#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/05/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποια νέα Νέα Δημοκρατία οικοδομεί ο Σαμαράς



«Η ΝΔ του 2013 θα είναι τελείως διαφορετική από αυτή του 2009, του 2004, του 1997 και του 1974». Αυτό λένε έμπειρα στελέχη που έχουν εικόνα των σχεδίων του Αντώνη Σαμαρά για τη μετάλλαξη της ΝΔ που επιχειρείται σταδιακά. Δεν είναι υπερβολή να πει κανείς, ότι ο Αντ. Σαμαράς προετοιμάζει, αργά και σταθερά τη μετεξέλιξη της ΝΔ σε ένα άλλο κόμμα, τελείως διαφορετικό από αυτό που ξέραμε έως σήμερα.

Στο δρόμο προς το συνέδριο θα υπάρξουν πολλές αλλαγές. Ο Σαμαράς έχει άλλη ιδεολογική υπόσταση, άλλες πολιτικές πρακτικές και εν τέλει άλλη φυσιογνωμία. Και αυτή η φυσιογνωμία θα αναδειχθεί ακόμα περισσότερο στο συνέδριο της ΝΔ τον προσεχή Ιούνιο.

Η τωρινή ΝΔ, παρά τα όσα λέγονται, είναι αναμφισβήτητα η ΝΔ του Αντ. Σαμαρά. Όσοι ανέμεναν ότι θα υπήρχαν θύλακες αντίστασης και διαμόρφωσης αντιπολιτευτικού κλίματος στο εσωτερικό της ΝΔ, αλλά και ισχυροί αντιηγετικοί πόλοι, απογοητεύτηκαν.

Η ΝΔ προχωρεί χωρίς μεγάλες εντάσεις στη σταδιακή μετεξέλιξή της, αν και το κόμμα, ως μηχανισμός, δείχνει να είναι υπνωτισμένο και αδυνατεί να συμβαδίσει με το ρυθμό του Σαμαρά.

Κανείς, δεν μπορεί να πει ότι όλα είναι τέλεια, καθώς εμείς από αυτό εδώ το βήμα πολλές φορές έχουμε κριτικάρει την κομματική δομή. Σίγουρα υπάρχουν στο παρασκήνιο κάποιες επικριτικές κορόνες για πτυχές της κυβερνητικής πολιτικής από ορισμένους «διαφωνούντες».

Όμως κανένας από τους «αντιηγετικούς» δεν ξεπερνά τα ανεκτά όρια, κανένας δεν στρέφεται ευθέως κατά της ηγεσίας, κανένας δεν αφήνει την παραμικρή αιχμή για τον Σαμαρά. Υπάρχουν, όμως κάποιες φωνές που προσπαθούν να ακουστούν ως «αιρετικές», ενώ άλλοι έχουν επιλέξει, κυρίως μέσω των ΜΜΕ και ενόψει ανασχηματισμού, να κάνουν επίδειξη «νομιμοφροσύνης».

Γκρίνιες υπάρχουν για πολλά. Η ίδια η κατάσταση είναι πολεμική. Όμως, στη συντριπτική πλειοψηφία τους τα στελέχη της ΝΔ, είτε υποστηρίζουν είτε όχι τον Σαμαρά, αναγνωρίζουν την καθολική ισχύ του.

Πέρα από την παρασκηνιακή κριτική, δεν υπάρχει διάθεση ρήξης και ως εκ τούτου αποδυναμώνεται διαρκώς το μέτωπο όσων βαυκαλίζονται με την ιδέα ότι αποτελούν «ρεύμα» ή «εσωκομματική αντιπολίτευση».

Ο Σαμαράς είναι σαφής και κατηγορηματικός με έμφαση στη φράση δεν υπάρχουν τάσεις στη ΝΔ. Δίνει μεγάλη σημασία στην ουσιαστική επανίδρυση της ΝΔ και απορρίπτει τις φωνές ότι υπάρχει απομόνωση του κόμματος.

«Έχουμε στρατηγική, παίρνουμε πρωτοβουλίες και πρέπει να μιλούμε με τη φωνή της λογικής» λέει τελευταία. Όσοι δεν το καταλαβαίνουν κάνουν λάθος, αλλά τους «κατανοεί»!

Βασική του πρόκληση είναι η προσπάθεια της κυβέρνησής του να σταθεροποιήσει την κατάσταση στη χώρα, ώστε να απελευθερωθούν πόροι (διανομή κοινωνικού μερίσματος) που θα διατεθούν για την εκ νέου κοινωνική σύγκλιση.

Στην ουσία κανείς δεν μπορούσε διαφωνήσει με αυτές τις απόψεις ευθέως και κανείς δεν το κάνει, αν και υπάρχουν και αμφιβολίες.

Το θετικό για το πρωθυπουργικό περιβάλλον είναι ότι ο Σαμαράς πορεύεται ως κυρίαρχος του παιχνιδιού και είναι εμφανές στους γνωρίζοντες ότι ο πρόεδρος της ΝΔ και Πρωθυπουργός πιστεύει ότι περισσότερο και από την«ανασυγκρότηση» του κόμματός του χρειάζεται ένας «πολιτικός πολιτισμός» που θα εκτείνεται στο σύνολο της πολιτικής ζωής.

Μάρκος Αυρήλιος

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αρχιμήδης avatar
    Αρχιμήδης 01/05/2013 09:31:27

    To πιο αισιόδοξο άρθρο των ημερών...Αρα θα υπάρχει και του χρόνου ΝΔ, ΠΑΣΟΚ,ΔΗΜΑΡ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ κλπ, ασχέτως αν θα υπάρχει Ευρώ και τραπεζικό σύστημα στην Ελλάδα...

    • euagelos avatar
      euagelos @ Αρχιμήδης 01/05/2013 17:37:15

      η Ελλάδα είναι οι άνθρωποι, η αγάπη για τον... τόπο, η αλληλεγγύη, οι στόχοι που μας ενώνουν...

      • kosvag avatar
        kosvag @ euagelos 01/05/2013 20:03:50

        δλδ την υγεία μας να έχουμε και τα άλλα ας πηγαίνουν απ' το κακό στο χειρότερο.

        • cresswell avatar
          cresswell @ kosvag 02/05/2013 00:09:50

          +++++++++++++++++++++!!!!!!!

        • euagelos avatar
          euagelos @ kosvag 02/05/2013 00:35:03

          Κάπως έτσι αλλά όχι ακριβώς. Το "στην υγεία των κορόιδων" θα ήταν πιο σωστό.

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ euagelos 02/05/2013 11:01:56

        παλιά ήταν έτσι. τώρα η Ελλάδα κατάντησε να είναι : το έλλειμα, το ευρώ και το α.ε.π
        να ζήσουμε να τη θυμόμαστε

  2. AGGELOS avatar
    AGGELOS 01/05/2013 09:35:44

    Καλά όλ'αυτά όμως, η ΝΔ και οι εκάστοτε αρχηγοί της θα πρεπει ν αντιληφθούν ότι, την κύρια και βασική δύναμή τους αντλούν από τους απλούς, συντηρητικούς δεξιούς ανθρώπους αυτού του τόπου. Απόγονοι οι περισσότεροι όσων έδωσαν την ζωή τους κατά την περίοδο του συμμοριτοπολέμου, για να καταστεί η Ελλάς ελεύθερη. Αυτόν τον κόσμο η ΝΔ δεν πρέπει να τον χαρίζει απλόχερα στους Καμμένους και τους Κασιδιαρηδες! Οι άνθρωποι αυτοί παρατηρούν με θλίψη (οι παλαιότεροι) και με αγανάκτηση (οι νεοτεροι) ότι η Ελλας μετατρέπεται σε σκουπιδότοπο λαθρομεταναστών, χάνει αργά αλλά σταθερά την φυσιογνωμία της και μεταλλασσεται σε κάτι παγκοσμιοποιημένο, απροσδιόριστο ακόμη. Η ΝΔ πρέπει να προτάξει την Πατρίδα. Η Πατριδοκεντρικη φυσιογνωμία της θα επαναφερει την αισιοδοξία και το χαμόγελο. Δεν ομιλώ περί εθνικιστικών ή έτερων κορονων. Ομιλώ περί Πατρίδος. Ομιλώ περί Παιδείας ελληνοκεντρικής. Ομιλώ περί της ανάγκης εμβαθύνσεως και επιστροφης στις πολιτισμικές μας ρίζες, χωρίς ασφαλώς να παραγνωρίζονται οι εξελίξεις στην τεχνολογία και την επιστήμη.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ AGGELOS 01/05/2013 11:56:44

      +++

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Tonia G. 01/05/2013 16:05:42

        Αγαπητέ AGGELE,
        ( Παρεμβαίνω μετά την επικρότηση της Tonia G, για να μην αλλοιώσω την ουσία της παρεμβολής της),

        αλλά, όπως και να το κάνεις,
        όσο σωστά κι αν τα λες, όσο κι αν συμφωνούμε πολλοί από εμάς τους απλούς Δεξιούς με τις απόψεις σου, όσο κι αν το αίμα νερό δεν γίνεται, όσο κι αν λαχταράμε μια Ελλάδα ελεύθερη και απαλλαγμένη από λαθρομετανάστες, όσο κι αν αποτελεί ανεκπλήρωτη λαχτάρα, το να κοιμηθούμε κάτω από την κληματαριά του πατρικού μας, χωρίς το φόβο να αποτελέσουμε το στόχο του κάθε καλασνικοφ-φόρου ,

        "....για τ' αλλού μην ελπίζεις ......." ,

        γιατί, όπως προκύπτει από τα σχόλια, αλλά και τα αρθρογραφήματα του Site,

        η άλωση έχει ήδη συντελεστεί !!!!!!
        (Και μακάρι να κάνω λάθος )_.

