#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/10/2011 13:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κόσμος περιμένει τον Αντώνη Σαμαρά




Όσα συνέβησαν αυτές τις ημέρες ένα μόνο πράγμα αποδεικνύουν, για όποιον έχει μάτια και βλέπει και αυτιά και ακούει. Ο κόσμος αηδίασε με το πολιτικό προσωπικό. Ένα πολιτικό προσωπικό που δεν διαθέτει πλέον ούτε τα στοιχειώδη ανακλαστικά της πολιτικής επιβίωσης.

Πως να εξηγήσουμε διαφορετικά όσα βγαίνουν και λένε σε κανάλια και εφημερίδες οι πρωταγωνιστικές φιγούρες της ελληνικής καταστροφής, λίγες μόνο ώρες ύστερα από όσα συνέβησαν σε όλη την Ελλάδα με αφορμή τις παρελάσεις για την εθνική επέτειο;

Γράφει στα ΝΕΑ ο Βενιζέλος που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι ποιος θα διαδεχθεί το κουφάρι του ΠΑΣΟΚ: « Η κρίση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα είναι βαθιά και πολυεπίπεδη. Δεν είναι κρίση µόνον οικονοµική, ούτε πολύ λιγότερο κρίση απλώς δηµοσιονοµική. Είναι κρίση ηθική και υπαρξιακή. Δοκιµάζεται πλέον η κοινωνική και εθνική συνοχή. Δοκιµάζεται η ικανότητά µας να συνεννοούµαστε µε ορθολογικό τρόπο γύρω από θεµελιώδη ζητήµατα εθνικής στρατηγικής...."

Ποιός όμως προκάλεσε αυτήν την πολυεπίπεδη κρίση; Ποιός έθεσε σε δοκιμασία την κοινωνική συνενοχή; Ποιοί οδήγησαν την χώρα στην καταστροφή; Κουβέντα γι αυτά ο πολύς κ. Βενιζέλος

Την ίδια στιγμή ο πρωθυπουργεύων ΓΑΠ νοιάζεται μόνο για την σύνδεση της Κρήτης με την ... Αιγυπτιακή επανάσταση (δίνοντας μεταξύ άλλων και αφορμές να ακούγονται φωνές περί ..."κρητικής ανεξαρτησίας”) και καμαρώνει για τα αποτελέσματα της τελευταίας Συνόδου Κορυφής

Αντί δηλαδή να ζητήσουν συγγνώμη από τον λαό για τις αποτυχίες τους και για το τέλμα στο οποίο οδηγήσαν την χώρα, μας λένε κι από πάνω ότι είναι δική τους επιτυχία το κατά 50% κούρεμα που αποφάσισαν άλλοι ερήμην τους και το οποίο πριν από λίγο οι ίδιοι εξόρκιζαν ως απευκταίο και παρακαλάνε για βοήθεια εκείνους  έβριζαν μέχρι πρότινος.

Χρειάζεται θράσος χιλίων καρδιναλίων για να προκαλεί κανείς με τόσον πολιτικό αμοραλισμό και και ανερυθρίαστα τον λαό που υποφέρει από την ίδια την πολιτική του. Δεν είναι πλέον μόνο άσχετοι και ανόητοι. Είναι εθνικά επικίνδυνοι.

Δεν υπάρχει πλέον πολίτης που δεν είναι αγανακτισμένος με αυτά που συμβαίνουν, που δεν αντιλαμβάνεται ότι βρισκόμαστε όλοι ένα βήμα από το χείλος της καταστροφής.

Δυστυχώς η ΝΔ του Σαμαρά δεν πείθει ακόμα. Μόνο ο Σαμαράς υπάρχει κανείς άλλο. Οι υπόλοιποι, με ελάχιστες εξαιρέσεις,  αντιμετωπίζουν περιδεείς την κοινωνική οργή κοιτάζουν έκπληκτοι αυτά που συμβαίνουν, και τι κάνουν; Τρέχουν στο Mega, ή στην "Καθημερινή" για να ζητήσουν προστασία.

Γράφαμε πριν από αρκετό καιρό εδώ απευθυνόμενοι στον μόνο που αποτελεί πλέον την ελπίδα του Έθνους: Αν δεν φας θεριό, θεριό δε γίνεσαι

Οι παρθενογενέσεις σπανίζουν. Οι μεγαλύτερες ιστορικές αλλαγές, ακόμα και οι επαναστάσεις, εμπεριείχαν στοιχεία συνέχειας.

Επομένως η κατά Σαμαρά «δημοκρατική επανάσταση» θα πατήσει ΚΑΙ σε υπάρχοντα «πάγια».

Αλλά στην ΝΔ το μόνο υπάρχον «πάγιο» που αξίζει είναι ο κόσμος, τα υπόλοιπα είναι αποσβεσμένα ή ευτελή.

Ο κόσμος τον έφερε στην αρχηγία, αυτός μπορεί να τον αναδείξει κυβερνήτη, αυτός είναι η μοναδική δύναμή του.

Αλλά και ο αυστηρότατος, χωρίς υπομονή πλέον, κριτής.

Με τους μηχανισμούς δεν τα πήγε καλά.  Το διαπίστωσε στα «πέτρινα χρόνια» του.

Τι τον κάνει να πιστεύει ότι θα τα πάει τώρα;

Αν ο Σαμαράς δεν ρισκάρει τώρα να τα αλλάξει όλα, αν δεν βγει ο ίδιος μπροστά και να δείξει το πραγματικό πρόσωπο της αλλαγής που περιμένει ο λαός, αν δεν δείξει τον Σαμαρά που ξέρουμε όλοι όσοι τον ζήσαμε στα πέτρινα χρόνια, τότε το όνειρο θα απομακρύνεται συνεχώς.

Με φθαρμένα υλικά δεν χτίζεται καινούριο οικοδόμημα

Μπορεί να ρωτήσει και τον Καραμανλή.

