Παρακμή!
21/05/2015 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακμή!

Ό,τι πληρώνεις παίρνεις, ό,τι ψηφίζεις λούζεσαι

Είχαμε γράψει στο antinews προεκλογικά ότι δεν αναγνωρίζεται το λάθος με την απομάκρυνση από την κάλπη και από το ταμείο. Ό,τι πληρώνεις παίρνεις, ό,τι ψηφίζεις λούζεσαι.

Η επιλογή είναι του ψηφοφόρου τι θα «μαυρίσει» και τι θα αποθεώσει. Ο Έλληνας λοιπόν στις 25 Γενάρη αποφάσισε ότι έπρεπε να σταματήσει να στηρίζει τον Σαμαρά ή τα άλλα κόμματα και να δώσει μια ευκαιρία στον Τσίπρα. Νέος ήταν, άφθαρτος, φέρελπις, τα… λέει καλά, είναι επικοινωνιακός, γιατί λοιπόν να μη δώσει την ψήφο του στον Αλέξη;

Όμως, δεν είχε καταλάβει ο ψηφοφόρος ότι μαζί με τον Τσίπρα παίρνεις δώρο και άλλους απίθανους τύπους; Δεν ήξεραν άραγε οι ψηφοφόροι ότι δίνοντας δύναμη στην Ζωή Κωνσταντοπούλου ουσιαστικά έβαζαν έναν λύκο στο μαντρί;

Όταν έβγαζαν τον Βαρουφάκη, έναν παγκοσμίως άγνωστο οικονομολόγο που έγινε γνωστός χάρη στα τηλεπαράθυρα του Αυτιά και του Παπαδάκη, πρώτο στη Β’ Αθήνας δίνοντάς του πάνω από 140 χιλ. σταυρούς δεν ήξεραν τι ψήφιζαν;

Όταν έκαναν βουλευτές διάφορους άπλυτους, βρόμικους, ακροαριστερούς παπατζήδες που κυκλοφορούν στους δρόμους σαν ζητιάνοι, όχι λόγω ανέχειας αλλά από… αριστερή άποψη, τι καλύτερο περίμεναν οι ψηφοφόροι;

Είδαμε για παράδειγμα τον Λοβέρδο να πλακώνεται με την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίνα Κασιμάτη και για πρώτη φορά είπαμε ότι ο «Καΐλας» της πολιτικής είχε δίκιο. Η μεγαλύτερη «γενίτσαρος» του ΠΑΣΟΚ, αυτή που στήριξε όσο κανείς τον Γ. Παπανδρέου να είναι τώρα επικεφαλής της Εξεταστικής Επιτροπής για τα μνημόνια; Αυτό δεν το έβλεπε ο ψηφοφόρος στον Πειραιά;

Είδαμε την Ζωή να φτάνει στο κρεσέντο της εξαλλοσύνης της κατά ενός αστυνομικού διευθυντή που έκανε πολύ καλά της δουλειά του. Τι άλλο έμεινε; Να ζητήσει την μετάθεσή του στο Σουφλί;

Είναι η ίδια η Πρόεδρος που χαριεντίζεται με Χρυσαυγίτες, που αρνείται να δώσει τα αποθεματικά της Βουλής, που κάνει επεισόδιο κατά υπαλλήλου βενζινάδικου, που προκαλεί νευρικό κλονισμό με την ερμηνεία της Βουλής κατά πώς την συμφέρει. Είναι η ίδια που επέλεξε ο Τσίπρας και που δυστυχώς στήριξαν και άλλα κόμματα σε μια κίνηση… αβρότητας προς τη νέα κυβέρνηση. Είναι αυτή που τώρα μπλοκάρει ακόμη και τον διορισμό του Τσακνή και του Λάμπη στη Βουλή. Και είναι η ίδια που πλακώθηκε με τον Τσίπρα αλλά που και οι δύο το διαψεύδουν.

Είναι η Ζωή που ακολουθεί προσωπική στρατηγική και ατζέντα και που τώρα καταλαβαίνει ο πρωθυπουργός τι φίδι έχει στον κόρφο του.

Όταν ο κόσμος ψήφιζε ανίδεος Βαρουφάκη σίγουρα δεν περίμενε αυτά που τώρα βλέπει. Ένας υπουργός να λέει ότι είναι τρομοκρατημένος με την ελληνική οικονομία; Ένας υπουργός να λέει ότι είχε «κοριό» και κατέγραφε τους συναδέλφους του; Και έχει την απαίτηση να τον αποδεχθούν στο επόμενο Eurogroup; Ή μήπως ξέρει ότι δεν θα έχει άλλη ευκαιρία να ξανασυναντήσει τον Σόιμπλε;

Ένας υπουργός που αντί να σκέφτεται πώς θα σώσει την Ελλάδα να δίνει δεκάδες συνεντεύξεις και να τουιτάρει μέσα στην ημέρα ενώ τη νύχτα πάει βόλτα με τη Δανάη Στράτου όταν η χώρα χρεοκοπεί; Ένας οικονομολόγος που αγνοεί ακόμη και τα βασικά μεγέθη της ελληνικής οικονομίας; Ένας περιφερόμενος θίασος με έναν πρωταγωνιστή που έχει κάνει τόσο απίστευτη ζημιά να είναι πρώτος βουλευτής στην Αθήνα;

Όταν οι Έλληνες ψήφιζαν ή στήριζαν διάφορα ακροαριστερά νούμερα που λένε κάθε λίγο και λιγάκι να βγούμε από το ευρώ και να πάμε στη δραχμή γιατί το έκαναν; Και πώς αισθάνονται βλέποντας όλο αυτό το αντιευρωπαϊκό τσούρμο να επιχειρεί να κάνει κουμάντο στη χώρα και να εκβιάζει τον πρωθυπουργό;

Ο Τσίπρας δεν ξέρουμε αν είναι τίμιος, νέος, με όραμα ή με κότσια για να κάνει καλό στη χώρα. Αυτό που βλέπουμε είναι ότι έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα που ο ίδιος δημιούργησε. Όλο αυτό το μπουλούκι που μάζεψε καλείται να το συμμαζέψει. Αν δεν το κάνει σύντομα θα προσφέρει κι άλλες αρνητικές υπηρεσίες στην πατρίδα, μαζί με αυτές που ήδη προσφέρει με το να διαλύει την οικονομία.

Είναι η ώρα λοιπόν αν θέλει να συνεχίσει να είναι πρωθυπουργός να πετάξει με τις κλωτσιές από το κόμμα και την κυβέρνηση τους «προβληματικούς», τους ψυχοπαθείς και τους μπαχαλάκηδες. Και δυστυχώς υπάρχουν πολλοί από αυτούς διότι όταν ψηφίζαμε δεν περιμέναμε ότι άνοιξε το Δαφνί και βγήκαν οι υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. iconology2009 avatar
    iconology2009 21/05/2015 06:40:12

    Δεν "τόχει". Δεν είναι ηγέτης. Δεν είναι αυτής της στόφας πολιτικός-άμα σκεφθείτε κιόλας ότι έχει τον Φλαμπουράρη για μέντορα! Με το καλημέρα της εγκατάστασης του στη Πρωθυπουργία έχει εκ των πραγμάτων αμφισβήτηση-δια του καπελώμματος-από μια όχι λιγότερο σημαντική-θεσμικά εννοώ σημαντική-την Πρόεδρο της Βουλής αλλά και του εμβληματικού για τη συγκυρία Υπουργού του των Οικονομικών, που και οι δύο χαράζουν προσωπική πολιτική στρατηγική. Έχει ξανασυμβεί ποτέ αυτό; Μέσα σε ένα μήνα από την εκλογή του είχε ήδη διαμορφωθεί αυτό το κλίμα. Και ο ράθυμος Τσίπρας αποδεικνύεται άβουλος και ανίκανος να επιβληθεί στις καταστάσεις που διαμορφώνονται. Η ψυχολογία του μειράκιου, του έρμαιου καταστάσεων που αδυνατεί να τις ελέγξει και να τις τιθασσεύσει του πάει τόσο σαν μοιραίο πρόσωπο που είναι!

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ iconology2009 21/05/2015 07:38:45

      Πολύ σωστές οι διατυπώσεις σου αλλά, (αχ αυτό το αλλά!) Ο μικρός έχει μέντορες/ινστρούχτορες/συμβουλάτορες, με πολλές κινήσεις μπροστά στην σκακιέρα. Άσχετα αν την πατήσει λόγω του θυμικού του Έλληνα. Πράγμα το οποίο εύχομαι!

