#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/06/2010 19:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παλιά λεφτά…



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Εκεί έξω υπάρχουν Έλληνες που έχουν όλοι μαζί κεφάλαια πολλαπλάσια του ελληνικού χρέους. Στην Αμερική, Βόρεια και Νότια, τον Καναδά, την Αυστραλία, στο Σίτυ του Λονδίνου και αλλού, λίγοι και στην Ελλάδα. Υπάρχουν Ρωμιοί που δημιούργησαν και διοικούν οικονομικούς κολοσσούς.

Κι όμως τόσο καιρό δεν ακούστηκε καμία πρωτοβουλία. Κανείς από αυτούς τους δαιμόνιους Έλληνες δεν σκέφτηκε να μαζέψει  τους 100 πιο δυνατούς και να πει: θα «πληρώσουμε» πατριωτικό φόρο 10% των κεφαλαίων μας. Και βάζω εισαγωγικά, γιατί προς Θεού, δεν εννοώ να παραδώσουν ένα τέτοιο αμύθητο ποσό στην καμαρίλα που οδήγησε την χώρα στο χείλος του γκρεμού.

Θα μπορούσαν όμως να πουν: «Θα φέρουμε απέξω το 10% των κεφαλαίων μας στην Ελλάδα ΤΩΡΑ, υπό δύο όρους: α) σταθερό φορολογικό σύστημα τουλάχιστον για 10 χρόνια με χαμηλό φορολογικό συντελεστή και β) απλοποίηση, έως εκμηδενισμού, της γραφειοκρατίας».

Ποιά κυβέρνηση θα τολμούσε να πει όχι; Κι αυτοί δεν θα έβγαζαν μόνον κέρδος αλλά θα έδιναν στην Ελλάδα το σημαντικότερο: ανάπτυξη, θέσεις εργασίας, παραγωγική βάση, εν ολίγοις αληθινό, χειροπιαστό πλούτο.

Τα «παλιά λεφτά» ήταν αλλιώς. Άνθρωποι με ελληνοκεντρική παιδεία και συνείδηση, αρκετοί από αυτούς. Όπου κι αν σπούδασαν, όσοι από αυτούς σπούδασαν, ήταν σ’ εποχές που η παιδεία παντού στον κόσμο, Αμερική, Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία, ήταν πρώτα και κύρια ανθρωπιστικές σπουδές. Αν δεν ήξερες Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά και Ιστορία δεν ήσουν τίποτα και δεν γινόσουν τίποτα. Την Ελλάδα, λοιπόν, την είχαν μέσα τους.

Η χώρα είναι σπαρμένη από κληροδοτήματα των αληθινών Εθνικών Ευεργετών. Από Πανεπιστήμια, σχολεία και νοσοκομεία μέχρι κρήνες. Εκτός από αυτά όμως πλήρωσαν και θωρηκτά, κανόνια, πολυβόλα.

Χιλιάδες φτωχοί Έλληνες μετανάστες γύρισαν για να πολεμήσουν το 1912-13, το 1917, το 1920 -22. Μερικοί συμμετείχαν σε όλους αυτούς τους εθνικούς αγώνες. Διαβάστε το «Διήγησις του βίου μου» του Σάββα Τσερκετζή, του πάμφτωχου Έλληνα από την Κύπρο, μετανάστη στην Αίγυπτο και την Αμερική που τρεις φορές έφυγε από την ξενιτιά για να πολεμήσει με τον Ελληνικό Στρατό, από τη Θεσσαλία ως το Εσκή Σεχήρ. Τότε έκαναν το καθήκον τους λοιπόν οι φτωχοί αλλά το έκαναν και οι πλούσιοι. Μπενάκης, Ζάππας, Κοργιαλένης, Αβέρωφ. Πίσω από τους δρόμους υπάρχουν αληθινοί άνθρωποι. Σπουδαίοι Έλληνες.

Τα «νέα λεφτά» τι κάνουν  σήμερα; Οι έξω, κοιτάνε, οι μέσα φυγαδεύουν κεφάλαια.

Όταν θέλω να μου φτιάξει η διάθεση διαβάζω τις κοσμικές στήλες. Καμιά φορά μαζί με τις κόρες μου και κυλιόμαστε κάτω από τα γέλια. Φοβερές φωτογραφίες. «Η κυρία Χατζηκαραμπερδέογλου με το καινούργιο της αίσθημα», «Ο τρε σικ Λάκης Λαλάκης με την σικίσιμη Λόλα Τακανωολακαιδενσιχαινομαι». Παραταγμένα τα ζόμπι του μπότοξ και του τραβήγματος με το ποτήρι με την χαρτοπετσέτα στο χέρι. Αυτό το άτιμο χέρι τα προδίδει όλα. Μπορείς να στουμπωθείς στο μπότοξ (το οποίο προέρχεται από στρατιωτικό δηλητήριο, το ξέρατε;) και στα κολλαγόνα. Μπορούν να σου κάνουν κοπτοραπτική και να φτάσει το χαμόγελο στο σβέρκο αλλά η πουτάνα η παραμορφωτική αρθρίτιδα στο χέρι είναι πάντα εκεί. Το ωραίο είναι ότι καμιά από αυτές τις αρχοντοκυράδες και τους γερομπαμπαλήδες με το βαμμένο μαλλί, δεν τολμούν να πουν ο ένας στον άλλο, ότι όλοι και όλες στο τέλος μοιάζουν με την …Αλόμα. Τραβέλια, απλώς ντυμένα ακριβά.

Η «αστική» μας τάξη, αδέρφια, είναι κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν της κοινωνίας μας. Κρατικοδίαιτοι «επιχειρηματίες», που έχουν τόση σχέση με το ελεύθερο επιχειρείν, όση κι εγώ με την κβαντική φυσική. Συνήθως παντρεμένοι με κοκότες πολυτελείας, που τώρα, προσωρινά, δουλεύουν για ένα «πελάτη». Μέχρι να γκαστρωθούν και «πακτωθούν» τα συμφέροντα τους κι ύστερα να πάνε για φρέσκα. Ο λαϊκός μύθος λέει πως επιφανές επιχειρηματικό παράσιτο του δημοσίου χρήματος, γνώρισε την γυναίκα του όταν του την στείλανε «δώρο» οι φίλοι του στα γενέθλια του. Συνοδός πολυτελείας. Ερωτεύτηκε την βίζιτα ο έρμος, την παντρεύτηκε κι έκτοτε κλαίει μπροστά στα τζάκια των φίλων του, όταν τον παρατάει με το παιδί για καμμιά μικροπεριπέτεια. Την ξαναμαζεύει πάντα, λίγο πιο μεταχειρισμένη.

Τα πάθη ανθρώπινα και δεν θα μας αφορούσαν αλλά όλοι αυτοί έχουν και μια αισθητική και δημόσια συμπεριφορά αντίστοιχη με την παιδεία τους. Συναγελάζονται με «μοντέλα», σκυλοτραγουδιάρες, στυλίστες, ενίοτε τα παντρεύονται, γιατί σήμερα κύρος δίνει η τηλεοπτική γκλαμουριά. Δεν είναι πλέον ηγέτιδα τάξη αλλά μια τάξη – ξέκωλο. Ντιριντάχτα κι άγιος ο Θεός. Μην σας κάνει λοιπόν εντύπωση ο «σεβασμός» που δείχνουν στα Εθνικά Σύμβολα.

Κάνουν και κάτι φιλανθρωπίες. Ξέρετε, ράβουν φουστάνια και αγοράζουν κοσμήματα, καμιά 30.000 Ευρώ για να πάνε σε φιλανθρωπικό γκαλά, όπου θα προσφέρουν δυο – τρία χιλιάρικα για τα παιδιά, τα σκυλιά, τα γατιά, ό,τι είναι στη μόδα. Σίγουρα υπάρχουν κι οι εξαιρέσεις, αυτοί που κάνουν σημαντικά πράγματα για την Πατρίδα αλλά μετριούνται στα δάχτυλα και δεν το φωνάζουν.

Μέσα λοιπόν σε όλη την παρακμή μας βλέπει κανείς και τον ξεπεσμό των πλουσίων. Πολλοί είναι μέρος του προβλήματος, αφού πλούτισαν παρασιτικά, τρώγοντας τις σάρκες της Πατρίδας, ξεσκίζοντας την γλώσσα και τον Πολιτισμό μας. Επέβαλαν στην χώρα την δική τους αισθητική, αισθητική γκέϊ σκυλάδικου. Δείτε τους τηλεοπτικούς σταθμούς τους, τα περιοδικά τους.

Δεν αισθάνονται ότι οφείλουν να επιστρέψουν κάτι στην κοινωνία, στην Πατρίδα.

Δεν ξέρουν ότι κι αυτοί στο τέλος θα πάρουν μια φτυαριά χώμα στα μούτρα. Εκεί στα δυο μέτρα με τα σκουλήκια δεν θα χωράει το αμάξι, το κότερο. Και το χειρότερο, στην εκταφή οι συγγενείς θα βρουν πάνω στα παΐδια δυο σακκουλάκια σιλικόνη.

Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις, ξέρω μερικές και πως παλεύουν με τον παρακμιακό βροντόσαυρο του καταρρέοντος καθεστώτος, όμως λείπει η ρωμαλέα τάξη των Ελλήνων δημιουργών.

Το κεφάλαιο δεν έχει Πατρίδα, λένε οι «σύντροφοι». Κι όμως στον Ελληνισμό κάποτε είχε. Σήμερα;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lalakis avatar
    Lalakis 17/06/2010 08:09:29

    τα πιο παλια λεφτα στην ελλαδα ειναι οι μαυραγοριτες της κατοχης και τα θαλασοδανεια της χουντας. εκτος ισως απο 2-3 εξερεσεις. καλο υποθετικο και φιλοσοφικο το πονημα του κρανιδιότη αλλα ανεφικτο.
    Λακης Λαλάκης;
    Ντιμης Κουκλεντες.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Lalakis 17/06/2010 11:02:52

      λάθος αγαπητέ, μεγάλο λάθος. Οι μεγάλοι ευεργέτες είναι προπολεμικοί, ανήκουν στις γενιές εμπόρων κυρίως που ανδρώθηκαν στην Ευρώπη και τη βόρεια Αφρική στις αρχές του περασμένου αιώνα.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ δρόμος 17/06/2010 11:38:59

        Ορθόν.

      • bfo avatar
        bfo @ δρόμος 18/06/2010 20:22:26

        Οι «μεγάλοι ευεργέτες» δεν υπάρχουν πιά, τους πάτησε το τραίνο...

        Τα πιο παλιά λεφτά ΣΗΜΕΡΑ είναι όντως οι ανωτέρω...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ δρόμος 18/06/2010 20:26:58

        Μεγάλοι ευεργέτες υπήρξαν όντως πολλοί μεταξύ των προπολεμικών πλουσίων της χώρας μας και της διασποράς. Σήμερα όμως, όπως αναφέρει σωστά ο λαλάκης, τα πιο παλιά λεφτά είναι ή επί κατοχής, ή επί χούντας. Τι ήταν οι Βαρδινογιάννηδες το 1963; Πόσα λεφτά είχε ο Κόκκαλης το 1970; Πότε έβγαλε τα πρώτα του χρήματα ο Λάτσης;κλπ κλπ.

  2. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 17/06/2010 08:21:49

    Πολλές αφορμές σήμερα για να ανατρέξουμε στους στίχους του ποιητή, που προσπαθούμε να κάνουμε ότι δεν τους θυμώμαστε γιατί μας φαίνονταν υπερβολικοί... Τώρα ?

    Με γονείς ληστές
    των συντρόφων τους θήτες
    για αμνηστεία οι αλήτες
    τώρα διοικητές
    κράτος ασυστόλων
    και πεσμένων κώλων
    κωλοέλληνες

    Η χάρτα αυτού του κράτους κρύβει απάτη
    που φτάνει στο γνωστό αγριορωμιό
    στο Datsun μιας φυλής που ζει φευγάτη, ναι
    απ’ ότι ελληνικό στον κόσμο αυτό, ναι

    Κωλοέλληνες κωλοέλληνες

    Κωλοέλληνες μασκαρλίκια ιδές
    στο άλφα της αξίας, της αρχής της βίας, λουτροκαμπινές
    τιμωρός καιρός, πέντε αιώνες δύσης εθνικής θα ζήσεις από δώ και μπρος
    με αγγλικές αλφαβήτες, μαλλιαροί μου Ελλαδίτες, θλιβερές μου πορδές

    Πνεύμα αλήτικο, ελλαδίτικο
    σε Μικρά Ασία, Κύπρο Λευκωσία, Βόρειο Ήπειρο
    δεν ακούει κανείς
    στο χειρότερο του ελληνισμού κομμάτι
    στην Ελλάδα ζεις

    Μια φάουσα καταπίνει τον αέρα
    την θάλασσα, την πόλη, το ιερό
    πλημμύρισε σκουλήκια η μητέρα, ναι
    το ρόδο καταγής βγάζει καπνό
    Δεν υπάρχει Ελπίς
    στην Ελλάδα ζεις

    Σκαλιστές σκιές, μακρυχέρηδες
    με το φώς σπασμένο, κρατικοποιημένο
    αγριέλληνες
    αλλά εκεί στην ξένη
    στην οθόνη σκυμμένοι
    θεϊκά δεμένοι με την οικουμένη
    στους απέναντι τόπους
    φωτοκολλημένοι απ’ τον εδώ ουρανό τους

    Ενώ, εδώ θα ζούμε καταρρεύσεις
    ο έξω Ελληνισμός θα προχωρεί
    και φως και μουσική μιας άλλης σκέψης, ναι
    στη μείζονα Ελλάδα θα εκραγεί
    στους πανέλληνες στους πανέλληνες

  3. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 17/06/2010 08:23:25

    Συγχαρητήρα για το άρθρο! Είναι γεγονός όλα αυτά . Γιαυτό χριαζόμαστε τη ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ : στο πολιτικό σύστημα, στην εθνική μας συνείδηση, την κοινωνική συνείδηση.ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ! Που αποτελούν και την ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. Οι αρχες και οι ιδεες ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ μπορουν και πρέπει να γίνουν, με νεους αγώνες, ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΠΛΕΟΝ, κτήμα και βίωμα της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού μας.Γιατί στο μυαλό στην ψυχή και τη καρδιά ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ. Πρέπει ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΝ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΜΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΝΕΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (Η ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ) ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΡΑΡΗ ΗΓΕΤΗ ΤΟΝ ΙΔΕΟΛΟΓΟ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.

  4. petros avatar
    petros 17/06/2010 08:32:40

    ma oi efoplistes ekanan mia tetoia energia i opoia den egine apodexti apo ton gap kai ti parea tou....kai sto finale pios tha pisteue tous politikous (apateones, kleftes, pseutes, poulimenous)oti tha tirousan tin opoia symfonia? o gap kai oi parea tou to mono pou kseroune na kanoun einai na auksanoun tous forous,fpa kai na pethanoun tous ellines mia ora arxitera...kata ta alla pame diakopes na kanoume kai ligo kano! oso gia anaptiksi miden sto pilikon...mono ti masa (oi perisoteroi vouleutes einai ypervaroi)..

  5. Green St avatar
    Green St 17/06/2010 08:33:55

    Με τις ελάχιστες γνώσεις που διαθέτω πιστέυω πως η μόνη βιώσιμη λύση για την Ελλάδα είναι η αύξηση του ΑΕΠ και η μερική έστω αναδιαπραγμάτευση του χρεόυς της.
    Δεν είδα όμως ποτέ στην Ελλάδα και δεν περιμένω να το δω ούτε τώρα ειδικά ένα φορολογικό, αναπτυξιακό νομοσχέδιο που θα ψηφιζόταν με διευρυμένη πλειοψηφία που θα προσέλκυε επενδύσεις είτε στην γεωργία/κτηνοτροφία, είτε στον τουρισμό, είτε στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας,είτε στις τεχνολογίες της πληροφορίας είτε σε όλα τα παραπάνω μαζί.
    ΕΝα νομοσχέδιο που θα μείωνε γραφειοκρατία, που θα έδινε φορολογικο΄,μισθολογικό κίνητρο. Κάτι τέλος πάντων που θα συνέφερε να επενδύσεις. Και αυτό το νομοσχέδιο θα μπορούσε να γίνει σε συνεργασία με πλούσιους έλληνες επιχειρηματίες του εξωτερικού πρώτα. Να μάθουμε από αυτούς τι ισχύει σε άλλα κράτη, τι προβλήματα αντιμετωπίζουν κοκ.Δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να υιοθετήσουμε όλες τις απόψεις τους αλλά κάποια σημεία που θα έλυναν δομικά προβλήματα.
    Θα μπορούσαμε να κάνουμε και "εισαγωγή" τεχνογνωσίας από επιτυχημένους έλληνες επαγγελματίες ή επιστήμονες του εξωτερικού.
    ΘΑ όμως.....γιατί στην ελλάδα το πιο δύσκολο είναι να εφαρμόσεις απλές και λογικές πρακτικές.

    • man8os avatar
      man8os @ Green St 17/06/2010 11:05:11

      Iσοσκελισμενο προυπολογισμο χρειαζομαστε.

  6. Pankalos avatar
    Pankalos 17/06/2010 08:39:42

    Δεν χρειαζόμαστε λεφτά, μυαλά χρειαζόμαστε. Αν ερχόντουσαν μυαλά ομογενών απ'έξω να τρέξουν το μαγαζί, σε 6 μήνες θα βλέπαμε την τωρινή κατάσταση και θα λέγαμε γιατί δεν το είχαμε κάνει εδω και 30 χρόνια. Θέλετε παραδείγματα; Έπρεπε να έρθει κοτζαμ Σπινέλης στο ΚΕΠΥΟ για να κανουνε μια διασταύρωση της προκοπής ώστε να τσιμπήσουνε καμμια 300ρια λαμόγια και να βρούνε τις πισίνες από το γκουγκλ...!

