#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/12/2010 13:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο λεπρός κι ο κρετίνος


Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Ύπάρχουν δυο τρόποι να κάνεις πολιτική. Ο ένας είναι να έχεις στέρεες ιδέες κι απόψεις και να τις προβάλλεις κι υπερασπίζεσαι ευθέως, επωνύμως και δημοσίως. Να έχεις σχέσεις διαφανείς και τίμιες με τους συντρόφους σου. Μπροστά τους να τους κάνεις κριτική και μπροστά τους να τους επαινείς. Ν’ αναγνωρίζεις όταν κάποιος ξέρει, ή κάνει κάτι καλύτερα από σένα, να συνεργάζεσαι πρόθυμα μαζί του και να ακούς προσεκτικά κι όχι να περιμένεις να τελειώσει ο άλλος για να πεις μόνο τα δικά σου.

Σημαντικό επίσης να έχεις δουλέψει και να δουλεύεις στην ζωή σου, να τρως ψωμί που βγάζουν τα χέρια σου και το μυαλό σου, για να μπορείς να στέκεσαι όρθιος και να κοιτάς κατάματα τους ανθρώπους όταν μιλάς για τα προβλήματα τους, να εκπροσωπείς επάξια τις ιδέες σου.

Το άλφα και το ωμέγα είναι η προσωπική ακεραιότητα. Εκτός από ιδεολογική συγκρότηση να έχεις λόγο, μπέσα, τιμή.

Υπάρχει όμως κι η άλλη σχολή, που κάνει «πολιτική» χωρίς ιδέες, χωρίς ακεραιότητα, με διαρροές, παραπολιτικά που βρίζουν συντρόφους κι απονέμουν αυτοέπαινο του τύπου «ανεβασμένος ο Χ, που θα αναλάβει τον ρόλο του Ψ που απέτυχε». Είναι η σχολή της άνευ αρχών προώθησης της προσωπικής ατζέντας, μπροστά στην οποία παραμερίζονται τα πάντα.

Υπάρχει ο τρόπος που διαπρέπει διακομματικώς στην Ελλάδα, της καμαρίλας, όπου κάθε κομψευόμενος που δεν έχει δουλέψει ποτέ, διασπείρει φήμες γι’ ανύπαρκτες «συγκρούσεις», υπονομεύει την συλλογικότητα και προσπαθεί να «κοντύνει» όποιους θεωρεί απειλή π.χ. για το βαμμένο του μαλλί και το ασήμαντο εγώ του.

Οι καιροί που ήδη ήρθαν, η Πατρίδα, απαιτούν ιδεολογικούς μαχητές κι όχι ντιντήδες, απαιτούν σημαιοφόρους κι όχι κομψευόμενους διαδρομιστές. Ο κόσμος βλέπει και είναι καχύποπτος. Έχει απογοητευτεί τόσες φορές που παρατηρεί με επιφύλαξη κάθε λέξη και πράξη του πολιτικού προσωπικού. Οι απλοί άνθρωποι είναι με το χέρι στην σκανδάλη.

Η νοοτροπία της κλίκας, της εκ των ένδον υπονόμευσης, έφτιαξε τα προηγούμενα χρόνια ένα «πολιτικό Κωσταλέξι». Ανόητοι διαχειριστές νόμισαν πως θα κάνουν πολιτική μόνο με την «επικοινωνία», πουλώντας την γυαλιστερή συσκευασία της κενής ματαιοδοξίας τους. Μεσαιοχωρίτικος αγράμματος «αυτισμός».

Λίγο γκλαμουριά, πολύς βερμπαλισμός αλλά, αδέρφια, άμα δεν υπάρχει ιδεολογική ραχοκοκκαλιά, μόνο με «αδερφίστικα» κόλπα, δεν κάνεις πολιτική. Ούτε κόμμα, ούτε χώρα πάει έτσι μπροστά.

Ο Πατριωτισμός, η κοινή λογική, η προσωπική ακεραιότητα, το συντροφικό πνεύμα και το διοικείν δια του παραδείγματος είναι οι αρετές που απαιτούν οι καιροί κι ο Λαός.

Έλεγε ο ιδιοφυής Πιτιγκρίλι «κατανοώ το φιλί στον λεπρό αλλά αρνούμαι την χειραψία μ’ έναν κρετίνο». Θα συμπλήρωνα ότι σε μερικές περιπτώσεις αντί για χειραψία είναι χρήσιμες μερικές κλωτσιές. Με την καλή έννοια.

Έλεγε όμως και κάτι άλλο αυτός ο αναρχικός, που πέρασε μετά από τον φασισμό για να καταλήξει πιστός καθολικός. Έλεγε ότι «ο άνθρωπος γεννιέται εμπρηστής και πεθαίνει πυροσβέστης». Τώρα, λοιπόν, χρειαζόμαστε μερικούς «εμπρηστές» για να κάψουμε τα ξερά και τα ζιζάνια, ώστε να μπορούμε να οργώσουμε, να σπείρουμε και να θερίσουμε το υγιές μέλλον.

Πάντως σίγουρα δεν χρειαζόμαστε αποϊδεολογικοποιημένους ντιντήδες.

Γενικά μιλάω…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 24/12/2010 14:00:26

    ΦΑΗΛΟ ,με προβλημάτισε το άρθρο σου ,για τους κρετίνους που αναφέρεσαι σε ρήση του Πετιγκρίλι ,όλοι μας καταλαβαίνουμε ποιούς φωτογραφίζεις ,για το φίλημα στο χέρι του λεπρού θέλεις να πείς κάτι ,η απλώς το αναφέρεις για να καταλάβουμε τους κρετίνους που μας κυβερνούν ;
    Που τοποθετείς τον ΣΑΜΑΡΑ σε σχέση με το άρθρο σου ;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αντάμ Παπαντάμ 24/12/2010 14:13:12

      Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Ο Σαμαράς δεν αναφέρεται στο άρθρο μου, μιλάω για το κομματικό σύστημα εν γένει. Ο ίδιος ο Σαμαράς κάνει πολιτική με ιδέες, στα ίσια, ανήκει στην πρώτη κατηγορία φυσικά. Άλλωστε γι' αυτό στρατεύθηκα μαζί του.
      Αυτό που λέει ο τρελάρας ο Πιτιγκρίλι είναι ότι "κατανοώ το φιλί φιλανθρωπίας στον λεπρό, τον βαριά άρρωστο από κάτι που προκαλούσε τρόμο κάποτε αλλά αρνούμαι έστω και ν' αγγίξω ένα μαλάκα".

      • GUS P avatar
        GUS P @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/12/2010 14:30:45

        Έλα για τον Άρη μιλάς;;;; χα χα χα

      • διηνεκης avatar
        διηνεκης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/12/2010 13:00:12

        Φαηλε Μ. Κρανιδιωτη εγω προσωπικα αλλα νομιζω και χιλιαδες αλλοι αναγνωστες θα σε θελαμε πολυ πιο κοντα στον Αντωνη και με πιο επισημα και κρισημα καθηκοντα,δεν καταλαβα δηλαδη ορισμενοι αλλοι που βρισκονται κοντα στον Αντωνη τι εχουνε παραπανω τους εχουμε βαρεθει και ορισμενους σηχαθει με τις κουτοπονηριες τους ειναι καιρος να πανε στο χρονοντουλαπο τις ιστοριας στιγματισμενοι για το μεριδιο τις ευθυνης που εχουν στην καταντια τις χωρας,αντε μην τα παρω,τον πουλο ρε λαμογια,καιρος ειναι να βγουν οι αξιοι μπροστα,καπου διαβασα στις μεγαλες κρισεις βγαιναν μεγαλοι ηγετες,συμπληρωνω και μεγαλοι συνηγετες.

        • διηνεκης avatar
          διηνεκης @ διηνεκης 25/12/2010 13:08:55

          Ζω στο εξωτερικο και εχω βαρεθει να με κοιτουν τους τελευταιους μηνες περιεργα και με ενα βλεμα συμπονιας ισως και ικανοποιησης θαλεγα οι φακιδιαρηδες,ειμαι εξοργισμενος και πολυ θυμωμενος με τους προδοτες που κυβερνησαν και κυριως που κυβερνουν την ελλαδα.

          • Φαίδρα avatar
            Φαίδρα @ διηνεκης 05/01/2011 12:31:53

            Ζω και εγώ στο εξωτερικό και αισθάνομαι ακριβώς το ίδιο. Βαρέθηκα να προσάπτουν σε εμένα προσωπικά την κατάντια και την ξεφτίλα όλων όσων κατάντισαν τη χώρα μου περίγελο των ομφαλοσκόπων και ναρκισσιστών δυτικοευρωπαίων, που λόγω μακραίωνου κομπλεξικού συνδρόμου, δεν χάνουν ευκαιρία να την μειώνουν. Εξοργίζομαι και θυμώνω που δεν μπορώ να παρουσιάσω κάτι θετικό, πέραν της ιστορίας και της κουλτούρας που διδάσκω. Πότε επιτέλους θα νιώσω περίφανη για το παρόν της;;;;

      • Ιωάννης Κωνσταντινίδης avatar
        Ιωάννης Κωνσταντινίδης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/01/2011 15:27:38

        Χρόνια πολλά και καλή χρονιά κ. Κρανιδιώτη,
        Συγχαρητήρια για το άρθρο σας εδώ και για τη συνέντευξη στο Βήμα της Κυριακής.
        Θα ήθελα να κάνω δυο επισημάνσεις αν μου επιτρέπετε.
        1. Πιστεύω ότι όλη αυτή η κατάντια και ο ξεπεσμός που περιγράφετε είναι απόρροια της έλλειψης συλλογικού και υπαρξιακού σκοπού και οράματος, τον οποίο το Ελλαδικό κράτος απόλεσε το 1922. Επιπρόσθετα, δεν είναι πλέον μυστικό ότι από το 1955 και εντεύθεν ο Ελληνισμός συνολικά υπονομεύθηκε και υπονομεύεται από την Αγγλοσαξωνική Δύση, όντας λόγω αυτού του γεγονότος σε γεοπολιτικό και πολιτισμικό "limbo" πράγμα που επιτείνει το άσκοπο, άβουλο βήμα πρός τον γκρεμό. Και η Δύση ενθαρύνει το βήμα και ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ τις εσωτερικές εξελίξεις... Αυτό με φέρνει στο δεύτερο σημείο.
        2. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, πρέπει να είστε προσεκτικός όταν επιλέγετε πότε, πώς και με ποιό τρόπο αποκαλύπτετε τον κατ εμέ ορθό λογισμό και τις προθέσεις σας. Πολύ σωστό το άρθρο εδώ, αλλά μή δίνετε συνέχεια. Μην ανάλωθείτε πρόωρα και μή δίνετε στόχο στους εκτελώντες υπηρεσία. Πότε είδατε να εμφανίζεται ο Νταβούτογλου στην Τουρκία, όταν έβαζαν τον Ερντογάν φυλακή, ή αφού ο Ερντογάν έγινε πρωθυπουργός και μπορούσε να εφαρμόσει τις ιδέες του? Ας μιμηθούμε τον Βυζαντινισμό των Τούρκων, εμείς τους μάθαμε διπλωματία! Κοντά στον Αντώνη λοιπόν, σας χρειάζεται, για να ελπίζουμε όλοι σε κάτι καλύτερο.
        Καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο σας.

  2. Σταύρος avatar
    Σταύρος 24/12/2010 14:05:41

    ...Οι καιροί που ήδη ήρθαν, η Πατρίδα, απαιτούν ιδεολογικούς μαχητές κι όχι ντιντήδες, απαιτούν σημαιοφόρους κι όχι κομψευόμενους διαδρομιστές....

