#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/12/2009 13:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο πανδαμάτωρ χρόνος



Εμείς δεν πάμε Μέγαρο. Οπότε αφήνουμε σε άλλους να εκτιμήσουν την προσφορά του εκλιπόντος Χρήστου Λαμπράκη στα πολιτιστικά πράγματα της χώρας μας. Εμείς γνωρίζουμε το Μέγαρο Μουσικής κυρίως από τα μεγάλα πανώ των χορηγών (Ιντρακόμ κ.α.) που κοσμούν κάθε φορά την είσοδό του καθώς και από το γεγονός ότι βρίσκεται στην συμβολή των οδών Βασιλίσσης Σοφίας και Πέτρου Κόκκαλη, δίπλα ακριβώς από την αμερικανική πρεσβεία.

Δεν γνωρίζουμε επίσης αν όπως είπε κάποτε ο Kωνσταντίνος Mητσοτάκης, η ιστορία της ζωής του Xρήστου Λαμπράκη είναι συνυφασμένη με την ιστορία της Eλλάδας όσο κανενός άλλου Έλληνα. Αυτός θα ξέρει καλύτερα. 

Γνωρίζουμε όμως ότι το σημερινό σύστημα επιχειρηματικής και εκδοτικής διαπλοκής που είναι συνυπεύθυνο για την οικονομική χρεωκοπία της χώρας με τις πολιτικές ηγεσίες, άρχισε να εγκαθιδρύεται στα χρόνια της μεγάλης πορείας του ΠΑΣΟΚ προς τον Τρίτο Δρόμο και τον Σοσιαλισμό με τον Ανδρέα Παπανδρέου επικεφαλής. Μια πορεία στην οποία ως γνωστόν πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραμάτισε το συγκρότημα Λαμπράκη εφοδιάζοντας την Αλλαγή όχι μόνο με δημοσιογραφικές πένες και ποτάμια πρωτοσέλιδων τίτλων, αλλά και με βουλευτές, υπουργούς, ακόμα και πρωθυπουργούς (όπως λένε οι γνωρίζοντες)

Αυτό το σύστημα επιχειρηματικής – εκδοτικής – πολιτικής διαπλοκής παγιώθηκε τότε που το εκδοτικό κατεστημένο (Λαμπράκης, Μπόμπολας, Τεγόπουλος, Αλαφούζος )  εστράφη εναντίον του Ανδρέα Παπανδρέου, επειδή προσπάθησε να το διεμβολίσει με το συγκρότημα Κοσκωτά.

Έκτοτε κυριαρχεί στις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις, με το αζημίωτο βέβαια.

Τα ΜΜΕ μεταλλάχθηκαν από μηχανισμοί ελέγχου της εξουσίας προς όφελος του πολίτη σε παντοδύναμη εξωθεσμική εξουσία που διαφθείρει τον πολίτη και εκμαυλίζει συνειδήσεις για να διαιωνίζει την εξουσία της και τα συμφέροντά της. Έγιναν επιχειρήσεις μίζας, πιέσεων και εκβιασμών.

Η κοινωνία του άκρατου καταναλωτισμού, της κοινωνικής προβολής και της γκλαμουριάς, η κοινωνία της αρπαχτής, των «κολλητών» κυριάρχησε στην κοινωνία των πολιτών, υπό τους ήχους των παιάνων που αναπέμπονταν καθημερινά από το Μέγαρο Μουσικής.

Φτάσαμε έτσι ως έθνος και ως λαός, εν έτει 2010, αλλά αυτό σύστημα κρατάει ακόμα αλυσοδεμένη τη χώρα στη σήψη και τη διαφθορά.

Περάσαμε από τον Ανδρέα Παπανδρέου, στον Κώστα Μητσοτάκη κι από εκεί στον Κώστα Σημίτη και τον Κώστα Καραμανλή, χωρίς να μειωθεί στο ελάχιστο η κυριαρχία αυτής της παρακμιακής διαπλοκής.

Μόνο ο πανδαμάτωρ χρόνος επενέβη τελικά. Μετά τον Κίτσο Τεγόπουλο αποχώρησε και ο Χρήστος Λαμπράκης, ενώ η αναπότρεπτη φθορά του χρόνου κυριαρχεί και στα υπόλοιπα ανώτατα κλιμάκια της διαπλοκής.

