#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/01/2011 13:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Περί πολιτικής ορθότητας



του Κώστα Ροδινού

Δεν συμφωνώ πάντα με τις απόψεις  του  Φαήλου Κρανιδιώτη, όμως γιατί σηκώθηκε τέτοιος κουρνιαχτός;  Εχει χρησιμοποιήσει και αιχμηρότερο λόγο σε προηγούμενα άρθρα του.  Από την άλλη, τι πρεμούρα έπιασε ξαφνικά τον κ. Πρετεντέρη και την κα Μπακογιάννη, να του απαντήσουν προσωπικώς; Πως καταδέχονται αυτοί, οι εκπροσωπούντες την polically  correct  άποψη, να ανοίξουν διάλογο με  «περιθωριακές απόψεις», που υποκρύπτουν «λανθάνοντα φασισμό»;

Η αλήθεια είναι ότι το σύστημα διαπλοκής που δομήθηκε τα τελευταία ιδίως χρόνια (πολιτική εξουσία-κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες-καθεστωτικοί δημοσιογράφοι)  πνέει τα λοίσθια.

-Τα κόμματα και οι πολιτικοί αποδοκιμάζονται και έχουν απαξιωθεί στη συνείδηση της κοινής γνώμης.

-Οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες βρίσκονται αντιμέτωποι με οικονομικά προβλήματα, μακράν πέραν των δυνατοτήτων τους, με ορατό το ενδεχόμενο της κατάρρευσης.

-Η «φούσκα των ΜΜΕ» άρχισε ήδη  να σκάει.

Αυτό, λοιπόν, το σύστημα δίνει μια έσχατη και απελπισμένη μάχη οπισθοφυλακής και τρέμει τους «ελεύθερους σκοπευτές», «τις φωνές ανεξαρτησίας», που δεν έχουν τίποτα να χάσουν γιατί δεν ήσαν μέλη του  και δεν είχαν επενδύσει σ’ αυτό για την ανέλιξή και την επιβίωσή τους.

Και πώς τις  αντιμετωπίζουμε αυτές τις φωνές;  Ε, με τη γνωστή μέθοδο!  Αντί να απαντήσουμε επί της ουσίας, τις αποδοκιμάζουμε συλλήβδην ως «περιθωριακές», «ακροδεξιές» και  τα γνωστά, που ακούμε από τη μεταπολίτευση και μετά.

Η  μέθοδος αυτή έφερνε αποτελέσματα, όταν το σύστημα ήταν κραταιό και δεν είχε εισέλθει στη φάση προϊούσας φθοράς, που βρίσκεται σήμερα.  Τώρα, όμως, το σύστημα αυτό αδυνατεί να διαχειριστεί την κρίση που το ίδιο δημιούργησε και δεν πείθει κανέναν, εξ ού και οι αντιδράσεις.

Το πρόβλημα, λοιπόν,  δεν είναι  ο κ. Κρανιδιώτης, ο οποίος ανέδειξε με τον τρόπο του αυτά που όλοι συζητάμε μεταξύ μας. Το πρόβλημα είναι  ότι αυτές οι απόψεις βρίσκουν  ανταπόκριση και  ευρύτερο ακροατήριο. Να γιατί ανέλαβαν την εργολαβία αντιμετώπισής τους οι υπηρέτες του συστήματος. Και πάνω στο  άγχος και τη βιασύνη τους,  ανέδειξαν ένα θέμα, που θα μπορούσε να είχε περάσει και απαρατήρητο. Το σύστημα, λοιπόν, ανησυχεί και πάνω στον πανικό του κάνει λάθη.

….και ο Αντώνης Σαμαράς

Τις απόψεις αυτές, όμως έπρεπε να τις χρεώσουνε και στον Αντώνη Σαμαρά και τη Ν.Δ. Αλλιώς, δεν θα είχε νόημα. Τι μας λένε, λοιπόν;  Ότι δήθεν «η Ν.Δ. του Σαμαρά μετακινείται δεξιά», «λαϊκίζει» και λέει «ευχάριστα πράγματα»; Και ποια τα λέει αυτά; Η κα Μπακογιάννη, παρακαλώ! Ε, δεν έχει σημασία!

