#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/05/2010 09:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιοι θα ακολουθήσουν τη Ντόρα στο νέο κόμμα;



Το 1% Χανίων – Ευρυτανίας κάνει κόμμα

Φαίνεται ότι η Ντόρα το αποφάσισε τελικά. Θα κάνει κόμμα .

Όπως εκτιμούν καλά πληροφορημένοι παρατηρητές δεν θα περιμένει να γίνουν πρώτα οι εκλογές και να καταστεί έτσι ο Σαμαράς πανίσχυρος και στο μεταξύ να χάνουν χρόνο και χρήμα οι φίλιες δυνάμεις.

Την πιέζει όπως λένε πολύ και ο Ισίδωρος που γνωρίζει πόσο απαραίτητο είναι ένα κόμμα για να συντηρήσει το ηθικό, μαζί με τις ανάγκες των φίλων επιχειρηματιών και τα ρουσφέτια  της κομματικής πελατείας.

Φυσικά ένα τέτοιο κόμμα θα είναι πολύ χρήσιμο στον κ. Παπανδρέου και το ΔΝΤ που ψάχνουν συμμάχους για να καταστεί ευκολότερο το έργο τους.

(Να δω λοιπόν κυβέρνηση συνασπισμού ΠΑΣΟΚ – Αγίας Οικογένειας κι ας πεθάνω πλήρως δικαιωμένος σ΄ αυτήν την ρημάδα την ζωή)

Ποιους θα πάρει και ποιοι θα την …αφήσουν

Θεωρείται βέβαιο ότι στο νέο κόμμα θα ακολουθήσουν τη Ντόρα οι βουλευτές κ. Κιλτίδης και Κοντογιάννης από τη ΝΔ.

«Σίγουρη» θεωρείται επίσης και η μεταγραφή του κ. Βορίδη από τον ΛΑΟΣ, τον οποίο η κ. Μπακογιάννη καταχειροκρότησε στην πρόσφατη ομιλία του στην Βουλή για τα μέτρα.

Πέραν τούτων όμως, μάλλον ουδέν.

Οι «δικοί» της Μ. Γιακουμάτος και Έλσα Παπαδημητρίου δεν είναι καθόλου σίγουρο αν θα την ακολουθήσουν. Όπως και οι κ. Γιαννόπουλος και Κεδίκογλου.

Για τους κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, Κ. Χατζηδάκη και Ν. Δένδια δεν τίθεται καν θέμα επειδή στηρίζουν σταθερά Σαμαρά.

Ο κ. Μ. Βαρβιτσιώτης θα πάει με τον ισχυρότερο που είναι ο Αντώνης, ενώ ο βουλευτής Λακωνίας κ. Αποστολάκος έχει συνταχθεί ήδη με τον κ. Σαμαρά, όπως άλλωστε και ο κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος, παρά το γεγονός ότι στήριξε Ντόρα στις εσωκομματικές διαδικασίες.

Ακούγεται τέλος το όνομα ενός πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ που είχε ταχθεί από νωρίς υπέρ των μέτρων. Οπότε δεν θα προβληματιστούν και για το όνομα. Θα μπορούν άνετα να το αποκαλέσουν «Κόμμα Στήριξης ΔΝΤ»

Αυτές είναι οι πληροφορίες. Ποια είναι η γνώμη μας;

Τι θα κάνει ο Σαμαράς;

Κόμματα και πολιτικοί σχηματισμοί δεν γίνονται για προσωπικούς λόγους. Τα κόμματα δημιουργούνται για πολιτικούς και κοινωνικούς λόγους και όσοι θα ακολουθήσουν τη Ντόρα δεν εκφράζουν παρά μόνο τον εαυτός τους και τα προσωπικά τους συμφέροντα. Κανέναν άλλο.

Εκτιμούμε επίσης ότι ο Αντώνης Σαμαράς δεν θα πρέπει να κάθεται και να ακούει τι του λένε, αλλά να κινηθεί άμεσα. Η απομάκρυνση των πιστών της Ντόρας από τη ΝΔ είναι μονόδρομος. Για να σταματήσει επιτέλους αυτός ο κύκλος εσωστρέφειας και να ασχοληθεί με τον ξεσηκωμό που έρχεται.

Με όλη εκείνη την κινητοποίηση όλων των «προυχόντων» της ΝΔ και όλων των ΜΜΕ για την εκλογή της Ντόρας κατάφεραν να πάρουν 300.000 ψήφους. Πόσοι από αυτούς έχουνε μείνει;

Να πούμε 100.000 Κρητικοί, Ευρυτάνες και επιχειρηματίες ευνοημένοι κάθε μορφής; Πέραν αυτών ουδείς. Καμία απήχηση, εκτός από μίσος έναντί της, δεν έχει η Αγία Οικογένεια σε άλλους κομματικούς χώρους.

Αντιστοιχούν στο 1% του εκλογικού σώματος. Τόσο είχε πάρει και ο Επίτιμος όταν είχε κατέλθει μόνος του.

Αν λοιπόν ο Σαμαράς δεν ρισκάρει να χάσει 1% για να απογειωθεί εκλογικά πετώντας τα βαρίδια, θα υποστεί το γνωστό «πριόνισμα».

Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τη Ντόρα και τους δικούς της.

Μπορεί να ρωτήσει τον Καραμανλή, σχετικά.

Και στο κάτω κάτω  θα χάσει 1% από τη Ντόρα – αν το χάσει – και θα πάρει ένα 15% από τους άλλους χώρους που έρχεται.

Αρκεί – επιτέλους – να καταλάβει ένα πράγμα. Όλα αυτά τα επιτελεία στα οποία έχει εγκλωβιστεί δεν προσφέρουν τίποτα. Χαμένος κόπος είναι

Ο ίδιος και ο κόσμος που τον ψήφισε μετράει – κι αυτοί που κερδίζει κάθε ημέρα μόνος του.

Το έχουμε πει δεκάδες φορές: Ο κόσμος τον έκανε αρχηγό της ΝΔ ο κόσμος θα τον κάνει πρωθυπουργό.

ΥΓ. Επειδή είστε οι εξυπνότεροι αναγνώστες του Διαδικτύου ιδού στο πρωτοσέλιδο στο «Καρφί» της Ντόρας και άλλων κρητικών δυνάμεων η τακτική φθοράς που ακολουθεί και αναπαράγεται με την μια ή την άλλη μορφή και στον άλλο Τύπο – επειδή βαριόμαστε να την αναλύσουμε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. lewnidas avatar
    lewnidas 22/05/2010 10:26:18

    "Αρκεί – επιτέλους – να καταλάβει ένα πράγμα. Όλα αυτά τα επιτελεία στα οποία έχει εγκλωβιστεί δεν προσφέρουν τίποτα. Χαμένος κόπος είναι"
    αυτο ακριβως! 800.000 τον ψηφισε με κοντρα ΜΜΕ δημοσκοπησεις. πρεπει να καταλαβει ομως οτι οι 750.000 τον ψηφησαν γιατι δεν ηθελαν την γομαρο αρχηγο. πρεπει να ποιασει τον παλμο αυτου του κοσμου και να γινει ο ηγετης του.
    δεν θελουμε πολλα, τα αυτονοητα. σε σχεση με το ΔΝΤ η πολιτικη του ειναι σωστη. πρεπει να τελειωνει ομως και με τους συμμετεχοντες στην κυβερνηση καραμανλη. οπως επεισης πρεπει να τον βγαλει να υπερασπιστει το εργο του (η την απραξια του). καποια πραγματα πρεπει να ακουστουν απο επισημα χειλη να τα μαθει και ο κοσμος.

    το κακο ειναι οτι δεν εχει χρονο και ο χρονος που εχει -μετα νεοελληνικ δεδομενα- ειναι χρονος αγραναπαυσης. απο το σεπτεμβρη θα πρεπει να δουμε καινουργια στελεχη και να ειναι ετοιμος. ο γιωργακης δυσκολα θα κλεισει παραπανω απο χρονο.

    δεν ειναι απειλη. δεν εχει ρευμα και δεν εχει πολιτικο λογο. θα προσπαθησει να επιβιωση παιρνοντας ενα χαμηλο ποσοστο το οποιο ομως θα μπορει να την καταστησει σημαντικο παικτη σε κυβερνησεις συνεργασιας που θα παμε.

    θελει θεαματικη κινηση, ας βρει τις ιφιγενειες (που δεν ειναι και τπτ παρθενες) και εας τις θυσιασει να τελειωνουμε. ειναι τυχερος παντως γιατι πρωτα βγαινει η ψυχη και μετα το χουϊ και το πασοκ με 7 μηνες στην πλατη εχει αρχισει παλι τα δικα του.
    bottom line εχει λιγοτερο απο 3 μηνες να ετοιμαστει για να ερθει αντιμετωπος με την ιστορια .............την δικη του και της χωρας.


    υ.γ. ας παιρνει και καναν αλλο εκτος απο τον παναγιωτοπουλο μαζι του

  2. Repo avatar
    Repo 22/05/2010 10:32:30

    Μια χαρά χρήσιμη είναι στο ΔΝΤ και η ΝΔ, δεν αλλάζει κάτι.

  3. ΔΡΑΚΟΣ avatar
    ΔΡΑΚΟΣ 22/05/2010 10:32:39

    «Σίγουρη» θεωρείται επίσης και η μεταγραφή του κ. Βορίδη από τον ΛΑΟΣ.
    Εχετε μεγάλη πλάκα !!!