Προσφέρεται λοιπόν στην σημερινή πολιτική ηγεσία και κυρίως στον Γιώργο Παπανδρέου και τον Αντώνη Σαμαρά μια μοναδική ευκαιρία να επαναφέρουν την χαμένη τιμή της πολιτικής. Και μαζί της θα επανέλθει και η χαμένη τιμή της δημοσιογραφίας. Θα το κάνουν;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 22/12/2009 13:44:11

    Δυστυχώς στην Ελλάδα και στα ΜΜΕ αλλά κυρίως στην Πολιτική αναμένουμε από τον πανδαμάτωρα χρόνο να δώσει λύσεις όταν οι άτολμοι δεν τολμούν.
    Και είναι πάρα πολλοί αυτοί που να πάρει...

  2. Kalesanos avatar
    Kalesanos 22/12/2009 14:01:42

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ.ΞΕΧΑΣΕΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΕΠΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΧΟΥΝΤΑΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥ "ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ"ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗ!!

    • xaroylhs avatar
      xaroylhs @ Kalesanos 23/12/2009 14:06:49

      ...παντός καιρού δηλαδή φίλε kalesane

  3. parsifal avatar
    parsifal 22/12/2009 14:03:36

    "Εσείς" χάνετε που δεν πάτε στο Μέγαρο... Τα τω Καίσαρος Καίσαρι, τα του Θεού τώ Θεώ...

    • Factorx avatar
      Factorx @ parsifal 22/12/2009 14:09:58

      Πιστεύεις δηλαδή οτι εκπολιτίστηκε η Ελλάδα με το Μέγαρο Μουσικής; Με τις συναυλίες του Νταράλα (που μου αρέσει ως φωνή) και όλων των άλλων; Το ταμπλώ με τους χορηγούς στην νείσοδο δεν το έβλεπες;

  4. decodex avatar
    decodex 22/12/2009 14:22:58

    Έχετε την εντύπωση ότι με όλους αυτούς τους επιγόνους θα μπορέσει να αλλάξει κάτι; Όλες οι ρίζες πρέπει να βγούν σε ένα σάπιο δόντι, ειδάλλως δημιουργούν απόστημα.
    Το απόστημα στη περίπτωση μας είναι μεγάλο και έχει φτάσει έως τον εγκέφαλο και η εγχείρηση εκεί είναι εξαιρετικά δύσκολη.

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/12/2009 14:23:10

    Πολλού γλείφτες και ομοτράπεζοι θα πλέκουν εγκώμια, πολύ προσκύνησαν και έγραψαν το όνομάτους στα μάρμαρα της εισόδου. Κατέστρεψε πολύ κόσμο, με άγνωστα κριτήρια εμπάθειας για να μην πω τίποτε άλλο. Ήταν σύμβολο σύμβολο σήψης και διαφθοράς, δεν θα πω να πάει στο πυρ το εξώτερο, (γιατί δεν ξέρω αν υπάρχει). Τα βαμπιράκια του κυκλοφορούν ελεύθερα και πεινασμένα.

  6. Βανζετι avatar
    Βανζετι 22/12/2009 14:42:43

    Εξαιρετική ανάλυση factora...

  7. spm avatar
    spm 22/12/2009 14:55:18

    Φακτορα, αυτό το έργο χωρις χορηγούς δεν παιζεται. Δεν μας ενοχλεί καθόλου που υπάρχουν τα πανω των χορηγών. Αλλα μας ενοχλούσαν και μας ενοχλουν, με το σύστημα αυτό. Η διαπλοκή, οι μίζες κατω απο το τραπέζι, η εξαγορά συνηδείσεων, οι πιεσεις και η εξαθλιωση ανθρωπων και κοινωνικών ομαδων, για να πετυχουν καποιοι τους στοχους του, που κατα κυριο λόγω είναι οικονομικοί ή επιδειξη δυναμης.
    Αυτα μας ενοχλούν. Και το δυστηχημα είναι οτι μερικές φορές και οι χορηγίες και τα μπανερ που κρεμονται λειτουργούν ως οχημα τετοιων πραξεων.
    Επιρροη εξουσίας ειναι με τον εναν ή τον αλλον τροπο, δυστυχώς και εκμεταλευση του ιδιου του πολιτισμου.

  8. nasos avatar
    nasos 22/12/2009 15:06:19

    Η λυσσαλέα αντίθεση του μακαρίτη στην δημιουργία νέας Λυρικής Σκηνής από το ίδρυμα Νιάρχου,επειδή θα του έκλεβε μέρος της δόξας του ως Μαικήνα(με τα δικά μας λεφτά) είναι η καλύτερη απάντηση σε όσους μα τα έχουν κάνει τσουρέκια για την προσφορά του εκλιπόντος στον Πολιτισμό και τις Τέχνες.

  9. stelios avatar
    stelios 22/12/2009 15:10:44

    Λατρευε το χορο της Σαλωμης με τα τουλια και τα ρεστα,και δε δισταζε να τολμα και βιωματικες προσεγγισεις σε τετοιου ειδους εκστασιακες καλιτεχνικες εκδηλωσεις,για να μην τα πω λαικα.

