#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/06/2011 05:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πήγε για μαλλί και βγήκε ……κουρεμένος



Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Ο πρωθυπουργός μια χώρας δεν είναι διαχειριστής πολυκατοικίας για να διαπραγματεύεται την παραίτησή του και ύστερα να την ανακαλεί. Αναρωτιέμαι μετά τα χθεσινά ρεζιλίκια ποιος θα τον αντιμετωπίζει  σοβαρά; Οι υπουργοί του; Τους εξέθεσε ανεπανόρθωτα! Οι βουλευτές του;  Τους αγνόησε παντελώς; Το κόμμα του;  Το απαξίωσε εντελώς. Ο ελληνικός λαός; Τον κορόιδεψε για μια ακόμα φορά! Οι πολιτικοί αρχηγοί; Στον κάθε αρχηγό είπε διαφορετικά πράγματα και στο τέλος έκανε κάτι άλλο! Οι αγορές; Καλά αυτές έχουν  πάψει να τον παίρνουν στα σοβαρά εδώ και καιρό! Οι εταίροι μας; Ένας πρωθυπουργός που παραιτείται το απόγευμα και ανακαλεί το βράδυ, είναι αναξιόπιστος συνομιλητής!

Εν κατακλείδι, ένας πρωθυπουργός, που είναι έτοιμος να φυγομαχήσει, είναι  αδύναμος και αναποτελεσματικός  και με τη συμπεριφορά του   επιτείνει την αβεβαιότητα και καλλιεργεί την ανασφάλεια. Άρα είναι αναξιόπιστος και  επικίνδυνος για τη χώρα.

Ο κ. Παπανδρέου  χθές αυτοακυρώθηκε. Τελεί υπό προθεσμία.  Ουσιαστικά  άρχισε  η αντίστροφη μέτρηση για την αποχώρησή του. Και αυτή η πορεία δεν αναστρέφεται.

«κάτι να κάνει να ραδιουργήσει…»

Αντιλαμβάνομαι ότι τον τελευταίο καιρό ο  κ. Παπανδρέου βρίσκεται σε πλήρες αδιέξοδο.  Ούτε σχέδιο έχει, ούτε πυξίδα, ούτε όραμα. Άγεται και φέρεται από τις εξελίξεις. Βλέπει την πολιτική του να αποτυγχάνει, φίλους και συμμάχους να τον εγκαταλείπουν, τον ελληνικό λαό να τον αποδοκιμάζει και ξέρει ότι ο δρόμος που ακολουθεί είναι χωρίς αύριο. Είπε, λοιπόν, «κάτι να κάνει, να ραδιουργήσει», μήπως και διασωθεί προσωπικώς.

Έτσι, έστησε ακόμα μια παράσταση! Κατ’ αρχήν τι νόημα είχε η επίσκεψη στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας; Εκ του αποτελέσματος κανένα. Ήθελε, όμως, τη συνάντηση για να δημιουργήσει σκηνικό επικείμενων ραγδαίων εξελίξεων; Τι νόημα είχαν οι συζητήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς (και στον καθένα έλεγε διαφορετικά πράγματα), όταν μόνο στον Σαμαρά έκανε την πρόταση; Τους ήθελε για κομπάρσους!

Η αλήθεια είναι ότι  ο κ. Παπανδρέου επιχείρησε να παγιδεύσει τον κ. Σαμαρά σε ένα θέμα που, εσχάτως, το έχει  αναγάγει σε σημαία του: τη συναίνεση.  Η όλη μεθόδευση είχε στόχο να εμφανίσει τον πρόεδρο της Ν.Δ. αδιάλλακτο, ενώπιον του ελληνικού λαού και  των εταίρων μας. Να τον εκθέσει.   Πήγε να βάλει μια  παγίδα, αλλά την πάτησε ως πρωτάρης!  Ο κ. Παπανδρέου πρότεινε  κυβέρνηση  συνεργασίας στον κ. Σαμαρά, αναμένοντας το «όχι»!  Αυτό το «όχι» ήθελε να αποσπάσει και να αξιοποιήσει!

Και ξαφνικά, αντί για το πολυπόθητο όχι, εισέπραξε ένα «ναι»,  το οποίο, όμως,  δεν ήταν προετοιμασμένος  να διαχειριστεί!  Για τον απλούστατο  λόγο ότι δεν το περίμενε!  Γιατί αν το δεχόταν θα ήταν σαν να ομολογούσε την παταγώδη αποτυχία του. Θα ξεσηκωνόταν  οι υπουργοί του, οι βουλευτές του και το  κόμμα του! Γιατί  το «ναι» του Σαμαρά ήταν έτσι διατυπωμένο που δεν άφηνε περιθώρια για το ποιος θα είχε το πάνω χέρι στις εξελίξεις!

Όταν αντελήφθησαν τι συνέβη, επί ώρες  αναζητούσαν τρόπους για την …κυβίστηση! Και κατέληξαν στον ανασχηματισμό και την ψήφο εμπιστοσύνης. Ο κ. Παπανδρέου από θιασώτης της συναίνεσης, εν μια νυκτί,  μετετράπη σε θιασώτη του μονοκομματισμού! Γιατί το τριήμερο που ακολουθεί θα επιχειρήσει να αναπτερώσει το ηθικό του κομματικού στρατεύματος! Σε μια μέρα γκρέμισε τη στρατηγική της συναίνεσης που έκτιζε επι μήνες!

Το καμένο χαρτί του ανασχηματισμού…

Ίσως είναι από τις λίγες φορές, που ένας ανασχηματισμός  έχει «καεί», πριν ανακοινωθεί! Για τους εξής λόγους:

Πρώτον,  ο ανασχηματισμός για να έχει ουσιαστικό αντίκρυσμα, θα πρέπει να απομακρυνθούν από την κυβέρνηση προσωπικοί φίλοι και συνεργάτες του κ. Παπανδρέου, οι οποίοι  κατέχουν καίρια υπουργεία. Αυτό, όμως, θα αποτελέσει  μια  δραματική ομολογία αποτυχίας του ίδιου του πρωθυπουργού.

Δεύτερον, δεδομένης της απόφασης του πρωθυπουργού να ψηφιστεί το Μεσοπρόθεσμο και  αν ακόμα αλλάξει ο υπουργός  Οικονομικών, θα παραμείνει η ίδια πολιτική! Μα η μεγαλύτερη διαφωνία είναι με την πολιτική και δευτερευόντως με τα πρόσωπα. Το Μεσοπρόθεσμο δεν θα γίνει …ηπιότερο, αν αναλάβει να το υλοποιήσει ο κ. Παπαδήμος!

Τρίτον, όποια πρόσωπα και να εισέλθουν στην κυβέρνηση, ελάχιστα  θα αλλάξουν, δεδομένου ότι ο ...συντονιστής παραμένει ο ίδιος.

Τέταρτον,  με τον αναβρασμό που επικραττεί στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, ο ανασχηματισμός  μπορεί να είναι το  σπίρτο που θ' ανάψει τη φωτιά.

Και η ψήφος εμπιστοσύνης μάλλον αδυναμία δείχνει και μια προσπάθεια να  «μαντρώσει» τους υποψήφιους διαφωνούντες.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 16/06/2011 05:17:48

    http://www.youtube.com/watch?v=EilbVh56N2s&feature=feedwll&list=WL

    Κύριε Πρόεδρε,αφιερωμένο εξαιρετικά...

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/06/2011 05:24:23

    Για τους παλιοτερους αυτα που εγιναν μοιαζουν με οσα εγιναν απο τον πατερα του το 1985 με αφορμη την εκλογη ή μη του Καραμανλη ως προεδρου Δημοκρατιας.
    Η μεθοδος ειναι η εξης : δημιουργεις ενα διλημμα στο οποιο η απαντηση εξαρταται απο εσενα αφου εχεις την πλειοψηφια,δραματοποιεις το διλημμα και τελικα αποφασιζεις υπερ της "παραταξης" που συσπειρωνεις.
    Το 1985 το ΠΑΣΟΚ ειχε τις ψηφους για να βγαλει οποιον ηθελε προεδρο.
    Δημιουργησε για μηνες μια διαμαχη μεταξυ του εαυτου του και των οπαδων του για το εαν θα επρεπε να ψηφισει Καραμανλη και την τελευταια στιγμη αποφασισε Σαρτζετακη "νικωντας" τον εαυτο του.Αυτο βοηθησε τον Ανδρεα στις επομενες εκλογες γιατι εμεινε "πιστος" στον εαυτο του.
    Τωρα ο Γιωργος δημιουργησε για καιρο θορυβο για συναινεση για να μεινουν τελικα ολα ιδια.
    Η διαφορα βεβαια ειναι οτι τοτε λεφτα υπηρχαν.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ψυχραιμια 16/06/2011 08:25:13

      ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΕΧΩ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,
      ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ .
      ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΤΟΤΕ "ΔΗΘΕΝ" ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/06/2011 09:33:39

        Ψυχραιμία,
        πολύ εύστοχος ο παραλληλισμός.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ψυχραιμια 16/06/2011 09:33:14

