Ο λαός δεν ξεχνά!
10/08/2015 12:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο λαός δεν ξεχνά!

Όταν ωριμάσει θα καταλάβει την εσχάτη προδοσία του ΣΥΡΙΖΑ και θα τους πληρώσει αναλόγως

Τρέχουν για εκλογές ο Αλέξης Τσίπρας και η παρέα του. Οι λόγοι δύο: Είναι γαντζωμένοι με την γλυκιά καρέκλα της εξουσίας και δεύτερον αν φύγουν από την κυβέρνηση θα έχουν να αντιμετωπίσουν τις ποινικές ευθύνες που τους αναλογούν για την καταστροφή της χώρας.

Αυτός είναι ο στόχος τους. Να γλιτώσουν από τις διώξεις που θα τους κυνηγούν για τη ζημιά που υπέστη η οικονομία από τον Ιανουάριο, και κυρίως από το δημοψήφισμα και μετά. Άλλωστε η βαρύτερη απ’ όλες κατηγορία είναι αυτή της εσχάτης προδοσίας για προπαρασκευαστικές ενέργειες κατά του εθνικού νομίσματος, της ελληνικής οικονομίας, της οντότητας και της ασφάλειας της ίδιας της χώρας. Ο Βαρουφάκης έχει τον πρώτο λόγο σ’ αυτό που επιχειρήθηκε να στηθεί αλλά την εντολή την έδωσε ο κ. Τσίπρας και κάποτε θα πρέπει να πληρώσει.

Εντάξει, το παίζει αντικομφορμιστής, άνετος, παιδί της διπλανής πόρτας και πιθανότατα «δεν τα παίρνει». Αλλά έχει ελέγξει τους συνεργάτες του τι έκαναν; Και κυρίως, έχει ελέγξει τις τεράστιες αστοχίες του, τα εγκλήματά του σε βάρος της χώρας τα οποία εκμεταλλεύτηκαν επιτήδειοι και πολύ πιθανόν να εκμεταλλευτεί και το λόμπι της δραχμής αν όλα εξελιχθούν δραματικά για την οικονομία;

Πολιτικά ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η ταφόπλακα της Αριστεράς. Τα μέτρα που καλείται να ψηφίσει είναι τόσο σκληρά που ούτε η… επάρατος Δεξιά δεν θα τολμούσε να φέρει στη Βουλή. Ακόμη και ο Γιωργάκης είναι… οσία Μαρία μπροστά στους οικονομικούς δολοφόνους της Αριστεράς που φέρνουν το τρίτο Μνημόνιο χωρίς να ντρέπονται γι’ αυτά που υπογράφουν.

«Εκβιαστήκαμε», λένε και το παίζουν Μωρές Παρθένες. Μα ήξεραν πριν τις εκλογές τι θα έπρεπε να περιμένουν. Γνώριζαν και την κατάσταση της οικονομίας, και τα βήματα που πρέπει να κάνουν και τους δανειστές. Τους είχαν ενημερώσει ενδελεχώς με συνεχή σημειώματα συγκεκριμένοι πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες. Δεν άκουσαν κανέναν παρά μόνο τον Βαρουφάκη και τους απίθανους συμβούλους του. Όχι μόνο της ομάδας της δραχμής αλλά και τους Ιρανούς, Κορεάτες και Κολομβιανούς που συνεχίζει να απασχολεί ο Τσακαλώτος με αμοιβές πάνω από 120 χιλιάδες ευρώ το μήνα. Για να κάνουν τι; Να κλείσουν μια συμφωνία χειρότερη από τις προηγούμενες; Χρειάζονται και σύμβουλοι για κάτι τέτοιο;

Μη διανοηθούν να φορτώσουν μόνο στον Βαρουφάκη τις ευθύνες. Πιθανότατα στις εκλογές ο πρώην υπουργός να μην επιλεγεί για τις λίστες του Τσίπρα, επομένως χάνει την βουλευτική ασυλία και τότε… μαύρο φίδι που τον έφαγε. Όμως, μη διανοηθούν να τον θυσιάσουν για να γλιτώσει ο Αλέξης και η παρέα του Μαξίμου που διέλυσε τα πάντα.

Κι αν η Δικαιοσύνη δεν κινηθεί όπως πρέπει σίγουρα ο ελληνικός λαός όταν ωριμάσει θα καταλάβει την εσχάτη προδοσία του ΣΥΡΙΖΑ και θα τους πληρώσει αναλόγως. Για τα εγκλήματα δεν φταίει μόνον η Ζωή, ο Βαρουφάκης ή ο Λαφαζάνης. Φταίνε όσοι έπαιρναν αποφάσεις καθημερινά στο Μαξίμου και έδιναν εντολές για τη διαπραγμάτευση. Αν είχαν αποφασίσει να κάνουν συμφωνία από τον Φεβρουάριο τώρα δεν θα ήμασταν στη δεινή αυτή κατάσταση. Ούτε θα περιμέναμε νέο οικονομικό τσουνάμι από το φθινόπωρο. Ο Τσίπρας επιλέγει να καθαιρέσει όλα τα ιερά τοτέμ της Αριστεράς και ό,τι ιερό και όσιο είχε τα τελευταία 70-80 χρόνια ο αριστερός κόσμος. Συντάξεις, μισθούς, απολύσεις, πρόωρες συνταξιοδοτήσεις γυναικών ή κατάρρευση του εκπαιδευτικού και υγειονομικού συστήματος. Θα πληρώσει τα επίχειρα της προδοσίας του. Αρχικά από τον ελληνικό λαό και στη συνέχεια από τις δικαστικές αρχές. Θα’ ρθει η ώρα που το τίμημα της τραγωδίας που έστησαν σε βάρος του ελληνικού λαού θα πληρωθεί και θα είναι ακριβό.

Ας κάνουν όσες εκλογές θέλουν επομένως. Ίσως να υπάρξουν και παραγραφές αδικημάτων. Ο λαός, όμως, δεν θα ξεχάσει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. λαέρτης avatar
    λαέρτης 10/08/2015 12:53:45

    ο ελληνικός λαός θα είναι από τους τελευταίους παγκοσμίως που θα καταλάβει τι σημαίνει αριστερά! Κι αυτό γιατί δεν είναι τόσο ...έξυπνος όσο του έλεγε η μαμά του μικρό!!!! Δεν του έφτασε ο εμφύλιος , δεν του φτάνει κι η οικονομική καταστροφή !!! Πάλι αριστερά σκέφτεται!!! Ακόμα και σήμερα!! (αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι αν θα είναι ο ...τελευταίος παγκοσμίως!!! Ή αν θα την πληρώσει και με σοβιετία!! Εδώ για να λέμε την αλήθεια πάει γερή κόντρα σε κινέζους , βενεζουελατέτοιους και Κορεάτες γιατί τους Κουβανούς έχει κοντά μήνα που τους πάτησε!!!! Γερά πρώτη φορά aristera!!!!!)