  10. Nικόλας avatar
    Nικόλας 22/12/2009 15:33:07

    Ουτε εμενα με ενοχλουν τα πανω των χορηγων. Και στην αρχαια Αθηνα αν δεν υπηρχαν χορηγοι δεν θα ειχε ανεβει ουτε μια τραγωδια.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Nικόλας 22/12/2009 15:38:56

      και εκεί δεν κουτούπωναν εφήβους είμαι σίγουρος για αυτό! χαχαχα

      • Nικόλας avatar
        Nικόλας @ archaeopteryx 22/12/2009 15:40:17

        Ελα μην λες τετοια μερες που ειναι :ppp

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Nικόλας 22/12/2009 15:44:19

          τι; δεν έκανε μπιζνες τα Χριστούγεννα;

  11. αντί avatar
    αντί 22/12/2009 15:44:38

    Πολύ καλό άρθρο!
    Μπράβο!


    Αν και εμένα μου αρέσει να πηγαίνω και στο μέγαρο.

  12. ΜιχΜιχ avatar
    ΜιχΜιχ 22/12/2009 15:51:17

    "(Ο Λαμπράκης) δεν θα κάνει ό,τι έκανε στον πατέρα μου."

    Θυμάστε ποιος το είπε;

    Ο σημερινός πρωθυπουργός.

  13. Χαζος του χωριου avatar
    Χαζος του χωριου 22/12/2009 17:15:32

    Ισως το πιο μεστο και ουσιαστικο αρθρο σχετικα με την Ελλαδα και την πορεια της απο καταβολης του μπλογκ....

    Ο Αντωνης Σαμαρας τον ειχε ορθα αποκαλεσει ο Αορατος Ανθρωπος...Και...τον εφαγε τοτε το μαυρο το σκοταδι...

  14. dr.thess avatar
    dr.thess 22/12/2009 17:23:44

    αν αντι γιατι το μεγαρο ειχε ανοιξει κανα σκυλάδικο θα του τα συγχωρουσατε ολα ρεμπετο-αριστερούληδες

  15. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 22/12/2009 17:28:17

    Πολύ σωστά τα λέτε. Από την Αρχαία Ελλάδα ως σήμερα όλο ψάχνουμε να βρούμε τρίτους υπαίτιους για τις πράξεις μας.
    Κάτι τέτοιο υπονοούσε και ο Καβάφης με τους Βαρβάρους.
    Να δούμε ποιος θα μας φταίει τώρα που έφυγε ο Λαμπράκης. Ο άνθρωπος αυτός ήταν μια κάποια λύση.

  16. eo avatar
    eo 22/12/2009 17:42:13

    κάποιος να μου αποσαφηνίσει ποσα από τα λεφτά που έπεσαν στο μεγαρο (υπαρχει προυπολογισμός); είναι από κρατικη χορηγία και πόσα από χορηγια των φιλων της μουσικης, ακα λαμπρακης.
    υπαρχει πουθενα αυτό;

  17. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/12/2009 18:48:35

    Λένε πώς δέν πρέπει νά μιλάμε άσχημα γιά τούς νεκρούς.
    Απαντώ,άς πρόσεχαν όσο ζούσαν.

  18. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 22/12/2009 19:02:46

    Αυτός ο τόπος έχει μια μουσική παράδοση που χάνεται στο βάθος των αιώνων, και αναφέρομαι στο εκκλησιαστικό μέλος και στην δημοτική μουσική. Ποιά ήταν η συμβολή του Μεγάρου Μουσικής στην υποστήριξη αυτής της μουσικής παράδοσης;
    Προς ενημέρωσή σου, η σχετική δραστηριότητα ενός αμερικάνικου ιδρύματος:
    http://www.folkways.si.edu/searchresults.aspx?sPhrase=Greece&sType=country

    • Nικόλας avatar
      Nικόλας @ B.K.Σ. 22/12/2009 21:16:53

      Όπως έλεγα και μικρός ουαουα!!!Πολύ καλό :)

  19. Michal V. says: avatar
    Michal V. says: 22/12/2009 19:05:23

    Μπράβο Φάκτορα συγχαρητήρια. Κάποιος επί τέλους πρέπει να πεί την αλήθεια και να απομυθοποιήσει, ας μου επιτραπεί η λέξη, αυτό το βόθρο της διαπλοκής, που λέγεται συγκρότημα. Συμφωνώ και με την Κορίνα

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Michal V. says: 22/12/2009 19:24:43

      οφείλουμε πάντως να είμαστε ακριβοδίκαιοι και να του αναγνωρίσουμε το μοναδικό του ταλέντο.
      Γνώριζε όσο κανείς άλλος πώς να αναδεικνύει τις μετριότητες. κίβδηλα.
      και πίστευε σ΄ αυτές.