  4. socrates avatar
    socrates 22/05/2010 10:38:08

    Όποιος πάει με το Ντόρα Μητσοτάκη (από όποιο πολιτικό χώρο και εάν προέρχεται) εκτελεί συμβόλαιο πολιτικού θανάτου στον ίδιο του τον εαυτό.
    Μερικοί που είναι ήδη πολιτικά ξοφλημένα ρετάλια, όπως ο Κιλτίδης, ο Κοντογιάννης και δυό-τρείς άλλοι δεν έχουν τίποτε να χάσουν, οπότε θα την ακολουθήσουν.
    Όσοι αισθάνονται ότι θέλουν να συνεχίσουν να είναι στην πολιτική δεν θα την ακολουθήσουν στην αυτοκτατροφική της πορεία, εκτός εάν είναι ηλίθιοι οπότε ΟΚ δικό τους πρόβλημα.
    Εκτιμώ πάντως ότι η κυρία Μητσοτάκη αποκλείεται να κάνει τώρα κόμμα.
    Ξέρειπολύ καλά ότι ο Αντώνης Σαμαράς θα κάνει συνολική εκκαθάριση των βαριδιών μέχρι το Συνέδριο, οπότε δεν την συμφέρει να ανοίξει τα χαρτιά της στην τωρινή φάση, Θα μαζέψει ένα σωρό εκδιωχθέντες από τη Νέα Δημοκρατία και έτσι θα αποκτήσει περισσότερους αυλικούς.
    Θα μου πείς, λογικά σκεπτόμενος, τί κόμμα θα είναι αυτό που θα αποτελείται από φθαρμένα αποφάγια της Νέας Δημοκρατίας, επιπέδου Δούκα κλπ;
    Αυτούς έχει και αυτούς θα πάρει, δεν μπορεί να κάνει και διαφορετικά.
    Στηρίζεται βέβαια στην αμέριστη συμπαράσταση των καναλαρχών που θέλουν απεγνωσμένα να βοηθήσουν τον παραπαίοντα Γιώργο Παπανδρέου. Είμαι προετοιμασμένος ότι θα τους βλέπω όλη μέρα να λιβανίζονται από τους Χατζηνικολάου, Τσίμα, Τρέμη, Πρετεντέρη, Χασαπόπουλο, κλπ, μαζί βέβαια με τα καλόπαιδα του Καρατζαφέρη, βεβαίως, βεβαίως.
    Ότι θα προσπαθήσουν, θα προσπαθήσουν, αλλά όποιος την ακολουθήσει θα πρέπει να είναι βέβαιος ότι θα βυθισθεί μαζί της στην άβυσσο της πολιτικής ανυπαρξίας. Η ίδια βέβαια δεν έχει τίποτε να χάσει, είναι ληγμένο προϊόν εδώ και καιρό.

  5. anhsyxos thrakas avatar
    anhsyxos thrakas 22/05/2010 10:40:06

    Αρχικά να ευχηθώ χρόνια πολλά στους χθεσινούς εορτάζοντες.Τις απόψεις μου για την κα Θεοδώρα Μοακογιάννη συζ. επιχειρηματία Ισίδωρου τις έχω εκφράσει. Πολιτικός που τα είχε κάνει πλακάκια με τον κο Ιλχάν Αχμέτ για να περνάει ό,τι ήθελαν τα φερέρωνα του Τουρκικού προξενείου στη θράκη δεν έχει θέση ούτε στην Ελλάδα πολύ περισσότερο δε στη Ν.Δ. Εκτιμώ πως με την δημιουργία του νέου κόμματος θα πέσουν επιτέλους και οι μάσκες που κάποιοι φρόντιζαν να φοράνε για να κρύβονται.Είναι σχεδόν αυτονόητο πως το κόμμα αυτό θα αποτελέσει μια χαρά δεκανίκι για τον ΓΑΠ.Είμαι πολύ περίεργος να δω την ιδρυτική διακήρυξη να κάνει αναφορά στα εθνικά, την κοινωνία, την οικονομία.Θεία κωμωδία από την Αγία Οικογένεια.
    Το θετικό είναι πως δείχνει να ξεκαθαρίζει το τοπίο .Εύχομαι να αναδειχτούν νέα, άφθαρτα,κοινωνικά αποδεκτά και κυρίως μη εξαρτώμενα στελέχη στη ΝΔ το μόνο κόμμα ελπίδας στην παρούσα φάση.Υπάρχει κόσμος νέος ηλικιακά που περιμένει να αποχωρήσει η Ντόρα με τους ημετέρους της, όχι μόνο σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο αλλά και σε τοπικό (ΝΟΔΕ)για να ενταχθεί στη ΝΔ.
    "Καλό δρόμο" λοιπόν Ντόρα (θυμίζει τον "καλό αγώνα" του ΓΑΠ προεκλογικά).

  6. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 22/05/2010 10:42:28

    Ξεχάσατε και τον τιτάνα Σκυλακάκη...

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 22/05/2010 10:50:10

      Και την Μπουρδάρα και την μπουρδάρα..........ξεχάσατε.

  7. george1 avatar
    george1 22/05/2010 11:08:54

    είναι σοβαρό πλήγμα για την παράταξη!!!!

  8. Ηλίας avatar
    Ηλίας 22/05/2010 11:20:38

    Αυτό που είναι πιο σοβαρό ερώτημα είναι ποιοι θα ακολουθήσουν τον Αντώνη στο νέο κόμμα που θα φτιάξει.
    Για την Ντόρα ξέρουμε.

    • Σοφία avatar
      Σοφία @ Ηλίας 22/05/2010 11:38:59

      Ο Αντώνης έχει και κόμμα και λαό! Όσοι δεν ανήκουν στο κόμμα, να φύγουν! Αρκετό κακό κάνανε όλα αυτά τα χρόνια! Η βάση μόνιμα απαξιωνόταν από στελέχη που ενώ δεν πρόσφεραν τόποτε στην παράταξη,το παίζαν και τιμητές της ιδεολογίας της, πρωτοπόροι στον αγώνα! Τίποτε δεν πρόσφεραν παρά μόνο την αλαζονεία τους!Περιφερόταν από δω και κει με την παρατρεχάμενη κουστωδία τους προκαλώντας την αηδία των απλών οπαδών! Αυτοί να φύγουν!

      • nbechr avatar
        nbechr @ Σοφία 22/05/2010 11:44:22

        Αν μού επιτρέπεις Σοφία ενα σχόλιο και μια παρατήρηση.

        Ο Οργανωμένος Νεοδημοκράτης ΔΕΝ ανήκει στην ΝΔ . Η ΝΔ τού ανήκει.

        Ο Αντώνης πρέπει να πείσει για να κερδίσει την εξουσία και αυτό ακριβώς συζητάμε , το πώς θα πείσει.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Ηλίας 22/05/2010 11:39:19

      Έχω την εντύπωση και θα σας παρακαλέσω, αν θέλετε, συνχολιαστές, να με διορθώσετε, ότι ο Αντώνης, έχει ΕΜΑΣ!
      Έχω επίσης την εντύπωση, ότι εμείς, φθάνουμε και περισσεύουμε.
      Ο χρόνος θα δείξει...

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ ΒΡΑΧΟΣ 22/05/2010 12:37:34

        Ούτε φτάνουμε ούτε περισσεύουμε. Δυστυχώς. Τουλάχιστον όχι ακόμα.

  9. nbechr avatar
    nbechr 22/05/2010 11:35:56

    Καλή η συνεχής αναφορά στην Ντόρα αλλά ειλικρινά κανείς δεν ασχολείται με την Ντόρα αυτήν την περίοδο.
    Δεν εκτιμώ οτι θα κάνει κόμμα η Ντόρα , παραμένω όμως εξαιρετικά διστακτικός με τίς κινήσεις Σαμαρά - Αβραμόπουλου τόσο εντός όσο εκτός. Ανέχονται τακτικές από στελέχη της ΝΔ πού θυμίζουν στον πολίτη το βαρύ παρελθόν .
    Διαρρέουν οτι επίκειται απογαλακτισμός με πιθανή διαγραφή τού Καραμανλή για να μετρήσουν αντιδράσεις .
    Παρακολουθούν ως θεατές οταν ο λαός αναζητά ηγέτη.
    Αναλώνονται σε τακτικισμούς οταν απαιτείται πολιτικός και οχι διαχειριστικός λόγος.
    Ο λαός δείχνει μεγάλη υπομονή σε όλα αλλά όπως σε αγκαλιάζει ετσι σε διώχνει , μετατρέποντας την ελπίδα σε οργή ή στην καλλίτερη περίπτωση σε απόρριψη.
    Ο Σαμαράς πρέπει να πάει σε "καθαρό" Συνέδριο και εκεί να αρχίζει να δείχνει τούς νέους ανθρώπους του , τα άφθαρτα πρόσωπα , τον στέρεο πολιτικό λόγο για να χτίσει μια προοπτική οράματος για τον απλό πολίτη.
    Ο λαός ζητά "καμμία ανοχή" στην πράξη.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ nbechr 22/05/2010 14:12:38

      εάν και οι υπάρχοντες δείξουν νέο πρόσωπο, κατά το ή αλλάζεις ή κόβεσαι δια παντός σε καλό θα της βγει της Νέας Δημοκρατίας, και θα έχει τις αναγνωρίσιμες φάτσες που έχει συνηθίσει ο μέσος ψηφοφόρος και θα τις έχει μπουζουριασμένες στα καθορισμένα από τον Αρχηγό. Λυπάμαι που το προτείνω, αλλά έτσι όπως την κατάντησαν τα στελέχη της από το 81 και μετά μόνον μια νοοτροπία Αντρέα που τους είχε όλους σούζα την σώζει, τουτέστιν την διατηρεί εν ζωή, δηλαδή ως μια παράταξη εξουσίας που έχει να προσφέρει για τον τόπο -ένα κρίσιμο και επείγον αιτούμενο για την άγρια εποχή που μας προέκυψε.

