#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/12/2011 19:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Περί Αξιοπιστίας



Οι Τράπεζες και οι πολιτικοί έχουν ένα κοινό. Την αξιοπιστία. Αν τη χάσουν εξαφανίζονται. Αν την κερδίσουν επιβάλλουν την παρουσία τους.

Πόσο αξιόπιστος είναι ο Αντώνης Σαμαράς; Ας φρεσκάρουμε την μνήμη μας.

Ήταν χειμώνας του 2010, όταν ο πρώην Πρωθυπουργός και οι κηπουροί του μιλούσαν για Τιτανικό στην ελληνική οικονομία, για διεφθαρμένους συλλήβδην ως το κόκκαλο Έλληνες, για νοσηρή οικονομική ζωή. Ο Σαμαράς αρνούνταν το συλλογικό αυτομαστίγωμα και ζητούσε αναθεώρηση του φορολογικού συστήματος, καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και εισφοροδιαφυγής και στοχευμένες παρεμβάσεις στο Δημόσιο και τις κρατικές δαπάνες. Αλλά για το κατεστημένο στη χώρα και τους αλαζόνες Ευρωπαίους, ήταν ένας άγνωστος πρώην ευρωβουλευτής που έγινε πρόσφατα αρχηγός ενός διαλυμένου από βαριά ήττα κόμματος. Ποιος τον λογάριαζε; Σήμερα όμως όλοι αναγνωρίζουν ότι είχαν υποτιμήσει το ελληνικό πρόβλημα, έδωσαν λιγότερη προσοχή από ότι έπρεπε, έκαναν λάθος στην εκτίμησή τους και προσέφεραν μια θανατηφόρα συνταγή. Αυτό είναι αξιοπιστία.

Ήταν Μάιος του 2010 όταν ο Στοχαστής της Quadriga μας οδηγούσε στη χρεοκοπία και στις «δάνειες δυνάμεις» παραδεχόμενος ότι είμαστε το πειραματόζωο. Η αλήθεια που πρέσβευε το Μνημόνιο ήταν η μοναδική και άπαντες, μέχρι τον τελευταίο υπαλληλίσκο των Βρυξελλών ήταν σίγουροι για την επιτυχία. Ο Σαμαράς διαχώρισε τη θέση του και με τα δεδομένα της εποχής ζήτησε άλλη λύση, ευρωπαϊκή, χωρίς παρέμβαση του ΔΝΤ στα ευρωπαϊκά πράγματα διαβλέποντας την αποτυχία του εγχειρήματος. Αλλά τότε ήταν ένας γραφικός συντηρητικός πολιτικός που ο λόγος του ήταν κυρίως αντιπολιτευτικός και δεν αντιλαμβανόταν το κάλεσμα των καιρών. Σήμερα όλοι παραδέχονται ότι η εμπλοκή του ΔΝΤ ήταν κερκόπορτα στα ευρωπαϊκά πράγματα και το κυριότερο, το πρόγραμμα που ετοιμάστηκε για την Ελλάδα ήταν πολιτικά ανεφάρμοστο. Αυτό είναι αξιοπιστία.

Ήταν καλοκαίρι του 2010, όταν μέσα στην ευφορία ότι θα έχουμε μισθούς και συντάξεις και σύντομα, μέχρι το 2012, θα ξαναβγούμε στις αγορές, ο Σαμαράς παρουσίασε στο Ζάππειο Ι την πρόταση του για έξοδο της χώρας από τη μέγγενη των μνημονίων, τολμώντας να μιλήσει πρώτος και για αξιοποίηση της λιμνάζουσας δημόσιας περιουσίας. Τολμηρή πρόταση την χαρακτήρισαν λίγοι, ανεφάρμοστη, ανεδαφική, οι περισσότεροι. "Ο Χάρρυ Πότερ της συντηρητικής παράταξης", τον χλεύαζαν. Και όμως, ένα χρόνο αργότερα διάφορες προτάσεις του μεταξύ των οποίων και αυτή για αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας αποτέλεσε δέσμευση της χώρας στο επικαιροποιημένο μνημόνιο, έστω και αν στην πορεία, κατακρεουργήθηκε νοηματικά και διαδικαστικά από τους εδώ μαθητευομένους μάγους της διαχείρισης κρίσεων που θέλανε να ονομάζονται Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ. Αυτό είναι αξιοπιστία.

Ήταν Σεπτέμβρης του 2010, όταν στην ΔΕΘ ανέλυσε τις διαφορές του με την ακολουθούμενη πολιτική, προέβλεψε την μη έξοδο της χώρας στις αγορές το 2012, μίλησε για βαθειά ύφεση που φέρνουν τα μέτρα, μάντεψε την αποτυχία του προγράμματος. Βέβαια τότε έκανε μια τυπική ομιλία πολιτικού της Αντιπολίτευσης, χωρίς όραμα και χωρίς να αντιλαμβάνεται πόσο καλά πήγαινε έως τότε το πρόγραμμα. Έτσι μας έλεγαν. Ο Παπακωνσταντίνου ωρυόταν στα κανάλια για το πόσο ανεύθυνος ήταν ο κ. Σαμαράς. Έφτασε Νοέμβρης του 2011, για να καταλάβουν όλοι ότι, όχι μόνο στις αγορές δεν θα βγούμε το 2012, αλλά είμαστε σε ανάγκη δανεικών μέχρι το 2015 και σε επιτροπεία μέχρι το 2020. Και όλα αυτά χωρίς να κλείνει η μαύρη τρύπα του δανεισμού, του χρέους, του ελλείμματος και της ύφεσης. Και τώρα αναζητείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο, μια διέξοδος από όλο αυτό τον φαύλο κύκλο. Αυτό είναι αξιοπιστία.

Ήταν Άνοιξη του 2011 όταν στο δράμα που περνούσε η χώρα ήδη με την εφαρμογή μιας λάθους πολιτικής παρουσίασε ένα επικαιροποιημένο Ζάππειο ΙΙ. Μίλησε για μείωση φορολογίας, για ενεργοποίηση ΈΣΠΑ, για ορθολογικότερη διαχείριση του προγράμματος δημοσίων δαπανών, για κοινωνική συνοχή, για μέτρα ανάπτυξης της οικονομίας, για εργασιακή εφεδρεία. Βεβαίως τότε ήταν ενοχλητική η συνεχής ενθύμηση του Σαμαρά ότι ακολουθούμε λάθος πορεία. Οι φωστήρες των Βρυξελλών και οι εντόπιοι υπηρέτες και τελάληδές τους κεραύνωναν τον αρχηγό της ΝΔ για την στενομυαλιά του και την επιμονή του. Πρώτα η δημοσιονομική πειθαρχία, μετά η ανάπτυξη. Έφτασε λίγο πριν το 2011 για να προετοιμαστεί κακήν κακώς μια τερατογέννεση της εφεδρείας, να ομολογήσουν οι Βρυξέλλες και να ψελλίσουν οι αναλυτάδες των καναλιών ότι χωρίς ανάπτυξη, χωρίς ελάφρυνση των βαρών, χωρίς τόνωση της επιχειρηματικότητας οι στόχοι δεν θα υλοποιηθούν ποτέ. Αυτό είναι αξιοπιστία.

Ήταν Ιούνιος του 2011 όταν στο Σύνταγμα έπεφταν κορμιά και το δακρυγόνο έπεφτε σύννεφο, προκειμένου να περάσει ο Εφαρμοστικός νόμος της πλέον πρόσφατης επικαιροποίησης του Μνημονίου. Ήταν λέει όρος για την απόφαση του Ιουλίου του 2011 με την οποία για πρώτη φορά θα καλούνταν σε εθελοντική βάση ο ιδιωτικός τομέας να συνεισφέρει στη χρηματοδότηση της χώρας με την μορφή κουρέματος των απαιτήσεών του. Πανηγύριζαν οι Βρυξελλιώτες και οι παπαγάλοι τους εδώ ότι θα πληρώσουν επιτέλους οι Τράπεζες. Ότι αποδίδεται δικαιοσύνη. Τον ίδιο καιρό ο Σαμαράς μίλησε για λάθος πολιτική. Ποιος είναι πάλι αυτός ο ενοχλητικός ξερόλας με τα γυαλάκια που τολμά να παίρνει το μέρος των Τραπεζών; Χρειάστηκαν μόλις 5 μήνες και μια ακόμη ατελέσφορη σύνοδος για να καταδειχθεί ότι το κούρεμα στους ιδιώτες, είτε 20% είτε 50% δεν είναι αποτελεσματικό. Διότι δεν μπορείς να επιβάλεις κούρεμα σε κάποιον με το έτσι θέλω έστω και αν το βαφτίσεις εθελοντικό, αν δεν είσαι έτοιμος να ρίξεις χρήμα στην αγορά. Αλλιώς κινδυνεύεις, αν πας εσύ για δανεισμό, να στη φυλάνε αυτοί που προορίζεις για κούρεμα. Και να αποεπενδυθεί από πολύτιμα κεφάλαια όλη η Ευρώπη. Πράγμα που βλέπουμε να γίνεται τώρα. Και να που ξάφνου κάνουν και δεύτερες σκέψεις και οι εμπνευστές Ευρωπαίοι σε αυτή την παράμετρο. Το ξανακοιτάνε το PSI λένε. Αυτό είναι αξιοπιστία.

