#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/01/2013 16:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πάρτε πίσω τον φόρο στο πετρέλαιο θέρμανσης!



Είναι πλέον πασιφανές, και τα στοιχεία είναι αμείλικτα, ότι η αύξηση (γιατί περί αυτού πρόκειται) του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης, όχι μόνο δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα και έσοδα, αλλά δημιούργησε πολλαπλά  κοινωνικά και όχι μόνον προβλήματα.

-Ένα σύννεφο αιθαλομίχλης δηλητηριάζει την ατμόσφαιρα της Αθήνας και άλλων πόλεων.

-Η λαθραία υλοτομία καταστρέφει όσα δάση μας έχουν απομείνει από τις πυρκαγιές.

-Χιλιάδες οικογένειες στη Βόρειο Ελλάδα και όχι μόνο, βιώνουν έναν μαύρο χειμώνα.

Όσον αφορά στα προσδοκώμενα έσοδα; Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος (ΟΒΕ) τα μέχρι σήμερα έσοδα από το πετρέλαιο θέρμανση φτάνουν μόλις τα 150 εκατ. Πολύ μακράν του αρχικού στόχου.

Δηλαδή, όλη αυτή  η ιστορία ήταν μια τρύπα στο νερό!

Επειδή καμιά πολιτική δεν πρέπει να αγνοεί τον άνθρωπο, ας τολμήσει η Κυβέρνηση, σήμερα κιόλας, να πάρει πίσω τον φόρο στο πετρέλαιο θέρμανσης.

Και ας γράψει στα παλιά της τα παπούτσια τις επιταγές της τρόϊκας.

Δεν αξίζει αυτή την ταλαιπωρία ο ελληνικός λαός.

Θυσίες ναι…Να τις υποστούμε, αν πρέπει!

Ο εξευτελισμός δεν αντέχεται….

ΚΡ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 04/01/2013 16:56:11

    Ὀρθόν, ὀρθότατον. Νὰ σημειωθεῖ παραλλήλως ὅτι οἱ ἠλεκτρικὲς σόμπες κοστίζουν ἐν τέλει λιγώτερο ἀπὸ τὴν χρήση τοῦ τζακιοῦ, ὁπότε ἡ μανία μὲ τὰ τζάκια εἶναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ.

    • Afroditi P. avatar
      Afroditi P. @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 04/01/2013 17:31:26

      Είστε τόσο σίγουρος ότι μετά τις Νέες Αυξήσεις της ΔΕΗ, που ανακοινώνονται εντός Ιανουαρίου, θα εξακολουθήσει να είναι φτηνότερη η ηλεκτρική σόμπα από το τζάκι??

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Afroditi P. 05/01/2013 00:09:25

        Είμαι και πάω και στοίχημα. Με περίπου 5-7% αύξηση στο ρεύμα μέχρι τον Ιούνιο εσύ τι λες;

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΙΛΙΟΝ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΙΛΙΟΝ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 04/01/2013 19:02:36

      Ναι ειδες,εχουμε μια ακατανοητη μανια με τα τζακια,σηκωνομαστε πρωι πρωι και το πρωτο πραγμα που εχουμε στο μυαλο μας ειναι το τζακι!!...ολοι τους ειναι ψευτες και απατεωνες...ο λαος προσπαθει να αμυνθει στον πολεμο που του εχουν κυρηξει..τα πραγματα ειναι απλα...

  2. akenaton avatar
    akenaton 04/01/2013 17:21:02

    Μαζί σας! Να τον πάρουν πίσω σήμερα κιόλας, κάθε καθυστέρηση φανερώνει τουλάχιστον ασυγχώρητη ολιγωρία, να μην γράψω κάτι χειρότερο.
    Καλή Χρονιά!

  3. G avatar
    G 04/01/2013 17:26:06

    Συμφωνω απολυτως. Η επιμονη σε μια λαθος πολιτικη δειχνει στενομυαλια και δεν θα οδηγησει πουθενα. Ελεος με τους μανδαρινους του Υπουργειου Οικονομικων !

  4. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 04/01/2013 17:29:55

    Το ίδιο αποτέλεσμα δεν είχε η αύξηση στη φορολογία της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης;Και εκεί δεν πρέπει να μειωθεί ο φόρος; Υπάρχει τεράστια μείωση στην κυκλοφορία. Αλλά δυστυχώς δεν βλέπω να γίνεται τίποτα. Μακάρι να διαψευστώ κ στις δύο περιπτώσεις.

  5. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 04/01/2013 18:11:30

    Να υποθέσω ότι ο ΚΡ γνωρίζει και από πού θα βρει δανειακή χρηματοδότηση η χώρα αν παραβεί το Μνημόνιο και επομένως η χρηματοδότηση από τους εταίρους μας διακοπεί, αλλά δεν μάς το λέει γιατί ...είναι απόρρητο;
    Σας παρακαλώ, ώ πάνσοφε, πείτε και σε μας καλέ το μυστικό

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Διαφωνών 04/01/2013 18:19:02

      Μη μας πείτε οτι θα πάψει η ....δανειακή χρηματοδότηση αν διορθωθεί ένα άδικο, απάνθρωπο μέτρο που καταδικάζει τους Έλληνες ή να πεθάνουν από το κρύο, ή να πεθάνουν εισπνέοντας δηλητηριώδη αέρια, γιατί κανείς δε θα σας πιστέψει.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Διαφωνών 04/01/2013 18:47:25

      "Το δικαίωμα να λες τη γνώμη σου δεν συνεπάγεται αυτόματα το δικαίωμα να σε παίρνουν οι άλλοι στα σοβαρά." ~Χιούμπερτ Χάμπφρεϋ (1911-1978), 38ος Αντιπρόεδρος των ΗΠΑ, επί Προεδρίας Λύντον Τζόνσον

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ η Dimi 05/01/2013 00:26:42

        Αγαπητή Dimi,
        Καλή χρονιά και χρόνια πολλά.
        Με υγεία και κάθε καλό.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Κώστας Ροδινός 05/01/2013 10:10:02

          Αγαπητέ Kώστα, εγκάρδιες ευχές και αισιοδοξία ότι το 2013 πρόκειται να είναι μια διαφορετική χρονιά-σταθμός για τη Πατρίδα μας, την Επιτυχία μας, Ευτυχία μας, για τη Νίκη, τη Χαρά μας, την Αγάπη, την Ελπίδα, την Αρετή μας, για τη Νοοτροπία μας εν γένει, ως Ελληνικός Λαός.

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ Διαφωνών 04/01/2013 19:30:43

      Καταλάβατε τι γράφει ο ΚΡ στην ανάρτηση;
      Ότι τα έσοδα μειώθηκαν αντί να αυξηθούν.
      Και οι γύφτοι που πουλάνε πατάτες -παρόλο που δεν έκαναν MBA για να μάθουν τι σημαίνει price sensitivity- γνωρίζουν εμπειρικά πως άμα τριπλασιάσουν την τιμή της πατάτας δεν θα βγάλουν περισσότερα αλλά λιγότερα, διότι οι πωλήσεις τους θα μειωθούν πολύ περισσότερο.
      Όποιοι πήραν την απόφαση για τον φόρο στο πετρέλαιο θέρμανσης είναι ηλίθιοι και ανεπαρκείς σε βαθμό κακουργήματος. Και αφίσες όταν κόλλαγαν (γιατί αλλιώς δεν εξηγείται γιατί τους έδωσαν εξουσία) τις μισές θα τις βάζανε ανάποδα...

