#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/06/2011 11:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Πατέρα, τα ‘μαθες τα νέα; Συρρίκνωσα το κόμμα!»



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Το ΠΑΣΟΚ έβαλε την τραγιάσκα του ανάποδα. Πως κάνανε παλιά οι κομμουνιστές, όταν τα κάνανε ρόϊδο; Γυρίζανε τον γείσο πίσω μπρος, ρίχνανε μια ψιλοαυτοκριτική και τίποτε δεκάρικους, την πλήρωνε και κανας αδέσποτος κι όλα μέλι γάλα. Επανεκκίνηση προς τα πίσω. Εν δυο κάτω.

Ο Γιώργος είναι πονηρός κι όχι απλά μνημονιακός. Έβαλε τον Βαγγέλα και το λιοντάρι του εναπομείναντος κεντροαριστερού ΠΑΣΟΚ, τον Παντελή, να εφαρμόσουν το Μεσοπρόθεσμο και να παραδίδουν μαθήματα γιόγκας και μεθόδου Χότζα στους μισθωτούς και τους συνταξιούχους. Η μέθοδος Χότζα δεν είναι αυτή του Ενβέρ, του αλβανικού σοσιαλιστικού έπους, το οποίο ο Ανδρέας κι εκείνη η ψυχή, ο Σωτήρης Κωστόπουλος (τι θυμήθηκα, ε;) το θαύμαζαν για την «αυτάρκεια» του. Μιλάμε για την μέθοδο του άλλου, του Ναστραντίν Χότζα από την Μικρά Ασία, που αποφάσισε να μάθει το γαϊδούρι του να μην τρώει για να κάνει οικονομία. Άρχισε λοιπόν να του ελαττώνει λίγο – λίγο κάθε μέρα το φαΐ. Πάνω όμως που ο γαϊδαράκος έμαθε να μην τρώει καθόλου, ψόφησε, ο μπαγάσας!

Αυτή την μέθοδο θα εφαρμόσουν λοιπόν στους εργαζόμενους ο λεξιλάγνος νέος Αντιπρόεδρας κι ο Παντελής ο Αντιμνημονιακός, που διαβάζω πως ξενύχτησε να σβήνει τους αντιτροϊκανούς βρυχηθμούς του από την ιστοσελίδα του. Ε, Παντελή, άμα λένε ψέματα οι κακοήθεις και στα διέγραψε κανένας ιός, μην ανησυχείς. Τα έχω όλα εγώ στο email μου. Ήμουν βλέπεις στους αποδέκτες της πράσινης πατριωτικής αριστεροσύνης σου.

Λοιπόν, παίδες, θα σας πω την γνώμη μου. Μία έχω κι εγώ, όπως όλοι, που θα ‘λεγε κι ο Αλ απ’ το Σικάγο, αυτός με την ουλή και το τόμμυγκαν. Το ΠΑΣΟΚ, στις επόμενες εκλογές, όποτε κι αν γίνουν αλλά φρονώ πως θα είναι σύντομα, θα πάρει τα ποσοστά του 1974. Θα κάνουν κυριολεκτικά επανίδρυση. «Πατέρα, τα ‘μαθες τα νέα; Συρρίκνωσα το κόμμα!».

Όπως θ’ ακούσατε, προχθές το ψηλό παιδί από τη Μινεσότα συμφώνησε να παραιτηθεί από Πρωθυπουργός, να γίνει κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας με μοναδική αποστολή την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου κι ύστερα να πάμε σ’ εκλογές. Θα διέσωζε την αξιοπρέπεια του, τη χώρα, το ίδιο το ΠΑΣΟΚ. Όμως, όμως, τροϊκανοί κολλήγοι μου και μνημονιακοί μου δουλοπάροικοι, μόλις το άκουσε ο άλλος, ο «μεταμφιεσμένος Έλληνας με την αμερικάνικη καρδιά» και το βαθύ ΠΑΣΟΚ, αυτό που έχει ραμμένη με σακοράφα την καρέκλα στα οπίσθια του, κοντέψανε να πάθουν εγκεφαλικό. Λέγεται ότι φθάσανε κοντά στα όρια της «ενδοοικογενειακής βίας». Διότι ξέρετε, κάτι πολύ βαριοί greeklish συγγενείς διανοούμενοι, που κόβανε βόλτες στο Κατάρ, μπορεί να θεωρούν την Ελλάδα μια άγονη πνευματική και πολιτική έρημο για την αυτής redneck μεγαλειότητα τους, όμως, τι να γίνει, ο Γιαραμπής αυτό το οικόπεδο κι αυτό το κοπάδι τους έδωσε για άρμεγμα. Έτσι έγινε μια θεαματική κωλοτούμπα κι αποφασίσθηκε το ΠΑΣΟΚ κι η Κυβέρνηση να γίνουν Κούγκι της ιδεοληπτικής παρέας. Όλοι ώμο με ώμο κι η χουλιάρα στη μέση ως το Τέλος.

Το ΠΑΣΟΚ όμως δεν έχει πλέον εφεδρείες. Όλοι πια συνένοχοι. Ο Γιώργος βούτηξε το δάχτυλο στο αίμα και τους έχρισε στο κούτελο. ΄Ολοι αντάμα στο άγος. All together που λένε και στο Μιντγουέστ. Κι οι σώφρονες κι οι αντιστασιακοί κι όσοι ως χθες το μεσημέρι διέδιδαν θέμα ηγεσίας, ανατροπές και νταηλίκια. Τελικά καμμιά σαρανταριά ήταν, διαφωνούσαν και μεταξύ τους. Η κατάληξη; Μαλλί, γυαλί και παντελόνι Lee. Όλοι. Κάνανε από ένα αυγό και το ρουφήξανε κιόλας. Ύστερα πονέσαν τα χεράκια τους από την κλάκα και το χειροκρότημα.

Σε λίγες εβδομάδες, άντε δυο τρεις μήνες, όταν η επικοινωνιακή σαπουνόφουσκα του ανασχηματισμού θα ‘χει σκάσει, ο Βενιζέλος θα μιλάει ματαίως εφτά ώρες για την αξία της σιωπής και τους λαμπρούς μνημονιακούς ορίζοντες κι ο Παντελής θα σκάβει λάκκο να μπει μέσα να κρυφτεί, τότε, γύρω από τη Βουλή θα είναι κανά εκατομμύριο νοματαίοι με μάτι που γυαλίζει.

Ο Γιώργος, παίδες, με την κωλοτούμπα του και τον ανασχηματισμό συνενοχής, πυροβόλησε το όλον ΠΑΣΟΚ στην επιγονατίδα. Το πάλαι ποτέ κίνημα, πλέον χάνει τα κοινωνικά στρώματα που παραδοσιακά τον στήριζαν. Κανείς δεν θα γυρίσει πίσω. Ο Γιώργος κι οι γκρίζοι Ηρακλειδείς του, το σόϊ κι οι λοιποί παρατρεχάμενοι αυτοκτόνησαν πολιτικά κι έχουν από χέρι μια θέση απολογούμενου στην μία και μόνη εξεταστική που υποσχέθηκε ο μόνος Αρχηγός, ανάμεσα σε τόσους προέδρους.

Θα προσπαθήσουν για λίγο κι επίμονα να μάθουν το γαϊδούρι να μην τρώει. Ο εν λόγω κύρ Μέντιος όμως δεν θα κάτσει ήσυχος να υποστεί την μέθοδο Ναστραντίν Χότζα, ακόμη κι αν την εφαρμόζουν τα τροφαντά χεράκια του ομοιόβαθμου του

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) avatar
    Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) 18/06/2011 15:47:17

    Σταμάτα Παντελή το γλεντοκόπι
    δεν είναι πια στο χέρι σου οι ανθρώποι.
    Κατάπιε τη στερνή σου τη μπουκιά
    σε λίγο θ' ακουστεί κι η ντουφεκιά.

    Αχ Παντελή! Πάει το πουλί.
    Κλαίνε σε Δύση κι Ανατολή. (δις)

    Ξανθός αντάρτης φέρνει το μαντάτο,
    οι δυνατοί βουλιάξανε στον πάτο.
    Θυμήσου το στερνό σου το πρωί,
    παράθυρο στο φως είν' η ζωή.

    Αχ Παντελή! Πάει το πουλί.
    Κλαίνε σε Δύση κι Ανατολή. (δις)

    Καινούργιος μύθος σήμερα γεννιέται,
    η μάνα το παιδί στον τάφο αρνιέται.
    Το είπε κι ο προφήτης ο παλιός
    πως έτσι πάει ο κόσμος κι όχι αλλιώς.

