#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/08/2011 07:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο νέος ύμνος του ΠΑΣΟΚ




Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Αδέρφια, δύσκολα τα πράγματα για το κίνημα. Κι ο Ανδριόπουλος, κι ο Μίκης, αν θυμάμαι καλά αλλά κι η κόρη του μεγάλου Μάνου Λοΐζου τους έριξαν απαγορευτικό, οπότε τι θα παίζουν τώρα στις εκδηλώσεις που δεν κάνουν; Τίποτα, αφού κρύβονται.

Κάποια στιγμή όμως θα έχουμε εκλογές. Θα πρέπει να βγουν σαν τα σαλιγκάρια κι οι εκλογές δεν είναι μνημόσυνο.

Στο μουγκό δεν γίνεται, ούτε με Θωμά Μπακαλάκο. Τί θυμήθηκα, ε; Τόσο παλιός είμαι. Και πόσες φορές να το παίξουν το cd με την Κάρμινα Μπουράνα; «Πηδάει» και κάνει πια χρατς χρουτς, σαν πλάκα γραμμοφώνου, από κείνα τα ρεμπέτικα χωρίς μπουζούκι που πρωτοηχογραφήθηκαν στο Αμέρικα με κάτι μαντολίνα.

Νομίζω λοιπόν πως μπορώ να κάνω μια σεμνή πρόταση. Μια πρόταση που θα τιμήσει γενιές αντιστασιακών χασικλήδων και πρεζάκηδων,  που κυνηγήθηκαν από την επάρατο κεντρο-δεξιά και δικαιώνονται τώρα από το ψηλό παιδί από την  Μινεσότα. Ένα τραγούδι που θα τιμά τους αγωνιστές της ντάγκλας και της μαστούρας, με ταυτόχρονη υπαινικτική αναφορά στην ελληνοτουρκική φιλία.

Το ‘γραψε γύρω στο 1934 ο Σωτήρης Γαβαλάς και το ‘χει τραγουδήσει ο μέγιστος Στελάκης Περπινιάδης:



«Να ξεφύγω δεν μπορούσα

σαν γυρνούσα από την Προύσα.

Με καρφώσαν κάτι μπράβοι

και με πιάσαν στο καράβι.

Είχα ράψει στο σακκάκι

δυο σακκούλες με μαυράκι

και στα κούφια μου τακούνια,

ηρωΐνη ως τα μπούνια.

Θα γεμίζαν οι λουλάδες,

κλάφτε τώρα δερβισάδες.

Θα γινότανε γιαγκίνι

με μαυράκι κι ηρωΐνη.

Ε, ρε, το χω κάνει τάμα,

θα μισέψω γι’ άλλο πράμα.

Γεια σου Προύσα παινεμένη

και στον κόσμο ξακουσμένη».

Ο Γιώργος κι η ιδεοληπτική παρέα του, υλοποιούν ένα ένα τα όνειρα τους. Ο νόμος του Ραγκούση έγινε μαγνήτης και διαφήμιση στις εφημερίδες του Πακιστάν και του Αφγανιστάν. Οι εξπέρ του βετέξ, της επαιτείας και της κάμας, τα τσακάλια του trafficking και της ντόπας, πλακώσανε εδώ. Η χαμηλότερη ποιότητα μετανάστευσης. Ασιάτες μουσουλμάνοι, χωρίς δεξιότητες, παιδεία, απελπισμένοι, με μάτι μαυρισμένο από την πείνα. Σομαλοί νταβάδες και ναρκέμποροι, με νιγηριανούς συναδέλφους τους, μαχαιροβγάλτες, κλέφτες, λαθρέμποροι και πορνοβοσκοί, σπρωγμένοι από τους καλοπληρωμένους Τούρκους πλημμύρισαν τα σύνορα, όπου ο Στρατός, από το Νοέμβριο του 2009, δεν επιτρέπεται να κάνει ανάσχεση δια της βίας. Υλοποιεί κατ’ εντολήν άνωθεν τα περίφημα έγγραφα του Συνηγόρου του Αποτέτοιου, που έστελνε ο Καμίνης στους πρόθυμους νεοπασόκους. Για να μην το ξεχάσω, από τα πρώτα μαγαζιά που πρέπει να κλείσουν, για να συμμετάσχω κι εγώ από εδώ στη διαβούλευση της ΝΔ για την συνταγματική μεταρρύθμιση.

Προηγουμένως και με συνοπτικές διαδικασίες καταργήθηκε το «Εθνικής» από τους τίτλους των Υπουργείων, το τρίψιμο με τους Τούρκους γίνεται συνεχώς και μέχρι παρεξηγήσεως, για την ΑΟΖ τουμπεκί ψιλοκομμένο αλλά τώρα περνάμε στην ανώτερη σφαίρα του ελληνικού σοσιαλισμού: στη ντάγκλα. Ο Γιώργος υλοποιεί άλλο ένα από τα όνειρα του, απ’ όταν είχε μαλλιά και φορούσε παντελόνι καμπάνα.



Φτιάξε λοιπόν κεφάλι, δουλοπάροικε του Μνημονίου. Φύτεψε, πότισε, κορφολόγησε. Φύσα, ρούφα, τράβα τονε.  Όταν πάρεις τον κολοβό μισθό σου, αν έχεις δουλειά, πριν κλάψεις στο μέτρημα, στρίψε ένα τρίφυλλο προυσαλίδικο, να κάνεις κεφάλι, βρε κουτό. Αν σου κάνανε έξωση, αν δεν έχεις να πληρώσεις το μηνιάτικο του φοιτητή γιου σου στη Θεσσαλονίκη ή της κόρης σου στην Πάτρα, αν σου πήρε η τράπεζα τον κουβά με ρόδες, που πήρες με 72 δόσεις, δεν πειράζει. Έχει χόρτο, μπάφο, μαύρο, κι αν ζορίζεσαι πολύ, τράβα και καμμιά μυτιά. Θα ‘σαι πασάς στα Γιάννενα, περιδινούμενος ντερβίσης στον τεκέ κι αυτή στην πόρτα με τις βαλίτσες, που φεύγει με τα παιδιά σου, κορόϊδο που πίστεψες πως λεφτά υπάρχουν, δεν μοιάζει με τη γυναίκα σου, είναι η γυναίκα σου αλλά όταν καπνίζει ο λουλάς, εσύ δεν θα πονάς. Γιατί νομίζεις τραγουδάνε τα κορόϊδα τα καναρίνια στο κλουβί; Το καναβούρι. Τι νόμιζες; Απ΄τη χαρά τους; Στη μαστούρα τα ρίχνουμε τα πετεινά του Θεούλη για ν’ ανέχονται τα κλουβί. Σαν το Μάρκο κελαηδάνε, που τον πάταγε το ναργιλέ. Έτσι κι εσύ, σαν το καναρίνι στο κλουβί, νερό, κάνναβη και μαστούρα, κυρίαρχε λαέ μου.

Αδέρφια, δεν παριστάνω τον ανίδεο. Έχω γράψει για το πρόβλημα. Έχω γράψει με έμφαση για το ότι πρέπει να στερήσουμε από τους εμπόρους τους πελάτες τους. Όποιος είναι εξαρτημένος χρήστης, κι αυτό ισχύει για τα «σκληρά», π.χ. ηρωΐνη, κοκαΐνη, να πηγαίνει στο δημόσιο νοσοκομείο κι εφόσον πληροί κάποια συγκεκριμένα απλά ιατρικά κριτήρια, να παίρνει μια κάρτα και να του χορηγούν υποκατάστατο τζάμπα. Να μην δέρνει την μάνα του για 20 ευρώ, να μην κλέβει, να μην εκπορνεύεται, να μην μοιράζεται σύρριγγες, να μην παθαίνει AIDS κι ηπατίτιδα, να μην πεθαίνει σαν αδέσποτο σκυλί στους δρόμους και σ’ εγκαταλελειμένα σπίτια. Ν’ ανασάνουν μανούλες, να σωθούν ζωές και να πεινάσουν τα τομάρια που πουλάνε πρέζα, ενώ θα μειωθεί δραστικά η παράγωγη εγκληματικότητα.

Αυτός όμως είναι άλλο κι άλλο ν’ αποπνέεις ως κυβέρνηση την λογική του περιθωρίου, της χασικλίδικης υποκουλτούρας, που δεν είναι παρά σκαλί για τα «σκληρά». Άλλο να αποποινικοποιείς και να προνοείς κοινωνικά, άλλο να περιθάλπεις κι άλλο να νομιμοποιείς κοινωνικά και στις συνειδήσεις την χρήση «μαλακών» και «σκληρών». Κι αν βάζω εισαγωγικά, είναι γιατί όποιος ξέρει ανθρώπους που καπνίζουν κάργα μαύρο, γνωρίζει ότι το μυαλό τους έχει κόψει σαν γιαούρτι. Οι βλάβες στα εγκεφαλικά κύτταρα είναι σοβαρές κι ο μύθος «μα, χόρτο του Θεού είναι», δεν κρύβει το βλέμμα της αγελάδας που βλέπει τα τρένα να περνάνε.

Το ΠΑΣΟΚ αλιεύει ακόμη και τις ψήφους του περιθωρίου, κατεβαίνει τα σκαλιά ως το υπόγειο κι από κει μπαίνει στο βόθρο. Σοσιαλισμός μυρίζει…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anastasis avatar
    Anastasis 07/08/2011 07:47:59

    Aγαπητέ Φαήλο, εξαιρετική η περιγραφή σου για την κατάσταση που έχει περιέλθει η πατρίδα μας , αλλά... λύση δεν βλέπω να προτείνεις.
    Η Ελλάδα καταστρέφεται και δεν κουνιέται φύλλο...
    Το μόνο που κάνουμε όλοι, συμπεριλαμβανομένου βέβαια και της αντιπολίτευσης στο σύνολο της, είναι διαπιστώσεις και μόνο διαπιστώσεις.
    Ως που θα πάει αυτό?

    • Δ.Μ. avatar
      Δ.Μ. @ Anastasis 07/08/2011 16:42:58

      Η ταύτιση του Σοσιαλισμού με βόθρο αδικεί κυρίως τον συντάκτη και όχι το Σοσιαλισμό που σίγουρα δεν έχει ανάγκη αναγνώρισης λαι αποδοχής από ακραίους συντηρητικούς κάπου στην Ελλάδα.
      Η πραγματικότητα είναι πολύ σκληρή και τα άρθρα δεν την εξαφανίζουν. Εκατοντάδες χιλιάδες έφηβοι χρήστες κάναβης στην Ελλάδα αντιμετωπίζονται μέχρι σήμερα από το "δυτικοηθικό"- "εθνικοπατριωτικό"- "χριστιανικό" κράτος ως πρεζάκια, με τα όποια συνεπακόλουθα.
      Οχι, η νεολαία της Ελλάδας μπορεί να απεμπλακεί όταν σταματήσουμε να τη στέλνουμε στον έμπορο και στη φυλακή γιατί θέλησε να δοκιμάσει το "απαγορευμένο".
      Αυτή είναι η διαφορά προόδου και συντήρησης. Τα προβλήματα δεν λύνονται όταν κάνεις ότι δεν σε αφορούν ή νομίζεις ότι θα τα λύσει η Αστυνομία και οι φυλακές. Τα αποτελέσματα βροντοφωνάζουν. Ποιός ακούει;

      • Ίωνας avatar
        Ίωνας @ Δ.Μ. 07/08/2011 17:20:26

        Αν θέλει κάποιος να ...δοκιμάσει το απαγορευμένο, πρέπει να ξέρει και τις συνέπειες, που πιθανόν να υποστεί. Η δήθεν ανθρωπιστική αντιμετώπιση του προβλήματος των ναρκωτικών, απλά το διαιωνίζει. Η μόνη ρεαλιστική και άμεση λύση, είναι η σκληρή καταστολή.