  20. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 22/12/2009 19:15:15

    Άσχετο, αλλά δεν ξέρω σε ποιο άλλο ποστ να το γράψω. Η Ντόρα στέλνει χριστουγεννιάτικες ευχές με SMS. Πριν από λίγο ήρθε το εξής μήνυμα:

    "Υγεία, χαρά, προκοπή και δύναμη να είναι τα δώρα του 2010. Εύχομαι σ' εσένα και στην οικογένειά σου καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά. Ντόρα Μπακογιάννη"

    Δεν μπόρεσα παρά να σκεφτώ ότι θέλει να συντηρήσει ενεργή τη σχέση της με τους πολίτες, των οποίων έχει τα SMS. Και για να το θέλει αυτό, δεν μπορεί, κάτι ετοιμάζει. Δεν ξοδεύεις τόσα λεφτά για SMS έτσι, για πλάκα.

  21. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 22/12/2009 19:55:54

    διάβασα τις νεκρολογίες στο διαδίκτυο διαφόρων προς τιμήν του. πουθενά θρήνος, δάκρυ, πόνος. τίποτα γραμμένο με ψυχή.
    ζορισμένες να πούνε όσο το δυνατόν καλύτερα λόγια, και τα μετράς και σου γλιστράνε μέσα από τα χέρια...
    Αυτός ο άνθρωπος δυστύχησε να μην θρηνήσει κανείς τον χαμό του,
    μόνον κάποιοι ψευτοβουρκώνουν που χάσαν τον μέντορά τους, κάποιοι ίσως και σε ιδιάζουσα ψυχολογική εξάρτησή μαζί του ίσως μόλις ν΄ απελευθερώθηκαν...

  22. parsifal avatar
    parsifal 22/12/2009 20:12:13

    Εκαστος και η μουσική του παράδοση. Το Μέγαρο ουδέποτε εδήλωσε οτι αναφέρεται στην συγκεκριμένη. Οσο για τον Νταλάρα είναι οπως τα λές Φάκτωρα, αλλά στην χώρα του Καραγκιόζη και του Νταλάρα και του ημιπαράφρονος "Μίκη" πρέπει να βάλεις και αυτά για να σταθείς οικονομικά.Μέχρι και την Μαρινέλλα φιλοξένησε το Μέγαρο για να βάλει το χέρι στην τσέπη αυτή η επιτομή της κουλτούρας που λέγεται Κόκκαλης...
    Ο κ. Λαμπράκης προώθησε την μουσική που του αρεσε, μαγκιά του καιτο ιδιο σε οσους απο εμάς τους αρέσει η ιδια μουσική. PUNKT

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ parsifal 22/12/2009 21:00:09

      αυτήν ακριβώς που ακούγαν οι κρεματοριούντες όταν ανάβανε τους φούρνους.

  23. parsifal avatar
    parsifal 22/12/2009 20:29:31

    @BKΣ :ΔΕΝ εστόχευε στην μουσική παράδοση που λές το Μέγαρο. Υπάρχουν αλλοι, παχυλά αμοιβόμενοι και υποστηριζόμενοι για το εργο αυτό.
    Οσο για τις νεκρολογίες που λές, επειδή δεν είμεθα ολοι ιδιοι σου αφιερώνω αυτήν που εγραψα εγώ χθές βράδυ (αλλά δεν ενεφανίσθη) :
    "Ενός λεπτού σιγή για τον CASTELLANO…
    Η σημερινή παράσταση της «Σταχτοπούτας» στο Μέγαρο ηταν διαφορετική απο κάθε αλλη εκδήλωση των τελευταίων ετών. Ισως γιατί δούλεψα στο παρελθόν σε ειδικό τομέα του ΔΟΛ και είχα προσωπική επαφή με τον κ. Λαμπράκη, ισως γιατί χρειάσθηκε να εξηγήσω μερικά πράγματα στην 6χρονη κόρη μου, η τυπική ανάγνωση του ανακοινωθέντος του ΔΣ και το ενα λεπτό σιγής για εκείνον που γνωρίζαμε ως “Castellano” ηταν συγκλονιστικά.
    Η ιστορία θα κρίνει τον μεγάλο Ελληνα Αστό που εφυγε, και εγώ θα κρατήσω μόνον αυτό : Προσπάθησε οσο κανένας αλλος να αποκολλήσει την κουλτούρα της χώρας απο το ανατολίτικο τέλμα της, προσπάθησε να φέρει κοντά την Ελλάδα, την Δυτική Ελλάδα στις πραγματικές της καταβολές. Τα παιδάκια που στάθηκαν προσοχή για το μεγάλο κενό που αφησε ο κ. Λαμπράκης είχαν την ευκαιρία ν’ακούσουν και κάτι αλλο απο Καραγκιόζη, Θεοδωράκη και Ρουβά...
    Ηταν η ελληνική εκδοχή του πρίγκιπος Εστερχάζυ ? Μπορεί, αλλά δεν περιορίσθηκε να πληρώνει τον Haydn να του φτιάχνει ορχήστρες για προσωπική του ευχαρίστηση. Ηπιε και απο τις τρείς πηγές του Yggdrasil, της βελανιδιάς της σοφίας του Wagner : Το Εχειν, την Ισχύ και την Σοφία. Σαν αλλος Wotan, για την σοφία αντάλλαξε οχι τον οφθαλμό αλλά την υγεία του και το πλήρωσε, μόνον 75 ετών, αφήνοντας μια πραγματική Walhalla στην μίζερη, τριτοκοσμική μας πραγματικότητα.
    Είθε να βρεί την γαλήνη στον πλούσιο ισκιο της βελανιδιάς και είμαι σίγουρος πως θα αναφωνήσει : Ombra mai fu !"

