#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/11/2010 09:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κ. Παπανδρέου αναζητά συνυπεύθυνους. Ποιοί θα του κάνουν τη χάρη;



Η χώρα οδηγείται αύριο σε εκλογές,  μέσα σ’ ένα  πρωτόγνωρο κλίμα αβεβαιότητας  που όμοιό του δεν έχουμε βιώσει, τουλάχιστον,  από την μεταπολίτευση και μετά.  Βασικός υπεύθυνος για αυτήν την ραγδαία επιδείνωση τόσο του οικονομικού, όσο και του πολιτικού κλίματος,  είναι αναμφίβολα ο πρωθυπουργός.

Μόλις σ’ ένα χρόνο,  πρόλαβε να υποθηκεύσει τη χώρα, να την καταντήσει περίγελο της οικουμένης και συνώνυμη της διαφθοράς και τώρα μπροστά στα αδιέξοδα, που εν πολλοίς ο ίδιος δημιούργησε, εναγωνίως μεθοδεύει τη δραπέτευσή του επειδή είναι ανίκανος να διαχειριστεί τα προβλήματα.

Στην  άλλη πλευρά του λόφου, ο Πρόεδρος της Ν.Δ. Αντώνης Σαμαράς ενώ οργώνει την Ελλάδα δίνοντας μαθήματα υπευθυνότητας, ευπρέπειας και πολιτικού πολιτισμού, βρίσκεται αντιμέτωπος,  ανοιχτά πλέον, με  δυνάμεις και συμφέροντα εντός και εκτός της  παράταξης.

Τα καθεστωτικά ΜΜΕ, δημιουργούν πρόσφορο έδαφος για να πιάσει τόπο το εκβιαστικό δίλλημα του κ. Παπανδρέου. Είμαι βέβαιος ότι αν ήταν ο κ. Καραμανλής στη θέση του θα τον είχαν ήδη ….προγράψει, ενώ τώρα κτίζουν άλοθι! Όλα δε ανεξαιρέτως, κατά μια διαβολική σύμπτωση, έχουν συμπέσει στην προσπάθεια τους να υπονομεύσουν την υποψηφιότητα Κικίλια. Για να έχουν άλλο θέμα συζήτησης το βράδυ της Κυριακής από την ήττα των κυβερνητικών υποψηφίων.

Ο επίτιμος, στην προσπάθειά του να ενισχύει με κάθε τρόπο την θυγατέρα του ξιφουλκεί κατά του κόμματος που τον έκανε πρωθυπουργό ξεπερνώντας ακόμα και τα όρια της πολιτικής ευπρέπειας.  Ετερος «βαρώνος», μια βδομάδα πρίν από τις εκλογές, πρότεινε  οικουμενική κυβέρνηση. Λες και τον ρώτησε κανένας ή  θα πάρουν στα σοβαρά τη γνώμη του. Ο κ. Νομάρχης διαρρέει ότι μετά την …νίκη του, θα ανακοινώσει πολιτική πρωτοβουλία (κόμμα σκέπτεται να ιδρύσει και αυτός για να λέμε τα πράγματα με το  όνομα τους). Η κα. Μπακογιάννη μας ανακοίνωσε ήδη ότι στις 21 Νοεμβρίου θα γίνει επιτέλους….αρχηγός.  Τέλος, ο κ. Καρατζαφέρης, που φοβάται ότι θα χαθεί μες τον συνωστισμό,  εδώ και βδομάδες …παρακαλεί να γίνει οικουμενική να πάρει και αυτός, επί τέλους, κάποιο υπουργείο!

Τον λαό τον ρώτησε κανένας;

Εδώ και καιρό με βασανίζει μια απορία:  Γιατί έχω την εντύπωση ότι σ’ αυτές τις εκλογές όλοι απευθύνονται στον κόσμο της Ν.Δ.;  Θα εξηγήσω αμέσως τι εννοώ:

Για μεν τον κ. Σαμαρά το βρίσκω απολύτως φυσιολογικά να θέλει να συσπειρώσει τη βάση της Ν.Δ. Παράλογο θα ήταν να έκανε το αντίθετο.

Ο κ. Παπανδρέου βάζοντας το εκβιαστικό δίλλημα των εθνικών εκλογών απευθύνεται κυρίως στους ψηφοφόρους της Ν.Δ. τους οποίους και θέλει να τρομοκρατήσει με απώτερο σκοπό να τους …κρατήσει σπίτι!  Γιατί φοβάται την οργή τους. Γιατί γνωρίζει ό,τι,  αν προσέλθουν στις κάλπες το αποτέλεσμα  θα είναι οδυνηρό για αυτόν.

Όμως, και η κα. Μπακογιάννη, και ο κύριοι Καρατζαφέρης και Ψωμιάδης στον ίδιο λαό απευθύνονται.  Αυτούς θέλουν να προσελκύσουν.

Μήπως, λοιπόν, πρέπει  αυτός ο κόσμος  να αντιδράσει ξανά,  όπως  τον περασμένο Νοέμβριο, όταν κόντρα στις προβλέψει, τα σενάρια και  τα γνωστά  συμφέροντα,  προσήλθε μαζικά στις κάλπες και εξέλεξε τον Αντώνη Σαμαρά αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας;

Κατά τη γνώμη μου,  έχει  πολλούς λόγους να το κάνει!

Πρώτον: να καταψηφίσει τους κυβερνητικούς υποψηφίους: Από τη στιγμή που ο κ. Παπανδρέου συνέδεσε το αποτέλεσμα  των  περιφερειακών  εκλογών  με την προκήρυξη πρόωρων εκλογών, η καταψήφιση των υποψηφίων του είναι μονόδρομος, αν θέλουμε να αλλάξουμε πορεία.

Γιατί μόνο έτσι μπορεί να εκδηλωθεί η κοινωνική  αγανάκτηση όχι μόνο για τον περσυνό εμπαιγμό, αλλά κυρίως για το γεγονός ότι υποθήκευσε το μέλλον τη χώρας και αυτή τη  στιγμή την οδηγεί σ’ ένα δρόμο χωρίς ελπίδα.

Δεύτερον: να στηρίξει τους υποψηφίους της Ν.Δ.: Οι περιστάσεις είναι τόσο κρίσιμες και το αποτέλεσμα των εκλογών τόσο καθοριστικό  για το μέλλον της χώρας που δεν δικαιολογείται χαλαρότητα!  Γιατί  η αποχή,  είναι ψήφος υπέρ του κ. Παπανδρέου. Πολύ δε περισσότερο η ψήφιση …δούρειων ίππων σαν τους κυρίους Δημαρά και Τατούλη. Ο κ. Παπανδρέου δεν ζήτησε ένα καθαρό μήνυμα; Ευκαιρία να το λάβει το βράδυ της Κυριακής με τους υποψήφιους της Ν.Δ. να προηγούνται στις περισσότερες Περιφέρειες. Αυτό φοβάται ο κ. Παπανδρέου και όχι αν περάσει στο δεύτερο γύρο ο κ. Δημαράς ή οι υποψήφιοι του ΛΑΟΣ φέρουν καλύτερα ποσοστά. Δεν τον ανησυχούν αυτά. Το μέτρο σύγκρισης είναι τα ποσοστά της Ν.Δ. Εκεί θα έχει το βλέμμα του και αυτά θα είναι κριτήριο για την παραμονή του ή όχι στην εξουσία.

Τρίτον: να στείλει ένα μήνυμα αρραγούς ενότητας της Ν.Δ. :Είναι γνωστό ότι στα παρασκήνια μεθοδεύονται σενάρια για την πολυδιάσπαση της ευρύτερης κεντροδεξιάς. Μόνον έτσι θα ευοδωθούν τα  οικουμενικά σχήματα συνεργασίας που φαίνεται να προκρίνουν μερικοί (εντός και εκτός)  για την επαύριον των εκλογών.

Αν η Ν.Δ. εξέλθει  ενισχυμένη από τις εκλογές της Κυριακής, τότε ακυρώνει τα σχέδια αυτά,  ανατρέπει το πολιτικό σκηνικό και  διαμορφώνει ένα πλειοψηφικό ρεύμα για  μια άλλη  πρόταση εξουσίας.

Επι πλέον, μια ισχυρή Ν.Δ. στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα προς μελλοντικούς δελφίνους και …δελφινίσκους ότι το έδαφος δεν είναι πρόσφορο για προσωπικά παιχνίδια εξουσίας που υπονομεύουν την ενότητα της παράταξης.

Τέταρτον: να δώσει νέα ώθηση στον Αντώνη Σαμαρά: Η Ν.Δ.  διαθέτει  ένα σύγχρονο και συγκροτημένο ηγέτη. Σ’ αυτήν την προεκλογική εκστρατεία ο Αντώνης Σαμαράς δεν εντυπωσίασε μόνο με την απαράμμιλη ενέργειά του (κυριολεκτικά όργωσε την Ελλάδα), αλλά κυρίως με το υψηλό επίπεδο του  προεκλογικού του λόγου.  Θυμάσθε τι έλεγε ο κ. Παπανδρέου ως αρχηγός της Αντιπολίτευσης;

Μέσα σ’  ένα εχθρικό επικοινωνιακό περιβάλλον, με πολλά προβεβλημένα στελέχη επιμελώς κρυπτόμενα, με ένα κόμμα ακόμα παραλυμένο από την ήττα, ο κ. Σαμαράς, μέχρι και την τελευταία στιγμή,  δίνει έναν μοναχικό αγώνα για να πείσει  ότι υπάρχει ελπίδα, υπάρχει και μέλλον. Ε, αυτή την προσπάθειά πρέπει να την ενισχύσουμε και να την αναγνωρίσουμε με την ψήφο μας την Κυριακή. Για να δώσουμε ώθηση στην ελπίδα. Για να στείλουμε το μήνυμα ότι θέλουμε να αλλάξουμε πορεία.

Πέμπτον: «η μητέρα των μαχών»: Η μάχη στην  Αττική έχει τεράστια  συμβολική  και πολιτική αξία.  Με τις τελευταίες παλινωδίες του κ. Δημαρά, δεν νομίζω να έμεινε καμιά απορία ότι ο συγκεκριμένος υποψήφιος αποτελεί εφεδρεία του κ. Παπανδρέου.

Μια  εκλογή του κ. Δημαρά μπορεί να μετατρέψει την συντριβή του πρωθυπουργού σε  αξιοπρεπή ήττα και σε μια «νίκη της τοπικής αυτοδιοίκησης».

Αντιθέτως,   νίκη  του Βασίλη Κικίλια  θα φέρει τα πάνω κάτω!  Θα προκαλέσει  πραγματική ανατροπή. Γιατί είναι μια υποψηφιότητα που από την αρχή  πολεμήθηκε ποικιλοτρόπως.  Ακόμα και ορισμένοι από το εσωτερικό της Ν.Δ. την υπονομεύουν, για ιδιοτελείς  λόγους.