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ iconology2009 21/05/2015 08:19:29

      ηταν τοση η μανια τους να παρουν την εξουσια (δες τι εγινε με τον προεδρο της δημοκρατιας) που εκ του αποτελεσματος φαινεται οτι εκτελουν καποιου ειδους γραμμη. θα φανει στο τελος ποιο ειναι το σχεδιο τους.

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Παρατηρητής 21/05/2015 08:29:30

        Ελπίζουμε ή ευχόμαστε ότι έχουν σχέδιο. Αν το μόνο σχέδιο που είχαν είναι ότι δεν υπάρχει κανένα σχέδιο και πάμε βλέποντας και κάνοντας, όλα εξηγούνται πιο απλά. Ετσι και αλλιώς έτσι πορεύθηκαν μέχρι σήμερα και ήρθαν στην εξουσία. Γιατί να αλλάξουν? Ο Γιούνκερ που έχει φάει στη μάπα όλοους τους πολιτικούς της Ευρώπης το δήλωσε ξεκάθαρα. Είναι σαν ανεκπαίδευτοι σε εγχείριση ανοικτής καρδιάς.

        • οδυσσεύς Κ. avatar
          οδυσσεύς Κ. @ ορεσείβιος 21/05/2015 08:44:47

          Ε, λοιπόν ως φιλέλλην εταίρος, ας εξηγήσει στους νέους πώς καλλιεργούνται τα Ευρώδεντρα στη χώρα του μπας και μάθουν έστω και λίγο και αυτοί, ώτε να αποφύγουμε όλοι τα δράματα...

      • ΤΤ avatar
        ΤΤ @ Παρατηρητής 21/05/2015 08:53:57

        Το σχέδιο μοιάζει να ειναι Συρία ή Λίβανος μέχρι στιγμής. Τιποτα αλλο.

      • GLAD avatar
        GLAD @ Παρατηρητής 22/05/2015 13:43:44

        Μήπως η Κάρπαθος ?

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/05/2015 08:01:00

    Kαμμιά χώρα που πήγε αριστερά δεν πήγε καλά.Δεν υπάρχει λόγος να αποτελέσει η Ελλάδα εξαίρεση.Για όσους λαούς επιλέγουν αριστερά ισχύει η φράση του Δάντη : εσείς που μέσα μπαίνετε αφήστε απέξω κάθε ελπίδα.

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ ψυχραιμια 21/05/2015 08:45:34

      Αριστερός ο Τσίπρας? Δεν νομίζω...

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ οδυσσεύς Κ. 21/05/2015 11:41:44

        Μέχρι και τα καθεστώτα του τότε "υπαρκτού σοσιαλισμού" τα βγάλατε εκ των υστέρων ότι "αχ καλέ, αυτά δεν ήταν αριστερά, δεν ήταν κομμουνιστικά, έτσι είναι ο κομμουνισμός;" για να συντηρήσετε το μύθο της "καλής" αριστεράς. Ε ναι ρε, αριστερός είναι, αριστεροί είστε όλοι σας, αριστερά είναι αυτό που μας κυβερνάει, αριστερά είναι αυτό που μας καταστρέφει κάθε μέρα. Όσο και να λέτε ψέματα στους εαυτούς σας και στον κόσμο, θα το λουστείτε, δεν θα το αποφύγετε: ΕΣΕΙΣ οι αριστεροί τα διαλύετε όλα και κανένας άλλος. ΕΣΕΙΣ θα έχετε την ιστορική ρετσινιά. ΕΣΕΙΣ είστε οι αποκλειστικοί φταίχτες αυτού που θα συμβεί. Εσείς και ο πανέξυπνος ελληνικός λαός που ψήφισε "πρώτη φορά αριστερά"... Πρώτη και τελευταία, αλλά τι να το κάνεις πια; Πολύ αργά για δάκρυα...

        • οδυσσεύς Κ. avatar
          οδυσσεύς Κ. @ Διογένης 21/05/2015 13:41:27

          .Διογένη σε κατανοώ, σε συμπονώ και σου συμπαραστέκομαι. Πολύ αργά για δάκρυα πλέον...Η εξουσία αμα χαθεί, δεν ξαναγυρίζει εύκολα. Σκέψου, το 2019 ο Τσίπρας ως Αριστερός, να τηρήσει την πάγια θέση του ΣΥΡΙΖΑ και να καθιερώσει την απλή αναλογική, τώρα που πλέον ωριμάσαμε ως λαός, για συμμαχικές κυβερνήσεις...

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ οδυσσεύς Κ. 22/05/2015 19:53:36

            Eίσαι και άσχετος. Εμ βέβαια αφού είσαι παλαιπασόκος νεοσυριζαίος λογικό. Για να αλλάξει τον εκλογικό νόμο και να ισχύσει σε επόμενες εκλογές θέλει 180. Αλλιώς αν τον αλλάξει με 150+ ισχύει από τις μεθεπόμενες. υγ: λαγούμι βρήκες να κρυφτείς;

      • airman avatar
        airman @ οδυσσεύς Κ. 21/05/2015 13:27:45

        Αιώνιος Κνίτης, όπως λέμε αιώνιος φοιτητής;;;

    • Ανναμπουμπούλα avatar
      Ανναμπουμπούλα @ ψυχραιμια 21/05/2015 10:31:03

      ''Kαμμιά χώρα που πήγε αριστερά δεν πήγε καλά.''' Αριστερά όπως μπαίνουμε, ή αριστερά όπως βγαίνουμε; Αυτό είν το θέμα... :) Και οι γενικευμένοι αφορισμοί, δεν είναι πολύ ντεμοντέ σήμερα πια?

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Ανναμπουμπούλα 21/05/2015 10:49:49

        Aπό το Καράκας έως την Πιονγκ Γιανγκ και από το Μουρμανσκ ως την Αντις Αμπέμπα,σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης μαρξιστική κυβέρνηση επιφέρει οικονομική κατάρρευση.Στην Ελλάδα έχουν θεοποιηθεί οι "ικανότητες" των αριστερών λόγω και της μη αντίστασης της δεξιάς τις τελευταίες δεκαετίες στο πεδίο της οικονομίας (δες και τωρα πως προσπαθούν να προσάψουν στο συριζα διάφορα για μη οικονομικά θέματα,"εθνικά" ή λείψανα και αποφευγουν οι περισσότεροι να πουν αυτό που ξέρει ο υπόλοιπος πλανήτης ότι ο καπιταλισμός είναι ανώτερος από το σοσιαλισμό). Αυτές οι ικανότητες όμως αφορούν μόνο την απεργοκαλλιέργεια,την προπαγάνδα,τη μηχανορραφία και την εκμετάλλευση κοινωνικών αντιθέσεων.ΔΕΝ αφορούν την οικονομική ανάπτυξη.Σε αυτό δεν γίνεται τίποτα γιατί αυτά που πιστεύουν δεν δουλεύουν.

        • Ανναμπουμπούλα avatar
          Ανναμπουμπούλα @ ψυχραιμια 21/05/2015 11:10:11

          Μα σε καπιταλιστικό καθεστώς αγαπητέ καταχρεωθήκαμε, ξεφτιλιστήκαμε, χρεωκοπήσαμε !!! Ο καπιταλισμός, η ανισότητα και η εκμετάλλευση των πολλών από τους λίγους είναι που καλλιεργεί την ανεργία, την ισοπέδωση, τη μιζέρια και την απελπισία. Απέτυχε ο καπιταλισμός, όπως και ο καπιταλιστικός κομμουνισμός του ανατολικού μπλοκ. Πρόκειται τελικά για ένα και μόνον σύστημα που εφαρμόστηκε παραλλαγμένο, σε διαφορετικές χώρες. Τα παράγωγά του, ακριβώς τα ίδια. Για τους πολλούς υποβάθμιση και για τους λίγους ευμάρεια. Οι ...νομενκλατούρες ευτυχούν, ο λαός πεινάει. Ο ...σοσιαλισμός (απόλυτη ισότητα, δικαιοσύνη, ελευθερία), δεν εφαρμόστηκε ποτέ και πουθενά. Είναι σαν τον Χριστιανισμό. Απαιτεί από τον άνθρωπο να θανατώσει το μέσα του ζώο κι αυτό, είναι σχεδόν αδύνατον! Συνεπώς, πάψτε ν΄αναπαράγετε ξεπερασμένα τσιτάτα και να ψέλνετε τελείως φάλτσα απολυτίκια, υπέρ του αγίου καπιταλισμού και άλλων δαιμονίων :).

