#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/05/2013 18:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Πετσούλα, πετσούλα», ποινικοποιημένη υπό της ευρωμανούς thought police



Ο κακός χαμός έγινε με την διαφήμιση γνωστής επιχείρησης ειδικευμένης στις εκνευριστικές διαφημίσεις, με πρωταγωνίστρια την Κατερίνα Στανίση η οποία προσέρχεται ως «νονά» στο υπαίθριο πασχάλιο τραπέζι μιας μέσης μικρομεσαίας ελληνικής οικογένειας, με αρνί στη σούβλα και όλα τα κομφόρ. Από κάθε γωνιά του διαδικτύου (και από ελάχιστες γωνιές της πραγματικής κοινωνίας) ορθώθηκε η κατακραυγή, ότι η εικόνα που δίνει αυτή η διαφήμιση είναι παρακμιακή, καθυστερημένη, οπισθοδρομική, κιτς, μη επαρκώς προοδευτική και τα λοιπά γνωστά. Ιδιαιτέρως ενόχλησε τις πολιτοφυλακές της thought police το ότι ο γυρίζων την σούβλα στην διαφήμιση έφερε υπόλευκο φανελάκι, διότι ως γνωστόν όταν γυρίζεις την σούβλα του αρνιού στους 60-80 βαθμούς Κελσίου οφείλεις να κυκλοφορείς με πλήρη και επίσημη στρατιωτική στολή. Αλλά και το ίδιο το αρνί, το ότι εικονίστηκε στην τηλεόραση –άκουσον άκουσον!- ένα σουβλιστό αρνί.

Προσωπικά δεν αντέχω τα ακούσματα που αντιπροσωπεύει η Κατερίνα Στανίση, ενώ οι διαφημίσεις της γνωστής, ειδικευμένης στις εκνευριστικές διαφημίσεις επιχείρησης μου προξενούν πάντοτε αισθήματα έντονης βιαιότητας έναντι της συσκευής που τις αναμεταδίδει, είτε ραδιοφωνικής είτε τηλεοπτικής. Οφείλω όμως να υπερασπιστώ αν μη τι άλλο το ελληνικό πασχαλινό τραπέζι από τον πολιτισμικό φασισμό που το απειλεί, θεωρώντας το μη επαρκώς αποστειρωμένο για τα γούστα του.

Θα μοιραστώ μαζί σας ένα μυστικό: και ο ευρωμανής φωταδιστής εν τέλει Βαλκάνιος είναι. Και Έλληνας, όσο κι αν ντρέπεται γι’ αυτό. Εξ ου και δεν αντιμετωπίζει ψύχραιμα και υπολογιστικά τις στιγμές όπως ένας πεπειραμένος γερμανός λογιστής, αλλά εκρήγνυται σε θυμική έξαψη ακόμη και για τα «μικρά» ζητήματα όπως οι διαφημίσεις που δεν του καλαρέσουν ως ανεπαρκώς προοδευτικές, εισοδεύει μάχιμος και πάνοπλος στην αρένα για πολέμους αξιών, έρχεται εν τω μέσω της νυκτός και τα κάνει όλα λίμπα με παντελώς αντι-ευρωπαϊκό τρόπο, στο όνομα της Ευρώπης και του εκσυγχρονισμού. Πολλές ελληνικές σημαίες στο Euro του 2004;  Οι διμοιρίες της thought police υλακίζουν για τον αναδυόμενο εθνικισμό. Διαφημίσεις τύπου «ομορφάντρας»; Πρέπει οπωσδήποτε να εκφραστεί μαχητικά η αηδία για «αυτήν την Ελλάδα», την καθυστερημένη, την οπισθοδρομική, την βαλκανική, που δεν μοιάζει με την Ευρώπη των «πεφωτισμένων και λελαμπρυσμένων της Εσπερίας εθνών» όπου οι χούλιγκανς των γηπέδων πίνουν το τσάι τους στις 5 ακριβώς και όπου οι μασχάλες των αντρών δεν μυρίζουν ποτέ και για κανέναν λόγο. Αρνί στη σούβλα με νονά την Στανίση; Ντεκαντάνς, πότε θα έρθει επιτέλους ο Διαφωτισμός; Να φανταστείς, λέει, εικονίσανε και το αρνί! Έτσι, ψημένο, σουβλισμένο! Άλλο να το τρώς, άλλο να το βλέπεις.

Όλα αυτά τα δουλικά καμώματα της εγχωρίου thought police θα ήσαν απλώς κωμικοτραγικά αν δεν υπαγόρευαν πολιτικές συμπεριφορές, αν δεν συνδημιουργούσαν κοινωνικές τάσεις και αν δεν προωθούσαν ουδόλως αναγκαίους διχασμούς.

Και κυρίως αν δεν εικόνιζαν αυτήν την πραγματική τραγωδία ενός μικρού μέρους της κοινωνίας, η οποία μετατρέπεται σε προπαγάνδα με αποδέκτη όλους τους υπολοίπους: την ασύγγνωστη ντροπή για το γεγονός ότι γεννήθηκαν Έλληνες στην Ελλάδα, για το ότι δεν είχαν την τύχη να γεννηθούν (και να διαχειριστούν την εκεί εθνική ταυτότητα) στο Βέλγιο ή στο Λουξεμβούργο, σε «μη έθνη-κράτη» όπου ο λαός δεν είναι πολλά περισσότερα από πληθυσμός και η χώρα δεν είναι πολλά περισσότερα από χώρος. Την «Δυστυχία του να είσαι Έλληνας», το σύμπλεγμα της ηττημένης (από το 1204) κοινωνίας και η μοίρα της να λιγουρεύεται δουλικά, να ζηλεύει τους κατακτητές της ή αποικιοκράτες της, να νοιώθει απερινόητη μειονεξία έναντί τους. Είναι οι άνθρωποι που «όταν ακούν Ελλάδα, στο μυαλό τους έρχονται κοντοί κι άσχημοι άντρες, τσίκνα, βρωμιά ιδρώτα στο γήπεδο, λίπη και λίγδες». Περαστικά. Και ο λόγος τους βρίσκει ενθουσιώδη απήχηση σε ένα μικρό μα διόλου ευκαταφρόνητο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Και κυρίως εκείνο το κομμάτι, το οποίο δεν έχει γνωρίσει καλά και εις βάθος καμμιάν άλλη κοινωνία.

Ο αναγνώστης θα παρατηρήσει από τον κύκλο του ότι οι πλέον φανατικοί φωταδιστές, αυτοί με τον μεγαλύτερο θυμό έναντι του εθνικού τους «πατέρα», είναι όσοι είτε δεν έζησαν ποτέ στο εξωτερικό είτε έζησαν για ένα μικρό χρονικό διάστημα-«τουρισμό», π.χ. για ένα διετές μαστεράκι. Η «προχωρημένη» κοινωνία γυαλίζει, είτε μακρόθεν είτε στην σύντομη παραμονή, και τα αδιέξοδά της ή τα μειονεκτήματά της δεν προλαβαίνουν να καταστούν βίωμα στο νεοπροσήλυτο επαρχιωτάκι της Ευρώπης. Ο πιο φανατικός φωταδιστής και ευρωμανής νέος που γνωρίζω δεν έχει ταξιδέψει ποτέ του στο εξωτερικό και δεν γνωρίζει πραγματικά καλά καμμία ξένη γλώσσα, ούτε τα αγγλικά ώστε να διαβάσει στο πρωτότυπο μιαν οποιαδήποτε ξένη πηγή... Κι όμως πίνει νερό στο όνομα της Προόδου, του Φιλελευθερισμού και της Ευρώπης!

Αυτή η ιδιότυπη «κοινωνική τάξη» βράζει στο ζουμί της όσο παραμένει στην Ελλάδα, τρώγεται με τα ρούχα της (μην και σας πείσει ότι τα κάνει όλα αυτά «για να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο», προς Θεού). Και όσο δεν καταφέρνει να αφεθεί ερωτικά στην αγκαλιά του πολιτισμικού κατακτητή της, στον προσωπικό του εθνικό χώρο, προσπαθεί να ποινικοποιήσει εδώ το σουβλιστό αρνί, τη Στανίση, την «πετσούλα» και το φανελάκι...

Αντισταθείτε, σύντροφοι. Φάτε αρνιά που σουβλίσατε μόνοι σας φορώντας φανελάκια και έχοντας επιτηδευμένα αξύριστες μασχάλες, ακούστε Στανίση ακόμα κι αν δεν σας αρέσει καθόλου, ακόμα κι αν ανεβάζετε πυρετό με το «Σ’ έχω κάνει Θεό» όπως ο τάλας και δύστηνος γράφων. Ο σκοπός όμως είναι ιερός: no passaran! Ο πολιτισμικός φασισμός δεν θα περάσει! Venceremos!

Αστυάναξ Καυσοκαλυβίτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lichnee avatar
    Lichnee 03/05/2013 11:38:06

    Αν και συχαίνομαι τη μουσική της Στανίση,αν και οι διαφημήσεις του Jumbo μου προκαλούν τον αβίαστο εμετό,φέτος το κατσίκι (αρνί δεν σουβλίζουμε) θα σουβλιστεί συνοδεία σκυλάδικο πάρτυ στη διαπασών έτσι για να τη σπάσω σε όσους από αυτούς τους "προοδευτικούς" μ@λ@κες έχουν την ατυχία να περάσουν από την περιοχή!Έλεος πια!Το πασχαλινό τραπέζι τους πείραξε.Θα φάνε τσίκνα από κοκορέτσι που θα μυρίσει στα ουράνια και θα ακούσουν το πιο ντεκαντάνς σκυλάδικο που θα βρω στη δισκοθήκη!

    • Μεταλλωρύχος avatar
      Μεταλλωρύχος @ Lichnee 03/05/2013 14:01:44

      Έτσι ακριβώς Lichnee, άντε να συμφωνήσουμε και μια φορά :-)))

  2. αργατεία avatar
    αργατεία 03/05/2013 11:41:06

    ένα από τα κορυφαία κείμενα που έχουν δημοσιευθεί εδώ μέσα! ειδικά εκείνο για τα επαρχιωτάκια της ευρώπης που που πάνε για μαστεράκι και δεν καταλαβαίνουν τι πραγματικά συμβαίνει στις κοινωνίες όπου μένουν για μερικούς μήνες, κλεισμένοι μέσα στις γυάλες της φοιτητικής ζωής κλπ. τα λόγια είναι περιττά, Αστυάνακτα συγχαρητήρια!

  3. αργατεία avatar
    αργατεία 03/05/2013 11:47:17

    αυτο το κείμενο παράλληλα είναι,έστω και αν δεν το επιδιώκει, μια από τις πιο καυστικές κριτικές/χλευασμός στον επαρχιώτικο, αποικιοποιημένο ελληνικό ψευτοεκσυγχρονισμό που εξέφρασε ο Κ.Σημίτης και η παρέα του, αυτό το απόλυτο διανοητικό και πολιτισμικό κιτς! μόνο αν οι Έλληνες κόψουν τα σουβλάκια και πλακωθούν στα σούσι έχουν ελπίδα να γίνουν "ευρωπαίοι" κατ'αυτούς....γνωστά πλέον καραγκιοζιλικια, με αρνιά, με λύρες και αγγεία τα πασχαλινά γλέντια, με παπάδες, ύμνους, καμπάνες, μυρωδιές της ελληνικής υπαίθρου και όποιος γουστάρει, οι λοιποι ας πάνε να γιορτάσουν στο Λουξεμβούργο ή στην Ελβετία...

  4. ioulios avatar
    ioulios 03/05/2013 12:53:20

    παντως αυτο που ηθελαν οι διαφημιστες το πετυχαν. ακομα μιλουν για τη διαφημιση που στο κατω κατω ενα προιον-εμπορευμα προβαλλουν. καθε διαφημιση απηχει κοινωνικης και ποσο μαλλον ψυχολογικης μελετης στο κοινο το οποιο απευθυνεται. εχουμε νομιζω τοποθετησει στη ζωη μας σε μειζονα εκτιμηση τον υπερκαταναλωτισμο και τα παραπροιοντα αυτου.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ ioulios 03/05/2013 16:00:07

      Ἀπὸ τότε ποὺ ξέσπασε «πόλεμος», ἡ διαφήμιση εἶναι ἁπλῶς ἡ ἀφορμή. Μὴ σοῦ πῶ ὅτι τὴν ξεχάσαμε κιόλας.

  5. δημης avatar
    δημης 03/05/2013 12:57:08

    +++++
    Εδώ έγραφαν ...λέει για το Εκπ/κό Σύστημα ξαναλέει ... το Φιλανδικό οι φωταδιστές .Από τα γραφόμενά τους όμως ούτε στον χάρτη δεν πρέπει να ξέρουν που πέφτει η Φιλανδία.
    Φαίνεται όμως ότι στην Εθνική μας Ψυχολογία έχει περάσει το "ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ"
    Καλό Ελληνικό Πάσχα σε όλους τους απανταχού Έλληνες .

  6. Ιωάννης Τ avatar
    Ιωάννης Τ 03/05/2013 13:20:08

    Πολύ θα ήθελαν να μας έμοιζαν στο ελάχιστο όλοι αυτοί οι φουκαράδες ευρωπαίοι που ακόμα και σήμερα με αυτή την κρίση, αναρωτιούνται γιατί τα ελληνόπουλα είναι πιό ευτυχισμένα από τα δικά τους παιδιά. Φτάνει πιά αυτός η μισελληνισμός από τους Έλληνες. Με φτηνή διακιολόγία, ότι η Ελλάδα δεν μου προσέφερε ο΄θυτε μου προσφέρει τίποτα, γιατί να την αγαπώ μας αραδιάζουν την κάθε μία δήθεν προοδευτική κοτσάνα μετά την άλλη.
    Είμαι αθεράπευτα φιλελεύθερος, φιλοευρωπαϊστής ακόμα και σήμαερα υπέρμαχος του ερώ, αλλά πάνω απ' όλα είμαιΕλληνας που αγαπάει παθολογικά τη χώρα του και τους κατοίκους της. Και πιστέψτε με, δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε από αυτούς και το λέει κάποιος που έζησε τα τριάντα από τα σαράντα χρόνια της ζωής του στην Γερμανία.

    Καλό Πάσχα σε όλους

    • Κ.Π. avatar
      Κ.Π. @ Ιωάννης Τ 06/05/2013 01:37:48

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να αναδείξουμε και πρακτικά τις αρετές του ΕΛΛΗΝΑ.

  7. ΚΜ avatar
    ΚΜ 03/05/2013 13:24:34

    Αστυάναξ, μια και ανέφερες το θρυλικό άσμα της Στανίση στον επίλογο του κειμένου σου, ιδού μια «αποκεκαθαρμένη» μουσική πρόταση για τους ανθρωπολογικώς ανασφαλείς:

    https://www.youtube.com/watch?v=l_k6dCMFhks

    Καλή Ανάσταση.