  7. parsifal avatar
    parsifal 17/06/2010 08:43:11

    Πολύ καλό κ. Φαήλο, αλλά το κόμμα που ευαγγελίζεσαι μήπως προέρχεται ακριβώς απο τους απο την πρώτη γενεά παρασίτων που εμφανίσθηκε στην κατοχή ? Ποιές οικογένειες πήραν τσάμπα ορυχεία και εργοστάσια, ποιοί δούλεψαν τα καλυκοποιεία για τους Γερμανούς, ποιοί μαυραγορίτες ανοιξαν delikatessen στην μεταπολίτευση ? Αρκεί η προσωπική εντιμότης του Σαμαρά για να καθαρίσει την κόπρο "Ράλληδων και Ταγματαλητών" ?

    • Ψυλλιασμένος avatar
      Ψυλλιασμένος @ parsifal 17/06/2010 09:32:54

      Parsifal, το Ψυχικό, η Φιλοθέη, ο Διόνυσος και η Εκάλη γεμάτα είναι από νεόπλουτους με πατέρα ή παππού στο ΕΑΜ ή συνοδοιπόρο...
      Την καταξίωση της βλαχογκλαμουριάς το ΠΑΣΟΚ την έφερε, όχι η Δεξιά. Το Πέτρος Κωστόπουλος σαν όνομα σου λέει τίποτις;

      • Ψυλλιασμένος avatar
        Ψυλλιασμένος @ Ψυλλιασμένος 17/06/2010 09:33:39

        Σταμάτης Μαλέλης μήπως, αυτό σου λέει κατιτίς; Δεξιός είναι;

    • anonymous avatar
      anonymous @ parsifal 17/06/2010 12:06:15

      Αυτά Παρσιφαλ
      είναι οι βλακείες που λέει η αριστερά καθώς και για τη μεταπολεμική μεταπρατική αστική τάξη.

      Η τάξη εκείνη που ανέπτυξε την Ελλάδα διαγράφεται και απαξιώνεται με δυό μονοκοντυλιές. Ταγματασφαλίτες και μεταπράτες. Και κανένας δεν έχει βγει να σας φτύσει στα μούτρα που δηλητηριάζετε τη χώρα 50 χρόνια τώρα με τις ασυναρτησίες σας.
      Αλήθεια εσείς τι προσφέρατε στη χώρα εκτός από τη σημερινή χρεοκοπία;

      • Ψυλλιασμένος avatar
        Ψυλλιασμένος @ anonymous 17/06/2010 13:20:44

        Yπάρχει και ο γιος του Πέτρου (του Κόκκαλη).
        Αυτός ο καλός κύριος με τον ιδιωτικό στρατό από οπαδούς, και η πρέζα κερασμένη από το κατάστημα.

  8. Misha avatar
    Misha 17/06/2010 08:43:54

    Φαήλο, εσύ θα εμπιστευόσουν τα λεφτά σου στο ΓΑΠ ή τον Αλογοσκούφη;
    Οι εθνικοί ευεργέτες (όλοι τους Βλάχοι πλήν ενός) έκαναν δωρεές στο ανεξάρτητο ελληνικό κράτος, όχι στους πράκτορες του ΔΝΤ και της Siemens.

    Ούτε στους οπαδούς του ευρωμονόδρομου που μάς κάνει νομαρχία του Στρός Καν.

  9. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 17/06/2010 09:09:46

    Τα έχει γράψει αυτά ο θείος Κάρολος, πάει καιρός. Και τότε ήταν απολύτως σωστά. Μην εφευρίσκουμε όμως πάλι την πυρίτιδα.
    Εν τω μεταξύ, το σύστημα δουλεύει ελαφρώς διαφορετικά, εφευρέθηκαν οι υπολογιστές, το διαδίκτυο και οι ηλεκτρονικές μεταφορές χρήματος σε παγκόσμια κλίμακα.
    Όσοι τελικά νομίζουν ότι απάντηση στα σημερινά ερωτήματα δίνει ο παλαιο-μαρξισμός, ας το παραδεχτούν τουλάχιστον ρητά. Για αρχή, καλούτσικο μου φαίνεται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Sic transit gloria mundi 17/06/2010 09:25:09

      Υπολογιστές - ξεϋπολογιστές, αγαπητέ εδώ πρέπει να έρθει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρήμα και να στηθούν νέες ΑΛΗΘΙΝΕΣ δουλειές, να δημιουργηθεί παραγωγική βάση πολυποίκιλη, ισόρροπη και ανταγωνιστική. Έτσι θα 'χουμε ανάπτυξη, θέσεις εργασίας, χειροπιαστό πλούτο κι όχι αέρα κοπανιστό κι όχι την κατανάλωση ως δείκτη ...ανάπτυξης.
      Οι διαφορές μας τεράστιες από τον θείο Κάρολο και τις παραφυάδες του. Εμείς πιστεύουμε στην κοινωνική και εθνική συνοχή κι όχι στην "πάλη των τάξεων". Όλοι ΄λεχουν θέση, δικαιώματα κι υποχρεώσεις έναντι του ενιαίου συνόλου. Οι συνδικαλιστές εργαζόμενοι, συχνά αποδείχθηκαν το ίδιο ανεύθυνοι και κάφροι με τους άρπαγες κι ανεύθυνους καπιταλιστές. Στην δε Ελλάδα, με ελάχιστες εξαιρέσεις, κάτι μεγαλομπακάληδες και μεσάζοντες είχαμε κι έχουμε που καμώνονται τους επιχειρηματίες.
      Οι αληθινοί επιχειρηματίες και δημιουργοί δεν έβγαλαν λεφτά κλέβοντας το ΙΚΑ και την εφορία, ούτε βουλιάζοντας πλοία για την ασφάλεια. Αυτά τα λένε ηλίθιοι και τα πιστεύουν χαχόλοι. Οι καλύτεροι αληθινοί επιχειρηματίες ήταν και τα καλύτερα αφεντικά. Όπως μου είπε φίλος, αληθινός παλίός κι επιτυχημένος βιομήχανος, όταν είδα τα μισθολόγια του προσωπικού (25% τουλάχιστον πάνω από τους άλλους του κλάδου): "Καλύτερα να πληρώνεις καλά έναν ικανό άνθρωπο, παρά τρεις μαλάκες". Καλημέρα.

      • Ψυλλιασμένος avatar
        Ψυλλιασμένος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2010 09:43:04

        Υπάρχουν και πολλοί "προοδευτικοί" που βολεύονται με αυτού του είδους τους "πλούσιους" δήθεν επιχειρηματίες, που απομυζούν το σάπιο κράτος. Ασε που 80% από αυτούς είναι του "χώρου".
        Μια και μιλάμε για επενδύσεις, άκουγα σήμερα στον ΣΚΑΙ έναν εργαζόμενο στην ναυπηγοεπισκευαστική βάση Περάματος που έλεγε ότι τις ελάχιστες πλέον φορές που έρχεται μια παραγγελία, το ΠΑΜΕ κάνει απεργίες.
        Δεν γίνονται αγαπητοί, όλα και ΠΑΜΕ και επενδύσεις. Ή το ένα θα έχεις ή το άλλο. Είναι σαν να έχεις ένα αγριεμένο κοπρόσκυλο λυτό στην αυλή και να θέλεις να σου έρθουν επισκέπτες. Το κοπρόσκυλο αν το λυπάσαι και δεν θες να το φολάρεις, θα το δέσεις καλά-καλά με κοντή αλυσίδα και θα το μαντρώσεις στο πίσω μέρος του σπιτιού.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2010 12:18:52

        Άκου Ψυλλιασμένε να ψυλλιαστείς ακόμη περισσότερο.

        Για να μην κάνει απεργία το ΠΑΜΕ πρέπει να περάσεις από τον Περισσό να τους υποβάλεις τα σέβη σου και να καταθέσεις τον οβολό σου.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 17/06/2010 09:39:35

      Το πρόβλημα είναι αγαπητέ μου, ότι το κεφάλαιο και οι αστοί πιστεύουν απολύτως στην πάλη των τάξεων.
      Μακάρι να έλθει χρήμα, και πρέπει να έλθει. Αλλά άν δεν συμφέρει στους κεφαλαιούχους, Έλληνες, Πορτογάλλους, Κινέζους ή Ινδούς, ποτέ δεν θα έλθει. Φυσικά και συμφωνώ για το ποιοί είναι οι καλοί επιχειρηματίες, δεν είναι λίγο να έχεις μια κεφαλαιοκρατία με ανθρώπινο πρόσωπο, και όχι Κινεζικό καπιταλισμό - "παράδεισο" αυτοκτονιών, ή τους συμπολίτες μας που κλέβουν από το ταμείο της εταιρίας τους (επιδή τη θεωρούν μέρος της οικογενειακής τους περιουσίας). Το εύχομαι. Αλλά από αμιγή φιλανθρωπία ή φιλοπατρία κανείς δεν θα έλθει. "Αμοιβαίο όφελος", είναι η χρυσή τομή, μην έχουμε αυταπάτες.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 17/06/2010 09:42:24

        “Αμοιβαίο όφελος”, να το πώ με πιό πολιτικά λόγια: Νέο κοινωνικό συμβόλαιο, New Deal που έλεγε παλιά και ο σοφός καπετάνιος Φραγκλίνος Ρούσβελτ.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Sic transit gloria mundi 17/06/2010 10:43:43

        Το κεφάλαιο (τώρα στην Ελλάδα, τρόπος του λέγειν) και το ΠΑΜΕ, μπορεί να πιστεύουν ότι θέλουν. Το θέμα είναι τι θα κάνει η πολιτική ηγεσία, όχι αυτή που αυτοχειριάζεται και διαλύει τη χώρα αλλά αυτή που θα 'ρθει.
        Συμφωνώ ότι θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα θεσμικό και κοινωνικό περιβάλλον που να είναι ελκυστικό για τις επενδύσεις και σίγουρα όχι ανθρωποφαγικό.
        Το τελευταίο που έγραψες για το αμοιβαίο όφελος και το New Deal ομολογώ ότι μου άρεσε.

