#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/09/2011 07:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΠΑΣΟΚ και διαπλοκή τρέμουν το Plan B του Σαμαρά

 



Τον τελευταίο καιρό το antinews έχει παρουσιάσει αρκετά άρθρα αναγνωρισμένων οικονομολόγων και οικονομικών αναλυτών, μέσω των οποίων αποτυπώνεται ξεκάθαρα ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε ένα οικονομικό αδιέξοδο το οποίο την οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια θα έλεγε κανείς, στην χρεοκοπία.  Για παράδειγμα, σε χθεσινή μας ανάρτηση με τίτλο «Τρενάρουν την χρεοκοπία για να σώσουν τις τράπεζες», ο καθηγητής οικονομικών στο πανεπιστήμιο του  Harvard, Martin Feldstein, επισημαίνει μεταξύ άλλων:

Για την Ελλάδα με ένα  μη διαχειρίσιμο δημόσιο χρέος, μια οικονομία η οποία καταρρέει, με  ένα χρόνιο έλλειμμα του ισοζυγίου πληρωμών και με αφερέγγυες τράπεζες που χάνουν συνεχώς καταθέσεις, η μόνη λύση είναι η χρεοκοπία. Ωστόσο, η Γερμανία και η Γαλλία, δεν την αφήνουν να χρεοκοπήσει για δύο βασικούς λόγους:

Πρώτον, διότι τα γαλλογερμανικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένα στην Ελλάδα και μία χρονοτριβή της χρεοκοπίας θα τους επιτρέψει να ξεφορτωθούν  το ελληνικό χρέος που έχουν στις πλάτες τους.

Δεύτερον, διότι με την αναβολή της χρεοκοπίας, ο γαλλογερμανικός άξονας θεωρεί ότι μέσα σε ένα διάστημα δύο ετών η Ισπανία και η Ιταλία θα καταφέρουν να πείσουν τις αγορές ότι είναι οικονομικά βιώσιμες ώστε να μπορούν να δανειστούν με λογικά επιτοκία. Κάτι που δεν μπορεί να τους παράσχει το Ευρωπαϊκό Ταμείο Οικονομικής Σταθερότητας, σε περίπτωση χρεοκοπίας τους. Όταν συμβεί αυτό θα αφήσουν την Ελλάδα στο έλεος του θεού.

Καθυστερώντας την ελληνική χρεοκοπία για δύο χρόνια, οι ευρωπαίοι πολιτικοί ελπίζουν, να δώσουν τον απαιτούμενο χρόνο στην Ισπανία και την Ιταλία να αποδείξουν ότι είναι οικονομικά βιώσιμες. Εφόσον, η Ιταλία και η Ισπανία καταφέρουν να είναι οικονομικά βιώσιμες στο τέλος των δύο ετών, τότε οι ευρωπαίοι ηγέτες θα είναι σε θέση να επιτρέψουν στην Ελλάδα να πτωχεύσει χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος της μόλυνσης.

Όπως άλλωστε εξηγούμε και αλλού, οι Ευρωπαίοι έχουν πλέον συμβιβαστεί με την ιδέα ότι ούτε το δεύτερο δάνειο, ούτε το κούρεμα κατά 21% μπορούν να σώσουν την Ελλάδα από το τεράστιο χρέος.

Όλα αποτελούν αναστολή στην εκτέλεση δηλαδή.  Το μνημόνιο που υπέγραψε η κυβέρνηση αποσκοπεί στην πτώχευση και αυτήν μόνο εξυπηρετεί. Εφευρέθηκε από τους ισχυρούς για να σταθούν οι τράπεζές τους στα πόδια τους, και όταν το καταφέρουν θα αφήσουν την Ελλάδα να χρεοκοπήσει. Μας έχουν ξεγραμμένους.

Στο μεταξύ, η κυβέρνηση δολοφονεί την χώρα και τον λαό της, ενώ την ίδια στιγμή προσπαθεί να κρατήσει απεγνωσμένα εν ζωή την συνομοταξία των διαπλεκόμενων, που της χάρισε τόσα χρόνια εξουσίας. Η διαπλοκή ανταποκρίνεται, φυσικά,  προσπαθώντας να διεμβολίσει εκείνον που τους χαλάει τα σχέδια: τον Σαμαρά.

Επειδή γνωρίζουν ότι με το Ζάππειο 1 και 2 και τα άλλα που δεν λέει, ο Σαμαράς μπορεί να αποτρέψει την χρεοκοπία. Γι αυτό και «τρελλάθηκαν» με αυτό που είπε από την Θεσσαλονίκη, ότι δηλαδή αν δεν την πάρει την αυτοδυναμία  με την πρώτη, θα την πάρει με την δεύτερη.

Αυτός είναι και ο λόγος που προσπαθούν να τον αναγκάσουν να μετάσχει σε μία συγκυβέρνηση. Για να φέρει κι αυτός μερίδιο ευθύνης στην χρεοκοπία που οδηγούν την  χώρα κυβέρνηση και Τρόικα.

Προσπαθούν λοιπόν να τον υπονομεύσουν, διαδίδοντας ότι είναι ο «πρωθυπουργός της δραχμής», ότι η αντιπολιτευτική του τακτική οδηγεί την χώρα στην χρεοκοπία και άλλα πολλά. Κύριος στόχο τους είναι να πάρει στις εκλογές μόνο μια ισχνή πλειοψηφία, για να τον κρατάνε δέσμιο. Για να αξιοποιήσουν μετά, όπως και επί κυβέρνησης Καραμανλή, τους πρόθυμους βουλευτές που από τώρα ετοιμάζουν. Όλους εκείνους που εμφανίζονται συναινετικοί και φρόνιμοι.

Στη Θεσσαλονίκη ο Σαμαράς παρουσίασε αναλυτικό πρόγραμμα και για την επαναδιαπραγμάτευση και για τις πρώτες ενέργειες της κυβέρνησής του. Τι βρήκαν να απαντήσουν οι φιλοκυβερνητικές εφημερίδες και η φιλοκυβερνητική προπαγάνδα;  Ότι δεν διαθέτει ...Plan B  όσον αφορά την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου με την τρόικα. «Άρα μας κοροϊδεύει», λένε.

Είναι όμως δυνατόν να ανοίξει κάποιος τα διαπραγματευτικά χαρτιά του πριν από την διαπραγμάτευση;

Μήπως ήθελαν να τους τα στείλει και με e-mail; Ή μήπως αυτό που τους ενόχλησε περισσότερο, ήταν η απάντηση που έδωσε ο Σαμαράς στον Γ. Βλάχο, για το τέλος του πάρτι της διαπλοκής;

Μήπως εκείνο που τους φοβίζει περισσότερο απ΄ όλα είναι ότι θα χάσουν την ισχύ τους; Γιατί με έναν πανίσχυρο Σαμαρά απέναντι τους είναι δεδομένο ότι τα εκβιαστικά τερτίπια της διαπλοκής δεν θα μπορούν πλέον να περάσουν. Το είπε άλλωστε και ο ίδιος: «Εγώ δεν γύρισα για να συμβιβαστώ».

Π.Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/09/2011 07:58:32

    Μακάρι

    • θοδωρης avatar
      θοδωρης @ archaeopteryx 29/09/2011 16:02:20

      λογια πολλά, εργα δεν βλέπουμε

      τι περιμένουμε ?

  2. alakran avatar
    alakran 29/09/2011 08:25:08

    Καλημέρα σε όλους.
    Κρατάω από το πολύ καλό άρθρο τη φράση "....και τα άλλα που δεν λέει,..".
    Να θυμίσω επίσης ότι ο Σαμαράς είπε και κάτι άλλο στη Δ.Ε.Θ, το "θα είμαι αμείλικτος"

    • Αντιδωρος avatar
      Αντιδωρος @ alakran 29/09/2011 13:48:23

      εχει τη πολυτελεια ο σαμαρας, στο σημερινο περιβαλλον, μ'αυτες τις συγκυριες να κρυβει απο τον κοσμο "...και τα αλλα που δεν λεει..."? η κοινωνια κρεμεται απο μια κλωστη. ολοι περιμενουν να ακουσουν αυτα που μολις ειπωθουν, ολοι θα καταλαβουν μεσα τους οτι μιλαει τα λογια της αληθειας. πως περιμενει λοιπον να κερδισει την εμπιστοσυνη του κοσμου οταν υπαρχουν πραγματα που δεν λεει?
      μην αναμασαμε το ιδια και τα ιδια. υπαρχουν βαριδια που αδυνατει να τα βγαλει απο πανω του. μακαρι να βγω ψευτης

      • alakran avatar
        alakran @ Αντιδωρος 29/09/2011 13:58:33

        Φαντάζεσαι να βγει ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και να πει (πριν γίνει πρωθυπουργός) ότι θα ακολουθήσει π.χ την Κύπρο στις συμμαχίες της με το Ισραήλ και τις Η.Π.Α,ώστε να εκμεταλλευτούμε επιτέλους τον ορυκτό μας πλούτο?Και να πει και τις λεπτομέρειες?Εσύ θα το έκανες?
        Για τα βαρίδια που λες,στο χέρι σου είναι να μην τα ψηφίσεις και να τα εξαφανίσεις.

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ alakran 29/09/2011 14:13:28

          Πέστα ρε φίλε!!!!!

  3. madprof avatar
    madprof 29/09/2011 08:45:49

    Ντιντίδες, νεποτιστικά υβρίδια κάθε είδους και κοπερτονομέν-οι, -ες βουτυρομπεμπ-ες, -έδες πασαλλοιμέν-οι, -ες με χρυσόσκονη πρέπει να βρούνε αλλού φωλιά, ας πάνε με τους παχυδερμοαμερικανογερμανοτσολιάδες.
    Πολίτες με λερωμένα πουκάμισα και κολλημένα ένσημα, χρειάζεται να πλαισιώσουν τον πρόεδρο της Ν.Δ. για να απογειωθούν τα ποσοστά των δημοσκοπήσεων υπέρ της. Είναι μοναδική ευκαιρία σήμερα, να τολμήσει ο Α. Σ. να καθαρίσει τα βολεμενολαμόγια και να στηριχτεί στους απλούς πολίτες που εναποθέτουν τις ελπίδες τους για την όποια σωτηρία τους στον ίδιο.
    Αυτή την στιγμή Ν.Δ. είναι ο Α. Σ. Η πλειοψηφία των βο(υ)λε(υο)μένων είναι απαξιωμένοι και εκτεθειμένοι στην συνείδηση των πολιτών γι αυτό και κρύβονται. Ο Α. Σ. είναι η τελευταία ελπίδα των πολιτών. Αρκεί να το συνειδητοποιήσει και να απεμπλακεί από τα νεποτιστικά υβρίδια των "βαρώνων"=κουραδομηχανών και κουμπάρων!

    • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
      ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ madprof 29/09/2011 11:30:29

      Έχεις απόλυτο δίκιο. Ελάχιστοι από την παρούσα κοινοβουλευτική ομάδα έχουν θέση σε μιά παλιγγενεσιακή, γιατί τέτοια θα είναι, της επόμενης βουλής. Ας κάνει ο ίδιος ο πρόεδρος το πρώτο ξεσκαρτάρισμα δείχνοντας και σε μας ότι έλαβε το μήνυμα, το οριστικό θα το κάνουμε εμείς μαυρίζοντας κατάλληλα.

  4. vasi avatar
    vasi 29/09/2011 08:49:22

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ Ν'ΑΝΤΕΞΕΙ ΤΟΣΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΑΧΗ ΜΕ ΑΝΙΣΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/09/2011 09:03:05

    Εγώ δεν έχω ακούσει κανέναν "περίεργο τύπο από το στενό του κύκλο" να διασπείρει φήμες. Εσύ, που προφανώς έχεις ακούσει, μπορείς να μας τον υποδείξεις;

    Και, στην τελική, τα έχουμε ξανασυζητήσει και αλλού. Όταν ευρώ σημαίνει πλέον:
    -χαράτσια που οδηγούν σε δήμευση της ακίνητης περιουσίας
    -τιμωρία της αποταμίευσης
    -καταπάτηση του συνταγματικά κατοχυρωμένου τραπεζικού απορρήτου με την υποχρέωση δήλωσης των καταθέσεων
    -"φορολόγηση", άρα δήμευση, και του κεφαλαίου των καταθέσεων οσονούπω
    -μαζική εξαθλίωση/δουλοπαροικοποίηση των Ελλήνων και ολοκληρωτικός αφανισμός της μεσαίας τάξης
    -ουσιαστική κατάσχεση, μέσω του σχεδίου "Εύρηκα" όλων των πλουτοπαραγωγικών πόρων της Ελλάδος από τους ναζί της Ευρώπης
    ΤΟΤΕ
    ναι, προτιμώ χίλιες φορές τη δραχμή! Οι ευρωλιγούρηδες ας μην παίρνουν κάθε χρόνο το εκάστοτε τελευταίο μοντέλο iPhone, δεν θα πάθουν τίποτα.

    • madprof avatar
      madprof @ Αυριανιστής 29/09/2011 10:35:27

      Πρώτα να κατασχεθούν τα περιουσιακά στοιχεία, υλικά και άυλα υπέρ του δημόσιου χρέους όλης της κομματοκρατικοδιαιτοεπιχειρηματοαλητολησταρχοκοτζαμπασονομενκλατούρας και εκείνη των οικογενειακών τους υβριδίων-δενδρυλλίων, να εγκληστούν σε ευαγή ιδρύματα λευκών κελιών με δυνατότητα εκ μέρους των πολιτών να τους επισκέπτονται πληρώνοντας εισιτήριο ισότιμο ζωολογικού κήπου (sic!).
      Όταν όλα τα παραπάνω γίνουν πραγματικότητα τότε βλέπουμε πως θα πορευτούμε.
      Έως τότε προτιμώ Γερμανό Κυβερνήτη και Γερμανούς επιτρόπους-υπουργούς και εξηγώ αμέσως γιατί:
      Άρχισαν τα όργανα επιτέλους!
      Ο Επίτροπος του υπουργείου οικονομικών έπιασε δουλειά:

      Ελληνική ……..
      Υπουργείο Οικονομικών
      ΕΡΓΟ: Υλοποίηση σχεδίου πάταξης της φοροδιαφυγής 2010-2011
      4η Ειδική Ομαδα: Αντιμετώπισης της Φοροδιαφυγής Φ. Α. Μεγάλης Περιουσίας και Ελεύθερων Επαγγελματιών υψηλού εισοδήματος
      Τηλ , Φαχ
      Ειδοποίηση
      ……
      ……
      Η 4η Ειδική Ομάδα Εργασίας

      Μόνο που πρέπει να ξεκινήσει από τους Κυβερνοβολεμένους του Κυνόβιου (νυν και πρώην), των οικογενειακών τους δενδρυλλίων και τα γιουσουφάκια-θεραπαινίδες τους πρώτα!
      Και από τις θείες τους (sic!).

  6. Raziel avatar
    Raziel 29/09/2011 09:03:33

    Όλα αυτά ειναι πολύ ωραία, ο κόσμος όμως τρώει ξύλο όπου βρεθεί και όπου σταθεί για να διαμαρτυρηθεί. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να λουφάζει και να περιμένει κάποιον να τον υπερασπιστεί. ΠΟΙΟΝ;;;; μα την αγαπημένη μας ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ!!!!!!!!!!!.
    Εκεί στη Συγγρού διαβάζει κανείς τα μπλόγκ;;;;
    Ακούει κανείς τον κόσμο;;;;;;;;
    Θα κάνει κανείς τίποτα;;;;;;;;;
    Εκτός φυσικά απο τα σχόλια του καφενείου του εκπροσώπου.
    Ο κόσμος ΠΕΙΝΑΕΙ!! ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ!!!!
    Αν δεν κάνετε κάτι τώρα μην περιμένετε ψήφο προεκλογικά γιατι Ο ΣΙΩΠΩΝ ΔΟΚΕΙ ΣΥΝΕΝΕΙΝ.

  7. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 29/09/2011 09:08:35

    -Ευτυχώς που το πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα, διαθέτει ένα πολιτικό κεφάλαιο μεγάλου διαμετρήματος όπως είναι ο Α. Σαμαράς.
    -Ασυμβίβαστος, οξυδερκής, αλλά προ πάντων στην κατεύθυνση να βοηθήσει την χώρα και τον λαό της.
    - Γιατί σωτηρία χώρας με εξαθλίωση του λαού της δεν νοείται.

  8. Απορία avatar
    Απορία 29/09/2011 09:09:45

    Αγαπητέ Π.Ζ., ο Σαμαράς είναι μονόδρομος.
    Εαν κάποιος έχει σώας τας φρένας σήμερα αυτόν θα ψηφίσει. Δεν υπάρχει άλλη σοβαρή εναλλακτική.

    Το θέμα όμως είναι να έχει συνειδητοποιήσει και αυτός το πόσο αστραπιαία θα πρέπει να κινηθεί μετά τις εκλογές.

    Π.χ. το πολύ μέσα στους πρώτους δύο μήνες πρέπει να έχει τελειώσει με τους διαπλεκόμενους και το πράσινο παρακράτος. Εαν τους αφήσει, όπως ο ΚΚ, από τον τρίτο μήνα θα τον έχουν "ροκανίσει".

    • sam avatar
      sam @ Απορία 29/09/2011 09:16:06

      Μονοδρομος???? Απο αυτα που παιζει η τηλεοραση σιγουρα...
      Ενημερωθειτε για το ποιος κατεβαινει στις εκλογες!!!
      Προσωπικα τα 5 ψηφοδελτια που βρισκονται ηδη στη βουλη θα τα σκισω πριν μπω στο παραβαν...

      • Απορία avatar
        Απορία @ sam 29/09/2011 10:43:40

        Ενημέρωσε με σε παρακαλώ γιατί θα σκίσω τα καλσόν μου!

  9. sam avatar
    sam 29/09/2011 09:10:13

    ..ο κοσμος ψηφισε το ''λεφτα υπαρχουν'' πριν απο 2 χρονια και τωρα τραβαει τα λιγοστα μαλλια του.
    Ας ενημερωσει καποιος τον κ Σαμαρα οτι δεν μας αρκουν αυτα που υποσχεται
    Δεν εχουμε εμπιστοσυνη ουτε στη μανα μας, ειναι δυνατον να εμπιστευτουμε τον οποιον κ.Σαμαρα και ακομα πιο πολυ τους υπουργους του????
    Δεν εχει κερδισει την εμπιστοσυνη μας ως αντιπολιτευση. ΧΛΙΑΡΟΤΑΤΟΙ-πιο δυναμικος εμφανιζεται ο κ.Τσιπρας (!)
    Πως ειναι δυνατον να πεισει οτι δεν ανηκει και αυτος στον θιασο και οτι απλα περιμενει να παιξει τον ρολο του...?
    Θυμιζω οτι και ο Γιωργακης πριν το 2009 ηταν μια συμπαθης φιγουρα...

    • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
      ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ sam 29/09/2011 09:19:07

      -Δεν είναι ο ¨όποιος Σαμαράς¨, είναι αυτός που επέλεξε 800.000 κόσμος, κομάτι του Ελληνικού λαού, που πιστεύει σ΄αυτόν!
      - Είναι ένας λαοπρόβλητος ηγέτης, με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που τον καθιστούν ¨έναν και μοναδικό¨, κόντρα στο σάπιο σύστημα.
      -Η γνώμη σας σήμερα διαμορφώνεται απο τα καθεστωτικά ΜΜΕ.
      -Καλύτερα να αναπτύξετε περισσότερο την κριτική σας σκέψη και να δώσετε απαντήσεις μόνος σας στον εαυτό σας, γιατί τον τρέμει όλο το διαπλεκόμενο , εγχώριο και μη , σύστημα.

      • Raziel avatar
        Raziel @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 29/09/2011 09:24:59

        Οχι φίλε μου ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ δεν διαμορφώνεται η σκέψη μου απο τα καθεστωτικά ΜΜΕ διότι απλά δεν τα παρακολουθώ.
        Δυστυχώς για μένα διαμορφώνεται απο την άδεια μου τσέπη και τα παιδια μου που δεν μπορώ να τα κοιτάξω στα μάτια.
        Περιμένω λοιπόν κάποιον (να μην επαναλαμβάνομαι τα είπα παραπάνω)

        • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
          ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ Raziel 29/09/2011 09:39:53

          Όλοι βρισκόμαστε σ΄αυτήν την θέση, αγαπητέ Raziel, με άδειες τσέπες, με παιδιά που δεν μπορούμε να στείλουμε στις πόλεις που σπουδάζουν, αλλά πρέπει να γνωρίζουμε και ποιος μας φταίει, που οδηγηθήκαμε εδώ, αλλά και ποιος έχει την πρόθεση και την δυνατότητα να μας βγάλει από το αδιέξοδο.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ sam 29/09/2011 13:10:42

      Θα είναι πραγματικά πολύ πετυχημένο, όση αυστηρότητα στην κρίση ΔΕΝ έχει επιδείξει ΠΟΤΕ αυτός ο λαός, χρόνια τώρα, να την εξαντλήσει σήμερα!
      Θα πέσει γέλιο, πικρό! Το 'ακριβοί στο πίτουρο, φτηνοί στο αλεύρι' μας λέει κάτι;

      Σε καταλαβαίνω με τη δυσπιστία, αλλά έλεος ΚΑΙ με αυτήν την καραμέλα. Κάπως θα κυβερνηθείς αύριο. Αν έχεις εναλλακτική και την πιστεύεις μαγκιά σου, στο λέω με κάθε ειλικρίνεια. Αν είναι να γκρινιάζουμε για όλους, ας κατεβεί και κανένας καινούριος να δούμε νέους ανθρώπους στο σκηνικό, επίσης πολύ θα χαρώ.
      Αλλά εδώ ψηφίσανε όλοι (οι περισσότεροι) τον 'λεφτά υπάρχουν' και τώρα ζητάμε από τον Σαμαρά τα excel για να πειστούμε από τα νούμερα;;;; Δεν τα λέω μόνο για σένα, τα λέω και για άλλους που χρησιμοποιούν τον προβληματισμό σου, για να πασάρουν τους μονοδρόμους και τα αδιέξοδα στα δελτία ειδήσεων. Ξυπνάτε!
      Και πόση διαστροφή πρέπει να έχουμε για να "τη λέμε" σε αυτόν που λέει πως πάει να σε σώσει ενώ αποδεδειγμένα σε καταστρέφει (το ζεις!), και να τη λέμε σχεδόν εξίσου στον άλλο που λέει πως θα προσπαθήσω να σε σώσω, και εν πάση περιπτώσει άσε με να δοκιμάσω!!!

