Παιδεία για Έλληνες κι όχι για μηδενιστικά ανδράποδα
11/10/2015 12:52
Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παιδεία για Έλληνες κι όχι για μηδενιστικά ανδράποδα

Ο σκοπός της πολιτικής του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, όσα ονόματα κι αν του αλλάξουν, δεν εναπόκειται στον ιδεοληπτικό «κάλο» που έχει ο κάθε πολιτικός προϊστάμενος, που βρέθηκε επικεφαλής παρεπιμπντόντως, επειδή μια μειοψηφία, που πρώτευσε εκλογικώς, είχε θυμώσει με τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης. Τον σκοπό αυτό τον καθορίζει τον Σύνταγμα και είναι αυστηρά η εθνική και θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των Ελληνοπαίδων. Ο σκοπός αυτός δεν είναι δυνητικός ή πολλαπλής επιλογής με διεθνιστικές αρλούμπες, σκουπίδια της πολιτικής ορθότητας και τον μηδενισμό των διαφόρων παραφυάδων της «προοδευτικιάς» ενδοτικής βιοχλαπάτσας που σέρνεται στα Εξάρχεια και στο Κολωνάκι.

Το κράτος μέσα από την κρατική Παιδεία και την εποπτεία του στην ιδιωτική Παιδεία, την κρατική ραδιοτηλεόραση, την επιχορήγηση του στον πολιτισμό, με κάθε μέσο, οφείλει να διαπαιδαγωγεί Έλληνες. Έλληνες, ξαναλέω, όχι ανδράποδα.

Αυτό σημαίνει προστασία και ενίσχυση της εθνικής και θρησκευτικής μας ταυτότητας, που δεν είναι παρά το πρόσωπο μας στον κόσμο και στην Ιστορία. Κι αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς σωστή διδαχή του βασικού εργαλείου έκφρασης, δημιουργίας κι ελευθερίας, που είναι η διαχρονική Ελληνική Γλώσσα, από την Αρχαία ως την Νέα. Το Υπουργείο, η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, τα Πανεπιστήμια, δεν υπάρχουν για να κάνουν πολιτική μαρξιστικού πειθαναγκασμού και προπαγάνδας μηδενιστικών απόψεων.

Δεν μπορεί ο λαός να πληρώνει από το υστέρημα του για να πληρώνει ανθρώπους που θα αφελληνίζουν τα παιδιά του, που θα ασελγούν σε βάρος της γλώσσας του, των ηρώων του, των μαρτύρων του, της κρατούσας θρησκείας, που είναι συστατικό της ιδιοπροσωπίας μας και της εθνικής και κοινωνικής συνοχής.

Δεν έχουν δικαίωμα όλοι αυτοί οι τυχάρπαστοι αναθεωρητές, μηδενιστές και νεροκουβαλητές ξένων σωβινισμών να επιβάλλουν τα ράκη των ξέμπαρκων κι αποτυχημένων ιδεών τους στην νεολαία της Πατρίδας, να αμφισβητούν το Ολοκαύτωμα του Έθνους στην Μικρά Ασία και στον Πόντο και να αναμασούν μέρος της πιο χυδαίας τουρκικής ή σκοπιανής προπαγάνδας. Ούτε καν στα δικά τους παιδιά δεν έχουν δικαίωμα να ασελγούν πάνω στις συνειδήσεις τους, διδάσκοντας σκουπίδια, ευτελίζοντας την γλώσσα των Ελλήνων. Άμα θέλουν ας πάνε εκτός ελληνικής επικράτειας, να χτίσουν με δικά τους λεφτά σχολεία ή ας νοικιάσουν πλοία στα διεθνή ύδατα και να εγκαταστήσουν εκεί τους γόνους τους, να παρακολουθούν μαθήματα μισελληνισμού, αθεΐας και φραγκοχιώτικης «προοδευτικιάς» διαλέκτου, με βιβλία που θα πληρώσουν από την τσέπη τους. Αφελληνισμό και υπονόμευση του Έθνους όμως δεν μπορούν να κάνουν με έξοδα του Έθνους, παραβιάζοντας το Σύνταγμα.