    • Ουράνιος avatar
      Ουράνιος @ parsifal 22/12/2009 20:38:29

      Συγκινήθηκα βρε parsifal. Που ακριβώς βρίσκονται τα δάκρυα στο πληκτρολόγιο να τα πατήσω;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ parsifal 22/12/2009 20:52:14

      παρσιφαλ εμένα αυτά τα τεκτονοειδή δεν μου μιλάνε, και ούτε θέλω κιόλας να μου μιλάνε. όσο για τους παχυλά αμοιβόμενους εσύ τους συντηρείς, όχι εγώ. μόνον και μόνον που δεν πήγε ο νους σου στον Σίμωνα Καρά και στην Δόμνα Σαμίου και στον Χρόνη Αηδονίδη και στον Γρ. Στάθη και στον Αγγελόπουλο (είμαι σίγουρη σε ποιόν Αγγελόπουλο πάει ο νους σου) εμένα μου φθάνει και μου περισσεύει.
      Κι αν όντως ήσουν του Μεγάρου θα μου ανταπαντούσες για τους Μαϊστορες, μιας και για χάρη τους το τίμησα. αλλά όπως βλέπεις δεν είμαι συμβατή με τα σπουδαία και τα λαμπρά που μου φιγουράρησες και τα προλάλησα τί είναι...

      • remali avatar
        remali @ B.K.Σ. 22/12/2009 21:00:23

        καλα του ειπες γιατι μας εχουν πολυσκοτισει με τον κο ελευθεροαρχιτεκτονα

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ B.K.Σ. 27/12/2009 09:21:50

        Οσα αναφέρεις απο την δική μας μουσική παράδοση γιατί έρχονται υποχρεωτικά σέ σύγκρουση μέ την Δυτική αντίστοιχη??
        Και πιθανότατα θάχεις υπόψιν σου πώς τον Λυκούργο Αγγελόπουλο τον έχει ανακαλύψει η εταιρεία Harmonia Mundi τών ΄κουτοφραγκων΄και οχι κάποια δική μας....
        Δεν πιστεύω πώς χρειάζεται κάθετος διαχωρισμός μεταξύ Δυτικής Μουσικής που εχει παράξει αριστουργήματα και τής λεγόμενης ΄καθ΄ημάς Ανατολής΄..
        Αυτές οι ΄διακρίσεις΄μάς οδηγούν σε στείρες αντιπαραθέσεις..
        Ριξε επίσης μια ματιά πώς σημαντικότατοι μουσικοί τής Jazz και τής αυτοσχεδιαστικής μουσικής στην Δύση σήμερα παίρνουν την δική τους μουσική παράδοση και δημιουργούν εξαιρετικά πράγματα.
        Στην Ελλάδα συμβαινουν ελάχιστα ανάλογα γεγονότα.

        Ο τρόπος πού στηθηκε το Μέγαρο θυμίζει την χορηγία τού Σταδίου Καραϊσκάκη στον Σωκράτη και ας φαινεται ο παραλληλισμός ΄περίεργος΄..