    Η Πατρίδα πονά στο Κέντρο της Αθήνας, στον Άγιο Παντελεήμονα, στην Κερατέα κ.α.
    Χόρτασε από λόγια και περιμένει να δει έργα.
    Αντ' αυτών, διαβάζει "Θούριους"!
    Στους 100 Θούριους, η βιβλιοδεσία δώρο!

    • Μisha avatar
      Μisha @ Σταύρος 24/12/2010 14:35:58

      Σωστά.
      Στην Κερατέα βγήκαν μπροστά οι παπάδες και διαδήλωσαν το δίκιο των κατοίκων, κάπου εκεί ήταν κι ο βουλευτής της ΝΔ Γ.Βλάχος (γιατί οι κάτοικοι στα αρβανιτοχώρια είναι δεξιοί εν πολλοίς) αλλά όχι η επίσημη ΝΔ.
      Ίσως λόγω Χαρβαλιά στηνονται γέφυρες με το μπομπολιστάν.

  3. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ 24/12/2010 14:21:44

    Ασυγκράτητε Φαήλο! Επιτέλους, κάποιος λέει τα πράγματα με το ονομά τους,γιατί οσο κι αν το προσπάθησες - sorry φίλε - ειπες "ονόματα"!Το...πιάσαμε το υπονούμενο,Ξεσκεπάστε αυτην την σαπίλα επιτελους.Τους λιμοκοντόρους της Ρηγίλλης και τους αρουραίους τους στα ανωνυμα blogs.Και τσακίστε τους (με την καλή την εννοια)

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/12/2010 14:39:41

    Χρονια Πολλα Φαηλο,
    ολα τα ειπες με το αρθρο σου, απλα να επισημανω τη σημασια της Φιλιας και του Φιλοτιμου. Τεραστιες Αξιες με βαθειες ριζες σε εμας τους Ελληνες.
    Ειμαστε ευσυγκίνητος λαος... θελει προσοχη και καλα αντανακλαστικα!

    και παλι μπραβο για την αληθεινη γλωσσα που χρησιμοποιησες για αλλη μια φορα.

    ΠΠ

  5. ierofantis avatar
    ierofantis 24/12/2010 16:51:40

    Αν και καθήμενος (όταν έγραφες το άρθρο σου), ορθά ομίλησες.
    Καλά Χριστούγεννα σε σένα Φαήλε και την οικογένειά σου.

  6. Rotarmist avatar
    Rotarmist 24/12/2010 17:50:33

    Ακομα και εσυ Φαηλο τα μασας τα λογια σου. Διφορουμενα Πραγματα ΑΛΛΑ οποιος ξερει σε καταλαβαινει.
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ παντως!

  7. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 24/12/2010 19:06:25

    Πολύ ωραίο κείμενο... γενικά.
    Ειδικότερα άριστο
    Καλά Χριστούγεννα Φαήλο

  8. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/12/2010 19:20:39

    Ο Χαρβαλιάς έφυγε από το εν λόγω συγκρότημα με σύγκρουση, δίνοντας δημοσίως επιστολή, μη θέλοντας να κάνει απολύσεις. Στην μακρά του πορεία και με τις πολιτικές θέσεις που είχε και έχει, δείχνει ότι είναι ελεύθερος άνθρωπος κι όχι τσιράκι. Μην παίρνεις φόρα λοιπόν.

  9. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/12/2010 19:23:56

    Τον θούριο που τον είδες ρε Σταύρακα; Γι' αυτά που λες γράφω συνέχεια και με βρίζουν διάφορες καθεστωτικές κλώσσες.

  10. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/12/2010 19:26:21

    Έτσι είναι τα μασημένα; Δεν νομίζω...
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ αδερφέ!

  11. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 24/12/2010 19:31:46

    Πραγματι πολλα τα υπονοουμενα, οσον αφορα τον πολυ κοσμακη, αλλα Αγιες μερες ειναι, καλα εκανε ο Φαηλος και δεν ονοματησε ευθεως κανεναν. Προς το παρον δηλαδη....Απο του χρονου ειναι αλλο τροπαρι....
    Χρονια Πολλα σε ολους

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Agrofylakas 25/12/2010 12:26:08

      Χρόνια Πολλά κι εύχομαι οι ελιές σου να 'ναι πάντα καρποφόρες!

  12. antonisT-37 avatar
    antonisT-37 24/12/2010 19:31:52

    Αυτά που γράφεις για την Κερατέα είναι εν μέρη σωστά. Δεν βγήκαν μπροστά οι παπάδες, ήταν όμως ΚΑΙ αυτοί μπροστά. Μπροστά ήταν και είναι ο απλός κόσμος του νέου δήμου Λαυρεωτικής (Καμάριζα Κερατέα Λαύριο) και κάτι για το άρθρο, καλοί οι ιδεολογικοί μαχητές και άγιοι αλλά από μαχητές σκέτο!! έχουμε???? ή το ρίξαμε όλοι στην κουλτούρα και στην υψηλή διανόηση??
    Φυσικά δεν μιλάω για τον αρθρογράφο.. Καλά Χριστούγεννα και καλή δύναμη σε όλους μας.
    Ένας εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος στο νέο δήμο Λαυρεωτικής.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ antonisT-37 24/12/2010 21:01:37

      Επειδή έχω περάσει κάτι χρονάκια στο πεζοδρόμιο και στην μαχητική πολιτική δράση, υποθέτω ότι δεν αναφέρεσαι σε μένα. Στο ερώτημα σου συναγωνιστή δημοτικέ σύμβουλε (αν έχουμε σκέτους μαχητές) λέω ότι έχουμε αλλά πρέπει να τους αναζητήσουμε και να να τους βγάλουμε μπροστά. Χρόνια Πολλά και ΚΟΥΡΑΓΙΟ!

      • antonisT-37 avatar
        antonisT-37 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/12/2010 22:20:58

        Έχεις περάσει χρονάκια σε διάφορα δύσκολα έως πολύ δύσκολα μετερίζια, γνωστό.... φυσικά και δεν αναφέρομαι σε σένα. Αναφέρομαι στα άψυχα σώματα που περιφέρουν τον άψυχο λόγο τους σ ένα χώρο που έχει κρατήσει την πατρίδα όρθια σε ζόρικους καιρούς. Είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκόρπιοι φίλε (αν μου επιτρέπεις)... κατά πως είπε κάποιος. Λόγια χορτάσαμε, τις πράξεις ψάχνουμε.... μη με φουντώνεις κι είναι κοντά ο χρόνος που άφησα το stick και τη μανέτα. Διατίθεμαι για περεταίρω.. (κάπου πρέπει να βλέπεις το mail mou). Tα εκλεγμένα έρχονται και παρέρχονται, η πατρίδα ΠΡΕΠΕΙ να είναι πάντα εδώ, στοργική μάνα όπως ήταν πάντα. Ευχές και πάλι και σ ευχαριστώ που διαβάζεις και απαντάς.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ antonisT-37 25/12/2010 11:52:47

          Συμφωνώ σε όλα, μέχρι κεραίας.
          Να 'σαι πάντα γερός.

  13. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/12/2010 19:44:20

    Χρόνια Πολλά σε σένα και την οικογένεια σου!

  14. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/12/2010 19:45:34

    Έτη Πολλά ιεροφάντη με υγεία και δύναμη!

  15. Ακροβολιστής avatar
    Ακροβολιστής 24/12/2010 19:50:58

    Καλά Χριστούγεννα σε όλους.

  16. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 24/12/2010 19:53:21

    Υπάρχουν διάφοροι που διακινούν απόψεις του στιλ ότι η Ν.Δ χρειάζεται μετριοπάθεια, φρόνηση, σύνεση, χαμηλούς τόνους και γενικώς μια Γαλατική συμπεριφορά ώστε να μη προσβάλλονται οι απατεώνες και τα λαμόγια, να μη κόβεται η όρεξη των νταβατζήδων και των Εθνικών εργολάβων,
    να μην αποξενώνονται όσοι λαφυραγώγησαν το δημόσιο χρήμα και πλιατσικολόγησαν κάθε ικμάδα αυτού του τόπου.
    Να δίνει η Ν.Δ την εικόνα μιας ακίνδυνης περίπτωσης, που η εναλλαγή της στην εξουσία να μην τρομάζει όσους φέρονται ως βασικοί συμβαλόμενοι στην επιστροφή ενός κόμματος στην εξουσία.
    Βαφτίζουν λοιπόν σκληρούς όσους έχουν διαφορές με τη διαπλοκή και το κατάντημα του τόπου και σεμνούς και σοβαρούς τα "κουνέλια" που πορεύνται με τεμενάδες και χειροφιλήματα προς τους ισχυρούς.
    Εν τω μεταξύ λεπρό στη Ρηγίλης δεν έχω δει.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 24/12/2010 19:57:26

      Φαήλο
      Η Αγάπη του νεογάννητου Χριστού να ευλογεί εσένα, την οικογένεια σου και την Πατρίδα.
      Σ'αυτή χρωστάμε και σε κανένα άλλο φούστη.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΟΝ ΠΕΝ 25/12/2010 12:26:57

        Συναγωνιστή Σων, υγεία και χαρά σ' εσένα και την οικογένεια σου και δύναμη σε όλους μας!

  17. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/12/2010 20:19:27

    ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ (ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ) ΝΕΟ ΕΤΟΣ,
    ΦΑΗΛΟ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ .ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 25/12/2010 12:02:57

      Κι εσύ πατριώτη. "Η θάλασσα του Πειραία απ' όλες είναι πιο γλυκιά" αλλά σου αφιερώνω ως Χριστουγεννιάτικο δώρο το αγαπημένο μου, βαρύ κι ασήκωτο, με μουσική και στίχους του Μιχάλης Γενίτσαρη, στην αθάνατη εκτέλεση του Σέλιου Καζαντζίδη:
      "Πολλά τραγούδια έγραψαν
      Περαία μου για σένα
      γράφω κι εγώ στη σούρα μου
      με τη σειρά μου ένα.

      Γεια σου Περαία αθάνατε
      της εργατιάς κολόνα
      Πασαλιμάνι, Κοκκινιά
      Καμίνια, Δραπετσώνα.

      Κούπες κρασί αμέτρητες
      στην Τρούμπα θα ρουφήξω
      και στο Χατζηκυριάκειο
      στουπί θα καταλήξω.

      Γεια σου Περαία αθάνατε
      απόψε κάνω γιούρια
      στη Ζέα, στα Λιπάσματα
      και στα γνωστά Ταμπούρια.

      Γεια σου Περαία αθάνατε
      χιλιοτραγουδισμένε
      κάνεις καρδιές να χαίρονται
      κάνεις καρδιές να κλαίνε.

      Χαρές και πίκρες μάς κερνάς
      ανάμιχτες, χαρμάνι
      το καλώς ήρθες κι έχε γεια
      που λένε στο λιμάνι"
      http://www.youtube.com/watch?v=FJPwQ9h5bKs

      Χρόνια Πολλά αδερφέ!

