#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/10/2011 05:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πάμε για αλλαγή καθεστώτος!



Οι όροι του πολιτικού παιγνιδιού στην Ελλάδα έχουν αλλάξει. Κι έχουν αλλάξει δραματικά…

Στο παρελθόν η Κυβέρνηση είχε να υλοποιήσει την «ατζέντα» της. Είτε αυτή είχε σχέση με όσα υποσχέθηκε προεκλογικά είτε όχι, πάντως κάποια βασική κατεύθυνση υπήρχε:

Ο Ανδρέας είχε πρόταγμα την «αναδιανομή». Ο Μητσοτάκης την «απαλλαγή». Ο Σημίτης την «ένταξη στο ευρώ» και την «Ολυμπιάδα του 2004». Ο Κώστας Καραμανλής την «επανίδρυση». Άλλοι τα κατάφεραν περισσότερο ή λιγότερο, άλλοι όχι. Πάντως όλοι κάπου το πήγαιναν από την αρχή…

Σήμερα η Κυβέρνηση Παπανδρέου, για άλλο εξελέγη (για να «μοιράσει λεφτά»), άλλο προώθησε («διεθνή διακυβέρνηση») και τώρα έχει χάσει παντελώς τον έλεγχο. Την πηγαίνουν, ή μάλλον τη σέρνουν…

Και η Αντιπολίτευση στο παρελθόν, είχε κι αυτή ένα πράγμα στο μυαλό της: Να φθείρει την κυβέρνηση – να εκμεταλλευθεί και να κεφαλαιοποιήσει την φθορά διακυβέρνησης των αντιπάλων της – ώστε να κερδίσει τις (επόμενες) εκλογές.

Τώρα η Αξιωματική Αντιπολίτευση έχει να παλέψει σε τρία διαφορετικά μέτωπα:

Έναντι της κυβέρνησης, ώστε να αναδείξει την υπεροχή της δικής της πολιτικής.

Έναντι των δανειστών, οι οποίοι επιβάλλουν τους όρους τους, και πρέπει να αλλάξουν στάση, αλλιώς θα καταρρεύσει η Ελλάδα και οι ίδιοι μαζί της.

Και στο μέτωπο του εκλογικού σώματος, ώστε να του δημιουργήσει ελπίδα, εκεί που κυριαρχεί σήμερα η απελπισία που γίνεται οργή.

Από τα τρία αυτά μέτωπα, το πρώτο είναι το πιο εύκολο, το δεύτερο το πιο δύσκολο και πιο κρίσιμο, ενώ το τρίτο είναι το πιο καθοριστικό.

Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι είναι διαφορετικά μεταξύ τους. Και μερικές φορές αλληλοαναιρούμενα:

Δηλαδή ό,τι είναι «καλό» για την Αντιπολίτευση, προκειμένου να κερδίσει το λαό, είναι επιζήμιο έναντι των ξένων.

Κι ό,τι είναι «αποδοτικό» έναντι των ξένων, μπορεί να είναι καταστροφικό για την εικόνα της Αντιπολίτευση στο εκλογικό σώμα.

Κι ακόμα περισσότερο, η Αντιπολίτευση γνωρίζει πια, ότι από την ώρα που κερδίζει τις εκλογές δεν έχει περίοδο χάριτος ούτε μια μέρα!

Τα πάντα έχουν πια αντιστραφεί:

Παλαιότερα έλεγαν ότι «η εξουσία ενώνει το ΠΑΣΟΚ». Σήμερα η εξουσία – για την ακρίβεια αυτή η «εξουσία» - διαλύει το ΠΑΣΟΚ.

Παλαιότερα όλα υποτάσσονταν – για κυβέρνηση και αντιπολίτευση – στη διατήρηση ή ανάκτηση της εξουσίας. Σήμερα αυτό είναι το τελευταίο που τους ενδιαφέρει.

Γιατί όποιος βρίσκεται στην κυβέρνηση σήμερα ξέρει πως, αν κάνει το σωστό θα φθαρεί πολύ γρήγορα, κι αν δεν κάνει το σωστό θα ανατραπεί πολύ γρήγορα (και θα πέσει πολύ άσχημα).

Παλαιότερα, ο μεγαλύτερος «πονοκέφαλος» των κυβερνήσεων ήταν πώς να διατηρήσουν την εύνοια (ή τουλάχιστον τη μη εχθρότητα) της «διαπλοκής».

Σήμερα η δύναμη της διαπλοκής έχει πέσει κατακόρυφα. Τα ΜΜΕ που ήταν η «αιχμή του δόρατός της», σήμερα χάνουν συνέχεια – κυκλοφορίες, τηλεθέαση, διαφημιστικά έσοδα, προσωπικό.

Και οι Τράπεζες που ήταν από πίσω τους βουλιάζουν κι αυτές καθημερινά…

Ό,τι ίσχυε μέχρι πριν λίγο καιρό, για τη σωστή «αντιπολίτευση», δεν ισχύει πια!

Δεν αρκεί να φθείρεις την κυβέρνηση καθημερινά, ώστε να πάρεις τη θέση της μιαν ώρα αρχύτερα…

Αλλά ούτε και να περιμένεις να πέσει στην αγκαλιά σου ως «ώριμο φρούτο».

Τώρα πια, αν πάς «πολύ γρήγορα» μπορεί να καταρρεύσεις κι εσύ στην συνέχεια, ακόμα πιο γρήγορα…

Κι αν «αργήσεις», μπορεί να μην έχει νόημα πια, γιατί θα εκλεγείς πάνω σε ερείπια που θα κυβερνούν άλλοι…

Σήμερα η σωστή αντιπολίτευση πρέπει να κινηθεί κατά κύριο λόγο στα δύο άλλα μέτωπα:

Απέναντι στο λαό, για να του δώσει Ελπίδα και να τον ενώσει.

Κι απέναντι στους δανειστές, ώστε να ανακτήσει βαθμούς ελευθερίας, περιθώρια ελιγμών, δυνατότητα άσκησης πολιτικής. Γιατί ο ασφυκτικός «εναγκαλισμός» τους πεθαίνει τη χώρα, σκοτώνει την οικονομία της και διαλύει την κοινωνία της.

Για να επιτύχει το δεύτερο – να χαλαρώσει τον ασφυκτικό έλεγχο των δανειστών - πρέπει να κάνει τρία πράγματα:

- να τους πείσει ότι έχουν λάθος (ότι επιβάλλουν τη λάθος πολιτική)

- να τους εκβιάσει (ότι αν συνεχίσουν να βουλιάζουν την Ελλάδα, στο τέλος θα βουλιάξουν και οι ίδιοι)

- και να τους διασπάσει (να καταλάβουν κάποια απ’ όλα αυτά κάποιοι και να διαχωρίσουν τη θέση τους από τους υπόλοιπους).

Τουλάχιστον δύο από τα τρία, ή και τα τρία!

Και τα τρία είναι ρεαλιστικά. Κι έχουν αρχίσει να συμβαίνουν:

Ακόμα και η Μέρκελ, μόλις προχθές διακήρυξε ότι αν η Ελλάδα χρεοκοπήσει θα έχει δραματικό πρόβλημα ολόκληρη η ευρωζώνη!

Ήδη όλοι οι διεθνείς αναλυτές συμφωνούν, ότι σε περίπτωση ανεξέλεγκτης χρεοκοπίας της Ελλάδας, η ευρωζώνη θα χρειαστεί τουλάχιστον 2 τρισεκατομμύρια «ζεστά» για να διασωθεί. Κι αυτά δεν τα έχει κι ούτε μπορεί να τα βρει…

Συνεπώς, όσοι επιμένουν να κραδαίνουν τη «δαμόκλειο σπάθη» πάνω από τη κεφάλι της Ελλάδας, απειλούν ότι θα κόψουν τα… πόδια τους!

Μόνη της η Μέρκελ έδωσε στην Ελλάδα (και νομιμοποίησε για λογαριασμό μας) το επιχείρημα του «εκβιασμού»…

Ακόμα, οι Αμερικανοί έρχονται όλο και πιο πιεστικά και αξιώνουν από την «Ευρώπη» να κάνει κάτι διαφορετικό απ’ αυτά που (δεν) κάνει ως τώρα. Κυρίως να δώσει ώθηση στην Ανάπτυξη και να ξεφύγει από την καταστροφική συνταγή στη μονομερούς λιτότητας.

Ο Αμερικανός υπουργός Οικονομικών Γκάϊντερ, πριν από λίγες εβδομάδες, είχε μια πολύ «ζωηρή» συνομιλία στη Βαρσοβία με τους ευρωπαίους ομολόγους του.

Η ίδια η Μέρκελ έχει συνεχείς «προστριβές» με τον Σαρκοζύ. Και παρ’ όλα αυτά δηλώνει η ίδια ότι πρέπει να προστεθεί σκέλος για την «Ανάπτυξη» στο πακέτο της Ελλάδας!

Σήμερα αρχίζουν και λένε τα αντίθετα απ’ όσα έλεγαν ως χθες και να εμφανίζουν αρκετές «ρωγμές» ανάμεσά τους.

Σωστή Αντιπολίτευση στην Ελλάδα είναι εκείνη που ενώνει τον Ελληνικό λαό και διασπά το μέτωπο των δανειστών (ή εκμεταλλεύεται τις «ρωγμές» ανάμεσά τους) για επιτύχει μεγαλύτερους «βαθμούς ελευθερίας» στην Πολιτική της αυριανής κυβέρνησης.

Η σημερινή κυβέρνηση κάνει τα ακριβώς αντίθετα: απόλυτα παραδομένη πια στην δίνη των εξελίξεων που η ίδια υποκίνησε, διασπά το λαό, υποτάσσεται στα κελεύσματα των δανειστών και δίνει την εντύπωση ότι δεν υπάρχει δυνατότητα κανείς να κάνει ο,τιδήποτε διαφορετικό…

Στυλοβάτες της κυβερνητικής προπαγάνδας είναι πια οι εξής δύο ισχυρισμοί:

-- «όλοι ίδιοι είναι»

-  «κανείς δεν μπορεί να αλλάξει του μνημονιακούς όρους» (που έχουν ήδη αλλάξει ως τώρα αρκετές φορές και που οι ίδιοι οι δανειστές προεξοφλούν την αλλαγή τους ξανά στο άμεσο μέλλον).

Το πρώτο – «όλοι ίδιοι είναι» - ώστε να μην αναδειχθεί κανείς ως «εναλλακτική λύση». Να βουλιάξουν όλοι στην κυβερνητική απαξίωση. Να μην αλλάξει τίποτε!

Και το δεύτερο – «δεν υπάρχει περιθώριο επαναδιαπραγμάτευσης» - για να περάσουν πιο εύκολα οι εκβιασμοί της Τρόικας ίσα-ίσα τη στιγμή που οι ίδιοι οι δανειστές ομολογούν ότι αν καταστραφεί η Ελλάδα καταστρέφονται και όλοι οι άλλοι!

Όταν μια κυβερνητική προπαγάνδα φτάνει στο κατάντημα να εμφανίζει ως μοναδικό της «επιχείρημα» ότι το αδιέξοδο που η ίδια δημιούργησε είναι αξεπέραστο και οι άλλοι είναι το ίδιο «ξοφλημένοι» όσο η ίδια, τότε δεν σώζεται με τίποτε πια.

Ούτε η ίδια ούτε το καθεστώς που την εξέθρεψε και που είναι θεματοφύλακάς του...

Τελικά πολύ σημαδιακός μήνας αυτός ο Οκτώβριος…

Τον Οκτώβριο του 1917 έγινε η Σοβιετική Επανάσταση (Νοέμβριο με το νέο ημερολόγιο).

Τον Οκτώβριο του 1989 κατέρρευσαν το τείχος του Βερολίνου και μαζί τα σοβιετικά καθεστώτα στην Ευρώπη (μέσα στους δύο επόμενους μήνες είχαν σαρωθεί όλα).

Τον Οκτώβριο του 2011 καταρρέει το τελευταίο «σοβιετικό καθεστώς» στον κόσμο: το Ελληνικό!

(Μπορεί ο επιθανάτιος ρόγχος του να επεκταθεί κι ως το Νοέμβριο).

Σε όλες τις περιπτώσεις η «κατάρρευση» βιώθηκε ως οικονομική καταστροφή, αλλά αποδείχθηκε πολύ συχνά αφετηρία αναγέννησης.

Το ευτύχημα στην περίπτωσή μας είναι πως, θα γλιτώσουμε, όπως φαίνεται, τη «φάση Γιέλτσιν». Και θα πάμε κατευθείαν στη «φάση Πούτιν».

Ο πρώτος διέλυσε τα πάντα! Ο δεύτερος ανέσυρε τη χώρα του από τα ερείπια και την έκανε πάλι ισχυρή και πολύ υπολογίσιμη. Και πολύ γρήγορα…

Αν κρίνουμε το πόσο προσεχτικά πορεύεται, αλλά και πόσο αποφασιστικά κινείται την κατάλληλη στιγμή ο Αντώνης Σαμαράς, θυμίζει περισσότερο τον Πούτιν.

Το μόνο βέβαιο είναι πια ότι – με την αναπόφευκτη πλέον - χρεοκοπία και με κούρεμα τουλάχιστον 50% που έρχεται για το ελληνικό χρέος, δεν πάμε για αλλαγή κυβέρνησης. Πάμε για αλλαγή καθεστώτος!

Κι όταν πάμε σε καθεστωτική αλλαγή, τότε χρειάζεται τελείως διαφορετική «αντιπολίτευση». Γιατί δεν διώχνεις της κυβέρνηση που παραπαίει, γκρεμίζεις όλο το χθες και ταυτόχρονα χτίζεις το αύριο. Χωρίς να χάνεις το σήμερα...

Το έκανε ο Ελευθέριος Βενιζέλος στις αρχές του 20ου αιώνα υπό δύσκολες συνθήκες.

Το έκανε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής το 1974, υπό κρίσιμες συνθήκες.

Καλείται να το κάνει, πολύ σύντομα, ο Αντώνης Σαμαράς υπό συνθήκες πολύ πιο δύσκολες και πολύ πιο κρίσιμες.

Ο Θεός μαζί του!

Κι ούτε ψύλλος στον κόρφο του, εδώ που τα λέμε…

Ξέρω τις γνωστές – και εύλογες αντιρρήσεις:

Ποιούς έχει δίπλα του, ποια βαρίδια κουβαλάει κλπ… Όμως αλλαγές καθεστώτος θέλουν μοναχικούς ηγέτες.  Ποιους είχε ο Βενιζέλος το 1919; Θυμάστε έστω κι ένα όνομα συνεργατών του τότε;

Ποιους είχε ο Καραμανλής το 1974 (πέρα από τον Αβέρωφ) τις πρώτες εβδομάδες της μεταπολίτευσης;

Το απλό ερώτημα είναι, αν ο Σαμαράς «το ’χει»…

Όχι αν είναι «αλάνθαστος». Γιατί ουδείς αλάνθαστος.

Αλλά αν έχει την ηγετικότητα, το πείσμα, την αποφασιστικότητα, τη γνώση, την αίσθηση κατεύθυνσης για τη χώρα, την εντιμότητα και το ανάστημα…

Ε λοιπόν, έχει δοκιμαστεί σε όλα αυτά. Κι όχι μία φορά…

Κι έχει αποδείξει ότι «το ’χει»!

Απ’ όλους τους άλλους που βλέπετε γύρω, ποιος άλλος «το ’χει»;

Τηλέμαχος     

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αιας Τ. avatar
    Αιας Τ. 07/10/2011 05:21:34

    να δεχτουμε οτι ο Αντωνης Σαμαρας τοχει αγαπητε Τηλεμαχε!
    και δεν θα μεινω στο με ποιους κλπ., κλπ., γιατι ειναι δευτερευον και επουσιωδες.
    γιατι δεν μας δινει και μας ενα hind το πως, και τι θα κανει με ακριβεια, για να ανακτησουμε την ελπιδα και σωρηδον να συμπορευτουμε?
    γιατι ειλικρινα το ξερεις και το ξερω το Ζαππειο ΙΙ εχει προ πολλου ληξει (τα δεδομενα εχουν αλλαξει δραματικα)!

    • Romios avatar
      Romios @ Αιας Τ. 07/10/2011 21:06:03

      Δεν ξέρω κανέναν στρατηγό να στέλνει στον αντίπαλο τα πλάνα του βάσι των οποίων θα δώσει την μάχη. Εσύ με ποιόν στρατηγό είσαι; Μήπως με τον απέναντι;

      • Αιας Τ. avatar
        Αιας Τ. @ Romios 07/10/2011 22:17:59

        αν απαντας σε μενα ρωμιε κατι λαθος θα κανεις στο σχεδιασμο σου.
        εδω δεν προκειται για πλανα στον απεναντι εχθρο αλλα για πλανα στους στρατιωτες του. να τους δειξει με ποιο τροπο θα κανουν γιουρουσι!!!

  2. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 07/10/2011 05:39:32

    ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ....

    ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ,ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ....

  3. danaos avatar
    danaos 07/10/2011 06:06:56

    Τηλέμαχε καλημέρα! Ζωγράφισες την πραγματικότητα! Ο Σαμαράς "το 'χει" και βέβαια όπως φαίνεται δεν υπάρχει άλλη ελπίδα!Θα παλέψει με θηρία!Να είμαστε έτοιμοι!

  4. attractoras avatar
    attractoras 07/10/2011 06:12:58

    Το ερώτημα -σωστά- δεν είναι αν ''τόχει'' ή δεν ''τόχει''. Δεν είμαστε η φαμίλια του και τον προορίζουμε για πολιτική καριέρα και αναρωτιώμαστε αν ''τόχει''. Εμείς είμαστε ο πονεμένος λαός, που έχει υποστεί τεράστια καταστροφή και ζητάμε συγκεκριμένα πράγματα.

    Χαράτσια.
    Φόρους (όλους τους κεφαλικούς και παράνομους που μπήκαν τα τελευταία 2 χρόνια)
    Τι θα τα κάνει; Γιατί δεν μιλάει ευθέως;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ attractoras 07/10/2011 10:54:05

      Σωστός!