      έτσι ακριβώς ψυχραιμία, "ο παλιός είναι σωστός".
      Και το 1985, απ' ότι λένε οι επαίοντες, μετά την πρόταση του ΑΓΠ για Καραμανλή, έγινε στο ΠΑΣΟΚ εσωτερική "ανταρσία" και ακολούθησε ο "αντ' αυτού" Σαρτζετάκης.
      Χθές μετά την εκδήλωση διαθεσιμότητας για παραίτηση, φαίνεται ότι έγινε εσωτερική ανταρσία υπουργών. Το επιχείρημα ότι τα σπάσανε δήθεν λόγω "επικοινωνιακής διαχείρισης" είναι εκ του πονηρού, αστείο. Η μόνη σοβαρή διαφωνία που έπαιξε ρόλο είναι για το χρόνο ζωής της μικτής κυβέρνησης. Αλλά και εδώ άν θέλανε πραγματικά, υπήρχε πεδίο για διαπραγμάτευση και συμφωνία.
      Κανείς δεν ξέρει βέβαια, και μάλλον ποτέ δεν θα μάθουμε, άν η αρχική πρόταση του ΓΑΠ χθές (και του ΑΓΠ το 1985) ήταν ειλικρινής ή μπλόφα. Οι αρχηγοί ξέρουν πώς αντιδρά το "βαθύ κόμμα" σε τέτοιες "προτάσεις".
      Βυζαντινές ίντριγκες, "Καντακουζηνών" και "Παλαιολόγων". Με τα "στρατά του Μουράτ έξω από τη Σαλονίκη" και του "Στέφανου Δουσάν μέσα στη Λάρισα".

  3. Λάκης avatar
    Λάκης 16/06/2011 05:24:36

    Ο ΓΑΠ και τα πράσινα παιδιά καλά την έχουν. Οι άλλοι να δούμε τι θα κάνουμε! Ταχτοποιημένοι ,με τους μισθούς τους, με τις πρόωρες συντάξεις τους, προκομένοι!

  4. Κρητικός avatar
    Κρητικός 16/06/2011 05:29:14

    Ο ανθρωπος ειναι σε διατεταγμενη υπηρεσία.
    Ολα δείχνουν οτι ειναι σε πανικό γιατι έχει βγει απο τις υποσχεσεις του και κάποιοι έχουν καταλαβει την αδυναμία του.
    Πως να το πω,φοβαται πλέον για την "αποστρατία¨του.

  5. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 16/06/2011 05:29:39

    http://www.youtube.com/watch?v=I8nkGi4GwKE&feature=related

  6. Tem avatar
    Tem 16/06/2011 05:33:55

    Απλά ειναι σε διατεταγμενη υπηρεσία ο ΓΑΠ. Είναι ένα ρομπότ που εκτελεί εντολές.
    Ο ίδιος δεν είναι ούτε ιδιαίτερα ευφυής ούτε πανούργος. Εφτασε η ώρα να μας αδειάσει τη γωνιά.

  7. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 16/06/2011 05:35:48

    Τι να πω! Ήξερα ότι ήταν μεγάλοι καραγκιόζηδες αλλά τόσο πολύ; Περίμενα να τους έχει απομείνει λίγη τσίπα! Αλλά από Αμερικανόθρεφτο άνθρωπο όπως είναι ο GAP τι περιμένεις; Να έχει την λεβεντιά του Λαού μας;

  8. antanistimi avatar
    antanistimi 16/06/2011 05:36:22

    Η ασφυκτικη κατασταση στην αγορα δεν θα αλλαξει με τον ανασχηματισμο.
    Ολοι ψαχνουν για τον πατο για να χρησιμοποιηθει ως σημειο εκινησης αλλα
    το βουλιαγμα θα συνεχιστει.
    Μαγαζια,επιχειρησεις,βιοτεχνιες καταστρεφονται καθημερινα,κοσμος χανει την δουλεια του,ανεργοι εκατονταδες καθε μερα,μηπως το ανακατεμα της τραπουλας θα αλλαξει τιποτα?Τιποτα απολυτως.Ο εφιαλτης θα συνεχιστει..βοηθεια μας.

  9. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 16/06/2011 05:38:41

    Το τραγικό της υπόθεσης είναι πως ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας απέδειξε πως δεν διαθέτει καμία ικανότητα διαπραγμάτευσης.Έτσι διαπραγματεύεται και τα συμφέροντα της Ελλάδας;Ηγείται μιας κυβέρνησης μειοψηφίας με σύσσωμη την αντιπολίτευση να ζητάει εκλογές.Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας οφείλει να επέμβει άμεσα για το καλό της χώρας.

    • juliet avatar
      juliet @ Υψηλάντης 16/06/2011 06:41:59

      Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.......χαχαχαχα,αστειάκια πρωΐ-πρωΐ, ο Πρόεδρος της Σοσιολιοκρατίας ,αγαπητέ ,λάθος διατύπωση.

    • AB avatar
      AB @ Υψηλάντης 16/06/2011 10:04:10

      Ακριβώς έτσι με πρώτο και τρανταχτό παράδειγμα με το πιστόλι που μας είπε τότε ότι έβγαλε στο τραπέζι και απείλησε ότι θα πάει στο ΔΝΤ για βοήθεια τους μετέπειτα προστάτες του στην Ευρώπη.

  10. juliet avatar
    juliet 16/06/2011 05:43:01

    Είναι ακριβώς σε διατεταγμένη υπηρεσία.Δεν μπορεί να λειτουργήσει και τα λάθη θα είναι απανωτά.Οταν λειτουργείς υπο πίεση δεν λειτουργείς η ισοπε-
    δώνεις τα παντα για να σωθείς η......είναι στη συνείδηση του καθενός πόσο πατριώτης είναι ,για να μπορέσει να σπάσει τα δεσμά.Εδω έχουμε ένα ανθρωπάκι που φοβάται πιο πολύ απο μας.Τελικά το καταφέραμε γίναμε του Βελγίου......ακυβέρνητη Ελλάδα καλημέρα .

    • Αρδηνιστής avatar
      Αρδηνιστής @ juliet 16/06/2011 08:48:30

      Είναι σαφές ότι ο πρωθυπουργός της Ελλάδος εκτός του ότι εκτελεί "διατεταγμένη υπηρεσία" είναι και υπό ομηρεία, καθώς αδυνατεί να τηρήσει τις υποσχέσεις που προφανώς έδωσε στους δανειστές - τοκογλύφους της χώρας.
      Η όλη ιστορία που ζει σήμερα το ελληνικό έθνος θυμίζει τις υποσχέσεις που έδωσε ο βυζαντινός πρίγκηπας Αλέξιος Άγγελος, γιος του ανατραπέντος αυτοκράτορα Ισαάκιου Β΄Αγγέλου, στον αρχηγό των Σταυροφόρων Βονιφάτιο Μομφερατικό. Για την ιστορία: Ο πρίγκηπας Αλέξιος Άγγελος ζήτησε τη βοήθεια της Εσπερίας για να ανατρέψει το θείο του αυτοκράτορα Αλέξιο Γ΄Άγγελο υποσχόμενος τέτοια εξωφρενικά και αντιλαϊκά ανταλλάγματα που τελικά όταν τον έκαναν αυτοκράτορα του Βυζαντίου δεν μπόρεσε να τα εκπληρώσει, αφού τα κρατικά ταμεία ήταν άδεια. Το αποτέλεσμα ήταν η Πρώτη Άλωση (1204) από τους Φράγκους και ο στραγγαλισμός του Αλεξίου του Δ΄. Λέτε να έχουμε επανάληψη της ιστορίας σε μοντέρνα έκδοση;

  11. NIKOS X. avatar
    NIKOS X. 16/06/2011 05:53:07

    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΘΥ-ΡΗΧΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΗ ΣΥΝΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...ΤΕΤΟΙΟΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΑΙΧΤΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ.
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΑΤΕΣ ΣΤΟ ΜΑΖΟΧΙΣΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΤΑΣΕΙ ΤΟ ΔΝΤ ΜΕ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ ΕΝΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΠΙΟΝΙ!!
    ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΚΟΜΑΤΑ!
    ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΑ ΚΟΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ, ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ!
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ, ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΗΜΙΘΑΝΕΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ, ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΕΜΑΣ!

  12. Axis avatar
    Axis 16/06/2011 05:57:28

    Αυτός ο άνθρωπος κυβερνά τη χώρα; Η απόλυτη ξεφτίλα.

  13. xaris avatar
    xaris 16/06/2011 06:00:00

    ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

  14. natydia avatar
    natydia 16/06/2011 06:00:08

    Δεν ξέρω αν όλη αυτή του τη στάση πρέπει να τη χαρακτηρίσω εντεταλμένη υπηρεσία ή απλη ανικανότητα. Το σίγουρο πάντως είναι ότι και τα δύο ενδεχόμενα είναι άκρως επικίνδυνα για την πατρίδα μας. Και τώρα πάμε σε ανασχηματισμό! Αλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Πότε θα καταλάβουν ότι δεν είναι το πρόβλημά μας το πρόσωπο που πάει να επιβάλλει τα μέτρα αλλά αυτά τα άδικα και απαράδεκτα μέτρα, η εγκληματική ατιμωρησία τους τα τελευταία 30 τουλάχιστον χρόνια, ο παγκόσμιος εξευτελισμός της χώρας μας και όλων εμάς, τα ψέματα και οι υποκρισίες της μεταπολίτευσης.