      • foofootos avatar
        foofootos @ kapar13 04/01/2013 19:56:40

        Αποκλείω η κυβέρνηση να μην είχε μελετήσει τα παράπλευρα αποτελέσματα. 'Οποιος σκέφτεται λίγο μπορεί να αντιληφθεί ότι ο σχεδιασμός απέβλεπε και στην αποκέντρωση, μιά και τώρα κόσμος θα αρχίσει να μετακομίζει στην επαρχία για να σωθεί και καλά από τα δηλητήρια της πόλης!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ kapar13 05/01/2013 00:28:31

        αγαπητέ φίλε,
        ξέρω πολλούς ανθρώπους της πιάτσας που θα γινόταν εξαιρετικοί υπουργοί και ας μην έχουν μάστερς και διδακτορικά!

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Κώστας Ροδινός 05/01/2013 01:21:08

          ..μηπως αυτο το προφιλ θα επρεπε να επιλεγεται κατα κανονα γι'αυτες τις θεσεις ??

          δειτε τι παραδεχονται πλέον και οι ίδιοι οι 'επιστημονες' του ΔΝΤ ...
          οι 'δημοσιονομικοι πολαπλασιαστές' μας ήταν λάθος .. (δηλ το ποσο συρρυκνωνεται το ΑΕΠ ως αποτελεσμα της λιτοτητας)
          οι 'επιστημονες οικονομολόγοι' του Χαρβαρντ επεσαν εξω όχι μία ..αλλα τρεις φορές (για καθε 1 ευρω λιγοτερη δαπανη στον προυπολογισμο -αντι για μισο ευρω συρυκνωση στο ΑΕΠ οπως ηταν η προβλεψη .. το χτυπημα στο ΑΕΠ ήταν περιπου 1.50 ευρώ..και μετα ψαχνουμε να κανουμε το χρεος βιωσιμο και αλλες τετοιες π@π@ριες)... μακροοικονομικες ερμηνειες παντως υπάρχουν ενα σωρο..(ex post... κατ'εξοχήν ειδικοτητα των οικονομολογων)

          σε περιπτωση που διεφυγε της προσοχης...
          το νεο ..εκανε splash σημερα
          Consider it a mea culpa submerged in a deep pool of calculus and regression analysis: The International Monetary Fund’s top economist today acknowledged that the fund blew its forecasts for Greece and other European economies because it did not fully understand how government austerity efforts would undermine economic growth.
          h**p://www.washingtonpost.com/blogs/wonkblog/wp/2013/01/03/an-amazing-mea-culpa-from-the-imfs-chief-economist-on-austerity/?tid=wp_ipad

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Διαφωνών 05/01/2013 00:11:21

      Ίσα-ίσα που ο Σαμαράς έχει μετρήσιμα αποτελεσματα της αναποτελεσματικότητας του μέτρου και είναι πιο εύκολο να πείσει την τρόικα για τις βλακείες που μας ωθεί να επιβάλλουμε. Να κατέβει ο φόρος 30 λεπτά και θα αυξηθούν τα έσοδα του κράτους από είσπραξη φόρου. Απλό δεν είναι;

  6. Βασίλης Τσιαλιαμάνης avatar
    Βασίλης Τσιαλιαμάνης 04/01/2013 18:27:15

    Όταν τα έσοδα αντί να αυξάνονται μειώνονται, τότε η μείωση του ειδικού φόρου που θα επαναφέρει τα έσοδα στη σωστή τροχιά δεν θα έχει την αντίθεση της τρόικα.
    Ταυτόχρονα όλες οι υπόλοιπες συνέπειες που σωστά περιγράφονται θα εκλείψουν.

  7. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 04/01/2013 18:45:22

    Έχουμε πήξει απο μέτρα που ούτε τα έσοδα αυξάνουν ενώ κάνουν την ζωή μας πολύ δύσκολη.

    1)Τα έσοδα δεν αυξάνονται (μήπως μειώνονται κιόλας;).
    2)Η υγεία των πολιτών κινδυνεύει
    3)Όταν η υγεία των πολιτών τίθεται σε κίνδυνο, τότε λογικά αργά ή γρήγορα θα επιβαρυνθούν και τα ασφαλιστικά ταμεία. Χασούρα οικονομική και απο αυτην την άποψη λοιπόν.
    4)Τουριστικά, μόνο αυτό έλειπε απο την Αθήνα. Να χαρακτηριστεί σαν την πόλη με το χειρότερο νέφος στον πλανήτη.
    5)Ήδη έχουμε θρηνήσει θύματα. Κάποια παιδιά κάηκαν απο ξυλόσομπα.

    Τι σκατά περιμένουν;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιώργος Αχαιός 05/01/2013 00:29:33

      η 4η παρατήρησή σου είναι πολύ εύστοχη.
      Δεν την είχα σκεφτεί....

  8. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 04/01/2013 18:47:55

    Ἔχω τήν ἀπορία,οἱ πετρελαϊκές ἐταιρείες καί τά διυλιστήρια,δέν τούς ἐνδιαφέρει ἀπό τά ἔσοδα πού χάνουν μέ τήν πολύ μικρότερη κατανάλωση τῶν προϊόντων τους; Ἐκείνοι δέν ἐνδιαφέρονται νά πιέσουν γιά μείωση τῶν φόρων;

  9. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 04/01/2013 18:52:53

    Κα Blackqueen, η δανειακή σύμβαση διακόπτεται αφ'ης ώρας αθετείται. Τελεία.
    Αν εσείς ή κυρίως ο ΚΡ μπορείτε ΥΠΕΥΘΥΝΑ να μας διαβεβαιώσετε για το αντίθετο, κάντε το.
    Dimi, καλή χρονιά.

    • O Bixiou avatar
      O Bixiou @ Διαφωνών 04/01/2013 20:24:22

      Βεβαιως! Αμεσως η Τροικα θα επαναφερει την κατασταση εκει που ηταν πριν τις αμερικανικες εκλογες για να καταγγειλει την - διατρητη νομικα - συμβαση λογω του πετρελαιου θερμανσης. Ασφαλως!

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ Διαφωνών 04/01/2013 20:42:31

      >η δανειακή σύμβαση διακόπτεται αφ’ης ώρας αθετείται. Τελεία.
      Δε μπορώ να καταλάβω από που εκπορεύεται αυτή η βεβαιότης σου ... μήπως συμμετείχες στη σύνταξη του 3ου μνημονίου ; :)
      Στα σοβαρά τώρα• κατά τη γνώμη σου πόσοι συμπολίτες μας θα πρέπει να διακομιστούν στα νοσοκομεία ή ακόμη και στα νεκροτομεία , λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, ώστε η κυβέρνηση να ακυρώσει , έστω και μονομερώς, αυτή τη βλακώδη , άδικη και εν τέλει αναποτελεσματική ρύθμιση ;

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Διαφωνών 04/01/2013 20:49:03

      Διαφωνών, με σεβασμό στη διαφωνία και κυρίως, με επίγνωση των ορίων μας, και με εκτίμηση και σεβασμό πάντα ο διάλογός μας με τους διακεκριμένους Αρθρογράφους του Antinews.gr Καλή χρονιά αντεύχομαι.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Διαφωνών 05/01/2013 09:35:22

      Κύριε Διαφωνούντα, λέτε : ''η δανειακή σύμβαση διακόπτεται αφ’ης ώρας αθετείται''. Αυτό όμως, είναι ο τύπος. Η ουσία είναι οτι όταν ένα ληφθέν μέτρο δεν αποδίδει τα αναμενόμενα (σε Ευρώ αφού αυτό είναι ο Θεός), ενώ ταυτοχρόνως δημιουργεί και ανεξέλεγκτα προβλήματα θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία των πολιτών της ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗΣ ΧΩΡΑΣ, η κυβέρνηση αυτής της χώρας, οφείλει να αποσύρει το μέτρο και να επιβάλλει τη λογική στις Τρόϊκες και στους λοιπούς φιλάνθρωπους δανειστές. Πρώτα οι άνθρωποι, μετά οι οικονομικές συμφωνίες. Οι Ευρωπαίοι ....διαφωτιστές, τι λέτε; Δεν διαπνέονται από αυτή την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία πλέον και θα κλείσουνε βιαίως την κάνουλα που μας τροφοδοτεί πλουσιοπάροχα με τα δανεικά τους; Μπα.... Δε νομίζω. Η πολύ υπακοή, βλάπτει. Το αυτονόητο τουλάχιστον, πρέπει να τολμάει κανείς να το διεκδικεί. Αλλιώς δεν είναι Ηγέτης. Είναι κάτι άλλο, που δε θέλω να το πω ........

