Πιο ψεύτικος πεθαίνεις...
19/09/2014 06:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πιο ψεύτικος πεθαίνεις...

Για την φορολόγηση των πιστών που υποστήριζε το κόμμα του, είπε τίποτα ο Αλέξης στον Πάπα;

Είναι Ιανουάριος του 2013 και διαβάστε το εξής κείμενο:

«Προτείνουμε να καταργηθεί η μισθοδοσία των ιερέων από το κράτος. Είναι προφανές ότι, όταν ζητούμε τον διαχωρισμό Κράτους - Εκκλησίας, δεν νοείται μισθοδοσία ιερέων οποιασδήποτε θρησκείας ή δόγματος από την Πολιτεία. Θα έλεγα ότι εάν αυτό είναι δύσκολο να γίνει, θα μπορούσαμε να συζητήσουμε μια εναλλακτική πρόταση. Η εναλλακτική πρόταση είναι να επιβληθεί ειδικός φόρος σε όσους πολίτες δηλώνουν κατά την υποβολή της φορολογικής τους δήλωσης ότι είναι χριστιανοί ορθόδοξοι και ο οποίος θα αποδίδεται στην Εκκλησία. Σε αυτή την περίπτωση οι πολίτες θα πρέπει να είναι απολύτως ενημερωμένοι ότι η δήλωσή τους ότι είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι συνεπάγεται την επιβολή αυτού του φόρου».

Ποιος τα λέει αυτά; Μα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Κουράκης ο οποίος ουσιαστικά προτείνει χριστιανικό φόρο. Τότε είχε προκληθεί σάλος αλλά ο Τσίπρας και η παρέα του κάλυψαν τον ανεκδιήγητο βουλευτή. Ήταν η εποχή της… επανάστασης στην Εκκλησία. Τότε που ο Τσίπρας δεν πήγε να φιλήσει την… αριστερά του Κυρίου, δεν ήξερε ούτε που πέφτει το Αγιο Όρος και το Βατικανό νόμιζε πως είναι κάποιο φαγητό.

Από τότε κύλησε πολύ νερό στ’ αυλάκι και είναι σίγουρο ότι κάποιοι επικοινωνιολόγοι χάραξαν στην Κουμουνδούρου ένα σχέδιο, μια πορεία για τον Τσίπρα με στόχο την κατάκτηση των «νοικοκυραίων». Εκείνων που έβλεπαν με μισό μάτι τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για βασικά θέματα, μεταξύ των οποίων και οι σχέσεις Εκκλησίας – Κράτους. Έτσι λοιπόν, με τους νοικοκυραίους φοβισμένους ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε καμιά τύχη. Με τις οικογένειες και τους χριστιανούς κοντά η αριστερά έχει πολλές τύχες.

Η «επιχείρηση» κατάληψης του προνομιακού πεδίου της κεντροδεξιάς είναι σε εξέλιξη. Από τη ΔΕΘ ο Τσίπρας έκλεισε το μάτι στον μέσο Έλληνα που θα του μειώσει τους φόρους, θα του αυξήσει το μισθό ή τη σύνταξη, θα προσλάβει το παιδί του στο Δημόσιο, θα του δώσει και λεφτά στο χέρι αν χρειαστεί.

Το κλείσιμο του ματιού ολοκληρώθηκε με το προσκύνημα του Τσίπρα στις δύο Εκκλησίες. Ακόμη και αν δεν πιστεύει λέξη απ’ ότι λέει το ρόλο του τον παίζει πολύ καλά. Χτυπάει τη ΝΔ με τα δικά της όπλα, κλείνει το χάσμα που άφησε το παραδοσιακό κόμμα που στηρίζει τους νοικοκυραίους.