  10. greenhorses avatar
    greenhorses 17/06/2010 09:11:29

    Δύο ακόμα ενδιαφέροντα λινκ φάκτωρα:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_16/06/2010_404657

    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2010/06/blog-post_5738.html

  11. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2010 09:12:59

    Μιλάω για επενδύσεις, όχι για δωρεές και με τϊς προϋποθέσεις που αναφέρω.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2010 09:21:52

      Μήπως περιμένουν και αυτοί τις "μεταρρυθμίσεις" της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων προκειμένου να δείξουν τον "πατριωτισμό" τους?
      Ο Σαμαράς τι λέει?
      Τις βρίσκει απαραίτητες και αυτός, γιατί δεν έχω ακούσει τίποτα...

    • τάρας μπούλμπα avatar
      τάρας μπούλμπα @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2010 09:28:27

      εσυ συνέχισε να γλύφεις τον καραφλό καταστροφέα των συλλογικών συμβάσεων και μην προβοκάρεις.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2010 09:29:55

      Άκου καλύτερα. Διάβασε τι είπε προχθές μετά τη συν΄λαντηση με την ηγεσία της ΓΣΕΕ.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2010 12:00:44

      Κανένας δεν πρόκειται να έρθει στην Ελλάδα να επενδύσει για να τον πιάνει στο στόμα της η κάθε βρωμοφυλλάδα, κλέφτη να τον ανεβάζει λωποδύτη να τον κατεβάζει.
      Οι δουλειές στην Ελλάδα είναι μοιρασμένες στους διαπλεκόμενους. Όποιος κουνιέται λίγο και πάει να κάνει κάτι τον τρώνε.

      Άσε που αμέσως θα τον πλευρίσουν οι διάφοροι καλοθελητές για να πάρουν το μερίδιό τους. Οπότε από μακριά κι αγαπημένοι.

      Α και μην ξεχνάς κάτι. Υπάρχει αυτό το πράγμα που λέγεται ιστορία. Και η ιστορία λέει ότι η Ελλάδα κατέστρεψε κάποιους που αναμφισβήτητα της πρόσφεραν και πέθαναν πάμπτωχοι.

      Κανείς λοιπόν, όσο ιδεολόγος κι αν είναι, δεν είναι διατεθειμένος να εκτεθεί στους παραπάνω κινδύνους. Έτσι θα μείνετε με τον Κόκκαλη, τον Ψυχάρη, το Μπόμπολα και τα λοιπά κουμάσια.

  12. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2010 09:15:27

    Δεν έχει μόνο εντιμότητα, έχει και θάρρος και σχέδιο. Οι δε "ψευδοαστοί", με την καταγωγτή που αναφέρεις, είναι διάχυτοι στα κόμματα κι όχι μόνο στη Ν.Δ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2010 09:18:04

      στα δύο μεγάλα κυρίως

  13. Μετανάστης Γερμανία avatar
    Μετανάστης Γερμανία 17/06/2010 09:34:23

    Συμφωνώ και εχω την ίδια γνώμη σχεδόν απόλυτα με το άρθρο του αγαπητού κυριου ,προσωπικά έρχομαι συχνά στην Ελλάδα για διακοπές και μονο ,αφήνω αρκετά λεφτά στην Πατρίδα ,ξενοδοχεία ,αυτοκίνητα,εστιατόρια,αγορές κοκ θα μου πεις κάτι για την φοράδα δεν είναι έτσι ! αντί να προτιμήσω άλλους πιο φθηνούς προορισμούς αφήνω ζεστά λεφτά στην χωρα,αυτό κάνουνε αρκετοί συμπατριώτες μου ,τώρα που πηγαίνουν αυτά τα λεφτά?ποιος τα εκμεταλλεύεται?δεν είναι δικό μου θέμα,φοβάσαι να κάννης κάτι σοβαρό στην πατρίδα από την απίστευτη και χρονοβόρα γραφειοκρατία,ακόμη και ένα σπίτι,θα σου βγει ο κούκος αηδόνι εάν μπλέξεις και με τίποτε απατεώνες ε! όλα αυτά κάνουν τον έλληνα μετανάστη να μην μετέχει πιο ενεργά στην δυσκολία που περνα η Πατρίδα,τα χαρτιά αγαπητέ μου είναι σημαδεμένα εδώ και αρκετά χρονια.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Μετανάστης Γερμανία 17/06/2010 12:25:02

      τα χαρτιά αγαπητέ μου είναι σημαδεμένα εδώ και αρκετά χρονια.

      Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα και δεν το έχουν καταλάβει. Για να έρθει ο άλλος θέλει καθαρό επιχειρηματικό περιβάλλον. Τέτοιο δεν υπάρχει.

      Φαήλο Ο Ζησιμόπουλος της επιτροπής ανταγωνισμού καταδικάστηκε γιατί έκανε τα στραβά μάτια στη Νεστλέ κι έκλεισε ο Δρίτσας. Ο Ζησιμόπουλος ήταν πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού επί ΝΔ. Όταν επί ΝΔ δε δουλεύει ο ανταγωνισμός τότε πως ζητάς να έρθει να βάλει ο άλλος το κεφάλι του στο ντορβά; Να τον πάρεις στο λαιμό σου θέλεις;

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anonymous 17/06/2010 15:32:09

        Στο κείμενο λέω καθαρά τις προϋποθέσεις, αυτό ονομάζεις "καθαρό επιχειρηματικό περιβάλλον". Κι όπως ξέρεις η ΝΔ έχει πλέον Αρχηγό τον Αντώνη.

  14. tiramola avatar
    tiramola 17/06/2010 09:43:27

    @τάρας μπούλμπα
    Φίλε μου η εποχή των οπαδών φτάνει στο τέλος της.Κάτι λίγοι έχουν μείνει για ιδίον όφελος.
    Αντί λοιπόν να με στοχοποιείς σαν προβοκάτορα καλό θα ήταν να μου γράψεις ποιό είναι το άλλο "μίγμα" οικονομικής πολιτικής που δεν θα αλλάξει τίποτα στον μέχρι τώρα τρόπο ζωής μας.
    Να είμαστε βεβαίως παραγωγικοί και εργατικοί αλλά να τρώμε να πίνουμε και να γλεντάμε τον ελεύθερο χρόνο μας γιατί όπως γνωρίζεις η ζωή είναι μικρή.
    Μόλις μου κάνεις μιά σαφή περιγραφή θα γίνω σύντροφός σου

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 17/06/2010 09:51:48

      δεν είμαι ο τάρας μπούλμπα, αλλά εσύ είσαι μέγας υποκριτής. Όλο το Πασόκ, όλη η πράσινη π@π@ριά βασίζεται στην εξέλιξη της οπαδοποίησης, την θρησκεία. Ο ΓΑΠ μιλάει θρησκευτικά, η Μπιρμπίλη μιλάει θρησκευτικά, μόνο που έχετε ξεσκεπαστεί σαν πλασιέ αλητείας, και τα άλλα λόγια είναι φτώχεια. Έχετε κάνει το newspeak γλώσσα σας. Μην ψάχνεις για οικονομικές θεωρίες. Για θρησκείες και μπούφους να ψάχνεις.

      • Orestios avatar
        Orestios @ archaeopteryx 17/06/2010 09:56:03

        Αρχαίε, δεν νομίζω ότι θα καταλάβει την ερμηνεία αυτή. Ο τιραμόλα προβάλει στους άλλους τα δικά του θέματα.

      • tiramola avatar
        tiramola @ archaeopteryx 17/06/2010 10:25:57

        Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
        Κοίταξε, έχω βαρεθεί την αερολογία όπως επίσης και την στοχοποίηση του συνομιλητή όταν υπάρχει δυσκολία απάντησης σε απλά ερωτήματα.
        Συμβαίνει κατά κόρον.
        Και για να τελειώνουμε, δικός σου άνθρωπος είναι ο Παπανδρέου, όχι δικός μου.
        Για σένα παλεύει γιατί ξέρει τι ανθρωπάκι είσαι αφού και με ένα ξεροκόμματο θα κάνεις το κορόιδο...