    • Παράξενος avatar
      Παράξενος @ λαέρτης 10/08/2015 13:08:30

      Ακριβώς.

  2. Παράξενος avatar
    Παράξενος 10/08/2015 12:59:01

    Συγγνώμη αλλά το άρθρο θα διαψευστεί σύντομα όσον αφορά τη στάση του λαού. Άλλωστε ο ίδιος λαός επιβραβεύει εδώ και μήνες το σύριζα με πρωτιά στις δημοσκοπήσεις παρά την οικονομική και δημογραφική καταστροφή και θα του δώσει και αυτοδυναμία στις εκλογές. Γιατί; Γιατί είναι της ίδιας ποιότητας. Επίσης, στις άλλες χώρες τα εργασιακά δικαιώματα είναι κατακτήσεις των εθνών εντός καπιταλιστικών συστημάτων και με έμφαση σε αξίες φιλελεύθερες/συντηρητικές. Δεν κατακτήθηκαν με εναγκαλισμό του εθνομηδενισμού, του αξιώματος ισότητα=δικαιοσύνη, της αντιπάθειας προς τους νόμους του αστικού κράτους και των άλλων αντικοινωνικών ιδεών της αριστεράς. Στην Ελλάδα βέβαια έγιναν αλλιώς τα πράγματα. Για αυτό όμως καταρρέουν τώρα σε καιρό ειρήνης και παρόλο που εισέρρευσε στη χώρα πακτωλός χρημάτων από έξω.

    • Eva avatar
      Eva @ Παράξενος 10/08/2015 13:39:44

      Ο λαος των συντεχνιων και του δημοσιου (ολοκληρου), φυσικα κα επιβραβευει τον συριζα.. ακομα ομως δεν συνειδητοποιησε ποσο παει το μαλλι, διοτι τωρα κανει τα μπανια του.

  3. Eva avatar
    Eva 10/08/2015 13:03:42

    Μεχρι να ωριμασει ο λαος να κατεβασουμε καμμια ιδεα...

  4. Και τώρα τι; avatar
    Και τώρα τι; 10/08/2015 13:27:53

    O λαός ωρίμασε ήδη, γιατί πληρώνει πανάκριβα όλα του τα λάθη και θα πληρώσει σύντομα και τους ενόχους της ύψιστης προσβολής, με το νόμισμα της καταδίκης και της εξαφάνισης από το προσκήνιο. Θα το δούμε κια θα το πιστέψουμε.

  5. konkon avatar
    konkon 10/08/2015 13:35:12

    Αμ δε που θα ωριμάσει ο λαός! Προτιμά να σαπίσει πρόωρα παρά να προδώσει την ελπίδα που φέρει ο ανίδεος αλέξης. Όμοιος ομοίω και η κοπριά στα λάχανα!!!

    • ουδέτερος avatar
      ουδέτερος @ konkon 10/08/2015 17:46:07

      διώξε την οικογενειοκρατία και τα φρούτα του κομματικού σωλήνα, φέρε στελέχη με καταξίωση στη κοινωνία σε ένα νέο κόμμα. πάρε ξεκάθαρες θέσεις. Τότε ναι, θα νικηθεί ο Τσίπρας.

      • greg avatar
        greg @ ουδέτερος 11/08/2015 09:23:35

        Τί σέ κάνει νά πιστεύεις ότι στό μέλλον οί έλληνες θά ψηφίσουν μέ τέτοια κριτήρια; Τό παρελθόν ή τό παρόν;

  6. chessman avatar
    chessman 10/08/2015 13:50:07

    Αδέρφια μην αυταπατάστε. Στις επερχόμενες εκλογές ο Τσίπρας θα ανεβάσει το ποσοστό του. Λυπάμαι πολύ που το λέω (και το απεύχομαι βεβαίως) αλλά δυστυχώς έτσι θα γίνει. Οι λόγοι πολλοί και προφανείς. Θ' αρκεστώ σε 1 - 2 για να μην κουράσω. Ποιοι είναι οι βασικοί και φανατικότεροι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ ; Οι συνταξιούχοι. Σκεφτείτε τί έπαθε ο μέσος συνταξιούχος από το ΣΥΡΙΖΑ. ΔΕΝ είδε καμία περικοπή στη σύνταξή του, την οποία σύνταξη ο κόσμος γύρισε ανάποδα κι αυτός την έβρισκε στο τέλος του μήνα στο λογαριασμό του, του κατάργησε το 5€υρω στα νοσοκομεία και Κ.ΥΓ. και του 'δωσε και τις 100 δόσεις για να του επισημοποιήσει το "μπαταξιλίκι" του "δεν πλωρώνω. Ακόμη κι οι νέες περικοπές που υπέγραψε το "καλό παιδί που έκανε τα πάντα αλλά το εκβίασαν" έκανε τα πάντα και πέτυχε ν' αρχίσουν από Οκτώβριο. Σκεφτείτε λίγο, και πείτε μου έναν, μόνο έναν λόγο, για να μην ψηφίσει δαγκωτό ΣΥΡΙΖΑ ο κάθε συνταξιούχος το Σεπτέμβριο. Οι στρατιές των ανέργων "που δεν έχουν τίποτα να χάσουν ή να διεκδικήσουν" είδαν να μοιράζονται οι "κάρτες αλληλεγγύης" κι έχουν καταπιεί αμάσητο το επιχείρημα "στηρίξτε μας για να επεκταθεί σε όλους το μέτρο". Ψηφίζουν κι αυτοί. Τέλος κάτι εστέτ τύποι που (νομίζουν ότι) τα έχουν λυμένα όλα που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ "έτσι για μια αλλαγή βρε παιδί μου" που δηλώνουν πολιτική ταυτότητα μεσαίου χώρου κλπ, έχοντας μαλώσει με όλο τους το σόι τον Ιανουάριο γιατί αυτοί μόνο ήξεραν πού ήταν κρυμμένη η ελπίδα που ερχόταν, μπορούν τώρα να παραδεχτούν ότι έκαναν τόσο λάθος και να ψηφίσουν πάλι αυτό που ψήφιζαν χρόνια ; Δε νομίζω. Τέλος, έστω ότι βρισκόταν και μερικές χιλιάδες δυσαρεστημένων, ή της "χαλαρής" ανένταχτης ψήφου ψηφοφόροι, ποιος και τι να τους ωθήσει ν' αφήσουν το ΣΥΡΙΖΑ (που υπόσχεται και κανένα ρουσφετάκι σαν δύναμη εξουσίας) ; Απ' τον κορυφαίο, πού να πάνε, στο μεσαίο δρόμο ;;;

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ chessman 10/08/2015 19:59:02

      Έτσι είναι, αλλά στην πραγματικότητα ο ΣΥΡΙΖΑ λογικά θα μειώσει τα ποσοστά του από τους σκληροπυρηνικούς του αντιμνημονίου που θα πάνε είτε στο κόμμα της αριστερής πλατφόρμας, αν δημιουργηθεί τελικά, είτε σε κόμμα Βαρουφάκη κλπ, που όλο και κάτι θα τσιμπήσει κι αυτός αν κάνει δικό του κόμμα.

