#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/05/2010 19:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί να διασφαλίσει ούτε τη διαφάνεια μεταξύ των υπουργών του



Την παραίτησή της υπέβαλε η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Αντζελα Γκερέκου τη Δευτέρα μετά το θέμα που ανέκυψε με δημοσιεύματα για οφειλές του συζύγου της Τόλη Βοσκόπουλου στην Εφορία. Ο κ. Βοσκόπουλος φέρεται να οφείλει στην Εφορία το ποσό των 5,5 εκατ. ευρώ.

Η κ. Γκερέκου αναφέρει οτι υπέβαλε την παραίτησή της για λόγους ευαισθησίας.

Η παραίτησή της έγινε αποδεκτή απο τον Πρωθυπουργό που βρίσκεται στην Μαδρίτη

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, ο κ. Βοσκόπουλος (σύζυγος της υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Α.Γκερέκου) φέρεται να οφείλει στην Εφορία το ποσό των 5,5 εκατ. ευρώ

Ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί να διασφαλίσει τη διαφάνεια μεταξύ των υπουργών του

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Με μεγάλη καθυστέρηση, ο Πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου απομάκρυνε από την κυβέρνηση  την υφυπουργό κα Α. Γκερέκου.

Όμως, το  μεγάλο πολιτικό θέμα, που έχει προκύψει  για την κυβέρνηση παραμένει.

Σε μία περίοδο κατά την οποία ο κ. Γ. Παπανδρέου προχωρεί, με την πολιτική του σε δραματική οικονομική αφαίμαξη των Ελληνικών νοικοκυριών, διεκδικώντας  για τον εαυτό του το ρόλο του δημοσίου εισαγγελέα έναντι των πάντων, αποδεικνύεται ότι δεν είναι σε θέση να εγγυηθεί και να διασφαλίσει τη διαφάνεια στο κόμμα του, ούτε καν μεταξύ των υπουργών του».

Η ανακοίνωσή της η κα Γκερέκου :

"Σημερινά δημοσιεύματα του Τύπου, αναφέρονται σε υπόθεση φορολογικών ζητημάτων του συζύγου μου, η οποία εκκρεμεί δικαστικά από χρόνο πολύ πρότερο της προσωπικής μας γνωριμίας, έως και σήμερα. Δεν θα επιθυμούσα να προχωρήσω σε λεπτομέρειες σχετικά με την υπόθεση αυτή, για την οποία άλλωστε έχουν ήδη γίνει δημόσιες ανακοινώσεις από το σύζυγό μου και τους νομικούς του εκπροσώπους, στις οποίες και παραπέμπω.

Στη μέχρι τώρα πορεία μου στην πολιτική, ποτέ δεν διεκδίκησα την κατοχή του «αλάθητου». Ενδεχομένως να μπορεί κανείς να συμφωνεί ή και να διαφωνεί με τις πολιτικές μου κρίσεις. Δεν θα επιτρέψω όμως σε κανέναν και για τον οποιοδήποτε λόγο, να μου καταλογίσει ατομική ιδιοτέλεια με σκοπό το προσωπικό όφελος. Πολύ δε περισσότερο, δεν θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να επιτρέψω, ειδικά αυτή την εξαιρετικά δύσκολη στιγμή, η υπόθεση αυτή του συζύγου μου, να αποτελέσει τη βάση για γενικευμένες κατηγορίες κατά της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού. Για το λόγο αυτό, υπέβαλα άμεσα την παραίτησή μου.

Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον Πρωθυπουργό, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και για τις θέσεις ευθύνης που μου ανέθεσε και επιθυμώ να διαβεβαιώσω, ότι θα συνεχίζω να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις το έργο της Κυβέρνησης αυτή την κρίσιμη στιγμή. Τέλος, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου, οι οποίοι ξεπερνώντας κάθε μέρα τους εαυτούς τους, με στήριξαν στο δύσκολο έργο της θέσης μου ως Υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού".

Η δήλωση του Τ.Βοσκόπουλου

Νωρίτερα ο Τόλης Βοσκόπουλος, με γραπτή του δήλωση προς τα μέσα ενημέρωσης είχε δώσει διευκρινίσεις σχετικά με την υπόθεση. Ολόκληρη η δήλωσή του ήταν η εξής:

«Σημερινό δημοσίευμα που αναφέρεται σε δήθεν "φορολογική μου ασυλία", έχει εμένα ως εμφανή στόχο αλλά ουσιαστικώς άλλον πλήττει. Γι αυτό, εκτός από την ύποπτη για τη σκοπιμότητά της επισήμανση, ότι υποβάλλω δήλωση μαζί με την σύζυγό μου την ιδιότητα της οποίας παραθέτει, στο δημοσίευμα περιέχονται ανακρίβειες κρίσιμης σημασίας.

