#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/03/2013 21:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παράδειγμα προς μίμηση αυτό που έγινε σήμερα στην Κύπρο



Αυτό που έγινε σήμερα στην Κύπρο είναι αξιομνημόνευτο και πρέπει να γίνει παράδειγμα προς μίμηση. Άνθρωποι που μέσα σε μια νύχτα έχασαν πολλά χρήματα αλλά και άλλοι που αδυνατούν να πάρουν πάνω από 300 ευρώ, πήγαν στις τράπεζες και περίμεναν υπομονετικά σε ουρές να κάνουν αναλήψεις.

Ούτε πανικός, ούτε κραχ, ούτε ξύλο κι επεισόδια. Απλά και μόνο ηρεμία, αξιοπρέπεια, σοβαρότητα. Ακόμη και άνοιγμα λογαριασμών στις κυπριακές τράπεζες έγινε προκειμένου, όπως έλεγαν μεροκαματιάρηδες άνθρωποι, προκειμένου να μην πέσουν σε ξένα χέρια οι τράπεζες.

Αυτό που έγινε σήμερα αποθεώθηκε και από όλα τα ξένα μέσα ενημέρωσης που ίσως περίμεναν ότι θα δουν μια Κύπρο διαλυμένη, και βουτηγμένη στη λάσπη. Πατημένη από τη μπότα των Γερμανών και των υποτακτικών τους σαν τον Ντάισελμπλουμ ή όλους εκείνους που αντιμετώπισαν όλους τους Κύπριους σαν γκάγκστερ, όπως είπε και ο Γιούνκερ.

Οι Γερμανοί, που όπως είπε η Μέρκελ, τους ζηλεύουμε γιατί είναι προκομμένοι και «τακτικοί», ήθελαν τον κυπριακό ελληνισμό με σκυμμένο το κεφάλι. Θα έκαναν πάρτι αν έβλεπαν επεισόδια έξω από τις τράπεζες. Θα ήθελαν πολύ να έβλεπαν αναξιοπρεπείς ανθρώπους κι έναν εμφύλιο στην Κύπρο.

Αντί αυτών είδαν περηφάνια και μεγαλείο της ψυχής. Μπορεί οι Έλληνες εδώ και στην Κύπρο να έχουν χίλια δύο ελαττώματα. Μπορεί να έχουμε κάνει μεγάλα εγκλήματα σε ότι αφορά την οικονομία μας.

Μπορεί να μην είμαστε τόσο... νοικοκυραίοι όπως οι Γερμανοί. Και μπορεί λεφτά να μη μας άφησαν ούτε για να ζήσουμε. Τουλάχιστον έχουμε αξιοπρέπεια και περηφάνια, κι αυτή δεν μπορούν να την αγοράσουν οι Γερμανοί που αιματοκύλισαν δύο φορές τον κόσμο.

Ίσως αυτή να είναι μια νίκη απέναντι στη γερμανική ηγεμονία. Θα μας σεβαστούν και θα μας φοβηθούν περισσότερο αν δεν έχουμε το κεφάλι σκυμμένο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. *Mara* avatar
    *Mara* 28/03/2013 21:09:58

    Άναυδος έμεινε βρετανός δημοσιογράφος, όταν του είπε πολίτης που βρισκόταν στην ουρά, ότι περιμένει με υπομονή για να κάνει κατάθεση.... και όχι ανάληψη....
    Και δεν ήταν ο μόνος βέβαια....
    Χίλια ΜΠΡΑΒΟ στον Κυπριακό λαό και πάλι δεν φθάνουν...

  2. Ρηνα avatar
    Ρηνα 28/03/2013 21:12:50

    Μπραβο για την απλη και περιεκτικη αναρτηση!!!

  3. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 28/03/2013 21:15:05

    Συγχαρητήρια γιά τό ἄρθρο!!!

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Κυθήριος Τ. 28/03/2013 21:34:02

      Τρομάζω καί μόνο στήν ἰδέα,τί θά γινόταν ἐδῶ ἄν συνέβαιναν αὐτά...

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ Κυθήριος Τ. 29/03/2013 01:45:14

        θα πετούσαν ο ένας στον άλλο τσαρούχια...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Κυθήριος Τ. 28/03/2013 22:07:12

      Χίλια μπράβο στο Antinews για το άρθρο.
      Οι θαυμάσιοι Έλληνες Κύπριοι. Υψηλό μορφωτικό επίπεδο, άριστα Ελληνικά που προδίδουν βαθιά Ελληνική παιδεία, ψυχική καλλιέργεια, ήθος, δύναμη, αξιοπρέπεια, αίσθημα φιλοπατρίας, πείσμα, αυτοθυσία, αγωνιστικότητα, πάθος!
      '' Το καλύτερο του Ελληνισμού κομμάτι'' (που λέει και ο Σαββόπουλος), σίγουρα στην Κύπρο ζει.
      Γι αυτό τα σχέδια των αδίστακτων εγκληματιών, θ΄ανατραπούν πολύ σύντομα.

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Queen For The Black Side 28/03/2013 22:26:16

        Ἀπό τό στόμα σου καί στοῦ Θεοῦ τ' αὐτί...

      • anideos avatar
        anideos @ Queen For The Black Side 28/03/2013 22:57:07

        '' ” Το καλύτερο του Ελληνισμού κομμάτι” (που λέει και ο Σαββόπουλος), σίγουρα στην Κύπρο ζει.''
        Ακρως προσβλητικο αυτο που γραφεις, εστω κι αν το κουκουλωνεις πισω απο ενα ο Σαββοπουλος το ειπε, για εκατονταδες χιλιαδες Ελληνες που τιμουν τον ελληνισμο, οπου αυτοι κι αν μενουν.

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ anideos 28/03/2013 23:07:13

          Δεν πειράζει Ανίδεε. Ας προσβληθεί όποιος θέλει. Δικαίωμά μου να το πιστεύω.
          Το καλύτερο του Ελληνισμού κομμάτι, στην Κύπρο ζει. Το είπε ο Σαββόπουλος, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ.
          ** Όποιος έχει πρόβλημα, ας απευθυνθεί στον Δικηγόρο μου.

          • Αθώρ avatar
            Αθώρ @ Queen For The Black Side 28/03/2013 23:14:30

            Queen +++++++++++++++++++

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ Queen For The Black Side 29/03/2013 01:47:09

        με εκφράζουν πολύ αυτά που λες, ειναι συγκινητικά και τόσο αληθινά....το ότι η κύπρος δεν "εξευρωπαίστηκε" από τους βαυβαρούς και λοιπούς ήταν σωτήρια για την εκεί ελληνικότητα

      • leak avatar
        leak @ Queen For The Black Side 29/03/2013 03:02:01

        'Αριστα ελληνικά?
        Βάλτε λίγο ΡΙΚ.
        Άριστα Αγγλικά ίσως...