        Ο νοών, νοείτω !!!!

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ AGGELOS 01/05/2013 13:07:37

      Οντως το θεμα με τους Λαθρο, απειλει την υπαρξη του Ελληνικου Εθνους. Δυστυχως χρειαζονται δυσαρεστες λυσεις, με αφαιρεση καθε ειδους δικαιωματος απο τη συντριπτικη πλειοψηφια Ασιατων, Αφρικων και λοιπων μη προερχομενων απο χωρες της Ε.Ε. Η λυση δεν ειναι οι μη εφικτες μαζικες απελασεις. Ειναι να καταλαβουν αυτοι οι ανθρωποι οτι εδω δεν υπαρχει κανενα μελλον για αυτους και τους συγγενεις τους. Τοτε απο μονοι τους θα αναζητησουν αλλου μια καλυτερη τυχη.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Μικρασιάτης 01/05/2013 13:58:12

        Μια χαρά μέλλον υπάρχει όταν μπορεί ο κάθε Πακιστανός και Μπαγκλαντεσιανός να εξασφαλίζει τρόπους που να βγάζει 800 ευρώ ή κα παραπάνω μαύρα το μήνα (στο λέω από συζητήσεις που έχω κάνει με τέτοιους). Και μάλιστα, να βγάζει με διάφορους τρόπους άδειες παραμονής. Δεν τόλμησε καν η ΝΔ να ζητήσει να καθιερωθεί η απαγόρευση νομιμοποίησης σε άτομο που μπήκε στη χώρα παράνομα από μη εμπόλεμη χώρα και δεν είναι μέλος διωκόμενης μειονότητας (π.χ. χριστιανική μειονότητα Πακιστάν). Την ίδια στιγμή, στη χώρα του θα κέρδιζε ο ίδιος μουσουλμάνος Ασιάτης γύρω στα 100 το μήνα, στην καλύτερη περίπτωση, δηλαδή όσο του στοιχίζει εδώ η διαμονή του σε ένα μήνα (τα υπόλοιπα 700 φεύγουν όπως είναι για τη χώρα του). Αυτό σημαίνει ότι πάντοτε ο Έλληνας θα έχει τον φτηνό και υπάκουο τριτοκοσμικό εργαζόμενο-δούλο, άρα γιατί να προσλάβει τον άνεργο Έλληνα, που μπορεί να του γκρινιάξει ή, αν βρει κάτι καλύτερο, να φύγει; Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, καταστήματα σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους καλών προαστίων (βλ. Γλυφάδα) δεν διστάζουν να προσλαμβάνουν ως εμποροϋπαλλήλους Πακιστανούς. Και ας μην μιλήσουμε για εργοστάσια και εργοτάξια (θα δούμε και στην Ολυμπία οδό, που δήθεν θα φέρει απασχόληση, τι έχει να γίνει....)
        Όλα αυτά σε μία χώρα με ανεργία 25+%. Το ότι δήθεν οι Ασιάτες κάνουν μόνο δουλειές που δεν θέλουν να κάνουν οι Έλληνες είναι μύθος. Στην πραγματικότητα, έλληνες εργοδότες και Ασιάτες έχουν αποκλείσει τους Έλληνες από πολλές δουλειές.

        • HΛΙΑΣ avatar
          HΛΙΑΣ @ ΒΙΣ 01/05/2013 15:11:23

          ετσι ακριβως ειναι το εχω ζησει μεσα στην χαρτοβιομηχανια που δουλευα και με εδιωξε για να παρει πακιστανο

        • Περικλής avatar
          Περικλής @ ΒΙΣ 01/05/2013 15:38:12

          Ακριβώς είναι μύθος. Απλά ο μετανάστης κάνει τη δουλειά για μικρότερο μισθό γιατί δέχεται να δουλέψει και για λιγότερα λεφτά. Αν έφευγαν, αυτόματα (αφού η προσφορά εργασίας θα έπεφτε) θα ανέβαιναν οι μισθοί γι' αυτές τις δουλειές.

        • euagelos avatar
          euagelos @ ΒΙΣ 01/05/2013 17:46:47

          "Η μετανάστευση είναι το μέσο για τη διαιώνιση της σκλαβιάς" είχε πει ο Μαρξ (σε πείσμα του κ.Τσίπρα), ακριβώς επειδή γίνονται το μέσο για τη συντριβή των μισθών των εργαζομένων της περιοχής όπου εγκαθίστανται.

  3. μετανάστης 7 avatar
    μετανάστης 7 01/05/2013 10:13:36

    Ο Σαμαράς αυτό που έχει να κάνει πρωτίστως είναι να αποκτήσει ξανά το λαϊκό του προφίλ και να αφουγκραστεί τον κόσμο που πέρα από κάθε προγνωστικό και σχεδόν με κινηματικό τρόπο τον ανέδειξε,γιατί οδεύει να χάσει και μας που ήμαστε κάποτε σαμαρικότεροι κι από το ίδιο

  4. B.Q avatar
    B.Q 01/05/2013 10:26:40

    Ποιός νοιάζεται για ...νέες Νέες Δημοκρατίας και για γαλάζια άλογα;
    Τη ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ποιός θα τολμήσει άραγε να την οικοδομήσει, γκρεμίζοντας αλλά όχι διαλύοντας, αποκαθηλώνοντας αλλά όχι αποδομώντας, επαναστατώντας αλλά όχι καταστρέφοντας..... Ποιός θα εκφράσει επί τέλους ένα ενωτικό όραμα ικανό να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει το σύνολο του Ελληνικού λαού, ποιός θα σπάσει τα κομματικά στεγανά και θα γυρίσει τη σελίδα της Ιστορίας;
    Τα λοιπά είναι χάσιμο χρόνου και βαρετή πορεία σε χιλιοπατημένους δρόμους, που δεν οδήγησαν και ούτε θα οδηγήσουν κανέναν ποτέ, στο αύριο που οφείλουμε να οραματιστούμε. Παιχνίδια με τα λόγια, τις ελπίδες, τις αντοχές και την ανοχή των ανθρώπων, ως πότε θα καταδέχεται κάποιος που όπως αναφέρει και ο Οδυσσέας Ελύτης στη Μαρία Νεφέλη και τον αφορά :-) :
    ''Είναι ο ένας απ' αυτούς που του 'δωσαν χαρτί μεγάλο για να γράψει και δεν έστερξε την πέννα του να πιάσει....''

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ B.Q 01/05/2013 11:57:25

      Ορθώς μιλάς ΒQ

    • anideos avatar
      anideos @ B.Q 01/05/2013 16:36:57

      ..... Ποιός θα εκφράσει επί τέλους ένα ενωτικό όραμα ικανό να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει το σύνολο του Ελληνικού λαού, ποιός θα σπάσει τα κομματικά στεγανά και θα γυρίσει τη σελίδα της Ιστορίας...
      Ο Σαμαρας.
      Αρκει να το θελει ο λαος.
      Ο λαος το Θελει ομως;
      Η' θελει απλα να επανερθει στα οικονομικα δεδομενα του 2008-2009;

      • euagelos avatar
        euagelos @ anideos 01/05/2013 17:53:41

        Κάθε λαός θέλει να ανεβάσει το βιοτικό του επίπεδο. Παντού και πάντα. Δουλειά αυτού που περνιέται για ηγέτης είναι να εμπνεύσει τον πληθυσμό ώστε να το πετύχει με τρόπο βιώσιμο και δημοκρατικό. Βέβαια είναι πιο εύκολο και έχει περισσότερα προσωπικά οφελήματα αν οι κεφαλές κοροϊδεύουν τον κόσμο και τον χρησιμοποιούν ως υποζύγιο.