  7. Eva avatar
    Eva 10/08/2015 14:16:19

    1)Ξερετε οι ανεργοι δεν ειναι απαραιτητα αστεγοι. Πληρωνουν ενφια. Και δεν ειναι ΟΛΟΙ δικαιουχοι καρτας αλληλεγγυης 2)Πριν τις 100 δοσεις υπηρχε ρυθμιση και εως 80 δοσεις 3) Σε λιγο οι συνταξιουχοι μεγαλυτερης ηλικιας θα χρειαζονται body guard για να πανε στην τραπεζα να παρουνε τη συνταξη 4)Οσο για τους ασθενεις το κλεισιμο των τραπεζων (δεν τις εκλεισα εγω) δεν τους διευκολυνε ιδιαιτερα βλεπε εξοδα αποκλειστικης νοσοκομας, αμοιβες χειρουργων, συμμετοχη φαρμακων κλπ κλπ

    • Eva avatar
      Eva @ Eva 10/08/2015 14:18:00

      Απαντω στον chessman

    • chessman avatar
      chessman @ Eva 10/08/2015 21:59:39

      @Eva Αγαπητή Eva. Η δουλειά μου είναι τέτοια που συγχρωτίζομαι με πολύ κόσμο κι όχι πίσω από ένα γκισέ. Συνεπώς είμαι σε θέση να "πιάνω το σφιγμό" του κόσμου που λένε κι οι γκαλοπατζήδες. Ε, ο σφιγμός αυτή τη στιγμή που μιλάμε (δυστυχώς) χτυπάει υπέρ του "καλού παιδιού που αγωνίστηκε αλλά τον ταπείνωσαν οι κακούργοι". Δε μιλάμε για την άποψή μου (που όλοι έχουμε από μία), εδώ μιλάμε για πραγματικό ολοζώντανο κι ΑΝΕΓΓΙΧΤΟ γκάλοπ. :-)

      • Eva avatar
        Eva @ chessman 11/08/2015 12:18:47

        Σας πιστευω. Ο λογαριασμος ομως δεν ηρθε ακομα κι εκει ελπιζω. Αφου ο λαος βλεπει ενα καλο παιδι (ακομα), ας σκεφτει η α. αντιπολιτευση τι κανει λαθος.

        • chessman avatar
          chessman @ Eva 11/08/2015 18:30:06

          Θα έχετε προσέξει ότι όλες οι πολύ δύσκολες-αντιλαϊκές πολιτικές θ' αρχίσουν να εφαρμόζονται από Οκτώβριο (φορολογία αγροτών, εφαρμογή κρατήσεων επί επικουρικών και κύριων συντάξεων κλπ). Γι' αυτό θέλει και ΘΑ προκηρύξει εκλογές για τις 20/9. Αμέσως μετά γαία πυρί μειχθήτω. Περαστικά μας.

  8. Disdemona avatar
    Disdemona 10/08/2015 14:36:38

    Οι άνεργοι θα μαυρίσουνε τον Σύριζα, γιατί εδώ και 6 μήνες, ο μόνος πόνος του είναι να εξασφαλίσει μισθούς(στους Δ.Υ) και συντάξεις. Δεν έχει ούτε μία πρόταση για τη δυναμική αντιμετώπιση της ανεργίας και οι κάρτες αλληλεγγύης, είναι μονάχα χάντρες και καθρεφτάκια για τους Ιθαγενείς. Οι νέοι, θα μαυρίσουνε τον Σύριζα γιατί δεν συγχωρούν το ψέμα και τη μνημονιακή του κατρακύλα και γιατί οι νέοι πάντα είναι απόλυτοι στο Ναί και στο ΄Οχι τους. Οι συνταξιούχοι, δεν ξέρω αν πεισθούν από το κάλλιο 5 και στο χέρι...αλλά κι αυτοί ακόμα μαθαίνουν τι έρχεται και ζούν τη φτωχοποίηση και τα αδιέξοδα των παιδιών και των εγγονιών τους. Μονάχα από τους καλοβολεμένους μπορεί να ελπίσει ο Τσίπρας οτι θα στηριχτεί, αυτούς που δε θέλουν με τίποτε και για κανέναν λόγο να διαταραχτεί η καλοπέρασή τους. Για να δούμε, πόσοι είναι αυτοί και αν του φτάνουνε για να μας κατσικωθεί. Δε θα του φτάσουν.

  9. Σόλοικος avatar
    Σόλοικος 10/08/2015 16:04:19

    Οι μεταλλαγμένοι του ΠΑΣΟΚ, που συνδέονται με την μικρομεσαία και άρχουσα διαπλοκή της ατέλειωτης στρατιάς των δημοσίων υπαλλήλων και των Μ.Μ.Ε. αποτελούν τους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ. Ο λαός όμως είναι στο σύνολό του αποσβολωμένος και εκφράζει βουβή αγανάκτηση. Αυτό θα μετατραπεί σε κύμα αποδοκιμασίας της κυβέρνησης που καθημερινά αυτογελοιοποιείται και κανένας δεν την παίρνει στα σοβαρά. Αν ο Τσίπρας ήταν πεπεισμένος ότι θα πάρει τις εκλογές θα τις προκαλούσε με οποιοδήποτε κόστος, γιατί θέλει να σώσει το τομάρι του. Η εκδίκηση των εξαπατημένων ψηφοφόρων, που ενέδωσαν στο λαϊκισμό των αριστερών τυχοδιωκτών θα είναι αμείλικτη. Γιατί το μεταναστευτικό πρόβλημα μαζί με την διογκούμενη ανεργία, είναι κακοί οιωνοί για την κυβέρνηση που ακροβατεί αυτάρεσκα χωρίς μέτρα αντιμετώπισης με ουσιαστικά μέτρα της πραγματικής ζωής, που έχει καταστήσει το σύνολο των πολιτών εξαθλιωμένους. Η Ν.Δ. που έχει μεγάλη δεξαμενή ψηφοφόρων αρκεί να αρθρώσει πειστικό και καινοτόμο, ειλικρινή και κυρίως προοδευτικό λόγο, για ανάπτυξη μέσα από την ιδιωτική πρωτοβουλία, γιατί το δημόσιο δεν αποτελεί πλέον όνειρο ούτε και για τους αριστερούς λωποδύτες, το πιθανότερο είναι να βγει πρώτο κόμμα, πράγμα που και δημοσκοπικά αρχίζουν να το διαπιστώνουν και οι μεν και οι δε. Όσο δε συνεχίζεται ο εσμός των ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ να κυβερνά καθημερινά θα καταποντίζονται, όταν πράξεις όπως αυτές του μουσείου της Κνωσού, που τα συντρόφια των Κρητικών, που μαζικά ψηφίζουν Σύριζα, κατακλέπτοντας το Δημόσιο, χωρίς να δίνουν αποδείξεις στους επισκέπτες του, θα γίνονται γνωστές. Αλλά χρειάζεται η Δικαιοσύνη να παρεμβαίνει άμεσα και να αποκαθιστά την παρανομία με τιμωρία των ενόχων και όχι να συγκαλύπτονται τέτοιες κραυγαλέες περιπτώσεις διασπάθησης του Δημοσίου χρήματος, με αστείες δικαιολογίες. Αν δεν υπάρχει αίσθημα ευθύνης των φορέων Δημόσιας εξουσίας, το κράτος δεν μπορεί να εδραιωθεί και να καταστεί ωφέλιμο στους πολλούς, γιατί τότε θα δίνομε τα χρήματά μας, στο βαρέλι χωρίς πάτο και έτσι μοιραία αυτοκαταστρεφόμαστε.