Ολόκληρο το σύστημα αρνήθηκε να δώσει μια ευκαιρία σ’  ένα νέο παιδί!  Χωρίς να έχουν,  τίποτα το αρνητικό να του καταλογίσουν!

Το …πρόβλημά του είναι ότι είναι …νέος!  Ότι δεν λέει τις γνωστές παρόλες των πολιτικών και γενικά   δεν είναι ένας συμβατικός υποψήφιος!

Οι ίδιοι που  κατηγορούν τα κόμματα ότι δεν ανανεώνονται,  μόλις  βγεί μπροστά ένα νέο πρόσωπο, το …επιπλήττουν γιατί  δεν τα λέει  όπως οι παλιοί!

Το στοίχημα για τους οπαδούς της Ν.Δ. είναι τριπλό:

Πρώτον θα επιτρέψουν στα γνωστά διαπλεκόμενα μέσα,  που τόσο προκλητικά αβαντάρουν τον κ. Δημαρά (αλήθεια ακούσατε έστω ένα ελάχιστο ψήγμα κριτικής; Τόσο άψογος είναι αυτός ο άνθρωπος;) να καθορίσουν την επιλογή τους;

Δεύτερον, θα δώσουν στον κ. Παπανδρέου την ευκαιρία να κρυφτεί πίσω από τον κ. Δημαρά και το  βράδυ των εκλογών αντί να μιλάνε για την ήττα του πρωθυπουργού, να ασχολούνται με την αποτυχία του υποψηφίου της Ν.Δ. να περάσει στο δεύτερο γύρο;

Τρίτον, θα αποστερήσουν από τη Ν.Δ. την ευκαιρία μιας πολιτικής ανάκαμψης, που θα αποτελέσει το πρώτο βήμα για τη δημιουργία πλειοψηφικού ρεύματος που θα ανατρέψει την πολιτική του Μνημονίου;

Αναμφίβολα το πολιτικό σκηνικό αλλάζει και αλλάζει σε βάρος της Κυβέρνησης. Η φθορά του κ. Παπανδρέου είναι ραγδαία και η αδυναμία του να διαχειριστεί τα πράγματα προφανής.

Για αυτό απειλεί και εκβιάζει. Γιατί ξέρει αυτά που έρχονται.

Αναζητά συν-ενόχους και συν-υπεύθυνους για να μοιραστούν την αποτυχία του.

Ποιοί  θα του κάνουν τη χάρη;

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. theag avatar
    theag 06/11/2010 09:50:41

    Εχει να πεσει γελιο....

  2. sauraki avatar
    sauraki 06/11/2010 10:43:37

    Εκτίμηση μου είναι πως εκλογές δε θα γίνουν. Η τρόικα δε θα αφήσει τέτοιο αστέρι πρωθυπουργό να χαθεί. Το εκβιαστικό δίλημμα στοχεύει στη συσπείρωση των οπαδών του ΠΑΣΟΚ ώστε να μετριαστούν οι απώλειες. Σε συνδυασμό με νίκη στο νότιο Αιγαίο και Κρήτη να πουν στο λαό ότι το ΠΑΣΟΚ μπορεί να μην νίκησε αλλά δεν έχασε κιόλας. Εκλογές θα γίνουν την άνοιξη που ποντάρουν στο ψαλίδισμα της ΝΔ από τη Ντόρα και για άλλους λόγους που δεν είναι της ώρας να αναλυθούν. Αν ο Σαμαράς είναι προσεκτικός και κινηθεί έξυπνα θα γίνει πρωθυπουργός με κινηματικές διαδικασίες, βουλιάζοντας τα καρτέλ της ενημέρωσης.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ sauraki 06/11/2010 15:59:04

      Δεν είμαι τόσο βέβαιος οτι δεν θα γίνουν οι εκλογές.
      Φαίνεται οτι οι εκλογές ήταν στις προθέσεις του κ. Παπανδρέου ανεξαρτήτως αποτελέσματος για λόγους που έχουμε εξηγήσει.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ sauraki 06/11/2010 19:55:04

      "αστέρι πρωθυπουργός"! Από τους καλύτερους χαρακτηρισμούς που έχω διαβάσει για τον GAP. ΄
      Βέβαια, μια σειρά από γεγονότα, στη μικρή πρωθυπουργία του, έχουν καταδείξει ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα: Δηλώσεις που ανεβάζουν τα επιτόκια δανεισμού, δηλώσεις κατά της αστυνομίας και υπέρ κάποιων εγκληματικών Πακιστανών, εμμονές με τους μετανάστες, διάλυση λιμενικού, χάος στις δικαιοδοσίες συμβούλων, αντιπροέδρων και δεν συμμαζεύεται...
      Το "αστεράκι" είναι άκρως επικίνδυνο για το δημόσιο και εθνικό συμφέρον. Πιο επικίνδυνο δεν γίνεται.

  3. karamanlikos avatar
    karamanlikos 06/11/2010 10:46:51

    Κώστα Ροδινέ,

    σε βλέπω αγχωμένο και ανησυχώ... Όμως κατανοώ πλήρως το άγχος σου, αφού ο ΝΔης ψηφοφόρος έχει αποδειχτεί ευάλωτος σε κατευθυνόμενες "φοβίες" και είναι, κατά την άποψή μου, ο μεγαλύτερος υπεύθυνος της κατάστασης που βιώνει αυτή τη στιγμή η χώρα! Ο Πασόκος ήξερε τι ψήφιζε τον Οκτώβρη του 2009: τον ανεπαρκή, ολίγιστο και παπανδρέου του "λεφτά υπάρχουν". Ο ΝΔης που ΔΕΝ ψήφισε ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ τον παπανδρέου και πίστεψε ότι οι πασόκοι κάτι θα σκαρφιστούν για να γλυτώσουμε από τα δεινά που μας έλεγε ο Καραμανλής. Ο ΝΔης την "πάτησε"! Τώρα έχει την ευκαιρία να επανορθώσει...
    Το γνωρίζει άραγε;

    • perifanos deksios avatar
      perifanos deksios @ karamanlikos 06/11/2010 14:53:11

      σωστή ανάλυση..ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ..

      • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ perifanos deksios 06/11/2010 14:57:27

        Να ανεβαίνουμε λίγο μέρα που είναι
        http://www.youtube.com/watch?v=4DqQRaoPmJ8

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ karamanlikos 06/11/2010 15:54:11

      Karamanlike.
      δεν έχω κανένα απολυτως άγχος.
      Απλώς θέλω να επισημάνω οτι τι εκλογές αυτές θα τις κρίνουν οι ψηφοφοροι της Ν.Δ.
      Αν προσέλθουν στις κάλπες, τότε θα έχουμε ανατροπή.

    • nikosb avatar
      nikosb @ karamanlikos 06/11/2010 17:02:53

      Διάβασε και "Πρός ψηφοφόρους" στο http://peristrofes.blogspot.com/2010/11/blog-post_04.html

  4. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 06/11/2010 11:05:22

    Ολοι μας κρατάμε την ελπίδα ζωντανή. Αύριο αρχίζει μια νέα πορεία νίκης. Ψύχραιμοι και δυνατοί στις κάλπες.

  5. karamanlikos avatar
    karamanlikos 06/11/2010 11:11:30

    Κώστα Ροδινέ,
    "κάνω το σταυρό" μου να περάσει ο Κικίλιας στο 2ο γύρο.
    Αλλιώς, ο Αντώνης θα τραβήξει "ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΤΟΥ ΤΟΝ ΤΑΡΑΧΟ", από το βρωμοσύστημα που τον περιμένει στη γωνία γιατί δεν χώνεψε την εκλογή του από το λαό. Κοίτα να δεις πως συμπεριφέρονται από τα ΜΜΕ τους στο λαό της Νέας Δημοκρατίας... σαν να είμαστε ζώα δεμένα με λουρί στο λαιμό!
    Ο Σγουρός που ήξερε για τις ντόπες του Σαμπάνη και έλεγε ψέματα ότι του τις ρίξανε στην πορτοκαλάδα του!
    Ο Τατούλης με αργομισθίες και 200 ηθικά ασυμβίβαστα πρέπει να εκλεγεί, επειδή βοήθησε το Πασοκ βρίζοντας τον Καραμανλή!
    ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ karamanlikos 06/11/2010 14:01:00

      Φάκτορα γράψε για τις ντόπες του Σγουρού και για τον υβριστή Τατούλη. Λίγες ώρες πριν την κάλπη, να θυμηθούν οι Έλληνες με ποιούς έχουν να κάνουν...

  6. Wolf avatar
    Wolf 06/11/2010 11:15:24

    Ας γίνει όπως το Νοέμβριο του '09.

