#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/11/2011 20:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παραίτηση Παπανδρέου ζήτησε ο Σαμαράς - Αποχώρησε η ΝΔ από την Βουλή



Δριμεία επίθεση κατά του Πρωθυπουργού εξαπέλυσε από το βήμα της Βουλής ο Αντώνης Σαμαράς, καλώντας τον κ. Γιώργο Παπανδρέου να παραιτηθεί, τονίζοντας πως η κυβέρνησή του έχει αποτύχει.

Παράλληλα, κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ότι με την επιμονή του στο δημοψήφισμα κινδύνευσε να θέσει η Ελλάδα σε αμφισβήτηση την ένταξή της στο ευρώ .

Ο κ. Σαμαράς είπε ότι ο Γιώργος Παπανδρέου ισχυρίστηκε ότι αν υπήρχε η συναίνεση δε θα είχαμε την ανάγκη για δημοψήφισμα. «Έξω του τράβηξαν το αυτί για αυτό κάνει την τούμπα σήμερα» και τον κατηγόρησε ότι κόντεψε να διαλύσει την Ελλάδα και την Ευρώπη για να εκβιάσει τον λαό και τον αρχηγό της ΝΔ αν και είχε πει εδώ και μέρες ότι αποδέχεται τη νέα δανειακή σύμβαση ως αναπόφευκτο.

«Κατάφερε να πετύχει να συμφωνήσω σε κάτι που είχα ήδη πει ότι είναι αναπόφευκτο» είπε και κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ότι λέει ψέματα, όπως ότι είχε ενημερώσει για το δημοψήφισμα την Ευρώπη και ότι είχε τη σύμφωνη γνώμη του υπουργικού.

«Ο κ. Παπανδρέου κάνει πως δεν καταλαβαίνει… Ζήτησα την παραίτησή του, όχι να συγκυβερνήσουμε» σημείωσε, υποστηρίζοντας πως «λέει ψέματα, εκβιάζει για να κρατηθεί στη θέση του».

Είχα πει ξεκάθαρα πως άλλο πράγμα είναι η δανειακή σύμβαση από τα μέτρα που θα τη συνοδεύουν, πρόσθεσε ο κ. Σαμαράς, επαναλαμβάνοντας πως οι αντιρρήσεις της ΝΔ με το μίγμα πολιτικής παραμένουν ακέραιες.

Επαναλαμβάνοντας την πρότασή του για συγκρότηση μεταβατικής κυβέρνησης με σκοπό να περάσει η νέα δανειακή σύμβαση από του Βουλή και στη συνέχεια να γίνουν εκλογές, τόνισε πως δεν δέχθηκε και δεν ζήτησε οικουμενική κυβέρνηση ή συγκυβέρνηση. Ξεκαθάρισε επίσης ότι ζήτησε προσωρινή κυβέρνησης χωρίς στελέχη της ΝΔ, που θα οδηγήσουν τη χώρα σε εκλογές και δε ζήτησε ούτε συγκυβέρνηση, ούτε οικουμενική κυβέρνηση.

«Του είπα να παραιτηθεί και να πάμε σε εκλογές. Δεν απάντησε» είπε ο πρόεδρος της ΝΔ και κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ότι «πολιτική για εκείνον είναι τα παπαγαλάκια και οι ψεύτικες διαρροές. Θέλει να παραμείνει γαντζωμένος στην καρέκλα του».

Μετά την ομιλία του κ. Σαμαρά η ΝΔ αποχώρησε από την Βουλή, ενώ απευθυνόμενος ο Σαμαράς στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ τους έθεσε προ των ευθυνών τους λέγοντας: “αναλάβετε εσείς πλέον την ευθύνη της χώρας”.

Α. Σαμαράς: «Και κάτι ακόμα, αφού αρέσει στον κ. Παπανδρέου η αναφορά σε «δημοκρατικές εκτροπές» και στα  χρόνια της «Αποστασίας». Τότε, το 1965, η «εκτροπή» ήταν γιατί δεν γίνονταν εκλογές! Τώρα είναι ο ίδιος που προσπαθεί να αποφύγει τις εκλογές, και φτάνει να αποκαλείτε «εκτροπή» την πρόταση για άμεσες εκλογές! Έχουν αντιστραφεί οι ρόλοι, αλλά και το νόημα το λέξεων. Και να σκεφτεί κανείς, ότι εκείνος που ζητούσε τότε, πεισματικά, να γίνουν εκλογές λεγόταν Γεώργιος Παπανδρέου. Τώρα εκείνος που τις αρνείται φέρει το ίδιο όνομα. Καλά λένε ότι η Ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα…!"

 Όλη η ομιλία εδώ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. 3η Σεπτέμβρη avatar
    3η Σεπτέμβρη 03/11/2011 20:15:44

    Ναι αλλά η ψηφοφορία δεν είναι επί των παρόντων; Εκτός αύριο αν πάει η ΝΔ για να καταψηφίσει...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ 3η Σεπτέμβρη 03/11/2011 20:20:55

      Εσύ τι λες;;;;

      • 3η Σεπτέμβρη avatar
        3η Σεπτέμβρη @ Γιώργος 03/11/2011 20:22:42

        απάντησα λίγο πιο κάτω...

        • man8os avatar
          man8os @ 3η Σεπτέμβρη 03/11/2011 20:33:19

          θελει 151

          • Δημήτρης avatar
            Δημήτρης @ man8os 04/11/2011 01:51:50

            Θέλει την απόλυτη πλειοψηφία επί των παρόντων, και όχι λιγότερο από τα 2/5 του συνόλου των βουλευτών.
            151 θέλει η πρόταση δυσπιστίας.

    • Aris Mathiopoulos avatar
      Aris Mathiopoulos @ 3η Σεπτέμβρη 03/11/2011 20:31:33

      Αύριο ο Παπανδρέου θα αποσύρει την ψήφο εμπιστοσύνης! Θα σφυρίζει αδιάφορα...ίσως κάνει και καμιά κυβέρνηση προθύμων. Είναι πια στο χέρι των βουλευτών του να ανεξαρτητοποιηθούν απόψε κιόλας αλλιώς έχουνε τελειώσει όλοι τους

    • Απορία avatar
      Απορία @ 3η Σεπτέμβρη 04/11/2011 02:00:22

      Ανάθεμα εαν καταλαβαίνει κανείς το τι γίνεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.
      Ανάθεμα.

      Άλλα λέει η αντιπολίτευση, άλλα καταλαβαίνει η συμπολίτευση, άλλα λέει η συμπολίτευση, άλλα καταλαβαίνει η αντιπολίτευση, άλλα καταλαβαίνουν τα ΜΜΕ, άλλα λένε τα ΜΜΕ στον λαό, άλλα καταλαβαίνει ο λαός, άλλα λέει ο λαός στους πολιτικούς, άλλα καταλαβαίνουν οι πολιτικοί, άλλα η Μέρκελ και άλλα ο Σαρκοζί.

      Άλλα'ντι άλλων γενικώς.

      Ένα είναι το βέβαιον ότι διανύουμε αισίως τον τελευταίο μεταπολιτευτικό χρόνο.

      Καλή λευτερία μας από δαύτους, καλή λευτερία μας από τη δουλεία του ευρώ το οποίο εντός του 2012 θα μας αφήσει χρόνους.

      Τα κόμματα της μεταπολίτευσης ας φροντίσουν τουλάχιστον για ένα πράγμα, στο οποίο δεν έχουν την πολυτέλεια να κάνουν λάθος:

      Να κρατήσουν την Ελλάδα ζωντανή μέχρι να διαλυθεί η ευρωζώνη. Αυτός είναι το μόνο που μπορεί να εγγυηθεί ότι θα υπάρξει έτσι συγκροτημένη επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα.
      Μόνον μετά τη διάλυση της ευρωζώνης, ως έχει τώρα, θα υπάρξει ομαδική ομαλή μετάβαση όλων των χωρών που θα γυρίσουν στα εθνικά τους νομίσματα, π.χ. Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλλία, Ισπανία.
      Αν η Ελλάδα φύγει πρώτη θα είναι μόνη της και θα τη φάει η μαρμάγκα.

      Όποιος καταφέρει να χρεωκοπήσει τη χώρα και να τη βγάλει εκτός ευρώ προτού διαλυθεί η ευρωζώνη θα είναι εγκληματίας.

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ Απορία 04/11/2011 06:43:02

        συμφωνω με τα τελευταια που λες αλλα τι ειπε η αντιπολιτευση? εκανε και την τελευταια υπερπροσπαθεια να παμε σε εκλογες και να καθησυχασει τους ευρωπαιους. Μην μας φαληριζετε τωρα.
        Ο ΓΑΠ ομως.... εγκληματιας οπως καταληγεις!

      • sofia avatar
        sofia @ Απορία 04/11/2011 07:29:17

        ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΕΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΟΥΝ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

      • sofia avatar
        sofia @ Απορία 04/11/2011 07:32:57

        ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΡΚΟΣΑΡΚΟΖΙ ΕΧΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΜΙΑ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2011? ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ. ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΣΑΝ ΓΑΓΓΡΕΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ "ΑΤΑΚΤΟΥΣ" ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΖΩΝΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ. ΟΙ ΦΟΒΟΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΒΑΣΙΜΟΙ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

  2. Agriemenos avatar
    Agriemenos 03/11/2011 20:18:03

    Είχα πεί και σε άλλη δημοσίευση ότι η παροχή ψήφου εμπιστοσύνης προς την κυβέρνηση γίνεται με απόλυτη πλειοψηφία επι των παρόντων βουλευτών. Δηλαδή, αν είναι 300 η κυβέρνηση χρειάζεται 150+1, αν είναι 280 χρειάζεται 140+1 κοκ. Με την αποχώρηση διευκολύνει τον ΓΑΠ στο να πετύχει την ψήφο εμπιστοσύνης, ακόμα κι αν δεν τον ψηφίσει η Βάσω Παπανδρέου... γιατί τα κάνει όλα αυτά ο Σαμαράς?

    • chrisss avatar
      chrisss @ Agriemenos 03/11/2011 20:32:03

      Ρε ξεκολλήστε λέμε!!!Α

      • chrisss avatar
        chrisss @ chrisss 03/11/2011 20:34:59

        Ρε ξεκολλήστε λέμε!!!Αύριο δίνεται ψήφος εμπιστοσύνης, αύριο θα είναι εκεί η ΝΔ να καταψηφίσει την κυβέρνηση ΓΑΠ..αν είναι μέχρι αύριο κυβέρνηση

    • Mara avatar
      Mara @ Agriemenos 03/11/2011 20:32:15

      Γιατί τα κάνει αυτά... ο Σαμαράς?
      Για να βάλεις το μυαλό σου να δουλέψει... είναι η απάντηση.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Agriemenos 03/11/2011 20:57:09

      Ρε παιδιά πάτε καλά όλοι σας; Αύριο τα μεσάνυχτα είναι η ψηφοφορία, σήμερα είναι η συζήτηση. Το ίδιο είχε γίνει πριν κάτι μήνες, όταν ο Πάγκαλος είπε κάτι βλακείες για το πότε ήρθε η δημοκρατία στην Ελλάδα μετά την χούντα, και έφυγαν νευριασμένοι της ΝΔ μια μέρα πριν την ψηφοφορία, αλλά την επομένη πήγαν κανονικά. Πλάκα μου κάνετε;

    • Theo avatar
      Theo @ Agriemenos 04/11/2011 06:44:43

      τρελλενομαστε παιδια χωρις λογο!!
      στην παρανοια μας οδηγησε η αλητεια τους

  3. Theo avatar
    Theo 03/11/2011 20:18:32

    ο Βενιζελος ρεσιταλ ετερης σχιζοφρενειας ανακατης με εντονο βερμπαλισμο!

  4. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 03/11/2011 20:19:54

    Φυσικά και θα είναι αύριο βράδυ η Νέα Δημοκρατία και θα καταψηφίσει.Όσο για την ομιλία Σαμαρά ήταν ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΑΤΗ και ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΗ.Ήταν σαφέστατος και τοποθετήθηκε ξεκάθαρα.

    • 3η Σεπτέμβρη avatar
      3η Σεπτέμβρη @ Komis Montechristo 03/11/2011 20:21:16

      Ναι το είδα και εγώ λίγο αργότερα. Συμφωνώ, ο Πρόεδρος ήταν καταιγιστικός. Τον ΓΑΠ δεν είδα και από ότι λένε μυρίζει μέντα η βουλή....

  5. spiros avatar
    spiros 03/11/2011 20:20:14

    Άκουσα όλη την ομιλία. Πολύ καλή. Πάρα πολύ καλή. Ξεκαθάρισε τα πράγματα. Ακόμη και ο Αλέξις είπε ότι η στάση είναι λογική.

  6. Παναγ. Μπουροπουλος avatar
    Παναγ. Μπουροπουλος 03/11/2011 20:27:26

    Ομως ο Σαμαρας πηρε πια θεση υπερ της υπερψηφισης της δανειακης συμβασης, οποτε γνωριζουμε πια απο πρωτο χερι θεσεις και προθεσεις. Κι αυτο εχει τεραστια αξια. Ολοι οι αγωνες γινονται αυτο το καιρο ειναι για να μην καταστουμε υποτελεις και να μην καταστραφει το Εθνος και η χωρα. Αν ειναι ο Σαμαρας να συνεχισει το εργο του ΓΑΠ, ασε! το κανει πολυ καλα κι αυτος.

    • factorx avatar
      factorx @ Παναγ. Μπουροπουλος 03/11/2011 20:30:06

      Είναι η θεση που διατυπωσε εδώ και ημέρες. Μόνο για τα οικονομικά μιλάμε, τα λεφτά, οχι τα άλλα

      • android.K. avatar
        android.K. @ factorx 03/11/2011 20:33:28

        Faktora, μην κουραζεσαι δεν εννοουν να καταλαβουν!

        ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ!!

        • Κοκορίκος avatar
          Κοκορίκος @ android.K. 03/11/2011 20:37:13

          Αν δεν καταλαβαίνουμε τότε φταίει η ΝΔ που δεν τα ξεκαθαρίζει. Δες την πρωινή δήλωση Σαμαρά, για ψήφιση δανειακής σύμβασης λέει, δεν θέτει κανέναν όρο για το περιεχόμενο της σύμβασης ώστε να γίνει αποδεκτή.
          Ας προσέξουν στην Συγγρού να μην κάνουν πατάτες, γιατί δεν φταίει ο κόσμος όταν μπερδεύεται!

          • android.K. avatar
            android.K. @ Κοκορίκος 03/11/2011 20:46:20

            Ειλικρινα δεν φταιμε αν δεν ακουσατε την ΚΑΘΑΡΟΤΑΤΗ δηλωση του Α. Σαμαρα πριν λιγο στη βουλη.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ factorx 03/11/2011 20:38:29

        Έτσι είναι. Ξεκολλάτε όλοι. Ο Σαμαράς έκανε αυτό που έπρεπε. Τέλος. Μπράβο Αντώνη

      • Agriemenos avatar
        Agriemenos @ factorx 03/11/2011 23:06:15

        Δηλαδή δεν θα εφαρμόσει το πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε? δεν θα γίνει η εφεδρεία ή απλά δεσμεύτηκε για "τους χαμηλοσυνταξιούχους και τους πολύτεκνους και τίποτε άλλο"? αφού η συμφωνία για τη δανειακή σύμβαση περιλαμβάνει όλα αυτά και άλλα τόσα (όπως απώλεια εθνικής κυριαρχίας). Και σ' αυτό είπε ένα ξεκάθαρο ΝΑΙ! και εξάλλου εκεί είναι τα λεφτά (που θα μας πάρουν). Κρίμα... αλλά μάλλον καταλαβαίνουμε

        • factorx avatar
          factorx @ Agriemenos 03/11/2011 23:26:14

          Γιατί δεν διαβάζεις τι είπε σήμερα στην Βουλή πριν κάνεις ερμηνείες:

          "Είχα πει επίσης ότι άλλο πράγμα η δανειακή σύμβαση – δηλαδή πόσα δανειζόμαστε, πότε και με πιο επιτόκιο θα τα επιστρέψουμε – από τα μέτρα πολιτικής που τη συνοδεύουν. Εμείς από την εποχή του αρχικού Μνημονίου, ακόμα, διαφωνήσαμε με τα μέτρα πολιτικής, ή μάλλον με κάποια απ’ αυτά, με το μείγμα πολιτικής. Όχι με την αρχική δανειακή σύμβαση.