Ήταν Νοέμβριος του 2011 όταν ο παραιτημένος ουσία, πρωθυπουργός ήδη από τον Ιούνιο του 2011, προέβη σε απονενοημένο διάβημα να θέσει με τις ανοησίες περί δημοψηφισμάτων και λαϊκής έκφρασης (χωρίς εκλογές) τη στρατηγική επιλογή της χώρας να είναι μέλος της ΕΕ και της ζώνης του Ευρώ. Με τα σύννεφα πάνω από τον ουρανό της Ευρώπης να πυκνώνουν, και την ζαλισμένη παρεούλα του ΓΑΠ να βολοδέρνει από τα χαστούκια των δανειστών σαν τα κουκλάκια του λούνα πάρκ, η χώρα ήταν στα πρόθυρα της ολοκληρωτικής κατάρρευσης της εικόνας της και του εμφράγματος της ετοιμοθάνατης οικονομίας της. Ο πρώην πρωθυπουργός πλήρως απαξιωμένος στους συνομιλητές του δεν μπορούσε να κυβερνήσει πλέον. Χρειαζόταν επειγόντως αλλαγή, στην αρχή με μια μεταβατική κυβέρνηση. Μπήκε σε αυτή, μετείχε, της παρείχε ψήφο εμπιστοσύνης, αλλά όλοι θέλανε να διπλαρώσουν τον Σαμαρά για να δεσμευτεί; Γιατί; Για να τον τσαλακώσουν, για αν τον κουρέψουν, για να τον έχουν του χεριού τους;

Η δική μου εκτίμηση είναι άλλη. Θέλανε να τον δεσμεύσουν διότι ο Σαμαράς μέσα από αυτή την δίχρονη πορεία κέρδισε την αξιοπιστία του στους συνομιλητές του.

Είναι ο μοναδικός πολιτικός στην Ελλάδα, που διαθέτει κυβερνησιμότητα, ως αρχηγός ενός μεγάλου κόμματος.

Είναι ο μοναδικός πολιτικός στην Ελλάδα που αντίθετα με τους ντόπιους καλοθελητές στις Βρυξέλλες και παρά τους λίβελους που εξακοντίστηκαν εναντίον του ότι τάχα είναι ο μπουρλοτιέρης της Ευρωζώνης, απέδειξε ότι είναι ένας διορατικός ευρωπαϊστής πολιτικός.

Είναι ο μοναδικός πολιτικός στην Ελλάδα που διαθέτει ρεαλισμό. Το να αναμένει κανείς από το Σαμαρά να συμπεριφερθεί σαν τον κεντροδεξιό Τσάβες είναι ανεδαφικό. Μπορεί όμως να συνομιλήσει με την γραφειοκρατία των Βρυξελλών αλλά και με τις αγορές διότι έχει κάτι που λείπει αυτή τη στιγμή από την Ευρώπη σε επίπεδο ηγεσίας της. Οικονομικές γνώσεις και ρεαλιστική προσέγγιση των προβλημάτων.

Είναι ο μοναδικός πολιτικός στην Ελλάδα που έχει προβλέψει με ακρίβεια όλες τις παθογένειες του προγράμματος που εφαρμόζεται στη χώρα, την ώρα που όλοι, με την παρουσία των πλέον διάσημων οικονομολόγων παγκοσμίως, όμνυαν στην επιτυχία του εγχειρήματος. Τους απέδειξε ότι ήταν όλοι λάθος και τώρα τους προκαλεί να τον ακούσουν. Ενέσπειρε την αμφιβολία και το άγχος στους μέχρι πρότινος άκαμπτους δανειστές, και προϊόντος του χρόνου όχι μόνο θα διαπραγματευτεί μαζί τους, αλλά και θα τροποποιήσει το πρόγραμμα. Για όσους καταλαβαίνουν ελληνικά, η διαπραγμάτευση είναι μια διαδικασία διμερής ή πολυμερής. Η Τροποποίηση όμως μπορεί να είναι και μια μονομερής διαδικασία. Και όμως, αυτό έχει γίνει πλέον αποδεκτό από τους δανειστές.

Τέλος είναι ο μοναδικός πολιτικός στην Ελλάδα, που επειδή έχει κερδίσει τα ανωτέρω χαρακτηριστικά μόνος του, είναι και ο μόνος που θα κληθεί να επικυρώσει, ως επίσημος συνομιλητής από μέρους της χώρας, τις όποιες μελλοντικές αποφάσεις της Ευρωζώνης και της Ε.Ε. στο άμεσο μέλλον. Καλός ο τεχνοκράτης για την μεταβατική περίοδο, αλλά στις πολιτικές αποφάσεις με τις οποίες θα έρθει ενώπιόν της η χώρα και η Ευρώπη στο άμεσο μέλλον, χρειάζεται η παρουσία πολιτικού και όχι τραπεζίτη. Και στην Ευρώπη κατανοούν ότι χωρίς πολιτική υπογραφή από την Ελλάδα δεν περπατάει καμία εξέλιξη είτε για αλλαγή συνθηκών, είτε για διάσπαση, είτε για ευρώ του Νότου, είτε για οτιδήποτε.

Είναι η εικόνα τόσο ειδυλλιακή λοιπόν; Τα έχει κάνει ο Σαμαράς τόσο καλά σε όλα ώστε να μην αξίζει να τον ψέξει κανείς;

Όχι βέβαια. Υπάρχουν και αστοχίες σε επιμέρους χειρισμούς, υπάρχουν και ατέλειες επικοινωνιακές, υπάρχουν και πρόσωπα που εκνευρίζουν με το λόγο ή τα έργα τους και επιμένουν να εμφανίζονται ως η φωνή της παράταξης, υπάρχουν και παπαγάλοι, υπάρχουν και κακόβουλες διαρροές, υπάρχουν και ορισμένοι που τον πριονίζουν.

Αλλά όλα αυτά τα πράγματα είναι πολύ μικρά και ανούσια μπρος στις μεγάλες πολιτικές κινήσεις που γίνονται, και κινδυνεύουμε, αν τους δώσουμε τεράστια αξία, να δούμε μεν το δέντρο, αλλά να χάσουμε το δάσος.

Ierofantis

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tak avatar
    tak 02/12/2011 19:58:08

    Ο Σαμαράς ούτε μάγος είναι, για να τα λύσει όλα με μιας ούτε τη Λυδία Λίθο κατέχει, για να κάνει όλους τους βωξίτες του Παρνασσού χρυσάφι, για να το ρίξουμε στα μούτρα των Αλαμανών, των Γαλατών και λοιπών … συγγενών τους για να ξοφλήσουμε επί τόπου. Δώστε λοιπόν, εσείς που είστε δίπλα του και αγαπάτε τη χώρα, την καλή του εικόνα προς τα έξω, δώστε τη σωστή του εικόνα με τις σωστές παραμέτρους, χωρίς … ακροβατικά.

  2. ΜΠ avatar
    ΜΠ 02/12/2011 19:58:32

    Είναι ο μοναδικός πολιτικός στην Ελλάδα που θα καταφέρει να διαλύσει το ΠΑΣΟΚ στα δεκατέσσερα και να το εξαφανίσει. Ο λόγος του έχει βαρύτητα και οι πράξεις του το ίδιο. Θα είναι λάθος η όποια παράταση των Εκλογών, και δεν πρέπει να συμφωνήσει. Οι χάρες τελείωσαν. Το ΠΑΣΟΚ μετράει μέρες και το ξέρει και για αυτό δεν το ενδιαφέρει αν οι επόμενοι παραλάβουν καμένη γη, φροντίζει ήδη να το κάνει με τη διάλυση του κοινωνικού ιστού και τη συμφωνία προδοσία που προωθεί. Το κλειδί για την ελπίδα στον τόπο αυτό είναι η συνέπεια που θα απαιτήσει ο Α.Σ από την κυβέρνηση και η πίεση που θα ασκήσει προκειμένου οι Εκλογές να γίνουν στις 19/02/2012. Ούτε μέρα παραπάνω!

    • Anatoli avatar
      Anatoli @ ΜΠ 02/12/2011 20:02:09

      Ακριβώς, ούτε μέρα παραπάνω.....

  3. danaos avatar
    danaos 02/12/2011 20:08:55

    Ierofanti μου τι μπορώ να πω; Απλά συμπληρώνω με ένα κείμενο του Στάθη που γράφτηκε πριν δυο μήνες:
    " Δεν είναι πατρίδα μου το Προτεκτοράτο.
    Εμένα, πατρίδα μου είναι η Ελλάδα, και δεν μπορεί στην Ελλάδα να ξεκινάει τη
    διαδρομή του για να μάθει γράμματα στα παιδιά ένας δάσκαλος με 660 ευρώ τον
    μήνα, για να πάρει 750 ευρώ στα 45 του και να μην κάνει παιδιά δικά του ο
    ίδιος ποτέ.

    Δεν είναι Πρωθυπουργός μου αυτός ο τύπος που πάει να κάνει τη Θράκη Ειδική
    Οικονομική Ζώνη υπό την Εντολή της Γερμανίας - ανοίγοντας έτσι έναν ακόμα
    δρόμο για την «αυτονόμηση» της περιοχής και τον ακρωτηριασμό της Ελλάδας.

    Είναι πιθανόν αυτός ο ανιστόρητος να μη γνωρίζει ότι οι Ναζί στην Κατοχή
    διακρίθηκαν εκτός των άλλων και στο σπορ
    του διαμελισμού της χώρας μας -ώς και ανεξάρτητο «Βασίλειο των Βλάχων» στην
    Πίνδο έστησαν οι ολετήρες· όμως,
    πώς να κάνει την Ελλάδα πειραματόζωο της νέας Τάξης, απέδειξε ότι γνωρίζει
    πολύ καλά ο επικεφαλής των δωσιλόγων.

    Δεν είμαι υπήκοος της Τρόικας.

    Είμαι Ελληνας πολίτης -δεν οφείλω καμμιά νομιμοφροσύνη στα ανδρείκελα και
    τους κουίσλινγκ- δεν είμαι ανδράποδο

    δεν οφείλω καμμιά νομιμοφροσύνη σε αυτούς που βουτάνε το υστέρημα του
    συνταξιούχου κι αφήνουν
    τον φοροφυγά να πλουτίζει ακόμα περισσότερο.