FactorX

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nikolaos avatar
    Nikolaos 31/10/2011 13:44:25

    Θα έρθει? Μακάρι.

  2. ifer avatar
    ifer 31/10/2011 13:48:03

    Εύγε, είναι ακριβώς έτσι. Βοά η πραγματικότητα - και η κοινωνία.

  3. Ίωνας avatar
    Ίωνας 31/10/2011 13:49:11

    Φάκτορα, προσυπογράφω έως κεραίας το άρθρο σου. Και όπως πολύ σωστά είπες, ο Αντώνης Σαμαράς θα είναι κυβερνήτης κι όχι απλά Πρωθυπουργός.

  4. Βασίλης Μακρής avatar
    Βασίλης Μακρής 31/10/2011 13:49:30

    Παιδιά ηρεμία! Μην εκλαμβάνετε τους ευσεβείς πόθους σαν πραγματικότητα. Ο κόσμος δεν εμπιστεύεται κανενός είδους μεσσιανισμό. Τα βαρίδια ζυγίζουν πολύ και αποτελούν εμπόδιο σε ο,τιδήποτε δημιουργικό και αν σχεδιάζουν είτε ο Χρύσανθος, είτε ο Φαήλος.

    • factorx avatar
      factorx @ Βασίλης Μακρής 31/10/2011 13:52:47

      Είσαι μακρυά νυχτωμένος φίλε μου, αν προσπαθείς να προσωποποιήσεις την τακτική Σαμαρά σε συνεργάτες του. Και πέρα από άναρθρες κραυγές περιμένουμε να διαβάσουμε και κανένα επιχείρημα

      • skeptiki avatar
        skeptiki @ factorx 31/10/2011 16:53:40

        Το πρόβλημα είναι ότι κι εμείς επιχείρημα περιμένουμε... χωρίς ΘΑ

  5. Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
    Κωστας Ε. Χριστοδουλου 31/10/2011 13:49:42

    Περιμένουμε !!!!

  6. καθηγητής avatar
    καθηγητής 31/10/2011 13:50:14

    Συμφωνώ και επαυξάνω. Στα φθαρμένα υλικά πρέπει να συμπεριληφθούν και οι τοπικοί κομματίσκοι και συνδικαλιστάκοι που σε αγαστή συνεργασία με τους γόνους-βουλευτές, όπως και με το αλισβερίσι και την ποσόστωση στα ρουσφέτια με τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ συναδέρφους τους (βόλεψε με όταν είσαι εσύ κυβέρνηση να σε βολέψω εγώ όταν είμαι εγώ) τραυματίζουν την παράταξη και εμπεδώνουν το αίσθημα της αδικίας στον κόσμο.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ καθηγητής 31/10/2011 15:33:04

      Κατὰ τὴν δυνατότητά μου πιστοποιῶ κι ἐγὼ ὅτι σ' αὐτὸ τὸ ἐπίπεδο ἔχουμε μεγαλειῶδες business as usual. Καμία ἀλλαγή. Ἡ μεταπολίτευση στὰ καλύτερά της. Μακάρι ν' ἀλλάξουν ὅλα σύντομα. Ἀλλὰ πολὺ σύντομα!

  7. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 31/10/2011 13:55:03

    ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ 1000% !!!
    ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΕΙΣ...

  8. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 31/10/2011 14:00:26

    "Με φθαρμένα υλικά δεν χτίζεται καινούριο οικοδόμημα"
    Αυτό ακριβώς βλέπει η κοινωνία FactorX και το φωνάζει.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ πρέπει να εκπέμψει τώρα το μήνυμά του.
    Με λόγια καθαρά κι αληθινά.
    Ναι. Είμαστε δύσκολα.
    Ναι. ΔΟΥΛΕΙΑ κι ΑΓΩΝΑΣ ειναι το ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ. ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ, Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ κι Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ.
    Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ πρέπει τώρα να βγει δυναμικά μπροστά.

  9. BlueSky avatar
    BlueSky 31/10/2011 14:16:32

    Αγαπητοί συγγραφείς των αντινέων!
    Εδώ και πολύ καιρό περιμένουμε τον Α.Σαμαρά, αλλά δεν μας έρχεται. Έως τώρα εάν είχαμε ΝΔ, θα είχαμε πέσει 128 φορές, τόσα όσα είναι τα πασοκικά σκάνδαλα των δύο τελευταίων ετών(θα τα αριθμήσω άλλη στιγμή, τα οποία βέβαια είναι πασίγνωστα). Περιμένουμε, περιμένουμε και νιώθουμε ότι είμαστε ακροατές του Jack Daniels, όπου με τεράστια υπομονή και επιμονή αναμένουμε πότε θα πέσει ο φελός μέσα στο βαρελάκι. Το βαρελάκι υπόψη σας συμβολίζει το πασόκ και είναι χωρίς πάτο, καθώς ότι πέφτει μέσα πάει στο κενό, γιατί πολύ απλά το πασόκ μας εξαθλίωσε σπάζοντας και τον πάτο. Οσονούπω, το πασόκ θα διαλύσει και το υπόλοιπο βαρέλι με αποτέλεσμα η Ελλάς μας να μείνει ροκανίδια. Εμείς ακόμη περιμένουμε, περιμένουμε τον Α.Σαμαρά και τη ΝΔ, που λιμνάζουν Βαρβιτσιώτηδες, Μητσοτάκηδες κλπ, κλπ. Εμείς θα συνεχίσουμε να περιμένουμε μέχρι να φτάσουμε να παίρνουμε 400-600 € για να βγάλουμε το μήνα. Ρωτώ , πόσα να περιμένει και πόσο υπομονή μπορεί να κάνει κάποιος όταν θα περιμένει να ζήσει με 500 €. Τι θα περιμένουμε άραγε, τα 500 ή τον Α. Σαμαρά; Όπως φαίνεται θα περιμένουμε τα 500 και κάποιοι άλλοι θα χάσουν το τρένο. Ελπίζω και εύχομαι να μη χάσει το τρένο ο Α.Σαμαράς, τον οποίο τόσο προσμένουμε!!!

