#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/10/2010 05:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο πεντάλογος της δράσης



Κάθε ημέρα βλέπω και διαβάζω στα διάφορα blogs δεκάδες άρθρα και σχόλια με την ίδια πάνω κάτω θεματολογία. Άλλα κριτικά προς την κυβέρνηση, άλλα κριτικά προς όσους άμεσα ή έμμεσα στηρίζουν την κυβέρνηση και άλλα «συμβουλευτικά» προς την αξιωματική αντιπολίτευση για το πως θα πρέπει να χειρίζεται κάθε φορά τίς πολιτικές καταστάσεις. Δεν είναι λίγες οι φορές που κριτικά ή συμβουλευτικά ασχολούμαστε ακόμα και με τον πρώην πρωθυπουργό ενώ αρκετά  συχνά και αποκαλυπτικά είναι τα θέματα γύρω από τα υπαρκτά ή και κατασκευασμένα σκάνδαλα του παρελθόντος  και ενίοτε από άλλα εκκολαπτόμενα.

Όλα τα παραπάνω τα υποστηρίζουμε με πληροφορίες και υλικό από διάφορες πηγές, με αναπαραγωγές από τον ξένο έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο και μέσα από μια ακατάσχετη αρθρογραφία από την ησυχία του σπιτιού μας, ή στα κλεφτά από το γραφείο μας, προσπαθούμε να πείσουμε ο ένας τον άλλον, ή τους τρίτους επισκέπτες των εκάστοτε ιστοχώρων για την ανάγκη απαλλαγής από την χειρότερη κυβέρνηση και πρωθυπουργό που γνώρισε ποτέ η χώρα καθώς και από τα δεσμά του Mνημονίου και τις μακροχρόνιες επιπτώσεις του για εμάς και τα παιδιά μας.

Κάπως έτσι περνάνε οι ημέρες, τα πράγματα θα συνεχίζουν να χειροτερεύουν κι εμείς θα γκρινιάζουμε και θα  μεμψιμοιρούμε περισσότερο και βράζοντας στο ζουμί μας θα γράφουμε νέα περισσότερα άρθρα και πολιτικές αναλύσεις για το τι θα έπρεπε να γίνει και δεν έγινε, ποιος φταίει περισσότερο ή λιγότερο και όλη αυτή η ιστορία στην οποία μπήκαμε δεν έχει ούτε θα έχει τέλος αν συνεχίσουμε να την αντιμετωπίζουμε με το ίδιο μέχρι τώρα τρόπο.

Αφού εξαντλήθηκα ψυχικά με όλο αυτό που βλέπω και βιώνω ένα ολόκληρο χρόνο, κατάλαβα ότι δεν πρόκειται να αλλάξει  κάτι σύντομα αν δεν αλλάξουμε πρώτα εμείς την στάση μας απέναντι στα πράγματα! Και επειδή οι αγώνες δεν κερδίζονται με λόγια, ούτε από τον καναπέ του σπιτιού μας σχολιάζοντας και κρίνοντας τους πάντες και τα πάντα, πήρα την πρωτοβουλία να ρισκάρω μερικές σκέψεις για δράση και άμεση εφαρμογή. Και αφού δεν πρόκειται να σηκωθούμε να βγούμε στους δρόμους πριν βρεθούμε χωρίς δουλειά, τουλάχιστον ας αρχίσουμε έγκαιρα το είδος του «πολέμου» που φαίνεται ότι μπορούμε να κάνουμε καλά.

Ο πεντάλογος των δράσεων που παραθέτω μπορεί να γίνει δεκάλογος αν κάποιοι «συμπολεμιστές» συμβάλλουν με ανάλογες ιδέες. Καιρός να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας. Είμαι πεπεισμένος ότι η φωνή μας θα διαχυθεί σε όλη την κοινωνία, θα αφυπνίσει συνειδήσεις και «κοιμισμένα» αντανακλαστικά και η «άνοιξη» θα έλθει πολύ πιο σύντομα απ’ ότι περιμένουμε. Τρείς εβδομάδες έμειναν μέχρι τις εκλογές. Ας μην αφήσουμε πια να πάει ούτε μία ημέρα χαμένη!

1. Για οτιδήποτε αποκαλυπτικό στοιχείο που πέφτει σε γνώση μας και αφορά πράξεις και παραλείψεις της κυβέρνησης με τις οποίες επιβαρύνεται η οικονομική κατάσταση της χώρας ή διακυβεύεται η εθνική κυριαρχία της, θα πρέπει όχι μόνο να τα ανταλλάσουμε μεταξύ μας αλλά να τα προωθούμε ΠΑΝΤΟΥ.  Οπουδήποτε και σε οποιονδήποτε νομίζουμε ότι θα πιάσει τόπο. Σε φίλους, σε πολιτικούς και προσωπικότητες ανεξαρτήτου επαγγέλματος και "απόχρωσης", σε εφημερίδες, τηλεοπτικά κανάλια, blogs, μικρούς και μεγαλόσχημους δημοσιογράφους, δικαστικούς λειτουργούς, καλλιτέχνες, κλπ. Όσο περισσότεροι γνωρίζουν τι πραγματικά συμβαίνει τώρα, τόσο καλύτερα θα αντιληφτούν τι θα συμβεί στο σύντομο μέλλον!

2.  Κάθε φορά που διαπιστώνουμε παραπληροφόρηση, προπαγάνδα ή αποσιώπηση γεγονότων ικανών να επηρεάσουν αρνητικά την κοινή γνώμη για την κυβέρνηση ή αποσιώπηση άλλων θεμάτων και γεγονότων ικανών να επηρεάσουν θετικά την κοινή γνώμη υπέρ της αντιπολίτευσης, εκφράζουμε έντονα την αγανάκτησή μας έγγραφα (με emails ή και τηλεφωνικά) στα κανάλια, στη διεύθυνση ειδήσεων, των πολιτικών εκπομπών ή ακόμα απ’ ευθείας στους ίδιους τους τηλεπαρουσιαστές και «αστέρες» της δημοσιογραφίας, Δεν εξαιρούμε από τις επαφές μας τα γραφεία των ιδιοκτητών της έγγραφης και τηλεοπτικής επικοινωνίας!

3.  Εφόσον o καθένας μας έχει τον τρόπο να μάθει τα προσωπικά τηλέφωνα (σταθερά και κινητά) όσων εκ των παραπάνω τηλεοπτικών δημοσιογραφικών αστέρων και σχολιαστών λειτουργούν προπαγανδιστικά και ως κομματικοί εκπρόσωποι, τότε φροντίζουμε να τους εκφράζουμε την αγανάκτησή μας απ’ ευθείας στους ίδιους!

4.  Επικοινωνούμε προσωπικά ή τηλεφωνικά με όσους από τους βουλευτές της Ν.Δ. γνωρίζει ο καθένας από εμάς και τους εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκεια και αγανάκτησή μας για την απουσία τους από τις πρώτες γραμμές του αγώνα, εξαφανισμένοι στα βουλευτικά γραφεία ή στα σπίτια τους, αφήνοντας τον αρχηγό της Ν.Δ. να τρέχει μόνος του με άλλους δέκα όλους κι όλους για να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα της προηγούμενης διακυβέρνησής! Την ίδια στιγμή όμως είναι όλοι τους πρόθυμοι  να σηκωθούν από τον καναπέ τους και να τρέξουν στην πρώτη κλήση που θα λάβουν για συνέντευξη στον κάθε «αμερόληπτο δημοσιογράφο» που θα εκμεταλλευτεί προπαγανδιστικά ακόμα και την παραμικρή λέξη που θα εκστομίσουν. Θα πρέπει να καταλάβουν οι κύριοι βουλευτές της Ν.Δ. ότι σήμερα έχουμε «πόλεμο» ΚΑΙ με την 4η εξουσία που αποτελεί τον δούρειο ίππο της κυβέρνησης και του παγκόσμιου πολιτικοοικονομικού κατεστημένου. Η χαλαρότητα και ωχαδερφισμός με τα οποία μπολιάστηκαν από τον πρώην πρωθυπουργό, έχει παρέλθει  οριστικά και αμετάκλητα και δεν συγχωρείται νωχέλεια και ουδετερότητα αν θέλουν κάποιοι απ’ αυτούς να έχουν ελπίδες πολιτικής επιβίωσης στο μέλλον…

5.  Ζητάμε από τον κ. Σαμαρά και τη ΝΔ να οργανώσουν άμεσα μια συνέντευξη τύπου στα πρότυπα της ΔΕΘ όπου το οικονομικό επιτελείο του κόμματος θα παρουσιάσει το οικονομικό πρόγραμμα της Ν.Δ. και ο ίδιος θα απαντήσει σε ερωτήματα ενός υψηλού επιπέδου εξειδικευμένου ακροατήριου που δεν θα υπερβαίνει τα 30 άτομα και που ενδεικτικά θα αποτελείται : από 4-5 σοβαρούς περί τα οικονομικά δημοσιογράφους, 4-5 εκπροσώπους της πανεπιστημιακής οικονομικής κοινότητας, 2-3 εκπροσώπους του συνδέσμου ελλήνων οικονομολόγων-φοροτεχνικών, 4-5 εκπροσώπους των μεγαλύτερων παραγωγικών και εργατικών φορέων της χώρας, 3-4 εκπροσώπους του τραπεζικού και χρηματιστηριακού κλάδου,  4-5 εκπροσώπους του επιχειρηματικού κλάδου καθώς και  εκπροσώπων του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης και τομεαρχών οικονομικών των άλλων κομμάτων (εφόσον αποδεχτούν την πρόσκληση). Μόνο έτσι θα φανεί η τεράστια διαφορά Σαμαρά και Παπανδρέου τόσο σε επίπεδο γνώσεων όσο και οικονομικής πολιτικής και θα καταρρεύσει κάθε κυβερνητική και μιντιακή προπαγάνδα απαξίωσης των  προτάσεων της Ν.Δ.

DeltaLamda

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ avatar
    ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ 15/10/2010 06:11:27

    Χαιρομαι για το αρθρο διοτι στο παρελθον ειχα πει οτι ο Αντωνης Σαμαρας ειναι μονος του χωρις σοβαρους ανθρωπους γυρω του...Μονος του αγωνιζεται.... αλλα ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη....

    • rage avatar
      rage @ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ 15/10/2010 11:43:33

      Μια πιο υγιής προσέγγιση για κάμποσα βήματα να αλλάξει ο κόσμος είναι αυτή:
      1.Πρόσεξε πως ξοδεύεις τα λεφτά σου
      2.Τώρα που ξοδεύεις λιγότερα, μπορείς να δουλεύεις και λιγότερο
      3.Εφόσον δουλεύεις λιγότερο έχεις περισσότερο χρόνο να κάνεις όσα πάντα ήθελες, ό,τι εσυ πιστεύεις για να αλλάξει η ζωή σου κι ο κόσμος
      4.Επέκτεινε τους ορίζοντές σου
      5.Μόλις μάθεις τι θέλεις, βρες πως θα το αποκτήσεις
      6.Αυτοοργανώσου
      7.Μη σταματάς ποτέ την συτοκριτική και την αμφισβήτηση
      8.Δες το μέλλον όπως τώρα πια ανοίγεται μπροστά σου.

      πηγή: http://deoxy.org/ct/8things.htm

  2. Chaid avatar
    Chaid 15/10/2010 06:48:50

    DeltaLamda
    νομίζω είναι κάπως αργά, σε σχέση με τις προσεχείς εκλογές. Έπρεπε να πιέζαμε όλοι εμείς οι πραγματικά πιστοί τον Σαμαρά νωρίτερα, να μην αφήσει τίποτε σε χέρια παρατρεχάμενων, να μην επικυρώσει επιλογές εκτός των προδιαγραφών που έθεσε ο ίδιος και βέβαια να αρνηθεί συμβιβασμούς στην ποιότητα !
    Τώρα τον παρακολουθούμε να τρέχει μόνος του προσπαθώντας να πάρει πίσω την "άνοιξη" που περιμένουμε, όπως γράφεις, από τα νύχια των νεκροθαφτών της που τον περιτριγυρίζουν !
    Συμμερίζομαι την πρότασή σου και την επαυξάνω προσθέτοντας την προτροπή να στηρίξουμε με πάθος τις επιλογές Σαμαρά τύπου Κικίλια !

  3. neotera avatar
    neotera 15/10/2010 07:39:23

    Αλλα πάντως λέει η φωτό...
    Μήπως για να διαλέξουμε ? ))

  4. Γιώργος Μητροσύλης avatar
    Γιώργος Μητροσύλης 15/10/2010 08:26:16

    Θα ήθελα, καταρχήν, να δώσω τα συγχαρητήρια μου, στον συντάκτη του κειμένου. Επίσης, θέλω να προσθέσω τα εξής: 1ον) Όσο και να προσπαθεί ο Σαμαράς, πραγματικότητα είναι ότι αν δεν καταφέρει να εντοπίσει και αναδείξει 5-10 νέα στελέχη με πολιτικό αισθητήριο, γνώσεις και επικοινωνιακή ικανότητα, δύσκολα η νέα δημοκρατία θα μπορέσει να ανακάμψει, τουλάχιστον στο ορατό μέλλον. 2ον) Όλοι βλέπουμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ΜΜΕ στηρίζει, για γνωστούς και άγνωστους λόγους τον κ. Παπανδρέου, οπότε στον Σαμαρά απομένουν δύο πράγματα. Ή να έρθει και αυτός σε ανίερες συμφωνίες ή να χρησιμοποιήσει τη δύναμη του διαδικτύου για να επικοινωνήσει τα μηνύματα του.. Αναρωτιέμαι, υπάρχει κάποιος στη νδ που ασχολείται π.χ με την ανάλυση της προεκλογικής εκστρατείας του Ομπάμα, μήπως και βρει καμιά χρήσιμη ιδέα;;; 3) Η νδ, εκτός από νέα πολιτικά πρόσωπα, χρειάζεται και επαγγελματίες οικονομολόγους, επικοινωνιολόγους κλπ και γενικώς ανθρώπους που θα μπορούσαν με επαγγελματισμό να συνεπικούρουν το Σαμαρά και τους πολιτευτές της. Το σημαντικότερο πρόβλημα της ελληνικής πολιτικής είναι, κατά τη γνώμη μου, το γεγονός ότι οι πολιτικοί μας δεν είναι επαγγελματίες, όπως ηλιθίως αρεσκόμαστε να λέμε, αλλά ερασιτέχνες του αισχίστου είδους, οι οποίοι σύχνα δεν έχουν στοιχειώδη μόρφωση, σχετική με τα προβλήματα που καλούνται να επιλύσουν...
    Θεωρώ, ότι αυτά που γράφω δεν είναι θεόσταλτες σοφίες και υποθέτω ότι υπάρχουν άνθρωποι στη νδ, ακόμα και ο ίδιος ο Σαμαράς, που τα έχουν σκεφτεί...
    Γιατί, όμως, έχω τη βεβαιότητα ότι ελάχιστα, αν όχι τίποτα, γίνονται προς αυτή την κατεύθυνση;;;

  5. pikras57 avatar
    pikras57 15/10/2010 08:27:37

    DL συμφωνώ!
    Θα προσέθετα την ανάγκη 'Θεσμοθέτησης" στην ΝΔ ενός μηχανισμού τεκμηρίωσης στελεχομένου με τεχνοκράτες (πληροφορικάριους, επικοινωνιολόγους, νομικούς) και εθελοντές και οργανωμένου σε σωστή βάση!
    Στο 5 θα προσέθετα τον διάλογο, την παρουσία, την αρθρογραφία προσωπικοτήτων και από το εξωτερικό (καθηγητές Πανεπιστημίων, Αναλυτές, Πλιτικοί) που γνωρίζουν οικονομικό πρόβλημα της χώρας μας και προκρίνουν και αυτοί τη λύση Σαμαρά

  6. spiros avatar
    spiros 15/10/2010 08:31:17

    Αυτό περιμένει ο ΄κόσμος . Είναι ο μοναδικός τρόπος συσπείρωσης στην αντίσταση. Πρέπει και το πρόγραμμα της ΝΔ να δώσει κατευθύνσεις ώστε η δραστηριοποίηση και η ενότητα να έχει αποτέλεσμα. Επιτέλους φτάνουν τα λόγια.