Το χρέος της Δεξιάς και κάθε πατριώτη, όπου κι αν ανήκει στο πολιτικό φάσμα, είναι να πολεμήσει με κάθε νόμιμο μέσο αυτή την απίθανη ιδεοληπτική ανωμαλία, που θέλει με ολοκληρωτικό στανιό να επιβάλλει στην πλειοψηφία της ελληνικής νεολαίας τις ψυχότροπες μπούρδες της, που είναι πιο καταστροφικές από τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης.

Ο Ελληνικός Τρόπος, η συνταγματική επιταγή του, επιβάλλει εθνικές ιδέες, ελληνική γλώσσα, Ορθοδοξία και αριστεία. Αυτό είναι το καθήκον της Πολιτείας, να γαλουχήσει έτσι ελεύθερους Έλληνες κι αν μεγαλώνοντας δεν τους αρέσει, ας διαλέξουν κάτι άλλο, κύριε Φίλη μας.

(Δημοσιεύεται στην «Κυριακάτικη Δημοκρατία»)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 11/10/2015 19:01:19

    Άψογος Φαήλε! Να πάνε αλλού αν δε τους αρέσει, δεν αλλάζουμε Πατρίδα οι Έλληνες εδώ και χιλιετίες. Πάντα θα επιβιώνει το αίμα αυτό όσο και να χύνεται, μιας που φυτρώνει πάλι και θεριεύει όπως ξέρουν καλά οι εκ ανατολών γείτονες που έχουν 20 μύρια εντός της επικρατείας τους που περιμένουν την κατάλυση του κράτους τους για να ανασάνουν μετά από έναν αιώνα στις σκιές.

  2. Κληρικός  της  εορτολογικής  καινοτομίας avatar
    Κληρικός της εορτολογικής καινοτομίας 11/10/2015 19:02:18

    Nα αγιάσει το στόμα σου Φαήλο.

  3. phil_marlowe21 avatar
    phil_marlowe21 12/10/2015 00:57:21

    Γλέντα τους Φαήλο!

  4. δημης avatar
    δημης 12/10/2015 01:42:34

    +++++++++
    ΚΑΙ...
    -Ποιοί ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ τους Εκάστοτε Υπουργούς;;;;;;;;
    -Πώς γίνεται να μιλάμε για...ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ..... και επί 40 χρόνια να ΜΗΝ αξιολογείται το πρόγραμμα σπουδών ΟΛΩΝ των Βαθμίδων ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Επί ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ -ΦΟΙΤΗΤΩΝ ;;;;;
    -Γιατί ο Εκάστοτε είναι χειρότερος του Προηγούμενου ;;;;;;;;
    -Γιατί ο Εκάστοτε με το ΠΡΩΤΟ που θα Ασχοληθεί είναι το ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ από τα Λύκεια στα ΑΕΙ την ,ΙΣΩΣ ΜΟΝΗ , ΑΔΙΑΒΛΗΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ;;;;;;
    -Γιατί το ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ γίνεται πιό ΣΠΑΝΙΟ στα Σχολεία Η Ευκλείδια Γεωμετρία ΝΕΚΡΗ ΓΝΩΣΗ ;;;;
    Ο Πρόεδρος της ΜΑΑ (Μθημ .Εταιρείας στην Αμερική τη δεκαετία του "80 είχε πεί " Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να βάλουμε Δομές Μαθηματικής Σκέψης στους Εφήβους από Την Ευκλείδια Γεωμετρία" ...)
    Αναφέρονται τα δύο μόνο μαθήματα γιατί είναι αυτά που ,άσχετα άν κάποιο Παιδί σπουδάσει θα του μάθουν ΚΥΡΙΩΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΚΕΠΤΕΣΘΑΙ...
    -Με ποιά ΚΡΙΤΗΡΙΑ αλλάζουν τα Βιβλία ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ "οι Επιτροπές Κρίσης " τυπώνονται και μοιράζονται στα Παιδιά ;;;;
    Οι "κ(ε)νοτόμες " ιδέες και λύσεις ΠΟΤΕ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ στα Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία;;;;;;
    Οι Ιδεοληψίες της σημερτινής Ηγεσίας που έχει ξεκινήσει από την ΚΝΕ -το "Ρήγα Φεραίο" που ήταν δηλ "στρατιωτάκια " του Υπαρκτού (ΤΟΤΕ ) Σοσιαλισμού εκτελεστικά Όργανα ΤΗΣ Μίας και μοναδικής "γραμμής " που "αλήθεια είναι το Συμφέρον του Κόματος οι παλιοί θαυμαστές του Σοβιετικού Μοντέλου , του Αλβανικού Προτύπου ,θιασώτες Και με Υποτροφίες από τον "|δημοκράτη " Δρακουλέσκου της Ρουμανίας έχοντας ΜΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΑ ΤΗΝ ΤΥΦΛΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΥΠΑΚΟΗ απλά ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ασπαζόμενοι το Νέο Δόγμα της Παγκόσμιας Τάξης...