Η κυβέρνηση κοίμισε τα αντανακλαστικά της ΝΔ και άφησαν τον Τσίπρα να αλωνίζει στα δικά της χωράφια. Πρώτα το Αγιο Όρος, μετά το Βατικανό, τι άλλο θα δούμε; Τον Αλέξη με την Περιστέρα και τα δύο τους μωρά να πηγαίνουν να μεταλάβουν στην Εκκλησία. Και τότε με πηχυαίους τίτλους θα δούμε τον… αριστερό ηγέτη να μεταμορφώνεται σε προστάτη της μεσαίας τάξης και κάτω. Θα διαβάσουμε πως θα είναι η πρώτη φορά που στο Μαξίμου θα ξεσκατίζουν μωρά. Τι συγκινητικό και πόσο… αμερικάνικο να βλέπουμε τον Αλέξη να χαιρετά τα μωράκια του έξω από την πόρτα του Μαξίμου όταν αυτά πάνε στον παιδικό σταθμό. Και πόσο θα συγκινήσει τους νοικοκυραίους η εικόνα του καλού οικογενειάρχη, που πάει στην Εκκλησία, πετάγεται μέχρι το Αγιο Όρος και το Βατικανό, φιλάει τα χέρια του παπά και του Πάπα και ούτε λέξη για φορολόγηση της Εκκλησίας.

Αυτός είναι ο Τσίπρας κύριοι. Πιο ψεύτικος πεθαίνεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Geros avatar
    Geros 19/09/2014 08:05:04

    Μόνο σε ένα διαφωνώ με την δήλωση Κουράκη , δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει το κράτος να γίνει συλλέκτης των εισφορών προς την εκκλησία. Δεν μιλάμε για εκκλησιαστικό φόρο , δεν είναι φόρος. Είναι μια ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ εισφορά , και ως τέτοια δεν χρειάζεται και κανένας μηχανισμός επιβολής υποχρεωτικής είσπραξης του κράτους. Ας βρει η εκκλησία τους τρόπους είσπραξης , το ύψος της εισφοράς και ότι άλλο θέμα προκύψει γύρω από αυτό. Δυστυχώς για ακόμα μια φορά βλέπουμε ότι ένα κόμμα για να εκλεγεί πρώτο κόμμα στην Ελλάδα πρέπει να αποβάλει από τις θέσεις του την λογική και τον ρεαλισμό σε πολλά επίπεδα. Μονο έτσι οι πολίτες δέχονται να το ψηφίσουν, κρατώντας το δικαίωμα μετά να το βρίζουν επειδή τους οδήγησε στην καταστροφή! Μια καταστροφή που έρχεται επειδή ακριβώς τα κόμματα βάζουν στα προγράμματα τους αυτά που θέλουν οι πολίτες! Επειδή μπορεί κανείς να αρχίσει να λέει για τον νόμο του τάδε και του δείνα έτους που η εκκλησία έχασε την περιουσία της από το κράτος αλλα αυτό ανέλαβε την μισθοδοσία του κλήρου , έχω να πω ένα πράγμα. Η εκκλησία ως οργανισμός που ενδιαφέρεται υποθέτω για το καλό αυτού του έθνους και όχι για την τήρηση των όρων κάποιων απαρχαιωμένων νόμων , θα μπορούσε να κάνει το εξής. Θα μπορούσε να κάνει μια αποτίμηση της περιουσίας που έχασε και μια αποτίμηση του ύψους της μισθοδοσίας όλα αυτά τα χρονια , και αν δει ότι έλαβε πολύ περισσότερα από όσα έδωσε (που είμαι 100% σίγουρος ότι έτσι είναι , έδωσε διεκδικούμενες , ανεκμετάλλευτες γαίες και πήρε μετρητό για εκατό χρονια ...) ας παραιτηθεί του δικαιώματος. Ζητάω πολλά από την "πατριωτική" μας εκκλησία?

    • ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
      ΜΑΡΤΙΟΣ @ Geros 19/09/2014 12:29:57

      Μην προτρέχετε αγαπητέ,ήδη σε πολλές επαρχίες οι πιστοί μισθοδοτούν από το υστέρημά τους νεοχειροτόνητους ιερείς για να μην κλείσουν οι εκκλησίες στα χωριά κυρίως, αφού λόγω του γνωστού περιορισμού ένα προς δέκα στους διορισμούς του δημοσίου είναι άγνωστο εάν και πότε θα ενταχθούν στο κρατικό μισθολόγιο.Προσωπικά γνωρίζω ότι σε χωριό της Φωκίδος συγκεντρώνονται-ο Θεός γνωρίζει πως-600 περίπου ευρώ τον μήνα για τον νεαρό οικογενειάρχη ιερέα.Με την βοήθεια πάντα του Θεού θα υποβληθούμε σε οποιαδήποτε θυσία για να έχουμε τις εκκλησιές μας ανοικτές και δεν θέλουμε δίπλα μας στανικώς κανέναν. αφού λόγω του περιορισμού 1 προς 10

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Geros 19/09/2014 14:57:07

      Θα συνυπολογιστούν όμως φίλε μου και η προσφορά της Εκκλησίας όλα αυτά τα χρόνια πρός τους συνανθρώπους μας σε είδος σε χρήμα και σε ηθική και ψυχολογική υποστήριξη μέσω των πάρα πολλών ιδρυμάτων που η ίδια ίδρυσε και συντηρεί και μέσω του πολυσχιδούς φιλανθρωπικού της έργου. Έ; δεν είναι έτσι πιό λογικό;

      • Geros avatar
        Geros @ Κυθήριος 19/09/2014 18:29:12

        Το να κοστολογεί μια εκκλησια την κοινωνική της προσφορά δεν την ακυρώνει από τον χώρο της θρησκείας? Δεν είναι ιδιωτική ασφαλιστική αγαπητέ η εκκλησία για να κοστολογήσει την κάθε προσφορά της, είναι κρίμα που τοποθετείς την ορθόδοξη εκκλησία τόσο χαμηλά.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Geros 19/09/2014 21:23:07

          Tο λάθος μου είναι που δεν επισήμανα ότι εσύ τοποθετείς την Εκκλησία απλά τόσο χαμηλά,στά πλαίσια ενός ''οργανισμού'', κρινόμενη με τη στενή ανθρώπινη λογική,αποκλείοντας τη μεταφυσική της διάσταση. Δεν ''έπιασες'' βέβαια,μάλλον εσκεμμένα, ότι και βέβαια η κοινωνική προσφορά της Εκκλησίας ως ανεκτίμητη ,δεν κοστολογείται με τίποτα. Και όχι,δεν τοποθετώ την Εκκλησία τόσο χαμηλά,εγώ πέφτω τόσο χαμηλά,εκεί που βρίσκεσαι εσύ μήπως και σηκωθείς εσύ λίγο ψηλότερα...

          • Geros avatar
            Geros @ Κυθήριος 20/09/2014 08:00:08

            Με μεγάλη μου χαρά θα δεχτώ την χείρα βοηθείας σου για να σηκωθώ λίγο ψηλότερα. Αυτό μας λείπει την σήμερον ημέρα αγαπητέ , μεγάλοι άνδρες όπως εσύ που θα δεχτούν να κυλιστούν στον βούρκο των αμαρτωλών για να τους ανυψώσουν στα δυσθεώρητα ύψη που εκείνοι βρίσκονται. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως δικαιολογείς μια φορολογία στην βάση της .... μεταφυσικής διάστασης του αποδέκτη των φόρων. Δηλαδή όποιος αναγνωρίσει μεταφυσική διάσταση σε αυτό που πιστεύει μπορεί να επιβάλει φόρους στους υπολοίπους? Αν η λογική σου είναι σωστή γιατί να μην μισθοδοτούνται από το κράτος οι αστρολόγοι? Και αυτοί έχουν εκατομμύρια πιστούς , και αυτοί προσφέρουν ανακούφιση βασιζόμενοι σε μια απόλυτα μεταφυσική πίστη.

