#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/03/2012 14:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρέλαση ενώπιον του πριβέ κλαμπ των χρεοκοπημένων πολιτικών



Μετά την ολοκλήρωση των εκδηλώσεων για την 25η Μαρτίου χωρίς σοβαρά παρατράγουδα, μπορούμε όλοι να αναφωνήσουμε: Ζήτω η Ελληνική Δημοκρατία. Αυτή για την οποία πολέμησαν τόσες γενιές Ελλήνων και που τώρα είναι σιδερόφρακτη, με ελεύθερους σκοπευτές, χωρίς κόσμο και σε ένα κλίμα πριβέ κλαμπ που μαζεύονται μεταξύ τους, συγχαίρονται για την επιτυχία τους κι έχουν και το θάρρος να κάνουν δηλώσεις για την εθνική παλιγγενεσία.

Να κάνουμε μια πρόταση: Από του χρόνου οι εθνικές εορτές να γίνονται στο Προεδρικό Μέγαρο. Όπως τα καλοκαίρια που κάνουν δεξιώσεις για την αποκατάσταση της δημοκρατίας, καλούν καμιά 500αριά αργόσχολους, πίνουν τα… μπραντς, κάνουν φιλοφρονήσεις ο ένας με τον άλλο, βάζουν οι συνοδοί τις ωραίες τους τουαλέτες και καμώνονται πως είναι μια ωραία ατμόσφαιρα.

Μέσα στους κήπους του Προεδρικού Μεγάρου δε θα χρειάζεται και τόση πολύ αστυνομία και πρωτοφανή μέτρα ασφαλείας. Μάλιστα, θα μπορούσαν να ανοίξουν τρύπες στις περιφράξεις και να βλέπουν από εκεί τα αγήματα να περνούν από την Ηρώδου Αττικού.

Ο μόνος φόβος που θα είχαν είναι μήπως φάνε κανένα γιαουρτάκι. Θα μπορούσε βέβαια η κυβέρνηση να απαγορεύσει την παραγωγή γιαούρτης για τους μήνες Οκτώβριο και Μάρτιο ώστε προληπτικά να εξαλειφθεί κι αυτός ο κίνδυνος.

Αν πάλι δεν τους κάνει το Προεδρικό Μέγαρο, θα μπορούσε ο κ. Παπαδήμος να προτείνει το… Εκάλη Κλαμπ. Που να τρέχουν οι πεινασμένοι, οι συνταξιούχοι και οι προδομένοι Ελληνες πάνω στην Εκάλη, οπότε η παρέλαση θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μέσα σε κλίμα εθνικής ομοψυχίας.

Μια άλλη πρόταση θα ήταν να γίνουν οι εκδηλώσεις στο… Καστελλόριζο, εκεί που ο Παπανδρέου μας ανακοίνωσε την νέα Ελληνική Δεινοκρατία. Στην εσχατιά της χώρας ποιος να τρέχει να διαμαρτυρηθεί. Το πολύ να περάσει καμιά τουρκική φρεγάτα, αλλά συνηθισμένοι είμαστε από τα σουλάτσα αυτά.

Τέλος, η πιο ριζοσπαστική λύση για να μην υπάρχει η ταλαιπωρία αυτή είναι να αποφασίσει το κλειστό κλαμπ των πολιτικών να καταργήσει τις εθνικές επετείους. Να γλιτώσουν κι αυτοί, βρε αδερφέ, από το φόβο του γιαουρτιού. Θα το ήθελε και η τρόικα άλλωστε, ώστε να έχουμε την προσοχή μας στραμμένη μόνο στα δάνεια και την πληρωμή τους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παύλος avatar
    Παύλος 25/03/2012 14:39:17

    Πέστα. Απίστευτη εικόνα παρακμής και κατάθλιψης σήμερα.

    • sofia avatar
      sofia @ Παύλος 27/03/2012 07:14:03

      ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ: ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ, ΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΕΜΑΣΤΟ-ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 3-4 μ. ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ- ΚΛΟΥΒΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ. ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ! ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ...

  2. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 25/03/2012 14:49:54

    Ρε φίλε, πλάκα μας κάνεις;;; Ποιός ευθύνεται για τα ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ, τω όντι, ΜΕΤΡΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ;;; Η Πολιτεία, που ΟΡΘΩΣ, θέλει , ΕΝ ΠΑΝΤΙ ΤΡΟΠΩ ΚΑΙ ΜΕΣΩ, να γίνει η ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ, ως αποτιση ΦΟΡΟΥ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ, στους ΗΡΩΕΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΑΣ για την ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ των Ελλήνων και ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ή οι...κάθε λογής μπαχαλάκηδες...αντιεξουσιαστές...αναρχοαυτόνομοι...αναρχοσαβούρα και τα διάφορα...γραφικά...γκρουπούσκουλα της άκρας δεξιάς και άκρας αριστεράς;;; ή, εν πάσει περιπτώσει ο κάθε....αγανακτισμένος....και ...απελπισμένος ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ....ΔΙΚΑΙΕΣ Η ΑΔΙΚΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΟΥΣ;;;;;;; Χάθηκαν οι υπόλοιπες 364 ημέρες;;;;;;;;;; ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΠΟ ΤΩΡΑ...ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ....ΟΙ....ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ....ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ...ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΒΑΛΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ ΓΙΩΡΓΟΣ 25/03/2012 15:18:55

      Μπάμπη...εσύ;;;

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ Ηλίας 25/03/2012 21:04:06

        XAXAXAXAAXAXAX ... Για Πάσχο μου κάνει ... ο Μπαμπίνος ειναι για τις "οικονομικές" αναλύσεις

        • ΑΝΝΑ avatar
          ΑΝΝΑ @ EVANGELOS 26/03/2012 02:45:20

          O ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ ειναι κανει ΜΠΑΜ !!!!

    • ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
      ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ ΓΙΩΡΓΟΣ 25/03/2012 15:20:50

      @@@@
      @@@
      Γιώργος
      ......ως αποτιση ΦΟΡΟΥ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ, στους ΗΡΩΕΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΑΣ.........


      Φόρο τιμής από ποιούς καί σέ ποιούς???
      Άπότιση φόρου τιμής, από Εθνοπροδότες,στούς Ήρωες?????
      Αποτίει φόρον τιμής,στούς Ήρωες, ό Παπούλιας!!!!!
      Ό Παπαδήμος!!!!!
      Ό γαπ!!!!
      Ό Μπένυ!!!!!!!
      Έλα Χριστέ καί Παναγιά!!!!!!!!


      Δέν πάς καλά!!!!!
      Από τό ##σύνδρομο τής Στοκχόλμης## πάσχεις!!!!!!

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ ΓΙΩΡΓΟΣ 25/03/2012 16:47:14

      Κύριε, εσάς λέω... τώρα που ανακαλύψατε και, επιτέλους, διαφωτίσατε και εμάς τους αρχάριους περί των πραγματικών υπευθύνων της εκλεπτισμένης αστυνόμευσης τύπου Βόρειας Κορέας, μήπως, λέω μήπως, θα μπορούσατε να βγείτε έστω για μερικές ώρες από το παντός καιρού, προστατευμένο καβούκι σας και να πείτε και σε εμάς, που δεν ξέρουμε, πότε ακριβώς θεωρείτε ότι είναι σωστή και καίρια και δίκαιη η ώρα για διαμαρτυρία, διότι, χωρίς να θέλω να λασπολογήσω την καλή και γοητευτική νιρβάνα στην οποία προφανώς περήφανα κατοικοεδρεύετε, μου μοιάζει πως, γενικότερα, δεν φαίνεται, ούτε καν αχνοφαίνεται, να υπάρχει κάποια μέρα, όπου θα επιτρεπόταν οι όποιοι "διαμαρτυρόμενοι" να πράξουν τελικά αυτό, για το οποίο τους ονομάζουν "διαμαρτυρόμενους": Να διαμαρτυρηθούν.

      Μέχρι τώρα πέφτουν τα χημικά σαν να είμασταν σε πόλεμο. Ανεξαρτήτως ημέρας. Ανεξαρτήτως παραλήπτη. Ζείτε στο όμορφο, ζεστό Βλαδιβοστόκ;

      Εσείς μας λέτε "σήμερα όχι".
      Οι άλλοι μας λένε "σήμερα όχι, αύριο όχι, χτές όχι".
      Οι τρίτοι, οι πιο ειλικρινείς, μας λένε "ποτέ".

      Τι θα κάνουμε, επιτέλους; Πότε θα διαμαρτυρηθούμε εμείς; Θυμίζω, είμαστε άνθρωποι, όχι μηχανάκια. Κορμί είναι, θα λιώσει... απ' την λαχτάρα...

    • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
      ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ ΓΙΩΡΓΟΣ 25/03/2012 19:56:16

      ΑΣΕ ΤΗΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΑΣΑΡΙΕΣ......ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ Η ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ-ΚΑΝΕΙ-ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΡΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΘΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΥΠΟΚΛΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟ!!!!
      ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ.....

  3. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 25/03/2012 14:57:47

    ΘΛΙΨΗ, ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ ΚΑΘΕ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ...ΣΗΜΑΙΑΣ χωρίς ιερό και όσιο!!!! Οι οποίοι με τρόπο ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ, που θα ζήλευαν και τα SS, προσπαθουν, ΜΑΤΑΙΑ ΒΕΒΑΙΑ, να επιβάλουν τις...απόψεις τους!!! Δήθεν τα 20,50,100, 200 άτομα ....αγανακτισμένα και...απελπισμένα άτομα να δείξουν ότι ...εκφράζουν το λαό!!! Αστεία πράγματα!!!!!!!! Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ, ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!! Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΔΙΕΞΟΔΑ!!! ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΗ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝ...