Και γιατί έπρεπε να χρεώσουμε αυτές τις απόψεις στον κ. Σαμαρά;

Μα για τον απλούστατο λόγο:  ο  Πρόεδρος της Ν.Δ. δείχνει αποφασισμένος να συγκρουστεί με το σύστημα αυτό, με αιχμή του δόρατος την αντίθεσή του στο μνημόνιο.

Και όσο η αντίθεση στο μνημόνιο τείνει να  γίνει καθολικό αίτημα, τόσο περισσότερο θα ανησυχούν.

Αρα, τι  κάνουν; Επιχειρούν να τον απαξιώσουν. Να τον κοντύνουν.

Δυστυχώς,  το δόλωμα έχαψαν και μερικοί της από εδώ πλευράς.  Που αντί να μείνουν στην ουσία, την κριτική δηλαδή του συστήματος, μένουν στο τύπο, δηλαδή στο λόγο.

Ετσι, αντί να κριτικάρουν τις θέσεις, κριτικάρουν αυτόν που τις διατυπώνει! Και ένα πρόβλημα που αφορά την κοινωνία, επιχειρούν να το μετατρέψουν σε εσωκομματικό πρόβλημα της Ν.Δ.  Το κάνουν από ιδιοτέλεια ή πολιτική αφέλεια;

Ας απαντήσουν οι ίδιοι.

Και το Antinews

Από  την κριτική αυτή προφανώς και δεν μπορούσε να εξαιρεθεί το Antinews!  Το τι γράφτηκε, δεν λέγεται!

Λογικό, θα πείτε. Το Antinews  ενοχλεί. Ενοχλεί γιατί δεν ελέγχεται. Μας κατηγόρησαν ότι διαμορφώνουμε τη γραμμή της Ν.Δ. (αλήθεια έχει ενιαία γραμμή η Ν.Δ.;), ότι «βάλλουμε εναντίον εσωκομματικών αντιπάλων του προέδρου», (έχει εσωκομματικούς αντιπάλους ο Πρόεδρος γιατί εγώ δεν έχω ακούσει κανέναν να τον αμφισβητεί) και  πολλά άλλα.

Να αποκαλύψω κάτι: τους περισσότερους αρθρογράφους του Antinews, δεν τους γνωρίζω!  Ούτε νομίζω ότι  γνωρίζονται και μεταξύ τους! Για τους σχολιαστές, αφήστε το καλύτερα.  Ο καθένας γράφει, κατά την έμπνευση της στιγμής.

Πώς είναι, λοιπόν, δυνατόν  άνθρωποι που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους να ακολουθούν ενιαία γραμμή;  Τους κατευθύνει το «αόρατο χέρι» του Ανταμ Σμίθ;

Πρόκειται για αστειότητες!

Το ότι οι περισσότεροι εξ ημών πιστεύουμε ότι ο Αντώνης Σαμαράς, αποτελεί τη μόνη αξιόπιστη λύση στα σημερινά αδιέξοδα, δεν μας καθιστά αυτομάτως μια «οργανωμένη ομάδα κρούσης»;

Τόσο δύσκολο τους είναι να αντιληφθούν ότι στην κοινωνία υπάρχουν και υγιείς δυνάμεις που δεν ελέγχονται και δεν ποδηγετούνται;

..στο δια ταύτα

Πέρα από τις φραστικές υπερβολές, η κριτική του κ. Κρανιδιώτη, ανέδειξε υπαρκτά προβλήματα.  Για αυτό και η ομοβροντία των αντιδράσεων. Ανέδειξε, όμως, και την παρεμβατική δύναμη του διαδικτύου.