          • GLAD avatar
            GLAD @ Ανναμπουμπούλα 21/05/2015 11:31:51

            Μάλλον δεν θυμάσαι τίποτα . Σου λέει τίποτα το "τρίτος δρόμος" προς τον Σοσιαλισμό? Σου λέει τίποτα το Μάρκος Βαφειάδης βουλευτής ΠΑΣΟΚ? Σου λέει τίποτα το "ΠΑΣΟΚ και οι λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις"? Σου λέει τίποτα το "δεξιά παρένθεση" και "χρονοντούλαπο της ιστορίας"? Στην "αναμπουμπούλα" πετάς την κλασσική κοτσάνα που σου έχουν μάθει και νομίζεις ότι μας "έκανες τα μούτρα κρέας". Πρόσεξε διότι σε αυτό το site δεν καθαρίζεις εύκολα..... Να σκέφτεσαι πριν γράψεις.

          • Ανναμπουμπούλα avatar
            Ανναμπουμπούλα @ GLAD 21/05/2015 13:23:54

            Μάλλον ...μπερδεύεσαι σκοπίμως. - Τίποτε δεν είναι αυτό που αυτοχαρακτηρίζεται. ''Προς τον ...δεξιό σοσιαληστρικό ξεπεσμό'' είναι το σωστό. - Καλά. Και οι Μάνος - Ανδριανόπουλος προσεχώρησαν το 2004 στο Πασοκ. Τι σημαίνει; Απλά...διεύρυνση προς τα δεξιά πρόβατα. Ο Βαφειάδης, ήταν επιχείρηση διεύρυνσης, προς τα αριστερά πρόβατα. - Οι ''δημοκρατικές δυνάμεις'', είναι κάτι σαν το ...δημοκρατικό τόξο. Τα λογοπαίγνια, δεν έχουν να κάνουν τίποτε με την ουσία. - Τα χρονοντούλαπα και οι ...παρενθέσεις, δεν υποδηλώνουν ...αριστεροσύνη. Αποδεικνύουν μόνο τη μέση ανοησία που χαρακτηρίζει τους κράχτες και τους πελάτες τους, όποτε και αν διατυπώνονται σαν ...επιχειρήματα. - Τα λοιπά αγενή, ανάγωγα και λαϊκίστικα που μας γράφεις, δεν απαιτούν καμία απάντηση γιατί απλά, αποδεικνύουν την αδυναμία σου να επιχειρηματολογήσεις ψύχραιμα, όπως ο κάθε ένας που παπαγαλίζει απλά ανάπηρες αιτιάσεις.

          • GLAD avatar
            GLAD @ Ανναμπουμπούλα 21/05/2015 15:33:46

            Είναι προφανές και από τα υπόλοιπα σχόλια σου στους άλλους , ότι δεν είσαι απλά "αναμπουμπούλας" , αλλά κυρίως νεφελώδης και αέρας κοπανιστός . Μας λες λοιπόν ότι αυτό που ζήσατε ή ζήσανε άλλοι λαοί , δεν ήταν Σοσιαλισμός όπως σας είπαν τα "συντρόφια" (μου) και οι τέως και οι νυν (?) απλώς αυτοχαρακτηρίσθηκαν ως Σοσιαλιστές. "Τίποτε δεν είναι αυτό που αυτοχαρακτηρίζεται" όπως λες. Σας κορόιδεψαν . Το ιδανικό είναι αυτό που θα σας πω εγώ ο ιδανικός "αυτοχαρακτηριζόμενος" επίσης Σοσιαλιστής . Και πρέπει να με πιστέψετε , διότι ότι σας λένε οι άλλοι "...αποδεικνύουν μόνο τη μέση ανοησία που χαρακτηρίζει τους κράχτες και τους πελάτες τους..." Αρκεί να αντέξετε λίγο ακόμη . Αυτό που ζει ας πούμε η Βόρεια Κορέα υπό την ηγεσία του "μπούλη" (που αν και "αυτοχαρακτηριζόμενος" επίσης μάλλον είναι σωστός - ή όχι? - ποιά είναι η γνώμη σου ?), δεν είναι τίποτα μπροστά στο λαμπρό μέλλον που θα υπάρξει οπωσδήποτε αν όχι σε 10 , ίσως σε 100 , μπορεί σε 1000 χρόνια ... Και μετά ξύπνησες. Μεγάλε , που ήσουνα κρυμμένος τόσον καιρό να μας σώσεις . Νομίζω ότι όσο είναι καιρός , προλαβαίνεις να το φροντίσεις... Αλήθεια , αν είσαι σε καλή κατάσταση μπορείς να μου απαντήσεις στο εξής : Πρέπει να συνεχίσουν να δίνουν συντάξεις Εθνικής Αντίστασης στους Κομμουνιστές , που το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό (αυτοχαρακτηριζόμενο) Κίνημα τους έδωσε για να το ψηφίζουν , όταν δεν μπορούν να πάρουν ούτε αυτοί που έχουν πληρώσει εισφορές ? Έτσι για να δούμε την ηθική σου υπεροχή ... Είναι κάτι που συχνά ρωτώ κάποιους σαν κι εσένα με γνήσια "αριστεροσύνη" όπως γράφεις . Από την απάντηση σου θα εξαρτηθεί , αν θα συνεχίσω να σε σχολιάζω.

          • Ανναμπουμπούλα avatar
            Ανναμπουμπούλα @ GLAD 21/05/2015 16:05:12

            Είναι προφανές από την απώλεια του αυτοελέγχου και το πέρασμα σε τραμπουκοπροσωπική επίθεση, ότι στερείσαι σοβαρότητας. Δεν πειράζει όμως κι έξω στην αληθινή ζωή είσαστε πλειοψηφία οι αμετροεπείς, άρα θα σου απαντήσω. Μου είναι πολύ εύκολο. Δικαίωμά μου να πιστεύω αυτό που λέω και αν θα σε …πείσω ή όχι, μάθε πως σίγουρα δεν δίνω δεκαρούλα τσακιστή :). Μην αυτοβαυκαλίζεσαι άδικα, δεν είσαι εσύ η κινητήρια δύναμη. Η γη γυρίζει και από μόνη της. Σχετικά με τις συντάξεις των κομμουνιστών, ρώτησε καλύτερα τον κ.Ρωμανιά. Είναι πιο ειδικός για να σου απαντήσει. Τώρα όμως μιας και ρωτάς εμένα, τι να σου πω; Αν εισπράττουν ακόμα συντάξεις οι εθνικόφρονες οι ΤαγματασφαλΗτες όσοι ακόμα ζούν, ας πάει και το παλιάμπελο. Μην είσαι τόσο τσιφούτης και μικρόψυχος. Δεν κάνει. Συμβουλή (φιλική): Μη μπαίνεις σε πολύ βαριά διλήμματα. Να σε βοηθήσω εγώ. Μη συνεχίσεις να με …σχολιάζεις, γιατί σου προκαλεί μεγάλο κακό. Κάνεις ρυτίδες και θα χρειαστείς πολύ σύντομα, επέμβαση …Φουστάνου. Άντε γειά...

          • τρακης avatar
            τρακης @ Ανναμπουμπούλα 22/05/2015 19:22:20

            Αυτό θα πει αριστερά του σήμερα. Αεριτζίδικη δημιουργική ασάφεια και χουλιγκανικά τσιτάτα.

          • M.V avatar
            M.V @ τρακης 22/05/2015 20:15:05

            ok. Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Ο κάθε ...τράκης δε, όσα δεν εννοεί, τα βαφτίζει ''αριστερά του σήμερα''. Αναμενόμενο.