    • συμφωνών avatar
      συμφωνών @ Διαφωνών 15/01/2013 01:34:18

      Κόψε την τηλεόραση!
      Σε χαλάει

  10. ΝΠ avatar
    ΝΠ 04/01/2013 19:11:17

    Ολόσωστος κ.Ροδινέ.
    Ομως τα αυτονόητα που λέτε δεν τα ήξεραν;
    Υπάρχει η άποψη ότι σκόπιμα έγινε -και είναι όλοι υπεύθυνοι -για άλλους λόγους π.χ. ισοζύγιο συναλλαγών...κ.ά.
    Μήπως μπορούν να βοηθήσουν πιο ειδικοί π.χ. θείος, Διογένης...κ.ά.

    • katalytikos avatar
      katalytikos @ ΝΠ 04/01/2013 22:25:02

      Το μυστικό κρύβεται στην παράλληλη προώθηση βιομάζας και συναφών..
      Μέγα σκάνδαλο!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΝΠ 05/01/2013 00:33:36

      Η λογικοφανής εξήγηση είναι οτι θέλανε να χτυπήσουν το λαθρεμπόριο καυσίμων.
      Λάθος τρόπο διάλεξαν.
      Υπάρχουν άλλοι περισσότερο αποτελεσματικοί.
      Η άλλη οτι ήθελαν να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμων, άρα να μειώσουν τις εισαγωγές. Δεν με πείθει γιατί τα νούμερα δεν είναι τέτοια που να κάνουν μεγάλη διαφορά.
      Αρα; Συνδυασμός γραφειοκρατικής ανεπάρκειας και παντελής έλλειψη εκτίμησης των επιπτώσεων που έχουν τα μέτρα που λαμβάνουν στην πραγματική οικονομία

  11. tpe avatar
    tpe 04/01/2013 19:21:00

    Η αύξηση του ΕΦΚ δεν έγινε για να αυξηθούν τα έσοδα, όπως έλεγαν, αλλά για να πατάξουν το λαθρεμπόριο. Μόλις πρόσφατα έμαθα, πως αν το "ψάξω" θα βρω καύσιμο στα 80-90 λεπτά!
    Μέχρι πέρυσι, δεν ήξερα καν κάτι τέτοιο!

    • foofootos avatar
      foofootos @ tpe 04/01/2013 19:52:23

      Σωστός! Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει ότι δουλειά της κυβέρνησης ΔΕΝ είναι να αυξηθούν τα έσοδα της απομυζώντας τον λαό, αλλά να δόσει το έναυσμα στον πολίτη να βρει μόνος του τον φθηνό καύσιμο! Αυτό σημαίνει ο λαός στην εξουσία!

  12. diogenis avatar
    diogenis 04/01/2013 19:28:56

    Η υπερφορολόγηση των εισαγόμενων υγρών καυσίμων δεν αποσκοπούσε στην είσπραξη φόρων αλλά σε μείωση της ζήτησης και κατ’ επέκταση στην ελάφρυνση του εμπορικού (αν)ισοζυγίου.
    Κινείται στη λογική της εσωτερικής υποτίμησης που μας επιβλήθηκε. Οποτεδήποτε εισβάλει το ΔΝΤ σε χώρα, προκρίνει την υποτίμηση του νομίσματος για ανάσχεση των εισαγωγών. Εδώ, λόγω ευρώ έπεσε τσεκούρι στα εισοδήματα και αυξήθηκε η φορολογία. Και ω του θαύματος, η ζήτηση μειώθηκε. Θαύμα! Το κακό είναι πως η ανταγωνιστικότητα δεν μπορεί να βελτιωθεί μόνο με τη μείωση εισοδημάτων γιατί η όποια παραγωγή τιμολογείται σε σκληρό ευρώ και ΔΕΝ μπορεί να εξαχθεί ούτε καν στις χώρες που έχουν ευρώ, πολύ απλά γιατί αντιμετωπίζουν κι αυτές το ίδιο πρόβλημα. Για τις χώρες που έχουν άλλο νόμισμα, ούτε συζήτηση καθώς «βλέπουν» τα ελληνικά και ευρωπαϊκά προϊόντα ως πανάκριβα. Αποτέλεσμα: γιγάντωση της ανεργίας, νέα πτώση της ζήτησης, περαιτέρω βελτίωση του εμπορικού ισοζυγίου, ευημερία των αριθμών (πλεονάσματα), αλλά εξαθλίωση του πληθυσμού. Αυτές είναι οι θυσίες για την «πάση θυσία» παραμονή στην ευρωζώνη.

  13. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 04/01/2013 19:32:30

    Οι Αθηναίοι, κακά τα ψέματα ανεβοκατέβαζαν τα "τζάκια" στην εξουσία 40+ χρόνια...ε, τώρα τα "τζάκια" που καταρρέουν παίρνουν την εκδίκησή τους από τους Αθηναίους...
    :-)

  14. tpe avatar
    tpe 04/01/2013 19:56:29

    Επίσης, ξέχασα να αναφέρω πως είναι τη σημερινή εποχή, ακόμα κι αν αυξηθεί κατά 100% το τιμολόγιο της ΔΕΗ και καταργηθούν κι οι τμηματικές χρεώσεις, η θέρμανση με ηλεκτρικό ρεύμα παραμένει, μακράν, η φθηνότερη.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ tpe 04/01/2013 21:04:25

      Το επιβεβαιώνω στο 200%, κρατάω αρχείο κάθε κίνησης θέρμανσης και συγκρίνοντας με τα περσινά (πετρέλαιο) με τα φετινά (ρεύμα), η διαφορά είναι χαώδης. Το διαπίστωσα χθες όταν μου ήρθε, με τσιμπημένο είναι η αλήθεια νούμερο, η ΔΕΗ και είπα να κοιτάξω τα περσινά για να δω μήπως έκανα κάποιο λάθος στην επιλογή μου. Η μέρα με τη νύχτα.

      • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
        ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ Βούρδουλας 04/01/2013 22:52:46

        Συγγνώμη , αλλά διευκρινίστε παρακαλώ , εάν έχετε υπολογίσει και την απόσβεση για την αγορά των πάνελ ή όποιων άλλων συστημάτων τοποθετήσατε ...
        Δεν νομίζω ότι αγοράσατε τις "οικονομικές" σόμπες που διαφημίζουν !
        Αναρωτηθήκατε μήπως , μετά από τόσα χαράτσια & "πετσοκόμματα" μισθών , εάν περισσεύουν 0,5 ή 2 ή 3 χιλιάρικα (€) -για την αγορά τους- , στον απλό κοσμάκη ... ;

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ 04/01/2013 23:22:21

          ..με 80 με 110 ευρω παιρνεις μια πολυ λογικη συσκευη - το 'μεσο νοικοκυριό' δεν χρειαχζεται παραπανω απο τρεις (αντε 4ς..δεδομενου το ο'τι ειναι φορητες και μπορουν να ζεστανουν 12-15 τ.μ. δωματιο)
          Δεν εχω ο ιδιος στοιχεια ..αλλα αυτο που γραφει ο tpe πιο πανω το εχω ακουσει και απο αλλη πηγη (που κραταει νουμερα και συνηθως πεφτει μεσα)

          Υποθετω ... ο'τι στην χειροτερη το εξτρα κοστος της ΔΕΗ +250 ευρω για τα πανελ.. θα ερχεται στα ιδια με το περυσινο κοστος για πετρελαιο.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ 05/01/2013 00:33:21

          Οχι, απόσβεση δεν έγινε ακόμα, θα γίνει πιστεύω σύντομα, όπως λέει και rally monkey πιο κάτω δεν είναι απλησίαστες κάποιες λύσεις. Καθαρά πετρέλαιο-ρεύμα, στο ίδιο διάστημα, πέρυσι και φέτος, το κόστος είναι περίπου 2,5 φορές περισσότερα με πετρέλαιο.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ tpe 14/01/2013 12:30:32

      Ίσως να έχετε δίκιο. Ίσως παραμένει μακράν η φθηνότερη λύση για θέρμανση συγκριτικά με τις άλλες, όμως πόσο φθηνή είναι συνολικά, όταν ο προϋπολογισμός του νοικοκυριού έχει συρρικνωθεί;

  15. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 04/01/2013 19:57:05

    Παραθέτω και εδώ, σχόλιό μου σε άλλη, σχετική, ανάρτηση.

