#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/09/2010 19:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πελέκη: «όσοι φοράνε παντελόνια αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους»



«Έπρεπε ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής να πάρει τότε την ευθύνη και να πει ότι ναι πήρα την απόφαση και έδωσα εντολή να την υλοποιήσουν»!

Για πρώτη φορά σήμερα το βράδυ η σύζυγος του πρώην υπουργού της ΝΔ Γ. Βουλγαράκη, Αικατερίνη Πελέκη, μίλησε για όλους και για όλα ενώπιον των μελών της προανακριτικής επιτροπής της Βουλής που διερευνά την υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου. Εξηγώντας μάλιστα και τους λόγους που την ώθησαν να μιλήσει τώρα, ενώ τις προηγούμενες φορές που είχε κληθεί και είχε καταθέσει στις εξεταστικές επιτροπές, δήλωνε ότι όλα έγιναν σύννομα και χωρίς καμία υπόδειξη εκ των άνω, είπε, «κουράστηκα… και πλέον, στην προανακριτική φτάσαμε στην τελική ευθεία».

Και συνέχισε: «Ήρθα να μιλήσω, αφήστε με να τα πω. Δεν έχω κερδίσει ούτε ένα ευρώ από αυτή την υπόθεση, αντίθετα, με έχουν κατηγορήσει. Έχω τέσσερα παιδιά. Έχω ήδη καταστραφεί επαγγελματικά και κοινωνικά τουλάχιστον να αποκατασταθώ ηθικά».

Ερωτηθείσα από τους δημοσιογράφους κατά την έξοδό της από την επιτροπή, σχολίασε πως «δεν πιστεύω ότι πρέπει να υπάρξει ειδικό δικαστήριο  διότι δεν υπάρχουν ποινικές ευθύνες» αλλά τόνισε πως η ανταλλαγή των εκτάσεων με τη μονή Βατοπεδίου ήταν «κεντρική πολιτική απόφαση». Άποψη που  εξέφρασε και ενώπιον της  προανακριτικής επιτροπής της Βουλής που διερευνά την υπόθεση Βατοπεδίου.

Η κ. Πελέκη πρόσθεσε πως «σε μια χώρα, ο πρωθυπουργός δίνει εντολές και τις διακινεί στους καθ’ ύλην αρμόδιους υπουργούς δια του υπουργού Επικρατείας και ενδεχομένως του διευθυντή του γραφείου του». Κληθείσα να σχολιάσει ποιους εννοεί, κατονόμασε τους Ε. Μπασιάκο, Αλ. Κοντό, Π. Δούκα και Κ. Κιλτίδη και το Θ. Ρουσόπουλο ως «μεταφορέα» των εντολών.

Η κυρία Πελέκη είπε επίσης ότι «δεν πιστεύω ότι υπήρξε βλάβη του Δημοσίου, δεν πιστεύω ότι υπήρξε δόλος υπουργού. Εγώ πάντως ξέρω ότι «όσοι φοράνε παντελόνια αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και λένε, ότι, εγώ έδωσα την εντολή»...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/09/2010 19:59:06

    Δεν ξέρω αν φορούσε παντελόνι ή φούστα, αλλά πάντως εμένα μου μοιάζει να φοράει παντελόνια η συγκεκριμένη, που είναι ένα από τα αθώα θύματα αυτής της υπόθεσης.

    Η εμπλοκή της στην υπόθεση δεν ήταν ως "σύζυγος Βουλγαράκη", αλλά ως "κόρη Πελέκη" (νομικός σύμβουλος της Μονής).

    Την έχουν συκοφαντήσει όσο δεν πάει άλλο, για την αμοιβή που εισέπραξε, αλλά αποσιωπούσαν όλοι ότι την απέδωσε στο Συμβολαιογραφικό Σύλλογο, όπως πρέπει να κάνουν όλοι οι συμβολαιογράφοι που κάνουν συμβόλαια του Δημοσίου.

    Της έχουν φορτώσει το "νόμιμο και ηθικό", την αχρεία αυτή κουβέντα του συζύγου της, για κάτι που δεν έχει καμία σχέση με την ίδια - αλλά μόνον με το σύζυγό της.

    Επιτέλους, κάποιος λέει όλη την αλήθεια: Ότι και πολιτική απόφαση της ΝΔ σε κεντρικό επίπεδο υπήρξε και καμία ποινική ή πολιτική ευθύνη για αυτή την απόφαση δεν υπάρχει.

    Ένας φοβικός Καραμανλής φοβόταν να παραδεχτεί ότι ήταν και δική του απόφαση αυτή η ιστορία, μια ιστορία στην οποία όμως δεν υπάρχει η παραμικρή σκιά σκανδάλου.

    Μια υπόθεση πολιτικής αυτοκτονίας, ενός πολιτικού που θα μείνει στην ιστορία γιατί υποχώρησε στον επικοινωνιακό βομβαρδισμό με ένα ανύπαρκτο σκάνδαλο.

    Εύγε για το θάρρος σας Κυρία Πελέκη.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Επώνυμος 15/09/2010 20:51:03

      Επώνυμε σε κάποια έχεις δίκιο, σε κάποια άδικο.

      Δίκιο έχεις στο ότι η Πελέκη είναι εντελώς αθώα. Εκείνο που δεν έχεις καταλάβει όμως είναι ότι το ΠΑΣΟΚ στοχοποίησε τις οικογένειες των Υπουργών της ΝΔ. Όλων των Υπουργών. Μέχρι και το γιο του Βουλγαράκη, 15 ετών, στοχοποίησαν γιατί είχε βρίσει τους δημοσιογράφους στο Facebook. (Σου θυμίζω επίσης τη Δίκα, που δεν έκανε δουλειές με το Δημόσιο, καθώς και τη Νατάσα και δεν εννοώ το πτυχίο της ιατρικής -αλήθεια ξέρεις πόσοι περνάνε με κατατακτήριες στην Ιατρική;- αλλά άλλες μεγαλύτερες συκοφαντίες)
      Άδικο έχεις για το νόμιμο και ηθικό του Βουλγαράκη, έχω να πω ότι είχε δίκιο. Είχε κάθε δικαίωμα να στήνει εταιρίες να παίρνει δάνεια, να αγοράζει ακίνητα και με τα ενοίκια να εξοφλεί τα δάνεια. Το σπίτι που μένω το έχει μια τέτοια εταιρία ακινήτων και τα ενοίκια χρησιμοποιούνται για να εξοφλούνται τα δάνεια. Μένω κάπου στη Β. Ευρώπη. Γιατί εδώ να είναι όλα νόμιμα και ηθικά και στην Ελλάδα να μην είναι; Επειδή επρόκειτο για το Βουλγαράκη και ήθελαν να τον φάνε; Αν είχα κάνει εγώ ή εσύ την κίνηση αυτή θα με έστηναν στον τοίχο; Σαφώς όχι.

      Πάντως σου επισημαίνω άλλη μια φορά το βρώμικο παιχνίδι του ΠΑΣΟΚ που κατέστρεψε τα μισά και πλέον στελέχη της ΝΔ και αυτό είναι το βασικό σημείο. Η Πελέκη και ο Βουλγαράκης είναι θύματα αυτού του σχεδιασμού.

      Σου επισημαίνω επίσης ότι επί ΝΔ ειδικά τη δεύτερη τετραετία επιχειρήθηκε κι επιτεύχθηκε με τη μέθοδο της ρόζ, πορτοκαλί και δεν ξέρω τι εγώ τι άλλο κατάλυση του πολιτεύματος και συνταγματική εκτροπή.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ anonymous 15/09/2010 21:11:06

        Kαι τι ακριβως εκανε η ΝΔ που ηταν κυβερνηση γιαυτο;Ηπιο πολιτικο κλιμα εναντι αλητων;
        Φυσικα και στοχοποιηθηκαν αφου οι δημοσιογραφοι κυνηγουσαν τα παιδια του Τσιτουριδη.Μονο που θελω να ρωτησω αν τολμουσε κανεις να κανει τα ιδια το 1990-93 επι Μητσοτακη.Οχι βεβαια γιατι τοτε αλλοι φοβουνταν μην μπουν φυλακη.
        Γιατι δεν παραδεχεσθε οτι ο Καραμανλης ηταν πολυ λιγος για να προστατευσει τον εαυτο του και το κομμα του και αυτο φανηκε σε ολη τη μεγαλοπρεπεια στη δηθεν πορτοκαλι επανασταση.
        Ξερετε τι θα επρεπε να γινει το Δεκεμβρη;Nα ζητηθει πρωτον κοινοτικη αλληλεγγυη (ο Σαρκοζυ μεχρι και ΜΑΤ ηταν προθυμος να στειλει) και αφου εβγαινε η αποφαση της ΕΕ να γυρισει η κυβερνηση στους ταραξιες και τους σπονοσρες τους και να πει : εχετε 24 ωρες να διαλυθειτε αλλιως θα φατε το ξυλο της χρονιας σας και αν θελετε εμφυλιο ειμαι ετοιμος.
        Λοιπον ολα αυτα εγιναν επειδη ο Καραμανλης τους εδωσε τον αερα να τα κανουν.Πολυ απλα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ anonymous 15/09/2010 21:25:04

        Ψυχραιμία πόσο χρονών είσαι?