    • andreas avatar
      andreas @ BlueSky 31/10/2011 14:24:35

      Φιλε μου Βluesky αν παιρνεις πανω απο 500 μην μιλας καθολου μπηκα στον 4ρτο χρονο ανεργιας και προβλεπω οτι δεν θα ξαναδουλεψω ποτε μου.

  10. andreas avatar
    andreas 31/10/2011 14:18:03

    Φακτορα με αντιγραφεις.Θα ζητησω πνευματικα δικαιωματα.

    • factorx avatar
      factorx @ andreas 31/10/2011 14:27:24

      Έγραψες κάτι ίδιο; Τότε συμβαδίζω με την ...βάση, χαιρετισμούς

  11. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 31/10/2011 14:27:45

    ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ: Σωστά τα γράφεις φάκτορα. Τόσα ρίσκα έχεις κάνει Αντώνη. Κάνε κι άλλο ένα. Περιμένουμε!!!

  12. karenin avatar
    karenin 31/10/2011 14:28:53

    Είναι απλο. Τι ποσοστό εκλογικής εκκίνησης του δίνει η ΝΔ απο μόνη της χωρίς την παρουσία του και των συνεργατών του;
    Ας την αφήσει λοιπόν, και να πορευθεί μόνοςτου όπως έκανε ως τωρα. Απο αφθαρτο πατριωτικό πολιτικο κεφάλαιο έχουμε ανάγκη.

  13. Απορία avatar
    Απορία 31/10/2011 14:31:16

    Πολύ σωστά αυτά που γράφεις και πολύ σωστή η κατάληξή σου factorX. Είχε μαλλιάσει πολλών η γλώσσα να τα φωνάζουμε μήνες τώρα.

    Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να προσεχθεί πλέον είναι το θέμα της "επαναδιαπραγμάτευσης". Δυστυχώς το οποιοδήποτε διαπραγματευτικό χαρτί της χώρας χάνεται μέρα με τη μέρα.

    Θα επαναλάβω μερικά πράγματα που είχα πει παλαιότερα γιατί πιστεύω ταιριάζουν καλύτερα στο πλαίσιο που θέτεις σήμερα:

    Οι Γερμανοί γνωρίζουν ότι η χώρα μας είναι πλεόν σούργελο και το ότι το χειρότερο που μπορούμε να τους κάνουμε αυτή τη στιγμή είναι να χρεωκοπήσουμε και να πάμε πισω στη δραχμή.

    Γνωρίζουν όμως ότι η χώρα μας δεν διαθέτει κανένα συναλλαγματικό απόθεμα (το έφαγε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ), πράγμα που σημαίνει ότι εαν θελήσουμε να γυρίσουμε σε εθνικό νόμισμα δεν μπορούμε, μιας και που δεν θα έχουμε να καλύψουμε τις βασικές μας ανάγκες για ενέργεια, ένοπλες δυνάμεις, τρόφιμα, υγεία ούτε για δυο-τρεις μέρες.

    Επομένως δεν ιδρώνει το αυτί τους για οτιδήποτε προσπαθήσουμε να διαπραγματευτούμε και εξαιτίας αυτού ζητάνε πλέον οτιδήποτε.

    Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνει ο Σαμαράς, όταν πάρει την διακυβέρνηση, είναι να πάει σε Ρωσία, Κίνα, Ινδία, Βραζιλία ή όπου αλλού χρειαστεί για να επαναδημιουργήσει το συναλλαγματικό απόθεμα που χρειάζεται η χώρα για να μπορεί να λειτουργήσει για μερικούς μήνες σε περίπτωση επιστροφής σε εθνικό νόμισμα.

    Αυτό είναι εκ των ουκ άνευ και το μόνο που μπορεί να αυξήσει την όποια διαπραγματευτική ικανότητα της χώρας.

    Δεν υπάρχει πλέον καμμία δυνατότητα διαπραγμάτευσης. Η Ελλάδα δεν έχει κανένα διαπραγματευτικό χαρτί. Ο Παπανδρέου την κατάντησε κουρέλι, καμμένο χαρτί στο έλεος των γερμανών.

    Στο μόνο που μπορούμε να ελπίζουμε είναι μήπως και διαλυθεί η ΟΝΕ προτού χρεωκοπήσουμε εμείς. Αυτό είναι και το μοναδικό σενάριο που είναι στοιχειωδώς προς όφελός μας.

    Ελπίζοντας σε κάτι τέτοιο, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να διατηρήσουμε την κοινωνική συνοχή μας πάση θυσία.

    Βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση είναι:
    1) η διενέργεια εκλογών το συντομότερο δυνατόν για αποσυμπίεση της κοινωνικής πίεσης και αντιπροσωπευτικότερο κοινοβούλιο,
    2) η κάθαρση του πολιτικού και οικονομικού συστήματος που μας έφερε εδώ,
    3) η σωστή και δίκαιη αναδιοργάνωση του δημόσιου τομέα,
    4) η δημιουργία συναλλαγματικού αποθέματος με τη βοήθεια της Ρωσίας και της Κίνας, διότι οι ημέρες τη δραχμής, δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν είναι μακριά.

    Συμπέρασμα από όλα αυτά είναι ότι ίσως θα ήταν καλύτερα η ΝΔ σιγά-σιγά να φεύγει από την απόλυτη θέση της "επαναδιαπραγμάτευσης" (τουλάχιστον στην μορφή που την εννοεί και αφήνει να εννοηθεί σήμερα) και να ρίξει για αυτό τις ευθύνες στο ΠΑΣΟΚ που έχει διαλύσει παντελώς την χώρα.

    Η ΝΔ είναι προτιμότερο να εξελίξει την πολιτική της σήμερα, παρά να καλλιεργεί υψηλές προσδοκίες και να απογοητεύσει τον κόσμο μετά τις εκλογές.