    Θέλω να σταθώ ιδιαίτερα στην “πατάτα” της θηριώδους, εν μέσω κρίσης, αύξησης της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης.
    Παρατηρήσεις:
    - Ο δήθεν αιτιολογικός λόγος της αύξησης , η καταπολέμηση του λαθρεμπορίου, δεν ισχύει από την στιγμή που εξαιρέθηκε το ναυτιλιακό πετρέλαιο – διαπιστωμένο πεδίο λαθρεμπορίας. Όπως αναφέρεται, υπάρχουν άλλοι τρόποι πάταξης του λαθρεμπορίου, ψηφισμένοι που υλοποιούνται τώρα με μεγάλη καθυστέρηση (σύστημα εισροών – εκροών, GPS κ.λ.π.)
    - Η αύξηση των εσόδων του κράτους ανέφικτη, αφού οι περισσότεροι καταναλωτές στράφηκαν σε άλλους τρόπους θέρμανσης. Κάποιος αντίλογος ότι μπορούν να μειωθούν τα έσοδα του κράτους αλλά θα ωφεληθεί το ισοζύγιο γιατί θα μειωθούν οι εισαγωγές πετρελαίου, ακυρώνεται από το γεγονός των εισαγωγών κλιματιστικών, καυστήρων πέλλετς, θερμοπομπών και άλλων εναλλακτικών συσκευών θέρμανσης.
    - Η θέρμανση αγγίζει το κατώφλι αξιοπρέπειας κάθε σπιτιού. Να ζήσεις φτωχικά, με όσπρια και μακαρόνια, μπορείς, στο κρύο όχι.
    - Το μέτρο είχε και μια πολύ σημαντική κοινωνική παράμετρο, την οποία προφανώς δεν μπορούσαν να γνωρίζουν οι αποφασίζοντες, που ζουν στις πολυτελείς μονοκατοικίες τους: την διάρρηξη των έτσι κι αλλιώς προβληματικών σχέσεων μεταξύ των ενοίκων των πολυκατοικιών. Όσοι παρέστησαν σε γενικές συνελεύσεις πολυκατοικιών αυτούς τους μήνες, καταλαβαίνουν σε τι αναφέρομαι.
    Τι μας έμεινε, λοιπόν, από το ακατανόητο αυτό μέτρο;
    Η αναφερόμενη στο άρθρο απώλεια εμπιστοσύνης των αδύνατων στρωμάτων στις δυνατότητες της ελληνικής Πολιτείας να τους προστατεύσει επαρκώς έναντι θανάσιμων κινδύνων που απειλούν αυτούς και τις οικογένειές τους και η παρεπόμενη πτώση της κοινωνικής ψυχολογίας ενός λαού. Σκηνές Ρουμανίας (επί Τσαουσέσκου) σε φτωχά σπίτια, καταστάσεις απείρου κάλλους στις πολυκατοικίες, εκτεταμένη φοροδιαφυγή – ελάχιστοι κόβουν αποδείξεις στα «εναλλακτικά» καύσιμα (καυσόξυλα, πέλλετς ), λαθροϋλοτομία σε πρωτοφανή έξαρση και τελικά σίγουρη μείωση των εσόδων του κράτους. Δεν προσθέτω το θέμα προστασίας του περιβάλλοντος που μπορεί να παραμερισθεί προσωρινά σε περίοδο κρίσης για μια κοινωνία – νέφος καπνού σκεπάζει τις πόλεις της Βόρειας Ελλάδας που γύρισαν στη εποχή του καυσόξυλου.
    Συμπέρασμα: επιτακτική ανάγκη για άμεση μείωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης. Αν και η πλήρης αποκατάσταση της ζημιάς είναι, δυστυχώς, ανέφικτη, αφού ήδη έχουν αγορασθεί εναλλακτικά μέσα θέρμανσης που θα μας μείνουν αμανάτι.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Νίκος Α 04/01/2013 21:12:01

      Το συμπέρασμά σου τα λέει όλα. Και στο 1 ευρώ να γυρίσει, όλοι έχουν ήδη πάρει στο μέτρο του δυνατού, τα μέτρα τους. Χώρια που φέτος τα οικονομικά όλων είναι πολύ χειρότερα από τα περσινά που κάποιοι μπορούσαν να ανταποκριθούν στο 1 ευρώ ανά λιτρο. Μου φαίνεται πως θα πρέπει να πέσει κάτω από 0,80 για να υπάρξει ανταπόκριση.

  16. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/01/2013 21:03:57

    Κώστα,

    Καλή χρονιά πρώτα-πρώτα.

    Όπως όλοι έχουμε καταλάβει πλέον, η εξωφρενική αύξηση στον ΕΦΚ του πετρελαίου θέρμανσης δεν έγινε ούτε για την άμεση αύξηση των δημοσίων εσόδων, ούτε για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής. Έγινε για τον ανομολόγητο στόχο του περιορισμού του ελλείμματος του ισοζυγίου εξωτερικών πληρωμών. Μην ξεχνάμε ότι με κάτι τέτοια (δηλαδή με μέγιστη θερμοκρασία στα διαμερίσματα τους 12 βαθμούς) κατάφερε και ο Τσαουσέσκου να αποπληρώσει το "χρέος" της Ρουμανίας μέσα σε μόλις 7 χρόνια. Τι κι αν πέθαιναν οι Ρουμάνοι από το κρύο μέσα στα παγωμένα διαμερίσματα των πολυώροφων εργατικών πολυκατοικιών; Αυτός και η Ελενα, μια χαρά περνούσαν.

    Μόνο να προσέξουν οι εδώ εφαρμοστές του μέτρου, να μην έχουν την ίδια τύχη με το ζεύγος Τσαουσέσκου. Η, όπως θα έλεγε και κάποιος στη βουλή, να μην έχουν την τύχη του Καντάφι...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 05/01/2013 00:34:53

      Καλή χρονιά και χρόνια πολλά επίσης

  17. Αναξαγορας avatar
    Αναξαγορας 04/01/2013 21:14:16

    Καλησπερα σας

    Εχω τελειωσει και εγω το παλιοπανεπιστημιο που τελειωσε και ο ΥΠ.ΟΙΚ. οικονομικα κ εγω, δουλευα και σπουδαζα παραλληλα, να ναι καλα και οι δικοι μου που με βοηθησαν.

    Με τους ιδιους καθηγητες σχεδον και στα ιδια θρανεια πλεον εμαθα οτι ο προηγουμενος μαθητης τους αποτελει παραδειγμα προς αποφυγη.

