#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/06/2010 18:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πλήρης ευτελισμός της Ιστορίας μας



Η αποκάλυψη του Πρώτου Θέματος για την μετατροπή του ιστορικού θωρηκτού Αβέρωφ, του μοναδικού αυτού μουσείου της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, σε ντισκοτέκ για τα πλουσιόπαιδα και τα μοντέλα, είναι πραγματικά σημαντική. Και είναι σημαντική διότι δείχνει αφενός την πλήρη αποσάθρωση της ελληνικής κοινωνίας και αφετέρου την γενική διάλυση ενός κράτους.

Κατ' αρχάς, όταν κάποιος Λεό Πατίτσας, μ ή οποιοσδήποτε γόνος εφοπλιστικής οικογένειας, σκέφτεται να κάνει πάρτι πάνω στο θωρηκτό Αβέρωφ και να καλέσει τους φίλους τους να γλεντήσουν για το γάμο του με τη μοντέλα, Μ. Χρουσαλά, αυτό δείχνει ότι δεν υπάρχει όριο. Κυρίως προσωπικό, από ανθρώπους υποτίθεται μορφωμένους και που θεωρούνται το μέλλον της χώρας. Χάθηκαν δηλαδή τα παραλιακά μαγαζιά, έπρεπε να κάνει το κομμάτι του στο Αβέρωφ; Εκεί που κρεμούσαν οι καπεταναίοι τ' άρματα, γιατί να κρεμάσει η Χρουσαλά το... νυφικό της για να μην πούμε κάτι άλλο;

Επομένως, αν αυτοί οι άνθρωποι που πήραν μέρος στο γαμήλιο πάρτι δεν καταλαβαίνουν ότι καταπατούν την ιστορική μνήμη αυτού του τόπου, τότε το πρόβλημα είναι βαθύτατα κοινωνικό.

Από την άλλη, ποιος ήταν αυτός που έδωσε άδεια να γίνει δεξίωση στον Αβέρωφ; Δίνουν δεξιώσεις στο Αρχαιολογικό Μουσείο, ή εκεί που υπάρχουν τα εκθέματα του Μουσείου της Ακρόπολης; Ακόμη κι αν η άδεια δόθηκε δήθεν για εκδήλωση των Ποσειδωνίων χάθηκε ο κόσμος να κάνουν το πάρτι στην προβλήτα κι όχι πάνω στο πλοίο;

Ποιος ανόητος αποφάσισε ότι μπορεί να μετατρέψει την ιστορία της Ελλάδας, σε γκλάμορους πάρτι;

Άρα, το σύστημα δε λειτουργεί πλέον καθόλου, όταν οι κυβερνώντες δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι άλλο η υποταγή στην ιστορική συλλογική μνήμη κι άλλο στις... χαρούλες ενός εφοπλιστή.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anonimi avatar
    Anonimi 13/06/2010 19:05:35

    Φωτιά και τσεκούρι στους χλιδάτους της συμφοράς.

    • Roulis avatar
      Roulis @ Anonimi 14/06/2010 14:27:01

      http://www.youtube.com/watch?v=mqSebqe4u68.
      Τι ελεγε η συγχωρεμενη τοτε!

  2. GSV avatar
    GSV 13/06/2010 19:06:15

    Αντε και στην Ακροπολη την επομενη φορα.

    Εκει που παταγαν τα ακριβα παπουτσια τους και γλενταγαν εχει χυθει αιμα ελληνικο απλων φτωχων ελληνων για την ελευθερια της πατριδος !!

    Για να μπορει να ερχεται το καθε πλουσιοπαιδο και να χορευει τσιφτετελια!

    Πραγματικα δεν ειναι να διαβαζεις ειδησεις εαν πασχεις απο υπερταση!

    Σου φτανει η πιεση 40!

    • Greco avatar
      Greco @ GSV 13/06/2010 19:09:01

      δυστυχως ετσι ειναι.Εχει χυθει αιμα εκει

      πληρης εξεφτελισμος των παντων,Δεν πρεπει να απαιτησει παραιτησεις απο αυριο η νδ?

      • GSV avatar
        GSV @ Greco 13/06/2010 19:16:41

        Εαν διαθετει εθνικη συνειδηση ναι πρεπει να απαιτησει!

        Δεν διωκεται νομικα η προσβολη ιστορικου μνημειου?

    • λοτοφαγος avatar
      λοτοφαγος @ GSV 14/06/2010 13:45:11

      Υπαρχει και μια μικρη παρηγορια...

      http://www.youtube.com/watch?v=VfAGAr49Tw4

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 13/06/2010 19:09:24

    Ο Α/ΓΕΝ είναι ακόμα στη θέση του;

  4. μαρκος avatar
    μαρκος 13/06/2010 19:10:02

    χρουσαλά, η μπουμπουλίνα της νεοελλαδίτσας.
    λαός που δεν σέβεται την ιστορία του, τι είναι;;;

    • greenhorses avatar
      greenhorses @ μαρκος 13/06/2010 20:10:48

      Η «μπουμπουλίνα» της περμανάντ και τις αποτρίχωσης

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2010 19:15:38

    Πήγε κανονικός φαντάρος ποτέ κανένας γόνος; Πολέμησε ποτέ κανένας γόνος; Α, ναι ο ναυτόπαις Πάρις.... που τοποθετήθηκε σε κανό στη Καραϊβική άμα τη ορκομωσία του!
    Εκεί όμως που σήμερα χορεύει ο γόνος και η μοντέλα, κάποιοι υπηρέτησαν και πολέμησαν (κανονικά). Για να μπορεί να χορεύει η μοντέλα.
    Ο Μπένυ τι λέει (και για αυτό;)
    ΥΓ-Ο Βερύκιος ήταν καλεσμένος; Χόρεψε;

  6. μαρκος avatar
    μαρκος 13/06/2010 19:16:01

    Δεν ήξερε το ΓΕΝ τι εκδήλωση θα γινόταν στο Αβέρωφ

    ξέφραγο αμπέλι..........

    • greenhorses avatar
      greenhorses @ μαρκος 13/06/2010 20:12:41

      Εδώ βγήκε φωτος και ο καπετάνιος

      http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=71360

      Πόσο ποιο χαμηλά ποια έχουμε πιάσει πάτο, κυλιόμαστε στα βοθρολυμάτα.

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 13/06/2010 19:17:43

    Η Ναυμαχία της Έλλης
    (Αφιερώνεται στις τηλεπερσόνες και τους τηλεαστέρες της Μπανανίας και στους συνήθεις χάσκακες που τους παρακολουθούν καθημερινά. Έτσι για να μάθουν ρε παιδί μου τουλάχιστον την ιστορία του μαγαζιού.)


    3 Δεκεμβρίου 1912


    "Η Ελλάς δεν αναμένει από εσάς να αποθάνετε γι' αυτήν. Αναμένει να νικήσετε"

    Σήμα Ε. Βενιζέλου προς τον Ναύαρχο Π. Κουντουριώτη


    Μετά την ανακωχή, που υπέγραψε η Τουρκία την 20η Νοεμβρίου 1912 με τη Σερβία, Βουλγαρία και Μαυροβούνιο, η Τουρκία θέλησε να εντείνει τη ναυτική της δραστηριότητα κατά της Ελλάδος.

    Για το σκοπό αυτό διέταξε τον Αρχηγό του στόλου της Πλοίαρχο Ραμίζ, να προκαλέσει τον Ελληνικό Στόλο σε ναυμαχία και μάλιστα μέσα στην ακτίνα βολής των πυροβόλων των Φρουρίων των Δαρδανελίων.

    1η Δεκεμβρίου 1912. Εμφανίζεται το εύδρομο "Μετζητιέ" συνοδευόμενο από ένα αντιτορπιλικό. Η εμφάνιση αυτή ενίσχυσε τις υποψίες για επικείμενη έξοδο του Τουρκικού στόλου από τα Δαρδανέλια.

    Ο Ελληνικός Στόλος, που τον συγκροτούσαν τα θωρηκτά "Γ. Αβέρωφ", ναυαρχίδα του Αρχηγού του Στόλου του Αιγαίου Υποναυάρχου Παύλου Κουντουριώτη, "Σπέτσαι", αρχηγίδα του Μοίραρχου πλοιάρχου Πέτρου Γκίνη, "Ύδρα" και "Ψαρά" καθώς και ελαφρός τορπιλικός στόλος, περιπολούσε την προ Δαρδανελίων θάλασσα, από τις 2 το μεσημέρι της 1ης Δεκεμβρίου μέχρι τις 7:30 το πρωί της 3ης Δεκεμβρίου. Οι καπνοί του εξερχομένου από τα Δαρδανέλια Τουρκικού στόλου φαίνονταν καθαρά.

    Ο Ναύαρχος Παύλος Κουντουριώτης σημαίνει τότε πολεμική έγερση και απευθύνει το ακόλουθο σήμα:


    "Με την δύναμιν του Θεού, τας ευχάς του Βασιλέως μας και εν ονόματι του Δικαίου, πλέω μεθ' ορμής ακαθέκτου και με την πεποίθησην της νίκης εναντίον του εχθρού του Γένους"

    Ώρα 8:40 το πρωί. Ο Τουρκικός στόλος, που τον συγκροτούσαν τα θωρηκτά "Χαϊρεδδίν Βαρβαρόσσα", "Τουργούτ-Ρέις", "Μετζητιέ" και "Ασάρι-Τεφίκ", με τα ελαφρά του σκάφη και πλωτό νοσοκομείο σε γραμμή παραγωγής, εμφανίζεται στην έξοδο των στενών με ταχύτητα 10 περίπου μίλια την ώρα και πορεία σχεδόν προς Λίβα. Επειδή όμως δεν ήθελε να απομακρυνθεί από τα φρούρια της ακτής, στράφηκε προς το ακρωτήριο της "Έλλης".

    Την κίνηση αυτή του Τουρκικού στόλου ακολούθησε ο Ελληνικός Στόλος, που στρέφει διαδοχικά και πλησιάζει τον Τουρκικό.

    Ώρα 9:05 υψώνεται στον Αβέρωφ το προειδοποιητικό σήμα : "Αρχίσατε πυρ συγχρόνως μετά του Ναυάρχου".

    Ώρα 9:22 η Τουρκική ναυαρχίδα "Χαϊρεδδίν Βαρβαρόσσα",αρχίζει να βάλλει κατά του Ελληνικού Στόλου, πράγμα που στην συνέχεια ακολούθησε ολόκληρος ο Τουρκικός θωρηκτός στόλος από απόσταση 14000 μέτρων.

    Ωρα 9:25 ο "Αβέρωφ" αρχίζει να βάλλει κατά του Τουρκικού στόλου από απόσταση 12000 μέτρων. Ακάθεκτος και με ταχύτητα πάνω από 20 μίλια, ορμά εναντίον ολόκληρου του Τουρκικού στόλου και κινείται ανεξάρτητα από τα άλλα πλοία του στόλου μας. Ταυτόχρονα η θωρηκτή μοίρα τύπου "Ύδρας" προσπαθεί να πλησιάσει τον εχθρό με τη μικρή της ταχύτητα. Ο "Αβέρωφ" υπερφαλαγγίζει τον εχθρό μόνος του και καταδιώκει ολόκληρο τον Τουρκικό στόλο. Φθάνει ανάμεσα από χαλάζι βλημάτων του Τουρκικού στόλου και των απέναντι φρουρίων, σε απόσταση 3000 μέτρων από τα εχθρικά πλοία. Ο εχθρός τρέπεται σε φυγή προς τα στενά, με φοβερή αταξία. Βάλλεται συνεχώς από τον "Αβέρωφ" και τα άλλα θωρηκτά μας, που στο μεταξύ πλησίασαν τον Τουρκικό στόλο σε απόσταση 4100 μέτρων.

    Ώρα 11:30 ο εχθρικός στόλος ζητάει οριστικά καταφύγιο στον Ναγαρά. Φέρει τραύματα πάνω στα σκάφη του και έχει πάνω από 100 νεκρούς και τραυματίες. Ο στόλος μας είχε έναν μόνο νεκρό και οκτώ τραυματίες.


    Στη ναυμαχία αυτή, που για πρώτη φορά σημειώθηκε σε καιρό πολέμου η υπερφαλάγγιση του Τα με εύδρομα μάχης, αποδείχθηκε ότι η ηρωική τόλμη επιδρά σημαντικά στο ηθικό του εχθρού, παρ' όλους τους κινδύνους στους οποίους αυτή η τόλμη εξέθετε την Ελληνική ναυτική δύναμη.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/06/2010 19:23:42

      Αυτά όλα που αναφέρεις, η Χρουσαλά τα θεωρεί κάτι σαν διαφορικές εξισώσεις.
      Τίποτα σε καλσόν έχεις να της πεις;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 13/06/2010 19:30:39

        Από καλσόν δε ξέρω. Ούτε από αιλάινερ.
        Μόνο από αφρό ξυρίσματος.
        Η εν λόγω κυρία έχει τη μικρότερη ευθύνη.
        Τα έχω πάρει όμως άσχημα με όλους αυτούς τους ηλίθιους που τους δίνουν αξία παρακολουθώντας τους καθημερινά στο χαζοκούτι. Είπαμε, λίγη ελαφρότητα είναι απαραίτητη στη ζωή αλλά όχι κι' έτσι ρε παιδί μου!
        Καλά εκεί στο ΓΕΝ τι φοβούνται και δίνουν τέτοιες άδεις? Μην τους πουν οπισθοδρομικούς και φασίστες? Ήμαρτον!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Strange Attractor 13/06/2010 19:46:40

        Ναι, συμφωνώ ότι έχει τη μικρότερη ευθύνη αυτή. Την κύρια ευθύνη την έχουν αυτοί που για χάρη της θα κάνουν ότι τους ζητήσει η κυρία αυτή.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 13/06/2010 19:52:30

        Το ανησυχητικό Επώνυμε είναι ότι οι αποδομιστές έχουν επιτύχει να διαβρώσουν πνευματικά ένα σημαντικό τμήμα της ελληνικής κοινωνίας. Παντού,σε όλες τις βαθμίδες της κοινωνικής πυραμίδας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/06/2010 19:39:54

      Γιάννη,
      Ευχαριστώ για την υπενθύμηση.

    • greenhorses avatar
      greenhorses @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/06/2010 20:16:37

      Τι είναι αυτά που αναφέρεις ξέρεις τι είναι να μην πιάσει το μαλλί από ρίζα βαφή, να φύγει το αιλαινερ, να μην υπάρχει γραμμή μπικίνι.

      Το κάθε βλαμμένο που νομίσει ότι όλα εξαγοράζονται με το χρήμα;

      Καμιά παραίτηση παχύδερμου που δόθηκε η άδεια δεν θα γίνει;

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/06/2010 06:29:59

      Γιάννη

      Σαν συμπλήρωμα της έξοχης παράθεσης των ιστορικών στοιχείων καταταθέτω τον παρακάτο διάλογο:

      Τις παραμονές των Βαλκανικών Πολέμων,κάλεσε ο Βενιζέλος τον
      Π.Κουντουριώτη και του ζήτησε να του εξηγήσει τα επιτελικά του σχέδια για την αντιμετώπιση του Τουρκικού Στόλου.
      Η απάντηση του Κουντουριώτη ήταν:
      -Θα τους μαντρώσω.
      Και αυτό ακριβώς έκανε.

      Υ.Γ
      Εκεί που κρεμούσαν οι "κλέφτες" τα καριοφίλια τους,κρεμάνε σήμερα οι γύφτοι τα νταούλια τους.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/06/2010 06:36:16

      T' αντρειωμένου τ' άρματα δεν πρέπει να πουλιόνται
      μόν' πρέπει τους στην εκκλησία εκεί να λειτουργώνται.
      Πρέπει να κρέμονται ψηλά σ'αραχνιασμένο πύργο
      να κλαίει η σκουριά το σίδερο κι η γης τον αντρειωμένο!

    • SPYROS avatar
      SPYROS @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/06/2010 15:39:13

      mpravo file-
      etsi gia na 8umomaste & na min 3exname (kai gia na ma8enoune osoi den gnwrizoun)
      Pantws proxwrame mia xara symfona me ta vretanika protypa pou 8eloun na dinontai
      de3ioseis anamesa sta glypta tou parthenwna(!!)
      gia tetoiou eidous anapty3h & ekmetaleusi einai manoules...
      na proxwrisoun ousiastika ena vima parapera auton ton topo omws variounte

      (sygnwmi gia to le3iko mou, den exw ellinikous xaraktires)

    • lotofagos avatar
      lotofagos @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2010 20:00:38

      Ακολουθησε η Ναυμαχια τη Ληνου το 1913.
      Απο τοτε δεν τολμησε τουρκικο πλοιο να βγει απο τα Δαρδανελια μεχρι μετα το Β ΠΠ.
      Επισης το 1917 αγκυροβολεί στη Κωνσταντινουπολη στο πλευρο των συμμαχων. Υπαρχει και φωτο με την ελληνικη σημαια εξω απο τον Κερατιο.

  8. lolos avatar
    lolos 13/06/2010 19:18:31

    Τι λέτε βρε νούμερα;; Ειναι στα πλαίσια του ΔΝΤ για να μειωθεί το χρέος. Οποιος γουστάρει τα ακουμπάει χοντρά. Νέα κόλπα του αρμόδιου υπουργού για αύξηση των εσόδων του κράτους

    • lotofagos avatar
      lotofagos @ lolos 15/06/2010 20:03:13

      Δεν νομιζω να υπηρχε χρεωση για το παρτυ.Δεν ειναι island, ειναι μνημειο!