        Ο Ρόλος τού Μεγάρου στά μουσικά πράγματα τής Χώρας δεν υπήρξε μονον αρνητικός..
        Δεν ευθύνεται το Μέγαρο πάντω; για το οτι η μουσική μας παιδεία στην Ελλάδα ειναι μηδενική και απο την μιά ο μέσος ορος ταυτίζει τήν δημοτική μας παράδοση με την χούντα και την κλασσική την θεωρεί πένθιμη μουσική για την Μ.Παρασκευή.
        Δυστυχώς οι ρίζες τής ασχετοσύνης ειναι πολύ βαθύτερες.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ parsifal 22/12/2009 20:59:00

      Δικιο εχεις αλλα μην τα παραλεμε κιολας.Υπηρξε και το νερο του Καματερου στα ΝΕΑ που πορρω απειχαν απο το να προωθουν τη δυτικη αστικη Ελλαδα την εποχη του Αντρε.
      Η στηριξη του στον Αντρε και τα αρθρα που γραφονταν κατα του Καραμανλη την εποχη της ενταξης στην ΕΟΚ δειχνει και τα ορια του.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ ψυχραιμια 22/12/2009 21:06:05

        λυπάμαι που θα στο πω ωμά, αλλά η έννοια του αστού έχανε το νόημά της και την ισχύ της σ΄ αυτήν την κατακερματισμένη και φεύγουσα προσωπικότητα. για να μη πω πως αντάλλαξε την υγεία του με τη "σοφία" που μας μολόγησε ο αρχι-τέκτων παραδίπλα. τον Ζολώτα τον είδες από κοντά; ε, βάλτους δίπλα δίπλα. πω πω πρέπει να αρχίσει να με κόβει ο Φάκτορας, πρέπει να σταματήσω.

  24. parsifal avatar
    parsifal 22/12/2009 20:59:29

    Σέβομαι την εμπαθή σας στάση κατά της Δυτικής μουσικής παραδόσεως και την σταλινική σας τακτική του αμαλγάματος : Τέκτονες, δάκρυα κ.α.
    Εμείς θα πηγαίνωμε στο Μέγαρο και οποιος θέλει ερχεται !

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ parsifal 22/12/2009 21:11:03

      Ωραίο το Μέγαρο, για νεοπλουτους, υπαλλήλους και αδερφές (πολύ προϊόν εκβιασμού...) Προσωπικά προτιμώ το Ηρώδειο καi το Bayreuth.

      • Nικόλας avatar
        Nικόλας @ archaeopteryx 22/12/2009 21:21:22

        Πας στο festival;

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ Nικόλας 22/12/2009 21:30:12

          ο παρσιφάλ πάντως θα το πέρασε για το μπάντμιντον... ;)

        • parsifal avatar
          parsifal @ Nικόλας 22/12/2009 22:23:56

          Ευτυχώς και μας το εμαθες εσυ ξιπασμένη πατσαβούρα

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ Nικόλας 22/12/2009 22:31:23

          ελπίζω να παραμείνει το σχόλιό σου ως μνημείο αρμονίας με το Ombra mai fu σου... ;)

      • τιραμολα avatar
        τιραμολα @ archaeopteryx 22/12/2009 21:32:50

        Έλα ρε Αρχαίε τώρα...
        Όλοι πάνε παντού...
        Εγώ προτιμώ την Επίδαυρο αν και ανάβει ο κώλος σου πάνω στο αρχαίο μάρμαρο.
        Μου αρέσει πολύ και το Μέγαρο επίσης και δεν με ενδιαφέρει αν πάνε όσοι(terrible!)ανέφερες αφού κάθονται ήσυχοι και δεν τρώνε πασατέμπο.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ parsifal 22/12/2009 21:11:08

      ο ποιός ακριβώς έχει εμπαθή στάση και σε ποιά; χαχαχχαχαχχα

      • Nικόλας avatar
        Nικόλας @ B.K.Σ. 22/12/2009 21:36:23

        Αστα να πανε.Και να θες να πας εισιτηριο ειναι πολυ δυσκολο να βρεις.Ειχαν βγαλει στο internet μερικα (παρανομα) και οσοι πηγαν τους τσακωσαν στην εισοδο.Ειναι αυτοι οι Γερμανοι πλεον εκνευριστικα οργανωτικοι.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ parsifal 22/12/2009 22:06:31

      Προσωπικά δεν υπάρχει καμία εμπάθεια για τη Δυτική μουσική, απεναντίας μάλιστα.
      Από την άλλη μεριά όμως μπορείς να μου πεις πόσο στοιχίζει το Μέγαρο;
      Το μικρό θέατρο της Επιδαύρου;
      Δεν μιλώ για διαπλοκή κλπ. Μιλώ για τις ετήσιες επιχορηγήσεις που μπορείς πολύ εύκολα να τις βρεις από την σελίδα του Γενικού Λογιστηρίου...
      Γιατί με ξένα κόλλυβα δεν μπορείς να κάνεις μνημόσυνα....