  5. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 01/05/2013 11:22:26

    Η όποια ανάταση της Ελληνικής Κοινωνίας θα επέλθει όταν ξεπερασθούν τα βασικά αίτια που παρήγαγαν την υστέρηση της.Η έλλειψη αυτοεκτίμησης και αυτοκριτικής δηλαδή.Θεωρώ πως ακόμα και σήμερα κάτω απο τις πολύ σκληρές συνθήκες που ταλανίζουν την Ελληνικής κοινωνία εξακολουθούμε ως Εθνος να αγνοούμε την σημασία βασικών ερωτημάτων όπως

    1) Ποιά η θέση μας,η στάση μας και η σχέση μας απέναντι στα όσα παράγουν την υστέρηση της Ελλάδας και 2) ποια είναι η σχέση της Υστέρησης και Υπανάπτυξης της Ελλάδας αναφορικά με ότι εκτυλίσσεται στην ευρύτερη περιοχή μας Η Υστέρηση και η Υπανάπτυξη του Ελληνικού Κράτους και της Ελληνικής κοινωνίας παρήγαγε την Πολυπλοκότητα της Ελληνικής Κρίσης Επομένως θα πρέπει να αποκτήσουμε ισχυρή διεισδυτική ματιά, να αναπτύξουμε κα ιτην κριτική μας σκέψη κα ιτην κριτική μας συνείδηση σε όλα τα επίπεδα.Οι απλοποιήσεις παράγουν πλάνη και χρίζουν ιδιαίτερης προσοχής

    Ο Τόπος αυτός κουβαλεί μια βαριά κληρονομιά η οποία αποτελείται:
    α) απο την Αίσθηση των νικητών των εκλογών πως μαζί με την με την κυβέρνηση κερδίζουν και το κράτος ως έπαθλο
    β) απο το γεγονός πως κάτω απο τις συνθήκες συνθήκες εκτάκτου ανάγκης- όπως αυτές που σήμερα επικρατούν- θα περίμενε κανείς περισσότερη ωριμότητα και αυτοπειθαρχία απο το σύνολο της Πολιτικής και Πολιτειακής Ηγεσίας αλλά και απο ολάκερη την Ελληνική Κοινωνία ώστε και να πάψουν πια απο την μια πλευρά να αναπτύσσονται παλαιοκομματικές συμπεριφορές που δικαίως προκαλούν την οργή των πολιτών και απο την άλλη φαιδροί λαϊκιστές ηγέτες να μην βρίσκουν ευήκοα ώτα
    γ) απο την απουσία συστηματικής και οργανωτικής σκέψη. Το κάθε πρόβλημα και η κάθε πρόκληση ουδέποτε αντιμετωπίστηκε με συστηματικότητα και οργάνωση. Δεν ορθώθηκε ποτέ συστημική σκέψη

    Τούτες τις παθογένειες καλείται να ξεπεράσει ο κάθε πολιτικός χώρος, σε αυτές τις προκλήσεις πρέπει να απαντήσει με τρόπο καθολικό ο κάθε πολιτικός χώρος και καθώς το άρθρο αναφέρεται στην Νέα Δημοκρατία- και καθώς πολλοί ταλανίζονται σε ψευτοδιλήμματα και τεχνητούς όρους τύπου φιλελευθερισμού-νεοφιλελευθερισμού-θατσερισμού-ευρωπαισμού ή ευρωσκεπτικισμού-η απάντηση έχει δοθεί προ πολλού και βρίσκεται στην Ιστορία του τόπου μας.Ο «πολιτικός πολιτισμός» που θα εκτείνεται στο σύνολο της πολιτικής ζωής ως αναφέρεται στο κείμενο μεταφράζεται ως άσκηση Ηγεμονίας με την πειθώ και με σεβασμό στις Αρχές της Δημοκρατίας, στην βάση του Δημοκρατικού Πατριωτισμού και της Εθνικής Στρατηγικής

  6. Tonia G. avatar
    Tonia G. 01/05/2013 11:55:20

    Καλά τα γραφόμενα σου και με τα περισσότερα συμφωνώ. Θα απαντήσω όμως απλά στο ερώτημα σου: "Ποια νέα ΝΔ οικοδομεί ο Σαμαράς;"
    Καμία νέα ΝΔ δεν κτίζει ο Σαμαράς με:
    a) σύμμαχο το Βενιζέλο
    β) εσωκομματικές διδικασίες παρελθόντος με απευθείας τοποθετήσεις
    γ) τους ίδιους δεινόσαυρους, τα παιδιά και τα ανίψια τους ακόμα σε θέσεις
    δ) ένα συνέδριο κλειστό στη συμμετοχή νέων - άφθαρτων στελεχών

    Αυτά και να με συγχωρείτε αλλά πιστεύω στη Ιδεολογία μας αλλά εσωκομματικές δημοκρατικές διαδικασίες ούτε είχαμε ούτε έχουμε...

  7. tpe avatar
    tpe 01/05/2013 12:16:10

    Ο Σαμαράς θα χτίσει τη Νέα, ΝΔ, μόλις κόψει τις κομματικές προσλήψεις. Ο Αμπατζόγλου στον ΟΑΕΔ τι ρόλο βαράει;

  8. Διογένης avatar
    Διογένης 01/05/2013 12:17:01

    Το άρθρο δεν δίνει απάντηση στο ερώτημα του τίτλου του. Ο Σαμαράς εκφράζει δύο κόσμους ταυτόχρονα. Ο ένας είναι ο κόσμος της οικονομίας και των ανοιχτών οριζόντων ("φιλοευρωπαϊκό" το ονομάζει ο ίδιος, χωρίς απαραίτητα να είναι σωστός ο χαρακτηρισμός), ο άλλος είναι ο κόσμος της αγάπης για την πατρίδα. Με την (επιτυχή) συστράτευσή του στο μνημονιακό μέτωπο, ο Σαμαράς έγινε πρωθυπουργός με την βοήθεια του κόσμου της οικονομίας - άλλο ότι αυτοί όλοι ποιοτικά ήταν πολύ χειρότεροι του Σαμαρά. Αυτό δεν αρκεί για την "νέα Νέα Δημοκρατία". Η ΝΔ πρέπει να ξαναβρεί τον συντηρητικό της προσανατολισμό. Πολύ σωστά λέει ο σχολιαστής "Δρόλαπας" παραπάνω, ότι η σημερινή ΝΔ χαρίζει τους συντηρητικούς ψηφοφόρους στους ΑνΕλ και την Χ.Α. Πρέπει να ξαναβρεί τον συντηρητικό της εαυτό, χωρίς να χάσει τον κόσμο της οικονομίας, που τον κέρδισε μέσα από την μνημονιακή πολιτική.

    Σύντομα το Μνημόνιο θα είναι παρελθόν. Αυτό θα πιστωθεί εξ ολοκλήρου στον Σαμαρά. Πρέπει να πιστωθεί εξ ολοκλήρου στον Σαμαρά. Ο Σαμαράς πρέπει να ανατρέξει στο Ζάππειο Ι (όχι στο ΙΙ, ούτε στο ΙΙΙ) για να εξηγήσει τα εγκλήματα του ΠΑΣΟΚ και του Παπανδρέου, για να μην καμαρώνει ο ΓΑΠ ότι "ο Σαμαράς ακολουθεί την πολιτική μου". Ποια πολιτική του; Που άλλα έλεγε στους ξένους και άλλα έκαμνε εδώ; Την πολιτική του "εφαρμόζουμε πιστά το προεκλογικό μας πρόγραμμα" και καταστρέφουμε την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας μέσα σε εφτά μήνες;

    Η πολιτική κυριαρχία Σαμαρά θα έλθει, εάν γραφτεί σωστά η ιστορία της κρίσης. Αν γραφτεί με τους όρους του ΓΑΠ, τότε θα ωφεληθεί μακροπρόθεσμα ο ΓΑΠ και οι αντεθνικές δυνάμεις πίσω και μαζί με τον ΓΑΠ. Αν γραφτεί αυτό που πραγματικά έγινε, τότε μπορεί να φανεί ότι ωφελούνται οι καραμανλικοί και αυτό να ενοχλήσει ορισμένους σαμαρικούς που είναι σε κόντρα με τους καραμανλικούς, όμως με αυτή την κίνηση ο Σαμαράς θα έχει αποδειχθεί ανώτερος του Καραμανλή, καθώς θα θεωρηθεί στην συνείδηση του συντηρητικού ψηφοφόρου ως η φυσιολογική, "αυτονόητη" και κατά πολύ καλύτερη συνέχεια του Καραμανλή.

    Την έχει ανάγκη αυτήν την ομαλή μετάβαση στην συνείδηση του μέσου ψηφοφόρου ο Σαμαράς, προκειμένου να ενοποιήσει εκ νέου τον συντηρητικό χώρο, που ήδη εκλογικά, μαζί με την Χ.Α., καταγράφεται αυξητικά στο μισό και ίσως λίγο παραπάνω του εκλογικού σώματος. Αυτό θα εξαρτηθεί από τον έναν και μόνο παράγοντα: Του πώς θα γραφτεί σωστά η ιστορία της κρίσης.

  9. Kynikos avatar
    Kynikos 01/05/2013 13:07:14

    Άν εξαιρέσουμε τον Άδωνη και τον Βορίδη πρώην ΛΑΟΣίτες κανένας άλλος βουλευτής της ΝΔ δέν φαίνεται στα κανάλια να υπερασπίζεται προσωπικά τον Σαμαρά και το έργο του, με μεγαλύτερο φανατισμό τον υπερασπίζονται οι βουλευτές της ΔΗΜΑΡ παρά της Νέας Δημοκρατίας

    • B.Q avatar
      B.Q @ Kynikos 01/05/2013 14:55:31

      Οι κ.κ Βορίδης και Γεωργιάδης, ΔΕΝ διαθέτουν το ηθικό και το πνευματικό υπόβαθρο να εκφράσουν ούτε να.....υπερασπιστούν τον κ. Αντώνη Σαμαρά.
      Την ....υπουργοποίησή τους ή τη ματαιοπονία περί της υπουργοποίησης (Γεωργιάδης) προωθούν, με τρόπο και ύφος ενοχλητικό και συχνά επιζήμιο και άκρως προσβλητικό για τον Πρωθυπουργό κι αυτό που ο ίδιος εκπροσωπεί κι εκφράζει.
      Οι δε Δημαρίτες, ας μην κοροϊδευόμαστε, αν δεν υποκριθούν τους.... βασιλικότερους του Βασιλέως, πως θα δικαιώσουν τις επιλογές και πως θα καλύψουν τις ανακολουθίες και τις βαβελικές τους εκφράσεις;
      Δεν έχουν άλλη επιλογή !!
      Μονάχα ο ίδιος ο κ. Αντώνης Σαμαράς μπορεί να ''υπερασπιστεί'' τον εαυτό του με πράξεις και με επιλογές αντάξιες των δυνατοτήτων του,
      αν και όταν το αποφασίσει....
      Θα το αποφασίσει άραγε ποτέ? Μυστήριο !! Κανείς δεν ξέρει....