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ΓΙΩΡΓΟΣ 25/03/2012 21:11:46

      Δηλαδή μετάξύ των διαδοχικών εκλογών δεν επιτρέπεται άλλου είδους εκδήλωση διαμαρτυρίας - αντίθεσης ??? Πως την φαντάζεσαι τη δημοκρατία "εκλογές -4 χρόνια μούγκα - εκλογές" ??? Την Εθνική επαίτιο την πρoσέβαλλαν οι 50ρηδες και τα πιτσιρίκια που είδα να θέλουν να διαμαρτυρηθούν και βρήκαν απέναντι τους ΜΑΤ και κάγγελα ??? ... ή ο αποκλεισμός της πρωτεύουσας σήμερα το πρωί λες και έχουμε χούντα ??? Απίστευτο ανήμερα της κατ'εξοχήν ημέρας εορτής της εθνικής ανεξαρτησίας νέα παιδιά να βλέπουν αστυνομοκρατούμενη την Αθήνα και να μην μπορούν να προσέλθουν στο χώρο της παρέλασης ... η επέτειος είναι Εθνική και αφορά όλους τους Έλληνες - όχι μόνο τους εκπροσώπους του κράτους

  4. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 25/03/2012 15:08:58

    Ο Δανειστής της ροζ βίλας χαιρετούσε τους "επισήμους": Παπαδήμος, Διαμαντοπούλου, Καμίνης, Γιαννίτσης και λοιπά εκλεκτά μέλη της πασοκικής παρακρατικής συμμορίας.
    Εμετικό θέαμα.
    Ο Δοτός Παπαδήμος κατήντησε την παρέλαση σαν τα μούτρα του. Εχθές με ελεύθερους σκοπευτές πάνω από τους παρελαύνοντες μαθητές(!) και σήμερα ένα θέατρο σκιών χωρίς τον Ελληνικό Λαό να επευφημεί τα παιδιά του. Με τους συγγενείς των στρατευμένων μακρυά, πίσω από κάγκελα. Και όλα αυτά γιατί ο Δοτός Παπαδήμος και οι παρατρεχάμενοί του φοβούνται. Τρέμει ο εκλεκτός του Μπόμπολα. Ας εμφανιστεί ο "τεχνοκράτης" στην Αγορά, ας κάνει μια βόλτα σε έναν εμπορικό δρόμο, ας πάει σε μια επιχείρηση να μιλήσει, να τον "υποδεχθούμε" όπως του αξίζει μπας και καταλάβει πόσο λαομίσητος είναι και να σταματήσει να μαγαρίζει με αστυνομοκρατία επιπέδου Ανατολικής Γερμανίας την παρέλαση Φόρο Τιμής στην 25 Μαρτίου. Και αυτό το αρχιδειλό κάποιοι το φαντάζονται μετεκλογικό πρωθυπουργό!

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Κώστας ΜΠ 26/03/2012 03:57:13

      Μεταφυσικά γεγονότα συμβαίνουν στο πρωθυπουργικό γραφείο.Πρώτα εξαφανίστηκε ο πίνακας της ελευθερίας επί ΓΑΠ, τώρα με Παπαδήμο εξαφανίστηκε και η Ελληνική σημαία. Επίλεκτο τμήμα των Gostbusters έρχεται στην Ελλάδα για να διαλευκάνει το μυστήριο με τις εξαφανίσεις Ελληνικών εθνικών συμβόλων....

      • juliet avatar
        juliet @ daughter of mercy 26/03/2012 07:18:47

        Η τρίτη εξαφάνιση λες να είναι του θείου Λουκά και τότε θα πούνε θαύμα .....αυτή μαλλον αργοπορεί ,διαπραματεύεται το άνοιγμα παραρτήματος τράπεζας στον παράδεισο και το ντηλ δεν είναι έτοιμο....

  5. felix74 avatar
    felix74 25/03/2012 15:09:54

    Καταπληκτικο αρθρο!!!!

    Ετσι...συνεχιστε να ριχνετε νερο στον μυλο των αριστεριστων.Εγω προτεινω,για να ειναι πιο σαφες το κειμενο του αρθρογραφου,την επομενη φορα να φωναξουμε ολοι μαζι αγκαλιασμενοι αυτο που φωναξαν οι ανταρσυες και οι συριζοπαμε στην παρελαση της Χιου "Γυριστε το κεφαλι ΑΡΙΣΤΕΡΑ,ειναι ο μονος δρομος για την λευτερια"!!!!

    Τελικα θελουμε ή δεν θελουμε να γινονται παρελασεις?Οι αριστεροι ειναι ξεκαθαροι.Οι δεξιοι?

    • factorx avatar
      factorx @ felix74 25/03/2012 15:18:51

      Εσύ πάντως μην το γυρίζεις πολύ δεξιά το κεφάλι γιατί δεν θα δεις τον ...γκρεμό. Για τα γκρουπουσκουλα του ΑΝΤΑΡΣΥΑ έγιναν όλα αυτα ή για να τρομοκρατηθεί ο κόσμος και να μην κατέβει στις παρελάσεις;

      • felix74 avatar
        felix74 @ factorx 25/03/2012 15:30:21

        Θα στο πω οσο πιο απλα γινεται.

        Το νοημα και το μυνημα που θες να περασεις μεσω του αρθρο σου θα το βρουμε αυριο μπροστα μας με πρωθυπουργο τον Σαμαρα.Εκτος αν πιστευεις πως απο τον μαιο και μετα οι "αγανακτισμενοι" θα ειναι ευτυχισμενοι.

        Τον γκρεμο τον βλεπω οπως ολοι μας.Μονο που στο κουτο μυαλο μου αποφασισα πως 2 συγκεκριμενες μερες του χρονου δεν ειναι ιδιες με τις υπολοιπες 363.Πιστευω να εγινα κατανοητος.

        • factorx avatar
          factorx @ felix74 25/03/2012 15:37:55

          Ο λαός δεν αντιμετωπίζεται με ΜΑΤ και τανκς. Αλλά με φιλολαϊκές πολιτικές. Είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβεις; Εκτός αν ορισμένοι θεωρούν ότι είναι "καλύτερος λαός" από τους υπόλοιπους

          • felix74 avatar
            felix74 @ factorx 25/03/2012 15:54:15

            Και σου ξαναλεω πως αυτα που λες θα γυρισουν μπουμεραγκ σε λιγο καιρο.Γιατι την επομενη φορα στη θεση του παπαδημου θα ειναι ο ΑΣ,στην θεση του υεθα καποιος αβραμοπουλος και στην θεση του παιδειας καποιος Αρης.

            Και οσα φιλολαικα μετρα να παρει ο ΑΣ,αν γινει η αρχη και επικρατησει η αντιληψη της μπαχαλοποιησης των εθνικων επετειων,μετα αντε να την σταματησεις.Εκτος αν εισαι τοσο ρομαντικος και πιστευεις πως ο "λαος" θα δει δεξια κυβερνηση εν μεσω μνημονιου και θα κατεβει μαζικα στους δρομους να φωναξει "Ελλας,Ελλας,Αντωνης Σαμαρας".

          • factorx avatar
            factorx @ felix74 25/03/2012 16:03:42

            Φυσικά και δεν το πιστεύω, κι αν μας διαβάσεις προσεκτικά θα δεις οτι προειδοποιούμε συνεχώς γι αυτά που θα γίνουν. Αυτό δεν σημαίνει όμως οτι ο Σαμαράς πρεέπει να ακολουθήσεις τις ίδιες αστυνομικές μεθόδους με τους προηγουμενους

          • WB avatar
            WB @ factorx 25/03/2012 17:07:46

            Ο Σαμαράς θα έπρεπε να είναι στην Ελλάδα σήμερα και όχι στην Πορτογαλία. Και αν δεν του άρεσε η παρέλαση στην Αθήνα ας πήγαινε αλλού.

          • parsifal avatar
            parsifal @ factorx 25/03/2012 22:10:53

            Δηλαδή τι θα κάμει ; Cosi fan tutte !

          • EVANGELOS avatar
            EVANGELOS @ factorx 25/03/2012 21:16:11

            σωστός ο φάκτορ

        • Πεπόνης avatar
          Πεπόνης @ felix74 25/03/2012 17:01:08

          Ίσως έχεις δίκιο σε όλα... Όμως το δίλημμα έπαψε να είναι το αν θα είμαστε "μετά τον Μάιο ευτυχισμένοι" και πλέον είναι: "Θα είμαστε τον Ιούνιο ζωντανοί;"

          Όσο για το δεύτερο σκέλος του σχολίου σου: Μήπως ξέρεις εσύ, ποιά μέρα (επιτέλους) θα είναι μια καλή μέρα για διαμαρτυρία; Ως τώρα ήταν όλες άκυρες.

          Να οργανωθούμε ρε παιδιά... Να κάνουμε μια διαμαρτυρία της προκοπής...