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/12/2010 14:26:06

        ΤΙ ΩΡΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ !!!
        ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ. ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ
        ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ , ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ
        ΠΑΤΡΙΚΩΝ ΤΟΥ ΓΕΝΙΤΣΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΥΡΣΕΛΛΑ.
        100 ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ 150 ΑΠΟΤΟ ΑΛΛΟ.
        ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

  18. johnnythespecs avatar
    johnnythespecs 24/12/2010 20:34:37

    Χρόνια Πολλά, Καλά και Χρόνια με Υγεία Φαήλο Κρανιδιώτη!!! Συνέχισε με την εξαιρετική πένα σου την ακόμα καλύτερη δουλειά που κάνεις! Νάσαι καλά εσύ και οι δικοί σου!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ johnnythespecs 25/12/2010 12:12:53

      Το 2011 ν' αρχίσει η συντριβή της παρακμής! Κι εσύ πάντα γερός και χαρούμενος!

  19. danaos avatar
    danaos 24/12/2010 20:35:54

    Φαήλε, πάντα περιμένω τα κείμενα σου! Καλά Χριστούγεννα σε σένα και στην οικογένειά σου!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ danaos 25/12/2010 12:11:59

      Υγεία, δύναμη κι ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

  20. ΕΛΕΝΑ ΔΗΜΑ avatar
    ΕΛΕΝΑ ΔΗΜΑ 24/12/2010 21:08:06

    Φαηλε, γραφε εσυ και ο,τι καταλαβαινει ο καθενας !!!
    'Ο,τι εχει εκαστος κατα διανοιαν' !!!
    Νασαι παντα γερος να τους δαγκωνεις και να εχεις πολλη αγαπη στη φωλια σου .
    Ευλογημενα Χριστουγεννα !!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΕΛΕΝΑ ΔΗΜΑ 25/12/2010 12:11:24

      Χρόνια σου Πολλά και πάντα γερή.

  21. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 24/12/2010 21:31:05

    Εύχομαι χρόνια πολλά, υγεία και δύναμη σε όλους τους συνεργάτες και φίλους της σελίδας, με πάντοτε ισχυρή παρουσία στην εναλλακτική και αγωνιστική διαδικτυακή ενημέρωση.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Μποτίλια στο Πέλαγος 24/12/2010 22:54:56

      @ Mποτίλια στο Πέλαγος

      «Είναι τόσο μεγάλη η οικονομική κρίση, που oι γυναίκες
      ξανάρχισαν να παντρεύονται από έρωτα» ~Warren Buffett

      Aπο καρδιάς Ευχές, γιά Χρόνια Πολλά, Ποιοτικά και Δημιουργικά.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ η Dimi 25/12/2010 12:08:40

        Χαχαχα! Πολύ καλό. Να 'σαι πάντα γερή.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/12/2010 16:10:20

          Φαήλο, Για τα χωρίς περιστροφές, εμψυχωτικά άρθρα σου Θερμά Σ' Ευχαριστούμε! και στον Αντώνη μας Ευχές, ως Κυβερνήτη Ελληνα, ΑΜΕΣΑ να τον δούμε!

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ η Dimi 25/12/2010 18:45:55

        @ Dimi
        Ακόμη μια οδυνηρή συνέπεια της κρίσης. Στους γάμους ένεκα οικονομικών συμφερόντων είναι γνωστό εκ των προτέρων που λήγει το κόστος, ενώ όσοι παντρευτήκαμε από έρωτα, πληρώνουμε μια ζωή.
        Θερμές ευχές και σε σένα, αγαπητή φίλη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μποτίλια στο Πέλαγος 25/12/2010 12:09:42

      Μποτίλια, έτη πολλά. Να ξέρεις ότι είμαι φανατικός αναγνώστης σου.

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/12/2010 18:51:01

        Αγαπητέ Φαήλε,
        η εκτίμηση είναι αμοιβαία και σε ευχαριστώ θερμά για την στήριξη.
        Άκουσα πολλά θετικά σχόλια για την παρουσίασή σου στον Σύλλογο Ποντίων στο Βερολίνο, αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσα να ενημερωθώ έγκαιρα για να έλθω. Στους καιρούς που ζούμε όμως, δεν νομίζω ότι θα λείψουν οι καλές ευκαιρίες στο μέλλον.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Μποτίλια στο Πέλαγος 26/12/2010 21:20:31

      Μποτίλια, Χρόνια Πολλά, Υγεία και ό,τι ποθείς!

  22. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 24/12/2010 22:29:52

    Χρόνια πολλά Φαήλο, με αγάπη, υγεία και αισιοδοξία! Θα έρθουν και τα καλύτερα, γιατί το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, μόνο λίμνη μπορεί φτιάξει. Αρκεί να υπάρχουν εκείνες οι φωνές, που δεν κιοτεύουν και εσύ είσαι μια απ' αυτές. Να είσαι καλά και να ενοχλείς...!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αφροδίτη 25/12/2010 12:07:44

      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τις ευχές και την αγάπη μου.

  23. antonis avatar
    antonis 24/12/2010 22:48:02

    ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ,
    ΜΠΟΥΧΤΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΙΝΤΙΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ. ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΟΓΙΑ , ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΡΓΑ, ΜΑΧΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΕΝΕΚΟΥΣ
    ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΙς ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ antonis 25/12/2010 12:07:01

      Υγεία κι Ελευθερία!

  24. nai avatar
    nai 24/12/2010 23:12:38

    Όταν ο Διογένης ρωτήθηκε ποιο από τα θηρία δαγκώνει πιο άσχημα, απάντησε: Από τα άγρια ο συκοφάντης και από τα ήμερα ο κόλακας .
    • Οἱ γὰρ κατ’ ἐκεῖνον τὸν χρόνον τὴν πόλιν διοικοῦντες κατεστήσαντο πολιτείαν οὐκ ὀνόματι μὲν τῷ κοινοτάτῳ καὶ πραοτάτῳ προσαγορευομένην, ἐπὶ δὲ τῶν πράξεων οὐ τοιαύτην τοῖς ἐντυγχάνουσι φαινομένην, οὐδ᾿ ἣ τοῦτον τὸν τρόπον ἐπαίδευε τοὺς πολίτας ὥσθ’ ἡγεῖσθαι τὴν μὲν ἀκολασίαν δημοκρατίαν, τὴν δὲ παρανομίαν ἐλευθερίαν, τὴν δὲ παρρησίαν ἰσονομίαν, τὴν δ’ ἐξουσίαν τοῦ ταῦτα ποιεῖν εὐδαιμονίαν, ἀλλὰ μισοῦσα καὶ κολάζουσα τοὺς τοιούτους βελτίους καὶ σωφρονεστέρους ἅπαντας τοὺς πολίτας ἐποίησεν. (Ἀρεοπαγιτικός, 20) ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ.

    o (Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε (εννοεί στην εποχή του Σόλωνος και του Κλεισθένους, σε αντίθεση με την δική του εποχή), δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν• ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους.
    (μετάφραση: Νίκος Σαραντάκος)

    Και ενα ποιημα απο εναν αγνωστο συνελληνα φιλο αγαπητο...

    ΦΙΛΕ ΛΑΖΑΡΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ..ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΝΟΥΝ- ΜΑΧΟΝΤΕ -ΜΑΓΕΥΟΝΤΕ -ΔΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ..

    Μην με ξεπουλάς


    Πόσο φτηνά με ξεπουλάς

    Εσύ που ψήφους μου ζητάς

    Άσε μου χώμα να πατήσω

    Και αν στα ξένα θα βρεθώ να χω πατρίδα να γυρίσω .



    Μην με ξεπουλάς τα χώματα που πάτησα μην κάνεις ξένα

    Εδώ που εγώ μεγάλωσα άνθρωποι μάτωσαν και για μένα .

    μην με ξεπουλάς την εύνοια των μεγάλων για να κερδίσεις

    αν με κάνεις να ξεσηκωθώ στο υπόσχομαι πως ούτε εσύ θα ζήσεις .



    Πόσο εύκολα ξεχνάς

    Εσύ που ψήφους μου ζητάς

    Αυτό το χώμα το ιερό που αίμα χύθηκε εδώ

    Να το πουλήσω ούτε θέλω ούτε μπορώ .

  25. ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ avatar
    ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ 24/12/2010 23:26:35

    ετσι ειναι τα πραγματα αγαπητε μου
    αλλα πως γινεται παντα οι ντιντιδες να επιπλεουν και οσοι αγωνιζονται και στεκονται ορθιοι χαρη στο μυαλο τους και την ψυχη τους να ειναι παντα εκτεθημενοι,
    εχουμε σπασει πολλες πορτες στην ζωη μας αλλα το κοστος ειναι πολυ μεγαλο, σωματικο, ψυχικο και οικονομικο
    η αληθεια ειναι πως η βρωμια ειναι τοση που δυσκολα
    μακαρι ο Σαμαρας να μπορεσει να διακρινει τα ατομα αυτα που αξιζουν πραγματικα και να εχουν ορεξη να δουλεψουν γιατι απο τους αλλους χορτασαμε
    Υ.Γ με μεγαλη μας χαρα να δημοσιευσουμε αρθρα σου στην εφημεριδα μας
    Η ΠΑΤΡΙΔΑ Ν.ΡΟΔΟΠΗΣ
    ιστοσελιδα ipatrida.com

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ 25/12/2010 12:06:07

      Χρόνια Πολλά Βούλα κι ό,τι ποθείς!
      Τα κείμενα μου εφόσον δημοσιεύονται αυτούσια και με αναφορά της πηγής, μπορείτε να τα δημοσιεύετε ελεύθερα. Τιμή μου άλλωστε.

  26. victoria avatar
    victoria 25/12/2010 12:15:37

    Καλά Χριστούγεννα Φαήλο!
    Σε καταλαβαίνουμε, μπορεί να μην είμαστε μέσα και να ξέρουμε για ποιους μιλάς ακριβώς, όλοι όμως αναγνωρίζουμε το 'είδος'. Ελπίζω κάποτε να το δούμε, να σταματήσουν επιτέλους να επιπλέουν τα κούτσουρα. Εγώ πάντως αισθάνομαι ότι είναι πολύ επιδέξιο 'είδος', φοβάμαι πως χάνω σε αναμέτρηση με τέτοια κατάσταση γιατί δεν μπορώ να παίξω με τους όρους τους... Γιαυτό και σε χαίρομαι να σε διαβάζω που τους τα χώνεις.

    Μακάρι να εκλείψουν αυτά, μακάρι οι άνθρωποι να κρίνονται με τα κριτήρια που λες. Γιατί κούρασαν ήδη πολύ και πολλούς αξιόλογους φίλους τους έδιωξαν για πάντα, ίσως όχι από την ψήφο, αλλά από την ενασχόληση με την πολιτική σίγουρα... Χρόνια πολλά σε όλους!

  27. kimonbel avatar
    kimonbel 25/12/2010 15:20:54

    Επέτρεψέ μου την οικειότητα....
    Αγαπητέ Φαήλο
    αν και με διαφορετικές περί πολιτικής αντιλήψεις, μου αρέσει η εκφορά του λόγου σου και η πολύ καθαρή και αντρίκια στάση σου, μας ενώνει σίγουρα αυτό που λέγεται Πατρίδα....τις καλλύτερες ευχές μου, καλή χρονιά και μακάρι τα πράγματα να ξεφύγουν από τα τετριμμένα και απροσάρμοστα δαιδαλώδη του πολιτικού συστήματος.
    Μπελιάτης Κίμων

  28. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/12/2010 18:54:10

    Χρόνια Πολλά Φαήλε και συνέχισε να τους τα χώνεις με την ιδιαίτερη γραφίδα σου.