    • madprof avatar
      madprof @ attractoras 07/10/2011 11:15:53

      Ο F. Gap (τι χώρα θα παραδώσεις βρε καρούμπαλο;), έχοντας το ακαταλόγιστο πλέον, τρώει σούσι και ατενίζει το μέλλον του στο εξωτερικό με αισιοδοξία, ενώ διαλύεται η κοινωνία και κατ’ επέκταση η χώρα, ωσάν να εκδικείται τους πολίτες και τον προπάτορά του με περισσή ικανοποίηση.
      Τα της κρετινιτάς του αντ’ αυτού βουβάλια εικοτολογούν, λογομαχούν και οσονούπω θα κερατοχτυπιούνται για το ποιος από τους δυο τους φέρει την λιγότερη ευθύνη μετά τον ακατονόμαστο!
      Δεν αξίζει να αναφερθώ στα υπουργοποιημένα κουπούκια του μη νομιμοποιημένου καθεστώτος, παρά μόνο αναφορικά:
      Άπαντες Έχουν Διαλύσει τους τομείς ευθύνης τους: οικονομία, δημόσια τάξη, υγεία, παιδεία, πολιτισμό-τουρισμό, ανάπτυξη, ναυτιλία, δημόσια διοίκηση, γεωργία-κτηνοτροφία, μεταφορές, δικαιοσύνη, υποαπασχόληση (sic!). Και συνεχίζουν ακάθεκτοι αφού ο μαριονετοπαίχτης περί άλλων ενδιαφέρεται πλέον (σε ποια διεθνή θεσούλα θα τον βολέψουν οι προστάτες του!).
      Τα βολεμένα γιουσουφάκια του κυνόβιου γαντζωμένα στις πολυθρόνες και τις αποζημιώσεις που λαμβάνουν για να αποτελούν τους πραιτοριανούς του εκάστοτε Καλιγούλα, διαπληκτίζονται για τα κεκτημένα προνόμια ενώ η κοινωνία των πολιτών βρίσκεται σε καθεστώς αποδόμησης, «εκποίησης» με αποκλειστική υπαιτιότητά τους (κατά το Σύνταγμα οι βουλευτές έχουν πλήρη ελευθερία συνείδησης).
      ΥΓ. Η τορπίλη του καστανοβουτυρομπεμπέ για μέγιστο δημοσιονομικό θέμα είναι:
      Ευρώ ή Γκοτζαμάνικη νεοδραχμή;
      Απάντηση: Ισχύουν τα όσα έχω σχολιάσει στο άρθρο «Την πτώχευση δεν την βλέπουν μόνο οι Κασσάνδρες…», του Αλέξανδρου Μερκούριου ΔΕΥΤΕΡΑ, 03 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011 στο «topontiki.gr».

      • Αιας Τ. avatar
        Αιας Τ. @ madprof 07/10/2011 13:47:36

        καλα πολυ βαρεμενος πρεπει να εισαι madprof για να μας παραπεμπεις σε σχολια σου ανα το διαδικτυο!
        ηρεμα ρε Krugman!

        • madprof avatar
          madprof @ Αιας Τ. 08/10/2011 09:12:40

          Κάθαρση, ευρώ και ξερό ψωμί!
          Σαν σκεπτόμενος πολίτης, Καταλήγω στα εξής συμπεράσματα:
          Α) Ο ιδανικός αυτόχειρας επέλεξε την λύση της παραμονής στο ευρώ με λανθασμένη στρατηγική και διαχειριστική πολιτική και τους ίδιους ελεεινούς αδίστακτους ΠασοΚομματοΣυμμοριτοΛήσταρχους «σωτήρες»!
          Έπρεπε να ξεκινήσει, αν είχε την συνείδηση και την «φωλιά» του καθαρή, κότσια και στόφα ηγήτορα α) την δωρεά της υλικής και άυλης περιουσίας του στο ταμείο υπέρ του δημόσιου χρέους β) να καλέσει τους υπόλοιπους αρχηγούς να κάνουν το ίδιο για την σωτηρία της χώρας και παραδειγματισμό των απλών πολιτών γ) να προχωρήσει άμεσα στην κατάργηση της βουλευτικής σύνταξης και την αποζημίωση (5% επί των 5.600 ευρώων δηλαδή 280 ευρώα) των βολεμένων για την παρουσία τους σε κάθε συνεδρίαση των επιτροπών της βουλής δ) με την δήμευση των περιουσιών, υλικών και άυλων, των οικογενειακών δενδρυλλίων (sic!) όλης της ΠασοκοΝουδουλοΛοιποΛηστοΝομενκλατούρας που ιδιοποιήθηκε δημόσιο χρήμα και δημόσια περιουσιακά στοιχεία, εκποίησή τους με διεθνή δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό υπέρ της αποπληρωμής του δημόσιου χρέους, εγκλεισμό τους σε ευαγή ιδρύματα λευκών κελιών με δυνατότητα εκ μέρους των πολιτών να τους επισκέπτονται πληρώνοντας εισιτήριο ισότιμο Ζωολογικού κήπου (sic!) και τα μέλη των οικογενειακών τους δενδρυλλίων να κηρυχτούν «persona non grata» εσαεί. Επόμενοι όλοι οι ΜεγαλοΚοτζαμπασοΕπιχειρηματοΚαπιταλοΛήσταρχοι ένθεν κακείθεν παρακείθεν εύκολα αναγνωρίσιμοι επίσης από τα δενδρυλλιακά περιουσιακά τους «επιτεύγματα»!
          Τα μόνα σωστά που έκανε η παρούσα κυβέρνηση τελευταία, είναι: α) ο φόρος από 0.50 λεπτά του ευρώ έως 16 ευρώα και συντελεστή από 1 έως 1.25 ευρώα ανά τ.μ του κάθε ακινήτου ανάλογα με την αντικειμενική αξία του, β) το νομοσχέδιο για τα ταξί, στην πλειοψηφία των άρθρων του από ό,τι διάβασα τουλάχιστον. Όχι σε Νεποτιστικές αντιλήψεις σε όλα και για όλους, Βέβαια.
          Β) Η Νουδούλα του Αντώνη σπρώχνει τον ιδανικό αυτόχειρα να ανακοινώσει - πραγματοποιήσει την αναμενόμενη, από όλους τους κατσαπλιάδες, χρεοκοπία και προτείνει με την προπαγάνδα της νέο γύρο εθνικοφροσύνης – πατριδοκαπηλίας - χριστιανοκαπηλίας και ψελλίζει τις λέξεις επανεκκίνηση, επανελλήνιση, restart δηλαδή εθνικό νόμισμα και εσωστρέφεια με τους γνωστούς Γκοτζαμπάσηδες στο σβέρκο μας, άρα έξοδο από το ευρώ, πέτρινα χρόνια και τους ίδιους τρισάθλιους ΚοτζαμπασοΛήσταρχους «σωτήρες».
          Πνευματικό Απόσταγμα :
          Ήγγικεν η ώρα της ιστορίας για τους ΛηστοΝεοελληναράδες της αρπαχτής και της λαμογιάς! Είναι λυπηρό να πληρώσουν μόνο οι αμνοί τον υπαρξιακό, κοινωνικό και οικονομικό ευτελισμό και να βιώσουν την προσωπική τους ταπείνωση με εσωστρέφεια ενώ τα ερίφια θα επενδύουν τα Ληστεμένα Χρυσαφικά, Ασημικά και Χάλκινα του προτεκτοράτου. Η ανοχή είναι Συνενοχή!
          Προσωπικά εδώ που φτάσαμε, λαμβάνοντας υπ’ όψιν κυρίως το μέλλον των νέων βλαστών των Ελλήνων πολιτών και των πολιτών που εργάζονται τίμια και αξιοπρεπώς για να επιβιώσουν σ’ αυτή την χώρα που «γέννησε» την φιλοσοφία, την φιλοξενία, το Δημοκρατικό πολίτευμα και την τραγωδία ως διδασκαλία αγωγής των πολιτών στο δημοκρατικό πολίτευμα πριν 2.500 χρόνια, κλπ. προτιμώ να έχω κυβερνήτες Γερμανούς παρά Μιάσματα και Γκοτζαμάνικες δραχμούλες (καρατσεκαρισμένα δεν είμαι ευρωλιγούρης*, απλά έτυχε λόγω σπουδών να ζήσω για μεγάλο διάστημα στην Ευρώπη και ξέρω τι σημαίνει Δημοκρατική διακυβέρνηση (sic!))!
          Στο υπαρξιακό και βιωματικό αδιέξοδο στο οποίο οδηγήσανε τους πολίτες και την/τον διεθνή απαξίωση-ευτελισμό-διασυρμό που επεφύλαξαν στην πατρίδα μας, τα Μιάσματα της Μεταπολιτευτικής Νομενκλατούρας, ο εγκλεισμός τους σε ευαγή ιδρύματατα Λευκών κελιών με δυνατότητα εκ μέρους των πολιτών να τους επισκέπτονται πληρώνοντας εισιτήριο ισότιμο Ζωολογικού κήπου (sic!) είναι πολυτέλεια!
          Καλύτερα λοιπόν Γερμανός Κυβερνήτης, Γερμανοί επίτροποι-υπουργοί και Γερμανοί τραπεζίτες να ελέγχουν τα πλειοψηφικά πακέτα των τραπεζών ώστε να επενδύονται αξιοκρατικά τα αποθεματικά των τραπεζών (δηλαδή κυρίως οι αποταμιεύσεις των πολιτών!) Παρά ΓερμανοΤσολιάδες ΚομματοΤραπεζοΚοτζαμπασοΣυμορριτοΚαπιταλοΛήσταρχοι και Γκοτζαμάνικη δραχμούλα!
          Το πολιτικό ήθος που θα έπρεπε να διέπει την πολιτική ζωή του τόπου και θα έπρεπε να διαφυλάσσουν οι φορείς της πολιτικής εξουσίας έχει απεμποληθεί από το σύνολο σχεδόν του “πολιτικού” προσωπικού της χώρας! Η Ανοχή είναι Συνενοχή!
          No Mercy! στα Μιάσματα!
          Δυστυχώς! έτσι μας καταντήσανε οι χοντρόπετσοι ανήθικοι χουντοφασιστοδημαγωγοκράτες της μεταπολίτευσης. Εδώ τους φτύνει ολόκληρο το έθνος των Ελλήνων και αυτοί περί άλλων τυρβάζουν.
          Δεν έχουν ήθος, εφαρμόζουν τον νόμο της omerta (ένοχη μαφιόζικη σιωπή (sic!)) για την κάστα τους και καταφέρονται εναντίον όλων των Ελλήνων πλέον, οι Μαριονετοθεομπαίχτες! Αιδώς Αχρείοι!
          Περιμένοντας τους βαρβάρους λοιπόν για ένα καλύτερο μέλλον των γενεών που έρχονται και περίλυπος για τα βάσανα που έμμεσα τους φορτώσαμε, παραφράζω πάλι από τον Μέγιστο και το ποιητικό του απόσταγμα που είναι καλά φυλαγμένο από την ποιότητά του και μόνο : Απολείπειν λαός τους Φαύλους –Διεφθαρμένους ΔημαγωΤατιανοΤσιτσιολινοΠολιτικάντηδές του!
          Γνωρίζω ότι σας φέρνω σε δύσκολη θέση αλλά θα εκτιμούσα τις θέσεις σας για τα ως άνω γιατί οι στιγμές είναι κρίσιμες και οι νύχτες γκαστρομένες από το υπαρξιακό αδιέξοδο που βιώνουν και θα συνεχίσουν να βιώνουν χιλιάδες άμοιροι πολίτες του και από "επίσημα" χείλη προτεκτοράτου!
          *ευρωλιγούρης: Εννοώ την έννοια της αδηφάγου λύσσας, της νομενκλατούρας πρώτα, του προτεκτοράτου για τα ευρώα και δευτερευόντως για την αλλοτρίωση και των πολιτών ως λογικό επακόλουθο («το ψάρι από το κεφάλι βρωμάει πρώτα» λέγει η θυμόσοφος λαϊκή ρήση-σοφία των αγράμματων πλην σοφών προγόνων μας) και όχι την ευγενή - καλή - καγαθή επιθυμία των πολιτών του ΧουντοΦασιστοΝεποτισμοΦρουδοΧριστιανοΔικαιοΔημοκρατικοΤατιανοΤσιτσιολινο2ΚώσταινοΑντωνοΝτοροΚαρατζαφυρεροΓιωργοΠροτεκτοράτου εν έτι 2011 να αισθανθούν επιτέλους ότι βιώνουν την εφήμερη ύπαρξή τους σε μία δημοκρατικά και με ισονομία ευνομούμενη πολιτισμένη πολιτεία της Ενωμένης Ευρώπης.
          A propo,
          Στο στόχαστρο του Βίκτορ Ορμπάν (νυν πρωθυπουργού Ουγγαρίας) βρίσκονται οι Σοσιαλιστές προκάτοχοί του στην πρωθυπουργία κατά το διάστημα 2002 μέχρι 2010, τους οποίους κατηγορεί ως υπεύθυνους για την αύξηση μέσα στην οκταετία, του κρατικού χρέους, από το 53% στο 82% του ΑΕΠ, κάτι, που, σύμφωνα με τον εκπρόσωπό του, συνιστά ένα “πολιτικό έγκλημα”. Στο πλαίσιο αυτό, η κυβερνητική πλειοψηφία ανέθεσε ήδη στην Επιτροπή Συντάγματος της Βουλής την εξέταση των νομικών δυνατοτήτων για την παραπομπή σε δίκη των επικεφαλής των προηγούμενων κυβερνήσεων και συγκεκριμένα, των πρώην πρωθυπουργών Πέτερ Μέντγκιεσι (2002-2004), Φέρεντς Τζιούρτσιανι (2004-2009) και Γκόρντον Μπαινάι (2009-2010), του Ουγγρικού Σοσιαλιστικού Κόμματος, το οποίο, μετά τις εκλογές του Απριλίου 2010, βρίσκεται σήμερα στην αντιπολίτευση.
          Στην Ιταλία οι δικαστές ειδοποίησαν τον BerluDitattore να παρουσιαστεί ενώπιόν τους έως την προσεχή Κυριακή για να καταθέσει ως μάρτυρας σε υπόθεση που τον αφορά γιατί αλλιώς θα δώσουν εντολή να προσκομιστεί βιαίως από τους καραμπινιέρους! (Φοβάται πως θα χρησιμοποιήσουν την μαρτυρία του για να του απαγγείλουν κατηγορίες σε νέο πολιτικο-οικονομικό-Βιζιτο σκάνδαλο)
          Η πρόταση των δικηγόρων του να καταθέσει μέσω “έκθεσης ιδεών” απορρίφθηκε, γιατί εκεί οι νόμοι ισχύουν για όλους!
          Οι Ισλανδοί στέλνουν σε δίκη τον πρωθυπουργό τους ως υπεύθυνο για την χρεοκοπία της χώρας.
          Τα μεμέτια κατά τους ελληναράδες, οι Αιγύπτιοι! έστειλαν στις φυλακές και δήμευσαν τις περιουσίες υπουργών και της οικογένειας Μουμπάρακ ενώ τον ίδιο τον έσυραν σε δίκη με φορείο.
          Στην Αγγλία για 8.500 λίρες βουλευτής καταδικάστηκε και εκτίει ποινή 1.5 χρόνου, το ίδιο υπουργός για έξοδα που πήγαν να δικαιολογήσουν ως βουλευτική-υπουργική αποζημίωση!
          Στο προτεκτοράτο τους αποσύρουν-αποστρατεύουν με τα κλοπιμαία στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους και τα βιβλιάρια υπό μάλης για Ελβετία, Λονδίνο, Παρίσι, Νέα Υόρκη ή στην χλιδάτη απομόνωση των βορείων προαστίων των Σοδόμων, στις βίλες που απέκτησαν από «απαλλοτρίωση» ρευστών των δημόσιων ταμείων και απο-Φασίζουν ψηφίζοντας χαράτσια κατά βούληση. Οι δηλώσεις στις 23-6-11, του και οικονομίας Beny (Hill), και η σε ευθεία αντίθεση προχθεσινή απόφασή τους, αποδεικνύει τον δημαγωγικό και επικίνδυνο τρόπο διακυβέρνησης της χώρας!
          ΥΓ. 1
          Το ειδικό χαράτσι αλληλεγγύης υπολογισμένο επί των δηλωθέντων εισοδημάτων, συνεπάγεται φόρο επί φόρου. Δηλαδή πασιφανώς Αντισυνταγματικό. Οι ΓερμανοΛοβερδοΒενιζελοΓιωργοτσολιάδες, καθημερινά αποδεικνύονται πολιτικοί νάνοι και επικίνδυνα αχρείοι!
          Το να μην πληρώσουν το νέο χαράτσι των ακινήτων οι ιδιοκτήτες των διατηρητέων κτιρίων, χωρίς κανένα άλλο κριτήριο, δείχνει ότι τα αιλουροειδή ζωντανά (sic!) του τσίρκου εξουσίας έχουν γίνει διαστροφικά επικίνδυνα!
          Η κατασπατάληση δημόσιου χρήματος συνεχίζεται και με τα «πολιτι(στι)κά» προγράμματα που καθορίζει (επιλέγοντας, φίλα προσκείμενους στην εκάστοτε κάστα που άλωσε την εξουσία, διασκεδαστές) η κάθε περιφέρεια της χώρας και χρηματοδοτεί το υπουργείο πολιτισμού, καλώντας απλώς τους δήμους να επιλέξουν ποια προγράμματα θέλουν στον δήμο τους.
          Επισημαίνω ότι στον Δήμο Λαγκαδά Θες/νίκης κάλεσαν τον Μ. Μητσιά να τραγουδήσει (με τι κόστος σε ευρώα;) και παρουσίασαν την Ανδρομάχη (από τις πιο άοσμες, άγευστες και ανούσιες τραγωδίες) του Ευριπίδη αντί μιας πραγματικά διδακτικής, για την λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος τραγωδίας, όπως κάλλιστα θα μπορούσαν και έπρεπε να παρουσιάσουν!
          Επίσης να σταματήσουν αμέσως οι σπατάλες για διαφημίσεις, ειδικά από το υπουργείο πολιτισμού του Γερουλάγνου πιπινοκαρούμπαλου του Ιδανικού αυτόχειρα! (Ειδικά αυτή με το θερινό σινεμά προκαλεί το κοινό περί αισθητικής και οικονομίας αίσθημα)!
          Τα γομαρικά προνόμια δεν κόβονται ποτέ, τα έξοδα των υπουργών και των γραφείων τους είναι ανεξέλεγκτα, οι υπάλληλοι της Βουλής απολαμβάνουν, εν μέσω κρίσης, τα προνόμια που απλόχερα τους μοίρασαν τα γομάρια και ο Φ. Πετσάλνικος, alias τσομπάνος των γομαριών, όλο «κόβει» αλλά όλο η Βουλή είναι πολυέξοδη. Έξι εκατομμυριάκια κοστίζει το κανάλι της Βουλής αλλά αυτοί κλείνουν μόνο την ΕΡΤ1.
          Η παραγωγή Αιολικής ενέργειας με τις κολόνες έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα ηχορύπανσης και άρα μετοίκησης σε πολίτες που έτυχε να κατοικούν σε απόσταση σχετικά μικρή π.χ. 500-1000 μέτρων.
          Βλέπω να γεμίζουν κολόνες αιολικής ενέργειας, το βουκολικά παρθένο τοπίο της χώρας μας, τα καρούμπαλα για να ευχαριστήσουν τους Τεύκτονες κ.λπ. για τα δανεικά που τους δάνεισαν και τραγάνισαν τα ΚομματοΤατιανοΤσιτσιολινοΛησταρχοΛαμόγια!
          Ένας ζωγράφος να φιλοτεχνήσει ένα πίνακα με την ηγεσία του «μαγαζιού» για την Διά βίου μάθηση και εκπαίδευση στην ταλαιπωρία, την μιζέρια, την αποχαύνωση και την αποβλάκωση των πολιτών; στην εποχή της χολέρας που βιώνουμε και με φόντο τον προστάτη τους πρόεδρο της ΑΔΕΔΥ Τσικρικά (sic!) και την καταρρέουσα κοινωνία των πολιτών του Προτεκτοράτου!
          Ανειλημμένη υποχρέωσή του με την ανάληψη της ευθύνης (sic!): Να βάλει και πούπουλα στα καπέλα των αναξιοπαθούντων κορασίδων Του(sic!).
          Η δημιουργία έγχρωμων φωτοτυπικών αντιγράφων του έργου, η κορνιζοποίησή τους και η έκθεσή τους σε εμφανές σημείο των χώρων του διά βίας ελεγχόμενων πολιτών θα γίνουν με έξοδα από το ταμείο των φιλόπτωχων ΚομματοΠολιτικοΤραπεζοΚοτζαμπασοΣυμορριτοΚαπιταλοΣυνδικαλοΛήσταρχων της μεταπολιτευτικής Νομενκλατούρας!
          Ερωτήσεις κοινής λογικής (όση από αυτή πλέον μπορεί να έχει κανείς στο Μπουρδολαμογιστάν):
          Αλήθεια τι έγινε με την υπογραφή της απόφασης για το πρόστιμο κατά της Siemens που δεν υπέγραψε ο πρώην «δικαιοσύνης» Χάρις Καστανίδης (ο και μπουχεσινστρούκτορας (sic!) ) και άφησε να υπογράψει ο νυν «δικαιοσύνης» Παπαϊωάννου (έταίρος (sic!) μπουχεσινστρούκτορας);
          Γιατί δεν διευκολύνονται οι πολίτες που θέλουν να πληρώσουν με μετρητά την αναγνώριση της στρατιωτικής τους θητείας ως συντάξιμης (για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος, 25 ετία, έως 31-12-10) ώστε και το κράτος να εισπράξει μετρητά που τα έχει τόσο πολύ ανάγκη και οι πολίτες να λύνουν άμεσα το πρόβλημα, αφού και την πατρίδα υπηρέτησαν και τους ζητείται να πληρώσουν και δεν τους δίνετε η δυνατότητα να το κάνουν άμεσα!
          Που είναι ο Μαλέσιος, ο Νεονάκης, ο Λάμπρου, ο Παπαντωνίου, ο Χριστοδουλάκης, ο Τσοχατζόπουλος, ο Τσουκάτος, ο Αράπογλου, ο Βουλγαράκης, ο Αλογομούρης, ο Λιάπης, ο Δούκας, ο Ρουσόπουλος, ο Ζαχόπουλος, οι Πανάγοι, ο της μέρας του Αγ. Βαρθολομαίου, ο λογιστάκος της αρπαχτής, ο μικρός βοϊβόδας της ολικής καταστροφής και τα λοιπά γιουσουφάκια τους, να ενσωματωθούν αμέσως στο υπάρχων δυναμικό των «Σωτήρων» Μας (sic!), ένθεν κακείθεν;
          Σε ποιούς επίγειους και επουράνιους παραδείσους βιώνουν το προσωπικό τους δράμα (sic!) εις υγείαν των κορόιδων;
          Αιδώς Αχρείοι!
          Σ.σ. Προσθέστε τους υπόλοιπους "Σωτήρες", ων ουκ έστιν τέλος!
          Οδηγούμαστε σε κοινωνικό, οικονομικό και εθνικό αφανισμό και αυτοί μετράνε και σχολιάζουν τα ψίχουλα των στημένων δημοσκοπήσεων!