          Άλλωστε η αρχική δανειακή σύμβαση ούτε τέθηκε ποτέ στην έγκριση κανενός.

          Και οι αντιρρήσεις με το μείγμα πολιτικής παραμένουν ακέραιες. Κι ασφαλώς διατηρούμε το δικαίωμα να διαφωνούμε με ένα πακέτο πολιτικής που οδήγησε σε αδιέξοδο. Έχουμε πει πολλές φορές ότι δεν διαφωνούμε με τους στόχους της σύγκλισης αλλά με τους τρόπους που επιδιώκεται. Και διατηρούμε το δικαίωμα – και την υποχρέωση – να πείσουμε τους εταίρους μας για όσα δεν λειτούργησαν και πρέπει να αλλάξουν."

          • Agriemenos avatar
            Agriemenos @ factorx 04/11/2011 00:40:44

            Μάριο Ντράγκι, Πρόεδρος ΕΚΤ: με την ευκαιρία της ανακοίνωσης για τη μείωση του επιτοκίου της ΕΚΤ κατά 0,25% (επιτόκιο ΕΚΤ 1,25%) θα ήθελα να διευκρινίσω πως ΕΞΟΔΟΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ.
            Θέλει να πεί ο ποιητής πως το δίλλημα "ευρώ ή δραχμή" δεν υπήρχε ποτέ ουσιαστικά! τρομοκράτηση από τη θεατρική επιθεώρηση "ΓΑΠ και σια".
            Όσο για το πως ερμηνεύεται ο ΑΣ, ας είμαστε ρεαλιστές... ο Σαρκοζί και η Μερκελ ξεκαθάρισαν ότι δεν αποδέχονται τίποτα λιγότερο και τίποτε περισσότερο από τη συμφωνία της 26-27/10 και σ' αυτήν περιλαμβάνεται το πολυνομοσχέδιο, η απώλεια εθνικής κυριαρχίας κλπ κλπ. Factorx δεν έχω κάτι εναντίον σου ούτε είμαι πείσμων χωρίς λόγο! Σ' ευχαριστώ για την ανταλλαγή απόψεων

          • factorx avatar
            factorx @ Agriemenos 04/11/2011 00:45:44

            Ετσι δεν βγαίνει νόημα. θα σου αντιπαραθεσω κι εγώ αυτό που είπαν στον Παπανδρέου στις Κάννες: βγείτε από το Ευρώ και ξαναμπαίνετε σε καμιά δεκαριά χρόνια

          • stanley@gr avatar
            stanley@gr @ Agriemenos 04/11/2011 06:49:39

            κάνεις ενα τεραστιο λαθος γιατι δεν διαβαζεις απ΄ευθειας δηλωσεις των ευρωπαιων παρα μονο την αναπαραγωγη τους.
            Η Μερκελ ειπε θα φαληρισετε αρχικα και εφόσον η ερωτηση του δημοψιφησματος ηταν οπως την εθεσαν αυτοι ευρω η δραχμη ηταν ουσιαστικα σαν εμεις ζητουσαμε την αποπομπη μας με αρνητικη εκβαση.
            Αυτο λοιπον αγριεμενε προβλεπεται!!!Γιάυτο ετεθη ετσι το ερωτημα απο τους εξω!

          • stanley@gr avatar
            stanley@gr @ Agriemenos 04/11/2011 06:50:17

            για τον αγριεμενο το σχολιο

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ factorx 03/11/2011 23:42:14

        Δηλαδή, μπορούμε ΚΑΙ να εισπράξουμε ΚΑΙ να μην υποθηκεύσουμε ΚΑΙ να μην παραχωρήσουμε;
        "Θάμα, πιδάκι'μ, θάμα!" έλεγε η γιαγιά μου ...

    • kprotop avatar
      kprotop @ Παναγ. Μπουροπουλος 03/11/2011 20:40:12

      Αν δεν σου αρέσει μην τον ψηφίσεις.Ψήφισε την Ντόρα...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Παναγ. Μπουροπουλος 03/11/2011 23:44:19

      ..το λες αυτό αγαπητέ γιατι ακομα και τωρα δεν καταλαβες τι ακριβώς εκανε ο Παπανδρεου τα 2 τελευταια χρόνια,
      και φοβαμαι ότι δεν εισαι και ο μόνος,
      για πολλους το μονο ενδιαφερον ήταν η διατηρηση του επιπεδου του μισθού και μην πειραχθουν τα κεκτημένα,
      οποιος πολιτικος πλειοδοτουσε ήταν καλός και τον ψηφίζαμε
      εδώ βρισκεται και το μυστικό του πως ο ΓΑΠ κατάφερε να διαλύσει την Ελλάδα χωρίς ουσιαστικά αντίσταση.
      Ειναι ντροπή και μόνο το γεγονός οτι σημερα ειχε ακροατήριο στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ .

  7. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 03/11/2011 20:27:42

    Κόμη,
    συμφωνώ μαζί σου και προσθέτω πως ο Σαμαράς θα είναι ο ηγέτης που θα δώσει όραμα ξανά στη χώρα.

  8. etsi_kai_allios avatar
    etsi_kai_allios 03/11/2011 20:32:28

    Να πάρει πίσω όσα υποσχέθηκε ο ΓΑΠαρας για το πρόγραμμα ΗΛΙΟΣ, το κούρεμα των ταμείων και ας τις κουρέψουν τις τράπεζες των νταβατζήδων. Καιρός ήταν να χάσουνε και κανένα ευρώ οι εφοπλιστές της Ελβετίας

  9. Άγγελος Κόρακας avatar
    Άγγελος Κόρακας 03/11/2011 20:37:08

    Ναι, αποχώρισε απ' τη βουλή γιατί αυτοί θέλουν κανα 24ώρο για να σκεφτούν τι θα πούνε. Τρέχει και κωλοτουμπάρει ο Κοκοβίκος...

  10. andreas avatar
    andreas 03/11/2011 20:37:09

    Καθομαστε και βγαζουμε τα λυσσακα μας στο ANTINEWS και λεω εγω τωρα μηπως να ζητησει ο προεδρος να βρεθουμε ολοι αυριο εξω απο την βουλη ?

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ andreas 03/11/2011 20:59:30

      Γιατί, τόσες μέρες που ήταν ο κόσμος έξω από την βουλή, έγινε τίποτα;

  11. 3η Σεπτέμβρη avatar
    3η Σεπτέμβρη 03/11/2011 20:40:02

    Δε νομίζω ότι μπορεί να το κάνει... Όπως και να χει ο ΓΑΠ τελείωσε.

    • sofia avatar
      sofia @ 3η Σεπτέμβρη 04/11/2011 07:28:17

      Ο ΓΑΠ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ "ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ" . ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΥΠΟΠΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ (ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ) ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΤΙΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ). Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΣ...

  12. trooper avatar
    trooper 03/11/2011 20:40:07

    πάρα πολύ καλή ομιλία Σαμαρά.

  13. γιωργος avatar
    γιωργος 03/11/2011 20:43:35

    Να διορθωσω λιγο τον κ.Σαμαρα...Ο ΓΑΠ στην κοινοβουλευτικη ομαδα δεν ειπε οτι αποσυρει το δημοψηφισμα!Δεν ξερω αν θα πει κατι αλλο στην ολομελεια.
    Προς το παρον το δημοψηφισμα ισχυει.

  14. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 03/11/2011 20:43:43

    Μπράβο στον Σαμαρά.
    Καιρό έχω να ακούσω τέτοιο λόγο στο κοινοβούλιο.

  15. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 03/11/2011 20:44:48

    Το έχω πει εκατό φορές, οι άνθρωποι που εκπροσωπούν την κυβέρνηση έχουν 7 μάστερ ο καθένας στο ψεύδος κάνοντας το άσπρο μαύρο και συνεχίζουν ακάθεκτοι την τρομοκράτηση του λαού. Τίποτα από όσα είπε ο βενιζέλος δεν είναι αλήθεια. Ούτε ο Σαμαράς είπε άλλα, ούτε ακυβερνησία θα υπάρξει, (διότι δεν καταργείται η Βουλή), ούτε τίποτα στραβό δεν θα γίνει. Και μετά τις εκλογές όταν έχει σταθεροποιηθεί σε μεγάλο βαθμό η κατάσταση, μπορούν κάλλιστα όλοι μαζί εφ' όσον το επιθυμούν να πάνε για μία μικρή η μεγάλη επαναδιαπραγμάτευση των τρόπων που μπορεί να εφαρμοστεί ο στόχος.
    Ακόμη και εκεί πήγε να αλλάξει την έννοια των λεγομένων του Σαμαρά.
    Δεν έχει ακούσει το ρητό που λέει" Μεταξύ δύο κακών, το μη χείρον βέλτιστον?

  16. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 03/11/2011 20:46:59

    ..... που μπορεί να επιτευχθεί ο στόχος.....

  17. danaos avatar
    danaos 03/11/2011 20:48:13

    Όλη η Ελλάδα αλλά και η Ευρώπη καταγράφει κάθε τι που λέγεται από πολιτικούς. Το να πεις εύκολες κουβέντες είναι εύκολο. Χρειάζεται προς τούτο γρήγορος νους και και σταθερή σκέψη. Ο Σαμαράς τα έχει! Μετά την ομιλία του μου έφυγε ένα βάρος!

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ danaos 03/11/2011 22:19:09

      καί από εμένα

  18. andreas avatar
    andreas 03/11/2011 20:49:17

    Πιστευω οτι αν του ταξει ο ΣΑΜΑΡΑΣ οτι μπορει να κρατησει την καρεκλα μετα την παραιτηση του ο Γιωργακης θα γλυτωσουμε απ αυτον.

  19. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 03/11/2011 20:52:31

    Μία και σήμερα Τζέφρυ...

  20. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 03/11/2011 20:55:40

    Ποιους υπηρετει ο παπανδρεου ο υπαλληλος του Σορος;
    - Ε αυτους http://www.youtube.com/watch?v=PBKDZhu-EZw

  21. anaconda avatar
    anaconda 03/11/2011 20:59:54

    Με όλο τον σεβασμό :
    1. Εδώ δεν λέγαμε, ότι το κούρεμα 50% δεν έχει στην ουσία κάποιο όφελος?
    2. Δεν γράφαμε ότι η δανειακή, εμπεριέχει παραχώρηση κυριαρχίας?
    3. Δεν γράφαμε για αποικία και πλήρη διαχείρηση απο ξένους τεχνοκράτες?

    Η δανειακή περιέχει αυτομάτως, όλα τα παραπάνω και δεν διαπραγματεύονται!

    Ας το παραδεχτούμε επιτέλους, για να αναγνωρίζουμε τα λάθη μας και να αναλαμβάνουμε, τις τεράστιες πλέον, συνέπειες!

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ anaconda 03/11/2011 21:05:44

      Η δανειακή δεν έχει συνταχθεί ακόμα σε λεπτομέρειες. Τώρα θα γίνει. Το μόνο σίγουρο και σαφές είναι το κούρεμα το οποίο ήταν μονόδρομος.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ anaconda 03/11/2011 21:14:06

      Δεν ξέρω τι λέγαμε εδώ πάντως ο Σαμαράς πάντα έλεγε ότι εδώ που φτάσαμε το κούρεμα είναι αναπόφευκτο. Και έτσι είναι.

      • gynner avatar
        gynner @ Κώστας Θ. 04/11/2011 14:36:23

        Α ρε κολοτούμπες!!!!!Τίποτα δεν έχει αλλάξει στο μυαλό σας!Αξιοι της μοίρας σας!

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ anaconda 03/11/2011 21:42:24

      +1000

    • Aστραπόγιαννος avatar
      Aστραπόγιαννος @ anaconda 03/11/2011 23:20:21

      Όχι δεν τα λέγαμε. Τουλάχιστον δεν τα λέγαμε όλοι. Τα έλεγαν ορισμένοι τους οποίους αν δεν ήξερες ότι βρίσκεσαι σε ιστοσελίδα που υποτίθεται ότι στηρίζει τη ΝΔ, θα νόμιζες ότι διαβάζεις κείμενο του Μπογιόπουλου στο Ριζοσπάστη. Και έτσι σήμερα σιωπούν ηχηρά.

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ Aστραπόγιαννος 04/11/2011 07:00:41

        ποιος σιωπα ηχηρα;
        ο Σαμαρας σημερα απεδειξε την σοβαροτητα του και οτι ειναι ο μονος που μπορει να μιλησει με τους εξω.
        Κακως αλλα ο ΓΑΠ μας εφτασε στο τελος.
        Μου θυμιζει ασθενη με γαγγραινα/ Πρεπει να κοπει το ποδι πριν πεθανει απο σηψαιμια.
        Μετα; Υπαρχουν και οι προσθεσεις.
        Το κακο που εκανε ο ΓΑΠ στην Ελλαδα θα παρει χρονια να γιατρευτει

  22. σταμ avatar
    σταμ 03/11/2011 21:01:58

    ....Ο Σαμαρας ηταν καταιγιστικος και ηγετικος....μου θυμισε τον Σαμαρα εξω απο τη #βραδυνη#..την βραδια της δολοφονιας Αθανασιαδη...!!

  23. Νικόλαος Μπεχράκης avatar
    Νικόλαος Μπεχράκης 03/11/2011 21:06:14

    Επί τέλους!!!!!!

  24. A.M. avatar
    A.M. 03/11/2011 21:09:45

    «Ώ θεά πανουρργία!»
    Ποιός το είπε ποιός το είπε;;;

    Τέσπα...

    Όταν παίζεις με αλήτες δεν μπορείς να κερδίσεις παίζοντας τίμια.
    Το έγραψα, το γράφω και θα το ξαναγράψω πολλές φορές μπάς και το πάρει πρέφα ο Αντώνης κάποτε.

    Στο βρώμικο παιχνίδι παίζεις βρώμικα * 1.000.
    Και ειδικά όταν πριν μόλις λίγους μήνες ο ΓΑΠ την είχε ξαναφέρει στον Αντώνη.

    Θέλει η ΝΔ να πάρει την κυβέρνηση απ το πασοκ, απ τον ορισμό της εξαπάτησης του λαού και του σύμπαντος με τίμιο τρόπο.
    ΔΕΝ γίνεται αυτό!!!
    Πάρτε το επιτέλους χαμπάρι!

    Το να εξαπατήσεις ένα λαμόγιο ΔΕΝ είναι απάτη, μαγκιά είναι! προσφορά στην κοινωνία και στην χώρα είναι! χρέος σου είναι αυτή η εξαπάτηση!
    Σκεφτείτε και λίγο ΠΟΝΗΡΆ εκεί στην Συγγρού, όχι μόνο έξυπνα και τίμια, γιατί ΔΕΝ αρκεί η τιμιότητα και η εξυπνάδα.
    Ειδικά όταν έχεις να κάνεις με έναν λαό που πίστεψε!!! για πολλοστή φορά το πασοκ και τον γαπ και πίστεψε ότι.. λεφτά υπάρχουν!

    Συνέλθετε!

    Με τον αγαθό άνθρωπο / πολίτη ακόμα και αντίπαλο μπορείς να είσαι και εσύ αγαθός μέχρι νηπιότητος.
    Με τον πονηρό και τον μοχθηρό ΟΦΕΊΛΕΙΣ να είσαι πανούργος!

    Αν βέβαια θέλεις να τον στείλεις κάποτε στα αζήτητα της ιστορίας και να γίνεις κυβέρνηση.
    Αν δεν θέλεις... πάσο.

  25. axis avatar
    axis 03/11/2011 21:23:49

    Ο Σαμαράς έχει δίκιο. Πρέπει να εξασφαλίσουμε τους μισθούς και τις συντάξεις και μετά να πάμε σε εκλογές.