  14. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 31/10/2011 14:32:20

    Ετσι ακριβώς είναι.
    Αν θέλαμε συστημικό αρχηγό και πειθήνιο όργανο εγχώριων και ξένων νταβατζήδων θα βγάζαμε την ακατανόμαστη

  15. panais avatar
    panais 31/10/2011 14:32:23

    Φάκτορα, έχεις απόλυτο δίκιο. Τα γεγονότα παίρνουν πλέον τόσο κατακλυσμιαίες διαστάσεις, που η δημόσια ρητορεία Σαμαρά και η ατζέντα που αυτός προβάλλει, δείχνουν ήδη ξεπερασμένες. Όσο για το πολιτικό προσωπικό που διαθέτει, αυτό δεν είναι απλώς ξεπερασμένο, αλλά απολιθωμένο. Επίσης, το γεγονός ότι τόσον καιρό κάνει γαργάρα αλλεπάλληλα εγκλήματα, τα οποία έχουν συντελεσθεί κατά της πατρίδας (προτεκτορατοποίηση της Ελλάδας ήδη μέσω του μνημονίου, δημόσια ομολογία Στρως - Καν περί προσυνεννόησής του με τον ΓΑΠ από τον Νοέμβριο 2009, τεχνητό φούσκωμα του ελλείμματος και παραποίηση των στοιχείων περί ΑΕΠ από την ΕΛΣΤΑΤ, έρευνες τουρκικών πλοίων σε ελληνική υφαλοκρηπίδα, οι οποίες παλαιότερα θα οδηγούσαν σε μείζονα ελληνοτουρκική κρίση κλπ. κλπ. ), είναι λυπηρότατο. Το δε γεγονός ότι πάει να συμμαχήσει με το ίδο διεφθαρμένο κατεστημένο που καταγγέλλει και διατείνεται ότι θα καταλύσει (βλ. πρόσληψη υιού Ψυχάρη ως διπλωματικού συμβούλου του), μόνο ως ΥΠΟΠΤΟ μπορεί να χαρακτηρισθεί για τις προθέσεις του ανδρός.

    Είναι πλέον ηλίου φαεινότερον: όταν η χώρα έχει υποστεί μια τεράστια οικονομική καταστροφή, όταν έχει καταστεί γερμανικό προτεκτοράτο, όταν βρίσκεται στα πρόθυρα ανεξέλεγκτης κοινωνικής έκρηξης και αλληλοσπαραγμού του τύπου "όλοι εναντίον όλων", η σωτηρία θα έρθει μόνο με μια ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.

    Και οι επαναστάσεις γίνονται μόνο από ηγέτες - καμικάζι, οι οποίοι κινούνται και μιλούν ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΑ, συνεγείρουν το λαό, στηρίζονται μόνο σε αυτόν και δεν φοβούνται μήπως τους ανακόψει το δρόμο προς την εξουσία κανένα διαπλεκόμενο ΜΜΕ ή καμία ξένη Πρεσβεία. Άλλωστε, τι να την κάνεις την εξουσία αν την κατακτήσεις έχοντας υποθηκεύσει την αυτονομία των επιλογών σου μέσω τέτοιων συμβιβασμών;

    Το μόνο "benefit of the doubt" που του δίνω είναι μήπως τόσον καιρό προσπαθεί να αποκοιμίσει το κατεστημένο μην πηγαίνοντας κόντρα σε αυτό και, ταυτόχρονα, ετοιμάζει εν τω κρυπτώ καμιά πυρηνική βόμβα προς πυροδότηση άμα τη αναρρήσει στον Πρωθυπουργικό θώκο και η οποία μπορεί να συμπαρασύρει όλο το σάπιο κατεστημένο παντού (ακόμα και εντός της ΝΔ).

    Αλλά χλωμό το βλέπω...

  16. andreas avatar
    andreas 31/10/2011 14:32:54

    Μονο το χιουμορ μας κανει να ξεχνιομαστε λιγο Φακτορα θα ειδες τι απαντησα στην Αριανδη στο αρθρο του Φαηλου.Να σαι καλα.

    • Ariadne avatar
      Ariadne @ andreas 31/10/2011 20:07:56

      Αντρέα, πολύ καλά το λές. Διάβασα το σχόλιό σου αργά το απόγευμα και... Ναί! Το δέχομαι το χιούμορ σου γιατί και εγώ πιστεύω οτι άν δέν έχουμε και χιούμορ, δέν την βγάζουμε καθαρή. Καλό βράδυ!

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2011 14:36:23

    Και εγώ προσυπογράφω, 100% με χέρια και με πόδια, και εάν δεν ήμουν "τούρκος" θα έβαζα και μουσική υπόκρουση το its now or never.

  18. Lampros avatar
    Lampros 31/10/2011 14:40:35

    Φακτορα, οι τελευταίες 2 γραμμές σου τα λένε όλα!!
    Ειναι αμαρτία να χαθεί το πιο σημαντικό (και επίπονο) μάθημα της 5 ετίας Καραμανλή. Συμμαχία με το συστημα πασοκ δεν μπορείς να κάνεις. Όσοι δεν το καταλαβαινουν και ειναι πρόθυμοι να ερθουν σε επικοινωνία και συνεργασία με το κατεστημένο δεν μπορεί να εχουν θέση.

    Μην ξεχνάτε, και μιλώ εκ (πικρής) πείρας, πώς για κάθε ένα οσφυοκάμπτη που αναλαμβάνει μια θέση στο νέο σχήμα, βγαινει εκτος ενας αγνός πατριώτης.