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ anonymous 15/09/2010 21:33:56

        51.Τι σημασια εχει αυτο ομως;
        Aν θελεις να κανουμε ιστορικη αναδρομη να την κανουμε.Πιο ψοφοδεη κυβερνηση απο την προηγουμενη δε θυμαμαι.
        Ισχυει οτι στις δημοκρατιες κυβερνα η πλειοψηφια ναι ή οχι;
        Ισχυει οτι η ΝΔ εξελεγη το 2004 με ενα συγκεκριμενο προγραμμα για τα πανεπιστημια,ναι ή οχι;
        Iσχυει οτι οταν πηγε να υλοποιησει το προγραμμα που ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ απο το λαο εμποδισθηκε απο τη βια των κουκουλοφορων ναι ή οχι;
        Εδω δεν ειχαμε λεφτα υπαρχουν και μετα κοψιμο μισθων που κανει τωρα το ΠΑΣΟΚ και δε μιλαει κανενας.Ειχαμε προγραμμα αλλαγης του αρθρου 16 και του νομου για τα πανεπιστημια που ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ της ΝΔ οταν ψηφισε ο λαος το 2004 και οι τραμπουκοι προσπαθησαν να εμποδισουν την υλοποιηση του.Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση;
        Και τι θα γινει αν μετα απο δεκα τερμινα ξαναελθει η ΝΔ στην εξουσια και οι αναρχοτραμπουκοι τα καψουν παλι;
        Μπορει να κυβερνησει αυτο το κομμα ή δεν μπορει;Και αν δε μπορει γιατι θα το κανουν ντα τα ΜΜΕ ή οι αναρχικοι γιατι υπαρχει;

      • anonymous avatar
        anonymous @ anonymous 15/09/2010 21:40:14

        Ψυχραιμία,
        όλα αυτά έγιναν όχι επειδή ο Καραμανλής τους έδωσε αέρα να τα κάνουν αλλά επειδή η ΝΔ από το 74 και μετά στάθηκε ανίκανη να προστατεύσει την παράταξη.

        Έγιναν επίσης επειδή οι άλλοι ήταν αλήτες κι εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου και κανένας μα κανένας δε βγήκε να τους αποκαλέσει αλήτες και κυρίως εγκληματίες.

        Πολύ φοβάμαι ότι η ΝΔ με τις υπάρχουσες δομές δε μπορεί να σηκώσει το βάρος που πρέπει να σηκώσει. Ίσως μόνο ο Καμένος να μπορούσε αλλά δεν είμαι σίγουρος.

        Ξέρω ότι σε αυτό θα διαφωνήσεις, διότι σκέφτεσαι κομματικά και παραταξιακά, αλλά μάλλον χρειαζόμαστε ένα νέο συντηρητικό κόμμα και δεν εννοώ το κόμμα της Ντόρας.

      • anonymous avatar
        anonymous @ anonymous 15/09/2010 21:47:09

        Ψυχραιμία,
        Δεν υπάρχουν αναρχοτραμπούκοι. Υπάρχει παρακρατικός μηχανισμός που ελέγχεται από το ΠΑΣΟΚ. Τον έχουν οργανώσει με συνωμοτικά κριτήρια οι πρώην Ρηγάδες και οι πρώην ΚΝΙΤΕΣ που ενσωματώθηκαν στο ΠΑΣΟΚ.

      • rage avatar
        rage @ anonymous 16/09/2010 07:43:19

        υπάρχουν και νέοι χωρίς μέλλον, επίσης

      • λέων avatar
        λέων @ anonymous 16/09/2010 17:17:06

        Ολες οι ηγεσίες που πέρασαν απο το κόμμα της ΝΔ,προσπάθησαν να διεμβολήσουν τον δήθεν χώρο της ¨κεντροδεξιάς¨.Εξαίρεση ενδεχομένως αποτελούσε η εποχή του αείμνηστου Αβέρωφ.Απότελεσμα της παραπλάνησής τους ήταν να χαθεί ο καθαρόαιμος χώρος της ¨δεξιάς¨παράταξης με την δημιουργία ενός νέου κόμματος (ΛΑΟΣ).Προτεργάτης στην αλλαγή ¨πλεύσης¨του κόμματος ήταν και ο Βουλγαράκης, δεμένος μονίμως στο άρμα της νεοφιλελεύθερης Ντόρας (εξού και Ντοράκης).Και οι δύο ήταν οι δούρειοι ίπποι της ΝΔ.Πολιτικοί απαίδευτοι,πολιτικά τζάκια πήραν την εξουσία μόνο να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους και τίποτα άλλο.Η Κα Πελέκη τώρα γιατί κλαίει? Οτι είναι νόμιμο είναι και ηθικό?Αυτό συμβούλευε τον ¨χαρισματικό¨σύζυγό της?Δεν χρειάζονται πλέον τα αλαζονικά πολιτικά ανθρωπάκια στον χώρο της ΔΕΞΙΑΣ παράταξης.Αλλωστε όλοι αυτοί οι ¨νεοταξίτες¨ παραγοντίσκοι δεν την βοήθησαν ποτέ.Το αντίθετο.Ο Σαμαράς με τόλμη και πολλή προσπάθεια ίσως τα καταφέρει.Και λέω ίσως γιατί πάντα στην πορεία υπάρχουν βαρίδια.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 16/09/2010 05:14:56

      Ανώνυμε, συμφωνώ μαζί σου σε αυτα που λες. Ναι, δεν θεωρώ ούτε εγώ ότι ήταν κάτι κακό αυτό που έκαναν με τις εταιρίες. Φορολογικός σχεδιασμός ήταν, που είναι στη διάθεση του κάθε πολίτη. Μεγίστη η υποκρισία της άλλης πλευράς.

      Το πρόβλημα με το Βουλγαράκη δεν είναι αυτό. Είναι ότι ο Βουλγαράκης με το νόμιμο και ηθικό στάθηκε προκλητικός απέναντι στον πολίτη. Ήταν σαν να έλεγε 'σκατά στα μούτρα σας'. Έχασε δηλαδή όλη την πολιτική ουσία. Η σωστή απάντηση δηλαδή έπρεπε να είναι: 'Φυσικά δεν είναι πάντοτε ηθικό το νόμιμο. Όμως στην περίπτωση μου, το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να επιτύχω να εκπίπτουν φορολογικά οι τόκοι για τα δάνεια που εχω πάρει. Κάτι που θα έπρεπε να είναι επιτρεπτό και για τα φυσικά πρόσωπα και καλώς δεν το έχει εφαρμόσει μέχρι σήμερα το Υπουργείο Οικονομικών. Το θεωρείτε αυτό ανήθικο; Ευχαρίστως να το συζητήσουμε, όμως εμένα εμένα ούτε μια στιγμή δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι το να προσπαθήσω σε ατομικό επίπεδο να αντιμετωπίσω την αδικία αυτή του φορολογικού μας νόμου με απολύτως νόμιμο τρόπο, θα ήταν ανήθικο.'

      Σκέψου λοιπόν αν θα είχε απαντήσει έτσι, αν θα τολμούσε πότε κανένας να πει το παραμικρό εις βάρος του.

      Το πρόβλημα δηλαδή ήταν η προκλητική στάση του και όχι η ουσία της υπόθεσης.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 16/09/2010 05:17:38

        *...κακώς δεν το έχει εφαρμόσει - όχι καλώς.

  2. azxc avatar
    azxc 15/09/2010 20:04:18

    Όντως ανύπαρκτο σκάνδαλο..το τετράγωνο Μονή-Καραμανλής-Τάσσος-Πούτιν έπρεπε να χτυπηθεί...όχι όμως και καταστράφηκε επαγγελματικά η κυρία..

  3. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 15/09/2010 20:08:08

    Ωραία....
    Ενα σκάνδαλο, που δεν είναι σκάνδαλο, όπως το Βατοπέδι, γιατί δεν υπήρξε καμμία βλάβη του δημοσίου, ωστόσο πρέπει να παραδεχθούμε ότι ευθύνεται ο Καραμανλής (!!!), άγνωστο για ποιο λόγο, για ένα θέμα που το είχαν ξεκινήσει και υλοποιη΄σει σχεδόν ολοκληρωτικά οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ!!!
    Τώρα επί 1 βδομάδα τα νταβατζοΜΜΕ θα κατασυκοφαντούν τη ΝΔ, θα μιλούν για ειδικά δικαστήρια, κ.α.
    Φυσικά καμμία σύζυγος πασόκου υπουργού δεν βγήκε μέχρι σήμερα να πει ότι ο σημιτης αν έχει παντελόνια πρέπει να αναλάβει την ευθύνη για σιμενς, οτε, χρηματιστήριο, δαπάνες ολυμπιάδας, κτλ..
    Αντιθέτως η ΝΔ είναι άξια των στελεχών που έχει..

    ΥΓ1 Καλά έκανε ο ΓΑΠ που το έκανε δημοψήφισμα τις εκλογές του Νοεμβρίου. Ηξερε ότι τοσο βλάκες που είναι τη ΝΔ, και ο ίδιος ο Σημίτης να βγει να πει ότι χρηματίστηκε απ' τη Σίμνες, το ίδιο βραδυ θα διαγράψει ο Σαμαράς τον Καραμανλή από ηθική συμπαράσταση..
    Και τι έγινε που ο Μαντέλης ομολόγησε εμπλοκή Σημίτη χθες...Σήμερα η ΝΔ φρόντισε να στρέψει τα φώτα των σκανδάλων πάνω της...

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ o aneksartitos 15/09/2010 20:14:46

      τα είπες όλα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ o aneksartitos 15/09/2010 20:36:57

      Δεν είναι έτσι και μπλέκεις άσχετα πράγματα μεταξύ τους.

      1. Η πολιτική απόφαση όλοι μπορούμε να υποθέσουμε ότι ήταν του Καραμανλή. Και σιγά την πολιτική απόφαση. Σιγά τα ωά.

      2. Αυτή η πολιτική απόφαση δεν ήταν σε καμία περιπτωση σκάνδαλο. Ήταν αποδοχή ενός παγίου αιτήματος κάποιων φορέων της Ξάνθης, να περάσει η λίμνη στη δικαιοδοσία του Δημοσίου. Κακώς έγινε αποδεκτή, διότι κατά τη γνώμη μου δεν υπήρχε λόγος να γίνει κάτι τέτοιο και να αλλάξει το αρχαίο καθεστώς της λίμνης. Αλλά εν παση περιπτώσει, θεμιτότατη απόφαση να το υλοποιήσουν.

      3. Η μόνη ευθύνη του Καραμανλή για εμένα είναι ότι αποδέχθηκε αυτή την ιστορία ότι ήταν σκάνδαλο. Εκεί που είχε πει ότι "δεν το είχα καταλάβει καλά", πώς το είχε πει; Όντως δεν το κατάλαβε καλά, αλλά όταν παρασύρθηκε κι αυτός ο ίδιος από τα ΜΜΕ και νόμισε ότι υπήρχε σκάνδαλο ή κάτι παρόμοιο.