Επισημαίνω χαρακτηριστικά:

Η φορολογική υποχρέωση, η οποία εκκρεμεί ακόμη στα δικαστήρια, γεννήθηκε σε χρόνο κατά τον οποίο δεν γνώριζα καν τη σημερινή μου σύζυγο και δεν σχετίζεται ούτε κατ’ ελάχιστον με την ίδια. Άλλη ήταν τότε η συζυγική  μου σχέση.
Δεν εισέπραξα ο ίδιος, δεν καρπώθηκα και δεν απέκτησα ουσιαστικώς ποτέ τα εισοδήματα στα οποία αντιστοιχεί ο φόρος που μου καταλογίστηκε. Η φορολογική αρχή που επιβλήθηκε εξαιτίας αντιδικίας και είναι γνωστή από τη δημοσιότητά της και τα αντίστοιχα δικαστήρια, προσδιορίζουν το πρόσωπο που απόλαυσε όσα ως "εισοδήματά μου" υπολογίστηκαν.
Δεν ζήτησα ποτέ διαγραφή του χρέους. Ζήτησα την διαγραφή των προσαυξήσεων που διπλασιάζουν την οφειλή και την άρση των βαρών, ώστε να πωληθούν τα ακίνητά μου και να εισπράξει η Εφορία το τίμημα, αντί του μικρότερου που ο πλειστηριασμός θα απέφερε.
Δεν έχω τέσσερα αυτοκίνητα, όπως γράφεται αλλά μόνο ένα και μάλιστα μοντέλο του 1977, το οποίο έχει εγταταλειφθεί και δεν κυκλοφορεί.
Έχω μόνο τα κατεσχημένα από το δημόσιο ακίνητα. Κατέβαλα όσα μου ήταν δυνατό να καταβάλω, ενόψει του ότι όπως ευρέως είναι γνωστό, εδώ και πολλά χρόνια έχω πάψει να εργάζομαι.

Επομένως, το δημοσίευμα που αναφέρεται σε γεγονότα που μόνο στο πρόσωπό μου αφορούν, ουσιαστικώς με αδικεί».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. neanias avatar
    neanias 17/05/2010 19:28:56

    Στο καλό! Να παραιτηθεί όμως και από την βουλευτική της έδρα!

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ neanias 17/05/2010 20:00:10

      Και να πληρώσουν και τους φόρους που οφείλουν...

  2. Ηλίας avatar
    Ηλίας 17/05/2010 19:29:02

    1 DOWN 155 ΤΟ GO..

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Ηλίας 17/05/2010 21:34:13

      Εχει φυγει και ο Ροβλιας μην το ξεχναμε.Αρα δυο υφυποθργοι σε 7 μηνες.No bad..

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Ηλίας 17/05/2010 21:37:02

      Εχει φυγει και ο Ροβλιας μην το ξεχναμε.Δυο υφυπυργοι σε 7 μηνες.Νο bad.

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 17/05/2010 19:29:07

    Ένας ένας να φεύγουν.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Επώνυμος 17/05/2010 19:48:11

      Όταν είχε βγει η ΝΔ για το παραμικρό ζητούσαν παραίτηση. Σε συντομότατο χρονικό διάστημα είχαν φάει καμιά 35αριά.

  4. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 17/05/2010 19:30:28

    Η ευθιξία της ισχύει μόνο για την υφυπουργία και όχι για τη βουλευτική έδρα; Δηλαδή, θεωρεί πως μπορεί να δημιουρήσει πρόβλημα στην κυβέρνηση αν είναι υφυπουργός με άντρα που χρωστάει σκανδαλώδες ποσό εδώ και 17 χρόνια, αλλά δεν δημιουργεί πρόβλημα αν παραμείνει στην κοινοβουλευτική ομάδα της κυβέρνησης, πάλι με άντρα που χρωστάει σκανδαλώδες ποσό εδώ και 17 χρόνια;

    http://www.parliament.gr/synthesh/mp.asp?MPID=710

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Γιάννης Σ. 17/05/2010 19:37:21

      Θα χάσει την σύνταξη; Πως θα ξεπληρώσει τα χρωστούμενα, αφού και ο Τόλης δεν εργάζεται; Ντροπή ρε παιδιά το κορίτσι...Που να βρει δουλειά το καημένο; Ντούβλη να γίνει για το παιδάκι της; (ζωή να έχει το παιδί , χίλια χρόνια να ζήσει)

    • theagpar avatar
      theagpar @ Γιάννης Σ. 17/05/2010 19:47:39

      Δε χρωσταει μονο ο αντρας της.....
      Η φορολογικη δηλωση ειναι κοινη! Δεν ηξερε τιποτα η Αντζελα για τον φοροφυγα συζυγο της;;;;;;

      • anonymous avatar
        anonymous @ theagpar 17/05/2010 19:50:30

        Μόνο ο άντρας της χρωστάει. Ο φόρος είναι ατομικός. Η ίδια δε χρωστάει.

        Υποπτεύομαι ότι ο Τόλης δεν έχει να τα δώσει και μάλλον θα τον ξαναδούμε στις πίστες. Είναι πάρα πολλά λεφτά.