  10. δεξιος αγωνιστης avatar
    δεξιος αγωνιστης 10/08/2015 16:59:01

    Αγαπητοι αναγνωστες του αρθρου και των σχολιων,αφου μετα απο ολη αυτη την λαιλαπα και την επελαση της καλπικης ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ γραφουν καποιοι οτι θα ξαναψηφιστει ,λυπαμαι αλλα δεν εχει αξια να γραψουμε τιποτα αλλο.Αν αυτο επαληθευθει,ας παρει ο μικρος αλεξης ενα ροπαλο να κυνηγα τους Ελληνες οπου τους βρει.Στ αληθεια θα τους αξιζει!!!!!!

    • chessman avatar
      chessman @ δεξιος αγωνιστης 10/08/2015 22:01:01

      Δες λίγο την απάντησή μου στην Eva και θα καταλάβεις τι έρχεται κατά πάνω μας.

      • δεξιος αγωνιστης avatar
        δεξιος αγωνιστης @ chessman 10/08/2015 23:20:18

        Εχεις δικιο αγαπητε μου,αυτο τρεμω κι εγω και πολλοι αλλοι λογικοι,σωφρονες,και αντικειμενικοι Ελληνες.Φαντασου η προπαγανδα τους ποσο εχει επηρεασει τον λαο ,που τον βλεπουν ακομα για καλο παιδι.Εξαλλου ο Χιτλερ και αλλοι σχιζοφρενεις κυβερνητες με την προπαγανδα τυπου Γκαιμπελς κλπ.σταθηκαν στην εξουσια χρονια και χρονια.Θελει πολυ δουλεια για να γυρισει και να μεταστραφει η κοινη ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΗ γνωμη.Δυστυχως παλι τα ιδια θα εχουμε,γιατι εχουμε την ατυχια να μην υπαρχει πια ηγετης και στην αλλη πλευρα.Τι να λεμε τωρα για τον μεταβατικο.Ειναι καλοκαιρι διχως Αυγουστο,χειμωνας διχως Χριστουγεννα,και ομελεττα διχως αυγα.Βοηθεια μας!!!!!

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/08/2015 19:49:45

    Nα είμαστε ρεαλιστές.Ο λαός και θα παραστήσει ότι θα ξεχάσει και θα την πατήσει πάλι.Ο ελληνικός λαός συμβολίζεται από τον τύπο που είχε περιγράψει ο Διογένης πριν τις εκλογές που απέσυρε τα λεφτά του από την τράπεζα και μετά φώναξε ότι μπορεί να ψηφίσει σύριζα.Κουτοπόνηρος αριστερός ζήτουλας.Είχε συνηθίσει αντιμετωπίζοντας το ελαστικό ελληνικό κράτος να κερδίζει ωφελήματα παραβιάζοντας τους νόμους και τεμπελιάζοντας πουλώντας "αριστερά".Το ίδιο θα κάνει και τώρα και θα φάει πάλι ξύλο γιατί δεν αντιμετωπίζει πια το ελληνικό κράτος αλλά τον θείο Βόλφγκανγκ. Ψήφισε 44% τον ΓΑΠ για τα λεφτά που υπάρχουν και έφαγε το μνημόνιο.Ψήφισε τώρα τον ελπίδα έρχεται δύο μάλιστα φορές και στο δημοψήφισμα και έφαγε νέα φάπα.Θα συνεχίσει να πιστεύει στην αριστερά και να τρώει ξύλο από την Ευρώπη μέχρι να στρώσει.