    • dim avatar
      dim @ Kynikos 01/05/2013 19:35:28

      Πολύ καλές μεταγραφές και οι 2...

      Γνήσιοι εκπρόσωποι της ιδεολογίας που θα κυριαρχήσει για την επόμενη δεκαετία τουλάχιστον, αυτή του Πατριωτικού Φιλελευθερισμού...

      Αν προσθέσεις στις δύο αυτές ορολογίες και τους όρους Συντηρητισμός και Κοινωνικός (Λαϊκός), έχεις σε πλήρη ανάπτυξη ολόκληρο το φάσμα της ιδεολογίας της μεγάλης Κεντροδεξιάς Παράταξης...

      • B.Q avatar
        B.Q @ dim 02/05/2013 08:05:06

        Πραγματικά. Καταπληκτικές ...μεταγραφές. Απ΄ευθείας εκ της χωματερής Καρατζαφέρ. Θα κυριαρχήσουν οπωσδήποτε τα επόμενα χρόνια, τραυλίζοντας και κρώζοντας ως αστείοι εκφραστές της ιδεολογίας των κοράκων και του Νεοφιλελεύθερου αντιλαϊκού λαϊκισμού. Μόνο που δύσκολα θα βρουν ακροατήριο από εδώ και πέρα. Εσείς, οι σαν εσάς σκεπτόμενοι, οι ωφελημένοι και οι παντός καιρού βολεμένοι θα τους χειροκροτείτε. Λιγοστεύετε όμως ταχύτατα και απελπιστικά. Άρα, μοναξιά και πίκρα!!

        • Antonis avatar
          Antonis @ B.Q 02/05/2013 11:32:23

          Τι καλά που ήταν πριν με τον Παυλόπουλο που καλωσόριζε τους λαθρομετανάστες, τον Βαρβιτσιώτη για τον οποιον ήταν ανεφέρετο δικαίωμα του καθενός να καίει την σημαία, τον Κεφαλογιάννη να λέει φασίστα οποιον ήθελε να προστατευτούν τα σύνορα, τον Αρούλη τον Σπηλιωτόπουλο... Ήρθαν ο Βορίδης και ο Γεωργιάδης και διαβρώθηκε η ιδεολογική κεντροαριστερή καθαρότητα της ΝΔ!

          • Antonis avatar
            Antonis @ Antonis 02/05/2013 11:33:24

            αναφαίρετο*

          • B.Q avatar
            B.Q @ Antonis 02/05/2013 18:44:56

            Σιγά μην έφεραν τ΄αποκαϊδια του Λάος το θείο φως που οδήγησε στην πνευματική ...αναγέννηση της ΝΔ!!!
            Κάποια ...ψηφαλάκια βαρεμένων, χρήσιμα κατά την παρελθούσα εκλογική αναμέτρηση, μπορεί... Από εκεί και μετά, σκέτη δυσφήμιση και προσβολή στην αισθητική και την αξιοπρέπεια αποτελούν. Δε χρειάζεται να πρέπει να διαλέξει οπωσδήποτε κανείς μεταξύ ανερμάτιστων, ανίδεων, σαλτιμπάγκων και φασιστοειδών Νεοφιλελεύθερων κλεφτοκοτάδων!! Έλεος. Ας επιλεγεί ο δρόμος του αυτοσεβασμού και του μέτρου.....
            Ή δεν υπάρχει λέτε;

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ B.Q 02/05/2013 16:43:55

          +++++++++++++++

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ dim 02/05/2013 11:09:17

        αν ο τσίπρας ταξει στον κ. αδωνη υπουργείο την επόμενη μέρα έφυγε με μεταγραφή στο σύριζα. οι δηλώσεις που έκανε μερικές μέρες πριν τον μαζέψουμε δεν ξεχνιούνται εύκολα

  10. Emmanuil avatar
    Emmanuil 01/05/2013 13:35:39

    Ο συγγραφέας έχει μείνει ακόμη στην εποχή των ιδεολογιών. Φατε κόσμε ιδεολογία και ξεχάστε την οικονομία και την παραγωγή.

  11. Χρήστος avatar
    Χρήστος 01/05/2013 13:49:17

    Γιατί τι είχε παρακαλώ η ΝΔ του Ε.Αβέρωφ..? Αν και δεν την έζησα, ΄΄ηταν η τελευταία ΝΔ που κρατούσε στο εσωτερικό της την κιβωτό με το ιερό τρίπτυχο της δεξιάς παράταξης, Πατρίδα - Θρησκεία - Οικογένεια. Όλα τα άλλα είναι αρλούμπες. Επίσης ήταν η τελευταία ΝΔ με αντικομμουνιστικό φρόνημα, τι πιο υγιές δηλαδή για ένα δεξιό εθνικό κόμμα. Εμείς με τον Σαμαρά ελπίζαμε σε αυτή τη ΝΔ και όχι στον μεσαίο αχταρμά που ευαγγελίζονται κάποιοι... Η Χ.Α. δεν είναι η λύση αλλά...

    • B.Q avatar
      B.Q @ Χρήστος 01/05/2013 15:03:17

      ''Πατρίδα – Θρησκεία – Οικογένεια'' ξέρετε, είναι εξ ίσου σεβαστές αξίες και για άτομα που ΔΕΝ αυτοπροσδιορίζονται ως...δεξιά!!
      Έχετε χάσει τεύχη θαρρώ... Οι εποχές του ...αντικομμουνισμού :-) και της παραχώρησης της σημαίας, της εθνικοφροσύνης και της πίστης στις .....παραδοσιακές αξίες στους ''δεξιούς'', ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ !!!
      Η Χ.Α, είναι η επιλογή για κάθε κολλημένον στο παρελθόν,για κάθε ανίκανο ν΄αντιληφθεί και να παρακολουθήσει την εξέλιξη της ζωής και της Ιστορίας. Αν είστε σαν.... πάρτε τις ...ελπίδες σας και στο καλό.

      • dim avatar
        dim @ B.Q 01/05/2013 19:37:51

        Η αριστερά έχει τόση σχέση με το τρίπτυχο "Πατρίδα - Θρησκεία - Οικογένεια", όση σχέση έχει και ο φάντης με το ρετσινόλαδο... που λέει και ο γνωστός Συριζαίος...

        • B.Q avatar
          B.Q @ dim 01/05/2013 20:05:02

          Έτσι είναι, αλλά μονάχα για όποιον βολεύεται να βουλιάζει απαλά, στην....αυτάρεσκη παραπλανητική ασφάλεια, της τυφλής του ''δεξιοφροσύνης''!!
          Αριστερά δεν είναι ότι κραδαίνει ...κόκκινη σημαία και αριστερός ποτέ δε θα γίνει αυτός που καταχράται αξίες, μνήμες, θυσίες και τίμιους αγώνες.
          Κανείς δεν είναι ότι δηλώνει. Ούτε και οι καταχραστές της πατριδολατρείας, γίνονται πιο πολύ .....Έλληνες, από όσους επιλέγουν να μην κραυγάζουν.

          • mara M. avatar
            mara M. @ B.Q 01/05/2013 21:12:25

            Αγαπητή μου βασίλισσα καταπληκτική όπως πάντα. Με λίγα λόγια τα είπατε όλα!!
            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • ~Μara~ avatar
          ~Μara~ @ dim 01/05/2013 20:06:49

          Και όμως dim, υπάρχουν άτομα που πιστεύουν σε αυτές τις αξίες, σε όλους τους χώρους ή ...και σε κανέναν πλέον.
          Άσε που υπάρχουν κάτι... καλόπαιδα που αυτοπροσδιορίζονται "δεξιοί" και ούτε καν... με το τρίπτυχο....