      • zonitis avatar
        zonitis @ theagpar 17/05/2010 22:29:44

        Και αυτη χρωσταει οταν ειναι παντρεμενη μαζι του. Αλλα για δες το κι αλλιως. Ο Τολης χρωσταει 3.5, τα υπολοιπα ειναι απο επιβολες ποινων. Λοιπον αν καποιος πληρωνει φορο 3.5 σημαινει οτι κερδισε τουλαχιστον 10, αν πουμε οτι ο συντελεστης ειναι 35%. 10 εκατομυρια σε 17 χρονια σημαινει 588 χιλιαδες (εθρο για να μην ξεχνιομαστε) τον χρονο, δηλαδη 1600 ευροπουλα την ημερα. Που σκατα τα εφαγε γμτ;

      • anonymous avatar
        anonymous @ theagpar 17/05/2010 22:50:21

        Δεν κατάλαβες καλά. Χρωστάει για πριν το 93. Την εποχή εκείνη είχε το διαζύγιο με τη Τζούλια και τον είχε αφήσει στο δρόμο. Ο Μάκαρος ο Ψωμιάδης καθάρισε για την πάρτη του και τον ξελάσπωσε.

        Μια τέτοια ατυχία θα μπορούσε να τύχει σε κάθε ένα από εμάς.

        Άφησε απλήρωτη την εφορία και προσέφυγε δικαστικά. Η υπόθεση ολοκληρώθηκε τώρα και πρέπει να ρίξει τα 5,5 εκ.

        Όσο για το θέμα ότι χρωστάει και η σύζυγος θα μου επιτρέψεις να το αμφισβητήσω κι αν υπάρχει νόμος που ορίζει κάτι τέτοιο τότε αυτός είναι αντισυνταγματικός.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ theagpar 18/05/2010 06:30:15

        Αυτό το "μπορεί να συμβεί στον καθένα μας" είναι ολίγον τι τραγικό ανώνυμε. Για δύο λόγους. Το ύψος των... εμπλεκόμενων ποσών και ΚΥΡΙΩΣ η επιεικής αντιμετώπιση!

        Φυσικά και οι οφειλές του συζύγου βαρυνουν την σύζυγο και αντιστρόφως. Χαρακτηριστικό είναι πως αν ένας εκ των δύο "μαυριστεί" στον Τειρεσία, το ίδιο παθαίνει και ο άλλος. Γιατί αντισυνταγματικό? Αν είναι τότε να μην παίρνει και την σύνταξη του αποθανώντος ο επιζών σύζυγος. Ο γάμος σε επίπεδο κράτους είναι μια σύμβαση οικονομικής συνεργασίας, στα καλά και στα κακά...

  5. giorgos avatar
    giorgos 17/05/2010 19:33:58

    5,5 εκατ.ευρω φοροδιαφυγη , και μονο λογο ευαισθησιας ,ας ειναι λιγο σοβαροι τουλαχιστον ,αλλα τποτα δεν καταλαβαν τελικα.

  6. nemo avatar
    nemo 17/05/2010 19:34:20

    ΥΠΈΒΑΛΛΕ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ? ΡΟΜΠΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΆ KANO KAGIAK GAP, ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΈΠΑΙΡΝΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΦΟΡΟΥ?Η ΜΑΝΤΑΜ!!!

  7. Ηλίας avatar
    Ηλίας 17/05/2010 19:35:36

    Μάνια - ΓΑΠ: 1-1

    • anonymous avatar
      anonymous @ Ηλίας 17/05/2010 20:05:32

      Γιατί που το είδες εσύ το 1-1; 1-0 είναι.

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 17/05/2010 19:38:21

    Για λόγους ευθιξίας παραιτούνται οι υπουργοί σαχλοκούδουνο, όχι ευαισθησίας.

    Η Ρηγίλλης με την ανακοίνωση σκότωσε τον πεθαμένο.
    Ο τιραμόλα το 'ξερε απ' το μεσημέρι.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Προφήτης 17/05/2010 19:39:53

      Προφήτη μην τους γράφεις άγνωστες λέξεις...Πονοκεφαλιάζουν...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ ΒΡΑΧΟΣ 17/05/2010 19:47:32

        Κατέστρεψαν τη γλώσσα, τη νοηματοδοσία και το δημόσιο διάλογο, τα αθύρματα...

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 17/05/2010 19:48:49

        Στην δική μου γλώσσα αναφέρονται ως προδότες.

      • giannoukos avatar
        giannoukos @ ΒΡΑΧΟΣ 19/05/2010 23:35:43

        Που κολλάει η "νοηματοδοσία";;; ("κατέστρεψεαν την νοηματοδοσία")

        Ό,τι θέλεις γράφεις και εσύ...

  9. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 17/05/2010 19:50:17

    Τελικά το' χει το σόι να τη βρίσκουν από γυναίκα. Πήρε τα στραβά της μάνας του και τα στραβά του πατέρα του. Τους 3 ήξερε να τους διαγράψει κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας. Και πριν αλέκτωρ λαλήσαι 3, έπρεπε να περάσει μια μέρα συνεχούς κραξίματος όχι για να την διαγράψει, αλλά για να κάνει δεκτή την παραίτησή της. Στη Ρηγίλλης δεν ξέρουν να συντάσσουν δελτίο τύπου αντιπολιτευόμενου κόμματος; Ρεεε σηκώστε τους τόνους ρε, μπάζουν από παντού. Έρχονται και τα κατορθώματα του αδελφούλη.