  12. Διογένης avatar
    Διογένης 10/08/2015 20:13:36

    Όταν είδα τον τίτλο του άρθρου είπα να γράψω ένα σχόλιο του τύπου "αμ δε που δεν ξεχνά", πιστεύοντας ότι θα ξεχάσει πολύ εύκολα. Δεν είμαι τόσο σίγουρος όμως, τελικά. Ο ίδιος λαός ήταν που το 2009 σάρωσε τα πάντα και έφερε τον Σαμαρά στην εξουσία. Με ελαφρώς ανεδαφικές προσδοκίες μεν, αλλά πρώτον όχι εντελώς ανεδαφικές και δεύτερον, ας σκεφτούμε ποιο ήταν το αντίπαλο δέος (Μητσοτάκηδες). Άρα; Τη μια έχει ο λαός σοφία και την άλλη δεν έχει; Δεν είναι ακριβώς έτσι. Τον Δεκέμβριο του 2014 όλες οι δημοσκοπήσεις έδειχναν ότι ο κόσμος δεν ήθελε εκλογές σε ποσοστό κοντά στο 60%. Αυτό σημαίνει σε μια πρώτη ανάγνωση ότι ορθολογικά ή ενστικτωδώς δεν έχει σημασία, ο κόσμος καταλάβαινε ότι θα είναι κακό πράγμα οι εκλογές και η διαφαινόμενη αλλαγή κυβέρνησης. Μα τότε γιατί έδωσαν μόνον 27,8% στον Σαμαρά και στην τότε κυβέρνηση που ήθελαν να ολοκληρώσει την θητεία της;;; Εδώ είναι η σχιζοφρένεια του κόσμου, σε μια δεύτερη ανάγνωση: Φέρθηκε σαν τον Πόντιο του ανεκδότου που βλέπει μπανανόφλουδα και λέει "ωχ, πάλι θα πέσω". Δηλαδή, δεν ήθελε εκλογές διότι ήξερε ότι θα την κάνει την βλακεία του. "Σοφός" λοιπόν τελικά ή "χαζός" ο λαός; Όχι, απλώς έχει συγκεκριμένες ιδιότητες. Τις οποίες εκμεταλλεύτηκε ο Τσίπρας στο έπακρο, περισσότερο και από τον Ανδρέα Παπανδρέου. Το ερώτημα είναι, τι κάνουμε οι από εδώ για να μεγιστοποιήσουμε την πιθανότητα να την πατήσει ο Αλέξης από τις σοφές και όχι τις χαζές πτυχές του λαού αυτού. Το βέβαιον είναι ότι ο Αλέξης θέλει να επιβάλει καθεστώς. Θέλει να διαλύσει την παιδεία, να αλλάξει τις δομές της κοινωνίας, να πλημμυρίσει λαθρομετανάστες τη χώρα στους οποίους θα δώσει σύντομα δικαίωμα ψήφου και άρα θα αλλοιώνει το εκλογικό αποτέλεσμα κλπ. κλπ. Ποια θα είναι λοιπόν η καλύτερη λύση; Πολλοί θέλουν να είναι και μετά από επόμενες εκλογές ο Τσίπρας κυβέρνηση, προκειμένου να μην αναγκαστεί πάλι η ΝΔ να εφαρμόσει το άθλιο μνημόνιο που φέρνει ο Τσίπρας. Η γνώμη μου είναι πως όχι. Το θέμα είναι να σταματηθεί τώρα ο Τσίπρας. Αν χάσει την αντιμνημονιακή του πτέρυγα σε ένα άλλο κόμμα, θα έχει χάσει την αντιμνημνιακή του δυναμική. Σε πιθανές χαμένες εκλογές, δεν θα μπορεί να κάνει δυναμική αντιπολίτευση. Τι να πει πια; Αφού θα έχει αποδειχθεί ίδιος και χειρότερος με τους προηγούμενους "γερμανοτσολιάδες". Ίσως λοιπόν η ΝΔ δεν πρέπει να του δώσει την ευκαιρία μιας συμφωνίας. Ίσως πρέπει να καταψηφίσει ή έστω να απόσχει, αφού πάντοτε υπάρχει η δυνατότητα συμφωνίας-γέφυρα με την Ευρώπη. Αν του πάρει την εξουσία τώρα, ο Αλέξης είναι χαμένος. Πρέπει να του την πάρει τώρα. Θα χάσει όλο τον τσαμπουκά που αποπνέει σήμερα και ξαφνικά θα αποδειχθεί πόσο πολλούς εχθρούς έχει στο κόμμα του σήμερα, που τελικά ο συνδετικός ιστός είναι μόνον η προσδοκία της εξουσίας. Μετά θα έχει τέσσερα χρόνια μπροστά της μια κυβέρνηση της σημερινής ευρωπαϊκής αντιπολίτευσης για να τελειώνουμε μια και καλή με τα μνημόνια. Το ερώτημα είναι: Ποιος θα κάνει δυναμική αντιπολίτευση στον Τσίπρα; Η αντιπολίτευση με προεξάρχουσα τη ΝΔ είναι ήδη παραιτημένη. Ο Τσίπρας θα κερδίσει με περίπατο. Ας ελπίσουμε μόνον α) να έχουν συγχωνευθεί μαζί του οι ΑνΕλ μέχρι τότε ώστε να μην υπάρχει πια αυτό το κόμμα ως "ετοιμη" μαγιά συγκυβέρνησης και β) και σημαντικότερο: να μην έχει αυτοδυναμία και μάλιστα γ) σε τέτοιο βαθμό, ώστε να αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει και τις δυνάμεις της ΝΔ. Η ΝΔ λοιπόν έχει κάθε λόγο να πολεμήσει, ώστε να δώσει στην ελληνική κοινωνία είτε, στην καλύτερη περίπτωση, έναν Τσίπρα χωρίς την αίγλη του πρωθυπουργού, που μόνο αυτή τον κρατάει σήμερα στην εξουσία, είτε πάντως έναν Τσίπρα που να χρειάζεται τις ψήφους της ΝΔ για να κάνει κυβέρνηση. Νυν υπέρ πάντων ο αγών. Ξυπνήστε ρε!

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/08/2015 20:38:55

    @ Διογενης Ρε συ να είσαι σοβαρός.Ποιοί είναι οι Μητσοτάκηδες;Κάποιοι ελάχιστα δημοφιλείς τύποι ακριβώς για τους ίδιους λόγους για τους οποίους τώρα έγινε αντιπαθής ο Σαμαράς.Επειδή είναι "άνθρωποι των Γερμανών" ή των Δυτικών γενικά. Και κατ αρχήν ο Σαμαράς δεν σάρωσε γενικώς το 2009.Σάρωσε στο κοινό της ΝΔ που είναι μειοψηφία.Ακόμη και μετά τις εσωκομματικές εκλογές και πριν το μνημόνιο η επιρροή του Σαμαρά ήταν 25-30% στο πανελλήνιο.Οι υπόλοιποι ήσαν τότε ΓΑΠ - president of the socialist International ουάου - και αριστεροί.Ποτέ δε ο Σαμαράς ακόμη και όταν ήταν αντιμνημονιακός δεν έφθασε ποσοστά αποδοχής Τσίπρα ή ΓΑΠ πριν το μνημόνιο.Γιατί είναι δεξιός και όχι αριστερός.Μέσα τώρα στο χώρο της δεξιάς κυριάρχησε γιατί οι πιο πολλοι νόμιζαν ότι έχει ιδέες Καμμένου,φαφλατάδικου αντιδυτικού εθνικισμού.Άρα προτιμότερος από τη Ντόρα που είπαμε είναι "άνθρωπος των Αμερικανών,των Γερμανών" όλων των κακών δηλαδή.Όταν αποδέχθηκε ο Σαμαράς το μνημόνιο άρχισε να χάνει παρά το έργο του και την απόδοσή του γιατι έγινε και αυτός "άνθρωπος του Σόιμπλε". Είναι πολύ απλή η ελληνική πολιτική : κερδίζει αυτός που φαίνεται πιο αντιδυτικός μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι και αυτός "πουλημένος" ή να τα τινάξει όλα στον αέρα ή και τα δύο. Οπότε δύσκολο να απειληθεί ο Τσίπρας από τη ΝΔ γιατί αυτός είναι πρόσφατα "πουλημένος στους δανειστές" ενώ οι άλλοι από παλιότερα. Όμως και εδώ είναι η κουτοπονηριά του ζήτουλα ενώ αυτά σκέφτεται και ψηφίζει διστάζει να απομακρυνθεί από τους κακούς.Διστάζει να πάει κάπου που θάναι σίγουρος ότι θα πουν αντίο σε ΝΑΤΟ και ΕΕ.Είναι είπαμε σαν τον τύπο που πήρε τα λεφτά του από την τράπεζα και μετά φώναζε ζήτω ο σύριζα.Ή σαν την μάνα της Βαλαβάνη.Δεν ψήφισε την κόρη της;Την ψήφισε προφανώς.Αλλά και σήκωσε τα λεφτά από την τράπεζα ενώ η κόρη της ήταν υπουργός Οικονομίας γιατί τόση εμπιστοσύνη είχε σε αυτήν,την αριστερά και τις ιδέες της.Αυτός είναι ο ελληνικός λαός.