  9. λοτοφαγος avatar
    λοτοφαγος 13/06/2010 19:19:29

    Ασυλληπτο, Ο αειμνηστος Παυλος Κουντουριωτης θα γυριζει στο ταφο του.
    Καλα ποιος ανιστοριτος το επετρεψε αυτο?

    • greenhorses avatar
      greenhorses @ λοτοφαγος 13/06/2010 20:17:42

      Αφου δεν σηκώθηκε τα τους κρεμάσει από τα κανόνια τυχεροί είναι.

  10. Maximos avatar
    Maximos 13/06/2010 19:20:54

    Η επομενες τζόντες της Τξουλιας και της Ντουβλη να γυριστούν στην Βουλή. Ο Καραγάτσης την είχε αποκαλέσει: "το μπορντέλο όπου τριακόσιοι μασκαράδες γαμούν τις πολιτικές ελευθερίες του Ελληνικού λαού" (Τα Στερνά του Μίχαλου).

    • greenhorses avatar
      greenhorses @ Maximos 13/06/2010 20:19:04

      Μην βάζεις ιδέες για θα γίνει του θωρηκτού όπως το πάει η σοσιαλιστική βλαχομπαροκ μπέμπα της μπουζουαζίας.

  11. man8os avatar
    man8os 13/06/2010 19:23:14

    Ντροπη! Που παει η χωρα?

    • GSV avatar
      GSV @ man8os 13/06/2010 19:24:00

      Στο διαολο!! (δεν θελει και πολυ σκεψη)

      • man8os avatar
        man8os @ GSV 13/06/2010 19:25:58

        Προφανως...
        Οταν η ανισοτητα γινετε τοσο τεραστια, και οταν οι κρετινοι δεν καταλαβαινουν τι τους γινετε, τοτε μπορει να γνει κατι και να τους παρει ολους ο διαολος.

  12. Κ avatar
    Κ 13/06/2010 19:26:12

    ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΟΛΙΓΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, ΟΙ ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ ΑΠΛΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/06/blog-post_13.html

  13. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2010 19:26:19

    Συγνώμη αλλά τώρα το πρόσεξα. Μήπως εκεί στη μέση της φωτογραφίας, εκεί που είναι σκυμμένη μια μπίμπο με μάϊκρο μίνι και ποτό στο χέρι... μήπως έχουμε διείσδυση στα όρθια; Βλέπω καλά;

    • GSV avatar
      GSV @ Strange Attractor 13/06/2010 19:30:51

      με προβληματισες και εμενα τωρα με αυτο που παρατηρησες! Λες?

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 13/06/2010 19:35:34

      Βλέπεις τόσο καλά συμπολίτη;

      Εμάς γιατί δεν μας κάλεσαν;
      Θα τους έκαμνα και ένα μάθημα οικονομίας εγώ τώρα που κάνω και εντατικά... Στα χρόνια μας έτσι γοήτευες τα κορίτσια. Τώρα πως γίνεται; Θέλει άλλα προσόντα τώρα;

      Θραξ Αναρμόδιος

      • nassos avatar
        nassos @ Θραξ Αναρμόδιος 14/06/2010 12:49:20

        Μακράν το καλύτερο σχόλιο αγαπητέ.

  14. George avatar
    George 13/06/2010 19:28:48

    Μήπως αυτά τα πλουσιόπαιδα ήταν και στα πάρτυ που εκανα οι Αγγλοι στην αίθουσα με τα μάρμαρα του Παρθενώνα ? Διόλου απίθανο.
    Η απόλυτη ξεφτίλα!

  15. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 13/06/2010 19:31:27

    Καλά αυτά τα νούμερα που μαζεύτηκαν εκεί δεν ήξεραν την ιστορία.

    Αυτοί που έδωσαν την άδεια για αυτό το αίσχος, είναι ακόμα στις θέσεις τους;

    Αντε, τώρα που άνοιξαν το Προεδρικό για το κοινό, να δούμε και εκεί γάμους, δεξιώσεις...

    • GSV avatar
      GSV @ Κώστας Ροδινός 13/06/2010 19:32:58

      και το υπουργικο συμβουλιο να κανει το κετερινγκ ! Σαμπανια παρακαλω?

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 13/06/2010 19:39:55

      Γίνεται ρε παιδί μου κάθε τόσο κάτι που μας υπενθυμίζει συνεχώς ότι ο εχθρός είναι εντός των τοιχών.
      Πανστρατιές ηλιθίων ανιστόρητων άβαταρ μας ρουφάνε το μεδούλι.
      Πάλι καλά που δεν είχαν ναύτες του ΠΝ για σερβιτόρους.

      ΥΓ. Ο Κόκκινος Πάνος έκανε καμμιά δήλωση ή διαβάζει για το συνέδριο?

  16. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 13/06/2010 19:33:52

    Πώς δεν το σκέφτηκαν οι μόντελοι να πάνε σε τουρκική φρεγάτα. Από αυτές που κόβουν βόλτες ανοιχτά της Ραφήνας. Θα περνούσαν πολύ καλύτερα.

    • GSV avatar
      GSV @ Professor Moriarty 13/06/2010 19:35:21

      και η κρουαζιερα στο Αιγαιο δωρο απο τη τουρκια !!!

      χαχαχαχαχααχααχα

  17. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 13/06/2010 19:42:36

    Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα...

  18. donaE avatar
    donaE 13/06/2010 19:52:13

    Καλα χορευουν τσαμικο στο θωρηκτο;Τοσο μπαναλ η πεθερα το γενος Λαιμου;
    Αυτα τα πραγματα η Εφη Θωδη δεν θα τα εκανε ποτε.

  19. nasos avatar
    nasos 13/06/2010 20:02:53

    Πρόπερσι είχα πάει στην κηδεία ενός παππούλη 94 ετών που ήταν ναύτης στο Αβέρωφ κατά τον Β'ΠΠ,που να το φαντάζονταν ο μακαρίτης ότι εκεί που υπρέτησαν γενιές Ελλήνων ναυτικών και έχυσαν το αίμα τους δεκάδες καλοί Έλληνας θα διοργανόνονταν μια μέρα βλαχομπαρόκ πάρτυ από αγράμματες μοντέλες που πιάσανε την καλή με το να παντρευτούν γόνους εφοπλιστών

  20. Μisha avatar
    Μisha 13/06/2010 20:04:07

    Να ιδιωτικοποιηθεί το Αβέρωφ!
    Τι κερδίζουμε που το αφήνουμε αραγμένο στο Φάληρο;
    Θέλει κι ένα σκασμό λεφτά για τη συντήρηση του!
    Πώς ιδιωτικοποιούνται οι δρόμοι, η ύδρευση, το ηλεκτρικό δηλαδή;
    Γιατί να μη ιδιωτικοποιηθεί (ή τέλος πάντων να δοθεί το μάνατζμεντ τους σε ιδιώτες) και το Αβέρωφ, και το Ναυτικό Μουσείο και η Επίδαυρος και ο Μυστράς;

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Μisha 14/06/2010 05:23:40

      ΕΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΛΙΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ!!!

  21. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 13/06/2010 20:04:23

    Που φτάσαμε. Να στηρίζει την ελληνική οικονομία ο κάθε Λεό με τις φιλενάδες του...

  22. GSV avatar
    GSV 13/06/2010 20:07:30

    Τελικα ειναι λαθος η ελληνικη υπηκοοτητα να δινεται απλως σε οποιον εχει γεννηθει απο ελληνες η στην ελλαδα. Αλλα σε οποιον καταλαβαινει τι σημαινει ελλαδα!

    Ελλαδα σημαινει αγωνες αιμα θυσιες!

    • man8os avatar
      man8os @ GSV 13/06/2010 20:16:13

      Υπαρχει και το λαθρονομοσχεδιο πλεον.

  23. greenhorses avatar
    greenhorses 13/06/2010 20:09:09

    Νέα ήθη και έθιμα παντού φέρνει ο γιωργάκης έπονται και το ξεπούλημα όλων των εθνικών θεμάτων.

    Αν ήξερε το πλήρωμα του Αβέροφ και ο Κουντουριώτης για την σημερινή κατάντια θα προτιμούσαν να το βούλιαζαν αύτανδρο.

    ΑΙΔΩΣ ΑΓΡΕΙΟΙ!!!

  24. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 13/06/2010 20:09:37

    Τέτοια λέτε, γι' αυτό και ο Τάκης Καμπύλης γράφει σε ένα μεγαλειώδες άρθρο στη σημερινή "Καθημερινή" ότι φτάσαμε εκεί που φτάσαμε εξαιτίας του πατριωτισμού μας!

    • nandia avatar
      nandia @ Ψυλλιασμένος 13/06/2010 20:13:55

      Θα του πούμε, κάποια άλλη φορά για τον sky, την καθημερινή αλλά και για την παγκοσμιοποίηση.
      Πιστεύω, ότι θα πέσουν μαζί με τον GEORGE!!

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/06/2010 20:11:32

    To θωρηκτο Αβερωφ στο Βοσπορο, 1919, πινακας από το Μουσείο Ελληνικής Ιστορίας. Στο βάθος διακρίνεται η Αγιά Σοφιά.

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Averof_painting_1919_Bosporus.jpg

  26. Εκηβόλoς avatar
    Εκηβόλoς 13/06/2010 20:19:59

    Εδώ ξεφτιλίζουν την ιστορία μας επαναφέροντας το βιβλίο της Ρεπούση,αυτό μας πείραξε.Έχουμε να διανύσουμε πολλή απόσταση μέχρι να επανελληνιστούμε και όχι να γινὀμαστε η γραφική απομίμηση της Ευρώπης.Καημένε Μακρυγιάννη αγωνίστηκες για να λευτερώσεις αυτή τη χώρα που κατοικείται από 10.000.000 ζώα!Καληνύχτα Ελλάδα!

    • greenhorses avatar
      greenhorses @ Εκηβόλoς 13/06/2010 20:23:19

      Φίλε το Αβέρωφ είναι εθνικό σύμβολο και μουσειακός χώρος δεν είναι για το κάθε τσόκαρο και το κάθε τσόλι να κάνει τα γούστα του.

      • Εκηβόλoς avatar
        Εκηβόλoς @ greenhorses 13/06/2010 21:57:15

        Είναι λάθος να μιλάμε για εθνικά σύμβολα,όταν δεν έχουμε τα κότσια να τα υπερασπιστούμε με το αίμα μας.Τι θα γινόταν αν είχε συμβεί αυτό στην Αμερική ή στην Τουρκία;Θα είχαν παραιτηθεί υπουργοί ,ίσως και κυβερνήσεις;Τα εθνικά σύμβολα προϋποθέτουν λαούς έτοιμους για όλα,περήφανους για τον πολιτισμό τους και για την ιστορία τους.Εμείς ντρεπόμαστε να πούμε ότι είμαστε απόγονοι των Ελλήνων και περήφανοι γι αυτούς και έχουμε περίσσιο θράσος,όταν κάποιος θίγει το προσωπικό μας συμφέρον.Η φιλοπατρία πάει στο βρόντο.Επειδή είμαι καθηγητής και συμμετέχω σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα με τη Φραγκουδάκη θα σου πω τα εξής.Όλοι οι συμφοιτητές μου δέχονταν τις απόψεις της κυρίας ,όπως ότι είμαστε ένα άσχημο και μπάσταρδο έθνος,ότι το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια είναι πολύ αυστηρό για τη χορήγηση σε μετανάστες της ελληνικής υπηκοότητας κ.α.Αν σου πω ότι ήμουν ο μόνος που έφερνα αντίλογο και όλοι οι άλλοι έκαναν τουμπεκί ψιλοκομμένο και απο πίσω έλεγαν άλλα μήπως και πέσουν στη δυσμένεια της εν λόγω κυρίας,τι θα έλεγες;Δε θέλω να τα γράψω για να προβάλλω τον εαυτό μου,αλλά αυτό που διαπιστώνω χωρίς να εξαιρούμαι είναι ότι ο ραγιαδισμός του Έλληνα τοὐ έχει γίνει δεύτερη φύση με σκοπό πάντα το προσωπικό βόλεμα.Έχει λάβει ενδημικές διαστάσεις ο ελληνικός φιλοτομαρισμός και διαλύει τον Ελληνισμό.

  27. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2010 20:26:56

    Ένα είναι το σίγουρο: Όσες κρίσεις και να περάσουμε, παρά τον σχετικά μικρό πληθυσμό μας, τα τσόλια είναι "πολλά" στη χώρα μας.Τελειωμό δεν έχουν.
    Πάντως είναι τυχερή η κοπελιά που βρήκε κερ... ε, σύζυγο να την στεφανωθεί. Αλλιώς την έβλεπα κι αυτήν στο δρόμο που χάραξε η Τζούλια. (Και όπως γράφει στο σάίτ της η απόλυτη Ελλνίδα σταρ, Tzoulia όχι Julia).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Strange Attractor 13/06/2010 21:21:42

      Μη νομίζεις ότι και η Τζούλια αποκλείεται να βρει κάποιον ηλίθιο πλούσιο που, για να κάνει «επανάσταση ενάντια στις κοινωνικές συμβάσεις», θα την παντρευτεί κι αυτήν. Εδώ βρήκε «κοινό θνητό» (νεόπλουτο, εννοείται) να ξαναπαντρευτεί η Βάνα Μπάρμπα, και δεν θα βρει η Τζούλια;

  28. ψιλιασμενος avatar
    ψιλιασμενος 13/06/2010 20:28:05

    Εκεί που οι καπεταναίοι κρεμούσαν τ αρματα, κρεμούν οι γύφτοι τα νταούλια.

    Μόνο ντροπή, τίποτα άλλο.

    • greenhorses avatar
      greenhorses @ ψιλιασμενος 13/06/2010 20:32:56

      Να σε σίγουρος ότι τρίζουν τα κόκαλα τους.

  29. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 13/06/2010 20:42:11

    Ευτυχώς που ο πατέρας μου,ο οποίος υπηρέτησε την θητεία του στον ΑΒΕΡΩΦ,και στη συνέχεια πολέμησε στην Αλβανία, δεν ζεί σήμερα να δει την κατάντια μας. Ελπίζω να μην την βλέπει και από κει που βρίσκεται.Αν και οι πρόγονοι της σημερινής πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας είχαν υπηρετήσει την πατρίδα, ίσως να μην επέτρεπαν τέτοια αίσχη.

    • greenhorses avatar
      greenhorses @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 13/06/2010 20:44:57

      Ευτυχώς που δεν τα βλέπει γιατί τα λύματα μας έχουν φτάσει μέχρι το ρουφούνια.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 13/06/2010 20:45:13

      Μακάρι να ζούσε ο πατέρας σου και άλλοι που ήταν στο Αβέρωφ να ζωνόντουσαν τ'αρματα και να κυνήγαγαν μεχρι το πασαλιμάνι τον λεό και την κουστωδία του.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 13/06/2010 21:27:15

      Να είσαι καλά να τους θυμάσαι.Από ότι φαίνεται, τζάμπα ταλαιπωρήθηκε...Με τέτοιους απογόνους(όχι εσένα αγαπητέ), αν βλέπει, κλαίει για τα χαμένα νιάτα του.
      Το αίσχος το επέτρεψε ένας αρχιπλοίαρχος του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού. Του Όπλου που δεν υπέστειλε ποτέ την πολεμική σημαία του.
      Τι χροία έχομεν μαρτύρων;
      Δεν βουλιάζουμε.Αυτοκτονούμε.

  30. zackii avatar
    zackii 13/06/2010 20:49:14

    Εδώ έχουν ξεπουλήσει ότι υπάρχει και δεν υπάρχει ο ΓΑΠ και η παρέα του. Γιά το Αβέρωφ σας πείραξε? Μήπως ξέρουν και τι είναι?

  31. Polux avatar
    Polux 13/06/2010 20:49:37

    ἒξεστι Κλαζομενίοις ἀσχημονεῖν..!


    ...Αλλ' η νόσος εισήγαγε προσέτι και άλλας χειροτέρας μορφάς ανομίας εις την πόλιν. Διότι πολλοί, οι οποίοι προηγουμένως απέκρυπταν την επίδοσίν των εις αθεμίτους ηδονάς, παρεδίδοντο ήδη εις αυτάς χωρίς καμμίαν επιφύλαξιν, καθόσον έβλεπαν πόσον αιφνίδια ήτο η μετάπτωσις, αφ' ενός μεν των πλουσίων, οι οποίοι εξαίφνης απέθνησκαν, αφ' ετέρου δε των τέως εντελώς απόρων, οι οποίοι εις μίαν στιγμήν υπεισήρχοντο εις τας περιουσίας εκείνων. Ως εκ τούτου, απεφάσιζαν να χαρούν την ζωήν των όσον ημπορούσαν ταχύτερον, επιδιδόμενοι εις τας απολαύσεις, διότι εθεώρουν και την ζωήν και τον πλούτον εξ ίσου εφήμερα. Και κανείς δεν ήτο διατεθειμένος να υποβάλλεται προκαταβολικώς εις ταλαιπωρίας προς επιδίωξιν σκοπού, τον οποίον ενόμιζεν ενάρετον, αφού εθεώρει αμφίβολον, αν θα επιζήση δια να πραγματοποιήση αυτόν, μόνον δε ό,τι παρείχεν άμεσον απόλαυσιν και ό,τι καθ' οιονδήποτε τρόπον ωδήγει εις τούτο κατήντησε να θεωρήται και ενάρετον και χρήσιμον. Αλλά φόβος των θεών ή νόμος των ανθρώπων κανείς δεν τους συνεκράτει, αφ' ενός μεν διότι βλέποντες ότι όλοι εξ ίσου απέθνησκαν, έκριναν ότι καμμία δεν υπήρχε διαφορά μεταξύ ευσεβείας και ασεβείας, εξ άλλου δε, επειδή κανείς δεν επίστευεν ότι θα επιζήση, δια να δώση λόγον των εγκλημάτων του και τιμωρηθή δι' αυτά. Τουνοντίον, όλοι εθεώρουν ότι η ήδη κατεψηφισμένη κατ' αυτών και επί των κεφαλών των επικρεμαμένη τιμωρία ήτο πολύ βαρυτέρα, και ότι πριν επιπέση κατ' αυτών, εύλογον ήτο να χαρούν οπωσδήποτε την ζωήν των...