  15. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 16/06/2011 06:18:52

    Πρωταγωνιστής σε φιάσκο παράσταση. Ο Σαμαράς του έδωσε τα παπούτσια στο χέρι.

  16. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 16/06/2011 06:19:25

    Κύριε Ροδινέ καλημέρα σας,
    Σχεδόν πάντα εκτιμώ τις αναλύσεις σας. Σήμερα όμως δεν είμαι σίγουρος οτι σας καταλαβαίνω... Είναι ανίκανος ο πρωθυπουργός, ή είναι ραδιούργος; Είναι δυνατόν να είναι και τα δυο;
    Πάντως πρέπει να προσεχθεί μιά άκομη διάσταση: Τα ξένα μέσα ενημέρωσης ασχολήθηκαν άμεσα με την κατάσταση στην χώρα μας και φαίνεται να αντιλαμβάνονται επιτέλους τις θέσεις του κ. Σαμαρά. Είναι επιτακτικό κατά την ταπεινή μου γνώμη να δώσει ο κ Σαμαράς συνέντευξη στους ξένους ανταποκριτές και πιο ειδικά σε μεγάλες ξένες εφημερίδες. Για να σταματήσει η παραπληροφόρηση απο την κυρία Αλεξία Κεφαλά, τον Μπάμπη Παπαδημητρίου και τον Πάσχο Μανδραβέλη...

  17. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 16/06/2011 06:22:26

    κυριε Ροδινε καλημέρα. Μόνη περίπτωση να διασώσει ίχνη αξιοπιστίας και αξιοπρέπειας ο Πρωθυπουργός θα ήταν να δήλωνε - έστω και τώρα - οτι θα επαναδιαπραγματευθεί τους 'ορους του μνημονίου ακυρώνοντας άμεσα τον υπουργό οικονομικών! Δεν μπορεί όμως, γιατί αυτό θα ισοδυναμούσε με παραδοχή σωρείας λαθών και ανικανότητας της Κυβέρνησής του ως προς τη διαχείριση της κρίσης. Εκτός απο επικίνδυνος, είναι δυστυχώς ελάχιστος! Η πύρρειος νίκη του Αντώνη Σαμαρά χθές, ανέδειξε μεν το σημαντικό πολιτικό του ανάστημα, αλλά προσέκρουσε στην ιδιοκτησιακή αντίληψη του ΓΑΠ ως πρός τον Πρωθυπουργικό θώκο και την εξουσία. Το χειρότερο πράγμα για μια χώρα που βιώνει οικονομική θεσμική και κοινωνική κρίση είναι να εξαρτάται η τύχη και το μέλλον της απο Πρωθυπουργό που δεν είναι σοβαρός άνθρωπος!!!

    • occultist avatar
      occultist @ ελιζα βοζεμπεργκ 16/06/2011 08:25:48

      ελιζα βοζεμπεργκ είπε:
      "".. Η πύρρειος νίκη του Αντώνη Σαμαρά χθές....""
      Απο που και ως που Πύρρειος, κα Βόζεμπεργκ ????????
      Απόλυτος και ανευ απωλειών θριαμβος ήταν.

      • anonymous avatar
        anonymous @ occultist 16/06/2011 08:48:04

        “”.. Η πύρρειος νίκη του Αντώνη Σαμαρά χθές….”"
        Απο που και ως που Πύρρειος, κα Βόζεμπεργκ ????????
        Απόλυτος και ανευ απωλειών θριαμβος ήταν.
        Συμφωνώ απόλυτα αγαπητέ μου. Εχτές ο ΓΑΠ τελείωσε, τώρα ο αντίπαλος είναι το βαθύ ΠΑΣΟΚ.

        • Αρδηνιστής avatar
          Αρδηνιστής @ anonymous 16/06/2011 11:17:02

          Μην ξεχνάτε όμως και τους πολλούς πεμπτοφαλαγγίτες στη Ν.Δ.

      • juliet avatar
        juliet @ occultist 16/06/2011 08:55:08

        ++++10000000000000000
        Απόλυτος θριάμβος και κτύπημα στο στόχο.

      • ελιζα βοζεμπεργκ avatar
        ελιζα βοζεμπεργκ @ occultist 16/06/2011 12:18:22

        ονομασα τη νικη του Αντώνη Σαμαρά Πύρρειο διότι προσέκρουσε στη μικροψυχία του Πρωθυπουργού, εννοώντας οτι ως διαπραγματευτής ο Σαμαράς με τους δανειστές μας, θα μπορούσε να βοηθήσει αποτελεσματικά τη χώρα μας. Αυτό που αδυνατεί να πράξει ο Πρωθυπουργός. Πύρρειος είναι η νίκη που έχει απώλειες. Εν προκειμένω χάθηκε μιαμοναδική ευκαιρία για την Ελλάδα. Ο Σαμαράς δεν ικανοποιείται με εντυπώσεις, νοιάζεται και πονά τον τόπο. Είναι πολύ σαφές αυτό που γράφω!

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ελιζα βοζεμπεργκ 16/06/2011 18:21:47

          την χασατε τη δικη....

          ΠΠ

    • anonymous avatar
      anonymous @ ελιζα βοζεμπεργκ 16/06/2011 08:41:52

      Ο ΓΑΠ, αν δεν τον καταλάβατε, επί της ουσίας έπεσε εχτές . Με την υπαναχώρηση θα μείνει μερικούς μήνες στην εξουσία και θα πάει οριστικά σπίτι του.
      Έγινε ότι έγινε με τα Δεκεμβριανά του 2008. Ουσιαστικά τότε έπεσε η ΝΔ και αναγκάστηκε να κάνει εκλογές μερικούς μήνες μετά.

      Τώρα το ερώτημα είναι τι θα γίνει την επόμενη μέρα. Η βάση του ΠΑΣΟΚ, οι πρώην εσωτερικάκηδες, το λεγόμενο βαθύ ΠΑΣΟΚ ουρλιάζουν. Αυτοί είναι οι αντίπαλοι και πρέπει να τους ξεδοντιάσουμε, αλλιώς η χώρα θα υποφέρει. Προσέξτε δε γράφω να έρθει η ΝΔ στην εξουσία, δε γράφω να κυβερνήσει, γράφω ότι η χώρα είναι όμηρος αυτών και αυτό πρέπει να πάψει.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ελιζα βοζεμπεργκ 16/06/2011 09:02:47

      Κυρά Βόζεμπεργκ, αντί να είσαι στο ιντερνετ πρωΐ πρωΐ μήπως να δούλευες από το αναμασάς την πράσινη προπαγάνδα????
      Θα σε θυμόμαστε στις εκλογές.

      • ελιζα βοζεμπεργκ avatar
        ελιζα βοζεμπεργκ @ Orestios 16/06/2011 12:31:16

        κυριε Οrestios να υποθέσω οτι δεν εργαζεσθε εφόσον επικοινωνείτε στο διαδύκτιο. Τα περί πράσινης προπαγάνδας σας τα επιστρέφω με την επιφύλαξη οτι μπορεί να μην αντιληφθήκατε το νόημα του σχολίου μου. Το οτι συμμετέχετε σ αυτή την ιστοσελίδα είναι υγιές και ίσως σας μάθει εν καιρώ οτι η πρόχειρη κριτική δεν είναι καν αυστηρή... Τέλος, το οτι θα με θυμάστε (πληθυντικός μεγαλοπρεπείας προφανώς) στις εκλογές, μ ευχαριστεί ιδιαίτερα. Σας ευχαριστώ για την επικοινωνία

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ελιζα βοζεμπεργκ 16/06/2011 10:17:31

      Ακούστε την κα Βόζεμπεργκ, ξέρει τι λέει.
      "Πύρρειος", διότι υπάρχουν 2 ενδεχόμενα: Είτε επικρατεί το κομματικό αντανακλαστικό του 1985 (Σαρτζετάκης ή Καραμανλής για Πρόεδρος) και "παγώνει ο χρόνος" για ένα διάστημα, είτε η "καυτή πατάτα" αλλάζει χέρια, πρίν τη συμφωνία της Ελληνικής κυβέρνησης με τους εταίρους.
      Άν ήμουν στη θέση της τι θα προτιμούσα; Ειλικρινά δεν ξέρω!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ελιζα βοζεμπεργκ 16/06/2011 10:20:22

      Αυτά για το κομματικό (όχι δικό μου) δίλημμα.
      Μη τα ξαναπώ για το πραγματικά σημαντικό (για το δίλημμα της χώρας), διότι θα μου ορμήσουν πάλι οι "φίλοι της νέας δραχμής" και οι λοιποί αγωνιστές του δολλαρίου.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ελιζα βοζεμπεργκ 16/06/2011 10:30:27

      Φυσικά δεν έχω αυταπάτες: Πολλοί εδώ στο φιλοθεάμον κοινό, δεν κρύβουν καθόλου τι προτιμούν. Αλλά αυτό είναι πρόβλημα που πρέπει να λύσει η κα Βόζεμπεργκ, οι λοιποί συνάδελφοί της (όσοι έχουν μυαλό) και προπαντός ο Πρόεδρός της.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 16/06/2011 11:19:21

        Μυαλό είπα ;
        Όταν ο Θεός βρέχει μυαλά, οι πολιτικάντηδες κρατούν ομπρέλλα.