          ΥΓ. 2
          Οι ευθύνες της δημοσιογραφικής (τρόπος του λέγειν δημοσιογραφική, γιουσουφάκια, παπαγαλάκια και ΤατιανοΤσιτσιολινάκια των εκάστοτε φορέων=βιαστών εξουσίας! ) κάστας είναι τεράστιο και ισότιμο με εκείνο των ΚομματοΠολιτικοΤραπεζοΚοτζαμπασοΣυμορριτοΚαπιταλοΣυνδικαλοΛήσταρχων της μεταπολιτευτικής δημαγωγικής Νομενκλατούρας, για το κατάντημά μας ως πολίτες και χώρα! Το κανάλι του Κυνόβιου (sic!) γιατί δεν το κλείνουν;
          Τι να πρωτοκάνει και η κ. Παπανδρέου του οικονομικού εγκλήματος; Από ποια λίστα Κουσελά να αρχίσει και με ποιους φοροφυγάδες της νομενκλατούρας να τελειώσει; Την φορτώνουν με υποθέσεις για να "κλατάρει", κοινώς να μην αποδοθεί ποτέ δικαιοσύνη. Μια νομενκλατούρα φαύλη-διευθαρμένη-δοσίλογη που λειτουργεί με τον νόμο της omerta, τον νόμο της ένοχης σιωπής των μαφιόζων.
          ΥΓ. Αυτό με την διοίκηση της ΕΡΤ είναι επίσης απίστευτο. Και όμως στο ΤατιανοΤσιτσιολινοΦρουδοΔημοκρατικοΔημαγωγοΣυμμοριτοΓιωργοΛαμογιστανοΠροτεκτοράτο όλα συμβαίνουν έστω και αν οι μισοί πολίτες αρχίζουν να έχουν προβλήματα επιβίωσης .
          Επαίρονται οι της ΕΡΤ τρόφιμοι τατιανοτσιτσιολινοσχολιαστές Αρβανίτες για την συμφωνία των 30 εκ. ευρώων της διοίκησής τους και τολμάνε να διαφημίζουν τις δραστηριότητες της ΕΡΤ για δημοκρατία-ενημέρωση τα παπαγαλογιουσουφάκια!
          Αιδώς αχρείοι!

          • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
            Δημήτρης Ιατρόπουλος @ madprof 12/10/2011 09:23:19

            Καλός ο λόγος σου,ανάμεσα στο σατιρικό και το σατυρικό.
            Μην υπερβάλλεις με το "sic", και πρόσεχε λίγο την ορθογραφία σου.
            Π.χ.

            .....και δεν τους δίνετε η δυνατότητα να το κάνουν άμεσα!.... (δ ί ν ε τ Α Ι )

            ή


            .....να ενσωματωθούν αμέσως στο υπάρχων δυναμικό των «Σωτήρων.... (στο υπάρχΟΝ...)

            Ως προς την ταμπακιέρα,συμφωνούμε σε αρκετά,όχι σε όλα..

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/10/2011 06:16:55

    Έχει τρεις καυτές πατάτες να παλέψει:
    1-Οικονομία-μνημόνιο
    2-ΑΟΖ-Τουρκία
    3-Βαρονείες και φέουδα στο κόμμα του.

    Θέλει δύναμη και γερό στομάχι. Δεν τον ζηλεύω καθόλου.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Strange Attractor 07/10/2011 07:39:23

      Για το 3 δεν ανησυχω. Εχουν ξεπερατεί απο τον κόσμο, και νομιζω στις εκλογές θα εχουμε επληρη ανανέωση, όπου οι φθερμένοι δεν θα βρίσκουν ουτε σταυρό. Για το 2 θα πώ "money talks and bull shit walks" Ειναι πολλά τα λεφτά και οι τουρκαλαδες δεν θα καλνους εξυπναδες σε αμερικάνους και ισραηλίτες. Το 1, χρειάζεται σίγουρα αρχ*&ια για μια πολίτική λύση. Τα νουμερα δεν βγαινουν για εξοφληση μέσω παραγωγής, και αυξησης φορολογίας... Θέλει μια λύση γόρδιου δεσμου.

      • lampros avatar
        lampros @ Lampros 07/10/2011 14:53:59

        "καυτές πατάτες" ο ένας, “money talks and bull shit walks” ο άλλος.

        Άραγε πετάνε και οι αμερικάνοι «ελληνισμούς» στην ομιλία/γραφή τους;

        • Χαζούλης avatar
          Χαζούλης @ lampros 07/10/2011 15:14:15

          Αϊ ντον θινκ σοου

  6. xzetta avatar
    xzetta 07/10/2011 06:26:04

    ενας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. θα ακούσουμε (μέχρι στιγμής σιωπή), θα δούμε (όταν έρθει η ώρα) και θα κρίνουμε. Γενικά η ΝΔ απουσιάζει - και η ανοχή είναι συνενοχή. Οτι έχει κερδίσει σε ποσοστά είναι από τον Σαμαρά προσωπικά. Αλλα έτσι δεν πας μακριά. Που είναι η ηγετική ομάδα που θα κυβερνήσει αύριο? Γιατί κάποιοι που βγαίνουν στα ΜΜΕ είναι κάτι φθαρμένα υλικά που δεν θα ήθελα να τα δω στην επόμενη κυβέρνηση (ή γενικά στην βουλή).

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ xzetta 07/10/2011 07:37:07

      Φίλε μου, δεν έχεις δει ακόμα την επόμενη κυβέρνηση. Δεν ξέρεις ποιούς θα έχει υπουργούς σε καθοριστικά πόστα. Δεν ξέρεις τίποτα παρά μόνο εικάζεις. Υπάρχουν ένα σωρό άτομα που θα εκλεγούν για πρώτη φορά (που τώρα δεν τα βλέπεις) ηλικίας από 35-45. Υπάρχουν καταξιωμένοι εξωκοινοβουλευτικοί (που επίσης δεν μπορείς να ξέρεις ποιοί είναι), υπάρχουν και οι υπάρχοντες συνεργάτες που απλά τους απαξιώνεις επειδή δεν σου αρέσει η φάτσα τους χωρίς να ξέρεις επί της ουσίας αν έχουν ικανότητες ή όχι.

      Και αφού λέμε για πρόσωπα και ηγετική ομάδα, να μιλήσουμε συγκεκριμένα: Ο Δήμας για παράδειγμα έχει ή δεν έχει δώσει καλό δείγμα στο παρελθόν; Ο Σταϊκούρας που πολλοί λένε ότι είναι λίγος, από που το συμπεραίνουν; Επειδή φοράει γυαλιά και δεν έχει λιμανίσια προφορά όπως ο Πάγκαλος; Λέω τώρα, γιατί πολύ μας πουλάνε παραμύθι. Τον Μουρούτη τον ξέρεις έστω και φατσικά; Πως ξέρεις αν είναι Ο.Κ. ή όχι; Τον Λαζαρίδη που γράφει τους λόγους του Σαμαρά πως τον κόβεις, λίγο ή πολύ; Ας αφήσουμε τις μίζερες και εύκολες απαξιώσεις γιατί όλες έχουν ως υπόβαθρο τη σκέψη "όλοι το ίδιο είναι". Ε, δεν είναι όλοι το ίδιο, τι να κάνουμε! Το σύστημα πασόκ έχει μιμητές, δεν λέω, αλλά δεν είναι και όλοι παραγάδια του πασοκικού δικτύου!

      • xzetta avatar
        xzetta @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/10/2011 08:29:33

        Όσο δεν υπάρχουν δεδομένα, προφανώς και ότι λέμε και γράφουμε όλοι μας είναι απλές εικασίες. Δεν ξέρω ποιος θα κάνει τι στο μέλλον (δεν έχω το κληρονομικό χάρισμα) και ελπίζω μόνο τα ονόματα που αναφέρεις να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων όταν θα χρειαστεί - αλλά πολλά έχουν δει τα μάτια μας και γι αυτό το καλάθι πλέον είναι ποοολύ μικρό.
        Προς το παρόν κρίνω με το τι βλέπω και ακούω σήμερα. Σήμερα λοιπόν διαπιστώνω μια ανοχή. Και επαναλαμβάνω οτι η ανοχή στο έγκλημα που διαπράτεται είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, συν-ενοχή. Ζητώ λοιπόν μεγαλύτερη σαφήνεια στα λόγια και τα έργα.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ xzetta 07/10/2011 12:44:08

          Σωστά μιλάς

      • meseos choros avatar
        meseos choros @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/10/2011 05:07:28

        τον χατζη2 τον πακη τον μπασιακο τον στυλιανιδη τον σιουφα τονμειμαρακη ...............τον λουλη πως τους κοβεις

  7. koinos_nous avatar
    koinos_nous 07/10/2011 06:29:00

    Εχετε εικονα τι θα αντιμετωπισει αν γινουν εκλογες και κερδισει?
    Οχι μονο την τραγικη κατασταση της οικονομιας αλλα και ενα ολοκληρο "συστημα" απεναντι του που θα κανει τα αναλογα του Δεκεμβρη του 2008.
    Ξαφνικα θα ξυπνησουν ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ ΔΕΗ ΚΚΕ indymedia συριζαιοι κλπ και θα προσπαθησουν να τα διαλυσουν ολα.
    Χωρις φιλικο ΜΜΕ μαζι σου (εκτος αν η ιστορια με συμβουλο το γιο του Ψυχαρη προσβλεπει εκει) αντε να τους παλαιψεις.
    Επειδη τα ξερει και ο ιδιος αυτα δεν τον βλεπω να πολυβιαζεται.
    Περιμενει να καταρευσει το ΠΑΣΟΚ.
    Γιαυτο βαστατε μικρο καλαθι.

    • The Saint avatar
      The Saint @ koinos_nous 07/10/2011 15:10:53

      Σωστός!
      Τα απομεινάρια του "συστήματος" ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσουν να υπάρχουν, και έχοντας τα ηνία σε χαμηλόβαθμες αλλά καίριες θέσεις , θα κάνουν το βίο αβίωτο στην επόμενη κυβέρνηση (οπως ΑΚΡΙΒΩΣ έπραξαν και επι ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ)
      Μπορεί να μη έχουν τα φόντα να κινηθούν δυνατά λογω της καταβαράθρωσης που πολύ πιθανά θα έχει υποστεί το ΠΑΣΟΚ, αλλά ότι θα προσπαθήσουν ναί...
      Μπορεί το ΠΑΣΟΚ ακόμη και να "πεθάνει" το τέρας όμως που δημιούργησε, και εξέθρεψε, θα "πεθάνει" αργά αργά και βασανιστικά (και για τους υπόλοιπους αγαπητέ Αυριανιστή...)
      Σκεφτείτε τώρα ότι όλα αυτά πρέπει να αντιμετωπίσει (ο Σαμαρας) εν μέσω κρίσης...

  8. tpe avatar
    tpe 07/10/2011 06:37:45

    Μα, τι φάση Γιέτσιν δε ζούμε τώρα;

  9. Civil-Eng. avatar
    Civil-Eng. 07/10/2011 06:50:23

    Πολύ κόσμια η xzeta.
    Αλλιώς:
    Θα πρέπει να σοβαρευτούμε κάποτε σ αυτό το κόμμα και σ'αυτή τη χώρα. Αν δεν έχουμε λύσεις και δη αποτελεσματικές να βγάλουμε το σκασμό και να αποχωρήσουμε. Αν έχουμε να βγούμε και να τις απαιτήσουμε. Δε θα παιζομε τις κουμπάρες, και δε θα αφήνουμε έναν να κανει κουπί για όλους όταν στελέχη μας είνα από άθλια ως ισάξια του Πασόκ.
    Τι χάλια είναι αυτά βουλιάζουμε και δεν έχουμε βρει ανθρώπους να κυβερνήσουν, ο Αντώνης ΔΕΝ προκειται να μας σώσει μόνος ούτε είναι αυτ΄η δουλειά του.

  10. Πέτρος.Μ avatar
    Πέτρος.Μ 07/10/2011 06:56:25

    Τήλέμαχε πολύ εύστοχες επισημάνσεις.
    Μερικές παρατηρήσεις.
    Το λες και εσύ.
    Το μέτωπο του εκλογικού σώματος, είναι το πιο καθοριστικό.

    Αλλά κυρίως για έναν επιπλέον λόγο.
    Όσο πιο σαρωτική λοιπόν είναι η νίκη στις εκλογές τόσο πιο εύκολη καθίσταται η διαχείριση του δεύτερου , του μετώπου των δανειστών.
    Όσο πιο συμπαγής και προσηλωμένη στο στόχο θα είναι η κοινοβουλευτική πλειοψηφία τόσο ισχυρότερη καθίσταται η διαπραγματευτική ικανότητα της κυβέρνησης.

    Εκεί Τηλέμαχε με κάθε τρόπο πρέπει να εστιαστεί η προσπάθεια του ΑΣ

    Ελάχιστο ρόλο παίζει πως σε αντιμετωπίζουν οι δανειστές ως αντιπολίτευση.
    Και ούτε πρέπει ιδιαίτερα να σε ενδιαφέρει.
    Ισχυρή όμως λαϊκή εντολή αλλάζει τους συσχετισμούς.

    Δείτε τι έγινε στην Ουγγαρία , στην Ισλανδία.
    Όπου κυριάρχησε ο λαϊκός παράγοντας αναδιπλώθηκε ο διεθνής .