    Αχ Παντελή! Πάει το πουλί.
    Κλαίνε σε Δύση κι Ανατολή. (δις)

    Μ. Xατζηδάκις, Ν. Γκάτσος

  2. torn avatar
    torn 18/06/2011 15:50:39

    Το κόμμα τους ας το κάνουν ό,τι θέλουν. Αλλώστε οσονούπω ολοκληρώνει την καταστροφική "αποστολή" του. Ο πένης συνταξιούχος, ο εξαθλιωμένος άνεργος πενηντάρης με οικογενειακές υποχρεώσεις και ο στερημένος από ελπίδα νέος τί φταίει;

  3. Κώστας avatar
    Κώστας 18/06/2011 15:56:41

    H Ελλάδα ανήκει στον Λαό της και όχι στον αλήτη τον Πρωθυπουργό της.

  4. antanistimi avatar
    antanistimi 18/06/2011 15:58:36

    Ρε παιδια απολαυστε το μεχρι τελους,Φαηλο αφιερωμενο...δεν μενει αντερο.

    http://www.youtube.com/watch?v=o0QUf-OZRR4

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ antanistimi 18/06/2011 16:29:32

      χαχαχαχαααααααααααααχαχαχαχαααααα

      ΑΠΑΙΧΤΟ !! μου το αφιερωνω !

      ΠΠ

  5. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 18/06/2011 16:05:31

    Δυστυχώς πληρώνουμε και θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε για πολύ καιρό τις πασοκιές, σαν έθνος, σαν κράτος, σαν κοινωνία...
    Τα απονευρωμένα πολιτικά μνήματα, που εδράζονται στη φιλαυτία και τον αμοραλισμό, μπορεί να μην έχουν μέλλον, αλλά το παρόν τους επηρεάζει αναπόδραστα το μέλλον των επόμενων γενεών.
    Χρειάζεται τρομερή προσπάθεια για την αναδόμηση του εθνικού και κοινωνικού ιστού, και πάντως όχι οι κομψευάμενοι (...) για τους οποίους μιλούσε ο Φαήλος Κρανιδιώτης, που θαρρεί κανείς έδιναν εξετάσεις στα επιχειρηματικά συγκροτήματα, εναντίον των οποίων ο κόσμος ψήφισε το 2004, αλλά του προέκυψε η "σούπα" αυτή, που τέλος πάντων προέκυψε.
    Οι δημόσιες σχέσεις είναι απαραίτητες, στο βαθμό που δεν υποκαθιστούν τη πολιτική πράξη, και ευτυχώς ειδικά την ελευταία περίοδο ο Σαμαράς, αποδεικνύει πως αυτές οι εποχές παρήλθαν ανεπιστρεπτί...

  6. ierofantis avatar
    ierofantis 18/06/2011 16:11:13

    Έτσι είναι...

    Αλλά για ολοκληρωθεί το γλυκό, εκτός από την αυτο - τρικλοποδιά του Global Thinker - Ποδηλάτη - Κωπηλάτη μας (αλά Πολυτέκνικα Περούτζια του συγχωρεμένου μέγα Βέγγου) χρειάζεται και κάτι άλλο.

    Όσο συρρικνώνεται η απήχηση του κόμματος - τσίρκο στην ελληνική κοινωνία, τόσο απαιτείται από τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης η αναδόμηση του οικοδομήματος της παράταξης, όχι με φθαρμένα και καταπονημένα υλικά, αλλά από νέες ατσάλινες μπετόβεργες, οπλισμένο σκυρόδεμα και ανθεκτικά στις καταπονήσεις πυρότουβλα...

    Νέο αίμα Φαήλε, σκληρό, ακατέργαστο, ανθεκτικό, κοφτερό, χρειάζεται και η Κεντροδεξιά.

    Για να ξεκουτσάνει τελείως τους παραπαίοντες σοσιαληστές του Μνημονίου...

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ ierofantis 18/06/2011 17:19:39

      Ιεροφάντη,συμφωνώ με το σχολιασμό σου για το κείμενο.Απαιτείται να μπει πολύς φρέσκος αέρας στην παράταξη και να εισέλθουν άφθαρτοι και αδοκίμαστοι άνθρωποι.Όμως,πριν γίνει αυτό,κατά τη ταπεινή μου γνώμη,πρέπει να προηγηθεί κάτι άλλο.Να κατατεθεί από τον πρόεδρο μια διακήρυξη αρχών,γενναία ολοκληρωμένη,για όλα,πάνω στη οποία θα χτιστεί η νέα μεταπολίτευση.Και κατόπιν,να προσχωρήσουν όλοι όσοι πιστεύουν σε αυτήν.Τότε θα ξεκαθαρίσει η ήρα από το σιτάρι και η παράταξη θ'αποκτήσει τη δυναμική που της αρμόζει.Το σοκ στην ελληνική κοινωνία θα είναι ισχυρότατο.Θα επανέλθει το ενδιαφέρον στη πραγματική πολιτική και η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών θα περιβάλλει μ' εμπιστοσύνη τη πορεία Σαμαρά προς τα εμπρός.Πριν,λοιπόν,ανοικοδομηθεί η χώρα,πρέπει πρώτα ν'ανοικοδομηθεί η ίδια η παράταξη,όπως ορθά ανέφερες.Δεν διεκδικώ κανένα αλάθητο,αλλά καταθέτω κι εγώ την προσωπική μου αγωνία,όχι μόνο γι'αυτά που συμβαίνουν αλλά και γι'αυτά που πρόκειται να συμβούν...Ευχαριστώ.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Komis Montechristo 18/06/2011 19:35:06

        Κόμη μου, συμφωνούμε.

        Το μόνο που με απασχολεί σοβαρά είναι το ζήτημα του πολιτικού χρόνου.

        Βλέπεις τα πράγματα τρέχουν πολύ γρήγορα και ο πολιτικός χρόνος είναι αμείλικτος.

        Πάντως στη βάση της τοποθέτησής σου όπως προείπα, προσυπογράφω.

        Η ανανέωση δεν πρέπει μόνο να είναι σε επίπεδο προσώπων, αλλά και ιδεολογίας.

        Τα ανούσια λόγια και οι πομφόλυγες του παρελθόντος την ώρα που οι Έλληνες είναι με το πιστόλι των οικονομικών δολοφόνων στον κρόταφο, δεν έχουν καμία σημασία.

        Χρειαζόμαστε νέο αίμα αλλά και ιδεολογικά φορτισμένη παράταξη. Να έχει δηλαδή ψυχικά και ηθικά αποθέματα για να τραβήξει το κουπί στο καράβι που λέγεται Ελλάς.

        • Komis Montechristo avatar
          Komis Montechristo @ ierofantis 18/06/2011 21:33:31

          Υπάρχει ταύτιση απόψεων.Θα μείνω στη φράση σου ''ο πολιτικός χρόνος είναι αμείλικτος''.Έτσι ακριβώς είναι.Και θα προσέθετα πως έχει ελαχιστοποιηθεί.Είναι επιτακτική ανάγκη ο Σαμαράς να έχει πολιτικό τέμπο δηλαδή πρωτοβουλία κινήσεων.Δηλαδή να μην αμύνεται στους κυβερνώντες,αλλά ν'αμύνονται εκείνοι.Υπάρχουν δυο δεδομένα.Από τη μια,το αδίστακτο πασοκικό σύστημα εξουσίας,τ'οποίο θα προσπαθήσει με νύχια και με δόντια να περάσει το εφιαλτικό μεσοπρόθεσμο.Κατόπιν θα επιδιώξει τις συνταγματικές αλλαγές για να διαμορφώσει το νέο τοπίο,σύμφωνα με τις επιθυμίες ξένης και εγχώριας διαπλοκής.Από την άλλη,οι Έλληνες πολίτες,που στη συντριπτική τους πλειοψηφία,αντιδρούν δυναμικά στη λαίλαπα που βλέπουν να έρχεται.Τι πρέπει να συμβεί για να γείρει η πλάστιγγα υπέρ του λαού και της πατρίδας?Να βγει ο Σαμαράς,που είναι ο ΜΟΝΟΣ ο οποίος όρθωσε το ανάστημά του παντού,και ν'αναδείξει τα δικαιότατα αιτήματα όλων.Δηλαδή,απονομή δικαιοσύνης και κοινωνική επανεκκίνηση.Η οικονομική επανεκκίνηση,παρουσιάστηκε επαρκώς στο Ζάππειο 2.Αλλά απ'ότι διαπιστώνουμε όλοι,οι εξελίξεις είναι ταχύτατες.Χρειάζεται ολοκληρωμένα πλέον.Και κάτι ακόμα.Η ιστορία δείχνει πολλά.Το 1910,ο Βενιζέλος ενσάρκωσε πολλά από τα αιτήματα ενός ολόκληρου λαού που φώναζε δικαίως,ένα χρόνο πριν,στο Γουδί.Το 1974,ο Καραμανλής έκανε πράξη τα αιτήματα του λαού για ελευθερία και δημοκρατία.Έτσι και τώρα.Οι συνθήκες είναι πολύ κρίσιμες.Ο Σαμαράς διατυπώνει πατριωτικό,κρυστάλλινο και δημοκρατικό λόγο,που ταυτίζεται απόλυτα με τις απαιτήσεις των καιρών.Συμφωνώ,λοιπόν,με το πνεύμα του σχολίου σου.''Τα πράγματα τρέχουν πολύ γρήγορα''.Άρα,οι κινήσεις του προέδρου πρέπει να είναι ακριβέστατες και γρήγορες.Κάθε μέρα που έρχεται,είναι εξαιρετικά σημαντική.