        • juliet avatar
          juliet @ Ο Θείος 16/06/2011 13:20:55

          Θείο,
          και να θες ν' αγιάσεις δεν σ΄αφήνουνε ,εσύ προσπάθησες......

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ελιζα βοζεμπεργκ 16/06/2011 11:12:50

      Αγαπητή κα. βοζεμπεργκ, είναι καταπληκτικό αυτό που μας λέτε! Δηλαδή τι θα ήταν "κανονική" νίκη του κυρίου Σαμαρά; Το να γίνει η οικουμενική; Ο Πρόεδρος της ΝΔ σώθηκε από μεγάλο πολιτικό κίνδυνο, μην μπαίνοντας στην οικουμενική, στον οποίο πολιτικό κίνδυνο τον σπρώχνουν επιτήδεια τα φιλομνημονιακά στελέχη του κόμματός της ΝΔ - ελπίζω να μην συμπεριλαμβάνεστε σε αυτά - όπως ο εκλεκτός σας, κος. Αβραμόπουλος.

      Να υποθέσω ότι το "Πύρρειος νίκη" αποτυπώνει την πίκα του κυρίου Αβραμόπουλου που δεν πέρασε το δικό του; Αυτό θα υποθέσω. Αναμένω την απάντησή σας - αν υπάρξει.

  18. σίγουρος avatar
    σίγουρος 16/06/2011 06:24:45

    ασπόνδυλα

    • juliet avatar
      juliet @ σίγουρος 16/06/2011 07:37:00

      @σίγουρο,με τη άδειά σου αναλύω τα ασπόνδυλα.
      Ασπόνδυλα:
      1.Σπόγγοι(βουλευτές Πασοκ,ρουφάνε τα πάντα)
      2.Κνιδόζωα(Παπακωνσταντίνου κλπ)
      3.Αρθρόποδα(Παμπούκης,Νίκος Παπανδρέου,Ραγκούσης κλπ)
      4.Καρκινοειδή( Πάγκαλος)
      5.Εντομα (Κατσέλη,Γεννηματά, Παπανδρέου Βάσω,κλπ.)
      6.Μαλάκια(Παπαδιαμαντοπούλου ,γενικά εδώ έχουμε πληθώρα)
      7.Εχινόδερμα ( Λοβέρδος ένας και μοναδικός)

  19. antanistimi avatar
    antanistimi 16/06/2011 06:31:59

    Εδω ειναι το ο σκοπος αγιαζει τα μεσα.Και σκοπος ειναι να περασει παση θυσια το μεσοπροθεσμο και το μνημονιο 2.Με οποιοδηποτε τροπο και κοστος.

  20. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 16/06/2011 06:42:45

    Καλημέρα Κώστα,
    Είναι ανθρώπινο κάποιος που έχει ολίγα μαλλιά να προσπαθεί με κάποιο τρόπο να διορθώσει το ζήτημα της χαμηλής τριχοφυίας. Όμως, το πρόβλημα του πρωθυπουργού μας βρίσκεται κάτω από το τριχωτό της κεφαλής. Αν ζούσε ο Αριστοφάνης θα είχε απίστευτο υλικό για να γράψει καινούργιες κωμωδίες.
    Η τραγική κατάσταση που βρίσκεται η χώρα, δεν επιτρέπει να γελάμε με αυτή την κατάντια. Ένας άβουλος και μοιραίος πρωθυπουργός, ένας πρόεδρος της δημοκρατίας κομματάρχης, υπουργοί που σκέφτονται το τομάρι τους, βουλευτές σε απελπισία, δημοσιογράφοι σε παράκρουση. Και ο κόσμος επιμένει να είναι στις πλατείες σε πείσμα των προβοκατόρων.

    Αλλά τελικά ο εκβιασμός του Γιώργου πέτυχε. Με το που άκουσαν στην Ευρώπη ότι παραιτείται, έδωσαν αμέσως το ΟΚ για την πέμπτη δόση!

    Και για να σοβαρευτούμε, οι σοβαρές διαπραγματεύσεις διεξάγωνται εξωχωρίως για να λύσουν το γόρδιο δεσμό της ελληνικής κρίσης σε σχέση με το ευρωπαϊκό τραπεζικό σύστημα. Αντί λοιπόν να έχουμε μια κυβέρνηση ανδρεικέλων πρέπει να αποκήσει η χώρα γρήγορα μια αξιόπιστη κυβέρνηση για να διαπραγματευτεί, έστω και με τα λίγα όπλα που μας έχουν απομείνει.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/06/2011 06:48:50

      +++++++++

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/06/2011 07:02:19

      Για αυτή τη δόση, ίσως να πέτυχε ο εκβιασμός. Μην ξεχνάς όμως Γιάννη, ότι υπάρχουν άλλες 7 δόσεις, μόνο για το μνημόνιο 1...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 16/06/2011 07:12:34

        Ο "εκβιασμός" του Γιώργου είναι για γέλια προφανώς. Κανείς δεν τον παίρνει στα σοβαρά πια εκτός Ελλάδος. Απλά δεν τους παίρνει τώρα να μη μας χρηματοδοτήσουν. Κερδίζουν χρόνο για να δουν τι θα κάνουν αναμεταξύ τους. Στην επόμενη διαπραγμάτευση για την επόμενη δόση ενδεχομένως να είναι άλλη, Ελληνική, κυβέρνηση.
        Τελικά βλέπουμε πόσο σημαντικός είναι ο ξεσηκωμός του κόσμου (με τις όποιες ενστάσεις μπορεί να υπάρχουν). Αυτή η παρουσία ήταν ο καταλύτης των εξελίξεων. Και δεν πρέπει κανείς να το υποτιμά αυτό και εντός και εκτός Ελλάδας.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/06/2011 07:21:14

          Kαλημέρα Γιάννη,
          όπως εύστοχα μου είπε κάποιος πριν λίγο, ο Γιώργος μάλλον εκβίασε τον....εαυτό του!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 16/06/2011 07:29:06

            Καταπληκτικό! Ο έλληνας πρωθυπουργός στον καθρέφτη να εκβιάζει τον εαυτό του!
            - Πρέπει να παραιτηθείς!
            -Το πιστεύεις αλήθεια αυτό?
            -Νομίζω πως είναι η μόνη λύση
            -Μα αν παραιτηθώ εσύ δε θα υπάρχεις!
            -Μα ούτε τώρα υπάρχω!
            -Άρα δεν είμαι πρωθυπουργός?
            -Μα είσαι. Αφού μου μιλάς!
            -Μπλοφάρεις έτσι?
            -Όχι βέβαια!
            -Καλά θα κάνω ανασχηματισμό. Θα βάλω εσένα πρωθυπουργό. Δέχεσαι?
            -Αν είναι για το καλό του τόπου!..
            -Εντάξει λοιπόν! (Του την έφερα!)

  21. SAS avatar
    SAS 16/06/2011 06:44:05

    Χωρίς να θέλω να σας στενοχωρήσω ο Παπανδρέου εχθές πέτυχε αρκετά για τον ίδιο και τους ανθρώπους που υπηρετεί .
    1. Την μέρα που είχε αναγγελθεί η μεγαλύτερη ειρηνική συγκέντρωση έβγαλε τους '' γνωστούς άγνωστους '' και μετέτρεψε την διαμαρτυρία σε χάος και βαρβαρότητα . Φυσικά το όλο σκηνικό δεν είχε στόχο την Ελληνική '' αγορά '' αλλά τα αφεντικά του , να τους δείξει πόσο '' δύσκολα '' περνάει .
    2. Πήγε σε ραντεβού με τον πρόεδρος της δημοκρατίας και έδωσε δραματικό τόνο αφήνοντας όλους να νομίζουν ότι κάτι θα γίνει . Μετατόπισε έτσι το βάρος από την συζήτηση του μεσοπρόθεσμου και την ανταρσία των βουλευτών του στην προσμονή ενός γεγονότος που μπορούσε να το διαχειριστεί όπως ήθελε .
    3. Άρχισε την συζήτηση περί κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας χρησιμοποιώντας για ακόμα μια φορά τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων σαν κομπάρσους σε ένα έργο που σαν μόνη επιδίωξη είχε το μάντρωμα των βουλευτών του .
    4. Προσπάθησε και μένει να δούμε αν θα το καταφέρει , να βάλει στο κάδρο της αποτυχίας τον Σαμαρά αφού εχθές τα ΜΜΕ θέλοντας να κρατήσουν ισορροπίες έβαζαν στην ίδια θέση αυτών που καταφανώς μας κοροϊδεύει , Παπανδρέου , με αυτών που προσπαθεί να βρεί λύση , Σαμαρά .

    Οι κινήσεις Σαμαρά μέχρι τώρα του επέτρεψαν να βγεί από τον βούρκο και να επικοινωνήσει όχι μόνο της οικονομικές θέσεις του αλλά και την σταθερή προσήλωσή του στην πατρίδα . Δεν πρέπει να αφήσει τον Παπανδρέου να βγει στην επιφάνεια με κινήσεις εντυπωσιασμού που σε τελευταία ανάλυση μας προσβάλλουν και σαν πολίτες . Ο Παπανδρέου είναι ένας '' έξυπνος υπάλληλος '' και αυτό τον κάνει πάρα πολύ επικίνδυνο .