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ Ανναμπουμπούλα 21/05/2015 11:42:57

            καπιταλιστικο συστημα η πασοκαρα του 81-2009; καπιταλιστικο συστημα το δημοσιο των 1000 000 εργαζομενων και των απευθειας αναθεσεων; καπιταλιστικο συστημα ; ρε παιδια τι λετε;

          • Ανναμπουμπούλα avatar
            Ανναμπουμπούλα @ Παρατηρητής 21/05/2015 13:26:09

            Σε άγριο καπιταλιστικό σύστημα ζούμε, όπως και αν αυτοονομάζονται οι άπληστοι κουταλοφόροι διαχειριστάδες, κάθε φορά. Αυτά είναι της πρώτης του Δημοτικού.... Μην αναλύουμε τα αυτονόητα.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Ανναμπουμπούλα 21/05/2015 11:43:44

            Ε, όχι ακριβώς καπιταλιστικό. Μια ιδιότυπη Σοβιετία με τύποις καπιταλιστικές δομές είναι η Ελλάδα. Πουθενά αλλού δεν υπάρχει αυτό το μονοπώλιο "αρετής" του κράτους, του τόσο διεφθαρμένου αυτού κράτους, που υπάρχει στην Ελλάδα. Από αυτό το ψεύτικο "μονοπώλιο αρετής" πηγάζουν όλα τα δεινά μας. Αλλά σύντομα θα καταρρεύσουν όλα αυτά, μαζί με τους ιδεολογικούς ινστρούχτορες του καθεστώτος.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Ανναμπουμπούλα 21/05/2015 12:07:01

            Το κράτος της δεξιάς είναι το μόνο καπιταλιστικό καθαρά καθεστώς που είχε αυτή η χωρα και η ανάπτυξη την πρωτη μεταπολεμική 30ετία ήταν η μεγαλύτερη στην Ευρωπη.Δεν αναγνωρίζω το κρατος του Πασοκ ως καπιταλιστικό. Σοσιαλισμό είχαν όλα τα υπολοιπα Βαλκανια.Σοσιαλιστής ήταν ο Χότζα και ο Τσαουσεσκου και το ιδιο καθεστως θα ειχαμε και εμεις εαν ειχε επικρατησει το ΕΑΜ.

          • George N avatar
            George N @ ψυχραιμια 21/05/2015 12:26:34

            Ούτε καν αυτό ήταν καπιταλιστικό ή πιο σωστά ελεύθερης οικονομίας. Μικτό ήταν που όμως συμβάδιζε με την εποχή του. Από τα μέσα της δεκαετίας του 70 η Ελλάδα άρχισε να αποκλίνει από τον υπόλοιπο κόσμο, με ραγδαίο ρυθμό από το 81, οδηγούμενη σταδιακά σε μια αυτιστική κατάσταση με αποτέλεσμα την χρεοκοπία. Μετά από αυτό όλες οι πολιτικές δυνάμεις παραιτήθηκαν από την χάραξη οικονομικής πολιτικής μια και αντιλαμβάνονται ότι αν το επιχειρήσουν και δεδομένης της ανεπάρκειας τους, η χώρα θα πέσει στον γκρεμό.

          • οδυσσεύς Κ. avatar
            οδυσσεύς Κ. @ George N 21/05/2015 13:48:34

            Αγαπητέ George, πιστεύεις οτι η Ελλάδα συμπαρέσυρε τα PIIGS στη χρεωκοπία ή τα PIIGS την Ελλάδα? Να το πώ πιό απλά: Πιστεύεις σοβαρά οτι άν η Ελλάδα υιοθετούσε το 1981 και εφήρμοζε το Ιρλανδικό μοντέλο νεοφιλελευθερισμού, δεν θα κατέρρεε με 35% έλλειμα όπως η Ιρλανδία? Θα την γλιτώναμε ως απόγονοι του Οδυσσέα?

          • George N avatar
            George N @ οδυσσεύς Κ. 21/05/2015 16:33:24

            Χρεοκόπησαν την ίδια εποχή μια και η κρίση έδειξε τα λάθη που είχαν γίνει. Στους υπόλοιπους στον τραπεζικό τους τομέα, στην Ελλάδα στο κράτος. Οι υπόλοιποι είχαν έναν-σημαντικό-τομέα της οικονομίας τους λάθος, η Ελλάδα είχε και έχει λάθος οικονομικό μοντέλο. Το έλλειμμα της Ιρλανδίας ήταν παροδικό (μια χρονιά) και οφείλεται στην διάσωση των τραπεζών από το κράτος. Της Ελλάδας είναι δομικό. Τα "κατάφερε" μια χρονιά να έχει πρωτογενές πλεόνασμα 0,3% με όλη την τρόικα από πάνω της και τώρα πάει για έλλειμμα δις!! Οι άλλοι βγήκαν, η Ιρλανδία πετάει και η Ελλάδα δεν πηγαίνει πουθενά στην καλύτερη για αυτήν περίπτωση. Αν με τον όρο "νεοφιλελεύθερισμός" υπονοούνται, ιδιωτικοποιήσεις, χαλάρωση της υπερρύθμισης, μείωση της φορολογίας, ανταγωνισμός ιδίως σε κρατικές μονοπωλιακές υπηρεσίες, υπεύθυνη δημοσιονομική πολιτική προφανώς και η Ελλάδα δεν θα χρεοκοπούσε. Αυτό το πέτυχε κάνοντας τα αντίθετα :-) Και συνεχίζει να βρίσκεται στον γκρεμό γιατί συνεχίζει να κάνει τα αντίθετα....

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ οδυσσεύς Κ. 21/05/2015 17:36:58

            Το πρόβλημά μας ήταν το έλλειμμα που προερχόταν από τα λαμόγια, τις μίζες παντού, την κακοδιαχείριση ή μη άντληση των κοδυλίων του ΕΣΠΑ και τις απίστευτες σπατάλες του κράτους για τις ελλειμματικές ΔΕΚΟ και τα ασφαλιστικά ταμεία. Αν δεν ξοδεύαμε πολύ περισσότερα από όσα εισπράτταμε ως κράτος, δε θα είχαμε φτάσει σε χρεοκοπία. Πολύ απλό.

          • Παράξενος avatar
            Παράξενος @ Ανναμπουμπούλα 21/05/2015 12:30:48

            1) Στο χριστιανισμό ο άνθρωπος είναι πρόσωπο, στο σοσιαλισμό εξελιγμένο ζώο. Η διαφορά είναι αχανής. Στο σοσιαλισμό δεν υπάρχει εσωτερική ελευθερία. 2) Στην Ελλάδα ποτέ δεν υπήρξε καπιταλισμός. 3) Ο σοσιαλισμός εξισώνει τη δικαιοσύνη με την ισότητα και την ομοιότητα και έτσι θυσιάζει την ελευθερία. 4) Στην εφαρμογή της μετράει η κάθε θρησκεία, στο πώς επηρεάζει τον κόσμο. Ας διαβάσει ιστορία όποιος θέλει να δει τα επιτεύγματα και τις επινοήσεις των χριστιανικών λαών σε σχέση με των υπολοίπων σε επιστήμες, δίκαιο, θεσμούς κ.λ.π. Επίσης ας διαβάσει για ΕΣΣΔ, Β. Κορέα, Κούβα, Κίνα να δει τι έκαναν τα σοσιαλιστικά καθεστώτα. Το να κατηγορείται η πραγματικότητα που δεν έγινε πανέμορφη όπως υποσχόταν η ιδεολογία είναι αστείο. Εξορισμού το πραγματικό κινείται μεταξύ αντίθετων ιδανικών. Πάντως, ο σοσιαλισμός είναι φρικαλέος και θεωρητικά, εκτός αν θεωρούμε όμορφο το να ζουν όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο και να έχουν εξαφανιστεί όλες οι διαφορετικές πολιτισμικές δημιουργίες τους. 5) Καπιταλιστικός κομουνισμός; Έλεος. Ας αποφύγουμε τις ολοφάνερες λογικές αντιφάσεις τουλάχιστον.