    Δεν είναι (μόνον) φασιστικό, είναι και αηδιαστικό ο Υπουργός -εν προκειμένω
    ο Παπουτσής- να βάζει τις διαδηλώσεις για το ψωμί
    στον ίδιο παρονομαστή με την εγκληματικότητα - δεν αναγνωρίζω συνεπώς
    καμμιάν εξουσία σε αυτούς που αφήνουν ανυπεράσπιστους τους γέροντες μπροστά
    στα καλάσνικωφ και τους φταίνε για την άθλια ανικανότητά τους οι διαδηλωτές.

    Οχι, δεν είναι πατρίδα μου οι εντολές των τοκογλύφων, πατρίδα μου είναι η
    τήρηση του Συντάγματος.

    Οφείλω να αντισταθώ για λόγους στοιχειώδους ευπρέπειας στον Υπουργό
    Οικονομικών -εν προκειμένω στον Βενιζέλο-
    που βάζει 23% ΦΠΑ στην μπουγάτσα αν είναι αλμυρή και 13% αν είναι γλυκιά. Η
    μαλακία δεν είναι θεσμός, ούτε μπορεί πατρίδα μου να γίνει ο εκβιασμός, η
    τρομοκρατία, η καταστολή, ο παραλογισμός και η ανικανότης. Και η ντροπή.

    Πατρίδα μου είναι η Ελλάδα, της μάνας μου και του πατέρα μου η ιστορία, των
    παιδιών το πεδίο -δεν μπορώ να την παραδώσω μικρότερη.

    Δεν ανέχομαι πλέον τους χυδαίους που με κατασυκοφάντησαν urbi et orbi ότι
    είμαι διεφθαρμένος και τεμπέλης, ότι μαζί τους τα έφαγα.

    Οφείλω να τους αντισταθώ. Να τους απονομιμοποιήσω. Δεν πρόκειται να πληρώσω
    τα χαράτσια που μου επέβαλαν και θα μου επιβάλουν, πρώτον διότι δεν είμαι
    ούτε τούρκος ούτε ραγιάς για να με σφάζει όποτε γουστάρει ο αγάς -ούτε είναι
    η χώρα μου οθωμανικό σαντζάκι, ώστε νόμος νά 'ναι η ανομία και δεύτερον δεν
    θα νομιμοποιήσω με τον οβολό μου τη ληστεία εναντίον όλων μας -διότι δεν
    πρόκειται περί κάποιας θυσίας για να σωθεί η πατρίδα αλλά πρόκειται για το
    τίμημα της προδοσίας -την υπαγωγή της χώρας στο Μνημόνιο.

    Οχι, δεν θα πληρώσω το μερίδιό μου για τα τριάντα αργύρια του Ιούδα, δεν θα
    γίνω συνένοχός τους.

    Ως εδώ!

    Δυο χρόνια τώρα η χώρα καταστρέφεται. Σε αυτό συμφωνούν όλοι, μέσα σε αυτά
    τα δύο χρόνια μάς γύρισαν πίσω στο 1950 -οφείλω συνεπώς να αντισταθώ.

    Πατρίδα μου ήταν τα σχολικά βιβλία -τα 3.000 χρόνια της παιδικής μας
    ηλικίας, απ' τον Ομηρο ώς τον Νίκο Γκάτσο
    τι να προδώσω και γιατί; τα κυπαρισσάκια ή τα ηλιοβασιλέματα;

    Δεκάδες φορές ώς τώρα στην Ιστορία τον μονόδρομο προς τα Τάρταρα τον έχουν
    φράξει τα οδοφράγματα.

    ΣΤΑΘΗΣ Σ. 8.Χ.2011

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ danaos 02/12/2011 20:49:51

      !!!!!!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ danaos 02/12/2011 21:04:43

      !!!!!!!!!!!!!!!!

    • Eva avatar
      Eva @ danaos 02/12/2011 21:31:20

      + 100000000000000000!!!!!! ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ.....!!!!!

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ danaos 03/12/2011 03:52:13

      +10000000000000000000
      Το αυτονόητο!

  4. tommy avatar
    tommy 02/12/2011 20:44:44

    Iεροφάντη...
    μήν ρίχνεις αλάτι στίς πληγές μας ...πονάει....
    Αστο να πάει..δεν χρειάζονται υπενθυμίσεις..πεπραγμένων..ελικρινά στο λέω και το πιστεύω,ό χρόνος θα δείξει πλέον,μια πού άλλη άποψη έχουν οι περισσότεροι πολίτες περί των όσων έχουν γίνει.Καί δεν θα αλλάξουν γνώμη- ειδικά τώρα-από τό καλογραμμένο άρθρο σου.
    Αστο να πάει σού λέω..Καλά κάνεις και προσπαθείς,αλλά χρονικά είναι άσχημη στιγμή για υπενθυμίσεις..

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ tommy 02/12/2011 21:29:11

      Ποτέ δεν είναι κακή στιγμή για κάποιες υπενθυμίσεις.

      Ειδικά όταν πέφτει παγωμάρα.

      Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι έχει εγκαταλείψει.

      Για μένα είναι κάτι περισσότερο από κατανοητό, ότι πολεμιέται από κέντρα και παράκεντρα με ότι έχουν και δεν έχουν. Και δυστυχώς είναι μόνος εναντίον πολλών και καλά οπλισμένων.

      Αλλά όπως ορθά λες, ο πανδαμάτωρ χρόνος θα δείξει.

      • Justice avatar
        Justice @ ierofantis 02/12/2011 22:03:15

        Και για να πολεμήσει τα κέντρα και τα παράκεντρα ήταν απαραίτητος ένας διπλωματικός σύμβουλος...

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Justice 02/12/2011 22:12:34

          Ενίοτε, ναι...!

          Κράτα τους φίλους σου κοντά, και τους εχθρούς σου, κοντύτερα...!

          • hotdog avatar
            hotdog @ ierofantis 03/12/2011 02:16:31

            αυτό το ακολουθεί δογματικά ο Σαμαράς!

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ ierofantis 02/12/2011 22:17:33

        Ιεροφάντη, δεν πίστεψα ποτέ ότι εγκατέλειψε, το αντίθετο. Οσο μένει στα γραφεία , όσο ζει και κινείται στο ίδιο νοσηρό και ψυχοφθόρο σκηνικό, όσο δεν έρχεται στον κόσμο να πάρει δύναμη , ιδέες , στήριξη, θα έρθει η ώρα που θα μείνει ολομόναχος , αφού τον έχουν χρησιμοποιήσει κυνικά , τελειώνοντάς τον αυτή τη φορά. Και πίστεψέ με, αυτό το λέω με μεγάλη στενοχώρια . Γιατί τον χρειαζόμαστε .Αλλά χρειάζεται και αυτός εμάς.

        • Komis Montechristo avatar
          Komis Montechristo @ Diamond Angel 02/12/2011 22:24:20

          Άκρως ενδιαφέρον το σχόλιό σου.Η επισήμανσή σου,κατά τη προσωπική μου γνώμη,είναι ορθή.

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ Komis Montechristo 02/12/2011 22:54:26

            Καλησπέρα Κόμη, τι κάνεις; Αυτό το άρρωστο σκηνικό που περιγράφεις, κάνει την κάθε μέρα να βαραίνει, τα πρόσωπα χαμένα στις σκέψεις τους και τη βόλτα στους δρόμους ακόμα πιο μοναχική.

          • Komis Montechristo avatar
            Komis Montechristo @ Diamond Angel 02/12/2011 23:21:45

            Διαμαντένιε Άγγελε,αυτό το άρρωστο σκηνικό το περιγράφουν πάρα πολλοί σε αυτό το διαδικτυακό μετερίζι.Κάθε άποψη,ανάρτηση,σχολιασμός περιέχουν προβληματισμό και απεικονίζουν το γενικό κλίμα που επικρατεί.Η χώρα και όλοι μας βιώνουμε δύσκολες στιγμές.Είμαστε σε τυφώνα.Όπως τονίζω συνεχώς,τουλάχιστον,ας υπάρχει ψυχική ενότητα και αισιοδοξία.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Diamond Angel 02/12/2011 22:25:03

          Ξέρεις, Αδαμάντινε Άγγελέ μου, τι είναι το πιο λυπηρό;

          Το ότι αυτή η παράταξη, ποτέ δεν είχε συνοχή και γραμμή. Ποτέ. Πάντοτε περιμέναμε όλοι τον όποιο επικεφαλής να τον ... αποκεφαλίσουμε. Στο πρώτο δήθεν στραβοπάτημα. Στην πρώτη αμφιβολία, που όλως τυχαίως μας την ενέσπειραν πάντοτε ΜΜΕξαπάτησης που σε άλλο χρόνο, τα μεμφόμαστε για την παραπληροφόρηση και τον κιτρινισμό τους.

          Τον Σαμαρά δεν τον γνωρίζω προσωπικά. Δεν τον έχω δει ποτέ μου. Αλλά το βλέμμα του είναι καθαρό. Δεν είναι σκοτεινός.

          Στους ανθρώπους με καθαρό βλέμμα έχω μάθει στη ζωή μου να τους δίνω ευκαιρίες.

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ ierofantis 02/12/2011 22:38:27

            Ναι , αυτό είναι και μια δική μου αρχή.

        • Τιγράνης avatar
          Τιγράνης @ Diamond Angel 02/12/2011 23:20:46

          Σε καμία περίπτωση... Ο ΑΣ χρειάζεται τη στήριξή μας τώρα περισσότερο από ποτέ, και θα την έχει...

  5. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 02/12/2011 20:51:55

    Δεν είναι τόσο ότι χρειάζεται "η παρουσία πολιτικού και όχι τραπεζίτη για τις πολιτικές αποφάσεις με τις οποίες θα έρθει ενώπιόν της η χώρα και η Ευρώπη στο άμεσο μέλλον" όσο η παρουσία νομιμοποιημένου με λαϊκή εντολή εκπροσώπου του ελληνικού λαού. Φαίνεται πως μια ακοινώνητη συστημική κάστα αποφάσισε να θεσπίσει ενιαύσια περίοδο εκπτώσεων για το Δημοκρατικό μας πολίτευμα, κατά τη διάρκεια της οποίας το Μαξίμου και η χώρα θα μετατρέπεται σε πειραματικό εργαστήρι στην καλύτερη (dark room στη χειρότερη). Ζητάμε την κλεμμένη ουσία της ταυτότητάς μας, ζητάμε το δικαίωμα της εθνικής αυτοδιάθεσης, ζητάμε εκλογές!!!