        • Δ.Μ. avatar
          Δ.Μ. @ Ίωνας 07/08/2011 17:59:42

          Μας περιγράφεις τα αποτελέσματά της αφού εφαρμόζεται εδώ και δεκαετίες και όχι μόνον εδώ αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο;
          Εγώ βλέπω να έχουν δημιουργηθεί γενιές ολόκληρες τοξικομανών που από τη χρήση μαριχουάνας πέρασαν στα σκληρά μέσω της επαφής με το κύκλωμα των εμπόρων. Ξέρεις κάτι διαφορετικό;

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δ.Μ. 07/08/2011 23:54:39

        Άκου Δ.Μ.,
        Αναφέρομαι, προφανώς, στον ελληνικό πασοκικό "σοσιαλισμό". Τα καθεστώτα του υπαρκτού ήταν ανελέητα με ΟΛΩΝ των ειδών τα ναρκωτικά κι ακόμη κι οι χρήστες είχαν πολύ σκληρή αντιμετώπιση.
        Πήγαινε να φουμάρεις μπάφο στην Κούβα του Φιντέλ, αν σου βαστάει. Θα φας καλά και θα περάσεις καιρό στην "ψειρού", αν σε τσακώσουν.
        Αν είχες επαφή με το "άθλημα" κανείς νέος σήμερα δεν πάει φυλακή απλά γιατί είναι χρήστης. Την πρώτη φορά, αν θεωρηθεί η χρήση και κατοχή όλως συμπτωματική, "είχα χωρίσει με την κοπέλα μου , κ. Πρόεδρε και έκανα την βλακεία κι αγόρασα από ένα γύφτο κλπ, ήταν η πρώτη, δεύτερη φορά κλπ", τότε κρίνεται ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΣ ο χρήστης. Γενικά μόνο για προσωπική χρήση δεν πάει κανείς μέσα και η ποινική αντιμετώπιση είναι επιεικής. Ο δε τοξικομανής, ο μη δυνάμενος να απεξαρτηθεί με τις ίδιες δυνάμεις, την σκαπουλάρει και για κακουργηματικές πράξεις, όπως ληστείες κλπ, αν διαπιστωθεί η τοξικομανία, διότι έχει επιεικέστερη, ειδική μεταχείρισξη. Σπάει το κατώτερο όριο της ποινής καθείρξεως και πέφτει μαλακά, γλυτώνοντας την φυλακή.
        Μάθε λοιπόν και μετά κάνε τον έξυπνο.
        Οι "εθνικοπατριώτες" κλπ, που λες, στις οποίες συμπεριλαμβανόντουσαν και οι αληθινοί κεντρώοι, του αληθινού Κέντρου της Ιστορίας, πιστεύανε και πιστεύουνε στην ισχυρή εθνική ταυτότητα, στην συνοχή του βασικού κοινωνικού κυττάρου που είναι η οικογένεια, στην κοινωνική δικαιοσύνη και στην πειθαρχημένη παιδεία, που διδάσκει και περνάει στις συνειδήσεις ένα ηθικό πρότυπο στο οποίο ο πρεζάκιας, ο χασικλής, ο αλκοοολικός, ο κλέφτης, ο τεμπέλης, ο φυγόστρατος, ο άνανδρος, είναι άξιος μόνο περιφρόνησης. Αυτό το μοντέλο ξέρουμε τι ανθρώπους έβγαζε. Τα εν Ελλάδι "προοδευτικά" σκατά της αναβεωτικής ή αριστερίστικης "αριστεράς" του Κολωνακίου και του "σοσιαλισμού" του φουά γκρα, είδαμε τι ανθρώπους βγάζουν αποδομώντας το Έθνος και την κοινωνική συνοχή. Εν προκειμένω, επειδή συμφωνώ, δες την θέση του ΚΚΕ, με την οποία συμφωνώ. Σου πέφτει "συντηρητική" για τον δικό σου "σοσιαλισμό", ε;

        • Δ.Μ. avatar
          Δ.Μ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/08/2011 11:43:13

          Ετσι κι αλλιώς το ΚΚΕ είναι το πιό συντηρητικό κόμμα στην Ελλάδα. Υποθέτω ότι αν είχαμε Σιβηρία εκεί θα τους έστελνε.
          Ο πατριωτισμός απ'την άλλη δεν μονοπωλείται από κανένα χώρο και έχει πιό ευρεία έννοια από το "πατρίς, θρησκεία, οικογένεια". Πατριωτική ήταν η στάση του Ανδρέα το '87 και του Σαμαρά το '93(;). Οπως αντιπατριωτική είναι η στάση όσων βούλιαξαν την Ελλάδα. Διαπερνά όμως όλους τους πολιτικούς χώρους. Ο λαός μας δεν έχει σχέση ούτε με Κολωνάκι ούτε με "φουά γκρά". Ούτε βέβαια με τους απάτριδες Ελληνες κεφαλαιοκράτες. Κοινωνική δικαιοσύνη και ανθρωπιά θέλει.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δ.Μ. 08/08/2011 19:21:55

            Φυσικά κι έχει ευρύτερη έννοια ο πατριωτισμός από το ΄Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια αλλά πάντως οφείλει να τα περιλαμβάνει και αυτά αλλιώς τί σόϊ πατριωτισμός είναι;
            Και σίγουρα το Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια, έβγαζε ανθρώπους που δεν πέφτανε τόσο εύκολα στην πρέζα, οπότε ξαναρχόμαστε στην ανάγκη επιβολής και προβολής ισχυρού αξιακού προτύπου.
            Ο Λαός δεν έχει σχέση με το Κολωνάκι και την "αριστερά" του φουά γκρα που ξυπνάει μετά τις 11, όμως το ανακυκλωμένο ψευτοπροοδευτικό σκυλολόϊ (σκύλε μου, συγγνώμη), που κυριάρχησε στα ΜΜΕ, στην Παιδεία, στον πολιτισμό και στα κέντρα των αποφάσεων, έχει και παραέχει και αυτή η παρακμιακή κλίκα που αποδομεί την εθνική και κοινωνική συνοχή, την Ιστορία και την ταυτότητα μας, είναι οι κύριοι ένοχοι της σημερινής οικονομικής, ηθικής και πολιτικής παρακμής.

      • Κωστας avatar
        Κωστας @ Δ.Μ. 11/08/2011 13:27:53

        Φίλε Δ.Μ. ξέρεις πόσα «απαγορευμένα» υπάρχουν; Αλλοίμονο, αν δικαιολογούσαμε κάθε ένα που ήθελε να δοκιμάσει. Απαγορευμένο στον άλλο δεν είναι αυτό που μου ανήκει; Αλήθεια, από τις ουσίες κρίνεται ο προοδευτισμός του σοσιαλισμού; Είδες τι κατάφερε ο Ανδρέας με τη πλέρια ελευθερία που κήρυξε; Αλήθεια, αυτοί που δοκίμασαν για την εμπειρία, που κατέληξαν; Αυτό θέλεις; Τη σταδιακή εξάρτηση/εθισμό από τα απαγορευμένα; Είναι θεραπεία;

    • James Winona avatar
      James Winona @ Anastasis 07/08/2011 18:49:03

      Pepromenon fygein adynaton !!!
      Ellas = Kapout

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Anastasis 08/08/2011 00:23:04

      Αναστάση,
      Η απάντηση είναι ισχυρό Εθνικό Κράτος, ενίσχυση της εθνικής ταυτότητας, μέσα από την Παιδεία, προστασία της μητρότητας και της οικογένειας. Επιβολή κανόνων στα ΜΜΕ. Γενικός στόχος μια κοια κοινωνία με συνοχή κι ένα ηθικό πρότυπο που να διαπερνά όλη την κοινωνία, ένα πρότυπο φιλοτιμίας, φιλοπατρίας, ευγενούς άμιλλας, όχι μηδενισμού και ντάγκλας, λειώσιμο των εμπόρων, δωρεάν περίθαλψη, με τον τρόπο που γράφω, των χρηστών. Εν ολίγοις η απάντηση είναι ο Ελληνικός Τρόπος, οι Ελληνικές Ιδέες και η κοινή λογική.

  2. Chris Frantzanas avatar
    Chris Frantzanas 07/08/2011 08:22:20

    Poli kali i synoliliki ergasia sas!!!!!!!
    Synexiste etsi!!!!!!!!
    Oxi 4 1004 xronia na eiste edo!!!!!!!!!!!!

    • Roulis avatar
      Roulis @ Chris Frantzanas 07/08/2011 14:42:26

      Τα θυμαστε τα υπαινικτικα της Μαλβινας για τη Βασω τη νταγκλα???Τωρα δικαιωνεται!!!

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/08/2011 09:07:38

    Xρειαζεται ομως και δεσμευση της ΝΔ για τις αλλαγες που θα κανει και σε αυτο το νομο οπως και στο μεταναστευτικο.
    Οσο για τον Καμινη πρεπει να καταργηθουν ολες οι ανεξαρτητες αρχες.
    Η διοικηση πρεπει να ασκειται απο τη νομιμη κυβερνηση που εξελεγη και τα υπευθυνα οργανα και οχι απο δηθεν "ανεξαρτητους" αυθαιρετουντες που δεν λογοδοτουν σε κανενα.

  4. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 07/08/2011 09:36:19

    Φαηλο, έτσι είναι όπως τα λες, η χώρα μας έχει γίνει βορά των αρπαχτικών και των νεοταξιτων, αν δεν γίνουν εκλογές είμαστε χαμένοι
    πρώτη φορά βλέπω κυβέρνηση να επιτίθεται στους ίδιους της τους πολίτες
    θα ήταν μεγάλη μας τιμή να φιλοξενήσουμε άρθρα σου στην εφημερίδα μας
    του νομού Ροδόπης.

  5. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 07/08/2011 09:37:20

    ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Η ΠΑΤΡΙΔΑ

  6. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 07/08/2011 09:52:02

    δεν καταλαβα το σχολιο της ν.δ. για τα ναρκωτικα ,το καταλαβατε εσεις? νοχελικη αντιδραση του στιλ να μην πειραξουμε κανεναν. η ν.δ ειναι πατριωτικο κομμα και σε ορισμενα θεματα οπως αυτο με τα ναρκωτικα πρεπει να ειναι καθετη ,αντιθετη στην αποποινικοπιηση. δεν χωρουν ναι μεν αλλα, μην χασουμε κανενα ψηφαλακι.
    οσο για το σχολιο του φαηλου ετσι ειναι τα πραγματα. μετα απο πολυ χρηση τα εγγεφαλικα κυτταρα χαλανε.δεν λειτουργει τιποτε. τωρα δεν ξερουμε ο πρωθυπουργος ποση χρηση εκανε κατα το παρελθον οπως ο ιδιος δηλωσε και σε τι κατασταση ειναι τα δικα του εγγεφακικα κυτταρα.