          Πάντως, για κάθε ενδεχόμενο, εγώ έχω μια λίστα με συνθήματα που θα μπορούσαν να επιτρέπονται για τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας πολιτών, εννοείται μετά από εξονυχιστικό έλεγχο από τα αρμόδια όργανα ως προς την νομιμότητα/νομιμοφροσύνη τους:

          Συνθήματα που επιτρέπονται #1: Το μνημόνιο μ' αρέσει, κάνει δαχτυλίδι μέση!
          Συνθήματα που επιτρέπονται #2: Τον μισθό μου κόψε κι άλλο, και με λίγα θα την βγάλω!
          Συνθήματα που επιτρέπονται #3: Θέλω να με δέρνουν μπάτσοι, δεν μου φτάνει το χαράτσι!
          Συνθήματα που επιτρέπονται #4: Οι συντάξεις να κοπούν, τα γερόντια απαιτούν!
          Συνθήματα που επιτρέπονται #5: Όποιος είν' απολυμένος, είναι πιο ευτυχισμένος!
          Συνθήματα που επιτρέπονται #6: Πάρτε μου το σπίτι τώρα, για να σώσουμε τη χώρα!
          Συνθήματα που επιτρέπονται #7: Δεν πεινάω, το τονίζω, στα σκουπίδια γευματίζω!
          Συνθήματα που επιτρέπονται #8: Θέλουμε πολλούς Ναζί, γιατί τα φάγαμε μαζί!
          Συνθήματα που επιτρέπονται #9: Ξεπαστρέψτε τους πολίτες, είναι όλοι τους κοπρίτες!
          Συνθήματα που επιτρέπονται #10: Δεν αξίζω για να ζήσω, αύριο θ' αυτοκτονήσω!

          Ταυτόχρονα θα πρέπει να ψηφιστεί προεδρικό διάταγμα σύμφωνα με το οποίο όσοι πολίτες δεν ζητωκραυγάζουν μέσα από την καρδιά τους, επευφημώντας το μνημόνιο και όλα ανεξαιρέτως τα εισπρακτικά μέτρα της κυβέρνησης, θα πωλούνται ως σκλάβοι σε διάφορες χώρες από αυτές που μας έχουν δανείσει για να κάνουν οικιακές εργασίες όπως σκούπισμα, σφουγγάρισμα, ξεσκόνισμα, μαγείρεμα, πλύσιμο πιάτων και κουρτινών, διάβασμα παιδιών, βόλτα με τον σκύλο, καθαρισμό αυλής και πεζοδρομίου από χιόνι, βάψιμο τοίχων, επισκευές, μικρές και μεγάλες, στοκαρίσματα, καρφώματα προκών για κάδρα σε τοίχους, συντήρηση αυτοκινήτου, βγάλσιμο σκουπιδιών, βραδυνό σεξ με τουλάχιστον τρεις στάσεις, αφου πρώτα υποχρεωτικά φιλήσουν με πάθος και λαχτάρα σταυρωτά στο κούτελο τους πολιτικούς και λοιπούς επίσημους που θα παραβρίσκονται στις εξέδρες (να μην ξεχάσουν να πλύνουν τα δόντια και να μασήσουν τσίχλα για καθαρή αναπνοή) και δηλώσουν δημόσια ότι είναι τρισευτυχισμένοι με την οικονομική κρίση, επειδή, επιτέλους, κατάλαβαν ότι μαζί τα έφαγαν και ότι άμεσα δεσμεύονται να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι και υπεύθυνοι πολίτες, κάτι που θα επικυρωθεί με υπογραφή των πολιτών σε επίσημο έγγραφο, αλλά και με υπογραφές των παιδιών, εγγονιών και κατοικιδίων τους.

          • ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
            ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ Πεπόνης 25/03/2012 17:17:27

            @@@
            Πεπόνης

            ΑΨΟΓΟΣ!!!
            ΕΥΓΕ!!!!

          • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
            Δημήτρης Ιατρόπουλος @ Πεπόνης 25/03/2012 19:35:12

            Πεπόνη στα...παρα-συνθήματα,είσαι αχτύπητος! Σου βγάζω το καπέλο!
            Πάρε κι ένα δικό μου για κερασάκι στην τούρτα σου:

            "Οι προδότες στο γουδί
            κι όσοι ζήσουν στου Γουδή.."

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Πεπόνης 25/03/2012 22:11:30

            Αχαχαχα... έλιωσα από τα γέλια με τα συνθήματα! Να 'σαι καλά!

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Πεπόνης 25/03/2012 22:51:41

            Τέλεια συνθήματα!

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ felix74 25/03/2012 15:23:40

      συμφωνώ απόλυτα μαζί σου felix74!!!

  6. Άννα avatar
    Άννα 25/03/2012 15:25:31

    Εάν δεν ήθελαν επεισόδια γιατί έπρεπε να παρευβρίσκονται επίσημοι και συνεπώς να δημιουργηθούν επεισόδια που θα πρέπει να χρυσοπληρώσουμε για τα μέτρα ασφαλείας τους?Γιατί δε νομίζω να βρίζανε όσους θα παίρναν μέρος στη παρέλαση.Επίσης ο κόσμος που διαμαρτύρεται και βρίζει δεν προέρχονται όλοι από τα άκρα γιατί τότε τα 2 πρώτα κόμματα θα ήταν η χρυσή αυγή και το κκε.Καλή λευτεριά.

  7. ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 25/03/2012 15:39:04

    Από τό zougla.gr.
    ##Μετά το πέρας της παρέλασης, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δ. Αβραμόπουλος δήλωσε ότι είναι «η καλύτερη που ζήσαμε ποτέ».##

    Εάν πράγματι ελέχθη από τόν Αβραμόπουλο,τότε τήν απάντηση θά πρέπει νά τήν δώσει AMEΣΑ,ό Αντώνης Σαμαράς !!!!

    • johnnie avatar
      johnnie @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 25/03/2012 17:36:44

      Αυτό δεν ήταν παρέλαση, οι μουσικοί παίζανε με μια ανάσα και οι υπόλοιποι τρέχανε. Τέτοιο κατοστάρι δεν έχω ξαναδεί σε παρέλαση!!

  8. ΟΝΝΕΔ avatar
    ΟΝΝΕΔ 25/03/2012 16:00:24

    Σχετικά με την επέτειο της 25ης Μαρτίου

    Αθήνα, 25 Μαρτίου 2012
    Η ιστορία της Ελλάδας έχει στιγματιστεί πολλές φορές από τις δύσκολες χρονικές συγκυρίες και από τις θυσίες που έχει καλεστεί ο λαός της να πραγματοποιήσει. Σε εποχές δύσκολες για την εθνική ενότητα πάντα ο λαός της χώρας μας συσπειρωνόταν και δρούσε συντεταγμένα απέναντι σε όλες τις δυσκολίες κάθε είδους. Τα αποτελέσματα της ομοιογένειας αυτής είναι γνωστά σε όλους μας και δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν προκαλέσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον.
    Σήμερα,191 χρόνια μετά την Επανάσταση του 1821, οφείλουμε να αντιληφθούμε το χρέος και την κληρονομιά μας ως Έλληνες αλλά και το μεγαλείο των δυνατοτήτων μας. Είναι αλήθεια πως τα τελευταία χρόνια οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε και αντιμετωπίζουμε ακόμα, δεν ήταν λίγες. Στο δύσκολο σταυροδρόμι όμως στο οποίο βρισκόμαστε οι επιλογές μας είναι μετρημένες.
    Έχουμε την επιλογή της ολικής παραίτησης που θα μας βυθίσει ακόμα περισσότερο στα προβλήματα. Υπάρχει όμως και η επιλογή της ανασύνταξης των δυνάμεών μας και ο παραδειγματισμός μας από την Ιστορία. Μακριά από την απαισιοδοξία και τον μηδενισμό που επικρατεί, οφείλουμε ως νέοι άνθρωποι να εμπνεόμαστε από τα γεγονότα που έχουν στιγματίσει την πορεία της χώρας μας.
    Είμαστε αντίθετοι με όσους προσπαθούν να απαξιώσουν με συκοφαντικές κινήσεις τον θεσμό των παρελάσεων και την απόδοση τιμών στην ίδια μας την ιστορία ποντάροντας στην ενίσχυση της μιζέριας και της κατάθλιψης του κόσμου. Ως αυριανή γενιά αυτής της χώρας, οφείλουμε να γίνουμε προασπιστές και θεματοφύλακες της μνήμης μας.
    Η 25η Μαρτίου, ημέρα που υποδηλώνει την ανεξαρτησία και την αναγέννηση του έθνους ύστερα από μακρόχρονη στέρηση της ελευθερίας, πρέπει να γίνει φάρος έμπνευσης και πηγή δύναμης για όλους μας τις δύσκολες χρονικές συγκυρίες στις οποίες ζούμε.

  9. partyman avatar
    partyman 25/03/2012 16:07:29

    Παιδιά η παρέλαση έπρεπε να γίνει και καλώς πήραν τα μέτρα.

    Επιτέλους, ας λειτουργήσει μια φορά και το κράτος.

    Έχουμε καταντήσει ούτε τα αυτονόητα και τα απλά να μπορούμε να διοργανώσουμε και να ζήσουμε. Έλεος.

    factorx : Οι φιλολαικές πολιτικές θα επιστρέψουν (αν επιστρέψουν) περι το ...2020.
    Καλό είναι η αντίδραση μας, ως λαός, στο μνημόνιο κτλ να μην έχει ούτε ως αφορμή ούτε ως θύμα την παρέλαση της εθνικης μας επετείου ή και άλλες εκδηλώσεις και δρστηριότητες.

