Πλησιάζει το ελικόπτερο πάνω από το Μαξίμου…
07/02/2015 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πλησιάζει το ελικόπτερο πάνω από το Μαξίμου…

Μάλλον πλησιάζει η ώρα αφού η κυβέρνηση είναι έτοιμη να πάει σε ρήξη και να μας οδηγήσει σε περιπέτειες ανάλογες μιας εθνικής καταστροφής.

«Σιωπή. Ησυχία, ακούστε. Ο ήχος του ελικόπτερου πλησιάζει». Θα μπορούσε να είναι ο τίτλος από τα προσεχώς, από όσα φαίνεται ότι θα ζήσουμε και στην Ελλάδα. Το ελικόπτερο πάνω από το Μαξίμου για να πάρει όχι τον… μισητό Σαμαρά που εφάρμοσε βαριά μέτρα αλλά τον… λαοπρόβλητο Αλέξη Τσίπρα που υποσχέθηκε τα πάντα. Και μαζί τον Βαρουφάκη αλλά χωρίς τα φανταχτερά πουκάμισα. Αυτόν θα τον αφήσει στο πολυτελές του εξοχικό στην Αίγινα…

Δεν έχει δυστυχώς καθόλου πλάκα όλο αυτό που ζούμε. Από τη μια έχουμε τους άθλιους δανειστές που έχουν ξεσαλώσει και οδηγούν σε κοινωνική έκρηξη τη χώρα κι από την άλλη έχουμε τους βαρεμένους που κυβερνάνε λες και παίζουν μπάλα στην αλάνα. Δέκα μέρες κυβέρνηση και μοιάζει σα να έχει ζωή 2 χρόνων. Πριν ακόμη κάνουν προγραμματικές δηλώσεις και μοιάζουν λες και έχουν κυβερνήσει για πολύ καιρό. Γκάφες, ανόητες κουβέντες, ερασιτεχνικές κινήσεις, διπλωματία της πλάκας και η χώρα στο καναβάτσο.

Ούτε στους χειρότερους εφιάλτες δεν περιμέναμε να δούμε τόσο γρήγορα την πατρίδα με την πλάτη στον τοίχο. Και όλους αυτούς που καμώνονται πως κυβερνούν να λένε απίστευτα πράγματα, προσβάλλοντας, εκθέτοντας και απαξιώνοντας τη χώρα. Ο ένας σαν τον Γιωργάκη λέει την Ελλάδα διεφθαρμένη. Ο άλλος διαρρέει πως ο τεράστιος οικονομολόγος Βαρουφάκης δεν θα δεχθεί πρόγραμμα και αν χρειαστεί θα πέσει η κυβέρνηση. Και κατέρρευσαν οι αγορές.

Ο δε υπουργός Οικονομίας, Γ. Σταθάκης λέει ότι η Ελλάδα θα χρεοκοπήσει για 5 δισ. ευρώ αν δεν μαλακώσουν οι ξένοι. Με λίγα λόγια λέει ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να διαλυθεί η χώρα μόλις για 5 δισ. Το έχουν στο μυαλό τους ο Συριζαίοι και το λένε κιόλας χωρίς να αντιλαμβάνονται τι μπορεί να σημάνει αυτό. Με τι ψυχολογία θα έρθει οποιοσδήποτε επενδυτής στην Ελλάδα; Πώς να ανοίξει το Χρηματιστήριο τη Δευτέρα και τα ομόλογα όταν η ίδια η κυβέρνηση απαξιώνει πλήρως τη χώρα και την οικονομία και την πετά στα σκουπίδια;

Οι άνθρωποι αυτοί ετοιμάζονται να χρεοκοπήσουν τη χώρα και ο κόσμος δε παίρνει χαμπάρι. Η δημοσκόπηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας δείχνει ότι 72% των πολιτών επικροτεί τη σύγκρουση με τους δανειστές. Μα είμαστε με τα καλά μας; Τι πάει να πει σύγκρουση δηλαδή; Όταν θα βγαίνει ο κόσμος έξω με τις κατσαρόλες θα είναι… εθνικά υπερήφανος που αντιστάθηκε στους δανειστές; Ωραία θεωρία, να το παίζεις μάγκας όταν θα έχει διαλυθεί η μεσαία τάξη, οι φτωχοί θα έχουν πεθάνει και οι πλούσιοι που έβγαλαν τα λεφτά τους έξω θα γίνουν πλουσιότεροι.

Είπαμε ότι η τρόικα είναι άθλια και ανάλγητη. Εμείς τι έχουμε κάνει για να διορθωθούμε; Άλλαξε η Ελλάδα καθόλου ή μήπως παραμένουμε η χώρα της ανυποληψίας, της μίζας, της ρεμούλας, του μαύρου χρήματος και του κρατισμού που σαρώνει τα πάντα; Μήπως είμαστε ακόμη η τελευταία σοβιετική χώρα στην Ευρώπη αλλά δεν το ομολογούμε;

Κι έρχεται ο αρχιλαϊκιστής Τσίπρας να πουλήσει ψεύτικες υποσχέσεις και να φουσκώσει τον κόσμο με δανεικά λεφτά. Πάρτι με τα χρήματα των άλλων τάζει ο πρωθυπουργός, όμως, η κατάληξη θα είναι άλλη. Ήτοι να γεμίσει η Ελλάδα με χρήμα… αλλά εθνικό και πληθωριστικό. Κάποιοι δεν μπορούν να το αντιληφθούν. Κάποιοι δεν ξέρουν καν πώς είναι να μην μπορείς να αγοράσεις τίποτε. Για ρωτήστε στη Βενεζουέλα που το κουτί με τα προφυλακτικά κάνει 755 δολάρια. Εδώ στη χώρα μας ούτε.. σεξ δε θα μπορούμε να κάνουμε.

Εν πάση περιπτώσει, τα μαντάτα δεν είναι καθόλου καλά. Οι δανειστές μας δίνουν διορία μέχρι την Τετάρτη και η κυβέρνηση συνεχίζει να ζητά γέφυρες και δρόμους και ανάσες και προθεσμίες για να παρουσιάσει το σχέδιό της. Μα αυτοί δεν έλεγαν προεκλογικά ότι είναι έτοιμοι να κυβερνήσουν; Κι ότι το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης είναι το μοντέλο με το οποίο θα προχωρήσει η χώρα;

Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε ότι οι Συριζαίοι είναι απλά το μπουτόν της έκρηξης που θα διαλύσει τη χώρα. Και όταν ο κόσμος ξυπνήσει από την ευημερία του και την αποχαύνωσή του τότε θα έρθει και το ελικόπτερο για τον Τσίπρα. Μάλλον πλησιάζει η ώρα αφού η κυβέρνηση είναι έτοιμη να πάει σε ρήξη και να μας οδηγήσει σε περιπέτειες ανάλογες μιας εθνικής καταστροφής.

Θυμάστε τι ήταν το Κοραλίτο στην Αργεντινή; Έτσι βαπτίστηκε από τον λαό η δέσμη μέτρων για το πάγωμα των καταθέσεων και την προστασία των τραπεζών. Επρόκειτο υποτίθεται να διαρκέσει τρεις μήνες, αλλά κράτησε έναν χρόνο, γονατίζοντας την οικονομία. Πόσο μπορούν να αντέξουν οι Έλληνες στις ουρές των ΑΤΜ;

Οι ξένοι δεν πρόκειται να κάνουν πίσω ή αν το κάνουν τελικά θα απαιτήσουν πολύ σκληρά ανταλλάγματα. Και οι πολίτες θα είναι εκείνοι που θα πληρώσουν για το «πείραμα Τσίπρα». Όμως, θα πρόκειται για πολύ επώδυνη διαδικασία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. iconology2009 avatar
    iconology2009 07/02/2015 08:08:14

    Το κόλπο-απάτη λέγεται Δημοψήφισμα. Το πολιτικό τους αδιέξοδο θα το κάνουν εκβιασμό σε βάρος του εξαπατημένου λαού. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ριμέικ του ανόητου και παραλίγο μοιραίου παπανδρεικού δημοψηφίσματος. Αυτή ουσιαστικά είναι η μυστική ατζέντα του ΣΥΡΙΖΑ για την οποία πολλοί μιλούσαν εδώ και καιρό. Η παρουσία της Κωνσταντοπούλου στη Προεδρία της Βουλής έχει άμεση συνάρτηση με τέτοιες εμπρηστικές διχαστικές ενέργειες.

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. @ iconology2009 07/02/2015 10:19:39

      Kαι το ωραίο είναι οτι την ψήφισε σύσσωμη η ΝΔ. Ο δε Μειμαράκης της έπλεξε το εγκώμιο ρίχνοντας και τις μπηχτές για την ΝΔ...Τουλάχιστο το Δημοψήφισμα οι Συριζαίοι δεν το έκρυψαν. Ο Μητρόπουλος για μια εβδομάδα στα πρωτοσέλιδα εξηγούσε οτι αυτό ήταν το plan b σε περίπτωση που οι Γερμανοί μας κηρύξουν ανοιχτά τον πόλεμο. Τώρα θα δούμε αν το 72% είναι όντως ετοιμο για πόλεμο...Τουλάχιστο δεν μπορείς να κατηγορήσεις τους Συριζαίους για ασυνέπεια. Μας είχαν προειδοποιήσει ΚΑΙ γι αυτό. Οι Γερμανοί όμως υποτίθεται οτι έχουν περισσότερο μυαλό? Πιστεύουν οτι θα εγκαθιδρύσουν Δικτατορία της Δεξιάς και του Νεοφιλελευθερισμού στην ΕΕ δια του οικονομικού φόβου? Οψώμεθα...Ούτως ή άλλως το ευρώ όπως πάει, είναι θέμα ημερών να διαλυθεί. Τρεις μήνες νωρίτερα μάλλον καλό θα είναι...