      • madprof avatar
        madprof @ Komis Montechristo 18/06/2011 21:33:02

        "Να κατατεθεί από τον πρόεδρο μια διακήρυξη αρχών,γενναία ολοκληρωμένη,για όλα,πάνω στη οποία θα χτιστεί η νέα μεταπολίτευση".
        Πολίτευμα : Πρόεδρο της Δημοκρατίας, θεματοφύλακα του Συντάγματος του Δημόσιου Χρέους και ελλείματος και όποιων άλλων είναι ζωτικής σημασίας για την Πολιτειακή ανεξαρτησία επιβεβλημένα, με δικαίωμα Βέτο, εκλεγμένο από τους πολίτες ανά 5 ετία.
        Οί Τρεις θεσμικές εξουσίες ανεξάρτητες και αλληλοελεγχόμενες.
        Τέλος οι "αλλαξοκολιές".
        Ισότητα έναντι των Ελληνικών νόμων όλων των Ελλήνων για ποινικά - αστικά αδικήματα !. Πολιτική ασυλία δεν σημαίνει ποινική - αστική ασυλία όπως ισχύει σήμερα στο φρουδοδημοκρατικό κατασκέυασμα. Άγνοια του νόμου δεν νοείται λένε στον πολίτη για ψύλλου πήδημα και δις ευρώα οι φαύλοι αρπάξανε- λεηλατήσανε-τσεπώσανε και όλοι μαζί σφυράνε με κομπορρημοσύνη αδιάφορα και μας γυρίζουν τις πλάτες.
        Συμπληρώνω : Ποτέ πια "Τσιτσιολίν-οι, -ες", δεν είναι η πολιτική σκηνή βιτρίνας χαρούμενου οίκουΟλλανδίας !.
        Επιλογή πολιτικών στελεχών με αξιοκρατικά - αντικειμενικά κριτήρια για όλες τις θέσεις και όχι με φεουδοιδεοληπτικές προκαταλήψεις και νεποτιστικές ιδεοληψίες.
        Κανείς διπλο-τριπλο-θεσίτης
        Πόθεν έσχες εφαρμοσμένο επί των αποκτηθέντων στα "οικογενειακά δένδρα" από την νηπιακή ηλικία (τα γράφουν στα εγγόνια τους και μην τον είδατε τον Παναή !).
        Βο(υ)λευόμενοι max 3 θητείες.
        Το Νέο Πολίτευμα θα πρέπει να έχει ανεξάρτητες θεσμικές αρχές και αλληλοελεγχόμενες ώστε ο τυχόν Φόρεστ Γκαπ που γίνει, έστω κατά λάθος Τσέλιγκας στο κοπάδι των αμνών για μια 4ετία να μην οδηγήσει την στρούγγα σε εκποίηση και την κάνει για την Καλιφόρνια, να υπάρχει ένα κοινοβούλιο που θα τον σταματήσει ή ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας εν ονόματι των πολιτών που τον επέλεξαν να φυλάει Θερμοπύλες !.
        Προσθέστε τα απολύτως αναγκαία, τα εκ των ων ουκ άνευ, του Νέου Πολιτέυματος !.

  7. blue nile avatar
    blue nile 18/06/2011 16:15:01

    Θέλουν προσοχή οι πασόκοι.
    Αν τόσα χρόνια είχαν αντισταθεί σθεναρότατα κάθε φορά που έπρεπε να αποχωριστούν την εξουσία αυτή τη φορά θα προσπαθήσουν να ξεπεράσουν τον ίδιο τους τον ευατό. Είμαι σίγουρος ότι αισιοδοξούν πως θα τα καταφέρουν γιατί έχουν απίστευτη υποστήριξη τόσο της ντόπιας διαπλοκής όσο και των ξένων συμφερόντων. Κάποιοι άσπονδοι και ξελιγωμένοι φίλοι μας από εσπερία μεριά, καραδοκούν πάνω από το Greece Outlet έτοιμοι να αγοράσουν κοψοχρονιά όλο το μαγαζί όπως ακριβώς κάτι αγγλάκια περνούν άυπνες νύχτες έξω από εμπορικά καταστημάτα περιμένοντας την πρώτη μέρα των εκπτώσεων.

    • Κατερίνα avatar
      Κατερίνα @ blue nile 18/06/2011 16:27:33

      Ακριβως έτσι... Σπαράσονται, Μεταλλάσονται.....μα μένουν πάντα ΠΑΣΟΚ

    • ΣΑΙΝ ΖΥΣΤ avatar
      ΣΑΙΝ ΖΥΣΤ @ blue nile 18/06/2011 22:05:32

      ΣΥΜΦΩΝΩ..ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΣΟΥ..ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΛΟΦΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΣΟΚΙΕΣ ΤΟΥ ΓΑΠ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΓΙΔΕΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ Α.ΣΑΜΑΡΑ.....ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΡΡΩΔΟΥΝ ΠΡΟ ΟΥΔΕΝΟΣ...

      • blue nile avatar
        blue nile @ ΣΑΙΝ ΖΥΣΤ 19/06/2011 10:37:09

        Δε νομίζω ότι τον παγίδευσαν. Τόσο καιρό έπαιζαν το χαρτί του καλού ΓΑΠ που ήθελε συναίνεση και του κακού Σαμαρά που δεν την ήθελε για δημαγωγικούς λόγους.
        Μετά από αυτά που έγιναν την Τετάρτη ακόμα και ο πιο φανατικός πασόκος κατάλαβε ότι η συναίνεση δεν ευόδωσε με πρώτιστη ευθύνη του ΓΑΠ. Άσχετα αν δεν πολυστεναχωρήθηκε γι'αυτό ή δεν το παραδέχεται.

  8. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 18/06/2011 16:16:32

    Φαηλε σε χάσαμε και παραλίγο να το ρίξω στο μικρό σεριφη,να αρχίσω να ψάχνω για εισιτήρια για τις εκλογές;χαιρετίσματα από το όμορφο Dusseldorf με τους πολλούς έλληνες

  9. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 18/06/2011 16:17:59

    Φάηλε,
    Το 1821 τα ίδια γίνονταν. Ο εκλεκτός της τότε υπερδύναμης Αγγλίας ο Μαυροκορδάτος ήθελε να μας χρεώσει ντε και καλά με το να πάρουμε εκείνα τα περιβοητα δάνεια που ξοδεύτηκαν στις εμφυλιες διαμάχες που προκάλεσαν οι πολιτικοί αυτοί αλλά και στις διάφορες προμήθειες των δικών μας και των αλλοδαπών μεσαζόντων. Και όταν οι υγιείς άδολοι αγωνιστές του λαού (Κολοκοτρώνης, Καραϊσκάκης κλπ) και κάλεσαν (και επέβαλαν με τον κατάλληλο τροπο στις μεγάλες δυνάμεις) τον Καποδίστρια ως την ορθή πατριωτική λύση και τότε η φατρία Μαυροκορδάτου και οι Άγγλοι προστάτες έκαναν ότι περνάνε απ´ το χέρι τους για να τον εξοντώδουν όπως και το κατάφεραν.
    Να διδαχθούμε από την Ιστορία. Ο Σαμαράς θα πολεμηθεί από τους ισχυρούς και μόνο αν εμείς ο λαός τον στηρίξει δεν θα καταφέρουν να ανακόψουν την πορεία και το έργο του

