14/07/2009 13:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κ. Κοραντής και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις



Είναι εκπληκτικό πως σύμπασες οι προοδευτικές δυνάμεις των κομμάτων των ΜΜΕ και των … μπλογκς διαμαρτύρονται σήμερα για την απομάκρυνση του κ. Κοραντή από την ΕΥΠ, τον ίδιο που πριν από λίγο καιρό εμέμφοντο για την μείζονα υπόθεση των υποκλοπών, των Πακιστανών  και άλλων τέτοιων θεάρεστων πράξεων του ευαγούς ιδρύματος.

Μαζί τους νοιώθουν άβολα από την αιφνίδια αποπομπή του και όλες εκείνες οι Συμμαχικές Δυνάμεις που μέσω της Siemens μας πουλούσαν C4I και άλλα τέτοια καλούδια για να μπορούν οι ίδιες να παρακολουθούν καλύτερα τον πρωθυπουργό της χώρας, τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως και την ηγεσία του στρατεύματος. Και για να το κάνουν έπρεπε να ελέγχουν την ΕΥΠ, όπως κάνουν άλλωστε από γενέσεώς της.

Επι θητείας Κοραντή όχι μόνον η κυβέρνηση, αλλά η συντεταγμένη Πολιτεία είχε απωλέσει κάθε έλεγχο επί της ΕΥΠ. Το ίδρυμα της Κατεχάκη είχε μετατραπεί σε κέντρο αποσταθεροποίησης, με συνεχείς διαρροές προς πάσα εγκληματική κατεύθυνση. Να μην ξεχνάμε τις απίστευτες παρεμβάσεις ανθρώπων της «υπηρεσίας» προς την ΕΛΑΣ για απελευθέρωση συλληφθέντων με αυτόφωρη διαδικασία για κακουργηματικές πράξεις με τη δικαιολογία «τους παρακολουθούμε».

Βασικό μοτίβο των σημερινών δημοσιευμάτων είναι ότι ο κ. Κοραντής έφυγε επειδή έκανε τάχα «κοπτοραπτική» στις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες της σπείρας κι αυτό προκάλεσε υποτίθεται την κυβερνητική αγανάκτηση.  Φυσικά κανένα ΜΜΕ δεν έδωσε ακόμα σημασία σε όσα αποκαλύψαμε (http://www.antinews.gr/?p=8184) για τον τρόπο που ο Βλαστός επι κυβέρνησης Σημίτη έβγαινε με εισαγγελική άδεια από τον Κορυδαλλό για να εξουδετερώνει αντιπάλους του, να πυροβολεί αστυνομικούς και να κάνει και καμιά άλλη δουλίτσα που ίσως γνωρίζουν κάτι αντιτρομοκρατικά παιδιά. Κανείς δεν λέει τίποτα για τις συνομιλίες του Βλαστού με θέμα στελέχη του υπουργείου Δικαιοσύνης την εποχή εκείνη.

Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Κοραντής δεν ήξερε τίποτα από όλα αυτά, ούτε από τις διαρροές, ούτε και από τα άλλα δυσώδη πεπραγμένα της ΕΥΠ. Άσχετος πήγε εκεί, άσχετος έφυγε. Άλλοι έκαναν κουμάντο επι της θητείας του κι αυτό εξηγεί και την πρωτοφανή απουσία κυβερνητικού ελέγχου στην ΕΥΠ αυτά τα χρόνια, αλλά και την ιερή αγανάκτηση όσων κατευθύνουν τώρα το κύμα συμπαράστασης υπέρ του κ. Κοραντή. Θέλουν μια ΕΥΠ «αυτόνομη» και μόνο στην υπηρεσία τους, κατάσταση που επιχειρεί τώρα να αλλάξει η κυβέρνηση, με πολύ μεγάλη καθυστέρηση είναι αλήθεια.

Την ίδια στιγμή πετάνε βορά στην απύθμενη φημολογία τον εισαγγελέα Παπαγγελόπουλο. Το γεγονός όμως ότι ο κ. Παπαγγελόπουλος ήταν και είναι ο μοναδικός δικαστικός που τόλμησε να διατάξει επι ΠΑΣΟΚ την ποινική δίωξη του Σωκράτη Κόκκαλη της Ιντρακόμ για τέσσερα κακουργήματα και να οδηγήσει τις έρευνες βαθιά στα κυκλώματα της διαπλοκής, εξηγεί πολλά πράγματα.

Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι η κυβέρνηση διέθετε και άλλους επίδοξους διοικητές της ΕΥΠ. Η τοποθέτηση όμως του κ. Παπαγγελόπουλου έγινε επειδή η κυβέρνηση πιστεύει ότι το οργανωμένο έγκλημα συνδέεται με την τρομοκρατία και επίκεινται και άλλες εξελίξεις. Θέλει λοιπόν έναν δικαστικό στην ΕΥΠ για να γίνουν όλα σωστά και με το νόμο και να μην υπάρξουν αργότερα αφορμές για να στηθεί πάλι στον τοίχο. Το ίδιο περίπου δεν είχε κάνει άλλωστε και το ΠΑΣΟΚ επι Χρυσοχοίδη με τον Ι. Διώτη; Φαίνεται όμως ότι η πραγματική αλήθεια είναι μόνο πράσινη. Φυσικά μόνον ένας κακόβουλος θα διαπίστωνε ότι οι «προοδευτικές δυνάμεις» του τόπου ενοχλήθηκαν κι απ΄ αυτό.

Φαίνεται όμως πως ο κύβος ερρίφθη. Αυτό το καλοκαίρι θα είναι πολύ ενδιαφέρον, όπως άλλωστε και τα προηγούμενα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. stelios avatar
    stelios 14/07/2009 13:53:43

    Το αλλο με τον Τοτο το ξερετε?

  2. MBP avatar
    MBP 14/07/2009 14:00:55

    Ο Παπαγγελοπουλος ειναι προταθλητης στις αρχειοθετησεις: Μαγιο, Πακιστανοι, υποκλοπες, βιλλα Σανιδα και δεν εχει τελειωμο . Αξιος ο μισθος του!

  3. Νἰκος avatar
    Νἰκος 14/07/2009 14:20:12

    Και που ειναι το περιεργο; οι Τουρκοι λενε οτι ο Γκιαουρης εχει μικρη μνημη (ξεχναει γρηγορα).
    Και σωστα να γινονταν οι διαδικασιες παλι το "προοδευταριο" του κ...λου θα εβρισκε κατι για να πει το απο κασεττας τροπαρι των "ανθρωπινων"δικαιωματων. ε λοιπον, τα συλλογικα μας συμφεροντα ως Ελληνων ειναι πανω απο ολες τις ιδεολογικες θολουρες του καθε χρησιμου ηλιθιου που εχουν ζωη και κυκλοφορια μεγαλυτερη της γριππης.

  4. Orestios avatar
    Orestios 14/07/2009 14:24:29

    Φωνάζουν οι "δημοκρατικές δυνάμεις" γιατί πρέπει να δουλέψουν και να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους. Επί Κοραντή έβγαζαν τζάμπα το ψωμί τους.

  5. eleos avatar
    eleos 14/07/2009 14:29:59

    Η αλλαγή μπορεί να είχε να κάνει όντως με τις επιλεκτικές διαρροές των απομαγνητοφωνήσεων. Με τον Καμμένο να βγαίνει στο mega για παράδειγμα και να διαμαρτύρεται για την επιλεκτική αποσιώπηση των αναφορών που κάνανε οι ποινικοί στον ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ.

    Ο σκληρός πηρύνας της Δεξιάς, της Δεξιάς με την πιο σκοτεινή της έννοια, είναι αυτή τη στιγμή ο Βαρδινογιάννης. Για τον οποίο περιέργως πολύ σπάνια θυμούνται οι δημοσιογράφοι να γράψουν οτιδήποτε. Σαν να μην υπάρχει περίπου...

  6. Naruto avatar
    Naruto 14/07/2009 14:35:38

    "ο Βλαστός επι κυβέρνησης Σημίτη έβγαινε με εισαγγελική άδεια από τον Κορυδαλλό για να εξουδετερώνει αντιπάλους του, να πυροβολεί αστυνομικούς και να κάνει και καμιά άλλη δουλίτσα που ίσως γνωρίζουν κάτι αντιτρομοκρατικά παιδιά. Κανείς δεν λέει τίποτα για τις συνομιλίες του Βλαστού με θέμα στελέχη του υπουργείου Δικαιοσύνης την εποχή εκείνη."

    Περασε εκεινη η εποχη. Τιμωρηθηκε το ΠΑΣΟΚ 2 φορες στην σειρα μπορει και να χει και 3η.

    Μπαινουμε στην λογικη οτι το εκανε πρωτο το ΠΑΣΟΚ αρα αυτο φταιει?

    Τους δικαστικους που επιλεγει η κυβερνηση τους ειδαμε στο προσωπο τουτ κυριου Σανιδα.

    Συμφωνω με τον watcher λοιπον και για μην χανει μονος του τον χρονο του.

    Απαραδεκτο το αρθρο.