      • Hunter avatar
        Hunter @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. 07/02/2015 17:00:38

        "...Ούτως ή άλλως το ευρώ όπως πάει, είναι θέμα ημερών να διαλυθεί..." Αυτό το ακούμε από το 2007... Απο πού συμπεραίνετε κάτι τέτοιο;;;

      • iconology2009 avatar
        iconology2009 @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. 07/02/2015 17:14:14

        Θεωρώ ότι έκανε πολύ καλά ο Μεϊμαράκης και συμπεριφέρθηκε με τόσο θεσμικό ενθουσιασμό. Όχι μόνο γιατί έτσι κι αλλιώς αυτός είναι οφειλόμενος όταν παραδιδεται η εξουσία σε νεοεκλεγμένους αλλά και γιατί τελικά αυτό είναι επικοινωνιακό όπλο υπέρ του γενναιόδωρου. Στη πρώτη "στραβή" της μαντάμ κανείς δεν θα έχει εγκυρότερο λόγο να την κατακρίνει από αυτόν που την ύμνησε. Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά σε τέτοιες περιπτώσεις. Οι ΣΥΡΙΖΑίοι ποτέ δεν μίλησαν για plan B. Νομιμοποιήθηκαν εκλεγόμενοι με όποιες υποσχέσεις έδωσαν και διαβεβαίωσαν ότι θα πετύχουν στο πρόγραμμα τους. ΚΑΘΕ PLAN B ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΑΤΖΕΝΤΑΣ άρα αλλαγή της νομιμοποιητικής βάσης με την οποία εκλέχτηκαν. Γιατί το plan B δεν υποβλήθηκε στη κρίση του λαού με τις εκλογές που τους νομιμοποίησαν. Και φυσικά κανένα Δημοψήφισμα-που απ'τη φύση του αλλά και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της ιστορικής στιγμής θα είναι ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΟ και ΔΙΛΗΜΜΑΤΙΚΟ-δεν τους νομιμοποιεί, ιδιαίτερα αν σ'αυτό κρατήσουν ουδέτερη στάση(το θεωρώ πολύ πιθανό). Επιμένω ότι η όλη μεθόδευση στοχεύει στο να αποσείσει τις ευθύνες της συγκυβέρνησης και να τις ρίξει στο λαό, παίζοντας η ίδια το ρόλο του ανεύθυνου Πόντιου Πιλάτου. Ομολογουμένως κάτι όχι ιδιαίτερα ανδρείο. Υ.Γ. Μήπως κάποια στιγμή να τελειώνουμε με όλη αυτή τη δαιμονοποίηση της Γερμανίας; πρώτα απόλα κυβερνιέται από ένα συνασπισμό που περιλαμβάνει και δεξιούς και κεντροαριστερούς. Κατά δεύτερο λόγο ΤΗΝ ΑΚΟΥΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΥΡΩΖΩΝΗ. Ακόμη και χώρες με ισχυρά εθνικά αντανακλαστικά όπως η Γαλλία-παλιός προαιώνιος εχθρός της. Μήπως όλα αυτά δεν είναι καθόλου τυχαία; Και μήπως δεν είναι ακριβώς έτσι όπως το περιγράφουν αυτοί που δαιμονοποιούν μια στρατηγική της Ενωμένης Ευρώπης απέναντι σε άλλα γεωπολιτικά συμφέροντα άλλων;(δυτικά και ανατολικά).

        • KM avatar
          KM @ iconology2009 08/02/2015 03:57:03

          Για το ΥΓ: Δεν τους δαιμονοποιούμε εμείς - είναι όντως κτήνη, εκ φύσεως. Οι υπόλοιποι είναι γατάκια τους, απλώς. Ενωμένη Ευρώπη δεν υπάρχει, η πορεία προς αυτή εξετράπη στα μισά του δρόμου και έχουμε έναν μηχανισμό οικονομικού εξουσιασμού από την Γερμανία, στο οικονομικό επίπεδο, και ένα «ευρωμαντρί» υπό τον έλεγχο των Αμερικανών στο γεωπολιτικό, με μαντρόσκυλο την Γερμανία. Φυσικά και έχουν οι Αμερικανοί τις επιδιώξεις τους, να κοντύνουν την Ευρωζώνη στον οικονομικό τομέα, ώστε η ΕΕ να απομείνει μόνο ευρωμαντρί, και ο Σύριζα τις εξυπηρετεί. Όμως, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο Γερμανικός λαός (η ρίζα του κακού) πρέπει να βλαφτεί, για να σωθεί ο δικός μας ο λαός. Αλλά για να γίνει αυτό, πρέπει να μην αυτοκτονήσουμε από μόνοι μας πρώτα (με τα καμώματα των Τσιπροβαρουφάκηδων).

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ iconology2009 07/02/2015 13:09:23

      Έτσι είναι. Συνεχιστές της καταστροφής που ξεκίνησε ο ΓΑΠ είναι Σύριζα και Ανέλ. Και οι "έξυπνοι" Έλληναράδες και λάτρεις της ψευτομαγκιάς ακόμη κοιμούνται όρθιοι. Βρίσκουν και τα κάνουν όμως και για αυτό τούτη τη φορά δε θα έχουμε δικαιολογία για όσα συμβούν. Ο Θεός να μας λυπηθεί...

    • Hunter avatar
      Hunter @ iconology2009 07/02/2015 16:53:07

      Όχι μόνο θα κάνουν το δημοψήφισμα του ΓΑΠ (το οποίο ήταν και το αρχικό τους ζητούμενο), αλλά κάνουν κινήσεις (με μαεστρία αυτό πρέπει να λέγεται) για να πείσουν τον λαό να ψηφίσει "Δραχμή"... Μετά θα αρχίσει το μέγα ΔΡΑΜΑ...

  2. Vassilis avatar
    Vassilis 07/02/2015 08:19:58

    Ο συντακτης εχει κανει ενα λαθος στα παραπανω... Όταν θα βγαίνει ο κόσμος έξω με τις κατσαρόλες...
    Στην Αργεντινη βγηκαν στους δρομους με τις κατσαρολες για απλα δεν ειχαν τιποτα αλλο, στην Ελλαδα να μην ξεχναμε οτι οι περισοτεροι ( ειδικα σε αγροτικες περιοχες ) εχουν και απο κανα δυο κυνηγετικες καραμπινες. Δεν θελει και πολυ να γινει κολαση. Μια παραμετρος που πρεπει να μην περασει απαρατηρητη. Ο μη γενοιτο! Θεος φυλαξοι!

    • m.s avatar
      m.s @ Vassilis 07/02/2015 09:04:38

      Μπα εδώ στην εξοχή έχουμε προνοήσει. Κοτούλες, κουνελάκια, κηπευτικά και μπόλικο τραχανά. Στις πόλεις θα έχετε ομορφιές...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ m.s 07/02/2015 13:10:18

        Πολύ σωστό! Οι πόλεις θα ζήσουν στιγμές κατοχής. Όποιοι έχουν σπίτι σε χωριό να ετοιμάζονται. Οι λοιποί ας έχουν προμήθειες για 2-3 μήνες...

    • drider avatar
      drider @ Vassilis 07/02/2015 09:52:32

      Διαφωνώ με το άρθρο, η Ελλάδα είναι η χώρα των τάπερ όχι των κατσαρόλων

      • γελωτοποιος avatar
        γελωτοποιος @ drider 08/02/2015 00:34:16

        έλιωσα..

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Vassilis 07/02/2015 12:45:46

      “Στο παγκόσμιο σύστημα εξουσίας τα κέρδη ιδιωτικοποιούνται και οι ζημιές κοινωνικοποιούνται.” ~Εδουάρδο Γαλεάνο (1940-): Διακεκριμένος Ουρουγουανός Δημοσιογράφος και Συγγραφέας. Διεθνές Βραβείο Λογοτεχνίας Neustadt (1971) για το σε 20 γλώσσες μεταφρασμένο ευπώλητο: “Οι ανοιχτές φλέβες τις Λατινικής Αμερικής” (Las venas abiertas de America Latina) ~GoodReads Γιώργος Αυγερόπουλος – ΕΞΑΝΤΑΣ Βίντεο Ντοκουμέντο: «ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ» http://vimeo.com/22589011 * * * Τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά: --για το επίπονο, αργό, της Ελλάδας-Χάος το σταθερό"νοικοκύρεμα" (Διεθνώς αναγνωρισμένο ως σύγχρονο “Ελληνικό Θαύμα”). Και στη νέα Ελληνική κυβέρνηση, η παράδοση της Ελλάδας-Χώρας-- ειδικά όσοι Δεν τον ψήφισαν, θα τον θυμηθούν πολλές φορές.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ η Dimi 08/02/2015 15:23:24

        Αγαπητή μου άφοβη, Μεγαλειοτάτη_Μαύρη, τη διαφορά μεταξύ βιολιού και βουβουζέλας ακόμα Δεν κατάλαβες.

    • Last_Chance avatar
      Last_Chance @ Vassilis 08/02/2015 00:09:57

      Αγαπητέ μου ο φόβος ήταν το κυρίαρχο συστατικό της προεκλογικής καμπάνιας της ΝΔ και όπως βλέπεις δεν ευδοκίμησε. Συνεχίζετε στο ίδιο βιολί με Αργεντινές και Βενεζουελες. Δεν καταλαβαίνω, θέλετε να φτάσετε τον Συριζα στο 50%?

  3. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. avatar
    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. 07/02/2015 10:38:23

    Πάντως αν ο σκοπός των ξένων ήταν να εγκαταλείψουν τον Σαμαρά για να μπορέσουν να καταστρέψουν τον Τσίπρα, αφήνοντάς τον πρώτα να βγεί Πρωθυπουργός, κάθε άλλο παρά ευφυείς αποδεικνύονται. Και μάλλον περισσότερη εμπιστοσύνη μπορούμε να έχουμε στον Κουτσούμπα παρά σ' αυτούς. Φαντάσου σε μερικούς μήνες να αφήσουν την Λεπέν να γίνει Πρόεδρος τη Γαλλίας και μετά να την διώξουν απ' την ΕΚΤ και το Ευρώ επειδή δεν θα δέχονται τις θέσεις της...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. 07/02/2015 22:13:03

      Μήπως έγινε το αντίθετο;

  4. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 07/02/2015 12:00:02

    Τα πράγματα έχουν ως εξής: Εμφανίζεται μία εξαιρετικά σκληρή, συγκρουσιακή κατάσταση. Η κατάσταση αυτή αναζητά τη λύση της. Η ζητούμενη λύση είναι δύσκολο αλλά όχι αδύνατο να βρεθεί. Κάθε άλλο παρά εύκολο είναι να υπαναχωρήσει κάποια από τις δύο πλευρές από τις θέσεις που έχουν διατυπώσει. Είναι όμως και αδύνατο; Σαφέστατα, όχι. Γιατί; Επειδή, για τους δικούς της λόγους, η κάθε πλευρά επιθυμεί σφόδρα να βρεθεί λύση. Η πλευρά της Ε.Ε (όρα Γερμανία) δεν έχει κανένα όφελος, κανένα συμφέρον, κάθε άλλο μάλιστα, από ενδεχόμενο GREXIT. H δική μας πλευρά δεν έχει κανένα όφελος, κανένα συμφέρον, κάθε άλλο μάλιστα, να βρεθεί εκτός Ευρωζώνης ή και Ε.Ε. Στο σημείο αυτό, θα βρεθούν εν τέλει, οι προϋποθέσεις και οι όροι ενός αμοιβαία αποδεκτού συμβιβασμού, μιας αξιοπρεπούς λύσης, που τουλάχιστον επιφανειακά, δεν θα θίγει καμμία πλευρά. Πιστεύω ότι η "win-win" λύση εγκυμονείται.