    • Orestios avatar
      Orestios @ SAS 16/06/2011 07:58:10

      O Παπανδρέου εχθές έδειξε ότι είναι ανεπαρκής.
      Ανάλογα με τις πιέσεις που δεχόταν μετέβαλε την άποψή του.
      Πλήρως επικίνδτνος για να ηγείται της Ελλάδας αυτή την στιγμή

  22. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 16/06/2011 06:45:46

    Παπανδρέου (οικογένεια) και Πασοκ τελειώνουν πολιτικά. Η Ελλάδα απαλλάσσεται.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 16/06/2011 10:35:09

      Οι Παπανδρέου τελειώνουν το ΠΑΣΟΚ όχι. Ποιοι είναι οι ΠΑΣΟΚοι; Οι παλιοί Βενιζελικοί, μετέπειτα Κεντρώοι και νυν ΠΑΣΟΚοι. Ο στόχος τους ένας. Να είναι στην εξουσια, να δουλεύουν τα κορόιδα και να τους ταΐζουν.

  23. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 16/06/2011 06:46:17

    Αγαπητέ Κώστα καλημέρα

    Το χειρότερο απ' όλα είναι ότι η Ελλάδα στερείται πρωθυπουργού. Έχουμε πρωθυπουργό για γέλια και για κλάματα.

    Ο πρωθυπουργός χθες φέρθηκε εντελώς ανόητα και επικίνδυνα. Αποπειράθηκε να παραιτηθεί από τις ευθύνες του ως πρωθυπουργός (ο οποίος με βάση το σύνταγμα διαθέτει τη δεδηλωμένη στη βουλή) και να τις μεταβιβάσει σε ένα εξωκοινοβουλευτικό πρόσωπο. Αυτά δεν γίνονται παρά μόνο στις μπανανίες.

    Φαίνεται όμως ότι στην Ελλάδα, το σύνταγμα και η λαϊκή κυριαρχία έχουν γίνει κουρελόχαρτο.

    Μια φορά ξανάγινε κάτι ανάλογο και το επέβαλε κατά τη διάρκεια του εμφυλίου ο αμερικάνος ύπατος. Ο αρχηγός του πλειοψηφούντος Λαϊκού κόμματος Τσαλδάρης, παραχώρησε κατ' απαίτηση των αμερικάνων τη πρωθυπουργία στον αρχηγό της μειοψηφίας, το Σοφούλη των Φιλελευθέρων που ήταν και 90 ετών.

    Σήμερα ποιοι είναι αυτοί που απαιτούν τη κατάλυση του συντάγματος; Εγώ αυτό που γνωρίζω, είναι ότι στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Υπάρχει πάντα ο κυρίαρχος λαός.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αρματιστής 16/06/2011 07:22:14

      Καλημέρα Αρματιστή,
      πως το είπε ο Λοβέρδος; Εχουμε ¨κενό εξουσίας".

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 16/06/2011 08:07:44

        κενο καρεκλας ειδε ο κλαψιαρης... τσουπ στη διπλανη !

        χτες ημουν σε ταξι... και μ λεει ο οδηγος.
        - " ο μονος εντιμος του ΠΑΣΟΚ φαινεται!! να ειναι ο Λοβερδος"
        - ΓΙΑΤΙ?
        - "Μιλαει ωραια και τον πιστευω" !
        - και ο Αλ καπονε μιλουσε ωραια, θα τον εκανες Υπουργο?
        - γελια χαχχαχ

        Επισης, ο ανθρωπος της πιατσας ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ!! τους διορισμενους - φιλους του ΓΑΠ-ΝΧ, παρα μονον την Τιτινα !! Οταν του εξηγω.... πεφτει απ τα συννεφα !!
        - "μα αυτον τον εχουν ψηφισει !! δεν μπορει.., πως εβαλε τοσους?

        αυτα.. και φανταζεσαι την υπολοιπη συζητηση ! ηταν και γαυρος ( δικος μου ) αχχαχαα φτου

        ΠΠ

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/06/2011 06:46:33

    Ο ΓΑΠ νομίζει ότι είναι Πρόεδρος (Προεδρικής) Δημοκρατίας βερσιόν Μπανανίας, όπου ψάχνει για Εκτελεστικό για να του διαχειρίζεται το προσωπικό του κοτέτσι.

  25. arlecchino avatar
    arlecchino 16/06/2011 06:48:51

    Μετά τα χθεσινά, θλίψη και αγωνία για το μέλλον της χώρας μας.Κοίτα ποιός μας πρωθυπουργεύει!!!
    Αντώνη πάρε το τιμόνι αυτού του ακυβέρνητου καραβιού άμεσα. Πνιγόμαστε....

  26. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 06:49:07

    Κωστα καλημερα,
    εσυ κατανοεις τους αγανακτισμενους ΠΑΣΟΚΟΥΣ Βουλευτες??
    κατανοει κανεις την ουσια την επιστολης Λιανη??
    απο ποιους θα ζητησει ψηφο εμπιστοσυνης?? με ποιο ερισμα/διλημμα ?

    Το παραλογο Πρασινο Θεατρο σε νεα Παρασταση ! με κοτοκολλαν σκηνοθετη και Τροικανο σεναριο. Τι να συζητησουμε πλεον? Ποιο ειναι το θεμα?
    Αν θα φυγει το ΠΑΠΑΚι? ΕΑΝ ΦΥΓΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΓΑΠ-ΝΧ ! οχι?

    Θα δουλευομαστε και μεταξυ μας? Αδελφες Ψυχες ειναι. Στρατιωτες του Ταγματος του Τοκου. Τα δινουν ολα να πληρωθουν τα CDS... κανουν οτι μπορουν τα καημενα... και πες οτι "φευγει" το ΠΑΠΑΚι, που θα παει και πως? μηπως του βαλουν αλλον εναν διπλα για παρεα? Θα μιλαει ο "νεος" ΥΠΟΙΚ με την Τροικα? χαχαχαχααα ή θα μιλαει πλεον και επισημα μαζι τους το ΓΑΠ-ΝΧ ? οεο

    ΠΠ

  27. Γ Νεοφωτιστος avatar
    Γ Νεοφωτιστος 16/06/2011 06:50:59

    Χθες δοκιμασε και πάλι τη ..συνταγη των...κουκουκοφόρων..
    παλι δυστυχως πέτυχε να διαλύσει μια τεραστια συγκεντρωση σοβαρών οικογενιαρχών,
    Περιμένω απο τον ίδιο τον Σαμαρά να σταθεί στο θέμα αυτό που πέρασε σχεδον απαρατηρητο...,..να καταγγείλει..αλλα και να αποκαλύψειι
    ΤΙΣ ΚΙΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ...ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ..
    για να μη φτασουμε πάλι στο
    τις πταίει..

  28. argyros avatar
    argyros 16/06/2011 06:51:24

    O Παπανδρέου έχει τελειώσει ας του το πει κάποιος πριν το αποδείξει η κρίση του λαού.

  29. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 16/06/2011 06:56:55

    Ο πρόεδρος της δημοκρατίας είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος, σεβάσμιος γέρων, χαμηλών τόνων κλπ.... Αλλά αυτά είναι καλά όταν τα πράγματα είναι ήσυχα. Όταν όμως υπάρχει κρίση, εκεί φαίνεται αν το μέταλλο αξίζει. Ο πρόεδρος δυστυχώς και με βάση το σύνταγμα, στερείται εξουσιών (εγώ είμαι οπαδός της απόλυτης προεδρική δημοκρατίας). Με το σύνταγμα του 1975 είχε την εξουσία να διαλύσει τη βουλή κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις...

    Ο πρόεδρος όμως έχει μία και μόνο καταλυτική εξουσία που σε δύσκολες στιγμές μπορεί να δώσει τη λύτρωση. Παραιτείται και αναγκαστικά η χώρα θα πάει σε εκλογές για να δώσει τη λύση ο κυρίαρχος λαός. Αυτή τη στιγμή παραμένει στη θέση του και δέχεται το πρωθυπουργό για να του ανακοινώσει ότι θα κάνει ανασχηματισμό. Ή ότι αν και διαθέτει τη δεδηλωμένη, θα παραχωρήσει τη πρωθυπουργία σε εξωκοινοβουλευτικό πρόσωπο.

    Πράγματα απλά, καθάρια, απόλυτα.