  25. trifonas avatar
    trifonas 22/12/2009 21:58:03

    @parsifal
    Πρεπει να εισαι πολυ αρρωστημενο μυαλο για να συγκρινεις την παγκοσμιοτητα του μουσικου Μικη (με τα οποια σφαλματα που εχει κανει) με τον Λαμπρακη.
    Σεβαστο το πενθος σου αλλα "ομοιος τον ομοιο κ.λ.π". Σε καθε περιπτωση συλλυπητηρια και περαστικα σου.

  26. s8p avatar
    s8p 23/12/2009 01:03:42

    Δεν θυμάμαι ποιος είχε πει το: «ένας πούστης, μια πουτάνα και μια ρουφιάνα δεν μπορεί να κυβερνάνε την Ελλάδα».
    Ήταν ο αείμνηστος Καραμανλής;

    • Le canard avatar
      Le canard @ s8p 23/12/2009 01:05:01

      @s8p
      :)

  27. giannis avatar
    giannis 23/12/2009 18:04:34

    Πάντως η νεόκοπη και βαθύπλουτη βουλευτής, σύζυγος του μεγάλου καλλιτέχνη, έχει φροντίσει εδώ και μέρες να κάνει τις επαφές της.
    Το έβλεπε ότι θα μείνει ορφανή!...

  28. Κώστας Καββαθάς avatar
    Κώστας Καββαθάς 27/12/2009 17:36:01

    Ρίξτε και μια ματιά στο costa-cavathas.blogspot.com. Ίσως φανεί χρήσιμη

    • Factorx avatar
      Factorx @ Κώστας Καββαθάς 27/12/2009 17:45:30

      Φυσικά και θα φανεί χρήσιμη σε όλους μας.
      Γειά σου Κώστα, Χρόνια Πολλά και πάντα Flat - Out
      ΒΖ

  29. Κώστας Καββαθάς avatar
    Κώστας Καββαθάς 27/12/2009 18:33:46

    Στο ιστολόγιο μου γράφω (λίγα) για ένα ασήμαντο(;) γεγονός της σύγχρονης ελληνικής εκδοτικής ιστορίας... Την ίδρυση, το 1987, της "Ηλεκτρονικής Εκδοτικής Α.Ε." από την εταιρία μου "Τεχνικές Εκδόσεις Α.Ε" και τον ΔΟΛ Α.Ε.
    Η εταιρία ιδρύθηκε με σκοπό την έκδοση τεχνικών και επιστημονικών περιοδικών και την παροχή υποτροφιών σε σπουδαστές που διακρίνονταν στα πεδία των εντύπων της. Η "Η.Ε. Α.Ε" κυκλοφόρησε τα περιοδικά "RAM" και "Video Inn" (οι τίτλοι ήταν δικοί μου. Το 1989-90 τέθηκε σε εκκαθάριση.
    Η (επίσημη) αιτία ήταν ότι, τα περιοδικά "δεν πήγαιναν καλά" -αλήθεια για το "Video Inn" μια και, η βιντεοκασέτα, "πέθανε" και τη θέση της πήρε το DVD.
    To RAM όμως σαν το δεύτερο περιοδικό Πληροφορικής στην Ελλάδα (το πρώτο, ο "Ηλεκτρονικός Υπολογιστής" είχε κυκλοφορήσει από την εταιρία μου το...1986) πήγαινε μία χαρά.

    Γιατί λοιπόν η Τεχνικές Εκδόσεις (και εγώ) ξωπεταχτήκαμε από την "Η.Ε. Α.Ε" πληρώντας κάπου 100 εκατομμύρια δραχμές στην (πρώην) κοινή εταιρία;
    Διότι η επόμενη μέρα είχε προετοιμαστεί από την πρώτη ημέρα της ίδρυσής της...
    Πως; Να περάσει λίγος καιρός και θα σας πω!
    ---------------------------
    Υ.Γ. Δυό λόγια για τον Λαμπράκη που γνώρισα...
    Απλός, όπως αρμόζει στους Φωτισμένους ανθρώπους, που δεν έχουν ανάγκη να αποδείξουν τίποτα σε κανένα.
    Τα πρώτα μας ραντεβού για τον προγραμματισμό της έκδοσης των περιοδικών έγιναν στις ...7 το πρωί στο σπίτι του! Τους πρώτους μήνες της συνεργασίας μας παρακολουθούσε και λάβαινε μέρος σε όλα. Καθώς περνούσε ο καιρός τόσο απομακρύνονταν μέχρι που χάθηκε πίσω απ' το τείχος -του ιερατείου.
    Τίποτα δεν μπορεί να υποβαθμίσει την προσφορά του στον Πολιτισμό έστω και αν πολλοί δεν έχουν πάει στο... "Μέγαρο"
    Οδηγούσε χρόνια το ίδιο VW Golf, ανέβαινε τις σκάλες στη Χρήστου Λαδά πιο γρήγορα από μένα -και κάθε άλλον, αγαπούσε τα ζώα και βέβαια τη μουσική και, όταν ήλθε στο σπίτι μας στη Βούλα για μία και μοναδική φορά στις τσέπες του είχε ...ξηρά τροφή για τα οχτώ μας σκυλιά και στις δύο μαςγάτες
    Είμαι βέβαιος ότι, εκεί που βρίσκεται, όλο και κάτι νέο θα κάνει!