  11. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 07/10/2011 07:00:12

    Η χώρα χρειάζεται ηγέτες. Ένας μόνο δεν αρκεί.
    Ο κόσμος είναι έτοιμος να αλλάξει τα πάντα, αλλά μόνος του κανείς δεν μπορεί να κινηθεί ώστε να ξερριζώσει ένα ολόκληρο σύστημα εξουσίας, έναν τρόπο ζωής ουσιαστικά, που έχει επιβληθεί και έχει διαποτίσει μια ολόκληρη γενιά.
    Το ερώτημα που βρίσκεται σήμερα στα χείλη όλων είναι :
    Να φύγουν αυτοί που κατέστρεψαν τη χώρα, αλλά μετά τι;
    Πειστική απάντηση δεν έχει δοθεί ακόμη, δυστυχώς.
    Στην ουσία περιμένουμε περίπου ένα θαύμα.
    Μακάρι να γίνει...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γιάννης Καλαματιανός 07/10/2011 07:44:28

      'Ενας πατριώτης, ικανός και δυνατός ηγέτης, εμπνέει άλλους να γίνουν ηγέτες ο καθένας στο μικρό ή μεγάλο πόστο του. Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Είναι αδύνατον να έχουμε πολλούς ηγέτες σε επίπεδο κοινωνίας, εργασιακού κόσμου, δημόσιας διοίκησης, ιδιωτικού τομέα, Εκκλησίας, πανεπιστημίου κ.λπ. και να μην έχουμε ένα μεγάλο ηγέτη επικεφαλής. Ο λόγος είναι απλός: Όταν στην κεφαλή της χώρας είναι κάποιος που δεν είναι πραγματικός ηγέτης (όπως π.χ. ο Γ. Παπανδρέου) αλλά απλώς σέρνεται από τις διεθνείς και εγχώριες συγκυρίες είναι επόμενο να μην αφήνει και να μην αναθέτει σε οποιονδήποτε έχει πραγματικές ηγετικές ικανότητες να λάβει κάποια ευθύνη ή καλώς εννοούμενη εξουσία για να βοηθήσει να καλυτερεύσουν τα πράγματα. Τον φοβάται το επίδοξο ηγετικό συνεργάτη του. Φοβάται ότι θα τον ρίξει, θα τον φθείρει, θα τον καπελώσει, υπερκεράσει κ.λπ. Αυτό το κόμπλεξ του (γιατί κόμπλεξ είναι) αν το έχει ένας πρωθυπουργός επεκτείνεται στους υπουργούς οι οποίοι έχουν επιλεγεί με τα ίδια κριτήρια, και ακολούθως σε όλη την από εκεί και κάτω πυραμίδα της δημόσιας διοίκησης. Αυτοί οι άνθρωποι αντίστοιχα θα αναζητήσουν τους ανάλογους "λίγους" στον ιδιωτικό τομέα, τα λαμόγια κ.ο.κ. Είμαστε μικρή χώρα και αυτά γίνονται πολύ γρήγορα και όλοι γνωριζόμαστε λόγο πολύ μεταξύ μας για να επιβεβαιώσουμε του λόγου το αληθές.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/10/2011 07:45:43

        γνωριζόμαστε λίγο πολύ μεταξύ μας

        • Νίκος Α avatar
          Νίκος Α @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/10/2011 20:51:00

          +1000

  12. mad dog avatar
    mad dog 07/10/2011 07:01:39

    τηλέμαχε όλα αυτά που λές είναι σωστά , αλλά αλλαγή καθεστώτος και νοοτροπίας με την ηγετική ομάδα της ΝΔ (πλην Σαμαρά) δεν παίζει. Οι 8 στους 10 είναι εκφραστές αυτού ακριβως του σάπιου συστήματος που χρεωκόπησε τη χώρα.

  13. antonis1 avatar
    antonis1 07/10/2011 07:33:28

    Πριν προχωρήσουμε σε μεγαλειώδη αλλαγή καθστώτος του κράτους, μήπως μπορούμε να αλλάξουμε πρώτα,σαν δοκιμή, το καθεστώς του φθαρμένου κόμματος?
    Και μια παρατήρηση ιστορική.
    Και τον Βενιζέλο και τον Καραμανλή τον στήριξαν ή έφεραν ή επέβαλαν οι εξαποδώ .Μην τα ξεχνάμε. Η δική μας εσωτερική καθεστωτική αλάγή έγινε γιατί επιλέξαμε να ακολουθήσουμε κάποιους ισχυρούς ξένους με δεσμεύσεις ,υποχρεώσεις στα δικά τους συμφέροντα .
    Κάπως έτσι θα παιχτεί αν παιχτεί και το σημερινό δράμα.
    Θα διαλέξουμε Ευρώπη ,δηλαδή Γερμανία (ισχυρή χερσαία δύναμη) ή τους αγγλοσάξωνες (ναυτική και υπερπόντια ισχύς)?
    Συνήθως ως γωνιακό μαγαζί και με θαλλάσια σύνορα όπου οι στόλοι μπαινόβγαιναν , είμασταν πάντα δεμένοι στο άρμα των ναυτικών δυνάμεων...
    Τώρα αρχίζουν περίεργα παίγνια ισχύος και ισχυρές ανακατατάξεις...
    Αν διαλέξουμε σωστά θα βγούμε ισχυρότεροι απο την κρίση ,όπως τα καταφέραμε ως τώρα.
    Αν διαλέξουμε τον χαμένο, θα έχουμε διαλυθεί ως κρατικό μόρφωμα και όχι μόνο οικονομικά.
    Είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο απο τις δικές μας ως ελλαδίτσα δυνατότητες.
    Οσο για τους μακρινούς ,κινεζορώσους, δεν είμαστε στο δικό τους μοιράδιο εξουσίας και γεωπολιτικής για να μας αφήσουν οι ισχυροί πάτρονες να εκχωρηθούμε.
    Ούτε και οι ίδιοι θέλουν να εμπλακούν ουσιαστικά.
    Επομένως η τύχη μας θα εξαρτηθεί απο το που θα καθίσει η ισσοροπία μεταξύ Γερμανίας -Αμερικής ουσιαστικά.
    Ισοπαλία με ξαναμοίρασμα ζωνών και χωρών?
    Δημιουργία Ευρωπαικού κράτους ?Με στρατό, τράπεζα,νόμισμα και μηχανές παραγωγής , οπότε όσοι περισσεύουν φεύγουν?
    Ευρωπαιό κράτος όμως χωρίς την ελλαδίτσα, ως θέση γεωπολιτική δεν...
    Αν οι Γερμανοί θέλουν, που μάλλον θέλουν, ισχυρή ευρώπη, είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν για να μας κρατήσουν.Εν τω μεταξύ όμως και εμείς πρέπει να γίνουμε στοιχειωδώς κράτος με διοίκηση και σύστημα αν θέλουμε να είμαστε στην ευρώπη.
    Τους αγγλοσάξωνες που μας είχαν τόσα χρόνια δεν τους ενοχλούσε και πολύ το μπαχαλιστάν μας...Οι άνθρωποι τους στην οικονομία και την πολιτκή έκαναν την δουλειά τους μια χαρά.Μόνο που τώρα δεν έχουν πολλά ντόλαρ να μας στέλνουν και θα θελήσουν να μας σουλουπωσουν και αυτοί αν φύγουμε απο ευρώπη.
    Μονόδρομος λοιπόν τα σκληρά μέτρα επανίδρυσης του κράτους ,στα αλήθεια αυτή την φορά, και όχι με τις βλακείες του κωστάκη.
    Οσο για τη δραχμή που ελαφρά τη καρδία οι αγαθοί ή πονηρά καλοβλέποντες οι πονηροί ονειρεύονται, καλύτερα να μείνει στα όνειρα γιατί το ξύπνημα θα είναι πολύ μα πολύ βάρβαρο...

  14. Ευθύμιος Περίσσιος - Χαλάνδρας avatar
    Ευθύμιος Περίσσιος - Χαλάνδρας 07/10/2011 07:38:46

    Είναι η Βουλγαρία πρότυπο; Τότε ο Κωνσταντίνος, θα γίνει πρωθυπουργός. Μόνη, ίσως, προϋπόθεση για την επανάκαμψη εφοπλιστικών κεφαλαίων. Πρέπει να εκλεγεί αυτοδύναμος, ο Σαμαράς, με Παμπούκιδες και Βορίδιδες υπουργούς, για να αποφευχθεί η άλλη λύση.

  15. netakias avatar
    netakias 07/10/2011 07:47:46

    Πολύ δύσκολο για εκλογές. Εγώ περίμενα με τις απολύσεις να αναγκαστούν να πάνε σε εκλογές με το διλλήμα "απολύσεις με ΠΑΣΟΚ ή απολύσεις με ΝΔ", αλλά με τις 30.000 και την (δήθεν) απειλή της Τριμερούς, να "πιάνει" στον ήδη τρομοκρατημένο λαό, δεν θα αφήσουν τον "δικό τους άνθρωπο" τόσο εύκολα.

    Μια τρικλοποδιά, όχι από την αντιπολίτευση αλλά από τον λαο χρειάζεται. Πχ να φάει γιαούρτι κανένας Μεγαλουπουργός, κανένας ξένος Καλεσμένος, κάτι τέτοιο, μια αποδοκιμασία που να κάνει εντύπωση.

  16. Raziel avatar
    Raziel 07/10/2011 07:49:15

    Φίλε τηλέμαχε πολύ ωραίο και σωστό το αρθρο σου και μένα μου αρέσει ο Σαμαράς, αυτό όμως δεν είναι λόγος να του χαιδεύουμε τα αυτιά και να προπαγανδίζουμε υπερ του. Αυτό θα τον οδηγήσει στην ύπνωση και την καταστροφή. Πρέπει να κάνουμε ακριβώς το αντίθετο δηλαδή να ασκούμε συνεχώς κριτική για τα θέματα που δεν μας βρίσκουν σύμφωνους ώστε να τον οδηγούμε στην βελτίωση.

  17. elena avatar
    elena 07/10/2011 07:58:30

    Καλημέρα!
    Κάνω λάθος ή μήπως ο Σαμαράς δεν είναι παιδί του συστήματος; Αυτό δεν τον ανέθρεψε;
    Ας υποθέσουμε ότι και κάποιος άλλος "το έχει" πιστεύετε ότι το σύστημα θα τον αφήσει να προχωρήσει;
    Ας τολμήσει ο όποιος να τα βάλει με το σύστημα και να σταθεί δίπλα στο λαό πατριωτικά και ελληνικά και μετά βλέπουμε...

    • factorx avatar
      factorx @ elena 07/10/2011 10:10:23

      Σε παρακαλώ να μην γράφουμε αηδίες. Αν ο Σαμαράς ήταν "παιδί του συστήματος" δεν θα καθόταν να κοιτάει τους τοίχους τους σπιτιού του τόσα χρόνια; Μπορεί να διαφωνείς όπως και άλλοι σε θέματα χειρισμών και συμμαχιών. Αλλά παιδί του συστήματος δεν είναι και θα το δεις

      • danaos avatar
        danaos @ factorx 07/10/2011 11:17:03

        Και επειδή δεν είναι του συστήματος, το ξέρουν καλά όσοι τον γνωρίζουν,θα αλλάξουν πολλά πράγματα!

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ danaos 07/10/2011 15:43:37

          1. Είχαν άλλες παραστάσεις από τα σπίτια τους. Για θυμήσου!!

          2. Κι εγώ και πολλοί άλλοι, μπορεί να πήγαν στο ίδιο πανεπιστήμιο με κανένα ρεμάλι. Ντε και καλά τα ίδια μυαλά έχουμε;

        • juliet avatar
          juliet @ danaos 07/10/2011 15:53:53

          Mανάβη ,
          ένας που πουλάει χόρτα,ντομάτες...... κ.λπ και ένας που πουλάει μέλι και έχουνε πάγκο στην ίδια λαΐκή και οι δύο μανάβηδες είναι;

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ danaos 07/10/2011 16:54:48

          δεν έχω πρόβλημα με το να είναι του συστήματος ή να μην είμαι. Εγώ και είμαι του συστήματος, αλλά και δεν είμαι.

          Το καθοριστικό στον Σαμαρά είναι ότι βγήκε με λαϊκή επιλογή, και όχι από κανένα σύστημα, και, συγγνώμη που θα εκφραστώ λαϊκά, δεν είναι λιγούρης, και ο νοών νοείτω.

          Τέλειος είναι μόνο ο ...Θεός.

  18. avanti avatar
    avanti 07/10/2011 07:59:21

    Εάν θεωρήσουμε ότι τα δημοσιεύματα στα χθεσινά " Επίκαιρα" είναι έστω και 50% αληθινά, ενδεχομένως να είναι 100%, τι μπορεί να μας κάνει να πιστέψουμε ότι η χώρα μας μπορεί να εφαρμόσει ανεξάρτητη εθνική πολιτική ανάλογη των συμφερόντων της ? Οταν οι Αμερικανοί υπερασπίζονται τα συμφεροντά τους οικονομικά και γεωστρατηγικά με τόσο έντονο και κάθετο τρόπο, τι περιθώρια έχουμε? Και βεβαίως στο παιγνίδι έχουν μπεί και οι εταίροι μας Γερμανοί που διεκδικούν το δικό τους μερίδιο. Μας έχουν καπελώσει κανονικά (όπως και δεκάδες άλλες χώρες) και εμείς νομίζουμε ότι είμαστε .... ελεύθερη & ανεξάρτητη χώρα. Είναι θέμα πως το βλέπει κανείς!

  19. Ευθύμιος Περίσσιος - Χαλάνδρας avatar
    Ευθύμιος Περίσσιος - Χαλάνδρας 07/10/2011 08:02:03

    Είναι η Βουλγαρία πρότυπο; Τότε ο Κωνσταντίνος, θα γίνει πρωθυπουργός. Μόνη, ίσως, προϋπόθεση για την επανάκαμψη εφοπλιστικών κεφαλαίων. Πρέπει να εκλεγεί αυτοδύναμος, ο Σαμαράς, με Παμπούκιδες και Βορίδιδες υπουργούς, για να αποφευχθεί η άλλη λύση.
    Γιώργος Καραμπελιάς έφα: …Έχει ο καιρός γυρίσματα. Ο «καταλληλότερος κατέρρευσε» και η εκσυγχρονιστική παγκοσμιοποίηση πάει κατά διαόλου…Μπροστά σε αυτή την πραγματικότητα το αεριτζίδικο κεφάλαιο που γιγάντωσε επί εκσυγχρονισμού αρχίζει να ανησυχεί. Είχε επενδύσει στο ΠΑΣΟΚ, αλλά βλέπει πως διέξοδος δεν υπάρχει. Γι’ αυτό και μπαίνει άμεσα, το ίδιο, στο πολιτικό παιγνίδι. Ο Μπόμπολας γιγαντώνεται, αγοράζοντας και το «Πρώτο Θέμα» και ανοίγεται προς την κυβέρνηση και τους… Ρώσους. Η Γιάννα προσπαθεί με τα λεφτά του βασιλικού συζύγου και τον «Ελεύθερο Τύπο», ο Αλαφούζος ευθυγραμμίζεται με τους Αμερικανούς και το Ισραήλ, και από το πουθενά ξεπροβάλλει ως νέος άμεσος παίκτης ο Βγενόπουλος. Η κρίση του εκσυγχρονισμού γίνεται κρίση του πολιτικού συστήματος και οι παίκτες πολλαπλασιάζονται.

  20. Νικόλαος avatar
    Νικόλαος 07/10/2011 08:02:20

    Η μεγαλύτερη απογοήτευση του κόσμου στην Ελλάδα , συνίσταται στο ότι έχει πολλά χρόνια να πει για κάτι " σωστά το έκανε η κυβέρνηση" . Το μόνο που ακούμε και ζούμε εδώ και δεκαετίες είναι το πόσο "λάθος" ήταν εκείνη η πολιτική, πόσο "λίγος" αποδείχτηκε ο τάδε πρωθυπουργός, πόσο "προδόθηκαν" οι ελπίδες μας από τον ένα ή τον άλλο. Σε αυτό έχει τεράστια ευθύνη και το ΠΑΣΟΚ βέβαια , αλλά και η ΝΔ. Η απογοητευτική διακυβέρνηση Καραμανλή (04-09), που έφερε με 10 μονάδες στην καμπούρα μας το ΓΑΠ , έχει αφήσει βαρειά τη σκιά της στους πολίτες.
    Εντυπωσιακό το γεγονός ότι το δημοσκοπικό ποσοστό της ΝΔ είναι χαμηλότερο από το ποσοστό της συντριβής της το 2009! Την ίδια ώρα που το ΠΑΣΟΚ έχει χάσει 22% (τη μισή του εκλογική δύναμη!!)
    Δηλαδή η ΝΔ και ο φιλότιμος Σαμαράς , δεν έχει καταφέρει να κρατήσει ούτε καν όλους τους ψηφοφόρους του 09 , και σίγουρα όχι να εμπνεύσει και να δημιουργήσει την ελπίδα σε απέραντο αριθμό αγανακτισμένων ψηφοφόρων του πρώην ΠΑΣΟΚ.
    Ο λόγος για μένα είναι ένας και απλός: Παίζει με τη λέξη "επαναδιαπραγμάτευση", την ώρα που η κοινωνία βράζει και ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ. ΣΑΦΕΣ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ. Βγαίνουμε από το μνημόνιο με ΚΑΘΕ κόστος.
    Δεν το λέει, δεν το θέλει , δεν το πιστεύει, ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ όμως ούτε τους νεοδημοκράτες.
    Ας μείνει στη χλιαρή του αυτή θέση λοιπόν , ας κυβερνήσει και αυτός παρέα με το ΔΝΤ , τον Ρέσλερ και τον Καρατζαφέρη, και ας αφήσει χρόνο στο ΠΑΣΟΚ να "επιστρέψει" στις ρίζες του, και να σαρώσει σε κάνα-δυο χρονάκια.
    Αν δεν το θέλει αυτό, ΑΣ ΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτό που ΟΛΟΙ περιμένουν να ακούσουν. Όχι αοριστίες και "επαναδιαπραγμάτευση" .
    Συγκερκριμένη πολιτική ΕΞΟΔΟΥ από το μνημόνιο και απαγκίστρωσης από την Τρόικα. Αν το κάνει και έχει τα ΚΟΤΣΙΑ να το φέρει εις πέρας , τότε θα του αξίζει να γραφτεί πλάι στους πολιτικούς ηγέτες που αναφέρθηκαν στο άρθρο.
    Αν δεν το κάνει , η μπόμπα θα σκάσει στα χέρια του και τα "μπουμπούκια" που θα τον περιτριγυρίζουν- και θα εξοργίζουν τον κόσμο με τις "εκπληκτικές τους ικανότητες" , που έδειξαν άλλωστε και κατά την διακυβέρνηση Καραμανλή- θα κάνουν το Βενιζέλο και το Λοβέρδο να μοιάζουν με άξιους πολιτικούς!!!
    Ο Σαμαράς ΔΕΝ έχει πείσει την κοινωνία ακόμη, απλά πολλοί προσπαθούν να πείσουν τους εαυτούς τους ότι ο Σαμαράς μπορεί να τα καταφέρει.
    Είναι η ελπίδα μας , το πιστεύω αυτό, αλλά πλέον ΔΕΝ συγχωρούνται αποτυχίες.
    Όχι άλλα "λάθος το έκανε η κυβέρνηση αυτό", ας έρθει επιτέλους η ώρα του "μπράβο στους Έλληνες, τα κατάφεραν " !!!!

    • romios avatar
      romios @ Νικόλαος 07/10/2011 09:31:07

      Πόσο δίκιο έχεις...
      Ο Σαμαράς δεν έχει πείσει ακόμη, ενώ οι κινήσεις/προτάσεις του, έτσι προσεκτικά που εκδηλώνονται/διατυπώνονται, αυξάνουν τη δυσπιστία του λαού, που έχει ήδη κουραστεί να περιμένει την κίνηση που θα κάνει όχι τη διαφορά αλλά την ανατροπή.
      Το τραγικό είναι ότι κάποιοι που είναι πολύ κοντά του, πιστεύουν πολύ στο πρόσωπό του και θα μπορούσαν να τον επηρεάσουν, βλέπουν και εμφανίζουν ως πραγματικότητα τις δικές τους επιθυμίες, αυτό που θα ήθελαν από το Σαμαρά και όχι αυτό που βλέπει ο πολύς κόσμος.