  7. BlueSky avatar
    BlueSky 15/10/2010 09:13:41

    Πρόεδρε, συνέντευξη τύπου εδώ και τώρα, στα πρότυπα της ΔΕΘ. Προσυπογράφω το άρθρο του DL.

  8. lianos avatar
    lianos 15/10/2010 09:20:59

    Για τα λεβεντόπαιδα ( βουλευτές και κομματικούς ) που δεν κάνουν κάτι, δεν ειναι δίκαιο να τους θυμηθούμε στις επόμενες εκλογές και να τους φερθούμε όπως τους αξίζει;;;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ lianos 15/10/2010 12:09:24

      εννοείται! αλλά και στις τωρινές τους παρακολουθώ αδιαλείπτως, και θα τα ακούσουνε καλά, ανάλογα με τη στάση που κρατούνε!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ lianos 15/10/2010 12:15:04

      Τους αδρανείς και απέχοντες να τους κατονομάζουμε πλέον και να τους ξεμπροστιάζουμε στη βάση της παράταξης.

  9. eco-GR avatar
    eco-GR 15/10/2010 09:26:25

    Εαν δεχθουμε οτι το παρελθον μας εγγυαται το μελλον τοτε θα πρεπει να περασουν χρονια για να πιστεψει ο κοσμος οτι κατι αλλαξε..Δυστυχως εγιναν τοσα κραυγαλεα λαθη που ο κοσμος ειναι πια πολυ υποψιασμενος και δεν παρασυρεται απο την βλακωδη προπαγανδα του τυπου ...θα μειωθει το ελλειμα σε 1 χρονο που δυστυχως ακομα συνεχιζεται.Γιατι οταν αρχισε η κριση δεν πηραν εγκαιρα μετρα που δεν θα φθαναμε σε αυτο το σημειο???Πως να τους πιστεψει ο κοσμος??

  10. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/10/2010 10:27:27

    @ eco-GR

    ε τότε να χωθούμε ακόμα στους καναπέδες μας και να μην μιλάμε για οτι βλέπουμε να γίνεται σημερα. η "αντιδραση" δεν αφορά μόνο τους νεοδημοκρατες αλλά όλους μας. Αλλιως θα πάμε σαν πρόβατα σε σφαγή. Και αφου δεν εχουμε guts οπως οι Γαλλοι και λοιποί Ευρωπαίοι να βγούμε στους δρόμους ας κινητοποιηθούμε με την δύναμη που μας παρεχει το διαδίκτυο και ας περάσουμε το μηνυμα σε οσους αναφέρω οτι τους "παρακολουθούμε"... ασε που Θα εχουμε και αποδεικτικά στοιχεια για να μην μπορούνε να λένε οτι δεν ήξεραν, δεν ακουσαν, δεν εμαθαν....

  11. PELIAS avatar
    PELIAS 15/10/2010 11:00:45

    Μήπως φίλοι μου θα ήταν περισσότερο αποτελεσματικό, να αποφασίζαμε, άν έχουμε την πρόθεση να συγκεντρωθούμε σε πέντε σημεία της Ελλάδος την ίδια ώρα και να διαδηλώσουμε και να μεταφέρουμε σ'αυτούς που μας παρακολουθούν συγκεκριμένα συνθήματα και παντού τα ίδια και με την ίδια σειρα, αφού προηγουμένως ειδοποιήσουμε και ενημερώσουμε κάποια ΜΜΕ να μας αποθανατίσουν.

    Όχι ότι οι πιο πάνω 5 προτάσεις δέν είναι ισχυρές. Αλλά λιγάκι κινητοποίηση σε πανελλήνια κλίμακα δέν βλάπτει. Και όπως λέει και η διαφήμιση

    ... για ν'αρχίσεις μαζί της ...

    ΠΕΛΙΑΣ

    ΠΕΛΙΑΣ

  12. ΔΙΟΜΗΔΗΣ avatar
    ΔΙΟΜΗΔΗΣ 15/10/2010 11:11:59

    Η προώθηση των θεμάτων που γράφετε είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Νομίζω ότι το ίδιο ισχύει και με κείμενα που προωθούν βασικές οικονομικές γνώσεις στους Έλληνες, επειδή η ενημέρωση τους στα οικονομικά είναι αρκετά ελιπής. Θα ήθελα την άποψη σας για το http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2205.aspx αλλά και άλλου είδους τέτοια άρθρα. Βοηθούν την κοινή γνώμη ή μήπως είναι περιττά;

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ ΔΙΟΜΗΔΗΣ 15/10/2010 20:31:31

      @ΔΙΟΜΗΔΗΣ

      Περιττά; Ο κ. Βιλιάρδος έχει πολύτιμες αναλύσεις στις σελίδες του.

      Θραξ Αναρμόδιος

  13. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 15/10/2010 11:14:55

    Το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 5 Νοέμβρη πρέπει να έχει γίνει μία συνέντευξη τύπου Σαμαρά οπωσδήποτε εφ όλης της ύλης.

  14. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 15/10/2010 11:18:48

    @ D L

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάτι αρχίζει να κινείται !!!!!!

    Απο τον γράφοντα ειπώθηκε στο παρελθόν (προς τον αγαπητό Φαήλο)οτι δεν είναι κακό να Ευλογάμε τα γένια μας

    Αλλά αυτό μόνον ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ......

  15. Dimitris D avatar
    Dimitris D 15/10/2010 11:42:46

    Λοιπόν έχουμε και λέμε:
    1. α) Οι πολιτικοί είναι ψεύτικοι με ημερομηνία λήξης. Οι άλλοι από πίσω του λένε τι θα κάνουν και τι θα πουν. Αυτό μου το είπε ο συμπέθερος μου που είναι συνταξιούχος διευθυντής της ΕΡΤ και έχει κάνει πολιτικές εκπομπές.
    β) Τα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ψήφισαν νόμους που λένε θα κάνουμε στο εμπόριο-οικονομία-στρατό ότι μας πει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό δεν είναι τεράστιο σκάνδαλο;
    γ) Με βάση τις συνθήκες της ΕΕ, που ψήφησαν ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, έχουν δικαίωμα εκλογής και ψήφους σε δημοτικές και ευρώεκλογές στην ελλάδα όλοι οι πολίτες της ΕΕ, δηλαδή οι βούλγαροι και οι ρουμάνοι. Αυτό δεν είναι άλλο τεράστιο σκάνδαλο;
    δ) Το 2014 παραδίνουν στρατό και αστυνομία στην ΕΕ, εθελοντικά!

  16. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 15/10/2010 11:43:48

    Δε γίνεται να διαφωνήσει κανείς με τις προτάσεις του αρθρογράφου,
    θεωρώ όμως σημαντικότερο να σκεφτόμαστε για την επόμενη μέρα....Δράσεις συγκεκριμένες που θα δώσουν ώθηση στην οικονομία. Για χρόνια θεωρούσαμε την οικοδομή πυλώνα της οικονομίας και τον τουρισμό βαριά βιομηχανία της χώρας. Κατόρθωσαν να μας πείσουν ότι αυτά είναι το μέλλον μας....Ως πότε όμως θα γεμίζουμε τσιμέντο τη γη μας; Υπάρχει περίπτωση ο πληθυσμός της χώρας να διπλασιαστεί τις επόμενες γενιές;! Χρειάζονται όλοι εξοχικά;
    Οι τουριστικές μονάδες έχουν διαλύσει οκοσυστήματα, όπου πέσει μιά φορά τσιμέντο δεν ξαναφυτρώνει τίποτα!
    Ανεχτήκαμε την αποβιομηχανοποίηση της χώρας, λίγες έχουν απομείνει. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν είμαστε ικανοί να παράγουμε ένα αυτοκίνητο, ένα δίκυκλο με μηχανή ή όχι. Ανθρωποι ταλαντούχοι και με όρεξη για δουλειά υπάρχουν σε πλεόνασμα....Μάθαμε στο γρήγορο, εύκολο κέρδος που μόνο το εμπόριο μπορεί να δώσει, δεν ασχολούμαι καν με τα χρηματοπιστωτικά. Και τα δύο όμως είναι παρασιτική μορφή οικονομίας, δεν παράγουν!

    Πιστεύω ότι θα έπρεπε να στραφούμε ξανά προς την αγροτική παραγωγή, συγκροτημένα, κάτω από επιστημονική καθοδήγηση κι επίβλεψη, με καλλιέργειες προσοδοφόρες και πρωτοποριακές. Η γνώση υπάρχει, η κρατική βούληση και βοήθεια;

    Γιατί είμαι υποχρεωμένος να αγοράσω τη μηχανή μου από κάποιον ξένο κατασκευαστή;! Οι Ιάπωνες κι οι Κινέζοι τελευταία είναι πιό "μάγκες" που αντιγράψαν; Ας το κάνουμε κι εμείς στην αρχή! Οι πρώτες ύλες υπάρχουν! Το αλουμίνιο είναι μόνο για κατσαρόλες; Ο χάλυβας; Εχουμε πολύ ισχυρές εταιρείες παραγωγής λογισμικού! Γιατί πρέπει να παράγουν προγράμματα για τυχερά παιχνίδια ή πυραύλους κι όχι διαχείρησης καυσίμου;
    Θα πει κάποιος ότι κόλλησα σε συγκεκριμένο θέμα, το κάνω διότι θεωρώ ότι θα είχε επιτυχία. Ο Νεοέλληνας έχει μιά σχέση σχεδόν ερωτική με το όχημά του. Ενα ποιοτικό ελληνικό προϊόν σε καλή τιμή θα γνώριζε μεγάλη επιτυχία.
    Τα καλύτερα υλικά, φτιαγμένα με μεράκι προϊόντα, θα έβρισκαν απήχηση εντός κι εκτός της χώρας μας.

    Θα έλεγε κανείς ότι είναι αργά να ξεκινήσουμε να παράγουμε τέτοια προϊόντα...διαφωνώ, η τεχνογνωσία υπάρχει, εισαγώμενη μεν αλλά υπάρχει, ας την αντιγράψουμε κι ας την κάνουμε καλύτερη.

    Κατάφεραν να στρέψουν τον κόσμο στην παροχή υπηρεσιών, καλή κι άγια, αλλά νοείται όσο υπάρχουν κι αυτοί που μπορούν να τις αγοράσουν.

    Μου έλεγε η μητέρα μου ότι όταν ήταν μικρή στο Βόλο, κάθε Σάββατο, όταν τα εργοστάσια σταματούσαν η πόλη έσφυζε από ζωή. Ποιοί της την έδιναν; Οι εργαζόμενοι....

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ σιδεράκιας 15/10/2010 12:31:01

      πολύ καλή παρέμβαση. Πες στη Βολιώτισσα μητέρα, τη συμπατριώτισσά μου, ότι το 1ο ΣΕΚ Αλμυρού έχει ένα εργαστήριο Ηλεκτρικού Συστήματος αυτοκινήτου με έναν παθιασμένο καθηγητή και μαθητές με πολύ μεράκι, που κάνουν θαύματα. Όλη η Ελλάδα έχει τεχνικά εργαστήρια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, γνώρισα αρκετά στα πλαίσια μιας καμπάνιας εξοπλισμού τους και αναπλήρωσης των βασικών τους αναγκών. Εντυπωσιακή πληροφορία, για μένα που νόμιζα ότι ότι η παιδεία εξαντλείται στο κλασσικό λύκειο. Χρειάζεται όμως όλο αυτό το ανθρώπινο δυναμικό να αξιοποιηθεί, με άνωθεν συντονισμό.

      Και αποφοίτους γεωπονικών σχολών έχουμε, και πολλά χρήματα από τα διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα, που ελάχιστα απορροφώνται από τις υπνώττουσες περιφέρειες. Αυτή τη στιγμή, εν όψει κλεισίματος του οικονομικού έτους, κάποιες (λίγες) περιφέρειες τρέχουν να εγγράψουν κανένα εργάκι, για να ανεβάσουν τα ποσοστά. Αν η δημόσια διοίκησή μας είχε ανθρώπους με τσαγανό και ευρύτητα πνεύματος, να δεις πόσα θαύματα θα μπορούσαν να γίνονται καθημερινά.

      Είναι επίκαιρη συζήτηση, λόγω περιφερειακών εκλογών. Ας υποστηρίξουμε όλοι υποψηφιότητες που προσεγγίζουν,εκτός των άλλων, ΚΑΙ αυτά τα χαρακτηριστικά.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ δρόμος 15/10/2010 13:26:04

        δρόμε,
        το γνωρίζω, υπάρχουν αξιόλογοι καθηγητές σε όλες τις βαθμίδες, χάνονται όμως στο "σύστημα", από φθόνο, γιατί χαλάνε τη σούπα.
        Που πάνε όλα αυτά τα παιδιά με το ανήσυχο μυαλό;
        Τα περισσότερα μοιράζουν πίτσες και σουβλάκια, αν έχουν δίπλωμα οδήγησης μηχανής. Γιατί;
        Διότι απλά δεν υπάρχει βιομηχανία να τα απορροφήσει, εξελίξει, αναδείξει.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 15/10/2010 13:58:23

        γιαυτό ακριβώς μιλάω για συντονισμένες δράσεις: ενθάρρυνση, υποβολή και έγκριση επενδυτικών προγραμμάτων σε συνάρτηση με το υφιστάμενο ανθρώπινο δυναμικό (ειδικά σε σχέση με την εκπαίδευσή του), δημιουργία παραγωγικών μονάδων και απορρόφηση νέων ανθρώπων.