    • CC avatar
      CC @ ΙΚΟ 07/02/2015 13:45:56

      Αν νομίζεις ότι η πλευρά της ΕΕ δεν έχει κανένα όφελος ή συμφέρον από ένα GREXIT τότε θα σοκαριστείς όταν θα δεις την πόρτα της ευρωζώνης να κλείνει. Το κόστος της διατήρησης του σοβιετικού καθεστώτος στην Ελλάδα σε βάθος χρόνου είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από ένα GREXIT τώρα. Οι ευρωπαίοι μας έχουν μάθει από την εποχή του Ανδρέα... Τώρα στην Ευρώπη για δεύτερη φορά μετά τον ΓΑΠ, εμείς οι Έλληνες γινόμαστε ρεζίλι για τα κατορθώματα της κυβέρνησης μας. Η διαφορά όμως τώρα είναι ότι ενώ την πρώτη φορά οι Ευρωπαίοι ήταν ανήσυχοι και νευριασμένοι, τώρα απλά μας θεωρούν χαζούς για τις επιλογές μας. Πρέπει όμως να ακούσεις τους Ισπανούς, τους Πορτογάλους και τους Ιρλανδούς (ναι, αυτούς που βγήκαν από το μνημόνιο) το τι λένε για μας και θα καταλάβεις πόσο μόνοι είμαστε. Κρίμα ...

      • ΙΚΟ avatar
        ΙΚΟ @ CC 07/02/2015 13:56:19

        Πιστεύω ότι η "win-win" λύση εγκυμονείται.

      • Hunter avatar
        Hunter @ CC 07/02/2015 17:33:37

        CC ακριβώς! Ο Τσίπρας νόμιζε ότι μαζί με την Ιταλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία, θα μπορέσει να "απειλεί" τις νοικοκυρεμένες χώρες της Ευρώπης, να συνεχίσουν να χρηματοδοτούν τις ατασθαλίες και τις πελατειακές σχέσεις στην Ελλάδα που είναι απόρροια σαράντα ετών "αληθινής δημοκρατίας" (που έλεγε και ο Παπούλιας στις δεξιώσεις για την "αποκατάσταση")... Ήρθε η ανακοίνωση Ισπανίας και Πορτογαλίας ότι δεν ακολουθούν πολιτική ρήξης με την Ε.Ε (διότι αυτές έκαναν μεταρρυθμίσεις και πήραν σοβαρά μέτρα), ήρθε ο Ρέντσι που πέραν μιας γραβάτας δεν έδωσε τίποτε άλλο, και του κόπηκαν τα πόδια του Τσίπρα... Θυμάμαι, σε ειδικά μαθήματα και σεμινάρια για διαπραγματευτές, μας έλεγαν οι εκπαιδευτές στο πρώτο μάθημα: "το πρώτο πράγμα είναι να εμφυσήσετε στον εν δυνάμει αυτόχειρα, ότι δεν είναι μόνος του σε αυτήν την κακή κατάσταση. Κάντε τον να αισθανθεί ότι είναι κι άλλοι σαν κι αυτόν. Το δεύτερο (για προχωρημένους), είναι να πάτε τα αίτια μακριά από τον αυτόχειρα και το περιβάλλον του και να τα εστιάσετε σε κάτι που δεν επηρεαζόταν ούτως ή άλλως από αυτόν"...! Αυτό λοιπόν κάνει ο Τσίπρας. Προσπαθεί να εμφυσήσει στον ελληνικό λαό, ότι δεν είμαστε μόνοι μας σε αυτήν την κατάσταση (αλλά είναι και οι Ιταλοί, οι Ισπανοί, οι Πορτογάλοι) και ότι σε αυτήν την κατάσταση μας έφεραν οι "κακοί" Γερμανοί και όχι το υπέρογκο Δημόσιο, οι πελατειακές σχέσεις, η φοροδιαφυγή, η διαφθορά κτλ.

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ ΙΚΟ 07/02/2015 14:42:10

      Αυτο που αναφερεις που το βλεπεις?? Η πλευρά της Ε.Ε (όρα Γερμανία) δεν έχει κανένα όφελος, κανένα συμφέρον....

      • ΙΚΟ avatar
        ΙΚΟ @ Vassilis 07/02/2015 15:17:55

        Για το τι μέλλει συμβεί, σε περίπτωση GREXIT, έχει αναλυθεί επαρκώς. Γιατί λες, ενδιαφέρονται παρεμβατικά οι ΗΠΑ, Ρωσία και Κίνα;

        • man8os avatar
          man8os @ ΙΚΟ 07/02/2015 15:56:19

          Τι λενε καλε? Δινουν λεφτα να σωθουμε?

        • Vassilis avatar
          Vassilis @ ΙΚΟ 07/02/2015 15:57:12

          Να βλεπεις το δασος και οχι το δεντρο. Αυτα που αναφερεις ειναι για εσωτερικη καταναλωση, περιμενε μεχρι το Eurogroup και θα καταλαβεις οτι λαθος δεδομενα σου εδωσαν. Σε απλα ελληνικα...ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΦΥΛΛΟ εαν βγει η Ελλαδα απο την Ε.Ε., και μην περιμενεις καμια βοηθεια απο της χωρες που αναφερεις, αντιθετος να εισαι ετοιμος οτι θα σε σπρωξουν προς την Ε.Ε. με το ετσι θελω.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Vassilis 07/02/2015 16:03:50

            Είναι καρατσεκαρισμένο ότι βλέπω το δάσος.

          • Vassilis avatar
            Vassilis @ ΙΚΟ 07/02/2015 16:07:39

            Μακαρι να ειναι οπως τα λες και να χω λαθος.

          • Hunter avatar
            Hunter @ Vassilis 07/02/2015 17:47:39

            Όχι μόνο δεν κουνιέται φύλλο, αλλά δεν δίνουν και μία...

          • товарищ Фёдор avatar
            товарищ Фёдор @ Hunter 07/02/2015 22:46:07

            Κι ο Draghi? Γιατί πιέζει να βρεθεί λύση εδώ και τώρα?! Μήπως γιατί σαν ΕΚΤ αυτός σηκώνει το φορτίο και τραβάει το ζόρι και... "έσπασε" πρώτος? Ευσεβείς πόθοι είπατε? Ίδωμεν. Το πολύ-πολύ να γυρίσουμε στην τρόϊκα και οι τράπεζες μας να "χ@στουν στο τάληρο" πάλι και... όλα καλά! Τι είχαμε, τι χάσαμε δλδ..

          • Hunter avatar
            Hunter @ товарищ Фёдор 08/02/2015 00:27:17

            Αν γυρίσουμε στην τρόικα, ξέρουμε τι θα συμβεί... Αν "γυρίσουμε" στη δραχμή όμως;;;

          • това́рищ Фёдор avatar
            това́рищ Фёдор @ Hunter 08/02/2015 11:26:32

            Δεν υπάρχει περίπτωση να γυρίσουμε στην δραχμή. Κανένας δεν είναι τόσο τρελός που να βγάλει μόνος του τα μάτια με τα χέρια του. Ούτε ο Σύριζα. Στο δημοψήφισμα που θα γίνει, πάνω από 70% θα πει "ΝΑΙ" στο €. Αν είχαμε δικιά μας παραγωγική οικονομία, μπορεί και πολλοί από μας να το σκέφτονταν. ΤΩΡΑ όχι..

          • Hunter avatar
            Hunter @ това́рищ Фёдор 08/02/2015 16:10:20

            Μακάρι...

  5. Wolf avatar
    Wolf 07/02/2015 12:15:38

    Ευτυχώς που υπάρχει το Antinews, και υπάρχει ενημέρωση καθαρή, ανεπηρέαστη και δίχως φτιασίδια. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά που σωστά περιγράφετε, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος την ομερτά που έχει διαμορφωθεί τις τελευταίες 10μέρες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, απ την πλειονότητα των μέσων και των διαμορφωτών της κοινής γνώμης και χαϊδεύουν τον Τσίπρα και την παρέα, βάζοντας σε ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο την πατρίδα. Για όλους αυτούς φταίνε οι κακοί ξένοι, οι ανάλγητοι ενώ εμείς τα έχουμε όλα καλώς καμωμένα. Ναι το έχουμε πει σε κάθε τόνο ότι αυτοί οι τύποι της τρόικα είναι καθίκια του κερατά, που ζητάνε να πιουν αίμα -με την βοήθεια πάντα κάποιων εδώ μέσα στο εσωτερικό, που ονειρεύονται να αγοράσουν πιρ-παρά την Ελλάδα-. Αλλά και εμείς όταν φτάσαμε στην πηγή, κλοτσήσαμε τον κουβά πριν πιούμε νερό. Επιλέξαμε ότι δε θέλουμε σιγουριά και ασφάλεια, γιατί κάποιοι μας πούλησαν όψιμη, εφήμερη και κάλπικη υπερηφάνεια, πουλώντας επίσης ψεύτικη ελπίδα -την βλέπουμε άλλωστε-. Και εμείς το "φάγαμε"! Όπως είχαμε καταπιεί αμάσητο το '10, το "λεφτά υπάρχουν" του Παπανδρέου. Δε μάθαμε απ το πρωτότυπο θέλουμε να ζήσουμε και το κακό αντίγραφο! Οκ! Θα το ζήσουμε. Η ώρα να ζήσουμε τις επιλογές μας ήρθε. Μόνο που τώρα έχουμε απομακρυνθεί απ το ταμείο και ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Και το λέω αυτό κυρίως στις δυο κυρίες, που γνώρισα, την εβδομάδα που πέρασε και μου έλεγαν δακρυσμένες -άσχετες μεταξύ τους- "εγώ είμαι δεξιά και πάντα σε όλη μου τη ζωή ΝΔ ψήφιζα, αλλά τώρα φοβάμαι ότι έκανα μεγάλο κακό σε μένα, την οικογένεια μου και την Ελλάδα μας, που ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ". Δυστυχώς αγαπητές μου κυρίες, πλέον είστε μακριά από το ταμείο και ότι κακό μας συμβεί, σε εσάς τα παιδιά σας και τα εγγόνια σας, θα έχει την υπογραφή σας από κάτω, θα έχει την συγκατάθεση σας. Και είναι κρίμα. Αυτοί οι μαθητευόμενοι μάγοι που μέσα σε μόλις 10 ημέρες μας έχουν ρίξει στο καναβάτσο και δεχόμαστε σφυροκόπημα, κατάφεραν το απίθανο: να έχουμε απέναντι μας όλους τους συμμάχους μας, όλους όμως. Ακόμη και οι παραδοσιακοί φίλοι μας, μας εγκαταλείπουν βλέποντας ότι πάμε στον γκρεμό με 300. Νομίζουν ότι εθνικά υπερήφανος είναι ένας λαός που μένει μόνος, που δεν θα έχει να πληρώσει μισθούς και συντάξεις, που κινδυνεύει άμεσα να επιστρέψει στο εθνικό του νόμισμα με τεράστιες συνέπειες για όλους και πολύ περισσότερο γιατί θα έχουν υπονομευθεί οι επόμενες γενιές που έρχονται. Η αληθινή ζωή δεν είναι στα χαρτιά κ. Τσίπρα, κ. Βαρουφάκη και λοιποί. Δυστυχώς θα το μάθατε πάνω στου κασίδα το κεφάλι, το δικό μας κεφάλι και εύχομαι και ελπίζω να μην είναι αργά και πληρώσουμε πολύ άσχημε την αλαζονεία και το γινάτι σας να μας οδηγήσετε σε εκλογές, τη στιγμή που βρισκόμασταν ένα βήμα πριν την έξοδο απ τα μνημόνια. Τα μνημόνια που ακόμη πιο δυστυχώς θα κληθείτε να υπογράψετε και θα είναι πολύ χειρότερα και βίαια για όλους μας. Που θα αναγκαστείτε να ψηφίσετε και να κάνετε πράξη όσα με πόνο και κόπο απέφυγε η προηγούμενη κυβέρνηση.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Wolf 07/02/2015 13:13:06

      Όλα σωστά εκτός του τέλους της ανάρτησής σου. Ταπεινά φρονώ σταθερά εδώ και 3 χρόνια ότι ο σύριζα θέλει να μας βγάλει από το ευρώ και θα το πάει έως τέλους.