  19. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 31/10/2011 14:47:15

    Μπράβο Φάκτορα , από τα πολύ ωραία άρθρα σου! '' Αλλά στη ΝΔ το μόνο υπάρχον πάγιο που αξίζει είναι ο κόσμος, τα υπόλοιπα είναι αποσβεσμένα ή ευτελή.'' Αυτό ακριβώς! Μοναδική δύναμη και ασπίδα του Α.Σ., είμαστε και θα είμαστε εμείς! Ο Κ.Κ ο Β' ,όταν απομακρύνθηκε από το κόσμο , τότε έχασε. Ο Α.Σ. έχει ένστικτο και το ένστικτο μαζί με τις αρχές, δεν κάνει λάθος. Ο μόνος κίνδυνος είναι όταν το ''στρογγυλεύει '' και το φρενάρει. Το θάμπωμα της εικόνας του βολεύει τους άλλους , τους λίγους , που δεν πιστεύουν στο όραμά του ( δεν πιστεύουν γενικώς ....), ούτε και έχουν τις ικανότητες τις δικές του. Α. Σαμαρά , κατάλαβε αυτό: η συγκυρία είναι εξαιρετικά δύσκολη , εντελώς διαφορετική απ'ότι είχαμε συνηθίσει, οι εξελίξεις ταχύτατες , η πραγματικότητα μας ξεπερνάει... Εχεις ένστικτο, αρχές , ικανότητες και κότσια. Βγες μπροστά. Ο μόνος εχθρός σου, είναι ο περιορισμός σου μέσα στη Συγγρού με ''πολιτικά ορθές '' αποφάσεις και κινήσεις, που υπαγορεύει η μεταμφιεσμένη ιδιοτέλεια και ανικανότητα σε σωφροσύνη ,των '' λογικών'' που σκοπό έχει το ροκάνισμα της προσωπικότητάς σου, είτε από σκοπό , είτε από βλακεία και κόμπλεξ.

  20. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 31/10/2011 14:49:23

    Όλοι οι μεγάλοι ηγέτες, από τον Μωυσή και μετά, ήξεραν ότι ένας εχθρός που σπέρνει τον φόβο και την διχόνοια πρέπει να συντριβεί (μερικές φορές το έμαθαν πληρώνοντας ακριβά). Αν αφήσεις έστω και λίγη στάχτη να σιγοκαίει, τελικά θα ξεσπάσει φωτιά. Θα χάσεις περισσότερα αν δεν τελειώσεις αυτό που άρχισες, παρά αν προκαλέσεις ολοκληρωτική συντριβή. Αν δεν τον πατάξεις ο εχθρός θα συνέλθει και θα θελήσει να εκδικηθεί. Κατατρόπωσέ τον όχι μόνο φυσικά, αλλά και πνευματικά...

    h--p://www.antinews.gr/2009/12/08/26906/

  21. m.s avatar
    m.s 31/10/2011 15:09:04

    Δύο χρόνια τους τα έλεγε.
    τι δεν καταλάβαιναν;
    λάθος συνταγή, το μνημόνιο δεν είναι λύση
    μείωση φορολογικών συντελεστών
    μείωση εργοδοτικών εισφορών πάταξη εισφοροδιαφυγής και μαύρης εργασίας
    κατάργηση πόθεν έσχες κατοικίας επιδότηση επιτοκίου πρώτης κατοικίας
    απλό φορολογικό σύστημα
    Περικοπή των επιδομάτων στα ρετιρέ και ιδίως των ΔΕΚΟ
    Πάγωμα των προσλήψεων στο δημόσιο για τρία χρόνια και μετά μία πρόσληψη για πέντε συνταξιοδοτήσεις
    ανακήρυξη ΑΟΖ
    αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας....
    αντί αυτών δύο χρόνια χαμένα , διέλυσαν το σύμπαν για να ξαναφτάσουμε μετά από 10 χρόνια σφαλιάρας και ατίμωσης εκεί που ήμασταν το ''μαύρο'' 2009.
    Τέρμα τα πειράματα όχι άλλο σώσιμο.

  22. coyote avatar
    coyote 31/10/2011 15:17:56

    Τωρα μαλιστα..ΜΠΡΑΒΟ.

  23. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 31/10/2011 15:28:41

    αυτο ακριβως δε φωναζουμε καθε μερα?. να βγει ο σαμαρας στον κοσμο εχει εξαφανιστει μετα την εκθεση. αντιπολιτευση με δελτια τυπου δε γινεται. να μην παθει ο σαμαρας οτι επαθε ο καραμανλης οπου ηταν αγαπητος στον κοσμο , και οι κυριοι του μαξιμου τον κλεισαν σε μια γυαλα εξαφανισμενο. και κατι αλλο. αν θελει ο σαμαρας να κανει κομμα και πραταξη πρεπει στις επομενες εκλογες το 90% των υπαρχοντων βουλευτων της νου δου να μην ξαναβαλλουν υποψηφιοτητα. δεν εχουν να προσφερουν τιποτα στην παραταξη μονο ζημια κανουνε. πρεπει να γινει επανακινηση στην παραταξη με νεο και αφθαρτο προσωπικο. διαφορετικα και η νου δου θα γινει ενα αλλο πασοκ. εχει αηδιασει ο κοσμος απο το υπαρχον πολιτικο προσωπικο. γιαυτο και η γιουχα στην παρελαση και σε πασοκους και νεοδημοκρατες.

  24. ikaros avatar
    ikaros 31/10/2011 15:42:30

    Διαβάζω: "Θετικά βλέπει η ΕΕ τη δημιουργία «ειδικών οικονομικών ζωνών» στην Ελλάδα, λέει ο Όλι Ρεν". Θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε ποια είναι η θέση του Προέδρου κ. Σαμαρά σε κάτι τέτοιο...

  25. Theo avatar
    Theo 31/10/2011 16:06:09

    Δεν κουράστηκες να τον παρακαλάς Φακτορα να αντιδράσει;
    Εγώ προσωπικά τελείωσα...
    Περισσότερη ελπίδα είδα στους λεβέντες Ευέλπιδες απο όσο στο φθαρμένο πολιτικο συστημα.
    Δυστυχως μερος του αποτελει πλεον και ο Σαμαρας!!

    Ευτυχώς που η Ιστορία δεν περιμένει κανένα. Κυρίως ομως δεν παρακαλάει κανένα.
    Απλά σε προσπερνάει...