    Νυχτα το τελειωσαν το πανεπιστημιο; Δε νομιζω

    Σκοπος ειναι η βιολογικη εξοντωση των γεροντων τελικα, δε χρειαζεται πολυ μυαλο πλεον να καταλαβεις οτι η λιτοτητα αυτου του τυπου δεν οδηγει πουθενα. Ακομα και "πειραμα" να καναν, υπηρχαν και εργαστηρια και υπολογιστικα φυλλα που θα μπορουσαν να το τεκμηριωσουν.

    Αγαπητε συναδελφε Γιαννη,

    Σου ευχομαι καλη δυναμη για τη νεα χρονια και να θυμασαι οτι τα μυαλα και τα αλεξιπτωτα δουλευουν καλυτερα ανοιχτα! Εαν θελεις σου στελνω και 2-3 τομους βιβλιων που εκανες και εσυ στο Μαστερ σου να ξεστραβωθεις λιγο γιατι μαλλον τους εχεις χασει.

    Ο πανιβλαξ της Παλαιας σου Ταξης Πραγματων

    • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
      ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ Αναξαγορας 04/01/2013 23:22:17

      Χρόνια πολλά αγαπητέ Αναξαγόρα .
      Σε κατανοώ Απολύτως , ρίξε μια ματιά επικουρικά σε παρακάτω σχόλιό μου.

  18. roadrunner avatar
    roadrunner 04/01/2013 21:53:13

    Δέχομαι ότι η εξίσωση του ΕΦΚ του πετρελαίου θέρμανσης, αποσκοπούσε στην καταπολέμηση του λαθρεμπορίου. Συνεπώς, η όποια μείωση τιμής εφεξής, (με αφορμή(;) τα νέφη αιθαλομίχλης) , θα διευκολύνει το λαθρεμπόριο.
    Τότε, για ποιο λόγο, αντί μείωσης του ΕΦΚ, να μην αυξηθεί το επίδομα θέρμανσης ; (ή να μην διευρυνθούν οι κατηγορίες δικαιούχων του επιδόματος) ; ώστε να μην εγκαταλειφθούν και οι σχετιζόμενοι με το λαθρεμπόριο στόχοι ;

    Σ.σ..: Πάντως, ας μην τρέφουμε υψηλές προσδοκίες. Νομίζω ότι, η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης δεν είναι η μοναδική αιτία της αιθαλομίχλης. Η πολύ αυξημένη ανεργία, η έλλειψη επαρκών εσόδων ανά νοικοκυριό και η σχεδόν πλήρης αδυναμία πολλών να πληρώσουν τα βασικά έξοδα συντήρησης ενός σπιτιού (πχ ΔΕΗ, κοινόχρηστα) είναι η βασικότερη αιτία της ρύπανσης, λόγω ανεξέλεγκτης καύσης υλικών με σκοπό τη θέρμανση. Δηλαδή, αν το μηνιαίο εισόδημα σου είναι είτε 350 ευρώ (αλλιώς μηδέν), δεν πρόκειται να αγοράσεις πετρέλαιο, όσο και να μειωθεί ο φόρος του και θα κάψεις ότι βρεις διαθέσιμο για να ζεσταθείς.
    Ή (20% ανεργία)+(ένα διψήφιο % κάτω του ορίου φτώχειας)=νέφη αιθαλομίχλης

    • Ζω σαν σκυλι,πεθαινω σαν σκυλι avatar
      Ζω σαν σκυλι,πεθαινω σαν σκυλι @ roadrunner 05/01/2013 15:19:01

      Χωρις πικρες και δραματα,μια προσωπικη αληθεια:οντας ανεργος πανω απο 1 χρονο θα σας αναφερω μερικες συνεπειες που σιγουρα αφορουν πολλους απο εσας που ενδεχομενως περνατε τα ιδια.
      Μερικους μηνες πριν αναγκαστηκα να στειλω(με τα τελευταια χρηματα που διεθετα)την οικογενεια μου στο εξωτερικο.ο γαμος μου εχει σχεδον καταστραφει,ο τοτε σχεδον νεογεννητος γιος μου σημερα δεν με αναγνωριζει...τιποτα δεν με πληγωνει πιο βαθια.αν δεν αλλαξει κατι ουτε στην ιδια γλωσσα δεν θα μιλαμε,δεν ειμαι εκει να του μαθω ελληνικα.κατα τα αλλα,ΠΕΙΝΑΩ,καπνιζω αποτσιγαρα που βρισκω στο δρομο και ξεπερασα καθε οριο οταν εφαγα μισο πατημενο σαντουιτς που βρηκα επισης στο δρομο.
      πετρελαιο;;;χα χα χα.ηλεκτρικο;;;δεν ξερω γιατι δεν μου το εχουν κοψει ακομα.Βλεπετε αξιοπρεπεια σε κατι απο αυτα;;;αλλα αφου ο διαφωνων φοβαται μην μας καταγγελει η τροικα εγω δηλωνω ετοιμος να ψοφησω για χαρη της πατριδας,των δανειστων,του καθε κερατα τελος παντων που νοιωθει ανωτερος απο εμενα,αρκει να ειναι καλα ο διαφωνων και οι συν αυτω πολιτισμενοι πατριωτες που ανησυχουν για το μελλον της χωρας
      υγ.να με συμπαθαν τα αγαπημενα σκυλια,εξαλλου ειμαι ενα απο αυτα

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Ζω σαν σκυλι,πεθαινω σαν σκυλι 05/01/2013 18:18:08

        Αγαπητέ, αν προσέξετε καλύτερα, θα δείτε ότι δεν είμαι ο Διαφωνών. Θα σας πω ωστόσο, ότι είναι πολύ λυπηρά, (αλλά δυστυχώς αληθινά για πολλούς) τα όσα μας καταθέσατε μέσα από την ψυχή σας, και έχετε χίλια δίκαια να είστε απογοητευμένος με συμπολίτες σας, που εξακολουθούν να ανησυχούν «πολιτισμένα» για το μέλλον του τόπου, τη στιγμή που συνάνθρωποί τους, όπως εσείς, ζείτε όλο αυτό το δράμα. Να κάνετε κουράγιο, και επιτρέψτε μου να πω μια ταπεινή γνώμη: θα έλεγα ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το διαδίκτυο και την τεχνολογία (το οποίο προφανώς χειρίζεστε με άνεση), για να μάθετε (έστω και τα βασικά από) την ξένη γλώσσα της χώρας στην οποία στείλατε το γιο σας, ώστε να μην αποξενωθείτε. Επιπλέον, αξιοποιώντας τα ίδια τεχνολογικά μέσα, μπορείτε να αναζητήσετε και εργασία στη χώρα εκείνη, για να βρεθείτε, όσο το δυνατόν πιο κοντά στο γιο σας, το συντομότερο. Άλλωστε ένα παιδί, είναι ο κόσμος ολόκληρος (και εσείς το έχετε αποκτήσει.. άρα πετύχατε ήδη πάρα πολλά).

        • Ζω σαν σκυλι,πεθαινω σαν σκυλι avatar
          Ζω σαν σκυλι,πεθαινω σαν σκυλι @ roadrunner 05/01/2013 23:25:21

          Προς roadrunner
          Να με συμπαθατε φιλτατε.κατα λαθος σχολιασα κατω απο εσας.
          Τη γλωσσα ηδη την μαθαινω,οσο για δουλεια οι χωρες της βαλτικης δεν προσφερονται,ηδη οι νεοι φευγουν(οπως εδω)αναζητωντας οχι καλλιτερο μελλον μα αναζητωντας μελλον.
          Χθες πηγα υπουργειο βιομηχανιας να μαθω για καποιες αλλαγες που γινονται σχετικα με τους οδηγους περονοφορων.βλεπετε εκανα τουτη τη δουλεια παλαιοτερα μα ημουν τοσο αδαης(βλαξ)που δεν γνωριζα καν την υπαρξη ειδικου ενσημου ουτε νομιζα πως κανω κατι ιδιαιτερο.πιστευα πως ημουν ενας εργατης σαν ολους τους αλλους.μα τί ηλιθιοτητα;;;;;βεβαια δεν χρειαζεται να σας εξηγησω ποσο βλακωδης αθλιοτητα ειναι τουτη με την αναγκαστικη προυπηρεσια προκειμενου να παρεις το διπλωμα περονοφορου αλλα θα σας πω πως ναι μεν βγηκε το προεδρικο διαταγμα και δημοσιευτηκε στο ΦΕΚ αλλα η παρανοια ειναι πως δεν εχει οριστει φορεας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          ατιμη ψωροκωσταινα ποτε δεν θα αλλαξεις.αυτα για τους ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΕΣ.