  7. Ariadne avatar
    Ariadne 07/08/2011 09:54:53

    Κύριε Κρανιδιώτη, αφού σας πώ οτι το άρθρο σας είναι πολύ καλό, θα μου επιτρέψετε να σας θυμίσω οτι υπάρχει ακόμα ο κ. Μικρούτσικος, τέως Υπουργός(!) του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος ευχαρίστως θα τους έγραφε έναν ύμνο...

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Ariadne 07/08/2011 15:15:31

      Ναι βέβαια μπορούν να γράψουν νέο ύμνο αντί για τον τρελάνουμε τον ήλιο θα αρχίζει κάπως έτσι:
      Θα τους τρελάνουμε στην Ε.Ε. σίγουρα ναι!
      Θα τους πεθάνουμε στην Ελλάδα σίγουρα ναι!

  8. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/08/2011 10:02:10

    Εξαιρετικό!!!
    ΥΓ1: Φήμες όμως αναφέρουν ότι το τραγούδι της προεκλογικής εκστρατείας του σοσιαλιστικού κόμματος, θα είναι ο εθνικός μας ύμνος, σε ντουέτο των Γαπ-Παναρίτη ( σε διασκευή βέβαια μπιτάτη)
    2: Η κατάργηση της έννοιας ''Εθνικής'' έγινε όταν στο ΄΄τρίψιμο Ελλάδας-Τουρκίας΄΄ που αναφέρεις, η Ελλάδα αποφάσισε να είναι ''με την πλάτη''.....

  9. ΔΗΜΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣ 07/08/2011 10:04:56

    Oργανώθηκε καλά το πράμα.
    Πρώτα άρχισε ο διαχωρισμός σε "σκληρα" και "μαλακά" .
    Μετά Ο ΓαΠ έκανε την περίφημη δήλωση οτι το χασίσι μπορεί να φυτεύεται και στις γλάστρες και, ώ του θαύματος εξαφανίστηκαν απο τις ειδήσεις σε όλα τα Μ.Μ.Ε. οι θάνατοι απο τα ναρκωτικά.
    Μετά αρχισαν να καταδιώκονται ως εγκληματίες οι καπνιστές του τσιγάρου ( οχι και οι εργοστασιάρχες αυτοί είναι "παραγωγική τάξη")
    και τέλος για να μην ξεχάσουμε και τις παροιμίες ( Ο ΛΥΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ - η αγαπημένη του ΠΑΣΟΚ) εν μεσω μνημονίων και κατακαλόκαιρου βαφτίζουμε με νόμο τους εμπόρους ναρκωτικών "χρήστες" και αθωώνουμε τους πάντες.
    Γειά σου Παλαιοκώστα!
    Ε ρε, ψήφοι!!!
    Αλήθεια η Ν.Δ. θα κάει καμία δηλωση για ανάκληση του νόμου αν και οταν έρθει στην Κυβέρνηση;
    Τώρα όσον αφορά για την εξυπηρέτηση των χρηστών απο τα Νοσοκομεία εκει και αν θα γινει γέλιο!!!
    Αφού δεν έχουν ασπιρίνη θα εξυπηρετουν τους χρήστες; Η θα πανε στα ιδιωτικά οπότε πάλι θα πληρώνουν ανεξέλεγκτα;

  10. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 07/08/2011 10:09:02

    To πείραμα είναι γνωστό, έγινε στην Αργεντινή, όπου διοχέτευσαν στους άτυχους άνεργους νέους, το φτηνό ναρκωτικό ¨πάκο¨, που καίει τα πνευμόνια, εξασθενεί το κεντρικό νευρικό σύστημα και μεταμορφώνει τους δύστυχους χρήστες σε ασθενείς - κουρέλια.

    Έτσι αντιμετωπίζεται το μέγα πρόβλημα της ανεργίας, αφού πλέον οι μαστουρωμένοι- ετοιμοθάνατοι νέοι δεν αφυπνίζονται, δεν διεκδικούν τίποτα από το σύστημα.

    Κατόπιν αυτού με ήσυχο κεφάλι, το αδηφάγο - ελεεινό σύστημα, συνεχίζει ν΄απομυζά κάθε λαό, κάθε πλουτοπαραγωγική χώρα, σκοτώνοντας στην κυριολεξία το ανθρώπινο δυναμικό της.

    Τέτοιο λαμπρό μέλλον σχεδιάζουν για μας και τα παιδιά μας!

    • Southlancer avatar
      Southlancer @ Απλή σκέψη 07/08/2011 10:55:11

      Αυτό ειναι το σχέδιο τους, ..... στο Γουδι, στο Γουδι, προδότες!

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/08/2011 10:14:38

    Όταν καπνίζει ο λουλάς
    εσύ δεν πρέπει να μιλάς.
    Κοίταξε τριγύρω οι μάγκες
    κάνουν όλοι, κάνουν τουμπεκί

    Και ξέρεις τι υποψιάζομαι... Θα αφήσουν νόμιμες τις καναβουριές στα μπαλκόνια και μετά θα τις ...φορολογήσουν!

    • factorx avatar
      factorx @ archaeopteryx 07/08/2011 13:00:26

      !!!!

  12. danaos avatar
    danaos 07/08/2011 10:35:13

    Εύα ξεχνάς! Μα τον έχω ήδη έτοιμο τον ύμνο σε σχόλιο σε άλλη ανάρτηση:

    Ή στραβός ειν’ ο γιαλός ή στραβά αρμενίσαμε
    τρία αμπάρια τρίφυλλο κι όλο το καπνίσαμε
    Με λεφτά που υπήρχανε απ’ τη ρότα βγήκαμε
    σε λιμάνι ΔΝΤ μέσα τώρα μπήκαμε

    Έϊ άιντε φουλ οι μηχανές
    Έϊ άιντε λέει κι ο αμανές

    Σαν λιβάνι ο καπνός γύρω μας τυλίχτηκε
    κι ένας γλάρος του νερού μύρισε ζαλίστηκε
    Ήρθε στο κατάστρωμα με τα μάτια κόκκινα
    με γλυκό χαμόγελο μίλησε ανθρώπινα

    Έι GAP φύτεψα κι εγώ
    μια γλάστρα κι έτσι τραγουδώ

    Τρία ψάρια αφρόψαρα που κι αυτά μυρίσανε
    μας χαμογελάσανε και ματιές μας ρίξανε
    Ρίξτε άγκυρα εδώ και θα φέρουμε όργανα
    γλέντια που θα κάνουμε δίχως δίχτυα δόκανα

    Έϊ άιντε μας ρίξανε στην άβυσσο
    μα εμείς πάμε για παράδεισο!!!

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ danaos 07/08/2011 21:50:46

      Ψηφίζω δαγκωτό τον ύμνο σου Δαναέ!

  13. danaos avatar
    danaos 07/08/2011 10:37:27

    Φαήλε την καλημέρα μου!
    "Γιατί νομίζεις τραγουδάνε τα κορόϊδα τα καναρίνια στο κλουβί; Το καναβούρι. Τι νόμιζες; Απ΄τη χαρά τους;"
    'Απαιχτο!

  14. anonymous avatar
    anonymous 07/08/2011 10:51:11

    Για να μην το ξεχάσω, από τα πρώτα μαγαζιά που πρέπει να κλείσουν, για να συμμετάσχω κι εγώ από εδώ στη διαβούλευση της ΝΔ για την συνταγματική μεταρρύθμιση.

    Αυτές οι ανεξάρτητες αρχές είναι ευρωπαϊκής εμπνεύσεως και δε γίνεται να κλείσουν. Δυστυχώς.
    Το κακό είναι πως επειδή ασχολούνται με τα ''ανθρώπινα'' δικαιώματα στελεχώνονται μονίμως με αριστερούς οι οποίοι έχουν μια τάση να κάνουν μεταπτυχιακά σε αυτούς τους κλάδους. Το ζήτημα λοιπόν πως θα
    α) τις απαξιώσεις π.χ. στερώντας τους προσωπικό και μέσα
    β) δημιουργήσεις εκείνους τους μηχανισμούς που να μην επιτρέπουν στις διάφορες τέτοιες αρχές να γίνονται φέουδα των αριστερών.

    Υπόψιν ότι από την ίδια ασθένεια πάσχει και το ΣτΕ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anonymous 07/08/2011 15:49:14

      Όλα γίνονται...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anonymous 07/08/2011 15:58:44

      Στο Σ.τ.Ε. έχεις δικαστές. Οι άλλοι είναι τρέχα γύρευε. Άντρα "πολιτικής ορθότητας".

      • χρυσηίς avatar
        χρυσηίς @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/08/2011 16:49:06

        Τι τα θέλουμε ?

        Όλα -μα όλα!- θα κρίνονται όπως τον παλιό "καλό" καιρό της κεντρο-δεξιάς (ευφημισμός το: κέντρο , ε ? )

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ χρυσηίς 08/08/2011 00:10:11

          Χρυσηΐδα,
          Τον παλιό καλό καιρό της Δεξιάς και του Κέντρου της Ιστορίας η Παιδεία κι η οικογένεια αλλά και τα ΜΜΕ περνούσαν στις συνειδήσεις ένα πρότυπο όπου ο χασικλής, ο πρεζάκιας, ο κλέφτης, ο απατεώνας, ο τεμπέλης, ο δειλός, ήταν απόβλητοι, πασραδείγματα προς αποφυγήν. Δεν σου άρεσε αυτό το πρότυπο, προφανώς.
          Σήμερα δρέπουμε τους δύσοσμους καρπούς της μεταπολιτευτικής "προοδευτικής" παράγκας. Το συντηρητικό πρότυπο, το ΕΛΛΗΝΙΚΟ πρότυπο της φιλοτιμίας, της φιλοπατρίας, της ευγενούς άμμιλας, αντικαταστάθηκε από το τίποτα, από μηδενισμό, αριστερίστικες μπούρδες, αποδόμηση της εθνικής ταυτότητας και της κοινωνικής συνοχής με τεράστια ευθύνη και των ιδιωτικών ΜΜΕ. Η κοινωνία της πρέζας είναι δημιούργημα της μηδενιστικής κυριαρχίας. Ευτυχώς το ΚΚΕ στο ζήτημα των ναρκωτικών έχει υγιή και προφανώς κατ' εσέ "συντηρητικά" ανακλαστικά.
          Οι δε "ανεξάρτητες αρχές" είναι άντρα πολιτικής ορθότητας και καταβόθρες κονδυλίων που λείπουν από την πραγματική Δικαιοσύνη.
          Οι ελλείψεις σε γραμματείς και δικαστές έχουν οδηγήσει την κατάσταση στη Δικαιοσύνη σε εν τοις πράμασι αρνησιδικίας.
          Το παλιό καλό καιρό όλες οι υποθέσεις του Πολυμελούς δικάζονταν, αν δεν είχες σοβαρό λόγο αναβολής, τώρα το πινάκιο έχει 30 υποθέσεις, δικάζονται το πολύ 5 και αμαβάλονται οι υπόλοιπες λόγω ωραρίου κι αυτό μπορεί να σου τύχζει δυο και τρεις φορές και οι ικάσιμοι απέχουν πια χρόνια μεταξύ τους. Τον παλιό καλό καιρό τα ασφαλιστικά δικάζονταν σ' ένα μήνα και σε λίγες μέρες είχες την απόφαση, τώρα, φέξε μου και γλύστρησα.
          Η πραγματική Δικαιοσύνη λοιπόν νοσεί βαρύτητα κι εμείς σκορπίζουμε πόρους και δίνουμε εξουσίες σε περίεργα κωλοχανεία, όπου εργοδοτούνται όλα τα σόγια της καθεστωτικής "πολιτικής ορθότητας", που με ελάχιστες εξαιρέσεις ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/08/2011 00:11:59

            "άμιλλα". Ο δαίμων της ταχύτητας πληκτρολόγησης.