Με την επερχόμενη κατάρρευση των καθεστωτικών ΜΜΕ, το διαδίκτυο θα αποκτήσει μεγαλύτερη επιρροή.

Ακούω ότι ο κ. Τηλέμαχος Χυτήρης ετοιμάζει καινούργιο νομοθετικό πλαίσιο για τα ΜΜΕ.

Εχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα επιχειρήσει….

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/01/2011 13:41:13

    Ο ταλιμπανισμός είναι ιδέα, και δεν αποκλείεται να ισχύσει οσονούπω και στα καθ ημάς πολιτικά πράγματα. Βλ. περιορισμούς κλπ. στο δαδίκτυο. Όμως το αποτέλεσμα θα είναι όπως αυτό τότε που ο Αρκουδέας και τα ΜΑΤ του ΠΑΣΟΚ πήγαν να γκρεμίσουν τις κεραίες της ιδ. ελεύθερης ραδιοφωνίας. Ή που ο αλήστου μνήμης υφυπουργός Μαρούδας ήθελε, λέει, να καταρρίψει τους δορυφόρους!!!

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ Strange Attractor 07/01/2011 14:11:33

      Να θυμήσουμε και τις φωτεινές εξαιρέσεις, της απο δώ πλευράς:Ο αείμνηστος Τάκης Λαμπρίας, ένας άνθρωπος με οξύ νού και λαμπρή προσωπικότητα, μια ήρεμη δύναμη, υπήρξε φωτεινό παράδειγμα σωστού δημοσιογράφου και κυβερνητικού εκπροσώπου.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιαδικιάρογλου 07/01/2011 14:31:11

        Eπειδή γνώριζα τον άνθρωπο, χαίρομαι που τον μνημονεύετε.
        Να προσθέσω,επίση, το ανεξάντλητο χιούμορ του.

        • Γιαδικιάρογλου avatar
          Γιαδικιάρογλου @ Κώστας Ροδινός 07/01/2011 15:49:40

          Ακριβώς ! Κι εγώ είχα την τιμή να είμαι συνεργάτιδά του.
          Καλή Χρονιά κύριε Ροδινέ. Οπως πάντα ακριβολόγος και ουσιαστικός στο σχόλιό σας.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιαδικιάρογλου 07/01/2011 16:15:37

            Οταν ήταν Ευρωβουλευτής τον συνάντησα για πρώτη φορά σ' ένα ταξίδι του στη Νέα Υόρκη.
            Μετά τα τυπικά, μας κάλεσε 2-3 φοιτητές στο ξενοδοχείο που έμενε.
            Μέχρι το πρωϊ μας είπε την ιστορία της μεταπολίτευσης, τη μαραθώνια διπλωματία του Καραμανλή για βάλει την Ελλάδα στην ΕΟΚ, πάρα πολλά ανέκδοτα και άλλες ιστορίες που δεν γράφονται.
            Να είσαι πάντα καλά.
            Διάβασα και το τελευταίο του βιβλίο.
            Εξαιρετικό.

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 07/01/2011 17:33:01

          Τα άπαιχτα ανέκδοτά του,που δεν τα ξανάκουσα ποτέ από κανέναν.
          Λες να τα έβγαζε ο ίδιος?

  2. Kostas D avatar
    Kostas D 07/01/2011 13:53:47

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Κωστα Ροδινε!!!!! Να 'σαι καλα!!
    Για αλλη μια φορα το αρθρο ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ, τα λεει ΟΛΑ!!
    Δεν εχω λεξη να προσθεσω..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kostas D 07/01/2011 14:32:22

      Κώστα,
      Καλή χρονιά επίσης και κάθε καλό.