  19. m.s avatar
    m.s 04/01/2013 22:13:13

    ξέχασα τα ασπρόρουχά μου βράδυ έξω... τα έχω πλύνει δύο φορές και ακόμα έχουν μια μυρωδιά σαν καπνιστό ζαμπόν
    την ατυχία μου.... τεσπα
    στην πολυκατοικία μου καίμε πετρέλαιο (χειροκρότημα παρακαλώ) αλλά είπαμε να το καίμε ένα 30% λιγότερο από πέρσι και παράλληλα κλιματιστικά. Του χρόνου πάμε σούμπιτοι φυσικό αέριο. Τζάκι έχουμε αλλά βαριόμαστε να το ανάβουμε ( πέρα από το ότι μας κλέψανε και τα ξύλα από την πυλωτή !!!! )
    θεωρώ και μείωση να κάνουν πάλι το θέρμανσης θα βρεθεί σε ντηζελοκινητήρες
    επαγγελματιών .

  20. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 04/01/2013 22:18:42

    Δεν έποιασε το μέτρο με τη εξίσωση πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης η τρόικα θα αξιώσει άλλα ισοδύναμα μέτρα και τα γνωστά υποζύγια είναι έτοιμα μισθωτοί και συνταξιούχοι.Το έργο το έχουμε δεί πολλές φορές.Το νταιλίκι που προτείνουν μερικοί δεν περνάει.Ξεχνάτε τι έγινε με το οικογενειακό επίδομα κόντεψε να πέσει η κυβέρνηση.Η αλήθεια είναι ότι ο ΓΑΠ μας έχει δέσει χειροπόδαρα και τώρα πουλάει τις ιδέες του στο Χάρβαντ. Στη ώρα έχει επικρατήσει η παράνοια και ο Σόιμπλε μας δίνει συνχαρητήρια. Να δούμε άκομη τι θα δούμε.

  21. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 04/01/2013 22:32:55

    Λίγη ὑπομονή νά κάνουμε,τό πρόβλημα θά λυθεῖ...τοῦ χρόνου,πού δέν θά ἔχει ὁ κόσμος πιά τί νά κάψει,ἀφοῦ ὅλα θά καοῦν φέτος..
    Ἐκτός κι ἄν τόν ἐπόμενο χειμῶνα βάλει μπρός τά ἔπιπλα...
    Τότε θά ἔχουμε καναπεδοκαρεκλάτη κομοδινομίχλη νά αἰωρεῖται στόν πολύπαθο Ἀττικό οὐρανό...

    • kouvari avatar
      kouvari @ Κυθήριος Τ. 05/01/2013 05:38:19

      Πλιατσικο στο IKEA.!!!
      χααχαχ...!!!

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ kouvari 05/01/2013 08:12:16

        Χα χα χα!
        Γελᾶμε μέ τόν πόνο μας,τί νά κάνουμε..

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Κυθήριος Τ. 05/01/2013 13:57:01

          Κυθηριε ευχομαι καλη χρονια.Στην Αθηνα βρισκεσαι καλε μου και γω νομιζα οτι εισαι "Τσιριγωτης";

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ Ρηνα 05/01/2013 18:03:02

            Καλησπέρα Ρήνα,χρόνια πολλά μέ ὑγεία πνευματική καί σωματική!
            Κι ὅμως,δέν βρίσκομαι στήν Ἀθήνα,ἀλλά τήν ἐπισκέπτομαι πολύ συχνά..

  22. Νίκος Φιλίππου avatar
    Νίκος Φιλίππου 04/01/2013 22:33:05

    Το ενδεχόμενο οι "χρήσιμοι ηλίθιο"ι να παίζουν το παιχνίδι των λαθρέμπορων πετρελαίου το έχετε σκεφτεί;

  23. FALCON avatar
    FALCON 04/01/2013 23:01:52

    Αυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν οι του ΥΠ. ΟΙΚ. είναι ότι ο Έλληνας λειτουργεί unpredictable. Γιαυτό και ο κάθε στόχος που θέτουν είναι missed

  24. DIMX avatar
    DIMX 04/01/2013 23:15:11

    Αντι να ζηταμε επαναφορα του πετρελαιου σαν βασικο μεσο θερμανσης νομιζω πως θα πρεπει το κρατος να προωθησει ντο φυσικο αεριο και να δωσει αμεσα κινητρα ( φοροαπαλαγες , επιδοτηση εγκαταστασης ,μειωση τιμης κυβικου )
    το αεριο εχει σαν πλεονεκτηματα
    1. μεγαλη μειωση των ρυπων σε σχεση με το πετρελαιο
    2. δεν μπορει να γινει αντικειμενο λαθρεμποριου
    3. ο λογαριασμος και η εισπραξη φορων και ΦΠΑ γινεται αμεσα καθε μηνα
    4.υπαρχει δυνατοτητα προσβασης στο αεριο για το μεγαλυτερο ποσοστο του πληθυσμου στις μεγαλες πολεις

  25. ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
    ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ 04/01/2013 23:18:10

    Κατ' αρχάς Χρόνια Πολλά αγαπητέ Κ.Ρ. .
    Θέλοντας να συμβάλλω στον γόνιμο διάλογο με τους φίλους του antinews , ήθελα να προσθέσω και την δική μου εμπειρία και γνώση από την μεταπτυχιακή "θητεία" μου σ' ερευνητικά Γαλλόφωνα και Γερμανόφωνα Παν/μια . Οι άνθρωποι εκεί είναι πολύ πιο απλοί , αλλά και πρακτικοί . Σου λένε ... "θέλω αυτό το αποτέλεσμα" . Ως μηχανικός , ως ερευνητής , βρές μου τον τρόπο ΕΣΥ , κι' αν έχεις αποτέλεσμα καλύτερο από εμένα ... "τα Σέβη μου" !
    Δεν θεωρώ ότι η κάθε λογής Τρόϊκα , εάν ΔΕΝ προκύπτουν απτά οικονομικά αποτελέσματα (για την περίπτωσή μας , η εφαρμογή του υψηλότερου φόρου στο πετρέλαιο) , θα διαφωνήσει "σπάζοντας" την Σύμβαση .
    Ωστόσο , εάν όντως υπάρχει τέτοιο πρόβλημα -θα ήθελα να μην υπάρχει και θεωρώ ότι ΔΕΝ τίθεται τέτοιο θέμα- , τότε πολύ φοβάμαι ότι τον ... "λόγον θα έχουν οι κάθε λογής συνομοσιολόγοι" !

  26. kokoyroy avatar
    kokoyroy 04/01/2013 23:46:18

    με αυτον τον τροπο, δηλαδη με την υπερφορολογηση του μαυρου χρυσου σε ολες τις εκδοχες του, ενα προιον κατα 90% εισαγωμενο εχει φερει σαν αποτελεσμα την μειωση του εμπορικου ελειματος... και απο οτι ακουσα τελευταια, δεν ξερω αν ισχυει 100% αλλα καπου το ακουσα οτι φετος επειτα απο πολλα χρονια εχουμε θετικο εμπορικο ισοζυγιο. απο τη μια εινια κακο γιατι κρυωνει ο λαος και καταστρεφει την υγεια του και απο την αλλη το χρημα μενει Ελλαδα, και δαπαναται αλλου και με ΦΠΑ κτλ κτλ καταληγει στο κρατος.