  6. Makis avatar
    Makis 02/12/2011 21:33:41

    Τότε γιατί:
    1) η ΝΔ ψήφισε περισσότερους μνημονιακούς νόμους κι από το ίδιο το ΛΑΟΣ;
    2) η ΝΔ δέχτηκε να στηρίξει τον Παπαδήμιο;
    3) ο Σαμαράς υπέγραψε ενώ από μόνος του είχε αναγάγει το θέμα τής μη υπογραφής σε ύψιστο εθνικό θέμα;

    Κανένα άρθρο "Περί Σχιζοφρένειας", θα δούμε;

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Makis 02/12/2011 21:46:19

      Για να παραμένουν τα ποσοστά του κόμματος στο 20%.
      Αλλά ξέχασα.Όλα αυτά είναι στημένα.
      Ο Σαμαράς θα τα ανατρέψει κι αυτά και θα πάρει αυτοδυναμία.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Makis 02/12/2011 21:50:20

      Η Ν.Δ. ψήφισε πολλά από τα νομοσχέδια της προηγούμενης κυβέρνησης ή επι μέρους άρθρα αυτών, διότι αυτά ήταν νομοσχέδια ή άρθρα που ανταποκρίνονταν στην πολιτική ιδεολογία της. Δεν φταίει η ΝΔ που το ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να εφαρμόσει κεντροδεξιά πολιτική και μάλιστα να το κάνει με υπαγωγή της χώρας στο Μνημόνιο...!

      Η ΝΔ στήριξε Παπαδήμο για συγκεκριμένο χρόνο, για συγκεκριμένο λόγο και υπό δεδομένες πολιτικές και οικονομικές συγκυρίες. Δεν θέλω να σε ψέξω, αλλά δημιουργείς την εντύπωση ότι δεν έχεις καταλάβει ακόμα σε πιο σημείο ήταν η χώρα προ μηνός. Για τις επιλογές αυτές μη νομίζεις ότι δεν πληρώνει πολιτικό κόστος. Αν δεν το πλήρωνε όμως αυτό, ίσως σήμερα εσύ και μερικά εκατομμύρια άλλοι, ζητάγατε το κεφάλι του επί πίνακι, επειδή δεν θα πληρωνόσασταν δεκαπενθήμερο και θα του ρίχνατε κατάρες, παπαγαλίζοντας τα λογάκια του Μεγκα, που οδήγησε ανεύθυνα τη χώρα σε πτώχευση.

      Και ναι, υπέγραψε. Υπέγραψε ξανά, ένα κείμενο που είχε στείλει στους ομολόγους του του Λαϊκού Κόμματος, και το οποίο την μια εβδομάδα ήταν ανεπαρκές και την άλλη ήταν υπερεπαρκές. Περίεργα πράγματα...! Ίσως δεν γνωρίζεις ότι από πολλούς καλοθελητές με ελληνικά κυρίως ονοματεπώνυμα εδώ στην Ελλάδα ο Σαμαράς παρουσιαζόταν ως ο άνθρωπος που θα έβαζε φωτιά στην πυριτιδαποθήκη της Ευρώπης. Ορισμένοι βλέπεις, από αυτούς που βλέπεις στην τηλεόραση και σου γυρνάνε τα άντερα, τον παρουσίαζαν ως τον Τσάβες της Μεσογείου. Ε, μάλλον δεν είναι έτσι. Και στο κάτω κάτω της γραφής στη μεγάλη μοιρασιά που παίζεται και θα παιχθεί και στο άμμεσο μέλλον στη Ευρώπη, η χώρα έπρεπε να είναι μέσα. Πάση θυσία. Διακυβεύονται πολλά περισσότερα από τις μειώσεις μισθών και συντάξεων φίλε μου και ας έχεις πάντα στο νου σου ότι πίσω από τα εμφανή οικονομικά παίγνια, κρύβονται σχεδόν πάντα αφανείς γεωπολιτικές μεταβολές. Η Ελλάδα έπρεπε στην δύσκολη περίοδο των αρχών Νοεμβρίου να αποδείξει ότι έστω και έτσι, έχει εναλλακτική πολιτική κυβερνητική επιλογή που διαθέτει γνώσεις, ρεαλισμό και σταθερότητα. Τα άλλα είναι για να κάνουμε από μόνοι μας αυτοκριτική και αυτομαστίγωμα.

      Εν κατακλείδι

      Δεν είναι όλα καλώς καμωμένα. Δεν ισχυρίζομαι ότι έχουν γίνει όλα ολόσωστα. Αλλά έλεος με την ομφαλοσκόπηση και την εύκολη κατάπωση της κάθε προπαγάνδας που μεταδίδεται και αναπαράγεται συχνά από μέσα και ανθρώπους που δεν θέλουν να δουν τον Σαμαρά ούτε ζωγραφιστό, και όμως δημοσίως παίζουν τον ... φίλο του!

  7. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 02/12/2011 21:39:06

    Καλησπέρα Ιεροφάντη.Ενδιαφέρουσα ανάρτηση με αξιόλογες παρατηρήσεις,που συμβάλλουν αποφασιστικά στη καλλιέργεια ενός ειλικρινούς και δημιουργικού διαδικτυακού διαλόγου.Διάβασα προσεκτικά τα όσα παραθέτεις.Κατά τη προσωπική μου γνώμη,θέλω να επισημάνω πως ο κόσμος της Νέας Δημοκρατίας έχει παγώσει με τη συγκυβέρνηση.Το βλέπουμε έξω,νιώθουμε να πλανάται στο κόσμο της ΝΔ μια έντονη αμηχανία,μέσα από συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων.Επικρατεί ανησυχία.Ο κάθε άνθρωπος,που ανήκει στο χώρο της Νέας Δημοκρατίας,παρατηρεί πως έχουν γίνει πολλές υποχωρήσεις σ'ένα σωρό θέματα,από τις 26 Οκτωβρίου και μετά.Το τελευταίο,μέσα σε πολλά άλλα;Το είδαμε όλοι και μείναμε άναυδοι.Στη θέση του κυβερνητικού εκπροσώπου τοποθετήθηκε η επίσημη φωνή της πασοκικής παράταξης....Πόσα ακόμη θα συμβούν;Και τι να πρωτοσχολιάσει κάποιος γι'αυτό;Επίσης,ο χρόνος των εκλογών είναι ασαφής.Οι πάντες γνωρίζουν πως όσο παρατείνεται ο χρόνος αυτής της κυβέρνησης τόσο πιο πολύ θα φθείρεται η ΝΔ.Εντός και εκτός Ελλάδας υπάρχει,σε πολλούς,η επιθυμία για παράταση της παρούσας κατάστασης.Και κάτι ακόμη που το θεωρώ εξαιρετικά σοβαρό.Υπάρχει μια λεπτομέρεια.Εξάλλου,όπως συνηθίζεται να λέγεται,το τελευταίο καιρό,''ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες''.Θα γυρίσω το ρολόι του χρόνου λίγο πίσω,δυο χρόνια και κάτι ημέρες.Είχε πραγματοποιηθεί το έκτακτο συνέδριο της μεγάλης δημοκρατικής κεντροδεξιάς παράταξης,αρχές Νοεμβρίου,για την οργάνωση του τρόπου διεξαγωγής των εκλογών για το πρόεδρο του κόμματος,που έγιναν τελικά στις 29 Νοεμβρίου.Θυμάμαι τα λόγια Σαμαρά,τότε.Είχε αναφερθεί σε Ομπάμα και Κλίντον.Είχε εξηγήσει επαρκώς το τρόπο που πρέπει να γίνει η αφετηρία και αναγέννηση της Νέας Δημοκρατίας,παραθέτοντας στους συνέδρους τον προεκλογικό αγώνα των δυο παραπάνω προσώπων για το χρίσμα του υποψηφίου του Δημοκρατικού Κόμματος των ΗΠΑ,στις προεδρικές εκλογές του 2008.Όπως θυμόμαστε όλοι,ανέλυσε πως η ΝΔ πρέπει να εφαρμόσει το εξής:Πρώτα η ΝΔ να δείξει ξεκάθαρα και κρυστάλλινα τι ακριβώς πρεσβεύει και πιστεύει,μετά από σκληρή και γόνιμη αυτοκριτική,και κατόπιν να βγει ορμητικά και δυναμικά στην ελληνική κοινωνία,ζητώντας τη ψήφο του ελληνικού λαού σκοπεύοντας σε ισχυρότατη κοινωνική πλειοψηφία,με ειλικρίνεια και ιδεολογική σαφήνεια,μακριά από άχρωμες,''άγευστες'' και ομιχλώδεις πολυσυλλεκτικότητες.Μετά από δυο χρόνια,γίνεται αυτό;Η Νέα Δημοκρατία ξεκίνησε απέναντι στη μνημονιακή-παπανδρεϊκή πολιτική.Στάθηκε τολμηρά και αποφασιστικά,με κρυστάλλινες και σαφείς απόψεις,μέσα στη λαίλαπα του φιλοπασοκικού-μνημονιακού παροξυσμού.Από τέλη καλοκαιριού και ειδικά μετά τη ΔΕΘ,η διαφορά με τη πασοκική παράταξη αυξανόταν και διευρυνόταν.Η κοινωνία,μέσω δημοσκοπήσεων,φαινόταν να επιβραβεύει τη παράταξη για τη σταθερότητα και τη συνέπειά της.Τώρα;Που είναι οι κρυστάλλινες απόψεις που επαγγελόταν η παράταξη από την άνοιξη του 2010 και τη ξεχώριζαν από τη καταστροφική πασοκική πρακτική;Ίσως θεωρηθώ γκρινιάρης,αλλά αυτή είναι η άποψή μου.Θέλω να πιστεύω πως σύντομα θα έχουμε εξελίξεις που θα οδηγήσουν στην απεμπλοκή της παράταξης από το παρόν άρρωστο πολιτικό σκηνικό.Θα παρατηρήσουμε και τις δημοσκοπήσεις,που ακολουθούν,για να διαπιστώσουμε τις τάσεις του εκλογικού σώματος.Η χώρα δεν μπορεί να περιμένει άλλο....Αλλά ούτε και οι πολίτες....Οψόμεθα.Τουλάχιστον,ας είμαστε ψυχικά ενωμένοι και να διατηρούμε αισιοδοξία μέσα σ'αυτούς τους,τρομερά,χαλεπούς καιρούς.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Komis Montechristo 02/12/2011 22:00:03

      Κόμη, κανείς και πολύ περισσότερο η ασημαντότητά μου δεν ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχουν αστοχίες. Όμως προϊόντος του χρόνου καλό είναι να γνωρίζουμε όλοι ότι έχει διανυθεί απόσταση που δεν μπορεί να μη ληφθεί υπόψη όταν θέλουμε να κάνουμε - καλοπροαίρετη θέλω να πιστεύω - κριτική.