  26. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 31/10/2011 16:18:22

    Φοβᾶμαι πολὺ πὼς ἡ ἔλλειψη στελεχιακῆς ἀνανέωσης εἶναι συνειδητὴ ἐπιλογή.

    Εἶναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ. Ἡ ἑλληνικὴ κοινωνία δὲν εἶναι οὔτε ἠλίθια οὔτε στείρα, χωρὶς ἐφεδρεῖες. Ἂν δὲν πραγματώσει τὴν ἀνανέωση αὐτὸς ποὺ ΜΠΟΡΕΙ, τότε ἁπλούστατα θὰ τὸν προλάβουν ἄλλοι. Καὶ ἐκεῖνοι οἱ ἄλλοι δὲν θὰ ἔχουν καμιὰν ὄρεξη νὰ συνεργαστοῦν μὲ κόμματα (συν-)ὑπόλογα γιὰ τὴν καταστροφή, ὅσες δηλώσεις μετανοίας κι ἂν αὐτὰ προσκομίσουν.

    Ὡς γνωστόν, αὐτὰ τὰ λέω ὡς... σεσημασμένος σαμαρικός- ὄχι ἀπὸ ἀπέναντι, οὔτε ἀπ' ἔξω. Εἶναι αὐτοκριτική, ὄχι κριτική.

    Ἐνδεχομένως ἀναμένουν τὴν διακυβέρνηση τῆς ΝΔ γιὰ νὰ κάνουν τὶς ἀλλαγές, σὲ συνεργασία μὲ τὴν κοινωνία ποὺ οὔτως ἢ ἄλλως θὰ ἀνασυντάξει τὶς πολιτικὲς δυνάμεις. "Δὲν ἀνακαινίζουν ἕνα σπίτι ἀπὸ τὸ ὁποῖο πρόκειται σύντομα νὰ μετακομίσουν". Μὰ τότε, πῶς περιμένουν ὅτι θὰ ἔρθει ἡ αὐτοδυναμία; Ἡ κοινωνία θὰ δώσει αὐτοδυναμία σὲ ἐνεργείᾳ καὶ wannabe φεουδᾶρχες, ἐπειδὴ ἐκτιμᾶ τὸ ἕνα (1) πρόσωπο "Ἀντώνης Σαμαρᾶς"; Ἀστεῖα πράματα.

    Ἐξ ὅσων γνωρίζω, δὲν ἔχει ξεκινήσει κάποιο "σαφάρι ὑποψηφίων στελεχῶν" σὲ ὅλην τὴν Ἑλλάδα. Καὶ εἰδικὰ ὅσων ἀπεῖχαν γιὰ συγκεκριμένους, ἁπτοὺς λόγους ἀπὸ τὴν πολιτικὴ- καὶ εἶναι ἡλικιακὰ 30-45. Μακάρι νὰ κάνω λάθος καὶ ἁπλῶς νὰ μὴν ἔχω πληροφορηθεῖ κάποιο σαφάρι ποὺ ἤδη γίνεται. Πάντως μὲ "γνωστοὺς γνωστῶν" δὲν τὴν κάνεις τὴ δουλειά, κι ἂς εἶναι μάλαμα τὰ παιδιά.

    Ἐπίσης, πρέπει ν' ἀλλάξουν οἱ δομές. Οἱ τοπικὲς καὶ οἱ ΝΟΔΕ εἶναι τελείως σεσηπυῖες, κάνουν τὰ πάντα γιὰ νὰ ΜΗΝ εἰσρεύσουν νέα μέλη, καὶ ἠ μεταπολιτευτικὴ νοοτροπία χτυπάει κόκκινο. Εἶναι ἀδύνατο νὰ βελτιωθοῦν ἢ νὰ ἀλλάξουν ἐπαρκῶς, πρέπει νὰ "μετακομίσει" σὲ ἄλλες δομὲς ἡ κινητικότητα τῶν μεσαίων καὶ κάτω στελεχῶν. Αὐτὲς οἱ δομὲς πρέπει κάπως νὰ προκύψουν. (Ὡραῖα, νὰ τὸν καλέσεις στὸν μηχανισμό. Ποῦ νὰ τὸν βάλεις; Στὶς τοπικές;)

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 31/10/2011 17:06:15

      Αστυάνακτα, σωστός . Δυστυχώς....... Και η ουσία, ξέρεις ποιά είναι; Οτι υπάρχει κόσμος που θέλει να προσφέρει και να βοηθήσει, κόσμος που εμπνέεται από τον Α.Σ. Και μένει παροπλισμένος......Ας μη μιλήσω για τις ΝΟΔΕ....... Περνάω από το απέναντι πεζοδρόμιο.........

      • papaspirou avatar
        papaspirou @ Diamond Angel 31/10/2011 17:10:14

        ΣΩΣΤΟΣ.

      • ΜΑΝΙΑ avatar
        ΜΑΝΙΑ @ Diamond Angel 31/10/2011 17:14:57

        ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ...

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Diamond Angel 31/10/2011 17:21:01

        Diamond Angel, θὰ σοῦ πῶ καμιὰ μέρα ἱστορίες ἀπὸ τοπικὲς καὶ ΝΟΔΕ νὰ πεθάνεις στὰ γλυκόπικρα γέλια... Καὶ ἀπὸ μένα καὶ ἀπὸ ἄλλους. Πραγματικὰ ἀπίθανες ἱστορίες. Εἶμαι σίγουρος ἔχεις κι ἐσὺ νὰ πεῖς.

        Ἡ ἐλλιπὴς ἀνανέωση ἔχει προδιαγεγραμμένη κατάληξη. Ὅποιος δὲν τὸ καταλαβαίνει, θὰ ἔχει τὴν εὐκαιρία νὰ τὸ διαπιστώσει. Ἐλπίζω ὁλόψυχα νὰ μὴ φτάσουμε μέχρις ἐκεῖ. Ὁλόψυχα.