    Θουκυδίδου Ιστορίαι (μετάφραση Ελ. Βενιζέλου) βιβλίο β´, ο λοιμός 53

  32. hot dog avatar
    hot dog 13/06/2010 20:54:03

    ΕΚΘΕΣΤΕ & ΑΠΑΞΙΩΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΟ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΩΝ 10-15 ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΩΝ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ.

  33. Κώστας avatar
    Κώστας 13/06/2010 20:55:51

    Ναύαρχος Κουντουριώτης, 1912:"πλέω μεθ' ορμής ακαθέκτου και με πεποίθησιν προς την νίκην εναντίον του εχθρού του Γένους"

    Να πέσουν κεφάλια. Και ήρθε η ώρα να γνωρίσουν την οργή στο δρόμο και στα δημόσια μέρη και άλλοι πλην των πολιτικών. Δημοσιογράφοι, το καρκατσουλιό των μεσημεριανάδικων-πρωινάδικων και όλοι οι ιεροφάντες της παρακμής. Αφού το σύστημα τους συντηρεί, ας γνωρίζει λχ ο/η κάθε τηλετσοπάνης,πανελίστας πως δεν είναι όλοι διατεθιμένοι να τους αφήσουν να συνεχίσουν ανέμελοι το πάρτυ εξευτελισμού των πάντων.Να φοβούνται να κυκλοφορούν στο δρόμο, διότι ο εμπτυσμός και η γιούχα καραδοκούν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κώστας 13/06/2010 21:56:41

      Όλα τελείωσαν στις 30/6/2002 το βράδυ, στον Πειραιά. Κακά τα ψέματα. Και από τότε που έπαψε να υπάρχει ο φόβος, αποχαλινώθηκαν όλοι...

  34. ΚΜ avatar
    ΚΜ 13/06/2010 20:56:50

    Το δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος αναφέρει ότι μεταξύ των παρευρισκομένων ήταν και ο κυβερνήτης του Αβέρωφ (αρχιπλοίαρχος εν εφεδρεία)! Δεν θέλω να το πιστέψω γιατί είναι μεγάλη ξεφτίλα...

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ ΚΜ 13/06/2010 21:07:25

      Υπάρχει και φωτογραφία.
      Δυστυχώς ακόμα γίνεται έρευνα.

  35. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 13/06/2010 21:01:32

    Ο νεαρός εφοπλιστής, μάλλον δεν θα είχε χρόνο να διδαχθεί την ιστορία της Πατρίδας μας, για να μάθει ποιοί συνέβαλλαν στην απόκτηση της ελευθερίας μας. Γιατί αν ήξερε, όσα πρέπει να ξέρει το κάθε Ελληνόπουλο και αν ένοιωθε τον απαιτούμενο σεβασμό προς τους αγώνες του Έθνους του, θα μπορούσε να κάνει το γλέντι του γάμου του σ’ ένα κρουαζιερόπλοιο, προσφέροντας και μια υπέροχη βόλτα στους καλεσμένους του στον Αργοσαρωνικό.
    Το ότι προτίμησε το ιστορικό πλοίο δείχνει πέρα από την αμορφωσιά τη δική του αλλά και της λαμπερής συμβίας του, ότι συμβάλλει και στις «προσπάθειες» της κυβέρνησης του ΓΑΠ, αντιλαμβανόμενος πολύ καλά τις «προθέσεις» της απέναντι στην Ιστορία μας!
    Προσπαθώντας να σκεφθώ πιο ψύχραιμα και βλέποντας κάτι τέτοιους έλληνες ως «πολίτες του κόσμου» να καταπατούν με περίσσια ευκολία την ιστορική μας μνήμη, καταλήγω στο να χαίρομαι πάρα πολύ που τον λένε «Λεό» και όχι Λεωνίδα!
    Ελπίζω δε ότι η κα Δραγώνα για την επιλογή του, να του στείλει ως γαμήλιο δώρο το πόνημά της με μια ζεστή ιδιόχειρη αφιέρωση!

  36. GSV avatar
    GSV 13/06/2010 21:21:14

    Μετα απο ωριμου σκεψεως πιστευω οτι ηρθε η ωρα αυτη η χωρα να σπασει τα δεσμα του συντηριτισμου που τη καταστρεφει και να προχωρησει μπροστα!

    Διαυτον τον Λογον προτεινω να αναγραφεται πλεον στο βιβλιο της ιστοριας αλλα και στις εγκυκλοπεδιες.

    Κοσμικον κεντρο Αβερωφ ! Αναλαμβανουμε γαμηλιες δεξιωσεις.

    Κυρια κυρια τι ειναι το Αβερωφ? Ειναι το κεντρο γαμηλιων τελετων γιωργακη!!

  37. GSV avatar
    GSV 13/06/2010 21:28:34

    εαν η μα#@κια ηταν ευρω στην ελλαδα θα δανειζαμε τωρα δεν θα δανειζομασταν!

    • Hot dog avatar
      Hot dog @ GSV 14/06/2010 07:21:50

      Πολύ καλό!!!!

  38. Κωστας Ρ. avatar
    Κωστας Ρ. 13/06/2010 21:29:25

    Να σταλει στον αγυριστο ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΓΕΝ.

  39. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 13/06/2010 21:30:18

    Αύριο τα μεσημεριανά θα μας κατηγορούν όλους για γραφικούς εθνικιστές!
    Το να αγαπάς την πατρίδα σου και να σέβεσαι τους ήρωες που έχυσαν το αίμα τους, για να μπορούν μερικοί να ασχημονούν, είναι γραφικότητα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΒΡΑΧΟΣ 13/06/2010 21:39:54

      Και σ' ενδιαφέρει Βράχε, τι θα λένε τα μεσημεριανά;

      • GSV avatar
        GSV @ Κώστας Ροδινός 13/06/2010 21:45:06

        Παιδια ενδιφερει κανεναν η αποψη των φυτων?

        Εμενα δεν με ενδιαφερει το τι θα πει μια γλαστρα!!

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 13/06/2010 21:52:02

      Όχι βέβαια! Αυτό έλειπε! Με ενδιαφέρει η ελαφρότητα με την οποία θα καταπιαστούν για το θέμα.Με ενδιαφέρει η παραποίηση βασικών αρχών.Στους δίδυμους αδένες μου τι θα πουν τα μεσημεριανά. Ντροπή νοιώθω.Δεν έχω τίποτα άλλο να νοιώσω.Ντρέπομαι για μερικούς συμπατριώτες μου.Ντρέπομαι και στεναχωριέμαι.
      Και βλέπω, ότι δεν υπάρχει φιλότιμο.Και όλα είναι θέαμα.
      Ντρέπομαι.

  40. strategy avatar
    strategy 13/06/2010 21:32:09

    Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού σχετικά με όσα αναφέρονται σε σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» ανακοινώνονται τα εξής:

    α. Το ΓΕΝ είχε ενημερωθεί ότι επί του ΠΝΜ Γ. Αβέρωφ επρόκειτο να πραγματοποιηθεί, την Πέμπτη 10 Ιουνίου εκδήλωση για την ολοκλήρωση των «Ποσειδωνίων 2010», τη διοργάνωση της οποίας είχε αναλάβει η ναυτιλιακή εταιρεία Atlas Maritime. Για το λόγο αυτό άλλωστε το ΓΕΝ προχώρησε στην παραχώρηση του.

    β. Στο πλαίσιο σχετικής έρευνας που διεξάγεται από το ΓΕΝ έχουν ήδη ζητηθεί από τον Διευθυντή του ΠΝΜ ΑΒΕΡΩΦ έγγραφες εξηγήσεις για το τι ακριβώς έγινε στο χώρο και εφόσον προκύψουν ευθύνες για συγκεκριμένα πρόσωπα, αυτές θα καταλογιστούν.


    Αντιπλοίαρχος Αδαμάντιος Χριστοδούλου ΠΝ
    Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΝ

    • nassos avatar
      nassos @ strategy 14/06/2010 12:53:54

      Δηλαδή εάν είχαν ρυμουλκήσει το Αβέρωφ το ΓΕΝ θα "Ξύπναγε" όταν θάχε φτάσει στα Δαρδανέλια.........

  41. Φώτιος avatar
    Φώτιος 13/06/2010 21:33:34

    Προτείνω ο τελικός του Dancing With The Stars να διεξαχθεί στο ιστορικό θωρηκτό (παρουσία του Μπουμπούκου ασφαλώς) γιά να δείξουμε στους ευήθεις και απάτριδες γόνους ότι η πατρίς διαθέτει φρόνημα!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Φώτιος 13/06/2010 21:41:48

      Μη τους δίνετε ιδέες!
      Ξεχνάτε ότι στο παρελθόν πέρασε από το μυαλό τους να ...τιτλοποιήσουν την Ακρόπολη;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 13/06/2010 21:46:35

        Κι όμως, ο χώρος αποτελεί το ιδανικό σκηνικό για κάποιο ρεάλιτι!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 13/06/2010 21:49:02

        Και κάποιοι άλλοι, να πουλήσουν το Γαιδουρονήσι επίσης. Αυτό δεν είχε εισηγηθεί η Ντόρα στον μπαμπάκα της και την έβγαλαν έκτοτε «γαιδουροντόρα»;

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Κώστας Ροδινός 13/06/2010 22:28:21

        Υπάρχει και ο Καιάδας 3 ωρίτσες από Αθήνα

      • Φώτιος avatar
        Φώτιος @ Κώστας Ροδινός 14/06/2010 08:22:51

        Να σας πω κ. Ροδινέ μου, δεν θα ήταν κακή ιδέα να τιτλοποιηθεί το εθνικό σύμβολο έναντι του ποσού του εξωτερικού χρέους της χώρας, αν μη τι άλλο ο χώρος θα λειτουργούσε εύρυθμα αν ανελάμβανε την διαχείρηση καμμιά σοβαρή χώρα, δεν θα ταλανίζοντο μες το λιοπύρι οι ταλαίπωροι επισκέπται που καταφθάνουν από τις εσχατιές της οικουμένης γιά να βρουν λουκέτα απεργών ή γραφικά πανώ του ΠΑΜΕ, ο περιβάλλων χώρος θα καθαριζόταν, θα ξεχορταριαζόταν και δεν θα θύμιζε χωματερή. Μόνο θετικά μπορώ να δω σε αυτήν την λύση.

        Σκέφτομαι όμως ότι αν διαγράφαμε το χρέος μας έτσι, σε καμμιά δεκαετία πάλι στον ίδιο βόθρο με τα κεφάλια μέσα θα βρισκόμασταν, διότι το χρέος που δημιούργησαν οι γελοίοι κυβερνώντες μας σε διάστημα 35 ετών με την φόρα που έχει πάρει η παγκοσμιοποιημένη οικονομία τόσο θα ήθελε να δημιουργηθεί εκ νέου (ίσως και λιγώτερο από δεκαετία με τα ταλέντα της πολιτικής μας τάξης).

        Είμα πεπεισμένος ότι το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν περιορίζεται στον έναν ή στον άλλον χώρο. Το πρόβλημα είναι ότι κανένας χώρος δεν είναι σοβαρός, ούτε σε επίπεδο ηγεσίας ούτε σε επίπεδο βάσης, άρα καλώς πράττουμε μη πράττοντας το παραμικρό.

  42. Κωστας Ρ. avatar
    Κωστας Ρ. 13/06/2010 21:46:59

    Τι ευθυνες δε θα προκυψουν, κυριε αντιπλοιαρχε Χριστοδουλου;Υπαρχει περιπτωση να μην εχουν καποιοι ευθυνη,οταν γινεται παρτυ στο "σπιτι" τους κι εκεινοι το αγνοουν;

    • greenhorses avatar
      greenhorses @ Κωστας Ρ. 13/06/2010 21:51:41

      Για δε ρε κάτι απογόνους του Κουντουριώτη!

  43. greenhorses avatar
    greenhorses 13/06/2010 21:50:43

    Ακόμα κανένα παχύδερμο να παραιτηθεί, λίγο ντροπή λίγο τσίπα δεν υπάρχει ρε ξεφτίλες;

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ greenhorses 13/06/2010 22:03:50

      Γίνονται έρευνες.Περίμενε.Δεν έχει γίνει ακόμα εξεταστική να βγάλει πόρισμα.

  44. Κώστας avatar
    Κώστας 13/06/2010 21:51:55

    Απέραντο φρενοκομείο...
    Ο ναύαρχος Δεμέστιχας έκανε δηλώσεις καταδίκης του γεγονότος. Ολα καλά ως εδώ. Το θέμα είναι το που, σε ποια τηλεοπτική εκπομπή, έκανε τις εν λόγω δηλώσεις...
    Μα στην "εκπομπή" της άλλης τηλεπερσόνας κας Τσιμτσιλή! Ελεος! Δεν καταλαβαίνουν πως οι εκπομπές αυτές δεν ενδείκνυνται για τηλεσυνεντεύξεις; Δεν καταλαβαίνουν πως μόνο η περιφρόνηση και η απομόνωση της παρακμής, που εκγουρουνοποιεί την ελληνική κοινωνία κάθε μεσημέρι είναι η μόνη απάντηση;
    Αντε και στο "κους-κους" αύριο κε Δεμέστιχα!Και εις ανώτερα.

  45. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 13/06/2010 22:01:06

    Ερώτηση: Υπάρχει κάποια αντίδραση, κάποιου της αντιπολίτευσης.Μείζονος και αξιωματικής;
    Κάποιου στελεχους; Κάποιου; Ενός; Κανενός;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΡΑΧΟΣ 13/06/2010 22:04:12

      Εδώ δεν αντιδρούν τα χαμαιλεόντεια γιουσουφάκια που υποδύονται τους αρχηγούς των Επιτελείων, και καταπίνουν ακόμα κι αυτό για να μη χάσουν τις καρέκλες...

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Αυριανιστής 13/06/2010 22:07:14

        Ξέχασα.Θα γίνουν δηλώσεις στο δελτίο των 14:00 στο MEGA, και δηλώσεις στα δελτία των 20:00.Και στο δελτίο ΝτόραςΜάνου στις 21:00...

  46. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 13/06/2010 22:02:33

    Τελικα το νινι δεν σερνει μόνο καραβι και μαλιστα θωρηκτο, το κανει και παρτυ να 'ουμ..

  47. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 13/06/2010 22:13:48

    Ας το δούμε λίγο πιο ψύχραιμα! Ήρωας ήταν ο Κουντουριώτης και όχι το Αβέρωφ.
    Στον ανεπτυγμένο κόσμο εντός των μουσείων δίνονται και δεξιώσεις και κονσέρτα.
    Το Αβέρωφ όπως και το Βέλος στοιχίζουν καθημερινά ένα περίδρομο λεφτά και ο λόγος που τα διατηρούν δήθεν ως μουσεία είναι αποκλειστικά για να βολεύουν όλους τους κοπρίτες και τα βύσματα του ΓΕΝ.
    Δεν βλέπω κάτι κακό εάν τηρουμένης της αισθητικής και της σοβαρότηταας του χώρου υπήρχε και κανένα έσοδο!
    Άσε που αυτά τα βράδια θα υπάρχει και κάποιος αξιωματικός στη θέση του.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Βρασίδας 13/06/2010 22:19:14

      Λυπάμαι, αγαπητέ το έχεις χάσει τελείως.
      Ψυχραιμία πάνω στο αίμα ηρώων, δεν υφίσταται ως επιλογή.
      Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις,τζάμπα χάνουμε τα λόγια μας.
      Σημείωση: Από πότε στην δική σας αισθητική το βλαχομπαρόκ και τα τσιφτετέλια, προσομοιάζουν σε δεξιώσεις και κοντσέρτα; Καλά να γράφουμε ηλιθιότητες, αλλά να μην μπορούμε να ξεχωρίσουμε τον Μότσαρτ από τον Μαζωνάκη, χρειάζεται προσπάθεια...

    • GSV avatar
      GSV @ Βρασίδας 13/06/2010 22:27:45

      Φιλε μου βρασιδα εχεις απεριοριστο δικαιο να λες οτι ηρωας ηταν ο κουντουριωτης και οι ναυτες του πλοιου και οχι το καθεαυτον πλοιο. Πως γινεται εξαλλου ενα αντικειμενο να γινεται ηρωας? Δεν γινεται. Η χρηση του απο καποιον ανθρωπο προσδιδει την εννοια της ηρωικοτητας.

      Θα συμφωνουσα απολυτα μαζι σου εαν δεν συλλογιζομουν αυτη τη στιγμη που σου γραφω τον Πλατωνα.

      Ο πλατωνας περιγραφει τη σχεση μεταξυ ιδεων και αισθητων (αντικειμενων δηλαδη) ως μεθεξη (μιμιση). Ο Πλατων μιλα για παρουσια των ιδεων μεσα απο τα αισθητα (αντικειμενα). Δηλαδη ενα αντικειμενο λειτουργει ως ο μοχλος για να αναπαραχθει η ιδεα.

      Στη προκειμενη περιπτωση ενα πλοιο απο μονο του δεν λεει τιποτα εαν το δουμε απο την αυστηρη οπτικη γωνια των αισθητων πραγματων.

