#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/06/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιοι και γιατί διακινούν σενάρια πρόωρων εκλογών;



Σενάρια εκλογών θα διακινηθούν τα επόμενα 24ωρα από γνωστά και άγνωστα κέντρα εντός κι εκτός της κυβέρνησης. Και καλά οι εκτός το καταλαβαίνουμε γιατί θέλουν κάλπες. Το ζήτησε άλλωστε και ο Αλ. Τσίπρας από την Ισπανία τονίζοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα μπορέσει να αλλάξει την Ευρώπη καθώς από την 1η Ιανουαρίου 2014 η Ελλάδα έχει την προεδρία.

Αλλά να το ζητούν ή να το εισηγούνται κέντρα κι εντός της κυβέρνησης, δεν έχει καμιά λογική. Κάποιος θα πει ότι η προσφυγή στις κάλπες μπορεί να έχει και καλά και κακά για όποιο κόμμα –ουσιαστικά για τη ΝΔ ο λόγος- τις επιλέξει.

Ωστόσο, κατά τη γνώμη των περισσότερων Ελλήνων που δε θέλουν με τίποτε εκλογές, κάτι τέτοιο θα είναι παράλογο.

Όπως πληροφορείται το antinews, κάποιοι διακινούν σενάρια για εισηγήσεις στον Αντ. Σαμαρά να πάει σε εκλογές, ακόμη και πριν το τέλος της χρονιάς και πάντως να μην επιλέξει τριπλές κάλπες τον επόμενο Ιούνιο. Το τελευταίο, λένε, θα ήταν καταστροφικό διότι ο κόσμος θα πάει πολύ πιο χαλαρά όταν πρόκειται να ψηφίσει και για ευρωβουλευτές και για τοπικούς άρχοντες.

Οι εισηγητές της γρήγορης προσφυγής στις κάλπες υποστηρίζουν ότι η ΝΔ έχει τώρα πλεονέκτημα έναντι του ΣΥΡΙΖΑ και γιατί προηγείται αλλά και γιατί καταρρέει το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ. Επίσης, εκτιμούν ότι μετά τις εκλογές στη Γερμανία και με δεδομένη τη βελτίωση της οικονομίας, θα επιδιωχθεί η ταχύτερη έξοδος από την κρίση μέσω κουρέματος του χρέους και ελάφρυνσης των βαρών των πολιτών.

Επίσης, οι ίδιοι εισηγητές πιστεύουν ότι δε μπορεί ο Σαμαράς να πάει για πολύ μαζί με Βενιζέλο και Κουβέλη οι οποίοι καταρρέουν και μπορεί να επικαλεστεί προβλήματα στη συγκυβέρνηση, όπως αυτό με το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο.

Υπάρχουν και οι άλλες απόψεις, πιο ψύχραιμες θα λέγαμε, που πιστεύουν ότι είναι οικονομική και πολιτική αυτοκτονία οι κάλπες, διότι θα χαθεί κάθε αξιοπιστία που κερδήθηκε με τους ξένους και η οικονομία θα γυρίσει πολύ πίσω. Επίσης, οι πρόωρες εκλογές ενέχουν τον κίνδυνο και για τη Νέα Δημοκρατία αφού η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου δε θέλει κάλπες.

Άλλωστε, πώς να πας σε κάλπες όταν όλα είναι ρευστά, η οικονομία κρέμεται σε μια κλωστή, η ανεργία ξεπερνά το 27%, οι πολίτες είναι δυσαρεστημένοι από τα απανωτά χαράτσια; Ακόμη και αν οι δημοσκοπήσεις δίνουν προβάδισμα στη ΝΔ, κανείς δεν αποκλείει την «αντιμνημονιακή» ψήφο που θα πάει στον κ. Τσίπρα και φυσικά στη Χρυσή Αυγή.

Κάποιοι άλλοι λένε τέλος ότι έτσι κι αλλιώς εκλογές θα έχουμε στα τέλη του 2014 με αφορμή την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, γιατί να γίνει κάτι νωρίτερα;

Όπως και να έχει, η λογική λέει ότι δε μπορεί να υπάρχει εκλογική αναμέτρηση με όλα τα μέτωπα ανοικτά. Ακόμη κι αν η τρικομματική κυβέρνηση εμφανίζει δυσλειτουργίες, πρέπει να προχωρήσει στο σχέδιο σωτηρίας που έχει συμφωνηθεί. Εκτός κι αν κάποιοι θέλουν να κάνουν πρόωρο δώρο στον Τσίπρα και τον Μιχαλολιάκο.

Κατά τα λοιπά, από την Ισπανία που βρέθηκε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε και πάλι για εκλογές δηλώνοντας μάλιστα έτοιμος να διαχειριστεί την ελληνική προεδρία ο ίδιος.  «Το πρώτο εξάμηνο του 2014 η Ελλάδα αναλαμβάνει την εκ περιτροπής Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Γνωρίζουμε ότι η διακριτική ευχέρεια των χωρών που ασκούν την Προεδρία έχει περιοριστεί ασφυκτικά. Δεν είναι προκαθορισμένες μόνον οι ευρωπαϊκές προτεραιότητες για την προεδρεύουσα χώρα - συχνά είναι προκαθορισμένες και οι ενέργειες και οι αποδεκτές εναλλακτικές λύσεις. Πιστεύουμε βάσιμα ότι, εφόσον η συγκυβέρνηση Σαμαρά επιλέξει ή εξωθηθεί σε πρόωρες εκλογές φέτος - και εμείς επαναλαμβάνουμε το αίτημά μας για άμεση προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία - ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ θα έρθει στην εξουσία».

Και συμπλήρωσε: «Δεν σας υπόσχομαι ότι, σ' αυτήν την περίπτωση, το πρώτο εξάμηνο του 2014 θα οικοδομήσουμε την  Ευρώπη που θέλουμε και σας περιέγραψα. Σας υπόσχομαι όμως ότι θα προσπαθήσουμε, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας, να αφήσουμε το έστω και μικρό αριστερό αποτύπωμα της ελπίδας στη διαχείριση των προβλημάτων της Ευρώπης».

Μάλλον με το όνειρο θα μείνει.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 01/06/2013 08:37:12

    Βλέπετε τό θέμα από καθαρά κομματική άποψη ενώ οι περιστάσεις επιβάλουν "εθνική" λύση στό αδιέξοδο.

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ ειδωλοκλάστης 01/06/2013 19:27:30

      Δηλαδή?

