρια, στην κυβέρνηση θα ανακαλύψουν  την ανεργία, την ακρίβεια, τα λουκέτα και την απόγνωση μιας κοινωνίας, που οδηγείται στο περιθώριο.

Θα μπορέσει ο κ. Παπανδρέου;

Και όταν ο κ. Παπανδρέου αντιμετωπίσει την πραγματικότητα,  θα καταλάβει, αν δε το έχει καταλάβει ήδη, ότι το μνημόνιο δεν βγαίνει, η κοινωνία δεν τον εμπιστεύεται και οι βουλευτές του με μισή καρδιά ψηφίζουν τα νομοσχέδιά. Ας ρωτήσει την κα Μπιρμπίλη. Και τα χειρότερα έρχονται.

Μέσα σ’ αυτό το κλίμα, θα πρέπει να πάρει πρόσθετα μέτρα και   να καταθέσει σύντομα πρόταση του για  την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας,  ύψους 50 δις! Εκ πρώτης όψεως, φαίνεται ακατόρθωτο.

Αν σκεφτείτε  ότι από τότε που άρχισαν οι ιδιωτικοποιήσεις,  το δημόσιο εισέπραξε (και μάλιστα σε καλές μέρες)  20 περίπου δις,  ενώ το 2010, αν και  είχαν  εγγράψει  έσοδα  2 δις, ουδέν εισέπραξαν, τότε αντιλαμβάνεσθε το βαθμό δυσκολίας του εγχειρήματος.

Το  σχέδιο καθίσταται ακόμα δυσκολότερο,  αν λάβουμε υπόψιν μας

α)τις ισχυρές αντιστάσεις των συνδικαλιστών, σάρξ εκ της σαρκός του ΠΑΣΟΚ.

β)την χρηματιστηριακή απαξίωση  των εισηγμένων ΔΕΚΟ και κρατικών τραπεζών, που μοιραία χαμηλώνει πολύ τα προσδοκώμενα έσοδα.

γ)το βραχύ διάστημα εντός του οποίου πρέπει να πραγματοποιηθούν  οι ιδιωτικοποιήσεις.

Εύλογα, λοιπόν, τίθεται το ερώτημα: Θα μπορέσει ο κ. Παπανδρέου να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις που ανέλαβε και οι οποίες  υπερβαίνουν κατά πολύ το συνταγματικά προσδιορισμένο ανώτατο όριο της κυβερνητικής του θητείας. Εχει  την  δημοκρατική νομιμοποίηση να δεσμεύει την ελληνική κοινωνία, για την επόμενη δεκαετία;

Ποιοι προωθούν τη συγκυβέρνηση;

Επειδή προφανώς, αυτά τα βλέπουν και πολλοί άλλοι, επανέρχεται  το σενάριο σχηματισμού  κυβέρνησης που θα στηρίζεται σε μια ευρύτερη κοινωνική, αλλά και κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Λένε. Ποιοι προωθούν το σενάριο αυτό;

Πρώτον η Τρόικα: Οι «ελεγκτές» από το Φθινόπωρο διαπιστώνουν  «μεταρρυθμιστική κόπωση». Από την άλλη  έχουν ….απογοητευτεί από ορισμένους υπουργούς, οι οποίοι είτε από «ιδεοληψία» (Μπιρμπίλη) , είτε από «κομματικό πατριωτισμό» (Κατσέλη, Ρέππας)  δείχνουν απρόθυμοι στην υλοποίηση των «μεταρρυθμίσεων». Ειδικά μετά τις ανακοινώσεις της 11ης Φεβρουαρίου, για την πώληση της δημόσιας περιουσίας (οι οποίες έγιναν εν γνώσει του υπουργού Οικονομικών) και την συνακόλουθη αντίδραση του Πρωθυπουργού, αμφιβάλλουν πλέον, « αν ο κ. Παπανδρέου μπορεί  να φέρει σε πέρας τις αναληφθείσες υποχρεώσεις.»

Δεύτερον, το τραπεζικό σύστημα και οι γνωστοί διαπλεκόμενοι,  οι οποίοι έχουν θεοποιήσει το μνημόνιο και το θεωρούν ως τη μοναδική διέξοδο  σωτηρία τους. Από τη μια εκτιμούν ότι ο κ. Παπανδρέου θέλει, αλλά βλέπουν ότι δεν μπορεί άλλο.  Από την άλλη φοβούνται ότι σε «μια περαιτέρω ενίσχυση του αντι-μνημονιακού μετώπου οι εξελίξεις θα είναι απρόβλεπτες γιατί μπορεί να οδηγήσουν την κοινωνία σε ακραίες  διεκδικήσεις».  Για αυτό και προσπαθούν να αποσπάσουν τον κ. Σαμαρά από το μέτωπο αυτό.

Τρίτον, τα γνωστά εξαπτέρυγα. Βέβαια, αυτοί  αγωνίζονται περισσότερο για την προσωπική τους επιβίωση. Επειδή, όμως  ούτε αξιόπιστοι θεωρούνται (Καρατζαφέρης), ούτε μεγάλη απήχηση στην κοινωνία διαθέτουν (Μπακογιάννη, Κουβέλης), χρησιμοποιούνται περισσότερο ως πολιορκητικός κριός για να οδηγήσουν σε συνεργασία τους μεγάλους.

Τέταρτον, ένας ετερόκλητος συνδυασμός στελεχών του ΠΑΣΟΚ, τα οποία  για διαφορετικούς λόγους το καθένα, θεωρούν ότι το βάρος της πολιτικής του μνημονίου είναι πολύ βαρύ για να το σηκώσει μόνο του το ΠΑΣΟΚ. Και αν το σηκώσει, τότε είναι σφόδρα πιθανό οι πολιτικές του μνημονίου να αποξενώσουν  το ΠΑΣΟΚ από τα παραδοσιακά του ερείσματα με αποτέλεσμα την πολιτική και κοινωνική του απαξίωση και κατάρρευση.

Πέμπτον, παρόμοια ομάδα  υπάρχει και  εντός της Ν.Δ. Είναι πρώτον εκείνοι  που πέρυσι  προσπάθησαν να πείσουν τον κ. Σαμαρά να ψηφίσει το μνημόνιο . Είναι εκείνοι που φοβούνται ότι η «αντιμνημονιακή ρητορική θα  απομονώσει τη Ν.Δ. από την ιθύνουσα ευρωπαϊκή τάξη και παραδοσιακά εσωτερικά της στηρίγματα.» Δεύτερον είναι   κάποιες «νεοφιλελεύθερες εστίες», οι οποίες πιστεύουν σε συνταγές μνημονίου. Τέλος, είναι και μερικοί που …ευελπιστούν ότι αν ο κ. Σαμαράς συμμετάσχει σ΄ένα τέτοιο σχήμα θα εξέλθη  αποδυναμωμένος.  Ολοι αυτοί εκτιμούν  ότι «η Ν.Δ. δεν θα μπορέσει  να σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση, αν οι επόμενες εκλογές προκηρυχθούν σύντομα. Είναι προτιμότερο να συμμετάσχουμε σε μια κυβέρνηση συνασπισμού, παρά να παραμείνουμε για μεγάλο διάστημα εκτός εξουσίας».

Ανάχωμα η νέα κοινωνική πλειοψηφία

Οι πρόωρες εκλογές  μπορούν δικαιολογηθούν με το  αίτημα  της κυβέρνησης για νωπή  εντολή.

Με εγκεκριμένη τη δανειοδότηση της χώρας, μια σύντομη προεκλογική περίοδο, δεν θα προκαλέσει και μεγάλες αναστατώσεις.  Ούτως ή άλλως η Κυβέρνηση Παπανδρέου βρίσκεται ήδη πίσω σ΄ όλα τα χρονοδιαγράμματα. «Το χαμένο έδαφος μπορεί να καλυφθεί αν η νέα κυβέρνηση προχωρήσει ταχύτατα».

Βέβαια, προϋπόθεση για την υλοποίηση αυτού του σεναρίου είναι η αδυναμία σχηματισμού αυτοδύναμης κυβέρνησης ενός από τα δυο μεγάλα κόμματα.

Για αυτό και τα σενάρια επτακομματικής βουλής, η επιλεκτική δημοσκοπική ενίσχυση συγκεκριμένων κομμάτων,  η διαρκής απαξίωση των μεγάλων κομμάτων και  η «σκανδαλώδης» υπέρ προβολή νεόκοπων αρχηγών. Για αυτό και η άμεση πίεση για σχετικές πρωτοβουλίες, πριν  η  κοινωνική αντίθεση στο μνημόνιο, εκφραστεί και πολιτικά.

«Ακόμα και αν τα δυο μεγάλα κόμματα έχουν απώλειες και τα ποσοστά τους κινηθούν στο 30% θα μπορέσουν και τα δυο μαζί να συγκεντρώσουν «προεδρική πλειοψηφία», δηλαδή 180 βουλευτές και να σχηματίσουν μια ισχυρή κυβέρνηση. Σε κάθε, όμως, περίπτωση μπορεί να συμμετάσχει είτε ο Καρατζαφέρης, είτε η κα Μπακογιάννη, αν εισέλθει στη βουλη». Μας είπε δημοσκόπος που επεξεργάστηκε ένα τέτοιο σενάριο.

Συμπέρασμα: Οι ιθύνοντες νόες  της συγκυβέρνησης  θέλουν

α)να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη υλοποίηση του μνημονίου,

β)να  δρομολογήσουν «συμβιβαστικές λύσεις» στα εθνικά θέματα.

Θα υπάρξουν αντιδράσεις; «ένας λαός εξουθενωμένος από τα μέτρα λιτότητας  δεν θα έχει όρεξη για κινητοποιήσεις και διαμαρτυρίες.»

Τι μπορεί να σταματήσει αυτόν τον σχεδιασμό; Η δημιουργία μιας νέας κοινωνικής πλειοψηφίας για την οποία μίλησε ήδη ο κ. Σαμαράς η οποία θα απαιτήσει μια λύση που να εξυπηρετεί πρωτίστως τα συμφέροντα της Ελλάδος και όχι των δανειστών της.