  8. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 03/05/2013 13:37:13

    Τέτοιος κακός χαμός γιά μιά διαφήμιση...!
    Τό μόνο κακό πού εἶχε γιά μένα ἦταν ,ὅτι τό κοκορέτσι εἶχε ἀρπάξει.
    Εἴδαμε καί τίς διαφημίσεις τῶν προηγούμενων χρόνων πού μᾶς πασάρανε μιά λουσάτη ψεύτικη πολυτέλεια πού ἔπρεπε σώνει καί καλά νά ἀκολουθοῦμε,γιατί ἔτσι ἔκανε τό τάδε ἀνορεξικό μοντέλο,ἤ ὁ δείνα κακιασμένος ἠθοποιός ,ἤ ὁ τάδε κουδουνίστρας σχεδιαστής,πού μᾶς ἔφτασαν...
    Προσωπικά προτιμῶ τή Στανίση μέ τά πιασίματά της καί τό στεγνό ἀρνί μέ τήν ἄσπρη φανέλα,παρά ἐκεῖνο τόν κοιλιαδούρα γενοιοφόρο τά Χριστούγεννα νά πίνει τό ἀνθρακούχο πετρέλαιο εὐχόμενος νά ''γίνει ὁ κόσμος μας καλύτερος''...

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Κυθήριος Τ. 03/05/2013 14:55:57

      Καλή Ἀνάσταση ἀγαπητέ Ἀστυάνακτα!

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Κυθήριος Τ. 03/05/2013 15:49:39

      Καλή Ἀνάσταση Mara,μέ τήν οἰκογένειά σου!
      Ὅσο γιά τό κατερινάκι,τί νά κάνουμε,θά προσπαθήσω..''μέ τόν οἴκτο νά ζήσω''...(τοῦ ἀρνιοῦ βεβαίως..).

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ Κυθήριος Τ. 03/05/2013 17:26:47

        Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Αστυάνακτα, Κυθήριε και Mara!Σε εσάς και τις οικογένειές σας.

        • ~Mara~ avatar
          ~Mara~ @ Lichnee 03/05/2013 18:34:19

          Lichnee,
          Kαλή Ανάσταση και σε σένα.
          Να έχεις μιά υπέροχη Λαμπρή!

        • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
          Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Lichnee 03/05/2013 19:57:13

          Καλὴ Ἀνάσταση!

    • Mike avatar
      Mike @ Κυθήριος Τ. 03/05/2013 17:51:05

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++ ετσι ακριβως....εγραψες κυριε...καλο πασχα σε ολους

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Κυθήριος Τ. 03/05/2013 23:38:55

      Έτσι, όπως τα λες Κυθήριε, μια χαρά είναι διαφήμιση. Και κάτι παραπάνω θα έλεγα! Προσωπικά, πάντα μου άρεσε πάρα πολύ,
      η γνήσια λαϊκή φωνή της Κατερίνας Στανίση , και χάρηκα που την άκουσα, έστω και σε σποτάκι στα ΜΜΕ !
      Καλή Ανάσταση !

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ roadrunner 04/05/2013 15:51:14

        Καλή Ἀνάσταση ἀγαπητή roadrunner,νά εἶσαι καλά!

  9. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 03/05/2013 14:09:35

    Να είστε καλά! Ζητώ την άδεια για αναδημοσίευση, εννοείται αναφέροντας την πηγή του άρθρου!

  10. ~Μara~ avatar
    ~Μara~ 03/05/2013 14:35:44

    Θα γιορτάζουμε όπως γουστάρουμε.... και σε όποιον αρέσει....
    Μπράβο σου. Καταπληκτικό άρθρο!!!!

    Καλή Ανάσταση με υγεία και δύναμη!!!

  11. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/05/2013 14:41:42

    Αστυάνακτα, καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
    Σαν να το έγραψα εγώ! Μόνο που έίναι καλύτερο.
    Δυστυχώς οι από την Δυτική ψευτογυαλάδα φωταδισμένοι σκοταδιστές ελληνώνυμοι νεοταξίτες έχουν στραβωθεί τόσο πολύ που υιοθέτησαν τον νεοταξικό ολοκληρωτισμό άκριτα και καρφώνουν καρφιά στο σώμα της κοινωνίας που τους γέννησε.
    Όπως εύγλωττα λέει και ο Κ. Ζουράρις, "ντρέπονται για το κεφαλομάντηλο της μάνας τους και για το χωριό τους".
    Καλή Ανάσταση σε όλους!

    • ~Μara~ avatar
      ~Μara~ @ Νίκος Αργεάδης 03/05/2013 15:38:49

      Μπράβο Νίκο.
      Άντε... όλοι οι άντρες φέτος στο πασχαλινό τραπέζι με τα άσπρα φανελλάκια.... από πείσμα για να τους την σπάσουμε.....

      Καλή Ανάσταση!!!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ ~Μara~ 03/05/2013 16:50:51

        Καλή Ανάσταση, Μάρα.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Νίκος Αργεάδης 05/05/2013 19:28:48

      Νίκο Αργεάδη, Χριστός Ανέστη!

      Ο κεφαλόδεσμος της μάνας μου ήταν το πρώτο μου σχόλιο στο antinews -και πρώτη μου αντιπαράθεση, τότε.. :)

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Β.Κ.Σ. 06/05/2013 02:33:41

        Αληθώς! αγαπητέ ΒΚΣ.
        Να είσαι καλά.

  12. Factorx avatar
    Factorx 03/05/2013 14:54:06

    OK

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Factorx 03/05/2013 15:38:14

      Ευχαριστώ Φάκτορα, καλή Ανάσταση!

  13. ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 03/05/2013 15:08:22

    Είμαι Έλληνας, Βαλκάνιος και Μεσόγειος. Το έχω ξαναγράψει πως η νοοτροπία ημών των Ελλήνων ταιριάζει με τους γείτονές μας στη Μεσόγειο και όχι με τους κεντρο-βορειο-ευρωπαίους. Δεν τους κατηγορώ (εδώ) αλλά απλά δεν ταιριάζουμε και ούτε πρόκειται ποτέ να ταιριάξουμε. Ο ήλιος, το κλίμα και η γεωμορφολογία της Ελλάδος δεν θα το επιτρέψουν.
    Όσον αφορά την κ. Στανίση θα πρέπει να σεβόμαστε το αυθεντικό και η κ. Στανίση δεν υπήρξε ποτέ "δήθεν".
    Στην κυρία που αγαπάμε: "Μάτια μου δημόσια το δηλώνω, καίγομαι για σένανε και λιώνω"
    Στο ευρώ που χάσαμε: "Σ' έχω κάνει θεό, μια φορά να σε δω, να σου πω σ' αγαπώ γύρνα πίσω"
    Στον κ. Σόιμπλε: "Δεν άκουσα, πώς είπατε, ορίστε; Συγγνώμη, κύριε, ποιος είστε;"

    Καλή Ανάσταση στο έθνος μας!!

    • ~Mara~ avatar
      ~Mara~ @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 03/05/2013 18:42:11

      Εσύ Γεωμέτρη, πρέπει να κάνεις παρέα με τον Κυθήριο.....

      Καλή Ανάσταση με υγεία και δύναμη!!!

  14. Ξένος avatar
    Ξένος 03/05/2013 15:26:48

    Η διαφήμιση είναι σαρκαστική και δεν υπερασπίζεται όσα ο αρθρογράφος περιγράφει ως ιερά και όσια. Αντιθέτως τα αποδομεί. Ο οποίος αρθρογράφος ενώ έχει εμφανέστατα υιοθετήσει αποστροφές του λόγου από κείμενα του Χρ. Γιανναρά, ξεχνάει μια από τις μεγαλύτερες κουβέντες του: ο πατριωτισμός και η αγάπη για το έθνος δεν μπορεί να είναι ιδεολογία. Κι όμως το κείμενο υπερασπίζεται την Στανίση και το ιδρωμένο φανελάκι ως σημαία ελληνικότητας και μάλιστα με οίστρο γηπεδικής κερκίδας («όσο μου τη λένε τόσο με πωρώνουν κι άλλο τόσο θα αγαπάω την ομαδάρα μου»).
    Ζητάει από τους νέους της χώρας να αγαπήσουν (ή έστω να αποδεχθούν) αυτό που βλέπουν στη διαφήμιση με τη λογική πως αφού έτσι τα βρήκαν από τους προηγούμενους, σε αυτό το μοτίβο πρέπει να συνεχίσουν αν θέλουν να είναι.. παραδοσιακοί.
    Τι σχέση έχει όμως αυτό που δείχνει η διαφήμιση με την γιορτινή ατμόσφαιρα της Ανάστασης όπως υπήρχε στην ελληνική επαρχία μέχρι πριν λίγες δεκαετίες; Όλη η πασοκατζίδικη παρακμή μέσα σε μια διαφήμιση. Στην προσπάθειά μας να υπερασπιστούμε τον τόπο (και τον τρόπο) μας, καλό θα ήταν να μην φτάνουμε στο σημείο να παίρνουμε αγκαλιά και τον βόθρο μαζί, μόνο και μόνο επειδή το περιεχόμενό του προέρχεται από τα σπλάχνα μας.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Ξένος 03/05/2013 15:45:59

      Δεν την έχω δει, αλλά αλλά από τη φωτογραφία και μόνον εκτιμώ πως κρίνετε ορθά. Ο Γιανναράς και ο Ράμφος, μαζί με δυο τρεις μητροπολίτες είναι οι κορυφαίοι πνευματικοί μας ηγέτες στην χαλεπή εποχή που μας έλαχε, αλλά δεν έχουν δίκηο σε όλα τους... (στο συγκεκριμένο έχει, φρονώ όμως πως ο Αστυάναξ δεν ιδεολογεί... το σχόλιο σας όμως είναι το αλάτι που λείπει στο θέμα του...)

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ Β.Κ.Σ. 04/05/2013 09:50:08

        ρε παιδιά αυτός ο Ράμφος δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο άνθρωπος, ο Γιανναράς είναι γίγαντας της σκέψης καμιά αντίρηση, αλλά για τον Ράμφο έχω σοβαρότατες ενστάσεις...

        • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
          Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ αργατεία 04/05/2013 22:42:47

          ...να περασει πρωτα η μ. Εβδομαδα και μετα θα πιασω τον Ραμφο στο στομα μου!!!!

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ αργατεία 05/05/2013 19:14:13

          Αγαπητή Αργατεία, εάν έχεις τη δυνατότητα εκεί στα ξένα που είσαι, ζήτησε από το βιβλιοπωλείο σου να σου φέρει το "Φιλόσοφος και Θείος Έρως".
          Η πρώτη περίοδος του Ράμφου είναι ανυπέρβλητη και ο ίδιος ο Γιανναράς έχει δημοσίως αναγνωρίσει, σε συζητήσεις με τον Καραμπελιά πχ , πως με τον Ράμφο δεν ξεμπερδεύεις με αφορισμούς....
          Χριστός Ανέστη!

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ αργατεία 05/05/2013 19:23:02

          Επίσης μπορείς ταυτόχρονα να ζητήσεις την Κοινωνία της Ορθοπεταλιάς, του Γιάννη Καλιόρη, φίλος ο ίδιος του Ράμφου -αυτή η γενηά περιλαμβάνει ένα εμβληματικό πνευματικά ρεύμα Ελλήνων διανοητών του Παρισιού από τον Καστοριάδη μέχρι τον Παπαϊωάννου-, όπου αντιμετωπίζει συγκλονιστικά την δεύτερη εποχή του (όπως αδόκιμα μέχρι στιγμής χαρακτηρίζεται η μεταστροφή του Ράμφου μετά τους Πελεκάνους ερημικούς στο εκσυγχρονιστικό πρόταγμα...). Από τις ίδιες εκδόσεις, Αρμός.

          • αργατεία avatar
            αργατεία @ Β.Κ.Σ. 06/05/2013 20:02:39

            σε ευχαριστώ ΒΚΣ θα τα διαβάσω το καλοκαίρι στην Ελλάδα!

          • αργατεία avatar
            αργατεία @ Β.Κ.Σ. 06/05/2013 23:13:03

            το βιβλίο του Γιανναρά "Το πραγματικό και το φαντασιώδες στην πολιτική οικονομία" γίνεται με αφορμή την κρίση άκρως επίκαιρο μιας και αναλύει την σχέση πολιτισμού (ως Βεμπεριανού δικτύου νοημάτων) και οικονομίας. Η αυτονόμηση της οικονομίας ως κάτι έξω-κοινωνικό στις οικονομικές λεγόμενες επιστήμες, είχε οδυνηρότατες συνέπειες. Όταν ειχε δημοσιεύσει αυτό το βιβλίο του ο Γιανναρας οι "εκσυγχρονιστές" και όλη η παλαιο οικονομολογίστικη τεχνοκρατική σαβούρα και οι μπράβοι τους στον τύπο της Ελλάδας τον χλεύασε. Άντε δεν ακούν τον Γιαννάρα, ας διάβαζαν λιγάκι Αμάρτυα Σεν οι αγράμματοι τεχνοκρατες....άλλα που...

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ξένος 03/05/2013 15:57:22

      Δὲν καταλάβατε τίποτα ἀπὸ τὸ κείμενο, οὔτε λέξη... Ποσῶς ἀσχολεῖται τὸ κείμενο μὲ τὴν διαφήμιση καὶ μὲ τὴ Στανίση! Ἤ, ἀκόμα περισσότερο, δὲν χαρακτηρίζει τὴν εἰκόνα μὲ τὸ βαμμένο πλατινὲ μαλλὶ τῆς ἑλληνίδας μὲ τὸ λεμόνι «παράδοση»... Ἀσχολεῖται ὅμως μὲ τὴν «ἀηδιασμένη ἀντίδραση» τῶν φαεινοπράσινων ἐκσυγχρονισμένων μεταελλήνων, ποὺ μᾶς θεωροῦν ὅλους τοὺς ὑπολοίπους... φαικόκκινους. Μὴ βάζετε λέξεις στὸ στόμα μου!
      ***
      Oσο σιχαινονται οι κήνσορες τα πλαστικά ποτήρια, τα φανελάκια και τα αρνιά, άλλο τόσο σιχαινονται και τις δικές μας παραστάσεις παραδόσεως - και περισσότερο! Τα λένε στην νύφη για να τ ακούσει η πεθερά! Μη μασάς και υπερασπίσου την εγχώρια ντεκαντανς έναντι του σουβλιστου σούσι συνοδεία ΜΟΕΤ! Και μόλις ξεμπλέξουμε από την φαεινοπράσινη ακρίδα, θα τα βρούμε ως προς τι συνιστά παράδοση και τι παρακμιακό καρακιτσαριό...

      Όπως γράφει και θεοείκελος φεησμπουκιστής παραδίπλα:
      «Απολογία του κιτς: Οι Έλληνες είχαν πάντοτε την ευφυΐα και το ρεαλιστικό θάρρος, μεταξύ καθωσπρέπει και ευτελούς κακού να επιλέγουν το δεύτερο (βλ. π.χ. ότι προτίμησαν να υποδουλωθούν στους Τούρκους παρά να υποκύψουν στον Πάπα). Έχει να κάνει με τη βιωματική προτεραιότητα της οντολογικής αλήθειας έναντι των κοινωνικών συμβεβηκότων. Ζουν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας· βιώνουν τα πάθη τους με τη βεβαιότητα της αναστάσεως.»