          • strange. avatar
            strange. @ Geros 20/09/2014 09:13:35

            Σού κάνει εντύπωση γέρο? Θα έφερνε νομίζεις αντίρρηση η εκκλησία στη μισθοδοσία απο το κράτος και των αστρολόγων αλλά και εν γένει κάθε "συναδέλφου" της που προσφέρει ανακούφιση βασιζόμενος σε μια απόλυτα μεταφυσική πίστη?. Απλά θα ζητούσε για τον εαυτό της το μεγαλύτερο μερίδιο ως έχουσα την απόλυτη πλειοψηφία...

          • Naruto avatar
            Naruto @ Geros 20/09/2014 10:19:28

            Δηλαδή εσύ συγκρίνεις τον χριστιανισμό με τους αστρολόγους και έχει άδικο ο Κυθήριος ?

          • Geros avatar
            Geros @ Naruto 20/09/2014 12:29:19

            Δεν έκανα καμια σύγκριση αγαπητέ , λάθος κανεις. Έθεσα ένα θέμα αρχής , αν ισχύει για αυτούς τότε γιατί όχι και για τους άλλους? Που σταματάει αυτό? Πότε λέμε πως δεν μπορεί η εκπλήρωση κάτι τόσο προσωπικού όσο τα θρησκευτικά μας καθήκοντα να επιφέρει κόστος σε ανθρώπους που δεν μοιράζονται τις ίδιες πεποιθήσεις με εμάς? Τελικά όμως είμαι βαθιά πεπεισμένος και για κάτι άλλο , όταν η εκκλησια θα χρηματοδοτείται απόλυτα με δικούς της πόρους θα γίνει καλύτερη.

          • Naruto avatar
            Naruto @ Geros 20/09/2014 12:43:24

            Για το ότι η εκκλησία θα γίνει καλύτερη αυτοχρηματοδοτούμενη συμφωνώ απόλυτα ενώ τώρα κινδυνεύει να μετατραπεί σε δημόσια υπηρεσία . Αν το πάμε λίγο παραπέρα θα πρότεινα άμισθους εθελοντές ιερείς σε απομακρυσμένες περιοχές ,κάπως έτσι η εκκλησία θα γύριζε στίς ρίζες της .

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Geros 20/09/2014 12:11:09

            Προσπαθώ άνθρωπέ μου να σου δώσω να καταλάβεις ότι,αφού στο πρώτο σχόλιό σου θεωρείς την Εκκλησία ως έναν απλό οργανισμό της σειράς όπως όλους τους άλλους και τον μετράς με μόνο οικονομοτεχνικά κριτήρια ,απαιτώντας απ' αυτήν να κάνει μια αποτίμηση του πόσα έχει δώσει στο κράτος και του πόσα έχει λάβει από αυτό μέσω της μισθοδοσίας στους κληρικούς της,για να βρούμε ποιός χρωστάει και πόσα σε ποιόν,έ τότε σ' αυτό το δικό σου αλισβερίσι να συνυπολογίσεις (εάν θα μπορούσες,που δε μπορείς),και πόσα έχει προσφέρει η Εκκλησία μέσω του τεράστιου φιλανθρωπικού της έργου. Εσύ βέβαια κατάλαβες ότι η ίδια η Εκκλησία ζητάει την κοστολόγηση της προσφοράς της.. Έ, όχι φίλε μου,εσύ την κοστολογείς και αφού το θές έτσι κάνε τη δουλειά σωστά τουλάχιστον... Κι εσύ αντί άλλης απαντήσεως...''γιατί να μη μισθοδοτούνται και οι αστρολόγοι..που και αυτοί προσφέρουν ανακούφιση,βασιζόμενοι σε μια απόλυτα μεταφυσική πίστη''!! Ποιοί; Οι απατεώνες που τα παίρνουν χοντρά από τους αφελείς ανακουφίζοντας πρώτα την τσέπη τους κι ύστερα την ευκολοπιστία τους... Και θεωρείς εσύ σωστό επιχείρημα να συγκρίνεις την Εκκλησία με τους αστρολόγους! Ε,τι να πώ.. Πίστευα πως θα βρίσκαμε ένα κοινό σημείο επαφής για να συνεννοηθούμε,αλλά φαίνεται πως μάλλον έκανα λάθος...