  30. Αννίτα avatar
    Αννίτα 16/06/2011 07:01:43

    Σωστά όσα λες Ροδινέ, περί στησίματος θεάτρου. ΄Επαιξε την τελευτάι του πράξη ο Γαπ και απέτυχε. Για μια ακόμη φορά αποδείχθηκε εγκληματικά ραδιούργος. ΄Οσον αφορά την λεβεντιά του λαού μας έχω να σας πω κάτι παιδιά το οποίο προφανώς κανένας δεν παρατήρησε προ ημερών. στις ειδήσεις. ΄Εδειχνε τον Γαπ στην βουλή να λέε: Ας αφήσουμε κατά μέρος τις πατριδοαξίες........ κλπ. Το ίδιο χθές βράδυ στον Σκάι το είπε ο κ. Παπαδημητρίου, προσπαθώνατας να εξηγήσει το μέγεθος των προβλημάτων της χώρας συγχρόνως δε να επιρρίψει ευθύνες για την χθεσινή κατάσταση στον κ. Σαμαρά.!! Αναλογίζομαι λοιπόν στο μέλλον τέτοια μυαλά θα απαρτίζουν το επιτελείο της όποιας κυβέρνησης; Εμπέδωσα για τα καλά λοιπόν ότι κάποιες εξαιρέσεις πολιτικών η Δημοσίων προσώπων σαν τους προαναφερόμενους μας έχουν γραμμένους στα παλιά τους παπούτσια.! Σκέφτηκε κανείς ότι αυτοί που μας άνοιξαν τέτοιο μεγάλο οικονομικό πόλεμο [Ευρωπαίοι] οι ΑΣΠΟΝΔΟΙ φίλοι μας ότι είναι περισσότερο πατριώτες από μας και υποστηρίζουν την χώρα τους, τα εθνικά, οικονομικά κ.α. συμφέροντά τους από οποιονδήποτε; Ο Σαμαράς είναι ο μόνος πατριώτης πολιτικός, αγωνιστής,που έβγαλε η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, που νοιάζεται για την
    χώρα του. Διεκδικεί!! Ψάχνει λύσεις!! Αν τον ενδιέφερε όπως τον κατηγορούν η καρέκλα δεν θα έκανε τόσες υποχωρήσεις, χωρίς βέβαια να γίνεται συνένοχος στο ελάχιστο. Πρότεινε τόσες λύσεις είναι ανοιχτός σε κάθε διάλογο με τον Γαπ, δεν δέχθηκαν ούτε μια από τις προτάσεις του. Για μένα όλα αυτά μόνο ενα πράγμα θα μπορούσε να σημαίνουν. Τον φοβούνται!! Φοβούνται τις ανατροπές που θα φέρει η πολιτική του. Ακόμα και οι δανειστές μας έχουν τον φόβο του μήπως και με την πολιτική που θα ακολουθήσει χάσουν τα κεκτημένα τους στην Ελλάδα. Ομως το σίγουρο είναι ΕΝΑ.:
    Η ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΕΝΟΣ ΤΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ.! ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΔΙΚΗΘΕΙ ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΛΑΟΣ, ΓΙ ΑΥΤΟ Η ΑΔΙΚΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ!!!!! ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Κ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΧΘΕΣ ΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ:
    ΑΠΟ ΔΩ Κ ΠΕΡΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΕΧΕΙ Ο ΛΑΟΣ!!!!!

  31. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 07:02:50

    Δε θα ησυχασει εαν δεν πληρωθουν τα CDS σε αλλουνου τα χερια !!!
    ......................................

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 07:24:21

      ΠΠ,
      το ερώτημα είναι: αντέχουν να πληρώσουν τα CDS αυτοί που τα πούλησαν;
      Μήπως αυτοί που πούλησαν CDS κατέχουν και ελληνικά ομόλογα;
      Αναμένω με ενδιαφέρον το δικό σου σχόλιο, αλλά και του Θείου.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 16/06/2011 07:52:00

        μα εχω πει/γραψει οτι εινι φουσκα! χειροτερη των derivatives
        Μπες και ξαναδες The International Swaps and Derivatives Association (ISAD)...!
        Παγκοσμια μιλαμε εκδόσεις 60 Τρις Δολλαριων !!!!
        Ο Πωλητης πληρωνει. Αν το εχει αντασφαλισει, θα κλαιει καποια ασφαλιστικη τυπου AIG.
        Οταν δημιουργεις ενδυναμει ΑΠΑΙΤΗΣΗ 60 Τρις Δολλαρια ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΓΚΑΣ και οσοι "παιζουν" μεγαλα ψαρια.

        Ο δε εκδιδομενα Δανειζομενος/Ασφαλισμενος κλπ κλπ ειναι να τον κλαινε οι ρεγγες του Αλταντικου.

        Παντα μιλαω για Τεχνητη Δημιουργια Απαιτησης!!! Ετσι λεω να το κανουμε κ εμεις με τις ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ Διστομου, Μιζενς, ΦΑ/Πετρελαιο, Φ ποροι, Μεταλλα κλπ κλπ..... ως τιτλοποιησεις !!!!!!! αλλα ποιος ακουει?

        Οποιος δημιουργει απαιτηση ειναι η αρχηγος του παιχνιδιου! Ποιες rating και ποιες Τραπεζες!! ο ενας τρεχει να καλυψει τον αλλον και ειναι αργα !!! ( το 75% των CDS τα εχουν?? Morgan Stanley, Deutche Bank & Goldman Sachs - ολοι στη Δκουσα ομαδα του ISAD ).

        NAI ισως κατεχουν Ελληνικα Ομολογα ! αυτο σημαινει οτι εχουν μεγαλυτερη διαπραγματαυτικη δυναμη στο power game με την απειλη της ΝΕΑΣ ΦΟΥΣΚΑΣ ! ΕΙναι ενας κυκλος αιματος.
        -Εκδιδω
        -κανω positioning
        -πουλαω Οραμα ( ειδικα στα γυμνα !!! )
        -δημιουργω ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ με rating
        -εκβιαζω καθετα και οριζοντια
        -κανω αλλες δουλειες under the radar "εκβιαστικα"
        -οι μετοχοι ειναι happy

        ΠΠ

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 07:57:16

          Ετσι ακριβώς!

  32. ektoras avatar
    ektoras 16/06/2011 07:11:55

    Πραγματικά η χώρα ατύχησε σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία , με ευθύνη του λαού βέβαια , να έχει στο τιμόνι της έναν τόσο μικρό , φαύλο και ανίκανο πρωθυπουργό , κατευθυνόμενο από ένα τσούρμο αυλικών και μην έχοντας καταφέρει ακόμα να απογαλακτιστεί από την μανούλα του και την καταστροφική για το τόπο οικογένειά του . Του δόθηκε , χωρίς να το δικαιούται μια ευκαιρία να γλυτώσει το μένος και την κατακραυγή του κόσμου , όμως επειδή δεν έχει καταφέρει να ολοκληρώσει το καταστροφικό του έργο , την έχασε ! Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα...

  33. JOHN avatar
    JOHN 16/06/2011 07:27:19

    Ενα αλλο σημαντικο σημειο στη προταση του ΓΑΠ που εχει σημασια ειναι η διαρκεια της κυβερνησης που προτεινε.Εαν ηταν βραχυβια ωφελουσε τη ΝΔ,εαν ηταν μεγαλης διαρκειας εδινε πιστωση χρονου στο ΠΑΣΟΚ που ουτως η αλλως δεν υπαρχει περιπτωση ν ανακαμψει.Ο ιδιος ο ΓΑΠ καταφερε φανερα η οχι ν αμφισβητειται πια και απο το ιδιο το κομα του για τη περιφρονιση που εδειξε στα οργανα της παραταξης περνοντας προσωπικα και μονο την αποπφαση για μια τετοια προταση.Οσο για τη χωρα και το κοσμο βρισκονται δυστυχως ομηροι ενος αλλαζονα και ανικανου εντολοδοχου ηγετη.Το πικρο ποτηρι ομως δεν θα το αποφυγει.Αργα η γρηγορα και αυτος θα φεγει και το κομα του θα διαλυσει.Το θεμα ειναι πως σ αυτη τη κατηφορα να μη παρασυρει και ολους εμας στη αβυσο.

  34. Pikis avatar
    Pikis 16/06/2011 07:47:35

    Η κατάσταση με το ΓΑΠ είναι πολλή σοβαρή. Αυτός ο άνθρωπος πήγε να ζητήσει βοήθεια από το ΔΝΤ; Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι μας έγδαραν. Τι να διαπραγματευτεί ο ανθρωπάκος αυτός; Αυτός είναι ικανός μόνο να παραγγέλνει σούσι.
    Ας μας πει κάποιος από εδώ τι γίνεται με τα CDS. Ποιοί έλληνες έχουν και τι στο διάολο παίζουν στην πλάτη μας; Είναι αλήθεια ότι πήγες χθες στο Μαξίμου ο χρηματόδουλος αδερφός του ΓΑΠ και έγινε της κακομοίρας;

  35. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/06/2011 07:53:45

    ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΥΧΑΙΟ
    ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ.
    ΜΕ ΤΟΝ ΑΧΡΗΣΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ.

  36. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/06/2011 07:54:25

    Είναι απλά κουτοπόνηρος. Εννοώ τον οιονεί "πρωθυπουργό" ΓΑΠ.
    Τώρα όμως θα το πει όλο μόνος του το πικρό ποτήρι. Δεν θα τον σωσει κανένας ανασχηματισμός.