        ..."καλεστήκαμε" απο την τρόικα...
        ..."κλέφτρια" να γίνω?...
        ....ο απόηχος της "μονομερής" ενέργειας του Όχι...
        και άλλα πολλά..

        Στερεότυπα χωρίς αξία.

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ leak 29/03/2013 12:46:37

          ΡΙΚ βλέπουμε όλοι πια.
          Τα Ελληνικά τους είναι θαυμάσια και η παιδεία καθώς και η Ιστορική γνώση και συνείδηση, αξιοζήλευτα. Το οτι εκεί γνωρίζει και ο οδοκαθαριστής ακόμη άπταιστα Αγγλικά, είναι ένα ακόμη προσόν τους.

          • leak avatar
            leak @ Queen For The Black Side 29/03/2013 15:59:12

            Το να γνωρίζεις αγγλικά είναι προσόν, αν είναι δευτερη γλώσσα. Στην Κύπρο τα ελληνικά είναι μάλλον δευτερη γλώσσα. Και μιλάω για την ελληνική των Μέσων, όχι του απλού πολίτη...

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ leak 29/03/2013 17:40:12

            Eμένα με ενδιαφέρει ο ''απλός πολίτης''. Τα ...μέσα είναι εκμαυλισμένα φερέφωνα των συμφερόντων. Η ψυχή ενός Έθνους, είναι ο λαός του. Κι αν επιμένετε υποθετικά να θεωρήσω ως ....δεύτερη γλώσσα τους τα Ελληνικά, τι να πω!!! Τότε είναι διπλά αξιοθαύμαστοι οι Έλληνες της Κύπρου, γιατί ομιλούν την Ελληνική θαυμάσια, συγκριτικά με τον άμοιρο, απαίδευτο και αφελληνισμένο γλωσσικά μέσο Ελλαδίτη.

          • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
            ΑΜΟΡΓΟΣ @ Queen For The Black Side 31/03/2013 15:16:49

            ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ,ΚΑΘΗΣΤΕ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΑΝΑΠΕ ΣΑΣ ΚΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΥΣ.
            ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ.

        • negropontero avatar
          negropontero @ leak 30/03/2013 02:50:30

          Πλανάσθε πλάνην. 1) Δεν καμπανίζει στ' αφτιά σας ολημερίς η φρικτή πτωχογλώσσα που κατάντησαν να γρυλλίζουν στην Ελλάδα τα ΜΜΕ, η δημόσια διοίκηση και η πολιτική; Η κυπριακή Ελληνική είναι η φυσική εξέλιξη μιας αέναα λαλούμενης γλώσσας, που ποτέ δεν βίωσε ενάμιση αιώνα καθαρεύουσας, γλώσσας τεχνητής, "κρατικής" και ξένης προς το λαό. 2) Καλώ, καλούμαι, καλούμαστε, θα καλεστούμε, είμαστε καλεσμένοι, καλεστήκαμε. Τί περίεργον; εσείς πώς μιλάτε, "εκλήθημεν"; 3) Αρχ. ελλ.: ο κλεπτήρ, η κλέπτρια. 4) Γιατί όχι, ο διεθνής, του διεθνή, η μονομερή, της μονομερής, η γραμματέα, της γραμματέας, η υπουργίνα, η δικαστίνα, η βουλεύτρια, η γιάτρισσα; Στρωτά και ωραία. Δεν είναι καιρός να ξεκουμπίζεται σιγά σιγά τούτη η αρχαιολάγνα διχτατορία στριφνών τριτοκλίτων και αρρενοτρόπων;

          • leak avatar
            leak @ negropontero 31/03/2013 23:33:19

            Σου πάτησα κουμπί μάλλον.
            Μπορείς να βαφτίζεις το λάθος σωστό.
            Σου αρέσει ή όχι, η νεοελληνική έχει κανόνες, τους οποίους οι Κύπριοι, αποδεικνύοντας ότι είναι Έλληνες, φαίνεται να αγνοούν.

      • ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ avatar
        ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ @ Queen For The Black Side 29/03/2013 12:01:45

        Δυστυχώς για εμάς (τους γυφτοέλληνες της ελλάδας και ευτυχώς για την κύπρο) οι Έλληνες της Κύπρου εξακολουθούν να έχουν στο dna τους πραγματικό ελληνικό αίμα, άιμα αρχαιο σπαρτιάτικο, αθηναικό , μακεδονικό.
        Εμείς εδώ έχουμε μπασταρδέψει μυαλό και άιμα με όλα τα κουσούρια των γειτόνων και έχουμε δημιουργήσει τη χειρότερη ράτσα της ιστορίας.Ο ΤΣΑΜΠΟΥΚΟΜΑΛΑΚΟΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΧΕΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ , ο μάγκας του καναπέ, του πληκτρολογίου, και ο ήρωας της παντόφλας.
        Ευτυχώς έμεινε ελληνικό αίμα στην κύπρο

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ 29/03/2013 12:47:02

          + 10000000000000000000000

  4. nice avatar
    nice 28/03/2013 21:15:19

    κάντε ότι και η Ισλανδία και δεν θα έχετε το κεφάλι σκυμμένο....

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ nice 28/03/2013 21:28:49

      Σωστά! Σαν την Ισλανδία που ήταν στο ευρώ και δεν άλλαξε νόμισμα,γεωγραφικά ήταν στο πιο φλεγόμενο σημείο του πλανήτη και το μισό εδαφός της ήταν κατεχόμενο από Τούρκους που θέλαν να της πάρουν το φυσικό αέριο. Πώς δεν το σκέφτηκαν στην Κύπρο;

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/03/2013 23:36:31

        Συμπληρωματικά η Ισλανδία πριν την κατάρρευση των τραπεζών είχε εμπορικό πλεόνασμα 5% του ΑΕΠ ενώ η Κύπρος το 2012 είχε 23% εμπορικό έλλειμμα (εισαγωγές: 1,8 δις δολάρια, εξαγωγές: 7,8 δις δολάρια)

        • Απορών avatar
          Απορών @ Συριζαλβανία του Χότζα 29/03/2013 02:57:16

          Σωστά τα λέτε αλλά μάλλον ανάποδα τις εισαγωγές / εξαγωγές...