        Για να γίνουν αυτά, χρειάζονται φωτισμένοι περιφερειάρχες.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 15/10/2010 14:03:13

        Ποια είναι η λύση;;

        Η φανατική επιμονή στην επιχειρηματικότητα και ειδικά την μικρομεσαία.
        Όσοι μπορούν και αντέχουν ( ανύπαντροι, χωρίς παιδιά και λοιπές υποχρεώσεις) να κάνουν κουράγιο και να περνάνε λιτοδίαιτα και απλά.
        Να μαζεύονται μεταξύ τους και να μοιράζονται τις ιδέες τους.
        Να σχεδιάζουν μέσα στο μυαλό τους.
        Να εκμεταλευτούν την ευκαιρία της οικονομικής ανέχειας και να αφήσουν το μυαλό τους να «ταξιδέψει» επιχειρηματικά. Δεν έχουν τίποτα να χάσουν έτσι κι αλλιώς.
        Είναι που είναι σκ*τά τα πράγματα…ας το δούμε αλλιώς το πράγμα κι αφού «καθόμαστε» ας δουλέψει υπερωρίες το μυαλό.
        Βρείτε ευκαιρίες. Βάλτε υποθέσεις εργασίας μέσα στο μυαλό σας και δημιουργήστε σενάρια .
        Φανταστείτε ότι 2-3-4 κομμάτια της αγοράς καταρρέουν και στίψτε το μυαλό σας να σκεφτεί πως θα το διορθώνατε αν μπαίνατε στο επιχειρείν.
        Προσπαθήστε, αφού αναγνωρίσετε τις στρεβλώσεις που κατέστρεψαν τον μικρομεσαίο, να αντιληφθείτε ΠΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ και ετοιμάστε ιδέες.
        Αγνοήστε ΠΑΝΤΕΛΩΣ τις τράπεζες.
        Εάν φτιάχνετε business plan αγνοήστε το κεφάλαιο «τραπεζικός δανεισμός».
        Είναι ένας από τους λόγους που μας έφεραν εδώ που είμαστε και αν ακόμα αλλάξει εν καιρώ δεν θα χρειαστεί να τους βρείτε…θα σας βρουν αυτοί.
        Συζητήστε με ανθρώπους οικείους και αξιόπιστους. Ξυπνήστε τους.
        Δείξτε σε άξιους ανθρώπους πόσοι απολυμένοι υπάρχουν στον ευρύ κύκλο σας.
        Υπερασπιστείτε την επιχειρηματικότητα (του γείτονα όχι του Βγενόπουλου).
        Υποδείξτε τον μικρομεσαίο ως την ΚΟΛΩΝΑ της οικονομίας μια μικρής χώρας όπως η δικιά μας.
        Σε όποιον δείξει ενδιαφέρον για τις ιδέες σας συμπεριλάβετέ τον στο business plan.
        Ακόμα και αν σας φαίνεται αστείο κάντε το. Γελάτε μαζί του αλλά ΚΑΝΤΕ ΤΟ.
        Στην χειρότερη περίπτωση είναι exercise for the brain!!!

        Όταν περάσει το τσουνάμι πάνω από το κεφάλι μας θα μετράμε «πτώματα» επιχειρηματικότητας στην ακτή. Τότε θα είναι εύκολο ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΒΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΤΙΨΑΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ να δραστηριοποιηθούν.
        Ένας από τους μεγαλύτερους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΓΚΟΥΡΟΥ των επιχειρηματικών τεχνών του 20ου αιώνα, ο Peter Drucker, μιλούσε συνέχεια για την αξία της καινοτομίας ακόμα και στην πιο μικρή επιχείρηση και για την ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ η οποία εμφανίζεται όταν οι μεγάλοι βλέπουν αλλά δεν θέλουν να ασχοληθούν (too small for bog players) και σε περιπτώσεις γενικευμένων κρίσεων όπως αυτή που περνάμε.

        Η μικρομεσαία επιχείρηση ήταν και είναι ο στόχος του πολύ-εθνικού κεφαλαίου.
        Αυτή θα είναι και πάλι ανάχωμα μπροστά στην αλαζονεία και λαιμαργία των νεοταξιτών gazzilionairs.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 15/10/2010 14:12:30

        τσιλιβήθρα, μου αρέσεις. Το κακό είναι που είσαι πολύ μακρυά (και τώρα θέλεις και να πάς στην άλλη άκρη, με την Κική!) για να διοργανώσουμε ομάδες. Στήνουμε μια ψηφιακή-αντινιούζ ομάδα δράσης για την επιχειρηματικότητα, τι λες?

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 15/10/2010 14:20:12

        δρόμος

        Αν κανονίσεις τα περί τσιμπουσίου στο πανέμορφο Πήλιο υπόσχομαι να -προσπαθήσω να- μεταφέρω κλιμάκιο εκ Θεσσαλονίκης (Θράκα προεξάρχοντος) στην έδρα σου.

        Τα επιχειρηματικά είναι από τις αγαπημένες μου συζητήσεις φίλε.
        Έστω και σε θεωρητικό επίπεδο.
        Τα θεωρώ πολύ μεγάλη άσκηση για το μυαλό.
        Όχι χρηματο-οικονομικά...ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ.

        Η Κικι μας είναι μακριά.
        Θα πρέπει να αφήσουμε το χρόνο να δουλέψει και αίφνης θα βρεθεί και για εκεί ένα contact (sic).

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 15/10/2010 14:28:24

        η επαγγελματική μου έδρα, φευ, είναι στα
        Εξάρχεια. Η "πολιτική" όμως στον Βόλο, όπου και θα βρίσκομαι όλη την εβδομάδα ανάμεσα στις δύο εκλογικές Κυριακές. Αν κάνετε κέφι, είστε ευπρόσδεκτοι, με χαρά, και πολλά φημισμένα τσιπουράδικα. Να φωνάξουμε και τον σιδεράκια, που εξ αιτίας του ξεκίνησε αυτή η κουβέντα σήμερα. Και έχει και τη σωστή καταγωγή!!!

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ δρόμος 15/10/2010 14:32:33

        Τσιλι, κανόνισε να πάρεις τους συντοπίτες σου μια βόλτα προς τα μένα, να σας πάω Σιδηρόνερο για τσιπουροκατάνυξη πάνω απ'το Νέστο, να δεις και το μερος αν σ'αρέσει για relocation...

        Μονοήμερη είναι, μπορείτε αν θέτε.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 15/10/2010 14:33:45

        δρόμε

        η πρόταση σου καταγράφηκε και θα προωθηθεί στα ανώτερα κλιμάκια της ιεραρχίας (χαχαχα).

        Όσο για την ψηφιακή πλατφόρμα επιχειρηματικότητας που λες...το χω σκεφτεί εδώ και πολύ καιρό αλλά είμαι κρυψίνους και καχύποπτος.
        Απογοητεύτηκα με τους business angels (που με είχε ενθουσιάσει σαν ιδέα αρχικά) και ειδικά βλέποντας πως λειτουργεί στο εξωτερικό και σε κάποια φάση ψηνόμουν άγρια για ένα αναρχο-επιχειρηματικό portal.

        Μετά ήπια ένα τσίπουρο και ηρέμησα...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 15/10/2010 14:37:59

        (Α)θανάσης

        είστε στα αμέσως επόμενα projects της κομπανίας αγαπητέ μας κύριε.

        Δυστυχώς από ότι βλέπω Παρασκευιάτικα η Γερουσία με άφησε μόνο μου να δέχομαι αιτήσεις και να σηκώνω το "γάντι" που μου πετάνε οι αξιότεροι των αξιοτέρων σχολιαστές του antinews.

        (μετά άμα κάνω καμμιά μλκ θα με κράξουν κιόλας καταλάβες;;;)

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 15/10/2010 14:40:59

        μπα, κάτι πιό ελληνικό σκεπτόμουνα... Καλά, να τα πούμε από κοντά τότε! Η...ιεραρχία έχει και τα τηλέφωνά μου...

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ δρόμος 15/10/2010 15:26:24

        είμαι κατά το ήμισυ και κρητικός Δρόμε!
        αν κι ο τομέας μου δεν είναι οι επιχειρήσεις, είμαι κακός έμπορος, εντούτοις ευχαρίστως θα συμμετείχα σε ομάδα σκέψης και δράσης. Και στα τσίπουρα βεβαίως!
        Με τον τσιλιβίθρα συμφωνώ εν μέρει, έχει δίκιο για τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, εγώ όμως εννοώ κυρίως παραγωγή μεγάλης κλίμακας. Κι αυτή μπορεί να προκύψει από τη συνένωση των μικρών. Η ισχύς εν τη ενώσει!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 15/10/2010 15:42:17

        και από τη συνένωση, αλλά και από τη γιγάντωση μικρότερων. Γιατί, έχεις τεράστια κεφάλαια έτοιμα για μεγάλες επενδύσεις? Ας ξεκινήσουμε συζητώντας τουλάχιστον!

        Εγώ τυχαίνει να συνδυάζω την επιστημονική με την επιχειρηματική ταυτότητα, αλλά κυρίως μου άρεσε η αρχική σου -πολιτική- τοποθέτηση για το άμεσα πρακτέο.

        Θα χαρώ ιδιαίτερα να υλοποιήσουμε κάτι. Στο Βόλο έχεις τώρα συγγενείς? Με τη μητέρα σου μπορεί να είμαστε και συνομήλικοι. Υπέροχες αναμνήσεις μιας ΑΛΛΗΣ εποχής.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 15/10/2010 15:51:15

        σιδεράκια

        Η οικοτεχνία μεγαλώνει σε βιοτεχνία που μεγαλώνει σε βιομηχανία κοκ.

        You get the picture.

        Το πρόβλημα της μικρο-επιχειρηματικότητας (όπου βασίστηκε και η εξαγορά επιτυχημένων οικο-επιχειρήσεων) ήταν:
        - το ελλειπές μοντέλο διοίκησης
        - το θέμα "επένδυση"

        Η διοίκηση θέλει -εκτός από ικανούς ιδρυτές- ικανά χέρια και στοιβαρούς χαρακτήρες.
        Η επένδυση σε χρήμα και καινοτομία θέλει ΓΝΩΣΗ και διάθεση πόρων.

        Οι μεγάλες πολυεθνικές δεν ξεκίνησαν μεγάλες αλλά διά των εξαγορών και του expanding.
        Όπως και τα μεγάλα κράτη "έκλεψαν" ιμπεριαλιστικά και αποικιοκρατικά πόρους άλλων για να γίνουν αυτοί που έγιναν.
        Ήταν σχετικά εύκολο να στρωθεί το παιχνίδι της "εξαγοράς" επιτυχημένων μικρομεσαίων επιχειρήσεων αφού οι αμερικάνοι το έντυσαν με το πέπλο του American Dream δλδ "ξεκίνα μικρός-γίνε μεγάλος-πούλα=επιτυχία".

        Κατά αυτόν τον τρόπο για πολλοστή φορά στην ιστορία οι μικροί δεν έβλεπαν την συσσώρευση πλούτου στα χέρια των λίγων.

        Έν μέρει η σημερινή κρίση που οφείλεται στην κατάντια της χρηματιστηριακής σπέκουλας που ακύρωσε τους νόμους της κλασικής αγοράς (πραγματική οικονομία) ήταν ένα φυσικό επόμενο τη στιγμή που έπρεπε να υπάρξει ένα πεδίο δράσης των τεράστιων εταιρικών σχημάτων που δημιουργήθηκαν.
        Η πραγματική οικονομία είναι too small για τα big egos και την αλαζονεία των financiers και έπρεπε να δημιουργηθεί παράλληλη αγορά (ένα παράλληλο οικονομικό σύμπαν) όπου οι κανόνες είναι ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ!!!

        Έτσι και σήμερα τα funds ψάχνουν να επενδύσουν σε τομείς που έχουν υψηλή θεαματικότητα και ισχυρή ρευστοποίηση aka διαδίκτυο, νανοτεχνολογία, δίκτυα, τράπεζες, big pharma κα.

        Βλέπεις κανένα από αυτά να είναι πεδία δραστηριοποίησης μικρομεσαίων;;;;
        Δεν νομίζω.

        Αν όμως ψάξεις (και θέλει πολύ ψάξιμο) να βρεις σε ποιους τομείς δραστηριοποιούνται παραδοσιακές οικογένειες εμπόρων-επιχειρηματιών (αχμμμ!!!!) θα βρεις φρούτα, ρύζι, ενδύματα και στησίματα εφοδιαστικής αλυσίδας.

        Όλη την αλυσίδα παραγωγής που μπορεί να αφορά τον μικρομεσαίο δλδ είτε είναι παραγωγός είτε είναι μικρο-έμπορος είτε είναι μεταποιητής.

        Κοντολογίς.
        Αυτοί που ξέρουν την βάση της πραγματικής οικονομίας δεν έχουν αλλάξει τις επενδυτικές τους συνήθειές τους από τον 18ο αιώνα μέχρι σήμερα.
        Οι μικροί πρέπει να ξαναπάρουν τα ηνία της πραγματικής οικονομίας και να εκμεταλευθούν το μετα-τσαουναμικό momentum.

        Μεταξύ μας και πάλι θα στήσουμε κοινωνία και οικονομία.

        Το μοντέλο είναι πάντα το ίδιο.

        Και όπου "στροφάρει" ένας να βοηθάει (με όποιον τρόπο) και τους άλλους.

        Για να μεγαλώσουν κι αυτοί...όχι για να φάνε μαζί τις χρηματοδοτήσεις!

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ δρόμος 16/10/2010 07:29:49

        ακριβώς αυτό εννοούσα τσιλιβίθρα, τροφοδοτικές επιχειρήσεις, γύρω από κάτι μεγαλύτερο, μιά αλυσίδα. Το ζητούμενο είναι η αρχική μεγάλη επένδυση που θα δημιουργήσει την ανάγκη ύπαρξης της αλυσίδας. Κι εδώ είναι ο ρόλος του κράτους.
        Το κράτος παρέχει τις υποδομές και το περιβάλλον ανάπτυξης.
        Σε αυτό πρέπει να δράσει άμεσα ο Σαμαράς ή όποιος τέλος πάντων!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 16/10/2010 09:25:51

        σιδεράκιας

        θεωρητικά συμφωνώ.
        Αλλά είδες πως πετάνε απέξω από την εφοδιαστική αλυσίδα τον μικρομεσαίο φορτηγατζή.

        Μόλις πήγε να μεγαλώσει λίγο το μεταφορικό έργο η μπίζνα ήταν ήδη έτοιμη και στα χέρια της κυβέρνησης για να την υλοποιήσει προς όφελως των big boys.

        Δεν ξέρω τι θα κάνει ο Σαμαράς και ειλικρινά ψιλο-αδιαφορώ.

        Ο κόσμος πρέπει να αρχίσει να επιχειρεί μόνος του χω΄ρις να νοιάζεται για το τι κάνουν οι πολιτικοί.

        Πρέπει το μικρο-επιχειρείν να ξαναγυρίσει εκεί που ανήκει...στον μικρομεσαίο με ελάχιστα δικά του κεφάλαια.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ δρόμος 16/10/2010 15:07:42

        Συμφωνώ τσιλιβίθρα,
        αλλά και το μοντέλο της μικροεπιχειρηματικότητας πρέπει να ξεφύγει από τα όρια της οικογένειας, αν δεν κάνω λάθος αυτό ήταν μέχρι τώρα, μία εκδοχή του κουτσοί στραβοί στον Αγιο Παντελεήμωνα όντας μέλη μιάς οικογένειας. Ζητούμενο είναι η αναζήτηση ικανών, ανθρώπων που θα μοιραστούν τις "φιλοδοξίες" σου, θα θελήσουν να αναλάβουν ευθύνες.

        Συγκεκριμένα για το θέμα των φορτηγατζήγων, των μικρομεσαίων, στο χέρι τους είναι να διατηρήσουν ή να μεγαλώσουν το μερίδιό τους. Από την πλευρά του επιχειρηματία χρειάζεται "πατριωτική" σκέψη, όχι φυσικά να πληρώσει τον κούκο αηδόνι.

        Αυτό δεν είναι το θέμα από το ξεκίνημα της κρίσης; Ολοι οφείλουμε να κάνουμε αυτό που μας αναλογεί.
        Τι συμφέρει; να πουλάς ένα προϊόν ακριβά με κίνδυνο να πουλήσεις λίγα ή φτηνά και το κέρδος σου να είναι από τον όγκο των πωλήσεων; ή της προσωπικής εργασίας σε άλλους τομείς.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ δρόμος 16/10/2010 16:52:58

        σιδεράκιας

        Διαφωνώ σε κάποια επιμέρους.

        θεωρητικά συμφωνούμε.