          • χρυσηίς avatar
            χρυσηίς @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/08/2011 02:26:12

            Αυτό το πρότυπο υπήρξε μόνο στα όνειρα μας.
            Ο "Ελληνικός τρόπος" είχε μέσα του και τον απατεώνα και τον κλέφτη. Δεν είχε την ματιά του Δύσης κι αυτό μας οδήγησε εδώ.
            Βοήθησαν κι όσοι κυβέρνησαν , ειδικά στην μετα-ΟΝΕ εποχή .
            Στην πραγματικότητα , πολύ μικρή δόση αλήθειας έχει αυτό που λέγεται ότι φτάσαμε ως εδώ γιατί κέρδισαν στο ιδεολογικό επίπεδο οι ηττημένοι του εμφυλίου .
            Ας το δεχτούμε ότι ο κακός μας εαυτός ήταν , κυρίως.
            Και για να μην τα ρίχνουμε όλα σ εμάς....η Ευρωζώνη , ο φυσικός μας χώρος , έχει πρόβλημα ανισορροπίας ανάπτυξης που χωρίς μεταφορά πόρων από τον Βορρά στον Νότο,δεν λύνεται.

          • χρυσηίς avatar
            χρυσηίς @ χρυσηίς 08/08/2011 02:28:19

            διόρθωση...
            την ματιά της Δύσης

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ χρυσηίς 08/08/2011 10:46:48

            Καλημέρα. Δεν υπήρξε μόνο στα όνειρα μας.
            Η χρήση ναρκωτικών ήταν κάτι που σε έθετε στο κοινωνικό περιθώριο. Το "καπνίζει κανά μαυράκι αλλά είναι καλό παιδί", δεν έπαιζε. Σε θεωρούσαν χαμένο κορμί. Στις γειτονιές μας, στις οικογένειες που μεγαλώσαμε, ναι, το ηθικό πρότυπο, ήταν αυτό που λέω. Όταν κάποιος ήθελε μια κοπέλα έμπαιναν τρεις ερωτήσεις: από που είναι, τί δουλειά κάνει, αν και που υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία. Αυτά γιατί έπρεπε να ξέρουν από που κρατάει η σκούφια σου, αν δουλεύεις ή είσαι κοπρόσκυλο και η εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων ήταν δείγμα σωματικής και ψυχικής υγείας, χαρακτήρα.
            Αν το προφίλ σου ήταν Ι5 και χασικλής. 'ησουν απόβλητος. Σήμερα, μπορείς να είσαι έτσι, να κάνεις καριέρα, να είσαι κάθε μέρα στο γυαλί και να πουλάς κι εξυπνάδες ή να είσαι και πολιτικός.
            Φυσικά και υπήρχαν πάντοτε σκάνδαλα, λαμογιές. Σκέψου όμως ότι ο Μπαλόπουλος πήγε φυλακή για κάτι κρέατα. Ο Ζίγδης έφυγε από την πολιτική φτωχότερος. Ο Αντώνης Τρίτσης επίσης. Παλιά τα "έπιαναν" συνήθως κάτι υπηρεσιακοί, διαμεσολαβητές. Σήμερα τα πιάνουν αυτοπροσώπως οι υπουργοί.
            Γιατί Χρυσηΐδα μου, σήμερα δεβν θεωρείται πρότυπο ο πατριώτης, ο φιλότιμος, ο πρώτος μαθητής, ο καλύτερος στρατιώτης, ο γενναίος αλλά ο καταφερτζής, ο επιτήδειος, αυτός που τα κονομάει γρήγορα και χωρίς κόπο. Αυτό έχει καταφέρει η αποδόμηση της εθνικής ταυτότητας, η προσβολή της εθνικής και κοινωνικής συνοχής, ο αφελληνισμός της Παιδείας.
            Τα παιδιά δεν τα μεγαλώνουν πια οι μανάδες τους. Οι δάσκαλοι δεν τους μιλούν για τους γενναίους, τους αγέρωχους της αυτοθυσίας, δεν τους δείχνουν κορυφές. Το ηρωϊκό πρότυπο είναι αναντικατάστατο. Τώρα έχουμε στήσει στην Αγορά ένα φτηνιάρικο ξόανο, ντυμένο με τα ράκη της πολιτικής ορθότητας κι ενός κάλπικου διεθνισμού.
            Η Δικαιοσύνη μας όμως ήταν ίσως από τις πιο φιλεργατικές και σίγουρα στο οικογενειακό προστάτευε και προστατεύει τη μάνα και τα παιδιά της.
            Δεν χρείαζόμαστε περίεργους κι ημιδιαφανείς "θεσμούς" δήθεν ανεξάρτητων αρχών, φάνεια από την Εσπερία. Χρειαζόμαστε ενίσχυση των υπαρχόντων θεσμών και μηχανισμούς ελέγχου. Χρειαζόμαστε κάτι απλό: ο καθένας να κάνει την δοουλειά του, η Αστυνομία να είναιναι Αστυνομία, η Δικαιοσύνη να είναι αδέκαστη, γρήγορη, ανεξάρτητη με ανθρώπους με κοινωνική εμπειρία, μόρφωση και κύρος. Βουλή από άξιους, όχι κηφήνες της διαπλοκής. Κυβέρνηση κέρβερο του εθνικού συμφέροντος και της κοινωνικής δικαιοσύνης. Δεν χρειαζόμαστε "συνηγόρους" που μέμφονται τον Στρατό γιατί έκανε ανάσχεση των λαθρομεταναστών στα σύνορα. Ας φάμε τώρα την Καμπούλ και το Μογκαντίσου του κέντρου στη μάπα.

  15. anonymous avatar
    anonymous 07/08/2011 10:59:27

    Όποιος είναι εξαρτημένος χρήστης, κι αυτό ισχύει για τα «σκληρά», π.χ. ηρωΐνη, κοκαΐνη, να πηγαίνει στο δημόσιο νοσοκομείο κι εφόσον πληροί κάποια συγκεκριμένα απλά ιατρικά κριτήρια, να παίρνει μια κάρτα και να του χορηγούν υποκατάστατο τζάμπα.

    Σε αυτό το σημείο θα συμφωνήσω πλήρως. Θεωρώ ότι είναι η μόνη λύση.

    Επισημαίνω όμως ότι η διακίνηση των ναρκωτικών έχει περάσει σε ξένες παρακρατικές υπηρεσίες (μυστικές) οι οποίες από τα έσοδα χρηματοδοτούν τους πολέμους τους. Θα δεχτούν αυτοί να χάσουν έσοδα;

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ anonymous 08/08/2011 00:50:56

      Όχι δεν θα το δεχθούν και γι αυτό θα επαναληφθεί το φαινόμενο της μεθαδόνης. Έπεισαν τότε πως είναι δυνατό υποκατάστατο και προσέτρεξαν χιλιάδες εξαρτημένα παιδιά στις υπηρεσίας του ΟΚΑΝΑ. Δημιουργήθηκε ένας μακρύς κατάλογος αναμονής και άρχισε η κυκλοφορία της μεθαδόνης στη μαύρη αγορά, όπως ακριβώς ήταν και της ηρωίνης. Διαφήμισαν το «υποκατάστατο» -δηλαδή τη συνέχεια της εξάρτησης- ως εξαιρετική λύση και στη συνέχεια «φρόντισαν» να αδυνατούν, στο να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες όλων.
      Χρόνια τώρα αναρωτιόμουνα το γιατί δεν ζητεί η πολιτεία από όλα τα κανάλια, που εκμεταλλεύονται και πλουτίζουν από τις κρατικές συχνότητες, να συμβάλουν στον αγώνα κατά των ναρκωτικών με συγκεκριμένες εκπομπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και να αφήσουν τις επετειακές φαμφάρες της παγκόσμιας ημέρας. Άργησα να το καταλάβω, μα τώρα ξέρω!

  16. Ip0 avatar
    Ip0 07/08/2011 11:21:33

    Κύριε Κρανιδιώτη. Το κύριο κομμάτι τριβής είναι πράγματι η κάνναβη, γιατί απενοχοποιεί στο μυαλό των νέων τη χρήση ευφορικών ουσιών. Ο δε αντίλογος πως μόνο η κατάχρηση οδηγεί σε παρατράγουδα, πράγμα που συμβαίνει και με το αλκοόλ, άρα με λελογισμένη χρήση της δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας είναι άνευ σημασίας. Το ζήτημα είναι πρωτίστως αισθητικό.
    Με τα 2-3 ποτηράκια οινόπνευμα έρχεσαι σε ευθημία και μπορείς να συμμετέχεις αξιοπρεπώς σε κοινωνικές συνάξεις Είναι μια μεθυστική ουσία που έχει νομιμοποιηθεί κοινωνικά στο είδος μας εδώ και χιλιετίες.

    Με τους μπάφους το ζήτημα αλλάζει, είναι ένα εσωστρεφές ναρκωτικό που ακόμα
    και στην περιστασιακή του χρήση οδηγεί τον χρήστη απομονωμένο στην κοσμάρα του, να λιώνει με ταινίες μπροστά στην τηλεόραση τρώγοντας γαριδάκια και γαλακτομπούρεκα. Μετά τη μακρόχρονη συστηματική χρήση, καταλήγει ηλίθιος. Η κουλτούρα της ιδιώτευσης, της κατανάλωσης, της ρέκλας και του παρτακισμού.
    Να βλέπεις γύρω σου ανθρώπους με κόκκινα μάτια, ΜΗ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΥΣ –οπότε η επίκληση της πιπίλας αυτής ως δικαιολογία δεν ισχύει- να κοιτάνε σαν χάνοι το κενό και να χαζογελάνε. Αυτοί τώρα τι είναι, άρρωστοι; Άρρωστοι στην προσωπικότητα είναι λέω εγώ. Καμία ανοχή!

    Με στεναχωρεί πάντως που ακόμη και στα σκληρά ναρκωτικά, η Ν.Δ. σύρεται πίσω από πρωτοβουλία του ΠαΣοΚ, θα έπρεπε να είχε προνοήσει την κατάθεση νομοσχεδίου για τους τοξικοεξαρτημένους πρωτύτερα. Όπως είπε κι ένας άλλος φίλος σχολιαστής, δεν γίνεται όλη μας η αντιπολίτευση να εξαντλείται γύρω από την οικονομία και φυσικά το μεταναστευτικό –οπού στο τελευταίο ευτυχώς οι τόνοι έχουν ανέβει επαρκώς. Υπάρχουν δεκάδες άλλα φλέγοντα ζητήματα που ανησυχούν αλλά και εξοργίζουν την πλειοψηφία των.. «συντηρητικών» δεξιών, όπως χαιρέκακα ορισμένοι αρέσκονταν να μας χαρακτηρίζουν σε μια προσπάθεια δημιουργίας συνδρόμου ενοχής για τα κοινωνικοπολιτικά μας πιστεύω.