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Απορών 29/03/2013 14:07:29

            Σωστός ''Απορών" δικό μου λάθος, ακριβώς εισαγωγές 7,8 δις, εξαγωγές 1,8 δις

        • ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ avatar
          ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ @ Συριζαλβανία του Χότζα 29/03/2013 12:05:16

          Ο συριζαλβανός κλασικό παράδειγμα ταξερω όλα ελληναρά, είκοσι φορές έγραψες την ιστορία για την ισλανδία.Εντάξει τα εμπεδώσαμε , ζήτα απο τη γερμανική πρεσβεία , καινούργια ατράνταχτα στοιχεία για το καλό "μνημόνιο"

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ 29/03/2013 14:15:43

            Και μόνο το γεγονός ότι αντί να επιχειρηματολογήσεις για κάτι που σε ενδιαφέρει να σχολιάσεις, μπαίνεις στη διαδικασία να μου κάνεις προσωπική επίθεση λες και είμαι το κέντρο του κόσμου,νομίζω τα λέει όλα. Οπότε δεν αξίζει να χάσω άλλο χρόνο με εσένα. Σου αφιερώνω μόνο τη σημερινή παραδοχή του Κρουγκμαν (νομπελίστας στα οικονομικά, αν έχεις ακουστά;) ότι έκανε λάθος 3 χρόνια που προέβλεπε έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ και κρίση στο τραπεζικό μας σύστημα όπως στην Αργεντινή το 2001. Μάλλον στη γερμανική πρεσβεία δουλεύει και αυτός...

          • ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ avatar
            ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ @ Συριζαλβανία του Χότζα 30/03/2013 17:30:41

            Καλά που δε θα μου απαντούσες.Νομπελ στα οικονομικά είναι μια αμερικάνικη ανακάλυψη για να ΄χουν δουλειά οι οικονομολόγοι.
            Επειδή διαβασμένος, αν και μονόπλευρα, φαίνεσαι , ξέρεις οτι νομπελ οικονομίας δεν υπάρχει.
            Αλλα τρια χρόνια που ταλεγε αυτά ο Κρούγκμαν ήταν άσχετος και τώρα έγινε σχετικός?
            Επίσης πριν τρία χρόνια , δεν ήταν Νομπελίστας?
            Και τέλος , δυστυχώς δεν βγήκαμε απο το Ευρώ.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ 01/04/2013 02:30:48

            Ο Κρούγκμαν είναι κεϋνσιανός οπότε πάντα θα διαφωνώ μαζί του σε τρόπους αντιμετώπισης οικονομικών κρίσεων, άρα δεν είναι θέμα ασχετοσύνης ή μη παραδοχής, είναι θέμα ικανοποίησης να βλέπεις τους κορυφαίους ιδεολογικούς ''αντιπάλους'' να αυτοδιαψεύδονται.

    • Απορών avatar
      Απορών @ nice 28/03/2013 23:35:10

      Μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΙΣΛΑΝΔΙΑ γίνεται στην Κύπρο ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑ 30% ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ του νομίσματος που έγινε στην Ισλανδία...

  5. Anendaxtos avatar
    Anendaxtos 28/03/2013 21:20:02

    Ωραίος. Μπράβο!

  6. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 28/03/2013 21:28:02

    Τα "κοράκια" των ΜΜΕ, την Τετάρτη 27/3 είχαν στηθεί έξω από τα υποκαταστήματα των κυπριακών τραπεζών στην Αθήνα (στις οδούς Πανεπιστημίου και Σταδίου) και περίμεναν να καταγράψουν "αίμα", γιατί αυτό "πουλάει στην TV". Τελικά, ήσαν αυτοί περισσότεροι από τους πελάτες των τραπεζών. Το περιγράφω όπως ακριβώς το έζησα, προσωπική εμπειρία. Το ίδιο έκαναν και στην Κύπρο. Χαίρομαι που απογοητεύτηκαν και στις δύο περιπτώσεις. Κουράγιο και υπομονή, μα πάνω απ' όλα αξιοπρέπεια...

  7. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 28/03/2013 21:45:28

    Εμείς οι Έλληνες απανταχού στην υφήλιο,έχουμε ψυχή,έχουμε φιλότιμο,
    έχουμε την μουσική μας για να μας ανεβάζει όταν είμαστε στα κάτω μας,
    έχουμε τον ήλιο μας που μας κάνει ανοιχτόκαρδους,έχουμε τον πολιτισμό
    μας,που ότι και να κάνουν τα φασιστοειδή τύπου Σόϊμπλε και Μέρκελ δεν
    μπορούν να μας τ'αφαιρέσουν.Μετάγγιση σ'αυτά δεν μπορεί να γίνει.
    Όσο αίμα και ΕΥΡΩ να μας ρουφήξουν όσους μισθούς και συντάξεις να μας
    κόψουν,αυτά δεν μπορούν να μας τα στερήσουν.
    Στο τέλος να μου το θυμάστε πάλι αυτοί θα είναι οι χαμένοι.
    Λυπάται λέει ο Σόϊμπλε τους Κυπρίους για το "δράμα"τους.Άς την κρατή-
    σει την λύπηση για πάρτη του.Θα του χρειαστεί.

    • ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ avatar
      ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ @ Χωρις Μασκα 29/03/2013 12:06:51

      δυστυχώς maska οι έλληνες έχουμε όλες τις αρετές, απανταχού στην υφήλιο, οι οποίες χάνονται μόλις πατάμε το πόδι μας στην ελλάδα.

  8. η Dimi avatar
    η Dimi 28/03/2013 21:56:00

    Eύγε στους Κυπρίους. Καιρός να σπάσουν τα κακά σπυριά και να χυθεί το πύον.

  9. Tasos avatar
    Tasos 28/03/2013 22:03:29

    Δεν τους ξέρω τους Κύπριους από κοντά αλλά δε μπορώ να μη σκεφτώ ότι κάπου η κουλτούρας τους είναι πιο "ευρωπαϊκή" από τη δική μας (λόγω Αγγλίας μάλλον).
    Η εδώ κατάσταση θα ήταν σαφώς πιο άναρχη αφού και τα μυαλά μας είναι διαφορετικά ενώ σίγουρα θα είχαμε και το σιγοντάρισμα των εδώ τρομολάγνων μμε που θα κάνανε κρά για τσαμπουκάδες, εφόδους σε τράπεζες και φυσικά φυτευτούς κουκουλοφόρους να λαμπαδιάζουν 1-2 παπούδες σε κάποια ουρά.
    Ίσως γι' αυτό και σε μας ακολουθούν τη μέθοδο του αργού βρασίματος του βάτραχου πρώτα σε χαμηλή θερμοκρασία, γιατί ξέρουν ότι ο Έλληνας είναι περίεργος αν του κάνεις απότομα "ντου".
    Οι κυπριακός λαός δείχνει επίπεδο που εδώ έχει χαθεί.