    • factorx avatar
      factorx @ partyman 25/03/2012 16:40:14

      Κράτος που βασίζεται στην αστυνομοκρατία της παρέλασης είναι κράτος της ελιτ και έχει χρεοκοπήσει στην συνειδηση των πολιτών. Κράτος απονομιμοποιημένο στη συνείδηση των πολιτών παύει να ειναι κράτος. Να μην μπερδευουμε την αστυνόμευση του εγκλήματος, των λαθρομεταναστών και των πάσης φύσεως μπαχαλάκηδων με την αστυνόμευση των πολιτών

      • partyman avatar
        partyman @ factorx 25/03/2012 16:58:46

        Ναι φακτορα, ούτε και σε εμένα μου αρέσει η αστυνομοκρατία της παρελασης.

        Απο την άλλη, δεν μπορω να διανοηθώ, οτι κάποιος που θέλει να παρακολουθήσει την παρέλαση ή να εκφραστεί με την συμμετοχή του, τιμώντας την μνήμη των πραγματικών ηρώων του έθνους μας, να μην μπορεί να το κάνει!
        Αντιθέτως, θα έλεγα ότι το δικαίωμα συμμετοχής στην συγκεκριμμένη εκδήλωση μνήμης και τιμής, είναι αναφαίρετο, είναι διαχρονικό και υπερβαίνει οτιδήποτε άλλο.

        Επίσης, σε καμμία περίπτωση δεν είναι ελίτ οι άντρες και γυναίκες των σωμάτων ασφαλείας, καθώς και συγγενείς τους/φίλοι τους και όλος ο υπόλοιπος λαός που συμμετείχε σήμερα.

        Το κράτος της ελιτ που αναφέρεσαι, το δημιουργήσαμε όλοι μας, όχι επειδή τα φάγαμε όλοι μαζί όπως λένε οι πασόκοι, αλλά με την παντελή αδιαφορία μας και έλλειψης αντίδρασης στον απίστευτο κρατικό κομματισμό των περασμένων τριών δεκαετιών.

        Προσωπικά έιμαι πολύ απογοητευμένος και θλιμμένος, που τώρα συνειδειτοποιώ, ότι με την ψήφο μου (και μόνο αυτή όσον αφορά εμένα, αφού δεν είχα καμμία άλλη συμμετοχή σε δημόσια ή κρατικά αξιώματα/θέσεις φιλίες κλπ) επικύρωσα αντί να αποτρέψω αυτό τον άκρατο κομματισμό και διαπλοκή.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ factorx 26/03/2012 10:04:48

        Μικρή διόρθωση, factorx:
        Στην Ελλάδα δεν έχουμε καν ελίτ. Στην Ελλάδα έχουμε το φαινόμενο της πολιτικής μαφίας που διαφέρει εννοιολογικά από την πολιτική ελίτ.
        Η ελίτ δύναται να ηγηθεί μακροπρόθεσμα της οικονομικής ανάπτυξης και της εννομης λειτουργίας μιας χώρας.
        Η πολιτική μαφία δε μπορεί. Είναι ληστρική κα συμπεριφέρεται αυταρχικά.

  10. Mara avatar
    Mara 25/03/2012 16:36:21

    Δηλαδή, δεν μένει τίποτα άλλο, παρά να μας απαγορεύσουν και την είσοδο στις εκκλησίες για να εκκλησιάζονται πριβέ και χωρίς κίνδυνο οι πολιτικοί.
    Ήμαρτον Παναγία μου, μέρα που είναι σήμερα.
    Τί άλλο απίστευτο και ανεκδιήγητο θα δούμε...

  11. Θ avatar
    Θ 25/03/2012 17:00:53

    Αν την παρέλαση πρέπει να την βλέπουμε απ’ την τηλεόραση τότε γιατί δεν είναι virtual?

  12. giannis avatar
    giannis 25/03/2012 17:01:50

    Συμφωνώ με τον ΓΙΩΡΓΟ και τον felix74

  13. babayaro avatar
    babayaro 25/03/2012 17:03:01

    Θλιβερή και η παρουσία των τμημάτων.Χωρίς νεύρο,χωρίς ηθικό,έδειχναν πως έκαναν αγγαρεία.Συναγωνιζόντουσαν επάξια τους μαθητές,όπως παρουσιάζονται τα τελευταία χρόνια,σε συντονισμό και οκνηρία....
    Αν είναι να βλέπουμε τέτοιο θέαμα,καλύτερα να τις καταργήσουμε τις ρημάδες....

  14. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 25/03/2012 17:43:23

    Το άρθρο λέει τα αυτονόητα. Ότι από τη στιγμή που το κράτος μπαίνει στη διαδικασία να πάρει τέτοια μέτρα αστυνόμευσης σε μια μέρα πάνδημης εθνικής εορτής, μια μέρα υπαρκτικής χαράς, και περήφανης μνήμης, τότε κύριοι κάπου εδώ βρίσκεται και ο περίφημος… πάτος. Δεν πάει πιο κάτω όταν το ίδιο το κράτος ντρέπεται για τον εαυτό του, φοβάται τους πολίτες του και, κυρίως, παύει να γιορτάζει . Από εκεί και πέρα, ουδείς εχέφρων επιθυμεί επεισόδια, καταστροφές και θύματα, άρα κάπως έπρεπε να διαφυλαχθεί το όλο πράγμα, μέχρι τουλάχιστον να περατωθεί, έστω διαδικαστικά, εθιμοτυπικά, άχρωμα, ενοχικά. Άλλο το ένα όμως και άλλο το άλλο. Όχι και να τους πούμε μπράβο για την κατάντημα της χώρας, για την έσχατη ξεφτίλα να μολύνουν τα ιερά και όσιά μας. 'Φτάσαν οι άθλιοι να τρέμουν στην ιδέα και μόνο να αντικρύσουν κατάματα και χωρίς ένοπλες κουστωδίες τους φωτεινούς ήρωες του τόπου μας. Και τρέμουν γιατί ξέρουν καλά ότι το σκοτάδι είναι καταδικασμένο αιώνια να ηττάται από το φως, γι αυτό και προσπαθούν είτε να το αποφεύγουν (μέσω άρνησης ή και παραχάραξης της ιστορίας) είτε, όταν δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς, να καταφεύγουν σε αστυνομοκρατία και υφέρποντες προβοκατόρικους εκβιασμούς.

  15. telos avatar
    telos 25/03/2012 17:49:23

    ΓΙΩΡΓΟ ΤΗΣ ΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ? ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΜΑΣ? ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ?????????

    ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΜΕ ΠΑΡΕΑ? ΡΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΛΙΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ...

  16. ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 25/03/2012 17:53:59

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ JULIET
    Σήμερα Juliet κατέβηκα στις κατακόμβες του κάστρου, κάτω από το τζαμί, μέχρι το επίπεδο της Λίμνης.
    Ήμουν ο πρώτος πολίτης που είδε το χώρο καθαρισμένο και φωτισμένο μετά από δεκαετίες ολόκληρες, χάρη σε έναν έξοχο Γιαννιώτη φίλο, τον Φώτη Ραπακούση, που με προσωπικά του έξοδα και επιστασία, καθάρισε τις κατακόμβες.
    Εκεί λοιπόν, στις κατακόμβες, ήταν οι περίφημες φυλακές του Αλήπασα.
    Φέρνοντας στο μυαλό μου τον Αντώνη Κατσαντώνη και τον αδερφό του Γιώργο Χασιώτη και συνδυάζοντας τη σκέψη με την επέτειο τρελάθηκα!
    Ήμουν στο μπουντρούμι από όπου πιθανά πέρασαν και βασανίστηκαν τα ηρωικά αδέρφια, ήρωες της λευτεριάς μας, τους οποίους μια μέρα του 1808 ο Αλήπασας παρέδωσε στο Δήμιο.
    Τα δυο αδέρφια μαρτύρησαν στον Πλάτανο, όπου ο δήμιος τους συνέτριψε τα οστά! Οι δύο τραγουδούσαν και πέθαναν με το τραγούδι στα χείλη!
    Θυμήθηκα Juliet το Θύμιο Βλαχάβα, που πέφτοντας στην παγίδα του Αλή, μαρτύρησε στον Πλάτανο ένα χρόνο αργότερα (1809). Ο τύραννος μάλιστα είχε διατάξει τους δήμιους του να του σπάσουν όλα τα κόκαλα αλλά και να τον κομματιάσουν στα τέσσερα! Και δεν τους έφτασε αυτό...
    Κρέμασαν από ένα κομμάτι σε τέσσερα σημεία των Ιωαννίνων για να τρομοκρατηθούν οι Έλληνες!
    Θυμήθηκα Juliet τη σωρεία και τη χορεία των ανώνυμων αγωνιστών, που μετά τα βασανιστήρια τους στο κάστρο, έχαναν τη ζωή τους όπως οι προηγούμενοι! Ανώνυμοι και επώνυμοι, παλικάρια στη μάχη της πατρίδας!
    Στα έγκατα του κάστρου ένοιωσα να εκμηδενίζομαι και να γεμίζουν δάκρυα τα μάτια μου! Προσευχήθηκα για γνωστούς και αγνώστους και βγαίνοντας στην επιφάνεια, κατέβασα στις κατακόμβες μια Θεσσαλονικιώτικη ομάδα πολιτών για να τιμήσουμε μαζί την ημέρα, την Ελλάδα κι αυτούς που τη δημιούργησαν. Ήθελα να σου γράψω από το πρωί, αλλά δεν μπορούσα, ήμουν και εξακολουθώ να είμαι συγκλονισμένος, το θέαμα είναι φοβερό και οι ιστορικές μνήμες ζωντάνεψαν δια μιας!
    Πώς λοιπόν να σκεφτείς το σήμερα, πώς να νοιώσεις για το σήμερα, ενεός και άναυδος κάτω από τη σκιά του κυπαρισσιού στον Πύργο του Βοημούνδου!
    Ξέρω Juliet πως θα ήθελες να ζήσεις τις στιγμές και δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο, από να σου τις αφιερώσω.
    Πάνω από όλα η πατρίδα μας!