    Η Νέα Δημοκρατία, ειδικά στο θέμα της κάνναβης, πως σκοπεύει να δράσει όταν γίνει κυβέρνηση; Έχετε κάποια αρχική πληροφόρηση που θα μπορούσατε να μοιραστείτε μαζί μας; Προσωπικά έχω τρεις γιους και το ζήτημα με απασχολεί εξαιρετικά. Και δυστυχώς, στο ζήτημα των λεγόμενων ‘ελαφρών’ ναρκωτικών, από τη Ν.Δ. δεν είδα μια σαφή, κατηγορηματική απόρριψη της φιλοσοφίας στην οποία κινήται το ΠαΣοΚ σχετικά με αυτά. Υπάρχει στα σκαριά κάποια αντιπρόταση που να μην αφήνει δικαιωματικού τύπου περιθώρια στον κάθε χασικλή να προμηθεύεται και να καπνίζει προκλιτικά τις φούντες του;

  17. armagedon avatar
    armagedon 07/08/2011 11:39:49

    Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ 44 ΤΑ ΕΚΑΤΟ.ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ...ΑΣ ΛΟΥΣΤΕΙ ΤΟ ΨΗΛΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΝΕΣΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΙΦΤΕΚΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ

  18. LamprosM avatar
    LamprosM 07/08/2011 11:51:29

    Αν δεν εισαι στην επομνη ΕΘΝΙΚΗ (επιτελους) κυβερνηση της ΝΔ, θα αρχισω και εγώ τα μπαφα.

  19. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 07/08/2011 11:52:29

    Φαήλο,
    υπάρχει κι άλλη μουσική πρόταση για το κόμμα της μαστούρας που θα αντιπροσωπεύει και τον ακριβή αριθμό των μελών του. "Εφτά νομά σ' ένα δωμά".
    Πέρα όμως από το αστείο του πράγματος, αυτό που προωθείται εις βάρος της ελληνικής νεολαίας είναι σοβαρότερος λόγος -πιο σοβαρός, κατ' εμέ, και από το σκάνδαλο των υποβρυχίων, για παράδειγμα-για να πάρει κάποιος το δρόμο για το ειδικό δικαστήριο.

  20. Αχιλλέας avatar
    Αχιλλέας 07/08/2011 12:18:54

    Αν μείνει κι άλλο στην εξουσία ο Jefry (The Liar) GAP, κατ´ εντολή των αφεντάδων του θα τα επιτρέψει όλα και τα σκληρά και η πατρίδα μας θα καταντήσει σταυροδρόμι των εμπόρων του θανάτου και όχι μόνο...

  21. manos avatar
    manos 07/08/2011 12:24:42

    Το ΠΑΣΟΚ είν'εδώ
    τσάμπα μπάφο στο λαό.

    Θα τον μπαφιάσουμε τον ήλιο, σίγουρα ναι,
    θα τον ποτίσουμε τον φίλο σίγουρα ναι,
    στην Καλαμάτα και στα Ζωνιανά,
    καλημέρα, μπάφε καλημέρα.

    Αντε βρε, και εις ανωτέρα.

  22. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/08/2011 12:52:10

    Κύριε Κρανιδιώτη τι να κάνει το ΠΑΣΟΚ; Η κοινωνική επανάσταση που ξεκίνησε ο Ανδρέας τη δεκαετία του 1980 δεν έχει επιφέρει ακόμη τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα. Υπάρχουν ακόμη Έλληνες στην Ελλάδα. Ο ΓΑΠ δε θα χρειαζόταν να κάνει τίποτα από όλα αυτά αν είχαμε ήδη αλλοτριωθεί.

  23. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 07/08/2011 13:26:27

    Λεβεντιά μου κέντας παλι και με διαψευδεις ευχάριστα. Γιατί την ψιλοφοβόμουνα την δουλεια

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ ήγγικεν 07/08/2011 13:33:50

      Συνέχεια: φοβόμουμάτην να δουλειά λόγω της δικηγορίας, που με την ρυθμιση θα τα κονομήσουν πολλοι συνάδελφοί σου. Και 2ος φόβος ότι κουράστηκε να τα βάζεις με τους ντιντηδες , που δεν το θεωρούν κακο , να κάνουν κανα joint

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ήγγικεν 07/08/2011 15:51:51

        Ποτέ δεν κουράζομαι.
        Κι όσο για τη δουλειά μου, ας βγάζουμε λιγότερα αρκεί να κλαίνε λιγότερες μανούλες.

  24. Τρικεράτωψ avatar
    Τρικεράτωψ 07/08/2011 13:55:34

    Υπάρχουν πολλών ειδών ναρκωτικά και πολλοί διαχωρισμοί.
    Ας πούμε, υπάρχουν ναρκωτικά που αυτοί που τα παίρνουν το ξέρουν και άλλα που αυτοί που τα παίρνουν δεν το ξέρουν.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Τρικεράτωψ 08/08/2011 00:14:10

      Σωστός!

  25. Nyktofylakas avatar
    Nyktofylakas 07/08/2011 15:29:42

    Δυστυχώς τα γεγονότα έρχονται να επιβεβαιώσουν τους χειρότερους φόβους μας.
    Η Χώρα κατρακυλά και αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κανείς να σταματήσει τον κατήφορο. Είμαστε έρμαιο της μιζέριας που αφήσαμε να καθορίζει την ζωή μας.
    Το ΠΑΣΟΚ ανέτρεψε και τις τρεις προυποθέσεις κοινωνικής ομαλότητας. Παρουσιάσε μάλιστα το έργο αυτό ως τον ποθούμενο κοινωνικό μετασχηματισμό. Έτσι οι κάπηλοι του σοσιαλισμού κολακεύοντας την χαμηλή σε ποιότητα κοινωνική μερίδα , της παραχώρησαν εξωφρενικές προνομίες , που εξυπηρέτησαν τελικά την επιβολή του στυγνού κομματικού κράτους.
    Ευτέλισαν το σχολείο , το πανεπισήμιο και την ψυχαγωγία ( θυμάστε τα πολιτιστικά κέντρα του Γιαννόπουλου?). Η αξιολόγηση ποιοτήτων στιγματίζοταν ως γραφική.
    Γίναμε λοιπόν ο εαυτούλη μας ικανοί να χειροκροτούμε ηλιθίους .....είμαστε επίορκοι με την απουσία και την σιωπή μας.
    Επιτρέψαμε σε <> να μας κυβερνούν. Αυτοί όμως ενδιαφέρονται μόνο για την ηδονή της εξουσίας. Η παρρησία , το ηθικό , η τόλμη τους είναι άγνωστες.
    Ο 'Ελληνας έχει την ανάγκη για ανάδειξη , επιτυχία , αναγνώριση. Θέλει να σπουδάσει , να μορφωθεί , να καλλιεργηθεί ( όχι να καλλιεργεί χασισόδεντρα), να διαπράψει. Ξέρει ότι οι αγρότες πρόγονοί τους κοίταζαν με περιφρόνηση την καχεξία της δημοσιουπαλληλίας. Η αριστοκρατία στην Ελλάδα ήταν στα χωριά. Η Παπανδρεική παραμυθία τους έφερε στις πόλεις ώστε να γίνουν σερβιτόροι , ταξιτζήδες , να προσφέρουν υπηρεσίες. Η ποιότητα ζωής αξιολογούταν με κριτήριο τον κυβισμό του ΙΧ , τα τετραγωνικά της ιδιόκτητης κατοικίας , την <> ένδυση , υπόδυση. Αλίμονο όμως η νέμεσις ήλθε και μαζί της ο λογαριασμός που δεν αφορά μόνο εμάς αλλά κια τα παιδιά μας.

    Από στόμα σε στόμα να γίνει η αηδία μας οργή και η οργή ψήφος απόρριψης.
    Κλέψαμε τα όνειρα των παιδιών μας και συμβιναστήκαμε σε ρόλους υποτελών.

    Αρκετά , στις προσεχείς εκλογές ,επιτέλους όταν πιάσετε στα χέρια σας το ψηφοδέλτιο με τον μαύρο ήλιο ( αυτό θα έχει συμβεί στην Χώρα θα την κάψουν ολόκληρη) προσπαθήστε να σκεφτείτε , να θυμηθείτε , κάντε μια προσπάθεια να βγείτε από την πλάνη σας και την παραμύθα της φούντας που σας προσφέρει άφθονη το ΠΑΣΟΚ ........ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
    Ελπίζουμε στον Αντώνη έχει δώσει μια λύση που δεν μας καταστρέφει και μας δίνει ελπίδα.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Nyktofylakas 07/08/2011 20:17:43

      Πολύ σωστός !!!!!.Μπράβο σας!!!!!!

  26. jkr avatar
    jkr 07/08/2011 15:50:53

    Πόσους νεκρούς από ναρκωτικά έχουμε πλέον κάθε χρόνο; 300, 400, 500;;
    Γιατί σταμάτησε το ελληνικό κράτος να δίνει τέτοια στοιχεία;; ήδη από εποχής ΝΔ;;
    Είχαμε μείνει περίπου στα 160 θύματα ετησίως.
    Τώρα;; Ξεκληρίζεται μια ολόκληρη νέα γενιά.
    Αυτήν που η Νέα Τάξη θέλει απολύτως ευνουχισμένη και εξαρτημένη, αδρανής και ετεροκινούμενη. Χυλός...
    Πόσοι νεκροί παιδιά;;; Κάθε μέρα βλέπω 5-10 στα όρια...Εσείς;;;

  27. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/08/2011 15:56:27

    Κάνε βόλτα το βράδυ στο κέντρο και σε μερικές συνοικιακές πιάτσες και θα την έχεις την στατιστική σου. Θα πάθεις κατάθλιψη. Το δρεπάνι τώρα το κρατάει η πρέζα. Μιλάμε για την απόλυτη ανθρώπινη εξαθλίωση. Φαντάσματα, που δεν είναι φαντάσματα αλλά αληθινοί άνθρωποι, παιδιά των φίλων και γειτόνων μας, θα μπορούσε να είναι και δικά μου, δικά σου παιδιά. Η πρέζα είναι αταξική και διακομματική.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/08/2011 16:49:47

      Η πρέζα μαστίζει την χώρα απο το '80. Απο το '90 και μετά είναι απερίγραπτη η κατάσταση για όσους δεν ζουν στην γυάλα τους...

      Δεν είναι μόνο η ηρωινομανείς αλλά ολόκληρες οικογένειες που παγιδέυονται σε ένα ατέρμονο προσωπικό δράμα. 'Εχω χάσει αδελφό απο τα γαμ*μένα τα ναρκωτικά. Δεν παλεύεται αυτό το πρόβλημα χωρίς ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ υποστήριξη, βοήθεια ΚΑΙ αλλάγη στον τρόπο που αντιμετωπίζονται οι ναρκομανείς.