  10. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 18/06/2011 16:25:55

    Εαν ο Σαμαράς διολοστειλει τους φθαρμένους ντιντήδες θα 'εχει "πολιτικό κόστος".
    Εάν τους κρατήσει, επίσης θα έχει "πολιτικό κόστος".
    Στην πρώτη περίπτωση, ίσως χάσει τις εκλογές.
    Στη δεύτερη περίπτωση, θα χάσει την χώρα και την ευκαιρία για τον ίδιο και την πατρίδα μας, καταλήγοντας σαν τον Καραμανλή Β'.
    Προτιμώ το πρώτο ρίσκο, ασυζητιτή.
    Στην πρώτη περίπτωση, θα είμαι μαζί του και θα είναι μαζί του όλες οι υγιείς δυνάμεις της κοινωνίας.
    Στη δεύτερη περίπτωση θα είναι μαζί του η διαπλοκή, και οι προβατοποιημένοι ψηφοφόροι των διάφορων μαυρογυαλούρων της ΝΔ (που καποιους τους έχουμε και αντιπροέδρους, τρομάρα μας).
    Ας διαλέξει ο Σαμαράς με ποιούς θα πάει στις επόμενες εκλογές...
    Για μένα Φαήλο αυτό είναι το κρίσιμο θέμα πλέον, το ΠΑΣΟΚ θα το πάρει ο διάολος αργά η πιό γρήγορα.

    • madprof avatar
      madprof @ Απολλώνιος 18/06/2011 21:55:13

      Εύγε Απολλώνιε ! Εδώ που μας έφτασαν, μόνο με τις αλήθειες θα σώσουμε την πατρίδα μας και τους πολίτες της !. Όχι σε δημαγωγούς και κομματοσκυλοκρατία.
      Είμαστε πολίτες και όχι κομματοσκυλομάζα! Ποτέ ξανά !!!!!!.
      Τέλος ο ΦεουδοΝεποτισμοΤσιτσιολινοΣοσιαΛηστοΚαπιταλιστρισμός !
      Απαιτούμε Δημοκρατικό Πολίτευμα !.
      Υ.Γ. Οι Αιγύπτιοι τους έστειλαν φυλακή, ενώ σε μας το παίζουν και Σωτήρες !!.

  11. Βασίλης Χ. avatar
    Βασίλης Χ. 18/06/2011 17:13:13

    ο μόνος Αρχηγός, ανάμεσα σε τόσους προέδρους

    Τα είπες όλα!

    έχουν από χέρι μια θέση απολογούμενου

    Πράγματι! Πρέπει να απολογηθούν και να τιμωρηθούν παραδειγματικά προς γνώσιν και συμμόρφωσιν όποιου τυχόν άλλου καλόπαιδου που θα σκεφτεί να επιχειρήσει στο μέλλον ανάλογες ταρζανιές στην πλάτη της Ελλάδας.

  12. man8os avatar
    man8os 18/06/2011 17:15:33

    3 παρατηρησεις.
    1) Ο αρχηγος να επαναλαβει την θεση του για εξεταστικη, να τη θυμουνται οσοι τωρα ψηφιζουν το μεσοπροθεσμο και να την μαθουν και οι αγανατισμενοι.
    2)Βλεπω μια ταση εφυσηχασμου. Μην ηρεμειτε! Ειναι πονηροι και μπορουν να αντεπιτεθουν υπουλα!
    3) Για οσους στην επομενη βουλη δεν ειναι βουλευτες μπορουν να ασκηθουν διωξεις απο τη δικαιοσυνη εαν γινουν προσφυγες απο τους πολιτες για την υπογραφη τους στο μνημονιο?

    • kiki avatar
      kiki @ man8os 18/06/2011 18:27:22

      μανος
      ναι αλλα ξεκινα απο τωρα ενα εξωδικο , ενα προς τους βουλευτες του νομου σου και ενα εναντιον ολων.
      αντε Μυτηληνη, ξυπνα.

      • kiki avatar
        kiki @ kiki 18/06/2011 18:29:06

        Και οχι εξεταστικη Μανο μου , οχι εξεταστικη.
        Παραπομπη κατ ευθειαν.

        • man8os avatar
          man8os @ kiki 18/06/2011 18:47:02

          Μανθος,
          Δεν ξερω αν υπαρχει διαδικασια παραπομπης των εν ενεργεια βουλευτων αλλη εκτος της εξεταστικης. Σε αυτο πρεπει να αλλαξει το Συνταγμα ωστε και εμεις οι πολιτες να μπορουμε να κανουμε μυνησεις για σημεντικα θεματα που μας βλαπτουν.
          Και για αυτο θετω το ερωτημα στον Φαηλο που τα ξερει καλυτερα να μας διαφωτισει.

  13. Σάκης avatar
    Σάκης 18/06/2011 17:29:08

    ΦΑΗΛΟ , ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ, ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟΣ.

  14. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 18/06/2011 17:38:50

    Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΣΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ
    Εμείς το γράψαμε από χθες αύριο το γράφει και η REAL NEWS ακόμα μια επιβεβαίωση ότι τα blogs είναι πιο μπροστά και πιο ελεύθερα στην ενημέρωση.
    http://aganaktismenoi-aganaktismenoi.blogspot.com/2011/06/blog-post_8645.html

  15. giorgio o trikalinos avatar
    giorgio o trikalinos 18/06/2011 18:11:50

    Υπάρχει και ένα άλλο επίπεδο εκτίμησης. Ηπολιτική και η ρητορική των πασόκων αποτελείται από λόγια και έργα χωρίς ουσία ,χωρίς περιεχόμενο.Οι άνθρωποι για να κρατηθούν στην εξουσία ,να οδηγήσουν τον λαό εκεί που έχουν προσυπογράψει,να είναι πλήρως αρεστοί στα αφεντικά τους ,θα προσπαθήσουν να χειραγωγήσουν τον λαό . Θα προσπαθήσουν να μαζέψουν τα πρόβατα που έφυγαν από το μαντρί . Ο Βελιζέλος αυτό τον ρόλο έχει. Έχουμε να δούμε πολλά και ενδιαφέροντα ακόμη. Η αρχή της κατάρευσης του ΠΑΣΟΚ μόλις άρχισε.

  16. kabisios avatar
    kabisios 18/06/2011 18:23:27

    "Ο Γιώργος βούτηξε το δάχτυλο στο αίμα και τους έχρισε στο κούτελο"...ακόμα γελάω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ kabisios 19/06/2011 00:09:52

      ..και γω γελασα kabisie αλλα μετα σκεφτηκα ποιανου το αιμα ειναι και μου κοπηκε το γελιο

  17. kiki avatar
    kiki 18/06/2011 18:25:06

    Ειπαμε Φαηλο, οπου και αν βρισκομαστε οτι και να πιστευαμε, οπως και αν ειχαμε ζησει αυτην την ζωη, τωρα δεν εχουμε αλλο στοχο , τα προσωπικα , τις φιλοδοξιες, τα εγω μας αλλου, τωρα ειμαστε Εμεις και Αυτοι, οπως εγραψε και ο Προφητης.Αν θελουμε να επιζησουμε σαν ελευθεροι πολιτες, σαν χωρα, θελει εξαιρετικο πεισμα, επιμονη, και εμμονη στην οριστικη διαλυση τους.
    Δυστυχως ειναι σαν τον υδραγυρο ο οποιος διολησθαινει αμα χυθει παντου, με αλλα προσωπεια, με αλλες μορφες, αλλα νομιζω θα το πετυχουμε.
    Ενα ειμαστε ολοι εμεις το 80% του ελληνικου λαου περα απο κομματα, και ιδεολογιες, αυτα ηταν πριν, τωρα ολοι εμεις.
    συνεχιζουμε λοιπον με το ιδιο πεισμα και οσο αντεξουν, ελπιζω να μην αργησει αυτη η μερα που θα εξαφανιστουν, γιατι υπαρχουν συμπολιτες μας σε απελπιστικη κατασταση και η χωρα θα ειναι δυσκολοτερο να επανακαμψει, αλλα δυνατα.

    • madprof avatar
      madprof @ kiki 18/06/2011 22:20:21

      "ειμαστε Εμεις και Αυτοι"
      Εμείς και όχι Ημείς. Εμείς οι Πολίτες της Ελλάδας, πέσαν τα προσωπεία της κάθε κομματοσκυλομάζας που μας είχαν βάλει στο ακατοίκητο και χαιρόμασταν, ενώ αυτοί γέμιζαν τις τσέπες τους τρώγοντας Φουά Γκρά και σούσια !.
      Αυτοί είναι που εμείς θα επιλέξουμε με το Νέο Δημοκρατικό Πολίτευμα και θα αλλάξουμε την Ελλάδα οδηγώντας την επιτέλους Σε μία Δημοκρατία ισότιμη εκείνων των Εταίρων μας στην Ε.Ε. (για να μην πω της Αιγύπτου αν δεν τα καταφέρουμε !). Όποιος προτείνει πρώτος τις αρχές που θα διέπουν το Νέο Πολίτευμα, θα έχει κάνει το πρώτο Βήμα !.