      • Αθώρ avatar
        Αθώρ @ Θόδωρος 17.06.2012 01/06/2013 21:10:13

        Kανένας οπαδός του μπαρμπαΦώτη θα είναι, που τον ονειρεύεται ως Πρόεδρο της Δημοκρατίας :P, οπωσδήποτε για χάρη της...εθνικής ενότητας.

  2. Αρκάς avatar
    Αρκάς 01/06/2013 09:02:12

    Τα πράγματα είναι απλά.
    Ο Τσίπρας δεν πείθει. Δεν μπορεί. Είναι υπερβολικά λίγος.
    Αυτό πλέον το γνωρίζει και ο ίδιος αλλά και αυτοί που ποντάρανε σε αυτόν.
    Παρά την γκρίνια που δικαιώς επικρατεί, ο κόσμος αντιλαμβάνεται ότι τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία να ξεφύγουμε από τις άθλιες πρακτικές που επικράτησαν μεταπολιτευτικά.
    Ο Σαμαράς ευνοείται πάρα πολύ από τις συγκυρίες. Έχει την ευκαιρία όχι μόνο να βγάλει την χώρα από τον βούρκο, αλλά πράγματι να την απογειώσει.
    Φαίνεται πως έχει κότσια και το παλεύει. Φαίνεται πως έχει κάποια στηρίγματα εντός... και εκτός... Φαίνεται ακόμα πως τολμάει και ρισκάρει εκεί που πρέπει.
    Σενάρια εκλογών διακινούσαν κάποιοι και για τον Μάρτιο που μας πέρασε και μείνανε με τα σενάρια....
    Τίποτα βέβαια δεν αποκλείεται. Το καλοκαίρι θα είναι καθοριστικό για τέτοιου είδους πρόωρες εξελίξεις.

    • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
      ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ Αρκάς 01/06/2013 11:24:28

      Αντιγράφω αυτολεξί: " Ακόμη κι αν η τρικομματική κυβέρνηση εμφανίζει δυσλειτουργίες, πρέπει να προχωρήσει στο σχέδιο σωτηρίας που έχει συμφωνηθεί. Εκτός κι αν κάποιοι θέλουν να κάνουν πρόωρο δώρο στον Τσίπρα και τον Μιχαλολιάκο." και ρωτάω : πως η εκτίμηση αυτή του antinews συνάδει με τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις που δείχνουν να παγιώνεται ένα σαφές προβάδισμα για τη Ν.Δ; Αλλά, ας κάνουμε την υπόθεση εργασίας ότι ο Σαμαράς κερδίζει καθαρά τις εκλογές. Με το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ μεταξύ σφύρας και άκμονος, με ποιον θα συγκυβερνήσει η Ν.Δ, αφού, όπως είναι φανερό, τα κουκιά δε βγαίνουν;

      • Αρκάς avatar
        Αρκάς @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 01/06/2013 16:13:23

        Δεν αντιλέγω. Λόγος για πρόωρες εκλογές δεν υπάρχει.
        Αλλά αυτό δεν εξαρτάται μόνο από τον κ. Σαμαρά.
        Οι παράγοντες που ενδεχομένως μπορεί να προκύψουν για μιά τέτοια εξέλιξη είναι πολλοί.
        Πρός το παρόν ας αρκεστούμε να περάσουμε κάβο... του καλοκαιριού.

  3. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 01/06/2013 09:15:01

    Ο Σαμαράς να πάει σε εκλογές άμεσα. Η ΧΑ δεν θα είναι πιο κάτω σε 1 ή 2 χρόνια, πιο πάνω θα είναι εκτός αν την θέσουν εκτός νόμου. Ο Βενιζέλος και ο Κουβέλης παραπαίουν. Εάν οι Έλληνες θέλουν να κάνουν πρωθυπουργό έναν πρόεδρο δεκαπενταμελούς που μεγάλωσε μέσα στα προνόμια και μιλάει αγγλικά επιπέδου χειρότερα και από παιδιά εργατικών οικογενειών με Lower (και αυτό λέει πολλά για τις νοητικές του ικανότητές και τον χαρακτήρα του) ας αυτοκτονήσουν ως έθνος, να πάει και ο Σαμαράς να ασχοληθεί με τα χόμπυ του και την οικογένειά του ο άνθρωπος. Τώρα σε εκλογές γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ σύντομα μπορεί να αποκτήσει κανένα εγγράματο αρχηγό και τότε θα υπάρχει πραγματικό πρόβλημα.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Μανώλης Πετράκης 01/06/2013 20:51:14

      Ναι, ειδαμε πως μας "εσωσαν" και οι "εγγραμματοι" αρχηγοι και πρωθυπουργοι Αντρεας, Σημιτης και ΓΑΠ...

      • Αθώρ avatar
        Αθώρ @ Zugzwang 01/06/2013 21:57:15

        Αχάριστοι κι ανεπρόκοποι ΝεοΈλληνες!!! Με τίποτε δεν είστε ευχαριστημένοι πια.

        • Αθώρ avatar
          Αθώρ @ Αθώρ 01/06/2013 21:59:17

          Α, και μην ξεχάσετε να αύριο που είναι Κυριακή, να ζητήσετε και μία συγνώμη από τον Βάγγο τον Σούμο. Τον κατηγορήσατε, τον λοιδορήσατε, στην ...ανάγκη του πέσαμε.

  4. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 01/06/2013 09:28:00

    Ο Αλεξάκος δεν θέλει μόνο να γίνει Πρωθυπουργός της Ελλάδος αλλά και Πρόεδρος της ΕΕ! Και ν' αφήσει ένα μικρό αριστερό αποτύπωμα και μετά να φύγει!..
    Χα, χα!
    Δεν ξέρω, μόνο σε μένα φαίνεται αστείο? Εκτός τόπου και χρόνου, σαν να είναι από άλλο πλανήτη.

    Τι φιλόδοξο που 'ναι αυτό το παιδί, τέλος πάντων! Μπράβο!
    Και Πλανητάρχης εύχομαι (Ωωωπ, σαν να συνδέεται εκεί το πράμα.., γι' αυτό έχουν παρει τα μυαλά του αέρα?!)

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Θόδωρος 17.06.2012 01/06/2013 09:34:15

      Υ.Γ. Η φώτο πάνω "έγραψε πάλι".. Πετυχημένη.
      Congratulations for your fine choice, που θα λέγε κι ο Αλέξης!