Υ.Γ. Την προσωπική μου άποψη την διατύπωσα εδώ «Μπορεί ο κ. Σαμαράς να κερδίσει τις εκλογές;»

 

 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. effie B. avatar
    effie B. 15/03/2011 19:33:54

    Κωστα,
    απο το πρωι με την σκληρη σταση που φαινεται να κραταει η Ιρλανδια, τις αντιστασεις της Πορτογαλιας, και ολη την αναμπουμπουλα με τις αλλες χωρες που εκφραζουν αντιρρησεις, εχω την εντονοτατη προαισθηση οτι η κυβερνηση θα εκτεθει ανεπανορθωτα ενω ο Σαμαρας με τους ασσους της κρυφης αντζεντας θα το γυρισει τελικα το παιχνιδι.
    το χρηματιστηριο παλι στις μαυρες του!! γι'αυτο σου λεω πισω εχει η αχλαδα την ουρα...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ effie B. 15/03/2011 21:04:35

      Kαλησπέρα Εφη,
      σχετικά με τα αποτελέσματα της συνόδου, μου είπε κάτι ωραίο ενας φίλος: "έδωσαν τον Παπανδρέου ένα γλυφιντζούρι και σε αντάλλαγμα υποθήκευσε το ...σπίτι του".

      • effie B. avatar
        effie B. @ Κώστας Ροδινός 16/03/2011 02:25:08

        παραξενη μοιρα μας ενωνει με τους Ιρλανδους. Στις 17 Μαρτιου γιορταζουν την δικη τους "εθνικη" (αν και αρχικα θρησκευτικη) γιορτη και στις 25 Μαρτιου γιορταζουμε τη δικη μας.

        Και οι δυο παμε στη Συνοδο για σκληρη διαπραγματευση.
        Το μονο και πολυ διαφορετικο οτι η δικη τους κυβερνηση ειναι περηφανη και πατριωτικη ενω η δικη μας (αρνουμαι πεισματικα να δεχτω το δοσιλογη!!) παραδομενη, φοβικη και υποταγμενη (σε ποιους και για ποιο λογο αραγε?).

        • Νίκος avatar
          Νίκος @ effie B. 16/03/2011 09:07:16

          Έφη, καλημέρα. Αν και μπαίνω αργά στη συζήτηση.
          Η αιτία του φόβου τους είναι απλή ("...η δικη μας (αρνουμαι πεισματικα να δεχτω το δοσιλογη!!") παραδομενη, φοβικη και υποταγμενη (σε ποιους και για ποιο λογο αραγε?).). Η Μιζενς και οι υπόλοιποι που τους χρηματοδοτούν ΑΠΑΙΤΟΥΝ υποταγή και συμμόρφωση προς τας υποδείξεις τους. Όταν ατομικά αλλά και ως κρατικοί "λειτουργοί" έχουν απλωμένο το χέρι της επαιτείας με τι ψυχολογία θα πάνε και θα υπερασπιστούν τα εθνικά συμφεροντα; Γι΄αυτούς η Ελλάδα είναι χωρος δράσης, όχι χώρα με συμφέροντα.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ effie B. 16/03/2011 11:29:24

          Για τους Ιρλανδούς δεν έχω αμφιβολία οτι πάνε για να διαπραγματευτούν σκληρά.
          Για εμάς, χλωμό το βλέπω...

  2. anonymos avatar
    anonymos 15/03/2011 19:48:16

    Ουτε να το σκέπτεστε. Και καθαρίστε το κόμμα από τους νεοφιλελεύθερους.

    • Franklin S. avatar
      Franklin S. @ anonymos 16/03/2011 02:27:01

      αυτοι δεν θα εχουν τοπο να κρυφτουν. Ευτυχως ο κοσμος αρχιζει και υποψιαζεται!!

  3. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 15/03/2011 20:09:09

    Γιατί μια ζωή ασχολούμαστε με το τι κάνουν οι άλλοι και όχι εμείς, αυτό είναι το πρόβλημα Κώστα.
    Ενας Μιχελάκης δεν φέρνει την άνοιξη, αρκεί ένας Σταικούρας.
    πχ:
    Η Κυβέρνηση έκανε μια επιλογή και έσυρε τη χώρα στο Μνημόνιο και προ των πυλών βρίσκεται νέα εικοσαετή δέσμευση με το τρικ της μείωσης του χρέους.
    Κατέθεσε τη συνένωση σχολικών μονάδων.
    Βγαίνει ο Καρχιμάκης και μιλάει για email κατηγορώντας μια παράταξη.
    Και στην μια περίπτωση τρέχει να απαντήσει ο Σαμαράς και στην άλλη ο τομεάρχης κοιτάζει τα νύχια του.
    Ενδεικτικά τα τρία παραπάνω παραδείγματα, αλλά δείχνουν τον τρόπο δράσης και σκέψης μερικών εντός των τειχών.
    Προτάσεις και εναλλακτικές λύσεις. Επικοινωνία με τον κόσμο. Ξεβούλωμα των αυτιών ορισμένων, έστω και με τράβηγμα, για να ακούν την κοινωνία;
    Να πει κάτω το μνημόνιο; Ωραία κάτω...πρόταση για θέματα καθημερινότητας;
    Θεατές είναι ορισμένοι...
    Αλλοι θέλουν εκλογές για να χάσουμε και άλλοι για να συγκυβερνήσουμε.
    Και οι υπεύθυνοι της διακυβέρνησης πέντε χρόνων να παίρνουν θέσεις τομεαρχών και ...συμβούλων.
    Και μετά ...απορούν για τα ποσοστά.
    Βολεμένοι στην αντιπολίτευση χωρίς ...κυβερνητικές σκοτούρες είναι ορισμένοι μαθημένοι.

    ΥΓ

    Ποιος ...τομεάρχης μπορεί να περπατήσει σε λαϊκή;
    Ποιος σύμβουλος... μπορεί να πάει στο χώρο εργασίας του από τον οποίο προέρχεται;

    Είτε αρέσει σε μερικούς είτε όχι για αυτό είναι κολλημένο στο ...20%.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Ιθαγενής 15/03/2011 22:25:15

      Ιθαγενή,
      κατ' αρχήν επιβάλλεται να ασχολούμαστε με το τι κάνουν οι άλλου για να μην καταλαμβανόμαστε εξ απήνης.
      Τώρα οσον αφορά στην κριτική νόμίζω οτι τις τελευταίες ημέρες έχει ασκηθεί τόση εσωκομματική κριτικη που αγγίζει τα όρια του ....αυτοματιστιγώματος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Ιθαγενής 15/03/2011 23:04:53

      Ιθαγενή,
      'οσο για τον Καρχιμάκη.
      Η γνώμη μου είναι οτι η Ν.Δ. πρέπει να υποβάλλει εναντίον του μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση.
      Το αδίκημα αυτο είναι εκτός βουλευτικής ασυλίας μάλιστα.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 16/03/2011 07:51:06

        Κ.Ροδινέ
        Συμφωνώ!!!
        Το πολιτικό "ήθος" του συγκεκριμένου, έρχεται από το πολύ παλιό και βαθύ Πασοκ της εποχής Κουτσόγιωργα.
        Είναι γνωστός από πολλές ανάλογες δηλώσεις και ενέργειες, ο μπατζανάκης του Παπουτσή στον οποίο οφείλει την κομματική του ανέλιξη.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 16/03/2011 10:14:38

        Προτείνω στο εξής να αναφερόμαστε στον άνδρα με το προσωνύμιο

        ο "επίσημος μπατζανάκης" του Πασοκ.

  4. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 15/03/2011 20:16:52

    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΗΛΟ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ. ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ Τ Ε Λ Ο Σ ΤΟΥ Σ Α Μ ΑΡ Α ΑΠΟ ΗΓΕΤΗ ΚΑΙ ΟΡΜΑΤΙΣΤΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ...ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ ΟΥΔΕΝ ΟΦΕΛΕΙ. Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΥΠΟΤΕΛΕΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΛΙΓΙΣΤΟ ΓΑΠ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ Π Ρ Ο Δ Ω Σ Ε ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΡΙ Μ Α ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΠΟΥΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΑΡΓΗΓΟ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ.

  5. τάσος avatar
    τάσος 15/03/2011 20:33:21

    έχω αρχίσει να πιστεύω πως κι εσείς με τον τρόπο σας κατά κάποιο τρόπο κάθε στιγμή, επειδή αυτός ο τύπος στιγμή-στιγμή πηγαίνει, προσπαθείτε να παγειώνετε τον γιώργο παπανδρέου ως πρωθυπουργό στη συνείδησή μας, ακολουθώντας την τακτική της νέας δημοκρατίας από την στιγμή που ο ρουσόπουλος φαγώθηκε. πιστεύω πως ο ρουσόπουλος ήταν ο τελευταίος γνήσιος αντιπασοκσής στη νδ. και πιστεύω πως ήταν τεράστια ζημιά και απόλυτη ήττα το φάγωμα του ρουσόπουλου και του βουλγαράκη. δεν το συζητάμε να ξαναγυρίσουν. από τη στιγμή εκείνη άρχισε και από τη νδ, η οποία εξαναγκάστηκε κατά τη γνώμη μου, το πλασάρισμα του τύπου για τη θέση του πρωθυπουργού. θέση στην οποία είναι παράξενο να τον βλέπει ο έλληνας και γι'αυτό πρέπει συνεχώς να πείθεται. κορυφαία στιγμή εξόφθαλμου προεκλογικού αβανταρίσματος σε βαθμό γελοιότητας ήταν όταν κοιτώντας τις ειδήσεις του mega πέτυχα ένα διάλογο του μεϊμαράκη με τον παπακωνσταντίνου, που κανείς δεν περίμενε τότε να γίνει υπουργός οικονομίας και να μας κάνει τέτοιο κακό, όπου σε κάποια φάση ο μεϊμαράκης αναφερόμενος στον τύπο και δήθεν "εν τη ρύμη του λόγου", είπε: ο πρωθυπουργός, εεε ο πρόεδρος του πασόκ, και ο καημένος ο παπακωνσταντίνου δήθεν αντέδρασε λέγοντας: γλώσσα λανθάνουσα κλπ. εκεί γέλασα. θέλω να καταλήξω πως επειδή δεν μ'αρεσουν καθόλου αυτά που γίνονται από το 2008 μέχρι σήμερα, προσπαθώ να αντιδράσω, αλλά δεν έχω τη δύναμη. δεν το συζητάω αν είχα στα χέρια μου μεγάλο κανάλι θα τον είχα καθαρίσει σε μία βδομάδα, αλλά και με τέτοιου βεληνεκούς μέσο που έχετε τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που πρέπει.