  3. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 07/01/2011 14:07:25

    κ.ΡΟΔΙΝΕ ,δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσος κόσμος συμφωνεί με τον αιχμηρό λόγο του ΦΑΗΛΟΥ και μάλιστα όχι απαραίτητα νεοδημοκρατών .
    Τέλος πάντων βαρεθήκαμε τα μεσοβέζικα ,καθαρές κουβέντες θέλουμε και όχι ψεύτικα χαμόγελα άλα ΘΕΟΔΏΡΑΣ .
    Για να μπορέσεις να αντιπαρετεθείς σε πολιτικά επιχειρήματα πρέπει να διακαιολογήσεις τα δικά σου επαρκώς ,δηλαδή η ΘΕΟΔΩΡΑ τι να έλεγε ,αμάρτησα για την προεδρία του κόμματος,πέταξε μία λέξη (ΦΑΣΙΣΜΟΣ )για να τσιμπήσει το πόπολο και καθάρισε ,χωρίς να διαισθάνεται ότι κατ΄ουσίαν ο χωρίς διάλογο στιγματισμός πολιτικών απόψεων αντιπάλου ,είναι φασιστική νοοτροπία ,εκτός και αν το διαισθάνεται ,οπότε εξέφρασε τα πιστεύω της

  4. φωτεινη avatar
    φωτεινη 07/01/2011 14:37:38

    κ.ροδινε πρωτα πρωτα να σας ευχηθω χρονια πολλα.εκπληκτικο το αρθρο,με καθαρες,ξαστερες αποψεις.θα ηθελα να προσθεσω οτι θεωρω ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ να χρησιμοποιουνται εκφρασεις οπως «λανθανοντας φασισμος»ειτε με παντελη ελλειψη αιτιολογησης ειτε με τα ανεπαρκη κατα τη γνωμη μου σχολια τυπου «βιαιης ,κτηνωδους ,ανδροπρεπειας»που ενδεχομενως αποτελουν μερος της φαντασιακης σφαιρας αλλα δεν ενεχουν θεση πολιτικης σκεψης.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ φωτεινη 07/01/2011 15:58:48

      Φωτεινή,
      χρόνια πολλά και σ' εσένα και καλή χρονιά.

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/01/2011 14:45:58

    Καλη Χρονια Κωστα.
    Τους βαλαμε στη μπριζα. Καθε μερα διαβαζουν και περισσοτεροι και αγχωνονται διοτι υπαρχει δημοκρατια στο ΑΝΤΙΝΕΑ. Ξεσκεπαστηκε η σαπιλα και ο ερμαφροδητος ντιντισμος πολιτοκων και δημοσιογραφων κυριως. Εκει ποναει.

    Δημοσιογραφοι κατ επαγγελμα ειναι/δηλωνουν ολοι. Κατα συνειδηση ελαχιστοι. Ελευθεροι πολυ λιγοι.

    Με σαπια λογια και φουσκες δεν πουλανε..

    ΠΠ

  6. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 07/01/2011 15:18:50

    Η πολιτική ορθότητα λειτουργεί σε ένα πολιτικό σύστημα πλήρως υποταγμένο. Καταγράφεται ως ηττοπαθής στάση και υποχώρηση.
    Είναι ταυτόσημη με απεμπόληση της ιστορίας μας και με απώλεια η υποθήκευση σημαντικότερου μέρους της εθνικής μας κυριαρχίας
    Η πολιτική ορθότητα αντιτίθεται στον πατριωτισμό και προτάσσει τον "ρεαλισμό". Η ιστορία μας έχει δείξει ότι η ύπαρξη της Ελλάδας σήμερα
    οφείλεται σε εκείνους που δεν υπάκουσαν στον «ρεαλισμό», στη δειλία και το βόλεμα και έπραξαν σύμφωνα με την τιμή και τον πατριωτισμό τους