  5. panos avatar
    panos 01/06/2013 09:41:57

    Δεν παμε καθολου καλα......η χωρα βυθιζετε στην υφεση και στην ανεργια και καποιοι ανωριμοι..........σκεφτονται εκλογες. Αυτα δεν ειναι σοβαρα πραγματα, σε ενα κρατος που παλευει να σωθει απο λαθη του πολιτικου συστηματος. Ειστε σιγουροι οτι ενας νοημων και σοφρων πολιτης θα παει προωρα στη καλπη να ψηφισει, ενω ακομη οι πολιτικοι μας δεν εχουν κανει τα αυτονοητα, ωστε να ανακαμψουμε και να βρουμε τουλαχιστον τον ΠΑΤΟ του βαραλιου που ακομη εχει τεραστια τρυπα...........

  6. αργατεία avatar
    αργατεία 01/06/2013 09:57:43

    "Σας υπόσχομαι όμως ότι θα προσπαθήσουμε, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας, να αφήσουμε το έστω και μικρό αριστερό αποτύπωμα της ελπίδας στη διαχείριση των προβλημάτων της Ευρώπης" αυτή και μόνο η φράση αποδεικνύει την πολιτική γύμνια του χώρου αυτού, πολύ ποιητική έκφραση, ελπίδες να καλλιεργούμε και τίποτα άλλο, καμιά ρεαλιστική πρόταση, φυγή στο ρομαντικό, στο ουτοπικό και στην ελπίδα, κλασσική μέθοδος όσων δεν έχουν να πουν τίποτα ουσιαστικό....η "αριστερά" της....ποίησης και του κολωνακίου

  7. Αιρετική avatar
    Αιρετική 01/06/2013 10:31:26

    Υπάρχουν πολλοί χάρτες ναυτικοί, με τάξη απλωμένοι στο κατάστρωμα!
    Ποιός όμως ξέρει να χαράξει με σοφία τη ρότα, ποιός να συμβουλευτεί την πυξίδα με σύνεση, τους φαροδείκτες προνοητικά και ποιός θα τολμήσει την κατάλληλη ώρα να ρισκάρει, κόντρα στις νουνεχείς συστάσεις τις συντηρητικές προβλέψεις και τις απειλές; Σκοπός είναι να πάψει η μάταιη περιπλάνηση, να μην κυλάει άσκοπα ο καιρός και στην Ιθάκη σώοι, να φτάσουμε ό λ ο ι. Το τιμόνι αυτονόητα, πρέπει να το κρατάει ο πιό τολμηρός!!
    Σκύβαλο ἀθανασίας - Νίκος Καρούζος
    Μὲ γρασωμένα τ᾿ ἄρβυλα στὴ φρικτὴ πάντοτες ἀνηφορίζω
    λιμοκτονώντας ἀπὸ φλόγες τώρα- πιὰ
    φαρσὶ ἐγκόσμιος
    φαρσὶ δακρυσμένος
    ἐσαεὶ χορογράφος τοῦ λεκτικοῦ μου
    κι ἀνερώτηγα ἴασμος.
    Κακοξόδευτη φώτιση σὲ μὸβ κι ἄλλες βραδύτητες
    χαμερποῦς ὁρίζοντα
    θρήσκευμα τοῦ σκύλου τ᾿ ἀλύχτημα ἢ ἕνα σόλοικο
    παραισθητικὸ Σύμπαν
    ἄνασσα φαραωνικὴ μέσ᾿ ἀπὸ μαθηματικὲς εὐλάβειες.
    Εἶμαι ὁ ἀκούσιος της ὑπάρξεως
    ἡ κράση μου δὲν εἶναι ἄνθος εἶναι ὠμότητα
    διάκειμαι χιλιόχρονος ἂν καὶ πέφτω
    σὲ ματωμένα δευτερόλεπτα αἰωνίως
    μ᾿ ἔχουν ἐπισημάνει οἱ ἄνεμοι.

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ Αιρετική 01/06/2013 13:08:56

      Τζάνουμ, Λογιώτατε, μπαμπά σου γλώσσα γιατί ντε μιλάς;

      • Αθώρ avatar
        Αθώρ @ ειδωλοκλάστης 01/06/2013 19:44:20

        Ντόρο ειζιτίριο να γκυρίσετε στη μπατρίντα σας Σουλεϊμάν.

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Αιρετική 01/06/2013 21:47:24

      "Οδός άνω και κάτω μία".
      Ηράκλειτος, 544-484 π.Χ., Ίων φιλόσοφος

      Αυτό λέτε δηλαδή? Και ο εγωϊσμός? Δεν υπάρχει? Χωρίς εγωϊσμό δεν γίνεται τίποτα..

      • Αθώρ avatar
        Αθώρ @ Θόδωρος 17.06.2012 01/06/2013 22:16:25

        Και η προσωπική ματαίωση, τι είναι; Νοσηρή εγωπάθεια που ακρωτηριάζει τις ψυχικές ικανότητες προς χάριν ...σκοπιμοτήτων.....
        ''λιμοκτονώντας ἀπὸ φλόγες τώρα- πιὰ
        φαρσὶ ἐγκόσμιος
        φαρσὶ δακρυσμένος
        ἐσαεὶ χορογράφος τοῦ λεκτικοῦ μου.
        Κακοξόδευτη φώτιση σὲ μὸβ κι ἄλλες βραδύτητες
        χαμερποῦς ὁρίζοντα
        'θρήσκευμα τοῦ σκύλου τ᾿ ἀλύχτημα ἢ ἕνα σόλοικο
        παραισθητικὸ Σύμπαν''

        • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
          Θόδωρος 17.06.2012 @ Αθώρ 03/06/2013 14:33:24

          !!!

          με το συναίσθημα δεν κυβερνάς.. Αν έχεις να κάνεις με θηρία, πρέπει να 'σαι κι εσύ θηρίο..

          Μακάρι ο ΟΛΟΣ ο κόσμος να υπάκουε στα συναισθήματα και οι άνθρωποι να ζούσαν μόνο μ'αυτά και αδελφωμένοι.
          Αλλά όλα τα δάχτυλα του χεριού δεν είναι ίδια, ούτε το ίδιο χρήσιμα.
          Η διάκριση πάντα υπάρχει, το λέω κι ας παρεξηγηθώ..

          Πως έλεγε ο Καζαντζάκης: "Ο πιθηκάνθρωπος" δεν έχει γίνει Άνθρωπος ακόμα..