  7. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 06/11/2010 11:20:53

    ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΚΙΚΙΛΙΑ ΔΑΓΚΩΤΟ

  8. blue nile avatar
    blue nile 06/11/2010 11:20:56

    Σήμερα είναι μια πολύ κρίσιμη μέρα.
    Στις πλατείες στα καφέ στα πηγαδάκια όπου βρεθείτε βοηθήστε τη μεγάλη προσπάθεια του Σαμαρά.
    Ξεκαθαρίστε στους συνομιλητές σας κάποια απλά πράγματα (συγχωρώντας με προκαταβολικά για το απλοικό των διατυπώσεων) :
    1) Το ΔΝΤ δεν ήταν μονόδρομος τα παραδείγματα της Ιρλανδίας και της Πορτογαλίας χωρών που προτίμησαν να δανειστούν υψηλότοκα παρά να προσφύγουν σε οποιοδήποτε μηχανισμό στήριξης είναι αρκετά. Αν σας αντικρούσουν ότι η Ιρναλδία είναι χώρα που παράγει υπενθυμίστε τους το 30% έλλειμα που έχει..
    2) Η λύση του ΔΝΤ έχει ήδη αποτύχει γιατί ενώ εξαθλιώνει την κοινωνία δεν αποδίδει αποτελέσματα και ακόμα και αν όλα πάνε κατ'ευχήν για τους μνημονιακούς θα εξέλθουμε από το μηχανισμό στήριξης με τέτοιο έλλειμα που δεν θα μπορούμε να δανειστούμε από τις αγορές δηλαδή ΔΝΤ για μια ζωή και παραπάνω.
    3) Προσωπικά υπέυθυνος για την έλευση του ΔΝΤ είναι ο ΓΑΠ που τους πρώτους μήνες της θητείας του αδράνησε να δανειστεί χαμηλότοκα ενώ παράλληλα διέσυρε τη χώρα.
    Επειδή το σχέδιο ΔΝΤ 1 δεν απέδωσε έρχεται και το δεύτερο μέρος που θα γκρεμίσει ότι έχει απομείνει όρθιο. Και μόνο οι λέξεις αναδιάρθρωση ή επιμήκυνση ομολογούν την πλήρη αποτυχία
    4) Συνήθους τα πασόκια ρίχνουν την ευθήνη στον Καραμανλή αλλά έχει γίνει ξεκάθαρο ότι ο ΚΚ παρέδωσε κακή οικονομική κατάσταση αλλά αυτή ήταν διαχειρίσιμη ενώ για το σημερινό μπάχαλο ευθύνεται η τωρινή διακυβέρνηση.
    Θυμίστε τους απλά τις παλινωδίες και τις εξαγγελίες που καμιά δεν πραγματοποιήθηκε.
    5) Αν πάλι το γυρίσουν στις περιβόητες καθολικές ευθύνες όλων των πολιτών παραδεχτείτε ότι ναι υπήρξαν είτε λόγω κάποιων φαύλων είτε λόγω της ανοχής στην μεταπολιτευτική στρέβλωση. Όμως τώρα που έρχεται η ώρα να πληρωθούν τα σπασμένα ας επωμισθούν τις ευθύνες όλοι αναλογικά με το ότι έχουν στερήσει από το κράτος. Κάτι τέτοιο όμως δεν γίνεται όλα τα βάρη τα υποφέρει ο λαός ενώ οι επίορκοι πολιτικοί και το εκδοτικοκατασκευαστικό κατεστημένο παραμένουν αλώβητοι.
    Είναι σα να κάτσαμε όλοι μαζί και να φάγαμε ένα αρνί με πατάτες και όλα τα σχετικά, εμείς ο πολύς ο κόσμος δηλαδή φάγαμε τις μισές πατάτες και στην ώρα του λογαριασμού καλούμαστε να πληρώσουμε όλο το γεύμα και οι κοκκαλοπάγκαλοι να μην πληρώνουν τίποτα.
    6) Ψήφος στα εξαπτέρυγα ή αποχή σημαίνει εναρκτήριο λάκτισμα για την επιβολή νέων μέτρων τα οποία μπορούμε να αποφύγουμε με τη ψήφο στο άλλο μίγμα πολιτικής της ΝΔ. Τα άλλα περί ψήφο στην τοπική αυτοδιοίκηση είναι σάλτσες, το πρόβλημα που καίει αυτή την ώρα είναι το μνημόνιο και η συνέχεια του που προδικάζουν το μελανότερο μέλλον και τις μεγαλύτερες θυσίες.
    Αυτά είναι αρκετά.
    Με ένα μεγάλο μέρος του κόμματος της ΝΔ να είναι βολεμένο σε μια αφασική αδράνεια κάτι που στο μέλλον θα αλλάξει, ο Σαμαράς το παλεύει με αξιοθαύμαστο τρόπο και με ιώβεια υπομονή έχοντας κάνει την Ελλάδα μια τεράστια γειτονιά μιλώντας με τον κάθε πολίτη στον τόπο του.
    Η αξία του η διαδρομή του η ηγετική του ικανότητα και το μέλλον που εγγυάται είναι γνωστά στους επισκέπτες αυτής της ιστοσελίδας.
    Αυτή την κρίσιμη για τον τόπο ώρα μην τον αφήνετε μόνο να αγωνίζεται.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ blue nile 06/11/2010 16:00:39

      Μπράβο blue nile!

  9. zackii avatar
    zackii 06/11/2010 11:23:34

    Έφτασε η ώρα μετά από τον Β'ΠΠ που το κάναμε τελευταία φορά, να εκπληρώσει η Ελλάδα γιά μιά ακόμα φορά τον ρόλο που της έταξε η μοίρα και η ιστορία.
    Να αποκρούει τα στίφη των βαρβάρων πριν περάσουν τις πύλες της Ευρώπης.
    Από την Αρχαιότητα, το Βυζάντιο, έως τηνΠίνδο και τα οχυρά του Ρούπελ πόσες και πόσες φορές δεν το κάναμε!
    Σήμερα καλούμαστε να πετάξουμε τους βαρβάρους άλλη μιά φορά στη θάλασσα!
    Και μάλιστα με πολύ πιό δύσκολο έργο από κάθε άλλη φορά, γιατί τώρα ο εχθρός είναι και μέσα και έξω από τη χώρα μας.
    Πήλιοι Γούσηδες και Εφιάλτες του άνοιξαν διάπλατα τις πόρτες και μας πολιορκεί από παντού σε συνεργασία με ντόπιους προδότες που αναίσχυντα μάχονται υπέρ του εχθρού.
    Παρόλα αυτά θα πολεμήσουμε πιό λυσαλέα από κάθε άλλη φορά!
    Δεν έχουμε δικαίωμα να αποτύχουμε. Τούτη την ώρα όλοι οι λαοί της Ηπείρου έχουν τα βλέμματά τους στραμμένα επάνω μας, και προσεύχονται να πετύχουμε, γιατί στην αντίθετη περίπτωση η σκλαβιά που θα γνωρίσουν όλοι, θα ξεπερνάει κάθε προηγούμενο στην ιστορία του σύγχρονου Κόσμου!

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ zackii 06/11/2010 16:19:28

      Εννοείς την αντίχριστη Νέα Τάξη πραγμάτων της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης;

  10. leo avatar
    leo 06/11/2010 11:34:46

    O ΝΔκράτης έχει σιχαθεί από το μη ξεκαθάρισμα ΑΚΟΜΑ στο κόμμα.
    Ψηφίζει για να σώσει την χώρα αλλά δεν του αρέσουν καθόλου αυτά που ακούει...
    Τι έγινε τελικά το κόμμα εξουσίας; Θα αποκτήσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δική του φωνή στα ΜΜΕ;
    Θα έχει γέλιο παντων αν μετά την εκλογές πει κανένας από τους μεγάλους της ΝΔ ότι δεν μας στηρίζουν τα ΜΜΕ!!
    Ο κόσμος κουράστηκε! όχι μόνο με το ΠΑΣΟΚ ...Και η ΝΔ είναι ακόμα ένα μπλε ΠΑΣΟΚ, μια θολή εικόνα.
    Παράδειγμα>είναι δυνατόν να είναι αληθεια αυτό που ακούγεται για την περιφέρεια Πελοποννήσου;; Ελπιζω να είναι προπαγάνδα των ΜΜΕ , διότι θα είναι κατόρθωμα να χάσει κανείς μια περιφἐρεια 4 νομών, στουυς 3 από τους οποίους στις προηγούμενες εκλογές είχε έρθει πρώτος και μάλιστα από υποψήφιο που δεν ανήκει καν στον αντίπαλό σου.......
    Το ίδιο και για την Αθήνα . ΕΑΝ βγεί ο Κικίλιας τρίτος στην μεγαλύτερη περιφέρεια της Ελλἀδος προφανώς η ΝΔ έχει πρόβλήμα.
    Καλά είναι τα όνειρα αλλά να ξυπνάμε κιόλας.....

  11. john p avatar
    john p 06/11/2010 11:52:35

    Δείτε . Ο άνθρωπος είναι άπαιχτος !

  12. athina avatar
    athina 06/11/2010 11:55:49

    Ρε παιδια ο καμίνης δεν ψηφίζει καν στην Αθήνα και το κρύβουν.. δείτε εδώ http://athinapress.blogspot.com/2010/11/100.html

  13. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 06/11/2010 12:11:58

    Κώστα Ροδινέ
    Με δεδομένη τη σταθερά συνεχιζόμενη κατά 90% συμφωνία μας θα σταθώ αναγκαστικά σε κάποια "αλλά"
    1 Υποψιάζομαι ότι η πολιτική πρωτοβουλία Ψωμιάδη μάλλον κάποια "ρνωτική" διαδικασία αφορά παρά νέο κόμμα (γενικώς δεν θεωρώ καλό να βάζουμε ανθρώπους της παράταξης με όλα τα κουσούρια τους- "απέναντι" τη στιγμή μάλιστα που τους στηρίζουμε)
    2 Από τους λόγους για τους οποίους καλείς τους Νεοδημοκράτες να στηρίξουν μαζικά τους υποψηφίους της ΝΔ θα διέγραφα τον πρώτο: "να καταψηφίσει τους κυβερνητικούς υποψηφίους". Οχι, το θέμα δεν είναι να εκδηλώσει την αγανάκτηση του σε μια αχαρακτήριστη κυβέρνηση , αλλά να εκφράσει ΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ για τις θέσεις της ΝΔ. Η αγανάκτηση μπορεί να εκδηλωθεί με πολλούς και αναποτελεσματικούς τρόπους.
    3 Η διεκδίκηση της μεγαλύτερης Περιφέρειας της Ελλάδος δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται στη λογική του "δίνω ευκαιρία σε ένα νέο παιδί"
    Ο Βασίλης Κικίλιας πρέπει να στηριχθεί γιατί εκφράζει θέσεις συγκεκριμένης παράταξης, το ότι είναι καλό παιδί και άφθαρτος λειτουργούν επικουρικά.

    Η περίπτωση Δημαρά ("βαθύ ΠΑΣΟΚ", το κυρίως υπεύθυνο για όσα μας συμβαίνουν σήμερα) είναι μια αστεία περίπτωση. Παρακολούθησα προ εβδομάδος μια συνέντευξη του στο "Κόκκινο" και ήταν να τραβάς τα μαλλιά σου. Η τουλάχιστον μέχρι προ 15ημέρου δημοσκοπική του πορεία νομίζω ότι πλέον έχει ανατραπεί. Ενα "παρών" στη ψηφοφορία για το μνημόνιο δεν μπορεί να μετατρέψει ένα σιωπηλό ακόμα και στη Βουλή "τίποτα" ή εναν άνθρωπο με ΜΗΔΕΝΙΚΗ διαχειριστική εμπειρία σε σοβαρό υποψήφιο "μικρό Πρωθυπουργό".

    Θυμίζω ότι η Περιφέρεια Αττικής είναι μια εξαιρετικά δύσκολη Περιφέρεια για τη ΝΔ. Το 2009 το ΠΑΣΟΚ πήρε 13 μονάδες πάνω απ΄ τη ΝΔ (σχεδόν 50% παραπάνω ψήφους) Η δυσκολία του εγχειρήματος να κερδίσεις αυτή την Περιφέρεια ή να φέρεις ένα καλό αποτέλεσμα κάνει τον αγώνα πιο όμορφο. Και την επιτυχία μεγαλύτερη.
    Καλή επιτυχία Βασίλη Κικίλια!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ firiki2010.wordpress.com 06/11/2010 16:13:22

      Firiki,
      Δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη στον Ψωμιάδη, αλλά αυτό είναι προσωπική μου εκτίμηση.