  7. factorx avatar
    factorx 07/01/2011 15:21:02

    Κώστα, αν πας στα καφενεία - που ξερω οτι πας - θα διαπιστώσεις οτι ο κόσμος μιλάει με πολύ βαρύτερους χαρακτηρισμούς. Αυτήν την γλώσσα θέλουμε και με αυτήν την γλώσσα σπάσαμε την απομόνωση που επιβάλλουν τα ΜΜΕ στην μπλογκόσφαιρα. Επειδή δεν ήταν μόνο "επιτυχία" του Φαήλου ή του "Αντινιουζ" αλλά όλων των αγωνιστών του διαδικτύου που μοιράζονται τα ίδια ιδανικά. Και κάποτε θα σας παω την ιστορία του περίφημου άρθου για να διασκεδάσετε, επειδή όπως ξέρετε λένε διάφορα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ factorx 07/01/2011 16:20:36

      Δεν διαφωνώ οτι ο κόσμος λέει χειρότερα και όσο περνάει ο καιρός τα πράγματα θα αγριεύουν.

      Ομως, ο πολιτικός λόγος πρέπει να διατηρήσει ένα επίπεδο.
      Αυτή είναι η γνώμη μου.
      Πολύ δεν περισσότερο για ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στον Πρόεδρο.
      Εγώ, μπορώ να γράφω και να εκφράζομαι όπως θέλω.

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/01/2011 15:43:55

    Ο ύμνος του antinews
    Web Fighting Man

    Και το πρωτότυπο
    h--p://www.youtube.com/watch?v=qUO8ScYVeDo&feature=related

  9. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/01/2011 16:23:57

    Moi aussi

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 07/01/2011 16:28:51

      Ο Φάκτορας να δείς!

    • factorx avatar
      factorx @ Προφήτης 07/01/2011 16:31:57

      Δηλαδή εσυ θες να μας πεις ότι ο λόγος σου είναι πολιτικά ορθός; Θα σπάσω το πληκτρολόγιο

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ factorx 07/01/2011 16:33:09

        Είπα εγώ τέτοιο πράγμα;
        Και ήρεμα με το πληκτρολόγιο!

        • factorx avatar
          factorx @ Κώστας Ροδινός 07/01/2011 16:35:02

          Στον μετά Θεό Προφήτη πήγαινε αυτό;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ factorx 07/01/2011 16:41:46

            Μετά Θεό Προφήτης!
            Εξαιρετικό!

  10. factorx avatar
    factorx 07/01/2011 16:28:00

    Εχεις μπερδευτεί. Στο αντινιουζ και το διαδίκτυο γραφει, δεν εκφωνει ομιλία στην πολιτική επιτροπή - που δεν είναι επειδή τον έκοψαν, καθως όπως λένε στα κανάλια οι σαμαρικοί ελέγχουν όλα τα όργανα.

    Η πολιτική ορθότητα πέθανε Κώστα μου - και μην ανοίγετε κουβέντα για μακαρίτες επειδή εγώ θυμάμαι άλλα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ factorx 07/01/2011 16:29:45

      εγώ δεν ομιλώ για πολιτική ορθότητα!
      Την στηλιτεύω!

      • factorx avatar
        factorx @ Κώστας Ροδινός 07/01/2011 16:34:20

        Νομίζεις; Οταν λες οτι ο φίλοι του Σαμαρά πρέπει να μιλάνε "σοβαρά", τι εννοείς; Εγω πιστευω οτι εκει είναι το πρόβλημα. Βγαίνει ό τάδε "στενός συνεργάτης" και μας πεθαίνει στην σοβαρότητα. Κλείνει ο κόσμος τις τλεορασεις Κώστα μου με αυτα που ακουν

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ factorx 07/01/2011 16:40:20

          Δε θα κάνουμε τώρα σεμινάρια σοβαρότητας.
          Ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ!
          Μπορείς να είσαι σοβαρός και αμείλικτος.