      Ομως μεσα απο ενα πλοιο αναδυεται ενα ιδανικο ενα συμβολο μια ιδεα ενα οραμα.

      Και καποιος που σεβεται τις ιδεες του και τα ιδανικα του πρεπει να σεβεται και τα αντικειμενα που τις παραγουν.

      Γιαυτο τον λογο το θωρηκτο ΑΒΕΡΩΦ πρεπει να στεκεται αγεροχο δεμενο στο λιμανι για να μας θυμιζει σε ολους αυτα τα ιδανικα!

      Με το να μεταβαλεις ενα αντικειμενο σε κατι αλλο απο αυτο που ηταν προορισμενο, μεταβαλεις, μειωνεις και απαξιωνεις τα ιδανικα που εκπροσωπευει στην συνειδηση του κοσμου.

      • Βρασίδας avatar
        Βρασίδας @ GSV 13/06/2010 22:38:24

        Συμφωνώ μαζί σου. Εάν προσέξεις η πρότασή μου είναι προσεκτικά -όσο το επιτρέπει η ώρα- διατυπωμένη. Εγώ για αξιοιποίηση και οικοιο΄ποίηση από τον πολίτη μιλάω. Ούτε για ντίσκο ούτε για τσιφτετέλια.
        Και ας είμαστε λίγο πειραματιστές. Όταν μπήκα στον καθεδρικό της Βιέννης -τυχαία- καιβρέθηκα μπροστά σε ένα κονσέρτο και εκατοντάδες κόσμου να το απολαμβάνουν δε χαλάστηκα καθόλου.
        Εάν τολμούσε να το προτείνει κάποιος εδώ, θα τον είχανε κατασπαράξει.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Βρασίδας 13/06/2010 22:29:25

      Στον ανεπτυγμένο κόσμο...
      Αλήθεια;
      Με βάση ποιά στοιχεία λέγονται αυτά;
      -Στο Pacific Aviation Museum(http://www.pacificaviationmuseum.org/) θα επιτρεπόταν να κάνει γλέντι μοντέλο;
      -Στο USS Arizona Memorial(http://www.pearlharboroahu.com/index.htm) δίνονται δεξιώσεις και γαμήλια πάρτι;
      -Στο Portsmouth Historic Dockyard (http://www.historicdockyard.co.uk/) επιτρέπονται τέτοιες αθλιότητες με τηλεστάρ-μοντέλα και εφοπλιστές;
      Και όσοι διαμαρτύρονται δεν είναι "ψύχραιμοι";
      Απλά στον "ανεπτυγμένο" κόσμο -για όσους τον έχουν επισκεφτεί και αυτόν και τα μουσεία του-σέβονται και τιμούν μνήμες και σύμβολα. Στην μη ανεπτυγμένη Ελλάδα όλα δικαιολογούνται.

    • GSV avatar
      GSV @ Βρασίδας 13/06/2010 22:44:10

      Σαφως φιλε μου Βρασιδα και ομολογω οτι και εγω εχω βρεθει σε αρκετους καθολικους ναους της Ευρωπης οπου ειτε προβαλονταν ταινιες , ειτε γινονταν συναυλιες ειτε την ωρα της λειτουργιας λειτουργουσαν σαν μουσεια και ο κοσμος μπορουσε να περιφερεται περιμετρικα της εκκλησιας και να θαυμαζει την αρχιτεκτονικη καθως και να αγοραζει σουβενιρ απο το ταμειο.


      Τοτε βεβαια καταλαβα γιατι το μεγαλυτερο ποσοστο των πολιτων σε πολλες ευρωπαικες χωρες δηλωνουν Αθεοι.

      Η απαντηση μου κρυβεται και παλι στον Πλατωνα. Μεταβαλλοντας τον χωρο απαξιωνεις την ιδεα και στο τελος την καταργεις.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Βρασίδας 13/06/2010 22:47:39

      Δεν σχολιάζουμε εδώ το ευκταίο. Σχολιάζουμε ένα ντροπιαστικό γεγονός.Όχι τι θα μπορούσε να γίνει, κάτω από προυποθέσεις και πρόγραμμα.Αλλά, το τι, έγινε!
      Γιατί έγινε, χωρίς αιδώ.Χωρίς κανένα πρόγραμμα και με έκπτωση αισθητικής.
      Συμφωνούμε για την αξιοποίηση μουσείων και λοιπών πολιτιστικών ιδρυμάτων. Αλλά τώρα διεπράχθη ύβρις.
      Ύβρις--Νέμεσις.
      Τα άλλα είναι απλώς ωραία σχέδια.Για ανθρώπους.Όχι για ζώα.Και δεν έχω τίποτα με το ζωϊκό βασίλειο. Απλά δεν έχω χαρακτηρισμούς για μερικά ανθρωποειδή.Φτωχό το λεξιλόγιό μου, το παραδέχομαι.

      • GSV avatar
        GSV @ ΒΡΑΧΟΣ 13/06/2010 22:50:53

        προς τον αγαπητο κυριο Βραχο

        Χιλιες φορες να πληρωνω μεσω φορων σαν απλος πολιτης τα χρηματα που απαιτουνται για να συντηρηται το ΑΒΕΡΩΦ και αλλα παρομοια αντικειμενα μεγαλης ιστορικης αξιας και σημασιας για το εθνος και ας μην τα κανουμε τιποτα. Απλα να τα βλεπουμε!

        παρα να πληρωνω 300 τεμπελοχαναδες να καθονται!

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 13/06/2010 22:56:10

        Δεν διαφωνώ, καλέ μου άνθρωπε.Καθόλου.
        Απλώς εκνευρίζομαι με "ψυχραιμίες" και συναφή...
        Σε τέτοια πράγματα, σε διαβεβαιώ δεν είμαι καθόλου ψύχραιμος.
        Όχι χίλιες φορές.Όσο πρέπει.Και περισσότερο από ότι πρέπει.Ετσι, για το γαμώτο.

      • GSV avatar
        GSV @ ΒΡΑΧΟΣ 13/06/2010 22:59:46

        δεν το εθεσα ως αντιδραση ως προς το σχολιο σου απλα ως επισημανση και χαιρομαι με την απαντηση σου αυτη.

        Πως μπορεις να διατηρησεις την ψυχραιμια σου με τετοια φαινομενα?

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 13/06/2010 23:03:03

        Τρίζεις τα δόντια και μεγαλώνεις τα παιδιά σου να γίνουν καλύτερα από εσένα.
        Υπομένω και επιμένω.

  48. nandia avatar
    nandia 13/06/2010 22:20:25

    Στο ίδιο έργο θεατές.Η Ελένη Μενεγάκη, το 1996 πάνω στο Θωρηκτό Αβέρωφ έκανε την πρωινή εκπομπή 'Πρωινός Καφές' εάν θυμάστε.

  49. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 13/06/2010 22:25:27

    Το ΠΑΣΟΚ στην Κυβέρνηση το Αβέρωφ στον νεόπλουτο λαό.
    Κάποιοι έβγαλαν μεροκαματάκι.
    Δουλίτσα να υπάρχει...

  50. Dimi avatar
    Dimi 13/06/2010 22:31:45

    Ηταν μια φορά, κάτι πειρατές, αυτοί (όπως όλοι οι πειρατές) μετά από κάθε πειρατεία το γλένταγαν. Εκεί που ήταν όλοι σκνίπα, αρχίζει ο τραυλός (αυτόν είχαν πάνω στο κατάρτι) να φωνάζει «κα κα κα κα κ α!!!» άστα να πάνε μέχρι να πει καράβι, έρχεται πάνω τους ένα και τους βυθίζει.

    Μετά από κάτι χρόνια, το ίδιο σκηνικό, καινούργιο καράβι πάλι ο τραυλός στο κατάρτι, πάλι στο γλέντι αρχίζει να φωνάζει, «κα κα κα κ α κα!!!». Μέχρι να πει καράβι, βρεθήκανε στον πάτο πάλι. Κάτι χρόνια μετά, πάλι το ίδιο σκηνικό, άλλο καράβι !!! πάλι ο τραυλός στο κατάρτι αρχίζει, «κα κα κ α κα κα».

    Πετάγεται ο καπετάνιος, πάνω στην σούρα του Μα…κες όλοι στην θάλασσα έρχεται καράβι πάνω μας!! Τρέχουν όλοι πανικόβλητοι και βουτάνε στη θάλασσα (σου λένε ας γλιτώσουμε εμείς, ποιος σκέπτεται το καράβι) και
    τότε ακούνε τον τραυλό να λέει «κα κα κα κα καρχαρίες ρε μα….κεεεες!!!!!!

    Oι Πειρατές

  51. AegeanHawk avatar
    AegeanHawk 13/06/2010 23:03:14

    Τι θα λέγατε για μια επίσκεψη στον Αβέρωφ με κουβάδες,απορυπαντικά, απολυμαντικά και σφουγγάρια για να καθαρίσομε την βρώμα ? Ετσι, συμβολικά, να κάνομε κάτι.

    20, 30, 50 ? όσοι μαζευτούν.

    • GSV avatar
      GSV @ AegeanHawk 13/06/2010 23:06:37

      δεν περναμε και απο τη βουλη μετα μια βολτα αγαπητε AegeanHawk? και εκει εχει πολυ βρωμια

  52. agioritis avatar
    agioritis 13/06/2010 23:08:54

    ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΩΧΑΔΕΛΦΙΣΜΟ
    ΦΩΝΑΞΤΕ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
    ΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ???

  53. AegeanHawk avatar
    AegeanHawk 13/06/2010 23:09:27

    Δεν έχεις άδικο, αλλά θα χρειαστούμε τόνους απορυπαντικών και έχομε οικονομική κρίση.

    Συμβολική κίνηση, κάποιοι μπορεί να ντραπούν.... λέμε τώρα!

    • GSV avatar
      GSV @ AegeanHawk 13/06/2010 23:10:18

      Μπα δεν πιστευω οτι θα ντραπει κανεις!

      Ισα ισα θα σηκωσουν και τα ποδια για να σφουγγαρισουμε απο κατω!

  54. dtd avatar
    dtd 14/06/2010 00:13:39

    Απίστευτη θλίψη για την παρακμή...
    Τι να πει κανεις πλέον...
    Πιστεύει κανείς πραγματικά ότι αυτό αντιστρέφεται;
    Με ποιους;;;;
    και για ποιους;;;
    Όταν οι αρχαίοι είδαν την παρακμή του κόσμου τους, με την ανεπανάληπτη σοφία και αυτογνωσία που τους χαρακτήριζε είπαν "Άπέσβετω και λαλόν ύδωρ"...
    Μήπως αυτό συμβαίνει και σήμερα;;;;

    • dtd avatar
      dtd @ dtd 14/06/2010 00:22:59

      Βλέπει κανείς πουθενά να υπάρχει λαλόν ύδωρ;;;;
      Υπάρχει ηγεσία ;;;
      Πολιτική ηγεσία με όραμα;
      Επιχειρηματική ηγέτιδα τάξη;
      Ακαδημαϊκοί ταγοί για να ηγηθούν;
      Εκκλησιαστικοί άνδρες με κύρος;
      Έστω στρατιωτική ηγεσία με φιλοπατρία;
      Νεολαία;;;
      Τι;;;
      Ελλάδα Καληνύχτα.....

      • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος @ dtd 14/06/2010 18:44:58

        Δεν θα παραδώσουμε τα όπλα έτσι εύκολα φίλε, δεν γεννηθήκαμε ηττημένοι αλλά νικητές, μην φοβάσαι την κατάσταση, όλα αναστρέφονται όταν υπάρχει θάρρος, σχεδιασμός και αποφασιστικότητα.

  55. oxoxo avatar
    oxoxo 14/06/2010 00:19:01

    Μια ψευτοελίτ εκπρόσωπος του κενού αρχοντοχωριατισμού. Την οποία καλείται να μιμηθεί ο Έλληνας εδώ και τρεις δεκαετίες καταγχωμένος. Ελπίζω η κρίση να αφυπνίσει συνειδήσεις. Και να αποκτήσουμε συλλογική αυτοσυνειδησία. Τότε, ίσως μάθουμε να τιμούμε τη δωρεά της ελευθερίας. Κρίμα, γιατί ο "Γέρος της Αλεξάνδρειας" πρόσφερε την περιουσία του ανιδιοτελώς σ' αυτό το Έθνος. Κι οι επίγονοι απαντούν με Ύβρη. Έσεται ήμαρ Νεμέσεως...

  56. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 14/06/2010 00:32:01

    Αφού καταπατήθηκε το Σύνταγμα, τώρα άρχισε ο εξευτελισμός των συμβόλων.
    Καλά πάμε.

  57. Αθηνά avatar
    Αθηνά 14/06/2010 01:01:40

    Διαβάστε και για την "πραξικοπηματική" διάσωση του θωρηκτού "Γ.ΑΒΕΡΩΦ" κατά την εισβολή των Γερμανών στην Αθήνα , τον Απρίλιο του '41:

    (απόσπασμα από το βιβλίο του αρχιμανδρίτου Μελετίου Κουρακλή, στρατιωτικού ιεροκήρυκος : "Θρησκευτικοί λειτουργοί στο στράτευμα δια μέσου των αιώνων", Αθήνα 2010, ISBN 978-960-930930-1, σσ.576-580.)

    <>
    Υποσημείωση του βιβλίου: <>

    • Αθηνά avatar
      Αθηνά @ Αθηνά 14/06/2010 01:03:24

      <<Στη διάσωση αυτή, πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξε ο ιερέας του πλοίου, Αρχιμανδρίτης Διονύσιος Παπανικολόπουλος, υποκινώντας , κατ'ουσίαν,όλο το πλήρωμα σε ανυπακοή και εξέγερση. Είναι δραματικές και άκρως συγκινητικές οι λεπτομέρειες του περιστατικού αυτού,[...]. Τις λεπτομέρειες αυτές διηγήθηκε ο ίδιος ο πρωταγωνιστής ιερέας στον τότε προιστάμενο της Θρησκευτικής Υπηρεσίας των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων της Μέσης Ανατολής, Μητροπολίτη Παντελεήμονα στο έργο του "Αγώνες για την πατρίδα στην ξενητειά",[...]: "