    • Ανωνυμος avatar
      Ανωνυμος @ Naruto 15/07/2009 20:16:39

      Πότε ακριβώς τιμωρήθηκε το ΠΑΣΟΚ και δεν το κατάλαβα;
      Μπήκε κανείς φυλακή;
      Δημεύτηκε καμιά περιουσία μεγαλοπασόκου;
      Το να χάσει κάποιος τις εκλογές ωστέ να έχει την άνεση και τον χρόνο να φάει στις παραλίες το καταπέτασμα δεν είναι τιμωρία.

      • Naruto avatar
        Naruto @ Ανωνυμος 15/07/2009 21:45:55

        Δεν εχεις αδικο.

        Αλλα το θεμα ειναι οτι αποκαλυπτεται τι γινεται τωρα και "πραγματικα χαζευεις" και "λες που ζω" και το μονο που μας νοιαζει ειναι αν γινοταν και επι ΠΑΣΟΚ. Αν γινοταν και επι ΠΑΣΟΚ ειναι οκ να γινεται και επι ΝΔ. Μην τρελαθουμε εντελως. Δεν ειναι στον 1ο - 2ο χρονο η κυβερνηση ετσι?

        Δεν με νοιαζει τι γινοταν επι πασοκ στην τελικη. Τι θα γινει σημερα και αυριο με νοιαζει.

      • Naruto avatar
        Naruto @ Ανωνυμος 15/07/2009 21:51:29

        @ Anonymoys

        Δεν εχεις αδικο για το θεμα της τιμωριας.

        Αλλα το θεμα ειναι οτι αποκαλυπτεται τι γινεται τωρα και "πραγματικα χαζευεις" και "λες που ζω" και το μονο που μας νοιαζει ειναι αν γινοταν και επι ΠΑΣΟΚ. Αν γινοταν και επι ΠΑΣΟΚ ειναι οκ να γινεται και επι ΝΔ. Μην τρελαθουμε εντελως. Δεν ειναι στον 1ο - 2ο χρονο η κυβερνηση ετσι?

        Δεν με νοιαζει τι γινοταν επι πασοκ στην τελικη. Τι θα γινει σημερα και αυριο με νοιαζει.

  7. Ασκαρδαμυκτί avatar
    Ασκαρδαμυκτί 14/07/2009 14:54:48

    Κάποιοι εδώ διαβάζουν πολύ αστυνομική λογοτεχνία και..ίσως μασούν τα φύλα της Πυθίας βγάζοντας σπουδαίες αναλύσεις του τύπου "εάν δεν είναι έτσι τότε θα είναι αλιώς"
    Αναφέρετε στην κυρια ανάλυση σας
    "Την ίδια στιγμή πετάνε βορά στην απύθμενη φημολογία τον εισαγγελέα Παπαγγελόπουλο. Το γεγονός όμως ότι ο κ. Παπαγγελόπουλος ήταν και είναι ο μοναδικός δικαστικός που τόλμησε να διατάξει επι ΠΑΣΟΚ την ποινική δίωξη του Σωκράτη Κόκκαλη της Ιντρακόμ για τέσσερα κακουργήματα και να οδηγήσει τις έρευνες βαθιά στα κυκλώματα της διαπλοκής, εξηγεί πολλά πράγματα."
    Πόσα θέλετε να μας τρελάνετε!!!
    Αποφάσισε ξαφνικά η Ν.Δ. μέσα στο καλοκαίρι να βάλει το μαχαίρι στο κόκκαλο και να τα βάλει με τον ΚΟΚΑΛΗ και τους νταβατζήδες και τοποθέτησε εκεί τον Παπαγγελόπουλο???
    Οπότε ο "κακός αστικός τύπος με τους νταβατζήδες" επιτίθεται στον ΠΑΠΑΓΕΛΟΠΟΥΛΟ???
    Είναι πολύ νωπές οι δηλώσεις του "καταληλότερου" στον ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ προεκλογικά ότι πάνω στην αντιπολιτευτική ορμή του αποκάλεσε τον ΣΗΜΙΤΗ αρχιερέα της διαπλοκής και δεν το εννοούσε.Τι κάνει το blog αυτό να πιστευει ότι ξεκινάει τώρα ο πόλεμος της διαπλοκής που δεν ξεκίνησε ποτέ(εξού και βάλεται ο ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ)???

  8. Lavazza avatar
    Lavazza 14/07/2009 15:06:46

    Βλέποντας τη στάση Παπαγγελόπουλου απέναντι στον Κόκκαλη, καταλαβαίνω την οργή των "δημοκρατικών δυνάμεων" του τόπου (και δει του ΠΑΣΟΚ)...

  9. stelios avatar
    stelios 14/07/2009 15:11:10

    Lavazza@
    ισως να εχεις δικιο,αλλα δεν παυει ναναι στα πλαισια του βρωμικου παιχνιδιου με εργαλειο παντα τη Δικαιοσυνη που σκυβει η ευλογημενη στους δυνατους και μετα ξεσπα ατεγκτη και τυπικη σε οποιον αδυναμο βρει μπροστα της οπως η τσιγγανοπουλα που ειναι 5 χρονια στη φυλακη ενω οι φονιαδες διασκεδαζουν στα μπουζουκια παρεα με μπατσους.