      Η ''κοινωνία'' κοιμόταν και κοιμάται όταν μια ολόκληρη γενιά την θερίζε και την θερίζει η πρέζα. Αλλά πάντα στους άλλους συμβαίνει... όχι σε εμάς... όπως ο θάνατος. Σχεδόν ανύπαρκτη η ''κοινωνία'' σε ένα τόσο γιγαντιαίο πρόβλημα που θέλει ρισοσπαστικές λύσεις. Αλλά κάποιους πάντα τους συμφέρει να διαιωνίζονται τα προβλήματα και όχι να λύνονται. Ιδιαίτερα αυτά που έχουν να κάνουν με τους νέους... για ευνόητους λόγους.

      Δώστε φούντα στον λαό μεχρί εκεί φτάνουν οι ''λύσεις'' τους! ΚΑΤΑΝΤΙΑ!

      • danaos avatar
        danaos @ Νίκος 07/08/2011 17:42:43

        Ακριβώς έτσι Νίκο.Το πρόβλημά σου όταν γίνει και δικό μου σε καταλαβαίνω . "Η ”κοινωνία” κοιμόταν και κοιμάται όταν μια ολόκληρη γενιά την θερίζε και την θερίζει η πρέζα. Αλλά πάντα στους άλλους συμβαίνει… όχι σε εμάς… όπως ο θάνατος."

  28. Maverick avatar
    Maverick 07/08/2011 16:30:27

    Η κυβέρνηση, οφείλει να προχωρήσει στη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, ώστε η ελληνική κοινωνία, να αναλάβει τις ευθύνες της, σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Εάν αυτό δεν συμβεί, η Ν.Δ., θα πρέπει να δεσμευτεί, ότι όταν θα γίνει κυβέρνηση, θα εξορθολογήσει την κατάσταση, αλλάζοντας και πάλι τον Νόμο, πατάσσοντας πραγματικά την εμπορία - διακίνηση και προστατεύοντας ιατροφαρμακευτικά τους χρήστες, προκειμένου, η Ελλάδα να μην γίνει και στην πράξη η Κολομβία του Βαλκανικού Νότου, όπως κάποιοι "γνωστοί άγνωστοι" επιδιώκουν, για να καλύψουν τις όποιες "αδυναμίες" των ίδιων, αλλά και συγγενών τους (Μην ξεχνάτε την υπόθεση "DODO" 80 κιλά κοκαΐνη, όπου η κυρία, μετά από μία εξαντλητική ημέρα, κάνοντας ρουσφέτια, παράγγελνε την κόκα για να χαλαρώσει αυτή και οι φίλοι της). Αλήθεια τι έγινε με αυτή την κυρία; Θάφτηκε και αυτή η υπόθεση, όπως και τόσες άλλες!!!

  29. δημητρης μαυρομματαιος avatar
    δημητρης μαυρομματαιος 07/08/2011 16:46:00

    ξαδερφε καλησπερα πολυ καλα τα γραφεις αλλα ποσοι σε καταλαβαινουν,πρεπει κατι να γινει και μαλιστα γρηγορα.αυτη τη στιγμη διαλυουν πατριδα θρησκεια οικογενεια.

  30. δημητρης μαυρομματαιος avatar
    δημητρης μαυρομματαιος 07/08/2011 16:51:40

    φαιλο ο ΓΑΠ ειναι για πολλες κλωτσιες.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ δημητρης μαυρομματαιος 08/08/2011 00:15:08

      Χαίρε, ξάδερφε.

  31. χρυσηίς avatar
    χρυσηίς 07/08/2011 16:52:56

    Πρόταση της Παγκόσµιας Επιτροπής για την Πολιτική κατά των Ναρκωτικών µε τις υπογραφές επιφανών προσωπικοτήτων
    «∆εν µπορούµε να προσποιούµαστε πλέον πως ο πόλεµος εναντίον των ναρκωτικών αποδίδει», επισήµανε η Επιτροπή Καρντόσο, όπως είναι ευρύτερα γνωστή, παίρνοντας την ονοµασία της από τον πρώην πρόεδρο της Βραζιλίας. Τα µέλη της πρότειναν ανοιχτά να δοθεί τέλος στον 50ετή πόλεµο µε τους εµπόρους ναρκωτικών και να εφαρµοστούν νέες πολιτικές, που θα προβλέπουν µεταξύ άλλων και τη νοµιµοποίηση της χρήσης κάποιων ναρκωτικών όπως είναι η ινδική κάνναβη και τα φύλλα της κόκας.

    «Ο πόλεµος εναντίον των ναρκωτικών ποτέ δεν λειτούργησε όπως είχε σχεδιαστεί να γίνει. Ελάχιστα προβλήµατα προκάλεσε στα καρτέλ, ενώ κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους εξαιτίας αυτού του πολέµου», καταλήγουν οι συντάκτες της έκθεσης, µεταξύ των οποίων ο πρώην γενικός γραµµατέας του ΟΗΕ Κόφι Ανάν, οι πρώην πρόεδροι Βραζιλίας, Μεξικού, Κολοµβίας, Ελβετίας, ο Χαβιέ Σολάνα, ο πρώην πρόεδρος της Οµοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ Πολ Βόλκερ, ο πρώην υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑΤζορτζ Σουλτζ, γνωστοί συγγραφείς όπως ο Περουβιανός Βάργκας Λιόσα και ο Μεξικανός Κάρλος Φουέντες αλλά και επιχειρηµατίες όπως ο Ρίτσαρντ Μπράνσον της Virgin. Σύµφωνα µε το περιβάλλον του Γιώργου Παπανδρέου, ο Πρωθυπουργός θα έδινε το «παρών» στη δηµοσιοποίηση του 24σέλιδου πορίσµατος, αλλά οι εσωτερικές εξελίξεις τον κράτησαν στην Αθήνα. Συνυπέγραψε ωστόσο το σχετικό κείµενο.

    Το 2001 η κυβέρνηση της Πορτογαλίας ψήφισε ένα από τα πλέον τολµηρά νοµοσχέδια για τα ναρκωτικά. Η κατοχή ναρκωτικών για προσωπική χρήση δεν καταδικάζεται. Οι Κασσάνδρες που προέβλεπαν πως η Πορτογαλία θα γινόταν το νέο Αµστερνταµ και πλήθη νέων θα πήγαιναν στη Λισαβώνα για να κάνουν χρήση οποιουδήποτε ναρκωτικού χωρίς περιορισµούς διαψεύστηκαν. Μέχρι την ψήφιση του νόµου η Πορτογαλία είχε τον υψηλότερο δείκτη θυµάτων AIDS που είχαν µολυνθεί από σύριγγες, γεγονός που παρέπεµπε ευθέως στους χρήστες ναρκωτικών. Οι εξαρτηµένοι χρήστες ηρωίνης υπολογίζονταν στις 100.000. ∆έκα χρόνια αργότερα, όλες οι µελέτες που πραγµατοποιήθηκαν έδειξαν πως στην Πορτογαλία οι θάνατοι που οφείλονταν στη χρήση ηρωίνης µειώθηκαν κατά 50%, οι χρήστες που παρακολουθούν προγράµµατα απεξάρτησης διπλασιάστηκαν και η χρήση των σκληρών ναρκωτικών µειώθηκε αρκετά.

    Since cannabis was downgraded the proportion of young people using it has fallen each year from 25.3% in 2003-4 to 20.9% now. Among those aged 16 to 59, the proportion over the same period has fallen from 10.8% to 8.2%

    (Guardian )

    Κοιτάμε μπροστά , λέω εγώ

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ χρυσηίς 07/08/2011 19:43:41

      Τι μας λες δηλαδή, ότι υπέγραψε ο πρωθυπουργός σου κείμενο υπέρ του μασήματος ή του καπνίσματος φύλλων KOKAS?

      Άτιμο πράμα, σε πίνει, ποτέ δεν το πίνεις και ψάχνεις παντού για άλλοθι, αν αυτό είναι και μια κοινωνία ολόκληρη... τόσο το καλύτερο...

      Και βλέπω όλα τα καλά παιδιά της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης παρόντα να υπογράφουν τη διακήρυξη υπέρ της ελεύθερης χρήσης μαριχουάνας και φύλλων κόκας!!!

      Το καλό μας θέλουν και αυτά!!!

      Σολάνα -πρόσφατα έκανε δηλώσεις υπέρ επιτάχυνσης της Παγκοσμιας Διακυβέρνησης, Ανάν, Σουλτζ, Βόλκερ της Παγκόσμιας Τράπεζας, και 2 συγγραφείς για το απαραίτητο ξεκάρφωμα.
      Πως και λείπει ο Σωρος από τη μάζωξη;

      Όλοι οι ανωτέρω ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΙ, με δυνατότητα άμεσης επαναληπτικής εισαγωγής τους και εισαγωγής των μελών της οικογενειάς τους σε rehab center για πανάκριβη θεραπεία αποτοξίνωσης ή και προληπτικά, για αντικατάσταση αίματος και ολική επαναφορά δεικτών αίματος, αν ποτέ, λέω αν..., κάτσει καμιά στραβή.

      Και τα παιδιά του κόσμου, ε τι να κάνουμε, δώστους πράμα να καλλιεργούν στο μπαλκόνι, να είναι ευχαριστημένα, να τα ελέγχουμε, να βγάλουν το σκασμό επιτέλους, και αν κάτσει η στραβή, ας πρόσεχαν... αυτά τα "γούστα" δεν είναι για όλους!

      • χρυσηίς avatar
        χρυσηίς @ αλλενάκι 07/08/2011 19:53:15

        Για Πορτογαλία και Βρετανία , ούτε λέξη ...

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ χρυσηίς 07/08/2011 20:16:47

          πιστεύω μόνο αυτά που βλέπουν τα μάτια μου και όχι αυτά που μαγειρεύουν στις στατιστικές άνθρωποι με διόλου ευκαταφρόνητη διαδρομή στον πόλεμο κατά λαών από όλες τις πάντες (σχέδιο ανάν, νάτο-σολάνα-Σερβία αν δεν κάνω λάθος, σούλτζ κάπου εκεί γυρόφερνε και αυτός νομίζω, πωλ βόλκερ στην παγκόσμια τράπεζα επί εισβολής στο Αφγανιστάν, βλ. έλεγχος των διαδρομών του 90% παγκόσμιας παραγωγής)

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ χρυσηίς 07/08/2011 20:18:24

          "είμαι του ματιού και όχι του αυτιού" κατά πως λέγαν οι παλιοί χασικλήδες όταν ο προμηθευτής στο μιλητό τους έλεγε ότι έχει "ατόφιο πράμα"

          ήθελαν να το δουν πρώτα και μετά να ψωνίσουν...

          για να είμαστε μέσα στο θέμα δηλαδή...