  21. popolaros avatar
    popolaros 07/10/2011 08:19:33

    Διάβασα σε πρωτοσέλιδο, ότι ο Αντώνης είναι υπέρ της πρότασης Πασοκ για αλλαγή του εκλογικού νόμου, με λίστα.
    Αληθεύει ;

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ popolaros 07/10/2011 09:18:48

      τι το κακο βλεπεις?
      ισα-ισα θα ξεκαθαρισει η κοπρος του Αυγεια!!!!!!!!!!!

    • factorx avatar
      factorx @ popolaros 07/10/2011 10:11:38

      Διαφωνεί κανένας φίλος σου βουλευτής;

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ factorx 07/10/2011 10:22:26

        μονο με λιστα μπορεί να ανανεωθει το καθε ψηφοδελτιο. μονο με λιστα κοβεις τον καρκινο του κοματαρχη.

        • Lampros avatar
          Lampros @ Ignoramus 07/10/2011 13:12:49

          ... κατι παραξενοι τύποι σε τοπικές οργανώσεις... Σαπιλα.

          • SIMONETTA avatar
            SIMONETTA @ Lampros 11/10/2011 07:47:23

            Oι παράξενοι τύποι δεν είναι τίποτα. Αν έρθεις σε επαφή με τις τοπικές θα πάθεις πιό βαριά κατάθλιψη από την κατάθλιψη του μνημονίου. Το Οργανωτικό ακυρώνει κάθε προσπάθεια του Προέδρου με τους απίστευτους κομματικούς μαθουσάλες λόγω νοοτροπίας και λόγω ηλικίας. Ασε δε πού καί οι νέοι υποψήφιοι δεν κάνουν καμία υπέρβαση στο ψέμα αλλά συνεχίζουν να υπόσχονται βλακείες. Οχι κύριοι, προτιμώ την ληστεία του μνημονίου παρά να ξαναδώ τα λαμόγια αμφοτέρων των κομμάτων (διότι οι ΠΑΣΟΚΟΙ) ξέρουν πόσο αδύναμοι είναι οι Ν.Δ. και έχουν αρχίσει και το παίζουν κοψοχέρηδες. Αλλωστε το παραδέχθηκε και ο Λαζαρίδης χθες το βράδυ στο ΣΚΑΙ .Α΄μη ξεχάσουμε και τους ανεπάγγελτους που το παίζουν κομματάρχες, τις απίστευτες κυριούλες που πληρώνονται από το κομμα και δουλεύουν για πάρτη τους στις γειτονιέςκαι τους αλλήθορους που ακόμα δεν ξέρουν τι πορεία θα έχει η Ντόρα. Και τέλος αγαπητέ Πρόεδρε που σέβομαι την προσπάθεια σου τι να κάνω τον νέο υποψήφιο όταν δεν μπορεί να ξεχωρήσει τους συνεργάτες του και να υπερασπιστεί τον εαυτό του; Θα μπορέσει να υπερασπιστεί εμένα και την Ελλάδα;

  22. Ραβινος avatar
    Ραβινος 07/10/2011 08:29:17

    Μια απο τις καλυτερες πολιτικες αναλυσεις που εχω διαβασει ! Μπραβο!Η αναλυση αυτη δειχνει και τον βαθμο δυσκολιας του Σαμαρα για την αναταξη της χωρας .Δειχνει ταυτοχρονα και την επιτυχη εκβαση της προσπαθειας του βασει των δημοσκοπικων ευρηματων που αποκτουν πλεον την πραγματικη διασταση τους κοντρα στην πλυση εγκεφαλου των εγκαθετων ΜΜΕ .Οι συμπληγαδες ειναι πολλες και οι σειρηνες που θελγουν τους κατα Φαηλο ντιντηδες δινουν το απαν των δυναμεων τους για να εγκλωβισουν τον Σαμαρα στα δικα τους δικτυα και στενα περιθωρια.Αυτο που ευχομαι με ολη την ψυψη μου ειναι κουραγιο και δυναμη στον Α.Σαμαρα διοτι σ'αυτον εμελλε η Ελλαδα να εναποθεσει τις τελευταιες της ελπιδες !

    • Heaven avatar
      Heaven @ Ραβινος 07/10/2011 09:23:23

      να συμφωνησω μαζι σου για την αναλυση. αλλα ειλικρινα δεν χρειαζομαι μια ακομη αναλυση αλλα μια παραθεση προτασεων συγκεκριμμενων πως θα διοικησει.
      ποσα υπουργεια θα εχει, ποια, ποιες δρασεις στο καθενα, ποιες προτεραιοτητες
      και δεν αναφερομαι καθολου στο πιο ζωτικο απ' ολα την οικονομια που ακομη και με 50% κουρεμα δεν βγαινει!
      το παμε ετσι χωρις προγραμμα με βαρκα την Ελπιδα, αντε και το δασκαλιστικο στυλ του Σταικουρα, ελεος....

  23. Tonia G avatar
    Tonia G 07/10/2011 08:38:52

    Τηλέμαχε καλημέρα,
    και μπράβο για το κείμενο σου. Οπως πολύ ορθά λές "Πάμε για αλλαγή καθεστώτος!"
    Μόνο που όταν ένα καθεστώς φεύγει, αντικαθείσταται από ένα άλλο. Νομοτελειακά! Ελπίζουμε ότι το νέο καθεστώς είναι του Α. Σαμαρά, ο οποίος μίλησε πρώτος για τη Νέα Μεταπολίευση και την απαιτούμενη αλλαγή του Συντάγματος.
    Ομως η καθημερινότητα δείχνει πως ακόμη ο Πρόεδρος δεν βρίσκεται "μέσα" σε κάθε σπίτι. Δεν δείχνει στην πράξη πρόθυμος να αναλάβει και αυτό απογοητεύει τον πολίτη που ψάχνει κατεύθυνση προς την ελπίδα.
    Πιστέυω λοιπόν ακράδαντα πως τώρα με 9 μονάδες υπεροχή και όλα γύρω ήδη κατεδαφισμένα ότι ήρθε η ώρα για το σάλπισμα προς την ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ (και δεν εννοώ του ΓΑΠ). Πρέπει να αλλά ξει όλο το σύστημα αλλά αυτό ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να το ξεκινήσει από το σπίτι του... Διότι αλλιώς είναι πολύ δύσκολο να πείσει το 42-45% που χρειάζεται για αυτοδυναμία. Γιατί λεεί ο απλός απογοητευμένος πολίτης "αυτός δεν άλλαξε καν το σπίτι του... τη χώρα θα αλλάξει;"
    Κατά συνέπεια ας προωθήσει ενεργητικά νέους, μορφωμένους και άσπηλους ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ως υποψήφιους. Διότι μπορεί εδώ καλά να τα λέμε, αλλά στα ραδιόφωνα, στις τηλεοράσεις, στις κομματικές καρέκλες και στα κρατικά επιδόματα βρίσκονται ακόμη ο Άρης, η Ολγα, η Μαριέτα, ο Κούλης, ο Πάκης, ο Μάκης και πολλοί μα πολλοί άλλοι και υπάρχει σοβαρός κίνδυνος το "αυγολέμονο να κόψει"!

  24. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/10/2011 08:44:32

    Εξαιρετικό κείμενο, ευστοχότατες παρατηρήσεις...μπορεί ο Πρόεδρος να σταματήσει την Άλωση της χώρας μας; γι΄αυτό προσευχόμαστε, σ΄αυτό ελπίζουμε, αυτόν εμπιστευόμαστε...

  25. Μάνος avatar
    Μάνος 07/10/2011 08:57:07

    Τα τελευταία χρόνια έχουμε εναλλαγή κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ - ΝΔ που εκλέγονται όχι με την αξία τους αλλά από την δυσαρέστηση του κόσμου για το άλλο κόμμα. Αυτό το γνωρίζουν οι πολιτικοί και από εκεί που σταματάει η ζημιά που προκαλούν λόγω εκλογών συνεχίζει η επόμενη κυβέρνηση χειρότερη ζημιά. Είναι εχθροί του Ελληνικού λαού διότι θέλουν να τα πληρώσει όλα ο λαός που δεν φταίει σε τίποτα και να μην το πληρώσουν οι πολιτικοί που στην ουσία λεηλάτησαν το Έθνος. Η άποψη μου είναι ότι πρέπει να αφανιστούν τα δύο μεγάλα κόμματα και οι πολιτικοί που μας κυβέρνησαν τα τελευταία τριάντα χρόνια να περάσουν την πόρτα Ειδικού δικαστηρίου και να κατασχεθούν οι περιουσίες τους για να αποπληρωθεί το χρέος. Θέλουμε ανθρώπους αληθινούς με σθένος, θάρρος, θράσος και αποφασιστικότητα για να επαναφέρουν το ηθικό των Ελλήνων στο ύψος του. Πρέπει ο Έλληνας να μην κειτάζει το ατομικό του συμφέρον και να πουλάει την ψήφο του σε ένα κόμμα. Όσον αφορά για τον σωτήρα που ψάχνουν όλοι σήμερα, υπάρχει, ζει και αναπνέει, αλλά δεν θα σας βρεί αυτός εσείς πρέπει να τον βρείτε και να τον παρακαλέσετε να σας κυβερνήσει για να βγάλει το κράτος και τους πολίτες από το αδιέξοδο.

  26. Ταραχή avatar
    Ταραχή 07/10/2011 09:00:03

    Τηλέμαχε όλα καλά αυτά που γράφεις αλλά περιλαμβάνουν μόνο την Ελλάδα.Δυστυχώς όμως εγώ , ο Ελληνικός Λαός δηλαδή, ψάχνω απεγνωσμένα να βρώ την θέση μου σ αυτή την Ελλάδα.Γιατί όλοι,κυβέρνηση και αντιπολίτευση ειδικά "ενδιαφέρονται" με πολύ μεγάλο ζήλο να σώσουν την χώρα καταστρέφοντας την δική μου ζωή και την ζωή των παιδιών μου.Τι σημαίνει λοιπόν σώζεται η Ελλάδα;Ξέρει μήπως κανείς να μου απαντήσει;

  27. AUD avatar
    AUD 07/10/2011 09:12:52

    Ο Σαμαράς έχει πολύ δρόμο ακόμη... στο κόσμο γενικά επικρατεί δυσπιστία του «όλοι ίδιοι είναι»... και προσωπικά πιστεύω ότι αυτό μπορεί εύκολα να αλλάξει μαχαιρώνοντας το "ανοχή = συνοχή.."

  28. andreas avatar
    andreas 07/10/2011 09:22:45

    Ολα καλα και ολα ωραια αλλα δεν αναφερεται πουθενα πως οσο και να το θελει ο Σαμαρας αυτοδυναμια δεν περνει οποτε θα πρεπει να στρεψει απο τωρα την προσοχη του σε πια συνεργασια θα προχωρησει γιατι δεν εχει και πολλες επιλογες.Αν αφαιρεσουμε το Λαος και το Πασοκ (για την ψηλη ουτε λογος) τι του μενει τα κομματα της αριστερας.Και να μην διανοηθει να παει την χωρα σε αλαιπαλληλες εκλογες γιατι ο κοσμος αν ηθελε να του δωσει αυτοδυναμια θα του την εδεινε εξ αρχης.

  29. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 07/10/2011 09:23:53

    εχει δικαιο ο νικολαος. μια μονο λυση υπαρχει . ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΩΡΑ. ολα τα αλλα για επαναδιαπραγματευση ειναι τριχες κατσαρες. γιαυτο δεν μπορει να δημιουργησει η ν.δ ρευμα αυτοδυναμιας.
    ο σαμαρας ξερει οτι το μνημονιο ειναι ακυρο και αντισυνταγματικο. με το που θα παρει την κυβερνηση δεν πρεπει ν ααναγνωρισει τοιποτα απο τις υπογραφες της κυβερνησης. που εβαλε. ειναι ολα ακυρα. η λυση ειναι απλη.
    φευγουμε αμεσως απο το μνημονιο δεν αναγνωριζουμε τοιποτα και συνεργαζομαστε με ρωσια και κινα.
    μονο αν το κανει αυτο ο σαμαρας θα γινει ο πουτιν της ελλαδας.
    γιατι ο πουτιν ειχε κανενα συνεργατη? ολα μονος του τα εκανε.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ mhtsos karditsa 07/10/2011 09:51:42

      Διάβασε λίγο την ιστορία του Πούτιν και θα δεις εάν ήταν μόνος ή όχι.

      Επίσης, λυπάμαι που θα σου χαλάσω το όνειρο αλλά Αη Βασίλης δεν υπάρχει.

      • Theo avatar
        Theo @ Χρήστος 07/10/2011 13:52:30

        @mhtsos karditsa
        μηπως εισαι απο τη Νεραιδα?
        λεω μηπως και εισαι νεραιδοπαρμενος με αυτα που γραφεις!
        ξυπνα, στο λενε και παραπανω, Αγιος Βασιλης παπαλα, δεν υπαρχει!!!!!!!!!!!!!

  30. Wolf avatar
    Wolf 07/10/2011 09:29:23

    "Το μόνο βέβαιο είναι πια ότι – με την αναπόφευκτη πλέον – χρεοκοπία και με κούρεμα τουλάχιστον 50% που έρχεται για το ελληνικό χρέος, δεν πάμε για αλλαγή κυβέρνησης. Πάμε για αλλαγή καθεστώτος!
    Κι όταν πάμε σε καθεστωτική αλλαγή, τότε χρειάζεται τελείως διαφορετική «αντιπολίτευση». Γιατί δεν διώχνεις της κυβέρνηση που παραπαίει, γκρεμίζεις όλο το χθες και ταυτόχρονα χτίζεις το αύριο. Χωρίς να χάνεις το σήμερα…"

    Ωμός ρεαλισμός είναι αυτό αγαπητέ Τηλέμαχε ή προειδοποίηση για τα μελλούμενα?
    Έχουμε προεξοφλήσει την χρεοκοπία και μιλάμε για αλλαγή καθεστωτική?
    Γιατί φυσικά η χρεοκοπία σημαίνει ότι φτάσαμε στο απόλυτο μηδέν.
    Άρα δεν έχει πιο κάτω!
    Άρα αυτός που θα κληθεί να "χτίσει" μπορεί ή να μείνει στο μηδέν στη χειρότερη περίπτωση ή να ανέβει έστω και ένα σκαλί από τον πάτο. Όπως και να είναι όμως θα είναι κερδισμένος και ο ίδιος και η χώρα του, γιατί ο χρεοκοπημένος τι περισσότερο να πάθει ...να χρεοκοπήσει?
    Τελικά εδώ που είμαστε ίσως είναι η καλύτερη λύση.
    Και πραγματικά εύχομαι με όλη μου τη δύναμη, ο Σαμαράς να μοιάσει περισσότερο στον Πούτιν και να πετύχει τους στόχους εκείνους που θα φέρουν τη χώρα σε τροχιά ανάπτυξης και ευημερίας.
    Έχει περάσει μέσα από τη φωτιά -είναι έμπυρος- και προσωπική μου εκτίμηση έχει τους κοχόνες για να είναι ο Ηγέτης -που βαδίζει το δικό του μοναχικό δρόμο- που έχει ανάγκη περισσότερο ίσως απ οτιδήποτε άλλο, τη στιγμή αυτή η Ελλάδα.

    • factorx avatar
      factorx @ Wolf 07/10/2011 10:14:07

      Wolf, ακόμα να καταλάβεις ότι χρεοκοπήσαμε; χα χα χαααα

      • Wolf avatar
        Wolf @ factorx 08/10/2011 17:07:03

        Ξέρω το de facto, με ανησυχεί περισσότερο όμως αν θα εξελιχθεί και σε de jure!!!
        Αλλά εσύ όμως, αμέσως, με "διάβασες" πίσω από τις λέξεις!!! χε χε!!!

  31. φωνη avatar
    φωνη 07/10/2011 09:38:32

    * Για τους 2 ισχυρισμούς-στυλοβάτες της προπαγάνδας, δεν πρέπει να περνάνε στο ντούκου.Έχει σημασία, βέβαια, ότι δεν μπορούν στο τέλος να σώσουν την κυβέρνηση. Αλλά έχει σημασία και ότι εμποδιζουν τη ΝΔ να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες. (και βλέπουμε μετά μεγάλα ποσοστά αναποφάσιστων και αποχής.).

    Για την επαναδιαπραγμάτευση πρέπει να υπάρχει εκ μέρους της ΝΔ μια σαφής απάντηση που θα απαντά και στο γιατί είναι εφικτή και στο τι θα επαναδιαπραγματευτεί. Όπως περίπου είναι η απάντηση 2 στις 21 επίκαιρες απαντήσεις στο site τους, αλλά επικαιροποιημένη και πιο αναλυτική π.χ. στο μπούλετ 2: "Τι εννοούμε εμείς όταν λέμε επαναδιαπραγμάτευση." Και να την μάθουν απέξω οι βουλευτές γιατί έχω βαρεθεί να τους ακούω να μην απαντάνε συγκεκριμένα σε αυτό το ερώτημα.

    Για το όλοι ίδιοι: Πρώτον πολύ απλά να το καταγγέλουν οι ίδιοι ως προπαγάνδα ευθέως. (να μην ανέχονται σχόλια του τύπου φταίνε το ίδιο τα 2 κόμματα για την κρίση ). Δεύτερον προσοχή στα πρόσωπα. Τρίτον, επιμονή στις θέσεις σας.

    • φωνη avatar
      φωνη @ φωνη 07/10/2011 10:18:59

      Τις θέσεις και τις αντιθέσεις ειδικά να της τονίζουν. Να μην τους αφήνουν να θολώνουν τις αντιθετικές γραμμές των προτάσεών τους (όπως πχ στην εφεδρεία).
      Και πώς είναι δυνατόν να είναι ίδιοι. Εγώ βλέπω πολύ συχνά τις ομιλίες του Σαμαρά πριν γίνει πρόεδρος έως τώρα. Αν πάρεις τις ομιλίες με χρονολογική σειρά κάθε φορά η επόμενη επιβεβαιώνει την προηγούμενη και όλες μαζί επιβεβαιώνουν την πραγματικότητα.
      Το ΠΑΣΟΚ από την άλλη κάθε δήλωση αναιρεί την επόμενη και όλες μαζί διαψεύδονται από την πραγματικότητα. (τόσα βίντεο έχουμε δει)
      Αν υπήρχε παρόμοιο βίνετο με το τι έλεγε πριν και το τι λέει τώρα ο Σαμαράς, θα βλέπαμε ότι όλα έχουν επαληθευτεί και οι θέσεις είναι σταθερές. Σε αντίθεση με το ΠΑΣΟΚ. Δεν είναι καθόλου ίδιοι.