    • A.M. avatar
      A.M. @ axis 03/11/2011 21:40:23

      Το «για να πάμε σε εκλογές πρέπει πρώτα να εξασφαλίσουμε μισθούς και συντάξεις» μεταφράζεται σε «για να εξασφαλίσουμε μισθούς και συντάξεις πρέπει να παραχωρήσουμε την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΊΑ της χώρας.»

      Το θέμα λοιπόν δεν είναι πως θα εξασφαλίσουμε τους μισθούς και τις συντάξεις.
      Το θέμα είναι κυρίως και πρωτίστως το πως θα εξασφαλίσουμε την εθνική κυριαρχία της χώρας!
      Και δευτερευόντως (?) να εξετάσουμε ΠΏΣ και ΓΙΑΤΊ φτάσαμε στο να αναγκαζόμαστε να παραχωρήσουμε την εθνική κυριαρχία της χώρας για να εξασφαλίσουμε τους μισθούς και τις συντάξεις και ΠΟΙΌΣ φταίει για αυτήν την κατάντια!

      ΔΕΝ γίνεται!
      ΔΕΝ είναι δυνατόν να έχει φτάσει εδώ που έφτασε η χώρα και να ΜΗΝ έχει πάει ΟΎΤΕ ΈΝΑΣ στην φυλακή!

      Πουθενά στον κόσμο δεν γίνονται αυτά!

      Και αν συμβιβαστούμε τώρα και παραχωρήσουμε μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας για να εξασφαλίσουμε μισθούς / συντάξεις και για να πάμε εκλογές ποιός μας εγγυάται πως δεν θα παραχωρήσουμε και αύριο την υπόλοιπη εθνική μας κυριαρχία - εάν έχει μείνει κάτι απ αυτό το είδος μέχρι τότε - για να εξασφαλίσουμε μισθούς και συντάξεις και για να ξαναπάμε σε εκλογές;;;;

      Αυτά είναι μούφα διλήμματα!

      ΦτάσαΝε τον κόμπο στο χτένι για να ξεχάσουμε το ζήτημα του ΠΟΙΌΣ ΦΤΑΊΕΙ και να ασχολούμαστε μόνον με το πως θα εξασφαλίσουμε έναν μισθό και μία σύνταξη!
      Και αντί να τους κατηγορούμε για ΚΛΟΠΉ και για ΕΣΧΆΤΗ ΠΡΟΔΟΣΊΑ το πάνε λάου - λάου να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι είναι και .. ήρωες! και σωτήρες της χώρας!
      Έλεος!

      Προσωπικά προτιμώ να χάσω τρείς μισθούς και να την βγάλω με νερό και αλάτι για ένα τρίμηνο ΑΡΚΕΊ βεβαίως να δώ στην ΦΥΛΑΚΉ τους υπεύθυνους για την κατάντια της χώρας και τα ΚΛΕΜΜΈΝΑ επιστρεφόμενα στην χώρα!

    • φωνη avatar
      φωνη @ axis 03/11/2011 21:42:22

      Καταρχάς είναι το μόνο λογικό και ωφέλιμο να θέλει κάποιος (καλών προθέσεων) να σταθεροποιηθεί η κατάσταση στη χώρα του.
      Αλλά, το ΠΑΣΟΚ (οποια μορφή να έχει όταν φτάσουμε σε εκλογές) αν δεν έχουμε την 6 δόση πριν τις εκλογές αυτό που θα κάνει προεκλογικά είναι να εκβιάζει τον κόσμο ότι αν δεν τους ψηφίσει θα χάσουν μισθούς και συντάξεις. Θα αρχίσει όλη η προεκλογική συζήτηση να περιστρέφεται γύρω από το πως θα πάρουμε μια δόση και όχι πως θα αλλάξουμε πολιτική.
      Επίσης, θα επικρατεί στην κοινωνία ένταση, πανικός και γενικευμένη δυσαρέσκεια και θα την σπρώχνει σε ψήφο διαμαρτυρίας και όχι σε θετική ψήφο.

  26. eco avatar
    eco 03/11/2011 21:38:43

    Δηλαδή πιστευει κανείς ότι ο Σαμαράς, που έχουμε όλοι ζήσει, θα δεχθεί στα υπουργεία της κυβέρνησης του να έχει ξένους επιτρόπους?
    Μην τρελαθούμε κιόλας!!!
    Οι οπαδοί του σχεδίου Ανάν δεν μπορούν να ζητούν και τα ρέστα!!!

  27. Gas Bailey avatar
    Gas Bailey 03/11/2011 21:39:12

    Η διαφορά μεταξύ του νεοδημοκράτη και του πρασινοχαχόλου είναι ότι διαθέτει
    κριτική σκέψη. Αγαπώ τον Αντώνη και τον στηρίζω δεν σημαίνει ότι θα τον λιβανίζω.Η απόφαση για την ψήφιση της άγνωστης περιεχομένου δανειακής σύμβασης ήταν βιαστική.

  28. eco avatar
    eco 03/11/2011 21:45:19

    Η κυβέρνηση του Πάγκαλου και όλων όσων παρέδωσαν τον Οτσαλαν και άλλαξε ο χάρτης της ανατολικής μεσογείου πρέπει να φύγει. Οι μάσκες έπεσαν.

    • Theo avatar
      Theo @ eco 04/11/2011 07:02:40

      καλα ξεκολλα λιγο απο τον Οτσαλαν.
      Εδω παραδιδουν την Πατριδα!!!

  29. maxitis avatar
    maxitis 03/11/2011 21:52:22

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΑΝΤΩΝΗ ΜΗΝ ΤΑ ΓΥΡΝΑΣ, ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ.

  30. The Saint avatar
    The Saint 03/11/2011 22:13:31

    Oμολογώ ότι κατάλαβα λάθος τις αμέσως προηγούμενες ώρες την κίνηση Σαμαρά.
    Και ένα post το οποίο έγραψα, και δεν δημοσιεύθηκε, ήταν απο κεκτημένη ταχύτητα, και την ένταση των ημερών και των τελευταίων εξελίξεων. (Αν και δεν περιείχε ύβρεις ή αναφορές σε ονόματα...)

    p.s. Φακτορα, θα σου πάρει καιρό -μάλλον- να καταλάβεις ότι εγώ ΔΕΝ είμαι κωλοτούμπας σαν τον Παπανδρέου. Και όταν σφάλω το παραδέχομαι δημόσια, ακριβώς όπως και τις απόψεις μου...

  31. m.s avatar
    m.s 03/11/2011 22:15:36

    Έχω κάνει καινούργιο συκώτι από τα γέλια.
    Θεέ μου τι πρόλογος...
    Τελικά το ξεστόμισε ...ώρα 10:04
    την κάνω σιγά σιγά.
    Γιατί όλη την ώρα που μιλούσε είχα την εντύπωση ότι δεν καταλάβαινε αυτά που έλεγε;;;;;;

    • danaos avatar
      danaos @ m.s 03/11/2011 23:35:03

      Γιατί κατάλαβε κανένας; Όλη η ψυχιατρική επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια μη μπορώντας να κάνει διάγνωση της νόσου του!

  32. ierofantis avatar
    ierofantis 03/11/2011 22:32:14

    Το ζήτημα για την δικη μου αυθαίρετη σκέψη δεν είναι αν ο Αρχηγός της Αξιωματικής αντιπολίτευσης δεσμεύτηκε ότι, με τις προϋποθέσεις που έθεσε, θα υπερψηφίσει τη Δανειακή Σύμβαση αυτή καθ΄αυτή.

    Σήμερα άλλωστε που μιλάμε, δανειακή σύμβαση δεν υπάρχει. Δεν έχει γραφτεί. Ούτε πρόκειται να γραφτεί και να συμβασιοποιηθεί σε ενιαίο κείμενο νωρίτερα από την πάροδο 30 - 45 ημερών.

    Το πρόβλημα είναι ότι με την υπερψήφιση της νέας δανειακής, επικυρώνει και αποδέχεται τη γεννεσιουργό αιτία όλων, την πρώτη, μη ακόμη κυρωθείσα από τη Βουλή, πρώτη δανειακή σύμβαση. Πρακτικά νομιμοποιείται όλη η ιστορία του Μνημονίου, του ΔΝΤ, των προγραμμάτων διάσωσης κλπ, από την αρχή. Μετά πως θα δικαιούται να υλοποιήσει την απειλή πορος τους ανεπαρκείς για το πως η χώρα οδηγήθηκε στην κατάσταση αυτή, όταν ο ίδιος θα έχει εκ των υστέρων νομιμοποιήσει το σύνολο της εν λόγω πορείας συντασσόμενος με μια σύμβαση που ακόμη δεν γνωρίζει; Μπορεί να τη διαπραγματευτεί θα μου πείτε, συνδιαμορφώνοντάς τη στην πορεία. Μακάρι. Πλην όμως οι Ευρωπαίοι δεν εμπιστεύονται τη χώρα. Τη θεωρούν ξένο σώμα στην Ευρώπη. Δεν την λογαριάζουν σαν τμήμα της. Μπορεί να μπλοφάρουν; Μπορεί. Αλλά και να μη μπλοφάρουν, ήδη το κύρος μας έχει τρωθεί, ήδη οι συμμαχίες μας έχουν διαρραγεί. Δύσκολη κατάσταση.

    Αλλά και κάτι άλλο. Η νέα δανειακή, έρχεται πακέτο με τα παραρτήματα και τα προσαρτήματά της. Που είναι τα κείμενα πολιτικών αρχών (τα νέα μνημόνια) που θα ρυθμίσουν τις τύχες μας τα επόμενα τουλάχιστον δέκα χρόνια. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα περί επιτροπείας και παραχώρησης κυριαρχίας. Και το πακέτο ψηφίζεται μαζί, ως ενιαίο σύνολο, όχι αποσπασματικά.

    Και ολα αυτά για να εκταμιευθεί η έκτη δόση του αρχικού δανείου. Κακώς έχει τεθεί βέβαια ως προαπαιτούμενο, καθώς υποτίθεται ότι την έκτη δόση την είχαμε εξασφαλισμένη με την πρόσφατη ψήφιση του Πολυνομοσχεδίου Βενιζέλου, αλλά για αυτό δεν φταίει ο Σαμαράς. Τα παράπονά μας στον απίθανο ΓΑΠ και το δημοψήφισμά του. Τώρα όμως είναι προαπαιτούμενο. Μπορεί να αποδεσμευτεί ο Αρχηγός της Αξ. Αντιπολίτευσης από αυτή την παράμετρο; Θα δούμε.

    Τα ανωτέρω βάλτε τα και σε ένα άλλο ακόμη επάλληλο κύκλο. Όλα αυτά έχουν και ένα ευρύτερο ψυχολογικό αντίκτυπο στην ήδη φοβισμένη και πιεσμένη ευρωπαϊκή ηγεσία. Είναι εκ των ων ουκ άνευ, για να προχωρήσει η διαδικασία αλληλεγγύης, καθώς είναι προφανές ότι κανείς δεν είναι διατεθειμένος να εφαρμόσει μια πανευρωπαϊκή συμφωνία για το Ευρώ, αν έστω και ένας (και εδώ αναφερόμαστε στην Ελλάδα) έχει δεύτερες σκέψεις ή αναστολές. Το παιχνίδι έχει ήδη εδώ και καιρό ξεφύγει από τα δικά μας στενά πλαίσια και είναι ζήτημα επιβίωσης του Ευρωπαϊκού Οικοδομήματος ή μη. Και εδώ πλέον εμάς δεν μας λογαριάζουν ως συμπαίκτη, αλλά ίσως ως αντίπαλο. Ακόμη ένα εμπόδιο.

    Θα αρκούσε για μένα να ζητούσε απλώς την παραίτηση του ΓΑΠ, την μεταβατική κυβέρνηση και τις εκλογές σε ένα μήνα. Μόνο.

    Τα άλλα περί έκτης δόσης, περί δανειακής, περί νέων μνημονίων, ας τα διαπραγματευόταν με τους Ευρωπαίους στον ενδιάμεσο χρόνο ως το πλεόν λογικό φαβορί για την ανάληψη της πρωθυπουργίας στη μετά ΓΑΠ εποχή.

    Αλλά εγώ είμαι εδώ στο σπίτι μου, στη καρέκλα μου και κάνω κριτική εκ του ασφαλούς.

    Δεν ξέρω πολλά από αυτά που γνωρίζει ο ίδιος.

    Συνεπώς δεν θα επιλέξω σήμερα να τον μεμφθώ τον Αρχηγό της Αξ. Αντιπολίτευσης. Έυχομαι να έχει δίκιο, να έχει πληροφόρηση, να έχει στρατηγική και να δικαιωθεί από τις εξελίξεις.

    Ζήτησε δεύτερη φορά και επιτακτικά να του έχουμε εμπιστοσύνη.

    Σε ότι με αφορά δεν την αίρω τόσο εύκολα...!

    Τα πράγματα εδώ που έχουν φτάσει με τους τυχοδιωκτισμούς ΓΑΠ πρακτικά συνιστούν την εξής πραγματικότητα. Οι Ευρωπαίοι δεν εμπιστεύονται τη χώρα. Τη θεωρούν ξένο σώμα στην Ευρώπη. Δεν την λογαριάζουν σαν τμήμα της. Μπορεί να μπλοφάρουν. Μπορεί. Αλλά και να μη μπλοφάρουν, ήδη το κύρος μας έχει τρωθεί, ήδη οι συμμαχίες μας έχουν διαρραγεί, ήδη Τι λέει ο Σαμαράς; Κάτι πολύ απλό. Η παρούσα Βουλή, με νέα υπηρεσιακή Κυβέρνηση περιορισμένου ρόλου, θα ψηφίσει τη δανειακή. Δηλαδή θα ψηφίσει το περίγραμμα αρχών. Όχι συγκεκριμένο περιεχόμενο. Όχι

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 03/11/2011 22:41:55

      Την τελευταία παράγραφο παρακαλώ αγνοείστε την.

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ ierofantis 03/11/2011 23:13:25

        Ιεροφάντη είναι πολλοί οι Έλληνες που εύχονται να έχει δίκιο και να δικαιωθεί από τις εξελίξεις , τουλάχιστον απόψε , εδώ που φτάσαμε.
        Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στα περί νέας δανειακής σύμβασης . Τι θα γίνει όμως στην Ελλάδα ως τις εκλογές? Χιλιάδες πολίτες και επιχειρήσεις πρέπει να κατεβάσουν ρολλά ως την επομένη των εκλογών.
        Γιατί έπρεπε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο για να δούμε το αυτονόητο ότι η κυβέρνηση του πασοκ θα κατέστρεφε τη χώρα?

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ ΑΓΡΟΤΗΣ 03/11/2011 23:38:46

          Γιατί εκτός από κάποιους "γραφικούς" που ξημερωβραδιάζονται και ανταλλάσουν σκέψεις σε διάφορα διαδικτυακά sites ή κάποιους άλλους που μελετούν και βάζουν τη λογική τους να δουλέψει, έπρεπε να πειστεί (α) το 30% του εκλογικού σώματος που πήγε για καφέ ή βόλτα στις 04/10/2009 και (β) το 40 % του προσελθέντος στις πρόσφατες εθνικές εκλογές, εκλογικού σώματος, που στις 04/10/2009 αποφάσισε "λεφτά υπάρχουν"...!

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 03/11/2011 23:45:41

            Έπρεπε να πειστούν ότι το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ καταστρέφουν τη χώρα...!

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ ierofantis 04/11/2011 12:18:04

            Ιεροφάντη θα διαφωνήσω μαζί σου ως προς τον διαχωρισμό των Ελλήνων πολιτών αλλά ακόμη και αν εσύ έχεις δίκιο, για άλλη μια φορά ότι έγινε έγινε. Ήταν μάθημα για το σύνολο και ελπίζω ακόμα και τώρα να αλλάξουμε όλοι μαζί την στάση μας απέναντι στους πολιτικούς που δεν είναι άξιοι να εκπροσωπούν ένα περήφανο - θέλω να πιστεύω - λαό.

          • anonymous avatar
            anonymous @ ierofantis 04/11/2011 00:55:57

            Αν είχαν πειστεί για τα παρακάτω δε θα ψαχνόμασταν τώρα.