  12. Χρήστος avatar
    Χρήστος 01/05/2013 14:57:21

    Επίσης, κάποιος στην νέα ΝΔ που ευαγγελίζεται ο Σαμαράς, να κάνει μαθήματα ιστορίας στα στελέχη και βουλευατές της ΝΔ που ντρέπονται να που ότι είναι δεξιοί και σε όλα τα πάνελ ρίχνουν και από κάνα δυο μετάνοιες στους αριστερούς συνδαιτημόνες με το χαρακτηριστικό κλισέ "..Τιμούμε και σεβόμαστε το ΚΚΕ/Συριζα κτλ για τους αγώνες και την ιστορία του κτλ κτλ..". Ε όχι! Εγώ θέλω ένα βουλευτή της ΝΔ να φωνάξει ότι ούτε τιμά ούτε σέβεται την εθνοπροδοτική ιστορία του ΚΚΕ/Συριζα κτλ, όύτε τους ανθελληνικούς αντίχριστους αγώνες τους. Θέλω πίσω την ΝΔ της Πατρίδας, της Θρησκείας και της Οικογένειας. Θέλω τον Σεπτέμβριο ο Σαμαράς να κατέβει στο Μελιγαλά και να βγάλει αντικομμουνιστικό λόγο για την σφαγή της Πηγάδας, και όχι να παρίσταται στο κάθε μνημείο αριστερού που στραμπούληξε το πόδι του και του κάνανε άγαλμα. ...Τέλος η ανοχή. Το οικονομικό βάρος αντέχετα. Το αθνομηδενιστικό όχι.

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ Χρήστος 01/05/2013 20:47:08

      Ποιος βγήκε και είπε ότι τιμά και σέβεται το ΣΥΡΙΖ (!!) για τους αγώνες του; Ποιους αγώνες έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ που δεν υπήρχε πριν 40 χρόνια;

    • B.Q avatar
      B.Q @ Χρήστος 01/05/2013 22:11:37

      ''Ε όχι! Εγώ θέλω ένα βουλευτή της ΝΔ να φωνάξει ότι ούτε τιμά ούτε σέβεται την εθνοπροδοτική ιστορία του ΚΚΕ/Συριζα κτλ, όύτε τους ανθελληνικούς αντίχριστους αγώνες τους.'
      Όχι κ. Χρήστο μας. Δε θέλετε βουλευτή της ΝΔ εσείς. Χρυσαυγίτη βαρεμένο, τυφλά φανατικό και αγιάτρευτα φασίστα ψάχνετε.
      Χαχαχαχα! Σε λάθος κήπο μπήκατε να ...μάσετε χαμομήλι.
      Ακούς εκεί Μελιγαλάδες, Πηγάδες και στη μέση ο...Σαμαράς!!! Πάτε 40 χρόνια πίσω αγαπητέ. Κουρδίστε επί τέλους το...ρολόϊ σας. :-)

      • Antonis avatar
        Antonis @ B.Q 02/05/2013 11:44:14

        Και 40 χρονια πίσω θα πηγαίνουμε, και στο 46-49 θα πηγαίνουμε για να θυμίζουμε τον "τίμιο αγώνα" του ΚΚΕ για να μας κάνει σοβιετική επαρχία, και στο 40 θα πηγαίνουμε για να θυμίζουμε ποια παράταξη είπε το Όχι και ποιοι έλεγαν ότι η Ελλάδα κάνει ιμπεριαλιστικό πόλεμο, και στο 21 θα πηγαίνουμε για να θυμίζουμε την προδοσία του ΣΕΚΕ και την χαρά των κομμουνιστών του Μπεναρόγια για την ήττα στην Μικρασία. Όπου χρειαστεί θα πηγαίνουμε για να θυμίζουμε ότι η ιστορία της αριστεράς είναι μια ακολουθία προδοσιών και ότι το μονο που δικαιούνται να κάνουν την σήμερον ημερα είναι να ζητάνε συγγνώμη. Νοοτροπίες σαν την δικια σας έχουν στρώσει χαλι στην ιδεολογική ηγεμονία τις αριστεράς και την ηττοπάθεια της δεξιάς παράταξης η οποια ουσιαστικά ευθύνεται και για την σημερινή οικονομική κρίση η οποια είναι πρωτίστως κρίση ηθικής και αξιων, διαβρωμένων εδώ και 40 χρονια από την αριστερά.

        • B.Q avatar
          B.Q @ Antonis 02/05/2013 19:02:41

          Ελάτε τώρα κ. Αντώνη μας!! Υπερβάλλετε. Να πάτε όπου σας αρέσει και όπου σας ευχαριστεί. Καμία αντίρρηση. Δικαίωμά σας να βιώνετε το σήμερα με όρους του προχθές, φθαρμένους και ξεπερασμένους απ΄ τη ζωή. Απλά ζείτε σε ένα βαλσαμωμένο, παράλληλο σύμπαν, με περιττό περίσσευμα μυθοπλασίας, πάθους και μίσους. Όσο για την καινούργια τσικλόφουσκα που πουλάτε αφειδώς στο επιρρεπές ανίδεο πόπολο, περί της
          '' ιδεολογικής ηγεμονίας της αριστεράς που προκάλεσε -τάχα- την ηττοπάθεια της δεξιάς'', δε...μασάμε. Αυτά είναι υποκριτικό προπέτασμα καπνού των αχρήστων, που δημιουργούν πλαστά ''στρατόπεδα'' και βολικούς διαχωρισμούς, για να διχάζουν το λαό και να τον ποδηγετούν κατά βούληση και συμφέρον. Αριστεροί και Δεξιοί Πληβείοι, έχουν κοινούς εχθρούς κι αυτή η αλήθεια δεν κρύβεται πια. Άδικα ψέλνετε απολυτίκια μίσους και διχασμού. Δεν σας ακούμε......

          • Περικλής avatar
            Περικλής @ B.Q 02/05/2013 19:16:33

            +++++++++++++

          • Antonis avatar
            Antonis @ B.Q 03/05/2013 11:25:36

            Πέρα από ηθικολογίες, ξόρκια και πολιτική ορθότητα έχετε να πείτε κάτι για να συμβάλετε στο διάλογο Η Ιστορία είναι το A και το ω. Και ο έλεγχος της αριστεράς που έπλασε την ιστορία κατά το δοκούν από τότε που άλωσε την παιδεία το αποδεικνύει αυτό. Εμείς δεν ζητάμε να γίνει το αντίστροφο από την δεξιά, αλλα 50-50. Όσο για τα περί διχασμού τα ακούω βερεσέ. Η ιστορία της Ελλάδας είναι μια ακολουθία διχασμών. Οι μεγάλοι ηγέτες διχάζουν, από τον Βενιζέλο μέχρι τον Ντε Γκολ. Οι λογικές της δήθεν ηπιότητας και ομοψυχίας στην ουσία κρύβουν απλά φοβικά σύνδρομα να σπάσεις αυγά, όπως έδειξε και η θλιβερή διακυβέρνηση του ΚKΙΙ. Πίσω από τα συνθήματα περί μεσαίου χώρου κρυβόταν η ατολμία του να συγκρουστεί με την κατεστημένη αριστερά και να σπάσει το απόστημα. Ο σκοπός δεν είναι μονο ιδεολογικός για τους "ακραίους" σαν εμενα, είναι και βαθιά πρακτικός και ρεαλιστικός : η αριστερά είναι αυτή που έφερε την κρίση μέσω της κρατικοδίαιτης και χρεοκοπημένης οικονομίας, της ποινικοποίησης του επιχειρείν, των ρουσφετιών, της ηθικής παρακμής, της κοινωνίας, της μαζικής εισβολής λαθρομεταναστών, της αποσάθρωσης της παιδείας.

  13. foros1 avatar
    foros1 01/05/2013 15:02:25

    ας κανουν ενα "time out" με τις ιδεολογίες και ας δουν αυτο που παει να οργανωσει ο Ιταλός Λέτα, παρεκκλιση στην λιτοτητα του νοτου χωρις μετωπο κατα της Γερμανίας...
    δυσκολο το εγχειρημα, αλλα εμεις παντα πισω απο τις εξελιξεις;

  14. makis Stefanatos avatar
    makis Stefanatos 01/05/2013 15:42:38

    Πολύ εύστοχο το άρθρο και για να βοηθήσω τον συγγραφέα στο ερώτημα του περί ποια Ν.Δ οικοδομεί ο Α. Σαμαράς, απλά του υπενθυμίζω την αντικατάσταση του Κικίλια με τον Αμπατζόγλου.. Πάντα τέτοια...

  15. μακεδων avatar
    μακεδων 01/05/2013 15:52:17

    Πρέπει να γίνει η επανάσταση του αυτονοητου να θεμελιώσει ο πρόεδρος την λαϊκή δεξιά με εθνικά ιδεολογικά χαρακτηριστικά με υπερήφανους πολίτες με ένα δημόσιο υπηρέτη των πολιτών και όχι να μπλέκεται ο πολίτης στα γρανάζια του να δώσει δυναμική ανάπτυξης στην επαρχία να υπάρχει παράλληλη ανάπτυξη κέντρου και επαρχίας και να θεμελιώσει ένα αξιόλογο εκπαιδευτικό συστημα

  16. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 01/05/2013 16:45:53

    Το θεμα ειναι οτι η ΝΔ ειχε καλους αρχηγους σε γενικες γραμμες . Το προβλημα ειναι τα στελεχη εντος και εκτος βουλης. Παλαιοκαμματικη συμπεριφορα, λογια του αερα απο αμορφωτους Πολιτικους σε αμορφωτους ψηφοφορους. Αυτο βεβαια το προβλημα αφορα ολα τα κομματα και οχι μονο αυτο της ΝΔ. Μια ελιτιστικη πολιτικη δεν εχει μελλον στην Ελλαδα του Τσοβολα δωστα ολα, του λεφτα υπαρχουν , του θα αυξηθουν παλι οι μισθοι οπως ηταν πριν απο την κριση. Παντα ο Ελληνας ψηφοφορος θα προτιμα και θα ψηφιζει κομματα που λενε τα ωραια ψεμματα παρα κομματα που λενε πικρες αληθειες.