      4. Η ΝΔ ποτέ δεν μίλησε τη γλώσσα της αλήθειας, όπως τη μίλησε τώρα η Πελέκη, οπότε θα συνεχίσει να είναι έρμαιο του επικοινωνιακού θορύβου των ΜΜΕ.

      Από κει και πέρα, για τη ΔΕΘ και το Σαμαρά δυστυχώς έχετε δίκιο.

      Τώρα όμως, αυτή η ιστορία είναι κατά τη γνώμη μου ιστορία στην οποία ο Σαμαράς πρέπει να υπερασπιστεί τον Καραμανλή επί της ουσίας.

      Δεν είναι εύκολο να πάει με την πλήρη αλήθεια, αλλά κατά τη γνώμη μου είναι ο μόνος ασφαλής δρόμος.

      "Λέγε πάντα την αλήθεια να 'χεις το Θεό βοήθεια" λέει ο λαός και πιστεύω ότι αυτό πάντοτε υλοποιείται στην πράξη.

      • o aneksartitos avatar
        o aneksartitos @ Επώνυμος 15/09/2010 20:41:34

        Μα δεν διαφωνούμε σε κάτι.
        Αλλά αυτό που εγώ και εσύ λέμε ότι δεν είναι σκάνδαλο, αυριο τα νταβατζοΜΜΕ θα το παρουσιάσουν ως το σκάνδαλο του αιώνα.
        Και αυτό που είναι σκάνδαλο (Σίμενς-Τσουκάτος-|Μαντέλης) μούγκα στη στρούγκα

    • tiramola avatar
      tiramola @ o aneksartitos 15/09/2010 20:47:40

      Καλά "ανεξάρτητε", θα τα ξαναπούμε ελπίζω όταν θα βρεθούν και οι βαλίτσες...

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tiramola 15/09/2010 20:48:56

        http://www.youtube.com/watch?v=np7IEgTcI4w&feature=related

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 15/09/2010 20:51:02

        Τις ψάξαν πολύ και δεν βρήκανε τίποτα.

        Εδώ το ΠΑΣΟΚ έχει ομολογήσει σχεδόν επίσημα ότι δεν υπήρξε χρηματισμός πολιτικών, ακόμη βαλίτσες ψάχνεις εσύ;

  4. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 15/09/2010 20:19:22

    Τελος η ΔΕΘ για τον Σαμαρά. Τώρα όλες οι ερωτήσεις απ' τα νταβατζοΜΜΕ θα είναι " Θα διαγράψετε τον Καραμανλή;;, Τι θα κάνετε στη ψηφοφορία για την προανακριτική;; Θα στηρίξετε το ειδικό δικαστήριο;
    Αντε και του χρόνου με τις υγείες μας...

  5. ανωνυμ avatar
    ανωνυμ 15/09/2010 20:21:26

    "γιατί δεν υπήρξε καμμία βλάβη του δημοσίου"

    εσύ τώρα ποιανού εισαι ανεξάρτητος παπαγάλος,
    και πούσαι οι κομματικές και οπαδικές σας φαιδρότητες, ενθεν και ενθεν, λίγους απασχολούν

    • o aneksartitos avatar
      o aneksartitos @ ανωνυμ 15/09/2010 20:35:56

      Αμα θες για σκάνδαλα με βλάβη δημοσίου ψάξε λίγο στο χρηματιστήριο, στη σιμενς, τσουκάτο, μαντέλη, οτε, ιντρακομ, ολυμπιάδα, κα.α
      Η' αυτά αγγίζουν τον αγαπητό σου ΓΑΠ και πονάνε;;
      Στο Βατοπεδι έγινε μια ανταλλαγή, κατόπιν αποφάσεων των Υπουργών του ΠΑΣΟΚ που μεταβίβαζαν τη λίμνη στη μονή, με ψιλοάχρηστα ακίνητα του ελληνικού δημοσίου (ξέρεις, αυτά που αποκαλούσε φιλέτα το "Πρώτο ψέμμα"). Και αυτό κατέθεσαν και οι ορκωτοί λογιστές που όρισε το ΠΑΣΟΚ, και τους απειλούσαν στην εξεταστική ότι θα τους απολύσουν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.Κατάλαβες τώρα;;;
      Αμα έχεις κανέναν ηθικό ενδοιασμό για τη ψήφο σου στο ΓΑΠ το Νοέμβρη, δες λίγο ΜΕΓΚΑ και Αλτερ αυριο. Θα σου φύγει αμέσως.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ανωνυμ 15/09/2010 20:40:12

      Τέσσερις οίκοι εκτίμησαν ότι η σχέση ανταλλαγής ήταν σωστή και το πόρισμα το έθαβε επί 25 μέρες το ΠΑΣΟΚ, ώσπου το ανακάλυψαν οι βουλευτές της ΝΔ. Και πάλι μετά έκανε το ΠΑΣΟΚ την πάπια.

      Ως πότε η εξωφρενική παραπλάνηση της κοινής γνώμης με τη δήθεν ζημιά του Δημοσίου;;;

      Η λίμνη ήταν της Μονής, καιρός να το πάρετε απόφαση. Ούτε για ένα ούτε για δύο ούτε για δέκα, αλλά για εννιακόσια χρόνια.

      • sanderson avatar
        sanderson @ Επώνυμος 16/09/2010 14:19:10

        Η λίμνη είναι όντως της μονής, με χρυσόβουλο του Νικηφόρου Βοτανειάτη. Με εξαίρεση μια περίοδο περίπου 90 ετών (1821-1912), όπου της είχε αφαιρεθεί η κυριότητα με σουλτανικό φιρμάνι, λόγω της συμμετοχής της στην Επανάσταση. Σε κάθε περίπτωση, η δικαιοσύνη έχει απομφανθεί οριστικά, με γνωμοδότηση του ΣτΕ από την δεκαετία του 1920. Από τότε, η μονή την χρησιμοποιούσε σαν πηγή εισοδήματος (ενοικιάζοντας σε τους τοπικούς αλιευτικούς συλλόγους) και σαν μετόχι (διατηρεί μια μικρή εκκλησία προς την μεριά της θάλασσας).

        Αν το ερώτημα είναι αν υπάρχει σκάνδαλο, φυσικά και υπάρχει. Όχι όμως η διαδικασία της ανταλλαγής, αλλά το αν θα έπρεπε να γίνει η ανταλλαγή η ίδια. Για ποιον λόγο να αλλάξει ένα καθεστώς αιώνων, και μια ανταλλαγή στην οποία περιέρχονται στην μονή ακίνητα τα περισσότερα των οποίων ξεφορτώθηκε η ίδια άμεσα; Μήπως βρέθηκε κάποιο όχημα για να εκποιηθούν ακίνητα του Δημοσίου σε συγκεκριμένους ενδιαφερόμενους;

        Φυσικά το σκάνδαλο δεν είναι μόνο της ΝΔ, αλλά δεν είναι μόνο και του ΠΑΣΟΚ. Πέραν των Φωτιάδη, Δρυ, υπάρχουν και οι Ξυνίδης, Συλβάνα Ράπτη, Παπακωνσταντίνου, Τσοχαντζόπουλος οι οποίοι έχουν συσχετιστεί με την υπόθεση, ασχέτως αν ακόμα ασχολούμαστε με την Πελέκη και την κάθε Πελέκη.

        ΥΓ. Αλήθεια κυρία Πελέκη, τα συμβόλαια που έκανε η μονή με τρίτους ήταν και αυτά κρατικά;

  6. jim avatar
    jim 15/09/2010 20:22:14

    ποιον εννοει η πελεκη οτι δεν φορα παντελονια?και του χρονου..

  7. ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ avatar
    ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 15/09/2010 20:29:39

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΗΣΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΩΡΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΒΛΑΦΘΗΚΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ(ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ).ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΤΙ 2 ΚΑΛΟΓΕΡΟΙ ΜΠΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΣΕΣ ΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ(ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΘΕΟΥΣΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΨΩ).ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΤΙ ΓΙΝΑΝΕ ΤΟΣΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΝΤΕ ΤΕ ΠΟΥ Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ.Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Ο ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΕ ΟΣΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΜΑΡΤΥΡΟΥΝ? ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΜΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ ΑΛΛΑ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ!
    Υ.Γ. ΜΗΝ ΣΠΕΥΣΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΤΕ ΠΑΣΟΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΑΝΤΙΠΑΣΟΚΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 15/09/2010 20:47:00

      Δύο χρόνια πήρε συνολικά η διαδικασία ανταλλαγών, που αν το καλοσκεφτεί κανείς όντως είναι μικρό χρονικό διάστημα για τόσο πολύπλοκη διαδικασία, για το αργοκίνητο ελληνικό δημόσιο.