      • Αθηνά avatar
        Αθηνά @ Αθηνά 14/06/2010 01:04:09

        Μας υπεδέχθη ο κυβερνήτης Πλοίαρχος Ανδρέας Γολέμης και ο γηραιός Αρχιμανδρίτης του καραβιού Διον.Παπανικολόπουλος, παλαιός συμφοιτητής μου και φίλος μου αδελφικός.Ήταν πολύ συγκινητική η συνάντησίς μας. Το βράδυ-βράδυ, ενώ το πλήρωμα προσπαθούσε να καθαρίσει και να ετοιμάσει το πλοίο, εμείς εψάλαμε τον εσπερινό στο τιμημένο εκκλησάκι του. Στο τέλος του εσπερινού ο παπάς μού παρουσίασε αξιωματικούς και ναύτες, όσοι τον είχαν ακολουθήσει στην έξοδο του καραβιού την 17 Απριλίου του 1941. Τότε για πρώτη φορά εμαθαίναμε τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες της διαφυγής του Αβέρωφ από την Ελευσίνα. Ήταν οι μέρες , που το ελληνικό κράτος ετριζοβολούσε από τα κτυπήματα της Γερμανίας και έπεφτε κομμάτια-κομμάυια. Η άμοιρη Πατρίδα μας αγωνιζόταν απεγνωσμένη πάλη και αναστέναζε. Ο Θρυλικός Αβέρωφ ήταν αραγμένος στην Ελευσίνα και τριγυρισμένος με συρματοπλέγματα για να αποφύγη τορπίλλες υποβρυχίων. Ερρίφθηκε η γνώμη να τον βουλιάξουν για να μη πέση στα χέρια του εχθρού. Τότε ο παπάς του , ο αγωνιστής των πολέμων της ξηράς ως στρατιωτικός ιερεύς από το 1912 ως το τέλος της μικρασιατικής καταστροφής, αισθάνθηκε την καρδιά του να σπαράζη. Ένα τέτοιο τέλος το θρυλικό καράβι; Ο Αβέρωφ; Δεν το βαστούσε η καρδιά του. Ήταν Μεγάλη Πέμπτη.Λίγο πριν βραδυάση, εκάλεσε γύρω του το πλήρωμα του καραβιού. Η Εκκλησίτσα ήταν έτοιμη για την Ι.Ακολουθία των Παθών του Κυρίου. Τα μάτια του ήταν βουρκωμένα. Γενική συγκίνησις σε όλους τους άνδρες. "Παιδιά -είπε- θέλουν να μας βουλιάξουν το θρυλικό μας καράβι. Το βαστάει αυτό η ψυχή σας; Τέτοιο τέλος να έχει το πιο δοξασμένο καράβι μας;
        ο Αβέρωφ; Θα μας καταριώνται από τον ουρανό οι ψυχές των ηρώων μας ναυτικών, του Μιαούλη, του Κανάρη, του κουντουριώτη, της Μπουμπουλίνας. Ιδέστε με τα ψυχικά σας μάτια , παιδιά, το Ναύαρχο Κουντουριώτη στον ουρανό. Κλαίει και μας εξορκίζει να δώσουμε τέλος ανάλογο με τη δόξα του στο καράβι. Τι λέτε παιδιά;" οι ναύται και οι αξιωματικοί, όσοι είχαν απομείνει, εσκέφθησαν λίγο και έπειτα με μια φωνή είπαν "Παπά, θα κάνουμε ό,τι μας πης". Ο παπάς εξακολουθεί. "Πρέπει να πάρουμε τον Αβέρωφ και να φύγουμε. Πρέπει να σώσουμε την τιμή του". "Σύμφωνοι όλοι", εφώναξε το πλήρωμα. Εν τω μεταξύ οι θερμασταί άναβαν τα καζάνια και οι μηχανικοί ετοίμαζαν τις μηχανές.Ο παπάς συνεχίζει "Μα,πρέπει να είμαστε λαι εξηγημένοι. Θα λάβετε υπ'όψι σας ότι πεντακόσια ταεκατό έχουμε να βουλιάξουμε περνώντας το ναρκοπέδιο. Αν ο Θεός μας περάση από κει χωίς να πάθουμε κακό, έχουμε τριακόσια τα εκατό να βουλιάξουμε στο φράγμα της Ψυτταλείας. Αν κι εκείνο μας βοηθήση ο Θεός να περάσουμε, έχουμε διακόσια τα εκατό να βουλιάξουμε στο δρόμο από τις βόμβες των αεροπλάνων. Αν και αυτό τον κλινδυνο περάσουμε, τότε θα σώσουμε την τιμή του Αβέρωφ και του Ναυτικού μας. Αν - Θεός φυλάξοι - βουλιάξουμε, τότε εμείς μεν θα πάμε δοξασμένοι στον ουρανό να βρούμε αιωνία ανάπαυσι, η τιμή δε του Ναυτικού μας θα μείνη πάντα στην ελληνική ιστορία ένας θρύλος. Τι λέτε , έπειτα από αυτά, παιδιά;" Οι ναύται και οι αξιωματικοί κλαίνε από συγκίνησι. μερικοί ξεσπούν σε λυγμούς και όλοι με μια φωνή "Θα φύγουμε, παπά, με τον Αβέρωφ και ό,τι πη ο Θεός ας γείνη". Ο παπάς εγύρισε το πρόσωπό του για να σπογγίση τα δάκρυάτου και έπειτα κάνοντας το Σταυρό του εφώναξε "Ευλογητός ο Θεός! Είδα σήμερα όραμα, παιδιά! Ένας γέρος ασπρομάλλης παρουσιάσθηκε εμπρός μου. Ενόμισα ότι ήταν ο γέρος πατέρας μου πεθαμένος εδώ και λίγα χρόνια σε ηλικία εκατό χρόνων. Πατέρα -του είπα- πού βρέθηκες εδώ; Και εκείνος μου είπε ήρεμος:"Δεν είμαι ο πατέρας σου. Είμαι ο Άγιος Νικόλαος και ήρθα να σου πω ότι θα είμαι μαζί σας"". Οι ναύτες ανατριχιασμένοι έκαναν το Σταυρό τους και εφώναξαν: "Ο θεός μαζί μας" και έτρεξαν όλοι να ετοιμάσουν το καράβι, ο παπάς επήγε στο Εκκλησάκι του καραβιού και άρχισε την Ακολουθία των Παθών του Κυρίου. Είχε νυκτώσει, όταν έβγαλε τον Εσταυρωμένο. Επέρασε όλα τα διαμερίσματα του πλοίου, τις αποθήκες των πυρομαχικών, τα κανόνια, τους πύργους και επί τέλους εστερέωσε τον Εσταυρωμένο στον πύργο της πρώρας και εφώναξε με όλη την δύναμι των πνευμόνων του: "Παιδιά μου, έχουμε κυβερνήτη τον ίδιο τον Χριστό!" Οι ναύτες άνοιξαν δίοδο στα συρματοπλέγματα και ο γερο-Αβέρωφ με κυβερνήτη τον ίδιο τον Χριστό, εμψυχωτή τον παπά και καπετάνιο τον τιμημένο πλωτάρχη
        Δαμηλάτην ξεκίνησε. Αληθινά το χέρι του Χριστού ωδηγούσε το καράβι. Επέρασε το ναρκοπέδιο χωρίς να συμβή τίποτε και έφθασε στο φράγμα της Ψυτταλείας. Εκεί ο διοικητής των πυροβολείων έστειλε σήμα στον Αβέρωφ να μη επιχειρήση να περάση το φράγμα , γιατί θα τον βουλιάξη. Σε δυο στιγμές τα τρομερά κανόνια του καραβιού έστρεψαν τα στόμιά τους στα πυροβολεία της Ψυτταλείας και απήντησε ο καπετάνιος: "Εάν και μια πιστολιά πέση, θα γείνη στάχτη σε λίγα δευτερόλεπτα όλη η Ψυττάλεια". Ναύτες κατέβηκαν να κόψουν το φράγμα.Εκόπηκε με το πρώτο χτύπημα σαν νά'ταν από κλωστή! Ο Χριστός ωδηγούσε! Ο θρυικός Αβέρωφ είχε ξεφύγει πλέον τους τρομερούς κινδύνους και προχωρούσε προς τις Φλέβες. Εκεί έφθασε μια βενζινάκατος κάνοντας σήματα.Κατέβηκαν στη σκάλα μερικοί αξιωματικοί και είδαν μέσα στη βενζινάκατο τον Πλοίαρχο Βλαζόπυλο, κυβερνήτη του Αβέρωφ. "Με τι σκοπό έρχεσαι;"Του φωνάζουν. Και εκείνος με λαχτάρα απαντά: "Ήλθα μαζί σας, παιδιά, να φύγουμε μαζί". Με αλαλαγμούς χαράς και δακρυσμένα μάτια υπεδέχθησαν τον τον κυνερνήτη το πλήρωμα και ο θρυλικός Αβέωφ άνοιξε όλη του την ταχύτητα πλέοντας προς την Τσακωνιά. Εκεί ξημέρωσε. Για να αποφύγη το βομβαρδισμό των αεροπλάνων, εζύγωσε κοντά στα πανύψηλα και απότομα όρη της Κυνουρίας και εκεί επέρασε όλη την ημέρα. Δεν τον ανεκάλυψαν τα αεροπλάνα των Γερμανών. Μόλις νύκτωσε, ξεκίνησε πάλιν για την Κρήτη. Ο παπάς έψαλλε την Ακολουθία του Επιταφίου, τον οποίον περιέφερε σε όλο το πλοίο. ¨οση δύναμι είχαν οι μηχανές του ανέπτυξε ταχύτητα και εξημερώθηκε στη Σούδα της Κρήτης. Και από εκεί έπειτα απόλίγες ημέρες έφθασε στην Αλεξάνδρεια. Έτσι εσώθηκε η τιμή του Αβέρωφ[...].>>
        Υποσημείωση του βιβλίου: <>

  58. Αθηνά avatar
    Αθηνά 14/06/2010 01:05:23

    Υποσημείωση του βιβλίου: <>

    • Αθηνά avatar
      Αθηνά @ Αθηνά 14/06/2010 01:06:35

      Υποσημείωση του βιβλίου: " Η ιστορία αυτή , αν και μπορεί να φαντάζει υπερβολική ή ακόμα και μυθιστορηματική, επιβεβαιώνεται , ωστόσο, πλήρως από την επίσημη καταγραφή της ιστορίας του πλοίου. Βλέπε σχετικά, ΝΙΚΟΥ Α.
      ΣΤΑΘΑΚΗ, Θ/Κ "Γ.ΑΒΕΡΩΦ", Χρονικό του Θωρηκτού της νίκης, εκδ. Πολεμικού Ναυτικού, Αθήνα 1987, σσ. 211-213, και Γ.ΦΩΚΑ, Έκθεσις επί της δράσεως του Β. Ναυτικού κατά τον πόλεμον 1940-1944, τομ.Α', Αθήνα 1954, σ.425."

  59. Αθηνά avatar
    Αθηνά 14/06/2010 01:12:51

    Με συγχωρείτε για τα πολλά ορθογραφικά λάθη και τα πολλά μηνύματα. Αυτό είναι και το τελευταίο. Βλαχόπουλο τον έλεγαν τον Πλοίαρχο , όχι Βλαζόπυλο όπως έγραψα.

  60. Michael avatar
    Michael 14/06/2010 05:07:31

    Τα κάθε είδους ξέκολα, σπασμένες λατέρνες, και χαλασμένες γκαζιέρες σε πρώτη προτεραιότητα στα κανάλια της διαφθοράς. Μ' αρέσει που υπάρχει το ΕΣΡ και ελέγχει την ποιότητα του θεάματος. βρε δεν πάτε στο διάολο.

  61. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 14/06/2010 05:29:00

    http://www.youtube.com/watch?v=tATksgAYw8Q&feature=related

    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΟΣΙΟΥΡΓΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΥΣΙΕΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΕΡΙΤΤΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 14/06/2010 05:33:12

      ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Π.Ν.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 14/06/2010 06:22:41

      Το ΠΝ δεν έχει υποστείλλει ΠΟΤΕ την Ελληνική σημαία! Πιστό στην κληρονομιά των Σαλαμινομάχων!

      Ὦ παῖδες Ἑλλήνων ἴτε,
      ἐλευθεροῦτε πατρίδ', ἐλευθεροῦτε δὲ
      παῖδας, γυναῖκας, θεῶν τέ πατρῴων ἕδη,
      θήκας τε προγόνων:
      νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών.

  62. FRESCO avatar
    FRESCO 14/06/2010 06:54:14

    Αυτό είναι το νέο λούμπεν. Παρεμπιπτόντως, αυτή η Χρουσαλά, ποια είναι?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ FRESCO 14/06/2010 21:26:35

      Μια παρά τρίχα Τζούλια ή Ντούβλη. Πρόλαβε όμως και τύλιξε τον φλώρο με την άστον μάρτιν και έγινε "κυρία".

  63. Nazgul avatar
    Nazgul 14/06/2010 07:14:39

    Να ρωτήσουμε και τον Ναύαρχο ΠΑΛΗΟΓΙΩΡΓΟ που το έδωσε την 28/10/1996 στην Μενεγάκη για Πρωινό καφέ.

    Τα σύμβολα τοις κυσί !

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ Nazgul 14/06/2010 07:24:57

      Είδες ο σοσιαλισμός άλλο αέρα και τότε.

  64. vassilis avatar
    vassilis 14/06/2010 07:15:49

    Η ευφυια και ο πνευματικος πολιτισμος των συμμετεχοντων αμεσα η' εμεσα ειναι τετοια που μονο ενα μερος σαν το θωρηκτο Αβερωφ θα μπορουσε να τους κανει να νοιωσουν το μεγαλειο της στιγμης καθως επισης να βιωσουν την ανωτεροτητα τους εναντι των υπολοιπων.Να μην κρυβουμε τον πολιτισμο των οσων εχουν ταχθει να μας ψυχαγωγουν και προσωπικα θα συμφωνησω με μια ανωτερη εκδηλωση με τη συμμετοχη και αλλων αστερων και πνευματικων ανθρωπων οπως βουλευτες, υπουργους,δικαστικους ,παπαδες,τζουλια ,ντουβλη κ.λ

  65. Σαος avatar
    Σαος 14/06/2010 07:17:06

    Μου φαίνεται ή βλέπω και ένα gay ζευγάρι ενός ασπρούλη και ενός μαυρούλη στην φώτο;

  66. Hot dog avatar
    Hot dog 14/06/2010 07:18:59

    Έτσι σου φαίνεται...(κι έτσι είναι)

    • Σαος avatar
      Σαος @ Hot dog 14/06/2010 07:37:56

      Ε, ναι! Αποκλείεται να είναι απλά φίλοι! Οι φίλοι δεν βάζουν τα χέρια τους στους απόπατους των φίλων τους...

  67. Aggelos avatar
    Aggelos 14/06/2010 07:41:53

    καλα..τωρα το θυμηθηκαν?εδω η μενεγακη ειχε κανει εκπομπη πανω στο αβερωφ..κονομαει το πολεμικο ναυτικο ξεφτιλιζοντας τα πλοια...

    υποκρισια...

    ή να σταματησουν να το πλασσαρουν ως χωρο δεξιωσεων,παρτυ κλπ..ή να παψουν να μας πρηζουν,,

  68. yiannis avatar
    yiannis 14/06/2010 07:57:02

    Υπάρχουν πάμπολα παροπλισμένα πλοία με μεγάλη ιστορία τα οποία τώρα διατίθενται και για πάρτυ, χωρίς αυτό να εξευτελίζει την ιστορία του κράτους ούτε να σημαίνει ότι οι άνθρωποι που κάνουν τα πάρτυ πάνω σε αυτά παύουν να τα σέβονται.

    http://hmsbelfast.iwm.org.uk/server/show/nav.155

  69. theagpar avatar
    theagpar 14/06/2010 08:00:03

    μπαρμπα Γιαννη Μακρυγιαννη,
    παρε μαυρο γιαταγανι
    κι ελα στη ζωη μας πισω
    το στραβο να καμεις ισο......

    Κατακαημενη ελλαδιτσα.....

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ theagpar 14/06/2010 08:49:01

      το θέμα δεν είναι η κατακαημένη η Ελλαδίτσα..
      Αυτή μπορεί να βρεί το δρόμο της αμα την αφήσουν ήσυχη και ξετινάξει απο πάνω της τα λαμόγια.
      Το πρόβλημα είναι οι ντόπιοι δοσύλλογοι και τα "ισχυρά πρόσωπα" που μας προτείνωνται ως λύση απο το χρεοκοπημένο ΒορειοτΑτλαντικό συμβούλιο των διαχειριστών μας..
      Ερντογάν, ΓΑΠ και Ατατούρκ. Αν τους κορνιζάρεις σε ενα κάδρο μοιάζουν σαν απόγονοι της ίδιας οικογένειας..

  70. ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
    ποσα απιδια βανει ο σακος 14/06/2010 08:09:07

    ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΤΙΣΚΟΤΕΚ Ε!!

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ.
    ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΞΕΚΟΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΙΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΡΑΒΕΣ!

    ΕΔΥΣΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΣΤΡΟ, ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ, ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΚΑΙ FREE ENERGY ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ, ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ!!!

    Να αμα δε πιστεύετε:

    Attila Alperen a Turkish inventor, and his group who have been developing an overunity motor/generator technology for over a decade, having built some 100 prototypes, are now saying they are ready to license the technology for production.

    http://pesn.com/2010/06/12/9501659_Alperen_TurXator_to_Market/

    Ναι και ο Ενρτογάν ερχόμενος καβαλάρης που θα σώσει την υφήλιο...
    http://www.youtube.com/watch?v=dWd3rz6yOdc
    Σαν το πολέμαρχο του θεού ενα πράμα....
    χε χε χε

  71. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 14/06/2010 08:22:11

    μετα-πασοκική τσιφτετελογκλαμουρια, με ολιγη πατριωτικη δεξια τουρκοζεϋμπεκια

  72. ΚΕΡΑΥΝΕΙΟΣ avatar
    ΚΕΡΑΥΝΕΙΟΣ 14/06/2010 08:27:09

    Αυτοι που ενεπλακισαν(αξιωματικοι η πολιτικοι υπευθυνοι) με την εξαχρειωση των Εθνικων συμβολων και την εκχωρηση Ελληνικου εδαφους για τεμενη θα λογοδοτησουν και στην Ιστορια αλλα και στον Ελληνικο λαο. Εσεται ημαρ!..

  73. Βασίλης avatar
    Βασίλης 14/06/2010 09:10:53

    Να επανέλθει η ατιμωτική απόταξη μόνο και μόνο για όσους ενέκριναν επέτρεψαν και ανέχθηκαν, έστω και με την απλή παρουσία τους, το ανοσιούργημα που πραγματοποιήθηκε σε ένα από τα σπουδαιότερα μνημεία - σύμβολα της νεώτερης ιστορίας μας.

    Καλά η Χρουσαλά και ο Χρουσαλάς, τα διάφορα ξέκωλα πορνίδια και όλοι οι άλλοι που συμμετείχαν στη προσβολή της ιστορικής μας μνήμης, είναι σίγουρο ότι δεν γνωρίζουν τίποτε από ιστορία και περί θωρηκτού ΑΒΕΡΩΦ, η δε αισθητική τους περιορίζεται σε επίπεδα Μυκόνου και ως εκ τούτου απαλάσσονται. Δεν έχουν ευθύνη λόγω "ΟΛΙΓΟΤΗΤΑΣ". Αλλα ο κυβερνήτης του πλοίου; Αν δε κάνω λάθος θα πρέπει να είναι ο μουσάτος με τα πολλά παράσημα του γλυκού νερού που ποζάρει καμαρωτός ανάμεσα σε δύο ξέκωλα. Καλά, αυτός ο κερατάς δεν έχει περάσει από τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων; Δεν έμαθε τίποτε περί ΑΒΕΡΩΦ και της ναυτικής μας ιστορίας. Ως κυβερνήτης του θωρηκτού δεν έχει διαβάσει την ιστορία του; Δε δάκρυσε αν τη διάβασε; Πως επέτρεψε αυτή προσβολή;

    Και ως θα το κάνουμε; Ο αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού δεν έχει ευθύνη; Δεν το ενέκρινε; Μήπως τον παρέκαμψαν ή τον αγνόησαν οι υφιστάμενοί του; Ότι και να συμβαίνει έχει απόλυτη ευθύνη.

    Οι διοικητές σε όλη τη κλίμακα της ιεραρχίας είναι οι μόνοι και μοναδικοί υπεύθυνοι "για παν ότι πράττουν ή παραλείπουν να πράξουν οι μονάδες τους".
    Στρατιωτικός Κανονισμός ΣΚ 20-1.