  2. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 19/09/2014 14:22:23

    Ποιος ορίζει τον αριθμό των κληρικών; Εάν μειωθεί το εκκλησίασμα ποιος θα αποφασίσει στην περιστολή του αριθμού αυτού; Εάν η εξυπηρέτηση των θρησκευτικών μου πεποιθήσεων δημιουργεί έξοδα στο κράτος, τότε θα πρέπει να συνεισφέρω στα έξοδα αυτά στο βαθμό που τα προκαλώ.

  3. ιεραξ avatar
    ιεραξ 19/09/2014 22:50:06

    ΄΄Προτείνουμε να καταργηθεί η μισθοδοσία των ραβίνων, ιμάμηδων, ιερέων από το κράτος. Είναι προφανές ότι, όταν ζητούμε τον διαχωρισμό Κράτους – θρησκειών, δεν νοείται μισθοδοσία ιερέων οποιασδήποτε θρησκείας ή δόγματος από την Πολιτεία. Θα έλεγα ότι εάν αυτό είναι δύσκολο να γίνει, θα μπορούσαμε να συζητήσουμε μια εναλλακτική πρόταση. Η εναλλακτική πρόταση είναι να επιβληθεί ειδικός φόρος σε όσους πολίτες δηλώνουν κατά την υποβολή της φορολογικής τους δήλωσης ότι είναι εβραίοι, μουσουλμάνοι, χριστιανοί ορθόδοξοι και ο οποίος θα αποδίδεται στην συναγωγή, στο τζαμί, ή στην Εκκλησία. Σε αυτή την περίπτωση οι πολίτες θα πρέπει να είναι απολύτως ενημερωμένοι ότι η δήλωσή τους ότι είναι εβραίοι, μουσουλμάνοι, Χριστιανοί Ορθόδοξοι συνεπάγεται την επιβολή αυτού του φόρου΄΄ Αν το διατύπωνες έτσι κουτοπόνηρη ποντικομαμή Κουράκη μπορεί να το ψήφιζα. Εσύ;;;;;;

    • strange. avatar
      strange. @ ιεραξ 20/09/2014 09:21:06

      Απόλυτα ΚΑΙΡΙΑ η διατύπωσή σου φίλε ιεραξ. Περιμένω απάντηση-συγγνώμη και διόρθωση απο τον Κουράκη, αλλοιώς είναι κουτοπόνηρη ποντικομαμή και χειρότερος ακόμη...Εκτός αν εξαιρερεί όσους δηλώνουν άλλο θρήσκευμα, οπότε έτσι ελπίζει οτι θα πιάσει τη φοροδιαφυγή? Ή μήπως αμφιβάλλει οτι στις φορολογικές δηλώσεις ΔΕΝ θα δηλώσει κανείς χριστιανός ορθόδοξος αν το κράτος κατ' εξαίρεσιν φορολογήσει τους ορθόδοξους?

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 20/09/2014 10:48:52

    -“Μια Εκκλησία, όσο πιό αποδεσμευμένη είναι από το κράτος, τόσο πιό Εκκλησία είναι. Είναι πιό κοντά στο μήνυμά της. Αυτή τη στιγμή, όντας μέρος του πολιτικού συστήματος, καταρρέει μαζί με αυτό.” Και πως θα ζήσουν οι ιερείς; -“Πολύ καλύτερα. Η φορολόγηση της Εκκλησίας είναι αντιλαϊκό μέτρο. Ο κόσμος δίνει λίγο-λίγο στα παγκάρια και μαζεύονται χρήματα. Αν η Εκκλησία της Ελλάδας ταΐζει σήμερα 50.000, όπως είπε τις προάλλες η Σύνοδος, και φορολογηθεί με 20%, πρέπει κάποιος να βρει που θα φάνε οι 10.000.” (Απόσπασμα συνέντευξης: “H Aνάσταση τινάζει τη λογική μας στον αέρα” του Σεβ. Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου, στο «Κ» της Καθημερινής. Κυριακή, 24 Απριλίου, 2011).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.