  18. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 18/06/2011 18:43:03

    Αποδεικνύετε ότι ΜΕΓΚΑ-ΔΟΛ είναι τα αφεντικά της συμμορίας ΠΑΣΟΚ.Δείτε τα σημερινά και αυριανά πρωτοσέλιδα και θα καταλάβετε. Γι' αυτό ο Σαμαράς ήρθε η ώρα για σκληρή αντιπολίτευση. Αυτό σημαίνει ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ.

  19. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 18/06/2011 18:51:06

    μονο που οι αβροτητες τελειωσαν! εκλογες και εξεταστικη πρεπει να γινει το κυριο συνθημα! και εαν δεν του αρεσει του αρη,του κουλη(απο το κυριακουλης) και του ενδια να πανε στο πασοκ

  20. player avatar
    player 18/06/2011 18:58:38

    Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΠΑΙΖΕΙ
    ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ.

  21. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 18/06/2011 19:38:45

    Οταν ο Καραμανλης εκανε την περιφημη δηλωση-κουραστικα,ολα τα μεσα το αρπαξαν και απο κει και περα τον αποκαλουσαν,κουρασμενο.Μηπως, λεω μηπως απο εδω και περα ο επικοινωνιακος τομεας της Ν.Δ αλλα και τα μεσα που τη στηριζουν θα πρεπει να αποκαλουν τον Παπανδρεου με μια μονο λεξη,ο παραιτημενος;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 18/06/2011 21:22:18

      Δεν έχουν τέτοια ισχύ προπαγάνδας τα μέσα, ήδη το προσωνυμιο "Τσολάκογλου" που όφειλε να τον συνοδεύει μόνιμα ατόνησε.

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 18/06/2011 21:29:55

      Δεν είναι τόσο ουσιώδες η αντίληψη που έχουν οι πολίτες πλέον για τον Γαπ, όσο είναι σημαντικό κάτι άλλο πλέον.
      Βλέπεις τον ίδιο δεν τον ενδιαφέρει τι νομίζουν οι άλλοι για αυτόν,αρκεί που του βγήκε το "deal" με την διαπλοκή.
      Μην ξαφνιάζεσαι,απλά βάζει μπροστά τον Μπένυ που εδώ θα'μαστε και θα το δούμε, όταν αρχίσει να το παίζει αντιμνημονιακός προσπαθώντας να αλλάξει τάχα μου τα κακώς κείμενα του προκατόχου του, για τα οποία θα ωρύεται κιόλας οτι δεν φέρει καμμία ευθύνη ο ίδιος η το κόμμα συνολικά!
      Και όλα αυτά πασπαλισμένα με μια "ανόθευτη" πατριωτική στάση που θα αρχίσει να λανσάρει ως πανάκεια προς αναζήτηση πολιτικού χρόνου που θα ευελπιστεί να κερδίσει..σε βάρος της χώρας και των λίγων αντοχών της κοινωνίας μας δυστηχώς.
      Ο λαός πρέπει να το αντιληφθεί έγκαιρα αυτό και να απαιτήσει εκλογές εδώ και τώρα.
      Είναι μονόδρομος, αυτό ή μια καταστροφή τελικά.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ EtsiMareSei 18/06/2011 22:19:19

        Η αντίληψη που έχουν οι πολίτες για τον ΓΑΠ καθορίζει τις πολιτικές επιλογές τους.

        • EtsiMareSei avatar
          EtsiMareSei @ Προφήτης 19/06/2011 01:06:25

          Αυτή η αντίληψη είναι που αποκαθήλωσε τον γαπ στην συνείδηση του κόσμου και κάπως έτσι πήγαμε στο "deal".
          Και λέγοντας deal, εννοώ την διαπλοκή που λανσάρει το μοντέλο της λερναίας ύδρας.
          Κάθε εφυσηχασμός θα είναι οδυνηρός για τους πολίτες,καυτηριασμός στο ακέφαλο σώμα του πασοκ χρειάζεται!

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Προφήτης 19/06/2011 01:52:50

          Η αντίληψη του κόσμου για τον ΓΑΠ υπαγορεύεται απο την πελατειακή σχέση...Ο μέσος άνθρωπος, ακόμα και ο πασόκος, μπορεί να καταλάβει ότι πρόκειται για άνθρωπο τουλάχιστον κατώτερο τον περιστάσεων...
          Άρα τι συμβαίνει? πολύ απλά το 70% και πλέον των ΔΥ είναι πασοκοκομματόσκυλα και θα στηρίξουν μεχρι τέλους (το δικό τους ή το δικό μας) τον ΓΑΠ..
          Εξάλλου, τι χειρότερο από άποψη μέτρων μπορεί να πάθουμε οι υπόλοιποι? Αυτό που υπονοεί ο ΓΑΠ είναι απολύσεις ΔΥ, και με αυτόν το τρόπο εκβιάζει για την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου και κρατά τον στρατό του (το μπετόν του 20%)..

          Αναλογιζόμενος το '74 που οδήγησε στη σημερινή ληστρική κατάσταση, ανησυχώ και για το μετά...Μετά την πτώση του Πασόκ θα μπουν σωστές βάσεις μιας κοινωνίας δικαίου ή όλοι αυτοί που είμαστε εκτός κουτάλας σήμερα, θα γίνουμε οι μελλοντικοί "Τσοχατζόπουλοι"?

          • Ίωνας avatar
            Ίωνας @ Φακ Κωστας 20/06/2011 15:57:40

            Λόγω της νοοτροπίας σου,είσαι ήδη εν δυνάμει Τσοχατζότουβλος...

  22. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 18/06/2011 19:44:08

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ: ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΕ ΤΑ ΄΄ΣΕΙΣ΄΄ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΄΄ΣΑΣ΄΄...ΟΣΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ...ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ 2 ΕΚ ΤΩΝ 3 ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ...

  23. romios avatar
    romios 18/06/2011 19:46:24

    Ο Φαήλος τα γράφει ωραία αλλά κι εμείς τα ακούμε ωραία... Καμιά φορά μας αρέσει να ακούμε όσα θα θέλαμε να ακούμε.

    Προς το παρόν το ΠΑΣΟΚ κυβερνά και περνά αλώβητο από όλες τις συμπληγάδες. Όταν αύριο, παραμονές εκλογών, επιστρέψει ένα ελάχιστο μέρος από όσα έκλεψε από τους Έλληνες, θα τρέξουν όλοι να το ξαναψηφίσουν δαγκωτό, και η ΝΔ με τα μπόλικα βαρίδια (που για λόγους "κόστους" δε θα έχουν απομακρυνθεί από το κόμμα) και με όλο το σύστημα (από τα ΜΜΕ μέχρι τον Ιερώνυμο) εναντίον της θα μείνει και πάλι στην άκρη. Αν καμιά φορά έρθει στην εξουσία θα μιλάνε και πάλι όλοι για "δεξιά παρένθεση".

    Οι ευκαιρίες, ως γνωστόν, είναι φαλακρές από πίσω. Το σύστημα ΠΑΣΟΚ το πατάς όταν είναι ευάλωτο και σέρνεται, δεν το αφήνεις να σηκώσει κεφάλι. Κάποιοι περίμεναν την απομυθοποίηση, την απόλυτη απαξίωση και περίπου την ...αυτοδιάλυση του ΠΑΣΟΚ, συνιστώντας στο Σαμαρά να μην εκβιάσει εκλογές. Αποδεικνύονται λάθος. Ο Θεός να με βγάλει ψεύτη.

    • Ένας avatar
      Ένας @ romios 19/06/2011 02:25:08

      Συμφωνώ μαζί σου. Πρόκειται για μια μαφία που με το σταυρό στο χέρι και με πολιτικούς όρους ούτε που την γρατσουνάς.