  29. PIG avatar
    PIG 25/12/2010 19:10:19

    κ. Κρανιδιώτη, πολλές ειλικρινείς ευχές για προσωπική μαχητική υγεία. Έχω μία ερώτηση καιρό τώρα για εσάς : Όταν δεν εννοεί μια κεντρική επιτροπή (ή όπως λέγεται) ενός κόμματος, που θεωρητικά αποτελεί τον πυρήνα των σκεπτόμενων, να σας εκλέξει πανηγυρικά, τι και πότε κι από ποιους να περιμένουμε όσα κηρήττεις ? Πώς να βρεθούν κι άλλες ωραίες φωνές (πλην λιγότερο τολμηρές - δεν μπορούμε να είμαστε όλοι Φαήλοι) πλάι στη δική σας, να τη δυναμώσουν και να την κάνουν βοή, κύμα, ρίχτερ ? Γιατί να ελπίζουμε όταν αυτοί οι 300-500 ξέρω κι εγώ "αντιπρόσωποι" μας, απλά περιμένουν την όποταν εκλογική νίκη για να αρπάξουν ανιδεολόγητα πάλι τα μπράτσα των πολυθρονών ?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ PIG 25/12/2010 19:39:42

      Το αληθινό κόμμα είναι ο Λαός, οι Ιδέες, ο Αρχηγός που τα εκφράζει. Στην πορεία μηχανισμοί και όλα θα 'ρθούν στο βηματισμό των καιρών...
      Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά σε σένα και την οικογένεια σου.

  30. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/12/2010 19:30:48

    Αυτό ήταν πριν 5 χρόνια. Φέτος τους μίλησα για την Γενοκτονία στην Στουτγάρδη, στην ένωση Ποντίων "Ρωμανία". Κι εκεί και στην Ομοσπονδία του Βερολίνου τί ωραίοι απλοί Έλληνες! Αν με ξανακαλέσουν στην Γερμανία, θα σου στείλω μήνυμα.

  31. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/12/2010 19:36:09

    Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά Κίμωνα. Ο συνονόματος σου είναι πάντα από τα επιχειρήματα - βαριοπούλες στο κεφάλι, που χρησιμοποιώ, όταν μιλώ για την Κύπρο με κανένα ψοφίμι της "σώφρονος" αριστεράς ή της ενοχικής "δεξιάς". Λέω "Για τον Κίμωνα με τα κουπιά, τα πανιά και τα δόρατα ήταν κοντά η Κύπρος. Τώρα με τα μαχητικά τζετ, τους αλεξιπτωτιστές, τα υποβρύχια και τους πυραύλους είναι μακριά, ε;".

  32. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/12/2010 19:40:40

    Τ' όνομα σου να γίνει η πραγματικότητα μας!

    • victoria avatar
      victoria @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/12/2010 19:53:36

      Αμήν.

  33. Νίκος avatar
    Νίκος 25/12/2010 19:55:45

    Xρόνια Πολλά Φαήλο, να χεις υγεία, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμεις.
    Να ξερεις οτι εχεις πολλους θερμους υποστηρικτες - συναγωνιστές εδω στα Γιαννιτσά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νίκος 25/12/2010 21:31:01

      Ευχές πολλές συναγωνιστή για σένα κι όσους ζείτε στη γη για την οποία έπεσε ο Τέλος Αγαπηνός.

  34. apostolis kastoria avatar
    apostolis kastoria 26/12/2010 00:53:27

    Επειδή γενικώς τα άρθρα σου , θεωρητικά με βρίσκουν πάντα σύμφωνο και τα συνυπογράφω αυτούσια , θα ήθελα και εγώ σήμερα μιλώντας γενικώς...... , να προσπαθήσω να επεκτείνω και ίσως να εξειδικεύσω και λίγο περισσότερο το πιο πάνω αναπτυχθέν από εσένα ¨γενικώς¨θέμα . Κρετίνοι στο ελληνικό κοινοβούλιο που άλλοι ίσως έχουν δουλέψει (τον κόσμο) και λίγο , άλλοι δεν έχουν (στην κυριολεξία) δουλέψει ποτέ και μας το παίζουν προφέσσορες και σωτήρες του έθνους , υπάρχουν ουκ ολίγοι . Γενικώς μιλώντας πάντα η συνομοταξία αυτή βρίσκεται σε όλους τους χώρους και φορούν κουστούμια ή ταγιέρ όλων των αποχρώσεων . Με στεναχωρεί όμως ιδιαίτερα ότι έχουν κάνει κατάληψη και στην πλευρά που νομίζω ότι ίσως θα με αντιπροσώπευε κάπως καλύτερα . Στην πλευρά του ¨μεσαίου ή κεντροδεξιού χώρου ή λαϊκής δεξιάς ή ρεαλιστικής πολιτικής ή....) . Ειλικρινά θεωρώ , ότι εκτός όλων των άλλων , αν υπήρχε τρόπος να μετρήσουμε το IQ του καθένα ξεχωριστά ¨αντιπροσώπου μας¨ στο ελληνικό κοινοβούλιο θα γελούσε και το παρδαλό κατσίκι . Ως εδώ νομίζω ότι θα συμφωνούμε οι περισσότεροι . Πώς γίνεται να τα καταφέρουμε όλοι οι υπόλοιποι να ρίξουμε την κλωτσιά στους αυτόκλητους σωτήρες και να τους στείλουμε εκεί που τους αξίζει είναι το ζητούμενο . Αφού όλη την κοινωνία ,το ήδη σαπρό πολιτικό σύστημα την έχει διαμορφώσει έτσι , που και αυτούς να διώξεις με κλωτσιές το σύστημα θα τους αντικαταστήσει με παρόμοιους . Αλλαγή του πολιτικού συστήματος χρειάζεται γενικώς αλλά ΠΩΣ???

  35. apostolis kastoria avatar
    apostolis kastoria 26/12/2010 00:58:18

    Αφοσιωμένος στην συγγραφή του πιο πάνω σημειώματος , ξέχασα να δώσω τις θερμότερες ευχές μου σε όλους τους αναγνώστες του site για ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ - ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ KAI OΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.

  36. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/12/2010 11:33:36

    Κατανοώ τί εννοείς. Μία παρατήρηση μόνο: δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρχουν "συνηγέτες". Ο ηγέτης είναι και πρέπει να είναι ένας και οι υπόλοιποι να υπηρετούν τις κοινές ιδέες κι εκείνον κι όλοι μαζί την Πατρίδα. Όσο κι αν σοκάρονται μερικοί πιστεύω στον ισχυρό Αρχηγό, στην ιεραρχία΄, με νάση πάντα κανόνες και Ιδέες.
    Ο Αντώνης αντλεί τεράστια νομιμοποίηση από την καθαρή και συντριπτική εκλογή του από τη λασϊκή βάση και δεν χρειάζεται "συνηγέτες". Χρειάζεται μαχητές των ιδεών μας, εργάτες του εθνικού συμφέροντος.
    Όσον αφορά τους φακιδιάρηδες, που λες, όλα αλλάζουν και θα 'ρθει η μέρα που η Πατρίδα θα βρίσκεται εκεί που πρέπει.

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/12/2010 19:59:03

      Με τον ορο συνηγετες ενοω στρατιωτες μαλλον δεν το διατυποσα καλα, μα τοσα χρονια με βαρβαρους ξεχναω και κατι

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ διηνεκης 26/12/2010 20:25:30

        Οκ, είπα κι εγώ!

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/12/2010 20:34:07

      Ακριβώς, σκληρή δουλειά με ξεκάθαρες απόψεις, ελληνοπρεπή στάση και ιδεολογία, χωρίς σύνδρομα απολογίας.

  37. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/12/2010 11:44:01

    Έχεις στην ζώνη σου ένα καλογυαλισμένο σαρανταπεντάρι, πάντα γεμάτο, που λέγεται ψήφος.
    Έχεις επίσης φωνή, γράμματα ξέρεις και μπορείς σε κάθε ευκαιρία, να τους τα λες και να τους τα γράφεις, στο διαδίκτυο, σε εκδηλώσεις, σε συζητήσεις. Ότι πιστεύεις και βλέπεις πες το, γράψτο στον Αντώνη.
    Εγώ πάντα λέω ότι το πρώτο μου καθήκον απέναντι του, απέναντι στις κοινές μας ιδέες και στην Πατρίδα, είναι να να του λέω την αλήθεια.
    Αν το κάνουμε όλοι, αν εσείς, όλοι εμείς, το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, ο Λαός απ' όπου αντλούν νομιμοποίηση όλοι αυτοί, πούμε δυνατά τι πιστεύουμε, τι βλέπουμε, τότε δεν θα μπορούν οι άχρηστοι να υποδύονται τους ικανούς, τα λαμόγια τους τίμιους, οι "γενίτσαροι" τους πατριώτες.
    Ψήφιζε, γράφε, μίλα δυνατά.
    Χρόνια Πολλά Αποστόλη. Κάποτε, το 1993 είχα έρθει στην Καστοριά μαζί με τον Αντώνη κι έμεινα άφωνος από την ομορφιά του τόπου σου.

  38. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 26/12/2010 12:26:30

    Οι παρακάτω τώρα τί είναι, λεπροί ή κρετίνοι?????


    Αναπληρωτής διευθυντής κλινικής, που σήμερα είναι διοικητής μεγάλου νοσοκομείου της Αττικής, έχει φροντίσει η εταιρεία των δύο γιων του να παίρνει τις προμήθειες πανάκριβων υλικών της κλινικής!
    Συγκεκριμένα, πρόκειται για αναπληρωτή διευθυντή της μονάδας εντατικής σε ένα από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας (Πειραιώς - Νήσων) και από τις 2 Μαρτίου του 2010 είναι διοικητής άλλου μεγάλου νοσοκομείου της ίδιας περιφέρειας.
    Η επιχείρηση των γιων συστήνεται με τη μορφή ομόρρυθμου εταιρείας στις 29 Ιανουαρίου του 2007 με το διακριτικό τίτλο AUDIO RM. Μάλιστα το ιδρυτικό αναφέρει πως η εταιρεία στεγάζεται σε κατάστημα που παραχωρήθηκε δωρεάν από τον πατέρα τους.
    Όλως τυχαίως οι προμήθειες των υλικών της ΜΕΘ γίνονταν συνήθως με πρόχειρους διαγωνισμούς από μία τριμελή επιτροπή πρόεδρος της οποίας ήταν ο διευθυντής της ΜΕΘ, δηλαδή ο διοικητικός προιστάμενος του γιατρού που εμπλέκεται στην υπόθεση, ένας άλλος γιατρός της ΜΕΘ (υφιστάμενος του γιατρού) και μία νοσηλεύτρια της ΜΕΘ.
    Σε όλες τις περιπτώσεις, η επιτροπή κατέληγε στην εταιρεία των γιων του γιατρού αφού όλως τυχαίως ο επίσημος αντιπρόσωπος ήταν λίγο ακριβότερος από τον διανομέα!

  39. stoxastis avatar
    stoxastis 26/12/2010 12:33:58

    ερχεται φιλε η ωρα..
    ειναι κοντα πολλα πια.

  40. Asterix avatar
    Asterix 26/12/2010 14:59:05

    Γενικά συμφωνούμε, αφού και συ γενικός ήσουν φίλτατε. Εμείς που είμαστε στην απ' έξω, θα δικαιολογούμασταν. Εσύ όμως γνωρίζεις πρόσωπα και πράξεις. Ενημέρωσέ μας πιο συγκεκριμένα. Μπορεί να κάνεις εχθρούς* έτσι, αλλά το απαιτεί η ιστορική συγκυρία.
    -----
    * Ασε που δεν πιστεύω ότι αυτές οι οχιές με γραβάτα μπορεί να είναι και "φίλοι".