      • Hunter avatar
        Hunter @ Γεώργιος Τ. 07/02/2015 17:51:05

        Το όνειρο του ΣΥΡΙΖΑ είναι να γίνουμε μια "περήφανη" κι "ανεξάρτητη" αγροτοκτηνοτροφική μονάδα... Αυτό γίνεται μόνο με τη δραχμή...

    • ΙΚΟ avatar
      ΙΚΟ @ Wolf 07/02/2015 13:43:29

      Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας διενήργησε για λογαριασμό του ΣΚΑΪ, τη πρώτη δημοσκόπηση για την εκτίμηση των μετεκλογικών εξελίξεων. Κατ' αυτήν, το 72% των ερωτηθέντων θεωρεί σωστή την αντιπαράθεση της κυβέρνησης με τους δανειστές. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως εκτός από τους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ που επικροτούν, σε ποσοστά 91,5% και 91% αντίστοιχα, τη στάση της κυβέρνησης, με τη στρατηγική αντιπαράθεσης συμφωνεί και το 43% των ψηφοφόρων της Νέας Δημοκρατίας.

      • cockpit2 avatar
        cockpit2 @ ΙΚΟ 08/02/2015 00:49:12

        Είπες πανεπιστήμιο Μακαεδονίας; Δηλαδή ο Συριζομαραντζίδης κλπ.Όπερ Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει!!!!!

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. @ Wolf 07/02/2015 13:44:27

      Φίλε wolf μ' αρέσει πολύ αυτό που λες για τους Συριζαίους: "κατάφεραν το απίθανο: να έχουμε απέναντι μας όλους τους συμμάχους μας, όλους όμως. Ακόμη και οι παραδοσιακοί φίλοι μας, μας εγκαταλείπουν βλέποντας ότι πάμε στον γκρεμό με 300." Ξαναπέστο να τ' ακούνε και οι άσχετοι που μας έλεγαν οτι δεν υπάρχουν συμμαχίες και φιλίες μεταξύ κρατών, παρά μόνο συμφέροντα... Αφου Εσύ πιστεύεις οτι υπάρχουν, έτσι είναι. Μόλις απαλλαγούμε από τους Συριζαίους η Αγάπη τους θα μας περιβάλλει και πάλι...

    • pan avatar
      pan @ Wolf 07/02/2015 14:26:34

      Η εξήγηση για την ομερτά των καναλιών είχε διατυπωθεί απο τον συριζα σαφέστατα,σαν απειλή-προειδοποίηση προεκλογικά: http://www.avgi.gr/article/5168298/d-papadimoulis-terma-oi-tzampa-adeies-ton-kanalion-kommatiki-grammi-exoun-ta-kommata-oxi-ta-mme-video- είτε με στηρίζεις είτε σου κλείνω το κανάλι.Απλά πράγματα.

      • Fotini avatar
        Fotini @ pan 07/02/2015 22:12:16

        Πότε τά μμε στήριζαν συντηριτικά κόμματα;; Μιά ζωή ὑποστήριζαν "δημοκρατικά" κόμματα "τῆς ἀριστερᾶς καί τῆς προόδου"!!!!!!!!

    • Hunter avatar
      Hunter @ Wolf 07/02/2015 17:48:40

      ΆΨΟΓΟΣ!

  6. npcomplete avatar
    npcomplete 07/02/2015 12:33:47

    Προφανώς ΔΕΝ έχετε καμμιά "επαφή" με το τι γίνεται στην κοινωνία. Η κατάσταση ήταν ήδη στο "κόκκινο" - πολύ πριν τα τελευταία παιχνίδια των "εταίρων μας". Ας το πάει η κυβέρνηση μέχρι το τέλος - έτσι και αλλιώς με την υπάρχουσα κατάσταση ΔΕΝ υπάρχει καμμιά πια ελπίδα ...

  7. Naruto avatar
    Naruto 07/02/2015 14:01:27

    Η παροιμία λέει οτι απο την ζημιά δεν βγαίνει κέρδος . Στην προκειμένη περίπτωση όμως με την καταστροφή της χώρας απο την αριστερά θα απαλλαγούμε καί απο την ίδια την αριστερά καί απο τις ιδεολογικές της βλακείες . Αυτό σε βάθος χρόνου θα έχει ευεργετικές συνέπειες για την οικονομία και την αποσοβιετοποίηση της ελληνικής κοινωνίας . Φαίνεται πως ζούμε με καθυστέρηση αυτό που έζησαν το 1990 οι χώρες της ανατολικής Ευρώπης .

    • Ευλάμπιος avatar
      Ευλάμπιος @ Naruto 07/02/2015 17:23:36

      Δεν θα γίνει κάτι τέτοιο. Δεν θα ζήσουμε την πτώση του κομμονουνισμού. Θα χρεωκοπήσουμε, θα πάμε σε δραχμή, η συγκυβέρνηση σύριζα θα κυβερνά, και θα συνεχίσουμε οπως οι Κιρχνερ στην Αργεντινή.

      • Vassilis avatar
        Vassilis @ Ευλάμπιος 07/02/2015 21:30:19

        Αγαπητε φιλε.... Ουτε να μην αναφερεις την Αργεντινη για παραδειγμα. Ρωτησα εναν φιλο μου που εφυγε απο την Αργεντινη το 2009 ( Το μεγαλυτερο λαθος που εκανα στην ζωη μου δεν ηταν η ερωτηση, αλλα η απαντηση ) Δεν ειναι αναγκη να σου αναφερω λεπτομερειες απλα να σου πω οτι ειχαν φτασει σε σημειο να στελνουν της γυναικες της οικογενειας να κανουν βιζιτες για ενα κιλο ψωμι. Φαντασου να εισαι 20 και να στελενεις την αδελφη σου που ειναι 17 να κανει βιζιτες.
        Οταν καποιος λεει καλυτερα να γινουμε Αργεντινη σιγουρα δεν εχει καμια ιδεα για το τι μιλαμε.
        Αφηστε την κουβεντες περι Αργεντινης...Δεν εχετε ιδεα.

        • Ευλάμπιος avatar
          Ευλάμπιος @ Vassilis 08/02/2015 23:01:06

          Φίλε δεν είπα να γίνουμε Αργεντινή... όμως αν δεν υπάρχει συμφωνία σύντομα, δεν θα πληρώσουμε τα ομόλογα το Μάρτη και θα χρεωκοπησουμε (θα λέμε φταίνε τα Γεράκια του Ευρωιερατείου). Προς Αργεντινή δεν το πάμε... ή κάνω λάθος και θα γίνει κάτι άλλο?

  8. toxo avatar
    toxo 07/02/2015 16:52:53

    Αν γινόταν δημοσκόπηση με το ερώτημα:Θέλετε να κερδίσετε το τζόκερ,ποιό νομίζετε ότι θα ήταν το ποσοστό του ΝΑΙ; Η αξία μιάς δημοσκοπήσεως θα πρέπει να κρίνεται και από το είδος των ερωτήσεων και όχι από το ποσοστό των επιδιωκομένων απαντήσεων.

  9. τρικαλινοςς avatar
    τρικαλινοςς 07/02/2015 17:57:28

    Το τρομακτικό δημόσιο χρέος των 320 δις ευρώ που μας πνίγει σήμερα σαν θηλιά στον λαιμό, δεν το δημιούργησε ούτε ο Βαρουφάκης ούτε ο Τσίπρας. Εκείνοι μάλιστα που το δημιούργησαν, που έθεσαν την Ελλάδα σε οικονομική ομηρία και ξένη κηδεμονία και εξαπάτησαν οικτρά τον ελληνικό λαό που τους εμπιστεύτηκε επί 40 χρόνια, σήμερα έχουν το θράσος να βγαίνουν και να παριστάνουν τους τιμητές του Τσίπρα και του Βαρουφάκη, να τους εγκαλούν για ασυνέπεια λόγων και έργων και να κάνουν δημόσιες εμφανίσεις υπό τις επευφημίες άθλιων κλακαδόρων που τους αποθεώνουν και τους καλούν να μας κάνουν την τιμή να έρθουν πάλι να μας σώσουν! Κι αυτοί βέβαια επειδή είναι σεμνοί αλήτες και απατεώνες, το παίζουν δύσκολοι και ακριβοθώρητοι, το παίζουν σοφοί εγκέφαλοι, «εγγυητές της παράταξης» και «χρυσές εφεδρείες» του πολιτικού συστήματος. Καλά κάνουν βέβαια, αφού ο κόσμος διατηρεί την ευγένεια και την ψυχραιμία του και δεν τους παίρνει με τις πέτρες κάθε φορά που ξεμυτίζουν από τις βίλες του διαλογισμού τους.. Στην απελπιστική θέση που έχουμε φτάσει σήμερα χρειαζόμαστε δραστικές λύσεις, και πάνω απ’ όλα χρειαζόμαστε ανθρώπους με κουράγιο, με εργατικότητα, με ικανότητες και με αυτοπεποίθηση οι οποίοι θα βγάλουν τα κάστανα απ’ τη φωτιά. Ο λαός ψήφισε στις 25 Ιανουαρίου για το ποιο κόμμα θα προσφερθεί εθελοντικά να πάει στο στόμα του λύκου και να αναμετρηθεί με τους δανειστές μας σε σκληρές διαπραγματεύσεις διότι η φτωχοποίηση, η ύφεση, η μαζική υποχρεωτική μετανάστευση και η ανεργία που βιώνουμε δεν πάνε άλλο. Αυτός που κυβερνά σήμερα δεν έχει εκ των πραγμάτων καμία σχέση με το πρότυπο του άνετου πρωθυπουργού ή υπουργού των τελευταίων δεκαετιών που είχε την πολυτέλεια να τεμπελιάζει, να διορίζει κόσμο στο δημόσιο, να κάνει κοσμικές εμφανίσεις και ταξιδάκια και να ζει τον μύθο του στην κυβέρνηση. Η εποχή μας δεν σηκώνει Λιάπηδες. Τώρα έχουμε πόλεμο, και όχι διακοπές και ντόλτσε βίτα. Κάποιοι κάνουν για στρατιώτες, και κάποιοι κάνουν μόνο για τουρίστες. ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ...