      Από κει και πέρα, αν εσύ γνώριζες υπουργους και παράγοντες στο Μαξίμου και είχες μια προσωπική σου υπόθεση, δεν θα έτρεχες μέρα νύχτα "αξιοποιώντας" τους, για να τελειώσει η υπόθεσή σου μια ώρα αρχύτερα;

      Δεν λέει κανείς ότι είναι σωστό που μπορεί να τελειώνουν οι δουλειές με τέτοιο τρόπο πιο γρήγορα για ορισμένους, αλλά αυτό μέρος της γενικότερης παθογένειας του ελληνικού κράτους και δεν μπορεί να το χρεώνεται μια Μονή του Αγίου Όρους. Καλώς ή κακώς, ΕΤΣΙ γίνονται οι δουλειές στην Ελλάδα και έτσι θα γίνονται μέχρι να φτιάξουμε σοβαρό κράτος. Τι θέλατε δηλαδή, να καθήσει ο ηγούμενος της Μονής με σταυρωμένα χέρια μέχρι να δεήσει το ελληνικό δημόσιο να κουνηθεί;

      Η ουσία της εντύπωσης σκανδάλου είναι το "γιατί να πάρει η Μονή τόσα ακίνητα". Που πάει βαθύτερα στο "γιατί να έχει ένα χριστιανικό μοναστήρι τέτοια περιουσία". Αυτό είναι κάτι που δεν αφορά τον ελληνικό δημόσιο βίο. Είναι καθαρά πνευματικό-χριστιανικό θέμα. Αν αυτή ήταν η αξία της λίμνης, καλώς τα πήρε. Αν πιστεύουμε ότι, από πνευματικής απόψεως, κακώς έκανε καλή διαχείριση της περουσίας της Μονής ο ηγούμενός της, είναι άλλη ιστορία. Όμως από τους θείους και ιερούς κανόνες του Ορθόδοξου μοναχισμού, ο ηγούμενος της Μονής έχει υποχρέωση να κάνει την καλύτερη δυνατή διαχείριση της περιουσίας του Μοναστηριού του. Που δεν θα την πάρει μαζί του και δεν θα την αφήσει στα παιδιά του ούτε στα ανήψια του. Ούτε θα την ξοδέψει σε διακοπές στις Μπαχάμες. Όλα γίνονται για το καλό του οργανισμού που διοικεί. Και ο οργανισμός αυτός, ως νπδδ που είναι, ανήκει τελικά σε όλους τους Έλληνες. Ακόμη και στους μη Χριστιανούς. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνούμε, αλλά δυστυχώς το ξεχνουμε.

      • aris. A avatar
        aris. A @ Επώνυμος 15/09/2010 20:58:22

        Συγνώμη αλλά είναι χονδροειδές σκάνδαλο.

        Από πότε η Ελληνική Δημοκρατία είναι υποχρεωμένη να αναγνωρίζει βυζαντινά χρυσόβουλα κα οθωμανικά φιρμάνια.

        Είναι ηθικό πολιτικά ένα κράτος που δεν έχει βρεφονηπιακούς σταθμούς, νοσοκομεία, οίκους ευγηρίας, και άλλα κοινωφελή ιδρύματα να δίνει με αδιαφανείς διαδικασίες εκατομμύρια ευρώ σε μια μονή.

        Μπορεί να μας ενημερώσει κανείς τι έκανε η μονή όλα αυτά τα χρήματα σε ποιούς σκοπούς πήγαν και πως τοποθετήθηκαν.

        Προσωπικά μου λύθηκε η απορία πως ένας τόσο χαμηλής παραγωγικότητας υπουργός όπως ο Βουλγαράκης πήγαινε από υπουργείο σε υπουργείο.

        Προφανώς ο Καραμανλής εξαγόραζε την σιωπή του.

        Οσο ο Βουλγαράκης ήταν εξασφαλισμένος πολιτικά δεν μίλαγε. Τώρα που απομακρύνθηκε από το κόμμα θυμήθηκε η σύζυγος να μας πει τι έγινε.

        Με την έννοια σκάνδαλο δεν εννοώ ότι κάποιοι χρηματίστηκαν.
        Εννοώ ότι για ένα φτωχό κράτος όπως η Ελλάδα είναι πρόκληση να χαρίζει τόσα χρήματα σε μια μονή.

        Ο Καραμανλής για να είμαστε ειλικρινείς με τους χειρισμούς του είναι έκθετος απέναντι στους πολίτες που τον εμπιστεύτηκαν δύο φορές.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Επώνυμος 15/09/2010 21:52:18

        Από πότε η Ελληνική Δημοκρατία είναι υποχρεωμένη να αναγνωρίζει βυζαντινά χρυσόβουλα κα οθωμανικά φιρμάνια.

        Αυτά έχουν νομική ισχύ διότι είναι πράξεις κρατικής εξουσίας και ουδέποτε ακυρώθηκαν. Πέραν των νομικών αν δεν τα αναγνωρίσεις όλη η περιουσία των 3 Πατριαρχείων που είναι σε Ελληνικά χέρια θα χαθεί.

        Για τα υπόλοιπα διαφωνώ επίσης. Το Βουλγαράκη τον διέσυραν αδίκως τον ίδιο και την οικογένειά του και δε μίλησε. Τώρα απλά δεν πάει άλλο.

      • em avatar
        em @ Επώνυμος 16/09/2010 10:05:28

        το “γιατί να έχει ένα χριστιανικό μοναστήρι τέτοια περιουσία” είναι καθαρά πνευματικό-χριστιανικό θέμα.
        Αχα χα χα χα!!!
        Ωραία θρησκεία! Εμ, γι΄αυτό οι πιστοί της είναι ζαβλακωμένοι!!

  8. Orestios avatar
    Orestios 15/09/2010 20:32:45

    Μα δεν είναι η ίδια που παλαιότερα είχε πεί πως έδρασε για την "ευλογία της Παναγίας"?

  9. F avatar
    F 15/09/2010 20:36:53

    Τὰ 53 σπίτια (κατά Τζίμη Πανούση) θὰ μᾶς πεῖ πῶς τὰ ἀπέκτησε;

  10. soulis avatar
    soulis 15/09/2010 20:42:41

    άντε καλά, θυμήθηκε λίγο αργά να πάει εκνευρισμένη με ύφος να τα πει. Όσο για το αν καταστράφηκε οικονομικά να κάνουμε έναν έρανο να ζήσει τα 4 παιδιά της
    ΝΔ ήμουν και κάτι τέτοιους τους σιχάθηκα, περιούσιες έχουν κάνει ,εκατομμύρια των εκατομμυρίων, βίλες και παλάτια, λέτε νόμιμα ? τώρα θίχθηκε η κυρία για το βαποπαίδι ? και εγώ να πιστέψω δηλώσεις του βουλγαρική ότι γυρνούσε κάθε μέρα σπίτι του και η γυναίκα του δεν ήξερε τίποτα για τις δουλείες του, ότι δεν συζητούσαν πάνω σε αυτό το θέμα ενώ η ιδία δούλευε ως συμβολαιογράφος για της συναλλαγές του Βατοπαιδιου? έχετε πολλούς γνωστούς σας συμβολαιογράφους που έκλιναν δουλείες εκατομμυρίων εύρο της κυβέρνησης και διατηρούν και offshore ?
    όλοι ίδιοι είστε, όλοι να πληρώσετε το τίμημα, και όχι δεν σας πιστεύουμε ότι θέλετε να αποκατασταθείτε ηθικά γιατί πολύ απλά ποτέ δεν είχατε Τάτιο πράγμα, την ηθικής σας την χάσατε πολύ πριν, εσείς και όλοι οι 700 - 800 που πέρασαν τα τελευταία 30 χρόνια σαν πολιτικοί από αυτό το τόπο, τσίπα δεν έχετε, αλλά πλέον άνοιξαν τα μάτια του κόσμου, άντε αν μπορείτε ξαναθυμίστε μας.
    Και να λέτε καλά που ο κόσμος πλέον θεώρει εσάς ξευτιλισμένους χωρίς τσίπα πάνω σας , σκέψου τι έχει να γίνει με τους άλλους που τους θεώρει Εθνικούς προδότες και τσολακογλου. Εκείνοι. ούτε νύχτα θα προλάβουν , να με θυμηθείτε.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ soulis 15/09/2010 20:49:25

      Ο πατέρας της ήταν μεγαλοδικηγόρος πολύ πριν γνωρίσει η κυρία το Βουλγαράκη.

      Αν τώρα έγιναν μεγαλοδικηγόροι και μεγαλοσυμβαολαιογράφοι με αθέμιτο τρόπο, αυτό είναι άλλο, πάντως δεν φτιάχτηκαν οι Πελέκηδες απο το γαμπρό τους.

      • soulis avatar
        soulis @ Επώνυμος 15/09/2010 21:17:16

        αν διαβάσεις προσέχτηκα γραφώ για εκατομμύρια, παλάτια , και βίλες, και ο Βοσκόπουλος χρεωστάει 5 εκατομμύρια στην εφορία , δεν τα έκανε περί υπουργίας γκερέκου τα χρέη, αλλά φαντάζεσαι πόσες ήταν οι δουλείες του και σε τι ποσά σε εύρο ώστε τα χρέη να είναι 5 εκατομμύρια. Και αυτά από τα φανερά.
        Μπορεί ο Πελέκης να ήταν γνωστός αλλά δεν έχουν όλοι εκατομμύρια ευρώ.
        Θα σου πω μια μικρή διαπίστωση μου. Από το να ακούμε μέρα νύχτα για εκατομμύρια από εδω , εκατομμύρια από εκεί έχουμε ξεχάσει την αξία τους. Δεν είναι μαρουλόφυλλα ξέρεις, ένα εκατομμύριο εύρο είμαι 340 εκατομμύρια δραχμές, , επαναλαμβάνω, το ότι έκαναν κάποια εκατομμύρια περιουσία , δεν νομίζω ο μπαμπάς πελεκάς να ήταν δικηγόρος του Αλ καπόνι , ακόμα και Κοίνος δεν είχε τετιος περιούσιες, στη Ελλάδα ολοι έγιναν βασιλιάδες.
        Αν θέλουν καθαρό το όνομα τους και την ηθική τους και ότι άλλο , πόθεν εσχες πριν ασχοληθεί ο Βουλγαρικής με την πολιτική και πόθεν εσχες μετα. ( και σκέψου αν γίνει αυτό θα φρικάρεις και Θάνε μόνο τα φανερά.. όλοι έχουν λίγο πολύ και τα κρυφά )

  11. lamοgios avatar
    lamοgios 15/09/2010 20:43:06

    Δεν καταλαβαίνω μερικά πράγματα.
    Πχ πώς το ξέρει ο Πελέκη ότι ήταν απόφαση του Κ.Κ. το Bατοπέδι;
    Πως μπορεί έστω στοιχειωδώς να τεκμηριώσει κάτι τέτοιο;
    Ο Βουλγαράκης πρέπει να πάρει θέση.
    Να πεί όλα ξέρει, για πρόσωπα, άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμενα.
    Εάν δεν πάρει, θα τρώει παπούτσια από το Κολονάκι μέχρι το Λαύριο.
    Τέλος θυμάμαι πολύ καλά τον Κ.Κ. που το Δεκέμβριο του 2008 είχε πάρει όλη την ευθύνη επάνω του, έτσι και αλλιώς.
    Τί συζητάμε τώρα;
    Τις κατινιές μιάς κυρίας που από γυναίκα υπουργού έπεσε στα χαμηλά και τώρα που της κακοφαίνεται βγάζει μακακιούλες;

  12. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 15/09/2010 20:46:23

    Πως επί 5,5 χρόνια δεν είχε γίνει ούτε ένα α΄ρθρο για να βγει ο Σημίτης να μιλησει για τις σκανδαλάρες του χρηματιστηρίου, τις σίμενς, του οτε , της ολυμπιαδας, κτλ., τα δε εμπλεκόμενα στελέχη (βαρίδια;;;;) φιγουράρουν στην κυβέρνηση ΓΑΠ ή απολαμβάνουν καλοκαιριν'ές διακοπές στα κότερά τους, ενώ επί 1 χρόνο όλοι (ακόμα και ενοδημοκράτες) βρίζουν τον καραμανλή γιατί δεν μιλάει, ενώ για ένα δήθεν σκάνδαλο βρίσκονται στα πρόθυρα της φυλακής ο ίδιος και οι συνεργάτες του, είναι ένας απ' τους παραλογισμούς της σύγχρονης πολιτικής ζωής..