    Ατιμωτική απόταξη: Έχει καταργηθεί εδώ και πολλάχρόνια... Πρόεβλεπε όπως σε παράταξη των στρατευμάτων ο αποτασσόμενος να υποβάλλεται σε διαπόμπευση με αφαίρεση των διακριτικών του βαθμού (ξυλώνανε τις επωμίδες), κόψιμο των κουμπιών της στολής, θραύση του ξίφους και διέλευση στη μέση δύο γραμμών στρατιωτών όπου τον έφτυναν και τον προπηλάκιζαν. Εννοείτε ότι υποβιβάζοταν στο βαθμό του στρατιώτη.

    Σκληρό θα μου πείτε! Οι υπεύθυνοι της προσβολής του Θωρηκτού ΑΒΕΡΩΦ θα τη γλυτώσουν. Αυτοί όμως που υποθήκευσαν τη πατρίδα με την υπογραφή τους τη ψήφο τους και την ανοχή τους και δέχθησαν τη παραίτηση της χώρας από την ασυλία που απολαμβάνει ως κυρίαρχο κράτος υποκείμενο του διεθνούς δικαίου είναι σίγουρο ότι δε θα τη γλυτώσουν.

  74. Lalakis avatar
    Lalakis 14/06/2010 09:24:27

    Ψώνισε απο σβερκο ο νεαρος εφοπλιστης. καλά κέρατα του ευχομαστε.

    • CRAZY DOCTOR avatar
      CRAZY DOCTOR @ Lalakis 14/06/2010 10:04:33

      χα χα χα........

  75. Νίκος avatar
    Νίκος 14/06/2010 09:28:16

    Α ρε αθανατη Ελλαδικη γκλαμουρια. Τωρα γιατι εγω νομιζω οτι αυτο συνταιριαζει με τον εν Σμυρνη "συνωστισμο" της Ρεπουσοπαρεας;
    Χαιρομαι που το αναδειξατε φιλοι. Ετσι ειναι οπως το αναλυετε.

  76. Factorx avatar
    Factorx 14/06/2010 10:42:42

    Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Σερρών κ. Θεόφιλος Λεονταρίδης, με αφορμή την παραχώρηση του Θωρηκτού “ΑΒΕΡΩΦ” για ιδιωτικές κοινωνικές εκδηλώσεις, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Αποτελεί βαρύ ατόπημα που εκθέτει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας η παραχώρηση του ιστορικού θωρηκτού “ΑΒΕΡΩΦ” για εξεζητημένες ιδιωτικές κοινωνικές εκδηλώσεις, που προσβάλλουν βάναυσα την ιστορικότητα και τη σημασία του ζωντανού αυτού μνημείου. Περιμένουμε από την κυβέρνηση να διερευνήσει την υπόθεση και να αποδοθούν ευθύνες στους υπαιτίους για το απαράδεκτο αυτό συμβάν. Με σχετική Ερώτησή μας στη Βουλή των Ελλήνων, ζητάμε συγκεκριμένες απαντήσεις από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ. Κάποιοι, επιτέλους, πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν και όρια, η υπέρβαση των οποίων ισοπεδώνει αρχές και αξίες και δημιουργεί αισθήματα ντροπής και αγανάκτησης στους Έλληνες πολίτες».

  77. Μετανάστης στη χώρα μου avatar
    Μετανάστης στη χώρα μου 14/06/2010 11:07:39

    Δεν υπάρχει δικαιολογία, καμμία δυστυχώς...Με τέτοια ρίψασπι και ξεφτιλίστρα άρχουσα τάξη -ποιος στο Λονδίνο, ποιός στην Ελβετία- πηγαίνουμε ολοταχώς προς ανασύσταση της Αιγαιακής Οθωμανίας με υπουργό εξωτερικών τον Νταβούτογλου...(αυτός τουλάχιστον την ευρωπαίζουσα ελίτ της Πόλης ούτε στα όνειρά της δεν θα την άφηνε ν' ανέβει σε τουρκικό, έστω και παροπλισμένο, θωρηκτό)!

  78. Factorx avatar
    Factorx 14/06/2010 11:11:49

    ΜΑΝΩΛΗΣ Κ. ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ
    ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
    ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    --------------------------
    ΕΡΩΤΗΣΗ

    Προς
    Τον κ. Υπουργό Εθνικής Άμυνας


    ΘΕΜΑ: Η πολιτική ευθύνη της μετατροπής του θωρηκτού ΑΒΕΡΩΦ σε νυκτερινό κέντρο διασκέδασης.

    Με βαθειά θλίψη και οργή ο Ελληνικός Λαός πληροφορήθηκε την μετατροπή με άδεια του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας του ζωντανού μνημείου της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας θωρηκτού ΑΒΕΡΩΦ σε νυκτερινό κέντρο γαμήλιας δεξίωσης την 10η Ιουνίου 2010.

    Επειδή ουδεμια εντολή έχει δοθεί στην κυβέρνηση σας από τον Ελληνικό Λαό για την περιφρόνηση της Ιστορίας και την προσβολή των μνημείων των απελευθερωτικών αγώνων και τη βεβήλωση των Εθνικών Συμβόλων .

    Ερωτάσθε εάν κάποιο μέλος της κυβέρνησης του Γ.Α.Παπανδρέου προτίθεται να αναλάβει την πολιτική ευθύνη της βεβήλωσης αυτής?

    Αθήνα 14/6/2010

    Ο ερωτών

    • Exantas avatar
      Exantas @ Factorx 14/06/2010 16:04:35

      Θα μπορούσαν, άραγε, οι κ.κ. Β(ο)υλευτές, μέλοι του Εθνικού μας Κοινοβουλίου, να απαντήσουν στις φήμες περί ανάλογων gala parties επί Ν.Δ ή να μας διευκρινίσουν, σε τι διαφέρει το προχθεσινό γλεντοκόπι από εκείνα που διοργανώνονταν επί διακυβερνήσεως του κόμματος τους??
      Πολύ απλά, του απαντούμε: Το πρόσφατο πάρτι συνέπεσε με την μεγάλη λαϊκή κατακραυγή για την αφαίμαξη των κόπων του λαού & ουδείς δέχεται την πλουτοκρατία να συνεχίζει απερίσπαστη τα προκλητικά έργα & τον ρόλο που παίζει χρόνια τώρα στην ελληνική κοινωνία. Πιστεύουμε, τάχα, πως μόνο η Siemens "ενίσχυε" στους εθνοπατέρες μας? Όλοι, κ.κ εθνοσωτήρες μας, θέλουν "αίμα στην αρένα" & ευκαιρίας δοθείσης το απαιτούν.
      Παρακαλούμε λοιπόν, επειδή "δεν δικαιούστε δια να ομιλείτε", αλλά ούτε σας επιτρέπεται στο "σπίτι του κρεμασμένου να μιλάτε για σχοινί", να αφήσετε την επίδειξη "εθνικοφροσύνης" & να ασχοληθείτε με τα σοβαρά ζητήματα που απασχολούν τον τόπο.
      Ο Ελληνικός λαός στενάζει υπό το βάρος της οικονομικής κρίσης που μαστίζει την χώρα, τα χειρότερα στην οικονομία ακόμα δεν τα έχουμε δει, η αγανάκτηση του κόσμου βαίνει συνεχώς κλιμακούμενη, και οι Έλληνες πολιτικοί περί άλλα τυρβάζουν.
      Με θαλασσινούς χαιρετισμούς

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Exantas 14/06/2010 17:21:13

        Συγνώμη, την άλλη φορά θα σας ζητήσουμε την άδεια, απλά να μας δώσετε το νούμερο της πατέντας που κατέχετε δια την εθνική συνείδηση.

      • Exantas avatar
        Exantas @ Exantas 16/06/2010 14:35:58

        Αξιότιμε TopGunZ,
        φρονούμε, ανεξάρτητα από την κομματική μερίδα, στην οποία πιθανώς μας έχετε κατατάξει, εσφαλμένως, ότι τα γεγονότα & οι αποκαλύψεις (http://www.madata.gr/epikairotita/social/66421.html) δικαίωσαν τα σχόλια & την ένσταση μας, για όψιμους "εισαγγελείς".
        Όσο για την πατέντα, παρακαλούμε να απευθυνθείτε στους κομματικούς Ταγούς σας,εκείνοι πιθανότατα να γνωρίζουν, εμείς ΟΧΙ.
        Με θαλασσινούς χαιρετισμούς

  79. Exantas avatar
    Exantas 14/06/2010 11:25:08

    Αγαπητοί συνέλληνες,
    Πολύ ανησυχούμε ότι με την κατρακύλα και τον ξεπεσμό των ηθών , των αρχών αλλά το κατάντημα των θεσμών, που χαρακτηρίζουν την νεο Ελληνική κοινωνία, αλλά & τους περισσότερους από τους Ταγούς της, το επόμενο gala party αντί του Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ , θα δοθεί στην Ακρόπολη, με φόντο τον Παρθενώνα και τις Καρυάτιδες. Στο πνεύμα, να "ενισχύσουμε" την χώρα & να την διασώσουμε από την οικονομική καχεξία.
    Με θαλασσινούς χαιρετισμούς

  80. Greenhorses avatar
    Greenhorses 14/06/2010 12:48:17

    Ακόμα κανένας κερατάς δεν παραιτήθηκε;

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ Greenhorses 14/06/2010 13:16:56

      Ναι σε λίγο μπορεί να παραιτηθεί ο υπέυθυνος αξιωματικός για να προσληφθεί μετά στη ναυτιλιακή του λεό με πενταπλάσιο μισθό.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αγανάκτηση 14/06/2010 15:52:42

        Σωστός!

  81. Κωστας Ρ. avatar
    Κωστας Ρ. 14/06/2010 13:10:02

    Κυριε Υπουργε της ...Αμυνας,τι πρεπει να απαντησω στα παιδια του Γυμνασιου μου,που διδαχτηκαν νεοτερη ιστορια της πατριδας μας,οταν με ρωτησουν για τον ευτελισμο του θρυλικου θωρηκτου απο ματσοσπορους και κρατικοδιαιτους τσανακογλειφτες των ματσοσπορων;;;;;;

  82. ΙΜΑΝ - ¨ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΕΟΥΣ¨ avatar
    ΙΜΑΝ - ¨ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΕΟΥΣ¨ 14/06/2010 14:50:33

    ΠΟΥ.......... & ΑΔΕΡ.......... ΓΛΕΝΤΑΝΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΜΙΑΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ .
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΧΝΟΣ ΤΣΙΠΑΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ.
    ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΝ ?? ΠΙΟΣ ΤΗΝ ΕΧΑΣΕ ???

  83. Κωστας Ρ. avatar
    Κωστας Ρ. 14/06/2010 15:00:08

    Ο Αρχιπλοιαρχος Ε. Γαβαλας ΠΝ υπεγραψε αυτοβουλως να γινει το παρτυ ή εκτελωντας εντολες και τινος;Γιατι, αν κρυφτουν πισω απο την απολυση του Αρχιπλοιαρχου,ως εξιλαστηριου θυματος,ειναι μεγαλοι ξεφτιλες οι κλαραδες του ΓΕΝ.

  84. Factorx avatar
    Factorx 14/06/2010 15:30:29

    Έρευνα διέταξε το ΓΕΝ, με αφορμή σχετικό κυριακάτικο δημοσίευμα, σύμφωνα με το οποίο έγινε δεξίωση στο Πλωτό Ναυτικό Μουσείο "Γ. Αβέρωφ".

    Ειδικότερα, ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, με αφορμή το σχετικό δημοσίευμα αναφέρει:

    «α.-Το ΓΕΝ είχε ενημερωθεί ότι επί του ΠΝΜ Γ. Αβέρωφ επρόκειτο να πραγματοποιηθεί, την Πέμπτη 10 Ιουνίου εκδήλωση για την ολοκλήρωση των «Ποσειδωνίων 2010», τη διοργάνωση της οποίας είχε αναλάβει η ναυτιλιακή εταιρείας Atlas Maritime. Για το λόγο αυτό άλλωστε το ΓΕΝ προχώρησε στην παραχώρηση του.

    β.- Στο πλαίσιο σχετικής έρευνας που διεξάγεται από το ΓΕΝ, έχουν ήδη ζητηθεί από τον Διευθυντή του ΠΝΜ ΑΒΕΡΩΦ έγγραφες εξηγήσεις για το τι ακριβώς έγινε στο χώρο και εφόσον προκύψουν ευθύνες για συγκεκριμένα πρόσωπα, αυτές θα καταλογιστούν».

    Στο μεταξύ, ο Υπεύθυνος του τομέα Εθνικής Άμυνας της ΝΔ Θ. Λεονταρίδης κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή ζητώντας εξηγήσεις. Ο κ. Λεονταρίδης σημειώνει ότι "αποτελεί βαρύ ατόπημα που εκθέτει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας η παραχώρηση του ιστορικού θωρηκτού “ΑΒΕΡΩΦ” για εξεζητημένες ιδιωτικές κοινωνικές εκδηλώσεις, που προσβάλλουν βάναυσα την ιστορικότητα και τη σημασία του ζωντανού αυτού μνημείου".

  85. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 14/06/2010 15:42:06

    Πάντως πρέπει να είναι δύσκολη δουλειά το να είσαι πλουσιόπαιδο.

    Φαντάσου κάθε βράδυ να σου την πέφτουν όλες αυτές οι μοντέλες της φωτό και εσύ να προσπαθείς, όπως σου είπε η μαμά σου, να μην σε τυλίξουν...

  86. Dimi avatar
    Dimi 14/06/2010 16:01:20

    Ο Ευάγγελος Βενιζέλος είναι ο πρώτος υπουργός ΜΗ Εθνικής Αμυνας.

    Επί υπουργίας Ευάγγελου Βενιζέλου, καταργήθηκαν τα Εθνικά Σύμβολα, οι Εθνικές Εορτές, οι Εθνικές Παρελάσεις.

    Ολα τ'άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.

    • Dimi avatar
      Dimi @ Dimi 15/06/2010 06:35:10

      Δεν αρκεί ο ανεπαρκής Ευάγγελος Βενιζέλος να μάς λέει ότι δεν θέλει να είναι υπουργός.

      Οφειλε να είχε προ πολλού παραιτηθεί γιά σώσει την υστεροφημία του. Τότε που διετάχθη από τον προϊστάμενό του, να καταργήσει τα Εθνικά Σύμβολα, Eορτές και Παρελάσεις.

      Δυστυχώς γιά την Ελλάδα, ουδείς εκ της νεοταξικής φατρίας έχασε πολιτικούς όρχεις γιά να τους βρεί ο υπουργός ΜΗ Εθνικής Αμυνας.

  87. Factorx avatar
    Factorx 14/06/2010 16:06:39

    Απολύθηκε, με απόφαση του Ανωτάτου Ναυτικού Συμβουλίου, ο Διευθυντής Πλωτού Ναυτικού Μουσείου «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» Αντιπλοίαρχος Ε. Γαβαλάς, μετά το σάλο που προκλήθηκε από το γαμήλιο πάρτι που διοργανώθηκε στο ιστορικό θωρηκτό.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Factorx 14/06/2010 16:09:22

      Δηλαδή, ο Αντιπλοίαρχος είναι υπεύθυνος για όλα αυτά τα αίσχη;

      "την πολιτική ευθύνη", που θα έλεγε το ΠΑΣΟΚ,αν ήταν σήμερα αντιπολίτευση ποιός τα την αναλάβει;

      • Asterix avatar
        Asterix @ Κώστας Ροδινός 14/06/2010 16:16:12

        Ο Άκης.

  88. man8os avatar
    man8os 14/06/2010 16:15:18

    Στη Τουρκια θα τους ειχαν αποταξει(το λιγοτερο) ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ!

  89. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 14/06/2010 16:37:20

    Το πάρτυ με τα ξέκωλα και τα λουστραρισμένα φλωριά στο κατάστρωμα του ιστορικού θωρηκτού, θεωρείται μάλλον τουριστική ατραξιόν.

    • man8os avatar
      man8os @ εναςάσχετος 14/06/2010 16:43:56

      Στην Ελλαδα.

  90. Exantas avatar
    Exantas 14/06/2010 17:13:35

    Αρχιπλοίαρχε E. ΓΑΒΑΛΑ Π.Ν,
    εκτιμούμε ότι ανάλογα πάρτι θα είχαν λάβει χώρα & στο παρελθόν, επί του "Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ" αλλά πιθανόν όχι στην έκταση της "εκτροπής" τούτης. Από πλευράς σας, είμεθα βέβαιοι ότι θα ήταν αντάξιο της ιστορίας του Πολεμικού Ναυτικού, του πλοίου & ίσως της διαδρομής σας, να ζητούσατε να διακόψουν άμεσα το "γλεντοκόπι" όπως η δεξίωση δυστυχώς εξελίχθηκε.
    Πιθανώς, φοβούμενος την μήνιν των συνδαιτυμόνων (εφοπλιστών, μεγαλοπαραγόντων κ.ά), προτιμήσατε να αφήσετε την αξιοπρέπειά & την αυτοεκτίμηση σας στην διάθεση της Υπηρεσίας & βορά των ΜΜΕ.
    Προτιμήσατε δηλαδή αντί της ενδεχόμενης ηρωικής εξόδου, την ατιμωτική σιωπή & αδράνεια.
    Με θαλασσινούς χαιρετισμούς

  91. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/06/2010 17:19:59

    Βρήκαμε λοιπόν τον αποκλειστικό υπεύθυνο του αίσχους.
    Εύγε! Ζήτωσαν οι ευπατρίδαι του Υπουργείου Αμύνης!
    Ποιός Επιμενίδης επελήφθη τοιούτου καθαρμού?