    • Fotini avatar
      Fotini @ τρικαλινοςς 07/02/2015 22:03:59

      ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ. Μόνο καταληψίες καταλογοῦντε στόν ἀλέξη. ῎Εχει βέβαια καί συμπολεμιστές αὐτούς πού ἐμπιστεύτηκε γιά 40 χρόνια ὅπως σωστά γράφεις ὁ λαός. ῾Ο λαός ψήφισε τό κόμμα πού ὑποσχόταν φύκια γιά μεταξωτές κορσέλλες καί παραμονή στό εὐρώ.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ τρικαλινοςς 07/02/2015 22:36:54

      Τί λες ανθρωπέ μου. Οι μη Λιάπηδες είναι οι Βαρουφάκηδες με τις πισίνες κλπ. ή ο Τσίπρας με τον μπαμπά ιδιοκτήτη του Σκαπανέα, ή η Ζωή ως κόρη του παλαιοπολιτικόύ Νικολάου; Αυτοί θα διεκδικήσουν τα δίκαιά μας; Αυτοί που στηρίζονται, συναγελάζονται και συνυπάρχουν με όλο το ενφαν γκατέ του παλιού πασοκισμού που έτρωγε με δέκα μασέλες. Τον Φωτόπουλο, τον Βαλασόπουλο , και τα άλλα παιδιά, αυτοί ευαγγελίζονται το νέο και το αδιάφθορο; Για ξόδεψε λίγο μυαλό και σκέψου πώς έγινε πρόεδρος του συριζα ο Αλέξης; Με εκλογές από τη βάση όπως ο Σαμαράς ή επειδή τον "διόρισε" πρόεδρο ο Αλαβάνος; Πόσο ποσοστό είχε ο σύριζα, πριν μπουν στο κόμμα "εκείνοι που δημιουργησαν το δημόσιο χρέος'" , εκείνοι που ήταν συστοιχισμένοι πίσω από τον Ακη τον έγκλειστο και τους λοιπούς; Ψάξτο και μετά βγάζεις δεκάρικους. Σας κοροϊδέύουν μπροστά στα μάτια σας και γελούν αλαζονικά κι από πάνω όπως ο Γιάνης. Τί έλεγε ο συριζα πριν τις εκλογές για το μπόνους των 50 εδρών; Το αποκαλούσε ή όχι η κυρία Ζωή "καλπονοθευτικό"; Μας έλεγε ή όχι ο Στρατούλης ότι μετά τις εκλογές σκίζεται αυθωρεί και παραχρήμα το μνημόνιο; Εχει σκιστεί μέχρι σήμερα; Αν επιμένεις ναι, τότε γιατί μου κόψαν 50 ευρώ προχθες από την επικουρική μου σύνταξη και δεν το σταματουσαν ως μνημονιακή δέσμευση της προηγούμενης κυβέρνησης; Για το απαραίτητο κούρεμα του χρέους -παραπάνω από 50%- που μας είχαν φλομώσει όλοι οι συριζαίοι και δεν το συζητούσαν καθόλου, τί απέγινε; Το πήρε ή όχι πίσω Τσίπρας και Βαρουφάκης; Να το ξέρετε. Επειδή το δις εξαμαρτειν δεν προσήκει σε σοφό άνθρωπο, εσείς που επιλέξατε τον δεύτερο Γιωργάκη να κυβερνήσει και είσαστε και περήφανοι με τις κωλοτούμπες του, εσείς θα πεινάσετε -όπως κι εμείς άλλωστε. Ομως δυστυχώς δεν θα υπάρχει γυρισμός. Γιαυτό καλλίτερα χρησιμοποιείστε ό,τι νοητική περιουσία σας έχει απομείνει για περίσκεψη και κριτική. Ισως έτσι αποδειχθείτε χρήσιμοι.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 07/02/2015 22:42:45

        Το σχόλιο αναφερόταν στην θέση του "τρικαλινό" και όχι σ΄αυτήν της "Fotini", βεβαίως βεβαίως.

        • ΙΚΟ avatar
          ΙΚΟ @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 07/02/2015 23:05:14

          Καλά όλα και άγια, μόνο που τις επικουρικές τις έκοψε η εφαρμογή των νόμων των δικών μας. Τούτοι εδώ, ακόμα δεν πήραν ψήφο εμπιστοσύνης.

          • Fotini avatar
            Fotini @ ΙΚΟ 08/02/2015 01:27:00

            IKO, ἐσύ δικός μας;; :) Χλωμό, πολύ χλωμό.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Fotini 08/02/2015 02:43:22

            Since 1974, αδιαλλείπτως!

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ ΙΚΟ 08/02/2015 08:11:23

            Οταν περνάει η ώρα, πέφτουν τα "λ" βροχή. Αδιαλείπτως, of course!

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΙΚΟ 08/02/2015 14:52:17

            Μα αυτό ακριβώς έγραψα.Δεν αρνούμαι ότι ήταν αποφάσεις "μνημονιακών", μόλις όμως εγινε κυβέρνηση ο Τσίπρας , δεν θα έπρεπε να βάλει φρένο και στις μνημονιακές , ούτως ειπείν, δεσμεύσεις της προηγούμενης κυβέρνησης, εφόσον μειώνουν το εισόδημά μας; Ετσι δεν είπε ο (ξε)σκίστης των μνημονίων κ.Στρατούλης ή κάνω λάθος;

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 08/02/2015 19:37:55

            Αυτό σας είπα. Πώς να κάνουν το Α ή το Β αφού ακόμα δεν έχουν πάρει ψήφο εμπιστοσύνης; Να δούμε νομοσχέδια, να δούμε εφαρμοστέους νόμους και να κρίνουμε με όλη την αυστηρότητά μας.

  10. ιεραξ avatar
    ιεραξ 07/02/2015 18:50:20

    ''με την καταστροφή της χώρας απο την αριστερά θα απαλλαγούμε καί απο την ίδια την αριστερά καί απο τις ιδεολογικές της βλακείες'' Προσυπογράφω. Με την προυπόθεση να μείνει η πατρίδα μου ακέραια, θυσιάζω ακόμη λίγα χρόνια υλικής στέρησης προκειμένου να ξεφτιλιστεί στην πράξη η ελληνική πορνοαριστερά. Δυστυχώς δεν φαίνεται άλλος ανώδυνος τρόπος. Ουδέν κακόν αμιγές κακού.....

    • ιεραξ avatar
      ιεραξ @ ιεραξ 07/02/2015 21:10:37

      ''καλού''

  11. airman avatar
    airman 07/02/2015 18:51:19

    Στη συγκέντρωση στήριξης της Κυβέρνησης συγκεντρώθηκαν δυστυχώς όχι πολλές χιλιάδες. Δεδομένου του πληθυσμού του λεκανοπεδίου μπορεί κανείς να ισχυρισθεί ότι ήταν λίγοι. Ευχής έργο να ήταν πολλαπλάσιοι, όχι μόνο για να ακουσθεί περισσότερο η φωνή της στήριξής τους αλλά και για να δωθεί μεγαλύτερο κίνητρο ώστε να συγκεντρωθούν ακόμα περισσότεροι στις επόμενες συγκεντρώσεις. Το χρειάζεται πραγματικά η Κυβέρνηση, τόσο για να πάρει κουράγιο όσο και για να αποκτήσει εικόνα τάξης μεγέθους του πλήθους που θα συγκεντρωθεί στην περίπτωση που "βαρέσουμε κανόνι". Και μεταξύ του πλήθους που θα συγκεντρωθεί στη δραματική αυτή περίπτωση, μεγάλος αριθμός θα έχει συμμετάσχει και στις συγκεντρώσεις στήριξης της Κυβέρνησης.

  12. marios avatar
    marios 07/02/2015 19:25:47

    Naruto συμφωνω απολυτα... Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα.. Και η ΝΔ να ειχε βγει, παλι στον γκρεμο θα μας εστελναν οι δανειστες.. Απλά εκεί το πράγμα μπορεί να καθυστερούσε μερικά χρόνια.. Τώρα λοιπον, λογω της ανευθυνοτητας του, ο ΣΥΡΙΖΑ, θα ρίξει ο ίδιος την χώρα στον γκρεμό άμεσα.. Οπότε η καλομαθημένη (δυστυχως) ελληνική κοινωνία, με το σοκ που θα υποστεί, θα ξεριζώσει μια και καλή την τάση που έχει για τον λαικισμό, που κυρίως εκφράζετε μέσω της αριστεράς..Η ζημιά θα είναι μεγάλη, αλλά σε 5-10 χρόνια πιστεύω ότι θα μας βγει σε καλό...

  13. Ραβινος avatar
    Ραβινος 07/02/2015 19:28:11

    Ενα μεγαλο μπραβο στο Antinews αλλα και στους σχολιαστες που μεσα στον ορυμαγδο της επικειμενης καταστροφης βρισκουν το κουραγιο και την ψυχραιμια να πληροφορουν τους αναγνωστες περα απο τα προκατασκευασμενα δελτια των καταχρεωμενων & εξηρτημενων ΜΜΕ.Θυμαμαι τους γεροντοτερους στο χωριο μου που ως επωδο της κρισης των για τα οποια συμβαινοντα ελεγαν ''η δουλεια νικα την φτωχεια '' και αναλογιζομαι ποιος απο ολους αυτους τους νεοκομμουνιστες που κακη τη μοιρα και της κουτρας του εξυπνοτερου λαου του κοσμου των Ελληνων φυσικα ,εχει ποτε δουλεψει σε φαμπρικα ,στανη η χωραφι ?Αυτοι με το ανελαβαν αρχισαν να μοστραρουν μοντελακια τυπου Βαρουφακη & Κατρουγκαλου ,να γευονται πλουσια εδεσματα & σαμπανιες Moet .Ως προς την ΝΔ και τα κολπα του Βαγγελα με την μανταμ Ζωιτσα καιρος να σοβαρευτει και να αρχισει τον πολιτικο πολεμο με τον Συριζα υπερασπιζομενη τις επιλογες της και να αφησει τις γαλαντομιες και τις υποστηρικτικες ψηφοφοριες {οπως εκανε με την μανταμ Ζωιτσα } γιατι αυτοι δεν καταλαβαινουν απο πολιτικες ρεβεραντζες και κουραφεξαλα .Μια πρωτη γευση της πολιτικης βαρβαροτητας τους θα παρει ο Σαμαρας στην συζητηση για τις προγραμματικες {ο Θεος να τις κανει προγραμματικες }.Φωτια και τσεκουρι λοιπον στις πολιτικες αντιπαραθεσεις μαζι τους οπου βρεθουμε αντιμετωποι και οχι αβροτητες τυπου Βαγγελα {η μανταμ μιλησε για νεκροταφειο δικογραφιων και εκκρεμοτητων στην Βουλη μηπως λεω μηπως εκκρεμει και καμια παληα υποθεση που αφορα τον Βαγγελα ?} .