  13. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 15/09/2010 20:47:43

    "Τέσσερις οίκοι εκτίμησαν ότι η σχέση ανταλλαγής ήταν σωστή και το πόρισμα το έθαβε επί 25 μέρες το ΠΑΣΟΚ, ώσπου το ανακάλυψαν οι βουλευτές της ΝΔ. Και πάλι μετά έκανε το ΠΑΣΟΚ την πάπια.

    Ως πότε η εξωφρενική παραπλάνηση της κοινής γνώμης με τη δήθεν ζημιά του Δημοσίου;;;

    Η λίμνη ήταν της Μονής, καιρός να το πάρετε απόφαση. Ούτε για ένα ούτε για δύο ούτε για δέκα, αλλά για εννιακόσια χρόνια."


    Αφού το είπε ο αλφα, το μέγκα και το αλτερ, γνωστοί πρασινοφρουροί, ότι είναι σκάνδαλο, τωρα τους οίκους θα κοιτάμε;;

  14. tiramola avatar
    tiramola 15/09/2010 20:51:10

    Όσο έκαναν οι δύο οικογένεις τριήμερα παρέα στην Αράχωβα ήταν καλά και η Πελέκη γαργάρες.Όταν κατάλαβε με ποιόν είχε να κάνει τον ξεβράκωσε.

    • lamοgios avatar
      lamοgios @ tiramola 15/09/2010 21:16:43

      Καλά εσύ είσαι από άλλο ...κόσμο

      • tiramola avatar
        tiramola @ lamοgios 15/09/2010 21:38:05

        Το 80% που φτύνει τη ΝΔ είναι από άλλο κόσμο?
        Μα καλά δεν έχεις πάρει χαμπάρι τίποτα?

    • Μετανάστης στη χώρα μου avatar
      Μετανάστης στη χώρα μου @ tiramola 16/09/2010 06:39:08

      δήθεν σε καίει το δίκαιο...στην ουσία το δίκαιο της φράξιας σου...τόση εστίαση σε τριήμερα της Σίφνου ή της Τζιάς 2000-2004 δεν σε είδα να κάνεις.

  15. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 15/09/2010 20:51:37

    Ωραία, μπήκαν στο σαιτ και οι (δήθεν) ανεξάρτητοι πρασινοφρουροί, απαιτώντας κάθαρση και φυλακές για όλους.
    Φυσικά αναφέρονται στους όλους μόνο στον Καραμανλή και νεοδημοκράτες.
    Οταν τους μιλήσεις για Σημίτη, Τσουκάτο, Μαντέλη, Τσοχατζόπουλο, ΓΑΠ, σφυρίζουν αδιάφορα...

    • tiramola avatar
      tiramola @ o aneksartitos 15/09/2010 20:59:02

      Δηλαδή η πρεμούρα τεσσάρων υπουργών και του Αγγέλου ήταν επειδή σαν άνθρωποι του Θεού βιάζονταν να βοηθήσουν τη μονή?
      Το βάρος θα πέσει πάλι στο Σαμαρά σε αυτή την υπόθεση και ηλιθιωδώς συνεχίζετε κάποιοι να δικαιολογήσετε τον ΚΚ.
      Εκλέξατε έναν αρχηγό με διαδικασίες πρωτόγνωρες για την παράδοση του κόμματος σας και τώρα λόγω βλακώδους οπαδισμού τον υπονομεύετε.
      Συνεχίστε έτσι...

      • o aneksartitos avatar
        o aneksartitos @ tiramola 15/09/2010 21:09:20

        Κάτι για τον Τσουκάτο, τον Μαντέλη, τον Ακη, τον σημίτη, τον ΓΑΠ (υπουργό κορυφαίο επί Σημίτη) θα πεις;;

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 15/09/2010 21:13:46

        Ήταν τόσο ανίκανοι οι δικοί σου που ούτε τους πασόκους δεν μπόρεσαν να αποδείξουν την εμπλοκή, ακόμα και αυτό το κάνει το ίδιο το ΠΑΣΟΚ....

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ tiramola 15/09/2010 21:18:08

        Σιγά τα ωά.
        Θα υπονομευτεί ο Σαμαράς και δεν θα έχει ευκαιρία να σώσει την Ελλάδα.
        Και σιγά το σκάνδαλο του Βατοπεδίου.
        Εντάξει είναι αηδιαστικό και γκροτέσκο να μπαινοβγαίνει το παπαδαριό (οι γίγαντες του ελληνοχριστιανισμού που έγραφε κάποιος σε άλλο ποστ) στου Μαξίμου για να κάνει real estate με τα golden boys της Ρηγίλλης αλλά η αναδιανομή του πλούτου που έγινε με το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου, η MIZENS, το μεγάλο φαγοπότι της ολυμπιάδας, και οι λοιπές C4ές γονάτισαν τον ελληνικό λαό και το ελληνικό δημόσιο και φτάσαμε σ' αυτά τα χάλια.

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 15/09/2010 21:21:31

        Το θέατρο και το καραγκιοζιλίκι είναι δεδομένο σε σημείο εκνευριστικό γαλάζιων οπαδών και στελεχών
        Ενώ και η κουτσή Μαρία πχ ξέρει ότι από την ζήμενς είχε πάρει λεφτά και η ΝΔ, η απάντηση σας ακόμα και σήμερα είναι ότι μόνο ο Τσουκάτος το έχει παραδεχτεί...
        Γελάει ο κόσμος και σας φταίνε τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ και οι στημένες δημοσκοπήσεις...

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ tiramola 15/09/2010 21:29:04

        Εννοείται ότι όλοι μαζί τρώγανε πλην ίσως ελαχίστων εξαιρέσεων.
        Καποιοι με το δεξί χέρι και κάποιοι άλλοι με το αριστερό.

      • michal avatar
        michal @ tiramola 16/09/2010 02:19:09

        Swstos o Tiramolas

      • trellakias avatar
        trellakias @ tiramola 16/09/2010 05:32:17

        Δηλαδή τώρα κάνουμε ....προσκλητήριο κλεφτών; Μήπως αυτή η νοοτροπία μας έφερε εδώ;
        @ tiramola
        Ομιλούμε για την .....ανικανότητα και κάνουμε κάποιο διαγωνισμό του πιο ηλίθιου; Αποδεχόμαστε την λογική του γνωστού πασοκικού πεζοδρομίου που σας εκφράζει διανοητικά, άλλωστε για τις κουτσές Μαρίες, των μονίμων τουριστών, και των αποκομμάτων των παραπολιτικών εφημερίδων, για τους δοσίλογους κλέφτες πολιτικούς ή αποδεχόμαστε την δικαιοσύνη, και τις αποφάσεις της; Αποδέχεσαι την υπερβολική "συμπάθεια" του εκδοτικού καναλικού κατεστημένου στην κυβέρνηση του μνημονίου, και τον αγώνα συγκεκριμένων "κέντρων" για την ωραιοποίηση του πιο ανίκανου πρωθυπουργού ελέω σοσιαλιστικού ΔΝΤ, ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;
        @Κάποιος
        Το άσχημο φίλε ότι όλοι είχαν μεγάλες .....τσέπες, χωρίς ιδεολογική ταυτότητα!

  16. Θάνος avatar
    Θάνος 15/09/2010 21:01:04

    Περί Παντελονιών Φουστανέλας και γόβας στιλέτο.

    Αδέλφια ήρεμα. Ας σταματήσει το αυτομαστίγωμα και να δούμε τα πράγματα ψύχραιμα.
    Θα ξεκινήσω με το απλό και αυτονόητο. Το Πασοκ θέλει να βάλει "μέσα" κάποιον μεγάλο της ΝΔ αν είναι δυνατόν και τον ίδιο τον Καραμανλή.

    Το Βατοπαίδι είναι το πιο πρόσφορο γιατί σε όλες τις άλλες υποθέσεις κατά 90% είναι μπλεγμένοι Πασοκοι.

    Η κα Πελέκη μπορεί να λέει αλήθεια μπορεί και όχι.
    Αν λέει αλήθεια είναι συνυπεύθυνη γιατί συνέτασε συμβόλαια εν γνώσει της παρανομίας.
    Αν απο την άλλη λεει ψέματα σίγουρα το κάνει εκδικητικά επειδή ο άντρας της δεν είναι πλέον στα πράγματα. Αλλά σε αυτή την περίπτωση μπαίνει το ζήτημα της συκοφαντικής δυσφήμισης.

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι παίζει το παιχνίδι του Πασοκ και των Εξαπτερύγων.

  17. Paranoia avatar
    Paranoia 15/09/2010 21:07:25

    "τουλάχιστον να αποκατασταθώ ηθικά"
    Άρα αυτό σημαίνει κατά τον σύζυγο όχι απαραίτητα και νομικά...