  41. kimonbel avatar
    kimonbel 26/12/2010 18:04:32

    Να σου ανταπαντήσω ...ότι στο σύστημα βρισκόμουν , τα βρόντηξα κι έφυγα, γιατί οι όποιες ηγεσίες είχαν κούφια κι' άδεια ψυχή,παλμό ασήμαντο κι αγάπη για αυτήν την έρημη πατρίδα μηδενική, κατά συνέπεια άχρηστα τα τζετ,τα υποβρύχια οι πύραυλοι κτλ.

  42. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/12/2010 19:12:47

    Μην πετάς την ασπίδα σου.

  43. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 27/12/2010 02:07:06

    Στις 29/11 δε μείναμε 4 ώρες στην ουρά για να ξαναδούμε τον Αρούλη τον τίποτα να το παίζει ηγετική συνιστόσα... Αντώνη έχε το νου σου γιατί είναι κρίμα για το Θεό να δώσεις μια και να χύσεις με τη μια όλο το γάλα που με κόπο, χρόνια τώρα έχεις μαζέψει...

  44. ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ avatar
    ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 28/12/2010 08:18:49

    Φαήλο. Χαίρομαι πάντοτε να αναγιγνώσκω τα άρθρα σου και σε συγχαίρω για αυτά.
    Είμαι (3-4 μαθηματάκια ακόμη χρωστάω) φοιτητής πολιτικού νομικής. Η αλήθεια είναι, ότι πάντοτε οι υγιείς αλλαγές μέσα σε μία κοινωνία περιέρχοντα από κάτω προς τα πάνω, αλλά και το αντίστροφο, διόλου ασήμαντο είναι.
    Ως φοιτητής ελοιδορήθην ουκ ολίγες φορές για τις απλούστατες, υγιείς πατριωτικές ιδέες που εμφορούμαι. Το πανεπιστήμιό μας, δυστυχώς εν τη γενέσει του, κλιμακωτά, μετετράπη σε ένα χυδαίο ιδεολογικό πορνείο. Πρόκειται για την μονοκρατορία συγκεκριμένων ιδεολογικών μερίδων, από νεοφιλελευθέρους έως σχεδόν εξωκοινοβουλευτικούς.. Προσπαθείς να εκφράσεις την γνώμη σου και σε στραβοκοιτούν, βλέπεις γύρω σου ανάξιους, ή εν πάση περιπτώσει χειροτέρους σου, να προοδεύουν μόνον και μόνον εεπειδή ασπάζονται τα κακέκτυπα της πανεπιστημιακής αυτής φασιστικής αρχής. Η ΔΑΠ, ουδεμία ιδεολογική συγκρότηση έχει, και βοήθεια δίχως αντάλλαγμα δεν προσφέρει. Οι περισσότεροι φοιτητές απεικάσματα της χυδαίας συστηματικής προπαγάνδας, η οποία συντελείται οπουδήποται παράγεται πολιτική σκέψις.
    Αυτά τα οποία περιγράφω είναι μόνον εν μέρει η αλήθεια. Και άλλα, πολλά συμβαίνουν.. Πρέπει να είναι πρώτη προτεραιότητα, η παρεμπόδιση της πλύσης εγκεφάλων στα πανεπιστήμια, όπου οι φοιτηταί ευρίσκονται σε κρίσιμο σταυροδρόμι της πνευματικής των ωρίμανσης (ήδη έχει χαθεί πούτιμος χρόνος, χρόνια και χρόνια από τους σημιτανθρώπους αλλά και από την νοθρότητα και άγνοια από άλλους που ακολούθησαν κ έκαναν καριέρα με τον δήθεν μεσαίο χώρο0..
    Φιλικά, από κάποιον που υπηρέτησε και θα εξακολουθεί να είναι δίπλα στον Αντώνη, δίχως ουδέποτε να φανεί, εκεί, σε κάτι έδρανα στην Κολοκοτρώνη. Συγχαρητήρια για την αρθρογραφία!

    ΥΓ: Αναζητήστε νέους και άξιους ανρώπους. ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Απλά το σύστημα τους αποτρέπει και αηδιάζουν με την σκέψη ότι για να αναρριχηθούν πρέπει να καταντήσουν υπάνθρωοι στην συνείδησή τους.

    ΥΓ2: Άλλα πρόσωπα στην τηλεόραση. Μυταράκης καλός, τεχνοκρατικά όμως, όχι πολιτικά.. Αυτό πρέπει να αναζητηθεί πλέον.

    ΥΓ3: Με τέτοια ΔΑΠ και ΟΝΝΕΔ, αμόρφωτων, ακαλλιέργητων, party animals, προκοπή και δουλειά, ούτε σε 30 χρόνια

  45. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 28/12/2010 13:37:41

    Την τιμητική σας έχετε (antinews & Κρανιδιώτης) στον σημερινό τύπο, με "πιασάρικους" τίτλους εννοείται (παρεπιπτόντως, μόνο η Χ. Κοραή της "Ε" αναφέρει την πηγή):

    Καθημερινή: Εντονο παρασκήνιο ενόψει αλλαγών
    στη Ν.Δ. από Σαμαρά
    [http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_28/12/2010_426924]
    Βήμα: Ο γαλάζιος εμφύλιος των «ντιντήδων»
    [http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=375016&dt=28/12/2010]
    Ελευθεροτυπία: Μόλις σκέφτηκε ο Σαμαράς το λίφτινγκ άρχισαν οι αναταράξεις
    [http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=236479]

  46. ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ avatar
    ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ 28/12/2010 16:43:14

    ΑΓΑΠΗΤΕ κ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ
    ΣΑς ΓΡΑΦΩ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΡΟΔΟΠΗς
    ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑς ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕ ΕΣΑς ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΣΤΗΧΩς ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΙς ΣΥΝΕΠΕΙΕς
    ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΑς ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑς ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ
    ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑς ΣΤΟ voulaele@ hotmail.com

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ 31/12/2010 17:59:59

      Αγαπητή Βούλα, σ' ευχαριστώ θερμά. Αν δεν υπήρχε το απάτητο λημέρι του Φάκτορα δεν θα ήταν δυνατά όλα αυτά. Θα επικοινωνήσουμε σύντομα. Καλή Χρονιά!

  47. sovokai avatar
    sovokai 29/12/2010 09:17:19

    λεω να παω για ενα μπάνιο στις Θερμοπύλες .Θαρθει κανείς;

  48. Christos Nik avatar
    Christos Nik 29/12/2010 11:16:06

    Αγαπητέ Φαήλο,
    Το άρθρο σου είναι τόσο λαμπρό, που αγγίζει το αυτονόητο. Πολύ φοβούμαι ότι θα συνεχίσουμε να συνεγειρόμεθα με τέτοια γραπτά, γιατί απλούστατα η ουσία των λόγων τους θα παραμένουν ζητούμενα... Ζω για τη στιγμή που ένα τέτοιο κείμενο θα είναι άκαιρο και περιττό, ιδίως ως περιγραφή των "σπλάχνων" της Ν.Δ.
    Έτσι (και το λέω με πόνο ψυχής), τέτοια αναγνώσματα θα αποτελούν βαλβίδες αποσυμπίεσης. Απλές. Και εξηγούμαι:
    Όσο διαβάζουμε τέτοιες και τόσο εύστοχες παρεμβάσεις τόσο θα εξεγείρονται τα μέσα μας. Και όσο εξεγείρονται τόσο θα κοιτάμε προς την πλευρά του Αντώνη. Αλλά εάν αυτός δεν κάνει ό,τι πρέπει τότε το βλέμμα θα γίνει αποστροφή, παραίτηση, αδιαφορία, "καναπεδισμός"...
    Η Ελληνική Τηλεκρατορία επιβραβεύει και αναδεικνύει στο πολιτικό στερέωμα τους "Ντιντήδες", τους "στρογγυλούς", τους άνευρους και ευγενικούς. Οι αποχαυνωμένοι πολίτες ψηφίζουν και είναι συνειπεύθυνοι για τη συνήθη μετριοκρατία. Αλλά όταν βαλτώνουμε όλοι μαζί παρέα, κάποιος πάντα ξεχωρίζει. Και αυτός είναι ο Πολιτικός. Ο ριζοσπάστης, ανατρεπτικός, ανανεωτής. Μακάρι αυτός να είναι ο Αντώνης...

  49. Zero Point avatar
    Zero Point 29/12/2010 12:18:48

    Σχόλιο πρώτο και κεντρικό.
    "Το άλφα και το ωμέγα είναι η προσωπική ακεραιότητα. Εκτός από ιδεολογική συγκρότηση να έχεις λόγο, μπέσα, τιμή"
    Διάβασε σε παρακαλώ πάλι συγκεκριμένα σημεία του κειμένου σου και κάνοντας μια mini αυτοκριτική, πες μου αν ήσουν τόσο συνεπής όσο τονίζεις. Ξέρεις...τις περισσότερες φορές οι λέξεις έχουν το κακό συνήθειο να μας προδίδουν.

    Σχόλιο δεύτερο.
    Aν το πρόβλημα της πολιτικής σκηνής στην Ελλάδα ήταν κατά πόσο είχαν δουλέψει όσοι χαράσουν πολιτική, τότε θα τους στέλναμε όλους μια προπαρασκευαστική πρακτική πριν αναλάβουν έδρα στη Βουλή και θα το λύναμε το θέμα. Το θέμα είναι εξεχόντως πιο πολύπλοκο...ή εξαιρετικά απλό (ανάλογα με το ποια σκοπιά διαλέγεις να το δεις!). Η παιδεία των πολιτικών μας είναι συγκεκριμένη, κι επειδή οι πολιτικοί δεν φυτεύονται, αλλά μεγαλώνουν στη κοινωνία που ζεις και εσύ κι εγώ, μάλλον είναι πρόβλημα κοινωνικό και γενικευμένο.

    Σχόλιο τρίτο.
    Υπάρχει αγαπητέ μου μια πολύ πιο έντονη ιδεολογική ραχοκοκκαλιά από εκείνη που νομίζεις ότι απουσιάζει ή απλά υφίσταται εξασθενημένη. Είναι αυτή που αν κάποιος αναλυτής όριζε θα την περιέγραφε μάλλον ως "Μεταδικτατορική Αποθέωση του Ελληνάρα". Το κάθε κόμμα την πήρε αυτούσια αυτή την ιδεολογία και την προσάρμοσε στα μέτρα του. Για τη ΝΔ είναι ατομιστική και λαϊκώς δεξιά , για το ΠΑΣΟΚ μια πιο ολιστική και ομαδική, για το ΛΑΟΣ μια ακραίως ατομιστική και λαϊκώς δεξιά, ενώ για τα κόμματα της ευρύτερης Αριστεράς επίσης ατομιστική ως το κόκκαλο.

    Σχόλιο τέταρτο.
    "Ο Πατριωτισμός, η κοινή λογική, η προσωπική ακεραιότητα, το συντροφικό πνεύμα και το διοικείν δια του παραδείγματος είναι οι αρετές που απαιτούν οι καιροί κι ο Λαός."
    Πραγματικά, στο κειμενό σου θα μπορούσες να υποστηρίζεις όλα αυτά, που σαφώς και θα με βρίσκαν σύμφωνο, επιλέγεις όμως τόσο λάθος (ή σωστά για σένα) τις λέξεις, ενώ η ρίζα της φιλοσοφίας σου - προσωπικά - με κάνει να διαφωνώ μέχρι θανάτου.