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 06/05/2013 00:02:33

        Aστυάνακτα, ποιός έγραψε το συγκεκριμένο απόφθεγμα; ποιός είναι ο θεοείκελος φεησμπουκιστής -μόλις διαπίστωσα πως δεν γκουγκλάρεται το φατσοβιβλίο... δεν βγάζει αποτελέσματα... κρίμα

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ξένος 03/05/2013 15:58:32

      (Μ' ἀρέσει ἐκεῖ μὲ τὶς «ἐμφανέστατες ἀποστροφὲς Γιανναρᾶ» ποὺ ἀφ' ἑνὸς μοῦ καταλογίζετε περίπου ἀντιγραφή, ἀφ' ἑτέρου ὄχι πλήρη καὶ ἐξαντλητικὴ τοιούτη!)

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 03/05/2013 15:59:10

        *τοιαύτη, τὸ πληκτρολόγιο αὐτονομήθηκε.

        Καλὴ Ἀνάσταση!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Ξένος 03/05/2013 16:25:11

      Μην διαστρέφετε το νόημα όσων έγραψε ο Αστυάνακτας, Ξένε. Ξέρετε πολύ καλά τι εννοεί και τι εννοούμε ΟΛΟΙ εδώ. Αν προτιμάς Μπετόβεν όταν καταβροχθίζεις τον αμνόν (όχι γιατί κατ' ανάγκη συμμετέχεις στο κοινόν των Ελλήνων) δικαίωμά σου. Εγώ προτιμώ την 3η συμφωνία του Θεοδωράκη, τον Μητροπάνο, την Περίδη, τον Σφακιανάκη, τον Χατζιδάκι κα.
      Καλό Πάσχα, Ξένε!!

      • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
        Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ Νίκος Αργεάδης 04/05/2013 11:36:56

        "Ξέρετε πολύ καλά τι εννοεί και τι εννοούμε ΟΛΟΙ εδώ."

        Μπράβο βρε Νικο, βαλθηκαν ολοι να βγαλουν το συμπερασμα οτι το κειμενο αποθεωνει την πασοκικη αισθητικη και ταμσκυλοτραγουδα... ΑΛΛΟ μας καιει!

        • akenaton avatar
          akenaton @ Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης 04/05/2013 12:19:49

          Λέτε: "Αντισταθείτε, σύντροφοι. Φάτε αρνιά που σουβλίσατε μόνοι σας φορώντας φανελάκια και έχοντας επιτηδευμένα αξύριστες μασχάλες, ακούστε Στανίση ακόμα κι αν δεν σας αρέσει καθόλου, ακόμα κι αν ανεβάζετε πυρετό με το «Σ’ έχω κάνει Θεό» όπως ο τάλας και δύστηνος γράφων. Ο σκοπός όμως είναι ιερός: no passaran! Ο πολιτισμικός φασισμός δεν θα περάσει! Venceremos!"
          Δηλαδή προτρέπετε άπαντες τους νεοέλληνες να επιστρέψουν στα σκυλάδικα, στις λίγδες και στα φανελάκια (αυτό με τις μασχάλες δεν το κατάλαβα), που από ότι καταλαβαίνω κι εσείς ο ίδιος απεχθάνεσθε, για να την "πείτε" (ή να την "πούμε" όλοι μαζί) σε κάποιους αρθρογράφους του "protagon"; Μικρέ Αστυάνακτα, μήπως υπερβάλλετε κάπως;

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Ξένος 03/05/2013 16:33:42

      Το αρνί βόθρος;
      Το ψήσιμο βόθρος;
      Ακόμα και η Στανίση;
      Δεν σας διάβασα να κατηγορείτε τις δυτικές φιέστες στις ανούσιες γιορτές τους. Α! ξέχασα, είναι "ανώτεροι".
      Μήπως έχετε ενατικαταστήσει την κριτική σκέψη με την άκριτη αποδοχή του ό,τι σας σερβίρουν οι δυτικοί "φίλοι" μας;

      Μου θυμίζετε έστω αμυδρά μια θεία μου στο Ψυχικό που ήθελε ντε και καλά να της δώσω το νέο μου εν Αμερική τηλ. στα Αγγλικά, παρακαλώ, παρ' όλο που δεν είχε ζήσει ΠΟΥΘΕΝΑ εκτός Αθηνών.

      Καλή "Ανάσταση", if you catch my drift, που λένε όλοι οι φωταδισμένοι, δυτικοζαλισμένοι και αυτομισούμενοι ιθαγενείς.

    • B.Q avatar
      B.Q @ Ξένος 03/05/2013 21:22:12

      Αγαπητέ Ξένε, κι εγώ τη συγκεκριμένη διαφήμιση ως σαρκαστική της απελπιστικής κατάντιας και της αφάνταστης παρακμής του μεσοέλληνα μικροπρολεταριοαστού την εξέλαβα. Εκείνου που είναι υπερήφανος για τη χυδαία αξεστοσύνη του και όχι για τη ...λεβεντιά του. Για το λαϊκαντζουρίστικο στυλάκι του και όχι για τη λαϊκή του μαγκιά. Αυτού που φορά με θράσος το εφαρμοστό φανελάκι (επάνω από τη λιπαρή του πατσοκοιλιά) και δεν ντρέπεται καθόλου που δεν φρόντισε και δε σεβάστηκε ως όφειλε το ...περιεχόμενο σαρκίον που περιφέρει με κόπο από καρέκλα σε καρέκλα μασουλώντας βουλιμικά ΤΑ ΠΑΝΤΑ (από τρόφιμα, έως ιδέες, κι από δανεικές απόψεις έως ψεύτικες υποσχέσεις). Αυτόν που την κατ΄εικόνα και ομοίωσίν του εκπαίδευση των απογόνων, την έχει εναποθέσει στην τηλεόραση και στους διαφημιστές καταναλωτικών προϊόντων. Τον ασυνείδητο μέσο ανθρωπάκο, τον καταδικασμένο να αρκείται από πνευματική οκνηρία στην επιφανειακή θεώρηση των πραγμάτων και να παριστάνει τον ...εορτάζοντα ενώ δεν είναι, παρά ένας αστείος γλεντοκόπος, που καμιάν απολύτως Ανάσταση δεν εννοεί και γι αυτό ακριβώς, καμιάν Ανάσταση δε δικαιούται!
      Το μήνυμα της Ανάστασης, οι παραδόσεις, τα ήθη και τα έθιμα των προγόνων μας, σεβαστά τιμημένα και απολύτως αποδεκτά.
      H διαφήμιση κατά τη γνώμη μου υπήρξε ΕΥΦΥΗΣ, ως προς το μήνυμα που επιχείρησε να περάσει, προς πολλές και διαφορετικές κατευθύνσεις.
      Αλλά αγαπητέ μου Αστυάνακτα, γιατί υποχρεούμαι να ταυτιστώ οπωσδήποτε ή με τον χλέμπουρα , ‘’μπουτάκια’’ αρνοψήστη και την αναλόγων προσόντων συμβία του, ή με τον ‘’ευρωμανή’’, ‘’φωταδιστή’’ χαζοχαρούμενο πιθηκοτζιτζιφιόγκο;
      Δεν δέχομαι το πλαστό δίλημμα. Προτιμώ ν΄αναζητήσω τη συγγένεια στην εικόνα ενός καλλιεργημένου ΝεοΈλληνα, που σέβεται το παρελθόν, το πνεύμα και το σώμα του, απομακρυνόμενος συνειδητά από οτιδήποτε συμβολίζει τη χυδαιότητα, την κατανάλωση, και την υλιστική θεώρηση της ζωής. Κάτι πλησιέστερο στο καθαρό, αγνό, προγονικό μας ύφος είναι το ζητούμενο. Το μέτρο και το πάθος!
      Τίποτε λιγότερο δεν είναι ανεκτό…..
      Καλή Ανάσταση σε όλους.

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ Ξένος 04/05/2013 01:23:55

      ποιος θα ορίσει το τι είναι ελληνικότητα και πως βιώνεται παληκάρια...? η στανίση, η μουσική της και το ήθος που αυτή εκπροσωπεί και αντανακλά (είτε συμφωνούμε είτε όχι) είναι απόρροια των μεταναστευτικών ρευμάτων στα αστικά κέντρα και της ανόδου των καταναλωτικών δυνατοτήτων των νέων μικροαστών, πρώην αγροτών...υπήρξε και αυτό ένα "στάδιο" στις αλλαγές που βίωσε η ελληνική κοινωνία. Που να δείτε τι "κιτς" επικράτησε σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις κοινωνικοπολιτισμικών μεταβάσεων στις βορειοευρωπαϊκές χώρες...λιγότερος δογματισμός, "ελιτισμός" και φανατισμός δεν βλάπτει αδέρφια....δεν μπορεί μονοδιάστατα να ορισθεί και να βιωθεί η ελληνικότητα, αυτός είναι ένας μηχανιστικός τρόπος σκέψης που οδηγεί στην μονοκαλλιέργεια τους ενός επίσημου "ελληνικού πολιτισμού" οπως αυτός ορίζεται από τις εκάστοτε κυρίαρχες ομάδες. τι να πούμε και εμείς οι λάτρεις της λύρας για το δούλεμα που τρώγαμε στα γυμνασιακά μας χρόνια επειδή ακούγαμε λέει μια μουσική (ποντιακή εν προκειμένω) που ήταν για "γέρους" άκουσον άκουσον...η ψευτοεκσυγχρονιστική ιδεοληψία σαν τον καρκίνο καθήλωσε το σώμα της ελληνικής κοινωνίας...όχι άλλους δογματισμούς αλλά κοινωνική ανάλυση....για αλληλοκατανόηση και σεβασμό, διαφορετικά οδηγούμαστε σε ακρότητες και ανούσιες πολώσεις, καλή ανάσταση σε όσους γιορτάζουν και στους λοιπούς καλό σούσι...

  15. Στέργιος avatar
    Στέργιος 03/05/2013 15:32:48

    Δυστυχώς, η Μαντάμ Σουσού ζει και βασιλεύει στην Ελλάδα.

  16. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 03/05/2013 16:12:19

    Τον υμέναιο ψάλλετε το τραγούδι του Άδωνι
    πεθαίνει ο Άδωνις ο τρυφερός αχ Κυθερεία πεθαίνει

    Εμπρός κορίτσια ελάτε
    το στήθος σας χτυπάτε
    πεθαίνει ο Άδωνις ο τρυφερός
    (Σαπφούς, Νίκου Ξυδάκη)

    Από την εποχή των Αδωνείων...
    Αφιερούται, λόγω και της ημέρας

  17. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/05/2013 16:36:24

    Αστυάνακτα, μήπως εννοείς άρθρο στο Βήμα; τα "πέρασα" γρήγορα. Βάλε σε παρακαλώ τον σύνδεσμο και για άλλα άρθρα.

    • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
      Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ Νίκος Αργεάδης 04/05/2013 11:35:17

      Δε βαζω συνειδητά! Πάντα όμως όταν ακούς κόμπλεξ να σκέφτεσαι protagon...

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης 04/05/2013 20:35:02

        το protagon είναι η προσωποποίηση του μαντάμ σουσουδισμού στην Ελλάδα.....για πολύ γέλιο. Θέλω όμως να ρωτήσω τους γράφοντες εδώ, γιατί πιστεύετε ότι αυτή η νοοτροπία του δήθεν εκσυγχρονισμού ταυτίστηκε με την "υπευθυνότητα" και τον "ορθό λόγο" ενω οποιαδήποτε αναφορά στην τοπικότητα και στην ανάπτυξη με όρους και έννοιες γηγενείς ταυτίστηκε με το φολκλορ, τον λαϊκισμό και την ανευθυνότητα από τις κυρίαρχες ομάδες? το βιβλίο του Νικηφόρου Διαμαντούρου (ενός από τους φανατικότερους ιδεοληπτικούς του δήθεν εκσυγχρονισμού) Πολιτισμικός Δυισμός στην Ελλάδα δείχνει ανάγλυφα αυτό το αποικιοκρατικό ιδεολόγημα. ο ανθρωπολόγος Μάικλ Χέρτζφελντ στο βιβλίο του "η ανθρωπολογία μέσα από τον καθρέπτη" επίσης δείνει κάποιες σημαντικές απαντήσεις, όπως επίσης ο Ζουράρις, ο Γιανναράς κλπ. Με ενδιαφέρει οι γράφοντες εδώ πως αναλύουν το όλο θέμα, ποια ειναι τα ιστορικά αίτια αυτής της επαρχιώτικης βλακείας.

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ αργατεία 05/05/2013 02:08:20

          Αγαπητέ αργατεία, η εξήγηση είναι απλή: Αισθάνονται βαθειά μειονεξία που είναι Έλληνες και όχι Άγγλοι φερ' ειπείν.
          Ντρέπονται για την καταγωγή τους από χωριό.
          Πιστεύουν πως είναι πιο ιν να φοράς Σκωτζέζικη φούστα παρά φουστανέλλα την 25η Μαρτίου.
          Και πολλά άλλα, που αν τα πιστεύει κανείς είναι έυκολο να πιστέψει πως περνούσαμε καλά με τους Τούρκους και πως κακώς ελευθερωθήκαμε.
          Πως έγινε συνωστισμός στην Σμύρνη.
          Πρόκειται για τους επικινδυνότερους εχθρούς της Ελληνικής ιδεάς και του έθνους μας.

  18. akenaton avatar
    akenaton 03/05/2013 16:52:34

    Διαβάζοντας το κείμενο και τα σχόλια, διασκέδασα αφάνταστα και σιωπηλά ( Μεγάλη Παρασκευή βλέπετε και από το παράθυρο ηχεί πένθιμα η καμπάνα). Είμαι βέβαιος πως κανείς από όλους όσους δηλώνουν αναντάμ παπαντάμ ελληνοπρεπείς και του "ημετέρου τρόπου μετέχοντες" θα γνώριζε τι να κάνει ή ακόμη περισσότερο, θα μπορούσε να το κάνει, εάν του παρέδιδα το αρνί ζωντανό, την σούβλα κι ένα μαχαίρι! Αντίθετα με την πλειοψηφία των προγόνων μας μόλις 50-60 χρόνια πριν, που θα το έσφαζαν (σε αυτοσχέδιο υπαίθριο σφαγείο, αλί!), θα το έγδερναν (φυσώντας με τα πνευμόνια τους στην σχισμή στο ποδαράκι, τρισαλί!) και θα το πέρναγαν στην (αυτοσχέδια από ξύλο οξιάς) σούβλα, "ράβοντας" την κοιλιά με κομματάκια ξύλου. Όλα αυτά μπορεί να τα έκαναν με το φανελάκι, αλλά μόλις εμφανιζόταν τα γυναικόπαιδα, θα είχαν ήδη φορέσει καθαρό πουκάμισο και θα γύριζαν την σούβλα με το ροζιασμένο χέρι, στητοί και περήφανοι, χωρίς ίχνος από προκοίλια, πατσάδες, λίγδες και σκυλοτράγουδα. Θυμάμαι τον λεβένταρο τον παππού μου σε ένα τέτοιο υπαίθριο ψήσιμο (του Αηλιά αυτό), να σκίζει την φωτογραφία στιγμή που του είχα τραβήξει με μια πανάρχαιη πολαρόιντ, επειδή τον είχα αποθανατίσει με το πουκάμισο ξεκούμπωτο, την ώρα που "έσιαζε" το κοκορέτσι.
    Έχει κάποιο δίκιο ο Ξένος παραπάνω όσο κι αν σας κακοφαίνεται εσάς που προσπαθείτε, αμερικανοσπουδαγμένοι, ξενομεγαλωμένοι και παιδάκια της πόλης να αναπαραστήσετε ένα πατροπαράδοτο ελληνικό γλέντι - ψήσιμο, με όσες παραστάσεις καταφέρατε να αποθησαυρίσετε από τα κιτς - μπαρόκ περιαστικά γλέντια εποχής μεταπολίτευσης, σαν κι αυτό που "δείχνει" η εν λόγω διαφήμιση!