      Δεν θα μακρυγορήσω επιχιερηματολογώντας σε αυτό. Είσαι άλλωστε από τους πολύ επιμελείς και με αντιληπτική ικανότητα, σχολιαστές. Την άσκηση μπορείς να την κάνεις και μόνος σου.

      Η χώρα προ μηνός, ήταν για να την κλαινε οι ρέγγες. Τόσο απλά. Και ήταν επείγουσα ανάγκη να εξυπηρετηθεί ο ευρύτερος, συλλογικότερος στόχος της διατήρησης της χώρας σε ένα περιβάλλον που εκτός των Μνημονίων και των μέτρων, προσφέρει στη χώρα και άλλες μη εμφανείς παροχές και ευχέρειες.

      Που θα πάει αυτή η κατάσταση δεν ξέρω. Εκτιμώ όμως ότι δεν μπορεί να πάει μακριά. Αλλά, για να σου αντιστρέψω την ανησυχία, πολύ θα ήθελα να δω τον Παντελή, να βγαίνει στα παράθυρα και να υπεραμύνεται των θέσων του κυβερνητικού εταίρου, του Σαμαρά...! Μη γελάς, θα γίνει και αυτό...!

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ ierofantis 02/12/2011 22:15:01

        Φίλε Ιεροφάντη,μακάρι η κατάσταση να μην πάει μακριά.Θα ήταν τραγικό.Εύχομαι,πολύ σύντομα,στη χώρα να φυσήξει διαφορετικός άνεμος,που έχουμε ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ανάγκη.Θα δούμε.Όσο για τον επίλογό σου,θα ήθελα πολύ να δω αυτό που γράφεις.Εξαιρετικά πετυχημένο....

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Komis Montechristo 02/12/2011 22:48:28

          Θα δούμε Κόμη μου, θα δούμε...!

  8. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 02/12/2011 21:42:57

    Χαίρε Ιεροφάντη

    Εγώ θά έθετα τόν προβληματισμό ανάποδα. Είναι ικανός ο Σαμαράς νά ηγείται ενός κόμματος εξουσίας όπως η Ν.Δ. ή όχι; Καί άν είναι ικανός νά ηγείται ενός κόμματος εξουσίας είναι εχέγγυο αρκετό ότι θά μπορέσει, ώς πρωθυπουργός, νά κατευθύνει τήν πολιτική τής χώρας στήν σωστή κατεύθυνση; Καί ποιά είναι η σωστή κατεύθυνση;
    Είναι σωστή η κατεύθυνση τής τρέχουσας άποψης καί άμεσης προσδοκίας τού συλλογικού συνειδητού ή υπάρχει καί ένα διαχρονικό συλλογικό συνειδητό, μερική απόρροια τού οποίου είναι καί η συγκυριακή έκφραση συγκεκριμένης απαίτησης καί προσδοκίας;
    Πώς θά έπρεπε λοιπόν νά μετρήσουμε τήν αξιοπιστία τού Σαμαρά; Μέ τήν άμεση ή μέ τήν διαχρονική προσδοκία τού συλλογικού συνειδητού; Είναι αξιόπιστη μιά πρόταση πού απαντά στήν απαίτηση τής στιγμής ακυρώνοντας τό αύριο ή πρέπει νά απαντά στό αύριο διαχειριζόμενη μέ τόν πιό εφικτό τρόπο τό σήμερα;
    Τό δικό μου μέτρο κρίσης τής αξιοπιστίας ενός πολιτικού είναι η στάση του στήν διαχρονική απαίτηση τού συλλογικού συνειδητού.
    Η πλειοψηφία τού διαχρονικού συλλογικού συνειδητού σκέφτεται ελληνικά, έστω μπερδεμένα, μιλάει ελληνικά, αισθάνεται ότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι τού όλου ελληνισμού καί η προσδοκία του είναι νά ζήσει αξιοπρεπώς τήν αλήθεια τού δικού του μύθου. Τήν ελληνικότητά του.
    Αξιοπιστία δέν σημαίνει κατ'ανάγκη καί ικανότητα.
    Η αξιοπρέπεια ενός ανθρώπου, όμως, είναι ο οδηγός τής αξιοπιστίας του.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ιαπετός 02/12/2011 22:11:13

      Ιαπετέ, φίλε μου, δέχομαι τη φιλοσοφική προσέγγιση του ζητήματος όπως το θέτεις.

      Λογίσου όμως ότι μιλούμε για πολιτικό όν. Και ως τέτοιο πρέπει να τον κρίνουμε, εικάζω.

      Σίγουρα μέτρο αξιοπιστίας είναι η στιγμιαία - για τα δεδομένα της αέναης συλλογικής συνέιδησης - διαχείριση ενός κρίσιμου ζητήματος παρουσίας της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και των ζητημάτων που άπτονται της πορείας της στο άμεσο μέλλον. Πορείας όχι σίγουρης και πάντως όχι ανέφελης.

      Όμως, όπως υποννοείς, η αξιοπιστία μετριέται και με τη ζυγαριά της ταύτισής της, με το διαρκές συλλογικό υπόβαθρο και τις αξίες του.

      Δέχεσαι όμως έτσι το αλάθητο της μάζας. Διότι το συλλογικό υπόβαθρο στο οποίο αναφέρεσαι, τον καιρό της κρίσης είναι το ίδιο που ταυτόχρονα δεν θέλει Μνημόνια αλλά θέλει Ευρώ, δεν θέλει έλεγχο αλλά δεν το χαλάει να φοροδιαφεύγει μαζικά χωρίς μάλιστα να ανήκει στις κατηγορίες των αναξιοπαθούντων.

      Ποιο είναι λοιπόν η διαχρονική συλλογική απαίτηση και από ποιο κοινό υπόβαθρο εκφράζεται αυτή;

      Απαντώντας σε αυτό οι Έλληνες, ίσως κάποια στιγμή καταλάβουμε και αν ο Σαμαράς πρόδωσε ή παραβίασε την συλλογική απαίτηση μας.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ ierofantis 02/12/2011 22:49:46

        Ιεροφάντη
        Επισυνάπτω ένα χθεσινό μου σψόλιο σέ ανάρτηση τού Φάκτορα. Νομίζω ότι συμβάλλει κατ'ελάχιστον στήν σημερινή σου ανάρτηση καί άς είναι κουραστικό γιά όσους τό διάβασαν.