  17. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 01/05/2013 17:20:47

    Ο Α.Σαμαράς,αν υπερασπισθεί το σπουδαιότερό του όπλο,το Ηθος του,που θέλω να πιστεύω είναι η σπουδαιότερη αρετή του,θα συσπειρώσει γύρω του πολίτες με ανάλογο προσανατολισμό,που θα σχηματίσουν ένα αρραγές μέτωπο μετασχηματισμού της ελληνικής κοινωνίας.Το Ηθος αποτελεί την προαιώνια αξία του Ελληνισμού.Και η εγγύηση προοπτικής του στο μέλλον.

    • euagelos avatar
      euagelos @ άγρυπνη 01/05/2013 18:02:50

      Ρωτήστε την άποψη ξένων εργατών που έχουν εργαστεί και σε άλλους εργοδότες στην Ευρώπη πλην Ελλάδος για αυτό που εσείς αποκαλείτε "ήθος-προαιώνια αξία του Ελληνισμού".

      • άγρυπνη avatar
        άγρυπνη @ euagelos 01/05/2013 21:48:01

        @euagelos Το Ηθος μας,υπάρχει,είναι εδώ,και οι φορείς του, αθόρυβα εργάζονται,να περισώσουν ό,τι μπορούν,χωρίς κραυγές,παραμονεύοντας στην στροφή της ιστορίας, το πρόσωπο που θα τους συσπειρώσει.

        • euagelos avatar
          euagelos @ άγρυπνη 02/05/2013 00:39:41

          1000δρχ και φαΐ στον Αλβανό, το προαιώνιο ήθος από το 1992.
          Αυτοί που έχουν ήθος αγάπη μου δεν επιτρέπουν να ξεπουληθεί το μέλλον των παιδιών τους για να "παραμείνουν στην ευρωζώνη".

  18. η Dimi avatar
    η Dimi 01/05/2013 19:17:52

    Ελένη-Γλύκατζη Αρβελέρ: «Η Μονοπολιτισμικότητα της Αρχαίας Ελλάδoς και του Βυζαντίου διέσωσαν τη συνέχεια του Ελληνισμού.»
    Του Κωνσταντίνου Χολέβα | Αιέν Αριστεύειν | 07 Φεβρουαρίου, 2012

    Με τη συνέντευξή της στην Κυριακάτικη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ η κ. Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ έβαλε τα πράγματα στη θέση τους.

    Το Βυζάντιο, είπε, ήταν μεν πολυεθνικό, αλλά μονοπολιτισμικό, είχε μόνο τον Eλληνικό Πολιτισμό. Έτσι η διαπρεπής βυζαντινολόγος μάς έδωσε και το μυστικό της επιβιώσεως ενός κράτους επί 1100 χρόνια. Τα μονοπολιτισμικά κράτη έχουν μέλλον, τα πολυπολιτισμικά διαλύονται είτε ειρηνικά είτε με τη βία των όπλων. Θυμηθείτε την περίπτωση της Γιουγκοσλαβίας, παρατηρήστε τα διαλυτικά φαινόμενα στα Σκόπια (μουσουλμάνοι Αλβανοί κατά Χριστιανών Σλάβων), ακόμη και στο Βέλγιο (οι Ολλανδόφωνοι Φλαμανδοί θέλουν να αποσχισθούν από τους γαλλόφωνους Βαλλόνους).

    Μπορεί μία κοινωνία σήμερα να αντέξει ένα συγκεκριμένο -όχι απεριόριστο- αριθμό μεταναστών από άλλες χώρες, αλλά πρέπει να τους ενσωματώνει σε ένα και μοναδικό πολιτιστικό πρότυπο. Ο μονοπολιτισμός σώζει τις κοινωνίες, διατηρεί τις ισορροπίες και απομακρύνει τη διάσπαση και την γκετοποίηση. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, δεν διδασκόμαστε από την Ιστορία. Αντί να θαυμάζουμε το μονοπολιτισμικό Βυζάντιο (Ρωμανία) έχουμε διδαχθεί από ξενόφερτες προπαγάνδες και από θορυβώδεις μειοψηφίες να υμνούμε την πολυπολιτισμικότητα. Κάποιοι θέλουν να μεταφέρουν άκριτα στη χώρα μας πρότυπα κοινωνιών που δεν έχουν καμμία σχέση με την ιστορία μας, την ψυχοσύνθεσή μας, τις κοινωνικές ανάγκες μας.

    Το πολυπολιτισμικό πρότυπο δοκιμάσθηκε στις ΗΠΑ που είναι εξ ολοκλήρου χώρα μεταναστών. Στην Ευρώπη, οι σοβαρές χώρες, καταπολεμούν την πολυπολιτισμικότητα και μιλούν για ένα και μοναδικό πολιτιστικό πρότυπο που οφείλουν όλοι να ακολουθούν. Απόρροια της πολυπολιτισμικής ψυχώσεως στην Ελλάδα είναι και η αδράνεια των ελληνικών αρχών κατά τα τελευταία είκοσι χρόνια έναντι του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης. Όποιος μιλούσε δημοσίως κατά του αλόγιστου και ανεξέλεγκτου αριθμού λαθρομεταναστών κινδύνευε να δεχθεί τα γνωστά κοσμητικά επίθετα που χρησιμοποιούν οι δήθεν προοδευτικοί. Ευτυχώς , τα πράγματα αλλάζουν και σ’ αυτό συντελεί και η συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Μπορεί για άλλα θέματα να έχουμε παράπονα από την Ε.Ε., όμως στο θέμα των λαθρομεταναστών μάς βοηθεί εμπράκτως. Η αστυνομική δύναμη Φρόντεξ της Ε.Ε. περιπολεί με πλοία και ελικόπτερα στα θαλάσσια σύνορά μας προς την Τουρκία και όπως μαθαίνουμε από τη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 12-6-2010 ήδη μειώθηκε κατά 70% η λαθραία είσοδος ασιατών μεταναστών, τους οποίους έστελναν οι Τούρκοι δουλέμποροι.

    Αν δεν υπήρχε η Φρόντεξ και η πολιτική βούληση της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, θα πελαγοδρομούσαμε ακόμη σε ιδεολογικές συζητήσεις περί «ανοικτών συνόρων» και πολυπολιτισμικών παραδείσων. Σε όλη την Ευρώπη καταρρέει η ιδεολογία της πολυπολιτισμικότητας. Οι λαοί τονώνουν την εθνική συνείδηση και θέτουν όρια στον αριθμό των μεταναστών που μπορούν να αντέξουν. Όταν σε μία χώρα οι κυβερνώντες δεν λαμβάνουν μέτρα υπέρ της μονοπολιτισμικής κοινωνίας τότε διογκώνεται η Ακροδεξιά. Το είδαμε στις Ολλανδικές εκλογές του Ιουνίου. Όποιοι ειλικρινά δεν θέλουν να αφήσουν τη λύση των προβλημάτων σε ακραία πολιτικά κινήματα θα πρέπει να ωθήσουν τα κόμματα εξουσίας, κεντροδεξιά και κεντροαριστερά, να λάβουν καίρια μέτρα κατά των πολυπολιτισμικών μύθων. Ο ρατσισμός δεν κερδίζει έδαφος όταν προστατεύουμε τις εθνικές και θρησκευτικές αξίες της πλειοψηφίας του λαού μας. Αντιθέτως κερδίζει έδαφος όταν αγνοούμε τα δικαιώματα των πολλών στο όνομα ενός κίβδηλου ανθρωπισμού που αφήνει την Ελλάδα ξέφραγο αμπέλι και οδηγεί σε αύξηση της εγκληματικότητας και σε διάλυση του κοινωνικού ιστού. Ως Ορθόδοξος Χριστιανός αντιτίθεμαι στα δύο άκρα. Και στον φυλετισμό-ρατσισμό, αλλά και στους πολυπολιτισμικούς και εθνομηδενιστικούς μύθους. Η ελληνική κοινωνία οφείλει να σταματήσει την κίνηση του εκκρεμούς από το ένα στο άλλο άκρο και να χαράξει τη μέση οδό της Αριστοτελικής λογικής. Ούτε μπορούμε να γίνουμε φρούριο με κλειστές πόρτες ούτε να μετατραπούμε σε παράδεισο του κάθε λαθρομετανάστη και δουλεμπόρου.

    Η μονοπολιτισμικότητα της Αρχαίας Ελλάδος και του Βυζαντίου διέσωσαν τη συνέχεια του Ελληνισμού.

    Έχουμε χρέος απέναντι στους νέους μας να συνεχίσουμε αυτή την πορεία, αυτόν τον πολιτισμό. Η Ελληνορθόδοξη ταυτότητα, μάς διδάσκει κατανόηση και ανεκτικότητα προς τους άλλους πολιτισμούς. Όχι όμως εις βάρος των Εθνικών μας συμφερόντων και της Ιστορικής μας Αυτοσυνειδησίας. Ας διδάξουμε λοιπόν στα παιδιά μας, την Eλληνορθόδοξη παράδοση και την Ιστορία του Έθνους μας και ας αξιοποιήσουμε την ευρωπαϊκή βοήθεια για τον περιορισμό της λαθρομεταναστεύσεως.