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ akenaton 03/05/2013 16:56:31

      Ποιός εἰκόνισε τὸ γλέντι τῆς διαφήμισης ὡς «πατροπαράδοτο»; Ἄλλος εἶναι ὁ καημός μας, καὶ δεῖτε σχετικὰ τὶς διάφορες ἀπαντήσεις στὸ σχόλιο τοῦ «Ξένου»...

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ akenaton 03/05/2013 20:04:07

      Αγαπητέ Akenaton
      Προσπαθώ να φανταστώ,τι θα σου έκανε ο παππούς σου,αν σ΄έβλεπε να πασπαλίζεις το αρνί με λαδολέμονο.
      Καλή Ανάσταση!!!

      • akenaton avatar
        akenaton @ Σχετικά Ασχετος 03/05/2013 20:20:21

        Χαχαχαχα! Στο αρνί μονάχα αλατοπίπερο αγαπητέ οι βλάχοι! Επίσης καλή Ανάσταση!

    • B.Q avatar
      B.Q @ akenaton 03/05/2013 21:27:57

      ++++++++++++++ Προσυπογράφω απολύτως!!! Το να είσαι ωραίος ως ΕΛΛΗΝΑΣ ακόμη και όταν σουβλίζεις, θέλει μαγκιά και περηφάνια.
      Καλή Ανάσταση Ακενατών

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ akenaton 04/05/2013 02:23:24

      Πες τα άνθρωπέ μου. Εμείς μαζευόμαστε και βάζουμε δημοτικά. Όχι μπουζούκια παρακμιακά. Ούτε Παντελίδη και καψουροτράγουδα. Δε φοράμε φανελάκια αλλά στο τραπέζι είμαστε ντυμένοι ευπρεπώς. Επειδή δεν είμαι "Ελληνάρας" με τη γύφτική έννοια του όρου που ντροπιάζει τη φυλή μας είμαι ξενομανής μήπως;

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ akenaton 04/05/2013 02:41:22

      Αν και όντως ο αρθρογράφος δεν "υπερασπίστηκε" το πατροπαράδοτο της διαφήμισης, προσυπογράφω απολύτως το σχόλιό σου Akenaton.
      Zωγράφισες το Ελληνικό Γλέντι της Λαμπρής και το αντιδιαστέλεις από το "ελληναράδικο" παραστατικότατα.
      υγ: όταν σουβλίζουμε στην οικογένεια φροντίζω να ακούγεται πάντα το Ωραιότερο και Ευγενέστερο ελληνικό άσμα, το Παιδιά της Σαμαρίνας.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Kώστας ΜΠ 04/05/2013 11:35:05

        Εξαιρετική επιλογή φίλε Κώστα ΜΠ. Τα λόγια του τραγουδιού αφορούν τους Σαμαρινιώτες που έπεσαν για την Πατρίδα στην ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου την Κυριακή των Βαίων του 1826. Από 120 πολεμιστές Σαμαρινιώτες που πολεμούσαν με αρχηγό τον Μίχο Φλώρο στην Ντάπια του στρατηγού Μακρή, σώθηκαν μονάχα 33. Ανάμεσα στους νεκρούς κι ο Καπετάνιος ο Μίχος Φλώρος, που λαβωμένος βαριά, λέγεται ότι έδωσε τους στίχους - εντολές του τραγουδιού αυτού στα παλικάρια του λίγο πριν ξεψυχήσει. Η παράδοση λέει πως τα λόγια του Καπετάνιου σώθηκαν γραμμένα σε φουστανέλα συναγωνιστή του. Στην αρχή το τραγούδι ήταν μονοφωνικό μοιρολόι και αργότερα εξελίχθηκε σε οργανικό άσμα.

    • ~Mara~ avatar
      ~Mara~ @ akenaton 04/05/2013 12:55:33

      Χαλάρωσε... λίγο βρέ ατσαλάκωτε... (χα χα) Ακενατών.
      Μην τα παίρνεις όλα τόσο της μετρητοίς... και σοβαρά...
      Μην ξεχνάς πώς πάνω από όλα, μετράει η ψυχή, η καρδιά και ο χαρακτήρας του ανθρώπου, και άς ακούει.... "...σε έχω κάνει θεό..."

      Καλή Ανάσταση με υγεία και δύναμη!!!!

      • akenaton avatar
        akenaton @ ~Mara~ 04/05/2013 17:16:49

        Αγαπητή Μάρα, εγώ χαλαρός είμαι. Πολύ χαλαρός. Κι όπως έγραψα και στο σχόλιο, διασκέδασα πολύ με το κείμενο αλλά και αρκετά σχόλια. Φαντάζομαι όλους αυτούς τους μοσχαναθρεμμένους, καλοσπουδαγμένους και λευκοκολάριους φίλους εδώ μέσα, που αποζητούν την "παράδοση", τον "καθ' ημάς τρόπο" και την "ελληνικότητα" στην καταναγκαστική αποδοχή και ακρόαση των "ασμάτων" της Στανίση ή του Τερλέγκα, και με πιάνει η κοιλιά μου από τα γέλια.

        Καλή Ανάσταση και σε εσάς με υπομονή και αγάπη.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ akenaton 04/05/2013 17:42:54

          Ζορισμένος είσαι. Πολύ ζορισμένος. Γι'αυτό στρεψοδικείς εναντίον του αρθρογράφου.

        • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
          Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ akenaton 04/05/2013 22:47:18

          Αγαπητε akenaton που "παιζετε επιθετικα" σε αυτην εδω την αναρτηση, μπως ο πονοκοιλος ειναι απο την ξινιλα και οχι απο τα γελια;;; Καλη Ανασταση!

  19. Dimitrios Kottas avatar
    Dimitrios Kottas 03/05/2013 16:56:24

    Έστι δε φύλον εν ανθρώποισι ματαιότατον όστις αισχύνων επιχώρια παπταίνει τα πόρσω μεταμώνια θηρεύων ακράντοις ελπίσιν-Κι είναι η πιο κούφια φύτρα ανθρώπινη εκείνοι που τα ντόπια τους καταφρονώντας στρέφουν τα μάτια τους στα μακρινά τον άνεμο με ελπίδες μάταιες κυνηγώντας.....

    Πίνδαρος..

  20. panos avatar
    panos 03/05/2013 17:14:31

    Συμφωνω με το σχολιο του 'Ξενου'..Ελεος πια με την εικονα και τον ηχο της πασοκτζιδικης ελληνικης πραγματικοτητας που παραπεμπει στη δεκαετια του '80..Οι ηρωες της διαφημισης ερχονται κατευθειαν απο την Ελλαδα του Ανδρεα..Δημοσιουπαλληλισμος,επιδειξιομανια και σκυλαδικο..

    • Eva avatar
      Eva @ panos 03/05/2013 21:00:04

      +10000

  21. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 03/05/2013 17:41:46

    Αγαπητοί,
    μπερδεμένα τάχουμε τα μπούτια μας. Είναι παρακμή σκέψης το μπέρδεμα του Μπετόβεν με το πασχαλινό γλέντι. Όπως παρακμή είναι η απόρριψη του κακόγουστου από τον καλόγουστο και αντιστρόφως.
    Το γλέντι είναι πράξη ιεροτελεστίας κι ως τέτοιο πράξη ερωτική με την σαρκική της διάσταση.
    Δεν θα απορρίψω τον κακόγουστο μιας κακόγουστης κοινωνικής αισθητικής.
    Απλά, θα απολαύσω τον ερωτισμό του πασχαλινού μου γλεντιού με τη δική μου αισθητική, χωρίς να με ενοχλεί καμιά άλλη. Γιατί και πάλι απλά, υπάρχουν πολλοί τρόποι να φτάσει κανείς σε οργασμό, πνευματικό ή σωματικό, ειδικά κρατώντας ένα κομμάτι μισοφαγωμένο αρνίσιο κόκκαλο.

  22. ΨΧ avatar
    ΨΧ 03/05/2013 18:29:41

    Ἀγαπητὲ Ἀστυάντα,

    μιᾶς κι ἀγαπᾶς τὸ πολυτονικό, εὔχομαι πολυτονικῶς σ' ἐσένα καὶ στοὺς δικούς σου, Καλὴ Ἀνάσταση!

    • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
      Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ ΨΧ 04/05/2013 11:38:16

      Καλη Ανασταση, στο... Μονοτονικο λογω tablet!

  23. ΨΧ avatar
    ΨΧ 03/05/2013 18:30:42

    «Ἀστυάνκα», ἤθελα νὰ πῶ. Συγγνώμη γιὰ τὸ λάθος! Καὶ πάλι, Καλὴ Ἀνάσταση!

  24. Ξένος avatar
    Ξένος 03/05/2013 19:40:50

    “Όλα αυτά μπορεί να τα έκαναν με το φανελάκι, αλλά μόλις εμφανιζόταν τα γυναικόπαιδα, θα είχαν ήδη φορέσει καθαρό πουκάμισο και θα γύριζαν την σούβλα με το ροζιασμένο χέρι, στητοί και περήφανοι, χωρίς ίχνος από προκοίλια, πατσάδες, λίγδες και σκυλοτράγουδα. “

    Να είσαι καλά, μου θύμησες τον δικό μου παππού. Και την οικογένειά μου που όταν σουβλίζαμε όλοι μαζί, το ραδιόφωνο έπαιζε από ελληνοπρεπέστατα δημοτικά μέχρι παλιά λαϊκά. Πάντως όχι νταλκαδιάρικα ερωτοτράγουδα της εθνικής που σηκώνουνε ουίσκι μέσ’ το νταλαμεσήμερο.
    Αυτή την Ελλάδα που δείχνει η διαφήμιση καλά κάνουν οι νέοι και την αντιπαθούν, η αποστροφή τους δείχνει πολιτισμική υγεία και στοιχειώδει αισθητικά αντανακλαστικά. Αν η απάντηση της συντηρητικής παράταξης είναι το ειρωνικό «αν δεν σας αρέσει η Στανιση και το φανελάκι ως αισθητική, θα φροντίσουμε για σπάσιμο στην Ανάσταση να σουβλίζουμε με το σώβρακο ακούγοντας Τερλέγκα στο τέρμα», όχι απλώς χάνει όλο της το δίκιο αλλά τα κάνει πολύ χειρότερα και αποξενώνει οριστικά το μεγαλύτερο κομμάτι της νέας γενιάς από τις παραδόσεις μας.

    (Σε οτι αφορά δε ορισμένους σχολιαστές, ειδικά γι’ αυτούς, είμαι γερμανοτσολιάς. Και αμερικανόφιλος. Και ελβετόψυχος. Και ξώγαμο μπάσταρδο των κατακτητών της τέταρτης σταυροφορίας που ακούει ρέγκε πίνοντας μπάφους και παίζοντας Pro.)

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Ξένος 03/05/2013 21:03:24

      Φαινεται να συγχέεις 2 βασικα πραγματα
      Το ένα ειναι η ´αισθητική´ και το αλλο η ´παράδοσή´
      η παραδοση μαλιστα ανηκει σε ολους οσους αυτοπροσδιοριζονται ως Ελληνες _ανεξαρητως_ αισθητικης
      Η αισθητικη παλι ειναι κατα βαση έννοια υποκειμενική
      Η ενσταση η δική μου ειναι οτι (τεχνικά) παραδοσεις και εθιμα συνδεονται με μια συγκεκριμενου τυπου αισθητική...τυχαιο?και σχεδον ποτε με ψηλους, ωραιους και περηφανους Ελληνες
      (1 υποσημειωση.. ο Τερλέγκας εκτος του οτι απαιτει χιουμορ -αλλη υποκειμενικη εννοια αυτη- ενιοτε βοηθαει και στο ξελαμπικαρισμα..)

      • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
        Θόδωρος 17.06.2012 @ rally monkey 04/05/2013 01:41:02

        Η αισθητική είναι το τελευταίο -και όχι πολύ σημαντικό, θα συμφωνήσω- στάδιο της πορείας της παράδοσης. Δεν είναι διαφορετικά.

        Σαν γενικό σχόλιο να προσθέσω:

        Εντάξει, ειπαμε δεν θέλουμε τους Γερμανούς και τους δυσκοίλιους Β. Ευρωπαίους μ' αυτά που κάνουν.
        Αλλά όχι να ξαναγυρίσουμε στα "Μπαλκάνια".

        Μια ισορροπία δεν μπορούμε να 'χουμε για μια φορά στη ζωή μας? Απορώ.
        Μόνο τα καλά δεν μπορούμε να πάρουμε και να απορρίπτουμε τ' άλλα?
        Τόσο δύσκολο είναι πια?
        Τόσο έλλειμμα κρίσης και ορθής φρόνησης?

        Και τις δικές μου χρονιάρες ευχές σε όλους. Καλό Πάσχα και του χρόνου.. (λεύτεροι θα 'θελα να συμπληρώσω.. Μακάρι.)

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Ξένος 06/05/2013 02:38:26

      Μην υπερβάλλεις αγαπητέ. Πάντως σίγουρα δεν κατάλαβες το πνέυμα του Αστυάνακτα. Και οπωσδήποτε δεν είχε σχέση με την Στανίση, χα, χα, χα!

  25. rally monkey avatar
    rally monkey 03/05/2013 20:11:21

    Αν ....σου άρεσε και η Στανίση θα ελεγα συμφωνουμε σε ολα!

  26. Eva avatar
    Eva 03/05/2013 22:00:09

    Οσοι ενοχλούνται απο το συγκεκριμένο σποτάκι δεν σημαίνει οτι απορρίπτουν τα Ελληνικά πασχαλινά έθιμα, το πασχαλινό τραπέζι, τον τρόπο διασκέδασης η την κυρία τραγουδίστρια, και προτιμούν το σούσι.

    • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
      Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ Eva 04/05/2013 11:42:12

      Μα το θεμα λατ ουσιαν δεν ειναι το συγκ. σποτακι... Ευα, εντασσεται σε μια γενικωτερη ρητορικη των ιδιων ακριβως ανθρωπων, οι οποιοι απλως ντρεπονται για την καταγωγη τους. Σε αυτο ορθωνω αντιρρηση.

  27. akenaton avatar
    akenaton 03/05/2013 22:17:54

    Καλή Ανάσταση αγαπητή Βασίλισσα!