  10. mara avatar
    mara 22/05/2010 11:35:57

    Δεν αρκεί να τελειώνει με το περιβόητο και πολυσυζητημένο πιά, 1%, πρέπει επιτέλους να αποφασίσει επίθεση και σκληρή μετωπική με το Πασόκ.
    Ο Γιωργάκης εγκληματεί με οργανωμένο σχέδιο κατά της χώρας από την ημέρα που εξελέγει και η Ν.Δ. τριγυρίζει, σφυρίζοντας "αδιάφορα", στο τόπο του εγκλήματος (τουλάχιστον μέχρι στιγμής, αυτή την εικόνα δίνει) και δεν φθάνει μόνο αυτό, έχει και το θράσος, σύσσωμο το Πασόκ να σφυροκοπεί ανελέητα την κυβέρνηση Καραμανλή ως την μόνη υπεύθυνη για την καταστροφή.
    Η Ν.Δ. τί κάνει??? Τί-πο-τα. Μούγκα....
    Συγγνώμη... αλλά αυτή δεν είναι αντιπολίτευση, σε μιά τέτοια εγκληματική κυβέρνηση, που σαν αυτή δεν έχει ξαναδεί η Ελλάδα.
    Ελπίζω μετά το Συνέδριο να αλλάξει τακτική. Εκεί θα φανεί πλέον ξεκάθαρα τί σκοπεύει να κάνει ο Σαμαράς.
    (Θέλω να πιστεύω ότι, στο συνέδριο θα μιλήσει ο Καραμανλής και ελπίζω να αστράψει και να βροντήξει... και μετά απελευθερωμένος από όλα ο Σαμαράς να τα δώσει όλα...)
    Κυριακή κοντή γιορτή....

  11. Γιαννης avatar
    Γιαννης 22/05/2010 11:55:47

    Φακτορα αυτο ειναι το μικροτερο απο τα προβληματα που αντιμετωπιζει τωρα ο αρχηγος της ΝΔ,δειτε για παραδειγμα το εξωφυλλο της Ρεαλ και θα καταλαβεις τι εννοω απο κοντα βεβαια και ο μπριγιαντινης με εμμετικο σχολιασμο στο blog που φερεται οτι γραφει!!!!!Ως ποτε θα συνεχιζεται αυτος ο βοθρος,δεν παει αλλο,τελευταια κοκκινη γραμμη του Σοσιαλιστικου καθεστωτος και των στρατιωτων του ειναι οτι ο Καραμανλης καταστρεψε την χωρα τα 5,5 χρ εξουσιας και την οδηγησε στο ΔΝΤ.Οι στρατιωτες του καθε μερα βριζουν και λασπολογουν ασυστολα χωρις αντιλογο απο κανεναν και δεν καταλαβαινω γιατι δεν υπαρχει αντιλογος!!!!!!!!!!!!!!

  12. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 22/05/2010 12:08:12

    ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΟΛΗ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ ΤΟ 2% ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΝΕ ΤΟ ΝΤΟΡΑ ΘΑ ΦΑΣ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΞΙΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑΔΕΙ.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 22/05/2010 12:18:20

      Η διαπλοκή έχει ένα τεράστιο ατού, ξέρει και "μαγειρεύει".
      Και την κάνει την σάλτσα ότι γεύση χρειαστεί on the fly.

  13. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 22/05/2010 12:10:48

    lol ο αδερφός της στηρίζει σαμαρά; ρε μιτσοτάκηδες απο παντού πιάνεστε χαχαχα!

  14. Dikocho avatar
    Dikocho 22/05/2010 12:20:49

    Geia sas filoi tou anrinews. Ean h Ntora kai osoi thn akolouthisoun ontws htan na paroun mono 1% to antinews (kai alla blogs) den tha eixan anarthsei toses polles selides enantion ths. Opote kai an to kanei to komma tha apospasei pososto monopsifio men alla panw apo afto tou LAOS (gnwmh mou). To asximo einai oti mporei to komma ths Ntoras sto orato mellon na arxisei na kontaroxtypietai se pososta me thn syrriknwmenh alla "katharh" ND tou k.Samara. Pros ta ekei odeuei dystyxws h ND. Para ma para polla gia thn ND tha krithoun stis ekloges tou fthinopwrou. Oloi tha perimenoun na doun ean o k.Samaras tha sthrixtei se ethnikou epipedou kalpes apo kosmo apo olo to politiko fasma opws epaneillhmenws mas exoun prhxei gnwstoi kai agnwstoi samarofylakes. Idwmwen...alla to poulover exei hdh arxisei na xhlwnetai kai o k.Samaras, opws kai to parelthon tou apodeiknyei, den einai kalos sto "pleximo"; eidika otan prokeitai gia thn ND.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Dikocho 22/05/2010 17:34:15

      Οι αναγνώστες του αντινιούς δε διαβάζουν γκρίνγκλις.

  15. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 22/05/2010 12:24:53

    ΕΧΕΙΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΟΚΡΑΤΕΙΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΛΑΜΟΓΙΑ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΚΛΠ. ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΩΝΕΙ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΤΟ ΒΑΡΥ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΝΤΙΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ.

  16. ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΛΑΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΛΑΣ 22/05/2010 12:32:03

    ΚΥΡΙΕΣ/ΟΙ

    ΑΣ ΜΙΛΑΜΕ ΑΝΟΙΚΤΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΛΕΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ. Η ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ/ΛΕΝΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ (ΕΡΩΤΗΣΗ) ΓΙΑ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ κτλ) ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ ΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΙΝΤΕ Γ.... ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ.

  17. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 22/05/2010 12:34:11

    Νοσφερατου,Δρακουμελ και κομης Καρπαθουλας.
    Οι τρεις σωματοφυλακες σταθερα στο πλευρο Δωρουλας.
    Να ανοιξουν και ολα τα κλουβια με τις νυχτεριδες για να κανουμε ατμοσφαιρα.

  18. Ηλίας avatar
    Ηλίας 22/05/2010 12:45:59

    Και κάτι άλλο. Όταν γράφω ότι το θέμα είναι ποιοι θα ακολουθήσουν τον Αντώνη στο νέο κόμμα που φτιαχνει το εννοώ. Γιατί το εγχείρημα "Σαμαράς" δεν έχει καμία μα καμία σχέση με αυτό που ξέραμε ως Νέα Δημοκρατία. Η ΝΔ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Δεν υπάρχει πια. Ούτε στη συνείδηση του Έλληνα ψηφοφόρου [βλ. δημοσκοπήσεις] ούτε ακόμα στη συνείδηση του Νεοδημοκράτη [ αυτοί που ψήφισαν ντόρα δεν αισθάνονται πλέον συναισθηματικό δεσμό με το κόμμα και εμείς που στηρίξαμε Αντώνη καθυβρίζουμε ακόμα και σήμερα - και έντονα - όλα τα κρατικο/καθεστωτικο/νεοπασοκικά σύνδρομα που μας έφεραν στο -10 μετά από 5 μόλις χρόνια εξουσίας. Ο Αντώνης πρέπει να πείσει ΟΛΟΝ τον ελληνικό λαό ότι δεν εκπροσωπεί αυτόν τον φθαρμένο [και διεφθαρμένο] πολιτικό οργανισμό που λέγεται ΝΔ, αλλά πρεσβεύει ένα νέο εθνικό ΚΙΝΗΜΑ ελπίδας, αλλαγής και πατριωτισμού.
    Το παρελθόν είναι πίσω μας, η ντόρα είναι πλέον ένα φάντασμα που δεν τρομάζει αληθινά κανέναν. Το μέλλον είναι το ζητούμενο και επαναλαμβάνω, το μέλλον δεν μπορεί να έχει μέσα τη νέα δημοκρατία.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ηλίας 22/05/2010 12:56:47

      Kανεις λαθος.Εγω που ημουν ΝΔ ολα αυτα τα χρονια δεν θεωρω τις αρχες που ειχε λαθος και ουτε βλεπω την αναγκη να αλλαξω.
      Θεωρω βεβαιως λαθος την τακτικη της εναντι του ΠΑΣΟΚ και της αριστερας και βλεπω και σημερα να συνεχιζεται η ιδια τακτικη.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ ψυχραιμια 22/05/2010 13:00:53

        Το θέμα φίλε μου δεν είναι τι θεωρείς εσύ ή εγώ αλλά η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της. Και η ελληνική κοινωνία - για πάρα πολλούς λόγους - έχει απορρίψει τον κομματικό οργανισμό που λέγεται ΝΔ. Η ημερομηνία λήξεως της έχει παρέλθει. Η τακτική της απέναντι στο ΠΑΣΟΚ -όχι τόσο απέναντι στην αριστερά - είναι χαρακτηριστικό και αποδεικτικό του ισχυρισμού μου.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 22/05/2010 13:12:25

        H εληνικη κοινωνια και οι επιλογες της μεταξυ των οποιων ηταν και να απορριψει τη ΝΔ ειναι υπευθυνη για τη χρεωκοπια της.Πραγματικα δεν ξερω πως αισθανεται ο καθενας.Μπορει καποιοι να νομιζουν οτι χρεωκοπησαμε απο τους καλογερους του Βατοπεδιου.Εγω ξερω οτι μεγας υπευθυνος ηταν το ΠΑΣΟΚ και ο Ανδρεας Παπανδρεου.
        Γιατι θα πρεπει εγω να αλλαξω και οχι η πλειοψηφια που πιστεψε σε κοτσανες;
        Εν πασει περιπτωσει δεν εχω προβλημα.Ας κανουν οτι θελουν.
        Ξερω οτι η ΝΔ ειχε τη πιο σωστη γραμμη στα 35 χρονια της μεταπολιτευσης,ασχετα αν δεν περασε.Αν πρεπει να λεμε συγνωμη για να ικανοποιησουμε τα απωθημενα της πλειοψηφιας εγω στη κωμωδια αυτη δε θα συμμετασχω.
        Αλλωστε εχω συνηθισει.Ουτε στη κωμωδια "οι καλοι αριστεροι του εμφυλιου" συμμετειχα ουτε στη κωμωδια "εθναρχης Βενιζελος".Πιστευω οτι η παραταξη ειχε δικιο ΕΦ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ της ελληνικης ιστοριας οτι και να λενε οι προοδευτικοι κεκρακτες.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ ψυχραιμια 22/05/2010 13:18:01

        Ακούς τι λες; Φταίει η κοινωνία επειδή απέρριψε τη ΝΔ για τη χρεωκοπία της..Μάλιστα. Ε λοιπόν φίλε μου δεν είναι έτσι. Όσες φορές ο λαός απέρριψε το πασοκ σωστά έπραξε αλλά και όσες φορές -και είναι περισσότερες - απέρριψε τη νδ πάλι σωστά έπραξε. Το ρημάδι το αισθητήριο του ελληνικού λαού είναι αξιοπρόσεκτα αλάθητο.