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ archaeopteryx 17/06/2010 10:29:30

        Τιραμόλα , ρώτα σε παρακαλώ τον Αρχαίο πως θα γίνει αναδιάρθρωση χρέους χωρίς τη συναίνεση των πιστωτών γιατί εμένα δε μου λέει χαχαχα

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 17/06/2010 11:41:29

        βρε άνθρωπε, αν διαβάσεις τι έχω γράψει, πάντα για συναίνεση μιλάω με πρωτοβουλία lead banker(s). Λέγοντας πάντα ότι αν κάνουμε μονομερή στάση πληρωμών (όπως έχουμε ήδη κάνει εντός Ελλάδος) θα μειώσει για πάντα την αξιοπιστία μας. Scripta manent. Αντε μάθε να διαβάζεις.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 17/06/2010 11:42:30

        Και αν δεν κάνω λάθος, σου είπα "ρώτα την Lazard". Τα ίδια θα σου πει.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ archaeopteryx 17/06/2010 12:08:40

        Βρε άνθρωπε κανείς από τους γείτονες/συμμάχους μας δεν θέλει προς το παρόν αναδιάρθρωση και εσύ μιλάς για συναίνεση λες και είναι δεδομένη."Πιέζεις" για γρήγορη λήψη πρωτοβουλιών προς την κατεύθυνση αναδιάρθρωσης λες και την έχουμε στο τσεπάκι την συναίνεση χωρίς να υπολογίζεις τις συνέπειες ντόμινο που θα έχει σε ορισμένες συμμαχικές οικονομίες όπως Ισπανία,Πορτογαλία κτλ.Έπειτα είπες να τους δώσουμε καροτάκι μήπως και τους πείσουμε αλλά αν τα βάλουμε κάτω δεν βγαίνει ούτε ραπανάκι.

        Ξαναρωτάω λοιπόν , χθές προχθές καλοπροαίρετα (αλλά εσύ νομίζεις ότι σε κοντράρω) γιατί ως άσχετος αναζητώ λύσεις από έμπειρους σα και του λόγου σου , που τη βλέπεις τη συναίνεση και μου απαντάς ρώτα τη Lazard.Όντως scripta manent.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 17/06/2010 12:13:25

        και επειδή σε παίρνω και στα σοβαρά, όταν η ΕΚΤ δείνει 95% ή 90% στην ονομαστική αξία του ομολόγου που φέρνει η τράπεζα, τι το λες εσύ συναινετικό; ή μονομερές; Όταν αυριο πάει ο εργοδότης σου να ανανεώσει το τρπαζικό του δάνειο και του πούνε "δεν σου ανανεώνουμε τα 2 που περίμενες, σου ανανεώνουμε το 1,8 (με 50% πάνω στο επιτόκιο). Αυτό είναι συναινετικό ή μονομερές. Όταν σε φωνάξει ο εργοδότης σου και σου πει "ξέρεις μας μείωσαν τα δάνεια πρέπει να σε διώξω"...

        Πάρε λοιπόν τις σοφιστίες σου και πήγαινέ τες εκεί που πιάνουν.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ archaeopteryx 17/06/2010 12:24:58

        To 95% έχει να κάνει με τους κανονισμούς της ΕΚΤ , αρχαίε μου και το γνωρίζεις πολύ καλά, οι οποίοι όμως είχαν υπογραφεί πριν την κατάρρευση της Lehman όταν οι παχιές αγελάδες έβοσκαν στη NY.

        Εάν δεν επέβαλλαν το 95% ουσιαστικά θα έδιναν δικαίωμα στους καζινάδες να επικαλεστούν παράκαμψη των κανονισμών της ΕΚΤ για την Ελλάδα και μετά να δεις επίθεση στο ευρώ και υποβαθμίσεις και κακό.

        Ξαναρωτά λοιπόν συγκεκριμένο ερώτημα για συγκεκριμένη απάντηση (κι όχι άλλα ντ'άλλων) :

        ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΝΣΗ ???

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 17/06/2010 12:32:45

        όπου τις βλέπεις εσύ φωστήρα μου, όπου και εσύ. Έβγαλες και το λογίδριο για την Λήμαν, σχετικότατο και με το επιχείρημά σου.

        Να περιμένεις την μέρα που θα σε φωνάξει ο προϊστάμενός σου. Κράτα για τότε τα επιχειρήματα.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ archaeopteryx 17/06/2010 12:55:32

        Δεν είναι σχετικό ότι η δημιουργία της ΕΚΤ και οι κανόνες που την διέπουν θεσπίστηκαν σε εποχές παχιών αγελάδων?

        Δεν είναι σχετικό ότι τυχούσα παράκαμψη των κανονισμών αυτών μόνο για την Ελλάδα θα έδινε σήμα στις αγορές ότι καταρρέει για ένα -5% ?

        Δεν είναι σχετικό ότι μετά την κατάρρευση της Lehman κρατικοποιήθηκαν ιδιωτικές ζημιές που πέρασαν σε κρατικούς προυπολογισμούς οι οποίοι μη μπορώντας να τα εξυπηρετήσουν πιέζουν σε όλη την Ευρώπη την μικρο/μέσο αστική τάξη ?

        Εσύ μπορείς να επιτίθεσαι όσο θέλεις και να έχεις και ότι ύφος (χιλίων καρδιναλίων) θέλεις.Εγώ παραμένω ως ήμουν ,ημιμαθής ο οποίος όμως ψάχνει να βρει τι γίνεται πέρα από δογματισμούς.

        Όμως , δυστυχώς , η ερώτηση παραμένει ως έχει και η μη απάντησή σου δείχνει το ότι κι εσύ μπερδεύεσαι κάπου κάπου: Που την βλέπεις την συναίνεση αρχαίε ?

        "Όπου κι εσύ ψυχή μου" στο σοβαρό κόσμο θεωρείται υπεκφυγή.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 17/06/2010 13:06:07

        θέλεις λίστα συναινετικών αναδιαρθρώσεων και ρυθμίσεων; Έχω κάνει μια ανάρτηση στην ιστοσελίδα μου (νομίζω Πέμπτη, 20 Μαϊου) θα σου λύσει τις απορίες (Κοίτα να δεις... ενδιαφέρονται και για αναδιαρθρώσεις). Επίσης σήμερα μόλις ανήρτησε το antinews το αίτημα της Ουγαρίας για επανανδιαπραγμάτευση (συναινετικό, εξ ορισμού εφ όσον είναι αίτημα για διαπραγμάτευση)

        Αν μπεις στην ιστοσελίδα μου, εκεί που σε παραπέμπω, δες τα λινκς, θα σου λυθούν απορίες.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ archaeopteryx 17/06/2010 13:26:12

        H Ουγγαρία ζητά παράταση εξόφλησης 3 μήνες (Οκτώβριο - Δεκέμβριο) και νέα συμφωνία από τον Ιανουάριο. Ο όρος "επαναδιαπραγμάτευση" μπορεί να σημαίνει πολύ διαφορετικά πράγματα και είναι τώρα άκρως ιδεολογικά φορτισμένος. Άς είμαστε συγκεκριμένοι.
        Η ουσία είναι ότι η Ευρωζώνη και το τραπεζικό-ασφαλιστικό της σύστημα δεν είναι Λατινοαμερικανική Ένωση Κρατών ή συσσωμάτωμα της Μαλαισίας με τη Σιγκαπούρη και τις Φιλιππίνες (οι αγγλοσάξωνες νεοφιλελεύθεροι οικονομολόγοι λειτουργούν συνήθως με τέτοια υποδείγματα). Όπως έγραψα και αλλού, μια σκέψη είναι να στραφούν λίγο και σε άλλα textbooks, π.χ. νεο-Ρικαρδιανούς, Sraffa, Joan Robinson κτλ.
        Ιδιαιτέρως, για όσους θέλουν να εμβαθύνουν, προτείνω σπουδή της λεγόμενης Cambridge capital controversy (κόντρες και σούζες μεταξύ Joan Robinson, Piero Sraffa, Paul Samuelson, Robert Solow, δεκαετία του 1960, αλλά πολύ μπροστά από τους ακολουθήσαντες, με θεώρηση από μαθηματική και ηθική σκοπιά):
        h**p://en.wikipedia.org/wiki/Capital_controversy

    • αθανασιος Ι. avatar
      αθανασιος Ι. @ tiramola 17/06/2010 10:02:16

      tiramola -Πρωί …μεσημέρι ..βράδυ …τρως εδώ … σκατά .. κολλητήρι …δεν ντερλίκωσες ακόμα

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ tiramola 17/06/2010 13:36:38

      Με έστειλες στην ανάρτηση για τον ΓΑΠ ? Ρε φίλε πραγματικά, ή το χεις χάσει κι εκτοξεύεις υπονοούμενα επηρεαζόμενος κι από τον Φ. για πασόκους κι ιστορίες γι αγρίους ή πραγματικά βρίσκεσαι κι εσύ στο ίδιο αδιέξοδο με μένα και υπεκφεύγεις της απάντησης.

      Συγκρίνεις 25δις πακέτου στήριξης δίχως σύνδεση κρατικών ομολόγων με άλλες οικονομίες με 300 δις Δ.Χ το οποίο το κατέχουν κατά μεγάλο ποσοστό οικονομίες από τις οποίες στηριζόμαστε και οι οποίες μάλλον διακρίνουν ολική κατάρρευση στο Νότο σε περίπτωση haircut.Αν υποννοείς μετατόπιση χρονολογιών υποθέτω ότι εν μέρη αυτό συμβαίνει με το πακέτο των 110.