    Μέρκελ: "το πολυπολιτισμικό μοντέλο στη Γερμανία "απέτυχε πλήρως"
    Το «πολυπολιτισμικό δόγμα, σύμφωνα με το οποίο ζούμε ο ένας δίπλα στον άλλον και είμαστε ικανοποιημένοι, απέτυχε. Αυτή η προσέγγιση απέτυχε πλήρως. Η Γερμανία παραμένει μια χώρα ανοικτή στον κόσμο, όμως δεν χρειαζόμαστε μιά μετανάστευση που βαρύνει το κοινωνικό μας σύστημα».
    Αυτά δήλωσε η καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ στη συγκέντρωση της νεολαίας του συντηρητικού κόμματος της Χριστιανοδημοκρατικής Ένωσης στο Πότσνταμ, κοντά στο Βερολίνο. Δευτέρα, 18/10/2010.

    Το βράδυ της Παρασκευής, ο επικεφαλής του κόμματός της στη Βαυαρία Χορστ Σίχοφερ είχε δηλώσει ενώπιον του ιδίου κοινού: «Εμείς, ως Ένωση, δεσμευόμαστε υπέρ του γερμανικού πολιτισμού και κατά του πολυπολιτισμικού. Το πολυπολιτισμικό έχει πεθάνει».
    πηγή: “Eν Kρυπτώ” (απόσπασμα) | Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010 |

    • Δημήτρης_old avatar
      Δημήτρης_old @ η Dimi 01/05/2013 20:23:41

      Η κα Αρβελέρ είπε και κάτι για τον Σεπτέμβριο που 'ρχεται.

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ η Dimi 01/05/2013 20:48:57

      Μόλις διάβασα για μονοπολιτισμικό Βυζάντιο (=Imperium Romanum ή Βασιλεία Ρωμαίων όπως το λέγαν) με εδάφη σε 3 ηπείρους σταμάτησα το διάβασμα.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Περικλής 01/05/2013 22:15:24

        Eυκαιρία, την αποφράδα 29η Μαϊου, να ξαναρχίσετε το διάβασμα: "Πάρθεν η Ρωμανία".

        • Τάκης Μπ. avatar
          Τάκης Μπ. @ η Dimi 02/05/2013 06:08:35

          ++++++++++

        • Περικλής avatar
          Περικλής @ η Dimi 02/05/2013 16:42:28

          Το Βυζάντιο δεν ήταν πάντα μονοπολιτισμικό. Τους 1-2 τελευταίους αιώνες ήταν ναι. Αλλά υπήρχαν πάααρα πολλοί αυτοκράτορες άλλης καταγωγής.

          Το Βυζάντιο επί Ιουστινιανού (=Flavius Sabbatius Justinianus - όχι και τόσο Έλληνας) ήταν ξεκάθαρα πολυπολιτισμική αυτοκρατορία.

          Μήπως να σας θυμίσω τον Αρμένιο αυτοκράτορα Ηράκλειο και τη δυναστία του; Ή το Σύριο Λέοντα III τον Ίσαυρο και τη δική του δυναστεία; Ή τον Ιωάννη Κουρκούα (Գուրգեն στα Αρμενικά)-Τσιμισκή από την Αρμενία;

          • Περικλής avatar
            Περικλής @ Περικλής 02/05/2013 16:47:15

            Ξεκάθαρα κυρίαρχο ήταν το ελληνοχριστιανικό στοιχείο (όχι το αρχαίο ελληνικό βέβαια). Αλλά το να λέμε το Βυζάντιο μονοπολιτισμικό είναι σα να λέμε ότι η Βρετανική ή η Περσική ή η Οθωμανική ή η Ρωμαϊκή ή η Μογγολική αυτοκρατορία ήταν μονοπολιτισμική.

            Το Βυζάντιο ήταν αυτοκρατορία, όχι χώρα. Μόνο τα τελευταία χρόνια με την απώλεια εδαφών έγινε απο αυτοκρατορία στην ουσία χώρα.

            Εξ' άλλου ο όρος "αυτοκρατορία" αναφέρεται σε σύνολο κρατών ή χωρών. Εμπεριέχει την έννοια της πολυπολιτισμικότητας όσο και αν δε σας αρέσει η λέξη.

            Ορίστε και ο ορισμός του Oxford Dictionary: "Empire (noun): an extensive group of states or countries ruled over by a single monarch, an oligarchy, or a sovereign state."

          • akenaton avatar
            akenaton @ Περικλής 02/05/2013 16:50:33

            Τους 1 - 2 τελευταίους αιώνες δεν ήταν πια αυτοκρατορία ........

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ akenaton 02/05/2013 17:03:38

            Εσείς οι δυο τα ξέρετε καλύτερα από την Αρβελέρ προφανώς.

  19. B.Q avatar
    B.Q 01/05/2013 19:56:36

    Αλέξανδρος Παναγούλης - Ο τελευταίος ήρωας της νεότερης Ελληνικής Ιστορίας
    37 χρόνια από την Πρωτομαγιά του 1976 ......
    ''Ωραίος ως Έλλην......''
    h**p://vimeo.com/11363920

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ B.Q 02/05/2013 16:38:17

      Τιμή καο δόξα στον Αλέξανδρο Παναγούλη.

  20. aris. aold avatar
    aris. aold 01/05/2013 20:03:43

    όσα γράφεται περί νέου κόμματος που διαμορφώνεται δεν το έχει διαπιστώσει κανείς ούτε καν απασχολει την κοινωνία.

    Νέο κόμμα χωρίς νεα και φρέσκα πρόσωπα γίνεται ;;;;

    Στον τομέα της ανανέωσης ο Σαμάρας δεν έχει να δείξει τίποτα.

    Απόδειξη ότι ο μανος του 1% εδωσε τον Σταυρίδη και ολόκληρη νδ στηρίζει την κυβέρνηση της στο ΠΑΣΟΚ.

    Αντιπολίτευση εσωκομματική δεν υπαρχει γιατί δεν υπάρχουν μμμε να την προβάλουν .

    Τα μμε στηρίζουν σαμαρα.

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ aris. aold 02/05/2013 11:46:48

      Απολύτως ορθός! Με τι υλικά θα ανασυγκροτηθεί η Ν.Δ.? Ας σπάσει τα στεγανά στο κόμμα τουτέστιν ας θυσιάσει τα χρήσιμα αλλά "κενά" κομματόσκυλα (με αποτέλεσμα να ακούγονται και οι αντίθετες αλλά με επιχειρήματα φωνές)και τότε το συζητάμε...

  21. B.Q avatar
    B.Q 02/05/2013 10:51:57

    Αγαπητέ Ανίδεε, εγώ δεν αναφέρομαι σε όμορφα λόγια που θα παραπλανήσουν ευχάριστα ακόμη μια φορά τον πολύπαθο Ελληνικό λαό. Μιλάω για συγκεκριμένες ρεαλιστικές προτάσεις άμεσης εφαρμογής, που θα στοχεύουν στη βελτίωση της καθημερινής ζωής και οραματικά μακροπρόθεσμα, στο ξανακτίσιμο της χώρας. Ο λαός, δε χρειάζεται άλλα παραμύθια. Για την ώρα όμως, δεν υπάρχει από κανέναν η πρόθεση ειλικρινούς αντιμετώπισής του.

  22. aN-AN avatar
    aN-AN 02/05/2013 14:39:07

    Στις επαναληπτικές εκλογές του 2012 ήρθα από το ΛΟΝΔΙΝΟ μόνο για να ψηφίσω ΣΑΜΑΡΑ. Στον χρόνο που πέρασε παρακολουθώ την προσπάθεια του με συγκρατημένη αισιοδοξία. Τελευταία όμως ο διορισμός του συνδικαλιστή ΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ, που βούλιαξε τα ασφαλιστικά ταμεία, σε διοικητική θέση με προβλημάτισε.... Ελπίζω να είναι το τελευταίο λάθος.............

  23. Zame avatar
    Zame 02/05/2013 16:12:10

    ΑΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ την ειλικρινή αντιμετώπιση με το "ΝΟΣΗΡΑ - ΕΠΑΧΘΗ-θεριό" ..προσωπικά πολύ χλωμό το βλέπω..κρίνοντας εκ του αποτελέσματος..
    Όταν οι κανόνες ορίων των πράξεων αιτούνται τον επιμερισμό & καταμερισμό ευθυνών
    πού σαφως δεν επιτρέπουν τον συμψηφισμό Π.Χ του 30% με το 70% ούτε καν την ισομερή προσέγγιση τους..
    τότε η πράξη επιδίωξης να "ξεφορτώσεις & μετακυλήσεις απο το 70% προς το 30%
    ΠΡΟΚΑΛΕΙ την ΜΟΛΥΝΣΗ πού δημιουργεί τον ΚΛΟΝΙΣΜΟ των θεσμών κλπ..& ευρύτερα

    Πράξεις πού ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ακόμα & την διάθεση προσέγγισης..ειλικρινή
    πόσο μάλλον της αντιμετώπισης.. αφού δεν έχει σοβαρές ελπίδες..
    τουναντίον είναι ικανές να ΕΠΙΔΙΝΟΣΟΥΝ..την ΖΟΥΓΚΛΟΠΟΙΗΣΗ της..
    όπου κυριαρχεί ο ισχυρότερος με την ΔΙΑΦΟΡΑ ότι αυτήν την ΙΣΧΥΣ μπορεί εύκολα ο 'ενδιαφερόμενος να την 'αγοράσει' ..
    πού σημαίνει πώς ΔΕΝ είναι ουτε ΔΙΚΑΙΗ
    (που απορρέει από τον τρόπο απόκτησης πλούτου)
    ούτε 'αυτοφυής ΔΥΝΑΜΗ.