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ ψυχραιμια 22/05/2010 13:30:47

        Ηλία
        Το ότι στις Δημοκρατίες κυβερνά η πλειοψηφία -και ορθώς- δεν σημαίνει ότι ο λαός έχει πάντα δίκιο! Δίκιο μπορεί να έχει αυτός που πήρε μόνο 33%,12% ή 1,3%! Δίκιο μπορεί να έχω μόνο εγώ ή μόνο εσύ! Αυτά αποδεικνύονται εκ των υστέρων.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ψυχραιμια 22/05/2010 18:23:20

        Ψυχραιμία

        Ενα κόμμα δεν είναι μόνο οι ιδέες του ,οι αρχές και οι αξίες του.
        Είναι και τα πρόσωπα και τα πεπραγμένα του,πακέτο.
        Η τελευταία εμπειρία ήταν απογοητευτική.
        Ας μην την αναλύσουμε.
        Ο Ελληνικός λαός δεν αποδοκίμασε τις ιδέες της Ν.Δ αλλά τα πρόσωπα και τις συμπεριφορές τους.
        Οι όποιες μεγάλες επιλογές στην εξωτερική πολιτική δεν την αθωώνουν αλλά δημιουργούν ερωτηματικά αναπάντητα για την αποτυχία στο εσωτερικό.
        Βεβαίως ο Σαμαράς θα πρέπει να απευθυνθεί πρώτα στο κόσμο της Ν.Δ.
        Σε αυτούς που της γύρισαν την πλάτη και απέμειναν ισχνή καταγραφή στις δημοσκοπήσεις 18%.
        Πρωσωπικώς δεν αμφισβητώ τις δημοσκοπήσεις.
        Ο κόσμος μας τιμωρεί ακόμα και στις δημοσκοπήσεις.
        Απαντά θυμωμένος.
        Θέλει να καταγράψει το θυμό του και συνεχίζει να δίνει μήνυμα αμφισβήτησης εκβιάζοντας την ανατροπή.
        Φίλος μου που ψήφισε με φανατισμό Σαμαρά απάντησε σε τελευταία τηλεφωνική δημοσκόπηση:άλλο κόμμα.
        Ομως η ανατρεπτική πολιτική, που οι καιροί απαιτουν να διακηρύξει θα τον καταστήσουν συνομιλητή με ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία,που διψά για ένα νέο ξεκίνημα.
        Ο Σαμαράς πρέπει να αντιληφθεί ότι το πολιτικό του μέλλον και η ελπίδα της Πατρίδας δεν είναι η καλή διαχείρηση μιάς υπό πτώχευση επιχείρησης όπως η σημερινή Ν.Δ.
        Είναι η ανασύνταξη ΝΕΩΝ πατριωτικών και ικανών Ελλήνων-όλοι παραδεχόμαστε πως υπάρχουν-και να ξεκινήσει την πορεία αφύπνησης του Ελληνισμού.
        Από αυτό εδώ το μπλογκ έχει διαπιστωθεί ότι το πολιτικό πρόβλημα της Ελλάδας και γενικότερα του νέου ελληνισμού είναι πολύ βαθύτερο και το οικονομικό πρόβλημα είναι σύμπτωμα και όχι αιτία τής νόσου.
        Οτι είναι πρόβλημα πολιτικού προσωπικού.
        Όσο δεν το αντιμετωπίζει ανάκαμψη δεν πρόκειται να δούμε.
        Εχουμε σήμερα ποντάρει όλα τα λεφτά στο συνέδριο.
        Κατά τη γνώμη μου μόνο εσωστρέφεια θα προσφέρει στη παρούσα φάση και θα δώσει τη δυνατότητα σε "κάποιους" να καταγράψουν συσχετισμούς και να ανανεώσουν κομματικές ιδιότητες ώστε να είναι πιό ηχηρές οι αποχωρήσεις τους όταν δοθεί το σύνθημα.
        Αν ο Σαμαράς τολμήσει να ξεδιπλώσει τις δυνατότητές του τότε ο χώρος της Ν.Δ είναι πολύ μικρός για την απήχηση που θα έχει.
        Ημίμετρα όμως και"μετρημένη"πολιτική δεν αρκούν.
        Στο κάτω-κάτω ο Καραμανλής ως πρόσωπο μας έφθανε και μας περίσσευε.
        Η πολιτική του,η ατολμία του και επιλογή προσώπων τον πρόδωσε.
        Ας προχωρήσει στην απαιτούμενη ανατροπή.
        Και μάλιστα τώρα.
        Θα έπρεπε χθές.
        Ο χρόνος είναι πανδαμάτωρ.
        Ακόμα και για τους αρχηγούς.

  19. Panayiotis avatar
    Panayiotis 22/05/2010 13:01:53

    Τα βαρ. της Ν.Δ. για να γίνει το κόμμα επιτέλους Ν.Ν.Δ.

  20. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 22/05/2010 13:24:44

    Δεν νομίζω ότι η Μπακογιάννη θα κάνει κόμμα.Και αν κάνει θα αποτύχει,όπως απέτυχαν Σαμαράς, Αβραμόπουλος και παλιότερα ο Στεφανόπουλος.
    Δεν βρίσκεται εκεί το πρόβλημα αλλά στο πως πορεύεται η ΝΔ. Και φοβάμαι ότι δεν πορεύεται καλά.Δεν υπερασπίζεται το έργο της, δεν υπερασπίζεται τους ανθρώπους της (όσους τέλος πάντων τους θεωρεί ξένο σώμα ας τους περιθωριοποήσει, τώρα όμως!) και στα πεζά και τεχνικά θέματα (όπως εσωκομματικές εκλογές) τα έχει κάνει.....! Οι ιδέες που εκπροσωπεί μια χαρά είναι και ουσιαστικά είναι κυρίαρχες αλλά συμπεριφέρεται σαν να μην το ξέρει ή σα να μην ξέρει πως να το αξιοποιήσει.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ firiki2010.wordpress.com 22/05/2010 13:27:49

      Ποιές ακριβώς ιδέες εκπροσωπεί; Και που είναι κυρίαρχες;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Ηλίας 22/05/2010 13:48:54

        Σε ολο τον κοσμο.Στην Ευρωπη μονο ο Θαπατερο εμεινε πρωθυπουργος απο το σοσιαλιστικο κομμα εκτος απο το ΓΑΠ.
        Ριξε μια ματια στις γειτονικες χωρες : Μπερλουσκονι,Μπερισα,Γκρουεφσκι,Μπορισωφ,Ερντογαν,Νετανυαχου κλπ ολοι πιο δεξιοι απο Καραμανλη και Σαμαρα.
        Εχεις καταλαβει οτι η ΝΔ ειναι το αριστεροτερο απο τα δεξια κομματα της Ευρωπης και παλι ακουγεται οτι ισως παραειναι δεξιο και θελει μεσαιο χωρο κλπ.
        Το προβλημα ειναι του ελληνικου λαου που εχει αριστερες ιδεες πολυ περαν του μεσου ορου και φυσικα στο τελος εφαγε μια διορθωση (ετσι λεγεται στο χρηματιστηριο) προς τα δεξια απο το αγαπημενο του κομμα ΠΑΣΟΚ και τρεχει τωρα αλαλιασμενος.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Ηλίας 22/05/2010 14:02:38

        Εδώ είμαστε. Πρόσεξε, μιλάς με έναν δεξιό. Όχι φιλελεύθερο. Ούτε κεντρώο. Η νδ ΔΕΝ είναι δεξιό κόμμα! Πότε θα το καταλάβουμε; Μακάρι να ήταν αλλά δεν είναι! Είναι κόμμα βαθειά ποτισμένο στο κόμπλεξ της ενοχής για την παλιά δεξιά, ώστε αποξενώθηκε ΤΕΛΕΙΩΣ από τις δεξιές καταβολές της Παράταξης.
        Ο ελληνικός λαό δεν έχει πρόβλημα. Ο λαός έχει μνήμη. Το ότι ρέπει προς την αριστερά δεν καταλογίζεται ώς "πρόβλημα" του λαού αλλά ως χαρακτηριστικό του που ποτέ δεν λήφθηκε σοβαρά από τη ΝΔ.
        Ο ελληνικός λαός αποξενώθηκε από την δεξιά γιατί στην Ελλάδα ήταν πάντα ελιτίστικη, βουτηγμένη στη διαφθορά και δεν εκπροσώπησε ποτέ την εργατική τάξη και εναντιώθηκε στους προβληματισμούς των διανοούμενων των προοδευτικών.
        Ως δεξιός πιστεύω ακράδαντα ότι ΜΠΟΡΕΙ να βρει στέγη στη δεξιά και η διαννόηση αλλά και η εργατική τάξη. Δυστυχώς, η παλιά αυτή ελληνική δεξιά -απολειφάδι της οποίας ήταν και η ΝΔ- αποξένωσε την εργατική τάξη και τους διαννούμενους σε τέτοιο βαθμό, που τους βρίσκει ΣΥΝΕΧΩΣ απέναντι της.
        Η δεξιά της Γαλλίας, της Ισπανίας δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τη ΝΔ. Είναι πιο δεξιά όπως ανέφερες στα ζητήματα της οικονομίας αλλά σαφώς πιο αριστερά στα ζητήματα της κοινωνικής πρόνοιας και του κρατικού παρεμβατισμού.
        Το πρόβλημα δεν είναι αν πρέπει να πάμε δεξιότερα ή αριστερότερα.
        Πρέπει να πάμε εκεί που έχει ανάγκη η ελληνική κοινωνία να πάμε.