      • Αιμιλια Σ. avatar
        Αιμιλια Σ. @ φωνη 07/10/2011 13:57:02

        μωρε φωνη γιατι επιμενεις?
        μεχρι στιγμης εχουμε μονο λογια. και ο ΓΑΠ πριν τις εκλογες του 09 αλλος εμοιαζε. οταν πηρε το τιμονι με τον Παπακωνσταντινου και αργοτερα με τον Μπενι μας σακατεψε.
        Γιατι λοιπον να εμπιστευτω ενα κομμα που βασιζεται αποκλειστικα και ΜΟΝΟ σε εναν ανθρωπο?

        • alakran avatar
          alakran @ Αιμιλια Σ. 07/10/2011 14:10:33

          Επιμένει γιατί με την παρέμβασή σου επιβεβαιώνεις τα σχόλια της.
          Και όσο εσείς δεν απαντάτε στα σχόλια της (μας) και συνεχίζετε την ισοπεδωτική σας προπαγάνδα,εμείς θα είμαστε εδώ να την ξεσκεπάζουμε.
          Και μπράβο στη φωνή που επιμένει.

        • φωνη avatar
          φωνη @ Αιμιλια Σ. 07/10/2011 17:29:58

          @Αιμιλια Σ
          Επιμένω γιατί το πιστεύω ότι η αυτοδυναμία του Σαμαρά θα κάνει καλό στον τόπο και τους πολίτες.
          Δε θέλω να σε αναγκάσω (ούτε εσένα ούτε κανέναν άλλον) να ψηφίσεις το Σαμαρά.
          Θέλω απλά να έχουν την ευκαιρία να δουν πέρα από την προπαγάνδα, λίγο καθαρότερα πριν αποφασίσουν, και ίσως τότε πειστούν και επιλέξουν μόνοι τους το Σαμαρά και την πολιτική του.

          • android.K. avatar
            android.K. @ φωνη 08/10/2011 05:13:03

            @φωνη
            Ειλικρινα εχω τεραστιο προβλημα να συμπορευτω με ολον τον συρφετο που περιστοιχιζει τον προεδρο. Για πρωτη φορα λοιπον θα ψηφισω με περισυλλογη. Ισως και με τελικο κοστος αλλα δεν μπορω αλλους αρουραιους. Οπου βρεθεις και οπου σταθεις οι αρουραιοι μοιραζουν θεσεις. Εγω στην ευρωβουλη, εσυ στον ταδε οργανισμο, και τα λενε πλεον ανοιχτα.
            Οχι λοιπον βρε φωνη δεν θα παρω. Μου τελειωσε.
            Ειλικρινα ομως λυπαμαι γιατι εγω τον πιστεψα Αντωνη και οχι Περσα!!!!!!!

  32. Χρήστος avatar
    Χρήστος 07/10/2011 09:56:11

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Σαμαρά είναι η αοριστία με την οποία μιλάει. Τα περί επαναδιαπραγμάτευσης θα είχαν και έχουν νόημα ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ μιλήσει με νούμερα: 1+1 = 2. Να πάρει γραμμή-γραμμή τον προϋπολογισμό και να πει τι θα κόψει, πόσο και τι κόστος θα έχει αυτό στο ΑΕΠ και στην οικονομία. Όλα τα άλλα είναι για εσωτερική κατανάλωση( σε στυλ λεφτά υπάρχουν) και από ότι φαίνεται δεν πείθουν πλέον ούτε τους εσωτερικούς.

    Νούμερα κύριε Σαμαρά. Ιδού η Ρόδος ιδού και τα νούμερα. Αλλιώς αφήστε το καλύτερα.

  33. ο ξένος avatar
    ο ξένος 07/10/2011 10:02:05

    Η αντιπολιτευτική τακτική Σαμαρά είναι άριστη. Η τάση που καταγράφεται στις δημοσκοπήσεις και, κυρίως, το κοινωνικό κλίμα που όλοι βιώνουμε και αφουγκραζόμαστε, δείχνουν ότι ο ελληνικός λαός έχει συνειδητοποιήσει απόλυτα την οικτρή κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε. Εάν πολιτευόταν στο στυλ "λεφτά υπάρχουν"," θα καταργήσω τα χαράτσια" κ.τλ, δηλαδή στο γνωστό ύφος της μεταπολιτευτικής υποσχεσιολογίας, θα έριχνε το ποσοστό της ΝΔ κάτω του 10%. Γιατί πολύ απλά δεν θα γινόταν πιστευτός. Ο δρόμος θα είναι τρομακτικά δύσκολος, γι'αυτό που πρέπει να πείσει ο Σαμαράς είναι ότι θα μας ξεριζώσει τα νύχια με τη μία, αντί του χοντρού αργόστροφου βασανιστή που κάθε φορά που τα θαλασσώνει μας τα ξεριζώνει λίγο-λίγο, κοιτάζοντας με δουλικό χαμόγελο το αφεντικό του (τρόικα).

    • avanti avatar
      avanti @ ο ξένος 07/10/2011 10:22:07

      Τι θα κάνει Ξένε ο Σαμαράς, θα μας ξεριζώσει τα νύχια με τη μία? Ημαρτον Θεέ μου! Μήπως να ακούσουμε και καμιά κουβεντούλα τι θα κάνει με όλους αυτούς που τα προηγούμενα χρόνια είχαν στήσει το ατελείωτο πάρτι εις βάρος των απλών Ελλήνων πολιτών, που δεν διορίστηκαν στο δημόσιο, δεν έκλεψαν ούτε δραχμή, δεν επιδοτήθηκαν για τίποτα? Μα τι λέω τώρα, όλα έχουν παραγραφεί, φρόντισε ο Σημίτης με τον μπένι γι αυτό... Και όταν με το καλό γίνει πρωθυπουργός ας ρωτήσει και τον κο ΣΕΒ ποιοι είναι αυτοί οι μικροκαταθέτες που φυγάδεψαν τα 45 δισ από τις Ελληνικές τράπεζες και τα πήγαν στο εξωτερικό, γιατί νομίζω είναι συνταξιούχοι του ΟΓΑ, απλά θέλω μία επιβεβαίωση!

      • drider avatar
        drider @ avanti 07/10/2011 13:56:34

        +600 δις (βαριέμαι να μετράω μηδενικά)

        Αν δεν αλλάξουμε σαν κοινωνία μυαλά, και δεχτούμε να μας πλασάρουν το παλιό ως "νέο" είμαστε χαμένοι...

        Διευκρ. Η μομφή δεν είναι στο Σαμαρά αλλά προς το σύνολο του πολιτικού συστήματος

        • avanti avatar
          avanti @ drider 07/10/2011 14:11:28

          600 είναι τα δις στην Ελβετία, αλλά ο κος ΣΕΒ είπε για 45! χαχαχα.
          Το πολιτικό σύστημα χρειάζεται βαθειές τομές και σίγουρα τη συμμετοχή νέου αίματος.... όμως πόσο το θέλουν τα πολιτικά κόμματα? Εάν κρίνει κανείς τι συμβαίνει, μάλλον δεν θέλουν να ανανεώσουν την στελέχωσή τους και όσον αφορά τους ψηφοφόρους φροντίζουν τα ΜΜΕ να τους καθοδηγούν αναλόγως ....

  34. Χρήστος avatar
    Χρήστος 07/10/2011 10:07:53

    ξένε δεν κατάλαβες τι είπα. Όσο δεν εμφανίζονται νούμερα που να εξηγούν με απλά μπακάλικα μαθηματικά την οικονομική πολιτική του δεν πρόκειται να γίνει τίποτα στον κόσμο

    Τώρα για τα χαράτσια. Επαναλαμβάνω αν έχει λύση με ΝΟΥΜΕΡΑ να μας την πει, να τη βγάλει στο διαδίκτυο να τη διαβάσουμε γραμμή-γραμμή. Τόσα παίρνω, τόσα δίνω τόσα κόβω.

    Αν το κάνει θα πάρει πάνω από 60% γιατί θα έχει αποδείξει ότι έχει μία λύση, ένα χαρτί ρε αδερφέ. Προς το παρόν, αοριστολογίες

    • Τηλέμαχος avatar
      Τηλέμαχος @ Χρήστος 07/10/2011 12:07:17

      Με συγχωρείς που επεμβαίνω, αλλά αυτό που λές είναι και ΑΔΙΚΟ και ΛΑΘΟΣ!
      * Είναι άδικο, γιατί ποτέ στο παρελθόν Κόμμα τις αντιπολίτευσης (και δη της Αξιωματικής) δεν έκανε τόσο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ προτάσεις και σε πολύ μεγάλη γκάμα θεμάτων, όσο η ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά την τελευταία διετία! Και τα περισσότερα κοστολογημένα. Και όχι μόνο στην Οικονομία...
      Και ποτέ Κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης δεν ανέλαβε τόσο λίγες δεσμεύσεις...
      * Είναι Λάθος διότι δεν καταλαβαίνεις ότι τα οικονομικά "νούμερα" δεν είναι λογιστικά νούμερα. Έχουν πολλές αναγνώσεις.
      Όταν βάζεις ένα φόρο, δεν έχει αναγκαστικά να περιμένεις αύξησης εσόδων, μπορεί να έχεις και απώλεια εσόδων.
      Κι όταν κόβεις μια δημόσια δαπάνη, δεν έχεις να περιμένεις αναγκαστικά μείωση συνολικών δαπανών, μπορεί να σου προκύψει και αύξηση δαπανών...
      Κι αυτό συμβαίνει διότι οι "οικονομικές συνέπειες" ενός οικονομικού μέτρου δεν είναι μόνο οι "λογιστικές". Υπάρχουν και "δευτερογενή" και "τριτογενή" αποτελέσματα που είναι πολύ πιο πέρα (και πολύ διαφορετικά) από τα (αρχικά) "λογιστικά".
      Επομένως τα συγκεκριμένα "νούμερα" δεν θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Θα τα μπλέξουν!
      Πάρε άλλο παράδειγμα: Τον προϋπολογισμό "μηδενικής βάσης". Για να γίνει χρειάζεται πέντε με εφτά χρόνια! Τώρα εσύ, αυτό που χρειάζεται σε ένα πλήρες κυβερνητικό επιτελείο πέντε με εφτά χρόνια για να γίνει, το απαιτείς από το Κόμμα της Αντιπολίτευσης να στο δώσει σήμερα... Βάζεις προϋποθέσεις απραγματοποίητες, που δεν έχουν και νόημα, εδώ που τα λέμε.
      Γιατί ο λαός δεν κρίνει σε αναλυτικές λεπτομέρειες, κρίνει σε γενική κατεύθυνση και σε αξιοπιστία.
      Κι αυτή την έχει δώσει ο Σαμαράς με το παραπάνω. Και πιο συγκεκριμένη και λιγότερο λαϊκίστικη, απ' οποιοδήποτε άλλο κόμμα στη θέση της Αντιπολίτευσης.
      Έχει δώσει τα πιο αναλυτικά νούμερα, κι ό,τι κι αν δώσει, κάποιοι θα ζητούν ακόμα πιο αναλυτικά, σε μεγέθη που περιλαμβάνουν εκατομμύρια κωδικούς.
      Κι όσο περισσότερα δίνει, τόσο πιο πολλοί θα μπερδεύονται...
      Όχι, λοιπόν! Δεν χρειάζεται άλλα "νούμερα".
      Κατεύθυνση χρειάζεται και αίσθηση ότι ξέρει που πάει, δεν κοροϊδεύει τον κόσμο και μπορεί να υποστηρίξει αυτά που λέει.
      Κι υπάρχουν και πράγματα που δεν μπορεί να τα πεί - μη το ξεχνάμε αυτό...

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Τηλέμαχος 07/10/2011 12:25:21

        Τηλέμαχε,

        α) Δεν γνωρίζεις για το τι καταλαβαίνω και τι όχι, ούτε γνωρίζεις το αν είμαι οικονομολόγος, μαθηματικός ή ότιδήποτε. Συνεπώς χαμηλά τη μπάλα.

        β) Αν διάβαζες πιο προσεκτικά αυτά που είπα, και δεν βιαζόσουν να υπερασπιστείς τον αρχηγό σου, θα έβλεπες ότι μιλούσα και για το κόστος στο ΑΕΠ απλά δεν ήθελα να μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες. Μπορώ κάλλιστα όμως να το κάνω.

        γ) Τα περί του ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει οικονομικά άρα δεν λέμε γραμμή-γραμμή τι θα κάνουμε είναι πασοκιές. Ο κόσμος θα πληρώσει αν του εξηγήσεις γιατί, πώς, που κτλ.

        δ) Ο Σαμαράς και η ΝΔ δεν είναι απλά αντιπολίτευση. Είναι άτομο που ζητάει την εξουσία (αλήθεια την ζητάει;) σε μία ταραγμένη περίοδο. Συνεπώς, είναι υποχρεωμένος να τα έχει όλα έτοιμα ώστε να μη χαθεί ούτε μία μέρα μετά τις εκλογές.

        ε) Η Αξιοπιστία πηγάζει και από τις λεπτομέρειες. Εδώ η ΝΔ είναι πολύ κατώτερη των περιστάσεων.

        στ) Τα "εκκατομυρια" των κωδικών δεν με τρομάζουν και πόσο μάλλον δεν θα έπρεπε να τρομάζουν ένα υποψήφιο κόμμα εξουσίας. Όταν μιλάμε για ολοκληρωμένες λύσεις το εννοούμε.

        Τέλος, διάβασε ξανά αυτό για το φορολογικό σύστημα:
        2 χρόνια πριν ΔΕΘ: Ο σαμαράς προτείνει φορολογικό νομοσχέδιο 80 σελίδων (40 για ατομα και 40 για εταιρίες.) Φέτος έγινε 200 και φυσικά δεν είναι έτοιμο.
        α) Αυτή είναι η απλοποίηση;
        β) Αν γίνουν εκλογές και βγει η ΝΔ πότε θα το ετοιμάσουν το νομοσχέδιο; Έχουμε καιρό για χάσιμο και δεν το κατάλαβα;

        • Τηλέμαχος avatar
          Τηλέμαχος @ Χρήστος 07/10/2011 12:42:47

          Όταν μου λές ότι ο λαός περιμένει λεπτομέρειες που αναδεικνύονται από την λεπτομερή επεξεργασία εκατομμυρίων κωδικών, προφανώς δεν καταλαβαίνεις από ΠΟΛΙΤΙΚΗ!
          Τα άλλα μπορεί να τα καταλαβαίνεις, αλλά δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο που συζητάμε εδώ.
          Κι εγώ έχω ερωτήσεις που δεν παίρνουν απαντήσεις. Αλλά αυτά που παίρνουν απαντήσεις με έχουν πείσει, ότι ξέρει τι θέλει και ξέρει που το πάει.
          Και δεν υπαρασπίζομαι το "αρχηγό" μου.
          Απλώς δεν αντέχω "πασοκιές".
          "Πασοκιά" είναι εν προκειμένω, να ζητάς από ένα πολιτικό να σου δώσει πλήρη καταγραφή ενός αναλυτικού σχεδίου διακυβέρνησης, σε όλες τους τις λεπτομέρειες, όταν αυτά που σου έχει ήδη δώσει είναι πιο ολοκληρωμένα απ' ό,τι έχει δώσει ποτέ κόμμα Αντιπολίτευσης.
          Για να δείς πόσο "καλόπιστος" είσαι, στέκεσαι στην απλοποίηση του φορολογικού κώδικα.
          Δεν το ήξερα - δεν παρακολουθώ, άλλωστε κι όλα όσα λέει ο Σαμαράς - αλλά έψαξα και το βρήκα:
          Παλαιότερα είχε μιλήσει για απλοποίηση της φορολογίας επιχειρήσεων σε 50 σελίδες (όχι 80 που αναφέρεις).
          Και τώρα μίλησε για απλοποίηση όλου του φορολογικού κώδικα (όχι μόνο των επιχειρήσεων) σε 200 σελίδες.
          Ποιό είναι το πρόβλημά σου;
          Μήπως προσδιόρισε το μέγεθος των σελίδων, τον τύπο της... γραμματοσειράς και το lay out;
          Σημασία έχει ότι σήμερα οι φορολογικές διατάξεις είναι διάσπαρτες σε χιλιάδες σελίδες και χιλιάδες αναθεωρήσεις. Και προτίθεται να τα μαζέψει σε ένα ευσύνωπτο σύντομο τόμο, όπως συμβαίνει στις ευνομούμενες χώρες.
          Και εσύ βρήκες τη φοβερή αντίφαση ανάμεσα στις 50 και τις 80 σελίδες...

          • Χρήστος avatar
            Χρήστος @ Τηλέμαχος 07/10/2011 12:54:25

            α) Εγώ μπορεί να μη καταλαβαίνω από πολιτική, όπως λες, αλλά να δούμε τι θα καταλάβει η ΝΔ όταν βγουν στα κεραμμύδια οι γνωστοί-άγνωστοι επειδή δεν μίλησαν με νούμερα.

            β)"όταν αυτά που σου έχει ήδη δώσει είναι πιο ολοκληρωμένα απ’ ό,τι έχει δώσει ποτέ κόμμα Αντιπολίτευσης."

            Λοιπόν, δεν με νοιάζει τι έγινε στο παρελθόν. Εδώ η χώρα χάνεται και μου λες ότι έχει δώσει ό,τι πιο ολοκληρωμένο;
            Το παιχνίδι έχει ανέβει επίπεδο.

            γ) Παλαιότερα είχε μιλήσει για απλοποίηση της φορολογίας επιχειρήσεων σε 50 σελίδες (όχι 80 που αναφέρεις).
            Και τώρα μίλησε για απλοποίηση όλου του φορολογικού κώδικα (όχι μόνο των επιχειρήσεων) σε 200 σελίδες.

            80 ήταν το σύνολο και τώρα έγινε 200. Αυτό έγραψα άλλο αν δεν το κατάλαβες. Το θέμα είναι τι μεσολάβησε και χρειαζόμαστε 120 σελίδες παραπάνω.

            Για να τελειώνουμε, δεν με νοιάζει αν πρωθυπουργός γίνει ο Σαμαράς (όπως καίγεσαι εσύ), ή ο Σκρουτζ ή η Μπεζεντάκου. Με ενδιαφέρει να πάει μπροστά η χώρα. Και καλώς ή κακώς ο επικρατέστερος υποψήφιος αυτή τη στιγμή ΔΕΝ πείθει όσο θα έπρεπε.

      • alakran avatar
        alakran @ Τηλέμαχος 07/10/2011 13:28:09

        "Κι υπάρχουν και πράγματα που δεν μπορεί να τα πει-μην το ξεχνάμε αυτό..."
        Περισσότερο σε αυτά ελπίζω εγώ Τηλέμαχε!
        (αν και ενθουσιάζομαι και με αυτά που λέει,γιατί ξέρω ότι τα εννοεί)
        Μπράβο για το άρθρο και την αγωνιστικότητά σου!