    • juliet avatar
      juliet @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 25/03/2012 18:20:40

      Σ΄ευχαριστώ .....δεν έχω λόγια να γράψω .....α,ρε φίλε αν σου έλεγα ότι έκλαψα ίσως δεν το πιστέψεις ,αλλά δεν με ξέρεις .....πήγα πρώτη φορά στα Γιάννενα σε ηλικία 18 χρόνων ....άστο για άλλη φορά.Ευχαριστώ!

      • ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
        ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ @ juliet 25/03/2012 18:33:24

        Σε πιστεύω! Το ίδιο έπαθα κι εγώ! Πολύ θα ήθελα να δεις πάντως αυτό που σου περιέγραψα...

        • juliet avatar
          juliet @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 25/03/2012 19:36:34

          Ψάχνομαι να δω που είμαι....Η προισταμένη της Γεωργικής σχολής Πατρών , φίλη οικογενειακή ,όταν οργάνωναν σεμινάρια για τους αργότες πως να καλλιεργούν ,να κλαδεύουν ,να μπολιάζουν ,την έστελναν ν΄επιβλέπει και πήγαινα μαζί της .Μου έδινε έναν αγρότη να με συνοδεύει να μη χαθώ και τον έστελνα να κάνει βόλτες και εγώ έφευγα μόνη μου .Για τα χρόνια εκείνα ....μόνη να περπατάω και η Αθηνά να με τρέχει .Επαιρνα λοιπόν τις γυναίκες ,απλές χωρικές και τις ξεναγούσα ,καλή στη ιστορία ήμουνα και τις μάθαινα ιστορία.Είχαμε και γυναίκες μαζί μας αυτές μάθαιναν να φτίαχνουν μαρμελάδες και γλυκά.Και το βράδυ η Αθηνά να βάζει 4-5 καρέκλες πίσω από τη πόρτα και όταν της είπα το παράθυρο .....αν μπούνε; και να λεει θα κοιμώμαστε με βάρδιες.Κοιμώμαστε στη Γεωργική σχολή Ιωαννίνων.Και μετά ο Γεράσιμος ο άνδρας της να της λέει την φύλαγες ή σε φύλαγε;Αγαπάω την Ελλάδα ,προσπαθώ να θυμάμαι ότι είναι ωραίο και να ξεχνώ ότι με πληγώνει.Προσπαθώ να καταλάβω τι έχει γίνει.

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ juliet 25/03/2012 20:03:01

            Χάσαμε το μέτρο Juliet. Για λίγα ψίχουλα ψεύτικης ευμάρειας , εικονικής πραγματικότητας μιας ζωής μέσα από τα trendy περιοδικά που κυριαρχούσε η σπατάλη και ο καταναλωτισμός , ο πιθηκισμός σε οτιδήποτε ξένο άρα καλό, ο μηδενισμός στις αξίες γιατί δεν ήταν της μόδας , η έκπτωση στις αρχές για να μην είσαι στο περιθώριο, η ειρωνία και η χλεύη σε οτιδήποτε λιτό , απέριττο, ελληνικό.... Σκοτώσαμε το παρελθόν μας , ισοπεδώσαμε το παρόν μας ,χάσαμε το μέλλον μας. Αν σκοτώσουμε τον κακό μας εαυτό , έχουμε ελπίδα να βγούμε στο ξέφωτο. Αλλά πλέον , δεν ξέρω πόσοι αντέχουμε να το κάνουμε....

          • juliet avatar
            juliet @ Diamond Angel 25/03/2012 20:16:01

            Δεν ξέρω πιά.Εχω σαστίσει....πάντα κάτι θα με σαστίζει εμένα!
            Είσαι καλά ; έπεσε ξύλο; οι νερατζιές στις δόξες τους,πάντα έτσι ήτανε εκεί.

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ juliet 25/03/2012 20:45:31

            Καλά είμαι, προσπαθώ...... Επειδή και εγώ σαστίζω και στενοχωριέμαι, γυρίζω την πλάτη στην ασχήμια .....Ομως, μύρισε άνοιξη....!

          • juliet avatar
            juliet @ Diamond Angel 25/03/2012 21:19:16

            Παραμύρισε!!!!!!!!!:)

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 25/03/2012 22:50:38

      @ Τάσο Κώτση

      Φίλε Τάσο, Χρόνια Πολλά. Διάβασα την ανάρτηση σου για τον Κατσαντώνη και ήθελα να σε ρωτήσω μερικά πράγματα.

      Ο παππούς μου από την μάνα μου λεγότανε Ηλίας Κίτσος, είχε καταγωγή από την Ήπειρο και θυμάμαι πιτσιρικάς να μου λέει ιστορίες για τον Κατσαντώνη και ότι έχουμε καταγωγή από τον Κατσαντώνη. Το χωριό καταγωγής του παππού μου πρέπει να λεγότανε Βασταβέσι, αλλά τον είχα ακούσει να το λέει και Πετροβούνι ή Πετροχώρι κάτι τέτοιο. Από ότι μου έλεγε το σοι μας είχε χωρισθεί σε τρία επίθετα Σκανδάλης, Μαριάς και Κίτσος. Σύμφωνα με τις ιστορίες του παππού, οι προπάπποι μου ήτανε τσοπαναραίοι και τον χειμώνα έπαιρναν τα πρόβατα και κατεβαίνανε στα χειμαδιά στην Άρτα.

      Από ότι φαίνεται ξέρεις την ιστορία της περιοχής, αν αυτά που ανέφερα συνδυάζονται και βγάζουν νόημα, σε παρακαλώ στείλε μου ένα μήνυμα στο k_stamat@otenet.gr

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/03/2012 17:56:07

    Η όλη αστυνομική παρουσία μου θύμισε ημέρες χούντας.
    Αν η αστυνομία έδειχνε τέτοιο ζήλο, και τέτοια παρουσία, στην καταπολέμηση του εγκλήματος, θα είμασταν μια χαρά.
    Δυστυχώς, μόνο στα γήπεδα, στις πορείες, και στο μέλλον και στις παρελάσεις, θα βλέπουμε αστυνόμευση.
    Κατά τα άλλα, πήξαμε στους λαθρομετανάστες, στους πορτοφολάδες, στους τσαντάκηδες, στους διαρρήκτες, στους ληστές, κλπ κλπ. και για το κράτος πέρα βρέχει. Αρκεί μη πετάξει κανένας κανένα νεράτζι.
    Μέχρι και ελεύθερους σκοπευτές βάλανε στο Σύνταγμα, αλλά αν καλέσεις το 100 επειδή σε ληστεύουν, δεν υπάρχουν διαθέσιμοι αστυφύλακες.

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ Strange Attractor 25/03/2012 22:25:02

      Η ηρεμία θα επανέλθει και το φρόνημα και τα σημαιάκια.Μην πέφτουμε στην παγίδα της σκέψης για κατάργηση.Εύκολα ή δύσκολα,με κάγκελα ή χωρίς,πρέπει να γίνονται.Χρόνια ψάχνουν αφορμή κάποιοι.Την αφορμή αυτή την λένε μνημόνιο.Σε λίγο μπορεί να λέγεται οικονομία,μπορεί να λέγεται αδιαφορία.Οι παρελάσεις πρέπει να γίνονται για τους νεκρούς μας και όχι για την εξέδρα

    • anonymous avatar
      anonymous @ Strange Attractor 26/03/2012 01:24:19

      Δυστυχώς σου διαφεύγει ένα πράγμα. Ότι στο Υπουργείο (ξανα)γύρισε ο Χρυσοχοϊδης. Είχαμε ησυχάσει εδώ και δυο χρόνια από τις μεθόδους κατατρομοκράτησης του πληθυσμού. Τώρα επέστρεψαν. Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για το χειρότερο Υπουργό που πέρασε ποτέ από το Δημ. Τάξης.

  18. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 25/03/2012 18:07:38

    Χα - χα - χα - Απετράπει από τις δυνάμεις καταστολής της συγκυβερνόμενης δημοκρατίας ¨μας¨ το σχεδόν… ¨στρατιωτικό πραξικόπημα από φασίστες προβοκάτορες¨ που είχε προαναγγείλει πριν δύο εβδομάδες η κ. Αλ. Παπαρήγα ! Εύγε .

    Τώρα οι ¨ελεύθερες¨ εκλογές θα μπορέσουν να γίνουν , ¨όσο το δυνατό γρηγορότερα¨ ( προσοχή , όσο το δυνατό... ). Μαμά τι θα πει το ¨σύστημα¨ ;
    Το πιο χαρακτηριστικό στην Αθήνα : ΠΟΤΕ ΣΗΚΩΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ ΟΡΘΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ;;; ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΛΑΣΑΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ !!!