    • ουδέτερος avatar
      ουδέτερος @ ψυχραιμια 10/08/2015 22:00:18

      ο Σαμαράς δεν είναι το ίδιο με τους Μητσοτάκηδες στα εθνικά θέματα και δεν είχε συναστροφές με το Χριστοφοράκο. Οι ιδέες των Μητσοτακικών σε μεταναστευτικό και εξωτερική πολιτική θερούνται εθνομηδενιστικές από πολλούς δεξιούς ψηφοφόρους.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ουδέτερος 11/08/2015 06:42:16

        Δεν λέμε κάτι διαφορετικό.Σημασία δεν έχει τι είναι κάποιος αλλά τι νομίζουν οι κομπλεξικοί με την Ευρώπη Έλληνες ότι είναι.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ουδέτερος 11/08/2015 07:27:05

        Έτσι!

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ψυχραιμια 11/08/2015 10:53:11

      Καταρχάς ο Σαμαράς σάρωσε γενικώς το 2009. Ήταν η επιλογή όχι μόνον των τότε ΝΔτών, αλλά και των τότε Πασόκων και των αριστερών. Η ελληνική κοινωνία ήθελε Σαμαρά. Ήθελε κάτι διαφορετικό. Ήθελε κάποιον που πολέμησε για τις αρχές του. Κάποιον που δεν ντρεπόταν για αυτό που ήταν. Δεν ήθελε τη βαθιά σήψη και διαφθορά που εκπροσωπούσαν οι Μητσοτάκηδες. Την εξώνηση όλων των εθνικών συμφερόντων χάριν της πάρτης τους. Από το "ναι" στο Σχέδιο Ανάν και το "σε δέκα χρόνια το όνομα της Μακεδονίας θα το έχουμε ξεχάσει", μέχρι τον αξέχαστο βίο και πολιτεία της θυγατρός στο ΥπΕξ επί Καραμανλή. Και πόσα ακόμη. Αν απέτυχε ο Μητσοτάκης το 1990-93, δεν απέτυχε για άλλο λόγο, παρά κυρίως διότι η ελληνική ελίτ έμεινε έκπληκτη από την έκταση της διαφθοράς που εκπροσωπούσε ο Μητσοτάκης. Και αυτό είναι κάτι για το οποίο δεν έχει μιλήσει ανοικτά ακόμη κανείς, πλην ίσως αυτής εδώ της ιστοσελίδας. Και ακόμη και σε επίπεδο πολιτικής, μερικές από τις αιτίες της χρεωκοπίας μας θεσμοθετήθηκαν επί Μητσοτάκη (π.χ.: η υποχρέωση του κράτους να χρηματοδοτεί από τους φόρους το ασφαλιστικό σύστημα με τη λεγόμενη "τριμερή χρηματοδότηση", ο περίφημος ΟΜΕΔ που έδινε αυξησούλες στις δήθεν "συλλογικές συμβάσεις" του τύπου "ένα κουλούρι την ημέρα", που όμως κάθε χρόνο - κάθε χρόνο διαλύθηκε τελικά η παραγωγικότητα του ιδιωτικού τομέα, η μέγγενη της φορολογικής ενημερότητας στον ιδιωτικό τομέα και ο οικονομικός θάνατος της μη θεώρησης βιβλίων και στοιχείων αν χρωστούσες έστω και μία δραχμή στο κράτος, όλα αυτά, ΟΛΑ ΑΥΤΑ τα φοβερά και τρομερά θεσμοθετήθηκαν επί Μητσοτάκη και καταργήθηκαν επί Σαμαρά). Το τι έλεγαν οι τύποι είναι τελείως διαφορετικό με αυτό που έκαμναν. Η δυναμική Σαμαρά ανακόπηκε μετά το Νοέμβριο του 2009 και οι λόγοι ήταν πολλοί, δεν χρειάζεται να τους αναλύσουμε εδώ. Ο λόγος που όντας αντιμνημονιακός δεν έφτασε σε υψηλά ποσοστά αποδοχής είναι ότι ο αντιμνημονιακός του λόγος δυσκολευόταν να πείσει, πρώτον διότι ο κόσμος ήταν μπερδεμένος γενικώς με το αν θα έπρεπε να είναι υπέρ ή κατά του Μνημονίου και δεύτερον ο ίδιος ο Σαμαράς πατούσε σε δύο βάρκες τόσο πολύ, που παραλίγο να πέσει μέσα, όπως αποδείχθηκε το Μάιο του 2012. Στο χώρο της δεξιάς κυριάρχησε διότι είχε κάτι να πει σε σχέση με τις ιδέες της δεξιάς. Κάτι που π.χ. δεν έχει τώρα να πει η ΝΔ, με την εξαίρεση του Άδωνι, ούτε καν του Βορίδη. Ουδέποτε τον πίστεψαν για "αντιδυτικό εθνικισμό", ούτε είχαν ποτέ οι οπαδοί του Καμμένου "αντιδυτικό εθνικισμό", γενικώς οι (δεξιοί) Έλληνες είναι με όποιον υπερασπίζεται τα εθνικά συμφέροντα της χώρας. Ουδεμία τέτοια φαντασίωση υπήρχε με τον Σαμαρά, διότι δεν υπήρχε γενικότερα. Η Ντόρα δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μια "γιες-γούμαν", κόντρα ακόμη και στα ελληνικά συμφέροντα. Ο Σαμαράς αυτό που δεν ήταν, ήταν ακριβώς αυτό: Δεν ήταν γιές-μαν. Ήταν σταθερά ενταγμένος στο δυτικό στρατόπεδο, αλλά όταν τον στρίμωξαν για το φ.α. π.χ., τότε επέβαλε τον TAP στους συμμάχους, προς μεγάλο τους ενθουσιασμό, ακυρώνοντας όχι μόνον τον ήδη ακυρωμένο South Stream, αλλά τον δυτικών συμφερόντων Nabucco, που παρέκαμπτε την Ελλάδα. Ποιος όμως κατάλαβε τι έγινε; Ποιος αντιλήφθηκε τη γεωπολιτική αξία του Nabucco; Αυτό δεν έγινε επειδή συμπαθούμε τους Ρώσους, έγινε επειδή η ΝΔ δεν έχει πενήντα σαν τον Άδωνι, επειδή η ΝΔ τρώει τα ικανά παιδιά της, για να μην είναι απειλή για τους ανίκανους, τις Ντόρες και τους Μιλτιάδηδες. Για να καταλάβεις ότι η ερμηνεία σου για τη σχέση του Έλληνα με την Δύση είναι εσφαλμένη, αναλογίσου το εξής: Δεν σε έχει εκπλήξει η αιφνιδιαστική συμπάθεια της Αριστέράς και της Προόδου για τις ΗΠΑ τον καιρό του Μνημονίου; Πού είναι οι ημέρες "αντιαμερικανικής δόξας", τότε που οποιος έκαιγε μια αμερικανική σημαία σε διαδήλωση γινόταν αυτομάτως "αγωνιστής"; Τώρα καίμε γερμανικές σημαίες και συμπαθούμε τους Αμερικανούς. Γιατί; Επειδή ο κόσμος αισθάνεται μια συμπαράσταση των ΗΠΑ σε σχέση με το Μνημόνιο, άσχετα αν δεν βάζουν το χέρι στην τσέπη. Οι ΗΠΑ έχουν καταλάβει αυτό π.χ. που είχε καταλάβει και η Αυστρία, που είχε κάποτε πολυεθνική αυτοκρατορία: Ότι αν θέλεις να συντηρήσεις μια πολυεθνική αυτοκρατορία, πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη να συντηρείς τα "υποτελή" έθνη. Αυτό δεν μπορεί να το κάνει η Γερμανία, λόγω νοοτροπίας. Άρα, ο Αμερικανός εμφανίζεται εδώ πιο "συμπαθής" δυνάστης έναντι της Γερμανίας. Και δες την αποστροφή του "αντιδυτικού", κατ' εσέ, Καμμένου, ότι τάχα θα στραφούμε σε "ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα", για χρηματοδότηση. Ωιμέ, ύβρις στα αυτιά κάθε καθώς πρέπει δυτικού να μπαίνουν οι ΗΠΑ στο ίδιο τριτοκοσμικό τσουβάλι με τη Ρωσία και τους BRICS, ως πιθανοί χρηματοδότες-επικυρίαρχοι. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Για όποιο λόγο και εάν συμβαίνει, είναι φανερό ότι ο μύθος του "αντιδυτικού Έλληνα" δεν είναι αληθινός. Άρα, δεν ισχύει και ως κριτήριο ερμηνείας της συμπεριφοράς του Έλληνα. Το πρόβλημα της ΝΔ είναι ότι παραμένει εξαρτημένη, βαθιά εξαρτημένη, από την ελληνική οικονομική ελίτ. Ο Σαμαράς ήταν η τελευταία ελπίδα απεξάρτησής της, δυστυχώς επί Σαμαρά υπήρξαν μόνον οι προσωπικές αντιστάσεις του ιδίου και δεν έγινε κάτι δομικό στο ίδιο το κόμμα. Απόδειξη ότι μετά τον Σαμαρά η ΝΔ άγεται και φέρεται από τις επιθυμίες της οικονομικής ελίτ και τους υπολογισμούς της στιγμής. Πώς να κυριαρχήσει πολιτικά η ΝΔ, όταν παίρνει "εντολές" π.χ. να υπερψηφήσει τις εθνοκτόνες συμφωνίες του ΣΥΡΙΖΑ ή να μην κάνει "σκληρή αντιπολίτευση"; Περί αυτού πρόκειται, είναι κοινό μυστικό ότι συμβαίνει και είναι η βαθύτερη αιτία της κακοδαιμονίας μας ως παράταξης.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Διογένης 11/08/2015 11:26:36