      ...Εκτός αν... τελικά κάποιοι ΔΕΝ θέλουν να σωθούμε? (όπου σωθούμε = καλύτερα από τον προσκυνημένο ΓΑΠ)

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ sam 29/09/2011 13:23:33

      Επίσης Τσίπρας ωραία ακούγεται, αλλά δεν βλέπω να του την πέφτει κανείς για το πώς θα κυβερνήσει, ούτε νούμερα να του ζητούν, ούτε πώς θα πάρει τα μέτρα πίσω.

      • alakran avatar
        alakran @ victoria (true) 29/09/2011 14:04:04

        Πες τα επιτέλους!

    • Αντιδωρος avatar
      Αντιδωρος @ sam 29/09/2011 14:01:37

      sam, ο πατερας μου ειναι δεξιος απο κουνια. απο τους παλιους ομως. πατριωτης. ποτε κομματοσκυλο. με καριερα σε ενα περιβαλλον πασοκ που ομως δεν τολμησε ποτε να τον καρατομησει παρα μονο οταν επρεπε να διαβει το τελευταιο της καριερας του και επρεπε φυσικα να δηλωσει υποτελεια στο πασοκ. δεν το εκανε και φυσικα καρατομηθηκε χωρις ουτε μια στιγμη να προδωσει τις αξιες του. αναφερομαι σ'αυτα απλα για να πω οτι σε θεματα πολιτικης εμπιστευομαι την κριση του γιατι ειναι τελειως μα τελειως ανιδιοτελης. ο μονος που αναγνωριζει οτι κανει αντιπολιτευση σημερα ειναι ο τσιπρας. δεν θα τον ψηφισει, ειμαι σιγουρος, αλλα σιγουρα αυτη τη στιγμη δεν τον βλεπω να ψηφιζει σαμαρα. ξερω πολλους που βρισκονται στην ιδια κατασταση. και που σε ενα μεγαλο βαθμο κατηγορουν τους εαυτους τους που για χρονια στηριζαν αυτη τη δεξια, που τους προδωσε και φεραν και αυτη τη χωρα σε αυτη τη καταντια. ειτε λογω διαφθορας ειτε λογω συγκαληψης

    • φωνη avatar
      φωνη @ sam 29/09/2011 14:57:36

      @sam
      Eάν είσαι ανόητος άνθρωπος θα σου είναι συμπαθής ο Γιωργάκης το 2009, παρότι στο παρελθόν του στήριξε το σχέδιο ΑΝΑΝ.
      Όποτε κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ αυτοκτονεί ο κόσμος το καταλαβαίνετε; (και στο χρηματιστήριο και τώρα). Γιατί να σου είναι συμπαθές μεγαλοστέλεχος των κυβερνήσεων Σημίτη; Ίσως, επειδή, έχεις αποσυνδεθεί από τον εγκέφαλό σου.

      Επίσης, υπάρχουν πολλοί που θεωρούν την αριστερά αντισυστημική και προκαλούν κλαυσίγελο. Κάποιοι ψήφισαν στις εκλογές ΣΥΡΙΖΑ νομίζοντας ότι πηγαίνουν και κόντρα στο σύστημα, αλλά ο Κουβέλης, που τον λένε δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ, από τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν. Το επαναστατικό ΚΚΕ κοροιδεύει όλη την κοινωνία, γιατί τους λέει οτι η ΝΔ στηρίζει το μνημόνιο και ότι θέλει να συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ (πράγματα που γελάνε και τα μικρά παιδιά) και επίσης σνόμπαραν το κίνημα τον αγανακτισμένων. Και όλον αυτόν τον εμετικό πολτό, της δήθεν αριστεράς (ΣΥΡΙΖΑ,ΚΟΥΒΕΛΗΣ,ΚΚΕ,ΑΡΜΑ,ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ κ.λ.π.) ο Τσίπρας θέλει να τον σερβίρει στους Έλληνες στις εκλογές.

      Eίστε πολύ δύσπιστοι με την δεξιά, αλλά με την αριστερά τα χάφτετε τα ψέματα με την κουτάλα. Why;;;;;;;;;;;;;

  10. ifer avatar
    ifer 29/09/2011 09:22:54

    Ωραία είναι όλα αυτά ως ασκήσεις επί χάρτου. Αλλά προϋποθέτουν ότι θα γίνουν εκλογές ΠΡΙΝ είναι πολύ αργά.

    Η ΝΔ όμως δεν κάνει και πολλά προς αυτή την κατεύθυνση:

    Δεν πιέζει αρκετά την κυβέρνηση (σε συνεργασία και με τα άλλα κόμματα) ώστε να την εξαναγκάσει να πάει σε εκλογές.

    Αλλά, κυρίως, δεν εμπνέει στο λαό το συναίσθημα ότι ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ να γίνει η κυβερνητική αλλαγή. Τόσο στην περίπτωση της απίθανης κα ανάλγητης φοροεπιδρομής όσο και σ'αυτήν των δεκάδων χιλιάδων απολύσεων στο δημόσιο, η ΝΔ εμφανίζεται ουσιαστικά σε ρόλο καυστικού σχολιαστή.

    Αυτό ερμηνεύεται από τον κόσμο είτε πως δεν θέλει να πάρει τώρα την εξουσία, και μαζί την "καυτή πατάτα", είτε πως γνωρίζει ότι αν την πάρει θα αναγκαστεί να κάνει τα ίδια. Έτσι ο λαός αισθάνεται απροστάτευτος και χωρίς ελπίδα προερχόμενη από πολιτική αλλαγή. Και στρέφεται προς ατομικές λύσεις.

    Τώρα που εμφανίστηκε και αυτό το εκτρωματικό σχέδιο 'Εύρηκα' των γερμανών, θέλω να δω αν επι τέλους θα υψώσει την φωνή της η ΝΔ, ή αν θα περιοριστεί να του βρει τίποτα ... συντακτικά λάθη.

  11. Εγώ avatar
    Εγώ 29/09/2011 09:27:40

    Όλα καλά και άγια, αλλά πού είναι η ΝΔ όταν το ΠΑΣΟΚ και η Έλσα πέρασαν τον νόμο σταδιακής δήμευσης των περιουσιών μας; Με μια χλιαρή δήλωση των πέντε αράδων για τα δελτία των 8 δεν γίνεται αντιπολίτευση.

    Έχω την εντύπωση ότι η ΝΔ λουφάζει και δεν επιθυμεί πραγματικά εκλογές. Με τον τρόπο της βάζει πλάτη στο ΠΑΣΟΚ να συνεχίσει την πολιτική του. Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα, από την Ισλανδία ως τη Συρία, η πολιτική δύναμη που αντιτίθεται στο ξεπούλημα της χώρας στους αποικιοκράτες θα είχε κατεβάσει το σύμπαν στους δρόμους.

  12. mad dog avatar
    mad dog 29/09/2011 09:33:32

    αυριανιστή δεν αποτέλείς την πλειοψηφία των ψηφοφόρων της ΝΔ. Σέβομαι απόλυτα την άποψη σου αλλά ακου και αυτό- η δραχμή θα αποτελειώσει τον μέσο ελληνα ο οποίος αφού έχει χάσει το 40% του εισοδήματος του μέσα στο ευρώ θα χάσει και ενα επιπλέον 50% στις καταθέσεις του λόγω υποτίμησης. Η δραχμή εξυπηρετεί τα συμφέοντα αυτών που εχουν βγάλει τα λεφτά τους έξω από τη χώρα. Η δραχμή εξυπηρετεί τους συνδικαλιστές του δημοσίου οι οποιοι πιστεύουν ότι θα αυξήσουν τους μισθούς τους με τύπωμα σαν να μήν έγινε σε αυτή τη χώρα τίποτα τα προηγούμενα 30 χρόνια. Οι μισθοί όμως θα είναι σε πατσαβουρόχαρτα ενώ το 80% των προιόντων θα έιναι εισαγωγής άρα μηδέν αγοραστική δύναμη. Ο πληθωρισμός θα ειναι σε επίπεδα 30% και θα κατατρώει την αγοραστική δύναμη του λαού. Επιστροφή στο 50 μέσα σε 1-2 χρόνια για το 80% του λαού. Ασε δεν θα πάρουμε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ mad dog 29/09/2011 09:41:59

      Άλλο σε ρώτησα, αλλά αποφεύγεις να απαντήσεις: μήπως θα μπορούσες να μας υποδείξεις τους "περίεργους τύπους στον κύκλο του Σαμαρά" οι οποίοι, κατά τη γνώμη σου "διασπείρουν φήμες";

  13. amt avatar
    amt 29/09/2011 09:37:08

    Ναι, ναι χέστηκαν απ' το φόβο τους. Με τέτοια αντιπολίτευση λογικό είναι να τρέμουν. Ρε παιδιά ας σοβαρευτούμε λίγο. Το μόνο Plan B που υπάρχει και εξετάζεται αυτή τη στιγμή είναι το "Εύρηκα" της Roland Berger. Τα υπόλοιπα είναι χαζομαρούλες. Κι αυτή τη στιγμή είναι όχι απλώς πολυτέλεια, αλλά έγκλημα να λέμε χαζά. Ας σοβαρευτεί η Συγγρού κι ας ξυπνήσει. Η κοινωνία κι η χώρα σπαράσσονται. Εδώ απαιτείται ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ για να πέσει η κυβέρνηση των δοσίλογων κι η Συγγρού δεν έχει πάρει μυρουδιά και κάνει ακόμα αντιπολίτευση του καναπέ.

  14. mad dog avatar
    mad dog 29/09/2011 09:45:35

    επειδή εδώ διαβάζει όλος ο κόσμος δεν είναι σωστό να αναφέρουμε ονόματα. Αν θέλεις έλα να πιούμε ένα καφέ και να συζητήσουμε.

  15. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/09/2011 09:48:13

    Α, ΟΚ, κατάλαβα. Μηδέν εις το πηλίκ(ι)ον...