  27. MCA avatar
    MCA 05/01/2013 00:45:03

    Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να μειωθεί ο φόρος στο πετρέλαιο θέρμανσης.Μπορεί να αυξήθει το επίδομα και να δοθεί και για άλλες μορφές θέρμανσης.Χάρη στα μεγάλα αποθέματα λιγνίτη θα μπορούσαμε να αποφύγουμε τις μεγάλες εισαγωγές πετρελαίου και αερίου και να έχουμε φθηνή θέρμανση, αλλά μας έφαγε η οικολογία.Σε λίγα χρόνια δεν θα έχουμε ούτε δάση.Ζήτω η πράσσινη ανάπτυξη!!!

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ MCA 05/01/2013 03:11:11

      Συμφωνώ. Η σωστή εκμετάλλευση του λιγνίτη είναι μια πολύ λογική πρόταση.

  28. someone avatar
    someone 05/01/2013 00:50:09

    πολυ επαναστατες σας βλεπω σ αυτο το σαιτ .ΔΕΝ σας αναγνωριζω να παρει πισω η κυβερνηση σαμαρα το φορο πετρελαιου που ψηφισε η κυβερνηση παπαδημου με υπουργο το βενιζελο ?? σε λιγο θα ζητησετε και την καταργηση του χαρατσιου της δεη .

  29. Νικόλας avatar
    Νικόλας 05/01/2013 01:13:39

    Εγώ θα πω ότι υπάρχει μια παράλειψη. Δεν αναφέρεται κανείς στο κέρδος από τη μειωμένη κατανάλωση πετρελαίου. Ο φόρος στο πετρέλαιο θέρμανσης αλλά και στη βενζίνη έχει ως στόχο τη μείωση των εισαγωγών πετρελαίου και τη βελτίωση του εμπορικού ισοζυγίου. Αυτό το πετυχαίνει, με κόστος το να κρυώσουν κάποιες οικογένειες και να υπάρχουν περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις.

    Είναι συνεπώς λάθος να λέτε ότι ο φόρος στο πετρέλαιο είναι κάτι κακό. Έχει κάποια θετικά και κάποια αρνητικά. Το θέμα δεν είναι να εισπράξει το κράτος λεφτά μέσω του φόρου (ξέρει ότι λόγω μειωμένης κατανάλωσης θα πέσουν οι εισπράξεις, θα αυθηξούν λόγω του μεγαλύτερου φόρου και θα είναι στα ίσια περίπου). Το θέμα είναι να μειωθούν οι εισαγωγές πετρελαίου.

  30. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 05/01/2013 03:02:07

    Κώστα καλά τα λες εσύ, καλά τα λένε και οι σχολιαστές. Πες μου όμως, αληθινά νομίζεις ότι αυτοί οι τόσο ακριβά αμειβόμενοι που χαράσσουν την πορεία της σωτηρίας μας από το 2009 και δώθε, κάνουν τέτοια χοντροκομμένα ΛΑΘΗ, και μάλιστα ...κατ επανάληψη?
    Δεν υπολόγισαν λες την πτώση κατανάλωσης όταν "ο γύφτος τριπλασιάσει την τιμή της πατάτας"?

  31. The Camel avatar
    The Camel 05/01/2013 09:48:17

    Ολοι σχεδόν αναφέρουν οτι τα έσοδα μειώθηκαν απο την υπερφορολόγηση του πετρελαίου θέρμανσης αλλά στοιχεία δεν παραθέτει κανείς.

    Κι όμως απο τα στοιχεία για τα έσοδα απο τον ειδικό φόρο κατανάλωσης του περσινού διμήνου Οκτωβρίου-Νοεμβρίου κι εκείνου του 2011 προκύπτει οτι είναι πάνω-κάτω τα ίδια. Κοντα στα 750 εκ. ευρώ. Κι όμως πολύς κόσμος δεν αγόρασε πετρελαιο θέρμανσης το φθινόπωρο γιατί είχε ήδη προμηθευτεί απο τον περασμένο Μάρτιο-Απρίλιο. Αρα, μάλλον αύξηση εσόδων θα πρέπει να περιμένουμε απο τον ΕΦΚ το φθινόπρωτο του 2013 παρά την στροφή πολλλών σε εναλλακτικές μορφές θέρμανσης.

  32. Βασίλης avatar
    Βασίλης 05/01/2013 10:15:49

    Συμφωνώντας με πολλά σχόλια θα γράψω και τα ακόλουθα.....
    1. Τι έγινε κρυώσατε εκεί στην Αθήνα και μας πρήζετε;
    2. Για το περιβάλλον μη στενοχωριέστε και τόσο πολύ, το 2015 που δεν θα έχει μείνει δέντρο για δέντρο στα "δάση" μας, η ατμόσφαιρα θα καθαρίσει πάρα πολύ και δεν θα έχετε πια βρώμικο Αττικό ουρανό.....
    3. Εννοείται ότι δεν πρέπει να καταργηθεί ο πολύ υψηλός φόρος στο πετρέλαιο, γιατί ακόμη και με 80 λεπτά το λίτρο, κανείς εδώ στην επαρχία της Βόρειας Ελλάδας δεν πρόκειται να βάλει, μέχρι να κάνει πλήρη απόσβεση όλων των άλλων θερμαντικών μέσων που αγόρασε φέτος (σόμπες, πομπούς κλπ), όχι πριν το 2015 πάντως...
    4. Αντί να πολεμήσετε σαν site που δήθεν "κόπτεται" για τον Έλληνα που χειμάζεται, ΝΑ ΜΗΝ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ, που αποφάσισε ο Σαμαράς, μας πετάτε μπαρούφες για το πετρέλαιο με το οποίο κανένας δεν θερμαίνεται πλέον.
    Ευχαριστώ.

  33. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 05/01/2013 20:57:45

    Κι άμα πάρουν πίσω το φόρο δηλαδή και ξανπάει στα 0,90 € το λίτρο, ποιός μπορεί να βάλει σε αυτή την τιμή πετρέλαιο;;;; Προσωπικά, μέχρι 0,20- 0,30 € το λίτρο μπορώ και αυτό με πολύ οικονομία! Οπότε, κλιματιστικά και τζάκι! Αυτό θέλαν (να γεμίσει πελάτες η ΔΕΗ που το καλοκαίρι θα ξεπουληθεί ΤΣΑΜΠΑ) και μην πέφτετε στην παγίδα του "πετρελαίου"....

  34. Mak avatar
    Mak 05/01/2013 21:23:04

    Δε νομίζω να είναι τόσο ηλίθιοι στα υπουργεία ώστε να μην μπορούν να καταλάβουν ότι τα έσοδα μειώνονται. Άρα ο στόχος δεν είναι μόνο τα έσοδα από τους φόρους, αλλά και η μείωση των εισαγωγών, όπως ανέφεραν κάποιοι πιο πάνω.

    Η μόνη μακροπρόθεσμη λύση που θα συνεισφέρει και στην προσπάθεια για να ξαναζωντανέψει η οικονομία της Ελλάδας (εμπορικό ισοζύγιο, ανταγωνιστικότητα κλπ), είναι να βρούμε δικές μας πηγές ενέργειας και δυστυχώς τα δάση δεν αποτελούν λύση από το μεσαίωνα και μετά.

    Καταρχήν ο λιγνίτης και σε δεύτερη φάση το φυσικό αέριο είναι οι πιο ρεαλιστικές λύσεις για την Ελλάδα. Θα μπορούσε και η πυρηνική ενέργεια να αποτελέσει λύση, αλλά το τσουνάμι στην Ιαπωνία νομίζω έβαλε ταφόπλακα σε οποιεσδήποτε ανάλογες σκέψεις.