          • χρυσηίς avatar
            χρυσηίς @ αλλενάκι 08/08/2011 01:47:03

            Υπεκφεύγετε.Καταλαβαίνω.
            Όταν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί μαζί μας, τόσο το χειρότερο γι αυτήν

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ χρυσηίς 08/08/2011 11:04:09

            Δεν είναι ίδια η περίπτωση της Ελλάδας. Εδώ έχουμε μια ισχυρή εθνική ταυτότητα, είχαμε ένα πρότυπο ηθικών αξιών και συνοχή της οικογένειας που ήταν ο καλύτερος θώρακας προστασίας για το πρόβλημα.
            Οι χρήστες φυσικά και δεν πρέπει να φυλακίζονται αλλά στην Ελλάδα οι χρήστες, μόνο για την χρήση ούτως ή άλλως εδώ και χρόνια ΔΕΝ πάνε φυλακή. Οπότε μην λέμε ανοησίες επί εσφαλμένων προϋποθέσεων.
            Το ζήτημα είναι ότι ως κοινωνία δεν πρέπει να εκπέμπεις το μήνυμα της ΗΘΙΚΗΣ νομιμοποίησης της χρήσης και το ΠΑΣΟΚ και ειδικότερα ο ΓΑΠ αυτό εκπέμπει.
            Τους θανάτους και την παράγωγη εγκληματικότητα τους μηδενίζεις, αν θες ως κράτος, με τον τρόπο που είπα και αφήνεις άνεργους την πλειοψηφία των εμπόρων.
            Τώρα αν οι φραγκάτοι ΒΠ και κολωνακιώτες θα θέλουν την κοκανη τους για τα νταραβέρια τους και θα ψοφάνε στα κότερα ή στη Μύκονο από γερή μυτιά, ε, αυτό δεν μπορούμε να το λύσουμε, δηλαδή να τους πούμε, πριν την παρτούζα ελάτε στο Τζάννειο να σας δώσουμε μια μυτιά κολομβιανή. Δεν θα 'ρθουν, είναι μπας κλας τα δημόσια νοσοκομεία. Αλλά πάντως με μια κάρτα περίθαλψης και δωρεάν υποκατάσταστο, ο γιος της κυρά Μαρίας δεν θα χρειάζεται να σπάει βιτρίνες για ν' αρπάξει, ούτε η κόρη της να βγει στο κλαρί στη Σόλωνος για να βρει τα λεφτά για την δόση της.
            Αυτό χρειάζεται κι όχι να λες βάλτε γλάστρες με καναβουριές και φουμάρετε, δεν πειράζει κι άμα πιτσιρικά σε πιάσει η Αστυνομία με κανένα τρυπάκι, δεν πειράζει, ΝΟΜΙΜΟ ΕΙΝΑΙ.
            ΟΙ Έλληνες, αγαπητή Χρυσηΐδα, δεν είναι Ίντιος, δεν μασάγανε φύλλα κόκας για να αντάξουν την ποείνα και τις κακουχίες, ούτε Αφγανοί να φουμάρουν όπιο. ΈΧουν άλλες άμυνες, αν έχουν ελληνική ηγεσία.

  32. Μυρσινη avatar
    Μυρσινη 07/08/2011 17:07:47

    Αν δεν αλλαξαν τα επιστημονικα δεδομενα δεν υπαρχει διαχωρισμος μαλακων και σκληρων ναρκωτικων. Ναρκωτικα ονομαζονται οι ουσιες που προκαλουν εξιν και τοξικομανιαν. τα λεγομενα μαλακα τι κανουν? Προκαλουν μικροτερη εξη και τοξικομανια? Εξ αλλου ο εθισμος αναφερεται στο οτι για να πετυχει καποιος το ιδιο αποτελεσμα πρεπει να αυξανει συνεχως τη δοση. Για αυτο αργα ¨η γρηγορα περνουν οι χρηστες κανναβης και σε αλλα ναρκωτικα. Πολυ σπανια οι χρηστες ηρωινης ξεκινουν με αυτη την ουσια. Συνηθως ξεκινουν με χαπια η κανναβη για να καταληξουν στην ηρωινη η κοκαινη με τραγικα αποτελεσματα. Η χορηγηση στους χρηστες των δοσεων τους απο τα νοσοκομεια θα εχει ελαχιστη επιβαρυνση. Ειναι μηδαμινη η αξια τους στην κρατικη διατιμηση. Εχω ομως μια απορια . Η χρηση αλκοολ απαγορευεται σε ατομα κατω των 18 ετων -λεμε τωρα . Με τους ανηλικους χρηστες κανναβης τι θα γινει? Θα περιμενα μια παρεμβαση απο την επιστημονικη κοινοτητα για το θεμα. Ας μιλησει καποιος επιτελους. Το θεμα αφορα στα παιδια μας!

  33. Maverick avatar
    Maverick 07/08/2011 17:29:19

    "«Κοιτάμε μπροστά , λέω εγώ», για να μην βλέπουμε πίσω "μας", τι μας κάνουν οι άλλοι.
    Ωραία η επιχειρηματολογία, κάνοντας χρήση στατιστικών στοιχείων, τα οποία μοιραία θα τύχουν απαντήσεων, με αποτέλεσμα να μην καταλήγουμε πουθενά.
    Το βασικό ερώτημα, για μία υγιή κοινωνία είναι, το εάν θέλει να ζει στην παραμύθα των ναρκωτικών και του αλκοόλ, όταν οι υποτιθέμενοι σκεπτόμενοι, άνοιξαν πόλεμο για το κάπνισμα. Φτάνουν πλέον, τα αντιφατικά μηνύματα και οι ψυχολογικές επιχειρήσεις, κατά της ελληνικής κοινωνίας. Άλλωστε, θα πρέπει να λέγεται η αλήθεια στον ελληνικό λαό, κανείς χρήστης ναρκωτικών, δεν φυλακίζεται επειδή κάνει χρήση ναρκωτικών (με ότι σημαίνει νομικά αυτό), αλλά κάποιοι που προωθούν την ναρκω-κουλτούρα, λες και σ' αυτή τη χώρα, λύσαμε τα προβλήματα της φτώχιας, των ατόμων με ειδικές ανάγκες και ήρθε η ώρα να προστατεύσουμε τους εμπόρους ναρκωτικών και τους dealers που συνεργάζονται με αυτούς, όταν θα πλασάρουν τα ναρκωτικά στα παιδιά μας και εμείς θα πρέπει να ανεχόμαστε αυτή τη κατάσταση, επειδή θα υπάρχει και η θεσμική κάλυψη της χρήσης και τα "βαποράκια" θα είναι βεβαίως ασθενείς. Δηλαδή μία κοινωνία ζούγκλα, με ότι θα σημαίνει αυτό!!! Και ο νοών νοείτω!!! Για να μην γίνουμε ζούγκλα, Δημοψήφισμα ΤΩΡΑ.

  34. Maverick avatar
    Maverick 07/08/2011 18:09:40

    LOW RISK HIGH PROFIT, για τους εμπόρους ναρκωτικών στην Ελλάδα. Επιτέλους να γίνει και καμιά επένδυση, στην πρωτογεννή παραγωγή. Αίσχος.

  35. Krax avatar
    Krax 07/08/2011 19:00:31

    Της Μιμής θα γίνει με τις φούντες...
    Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται...

    Γεια σας Πασόκοι παινεμένοι
    και στον κόσμο ξακουσμένοι.

  36. victoria (true) avatar
    victoria (true) 07/08/2011 20:30:42

    Το 'πίνω μπάφους και παίζω προ' πώς και δεν το πρότεινε κανείς...

    Για το άρθρο Φαήλε συγχαρητήρια, ειλικρινά εύχομαι να εφαρμοστούν αυτά που λες.

    • EΛΛΗΝΑΣ avatar
      EΛΛΗΝΑΣ @ victoria (true) 07/08/2011 21:05:11

      Το είχα βάλει σε ένα προηγούμενο άρθρο .... Όποιος δεν το ξέρει ας το ακούσει :
      http://www.youtube.com/watch?v=hwwGd1Qv4mY

  37. brankaleon avatar
    brankaleon 07/08/2011 21:47:23

    "Το ΠΑΣΟΚ αλιεύει ακόμη και τις ψήφους του περιθωρίου, κατεβαίνει τα σκαλιά ως το υπόγειο κι από κει μπαίνει στο βόθρο. Σοσιαλισμός μυρίζει…"

    Αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη.
    Στις απόψεις που εκφράζετε , εις ότι αφορά τα ναρκωτικά, μέσες- άκρες δεν θα διαφωνήσω.
    Αυτό όμως που μ' ενοχλεί αφάνταστα, είναι να διαπράττεται το λάθος, με το στανιό, να τοποθετηθεί το ΠΑ."ΣΟ".Κ. στην Αριστερά (στην στενότερη και την ευρύτερη) και ακόμη περισσότερο, έστω και από "πνεύμα" ιδεολογικο-πολιτικής διαπάλης, να χαρακτηρίζεται ως σοσιαλιστικό.
    Ο χώρος, δεν προσφέρεται για μία εκτενή ανάλυση για το, αν, πότε και πόσο το ΠΑ."ΣΟ".Κ. υπήρξε σοσιαλιστικό κ.τ.λ.
    Η Αριστερά, τέτοια αλλοιθωρίσματα και κενοδοξίες, συνεχίζει ακόμη να τις πληρώνει.
    Ακόμη, από την Ιστορία, λείπουν,στοιχεία για το αν κ.λ.π. ...
    Κατά την άποψη της "τρέχουσας"ελλαδικής πολιτικής οριοθέτησης και για τις "ανάγκες" υπεράσπισης του συστήματος, τέτοιου είδους κατηγοριοποιήσεις "χρειάζονται".
    Προσωπικά πλέον θεωρώ ότι, το δίλημα εντοπίζεται στο πολύ απλό ερώτημα:
    ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ή ΠΑΤΡΙΔΑ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ brankaleon 08/08/2011 00:17:32

      Αναφέρομαι στον πασοκικό παρενδυτικό "σοσιαλισμό". Το ΚΚΕ έχει άλλη και πιστεύω σωστή θέση.

  38. Γιώργος avatar
    Γιώργος 07/08/2011 22:06:16

    Βάστα και πες τα! Μας ρίχνουν χημικά αλλά εμείς στη θέση μας...

  39. The Saint avatar
    The Saint 07/08/2011 22:48:58

    Αγαπητέ Φαήλο
    ΕΥΓΕ!
    Δέν μπορώ παρά να επαινέσω, ένα τέτοιο πόνημα...

  40. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 07/08/2011 23:22:52

    Το επόμενο στάδιο θα είναι η επιδότηση της καλλιέργειας της κάνναβης αφού ούτως ή άλλως οι παραδοσιακές καλλιέργειες (βαμβάκι,καπνά,καλαμπόκι κτλ) θα πρέπει να αλλαχτούν από το 2013 και μετά λόγω παύσεως των επιδοτήσεων. Υπερβολικό θα πουν πολλοί. Ίσως ναι, θα απαντήσω. Αλλά πείτε μου ειλικρινά και αναλογιστείτε όλοι, πόσα πράγματα που πριν 5 χρόνια ούτε καν 10-15 ή 20 θεωρούνταν δεδομένα και κάθε τι διαφορετικό θεωρούνταν προκλητικό αντεθνικό ανθελληνικό και τώρα μας επιβάλλονται μας "πασάρονται" μας προωθούνται και δυστυχώς λίγο πολύ θεωρούνται ως κοινωνική εξέλιξη. Άπειρα τα παραδείγματα και απολύτως συνηθισμένη η απάντηση σε όσους αντιδρούν:"Είστε κολλημένοι συντηρητικοί δεξιοί εθνικιστές θρησκόληπτοι κτλ κτλ κτλ"

  41. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 08/08/2011 00:52:59

    Φαήλο συγχαρητήρια και για το άρθρο και για τα σχόλια που ακολούθησαν!
    Επιτέλους, πότε θα ξυπνήσουν εκεί στη Συγγρού για τις δήθεν ανεξάρτητες αρχές;
    Οι ιερείς της "πολιτικής ορθότητας", οι ομογάλακτοι των Μανδραβέληδων είναι στις θέσεις τους...
    Πρέπει να εξοβελιστούν...Άμεσα!
    Τα κάστρα πέφτουν από μέσα, ως γνωστόν.