        • ΜΑΝΙΑ avatar
          ΜΑΝΙΑ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 31/10/2011 17:31:34

          http://koinos-topos.blogspot.com/2010/02/blog-post_26.html
          ΑΣΤΥΑΝΑΚΤΑ, ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ Η ΝΟΔΕ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΥ... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΜΑΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ...
          ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ" ΗΛΠΙΖΑ, ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ, ΟΤΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΟΣΜΟ...
          ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ... ΑΛΛΑΖΩ ΔΡΟΜΟ!!!

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ Diamond Angel 01/11/2011 00:36:23

        Ας αγνοήσει τις φθαρμένες ΝΟΔΕ και τα παρωχημενα υλικά και ας κάνει πράξη την ανανέωση κατά τη συγκρότιση των ψηφοδελτίων...Στο χέρι του Σαμαρά είναι να προτείνει νέα πρόσωπα ανά νομό..Πρόσωπα της εμπιστοσύνης του.

    • gf-dmp avatar
      gf-dmp @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 31/10/2011 17:53:49

      Δεν συμφωνώ για το θέμα των ΝΟΔΕ. (Κρίνω βέβαια από την δικιά μας - δεν μπορώ να ξέρω για όλες).
      Αυτό που είδα είναι ότι όταν είμασταν Κυβέρνηση είχε τόσο κόσμο εκεί μέσα που δεν είχαμε πού να σταθούμε. Μετά... εξαφανίστηκαν όλοι.
      Όχι να μας λένε ότι εμποδίζουμε τα νέα μέλη. Λίγο πριν τις εσωκομματικές έγινε ριζική αναννέωση - τότε ενεπλάκην κι εγώ ενεργά, γιατί αφ' ενός έβλεπα τις ελλείψεις, αφ' ετέρου δεν καταδέχομαι να βρίζω την τηλεόραση, καθισμένος στον καναπέ. Εμείς, λοιπόν, μιλούσαμε με τον κόσμο και ψάχναμε για μέλη. Αυτοί όμως περιμένουν πότε θα γίνουμε πάλι Κυβέρνηση... Μέχρι τότε, βλέπεις, δεν έχουν να περιμένουν τίποτα - μόνο δουλειά...

  27. zio7 avatar
    zio7 31/10/2011 16:44:12

    υπάρχουν σήμερα διαθέσιμα μη φθαρμένα υλικά? αν ναι, θα πρέπει να αρχίσουν από χθες να επικοινωνούν με τον κόσμο, δεν θα είναι κίντερ έκπληξη ή δεν μπορεί η στελέχωση να θυμίσει σε τίποτα την απίστευτη παρέα του γαπ απ το γυμναστήριο και το κομμωτήριο και τις διακοπές και τις σπουδές που ήρθε να σώσει τη χώρα.

    Αναγκαστικά θα υπάρξουν και "άφθαρτα" υλικά, το θέμα είναι να μην συνεχίζουν να έχουν τις αρμοδιότητες που είχαν έτσι ώστε να παραμένουν βαρίδια...

  28. Mara avatar
    Mara 31/10/2011 16:47:35

    Μην αγωνιάτε.
    Το ξέρει και ο Σαμαράς ότι έφθασε η μεγάλη ώρα!!!

    Εξάλλου και ο ίδιος αυτή την ώρα περίμενε, του ξεσηκωμού του κόσμου, για να μπορέσει να βγεί μπροστά. Περίμενε τον λαό να συνειδητοποιήσει τί εστί Πασόκ. Άλλο νόημα, μην προσπαθείτε να δώσετε στην καθυστέρηση του Αντώνη για δυναμική αντίδραση. Έχει μελετήσει καλά και ξέρει, ότι οποιαδήποτε προσπάθεια χωρίς τον κόσμο συνειδητοποιημένο θα ήταν καταστροφή για τον ίδιο και για όλους μας.

    • ΧΟΡΧΕ avatar
      ΧΟΡΧΕ @ Mara 31/10/2011 17:41:51

      πλακα μας κανεις σιγουρα Μαρα!!
      τι περιμενει; Να τελειωσει η Ελλαδα;
      Α, ξεχασα, δωσε σε παρακαλω χαιρετισματα στον Μιλτιαδη!
      (διεγραψε τον Λυμπεροπουλο και κρατησε τον Μιλτικο! ελεος!)

      • Mara avatar
        Mara @ ΧΟΡΧΕ 31/10/2011 22:48:43

        H Ελλάδα έχει τελειώσει μόνο στο δικό σου μυαλό...
        Ξεκόλλα.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Mara 31/10/2011 17:45:40

      Δηλαδὴ γιὰ νὰ καταλάβω, γιὰ νὰ γίνει ἡ ἐσωκομματικὴ ἀνανέωση πρέπει νὰ ἕχει γίνει ἠ χώρα ἀποκαΐδια;

  29. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 31/10/2011 16:49:38

    γρηγορα παιδια τη βγαζουμε δε τη βγαζουμε

  30. Aris. A avatar
    Aris. A 31/10/2011 17:04:44

    Η Ελλάδα ζει το τέλος των μεταπολιτευτικών ψευδαισθήσεων.

    Για τους πολίτες πέθανε το όνειρο μιας καλοπληρωμένης θέσης στο δημόσιο.

    Για τους επιχειρηματίες κάηκε το κράτος συναίτερος στις ζημιές και εχθρός στα κέρδη.

    Ακόμα δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει και δεν έχουμε κατανοήσει το φταίει.

    Είμαστε σαν τον άνθρωπο που πετάγεται τρομαγμένος στον ύπνο του από έναν εφιάλτη και κουτουλάει δεξιά και αριστερά στους τοίχους εξαιτίας της αδυναμίας κατανόησης του χώρου.

    Ακόμα δεν έχουμε ξυπνήσει από τον λήθαργο που μας επιβλήθηκε και επιβάλαμε στον εαυτό μας.