    • s54elas avatar
      s54elas @ σιδεράκιας 15/10/2010 12:34:14

      εν τελει φιλε μου σιδερακια .. το μηνυμα σου χανεται .. αναμεσα σε ολα αυτα τα σκουπιδια .. και συγγνωμη για τον χαρακτηρισμο .. απο τους υπολοιπους σχολιαστες .. αλλα ετσι τα βλεπω ολα τα υπολοιπα αναμεσα σε αυτα που εσυ αναφερεις ..

      οταν διαβαζω για 'πραγματικα πιστους στο Σαμαρα' .. ανατριχιαζω .. σαν τη βαση για να γινει κατι διαφορετικο στην ελλαδα .. χανω καθε ιδεα .. θα τολεγα ελπιδας .. αλλα το βρισκω μοιρολατρικο .. αλλα η ουσια ειναι .. πανω στα ιδια και στα ιδια .. τριγυριζουν οι σκεψεις τους

      εν τελει εχω παψει να διαβαζω τα αρθρα .. η μαλλον θα παψω .. για μερικα εχω ηδη .. και θα πηγαινω κατευθειαν στα σχολια .. εχουν πιο ζουμι .. ελα που και οι αρθρογραφοι σαν σχολιαστες ειναι πιο αξιολογοι .. απο οτι σαν αρθρογραφοι .. λενε πιο αξιολογα πραγματα .. δημιουργουν ενα παραδοξο ..που η μονη εξηγηση του που εχω βρει .. ειναι οτι .. υποτασσονται .. στον με οποιονδηποτε τροπο το καταλαβαινουν .. ας το βαλουμε ηπια, γενικοτερο καλο .. τα περιμενουν ολα απο τον σαμαρα .. απο τους ηγετες .. κατι που πριν το χαρακτηρισα σαν διατεταγμενη υπηρεσια .. δεν πιστευουν στις δικες τους δυναμεις

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ σιδεράκιας 15/10/2010 13:37:21

      Ρε συ σιδεράκια με αρέσουνε αυτά που λες.

      Επέτρεψέ μου ένα σχόλιο. Λες:

      «Μάθαμε στο γρήγορο, εύκολο κέρδος που μόνο το εμπόριο μπορεί να δώσει, δεν ασχολούμαι καν με τα χρηματοπιστωτικά. Και τα δύο όμως είναι παρασιτική μορφή οικονομίας, δεν παράγουν!

      Το χρηματοπιστωτικό ναι το εμπόριο όχι.
      Μην συγχέεις το πραγματικό εμπόριο με την παρανοημένη παραλλαγή στην σύγχρονη μορφή της όπου ΜΟΝΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΠΑΡΑΓΟΥΝ και όλοι οι υπόλοιποι είναι ΠΕΛΑΤΕΣ (το οποίο απαντάει και το ερώτημά σου παρακάτω γιατί η Ελλάδα δεν παράγει τεχνολογία…γιατί απλούστατα είμαστε πελάτες τεχνολογίας).
      Ένας παράγει, ένας αγοράζει…bilevel marketing…διπολική μορφή εμπορίου from time immemorial.
      Μπήκε στην μέση ο middle man ο οποίος εκτόξευσε την εμπορική δυνατότητα της σχέσης αυτής (από τους Ιησουίτες που πλούτισαν στις αποικίες τον μεσαίωνα μέχρι τον μικρομεσαίο καταστηματάρχη που απογείωσε την Αμερικάνικη οικονομία στον 20 ο αιώνα).
      Η σχέση διερρήχθη όταν ο middle man έγινε ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ο οποίος ορίζει ΚΑΙ την τιμή του παραγωγού ΚΑΙ την τιμή του αγοραστή ΚΑΙ φυσικά την διακύμανση της τιμής μέσω χρηματιστηριακής σπέκουλας.
      Κοντολογίς δεν φταίει το εμπόριο αλλά Ο ΤΡΟΠΟΣ με τον οποίο λειτουργεί.
      Ένα κομμάτι του σχεδίου της ΝΤΠ του πολυεθνικού κεφαλαίου είναι/ήταν η αποδόμηση του μικρομεσαίου επιχειρηματία-εμπόρου.
      Διά της «εξαγοράς» επιτυχημένων επιχειρήσεων μοιράστηκε το δόλωμα της επιτυχίας και δια της Ε.Ε. και διεθνών οργανισμών άρχισαν να πέφτουν τα μέτρα και οι δασμοί ξεγυμνώνοντας τις τοπικές οικονομίες από οικοτεχνίες, βιοτεχνίες, βιομηχανίες και πάει λέγοντας.
      Το παραμύθι ολοκληρώθηκε με το ενιαίο νόμισμα το οποίο χρυσώθηκε ως το χάπι που θα γιατρέψει φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού (χοχοχο) και το κατάπιαμε χωρίς νεράκι.

      Ποια χώρα σήμερα κυριαρχεί στο εμπόριο;;
      Ποια χώρα εξακολουθεί να υπερασπίζεται το νόμισμά της και να σηκώνει «προστατευτικά» προσχώματα ως προς τις εξαγωγές της ενώ ταυτόχρονα κρατάει μεγάλο ποσοστό χρέους τρίτων χωρών;
      Μήπως όλως τυχαίως είναι η χώρα που όλοι οι ευρωπαιο-αγγλοσάξωνες (αυτοί δλδ που διέλυσαν το εμπόριο και τη μικρομεσαία τάξη) με τον ένα ή άλλο τρόπο προσπαθούν να περιορίσουν;;;
      Γιατί ο Ομπάμα δεύτερη φορά από τότε που εκλέχθηκε επιμένει να μιλάει για προστατευτισμό και δασμούς στα κινέζικα προιόντα βλέποντας ότι οι Κινέζοι δεν λένε να ανατιμήσουν το νόμισμά τους;;
      Μήπως το ότι οι Γερμανο-Αγγλοι τον μαλώνουν συνεχώς γι αυτές του τις σκέψεις μας δείχνει τι ακριβώς είναι αυτό που ΔΕΝ θέλουμε να γίνει;;

      Πελάτες…

      Η γερμανία δεν ήθελε λέει να δώσει δάνεια στους κακούς Έλληνες και τώρα σκέφτονται πως θα πείσουν τους πολίτες τους για έξτρα δάνεια.
      Μα τα λεφτά που μας δίνουν ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΣΕ ΑΜΥΝΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ!!!!
      Πέραν των ΟΥΚ ΟΛΙΓΩΝ γερμανικών εταιριών που έχουν αφαιμάξει το ρευστό της χώρας μας σε πολυεθνικό επίπεδο λιανικής έχουμε και τις τεχνολογίες και αμυντικές δαπάνες που ψωνίζουμε από τους γερμανούς.
      Οκ…
      Κι εμείς τι τους πουλάμε;;
      Τι εξάγουμε εκεί;;;

      Όλη η μπίζνα Ε.Ε.-ΟΗΕ-ΔΝΤ.-ΕΚΤ-ενιαίο νόμισμα ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ ενάντια στο συμφέρον των εθνών κρατών τα οποία καταστρέφουν την εμπορική και εξαγωγική τους δυνατότητα.
      Μέσω της βιομηχανοποίησης της αγροτικής παραγωγής πλέον ρημάζεται και το αγροτικό τοπίο.
      Οι ΑΠΕ θα έρθουν να «ισοπεδώσουν» ότι μείνει.

      Πλήρης καταστροφή του μικρομεσαίου επιχειρηματία-ιδιοκτήτη του οποίου η κινητή-ακίνητη περιουσία ρημάχτηκε στο χρηματιστήριο και αποτιμήθηκε σαν ένα κομμάτι ψωμί μέσω της τραπεζικής «πίστωσης» και πλέον η μόνη διέξοδός του είναι να φύγει μετανάστης ή να μείνει και να γίνει υπάλληλος των πλυεθνικών που τον εξαγόρασαν.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 15/10/2010 14:13:14

        Ωχ παραήταν μεγάλο το σχόλιο.

        Απολογούμαι από τους φίλους σχολιαστές που κουράζω.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ tsilivithras 15/10/2010 15:37:50

        Δε στέλνω στο πυρ το εξώτερο την εμπορική δραστηριότητα. Ούτως ή άλλως κάποιος Β πρέπει να πουλήσει την παραγωγή του Α στον Γ. Αυτό που εννοώ και καταδικάζω είναι τα πολλά ενδιάμεσα στάδια που καπηλέυονται το μόχθο του παραγωγού κι απομυζούν τον τελικό καταναλωτή. Οταν είναι περισσότεροι αυτοί που πωλούν από αυτούς που παράγουν, δε δημιουργείται ανισορροπία; ούτε καν ανταγωνισμός δεν υφίσταται.
        Η οικονομία μας ή καλύτερα το μοντέλο της, πρέπει να αλλάξει ή να επανεκκινήσει!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 15/10/2010 16:36:06

        σιδεράκιας

        Όπως το λες είναι (περίπου).
        Ο ένας midlle man πολλαπλασιάστηκε προς όφελος της "ανταγωνιστικότητας". Καλώς μέχρι εδώ.
        Στην πορεία όμως οι πολλαπλασιασμένοι midlle men συνέστησαν καρτέλ.Κακώς μέχρι εδώ.
        Μετά,ήρθε ένας μεγάλος και αφού καθάρισε την αγορά από τους ασθενείς middle man ΑΓΟΡΑΣΕ τους υπόλοιπους ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥΣ ώστε να νομίζει ο κόσμος ότι η διοίκηση παραμένει η ίδια.
        Οι τιμές όμως ΚΑΙ ΠΑΛΙ ορίζονταν καρτελιακά (αν και ένας πλέον ο πολύ δυνατός).

        Κοινό σημείο των επιμέρους της παραπάνω περίληψης είναι η επιθυμία για συσσώρευση πόρων και ελέγχου αγοράς.
        Πρόσθεσε σε αυτό και την φιλοσοφία του marketing (business is war κτλ) και κατάφερες να δώσεις στα big boys ένα ολόδικό τους γήπεδο.

        Συμφωνώ.
        Το μοντέλο οικονομίας πρέπει να αλλάξει.
        Πως;;
        Δύσκολη συζήτηση αν και εγώ έκανα τον κόπο να γράψω 2 αράδες πιο πάνω.

        Ας ξεκινήσουμε από την Ενάρετη πράξη.
        Ποια είναι αυτή;

        Μην υποκύψεις στις σειρήνες των Ευκαιριακών.
        Ποιοι είναι οι Ευκαιριακοί;;

        Use your head...

        φιλικά

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ σιδεράκιας 16/10/2010 17:03:19

      TSILIVITHRAS Να αυτό που λέγαμε:
      h__p://www.antinews.gr/?p=33037

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Strange Attractor 16/10/2010 17:13:01

        Grazie...

        Θα το δω μετά το χατ-τρικ του Σάλπι.

  17. loretta avatar
    loretta 15/10/2010 11:59:57

    ...ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΣΑ ΜΑIL γνωστων σας να γινει μια τεραστια αλυσιδα ενημερωσης.

    εγω ηδη το εχω κανει ...

  18. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/10/2010 12:19:43

    @ ΕΛΛΗΝ

    Αδελφε εχεις δίκιο οτι δεν φτάνει μονο αυτό. Πάντως απο την στιγμή που δεν εχουμε σκοπό να σηκωθούμε απο τους καναπέδες μας, ας κάνουμε κατι αρχίζοντας με τις προτεινόμενες ιδέες. Πιστεύω οτι την διαφορά θα την δούμε άμεσα... Μην αυταπατάσαι οτι οσοι λεονταρίζουν στα κανάλια δεν θα βάλουν την ουρα στα σκέλια τους αν δουν να βομβαρδίζονται απο τα στοιχεία που ανταλλάσουμε μεταξύ μας εδω...

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ DeltaLamda 15/10/2010 12:29:04

      Συμφωνώ ++++++++++

  19. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/10/2010 12:29:23

    @ PELIAS

    Σου θυμίζω οτι οταν το κίνημα "get Greece back" επεχείρησε μεμονομένα να κανει αυτό που λες, απέτυχε παταγωδώς!

    Οι επιλεκτικες πανελλαδικές συγκεντρώσεις θα έλθει σαν φυσικό επακόλουθο του κύματος μιας ασυμβίβαστης και αποκαλυπτικής ενημέρωσης που θα διαποτίσει την κοινωνία και θα φέρει πολιτικούς, δικαστικούς, μιντιάρχες, ακόμα και τον προεδρο της δημοκρατίας, ενωπιον των ευθυνών τους!

  20. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/10/2010 12:35:12

    @ σιδεράκιας
    Δε γίνεται να διαφωνήσει κανείς με τα σχόλιά σου. Ομως αν συνεχίζουμε να διαβουλευόμεθα (sic) μόνο μέσα απο τα διάφορα blogs επί των θεμάτων που θίγεις για το μέλλον τότε ειναι σαν να βλέπουμε το τυρί και όχι την φάκα που μας εχουν στημένη. Κάθε πράγμα στον καιρό του.

  21. Enzo avatar
    Enzo 15/10/2010 12:47:34

    και μετα πεσαμε ολοι μαζι για υπνο.

  22. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/10/2010 12:53:50

    @ Enzo

    Εννοείς όσοι εχουν το ίδιο με σένα πνεύμα... καλή σου νύχτα λοιπόν!

  23. Tsaxpinogargaliarhs avatar
    Tsaxpinogargaliarhs 15/10/2010 12:56:24

    Απλά ένα κομμάτι τροφή για σκέψη από δώ, απ'το κρύο του Ευρωπαικού Βορρά, που βλέπουμε τα πράγματα πιο ψύχραιμα. Παρακολούθω (όχι καθημερινα αλλά συχνά) τα blogs και υπάρχει η τάση οτι ο Σαμαράς είναι η "τελευταία" ελπίδα για την "αναστήλωση" της Ελλάδας. Είδα την ομιλία του στη ΔΕΘ (πολύ καλή, συγκροτημένες απόψεις, κλπ κλπ), είδα την "υποστήριξη" που υπάρχει προς τη ΝΔ γ'αυτές τις εκλογές, αλλά δεν είδα κάποιον (συγχωρέστε αν μου ξέφυγε κάποιο άρθρο), που να συγκρίνει τον Σαμαρά με το ΠΑΣΟΚ την περίοδο Καραμανλή.
    Τότε το θεωρούσαν όλοι την αναγκαστική διέξοδο και γι'αυτό υπερψηφίστικε. Ακόμη και γνωστοί μου που παραδοσιακά ψήφιζαν πιο αριστερά κόμματα ή απείχαν, έδωσαν εκεί την ψήφο τους. Τώρα τα διεθνή κέντρα, αδειάζουν τον ΓΑΠ καθώς χάνει πολιτικό κύρος. Τώρα ο Σαμαράς είναι η μόνη φώνη "ΑΛΗΘΕΙΑΣ" στην Ελλάδα.
    Ελπίζω να μην επαναληφθεί η ίδια πράξη. Πείστε με για το αντίθετο.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Tsaxpinogargaliarhs 15/10/2010 14:52:53

      Φίλε Τσαχπινογαργαλιάρη αυτή είναι η ανησυχία ΟΛΏΝ ΟΣΩΝ δεν ανήκουν κομματικά στη ΝΔ.

      Κάθε ένας πολίτης που πονάει και στεναχωριέται για τον τόπο του και το μέλλον του έχει την ίδια ανησυχία.