  10. tiramola avatar
    tiramola 14/07/2009 16:12:02

    bet and win...

  11. ataktos avatar
    ataktos 14/07/2009 16:21:24

    eleos – μα τώρα τρώει με δέκα μασέλες το παιδί μας (έγινε σαν το γρουν) και η Μαριάννα που δεν τον αντέχει είναι στην γύρα με της οικολογικές προσφορές του Σάκη δεν βλέπεις ...

  12. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 14/07/2009 16:38:51

    Εάς δούμε πέρα από τη τρέχουσα επικαιρότητα.

    Τα στοιχεία που έχουν έρθει έως τώρα στο φως και κυρίως αυτά που έχουν στα χέρια τους τα άρμοδια όργανα της Πολιτείας και φυσικά και η κυβέρνηση, υποδεικνύουν ότι υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της συμμορίας Βλαστού -και λοιπών συμμοριών που είναι έξω αυτή τη στιγμή- της τρομοκρατίας ιδιαίτερα τύπου Σέχτας και λαθρεμπόρων όπλων που καλύπτονται από παρακρατικά κυκλώματα που με τη σειρά τους συνδέονται με συγκεκριμένα επιχιερηματικά συμφέροντα.

    Σε ένα επίπεδο βαθύτερο, τα επιχιερηματικά αυτά σμυφέροντα, εξυπηρετούν συμφέροντα ξένων μυστικών υπηρεσιών αλλά και διεθνών " μαφιόζων".

    Μέσα σε όλα αυτή την εξαιρετικά περίπλοκη τόσο από επιχιερησιακής όσο και από νομικής πλευράς, χρειάζεσαι ως κράτος να επιδείξεις πυγμή και αποφασιστικότητα προς τη κατεύθυνση που έχεις εντοπίσει ότι προέρχεται η επίθεση.

    Εξ'ου και η τοποθέτηση Παπαγγελόπουλου. Επιπλέον ο απερχόμενος Διοικητής φάινεται ότι έπεσε θύμα κολακείας πολλών παραγόντων, δίχως να αντιληφθεί μια από τις βασικές αρχές του βρώμικου κόσμου της κατασκοπίας "Φοβού του Δναούς και δώρα φέροντες".

    Γνωστό και διαχρονικό ρητό, που κατά τα φαινόμενα είχε μετατρέψει την ΕΥΠ σε "ασσύμετρο όπλο" εναντίον της κυβένρησης και του κράτους (Διαχωρίζω εμφανώς αυτές τις δύο έννοιες).

    Συνεπώς ο Κοραντής έφαγε το κεφάλι του και ορθώς από ότι φάινεται, γιατί αμέσως μετά την απολυσή του, έσπευσε να κάνει αμφιλεγόμενες δηλώσεις σε συγκεκριμένη κατεύθυνση που έχει αποδειχθεί ότι έιχε ωφεληθεί άμεσα απο "διαρροές" του περιβαλλοντός του στο παρελθόν.

    Οπότε δικαιώνεται και ο Παυλόπουλος για την αποφασή του, η οποία κατά τις δικές μου πληροφορίες είχε παρθεί εδω και αρκετούς μήνες, αλλά περίμεναν πρώτα να τελειώσει η υπόθεση με τον Παναγόπουλο.


    ΕΝ κατακλείδι, εάς δούμε τη κατάσταση ως έχει και εάς αναγνωρίσουμε ότι στη χώρα δρά μια μαφία που καταληστεύει, δολοφονεί και κατασκοπεύει το Ελληνικό κράτος εδω και 20 χρόνια.

    Στους φίλους ΠΑΣΟκους να υπενθυμίσω ότι η ΚΟ-ΜΠΟ-ΣΤΑ είναι εν πολλοίς υπέυθυνη για τις επιθέσεις στην οικογένεια Παπανδρέου από το '88 μέχρι και το 2007 και ουσιαστικά αποτέλεσαν και τη βασική αιτία εισδοχής στο ΠΑΣΟΚ των πλέον σάπιων στοιχείων της Ελληνικής κοινωνίας.

    Δίνεται λοιπόν ιστορική ευκαιρία, να πεταχθεί η ΚΟΜΠΟΣΤΑ στα σκουπίδια και να απάλλαξουμε τη χώρα από αυτή τη μιζέρια. Τα δύο μεγάλα κόμματα εξουσίας μαζί μπορούν να τα καταφέρουν και μετέπειτα να παίξουν ίσοις όροις το πολιτικό παιχνίδι.