    Δεν χρειάζεται καμιά αυξημένη συνείδηση ούτε υψηλό αίσθημα αυτογνωσίας & παιδείας
    (η συνδυαστική ισορροπία του συναισθήματος με την λογική)
    για να διακρίνει κανείς το ΑΝΗΘΙΚΟ & ΑΝΕΝΤΙΜΟ .

    Το παράδειγμα κραυγάζει..αφού η εξαιρετικά απρόβλεπτη (αρθ.388ΑΚ) μεταβολή οικονομικών στοιχείων στην αναντιστοιχία συρρίκνωσης εισοδημάτων & παράλληλη υποτίμηση περιουσιακών στοιχείων-πού δεν συνοδεύεται από την ανάλογη μείωση της οικονομικής αξίας του δανείου-& συνεπικουρείται με την υπερδιόγκωση των ανά κεφαλαιοποιημένων τόκων το καθιστά Υπέρμετρα Επαχθή λογω της ραγδαίας αναντιστοιχίας & συνιστά οικονομικό έγκλημα..
    πού δημιούργησε ακραία βιοποριστικά , ψυχολογικά & λοιπά προβλήματα υγείας..
    με την παράλληλη απαλλαγή ευθυνών των τραπεζικών στελεχών
    για τα περίφημα θαλασσο-μετοχοδανεια..& λοιπών 'ευαγών ιδρυμάτων , ΜΚΟ..κλπ.
    δημιουργεί συνταγματικό πρόβλημα ισονομίας των πολιτών..
    ΗΘΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ την ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ..και την Κοινωνικό –οικονομική δικαιοσύνη.
    προς όφελος της εύρυθμης λειτουργίας της κοινωνίας..
    Θεωρώ πως τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ τον διαμορφώνουν οι ανάγκες, και η ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ των αναγκών:

    Νομιζω πως τα επιτόκια δανεισμού ανισομεγέθη των ρυθμών ανάπτυξης..
    ευνοούν & αβαντάρουν μορφες αισχροκέρδειας..
    που ΣΑΦΩΣ θα έχουν μιμητές σε όλα τα επίπεδα..

  24. Zame avatar
    Zame 02/05/2013 16:30:49

    !!! ευστοχοτατο . Dimi
    <<Η Μονοπολιτισμικότητα της Αρχαίας Ελλάδoς και του Βυζαντίου διέσωσαν τη συνέχεια του Ελληνισμού.»
    01/05/2013 στις 7:17 pm

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Zame 02/05/2013 19:15:43

      «Στον παρόντα καιρό, χρειάζεται πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά, η μελέτη της ιστορίας. Διότι η ιστορία είναι η λαμπάδα η οποία μπορεί να φωτίσει τη πορεία μας στον δρόμο του αύριο, ο οποίος δεν είναι στρωμένος με χαλί. Θα προχωρήσουμε πλέον σε δύσκολες ατραπούς και χρειαζόμαστε τη λαμπάδα της ιστορίας. Για τη Μεσαιωνική μας περίοδο, είναι καλό να μελετηθεί η περίοδος αυτή, γιατί είναι γεμάτη περιπλοκές, εμπλοκές, συμπλοκές, ίντριγκες, συνωμοσίες και χίλια δύο πράγματα. Συνεπώς, η μελέτη αυτών των πραγμάτων μπορεί να κάνει το πνεύμα μας πιό διαπεραστικό και το βλέμμα μας πιό οξύ. Γι αυτό, πρέπει ν’ αποτελέσει Κανόνα πολιτικό, στη ζωή των Ελλήνων. Οι πρόγονοι, οι προγονοί μας, αυτοί που αποτελούσαν τον πληθυσμό της λεγόμενης Βυζαντινής Αυτοκρατορίας (εγώ θα το πω αλλιώτικα), έλεγαν το εξής σοφό: «Οὐαί τῷ μή τοῖς ἰδίοις ὄνυξι ξυομένῳ» (αλλοίμονο σ’ εκείνον που δεν έχει νύχια να ξυστεί). Αν περιμένουμε από τους φίλους μας της Ευρώπης να μάς ξύσουν, είμαστε μακρά νυχτωμένοι. Δεν θα μάς ξύσουν. Θα μάς γδάρουν! Αλλά για να μη μάς γδάρουν, θα πρέπει ν’ αποφασίσουμε κι εμείς, να πέσουμε με τα μούτρα στη δουλειά, στην οποιαδήποτε τίμια δουλειά, για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε τη δυνατότητα αυτοσυντηρήσεως και να μην είμαστε υποχρεωμένοι, ακόμα και τα σκόρδα, ακόμα και τα κρεμμύδια, ακόμα και τη πατάτα, να την φέρουμε από το εξωτερικό.» ~Σαράντος Ι. Καργάκος, ιστορικός και συγγραφέας, στη παρουσίαση του 85ου βιβλίου του:

      «H Aυτοκρατορία
      Της Κωνσταντίνου
      Πόλεως
      Από την Αγία Σοφία του Κωνσταντίνου
      στην Αγία Σοφία του Ιουστινιανού»
      | πηγή: Ελλήνων Έγερσις | 11 Μαΐου, 2012 |

  25. Περικλής avatar
    Περικλής 02/05/2013 18:14:26

    Έχω δικαίωμα να διαφωνώ στο σημείο αυτό και να πιστεύω ότι το Βυζάντιο επικράτησε ο κυρίαρχος (και αξιοθαύμαστος) Βυζαντινός πολιτισμός ο οποίος ήταν ανάμιξη αρχαίου Ελληνικού, Ρωμαϊκού και εβραϊκού-χριστιανικού πολιτισμού. Επικράτησε μεν ένας πολιτισμός ο οποίος όμως ήταν μίγμα τριών.

    Έχω δικαίωμα να διαφωνώ σε ένα σημείο καθώς στις ανθρωπιστικές επιστήμες υπάρχουν άπειρες διαφορετικές απόψεις διακεκριμένων επιστημόνων επί ενός θέματος. Αν έπρεπε να συμφωνούμε με όλα τα λεγόμενα των διανοούμενων έπρεπε να συμφωνούμε όλοι και με το Μαρξισμό ή με το Φρίντμαν. Ακόμη και στην αρχαία Ελλάδα οι φιλόσοφοι διαφωνούσαν μεταξύ τους. Οι ανθρωπιστικές επιστήμες δεν είναι μαθηματικά που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση. Υπάρχουν πολλοί σοβαροί Βυζαντινολόγοι οι οποίοι διαφωνούν για πολλά θέματα μεταξύ τους.

  26. Zame avatar
    Zame 02/05/2013 19:32:45

    Ακομα & αυτήν την - δυνατότητα αυτοσυντηρήσεως - ενω την "υπονόμευσαν..
    (με τους γνωστους τροπους..)
    & ΑΥΤΟ είναι πού ΕΝΟΧΛΕΙ ιδιαίτερα ..
    σήμερα ζητούν να γίνουμε & ανταγωνιστικοί !!!
    ώστε η ανισότητα των αποτελεσμάτων να είναι δεδομένη..
    αφού έχει διαφορετικές αφετηρίες.

  27. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 02/05/2013 20:00:53

    Το θέμα είναι,ότι το Βυζάντιο περιέβαλε πολλούς πολιτισμούς.Οι αυτοκράτορές του προήρχοντο από διάφορα μέρη του βασιλείου του.Ομως τις πολιτισμικές αυτές διαφορές,τις μετουσίωσε ο ισχυρότερος πολιτισμός,ο Ελληνικός που ενισχύθηκε και μπολιάσθηκε από το σαρωτικό κύμα του Χριστιανισμού[όταν η Λογική συνάντησε την Ψυχή].Και σήμερα,βιώνουμε την μεγαλύτερη πρόκληση επιβίωσης,μετά το Βυζάντιο.Αν,τώρα,πού ξεπλένονται τα Βαλκάνια και οι ''καταραμένοι''εξ ανατολών,σ'αυτήν την μαγική γωνιά του πλανήτη,αυτός ο εν υπνώσει πολιτισμός,σαν από θαύμα,ακόμα μια φορά,θ'αναστηθεί και η ποιότητά του θα επιβληθεί και αφομοιώσει, χωρίς βία,όσους αντέχει.Καλή Ανάσταση!

  28. fotis avatar
    fotis 03/05/2013 18:33:57

    απ τη θεσσαλονικη που ζω βλεπω μεγαλη απροθυμια για συμμετοχη στο συνεδριο λογω και του κοστους της μεταβασης και διαμονης στην αθηνα εκτος αν ληφθει καποια μεριμνα για την καλυψη των εξοδων

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.