          • Ανναμπουμπούλα avatar
            Ανναμπουμπούλα @ Παράξενος 21/05/2015 13:32:35

            Καπιταλιστικός ''κομμουνισμός''. Αυτό ακριβώς περιγράφει την αισχρή υποκρισία του συστήματος του ανατολικού μπλοκ. Οι άνθρωποι αποκτηνωμένα γρανάζια, που δούλευαν αδιάκοπα υπέρ της ευημερίας μιάς αδίστακτης κλίκας αξιωματούχων που λέγαν λίγο διαφορετικά το ..ποίημα, απ΄ότι οι αδελφοί και συνάδελφοί τους, του Δυτικού κόσμου. Αυτό ακριβώς ήταν ο ...εφαρμοσμένος κομμουνισμός. Κακέκτυπο του καπιταλισμού. Απλά ο Δήμιος φόραγε άλλο χρώμα κουκούλα.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Ανναμπουμπούλα 21/05/2015 17:32:56

            Καπιταλιστικό καθεστώς με τόσες υπερχρεωμένες και επιδοτούμενες ΔΕΚΟ με μισθούς 3 φορές πάνω από του ΙΤ; Με τα ασφαλιστικά ταμεία να επιχορηγούνται συνολικά 10 δις και βάλε ανά έτος για να σταθούν όρθια; Με μόνο δημόσια πανεπιστήμια; Με άσυλο που επέτρεπε την καταστροφή τους χωρίς να μπορεί να επέμβει η αστυνομία; Και πόσα άλλα τέτοια που δείχνουν καθαρά την επικράτηση του κρατισμού και της αριστεράς στο δημόσιο λόγο και βίο. Εδώ επί Καραμανλή κατάφερε η αριστερά να έχει την Ρεπούση με τη Δραγώνα στο Υπ.Παιδείας και να εκδώσουν το κατάπτυστο σύγγραμμα-σκουπίδι για την ιστορία της ΣΤ δημοτικού. Και ακόμη κοιμόμαστε ότι ζούσαμε καπιταλιστικά. Αυτό μας έφαγε. Η διαστροφή των εννοιών και η πλύση εγκεφάλου που μας επέβαλαν τα ΜΜΕ που τα έπαιρναν για να μας κοιμίζουν. Και τα κατάφεραν μια χαρά όπως φαίνεται...

  3. airman avatar
    airman 21/05/2015 08:38:58

    "Όλο αυτό το μπουλούκι που μάζεψε καλείται να το συμμαζέψει." Ο αρχικαταληψίας να συμμαζέψει; Αυτός μόνο να συναθροίζει διάφορους άσχετους ήξερε με σκοπό να παραλύει. Αυτό έχει κάνει και τώρα. Καμία έκπληξη. Δυστυχώς δεν ξέρει πως να επιλύει. Γι' αυτό είναι ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ως προς την άσκηση των καθηκόντων του και συνεπακόλουθα ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ airman 21/05/2015 17:37:41

      Ακριβώς! Να φύγουν παραιτούμενοι ΧΘΕΣ!

  4. ι ζουρναδες avatar
    ι ζουρναδες 21/05/2015 09:07:50

    ναι αυτοί οι απίθανοι τύποι και τύπισσες αυτοπαρουσιαζοντε οι σωτήρες της Ελλάδας και η ελπίδα της Ευρώπης,ναι αυτούς ψήφησα με και αυτοί μας αξιζουν!!αλήθεια στα μπαράκια που συχνάζουν τι πίνουν! !

  5. Ρηνα avatar
    Ρηνα 21/05/2015 09:29:18

    Τον Βαρουφακη δεν τον "παω", τον θεωρώ πολύ σταρ για να στρώσει τον πισινό του στο υπουργειο και να δουλέψει για τη χώρα. Όμως αν βιντεοσκοπησε τα συμβούλια που παριστατο τον δικαιολογώ. Προειδοποιεί ότι αν τον στήσουν στον τοίχο έχει κάνει τα κουμαντα του. Όσοι κινούνται στη πολιτική, στον συνδικαλισμό και στον βιομηχανικο χώρο γνωρίζουν ότι αυτή η τακτική χρησιμοποιειται ευρέως όταν νιώθεις ότι μπορεί ανά πάσα στιγμή να σε.....αδειάσουν. Είναι η τελευταία προσωπική του άμυνα για το όταν θα προσπαθήσουν να τον πλασάρουν ως εξιλαστήριο θύμα.

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ Ρηνα 21/05/2015 10:52:18

      Εγώ πάλι αγαπητή Ρήνα, τον κ. Βαρουφάκη τον θεωρώ ευφυέστατο, ειλικρινή και ικανό. Σπάνιες ...χάρες για Έλληνα υπουργό, συνεπώς, τον ..πάω. Πολύ καλά έκανε και τους κατέγραψε λοιπόν τους ...συναδέλφους του, αφού έτσι κι αλλιώς είναι σαφές πως έχουμε να κάνουμε με ''εταίρους'' που δεν είναι ειλικρινείς κι ούτε μας παίζουν στο τραπέζι καθαρά και τίμια. Άλλα μας λένε τη μιά στιγμή και άλλα πράττουνε την άλλη. Προφανώς διαπίστωσε ο άνθρωπος τις δόλιες ...διαρροές και την συντεταγμένη επιχείρηση αποδόμησής του και έλαβε τα μέτρα του. Πολύ φυσικό, με τα όπλα του να πρέπει να τον αντιμετωπίσεις και τον τζαναμπέτη τον ''δανειστή''. Οφείλεις να κρατάς και αποδεικτικά στοιχεία (για κάθε χρήση) απ΄τις ''συνεννοήσεις'' σου, όταν δεν εμπιστεύεσαι (με το δίκιο σου) πλέον τον απέναντι. Το ερώτημα είναι, γιατί επέλεξε αυτή τη στιγμή για να τους ...προειδοποιήσει. Δεν θα μαντέψω, γιατί δεν έχω όλα τα τεμάχια του ενδιαφέροντος παζλ.... Σίγουρα πάντως, θα το μάθουμε εν καιρώ. (Όπου ''εταίροι'' βλέπε εκβιαστές και όπου ''δανειστές'', τοκογλύφοι).

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Άλυτη Εξίσωση 21/05/2015 11:38:33

        κλασσικο blame game είναι. δεν ειναι δυνατον να μην το βλεπεις. οταν γινει η στραβη να φταινε αυτοι. δεν θα τραβηξει πρωτη η ευρωπη την σκανδαλη. ο τσιπρας θα ριξει την πρωτη πιστολια. θα αναγκαστει αν δεν παει σε συμφωνια. και εκει θα χρειαστουν ολες αυτες οι ηχογραφησεις για να συνεχισουν να διατηρουν το μονο πλεονεκτημα νομιζουν οτι τους εμεινε : το ηθικο

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Παρατηρητής 21/05/2015 11:53:20

          Ό,τι ''παιχνίδι'' και αν είναι, ποιός φταίει το ξέρουμε πολύ καλά από τώρα. Οι τοκογλύφοι εξωθούν εκβιαστικά τα πράγματα στα άκρα, αλλά εγώ πιστεύω πως δεν θα τολμήσουν να πραγματοποιήσουνε τις απειλές τους. Κοντή γιορτή..... ** Ας θυμηθούμε και τη φτηνή εξαπάτηση που επιφύλαξαν κατά του κ. Αντώνη Σαμαρά οι εταίρες, που του είχανε υποσχεθεί δολίως διευθέτηση του χρέους και μετά την μετακινούσαν υποκριτικά συνεχώς χρονικά ώσπου την ...ξέχασαν. Εγώ δεν έχω επιλεκτική μνήμη όμως και γι αυτό βλέπω καθαρά την άθλια συμπαιγνία που στήθηκε κατά της Ελλάδας. Όποιος και αν κρατάει το τιμόνι μας, οι τοκογλύφοι, πάντα τοκογλύφοι παραμένουν.