          • factorx avatar
            factorx @ Κώστας Ροδινός 07/01/2011 16:49:30

            θα το παω μεχρι το πρωϊ: πρέπει να μιλάμε την γλώσσα του λαού και οχι των σαλονιών

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 07/01/2011 16:51:35

            Δεν θέλω μπηχτές για τον Αντιπρόεδρο!
            Και είσαι σίγουρος οτι θα αντέξεις μέχρι το πρωϊ;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 07/01/2011 16:58:13

      οταν πας με το ΓΑΠ σε αντιπαραθεση με πολιτικη ορθοτητα γινεσαι χειροτερος, διοτι το ΓΑΠ δεν παλευεται πρωτον, και δευετερον τα ΜΜΕ που θα σε παιξουν θα μας βαλουν στη μεση... και θα βρουν επιχειρηματα δημοσιογραφικης ορθοτητας να σε κολησουν στον τοιχο..

      Η γλωσσα του λαου ειναι αυτη που κοβει κοκκαλα. Αν δεν την εχουν διδαχθει οι στενοι και οι μποσικοι συνεργατες του Σαμαρα, ν αλλαξει συνεργατες.

      Ο λογος μας πρεπει να κολλα τον θεατη στην τηλεοραση και να αναμενει την απαντηση απο το ΓΑΠ... σαν να ειχε ρωτησει ο ιδιος.

      Εγινα κατανοητος?

      ΠΠ

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/01/2011 16:59:41

        Απολύτως και ουδείς διαφωνεί επ' αυτού!

  11. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 07/01/2011 17:11:54

    Στην υπόθεση του άρθρου του κ Κρανιδιώτη υπάρχουν δυο ξεχωριστά ζητήματα
    1 Με κάποιες απόψεις του κ Κρανιδιώτη διαφωνώ και πολλές φορές με ξενίζει το επικολυρικό ύφος του ή η φραστική του οξύτητα. Το συγκεκριμένο άρθρο όμως το βρήκα από πάσης απόψεως εξαιρετικό, απόλυτα πολιτικό και διακομματικής εφαρμογής. Γιατί ξεσηκώθηκε τέτοιος θόρυβος? Γιατί συνέπεσε με συγκεκριμένες διεργασίες μέσα στη ΝΔ.
    2 Οπως σωστά λέει και ο Κώστας Ροδινός , αυτός. ο Προφήτης, εγώ μπορούμε να γράφουμε ό,τι θέλουμε και εφ΄ όσον μας δίδεται βήμα να δημοσιοποιούμε ακόμη και ό,τι μας κατέβει στο κεφάλι. Εκπροσωπούμε τον εαυτό μας και τυχόν συνέπειες θα τις υποστούμε μόνο εμείς, άντε και το blog που μας έδωσε δυνατότητα έκφρασης. Αυτό δεν ισχύει για ανθρώπους που είναι κοντά στον Πρόεδρο. Ακόμα και αν το περιεχόμενο του άρθρου εκφράζει τον κ Σαμαρά - και δεν βλέπω γιατί να μην τον εκφράζει- δεν νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα ευτυχής από τον θόρυβο που σκοπίμως και εκ του πονηρού-αλλά κι αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι- ξεσηκώθηκε στα ΜΜΕ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ firiki2010.wordpress.com 07/01/2011 17:15:44

      Καλή χρονιά και χρόνια πολλά!

      Εκ του πονηρού ο θόρυβος και όλοι αντιληφθήκαμε το γιατί!

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Κώστας Ροδινός 07/01/2011 17:31:56

        Αντεύχομαι! Ολα να πάνε καλά!

  12. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/01/2011 17:37:42

    ΣΟΝ ΠΕΝ
    Τον είχα ρωτήσει και εγώ γιατί το ...ρεπερτόριο του ήταν ανεξάντλητο, αλλά απάντησε ως ....κυβερνητικός εκπρόσωπος!

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ Κώστας Ροδινός 08/01/2011 07:50:12

      Και κάτι που ίσως δεν ξέρατε:Η απίστευτη καλωσύνη του προς όλο το προσωπικό που δούλευε γι΄αυτόν. Από τους υψηλότερους συμβούλους και συνεργάτες μέχρι τον οδηγό του (τον οποίο σπανίως χρησιμοποιούσε). Ευκαιρίας δοθείσης πρέπει να μνημονεύσουμε και την αξέχαστη Αγγέλα Χατζηπαύλου, εναν επίσης καλωσυνάτο άνθρωπο, η οποία διετέλεσε γραμματεύς του!
      Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τους σκεπάζει.