  30. Factorx avatar
    Factorx 27/12/2009 20:38:33

    Επειδή αυτά τα γράφαμε και όταν ζούσε και ποτέ δεν διανοηθήκαμε να συνεργαστούμε μαζί του (ούτε κι αυτός βεβαίως) μόνο μια παρατήρηση.: Il DIVO είναι πιο αυθεντική ταινία. Και πολύ πιο καλογυρισμένη. Θα θυμάμαι πάντα την σκηνή που λέει «δεν έχω μικρές αδυναμίες…»

  31. remali avatar
    remali 27/12/2009 20:50:54

    Το PC MAGAZINE το αμερικάνικο πρωτοκυκλοφόρησε το 1986-1987 στην Ελλάδα. Τόριξε έξω ο Σαμούχος και μετά από σχεδόν 20 χρόνια, το 2004 ξαναβγήκε στην τωρινή του έκδοση.

    • remali avatar
      remali @ remali 27/12/2009 20:54:37

      Πριν από το πρώτο ελληνικό PC MAGAZINE έβγαιναν και άλλα, Computer για όλους του Π.Τ. ...

  32. remali avatar
    remali 27/12/2009 20:57:55

    Ο οποίος Π.Τ. μετά έβγαλε το Auto Motor und Sport
    ...
    Διαπλοκούλες...και αντιμεταθέσεις που φτάνουν ως το μαγαζάκι της λέσχης αυτοκινήτου και περιήγησης...
    :)

  33. remali avatar
    remali 27/12/2009 20:59:46

    Περιοδικά τα οποία προβάλλουν μόνο τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου που είναι "φίλοι τους". Παλιά ιστορία, όσο και ο κόσμος.

    • Factorx avatar
      Factorx @ remali 27/12/2009 21:07:35

      Ξύνεις πονεμένες ιστορίες

  34. αναγνώστης avatar
    αναγνώστης 27/12/2009 21:09:47

    Οι 4Τ ανήκουν ακόμα στον κ. Καββαθά; Γιατί αν ανήκουν πρέπει να κάνει άγρια παρέμβαση στο τμήμα κάλυψης αγώνων. Καμία σχέση με τότε που έγραφε ο ίδιος. Τωρα λιβανηστήρια μόνο προς τέκνα εθνικών κατασκευαστών

    • Κώστας Καββαθάς avatar
      Κώστας Καββαθάς @ αναγνώστης 31/12/2009 00:34:37

      Η εταιρεία όχι, το πνεύμα και τα περιοδικά ναι

  35. αναγνώστης avatar
    αναγνώστης 27/12/2009 21:10:27

    ΕΛΠΑ: Ελληνική Λέσχη Πατερναλιστικής Αυτοκίνησης

  36. remali avatar
    remali 27/12/2009 21:20:29

    Το ταξικότερο σπορ. Και λίγα λες Αναγνώστη. Και πρωταθλητές επιβάλλουν. Με το ζόρι να πιστέψουμε ότι είναι "χεράδες".

  37. remali avatar
    remali 27/12/2009 21:22:09

    Αποσύρομαι προς το παρόν Factor. Ραντεβού στο άλμα.

  38. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 28/12/2009 14:22:39

    Ναι,αλλά δεν παίξανε Βάγκνερ ακόμα...

  39. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 28/12/2009 14:32:58

    Ο παλιός υπουργός του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Καψής,στην κηδεία του εκλιπόντος δήλωσε στα κανάλια ότι ΄΄ σ αυτό το φέρετρο ακουμπάει η Ελλάδα ΄΄.Αυτό το είχε πει ο τεράστιος Άγγελος Σικελιανός στην κηδεία του τιτάνα Κωστή Παλαμά. ...Βουρκώσαμε...Λίγο μέτρο αδέρφιαααααα!

  40. s8p avatar
    s8p 29/12/2009 23:50:26

    Το : « ένας πούστης και μια πουτάνα κυβερνάνε την Ελλάδα» ποιός το είχε πεί;

  41. Κώστας Καββαθάς avatar
    Κώστας Καββαθάς 31/12/2009 00:32:25

    Τα χρόνια πέρασαν και δεν ...βέπω καλά!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.