      Να σε "πείσει" κάποιος δεν το βλέπω να γίνεται.
      Μόνο ο ίδιος ο Σαμαράς μπορεί να το κάνει όταν θα βγει.
      Σήμερα μας πείθει ΜΟΝΟ η επιθυμία να ξεφορτωθούμε ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ την κυβέρνηση αυτή η οποία λέγοντας αισχρά ψέματα στον κόσμο υφάρπαξε την ψήφο για να κουβαλήσει στον σβέρκο μας όλο το νεοταξίτικο τοκογλυφικό κεφάλαιο.

      Αλλά ως προς την "αλήθεια" που λες ότι ο Σαμαράς είναι η μόνη φωνή της (κατάλαβα πως το λες δεν παρεξήγησα)...

      Η Αλήθεια είναι παντού και στέκεται ΜΟΝΗ ΤΗΣ.
      Η Αλήθεια δεν χρειάζεται αποδείξεις και υπεράσπιση.
      Η Αλήθεια πάει χέρι-χέρι με την Αρετή την οποία βιάσαμε επανειλλημένα και ήρθε η ώρα της να μας εκδικηθεί.

      Αυτό που πρέπει να ΤΟΝΙΣΘΕΙ...
      Αυτό που πρέπει να ΔΑΙΤΡΑΝΩΘΕΙ...
      Αυτό που πρέπει να ζήσει πάση θυσία και να ΕΥΗΜΕΡΗΣΕΙ...

      ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ Η ΕΝΑΡΕΤΗ ΠΡΑΞΗ!!!

      Το ξαναλέω δεν θα κουραστώ...

      Ο Ενάρετος Ηγέτης (όπως και ο πολίτης) αναπαράγει την αξία της ΑΡΕΤΗΣ και όχι της ΕΙΚΌΝΑΣ ΤΟΥ.
      Αυτό στο οποίο πρέπει να πιστεύουν οι πολίτες-κοινωνοί είναι η Α-Ρ-Ε-Τ-Η και ΟΧΙ στα πρόσωπα!!!

      Για να ξαναγίνουμε κοινωνία Ιδεαλιστών (με την φιλοσοφική-κοινωνική έννοια) πρέπει να αναζητήσουμε και να αναπαράγουμε την ΑΡΕΤΗ και όχι τον φορές αυτής (πολίτης, ηγέτης, κοινωνός).

      Είναι ο μόνος τρόπος για να ξεφύγουμε από την προσωπολατρία η οποία αναπαράγει τον εαυτό της και δημιουργεί Αναντικατάστατους και Ευκαιριακούς.

      Ιδεαλιστές Ενάρετοι λοιπόν εναντίον Προσωπολατρών Ευκαιριακών.

      Εκεί θα παιχθεί το επόμενο πολιτικό παιχνίδι.

      • Tsaxpinogargaliarhs avatar
        Tsaxpinogargaliarhs @ tsilivithras 15/10/2010 16:03:43

        Φίλε Τσιλιβίθρα,

        1ον, επιβεβαιώνεις την εικασία μου ότι όσο πιο γελοίο username χρησιμοποιεί κάποιος, τόσο πιο σοβαρά πράματα έχει να πει :ρ (είδα τα posts σου πιο πάνω)
        2ον, δεν χρειάζεται να με πείσεις εσύ ή κανείς άλλος για το αν ο Σαμαράς αποδειχθεί μαριονέτα ή οχι. Ήταν ρητορική φράση και μόνο στο μέλλον θα μπορούμε να πούμε με σιγουριά.

        Θέλω όμως να μου πεις ένα τρόπο για να μεταδώσω το μήνυμα της αρετής (που με βρίσκεις ύπερμαχο της) στους συμπολίτες/συνανθρώπους/συνοτιδήποτε μου. Κι αυτό είναι ρητορική όσο και πρακτικη αίτηση.

        Ζω στο εξωτερικό και όσοι Έλληνες βρίσκονται εδώ δεν πολυενδιαφέρονται. Οι περισσότεροι γνωστοί μου στην Ελλάδα δεν θέλουν να ΔΟΥΝΕ την πραγματική κατάσταση, γιατί πολύ απλά είναι ΣΚ**Α, και δεν αντέχουν την διαφορά από την κοινωνία παροχών που μεγαλώσαν με αυτή που προμηνύετα και προτιμούν να ζουν στο μικροκοσμό τους, ακόμη κι αν αυτός έχει να κάνει με "αντί" τάσεις. Κάποιοι με είπαν συνομωσιολόγο με γελοίες απόψεις.

        Πως να περάσεις το μηνύμα της Ελευθερίας στο πουλί που θεωρεί ελευθερία την αγνόηση του κλουβιού? Πως να περάσεις αυτό το μήνυμα στο πουλί που δεν καταλαβαίνει καν το κλουβεί αλλά ότι είναι πουλί?

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 15/10/2010 16:49:38

        Τσαχπινογαργαλιάρη φίλε

        Μεταξύ σοβαρού και αστείου κινούμαστε εδώ πέρα και προσπαθούμε να τα χρησιμοποιούμε αμφότερα για να εξυπηρετηθεί η ενημέρωση και η διαμόρφωση γνώμης.

        Στο διαδίκτυο δεν έχει σημασία πως υπογράφεις αλλά ΤΙ ΛΕΣ.
        Αν βρίσκεις ψήγματα αλήθειας στον λόγο του άλλου τότε ανακατέψου κι εσύ.
        Κανείς δεν έχει μονοπώλιο στην Αλήθεια.
        Έτσι λοιπόν κι εγώ σαν tsilivithras γράφω τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνομαι μικρά κομμάτια της Αλήθειας.

        Με ρωτάς πως θα μεταδόσεις το μύνημα της Αρετής.
        Πρώτα πρέπει να ορίσεις τι είναι και τι δεν είναι Αρετή (για σένα προσωπικά).
        Μετά να το συζητήσεις.
        Εδώ είναι ένα καλό μέρος για τέτοιες συζητήσεις.
        Και ξέρεις...δεν χρειάζεται να αποστηθίσεις Αριστοτέλη για να αναγνωρίσεις την Ενάρετη πράξη.
        Το χει έμφυτο ο άνθρωπος το ένστικτο αυτό.
        Δεν χρειάζεται να ξέρεις απέξω την Πολιτεία του Πλάτωνα (αν και έχει και τέτοιους εδώ μέσα) για να μπορείς να αντιληφθείς το τρίπτυχο "ανάλυση δεδομένων-σύνθεση εικόνας-πράξη".

        Για την ώρα μια ενάρετη πράξη εκ μέρους σου θα ήταν να ξυπνήσεις τους Έλληνες που δεν ενδιαφέρονται όπου κι αν βρίσκεσαι.
        Πολύ μεγάλο θα ήταν αυτό!!!
        Και μην αφήνεις κανέναν να υποτιμάει την προσπάθειά σου.
        Και μην αφήνεις την αμάθεια να σε παίρνει από κάτω...διάβαζε και συζήτα όπου μπορείς.
        Κράτα και μια πισινή μην από ενθουσιασμό σε παρασύρει κανείς.

        Αλλά πριν από όλα και πάνω από όλα:

        κρατήσου μακριά από τους Ευκαιριακούς καλέ μου τσαχπινογαργαλιάρη...!!!

        Ποιος είναι ο Ευκαιριακός;;

        Αυτός που με κάθε κόστος εκμεταλεύεται το momentum της στιγμής για να αποκομίσει το μέγιστο δυνατόν όφελος για τον εαυτό του αδιαφορώντας επιθετικά για τις συνέπειες των πράξεών του απέναντι σε τρίτους.

        Τους βλέπεις παντού.
        Τους γνώρισες.
        Τώρα έχεις τον ορισμό στα χέρια σου.

        Διάδωσέ το.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Tsaxpinogargaliarhs 15/10/2010 14:59:56

      Νομίζω ότι είναι εκτός πραγματικότητας όποιος συγκρίνει οποιονδήποτε άλλον πολιτικό με το ΓΑΠ. Ποτέ δεν υπήρξε κάποιος τόσο βαθιά διεφθαρμένος από το ψέμα και την πολιτική απάτη όπως ο ΓΑΠ.

      Αυτού του είδους την καχυποψία δεν μπορώ να την καταλάβω. Έχεις από τη μια πλευρά αυτόν που έχεις. Το ΓΑΠ. Και έχεις από την άλλη κάποιον που ΜΠΟΡΕΊ να είναι καλύτερος. Θέλει και ρώτημα ποιον θα διαλέξεις; Τι φοβάσαι; Μήπως απογοητευτείς; Ε, και; Χειρότερος από το ΓΑΠ υπάρχει περίπτωση να είναι; Αφού ο ΓΑΠ ήταν χειρότερος και από τους χειρότερους εφιάλτες μας.

      Όταν πεισθείτε για το αυτονόητο, πείτε μου κι εμένα.

      • Tsaxpinogargaliarhs avatar
        Tsaxpinogargaliarhs @ Επώνυμος 15/10/2010 15:38:48

        Μα δε σύγκρινα κανένα με τον ΓΑΠ. Ο τύπος είναι πιο πουλημένος κι από λονδρέζα πόρνη του 18ου αιώνα. Λέω ότι δε θα με ξάφνιαζε αν ο Σαμαράς (και όποιος "Χ" Σαμαράς) αποκαλυπτόταν ότι είναι τελικά ένα ακόμη υπόχειριο του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου.
        Η απελπισία κάνει τον άνθρωπο που νιώθει ανίσχυρος να πιάνεται απ'την πιο μικρή ελπίδα. (Δε το λέω καταχρηστικά αλλά έτσι νιώθει το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων κι ας μη το παραδέχεται).

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/10/2010 15:47:39

        Όταν λες "Ελπίζω να μην επαναληφθεί η ίδια πράξη. Πείστε με για το αντίθετο.", τι άλλο κάνεις παρά σύγκριση; Ποιος ο λόγος "να επαναληφθεί η ίδια πράξη", αν δεν υπάρχει έστω και έμμεση σύγκριση;

        Μπαίνεις στην ίδια εξωφρενική λογική με το Θράκα, του τύπου "κι αν ο Σαμαράς τελικά δεν είναι εντάξει;". Ε, αν δεν είναι εντάξει, τόσο το χειρότερο!

        Υπάρχει αυτή τη στιγμή άλλος τρόπος να φύγει ο ΓΑΠ και το Μνημόνιο, πέρα από το να έρθει ο Σαμαράς;

        Και πώς στο καλό να σε "πείσει" κάποιος ότι ο Σαμαράς δεν θα τα πάρει πίσω αυτά που λέει τώρα μετά την εκλογή του;

        Τι θέλεις, να σου υπογράψει κάνα συμβόλαιο; Και ποιος οσυ λέει ότι θα το τηρήσει;

        Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει.

        Αλλά αν αλωνίζει σήμερα το ΠΑΣΟΚ, δεν φταίνει κανένας άλλος, παρά κάτι τύποι σαν κι εσάς. Που ενώ καταλαβαίνετε τι γίνεται, παρόλα αυτά επιμένετε σε πολιτικές στάσεις που κρατούν το ΠΑΣΟΚ στη ζωή.

      • Tsaxpinogargaliarhs avatar
        Tsaxpinogargaliarhs @ Επώνυμος 15/10/2010 16:16:52

        Ρε φίλε, for god's sake. Μακάρι να φύγει το ΠΑΣΟΚ απ΄την κυβέρνηση και μακάρι ο Σαμαράς να φέρει την ευημερία στη χώρα. Δεν μπορεί να αγνοήσει ο οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος την δυνατότητα να μη γίνει έτσι.

        Αποφάσισα να γράψω 1η φόρα ένα σοβαρό σχόλιο σε ένα blog, κι έχω εσένα να μου λες για ζυμωμα και κωσκινίσματα. Σόρυ κιόλας που δεν έχω τα λεφτά να ταξιδέψω 2000 χλμ για να ρίξω μία ψήφο. Με συγχωρείς επίσης που δεν ξέρω ποιος είναι ο Θράκας. Και με συγχωρείς που φταίω που δε πέφτει το ΠΑΣΟΚ γιατί δεν είμαι ενα ανεγκέφαλο θύμα του καπιταλιστικών μέσων ελέγχου και υποπτεύομαι ότι το πολιτικό σύστημα είναι σάπιο και ο πραγματικός υπαίτιος της δυστυχίας των Ελληνών και του δικού σου θυμού είναι οι μη καχυψία του μέσου ανθρώπου.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/10/2010 16:22:00

        Νομίζεις ότι εδώ μέσα δεν είμαστε καχύποπτοι; Σε γελάσανε. Έχω αμφισβητήσει σε πλείστες περιπτώσεις το Σαμαρά. Απλώς αυτή τη στιγμή είναι η ΜΟΝΗ ελπίδα.

        Κατά τα λοιπά, για αυτά 2000 χιλιόμετρα που μου λες τώρα, σε παραπέμπω σε ένα παλιότερα σχόλιο του αγαπημένου μας συσχολιαστή Προφήτη, που τώρα τελευταία εξαφανίστηκε. Το οποίο προσυπέγραψα τότε και προσυπογράφω και τώρα για όλους όσους κατοικούν στο εξωτερικό από επιλογή:

        h__p://www.antinews.gr/?p=52989&cpage=1#comment-483989

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Επώνυμος 15/10/2010 16:25:15

        Εντάξει, τσαχπινούλη, καλωσώρισες. Μην τον παρεξηγείς τον Επώνυμο, είναι ταγμένος στην αντιμετώπιση κακόπιστων (έχουμε ουκ ολίγους, με τον καιρό θα καταλάβεις). Να τον διαβάζεις όμως, έχεις να μάθεις πολλά και από εκείνον.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Επώνυμος 15/10/2010 17:16:39

        Δλδ ρε συ Επώνυμε τι θέλεις να κάνουμε;;;

        Το βγάλαμε ήδη το συμπέρασμα ότι ο Σαμαράς είναι και κανένας άλλος επειδή είναι ή φαίνεται ότι είναι καλύτερος από τον ΓΑΠ;;;;
        Και ;;; Να σταματήσουμε να συζητάμε;; Να σταματήσουμε να εκφράζουμε ανησυχίες;; Επειδή εσύ μέσα στο μυαλό σου τα χεις όλα τακτοποιημένα και έτοιμα αυτό σημαίνει ότι η λογική των άλλων είναι «ευθυνόφοβη» και «εξωφρενική»;;

        Λες ότι ο ΓΑΠ ήταν χειρότερος κι από τους χειρότερους εφιάλτες μας.

        Και που ξέρεις εσύ τι εφιάλτες βλέπω εγώ ή ο θράκας ή ο τσαχπινοτέτοιος ή ο οποιοσδήποτε Έλληνας;;

        Σίχαμα είναι τα κόμματα και σιχαμένοι οι πολιτικοί. Έχουν καταστρέψει ζωές.

        Μας ρήμαξε ο Σημίτης, μας πρόδωσε ο Κ.Κ. που τον είχαμε για έντιμο άνθρωπο, μας είπε ψέμματα ο ΓΑΠ και τώρα έρχεται ο Σαμαράς και θες εσύ να τον υποδεχτούμε με ανοιχτές αγκάλες;;;;

        Γιατί;;;

        Επειδή ΛΕΣ ότι «όοοοχι ρε παιδιά να κι εγώ είμαι καχύποπτος απέναντί του»…;;;

        Ρε φίλε Επώνυμε εσύ μιλάς για τον Σαμαρά περισσότερο κι από τον εκπρόσωπο τύπου της ΝΔ!!!!!