  10. firiki2010 avatar
    firiki2010 28/03/2013 22:06:30

    Για το μέγεθος της κρίσης που αντιμετωπίζουν οι Κύπριοι έχουν αξιοθαύμαστη συμπεριφορά. Και δεν αναφερομαι μόνο στη σημερινή ψύχραιμη στάση τους την οποία είμαι απολύτως βέβαιος δεν θα μπορούσαμε να μιμηθούμε σε ανάλογη περίπτωση. Ακούσατε οι πολιτικοί τους να βρίζονται; Ακούσατε τίποτα για προδότες, για μερκελιστές, για κρεμάλες κλπ;Κατάλοιπο της Βρετανικής αποικιοκρατίας και του Βρετανικού φλέγματος; Μαθαίνουν γρηγορότερα από τους Ελλαδίτες αδελφούς τους ; Πάντως και σε αυτό το πεδίο κάτι έχουμε να διδαχθούμε από την καινούργια Κυπριακή τραγωδία.

    • Karenin avatar
      Karenin @ firiki2010 28/03/2013 23:19:35

      Τα φαινόμαινα εξαπατούν. Εχουν πάρει απλα διδακτορικό στην διακομματική διαπλοκή. Η συνενοχή απαιτεί αβρότητες...

      • Vee avatar
        Vee @ Karenin 29/03/2013 01:02:37

        Ενώ στην Ελλάδα, ε; Πολιτισμός....

  11. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 28/03/2013 22:31:19

    ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ.............ΤΡΙΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΛΥΠΟΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΦΘΟΝΟ.

    • Αθώρ avatar
      Αθώρ @ Σαρακατσανος 28/03/2013 23:16:05

      Να δούμε αν θα κάτσουν να φτάσουν σε Β΄μνημόνιο πρώτα.............

  12. aris. aold avatar
    aris. aold 28/03/2013 22:49:39

    Είναι η μοίρα του νησιού να πηγαίνει από την ευφορία στην τραγωδία;;

    Από τον αγώνα εναντίον της Αγγλίας και την ανεξαρτησία στα γεγονότα της εισβολής, και από το οικονομικό θαύμα στην χρεοκοπία.

    Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει.

    Πως χειρίσθηκαν τα πράγματα οι αρμόδιοι στην Κύπρο και φτάσαμε ως εδώ;;

    Ποιοί και γιατί επέτρεψαν μια κακή απόφαση να εξελιχθεί σε αυτής την διάλυση;;

  13. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 28/03/2013 23:22:02

    Καλά γράφουν μερικοί ότι τους κατέβει. Αφού είχε όριο αναλήψεων 300 ευρώ για τις τράπεζες που οι καταθέσεις κουρεύτηκαν, δηλαδή κάτι λίγα παραπάνω ευρώ από όσο τα ΑΤΜ τις προηγούμενες ημέρες πως θα γίνει bank run και θα τσαλαπατηθούν; Τσαλαπατήθηκαν τις προηγούμενες μέρες; Ας άφηναν πλήρη ελευθερία αναλήψεων και θα γινόταν το έλα να δεις... Όταν πριν μέρες γράφαμε μερικοί ότι δε θα γίνει bank run γιατί θα υπάρχει όριο αναλήψεων, έβγαιναν αυτοί που συγχαίρουν τώρα τους Κύπριους και έλεγαν ''αποκλείεται θα γίνει σίγουρα bank run'' ... Είναι οι ίδιοι που έλεγαν ότι η Γερμανία χτυπάει την Κύπρο και δεν ασχολείται με το Λουξεμβούργο και μετά στο άρθρο για το Λουξεμβούργο άλλαζαν την κάσετα και έλεγαν θα καταστρέψει και το Λουξεμβούργο η Μέρκελ όπως την Κύπρο, οι ίδιοι που μιλάγανε για σωτηρίες από Ρώσους, οι ίδιοι που μιλάγανε για σωτηρίες από φυσικά αέρια και ΑΟΖ, οι ίδιοι που ζητωκραύγαζαν για το ΟΧΙ που θα τραντάξει τη Μέρκελ και θα κάνει πίσω και τελικά ήρθε τρισχειρότερο πακέτο διάσωσης,οι ίδιοι που μιλάνε για συμμαχίες Νοτίων και η Κύπρος έφαγε περισσότερο ''ξύλο'' στα 2 eurogroup από Ισπανία και Γαλλία παρά από τον Σόιμπλε, οι ίδιοι και οι ίδιοι με τον ίδιο τρόπο διαψεύδονται αλλά με τον ίδιο τρόπο πάντα πανηγυρίζουν ακόμα και για πράγματα ίδια που είχαν απορρίψει με τον ίδιο τρόπο πριν λίγες ημέρες...

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/03/2013 23:38:51

      ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΕ............

    • Αντικαθεστωτικός avatar
      Αντικαθεστωτικός @ Συριζαλβανία του Χότζα 29/03/2013 00:27:05

      Φασαρία κάνουν για να μην αντιλαμβανόμαστε τα κενά και τα αδιέξοδα της πολιτικής τους. Νομίζουν....

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Αντικαθεστωτικός 29/03/2013 00:36:32

        Κι αυτό σωστό , θολώνουν τα νερά για να κρύψουν την αλήθεια
        Αλλιώς γνωστή, ως η τεχνική της "σουπιάς"...
        που αλλάζει χρώμα ανάλογα με τις συνθήκες και χύνει μπόλικο μελάνι όταν νιώθει εκτεθειμένη...