  35. factorx avatar
    factorx 07/10/2011 10:15:04

    Διάβασε εδώ ή αλλού την ομιλία του στην θεσσαλονίκη και τη συνέντευξη στην ΔΕΘ. Λέει συγκεκριμένα τι θα κάνει

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ factorx 07/10/2011 10:23:18

      Φάκτορα την έχω διαβάσει και αυτήν και το Ζαπειο Ι, ΙΙ , ΙΙΙ ,49 209 κτλ. Δεν είναι αυτό που θέλουμε. Σου μιλάω για γραμμή-γραμμή τον προϋπολογισμό, άσε τα περί ανάπτυξης. Περιμένω να το κάνουν και να το κοινοποιήσουν στον κόσμο.

      Επίσης, 2 χρόνια πριν ΔΕΘ: Ο σαμαράς προτείνει φορολογικό νομοσχέδιο 80 σελίδων (40 για ατομα και 40 για εταιρίες.) Φέτος έγινε 200 και φυσικά δεν είναι έτοιμο.
      α) Αυτή είναι η απλοποίηση;
      β) Αν γίνουν εκλογές και βγει η ΝΔ πότε θα το ετοιμάσουν το νομοσχέδιο; Έχουμε καιρό για χάσιμο και δεν το κατάλαβα;

      Κάνω αυστρή κριτική γιατί έχω μεγάλες προσδοκίες και απαιτήσεις.

  36. Panos avatar
    Panos 07/10/2011 10:16:42

    Έχω κάποιες απορίες - ενστάσεις .
    1. Από που προκύπτει η ομοιότητα Πούτιν - Σαμαρά
    2. Πως φαίνεται οτι "αποφεύγουμε" την φάση "Γιέλτσιν"
    3. Γιατί ο Βενιζέλος ΔΕΝ είναι η "φάση Γιέλτσιν"
    4. Γιατί θεωρούνται πρότυπα ο Ε.Βενιζέλος και ο Κ.Καραμνλής

    • Τηλέμαχος avatar
      Τηλέμαχος @ Panos 07/10/2011 12:29:37

      Εκείνο που θέλω να πώ, είναι ότι ΜΕΤΑ την ανατροπή του καθεστώτος δεν θα μεσολαβήσει μια φάση γενικού ξεχαρβαλώματος όπως έγινε στη μετασοβιετική Ρωσία επί Γιέλτσιν. Μην ξεχνάτε ότι η Σοβιετική σημαία υπεστάλη από το Κρεμλίνο στο τέλος Δεκεμβρίου του 1991, ενώ ο Πούτιν ήλθε το 2000 (και υποχρεώθηκε να "συναλλαγεί" με τον Γιέλτσιν για να έλθει "ομαλά").
      Εδώ το ζητούμενο είναι μετά την κατάρρευση του (καθεστώτος) ΠΑΣΟΚ (μαζί με το ίδιο το σημερινό ΠΑΣΟΚ), να μη μεσολαβήσει μακριά περίοδος μεγάλου ξεχαρβαλώματος.
      Και να μπούμε κατευθείαν στην "εποχή Πούτιν" (τηρουμένων των αναλογιών).
      Αυτό ήθελα να πώ...

  37. factorx avatar
    factorx 07/10/2011 10:23:40

    Ο Τηλέμαχος (που την επόμενη φορά θα βάλω το άρθρο του σε συνέχειες, επειδή στο internet ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ) θέτεις ουσιαστικά δυο σοβαρότατα ζητήματα για την διακυβέρνηση Σαμαρά. Για να επιτύχει αυτό που θέλουμε όλοι μας και να εξασφαλίσει έξοδο από το Μνημόνιο και ανάκαμψη πρέπει:

    1. Να βρει την Τροϊκα διασπασμένη για να ελιχθεί. Γι αυτό βλέπετε τελευταία να επιμένει στην σταδιακή αποδοχή των θέσεών του απο πολλούς σε ΕΕ και Αμερική

    2. Να έχει τον λαό ενωμένο μαζί του, για να μπορέσει να διαπραγματευθεί αποφασιστικά και αποτελεσματικά.

    Η εξασφάλιση αυτών των προϋποθέσεων εξηγεί κι αυτό που χαρακτηρίζουν πολλοί εδώ "καθυστέρηση", κλπ.

    Το να ρίξει την κυβέρνηση σήμερα είναι το πιο έυκολο. Αν δεν υπάρξουν όμως οι άλλες δύο προϋποθέσεις θα είναι σαν να βάζει το κεφάλι του στην Ντουρβά.

    Τι χρειάζεται κατά την γνώμη μου τώρα; ...Επανεκκίνηση της κινηματικής διαδικασίας που τον ανέδειξε αρχηγό της ΝΔ.

    • Tonia G avatar
      Tonia G @ factorx 07/10/2011 11:55:16

      ++++ για την τελευταία γραμμή σου

      • AUD avatar
        AUD @ Tonia G 07/10/2011 12:09:29

        +++++++

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Tonia G 07/10/2011 16:56:30

        ++++++++

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ Tonia G 07/10/2011 20:13:03

        +++++

    • zanetta avatar
      zanetta @ factorx 07/10/2011 12:02:59

      και που αυτή, ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗ, θα τον κάνει πρωθυπουργό!

      • Αιμιλια Σ. avatar
        Αιμιλια Σ. @ zanetta 07/10/2011 14:18:20

        Επανεκκίνηση της κινηματικής διαδικασίας που τον ανέδειξε αρχηγό της ΝΔ."
        με απογοητευεις Φακτορα, κομματικα γυαλια εσυ?
        στηθηκα στην ουρα μια φορα να ψηφησω τον Σαμαρα για προεδρο γιατι περιμενα το κατι αλλο. δυστυχως δεν με σεβαστηκε και δεν θα το κανω δευτερη φορα. και ετσι και αλλιως χαμενος.
        γιατι Φακτορα μου με αυτους που σερνει πισω του ουτε δυο μηνες δεν κραταει!
        και θελεις και παραδειγμα: ο πολυς Λυκουρεντζος οταν το ειπαν να του κοψουν τα επιδοματα απο τις επιτροπες φωναζε οτι τα 1500 ευρω τα εχει αναγκη η κυρια του. εγω που επαιρνα ολα και ολα 1500 και τωρα θα φτασω στα 780 ολα και ολα?
        γι' αυτο λοιπον σου λεω οτι με αυτους που σερνει ουτε δυο μηνες.
        και σε παρακαλω πολυ αν του μιλας εκ του συνεγγυς πες του δυο λογια για τα σχολια στο μπλογκ σου. ας ελπισουμε οτι εσενα τουλαχιστον υπαρχει πιθανοτητα να σε ακουσει...

    • Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
      Ελλην (σχεδόν πτωχός) @ factorx 07/10/2011 14:28:15

      "Επανεκκίνηση της κινηματικής διαδικασίας" !!!

      Ένα εκατομμύριο++ εύγε.
      Γιατί:
      1) Είναι άμεσα εφαρμόσιμο
      2) Είναι ένα μετρήσιμο βήμα (οι αλλαγές γίνονται βήμα-βήμα.)
      3) Κρύβει συνέργιες—πολλά καλά θα προκύψουν από την επιτυχία του.

  38. Moriarty avatar
    Moriarty 07/10/2011 10:27:52

    Τηλέμαχε, συμφωνώ με τις διαπιστώσεις σου αλλά κάνεις κάποια λάθη:

    1) Ο Βενιζέλος ήρθε στην Αθήνα το 1909, όχι το 1919, χωρίς κομματικές δεσμεύσεις και βαρίδια. Είχε δίπλα του τον Στρατιωτικό Σύνδεσμο και μια ανερχόμενη αστική και πνευματική τάξη, από την οποία άντλησε στηρίγματα. Έκανε επιλογές στελεχών από την κοινωνία και το στρατό, χωρίς κομματικά συμπλέγματα. Το 1919, είχε ήδη μια μεγάλη ομάδα αξιολογότατων στελεχών, που έγιναν αργότερα ακόμα και πρωθυπουργοί - τους ξέρουμε και τους θυμόμαστε: Μιχαλακόπουλος, Καφαντάρης, Παπαναστασίου, Ρέπουλης, Σοφούλης, Τσουδερός, Κουντουριώτης, κλπ.

    2) Ο Καραμανλής το 1974 είχε πίσω του όλο το στελεχιακό δυναμικό της ΕΡΕ, που ήταν ικανοί και έμπειροι πολιτικοί: Ράλλη, Παπαληγούρα, Τρυπάνη, Γκίκα. Κι έκανε και ανοίγματα και στο χώρο του κέντρου..

    Οι συνθήκες σήμερα είναι πολύ διαφορετικές. Ο Σαμαράς έχει ένα κόμμα με στελέχη που τα αποδοκίμασε έντονα ο Ελληνικός λαός για την ανικανότητά τους - με λίγες συμπαθητικές εξαιρέσεις. Η ανικανότητα δεν προέκυψε τυχαία - οφείλεται στους μηχανισμούς ανάδειξης και ανέλιξης στελεχών: μέσα από τον κομματικό μηχανισμό, χωρίς σοβαρή παιδεία, εργασιακή εμπειρία και περγαμηνές, είτε από μερικής απασχόλησης πανεπιστημιακούς. Είναι καλοί για κομματικές ίντριγκες και μάζεμα ψήφων από την κομματική δεξαμενή, αλλά μέχρις εκεί. Δεν είναι τυχαίο ότι η ΝΔ (και η Ελλάδα γενικότερα) δεν παράγουν ιδεολογία.

    • Τηλέμαχος avatar
      Τηλέμαχος @ Moriarty 07/10/2011 12:21:28

      Για το 1919 έχει δίκιο. Είναι τυπογραφικό λάθος. Ήθελα να γράψω 1910 (κι όχι 1909). Η πρώτη του επαφή μετά την επανάσταση στο Γουδή ήταν να πρότείνει άλλο Πρωθυπουργό στον τότε Βασιλέα. Κι ανέλαβε την επόμενη χρονίά μετά από μια σύντομα μεταβατική κυβέρνηση (υπό το Στέφανο Δραγούμη, τον οποίο υπέδειξε ο Βενιζέλος).
      Όταν πρωτοσχημάτισε κυβέρνηση - το 1910 - κανένας δεν γνώριζε τους βασικούς συνεργάτες του. Αυτοί έγιναν γνωστοί πολύ αργότερα. Και βεβαίως το 1919 ήταν ήδη καταξιωμένοι οι περισσοτεροι απ' αυτούς, όπως σωστά λές κι εσύ.
      Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής όταν ήλθε το 1974 στηρίχθηκε αποκλειστικά στον Αβέρωφ και το Λαμπρία. Τον δεύτερο δεν τον ήξερε κανένας τότε. Τον πρώτο το καθεστώς της χούντας είχε κάνει ό,τι μπορούσε να τον απαξιώσει. Εκείνη την εποχή, ΕΜΟΙΑΖΕ να είναι ΟΛΟΜΟΝΟΧΟΣ. (Ακόμα και ο Παπαληγούρας που εξελιχθηκε στον βασικότερο συνεργάτη του τα επόμενα χρόνια, τότε ήταν ελάχιστα γνωστός στο ευρύ κοινό).
      Για να μη μιλήσουμε για τον Ανδρέα Παπανδρέου του 1981. Πόσοι γνώριζαν ΤΟΤΕ τους στενούς συνεργάτες του;
      Μη μπερδεύετε αυτά που μάθαμε εκ των υστέρων για τα στελέχη που ανάδειξε ένα νέο καθεστώς. Προσπαθήστε να πάτε πίσω και να δείτε τους μεγάλους ηγέτες που σφράγισαν την εποχή τους και εγκαινίασαν νέες περιόδους (και νέα καθεστώτα) με τα μάτια της εποχής τους, ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΝ!
      Αυτό ήθελα να πώ. Κι αυτο νομίζω ότι θα ισχύσει και για το Σαμαρά.

  39. thanos avatar
    thanos 07/10/2011 10:34:30

    Διάβασα ότι ο Ούγγρος πρωθυπουργός πλάκωσε πολύ κόσμο στις κλωτσιές και πρώτα απ' όλους το ΔΝΤ και επέβαλλε φορολογία υψηλότατη στις τράπεζες μάζεψε τα λεφτά που έπρεπε τους τάδωσε και άρχισε τις καρατομήσεις σε όλους τους δημόσιους οργανισμούς και στράτευμα όπου είχαν επιβληθεί ανθρωποι των "αγορών" τους έστειλε απο κει πούρθαν και δεν επέβαλλε κανένα νεο μέτρο εισπρακτικό για να επιβαρύνει τον ουγγρικό λαό . Έχουν τρελαθεί στα υψηλά κλιμάκια των ευρωπαικών και αμερικάνικων κεντρικών τραπεζων και η πλάκα είναι οτι ζητάει και την ποινική δίωξη των προκατόχων του, ας σημειωθεί ότι ο Βίκτορ Ορμπάν είναι στην δεξιά πτέρυγα του ουγγρικού κοινοβουλίου... Άξιος απόγονος του Αττίλα του μεγάλου προγόνου του....

    Βρε λέτε και ο Αντωνάκης να είναι η μετενσάρκωση του Μεγαλέξαντρου ???...
    πολύ πιθανό γιατί τώρα τελευταία βλέπω συνέχεια ένα όνειρο... ότι καλπάζω με την ίλη των εταίρων στον Γρανικό...

    • Moriarty avatar
      Moriarty @ thanos 07/10/2011 10:47:02

      Αν δεν κάνω λάθος, οι ελληνικές τράπεζες διατηρούνται στη ζωή χάρη στην στήριξη της ΕΚΤ. Άρα, τι θα φορολογηθεί;

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Moriarty 07/10/2011 10:50:55

        Moriarty, δεν νομίζω ότι έχουν διαβάσει τις ανακοινώσεις του Ούγγρου πρωθυπουργού για το 2012 π.χ. αύξηση ΦΠΑ, αύξηση εισφορών. Μάλλον έχουν αμελήσει να διαβάσουν τις ανακοινώσεις του Chief Executive of Hungary's debt management agency AKK κ. Pleschinger σήμερα για την προσπάσεια που κάνουν να είναι συνεπείς με την διευθέτηση του χρέους τους.

        Ο μύθος όμως είναι ωραίο πράγμα.

  40. GEORGE_SPOROS avatar
    GEORGE_SPOROS 07/10/2011 10:43:42

    * To 1974 o K.Kαραμανλής (μετά από έρημο 11 ετών) επανέφερε τη Δημοκρατία στη χώρα και εγκαινίασε τη Μεταπολίτευση

    * Το 2011 ο Α.Σαμαράς (επίσης "ερημίτης" 11 ετών) θα θεμελιώσει τη Νέα Μεταπολίτευση με πιο ολοκληρωμένη μορφή Δημοκρατίας ύπο μια μοναδική και αναγκαία προϋπόθεση: ΙΣΧΥΡΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ.

    Νομίζω ότι η ΙΣΧΥΡΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ θα κερδιθεί, κυρίως εάν ο λόγος της ΝΔ (και των στελεχών της) απευθυνθεί στις ΨΥΧΕΣ των Ελλήνων και άρρει τον ΦΟΒΟ (που καλλιεργεί η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ). Αλλά αυτό πρέπει να συμβεί με λόγο ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΙΚΟ.(όχι μόνο από τον Πρόεδρο, από όλα τα στελέχη της ΝΔ)

    Για όλα τα υπόλοιπα και για το πως θα τα καταφέρει ο Πρόεδρος να προχωρήσει.....: "Από τότε που ο πρώτος άνεμος τον εμπόδισε να ταξιδεψει, τώρα ταξιδεύει με όλους τους ανέμους."

  41. Μάρκος avatar
    Μάρκος 07/10/2011 11:00:00

    Συγνώμη, αλλά τι ακριβώς γκρέμισε από το "χθες" ο Καραμανλής το 1974, όταν ουσιαστικά επανέφερε την ίδια διεφθαρμένη δημοκρατία που υπήρχε προ του 1967, με τους ίδιους μάλιστα πρωταγωνιστές; Τι από το "αύριο" έκτισε, όταν κατάφερε μέσα σε 9 χρόνια να καταποντιστεί η ΝΔ και να παραδώσει την εξουσία στο φαύλο ΠΑΣΟΚ του Α.Π.; Και ποιο "σήμερα" δεν έχασε, όταν είπε "η Κύπρος είναι μακριά";

    • Tonia G avatar
      Tonia G @ Μάρκος 07/10/2011 11:57:41

      +++!

  42. Armaggeddon avatar
    Armaggeddon 07/10/2011 11:35:12

    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ , ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΕΔΟΣΑΝ ΣΤΟ ΔΝΤ. ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ , ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡΧΟΝΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΧΑΡΤΙΑ , ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ ( ΘΕΣΟΥΛΙΤΕΣ ) .

  43. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 07/10/2011 11:58:19

    Εμπερίστατη κι εύστοχη ανάλυση Τηλέμαχε.
    Όπως είπες και συ "τό' χει" ο Αντώνης Σαμαράς.
    Το πρόβλημα είναι ο λαός μας. Εθισμένος, φυλακισμένος στις αμαρτίες της διαπλοκής.
    Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ανάγκη να βγει στον κόσμο ο ίδιος, όπως τότε, πριν την 29η Νοεμβρίου. Το πλαίσιο σήμερα είναι όντως διαφορετικό.
    Πρέπει όμως να ειπωθεί στον κόσμο έντιμα κι ανοιχτά ότι όντως έχουμε πτωχεύσει. Κι όχι μόνο οικονομικά. Κι ότι για να δούμε άσπρη μέρα πρέπει όλοι μας κι ο καθένας να αλλάξουμε. Τέρμα τα κόλπα. Τέρμα ο αριστερίστικος λόγος κι η λαμόγεια πρακτική. Νοικοκύρεμα, αξιοσύνη, εργασία κι Ελπίδα. Με πίστη σε διαχρονικές αξίες. Αν θέλουμε να πάρουμε ξανά την Πατρίδα στα χέρια μας απαιτούνται θυσίες, αγώνας αλλά κι η παραδοχή των παραπάνω.
    Εξωστρέφεια και διεκδικητική στάση στα εξωτερικά. Ο Αντώνης Σαμαράς γνωρίζει. Όπως γνωρίζει κι οικονομικά. Το σήμερα είναι διαφορετικό, το αύριο διαφορετικότερο. Αν θα είναι καλύτερο; Ας αναλογιστούμε ο καθένας μας, οι πολίτες, τη συμβολή μας. Τη δική μας ευθύνη. Ο ΗΓΕΤΗΣ είναι εδώ. Έχει ονοματεπώνυμο. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ.