    Και ένα τελευταίο σχόλιο, θεμελιακό.
    Αν κάποιος πολιτικός έχει ένα σεξουαλικό προσανατολισμό, ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Και σίγουρα αυτός ο προσανατολισμός δεν μεταφράζεται σε τίποτε άλλο εκτός από αυτό και μόνο. Η συντροφικότητα ξέρεις σημαίνει αποδοχή όχι τόσο των ομοιοτήτων, όσο των διαφορών. Με τις διαφορές συμβιώνουμε, όχι με τις ομοιότητες. Αν πάλι για σένα οι λέξεις "ντιντής", "αδερφίστικά" εκφράζουν κάτι παραπάνω από τη κυριολεκτική έννοια, τότε προφανώς και δεν έχουμε κοινή βάση για την όποια συζήτηση. Από την άλλη, όμως, ο δημόσιος λόγος είναι ύπουλο πράγμα....και οι λέξεις βέβαια...μη το ξεχνάς αυτό...

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ Zero Point 29/12/2010 19:47:33

      Νομίζω ότι οι λέξεις "ντιντής" και "αδερφίστικα" δεν χρησιμοποιούνται από τον Φαήλο με την έννοια που κατάλαβες, αλλά με την έννοια της συμπεριφοράς. Το να γίνεται π.χ. νοθεία στις εκλογές του 2000, εμφανής νοθεία, και να μην αντιδρά το κόμμα, αυτή είναι προφανώς μια αδερφίστικη συμπεριφορά που έλεγε "δεν θα αμφισβητήσουμε το αποτέλεσμα ων εκλογών"...

      • Zero Point avatar
        Zero Point @ Μάρκος 30/12/2010 01:00:28

        Ακόμα και να μη χρησιμοποιούσε τις λέξεις ο συγγραφέας όπως ακούγονται (αν και μη κοροϊδευόμαστε...νοήμονες άνθρωποι είμαστε και ξέρουμε και τι και ποιους φωτογραφίζει το κείμενο...), οι λέξεις μιλάνε από μόνες τους, ειδικά αν συνδυαστούν και με το υπόλοιπο κείμενο. Και τι πάει να πει στη τελική αδερφίστικη συμπεριφορά. Σε τι πράγμα αντιδιαστέλλεται;

  50. Ιωάννης Γεωργαντάς avatar
    Ιωάννης Γεωργαντάς 29/12/2010 12:31:39

    Κ. Κρανιδιώτη,
    Δυστυχώς, δεν σας γνωρίζω προσωπικά. Το άρθρο σας όμως με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.

  51. Παύλος Β. avatar
    Παύλος Β. 29/12/2010 20:43:31

    Aγαπητέ κε Κρανιδιώτη. Το κείμενό σας γενικά με βρίσκει σύμφωνο.
    Μου κάνει εντύπωση, ωστόσο, το ότι εξαιρείτε ορισμένους πολιτικούς από τους χαρακτηρισμούς «ντιντήδες» ή «ανόητοι διαχειριστές»... Το λέω αυτό γιατί στο κείμενό σας φαίνεται ότι έχετε γνώση για το τι αισθάνεται αυτή τη στιγμή ο λαός (ο λαός, όχι τα κάθε λογής και χρώματος κομματόσκυλα). Και με πολύ απλά λόγια, ο λαός θεωρεί και τους 300 της Βουλής υπεύθυνους για το κατάντημα της χώρας! Και μάλιστα όχι μόνο τους 300 της παρούσας Βουλής...
    Θα σας παρακαλούσα λοιπόν αν θέλετε, να μας εξηγήσετε πού στηρίζετε τη θέση σας ότι «υπάρχουν και καλοί και άξιοι Έλληνες πολιτικοί» από τη μία και «ντιντήδες» από την άλλη.
    (Παρακαλώ μόνο να μην μου πείτε ότι γενικεύω αυθαίρετα και πως -στατιστικά και μόνο- όλο και κάποιος από τους 300 θα έχει μπέσα και ιδεολογική συγκρότηση)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Παύλος Β. 31/12/2010 17:57:00

      Δεν έχεις δίκιο. Υπάρχουν και τίμοι άνθρωποι που πραγματικά προσφέρουν. Μην αφορίζουμε αδιάκριτα.
      Καλή Χρονιά!

  52. george avatar
    george 29/12/2010 21:24:32

    αγαπητε Φαήλο , δεν εισαι ομοφοβικός, και σίγουρα σέβεσαι τους ψηφοφόρους τησ ΝΔ που εχουν ομοσεξουαλικο ερωτικό προσανατολισμό , το ιδιο και τους βουλευτές της ,Η ψήφος είνια ιδεολογική εκφραση και εχει σχέση με ιδέες και οχι με τι; ερωτικέ; προτιμήαεις που ειναι σεβαστές σε ενα συγχρονο ευρωπαικο φιλελεύθερο οχι σαουδαραβικό η ντουμπαικο κόμμα( ο υπουργός εξωτερικών της Γερμανίας εχει ομοερωτικές προτιμήσεις, και εκφράζει την ισχυρή Γερμανία) .
    .Σίγουρα θέλεις να στηλιτεύσεις πολιτικές συμπεριφορές και οχι συγκεκριμένες ερωτικές εκφράσεις.
    Ευχές για ενα καλύτερο αυριο. Η Ελλάδα μας χρειάζεται όλους. Στην Αμερική υπηρετούν και οι ομοφυλόφυλοι. Στην Ελλάδα δεν εχουμε την πολυτέλεια να λοιδορούνται ,,,( το 10% του πληθυσμού των 10 εκατ. ελλαδιτών ).
    Με εκτίμηση στην ιδεολογικη σου υπόσταση και με σεβασμό στην κάθε διαφορετικότητα
    Καλή Χρονια

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ george 31/12/2010 17:55:14

      Γιώργο είναι σαφές ότι μιλάω για πολιτική συμπεριφορά. Καλή Χρονιά.

  53. Περικλης_Πατρα avatar
    Περικλης_Πατρα 29/12/2010 22:04:29

    Φαηλο
    1) ΣΥμφωνω με το Κυριο του Εξωτερικου με το κωδικο "Διασπορα" .
    2) Αρθρο ΓΝησιας μαχητικοτητας , μεταφερεις απο καρδιας , τον παλμο της βασης που απαιτει Καθαρση. ΣΟυ ευχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ. 10 σαν εσενα να ειχε αυτα τα χρονια η ΝΔ και θα ταν παντοτε κυβερνηση .
    ΥΓ ΕΙναι αστειος ο τροπος που προσπαθουν σημερα να σε αντιμετωπισουν Φαηλο , ωστε δε χρειαζεται να πω τιποτα. Τα μασκοτ της ΔΗΜΟΣΙογραφιας μας καναν και γελασαμε......

  54. dk avatar
    dk 29/12/2010 22:13:07

    Σε ποια εκπομπή του ΣΚΑΪ μίλησε ο Φαήλος να την ακούσουμε στο σάιτ του σταθμού;

  55. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 29/12/2010 22:56:42

    Τελικά μετά από 36 "μεταπολιτευτικά" χρόνια, φαίνεται αγαπητέ Φαήλο ότι δεν έχουν γίνει "αναγνωρίσεις"...Το πολιτικό σύστημα αγαπητέ φίλε είναι σκοπίμως έτσι δομημένο για να διαιωνίζει εσαεί την ύπαρξή του (και συναφώς την νομή της εξουσίας).Οι λεγόμενοι "ταγοί" δεν έχουν ανιληφθεί-ως φαίνεται- ότι το σύστημα τώρα τρίζει συθέμελα.Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι περιμένουν έναν deus ex machina να τους σώσει και πάλι.Αμ δε...Ολοι όσοι από εμάς είμαστε συνεπείς στις κοινωνικές μας υποχρεώσεις (βλ.εργασία,φοροδοτική εισφορά, εκπλήρωση στρατ.υποχρεώσεων) πετάξαμε στο καλάθι των αχρήστων τις όποιες κομματικές μας ταυτότητες και "διαφοροδιαγνώσκουμε" με ό,τι κι αν αυτό σημαίνει με ό,τι κι αν ο καθείς μπορεί να υποθέσει.Ο συγκεκριμένος πολιτικός χώρος της λεγόμενης "κεντροδεξιάς" σήπεται ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του '60.Παραδομένος ιδεολογικοπολιτικά σε μια ψευτοαριστερή θολοκουλτούρα δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τις εξελίξεις μένοντας αδικαιολόγητα δεμένος σε παρωχημένες πρακτικές και συνθηματολογία."Λούστηκε" έτσι ό,τι στραβό έχει γίνει στον τόπο ενώ ποτέ δεν μπόρεσε να φτιάξει τη δική του ιντελιγκέντσια και να προτείνει πειστικά επιχειρήματα. Ερμαιο και φέουδο οικογενειών επαγγελματιών της πολιτικής και του λουφέ έβαλε στα σώψυχά του την νοοτροπία του "Τζουμπέ" αδιαφορώντας για τις μεγάλες λαϊκές μάζες που τον πίστεψαν και τον στήριξαν.Σε ό,τι αφορά στην παρούσα κατάσταση, τι περίμενες;Πότε όλα αυτά τα τρωκτικά εισχώρησαν στον μηχανισμό της Ν.Δ.;Τα ξέχασες ή μήπως πρέπει να στα ξαναθυμίσω;Το 99% των Δ.Α.Π.ιτών/Ο.Ν.ΝΕ.Δ.ιτών της δεκαετίας 80-90 αποσκοπούσε συστηματικά στην κατάληψη "θέσης" χωρίς κανένα απολύτως υπόβαθρο (υπάρχουν και εξαιρέσεις ).Η παράταξη τότε έτρωγε τη μια σφαλιάρα πίσω από την άλλη.Και τι έκανε; Αντέγραψε την "Παπανδρεϊκή" μεθοδολογία αποκλειστικά και μόνο για επιστροφή στην εξουσία (...τα δικά μας παιδιά που είπε μια ψυχή).Και αντί να στρωθεί ο κώλος στη δουλειά με σύστημα και πρόγραμμα όλη η ενέργεια διοχετεύτηκε στην αποδόμηση ενός γέροντος και ασθενούντος πολιτικού ηγέτη.Και μετά;Πώς αντιμετωπίστηκε ένας τεχνοκράτης πολιτικός;Με μπούρδες και πυροτεχνήματα.Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον Α.Ανδριανόπουλο ο οποίος στα σεμινάρια του "Ιδεολογικού" εισηγούνταν την αποπομπή ατόμων (τα οποία σήμερα κατέχουν περίοπτες θέσεις) με το σκεπτικό της "ανεπάρκειας".Φτάσαμε δε στο σημείο οι "ανεπαρκείς" να γίνουν υπουργοί/υφυπουργοί και πάει λέγοντας.Ας είναι καλά και ο "Νικολάκης" (ξέρεις ποιόν εννοώ...).Η "βάση" πάντα θεωρούνταν "δεδομένη" και εύκολα ελεγχόμενη μάζα.Φεύ...Σήμερα;Αν ο Αντώνης θέλει να γράψει ιστορία ας το κλείσει το "μαγαζί" και ας το ξαναστήσει από την αρχή και από μηδενική βάση με νέους ανθρώπους 35άρηδες και εργαζόμενους.Με διαφανείς δημοκρατικές διαδικασίες σε κάθε "Τοπική" με προγραμματισμένο ετήσιο συνέδριο σε σταθερή βάση, με επιλογή των υποψηφίων από "κάτω" και πάει λέγοντας.Το θέλει;Εχει καλώς.Θα τον στηρίξει πολύς κόσμος. Δεν το μπορεί;Τότε το τέλος του είναι προδιαγεγραμμένο ως μιας "φωτοβολίδας". Να σου θυμίσω φίλε ότι το "ξεβόλεμα" είναι δύσκολη φάση.
    Σε ό,τι αφορά στους "ντιντήδες": χρειάζονται και αυτοί για να διανθίζουν ευχάριστα τη ζωή μας προκαλώντας την γενικότερη θυμηδία.Καλή χρονιά φίλε.Θα τα πούμε

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 31/12/2010 17:53:37

      Χαιρετώ τον σύντροφο εν όπλοις στο Διαβολόρεμα, στα γιατάκια στις Ράχες, στο πέρασμα του Ρήχειου, στην Αρέθουσα, στην Βόλβη και στην κεκλιμμένη!
      Καλή Χρονιά Κώστα!