    http://themuslim.ca/2011/02/27/greek-pm-zionism-and-the-imf%E2%80%99s-last-best-friend/
    http://www.aljazeerah.info/Opinion%20Editorials/2010/March/22%20o/Greece%20%20The%20Curse%20of%20Three%20Generations%20of%20Papandreou%27s%20By%20James%20Petras.htm

    νομίζω πως δεν είναι καλό πράγμα η ελλάδα να γίνεται κράτος δορυφόρος του ισραήλ, γιατί σε μια χώρα υπό την κατοχή της αμέρικα η ισλαμική τρομοκρατία θα ήταν θεάρεστο έργο και βασική προϋπόθεση.

    υ.γ. σιωνοτομπριστές;

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ τάσος 15/03/2011 21:00:47

      καλα εσυ σκοτωθηκες νωρις, που λεει και ο Μισιος

      (Μισιος=μην ψαξεις, εκει παντως που κοιτας δεν θα το βρεις)

      • τάσος avatar
        τάσος @ αχ κουλα!! 17/03/2011 00:41:01

        εγώ τουλάχιστον δεν πήγα από κούλα. βάλε ρε και κάναν τόνο. και σιγά το μίσιο ρε.

  6. spiros avatar
    spiros 15/03/2011 20:52:38

    Η λύση είναι μία. Υποστήριξη της αρχικής θέσης και κάθε έννοια συγκηβέρνησης οδηγεί στην διατήρηση του κατεστημένου- αποστήματος που μας οδήγησε στην παρούσα κατάσταση. Τίποτε άλλο. " ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ή ΤΕΛΟΣ"

  7. Ηλίας avatar
    Ηλίας 15/03/2011 21:13:41

    Δε γουστάρω να είμαι off -topic αλλά θα το ποστάρω.
    Για να δουμε σε ποσο λάθος γραμμή κινείται και η νδ.

    Ο Κώστας Λαπαβίτσας, που είναι από τα ιδρυτικά μέλη της Πρωτοβουλίας για τη Συγκρότηση Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του Ελληνικού Δημόσιου Χρέους, δηλώνει πεπεισμένος ότι η λύση για τη χώρα μας είναι η παύση πληρωμών και η έξοδος από το ευρώ. Και απαντά σε όσους θεωρούν ένα τέτοιο σενάριο τρομακτικό πως το σκοτεινό σενάριο είναι η μόνιμη, τεράστια ανεργία που δημιουργεί το μνημόνιο.
    Ο έλληνας πρωθυπουργός έκανε λόγο για ιστορικές αποφάσεις όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για το ευρώ, ανακοινώνοντας τα κέρδη της Αθήνας από τη σύνοδο κορυφής της περασμένης εβδομάδας: μείωση επιτοκίων δανεισμού κατά μία μονάδα και επιμήκυνση κατά επτάμισι χρόνια του χρόνου αποπληρωμής των δανείων. Ωστόσο ο Κ. Λαπαβίτσας, καθηγητής Οικονομικών στη Σχολή Ανατολικών και Αφρικανικών Μελετών του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, δεν θεωρεί ιδιαίτερα σημαντικό αυτό το γεγονός. «Η επιμήκυνση ήταν αναπόφευκτη. Η Ελλάδα θα την εξασφάλιζε, γιατί ήταν εκ των πραγμάτων αδύνατο να ανταποκριθεί. Στην ουσία η επιμήκυνση είναι μία αναγνώριση του λάθους που έγινε εξαρχής στο τριετές πλάνο αποπληρωμής του δανείου Ε.Ε.-ΔΝΤ. Όσο για τη μείωση του επιτοκίου, έχει τη σημασία της. Είναι ένα είδος αναγνώρισης εκ μέρους της Ε.Ε. Και την έδωσε στην Αθήνα αλλά όχι στο Δουβλίνο. Στην περίπτωση της Ελλάδας η παραχώρηση μείωσης του επιτοκίου συνοδεύεται από ιδιωτικοποιήσεις ύψους 50 δισ., παρότι ο ελληνικός λαός έχει δείξει την αντίθεσή του. Στην Ιρλανδία δεν παραχωρήθηκε, γιατί η κυβέρνησή της δεν υποχώρησε στις πιέσεις για αύξηση του φορολογικού συντελεστή (12,5%) για τη φορολόγηση των επιχειρήσεων. Και καθώς αυτό συνεπάγεται κόστος για άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία και η Γερμανία, δεν τους παραχώρησαν τη μείωση του επιτοκίου δανεισμού».

    Μειώνεται το ποσοστό της τοκογλυφίας
    «Στα καθ’ ημάς η μείωση του επιτοκίου δεν πρόκειται να αλλάξει τα πράγματα επί της ουσίας, όσο κι αν παρουσιάζεται ως επιτυχία. Αυτό που έκανε η Ε.Ε. μέχρι τώρα ήταν απολύτως τοκογλυφία. Ο δανεισμός είχε κόστος περίπου 3% στο επιτόκιο του 5% ή του 6%, η Ευρώπη είχε δηλαδή κέρδος περίπου 3% σε κάθε ευρώ που δάνειζε. Είναι τοκογλυφία, που υποτίθεται ότι γίνεται, για να σώσει τις χώρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα χρέους. Η συγκεκριμένη αντίληψη υιοθετήθηκε και για να τιμωρηθούν τα ‘κακά παιδιά’. Το γεγονός ότι το επιτόκιο δανεισμού μειώθηκε σήμερα κατά 1% μειώνει απλώς το ποσοστό της τοκογλυφίας. Πάντα συνεχίζουν να βγάζουν σημαντικό κέρδος».
    Σε ό,τι αφορά τις δεσμεύσεις που ανέλαβε η ελληνική κυβέρνηση, ο κ. Λαπαβίτσας αναφέρει ότι η Αθήνα ενέδωσε στο μέτρο των αποκρατικοποιήσεων ύψους 50 δισ. «Σίγουρα ασκήθηκαν πιέσεις, για να προχωρήσουν οι ιδιωτικοποιήσεις, και η κυβέρνηση έκανε πίσω. Τώρα τι άλλο συμφωνήθηκε θα το δούμε σε δύο εβδομάδες. Αλλά το γενικότερο πλαίσιο πολιτικής δεν αλλάζει. Η αφαίρεση πίεσης στην Ελλάδα είναι ελάχιστη, καθώς έχει μπροστά της μεγάλο βάρος αποπληρωμής και συνεχή λιτότητα».

    Οδεύουμε ταχέως προς 1 εκατ. ανέργους
    Του επισημαίνουμε ότι ορισμένοι οικονομικοί αναλυτές χαρακτηρίζουν σκοτεινά, εφιαλτικά σενάρια και τραγωδία την προοπτική παύσης πληρωμών και εξόδου από το ευρώ, τα οποία ο ίδιος προτείνει ως λύση.
    «Είμαι πεπεισμένος ότι η παύση πληρωμών, η αναδιαπραγμάτευση του χρέους της Ελλάδας με δική της πρωτοβουλία, η έξοδος από το ευρώ, που θα συνοδεύεται από ένα εκτεταμένο πρόγραμμα οικονομικής αναδιάρθρωσης υπέρ της εργασίας, είναι η λύση. Ο Αρμαγεδδών είναι εδώ, ανάμεσά μας. Τον έφερε η κυβέρνηση αυτή. Η τραγωδία είναι ότι η ανεργία έφτασε το Δεκέμβριο το 14,8% και ότι για τους νέους κάτω των 24 ετών το ποσοστό αυτό πλησιάζει το 40%. Η μείωση του ΑΕΠ το τελευταίο τρίμηνο του 2010 ήταν της τάξης του 6.6%. Πρόκειται για τρομακτικούς αριθμούς, αντίστοιχους των ΗΠΑ κατά τη μεγάλη ύφεση του 1930 ή ακόμη και καταστάσεων πολέμου. Πρόκειται βεβαίως για άμεσο αποτέλεσμα του μνημονίου, το οποίο προωθείται, για να μείνουμε στο ευρώ με κάθε κόστος. Η Ελλάδα οδεύει ταχέως προς 1 εκατομμύριο ανέργους. Με βάση δε τους υπολογισμούς του μνημονίου η ανεργία δεν πρόκειται να υποχωρήσει για τουλάχιστον δέκα χρόνια. Διότι το μνημόνιο προβλέπει ανάπτυξη 2,7% το 2020 και με αυτήν την ανάπτυξη η ανεργία δεν θα υποχωρήσει. Στην ουσία προβλέπεται μόνιμη, τεράστια ανεργία και μαρασμός της ελληνικής οικονομίας για τα επόμενα χρόνια. Αυτό είναι το σκοτεινό σενάριο και όχι η έξοδος από το ευρώ».