  16. Pikis avatar
    Pikis 29/09/2011 09:55:54

    @ ΠΖ
    Την άποψη του καθηγητή την έχουμε και εμείς εδώ (τουλάχιστον).
    Έχω όμως 2 ερωτήσεις σχετικά με το άρθρο σου:
    1. Αν η ΝΔ έχει "πρόθυμους" γιατί ο Σαμαράς δεν τους "παραιτεί" ώστε όταν γίνει πρωθυπουργός να εφαρμόσει απρόσκοπτα το σχέδιο του; Αν από τώρα ξέρουμε ότι υπάρχουν υπονομευτές μέσα στο κόμμα γιατί να το ψηφίσουμε;
    2. Ο Σαμαράς, κατά τη γνώμη μου, δεν πρέπει να χρησιμοποιεί καθόλου το θέμα της διαπλοκής. Το έκανε ο Καραμανλής και κατάντησε ανέκδοτο. Το ότι υπάρχει διαπλοκή το ξέρουμε. Είναι αυτονόητο ότι ο Σαμαράς έχει καθήκον να πετάξει το σεριφάτο και να θεσπίσει κανόνες ώστε να μην δημιουργηθεί νέο. Ο πολίτης δεν θα πεισθεί με κορώνες (κι ας είναι αληθινές). Πρέπει να έρθει ο Σαμαράς σε εμάς. Αυτό είναι το θέμα. Να μας πείσει ότι υπάρχει ελπίδα και δεν θα το βάλει κάτω. Αν αποτύχει αυτός τότε τελειώσαμε. Προσωπικά δεν βλέπω άλλο πρόσωπο ικανό (από όλα τα κόμματα) να αναλάβει την τιτάνια προσπάθεια που απαιτείται. Εκτός από εμένα, πρέπει να πείσει πολλούς ακόμα.

    • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
      Νίκος Παπαδημητρίου @ Pikis 29/09/2011 12:15:04

      +1000 για το νο. 2.

      Ο Σαμαράς χρεώνεται την αποτυχία της κυβέρνησης ΚΚ, που δεν βλέπω να την έχει ξεχάσει πολύς κόσμος, παρά τα αφάνταστα που έχει καταφέρει το ΠΑΣΟΚ. Ως ένα σημείο, είναι λογικό να χρεώνεσαι τα λάθη του παρελθόντος της παράταξής σου, ειδικά αν φροντίζει ο αντίπαλος γι'αυτό.

      Όμως, το εκπληκτικό είναι, ότι ο Σαμαράς χρεώνεται και τα εγκλήματα του ΠΑΣΟΚ! Γελοιογραφίες, αφίσες, αυτοκολλητάκια, σου πετάνε τα πρόσωπα του Σαμαρά & του ΓΑΠ, σε ένα υποτιθέμενο δίδυμο..... Καρατζαφέρης και Ντόρα π.χ., την περνάνε διακριτικά και στο απυρόβλητο... Το παραμύθι με το "θάνατο του δικομματισμού" έχει αιχμαλωτίσει τις αφελείς ελπίδες πολλών.

      Ο εξοβελισμός της Ντόρας από την παράταξη, με κάνει να πιστεύω ότι σε περίπτωση εκλογικής νίκης της ΝΔ, αυτό που πολλοί επιθυμούμε, την εξόντωση δηλαδη των γαλάζιων νεοφιλελεύθερων εγκσυγχρονιστών, ο ΑΣ θα την πραγματοποιήσει. Ολα καλά, αρκεί να υπάρχει Σχέδιο Β (ουσιαστικά, ''Σχέδιο Α") και σε ικανά πρόσωπα-διαδόχους.

      Και μην ακούω συνέχεια ότι μεμψιμοιρουμε και ότι ''δεν πιστεύουμε'' στον Σαμαρά. Τα λέμε όσοι τα λέμε, επειδή ο Σαμαράς είναι ο μόνος που μπορούμε να εμπιστευθούμε.

  17. EPICOUROS avatar
    EPICOUROS 29/09/2011 09:56:16

    ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ.ΔΗΛ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΤΑΨΗΒΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΑΚΗ , ΤΟΝ ΗΛΙΚΟΚΑΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΥΚΟΝΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ. ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ 40.000 ΨΗΦΟΥΣ Ε ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.

  18. Ίωνας avatar
    Ίωνας 29/09/2011 10:06:41

    Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν κάποιοι ...ΝΔκράτες, οι οποίοι δεν ...συνεπαίρνονται κιόλας από τον πολιτικό λόγο, τις προτάσεις και την αντιπολιτευτική τακτική του Αντώνη Σαμαρά, αλλά συνιστώ αυτοσυγκράτηση. Σίγουρα θα προτιμούσαν κάποιον άλλο, (ή άλλη-μπρρρρ), στην ηγεσία της ΝΔ, αλλά πρέπει να προσγειωθούν στην πραγματικότητα. Φαντάζομαι ότι δεν έχουν απαίτηση από τον Πρόεδρο της ΝΔ, να δείξει πολιτική ανωριμότητα και αφέλεια, αντιπολιτευόμενος την δοσιλογική ''κυβέρνηση'', όπως επίσης πρέπει να είναι σίγουροι ότι ο Αντώνης Σαμαράς δεν έχει σκοπό να τους κάνει την χάρη να αυτοχειριασθεί πολιτικώς. Διαθέτει πλήθος διαπραγματευτικών ατού, αλλά θα τα χρησιμοποιήσει όταν έρθει η ώρα και σίγουρα, δεν θα τα κάψει πρόωρα, προσφέροντας ικανοποίηση σε ορισμένους που παριστάνουν τους έξυπνους, στην ουσία όμως εξυπηρετούν όσους προειδοποίησε ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ότι σαν Πρωθυπουργός, θα είναι αμείλικτος μαζί τους.

    • Pikis avatar
      Pikis @ Ίωνας 29/09/2011 13:44:28

      Έτσι έλεγαν και για τον Καραμανλή. Γινότανε χαμός με τα λαμόγια και όλο ακούγαμε "είναι θυμωμένος ο Καραμανλής", "θα κάνει κίνηση ματ και θα τα αλλάξει όλα" κλπ. Τελικά ο Καραμανλής πήγε σπίτι του (δεν ξέρω τι παρασκήνιο παίχτηκε και δεν με ενδιαφέρει). Εξάλλου με φοβίζει η λογική τύπου "υπάρχουν κρυφά χαρτιά". Με τέτοια κρυφά χαρτιά ανέβηκε ο ΓΑΠ και καήκαμε. Τώρα πρέπει ξεκάθαρα ο Σαμαράς να πάρει θέση.
      Παρατήρηση: Όσο ανθρώπινος δείχνει ο Σαμαράς τόσο ξύλινοι δείχνουν οι υπόλοιποι της ΝΔ. Ας πάρουν παράδειγμα από τον αρχηγό.

  19. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 29/09/2011 10:20:13

    Ο λόγος ύπαρξης σας είναι να στηρίξετε το Σαμαρά.Έλεος πια...δεν είναι όλοι οι έλληνες πρόβατα για να τσιμπήσουν ξανά στο παιχνίδι του δικομματισμού και των συμφερόντων της πλουτοκρατίας!Τη λύση πρέπει να τη δώσει ο λαός και να πετάξει με τις κλωτσιές τα κόμματα που διαχειρίζονται τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας σε βάρος του λαού,αλλά και να γυρίσει τη πλάτη του σε δήθεν αριστερούς...και δυστυχώς στη σημερινή βουλή ΟΛΑ τα κόμματα παίζουν το δικό τους ρόλο στη διαιωνιση του συστήματος!λύση απο το λαό!!!

  20. tasos avatar
    tasos 29/09/2011 10:21:57

    Δηλαδή η επιστροφή στην δραχμή είναι το κακό σενάριο και αποτελεί μομφή για τον Σαμαρά να αποκαλείται ο πρωθυπουργός της Δραχμής .
    Προχθές με μία φευγαλέα ματιά άκουσα σε ένα gallop (σε εκπομπή του Πρετεντέρη νομίζω) , ότι το 75% των Ελλήνων θέλει να παραμείνουμε στο Euro !!!!

    Γιατί αναρωτιέμαι , είναι όμορφο η ακούγεται πιο καλά στα αυτιά , τρίτο λόγο δεν βρίσκω και φυσικά θεωρώ καραστημένο το ποσοστό , είπαμε ότι είμαστε ψεκασμένοι (αυτό πλέον δεν αμφισβητείται) αλλά όχι και τόσο .

    Για να έχει ισχυρό νόμισμα (που είναι το euro) μία χώρα θα πρέπει να έχει ισχυρή οικονομία (που δεν είναι η Ελληνική) , οπότε σαν αποτέλεσμα το μόνο που έχεις εκτός της ψευδαίσθησης ότι είσαι χάιχλίδουρας (τρομάρα μας) , κατά τα άλλα σε σκίζει στις εξαγωγές , σε σκίζει στον τουρισμό και δημιουργεί τσάμπα υπεραξίες στο εσωτερικό της χώρας .

    Παράλληλα η Ελλάδα με την επιστροφή στην δραχμή , λόγο της πολυτέλειας που έχει να είναι αυτάρκης σε πολύ μεγάλο βαθμό σαν χώρα και κυρίως σε προϊόντα ''κλειδιά'' , θα έχει μόνο οφέλη όπως:

    1.Θα μπορεί να πουλάει ''φθηνό'' τουριστικό προϊον (όχι σε φθηνούς τουρίστες) εξωραΐζοντας και αναβαθμίζοντας τις άθλιες εγκαταστάσεις που υπάρχουν από άκρη σε άκρη στην Ελληνική επικράτεια , με δεδομένο ότι οι πρώτες ύλες , Τσιμέντο , άμμο , σίδερο , άσφαλτο κλπ , είναι προϊόντα τα οποία όχι μόνο δεν εισάγουμε , αλλά κατατάσσονται ανάμεσα στα κορυφαία παγκοσμίως στο είδος τους .

    2. Θα ακμάσει ξανά η Ελληνική Γεωργία και Κτηνοτροφία , παράγοντας ,επενδύοντας και εξάγοντας προϊόντα πρώτης ανάγκης , βαμβάκι , σιτάρι , άπειρα καρποφόρα δένδρα , λάδι , κ.α. , τα οποία αποτελούν προϊόντα πρώτης ανάγκης και όχι ακτινίδιο , μάνγκο , τσέρι και μαλλί της γριάς , τα οποία έτσι και αλλιώς με την κρίση να είναι παγκόσμια , σύντομα θα αποτελέσουν παρελθούσα χαριτωμενιά στις διατροφικές συνήθειες του ανεπτυγμένου !!! κόσμου .

    Ενώ μην ξεχνάμε ότι και ''φράγκα'' να μην βγάλουμε από την Γεωργία , θα έχουμε πάντα φαγητό για να φάμε , κάτι που δε μπορώ να εγγυηθώ στον Γερμανό , αν σπάσει ο διάβολος το ποδάρι του και βρεθεί στην (οικονομική) θέση μου (εκτός αν φάει Porsche) .