    • mara avatar
      mara @ Συριζαλβανία του Χότζα 29/03/2013 00:38:31

      Siddeutsche Ζeitung για το "μοντέλο" διάσωσης της Κύπρου που πιθανόν επεκταθεί σε άλλες χώρες.
      "H Γερμανία βγαίνει προς το ΠΑΡΟΝ κερδισμένη διότι χωρίς το ευρώ θα διολίσθαινε σε βαθιά κρίση. Αν όμως συνεχίσει να τηρεί σκληρή στάση θα κληθεί να πληρώσει ανυπολόγιστο τίμημα. Ενας πολιτικός αποκλεισμός στην Ευρώπη δεν θα μπορούσε να λυθεί με όλα τα ευρώ του κόσμου."
      Βασιλικότερος του βασιλέως είστε αγαπητέ συριζαλβανέ.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ mara 29/03/2013 14:40:46

        @mara
        1) Τη μόνη εφημερίδα που έχει παραπλήσιο όνομα με αυτή που ανέφερες και ξέρω είναι η Suddeutsche (το πρώτο u με διαλυτικά) Zeitung, δε ξέρω καμία Siddeutsche Zeitung
        2) Αν αναφέρεσαι λοιπόν στην εφημερίδα που ξέρω και εγώ και όλος ο κόσμος, σε πληροφορώ ότι ανήκει στην Κεντροαριστερά (SPD) , η Γερμανία βρίσκεται σε προεκλογική περίοδο και έχει γράψει και χειρότερα για την πολιτική των CDU/CSU και FDP, ίσως για να καλύψει το γεγονός ότι παραμένει θολή η πρόταση του SPD.
        3) Θα ήταν καλύτερο να μου δώσεις ένα λινκ ή να μου έγραφες παραπάνω πράγματα για το σκεπτικό του συγκεκριμένου άρθρου
        4) Δε θα αποφύγω όμως να σου απαντήσω λέγοντας ότι η πολιτική απομόνωση της Γερμανίας δοκιμάσθηκε στη σύνοδο κορυφής του G20 στο Λος Κάμπος τον περασμένο Ιούνιο και εγκαταλέιφθηκε σαν ιδέα από Ομπάμα,Ολαντ, Πουτιν γιατί θα έφερνε τα αντίθετα αποτελέσματα
        5) Εντός ΕΕ αυτή η πολιτική είναι δύσκολο να ακολουθηθεί γιατί η Γερμανία έχει το δικό της πυρήνα ΚΜ και οι υπόλοιποι (πχ Νότιοι) το τελευταίο που θα σκέπτονταν θα ήταν αυτό γιατί κάθε αβεβαιότητα για το μέλλον της ευρωζώνης χτυπά πρώτα τα δικά τους επιτόκια δανεισμού από τις αγορές και τις δικές τους καταθέσεις στις τράπεζές τους και άρα περισσότερο κερδίζει παρά χάνει η Γερμανία.
        6) Όσο για τα τεράστια κέρδη της Γερμανίας από το ευρώ είναι πασιφανή. Πάντως οι πιο σοβαροί οικονομολόγοι γράφουν ότι είναι ευκολότερο να φύγει η Γερμανία από το ευρώ παρά οι υπόλοιποι και συμφωνώ. Εγώ πάντα ήμουν της άποψης ότι η Ελλάδα δε θα έπρεπε να μπει στην ευρωζώνη γιατί θα χάναμε με μαθηματική ακρίβεια τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα, απλά αφού μπήκαμε είναι καταστροφικότερο να βγούμε παρά να συνεχίσουμε την επώδυνη προσαρμογή εντός ευρώ.

        • mara avatar
          mara @ Συριζαλβανία του Χότζα 29/03/2013 19:59:35

          @συριζαλβανία του χοτζα
          1Ζητώ ταπεινά συγνώμη για το "τραγικό" λάθος μου στο όνομα της εφημερίδας.
          2 Ανεξαρτήτως αν είναι του SPD είναι μια από τις πιο σοβαρές εφημερίδες της Γερμανίας με πωλήσεις 400.000 φύλων την ημέρα.
          3 Ποτέ άλλοτε μετά τη ενοποίησή της η Γερμανία αλλά και απο την ίδρυση της δυτ. Γερμανίας δεν ήταν τόσο απομονωμένη απο τους ευρωπαικούς συσχετισμούς όσο σήμερα κι όποιος δεν το βλέπει απλά εθελοτυφλεί.
          4 Η παρέμβαση Ομπάμα ήταν υπό το φόβο δημοσιονομικής αλλά και κοινωνικής αποσταθεροποίσης και που θα προκαλούσε υπερατλαντικούς κραδασμούς και θα έπληττε την ευθραστη ανάκαμψη της Αμερικανικής οικονομίας λίγο πριν τις Αμερικανικές εκλογές που θα κόστιζε την επανεκλογή του. Η σταθεροποιητική θέση θα μεταλαγχθεί σε επιθετική με στόχο τη σύντομη εναρμόνηση της ευρωζώνης αν υπάρξουν αντίθετα αποτελέσματα κι αυτή τη στιγμή το Βερολίνο επενδύει στην δημοσιονομική επιδείνωση των εταίρων του.
          5.Ξεχνάς ότι ο μισός νότος ανήκει στην κατηγορία "σκουπίδια.
          6.Οι οικονομικοί αναλυτές έχουν γίνει σαν τους μάντεις ο καθείς κι ένα χρησμό.
          Θα σου παραθέσω την ερευνα που έγινε απο δυο γερμανικές εφημερίδες που δεν τολμώ να γράψω τ΄ονομά τους γιατί αν κάνω λάθος αλίμονο σε περίπτωση εξόδου της Γερμανίας απο το ευρώ.
          Το νέο μάρκο θα ενισχυοταν γρήγορα τόσο πολύ που θα κατέρρεαν οι γερμανικές εξαγωγές στον υπόλοιπο κόσμο και θα δημιουργούσε τεράστια ύφεση. Οι εισαγωγές θα γινόταν πιο φτηνές αλλά το τελικό αποτέλεσμα θα ήταν αρνητικό. Το ακριβό μάρκο θα έπληττε τις εξαγωγές και η κεντρική τράπεζα της Γερμανίας θα αναγκαζόταν να τυπώνει και να πουλάει μάρκα αγοράζοντας λιρέτες, πεσέτες,δραχμές. Τα χρήματα αυτά όμως θα έπρεπε να τα επενδύσει οπότε θα αγόραζε κρατικά ομόλογα αυτών των χωρών. Ετσι η Γερμανία θα χρηματοδοτούσε πάλι το χρέος αυτών των χωρών.
          Επισης στη διαδικασία αποχώρησης θα έχανε περίπου 600 δις ευρώ απο τις υποχρεώσεις που έχουν άλλες χώρες προς τη Γερμανία. Εξ΄αιτίας του εμπορικού πλεονάσματος Ισπανία, Ιταλία κ.λπ δεν θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν το χρέος σε ευρώ και θα κατέληγαν με υποτιμημένα νομίσματα λιρέτες, πεσέτες κ.α. Η βαθιά ύφεση θα προκαλούσε την κατάρρευση του ευρώ που θα κόστιζε στη Γερμανία περί το 1 τρις
          Με λίγα λόγια θα έπρεπε να τυπώσει τόσα μάρκα ώστε στο τέλος θα κόστιζε περισσότερο απ΄οτι θα κόστιζε η διάσωση του ευρώ.
          Εδώ παρεμπιπτόντως φαίνεται και τι θα συνέβαινε στη Γερμανία αν οι άλλες χώρες γύριζαν το νομισμά τους.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ mara 29/03/2013 22:17:56