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ Άλυτη Εξίσωση 21/05/2015 11:59:31

            και εμεις τι καναμε; παιξαμε το ρολο ΤΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ. του σαμαρα δεν του εδωσαν την απομειωση για να βγει ο τσιπρας και να κτυπηθουν λεπεν ποδεμος κλπ. αν δεν εβγεννε ο τσιπρας και εβγεννε ο σαμαρας τον ρολο του χρησιμου ηλιθιου θα τον επαιζε αλλος. αλλα οχι ο ανηλικος νοητικα ελληνικος λαος συμπεριφερθηκε σαν κλασσικος χωριατης: -αρκει να τον προσβαλεις λιγο για να χασει τον αυτοελεγχο του και να τον κτυπησεις κατω απο τη μεση.
            ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ στον ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ. ΕΜΕΙΣ

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Παρατηρητής 21/05/2015 12:52:40

            Αυτή, είναι η δική σας η πρόχειρη και βολικότατη εξήγηση αγαπητέ. Υπάρχει όμως και άλλη ανάγνωση των γεγονότων. Η αδίστακτη ένωση των μαφιόζων τοκογλύφων, θα μπορούσε να μην είχε πιέσει τόσο ασφυκτικά τον κ. Α.Σαμαρά, θα μπορούσε να μην τον είχε εξαναγκάσει να έρθει σε σύγκρουση μετωπική με τόσα κοινωνικά στρώματα, θα μπορούσε να του είχε ''επιτρέψει'' μιά σειρά φιλολαϊκών μέτρων που θα ανακούφιζαν τους πληγέντες (ούτε τις 100 δόσεις δεν τον άφησαν να εφαρμόσει), θα μπορούσε να είχε παραδεχτεί την αποδεδειγμένα υφιστάμενη ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ (και όχι να σφυρίζουν αδιάφορα οι ΜερκελοΣόϊμπλε μέχρι να τους τρίψει την πραγματικότητα στη μούρη ο Τσίπρας) και να είχε δεχτεί κάποια χαλάρωση της άγριας λιτότητας, που θρασύδειλα απαιτούσαν να επικρατεί απαρέγκλιτα. Αυτά όμως όλα θα τα είχαν κάνει, αν ήταν τελικά ''εταίροι'' και όχι εταίρες, αν ήταν συζητήσιμοι ''δανειστές'' και όχι αισχροί εκβιαστές. Αν ήθελαν να στηρίξουν το τότε υπάρχον ''συγγενικό'' τους πολιτικό σχήμα και δεν κινούνταν από αμετροεπή αλαζονεία, θα είχαν κάνει κάποια βήματα πίσω. Δεν βοήθησαν καθόλου και σε τίποτε τον κ. Α.Σαμαρά, τον άφησαν την κρίσιμη στιγμή εντελώς εκτεθειμένον και φυσικά, ο κόσμος ψήφισε Σύριζα. Μήπως και παλέψει για κάτι δικαιότερο, που δεν θα τους προσβάλει, δεν θα τους υποτιμά και δεν θα τους εξαθλιώνει. Υπάρχει ζωή τάχα και πριν από το θάνατο; Θα μάθουμε..... Η συνέχεια, θα παίξει επί της ...οθόνης μας. Ό,τι κι αν λέμε τώρα προ των εξελίξεων, είναι απλά εικασίες και ανίσχυρες υποθέσεις.

          • iconology2009 avatar
            iconology2009 @ Άλυτη Εξίσωση 21/05/2015 13:13:48

            Τόση ξύλινη, σκεβρωμένη σκέψη πού χωράει όταν έξω οι πραγματικές αλήθειες της πολιτικής μιλάνε αλλιώς; Ήθελα νάξερα, αν το καμάρι σας "συνθηκολογήσει"-που αρκετοί το πιθανολογούν-όλη αυτή την κλούβια ρητορική πού θα την αποθέσετε όταν τα αμήχανα χέρια σας θα την κρατάνε σαν νεκροστέφανο; Θα πρέπει να το γυρίσετε κι εσείς στο μνημονιακό τσάμικο αλλά ντροπαλά και πένθιμα, γιατί έχετε λαμβάνειν από την εξουσία. Κάνετε χιλιόμετρα μπαμ ότι δεν νιώθετε αυτά που γράφετε. Έχει τόσο υπολογισμό η γραφή, κρατάει συνεσταλμένα τις επιφυλάξεις εκεί όπου μυρίζει κίνδυνος για το μαγαζί που υπηρετείτε.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ iconology2009 21/05/2015 14:21:58

            Δεν σας ''χωράει'' μάλλον η σκέψη μου, γι αυτό τη βρίσκετε σκεβρωμένη και ...ξύλινη. Μάλλον χρειάζεστε μεγαλύτερο νουμεράκι, ή μήπως ένα άλλο χρωματάκι που θα σας ...φωτίζει ; :-) Αγαπητέ, θα σας απογοητεύσω... Εγώ δεν έχω ''υιοθετήσει'' απολύτως κανέναν κι ούτε έχω ταυτιστεί με τα υποσχεθέντα των καλλίφωνων μνηστήρων της εξουσίας. Μην κρίνετε εξ ιδίων, δεν ''σιτίζομαι'' ούτε και ''υπηρετώ''. Με αδικείτε ! Αναλώσιμοι κατά τη γνώμη μου όλοι οι κατά περίσταση αναλαμβάνοντες τα σκήπτρα και μόνο οι πράξεις τους μπορούν να τους διαφοροποιήσουν από (ή να τους ταυτίσουν με) τους αποτυχημένους προηγούμενους. Το ψυχογράφημά σας πλήρως αποτυχημένο, προφανώς εξ αιτίας της ισχυρότατης βολικής προκατάληψης που σας διακατέχει, αλλά και της εμφανούς αδυναμίας παραδοχής, του οτι ''Δεν είμαστε όλοι ίδιοι''.

          • iconology2009 avatar
            iconology2009 @ Άλυτη Εξίσωση 21/05/2015 14:33:23

            Αναμενόμενη στερεότυπη απάντηση. Στο ίδιο στυλ απαντά και ο αυτοηρωοποιημένος Βαρουφάκης σας-το πουλέν του Γιωργάκη και ο προστάτης του φόβητρου των αγροτών του Περού Ελένης Παναρίτη-τα γράφω για να συνειδητοποιήσετε εσείς κι αυτοί που μας διαβάζουν ποιον πάτε να μας πλασάρετε για ήρωα-εσείς κι ο Σόρος αντάμα.(είστε και καλή στα σενάρια, πάρτε λοιπόν κι ένα δικό μου, πιο τεκμηριωμένο απ'το δικό σας).

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ iconology2009 21/05/2015 14:50:50

            Αναμενόμενη η προαποτυχημένη προσπάθεια αποπροσανατολισμού της συζήτησης, με σκόπιμη εμπλοκή Παναρίτηδων, Γάπηδων αλλά και ...Σόρηδων! Γιατί θα πρέπει όμως να με αφορούν εμένα οι συνειρμοί σας κύριε και γιατί πρέπει ν΄απολογηθώ για όσα φαντάζεστε και για όσες νοερές ακροβασίες επιχειρείτε? Τους ...ήρωες, τους αναγνωρίζει η Ιστορία. Εσείς, Εγώ και ο Σόρος, καθόλου δεν μετράμε. Δεν ξέρω αν σας το ...χάλασα, αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια. :-)

          • iconology2009 avatar
            iconology2009 @ Άλυτη Εξίσωση 21/05/2015 15:08:34

            Αυτοί που ενδεχομένως μας διαβάζουν με ενδιαφέρουν. Ποσώς εσείς και η στράτευση σας. Και το ξέρετε πολύ καλά ότι είναι ΣΥΝΑΦΕΣΤΑΤΟΙ οι συνειρμοί που κάνω για τον γιαλαντζί ήρωα σας που αποδομείται τόσο εύκολα όσο αποδομήθηκε και ο προηγούμενος, πολιτικός πρόγονος και μέντορας του σημερινού, ο δημοψηφισματάκιας Γιωργάκης σας.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ iconology2009 21/05/2015 15:28:14

            Αυτοί που μας ...διαβάζουν, διαθέτουν γνώση και κρίση. Μάλλον δεν περιμένουν από εσάς τον αυτόκλητο και δεδομένα στρατευμένο ....ινστρούχτορα της μιάς και μόνης αλήθειας, να τους ...ανοίξετε τα μάτια! Ο Γαπ αγαπητέ, είναι ...ιδέα! Ανήκει δε, σε όλους αυτούς που συνεχίσανε φιλότιμα το έργο του. Σ΄εμένα πάντως, με κανέναν απολύτως τρόπο. Πάλι ...άσφαιρα τα πυρά σας.

          • airman avatar
            airman @ Άλυτη Εξίσωση 21/05/2015 13:50:21

            Αφού τελικά αντιληφθήκατε ότι έρχετε το τέλος, κάτι είναι κι αυτό. Αργά δυστυχώς!

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ airman 21/05/2015 14:05:15

            :-) Το ...τέλος ζούμε αγαπητέ, εδώ και 5 χρόνια!! Καμία έκπληξη. Το κάθε τέλος όμως, είναι πάντα μιά καινούργια Αρχή!

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ Άλυτη Εξίσωση 21/05/2015 14:46:47

            https://www.youtube.com/watch?v=Xx5eaDmpzlI σου αφιερωνω το ανω βιντεο. δεστο προσεκτικα .