        Η κυβέρνηση Παπαδήμου είναι μεταβατική κυβέρνηση μέ συγκεκριμένο σκοπό.
        Ο Α. Σαμαράς στηρίζει τήν κυβέρνηση Παπαδήμου γιά αυτό καί μόνο τόν σκοπό. Αυτό δήλωσε. Αυτό κάνει.
        Συνεπέστατη στάση από τότε πού είναι αρχηγός τής Ν.Δ. σέ όλα τά θέματα.
        Πρίν τό μνημόνιο έβλεπε τήν λαίλαπα πού θά ακολουθούσε. Στήριξε τόν γιωργάκη μέ δημόσιες προτροπές νά πάρει άμεσα μέτρα πρίν ξεφύγει η κατάσταση. «Ξεκολλήστε» ήταν η δημόσια προτροπή του στήν βουλή. Η Ν.Δ. έβαλε πλάτη στό ΠΑΣΟΚ νά πάρει μέτρα, ώστε νά αποφύγουμε τήν κρίση δανεισμού. Δέν έγινε απολύτως τίποτα. Άς θυμηθούν μερικοί τίς προτροπές τών ευρωκρατών καί τίς απειλές των νά πάρει η κυβέρνηση τίς στοιχειώδεις προφυλάξεις υπό τήν μορφή κάποιων μέτρων λιτότητας καί τήν παντελή άρνηση καί απροθυμία τού γιωργάκη καί τού Παπακωνσταντίνου νά κουνήσουν, έστω λίγο, τό μικρό τους δακτυλάκι.
        Όταν η κατάσταση έφθασε εκεί πού «έπρεπε» νά φτάσει, ο Σαμαράς ἐπραξε τό μόνο σωστό πού τού απόμεινε νά κάνει. Όχι στό μνημόνιο, εξήγηση γιά τήν στάση του καί προτάσεις μέτρων εξόδου από τήν μνημονιακή παράνεια.
        Τό εξήγησε στήν ομιλία του στήν βουλή. Η Ν.Δ. είπε όχι στό μνημόνιο γιατί η συγκεκριμένη επιβολή συνταγής ήταν λάθος καί θά οδηγούσε αναπόφευκτα εδώ πού φτάσαμε καί ότι δέν μπορεί νά αφήσει τήν χώρα χωρίς θεσμική λύση. Λίγοι τό πρόσεξαν καί ακόμα λιγότεροι εμπέδωσαν τήν βαρύτητα τής θέσης του περί θεσμικής λύσης. Σήμερα γίνεται πιό κατανοητό τί εννοούσε καί τί προέβλεπε ότι θά γίνει.
        Γιά πρώτη φορά κόμμα αξιωματικής αντιπολίτευσης, μέ αρχηγό μή αποδεκτό από τούς κορυφαίους παράγοντες τού δικού του κόμματος, όχι μόνον άρθρωσε αντιπολιτευτικό λόγο, αλλά έκανε προτάσεις διακυβέρνησης σαφείς καί στοχευμένες. Όπως: Αλλαγή φορολογικού συστήματος μέ flat rate συντελεστή φορολόγησης γιά όλες τίς επιχειρήσεις 15%. Επανεκκίνηση τής οικονομίας μέ άμεσα μέτρα μηδενικού κόστους. Αξιοποίηση τής δημόσιας περιουσίας. Μικρότερους συντελεστές ΦΠΑ. Εφεδρεία στό δημόσιο, κ.λ.π.
        Γιά πρώτη φορά επίσης μιά χυδαία κυβέρνηση περίμενε τήν κάθε πρόταση τού αρχηγού τής αξιωματικής αντιπολίτευσης, νά τήν περάσει στό συνθηματολόγιό της, νά τήν διαστρέψει καί μέ τήν συγχορδία ολων τών μέσων ΜΜΕ νά τήν ιδιοποιηθεί στήν στρεβλή της διάσταση, καθυβρίζοντας βιαιότατα τόν προτείνοντα κάνοντας τό άσπρο μαύρο. Προτάσεις όπως επανεκκίνηση τής οικονομίας, εφεδρεία, ελπίδα, κ.λ.π. πέρασαν στό παπανδρεϊκό στρατόπεδο, εκτελέστηκαν καί τά πτώματα τών εννοιών τους περιφέρθηκαν στά στημένα παράθυρα τής διαπλοκής μέ στόχο νά τά συνδιάσει ο κόσμος μέ τήν κυβερνητική ύβρι, ώστε απαξιώνοντάς τα νά τά χρησιμοποιήσουν στήν στρεβλωτική τους εκδοχή καί νά ρίξουν καί τό κρίμα τής ύβρεως στόν Σαμαρά. Τό μεγαλείο τού απόλυτου θράσους καί τής απόλυτης ανηθικότητας σέ όλη του τήν διάσταση.
        Τί είπε ο Σαμαράς από τήν αρχή; Μέ τούς στόχους τού μνημονίου συμφωνούμε. Μέ τήν πολιτική επίτευξης τών στόχων, όπως τό μνημόνιο επιβάλλει διαφωνούμε ριζικά. Η προτεινόμενη μνημονιακή πολιτική θά επιφέρει τά τελείως αντίθετα αποτελέσματα. Καί έτσι ακριβώς έγινε.
        Ο πολιτικός χρόνος καί οι κοινωνικές συνέπειες πού αυτός προκαλεί τρέχει. Ο Νοέμβριος τού 2011 δέν είναι ο Μάϊος τού 2010. Η κοινωνία έχει μεταμορφωθεί καί οι συνέπειες τής μνημονιακής πολιτικής είναι πιά δεδομένες.
        Τό παιχνίδι Παπανδρέου μέ τήν πτώχευση τής χώρας (κατ’εμέ προσχεδιασμένο καί άριστα εκτελεσμένο) καί τό τελειωτικό της χτύπημα μέ ανεξέλεγκτη χρεωκοπία (εκεί σκόπευε ο «πατριώτης» Παπανδρέου μέ τό δημοψήφισμα.) καί οικειοθελή έξοδο τήγ χώρας από τήν ευρωζώνη. Σενάρια πού κάηκαν (δημοσιεύματα Spiegel-online, δημόσια παρέμβαση Δαμανάκη καί ένα σωρό άλλα) δείχνουν ακριβώς τόν στόχο πού επιδίωκαν. Τό τελικό αποτέλεσμα θά ήταν η αποπομπή τής χώρας από τήν ΕΕ, πρός χαράν καί βρώσιν περιφερειακών αρπακτικών (Ερντογκάν, Γκρουέφσκι, Μπερίσια κ.λ.π.) . Δέν τό πέτυχε γιατί αντέδρασε τό σύστημα πού τόν στήριζε καί γιατί ο Σαμαράς δέν είναι τό ντοραδάκι τής εξουσίας, πού μέ κάθε τρόπο καί μέσο προσπαθεί νά γίνει πρωθυπουργός εκμεταλευόμενος μιά νέα μικρασιατική οικονομική καταστροφή, ώστε νά γίνει ένας ακόμα πρωθυπουργός νεκροθάπτης 3.000 χρόνων ιστορίας.
        Τό διεθνές τραπεζικό χρήμα έχει τίς δικές του προτεραιότητες, σκοπιμότητες καί νέους στόχους καί νέα θύματα. Ένα βαριά πληγωμένο θήραμα όπως η Ελλάδα δέν έχει τήν πολυτέλεια νά τρέξει νά ανέβει στό βουνό αποφεύγοντας τόν διεθνή θηρευτή. Πρέπει νά προσπαθήσει νά επιβιώσει κρυμμένο στόν άσημο θάμνο τής μεσογείου καί νά γιάνει τίς πληγές του γιά νά μπορέσει νά ελπίζει στό αύριο. Δέν χρειάζεται τίς οιμωγές καί τά παρακαλητά μουγγανίσματα τών οικείων του πού τό καλούν νά τρέξει νά σωθεί. Η ηρωϊκή φυγή πρός τό βουνό σημαίνει καί τόν σίγουρο θάνατό του. Τό ένστικτο επιβάλλει νά κάνει αυτό πού πρέπει. «Παίξε χαμηλά μπάλλα» πού έλεγε καί ο λοχαγός μου στόν στρατό. Είχε δίκιο.
        Αυτοί πού σήμερα ουρλιάζουν γιατί ο Σαμαράς στηρίζει τήν κυβέρνηση Παπαδήμου είναι οι ίδιοι πού τόν βρίζανε καί χλευάζανε γιατί δέν ζητούσε ο Σαμαράς εκλογές. Εκλογές γιατί καί πρός τί; Νά τού πούνε μερικοί μπράβο καί νά πάει σάν παλληκάρι στόν χαμό; Ο Σαμαράς ήρθε γιά νά μείνει. Η εξουσία γιά τόν Σαμαρά καί τόν κόσμο πού σέ αυτόν πιστεύει καί όχι στό κόμμα πού ηγείται δέν είναι αυτοσκοπός. Άν ο Σαμαράς ηγηθεί τών λιγούριδων τής δεξιάς μέ μοναδικό στόχο τήν εξουσία γιά τήν εξουσία, θά έχει αποτύχει. Θά έχει όμως μαζί του θαφτεί καί η τελευταία ελπίδα τού λαού γιά λίγο φώς στήν θολούρα τής καθημερινότητάς του.
        Πολύ κακώς μερικά «λαϊκά» σταγονίδια πιέζουν καί υβρίζουν τόν Σαμαρά σάν μία από τά ίδια καί σάν κωλοτούμπα. Κάνει αυτό πού πρέπει στόν καιρό πού πρέπει καί μάλιστα μέ εκπληκτική καθαρότητα θέσεων καί προθέσεων.
        Η επιστολή του στούς δανειστές, όπως εστάλη, πότε, σέ ποιούς καί μέ ποιό περιεχόμενο δείχνουν άνθρωπο μέ στρατηγική σκέψη καί πολιτικό ήθος.
        Τό ίδιο καί η στήριξη τής κυβέρνησης Παπαδήμου. Πότε, κάτω από ποιές συνθήκες, μέ τί προϋποθέσεις καί γιά ποιό σκοπό. Απεφάσισε δέ στό τέλος νά ελέγξει καί δύο υπουργεία. Καί προσέξτε. Δέν τού δόθηκαν. Τά πήρε μέ τήν διαπραγματευτική μαγκιά του. Διαχώρισε τήν θέση του από τήν τρέχουσα οικονομική πολιτική τής καταστροφής, στηρίζει καί κάνει πολύ καλά μέ τίς τρέχουσες σταθερές τήν κυβέρνηση Παπαδήμου. Αφήνει τόν υπουργικό συμφερτό τού ΠΑΣΟΚ, αλλά καί τού ΛΑΟΣ,νά αλληλοσφαχθούν γιά μιά χούφτα δολλάρια εξουσίας, μήν παίρνοντας έξοχα θέση στόν σοσιαλιστικό αλληλοσπαραγμό. Ελέγχει ταυτόχρονα τά δύο μείζονα υπουργεία, αποφεύγοντας έτσι τίς κακοτοπιές (φαίνονται ήδη) τής επόμενης μέρας. Τό υπουργείο Αμύνης καί τό υπουργείο Εξωτερικών ( Η απόφαση τής Χάγης είναι καθ’οδόν).
        Στέλνοντας τό μήνυμα πού πρέπει, εκεί πού πρέπει.

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Ιαπετός 03/12/2011 12:34:26

          Ιαπετέ έγραψες πάλι όλα αυτά που συζητούμε τόσους και τόσους μήνες.
          Χαίρομαι ιδιαίτερα όταν βλέπω τις σκέψεις σου αποτυπωμένες με τόση σαφήνεια,και τόση ορμή.
          Πιο πολύ απ'όλα μου άρεσε όμως αυτό που σου είπε
          ο λοχαγός σου !

  9. vagkalf avatar
    vagkalf 02/12/2011 22:11:15

    πρασινα αλογα και μπλε περδολες.....αν μετα την 9η δεκεμβριου δεν βγει με προγραμματικο λογο στις γειτονιες και στην περιφερεια...οχι ταζοντας και λαικιζοντας, αλλα διαλυοντας την πασοκικη μπλεμπα που κατα τοπους αρχισε να την βγαινει κλαιουσα με αριστερα δακρυα...ξεχαστε την αυτοδυναμια.....