  18. pavlina avatar
    pavlina 15/09/2010 21:07:38

    Το Βατοπαίδι είναι μία υπόθεση με τρεις πτυχές. Η πρώτη αφορά την κατοχύρωση των δικαιωμάτων της λίμνης από το ΠΑΣΟΚ. Η δεύτερη αφορά τις ανταλλαγές. Η τρίτη αφορά τα συμβόλαια που έκανε μετά η Μονή με τους "πελάτες" της. Έχει αποδειχθεί από τέσσερις εκτιμητικές μελέτες (οι οποίες δεν έχουν αμφισβητηθεί από κανέναν, εκ των οποίων οι δύο από τους Ορκωτούς εκτιμητές που είναι οι μόνοι που μπορούν να αξιολογήσουν το θέμα) ότι δεν υπήρχε ζημία του Δημοσίου.
    Η κα Πελέκη, ως γνωστόν "πρωταγωνιστεί" στο τρίτο μέρος της υπόθεσης, καθώς είναι εκείνη που υπέγραψε την πλειοψηφία των συμβολαίων.
    Για τα συμβόλαια αυτά κατηγορείται για δύο αδικήματα σε βαθμό κακουργήματος, αν θυμάμαι καλά για πλαστή αλλαγή στη χρήση γης κ.λ.π, χωρίς να εμπλέκεται κανένας Υπουργός και κανένα Υπουργείο σε αυτό. Μία ιδιωτική συναλλαγή που με ευθύνη δική τους έγινε όπως έγινε!!!
    Μήπως, λοιπόν, η κα Πελέκη επιχειρεί να κάνει χρήση του " περίφημου νόμου Μαντέλη", με τον οποίο όποιος κατηγορούμενος "δώσει" υπουργό ή υπουργούς ή ..., αντιμετωπίζεται με μεγάλη επιείκια;
    ΠΟλύ τη βόλεψε πάντως που τα είπε όλα αυτά, χωρίς να φοβάται διευκρινιστικές ερωτήσεις από τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, οι οποίοι ως γνωστόν έχουν αποχωρήσει από την Προανακριτική καταγγέλοντας τη διαδικασία.

    • azxc avatar
      azxc @ pavlina 15/09/2010 22:11:34

      μπραβο παυλινα

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ pavlina 16/09/2010 05:36:43

      ηλιου φαεινοτερον...αλλα καποιος πρεπει να της απαντησει με στοιχεια

  19. ανωνυμ avatar
    ανωνυμ 15/09/2010 21:08:51

    μεταξύ σας τα λέτε ενθουσιάζεστε και βαράτε παλαμάκια ο ένας στον άλλο.
    Οποιος δεν συμφωνεί μαζύ σας και με το αλάθητο του πάπα που κουβαλάτε, ειναι πασόκος( απο την άλλη πλευρά) γιατι έτσι συμφέρει και γιατί αν ειναι ακομμάτιστος πως θα βρεθούν ερείσματα να το γυρίσουμε στην αντιπολίτευση και στο "τί κάνατε εσείς' . οι κομματικοί στρατοκηφήνες.
    Για κρύψτε λίγο τα σάλια και τον ενθουσιασμό σας.

    Ηταν ή οχι απάτη η ανταλλαγή με τα ολυμπιακά ακίνητα και τα 35,000,000 ευρώ που εισέπραξε η μονή τα επέστρεψε, ή όχι .

    Και κάτι ακόμη, απο χρυσόβουλα το πατριαρχείο εχει γεμάτα τα σεντούκια του για ολη την Ελλάδα, αλλα δεν τολμούν γιατι ξέρουν τι λέει ο κόσμος που να τα βάλλουν.

    • o aneksartitos avatar
      o aneksartitos @ ανωνυμ 15/09/2010 21:18:30

      Αμα εδώ μέσα έβγαινε ένα θέμα με τις δηλώσεις Τσουκάτου, θα γίνονταν 10 ποστ, και δεν θα έγραφε κανένας "Ανωνυμος" για φυλακή στον Σημίτη, κάθαρση, μέσα και ο ΓΑΠ, κα..
      Αμέσως στο Βατοπαίδι πλάκωσαν 20 "ανώνυμοι" που ονειρεύονται να δούνε τον Καραμανλή στη φυλακή.
      Τον φοβάστε πολύ, ε;;

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ o aneksartitos 15/09/2010 21:23:02

        Τώρα με την κρίση λιγοστεύει το φαί και ο ΚΚ είναι επικίνδυνος.Ή θα μειώσει τις μερίδες ή πρέπει να φύγει από την μέση, γιατί το φαί δεν φτάνει για όλους.

        Κατά τ'άλλα ο Σημίτης δεν μπορεί να πάει φυλακή στην Ελλάδα.Ως μεγάλος τιμονιέρης μόνο στην Κίνα μπορεί να εκδοθεί.

      • soulis avatar
        soulis @ o aneksartitos 15/09/2010 21:31:58

        κάνεις λάθος , τον ΓΑΠ τον θέλουμε σε κρεμάλα όχι σε φυλακή, μη τα ξανάλεμε, να πληρώνω και διατροφή όσο είναι μέσα ? παρέλαβε spread 131 το πήγε 965. Αν δανειζόταν με 131 δεν θα είχαμε ΔΝΤ σήμερα. Πρόθυμοι οι κινέζοι να σβήσουν το χρέος με 2% τόκο, αρνήθηκε ο ΓΑΠ, ζητήθηκε να γένι εσωτερικός δανδισμός με ελληνικά ομολόγα με νέα καλό επιτόκιο, όπως και στις 3 παλιότερες στόχευσης, πάλι το αρνητικέ, κατάλαβες tiramola γιατί φωνάζει ο κόσμος ότι ο ΓΑΠ είναι εθνικός προδότης, και αυτό επιβαρύνει και τους υπολοίπους βουλευτές που των στήριξαν.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ o aneksartitos 15/09/2010 21:44:03

        βαζεις δυσκολα...η ωρα ειναι περασμενη ..νυσταζουν

      • Anonimos avatar
        Anonimos @ o aneksartitos 15/09/2010 21:55:24

        Είναι δύσκολο να "παρακολουθεί" κάποιος όλη αυτή την ιστορία.
        Υπάρχουν και "άτυχες" στιγμές, δυστυχώς.

      • michal avatar
        michal @ o aneksartitos 16/09/2010 02:16:15

        Pote hr8an oi Kinezoi kai daneizan me 2%?

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ ανωνυμ 15/09/2010 21:39:14

      "Ηταν ή οχι απάτη η ανταλλαγή με τα ολυμπιακά ακίνητα και τα 35,000,000 ευρώ που εισέπραξε η μονή τα επέστρεψε, ή όχι"

      Όχι.

      Γιατί να κρύψουμε τον ενθουσιασμό μας που αποκαλύπτεστε καθημερινά και στον πιο ευκολόπιστο ΠΑΣΟΚο; Τι θα μας κάνεις; θα μας επιτάξεις;

      Τις τσαμπουκαλεμένες υποδείξεις σου και σ άλλη παραλία.

  20. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 15/09/2010 21:24:20

    Η κυρία Πελέκη είπε επίσης ότι «δεν πιστεύω ότι υπήρξε βλάβη του Δημοσίου, δεν πιστεύω ότι υπήρξε δόλος υπουργού. Εγώ πάντως ξέρω ότι «όσοι φοράνε παντελόνια αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και λένε, ότι, εγώ έδωσα την εντολή»…

    Τοτε προς τι η φασαρια και η σκονη;
    Με τον Τσυκατο Μαντελη και λοιπουσ τι γινεται;
    με τα Τ-10 τι γινεται;
    Η φασαρια γινεται για το ποιος εδωσε την εντολη που δεν ζημιωσε;

    Ο φουφουτος την εδωσε...και εαν δεν το πιστευετε ψηφιστε παλι ΠΑΣοκ -Ραγκουση και θα φατε με πλατινενια κουταλια
    Πισω εχει η αχλαδα την ουρα. Ασχολειθειτε με την κυρια και τα παντελονια αποψε και αυριο εχει ο Θεος και ο ΓΑΠ

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 15/09/2010 21:28:00

      Ο Ραγκούσης έχει πια.
      Το GAP πήγε διακοπές.
      Απροπό, δεν ισχυριζόταν το GAP ότι μπορεί να κυβερνήσει τη χώρα από το λάπτοπ? Τί άλλαξε? Ξέχασε να το κάνει ή δεν το ήξερε ποτέ?

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Orestios 15/09/2010 21:40:01

        δεν ξερω τι κανει, πιθανον ουτε ο ιδιος, αλλα εδω σημερα παιζουμε την κολοκυθια...και επειδη μιλαμε για παντελονια ο Βουλγαρακης την περιοδο των υποκλοπων τι φορουσε; πως φροντισε να προστατευση τον πρωθυπουργο;
        και κατι αλλο...με την εικονα που δειχνουν τα ΜΜΕ την τελευταια εβδομαδα επρεπε να ειχαμε κλεισει τις τηλεορασεις.
        Φροντιζουμε δε εμεις ολοι οι παντογνωστες να δινουμε οδηγιες στον Σαμαρα σαν να ειναι σχολιαροπαιδο
        Λετε να μην ξερει τι θα πει στην θεσσαλονικη;

  21. Πετραν avatar
    Πετραν 15/09/2010 21:31:46

    Ωραιο MILF η Πελέκη

    • Γιαννης 3 avatar
      Γιαννης 3 @ Πετραν 16/09/2010 07:57:25

      τρομερο βλεμα......σε οδηγει σε αλλες σκεψεις.......

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιαννης 3 16/09/2010 09:31:35

        Αθώο...