  10. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/05/2010 19:55:46

    Αναντικαταστατη!Το κενο που αφηνει πισω της δυσκολα θα καλυφθει.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/05/2010 20:05:51

      Υπάρχει χρυσή εφεδρεία. Υπάρχει γερός πάγκος.
      Νταλάρα, Καιλή, Τσόκλη, μέχρι και τη Σελήνη μπορούν να ξαναφέρουν εξ εφεδρείας.

      • ErnestoChe avatar
        ErnestoChe @ Strange Attractor 17/05/2010 20:38:54

        Tσόκλη, για να αξιοποιήσει τις επαφές με Αβορίγγινες και Παπούα.

  11. Jeffry avatar
    Jeffry 17/05/2010 19:58:34

    Μαζί με την παραιτηση,μήπως έδωσε και τα λεφτά που χρωστάει ή τα συμψηφίσαν με την παραίτηση?

  12. anhsyxos thrakas avatar
    anhsyxos thrakas 17/05/2010 20:01:39

    Ευαίσθητο κορίτσι...Ηλία έχεις απόλυτο δίκιο...155 to go...Για να το καταλαβαίνει και ο GAP ο Έλλην...

  13. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 17/05/2010 20:01:58

    Jeeeeeeeffrey,τα λεφτα υπάρχουν!!!

  14. anonymous avatar
    anonymous 17/05/2010 20:02:24

    Ακολουθεί ανακοίνωση του Υπουργείου για το θέμα. Τα μαύρα γράμματα είναι δική μου υπογράμμιση. Πρόκειται για την περίοδο της κακιάς ΝΔ. Τους έδεσε η ΝΔ κι έσκασε τώρα. Αν ήταν το ΠΑΣΟΚ στα πράγματα θα είχε ''τακτοποιηθεί'' το θέμα.

    «Σε συνέχεια σχετικού δημοσιεύματος στη σημερινή έκδοση της εφημερίδας Ελευθεροτυπία, προκύπτει ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών, ο κ. Τ. Βοσκόπουλος οφείλει περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ στην Εφορία από φόρους εισοδήματος, πρόστιμα και προσαυξήσεις.

    Για το λόγο αυτό η αρμόδια Δ.Ο.Υ. έχει εγγράψει πέντε υποθήκες σε ακίνητά του για την εξασφάλιση των απαιτήσεων του Δημοσίου, ενώ έχουν ήδη ασκηθεί και δύο ποινικές διώξεις για χρέη προς το Δημόσιο κατά τα έτη 2006 και 2009, οι οποίες όμως δεν έχουν ακόμα εκδικασθεί λόγω αναβολών στα δικαστήρια. Παράλληλα η Δ.Ο.Υ. έχει προβεί στη δέσμευση ακινήτων του κ. Βοσκόπουλου.

    Το Υπουργείο Οικονομικών θεωρεί ότι τα μέτρα που είχαν ληφθεί για την είσπραξη της μεγάλης αυτής οφειλής προφανώς δεν υπήρξαν επαρκή. Είναι γνωστό δε το ευρύτερο πρόβλημα των ανείσπρακτων οφειλών πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ προς το Δημόσιο, οι οποίες διογκώθηκαν σε πρωτοφανή βαθμό τα προηγούμενα χρόνια λόγω διάλυσης των φοροεισπρακτικών μηχανισμών, πρόβλημα το οποίο η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με διοικητικά μέτρα καθώς και με το νέο φορολογικό σύστημα που τίθεται σε εφαρμογή.

    Όσον αφορά στην καθυστέρηση της είσπραξης των οφειλών του κ. Βοσκόπουλου, διατάχθηκε σήμερα Ένορκη Διοικητική Εξέταση για τη διερεύνηση τυχόν παραλείψεων. Παράλληλα, το Υπουργείο Οικονομικών θα δώσει συγκεκριμένες οδηγίες στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. για τις άμεσες ενέργειες προς αναγκαστική είσπραξη των απαιτήσεων μέσω πλειστηριασμών.

    Επισημαίνεται ότι με τον πρόσφατο νόμο 3842/2010 «Αποκατάσταση φορολογικής δικαιοσύνης και αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής» θεσπίζονται συγκεκριμένες ρυθμίσεις για τη συντόμευση των χρόνων είσπραξης των απαιτήσεων και την επιτάχυνση της εκδίκασης σε παρόμοιες δικαστικές διενέξεις. Έτσι, επιτυγχάνεται η γρήγορη τελεσιδικία για τις ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και οι οφειλέτες του Δημοσίου δεν θα μπορούν να αποφεύγουν τις υποχρεώσεις τους προς το Ελληνικό Δημόσιο μέσω διαδικαστικών καθυστερήσεων.

    Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να αποκαταστήσει την πλήρη τήρηση των νόμων και να αντιμετωπίζει όλους του πολίτες ως ίσους σχετικά τόσο με τα δικαιώματά τους όσο και με τις υποχρεώσεις τους. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση μεγαλοοφειλέτη, ο νόμος θα εφαρμοστεί στο ακέραιο».