    Αυτά το ολίγα.

  13. Sree avatar
    Sree 14/07/2009 16:50:41

    Poso mprosta eisai re Dubai? H patris ekpempei SOS !!!

  14. politis avatar
    politis 14/07/2009 17:02:21

    Ολόκληρο μηχανισμό έχει στήσει το ΠΑΣΟΚ

    Ένας ολόκληρος μηχανισμός που θυμίζει... εργοστάσιο δουλεύει στην Ιπποκράτους γύρω από τα ιντερνετικά μέσα, το διαδίκτυο, τα μπλογκ και τις ιστοσελίδες, προκειμένου να παρακολουθεί η ηγεσία του ΠαΣοΚ ανά πάσα στιγμή τι γίνεται, τι λέγεται, τι διαμορφώνεται, τι κλίμα δημιουργείται, καθετί που διακινείται στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.

    Καθημερινά στα γραφεία του ΠαΣοΚ οι επιτελείς που χειρίζονται τα ψηφιακά μέσα ενημερώνουν σε διάφορα επίπεδα την ηγεσία του ΠαΣοΚ, ώστε να γνωρίζει όλα όσα συμβαίνουν στο διαδίκτυο, ακόμη και όσα διακινούνται ... υπό μορφήν ψιθύρου...

    Η δουλειά που γίνεται είναι μοιρασμένη και εμπλέκονται πολλοί τομείς, επικοινωνίας κυρίως, το γραφείο του προέδρου υπό την Τίνα Μπιρμπίλη, ο Γιώργος Πετρουλάκης, που παρέχει τις γνώσεις και την τεχνική επιμέλεια, αλλά και άλλοι τομείς και πολλά άλλα στελέχη.
    Όλοι εργάζονται σ' έναν οργανωτικό σκελετό κάθετα και οριζόντια, ώστε η ενημέρωση να παρέχεται σε χρόνο dt.

    Ύστερα, γύρω-γύρω από την Ιπποκράτους, σαν ένας άλλος ιστός αράχνης, έχει απλωθεί ένα δίκτυο φίλων, εθελοντών και μελών του κόμματος που όταν ανιχνεύσουν κάτι παρεξηγήσιμο σε κάποια ιστοσελίδα ακόμα και βουλευτού ή στελέχους αμέσως βαράνε συναγερμό, στέλνουν μηνύματα, κάνουν chat, ειδοποιούν το ΠαΣοΚ...

    Επίσης, για ό,τι τους φαίνεται ασυνήθιστο, τους έχει κάνει εντύπωση, ένα γεγονός στην πόλη όπου ζούνε το οποίο τους παραξενεύει, ενημερώνουν αμέσως το Κίνημα. Από τέτοια στο ΠαΣοΚ ουκ ολίγα...

    Και επειδή όλοι κινούμαστε πλέον σε ρυθμούς διαδικτύου, οι ειδικοί έχουν ανά πάσα στιγμή ανοιχτό το laptop τους. Τι θέλουν να δούνε; Εξετάζουν τις συνέπειες μιας είδησης, αν είναι σκόπιμη, αν εξυπηρετεί κάποιους ή κάποιον, αν είναι αληθής, αν κρύβονται πίσω από αυτήν συμφέροντα και ποια, αν πρόκειται για κάτι που δεν ήταν γνωστό και τώρα αποκαλύπτεται, αν μια είδηση σε κάποιο μπλογκ συμπαρασύρει και δημιουργεί γεγονότα και αντιδράσεις και φυσικά αν προκαλεί αρνητικό ή θετικό κλίμα για το ΠαΣοΚ.

    Μάλιστα ορισμένες ειδήσεις γράφονται στα μπλογκ και από βουλευτές του ΠαΣοΚ και μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κάτι που συνέβη βρίσκεται γραμμένο εκεί ΟΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ και για τον ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ .

    Μέχρι και οι ερωτήσεις των βουλευτών της αντιπολίτευσης καταγράφονται στα μπλογκ, καθώς γνωρίζουν ότι έχουν μεγάλη αναγνωσιμότητα. Μάλιστα ορισμένοι βουλευτές που έχουν πιάσει το νόημα και αντιλαμβάνονται ότι το κλίμα που δημιουργείται συμπαρασύρει τα πάντα, δημοσιεύουν στο διαδίκτυο τις ερωτήσεις εκείνες που ξέρουν ότι θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον και των υπόλοιπων Μέσων Ενημέρωσης ώστε να πάρει διάσταση η καταγγελία ή η αποκάλυψη.