  5. Naruto avatar
    Naruto 12/10/2015 10:22:49

    Τα περί ΚΝΕ και Ρήγα είναι σωστά . Το είχα επισημάνει και εγώ κάποτε οτι πρόκειται για εκκολαπτήριο ιδεοληψιών , ιδεοληπτικών και αναρχίας .

  6. Mιχαήλ avatar
    Mιχαήλ 12/10/2015 13:47:05

    Φαήλε, φτιάξε δικό σου κόμμα - εθνικιστικό. Αν δεν το πράξεις, θα συνεχίζω να ψηφίζω ΧΑ ...

  7. tt avatar
    tt 12/10/2015 16:18:14

    Τελείωσε το εθνοκρατος των Ελληνων, Φαήλο. Τέλος. Η χώρα δεν εχει συνορα. Και δεν νοιάζει κανέναν πια.

  8. ΑΧΙΛΛΕΑΣ Κ. avatar
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ Κ. 12/10/2015 17:53:48

    Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της Ευρώπης (και του κόσμου νομίζω) που έχει ακόμα «πανελλαδικές εξετάσεις» για την είσοδο των νέων στα Πανεπιστημιακά ιδρύματα. Είναι δηλαδή η μόνη χώρα στην οποία η επιλογή των κατάλληλων και ικανών σπουδαστών για μια Πανεπιστημιακή σχολή γίνεται ερήμην της σχολής αυτής αλλά και κυρίως ερήμην της επιθυμίας των ιδίων των ενδιαφερομένων αφού τα «μόρια» τους στέλνουν τυχαία σε οποιαδήποτε σχολή ανά την επικράτεια!!! Αυτό έχει ως συνέπεια να είναι επίσης μοναδική χώρα στην άνθιση της παραπαιδείας και της φοιτητικής μετανάστευσης. Στην Ελλάδα σήμερα είναι σαφές ότι υπάρχουν δύο «παιδείες». Η ιδιωτική (νηπιαγωγείο-δημοτικό-γυμνάσιο-Λύκειο-φροντιστήρια-ιδιαίτερα-ιδιωτικά κέντρα σπουδών-σπουδαία ιδιωτικά Πανεπιστήμια του εξωτερικού) για τους έχοντες πολίτες Α’ κατηγορίας, και η δημόσια «δωρεάν παιδεία» για τους πολίτες Β’ κατηγορίας και τους μετανάστες. Η μεν ιδιωτική παιδεία είναι η καλύτερη δυνατή και κατά κανόνα εξασφαλίζει τα «φιλέτα» της αγοράς εργασίας σ’ όσους μπορούν να την ακολουθήσουν. Το μόνο της πρόβλημα είναι ότι δεν κατάφερε να έχει φανερά και εντόπια ιδιωτικά Πανεπιστήμια, λόγω του συντάγματος και των αντιδράσεων της αριστεράς. Η δημόσια παιδεία βρίσκεται σε διαρκή αποσύνθεση τα τελευταία 30 χρόνια. Αν χάσει και το τελευταίο της οχυρό (τα δημόσια Πανεπιστήμια) είναι καταδικασμένη σε πλήρη διάλυση. Οπότε δεν πρέπει να μας εκπλήσσει η σφοδρότητα της σύγκρουσης για την παιδεία σε μια τόσο πλαδαρή εποχή που ζούμε. Και οι δύο πλευρές γνωρίζουν καλά τι διακυβεύεται σ’ αυτή τη μάχη.
    Ερχόμενοι στο πρόβλημα της παιδείας μας, μπορούμε να το συνοψίσουμε ως εξής:

    1. ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ
    2. ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
    3. ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
    4. ΤΑΥΤΙΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
    5. ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΓΝΩΣΕΩΝ.

    Η Λύση κατά την άποψή μου είναι η εξής:
    1. ΑΜΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ-ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ με ταυτόχρονη ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ (καθιέρωση διετούς ΑΣΚΗΣΕΩΣ και ΑΥΣΤΗΡΩΝ εξετάσεων αδείας επαγγέλματος

    Αυτή η ενέργεια θα οδηγήσει το σύστημα της παραπαιδείας σε κατάρρευση και θα θέσει γονείς και καθηγητές και μαθητές προ των ευθυνών τους όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπου οι σπουδές που θα ακολουθήσει ο μαθητής δεν καθορίζονται από μια εξέταση ικανότητας απομνημόνευσης μιας ώρας ενώπιον αγνώστων εξεταστών, αλλά από όλους τους παραπάνω παράγοντες με βάση την επιθυμία και τις ικανότητες του μαθητή. Πχ. Ενας μαθητής του 15 στη Γαλλία (που είναι πολύ καλός) δεν διανοείται να πάει ιατρική, χωρίς κανεις να του το απαγορεύει, γιατί ξέρει ότι θα ήταν μάταιος κόπος αφού δεν είναι άριστος με 19-20. Αν παρά ταύτα είναι ξεροκέφαλος και επιμείνει ή τον αναγκάσουν οι υπέρμετρα περήφανοι γονείς του, μόλις τελειώσει το Α’ έτος εγκαταλείπει (μαζί με το 50% περίπου των φοιτητών όλης της Γαλλίας).
    (Ο συνωστισμός στούς πρωτοετείς δεν θα διαρκέσει πάνω από 2-3 χρόνια οταν αντιληφθούν οι πάντες οτι, όπως σε όλη την Ευρώπη, το πτυχίο δεν εξασφαλίζει χρήματα αλλά είναι από τις πλέον επισφαλείς επενδύσεις ).

    2. ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ (και ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ) ΣΤΗ Μ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΑ (αναγνώριση όλων των χρόνων εργσίας ως συντάξιμα-πρίμ παραγωγικότητας
    κ.α. ).
    Είναι προφανές ότι παιδεία δεν γίνεται με την αφρόκρεμα των καθηγητών στα ιδιαίτερα, τα ιδιωτικά σχολεία και τα φροντιστήρια….
    3. ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ (Με σημαντική συμμετοχή των μαθητών και των γονέων στην κρίση των καθηγητών)
    4. ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ απο την Γ΄ γυμνασίου μέχρι και μέσα στο πανεπιστήμιο αλλά και στα μεταπτυχιακά τμήματα (π.χ.μηδενισμός κόλλας γραπτου σε οποιαδήποτε βαθμίδα σε περίπτωση αντιγραφής).

    Αυτά πιστεύω είναι τα βασικά βήματα που πρέπει να γίνουν ΑΜΜΕΣΑ για την διασωση της παιδείας πριν σκεφτούμε τι θα κάνουμε για την βελτίωσή της και για την εξεύρεση του καταλληλότερου για την Ελλάδα εκπαιδευτικού συστήματος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.