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Παρατηρητής 21/05/2015 15:04:29

            Συγνώμη, αλλά δεν τα κατάφερα να το παρακολουθήσω. Είναι πολύ χαζό στην αρχή, φαντάζομαι τι θα ακολουθούσε παρακάτω.... Εγώ θα σας αφιερώσω αυτό, μήπως και ανεβείτε και λίγο επίπεδο :Αρκάς - Επικίνδυνα νερά https://www.youtube.com/watch?v=5dF7qMRNRto

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ Άλυτη Εξίσωση 21/05/2015 15:47:36

            ουαου!

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Παρατηρητής 21/05/2015 16:09:16

            Έεεετσιιι !!!! :-) Δημιουργικότατη σαφήνεια.

          • οδυσσεύς Κ. avatar
            οδυσσεύς Κ. @ Παρατηρητής 21/05/2015 13:59:49

            Ναι αλλά δεν σε βλέπω να αυτομαστιγώνεσαι στο Σύνταγμα. Μήπως απο το ΕΜΕΙΣ αυτοεξαιρείσαι?

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ οδυσσεύς Κ. 21/05/2015 15:50:05

            καλα μιλαμε 3 στις 5 φορες που μιλατε και εσυ και η αλυτη δεν βγαινει το παραμικρο νοημα. σας το χω ξαναπει ειναι σαννα περνετε τυχαιες λεξεις απο το συριζολεξικο και τις βαζετε σε προταση. τι παει να πει δεν αυτομαστιγωνομαι και αρα αυτοαναιρουμε; τι λες ; δεν βγαζει νοημα! :/

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Παρατηρητής 21/05/2015 16:18:02

            Άμα όμως δεν σας βγαίνει νόημα αγαπητέ, γιατί το κουράζετε τόσο; Πραγματικά απορώ. Υπάρχουν ωραιότατες φράουλες στα ράφια του καταστήματος, αλλά αν κάποιος είναι αλλεργικός στις φράουλες, πολύ απλά, ψωνίζει βερύκοκα, αχλάδια, πορτοκάλια. Δεν είναι απαραίτητο να υποστηρίζει με απόλυτη σιγουριά οτι δεν είναι ...βρώσιμες οι φράουλες γενικώς! Τόσο εύκολο. :-)

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ Άλυτη Εξίσωση 21/05/2015 18:13:22

            πςςς τι εγραψες... θα μπορουσε να ειναι στιχοι σε "εντεχνο". αντε πες και την τελευταια λεξη να τελειωνουμε .

    • iconology2009 avatar
      iconology2009 @ Ρηνα 21/05/2015 11:01:56

      Να ένας ωραίος τρόπος να αποδείξεις ότι στη πολιτική εκπροσωπείς τη πάρτη σου και το υπερεγώ σου και όχι τη πατρίδα σου, η οποία στην ανάγκη στάχτη και μπούρμπερη, αν είναι να πληγωθεί ένα εγωπαθές αγόρι.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Ρηνα 21/05/2015 12:07:12

      Μα φυσικά και δεν είναι έτσι αγαπητή Ρήνα. Το Eurogroup δεν είναι συνάντηση με του Χαϊκάλη με τον Καμμένο και τον Αποστολόπουλο για να κάνεις ηχογραφήσεις. Έχεις διπλωματική ιδιότητα, υπάρχουν κανόνες, δεοντολογία και, κυρίως, δεν είσαι εσύ ο ίδιος εκεί, είναι η χώρα σου. Άρα, δεν υπάρχει "προσωπική άμυνα για το όταν θα προσπαθήσουν να σε πλασάρουν σαν εξιλαστήριο θύμα". Ακόμη και αν υποθέσουμε ότι ισχύει αυτό (που δεν ισχύει διότι ο Βαρουφάκης εν προκειμένω είναι θύτης και φταίχτης καίριος και κύριος και όχι θύμα), και πάλι προηγείται η χώρα σου. Διότι, ας σκεφθούμε την αντιμετώπιση που θα έχει εκεί ο επόμενος υπουργός Οικονομικών. Πρόκειται για αθλιότητα πρωτίστως εις βάρος της χώρας που εκπροσωπούσε, τεραστίων διαστάσεων αθλιότητα, διότι μας εκθέτει όλους ως ίσα κι όμοια με το αρρωστημένο δικό του εγώ.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Διογένης 21/05/2015 12:54:22

        Αγαπητε Διογενη μιλας για ιδανικο τοπιο και για πατριωτες που εμειναν στην ιστορια.....Δυστυχως αυτοι ολοι πεθαναν και η ρεαλιστικη πραγματικοτητα ειναι αυτη που ζουμε, μας αρεσει δε μας αρεσει. Γι αυτο και ο Τασσος Παπαδοπουλος πριν πει το ιστορικο "δεν θα παραδωσω κοινοτητα" ειπε "ειμαι πλουσιος και εχω καρκινο", γιατι κατανοουσε απολυτα τις δεσμευσεις της σημερινης ανθρωπινης διαστασης. Κι αλλοι "γνωστοι" οταν απειληθηκε η οικογενεια τους προτιμησαν να κανουν πισω και δεν τους αδικω, διοτι στη σημερινη τρελοεποχη που ζουμε μπορει να θυσιαστεις στα Ιμια πχ και μετα απο χρονια να βγει καποιος και να μιλησει για σκοπιμοτητες.....Ειπαμε ο ηρωϊσμος και η Αγιοτητα ειναι σπανια πραγματα, μπορει να τα επιθυμουμε αλλα δυσκολα τα βρισκουμε. ΥΓ Ακομα και σαν εννοιες εχουν σταματησει να διδασκονται στα σχολεια εδω και χρονια.....τι περιμενεις λοιπον;

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Ρηνα 21/05/2015 14:42:31

          Αγαπητή Ρήνα, έχεις δίκιο. Όμως άντε και δεν μπορεί να σταθεί κάποιος στο ύψος των περιστάσεων, όσο κι αν η θέση κανονικά το επιβάλλει. Τότε να φύγει. Άλλο να μη ζητάμε αυτοθυσία, άλλο το να μην το ξεφτιλίζουν μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Δεν μπορεί να έγινε το "Έλληνας Υπουργός Οικονομικών" ένα ανέκδοτο αναξιοπιστίας και να είναι όλα καλά. Γιατί αν είναι αυτός αναξιόπιστος για όλη την Ευρώπη, τι θα είναι ο γιατρός, ο καθηγητής, ακόμα κι ο ταξιτζής! Όλους για λαμόγια θα μας έχουν, καθένα στον τομέα του. Και έτσι θα μας αντιμετωπίζουν. Κι άντε να πεις πού έχουν κι οι εταίροι άδικο, καλά κρασιά, μίλησαν κι οι Έλληνες θα λένε. Καμμένο χαρτί μια ολόκληρη χώρα. Η ξεφτίλα δεν είναι του Βαρουφάκη ή της Κωνσταντοπούλου. Έχει αντίκτυπο σε όλους μας, έναν προς έναν.

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ victoria (true) 21/05/2015 15:22:14

            Σωστη και αυτη η διασταση αγαπητη victoria. Γενικα ειμαστε σ ολα τα στοματα του πλανητη με τις χειροτερες εντυπωσεις, εκει δεν διαφωνω. Οποιος καταλαμβανει μια θεση που πεφτουν απανω της τα φωτα της δημοσιοτητος εχει οντως ευθυνη να σταθει αξιοπρεπως, αλλα αν αναλογιστεις πως ειμαστε μεχρι το 81 και πως εχουμε καταντησει τωρα θα δεις οτι η επικεφαλιδα της αναρτησης εκφραζει απολυτα αυτο που ζουμε σε ολο το μεγαλειο του.... Αργα αργα συνηθισαμε τη παρακμη και ο καθενας σε καθε τομεα της πολιτικοκοινωνικης ζωης, απλα προσαρμοζεται.... Πολυ συντομα θα ερθει και η προσαρμογη μας απεναντι στη λαθρομεταναστευση που μας καταπινει.

      • Τσίπας avatar
        Τσίπας @ Διογένης 21/05/2015 15:09:51

        Δεν αποδείχθηκε καμία μαγνητοφώνηση αλλά αν ήταν αλήθεια Nαι,ναι θα θιχτούν ο "πλαστοπτυχίος" Ναισελμπλουμ, η με "διαφανείς" διαδικασίες Ανατολικογερμανή προστατευόμενη του Κολ αναδειχθεισα, ο νυφίτσας και παραδεχόμενος μιζαδόρος Σόϊμπλε, ο "@ουλας" Ολαντ και τα Φιλανδά και κεντροευρωπαικά τσιράκια "προστάτες" της Αυτού Μεγαλειότητος!