  14. Ανατόλια avatar
    Ανατόλια 07/02/2015 20:30:24

    για όποιον δεν το έχει καταλάβει ακόμα: ο Τσίπρας καλείται (και έχει την εντολή) από τον λαό να πράξει αυτό που δεν έπραξε η ΝΔ το '12.. είναι τόσο απλά τα πράγματα.-

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ανατόλια 07/02/2015 21:09:14

      Μάθε κι εσύ όμως ότι,αν έκανε ο Σαμαράς το '12 αυτό που πάει να κάνει ο Τσίπρας τώρα,δεν θα ήταν στη θέση αυτή που βρίσκεται σήμερα για να το κάνει...

      • Ανατόλια avatar
        Ανατόλια @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 07/02/2015 21:24:57

        τι εννοείς, δεν σε καταλαβαίνω.. αν το είχε κάνει ο Σαμαράς τότε, όλα θα ηταν ΠΟΛΥ καλύτερα σήμερα... ο χρόνος/ή ιστορία να ξέρεις ότι δεν σε περιμένει για πολύ.. αν δεν το κάνεις εσύ (αυτό που πρέπει) προχωράμε παρακάτω, τώρα είναι η σειρά του Τσίπρα και μάλιστα αναπάντεχα (προσωπικά δεν το φανταζόμουνα τέτοιο σενάριο πριν 1-2 χρόνια)..

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ανατόλια 07/02/2015 21:59:46

          Θέλω να σου πώ ότι,αν ο Σαμαράς τα έσπαγε με την τρόϊκα τότε,τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα τώρα,αφού θα επικρατούσε το χάος και δεν θα υπήρχε ένα σοβαρό κράτος για να το παραλάβει ο Τσίπρας για να το καταστρέψει με την ανεύθυνη πολιτική από τις πρώτες ημέρες της διακυβέρνησής του...

          • Ανατόλια avatar
            Ανατόλια @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 07/02/2015 22:34:40

            σοβαρό κράτος? μάλλον θα αστειεύεσαι.. από που προκύπτει αυτό? εδώ και τρία χρόνια είμαστε οι χειρότεροι ζήτουλες της ευρώπης.. και εσωτερικά επήλθε με γεωμετρική πρόοδο και σε χρόνο dt η μεγαλύτερη φτωχοποίηση πάρα πολλών συνανθρώπων μας.. τόσων, που να υπάρχει πλέον μια βουβή πλειοψηφία που να αδιαφορεί πλέον για το ευρώ/έξοδος κτλ αν δεν μπόρεσες/μπορείς να το δείς αυτό πάω πάσο

          • artemis28 avatar
            artemis28 @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 07/02/2015 22:53:22

            Δυστυχώς, η Ανατολία έχει δίκιο. Λίγο τσαγανό να είχε ο Σαμαράς, σήμερα θα ήταν πάλι πρωθυπουργός.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 07/02/2015 23:08:19

            Κράτα μιαν επιφύλαξη, να δεις που θα πάει το πράγμα.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ ΙΚΟ 08/02/2015 11:13:59

            Αυτό που δεν καταλαβαίνετε όλοι εσείς οι νεόκοποι υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι δεν υπάρχει καμία ρεαλιστική πιθανότητα α) οι Ευρωπαίοι να κάνουν πίσω τώρα πια (ίσως να υπήρχε το προηγούμενο Σ/Κ, αλλά τώρα έχουν εκτεθεί και αυτοί πολύ στους ψηφοφόρους τους) και β) ο ΣΥΡΙΖΑ να κάνει κωλοτούμπα. Σκέφτεστε με wishful thinking και νομίζετε ότι είναι στο χέρι της ελληνικής κυβέρνησης να κάνει το ένα ή το άλλο. Το μόνο που είναι στο χέρι της ελληνικής κυβέρνησης είναι να πάει σε χρεωκοπία. Αυτό μάλιστα, είναι επιλογή. Είναι οι μόνες δύο καταστάσεις που είναι ρεαλιστικό να περιμένουμε να υλοποιηθούν. Η μία που μας επιβάλουν οι δανειστές και η άλλη με την οποία ξεφεύγουμε από αυτό που μας επιβάλουν οι δανειστές. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουμε φτάσει ως εδώ, διότι το γεγονός ότι ένα τόσο μεγάλο ποσοστό του κόσμου σκέφτεται όπως ο ΙΚΟ και η Ανατόλια δείχνει πόσο έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα έχει ο Έλληνας. Αυτή τη στιγμή είναι πολύ απίθανό να μην πάει το κράτος μας στη χρεωκοπία. Σίγουρα τίποτε δεν μπορεί να αποκλείσεις στην παλιοζωή, όπως π.χ. αν παίζει Μπαρτσελόνα - Καλλονή να λήξει 1-4, αλλά μιλάμε για τέτοιες πιθανότητες. Να την κρατήσουμε την επιφύλαξη, όπως θα την κρατούσαμε στο Μπαρτσελόνα-Καλλονή. Όχι ως κυρίαρχο σενάριο στο μυαλό μας που που δήθεν το ονοματίζουμε "επιφύλαξη", διότι θέλουμε να πιστέψουμε, θέλουμε τόσο πολύ να το πιστέψουμε, διότι τάχα έτσι θα αισθανθούμε εθνική ανάταση. Όλη αυτή η στάση του κόσμου είναι τυπική περίπτωση "έσεται η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης".

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Διογένης 08/02/2015 11:41:43

            Εσύ ισχυρίζεσαι χρεωκοπία και εγώ ισχυρίζομαι μια κάποια "win-win" λύση. Παρότι πιστεύω ότι "κλέβω εκκλησία", μιας και οι πολιτικές προβλέψεις δεν είναι το καλύτερό σου, το θεωρητικό μας στοίχημα πήγε.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ ΙΚΟ 08/02/2015 14:54:40

            Αγαπητέ μου, δεν υπάρχει "πολιτική πρόβλεψη" για να υπάρχει και "θεωρητικό στοίχημα". Εδώ κάνουμε μια συζήτηση, την οποία προφανώς δεν είσαι σε θέση να κάνεις, διότι δεν παρέχεις ούτε ένα επιχείρημα στη συζήτηση. Για ποιο λόγο θα πάμε σε win-win κατάσταση; Αυτό υποχρεούσαι να το τεκμηριώσεις. Το να κάνεις προβλέψεις είναι σαν να κάνεις ρουλέτα. Αν εγώ πω "κόκκινο" και εσύ πεις "μαύρο" και δικαιωθείς εσύ, θα λες μετά "οι προβλέψεις στη ρουλέτα δεν είναι το καλύτερό σου"; Θα το λες, διότι είναι ο τρόπος σκέψης σου. Οι άνθρωποι που συζητούν εδώ, όμως συζητούν ορθολογικά. Και όποιος συζητά ορθολογικά γνωρίζει ότι δεν γνωρίζει όλα τα δεδομένα για να προβλέψει με ασφάλεια. Άρα, ΑΡΝΕΙΤΑΙ να προβλέψει. Ορθολογικά μπορούμε να πούμε ότι είναι απίθανο να έρθει Μπαρτσελόνα-Καλλονή 1-4, όμως επειδή η θεωρητική πιθανότητα υπάρχει, μπαίνει και αυτό στην ορθολογική συζήτηση. Όταν όμως αυτού του είδους η συζήτηση έχει μεταφυσικό χαρακτήρα ή καταλήγει να είναι εκφορά ενός wishful thinking, γίνεται ένα είδος εκτόνωσης και χάνει τον εποικοδομητικό χαρακτήρα της. Θα σου σύστηνα, συνεπώς, να πας να εκτονωθείς αλλού, αφού το έχεις τόση ανάγκη, διότι εδώ κάνουμε σοβαρή συζήτηση και όχι "ανταγωνισμό προβλέψεων". Μπορείς φυσικά να επιχειρηματολογήσεις για την άποψή σου. Αυτό είναι άλλο. Και είναι το μόνο που κάνουμε εδώ.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Διογένης 08/02/2015 19:26:12

            Το έχω ήδη κάνει, δεν θα επαναλαμβάνομαι συνεχώς και δεν θα κουράζω, κυρίως όμως, δεν θα ετεροκαθορίζομαι. Αυτά που με συμβουλεύεις να κάνω, τα κάνεις και συ; Τα έκανες, για παράδειγμα, όταν προέβλεπες ότι θα εκλεγόταν ΠτΔ επειδή οι ανεξάρτητοι βουλευτές δεν θα ήθελαν να χάσουν τον "μισθουλάκο" τους;

          • Fotini avatar
            Fotini @ ΙΚΟ 08/02/2015 19:50:43

            Δέν εἶχε πεταχθεῖ ἡ ΛΑΣΠΗ ἀκόμα ἀπό τήν συγκυβέρνηση ψεκασμένου περί ἐξαγορᾶς βουλευτῶν ὅταν πιστεύαμε ὅτι οἱ ἀνεξάρτητοι θά ψήφιζαν ΠτΔ. ᾿Εκτός ἄν ἐσύ εἶχες καί ἔχεις πληροφορίες ἐκ τῶν ἔσω. . .

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Fotini 08/02/2015 21:34:13

            Καλμάρετε, αγαπητή Φωτεινή. Μάθετε να "διαβάζετε" τόσο το περιεχόμενο όσο και το ύφος των διαφόρων δηλώσεων και τότε θα βγάζετε και σεις ασφαλή συμπεράσματα.

    • sender avatar
      sender @ Ανατόλια 07/02/2015 21:27:54

      Καλά,δεν καταλαβαίνετε ότι οι καλά εκπαιδευμένοι Ελληνες,μόνο με ψευτοεπίχρισμα αριστερής και καλά ιδεοληψίας,δέχονται την''αλλαγή''.Εδώ,ηρωοποίησαν τον Βερουφάκη.Με American style management έγινε το νέο cult idol των ΜΜΕ.Τουλάχιστον,το όλον νέον ιστορικόν process έχει ενδιαφέρον.