      Έχω καταλάβει ότι δεν έχεις λύσεις αδερφέ , δεν ζητάω να τετραγωνίσεις το κύκλο, απόψεις ορθολογικές αναζητάω.Καταλαβαίνω ότι βλέπεις να έρχεται η πτώχευση πριν προλάβουμε να πάμε για αναδιαπραγμάτευση αλλά δεν βλέπεις ότι αν πάμε να αναδιαπραγματευτούμε με 22δις έλλειμα την επόμενη χρονιά θα μας φαληρίσει η αγορά έτσι κι αλλιώς.

      Τέλως πάντων είσαι εχθρικός χωρίς λόγο , κατ΄εμέ (δεν περίμενα εσύ να με λες πασόκο γιατί έχουμε μιλήσει πολλές φορές και εκτός αντί), και γι αυτό σ αφήνω στην ησυχία σου.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ undercover gpr 17/06/2010 15:38:00

        πρώτον δεν είμαι εχθρικός. Εχθρικός σε ανώνυμες καταστάσεις δεν υφίσταται. Μάλλον βιάζομαι ή ζεσαταίνομαι. Δεν σε έστειλα στην αναρτηση για τον γαπ. Σε έστειλα στο archaeopteryxgr.blogspot.com/2010/05/blog-post_20.html (με τα δέοντα αρχικά μπροστά)

        Η ορθολογική λύση είναι ότι όταν χρωστάς 300 δις, και δεν μπορείς εύλογα να τα δώσεις λόγω 3-4 λόγων λες ή πτωχέυω και θα χάσουμε όλοι τα σώβρακά μας, ή κάνουμε μιά ρύθμιση (επιμήκυνση, περίοδο χάριτος κλπ, με καρότο να και 50 ζεστά για καλή πίστη, από εφ άπαξ φόρο) και πορεύεσαι αναπτυξιακά. Τόσο απλό. Εύκολο; για σένα και γαι μένα όχι. Για Κυβέρνηση μη-Τσολάκογλου με σύμβουλο την Lazard και συντονιστή την Deutsche, και πρωθυπουργό Έλληνα και ειλικρινή, σε 7-8 μήνες τελειωμένο. Τέλειο και ανώδυνο; Φυσικά και όχι, αλλά καλύτερο από αυτό που περνάμε και θα περνάμε μέχρι το 2020, αν υπάρχουμε στην σημερινή μορφή.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ undercover gpr 17/06/2010 15:52:33

        Έλεος, με συντονιστή την Deutsche! Πήχτρα σε σύνθετα subprime USA, θα πλειστηριάζουν μέχρι το 2050, πήχτρα σε CD's (θα τα βάλει σε βαθειά ψύξη τον Σεπτέμβριο ο Scheuble που θα έχει κυβέρνηση με τον Gabriel ή την Renate Künast και τον Trittin). Κινούμενη άμμος. Μάλλον τα έχετε μπλέξει, Τσολάκογλου και Πιουριφόυ, Άκερμαν και Τζών Πόλσον, Ρήνο και Μισσισίπι με τον Τάμεσι σε ανισόπεδη διασταύρωση. Τρισέ και ξερό ψωμί, όχι άλλες φούσκες και προσοχή τη Γερμανική "παράγκα" της Goldmann Sachs, άς πλακώσει μόνον τους πολιτικούς φίλους της Άνγκελα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ undercover gpr 17/06/2010 16:14:55

        η Deutsche είναι παράδειγμα. Δεν την θές, βάλε μια Γαλλική. Βάλε μια Γαλλική και μια Γερμανική. Δεν είμαι ο Παπακωνσταντίνου για να ξέρω τι γίνεται... Η αρχή έχει σημασία. Εξ άλλου, εσύ έχεις την Lazard για σύμβουλο. Οι Τράπεζες θα διαλέξουν ποιά τους εκπροσωπεί. Φαντάσου... αν σε blogging γίνεται τέτοιου είδους κουβέντα... φαντάσου τι θα γίνεται σε Υπουργικό Συμβούλιο...

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 17/06/2010 17:37:42

        Το είδα αμέσως μετά το ποστ , σου απάντησα εκεί (απ'το να ξεκατινιαζόμαστε εδώ καλύτερα).Αν ζεσταίνεσαι και βιάζεσαι δεν σου φταίω εγώ οπότε κοίτα πίσω τι μου σούρνεις και κάνε την αυτοκριτική σου , μεγάλο παιδάκι είσαι..

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ undercover gpr 17/06/2010 19:01:13

        σου ζητώ συγνώμη για ο,τιδήποτε σου έσυρα... Δεν καταλαβαίνω γιατί ένα απόλυτα τεχνικό θέμα (με παζαρια και αντικρουόμενα συμφέροντα, δίχως άλλο) έχει φόρτηση. Πιστέυω ότι θα μας συνέφερε να διαπραγματευτούμε, ότι μπορούμες να διαπραγματευτούμε, απλά έχουμε Κυβέρνηση υπαλλήλων και λακέδων.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ undercover gpr 17/06/2010 19:05:54

        έλεος με την υπέράσπιση της Deutsche

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ undercover gpr 17/06/2010 20:06:47

        χαχαχαχα αλλενάκι, έχεις κάτι εναντίον του εμπνευστή του σιδηροδρόμου Βερολίνου Βαγδάτης και του Desertec? Παράδειγμα είναι εδώ, χρειάζεσαι μία "ηγέτιδα" τράπεζα από τις πιστώτριες για τέτοιες ασκήσεις (αυτές διαλέγουν, όχι εγώ -- στο φανταστικό πάντα παράδειγμα)

  15. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/06/2010 09:54:37

    Όσο για αυτό που λέει ο Φαήλος, είναι τόσο απλό, τόσο εύκολο στην εφαρμογή. Δεν θέλουν πραγματικά λεφτά Φαήλο, θέλουν να υλοποιήσουν τις εντολές των Γερμανών, και ο Τσολάκογλου δεν ήθελε ελεύθρους Έλληνες και ελεύθερα χρήματα. Κατοχή και υποταγή ήθελε. Τότε ήταν τα τανκσ. Τώρα είναι η μεθοδευμένη κατάρευση, με την πρωτάκουστη αδράνεια Οκτ 2009 - Απρ 2010.

  16. neotera avatar
    neotera 17/06/2010 10:15:09

    Αν δια μαγείας συνέβαινε αυτό και αμύθητα κεφάλαια πρόσφεραν οι 10 έλληνες μεγιστάνες τους εξωτερικού με εθνική κυβέρνηση εντίμων μπιστικών τους στην Αθήνα τότε θα τους εξοντωνε ΟΛΟΥΣ η Νέα Τάξη Καθαρμάτων (ΌΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΩΝΑΣΗ) και θα έκαιγε στην κυριολεξία τον τόπο μας... Μόνον αριστερόστροφο καθεστώς ΚΑΘΑΡΣΗΣ με γενική λαϊκή συστράτευση και ισχυρά ερείσματα ανάμεσα σε όλους τους λαούς που στενάζουν κάτω από την τραπεζική μπότα μπορεί να δώσει το σάλπισμα γενικού πλανητικού ξεσηκωμού που χρειάζεται τώρα πριν μας ρίξουν στον ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΕΜΟ. Είναι ένα καθεστώς που θα επιδιώξει να πάρει ομήρους στις πρεσβείες και στη βάση για να διασαλπίσει την ύπαρξη και τη βασική του επιδίωξη. ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΜΕ ΛΑΪΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΑΝΤΟΥ ! Ενα τέτοιο ρεύμα μπορεί ταχύτατα να διατρέξει τον πλανήτη με ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ για να απαιτήσει ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ ΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ !

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ neotera 17/06/2010 11:57:42

      καλά κρασιά

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ neotera 17/06/2010 17:53:17

      Και η Ζαν ντ'Αρκ έβλεπε οράματα και άκουγε φωνές.

  17. Misha avatar
    Misha 17/06/2010 10:22:03

    Από το 1946 έως το 1949 οι Ελληνες εφοπλιστές αγόρασαν 277 πλοία, τα οποία ταξίδευαν με σημαίες ευκαιρίας. Μάλιστα τα κέρδη τους, μετά τον Β` Παγκόσμιο Πόλεμο, έφτασαν τα 47.500.000 λίρες Αγγλίας – στερλίνες – σε μετρητά από ασφάλειες και ναύλους.

    Ετσι, στις 9 Απρίλη του 1946, η κυβέρνηση του Παναγιώτη Πουλίτσα εγγυήθηκε την αγορά 100 «Λίμπερτυ» και των 7 δεξαμενόπλοιων τύπου Τ2 για τους Ελληνες εφοπλιστές από τόν Εφεδρικό Στόλο τών ΗΠΑ.
    Το «έργο» ολοκλήρωσε η κυβέρνηση Κωνσταντίνου Τσαλδάρη και …ιδιαίτερα ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Νικόλαος Αβραάμ.