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Ηλίας 22/05/2010 14:11:11

        Ψυχραιμία
        Ευχαριστώ!
        Με μια μικρή ένσταση: ο ελληνικός λαός ή τέλος πάντων αρκετοί αρέσκονται να λένε ότι έχουν "αριστερές" ιδέες. Επί της ουσίας και στα ζητήματα που τους αφορούν προσωπικά οι απόψεις τους είναι "δεξιές" μερικές φορές και "δεξιότερες".
        Και μια χαριτωμένη , ίσως άσχετη ιστορία Πριν χρόνια ως σκηνίτες με τη γυναίκα μου στη Λευκάδα γνωριζόμαστε με μια παρέα Κνίτες. Κάνουμε παρέα , ψήνουμε στη παραλία περνάμε ωραία και κάποια στιγμή η κουβέντα έρχεται στα δικαιώματα των γυναικών. Ο ένας Κνίτης μου εξηγεί ότι τέλος πάντων αυτός την γυναίκα την θέλει "υπό" ( υπάκουη, εξαρτημένη κλπ) κι επειδή η αντίθετη άποψη μου του φαίνεται "κάπως" μου λέει"Α εγώ σ αυτά τα πράγματα είμαι συντηρητικός!" Τρομοκρατημένος από αυτό που είπε ρίχνει μια ματιά στην παρέα και εξηγει: "Στις ιδέες όμως είμαι προοδευτικός!" Συγγνώμη για την παρένθεση.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Ηλίας 22/05/2010 14:46:11

        Ηλια το θεμα της μεταπολιτευτικης ΝΔ ειναι μεγαλο και απτεται της αποκλισης των εθνικων συμφεροντων της Ελλαδος απο τη Δυση λογω Τουρκιας,της αναγκης παραμερισμου αυταρχικων επιβιωσεων του παρελθοντος και της ενταξης στην ΕΟΚ,της αναγκης εθνικης συμφιλιωσης κλπ.
        Δεν σου λεω οτι τα χειρισθηκαν σωστα αλλα και οι συνθηκες ησαν δυσμενεις.
        Η πολιτικη γραμμη ηταν σωστη αλλα χρειαζοταν θαρρος για την προβολη της σε αντιξοες συνθηκες που διαφοροι γονοι δεν ειχαν.
        Εν πασει περιπτωσει ο Σαμαρας εξηγγειλε το τελος της ενοχης και ηταν καιρος.Αλλα σε επιπεδο πραγματικης πολιτικης και οχι οργανωτικων,τεχνικων κλπ θεματων δεν υπαρχουν μεγαλες αλλαγες που πρεπει να γινουν καθως ξαναλεω σε γενικες γραμμες η πολιτικη κατευθυνηση ηταν σωστη.Απαιτουνται βεβαια αλλαγες προσωπων.

      • globek avatar
        globek @ Ηλίας 22/05/2010 14:51:15

        η χαρχαλα να είναι καλά για την "κυρία" ...τα άλλα βολεύονται..

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ firiki2010.wordpress.com 22/05/2010 14:47:16

      συμφωνώ απολύτως με τον Ηλία. μακάρι η νέα δημοκρατία να γίνει πιο αριστερή στα θέματα της πρόνοιας και του κρατικού παρεμβατισμού και πιο δεξιά στα θέματα της οικονομίας. και το σημαντικότερο, να πάψει να επιδιώκει να είναι ελιτίστική και κεφαλαιοκρατική, αυτή την θέση την διεκδίκησε και την κέρδισε με το σπαθί του το ΠΑΣΟΚ γι΄ αυτό και λαμβάνει την τιμωρία της Ιστορίας που ήδη είναι παρούσα.

      • n Georgiopoulos avatar
        n Georgiopoulos @ Β.Κ.Σ. 22/05/2010 15:38:35

        Απορω πως ενα κομμα μπορει να ειναι οικονομικα δεξιο και αριστερο στα θεματα προνοιας. Η προνοια ειναι ζητηματα οικονομικο και οι απαντησεις στον κοσμο που δοθηκαν ειναι δυο.
        1)Σοσιαλδημοκρατικη. Υψηλοι φοροι και κοινωνικο κρατος. Οτι ισχυει στην Ευρωπη.
        2)Δεξια-φιλελευθερη. Χαμηλοι φοροι και μικροτερο κοινωνικο κρατος. Αμερικη.

        Προτιμω το 2 προσωπικα,

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Β.Κ.Σ. 22/05/2010 15:49:33

        3.Δεξιά σκέτη. Χαμηλοί φόροι, πάταξη κρατικής σπατάλης και ενίσχυση της κοινωνικής πρόνοιας.

      • n Georgiopoulos avatar
        n Georgiopoulos @ Β.Κ.Σ. 22/05/2010 15:57:56

        Αυτη δεν υπαρχει, ευσεβης ποθος. Κοινωνικο κρατος με χαμηλους φορους δεν υοηρξε, ουτε θα υπαρξει.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Β.Κ.Σ. 22/05/2010 16:08:37

        Κάνεις λάθος. Οι χαμηλοί φόροι δε σημαίνουν σε καμία περίπτωση λιγότερα κρατικά έσοδα. Αν αυξήσεις τους φόρους θα μειώσεις τα κίνητρα για επενδύσεις, και η οικονομία επιβραδύνεται (και τα φορολογικά έσοδα πέφτουν, παρά τον υψηλότερο φορολογικό συντελεστή). Αν χαμηλώσεις τους φόρους, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Τα κίνητρα για εργασία και επενδύσεις αυξάνονται. Η οικονομία αναπτύσσεται με ταχύτερο ρυθμό (και η αύξηση των φορολογικών εσόδων, παρά το χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή).

      • n Georgiopoulos avatar
        n Georgiopoulos @ Β.Κ.Σ. 22/05/2010 16:16:29

        Το πρωτο πραγμα που δεν κανω αγαπητε Ηλια ειναι να τετραγωνιζω τον κυκλο. Η ιατρικη δαπανη πχ αυξανεται ταχυτερα απο τον πληθωρισμο, βαλε μαζι τον γηρασκοντα πληθυσμο συν το γεγονος που στα μερη που εφαρμοζονται πολιτικες τυπου Λαφερ, τα κοινωνικα κρατη ειναι μικρα. Η αυξηση των δημοσιων εσοδων απο τους χαμηλους φορους δεν σημαινει οτι τα εσοδα θα ειναι τα αναγκαια για να χρηματοδοτησουν το κοινωνικο κρατος. Μια συναρτηση μπορει να εχει ολικο μεγιστο, (αυτο λεει η καμπυλη του λαφερ) αλλα δεν σου εγγυαται για το ποσο ειναι το μεγιστο. Και η εμπερια δειχνει. Κοινωνικο κρατος=υψηλοι φοροι.

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Β.Κ.Σ. 22/05/2010 16:20:26

        οι χαμηλοί φόροι είναι η μόνη λύση για τηνν φοροδιαφυγή. Εάν ο άλλος καλείται να πληρώσει πεντακόσια ευρώ αντί για πέντε χιλιάδες και ξέρει πως εάν δεν τα πληρώσει θα φάει καμπάναπενήντα χιλιάδες, ούτε έχει ανάγκη να διαπλακεί με τον Εφοριακό για να γλιτώσει τα χίλια από τα πέντε χιλιάδες, ούτε ρισκάρει να πενήντα του προστίμου, δίδει τα πεντακόσια και κρατάει και όλους τους υπαλλήλους του και κάνει και επενδύσεις και ψάχνεται να κάνει και εξαγωγές. και αφού του πάνε όλα καλά με την διεύρυνση του κύκλου εργασιών του ξαναφθάνει στα πέντε χιλιάδες, αλλά εν τω μεταξύ έχει προσλάβει και άλλους πενήντα και ταίζονται εκατοπενήντα νοματαίοι -τουλάχιστον, για τα ελληνικά οικογενειακά δεδομένα.
        Χάσαμε την επαφή με τα παραδοσιακά μαθηματικά μπλέκοντας με τα γκολντμανσαξικά λαμόγια όμως...

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Β.Κ.Σ. 22/05/2010 16:23:36

        Νίκο Γεωργιόπουλε η διαστρέβλωση της έννοιας κοινωνικό κράτος από τους κρατούντες και ρουσφετολογούντες δεν σημαίνει πως η κοινωνική πρόνοια είναι κάτι άλλο από αυτό που χρειάζεται αντικειμενικά μια κοινωνία. Ο επαναπροσδιορισμός των εννοιών όπως και της χρηματοδότησής τους εντέλει! είναι το διακύβευμα.