    • anonymous avatar
      anonymous @ anonymous 17/05/2010 21:37:51

      Ρε παίδες αν θυμάμαι καλά πριν εισέλθει τη Άντζελα στο στίβο της πολιτικής είχε υπάρξει κι ένα φλερτ με τη ΝΔ. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κανείς;

      Μήπως τελικά τότε παζάρευαν το θέμα των οφειλών κι έπαιζαν με τα κόμματα;

  15. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 17/05/2010 20:13:59

    Βρε Φάκτορα κανένα δημοσιογράφο για να ρωτήσει τον Πεταλωτή:
    Πότε έκανε λάθος ο Πρωθυπουργός;
    Όταν την έκανε Υπουργό;
    ή
    Όταν αποδέκτηκε την παραίτησή της;

    • Jeffry avatar
      Jeffry @ Ο Ιθαγενής 17/05/2010 20:18:40

      ...οταν έγινε πρωθυπουργός

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Jeffry 17/05/2010 20:20:16

        ...αυτό είναι δικό μας να είμαστε δίκαιοι...;-)

  16. ataktos avatar
    ataktos 17/05/2010 20:20:24

    Την βουλευτική ιδιότητα ..την κρατά έτσι για να σκάσουν οι ψηφοφόροι της χαχαχ

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ataktos 17/05/2010 20:22:49

      Μπα για να σκάσουν οι εφοριακοί μάλλον... δεν πληρώνω δεν πληρώνω έχω ασυλία

      και μην βιαστεί να πει κανένας ότι είναι του Τόλη εκτός αν όσο είναι μαζί δεν έχουν αποκτήσει σε τίποτα εμπράγματα δικαιώματα...κοινή περιουσία βεβαίως βεβαίως...

  17. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/05/2010 20:21:14

    Στο ΙΝ.gr μεχρι τις 5μμ ειχαν κανει γαργαρα το θεμα.Δεν υπηρχε πουθενα.Οποτε φανταζεται κανεις την εκπληξη των αναγνωστων του οταν μαθανε για παραιτηση.Απο ανυπαρκτη ειδηση ξαφνικα πρωτη.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/05/2010 20:29:28

      πέφτω από τα σύννεφα... χαχαχα

  18. vonchristoforakos avatar
    vonchristoforakos 17/05/2010 20:24:37

    Σιγα μην υπέβαλε από μόνη της η -κατά τα λοιπά συμπαθέστατη- Γκερέκου την παραίτησή της. Της την ζήτησαν. Δεν πειράζει, έμεινε ο γίγας -φελλός- Γερουλάνος. Ενας πραγματικός Τουρίστας, στο υπουργείο -Τουρισμού- που του ταιριάζει.

    • zonitis avatar
      zonitis @ vonchristoforakos 17/05/2010 22:34:46

      Ασε που μπορει να εβαλε και το χερακι του να ερθει το θεμα στη δημοσιοτητα. Οι σχεσεις βλεπεις δεν ηταν και τοσο αρμονικες

  19. kargia avatar
    kargia 17/05/2010 20:28:30

    Ξέρει κάποιος ποιος και γιατί την έφαγε? Προφανώς μιλάμε για μια απάτη που χρονολογείται 15 χρόνια πίσω. Γιατί τώρα λέω εγώ. Τυχαία? Δεν νομίζω. Και ύστερα, είναι η μόνη που έχει κάνει κουτσουκέλα? Με ποιον κοντραρίστηκε είναι το θέμα, ο οποίος έδειξε την δύναμη του και έδειξε και στους άλλους υπουργούς/υφυπουργούς ότι αν κουνηθούν θα αποκαλυφτούν πράγματα.

  20. donaE avatar
    donaE 17/05/2010 20:30:54

    Η λογικη μπουζουκια,και Φελλινι και Υπουργειο Τουρισμου και σωματοφυλακες και ληξιπροθεσμα κανει νερα.Καλο αυτο το προσεξατε;

  21. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 17/05/2010 20:33:13

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΙΓ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙ ΕΠΙ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΓΑΠ Ή Η ΓΚΕΡΕΚΟΥ.ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΙΣΤΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Ή ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΩΣ ΑΝΕΚΤΕΛΕΣΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ....ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΚΟΛΑΣΜΕΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΓ' ΚΑΙ ΙΑ' ΑΘΗΝΩΝ....

    • ErnestoChe avatar
      ErnestoChe @ ΧΡΗΣΤΟΣ 17/05/2010 20:43:30

      Σωστόοοος! Οι εφοριακοί που οργανώνουν τους αποκριάτικους χορούς τους; Σε γνωστά νυχτομάγαζα φυσικά. Με "ειδικές" τιμές. Ε, πως να στενοχωρήσουν τον ιδιοκτήτη μετά! Δε λέει!

    • ErnestoCHE avatar
      ErnestoCHE @ ΧΡΗΣΤΟΣ 17/05/2010 20:49:30

      Σωστός! Αλλά οι εφοριακοί που κάνουν τους αποκριάτικους χορούς τους; Σε γνωστά νυχτομάγαζα και μάλιστα με "ειδικές" - χαμηλές τιμές. Ε, δε λέει μετά να στενοχωρούν του τον ιδιοκτήτη!