    Τσουνάμι καταστροφής στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
    «Για να μη μιλήσουμε για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, που είναι η σπονδυλική στήλη της ελληνικής οικονομίας. Εδώ πρόκειται για τσουνάμι καταστροφής. Κυριαρχεί ανασφάλεια, αδυναμία προγραμματισμού για το μέλλον, δεν μπορεί κανείς να κανονίσει τι θα κάνει τον επόμενο μήνα, όχι το επόμενο εξάμηνο. Μιλάμε για άμεση καταρράκωση της ελληνικής οικονομίας. Ο λόγος είναι προφανής. Το μνημόνιο επιβάλλει δημοσιονομική προσαρμογή της τάξης του 12%-13% του ΑΕΠ, συρρίκνωση της ζήτησης, ενώ παράλληλα υπάρχει απόλυτη έλλειψη πιστώσεων και ρευστότητας από πλευράς τραπεζών. Ο συνδυασμός είναι τρομακτικός. Δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο. Αυτό που ζει ο εργαζόμενος και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι ακριβώς η καθημερινή μορφή των δημοσιονομικών περικοπών με παράλληλη ιστωτική ασφυξία. Δεν υπάρχει οικονομία που να μπορεί να αντεπεξέλθει σε αυτό».

    Ιδεολογήματα τα περί ανάπτυξης
    Όμως γίνεται πολύς λόγος και για παράλληλες κινήσεις ανάπτυξης. «Ορισμένοι μιλούν για ανάπτυξη, για πράσινη ανάπτυξη… Αυτά είναι ιδεολογήματα. Ο συνδυασμός μέτρων σε επίπεδο συνολικής ζήτησης είναι καταστρεπτικός για την ανάπτυξη. Η απελευθέρωση της αγοράς και το άνοιγμα επαγγελμάτων είναι μέτρα που στην καλύτερη περίπτωση θα έχουν μακροχρόνια αποτελέσματα και είναι άκρως συζητήσιμο αν θα επιδράσουν θετικά στην ανάπτυξη. Αμφιβάλλω πολύ ότι πρόκειται να υπάρξει ουσιαστική αύξηση του εθνικού εισοδήματος από αυτά τα πράγματα. Μιλούν ακόμη για δημόσιες επενδύσεις, χωρίς να αντιλαμβάνονται τι συμβαίνει. Αυτό που προωθείται τη στιγμή αυτή είναι η διάλυση του κράτους και η διάλυση της οικονομίας, χωρίς καμία εγγύηση για το τι θα ακολουθήσει».

    Περιμέναμε τα πυρά…
    Η πρωτοβουλία για τη συγκρότηση επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του Δημόσιου Χρέους έχει γίνει τις τελευταίες ημέρες επίκεντρο της πολιτικής συζήτησης και δέχεται ποικίλα πυρά.
    «Ορισμένοι υποστήριξαν πως η πρωτοβουλία μπήκε στο πολιτικό παιχνίδι, ότι διάφοροι εξυπηρετούν πολιτικούς στόχους κ.λπ. Το περιμέναμε. Τα πολιτικά κόμματα προσπαθούν να ερμηνεύσουν και να αξιοποιήσουν τις εξελίξεις με τον τρόπο τους. Η ΕΛΕ είναι μία κινηματική διαδικασία, δεν έχει να κάνει με επιτροπές Βουλής και επιτροπές σοφών. Όπως σε όλες τις κινηματικές διαδικασίες, υπάρχουν και κίνδυνοι. Δεν υπάρχει καμία εκ προοιμίου εγγύηση για την κατεύθυνση που θα πάρουν τα πράγματα. Απαιτούνται συζήτηση, δημοκρατική συμμετοχή, παρεμβάσεις που δίνουν υγεία στα κινήματα. Για παράδειγμα εγώ θεωρώ λύση την παύση πληρωμών και την αποχώρηση από το ευρώ, αλλά δεν είναι καθόλου απαραίτητο να δέχεται κανείς αυτές τις απόψεις, για να συμβάλει στην ΕΛΕ», ανέφερε στη «Θ» ο κ. Λαπαβίτσας.
    «Η ΕΛΕ δεν έχει στόχο να βρει ποιο χρέος είναι καλό, ποιο κακό και να ζητήσει από τον ελληνικό λαό να πληρώσει το πρώτο μέρος. Τέτοιου είδους τοποθετήσεις γίνονται είτε από άγνοια είτε εκ του πονηρού. Σκοπός της ΕΛΕ είναι να διερευνήσει το χρέος, να ρίξει φως, να δει τι είναι νόμιμο, τι είναι μη νομιμοποιημένο και τι είναι μη διατηρήσιμο ή μη βιώσιμο. Σκοπός της είναι επίσης να κινητοποιήσει τον εργαζόμενο και τον καθημερινό άνθρωπο γενικότερα, να τον εμπλέξει άμεσα στην αντιμετώπιση του χρέους, ώστε να πάψει να είναι παθητικός παρατηρητής, υποζύγιο. Αν προκύψει χρέος μη νόμιμο, θα προτείνουμε τη διαγραφή του ευθέως. Αν τα πορίσματά μας δείξουν ότι το χρέος δεν είναι βιώσιμο, ότι διαλύει το κράτος πρόνοιας, τον κοινωνικό ιστό, ουσιαστικά στοιχεία της κοινωνικής ζωής, όπως συγκοινωνίες και σχολεία, θα κάνουμε προτάσεις και για αυτό".

    Μελλοντικός δανεισμός
    « Η λογιστική αποτίμηση του χρέους έχει να κάνει και με το μελλοντικό δανεισμό. Πρέπει να μπουν όροι και πλαίσια, ώστε να υπόκειται και το μελλοντικό χρέος σε δημοκρατικό έλεγχο από τα κάτω. Κάτι τέτοιο μπορεί να αρχίσει από σήμερα. Δυστυχώς τα κόμματα δεν τα πολυκαταλαβαίνουν. Κι αυτό είναι ακόμη μία ένδειξη της δυσλειτουργίας τους. Να επαναλάβω ότι αυτό που επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε δεν είναι κάποια επιτροπή της Βουλής. Ούτε μας απασχολεί αν θα συγκροτήσει η κ. Κατσέλη επιτροπή σοφών. Κατά τη γνώμη μου όλα αυτά είναι απαξιωμένα. Βεβαίως θέλουμε, θεωρούμε χρήσιμη τη συμβολή ορισμένων πολιτικών. Στην επιτροπή συμμετέχει μεταξύ άλλων και η Σοφία Σακοράφα, η πρώτη που αντιλήφθηκε την πολιτική σημασία αυτού του εγχειρήματος και η οποία συνέβαλε τα μέγιστα στην επιτυχία του. Θέλουμε να κάνουμε το χρέος υπόθεση δημοκρατική και λαϊκή, όχι μόνο της κυβέρνησης, των κομμάτων. Σύντομα θα υπάρξει και στην Ιρλανδία παρόμοια κίνηση. Διεθνισμός στην πράξη, όχι στα λόγια και όχι με φιέστες».

    • ares avatar
      ares @ Ηλίας 16/03/2011 01:34:34

      ares είπε:
      15/03/2011 στις 11:46 pm
      Συγχωρέστε μου ένα σχόλιο άσχετο με το θέμα της ανάρτησης: αν δεν είδατε την “ανατροπή” του Πρετεντέρη της Δευτέρας 14/3/2011 στο ΜΕGΑ, κάντε τον κόπο και ρίξτε μια ματιά στο
      http://www.megatv.com/anatropi/default.asp?catid=18183&subid=2&pubid=25284758&mmid=352804
      και (αν θέλετε) σχολιάστε την μεταχείριση της πρωτοβουλίας Σακοράφα για την σύσταση επιτροπής ελέγχου του δημόσιου χρέους. Και επιτρέψτε μου να προσθέσω ότι – αν και απαράδεκτο – είναι ωστόσο φυσικό αφού η προσπάθεια αυτή δεν μπορεί ακόμη να γίνει πρώτο θέμα στις συζητήσεις και τις ανησυχίες του κόσμου, απαίτηση, κραυγή, που να αναγκάσει τους πολιτικούς να μη την αποφύγουν. Ούτε στο διαδίκτυο δεν υπάρχει μια μόνιμη ανάρτηση, ένα banner, ούτε σύνθημα στους τοίχους του δρόμου, που να μεταδίδει, να ζητά ν’ αξιώνει αυτό το θέμα. Φαίνεται μάλλον αδύνατον η μεγάλη πλειοψηφία να ξεφύγει από τα “προτάγματα” των πολιτικών παρατάξεων….

  8. ierofantis avatar
    ierofantis 15/03/2011 22:13:10

    Κώστα καλησπέρα,

    Θα μπορούσαμε να είχαμε έναν Τσάβες της Μεσογείου...

    Ηγέτη τσαμπουκαλή, να μας μιλάει στο θυμικό, να λέει παπάτζες και να εκτοξεύει μύδρους κατά των Γερμανών, των τραπεζών και των λαμογιών που μας τυραννούν, μας εκμεταλλεύονται και μας κυνηγούν...

    Μάλιστα, αυτό θέλω και εγώ...

    Αλλά, να, στάσου να το σκεφτώ λίγο...

    Φτου, ρε γαμώτο ... μας λείπουν τα πετρέλαια της Βενεζουέλας και το φυσικό αέριο...

    Και ως γνωστόν, για να μην πολυλογούμε, χωρίς αυτά, αν την πεις την μακακία σου στη μικρή Ελλάδα των Βαλκανίων, θα το φας το κεφαλάκι σου, και μαζί με σένα και η γραφική χώρα των ιθαγενών.

    Από την άλλη μπορούμε να έχουμε ένα πολιτικό αρχηγό που μιλάει με λογική, βουτάει τη γλώσσα του στο μυαλό του πριν εκφέρει πολιτικό λόγο, δρα με οργανωμένη πολιτική πλατφόρμα σε ένα εγχώριο και κυρίως ευρωπαϊκό πολιτικό σύστημα που διέπεται από κανόνες και σε μια ευρωπαϊκή οικονομική πραγματικότητα με δεδομένες ευχέρειες και δυνατότητες, εκμεταλλευόμενος συμμαχίες και συμπάθειες και με τον προσανατολισμό του στραμμένο τόσο στη σωτηρία της οικονομίας όσο και στην διατήρηση της κοινωνικής συνοχής αυτού του τόπου...