  92. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 14/06/2010 17:36:41

    Σημειολογικά το συγκεκριμένο γεγονός καταδεικνύει την διαφορά μεταξύ της ελλάδας του τότε και του σήμερα.
    Τότε οι εφοπλιστές και οι επιχειρηματίες έκαναν ευεργεσίες υπέρ του έθνους (όπως το θωρηκτό Αβέρωφ) τώρα συντηρούνται από το έθνος και χορεύουν τσιφτετέλια πάνω στα εθνικά σύμβολα.
    Τότε θεωρούνταν ύψιστη τιμή να επανδρώνεις πολεμικές μονάδες και να διακινδυνεύεις την ζωή σου για το καλό της πατρίδας, τώρα θεωρείται ύψιστο δείγμα κοινωνικού status να ζεις σε βάρος της πατρίδας και να χορεύεις πάνω στην πλάτη της.

    • ΖωήΧ avatar
      ΖωήΧ @ Κάποιος. 14/06/2010 19:07:12

      Εξαιρετικά εύστοχο το σχόλιό σας.

  93. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/06/2010 18:29:58

    να σφαλιαρησει κατι τυπους στυλ Βερνικου οι οποιοι ειναι λεφταδες ΠΑΣΟΚΟΙ και δηθεν εφοπλιστες ΤΚ εντελως οι οποιοι θελουν να ισοπεδωσουν τα παντα οι σοσοαλΗστες. Δε μας λεει ο μπαρμπα Νικος ποσα πηρε για το τζετ που νοικιασε στο ΥΠΕΞ για τον Οτσαλαν το δυστυχο??? εε??? να του κανω εγω μια χορηγια εκει στη φλυφαδα παραλια π μενει και να φερω στο πεζοδρομιο "κοσμο" να χορεψει και να τα σπασει.

    ΟΥΣΤ γελοιοι τιποτεδες. Ρε Δεξια γυναικα πηρες κ εγινες ανθρωπος, τριζουν τα κοκκαλα του Στρατου.. αιντε νουμερο

    ΠΠ

  94. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 14/06/2010 18:52:28

    Άκουσα τον Βερνίκο στον Alpha, ήταν για ξέρασμα, καλά δεν ντρέπονται ορισμένοι; Για να δικαιολογήσει την παρουσία του στο πάρτυ της ανιστόρητης μαλακίας, είπε ότι θα θυμώσουν οι πλούσιοι ευεργέτες αν τους στερήσουμε τις...διασκεδάσεις τους και δεν θα ξαναδώσουν τα χρήματά τους για καλό σκοπό!!! Μιλάμε είναι να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο!

    • GSV avatar
      GSV @ Γιάννης Χριστόπουλος 14/06/2010 19:03:29

      Στον αγυριστο να πανε κυριε Χριστοπουλε. Δεν τα θελουμε τετοια λεφτα.

      Και ο κυριος Βερνικος ας μαθει οτι με τα λεφτα αγοραζεις υλικα πραγματα μονο.

      Ιδανικα και οραματα που κρυβει στα σπλαχνα του ενα πλοιο δεν εξαγοραζονται ακομα και ολα τα λεφτα του κοσμου να μαζεψεις.

      Και αν αυτο το πλοιο εγινε συμβολο οφειλεται σε φτωχους ανωνυμους (γιατι στην ελλαδα επωνυμο εχουν μονο οσοι βγαινουν στη τηλεοραση ) ελληνες που εχυσαν το αιμα τους.

      Πειραματισμοι και προοδευτισμοι στα συμβολα ενος εθνους δεν χωρουν. Και αν μερικοι θελουν να πειραματιστουν ας πανε σε μια αλλη χωρα ας αλλαξουν και υπηκοοτητα και ας πειραματιστουν εκει.


      ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΗΨΟΥΝ

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ Γιάννης Χριστόπουλος 14/06/2010 19:58:45

      http://www.youtube.com/watch?v=WcnaFfPMwcw

    • zonitis avatar
      zonitis @ Γιάννης Χριστόπουλος 15/06/2010 06:47:03

      Το δικο σου κεφαλι; Γιατι; Το δικο του να βαρας

  95. man8os avatar
    man8os 14/06/2010 19:07:36

    Επισης στην Τουρκια θα ειχαν βαλλει φυλακη ΟΛΟΥΣ τους μετεχοντες στο παρτυ. Αλα βρισκουν και τα κανουν δω αυτα τα αισχη, τα πολυπολιτισμικα κ@θικι@.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ man8os 14/06/2010 19:11:52

      Στην γείτονα, δεν θα είχε γίνει καθόλου το πάρτυ.Τελεία και πάυλα.
      Πολύ ασχοληθήκαμε με τα τσόλια και τους κύναιδους.

    • GSV avatar
      GSV @ man8os 14/06/2010 19:14:37

      Αγαπητε μανθο εαν γινοταν στη Τουρκεια αυτο και συμφωνα με το τεραστιο δημοκρατικο πνευμα που διεπει τις ενοπλες δυναμεις της, δεν θα ειχαν παει φυλακη μονο αλλα ορισμενοι απο τους υπευθυνους θα ειχαν εξαφανισθει κατω απο αδιευκρινιστες συνθηκες.


      Οι πλουσιοι της Αρχαιας Αθηνας διοργανωναν συμποσια καλοντας φιλοσοφους επιστημονες, επιχορηγουσαν εκδηλωσεις προκειμενου να εκπεδευτει ο λαος.

      Οι πλουσιοι της Συγχρονης Αθηνας χορευουν τουρκο-χορους σαν σκλαβοι του Πασα επανω που?

      Στο πλοιο θρυλο που οι τουρκοι απο τον τρομο τους οταν εξορμουσε εναντιων τους το αποκαλουσαν διαβολοβαπορο.

      Τεραστια ειρωνια βρε παιδια!

      Δεν προδωθηκε ποτε και επεζησε απο 3 πολεμους για να το προδωσουν τωρα.

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 14/06/2010 19:30:00

      Ναι θαυμαζω την Ιαπωνικη ηθικη. Αλλα για τα μετρα της Ελλαδας ενα συγνωμη αρκει, και μερικες αποταξεις.
      Αν μιλουσαμε για Ιαπωνικη υποθεση θα ειχε γινει ηδη χαρακιρι.
      (Στην Ιαπωνια καθεε χρονο ενας υπουργος παραιτητε για κατι ασημαντο σε σχεση με οσα δεν παραιτουνται οι δικοι μας), ενω καθε προθυπουργος κραταει κατα μεσο ορο 2 χρονια πριν παραιτηθει. Ο τελευταιος παραιτηθηκε επειδη δεν μπορεσε να διωξει τις Αμερικανικες βασεις πριν λιγες μερες.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ man8os 14/06/2010 19:33:27

        Μάνθο , παραιτήθηκε γιατί υποσχέθηκε ότι θα διώξει τις βάσεις και δεν το έπραξε.Στην λογική του είπε ψέμματα...
        Αν κάθε φορά που κάποιος έλεγε ψέμματα στην Ελλάδα, είχε την ίδια ευαισθησία, θα μας κυβερνούσαν παιδιά του Δημοτικού.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 14/06/2010 19:35:06

        Για αυτο λεω οτι στην Ελλαδα ενα συγνωμη εμενα μου αρκει. ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ.

  96. man8os avatar
    man8os 14/06/2010 19:17:14

    Και εδω αντι να υπαρξουν ποινες, δεν ζηταω να επιβληθουν ποινες σαν αυτες θα επεβαλαν οι Τουρκοι στην χωρα τους. Ζηταω ομως καποιος να τημωρηθει, και να ακουστουν μερικες συγνωμες. Εστω μερικες συγνωμες, καποιοι να αποστρατευτουν και να κλεισει οτ θεμα. Αλλα οι συγνωμες να ακουστουν, και οι αποταξεις να γινουν.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ man8os 14/06/2010 19:25:16

      Από τότε που βγήκε η συγγνώμη χάθηκε το φιλότιμο, αγαπητέ...Κώδικας Bushido ;

  97. Κώστας avatar
    Κώστας 14/06/2010 19:24:06

    O κ.Νίκος Βερνίκος βγήκε στην τηλέοραση για να δικαιλογήσει τα αίσχη και αφού δήλωσε μορφωμένος και κοσμογυρισμένος απέδειξε και πόσο άσχετος με την αγγλική γλώσσα είναι. Πήγε να πει ο δυστυχής πως ανάλογες κοσμικές εκδηλώσεις γίνονται και σε πλοία των ΗΠΑ που βρίσκονται "στον ποταμό Χούτσον". Προφανώς εννοούσε τον ποταμό Ηudson, που προφέρεται Χάτσον και όχι "Χούτσον"(!), όπως τον ανέφερε ο δυστυχής κ.Βερνίκος...
    Τώρα πως ο εν λόγω κύριος με την πτωχή σχέση με την αγγλική είναι πρόεδρος του International Chamber of Commerce in Greece αυτό είναι άλλο θέμα. Εδώ υπερασπίζεται τα αποκρουστικά γλέντια των τσοπαναραίων τύπου Πατίτσα-Χρουσαλά, στον Hudson και τη σωστή προφορά του θα κολλήσουμε..;

    • ΖωήΧ avatar
      ΖωήΧ @ Κώστας 14/06/2010 19:45:36

      :) :) :) Το προσέξατε κι εσείς; Αυτό ήμουν έτοιμη να γράψω μόλις τώρα αλλά με προλάβατε! "Τα παροπλισμένα πλοία στον ποταμό "Χουτσόν". Και λέω, μάλλον τον Χάντσον θα εννοεί...

      Ξέρετε τι μου κάνει εντύπωση; Δεν έχουν καταλάβει όλοι αυτοί οι κύριοι πως οι πολίτες ούτε κοιμούνται ούτε ζώα είναι. Βγήκαν και διάφοροι άλλοι "ειδήμονες" να μας πουν για τις συναυλίες που δίδονται σε δυτικές εκκλησίες (λες και συγκρίνεται το ένα με το άλλο). Οι νέοι ειδικά μιλούν πλέον εκτός από τα ελληνικά και 2 ξένες γλώσσες (και τα αγγλικά καλύτερα από τον κ. Βερνίκο), ταξιδεύουν, σπουδάζουν με το πρόγραμμα Erasmus, χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, ξέρουν πολύ καλά τι γίνεται στον κόσμο. Ας μη νομίζουν ότι μιλούν σε άσχετους οι κύριοι αυτοί και ας μην πιστεύουν ότι μας διαφωτίζουν, ότι τους περιμέναμε για να ενημερωθούμε.

      Tέλος πάντων, αυτό που θα ήθελα να πω είναι πως από όλη αυτήν την ιστορία βλέπουμε και το επίπεδο της υποτιθέμενης "άρχουσας τάξης" μας σήμερα, το οποίο νομίζω πως μπορεί να συνοψιστεί σε τρεις λέξεις: Αμορφωσιά, ξετσιπωσιά και γυφτιά (Η τελευταία λέξη μάλλον αδικεί τους αθίγγανους εν προκειμένω, πολλοί από τους οποίους είναι άνθρωποι με πραγματική ποιότητα).

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΖωήΧ 14/06/2010 21:11:55

        Το κακό όμως είναι ότι οι νέοι, που κάνουν όλα αυτά που γράφεις, δε δείχνουν να πολυσυγκινούνται βλέποντας όλα αυτά τα αίσχη. Δυστυχώς...

      • ΖωήΧ avatar
        ΖωήΧ @ ΖωήΧ 14/06/2010 21:33:58

        @Aυριανιστής: Ναι, έχετε κάποιο δίκιο. Και οπωσδήποτε δεν μπορώ να μιλήσω για όλους ή, έστω, για τους περισσότερους συνομηλικους μου. Θα επιμείνω, ωστόσο, πως όσοι ενοχλούμαστε από κάτι τέτοια είμαστε περισσότεροι απ' ό,τι μάλλον φαντάζεστε.

  98. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/06/2010 19:32:25

    Η παρακάτω ιστορία δεν έχει σχέση με το θωρηκτί ΑΒΕΡΩΦ αλλά δείχνει το μέγεθος των αρετών των παππούδων μας που τις έχουμε λίγο πολύ ξεχάσει καθώς και την κληρονομιά του Πολεμικού μας Ναυτικού.
    Αφιερώνεται σε όσους άνδρες του ΠΝ βρίκονται σε περιπολία στο Αιγαίο αυτή την ώρα, για να μπορούμε εμείς να σχολιάζουμε και να αμπελοφιλοσοφούμε ελεύθεροι...

    Φθινόπωρο 1943
    Ο άθλος του αντιτορπιλλικού ΑΔΡΙΑΣ


    ...Λίγο μετά τα μεσάνυχτα της 21ης Οκτωβρίου ο Αδρίας (κυβερνήτης αντιπλοίαρχος I. Τούμπας) και τα βρετανικά αντιτορπιλικά Jervis, Pathfinder και Hurworth αποπλέουν από την Αλεξάνδρεια υπό τη διοίκηση του Captain D14 επί του Jervis, για να μεταφέρουν πυρομαχικά και εφόδια για τα στρατεύματα της Λέρου. Το σχέδιο προέβλεπε τα πλοία ανά ζεύγη να εκφορτώσουν το φορτίο τους στη Λέρο, ενώ το άλλο ζεύγος θα εκτελούσε επιχείρηση αντιπερισπασμού στην Κάλυμνο, για να προσελκύσουν την προσοχή του εχθρού, ώστε η εκφόρτωση να γίνει ανενόχλητα.
    Το πρώτο ζεύγος αντιπερισπασμού αποτελούν ο Αδρίας και το Hurworth, τα οποία με μικρή ταχύτητα το βράδυ της 22ας παραπλέουν τις ακτές της Καλύμνου προς εντοπισμό τεσσάρων εχθρικών εμπορικών πλοίων που κατά πληροφορίες υπήρχαν στην περιοχή. Μετά δίωρη άκαρπη έρευνα τα πλοία αποχωρούν από την περιοχή για να συναντηθούν με το άλλο ζεύγος των αντιτορπιλικών, όταν ξαφνικά περί τις 03:00 δέχονται σειρά επιθέσεων με βόμβες και πολυβολισμούς από σμήνος Στούκας, τα οποία άρχισαν τις βυθίσεις βοηθούμενα από άλλα αεροσκάφη που έριχναν άφθονα φωτιστικά, κάνοντας τη νύχτα μέρα. Οι βόμβες περιβάλλουν τα πλοία, τα οποία με συνεχείς ελιγμούς με μεγάλη ταχύτητα καταφέρνουν να τις αποφύγουν, πλέοντος προς το στενό της Καλύμνου. Μερικές, όμως, πέφτουν τόσο κοντά ώστε μια δέσμη εκ τριών προκαλεί μερικές βλάβες στις πρωραίες υπερκατασκευές του Αδρία και τα θραύσματα τραυματίζουν ελαφρά πέντε άνδρες του πληρώματος. Τελικά, τα πλοία καταπλέουν στις 06:00 της 22ας στο μαγευτικό όρμο Γιέντι - Ατάλα της Μικρασιατικής Ακτής, όπου παρέμειναν όλη την ημέρα χωρίς καμία ενόχληση μαζί με τα άλλα δυο αντιτορπιλικά της ομάδας.

    Με το σούρουπο αποπλέουν και τα τέσσερα πλοία, τα μεν Jervis και Pathfinder κατευθύνονται στη Λέρο, για να εκφορτώσουν εφόδια, τα δε Αδρίας και Hurworth και πάλι προς την Κάλυμνο για επιχείρηση αντιπερισπασμού βομβαρδίζοντας τους όρμους Βαθύ και Ακτή για παραπλάνηση του εχθρού.

    Τα Hurworth και Αδρίας πλέουν σε γραμμή παραγωγής (στήλης) με πρωτόπλου το
    βρετανικό και με ταχύτητα 15 κόμβων. Ξαφνικά στις 21:56 ακριβώς ισχυρότατη
    διπλή δόνηση συγκλονίζει τον Αδρία. Επακολουθεί τρομερή έκρηξη και σκληρή
    κρότοι θραυσμένων σιδήρων. Ο αντιπλοίαρχος Τούμπας ευρισκόμενος στη γέφυρα
    τινάζεται ψηλά και πέφτει βαρύς, ενώ καταπλακώνεται από διάφορα συντρίμμια. Μολονότι τραυματίστηκε δεν έχασε τις αισθήσεις του.

    Ο Αδρίας είχε προσκρούσει σε νάρκη. Η πλώρη του είχε κοπεί. Νεκροί και
    τραυματίες κείτονταν γύρω από τη Γέφυρα. Πυρκαγιά είχε σημειωθεί από
    βραχυκύκλωμα. Ακατάσχετη διαρροή υπήρχε στο μεσόδομο των αξιωματικών. Το
    πλοίο είχε κλίση 10° - 12° προς τα δεξιά. Εικόνα χαλασμού. Ευτυχώς οι λέβητες και οι μηχανές δεν είχαν πάθει τίποτα.

    Ο Captain D, αντιπλοίαρχος Ράιτ επί του Hurworth, αντιλαμβανόμενος τη δραματική θέση του Αδρία πλησιάζει για βοήθεια, να παραλάβει το πλήρωμα και δίνει εντολή το πλοίο να βυθιστεί. Ο Τούμπας σε μια υπέρτατη στιγμή ευθύνης και προσήλωσης στο καθήκον αρνείται να βυθίσει το πλοίο του, παρά τις επανειλημμένες εντολές του διοικητού. Ζητά μόνο το Hurworth να παραλάβει τους μη απαραίτητους για την κίνηση του Αδρία που σκόπευε να τον προσαράξει στη γειτονική τουρκική ακτή. Και ενώ το βρετανικό αντιτορπιλικό πλησιάζει, στις 22:10 ακριβώς, σε απόσταση περίπου 200 γιαρδών δεξιά του Αδρία, τρομακτική έκρηξη από πρόσκρουση σε νάρκη σημειώνεται στο Hurworth που τινάζεται στον αέρα και αστραπιαία βυθίζεται. Φαίνεται ότι τα πλοία είχαν πέσει σε ναρκοπέδιο, το οποίο προφανώς είχαν ποντίσει οι Γερμανοί πριν από λίγες ώρες, διότι την προηγούμενη νύχτα είχαν κυριολεκτικά οργώσει την περιοχή, χωρίς να συμβεί τίποτα.