  56. Lichnee avatar
    Lichnee 30/12/2010 00:35:52

    Τις θερμοτερες ευχες μου Φαηλο απο την ακριτικη Ξανθη.
    Σε παρακολουθω τα τελευταια 2 χρονια και γενικα τα γραπτα σου με βρισκουν συμφωνο,ομως εδω πραγματικα σου βγαζω το καπελο... Εκφραζεις ολα αυτα που προβληματιζουν τη βαση της παραταξης.
    Keep up the good work!

  57. Δικερως avatar
    Δικερως 30/12/2010 00:49:08

    Φαηλο εμπνεεις.
    Εξεγερση εναντια στον συγχρονο κοσμο!
    Σκορδα στα ματια τους,τσουσκα στον κωλο τους.

  58. cobalt avatar
    cobalt 30/12/2010 00:54:51

    In b4 Καμπουράκης και Οικονομέας να αφιερώνουν 2 ώρες στον Φαήλο το πρωί, με κύριο επιχείρημα "πως τόλμησε.."
    Φίλε αν έχεις καθυστερήσει κάνα dvd να το επιστρέψεις γιατί θ' αρχίσουν το "ξεσκόνισμα"

  59. Τέλλος Άγρας avatar
    Τέλλος Άγρας 30/12/2010 01:19:42

    Πολύ μου άρεσε το άρθρο σου Φαήλε!
    Πιστεύω να μην ενοχληθείς με την αναδημοσίευση http://math-telos-agras.pblogs.gr/2010/12/o-lepros-ki-o-kretinos.html

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Τέλλος Άγρας 31/12/2010 17:50:30

      Ελεύθερα.

  60. Λευκοθέα avatar
    Λευκοθέα 30/12/2010 04:10:36

    Εύχομαι να είναι εφικτό αυτό που περιγράφει ο κος Κρανιδιώτης.
    Και εάν δεν είναι σήμερα εφικτό, ας προσπαθήσουμε να το κάνουμε σύντομα
    πραγματικότητα. Με προσήλωση, θέρμη και γνησιότητα.
    Αλλιώς ο μόνος δρόμος που θα εξακολουθούμε να γνωρίζουμε
    ως Έλληνες, θα είναι ο ατέλειωτος κατήφορος.
    -Σε ευχαριστώ Φαήλε για το όραμα
    Ευχές σε όλους για ένα καλύτερο και αγωνιστικότερο 2011

  61. Αναστασία Κ avatar
    Αναστασία Κ 30/12/2010 04:28:37

    Ακριβώς αυτά για την ελλειψή ιδεών και ιδεολογίας σαν χώρα σκεφτόμουν πριν λίγες μέρες.. Επίσης λίγος πατριωτισμός δεν θα πήγαινε χαμένος. Αν δεν πιστεύουμε έστω λίγο στην πατρίδα μας πως θα μπορέσουμε να κάνουμε ο,τιδήποτε? Πολύ μου άρεσε το άρθρο!
    Φιλιά

  62. Νίκος Πολυκρέτης avatar
    Νίκος Πολυκρέτης 30/12/2010 08:38:25

    Έχουμε πολύ καιρό να ακούσουμε "υγιή" πολιτικό λόγο
    Πολιτικό λόγο που να λέει τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη
    Και προπάντων να είναι ειλικρινής
    Θα ξεχωρίσω πανω από όλα τη φράση "να έχει δουλέψει, να έχει βγάλει ψωμί με τα χέρια και με το μυαλό του"
    Δεν θα διαφωνήσω τελικά σε τίποτα από όσα διάβασα, αντίθετα μπορώ να προσθέσω πολλά, αλλά δεν είναι της παρούσης.
    Τον άνθρωπο - πολιτικό πρώτη φορά τον ακουω σήμερα που εντελώς τυχαία διάβασα το άρθρο του.
    Μου αρέσει ο λόγος του και οι αναφορές του.
    Κέρδισε την προσοχή μου, και ταυτόχρονα θα περιμένω να τον δω και επι του πρακταίου να λειτουργεί ανάλογα.
    Μόνος του είπε οτι οι απλοι ανθρωποι εχουμε γινει καχύποπτοι και περιμένουμε με το δάκτλυο στη σκανδάλη.
    Περιμένω να με αναγκάσει να βάλω το όπλο παρα πόδας
    Νίκος Πολυκρέτης

  63. apo exoteriko avatar
    apo exoteriko 30/12/2010 08:40:46

    Ζω στο εξωτερικό. Είμαι αριστερός. Καταπληκτικό άρθρο. Πρώτη φορά βλέπω δεξιό να γράφει με μπέσα. Συνέχισε έτσι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ apo exoteriko 31/12/2010 17:49:17

      Ο Ελληνισμός των τριών Ομόκεντρων Κύκλων: η Μητροπολιτική Ελλάδα, η Ιστορική Περιφέρεια (Βόρειος Ήπειρος, Μοναστήρι, Αν. Ρωμυλία, Πόλη, Κύπρος, Αλεξάνδρεια, Κάτω Ιταλία) κι ο Ελληνισμός της Διασποράς, όπου κι εσύ. Ποιός το είπε;
      Αντώνης Σαμαράς, σχεδόν δίωρη τηλεοπτική συνέντευξη στον κυπριακό τηλεοπτικό σταθμό ΣΙΓΜΑ το καλοκαίρι του 1993. Κατάλαβες γιατί είμαι μαζί του και θα είμαι;
      Καλή Χρονιά!

  64. goldenx avatar
    goldenx 30/12/2010 10:10:35

    ΦΑΗΛΟ ΕΙΜΑΙ ΕΚΘΑΜΒΗ ΜΕ ΤΟ ΠΥΡΙΝΟ ΛΟΓΟ ΣΟΥ!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ! ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!
    ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ!
    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ!
    Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!

  65. Αφροδίτη Ζ avatar
    Αφροδίτη Ζ 30/12/2010 16:36:31

    Αγαπητέ Φαήλο
    διαβάζω το blog εδώ και δύο χρόνια. Σε παρακολουθώ και ταυτίζομαι ενίοτε με τις απόψεις σου. Ήμουν εκτός Αθήνας αυτές τις ημέρες και δεν είχα πρόσβαση στο διαδίκτυο. Ο ντόρος που εισέπραξα από τα μμε απίστευτος!! Πάντως σε έμαθε και η μάνα μου.
    Καλά εκεί στο μεγαλοκάναλο δεν παίζονται... παρουσίαση του άρθρου με τρόπο απιστευτο. Το διάβασα και θεωρώ ότι αναφέρεσαι σε ολόκληρο το πολιτικό σύστημα διότι όταν μιλάμε για Πατρίδα δεν υπάρχουν ούτε μπλε ούτε πράσινοι ούτε κόκκινοι. Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ. Συνέχισε να τοποθετείσαι γιατί πίστεψέ με εκτός από την άποψή σου αυτό που τρομάζει όλους τους πατριδοκάπηλους, εθνικούς μειοδότες και τσανακογλύφτες είναι όλοι εμείς που συμφωνούμε με τα άρθρα σου και τα προσυπογράφουμε.
    Σε μια χώρα που οι λέξεις "πατρίδα" και "εθνικός" είναι ταμπού εμείς όλοι θα αντιστεκόμαστε με όποιο τρόπο μπορούμε. Προχώρα και είμαστε μαζί σου.

  66. Έσχατος avatar
    Έσχατος 30/12/2010 20:45:30

    Έστω και καθυστερημένα, αποφάσισα να γράψω κι εγώ δυο λόγια σχολιασμού αυτού του ήδη "διάσημου" άρθρου. Συμφωνώ σε αρκετά σημεία, κυρίως στο θέμα του διοικείν δια του παραδείγματος και των πολιτικών που έχουν εργαστεί στη ζωή τους. Παρά ταύτα, η πολιτική είναι εξ ορισμού η τέχνη του εφικτού και άσκηση ισορροπίας. Η οποιαδήποτε προσπάθεια "απολυτοποίησής" της είναι καταδικασμένη: Συγκεκριμένη πολιτική απόφαση μπορεί να αποβεί σωστή σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή κι ολέθρια σε άλλη χρονική στιγμή. Επιπλέον, μεγάλο προσόν του ηγέτη είναι η αξιοποίηση του κάθε προσώπου σε ανάλογη θέση: Θεωρητικά, ακόμη και οι ντιντίδες θα μπορούσαν να βρουν τη θέση τους σε μια συλλογική προσπάθεια. Σημειώνω ακόμη, ότι αντιλαμβάνομαι το σχόλιο περί "αδελφών" ως καταδίκη τρόπου συμπεριφοράς κι όχι συγκεκριμένου σεξουαλικού προσανατολισμού. Δεν είμαι "αδελφή" και οι τρόποι μου, δυστυχώς για την επαγγελματική μου εξέλιξη, πόρω απέχουν από τους ανάλογους, αλλά πιστεύω ότι οι άνθρωποι πρέπει να αξιολογούνται μόνο στη βάση του πολιτικού λόγου και της πράξης τους.
    Τέλος, εγκαταλείποντας τις φιλοσοφίες, ας πω κάτι επί του προκειμένου, δηλαδή της κατάστασης που επικρατεί στη ΝΔ. Ως προς τα πρόσωπα, πολύ φοβάμαι ότι η συμπεριφορά Σαμαρά μέχρι σήμερα στο εσωκομματικό πεδίο δεν είναι συνεπής: Έδειξε πυγμή προς την πλευρά Μπακογιάννη, αλλά εξακολουθεί να ανέχεται και να στηρίζεται σε πρόσωπα των κυβερνήσεων Καραμανλή που είναι καταδικασμένα στη συνείδηση του λαού. Βέβαια, αναμένεται ¨αναδόμηση", αλλά με ποιούς; Το ξέρετε ότι η γιγαντοαφίσα του Γκιουλέκα έξω από το εκλογικό του κέντρο τον εμφάνιζε με ρόλεξ να απολαμβάνει ένα πούρο; Αυτά την εποχή της οικονομικής κρίσης. Τώρα, λοιπόν, ο Σαμαράς σκέφτεται να τον αναβαθμίσει κομματικά. Τα υπουργικά έργα κάποιων άλλων πρώην "νέων" στελεχών της ΝΔ, δεν θα εξεταστούν; Ο Σαμαράς έχει μια δεύτερη ευκαιρία να κάνει ό,τι δεν έκανε μόλις ανέλαβε, αλλά οψόμεθα.... Ως προς την ιδεολογία, θεωρώ ότι ένα μείγμα κοινωνικού συντηρητισμού και δειλού οικονομικού φιλελευθερισμού δεν μπορεί να φέρει την "επανάσταση" που πολλοί, εκ των οπαδών του νέου προέδρου ευαγγελίζονται.

  67. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 30/12/2010 22:07:08

    Απλά respect...