            @mara
            1) Συγχωρεμένη
            2) Δε διαφωνώ ότι είναι σοβαρή εφημερίδα αλλά όπως κάθε εφημερίδα στον κόσμο έχει πολιτική στόχευση ειδικά 5 μήνες πριν τις εκλογές και σου είπα στο προηγούμενο σχόλιο ότι έχει γράψει πιο επικριτικά πράγματα για τη γερμανική κυβέρνηση
            3) Απομόνωση τι σημαίνει ότι δε μπορεί να περάσει τις αποφάσεις της στο eurogroup ή στις Συνόδους Κορυφής; Και στην Κύπρο και στον προϋπολογισμό της ΕΕ -μιλάω για τα τελευταία crash tests- μια χαρά πέρασε τις επιλογές της και στην περίπτωση της Κύπρου ειδικά με την ένθερμη συμπαράσταση Μοσκοβισί
            4) Η προσπάθεια απομόνωσης στο Λος Κάμπος έγινε 5 μήνες πριν τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές και σωστά γράφεις ο στόχος ήταν ο φόβος αποσταθεροποιήσης στην ευρωζώνη που θα είχε αρνητικό αντίκτυπο και στην αμερικανική οικονομία λίγο πριν την προσπάθειας επανεκλογής Ομπάμα. Ο Μπαράκ επανεκλέχτηκε, δεν έχει φόβο να συγκρουστεί πια με την Άνγκελα καθώς δε μπορεί να διεκδικήσει 3η θητεία, αλλά και το ΔΝΤ μιλούσε πριν κανά μήνα για ασύμφορη συμμετοχή στα ευρωπαϊκά πακέτα διάσωσης και στην περίπτωση της Κύπρου δεν έβγαλε κιχ. Παράξενο δε νομίζεις;
            5) Το 5 σου για κατηγορία ''σκουπίδια'' πως το εννοείς; Πραγματικά δε το κατάλαβα. Στην πιστοληπτική αξιολόγηση; Ιταλία ΑΑ- θετικό outlook (fitch), Γαλλία AA+ (S&P), Ισπανία ΒΒΒ outlook αρνητικό (fitch)
            6) Δεν υπάρχει ακριβό μάρκο, παραπέμπω για διάβασμα σε βιβλία για νομισματικούς πολέμους με τεχνητές παρεμβάσεις.Μερικά παραδείγματα α)Κίνα τεχνητά υποτιμημένο γουαν, β) 20% υποτίμηση γεν από τη νέα ιαπωνική κυβέρνηση προς αντιμετώπιση του αποπληθωρισμού γ)Fed: μηδενικά επιτόκια και πολιτικές ποσοτικής χαλάρωσης (τεχνητή υποτίμηση δολαρίου). Όσο για τα 600 δις που θά έχανε η Γερμανία, το ποσό είναι αυθαίρετο αλλά αν αναφέρεσαι στα χρήματα από πακέτα διάσωσης αυτά είναι υπό αγγλικό δίκαιο, οπότε ραντεβού στα αγγλικά δικαστήρια.Επίσης, αν η έφευγε η Γερμανία από το ευρώ, οι υπόλοιποι θα άλλαζαν το καταστατικό της ΕΚΤ και θα υποτιμούσαν το ευρώ αμέσως.
            Όσο για συμπέρασμά σου τι θα πάθαινε η Γερμανία αν γύριζαν οι άλλες χώρες στα νομίσματά τους είναι τεράστια συζήτηση. Συνοπτικά, δε βολεύει κάνεναν ούτε την Ελλάδα ούτε τη Γερμανία μια τέτοια εξέλιξη, γιαυτό η Γερμανία απειλεί γιατί ξέρει ότι κανένας δε θα φύγει

          • mara avatar
            mara @ Συριζαλβανία του Χότζα 30/03/2013 00:00:45

            @ συριζαλβανία του χότζα.
            Θα σου απαντήσω εν συντομία.
            Ποιος θα επαληθευτεί ναμαστε καλά θα το δούμε σύντομα. Οποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα δεν απενοχοποιεί την πράξη. Το γεγονός ότι το όραμα της Γερμανίας βασίζεται σε απατηλά όνειρα για το πώς θα έπρεπε να είναι η κατάσταση παρά στη ψυχραιμία εκτίμησης της κατάστασης για το πως είναι η πραγματικότητα, με συνταγές άγριας λιτότητας, και όλα τα επακόλουθα σε παιδεία υγεία εργασία ,καταπάτηση λαών και δικαιωμάτων που στην περίπτωση της Ελλάδας με απλή αριθμητική δεν
            βγαίνει ποτέ η ιστορία δεν τις δικαίωσε. Μπορεί να ξέρει την τιμή όλων των πραγμάτων αλλά δεν γνωρίζει την αξία.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ mara 30/03/2013 00:41:02

            @mara
            Σε θεωρητικό επίπεδο σωστα αυτά που γράφεις σε πρακτικό επίπεδο είναι το πρόβλημα. Κεϋνσιανές λύσεις εντός ευρωζώνης και σταμάτημα της λιτότητας είναι παράλογο να το πιστεύουμε. Ακόμα και αυτοί που τα προτείνουν σε διεθνές επίπεδο όταν τους ρωτάς το πως θα πάμε σε ανάπτυξη άμεσα δίνουν αντιφατικές απαντήσεις γιατί ξέρουν ότι δεν εύκολες επιλογές. Πάντως χάρηκα τη συζήτηση που κάναμε και σίγουρα θα αναλύσουμε και στο μέλλον σε άλλο άρθρο τις εναλλακτικές πολιτικές εντός ευρωζώνης και μάλλον σίγουρα θα διαφωνήσουμε.

          • Πειρατής avatar
            Πειρατής @ mara 31/03/2013 16:02:35

            Μάρα, καταπληκτική! Μόνο που ο Χότζας αδυνατεί να εννοήσει. Θα καταλήξει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ στο ποθούμενο συμπέρασμα. Την ώρα σου χάνεις....