  24. Manos-UK avatar
    Manos-UK 18/06/2011 20:16:07

    Αγαπητέ Φαήλο, περίμενα με ανυπομονισία ένα σχόλιο σου. Παρακολουθώ και εγώ από Αγγλία το θέατρο του παραλόγου... Πάντα είχα και θα έχω εμπιστοσύνη στον Αντώνη, στον Αρχηγό, στον ¨Ελληνα. ¨Ομως, το ΠΑΣΟΚ εμφανίζεται πολύ σκληρό για να συρρικνωθεί η να διαλυθεί. Απόδηξη οι τελευταίες εξελίξεις. Στο τελος θα βαπτισθούν εκτός από αντιεξουσιαστές και αντιμνημονιακοί!
    Προσεκτικές κινήσεις, και προπαντός εγρήγορση. Τα μετερίζια γνωστά, εμείς θα είμαστε εκεί. Οπως ειχε πει και ο Churchill: "Never surrender..."

  25. ataktos avatar
    ataktos 18/06/2011 21:00:09

    πριν 3 μέρες ο ΓΑΠ επισκέφτηκε τον Πρόεδρο τ.Δ. οπού συμφώνησαν για κυβέρνηση με Ν.Δ. ..δηλ. επέδωσε την παραίτηση(!!!!!) της Κυβέρνησης ..σε 24 ώρες κατάλαβαν(χιχχι) την μαλακ@@@ του και ανακοίνωσαν Νέα Κυβέρνηση(???) ...και την διόρισε ο Παπουλιας (χιχχι ) ....χωρίς ο Κάρολος να ακολούθηση την διερεύνηση ... τώρα ζητά ψήφο εμπιστοσύνης(χιχχι) ... Σκέτο "δημοκρατικό" ψυχιατρείο!!!!

  26. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 18/06/2011 21:25:52

    Φαήλο
    μπορεί ο Γιώργος να μας βύθισε σε εθνική κατάθλιψη, αλλά όταν έχει κέφια μας χαρίζει τεράστιες ποσότητες γέλιου, όπως προ ημερών.
    Όμως θα καταφέρει και το ακατόρθωτο. Να τον ευγνωμονούμε για πάντα επειδή θα εξαφανίσει από τον πολιτικό χάρτη της χώρας το ΠΑΣΟΚ. Αξία ανεκτίμητη.
    Ας το κάνει όμως πριν εξαφανίσει τη χώρα.

  27. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 18/06/2011 21:59:33

    Φαήλο σε παρακολουθώ φανατικά τόσο στο antinews όσο και στη "δημοκρατία".
    Είμαι και εγώ ένας από τους 800.000 που στις 29/11/2009 περίμεναν στις ουρές για να φέρουμε την ελπίδα στην πολιτική μας ζωή.
    Μακάρι να επιβεβαιωθείς ως προς το κόμμα του παιδιού από τη Μινεσότα,αν και πιστεύω πως τελικά θα πάρει ποσοστά 1977.
    Το μείζον για εμένα και για πολλούς εμφορούμενους από ανάλογες ιδέες είναι τι θα κάνει ο Αντώνης.
    Σημασία έχει να ανατρέψει εκ βάθρων την ενδημική σαπίλα,που ενυπάρχει και στη Ν.Δ.Χρειάζονται νέα πρόσωπα,με παρελθόν δουλειάς και κοινωνικής καταξίωσης,όχι παιδιά του κομματικού σωλήνα ή της ανέλιξης διά των κολλητών.Αυτό ακόμη δεν το είδαμε!
    Επιπλέον,χρειάζεται ΑΠΑΛΛΑΓΗ από τα αναρίθμητα βαρίδια της περιόδου 2004-2009,τα οποία τον τελευταίο καιρό εφορμούν σαν γύπες στη Συγγρού,οσμιζόμενοι αίμα(=εξουσία).Να επισημάνω πως πολλοί από αυτούς βρίσκονται κοντά στον Αντώνη,επειδή έτυχε το 2009 να ποντάρουν σε αυτόν.
    Ριζική σημασία έχει να αντιληφθεί ο Αντώνης πως από τους απλούς ανθρώπους βγήκε και όχι από τους Παναγιωτόπουλους,τους Μαρκόπουλους,τους Μανώληδες και τους άφαντους,άοσμους,άγευστους...αντιπροέδρους.Σε αυτούς πρέπει να δίνει λογαριασμό και ΜΟΝΟ.
    Ένα τελευταίο,αλλά το σημαντικότερο.Πρέπει ο Αντώνης να προτείνει κάτι ριζικά διαφορετικό από όσα έχουμε ακούσει σε όλους τους τομείς της πολιτικής,όχι μόνο στην οικονομία,για να σταματήσει το έργο που παίζεται από το 81,δηλαδή το"Η Αριστερά ως Δεξιά και η Δεξιά ως παντομίμα",όπως εύστοχα έχει συνοψίσει τη διαχρονική αποτυχία της Ν.Δ. ο Χρήστος Γιανναράς
    Αυτά τώρα!Αλλιώς ο Αντώνης θα έχει την τύχη του εν Ραφήνα προκατόχου του και μάλιστα πολύ πιο γρήγορα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 19/06/2011 11:19:34

      Καλημέρα,
      Να έχεις λίγο περισσότερη εμπιστοσύνη στον Αρχηγό μας, στις προθέσεις του, στις ικανότητες και την αντίληψη του και στ' αποτελέσματα τους. Σ' ένα μεγάλο κόμμα εξουσίας έχεις τα πάντα, "αυτιστική γραφειοκρατία", όπως όλες οι κομματικές γραφειοκρατίες, μαχητές και κότες, παληκάρια και ντιντήδες, ορκισμένους τίμιους στρατιώτες κι ιδιοτελείς καιροσκόπους. Τα πάντα.
      Τα κόμματα σε κάποιο βαθμό είναι πάντα αντανάκλαση της κοινωνίας. Πολλές φορές όμως κι εμείς οι ίδιοι παίρνουμε φόρα και τους ισοπεδώνουμε όλους κι όλα. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Λες για τον Μανώλη. Γιατί ρε αδερφέ; Δεν τον ήξερα προσωπικά τον άνθρωπο, ξέρω όμως ότι είναι γνήσια κατά της νεοφιλελεύθερης ανθρωποφαγίας. Είπε τότε ότι θα παραιτηθεί και παραιτήθηκε, δεν γαντζώθηκε στην καρέκλα. Τον άκουσα στον χαιρετισμό του σε εκδήλωση της ΝΟΔΕ Αργολίδας, όπου ήμουν ομιλητής κι ήταν πολύ καλός, λαϊκή πατριωτική δεξιά, χωρίς φρουφρου κι αρώματα. Αναφέρομαι ενδεικτικά στον Γιάννη Μανώλη, για να μην μπω σε σχολιασμό και για όλους τους άλλους που άναφέρεις, πχ τον Κώστα Μαρκόπουλο, που από τρους πρώτους στήριξε τον Αντώνη. Τί αρνητικό του προσάπτεις; Ο Πάνος, φίλος, τον ξέρω από την μαχόμενη δικηγορία και για να είμαστε δίκαιοι, από την εποχή που ως δημοσιογράφος ήταν από τους ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ που αντιστεκόταν στην τότε παντοδύναμη φασιστοειδή "εκσυγχρονιστική" πανούκλα.
      Ο Σαμαράς ξέρει πολύ καλά ποιοί τον εξέλεξαν και γιατί και από που αντλεί την δύναμη του. Ας βάλουμε όλοι πλάτη, εσύ, εγώ, όλοι και θα μπορέσει να κάνει αυτά που ελπίζουμε και τα οποία, μην το ξεχνάς, πρώτος απ΄ όλους αυτός
      τα πιστεύει και τα υπηρετεί.
      Φιλικά

  28. BlueSky avatar
    BlueSky 18/06/2011 22:26:24

    Ο πατέρας μου, όταν με μεγάλωνε, χρησιμοποιούσε παροιμίες για να μου δείχνει τι πρέπει να είμαι και τι δεν πρέπει, τι πρέπει να αποφεύγω και τι σε τι πρέπει να προσφεύγω, τι ιδανικά που πρέπει να 'χω και ποιούς πρέπει να πολεμώ. Αφιερώνω μια παροιμία για τον πασοκοτούμπα Π.Οικονόμου: ''Είναι επικίνδυνος και να αποφεύγεις αυτόν που ήταν παλιός διακονιάρης και 'γινε νέος νοικοκύρης''.