      Για την Αττική, έχω πεί πολλές φορές τη γνώμη μου, αλλά το ζήτημα είναι να στηριχθεί ο Βασίλης Κικίλιας για πολλούς λόγους.
      Κυρίως γιατί αν ο Κικίλιας περάσει στο δεύτερο γύρο αυτό θα σημάνει οτι ο Σγουρός θα μείνει έξω.
      Κάτι τέτοιος θα προκαλέσει ανατροπή του σκηνικού.

      Δεν αμφιβάλλω οτι η Περιφέρεια Αττικής είναι δύσκολη, αλλά οι εκλογές αυτές έχουν ιδιαίτερη σημασία λόγω του μνημονίου.

  14. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/11/2010 12:34:09

    Κάτι που εμένα με κάνει να ελπίζω ότι ο Κικίλιας θα πάει καλά, είναι ότι οι αναποφάσιστοι είναι, λογικά, κυρίως καταγωγής ΝΔ. Το ΠΑΣΟΚ, λόγω Δημαρά, έχει πολύ λιγότερους αναποφάσιστους. Αν η ΝΔ πιάσει όχι το 27% του 2009, αλλά έστω 25%, τότε ο Κικίλιας θα έρθει πρώτος. Πιστεύω ότι δεν θα είναι καθόλου έκπληξη το να έρθει πρώτος... Το αντίθετο θα είναι έκπληξη για μένα. Αυτός είναι και ο λόγος που έκαναν το παν για να τον παρουσιάσουν ως λούζερ. Για να πείσουν τους ΝΔτες να κάτσουν σπίτι. Γιατί, αν δεν κάτσουν σπίτι, θα βγει πρώτος στο α γύρο...

    • blue nile avatar
      blue nile @ Επώνυμος 06/11/2010 13:23:07

      Είναι πολύ λογικό αυτό που γράφεις.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Επώνυμος 06/11/2010 14:05:15

      Πρέπει όλοι να συμβάλλουμε αυτές τις τελευταίες ώρες με κάθε τρόπο ώστε να μην υπάρξουν νεοδημοκράτες αδρανείς και απαίχοντες. Στον κοινωνικό μας κύκλο, στους φίλους-συγγενείς αλλά και στα blogs, σε όλο το ίντερνετ. Αν ξυπνήσει ο κοιμώμενος γαλάζιος γίγαντας θα χάσουν τον ύπνο τους οι νταβατζήδες. Άλλά και στην Πελοπόννησο, που όπως λέει ο Αντώνης...''Μας θέλουν φοβισμένους, αλλά ΕΜΕΙΣ έχουμε το Δράκο!!''

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 06/11/2010 16:02:41

      Eπώνυμε, έχεις δίκιο.

  15. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/11/2010 13:14:09

    "Αναζητά συν-ενόχους και συν-υπεύθυνους για να μοιραστούν την αποτυχία του"

    Κώστα, ταυτιζόμαστε. Πριν να σε διαβάσω έστειλα σχόλιο με το ίδιο σκεπτικό στον Επώνυμο.
    Αλλά ο φόβος για πρόωρες εκλογές έχει μια δυναμική. Το αντιλήφθηκα νωρίτερα το πρωί μιλώντας με δυο διαφορετικούς καταστηματάρχες. Στους οποίους, όπως μού είπαν, είχαν φέρει την "είδηση" ότι "σίγουρα, πάμε σε εκλογές" δυο παραγγελιοδόχοι από άλλη πόλη.
    Λειτουργεί πασοκική 5η φάλαγγα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 06/11/2010 17:41:30

      Προφήτη,

      Από τη στιγμή που ο κ. Παπανδρέου άνοιξε θέμα πρόωρων εκλογών, το θέμα θα κλείσει με τη διεξαγωγή πρόωρων εκλογών.
      Δε θα μπορέσει να σταθεί για πολύ γιατί σε κάθε δυσκολία το σενάριο θα επανέρχεται.

  16. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 06/11/2010 13:54:43

    Στην Αττική όποιος ΔΕΝ ψηφίζει Κικίλια, προσφέρει δεκανίκια στο ΠΑΣΟΚ και στο μνημόνιο. Ξεκάθαρα πράγματα..

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 06/11/2010 13:59:02

      Επιπλέον ήττα Κικίλια ενισχύει Μητσοτάκηδες, κωλοτούμπα Καρατζαφέρη και άλλους νεκροθάφτες της παράταξης. Μην τους κάνουμε να χαρούν σε βάρος μας.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 06/11/2010 17:33:25

        Σωστός.

    • perifanos deksios avatar
      perifanos deksios @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 06/11/2010 15:01:41

      Δεν ψηφίζω στην Αθήνα αλλά έχω κάποιες παρατηρήσεις..Έβλεπα χθες ειδήσεις MEGA..ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ ΑΝΕΛΕΗΤΑ ΤΟΝ ΚΙΚΙΛΙΑ..Ο Σγουρός προκλητικός και αυθάδης προσπαθούσε να μειώσει τον Κικίλια ο οποίος ήταν πολύ καλός απέναντι σε ενα τόσο εχθρικό περιβάλλον..ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΕΞΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΚΙΚΙΛΙΑ..ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΘΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ..ποιός σγουρος και ποιος δημαράς ρε παιδιά???

      • man8os avatar
        man8os @ perifanos deksios 06/11/2010 22:50:02

        Δε χρειαζετε να εισαι δεξιος για να τον στηριξεις.
        Ειναι πατριωτικο μας καθηκον να τον στηριξουμε, για να στειλουμε στην κυβερνηση το μυνημα οτι φτανει πια, οχι αλλα μετρα.
        Δεν χρειαζετε καν να ψηφιζεις ΝΔ στις βουλευτικες για να τον στηριξεις. Ψηφιζοντας τον στελνεις μυνημα ελπιδας, οτι ξερεις πως υπαρχει και αλλος τροπος, οχι μονο το μαστιγωμα και το Κινεζικο βασανιστηριο.

  17. αντισταση avatar
    αντισταση 06/11/2010 14:19:05

    ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ-ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ
    http://www.youtube.com/watch?v=JPApxHoJqn0

  18. Armageddon avatar
    Armageddon 06/11/2010 14:24:41

    Κε. Ροδινέ, γιατί κάτι μου λέει πως την επομένη των εκλογών όλοι θα είναι νικητές; Παραστάσεις φοιτητικών εκλογών θα έχουμε...Επίσης, δεν έχω τον ΓΑΠ για άνθρωπο που θα πει όχι στους δυνάστες, άρα ούτε εκλογές μυρίζομαι!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Armageddon 06/11/2010 17:46:37

      Armageddon,

      Αυτό που έχω ακούσει, γιατί είναι πολλά τα σενάρια, λέει ότι σε περίπτωση που μετά από πρόωρες εκλογές κανένα κόμμα δεν συγκετρώσει ισχυρή πλειοψηφία, κυβέρνηση τεχνοκρατών υπό τον Παπαδήμο.
      Ο μόνος που μέχρι στιγμής ανθίσταται στα σενάρια αυτά είναι ο Πρόεδρος της Ν.Δ.

      • Armageddon avatar
        Armageddon @ Κώστας Ροδινός 06/11/2010 17:53:46

        Είναι ένα σενάριο που ακούγεται έντονα στο παρασκήνιο...Κυβέρνηση συνεργασίας θα υπάρξει...Το θέμα είναι πότε! Σε 3 μήνες, σε 1 χρόνο, σε 3 χρόνια, πάντως θα υπάρξει...

  19. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 06/11/2010 15:11:08

    http://www.youtube.com/watch?v=R0xUtng0kds

    ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΙΚΗΤΕΣ..

  20. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 06/11/2010 15:13:57

    Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ, ο υπηρεσιακός πρωθυπουργός του ΔΝΤ

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/11/2010 15:18:19

    Το ερωτημα για τους ψηφοφορους του ΠΑΣΟΚ ειναι απλο. Αυριο θα εισαστε περηφανοι στα εκλογικα κεντρα ή θα κρυβοσαστε? Θα φορατε ηλιους στο πετο?
    Στο περιπτερο πυ ΠΑΣΟΚ στο Δημο μου δεν παταει κανεις παντως... χαχαχαα
    Ρωταω...

    ΠΠ

  22. Panoptis avatar
    Panoptis 06/11/2010 15:26:03

    Οδεύοντας στην "Πειναλόγκα".
    Παράκρουση, παραλήρημα, πανικός, φόβος ή απλή χαζομάρα, ό,τι και να 'ναι, είναι επικίνδυνο.

    http://greekpanorama.blogspot.com

  23. Δεξιός avatar
    Δεξιός 06/11/2010 15:30:05

    Πάντως έχει σημασία οτις τις τελευταίες ώρες (από το πρωϊ του Σαββάτου) σιγά-σιγά αρχίζουν να μαζεύουν τα σενάρια για πρόωρες εκλογές. Ήδη μιλάνε ότι ανεξαρτήτως ποσοστού, αυτό που έχει σημασία είναι η διαφορά ΠΑΣΟΚ-ΝΔ στις περιφερειακές εκλογές να είναι άνω των 4 μονάδων (πράγμα σχεδόν απόλυτα βέβαιο).

    Όποιος τσίμπησε στην μπλόφα Παπανδρέου τσίμπησε, από εδώ και πέρα η μπλόφα κινδύνευε να στους "σκάσει στα χέρια". Καθώς σε ενδεχόμενο προώρων εκλογών και με το πρόβλημα ρευστότητας που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές τράπεζες, ήταν πολύ πιθανόν το ενδεχόμενο να τιναχτεί η ελληνική οικονομία στον αέρα. Ήδη τις 2 τελευταίες εβδομάδες έχουμε ξανά μαζική φυγή καταθέσεων στο εξωτερικό, όταν μόλις τον τελευεταίο καιρό είχε σταθεροποιηθεί η κατάσταση.

    Σε ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών πρακτικά η ελληνική οικονομία θα έχει χρεωκοπήσει πριν την ημερομηνία διεξαγωγής τους, εξαιτίας της πιθανότατης κατάρευσης του τραπεζικού συστήματος λόγω μαζικής φυγής καταθέσεων. Κάτι τέτοια θα σημαίνει όχι απλώς το πολιτικό τέλος του ΠΑΣΟΚ και των στελεχών του αλλά πολύ πιθανόν και το φυσικό τέλος πολλών από αυτών, καθώς ο κόσμος δεν πρόκειται να κάτσει με σταυρωμένα χέρια να βλέπει το τζέφρυ και την παρέα του να τους τρώνε τα λεφτά. Και αν ο Παπανδρέου μπορεί να την κοπανήσει στις ΗΠΑ (άλλωστε είναι αμερικανός υπήκοος!), η τύχη των διάφορων Παπακωνσταντίνου, Λοβέρδου, Ραγκούση κλπ μπορεί να είναι το εκετελεστικό απόσπασμα!