    3. Θα αναβιώσει η βιοτεχνία , τομέας ο οποίος απασχολούσε κοντά στο 30% του συνόλου των εργαζομένων στις αρχές του '80 .

    Η τεχνογνωσία (αν και ελαφρώς ξεχασμένη) υπάρχει , πρώτες ύλες επίσης κορυφαίες και εγχώριες (το Ελληνικό βαμβάκι , μαζί με το Αιγυπτιακό και το Αυστραλιανό , θεωρούνται από τα κορυφαία παγκοσμίος) , πρόσβαση στις αγορές πολύ πιο εύκολη και φθηνή από της Κίνας και όλα αυτά μην ξεχνάμε , όχι με μισθούς πείνας , αλλά με μισθούς σε δραχμή .

    4.Θα ακμάσει ξανά η οικοδομική δραστηριότητα λόγο του ότι οι τιμές των σπιτιών θα ξαναέλθουν στα συγκαλά τους (ξέρω και εγώ την έφαγα που αγόρασα σπίτι με υπεραξία) .

    Τώρα τι δεν θα μπορεί να κάνει ο εύκολα ο Έλληνας αν βγούμε από το euro :

    1. Να ταξιδέψει για πλάκα στο Παρίσι , την Ρώμη , την Βαρκελώνη

    2. Να αγοράσει BMW , MERCEDES , AUDI , στην ίδια και χαμηλότερη τιμή απο τον Γερμανό .

    3. Να έχει νόμισμα στην τσέπη που θα ισούται με 170.000 δρχ.

    Αυτά τα ολίγα για την δραχμούλα vs Euro (τρομάρα μας , ξανά)

    Περιμένω από οποιονδήποτε όψιμο Ευρωπαϊστή τα τα ακράδαντα επιχειρήματα , για τα οποία μας ευνοεί η κλειδωμένη ισοτιμία με το euro.

    • SOTPAP avatar
      SOTPAP @ tasos 29/09/2011 15:04:42

      επίσης ξέχασες να μας προσθέσεις στο τι δεν θα έχει ο Έλληνας με τη δραχμή
      1. Βενζίνη σε τιμή που θα μπορεί να την αγοράσει, για να κινήσει το αυτοκίνητο του. Ζήτημα που λύνεται με τη χρήση μουλαριών και κάρων.
      2. Πετρέλαιο για να ζεσταθεί η οικογένεια. Πρόβλημα που κι αυτό λύνεται, αφού ο χειμώνας κρατά μόλις 3-4 μήνες, κι αυτός τις περισσότερες φορές είναι όχι και πολύ βαρύς.
      3. Θα ακριβύνει αρκετά το κόστος όλων των προιόντων, αφού θα αυξηθούν κατακόρυφα οι τιμές των εισαγώμενων πρώτων υλών και των καυσίμων. Κι αυτό το ζήτημα λύνεται με την ανάπτυξη της οικιακής οικονομίας ( το μποστάνι να είναι καλά που θα δημιουργήσουμε σε κάθε αυλή και κάθε μπαλκόνι, καθώς και η κατσίκα που θα έχει κάθε οικογένεια).
      4. Δεν θα έχουμε πρόσβαση σε φτηνά φάρμακα ( στα ακριβά έτσι κι αλλιώς έχουν πρόσβαση μόνον οι πλούσιοι, αφού τα ασφαλιστικά ταμεία πλέον δεν τα καλύπτουν). Αλλά το ζήτημα λύνεται ευκολότατα, γιατί δεν θα τα χρειαζόμαστε πλέον, αφού αλλάζοντας τις διατροφικές μας συνήθειες ( θα κόψουμε το κρέας γιατί θα είναι πανάκριβο και θα περιορίσουμε τα ημερήσια γεύματα σε ένα την ημέρα για να μην εξαντλήσουμε το οικογενειακό μας μποστάνι) θα απαλλαγούμε από τις ασθένειες του ανεπτυγμένου κόσμου όπως καρδιοπάθειες, καρκίνοι, κλπ.

    • SOTPAP avatar
      SOTPAP @ tasos 29/09/2011 15:06:41

      επίσης ξέχασες να μας προσθέσεις στο τι δεν θα έχει ο Έλληνας με τη δραχμή
      1. Βενζίνη σε τιμή που θα μπορεί να την αγοράσει, για να κινήσει το αυτοκίνητο του. Ζήτημα που λύνεται με τη χρήση μουλαριών και κάρων.
      2. Πετρέλαιο για να ζεσταθεί η οικογένεια. Πρόβλημα που κι αυτό λύνεται, αφού ο χειμώνας κρατά μόλις 3-4 μήνες, κι αυτός τις περισσότερες φορές είναι όχι και πολύ βαρύς.
      3. Θα ακριβύνει αρκετά το κόστος όλων των προιόντων, αφού θα αυξηθούν κατακόρυφα οι τιμές των εισαγώμενων πρώτων υλών και των καυσίμων. Κι αυτό το ζήτημα λύνεται με την ανάπτυξη της οικιακής οικονομίας ( το μποστάνι να είναι καλά που θα δημιουργήσουμε σε κάθε αυλή και κάθε μπαλκόνι, καθώς και η κατσίκα που θα έχει κάθε οικογένεια).
      4. Δεν θα έχουμε πρόσβαση σε φτηνά φάρμακα ( στα ακριβά έτσι κι αλλιώς έχουν πρόσβαση μόνον οι πλούσιοι, αφού τα ασφαλιστικά ταμεία πλέον δεν τα καλύπτουν). Αλλά το ζήτημα λύνεται ευκολότατα, γιατί δεν θα τα χρειαζόμαστε πλέον, αφού αλλάζοντας τις διατροφικές μας συνήθειες ( θα κόψουμε το κρέας γιατί θα είναι πανάκριβο και θα περιορίσουμε τα ημερήσια γεύματα σε ένα την ημέρα για να μην εξαντλήσουμε το οικογενειακό μας μποστάνι) θα απαλλαγούμε από τις ασθένειες του ανεπτυγμένου κόσμου όπως καρδιοπάθειες, καρκίνοι, κλπ.

      • tasos avatar
        tasos @ SOTPAP 30/09/2011 00:41:30

        1.Από τα 100 € που πληρώνεις για να γεμίσεις το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου τα 45 € πηγαίνουν στο κράτος ληστή , οπότε όταν με το καλό απαλλαγείς από αυτό , θα μπορείς πάλι να το κινείσαι ,με δεδομένο ότι ποτέ ξανά δεν θα είναι 8.500 κυβ. εκατοστά .

        2.Απο τα 1.000 € που θα κοστίζει ο τόνος το πετρέλαιο , τα 450 € θα πηγαίνουν στο κράτος , οπότε ομοίως με το παραπάνω .

        3.Θα ακριβύνει αρκετά το κόστος όλων των προϊόντων ! λόγο της κατακόρυφης αύξησης στις τιμές των πρώτων υλών !!που τις κάνουμε τί ! τρώγονται !και των καυσίμων , πάλι αυτά , θα αντισταθώ !!

        4.Πολύ ωραία , πρόσβαση στα φθηνά φάρμακα , τα οποία φάρμακα και η υπερκατανάλωση τους είναι Ελληνικό φαινόμενο !! Και επίσης για να καταλάβω , πριν το €υρώ , δεν αγοράζαμε φάρμακα , μήπως μπερδεύεσαι με το εμπάργκο της Κούβας και του Ιράκ .

        Και το κρέας πανάκριβο !! άντε πάλι , θα το παράγεις τελικά εσύ , η θα το εισάγεις ! με έχεις μπερδέψει , μου περιγράφεις την επιστροφή στην δραχμή , η την επιστροφή της γκεστάμπο στα χρόνια της κατοχής !!

        Τι να σου πω ίσως τελικά να είναι καλύτερα να μείνεις στο € , με έπεισες .

  21. Νίκος π avatar
    Νίκος π 29/09/2011 10:34:45

    ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΟΤΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΡΡΩΣΤΟ ΑΠΡΟΘΥΜΟ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ .ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.

    • Pikis avatar
      Pikis @ Νίκος π 29/09/2011 13:50:32

      Όπως πολύ εύστοχα είχε πει ο Πάγκαλος "ένας κοπρίτης που θα μπει στο δημόσιο, θα παραμείνει κοπρίτης". Η αποδοτικότητα στο δημόσιο εξαρτάται από τον υπάλληλο. Μην περιμένεις ότι κάποιος θα κάνει τον κοπρίτη εργατόσκυλο. Είναι θέμα συνείδησης. Και 5000 ευρώ να του κάνουν τον μισθό, πάλι τεμπέλης θα είναι. Από την άλλη πλευρά, μην περιμένετε να ξεσκιστεί κάποιος για 700 ευρώ/μήνα.

  22. a824 avatar
    a824 29/09/2011 10:43:47

    Μας αρεσει δεν μας αρεσει η μονη λυση για την χωρα ειναι ο Σαμαρας.Απλα να παρακαλαμε να φανει ανταξιος των περιστασεων.Στην αντιθετη περιπτωση η χωρα θα περιελθει στην δυνη της ακυβερνησιας και τοτε το νομισμα θα ειναι το κωλοχαρτο.Στην περιπτωση της δραχμης τωρα ο πληθωρισμος θα ειναι στο 80% οπως και στην περιπτωση της Τουρκιας στης αρχες της οταν εδιωξε το ΔΝΤ απο τη χωρα της.Ξεχνατε ομως να αναφερεται οτι και οι τοκοι των καταθεσεων θα ειναι στο 90% και οχι 3% οπως ειναι σημερα.Μπορει να παιδευτουμε λιγο στην αρχη (γιατι τι κανουμε τωρα) αλλα θα εχουμε μελλον φωτινο παραδειγμα οι κολλητοι μας οι Τουρκοι.Αντε πιαστε τους τωρα.

  23. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 29/09/2011 10:47:55

    καταρχην μετα τις εκλογες δε θα υπαρχουν προθυμοι απο τη ν.δ για συγκυβερνηση γιατι θα τους εχει στειλει σπιτακι τους ο κοσμος της ν.δ. ξερει ποιοι ειναι. κατα δευτερον το plan b φυσικα και δεν ανακοινωνεται.
    για μενα το καλυτερο θα ηταν να βγει ο σαμαρας και να πει στον ελληνικο λαο πως θα φυγουμε αμεσως απο το μνημονιο. αυτο περιμενει να ακουσει ο κοσμος απο το σαμαρα και εφοσον δεν το λεει τοσο περισσοτερο θα ειναι και ο κοσμος επιφυλακτικος απεναντι του.