    Τέλος, βεβαίως υπάρχει και η δυνατότητα της παραίτησης. Ηγέτης μόνο κατ' ευφημισμό, υπήκοος και υπάκουος αλλότριων αποφάσεων και εντολών, μοιραίος διεπεραιωτής προαποφασισμένων μέτρων και πολιτικών. Τέτοιον, έχουμε ήδη...

    Λοιπόν, βλέπω τις τελευαταίες μέρες πολλούς ακιζόμενους συνομιλητές, οι οποίοι με το που ο Σαϊκούρας ή οποιοσδήποτε άλλος, λέει καμιά κουβέντα παραπάνω, είναι έτοιμοι να αποκεφαλίσουν όποιον ξεφεύγει από την ορθή Σαμαρική γραμμή, ωσάν να έχουν αυτοαναγορευτεί σε Σαμαροφύλακες.

    Άλλοι ρίχνουν πλερέζες ηττοπάθειας και κομματικής καταστροφολογίας αν κάπου διαφύγει μια άποψη ελαφρώς ή βαρέως διαφοροποιούμενη από αυτό που οι ίδιοι προσωπικά έχουν καθορίσει ως πολιτικά ορθή θέση, με τα δικά τους όμως μέτρα και σταθμά.

    Συγχωρήστε με φίλοι, αλλά διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο.

    Το λέω αυτό διότι η κριτική είναι εποικοδομητική, αρκεί να μην καταλήγει σε αυτομαστίγωμα και αυτοκτονικές τάσεις.

    Και ερωτώ ευθέως. Δηλαδή τι έγινε που είπε αυτά που είπε ο Σταϊκούρας; Άλλαξε μήπως η κυβερνητική πολιτική; Ο Στρος Καν δεν θα μπορέσει να κοιμηθεί το βράδυ; Ο ΓΑΠ θα αλλάξει τον Παπακωνσταντίνου και στη θέση του θα τοποθετήσει τον Σταϊκούρα;

    Μην τρελαθούμε κιόλας. Ο αντίπαλος δεν είναι εδώ. Ο αντίπαλος, αυτός που μεθοδικά και χρησιμοποιώντας μαεστρικά το δόγμα του διαίρει και βασίλευε, αποδομεί την ελληνική οικονομία και κοινωνία δεν είναι ο Σαμ. Ο αντίπαλος δεν κατοικοεδρεύει στη Συγγρού, αλλά στου Μαξίμου.

    Μπορείτε να αυτομαστιγωθείτε αν θέλετε και άλλο, αλλά μη τρέφετε αυταπάτες. Με τον τρόπο αυτό χάνετε την μεγάλη εικόνα. Βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος. Η ατζέντα για την Ελλάδα δεν είναι οικονομική. Ή για να είμαι πιο ακριβής, δεν είναι μόνο οικονομική. Είναι πρωτίστως πολιτική και άπτεται των ανοικτών μας εθνικών θεμάτων και της συστηματικής προσπάθειας γεωπολιτικής υποβάθμισης της χώρας και υπονόμευσης της εθνικής και κοινωνικής της υπόστασης.

    Μπορείτε να ξιφουλκείτε όσο θέλετε κατά του Σταϊκούρα ή του Άρη, του Πάκη ή όποιου άλλου θέλετε. Το θέμα είναι ότι κατά τη γνωμη μου δαπανάτε φαιά ουσία και ενέργεια είτε για πολιτικά καμμένες προσωπικότητες είτε για ιδεολογικά και κομματικά αποψιλωμένες μορφές.

    Ασκείτε την ενέργεια και την αποφασιστικότητά σας δημιουργικά. Κριτικάρετε, αλλά να είστε έτοιμοι και για προτάσεις, ρίξτε τα φαρμακερά βέλη σας, αλλά να είστε έτοιμοι να αναλογιστείτε την δεινή κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα, χωρίς υπαιτιότητα του Μηταράκη ή του Σταϊκουρα, γκρινιάξτε που ο Σαμ σας φαίνεται έτσι ή αλλιώς, αλλά σκεφτείτε ότι στην παρούσα φάση, φαντάζει η μοναδική μας ευκαιρία για κάτι διαφορετικό και πάντως πιο αξιοπρεπές κυρίως στα εθνικά μας θέματα, που είναι θέματα που ο λαός μας αντλεί τιμή, φιλότιμο και αγωνιστικό πνεύμα.

    Γιατί δεν μας έχει γονατίσει η οικονομική δυσπραγία. Αυτή είναι προσωρινή και αντιμετωπίσημη. Μας έχει γονατίσει η αίσθηση ότι έχουμε μετατραπεί σε κλωτσοσκούφι του κάθε Μογγόλου νεο σουλτάνου ή της κάθε κομπλεξικιάς Γότθης Καγγελαρίου. Αυτό μας την έχει δώσει στο κρανίο.

    Και αυτό ευχόμαστε να μπορούσαμε να αποκτήσουμε ξανά.

    Τιμή. Περηφάνεια.

    Τα έχεις αυτά ρε Έλληνα; Ε, λοιπόν τα έχεις όλα. Και μπορείς να τα καταφέρεις όλα.

    Σε ότι με αφορά, θα σας πω κάτι. Μου την σπάνε διάφορα πράγματα στον Σαμ, στους αυλικούς, στα κομματικά γραφεία, στην ίντριγκα που συνοδεύει την πολιτική και άλλα τόσα. Αυτό που δεν κάθομαι πάντως να σκεφτώ, είναι ότι, θα εγκαταλείψω, θα παρατήσω τον αγώνα μου, θα προδώσω το τρίωρο στήσιμό μου στην ουρά στις 29 του Νοέμβρη του '09, θα ρίξω ασπίδα, ειδικά τώρα που η χώρα μου και οι συμπατριώτες μου χρειάζονται πιο πολύ παρά ποτέ εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης, έστω και με τις μικρές αρρυθμίες και αδυναμίες της.

    Εκτός, αν ονειρεύεστε τον Τσάβες της Μεσογείου...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 15/03/2011 22:58:54

      Ιεροφάντη,
      Προσωπικά δεν ονειρεύομαι τον Τσάβες.
      Θα είμαι ευχαριστημένος να δω τον Σαμαρά που ξέρω!
      Αρκεί για τις στιγμές που ζούμε.
      Και πολλές φορές αισθάνομαι οτι τον αδικούμε με την κριτική.
      Ομως, αντιλαμβάνεται ότι οι περισσότεροι εδώ καλοπροαίρετα ασκούμε την κριτική και την αγωνία μας εκφράζουμε.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ ierofantis 15/03/2011 23:11:13

      Eξαιρετικό το σχόλιο σου και πραγματικά χρήσιμο. Chapeau !

  9. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 15/03/2011 22:31:18

    Αγαπητέ Κώστα,
    φοβάμαι ότι ΝΔ έχει “καεί” ήδη από το “ζέσταμα” και εξηγούμαι : λαμβάνεται η απόφαση για την επιμήκυνση αποπληρωμής και μείωση του επιτοκίου κατά μια μονάδα του δανείου των 110 δις. Εξελίξεις που είχαν προεξοφληθεί μιας και αυτά ίσχυαν ήδη για την Ιρλανδία και επομένως ήταν δουλεμένα στο μυαλό των οικονομικών φωστήρων στο κόμμα, ποια η αντίδραση της ΝΔ; Δήλωση του Χρ. Σταικούρα στην οποία τονίζει ότι ήταν «σημαντική απόφαση για την Ευρώπη με θετικές επιπτώσεις και για την Ελλάδα». Ποιες λοιπόν είναι οι θετικές επιπτώσεις για τη χώρα μας ; Ότι κερδίζουμε 6 δις ευρώ απο τη μείωση του επιτοκίου και θα τα πληρώσουμε απο την άλλη μέσω της αύξησης του αριθμού των δόσεων; Ότι αντί να αλλάξει επι τα βελτίω το μνημόνιο καλούμαστε να ξεπουλήσουμε εδω και τώρα όπως ζήτησε επιτακτικά η Μερκελ οτι κερδοφόρα δημόσια επιχείρηση διαθέτει η χώρα ή να πουλήσουμε ακίνητα φιλέτα έναντι πινακίου φακής; Ότι το μνημόνιο ήρθε για να μείνει και πλέον μόνο κατ επίφαση θα υπάρχει ελληνική κυβέρνηση; Ότι συγχωνεύονται νοσοκομεία και σχολεία γιατί αυτό επιτάσσει η τρόικα; Ότι οι εργασιακές σχέσεις οδεύουν πλέον στην εφαρμογή καθεστώτος ατομικών συμβάσεων κατεδαφίζοντας και το τελευταίο προστατευτικό μέτρο υπερ των εργαζομένων; Οτι το ποσοστό της ανεργίας θα αγγίξει το 20% , ενώ μέσα σε ένα χρόνο απολύονται περίπου 600 εργαζόμενοι κάθε μέρα; Ότι οι εργαζόμενοι θα παίρνουν 592 ευρώ; Αυτή την Ελλάδα θα παραδώσουμε στα παιδιά μας ; Και οι “ειδήμονες” απαντούν “πρέπει να γίνουμε ανταγωνιστικοί ώστε να γίνουν επενδύσεις στην Ελλάδα να έρθει η ανάπτυξη .” Αλήθεια τέτοια “ανάπτυξη” θέλουμε πάμε να ανταγωνιστούμε σε μισθούς τους Γερμανούς ή τους Κινέζους; Αυτή την Ελλάδα ονειρευόμαστε;