          • Αθώρ avatar
            Αθώρ @ Θόδωρος 17.06.2012 04/06/2013 08:25:06

            '' με το συναίσθημα δεν κυβερνάς.. Αν έχεις να κάνεις με θηρία, πρέπει να ‘σαι κι εσύ θηρίο..''
            Χωρίς συναίσθημα όμως, δεν είσαι ικανός να κυβερνήσεις. Δεν είσαι χρήσιμος, δεν είσαι διαφορετικός, δεν είσαι σπάνιος. Η μιά πλευρά σου βελούδινη, η άλλη ατσάλι. Ούτε αρνί ούτε λύκος. Όπου χρειάζεται σπαθί και όπου απαιτείται, χάδι. Ο Νίκος Καζαντζάκης έγραψε :
            «Στον κόσμο τούτον» συλλογίζουνταν, «θά 'σαι αρνί ή λύκος - αν είσαι αρνί σε τρων - αν είσαι λύκος τρως. Θεέ μου, δεν υπάρχει ένα τρίτο ζώο, καλύτερο, δυνατότερο»; Και μια φωνή μέσα του του αποκρίνουνταν: «υπάρχει, υπάρχει, παπα-Γιάνναρε, κάνε υπομονή. Τώρα και χιλιάδες χρόνια ξεκίνησε να φτάσει, να γίνει άνθρωπος - δεν έφτασε ακόμα. Βιάζεσαι; Ο Θεός δε βιάζεται παπα-Γιάνναρε.»

          • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
            Θόδωρος 17.06.2012 @ Αθώρ 04/06/2013 17:38:46

            Συμφωνώ με το ιδανικό που προτείνετε..
            Ξαναλέω όμως, κατ' εμέ, τώρα, αυτήν την χρονική στιγμή, και αρνί και λύκος δεν γίνεται, έχουμε μείνει πολύ πίσω, θα μας κατασπαράξουν.. Πρώτα λύκος κι αν διορθωθούν τα πράματα, τότε ναι.
            Και ξαναλέω: Δεν έχουν όλοι τις ίδιες ικανότητες και γι' αυτό δεν πρέπει να ωφελούνται (γενικά το "ωφελούνται") το ίδιο. Αυτός είναι ο κόσμος τώρα. Σε 1000 χρόνια αυτό μπορεί να αλλάξει. Αλλά μόνο ο Θεός θα το δει αυτό, "παπα Γιάνναρε".

  8. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 01/06/2013 10:34:45

    Δεν είναι στο χέρι του ΣΑΜΑΡΑ και της ΝΔ αν θα γίνουν
    ‘η όχι εκλογές.
    Δεν έχει την κυβέρνηση η ΝΔ αλλά η τρικομματική συνεργασία.
    Αν οι υπόλοιποι δυο εταίροι δεχτούν πιέσεις από τα γνωστά κέντρα
    θα γίνουν εκλογές.
    Τα προβλήματα είναι παρά πολλά και τα γνωρίζουν όλοι.
    Το ότι έγινε χθες με τις συντάξεις του ΙΚΑ δείχνει ότι στα Ταμεία δεν υπάρχει φράγκο.
    Άντε τώρα να τους πείσετε εσείς όλους αυτούς που είτε δεν πήραν την σύνταξη τους είτε την πήραν μειωμένη ότι η Χώρα ανακάμπτει και θα βγει απ’ την κρίση.
    Όλα είναι ρευστά και δυστυχώς εξαρτωμεθα από τις επιδιώξεις των ξένων δυνάμεων.
    ΑΜΕΡΙΚΗ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ- ΡΩΣΙΑ θα διαμορφώσουν τις εξελίξεις στην χώρα μας.
    Ας ελπίσουμε προς το καλύτερο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 01/06/2013 18:08:12

      Oχι,δειχνει οτι υπαρχουν πολλοι αμελεις που δεν ειχαν απογραφει παρα τις επαναλαμβανομενες εκκλησεις και προειδοποιησεις.
      Απο τη μια ζητουν να μην υπαρχουν ψευτικες συνταξεις και απο την αλλη δεν μπορουν να συμπληρωσουν τα στοιχεια τους και μετα διαδιδουν ηλιθιοτητες.

  9. kkarkar avatar
    kkarkar 01/06/2013 10:36:05

    Ανεξάρτητα από το τι θέλει και δεν θέλει ο κ. Σαμαράς με τη σημερινή πραγματικότητα που βιώνει ο μέσος Έλληνας δεν έχει πολλές πιθανότητες να κερδίσει τις εκλογές. Επανέναρξη έργων μόνο για τις τηλεοπτικές κάμερες (Ολυμπία Οδός), σύστημα υγείας που καταρρέει με γιατρούς απλήρωτους και εξαθλιωμένους, με την εγκληματικότητα να «χτυπάει» κόκκινο, με ΜΜΕ να μιλούν για βελτιώσει του κλίματος όταν και ο τελευταίος Έλληνας βλέπει την κατάσταση να χειροτερεύει μέρα με την μέρα όχι με αύτη την πραγματικότητα δεν κερδίζει εκλογές.
    Αν θέλει να κερδίσει τις εκλογές πρέπει να πει την αλήθεια για την πραγματική κατάσταση και τις προοπτικές της χώρας, να παρουσιάσει με κατανοητό τρόπο ένα εθνικό σχέδιο διεξόδου, να πατάξει άμεσα φοροδιαφυγή και εγκληματικότητα, και να στείλει σπίτια τους όλους αυτούς ( τους υπουργούς και όχι μόνο) που δεν κάνουν τη δουλειά τους.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ kkarkar 01/06/2013 18:08:46

      Την αληθεια την εχει πει και σχεδιο υπαρχει και λεγεται μνημονιο.

  10. Geros avatar
    Geros 01/06/2013 11:20:42

    Το ποίημα είναι το καλύτερο που έχω ακούσει μετά τον Σκοταδόψυχο του Τιμολέωντα Φανφάρα!

    Φαρμάκι έχω στην Ψυχή
    Φέρνει μαυρίλα θολερή
    Στα στήθια μου
    Νύχτα αξημέρωτη ξανά,
    Με το πιοτό της με κερνά,
    Εβίβα μου,
    Σκοτάδι πίνω για πιοτό,
    Πω πω πω πω πω πω πω πω,
    Ντέφι της λύσσας μου κρατώ, πωπωπωπω, πωπωπωπω
    και το μυαλό μου είναι θολό, πωπωπωπω, πω πω ... πω ....πω.