  29. BlueSky avatar
    BlueSky 18/06/2011 22:38:44

    Διάβασα κάτι στο paspartoy.blogspot.com, που δεν πρέπει να πέσει κάτω, διότι τα πασοκοκάναλα κωφεύουν:
    Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το πότε έμαθε ότι θα είναι κυβερνητικός εκπρόσωπος, η απάντηση – η κατ’ επανάληψη απάντηση – του κ. Μόσιαλου ήταν αφοπλιστική. “
    Εχω επικοινωνία με τον πρωθυπουργό εδώ και αρκετές ημέρες”
    Και νέα ερώτηση: “ Πότε ακριβώς μάθατε ότι θα γίνετε κυβερνητικός εκπρόσωπος???”
    Απάντηση: “ Εδώ και αρκετές μέρες”
    Δηλαδή, πριν ακόμα ανοίξει η αυλαία για τους νέους πολιτικούς θεατρινισμούς του έκπτωτου πρωθυπουργού.'''
    Μπράβο λαμόγια!!

    http://paspartoy.blogspot.com/2011/06/frontex.html

  30. aggelosview avatar
    aggelosview 18/06/2011 23:41:09

    Πρέπει να πούμε ευχαριστώ στο GAPy που θα μας απαλλάξει από το ΠΑΣΟΚ. Όσο πιο βαθιά, τόσο πιο καλά. Να περάσει στην ιστορία! Το τραγικό είναι ότι ο Παντελής κλήθηκε να εφαρμόσει το Μεσοπρόθεσμο. Τραγικοί ανθρωποι σε καιρούς δύσκολους. Πουλάνε και τη μάνα τους για την καρέκλα. Η Δεξιά δεν πρέπει να χάσει χρόνο. Ανάδειξη ανθρώπων με τσαγανό, παράστημα, άποψη. Τέλος στο δεξιό αυτισμό, όπου χρεωνόμαστε για όλα τα δεινά από καταβολής ελληνικού κράτους. Η ήττα της χώρας έχει όνομα και υπεύθυνους. Ο Σαμαράς να βγει μπροστά και να μιλήσει για την Ελλάδα του 2021. Πως την ονειρεύται και πως θα την οδηγήσει. Να μιλήσει στο συναίσθημα και στο θυμικό μας. Όλοι θα τον στηρίξουμε! Να μοιραστεί με το λαό το όραμά του. Λαθρομετανάστευση, οικονομία, παιδεία, υγεία και το κυριότερο το δημογραφικό. Τα αποτελέσματα της απογραφής θα είναι γροθιά στο στομάχι για όλους μας. Μια χώρα που σβήνει αργά. Αν ο Σαμαράς τολμήσει τότε το ΠΑΣΟΚ θα είναι πράγματι παρένθεση. Διαφορετικά ετοιμάσου να πέσουμε στα χέρια αριστερών γκρουπούσκουλων!

    • Ένας avatar
      Ένας @ aggelosview 19/06/2011 02:31:46

      Ακριβώς έτσι!!!

      Εθνικό όραμα. Έχουμε αγκιστρωθεί να συζητάμε μόνο για την τσέπη μας.

      Δυστυχώς σε ένα μεγάλο κομμάτι του λαού μας το έθνος έχει υποβαθμιστεί μέσα του. Πολλοί έχουν πει πως αυτό ήταν και ο πρώτος στόχος του ΠΑΣΟΚ από το '81.

      Χωρίς δημογραφική δυναμική, με μετανάστευση εκτός Ελλάδας της νεολαίας και εισροή εκατοντάδων χιλιάδων γιαχαμπίμπιδων κάθε χρόνο δε θέλει και πολύ φαντασία που πάει το πράγμα.

      Επίσης μια επισήμανση: στη ΝΔ ας δουν το γίνεται με τις παράνομες ελληνοποιήσεις γιατί υπάρχει το ενδεχόμενο να ζήσουμε το 2000 με τους Γεωργιανούς του Σημίτη ξανά.

  31. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 19/06/2011 00:09:57

    φαηλε το συστημα που θελει στην εξουσια γαπ,προθυμους,διαπλεκομενους εβαλε τον βενιζελο για να ''κοιμησει'' τους ελληνες.
    θελει παρα πολυ προσοχη πια.
    ο αντωνης σαμαρας να επιστρατευσει τους πιστους-ορκισμενους σε αυτον,οπως γραφω σε αλλο αρθρο,γιατι παμε καρφι για εκλογες.
    και κατι για τον ''μαζι τα φαγαμε'' που ακουσα θα βγαλει και βιβλιο.
    ειναι τοσο ξετσιπωτος που δεν καταλαβε οτι κανεις δεν τον θελει πουθενα,αφου ειναι πλεον χωρις αρμοδιοτητες και με αλλον αντοπροεδρο στην πρωτη γραμμη.
    μαλλον το πολυ ''μαμ , κακα και νανι'' τον αποτελειωσε...

  32. δημης avatar
    δημης 19/06/2011 00:16:57

    "το λιοντάρι του εναπομείναντος κεντροαριστερού ΠΑΣΟΚ, τον Παντελή"
    ΟΧΙ ΚΑΙ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ....ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ...ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΣΒΗΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ....ΚΡΙΤΙΚΗ...(ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ;;;;)ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ;;;;
    ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ...ΣΤΗΜΕΝΟΙ...

  33. sxolioblog avatar
    sxolioblog 19/06/2011 00:30:50

    Πως κάνανε παλιά οι κομμουνιστές, όταν τα κάνανε ρόϊδο; Γυρίζανε τον γείσο πίσω μπρος, ρίχνανε μια ψιλοαυτοκριτική και τίποτε δεκάρικους, την πλήρωνε και κανας αδέσποτος κι όλα μέλι γάλα. Επανεκκίνηση προς τα πίσω. Εν δυο κάτω....


    Ενω αυτι που τους εστελναν τους κομμουνιστες στα νησια για διακοπες και επανεκκινηση της σωστης εθνικης προσωπικοτητας δεν ειχαν τετοια θεματα συνειδησης ουτε αυτοκριτικης ..ακομα και μετα απο τοσα χρονια το χουγι δεν φευγει ...και μετα αναρωτιομαστε γιατι το ΠΑΣΟΚ εγινε συστημα ...

    Τι χρειαζοταν αυτη η εκκινηση σ'αυτο το αρθρο ? Το χουγι δεν αλλαζει αλλα οχι μονο για τους πρασινους ...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ sxolioblog 19/06/2011 10:59:31

      Να κοιτάς τις ημερομηνίες, μεγάλε, μην τα καταπίνεις έτσι τα χάπια και βλέπεις παραισθήσεις. Μην σε μπερδεύει η ξεραΐλα, τρίψε λίγο τα ματάκια σου και πιες καφέ. Δεν είναι η Γυάρος αυτό που βλέπεις, αριστερό χρυσό μου, στην Μύκονο είσαι. Εκεί πάντα πια "αυτοεξορία" τα Σαββατοκύριακα. Βρε κουτό, τριάντα χρόνια σοσιαλισμό έχουμε!

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ sxolioblog 19/06/2011 11:09:07

      Οι δικοί μου πάντως επί Γ.Παπανδρέου έκαναν "δωρεάν διακοπές" στα ελληνικά νησιά, αγαπητέ φίλε...

  34. η Dimi avatar
    η Dimi 19/06/2011 08:24:14

    19-6-2011 Η Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα, Σήμερα!

    Χρόνια Πολλά στους αγαπημένους Πατεράδες και Παππούδες,
    Χρόνια Πολλά και σ’Αυτούς, που δεν είναι πιά μαζί μας, επειδή,
    έτσι ήταν γραμμένο στο Βιβλίο της Ζωής.

    Χρόνια Πολλά Πατέρα, που δεν περιμένεις ένα φιλί Αγάπης,
    μιά Ευχή, επειδή τα παιδιά σου δεν ξέρουν ότι σήμερα γιορτάζεις.

    Χρόνια Πολλά Πατέρα, μ’ένα αγνό λουλούδι που ευωδιάζει Αγάπη,
    Ευγνωμοσύνη, Θαυμασμό και απέραντο Σεβασμό! http://bit.ly/mtilvZ

    H Συγκλονιστική Αγάπη ενός Πατέρα για το Παιδί του http://bit.ly/lc0rFo

  35. ΑΓΡΟ avatar
    ΑΓΡΟ 19/06/2011 09:37:35

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ''ΛΙΟΝΤΑΡΙ''.ΜΑΛΛΟΝ ΑΣΒΟΣ ΜΕ ΠΡΟΒΙΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΟΥ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

  36. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 19/06/2011 10:53:11

    http://www.youtube.com/watch?v=nA34XC08xHo&feature=fvst

    Απλά αλλάζετε το "queen" με το "ΠΑ.ΣΟ.Κ."