      • n Georgiopoulos avatar
        n Georgiopoulos @ Β.Κ.Σ. 22/05/2010 17:04:59

        Εγω δεν διαφωνω ΒΚΣ με τους χαμηλους φορους και συμφωνω μαζι σου πως ειναι μια προυποθεση για την Ελλαδα για να παταχθει η φοροδιαφυγη (στην Σουηδια οι υψηλοι φοροι εισπραττονται).
        Αλλα σκοπιμο ειναι να δουμε τι ειναι κοινωνικο κρατος. Αναφερω ενα απλο παραδειγμα. Σε καθε εξαρση γριπης κατα το φθινοπωρο, πανε ολοι στα νοσοκομεια για να τους συνταγογραφηθει ενα ντεπον η ενα απλο σιροπι. Αποτελεσμα ειναι να μπλακαρουν τα νοσοκομεια, να αυξανει παραλογα η ιατρικη δαπανη και να σπαταλουνται πολυτιμοι ποροι. Για να κοπουν αυτα τα φαινομενα πρεπει να υπαρχει συμμετοχη 50-100 ευρω για να αποθαρρυνει την σπαταλη πορων. Ο φωστηρας της υγειας, Κακλαμανης, κατηργησε την λιστα φαρμακων και εκτοξευτηκε κατα μερικα δις η φαρμακευτικη δαπανη. Οταν καταργηθηκε η λιστα, η οταν καποιος βαλει υψηλη συμμετοχη για να μην σπαταλουνται ιατρικοι ποροι (οπως εγω υποστηριζω) κατηγορειται για αντιλαικος, ακραια νεοφιλελευθερος, τσιρακι του ΔΝΤ κλπ.
        Αν δουμε ομως με ποσα απο αυτα τα κατοσταευρα μπορουμε να χρηματοδοτησουμε δωρεαν μια εγχειριση ανοιχτης καρδιας σε καποιον που εχει πραγματικα αναγκη, τοτε μιλαμε για πραγματικο κοινωνικο κρατος. Αυτο το οποιο εννοουν πολλοι ως κοινωνικο κρατος ειναι μια σοβιετικου τυπου "δωρεαν" υγεια δια πασαν νοσον και μα..... Δειτε την δωρεαν παιδεια ποσο καλα τα πηγε!

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Β.Κ.Σ. 22/05/2010 17:37:04

        ο Κακλαμάνης δεν κατήργησε την λίστα φαρμάκων για χάρη του κοινωνικού κράτους, αλλά για χάρη των φαρμακευτικών εταιρειών που είχαν χρηματοδοτήσει την εκλογή του. Αυτή είναι η διεφθαρμένη δεξιά που περιέγραψε ο Ηλίας και που επιτυχώς ενεδύθη το ΠΑΣΟΚ. Για ποιό λόγο η Νέα Δημοκρατία να το ξαναφορέσει το παληόρουχο; τόσα κορμιά άλλαξε!

      • n Georgiopoulos avatar
        n Georgiopoulos @ Β.Κ.Σ. 22/05/2010 18:50:09

        ΒΚΣ και Σον Πεν.

        Υπαρχουν δυο αποψεις κοινωνικης πολιτικης τις οποιες θα σκιαγραφησω με εμπειρικα παραδειγματα.

        1)Δικαιουνται ολοι δωρεαν υγεια δια πασαν νοσον. Ισχυριζομαι πως ειναι αντιλαικο. Προτιμω η υγεια να μην ειναι δωρεαν στην γριπη αλλα να ειναι δωρεαν στις μεταμοσχευσεις καρδιας.
        2)Δικαιουνται ολοι υψηλα επιδοματα ανεργιας. Ισχυριζομαι πως το καλυτερο επιδομα ανεργιας ειναι το να εχει καποιος δουλεια. Οποτε προτιμω να δινω χαμηλο επιδομα ανεργιας και να εχω χαμηλο φορο ωστε οι επενδυσεις να δημοιουργησουν δουλειες.
        3)Δικαιουνται ολοι δωρεαν παιδεια. Εγω λεω να την εχουν οσοι ειναι ικανοι και προθυμοι να την αποκτησουν. Παραδειγμα ειναι η αθροα προαγωγη μαθητων απο την μια ταξη στην αλλη και η αθροα εισαγωγη σε ΑΕΙ-ΤΕΙ με 5/20. Οι αξιοι φτωχοι βεβαια επιβαρρυνονται απο την πληθωρισμο αχρηστων πτυχιουχων. Οι πλουσιοι πανε στο Χαρβαρντ απο την αρχη και δεν εχουν προβλημα. Η λυση ειναι εντατικοποιηση της παιδειας και ισες ευκαιριες.

        Αναφερω 3 ζητηματα στα οποια η συμβατικη ελληνικη κοινη λογικη, του Αυτια, των πρωιναδικων και της πλειοψηφιας του κοσμου τα ονομαζει συνταγες ΔΝΤ, ακραια νεοφιλελευθερα και αντιλαικα. Η αριστερη απαντηση δοκιμαστηκε και μαλλιστα εγινε αρεστη και απο τον λαικισμο της δεξιας. Απετυχε διοτι εν ονοματι των λαικων κατακτησεων και δικαιωματων χρεωκοπησε η χωρα. Εγω αντιθετα θελω μια "αντιλαικη" ΝΔ κοντρα στην συμβατικη λογικη της μεταπολιτευσης.

        Θελω προσωπικα να υπαρχει προνοια. Ομως για αυτους που πραγματικα την εχουν αναγκη. Θελω δωρεαν παιδεια για αυτους που μπορουν να την αποκτησουν. Και αυτη η οργανωση του κρατους με βαση ορθολογικα κριτηρια κοστους-οφελους δεν ειναι και δεν προκειται να ειναι ΑΡΙΣΤΕΡΗ. Σημαδι της ιδεολογικης κυριαρχιας της αριστερας ειναι πως εμεις οι δεξιοι, συντηρητικοι, φιλελευθεροι χρησιμοποιουμε αριστερες φρασεις για να περιγραψουμε δεξια οραματα. Επιτελους να χρησιμοποιησουμε το οπλοστασιο της παραταξης μας για να απαντουμε στα ζητηματα και οχι να επικαλουμαστε τον Μαρξ και τον Φλωρακη.

  21. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 22/05/2010 13:48:56

    Ξεχασατε τον βασικοτερο!-ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟΣ-

    Χωρις αυτον πως θα επιβιωσει το κομμα της ντορας??

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Επαγρυπνών 22/05/2010 18:29:48

      ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟΣ Α.Ε

  22. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 22/05/2010 13:57:59

    Την δημιουργία κόμματος από την κ. Μπακλογιάννη αποφάσισε πριν το 2004 ο μπαμπάς της, μόνο που της το ανακοίνωσε με καθυστέρηση, χρησιμοποιώντας ως δόλωμα την μεταβίβαση σε αυτήν της ΝΔ, που ήταν προαποφασισμένο αυτή να μην πραγματοποιηθεί. Καθ' ότι δεν αποφασίζει η κάθε οικογένεια για τα καθέκαστα, αλλά οι ξένοι εντολοδότες του πολιτικού κατεστημένου.
    Ο λόγος που αποφασίστηκε πριν από χρόνια η κατάλυση του δικομματισμού στην Ελλάδα, είναι η εκτίμηση, ότι ενώ την πτώχευση της χώρας μπορούσε να την φορτωθεί μια μονοκομματική κυβέρνηση, τον γεωγραφικό διαμελισμού του Ελλαδικού προτεκτοράτου μπορούν να αναλάβουν μόνο πολυσυλεκτικές κυβερνήσεις γκρουπούσκουλων.
    Το πόσα θα πάρει το κόμμα της κ. Μπακογιάννη, καθώς και πάνω κάτω όλοι οι υπόλοιποι, δεν αποφασίζουν οι πολίτες, αλλά οι ξένοι αφέντες. Με βάση το ο "Ο πνιγμένος από τα μαλλιά πιάνεται", εύκολα άγεται και φέρεται η εκλογική ανθρωπομάζα, μέσα σε αντιλαϊκά και αντεθνικά σενάρια.
    Τα σχέδιά τους κορυφώνονται πλέον με στόχο την πλήρη διάλυση της χώρας.
    Είναι η ύστατη ώρα για να συσπειρωθούμε και να διώξουμε την ξένη ακρίδα και τους υποτακτικούς της.

  23. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 22/05/2010 14:17:46

    Επειδή συμπαθώ πάρα πολύ την κ. Μπακογιάννη, θα την συμβούλευα να απομακρυνθεί το γρηγορότερο δυνατό από την επιρροή του μπαμπά της.
    Ας δει το κατάντημα του Γκαπ και ας νουθετηθεί. Η πολυπόθητη καρέκλα θα αποτελέσει Πύρρειο νίκη για την υστεροφημία της. Όλα τα μεγαλεία είναι μόνο μια χίμαιρα. Εάν αισθάνεται, ότι αυτή έχει επιλεγεί από το πεπρωμένο για κάτι σημαντικό, ας συμβουλευτεί καλύτερα πρώτα κάποιον Πνευματικό Πατέρα περί αυτού. Κι άλλοι πίστεψαν κάτι ανάλογο με επιπόλαιο ή διαστροφικό τρόπο και δημιούργησαν μόνο καταστροφές, θερίζοντας όνειδος.
    Η πολιτική αρένα είναι μόνον για να ξεσχίζονται ξεσχίζοντες και ξεσχιζόμενοι. Δεν έχει έλεος για την ψυχή, όσων την θεωρούν πεδίο δόξης και απόκτησης υπερβολικού κύρους. Στο τέλος προσποιούνται όλοι τον ανήξερο ή τον βλάκα, όμως η ρετσινιά στην ψυχή παραμένει.
    Στην πολιτική μπορούμε να σταθούμε αξιοπρεπώς, μόνο με μια προϋπόθεση: Να συμμετέχουμε μόνο για να προσφέρουμε ματώνοντας οι ίδιοι. Ας δει λοιπόν πώς πετάγονται στον κάλαθο ανακύκλωσης ειδώλων, όλοι οι ιδιοτελείς πολιτικοί.
    Αυτό βέβαια δεν ισχύει μόνο για την κυρία Μπακογιάννη, αλλά γι ολόκληρο το πολιτικό κατεστημένο.

    • globek avatar
      globek @ Μποτίλια στο πέλαγος 22/05/2010 14:30:25

      Βλέπω αγαπητέ …να γεμίζουν όλα τα μοναστήρια μέχρι σήμερα άδεια …με ανεπάγγελτους πολιτικούς ….