            Θυμάμαι χαρακτηριστικά πριν από πολλά χρόνια που είχα μια συζήτηση με τον Κώστα Καραμανλή του είπα: «Δύο πράγματα θα ήθελε ο Έλληνας από σένα. Πρώτον να χτυπήσεις τη διαφθορά και δεύτερον να συμμαζέψεις αυτό το ΑΘΛΙΟ Δημόσιο Κράτος»!!! Μου είπε: «Μηδενική ανοχή στην διαφθορά και επανίδρυση του Κράτους», του είπα: «Μακάρι να το πετύχεις. Αν το πετύχεις θα πάει μπροστά η πατρίδα». Δυστυχώς δεν έγινε τίποτα και δυστυχώς αυτή η ιστορία συνεχίζεται.

            http://lomak.blogspot.com/2011/10/blog-post_20.html

    • Aris avatar
      Aris @ ierofantis 04/11/2011 02:11:46

      Η δανειακή σύμβαση, σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο Σόιμπλε, εμπεριέχει τη παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας. Μία μέρα πριν ανακοινώσει το δημοψήφισμα ο γαπ, τα ΜΜΕ όλα έπαιζαν τη παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας. ο γαπ αποφάσισε να παει τη δανειακή σύμβαση σε δημοψήφισμα, ακριβώς διότι η Ελλάδα παραχωρεί εθνική κυριαρχία και για να συμβεί αυτό θα πρέπει να αποφασίσει ο λαός. Του τράβηξαν το αυτί στις Κάννες, του το άλλαξαν, το πήρε πίσω και ΞΑΦΝΙΚΑ ο Σαμαράς τάχθηκε υπέρ της δανειακής σύμβασης...! ΄Μετά από αυτό, λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να τον εμπιστευτώ, όσο επιτακτικά και αν το ζητάει...

      • android.K. avatar
        android.K. @ Aris 04/11/2011 07:10:34

        εαν εμεις εδω τρελλενομαστε τοσο ευκολα απο τους θεατρινισμους του ΓΑΠ που διαβαζουμε και δυο αραδες φανταστειτε τι συμβαινει με τον απλο κοσμο που δεν τετοια προσβαση σε πληροφορηση.
        προχθες λοιπον οι Μερκελ και Σαρκοζυ μετα την καταστροφικη ανοησια του ΓΑΠ ηταν ετοιμοι να μας φαληρισουν ανεξελεγκτα.
        Δεν νομιζω οτι επαψαν να το σκεφτονται.
        Καποιος πρεπει να τους καθησυχασει.
        Πολυ δυσκολα τα πραγματα.
        Για κρεμαλα ο ΓΑΠ και ο Μπενι.

  33. stoxastis avatar
    stoxastis 03/11/2011 22:33:33

    ηταν ο ο ΣΑΜΑΡΑΣ απο τα παλιά

  34. Greek Voter avatar
    Greek Voter 03/11/2011 22:34:42

    Είτε ήταν στημένη (από Μέρκελ, Σαρκοζί και ΓΑΠ), είτε όχι, η επιλογή για δημοψήφισμα (για να επιβληθεί σε όλους- πράγμα που μάλλον γίνεται) έδειξε ένα πράγμα.

    Ότι και μόνο με την απειλή δημοψηφίσματος έπαθαν όλοι ΠΑΝΙΚΟ στην Ευρώπη και έτρεχαν κακήν κακώς. Και συζητούν δήθεν οι ξένοι την έξοδό μας από το Ευρώ;

    Ο Αντώνης μιλάει τόσο καιρό για επαναδιαπραγμάτευση. Όταν οι Ευρωπαίοι για να επιβληθούν, όπως και στον ΓΑΠ, θα τον απειλούν με πτώχευση, αυτός τι θα λέει; Ότι συμφωνεί μαζί τους για να μην κοπούν οι μισθοί; Δηλαδή τα ίδια που λέει και ο ΓΑΠ;

    Να πάει στην Ευρώπη και να ζητήσει από τους Ευρωπαίους ηγέτες πίστωση χρόνου και την 6η δόση, προκειμένου να διενεργηθούν εκλογές.-

    Λέτε οι ευρωπαίοι να επιλέξουν το δρόμο της αβεβαιότητας μόνο και μόνο για μια «παράταση» ενός ή δύο μηνών;

    Ο Αντώνης ΔΕΝ πρέπει να αλλάξει στάση.

    Του αξίζει να γράψει ιστορία. Τον αγαπάμε και τον πιστεύουμε.

    Πισωγυρίσματα όμως ΔΕΝ επιτρέπονται.

    • Greek Voter avatar
      Greek Voter @ Greek Voter 04/11/2011 00:26:28

      Εκ παραδρομής παράβλεψη στην πρώτη πρόταση: για να επιβληθεί σε όλους... η ψήφιση της νέας δανειστικής σύμβασης...

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ Greek Voter 04/11/2011 07:12:28

        Πρεπει η Ελλαδα να κρατηθει εντος ευρω μεχρι την διαφαινομενη διαλυση της ευρωζωνης.
        Αλλιως ειμαστε χαμενοι...

  35. Reaper avatar
    Reaper 03/11/2011 22:40:09

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΡΩ...ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ...ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ?...ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΜΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΔΡΑΧΜΗ... ΑΠΛΩΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ Η ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ Ο ΓΑΠ...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΙΜΟ..ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ..ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣ..ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ....ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΑΣ?....ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ...ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΜΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ....

  36. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 03/11/2011 22:48:48

    Φίλε μου τα πράγματα είναι δραματικά δύσκολα. Το σκεπτικό σου είναι σωστότατο. (Θυμάμαι τώρα το Μεγαρικό ψήφισμα. Όποιος υποχωρεί στο έλασσον μοιραία θα υποχωρήσει και στο μείζον). Το λαμπρό ιστορικό μας παρελθόν δρα πολλές φορές παραμορφωτικά για την πραγματική τωρινή μας θέση.
    Δεν ξέρω τι διαπραγματευτικά όπλα έχουν απομείνει πια. Μάλλον λίγα.
    Και κάτι περί της εθνικής κυριαρχίας. Αλήθεια πότε ήταν η τελευταία φορά που το σύγχρονο ελληνικό κράτος υπήρξε πράγματι εθνικά κυρίαρχο? Και τι σόι κυριαρχία μπορεί να υπάρχει όταν χρωστάς 350δις ευρώ ή όταν δεν μπορείς να εισάγεις (με δραχμές) πρώτες ύλες, τρόφιμα και φάρμακα?
    Πολύ φοβάμαι ότι το πρόβλημα πια δεν είναι σε ποιο νόμισμα θα αποτιμηθεί η έλλειψη κυριαρχίας που είναι αναπόφευκτη.
    Τα όσα κωμικοτραγικά συνέβησαν χτες και σήμερα ήταν γροθιά στο στομάχι.

  37. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 03/11/2011 22:51:26

    Το σχόλιο αναφέρεται στο σχόλιο του Ιεροφάντη

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/11/2011 23:03:33

      Γιάννη, ας είμαστε αισιόδοξοι, με τη μόνη πηγή αισιοδοξίας που μπορώ να σκεφτώ.

      Είναι τόσο χάλια τα πράγματα συνολικά σε Ευρωπαϊκό και παγκόσμιο οικονομικό επίπεδο, που μες την αναμπουμπούλα, μπορεί, ίσως, αν μας δοθεί η ευκαιρία και την αρπάξουμε από τα μαλλιά, να εκμεταλλευτούμε καταστάσεις και διαμορφούμενες συμμαχίες που μας δώσουν κάποια πρόσκαιρη ανάσα ή ανακούφιση και ίσως, λέω ίσως, επιτρέψουν την χαλάρωση της θηλειάς στο λαιμό μας.

      Κάτι θα μας τύχει, δεν μπορεί, τι σκατά απόγονοι του Οδυσσέα είμαστε;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 04/11/2011 07:16:47

        Καλημέρα φίλε.

        Δεν είμαι απαισιόδοξος. Προσπαθώ να είμαι ρεαλιστής. Η κατάστασή μας η τωρινή είναι κατά πολύ δεινότερη απ'ότι ήταν πριν από δυο χρόνια. Φαντάσου μια παρτίδα σκάκι όπου κάποιοι ανίκανοι παίχτες έχουν φέρει την παρτίδα σε αδιέξοδο και ξαφνικά καλείται ένας τρίτος που ενώ φώνεζε συνεχώς, "παίζετε λάθος, σταματήστε", να αναλάβει να τελειώσει την παρτίδα χωρίς τίποτα στα χέρια του. Το μόνο που μένει είναι να κυνηγήσει την ισοπαλία.
        Πάντα λέγαμε ότι τα πράγματα είναι εξαιρετικά δύσκολα και δεν πρέπει να καλλιεργούμε προσδοκίες που δεν εδράζονται σε πραγματικά δεδομένα.

        Ο Ιαπετός λίγο πιο κάτω τα λέει μια χαρά.

  38. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 03/11/2011 22:55:11

    Ποια δανειακή θα υποστηρίξει? Με ποιούς όρους? Η όποια υπηρεσιακή κυβέρνηση - και όχι κυβέρνηση σωτηρίας δεν το δέχομαι-θα παγώσει όλα αυτά που συμβαίνουν σήμερα στους Έλληνες πολίτες ως τις εκλογές?Θα διασφαλίσει τα διαθέσιμα στα όποια ταμεία υπάρχουν μαζί με την εθνική κυριαρχία?

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ ΑΓΡΟΤΗΣ 04/11/2011 06:53:32

      οχι, δυστυχως ειμαστε δεσμιοι της παρανοιας του ΓΑΠ και Βενιζελου.
      Πρεπει με καθε τροπο να ελευθερωθουμε!!!

  39. Κώστας avatar
    Κώστας 03/11/2011 23:14:12

    Δέχομαι πως οι απόψεις μου μπορεί να είναι μειοψηφικές.
    Δέχομαι πως μπορεί να είναι και λανθασμένες , διότι απλούστατα ένας πολίτης δεν έχει τα δεδομένα που έχει ένας Αρχηγός Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
    ΟΜΩΣ...

    - Ποιός έγραφε "η συμφωνία για το κούρεμα του ελληνικού χρέους έχει ακόμα πολλά σκοτεινά σημεία. Πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να διευκρινιστούν και πολλές «δοκιμασίες» που πρέπει να ξεπεράσει για να υλοποιηθεί. "...;
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=321864


    Εγώ; Όχι. Ο Αντώνης Σαμαράς το έγραφε. Και τότε ήταν γνωστό πως το ΔΝΤ δεν(;) θα επέτρεπε την εκταμίευση της δόσης αν το ελληνικό χρέος γίνει τάχα βιώσιμο μέσω του κουρέματος. Πού πήγε το "ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες";;
    Πώς αυτό μετετράπη σε "ψηφίζουμε τη δανειακή"; Τι πυροβολισμοί στο πόδι μας είναι αυτοί; Αφού οι λεπττομέρειες της δανειακής ΔΕΝ είναι γνωστές, ο Σαμαράς όχι απλά δικαιούται , αλλά και ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ, να περιμένει.
    Γιατί έσπευσε να δώσει σινιάλο πως θα την ψηφίσει; Την ώρα που ξεψυχά ο Παπανδρέου; Τί είναι αυτά;

    Υπήρξα/είμαι(;) -ούτε εγώ ξέρω πλέον- ακραιφνής σαμαρικός. Όχι στο πλαίσιο προσωπολατρείας, αλλά στο πλαίσιο συμπόρευσης με ορθές, εθνοφελείς και λογικές θέσεις. Αλλά κατά τη γνώμη μου η τελευταία εβδομάδα υπήρξε η εβδομάδα των αυτογκόλ. Ξεκινώντας από τα φάλτσα της 28ης Οκτωβρίου και συνεχίζοντας με την αψυχολόγητη κίνηση της υπερψήφισης της δανειακής...
    Γιατί Αντώνη ΜΑΣ; Γιατί; Έτσι θα γίνει η αναδιαπραγμάτευση, με εκ των προτέρων παράδοση/ υπογραφή δανειακής;
    Δεν ουρλιάζαμε μερικοί "μην ξανασυναντάς τον αναξιόπιστο πρωθυπουργό-ρεντίκολο", "χτύπα τον στη Βουλή και άσε τις ευγένειες"; Πάλι τηλέφωνα και συναφή με αποτέλεσμα να διαστρεβλώνει και παραπληροφορεί ο πολιτικά νεκρός πρωθυπουργός;;;;

    Εδώ, την προηγούμενη εβδομάδα, σκοτωθήκαμε γιατί μερικοί ζητήσαμε από τη ΝΔ να συμμετάσχει στις λαικές κινητοποιήσεις και αν μη τι άλλο να μην τις καταδικάζει. Ωραία, στο πεζοδρόμιο όχι. Στην Βουλή απόντες και στην δανειακή ναι. Και πως θα αρθρωθεί και περάσει πολιτική; Με τις ανακοινώσεις του μαχητικότατου Μιχελάκη μόνο;
    Προσεύχομαι η τελευταία θεσμική λύση , ο Αντώνης Σαμαράς, να μην κάηκε μέ την-κατά τη γνώμη μου- άστοχη και αυτοευνουχιστική πολιτικά δήλωση περί ανάγκης ψήφισης της δανειακής. Γιατί , κακά τα ψέμματα, δεν εμείνε ΠΛΕΟΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΑΝΕΙΑΚΗ. Κανένας!
    Μετά να μην φωνάζουμε για τον Τσίπρα και την άνοδό του.
    Μακάρι να κάνω λάθος....

    • Aris avatar
      Aris @ Κώστας 04/11/2011 04:01:38

      Πες τα ρε φίλε..! Ο Φαήλος θα πάρει θέση;

    • android.K. avatar
      android.K. @ Κώστας 04/11/2011 07:22:06

      αγαπητε Κωστα,
      παρακολουθω το παθος με το οποιο γραφεις και τις αποψεις σου. Και συμφωνω σε πολλα μαζι σου.
      Θελω ομως να καταλαβεις και συ ενα πραγμα:
      στην θεση που μας εφερε ο Παπανδρεου οι ελιγμοι ειναι ελαχιστοι.
      Ο τσιπρας και ο καθε τσιπρας που δεν προκειται ποτε να κυβερνησει μπορει να λεει πολλα. Και γω μπορει να πω ακομη περισσοτερα.
      Ελπιζω να καταλαβες οτι το βραδυ στις Καννες η Μερκελ μας ειπε οτι εχω την δυνατοτητα να σας χρεοκοπησω ατακτα εδω και τωρα.
      Και το εννοουσε.
      Να δω τι θα εκανε ο Τσιπρας αν ηταν κομμα εξουσιας!
      Ξερεις ειμαστε τοσο πιεσμενοι και τοσο στριμωγμενοι που ζητουμε ανασες . Ο Σαμαρας σαν αυριανος πρωθυπουργος δεν μπορει να λεει αυτα που λεει και ο Τσιπρας. Γιατι αυτος θα κληθει να πληρωσει μισθους και συνταξεις!