    • Αθώρ avatar
      Αθώρ @ Geros 01/06/2013 19:43:09

      Ωρέ καημένε Γέροντα, δε χρειάζεται να αυτογελοιοποιείστε τόσο, ώστε να προκαλείτε τη λύπηση! Εγώ πάλι, κάθε φορά που διαβάζω τα φωτισμένα, τα ευφυή και πλήρη ανθρωπισμού, σοφίας, ευγένειας, και ψυχικής ανωτερότητας ..... πονήματά σας, καταλαβαίνω οτι είσαστε ο πιό αντιπροσωπευτικός εκφραστής αυτών των παρακμιακών Γερόντων, που περιέγραψε ο Νίκος Γκάτσος στον παρακάτω θαυμάσιο στίχο του.
      Αφιερωμένο, με κατανόηση στο δράμα σας :-) :

      Τα γερόντια / Νίκος Γκάτσος
      Μ’ ένα μάτι μ’ ένα δόντι με βαμμένα τα μαλλιά
      σκαρφαλώσαν οι γερόντοι στης πατρίδας τα σκαλιά
      καθώς παν για τα ογδόντα ίδιοι και παράλληλοι
      το πολύ για καμιά τσόντα είναι πια κατάλληλοι.
      Μα για να σωθεί η Ελλάδα στους καιρούς τους ύστατους
      βρείτε κάπου έναν καιάδα και γκρεμοτσακίστε τους.
      Μας φλομώσαν οι παππούδες με ψευτιές και φούμαρα
      λες και είμαστε αλεπούδες που μασάνε κούμαρα
      τότε θα `ρθουν άλλα χρόνια μ’ όνειρα κι οράματα
      δίχως λόγους στα μπαλκόνια κι ανθιστά προγράμματα
      Μα για να σωθεί η Ελλάδα στους καιρούς τους ύστατους
      βρείτε κάπου έναν καιάδα και γκρεμοτσακίστε τους
      βρείτε κάπου έναν καιάδα και γκρεμοτσακίστε τους.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Geros 01/06/2013 23:32:47

      Σήμερα,χωρίς πλάκα,εἶστε κι οἱ δυό ἀπολαυστικοί!
      Τελικά,μιά ἀντιπαράθεση ἀναδεικνύει πλούσια ταλέντα.

      • Αθώρ avatar
        Αθώρ @ Κυθήριος 02/06/2013 10:01:06

        Καλή σας ημέρα αγαπητέ Κυθήριε :-)

  11. Διογένης avatar
    Διογένης 01/06/2013 13:16:03

    Δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος για να πάει σε εκλογές τώρα. Ο κόσμος παραμένει απογοητευμένος και δύσπιστος για την μελλούμενη οικονομική ανάκαμψη. Ωστόσο, ο ίδιος ο Σαμαράς από τα λεγόμενά του φαίνεται βέβαιο ότι βλέπει την οικονομική ανάκαμψη και την απαλλαγή από τα Μνημόνια. Συνεπώς, ποιος ο λόγος να πάει ΤΩΡΑ σε εκλογές και όχι όταν η ανάκαμψη θα έχει έρθει κάπως και στην τσέπη του κόσμου;

    Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι πείθονται ότι το πράγμα θα πάει καλά και ότι ο Τσίπρας πληρώνει ακριβά τον τυχοδιωκτικό τρόπο με τον οποίο πολιτεύτηκε. Ουδεμία αμφιβολία έχω ότι οι περισσότεροι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ παραμένουν εκεί επειδή δεν έχουν πουθενά αλλού να πάνε. Όσο πιο συστημικός γίνεται ο Τσίπρας, τόσο θα κερδίζουν παραδοσιακούς αριστερούς σχήματα όπως της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και του Αλαβάνου. Και όσο πιο συστημικός γίνεται ο Τσίπρας, τόσο θα χάνει τους αντιμνημονιακούς ψηφοφόρους που κέρδισε το 2012. Συμπέρασμα, αν και κάπως παρακινδυνευμένο: Ο ΣΥΡΙΖΑ κινδυνεύει με διάλυση ίσως και περισσότερο από το ΠΑΣΟΚ.

    Η μόνη σταθερά του πολιτικού συστήματος παραμένει η ΝΔ. Σε κάποιο βαθμό ακόμη, το ΚΚΕ και λιγότερο η Χ.Α., η άνοδος της οποίας μπορεί να είναι εκ πρώτης όψεως συγκυριακή, αλλά οι παράγοντες που την ευνόησαν δεν είναι συγκυριακοί (λαθρομετανάστευση κλπ.). Η ΔΗΜΑΡ υπάρχει επειδή δεν υπάρχει πια ΠΑΣΟΚ, που όλοι αναρωτιόμαστε για πόσο ακόμη θα υπάρχει. Ενώ όταν γίνει σαφές ότι ο Σαμαράς μας βγάζει από το Μνημόνιο, οι ΑνΕλ θα διαλυθούν μεταμελημένοι την επόμενη ημέρα.

    Όλα τείνουν, συνεπώς, να εδραιώσουν την πολιτική κυριαρχία Σαμαρά. Μένει η πολιτική κυριαρχία να γίνει και εκλογική κυριαρχία. Προς τούτο, χρειάζεται χρόνος για να εμπεδώσει ο κόσμος όχι τόσο στο μυαλό του, όσο στην τσέπη του, τα αποτελέσματα της οικονομικής πολιτικής Σαμαρά. Ο χρόνος αυτός είναι απολύτως απαραίτητος. Όσοι εισηγούνται εκλογές τώρα, πιστεύουν ότι η βελτίωση είναι συγκυριακή και ότι του χρόνου και του παραχρόνου τα πράγματα είναι χειρότερα. Η αλήθεια είναι ακριβώς η αντίθετη και είμαι βέβαιος ότι ο πρωθυπουργός την γνωρίζει.

    Αυτό που πρέπει να προσέξει είναι κάτι φίδια στον κόρφο του, όπως ο "ανεξάρτητος" Γ.Γ. εσόδων που θα στείλει τις φορολογικές δηλώσεις ΚΑΙ για φέτος στις 31-7, με αποτέλεσμα να στερηθεί το κράτος πολύτιμα φορολογικά έσοδα του 2013, που θα εγγραφούν στο 2014.