  24. καθηγητής avatar
    καθηγητής 29/09/2011 10:50:47

    2 παρατηρήσεις ως προς τα παραπάνω που έχουν αναφέρει οι προηγούμενοι.
    Το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών συνδέεται άμεσα και με το νόμισμα. Από στοιχεία προκύπτει ότι μέχρι το 1981 ήταν θετικό (εξαγωγική οικονομία), μετά επί του τρισμέγιστου ΑΓΠ και μέχρι το 2001 έγινε ελαφρά αρνητικό (βλέπε κρατικοποίηση και κλείσιμο επιχειρήσεων, ασύστολες και τυφλές επιδοτήσεις στη γεωργία με συνέπεια τη μείωση της παραγωγής) και με την εισαγωγή του ευρώ έφτασε στο -10% περίπου. Το πρόβλημα βρίσκεται στην ισοτιμία του ευρώ. Στα σημερινά επίπεδα ευνοεί τις τεχνολογικά προηγμένες χώρες του βορρά (άλλο πράγμα να έχεις βιομηχανία προϊόντων αιχμής και άλλο το κύριο προϊόν σου να είναι αγροτικό ή τουριστικό). Φαιδρότητες του τύπου η Μάλτα και η Κύπρος έχουν ανταγωνιστικό τουριστικό προϊόν ή πλήρης στροφή σε βιολογικά προϊόντα δεν είναι εφαρμόσιμες σε χώρες όπως η Ελλάδα παρά μόνο σε χώρες με εξαιρετικά μικρό πληθυσμό (εξού και τα παραπάνω παραδείγματα).
    2ο Άμεση απαλλαγή από τη φαυλοκρατία (κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες, τα πολιτικά τους τσιράκια, διαπλεκόμενα ΜΜΕ, κομματικοί στρατοί) και τα επακόλουθά της (διαφθορά και κατασπατάληση δημοσίου χρήματος, φοροδιαφυγή) μπορούν ΑΜΕΣΑ να λύσουν το δημοσιονομικό πρόβλημα της χώρας. Έχει υπολογιστεί ότι αν η διαφθορά στην Ελλάδα ήταν στα επίπεδα της Ισπανίας, θα υπήρχε πρωτογενές πλεόνασμα ακόμα και το 2009 (δυστυχώς δεν θυμάμαι που έχω δει τη μελέτη αυτή). Αν συνυπολογίσουμε και το γεγονός ότι η παραοικονομία ανέρχεται στο 40% του ΑΕΠ, με αποφασιστική πάταξή της μπορεί να έρθει και καθαρό δημοσιονομικό πλεόνασμα.

  25. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 29/09/2011 10:53:08

    ειναι σαφες πως η ανανεωση θα φανει στα ψηφοδελτια και στις λογικες που θα αντικατοπτρίζουν αυτα, αν ο κοσμος δει μια απο τα ιδια τοτε το παιχνιδι εχει χαθει απο τα αποδυτηρια, αν συμβαδιζουν με αυτα που διακυρρησει ο Σαμαρας τοτε θα ανταποκριθει, αν και πιστευω πως θα κανει αυτο που πρεπει αλλωστε η διατηρηση ισορροπιων δε βοηθησε κανεναν.

  26. καθηγητής avatar
    καθηγητής 29/09/2011 10:58:49

    Μόλις βρήκα και ένα άρθρο στο ΕΘΝΟΣ που καταδεικνύει το μέγεθος της διαφθοράς και της κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος.

    Νέες αποκαλύψεις για τη... δράση συγκεκριμένων γιατρών, που συνεργάζονται με τα ασφαλιστικά ταμεία, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας. Είναι χαρακτηριστικό πως στο ΙΚΑ αποκαλύφθηκαν 1.248 περιπτώσεις γιατρών που είχαν κάνει σοβαρές παραβάσεις στο θέμα της συνταγογράφησης.

    Με βάση τα στοιχεία που προέκυψαν από τους ελέγχους της Κεντρικής Μονάδας Επεξεργασίας Συνταγών (ΚΜΕΣ), οι κυριότερες παραβάσεις των γιατρών έχουν σχέση με:

    * Την αναγραφή φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων
    * Την αναγραφή φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων εκτός της ειδικότητας
    * Την αναγραφή φαρμάκων που δεν αντιστοιχούν στη διάγνωση
    * Την αναγραφή μη εγκεκριμένου δοσολογικού σχήματος
    * Τη συνταγογράφηση ιδιοσκευασμάτων που χορηγούνται αποκλειστικά από τα φαρμακεία του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ χωρίς να αναγράφουν τη σχετική ένδειξη, με συνέπεια την αντίστοιχη επιβάρυνση του Ιδρύματος.

    Σημειώνεται πως για αυτές τις περιπτώσεις κινείται η διαδικασία πειθαρχικού ελέγχου από τα αρμόδια όργανα. Το Ιδρυμα θα προχωρήσει σε καταλογισμό της οικονομικής ζημιάς που προκλήθηκε σε βάρος του, προσαυξημένης κατά 50%, καθώς και στην επιβολή των προβλεπόμενων διοικητικών και ποινικών κυρώσεων.

    Εδώ πρέπει να αναφερθεί πως έπειτα από έλεγχο που διενεργήθηκε από τις αρμόδιες υπηρεσίες σε συμβεβλημένα φαρμακεία, η διοίκηση του Ταμείου προχώρησε:

    * Στην έκδοση 141 αποφάσεων επιβολής κυρώσεων χρηματικών προστίμων αξίας 636.756 ευρώ
    * Στην έκδοση 15 αποφάσεων κυρώσεων καταγγελίας σύμβασης εκτέλεσης συνταγών ΙΚΑ
    * Στη δέσμευση τραπεζικών λογαριασμών φαρμακοποιών και γιατρών για σοβαρές παραβάσεις (πλαστογραφία - εικονική συνταγογράφηση), συνολικού ποσού 1,2 εκατομμυρίου ευρώ.

    Το υπουργείο Εργασίας έχει ως στόχο μέσα από μια σειρά παρεμβάσεων -με κυριότερη την ηλεκτρονική συνταγογράφηση- να μειώσει τη φαρμακευτική δαπάνη τουλάχιστον κατά 1,2 δισεκατομμύριο ευρώ. Μάλιστα με βάση τις εκτιμήσεις, το ένα τρίτο των δαπανών στους κλάδους Υγείας είναι αποτέλεσμα σπατάλης και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική ζήτηση.

    Ενδεικτικό των διαστάσεων που είχε πάρει τα προηγούμενα χρόνια το πρόβλημα είναι πως το 2004 η δαπάνη για φάρμακα ήταν 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ, αλλά το 2009 είχε εκτοξευτεί στα 8 δισεκατομμύρια. Αρκεί να αναφερθεί πως η αξία της φαρμακευτικής δαπάνης στην Ελλάδα είναι περίπου ίδια με αυτήν της Ισπανίας, που έχει πενταπλάσιο αριθμό κατοίκων.

    Αποκαλύπτονται απίστευτα κόλπα
    Αυστηροί έλεγχοι στα Ταμεία

    Σε εξέλιξη είναι αυστηροί έλεγχοι στο σύνολο των ασφαλιστικών φορέων, για να διαπιστωθεί το κατά πόσο γιατροί, φαρμακοποιοί και ιδιώτες συμμετέχουν στα κυκλώματα που "λεηλατούν" τα Ταμεία.

    Οι μέχρι τώρα έλεγχοι αποκαλύπτουν ιστορίες καθημερινής τρέλας στα ασφαλιστικά ταμεία: γιατροί διακινούν τις συνταγές σαν "λευκές" επιταγές, φαρμακοποιοί πληρώνονται δύο φορές το κάθε φάρμακο (από το Ταμείο και από τους ασφαλισμένους) και βιβλιάρια ασφαλισμένων "γεμίζουν" με φάρμακα που δεν έχουν, ωστόσο, χρησιμοποιηθεί.

    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΚΚΑΛΙΑΡΗ

  27. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 29/09/2011 11:00:55

    "Η Ελλάδα είναι αυτάρκης". Μάλιστα, μακάρι να' ταν έτσι. Αυτό κάποτε μπορεί να ίσχυε. Αλλά με λεμόνια Αργεντινής, ντομάτα Ολλανδίας (!!!), σταφύλια Χιλής, ούτε τα βασικά δεν παλεύονται πλέον.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Βούρδουλας 29/09/2011 11:25:31

      Μήπως τα "λεμόνια Αργεντινής" κ.λπ. έφτασαν να γίνουν τέτοια λόγω των ποσοστώσεων που μας επιβάλει η Ε"Ε" και εξ αιτίας τους συρρικνώθηκε δραματικά ο αγροτικός τομέας στην Ελλάδα;

      Όχι τίποτε άλλο, αλλά έχει γίνει της μοδός από πολλούς το χαριτωμένο "απολυμένοι Αθηναίοι, γυρίστε στα χωριά σας και καλλιεργήστε τη γη". Όταν όμως τους πεις για τις ποσοστώσεις, σφυράνε κλέφτικα...

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Αυριανιστής 29/09/2011 11:46:07

        έγινε και γι' αυτό που λες, έγινε και για το 'έλα στην πόλη να σε διορίσω στο τελωνείο'. Εγιναν τόσα πολλά που μπορεις να το πιάσεις από όπου θέλεις. Οσο για το 'χαριτωμένο', είμαι φαν του, ευκαιρία να θυμηθούν να δουλεύουν (ορισμένοι, μην αρχίσουμε τις γενικεύσεις) κάποιοι.

        Οπως, ώρα καλή, εκείνα τα δύο καλά παιδιά σε οτα (σκουπίδια) στην θεσ/νίκη που μου είπαν όταν έπιναν επί πενταώρου καφέ 'σιγά μην πάω στη δουλειά τώρα που μου κόψανε και το μισθό'. Θυμάμαι, είχαμε συμφωνήσει σε κάποιο σημείο στην κουβέντα που κάναμε τότε. Δεν θέλω να το ξαναπιάσω το θέμα, δεν ψάχνω αφορμή, ούτε θέλω να μπούμε πάλι σε κόντρα. Απλά κάποια πράγματα δεν 'χωνεύονται' με τίποτε.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Βούρδουλας 29/09/2011 11:51:18

          Ρωτώ για τις ασφυκτικές ποσοστώσεις που ΣΚΟΤΩΣΑΝ τον αγροτικό τομέα στη χώρα μας, και λαμβάνω απαντήσεις για ορισμένους τεμπέληδες ΔΥ! Καίρια απάντηση και επί της ουσίας, ε;

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ Αυριανιστής 29/09/2011 11:59:36

            Αν δηλαδή διορθωθούν οι ποσοστώσεις και δοθεί ουσιαστικότερο κίνητρο, υμφωνείς -έστω και σε κάποιο βαθμό φαντάζομαι- με το 'χαριτωμένο' .

        • tasos avatar
          tasos @ Βούρδουλας 29/09/2011 11:54:50

          Πάντως εγώ αν γυρίσεις στο χωριό σου να καλλιεργήσεις λεμόνια , σου υπόσοχομαι να πάρω απο τα δικά σου και όχι απο του Αργεντίνου , η του Ολλανδού.