  10. labis avatar
    labis 02/12/2011 22:21:42

    ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΣΑΜΑΡΑ!

    ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΔΝΤ.

    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑ Η ΩΡΑ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ labis 03/12/2011 10:16:31

      Από τα λίγα που έχει υποσχεθεί πως κάνει. Λαγούς με πετραχήλια δεν έταξε ποτέ. Σε αυτό δεν θυμάμαι άλλον υποψήφιο πρωθυπουργό να τον μιμείται - εκτός του γκαντέμη, που ως αδίστακτος θα πούλαγε την Ελλάδα και τους Έλληνες στους φίλους του Γερμανούς, Αμερικάνους αν δεν έπεφτε εκείνη η καταστροφική κυβέρνηση. Και ξέρουμε όλοι ΠΟΙΟΣ συνέτεινε στην πτώση του και τώρα στην απομόνωση της κοράκλας και την παραίτηση του γαπ... Έχει γλυτώσει την Ελλάδα μας από τους χειρότερους. Ο Θεός μαζί του!

      ΥΓ: Και όποιος τάζει λίγα πράγματα τα κάνει!

  11. labis avatar
    labis 02/12/2011 22:25:00

    MIA MΕΡΑ ΜΑΓΙΚΗ.

    Ο ΓΑΠ ΣΤΟ ΕΔΩΛΙΟ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ.

  12. Διογένης avatar
    Διογένης 02/12/2011 22:46:26

    Άσε μας ρε Ιεροφάντη, βραδιάτικα. Μας δουλεύεις;

    Υπάρχει και η ισχυρότατη δύναμη των συμβολισμών.

  13. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 02/12/2011 22:59:56

    Είναι αξιόπιστη μιά πρόταση πού απαντά στήν απαίτηση τής στιγμής ακυρώνοντας τό αύριο ή πρέπει νά απαντά στό αύριο διαχειριζόμενη μέ τόν πιό εφικτό τρόπο τό σήμερα;

    Η απάντηση είναι σαφώς το δεύτερο. Χρειαζόμαστε πατριώτες πολιτικούς ηγέτες που να έχουν επίγνωση της ιδιοπροσωπείας του ελληνισμού και του προορισμού του στην παρούσα φάση της παγκόσμιας ιστορίας. Και να πιστεύουν σ' αυτό. Να μην νιώθουν κανένα κόμπλεξ έναντι της ιστορίας μας, της γλώσσας μας, της πνευματικής παράδοσής μας (συμμέθεξη κλασσικής Ελλάδας και χριστιανικής ορθοδοξίας). Να μην φοβούνται να διεκδικούν την αξιοπρεπή παρουσία της χώρας στους υπερεθνικούς οργανισμούς όπως η ΕΕ. Τέτοιου τύπου ηγέτης πιστεύω ότι είναι ο Σαμαράς. Περιμένω να να συντελεσθεί αλλαγή παραδείγματος ηγεσίας ώστε το συλλογικό ασυνείδητο να ενεργοποιηθεί κατάλληλα και να αναδείξει ανάλογους ηγέτες όχι μόνο στην κεφαλή της Χώρας αλλά και σε όλες τις θέσεις της δημόσιας διοίκησης και γενικά στις θέσεις εξουσίας και ευθύνης.

  14. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 02/12/2011 23:01:37

    Μπράβο στον Ιεροφάντη για το απαραίτητο τούτη την ώρα άρθρο του.

  15. ierofantis avatar
    ierofantis 02/12/2011 23:02:03

    Καλά ρε Διογένη, δεν σε είπαμε και καμπούρη.

  16. ierofantis avatar
    ierofantis 02/12/2011 23:04:08

    Με πόσα χέρια να προσυπογράψω το γράμμα και πνεύμα του σχολίου σου;

  17. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 02/12/2011 23:06:12

    Την ψυχιατρική σίγουρα θα τη χρειαστούμε, και δη για κάτι περιπτώσεις σαν και εσένα. Αφού ρε άνθρωπε του Θεού δεν πείθεσαι από τον Αντώνη Σαμαρά, γιατί στην ευχή αυτομαστιγώνεσαι ασχολούμενος με τη ΝΔ και γυρνάς ξεφωνίζοντας σαν κάτι απατημένες μαινάδες;

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Τιγράνης 02/12/2011 23:07:33

      Στον Μάκαρο το σχόλιο....

  18. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 02/12/2011 23:09:20

    Ιεροφάντη, όλα καλά και άγια, αυτό για τους εχθρούς χτυπάει άσχημα... Άλλο γαργάρα άλλο παντιέρα, αν με εννοείς....

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Τιγράνης 02/12/2011 23:15:15

      Έλα, εντάξει, σε έπιασα, αλλά και από την άλλη, όχι και να μας πιάνουν οι πλερέζες τώρα για τον διπλωματικό σύμβουλο...!

  19. victoria (true) avatar
    victoria (true) 02/12/2011 23:13:51

    Ιεροφάντη ευχαριστούμε για την κατάθεση της σκέψης σου και αν μου επιτρέπεις, που αξίζει ακόμα περισσότερο γιατί -θα πω εγώ κάτι που δεν μπορείς να πεις εσύ- είναι η σκέψη ενός Έλληνα πολίτη χωρίς 'ατζέντα', που ενημερώνεται, ασχολείται να καταλάβει πέρα από ό,τι του σερβίρεται καθημερινά, κρίνει καλοπροαίρετα μα τεκμηριωμένα, και με αυτόν τον τρόπο ελέγχει τον ηγέτη που διαλέγει να εμπιστευτεί.

  20. NONOS avatar
    NONOS 02/12/2011 23:21:57

    Ασχετο μεν ιστορικα επιακαιρο δε "ποτε ειπαμε οτι ερχεται ο Αμερικανός Υφ.Εξωτ." κατι μου φερνει στην μνημη το γνωστό" εκλογες θα γινουν στην Ελλάδα στις 18 Οκτ ..." απο αλλον ομολογό του πριν απο καποια χρόνια. Δυστυχώς δυστυχέστατα οσο κι αν ενοχλει ,εκτιμω πως ο ξενος παραγων και παλι θα παιξει το ρολο του στην "επιλογη" πρωθυπουργού και με δεδομενη την απόφαση για τα Σκόπια στις 5 Δεκ (κατι που οι φίλοι μας ποτε δε θα συγχωρησουν στον Σαμαρά) πρεπει να ειμαστε πολυ επιφυλακτικοι και να κραταμε μικρο καλαθι στις προσδοκιες μας να δουμε πρωθυπουργό τον Αντωνη.Ισως ο πόλεμος που δεχεται να ειναι ο οιωνός που θα προετοιμασει το εδαφος της υπονομευσης του και κυρίως μεσα απ το ιδιο του το κομμα (ο εχθρός ειναι παντα εκ των εσω) ,ισως αυτη η καλλιεργούμενη γκρίνια να συμφερει καποιους ,το μονο βεβαιο ειναι πως για να διαλυσει τον υποβόσκοντα κουρνιαχτο πρεπει να βγει στο λαό να αρχισουν να δουλευουν οι τοπικές να δωσει εν πασει περιπτωσει κλιμα προεκλογικης ετοιμασίας και να μη πεσει στο μεγα σφαλμα και εμπιστευθεί εστω και προς στιγμην τους λαθρεπιβατες αυτης της συγκυβερνησης.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ NONOS 02/12/2011 23:29:10

      Ο Μπάϊντεν δεν νομίζω να έρχεται για τα οικονομικά στην Ελλάδα.

      Έρχεται γιατί κάτι προετοιμάζεται στο Ιράν. Όλα δείχνουν ότι το 2012 μάλλον θα ανάψει το μέτωπο της Μέσης Ανατολής ξανά. Συρία, Ιραν, πετρέλαια και φυσικό αέριο, Κίνα, Στενά του Ορμούζ, Ισραήλ, Λίβανος, εκλογές στην Αίγυπτο, με νέα κυβέρνηση Αδελφών Μουσουλμάνων & Σαλαφιστών κατά τα φαινόμενα.

      Σε όλα αυτά είμαστε στρατηγικά, κοντά.

      Ο Γκάϊτνερ θα έρθει για τα οικονομικά, αλλά θα πάει μόνο στις Βρυξέλλες.

  21. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 02/12/2011 23:22:39

    Δικαιολογημένη η πίκρα και η απογόητευση πολλών φίλων εδω - και εμένα - για την τακτική Σαμαρά, αλλά νομίζω οτι πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε την μεγάλη εικόνα και όχι την μικρή. Παράδειγμα μιλάμε όλοι για ξεκαθάρισμα. Πως ομως θα γίνει αυτό; Για φανταστείτε να βγει άυριο και να διαγράψει έναν αντιπρόεδρο; ξέρετε ποιον; Θα γίνει χαμός; Ή να διαγράψει τους γνωστούς "5" βουλευτές". θα ξεσηκωθούν και οι πέτρες με εξαίρεση εμάς εδώ και όλους τους διαδικτυακούς φίλους που συμπάσχουν. Τι κάνει λοιπόν ο Σαμαράς; Τους ΕΚΘΕΤΕΙ. Δείτε γι παράδειγμα τι συνέβη με τον Εύελπι και άλλα που θα έλθουν.