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΧΡΗΣΤΟΣ 17/05/2010 21:52:53

      Μην το λες αυτό. Είχε προσφύγει δικαστικά. Αν προσφύγεις δικαστικά και πρέπει να γίνουν όλες οι βαθμίδες τόσο πάει. 15 χρόνια και πλέον με τις αναβολές.

  22. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 17/05/2010 20:34:31

    Τήν Νταλάρα δέν μπορεῖ νά τήν βάλη στήν θέσι τῆς Γκερέκου,γιατί κάποιο οἰκονομικό σκάνδαλο ἔχει καί ὁ δικός της ἄνδρας,τραγουδιστής καί αὐτός.
    Κῦττα συμπτώσεις καί αὐτός κάτι δέν εἶχε πληρώσει.
    Δέν θυμᾶμαι τήν περίπτωσι,θυμᾶται κανείς;
    Ἐκτός τοῦ ὅτι εἶναι τό γένος Ραγκούση,μέ ὅτι σημαίνει αὐτό.
    Τελικά μόνο οἱ ἠλίθιοι πληρώνουν.

    • nancy avatar
      nancy @ Kὀριννα 17/05/2010 20:44:46

      Ανέφερε κάποιος σχολιαστής εδώ οτι χρωστούσε στο παρελθόν κάποια εκατομύρια σε δραχμές απο έλεγχο του ΣΔΟΕ και τα έσβησε μέσω του Πανταγιά, συμβούλου του Σημίτη. Αλλα τί είναι τώρα κάποιες εκατοντάδες ψωροεκατομύρια δρχ. Α ρε Τζιμάρα, πόσα ήξερες..

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ Kὀριννα 17/05/2010 22:40:20

      http://olaxidyo-x2.blogspot.com/2010/05/blog-post_4876.html

      -------------------

      Σύμφωνα με στοιχεία της εφημερίδας Καθημερινή (αντιγράφω από το περ. Λαϊκό Τραγούδι, τ. 10) για την Πολιτιστική Ολυμπιάδα δαπανήθηκαν 150.000.000 ευρώ και οι εισπράξεις ήταν 4.244.971, δηλαδή καλύφθηκε μόνο το 4% των δαπανών.

      * Η "Μυθωδία" του Β. Παπαθανασίου κόστισε 3,52 εκατομμύρια
      * Η "Λυσιστράτη" του Μ. Θεοδωράκη 3,22 εκατομμύρια
      * Η "πολιορκία της Κορίνθου", όπερα 2,58 εκατομμύρια
      * Η "γυναίκα δίχως σκιά", όπερα 2,48 εκατομμύρια
      * Και η συναυλία Γαβρά- Νταλάρα στη Νέα Υόρκη 2,21 εκατομμύρια....

      Εξ όσων θυμάμαι ο κύριος Βοσκόπουλος δεν εμφανίσθηκε πουθενά κατά τη διάρκεια της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας...
      Υ.Γ. Στο τεύχος 12 του περιοδικού Λαϊκό Τραγούδι υπάρχει ένα άρθρο του Μανώλη Ρασούλη με τίτλο "Ύφος, ήθος κι έθος στο ελληνικό τραγούδι". Εκεί λέγονται και ορισμένα ενδιαφέροντα πράγματα για το ΠΑΠΟΚ...Υπάρχει δυνατότητα να δίνει κανείς συναυλίες χωρίς να πληρώνει φόρους; Έλα Παναγία μου!

      -------------------

  23. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/05/2010 20:53:37

    Ο Παπακωνσταντινου θα το εβγαζε το θεμα οπως με τους γιατρους ή θα το εκανε αβαβα;Θα μας πει οτι τον προλαβε η εφημεριδα στο νημα;Και τελος ο Παπακωνσταντινου ηξερε κατι για το θεμα αυτο σαν υπουργος ναι ή οχι;Στη λιστα με τους μεγαλοοφειλετες κανενας δεν το προσεξε οτι υπηρχε και συζυγος υπουργου ωστε να του το πει;

  24. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 17/05/2010 21:22:15

    ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΕΡΕΚΟΥ.ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΙΧΑ ΓΙΑ ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΧΙΑ(ΕΡΝΤΟΓΑΝ,ΔΗΛΩΣΗ GAP ΣΤΟ CNN,ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΩΝ ΔΙΣ,ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΩΝ ΝΥΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ Κ.Λ.Π).ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΞΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΥΠΕΔΑ(ΣΔΟΕ),ΜΕ ΒΑΣΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ ΟΤΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ'ΦΑΓΕ(ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ)ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΙΣ ΔΡΑΧΜΕΣ.ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ(ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ)ΕΠΕΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ(ΓΙΑ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΤΩΝ ΔΙΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ)ΑΦΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΕΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΣΥΖΥΓΟ-ΤΖΟΥΛΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΤΗ ΛΕΓΑΝΕ-ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΤΗΣ ΛΥΚΟΥΡΕΖΟ(ΒΛΕΠΕ ΛΑΣΚΑΡΗ-ΠΡΩΗΝ ΤΟΥ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ)ΚΑΙ ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ(ΒΑΓΙΩΝΗΣ-ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΑΙΞΩΝΗΣ ΚΛΠ).ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ "ESPRESSO".
    ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΣΟΥΣΛΩΦΟΔΗΓΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ(Ο ΚΑΝΑΤΑΣ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΑ ΧΕΡΟΥΛΙΑ).ΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΟΙ ΑΕΡΓΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ C4I,SIEMENS,ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ,ΗΡΑΚΛΗΣ,ΔΝΤ ΚΛΠ,ΚΛΠ,ΚΛΠ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ "ΤΡΙΧΕΣ".ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΠΙ ΤΟΥ.