  37. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 16/06/2011 08:08:17

    Ο Πρωθυπουργός της Χώρας, με την έξυπνη στρατηγική του, με την Πατριωτική του πολιτική, με τον ανυστερόβουλο και συνεχή του αγώνα για την Πατρίδα, με την συνέπειά του και κυρίως με την αξιοπιστία του, κατάφερε να στριμώξει τον Αντώνη Σαμαρά, με τέτοιο τρόπο, ώστε η ΝΔ και ο Πρόεδρός της να περιμένουν στις επερχόμενες εκλογές ποσοστά τύπου Φιντέλ Κάστρο, Τσαουσέσκου, Καντάφι και Γιαρουζέλσκι. Μπράβο σας κύριε Παπανδρέου. Προσφέρατε ύψιστες υπηρεσίες προς την Πατρίδα. (Την δικιά μας, ημών των Ελλήνων. Όχι την δικιά σας).

  38. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 16/06/2011 08:09:48

    Νίκος, Ραγκούσης και Μαργαρίτα, μετέπεισαν τον Παπανδρέου...Όλους τους άλλους τους έχουν χεσμένους.

    http://aganaktismenoi-aganaktismenoi.blogspot.com/2011/06/blog-post_9450.html

  39. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 08:12:19

    Ιωνα, πολυ σωστα ολα οσα γραφεις !!
    Αρκει να μην υπογραψουν το Νεο Δανειο και το Μνημονιο ΙΙ...
    φανταζεσαι με 135 κουκια??

    ΠΠ

    • saltcity avatar
      saltcity @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 08:14:33

      Τα κουκιά δεν θα είναι ούτε 50.
      Και πολλά λέω...

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 08:29:57

      Δεν πιστεύω ότι παίζει τέτοιο ενδεχόμενο ΠΠ. Όλοι τους είναι πλέον πολύ προσεκτικοί. (Και φυλάγονται...).

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΙΩΝΑΣ 16/06/2011 08:40:57

        προσωπικα κραταω μια πισινη...
        πες με τρελλο, αλλα επιμενω οτι η δοση δεν ειναι σιγουρη ! τουλαχιστον σημερα που μιλαμε.

        ΠΠ

  40. ΘΕΣΣΑΛΟΣ avatar
    ΘΕΣΣΑΛΟΣ 16/06/2011 08:12:56

    Μάλλον πήγε στον Κουρέα για να κόψει τα μαλλιά και γύρισε με περούκα για να μην τον αναγνωρίσουν και φάει κανένα γιαούρτι!

  41. firiki2010 avatar
    firiki2010 16/06/2011 08:18:16

    ".....Είναι δραματικό ένας πρωθυπουργός να είναι έτοιμος να συμφωνήσει με όλα και με τα αντίθετα τους. Είναι δραματικό να μην έχει ή να παριστάνει ότι δεν έχει άποψη......Το να είσαι “ανοιχτός σε όλα”, “να ακούς προτάσεις”, “να είσαι έτοιμος για συνεργασίες” (ελπίζω όχι με όλους) είναι κατ΄ αρχήν καλό . Αν όμως ΔΕΝ είσαι 20 χρονών, ΔΕΝ είσαι Πρόεδρος μιας Λέσχης Προβληματισμού και αν τυχαίνει να είσαι πρωθυπουργός μιας χώρας που μάλιστα βιώνει μια σοβαρή κρίση οφείλεις να έχεις άποψη και μάλιστα ισχυρή. Και να την “περνάς”....." ("Μετά τη σύσκεψη 28/5 στο firiki2010)

    H ανευθυνότητα και ο ερασιτεχνισμός αυτού του πρωθυπουργού ξεπερνάει κάθε φαντασία.

  42. alakran avatar
    alakran 16/06/2011 08:19:32

    Χρόνια πολλά στον πρωθυπουργό μας.Να χαίρεται τα γενέθλιά του.
    Εύχομαι να σβύσει η κυβέρνησή του σαν τα κεράκια της τούρτας.
    Οι ιστορικοί του μέλλοντος θα γελάνε με την ψυχή τους...

  43. unfair avatar
    unfair 16/06/2011 08:19:40

    Ὁ δίκαιος ἀταρακτότατος, ὁ δ΄ ἄδικος πλείστης ταραχῆς γέμων. Επίκουρος
    Έτσι θα χαρακτήριζα τα 2 διαγγέλματα μεταξύ Σαμαρά κ Παπανδρέου.
    Η ταραχή του πρωθυπουργού, δεν κρύβεται πλέον, ο Σαμαράς πιστεύει αυτά που λέει κ κρατάει σταθερή στάση.
    Το θέμα είναι όμως, να ξεκολλήσουμε από τον βάλτο που είμαστε!

  44. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 08:19:43

    ΓΙΑΤΙ αργησε το ΓΑΠ-ΝΧ να κανει το διαγγελμα?

    O ΓΑΠ ψάχνει για ξύστρα στην κασετίνα με τους power rangers

    αργεί ο Γιώργος γιατί έχει άγνωστες λέξεις

    το γράφει με μηχανικό μολύβι και όλο του σπάει το ανταλλακτικό

    Το “Νησί” να έγραφε σε βίντεο ο Γιώργος,θα είχε τελειώσει τόση ώρα…#diaggelma-epos-trilogia lord of the rings

    Κλαίω ξανά!!! RT @fdelafraga: “Μαμάααα το “παραιτούμαι” με αλφα γιώτα ή έψιλον ;”

    Μη λέτε μαλακίες.. Το #diaggelma είναι έτοιμο…στα αγγλικά !! Τα ελληνικά του προβάρει ο άνθρωπας..

    το έφερνε με το ποδήλατο και του το πήρε ο αέρας. φτου και πάλι απ την αρχή

    Ο ΓΑΠ έγραφε το #diaggelma στο ipad2 και δεν το έκανε save. Το ξαναγράφει. Υπομονή παιδιά..

    Ο ΓΑΠ αργεί γιατί έπεσε το 3G και δεν μπορεί να μπει στο google translate

    Ο ΓΑΠ φτιάχνει τη λίστα με τους καλεσμένους του για τα αυριανά του γενέθλια. Θα την ανακοινώσει σε λίγο.

    “ρε συ Αντα, όλες τις λέξεις με κόκκινο απο κάτω μου τις βγάζει στο word. τι είναι αυτό;”

    “Μαμά άμα τα πω καλά θα μου πάρεις παγωτό;”

    χαχαχαχαααααααααα

    ΠΠ ( jokobellin )

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 09:17:29

      Παρακαλείται ο μικρος Γιωργάκης να επιστρέψει στο Καστρι. Τον αναζητά η μαμά του με μια παντοφλα στο πόδι και μια στο χέρι

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Orestios 16/06/2011 18:34:51

        !!!

  45. vagkalf avatar
    vagkalf 16/06/2011 08:30:19

    ΣΕ 6 ΩΡΕΣ Ο ΓΑΠ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ,ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ.....Ο ΤΣΑΚ ΝΟΡΡΙΣ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΑΡΕΙ.........

  46. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/06/2011 08:30:20

    ΚΥΡΙΑ ΒΟΖΕΜΠΕΡΓΚ . ΑΦΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΣΤΟ
    ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ
    ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ.
    ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΝΟΥΜΟΣΥΝΗΣ.

  47. chronis avatar
    chronis 16/06/2011 08:30:32

    αχ, αυτοί οι δημοσιογράφοι!
    Γιατί ανέστηλαν την απεργία;
    Γιατί θεέ μου έπρεπε να το ζήσω αυτό;

  48. report avatar
    report 16/06/2011 08:33:47

    Ο Παπανδρέου παίζει Τόμπολα.. Του Γιάννη Παυλάκου
    Ο Γιώργος Παπανδρέου αντιμέτωπος με το πεπρωμένο του απέναντι στην στιγμή της ιστορίας του έκανε πίσω και αποδόμησε τελείως το ήδη αποδομημένο προσωπείο του.
    Απέδειξε πως οι εξελίξεις ξεπέρασαν την όποια Πρωθυπουργική του ικανότητα και από την Μονόπολη το γύρισε σε Τόμπολα.
    Η ΝΔ προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα, με σοβαρότητα και υπευθυνότητα ζήτησε την άμεση προσφυγή στις κάλπες. Είναι η μόνη λύση, Δυνατά και ξεκάθαρα.
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ
    www.report24.gr

  49. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 08:37:49

    ΑΝ το ΓΑΠ-ΝΧ ηταν ομολογο... πχ "Πρασινο ΓΑΠομολογο"
    - τι rating θα ειχε
    - ποσο θα ηταν το spread
    - ποσο θα κοστιζαν τα CDS
    - ποιος θα εξεδιδε τα CDS
    - ποια θα ηταν η ονομαστικη αξια του
    - ποσο θα ηταν το επιτοκιο
    - ποιοι θα αγοραζαν
    - σε τι νομισμα θα ηταν η εκδοση
    - τι θα ελεγε το summary της εκδοσης

    και ρωτω, εχει υπολογισιμη αξια ενας ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ? ή ειναι εργο τεχνης? ενα μοναδικο "καλουπι", του οποιου η αξια ειναι ΑΥΛΗ???

    Δεν τα γραφω στην τυχη... δεν κανω πλακα !! Βαλτε το μυαλο σας να δουλεψει.

    Εαν ολοι οι ΠΑΣΟΚΟΙ ηταν ομολογα θα τα αγοραζατε?? και ποσο !
    κανετε αυτη την ασκηση θαρρους κι θα με θυμηθειτε.-

    Κωστα πρεπει να βρεθουμε !!...