          Βέβαια για να μην είμαστε εκτός θέματος , βασική προϋπόθεση να μου τα πουλήσεις σε δραχμή .

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ tasos 29/09/2011 12:23:29

            σε χωριό είμαι μεγαλοαστέ μου εσύ. Και έχει κόσμο που ενδιαφέρεται και ψάχνεται αρκετά. Κράτα γερά.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Βούρδουλας 29/09/2011 11:56:52

          Και για να μη νομίζεις ότι τα βλέπω μονόπλευρα, τον αγροτικό τομέα δεν τον σκότωσαν μόνο οι ποσοστώσεις. Τον σκότωσαν και οι επιδοτήσεις. Τον σκότωσαν και "όλα τα κιλά, όλα τα λεφτά". Τον σκότωσαν και τα κ*λόμπαρα του θεσσαλικού κάμπου με τις "προσεχώς σαράντα Βουλγάρες".

          Αλλά, στο ίδιο θέλω να καταλήξω. Αν δεν είχαμε κάνει "ιερό ευαγγέλιο" τις ντιρεκτίβες της Ε"Ε" (όπως έχουν κάνει ορισμένοι και τα κατοχικά μνημόνια), σήμερα ο αγροτικός μας τομέας θα ήταν πολύ ισχυρότερος.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Αυριανιστής 29/09/2011 16:25:17

        Ο αγροτικός τομέας έχει απαξιωθεί πλέον σε σημείο που δε μπορεί να δώσει 15.000 το χρόνο εισόδημα σε μια οικογένεια για να ζήσει. Αυτή τη στιγμή εκείνο που γίνεται είναι να δουλεύουν εποχιακά στα χωράφια και τον υπόλοιπο καιρό σε οικοδομές ή τουρισμό.

        Επιπλέον τα χωράφια είναι μικρά και δεν υπάρχει πρόγραμμα αναδασμού για να μεγαλώσει ο κλήρος. Μάλιστα με τα κληρονομικά και τη νοοτροπία του Έλληνα έχουν γίνει ακόμη πιο μικρά διότι ο κάθε γονέας θέλει σωστά να αφήσει κάτι σε όλα τα παιδιά του. Αυτό έχει οδηγήσει στην οικοπεδοποίηση της αγροτικής γης. Ένας που έχει κληρονομήσει 4-5 στρέμματα και δεν κάνουν για τίποτε πάει και φτιάχνει ένα εξοχικό.

        Συνολικά εγώ προσωπικά δε βλέπω έξοδο από το πρόβλημα αν δε γίνουν κάποιες αλλαγές στον τρόπο παραγωγής για εξοικονόμηση χρημάτων και κόπου και δεν ανέβουν οι τιμές για να μπορεί να ζήσει ο αγρότης.

        Το τελευταίο χρονικό διάστημα πέταξε ο πατέρας μου λίγο πριν την κρίση περί τα 50.000 σε χωράφια για βελτίωση της καλλιέργειας εκ των οποίων μόνο τα 9.000 είναι από δάνειο. Τα άλλα τα είχε. Το έχουμε μετανοιώσει όλοι. Ποτέ δε θα πάρουμε πίσω αυτά τα λεφτά.

        Στα σχόλια μπορείτε να γράφετε ότι θέλετε αλλά ισχύει η παροιμία με τα λόγια κάνω ανώγια και κατώγια.

  28. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 29/09/2011 11:02:13

    Δεν παλεύεται φίλε, μην το ψάχνεις, πρέπει να το πάρουμε απόφαση.

  29. a824 avatar
    a824 29/09/2011 11:03:15

    Kυκλοφορει ενα email που λεει οτι στης εκλογες που θα γινουν αν το λευκο ειναι πανω απο το 50% τοτε αυτοματως ολοι οι υποψηφιοι και τα κομματα τους χανουν το δικαιωμα να ξαναβαλουν υποψηφιοτητα και ο προεδρος της δημοκρατιας δινει εντολη σε νεα προσωπα να διεκδηκησουν την ψηφο του ελληνικου λαου.Ολοι αυτοι που ξερουμε πανε στη βιλα τους.Εγω το εχω λαβει αυτο το email πειτε μου ενα τροπο να σας το στειλο αν σας ενδιαφερει.

  30. lianos avatar
    lianos 29/09/2011 11:12:50

    όλες ¨αι παρθέναι ¨ ζητούν να τους πει ο Σαμαράς τι θα κάνει, και απαιτούν κιόλας να δεσμευτεί από τώρα. Όταν ψηφιζαν τον ΓΑΠ τους έφτανε το ¨λεφτά υπάρχουν¨ . Ούστ!!!!!!!!!!!!

  31. Raziel avatar
    Raziel 29/09/2011 11:14:28

    Ναι ναι σίγουρα αυτοί που το στέλνουν να μας πούνε σε ποιό άρθρο του συντάγματος προβλέπεται κάτι τέτοιο. Α επίσης και τι θα κερδίσουν αυτοί που έτσι και αλλιώς έχουν το 15% των ψήφων και αυτός είναι ο μόνος τρόπος να επανεκλεγούν ή να διασωθούν πολιτικά.
    Όποιος δεν ψηφήσει είναι άξιος της τύχης που θα του καθορίσουν αυτοί που θα ψηφήσουν.
    Και μήν ακούσω κανέναν να γκρινιάζει μετά ότι του κόβουν το μισθό!!

  32. a824 avatar
    a824 29/09/2011 11:20:57

    Raziel κυκλοφορει κι ενα email που αναφερει το τι εγινε στην Ιρλανδια ψαξε βρεστο γιατι κανεις δεν μας λεει και θα καταλαβεις πολλα.

  33. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 29/09/2011 11:23:45

    παραμυθια παιδια ειναι αυτα που λενε για τα λευκα ψηφοδελτια.
    βαση εκλογικου νομου τα ποσοστα των κομματων βγαινουν επι των εγγυρων ψηφοδελτιων. τα λευκα και τα ακυρα τα αφηνουν στην ακρη. οσο και αν ειναι το ποσοστο τους και κανω απο 50% να παρουν τα λευκα δεν εχει καμια σημασια.

  34. a824 avatar
    a824 29/09/2011 11:25:28

    Raziel να συμπληρωσω οτι πλεον η κοινωνια χωριζεται στα δυο σε αυτους που δεν εχουν τιποτα να χασουν οπως εγω και σε αυτους που εχουν να χασουν οπως εσυ.

    • Raziel avatar
      Raziel @ a824 29/09/2011 11:33:11

      Αγαπητε α824 αντι απάντησης για το αν έχω κάτι να χώσω ή όχι σε προτρέπω να διαβάσεις τις προηγούμενες αναρτήσεις μου (εδώ στο ίδιο άρθρο).
      Το θέμα είναι η ανάγκη να μην μας τυφλώνει και μας όδηγεί σε λάθος αποφάσεις.
      Αν ήμουν λίγο εριστικός στην προηγούμενη ανάρτηση μου ζητώ συγνώμη.

      • a824 avatar
        a824 @ Raziel 29/09/2011 12:12:39

        Δεκτη.

  35. GregoryPennyRobot avatar
    GregoryPennyRobot 29/09/2011 11:35:48

    Το μοναδικό Plan B που υφίσταται , για οποιονδήποτε κυβερνάει σε περίπτωση κάθετης διαφωνίας με τις Ευρωπαικές κυβερνήσεις και το ΔΝΤ , είναι ο "εκβιασμός" (για όσο διάστημα οι Γαλλογερμανικές τράπεζες κρατούν ικανή ποσότητα από Ελληνικά ομόλογα) της μονομερούς χρεοκοπίας και επιστροφής σε εθνικό νόμισμα.

    Αυτό ΔΕΝ το τρέμει το Πασοκ και η διαπλοκή (αντιθέτως το γλυκοκοιτάνε το σενάριο , ιδιαιτέρως οι υπερχρεωμένοι διαπλεκόμενοι που πολύ θα ήθελαν να αποπληρώσουν τα δάνειά τους σε δρχ) αλλά ο λαός κατά 80%.

    Με αοριστίες τύπου “….και τα άλλα που δεν λέει,..” κανείς σοβαρός πολίτης δεν πείθεται.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ GregoryPennyRobot 29/09/2011 15:11:27

      Ενώ με το "λεφτά υπάρχουν" αποδείχτηκε το μεγαλείο της σοβαρότητας των πολιτών...

    • alakran avatar
      alakran @ GregoryPennyRobot 29/09/2011 15:30:48

      Διάβασε τί απάντησα στον Αντίδωρο πιο πάνω.
      ΕΥΤΥΧΩΣ που υπάρχουν και "...τα άλλα που δεν λέει,.."

  36. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 29/09/2011 11:45:41

    Φοβούνται τον Σαμαρά για το εξής απλούστατο λόγο:
    Σήμερα συντελείται μια άνευ προηγουμένου εθνική γενοκτονία και οι βουλευτές των περισσοτέρων κομμάτων κακαρίζουν και ανερυθρίαστα βάζουν την υπογραφή τους στο ξεπούλημα της χώρας.
    Ο Σαμαράς στη δεκαετία του 90, ενώ θα μπορούσε να γίνει ο επόμενος πρωθυπουργός της Ελλάδας, σε νεαρή ηλικία, είπε όχι στο ξεπούλημα της ονομασίας της Μακεδονίας, όταν ο Δρακουμέλ Μητσοτάκης μας έλεγε πως σε 10 χρόνια δε θα το θυμόταν κανείς.
    Ξέρει λοιπόν το σύστημα ποιον έχει απεναντί του.
    Ξέρουν οι νταβατζήδες πως κρατάει πολλά από τα χαρτιά του κλειστά.
    Σίγουρα δε θα είναι ο μάγος με τα δώρα.
    Σίγουρα όμως θα είναι ηγέτης ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΓΙΑΝΝΑ 29/09/2011 14:39:30

      Ακριβώς!!!!!!!!! Και να μη το ξεχνάμε: ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ!!!!!!!

  37. kostas* avatar
    kostas* 29/09/2011 12:06:13

    Αν ελεγχαν τον Σαμαρα , οι εκλογες θα ειχαν γινει απο "Εχθες"

    • Myrmidon avatar
      Myrmidon @ kostas* 06/10/2011 10:13:27

      Αυτό που είπες ήταν πολύ σωστό!!!!!!! Δεν εξυπηρετεί τα σχέδιά τους ο Σαμαράς, πιθανότατα η Ντόρα να τα εξυπηρετούσε καλύτερα!!

  38. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 29/09/2011 12:12:17

    Ο Σαμαράς πρέπει να βγαίνει τακτικότερα στον κόσμο με περιοδείες αλλά και στα ΜΜΕ. Πρέπει να τον βλέπουμε τακτικότερα γιατί μετά τη ΔΕΘ εδώ και 10 μέρες έχει εξαφανιστεί. Μέσα στα γραφεία της Συγγρού όλη μέρα δεν μπορεί να πιάνει το σφυγμό της κοινωνίας.