  28. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/05/2013 22:39:52

    Αστυάναξ, είμαι διχασμένη προσωπικότητα. Τρελαίνομαι για τη φωνή της Jessye Norman, αλλά και για τη φωνή της Πίτσας Παπαδοπούλου. Πεθαίνω για Régine Crespin, αλλά και για Ελένη Βιτάλη. Μου αρέσουν τρελά οι μελωδίες του Ernest Chausson και τα Κατά Ματθαίον Πάθη του Μπαχ, αλλά και τα ελληνικά (και αρβανίτικα!) δημοτικά τραγούδια, αφήνω πια οι ψαλμωδίες. Τι να κάνω γιατρέ μου; Μάλλον είναι ανίατο...
    Όσοι έλληνες "αστοί" (με τον παππού γιδοβοσκό...) παρεξηγήθηκαν από τη διαφήμηση, ας φάνε σούσι το Πάσχα. Κανείς δεν τους υποχρέωσε να χλαπακιάσουν το αρνάκι. Στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα, κατά το γνωστό κλισέ...
    Καλή Ανάσταση!

    • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
      Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ ΒΙΣ 04/05/2013 11:45:23

      Μα εγω ακουω μεταξυ αλλων Pink floyd, ενω δεν αντεχω τα σκυλοτραγουδα ουτε στιγμη... Αυτο ομως δεν με καθιστα κομπλεξικο protagonιστη!

  29. panos avatar
    panos 03/05/2013 22:43:18

    Συμφωνω Eva..Κι οπως ανεφερα παραπανω,η εικονα κι ο ηχος της συγκεκριμενης διαφημισης παραπεμπει σ' ενα παρελθον που μας οδηγησε εδω.Σημειολογικα και μονο να πω οτι ο πατερας μου,αλλα κι οι πατεραδες των φιλων μου δεν ειχαν μπακα απο τη μασα και τη ξαπλα,ουτε ακουγαν ανημερα του Πασχα σκυλαδικα..Η Αλλαγη εφερε τα πανω κατω στα παντα..

  30. Περικλής avatar
    Περικλής 03/05/2013 22:54:17

    Δεν έχω δει καν το σποτάκι οπότε ίσως είναι άτοπο αυτό που θα πω.

    Εμένα λοιπόν μου προκαλεί μια αηδία να είναι κάποιος με την ιδρωτίλα και το φανελάκι σε οικογενειακό τραπέζι. Εάν κάποιος συγγενής μου το έκανε δεν θα τον έκρινα καθόλου θετικά. Ίδια αρνητική εντύπωση θα μου έκανε και ένας Γερμαναράς που έπινε 5 μπύρες τη μέρα.

    Παρ' όλα αυτά ο καθένας ό,τι θέλει κάνει και κρίνεται. Δεν καταλαβαίνω γιατί καν ασχολούμαστε με αυτό το θέμα/διαφήμιση.

    • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
      Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ Περικλής 04/05/2013 11:46:39

      Δεν ασχολουμαστε με την διαφημιση, ασχολουμαστε με την αντιδραση στη διαφημιση, η οποια αντιδραση "συνοψιζει" ενα πολυ ευρυτερο θεμα/προβλημα...

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης 04/05/2013 13:15:00

        Το να θεωρούν οι νέοι και γενικά ο πληθυσμός παρακμή και ξεφτίλα το φανελάκι σε οικογενειακή συγκέντρωση και τα μπουζούκια είναι ένα πολύ υγιές αντανακλαστικό και ευχάριστο σημάδι.

        Εμείς το Πάσχα ντυνόμαστε σα σοβαροί άνθρωποι και ακούμε δημοτικά ή λαϊκά. Όχι μπουζούκια.

  31. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 03/05/2013 22:58:49

    Καλή Ἀνάσταση φίλε Lichnee!

  32. Lichnee avatar
    Lichnee 03/05/2013 23:16:03

    For God's snake! που λένε με τις εκπληκτικές αγγλικούρες τους οι λιγούρηδες κ.Αργεάδη! :)

  33. fitsoulas avatar
    fitsoulas 04/05/2013 00:03:32

    Επιτέλους, ας καταλάβουμε ότι το μόνο κοινό που θέλουμε με τους ευρωλιγούρηδες είναι το νόμισμα.

  34. Tasos avatar
    Tasos 04/05/2013 00:39:01

    Αυτή η προσέγγιση στα πράγματα με τον ορισμό του τί είναι "ίν" και "τρέντυ" άρχισε έντονα όταν ήρθε η ιδιωτικοποίηση των μμε στην Ελλάδα εκεί στις αρχές των 90. Με τα χρόνια ήρθε και ο εκσυγχρονισμός και δώστου περιοδικά να σου λένε τα 10 μέρη που πρέπει να πας μέχρι τα 30, οι τοπ-20 πισινοί και γενικά όλα στο πνεύμα του "ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε κι ότι...." σα μανιφέστο καλοπέρασης. Το κόμπλεξ δεκαετιών μετατράπηκε σε αλαζονεία νεόπλουτου που τώρα πρέπει να είναι ευρωπαϊκού τύπου (θυμάμαι και κάλτ βιντεοταινίες για την ΕΟΚ, το 1992 κλπ). Υπάρχει πλέον μια γενιά που γνωρίζει μόνο το πολιτικά ορθό του να είσαι άθεος, τάχα από πόλη, ψαγμένος και οπωσδήποτε να κρύβεις οτιδήποτε παραδοσιακό αν δεν ταιριάζει αισθητικά με το "ίν" της εποχής (ειδικά αν είναι επαρχιώτικο).
    Είναι οι ίδιοι που θεωρούν παράλογο ή αντιεπιστημονικό να πιστεύεις σε ανώτερη ύπαρξη, αλλά το Πάσχα θα μοιράσουν τα χρόνια πολλά (που δε πιστεύουν) με sms ή με ποστάρισμα στο facebook. Οι ίδιοι νιώθουν μια απροσδιόριστη έλξη από το φυσικό τοπίο του χωριού αλλά ντρέπονται να γυρίσουν τη σούβλα, μήπως και πάρει μυρωδιά το μακό και ξυνίσει το γκομενάκι στο ραντεβού για καφέ το απόγευμα. Οι ίδιοι είναι που γράφουν απανωτά tweets με "αστειάκια" σαρακοστιανά ακριβώς επειδή είναι "ψαγμένοι" και τάχα όχι "πρόβατα" που μασάνε τη προπαγάνδα της παράδοσης.

    Ασχέτως του αν η συγκεκριμένη διαφήμιση αποδίδει με ακρίβεια μια παραδοσιακή εικόνα του Πάσχα (που ούτως ή άλλως από περιοχή σε περιοχή διαφέρει σε εικόνες και ακούσματα), είναι σίγουρα πιο κοντά σε αυτό που πρόλαβα να δώ μικρός όταν είχαμε στη γειτονιά ακόμα άδεια οικόπεδα που σε ένα πρωί γίνονταν πεδίο σουβλίσματος και εκεί ναι, υπήρχε και ιδρωτίλα και άσπρα φανελάκια (ξέρω... μερικοί θεωρούν ότι είναι μπανάλ να φοράς φανέλλα ακόμα και μέσα από το μακό) και κρασάκι από τα χαράματα που άρχιζε η προετοιμασία.
    Η όλη γκρίνια μου θυμίζει νέους μετανάστες που φεύγουν βρίζοντας την Ελλάδα ακόμα και απ' έξω εκεί που βρίσκονται αλλά όταν έρθει η ώρα για διακοπές, δε πάνε στα channel islands αλλά στη Σαντορίνη.

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ Tasos 04/05/2013 03:34:23

      Το να μην είσαι σούργελο και ρεζίλης με το φανελάκι στο τραπέζι και να ντύνεσαι σαν άνθρωπος όταν είσαι με την οικογένειά σου δεν είναι "τρέντυ".

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ Περικλής 04/05/2013 20:43:05

        καλά φίλε Περικλή εσύ να γυρνάς την σούβλα ντυμένος με κοστουμι και γραβάτα:) έλεος παιδιά δεν είναι αυτό το θέμα...

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ Tasos 05/05/2013 15:25:05

      Σημίτης και Κωστόπουλος, η προσωποποίηση της αποικιοκρατίας και της επαρχιώτικης βλακειας

  35. Je ne regrette rien avatar
    Je ne regrette rien 04/05/2013 02:08:05

    Φίλοι σχολιαστές χρόνια πολλά ,
    Αφού εκφράσω το θαυμασμό μου γιά την ποιότητα και ευαισθησία των περισσοτέρων σχολίων, θα σας πώ ότι η ποικιλλία των απόψεων είναι λίαν ενδιαφέρουσα και αποδεικνύει -άλλη μιά φορά- τι πολύπλοκο ψυχισμό έχει ο Ελληνας...
    Ομως , παράλληλα έβαλα και τα γέλια διότι σε εμένα προκάλεσε άλλη αντίδραση,πού κανένας δεν ανέφερε ! Το ότι περνάει μήνυμα -εν μέσω κρίσης- ότι η κάθε ...ταλαίπωρη νονά οφείλει να έρθει σαν κινούμενο μαγαζί ή σαν Πασχαλινός Αγιος Βασίλης.Οχι μία σακούλα, αλλά πολλές και τεράστιες.
    Καταναλωτισμός, ένας από τους λόγους πού μας έφεραν σ'αυτό το χάλι.
    Τα δέ παιδάκια χαίρονται γιά την νονά , βασικά λόγω δώρων...
    Ιδιαίτερους χαιρετισμούς στους σχολιαστές ΒΙΣ, Μανιάτης, panos, Dimitri Kottas,Tasos,Μικρασιάτης και σταθερά... ΒLACK QUEEN !

    Με την ελπίδα να ...δημοσιευθώ
    Καλή Ανάσταση συν Ελληνες !

    • ~Mara~ avatar
      ~Mara~ @ Je ne regrette rien 04/05/2013 18:16:16

      Αγαπητή Je ne regrette rien, σου χρωστάω ένα ευχαριστώ από άλλη ανάρτηση. Ξέρεις εσύ...

      Σου εύχομαι από καρδιάς Καλή Ανάσταση με υγεία και δύναμη!!!

  36. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/05/2013 02:45:06

    Αστυάνακτα, σε εποχές παρακμής ό,τι το αυθεντικό είναι καταφύγιο.
    Η φωνή της Κατερινιώς είναι η μόνη που μπορεί να απευθύνει στους λεμέδες που περιγράφεις ένα ηχηρό : "Συγγνώμη κύριε, ποιος είστε;"

    Καλή Ανάσταση!

    • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
      Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ Προφήτης 04/05/2013 11:49:22

      Καλη Ανασταση Προφητη!

  37. Do Androids Dream of Electric Sheep? avatar
    Do Androids Dream of Electric Sheep? 04/05/2013 03:05:34

    Τι ωραία που εξωραΐζεις το κιτς και την κακογουστιά πίσω από το πρόσχημα της δήθεν αντίστασης στην “Ευρώπη”! Σου αρέσει που 2 λεπτά μετά το χριστός ανέστη θα τρέξουν να φάνε τον άμπακο τα “ελλην”ορθόδοξα πλήθη και μετά να λειτουργηθούν στα σκυλάδικα, και το πρωί ξενύχτηδες με σακουλιασμένα μάτια και πλαδαρές λιπώδεις σάρκες (από την “νηστεία” και την σκυλοκατάνυξη) θα ορμήσουν εις τας εξοχάς να χλαπακιάσουν και να γυρίσουν με μοτοράκια τα ορθοδόξως παλουκωμένα αρνιά ακούγοντας αντικαθεστωτικά άσματα (δηλ. αντι-ερωπαϊκά σκυλοτράγουδα) καθώς θα στάζουν τα ξίγκια από το στόμα τους μαζί με βαθυστόχαστες τσαμπουκαλίδηκες ατάκες, αμανέδες και συζητήσεις για τους ήρωες των τουρκοσειρών. Με τα παραδοσιακά τάμπλετς ανά χείρας. Και στο τέλος αποφάγια, σκουπίδια και πλαστικά ποτήρια παρατημένα πάνω στο ανοιξιάτικο γρασίδι. Ε, τι, Γερμανοί θα γίνουμε τώρα! Αντιστεκόμαστε στην Ευρώπη κάνοντας τον τόπο μας σκουπιδότοπο!

    Α, ναι. Και μη ξεχάσεις να γράψεις διαπρύσιο κείμενο υποστήριξης στις παραδόσεις των κανιβάλων στους οποίους απαγορεύθηκε από τους Ευρωπαίους αποικιοκράτες και από τους “μπάτσους της σκέψης” να απολαμβάνουν το παραδοσιακό τους γεύμα με ανθρώπινη σάρκα. Τέτοια καταστροφή έχει επιφέρει στις παραδόσεις των λαών ο διαφωτισμός!

    • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
      Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 04/05/2013 11:33:04

      Αμα ερθεις στην καρδια της σημερινης Ευρωπης, στο Βερολινο, ελα να σε ξεναγησω στο πιο βρωμικο μετρο που εχεις δει στη ζωή σου. Παιδιά πρέπει να καταλαβετε οτι αυτη η Ευρωπη που εχετε πλασει στο μυαλο σας απλως δεν υφισταται!

      • Do Androids Dream of Electric Sheep? avatar
        Do Androids Dream of Electric Sheep? @ Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης 04/05/2013 13:30:27

        "....και σεις στην Αλαμπάμα καταπιέζετε τους νέγρους..."

        Το μετρό του Βερολίνου ήταν το θέμα, ή το ότι προκρίνεις το σκυλάδικο έναντι του "διαφωτισμού";

        ΥΓ. Δε χρειάζομαι ξεναγό στο Βερολίνο, και μάλλον το ξέρω καλύτερα από εσένα. Αν κρίνω από αυτά που γράφεις μπορώ να φανταστώ πού κυκλοφορείς. Είναι όντως πόλη που έχει συγκεντρώσει πολλά απόβλητα της Ευρώπης και της Ασίας. Μάλλον αγνοείς το 99% του Βερολίνου το οποίο έχει διάμετρο 80 χιλ., και την ιστορία της πόλης. Αν δεν σου αρέσει, να πας στο Μόναχο, ή στην Στουτγκάρδη. Μπορείς να πας και στο Κάιρο να ζήσεις τον μύθο σου. Το αν υφίσταται ακόμη Ευρώπη, ή όχι, δεν θα το συζητήσω με κάποιον ο οποίος θέλει να διαγράψει τον διαφωτισμό και να επανέλθη στον ανατολίτικο μεσαίωνα.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 04/05/2013 17:42:56

          “Το αν υφίσταται ακόμη Ευρώπη, ή όχι, δεν θα το συζητήσω με κάποιον ο οποίος θέλει να διαγράψει τον διαφωτισμό και να επανέλθει στον ανατολίτικο μεσαίωνα…”
          Να σχολιάζετε συχνότερα σας παρακαλώ! Μια χαρά καταλάβατε κι αφήστε να λένε .....

          • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
            Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ akenaton 04/05/2013 22:56:42

            Φυσικα και να σχολιαζει συχνοτερα. It makes sense. Αφου αισχυνεστε να προσβαλλετε ευθεως, ας ερθει καποιος αλλος να κανει τη βρωμικη δουλεια... (Τι παθατε σημερα;)

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ akenaton 06/05/2013 12:27:12

            Συμφωνώ 100% να σχολιάζει συχνότερα. Αλλά δεν χρειάζεται να του λες ψέμματα ότι δηθεν κατάλαβε για να τον ενθαρρύνεις ...είναι προφανές ότι κατάλαβε ελαχιστα απ´οσα διάβασε ..και θέλει προσπάθεια στον τομέα αυτό

        • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
          Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 04/05/2013 22:49:38

          Οξος

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης 06/05/2013 02:46:59

            Χα, χα, χα, καλό. Έχουν κάνει τον διαφωτισμό θρησκεία.

        • αργατεία avatar
          αργατεία @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 05/05/2013 03:15:41

          android είσαι βαθιά νυχτωμένος και το μόνο που κάνεις ειναι να αναπαράγεις την αμπελοφιλοσοφια της κυρίαρχης αφήγησης περί ανατολικού μεσαίωνα κλπ, κοινώς είσαι ολίγον αγράμματος! τα τελευταία χρόνια αυτή η βλακώδης αντίληψη άρχισε να ανατρέπετε και από δυτικούς ιστορικούς και γίνεται μεγάλη συζήτηση για την κυρίαρχη συμβολή της μεσαιωνικής Ανατολής στην αναγέννηση της Δύσης, για τον Βησαρίωνα και άλλους Έλληνες διανοουμένους και επιστήμονες του Βυζαντίου έχεις ακούσει τίποτα? και όχι μόνο...άντε φτάνει με τον ελλαδίτικο επαρχιωτισμό και το διανοητικό κιτς, σοβαρευτείτε και γίνετε παραγωγικοί και όχι σαν τις πορτορικάνικες μιγάδικες μαϊμούδες που η ψευτοεκσυγχρονιστική χολέρα έχει μετατρέψει τους Έλληνες, η Στανίση είναι η αλλη όψη του νομίσματος του ελλαδίτικου επαρχιωτισμού....όσον αφορά τον διαφωτισμό η συζήτηση αυτή πρέπει να γινεται με όρους επιστημονικούς και με ρεαλισμό και όχι με τον φανατισμό που διακατέχει εσένα και τους ομοίους σου και με όρους ιδεολογίας, φτάνει πια η σαβούρα, ο μορφωτικός επαρχιωτισμός και η αποικιοποιημένη "σκεψη", ινδιάνε....

          • Do Androids Dream of Electric Sheep? avatar
            Do Androids Dream of Electric Sheep? @ αργατεία 05/05/2013 18:27:43

            Ομολογώ ότι συγκρινόμενα με το πόνημά σου, τα άσματα της κυρίας Στανίση έχουν τουλάχιστον κάτι το κακόγουστα αυθεντικό.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 06/05/2013 02:48:20

            Ok, we got it. you hate everything Greek. Go back to your cave now. Αμαν πια. μπας και στα Αγγλικά το καταλάβεις καλύτερα.

          • Do Androids Dream of Electric Sheep? avatar
            Do Androids Dream of Electric Sheep? @ Νίκος Αργεάδης 06/05/2013 15:47:45

            ... ασφαλώς και προτιμώ τον Cave απ την Στανίση, dude

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 06/05/2013 18:54:49

            Ξέρεις, ποσώς μας ενδιαφέρει τι σας αρέσει και τί όχι. Οκ, έβγαλες το όξος σου, μας είπες πόσο μας σιχαίνεσαι, εμείς όχι εσένα και την μουσική της θρησκείας σου (όποια και να ειναι, δεν έχει σημασία). Good bye now.
            Και Χριστός Ανέστη!

          • αργατεία avatar
            αργατεία @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 06/05/2013 20:08:12

            "Δε χρειάζομαι ξεναγό στο Βερολίνο, και μάλλον το ξέρω καλύτερα από εσένα. Αν κρίνω από αυτά που γράφεις μπορώ να φανταστώ πού κυκλοφορείς. Είναι όντως πόλη που έχει συγκεντρώσει πολλά απόβλητα της Ευρώπης και της Ασίας. "
            και μόνο αυτή η δήλωσή σου Αντρόιντ περί αποβλήτων της Ευρώπης και της Ασίας θα αρκούσε να σε κατατάξει στις γραμμές των χρυσαυγιτών...αγράμματε

          • Do Androids Dream of Electric Sheep? avatar
            Do Androids Dream of Electric Sheep? @ αργατεία 06/05/2013 22:50:53

            Και ασφαλώς ισχύει για σένα το "ἀμαθία μὲν θράσος, λογισμὸς δὲ ὄκνον φέρει". Σε πληροφορώ λοιπόν ότι οι ναζιστές είναι πολέμιοι του Διαφωτισμού. Ανήκετε στο ίδιο υπερσύνολο.

            ΥΓ.

          • αργατεία avatar
            αργατεία @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 07/05/2013 15:49:54

            φίλε Αντρόιντ την έκφραση "κακαλί μαλλία" την έχεις ακούσει? εσύ εκεί μάλλον ανήκεις....όταν χαρακτηρίζεις ένα τμήμα των συνανθρώπων μας "απόβλητα" τότε είσαι τουλάχιστον για μπάτσες, παριστάνεις και τον "διαφωτιστή", μισαλόδοξη φανατική μαντάμ σουσου. κάργα οριενταλιστής και ρατσίσταρος είσαι αλλά νομίζεις το αντίθετο, θολωμένο μυαλό βλέπεις, διάβασε και λίγο σχολή της Φρανκφούρτης μιας και είσαι και στην Γερμανία, λίγο μετα-αποικιακή θεωρία, Μισέλ Φουκώ κλπ κλπ μπας και ξεστραβωθείς και ξεκολλήσεις από την μονοκαλλιέργεια της μιας αλήθειας! άκους εκεί "απόβλητα της Ευρώπης και της Ασίας" εσύ τι είσαι ρε μάγκα αντρόιντ, αρία φυλή, είσαι αξιολύπητος.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 07/05/2013 17:52:47

            Είσαι σε σύγχιση. Το ψευδώνυμό σου είναι χαρακτηρηστικό της σύγχισής σου.
            Κάργα ρατσιστής και ξ'ενος που ξέρει ελληνικά ή αυτομισούμενος Έλληνας.
            Οι Ναζί ήταν ορθολογιστές και οχι πολέμιοι του διαφωτισμού "αγαπητέ".
            Και φυσικά σαν νεοταξίτης συγχέεις τον ορθολογισμό με την αλήθεια. Το αποτέλεσμα με την μέθοδο, σαν Ναζί που είσαι...

          • Do Androids Dream of Electric Sheep? avatar
            Do Androids Dream of Electric Sheep? @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 07/05/2013 17:54:00

            Foucault και Adorno με υπόκρουση Στανίση? Μα τι ντανταϊστικό διανοητικό αχταρμά κομίζετε! Εγώ πάντως χρειάστηκα ελάχιστο Φρόυντ και καθόλου Λακάν για να σας “ερμηνεύσω”.

            Όσο για την πρόταση που σας αναστάτωσε, μη την παίρνετε προσωπικά. Και η Μέρκελ άλλωστε στο Βερολίνο κατοικεί...

            Ευχαριστώ πάντως για την ψυχαγωγία. Υπερέβη κάθε προσδοκία μου.

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 07/05/2013 18:18:45

            Η κακεντρέχεια είναι ίδιον των ηττημένων ανθρώπων.
            Οι ηττημένοι άνθρωποι εντέλει διασώζονται από το έλεος των Ελεύθερων Ανθρώπων.

          • Do Androids Dream of Electric Sheep? avatar
            Do Androids Dream of Electric Sheep? @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 07/05/2013 18:56:55

            Β.Κ.Σ., αναφέρεστε ασφαλώς στην κακεντρέχεια εκείνων που με προσφωνούσαν "κολλημένο", “αγράμματο”, “για μπάτσες”, “αντιπαραγωγικό πορτορικάνο μιγά" (sic), “ινδιάνο” (sic) (ενώ παράλληλα κατηγορούσαν εμένα για ρατσισμό!!).

            Εγώ αυτούς δεν θα τους χαρακτήριζα “ηττημένους”, διότι η ήττα προϋποθέτει αγώνα και μάχη. Είναι προφανώς άνθρωποι φαντασιωτικά αυτοϊκανοποιούμενοι αυτοί που με τόσο μένος φροντίζουν να με ψυχαγωγούν επί τρία συναπτά 24ωρα.

            Ευχαριστώ πάντως και εσάς για την προσπάθεια συμβολής σας στην ερμηνεία του φαινομένου.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 07/05/2013 22:09:45

            @ Β.Κ.Σ.
            Που να χωρέσει τώρα ολόκληρη προσωπική μυθολογία σε πέντε αράδες! Καλό βράδυ εύχομαι!

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 04/05/2013 20:57:07

      κοιμάσαι και ονειρεύεσαι, είσαι χαρακτηριστικός εκπρόσωπος μιας φανατικής ιδεολογίας! μπρρρρρ

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ αργατεία 07/05/2013 21:35:09

        έλα βρε αντρόιντ τώρα σιγά τις "βρισιές", σταματώ εδώ γιατί βλέπω είσαι φροϋδικός, μάταιος κόπος λοιπόν...-)) άντε καλημέρα από τα "απόβλητα" της Ευρώπης, της Ασίας και του κόσμου όλου χαχαχαχαχα
        ΥΓ το ινδιάνος και το πορτορικάνος μιγάς αναφέρεται στους ανθρώπους που έχουν αποικιοποιηθεί ποικιλοτρόπως, ουδεμία ρατσιστική αναφορά, το αντίθετο μάλιστα....αλλά δεν το έπιασες, τέλος πάντων....είναι αργά για δάκρυα Στέλλα...-))

  38. omen avatar
    omen 04/05/2013 03:12:03

    Εξαιρετικό...! Καλή Ανάσταση.!

  39. Υ. Παραπλανημένος avatar
    Υ. Παραπλανημένος 04/05/2013 08:55:56

    Ξαφνικά, μετά από αυτό το κείμενο, αντιμετωπίζω την αποκαλούσα τα γκεμπελικής εμπνεύσεως βασανιστήρια της ακοής μου ως τραγούδια κυρία Στανίση με συμπάθεια. Εύγε Αστυάνακτα. Καλή Ανάσταση!

  40. B.Q avatar
    B.Q 04/05/2013 09:06:41

    Καλή Ανάσταση εύχομαι σε κάθε επίπεδο αγαπητή Je ne regrette rien και καλή απελευθέρωση.

  41. B.Q avatar
    B.Q 04/05/2013 09:11:45

    Η αλήθεια είναι οτι και μόνο για το σλόγκαν “Συγγνώμη κύριε, ποιος είστε;”, η Κατερίνα Στανίση είναι πλέον Κλασσική!!!! :-) Θεϊκό!!

  42. B.Q avatar
    B.Q 04/05/2013 09:13:13

    Καλή Ανάσταση σε κάθε επίπεδο και καλή απελευθέρωση από όλα όσα μας κρατούν δέσμιους στη λάσπη.

  43. Kostaz avatar
    Kostaz 04/05/2013 11:15:13

    Ηρεμήστε παιδιά και ασχοληθείτε με τίποτα πιο επουσιώδες.. Απλά μια διαφήμιση είναι..
    Προσωπικά βρίσκω τις περισσότερες απ΄τις ραδιοφωνικές διαφημίσεις των Τζάμπο αρκετά ευρηματικές όσο αφορά τα τραγούδια που επιλέγουν. Για τη συγκεκριμένη αξίζει μόνο και μόνο για την παρουσία της Στανίση που είναι μια απ΄τις καλύτερες λαικές φωνές που διαθέτουμε.. Δε μπεστ ίσως..

  44. Περικλής avatar
    Περικλής 04/05/2013 14:47:26

    Δεν είναι το θέμα η διαφήμιση. Είναι το τραγικό να βλέπεις τόσους συμπατριώτες να υποστηρίζουν τον "πολιτισμό" του σκυλάδικου και της λιγδιασμένης φανέλας και να κατηγορούν τους υπόλοιπους ως "φωταδιστές"!

    Αλλά το ευρώ για την τσεπούλα μας το θέλουμε φυσικά. Μην τυχόν και γυρίσουμε στη δραχμή. Καλοί οι κουτόφραγκοι σε αυτό. Υποκριτές...

    • Kostaz avatar
      Kostaz @ Περικλής 05/05/2013 00:58:32

      Συμφωνώ απόλυτα!

  45. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 04/05/2013 15:00:07

    "Το αν υφίσταται ακόμη Ευρώπη, ή όχι, δεν θα το συζητήσω με κάποιον ο οποίος θέλει να διαγράψει τον διαφωτισμό και να επανέλθη στον ανατολίτικο μεσαίωνα..."

    Αν αυτό κατάλαβες αγαπητε, τι να πω, δεν πειράζει. Φάε σούσι η schwein για Πάσχα και άκου Μπάρτοκ. Σίγουρα "γεννήθηκες" στα (ευρωπαϊκά) πουπουλα.
    Καλή Ανάσταση! ή μάλλον,
    Have a good resurrection!

    • Do Androids Dream of Electric Sheep? avatar
      Do Androids Dream of Electric Sheep? @ Νίκος Αργεάδης 04/05/2013 17:03:27

      Εσύ τι κατάλαβες από το παρακάτω απόσπασμα του "ευαγγελιστή":

      "Αντισταθείτε, σύντροφοι. Φάτε αρνιά που σουβλίσατε μόνοι σας φορώντας φανελάκια και έχοντας επιτηδευμένα αξύριστες μασχάλες, ακούστε Στανίση ακόμα κι αν δεν σας αρέσει καθόλου, ακόμα κι αν ανεβάζετε πυρετό με το «Σ’ έχω κάνει Θεό» όπως ο τάλας και δύστηνος γράφων. Ο σκοπός όμως είναι ιερός: no passaran! Ο πολιτισμικός φασισμός δεν θα περάσει! Venceremos!"

      ΥΓ. Αν αυτό είναι το πολιτισμικό σας πρόταγμα έναντι της "εσπερίας" τότε και εγώ θεωρώ δικαίωμά μου να αντιστέκομαι στους ορθόδοξους ταλιμπαν ιεροεξεταστές και επιβολείς της αισθητικής της τριχωτής χοληστερίνης και της στεατοπυγικής αποκτηνώσεως. Λέω να παραμείνω Έλληνας με τον τρόπο του Ελύτη, του Εμπειρίκου, του Παπαδιαμάντη (ναι, καλά άκουσες), του Χατζιδάκι, αλλά και να διδάσκομαι και από τον Επίκουρο, να "διαφωτίζομαι" και από τον Βολταίρο και να με συγκινεί και ο Schiller.

      (Παρεμπιπτόντως, το πασχαλινό αρνί είναι εβραϊκή παράδοση. Η αστεία αντίφαση είναι ότι ο τύπος που τα έγραψε αυτά σίγουρα θα γράφει και αντι-εβραϊκά κείμενα, προχείρου αφορμής δοθείσης...)

      • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
        Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 04/05/2013 22:54:53

        Οχι μονο γραφει αντι-εβραικα κειμενα, αλλα εχει και τρια ματια, επτα κερατα, μυριζει θειαφι, δολοφονει κατα συρροην και ειναι και αισχρος μαγειρας...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 05/05/2013 02:14:37

        Δεν έχεις ιδέα τι συμβολιζει το αρνί. Και αυτό το λέω και ας μην είμαι θρησκευόμενος. Αλλα όταν μου προσβάλλουν την παράδοσή μου και τον πολιτισμό μου γίνομαι άλλος άνθρωπος,και ας έιμαι "Χριστιανός" των 15 λεπτών.
        Δεν είναι κανένας ταλιμπαν ορθόδοξος εδώ μέσα.
        Δεν επιβάλλουμε σε ΚΑΝΕΝΑΝ την παράδοσή μας και τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ μας. Αφήνουμε οσους θέλουν να συμμετάσχουν ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
        Εσεις και άλλοι μας λοιδωρούν που είμαστε Έλληνες, εμείς δεν λοιδωρούμε κανέναν για ό.τι είναι.
        Απλά δεν καταλαβαίνεις ΤΙΠΟΤΑ, ούτε και την ουσία του άρθρου του Αστυάνακτα.

        • Do Androids Dream of Electric Sheep? avatar
          Do Androids Dream of Electric Sheep? @ Νίκος Αργεάδης 05/05/2013 17:51:37

          Ρώτα κανέναν Εβραίο να σου πει τι συμβολίζει το πασχαλινό αρνί.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 06/05/2013 02:45:18

            Α, εσύ είσαι κολημένος αδερφέ. Το αρνί σημαίνει άλλα για τους Εβραίους και άλλα για εμάς τους Έλληνες. Και σίγουρα δεν το πήραμε από τους Εβραίους. Η θυσία του αμνού υπάχει στους Έλληνες από πολύ παλιά. Αμάν πια, ξεκόλλα.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 07/05/2013 17:45:51

            Το Ελληνικό σουβλιστό αρνί και η φουστανέλλα βόθρος για σένα.
            Το εβραϊό αρνί, τα μουμιοποιημένα αλογίσια κρέατα των "ανώτερων" αφεντικών σου, και οι αγελάδες που πρώγονται από αγελάδες που τρωγονται από ανθρώπους καταναλωτέ "ανώτερος" πολιτισμός για σενα. Έτσι δεν είναι; Η χολή σου δεν μας αγγίζει.

            Μπορεί να μας πληγώsετε αλλά δεν μπορείτε ποτέ να μας σκοτώσετε, if you catch my drift, which I very much doubt. Verstehen?

        • Περικλής avatar
          Περικλής @ Νίκος Αργεάδης 05/05/2013 19:08:55

          Εγώ που είμαι Έλληνας λοιδωρώ πάντως τον Γερμανό που φοράει σανδάλι και κάλτσα, τον Ολλανδό που είναι μπαφιάρης, τον Άγγλο που μιλάει με αδερφίστικη προφορά και τον Αμερικανό που είναι βλάχος από το Τέξας. Λογικό μου φαίνεται οι ξένοι να λοιδωρούν κάποιον Έλληνα με τον ιδρώτα και το φανελάκι και την τρίχα-πουλόβερ.

      • ~Mara~ avatar
        ~Mara~ @ Do Androids Dream of Electric Sheep? 05/05/2013 23:10:48

        Μr Do Androids....κ.τ.λ....., στην δική σας θρησκεία είναι σίγουρο ότι έχετε άλλα έθιμα. Δεν χρειάζεται όμως να λοιδωρείτε τα δικά μας.
        Μαζευτείτε λίγο....

  46. κππ avatar
    κππ 04/05/2013 18:02:51

    "Ο αναγνώστης θα παρατηρήσει από τον κύκλο του ότι οι πλέον φανατικοί φωταδιστές, αυτοί με τον μεγαλύτερο θυμό έναντι του εθνικού τους «πατέρα», είναι όσοι είτε δεν έζησαν ποτέ στο εξωτερικό είτε έζησαν για ένα μικρό χρονικό διάστημα-«τουρισμό», π.χ. για ένα διετές μαστεράκι. "

    ποσο σοφο. απο προσωπικη μου εμπειρια, κοσμος που μετοικησε στο εξωτερικο για πανω απο 2 χρονια,και εφοσον δεν κουβαλαει προσωπικα κομπλεξ (γιατι υπαρχει και αυτο), εχει μεταστραφει με βαθια εκτιμηση για τον ελληνικο τροπο.

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ κππ 04/05/2013 20:59:30

      σοφή κουβέντα είπες κππ, ας τα ακούει εκείνος ο android ο φανατικός και άκρως διχαστικός....

  47. Last_Chance avatar
    Last_Chance 04/05/2013 21:15:11

    Όλοι εσείς που ασχολείστε με τις συνήθειες των Ελλήνων στις γιορτές του Πάσχα εκμεταλλευόμενοι την διαφήμιση, ξεχνάτε κάτι απολύτως ουσιαστικό, για τον λόγο δηλαδή που έγινε η συγκεκριμένη διαφήμιση…

    Ξεπερνώ κατευθείαν τους προβληματισμούς κάποιων για το τι είναι προοδευτικό η συντηρητικό, τρεντι η κιτς… Αυτά είναι για site του στυλ yupi, Tlife,άντε και κανένα newsit… Όχι πάντως για εδώ….

    Το σημαντικό αγαπητοί μου είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία η οποία έχει καταστρέψει ουκ ολίγες μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, πουλώντας κινέζικα προϊόντα εντελώς ευτελές ποιοτικά, κατάφερε να περάσει αυτό που ήθελε…. Ξαφνικά μιλάει όλη η Ελλάδα για τα Jumbo… .
    Για πια? Για τα Jumbo…
    Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος ρε παιδιά τι έγινε στην Κύπρο με τα Jumbo?
    Πόσα χρήματα έχασε η επιχείρηση μετά το κούρεμα των καταθέσεων?
    Πως μπορεί και δίνει κάποια εκ ευρώ για διαφημίσεις εφόσον έχασε κάποια εκ ευρώ από το προαναφερόμενο κούρεμα?

    Τι συνέβη εδώ? Μας δουλεύουν μπροστά στα μάτια μας και εμείς ασχολούμαστε με το τι φορούσε η Στανίση και φρου φρου και αρώματα?
    Αυτό θέλουν τελικά? Να κοιμόμαστε όρθιοι?

    Αυτοί είναι προβληματισμοί αγαπητοί μου και όχι με αυτό που ασχολείται το άρθρο το οποίο πραγματικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου και δεν περίμενα να δω σε τούτο το σοβαρό site να ασχολείται με θέματα μεσημεριανών εκπομπών που σκοπό έχουν μόνο την αποχαύνωση .

    Εύχομαι σε όλους σας να είστε ευτυχισμένοι, καλή Ανάσταση και υγεία πάνω από όλα…

  48. akenaton avatar
    akenaton 05/05/2013 13:03:23

    Αγαπητέ Αστυάνακτα, με κατηγορείτε για πλείστα όσα ατοπήματα στην παρούσα ανάρτηση. Σας πέρασε ποτέ από το μυαλό πως μπορεί να "φταίει" το ίδιο το άρθρο σας; Όχι φυσικά από τεχνικής απόψεως (όπως πάντα άψογο σε αυτό τον τομέα), αλλά από απόψεως περιεχομένου; Ξαναδιαβάστε τις απαντήσεις σας, όχι μονάχα στα δικά μου σχόλια αλλά και σε άλλων συν-αναγνωστών. Αν σας έχει "περάσει" η πίκα, εύκολα θα αναγνωρίσετε πως οι απαντήσεις σας σε άλλες περιπτώσεις ορίζουν το ρητό "απορία ψάλτου βηξ" και σε άλλες ξεπερνούν τα όρια της καλώς νοούμενης συζήτησης. Εσείς λοιπόν μάλλον κάτι "πάθατε" σε τούτη την ανάρτηση και αντί επιχειρημάτων, εκτοξεύετε ασθενή κράματα αμηχανίας, πείσματος και δοκισησοφισμού.
    Και κάτι τελευταίο: ΑΝ (λέω ΑΝ) θελήσω ποτέ να σας προσβάλλω, θα το κάνω μόνος μου και δεν θα αγκαζάρω "κάποιον άλλον να κάνει την βρώμικη δουλειά" όπως μου καταλογίσατε. Να είστε σίγουρος όμως πως δεν πρόκειται να συμβεί κάτι τέτοιο, όχι μονάχα επειδή μου είστε άκρως συμπαθής, αλλά και επειδή ΔΕΝ συνηθίζω να προσβάλλω συνομιλητές μου και μάλιστα όσους θεωρώ κατά κάποιον τρόπο "συναδέλφους" για να μην πω συνοδοιπόρους.
    Επί του προκειμένου, σας είχα ευθέως γράψει στο πρόσφατο παρελθόν ότι θα προτιμούσα να μιλήσει για την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωπαϊκή Ιδέα γενικότερα, κάποιος που να την πιστεύει κιόλας. Με είχατε ρωτήσει γιατί σας θεωρώ αντι-ευρωπαϊστή και επιφυλάχθηκα να σας απαντήσω εν καιρώ. Η σημερινή σας ανάρτηση, νομίζω με απαλλάσσει από τον κόπο να το κάνω. Το σχόλιο στο οποίο υπερθεμάτισα, έλεγε ακριβώς το ίδιο, με κάπως ωμότερο τρόπο. Δεν υιοθέτησα τον τρόπο αλλά το περιεχόμενο. Εξ' άλλου κι εσείς φαντάζομαι δεν θα επιθυμούσατε να σας αναλύσω εγώ τα Πατερικά κείμενα! Χριστός Ανέστη λοιπόν για σάς, κι εγώ πάω να κάνω παρέα με τον Μεγάλο Κούνελο του αμερικανικού Easter, όπως εμμέσως με προτρέψατε σε προηγούμενη ανάρτησή σας.

    • Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης avatar
      Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης @ akenaton 06/05/2013 01:45:48

      Αληθως Ανεστη! Για τον... Κουνελο (!) δεν ειπα συγκεκριμενα σε εσας. Επι της ουσιας τωρα, ειναι ενδιαφερον που θεωρειτε το συγκεκριμενο αρθρο "αντι-ευρωπαικο" - ενω επιτιθεται σε ενα χαραλτηριστικο δειγμα ελλαδικης επαρχιωτιλας, τον μανταμσουσουδισμο τυπου protagon, και δεν εχει καμμια μα καμμια σχεση με την Ευρωπη. Συστηματικα πλαθουν μια ανυπαρκτη Ευρωπη, εντελως ανυπαρκτη, και την συγκρινουν με την Ελλαδα για να την σιχαθουν. Θα λεγατε οτι αυτη η σταση συνιστα "ευρωπαισμο", και η μαχητικη αντιθεση σε αυτην την σταση "αντι-ευρωπαισμο"; Ελπιζω πως οχι! Ή, αν ναι: ειστε σιγουρος;;;

      Το σχολιο στο οποιο υπερθεματισατε επιχειρουσε δια του ψευδους ("νοσταλγο του μεσαιωνα" με εβγαζε; Και αντισημιτη στο ξεκαρφωτο; Πως το ελεγε;) να σπιλωσει τον "αντιπαλο" για να μην ακουστει η αποψη του. Το προβλημα του σχολιου δεν ηταν προβλημα τροπου, αλλα περιεχομενου...

      • akenaton avatar
        akenaton @ Αστυαναξ Καυσοκαλυβιτης 06/05/2013 12:41:40

        Καλημέρα. Αλήθεια, πιστεύετε πως πρέπει να "κολακεύουμε" τις αβελτηρίες και τα κακώς κείμενα της κοινωνίας και του κράτους μας ή να προσπαθουμε να τα βλτιώνουμε και να τα αλλάζουμε όταν εξοφθάλμως μας οδηγούν σε λάθος κατεύθυνση; Ανεξάρτητα από το οποιοδήποτε "πρότυπο" που έχει καθένας, όλα όσα προτρέπετε να κάνουμε ως "αντίσταση" στις "σουσούδες" (να το δεχτώ) του "protagon", ακόμη και ο ίδιος παραδέχεστε ότι σας προξενούν δυσφορία. Σας ρώτησα και σε κάποιο σχόλιο: μήπως διαπράξατε υπερβολή "ευκολίας" για να εισπράξετε "φραξιονιστικό" χειροκρότημα; Εν τοιαύτη περιπτώσει, έπρεπε να αναμένετε και τον αντίλογο.

        ΥΓ. Ξαναδιαβάστε τα σχόλια του "Do androids...." καθώς και τις απαντήσεις σας και θα συμφωνήσετε αν είστε καλόπιστος πως ήταν απλώς μια (μπρούτη ίσως και ωμή αλλά μέχρις εκεί...) κριτική στα γραφόμενά σας. Ακόμη κι εμένα που σας "γνωρίζω" και σας συμπαθώ ιδιαίτερα, τούτο το κείμενο μου προξένησε αμφιβολίες κατά πόσον εγράφη υπό σπάθης ξαφνικού κι ανεξέλεγκτου θυμού. Σας απάντησε λοιπόν με υπερβολή στην υπερβολή σας, δεν έπρεπε να το εκλάβετε ως απόπειρα προσβολής.
        Αυτά και να είστε καλά.

  49. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 05/05/2013 15:30:46

    Χριστός Ανέστη, Χρόνια πολλά σε όλους.
    Αρχικά είπα να μη σχολιάσω το θέμα αυτό. Πάσχα έχουμε. Και η σύγκρουση "Ελληνικό" (o altra cosa - "νοτιο-Βαλκανικό", "Μεσογειακό", "ανατολίτικο", "αντι-διαφωτιστικό" κτλ), εναντίον "Βορειοευρωπαικού", ¨διαφωτιστικού" κτλ με έχει κουράσει αφάνταστα. Ιδιαίτερα γιατί ένα πολιτισμικό ζήτημα μακράς ιστορικής διάρκειας (πολλών αιώνων), το βλέπουμε σήμερα εντελώς παραμορφωμένο: Μέσα από το συγκυριακό "φακό' της οικονομικής κρίσης και τις διαφορές ως προς τη διαχείριση που έχουμε με τους άλλους εταίρους μας.