  42. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 08/08/2011 01:13:09

    Η οικογένεια, το σχολείο, οι κυρίαρχες τάσεις στα ΜΜΕ και το lifestyle που έχει επικρατήσει τις τελευταίες 2-3 δεκαετίες, έχουν καταστήσει κυρίαρχη την φιλοσοφία της "καλοπέρασης" με κάθε τρόπο και κάθε μέσον.
    Αυτό είχε διάφορες κακές συνέπειες, με κυριώτερη την ραγδαία αύξηση της χρήσης (και κατάχρησης) αλκοόλ από την ελληνική νεολαία.
    Δε νοείται διασκέδαση αν δεν γίνεις "σκνίπα", είσαι πολύ εκτός τόπου, αν δεν κεράσεις σφινάκια στην παρέα.
    Αυτή η τάση έχει να κάνει πλέον με την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ της νεολαίας, και γιαυτό είναι πολύ σοβαρότερη από τη χρήση "ναρκωτικών".
    ΔΕΝ μπορεί να αντιμετωπισθεί με απαγορεύσεις (η ποτοαπαγόρευση απέτυχε παταγωδώς στις ΗΠΑ πχ).
    Μπορεί να αντιμετωπιστεί με σωστά πρότυπα και θα είναι πολύ δύσκολη η προσπάθεια αυτή, εδώ που έχουμε φθάσει.
    Αντιστοίχως με τα λεγόμενα "ναρκωτικά", η απαγόρευση απέτυχε όπου κι αν εφαρμόσθηκε, όσο αυστηρή κι αν ήταν.
    Αυξάνει μόνο τα υπερ-κέρδη της μαφίας (κι όλων των "ευυπόλυπτων" εμπλεκόμενων παραγόντων που την διευκολύνουν), αυξάνει τους θανάτους από νοθευμένες δόσεις και άθλιες συνθήκες λήψης, αυξάνει την εγκληματικότητα (η τιμή της δόσης είναι τεράστια λόγω της απαγόρευσης και μόνο), αυξάνει τις οικογενειακές και προσωπικές τραγωδίες, καταστρέφει ανθρώπους, 'εχει τεράστιο (και οικονομικό) κόστος για την κοινωνία.
    ΔΕΝ μπορείς να λύσεις τέτοια προβλήματα φυλακίζοντας τους χρήστες (είτε ναρκωτικών, είτε αλκοόλ, είτε οτιδήποτε άλλο), δεν έχεις καν δικαίωμα να το κάνεις αυτό, γιατί είναι απαράδεκτη στέρηση προσωπικών ελευθεριών.
    Είναι θέμα της κοινωνίας με τους θεσμούς της, και της οικογένειας πάνω απ'όλα να καθοδηγήσει σε υγιέστερα πρότυπα τα μέλη της και να τα αποτρέψει από οποιουδήποτε είδους "νάρκωση" και αποχαύνωση...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Απολλώνιος 08/08/2011 01:42:48

      Απολλώνιε, αυτοί που είναι απλώς χρήστες εδώ και χρόνια δεν πάνε φυλακή. Πάνε αν κάνουν και εμπορία, ληστείες, κλοπές κλπ κι αυτό όχι πάντα.
      Το άπαν είναι αυτό που λες: ισχυρό πρότυπο αξιών που να το επιβάλλουν ΟΛΟΙ, οικογένεια, παιδεία, ΜΜΕ. Κυρίως, κανόνες στα μπορντέλα των ΜΜΕ. Και το αξιακό πρότυπο το περιέχει ο Ελληνικός Τρόπος, η φιλοτιμία, η γενναιότητα, η φιλοπατρία, η κοινωνική αλληλεγγύη,

  43. Pikis avatar
    Pikis 08/08/2011 11:35:00

    Σε περιόδους οικονομικής κρίσης παρουσιάζεται αύξηση στα ναρκωτικά, την πορνεία και τον τζόγο.
    Τα έχουμε και τα 3 καλούδια στην Ελλάδα.
    Φτηνό χασισάκι για να μην ξενερώνουμε.
    Φτηνές μετανάστριες πουτάνες γιατί ως Έλληνες έχουμε υπεράνθρωπες ορμές. Πας για τσιγάρα και ρίχνεις ένα "όρθιο" στα γρήγορα με 5 ευρώ! Σχεδόν δίπλα σε κάθε περίπτερο υπάρχει μια μαύρη πουτανίτσα για σένα!!!
    Ξύπνησες το πρωί και δεν έχεις φράγκο; Πετάγεσαι μέχρι το καφενείο και παίζεις φρουτάκια!!! Κάτι θα σου κάτσει και θα το πάρεις το 5ευρω. Μετά ξέρεις...τσιγάρα...πουτανίτσα...και περνάμε ΦΙΝΑ!!!!!!
    ; ΖΗΤΩΩΩΩΩ

  44. Σπύρος Δούκας avatar
    Σπύρος Δούκας 08/08/2011 11:57:32

    Καλημέρα,
    Κατά την γνώμη μου η μέγιστη ευθύνη για την καταστροφική είσοδο ενος παιδιού στο χώρο των ναρκωτικών οφείλεται στην απουσία αγάπης και ενδιαφέροντος από την οικογένειά του, και λιγότερο από το σχολείο και την λοιπή κοινωνία. Τα εγκληματικά πρότυπα που καθορίζουν τα μέσα ενημέρωσης, γίνονται δεκτά από παιδιά που δεν έχουν περίσσευμα οικογενειακής ασφάλειας και αγάπης. Μην προσέχουμε μόνον το περίβλημα, την εικόνα, μιας οικογένειας. Οι σχέσεις μεταξύ των μελών της, είναι αυτές που καθορίζουν την πορεία των παιδιών. Τα πρότυπα που έθεταν οι οικογένειες στο παρελθόν και το ότι πράγματι, το θυμάμαι και εγώ πολύ έντονα, εμφανίζονταν και βίωναν ως απόκληροι οι χασικλήδες πριν από 30-40 χρόνια, γινόταν επειδή οι γονείς είχαν ενδιαφέρον για την ζωή και την πρόοδο των παιδιών τους. Τώρα δεν ξέρω πόση αγάπη μπορεί να εμπεριέχει το "έλα μωρέ και τι έγινε; θα μεγαλώσει και θα τα σταματήσει..." που ακούγεται εύκολα από τα χείλη γονέων, για πολλά θέματα. Εμένα αυτό μου φαίνεται ως απόλυτη απουσία ενδιαφέροντος και αγάπης από την πλευρά των γονέων.
    Ενα δεύτερο θέμα που θέλω να θίξω είναι το πέρασμα των εφήβων ανδρών, από το σχολείο στο Στρατό. Μήπως θα μπορούσαμε να γνωρίζουμε πόσα παιδιά που έχουν τελειώσει το σχολείο, έχουν κάνει χρήση και πόσα αρχίζουν, αν υπάρχουν, κατά την διάρκεια της θητείας; Μήπως κατά την διάρκεια της στρατιωτικής θητείας, θα μπορούσε, δυστυχώς μόνον για τους άνδρες, να ελεγχθεί και να αποτραπεί ο εθισμός των νέων ανδρών στα ναρκωτικά;
    Τέλος, Ο κ. Κρανιδιώτης έχει μια άποψη που ίσως φαίνεται αυστηρή και πολλές φορές σε πολλούς εγείρει ερωτηματικά σε σημείο απορρίψεως (όχι σε εμένα), οι απόψεις του πάντως είναι πολύ σαφείς και διατυπωμένες με καθαρότητα λόγου και πνεύματος. Απορώ λοιπόν γιατί ορισμένοι που προσπαθούν να αντιπαρατεθούν, χρησιμοποιούν ειρωνικό λόγο; Τι τους ενοχλεί; Τόσο δυσανασχετούν; Αυτό είναι επικίνδυνο για την ίδια την υγεία τους.
    Ευχαριστώ.

  45. Σπύρος Δούκας avatar
    Σπύρος Δούκας 08/08/2011 12:24:39

    Έχω συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά πεδία.
    Το σύστημα με ενημερώνει ότι το σχόλιό μου δεν θα δημοσιευθεί.
    Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει, γιατί;

  46. Μεντωρ avatar
    Μεντωρ 08/08/2011 15:50:27

    Θέση μέσω ερώτησης, μήπως και αυτή η ρύθμιση εντάσεται αφ'ενός στην γενικότρη απελευθέρωση της αγοράς και αφετέρου στην πλήρη αποχαύνωση του Ελληνα1!!!!!!
    Μέντωρ

  47. Nouli Ioannou avatar
    Nouli Ioannou 08/08/2011 17:33:48

    Θα ξεκινήσω με τα συγχαρητήρια μου για το τραγούδι. Υπέροχη εγγραφή. Για μας που έχουμε αίμα απο την Ιωνία , ξυπνάει Θύμισες στο DNA μας. Το θέμα δεν είναι απο που ψαρεύουν ψήφους. Το θέμα είναι ότι έχουν φάει "πόρτα" απο πολλούς κι αν είχαν λίγη αξιοπρέπεια , το λιγότερο θα ήταν να φύγουν, να τρέξουν , να κρυφτούν.Ακόμα δεν έχουν δει και δεν έχουμε δει τίποτε γιατί πολύ απλά ο Έλληνας κάνει διακοπές. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα συμβεί απο σεπτέμβρη. Ας γίνουν εκλογές. Βουθήστε ρε παιδια κι εσείς . Ισως να μην γίνουν καλύτερα τα πράγματα, σίγουρα όμως δεν θα γίνουν χειρότερα

  48. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 09/08/2011 00:48:07

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ
    ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ
    ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑΜΟΡΓΟΣ 10/08/2011 00:26:54

      Συνοψίζεις ωραίο το νόημα των λεγομένων μου.

  49. άγνωστος Χι avatar
    άγνωστος Χι 09/08/2011 22:05:47

    Τί σχέση έχει με την αποποινικοποίηση των ναρκωτικών ο καημένος ο Συνήγορος του Πολίτη και γιατί προτείνετε να καταργηθεί; Είσθε τόσο σίγουρος ότι απαρτίζεται αποκλειστικά από πασόκους και ότι δεν έχει προσφέρει τίποτε στην ελληνική κοινωνία;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ άγνωστος Χι 10/08/2011 00:24:30

      Είμαι όλος αυτιά. Για κάθε πρόβλημα που έλυσε, δώρο μια καναβουριά.

      • Σπύρος Δούκας avatar
        Σπύρος Δούκας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/08/2011 13:57:30

        Έλυσε τα προσωπικά και επαγγελματικά προβλήματα και εξασφάλισε την εξέλιξη των υπηρετούντων σ' αυτή την υπηρεσία.
        Από που θα πάρω το δώρο μου παρακαλώ;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σπύρος Δούκας 10/08/2011 18:14:49

          Ιπποκράτους. Απ' έξω έχει ένα πράσινο πράγμα που μοιάζει με ήλιο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.