    ΠΠ

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 09:19:42

      Πράσινο ΓΑΠομόλογο
      ROFLMAO

  50. Y. avatar
    Y. 16/06/2011 08:39:27

    Επικοινωνιακή σαπουνόπερα, κακογραμμένη, και αισχύστου ως παραγωγή είδους
    Όσο για το τριήμερο, προβλέπω καταψήφιση

  51. Orestios avatar
    Orestios 16/06/2011 09:04:03

    Προσπαθεί να μαζέψει την διαλυμένη κοινοβουλευτική του ομάδα.

  52. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 09:06:44

    εχει ποτισει η λακ....

    ΠΠ

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 09:09:03

      +1000

  53. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 16/06/2011 09:07:23

    Aν έχει παραμείνει ίχνος αξιοπρέπειας και πολιτικής ανδρείας στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του Πασοκ, πρέπει να ζητήσει την παραίτηση του Παπανδρέου που δεν μπορεί να κυβερνήσεις και δεν τον αφήνουν να παραιτηθεί και να εκλέξει νέο Πρωθυπουργό. Όπως ακριβώς έγινε με τον Αντρέα και τη διαδοχή Σημίτη. Αν οι πρωτοκλασάτοι του ΠΑΣΟΚ, ναι αυτά τα στελέχη που φοβούνται τον ίσκιο τους και προβάλλονται ως δελφίνοι και διάδοχοι, δεν ζητήσουν την παραίτηση τους τελειώσανε πολιτικά στα μάτια του κόσμου.
    http://aganaktismenoi-aganaktismenoi.blogspot.com/2011/06/blog-post_2250.html

  54. Orestios avatar
    Orestios 16/06/2011 09:18:37

    Το ΠΑΣΟΚ διαλύεται
    και η Βόζεμπεργ είναι πολιτικό γατόνι

  55. eap avatar
    eap 16/06/2011 09:18:38

    Όλα σωστά τα λέτε, αλλά γιατί επίμένετε να χρησιμοποιείτε όρους όπως "απέτυχε με το πρώτο μηνημόνιο"?Το πρώτο μνημόνιο ήταν απόλυτα επιτυχημένο, αφού δεν είχε σκοπό να μας σώσει, αλλά να διογκώσει το πρόβλημα για να μπορέσει να περάσει όλα τα μέτρα που θέλαν οι εργοδότες του. Και το κατάφερε.Το μόνο στο οποίο φαίνεται να έχει αποτύχει ο ΓΑΠ είναι στον υπολογισμό των αντιδράσεων του κόσμου.

  56. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 09:24:41

    Για να καταλάβετε ποσο επικινδυνος ειναι.... περαν των τιτανικων,διεφθαρμενων, φοροκλεπτων, ΥΠΟΓΕΙΩΝ διαβουλευσεων με Ντομινικ !!!
    η Χτεσυνη του Πολιτικη Τουμπα ειναι ακομη πιο επικινδυνη !....

    Washington Post
    «επικίνδυνο τέχνασμα» η στάση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, θεωρώντας ότι, διαμορφώθηκε έτσι, ώστε να ασκήσει πίεση στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ για να υπερψηφίσουν τα επαχθή μέτρα που προλέπει το Μεσοπρόθεσμο Δημοσιονομικό Πρόγραμμα.

    ......αφού απέτυχε νωρίτερα την Τετάρτη να συμφωνήσει για τη δημιουργία κυβερνητικού συνασπισμού, ανακοίνωσε το βράδυ το σχηματισμό νέας κυβέρνησης έτσι ώστε να ασκήσει πίεση στους βουλευτές να ψηφίσουν το Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, υπό την απειλή!!!!! της στάσης πληρωμών.

    ..............το «πολιτικό δράμα» που παίζεται στην Ελλάδα, μεγαλώνει τους φόβους ότι μπορεί να απειλήσει !!!!! την οικονομική ανάκαμψη της Ευρώπης!!!!! και των ΗΠΑ!!!!!!!. Αναλυτές τονίζουν ότι μια ενδεχόμενη ελληνική πτώχευση ενδέχεται να έχει παρόμοιες συνέπειες με την κατάρρευση της Lehman Brothers το 2008 που οδήγησε στην παγκόσμια οικονομική κρίση.

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑ Σ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ !



    ΠΠ

    • Axis avatar
      Axis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 10:04:51

      Η παραμονή της κυβέρνησης Παπανδρέου αποτελεί τεράστιο κίνδυνο για τη χώρα.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Axis 16/06/2011 18:28:47

        ποια απ ολες?? ειναι ουφο οδοστρωτηρας.. νεας τεχνολογιας !

        ΠΠ

  57. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/06/2011 09:36:21

    Αγαπητέ φίλε,
    το "κάτι να ραδιουργήσει" είναι ..δάνειο από το εκπληκτικό ποίημα του Καβάφη ¨Οροφέρνης".
    Κατά τα άλλα συμφωνώ.

  58. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/06/2011 09:38:03

    Φοβερός διάλογος!
    Θα ζηλεύει ο Μύστης!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 16/06/2011 17:58:56

      ο Μπιστης ειπες ???

      ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 16/06/2011 18:09:38

      ΠΠ
      Μύστης!
      ο Ιεροφάντης!

  59. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/06/2011 09:42:05

    Καλημέρα Firiki,
    όπως πάντα (σχεδόν!) εύστοχος!

  60. GDM avatar
    GDM 16/06/2011 09:49:12

    Ο άνθρωπος βρίσκεται σε πλήρη σύγχυση!!!! Τώρα κατάλαβαν όλοι γιατί αυτός ο πρωθυπιυργός δεν διαπραγματεύτηκε τίποτα, ούτε βέβαια μπορεί να το κάνει αυτό στο μέλλον.... Απλά δεν το έχει, δεν μπορεί ο άνθρωπος. Αυτοπαγιδεύεται στα διλήμματά του και στους κομματικούς συσχετισμούς, δεν έχει σχέδιο και όραμα και έχει πλήρη αδυναμία να διαχειριστεί καταστάσεις που δεν αναμένει... Θυμίζει τη Λάσκαρη στην ταινία που κάνει την υποψήφια σταρ ελλάς, που έχοντας αποστηθίσει τις απαντήσεις, δεν μπορεί να τις συνδυάσει όταν αλλάζει η σειρά των ερωτήσεων!! Δυστυχώς είναι για γέλια και για κλάματα... Γι' αυτό πρέπει έστω και τώρα να συνειδητοποιήσει ότι η μόνη υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει είναι η προκήρυξη εκλογών. Ήδη πλέον το κλίμα στο εξωτερικό είναι χειρότερο από πρίν και η αξιοπιστία του πρωθυπουργού χλευάσεται ακόμη και από τους "θαυμαστές του". Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ... Ο Α. Σαμαράς πρέπει να γίνει αφόρητα πιεστικός και να ζητήσει, γι' αυτό, τη συμπαράταξη όλης της αντιπολίτευσης. Ο λαός έχει ανάγκη από λύτρωση και αυτή θα έρθει μόνο όταν αυτός καθορίσει τις εξελίξεις!!!

  61. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/06/2011 10:17:21

    Θρίλερ χαρακτηρίζουν το ταξίδι στις Βρυξέλλες.

    Μεταφορτώσεις εν πτήσει γίνονται...;

    Ο νοών νοήτω...

  62. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/06/2011 10:19:36

    Πληροφορίες ότι Έλληνες πολίτες του Κινήματος Πόρτα Πόρτα έχουν αναχωρήσει για να περικυκλώσουν ειρηνικά skyscraper στο Σικάγο ελέγχονται...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 16/06/2011 11:02:58

      Αλλενάκι,
      έφτασε μέχρι εκεί ο δικός μας ΠΠ;

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 16/06/2011 18:24:50

        εδω ειμαι ! ακουνητος ! εχει κρυο στο Τσίκαγκο.
        ροκε Θοδωρα-Μπενυ ??χαχαχαα

        δε μου λες, ενα ολιγομελες σχημα, με 10 Θοδωρες και 10 Μπεννυ ειναι καλυτερο απο 30/40 νορμαλ? "βγαινουμε"?

        ΠΠ

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 18:36:03

          είπα και εγώ!
          Να σε ψάχνουμε στο Σικάγο!

  63. ganasta avatar
    ganasta 16/06/2011 10:25:54

    Κώστα,
    Από εχθές το πρωί σου το επεσήμανα. Θα παίζονταν ένα παιχνίδι επικοινωνίας και στο τέλος ψήφος εμπιστοσύνης. Σε προέτρεψα μάλιστα να αρχίσεις να γελάς. Επειδή μας πήρε βράδυ, είσαι καλά ή έχεις σκάσει από τα πολλά γέλια.

  64. Κτησιας avatar
    Κτησιας 16/06/2011 10:35:09

    Αν διαχειρίστηκε όλα αυτά και με αυτόν τον τρόπο, είναι παίχτης !!

  65. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/06/2011 11:02:14

    Εχεις δίκιο, αλλά δεν ξέρω αν είμαστε για γέλια ή για κλάματα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.