    Αλλά τελικά, δεν είναι τόσο απλό. Οι πολιτισμικές συγκρούσεις υπάρχουν παντού, σε κάθε χώρα. Οι ενδοεθνικές, οι "εμφύλιες", είναι οι πιό σκληρές - όπως όλες οι εμφύλιες συγκρούσεις.
    Ως απόδειξη, ιδού η "εμφύλια πολιτισμική σύγκρουση" για την οποία έχω ξαναγράψει, στην "άλλη άκρη της Ευρώπης", στη Γερμανία, εναντίον της οποίας τόσα έχουμε "φυλαγμένα", τώρα τελευταία:
    Βερολινέζοι πρωτευουσιάνοι γκάγκαροι εναντίον Σβάμπων, των "βλάχων" από τους σκοτεινούς Μέλανες Δρυμούς της Βάδης Βυρτεμβέργης, που έχουν το θράσος να αγοράζουν φτηνά σπίτια και μαγαζιά στο ολόφωτο Βερολίνο. Ένας κακός χαμός, που γίνεται όλο και πιό κακός.
    Βερολίνο Annus Domini 2013: “Έξω οι Σβάμποι”. “Σταματήστε τους Σβάμπους”. “Μη ψωνίζετε απο μαγαζιά Σβάμπων”.

    http://www.tagesspiegel.de/mediacenter/fotostrecken/berlin/kauft-nicht-beim-schwaben-die-rhetorik-erinnert-teilweise-an-die-nazis-/4551894.html

    http://sitzraver.blogsport.de/images/kandel_schwaben_raus_boxi.jpg
    Απίστευτα κακός χαμός. Μια πολιτισμική σύγκρουση με τα ούλα της.
    Μπροστά της, ο θόρυβος για την διαφήμιση με την Κατερίνα, για το δύστυχο αρνάκι και το μετά το 1980 κυρίαρχο νεοελλληνικό πολιτισμικό πρότυπο, είναι καυγάς Αρσακειάδων προεφηβικής ηλικίας στο προαύλιο του Αρσακείου.
    Παντού έχουν τα προβλήματά τους, τα Ελληνικά δεν είναι ντέ και καλά τα μεγαλύτερα...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Uncle Stgm 07/05/2013 19:01:03

      Η κατάσταση είναι σοβαρότερη στην Ελλάδα γιατί έχει να κάνει με το τι μυαλά κουβαλάνε αυτοί που κατελαβαν δημοσια αξιωματα τα τελευταία χρόνια ...
      .. playback τα φρούτα που παρέλασαν απο τις κυβερνήσεις Γιωργακη Παπανδρέου και Σημίτη παλιότερα ...ανατριχίλα ...

  50. αργατεία avatar
    αργατεία 05/05/2013 15:45:31

    "Η συζήτηση για τις προοπτικές του εκσυγχρονισμού στην Ελλάδα παραμένει πάντα επίκαιρη, συνεχής και αδιάκοπη, για πολλούς και διάφορους λόγους. Πρώτον, γιατί ο εκσυγχρονισμός, ως θεωρητική έννοια αλλά και ως απλή περιεκτική έκφραση της ανάγκης μεγάλων αλλαγών στην κοινωνία και στο δημόσιο βίο, μπόρεσε την περασμένη δεκαετία να εκφράσει τις επιθυμίες των περισσοτέρων πολιτών. Δεύτερον, γιατί οι πολίτες μέσα από τη σημερινή ευρωπαϊκή προοπτική προσβλέπουν σε όλο και καλύτερες συνθήκες ζωής και διαβίωσης για το μέλλον. Συνθήκες και δυνανότητες για την υγεία, την εκπαίδευση, την ασφάλεια, την προστασία των αδύνατων κοινωνικών ομάδων, την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των πολιτών και τη φροντίδα για τις καθημερινές τους ανάγκες..." από την εισαγωγή του βιβλίου "Η προοπτική του εκσυγχρονισμού στην Ελλάδα" των Βούλγαρη, Διαμαντούρου, Λιάκου (τα φοβερά παιδιά του ελληνικού εκσυγχρονισμού με τον Σημίτη αρχηγό) διαβάστε και γελάστε.....επίσης το παρακάτω από το βιβλίου του Διαμαντούρου "πολιτισμικός δυισμός και πολιτική αλλαγή στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης"
    "Η μελέτη αυτή αποτελεί μια προσπάθεια ανάγνωσης και ερμηνείας των πολιτικών εξελίξεων στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης, μέσα από το πρίσμα που δημιουργεί η αμφίδρομη σχέση πολιτικής και πολιτισμού. Κεντρική υπόθεση εργασίας είναι ότι το γνωστό δίπολο Έλληνας-Ρωμιός, καθώς και οι πολλές παραλλαγές που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα μαζί του, αποτελεί χρήσιμη πρώτη ύλη για θεωρητικές επεξεργασίες ικανές να φωτίσουν τη λειτουργία της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας και του πολιτικού συστήματος."
    μιλάμε ότι οι εν Ελλάδι αυτοαποκαλούμενοι ¨εκσυγχρονιστές" της πλάκας είναι για πολλές καρπαζιές, επικίνδυνοι. Τι έκαναν τελικά ο Σημίτης και οι ομοιδεάτες τους, κατέστρεψαν την παραγωγική υποδομή της χώρας και την στραγγάλισαν αυτό και μόνο αρκεί για να πεταχθουν στον κάλαθο των αχρήστων, πρόκειται για ανεύθυνους μαθητευόμενους μάγους στις πλάτες της κοινωνίας και της οικονομίας και ειναι ακόμα ατιμώρητοι για τα εγκλήματα τους....διαβάστε τα κείμενά τους και θα τους καταλάβετε καλά, το πόσο αγράμματοι και φανατικοί είναι, στο όνομα του δήθεν ορθού λόγου, γελοίοι!

  51. popaia avatar
    popaia 05/05/2013 16:34:49

    Χρόνια πολλά παιδιά. Μεγάλη απογοήτευση ένιωσα από τον ενθουσιασμό για τους κατσίβελους, τα κατσιβελόπαιδα, την κατσιβελοβάμπ και την όλη τουρκογυφτιά. Και πρέπει να είμαι και περήφανη για την καταγωγή μου; Αυτή είναι η καταγωγή μου; Πάσχα, Χριστούγεννα κι ολοχρονής εγώ θα ήθελα να κατάγομαι από Παπαδιαμάντη κι όχι απ' αυτά τα μαύρα χάλια. Ναι, ντρέπομαι γι αυτά. Είναι υγεία να ντρέπεσαι για τα χάλια σου αντί να κουκουλώνεις τις πομπές σου. Ντρέπομαι και για την οικτρή παραμόρφωση των πρώην υπέροχων ελληνικών πόλεων, ντρέπομαι για την πολεοκτονία-γενοκτονία, ντρέπομαι για τη χαβουζοποίηση της Αθήνας, ναι ζηλεύω και πονάω αφόρητα όταν πηγαίνω στις μεθυστικές, παραμυθένιες, ατμοσφαιρικές ευρωπαϊκές πόλεις, όταν βλέπω το "ασύγκριτο αρχιτεκτονικό έπος" όπως έλεγε ο Ρίλκε αναφερόμενος στη γενέτειρά του την Πράγα. Αμάν πια η μικροπρέπεια, το αγιάτρευτο κόμπλεξ του Ελληνάρα. Για χάρη ποιάς αντίστασης σε ποιούς νεοταξίτες πρέπει να υπερασπιστώ την κατάντια μου; Μα οι νεοταξίτες έφτιαξαν αυτή τη βορβορώδη Ελλάδα, αυτοί ονειρεύονται και μια ίδια Ευρώπη, μούλτι-κούλτι τάχατες και στην πραγματικότητα ισλαμοτριτοκοσμική, άθλια, βρώμικη, κακάσκημη, χαώδη, βανδαλισμένη, ώστε στο παρασκήνιο να ξεσαλώνουν οι υπερτραπεζίτες.
    Κολάστηκα άγιες μέρες...

  52. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 06/05/2013 01:09:42

    Καλά, αυτοί που κατακρίνουν την αισθητική της διαφήμισης, δεν έχουν να ασχοληθούν με κάτι πιο ουσιώδες. Αναρωτιέμαι γιατί αναλώνουν την οιαδήποτε πνευματική τους ικμάδα σε θέματα ήσσονος σημασίας. Στη συγκεκριμένη διαφήμιση: Δεν με ενόχλησε τίποτε. Την αντιμετώπισα σε κλίμακα αδιαφορίας - συμπάθειας. Και κάτι τελευταίο: Ο στόχος της επίκρισης ποιος είναι; Η Στανίση (εύκολος, προφανώς, στόχος) ή η JUMBO (δύσκολος, προφανώς, στόχος)

  53. αργατεία avatar
    αργατεία 06/05/2013 08:40:53

    εισαι και εξυπνάκιας

  54. victoria (true) avatar
    victoria (true) 07/05/2013 14:01:19

    Χρόνια πολλά!!

  55. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 07/05/2013 19:25:31

    στην ελληνική γλώσσα υπάρχει άλλη λέξη γι΄ αυτούς τους χαρακτηρισμούς, είναι η προσβολή. Τους ηττημένους δεν τους χαρακτηρίζει η επιχείρηση προσβολής των άλλων ως ανταπάντηση στις προσβολές που εισπράττουν και ανταλλάσουν μεταξύ τους ανήσυχοι Ελεύθεροι Άνθρωποι όταν δεν καταφέρνουν να συνταυτίσουν τους ορίζοντες του νου τους, αλλά η κακεντρέχεια όπως εκφράστηκε στο τελευταίο σας σχόλιο. Κι επειδή τό ΄φερε η ζωή να υπάρξω και Ελεύθερος Άνθρωπος αλλά και να ηττηθώ διότι η ζορμπακική Ελευθερία μου ήταν δεόντως προκλητική για τους ήδη ηττημένους, σας εκφράζω την κατανόησή μου. Στην προσπάθειά μου να μπορέσω να ξαναγίνω Ελεύθερος Άνθρωπος προσπαθώ να χαλιναγωγώ την ροπή προς την κακεντρέχεια που επέφερε η ήττα μου, μ΄ αυτήν θα μείνω εσαεί ηττημένη...

  56. akenaton avatar
    akenaton 07/05/2013 19:26:19

    Η προτροπή μου ομολογώ πως κρύβει και κάποια ιδιοτέλεια αγαπητέ. Νιώθω μεγάλη πρωτογενή ευχαρίστηση διαβάζοντας έξυπνα και ευφάνταστα σχόλια. Όσο για το τι κατάλαβε, ακολουθώντας την γραμμή του σχολιασμού δεν μένει καμιά απορία ως προς αυτό στον καλόπιστο αναγνώστη.

  57. akenaton avatar
    akenaton 07/05/2013 19:45:45

    @Β.Κ.Σ.
    Θα θεωρούσα ηττημένο τον Do Androids.... αγαπητή μου μονάχα αν επρόκειτο για διαγωνισμό βρισιάς! Που δεν επρόκειτο φυσικά για κάτι τέτοιο.....

  58. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 07/05/2013 20:07:43

    Αγαπητέ Ακενατών την ψυχολογική ήττα της ανθρώπινης ψυχής "χρη μαλακά χέραν τρώμαν έλκεος αμφιπολείν". Και όσο πιο νωρίς την ζήσεις ως άνθρωπος τόσο πιο γρήγορα σου γίνεται η δεύτερή σου φύση.... Δεν αφορά τον διαγωνισμό βρισιών η ήττα, δεν κατανόησες την παρέμβασή μου -και το πράττω μόνον όταν θέλω να χτυπήσω "καμπανάκι"..., περί ικανότητας σύνθεσης και όχι ρήξης είναι το διακύβευμα. Και ποιά είναι και ικανή και αναγκαία συνθήκη γι΄ αυτό....

  59. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 07/05/2013 20:15:54

    "Foucault και Adorno με υπόκρουση Στανίση? Μα τι ντανταϊστικό διανοητικό αχταρμά κομίζετε! "
    Χα, χα, χα! παραείσαι μπερδεμένος αγαπητέ. Το δε "κολλημένος" δεν είναι βρισιά, ούτετο Ναζί. Γιατί υπήρξαν, και υπάρχουν. Ξεχνάς(;) πως τις βρισιές τις άρχισες εσύ. Θυμάσαι το πρώτο σου σχόλιο με την χολή που έχυσες εναντίον των εθίμων των ελλήνων; Μόνο 'Ελληνας δεν είσαι.

  60. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 08/05/2013 22:29:34

    Χριστός Ανέστη...
    Αντε και καλά κρασιά..Πως καταφέραμε τελικά ως ελληναράδες να βάλουμε μπροστάρη της επανάστασης το..τζάμπο και μια διαφήμιση είναι άξιο θαυμασμού.
    Η διαφήμιση είναι πετυχημένη όταν προκαλεί και συζητιέται ώστε να συνδέσει το γεγονός που θέλει (τζάμπο) με την επικαιρότητα και τις ανάγκες που θέλει να διαμορφώσει στην κοινωνία.
    Φτάσαμε να θεωρούμε κορωνίδα επαναστατικότητας και ελληνικότητας το τζάμπο και τα παιχνίδια του εν όψει του πάσχα?
    Δηλαδή εγώ που έψησα κατσίκι υπο τους ήχους του Βαμβακάρη είμαι ανάξιος να καταλάβω το υψηλό νόημα του πάσχα και του τζάμπο που εκπροσωπεί την ελληνικότητα?
    Η διαφήμιση είναι φοβερή , τα σλόγκαν της ακόμη φοβερότερα, μικροί και μεγάλοι κάνουν πλάκα φωνάζοντας η νονά η νονά...Ομως το να πέφτουμε στην παγίδα και να ιδεολογικοποιούμε μια διαφήμιση ειναι το άκρον άωτον του τσιμπήματος και κυρίως της καταναλωτικής κοινωνίας που τάχα πολεμούμε.
    Πραγματικά οι διαφημιστές που την έφτιαξαν θα πρέπει να ανοίγουν σαμπάνιες όταν διαβάζουν ότι αυτό το χαριτωμένο σκετσάκι έφτασε να γίνει πασιονάρα της επανάστασης.
    Για να συζητηθεί μια διαφήμιση και να κερδίσει φίλους και αφωσιομένους αγωνιστές για να γίνει κτήμα στο υποσειήδιτο μας πρέπει να΄μας οδηγήσουν κάποιοι να την αγαπήσουμε ...Να την κάνουμε σύμβολο...
    Πραγματικά βγάζω το καπέλο σε όσους προώθησαν την διαφήμιση αυτή και κυρίως σε όσους την έσπρωξαν ακόμη περισσότερο τάχα πολεμώντας την..
    Ετσι βγήκαν στα βουνά όλοι οι επαναστάτες.
    Βρε παιδιά έλεος...Μια διαφήμιση είναι...Τραβηγμένη όσο δεν πάει ,έτσι πρέπει για να προκαλεί, δεν σημαίνει κιόλας ότι πρέπει όλοι να αρχίσουμε να συμπεριφερόμαστε κιόλας στα σοβαρά με τον ίδιο τρόπο...
    Οταν φωνάζουμε στα μπούτια στα μπουτια ,πλάκα κάνουμε δεν πολεμάμε την μέρκελ και τον σόιμπλε.
    Να είστε καλά και η ..νονά ακόμη καλύτερα..

  61. Nik avatar
    Nik 09/05/2013 02:57:16

    Το δικό μας σουβλιστό αρνί είναι παρακμιακό και "βάρβαρο" (σύμφωνα με ξανθιά τηλεπαρουσιάστρια), το σουβλιστό ελάφι με το δέρμα του ως επικάλυμμα μαγειρεύεται από τον σε Blumenthal κάτοχο τριών αστέρων Μισελέν και είναι γκραν σουξέ.

    Αρα, όσοι μπορούμε το κάνουμε, οι άλλοι ας κουρεύονται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.