  13. Κατερίνα Κ. avatar
    Κατερίνα Κ. 07/01/2011 18:13:50

    Φαίνεται ότι το πολιτικά ορθό, έχουν το προνόμιο οι δύο άγιες οικογένειες ( Παπανδρέου-Μητσοτάκης) να το εκφράζουν στην Ελλάδα, οι οποίες ευθύνονται κατά 80% για την οικονομική κατάρρευση της Χώρας. Και αντί να σεμνύνονται μαζί με τα καλοταϊσμένα παπαγαλάκια έχουν το θράσος και μιλούν. "Αιδώς Αργείοι"

  14. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 07/01/2011 18:46:46

    Πέρα από τα πρόσωπα, αυτό που θέλουν να χτυπήσουν είναι οι ιδέες: η ανιδιοτελής προσφορά προς την πατρίδα, η εθνική κυριαρχία, ο υγιής πατριωτισμός. Φοβούνται τη δημιοργία πλειοψηφικού κοινωνικού ρεύματος με αυτά τα χαρακτηριστικά

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μικρός Οδυσσέας 07/01/2011 19:28:27

      Κυρίως τις ιδέες!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Μικρός Οδυσσέας 07/01/2011 19:36:33

      Τελικά είχε ποτέ η φιλελεύθερη παράταξη τέτοια ζύμωση ιδεών, γιατί εγώ είμαι μειράκιο και δε θυμάμαι?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/01/2011 19:44:07

        Να μας πει ο Ροδινός, που ζυμώνονταν επί Παπάγου....

    • Μisha avatar
      Μisha @ Μικρός Οδυσσέας 07/01/2011 19:42:30

      Οδυσσεύ

      Αυτό το πλειοψηφικό ρεύμα το φοβούνται κυρίως στις Βρυξέλλες γιατι γνωρίζουν πως στην περιπτωση που σηκώσουμε κεφάλι , το τεράτωμα τους θα διαλυθεί.

  15. spiros avatar
    spiros 07/01/2011 18:47:25

    Πολλές ευχές υπάρχουν στα σχόλια . Τι ορθολογική πολιτική απορρίπτετε όταν την ακολουθείτε; Μήπως μυρίζει εκλογές και απελευθέρωση; Όλα εκεί οδηγούν. Μια ευχή και για τον ερχομό μήπως έλθει συντομότερα.

  16. aris. A avatar
    aris. A 07/01/2011 19:24:21

    Κώστα Χρόνια Πολλά

    Τα χρόνια που έρχονται θα πετύχουν αυτοί που σκέπτονται και μιλάνε με την στέρεη γλώσσα της κοινής λογικής και θα προτείνουν λύσεις απλές κατανοητές και εφαρμόσιμες.

    Το άρθρο του Κρανιδιώτη είχε επιτυχία και πέρασε μηνύματα στον κόσμο απλά γιατί το έγραψε ένας απλός άνθρωπος που ζει αντιμετωπίζει και ταλαιπωρείται από τα ίδια προβληματα όπως και εμείς.

    Πλέον οι βαθυστόχαστες αλαμπουρνέζικες αναλύσεις των κλασσικών αναλυτών των αφόρητων αριστερίστικων βερμπαλισμών ο κόσμος δεν τις λαμβάνει υπόψη και γιατί είναι εξωπραγματικές και κατά παραγγελία συμφερόντων κατευθυνόμενες.

    Πράγματι οι συστημικοί δημοσιογράφοι και διαμορφωτές της κοινής γνώμης ανησυχούν γιατί ο κόσμος άρχισε να ξυπνάει και φοβούνται μην χάσουν τα κορόιδα πελάτες.