    Ας δούμε, όμως, τη συναλλαγή συγκεκριμένα: Οι Ελληνες εφοπλιστές πήραν επιλεκτικά , με τη μεσολάβηση της κυβέρνησης , Περιουσία Τού Ελληνικού Λαού , 100 «Λίμπερτυ» στο 1/3 της αξίας τους των 49.500.000 στερλινών, δηλαδή στα 16.500.000 στερλίνες.
    Από αυτά τα χρήματα έδωσαν μόνο τα 4.100.000 και το υπόλοιπο ποσό το εγγυήθηκε το ελληνικό Δημόσιο. Το δάνειο αυτό έπρεπε να το εξοφλήσουν με τόκο 3,5% σε 17 χρόνια!

    Οι σημερινοί βέβηλοι καί προκλητικοι απογονοί τους , οι οποίοι εχουν νηολογημένα τά πλοία τους σέ κρατη μέ σημαίες ευκαιρίας κάι απασχολούν αποκλειστικά χαμηλόμισθους τριτοκοσμικούς ,με μηδενική ισως καί αρνητική προσφορά στήν Ελληνική Οικονομία εχουν αποπληρώση τό ως ανω δάνειο στό Ελληνικό Δημόσιο η κι’αυτό τό πληρώνουμε από τίς περικοπές μισθών καί συντάξεων μας !

    (από σχόλιο στο Ολυμπία.γρ)

  18. Νίκος avatar
    Νίκος 17/06/2010 10:35:10

    Αγαπητε κ. Κρανιδιωτη, εδω και χρονια λεω οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ στην Ελλαδα, υπο την εννοια που υπηρχε πριν το '40. ΟΙ Αβερωφ και οι Καπλανηδες εξελλιπαν. Οι εξαιρεσεις επιβεβαιωνουν, δυστυχως, τον κανονα. Φαντασου τι θα ηταν η σημερινη Αθηνα διχως τα Ζαππεια και τα αλλα νεοκλασσικα της. Ενα μετανεωτερικο αχουρι θα ηταν.
    Η σημερινη αλητ προεκυψε ετσι οπως την περιεγραψες και μαλιστα θα ελεγα οτι το παντρεμα της μεταλλαγμενης -ταχα μου- διεθνιστικης "αριστερας" με τα υπολειμματα της "δεξιας" λαιλαπας και της χουντας, οι σημερινοι εθελουσιοι πρακτορες, ειναι η πυρηνας της σημερινης καταντιας μας., μια "ευρωπαΊκη" Καλκουτα.

    • Misha avatar
      Misha @ Νίκος 17/06/2010 10:46:53

      Αν δεν υπήρχε ο «εθνάρχης» της αντιπαροχής και της πώλησης της Κύπρου, ίσως και να είχαμε πολλά Ζάππεια , ίσως και να είχαμε πιο ανθρώπινες πόλεις.

  19. spartaner avatar
    spartaner 17/06/2010 11:03:00

    Κύριε Κρανιδιώτη αυτά που περιγράφεται είναι πολύ ωραία αλλά ευχολόγια που η Ελληνική κοινωνία έχει τόσο πορωθεί απο τον αριστερό λόγο και τις αριστερές πρακτικές που θεωρεί τη λέξη επένδυση..σαν εκμετάλευση τη λέξη κέρδος την μεταφράζει σαν κλεψιά ..τη λέξη άμμιλα την μεταφράζει ..ο μετέχων στην άμμιλα θέλει να κάνει τον έξυπνο.. Δεν πάω μακρία ..αλλα σε απλές ειδήσεις απο ελληνική επαρχία.. Ξεσηκώνονται για τους βιολογικούς καθαρισμους..αλλα οι βόθροι βρομάνε στις αυλές του σπιτιού τους και τους ανέχνονται... ξεσηκώνονται για τις Ανανεώσιμε πηγές ενέργειας και συγχρόνως ακριβοπληρώνουμε το εισαγώμενο πετρέλαιο.. και υβρίζουν τους κυβερνώντες (εκάστοτε κυβερνώντες).. και αντιτίθενται σε εργοστάσια καύσης σκουπιδιών όπως το κάνουν οι (χαζοί) ευρωπαίοι όπως Γερμανοί Αυστριακοί Ελβετοί .... για να παράγουν ρεύμα..αλλά ανέχονται οι ίδιοι κάτοικοι τις χωματερές 1000 μέτρα απο την έξοδο του χωριού τους.. Κύριε Κρανιδιώτη για να αλλάξει αυτή η νοοτροπία χρειάζεται όχι χαιδέματα αλλά συγκρούσεις..και ανατροπές... Αλλα για να τις κάνεις αυτές πρέπει ο πολιτικός να είναι πεντακάθαρος.... και να αυτοτιμωρείται όταν σφάλει.. Να έχει τη λεβεντιά να πει ΣΥΓΝΩΜΗ..ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΕ...Όσο για τη σημερινή ηγεσία της ΝΔ δέν βλέπω τις χειροπιαστές ιδέές τα μέτρα που θα εφαρμόσει αύριο το πρωί αν έλθει στην Εξουσία...οχι ευχολόγια οπως συνιθίζεται.....αλλα μέτρα...
    πρώτον ...αυτό
    δεύτερο ...εκείνο....
    ΥΓ. Για να κατάλαβεται τι εννοώ ρωτήστε τον ιδιοκτήτη του πολυτελέστατου τουριστικού θερέτρου στη Μεσηνία... Για να κάνει την επένδυση χρειάσθηκε 17 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ και 1250 Υπογραφές... ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ...Ποιός τρελλός θα επενδύσει σε αυτή τη χώρα..??

  20. lypon avatar
    lypon 17/06/2010 11:24:36

    Δύο μικρές παρατηρήσεις:

    Ωραία μεν ιδέα, ρωμαντική δε.

    Και να μην ξεχνάμε τον πρώτο διδάξαντα, τον κύριο εισαγωγέα του 'ξάκωλου' ως στυλ πολιτεύεσθαι, τον Αντρέα Γ. Παπανδρέου...

  21. tiramola avatar
    tiramola 17/06/2010 11:25:07

    "Οι ιδιότητες του χρήματος είναι δικές μου ιδιότητες, είναι τα χαρακτηριστικά μου γνωρίσματα και οι ουσιαστικές μου δυνάμεις, ως κατόχου του χρήματος.Ότι ακριβώς είμαι και ότι δύναμαι να κάνω, διόλου δεν καθορίζεται από την προσωπικότητά μου.Είμαι δύσμορφος, μπορώ εν τούτοις να εξαγοράσω την ομορφότερη γυναίκα.Επομένως δεν υφίσταμαι τις συνέπειες της φυσικής μου ασχήμιας.Δεν είμαι άσχημος επειδή η απωθητική δύναμη της δικής μου ασχήμιας εκμηδενίζεται από το χρήμα.Είμαι ένας άνθρωπος κακός, ανέντιμος, ασυνείδητος, ανεγκέφαλος, το χρήμα όμως χαίρει εκτιμήσεως άρα και αυτός που το κατέχει.Επομένως το χρήμα είναι το καλύτερο αγαθό, ένεκα τούτου ο κάτοχός του είναι καλός.Είμαι ίσως ελαφρόμυαλος, το χρήμα όμως είναι η αληθινή έννοια των πραγμάτων.Εγώ που δύναμαι χάρη στο χρήμα να έχω όλα όσα επιθυμεί η ανθρώπινη ψυχή, δεν είναι εύλογο ότι διαθέτω όλες τις ανθρώπινες δυνατότητες?Με το χρήμα μου δεν μετατρέπω κάθε αδυναμια μου σε δυνατότητα?

    Απόσπασμα από τα γραπτά του Κάρολου.

  22. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 17/06/2010 11:41:30

    Παλιά; Πόσο παλιά;

    Μετά τη δολιοφθορά τους στη Νότια Αφρική, οι Ελβετοί εξαπολύουν σήμερα και άλλη ρουκέτα, αυτή τη φορά στην καρδιά της αμερικάνικης φοροδιαφυγής. Και μάλιστα ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ! Βρε μπας και η ιδεολογία της «τρομοκρατίας» είναι τελικά το «ανατολικό» καθαρτήριο ... αντίδωρο στον δυτικό μας πολιτισμό;

    h**p://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_17/06/2010_342823

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ antiathlitikos 17/06/2010 11:47:32

      Ώχ, το πνίξαμε το κουνέλι Warren Β. και John P.!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ antiathlitikos 17/06/2010 11:51:36

      Άντε και στα δικά μας! Να ζηλέψουν και οι λόρδοι, να μιμηθούν τους ωρολογοποιούς, εκεί να δείς πως δουλεύει το "εργαλείο" του Φραγκλίνου!
      Won't you please come to Chicago ...

  23. tiramola avatar
    tiramola 17/06/2010 11:50:36

    Όταν μετατραπείς σε Ινδό εργάτη, ο λεφτάς θα έρθει να επενδύσει πιό εύκολα.Πρέπει να δώσεις κίνητρα στον "επιχειρηματία" όπως να προσλαμβάνει και να απολύει όποτε θέλει, να μην τον πρήζουν γραφικοί συνδικαλιστές ακόμα και να μην τον φορολογείς καθόλου αν είναι δυνατόν.
    Έτσι δημιουργείς επενδυτικό περιβάλλον τη σήμερον ημέρα.
    Οι "ειδικοί" λένε ότι τα "μέτρα λιτότητας" πρέπει να συνδιαστούν με ανάπτυξη.
    Η επιστροφή στη φεουδαρχία πλησιάζει.