    Συχνός... πελάτης των μπλογκ είναι ο Μιχάλης Καρχιμάκης και όσοι βουλευτές υπογράφουν μαζί του κείμενα ερωτήσεων για μίζες, προσλήψεις στο Δημόσιο, κακοδιαχείριση, σπατάλες, παρασκήνια και πολλά άλλα.

    Το «Αυτί και το Μάτι» του ΠαΣοΚ είναι, με δυο λόγια, το διαδίκτυο και καθημερινά δεκάδες άτομα εργάζονται ώστε η ηγεσία του Κινήματος να γνωρίζει τι κινείται και τι αναπνέει στην μπλογκόσφαιρα. Όλα αυτά τα αναφέρει η κυριακάτικη εφημερίδα «Το Παρόν».

    Και φυσικά το διαδίκτυο είναι και το «Στόμα» του κόμματος, αφού όπως κατά καιρούς έχει γραφεί στα ψιλά ορισμένων εφημερίδων μόνο για τα ...συντροφικά μπλόγκ ( για την συντήρηση τους ) η Ιπποκράτους δαπανά μηνιαίως 30.000 Ευρώ.

    Όλος αυτός λοιπόν ο μηχανισμός που έχει στηθεί αποτυπώνεται στα επιμέρους ευρήματα των δημοσκοπήσεων, όπου το ΠαΣοΚ κυριαρχεί στις νεανικές και μεσαίες ηλικίες με σημαντική διαφορά. Κυριαρχεί δηλαδή στις ηλικίες του διαδικτύου.

    Στην Ιπποκράτους θεωρούν το διαδίκτυο το ανερχόμενο μέσο πληροφόρησης που έχει σιγά-σιγά υποκαταστήσει σημαντικό κομμάτι του παραδοσιακού τύπου.
    Κινούνται λοιπόν τόσο στο προσκήνιο , όσο και στο...παρασκήνιο.

  15. anonymos avatar
    anonymos 14/07/2009 17:46:02

    Ορθή, ορθότατη, η απομάκρυνση Κοραντή !


    Σε ποιά σοβαρή μυστική υπηρεσία του κόσμου, ο Διοικητής της (αναλογιστείται, τι εστί για τις ΗΠΑ ο αρχηγός της CIA), δίνει την ημέρα της απομάκρυνσής του, ......συνέντευξη σε εφημερίδα;;;;
    (στα ΝΕΑ με τον τίτλο "Δεν θα έκανα ποτέ κοπτοραπτική");
    Και μάλιστα σε εφημερίδα δημοσιογραφικού συγκροτήματος, στο οποίο "ψιθυριζόταν" ότι έκανε επιλεκτικά διαρροές.
    Η θέση του διοικητή της Ε.Υ.Π. δεν είναι θέση κυλικειάρχη σε σχολείο, να τη δίνουν σε όποιον κερδίσει το διαγωνισμό και όταν του την παίρνουν να μυξοκλαίγεται. Η εκάστοτε υπεύθυνη κυβέρνηση, που εκλέγει δημοκρατικά ο ελληνικός λαός, έχει το μαχαίρι και το πεπόνι. Όποιον θέλει βάζει, όποιον θέλει βγάζει. Είναι ποτέ δυνατόν να ανακοινώνονται δημόσια οι λόγοι απομάκρυνσης του διοικητή των μυστικών υπηρεσιών; Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών ήταν αυτή ή παιδική χαρά;

    taxalia.blogspot.com

    • thle8eaths avatar
      thle8eaths @ anonymos 14/07/2009 19:23:05

      όχι μόνο καλά έκανε, τους γ.......σε . αλλά έπρεπε να τη δώσει στο ζάππειο , με παρπυσία πολλών δημοσιογράσφων, με διάλογο κλπ.

      λογαριασμό δίνει μόνο στους πολίτες κι όχι σε πολιτικάντηδες τύπου .. ας μην αναφέρω ονόματα και κοπεί το μήνυμα.

  16. kwstas avatar
    kwstas 14/07/2009 17:52:09

    τι να τα κανεις τα τανκς εαν ελεγχεις την δικαιοσυνη ειπε καποτε ενας πρωθυπουργος.....παπαγελοπουλος σανιδας πως το λεγανε τον πριν τον σανιδα μου διαφευγει ολα τα μωρα στην πιστα για να σωθει ο καταλληλοτερος και μαζι του το νεο συστημα ε....