  15. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 07/02/2015 23:01:45

    Αν δεν είναι μούφα,μια ενδιαφέρουσα άποψη μεταφέρεται εδώ,με θέμα το κούρεμα καταθέσεων των ελλήνων σε ευρωπαϊκές τράπεζες :http://kourdistoportocali.com/post/41258/banks

    • Hunter avatar
      Hunter @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 08/02/2015 00:40:04

      Κυθήριε, τα ΜΑΥΡΑ χρήματα που έχουν οι Έλληνες σε τράπεζες της Ελλάδας και του εξωτερικού, όχι μόνο να "κουρευτούν" αλλά να κατασχεθούν εξ' ολοκλήρου! Με τα ΆΣΠΡΑ τι γίνεται;;; Αυτό μας ενδιαφέρει. Δεν είναι όλες οι καταθέσεις "μαύρες". Στην Ελλάδα δυστυχώς, επειδή η πλειονότητα αυτών που έβγαζε 200 έτρωγε 250, υπάρχει ένα κλίμα ότι όποιος έχει λεφτά στην τράπεζα είναι απατεώνας, μπαταχτσής, φοροφυγάς κτλ. κτλ. Όποιος π.χ. έκανε τζίρο 200 χιλιάρικα, πλήρωνε στην εφορία 40, πλήρωνε μισθούς και εισφορές 60, πλήρωνε προμηθευτές 50 κτλ., τα υπόλοιπα 50 που έβαζε στην τράπεζα ΔΕΝ είναι μαύρα!!! Αυτά τα χρήματα θα κατασχεθούν;;;;;; Θα πρέπει αυτοί που τα έχουν να τα "δανείσουν αναγκαστικά" στο κράτος;;;;;; Οι "έχοντες" που λέει ο Λαφαζάνης ότι πρέπει να πληρώσουν, πώς προσδιορίζονται;;; Ποιος είναι "έχων";;; Αυτός που έχει μαύρα;;; Αυτός που έχει άσπρα;;; Με πόσα χρήματα λογίζεσαι ως "έχων";;; Με 5 χιλιάρικα; Με 55;; Με 135;; Με πόσα;;;;;;;;;;;;;;;;

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Hunter 08/02/2015 06:00:59

        Μαζί σου Hunter και μένα με προβληματίζει και με ανησυχεί αυτή η κατάσταση.

      • KM avatar
        KM @ Hunter 08/02/2015 06:32:47

        Το τί είναι δίκαιο και τί άδικο δεν έχει σημασία, γιατί μιλάμε για Γερμανούς αφενός και για Συριζαίους από την άλλη, που αυτή η διάσταση δεν τους ενδιαφέρει, ούτε τους μεν ούτε τους δε. Άλλωστε, άν είναι να καθήσουν να ψάξουν ποιά είναι άσπρα και ποιά είναι μαύρα (και όλο και κάτι θα διαρρεύσει), πάει, πέταξε το πουλάκι για χώρες εκτός ΕΕ. Γι'αυτό θα κατάσχουν από δικαίους και αδίκους. Οι Γερμανοί θα τρίβουν να χέρια τους με τα 80 δις ζεστό μετρητό, ο Τσίπρας θα λαϊκίζει ότι γλίτωσε τον λαό και τα πήρε από τους «έχοντες» και «φοροφυγάδες», όμως τυχόν ελάφρυνση του προϋπολογισμού από τους τόκους των χρεών θα πάει σε επιδόματα για σκηνίτες πακιστανούς, συριζαίους ωτακουστές, επαναπροσλήψεις στην ΕΡΤ κλπ. Από τις αλυσίδες του χρέους και της εξάρτησης όμως, η χώρα δεν θα βγει και η χρεωκοπία θα μετατεθεί απλώς μερικά χρόνια. Εν το μεταξύ, οι Γερμανοί θα έχουν κατάσχει τα χρήματα των Ελλήνων βάσει της εθνικής τους καταγωγής (όπως παλιότερα με τους Εβραίους) και θα πετσοκοπεί σε μεγάλο βαθμό η δυνατότητα για μελλοντικές επενδύσεις από Έλληνες και επαναπατρισμούς κεφαλαίων.

        • Hunter avatar
          Hunter @ KM 08/02/2015 16:17:58

          Μου φαίνεται πρέπει τελικά να ξεκινήσω τις διαδικασίες να βγάλω ολλανδικά διαβατήρια στα παιδιά...

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Hunter 08/02/2015 20:20:07

            Βρήκες χώρα κι εσύ να πας και λαό της προκοπής που ίδρυσε κόμμα παιδεραστών...

          • KM avatar
            KM @ Γεώργιος Τ. 08/02/2015 21:47:09

            Επειδή θυμάμαικάποια πράγματα από την ιστορία του παραπάνω σχολιαστή, βρέθηκε μικρό παιδί στο εξωτερικό και το ένα έφερε το άλλο. Άν δεν ήταν στην Ολλανδία θα ήταν σε άλλη ξένη χώρα, χειρότερη.

  16. kootoop avatar
    kootoop 07/02/2015 23:05:38

    Νταξ, φαντασιωσεις.

  17. Γ.Δ avatar
    Γ.Δ 07/02/2015 23:57:53

    Στην (ελάχιστων πιθανοτήτων...) περίπτωση που οι Ευρωπαίοι υποχωρήσουν στον εκβιασμό Τσίπρα και του δώσουν την δυνατότητα να εμφανιστεί στο εσωτερικό ως νικητής, η Ν.Δ θα πρέπει να αποχωρήσει άμεσα απο το Ευρωπαικό Λαικό Κόμμα. Εάν είχαν βοηθήσει ελάχιστα τον Σαμαρά, θα είχε πάει στις εκλογές με τον αέρα του πρωθυπουργού που τέλειωσε με το Μνημόνιο

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Γ.Δ 08/02/2015 09:33:26

      Αγαπητέ Γ.Μ. Η ευρώπη (οι Γερμανοί) ήθελαν το Μνημόνιο (ή όπως αλλιώς θα το ονομάσουν) να το "τελειώσει" η αριστερά και ο Τσίπρας

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Σωκράτης 08/02/2015 21:15:50

        Βιάζεσαι. με όσα είπε απόψε ο Τσίπρας, δεν αφήνει περιθώρια συμφωνίας με τους εταίρους. Εξήγγειλε έξοδα με παραμύθια περί εσόδων από λαθρεμπόριο και με ταυτόχρονη εκδίωξη επενδυτών. Ίδιος ο ΓΑΠ ένα πράγμα.

  18. Last_Chance avatar
    Last_Chance 08/02/2015 00:37:39

    Θα ήθελα απλά να θέσω κάποιους προβληματισμούς στου αγαπητούς συνομιλητές με εντελώς καλή προαίρεση. Πείτε λοιπόν ότι η ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα αποφασίζει να μην χρηματοδοτήσει την Ελλάδα και να έχουμε το λεγόμενο «Πιστωτικό Γεγονός». Ωραία λοιπόν. Για να δούμε τι αποτέλεσμα θα έχουμε από αυτήν εδω την κίνηση. Η Ελλάδα κηρύσσετε και επίσημα χρεοκοπημένη χώρα και αναγκάζετε να εγκαταλείψει το Ευρω και να γυρίσει σε ένα πολύ υποβαθμισμένο δικό της νόμισμα την Δραχμή, με ότι αυτό συνεπάγετε για εμάς τους Έλληνες. Οι Πιστωτές μας τι ακριβώς θα πάθουν? Θα χάσουν κάποιες εκατοντάδες δισεκατομμύρια Ευρώ…. Μάλιστα. Μιλάμε δηλαδή για το απόλυτο παγκόσμιο Κραχ της σύγχρονης εποχής. Πως θα αντέξει ένα τέτοιο γεγονός η παγκόσμια οικονομία χωρίς να ακολουθήσουν οι γνωστές αλυσιδωτές αντιδράσεις? Πόσο μάλλον αν η Ελλάδα μέσα από το χρόνο κάποια στιγμή θα αρχίσει και να επανακάμπτει? Και λέτε εσείς μια χώρα σαν την Ελλάδα με την τόσο σημαντική της Γεωστρατηγική της θέση και τον ορυκτό της πλούτο να την αφήσουν έτσι? Ποιες άραγε χώρες τις ευρωπαϊκής ενώσεως θα ακολουθησουν το παράδειγμα της Ελλάδος? Το πιστόλι με απλά και καθαρά λόγια? Εγω απλά έθεσα κάποιους από τους προβληματισμούς μου για συζήτηση… Ευχαριστώ

    • Turms avatar
      Turms @ Last_Chance 08/02/2015 04:46:37

      βασικα κανενα χρεος δεν προκειται να διαγραφει...απλα θα τα χρωστας σε δρχ... και μονομερη διαγραφη να κανεις που ονειρευονται καποιοι, παλι το χρεος υφισταται...ο δανειστης θα εχει παντα αξιωσεις εις βαρος μας. Το οτι πτχωευει μια χωρα, δεν σημαινει οτι αυτοματα ολα τα χρεη της διαγραφονται. Μονο αν συμφωνησουν οι δανειστες θα γινει αυτο. Το χρεος παντα θα υπαρχει.

      • George N avatar
        George N @ Turms 08/02/2015 19:41:21

        Σε ευρώ. Θα είναι χρέος σε συνάλλαγμα δηλαδή. Και μένεις σε κατάσταση default μέχρι να (και αν) φτάσεις σε μια συμφωνία με τους δανειστές για το τμήμα του χρέους που θα αποπληρώσεις.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Turms 08/02/2015 21:21:11

        Ακριβώς! Και τότε να δεις απογείωση χρέους προς ΑΕΠ. Στο 300% σε ένα μήνα από 170% σήμερα που το λένε μη βιώσιμο. Και μιλάμε για χρέη προς κράτη και λαούς στα 3/4 του συνόλου...

      • Last_Chance avatar
        Last_Chance @ Turms 08/02/2015 21:55:36

        Σημασία θα έχει μετά πόσα θα χρωστάς εφόσον η χώρα μας θα προχωρήσει σε μονομερή διαγραφή? Δεν μου απαντάτε επί τις ουσίας όμως. Μου απαντάτε τι θα πάθει η Ελλάδα. Οι πιστωτές μας τι θα πάθουν δεν μου λέτε και φυσικά αυτό που θα πάθουν θα το αντέξει η παγκόσμια οικονομία?

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Last_Chance 08/02/2015 09:45:16

      Αγαπητέ Last_Chance Ο προβληματισμός σου , με καλή προαίρεση, μου φαντάζει "αφελής" ή ιδιοτελώς σκόπιμος Ναι, ....μια χώρα σαν την Ελλάδα με την τόσο σημαντική της Γεωστρατηγική της θέση και τον ορυκτό της πλούτο..., όπως γράφεις, Θα την αφήσουν έτσι. Οι οικονομικά ισχυροί βλέπουν το συμφέρον τους και όχι το δίκιο. Αν ήθελαν το καλό της Ελλάδας θα άφηναν τον Σαμαρά να κλείσει το μνημόνιο

      • Last_Chance avatar
        Last_Chance @ Σωκράτης 08/02/2015 21:51:55

        Δηλαδή αγαπητέ Σωκράτη μου λες ότι οι Δανειστές μας θα χάσουν 400 δις και δεν κουνηθεί μαντήλι και δεν θα τους νοιάξει… Μάλιστα, είναι και αυτό μία άποψη. Ήθελα απλά να σε ρωτήσω αν εσύ ήσουν ένας από τους δανειστές μας, θα ήθελες να χάσεις τα λεφτά σου?