        • Silvestro avatar
          Silvestro @ Τσίπας 22/05/2015 20:29:35

          Η περιγραφή πάντως, γλαφυρότατη! χαχαχαχαχα

  6. 40doctor avatar
    40doctor 21/05/2015 09:44:43

    Καλή η κριτική και έχει βάση. Ο Σαμαράς όμως πρέπει να λάβει τα μέτρα του για να κυβερνήσει καλύτερα από το Σύριζα. Πρέπει να διαμορφώσει ο Σαμαράς την εναλλακτική πρόταση για την επόμενη ημέρα και κυρίως να μαζέψει πάλι κόσμο, ακόμα και πόρτα-πόρτα, αν δεν ξεκινήσει ο ίδιος, δεν θα το κάνει κανένας άλλος. Να φτιάξει ομάδα άξιων στελεχών πέρα από αυτούς που έχουν κληρονομήσει ονόματα και θέσεις, ή εχουν πάρει κάπου-κάπως-κάποτε ένα χρίσμα. Να γίνει εποικοδομητική αντιπολίτευση ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ. Να σταματήσουν τα τσαλιμάκια οι λεγόμενοι "καραμανλικοί" γιατί η διακυβέρνηση 2004-9 δεν αντέχει σε κριτική και να μην παριστάνουν κάποιοι τους "σωτήρες" γιατί ο κόσμος τους έχει ήδη δει να κυβερνάνε και ξέρουν τι ικανότητες έχουν και πόσο ενδιαφέρον επέδειξαν για την πατρίδα, τον πολίτη και τον ΝΔκράτη. Ο κ. Δένδιας μπορεί να πίνει τον καπουτσίνο του και να περιμένει να τον φωνάξουν να κυβερνήσει (ή να γίνει ο μεταβατικός πρόεδρος που θα χάσει;), ο χρόνος της πατρίδας όμως τελειώνει μαζί με τα χρηματικά αποθέματα.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ 40doctor 21/05/2015 12:04:23

      η νεα δημοκρατια ειναι σε ομηρια. ο σαμαρας αναγκαζεται να χρησιμοποιει στελεχη αμφιβολου ποιοτητας σε θεσεις κλειδια ακριβως γιατι οι υπολοιποι της παραδοσιακης νδ ποτε δεν χωνεψαν την εκλογη του. εγω θα τολμησω σε αυτο το σαιτ να πω δημοσια οτι μολις ξεκαθαρισει το τοπιο με την συμφωνια και ΑΚΟΜΗ και αν η νδ συμμετεχει σε καποιου ειδους κυβερνηση απο αυτη τη βουλη ΠΡΕΠΕΙ και ειναι το εξυπνο να παει σε συνεδριο ο σαμαρας να επαναβεβαιωσει την προεδρια του. να παει με δικους του ορους για να μπορεσει επιτελους να επιβληθει της παραδοσιακης νομεκλατουρας της νουδου που την κρατα σημερα σε ομηρια. η βαση ας αποφασισει.μολις ομως ξεκαθαριστουν τα πραματα με τον τσιπρα και τα σουργελα του.

  7. Jim Beam avatar
    Jim Beam 21/05/2015 09:45:52

    εδώ κάναμε τους τρελούς του χωριού ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ !!!

  8. ι ζουρναδες avatar
    ι ζουρναδες 21/05/2015 12:57:34

    ότι διαλέξεις ψωνίζεις ,αυτούς ψηφίσαμε αυτούς έχουμε,και φυσικά να διοριστιστουμε στο δημόσιο,και φυσικά μεγάλες συντάξεις, από ανάπτυξη και εργασία, αυτά άστα είναι για άλλους

  9. Sam avatar
    Sam 21/05/2015 12:58:37

    Παρακμή στην κυβέρνηση μόνο; Εγώ λέω οτι όλο το Ελληνικό οικοδόμημα εντός χώρας έχει παρακμάσει γιατί αρνείται να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα.

  10. UncleStgm avatar
    UncleStgm 21/05/2015 13:43:34

    Στο τέλος θα κάνουμε ταμείο, θα συγκρίνουμε τα + και - της διακυβέρνησης (;) ΣΥΡΙΖΑ. Κάτι μου λέει πάντως, ότι θα προσφέρει ένα μεγάλο +: Τον οριστικό θάνατο του ελληνικού "κομματικού συστήματος των τεράτων", που επιβιώνει ακόμη ως ζόμπι. Με τη σημερινή τους μορφή ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ δεν έχουν πια να δώσουν τίποτε στην ελληνική κοινωνία. Μόνο αποτυχίες και πίκρες. Να τελειώνουμε με όλους αυτούς. Το ερώτημα είναι τι θα μπεί στη θέση τους. Τη φάση της αβεβαιότητας δεν τη γλυτώνουμε, όμως η διέξοδος από μάς και μόνον εξαρτάται. Απο τους απλούς πολίτες. "We the People", όπως αρχίζει και ένα διάσημο παλαιό δημοκρατικό Σύνταγμα, "εμείς ο Λαός" που επιτρέψαμε επί δεκαετίες με την ψήφο μας να συμβεί το πρόβλημα, εμείς έχουμε το κλειδί της λύσης. Ο Κυρίαρχος δεν αλλάζει, οι εντολοδόχοι του είναι προσωρινοί, μόνον όσο έχουν την εντολή, σύμφωνα με τη δημοκρατία. Οι κυβερνήσεις πέφτουνε, οι πολίτες μπορούν να φτιάξουν άλλα κόμματα, άλλους πολιτικούς, να αναγορεύσουν άλλες κυβερνήσεις. Τα κόμματα και οι πολιτικοί δεν μπορούν να φτιάξουν πολίτες.

  11. Than avatar
    Than 21/05/2015 14:29:59

    Ο Βαρουφακης ευφυέστατος, ειλικρινής και ικανός...Μάλιστα, σε λίγο θα μας πούνε οτι έβγαλε και μαλλιά...Ο Βαρουφακης αν ήταν ικανός θα είχε πετύχει να δανειζόμαστε απευθείας απο τις αγορές, χωρίς μνημόνιο με σχεδόν μηδενικό επιτόκιο, όπως η Πορτογαλία και η Ισπανια. Για διετή δανεισμό απο τις αγορές, τα επιτόκια που μας ζητούν είναι γύρω στο 22%... Αυτά εχει κάνει μέχρι στιγμής ο Βαρουφακης.Ολοι πρέπει να κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Και εκεί ο Τσιπρας και ο Βαρουφακης έχουν αποδειχθεί, ανίκανοι, ψεύτες και υποκριτές.

    • Black Pit avatar
      Black Pit @ Than 21/05/2015 15:20:14

      χαχαχαχα! Ικανός είπανε ρε φίλε. Δεν είπανε και Μεσσίας!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Than 21/05/2015 21:40:12

      Το μόνο που είναι από αυτά ο Βαρουφάκης είναι ικανός να μας καταστρέψει. Και αυτός είναι ο ρόλος του με τις συνεχείς παλινωδίες του. Τη μια ο Σόιμπλες είναι σκληρός, την άλλη ο καλύτερος υπ. οικ. στην Ευρώπη. Τη μια θα κλείσει η συμφωνία αύριο, την άλλη δεν κάνουμε πίσω στις κόκκινες γραμμές. Εμένα μου θυμίζουν ΓΑΠ όλα αυτά. Κερδίζουν χρόνο μέχρι να τελειώσουμε και μετά θα πάνε σε δημοψήφισμα για να διώξουν την ευθύνη της καταστροφής από πάνω τους ενώ η χώρα θα διαλύεται ήδη...

  12. ΝΤΑΗΣ avatar
    ΝΤΑΗΣ 21/05/2015 14:44:28

    πρωτη φορα αριστερα..οχι φιλε,πολλοστη φορα τα ιδια και περαστικασου.ηθελες νταουλια,δεν πληρωνω,τσαμπουκα και ζουρναδες..ρουφα το παγωτο τωρα,σε 100 μερες διελυσαν τα παντα.ξαναπρωτη φορα λοιπον και περαστικαμας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.