      • globek avatar
        globek @ globek 22/05/2010 14:32:47

        χαρά θεού ...χαρά θεού

  24. globek avatar
    globek 22/05/2010 14:21:44

    Υπάρχει και ο Νικόλας Κ. με το γιο του Γιώργο στο χωριό μου …παλιός
    βασιλοχουντικός χιχχιχιχιχι

  25. GreenHorses avatar
    GreenHorses 22/05/2010 14:40:13

    Να δω νέο κόμμα της Ντόρας και με κούλη να παραμένει στην ΝΔ και τι στον κόσμο!

    Αν πάει και ο Αβραμόπουλος από εκεί πέρα όλων των άλλων ακόμα καλύτερα είναι το κόμμα GG. Ας το σκεφτεί καλά γιατί επικεφαλής στην ΝΔ δεν παίζει να γίνει με την καμία.

  26. sakis avatar
    sakis 22/05/2010 14:55:27

    Η ΝΤΟΡΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΗ ,ΒΓΗΚΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ-ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

    ΣΚΕΨΟΥ ΟΥΤΕ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ

  27. Monocultural avatar
    Monocultural 22/05/2010 14:56:08

    Άντε ψυχραιμία στην αγκαλιά της Ντορουλας! Τοπική ΝΔ δεκαετίας 80!

  28. GAETANO avatar
    GAETANO 22/05/2010 16:07:07

    ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ . ΤΟΠΟΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ . ΤΟ ΑΙΜΑ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ . ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ?

    ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΛΠΙΔΑΣ . ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΩΝΙΑ . ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠΟΝΤΑΙ . ΤΟ ΟΧΙ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ . ΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ .
    ΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΓΑΛΕΖΕΤΑΙ ΜΑΖΥ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ . ΑΣ ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΞΙΟΙ . ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΤΗΡΕΙ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΟΙ ΝΔ ΑΝ ΤΕΘΕΙ ΘΕΜΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ ? ΜΙΑΣ ΚΑΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΥΡΙΕΣ ΕΠΟΝΤΑΙ .

  29. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 22/05/2010 17:27:00

    n Georgiopoulos
    Ακριβώς έτσι! Το πόσο κοινωνικό είναι το κράτος δεν ορίζεται από το πόσα λεφτά χαλάει γιατί μπορεί όπως στην Ελληνική περίπτωση απλώς να τα πετάει από το παράθυρο και κάποιοι να "κονομάνε" Το πόσο κοινωνικό είναι το κράτος ορίζεται από το κατά πόσο εξυπηρετεί πραγματικές ανάγκες των πολιτών του.
    Και κάτι ακόμα: Το "τζάμπα" γενικώς δεν εκτιμάται!

  30. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 22/05/2010 17:53:15

    H ματαιοδοξία της κας Μητσοτάκη στο υπερτατο σημείο. Η κυρία δεν μπόρεσε να κατανοήσει μέχρι σήμερα οτι όλες οι κινήσεις της οι πολιτικές ευρίσκοντο στον αέρα. Μια καλά δουλεμένη εργολαβία των διεφθαρμένων κέντρων εξουσίας, έφτασε στο τέλος, τόσο της ίδιας όσο και των ιδίων. Ευτυχώς για όλους εμάς τους σκεπτόμενους. Αντώνη Σαμαρά με δύναμη αχαλίνωτη τράβα μπροστά.

  31. salonica_4_ever avatar
    salonica_4_ever 22/05/2010 18:09:29

    Πολύ ωραία τα λέτε... Μπράβο! 1% θα χάσει η ΝΔ απο το κόμμα της Ντόρας και θα κερδίσει 15% από άλλους χώρους... Σε ποιόν απευθύνεστε τώρα μάλλον μόνο εσείς γνωρίζετε... ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ !!!!

  32. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 22/05/2010 18:35:52

    ν Georgiopoulos

    Εχεις απόλυτο δίκιο.
    Ολα τ'άλλα είναι φθηνή δημαγωγία.
    Η αποτελεσματικότερη κοινωνική πολιτική είναι η προσφορά εργασίας και αυτην την εξασφαλίζει η πολιτική που φέρνει ανάπτυξη.

  33. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/05/2010 18:39:24

    Φημολογείται πως στο νέο κόμμα θα την ακολουθήσει και η Τζάκρη. Μαζί με τον Σειρινάκη.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Strange Attractor 22/05/2010 18:40:59

      Η Γκερέκου, ακόμη το συζητάει... με τον Σειρινάκη.

  34. rally monkey avatar
    rally monkey 22/05/2010 19:11:55

    μεγαλη παγιδα αποδειχτηκε το 'ΟΧΙ' Σαμαρα στα μετρα - δεν την απεφυγε
    οταν λεμε ΟΧΙ διευκινιζουμε σε τι ακριβως λεμε οχι (το ξαναγραψα εδω)
    ο Σαμαρας ειχε ευκαιρια να το διευκρινισει αλλα η ζημια επικοινωνιακα εγινε
    το οχι σε σκληρα μετρα στην παρουσα φαση ισον λαικισμος
    οταν εισαι αρχηγος ΝΔ αυτο βλαπτει
    δεν επρεπε να ψηφισει υπερ (ειδικα επειδη δεν αλλαζε το αποτελεσμα) αλλα..
    ηταν απαραιτητο να το ξεκαθαρισει το 'ΟΧΙ' ειναι στον ΓΑΠ και την κυβερνηση του που εξευτελισε διεθνως τη χωρα - την οδηγησε σε αδιεξοδο
    και παρεδωσε εθνικη κυριαρχια
    εκει ειναι το ΟΧΙ
    οσοι ψηφισαν υπερ αναγορευτηκαν σε δεκανικια του ΓΑΠ - συνεργοι σε πραξεις εθνικης μειοδοσιας
    ετσι εκανε ματ σε Ντορα - ΛΑΟΣ με μια κινηση
    η αλλη παγιδα που πρεπει να αποφυγει ειναι η συνεναιση - χρειαζεται σφοδρη αντιπαραθεση αλλα στο σωστο γηπεδο - δεν υπαρχουν περιθωρια χρονου

  35. ixnos avatar
    ixnos 22/05/2010 22:10:23

    το κομμα θα το δημιουργησει το αργοτερο σε δυο μηνες απο τωρα

    • mara avatar
      mara @ ixnos 22/05/2010 22:28:49

      Και οι δημοσκόποι φυσικά θα σπεύσουν....

  36. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 23/05/2010 00:07:21

    Η Ντόρα δεν νομίζω πως θα προχωρήσει σε δημιουργία κόμματος. Δεν έχει την «αναμενόμενη» προσφορά εκ μέρους εκείνων που θεωρούσε «δεμένους» στο άρμα της! Παρότι είχε δημιουργήσει την εντύπωση ότι είναι αρκετά μεθοδική, αποδείχτηκε εντελώς κενή και ένα κακέκτυπο κατασκεύασμα του μπαμπά της!
    Μέχρι τώρα είχε καταφέρει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην πολιτική ζωή του τόπου, στην οποία εισήλθε μάλιστα από την «ανάγκη» κάλυψης του κενού που άφησε ο αείμνηστος Μπακογιάννης στην Ευρυτανία! Το είχε πετύχει με την στήριξη, του ξένου παράγοντα λόγω άκρατου οικογενειακού ενδοτισμού, των επιχειρηματικών συμφερόντων και των ΜΜΕ των εργολάβων και των προμηθευτών του Δημοσίου.
    Εκείνο που ξέρει να κάνει άριστα είναι να υπονομεύει, όποιον θέλει να του φάει τη θέση! Κατάφερε και το έκανε σε μεγάλο βαθμό στον ευεργέτη της Καραμανλή, που και δήμαρχο την έκανε και της επέτρεψε να μην ολοκληρώσει τη θητεία δίνοντάς της το σημαντικότατο ΥΠ.ΕΞ.
    Με τον Αντώνη βέβαια τα πράγματα πήραν άλλη τροπή, αφού δεν είχε καν φανταστεί ότι θα ήταν αυτός που θα της ανέτρεπε το πολυετές καλοστημένο σχέδιο. Δεν το άντεξε ο ψυχικός της κόσμος και άρχισε τα λάθη τακτικής μέχρι που κατάλαβε ότι δεν τη συμφέρει η συγκατοίκηση και η σύγκριση μαζί του και γι αυτό προκάλεσε τη διαγραφή της!
    Η μεγαλύτερη ατυχία της όμως είναι, ότι αυτήν την εποχή ξυπνάει ο πατριωτισμός των Ελλήνων εξ αιτίας των χειρισμών του Γιώργου, οπότε αυτή η καθολική πατριωτική αφύπνιση την στέλνει ολοταχώς στα αζήτητα της πολιτικής ζωής!

  37. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 23/05/2010 07:48:52

    Aφροδίτη, μπράβο. Ούτε τη στοιχειώδη λογική δεν έχει η κα Μητσοτάκη.

  38. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 23/05/2010 09:03:59

    Εγώ δεν ξέρω ποιοι θα ακολουθήσουν την Θοδώρα, εγώ ξέρω ότι με πόνο σήμερα λέω ότι ανήκω σε ένα κόμμα που θα ψηφίσουν στις εσωκομματικές εκλογές: η σκούφια του αλόγου, ο νόμιμος και ηθικός, ο παπαγαλομπαμπάς, ο ποκοπάκης και ορισμένοι άλλοι.
    Η Θοδώρα και κάθε Θοδώρα μπορεί να κάνει και δικαιούται να κάνει ότι θέλει δημοκρατικό δικαίωμα είναι να εκτεθεί στη λαϊκή ετυμηγορία.
    Εμείς θέλω να δω τι κάνουμε, γιατί όπως λέει και ο φίλος ο αρχαίος ένα ΟΧΙ στο ΔΝΤ ακολούθησε ένα ΝΑΙ στις ΑΠΕ, ένα ΟΧΙ στον Καλλικράτη ελπίζω να μην το ακολουθήσει ένα ΝΑΙ στο ασφαλιστικό...ας θυμηθούν μόνο τις φωτογραφίες από τις διαδηλώσεις του ΓΑΠ για το νόμο της Πετραλιά...