  40. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 03/11/2011 23:19:05

    Η Ελλάδα δέν είναι η μεγάλη οικονομική ή στρατιωτική δύναμη, η οποία θα έκανε το μεγάλο παιχνίδι καί μαζί καί μόνη.
    Από τήν αρχή τής κρίσης ορθά διαγνώσθηκε από τόν Σαμαρά, ότι η Ελλάδα αποτελούσε συστημικό κίνδυνο καί μπορούσε μέ τούς κατάλληλους χειρισμούς νά πουλήσει ακριβά τό τομάρι της καί νά πετύχει πιό έντιμη λύση.
    Δέν ήταν, δυστυχώς, πρωθυπουργός. Ωστόσο έκανε τίς εκτιμήσεις του καί γιά τό εύρος τής κρίσης, γιά τήν πορεία της καί τίς δυνατότητες επιρεασμού πού είχε ώς πρόσφατος αρχηγός ενός κόμματος εξουσίας, τό οποίο έψαχνε εναγωνίως νά κρυφθεί από ένα καταιγισμό κατηγοριών, μερικές σωστές στήν ουσία τους, παραπλανητικές όμως ώς ορός τόν επιδιωκόμενο στόχο.
    Κατάφερε νά επανασυντονίσει ένα εχθρικό, έναντί του, στενό κομματικό περιβάλλον, νά χαράξει μιά στρατηγική καί πορεύθηκε μέχρι τώρα.
    Σήμερα έχουμε συγκεκριμένα πολιτικά δεδομένα. Ο χρόνος τρέχει, Ο Σαμαράς δέν έπεισε τόν πολύ κόσμο ότι αποτελεί μέρος τής λύσης, συσπείρωσε τόν κόσμο μέ τόν αντιμνημονιακό του αγώνα, αλλά δέν έπεισε τούς πολλούς γιά αυτό ακριβώς τόν λόγο.
    Δέν κάνει κάποια ουσιαστική στροφή στήν πολιτική του ο Σαμαράς. Προσδοκίες πού καλλιεργήθηκαν κυρίως από θυμικές αντιδράσεις δέν ήταν ποτέ η πολιτική του.
    Η πολιτική τού Σαμαρά εστιάζεται στήν εθνοκεντρική πατριωτική στάση, στήν πίστη του ότι ο εθνισμός είναι η απάντηση στήν σημερινή απαξίωση τής παγκοσμιοποίησης πού επέβαλλαν οι αγορές, εθνισμός απαιτητικός μέ επίγνωση τών γεωστρατηγικών ισορροπιών καί σέ αυτό τό πλαίσιο ισορροπιών απαιτητικός.
    Δέν υπάρχει τυφλοσούρτης πολιτικός γιά ένα πολιτικό σάν τόν Σαμαρά. Αυτό τό προνόμιο τό έχει τό ΚΚΕ καί άλλα αριστερά κόμματα. Ο χώρος άσκησης τής πολιτικής του είναι ο μεσοαστικός χώρος καί αυτό σέ επίγνωση τού γεγονότος ότι ο μεσοαστικός χώρος είναι ο πιό πατριωτικός, γιατί συνδέει τήν επιβίωσή του μέ συμφέροντα πού διαχέουν καί ανακυκλώνουν πλούτο στό εσωτερικό τής χώρας καί δέν τήν απομυζούν μεταφέροντας τόν πλούτο έξω από τά σύνορα τής χώρας.
    Η στάση του στήν δανειακή σύμβαση ήταν αναγκαία. Σωστά τήν χαρακτήρισε ώς αναπόφευκτη. Ο χώρος τής ευρωζώνης καί η αγωνία τών μεγάλων τής ευρωζώνης νά τήν μετασχηματίσουν σέ πολιτική ένωση είναι καί τό προνομιακό γήπεδο τής Ελλάδας. Εδώ πρέπει στό μέλλον νά πουλήσει ακριβά καί επωφελή γιά τήν χώρα τήν παρουσία της. Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι πού παίζεται στήν ευρωζώνη μέ επιθέσεις από έξω καί μάχες ισχύος στό εσωτερικό της. Δέν είναι κάτι αφηρημένο αλλά η πραγματικότητα. Έξοδός μας από αυτό τό συγκεκριμένο ευρωπαϊκό παιχνίδι δέν νομίζω ότι εγγυάται κάτι άλλο, πιό θετικό. Τουλάχιστον όχι στό άμεσο μέλλον.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ιαπετός 04/11/2011 00:08:48

      Πολύ καλή και εις βάθος ανάλυση!!!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ιαπετός 04/11/2011 07:25:25

      Ιαπετέ, respect.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Ιαπετός 04/11/2011 11:24:34

      Ιαπετός respect !

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ Ιαπετός 04/11/2011 14:23:03

      Μπράβο!
      Πρέπει να αρχίσουμε να μιλάμε με την φωνή της λογικής και με ρεαλισμό.
      Σίγουρα κατανοώ την οργή πολλών από εμάς, αλλά σημασία έχει ο στόχος και το αποτέλεσμα...

  41. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 03/11/2011 23:21:57

    Κυριακή, κοντή γιορτή.
    Σε λίγους μήνες, κατά πάσα πιθανότητα, θα έχουμε τα πρώτα δείγματα πολιτικής του Α.Σ. (εάν βέβαια φύγει το κενό /gap και εάν σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση η Ν.Δ.).
    Ας μην ξεχνάμε όμως ότι πολιτική δεν είναι μόνο η οικονομία.
    Δύσκολο να το συνειδητοποιεί κανείς σήμερα, ένα βήμα πριν την χρεωκοπία, αλλά έτσι είναι.
    Πολιτική είναι και η ασφάλεια των πολιτών, οι διεθνείς σχέσεις της χώρας, η μείωση της λαθρομετανάστευσης, η ανόρθωση της παιδείας, η εξυγίανση του κομματικού κράτους, η στήριξη της οικογένειας, η τόνωση της υπαίθρου, η μείωση της διαφθοράς, η ανόρθωση του φρονήματος των Ελλήνων, η λειτουργία του κοινοβουλευτισμού, η κάθαρση της δικαιοσύνης, το αξιόμαχο των ενόπλων δυνάμεων, η αξιοποίηση του φυσικού μας πλούτου, η προστασία των αδυνάτων και άλλα πολλά.
    Επειδή πολλά από αυτά δεν χρειάζονται χρήματα ή εν πάση περιπτώσει δεν χρειάζονται μόνο χρήματα για να γίνουν, η πολιτική δεν εξαρτάται τόσο από το ύψος των κρατικών δαπανών όσο από τις επιλογές στην κατανομή τους.
    Και εκεί αποτυγχάνουν πολιτικοί και πολιτικές.
    Όπου υπάρχει πίστη, όραμα, φιλότιμο, τιμιότητα, γενναιότητα, φιλοπατρία, με λίγα μέσα γίνονται θαύματα.
    Θυμηθείτε τι έγινε το 1940-1944.
    Το ερώτημα στο οποίο, όπως είπα, σύντομα θα έχουμε την απάντηση είναι αν ο Σαμαράς και η Ν.Δ. πιστεύουν και είναι διατεθειμένοι να τα αλλάξουν όλα.
    Γιατί η πικρή αλήθεια είναι ότι η χώρα είχε σαπίσει πριν χρεωκοπήσει.
    Το έργο αυτό είναι απείρως δυσκολότερο από την ανόρθωση της οικονομίας, η οποία, όπως δείχνει η ιστορία, κάποια στιγμή θα αρχίσει, αφού πρώτα θα έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος της καταστροφής.
    Οψόμεθα.

  42. factorx avatar
    factorx 03/11/2011 23:24:54

    Τι από αυτά που είπε σήμερα ο Σαμαράς στην Βουλή, δεν καταλαβαλινεις:

    "Είχα πει επίσης ότι άλλο πράγμα η δανειακή σύμβαση – δηλαδή πόσα δανειζόμαστε, πότε και με πιο επιτόκιο θα τα επιστρέψουμε – από τα μέτρα πολιτικής που τη συνοδεύουν. Εμείς από την εποχή του αρχικού Μνημονίου, ακόμα, διαφωνήσαμε με τα μέτρα πολιτικής, ή μάλλον με κάποια απ’ αυτά, με το μείγμα πολιτικής. Όχι με την αρχική δανειακή σύμβαση.

    Άλλωστε η αρχική δανειακή σύμβαση ούτε τέθηκε ποτέ στην έγκριση κανενός.

    Και οι αντιρρήσεις με το μείγμα πολιτικής παραμένουν ακέραιες. Κι ασφαλώς διατηρούμε το δικαίωμα να διαφωνούμε με ένα πακέτο πολιτικής που οδήγησε σε αδιέξοδο. Έχουμε πει πολλές φορές ότι δεν διαφωνούμε με τους στόχους της σύγκλισης αλλά με τους τρόπους που επιδιώκεται. Και διατηρούμε το δικαίωμα – και την υποχρέωση – να πείσουμε τους εταίρους μας για όσα δεν λειτούργησαν και πρέπει να αλλάξουν"

    • Ταραχή avatar
      Ταραχή @ factorx 04/11/2011 00:53:51

      Φάκτορα την βιασύνη και την καλή θέληση που επαναλαμβάνεται αρχίσαμε και δεν καταλαβαίνουμε πιά.

    • Kώστας avatar
      Kώστας @ factorx 04/11/2011 03:35:08

      "Αρνητική είναι η πρώτη αντίδραση της ΝΔ στην συμφωνία

      Ειδικότερα για το θέμα της εποπτείας, ο Γ.Μιχελάκης δήλωσε: «Άλλο η τεχνική βοήθεια, κι άλλο η εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας. Αν εκχωρεί η δανειακή σύμβαση εθνική κυριαρχία είναι αντισυνταγματική»."
      http://www.antinews.gr/2011/10/27/130067/

      Kαι ερωτώ Φάκτορα: η δανειακή σύμβαση εκχωρεί εθνική κυριαρχία; Αν όχι τί το ανέφερε στις 27/10 η ΝΔ; Αν ναι γιατί σήμερα την ψηφίζει;
      Αυτά- και δυστυχώς άλλα πολλά- δεν καταλαβαίνω πλέον...

  43. Aris. A avatar
    Aris. A 03/11/2011 23:42:42

    H Mερκελ με τον Σαρκοζύ χθες δημόσια πήραν μια θέση για την Ελλάδα.

    Το παίρνετε ή το αφήνετε είμαστε προετοιμασμένοι για όλα ακόμα και αν πρέπει να σας διώξουμε από το ευρώ.

    Είναι σίγουρο για λόγους γοήτρου ότι δεν κάνουν πίσω αυτή την στιγμή.

    Εαν ο Βενιζέλος δεν έκανε την δήλωση ξημερώματα και ο Σαμαράς αργότερα ο κόσμος θα είχε μπουκάρει από το πρωί στις τράπεζες.

    Αυτή την πραγματικότητα δεν μπορούσε να μην την λάβει υπόψη του ο Σαμαράς.

    Από την στιγμή που ο ένας πόλος εξουσίας καταρρέει όλοι παρακολουθούν τον επόμενο.

    Και εκεί ο Σαμαράς έδωσε σταθερότητα την στιγμή που έπρεπε.

    Συμφωνώ ότι η διατύπωση δεν πέρασε σωστά το μήνυμα στην πανικόβλητη κοινή γνώμη.

    Τέτοια ώρα τέτοια λόγια.


    Πράγματι ο Παπνδρέου προσπάθησε να το εκμεταλλευτεί ποιος σοβαρός άνθρωπος τον παίρνει πλέον στα σοβαρά;;

    Ο μόνος παίκτης που έχει μείνει σταθερός στις θέσεις του από την αρχή της κρίσης είναι ο Σαμαράς.

    Απέφυγε το δηλητηριώδες τσίμπημα της συγκυβέρνησης και αυτό είναι το βασικότερο.

    Σωστά βγήκε πρώτος και έβαλε τους όρους.

    Φανταστείτε να μην το είχε κάνει σε τι λαβύρινθο και ατέρμονες διαδικασίες θα τον έβαζε ο Παπανδρέου.

    Κάθε κίνηση έχει το κόστος της.

    Ηταν σαφής συγκεκριμένος εξέπεμψε σταθερότητα και πέταξε την μπάλα στον Παπανδρέου.

    Οσοι λένε ότι τον διπλάρωσε ο Παπανδρέου τον Ιούνιο με την μαιμού παραίτηση δεν ισχύει.

    Αν τον είχε ακούσει τότε ο Παπανδρέου αλλά και τα ΜΜΕ που δεν τον υποστήριξαν τότε και ο Παπανδρέου και η χώρα δεν θα πάθαιναν τον διασυρμό τον τελευταίων ημερών.

    Πράγματι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και το κατώφλι της κρίσης το περνάει η Ιταλία.

    Πως θα ελιχθεί και με ποιους σε ένα τόσο δύσκολο περιβάλλον είναι ένα ερώτημα που έχει κάθε λογικός άνθρωπος.

    Αν κερδίσει το στοίχημα θα τρίβει κόσμος και ντουνιάς τα μάτια του και εγώ ακόμα που έχω διαγνώσει αρετές στον Σαμαρά.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Aris. A 04/11/2011 01:08:04

      +++

  44. Tassos avatar
    Tassos 04/11/2011 00:18:34

    Πάντως να συγχαρούμε το Antinews, την "Πράβδα" της Λαϊκής Δεξιάς που ενώ ο κόσμος της ΝΔ είχε αρχίσει και δαγκώνονταν φοβούμενος υπαναχώρηση του Σαμαρά και συμμετοχή του σε κυβέρνηση με τον Κουϊσλιγκ, έβγαλε άρθρο ΠΡΙΝ να πάει ο Σαμαράς στην Βουλή όπου προϊδέαζε ότι ο Αντώνης θα ήταν Κεραυνός.

    • Αιας Τ. avatar
      Αιας Τ. @ Tassos 04/11/2011 07:26:14

      Τασουλη, πιες ενα ρικο!!

  45. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 04/11/2011 00:29:58

    Εδώ νομίζω ότι κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Αν περάσει η δανειακή σύμβαση θα περάσει πακέτο. Ο Αντώνης ζήτησε να περάσει από υπηρεσιακή κυβέρνηση χωρίς την συμμετοχή στελεχών της ΝΔ. Ποιος θα διαπραγματευτεί; Ποιος θα αλλάξει τη σύμβαση; Αντώνη μας κοροϊδεύεις;
    Θα γίνεις πρωθυπουργός τετελεσμλένων;
    Εμείς θέλουμε τον Αντώνη για να διαπραγματευτεί στην Ευρώπη και να αλλάξει την πολιτική στην Ελλάδα.
    Δεν θέλουμε πρωθυπουργούς τετελεσμένων!!!!!!!!!!
    Αντώνη κάνεις κολοτούμπες ! Λάθος....... μεγάλο λάθος!
    Για να μην παεξηγηθώ ακολουθώ τον Αντώνη από το 1992.

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Γιαννης Ν. 04/11/2011 07:30:13

      η πολιτική Παπανδρέου εχει φερει την παράνοια στη χώρα.
      Δεν μπορεί θα φύγει ο αχρηστος.

  46. ανδρεας avatar
    ανδρεας 04/11/2011 00:37:32

    τελικα μονο το κκε αξιζει

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ ανδρεας 04/11/2011 07:30:38

      να το ψηφισετε!

  47. gloup avatar
    gloup 04/11/2011 00:57:10

    ο Σαμαράς έχει κάνει ορθότατη διάγνωση της κατάστασης και η στάση του είναι η μόνη συνεπής, ψύχραιμη και ικανή να φέρει αποτελέσματα και λύσεις στην εξαιρετικά δύσκολη και επικίνδυνη θέση που έφερε την Ελλάδα ο γαπ και το πασόκ.
    Ελπίζω, εύχομαι να κάνει ο κόσμος την ύστατη προσπάθεια να τον καταλάβει και να τον ακολουθήσει αλλοιώς δεν υπάρχει απολύτως κανένας άλλος τρόπος να διορθωθεί κάπως το θανάσιμο σφάλμα του ελληνικού λαού να χρήσει πρωθυπουργό το γσπ.

  48. Lewnidas avatar
    Lewnidas 04/11/2011 01:09:11

    εγω θα πιστεψω οτι εχει ολες τις καλες προθεσεις ο σαμαρας και θα παει και θα τους πει οτι το μειγμα πολιτικης σας ειναι λαθος. αυτοι τι θα κανουν ? θα του πουν ναι αντωνη εχεις δικιο παρε 5 δοσεις να αναπνευσεις και κανε τα δικα σου?
    δεν υπαρχει αλλο μειγμα πολιτικης, θελουν την ελλαδα μια φθηνη χωρα στα προτυπα της βουλγαριας και της πολωνιας. θελουν οτι πλουτοπαραγωγικο υπαρχει ! θελουν τα ομολογα να αντικατασταθουν με δανεια.

    σας το ειπα καιτο πρωι: 2 εκδοχες υπηρχαν η 10 χρονια και ξεπουλημα στους γερμανους ή δραχμη και τον δικο μας μοναχικο δρομο. η μεταπολιτευσημεμε τα λεφτα της ευρωπης τελειωσε. τωρα θα τελειωσει, σε 6 μηνες, σε ενα χρονο με επανασταση απο τις πλατειες με πραξικοπημα οπως και να εχει αυτο το τσιρκο τελειωσε .