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Πειρατής 01/04/2013 02:37:21

            Όλα τα είχαμε,ήρθε για λάφυρα...και ο Χαϊρεντίν Μπαρμπαρόσα!!!!

          • akenaton avatar
            akenaton @ Συριζαλβανία του Χότζα 30/03/2013 01:02:28

            Αγαπητέ Χότζα, τώρα τελευταία οι αναλύσεις σας "σπάνε κόκκαλα".
            Mes felicitaτions!

    • Vee avatar
      Vee @ Συριζαλβανία του Χότζα 29/03/2013 01:01:20

      Μπορεί να έχεις δίκιο για το bank run. Πρέπει όμως να δώσουμε συγχαρητήρια στους Κύπριους για τον πολιτισμένο τρόπο τους. Ούτε φωνές (όπως σε κάτι άλλα μέρη...) ούτε τίποτα.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Vee 29/03/2013 14:45:13

        Συμφωνώ vee, το σχόλιό μου επικεντώθηκε στις παλινδομήσεις απόψεων-προβλέψεων-αρνήσεων-ζωτοκραυγών στην Ελλάδα παρά για τη στάση των Κυπρίων!

  14. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 28/03/2013 23:35:31

    Συγχαρητήρια στους Κύπριους για τη σημερινή τους συμπεριφορά.
    Και πολλά συγχαρητήρια στον Συριζαλβανία για το προηγούμενο σχόλίο του.
    Με εκφράζει σε απόλυτο βαθμό και δεν θα μπορούσα να το γράψω τόσο καλά. Επιτέλους κάποιος με έκανε Συμφωνούντα.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Διαφωνών 29/03/2013 14:45:53

      Σας ευχαριστώ Συμφωνούντα...

  15. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 28/03/2013 23:37:38

    Εϊναι αυτονόητο πως την αξιοπρέπεια μας δεν μπορούν να την πάρουν.
    Εγώ πάντως τους θυμίζω σε κάθε ευκαιρία τι έπαθαν πριν και κατά την κατοχή. Αν και είμαι βέβαιος πως δεν τα ξεχνάν.
    Είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και θα επιβιώσουμε και θα υπάρχουμε όταν οι Γερμανοί θα έιναι ανάμνηση κακια.

  16. euagelos avatar
    euagelos 29/03/2013 00:11:29

    Όντως δείχνουν πολύ αξιοπρέπεια οι Κύπριοι αλλά δε συγκρίνονται με τους Εβραίους καθ'οδόν προς τα Άουσβιτς, Νταχάου, Τρεμπλίνκα κλπ. Ήρεμα, αξιοπρεπώς, χωρίς φασαρία, με το κεφάλι ψηλά, μπαίναν στο τρένο και ταξίδευαν. Εδώ εμείς... τι να πρωτοπιάσεις: Μάχη της Κρήτης, αντίσταση, δολιοφθορές. Απαπαπα, εντελώς απείθαρχοι και άξεστοι.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ euagelos 29/03/2013 00:27:37

      Πάνε αυτές οι ντροπές, περάσανε. Τώρα είμαστε Ευρωπαίοι. :)

      • euagelos avatar
        euagelos @ Νιόβη 29/03/2013 08:34:45

        Πάντως αγαπητή, για να μη λέμε ότι είμαστε τελευταίοι σε όλα, ούτε τους νεοέλληνες έχουν φτάσει ακόμα οι Κύπριοι σε πραότητα και πολιτισμό. Θέλουν ακόμα τουλάχιστον τρια χρόνια τροϊκανής διακυβέρνησης οι Κύπριοι για να αποδείξουν πως μπορούν με αξιοπρέπεια να χάνουν την πατρίδα τους μέρα τη μέρα, τη δουλειά τους, τα εισοδήματά τους, την υγεία, την παιδεία, να πληρώνουν ασήκωτους φόρους, χαράτσια, να έχουν χάσει το μέλλον των παιδιών τους που αναγκάζονται να μεταναστεύσουν. Οι Έλληνες όλα αυτά τα βιώνουμε με πρωτοφανή υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια. Ούτε φωνές ούτε αντιδράσεις, ούτε διαδηλώσεις, ούτε απεργίες! Κύριοι, τζέντελμεν. Και το σημαντικότερο, πολλοί έχουν τη δύναμη να αυτοκτονήσουν όταν νιώθουν να ασφυκτιούν, παρά να ενοχλήσουν την μακαριότητα των υπολοίπων με τις αντιδράσεις τους ή την εξέγερσή τους. Αν δεν είναι αυτό πολιτισμός τότε τι είναι?

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ euagelos 29/03/2013 08:44:38

      euagelos!!!!!! κι αμα πας και πιο πισω, στη γλωσσα του Καραϊσκακη να πουμε.....

      • euagelos avatar
        euagelos @ Ρηνα 29/03/2013 09:30:25

        Η γλώσσα του δεν μου πολυάρεσε. Την ψυχή του όμως, την δράση του και την άποψή του περί "αξιοπρέπειας" , την βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα...

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ euagelos 29/03/2013 15:38:09

          Μα γι αυτο ακριβως το ειπα , για την αναφορα σου στη μαχη της Κρητης κλπ και να καταδειξω οτι στις πραξεις ηρωϊσμου δεν εχουν θεση οι μη μου απτου θεσεις, ειναι γνωστη η αθυροστομια του στρατηγου αλλα και πως η ιστορια τον δικαιωσε. Δεν περιμενε τοτε η Ευρωπη συμπεριφορες σαλονιου απο μια φουχτα "αξεστους" Ελληνες αλλα τα αποτελεσματα δικαιωσαν αυτους και οχι τον...Οθωνα.
          Και μια πτυχη ισως αγνωστη για τον Καραϊσκακη: ηταν γνωστο οτι υπεφερε απο θερμες (πυρετους) και σε μια τετοια φαση ανημποριας του πηγε και κρυφτηκε στο μοναστηρι της Παναγιας της Προυσσιωτισας. Επειδη ομως αργουσε να γιατρευτει κι η πατριδα τον ειχε αναγκη εκανε ενα ταμα στην Παναγια, να της φτιαξει ασημενιο καλυμμα του μαφοριου της πανω στην εικονα Της. Σε συντομο διαστημα εγινε καλα. Οταν επανηλθε με την εκπληρωση του ταματος του- αυτο που εχει μεχρι σημερα-και το τοποθετησαν οι καλογεροι, αφου το κοιταξε καλα καλα ικανοποιημενος, ειπε:
          Εμ, γυναικα δεν εισαι και συ; ηθελες το φουστανι σου....