  44. eksoristos avatar
    eksoristos 07/10/2011 11:58:26

    "Συγνώμη, αλλά τι ακριβώς γκρέμισε από το “χθες” ο Καραμανλής το 1974, όταν ουσιαστικά επανέφερε την ίδια διεφθαρμένη δημοκρατία που υπήρχε προ του 1967, με τους ίδιους μάλιστα πρωταγωνιστές; Τι από το “αύριο” έκτισε, όταν κατάφερε μέσα σε 9 χρόνια να καταποντιστεί η ΝΔ και να παραδώσει την εξουσία στο φαύλο ΠΑΣΟΚ του Α.Π.; Και ποιο “σήμερα” δεν έχασε, όταν είπε “η Κύπρος είναι μακριά;”

    Πες τα χρυσόστομε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ eksoristos 07/10/2011 21:18:50

      Το αυτομαστίγωμα, δεύτερη φύση αυτής της παράταξης.

  45. Pilot avatar
    Pilot 07/10/2011 12:28:48

    Επειδη http://www.youtube.com/watch?v=2ZMBUDXANQ8&feature=related δυστηχως δεν νομιζω οτι θα ειμαι εδω για να τα δω ολα αυτα.
    Ελπιζω ολα να πανε καλα για ολους.
    Οπως ειπα και χθες ....... ο θεος να ειναι μαζι μας.
    Γερα συντροφοι.

  46. Αμυδρός avatar
    Αμυδρός 07/10/2011 12:51:01

    Μακάρι να έχεις δίκιο, αλλά επί "ήμουν νιος και γέρασα","όπου ακούς πολλά "κεράσια, κράτα μικρό καλάθι", καθώς φοβάμαι πως θα γίνει το "άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς". Ειλικρινά, εύχομαι ολόψυχα να έχεις δίκιο και εγώ άδικο.

  47. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 07/10/2011 13:02:40

    Ψυχραιμία εξόριστε !!!!!!

    • Pilot avatar
      Pilot @ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 07/10/2011 13:26:30

      http://www.youtube.com/watch?v=5zpnryQwdCI&feature=related

  48. alexis avatar
    alexis 07/10/2011 14:38:16

    Η μόνη σωτηρία μας είναι : ΝΔ και ΚΚΕ εις σάρκαν μία !!!!!αμήν και πότε Παναγία μου!!!!

  49. ataktos avatar
    ataktos 07/10/2011 16:27:09

    ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!...Η Ελληνική Δημοκρατία προσφεύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να μην εισπράξει 15 εκατ. ευρώ από την ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ!...h..tp://antigoldgreece.wordpress.com/2011/10/07/t-23311/

  50. μετάφραση avatar
    μετάφραση 07/10/2011 17:21:11

    @Τηλέμαχος
    Σωστα τοποθετείς τη μετάβαση των γεγονότων στην μετά Γκορμπατσώφ εποχή,σου ' ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ' όμως μια ενδιάμεση πριν ενεργήσουν ο Γέλτσιν και οι έξωθεν 'φίλοι ' του ..............
    ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΡΟΟΠΤΟ!!!!
    ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ......!!!
    ΟΨΟΜΕΘΑ...........!!!!!!!!!!

  51. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 07/10/2011 17:32:27

    Ο Καραμανλής το 1974 είχε δίπλα του πολύ σημαντικότερους συνεργάτες από τον Αβέρωφ που αναφέρετε ο οποίος είχε αμφιλεγόμενη δράση κατά τη διάρκεια της κατοχής και της δικτατορίας..Ράλλης, Παπαληγούρας, Τσάτσος, Παπακωνσταντίνου, Κ.Στεφανόπουλος ήταν πραγματικά πολύ δυνατό επιτελείο.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 08/10/2011 10:11:30

      "Γιάννης Άλιμος",

      Ο Ευάγγελος ΑΒΕΡΩΦ επί κατοχής συνελήφθη για την αντιστασιακή του δραστηριότητα και στάλθηκε σε στρατόπεδο συγκέντρωσης στη βόρεια Ιταλία. Επέστρεψε με την απελευθέρωση. Πρωτοεξελέγη βουλευτής Ιωαννίνων την περίοδο του εμφυλίου με το Κόμμα των Φιλελευθέρων. Τον πήρε ο Κ. Καραμανλήε στην ΕΡΕ με την πρώτη διεύρυνση προς το Κέντρο. Έγινε αρχικά Υπουργός Γεωργίας και στη συνέχεια Εξωτερικών. Εκλέγονταν συνεχώς στα Γιάννινα. Αργότερα η Χούντα τον συνέλαβε και μετά την αποφυλάκισή του τον ἐθεσε σε κατ' οίκον περιορισμό (Γνωστός ο ρόλος του, ως πολιτικού μέντορα, στο Κίνημα του Ναυτικού). Τη δραματική νύχτα της πτώσης της Χούντας έφερε τον Καραμανλή και έμεινε απ' έξω η προετοιμαζόμενη λύση Παναγιώτη Κανελλόπουλου. Ο Ευάγγελος Αβέρωφ ήταν ένας σύγχρονος Οδυσσέας. Ευφυέστατος, καλλιεργημένος, αστός και με βαθιά ρίζα στο λαό και τον τόπο ταυτόχρονα, οραματιστής και διαμορφωτής καταστάσεων. ΕΥΠΑΤΡΙΔΗΣ!

  52. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 07/10/2011 17:51:30

    Όλοι την "πέφτουνε¨στο Σαμαρά και στην αξιωματική αντιπολίτευση για την τακτική που ακολουθούν και είναι καχύποπτοι για το τι θα κάνει όταν αναλάβει τα ηνία της χώρας.
    Όλοι αυτοί, όλοι εμείς, είμαστε οι κύριοι υπεύθυνοι για το καθεστώς που μας κυβερνά 30 χρόνια τώρα.
    Αφεθήκαμε στη νοοτροπία την πασοκική και εκπορνεύτηκε η συνείδησή μας, η σκέψη μας, ο πατριωτισμός μας.
    Ξαφνικά θυμηθήκαμε τους μισθους των βουλευτών, τον μισθό της μαριονέτας που λέγεται πρόεδρος της δημοκρατίας και εκατοντάδες άλλα ελεεινά και τρισάθλια.
    Εδώ και 2 χρόνια "πέφτουμε" από τα σύννεφα με τις διάφορες αποκαλύψεις που αφορούν το πασοκικό καθεστώς λες και ζούσαμε σε άλλη χώρα.
    Αλλά ευτυχώς τώρα είμαστε λίγο πιο ανακουφισμένοι γιατί με μεγάλη ευκολία υιοθετήσαμε την προπαγανδιστική καραμέλα-κι αυτή πατέντα του καθεστώτος-πως όλοι ίδιοι είναι.
    Και ρωτάω: Αν είναι όλοι ίδιοι μήπως είμαστε και όλοι εμείς ίδιοι;
    Αν η απάντηση είναι ΝΑΙ τότε δεν δικαιούμαστε δια να ομιλούμε και να την πέφτουμε τόσο άγρια στο Σαμαρά.
    Αν η απάντηση είναι ΟΧΙ τότε ας αφήσουμε πρώτα τον Σαμαρά να κυβερνήσει κι ας τον κρίνουμε εκ του αποτελέσματος.
    Αν δεν κυβερνήσει καλά, ε, τότε νομίζω πως πλέον έχουμε πάρει το μάθημά μας, ύστερα από το σφιχτό εναγκαλισμό μας με το πασοκικό καθεστώς και θα ξέρουμε πως θα πρέπει να αντιδράσουμε σε τυχόν ίδια αμαρτήματα.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ ΓΙΑΝΝΑ 07/10/2011 21:21:12

      +++

  53. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 07/10/2011 20:05:00

    Τηλέμαχε συγχαρητήρια. Τα είπες όλα.
    ....Το ευτύχημα στην περίπτωσή μας είναι πως, θα γλιτώσουμε, όπως φαίνεται, τη «φάση Γιέλτσιν». Και θα πάμε κατευθείαν στη «φάση Πούτιν»......
    Με αυτή, όμως, τη φράση είπες κάτι που τριγύριζε συνεχώς στο μυαλό μου. Και ήταν και μια εξήγηση για τα "καταδρομικά" χαρακτηριστικά της αντιπολίτευσης Σαμαρά. Είναι χαρά οι προβληματισμοί και οι σκέψεις μας να συναντούν, μέσα από τέτοια κείμενα, άλλους συναγωνιστές.

  54. φῶς καὶ μπῆκα avatar
    φῶς καὶ μπῆκα 07/10/2011 23:06:53

    Τὸ ἐρώτημα, γιατί ὁ Σαμαρᾶς δὲν ἔχει κινήσει μιὰ διαδικασία ἐξεύρεσης στελεχῶν 30-40 ἐτῶν ἀπὸ τὴν κοινωνία, μὲ λαμπρὲς ἐπιδόσεις στὸν τομέα τους καὶ ἔκτακτες δεξιότητες (ὄχι γιὰ νὰ τοὺς βγάλει στὸ σανίδι σήμερα, ἀλλὰ αὔριο ἢ καὶ μεθαύριο) ἔμεινε πάντως ἀναπάντητο. Συνήθως μένω κεχηνὼς ἀπ'τὰ γραφόμενα τοῦ Τηλέμαχου, μὰ τὸ "καὶ ἄλλοι ἀναμορφωτὲς εἶχαν στὴν ἀρχὴ μέτριους (σ.σ. ὴ ἀσήμαντους ἢ φαύλους) δίπλα τους" δὲν μοῦ λέει κάτι. Δὲν ἀντιλαμβάνομαι τί μᾶς κάνει νὰ ἀντιμετωπίζουμε τὸ ζήτημα τῶν στελεχῶν ὡς λεπτομέρεια βασικὰ ἐπουσιώδη.

  55. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 08/10/2011 00:45:37

    +10000

  56. Franklin S. avatar
    Franklin S. 08/10/2011 05:22:06

    "...δεν είναι λιγούρης, και ο νοών νοείτω."
    σιγα τα αιματα μωρε αρχαιε, αν εννοεις το νοητο!!!!!!!

  57. Τηλεμαχος avatar
    Τηλεμαχος 08/10/2011 07:24:01

    Δεν είπα ότι άλλοι ηγέτες που αναμορφωσαν τη χώρα στο παρελθόν είχαν μέτριους η... φαυλους συνεργάτες ! Είπα ότι ξεκίνησαν με συνεργάτες που ήταν ΆΓΝΩΣΤΟΙ η δεν αν και κάπως γνωστοί τότε ΔΕΝ είχαν αποδείξει τις ικανότητες τους. Τον καιρό που ξεκίνησαν τη σταδιοδρομία τους ως αναμορφωτες της χώρας, οι συνεργάτες τους δεν ήταν αυτο που είναι σήμερα στα ματιά μας. Μη βλέπετε το παρελθόν με τα ματιά του σήμερα. Π ροσπαθηστε να το δείτε με τα ματιά τηςω εποχής. Τότε νομίζω ότι θα συμφωνήσετε ότι και δίπλα στο Σαμαρά υπάρχουν η θα βρεθούν άνθρωποι που σήμερα δεν είναι γνωστοί αλλά αύριο μπορούν ανα γράψουν Ιστορία. Άλλωστε αυτο σημαίνει ανανέωση. Κι έτσι γίνεται πάντα η ανανέωση. Με το καινούργιο. Που πριν εμφανιστεί στο προσκήνιο η μόλις εμφανίζεται είναι άγνωστο...

  58. Θύμιος avatar
    Θύμιος 08/10/2011 12:19:28

    Συμβούλιο Στέμματος θέλει η Dώρα;
    Να πάρει μέρος και ο Σαρτζετάκης.!?

  59. Θύμιος avatar
    Θύμιος 08/10/2011 12:41:18

    Συμβούλιο Στέμματος θέλει η Dώρα;
    Να πάρει μέρος και ο Σαρτζετάκης. ! ?

  60. Γιώργος avatar
    Γιώργος 08/10/2011 14:19:26

    Για να αλλάξουν ριζικά και σε βάθος τα πράγματα στην Ελλάδα, πρέπει προηγουμένως να γίνουν τρομερά και φοβερά πράγματα σε παγκόσμιο επίπεδο.
    Μέχρι να γίνουν αυτά, εύχομαι σε οποιονδήποτε θα κυβερνήσει τη χώρα μας, να εργαστεί για το καλό όλου του λαού μας.

  61. Kostas avatar
    Kostas 08/10/2011 19:22:34

    Καλά τα λες στο άρθρο και εύστοχος ο χαρακτηρισμός ότι ο Σαμαράς το έχει. Απλά η σύγκριση γίνεται μεταξύ των υπαρχόντων παιχτών. Ναι ανάμεσα σε όλους αυτούς, ξεχωρίζουν οι Σαμαράς, Τσίπρας, Αλέκα, ο καθένας με την δική του στάση.
    Είμαι σίγουρος όμως ότι στην κοινωνία υπάρχουν χιλιάδες κόσμου που το έχουν και αυτοί, αλλά δεν ασχολήθηκαν έως τώρα με τα κοινά, απογοητευμένοι από τα κυκλώματα διαπλοκής και αναξιοκρατίας που κυριαρχούσαν στο πολιτικό παιχνίδι ως τις μέρες μας!

  62. Λαπίθης avatar
    Λαπίθης 12/10/2011 17:41:25

    Ενδιαφέρουσες οι απόψεις σου αγαπητέ Τηλέμαχε. Κινούνται αυστηρά στα πλαίσια του ορθολογισμού και η ανάλυσή σου διακρίνεται από επιστημονικότητα. Το κείμενό σου θα αποτελέσει για μένα πλούσιο ερεθισματογόνο υλικό για προβληματισμό. Χρειάζομαι όμως κάποια περαιτέρω βοήθεια για να μπορέσω, όπως και συ, να συνθέσω τελικά τις δικές μου υποκειμενικές απόψεις. Βοήθησέ λοιπόν να καταλάβω.
    Είναι τόσο αδύναμο το σύστημα προετοιμασίας πολιτικών ηγετών και ίσως και πρωθυπουργών που να αφήνει να παρεισφρύουν στην πολιτική ζωή του τόπου μας και μη ελεγχόμενα άτομα;
    Πόσο σθένος ψυχής απαιτείται επιπλέον από ένα πρόεδρο ενός ελληνικού πολιτικού κόμματος για να ζητήσει να ανοίξει ο φάκελλος της Κύπρου, να διακυρήξει ότι από το Καστελόριζο αρχίζει μια ελληνική ΑΟΖ, να απαιτήσει σεβασμό από τους γείτονές στα ιερά και τα όσιά μας;
    Πόση στήριξη χρειάζεται από τους οπαδούς του ένας πρόεδρο ενός ελληνικού πολιτικού κόμματος για να τολμήσει να περιλάβει στο στελεχιακό δυναμικό του κόμματός του άτομα με καινοτόμους ιδέες και αποδεδειγμένες ικανότητες που θα δουλέψουν αμμισθί για την αλλαγή του καθεστώτος χωρίς να αξιώνουν πολιτικά αξιώματα;
    Τέλος, πόσο ελεύθερη συνείδηση χρειάζεται για να συνεχίσει ένας έλληνας πολιτικός το όραμα του Ίωνα Δραγούμη και τους αγώνες του Παύλου Μελά για την αναγέννηση του τόπου και το ξεσκλάβωμα από την υποτέλεια και τη μιζέρια όπου μας έσυραν εντέχνως φαύλοι πολιτικοί;
    Αγαπητέ Τηλέμαχε μαζί σου κατά τα άλλα καθώς είμαι ένας από τους πολλούς που πιστεύουν πως "ποτέ η Κύπρος δεν ήταν μακράν" και πως ο ελληνικός στοχασμός είναι απαραίτητος για την ύπαρξη της Ευρώπης.

  63. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 18/10/2011 22:29:05

    Ψυχραιμία ,μην περιμένετε μεγάλες ανατροπές απο όποιον διδεχθεί τη σημερινή
    κυβερνητική εξουσία .Το πρόβλημα του ελλειμματικού προϋπολογισμού και του τεράστιου χρέους δεν αντιμετωπίζεται με ευχέλαια τύπου ΖάπειοΙΙ και λοιπά κουραφέξαλα .Είμαστε δυστυχώς δέσμιοι των πιστωτών μας και όποιοι νομίζουν ότι μπορούμε να εκβιάσουμε καταστάσεις και να γίνουμε τσαμπουκάδες διεθνώς δεν γνωρίζουν τους κανόνες του δανεισμού των κρατών και της λειτουργίας των αγορών που σήμερα είναι κυρίαρχες και ανεξέλεγκτες. Όσον αφορά την επαγγελματική επάρκεια των προσώπων που περιβάλουν τον κ.Σαμαρά ας μην σχολιάσουμε γιατί θα μας πιάσει κατήφια.

  64. Βασίλης avatar
    Βασίλης 25/10/2011 09:02:17

    Γιατι κάτι μου λέει,ότι ο ΓΑΠ θα ζητήσει την Τετάρτη, απο τον παπούλη, κο Παπούλια, αναστολή άρθρων του Συντάγματος και εφαρμογή δικτατορικού καθεστώτος για να αποφύγει τις έντονες αντιδράσεις του Ελληνικού λαού, αφενός απο την εφαρμογή των νέων μέτρων που ψήφισαν οι υποτελείς του πρωθυπουργού βουλευτές, και που δεν ψήφισε η κα Κατσέλη στο άρθρο 37, και αφετέρου τα νέα μέτρα που απο την Πέμπτη θα αποφασίσουν οι Ευρωπαίοι εταίροι μας και θα κληθεί να εφαρμόσει η πλέον αποτυχημένη κυβέρνηση της Ελλάδας εδω και 2500 χρόνια; Και όλα αυτα γιατι ο ΓΑΠ και οι συν αυτώ (μάνα, αδέλφια, παιδιά, συζυγοι και λοιποί συγγενείς και φίλοι ) θέλουν να παραμείνουν στην εξουσία ,έστω και της επαρχίας Αθηνών!!!!!!!! Μόνο η λαϊκή εξέγερση θα διώξει αυτη την λέπρα που έχει ενσκύψει στον τόπο μας, και επειδή αυτο ακριβώς φοβάται και ο ΓΑΠ σαν ΓΑΤΑ που είναι θα ζητήσει αναστολή των άρθρων του Συντάγματος περι ελευθερίας του τύπου, των κινήσεων και του συναθροίζεσθαι.Πως αλλοιώς θα μας σώσει αν του φέρνουμε εμπόδια!!!!!

  65. pk avatar
    pk 25/10/2011 12:42:47

    Δηλαδή ο Κωστάκης το 2004 έκανε αυτό για το οποίο εξελέγει;
    Επανίδρυση με 200000 περισσότερους Δημοσίους Υπαλλήλους και 100 δις ευρώ περισσότερο χρέος!
    Μπράβο του!!! Με τέτοιες επανιδρύσεις άστο καλύτερα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.