  10. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 15/03/2011 22:35:09

    Κώστα
    Συγκυβέρνηση για πολλούς λόγους δεν βλέπω. Στην ουσία δεν συμφέρει ούτε το ΠΑΣΟΚ (έτσι που τα κατάφερε μέχρι στιγμής το μήνυμα που μια χαρά περναει είναι: "αν καταστραφούμε φταίει ο Καραμανλής, αν σωθούμε τα κατάφερε ο Παπανδρέου") ούτε τη ΝΔ (γιατί να μοιραστεί ευθύνες που δεν έχει?)
    Ομως πως θα σου φαινόταν μια προσπάθεια απόσπασης μιας ευρύτερης συναίνεσης μέσα στη Βουλή (εν όψει και του γεγονότος ότι οι δεσμεύσεις υπερβαίνουν κατά πολύ την τρέχουσα θητεία της κυβέρνησης) μέσω κύρωσης πχ του Συμφώνου αναταγωνιστικότητας, της δανειακής σύμβασης της οποίας αλλάζουν βασικοί όροι της (χρόνος εξόφλησης επιτόκιο) ή οτιδήποτε άλλου? Και αν κάτι τέτοιο μας ανακοινώσει ...αύριο ο κ Παπανδρέου στην "μίνι" προ ημερησίας?
    Πιθανώς ακραίο αλλά μια σκέψη κάνω.
    Κάτι έγραψα σήμερα στο http://firiki2010.wordpress.com/

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ firiki2010.wordpress.com 15/03/2011 22:52:39

      Firiki,
      η προσωπική μου εκτίμηση είναι οτι αν γίνει, θα είναι περισσότερο αδύναμη ακόμα και από την κυβέρνηση Παπανδρέου.
      Ομως, έχει πολλούς και φανατικούς υποστηρικτές το σενάριο.
      Πολλούς.
      Και εντός της Ν.Δ.
      Οσον αφορά στην πρόταση της κας Μπακογιάννη να ψηφιστεί το σύμφωνο ανταγωνσιτικότητας με 180 ψήφους.
      Περί παγίδας πρόκειται, αλλά θα εκπλαγώ αν το τολμήσει ο Παπανδρέου.
      Αλλωστε δεν ψηφίστηκε το μνημόνιο γιατί να ψηφιστει το σύμφωνο;
      Αλλα είναι ακόμα μια προσπάθεια να εγκλωβίσουν τον Σαμαρα.

      • pikras57 avatar
        pikras57 @ Κώστας Ροδινός 15/03/2011 23:02:38

        ... φοβάμαι ότι το έχουν στημένο το σκηνικό!
        Η θέση της ΝΔ??????

  11. effie B. avatar
    effie B. 15/03/2011 22:41:36

    Αγαπητε Ιεροφαντη,
    ολο αυτο το κακο που εγινε στο διαδικτυο το Σαββατοκυριακο, ειναι κατα τα την γνωμη μου, η πιο θετικη εξεληξη. Ενεργοποιηθηκε ο σκληρος πυρηνας των ατομων που στις 29 Νοεμβρη εξελεξαν τον Αντωνη Σαμαρα αρχηγο της Νεας Δημοκρατιας. Και δεν εχει καμμια σχεση με σαμαροφυλακες και αλλες ανοησιες. Δεν ηταν σαμαροφυλακες ο απλος κοσμος τοτε, απλοι Ελληνες ηταν οπως και τωρα.
    Ανθρωποι της μεσαιας ταξης, χωρις προσβασεις στους μηχανισμους και τις διαπλοκες. Κοντρα σε ολους και ολα διαλεξαν αυτο που ελεγε η καρδια τους.

    Ετσι και τωρα. Ολες αυτες οι φωνες δεν εχουν δολο. Φοβο και αγωνια εχουν.
    Θελουν μπροσταρη αυτον που λεει η καρδια τους. Και καλουν. Και ξερουν οτι θα τους ακουσει.
    Δεν ειναι για πουλημα η Πατριδα μας. Για ανασυγκροτηση και αναδιοργανωση ειναι. Με κοπο, με αιμα, με πονο, ειμαστε για ολα ετοιμοι, αλλα θα ξερουμε οτι στο τελος θα υπαρχει η δικη μας Ελλαδα, "αυτη που δανειστηκαμε απ' τα παιδια μας."
    Επαψε προ καιρου να με νοιαζει οτι παλιο, οτι φθαρμενο, "πολιτικά καμμένες προσωπικότητες, ιδεολογικά και κομματικά αποψιλωμένες μορφές", οπως τις ονομαζεις.
    Αυτη την στιγμη με νοιαζει η χωρα μου, και το μελλον των παιδιων μου. Δεν θα επιτρεψω σε κανενα να κανουν τα παιδια μου "μονιμους μεταναστες"!!!

    Οσο για τον Τσαβες της Μεσογειου, δεν με χαλαει καθολου να τον λενε Σαμαρα της Ελλαδας!!!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ effie B. 15/03/2011 22:51:49

      Αγαπητή Έφη

      Ξέρω τι έγινε στο διαδίκτυο το ΣΚ.

      'Οπως και ξέρω ότι υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο στραβοπάτημα και στην πτώση από ουρανοξύστη.

      Καλώς επισημάνθηκε το στραβοπάτημα. Κακώς, κατά την προσωπική μου άποψη, αντιμετωπίστηκε το στραβοπάτημα σαν να έπεσε το σύμπαν στο κεφάλι μας... Αντιλαμβάνεσαι νομίζω τι εννοώ...

      Για τα υπόλοιπα που λες δεν έχω να σχολιάσω κάτι, καθώς προσυπογράφω κάθε λέξη σου.

  12. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 15/03/2011 22:54:04

    ‘Η ΝΔ έπρεπε να μείνει και να υπογράψει το μνημόνιο’ είπε ο Γ. Παπανδρέου σήμερα.
    Γιατί τότε ζητούσε εκλογές και δεν ζητούσε μνημόνιο από τη ΝΔ;
    Με τα όσα λέει, εμμέσως πλην σαφώς, αποδεικνύει ότι η προσφυγή στο ΔΝΤ ήταν προσχεδιασμένη από το ίδιο και τον ομοϊδεάτη του διευθυντή του ΔΝΤ Στρος Καν .

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ o βουνίσιος 15/03/2011 23:00:41

      Βουνίσιε,
      Ακόμα δεν το πιστεύω οτι τόλμησε να πεί αυτά τα πράγματα.
      Τώρα θα μου πείς οτι έλεγε ¨λεφτά υπάρχουν"

  13. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/03/2011 22:55:04

    Γιώργο,
    Επειδή αυτή την περίοδο διακυβεύονται πολλά και ο Σαμαράς δεν είναι κανένας πρωτάρης, καλόν είναι να μη σπεύδουμε να καταλήγουμε σε βιαστικά συμπεράσματα.

  14. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 15/03/2011 23:15:44

    Η συγκυβέρνηση "ψήνεται" εδω και αρκετό διάστημα γιατί οι σύγχρονοι κοτζαμπάσηδες ψάχνουν συννενόχους για το έγκλημα που διαπράττουν έναντι του ελληνικού λαού. Το θέμα είναι οτι τα "τέλια" έχουν χτυπήσει και στο εσωτερικό της ΝΔ και σε ορισμένους πέφτουν τα σάλια μόλις μυρίσουν εξουσία. Το θέμα είναι ένα. Ο Σαμαράς έχει αποφασίσει αν θέλει να είναι ο πρωθυπουργός που θα εκλέξει ο ελληνικός λαός ή ο πρωθυπουργός των κοτζαμπάσηδων; Τα υπόλοιπα είναι λόγια για να περνά η ώρα και οι καιροί δεν το επιτρέπουν αυτό.

  15. ierofantis avatar
    ierofantis 15/03/2011 23:22:27

    "Θα είμαι ευχαριστημένος να δω τον Σαμαρά που ξέρω..."

    Σκέψου που εγώ, που δεν τον ξέρω προσωπικά τον άνδρα, απλώς θα είμαι ευχαριστημένος να δω τον Σαμ που..., ελπίζω...!

    Όμως, επειδή διαισθάνομαι ότι ο άνθρωπος αυτός πορεύεται στους πολιτικούς διαδρόμους και τα γραφεία μόνος, ή σχεδόν μόνος, με εξαίρεση μια παρέα από κάτι παλαβιάρηδες τύπους σαν τον ίδιο, που ακουνε σε ονόματα όπως Φαήλος, Χρύσανθος, Γιώργος Μιχελάκης, Κώστας Τζαβάρας κλπ και διάγει αγώνα δια πυρός και σιδήρου, με όλο τον οχετό της ενημέρωσης εναντίον του και λυτούς και δεμένους να του την έχουν στημένη με την πρώτη ευκαιρία, χρειάζεται στήριξη και συμμετοχή από όλους μας και όχι άδικη κριτική και ανάθεμα στην πρώτη ή στην επόμενη μικρή παραφωνία, όχι του ιδίου, αλλά κάποιων συνεργατών του...

    Αυτό μόνο και τίποτε άλλο...

  16. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 15/03/2011 23:26:20

    Τελικά σε τέτοιες στιγμές αναδεικνύονται με γλαφυρό τρόπο όλα τα χαρακτηριστικά της φυλής μας (και αυτό είναι η μεγαλύτερη απόδειξη της αδιάλλειπτης, μεταβαλλόμενης, εξελισσόμενης συνέχειάς μας με τους προγόνους μας).
    Εκεί που οι περισσότεροι είμασταν βολεμένες κότες, όταν τα πράγματα πήγαιναν φαινομενικά καλά, και δε διαμαρτυρόμαστε -οι πιο πολλοί- ούτε για την έλλειψη αισθητικής, ούτε για την έλλειψη παιδείας, ούτε για την έλλειψη ποιοτήτων, ούτε για την έλλειψη αξιοκρατίας, ούτε για, για, για..., ξαφνικά όταν έσφιξαν οι γλουτιαίοι αδένες, μας έπιασε το κολοκωτρονέϊκο.
    "Να βγει ο Σαμαράς να πιάσει τ΄άρματα, να κάμει ορδί, να φκιάσει ασκέρι και να αρχίζει να κόβει με το σπαθί". Η γενικότερη κατάσταση με τους δεδομένους συσχετισμούς ισχύος, δεν επιτρέπει αυτή τη στιγμή τέτοιους λεονταρισμούς.
    Ας έχουμε κατά νου ότι την Τροία δεν την κυρίευσε ο Αχιλλέας, ούτε ο Αίαντας, αλλά ο Οδυσσέας (όχι ο Μικρός, ο άλλος!).