  25. GreenHorses avatar
    GreenHorses 17/05/2010 21:22:43

    Πάμε όπα όπα...
    http://www.youtube.com/watch?v=OL3ssyN1Oj4

  26. Προφήτης avatar
    Προφήτης 17/05/2010 21:35:13

    Η ανακοίνωση της ΝΔ για τη Γκερέκου αναρτήθηκε.

    Παραθέτω και την ανακοίνωση μιας αντιπολίτευσης που θέλει να κατεδαφίσει το ΠΑΣΟΚ.

    "Ο άνθρωπος που κατηγορείται πως πήρε την εξουσία ψευδόμενος ότι "λεφτά υπάρχουν" έλεγε τελικά αλήθεια.
    Πράγματι λεφτά υπάρχουν, αλλά ο κ. Βοσκόπουλος, σύζυγος της υπουργού του κας Γκερέκου, δεν τα καταβάλει στο Δημόσιο Ταμείο.
    Μόλις δε πριν από λίγο διάστημα η υπουργός και σύζυγος του μεγαλοοφειλέτη υποκριτικά "κατακεραύνωνε" σπατάλες πρώην υπουργών για να πλήξει πολιτικά τη ΝΔ.
    Την καλούμε να αιτιολογήσει από ποια κονδύλια η οικογένειά της αγόρασε ακίνητο αξίας 400.000 € στην Κέρκυρα όταν ο σύζυγός της όφειλε 5,5 εκατ € στο Δημόσιο.
    Επιπλέον, θέτουμε τα οικονομικά του Υπουργείου Τουρισμού και ιδιαίτερα τις αναθέσεις διαφημιστικών εκστρατειών και τις δαπάνες παραστάσεως υπό αναδρομικό κοινοβουλευτικό έλεγχο".

    Καληνύχτα (κοιμώμενοι) και Καλή τύχη

  27. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 17/05/2010 21:38:20

    Αν θυμάμαι καλά, μέσα στα πλαίσια της διαφάνειας, το ΠΑΣΟΚ είχε ζητήσει μαζύ με την εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη διεκδίκηση βουλευτικής έδρας, να συνυποβάλλονται μια σειρά από έγγραφα.

    Εκκαθαριστικό της εφορίας δεν είχε υποβάλλει στο κόμμα της η κα Γκερέκου, τότε;

  28. Λαγωνικό Κ9 avatar
    Λαγωνικό Κ9 17/05/2010 22:01:01

    Οσμίζομαι νέες παραιτήσεις για παρόμοιες αιτίες.

  29. ευτυχια avatar
    ευτυχια 17/05/2010 22:01:34

    Εκκαθαριστικό ή φορολογική ενημερότητα?Πως πούλησε αυτοκίνητο χωρίς ενημερότητα?

  30. nemo avatar
    nemo 17/05/2010 22:17:56

    Με βαση τη υποχρέωση εκ του νόμου του καθε δημόσιου προσώπου να υποβάλει δήλωση πόθεν έσχες με επισύναψη ταυτόχρονα του Ε1,Ε2,Ε9 κτλ η γκερεκου καθώς και οι ελεγκτές στην βουλή πρέπει να διωχθούν αυτεπάγγελτα για κακουργηματικη απάτη εκτος αν οι γκαβακες έβλεπαν στο Ε1 που κατέθετε απο το 2004 που ειναι βουλευτής εκει που λεει αναλογούν φορος 5,500,000 ευρω έκοβαν τα μηδενικά!!! πετσαλνικε οι υπάλληλοι συγγενείς με τους 16 μισθούς άξιοι οι μισθοί τους παρτε όλοι μαζι για την αποτελεσματικότητα και καμια αυξησουλα το αξίζετε.

  31. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 17/05/2010 23:28:44

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Διαπομπεύετε την εθνοσωτήρα ΑΝΤΖΕΛΑ!

  32. ros avatar
    ros 18/05/2010 00:41:13

    Παιδιά εντάξει μη λέμε και ότι θέλουμε, οι φορολογικές υποχρεώσεις είναι του άνδρα της, και δεν είναι υπεύθυνη για υτές αφήστε που η υπόθεση είναι απο το 1993.Παντως απ΄όλο αυτό το θίασο(Παπακωνσταντίνου, Αννούλα, Λοβέρδο κ.α) είναι πολύ πιο σοβαρή και κλάσεις ανώτερη

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ros 18/05/2010 06:40:14

      Πλάκα μας κάνεις. Πούλησαν ότι περιουσιακό στοιχείο είχαν για να ξεχρεώσουν? Κατέβαλλε την βουλευτική της αποζημίωση, έστω ένα μεγάλο ποσοστό της, προς εξόφληση του χρέους? Υφυπουργός είναι. Αν δεν μπορεί να κάνει ζάφτι τον άντρα της να πληρώσει, με τι μούτρα έρχεται και μου λέει εμένα πως αν δεν πληρώσω εφορία θα μου πάρει ο διάολος το σπίτι και είμαι κατάπτυστος εγκληματίας??? (και να σκεφτείς ότι μου χρωστάει κι όλας το κράτος από θέματα ΦΠΑ)

  33. Eva avatar
    Eva 18/05/2010 01:25:35

    Polu elastikn hthikn exouv sto Neo PASOK!!!