        Υπάρχουν δημοσκοπήσεις από την περίοδο του 2009 για την απήχηση της ΝΔ πριν αρχίσουν τα μνημόνια.Σε καμμιά από αυτές δεν πέρναγε το 30%,πολύ περισσότερο το Πασόκ του ΓΑΠ. Όταν μάλιστα ήλθε το μνημόνιο με την προπαγάνδα που έγινε για το έλλειμμα που άφησε έπεσε στο 20%.Μπορείς να ψάξεις να τις βρεις. Συμφωνώ ότι και πασόκοι και αριστεροί προτιμούσαν Σαμαρά στη ΝΔ από τη Μπακογιάννη.Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ποτέ προτιμούσαν Σαμαρά από Παπανδρέου.Ποτέ πριν το 2011 δεν πέρασε μπροστά στις δημοσκοπήσεις. Αριστερά και αντιαμερικανισμός : Ο αντιαμερικανισμός παραμένει στην Ελλάδα λανθάνων και υπόγειος.Βρίσκεται σε ύφεση επειδή τώρα τα έχουμε βάλει με τους Γερμανούς.Σε πρώτη ευκαιρία θα εκδηλωθεί πάλι.Όσον αφορά τις σχέσεις των ιστορικών παρατάξεων με τον αντιαμερικανισμό αυτές καθοριζονται ακόμη από την ιστορία.Όση προπαγάνδα και να κάνεις εσύ ότι ο σύριζα είναι όργανο των ΗΠΑ δεν πρόκειται κανείς να το πιστέψει έξω από τον χώρο της δεξιάς.Για την ευρύτερη κοινωνία μετράει ποιόν στήριξαν στον εμφύλιο και τις δεκαετίες μετά.Οι κατηγορίες κατά της αριστεράς ότι δήθεν είναι αμερικανοκινούμενοι είναι άσφαιρες πέρα από το μειοψηφικό χώρο της δεξιάς.Υπάρχουν πολύ πιο βάσιμες κατηγορίες,ότι είναι παντελώς ανίκανοι που είναι πιο αποτελεσματικές. Μέσα βέβαια στο χώρο της δεξιάς ο πιο αντιαμερικανός π.χ. ο αποτυχημένος Καραμανλής επικρατεί των θεωρούμενων φιλοαμερικανών.Και φυσικά ο μέσος άνθρωπος δεν ασχολείται με λεπτομέρειες όπως ο ΤΑP ή ο Ναμπούκο. Υπεγραψες μνημόνιο;Είσαι "πουλημένος". Ένας Αδωνις δεν φέρνει την άνοιξη.Άσε που πολλές φορές βλέπεις να εξηγεί εξαντλητικά πάρα πολλά αλλά οι άλλοι να μη θέλουν να καταλάβουν.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ ψυχραιμια 11/08/2015 12:12:03