    Από την άλλη μεριά δεν συμμερίζομαι καθόλου την αισισοδοξία σας για το αποτέλεσμα Κικίλια. Ουσιαστικά το βάρος της προεκλογικής εκστρατείας το σήκωσε μόνος του ο Σαμαράς ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των βουλευτών της ΝΔ στην Αττική απουσίασε επειδεικτικά από την μάχη των εκλογών. Καλές οι "ενέσεις" ηθικού αλλά η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα για την υποψηφιότητα Κικίλια είναι πολύ άσχημα. Πάει καρφωτός για την τρίτη θέση και αν αυτό αλλάξει είναι πιθανότερο να βρεθεί τέταρτος ή ακόμα και πέμπτος παρά στην πρώτη δυάδα! Καλό είναι να είμαστε ρεαλιστές και να φροντίσουμε στις επόμενες εκλογές οι διάφοροι παράγοντες που παριστάνουν τους βουλευετές στης ΝΔ στην Αττική να πάνε σπίτι τους!

  24. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 06/11/2010 15:32:20

    Αγγαπητέ Κώστα Ροδινέ,
    ο υπηρεσιακός πρωθυπουργός του ΔΝΤ τις εκλογές μάλλον θα τις κάνει!
    Μετά την αυριανή συντριβή του ΠΑΣΟΚ, δεν θα έχει τη νομιμοποίηση να ζητήσει σύσταση "οικουμενικής" κυβέρνησης.
    Έτσι ελπίζει πως αυτή μπορεί να προκύψει μέσα από πρόωρες εκλογές.
    Γι αυτό άλλωστε και η περυσινή ατυχήσασα, βιάζεται να γίνει αρχηγός κόμματος, όπως όλως "ξαφνικά" έγινε και ο ανανεωτής Φώτης.
    Όλοι αυτοί, μαζί με τον κωλοτούμπα του ΛΑΟΣ, θα συστήσουν μια "ωραία παρέα" που επισήμως θα είναι μια καθαρόαιμη κυβέρνηση "εθνικής συνενοχής"!
    Ο Αντώνης τους είπε έγκαιρα πως "συνένοχο στο φόνο δεν θα μ' έχετε" και αυτό τους δυσκόλεψε αρκετά στην εξέλιξη του έξωθεν σχεδίου.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αφροδίτη 06/11/2010 16:15:41

      Αφροδίτη,
      Και δική μου εκτίμηση είναι οτι πλήν συνταρακτικού απροόπτου θα έχουμε πρόωρες εκλογές, ανεξαρτήτως αποτελέσματος

  25. Wolf avatar
    Wolf 06/11/2010 16:25:17

    Ξελογιάστρα Αττική, του Θησέα όμορφη γη, άμα θέλεις κηπουρό ψήφο δώσε στο Σγουρό, άμα θέλεις παληκάρι ο ψηλόςέχει τη χάρη.
    Κι απ΄ το Λαύριο ώς τα Βίλια, ψηφίζουμε Κικίλια!!!

  26. TASSOS avatar
    TASSOS 06/11/2010 16:43:29

    Από κοινωνιολογικής άποψης, είναι οι πιό ενδιαφέρουσες εκλογές της Μεταπολίτευσης. Θα καταδείξουμε ΟΛΟΙ στους εαυτούς μας πόσο ραγιάδες είμαστε και προσπαθούμε να επιβιώσουμε σαν πολίτες και σαν χώρα " γλείφοντας" τους αυλικούς του Σουλτάνου. Οψώμεθα!

  27. JohnK avatar
    JohnK 06/11/2010 17:02:01

    κινδυνευετε να μην περασετε στον δευτερο γυρο στην Αττικη!
    χαμπαρι ομως εσεις!

  28. παν avatar
    παν 06/11/2010 17:46:17

    ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟ ΕΔΩ...
    http://peripatris.blogspot.com/2010/11/blog-post_9050.html

  29. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/11/2010 18:01:00

    Το είπα και σε ένα άλλο σχόλιο.
    Από τη στιγμή που ο Παπανδρέου άνοιξε το θέμα των πρόωρων εκλογών αυτοπαγιδεύτηκε. Αν δεν γίνουν τον Δεκέμβριο που φαίνεται να είναι το επικρατέστερρο σενάριο, η επόμενη κρίσιμη περίοδος, είναι λίγο πρίν την Ανοιξη που λήγουν πολλά ομόλογα.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Κώστας Ροδινός 06/11/2010 18:14:57

      Το δεύτερο είναι πιθανότερο. Θα έχει προηγηθεί και η κατάλληλη πλύση εγκεφάλου για να κάτσει όσο μαλακότερα γίνεται η διάδοχη κατάσταση...

  30. Misha avatar
    Misha 06/11/2010 18:17:51

    Οι νεοδημοκράτες κάνετε αυτό που θεωρείτε καλύτερο.
    Μόνο μακριά από Σγουρές ντόπες.
    Στο πιθανό ενδεχόμενο που ο Κικίλιας μείνει εκτός Β γυρου (προσωπικά εύχομαι να περάσει αντί του εκπροσώπου του μνημονίου) μη βάλετε την ουρά κάτω από τα σκέλια και κυρίως μην αρχίσετε τις γκρίνιες εναντίον του Σαμαρά.

    το σημαντικό για την πατρίδα είναι πως ο εκλεκτός τού ΓΑΠ στην περιφέρεια Αττικής θα είναι κάτω από 25% με απόλυτη βεβαιότητα.

    Και το αντιμνημονιακό μέτωπο στο 75% !!!

    Βεβαίως αν ο Παφίλης ή ο Κικίλιας περάσουν στο Β γύρο αντί του Σγουρού τότε το ΠΑΜΟΚ (μνημονιακό κώμα) θα διαλυθεί εις τα εξ ων συνετέθη.

  31. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/11/2010 18:27:55

    Ο Μικρός Οδυσσέας, που είναι ειδικός επι των προβλέψεων, που είναι για να μας δώσει τις εκτιμήσεις του

  32. Misha avatar
    Misha 06/11/2010 18:27:56

    Κράτα μικρό καλάθι...
    2-3 μονάδες προηγείται ο Σγουρός σύμφωνα με πασοκικές πηγές...
    Ένα φύσημα της κάλπης είναι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Misha 06/11/2010 18:31:02

      Misha,
      Και η δική μου εκτίμηση είναι ότι τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα.

      Καλλιεργούν κλίμα οτι ο Κικίλιας είναι τρίτος για να ενισχύσουν την αποχή των οπαδών τη Ν.Δ.

      • Misha avatar
        Misha @ Κώστας Ροδινός 06/11/2010 18:39:48

        Προφανώς και δεν έχει κριθεί τίποτα.Το απόγευμα είχα μια επαφή με άνθρωπο των ΜΜΕ, παλιό πασόκο, που θα ψηφίσει Σγουρό.
        Μπορω να διαβεβαιώσω με κάθε ειλικρίνεια πως έχουν πάθει κρίση πανικού με αυτό που βλέπουν να έρχεται. Και οι εθνικές εκλογές είναι προαποφασισμένος μονόδρομος εδώ και αρκετές μέρες.

  33. A.M. avatar
    A.M. 06/11/2010 18:33:35

    Γραφείο στοιχημάτων ε;
    Καλό νέο για τον Κικίλια να τον δίνει 3ο το γραφείο.
    Προσπαθεί να κερδίσει τα λεφτά όσων ΔΕΝ θα τον ποντάρουν για τον 2ο γύρο.

    Κάτσε να ποντάρω εγώ σε Κικίλια.
    Και μετά να ενισχύσω ότι πόνταρα.
    Με την ψήφο μου προφανώς.

  34. zervas avatar
    zervas 06/11/2010 18:43:24

    Περισυ τετοιο καιρο εδειχνε τον Σαμαρα μπροστα το ιδιο γραφειο...δινει 1.28 Δημαρα 4.4 Σγουρο 132 Κικιλια.....τα σχολια δικα σας....

    • Misha avatar
      Misha @ zervas 06/11/2010 18:55:26

      Στον Κικίλια είναι 32 , όχι 132 όπως ίσως θα επιθυμούσες.
      Αλλά το σημαντικό είναι πως οι μόνες δημοσκοπήσεις που τρέχουν είναι του ΠΑΣΟΚ και συνεπώς η μοναδική πηγή πληροφόρησης.
      Επίσης το ποσοστό της δηλούμενης αποχής τις τελευταίες μέρες δε λέει να πέσει κάτω από το 40%.
      Οπότε κάπου εκεί κρύβεται ο μέγας τρόμος σας...

    • co avatar
      co @ zervas 06/11/2010 18:56:48

      Το οτι ο Κικιλιας δεν εχει προβαδισμα στον 2ο γυρο ειναι γνωστο, για αυτό και το 132 ενω το 4.4 του Σγουρου αγαπητε ειναι εξαιτίας του να βρεθεί αντίπαλος του Κικιλια οποτε εχει πιθανότητες για προβαδισμα.
      Με λιγα λογια στην Αττικη η μαχη θα δωθει για την ΝΔ στον Α γυρο.

      Παντως το χρωσταμε στην πατριδα μας να ψηφισουμε, δεν μπορω να φανταστω ποιος ψηφισε ΝΔ το 2009 δεν θα ψηφισει και τωρα.

      ΨΗΦΙΖΩ δαγκωτο Κικιλια, και υπόψην οτι του το 10/2009 ουτε τον 6/2009 με αυτα που γινοντουσαν και αυτη την εικονα ειχα ψηφισει ΝΔ. Το να σκεφτομαστε καν οτι δεν θα πιασουμε τα ποσοστα του 10/2009 το θεωρω τελειως παραλογο. Το ΠΑΣΟΚ προκειται να παθει συντριβη αν εχει μεινει στον Ελληνα φιλοτιμο.

    • A.M. avatar
      A.M. @ zervas 07/11/2010 21:38:39

      Ευτυχώς για τον Κικίλια που τούδινε τόσες λίγες πιθανότητες! :lol:
      Και βέβαια τα συμπεράσματα ΉΤΑΝ και ΕΊΝΑΙ δικά μας...

  35. A.M. avatar
    A.M. 06/11/2010 18:48:19

    Προσπαθείτε να δημιουργήσετε ατμόσφαιρα ήττας έτσι;
    Να μην πάει ο κόσμος να ψηφίσει.
    Ο κόσμος θα πάει και θα ψηφίσει.
    Και θα ψηφίσει Κικίλια.

    «Μηδένα προ του τέλος .. κλπ»

  36. petros avatar
    petros 06/11/2010 18:49:14

    Σήμερα εβαλα πετρέλαιο θέρμανσης 500 λίτρα Χ 0,7 ευρώ = 350 ευρώ.