    απο την στιγμη που ο τροπος ζωης που ειχαμε μαθει τελειωσε δεν αντιλαμβανομαι γιατι πρεπει να συνεχισουμε να ειμαστε σε ενα πλαισιο που δεν μπορουμε να αναπτυχθουμε? ολοι ξερουμε οτι το ευρω δουλευει για αυτους που εχουν βαρια βιομηχανια υψηλης ποιοτητας. για αυτους που εχουν αναγαγει την μιζα σε καυσιμο για την ατμομηχανη τους

    εμεις ειμασταν μια χωρα χωρις βαρια βιομηχανια που ειχαμε τον τουρισμο την αγροτικη παραγωγη και λιγο απο ναυτιλια. μενοντας στην ευρωπαϊκη ενωση δεν εχουμε κανενα πλεονεκτημα σε αυτους τους 2 τομεις. Η βαρια φορολογια στις επιχειρησεις τα κανει χειροτερα μαζι με τις υψηλες εισφορες και η σενγκεν μας εχει μετατρεψει σε ενα τεραστιο στρατοπεδο μεταναστων.

    περαστικα μας ενας απογοητευμενος ελληνας και ψηφοφορος -οικογενειακος- του σαμαρα στην μαχη με την γκαμιλα.


    υ.γ.2 αν αυριο ο καμμενος κανει κομμα θα κλαψουν μανουλες
    υ.γ.3 τα νεοφιλευθερα απολυφαδια τι τα κραταει? μην χασουμε τους μορφονιους.
    υ.γ.5 α ρε φαηλο ποσα πολλα λεει η σιωπη σου


    οι ανθρωποι θελουν αιμα, θελουν οτι μπορουν να παρουν για να δωσουν τα λεφτα τους. αν οι γαλλοι δεν ηταν τοσο εκτεθιμενοι θα μας ειχαν στειλει στο διαολο εδω και καιρο

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Lewnidas 04/11/2011 07:35:38

      Λεωνιδας οπως οι τρακοσιοι;
      Ξερεις ποσο ευκολο ειναι απο το πληκτρολογιο να πληρωσεις μισθους και συνταξεις?
      Να εισαγεις φαρμακα, καυσιμα και ...λεμονια. Γιατι ουτε και απο αυτα εχουμε.
      Ασε δε που μπορεια να κανεις σχεδια επι χαρτου για το πως θα ανακαταλαβεις οσα εχασες στη διαρκεια της Ιστοριας, με τα αεροπλανα που δεν εχουν ουτε ανταλακτικα! Για καυσιμα δεν μιλαμε!
      Να συνετιστουμε ολοι γιατι η ολικη καταστροφη ειναι προ των πυλων. Εδω λοιπον μας εφερε ο ΓΑΠ!

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ stanley@gr 04/11/2011 07:38:35

        και ξεχασα. οσο για τους Γαλλους, ηταν ετοιμοι κατω απο την Γερμανικη μποτα να μας φαληρισουν προχτες. Εδω και τωρα.
        Ειλικρινα για ολους τους θερμους πατριωτες θα ηθελα για μια στιγμη να το δω αυτο το εργο, εικονικα, γιατι στην πραγματικοτητα, ασε.. θα κλαινε μανουλες, παιδακια, γεροντες... θα κλαιμε γενικως!

  49. Aris avatar
    Aris 04/11/2011 03:18:35

    Δήλωση Σαμαρά 27.10.2011 για τη νέα δανεακή σύμβαση:
    ¨Και – το πιο σημαντικό απ’ όλα: να διαφυλάξουμε την εθνική μας κυριαρχία. Που δεν δικαιούμαστε, δεν μπορούμε και δεν έχουμε κανένα απολύτως λόγο να την παραδώσουμε. Σε κανένα! Και με οποιοδήποτε τρόπο…
    Άλλωστε, μας το απαγορεύει το Σύνταγμα και δεν το επιτρέπουν, ούτε οι Ευρωπαϊκές Συνθήκες.
    Η Νέα Δημοκρατία θα εξακολουθήσει να λέει “όχι” στο λάθος, να στηρίζει ο,τιδήποτε σωστό και να απορρίπτει εξ αρχής και χωρίς συζήτηση κάθε σκέψη για απώλεια εθνικής κυριαρχίας.
    Όσοι, επομένως, πανηγυρίζουν πως θα φέρουν την Ελλάδα του 2020 πίσω στο 2009, να σοβαρευτούν!
    Οι υπεύθυνοι του σημερινού ναυάγιου δεν μπορούν να παριστάνουν άλλο τους… ναυαγοσώστες. Ο κύκλος αυτής της κυβέρνησης έκλεισε!¨

    Γιατί κ. Σαμαρά προτού κλείσει ο κύκλος γαπ, συνυπογράφετε αυτό που κατακεραυνώνατε πριν λίγες μέρες;

  50. ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ avatar
    ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ 04/11/2011 03:50:51

    χα......

  51. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 04/11/2011 05:43:11

    Τι λεει η δανειακη συμβαση

    http://www.youtube.com/watch?v=u5KVIOYEZqY&feature=player_embedded

    Δεν νομιζω μετα απο αυτο να εχει κανεις ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ να μας αντικρουσει αν ο ηλιος βγαινει απο ανατολη και δυει απο την δυση , ειναι 1+1=2
    Παμε παρακατω

    Ο σαμαρας διεπραξε λαθη τακτικης , ανεξαρτητως τι λεει η συμβαση και ας πουμε οτι ειναι κλειστο χαρτι , κανενας δεν ξερει τι γραφει
    Πες οτι δεν υπαρχει καν

    Απλη λογικη κοινου ανθρωπου

    α)Ποτε δεν συζητας ουτε διαπραγματευσαι με ΠΡΟΔΟΤΕΣ και ΨΕΥΤΕΣ ειδικοτερα ,οταν σε λιδορουν σε μονιμη βαση οπου σταθουν και οπου βρεθουν
    Ειναι αποδεδειγμενο οτι θα προσπαθησουνε να σε γελασουνε για να βγουν απο πανω
    Οσο καλες προθεσεις και να εχεις , οι κακοπιστοι θα σου κολλησουν οτι συνεργαζεσαι μαζι τους και θα βρουνε τροπο να σου την μπουνε

    β)Ποτε μα ποτε ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙΣ κινησεις αμεσης δημοκρατιας και γνησιας λαικης κυριαρχιας που εκφραζουνε τα δημοψηφισματα
    Δειχνεις οτι δεν σεβεσαι τετοιες κινησεις , ο τσιπρας ορθως ειπε οτι αν θελουν δημοψηφισμα ας κανουν αυτοι θα εκτεθουν , οπως και να εχει οι ιδιοι οι πασοκοι θα το ακυρωναν οπως και εγινε , οποτε ηξερες εκ των προτερων οτι αυτοι θα επεφταν στην ιδια τους την παγιδα και θα εβγαινες απο πανω και θα τους κατηγορουσες ως κολοτουμπες
    Υπαρχει μια σημαντικη μεριδα ανθρωπων που θελει δημοψηφισμα δεν πρεπει να αγνοειται

    γ)Θετεις τους ορους σου , ορθα κοφτα με μια λακωνικη δηλωση και τιποτα αλλο , θελουν να τα ακουσουν εχει καλως ,αν οχι προβλημα τους και IGNORE , περιμενεις εξελιξεις
    Οι παλινοδιες και η αλλαγη 2 και 3 δηλωσεων μεσα στη μερα , δημιουργει συγχηση στο εκλογικο σωμα
    Παλι οι κακοπιστοι θα βρουν τροπο να σε πουν κολοτουμπα και ειπα ξειπα , οσο καλοπιστος και να εισαι ισως παρεξηγηθεις αδικως


    Τελος η ευρωζωνη μετραει πλεον μηνες προς την διασπαση της για τις αδυναμες χωρες , φως φαναρι οι g20 εχουν παρει πρεφα οτι πειραμα απετυχε και εδωσαν το πρασινο φως για το plan b (ευρω μονο για ισχυρους)

    Το γονιπετης να ζητας καθε 2 μηνες δανεικα για να ανανεωνεται το σωληνακι της ενταντικης στο κρεβατι του πονου που εισαι δεν καταληγει πουθενα , το βαρεθηκαν ακομα και αυτοι που δανειζουν και γνωριζωντας οτι ο ελληνικος λαος δεν μασαει πλεον τις μπλοφες τους , σκεφτονται οτι μπορει να βαλουν σε κινδυνο και την ιδια την συνοχη της ευρωπαικης ενωσης αν συνεχισουν ενα δρομο που καταληγει σε μαθηματικη ακριβεια σε κοινωνικη εκρηξη με απροβλεπτες συνεπειες για ολους

  52. Quid avatar
    Quid 04/11/2011 07:38:00

    Επιτρέψτε μου τα ακόλουθα.

    Καταρχάς, διαφωνώ με τη θέση του κου. Σαμαρά ότι το "κούρεμα" είναι αναπόφευκτο. Οι οικονομολόγοι της Alpha Bank στην εβδομαδιαία ενημέρωση της 26ης Οκτωβρίου 2011 παρουσιάζουν συντριπτικά επιχειρήματα που αποδομούν την έκθεση της τρόικας ότι το ελληνικό χρέος είναι "μη βιώσιμο". Συνεπώς, κάτι άλλο κρύβεται πίσω από το κούρεμα. Τι; Δεν απασχολεί στη δεδομένη στιγμή, η ουσία είναι ότι υπάρχει αντίλογος, και μάλιστα αντίλογος πειστικός.

    Δεν διατηρώ βέβαια αμφιβολίες ότι, για να αναγκαστεί να ταχθεί υπέρ ο Πρόεδρος της ΝΔ, υπήρχαν σοβαροί λόγοι στο παρασκήνιο. Και πάλι όμως, πρέπει να σταθεί κανείς στο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ που δίδεται.

    Και το Μάιο του 2010 είχε πει ο κος. Σαμαράς ακριβώς το ίδιο που λέει και σήμερα. Ότι δηλαδή "εδώ που έφτασε τα πράγματα το ΠΑΣΟΚ, η χρηματοδότηση από τους εταίρους είναι πλέον αναπόφευκτη". Όμως καταψήφισε το Μνημόνιο, διότι διαφωνούμε με την πολιτική.

    Τι άλλαξε τώρα και θα υπερψηφίσει το νέο αυτό Μνημόνιο, που εμπεριέχει, όπως ακριβώς και τότε, "αναπόφευκτη χρηματοδότηση", αλλά "πολιτική με την οποία διαφωνεί"; Τότε, το ίδιο μίγμα επέφερε καταψήφιση. Σήμερα, το ίδιο ακριβώς μίγμα επιφέρει υπερψήφιση; Δεν βγάζει νόημα. Πρόκειται για ασυνέπεια έργων. Εδώ είναι που πρεσβεύω την άποψη ότι υπάρχουν και λόγοι παρασκηνίου που οδηγούν σε αυτή τη νέα θέση του κου. Σαμαρά.

    Θα πρέπει όμως, όποιοι και να είναι αυτοί οι λόγοι παρασκηνίου, να αναλογιστεί ότι το πολιτικό μήνυμα που έδωσε με την καταψήφιση του Μνημονίου θα ακυρωθεί πλήρως και θα ανατραπεί αναδρομικά, εάν τώρα υπερψηφίσει το νέο Μνημόνιο. Στάθηκε στα πόδια του και μπορεί να κυβερνήσει και να σώσει την Ελλάδα, επειδή τότε καταψήφισε το Μνημόνιο. Εάν ανατραπεί αυτή η καταψήφιση, τότε τίποτε δεν είναι σίγουρο. Χάνει την έξωθεν καλή πολιτική μαρτυρία.

    Παρά τη χθεσινή εξαιρετική ομιλία του στη Βουλή, επιμένω ότι θα πρέπει να βρει έναν εύχσημο τρόπο να απεμπλακεί από την υπερψήφιση της νέας δανειακής. Πολύ ωραία επιχειρήματα εξέθεσε και ο κος. ιεροφάντης ανωτέρω. Δεν γνωρίζω ποιος θα μπορούσε να είναι αυτός ο εύσχημος τρόπος, πάντως θα πρέπει να είναι πολιτικά πειστικός.

  53. Tassos avatar
    Tassos 04/11/2011 08:00:00

    Να το πιώ , αλλά τί είναι το ρίκο?

  54. Mara avatar
    Mara 04/11/2011 08:06:28

    ....δηλ. παράδοση εθνικής κυριαρχίας ο Σαμαράς?
    Σε καμμία περίπτωση. Δεν το πιστεύω.
    Ωστόσο, τα μαφιόζικα παιχνίδια του Παπανδρέου για να τον εγκλωβίσουν, είναι εξαιρετικά επικίνδυνα.
    Θέλουν πάσει θυσία να τον σύρουν σε υπογραφή της δανειακής σύμβασης ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ. Να δεχτεί τα πάντα.

    ΠΡΟΣΟΧΗ!
    Ο μεγαλύτερος στόχος από όλους, είναι να τον καταστήσουν στην συνείδηση του λαού ως μία από τα ίδια με αυτούς.
    Δεν θέλουν με τίποτα να καταφέρει να πάρει άνετη αυτοδυναμία. Θέλουν πάσει θυσία να τον "κοντύνουν" πρώτα, μπλοφάροντας ελεεινά, για να τον παγιδεύσουν και μετά να πάμε σε εκλογές.
    Αυτός είναι κυρίως ο στόχος τους.

    (Χθές παρ΄ολίγο αυτό να συμβεί. Αρχικώς ο κόσμος "πάγωσε" ακούγοντας ότι συμφωνεί στην υπογραφή της δανειακής σύμβασης. Με τις διευκρινήσεις ήρθε λίγο η καρδιά στην θέση της.
    Ωστόσο μία αμφιβολία για την στάση Σαμαρά κατάφεραν και την έσπειραν.
    Οι άνθρωποι είναι μαφιόζοι του χειρίστου είδους. Θέλει μεγάλη προσοχή!)

  55. Quid avatar
    Quid 04/11/2011 08:13:06

    Υπάρχει επίσης και κάτι άλλο. Όπως είπε και ο ίδιος ο κος. Σαμαράς, υπάρχουν πολλά σκοτεινά σημεία στη συμφωνία, μέχρι να διαμορφωθεί οριστικά. Με δεδομένη την πρόθεσή του να την υπερψηφίσει, λογικό είναι να ζητηθεί η γνώμη του για το τι δέχεται και τι όχι. Μια τέτοια διεργασία θα τον αναγάγει σε ΣΥΝΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ της κατάστασης χωρίς να είναι τέτοιος.

    Θα του δοθεί, έτσι, συνευθύνη για το τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να είναι βέβαιο ότι θα καταφέρει να καρπωθεί πολιτικό όφελος, τη στιγμή που επικοινωνιακή κυριαρχία εξακολουθούν να έχουν όσοι τον πολεμούσαν από την πρώτη στιγμή της πατριωτικής του παρουσίας στα πολιτικά πράγματα.

    Με απλά λόγια, θα εκτεθεί σε (ανεπανόρθωτη) κυβερνητική φθορά και μάλιστα ενόψει επερχόμενων εκλογών, χωρίς να έχει την ισχύ κυβερνήτη στα χέρια του!

    Είναι μια παράμετρος που πρέπει να συνυπολογίσει σοβαρά ο κος. Σαμαράς, ώστε να κοιτάξει να απεμπλακεί ευσχήμως από την πρόθεση υπερψήφισης της δανειακής.

  56. danaos avatar
    danaos 04/11/2011 08:24:22

    stanley@gr καλημέρα!Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να φύγουν οι επικίνδυνοι ΓΑΠ Βενιζέλος και τα τσιράκια τους.Να διαλυθεί επιτέλους αυτό το πολιτικό μόρφωμα!