  22. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 15/09/2010 21:37:30

    Πρασινοφρουροί, αλήθεια η σίμενς είναι σκάνδαλο και του πασοκ και της νδ;;
    Αντε ας το δεχθούμε αυτό (παρόλο που είναι παράλογο, και τα όποια στελέχη της ΝΔ εμπλέκονται κατά 10%).
    Ο ακης τότε τι ειναι;;
    Το χρηματιστήριο;
    Ο ΟΤΕ;;
    Ο ΟΣΕ;
    Τα τραμ;;
    Τα ολυμπιακά έργα;
    Το C4i;;
    Τα γερμανικά υποβρύχια που γέρνουν;;
    Η Ιντρακομ;

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ o aneksartitos 15/09/2010 21:41:17

      μα τι ρωτας και εσυ τετοια ωρα; η ΝΔ ασχολειται με τις κυριες!!!!

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ o aneksartitos 15/09/2010 22:30:10

      Μια και δεν σου απαντανε αυτοί θα προσπαθήσω να σου απαντήσω εγώ, μιας και έχω λίγο χρόνο.

      Ο άκης είναι στο ίδιο μήκος κύματος με κάτι μαγγίνες,παυλίδηδες,ζαχόπουλους,βουλγαράκηδες.

      Το Χρηματιστήριο καθαρά πολιτική ευθύνη και έγκλημα του ΠΑΣΟΚ αλλά φάγανε υπερκομματικά.

      ΟΤΕ:Εμπλέκονται και οι δύο κυβερνήσεις.

      Siemens-Ιντρακόμ:Εμπλέκονται και οι δύο κυβερνήσεις.

      ΟΣΕ:Εμπλέκονται και οι δύο κυβερνήσεις.

      Τραμ: Ευθύνη ΠΑΣΟΚ αλλά με όργιο προσλήψεων και από τις δύο κυβερνήσεις.Από το 2004 μέχρι το 2009 ο αριθμός των εργαζομένων χωρίς να επεκταθεί το δίκτυο αυξήθηκε κατά 250%.

      Ολυμπιακά έργα:ΠΑΣΟΚ

      C4i:Εμπλέκονται και οι δύο κυβερνήσεις.

      Γερμανικά υποβρύχια:ΠΑΣΟΚ

      θα συμπληρώσω επίσης: Ιμια, TOR-M1, εθνικό κτηματολόγιο,προμήθειες στα νοσοκομεία, διορισμοί εκτος ΑΣΕΠ, σκάνδαλο ΕΑΒ, καρτελ γάλακτος, παραδικαστικό, υποκλοπές, δομημένα ομόλογα κτλ στα οποία εμπλέκονται σε άλλα αποκλειστικά το ΠΑΣΟΚ, σε άλλα η ΝΔ και σε άλλα και οι δύο.

  23. jim avatar
    jim 15/09/2010 21:45:35

    μονο τον φοβομαστε τον κατσικοφαγο?τον τρεμουμε σου λεω...ρε σεις εχετε παρει χαμπαρι τι λεει η κοινωνια για τον κουρασμενο?

  24. Enzo avatar
    Enzo 15/09/2010 22:06:36

    απο τοτε που θυμαμαι τον ευατο μου με την ΝΔ , τετοιο αυτοκτονικο κομμα δεν εχω ξαναδει! μα τι διαολο? σκορπιος ειναι στο ζωδιο?

    • Ξενοφών avatar
      Ξενοφών @ Enzo 16/09/2010 06:37:22

      Μήν εκπλήσσεσαι καθόλου αγαπητέ δές εδώ μέσα όλοι εμείς οι Νεοδημοκράτες δίνουμε το καλό παράδειγμα δές εδώ μέσα τί γίνεται.
      Εμείς οι Νεοδημοκράτες δίνουμε το καλό παράδειγμα όταν κατασυκοφαντούμε χυδαία και άδικα έναν πρώην αρχηγό και πρωθυπουργό του κόμματος.
      Εμείς οι Νεοδημοκράτες δίνουμε το καλό παράδειγμα όταν κατασυκοφαντούμε παρομοίως ένα διακεκριμένο στέλεχος που εκλέγεται επι μία εικοσαετία απο τον λαό του κόμματος με τεράστια ποσοστά με την αστεία δικιολογία οτι είναι κόρη του παραπάνω πρώην πρωθυπουργού.
      Μήν εκπλήσσεσαι λοιπόν καθόλου.

      ΥΓ. Factorx ελπίζω να επιτρέψεις να εμφανιστεί το σχόλιο μου.

  25. Vax avatar
    Vax 15/09/2010 23:27:31

    Γεγονός 1ο: Δεν υπάρχει ΣΚΑΝΔΑΛΟ Βατοπεδίου!
    Γεγονός 2ο: "Κουράστηκε" και ήρθε να καταθέσει την αλήθεια η γυναίκα...
    Σεβαστό αλλά αυτό Δεν σημαίνει ότι θα την πιστέψουμε κιόλας!

  26. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 16/09/2010 00:15:21

    δεντρο Βουλγαρακη δεντρο Ρουσοπουλο δεντρο Τζοχατζο δεντρο Μαντελ δεντρο Τσουκατο δεντρο Σιεμενς δεντρο ΟΤΕ δεντρο.. δεντρο....

    δασος?

    ο δρομος για το δασος κλειστος οι πρωθυπουργοι νυν και πρωην απεφανθησαν
    μεταξυ τους οτι ειναι υπερανω θνητων, νομων, και συνταγματος

    μηπως εχει ακουσει κανα αυτακι για καμια δεκαρια Ιδρυματα πρωην Πρωθυπουργων στα οποια απαγορευται εκ νομου οποιοσδηποτε ελεγχος
    στην πραξη ΟΦΦΣΟΡ τυλιγμενη μεσα σε ΟΝΣΟΡ?

    μηπως εκει παταει και η Αλεκουλα και αρνειται οποιονδηποτε ελεγχο
    στα οικονομικα της?

    στην κακια Αμερικη αντιστοιχα ιδρυματα πρωην προεδρων καταγγελθηκαν
    ως πλυντηρια δισεκατομμυριων προερχομενων απο τις πλεον προσοδοφορες
    αγαθοεργιες και ζητηθηκε ο δικαστικος ελεγχος τους

    αυτα στην κακια Αμερικη τυχον ομοιοτητες με τα αντιστοιχα ξαδελφακια
    τους στην πιο εναρετη χωρα της υφηλιου αποκλειονται εκ προοιμιου
    μονο κανα φιλοδωρημα

    τους ναους της βαβυλωνας ειναι βλασφημια ακομη και να τους αναφερεις

    ενω τα φιλοδωρηματα των σκανδαλιαρικων παιδιων προσφερονται για ανωδυνη ψυχαγωγια που δεν απειλει το οικοδομημα

    • Enzo avatar
      Enzo @ Ηνιοχος 16/09/2010 00:19:36

      Νεβαδα Casino!
      Ελλαδα το Ξυνο!

  27. Αλφα-Βήτα avatar
    Αλφα-Βήτα 16/09/2010 09:02:07

    Ενοχος ένοχον ου ποιεί

  28. γαλάζιος avatar
    γαλάζιος 16/09/2010 09:22:55

    Συνεργάτες του πρώην πρωθυπουργού αναφέρονταν απαξιωτικά στα όσα κατέθεσε η κ. Πελέκη και έλεγαν ότι όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Επεσήμανα μάλιστα ότι προέρχονται από πρόσωπο που δεν είχε καμία σχέση με την κυβερνητική λειτουργία. Άλλοι από το περιβάλλον του πρώην πρωθυπουργού προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα ρωτούσαν μή[πως η κ. Πελέκη επιδιώκει να κρυφτεί πίσω πό την διάταξη Καστανίδη.

  29. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 16/09/2010 09:27:51

    Παιδιά, εμένα η κατάθεση της Πελέκη μου φαίνεται από το ύφος της ξέσπασμα αγανάκτησης, όμοιο με αυτό του Τσουκάτου. Με τη μεγάλη διαφορά βέβαια ότι στη μία περίπτωση (του Τσουκάτου) υπάρχει καραμπινάτο και ομολογημένο σκάνδαλο, ενώ στην άλλη δεν υπάρχει.

    Το ξέσπασμα δηλαδή δείχνει το εξής: Ενώ όλοι συμπράττατε σε αυτό για το οποίο σήμερα κατηγορούμαι, μόνον εγώ θα πληρώσω τη νύφη;

    Εμένα μου φαίνονται και οι δύο απόλυτα ειλικρινείς.

    Και τη γυναίκα αυτή προσωπικά εξαρχής την υποστήριξα. Κατά τη γνώμη μου είναι (μαζί με τον Εφραίμ), τα πλέον αθώα θύματα αυτής της φαιδρής υπόθεσης. Η χωρίς κανένα έρεισμα λάσπη που εκτοξεύτηκε εναντίον τους δεν είχε τελειωμό. Ούτε έχει.

    Και η αντίδραση των "συνεργατών" δείχνει πραγματικά ποιοι φοράνε παντελόνια και ποιοι πάνε να κρυφτούν πίσω από τον καρκινοπαθή Αγγέλου...

  30. Aggelos avatar
    Aggelos 16/09/2010 09:49:24

    το θεμα αυτο δεν προχωραει και ουτε βαζουν κανενα μεσα..γιατι δεν υπαρχει χρημα και ουσια.η δικαιοσυνη ουσιαστικα δεν μπορει να κανει τιποτα..
    απλα το ανασυρει το πασοκ οποτε θελει να βλαψει τη Νδ και να κρυψει τις δικες του βρωμιες..

  31. AΔ avatar
    16/09/2010 09:52:46

    Και γιατί να την πιστέψουμε την κυρία;
    Εμένα μου κάνει περισσότερο σαν "εξαφανίστε η μάλλον αφανίστε τον Καραμανλή πάσει θυσία.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ AΔ 16/09/2010 10:37:01

      Η αίσθησή μου εμένα είναι ότι αυτό συμβαίνει με τους άλλους (περιλαμβανομένου και του Δούκα), αλλά όχι με τη συγκεκριμένη, που εξέφρασε ένα ειλικρινές παράπονο, κατά τη γνώμη μου.

      Επαναλαμβάνω ότι είναι η αίσθησή μου, ούτε καν εκτίμηση, πόσο μάλλον να έχω άμεση γνώση του τι συμαίνει.