  12. κωστας avatar
    κωστας 01/06/2013 13:44:34

    Γιατι πρεπει οταν γραφεις ενα σχολιο για το θεμα που περιγραφετε θα πρεπει σχολιαζοντας να δηλωνεις και την πολιτικη σου θεση ?
    Αφου το σαιτ ειναι πολιτικα ενταγμενο εκει που θελει , αφηστετο να τροφοδοτει με οποιες ειδησεις θελει .

  13. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 01/06/2013 15:13:39

    Ο Αλέξης Τσίπρας στην προεδρία της Ευρώπης - ζαλιστηκα...

    • Βούλα Ελευθεριάδου avatar
      Βούλα Ελευθεριάδου @ Σωτ Μητραλ 01/06/2013 20:34:28

      μόνο αυτό να σκεφτείς φτάνει

  14. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 01/06/2013 15:50:05

    Να το ξεχάσουν αυτά που ήξεραν. Εκλογές το 2016.

  15. Ραβινος avatar
    Ραβινος 01/06/2013 16:42:03

    Την ιστορια με το λιονταρι κια τον λαγο την ξερετε αυτη που ο λαγος ελεγε διαφορες παπαριες στους περαστικους για το λιονταρι και οταν ηρθε face to face με το λιονταρι στην ερωτηση τι ακουω του λιονταριου ο λαγος ειπε ''εδω που καθομαι λεω και καμια μ@μ@@ια να περναει η ωρα '' να λοιπον και η απαντηση η απορια που θετετε '' Αλλά να το ζητούν ή να το εισηγούνται κέντρα κι εντός της κυβέρνησης, δεν έχει καμιά λογική''.Το θεμα ειναι οτι το λιονταρι ο Α .Σαμαρας στην προκειμενη περιπτωση εχει απορροφηθει πολυ με την προσπαθεια βελτιωσης των οικονομικων της Ελλαδας και εχει αφησει τους λαγους κοινως κομματικα λαμογια να λενε τις ..........τους !

  16. fe avatar
    fe 01/06/2013 17:56:50

    Η επιχειρηση αισιοδοξια γκρεμιστηκε σε δυο-τρεις μερες.
    α)Το μπαχαλο στο ΙΚΑ που μερικοι λενε οτι ητανε προβα της ερχομενης καταρρευσης των ταμειων β)Οι δυο υπερατλαντικες σφαλιαρες μια με την εκθεση του ΟΟΣΑ και μια με την θεση του IMF απαντηση στον στουρναρα για τον χρονο που θα βγουμε στις αγορες γ)τα σεναρια των προωρων εκλογων μεσα απο το μαξιμου και απο τον φιλοκυβερνητικο τυπο που ακολουθησαν την αστεια "διαφοροποιηση" για το αντιρατσιστικο απο πασοκ-δημαρ.

    Αν η αποφαση για τον χρονο των εκλογων ειναι στο χερι της κυβερνησης και οχι εξωτερικων παραγοντων η απαντηση ειναι πολυ απλη.Αν πιστευουν οτι βλεπουμε φως στην ακρη του τουνελ θα τις πανε οσο ποιο πισω γινεται αν οχι τοτε πρεπει να γινουν συντομα.

    Υ.Γ.Τωρα βλεπω στην ΝΕΤ την συνεντευξη κουβελη στην εκπομπη "Η αλλη οψη".Καθαρα προεκλογικο κλιμα.....δειτε το.

  17. V avatar
    V 01/06/2013 18:15:15

    Καλο θα ηταν αυτες οι φημες να ειναι μπουρδες. Γιατι φαινεται οτι οι Ελληνες (μεσω δημοσκοπησεων) βαζουν οση πλατη μπορουν και εμπιστευονται μια κυβερνηση που δειχνει υπευθυνοτητα, παρ' οτι τους ματωνει οικονομικα.

    Το μονο αποτελεσμα των εκλογων θα ηταν να καταστραφει η εικονα του ''σοβαρου'' που εχει δημιουργησει ο Σαμαρας μεχρι στιγμης.

  18. Σ.Κ.Μ. avatar
    Σ.Κ.Μ. 01/06/2013 18:22:07

    Οι εκλογές θα πρέπει να γίνονται στο τέλος της τετραετίας. Ούτε μαζί με προεδρικές, ούτε με ευρωεκλογές, ούτε με δημοτικές. Μόνο επικίνδυνοι καιροσκόποι αντιπολίτευσης και συμπολίτευσης προτείνουν κάτι άλλο, γιατί αλλότρια συμφέροντα υπηρετούν και ταπεινές προσωπικές φιλοδοξίες κρύβουν. Μόλις ακούστηκαν δυό θετικά σχόλια για πολιτική σταθερότητα και κάποια ψήγματα ανάκαμψης... αμέσως εκλογές !!!
    Και ο Σαμαράς θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός : η ανοχή του κόσμου έχει όρια και δεν πρέπει να εκλαμβάνεται σαν αποδοχή. Αντίθετα πρέπει να γίνει σεβαστή η επιταγή του κόσμου για εντός της Ευρωζώνης άξιοπρεπή λύση του προβλήματος της οικονομίας αλλά και των μεταρρυθμίσεων στον αμαρτωλό δημόσιο τομέα.
    Βλέπετε τι γίνεται σήμερα στην Τουρκία : μια σπίθα είναι αρκετή για ένα νέο Κούγγι. Και τα ελικόπτερα ... δεν θα μπορούν να πλησιάσουν.