  34. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 18/05/2010 02:12:08

    Πρωτοσέλιδο του Ελεύθερου τύπου.
    http://www.e-typos.com/content.aspx?cid=7466&catid=7
    Επί 7 μήνες 'αγνοείτο' ο φάκελος Βοσκόπουλου και η απόφαση Μπέζα για άμεση έναρξη πλεστηριασμών. Αυτό είναι το ΠΑΣΟΚ.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Νταβέλης 18/05/2010 09:08:10

      Καλά, ο Μπέζας τόσους μήνες περίμενε την Ελευθεροτυπία να βγάλει το φίδι από την τρύπα ?

  35. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 18/05/2010 05:54:13

    ΣΥΜΦΩΝΩ ROS ΚΑΙ EVA OTI ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΑΝΝΟΥΛΕΣ,ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥΣ,ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ,ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΛΠ(ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ)ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ ΠΑΡΑΕΧΟΥΝ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ(ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙ ΜΠΕΖΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΠΟΥ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ "ΧΑΘΗΚΑΝ"Η "ΚΑΗΚΑΝ" ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ).

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 18/05/2010 09:10:00

      συμψηφισμός δηλαδή...

  36. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 18/05/2010 06:14:04

    Αρα, στο κόμμα ήξεραν για τις εκκρεμότητες του Τόλη...
    Μήπως άλλη είναι η αιτία;
    πχ να θεωρούσε banale ο Γερουλάνος ... την Γκερέκου;

  37. tiramola avatar
    tiramola 18/05/2010 06:36:57

    Jeffry Damoklis
    Όποιος τολμήσει να παρανομήσει ξερός!

    • Lampros avatar
      Lampros @ tiramola 19/05/2010 23:40:25

      Έχει και η κουταμάρα τα οριά της...

  38. Lalakis avatar
    Lalakis 18/05/2010 06:58:14

    Φυλακή δεν πάει. Ο Τόλης είναι 81 χρονό. απαλάσεται λογω γηρατος.

  39. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 18/05/2010 07:10:21

    τουλαχιστον αυτη παραιτηθηκε για λογους ευθιξιας
    τοσα χρονια δεν θυμαμαι ουτε εναν αλλο να εχει κανει το ιδιο
    να μην αρχισω να λεω ονοματα
    ας ελπισουμε για μια νεα αρχη

    και ας αρχισει η δικαιοσυνη να κανει την δουλεια της - οπως και η εφορια
    17 χρονια υποθεση !!!

  40. Akis avatar
    Akis 18/05/2010 07:49:06

    Κανονικά, πρέπει να διαγραφεί από το ΠΑΣΟΚ. Κάλυπτε εγκληματία. Άρα είναι κι αυτή ένοχη διπλά.
    Ως γνωστόν, η φοροδιαφυγή - και τέτοιου μεγέθους - είναι κακούργημα..!
    Να φύγει από το ΠΑΣΟΚ. Να πάει αλλού!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Akis 18/05/2010 08:32:17

      Μπα, νομίζω ότι επιβεβαίωσε πως είναι στον φυσικό της χώρο...

  41. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 18/05/2010 08:17:33

    AYTO EINAI TALENT SHOW.
    Έτσι για να θυμόμαστε με ποιούς έχουμε να κάνουμε:
    ΑΝΤΖΕΛΑ ΓΚΕΡΕΚΟΥ
    (πρν από λίγους μήνες, παρόλο που ήξερε τα πάντα για τα 5,5 εκατ ευρώ):
    Kεντρική προεκλογική ομιλία στην Κέρκυρα, 1-10-2009:
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΤΗΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΕΥΘΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
    Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/05/blog-post_139.html#ixzz0oGJyySgA
    .....
    Σχόλιο δικό μου:
    Είναι απίθανοι αυτοί οι πράσινοι τύποι, έτσι;
    Είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ταλέντα.

  42. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 18/05/2010 09:05:00

    Με τα ΜΜΜ κυκλοφορεί ο Τόλης. Έτσι, για να δώσει το καλό παράδειγμα.

    Τόλη σε πιστεύουμε. Όλα είναι ψέμματα.


    ΠΑΣΟΚ: Σιγουριά Ελπίδα Προοπτική

  43. Lalakis avatar
    Lalakis 18/05/2010 09:07:29

    δεν κοβουν και αποδειξεις οι "έμποροι" ζαχαριτσας

  44. ataktos avatar
    ataktos 18/05/2010 09:12:24

    Οι Ιταλοί είχαν την Τσιτσιολινα ..εμείς την κύρια …... χιχιχχι

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.