    ΥΓ

    άσχετο με την ανάρτηση εκεί στη ΝΔ δεν έχουν ακούσει τι είναι το διαδίκτυο; τι πάει να πει ΦΑΧ ή ταχυδρόμησε το ερωτηματολόγιο; Ερωτηματολόγιο είναι αυτό για πολιτικές θέσεις ή για ...; έλεος αν δεν μπορούν ας πάρουν νέους ανθρώπους, έχουν μείνει στο 19 αιώνα

  39. magistros avatar
    magistros 23/05/2010 11:02:23

    Μη τσακωνεστε τσαμπα.Ο Σαμαρας ευτυχως εχει ημερομηνια ληξης (νοεμβριος 2010).Μετα θα ξεπηδησει το καινουργιο, που αυτη τη στιγμη ειναι σε διαδικασια ζυμωσης,που θα καλυπτει κοσμο απο ολο το φασμα της πολιτικης(εξαιρουμενου του ΚΚΕ).

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ magistros 23/05/2010 11:15:35

      μάγιστρε, όσο και να τα μαγεύετε πάντα ξένο σώμα θα είστε στην ψυχή του Έλληνα. να πάτε αλλού, εκεί που προοδεύουν καταστρέφοντας τα ποτάμια τους.

    • Orestios avatar
      Orestios @ magistros 23/05/2010 11:22:57

      Ξέχασες να μας πείς μάγιστρε και για τις ουρές που σχηματίζονται έξω από το γραφείο της Ντόρας.
      χαχαχαχαχαχα
      Τον Νοέμβρη οι φυλακές θα είναι λίγες

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ magistros 24/05/2010 02:15:03

      Η νταρντανομπεμπέκα είναι το 'καινούργιο'?Αν ναι, σε περιμένει σουίτα στο ΔΑΦΝΙ.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ magistros 24/05/2010 09:01:54

      Aπό όλο το φάσμα ε; Ενδιαφέρον...
      Τίποτα καφετιέρες Ζίμενς αν μοιράσει το "καινούριο" θα σημειώσει μεγάλη επιτυχία.
      Αλλά έχε χαρη που είμαστε μπανανία, ειδάλλως η Κεντρική Επιτροπή του "καινούριου"(δηλαδή 5-6 άτομα) θα συνεδρίαζε στο κελί 33, όπου θα έπρεπε να βρίσκονται οι φιλενάδες του Χριστοφοράκου και φυγαδεύτριες του Καραβέλα.

  40. magistros avatar
    magistros 23/05/2010 19:58:12

    ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΤΕΒΑ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ ΜΕΡΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΤΣΙΚΟΥΔΙΑ

    • mara avatar
      mara @ magistros 24/05/2010 08:48:47

      Καλά, από τις 29/11 και ακόμα τζούζει...??? Ντροπή!!!
      (...πονάνε... μώρε τα κοπέλια..???)

    • ΖΟΡΟ avatar
      ΖΟΡΟ @ magistros 24/05/2010 20:55:47

      MAGISTRE TO ΜΠΑΜΠΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ?

  41. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 24/05/2010 15:51:07

    Η πιο απελπιστική εκδοχή για το κόμμα της Ντόρας είναι ότι θα υφιστάμεθα αυτό το ...αυτοκόλλητο χαμόγελό της στα πάντα. Σε γάμους, κηδείες, μνημόσυνα, λιμούς,λοιμούς, σεισμούς κλπ. Δεν αντέχω άλλο, οχι κυρία Ντόρα μου μην μας το κάνετε.

  42. Kolουρ avatar
    Kolουρ 25/05/2010 08:07:20

    Η Ντόρα ως μέλος του Bilderberg φαίνεται ότι συμφώνησε να κυβερνήσει το ΠΑΣΟΚ 2 τετραετίες. Βάζουν του λαθρομετανάστες να ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ και διαιρούν την ΝΔ στα δύο για να μην γίνει κάνα λάθος στην ψηφοφορία.
    Τέλος Σαμαράς και Παπανδρέου συμφοιτητές, Ντόρα και Παπανδρέου και Καραμανλής Bilderberg. ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ συμφωνούν στην πολιτική τώρα. Η αριστερά αντιδρώντας σε αυτά τους βοηθά, δηλαδή δεν κάνω τίποτα->μου κόβεται ο μισθός, κάνω απεργία->μου κόβεται ο μισθός γιατί απέργησα και κόβεται και κανονικά.
    Όλοι μαζί-πλήρη συμφωνία δεξιάς-αριστεράς σε ότι είναι ενάντια στην εκκλησία, η οποία ταΐζει τους φτωχούς.
    Θέε μου μας κυβερνά μία συμμορία.

  43. διόδωρος avatar
    διόδωρος 31/05/2010 13:04:12

    Η ΝΤΟΡΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙ ΚΑΝΑ ΠΙΑΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ [ΔΙΟΤΙ ΙΣΧΥΡΗΖΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ].ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΛΑ.Ο.Σ., ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΝΕΟΙΔΡΥΘΕΙΣΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ.ΘΕΛΕΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΤΕ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΝΤΟΡΙΚΟΥΣ ,ΝΔ.,ΠΑ.ΣΟ.Κ.,Κ.Κ.Ε.,ΛΑ.Ο.Σ.,ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ. ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ.

  44. Tertios avatar
    Tertios 17/06/2010 20:56:46

    Αγαπητή Ντορα,
    είμαι ένας θαυμαστής σου.
    θαυμάζω , τη χάρη του έξυπνα καλυμμένου λόγου σου που καταφέρνει να μη λέει τίποτε ουσιαστικό και αυτό ..χωρίς να γίνεται αντιληπτό.
    θαυμάζω τη δουλειά σου στο Δήμο Αθηναίων, όπου σίγουρα καταπάτησες τον "χρηματισμό" που αποδίδεις σήμερα στους Βατοπεδινούς, όταν εμπόδισες αχρείους να "λαδώσουν" για την κατασκευή της ιστοσελίδας του Δήμου Αθηναίων....
    Θαυμάζω το τρόπο που χειρίστηκες ημέτερους και άλλους ως Υπουργός Εξωτερικών, εκποιώντας (δηλ. πουλώντας) την Ελλάδα , το Μακεδονικό και το Κυπριακό "τοις πάντων Αμερικανων ρήμασι πειθόμενη", αν και δεν κατάφερες να πιάσεις μια καλή τιμή….
    θαυμάζω την ευθύτητα με την οποία πριόνιζες πλαγίως τον νέο πρόεδρο της παράταξης η οποία σε εμπιστεύθηκε....
    και θαυμάζω τέλος την απόφαση σου , απο εδώ και πέρα, να γίνεις έντιμη ελληνίδα βουλευτής. Άλλωστε ο δρόμος για την κόλαση είναι γεμάτος απο κακές προθέσεις
    Και εξηγούμαι:
    Τι εννοούσες, κορίτσι μου προχτές στο Βερολίνο όταν διατράνωνες ότι ΑΠΟ ΕΔΩ KAI ΠΕΡΑ ΘΑ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ;
    Εννοείς ότι μέχρι σήμερα ψήφιζες και ενεργούσες ενάντια στο εθνικό συμφέρον;
    Εννοείς ότι η παράταξη που σε τίμησε με το Υπουργείο Εξωτερικών σου είχε δώσει εντολές ενάντια στο εθνικό συμφέρον;
    Εννοείς ότι εσύ εκτελούσες εντολές τρίτων ενάντια στο εθνικό συμφέρον;
    Εννοείς ότι έγραφες τη λαϊκή εντολή, που ήταν σαφής υπέρ του εθνικού συμφέροντος, στο παλιά σου τα παπούτσια και όλα αυτά μέχρι τώρα (διότι από ...εδώ και πέρα, είπαμε, θα ενεργείς εθνικότερα και με γνώμονα το εθνικό συμφέρον);
    Η μήπως συγχέεις το εθνικό με το οικογενειακό συμφέρον, στα πλαίσια του ότι το έθνος είμαστε μια μεγάλη....οικογένεια;
    Ντόρα μου, αν δεν γνώριζα την λαμπρή οικογενειακή σου παράδοση θα πίστευα ότι πραγματικά βρήκες νέες σταθερές για να στηρίξεις το πολιτικό σου μέλλον. Αλλά φαίνεται πως η αποστασία κυλά στις φλέβες.
    Και να αποστατείς απο μια παράταξη, διότι δεν εκπληρώθηκε το όνειρο της αρχηγίας ή διότι η παράταξη δεν σου είναι πια βολική, αυτό έχει κάποια εξήγηση.
    Αλλά το να αποστατείς απο την Ελλάδα, είναι Λιποταξία και Έγκλημα Καθοσιώσεως. Και δεν σε αναβαπτίζει το ότι ομολογείς, πως μέχρι σήμερα στη Βουλή ψήφιζες ενάντια στα εθνικά συμφέροντα, μαζί με την υπόσχεση ότι απο εδώ και πέρα ...θα αλλάξεις ρότα. Ο λύκος τρίχωμα μόνο αλλάζει.

    Γι αυτό και η πρόθεση σου, από ΄δώ και πέρα …μάλλον απειλή μου φαίνεται.
    Σου εύχομαι να βρείς το δρόμο σου και το μέτρο κρίσεως για αυτό που είναι πραγματικά εθνικό συμφέρον: Η Απομακρυνσή σου απο την Πολιτική.
    Τέρτιος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.