    Δείτε και τι γράφουν τα κομματικά όργανα του Αντοπροέδρου


    "Η χώρα χρειάζεται ηρεμία Υπάρχουν λύσεις

    Προσφέρουν κακή υπηρεσία στο τόπο, ενώ παράλληλα βλάπτουν τη Δημοκρατία, όσοι επιχειρούν προκειμένου να αποκομίσουν πρόσκαιρα κομματικά οφέλη, να εκμεταλλευθούν την οργή και το θυμό του κόσμου. Δεν αντιλαμβάνονται προφανώς ότι, η αγανάκτηση του κόσμου, αργά ή γρήγορα, θα στραφεί εναντίον τους. Η χώρα χρειάζεται ηρεμία ώστε όλοι μαζί, με πρώτες τις υγιείς δυνάμεις της αγοράς, να προσπαθήσουμε να ανακτήσουμε τη χαμένη μας αυτοπεποίθηση και στη συνέχεια να δώσουμε τη μάχη ενάντια στις στρεβλώσεις και τις αγκυλώσεις του κράτους, ώστε να βάλουμε τις βάσεις για την αναγέννηση της Ελλάδας. Ο σκληρός κομματικός λόγος και η άρνηση της πραγματικότητας οδηγούν στο αδιέξοδο και στη καταστροφή. Η κοντόφθαλμη τακτική της αντιπολιτευτικής ρητορείας, η οποία αποδεδειγμένα στο ρου της ιστορίας προσέφερε μόνο εθνικές καταστροφές, δεν μπορεί να δώσει λύση στα προβλήματα. Οι λύσεις υπάρχουν αρκεί να προσεγγίσουμε τα προβλήματα με ρεαλισμό, ώστε με πνεύμα συνεργασίας να υπερβούμε τα κομματικά στερεότυπα και τις προκαταλήψεις, που αποτελούν τροχοπέδη στην πορεία της εθνικής ανασυγκρότησης. Οι ευθύνες έναντι της ιστορίας, είναι σημαντικότερες από το διακύβευμα των επόμενων εκλογών"
    STATESMEN.GR

  22. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 02/12/2011 23:24:11

    Καλησπέρα,
    Πάντως αυτά που γράφει σήμερα ο Krugman στους New York Times, δεν διαφέρουν και τόσο από αυτά που έλεγε ο Σαμαράς πριν ένα χρόνο.
    hττp://www.nytimes.com/2011/12/02/opinion/krugman-killing-the-euro.html?_r=1&src=recg

  23. sam530 avatar
    sam530 02/12/2011 23:29:32

    οι περισπούδαστες αναλύσεις είναι πολύ καλές, αλλά δεν απαντούν, σ'αυτόν,σ΄μένα, που αύριο χάνουμε τη δουλειά μας.
    αναρωτιέμαι μόνο αν η πολύ απλή δήλωση που θα έκανε ο Α.Σ στην αρχή της
    λαίλαπας, οτι δηλαδή μια έγκυρη επιτροπή θα ερευνήσει το χρέος, και ότι μέρος του δημιουργήθηκε πρός χάριν του Ελληνικού Λαού θα πληρωθεί ,το υπόλοιπο θα
    το πάρετε απο τα λαμόγια, τί αποτέλεσμα θα είχε;; Πάντως Τσάβες δεν θα τον
    λέγανε....

    • factorx avatar
      factorx @ sam530 02/12/2011 23:48:42

      Αν απαντούσε έτσι θα την έχανες σίγουρα την δουλειά σου. Αλλά εσύ και άλλοι προτιμάτε την λεξιλαγνία τύπου Αλέξη ή Αλέκας από την πραγματικότητα. Και θα σου πω και κάτι: αν είναι να το κάνει θα το κάνει αφού θα έχει την δύναμη - δεν θα το λέει για να μαζεύει ψήφους

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ sam530 02/12/2011 23:58:31

      Όλο το χρέος προς χάριν του ελληνικού λαού δημιουργήθηκε και γιγαντώθηκε. Έτσι, με αυτή την δικαιολογία δανείζονταν οι ελληνικές κυβερνήσεις ανέκαθεν. Υπό αυτή την έννοια είναι νόμιμο το χρέος.

      Πλην όμως από κάποια ψίχουλα, το μετρητό από το χρέος, το ξεκοκκάλισαν κατά βάση τα λαμόγια και τώρα που ήρθε ο λογαριασμός, ζητάνε πρώτα από σένα και μένα να βάλουμε το χέρι στην τσέπη, που μας έτυχαν τα ψίχουλα.

      Υπό αυτή την έννοια, έχουμε ανάγκη να βρούμε αυτά τα λαμόγια, να τα τιμωρήσουμε, και να αναζητήσουμε τον λογαριασμό, διότι εξαπάτησαν και άμβλυναν συνειδήσεις και αντανακλαστικά με τον ύπουλο τρόπο της επίπλαστης ευμάρειας.

      Αυτή είναι η πιο μεγάλη ζημιά. Όχι το χρέος καθ' αυτό.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ ierofantis 03/12/2011 00:19:56

        Ακριβώς!!!!!

  24. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 02/12/2011 23:38:01

    εκλογες θα γινουν οταν το πασοκ πλησιασει δημοσκοπικα τη νου δου . και αυτο οπως πανε τα πραγματα με τη νου δου θα γινει πολυ συντομα.
    πρωτο κομμα θα ειναι η νου δου στις εκλογες αλλα οχι με το πασοκ διαλυμενο.
    για να μπορεσουν να συγκυβερνησουν μετα τις εκλογες ανετα,συμφωνα και με τις επιταγες της ευρωπαικης ενωσης και της γερμανιας. δυστυχως ετσι ειναι τα πραγματα. πριν απο ενα μηνα η νου δου φαινοταν πως θα κερδιζε ανετα την αυτοδυναμια. ομως η καρδαρα με το γαλα χυθηκε. για πολλους και διαφορους λογους τους εχουμε αναφερει πολλες φορες, δε χρειαζεται να τους ξαναπουμε.
    οσο μενει αυτη η κυβερνηση επανω τοσο δινεται η ευκαιρια στο πασοκ να ανασυνταχτει. και θα ανασυνταχτει να μου το θυμηθειτε .

  25. sam530 avatar
    sam530 02/12/2011 23:57:09

    κοίτα φάκτορα αυτό το παραμυθάκι, να συμφωνούμε πάντα, και όταν όχι, αλέξης
    και αλέκα, δεν του γουσταρω καθόλου.
    όταν εγώ έπαιζα μπουνιές, εσυ δεν ξέρω.....

    • factorx avatar
      factorx @ sam530 03/12/2011 00:20:38

      Λες να παίζαμε μαζί μπουνιές; Και γιατί τσατιζεσαι; Η Αριστερά δεν μας έχει ζαλίσει με το χρέος;

  26. Απορία avatar
    Απορία 03/12/2011 00:14:48

    Ε αυτό δεν αντέχεται με τίποτα. Έλεος ρε Ζακάρια, έλεος...
    h--p://globalpublicsquare.blogs.cnn.com/2011/12/02/watch-gps-this-sunday-zakarias-interview-with-papandreou/

  27. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 03/12/2011 00:33:45

    Kαλή η ανάλυση του Ιεροφάντη και τα σχόλια του Ιαπετού, αν πρόκειται να περάσουμε σε επίπεδο αυτο-ψυχοθεραπείας. Δυστυχώς τα ψέμματα έχουν κοντά ποδάρια. Η ΝΔ έκανε κορυφαίο λάθος στρατηγικής με τη συμμετοχή της σε αυτή τη κυβέρνηση. Δεν μπαλώνεται με...ΤΙΠΟΤΑ. Και τα περί συνέπειας τα ακούω βερεσέ. Τι σόι γραμμάτιο είναι ο διορισμός του Ανδρέα Ψυχάρη ως διπλωματικού συμβούλου του Αντώνη; Οταν είναι πασίγνωστο ότι πρόκειται για άτομο εξόχως προβληματικό και "ανοιχτό" μέχρι εκεί που δεν παίρνει...Οσονούπω θα έρθουν και οι συγκεκριμένες αποκαλύψεις για το ποιόν του ανδρός. Με τι μούτρα ρε παιδιά θα αντικρύσουμε τη κοινωνία; Αν θέλουμε απλώς να κάνουμε ενέσεις ηθικού στους εαυτούς μας, καλογραμμένο το άρθρο, δεν λέω, αλλά δεν πείθει!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Wraia ta leme 03/12/2011 01:02:56

      Εγώ πάντως πολύ θα έκανα κέφι μια τηλεοπτική "μονομαχία" Ανδρέα και Παντελή. Ο ένας να υπερασπίζεται την πολιτική της ΝΔ και ο άλλος, ως κυβερνητικός εκπρόσωπος, την κυβέρνηση που στηρίζει η ΝΔ.

      ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ.

  28. a.p. avatar
    a.p. 03/12/2011 02:13:37

    Εαν θελει ο Προεδρος να παραμεινει αξιοπιστος πρεπει να μην επιτρεψει σ' αυτην την κυβερνηση να γινει κολυμβηθρα του Σιλωαμ για τον ΓΑΠ και τους κηπουρους του και να διαφυλαξει την χωρα σε θεματα Εθνικης κυριαρχιας.
    Πιστευω οτι και θελει και ξερει και μπορει.

  29. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 03/12/2011 09:37:09

    Άστα ρε Ιεροφάντη η διαπλοκή έκανε ματ. Παρακολούθα τα ΜΜΕ της διαπλοκής και θα δεις ότι έχουν βάλει τον Σαμαρά με τον ΓΑΠ στο ίδιο κάδρο και τους ταυτίζουν. Ξέρουν πολύ καλά το παιγνίδι της προπαγάνδας και ότι ο μέσος Έλληνας εκτός του ότι ξεχνάει εύκολα, δεν φημίζεται και για την εξυπνάδα του. ( για την κουτοπονηριά του που την αποκαλεί μαγκιά ναι).

  30. Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
    Κωστας Ε. Χριστοδουλου 03/12/2011 13:47:32

    ....Μάλλον ...

  31. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 04/12/2011 11:53:47

    Και από το πρωτοσέλιδο του Βήματος σήμερα: Σαμαράς Δεν είμαστε αγκαλιά με το ημερολόγιο για τις εκλογές. Αντίο Γρανάδα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.