  39. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 29/09/2011 14:26:40

    http://dimotikosafari.blogspot.com/2011/09/blog-post_455.html

  40. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 29/09/2011 14:36:55

    Δεν είναι αφελής ο Σαμαράς ν'αποκαλύψει όλα τα ατού του.Υπάρχουν κάποια πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται.Άριστα πράττει.Και κάτι ακόμη.Ζούμε όλοι μια ΦΡΙΚΤΗ κατάσταση.Θεωρώ,κατά τη προσωπική μου γνώμη,πως είναι αδύνατον να συνεχιστεί.Θα έχουμε εξελίξεις και μάλιστα σύντομα.Αυτή είναι η πεποίθησή μου.

  41. sam avatar
    sam 29/09/2011 14:46:39

    η μονη λυση, Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ξαναλεω, ειναι να καταλαβουν οι Ελληνες οτι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ. Δεν με ενδιαφερει τι, αλλα πρεπει να ψηφισουμε ολοι.
    Τεχνιεντως πριν τις εκλογες θα μιλανε για δηθεν μεγαλη αποχη κτλ κτλ.
    Εχει αλλαξει ο νομος για τα λευκα και τα ακυρα το 2008 , ψαξτε το και θα δειτε.
    Η αποχη το 2009 χαρισε τη ''μεγαλη νικη'' στο πασοκ ( 3.300.000 δεν πηγαν να ψηφισουν και 3.000.000 ψηφισαν πασοκ).
    Δεν υπαρχουν δικαιολογιες.
    Οι Βουροι και οι Ζουνες ειχαν την ευκαιρια τους και απετυχαν.Τελος.
    Ας μπουν στη βουλη 15 κομματα με 300 νεους βουλευτες
    Χιλιες φορες οι εν δυναμει απατεωνες παρα οι αποδεδειγμενα απατεωνες.

  42. Aggelos avatar
    Aggelos 29/09/2011 15:17:21

    λυση τωρινη ειναι ο Σμαρας γιατι απλα τοσα χρονια περασε ελαχιστα βρεγμενος απο τα σκατα της διαπλοκης..

    ο πεταγμενος ξεχασμενος τοσα χρονια,,εγινε πια,η μεγαλυτερη εξωσυστημτικου ηγετη..


    και γω γιαυτο πιστευω στο σαμαρα,,γιατι δεν ειναι κατεστημενος

    και θα κανει μη πολιτικως ορθα δυναμικα πραγματα που ολοι οι κατεστημενοι πολιτικοι τοσα χρονια οπως και ο Κωστακης δεν μπορεσαν να κανουν

    τι να φοβηθει ο Σαμαρας?τι εχει να χασει?να φυγει απο την πολιτικη?μα τοσα χρονια εξω ηταν!

    ο βρεγμενος τη βροχη δεν τη φοβαται..

    αλλα οι βρεγμενοι μεχρι κοκκαλο πασοκες ντορουλες κλπ τη φοβουνται σαν το διαολο.

  43. intruder avatar
    intruder 29/09/2011 16:27:02

    Αν σουταρει τους δηθεν θα του πουν οτι θελει μικρο το κομμα.Αν τους κρατησει ειναι βαριδια.Αν μιλησει με λεπτομερειες,το βαρυ πυροβολικο της διαπλοκης θα τον σκισει με (συντονισμενη παντα) προπαγανδα..Αν δεν μιλησει,θα πουν οτι δεν εχει σχεδιο.Αν.....αν....
    Στην περιπτωση του Σαμαρα ισχυει το σλογκαν της διαφημισης με το αυτοκινητο.Επειδη απο ενα σημειο και μετα δεν εχουν τι να πουν,τους φταιει η ζωνη που τσαλακωνει το πουκαμισο και οι υαλοκαθαριστηρες που πεταν πολυ νερο.Διαβαζω καθημερινα 2-3 ιστοσελιδες της χρεωκοπημενης "ελιτ" και σας μιλω με σιγουρια.Τα επιχειρηματα τους ειναι για πλακα.Προσπαθω,παντα προσεχοντας την φρασεολογια μου,να τους απαντω οποτε προσπαθουν να προπαγανδισουν.

  44. Aggelos avatar
    Aggelos 29/09/2011 16:35:22

    το κατεστημενο αγωνιζεται με ολες τις δυναμεις του για να μην αλλαξει

  45. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 29/09/2011 17:41:44

    ' Εγώ δεν γύρισα για να συμβιβαστώ'. Αυτά τα λόγια, όταν τα λέει αυτός που βίωσε τη μοναξιά και την απόρριψη και έχασε τα καλλίτερα χρόνια του στην πολιτική έρημο και αφάνεια, έχουν ιδιαίτερη σημασία και προπαντός, δείχνουν το χαρακτήρα και την στάση του λέγοντος. Αυτό οι άλλοι το ξέρουν, γι'αυτό και έχουν αρχίσει έναν πόλεμο φθοράς του, είτε διαβάλλοντας τα λόγια του ,είτε προβάλλοντας τους ανίκανους και άχρηστους πρόθυμους πάντα στην κατεύθυνση του ' όλοι τα ίδια είναι , δεν αλλάζει τίποτα '. Και φυσικά, αυτοί έχουν συμφέροντα να μην αλλάξει τίποτα . Να μην υπάρξει ελπίδα , να μη ξεσηκωθεί ο κόσμος αλλά να συνεχίζει υποταγμένος , φοβισμένος και προπάντων ενοχικός , να σκύβει το κεφάλι σαν σύγχρονος δούλος. Και αυτοί να συνεχίζουν να λεληλατούν τη χώρα ( σχέδιο Εύρηκα) τρώγοντας και πίνοντας εις υγείαν των κορόιδων .Κορόιδων που και αυτή την ύστατη στιγμή ,τρώγονται μεταξύ τους στρεφόμενοι ο ένας εναντίον του άλλου .Αυτοί που ελαφρά τη καρδία ψήφισαν το δοσίλογο του ΄λεφτά υπάρχουν', χωρίς να διαβάζουν πίσω από τις γραμμές και τις λέξεις, ανυπόμονοι και βιαστικοί , απογοητευμένοι από τον Α.Σ. Οταν το τίμημα που έχεις πληρώσει είναι βαρύ , έχεις υπομονή,γνώση ανθρώπων και καταστάσεων και στρατηγική για να συνεχίσεις.....Και κυρίως, αποκαλύπτεις μόνο ότι χρειάζεται.........

  46. of8almos avatar
    of8almos 29/09/2011 17:48:34

    Είναι απλό το θέμα με το χρέος.
    Δεν μας έλεγαν οι ψεύτες Έλληνες και ξένοι οτι λέγαμε ψέματα τόσα χρόνια και τρώγαμε τα λεφτά τους?
    Ε τώρα που χάρισε ένας τύπος, απο αυτούς που είχαν μερικές απο τις μετοχές της Ανατολής στα χέρια τους, δικαιώματα αξίας 680δις τις μετοχής της Ανατολής που είναι εν ισχύ μιας και δικαστικά δεν έχει κλείσει η τράπεζα γιατί δεν ξεχρεώνουμε με αυτές και στην συνέχεια να μας μείνουν και ρέστα.
    Απο που θα εισπραχθούν? Μα απο τον τριτεγγυητή της μετοχής μετά την εθνική τράπεζα δηλαδή το Γαλλικό κράτος. Που κορόιδευε τόσα χρόνια ότι οι μετοχές ήταν άκυρες.
    Στείλτε και ένα μνημόνιο στους ψεύτες τους Γάλλους να σταματήσουν να πλένουν τις μασχάλες τους και με νερό γιατί το σαπούνι το έχουν κόψει εκ γεννητής.
    Τόσο απλό, και μετά όταν δεν τους έχουμε ανάγκη τράβα και την Γερμανία στα δικαστήρια για τις αποζημειώσεις του πολέμου και κάνε και μια συμμαχία με Ισραήλ και κύπρο να βγάλεις τα πετρέλαια απο κρήτη έως κεφαλλονιά έως και το χωριό του Κωστάκη του Σημίτη εννοώ.
    Απλό ε και δεν το κάνουν γιατί μας γράφουν, ε και εγώ τους γράφω και δεν πληρώνω τίποτα. Ας με βάλουν μέσα με τον Πάγκαλο, θα τον φάμε μαζί....

  47. Myrmidon avatar
    Myrmidon 06/10/2011 10:08:37

    Όταν έβγαινε ο Κώστας Καραμανλής (έχει κι αυτός μερίδιο ευθύνης που το αποδέκτηκε και πλήρωσε το πολιτικό κόστος) και έλεγε ότι τα πράγματα είναι δύσκολα και πως πρέπει να πάρει κάποια μέτρα για τα οποία χρειάζεται τη ψήφο του λαού οι τωρινοί Κυβερνητικοί λυσσομανούσαν στα φιλικά τους ΜΜΕ και έκαναν δηλώσεις στήριξης του λαού, με αποκορύφωμα τον ΓΑΠ με το σύνθημα που θα τον συνοδεύει μέχρι να φύγει "Λεφτά υπάρχουν". Ο λαός πίστεψε τον λαοπλάνο ΓΑΠ γιατί ποτέ μα ποτέ δεν άρεσε στον λαό να δίνει για να σώσει τη χώρα του παρά μόνο να εισπράττει για να σώσει το δικό του τομάρι. Ωραία, δεκτό αυτό, αλλά όταν ομολογεί κάποιος ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά, κι ο άλλος λέει ακριβώς τα αντίθετα, δεν σας πάει στο μυαλό ότι προκειμένου να κυβερνήσει για 1η φορά στη ζωή του θα πει οτιδήποτε γλυκό για να αρπάξει τη ψήφο σου; Ποιος λογικός θα μπορούσε να αναλάβει το κόστος μιας αντιλαϊκής πολιτικής καθισμένος στην εξουσία για 3-4 χρόνια; Ξέρανε ο ΓΑΠ και οι υπόλοιποι πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα, εν τούτοις.... είπαν ψέμματα στο λαό. Εδώ είστε και εδώ είμαι, όταν θα πλησιάζουν οι εκλογές θα πετάξουν το πιο φτηνό ψέμα για να αρπάξουν ξανά τη ψήφο μας. Και πολύ φοβάμαι ότι κάποιοι θα τους πιστέψουν ξανά τους ΓΑΠ-ατζήδες (όπως λέμε "Παπατζήδες")!! Έστω και 25-30% να πάρουν, θα θεωρηθεί νίκη γι'αυτούς. Και τί να ψηφίσετε μετά; αυτό εσείς θα το κρίνετε, δεν θα σας το υποδείξω εγώ ή ο καθένας, στο παραβάν μπαίνει μόνος του ο καθένας. ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ-ΕΛΛΗΝΕΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.