  57. ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ avatar
    ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ 04/11/2011 08:32:50

    Kαλημέρα αγαπητοί φίλοι-ες.Για όσους έχουν παρακολουθήσει την πολιτιτική καριέρα του Γ.Α.Π δε θα έπρεπε να προξενεί καμία εντύπωση σε αυτά που γίνονται σήμερα...Και μια πρόβλεψη από εμένα που θα σας αφήσει άφωνους και που αν συμβεί θα έχουμε δραματικές εξελίξεις...Παίρνει την ψήφο εμπιστοσύνης σήμερα και από εβδομάδα κάνει διά-γγελμα στον ελληνικό λαό ότι συνεχίζει πάλι μόνος του για να σώσει την πατρίδα και όχι με κυβέρνηση ενότητας ..Και τότε θα γελάσουν και οι πέτρες...Εκτίμηση κάνω αγαπητοί!!!!

  58. danaos avatar
    danaos 04/11/2011 08:39:58

    Καλημέρα Ιαπετέ!Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Αντε γιατί πολλοί καινούριοι μπήκαν όλως τυχαίως στο antinews,δήθεν δεξιούληδες, αλλά με γυαλιά άλλου χρώματος να απαξιώσουν το Σαμαρά, ίσως γιατί έτσι τους βολεύει!

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ danaos 04/11/2011 11:33:49

      Δαναέ
      Θέλω νά κάνω ακόμα ένα μικρό σχόλιο γιά τήν «υποχωρητικότητα» τού Σαμαρά.
      Τί είπε; Μεταβατική κυβέρνηση, η οποία θα επικυρώσει την συμφωνία (τήν πολιτική απόφαση στήν ουσία) και την εξασφάλιση της 6ης δόσης. Αμέσως μετά εκλογές.
      Οι επιμέρους δεσμεύσεις καί ο καθορισμός τών τεχνικών λεπτομερειών τής συμφωνίας, όπως καί η περίφημη εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας μένει νά διαπραγματευθούν καί νά αποτυπωθούν στό τελικό κείμενο, πράγμα πού απαιτεί χρόνο. Ποιός θα κλείσει τήν τελική διαπραγμάτευση; Η καινούργια κυβέρνηση πού θα προκύψει από τίς εκλογές.
      Τί ζητάει ο «σωτήρας» Παπανδρέου;
      Κυβέρνηση «εθνικής σωτηρίας», μεγαλύτερης πνοής, με πολιτικά στελέχη, η οποία θά «κλείσει» τό σύνολο τής συμφωνίας, σύμφωνα μέ τίς δεσμεύσεις (έναντι ποιών είναι ασαφές) πού έχει αναλάβει.
      Αφήνει νά εννοηθεί υπό δική του πρωθυπουργία, άν όχι θέλει νά τρενάρει τίς συνομιλίες κανένα δίμηνο, νά «σύρει» τόν Σαμαρά νά τήν υπεψηφίσει (Ο Βενιζέλος μίλησε γιά 180), αφήνοντας όλα τά υπόλοιπα στόν αέρα καί έχοντας τήν δεδηλωμένη νά συνεχίσει απειλώντας καί νά κλείσει τό σύνολο τής συμφωνίας.
      Η πολιτική τής ευτελούς υποτέλειας καί ο μακιαβελικός τρόπος πού επιλέχθηκε μέ τό δημοψήφισμα ναί ή όχι στό ευρώ, γνωρίζοντας εκ τών προτέρων ότι ο Σαμαράς θά κάνει τά πάντα («πάση θυσία») νά τό αποτρέψει δείχνει τό βάθος τής επαπειλούμενης προδοσίας.
      Πολύ εύκολα κρίνουν μερικοί τόν Σαμαρά. Τούς αρέσουν οι μεγαλοστομίες καί οι ανένδοτες στάσεις. Τί νά τίς κάνω, άν οδηγήσουν σέ ερείπια; Αυτό είναι πού ζητάμε σάν λαός;
      Ανένδοτος όπου καί όταν χρειάζεται. Ελιγμός όπου καί όταν χρειάζεται. Στρατηγική σκέψη καί γρήγορες αποφάσεις όταν το απαιτεί η περίσταση.
      Οι αντίπαλοι δέν είναι χαζοί. Έχουν ολόκληρα επιτελεία ποδηγέτησης καί τής κοινής γνώμης καί τών πολιτικών.
      Χωρίς εμπιστοσύνη στίς ικανότητες τού στρατηγού τό στράτευμα διαλύεται.
      Προσοχή.

      • danaos avatar
        danaos @ Ιαπετός 04/11/2011 13:38:57

        Γι αυτό χθες Ιαπετέ, έγραψα ότι μετά την ομιλία του Σαμαρά μου έφυγε ένα βάρος.Δεν μπορείς να φανταστείς τι τηλεφωνήματα δέχτηκα για να μου πουν με κακεντρέχεια το γνωστό " όλοι ίδιοι είναι".
        Υ.Σ. Ήδη χωρίς την άδειά σου έκανα τα σχόλιά σου αντιγραφή να τα χρησιμοποιήσω!

  59. dracon avatar
    dracon 04/11/2011 08:48:55

    O Σαμαράς δεσμεύεται ότι θα ψηφίσει τη δανειακή χωρίς τα εφαρμοστικά μέτρα.
    Που βρίσκεται δημοσιευμένη η δανειακή και που τα εφαρμοστικά μέτρα΄;;;;;
    Γνωρίζει άραγε ο κ.Σαμαράς τι είναι αυτό που δεσμεύτηκε να ψηφίσει;
    Γνωρίζει ακόμη ότι στη δανειακή είναι σφόδρα πιθανό να υπάρχει ρήτρα υποχρεωτικής αποδοχής των εφαρμοστικών μέτρων;
    Μέγα και μοιραίο το πολιτικό σφάλμα του Σαμαρά.
    Ενώ όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα ορθά υποστήριζε ότι για τη ψήφιση της δανειακής χρειάζεται νωπή λαική εντολή και δε νομιμοποιείται η παρούσα βουλή,που βρίσκεται σε πλήρη διάσταση με το λαικό αίσθημα,ακόμη και με 300 βουλευτές να τη κυρώσει.
    Χθες έκανε το απονενοημένο να διασώσει όχι τη χώρα αλλά τον Παπανδρέου
    και το ΠΑΣΟΚ
    Τα περί εξαπάτησής του από τον Παπανδρέου κάνουν τα πράγματα ακόμη χειρότερα για τον ίδιο.
    Ο υπό καραντίνα ,μεχρι χθες,πρωθυπουργός σήμερα υπάρχει κίνδυνος να πάρει ψηφο εμπιστοσύνης και να διαπραγματεύεται από θέση ισχύος.Οσο για τις εκλογές καλύτερα είναι να τις ξεχάσουμε .Το ΠΑΣΟΚ θα πάει σε πρόωρες οικειοθελώς μόνο όταν δει τα ποσοστά του να ανεβαίνουν.
    Καμμιά πολιτική δύναμη που βρίσκεται σε άνοδο δεν κάνει συμβιβασμούς με μια άλλη πολιτική δύναμη που καταρρέει.
    Λάθος πολιτικό και στρατηγικό,που θα έχει τεράστιες επιπτώσεις εάν δεν βρεθεί ένας εύσχημος τρόπος υπαναχώρησης που θα πείσει όχι μόνο τη κοινοβουλέυτική ομάδα της ΝΔ αλλά και τους εν δυνάμει ψηφοφόρους της κεντροδεξιάς παράταξης.
    Ο δεξιός πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Ορμπάν που πήρε το σαρωτικό ποσοστό του 65% ,όχι μόνο δεν έκανε συμβιβασμούς με τους σοσιαλδημοκράτες,αλλά ήρθε σε ρήξη με ΔΝΤ και ΕΕ ,αρνούμενος να εφαρμόσει τα εισηγούμενα μέτρα ,παρά τις απειλές για μη εκταμίευση της επόμενης δόσης.Ο δεξιός πρωθυπουργός αύξησε τη φορολογία των τραπεζών και των πολυεθνικών ,αντί να μειώσει συντάξεις και μισθούς ,και προτίμησε να μεταβεί στη Ν.Αφρική για να παρακολουθήσει αγώνες ποδοσφαίρου,αντί να ΄μείνει στην ΟΥγγαρία και να υποδεχθεί την αντιπροσωπεία του ΔΝΤ,που ήρθε να του τραβήξει το αυτί.
    Παραδείγματα προς μίμηση για τη κεντροδεξιά της Ελλάδας,εάν επιθυμεί ΄στις προσεχείς εκλογές να μην βρεθεί ,όπως και το ΠΑΣΟΚ,με μονοψήφιο ποσοστό.

  60. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 04/11/2011 09:19:06

    Δείτε τους λεβέντες, τους καραμπουζουκλήδες.

    Από το "Ζούγκλα"

    "Πριν από τη δημοσιοποίηση των προθέσεων του κ. Αντώνη Σαμαρά, είχε προηγηθεί μία συνάντηση μεταξύ της βουλευτού του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Βάσως Παπανδρέου και στελεχών της Νέας Δημοκρατίας. Στη συνάντηση συμμετείχαν οι Κυριάκος Μητσοτάκης, Άρης Σπηλιωτόπουλος, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Κωστής Χατζηδάκης και Ευάγγελος Αντώναρος. Σύμφωνα με ανεπίσημες εκτιμήσεις, στη Νέα Δημοκρατία, η συνάντηση αυτή επιτάχυνε τη λήψη αποφάσεων από τον κ. Αντώνη Σαμαρά".

    • regeneration avatar
      regeneration @ ΣΟΝ ΠΕΝ 04/11/2011 09:28:50

      Ποιος ασχολείται με τη "ΖΟΥΓΚΛΑ"; Είναι, κατ' αναλογία, η ηλεκτρονική έκδοση της Ελευθεροτυπίας στα χρόνια τα "παλιά".

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ regeneration 04/11/2011 09:59:37

        regeneration

        Να θεωρήσω δηλαδή ότι δεν έγινε αυτή η ...συνάντηση επειδή το γράφει η Ζούγκλα?
        Δεν καταλαβαίνω που πάει η αποδοκιμασία σου.
        Δεν με ενδιαφέρει ο Τριανταφυλλόπουλος.
        Η μαρτυρία με ενδιαφέρει.
        Έχεις να σχολιάσεις επ΄αυτής?

        • Theo avatar
          Theo @ ΣΟΝ ΠΕΝ 04/11/2011 12:52:12

          μην τα πιστευουμε και ολα. ο Μητσοτακης χθες ηταν βασιλικοτερος του Σαμαρα!!
          Μην παρασυρομαστε.
          Η κοινοβουλευτικη ομαδα της ΝΔ δεν εχει κανενα προβλημα, κανενα θεμα!

    • Quid avatar
      Quid @ ΣΟΝ ΠΕΝ 04/11/2011 09:35:33

      Τι ρόλο παίζουν αυτοί οι αδίστακτοι Ταρζάν; Δεν άκουσαν την ομιλία του κου. Σαμαρά στη Βουλή; Εξακολουθούν το ίδιο τροπάριο. Όμως εδώ φαίνεται πόσο ύπουλα μέσα θα μετέλθουν εναντίον του, ώστε να καταστρέψουν την αντιμνημονιακή του στάση. Αυτό είναι που μας κάνει να χαρακτηρίζουμε πολλοί σχολιαστές εδώ μέσα ως πολιτικό λάθος του κου. Σαμαρά την εξαγγελία υπερψήφισης της νέας δανειακής.

      Από την άλλη πλευρά, οι "ανεπίσημες εκτιμήσεις" επιβεβαιώνουν ένα αντίστοιχο σενάριο που είχα υποστηρίξει χθες για τα κίνητρα που ώθησαν τον κο. Σαμαρά στην εξαγγελία υποστήριξης της δανειακής.

      Είναι τόσο πολύπλοκο και επίφοβα τα πράγματα, που μόνον ο Θεός μπορεί να μας βοηθήσει αυτή την κρίσιμη στιγμή, να έλθουν όλα προς το καλύτερο.

  61. eco avatar
    eco 04/11/2011 09:20:15

    Σου μείωσαν το μισθό και άρχισες να διαμαρτύρεσαι;
    Η παράδοση της Πατρίδας έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια ο «ωχ αδελφισμός» όμως πολλών μας έφερε εδώ.
    Η παράδοση πολλών εθνικών μας θέσεων από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ δεν έτυχαν τις διαμαρτυρίες που θα έπρεπε.
    Τώρα που έβαλαν χέρι στην τσέπη σου θυμήθηκες την «παράδοση της χώρας»;
    Η συνέπεια δεν είναι κακό και κυρίως δεν είναι ισχύει το δεν είναι της στιγμής.

  62. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 04/11/2011 09:39:40

    Mόνο που η Alpha Bank χάνει από το κούρεμα γι΄ αυτό τα λέει αυτά. Οι Τράπεζες από την αρχή αντέδρασαν στο κούρεμα για να γλυτώσουν από την χασούρα. Ηθελαν αντί να χάσουν αυτές να πιέσουν έτσι ώστε η Ελλάδα (ο ελληνικός λαός δηλαδή) να πληρώσει όσο μεγαλύτερο μέρος των οφειλών.

    • Quid avatar
      Quid @ Kώστας Θ. 04/11/2011 09:47:56

      Να με συγχωρείτε, αλλά δεν είναι αυτό απάντηση! ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ALPHA BANK; Αυτό είναι το κρίσιμο ερώτημα και αυτό είναι που θα έπρεπε να σας απασχολεί.

      Στην Ελλάδα κάνουμε υπερβολική ερμηνεία κινήτρων και δεν κοιτάζουμε την ουσία. Η τράπεζα έχει τα συμφέροντά της και έχει κάθε δικαίωμα να τα υπερασπιστεί. Το τιθέμενο ζήτημα είναι όμως τελείως διαφορετικό. Αυτά που λέει η συγκεκριμένη τράπεζα φαίνονται ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΑ, δεν έχουν αντικρουστεί από κανέναν και, εάν ισχύουν (έτσι φαίνεται), καταδεικνύουν μια μεθόδευση για το ελληνικό χρέος που, κατά τη γνώμη μου, είναι τουλάχιστον ύποπτη.

      Ίσως αντί να κάνετε ερμηνεία κινήτρων να μπαίνατε καλύτερα στον κόπο να τα διαβάσετε και να τα αξιολογήσετε.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Quid 04/11/2011 12:45:00

        Η μεθόδευση ήταν από την αρχή Quid, όχι μόνο τώρα.

        Αυτό που ξεχνάμε όλοι, είναι πως ο Σαμαράς τα λέει και επιμένει (η καταψήφιση του Μνημονίου ισχύει), αλλά εντωμεταξύ ισχύουν και εφαρμόζονται πράγματα από πέρυσι.
        Σε κάθε βήμα διαμαρτύρεται, αλλά αυτά προχωρούν, άρα δεν μπορούμε να κάνουμε σαν να μην υπάρχουν.
        Τώρα μας έφτασαν στο κούρεμα. Προφανώς με μεθόδευση τόσο καιρό. Προφανώς δεν θέλαμε να είμαστε εδώ, μόνο ο Σαμαράς έλεγε αν θυμάσαι δεν μπαίνω σε αυτήν την κουβέντα.

        Όταν όμως συνεδριάζει όλος ο πλανήτης για να γίνει (ξαναλέω, κακώς, αλλά έγινε), δεν μπορώ εγώ εδώ να κάνω πως δεν συμβαίνει!

        Όταν Μέρκελ και Σαρκοζύ ξεκαρφώνονται πως "θέλουμε τώρα την υπογραφή σου ή σας φουντάρουμε", τι κάνεις εσύ: (συν)υπογράφεις *ότι λιγότερο* μπορείς και ζητάς καθαρή εντολή να τους αντιμετωπίσεις. Μπορείς να τους πεις και κάτι άλλο, αλλά... 1) δεν είμαστε προετοιμασμένοι για αυτό, 2) θα κάνεις τη χάρη στο ΓΑΠ, 3) δεν είμαι τόσο σίγουρη αν όλοι οι Έλληνες είμαστε έτοιμοι ή έστω ενημερωμένοι οι άνθρωποι για το τι σημαίνει.