        Όπως μιλούσες και για τον Κ.Κ. …

        Και καλά κάνεις στο φινάλε και δικαίωμά σου (δεν ειρωνεύομαι).
        Αλλά όχι να θεωρείσαι και καχύποπτος επειδή κάθε 10 αράδες λες και κάτι μετριοπαθές για το Σαμαρά!!!!

        Πολλώ δε μάλλον ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ κατηγορείς ακομμάτιστους συν-σχολιαστές επειδή εκφράζουν καχυποψία και ανησυχία για τον Σαμαρά!!!!

        Είχες τη διαφωνία με τον Θράκα λόγω του τρόπου σου και στενοχωρεθήκατε και οι δύο. Δυο από τους καλύτερους σχολιαστές του antinews με πολλές γνώσεις να προσφέρουν.

        Τώρα γράφει ένα παιδί την έντιμη ανησυχία του και τον πιάνεις από τα μούτρα;;;

        Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι cut & dry…έχει και ανασφαλείς ανθρώπους που θέλουν βοήθεια.

        Και επιτέλους…

        ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΑΦΘΑΡΜΕΝΟ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ!!!!

        Οι Έλληνες πολίτες έχουν ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να είναι και ανασφαλείς και αναποφάσιστοι και ότι γουστάρουν…ΤΡΩΝΕ ΨΕΜΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΖΩΕΣ!!!

        Έχουν καταστρέψει ζωές…όχι παίξε-γέλασε.
        Το «ας δούμε κι αυτόν» που υπερασπίζεσαι ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΣΕ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΧΡΟΝΟ!!!!

        Και επειδή το ΠΑΣΟΚ είναι ποσοστιαία ο μεγαλύτερος φταίχτης ξαφνικά πρέπει να δούμε όλοι ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ και να πάψουμε να φοβόμαστε;;;

        Για όσα καχύποπτα επιρρίπτουν στον Σαμαρά οι πολίτες (και όχι οι κακόβουλοι κομματόσκυλοι) υπεύθυνο είναι το ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

        Θα έρθει η σειρά του σύντομα. Κυριακή κοντή γιορτή.

        Θα δούμε τι μέρος του λόγου είναι κι αυτός.

        Μέχρι τότε τοποθετήσεις όπως η δικιά σου στον τσαχπινοτέτοιο μόνο απομακρύνουν πολίτες σαν κι εμένα από τις –ομολογουμένως- καθαρές και φαινομενικά έντιμες θέσεις του Σαμαρά.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 16/10/2010 09:59:40

        Φυσικά και μιλάω περισσότερο για το Σαμαρά από τον εκπρόσωπο Τύπου της ΝΔ. Διότι εμένα, ως απλό πολίτη, με καίει πολύ περισσότερο η Ελλάδα από οποιονδήποτε πολιτικό.

        Αυτό δεν σημαίνει όμως τίποτα. Στηρίζω το Σαμαρά επειδή το πιστεύω κι όχι επειδή είναι η δουλειά μου.

        Τώρα, από κει και πέρα, η απολυτότητα στις απόψεις μου είναι ένα γενικότερο ελάττωμά μου. Μην το καταλογίζετε στον... Σαμαρά!

  24. Christos Nik. avatar
    Christos Nik. 15/10/2010 12:57:15

    Φίλε, ξέχασες το πιο επίκαιρο...
    Στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις τους υποψηφίους στις επερχόμενες εκλογές, που διαπνέονται από αυτές τις ιδέες. Αντιστεκόμαστε σθεναρά στην άποψη ότι όσοι προέρχονται από τις κομματικές οργανώσεις αποτελούν "παιδιά κομματικού σωλήνα", άποψη που απλώνεται λόγω της γενικότερης απαξίωσης της πολιτικής και των πολιτικών.
    Μόνο με την εκλογή τέτοιων προσώπων ο αγώνας θα γίνει αποτελεσματικότερος.
    Επιπλέον, ραπίζουμε τους "στρογγυλούς" αυτών των εκλογών, αντιστεκόμαστε στους υποψήφιους- ηθοποιούς που θέλουν μόνο τις ατάκες τους να λένε σωστά και κωλώνουν να συγκρουστούν για να μην χάσουν ψηφαλάκια...
    Απομονώνουμε το life style, που κυριαρχεί γύρω μας ως τρόπος πολιτεύεσθαι.
    Και εσύ φάκτορα άνοιξε τις σελίδες σου ώστε να προβληθούν και να εκλεγούν οι χρήσιμοι και όχι οι αρεστοί, οι άξιοι και όχι οι βολικοί, οι μαχητικοί και όχι οι συμφεροντολόγοι...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Christos Nik. 16/10/2010 09:06:27

      η αλήθεια είναι ότι οι προεκλογικές υποχρεώσεις τρώνε αφάνταστο χρόνο των υποψηφίων, αλλιώς τίποτε δεν τους εμποδίζει,πιστεύω, να "μπουν" στις συζητήσεις μας επώνυμα, και να μετέχουν στον διάλογο εκθέτοντας και τις δικές τους απόψεις.

  25. ΔΙΟΜΗΔΗΣ avatar
    ΔΙΟΜΗΔΗΣ 15/10/2010 13:00:04

    Πολύ καλή τοποθέτηση. Όλοι παρουσιάζονται δυστυχώς σαν τη μοναδική εναλλακτική λύση, έτσι ώστε να μην παύει να ελπίζει ο λαός!

  26. δρόμος avatar
    δρόμος 15/10/2010 13:03:08

    Αν ,εκτός από τη φετεινή ομιλία του Σαμαρά στη ΔΕΘ, είχες παρακολουθήσει και την περυσινή του Παπανδρέου εκεί, δεν χρειάζεσαι άλλα επιχειρήματα, ξέρεις και μόνος σου. Αν όχι, κάνε μια έρευνα στο youtube.

  27. Enzo avatar
    Enzo 15/10/2010 13:04:29

    καλα delta integrale οταν θα βγει κανα μυριο λαου στο συνταγμα τοτε θα παω και εγω μεχρι τοτε ευχαριστω και καληνυχτα σας.
    το μονο που εχουμε προς το παρον ειναι η ψηφο μας αλλα μην περιμενεις και πολλα σε αυτες τις εκλογες.
    αυτο ειναι το σημερινο πνευμα δυστυχως στους περισσοτερους.

  28. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 15/10/2010 13:07:03

    φίλε μου το πρόβλημα είναι πως όλοι ζητώντας τη ψήφο μας λένε πως είναι κι έτοιμοι, έχουν πλάνο, τις περίφημες πρώτες 100 ημέρες.
    Εχω διαβάσει τις εξαγγελίες Σαμαρά, παρακολούθησα και τη συνέντευξη στη ΔΕΘ. Ολα καλά μέχρι εδώ!
    Το θέμα είναι ότι πρέπει από την πρώτη μέρα να γίνει δουλεια.
    Δε διαβουλεύομαι όπως λες, έχω κάνει δυό σκέψεις συγκεκριμένες και της κατέθεσα, ορμώμενος από την αγάπη μου για τα δίκυκλα. Ας κάνουν άλλοι σε άλλους τομείς.
    Μόνο αν υπάρξει σχέδιο συγκεκριμένο έχουμε μιά ελπίδα, όλα τα άλλα είναι εκθέσεις ιδεών κι ευχολόγια.
    Εδώ θα κάνω αυτό,
    εκεί εκείνο,
    στο τρίτο κάτι άλλο!
    Αλλά πάντα συγκεκριμένες δράσεις.

    Εκανα την ειδικότητά μου στη Γερμανία,
    έδινε ο καθηγητής μιά εντολή, έριχνε μιά ιδέα,
    είμασταν υποχρεωμένοι σε συγκεκριμένο χρόνο να την υλοποιήσουμε,
    με χρονοδιάγραμμα κι εκθέσεις προόδου.

    Αν θέλουμε έκθεση ιδεών....
    εχω μιά πρόταση....

    Το πρόβλημα μακροχρόνια είναι στην παιδεία, φυσικά δεν έχουμε το χρόνο να περιμένουμε μιά ολόκληρη γενιά, οπότε....

    Αμεσα πρέπει να γίνει αξιολόγηση των πανεπιστημιακών δασκάλων,
    των προγραμμάτων.
    Ξήλωμα σε βολεμένους, αδέρφια, ξαδέρφια και γλύφτες.

    Υποχρεωτικά προγράμματα συνδεδεμένα με παραγωγικές διαδικασίες, έχοντας χρηματοδότηση ακόμη κι από μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις.
    Εξαιρούνται οι κλασσικές σπουδές, εδώ ενέχει ο κίνδυνος καπηλείας.
    Κι άλλα.....

    Γι'αυτό φίλε DeltaLamda δεν είναι άκαιρη η συζήτηση κι ούτε διαβούλευση, είναι το μέλλον που πρέπει να είναι σχεδιασμένο κι έτοιμο για άμεση εφαρμογή!

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ σιδεράκιας 15/10/2010 14:01:19

      θράκαααααα...

      κοίτα τι λέει ο φίλος σιδεράκιας εδώ πέρα:

      "Το πρόβλημα μακροχρόνια είναι στην παιδεία, φυσικά δεν έχουμε το χρόνο να περιμένουμε μιά ολόκληρη γενιά, οπότε…."

      Παιδεία και χρόνος...

      Τι έλεγες τις προάλλες και διαφωνήσαμε λίγο;;
      Έλεγες "δεν είναι το θέμα τι να ΚΑΝΟΥΜΕ αλλά τι να ξέρουμε".

      Κι εγώ λέω...είναι χρόνος για να κάνουμε ή για να ξέρουμε;;
      Κι αν είναι για να ΞΕΡΟΥΜΕ (όπως λες) τι ακριβώς πρέπει να ξέρουμε και ΠΩΣ θα το μάθουμε;;
      Γιατί δεν αντιδρά ο κόσμος;;
      Μήπως επειδή περιμένει "κάποιον" να το δείξει;;;
      Ή είναι απλά τεμπέληδες;;

      Και για την παιδεία που λέει ο σιδεράκιας...και για τον "σχεδιασμό και εφαρμογή" που λέει πολύ σωστά.

      Κι εμείς παρακολουθήσαμε τον Σαμαρά κι εμάς μας άρεσε ο λόγος του.

      Σχέδιο και εφαρμογή πως θα πετύχουμε;;

      Και αν τα πετύχουμε πως θα διασφαλίσουμε την ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΣ.

      (έχω ένα σχόλιο προς τον σιδεράκια παραπάνω αλλά είναι μεγάλο και είναι σε moderation ακόμα)

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ σιδεράκιας 15/10/2010 20:57:33

      @tsilivithras

      Το πόσο χρόνο έχουμε δεν το αποφασίζουμε εμείς. Η "Ιστορία" το αποφασίζει.

      Εγώ νιώθω, και περισσότερο ως διαίσθηση το λέω, ότι μετά το χαστούκι που φάγαμε ως λαός, και θυμώσαμε πολύ, ήμασταν έτοιμοι να τα κάνουμε όλα λαμπόγυαλο. Η περίοδος αυτή, της "άμεσης αντίδρασης-απάντησης" στο χαστούκι, έληξε γύρω στο πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου.

      Τώρα ξαναμπήκαμε σε κανονικό mode. Και τα κομματικά επιτελεία, και τα εξω-θεσμικά, ησύχασαν και κοιμούνται κάπως πιο 'λαφριά. Ο κίνδυνος, για την ώρα, πέρασε.

      Αλλά και ενδεχόμενη λαϊκή εξέγερση, δεν έχω σιγουριά, αλλά νομίζω ότι λίγα θα κατάφερνε. Θα ήταν απλώς έκφραση θυμού.

      Διότι ενώ υπάρχει η γνώση ότι όλα πάνε χάλια, εδώ και πολύ καιρό, και πως η διαφθορά, η σήψη και τα λοιπά, είναι χρόνια φαινόμενα και φυσικά για όλα αυτά την ΚΥΡΙΑ ευθύνη την φέρνει το πολιτικό σκηνικό, λείπει κάτι πολύ σημαντικό.

      Η γνώση του τι να απαιτήσουμε να αλλάξει.

      Αυτό είναι που πρέπει να μάθουμε. Αυτό είναι το "τι να ξέρουμε".

      Δεν έχουμε ακόμη ως λαός κατανοήσει ότι η διαφθορά ευθύνεται για την οικονομική μας υπανάπτυξη.

      Ως λαός ακόμη νομίζουμε ότι φταίνε τα κακά και διεφθαρμένα πρόσωπα. Πως αρκεί να εμφανιστεί μια γενιά έντιμων πολιτικών στελεχών και όλα, ως δια μαγείας, θα αρχίσουν να διορθώνονται.

      Επίσης νομίζουμε ότι έχουμε δημοκρατία. Δεν ξέρουμε καν τι είναι δημοκρατία. Διάλεξαν οι κομματικές ηγεσίες τους υποψηφίους των αυτοδιοικητικών εκλογών, σχεδόν χωρίς να ρωτήσουν κανέναν, και όλοι μας θεωρούμε ότι αυτό είναι κάτι το απολύτως φυσικό. Και δημοκρατικό.

      Εν ολίγοις από το τι είναι δημοκρατία, και πως αυτή θα μας βοηθήσει να κάνουμε την ζωή μας καλύτερη, έχουμε μαύρο μεσάνυχτο.

      Καθώς και την σχέση ανάπτυξης προς την διαφθορά.

      Οι διεφθαρμένοι δεν φυτρώνουν σαν τα ραπανάκια. Δεν είναι το ελληνικό κλίμα που ευνοεί την "ανάπτυξή" τους. Είναι το πολιτικό σύστημα. Που πρέπει να αλλαχτεί. Να αρχίσει να μοιάζει με δημοκρατία επιτέλους.

      Αλλά αυτό είναι ένα από τα μεγάλα ΜΥΣΤΙΚΑ. Που δεν λέγονται. Και που δεν πρέπει να μάθουμε.

      Πατριωτική ευθύνη λοιπόν σήμερα είναι να διαδώσουμε τι είναι και τι δεν είναι δημοκρατία. Από που προέρχεται η κακοδαιμονία μας. Τι αλλαγές πρέπει να κάνουμε στο ολιγαρχικό μας πολίτευμα. Και τα παρόμοια.

      Θραξ Αναρμόδιος

  29. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/10/2010 13:19:12

    Δεν μοιραζεις ρε ΦΞ τα εμαιλ και τηλεφωνα ολων των Βουλευτων ?????? σε ενα ποστ να μην τα ψαχνει ο κοσμος??

    θελω και του Παπουλια !!! και του Αρχηγου της Αστυνομιας και των Δοιηκητων των ΔΕΚΟ.

    ΠΠ

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/10/2010 13:24:58

      h**p://www.hellenicparliament.gr/Vouleftes/Stoicheia-Epikoinonias-Voulefton/

  30. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/10/2010 13:32:01

    Παιδιά ας περιωρίσουμε τα λόγια και ας κάνουμε κατι απ΄αυτά που λέει η ανάρτηση. Δεν κομίζω γλαυκας εις Αθηνας με το περιεχόμενο και τίς παραινέσεις του.
    Απλά αν κάνουμε ενα flash back ισως επιβεβαιώσετε οτι οι περισσότεροι απο εμας πριν λίγα χρόνια βομβαρδιζόμαστε με e-μηνύματα με "αποκαλυπτικά" στοιχεία για σκάνδαλα και επερωτήσεις στην βουλή και στην τότε κυβέρνηση απο συγκεκριμένους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ... Και προφανώς πρόθυμοι αποδέκτες ήσαν και τα μίντια που επαιρναν την σκυτάλη!
    Ακομα και υποψιασμένους σαν εμένα λίγο ελλειψαν να με πείσουν για την ορθότητα των "αποκαλύψεων" τους και την πλήρη ανικανότητα του Καραμανλή! Πόσοι όμως λιγότερο υποψιασμένοι δεν πείστηκαν και απο τον βομβαρδισμό αυτό των δήθεν αποκαλύψεων και σκανδάλων, απήυδησαν με την Ν.Δ. και τον Καραμανλή και έδωσαν στον ΓΑΠ 10,5% διαφορά?