    ΣΗΜ: Φυσικό αέριο χωρίς ΑΟΖ δεν υπάρχει. ΑΟΖ χωρίς στρατιωτική ισχύ ή συμμαχίες επίσης δεν υπάρχει.

  35. foofootos avatar
    foofootos 05/01/2013 23:27:45

    «Πάρτε πίσω τον φόρο στο πετρέλαιο θέρμανσης!»

    -Αίσχος! Πεθαίνουμε γιατί δεν μπορούμε να αγοράσουμε πετρέλαιο να ζεσταθούμε.
    -Μπράβο! Το κράτος χτυπάει την παρανομία.
    -Ωραία! Θα μαζέψουμε χρήμα να πληρώσουμε τους πιστωτές μας.
    -Αίσχος! Οι φτωχοί μολύνουν τον αέρα μας χρησιμοποιώντας τζάκια.

    Πιθανές απαντήσεις που αν ιδωθούν από την όψη του καθενός είναι σωστές. Έλα μου όμως που θέλουμε δεν θέλουμε όλες είναι αλληλένδετες. Ας το δούμε όμως στα όρια της επικεφαλίδας, αλλά έχει εφαρμογή σε ευρεία γκάμα θεμάτων.

    Τι υποτίθεται είναι η κυβέρνηση ενός κράτους; Μα η επιλογή της πλειοψηφίας του λαού να τον εκπροσωπήσει μια ομάδα ανθρώπων που έχουν ως στόχο την ευημερία του λαού μέσω κάποιας πολιτικής. Τι έχουμε στην πραγματικότητα; Τίποτα που να έχει σχέση με την παραπάνω ερμηνεία της κυβέρνησης. Η ΚΑΘΕ τύπου κυβέρνηση έχει γίνει ξεχωριστή οντότητα που στόχος της είναι η εξυπηρέτηση μια μειοψηφίας (που περιλαμβάνει τους κυβερνώντες έμμεσα ή άμεσα) εις βάρος της πλειοψηφίας, με την ψευδαίσθηση της δημοκρατικής επιλογής των κυβερνώντων από τον λαό. Ας το δούμε στα πλαίσια της επικεφαλίδας. Οι πιστωτές θέλουν τα χρωστούμενα. Τι υποτίθεται πρέπει να κάνει η κυβέρνηση; Μα να κυνηγήσει την παρανομία πώλησης πετρελαίου θέρμανσης ως κινήσεως. Έτσι τα χρήματα που θα εισρεύσουν από τους φόρους στο πετρέλαιο κίνησης θα πληρώσουν τους πιστωτές. Τι κάνει το κράτος; Αντί να οργανώσει δομές ελέγχων για την καταπολέμηση της παρανομίας, τα τζίνια εξομοιώνουν τις τιμές των ειδών πετρελαίων! Η διορατικότητα τους είναι, «Με ένα σπάρο δύο τριζόνια». Από την μια θα καταπολεμήσουμε την παρανομία μια και δεν θα υπάρχει λόγος να γίνει παρανομία λόγω εξίσωσης τιμών, από την άλλη θα εισρεύσει χρήμα για την πληρωμή των πιστωτών. Η ΚΑΘΕ τύπου κυβέρνηση έχει χάσει την αρχική έννοια της υπάρξεως της και για αυτό δεν μπορούν να κάνουν τα αυτονόητα. Απλά έχουν γίνει υπάλληλοι εξυπηρέτησης συμφερόντων μιας μειοψηφίας. Δεν είναι δυνατόν να αυξάνεις την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης σε τέτοιο ύψος που βασικά είναι σαν να λες σε μέρος του πληθυσμού:

    «Αν μπορείς να το πληρώσεις έχει καλώς, αλλιώς πέθανε!»
    «Πλήρωσε το πετρέλαιο θέρμανσης πανάκριβα ώστε να καταπολεμήσεις την παρανομία διότι εμένα που με επέλεξες να σε κυβερνήσω και να σε προστατέψω από την παρανομία είμαι ανίκανος ή δεν θέλω να το κάνω!»
    «Σκοπός της κυβέρνησης είναι η πληρωμή των πιστωτών, όχι η ευημερία του λαού!»
    «Δεν υπάρχει αναλυτική και οργανωμένη μελέτη για τις αποφάσεις της κυβέρνησης διότι αυτό στο οποίο αποσκοπεί η κυβέρνηση είναι η αρπαγή ζεστού χρήματος και όχι καλύτερη δυνατή λύση που θα επιφέρει την ευημερία. Τι ποιο φυσικό αυτός που δεν έχει λεφτά να προσπαθήσει να ζεσταθεί και να μείνει ζωντανός, σήμερα, με τζάκι, που όμως μπορεί να τον σκοτώσει μεθαύριο από μόλυνση. Και οποιαδήποτε νομοθεσία απαγόρευσης της χρήσης τζακιού δεν έχει να κάνει με την ευαισθησία της κυβέρνησης για την υγεία της πλειοψηφίας, αλλά διότι η μόλυνση είναι δημοκρατικότατη και επιμερίζεται ισόποσα τόσο στις πλειοψηφίες όσο και στις μειοψηφίες»

    Γράφω «ΚΑΘΕ» κυβέρνησης για να προλάβω καλοθελητές που θα με βαφτίσουν ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, ΠΑΣΟΚΟ, Χρυσαυγήτη, Αναρχικό, ΝΔ, ΔΗΜΑΡ ή ΚΚΕ. Α! Και το ότι δεν ανέφερα άλλους δεν σημαίνει ότι είμαι ένας από αυτούς που δεν ανέφερα ;-)

  36. lotofagos avatar
    lotofagos 06/01/2013 22:25:00

    Και το λαθρεμπόριο καυσίμων όπου πετρέλαιο θέρμανσης βαφτίζοταν κίνησης (μέσω χρωματισμού) τι έγινε ; Μειώθηκε και αυτό; Το λαθρεμπόριο καυσίμων στις όμορες χώρες πως παει; Πάντως η αύξηση στη τιμή της βενζίνης έφερε μεγάλη μείωση ατυχημάτων και μεγάλη μείωση κατανάλωσης: εκτός από τις χιλιάδες πινακίδες που κατατέθηκαν, η ταχύτητα στις εθνικές οδούς είναι μεταξυ 100..120, σχεδόν κανένας δεν το πατάει πια!

    Ίσως η καλύτερη λύση για τα έσοδα είναι να παταχθεί το λαθρεμπόριο καυσίμων έτσι δεν χρειάζεταιν εξισωση φόρου πετρ. κίνησης/θέρμανσης. Μήπως κάποιοι δεν το θέλουν αυτό;

    Πάντως η καύση ξυλειας είναι περιβαλλοντικό έγκλημα!

  37. Νικήτας avatar
    Νικήτας 07/01/2013 15:29:31

    Βάλτε τουςσε ένα διαμέρισμα με δύο μικρά παιδιά χωρίς θέρμανση γιατί στην πολυκατοικία δεν συμφώνησαν στην προμήθεια πετρελαίου και μετά τα λέμε για τον φόρο.

    Οι λεγάμενοι όμως ζούνε σε χλιδάτα και θερμαινόμενα απο inverter heat pumps με ενδοδαπέδια συστήματα και ηλιακή υποβοήθηση και είναι μιά χαρά κάνοντας και καλό στο περιβάλλον με την οικονομική τους λειτουργία σαν ωραίοι ευρωπαίοι .

    Κανείς δεν σκέφτεται τον έρημο λαό παρά όλοι παλεύουν για να τον σώσουν αύριο κι ας μείνει κόκκαλο απο το κρύο .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.