  68. Δρ. 3D avatar
    Δρ. 3D 31/12/2010 01:01:03

    Αγαπητέ Φαήλο,

    Πάντα διαβάζω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα αρθρα σου και τα σχόλια σου. Δίνεις ελπίδα σε όλους εμάς που προσπαθούμε απο μόνοι μας να αφυπνήσουμε όλους τους συνανθρώπους μας που είναι στον λυθαργο που εντέχνως το πολιτικό συστημα τους έχει ρίξει. Τράβα μπροστά μαζί με τον αρχηγό που περυσι έδωσε την σπιθα για να αναψει η φωτιά που θα κάψει όλα τα σκουπίδια που υπάρχουν στη βουλή.

    Καλή χρονιά να έχουμε.

  69. Συναγωνιστης
    Συναγωνιστης ''ΦΛΟΓΑΣ'' 31/12/2010 20:20:28

    P.A.K.I.S. GO HOME....

    FRASTRATION BECOMES VIOLENCE UDER THE VERGE OF NECESSITY

  70. Θόδωρος Ε. avatar
    Θόδωρος Ε. 03/01/2011 13:40:05

    Ενοχλήθηκαν, άκουσον, άκουσον, στη ΝΔ οι διάφοροι για κου μο μαμάκηδες και κρυφοντοράκηδες για το άρθρο του Φαήλου Κρανιδιώτη. Εμ, βέβαια ενοχλήθηκαν αυτοί που κατέστρεψαν τον τόπο με τις χαιρετούρες, τα κότερα και τα πούρα , σιχτιρίζοντας τους....νταβατζήδες στον Μπαιρακτάρη, με συνοδεία στο πιτόγυρο (ντονέρ το λέτε εκεί κάτω εις τας Αθήνας ρεεε) τσίβας και μπόλικο παρφουμαρισμένο ακριβό άρωμα, φτηνής εποχής. "Λακόστ, ζιβανσί και τζατζίκι μαζί", που τραγούδαγε και ο Μούτσης, η παρακμή και η σήψη δεν έχουν γενιά άλλωστε. Και εκεί που είπαμε ότι ναι ρε έχουν τσίπα και προσβάλλονται ( εμείς ρε παιδιά νομίζαμε ότι τους φτύνουν καθημερινά και αυτοί νομίζουν ότι βρέχει) είδαμε και τον αγαπητό μας
    Aris ( όχι ρε το Θεό του πολέμου, τον Άρη του Κολωνακίου και της Μυκόνου λέμε) να δηλώνει ότι σκοπιά φύλαξε με τον Κωστάκη και τώρα με τον Αντώνη περιμένει να γίνει ο κόμηςΔεριγνύ για να μας σώσει από την πείνα του Μνημονίου με χαβιάρι, ντομ περινιόν και φουγκρα . Να ξαπλώσει ρε Αντώνη το παιδί, αραχτός και στο σπα του Κινγκ Τζορτ και να βλέπει τους άλλους να χορεύουν το χορό της Σαλώμης. Εμείς τι να πούμε από το ότι η κοινωνία τους φτύνει συνεχώς. Επώνυμα και ανώνυμα νεοδημοκρατικά κομματόσκυλα , που ξετίναξαν τη μπάνκα των αντιμισθιών και της διαπλοκής. Να αγιάσει το στόμα του Φαήλου Κρανιδιώτη. Περισσότερο δε η πένα του. Να αφήσουν κατά μέρος το μεσαίο χώρο οι γνωστοί ντιντήδες της ΝΔ. Το μόνο που τους μένει είναι να δέσουν μια πέτρα στο λαιμό και να πηδήξουν από τον Λυκαβητό ( τα βράχια της Πειραικής θα ήταν λίγο μπανάλ για την τάξη τους, το δεχόμαστε ρε, άντε να σας κάνουμε δώρο και μια κοτρώνα Hermes , των 666 ευρώ)

  71. Πανταζής Αθανάσιος avatar
    Πανταζής Αθανάσιος 03/01/2011 15:00:30

    Κύριε Κρανιδιώτη,
    πέρα από το γεγονός ότι συμφωνώ με το άρθρο σας, θα ήθελα να τονίσω ότι η λέξη «Κωσταλέξι» δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως ένας όρος όπου υποδηλώνει μια αρνητική έννοια ή κατάσταση. Κατάγομαι από το συγκεκριμένο χωριό και όταν σας το επιτρέπει ο χρόνος σας, παρακαλώ να ρίξετε μια ματιά στην ιστοσελίδα http://www.kostalexi.net/ στην ενότητα «Άλλα Eνδιαφέροντα Θέματα…» http://www.kostalexi.net/AllaThemata.htm όπου αναλύεται με αντικειμενικό τρόπο το θέμα της Ελένης από το Κωσταλέξι και αποδεικνύεται ο άδικος πόλεμος κατά του χωριού αυτού. Είμαι σίγουρος ότι δεν υπήρξε κάποια κακή πρόθεση.
    Με τιμή,
    Πανταζής Αθανάσιος

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πανταζής Αθανάσιος 05/01/2011 01:26:50

      Αγαπητέ Θανάση, φυσικά και δεν υπήρξε καμμία πρόθεση, γι' αυτό κι έβαλα εισαγωγικά. Μάλιστα την έκφραση την χρησιμοποίησε τρίτος και μου την είπαν. Το συγκεκριμένο περιστατικό θα μπορούσε να έχει συμβεί οπουδήποτε.
      Φιλικά

  72. Ατσαλάκωτος avatar
    Ατσαλάκωτος 04/01/2011 14:22:10

    "Το άλφα και το ωμέγα είναι η προσωπική ακεραιότητα. Εκτός από ιδεολογική συγκρότηση να έχεις λόγο, μπέσα, τιμή".
    Καλά και άγια αυτά αλλά δίχως νόηση, ορθή πολιτική βούληση και φαντασία, ομοιάζουν με πολυκαιρισμένα παράσημα κρεμασμένα σε τοίχο... σαλονιού αλλοτινών εποχών..
    Αλλάξανε οι καιροί......και πολύ αλλάξανε μάλιστα φίλε Κρανιδιώτη

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Ατσαλάκωτος 04/01/2011 20:35:33

      @Ατσαλάκωτο,

      Καλώς τόνε και ας άργησες,
      Είπε κανένας ότι οι καιροί δεν άλλαξαν? Αυτό όμως που αποφεύγεις να τονίσεις είναι ότι οι καιροί άλλαξαν προς το χειρότερο, και όχι προς το καλλίτερο. Όλοι εμείς εδώ που συζητάμε ελεύθερα τα της πατρίδος μας στο διαδίκτυο, με μπροστάρη τον Φαηλο, σου δίνουμε την εντύπωση ότι δεν ανήκουμε στις ‘προοδευτικές και δημοκρατικές δυνάμεις’
      Το να αφήνεις να αιωρείται αβασάνιστα η άποψη ότι ο Φαηλος είναι «δίχως νόηση, ορθή πολιτική βούληση και φαντασία» εκθέτεις περισσότερο το δικό σου επίπεδο πολιτικού στοχασμού και κριτικής ικανότητος, διότι και οι κρίνοντες κρίνονται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ατσαλάκωτος 05/01/2011 01:29:30

      Όσο και ν' αλλάξουν οι καιροί, αυτά που αναφέρω θα είναι εσαεί τα βασικά συστατικά της υγιούς ενασχόλησης με τα κοινά.

  73. Ατσαλάκωτος avatar
    Ατσαλάκωτος 05/01/2011 08:14:48

    @Agrofylakas
    Καμία σχεση με αυτό που ΕΣΥ υπονοείς και εγώ ούτε καν... σκέφτηκα.
    Ο Φαήλος χαίρει γενικής εκτίμησης και δεν έχει ανάγκη από υποστηλώματα αυτού του τύπου...
    @Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης
    Συμφωνώ ότι αυτές οι αξίες είναι ακρογωνιαίες , ακατάλυτες και διαχρονικές τόσο για αυτούς κυρίως που ασχολούνται με τα κοινά, αλλά γενικά και για τις ανθρώπινες ατομικές συμπεριφορές.
    Θέλω όμως να τονίσω εδώ και την ανάγκη που απαιτείται για την καλή παιδεία και την χρεία των "πεπαιδευμένων "που έχει ανάγκη η Πατρίδα για την προκοπή της..

  74. thalassodarmenaypsi avatar
    thalassodarmenaypsi 05/01/2011 09:14:07

    Επιτέλους, μέσα από το σχόλιο του κυρίου Κρανιδιώτη, ακούσαμε λόγο Ελληνικό. Όσο γι' αυτούς που φέρανε την πατρίδα σ' αυτό το χάλι, ντιντίδες οι περισσότεροι..... Φωτογραφίες τους, μπρούμυτα ή ανάσκελα, είχαν τα διάφορα κέντρα της παγκόσμιας παραεξουσίας, και μ' αυτές εκβιάζονταν οι "μεγάλοι μας ηγέτες και εθνάρχες". Αν αυτοί οι ντροπαλοί βαζελινωμένοι, ζούσαν στην εποχή της Αθηναϊκής Δημοκρατίας, θα είχαν περάσει από δίκη, θα είχαν καταδικαστεί για εσχάτη προδοσία, θα είχαν μαστιγωθεί και θα είχαν αποκεφαλιστεί προς παραδειγματισμό των υπολοίπων. Εμείς σήμερα, αισχροί γραικύλοι, βλέπουμε την πατρίδα μας να χάνεται και αντί να στείλουμε όλο αυτόν το εσμό στην χωματερή της ιστορίας...τους ψηφίζουμε και τους ξαναψηφίζουμε, μέχρι να κάνουνε πράξη τον αφανισμό της Ελλάδος σαν έννοια και τον μετασχηματισμό της σε ένα ξεθώριασμα κράτους. Ντρέπομαι που γεννήθηκα στην χώρα των Θεών, αυτήν την εποχή.

  75. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 05/01/2011 09:33:30

    @Ατσαλάκωτος,
    Καλό και το ατσαλάκωτος, αλλά Teflon man θα πήγαινε καλλίτερα.
    Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει το τι είχες η το τι συνεχίζεις να έχεις στο μυαλό σου, το μόνο το οποίο μπορούμε να έχουμε μια ιδέα είναι το τι γράφεις. Και όταν μιλάς σε εμένα για την ‘ανάγκη που απαιτείται για την καλή παιδεία και την χρεία των πεπαιδευμένων που έχει ανάγκη η Πατρίδα για την προκοπή της’ θα με βρίσκεις πάντα σύμφωνο διότι είμαι ο πρώτος διδάξας με έργα όχι μόνο με λόγια (τα έχω αναλύσει παλιότερα). Για τα υπόλοιπα ξαναδιάβασε αυτά που έγραψες, δεν θα δώσω συνέχεια.

  76. brankaleon avatar
    brankaleon 06/01/2011 21:57:01

    Αυτό που μένει να εμπεδωθεί είναι ότι:
    1. OI ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ Β-Ο-ΛΕΥΤΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΕΝΙΑΥΣΙΑ ΘΗΤΕΙΑ ΚΑΙ
    2. ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΦΟΥΓΚΟΚΩΛΑΡΙΟΙ.
    3. ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΣΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΔΗ.

    ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ "ΠΛΑΙΣΙΟ", ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΛΛΙΓΕΝΕΣΙΑΣ.
    ΕΝΑ ΝΕΟ, ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, 1821.

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΠΑΣΑΜΕ Τ' ΑΥΓΑ ΑΣ ΜΗΝ ΦΑΜΕ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΤΣΟΦΛΙΑ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.