        Αν δεν φοβούνται στάση Σαμαρά (εντός και εκτός), γιατί τσιρίζουν όλοι να μη γίνουν εκλογές, ή κάνουν ότι μπορούν να βάλουν το Σαμαρά στο κάδρο του συνένοχου-συνυπεύθυνου- μέρος του συστήματος;

        Αυτό απαντά και στους "συναινετικούς". Όποτε ο Σαμαράς κάνει το παραμικρό και απολύτως αναγκαίο βήμα για τη χώρα (άλλοι έχουν πολυτέλεια αδιαλλαξίας και τα ίδια βιβλία συμπεριφοράς ανεξαρτήτως περιστάσεων), αυτό που βλέπω είναι πως τον παρουσιάζουν ως μέρος του συστήματος. Όμως να μην την πατάμε και οι υπόλοιποι.

  63. ad kan avatar
    ad kan 04/11/2011 10:14:23

    Ο Σαμαράς δεν διέσωσε μόνο το πασοκ , διέσωσε και το πολιτικό σύστημα που φαίνεται ότι εξακολουθεί να εκπροσωπεί και επιβιώνει ως νεκροζώντανο, δηλαδή και την ΝΔ μετά της επαφές τρίτου τύπου που είχαν αρχίσει μέλη της κοινοβουλευτικής του ομάδας και όχι μόνο, με τον έτερο πόλο.
    Αυτά που πρότεινε περί υπηρεσιακής κυβέρνησης για την διενέργεια άμεσα εκλογών και την κύρωση της δανειακής σύμβασης άνευ εφαρμοστικών μέτρων είναι αν-εφάρμοστα και το γνωρίζει.
    Ο εκβιασμός ήταν σαφής.
    Όχι μόνο δεν φεύγει ο ακατανόμαστος (ακόμη και αν δήθεν φύγει, ο Παπανδρεϊσμός θα παραμείνει ακμαιότατος) ,αλλά δεν επιθυμεί να προσέλθει ο Α.Σ.
    Αυτό είναι το μόνο σίγουρο και το άλλο είναι ότι δεν είναι στις προθέσεις του δεύτερου η διάλυση του χρήσιμου ακόμη για το σύστημα αποδυναμωμένου πασοκ.
    Τώρα που κατέστη μέρος του προβλήματος για να δούμε τι θα κάνει η ΝΔ μετά την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση και πως θα το διαχειριστεί.
    Το πρόβλημα -γόρδιο δεσμό εννοώ. Προς το παρόν φαίνεται ότι το ξίφος τοποθετήθηκε στην βιτρίνα.
    Περιμένουμε με ανυπομονησία τις εξελίξεις..

  64. dracon avatar
    dracon 04/11/2011 10:39:54

    Ιδανικός αυτόχειρας ο Σαμαράς προσχώρησε στο μνημονιακό μέτωπο και κατέστησε εαυτόν συνυπεύθυνο αναδρομικά για όλες τις ασχημονίες του ΠΑΣΟΚ κατά της χώρας και των ελλήνων.
    Τα επιχειρήματα ότι ήταν μεγάλες οι πιέσεις δεν πείθουν ,όπως δεν έχουν πείσει εδώ και 2 χρόνια ,όταν χρησιμοποιούνται από τον Παπανδρέου.
    Η Ελλάδα χρειάζεται ένα ηγέτη που θα σηκώσει ανάστημα στους Ευρωπαίους και θα τους πει ότι δεν ψηφίζει καμμιά σύμβαση ,πριν τη προσφυγή στη λαική ετυμηγορία.Οτι αυτό επιτάσσει η δημοκρατία για την οποία τόσο κόπτονται οι εταίροι μας και δε διστάζουν στο όνομά της να βομβαρδίζουν τη Γιουγκοσλαυία,το Αφγανιστάν,το Ιράκ,τη Λιβύη και οσονούπω το Ιράν.Οτι δεν μπορεί να κόπτονται για τη δημοκρατία στο τρίτο κόσμο και να θέλουν να τη καταργήσουν στη κοιτίδα της δημοκρατίας ,που είναι η ελλάδα.
    Να τους πει ξεκάθαρα ότι η ελλάδα προσχώρησε στην ΕΕ και στο ευρώ για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο όλων των ελλήνων και όχι για να το καταβαραθρώσει σε επίπεδα του 1944 και μ αυτή την έννοια η παραμονή μας στο ευρώ δεν είναι αυτοσκοπός ούτε αυταξία και θα επαξιολογηθεί με κριτήριο την ευημερία των ελλήνων και τις πιθανότητες ανάπτυξης της χώρας.
    Μια τέτοια περήφανη αλλά και ορθολογική στάση θα μας ανέβαζε στην εκτίμηση των ευρωπαίων και θα μας αναβάθμιζε από καρπαζοεισπραχτορες σε ισότιμους συνομιλητές.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ dracon 04/11/2011 11:07:32

      Οι πολίτες αυτής της χώρας που δεν πιστεύουν στο απατηλό όραμα της ενωμένης ευρώπης και στους ευρωμονόδρομους των αντιλαικών συμφερόντων που επιβάλλουν μνημόνια και δανειακές συμβάσεις οι οποίες οδηγούν την χώρα σε δουλική υποτέλεια και τους κατοίκους της στην εξαθλίωση, έχουν πλέον καθαρότερες επιλογές και θα μιλήσουν στις εκλογές που κοντοζυγώνουν.

  65. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 04/11/2011 11:13:17

    Tι γίνεται Φάκτορα, ησυχία σήμερα ενώ χθες γινόταν της Πόπης. Ενεργοποιήθηκε το ένστικτο αυτοσυντήρησης των πασόκων;

  66. GDM avatar
    GDM 04/11/2011 11:35:01

    ΣΗΜΕΡΑ τα ψέματα τελειώνουν.... Ο καθένας από τους 300 και κυρίως από αυτούς της συμπολίτευσης αναλαμβάνει την ευθύνη των πράξεων του. Ας ακούσουν την κοινωνία, την καρδιά κ τη συνείδησή τους και να παράξουν τα ανάλογα. Κομματικοί συσχετισμοί ή πολιτικές τακτικές πλέον δεν χωρούν. Το λαό δεν τον ενδιαφέρει το δικό τους μέλλον αλλά μονο το δικό του!!! Το βράδυ ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ..!!!

    Και κάτι άλλο: Εκτιμώ αφάνταστα την πορεία, τον πολιτικό λόγο και το χαρακτήρα του Αντώνη Σαμαρά... Μεγάλωσα με τις αρχές του και έχει σημαδέψει πολλούς από εμάς. Θέλω όσο τίποτα άλλο να πετύχει και να δικαιωθεί.!!! ΟΜΩΣ Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. Τουλάχιστον σε σχέση με τη μέχρι τώρα σταθερή, αταλάντευτη και υπερήφανη θέση κ στάση του. Νομίζω ότι βιάστηκε κ έπρεπε να περιμένει μέχρι σήμερα, ώστε να ξεκαθαρίσει το τι θέλει και τι θα κάνει τελικά ο ΓΑΠ. Άσε που πιστεύω ότι ο τελευταίος μπορεί και να το έστησε το σκηνικό με τους ξένους, γαι να υφαρπάσουν τη συνσίνεση του Αντώνη. Και μπορεί πράγματι η πρόταση Σαμαρά να είναι περιορισμένου περιεχομένου, αλλά δυστυχώς τέτοιες ώρες κανείς δεν εξετάζει τις λεπτομέρειες. Η διαφωνία μου στηρίζεται κυρίως στο γεγονός ότι το δίλημμα που τέθηκε από τους "ηγεμόνες μας", περί της 6ης δόσης, είναι προσχηματικό και αβάσιμο, αφού η καταβολή της έχει προαποφαιστεί και ουδολως συνδέεται με την νέα δανειακή σύμβαση, τους όρους της οποίας δε γνωρίζουμε ακόμη. Μου κάνει εντύπωση ότι κανείς δεν έχει σταθεί σ' αυτό, δηλ. στο γεγονός ότι η ΕΕ υποχρεούται να καταβάλλει την 6η δόση και δεν μπορεί να άρει την απόφασή της, γιατί αυτή, με βάση το μνημόνιο, στηρίζεται στις μέχρι σήμερα εκθέσεις αξιολόγησης και όχι στη νέα σύμβαση..... Ούτε βέβαια αναφέρεται, άμεσα ή έμμεσα, το θέμα αυτό στο κείμενο της δήλωσης κορυφής της 26-10-2011. Αντίθετα εκεί στην παρ. 9 αναγράφεται επί λέξει : "Χαιρετίζουμε την απόφαση της ευρωομάδας για την καταβολή της έκτης δόσης του προγράμματος στήριξης ΕΕ/ΔΝΤ για την Ελλάδα. Προσβλέπουμε στην ολοκλήρωση ενός βιώσιμου και αξιόπιστου νεόυ πολυετούς προγράμματος ΕΕ//ΔΝΤ μέχρι το τέλος του έτους". ΔΗΛ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.... Συνεπώς ο πρόεδρος θα μπορούσε να ζητήσει-απαιτήσει από τους εταίρους να τηρήσουν πρώτα αυτοί τις υποχρεώσεις τους και μετά να δεσμευτεί ο ίδιος ότι θα επικυρώσει ΟΧΙ ΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ, που δεν γνωρίζουμε, αλλά τους όρους που ταυτίζονται με τα συμΠεράσματα της εν λόγω συνόδου, ΑΦΟΥ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ!!!!!!
    Κατανοώ την αγωνία του Αντώνη γαι την πιθανή εμπλοκή της χρηματόδοτησης, όμως πιστεύω οτι τελικά η χθεσινή επιλογή ήδη μειώνει (δικαίως ή αδίκως) την αξιοπιστία του στην κοινωνία. Εύχομαι να ξεκαθαρίσει σήμερα τα πράγματα, για να μη δώσει συνέχεια σ' αυτούς που τον περίμεναν στη γωνία....

  67. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 04/11/2011 11:42:54

    Παρήλασε χτες όλος ο εσμός των εξωτικών και αλλαλαζόντων λαϊκιστών για να καταφερθεί και να κάνει κλίμα εναντίον Σαμαρά.
    Δεν ξέρω αν διαβάζει αντινιούς ο ρώσος πρόεδρος Μεντβέντεφ κι είδε τις φτηνιάρικες εναντίον Σαμαρά αντιδράσεις. Αλλά μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι από τις Κάννες όπου βρίσκεται στη συνάντηση G20 έκανε δήλωση για την Ελλάδα και το δημοψήφισμα χαρακτηρίζοντάς το: "εξωτική και λαϊκιστική πολιτική" κι ότι η Ελλάδα πρέπει να επιδείξει πραγματισμό κι υπευθυνότητα και να αποκτήσει συγκεκριμένη στόχευση. Οι χθεσινές κινήσεις Σαμαράς καλύπτουν απόλυτα και τις τρεις προϋποθέσεις του διεθνούς πλαισίου. Δε ζούμε στο νησί των μακάρων αλλά στον κόσμο αυτόν. Τίποτα δε χαρίζεται. Όλα κερδίζονται με συστηματική εργασία, πίστη σε αρχές κι αξίες. Είμαστε η πατριωτική, κοινωνική και φιλελεύθερη Παράταξη της χώρας.

  68. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 04/11/2011 13:28:16

    Ο μοιραίος της δυναστείας των Παπανδρέου, φεύγει αφήνοντας πίσω του ένα πολιτικό ερειπιώνα. Κάθε μέρα κάνει, ότι μπορεί για να ικανοποιεί επιθυμίες ως καπρίτσια, πράγμα που τον κάνει ψυχικά να μοιράζεται συγχρόνως την δίψα της εξουσίας και το αίσθημα της ανασφάλειας.Όμως τα τερτίπια δεν αποδίδουν επάπειρον και κείνος που ξέρει μόνο από αυτά αυτογελοιοποιείται.Δεν είχε το θάρρος να κοιτάξει στα μάτια ουτε τους βουλευτές του.Φευγαλέα διασταύρωνε το βλέμμα του μαζί τους.Η παρουσία του πια είναι ανεπίδεκτη πολιτικής αναλυσης. Αποτελεί περίπτωση που χρήζει ψυχανάλυση. Από την άλλη χτές είδα ένα Αντώνη Σαμαρά, με καθαρό βλέμμα, με αποφασιστικότητα και με την αύρα ενός Πατριωτισμού, που είναι κρυμμένος σαν σπίθα στην στάχτη της ψυχής κάθε Ελληνα. Από την μια ένα πολιτικό απολίθωμα, που φεύγει , έχοντας ταπεινώσει τον περήφανο λαό και από την άλλη ,ένα γρανιτένιο πολιτικό, γεμάτο δοτικότητα για την Πατρίδα, που μέσα ακόμα κι από αυτήν έσχατη παρακμή, δίνει την ελπίδα πως μπορεί να εμπνεύσει στους Έλληνες ενεργοποιώντας ένα μηχανισμό εθνικής επιβίωσης.Ολα δείχνουν ότι η νόσος του πολιτικού μας συστήματος , βρίσκεται στην φάση του υψηλού πυρετού πριν την ανάρρωση.Η παραμονή του Παπανδρεικού ΠΑΣΟΚ στην εξουσία επί τριάντα σχεδόν χρόνια , είχε προυπόθεση την διασφάλιση πλήρους πολιτιστικής αποσύνθεσης, με αποτέλεσμα να έχει σβήσει κάθε διάθεση δημιουργίας.Οι πολιτικοί κατάντησαν αναξιόπιστοι γιατί έχουν όραμα το ευτελές συμφέρον. Και με αυτή την μυωπική πρακτική, έμαθαν και το λαό μας να πορευέται με τον ίδιο βηματισμό. Να σκεπτόμαστε με γνώμονα «όχι τι μας προάγει» αλλά τι μας συμφέρει.Το έθνος έχει ανάγκη να αποκτήσει ένα ανώτερο σκοπό ζωής.Κιαυτό απαιτεί κυβέρνηση και Κυβερνήτη και όχι απλά, διαχειριστή , που θα νέμεται απλά την εξουσία. Χρειαζόμαστε αυτήν την ώρα κυβέρνηση που θα κυβερνά ,θα χαράζει στρατηγική και θα οδηγεί τον λαό στις επιλογές του. Ο Ρωμιός χάνεται δίχως όνειρο. Χρειάζεται η Ελλάδα , καθώς περνά τις συμπληγάδες της Παγκοσμιας κρίσης , ανακτήσει το κουρελιασμένο ηθικό της.Κιαυτό προυποθέτει ηγέτη με γνώση και επίγνωση της αποστολής του.Με γενναιοφροσύνη και με εμπνευσμένη στρατηγική. Που θα μεταβάλλει το χαμένο δυναμισμό των Ελλήνων σε ηθικό και ιστορικό κεφάλαιο ανάτασης.Το διακύβευμα του κ.Σαμαρά είναι τεράστιο.

  69. Άγνωστος μεταξύ αγνώστων avatar
    Άγνωστος μεταξύ αγνώστων 04/11/2011 13:32:47

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ SITE ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΩ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ.ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ,ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ.ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ Ο Α.ΣΑΜΑΡΑΣ ΩΣ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ,ΚΑΤΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΑΠΙΛΑ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ, ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ?ΠΛΑΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ?Η
    Ή ΑΠΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ..

  70. Σακελλαρης Γιαννης avatar
    Σακελλαρης Γιαννης 04/11/2011 18:35:26

    η συντεχνία σε όλο της το μεγαλείο ο μόνος τρόπος για να μην διαλύσει το ΠΑΣΟΚ και να μπορέσει να συσπειρωθεί είναι να έχει λόγο ύπαρξης και αυτός είναι η αυτοδυναμία της ΝΔ γιαυτό αργεί ο ΓΑΠ να φύγει και περιμένει να δώσει το δακτυλίδι στον Αντώνη Ξυπνήστε...

  71. Greek Voter avatar
    Greek Voter 04/11/2011 20:40:26

    Θα ήθελα πολύ να συμφωνήσω, αλλά μέχρι τώρα λέγαμε πως δεν υπάρχουν μονόδρομοι... Πότε μιλούσαμε υπεύθυνα; Τότε ή τώρα; (ρητορικό το ερώτημα)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.