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 17/06/2010 11:56:15

      Με τις ευλογίες του Σοσιαλιστή GAP γίνονται όλα αυτά, που αγωνίζεται. χο! χο!

    • αθανασιος Ι. avatar
      αθανασιος Ι. @ tiramola 17/06/2010 11:56:30

      tiramola-Βλέπω ότι την σφεντόνα που θα πετάξει την χρυση πέτρα ..έχεις πάρει δυνατά στα χέρια σου ..καλό ...ήρθε η ώρα..

  24. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 17/06/2010 12:04:26

    Νομίζω και εύχομαι να μη χρειαστεί άλλο ένα αντισημιτικό κύμα για να μπεί χαλινός στην περιούσια τραπεζική. Για τον ναζισμό λέγεται απο παλιά πως μεγάλες είναι οι ευθύνες της αριστεράς που δεν ενέταξαν το εβραϊκό ζήτημα, αλλά και τα χειρόγραφα του 1844 του Μαρξ στην πολιτική θεωρία και πρακτική τους. Ομως αυτές οι διαμάχες τώρα φαντάζουν μάχες οπισθοφυλακής μπροστά στην επείγουσα αναγκαιότητα συγκρότησης διαπαραταξιακών πολιτικών μετώπων που βέβαια δεν μπορούν να έχουν ρατσιστικά χαρακτηριστικά .

  25. Άπιστος Θωμάς avatar
    Άπιστος Θωμάς 17/06/2010 13:05:53

    Όπως έγραψα και αλλού, μέμφομαι τον Κολοκοτρώνη, τον Καραϊσκάκη, τον Ανδρούτσο, τον Πλαπούτα...που δεν πέρασαν από το μαχαίρι όλους τους κοτζαμπάσηδες συλλήβδην.
    Ίσως είχε δημιουργηθή χώρος, γιά την ανάδυση και ανάπτυξη μιάς αμιγώς Ελληνικής μεσοαστικής τάξης, η οποία θα ήταν φιλόπατρις και όχι άπατρις όπως είναι οι απόγονοι των κοτζαμπάσηδων.
    Το "παλιό χρήμα", όντως ήταν αλλοιώς και ας είχε και λίγους Συγγρούς στους κόλπους του. Μόνο που, ήταν εξ του εξωτερικού. Το χρήμα του εσωτερικού, ήταν πάντα προϊόν ληστείας του πλούτου της πατρίδας μας, από συστάσεως του νεοελληνικού κράτους.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Άπιστος Θωμάς 18/06/2010 20:30:33

      Όποιος διαβάσει τα πραγματικά γεγονότα γύρω από το `21 και δη τα έχοντα σχέση με το περίφημο αγγλικό δάνειο, θα καταλάβει πολλά για το ποιοί πραγματικά είμαστε και γιατί μας λοιδωρούν οι πάντες.

  26. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 17/06/2010 21:38:58

    Να είσαι καλά Φαήλο, που φροντίζεις να λες τα σκληρότερα πράγματα μ’ έναν τέτοιο γλαφυρό τρόπο, που στο τέλος της ανάγνωσης έχεις καταφέρει να μας φτιάξεις την όποια κακή μας ψυχολογία,ανεβάζοντάς μας λίγο ψηλότερα!
    Σήμερα, οι ανήκοντες στην αστική τάξη που διαθέτει το κεφάλαιο, επειδή ακριβώς το έφτιαξαν στην πλειονότητά τους καταληστεύοντας το κρατικό χρήμα και φροντίζοντας να τα έχουν καλά με όλους, δεν τους περισσεύει ούτε κοινωνική αλλά ούτε εθνική ευαισθησία. Άρα είναι σωστή η ρήση που λέει πως το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα!
    Οι άλλοι, οι γνωστοί ως Έλληνες Ευεργέτες στους οποίους αναφέρεσαι στο σαν «δυνατό χαστούκι» άρθρο σου, είναι αυτοί οι οποίοι συνέβαλαν τα μέγιστα στην ανασυγκρότηση του νεοσύστατου ελληνικού κράτους, όσο καμιά πολιτική βούληση δεν θα την κατάφερνε ποτέ! Αυτοί όμως ήταν άλλη κάστα Ανθρώπων, ήταν Έλληνες Πατριώτες μέχρι το μεδούλι τους και δεν δέχονταν να αλλάξουν ούτε το όνομά τους και από «Λεωνίδας» να το κάνουν εύηχο και ξενόφερτο «Λεό»! Είχαν προλάβει να διαβάσουν Ιστορία και ήξεραν και τί σήμαινε ο Λεωνίδας για τις Θερμοπύλες και το τί σήμαινε το «Αβέρωφ» για το πολεμικό μας ναυτικό.
    Ζούμε λοιπόν την παρακμή μας! Και τη ζούμε γιατί έχει μεγάλη ευθύνη και η γενιά μας, αφού δεν τιμήσαμε καθόλου την πραγματική άτυχη γενιά, εκείνην των πατεράδων μας!
    Εκείνοι έζησαν δυο παγκόσμιους πολέμους, μια Μικρασιατική καταστροφή, μια Κατοχή και έναν εμφύλιο σπαραγμό και παρ’ όλα αυτά φρόντισαν, δουλεύοντας 20 ώρες το 24ωρο, να μας σπρώξουν να μάθουμε γράμματα και να μας αφήσουν μια Πατρίδα περήφανη! Και εμείς σήμερα δίνουμε στα παιδιά μας μια πατρίδα καταχρεωμένη και «έτοιμη» να απολέσει κομμάτια της, που αποκτήθηκαν ποτισμένα με το αίμα εκείνης της γενιάς των πατεράδων μας.
    Οι όποιοι ομογενείς Έλληνες, που πρόκοψαν στο εξωτερικό και αγαπούν την Πατρίδα ακόμα, ποιούς θα πρέπει να εμπιστευθούν, για να επαναλάβουν παρόμοιες πράξεις με εκείνες των Ελλήνων Ευεργετών;
    Μπορεί φίλε Φαήλο, κάποτε το κεφάλαιο να είχε πατρίδα στον Ελληνισμό, αλλά υπήρχε αδιαμφισβήτητη εμπιστοσύνη και στους διαχειριστές!
    Σήμερα πώς θα μπορούσαμε να τους πείσουμε;

  27. Factorx avatar
    Factorx 18/06/2010 14:45:34

    http://apodimos.nd.gr

    Στο πλαίσιο του προσυνεδριακού διαλόγου, ο οποίος ολοκληρώνεται στις 24 Ιουνίου με το Α΄ Συνέδριο Οικουμενικού Ελληνισμού, θέλουμε τη δική σου πρόταση, τη δική σου άποψη, το δικό σου όραμα, για να συνδιαμορφώσουμε το αύριο του Οικουμενικού Ελληνισμού.

    -> Κάνε κλικ εδώ

    Για να διαβάσεις το πρόγραμμα του Συνεδρίου και τη θεματολογία.

    -> Κάνε κλικ εδώ

  28. bfo avatar
    bfo 18/06/2010 20:24:35

    Θα μπορούσαν όμως να πουν: «Θα φέρουμε απέξω το 10% των κεφαλαίων μας στην Ελλάδα ΤΩΡΑ, υπό δύο όρους: α) σταθερό φορολογικό σύστημα τουλάχιστον για 10 χρόνια με χαμηλό φορολογικό συντελεστή και β) απλοποίηση, έως εκμηδενισμού, της γραφειοκρατίας».

    Ποιά κυβέρνηση θα τολμούσε να πει όχι; Κι αυτοί δεν θα έβγαζαν μόνον κέρδος αλλά θα έδιναν στην Ελλάδα το σημαντικότερο: ανάπτυξη, θέσεις εργασίας, παραγωγική βάση, εν ολίγοις αληθινό, χειροπιαστό πλούτο.

    Με ποιά λογική «θα έβγαζαν κέρδος» αυτοί;

    Τι θα έκαναν ακριβώς με τα κεφάλαια αυτά εδώ;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ bfo 21/06/2010 21:37:01

      Μιλάω για παραγωγικές επενδύσεις, δουλειές, να κάνουν ότι κάνουν κι έξω, να στήσουν εργοστάσια, να φέρουν νέες τεχνολογίες, να φέρουν τα πλοία τους, να επενδύσουν σε τουριστικές μονάδες υψηλής ποιότητας, στην βιολογική γεωργία και τυποποίηση κλπ. Να κάνουν αληθινό επιχειρείν στην Ελλάδα.

  29. armageddon avatar
    armageddon 19/06/2010 09:49:55

    Δεν μας εμπιστέυοντε για να φέρουν χρήματα στήν Ελλάδα .Θα τα φάνε
    τα Λαμόγια .Από τόν αποθεματικό Χρυσό που εβγαλέ στο σφυρί επί
    Σημίτη η Βασω Π ,έμεινε τίποτα για να πληρώσουμε τα χρέη μας ή
    εξαφανίσθη όλος .

  30. john M avatar
    john M 19/06/2010 15:35:40

    Σταθερο φοριλογικο καθαστως = το μεγαλυτερο ανεκδοτο της Πασοκονουδου

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.