  19. Αλέξ avatar
    Αλέξ 01/06/2013 19:21:30

    Κατά πάσα πιθανότητα οι Γερμανοί -εκτός από αυτούς που ήταν στο κόλπο- έφαγαν το "δούλεμα του αιώνα" από τους Αμερικάνους. Ας περιμένουμε να δούμε την τελική στάση τους βέβαια, αλλά τα περιθώρια είναι στενά όταν έχεις πεινασμένους λαούς απέναντι που θα πουν "Ωσαννά" μόλις κατέβει ηγέτης ο ΓΑΠ ή όποιος άλλος στην Άνοιξη που θα μας φέρουν. Ανάμεσα στα πρόσωπα κλειδιά: ΓΑΠ, Τρισέ-Παπαδήμος στην ΕΚΤ (Trilateral Commission) κ.ά. Ο Στρος Καν κάτι λάθος έκανε στην πορεία και τον παγίδεψαν. Η αμερικανική στρατηγική υπερχρέωσης συγκεκριμένων κρατών (από το 1980 και μετά), υπονόμευσης και έλεγχου της πορείας του ευρώ εξ αρχής (με εργαλείο και την ελληνική συμμετοχή στην ευρωζώνη που πέτυχε Παπαδήμος-Αμερικάνοι-Goldman Sachs και έκαναν τον Σημίτη να πιστεύει ότι έγινε μεγάλος ηγέτης -για να τον αδειάσουν με το ασφαλιστικό μετά) εξελίσσεται αυτήν την στιγμή στην επόμενη φάση της. Το μέλλον προδιαγεγραμμένο και η ατζέντα έχει τεθεί... η κυβέρνηση πρέπει να εξηγήσει στο λαό ποιο είναι το εθνικό μας συμφέρον. Θα υπάρξουν τρομακτικές πιέσεις για την ιθαγένεια, ο λαός ξυπνάει και θα θελήσουν μακροπρόθεσμα ένα διαφορετικό εκλογικό σώμα. Από την άλλη θα θελήσουν να υποκινήσουν -και κατόπιν να ενοχοποιήσουν- έναν ανεξέλεγκτο εθνικισμό. Θέλουμε έναν πραγματικό ηγέτη αυτή τη στιγμή να καθοδηγήσει τον λαό σε αυτά που θά'ρθουν. Πρέπει να στηριχθεί ο Αντώνης Σαμαράς, φαίνεται ότι ο κος. Κουβέλης κινείται στην κατεύθυνσης της αποσταθεροποίησης. Τα παιχνίδια που παίχτηκαν από Έλληνες πολιτικούς όπως ο ΓΑΠ που ενσυνείδητα έκαναν την χώρα μας έναν υπερχρεωμένο τόπο - πεδίο της σύγκρουσης των μεγάλων δυνάμεων- δεν προϊδεάζουν για τίποτα καλό. Δικαιώνεται απόλυτα ο Κώστας Καραμανλής, είχε μια υπερδύναμη απέναντί του για να μην κάνει ανοίγματα στην εξωτερική πολιτική αλλά και να μην τολμήσει να αγγίξει το χρέος -ο ΓΑΠ ήταν έτοιμος να τα τινάξει όλα στον αέρα, ήταν έτοιμος για το "λεφτά υπάρχουν" από πολύ νωρίς. Ο Κ. Καραμανλής καθόταν και άκουγε τις ανοησίες για τα playstation ενώ στην πραγματικότητα πάλευε για την μόνη ευκαιρία της χώρας. Εκ των προτέρων ζητώ συγγνώμη αν έχω καταλάβει κάτι λάθος, παρακαλώ όποιον γνωρίζει να μου επισημάνει τα λάθη μου, τα γεγονότα με οδηγούν σε αυτά τα συμπεράσματα. Ελπίζω να μην αδικώ κάποιους απ'τους ηγέτες μας!

    • Αρκάς avatar
      Αρκάς @ Αλέξ 01/06/2013 20:53:54

      Νομίζω πως μέσα σε λίγες γραμμές, διατύπωσες εξαιρετικά την ουσία της κατάστασης και ερμηνεύσες εξίσου εξαιρετικά την στάση των ηγετών που ανέφερες.
      Μιά μικρή μόνο επισήμανση στον βρώμικο ρόλο που έπαιξαν οι ηγετίσκοι μικρότερων κομμάτων.

      • Αλέξ avatar
        Αλέξ @ Αρκάς 02/06/2013 12:51:56

        Έχετε δίκιο, η επάνοδος του κου Αλαβάνου για παράδειγμα, ο οποίος αποσύρθηκε μετά το κάψιμο της Αθήνας το 2008 και άφησε χώρο στο Πασόκ του ΓΑΠ δημιουργεί ερωτηματικά. Κάποια ξένα κέντρα έχουν δείξει μεγάλη σπουδή να ζυγίσουν τον κο. Τσίπρα. Συνεχώς ακούμε παροτρύνσεις από συγκεκριμένα κέντρα και μίντια για να ανεβάσει τους τόνους, να κατέβει στον λαό, να αποκυρήξει την "γερμανική λογική" -που ο άνθρωπος το είχε περιλάβει στον λόγο του στο πλαίσιο της πρόθεσης του για μια ισορροπημένη, πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική και για να είναι στοιχειωδώς διπλωμάτης. Υπάρχει μια μεγάλη προσπάθεια ώστε να βρεθούν σε θέσεις κλειδιά στον χώρο της κεντροαριστεράς -και όχι μόνο- "δικοί μας άνθρωποι"-"δικά μας κομματικά σχήματα", ώστε να μην αφήσουν περιθώρια για άλλες σκέψεις πολιτικού προσαντολισμού στον κο. Τσίπρα αν κερδίσει κάποια εκλογική αναμέτρηση. Σίγουρα θα είναι δραματικό και το Συνέδριο του Σύριζα και μεγάλου ενδιαφέροντος οι εξελίξεις σε Δημάρ -και Ανέλ. Αυτήν τη στιγμή ο κος Τσίπρας περπατά σε τεντωμένο σκοινί και δέχεται μεγάλες πιέσεις για να παίξει αποσταθεροποιητικό ρόλο σε Ελλάδα και Ευρώπη. Όπως προείπε κάποιος φίλος ΗΠΑ-Ρωσία-Γερμανία διαμορφώνουν το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθούμε.

        • Αρκάς avatar
          Αρκάς @ Αλέξ 03/06/2013 00:14:09

          Αγαπητέ Άλεξ, παίζει δυνατά νέα γιάλτα.
          Οι χειρισμοί του πρωθυπουργού οφείλουν να είναι ψύχραιμοι και ιδιαίτερης μαεστρίας....
          Το καλοκαίρι ενδεχομένως να μας προκύψει εξαιρετικά σκληρό. Τα μάτια μας πρέπει να είναι όχι μόνο 14..., αλλά 114....

        • Αρκάς avatar
          Αρκάς @ Αλέξ 03/06/2013 00:25:03

          Όσο για τον κ. Αλαβάνο, από τον Ιούνιο του 2007 στην βουλή μιλούσε με πρωτόγνωρο... πάθος για καταστροφικές πυρκαγιές.
          Και όλως τυχαίως εκείνο το καλοκαίρι λαμπάδιασε όλη η Ελλάδα.
          Επίσης εκείνη την χρονιά και πάλι όλως τυχαίως..., ξαφνικά προβάλονταν νυχθημερόν ο μέχρι τότε αποκλεισμένος από τα μεγάλα μέσα, κ. Καρατζαφέρης, κάνοντας χυδαία και λαϊκίστικη αντιπολίτευση στον τότε πρωθυπουργό κ. Καραμανλή.
          Αυτό που συνέβαινε τότε ήταν απίστευτο.