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Last_Chance 08/02/2015 11:33:50

      Οι πιστωτές μας θα χάσουν (αν χάσουν) εφάπαξ ποσά που ανέρχονται περίπου στο 3% του ΑΕΠ του καθενός. Αυτό θα προσαυξήσει για μία μόνον χρονιά το έλλειμμά τους και αυτό ήταν. Μετά δεν θα έχουν άλλο πρόβλημα. Το πιθανότερο είναι μάλιστα να μην τα χάσουν κάν, απλώς να τα πληρωθούν σε βάθος χρόνου (έτσι κι αλλιώς είναι συμφωνημένη η αποπληρωμή σε βάθος χρόνου). Οπότε να μην χρειαστεί καν να τα εγγράψουν στο έλλειμμά τους σε αυτή τη φάση, μέχρι να ξεκαθαριστεί τι θα γίνει. Αυτό που έχουν να "χάσουν" ακόμη είναι η πιθανή (κατ' εμέ) εξαγορά των ομολόγων που κατέχει η ΕΚΤ, προκειμένου να μην κλονιστεί το ευρώ. Θα είναι ίσως ακόμη ένα 0,5% του ΑΕΠ της ευρωζώνης ή λιγότερο (0,35%, δεν είμαι σίγουρος). Οπότε άντε και να προστεθεί και αυτό ακόμη το ποσοστό χρέους στα δημοσιονομικά της ευρωζώνης. Στη χειρότερη περίπτωση. Μπορεί καν να μη συμβεί. Πρόκειται δηλαδή για απολύτως διαχειρίσιμη ζημιά. Συμπατριώτες, μη σκέφτεστε με wishful thinking. Καθήστε και βάλτε τα κάτω. Αυτά που σας γράφω δεν τα διάβασα κάπου, μόνος μου κάθησε και έβαλα τα νούμερα κάτω. Και συμπεραίνω ότι σιγά τη μεγάλη ζημία που θα πάθουν, μπροστά στο να ανοίξει η πόρτα να υπονομευθεί μια για πάντα το ευρώ, εάν σε αυτή τη φάση "περάσει" της Ελλάδας.

      • George N avatar
        George N @ Διογένης 08/02/2015 19:50:50

        27 δις νομίζω. Που μπορεί και να καλυφθούν από τις επιδοτήσεις προς Ελλάδα που θα κοπούν. Το άνοιγμα στις Ελληνικές τράπεζες (έναντι collaterals) ήδη μεταφέρεται στην ΤτΕ μέσω ELA. Έτσι κι αλλιώς είναι τρελό κι αυτοκτονικό σενάριο...αν ισχύσει απλά θα μιλάμε όχι με την Τρόικα αλλά με την Unicef.

        • Last_Chance avatar
          Last_Chance @ George N 08/02/2015 22:23:09

          Δηλαδή θα φύγει η Ελλάδα από το Ευρώ θα χαθούν 27δις και τελειώσαμε. Ουτε γάτα ούτε ζημιά,, αυτό αν κατάλαβα καλά λες.

          • George N avatar
            George N @ Last_Chance 09/02/2015 13:01:59

            Αν κάνει default, όχι αν φύγει από το Ευρώ. Δεν ταυτίζονται. Αλλά και αν φύγει από το Ευρώ αρχικά δεν χάνεται ούτε ένα cent από τους πιστωτές, στην συνέχεια όμως εάν και όταν γίνει συμφωνία οι πιστωτές χάνουν το τμήμα των δανείων που θα συμφωνήσουν. Στο ενδιάμεσο αυτά δεν εξυπηρετούνται και η Ελλάδα παραμένει σε default. Είναι και οι λόγοι που θα παρακινήσουν τα δύο μέρη σε συμφωνία. Προφανώς τότε θα χαθεί το μεγαλύτερο μέρος των δανείων.

      • Last_Chance avatar
        Last_Chance @ Διογένης 08/02/2015 22:03:33

        Αγαπητέ Διογένη περιγραφείς το πρόβλημα της Ελλάδος λες και είναι η μονή χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης που έχει πρόβλημα χρέους. Ωραία λοιπόν για απάντησε μου αν μπορείς. Πρώτα πρώτα αν είναι έτσι όπως το λες θα έπρεπε ήδη να ήμασταν εκτός ευρώ… Μη μου πεις ότι μας λυπούνται… Μετά την Ελλάδα η όποια θα έχει φύγει από το ευρώ, ποιες φυγόκεντρες δυνάμεις θα απελευθερωθούν? Τι θα γίνει με τα χρέη των υπολοίπων χωρών τις ευρωζώνης? Και αν η Ελλάδα προχωρήσει σε μονομερή διαγραφή και αρχίσει και επανακάμπτει γιατί να μην το ακολουθησουν και αυτό και άλλες χώρες? Αυτά μπορείς να τα απαντήσεις?

  19. Turms avatar
    Turms 08/02/2015 00:46:43

    ενταξει...το κουρδιστο πορτοκαλι κατα ποσο ειναι εγκυρη πηγη? και θα αποφασισουν δηλαδη οι Ευρωπαιοι, τα λεφτα που εχουν οι Ελληνες στην Γερμανια, και Ολλανδια (πχ) να παρουν ενα 30% και να το κανουν τι? να το δωσουν στον Τσιπρα? ....δεν καταλαβαινω την λογικη σε μια τετοια κινηση και δεν καταλαβαινω πως ειναι τεχνικα δυνατο να γινει. Ο Χ Ελληνας που εχει εναν λογ/μο στην ταδε χωρα, μπορει να ειναι κατοικος εκει...μπορει να εινια κατοικος ελλαδας με λογ/μο στο εξωτερικο...μπορει να εχει τον λογ/μο μαζι με τον γιο του που ζει εκει...μπορει μπορει μπορει... Εμενα μου φαινεται ετσι οτι ειναι "βαζω το χερι μου να βγαλω το ματι μου"

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Turms 08/02/2015 11:17:53

      Το πιθανότερο είναι να πρόκειται για ράδιο-αρβύλα με το οποίο ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας εκείνης προσπαθεί είτε να ικανοποιήσει τον ψυχισμό του, είτε να το "πουλήσει" ως εκδούλευση σε όσους θα είχαν συμφέρον να διαδοθεί κάτι τέτοιο.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Turms 08/02/2015 14:57:01

      Αν γίνει αυτό που λέει το κουρδιστό πορτοκάλι δεν θα φύγουν κεφάλαια από τις οικείες τράπεζες των ξένων τραπεζών και άλλων καταθετών -εκτός των Ελλήνων- από φόβο μήπως συμβεί κάτι και σ΄αυτούς; Τί λύση είναι αυτή και ποιόν θα οφελήσει; Μαζί με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά.

  20. Διογένης avatar
    Διογένης 08/02/2015 11:27:59

    Εντωμεταξύ, επί μία ημέρα χθες δεν είχαμε κανένα νέο από την Ευρώπη για τις προθέσεις της και η προπαγάνδα και πάλι οργίασε. Και πάλι κυριαρχεί η εικόνα στα ελληνικά ΜΜΕ ότι δήθεν "θέτουμε όρους" στην Ευρώπη (!!! ναι, δεν είνα πλάκα δείτε το διαδικτυακό πρωτοσέλιδο του Πρώτου Θέματος αυτή τη στιγμή!) και διάφορα τέτοια εθνικοπατριωτικά που δημιουργούν εθνική ανάταση στη μεγάλη πλειονότητα των χρησίμων ηλίθιων που δεν είναι σε επαφή με την "πραγματική πραγματικότητα". Σύντομα όμως η διάψευση θα είναι τόσο οικτρή, που δεν θα ξέρει ο κόσμος από πού του ήρθε. Μου κάνει (κακώς) εντύπωση που πολλοί σχολιαστές επαινούν το antinews ως όαση σωστής ενημέρωσης. Έτσι είναι όμως. Είναι εκπληκτικό. Ακόμη και όσοι θέλουν να κάνουν κριτική στην παρούσα κυβέρνηση, το κάνουν τόσο διστακτικά, τόσο με το γάντι, τόσο διακριτικά, αντί να βγουν και να φωνάξουν ότι πάμε κατευθείαν στα βράχια. Εδώ φαίνεται πόσο έχει υποχωρήσει η δημοκρατία από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 και ιδίως από την περίοδο Σημίτη. Ο τύπος είναι πλέον σε τέτοιας έκτασης εξάρτηση από το κράτος, που όλος ο τύπος στην ουσία είναι κυβερνητικός. Ειλικρινά δεν ξέρω αν είναι καλύτερα τώρα ή αν ήταν καλύτερα στην περίοδο Μεταξά, που υπήρχε επίσημη και οργανωμένη λογοκρισία. Όλος ο τύπος αποτελεί κυβερνητικό όργανο. Δείτε τι έγραφαν μέχρι και την τελευταία εβδομάδα πριν τις εκλογές και δείτε τι γράφουν τώρα. Είναι να τρελαίνεσαι. Τέτοια έλλειψη δημοκρατίας πια; Τέτοια έλλειψη ελευθερίας του τύπου; Και ίσως προς τα αριστερά να υπάρχουν ακόμη κάνα-δυο "μόνιμα" αριστερά-κεντροαριστερά μέσα (π.χ., Εφημερίδα Συντακτών κλπ.), αλλά προς τα δεξιά δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Ευχαριστούμε antinews, ευχαριστούμε πολύ. Ο Θεός να σου χαρίζει μακροημέρευση για το καλό της πατρίδας μας.

    • George N avatar
      George N @ Διογένης 08/02/2015 13:41:32

      Κανέναν δεν απασχολούν Διογένη οι εφημερίδες. Ακόμα και οι κυριακάτικες αγοράζονται για τις προσφορές και η εφημερίδα θεωρείται απλό περιτύλιγμα, κάτι σαν το κουτί της προσφοράς. Η τηλεόραση αντέχει και θα αντέξει για λίγο ακόμα. Αλλά είναι καταδικασμένη μια και η "ενημέρωση" έχει αντικατασταθεί από την ιντερνετική αμφίδρομη επικοινωνία.

  21. Τάκης Ντουβλετής avatar
    Τάκης Ντουβλετής 08/02/2015 21:42:06

    Παιδιά, ηρεμήστε! Πώς μιλάτε τόσο αυθαίρετα και πώς είστε σίγουροι πως ο Τσίπρας θα φύγει με ελικόπτερο; Με μια μικρή έρευνα-συζήτηση που έκανα, είδα πως τον ψήφισαν άνθρωποι απ' το πουθενά. Σίγουροι ψήφοι του Σάμαρά ήταν που τους κορόιδεψε πως δε θα κυβερνήσει με το ΠΑΣΟΚ κι αυτός όχι μόνο κυβέρνησε αλλά εφάρμοσε και την πολιτική του. Ποιος απέτρεψε το Σαμαρά από τη μία και μόνη εξεταστική επιτροπή για το μνημόνιο που είχε υποσχεθεί; Είχε οικονομικό κόστος αυτό το μέτρο; Ας το έκανε και τότε κανείς δε θα τον κατηγορούσε όσο σκληρά μέτρα κι αν έπαιρνε. Μην υποτιμάτε τον ελληνικό λαό! Αν μια κυβέρνηση τη δει να παλεύει απέναντι στις αδικίες των δανειστών, τότε θα δεχθεί ακόμα και τη ήττα της η οποία είναι μες το παιχνίδι όταν παλεύεις με τους γίγαντες της ιστορίας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.