  17. Nik avatar
    Nik 29/03/2013 00:50:18

    "λόγω Αγγλίας μάλλον" μια καραμέλα που πιπιλάνε πολλοί. Οι Αγγλοι έφυγαν το 1959, έχουν μεγαλώσει δύο γενιές από τότε χωρίς καμία επαφή με Αγγλους. Μερικά πράγματα τα κερδίζουν οι άνθρωποι μόνοι τους.

    • Χρήστος Νίκος avatar
      Χρήστος Νίκος @ Nik 30/03/2013 22:46:12

      φίλε μου Νίκο, δυστυχώς ή ευτυχώς οι Αγγλοι ποτέ δεν φύγανε από αυτό το νησί. Αν τυχών το επισκευθείς ποτέ, θα το καταλάβεις στα πρώτα 500 μέτρα από την έξοδο του αεροδρομίου.

  18. fitsoulas avatar
    fitsoulas 29/03/2013 01:16:35

    Παράδειγμα προς μίμηση, αλλά για ποιόν; Αφού η Κύπρος είναι μοναδική περίπτωση!

  19. kosvag avatar
    kosvag 29/03/2013 15:25:12

    οι κουμπάροι είναι μονιασμένοι (αναγκαστικά ίσως αλλά μονιασμένοι).

  20. leak avatar
    leak 29/03/2013 16:05:10

    Βαρέθηκα να ακούω για την μοίρα των λαών, για ανάδελφο έθνος κλπ.
    Πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτά που μας συμβαίνουν οφείλονται σε κρίσιμες αποφάσεις όλων εμάς των ψηφοφόρων.
    Θυμάστε τον περίπατο της νίκης του ΓΑΠ?
    Ξεχάσατε την νίκη του Σαμαρά?
    Ο Αναστασιάδης δεν έχει σχεδόν 2 βδομάδες που εκλέχθηκε?

    Πλέον, πρέπει να αντιληφθούμε όλοι πόσο σοβαρό πράγμα είναι η ψήφος...

  21. Γιαννάκενας Ιωάννης avatar
    Γιαννάκενας Ιωάννης 29/03/2013 21:56:47

    ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΔΙΝΑΝ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΓΕΡΟΥΣ Ή ΑΝΗΜΠΟΡΟΥΣ, ΠΑΡΟΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΑΝ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΚΡΙΣΗ-ΕΠΙΘΕΣΗ", ΕΑΝ ΚΥΤΤΑΜΕ ΠΡΩΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΑΣ.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Γιαννάκενας Ιωάννης 30/03/2013 01:06:28

      300Χ800.000=240.000.000 ευρώ μάξιμουμ ημερησίων αναλήψεων
      ΠΕΝΤΕ δις ευρώ μετρητά πήγαν στην Κύπρο με νταλίκες και αεροπλάνα
      αρκούν για τουλάχιστον 20 μέρες με αυτόν τον περιορισμό
      πάλι κάποιοι βιάζονται να δώσουν τα συχαρίκια
      περιμένετε!

  22. Ν.Κ. avatar
    Ν.Κ. 29/03/2013 23:31:03

    Εύγε στους Κύπριους συμπατριώτες μας γιατην αξιέπαινη στάση και συμπεριφορά τους στις δύσκολες μέρες που περνάνε. Έδειξαν ότι διαθέτουν τις ανθρώπινες αρετές σε περίσσεια και είναι έτοιμοι να αγωνιστούν με πίστη και αισιοδοξία για την ανάκαμψη της οικονομίας τους.

  23. Orgilos avatar
    Orgilos 30/03/2013 07:42:21

    Θα πέσουν όλες οι τρίχες από τα μαλλιά μου... Ένα επίπεδο παραπάνω από εμάς μπορεί όντως να το έχουν πολλοί Κύπριοι στη μόρφωση, αλλά ερχόμενος σε επαφή με Κύπριους που ζουν στην Ελλάδα, είδα έναν απίστευτο σνομπισμό και ένα φέρσιμο σε εμάς λες και εμείς φταίμε για όλα τα κακά τους. Με παρόμοιο τρόπο ομολογώ φέρονται και οι Κρητικοί, αλλά επειδή δεν είναι ανεξάρτητο κράτος, είναι πιο συγκρατημένοι. Σκέπτομαι. Αν οι Κύπριοι είχαν όντως ενωθεί με την Ελλάδα που ήταν και ο αρχικός σκοπός, μπορεί βέβαια να μην είχαν γνωρίσει τις μέρες της απόλυτης χλιδής λόγω του χρηματοπιστωτικού συστήματος, αλλά πάντως δε θα είχαν αυτό το τραγικό πρόβλημα που έχουν τώρα ενώ εμείς με χειρότερη οικονομία και μόνο λόγω μεγέθους αντέχουμε καλύτερα τους κλυδωνισμούς. Η λύση είναι μόνο μία. Έλληνες και Κύπριοι ενωμένοι να πάμε μπροστά. Τα υπόλοιπα είναι μάλλον τοπικιστικές υστερίες.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ Orgilos 31/03/2013 15:57:50

      Πρίν σου πέσουν τα μαλλιά, μη χάνεις το χρόνο σου εδώ. Απευθύνσου στους ειδικούς :
      h**p://www.hairanaplasis.gr/

  24. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 30/03/2013 11:21:58

    Σας ευχαριστώ αγαπητέ akenaton. Ήθελα να σχολιάσω 1 μικρο σημείο στο άρθρο σας ''οι πολιτικές λύσεις της κρίσης έχουν όνομα'' στο οποίο συμφωνώ αλλά θα το κάνω στο επόμενο άρθρο σας.

  25. Asterias avatar
    Asterias 30/03/2013 23:39:52

    Δεν ξέρω αν η συμπεριφορά των Κυπρίων δείχνει στωικοτητα, πολιτισμό ή ελλειψη κατανόησης αυτών που θα επακολουθησουν. Παντως, συμφωνα και με το ΡΙΚ, σχεδον ολοι που περίμεναν υπομονετικά τη σειρα τους ηταν μικροκαταθετες που δεν είχαν πιστωτικη ή χρεωστικη καρτα. Οι μεγαλοκαταθετες και οι επιχειρηματιες σίγουρα δεν είχαν στηθει στην ουρα. Είχαν ραντεβού με τον λογιστη και τον δικηγόρο τους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.