  20. Αλέξ avatar
    Αλέξ 01/06/2013 19:35:30

    Θα περιμένουμε ενημέρωση για τις εξελίξεις, δεν υπάρχουν πολλές υπεύθυνες φωνές αυτήν την στιγμή! Προσωπικά, κόψτε με αν πω κάτι που δεν πρέπει, ο κόσμος περιμένει να δώσετε τον τόνο.

  21. zuper avatar
    zuper 01/06/2013 21:06:16

    Μονο μια ριζικη αλλαγη της πολιτικης της ΕΕ μπορει να την σωσει και αυτη και την παγκοσμια οικονομια. Και αυτη δεν ειναι η πολιτικη που ανελαβε να εφαρμοσει ή κατ'αλλους να διαφημισει (γιατι αλλοι κυβερνανε) ο Σαμαρας.

  22. punisher avatar
    punisher 01/06/2013 21:12:49

    Δεν ξέρω αν πρέπει να γίνουν εκλογές η όχι αυτό που ξέρω είναι ότι η ελλάδα πεθανε. Ανεργια 28%, μισθοι πεινας,κανενα σχεδιο παραγωγικής ανασυγκρότησης,οι επιφανείς ελληναρες εφοπλιστές και άλλοι(που είναι παρά μα παρά πολύ) έχουν ξεχάσει την πατρίδα τους εφοπλιστές ναυπηγούν τα πλοία τους στην κινα και το χειρότερο 120.000 νέοι εγκατέλειψαν την χώρα ανάμεσα τους Ιατροί,βιοχημικοι,μηχανολόγοι-μηχανικοί και αλλά παιδιά με πολύ υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης και κατάρτισης

  23. Economist avatar
    Economist 01/06/2013 23:39:24

    Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα σημαντικό οικονομικό πρόβλημα που ονομάζεται υπερχρέωση των ελληνικών νοικοκυριών και επιχειρήσεων. Τα χρέη των πολιτών συνεχώς αυξάνονται και έχουν φτάσει μέχρι τους αστραγάλους. Είναι σαν να σκάβεις στοές κάτω από το χώμα. Κάποια στιγμή το έδαφος θα υποχωρήσει. Ίσως κάποιοι να φοβούνται ένα τέτοιο ενδεχόμενο και να προχωρήσουν σε άλλες λύσεις. Δεν το γνωρίζω.

    • panas avatar
      panas @ Economist 02/06/2013 14:58:23

      Έχουμε μελέτες που να παρουσιάζουν το πως μεταβάλλεται η υπερχρέωση τους τελευταίους μήνες; Και η δική μου αίσθηση πάντως ταυτίζεται με την δική σας. Εγώ θα σταθώ στο θέμα των συντάξεων. Η σημερινή ανεργία με την εισφοροδιαφυγή αλλά και οι χαμηλοί πια μισθοί των νεότερων δεν μπορούν να διατηρήσουν το επίπεδο των συντάξεων του σήμερα. Σκεφτείτε πόσοι νέοι έχουν φύγει από την χώρα και στηρίζουν τα ασφαλιστικά συστήματα στην Γερμανία και αλλού. Αναμένεται κατά την ταπεινή μου γνώμη μια κατάρρευση.
      Η ΝΔ και ο Σαμαράς δύσκολα θα αναλάβουν αυτό το έργο "εξισορρόπησης" των ΜΕΣΑΙΩΝ συντάξεων στα σημερινά δεδομένα, γιατί ο κόσμος αυτός είναι και η κύρια πηγή των ψήφων τους. Γι' αυτό ίσως και σύμβουλοί του προτείνουν ακόμη και την παράδοση της "καυτής πατάτας" στο Σύριζα, που θα αποτελέσει ένα μικρό διάλειμμα διακυβέρνησης. Επίσης, οι πρόωρες εκλογές γίνονται μέ λίστα -αν δεν κάνω λάθος- και έτσι ο Σαμαράς κυριαρχεί εσωκομματικά...
      Δεν είναι ύποπτη και η σιγή ιχθύος εκ' μέρους του Συριζα; Είναι ξεκάθαρο πως δεν θέλουν εκλογές τώρα ή το Φθινόπωρο. Μη μου πείτε τώρα πως κάνει και αντιπολίτευση, ενω υπάρχουν άπειρα θέματα, όπου θα μπορούσε; Πιο πολύ αντιδρά το Πασοκ αυτή τη στιγμή...

      Δυστυχώς, δεν έχουμε κόμματα που θα απευθυνθούν με ειλικρίνεια στον Λαό, για το τι θα συμβεί στο εγγύς μέλλον, μολονότι γνωρίζουν τις δυσκολίες που έπονται...

  24. Abate avatar
    Abate 02/06/2013 13:04:43

    κατά τη γνώμη των περισσότερων Ελλήνων που δε θέλουν με τίποτε εκλογές, κάτι τέτοιο θα είναι παράλογο.
    ==
    Ουτε παραλογο ειναι ,ουτε τη γνωμη των περισσοτερων Ελληνων αντιπροσωπευει.

    Ισια ισια αποτελει ΚΑΘΟΛΙΚΟ αιτημα ,να απαλλαγουμε απο την τριτοκοσμικη κυβερνηση των "αλλα λεμε αλλα κανουμε"..
    Εκλογες ΕΔΩ και ΤΩΡΑ...

    Η Ν.Δ φοβαται το συριζα . Ο Ελληνας φορολογουμενος δεν εχει να φοβηθει τιποτα.
    Εκδικηση θελει να παρει..

    • mara M. avatar
      mara M. @ Abate 03/06/2013 02:36:37

      Αυτή είναι η πραγματικότητα. Οποιος ζει πραγματικά μέσα στην κοινωνία και συναναστρέφεται τον κόσμο το αντιλαμβάνεται αμέσως.

  25. Νεοθουλίτης Γερμανοτσολιάς avatar
    Νεοθουλίτης Γερμανοτσολιάς 03/06/2013 13:38:45

    Αυτοί που θα τις κάμουν??μήπως??

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.