  17. anonymos avatar
    anonymos 14/07/2009 17:59:55

    Επειδή κάναμε κριτική στον Κοραντή κάποιοι έσπευσαν να μας βαφτίσουν παπαγαλάκια του… Μαρκογιαννάκη! Όταν αποκαλύπταμε και στηλιτεύαμε τα χάλια της ΕΥΠ, είμασταν καλοί και αντικυβερνητικοί. Καταλάβετε το κάποιοι: Θα συνεχίσουμε να λέμε ΤΑΧΑΛΙΑ μας υπερκομματικά και ασυμβίβαστα, όπως ακριβώς και τα χάλια Θεσσαλονίκης των οποίων την άποψη προσυπογράφουμε:
    http://olympia.gr/

  18. olympia avatar
    olympia 14/07/2009 18:01:11

    Αυτό που γίνεται με τα Μέσα είναι εξωφρενικό. Διαδίκτυο και κοινωνία βράζουν και αυτοί ασχολούνται με το πως θα τα φορτώσουν όλα στον Βλαστό. Ήδη το όνομα Τρομπούκης εξαφανίστηκε, ο Καλογρίτσας εξαϋλώθηκε, η περιβόητη απομαγνητοφώνηση με τον Μπόμπολα διακτινίστηκε.

    Για τον κύριο Γενικό, ούτε λόγος.

    Είναι δεδομένο ότι όλοι οι καλοταϊσμένοι του συστήματος αλλά και οι τρομοκρατημένοι θα προσπαθήσουν να κουκουλώσουν την υπόθεση υπό τις φτερούγες ενός διανοητικά διαταραγμένου (όπως άφησε να εννοηθεί ο δικηγόρος του) δολοφόνου και κάποιων άλλων απίστευτων τύπων όπως “Πετράκης” κλπ. Εδώ θα κριθούν όλοι. Κράτος, κοινωνία, κόμματα και πολίτες. ‘Ιδια πατέντα δηλαδή με τη 17Ν, όπου την ευθύνη πήραν ένας wannabe hero κουφοντίνας και με το ζόρι ο συγγραφέας Γιωτόπουλος. Ίδια πρόσωπα σε διαφορετικό έργο. Ε κύριε Ραγκούση;

  19. foufoutos avatar
    foufoutos 14/07/2009 18:12:02

    Βουρ για τη zougla.gr. Εχει υλικό για τη μάνα του Γιωργάκη. Τρέξτε...

  20. mpaxalo avatar
    mpaxalo 14/07/2009 18:13:58

    Ένας χρήσιμος διάλογος Κοραντή Καλντερίδη

    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2008/09/blog-post_2528.html?showComment=1221724620000

  21. Χι avatar
    Χι 14/07/2009 19:14:33

    Και ένα ακόμη χρησιμότερο ιστορικό αφιέρωμα για τις επικίνδυνες στροφές των "δημοκρατικών δυνάμεων":

    www.tinyurl.com/timiotera

  22. asta-na-pane avatar
    asta-na-pane 14/07/2009 19:37:57

    η απομάκρυνση του Κοραντή από την διοίκηση της Ευπ την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, είναι άλλη μια απόδειξη πως "μωραίνει κύριος ους βούλεται απωλέσαι"!

    Όχι αγαπητέ ΤΑΧΑΛΙΑ, δεν είναι ο ανθυποπεριπτερας ο διοικητής της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών ώστε να το απολύει ο Τάδε Πάκης και μάλιστα με προφανέστατη την αιτία, δηλώνοντας σαφώς με την πράξη αυτή ότι τον ενόχλησε ο συγκεκριμένος άνθρωπος ,στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, γιατί επέτυχε κυρίως και προπαντός, την απενοχοποίηση(?) -επιτέλους- αυτής την πολλαπλώς συκοφαντημένης υπηρεσίας.
    Το έγκλημα του Διοικητή που πετάχτηκε σαν "τρίχα από το ζυμάρι", είναι ότι "χρεώθηκε" το καλλίτερο πρόσωπο της Εθνικής Υπηρεσίας. Και αυτό δεν το αντέχει η "Προοδευτική κοινωνία" που εδώ και 40 χρόνια, ανέλαβε την κηδεμονία αυτού του τόπου! Διακομματικά, σαν μαγάρα!

    Αλλά καμιά φορά η "τρίχα" γίνεται "τριχιά" και σαν τέτοια χρησιμοποιείται για τις "κρεμάλες" των "δημίων". Που μπορεί και να ετοιμάζονται για τους ίδιους!
    Το θέμα είναι πως μέσα σ΄ ένα καλοκαίρι που η Ελλάδα ζει περίεργους και ύποπτους "μύθους" που γίνονται πραγματικότητα, θα βρεθεί ακέφαλη σ΄ ένα νευραλγικό τομέα μια και το ανταλλακτικό κεφάλι που θα της βιδώσουν, θέλει χρόνο να γεμίσει και να αντιληφθεί!
    Και πολλά πουλάκια θα έχουν "χέσει", ως τα τότε, τα δικά μας τα κεφάλια!
    Το πόσο χαίρονται οι «φίλοι» μας, το δείχνουν στο Αιγαίο!