  37. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 19/06/2011 10:54:17

    http://www.youtube.com/watch?v=01NPFey0NRk

  38. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 19/06/2011 11:05:23

    http://www.youtube.com/watch?v=Xz2mhT_plSs
    Σαν να μην πέρασε μια μέρα...Ιδιοι κι' απαράλλαχτοι εσαεί στα "θολά αλιεύοντες"

  39. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 19/06/2011 11:28:06

    Μ' αυτά και με τ' άλλα, ο "Παπανδρεϊσμός" έκλεισε τον κύκλο του.Προσέξτε, όχι το μόρφωμα που λέγεται "ΠΑ.ΣΟ.Κ." αλλά η νοοτροπία και η μεθοδολογία που το ανέδειξε και το κατέστησε κυρίαρχη πολιτική δύναμη. Το "ΠΑ.ΣΟ.Κ." εξέφραζε και εκφράζει συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες και αντιλήψεις.Θυμίζω ότι στο ξεκίνημά του πλαισιώθηκε από άξιους συν-έλληνες, έντιμους ανθρώπους,πατριώτες που πίστευαν σε μια άλλη προοπτική για την κοινωνία μας.Δυστυχώς οι περισσότεροι απ' αυτούς παγιδεύτηκαν στην επικοινωνιακή δύναμη του ιδρυτή του, αυτοεγκλωβίστηκαν με αποτέλεσμα να δοθεί η δυνατότητα σε πλείστα όσα σαπρόφυτα να αναδειχθούν και να καταστούν "παράγοντες" της πολιτικής.Οπως εύστοχα είπε ο Γ.Κατσιφάρας, άτομα που δεν τα ήξερε ούτε ο διαχειριστής της πολυκατοικίας τους κατέστησαν "ρυθμιστές" της ζωής του τόπου μας. Στα τελευταία και μετά την εκδημία του "Μεγάλου" καταφάνηκε και κάτι άλλο: οικογενειακή "μπίζνα" έγινε το "μαγαζί" (αλήθεια, μήπως ήταν πάντα έτσι;) στερώντας τη δυνατότητα έκφρασης και αντιλόγου σε κάθε διαφορετική άποψη (και υπήρχαν πολλές...) .Το "μαγαζί" σφιχταγκαλιάστηκε με άλλα μεγάλα ''μαγαζιά"(βλ.διαπλεκόμενα) και κυριολεκτικά -ας μου επιτραπεί η έκφραση- νταβάτζωσαν κόμμα και κόσμο.Σήμερα οι μάσκες έπεσαν.Η "οικογένεια" ούτε τα καλώς νοούμενα συμφέροντα του "κινήματος" δεν μπορεί να εξυπηρετήσει, πολλώ δε μάλλον του τόπου.Το καλύτερο που θα μπορούσαν ήταν ν'αφήσουν το συγκεκριμένο κόμμα ελεύθερο ν' αναπνεύσει, να αναφανούν οι όποιες υγιείς του δυνάμεις,να επαναπροσδιορίσει τη θέση του στην κοινωνία και να μετεξελιχθεί σε ένα σύγχρονο αστικογενές σοσιαλδημοκρατικό κόμμα.Κλείνοντας: μήπως ξέρετε ποιός κουβάλαγε τα λεφτά στον Κοσκωτά;Κλείνω εδώ...

  40. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 19/06/2011 14:38:10

    Φαήλο Καλησπέρα!
    Ευχαριστώ για την απάντηση!
    Να ξεκαθαρίσω κάτι.Η εμπιστοσύνη μου στον Αντώνη Σαμαρά,στις ικανότητες και στο πολιτικό του αισθητήριο είναι δεδομένη.Η διαδρομή του στην ηγεσία και οι πολιτικές του επιλογές στα μείζονα ζητήματα που απασχολούν την Πατρίδα έχουν έως τώρα δικαιωθεί απολύτως.Επ'αυτού δεν τίθεται κανένα ζήτημα.
    Σε όσα αναφέρω για κάποια πρόσωπα(η αναφορά μου είναι ενδεικτική,δεν εμπεριέχει καμία προσωπική εμπάθεια) μεταφέρω την αίσθηση που υπάρχει σε πολλούς απλούς ψηφοφόρους της παράταξης και του Αρχηγού μας. Ειδικότερα, πολλούς τους ενοχλούν τα κυβερνητικά πεπραγμένα των παραπάνω και άλλων στελεχών,στη λογική πως δεν προσπάθησαν να φέρουν ορατή διαφορά όταν τους δόθηκε η ευκαιρία να δείξουν την αξία τους.
    Η δυσπιστία που εκφράζουν κάποιοι δεν έχει να κάνει με τάση ισοπέδωσης κάποιων στελεχών ή της διαδρομής τους.Προκύπτει από τη σκέψη ενός κοινού νου.Αφού δεν έκαναν τομές όταν είχαν την εξουσία,ποιος εγγυάται πως θα τα καταφέρουν όταν τους ξαναδοθεί η δυνατότητα;
    Πιστεύω πως το μήνυμα του Αντώνη μπορεί να περάσει και να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά όταν το εκπέμπουν φωνές σαν τη δική σου, του Χρύσανθου και άλλων ανθρώπων που να μπορούν να μιλούν τη γλώσσα των νέων χωρίς φιοριτούρες και περικοκλάδες.Χρειαζόμαστε στην πρώτη γραμμή αντιδήθεν πρόσωπα, με συγκρότηση, πρόσωπα που δεν θέλουν να είναι διαχειριστές και τροχονόμοι συντεταγμένων και παγιωμένων καταστάσεων.
    Εμπιστεύομαι τον Αρχηγό.Οι ανησυχίες δεν έχουν να κάνουν με τον ίδιο.Πηγάζουν από την ελπίδα που έχω επενδύσει σε αυτόν,για να ψηλώσει την Ελλάδα σε όλα τα επίπεδα και από την αγωνία μήπως δεν τον αφήσουν να κάνει όσα θέλει και μπορεί.
    Φιλικά!

  41. Αννίτα avatar
    Αννίτα 23/06/2011 11:02:53

    Να βγεί μπροστά ο Αρχηγός όπως έκανε στην δευτερολογία του στην βουλή πριν λίγες μέρες.! Ενα κι ένα κάνουν δύο όχι τρία η τέσσερα, οπως αριθμεί ο Γαπ εδώ και 2 χρόνια.!
    Λύσεις υπάρχουν, όλοι ξέρουμε οτι το μνημόνιο [ η σύμβασή του] κλπ είναι αντισυνταγματικό.!
    Θα μπορούσαμε κάλλιστα να βγούμε από αυτό με προσφυγή μας στο Διεθνές Ευρ.Δικαστήριο. Με καταγγελία " περί παραβίασης του Συντάγματός μας ".
    Ας εκμεταλλευτεί ο κ.Σαμαράς το γεγονός οτι, τον φοβούνται ακόμα και στην Ευρώπη διότι γνωρίζουν πολύ καλά πως πίσω από το πρόγραμμά του το οποίο ΚΑΤΕΘΕΣΕ στο ΖΑΠΠΕΙΟ ΙΙ θα τους φέρει μεγάλες ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ.
    Απλή λογική είναι, δεν θέλει πολύ σκέψη!!
    Το ευκολότερο δε σημείο της μεγάλης ανατροπής για την Ελλάδα ηρθε τώρα, που μας φοβούνται σε περίπτωση που καταρρεύσουμε οικονομικά θα τους πάρει η μπάλα και όλους τους υπόλοιπους, θα διαλυθεί η Ευρώπη, την στιγμή που θέλουν πάσει θυσία να γίνουν πρώτη δύναμη στον κόσμο και να ελέγχουν τα πάντα. Ενας έξυπνος πολιτικός σαν τον Σαμαρά θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί το γεγονός προς όφελος της Ελλάδας, κερδίζοντας συγχρόνως περισσότερη εμπιστοσύνη από τους πολίτες ακόμα κ από αυτούς που τον αμφισβητούν.
    Το προ 2ετίας χρέος που είχαμε ήταν διαχειρίσιμο με πολύ λιγότερα επώδυνα μέτρα απ ότι τα σημερινά. Τώρα απλά οι ΑΣΠΟΝΔΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ με την βοήθεια του Γαπ δημιούργησαν και πρόσθεσαν σ αυτό ενα δεύτερο υπέρογκο χρέος προκειμένου να μας καταπατήσουν ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Ναι, οπως το λέω ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ. Ομως το μελιτζανάκι δεν τους έκατσε καλά κ τώρα στάζουν μέλι για την Ελλάδα προκειμένου να γλιτώσουν και από την δική τους κατρακύλα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.