    ΑΠ΄ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΒΓΑΛΜΕΝΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ... http://www.tsantiri.gr/wp-content/media/2012/03/kagela-300x222.jpg

    ΜΟΝΑΧΟ -25η ΜΑΡΤΙΟΥ 2012- ¨ΒΑΡΑΝΕ/ΚΤΥΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ - ΔΩΣΤΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ¨ ! Μπράβο στους συμπατριώτες μας , ¨Το 21΄ ξαναζεί με τον λαό μαζί ¨ !
    http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/560188_375266339173107_100000692311731_1214048_1193747991_n.jpg

    ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΤΙΜΑΜΕ ΤΟ 21΄ - ΒΕΡΟΙΑ - http://www.tsantiri.gr/wp-content/media/2012/03/veroia2.jpg

    ¨ΕΚΤΑΚΤΟ ¨ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ¨ : Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ¨ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ¨ ΚΗΡΥΞΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ( είχε ¨Σοσιαλιστική Διεθνή...¨ ) !
    http://fih.gr/images/38_Politikoi_Arxigoi_kle.jpg

  19. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 25/03/2012 18:18:11

    Μπα,ο Πρετεντέρης πρέπει να είναι,τα ίδια ακριβώς έλεγε και ο μέγας καθοδηγητής σε δελτίο του Μπομπολοκάναλου....

  20. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 25/03/2012 18:24:34

    Μου αρέσει που τα φασιστόμουτρα που ασχημονούν εναντίων των παρελάσεων και των δημοκρατικών συμβόλων διαμαρτύρονται γιατί η πολιτεία τα προφυλάσσει.

  21. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 25/03/2012 18:29:13

    Δεν ξέρω κανέναν πατριώτη που θα πάει να βρίσει και να φτύσει στην παρέλαση. Ξέρω πολλά πολιτικά ζόμπι με μηδενική πολιτική εφυία που βρίζουν νύχτα μέρα ,που λατρεύουν το χάος και την ανομία και που αν έπεφτε ποτέ η κοινωνία στα χέρια τους ο Tσαουσεσκου θα φαινόταν άγιος.

  22. στεφανος γραγας avatar
    στεφανος γραγας 25/03/2012 18:32:09

    Φάκτορα, γνωρίζεις οτι είμαι αντίθετος σε αρκετά απο όσα κατα καιρούς γράφεις..αλλά στα σημερινά σου σχόλια μονο ΜΠΡΑΒΟ μπορω να σου πω και ευχομαι να τα κναουν πράξη ολοι οσοι θα εχουν τις τυχες της χωρας στο μελλον...και παλι μπραβο σου, αψογος...

  23. Pluto avatar
    Pluto 25/03/2012 19:11:29

    Γιατί τόσα χρόνια , δύσκολα καί φορτισμένα , δεν υπήρχαν διαμαρτυρίες στις παρελάσεις;;
    Διότι η πολιτική ηγεσία δεν είχε απονομιμοποιηθεί πλήρως στα μάτια της Κοινής Γνώμης .Κουτσά στραβά δεχόμασταν ότι μας εκπροσωπούσαν.
    Η σημερινή παρέλαση θύμιζε αυτές μπροστά στους Παπαδόπουλο,Μακαρέζο κλπ,εξ ου καί τα αντίστοιχα μέτρα ασφάλειας.
    Ποιόν εκπροσωπεί ο Παπαδήμος,ποιόν ο Αβραμόπουλος καί η Αννούλα;;
    Παρέλαση χωρίς ψυχική ταύτιση καί αυθόρμητη λαϊκή συμμετοχή =φάρσα,αν όχι τραγωδία...

  24. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 25/03/2012 19:33:33

    Kαι μετά την μεγαλειώδη δήλωση Αβραμόπουλου, ήρθε και η δήλωση Μιχελάκη περί "πολιτικών μειοψηφιών"!!! Εκτός από τις πολιτικές μειοψηφίες που όντως παρισφρύουν ούτε που τους περνάει από το μυαλό πως ο απλός ο κόσμος θέλει να τους γιουχάρει. Ή μάλλον το ξέρουν καλά-εξου και η αποκρουστική αστυνομοκρατία( κουβέντα για αυτήν ο Μιχελάκης)-αλλά προτιμούν το τσουβάλιασμα. Ο απλός ο κόσμος που σιχάθηκε την τάξη των πολιτικάντηδων τσουβαλιάζεται με ακροαριστερά και ακροδεξιά γκρουπούσκουλα .
    Να μην την σχολιάσουμε άλλο την ατυχέστατη δήλωση Μιχελάκη γιατί θα πλακωθούμε πάλι μεταξύ μας όπως στις 28/10/2011...

  25. Aris. A avatar
    Aris. A 25/03/2012 19:40:45

    Πρέπει να δούμε τι εκφράζει ο καθένας μέσα από τις αποδοκιμασίες για να αποφασίσουμε αν χρήσιμο ότι συμβαίνει ή όχι.

    Εαν κάποιος διαμαρτύρεται για την κομμένη μαιμού σύνταξη που έπαιρνε, για το χαμένο πεντακοσάευρο που έπαιρνε λουφάροντας σε κάποια δημοτική επιχείρηση, για το ανεκπλήρωτο ρουσφέτι είναι ίδιος και όμοιος με όσους γιουχάρει.

    Για παράδειγμα ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών που μετέτρεψαν τα σχολεία σε οίκους αγραμματοσύνης με τις συνεχείς τους συνελεύσεις, αναρρωτικές άδειες και λοιπά που το μόνο που κάνουν είναι ιδεολογική κατήχηση στα παιδιά στις στοιχειωμένες εφηβικές τους ονειρώξεις απλά διαμαρτύρονται επειδή δεν μπορούν να συνεχίσουν να κοροιδεύουν και να πληρώνονται.

    Οσοι όμως διαμαρτύρονται για τον φαρισαισμό, την αλαζονεία, την αμετροέπρεια, την οικογενειοκρατία, το χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα έχουν ενδιαφέρον.

    Ενδιαφέρον έχουν όσοι διαμαρτύρονται όχι για την συνέχιση της προσωπικής τους κονόμας αλλά για την δημιουργία μιας Νέας Ελλάδας μακρυά από την μούχλα του παρελθόντος.

    Για τους πολιτικούς της χώρας που επιμένουν να εμφανίζονται προστατευμένοι από την αστυνομία για να μην απολαύσουν την αγάπη του κόσμου απλά πιστοποιούν την ανικανότητα τους να καταλάβουν τι γίνεται.

    Η τραγική εμφάνιση ενός σοσιαλιστή σαν τον Παπούλια (ίσως δικαιολογείται από την ηλικία του ) καθώς και η επίδειξη μικρομεγαλισμού του απίστευτου Αβραμόπουλου απλά πιστοποιούν τον εγκεφαλικό θάνατο μιας ολόκληρης γεννιάς πολιτικών που καθημερινά επιβεβαιώνουν την λαική παροιμία "έμαθε η γριά στα σύκα και γλυκάθηκε".

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aris. A 25/03/2012 22:06:10

      Το ενδεχόμενο κάποιος να αποδοκιμάζει, γιατί η διακομματική μνημονιακή φορομπηξία τον στέλνει να φορολογηθεί με τα νέα "τεκμήρια" για εισόδημα 45.000 ευρώ μόνο και μόνο επειδή έτυχε να κληρονομήσει από τον πατέρα του ένα μεγάλο σπίτι και επειδή είχε δύο αυτοκίνητα πριν μείνει άνεργος αυτός και η γυναίκα του, το σκέφτεσαι καθόλου; Ή μήπως όλοι "τα φάγαμε μαζι";

  26. juliet avatar
    juliet 25/03/2012 19:55:11

    Ενα απόσπασμα από τον Προύντον-Γάλλος συγγραφέας και αναρχικός.
    ''Με κυβερνουν σημαίνει ότι με παρακολουθούν,με ελέγχουν,με κατασκοπεύουν ,με κατευθύνουν,μου επιβάλλουν νόμους ,με ρυθμίζουν ,με φακελώνουν ,με φανατίζουν,μου κάνουν κήρυγμα,με κριτικάρουν,με αποτιμούν,με αξιολογούν ,με λογοκρίνουν ,με διατάζουν άτομα που δεν είναι ούτε εντεταλμένα ούτε ειδικευμένα ούτε ενάρετα.
    Με κυβερνούν σημαίνει ότι σε κάθε εγχείρημα ,σε κάθε συναλλαγή ,με καταγράφουν ,με αρχειοθετούν ,με καταλογογράφουν,με κοστολογούν,με σφραγίζουν,με μετρούν ,με μοσχοπωλούν,με κατοχυρώνουν ,μου παρέχουν τίτλους ,με εξουσιοδοτούν,με σχολιάζουν ,με επιπλήττουν ,με χαλιναγωγούν ,με αναμορφώνουν,με τροποποιούν ,με διορθώνουν.
    Σημαίνει ότι,με πρόσχημα το κοινό όφελος και στο όνομα του κοινού συμφέροντος ,με υποβάλλουν σε φορολογία ,με διαχειρίζονται ,με κατακρίνουν,με εκμεταλλεύονται,με μονοπωλούν,με λεηλατούν ,με παραπλανούν,με κατακλέβουν.
    Υστερα ,με την παραμικρή αντίσταση,με μιά μόνο λέξη διαμαρτυρίας με καταπιέζουν,μου επιβάλλουν πρόστιμα,με ταπεινώνουν ,με εξευτελίζουν,με παρενοχλούν,με κακομεταχειρίζονται ,με δέρνουν ,με αφοπλίζουν,με στραγγαλίζουν,με φλακίζουν ,με τουφεκίζουν,με πολυβολούν ,με δικάζουν,με καταδικάζουν,με εκτοπίζουν ,με θυσιάζουν,με ξεπουλάνε,με προδίδουν και για να ολοκληρωθεί η εικόνα,με κοροΐδεύουν ,με ρεζιλεύουν,με προσβάλλουν,με ατιμάζουν.
    Ιδού η Κυβέρνηση,ιδού η ηθική,ιδου η δικαιοσύνη ''.
    Εζησε 1809-1865.