    Εμείς θα συνεχίσουμε να σχολιάζουμε ο ενας τον αλλο ή θα κάνουμε το ελάχιστο που μπορούμε ωστε να εχουμε να λέμε οτι συμβάλλαμε έστω και στο ελάχιστο στην (απ)αλλαγή?
    Αν ο Σαμαρας ειναι ίσως η μόνη ελπίδα απο το υπάρχον πολιτικό προσωπικό για να επαναφέρει την ελπίδα και να σώσει την παρτίδα, τότε λίγη εμπρακτη στήριξη χρειάζεται για να ελαχιστοποιήσει την ψαλίδα. Και δείτε τα εξαπτέρυγα πως εξαφανίζονται και πως η ουδετερότητα όλων μας μετατρέπεται σε χείμαρο μετα...

  31. pride avatar
    pride 15/10/2010 13:49:52

    Καλά όλα αυτά, αλλά θέλω μία διευκρίνιση; Ποιους πρέπει να καταγγέλλουμε; Αυτούς που εκφράζουν το έργο της σημερινής κυβέρνησης και μόνο; Γιατί εγώ ξέρω κάτι καλόπαιδα της Δεξιάς που βρίσκονται σε πόστα σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που έχουν πιάσει κάιρια πόστα, έχουν βολέψει το μισό τους σόι αναξιοκρατικά και είναι ανακατεμένοι σε διάφορους "δουλειές". Άλλωστε, ποιος κυβερνούσε τη χώρα για εφτά χρόνια; Τελικά το πρόβλημα ποιο είναι; Αν θα βγει η ΝΔ και ο Σαμαράς λάδι ή αν θα χτυπήσουμε το κακό στη ρίζα του, όπου και αν το συναντάμε και από που κι αν προέρχεται; ¨Ελεος πια με αυτό το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ. Η διαφθορά δεν έχει μόνο ένα πρόσωπο, ούτε προκαλείται μονομερώς.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ pride 15/10/2010 16:44:00

      Για 7 χρόνια δεν ξέρω, για 5,5 χρόνια πάντως την κυβερνούσαν το βαθύ κρατικοδίαιτο ΠΑΣΟΚ και μερικοί "δικοί μας" Εφιάλτες (κι αυτοί από σπόντα), τουλάχιστον σε ότι αφορά αυτά που λες (διορισμοί κλπ).

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ pride 16/10/2010 09:11:54

      κανένας Σαμαράς δεν θα βγει "λάδι" όταν επιβιώνουν φαινόμενα σαν αυτό που περιγράφεις. Αν μπορείς να καταγγείλεις πρόσωπα και πράγματα, όντας όμως έτοιμος να τα υποστηρίξεις και στον Εισαγγελέα (με στοιχεία, εννοώ, και αποδείξεις) και χωρίς να βάζεις σε κίνδυνο την ασφάλεια της ιστοσελίδας που σε φιλοξενεί, δεν νομίζω ότι θα σε απέτρεπε κανείς από το να το κάνεις.

  32. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 15/10/2010 15:20:54

    Eξαιρετικό το άρθρο του φίλου ΔΛ. Εγώ κάνω εδώ και καιρό το εξής, ό,τι ενδιαφέρον βρίσκω στο ίντερνετ, άρθρο, τοποθέτηση, ο,τιδήποτε, το ανεβάζω για τους φίλους μου στο Φεησβούκειον. Εκτίθεμαι βέβαια, είμαι και δημόσια υπάλληλος, αλλά είναι ένας τρόπος να πάρω θέση απέναντι σε ό,τι συμβαίνει στην πατρίδα μου. Νομίζω ότι όσοι περισσότεροι το κάνουμε, τόσο πιο ευρέως θα κυκλοφορούν ιδέες και σκέψεις, που μπορούν να κινητοποιήσουν αλλαγές. Άσε που αν είμαστε πολλοί, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να εφαρμόσουν οποιαδήποτε καταστολή και τόσο πιο εύκολα θα χάσουν τη μπάλα.

  33. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/10/2010 16:06:53

    @ pride

    Αδελφέ εχεις δίκιο σε ορισμένα αλλά μαλλον ως μικρός στη ηλικία δεν γνωρίζεις καλα τα πράγματα οποτε εχεις πέσει κι εσυ στην παγίδα οτι όλοι ειναι ίδιοι, οποτε ευλογα αναρωτιέσαι γιατί να διαφέρει ο Σαμαράς?

    1) Κατ' αρχας κόψε κατι απο τον χρόνο που λες για την διακυβέρνηση της Ν.Δ. Μη ξεχνας οτι στην 2η θητεία της η Ν.Δ. κυβερνούσε με 150 + τον Τατούλη! Και απο την αλλη ο ΓΑΠ με τους Παναγόπουλο (ΓΣΕΕ) και Παπασπυρο (ΑΔΕΔΥ) και ορισμένα "καλοπαιδα" που για ψήλου πηδημα καίγανε την Αθήνα ηταν στούς δρόμους σχεδόν σε καθημερινη βαση. Που ξαφανιστηκανε όλοι αυτοί ενα χρόνο τωρα? Και τα κανάλια και οι "προοδευτικοι" δημοσιογραφικοι αστερες φρόντιζαν να φωσκωνουν τα πράγματα σε σημείο να τσιμπιόμαστε κι εμεις αν ειναι αλήθεια ολα αυτα τα τερατωδη!

    2) Παντα θα υπάρχουν "καλόπαιδα" λαμόγια σε όλους τους πολιτικούς χωρους και ιδιαίτερα στα κυβερνητικά κομματα. Βλέπεις ετσι γαλουχήθηκε η γενιά μας απο τον ΑΓΠ με το περιβόητο "ενα δωράκι για τον εαυτό μας ειναι δικαιολογημένο αλλά οχι και 500 εκατ." οπότε και εγινε αυτοσκοπός μεγάλης μερίδας του λαού μας ειτε στην πολιτική ειτε στη κοινωνική και επιχειρηματική ζωη.

    3) Το κακο για να χτυπηθεί στην ρίζα του δεν μπορεί να γίνει σήμερα με τους γνωστούς όρους της 7ετίας 1967-1974. Πρέπει να γίνει δυστυχώς μέσα απο το υπάρχον πολιτικό προσωπικό. Και αν υπάρχει κάποιος λιγώτερο διαπλεκόμενος και χωρίς γραμμάτια να εξοφλήσει, αυτός ειναι ο Σαμαρας.
    Μη ακούς το σύστημα που θέλει να λεει οτι εριξε τον Μητσοτάκη και την κυβερνησή της τότε Ν.Δ. για ύποπτους προσωπικούς λόγους. Θα πείστηκες υποθέτω τον τελευταίο χρόνο οτι το σύστημα μπορεί να κάνει τα μαύρα ασπρα και το αντιθετο. Ο Σαμαράς αφανίστηκε πολιτικά απο το 1993 μέχρι και αρχές 2009 οποτε και επανηλθε σε περιφερειακή υπουργικη θέση. Δεν λαμβάνω υποψη τα 3-4 χρόνια ζωης της Πολιτικης Ανοιξης την οποια δημιουργησε για να επιβιωσει πολιτικά και να αντισταθεί σε αυτά που εβλεπε να προωθει ο Μητσοτακης. Ουτε και τα 4 χρόνια ως ευρωβουλευτης.

    Θα εχεις αντιληφθεί επίσης οτι όλες οι ρεμούλες και το πλιάτσικο έγιναν κυρίως απο το 1993 και μετά, περιοδο που ο Σαμαρας ηταν απών απο την κεντρικη πολιτικη σκηνή.

    Οπότε πως ασπάζεσαι αυτό που τα εξαπτέρυγα θέλουν να του προσάψουν ή με την γενικευμένη αποψη οτι ολοι ιδιοι ειναι? Αν έβρισκαν το παραμικρό σε βάρος του Σαμαρά σε πληροφορώ οτι το σύστημα θα τον ειχαν ξεσκισει. Και επειδή δεν βρίσκουν, με τον τρόπο τους επιδιώκουν να μας πείσουν οτι ολοι το ιδιο ειναι για να τον απαξιωσουν στα μάτια μας για να μεγαλουργεί ο εκλεκτός τους!

    4) Εκτός των αλλών που ειπα για τον Σαμαρά, σημείωσε οτι ο ανθρωπος αυτός εχει αρχές τις οποίες τηρεί και τίς οποίες εμείς που γαλουχηθήκαμε οπως είπα πιο πάνω, δεν μπορούμε να δεχτούμε ευκολα οτι υπάρχουν σε κάποιους άλλους και μάλιστα πολιτικούς!

    5) Προσωπικά αυτό που με απασχολεί ειναι το αυριο ετσι οπως το δρομολόγησαν και δεχόμαστε παθητικά. Και επειδή αυτός που μπορεί να κάνει την τεράστια διαφορά στο πολιτικό συστημα σήμερα σε ηγετικό επίπεδο και αξίζει να στηριξουμε για το καλό όλων μας, ειναι ο Σαμαρας.

  34. TopGunZ avatar
    TopGunZ 15/10/2010 16:41:44

    Εγώ πάντως το παραδέχομαι, θα μπορούσα να κάνω πολλά περισσότερα, αλλά δεν είμαι και στην ευκολότερη θέση. Όταν κυνηγάς τον τζίρο και τον πελάτη με το δίκανο, για να μην κλείσεις ΤΩΡΑ, όχι σε λίγο καιρό, καταλαβαίνετε ότι είναι δύσκολο να... ξεσπαθώσεις. Παρ' όλα αυτά, πιάνω συζήτηση με τον περίγυρό μου, προσπαθώ και "οδηγώ" τη συζήτηση, πάντα με τακτ, ανάλογα τον ομιλητή: απογοητευμένος ΝΔίτης, κολλημένος πρασινοφρουρός, σαστισμένος καθημερινός ΠΑΣΟΚος, απολιτίκ νέος, ξεροκέφαλος μεσήλικας...

    Αυτό που σίγουρα θεωρώ ελάχιστο δυνατό είναι να δημοσιεύω συχνά πυκνά στο προφίλ μου στο facebook αναρτήσεις και άρθρα από εδώ και άλλα ομοιδεάτικα blogs, έστω χωρίς ιδιαίτερα σχόλια.

    Ενημερώνομαι όσο μπορώ, για να ενημερώνω όσους μπορώ, έστω τους έτοιμους να στρογγυλοκάτσουν στον καναπέ τους ΝΔίτες.

    Τα παραπάνω δεν τα λέω για να απολογηθώ, απλά ίσως υπάρχουν κι άλλοι στη θέση μου που δεν μπορούν να εκτεθούν εύκολα στον κόσμο, ρίχνω μερικές ιδέες.

  35. kiki avatar
    kiki 15/10/2010 18:06:50

    @ Τσιλιβιθρα,
    να σας καλοδεχτω,να σας φροντισω,να βοηθησω οπου μπορω,αλλα μην με μπλεκετε με επιχειρησεις,ειμαι βοδι,ορθιο.
    Ηρθα η ερμη εδω κατω για ησυχια,το οτι μετεχω οπως μπορω,και αυτο που κανω ειναι απο τα πιο ησυχα στην ζωη μου,ειναι γιατι αισθανομαι οργισμενη,οτι με πουλανε,εγω να πουλησω οτιδηποτε και επιχειρησεις βοδι.
    Να δουλεψω,και εχω δουλεψει πολυ,να τρεξω,να αγωνιστω για το κοινο καλο,και το δικο μου της οικογενειας μου ναι.
    η σκεψη επιχειρηση με κουραζει.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ kiki 15/10/2010 20:21:35

      Κικι

      μην στενοχωριέσαι δεν πρόκειται να σε βάλει κανείς σε "μπελάδες".
      Είσαι και μακριά όμως και εξαιρετικά δύσκολη η επίσκεψη.
      Αν τα φέρει η τύχη καμμια φορά...ποιος ξέρει.

      Άμα δω τίποτα ωραία τοπία εκεί κάτω θα ζητήσω τη γνώμη σου.

  36. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 15/10/2010 18:56:06

    http://greeknation.blogspot.com/search?updated-max=2010-10-14T10%3A37%3A00%2B03%3A00&max-results=40

    Ανοίγει δρόμους που παλιά έκλεισαν. Πολυεθνισμός, πολυπολιτισμός και δέν συμμαζεύεται. Και άν πρασθέσεις και τον συρφετό που μας στέλνει καθημερινα η Τουρκία με τρακόσιους νοματέους μαυριδερούς κάθε είδους, καταλαβαίνεις πώς θα είναι στο επόμενο μέλλον η χώρα μας.

    Άν σήμερα ο Τσίπρας στην Βουλή των Ελλήνων καλωσόριζε τον ΓΑΠ με την προσθήκη "τον εβραίο" Πρωθυπουργό θα είχε φέρει τα πάνω κάτω.

    'Εχω την αίσθηση ότι θα απαγορεύσουν τις παρελάσεις την 28η Οκτωβρίου. Γιατί λίγο θέλει για να ξεκινήσουν παρέλαση και οι θεατές.

    ΠΕΛΙΑΣ

  37. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/10/2010 20:35:02

    @ Ευαγγελία

    Το να ανταλλάσεις το υλικό που λες με τους φίλους σου μόνο δεν ειναι αρκετό. Κι εγω στη αρχή το ίδιο εκανα κι ας μην ειμαι δημόσιος υπάλληλος αλλά επιχειρηματίας.
    Απο ενα σημείο και μετά αρχιζα να στέλνω με μόνο τα αρχικά μου οτι αποκαλυπτικό υλικό μου επεφτε στη αντίληψη σε βουλευτές. Αρχικά της Ν.Δ. και μετά του ΠΑΣΟΚ αλλά και του ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ. Κάποιοι ανταποκρίθηκαν και με ευχαρίστησαν κιολας. Κάποιες επερωτήσεις που εχουν κάνει στην Βουλή ορισμένοι και μάλιστα του ΠΑΣΟΚ μην νομίζετε οτι ειναι τυχαίες...

    Αργότερα αρχισα να στέλνω στον Λαζόπουλο και διαμαρτύρομαι εντονα στο αποκαλυπτικο δελτίο για τον Κανελλάκη. Μην νομίζεις οτι καποια απο τα video που βγάζει ο Λαζοπουλος στο τσαντίρι ειναι τυχαία...

    Πριν κανενα μηνα αρχισα να κανω το ιδιο και με 3-4 δημοσιογράφους του skai.tv Ισως να βλέπεις το τελευταίο διάστημα κάποια διαφορετική προσέγγιση των πραγμάτων απο πλευράς σταθμού. Δεν ξέρω αν εχουν παρει γραμμή απο τον Αλαφούζο επειδη βλεπουν σημαντικη μεταστροφή στο κλίμα αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω οτι η όποια αλλαγή αρχισε σταδιακά απο την ημέρα που αρχισα να τους εφοδιάζω με αποκαλυπτικο υλικό!