    Ομως ας μην ξεχνάμε ότι μια μεγάλη μερίδα του κόσμου που δεν έχει ακόμη πρόσβαση στο διαδίκτυο και δεν θα έχει και στο μέλλον παραμένει έρμαιο στα χέρια των δελτίων ειδήσεων των οκτώ ότι ποιό καταστροφικό για την σκέψη γνώρισε η ελληνική πολιτεία.

    Μένω στο τελευταίο σου σχόλιο για κάποιους μέσα στην ΝΔ που προσπάθησαν να μετατρέψουν σε εσωκομματικό πρόβλημα τις απόψεις Κρανιδιώτη που δεν θα μου έκανε εντύπωση αν ήταν σε γνώση Σαμαρα για να στείλει και μήνυμα σε κάποιους εντός του κόμματος που λοξοκοιτάνε με τους υπονεμευτές της ΝΔ.

    Δυστυχώς οι εφιάλτες και προδότες αυτής της παράταξης που βάζουν τα προσωπικά καπρίτσια πάνω από όλα είναι υπεράριθμοι από ότι φαίνεται.

    Ας ελπίσουμε όχι τόσοι, ώστε να δημιουργούν καθοριστικά προβλήματα στην πορεία Σαμαρά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ aris. A 07/01/2011 20:49:45

      Αρη,
      Χρόνια πολλά επίσης και κάθε καλό.

  17. factorx avatar
    factorx 07/01/2011 19:39:50

    Μπράβο ρε Γιάννη;

  18. Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννη Μπη Γκουντ 07/01/2011 22:07:52

    Μαζί σου Κώστα Ροδινέ.

  19. βαγόνι avatar
    βαγόνι 08/01/2011 08:58:05

    "Ακούω ότι ο κ. Τηλέμαχος Χυτήρης ετοιμάζει καινούργιο νομοσχέδιο
    για τα ΜΜΕ....Ενδιαφέρον να δούμε τί θα επιχειρήσει.."

    ...και χάλια να είναι, θα είναι πολύ καλύτερα απο τήν τύχη που επιφύλαξε
    ο κ.Ρουσόπουλος στη δημόσια ραδιοτηλεόραση με το καθεστώς των απίθανων
    μισθών και ρεμούλας....
    Ξέρετε, η ενοχή μιάς παράταξης δεν σταματάει επειδή άλλαξε αρχηγό!
    Αλλοιώς μοιάζει με lullaby of birdland κι'ότι βρέξει άς κατεβάσει!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ βαγόνι 08/01/2011 16:37:00

      Ακόμα δεν το είδαμε, Γιάννη το βαφτίσαμε!
      Ναι, η Ν.Δ. μέχρι τη...δευτέρα παρουσία θα είναι ένοχη!
      Από την άλλη πλευρά, στο ΠΑΣΟΚ επανέρχονται ως ¨Μωραί Παρθέναι".

  20. βαγόνι avatar
    βαγόνι 08/01/2011 17:32:40

    Μιλάμε για το συγκεκριμμένο τομέα, όπου βεβαίως
    ουδείς αναμάρτητος. Απλά, την περίοδο 2004-ο9 οι
    αμοιβές "στελεχών" και ημετέρων έφτασαν σε
    επίπεδο υπαλλήλων εμίρηδων στην Old Bond Street!
    Το απόλυτο πάρτυ.
    Σήμερα,η δημόσια ραδιοτηλεόραση ασφυκτιά σε
    επίπεδο στραγγαλιστικής λιτότητας και συνεχίζουν
    οι επιθέσεις απο τους θιασώτες της "ελεύθερης αγοράς".
    Σαν να μήν έφταναν τα δεινά που επισσώρευσαν τα
    αφεντικά της ιδιωτικής τηλεόρασης την τελευταία
    εικοσαετία!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ βαγόνι 08/01/2011 17:44:44

      Σ' αυτό δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω μαζί σας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.