    Ο Αδρίας παρά την τραγική του κατάσταση με κόπο πλησιάζει την περιοχή του
    ναυαγίου για να περισυλλέξει ναυαγούς, παρά το γεγονός ότι εξαιτίας της τρομερής έκρηξης θα ήταν αδύνατο να υπάρχουν επιζώντες. Η έρευνα αποβαίνει άκαρπη και επειδή η κλίση του πλοίου μεγάλωνε συνεχώς, ο κυβερνήτης αποφασίζει να πλεύσει το ταχύτερο δυνατό στις τουρκικές ακτές, αφού προηγουμένως ρίχνει μερικά σωσίβια στην περιοχή βύθισης. Χωρίς χάρτη, χωρίς πυξίδα, με οδηγό τον πολικό αστέρα και τα ψηλά βουνά της Καλύμνου ο αντιπλοίαρχος Τούμπας αιμορραγών από τα τραύματα του καταφέρνει ύστερα από 2 ώρες και 50 λεπτά, διανύοντας απόσταση 16 μιλίων, να προσαράξει το πλοίο του ασφαλώς στις 00:50 της 23ης Οκτωβρίου στον όρμο Γκιουμουσλούκ της αρχαίας Μύνδου.

    Το ίδιο εκείνο πρωί φθάνουν στο Γκιουμουσλούκ επιζώντες ναυαγοί του Hurworth, μεταξύ των οποίων και ο κυβερνήτης του αντιπλοίαρχος Ράιτ, καθώς και ναυαγοί του Eclipse, οι οποίοι περιθάλπονται στον Αδρία. Οι απώλειες του προσωπικού του Αδρία ανέρχονται σε 18 νεκρούς, 3 εξαφανισθέντες και 24 τραυματίες.
    Ο κυβερνήτης του Hurworth Ράιτ διηγείται πώς διασώθηκε από τον δίοπο
    πυροβολητή Σαββάκη του Αδρία, ναυαγός και αυτός, ο οποίος κωπηλάτησε επί 18 ώρες πάνω σε μια μικρή βάρκα, στην οποία επιβίβασε και τον Ράιτ. Όταν η βάρκα καταστράφηκε, παρά την εξάντληση του, κολύμπησε σε γειτονικό νησί, βρήκε μικρό ιστιοφόρο και ολοκλήρωσε τη διάσωση του.
    Ο Ράιτ στη συνέχεια πρότεινε για παράσημο τον κυβερνήτη Τούμπα, τον ιατρό
    Καποδίστρια, τον δίοπο Σαββάκη και τον ναύτη τηλεγραφητή Λατουσάκη.

    Η αρχική απειλή των τοπικών τουρκικών αρχών για αφοπλισμό του Αδρία μετά την εκπνοή 24 ωρών παρακάμφθηκε, φαίνεται, με κατάλληλες ενέργειες και
    αποφασίστηκε το πλοίο να επισκευαστεί και να πλεύσει προς Αλεξάνδρεια, όπως επέμενε ο κυβερνήτης του.

    Στις 21:00 της 1ης Δεκεμβρίου 1943 μετά από πρόχειρες επισκευές που έκαναν το πλοίο πλεύσιμο, ο Αδρίας ξεκολλά ομαλά με κινήσεις ανάποδα από την ακτή και ανοίγεται στο πέλαγος.

    Αμέσως διαπιστώνεται ότι είναι αδύνατο να κυβερνηθεί με την πρύμη και τις μηχανές κινούμενες ανάποδα, όπως είχε σχεδιαστεί. Ο κυβερνήτης αποφασίζει να πλεύσει με πρόσω, έστω και με κομμένη την πλώρη, την οποίαν είχαν τσιμεντώσει, παρόλο που με τον τρόπο αυτό το πλοίο γινόταν έμπρωρο, είχε ελαφρά κλίση δεξιά και υπήρχε μικρή διαρροή. Με τη συνοδεία αρχικά τριών βρετανικών κανονιοφόρων, στις οποίες τα ξημερώματα της 3ης Δεκεμβρίου προστέθηκαν τα αντιτορπιλικά Jervis, Penn και τα δυο M-L, ο Αδρίας κατορθώνει να φθάσει στην Αλεξάνδρεια την 6η Δεκεμβρίου, ανήμερα του Αγίου Νικολάου, μετά από πλου 730 ολόκληρων μιλίων.

    Στις 2 το μεσημέρι μπαίνει στο λιμάνι κάτω από ενθουσιώδεις ζητωκραυγές και σφυρίγματα από όλα τα πλοία που βρίσκονταν εκεί, βρετανικά, γαλλικά, πολωνικά, ολλανδικά, ελληνικά. Είναι ένας άθλος σπάνιος στη Ναυτική Ιστορία, μάλιστα κάτω από πολεμικές συνθήκες. Ο κυβερνήτης και το πλήρωμα δέχονται τα συγχαρητήρια των ελληνικών πολιτικών και στρατιωτικών αρχών, καθώς και των Λόρδων του Ναυαρχείου για την τόλμη και την επιδεξιότητα να φθάσει το πλοίο με ασφάλεια στην Αλεξάνδρεια...

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/06/2010 20:13:33

      ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
      ΓΙΑ ΤΟ Υ/Β ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ ΤΟ Υ/Β ΚΑΤΣΩΝΗΣ
      ΤΑ ΑΝΤ. ΟΛΓΑ ΚΑΝΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ

  99. S.T. avatar
    S.T. 14/06/2010 19:34:14

    Διοργανωσεις γαμων "ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ"

    Για 200 προσκεκλημενους προτεινουμε τορπιλακατο


    Για 500 καλεσμενους προτεινουμε μια εκπληκτικη κανονιοφορο


    Για 1000 καλεσμενους προτεινουμε την κορυφαια φρεγατα "ΣΑΛΑΜΙΣ'
    και δωρο το ελικοπτερο που θα μεταφερει τους νεονυμφους

    Πολεμικό Ναυτικό, παντα διπλα στο πλευρο του νεονυμφου!!!


    Σα δε ντρεπομαστε που καποιοι εξευτελιζουν την ιστορια και τα συμβολα του εθνους μας και των αγωνων μας......

  100. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 14/06/2010 20:09:41

    Εκοιμήθηκα πάνω στην έγνοια της αυριανής ημέρας
    όπως ο στρατιώτης επάνω στο τουφέκι του.

    Και τα ελέη της νύχτας ερεύνησα
    όπως ο ασκητής το Θεό του.

    Από τον ιδρώτα μου έδεσαν διαμάντι
    και στα κρυφά μού αντικαταστήσανε

    την παρθένα του βλέμματος.
    Εζυγίσανε τη χαρά μου και τη βρήκανε, λέει, μικρή

    και την πατήσανε χάμου σαν έντομο.
    Τη χαρά μου χάμου πατήσανε και στην πέτρα μέσα την κλείσανε

    και στερνά την πέτρα μου αφήσανε
    τρομερή ζωγραφιά μου.

    Με πελέκι βαρύ τη χτυπούν, με σκαρπέλο σκληρό την τρυπούν
    με καλέμι πικρό τη χαράζουν, την πέτρα μου.

    Κι όσο τρώει την ύλη ο καιρός τόσο βγαίνει πιο καθαρός
    ο χρησμός απ' την όψη μου:



    ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ
    ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ Τ' ΑΓΑΛΜΑΤΑ
    ΤΟ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ

    ΕΧΟΥΝ ΕΥΤΕΛΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΝΗΜΗ..
    ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ...ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ
    ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΟΣΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥ ΕΞΙΣΤΟΡΟΥΣΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΝ ΣΤΟΝ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΠΟΥ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕ Ν ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ...ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ..ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΑ ΠΕΡΑΤΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ; ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΚΧΥΔΑΙΣΜΟ!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΑΤΑΣΤΩ ΟΤΙ ΤΟΣΗ ΛΗΘΗ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ....ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ...Η ΗΘΙΚΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
    ΜΕ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΛΥΠΗ ΚΑΙ ΘΥΜΟΣ

  101. Μάρκος avatar
    Μάρκος 15/06/2010 14:28:27

    Υποκριτές...και το 2008 το είχαν δώσει στον Πατίτσα για να κάνει γιορτή. Τότε φυσικά, επειδή έτυχε να μην είναι παντρεμένος με παρουσιάστρια και να μην υπάρχουν κάμερες, δεν κουνήθηκε φύλλο.
    Παρεμπιπτόντως, η βεβήλωση της Ιστορίας του Αβέρωφ με την αφαίρεση από την πλώρη του, του Θηραιού με το Στέμμα, με τον οποίο μεγαλούργησε, δεν ενόχλησε κανέναν σας τόσα χρόνια; Τη στιγμή που η Ρωσία διατηρεί τα σύμβολα της ΕΣΣΔ στις Ένοπλες Δυνάμεις της, οι "δημοκράτες" μας ενοχλούνταν από το Στέμμα, σε ένα πλοίο-μουσείο;

    • AegeanHawk avatar
      AegeanHawk @ Μάρκος 15/06/2010 14:40:29

      Για την πρώην ΕΣΣΔ..... Τα Τσαρικά σύμβολα όμως τα αφαίρεσαν παντελώς, έτσι δεν είναι?

  102. rage avatar
    rage 16/06/2010 09:48:17

    Αντί να ασχολείστε με τη συμπεριφορά της μπουρζουαζίας προς το ένδοξο παρελθόν, δείτε τη συμπεριφορά των ανώτερων προς τους στρατιώτες σήμερα:

    "Στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Κορίνθου, την Παρασκευή 11-6, ενώ οι φαντάροι έπαιρναν φύλλο πορείας και ξεκίναγαν για τις Μονάδες της παραμεθορίου όπου στέλνονταν πρώτη μετάθεση, τους κάλεσαν να πάνε στο Εφοδιασμό για να καλύψει το Κέντρο Εκπαίδευσης τις οικονομικές του υποχρεώσεις έναντι των φαντάρων. Αντί λοιπόν στους στρατιώτες να καταβληθούν οι μισθοί που αντιστοιχούν στο χρονικό διάστημα της παραμονής τους στο Κέντρο Εκπαίδευσης και να τους δοθούν τα Οδοιπορικά, τους διέταξαν να υπογράψουν σε μια Ονομαστική Κατάσταση ότι παρέλαβαν Δύο Κονσέρβες Φασόλια και μερικά φακελάκια με κόκκους ζάχαρη, λέγοντας ότι «Λεφτά Δεν Υπάρχουν»! "

  103. ΔΩΡΙΟΣ avatar
    ΔΩΡΙΟΣ 16/06/2010 14:04:55

    ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥ (ΟΧΙ ΑΠΟ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΙΑ)ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ :
    1) ΟΙ ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΦΗΜΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΜΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥΣ.Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΜΟΡΦΗ, ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ,ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ..ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΙΜΟ (ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ :A Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο)ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΣΥΝΑΔΕΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΓΚΟΛΙΘΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΒΕΡΩΦ !!!
    2)ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΞΑΦΝΙΑΣΕ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΜΕ "ΤΡΑΒΗΞΑΝ" ΑΠ'ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ..ΣΚΕΦΘΗΚΑ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΣΑΝ ΕΘΝΟΣ !! ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΟΤΙ Κ Α Ν Ε Ν Α ΑΠΟ ΤΑ ΚΩ..ΚΑΝΑΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ-ΣΥΜΒΟΛΟ Χ Α Ρ Α Ν Ι Κ Ο Π Ο Υ Λ Ο Υ, ΜΕ ΤΟ ΑΙΣΧΡΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΘΕΜΑ "ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ" ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΚΙΟΖΗ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΘΗΚΕ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΘΡΕΜΕΝΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΝΟΥΜΑΚΙΑ ΤΟΥΣ,
    ΜΕ ΤΗΝ ΜΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟΟΥΡΙ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ,ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΠΟ
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ (ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΦΟΥ ΣΤΙΣ ΣΑΠΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ, Ο,ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ)ΤΗΝ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΝ( ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ, Μ Ε Γ Α ΚΑΙ Α Ι Σ Χ Ρ Ο ΨΕΜΑ!!,ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΤΣΟΓΛΑΝΙ Ο ΑΚΗΣ,ΦΘΑΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΥΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΠΙ 24ΩΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ)ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ...
    ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΟΟΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ,ΤΟΣΗ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΡΗΜΑΞΑΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥ;;
    ΑΝ ΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΟΜΟΛΟΓΗΤΟ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΛΗΤΑΚΟΥ,ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΒΡΩΜΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΔΥΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ,ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΨΕΥΤΗ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ,ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ,ΠΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΛΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ ΥΠΕΡΠΟΛΙΤΕΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΜΕΤΟΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΝΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΨΗΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΑΝ ΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΑΡΑΛΥΣΗ,ΝΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ..ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΥΝΟΥΧΙΣΟΥΝ ( ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ),ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣOΥΝ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟΥ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗ,ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΛΕΝΕ.."ΞΕΡΕΤΕ,Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΚΑΡΒΟΥΝΟ,ΔΟΥΛΕΨΕ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕ 50% ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ(ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;;;;;) ΔΕΝ ΦΘΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΕΡΑΚΤΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΚΗ,ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΠΟΥΤΑΝΟΥ ΚΙΝΕΖΟΥ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥ 28ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΟΥ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ (ΜΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΜΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΑΡΑΓΕ;;), EΣΥ ΧΗΡΑ ΚΑΙ ΣΥ ΟΡΦΑΝΟ ΤΟΥ ΒΛΑΜΕΝΟΥ ΕΝΟΠΛΟΥ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΤΟΥ ΩΜΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΙΔΕΑ,ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ,ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ,Δ Ε Ν ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΠΛΗΡΕΙΣ ΤΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΤΖΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ,ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΞΕΡΟΚΟΜΜΑΤΟ...ΠΟΥ'ΣΑΙ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ..( ΣΥΜΠΤΩΣΗ:ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΤΡΕΜΑΝ ΟΙ ΨΑΛΙΔΟΚΩΛΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ)..
    ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ,ΑΠΑΞΙΩΣΗ..ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΕΧΝΗ,ΜΕ ΥΠΟΥΛΟ ΤΡΟΠΟ,ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΒΕΡΩΦ ΤΩΡΑ..ΔΩΡΟ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ..ΤΑΧΑ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ(ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΣΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΤΟΥ ΣΙΡΗΞΕ ΤΙΠΟΤΑ;; OYTE O ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ;KRIMA..),ΕΞΕΠΛΑΓΗ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΣΟ ΛΥΠΑΤΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΝΑΤΙΚΟ ΔΕΝ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ,ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΣΙΩΝ ΜΑΣ,Ο ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ...ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!
    ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΤΥΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥΣ ΤΟΝ ΓΡΑΨΑΝΕ ΣΤΟΝ ..ΤΣΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΣΤΑ ΚΡΥΑ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΟΥ..
    ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΤΑ ΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙ ΤΖΑΜΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ,ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΣΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΣΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥΣ,ΤΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΑΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΚΑΜΑΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΚ (ΤΥΧΑΙΟ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ )...ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΥΣ ΜΕΜΕΤΗΔΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΜΑΣ..ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Κ Α Ι ΑΥΤΟΣ ΑΗΔΙΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΟΛΗ ( ΑΜ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΣ;;)
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΜΠΕΝΙ ΚΟΙΛ(ΑΡΑΣ)ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ...
    ΣΚΕΦΘΕΙΤΑΙ ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ ΓΚΑΛΟΠ ΠΟΥ ΔΙΝΟΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΧΑΒΟΥΖΕΣ..ΑΥΤΟ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥ!!! ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙΣΟΥΝ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΦΟΡΤΩΝΕΙ,ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ( ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ,ΕΝΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ,ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ...)ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΕΙ Ο,ΤΙ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΠΩΣ...ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΚΑΣΕΙ ΜΥΤΗ ΚΑΝΕΝΑ LEO H KATΑΣΤΑΣΗ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΗ..ΑΝ ΣΚΑΣΟΥΝ ΜΥΤΗ ΤΙΠΟΤΑ ΒΑΤΡΑΧΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΞΕΜΥΤΙΣΕΙ ΑΠ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ,ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΣΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΕΝΑ-ΔΥΟ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΥΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΦΟΥΣΚΩΜΕΝΕΣ ΣΑΠΙΟΚΟΙΛΙΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΞΥΛΟ,Θ Α Σ Φ Ι Ξ Ο Υ Ν ΟΙ ΚΩΛΟΙ!!!!
    ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ.ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ,ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ..ΜΗΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΔΝΤ;;
    ΜΗΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΤΑ 30% ΕΝ ΨΥΧΡΩ ;;;;;
    ΜΗΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ SPREED ΘΑ ΦΘΑΝΑΝ 800 ΜΟΝΑΔΕΣ;;;
    ... MAΛΛΟΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ.ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ : Η ΣΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΙ ΝΙΩΘΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ..ΕΧΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ...ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΜΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ 3 ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ..ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Ε Γ Γ Ο Ν Ε ΜΟΥ..

  104. παν avatar
    παν 16/06/2010 16:41:22

    ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ
    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2010/06/blog-post_5738.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.