    Τελευταία διαμαρτύρομαι με εντονο υφος για την προπαγανδιστικη συμπεριφορά της Τρέμη, του Τσίμα και του Καμπουράκη. Το ίδιο και στον Χατζηνικολάου με την Μακρή.

    Αν το καναμε όλοι μας να εισαι βεβαία οτι θα επανεξέταζαν πολλοί απο αυτούς την συμπεριφορά τους...

  38. Έρεβος avatar
    Έρεβος 15/10/2010 23:08:11

    Φάκτορα κάν'το θέμα πάνε να βγάλουν το μάθημα της πληροφορικής από τα λύκεια! Πισωγύρισμα ολκής.

    Από τη μιά η Διαμαντοπούλου και το ΠΑΣΟΚ ονειρεύονται ψηφιακά σχολεία με διαδραστικούς πίνακες και άλλα καλούδια (αλήθεια με τι λεφτά) και από την άλλη στέλνει του εκπαιδευτικούς της πληροφορικής στα δημοτικά ή στον αγύριστο.

    Τι σοι πράγμα είναι τούτη η κυβέρνηση...
    Ακολουθεί μια από τις επιστολές που θέτουν σχετικοί και μη με το θέμα:

    "Αξιότιμη Κα Υπουργέ

    Πριν λίγες μέρες μέσα από κάποια sites κυκλοφόρησε μια πρόταση για την δομή του νέο Λυκείου. Αμέσως το Υπουργείο έσπευσε να δηλώσει πως αυτό είναι μια σκέψη μιας ομάδας εργασίας και πως το οποιοδήποτε σχέδιο νόμου θα έρθει για διαβούλευση προς κάθε ενδιαφερόμενο.

    Όποια και να είναι η αλήθεια, αυτό που βλέπει ο καθένας με μια πρώτη ματιά είναι ότι στο ριζικά αναμορφωμένο πρόγραμμα

    σπουδών, αυτό που κυριαρχεί είναι η παντελής έλλειψη μαθημάτων που έχουν να κάνουμε με τις νέες τεχνολογίες και την Πληροφορική. Είναι τουλάχιστον αστείο στο καινούργιο ψηφιακό σχολείο που ευαγγελίζεται το υπουργείο να απουσιάζουν τέτοια μαθήματα. Το υπουργείο βέβαια, θα αντιτάξει πως η πληροφορική έχει βρει ποια την θέση της στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο και στο νέο Λύκειο δεν υπάρχει χώρος γι’ αυτήν.

    Εμείς όμως σαν καθηγητές πληροφορικής έχουμε χρέος να κάνουμε σε όλους ξεκάθαρο πως άλλο ο χειρισμός των υπολογιστών στην καθημερινή ζωή και εργασία και άλλο πράγμα η επιστήμη της πληροφορικής. Ο μαθητής στο Δημοτικό λόγω της ηλικίας του αλλά και του γνωστικού του επιπέδου δεν μπορεί να προχωρήσει πέρα από πράγματα που θα τον κάνουν να χρησιμοποιεί τον υπολογιστή σαν εργαλείο της καθημερινότητας του αλλά και σαν μέσο υποστήριξης της μάθησης. Στο γυμνάσιο μπορεί να προχωρήσει σε λίγο βαθύτερες έννοιες και ταυτόχρονα να ολοκληρώσει τον «ψηφιακό αλφαβητισμό» του, αποκτώντας και το αντίστοιχο πιστοποιητικό όπως εξάγγειλε το υπουργείο, υιοθετώντας μια πάγια θέση μας.

    Όμως εμείς θα μείνουμε εκεί; Έτσι θα προχωρήσουμε στην νέα εποχή όταν οι αντίστοιχες χώρες από τον ψηφιακό αλφαβητισμό περνάνε στην «ψηφιακή ευχέρεια» (digital literacy). Ο μαθητής του Λυκείου, έφηβος και με προχωρημένο τρόπο σκέψης είναι πια έτοιμος να γνωριστεί με την πληροφορική ως επιστήμη. Στόχος μας να αρχίσει να μιλάει την «γλώσσα» του υπολογιστή ώστε σιγά σιγά να πάψει να είναι καταναλωτής των υπηρεσιών που του προσφέρουν άλλοι για τον υπολογιστή του αλλά να αρχίσει να λειτουργεί σαν δημιουργός με τον υπολογιστή πια να έχει θέση εργαλείου που θα υλοποιήσει τις ιδέες του.

    Αν το νέο σχολείο έχει σαν κυρίαρχο «μότο» του, την εμβάθυνση του ανθρώπου στις γλώσσες, δηλαδή στην δική του γλώσσα για να εκφράζει τις σκέψεις και τα συναισθήματά του και τις ξένες γλώσσες για να επικοινωνεί με τον υπόλοιπο κόσμο, δεν μπορεί να μην γνωρίζεται και με την «γλώσσα» του υπολογιστή, του εργαλείου που θα δώσει διέξοδο στην δημιουργικότητα του νέου ανθρώπου.

    Ψηφιακό Σχολείο χωρίς Πληροφορική γίνεται;

    Βέβαιοι λοιπόν πως σε μια εποχή που ευαγγελιζόμαστε το ψηφιακό σχολείο, εισάγουμε διαδραστικούς πίνακες στην διδασκαλία, εξαγγέλλουμε το ψηφιακό βιβλίο και τίθεται πανευρωπαϊκά ο στόχος της γεφύρωσης του ψηφιακού χάσματος, δεν μπορεί να υπάρξει Λύκειο που να μην εισάγει τον μαθητή στην επιστήμη της πληροφορικής. Είμαστε έτοιμοι, ανάλογα με την σχεδιαζόμενη μορφή του νέου σχολείου, να προτείνουμε τα μαθήματα που πρέπει να ενταχθούν σ’ αυτό. Νομίζουμε πως βήματα που θα μας οδηγήσουν χρόνια πίσω, πριν από την καθιέρωση της ειδικότητας του καθηγητή πληροφορικής στην Β/θμια Εκπ/ση, δεν είναι δυνατόν να γίνουν αντικείμενο σοβαρής συζήτησης ειδικά τώρα που σε περίοδο κρίσης όλοι μαζί ψάχνουμε να βρούμε το φως στο τούνελ, εμείς να αποφασίζουμε να γυρίσουμε ψηφιακά στην εποχή της δάδας.

    Με τιμή
    Σύλλογος Καθηγητών Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης

  39. εναον avatar
    εναον 16/10/2010 06:34:08

    Έχουμε χάσει την μπάλα νομίζω. Μιλάμε για ελπίδα σαν η λέξη να στέκει μόνη της. Όταν ελπίζει κάποιος, ελπίζει ότι κάτι που θέλει θα συμβεί. Αν ελπίζει ότι υπάρχει ελπίδα, δεν έχει πολλές ελπίδες νομίζω.

    Μακάρι να έχετε δίκιο για τον Σαμαρά παιδιά. Μακάρι να είναι υπερήρωας και να τα καταφέρει όλα καλά. Θεωρητικά πάντως νομίζω, ότι όταν σου φέρονται σαν να είσαι άσχετος, σου πουλάνε προϊόντα για ανίδεους, κάνουν πράξεις που θα τις ανέχονταν μόνο οι χαζοί, και εσύ ελπίζεις να σε σώσει ένας άνθρωπος διότι είναι καλός μάλλον, δεν φταίνε οι άλλοι. Μακάρι να καταλάβουμε έγκαιρα ότι η αμεσότερη ενέργεια που μπορούμε να κάνουμε για το μέλλον μας, είναι να αποκτήσουμε σταδιακά αρκετές γνώσεις ώστε σε 10-15 χρόνια να μπορούμε να ξέρουμε τι περίπου θα θέλαμε να μας γίνετε.

    Μέχρι τότε και ο θεός να υπήρχε και να κατέβαινε υποψήφιος, δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα νομίζω αν δεν τον συμπαθούσε το mega.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ εναον 16/10/2010 16:51:21

      εναον

      Φίλε ΔΕΝ είναι υπερήρωας ο Σαμαράς.
      Είναι άδικο γι αυτόν και αστείο για εμάς να πιστεύουμε κάτι τέτοιο μετά από 35 χρόνια μεταπολίτευση.

      Επιμένουμε κάποιοι ακομμάτιστα όχι επειδή αντιπαθούμε τον Σαμαρά (τουναντίον) ούτε επειδή τον έχουμε ίσα κι όμοια με τον ΓΑΠ αλλά επειδή πιστεύουμε σε ΙΔΕΕΣ (Αρετή, Δημοκρατία) και ότι αυτές θα μας σώσουν από τον χαμό και ΟΧΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.

      Αν είμαστε εμείς ψυχοσυναισθηματικά έτοιμοι και "φωτισμένοι" με ΙΔΕΕΣ παρά πόδα όταν βγει ο Σαμαράς είτε είναι καλός είτε είναι μάπα για μας θα ναι το ίδιο.
      Ο πολίτης πρέπει να αφυπνιστεί και να επανεκπαιδευθεί στην Αρετή των Κοινών και όχι στην προσωπολατρεία.

      Έχει πολύ δουλειά για να γίνει αυτό.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ εναον 16/10/2010 17:02:54

      μακροπρόθεσμα έχετε δίκιο, τόσο εσύ όσο κι ο τσιλιβίθρας πιό πάνω. Προφανώς είστε νέα παιδιά, και βάζετε, σωστά, τις βάσεις για το μέλλον. Κάποιοι μεγαλύτεροι όμως θέλουμε να σας προειδοποιήσουμε ότι κανένα μέλλον δεν είναι ανεξάρτητο από το παρόν, κι αν μας ξεφύγει το σήμερα, το αύριο μπορεί και να μην υπάρχει.

      Δεν είναι υπερήρωας ο Σαμαράς. Απλώς ηγείται ενός πολυάριθμου κομματικού σχηματισμού, με πολλές πιθανότητες να είναι αύριο εξουσία. Στον βαθμό αυτό, όσοι επιθυμούμε ένα καλύτερο μέλλον για την Ελλάδα, επενδύουμε πάνω του, βλέποντας ότι υπερέχει σαφώς των αντιπάλων του στα χαρακτηριστικά που μας ενδιαφέρουν. Και ότι, με βάση αυτή την υπεροχή, μπορεί να επηρεάσει θετικά τον πολυάριθμο σχηματισμό που έχει πίσω του.

  40. perastikos avatar
    perastikos 16/10/2010 17:30:30

    παιδια, ολοι στο μεγαλύτερο ποσοστό εδω μέσα ειμαστε νεοδημοκράτες και πιστεύουμε οτι ο Σαμαράς ειναι η μονη ελπίδα μέσα απο το σημερινό πολιτικό προσωπικό για να γίνει κατι. οχι γιατι ειναι υπερεκτιμημένος ή γιατι ειμαστε φανατικοί του αλλά γιατί έχουμε εκτιμήσει κάποια πράγματα σε αυτόν. Αν και ο βαθμός της επιτυχίας ή αποτυχίας ειναι σχετικός με τίς προσδοκίες του καθενός μας, το βέβαιο ειναι οτι δεν θα πάμε αδιάβαστοι οπως πάμε τώρα και σίγουρα υπο την πρωθυπουργία του και με την βοήθεια ολων μας θα καταφέρουμε την καλύτερη δυνατή λύση.

    Προς το παρόν ομως μη χάνουμε τον στόχο. Αν θεωρούμε οτι το υπάρχον μιντιακό σύστημα ειναι αυτό που μπουκοτάρει την ανοδο της Ν.Δ. στην εξουσία και του Σαμαρά στην πρωθυπουργία πρέπει να συσπειρωθούμε και να ξεφωνίσουμε όλους αυτούς τούς διαπλεκόμενους νταβατζήδες με καταιγισμό μηνυμάτων, επωνυμα ή ανωνυμα! Εκτός απο αυτούς καταστήστε επίσης συνυπεύθυνους όλους τους πολιτικούς ωστε να μην μπορούν να πουν οτι δεν ηξεραν, δεν ακουσαν, δεν εμαθαν... ας κάνουμε εν τελει κατι απ' αυτά που η ανάρτηση προτείνει.

  41. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 16/10/2010 20:49:29

    ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    ΟΙ 5 ΒΑΡΩΝΟΙ ΤΩΝ ΜΕDIA ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΟΥΝ, ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ!

    ΔΗΛΑΔΗ ΠΙΕΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΝΑ ΕΚΔΟΣΟΥΝ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ “ΑΓΟΡΑΣΕΙ” ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ!

    ΔΗΛΑΔΗ ΚΥΟΦΟΡΕΙΤΑΙ ΜΕΤΑΚΎΛΙΣΗ ΤΩΝ ΧΡΕΩΝ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΙΝΤΙΑΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ!

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΟΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΗΤΑΝ Η ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ, ΠΟΥ ΥΠΟ ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑ ΕΧΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ.

    (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΝΤΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ!!!)

  42. εναον avatar
    εναον 17/10/2010 11:13:25

    Αυτό τον καιρό, αλλάζω χρήση( παράτυπα) σε ένα επίπεδο του σπιτιού για να το κάνω διαμερισματάκι για την μητέρα μου, να την έχω κοντά να μην αγχώνομαι. Είμαι στο στάδιο που θα βάλω κουζίνα, οπότε είναι χαρούμενη και βιάζεται. Της είπα λοιπόν για πλάκα, ότι για να την φτιάξω άμεσα θα πρέπει να μου ετοιμάσει μία μικρή έκθεση, 5-10 σελιδούλες, να μου αναλύσει τα θετικά και τα αρνητικά του Καλλικράτη, είναι άλλωστε το μεγαλύτερο έργο της γενιάς της λένε οι ειδήσεις. Ίδρωσε, στην ιδέα ότι δε της κάνω πλάκα σχεδόν φοβήθηκε.

    Μετά της είπα ότι διάβασα στο internet ότι η αμερικάνικη επιτροπή οικονομικών είπε ότι τελικά δεν είχαν μαγειρέψει τα βιβλία οι δικοί μας, ότι κακώς λένε ότι χρωστάμε οι γερμανοί και ότι σύντομα θα γίνει θέμα και θα μας ζητήσουν και συγνώμη. Το πίστεψε..

    Μετά της είπα ότι στην έκθεση του imf (http://www.imf.org/external/pubs/ft/scr/2010/cr10217.pdf) γράφουν ότι πρέπει οι συντάξεις να πάνε από το 12,5 στο 2,5% του ΑΕΠ, ποσοστό μικρότερο από οποιαδήποτε ‘ανατολική’ χώρα και 6-7 φορές χαμηλότερο από οποιαδήποτε ‘δυτική’ (http://www.imf.org/external/pubs/ft/scr/2010/cr10217.pdf) , που σημαίνει ότι η μέση σύνταξη θα πέσει κάτω από τα 160 ευρώ σύντομα. Αυτό ήταν σίγουρη ότι είναι αστείο, ότι της κάνω πλάκα.

    Μέχρι να το πεί και ο Σαμαράς αυτό τόσο καλά ώστε να το καταλάβει και η μητέρα μου, θεωρώ ότι κάνει σε όλους μας πλάκα..

  43. εναον avatar
    εναον 17/10/2010 11:18:54

    δέν φαντάζομαι να το διαβάσει κανείς, αλλά ο σύνδεσμος για τα ποσοστά των συντάξεων σε σχέση με το ΑΕΠ είναι εδώ, έβαλα κατά λάθος το λινκ του imf πιο πάνω δύο φορές.

    http://siteresources.worldbank.org/ECAEXT/Resources/publications/454763-1181939083693/chaw_151-176_ch04.pdf

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.