    Τώρα, οι τραπεζοκόμοι της συγκυβέρνησης και οι λούστροι του μνημονίου θα ρίξουν όλα τα όπλα που έχουν στη μάχη. Όμως αυτός ο γάιδαρος της συναίνεσης μάλλον θα μείνει ασαμάρωτος.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/03/2011 23:36:27

      Τα σέβη μου...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 15/03/2011 23:45:23

        Την καλησπέρα μου.
        Πολύ εύστοχο το παραπάνω σχόλιό σου. Είναι φοβερό στη χώρα που θεμελίωσε τη Λογική, πως τα καταφέρνουμε και είμαστε πάντοτε των άκρων!

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/03/2011 00:03:56

          Το είπες και πριν...

          Ιστορική και φυλετική συνέχεια...

          Τον Μιλτιάδη τον εξοστράκισαν μετά τον Μαραθώνα, όπως και τον Θεμιστοκλή μετά τη Σαλαμίνα...

          Όσο για τον Παυσανία, τον "έχτισαν" ζωντανό μετά τις Πλαταιές...

          Στον Σαμ θα κολώναμε....;

        • effie B. avatar
          effie B. @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/03/2011 00:08:43

          Γιαννη,
          σα λαος ειμαστε αναρχοι κυριως ομως αμετροεπεις!
          Τοσο πολυ χωρις μετρο που φροντισαμε να το επαναλαμβανουμε καθε φορα δυνατα “παν μετρον αριστον” μηπως και τελικα το πιστεψουμε. Αυτη η ελλειψη μετρου ηταν που μας βοηθησε σα λαο να γραψουμε λαμπρες σελιδες, (φτασαμε στις εσχατιες της Ασιας χωρις μετρο, ειπαμε ΟΧΙ, ξεσηκωθηκαμε εναντια σε μια αυτοκρατορια εστω και στη δυση της) αλλα και να υποστουμε ταπεινωτικες ηττες (οταν θελησαμε να φτασουμε τα βαθη της Ανατολιας). Η δυναμη μας και η αδυναμια μας!
          Αυτη η αμετροεπεια μας ομως πολλες φορες μπορει να διεγειρει τις χειμασμενες εκεινες δυναμεις μας και να ξαναζησουμε μια ακομη φορα ενα θαυμα ελληνικου τυπου!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ effie B. 16/03/2011 00:16:12

            Έφη, το έχω ξαναναφέρει και κάπου αλλού. Ελπίδα μας η κυτταρική μας μνήμη.

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/03/2011 12:21:49

            Γ.Φαίλτωρ

            Είπες μεγάλη κουβέντα.

      • victoria avatar
        victoria @ ierofantis 16/03/2011 14:24:33

        Και τα δικά μου κύριοι, ταυτίζομαι με τα σχόλιά σας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/03/2011 23:42:30

      Γιάννη,
      Ο ΄Μικρός είναι η μετεμψύχωση του Ομήρου!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 15/03/2011 23:45:57

        Του Ευστρατιάδη?

  17. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 15/03/2011 23:27:40

    Με αυτά και με άλλα, θα περάσει στην ιστορία ως ο Πρωθυπουργός των «ραντιέρηδων»

  18. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 15/03/2011 23:33:15

    Γιατί βγήκε από τη σελιδα το IMF GO HOME ; Αν θέλει κανείς μου απαντάει και ζητώ συγνώμη αν θεωρηθώ αδιάκριτος

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Panagiotis anagnostopoulos 15/03/2011 23:40:08

      Γιατί όπως το πάει ο Τρύφωνας, το IMF δεν πρόκειται να φύγει ποτέ...

      Στο πλαίσιο αυτό, ο Φακτορας θα πρέπει να βάλει άλλο banner :

      "GREEKS LEAVE THE COUNTRY..."

      • Panagiotis anagnostopoulos avatar
        Panagiotis anagnostopoulos @ ierofantis 16/03/2011 00:00:20

        Πολύ καλή απάντηση. Τρίτη λύση δεν υπάρχει. Ευχαριστώ.

    • factorx avatar
      factorx @ Panagiotis anagnostopoulos 15/03/2011 23:54:27

      Ειναι δυναντόν να απαντάτε σε βλακείες; Προς θεού είναι ερωτήσεις αυτές για ανγνώστη του antinews; Αλλάξαμε μπάνερ και είναι στην κορυφή

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ factorx 15/03/2011 23:56:39

        Πανεπόπτης Φάκτωρ!

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ factorx 16/03/2011 00:01:44

        Έλα μωρέ και συ, άσε να κάνουμε λίγο πλάκα...

        Μέσ' στη μιζέρια και την καταχνία είμαστε..., άσε να γελάσει λίγο το χειλάκι μας...

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 16/03/2011 00:05:55

          Λοιπόν το μίγμα οικονομικής πολιτικής του Παπακ. μοιάζει με τα μίγματα που έφτιαχνε ο φαρμακοποιός Βέγγος στην περιβοήτη πια ταινία...
          Το χάνουμε το παλληκάρι!..

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/03/2011 00:08:59

            Νομίζει οτι μπορεί να μας δουλεύει εσαεί....

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/03/2011 00:10:39

            Μέγας είσαι Κύριε... Άνθρωπος ήρθε..., μοτοσυκλέτα έφυγε αχαχαχαχαχα

  19. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 15/03/2011 23:38:37

    Moυ είχε διαφύγει εντελώς αλλά χθες-προχθές το είδα . Ο -λεφτά υπάρχουν - Παπανδρέου έχει επίσης πει, ως Πρωθυπουργός πια στη Βουλή : "Τα βρήκαμε τα λεφτά!"

  20. δρόμος avatar
    δρόμος 15/03/2011 23:46:44

    μα είναι απλό, και το εννοεί: έπρεπε να υπογράψει το μνημόνιο η ΝΔ, για να μην κατηγορούν εκείνον σήμερα ... και να πάρει τα μέτρα ο Καραμανλής (που δεν τον άφηνε σε χλωρό κλαρί για πολύ λιγώτερα...), προκειμένου να γλυτώσει τις αντιδράσεις των συνδικαλιστών πασόκων στο επερχόμενο ξεπούλημα των ΔΕΚΟ !

    (Στερνή μου γνώση, να σ'είχα πρώτα!!!)

    Τρισκακόμοιροι .... έχουν σαλτάρει εντελώς τελείως

  21. effie B. avatar
    effie B. 15/03/2011 23:47:15

    θα πρεπει ομως να αισθανεται καλα με αυτο το παθος του κοσμου. Το παθος εχει σκληρη κριτικη, εχει ομως και λατρεια!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ effie B. 15/03/2011 23:54:24

      Σωστά...

      Κινδυνεύεις όμως από το πάθος να παρασυρθείς και να παρασύρεις... Το ζήσαμε αυτό με τον παπανδρεϊσμό...

      Χωρίς να την αποδέχομαι πλήρως επέτρεψέ μου να πω ότι τον ηγέτη τον θέλω να σκέφτεται και να δρά σύμφωνα με τα διδάγματα της αγγλοσαξωνικής σχολής πολιτικής σκέψης.

      Πνίξε το συναίσθημα για χάρη της ψυχρής λογικής...

      Κρύο αίμα το λένε ορισμένοι...

      Μου φαίνεται ότι το έχει ο Σαμ..., έστω και αν πυρώνει η ψυχή του...

  22. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/03/2011 23:47:36

    Βλέπω να σε διαγράφει απο φίλο!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 15/03/2011 23:50:30

      Τον τσιγκλάω να εμφανιστεί. Εκτός και αν συγγράφει καμιά Ραψωδία.

      Ο ΣΚΑΙ ανοίγει τώρα το θέμα Φαλμεράϋερ. Να πάρω τα χάπια μου πρώτα.

  23. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/03/2011 23:49:05

    Εδώ θα μείνουμε!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Κώστας Ροδινός 16/03/2011 00:00:20

      Εννοείται ότι εδώ θα μείνουμε...

      Εναλλακτικά όμως ο Φάκτορας μπορεί να βάλει μια μεγάλη φώτο του χαμογελαστού και δικαιωμένου Αχμέτ της Υπατίας, σε πράσινο φόντο πάντα και με μια μεγάλη επιγραφή

      "ALIEN INVASION..."

      Υ.Σ. Ierofanti... συγκρατήσου, ξεφεύγεις πάλι....!

      • Orestios avatar
        Orestios @ ierofantis 16/03/2011 01:02:04

        lol

  24. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/03/2011 00:08:06

    Φάκτορα,
    Εχω καιρό να δώ τον Τιραμόλα;
    Ελπίζω να μη διορίστηκε κάπου και βαράει υπερωρίες

  25. ierofantis avatar
    ierofantis 16/03/2011 00:15:28

    - Ποσο κάνει η Ασπιρίνη;
    - Εσύ πόσο δίνεις;
    - Ρε πόσο κάνει η Ασπιρίνη;
    - εσύ πόσο δίνεις;
    - ένα πενηνταράκι
    - Τι, θα στην κάνω δώρο
    - Γιατί;
    - Τι, θα ξεφτιλιστούμε για ένα πενηνταράκι...;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 16/03/2011 00:20:30

      - Άντε κυρ 'φαρμακοποιέ μου. Γρήγορα! Το χάνουμε το παλληκάρι!
      -Τι έχει δηλαδή;
      -Έχει πέσει κάτω και δε μιλάει, ούτε σαλεύει!
      -Και παλληκάρι το λες εσύ αυτό; Άμα ήταν έτσι τα παλληκάρια!..