  27. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 25/03/2012 20:07:01

    Ντροπή στα παλιοτόμαρα της πολιτικής τάχα μου, τάχα μου, ελίτ.
    Κοπρίτες και τίποτα άλλο. ¨Οποιος αισθάνεται ότι είναι λίγο΄Ελληνας ας κυκλοφορήσει χωρίς συνοδεία αστυνόμου. Παρτάκιδες,χλωροί, τενεκέδες.ΟΥΣΤ

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΠΕΛΙΑΣ 25/03/2012 21:35:50

      Μήπως οἱ παρελάσεις καί ὃλα ὃσα σχετικά θά συνέβαιναν καί συνέβησαν σήμερα,γιατί μήν ξεχνᾶμε ὃτι ὁ κόσμος ὃλος,ἀπό δημοσιογράφους μέχριπολιτικούς καί ἀπλούς πολίτες,ἀσχολούμαστε μέρες τώρα,εἶναι ὃοολα αὐτά μιά ἀκόμη εὐκαιρία άποπροσανατολισμοῦ τῆς κοινῆς γνώμης κατά τήν πάγια τακτική τῆς ἀποχαύνωσης;
      Τό ἒχω γράψει καί ἀλλού,θά τό ξαναπῶ,δέν εἶναι δυνατόν νά περιμένουμε ἀπό μιά παρέλαση,μέ ὃποιο τρόπο κι ἂν γίνει,νά μάθουν τά παιδιά μας τήν ἱστορία τοῦ ἒθνους ,τίς θυσίες τῶν προγόνων τους...
      Χρειάζεται νά προσπαθήσουμε πολύ περισσότερο ἐμεῖς οἱ γονεῖς,οἱ δάσκαλοι,οἱ καθηγητές,γιά νά μάθουν τά παιδιά μας καί ὂχι νά μεταθέτουμε τίς εὐθύνες μας ὁ ἓνας στόν ἂλλο. Εἶναι πολύ ἀπογοητευτικό τό φαινόμενο νά μήν γνωρίζουν τά παιδιά μας τί ἑορτάζουμε στήν Ἐθνική ἑορτή μας ,γιατί ἐμεῖς δέν τούς διδάξαμε. Ἡ παρέλαση γιά μένα πρέπει νά γίνεται σάν φυσική συνέπεια αὐτῶν πού τά παιδιά διδάσκονται,γνωρίζουν καί πιστεύουν...

      • juliet avatar
        juliet @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/03/2012 21:47:35

        Σκέψου εμας στην παρέλαση σε κάποια άλλα χρόνια που ήτανε και πιο μαζεμένα τα πράγματα και κάναμε χαβαλέ ,τώρα ούτε ξέρουν γιατί πάνε......Δεν θα ξεχάσω όταν ανέβηκε ο ΑΠΓ ,το πρώτο πράγμα που έκανε ήτανε η ανεξιθρησκεία ,ήλθε η μεγάλη και μου είπε ...η Εσθηρ έφυγε από την προσευχή γιατί είναι μάρτυρας του Ιαχωβά.
        Και ρωτάω μετά την καλόγρια ...γιατί ; και μου λεέι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε ήλθε φιρμάνι!

        • akenaton avatar
          akenaton @ juliet 25/03/2012 22:27:31

          !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. christof avatar
    christof 25/03/2012 21:23:27

    Καποτε ειπε καποιος, οτι η ΝΔ προσπαθουσε να γινει Πασοκ και δυστυχως εγινε.Η αριστερη ιδεολογια εγινε κυριαρχη στη χωρα.Το βλεπω στα σχολια σας.Για 30 χρονια ζητα η αριστερα τη καταργηση των παρελασεων και τωρα το κερδιζει. Ο Γιανναρας το λεει καθαρα στη καθημερινη της κυριακης,τι πρεπει να κανει ο Σαμαρας.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

  29. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/03/2012 22:18:27

    Ευδιάκριτο χάος.
    Εξωπραγματικό χάος στα μυαλά.
    Χάος και εκτόνωση σε "δεξιά" μυαλά.
    Χάος -plus με εμμονή στην 30χρονη αποτυχία, σε "αριστερά" μυαλά.
    Xάος ακόμη και σε μυαλά εξτρέμ του "κέντρου" .
    Εν τω μεταξύ, η πραγματικότητα συνεχίζει "να κάνει τα δικά της".
    Αδελφοί, ειρήνη ημίν. Και πάρτε παράδειγμα από τους Ιρλανδους: Κι εκείνοι γνώρισαν εμφύλιο. (1919 - 1921), αλλά την κάνουν τη δουλειά χωρίς υστερίες.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 25/03/2012 22:22:58

      Δυστυχώς ακόμη και η Επανάσταση του '21 είχε τον εμφύλιό της.
      Ένα τμήμα (μειοψηφικό αλλά "δυναμικό") της κοινωνίας μας έρεπε ανέκαθεν στην φανατίλα και τον ανορθολογισμό. Υπέρμετρος εγωισμός και μικροσυμφέροντα είναι ο λόγος.

  30. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 25/03/2012 22:48:51

    Ας δούμε κάπως διαφορετικά τα πράγματα:
    Με τις παρελάσεις των εθνικών επετείων, οι συλλογικοί Εθνικοί θεσμοί (εκπαίδευση, στρατός, κοινωνικές οργανώσεις) αποτίουν φόρο τιμής στους αγωνιστές εκείνων των αγώνων και τα μηνύματα της θυσίας τους. Με εξαίρεση κάποιους θολοκουλτουριάρηδες διεθνιστικών (αριστερών) και κοσμοπολίτικων (δεξιών) τάσεων, ΟΛΟΙ οι άλλοι Έλληνες πολίτες αγκαλιάζουν και χαίρονται τις σχετικές εκδηλώσεις.
    Το πράγμα χαλάει, από την στιγμή, που οι Πολιτικοί μας επιδιώκουν να εισπράξουν μερίδιο της τιμής αυτής για ελόγου τους, συνειρμικά προωθώντας την αντίληψη ότι, οι ίδιοι, είναι οι επάξιοι θεματοφύλακες των ένδοξων σελίδων μας -αν όχι και ότι το Έθνος δοξάστηκε "δι ενεργειών τους". Πάντα γνωρίζαμε ότι καταχρηστική ήταν η προβολή τους δια της εξέδρας των παρελάσεων -και τι τενεκέδες συγκέντρωνε πάντα αυτή η εξέδρα- αλλά, πλέον, με δεδομένη και πάνδημη την αντίληψη της ενοχής τους για την κατάσταση της χώρας, μόνον αισθήματα οργής μας προξενεί η επιμονή τους να τους δοξάσουμε κι από πάνω! Μερικοί πολιτικοί το κατάλαβαν και φρόντισαν να λείπουν (Σαμαράς, ΓΑΠ κλπ).
    Σήμερα ζήτησα από δυό δικά μου παιδιά, που παρήλαυναν, να ΜΗΝ αποτίσουν καμιάς μορφής φόρο τιμής στους "επίσημους". Και έτσι έκαναν.
    Δεν θέλω να ξαναδώ εξέδρα επισήμων σε παρέλαση. Δεν γίνεται προς δική τους τιμή. Δεν γίνεται προς δική τους τέρψη. Ας πάρουν θέση ανάμεσα στους κοινούς θνητούς αυτής της χώρας, αν θέλουν ΑΥΤΟΙ να τιμήσουν την εκδήλωση. Αλλά οι παρελάσεις πρέπει να γίνονται!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΠΗΛΕΑΣ 27/03/2012 00:50:13

      ηταν και καποιοι αλλοι που δε θα επρεπε να ειναι ανάμεσα στους κοινούς θνητούς αλλα πίσω απο κάγκελα
      Δυστυχώς βρέθηκαν και αυτοι στις εξέδρες των επισήμων
      απο εκει να συνεχιζουν να προσβάλουν και τους Ελληνες και την Εθνική μας επέτειο.
      Για την προσωπική τους προστασια αποκλειστικα κινητοποιήσαν την αστυνομία. Η παρέλαση βλέπεις αποτελει μέσο νομιμοποιήσης.
      Δε μπορει λεω..καποια στιγμή θα ξυπνησουμε και δεν θα μας απασχολεί μόνο η απώλεια κεκτημένων αλλα και θέματα αρχής.. θα ειναι μάλλον όταν δεν θα υπάρχουν πλεον αλλα κεκτημένα για να χαθούν,
      τοτε και εκεινοι θα το καταλάβουν και δεν θα το ρισκάρουν να ξαναποζάρουν σε εξέδρα επισήμων, θα ειναι ομως ήδη αργά για τους περισσοτερους.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ rally monkey 28/03/2012 01:46:39

        Αμήν και πότε!

  31. Aggelos avatar
    Aggelos 25/03/2012 23:27:19

    "Kαι μετά την μεγαλειώδη δήλωση Αβραμόπουλου, ήρθε και η δήλωση Μιχελάκη περί “πολιτικών μειοψηφιών”!!! Εκτός από τις πολιτικές μειοψηφίες που όντως παρισφρύουν ούτε που τους περνάει από το μυαλό πως ο απλός ο κόσμος θέλει να τους γιουχάρει."