          Το να βάζεις λόγια στο στόμα του συνομιλητή σου είναι αναμφίβολα πολύ αποτελεσματική προπαγανδιστική τακτική. Αλλά αποδεικνύει παράλληλα προθέσεις και μεθοδεύσεις. Και αποδεικνύει ποιος κάνει τελικά την προπαγάνδα, και μάλιστα την οργανωμένη προπαγάνδα με τρόπο άκρως επαγγελματικό και μεθοδευμένο. Για να μην μένουν λοιπόν υπολείμματα προπαγάνδας: Δεν μίλησα για επιρροή της ΝΔ του Σαμαρά, μίλησα για επιρροή του Σαμαρά. ΠΡΟ ΤΗΣ 29ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ. Τότε ο Σαμαράς δεν ερχόταν σε άμεση σύγκριση με τον ΓΑΠ και δεν ετίθετο ζήτηγμα άμεσης σύγκρισης με τον ΓΑΠ. Εκεί μπορεί κανείς να δει την αυτοδύναμη, αυθύπαρκτη λαϊκή δυναμική που είχε αναπτύξει ο Σαμαράς. Λαϊκή. Ξέρεις, από αυτή που σε κάνει να ανακατεύεσαι και που εντέχνως και δολίως πάντοτε την τσουβαλιάζεις με την "λαϊκιστική". Λαϊκή, από αυτή που κάνει τους λαούς, τα κράτη και τα έθνη ανεξάρτητους, διότι αναδεικνύει τους ηγέτες και τους κάνει να στοχεύουν το συμφέρον της χώρας και του λαού τους χωρίς να αναζητούν υποτέλεια ούτε σε ΗΠΑ, ούτε σε Ρωσία, ούτε σε Κίνα, ούτε σε Ιράν, ούτε σε Γερμανία ούτε σε Κόστα Ρίκα. Είμαι βέβαιος ότι αδυνατείς να αντιληφθείς για τι πράγμα μιλάω. Ο όποιος αντιαμερικανισμός υπάρχει ακόμη είναι απόλυτα δικαιολογημένος από την υποκίνηση και υποστήριξη των ΗΠΑ στην απώλεια εθνικού ελληνικού εδάφος στην Κύπρο το 1974. Με την πλήρη σύμπραξη και σιωπηλή ή φωναχτή ("κείται μακράν") υποστήριξη του τάχα "αντιμερικανού" Καραμανλή. Και φυσικά, θα εκδηλωθεί πάλι, αμέσως μόλις οι ΗΠΑ ενεργητικά σταθούν απέναντι στα ελληνικά συμφέροντα. Κανένας δεν είπε ποτέ ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν όργανο των ΗΠΑ. Αυτο που ειπώθηκε ήταν ότι ο Τσίπρας ήταν/είναι όργανο των ΗΠΑ. Η αλήθεια τελικά φαίνεται να είναι ότι ο Τσίπρας έπαιξε με τις ΗΠΑ όσο νόμιζε ότι τον συνέφερε. Υποσχέθηκε πράγματα που δεν ήταν ακριβώς διατεθειμένος να τα κάνει. Αλλά νόμιζε ότι εάν εκβιάσει την Ευρώπη με τη στήριξη των ΗΠΑ ότι θα κέρδιζε την απαλλαγή από τη λιτότητα. Μόλις είδε ότι οι ΗΠΑ δεν θα τον στήριζαν πέρα από ένα ορισμένο όριο, τα γύρισε και πήγε με τους Γερμανούς, διώχνοντας τον Βαρουφάκη. Τότε άρχισαν ξαφνικά οι φωτιές, εξήντα εστίες τη μέρα, και η αποδόμησή του από το διεθνές σύστημα. Τώρα πάλι οι (πολλές) φωτιές ξαφνικά πάλι σταμάτησαν. Πράγμα που δείχνει ότι ίσως να έχει δώσει νέες υποσχέσεις. Θα δείξει. Δυστυχώς η ελληνική κοινωνία παραμένει όμηρός του. Το τι μετράει για την "ευρύτερη ελληνική κοινωνία" είναι πάρα πολύ σχετικό και η "ευρύτερη ελληνική κοινωνία" έχει αποδείξει πολλάκις ότι διαθέτει μνήμη μυρμηγκιού. Σοβαρά μετράει; Εδώ μόλις τους κόψαν λίγο το μισθό κοντεύουν να γίνουν όλοι φιλοαμερικανοί! Είδαμε και στην Κύπρο τον κομμουνιστή Χριστόφια, δεν υπήρξε πιο υποταγμένος στα κελεύσματα ΗΠΑ και Αγγλίας πρόεδρος στην Κύπρο. Ο Καραμανλής "επικρατεί", αν επικρατεί (διότι πιστεύω ότι μετά την αποχώρηση Σαμαρά απειλείται πια από τον Σαμαρά, που έχει προβάδισμα ως κυβερνητική εφεδρεία για πολλούς και διάφορους λόγους που δεν είναι του παρόντος), διότι έχει ένα είδος γκελ στον λαό που δεν το έχουν άλλοι. Λόγω ονόματος, λόγω σύνδεσης του προσώπου του με καλές ημέρες, λόγω συγκεκριμένων στιγμών, ο Καραμανλής έχει ένα "γκελ". Το να καταλογίζει κανείς όλα στο "αντιαμερικανός" ή "φιλοαμερικανός" δείχνει πιο είναι αυτό που τον ενδιαφέρει τελικά. Από όλα σου τα σχόλια δείχνεις ότι δεν σε ενδιαφέρει τίποτε άλλο, παρά η παντί τρόπω δικαίωση του αμερικανισμού και των πολιτικών των ΗΠΑ. Νομίζεις ότι δεν φαίνεται; Και ο Τσίπρας υπέγραψε Μνημόνιο, αλλά δεν θεωρείται "πουλημένος" ούτε καν από τους Λαφαζάνηδες. Γιατί; Επειδή είναι "αριστερός"; Και ο ΓΑΠ "αριστερός" ήταν, αλλά ο Τσίπρας εδώ υπερέχει για πολλούς και διάφορους λόγους. Που επίσης δεν είναι του παρόντος. Θα δείξει αν έχει αντοχές, αλλά πάντως η μέχρι στιγμής αντοχή του δείχνει την αναλήθεια αυτής της θέσης.

  14. δεξιος αγωνιστης avatar
    δεξιος αγωνιστης 11/08/2015 01:12:07

    Συμφωνα με την τελευταια δημοσκοπηση τα ποσοστα των κομματων ειναι.ΣΥΡΙΖΑ 22% ,αριστερη πλατφορμα 18%,ΝΔ 14%,κλπ,φανταστειτε ο λαφαζανης ακομα δεν το ανακοινωσε και παιρνει 18%,τι μπορουμε να πουμε αληθεια γι αυτα που βλεπουν τα ματια μας? Μαλλον το παιχνιδι εχει τελειωσει για τους ΕΛΛΗΝΕΣ.Ειναι ολοι ψεκασμενοι.Δεν εξηγειται αλλοιως.Καληνυκτα σας.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ δεξιος αγωνιστης 11/08/2015 13:10:00

      Οπως πανε τα πραματα , την ανοιξη ο σαμαρας θα αναλαβει φυσιολογικα ξανα την ΝΔ.

      • δεξιος  αγωνιστης avatar
        δεξιος αγωνιστης @ Παρατηρητής 11/08/2015 22:56:51

        Αληθεια πιστευεις οτι μπορει να ξαναγυρισει πισω?Για ποιο λογο θα το εκανε?Εγω πιστευω στην ιδρυση ενος υγιους φορεος με νεες ιδεες,προσωπα,με δομημενο λογο πολιτικο,που να προσδιοριζει καθαρα την δεξια του προελευση.Εκει θελουμε τον ΑΣ και τους αλλους γνησιους της παραταξης.Ας καθησει ο Βαγγελης στην ταβερνα της κεντρωας καλυβας με την ντορα τον κκ και τους υπολοιπους να συντρωγουν και να στηριζουν καταληψιες,και μαθητευομενους μαγους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.