    Του χρόνου τέτοια εποχή θα πληρώνω Χ 1,2 = 600 ευρώ.

    Η ΔΕΗ θα είναι αυξημένη ( άγνωστο πόσο ) τα δημοτικά τέλη ( αύξηση αντικειμενικών αξιών από 30- 100% ), ενώ η χρηματοδότηση των δήμων, περιφερειών, σχολείων,Πανεπιστημίων νοσοκομείων, ασφαλιστικών ταμείων, επικουρικών συντάξεων κλπ θα είναι μειωμένη κατά 40-50 % ( λόγω μνημονίου θα γίνουν μεγάλες περικοπές ) , άρα οι δήμοι και οι περιφέρειες

    θα αναγκαστούν να κάνουν και άλλες αυξήσεις για να έχουν πόρους ή θα περικόψουν τα πάντα. Θα πληρώνουμε από του χρόνου σχολεία, Πανεπιστήμια, εξετάσεις,ενώ προβλέπονται νέες μειώσεις επιδομάτων στις ΔΕΚΟ, στα σώματα Ασφαλειας και στο στρατό, σε όλο το δημόσιο, κατάργηση δώρων σε δημόσιο και συντάξεις για να μπορέσει να κλείσει την τρύπα.

    Αποτέλεσμα ; Νέκρωση όλης της αγοράς, του τουρισμού, των ακινήτων, των αυτοκινήτων, λουκέτα σε χιλιάδες καταστήματα, καφετέριες, εστιατόρια, θέατρα, κινηματογράφους, βιβλιοπωλεία, βενζινάδικα, κάθε είδους επιχείρηση ( έπιπλα, ηλεκτρικά είδη,υπολογιστές κλπ ) και όπου αλλού θα κόψει ο μέσος Έλληνας. Αυτό θα σημαίνει νέα μείωση εσόδων, απολύσεις, νέες απώλειες για τα ασφαλιστικά ταμεία, νέες τρύπες στο έλλειμμα, μεγάλη ύφεση, απόσυρση καταθέσεων, αδυναμία αποπληρωμής δανείων, πλειστηριασμοί, διακοπή ασφαλιστικών συμβολαίων, απώλεια ρευστότητας σε τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρίες κλπ.

    Αυτή είναι η πολιτική του μνημονίου και τα αποτελέσμα΄τα της το 2011. Αυτά δεν τα λέει ο "υπεύθυνος" και "πατριώτης" κ. Παπανδρέου. Ψηφίζοντας τους υποψηφίους τους, πρέπει να ξέρετε και τις συνέπειες που έρχονται για όλους μας. Είναι δημοκρατικό μας δικαίωμα να αποδοκιμάσουμε τη αδιέξοδη οικονομική του πολιτική που στραγγαλίζει την μεσαία αστική τάξη και τα λαϊκά στρώματα και οδηγεί την Ελλάδα στο φαύλο κύκλο της ύφεσης και της αναδιανομής πλούτου. Αυτά τα ξέρει ο κ. Παπανδρέου και προσπαθεί να δραπετεύσει, όπως κάποιοι άλλοι ένα χρόνο νωρίτερα. Αλλά, επειδή ο κόσμος δεν τρώει πια κουτόχορτο, καταλαβαίνει ότι αν μας σύρει σε προωρες εκλογές σκάβει και το δικό του λάκκο, αφού ο κόσμος θα εξοργιστεί ακόμα περισσότερα.

    Αύριο, λοιπόν, δεν επιλέγουμε αποχή, άκυρο, λευκό ή ψήφο στον λίγο κ. Παπανδρέου. Αύριο βάζουμε τέλος στην οικογενειοκρατία και τα τζάκια που μας έφεραν σε αυτό το χάλι.Αύριο ζητούμε με τη ψήφο μας αλλαγή οικονομικής πολιτικής. Κι αν τολμήσει να πάει σε πρόωρες εκλογές για να αποσυρθεί, θα τον στείλουμε ευχαρίστως είτε στο σπίτι του, είτε στο εξωτερικό, εάν μας οδηγήσει- για λόγους κομματικούς ή προσωπικούς- σε ελεγχόμενη χρεοκοπία.
    Αυτά ας τα σκεφτούν όλοι. Η ώρα της κρίσης για το μέλλον μας πλησιάζει.
    Θα αφήσουμε την Ελλάδα στα χέρια ανεύθυνων ανθρώπων που την οδηγούν σε ναυάγιο ; Αν ναι, θα έχουμε πλήρη και την ευθύνη για εμάς και τα παιδιά μας.

  37. Κρης avatar
    Κρης 06/11/2010 18:49:21

    δεν ειναι book-άδικο βρε παιδια
    το ανταλλακτηριο ειναι και τις αποδόσεις τις διαμορφωνουν οι παικτες.
    αυριο μετά τις 07:00 που η αγορα θα ειναι σε live bet θα δειτε και τις αυξομοιωσεις των αποδοσεων
    ο τζιρος βεβαια ειναι ανυπαρκος και δεν θα υπαρχει και πολυ μοχλευση

  38. victoria avatar
    victoria 06/11/2010 18:49:53

    Ας ελπίσουμε ότι το ένστικτο του ελληνικού λαού θα λειτουργήσει αύριο.

    • A.M. avatar
      A.M. @ victoria 06/11/2010 18:53:10

      Προτιμώ να λειτουργήσει κάτι πιο χειροπιαστό αύριο
      και όχι κάτι τόσο απροσδιόριστο όπως το ένστικτο.

      Η ψήφος.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ A.M. 06/11/2010 19:00:01

        Συνειδητή ψήφο κατά του Μνημονίου.
        Αυτό πρέπει να κάνουμε αύριο.

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ victoria 06/11/2010 19:13:46

      Δεν υπάρχει ένστικτο. Το ένστικτο έχει δώσει πλέον τη θέση του στη βεβαιότητα και η βεβαιότητα στο μίσος (δυστυχώς ή ευτυχώς). Και η σφαλιάρα που έρχεται θα είναι με πίεση, πολύ μεγάλη πίεση...

    • victoria avatar
      victoria @ victoria 06/11/2010 19:43:40

      Αμήν.

  39. A.M. avatar
    A.M. 06/11/2010 19:03:05

    Σαφώς.

  40. petros avatar
    petros 06/11/2010 19:10:51

    Στους δασκάλους και στους καθηγητές πολλοί δεξιοί, κεντροδεξιοί και κεντρώοι ψηφοφόροι απείχαν, έριξαν άκυρο, ψήφισαν μικρές παρατάξεις για να δείξουν τη δυσφορίας τους. Τι κατάφεραν ; Ανέφερε κανείς ότι αυξήθηκε η αποχή ; Ότι αυξήθηκαν τα άκυρα ή τα ποσοστά μικρών παρατάξεων ; Πως το παρουσίασαν τα ελεγχόμενα ΜΜΕ ; Τα χαμηλά ποσοστά της ΠΑΣΚ ερμηνεύθηκαν ως "θρίαμβος" !
    Το ότι 7 στους 10 καθηγητές και δασκάλους αποδοκίμασαν την πολιτική του Υπουργείου Παιδείας και του μνημονίου το ΕΘΑΨΑΝ. Όσοι, λοιπόν, ετοιμάζονται να στείλουν "μήνυμα" απέχοντας, ρίχνοντας λευκό ή άκυρο ή ψηφίζοντας μικρά κόμματα ή ανεξάρτητους ή ψευτοανεξάρτητους υποψηφίους, να ξέρουν ότι το μήνυμά τους δεν θα φτάσει, γιατί θα το ΑΛΛΟΙΩΣΟΥΝ οι εκλογομάγειροι των διαπλεκομένων και της κυβέρνησης. Εκείνο που τους νοιάζει είναι η διαφορά με την ΝΔ στις περιφέρειες... Αυτό τους καίει και θα τους πονέσει και θα τους αναγκάσει να αλλάξουν πολιτική ή να διαπραγματευτούν. Μόνο αυτό φοβούνται. Σκεφτείτε και πράξτε ανάλογα. Ο πρωθυπουργός ξέρει την αλήθεια και για την κατάρρευση της οικονομίας και των εσόδων και την διόγκωση του ελλείμματος και όλα. Δείτε το πρωτοσέλιδο στο ΠΑΡΟΝ της Κυριακής. Προσπαθεί να δραπετεύσει από την εξουσία, για να μην χρεωθεί τις εξελίξεις ; Αδυνατεί να πει στο σκληρό του κομματικό πυρήνα στις ΔΕΚΟ τι τους ετοιμάζει μετά τις εκλογές ; Ξέρει ότι τα Σώματα Ασφαλείας και ο Στρατός δεν θα αντέξουν τις νέες περικοπές που τους ετοιμάζει ;
    Γιατί δεν χαρίζει την κινητή και ακίνητη περιουσία του στο ελληνικό κράτος και να ζει , αυτός και η οικογένειά του, με μηνιαίο εισόδημα 3000 ευρώ ( αλλά και όλοι οι παρατρεχάμενοί του και οι μεγαλοεκδότες ), με 50.000 ευρώ καταθέσεις και 2 ακίνητα, όπως επιβάλλουν στα μεσαία και στα λαϊκά στρώματα να ζουν με 800, 1500 και 2000 ευρώ μισθό ή σύνταξη ή επίδομα ανεργίας ; Ποιον κοροιδεύει όταν ξόδεψε 6.000.000 σε αεροπλάνα, τζετ και ελικόπτερα ; Πως τα ανέχονται αυτά οι νοήμονες φίλοι του ΠΑΣΟΚ ;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ petros 06/11/2010 19:22:36

      Στο ΠΑΣΟΚ ακόμα και την αποχή μπορεί να την βαφτίσουν σιωπηλή επιδοκιμασία.
      Ψήφο ανοχής.

  41. co avatar
    co 06/11/2010 19:17:55

    Ας δουμε τα πράματα με ρεαλισμό και ας προχωρήσουμε σε μία βαθυστόχαστη πολιτική ανάλυση, για να δούμε τι θα ψηφίσουμε. Καταρχάς, μας αρέσουν δεν μας αρέσουν οι μετανοημένοι Πασόκοι, ή οι κομμουνισταί, πρέπει να παραδεχθούμε ότι ο Μητρόπουλος και ο Παφίλης είναι οι μόνοι υποψήφιοι που δεν έχουν να επιδείξουν τέτοια ρεκόρ γελοιότητας, όπως οι άλλοι. Φτάσαμε στο σημείο να βασίζουμε τη ψήφο μας στο ποιός υποψήφιος δεν είναι νούμερο. Δεν κοιτάμε να μην είναι απατεώνας, κλέφτης, πουλημένος κ.λπ. Πάνε αυτά! Λαστ γήαρ! Τώρα πια αρκεί να μην είναι κλόουν!