  32. zame avatar
    zame 16/09/2010 09:59:06

    Ναι δυστυχώς ο "φοβικός" Κ.Κ. ήτανε ανεπαρκής για να καλύψει ολη αυτή την μακροχρόνια διαφθορά...και έτσι έγινε χρήσιμος με την Ανεπαρκεια & χαλαρότητα ώστε να δοθεί ένα τέλος σε αυτό που υπήρχε από τότε που βγήκανε οι λάσπες...αλλά εξιδανικεύτηκε με το "για ένα κολοσπιτο"...απογειώθηκε στους Ολυμπιακούς, Χρηματιστήριο & δομημένα...για να κλείσει με το γνωστό "νόμιμο μη ηθικό" που σαφώς σηματοδοτεί το τέλος μιας Άθλιας εποχής και νοοτροπίας...που Ισως να σερβιριστηκε προκλητικα απεναντι στους Πολιτες..
    Στο Βατοπεδι έγινε μια ανταλλαγή, κατόπιν αποφάσεων των Υπουργών του ΠΑΣΟΚ.

    • Minnie avatar
      Minnie @ zame 16/09/2010 10:39:43

      Να μην ξεχναμε και το
      "ειπαμε, να κανει ενα δωρακι στον εαυτο του αλλα οχι και 500 εκατομμυρια..."
      (Χμ, θεωρει δεδομενη την πορνη και απλα διαπραγματευεται την τιμη)
      Η πανηγυρικη επισημοποιηση της Μιζας απο τα χειλακια του Ανδρεα.

  33. AΔ avatar
    16/09/2010 10:33:54

    Συγγνώμη, το σωστό είναι "πάση"

  34. γαλάζιος avatar
    γαλάζιος 16/09/2010 11:03:59

    Τα πράγνματα είναι απλά. Ρουσόπουλος και Βουλγαράκης περιέγραψαν στις υποκλοπές ένα τρίγωνο. Και του;ς εξαφάνισαν . Το ίδιο και τον Καραμανλή. Τον εξαφάνισαν για βετό, αγωγό κ.α. Το βατοπαίδι δεν προκάλεσε ζημιά του Δημοσίου λένε όχι μόνο το ΣΟΕ αλλα και οι ανταγωνιστές τους που εκτίμησαν τις ανταλλαγές με εντολή ΠΑΣΟΚ. Τωρα ο Βουλγαράκης πικραμένος βγάζει το άχτι του στον Καραμανλή και τον Ρουσόπουλο, αλλά και στην ΝΔ του Σαμαρά γιατι δεν τον κάλυψαν μέχρι τέλους.
    Τα ίδια έκανε και ο Δούκας. Αλλού είναι το σκάνδαλο του βστοπαιδίου και όχι στις ανταλλαγές. Εμπλέκεται μεγαλοεπιχειρηματίας και μάλιστα με πολλά μύρρια συναλλαγών. Αυτά τα ξέρουν όλοι και έχουν και τα χαρτιά στην εξεταστική και την δικαιοσύνη αλλα το κάνουν όλοι γαργάρα. Αρκούνται στην συνέχιση μιας ψευδούς προεκλογικής προπαγάνδας...

  35. Enzo avatar
    Enzo 16/09/2010 11:10:39

    παιδια να ειμαστε καλα, να ζησουμε να δουμε τον Καραμανλη να μιλαει για ολα!

  36. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 16/09/2010 12:07:56

    Η όλη εικόνα που παρουσιάζεται και σε αυτήν την ανάρτηση, από την πλειοψηφία των σχολιαστών, αναδεικνύει την τραγωδία που ζει αυτή η χώρα εδώ και 36 χρόνια, αυτής της πολυπαθούς μεταπολίτευσης.
    Ο σύγχρονος Ευριπίδης, δεν θα μπορούσε ποτέ να εμπνευστεί τέτοια διαπλοκή λόγου και συναισθημάτων.

    Ένθεν και ένθεν, παρατηρείται μία στείρα αντιπαράθεσις όπου προασπίζονται ή καταγγέλλονται πολιτικά πρόσωπα των δύο παρατάξεων που βύθισαν την χώρα σε ένα απύθμενο ωκεανό μιζέριας, ανυποληψίας, και ανοησίας.
    Ποία ανοησία είναι αυτή που πολεμάει να κατατάξει πρώτους και δεύτερους;
    Μα φυσικά η οπαδική.
    Μιλάτε και εκφράζεστε για πρόσωπα και γεγονότα, που όχι μόνον δεν ήσασταν παρόντες, αλλά χρησιμοποιείται ως άλλοθι τις δηλώσεις και τις έρευνες, προσώπων που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα σε αυτήν, όπως και σε όλες τις άλλες υποθέσεις που σας σερβίρουν για να σας κρατάνε σε «απασχόληση».
    Βγάζετε συμπεράσματα, και διαμορφώνετε «πιστεύω», που βασίζονται κατά κόρον και αποκλειστικώς, σε δηλώσεις ή διαρροές, πολιτικών, δημοσιογράφων, παπάδων και δεν συμμαζεύεται.
    Των ίδιων, που άμεσα ή έμμεσα είναι βουτηγμένοι ως τον λαιμό σε ύποπτες συναλλαγές και πάρε δώσε.
    Των ίδιων, που διαχρονικά εργάστηκαν κατά 10% για την χώρα, και κατά 90% για οτιδήποτε άλλο.
    Υπερασπίζεστε ή καταγγέλλετε ανθρώπους, που στάθηκαν ανίκανοι, για να μην εκστομίσω κάτι βαρύτερο, να οδηγήσουν την χώρα σε έναν δρόμο όπου θα είχε λιγότερα εμπόδια, και περισσότερο διάβα.
    Αναδεικνύετε ανθρώπους κοντούς, σε σκέψη, δράση, και υπόληψη.
    Αναπολείτε το παρελθόν, μέσα από φαντάσματα που κυκλοφορούν ακόμα και σήμερα, μέρα μεσημέρι, σε εκπομπές σε εφημερίδες, σε συνεστιάσεις, αλλά και σε «ιερούς» χώρους.
    Μία στοιχειωμένη Ελλάδα, έχει και τα φαντάσματα που της αξίζουν.
    Ασχολείστε με ανθρώπους που προτίμησαν την άτακτη υποχώρηση, την απομάκρυνση, την σιωπή και την πλήρη αποφυγή των όποιων ευθυνών τους.
    Άνθρωποι δειλοί, ανάξιοι, που τόλμησαν να εμπλακούν στην πολιτική με μόνο εφόδιο την πατροπαράδοτη βούλα και την ψευτοεπαναστατική τους ιδιότητα.
    Και τολμάνε ακόμα και σήμερα, να κραυγάζουν για απόδοση δικαιοσύνης.
    Και όλους αυτούς, εσείς που υποτίθεται νοιάζεστε για την επόμενη μέρα αυτής της χώρας, τους δίνετε το βάθρο για να απαγγέλουν λογύδρια, αντί να τους αποκαθηλώσετε μία και καλή από την σκέψη σας, τον λόγο σας και την καθημερινότητά σας.
    Ασχολείστε έτσι με τους μέτριους, και άνευ μέτρου ανυπόληπτους, πέφτοντας στην παγίδα του κουκουλώματος μέσω της αντιπαράθεσης και του ανακατέματος.

    Η γλώσσα μας έχει τρεις λέξεις για να αποδώσει τη λέξη ανακατεύω.
    «Μίγνυμι», που σημαίνει ανακατεύουμε δύο στερεά ή δύο υγρά μεταξύ τους αλλά χωρίς να συνεπάγεται νέα ένωση (π.χ. λάδι με νερό), «κεράννυμι», που σημαίνει ανακατεύω δύο υγρά και φτιάχνω ένα νέο, όπως για παράδειγμα ο οίνος και το νερό, και «φύρω», όταν ανακατεύουμε υγρό με στερεό.
    Εξ’ού και η λέξη «αιμόφυρτος» που όλοι γνωρίζουμε αλλά δεν συνειδητοποιούμε τι σημαίνει. Όταν οι Αρχαίοι Έλληνες πληγωνόντουσαν στην μάχη, έτρεχε τότε το αίμα και ανακατευόταν με την σκόνη και το χώμα.
    Σε αυτήν την μάχη λοιπόν που εσείς δίνετε, για το ποιος έχει δίκαιο και ποιος άδικο, ποιος είναι ο καλός και ποιος ο κακός, ποιος είναι ο πατριώτης και ποιος ο άπατρις, υπάρχουν μυριάδες, που τείνουν να γίνουν εκατομμύρια, που σέρνονται αιμόφυρτοι από τις πράξεις όλων αυτών που με τον τρόπο του ο καθένας υπερασπίζεται.
    Και σε αυτήν την μάχη δυστυχώς περισσεύει τόσο σκόνη και χώμα, που θολώνει το τοπίο και τα μάτια μας από τη μία, και από την άλλη φύρεται με τα νεράκι που προσπαθούν κάποιοι να ξεδιψάσουν, και γίνεται λάσπη που κάθεται στον λαιμό τους.
    Όσο θα υπάρχουν λοιπόν συν-πολίτες μας που θα περπατάνε, ακόμη, αιμόφυρτοι, δεν μας δίνετε το δικαίωμα να τους αγνοούμε, και αντί να ασχολούμαστε με αυτούς να ασχολούμαστε με αυτούς που τους πλήγωσαν και συνεχίζουν να τους πληγώνουν.

  37. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 16/09/2010 12:13:17

    @FactorX,
    Υπάρχει ένα σχόλιό μου σε διαδικασία έγκρισης.
    Μπορείς να το ελέγξεις

  38. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 16/09/2010 13:36:21

    @FactorX,
    Aκόμα υπάρχει πρόβλημα με το σχόλιό μου.

  39. Στέργιος avatar
    Στέργιος 16/09/2010 18:49:44

    Η δήλωσή της περί παντελονιών είναι τόσο αντιαισθητική και μισογύνικη, που είναι κανείς να απορεί αν η κ. Πελέκη ζει στο 2010 ή στο 1950.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.