  23. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 14/07/2009 21:00:21

    Σε γενικές γραμμές η απόφαση της αντικατάστασης
    του "χαλαρού" κ. Κοραντή
    απο τον σκληρότερο πρώην εισαγγελέα εφετών
    στην κορυφή της ΕΥΠ κρίνεται απολύτως σωστή.

    Όσοι τσίμπησαν με τους εμφανιζόμενους λόγους
    περι "κοπτοραπτικής" που αφορούν την "παραίτηση"
    του πρώην αρχηγού της Υπηρεσίας καλό θα ήταν
    να γνωρίζουν πως τέτοιου είδους τεχνάσματα
    [στάχτη στα μάτια] πάντοτε χρησιμοποιούνται
    στον κόσμο της πληροφορίας.

    Η κυριότερη αποστολή της υπηρεσίας παραμένει
    [για όσους το ξεχνούν ηθελημένα η μή]
    η συλλογή -και επεξεργασία- των πληροφοριών.

    Η ΕΥΠ βέβαια κάνει και άλλα πράγματα,
    αλλά όχι επισήμως...
    [Υπάρχουν ειδικοί "τομείς" για όλες τις δουλειές...]

    Για τους αδαείς στα "κατασκοπικά"
    να προσθέσω δυό λέξεις για τή καλύτερη κατανόηση
    του πραγματικού κόσμου.
    Βλέποντας την ΕΥΠ [ως μια απλή Υπηρεσία],
    κοιτάτε απλώς την κορυφή του παγόβουνου...

    Κλείνοντας, σημειώνω πως ο απερχόμενος
    διοικητής της ΕΥΠ ολοκλήρωσε ευδοκίμως
    την αποστολή που του ανετέθει,
    και άν κάποιοι από εμάς θα θέλαμε
    να ενεργούσε κάπως διαφορετικά,
    καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε πως
    για ουσιαστικές αλλαγές πλεύσης και προτεραιοτήτων
    απαιτείται πρωτίστως ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ.

    Τα πλαίσια κινήσεως λοιπόν
    -του εκάστοτε διοικητή-
    είναι σαφώς καθορισμένα.
    ___________________________

    • Dubai Expatriate avatar
      Dubai Expatriate @ Beyond The Stars 14/07/2009 21:36:35

      Πεξηγείς την εντελώς βλακώδη κινηση να δώσει συνέντευξη μερικές ώρες μετά την παύση του εκφράζωντας μάλιστα δυσαρέσκεια?

      Σημειωτέων ότι δεν έχει παραδώσει ακόμα επισήμως τη θέση του στον αντικαταστάτη του και τυπικώς μπορεί να διωχθεί για ανυπακοή σύμφωνα με τον δημοσιουπαλληλικό κώδικα που φαντάζομαι τον γνωρίζει ως διπλωματικός υπάλληλος τόσο έτη.

      Μου φαίνεται εξαιρετικά "περίεργη" η κινησή του αυτή και συμφωνώ με την ανάρτηση του Φάκτωρα ότι η ΕΥΠ είχε -γοα μια ακομη φορά- τάσης αυτονόμησης από την νόμιμη κυβέρνηση.

      Η συνέντευξη που έδωσε ο Κοραντής εντάσσετε σε αυτό το πλαίσιο. Δεν είναι ένας απλώς συνεργάτης μιας κυβέρνησης αλλά οργανό της στα πλαίσια βέβαια της νομιμότητας.

      "Τα στερνά τιμούν τα πρώτα"

      • thle8eaths avatar
        thle8eaths @ Dubai Expatriate 15/07/2009 13:27:10

        να δεις που θασ κατέβει με το ΛΑΟΣ. Και:
        1. θα βγει βουλευτης με χίλια! το λαχείο της ζωής του
        2. το παραπάνω θα φτάσεο το λαος σε διψ΄γφιο νούμερο!
        δυο ισότιμα πλέον κόμματα στο χώρο της δεξιάς. με το ένα μνάλιστα με δάφνες δικαιοσύνης. αν πάει κι ο ζιορμπάς μαζί τους 'εφτασαν το 25%
        !!!
        όπα ο μπακαλόγατος (ή γαλατόπαιδο)!!!

      • thle8eaths avatar
        thle8eaths @ Dubai Expatriate 15/07/2009 13:28:09

        καθόλου μυαλο δεν έχουν στη νουδου φαίνεται. αφού ο άλλος δήλωσε και περιμένει όσους φεύγουν ή διώχνουν.

      • thle8eaths avatar
        thle8eaths @ Dubai Expatriate 15/07/2009 13:29:52

        >διωχθεί για ανυπακοή σύμφωνα με τον δημοσιουπαλληλικό κώδικα

        δηλαδή ... θα τον απολύσουν;

        τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.