    Το μόνο που μπορούν να προσφέρουν οι εκλογές αυτές είναι ένα συμβολικό μύνημα στο Πασόκ ότι ο λαός το αποδοκιμάζει. Με λίγα λόγια πρέπει να πατώσει ο Σγουρός. Έχουμε ένα προδότη Πρωθυπουργό και ένα σαδιστή αλήτη Αντιπρόεδρο. Μας εκβιάζουν και μας βρίζουν κάθε μέρα! Ο Σγουρός πρέπει να αποκλειστεί από τον πρώτο γύρο! Να μην τον ψηφίσει ούτε η μάνα του! Και ο Μητρόπουλος ή ο Παφίλης δεν φαίνεται να τον φτάνουν σε ψήφους. Δεν πρόκειται να μπουν στο δεύτερο γύρο. Οπότε μας μένει το ούφο. Έτσι απλά.

    Ξυλα πετρες, xilapetres.blogspot.com τα πραγματα ειναια πλα οντως ο σγουρος δεν πρεπει να περασει β γυρο για αυτο ολοι κικιλια.

  42. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/11/2010 19:42:53

    Ο Κικίλιας ως νέος και χωρίς το (σύνηθες άθλιο) πολιτικό παρελθόν των νομαρχέσων-δημαρχέσων, ανεξαρτήτως πολιτικής απόχρωσης μου φαίνεται συμπαθής και αξιοψήφιστος. Ως αυτό που είναι, όχι με πολιτικούρες, φανατίλες, "αντιμνημονιακά" κτλ. Αλλά, σε τέτοιες περιπτώσεις μη "καταξιωμένων" πολιτικών (μη χ*σω δηλαδή), φοβάμαι και κρατώ μια πισινή, για το πώς βρέθηκε εκεί υποψήφιος. Φοβάμαι την ίντριγκα.
    Φοβάμαι μήπως η σκληρή "αντιμνημονιακή ταξιαρχία Ντουρρούτι" μέσα στη ΝΔ χρησιμοποίησε τον Κικίλια για να βγάλει περιφερειάρχη το τσοβολικό ούφο, και να καυχιέται μετά, πόσο σωστή είναι η "αναρχο-αριστερίστικη" γραμμή. Κι αυτό, θα ρωτήσετε, κανείς μα κανείς δεν το πήρε χαμπάρι; Χα, χα το πήρε ο Καραμανλής, προχθές!
    Το ίδιο περίπου ισχύει, στο άλλο '"μεγα-κόμμα", και για την υποψηφιότητα Καμίνη. Μήπως ο Ομέρ Πριόνης βολεύει μια χαρά ένα παλαιοπασοκικό κατεστημένο εργολάβων που ροκανίζουν;

  43. A.M. avatar
    A.M. 06/11/2010 20:02:12

    Ακόμα απειλεί ο ΓΑΠ απ ότι ακούω στο Μ...κάναλο.
    Πώς μπορεί να απειλεί με .. εκλογές;
    Είναι σίγουρος ότι θα τις κερδίσει αν τις κάνει;
    Ε ας τις κάνει τις εκλογές άμα τάχει!

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ A.M. 06/11/2010 20:27:17

      Προφανώς, ακόμα η συσπείρωση πιάνει πάτο...

  44. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 06/11/2010 20:07:56

    Και με το που θα βγει ενισχυμένος ο Σαμαράς από αυτές τις εκλογές και αργότερα έχει ισχυρές πιθανότητες να πάρει την εξουσία τι θα γίνει; Θα μπορέσει να εφαρμόσει την πολιτική του περί "κοινωνικού φιλελευθερισμού", δηλαδή πολιτική τύπου Κέινς, πολιτική που δυστυχώς πέθανε από την δεκαετία του 80 μετά την επικράτηση του Ρήγκαν και της Θάτσερ. Από εκείνη τη εποχή και μετά τα μονοπώλια επέβαλλαν σε όλο τον κόσμο και στη Ευρώπη φυσικά τον νεοφιλελευθερισμό, δηλαδή πολιτικές τύπου Τρόικας. Αυτά που λέει ο Σαμαράς αν δεν τα λέει για εσωτερική κατανάλωση, γιατί δεν πάει να τα πει και στην Ευρώπη που όλα τα κόμματα δυστυχώς "Λαϊκά" και "Σοσιαλδημοκρατικά έχουν ασπασθεί τις πολιτικές του πιο ακραίου νεοφιλελευθερισμού. Μπορεί ένα κόμμα στην Ελλάδα χωρίς να έχει συμμάχους στην Ευρώπη να εφαρμόσει διαφορετική πολιτική από όλη την υπόλοιπη Ευρώπη; Μάλλον δεν μπορεί γιαυτό και είπε ξεκάθαρα ο Σαμαράς για το μνημόνιο ότι όταν αναλάβει την εξουσία "θα τιμήσουμε τις υπογραφές της προηγούμενης κυβέρνησης! Ότι έχουμε υπογράψει ότι χρωστάμε θα το τηρήσουμε μέχρι κεραίας!" Η έξοδος από την κρίση και το μνημόνιο δεν μπορεί να γίνει δυστυχώς από ένα κόμμα, αλά χρειάζεται αγώνας του λαού, πλάτη και σοβαρότητα από πολλά κόμματα, συγκεκριμένες οικονομικές προτάσεις που μπορούν να εφαρμοσθούν και επιμήκυνση και αναδιάρθρωση του χρέους με χαμηλότερα επιτόκια ούτως ώστε να μπορέσουμε σταδιακά να το ξεπληρώσουμε, χωρίς να καταστραφούμε οικονομικά. Αυτό το αιώνιο πινγκ - πονγκ μεταξύ νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ " οχι εγώ... εσύ ...εγώ" αν συνεχισθεί και άλλο δεν θα φέρει τίποτε καλό στον τόπο όπως δεν έφερε εξάλλου τόσα χρόνια.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μιχάλης 06/11/2010 22:27:57

      φίλε Μιχάλη,

      Κατ' αρχην η τροϊκα δεν έχει ιδεολογία.
      Τους δανειστές μας θέλει να διασφαλίσει με κάθε τρόπο.

      Δεύτερον, το τι θα κάνει ο Σαμαράς με την οικονομία το έχει πεί γραπτώς και με λεπτομέρειες από τον Ιούλιο.

  45. panos avatar
    panos 06/11/2010 20:32:15

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΔΗΜΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ!ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΝΔΜΟΚΡΑΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΔΗΜΑΡΑ!!!ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ, ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΜΠΑΤΣΕΣ.ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΑΝΤΑΡΙΚΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ 20 ΑΠΟ ΤΑ 30 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ panos 06/11/2010 22:30:03

      Panos,

      Καλώς κάνεις και μας το υπενθυμίζεις οτι η κα. Μπακογιάννη στηρίζει τον Δημαρά.

    • Factorx avatar
      Factorx @ panos 06/11/2010 22:49:17

      Αγαπητέ σου έχουμε πει επανειλλημένως ότι το νικ "panos" χρησιμοποιείται ηδη απο άλλο. παρακαλώ άλλαξέ το

  46. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 06/11/2010 20:41:13

    καλή ψήφο σε όλους.......

    Οι προβλέψεις μου :

    1) για τον πρώτο γύρο της περιφέρειας Αττικής..........

    Ο πρώτος 26%-28%
    Ο δεύτερος 24%-26%
    Ο τρίτος 20%-22%

    Δεν γράφω ονόματα..................


    2) Στην περιφέρεια Πελοποννήσου στον πρώτο γύρο ο πρώτος 2%-3% διαφορά από τον δεύτερο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ δαιμονάκι 06/11/2010 21:30:03

      Δαιμονάκι,
      για τις άλλες περιφέρειες δεν έχουμε εκτιμήσεις;

      • Misha avatar
        Misha @ Κώστας Ροδινός 06/11/2010 21:31:56

        έχει σκοτάδι στην Ιπποκράτους, βλέπουν τα κιτάπια των δημοσκόπων με τα μπαγάζια ανά χείρας και τον πιλότο stand by :)

        • aengus avatar
          aengus @ Misha 06/11/2010 22:11:47

          Φίλε Misha

          Μια και σε «πέτυχα» εδώ, να σε συγχαρώ για την εξαίρετη ανάρτησή για την πρόταση τού Soros…. του θαυμαστή τού Popper, ντε! Δεν πέρασε απαρατήρητη από σένα…. Ήμουν σχεδόν σίγουρος!

          • Misha avatar
            Misha @ aengus 06/11/2010 22:23:01

            :)

            Φουντικοί και χασίστες ;

            χαχα

            Η χωρα του Γάπου και του Μπάφου

        • ένας Άμλετ avatar
          ένας Άμλετ @ Misha 06/11/2010 22:36:30

          Ακριβώς αυτό :) :) :)
          Να ’σαι καλά!

        • aengus avatar
          aengus @ Misha 06/11/2010 22:40:45

          Ναι αυτή την εκπληκτική ανάρτηση. Αλλά βλέπω ότι έχεις κι άλλους επισκέπτες και θαυμαστές απ΄αυτή τη γειτονιά….

          • aengus avatar
            aengus @ aengus 06/11/2010 22:46:49

            Μόλις είδα ότι έβαλες και την «ώρα του ΟΧΙ» του παπα-Ηλία! Εσύ κι ο παπα-Ηλίας Υφαντής είσαστε πραγματικοί θησαυροί και πρέπει να εμπνέετε πολύ κόσμο. Από τη μεριά μου, τις αναρτήσεις σας συχνά τις ….δανείζομαι και τις στέλνω σε όσο περισσότερους μπορώ.

          • ένας Άμλετ avatar
            ένας Άμλετ @ aengus 06/11/2010 22:51:55

            Ανεξάντλητη πηγή πνευματικότητας αλλά και χιούμορ ο Μίσα!