    ο μιχελακης εκανε φαουλ

    να κανει πιο ταπεινες δηλωσεις απεναντι στον θυμωμενο λαο,,λες και καθε πολυ γεμισε συριζαιους,,-
    ιατι μετα ο σαμαρας θα τρωει τα γιουρτια

    μονο με ταπεινοτητα και ελπιδα θα παμε μπροστα,,οχι με επιθετικο λογο τυπου βενιζελου

  32. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 26/03/2012 00:20:19

    "Πράγμα" η Ορθοδοξία για τον Καμμένο - και θέλει να ηγηθεί και τις χώρας:


    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ !!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ,
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ !!!
    ΔΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ,
    ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ '21
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ

    Πάνος Καμμένος

    Πράγμα λοιπόν η πατρίδα, πράγμα η ορθοδοξία, πράγμα οι εορτάζοντες….κ. Καμμένο ;

  33. dipas avatar
    dipas 26/03/2012 00:28:57

    Μπράβο Πηλέα ορθότατος! Μπράβο Φάκτορα καλή προσέγγιση. Οι παρελάσεις πρέπει να γίνονται με επίσημους τους ήρωες που δώσαν το αίμα τους και ανεπίσημους όλο το λαό μαζί και όποιους πολιτικούς αισθάνονται Έλληνες. Οι εξέδρες είναι για να κλέβουν δόξα οι .. ανύπαρκτοι. Πάντα στην πλούσια ιστορία του Έθνους μας οι ήρωες ήτανε σεμνοί και ταπεινοί ενώ οι εφιάλτες ζητούσαν αργύρια και μόστρα..
    Καλή λευτεριά και χρόνια πολλά Συνέλληνες.

  34. firiki2010 avatar
    firiki2010 26/03/2012 01:00:07

    Σε κανένα δεν αρέσει το θέαμα μιας αστυνομοκρατούμενης Αθηνας και μάλιστα κατα την διάρκεια ενός εθνικού εορτασμού. Το ζήτημα είναι όμως το εξής: Είναι προτιμότερο να τηρηθεί η τάξη (έστω και δια της αστυνομοκρατίας ) και να τιμηθεί η επέτειος κατά τον τρόπο που έχει καθιερώσει εδώ και δεκαετίες η Πολιτεία ή θα έπρεπε να αφεθούν 200-300 "αγανακτισμένοι " να αφεθούν να πετάνε γιαούρτια ή νεράτζια, να την πέσουν στους επισήμους και να κάνουν την παρέλαση μπάχαλο;
    Οι παρελάσεις δεν είναι ευκαιρία για διαμαρτυρίες. Οποιοι θέλουν να διαμαρτυρηθούν μπορούν κάλλιστα να το κάνουν άλλες μέρες και βέβαια μέσα στα πλαίσια του νόμου.
    Αυτά ισχύουν και για σήμερα και για αύριο. Και αυτό το αύριο πρέπει να το σκέφτονται όσοι προτιμούν μια παρέλαση "μπάχαλο" από μια παρέλαση κανονική (έστω και δυστυχώς αστυνομοκρατούμενη). Βεβαίως υπάρχουν και αυτοί που δεν γουστάρουν για τους λόγους τους τις παρελάσεις. Δικαίωμα τους.Μπορούν ίσως να πείσουν την Πολιτεία να τις καταργήσει. Δεν δικαιούνται να επιβάλουν δια της βίας ή δια εκβιασμών την κατάργηση τους.

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ firiki2010 26/03/2012 09:47:09

      "Οποιοι θέλουν να διαμαρτυρηθούν μπορούν κάλλιστα να το κάνουν άλλες μέρες και βέβαια μέσα στα πλαίσια του νόμου" Δεν μπορεί να το πιστεύεις αυτό, μετά τις τόσες διαδηλώσεις που πνίγηκαν στα δακρυγόνα και στο ξύλο! Που ζεις;

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Πεπόνης 26/03/2012 11:29:55

        Nομίζω ότι πρέπει να το καταλαβαίνεις ότι το τι γίνρται στις διαδηλώσεις είναι εντελώς άλλο θέμα.
        Στη συγκεκριμένη περίπτωση το ερώτημα είναι αν είναι σωστό η παρέλαση να γίνεται δφιαδήλωση. Κατά την άποψη μου: όχι!

  35. Aggelos avatar
    Aggelos 26/03/2012 08:54:57

    "Είναι προτιμότερο να τηρηθεί η τάξη (έστω και δια της αστυνομοκρατίας ) και να τιμηθεί η επέτειος κατά τον τρόπο που έχει καθιερώσει εδώ και δεκαετίες η Πολιτεία ή θα έπρεπε να αφεθούν 200-300 “αγανακτισμένοι ” να αφεθούν να πετάνε γιαούρτια ή νεράτζια, να την πέσουν στους επισήμους και να κάνουν την παρέλαση μπάχαλο;" ειναι προτιμοτερο να πανε ελαχιστοι πολιτικοι στις παρελασεις η αστυνομοκρατια δεν προστατεψε τις παρελασεις,αλλα τους πολιτκους.. απλα να φυγουν οι πολιτικοι και βαζανε χαμηλοβαθμους..και στρατιωτικους-εκκλησια βεβαια αλλα οχι ,θελανε για να βαλουν τη μουρη τους εμπρος και ας μεινουν μονοι τους.. οπως ειπε και ο Λυγερος στο νετ .οι πολιτες θελανε παρελαση χωρις πολιτικους και οι πολιτικοι κανανε παρελαση χωρις το λαο.. παρακμιακα πραγματα ή τελοςπαντων ας ηταν πιο σεμνη και λιγη η παρουσια των πολιτικων,και πιο διακριτικη η αστυνομευση..η υπερβολικη αστυνομευση τονωσε την αντιδραση,,σαν το καπακι που πατας τη χυτρα

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Aggelos 26/03/2012 11:41:52

      "Oι πολίτες θέλανε παρέλαση χωρίς πολιτικούς"
      1 Πως ξέρεις τι θέλανε οι πολίτες; "Πολίτες" δεν είναι μόνο οι 200 που θέλουν το μπάχαλο
      2 Οι πολιτικοί εκπροσωπούν την Πολιτεία. Τους εξέλεξες εγώ κι εσύ. Αυριο μπορεί να τους αλλάξουμε.

      Για τα περί αστυνόμευσης: Την πιπιλάμε αυτή τη καραμέλα επί χρόνια Είναι διακριτική η παρουσία της Αστυνομίας: Γίνεται μπάχαλο και αναρωτιόμαστε "γιατίδεν έδρασε έγκαιρα η αστυνομία". Είναι η παρουσία της αστυνομίας έντονη; "Προκάλεσε η παρουσία της αστυνομίας!" Μονά-ζυγά τα χάνουμε....

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ firiki2010 26/03/2012 23:03:51

        Φυρίκι, δεν μας τα λες καλά:
        1. Μάλλον σου διαφεύγει η πάνδημη κατακραυγή εις βάρος των πολιτικών, που, πλέον, κάνουν και οι ίδιοι καθημερινές αναφορές στην συλλογική τους ευθύνη για την κρίση. Ενημερώσου!
        2. Τους πολιτικούς όντως τους εκλέγουμε, αλλά για να διεκπεραιώσουν συγκεκριμένο έργο. Όχι για να κορδώνονται σε εξέδρες. Και εκπροσωπούν την Πολιτεία, όταν η Πολιτεία αδυνατεί να παραστεί. Αλλά στις παρελάσεις παρίσταται η Πολιτεία, δια του σημαντικού αριθμού των Πολιτών της, για τους οποίους γίνεται η παρέλαση. Συνεπώς, πλεονάζει η δια των εκπροσώπων της εκπροσώπηση.

  36. Aggelos avatar
    Aggelos 26/03/2012 08:58:07

    λοιπον,,μη γελιομαστε η χωρα ειναι στα προθυρα χουντας πραξικοπηματος ουσιαστικα,,μυριζει ασταθεια.. προλαβαινουμε ισα ισα να γινουν εκλογες για να εκτονωθει και ισορροπησει-σε μια νεα θεση εστω πολυκοματικη θεση-το συστημα οπως σωστα λεει ο σαμαρας αλλα η χωρα δεν μπορει να κρατιεται αλλο με την αστυνομια.. δεν τραβαει αλλο

  37. Darki avatar
    Darki 26/03/2012 09:14:22

    ''κι οπου φοβαται φωνη ν ακουει απ το Λαο
    σ ερημο τοπο ζει και βασιλευει....


    Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
    Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος
    Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Ξυλούρης


    Φίλοι κι αδέλφια, μανάδες, γέροι και παιδιά
    στα παραθύρια βγείτε και θωρείτε
    ποιοι περπατούν στα σκοτεινά και σεργιανούνε στα στενά
    φίλοι κι αδέλφια, μανάδες, γέροι και παιδιά.
    Γράφουν σημάδια, μηνύματα στο βασιλιά
    σα δε φωνάξεις έβγα να το γράψεις
    να μην σ' ακούσουν τα σκυλιά βγάλε φωνή χωρίς μιλιά
    σημάδια και μηνύματα στο βασιλιά.

    Ήταν στρατιώτες, καπεταναίοι και λαϊκοί,
    όρκο σταυρώσαν πάνω στο σπαθί τους
    η λευτεριά να μην χαθεί, όρκο σταυρώσαν στο σπαθί
    καπεταναίοι, στρατιώτες, λαϊκοί.
    Κι όπου φοβάται φωνή ν' ακούει απ' το λαό
    σ' έρημο τόπο ζει και βασιλεύει,
    κάστρο φυλάει ερημικό, έχει το φόβο φυλαχτό
    όπου φωνή φοβάται ν' ακούει απ' το λαό.

  38. ΔΗΜΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣ 27/03/2012 14:11:00

    ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΚΕΙ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η Ν.Δ.;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.