      -Άντε και ζωή σε λόγου σας!
      -Τι είπες;
      -Μαλακά την πόρτα!...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 16/03/2011 00:24:18

      - Και τι θες, να σου φτιάξω τώρα αυτό;
      - Ναι...
      - Ανάθεμα και αν βγάζω τι λέει εδώ [κοιτάζοντας τη συνταγή...]

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 16/03/2011 00:27:01

      - Θα το πιει όλο αυτό;
      - Ε, ας πιει όσο πιει και αν δεν δει καλό, με το υπόλοιπο, τον τρίβετε...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 16/03/2011 00:28:58

      -Κύριε φαρμοκοποιέ πονάω!
      -Και που πονάς δηλαδή;
      -Από εδώ μέχρι εδώ...από εδώ μέχρι εδώ..κι απο δω μέχρι εδώ!..
      -Ε και τώρα τι θέλεις δηλαδή! Να πονάς και στα ενδιάμεσα;

      (Άπαιχτος!)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 16/03/2011 00:31:10

      Που τα θυμάστε όλα αυτά;
      Μένω άναυδος!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 16/03/2011 00:40:50

      Ο Βέγγος ήταν μπροστά για την εποχή του...

      Οι δε ατάκες του είναι σεμιναριακές...

      Πρέπει την ταινία αυτή να την έχω δει δεκάδες φορές και πάντα ανακαλύπτω μια καινούργια έκφραση ή μια ατάκα που δεν είχα προσέξει στην προηγούμενη...

      Το είπε ο Γιάννης... Απλά άπαιχτος.

  26. Theo avatar
    Theo 16/03/2011 00:17:14

    αυτους που τους τρεχουν τα σαλια για συγκυβερνηση και οφφιτσια με blazer ορμηξε ο κοσμος, και γω μαζι.
    Δεν μπορω αλλα αρπακτικα εξουσιας!!!

  27. Shaman G. avatar
    Shaman G. 16/03/2011 00:24:24

    Επειδη λοιπον αυτους ολους που περιγραφει ο κ. Ροδινος τους ξερουμε και επειδη ολοι αυτοι ειναι εκεινοι που διαδιδουν πληροφοριες για λιστες και βουλευτιλικια κανοντας κακο στον προεδρο και απομακρυνοντας τον κοσμο, καθε φορα που θα εμφανιζονται θα τους ξεφωνιζουμε.
    Ωσπου να πανε σπιτακι τους, απο μονοι τους !!!!

  28. ierofantis avatar
    ierofantis 16/03/2011 01:00:18

    Καλή συνέχεια σε όλους τους καλούς φίλους, από τον.... ierofantis...!

  29. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 16/03/2011 01:25:17

    Το Σαββατοκύριακο, στο συνέδριο της ΔΑΚΕ Π.Ε μίλησαν ο τομεάρχης παιδείας της Ν.Δ και ο αναπληρωτής του.Απογοήτευση. Μέχρι να πάνε στο σπίτι τους θα μας έχουν καταστρέψει.

    • effie B. avatar
      effie B. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 16/03/2011 01:39:29

      μην τους δινεται σημασια.
      για το τελευταιο που γραφεις, μονο αυτοκαταστροφικος δεν ειναι ο Προεδρος !!!

  30. Χριστινα Μελ. avatar
    Χριστινα Μελ. 16/03/2011 01:47:55

    αξιο κραξιμο φαγαν ομως πολλοι καμμενοι χθες και προχθες.
    Θα ηθελα να ξερω με τι μουτρα θα "εκτεθουν" σε ενδεχομενες εκλογες.
    Αυτοι δεν χρειαζονται δημοσκοπησεις! Αυτες εγιναν χθες και οι αρνητικες γνωμες υπετερουν των θετικων, που λενε και οι ειδημονες!!

    • ΧΟΡΧΕ avatar
      ΧΟΡΧΕ @ Χριστινα Μελ. 16/03/2011 01:53:16

      ας προσεχαν!!
      να μην διαρρεουν αποκλειστικες πληροφοριες για παρτη τους, ο κοσμος αγριεψε
      για να συμμαζευονται, λιγο, για να συμμαζευονται....

  31. Αιμιλια Σ. avatar
    Αιμιλια Σ. 16/03/2011 01:51:11

    κε. Ροδινε,
    λενε οτι η «αντιμνημονιακή ρητορική θα απομονώσει τη Ν.Δ. από την ιθύνουσα ευρωπαϊκή τάξη και παραδοσιακά εσωτερικά της στηρίγματα.»

    η Ιρλανδια οχι μονο δεν απομονωθηκε αλλα νομιζω οτι την υπολογιζουν πιο πολυ τωρα!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αιμιλια Σ. 16/03/2011 11:30:44

      Αιμιλία,
      Τα ίδια έλεγαν κάποιοι και για την Κύπρο, αν απέρριπτε το σχέδιο Αναν..

  32. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 16/03/2011 08:29:35

    Κύριε Ροδινέ:

    Η πρότασή σας αποτελεί την μόνη οδό για εκκίνηση εθνική, που θα συνδιάζει την κοινωνική δικαιοσύνη, την αξιοσύνη, την προσπάθεια αναβάθμισης της εκπαίδευσης, την ελεύθερη πορεία της Ελλάδος μας. Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να πάρευ τη σκυτάλη.

  33. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 16/03/2011 08:30:16

    ....να πάρει τη σκυτάλη....

  34. eregoz avatar
    eregoz 16/03/2011 10:51:06

    Καλημέρα σε όλους.Ειλικρινά έχω βαρεθεί πλέον τις πολλές αναλύσεις..ειδικά αυτές που απο ότι φαίνεται μόνοι μας τις κάνουμε και μόνοι μας τις ακούμε.Τα δεδομένα είναι γνωστά σε όλους ,εχθρούς και φίλους.Εκει κάτω στη Συγγρού όμως ρε παιδί μου..τι γίνεται; Θα ξυπνήσουν πρίν να είναι αργά και για το κόμμα και για την χώρα;

  35. miden_agan avatar
    miden_agan 16/03/2011 11:56:13

    Τα έχω ξαναπεί:

    1. Η διαφορά που κέρδισε το ΠΑΣΟΚ στις προηγούμενες εκλογές δεν καλύπτεται μέσε σε έναν χρόνο (ούτε καν σε μία θητεία).

    2. Ο Σαμαράς παρέλαβε ένα πλήρως διαλυμένο κόμμα τόσο σε οργανωτικό όσο και σε ιδεολογικό επίπεδο.

    3. Η κυβέρνηση και οι υποστηριχτές του μνημονίο "παίζουν" με έναν συνδυασμό "Ελπίδας" και "Φόβου".

    4. Η θέση της ΝΔ απέναντι στο μημόνιο είναι εγγενώς προβληματική δεδομένου ότι αυτό περιλαμβάνει ΚΑΙ αναγκαίες μεταρυθμίσεις στις οποίες η ΝΔ ΔΕΝ μπορεί και ΔΕΝ πρέπει να είναι αντίθετη.

    5. Η ΝΔ θα πρέπει να καταθέσει ΑΜΕΣΑ τις προτάσεις τις:
    α) Για το "δικό της" μνημόνιο προκειμένου η χώρα να ανταπεξέλθει στην κρίση δανεισμού που την έφερε το ΠΑΣΟΚ (βραχυ-μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα).
    β) Για το πως αυτή η χώρα θα ΠΑΨΕΙ να παράγει ελλείματα.
    γ) Για το πως θα αλλάξει εκ βάθρων το πολιτικό σύστημα.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ miden_agan 16/03/2011 15:54:13

      Συνοπτικός.... επί της ουσίας... ολόσωστος!

  36. Brankaleon avatar
    Brankaleon 16/03/2011 18:03:01

    Η Πατρίδα μας είναι η Ελλάδα μας, για τους απ' ευθείας συγγενείς και όχι τους εξ "αγχιστείας" ή εξ αχρηστείας.
    Αλλά και αν Πατρίδα δεν υπάρχει χωρίς πόπολο, δεν υπάρχει και Ελλάδα χωρίς Έλληνες και όχι "ελληνίζοντες".
    Και όχι μόνον θεωρούνται ως Έλληνες οι,την Παιδεία της μετέρχονται, αλλά εκείνοι που ζουν και βιώνουν το μέγιστο και το ελάχιστο έργο, στην παραγωγή πλούτου και αξιών, απ' όλους και για όλους τους Έλληνες.

    Πέστε με όπως θέλετε,

  37. Brankaleon avatar
    Brankaleon 16/03/2011 18:07:21

    Και για ποιά συγκυβέρνηση, σήμερα;
    Για να σωθούν από τους πραιτωριανούς, που αυτοί τους δημιούργησαν;
    Η βούλησή τους να τα βάλουν με τα δημιουργήματά τους, ήδη έχει αποκαλυφθεί.

  38. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 16/03/2011 19:46:39

    ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ-ΝΤΟΡΑ-ΚΟΥΒΕΛΗΣ-ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΣ.
    Οι σύγχρονοι νενέκοι και δοσίλογοι

  39. The Saint avatar
    The Saint 16/03/2011 22:48:04

    «ένας λαός εξουθενωμένος από τα μέτρα λιτότητας δεν θα έχει όρεξη για κινητοποιήσεις και διαμαρτυρίες.»

    Αυτή η φράση είναι όλη η ουσία, και ΑΝ επαληθευθεί, ότι και να συζητάμε εδώ σύντροφοι, είναι δώρον-άδωρον...
    Αν γίνει πράξη το παραπάνω είναι το "χείροτερότερο" σενάριο που μπορεί να πρόκυψει γιά τη χώρα.
    Δεν έχει πραγματικά σημασία ποιό απ'όλα τα σενάρια που έχουν σχολιασθεί παραπάνω, θα γίνει πραγματικότητα, αν ΔΕΝ πρόέρχεται απο τη θέληση του λαού.
    Απεύχομαι πραγματικά το να συμβεί κάτι τέτοιο, γιατι ΤΟΤΕ θα έχουμε χάσει τα ΠΑΝΤΑ με τα χέρια κατω..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.