  47. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 06/11/2010 20:58:48

    Στον Πειραιά να ενημερώσει κάποιος, παρακαλώ, τον "επίσημο" δεξιό υποψήφιο κ. Μιχαλολιάκο, ότι αυτά περί πολυπολιτισμικής πόλης που γράφει στο φυλλάδιό του, είναι ιδεολογήματα της ροζ και της άκρας Αριστεράς, στα οποία ασφαλώς και ο ίδιος δεν πιστεύει, εκτός και αν είναι σχιζοειδής προσωπικότητα.
    Οι λάθροι δεν είναι φορείς πολυπολιτισμικότητας, είναι φορείς γκετοποίησης, εξισλαμισμού και τουρκική βόμβα στα θεμέλια της Ελλάδας.
    Ο Πειραιάς έχει ανάγκη από καθαριότητα, ελεύθερους χώρους, πάταξη του παραεμπορίου. Αυτά να δει ο κ. Μιχαλολιάκος και να πάψει να κοπιάρει πολιτικώς ορθές αριστερές ανοησίες. Δεν του πηγαίνει να υποδύεται την δεξιά Πορτάλιου. Ούτε καν για λόγους αισθητικής...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 06/11/2010 21:03:46

      Ας τσεκάρουν τουλάχιστον τα φυλλάδια των επίσημων υποψηφίων τους στους κεντρικούς δήμους αυτοί εκεί στη ΝουΔου;
      Μέχρι πού θα φτάσει ο αυτοευνουχισμός της Δεξιάς;
      Ο Μιχαλολιάκος θα έπρεπε να ντρέπεται για τις ανοησίες που γράφει στο φυλλάδιό του, προσβάλλουν τους πολίτες του Πειραιά.

  48. rally monkey avatar
    rally monkey 06/11/2010 21:04:43

    '' Ολόκληρο το σύστημα αρνήθηκε να δώσει μια ευκαιρία σ’ ένα νέο παιδί! Χωρίς να έχουν, τίποτα το αρνητικό να του καταλογίσουν! ''

    ..to ιδιο ισχυει και για χιλιαδες αλλα νεα παιδια που δεν τους δοθηκε η ευκαιρια..
    τα 'χω γραψει εδω..αλλα παραμονη εκλογων δεν βοηθαει να τα επαναλαβω - ελπιζω και ευχομαι αυριο να βγω να πω ποσο λαθος εκανα για τη 'μητερα των μαχων' (η ποιος εδωσε το αλεξιπτωτο στο Γιωργακη).

  49. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 06/11/2010 21:08:05

    δηλαδή ρε μαλτέζο μας λες να ρρίξουμε σγουρό??ο άνθρωπος που με τις ντόπες διέσυρε τη χώρα??και σαν νομάρχης όλο την ουρά του απέξω έβγαζε σε κάθε δυσκολία..ΚΙΚΙΛΙΑΣ ΡΕ!!!!

  50. A.M. avatar
    A.M. 06/11/2010 21:16:15

    Είπαμε ότι αυτές οι εκλογές ΔΕΝ είναι περιφερειακές / δημοτικές.
    Δεν είναι!
    Είναι ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ!
    Όποιος θέλει να δώσει λευκή επιταγή στον ΓΑΠ για να συνεχίσει το ξεπούλημα της χώρας με γειά του με χαρά του.

    Δεν έχουν σημασία τα πρόσωπα, έχει σημασία εάν είναι υπέρ ή κατά του μνημονίου.

    Γι αυτό ψηφίζουμε Κικίλια και Κακλαμάνη!
    Για να ΜΗΝ βγεί ο ΓΑΠ αύριο το βράδυ και πεί «ευχαριστώ τον ελληνικό λαό που επικροτεί την μέχρι σήμερα πολιτική μου. Από αύριο να δείτε τι θα πάθετε!»

    Κομπρέντο;

  51. Μαλτέζος avatar
    Μαλτέζος 06/11/2010 21:18:10

    περήφανε δεξιέ, τον αυτοσεβασμό μου δεν το έχω χάσει ακόμα... αρνούμαι να ψηφίσω παιδάκια για τα πιο σημαντικά αξιώματα της χώρας, επειδή έτσι το αποφάσισε ο οποιοσδήποτε Σαμαράς...

    και αν θες να αναλύεις την πολιτική με ποδοσφαιρικούς όρους, τι να πω... φόρα κασκόλ ΝΔ αύριο...

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Μαλτέζος 06/11/2010 21:28:41

      Mαλτέζε, επειδή κι εγώ έπαψα να είμαι παιδάκι σου θυμίζω πως η πιο δημιουργική ηλικία ενός ανθρώπου είναι από τα τριάντα μέχρι τα σαρανταπέντε, είναι η ηλικία που μπορεί να ξενυχτήσει, χωρίς να φάει τίποτα, χωρίς να πιει καν νερό και να βγάλει μια δουλειά εις πέρας. Η περιφέρεια της Αττικής είναι τόσο δύσκολη που μόνον ένας στην ηλικία του Κικίλια μπορεί να τα βγάλει πέρα, όσο σκέφτομαι την αρτηριοσκλήρυνση του Σγουρού και του Δημαρά, και τις ηλικιακές τους ανάγκες για ύπνο και ξεκούραση με πιάνει σύγκρυο.
      Κι επιτέλους ανοίξτε τον δρόμο στους νέους, πάει η γενιά των πενηντάρηδων, κάηκε μαζί με τον εξηντάρηδων του πολυτεχνείου που δεν την άφησε στιγμή να πάρει ανάσα. Μόνον οι νέοι μπορούν να πάρουν το μέλλον μας στις πλάτες τους, εμπεδώστε επιτέλους μπας και καταφέρουμε να την βγάλουμε καθαρή....

      • Μαλτέζος avatar
        Μαλτέζος @ Β.Κ.Σ. 06/11/2010 21:45:09

        Φίλε ΒΚΣ, ο μέγιστος Ρόν Πώλ είναι 75 χρονών, ρίξε μια ματιά στο διαδίκτυο να δείς τι πρόγραμμα βγάζει κάθε μέρα... αλλά εντάξει, δεν συνεχίζω.

        Καλή ψήφο αύριο... ό,τι και αν είναι.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Μαλτέζος 06/11/2010 21:53:02

          Μαλτέζε,

          Ο Σαμαράς με την επιλογή Κικίλια, επιχείρησε να ανανεώσει την επετηρίδα και να βγάλει μια νέα γενικά μπροστά.
          Είναι μια αξιέπαινη πρωτοβουλία.
          Από την άλλη ξέρω πολλούς μεγάλης ηλικίας που εργάζονται και σκέφτονται ως νέοι και πολλούς νέους που τους έχουν κουκουλώσει τα ...γηρατειά.

          Υ.Γ. Και Ρον Πώλ, δεν βγαίνουν κάθε μέρα,

  52. Λενα avatar
    Λενα 06/11/2010 21:27:31

    Δαγκωτο παιδια στον Κικιλια να φυγη η χλεπα απο την χωρα μας.Αρκετα μας πη....ξαν καιρος ο Jefry να παη στην Πατριδα του η οπου αλλου θελει μακρια απο την Ελλαδα αρκετα ειναι μεγαλη η Προδοσια τους .Μια Γιαρος χρειαζεται στον Παπακωσταντινου που δεν ξερει απο που να φυγη και στον Ανθελληνα Παπανδρεου.Δαγκωτο Παιδια να διωξουμε τους προδοτες απο την Ελλαδα μας.

  53. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 06/11/2010 21:58:09

    @ Misha....δεν ξέρω τι έχει στην Ιπποκράτους, ούτε αν κάποιοι ετοιμάζονται για ταξίδι....εγώ είδα τον γαύρο και ετοιμάζομαι τώρα για ύπνο...αύριο είμαι γραμματέας στο εκλογικό μου τμήμα......και επαναλαμβάνω γραμματέας....όχι εκλογικός αντιπρόσωπος!!!!!!

    ΚΑΛΗ ΨΗΦΟ....................

    • A.M. avatar
      A.M. @ δαιμονάκι 06/11/2010 22:02:48

      Καλή Υπομονή!
      Δεν σε ζηλεύω ...με την καμμία!

    • Misha avatar
      Misha @ δαιμονάκι 06/11/2010 22:21:46

      Καμμιά δουλειά δεν είναι ντροπή πλήν αυτη του ταγματασφαλίτη.

      • A.M. avatar
        A.M. @ Misha 06/11/2010 23:17:28

        Συμφωνώ.
        Μόνο που γραμματέας σε εκλογικό κέντρο δεν είναι δουλειά.
        Ή είναι και δεν το ξέρω;;
        Για μεγάλο πονοκέφαλο την έχω στο μυαλό μου

        • Misha avatar
          Misha @ A.M. 06/11/2010 23:27:31

          Από τότε που διάβασα στην Χάαρετζ την έκκληση του Ισραήλ για «επιστράτευση των προθύμων» στον πόλεμο προπαγάνδας , άλλαξε ο τρόπος που βλέπω το διαδίκτυο.

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ Misha 07/11/2010 00:01:08

            Υποψιασμένος.

  54. A.M. avatar
    A.M. 06/11/2010 23:33:52

    Δεν γίνεσαι σαφέστερος;
    Για να καταλαβαινόμαστε δλδ.
    Έχω τον οίνο τον ερυθρό που μου τα κάνει δύσκολο
    μην ανεβάζω στροφές στον εγκέφαλο και τρακάρω λόγω αλκοόλ.. :lol:

    Πώς ειδικά βλέπεις τώρα το διαδίκτυο δηλαδή;

  55. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 07/11/2010 12:19:15

    Φίλε Ροδινέ κάνεις λάθος η Τρόικα έχει ιδεολογία, την ιδεολογία του νεοφιλελευθερισμού που έχει δυστυχώς επικρατήσει σε όλο σχεδόν τον κόσμο με κάποιες εξαιρέσεις σε κάποιες χώρες της Λατινικής Αμερικής κ.τ.λ. Για την Ευρώπη δεν χρειάζεται συζήτηση όλα τα κόμματα που είναι της ίδιας υποτιθέμενης ιδεολογίας με τον Παπανδρέου ή τον Σαμαρά εφαρμόζουν στην πράξη τον οικονομικό νεοφιλελευθερισμό και μη σε ξεγελούν με τα λόγια τους. Και στην Ελλάδα ο Παπανδρέου εφαρμόζει αυτά τα νεοφιλελεύθερα μέτρα από ανάγκη δήθεν όπως λέι παρά την ιδεολογία του ΠΑΣΟΚ. Να είσαι σίγουρος τα ίδια θα κάνει και ο Σαμαράς, μιά και "η Ελλάδα θα τιμήσει την υπογραφή της με την Τρόικα". Οικονομικά πειράματα τύπου Κέινς, σαν κι αυτά που ευαγγελίζεται ο Σαμαράς, πήγε να κάνει και ο Ομπάμα στην Αμερική, αλλά όπως βλέπεις από τις πρόσφατες αμερικάνικες εκλογές τα μονοπώλια που έχουν τη δύναμη δεν τον άφησαν.
    Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε πολύ ασθενή μνήμη, δεν περνάει ούτε ένας χρόνος και ξεχνάμε τα πάντα και πάντα το σύστημα που έχει εφεδρείες μας τάζει και την ψυχή μας ρημάζει που λέει και το σχετικό άσμα. Χωρίς αγώνα του λαού, απεργίες, διαδηλώσεις κ.τ.λ δεν γίνεται τίποτε και κανείς πολιτικός δεν θα μας σώσει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.