    Οι Πασόκοι κλαίνε για τον παράδεισο του Δημοσίου που χάνουν.
    Οσοι βλέπουν ότι χάσανε το τραίνο του διορισμού οριστικά πλακώνουν στις καρπαζιές τους παραλίγον σωτήρες τους στις παρελάσεις.
    Οσοι είναι εντός της χύτρας εύχονται να είναι περιστασιακές οι περικοπές που τους επιβάλλει ο Παπανδρέου.
    Προσδοκούν ανάσταση νεκρών (παλαιού Πασόκ) και στο ενδιάμεσο κερδίζουν ότι τελευταίο μπορούν από τα ερείπεια.

    Οι Νεοδημοκράτες νοιώθουν δικαιωμένοι για τις εξελίξεις και που μας έφερε το σοσιαλιστικό Πασοκικό όνειρο.
    Από την άλλη πλευρά όταν σκέφτονται τις επιδόσεις των δικών τους κυβερνήσεων ξυνίζουν τα μούτρα.

    Για τα περισσότερα στελέχη της ΝΔ τι να πω.

    Προσπαθούν φοβισμένα να κρυφτούν πίσω από τα φουστάνια της συγκυβέρνησης μπας και καταφέρουν να διατηρήσουν τα προνόμια τους χωρίς να χρειασθεί να σηκώσουν κυβερνητικές ευθύνες και κυρίως να πάρουν "αντιλαικές αποφάσεις".
    Και δεν έχουν και άδικο εδώ απέτυχαν όταν μοίραζαν χρήμα επί κυβερνήσεως Καραμανλή θα τα καταφέρουν τώρα που πρέπει να ξεβολέψουν κάποιους.

    Η αριστερά στον κόσμο της.

    Φαντάζεται νέο Εαμ νέους Βελουχιώτηδες νέες επαναστάσεις και επιτέλους δεκαπέντε χρόνια μετά την κατάρρευση του κουμμουνισμού χαίρετε για την συστημική κρίση του καπιταλισμού.

    Θέλουν περισσότερο μια κυβέρνηση ΝΔ γιατί ξέρουν ότι θα συσπειρώσουν περισσότερο κόσμο γύρω τους από ότι σήμερα.

    Για τον Καρατζαφέρη δεν το συζητάω η χαρά του καλλιτέχνη μια τέτοια περίοδο αστάθειας και αναμπουμπούλας όπως αυτή που παιρνάμε.

    Μπορεί να λέει ότι θέλει όποτε θέλει να αλλάζει γνώμες να τσιμπάει από απογοητευμένους Πασόκους δυσαρεστημένους Νεοδημοκράτες κοκ και να το παίζει και θεσμικός παράγοντας.

    Ο τέλειος γαμπρός που πουλάει γάμο σε μπερδεμένες και απογοητευμένες γεροντοκόρες.

    Για τους παραπάνω λόγους πιστεύω ποιος όποιος πολιτικός έχει κάτι σοβαρό να πει πρέπει να το κάνει όταν θα έχουν καταλαγιάσει τα πράγματα.

    Οταν όλοι καταλάβουμε ότι δεν μπορούμε να αποφύγουμε τις θυσίες απλά πρέπει τουλάχιστον όσο γίνεται να ισομοιραστούν αλλά και να πετύχουν το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα.

    Με βάσει τα παραπάνω πιστεύω ότι καλός ο Σαμαράς μέχρι σήμερα δεν έχει αναλάβει δραστικές πρωτοβουλίες.

    Να απευθυνθεί σε ποιούς;;

    Σε αυτούς που νοσταλγούν την προηγούμενη κατάσταση που πέθανε σε αυτούς που ονειρεύονται κρατικοποίηση των μέσων παραγωγής ή σε αυτούς που προς το παρόν είναι ψιλοουδέτεροι και προσπαθούν να την παλέψουν.

    Είναι σίγουρο ότι όσο περνάει ο καιρός όσο τα σχέδια διάσωσης αποτυγχάνουν και αντίθετα οι θυσίες των πολιτών αυξάνουν τόσο αυξάνει η κοινωνική μάζα που αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να γίνει κάτι διαφορετικό και στήνει αυτί για να το ακούσει.

    Οπως είναι λάθος να φτάνεις νωρίς στο ραντεβού σου άλλο τόσο πιστεύω ότι είναι λάθος να αφήνεις τα πράγματα να βρωμίσουν από την ωρίμανση.

    Για αυτό που είμαι σίγουρος, είναι ότι ο χειμώνας που έρχεται θα προσγειώσει ανώμαλα όσους πίστευαν ότι η κρίση είναι περιστασιακή με ημερομηνία λήξης.

    Αρα πλησιάζει ο κατάλληλος χρόνος να απευθυνθεί ο Σαμαράς στην κοινωνία με την σκληρή γλώσσα της αλήθειας.

    Από την άλλη πολύ λίγοι μέσα από την ΝΔ έχουν το τσαγανό και την ψυχή να μετάσχουν στην ανόρθωση της χώρας.

    Ο επόμενος πρωθυπουργός πρέπει να πάει σε εκλογές με την συνειδητοποιημένη και αποφασισμένη Ελλάδα και όχι με το κόμμα του.

    • blue nile avatar
      blue nile @ Aris. A 31/10/2011 18:21:03

      ...δε μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο...

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Aris. A 31/10/2011 22:08:21

      Ο επόμενος πρωθυπουργός, ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ, θα πάρει τις εκλογές με την συνειδητοποιημένη και αποφασισμένη Ελλάδα.

    • Aίθρα avatar
      Aίθρα @ Aris. A 01/11/2011 12:10:07

      Συμφωνώ 1000%.

  31. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 31/10/2011 17:12:19

    Είναι εθνικά επικίνδυνοι. Να τσακιστούν να φύγουν. Έλληνα, μη φοβάσαι. Διώξ τους. Να βυθιστεί το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές. Δεύτερο κόμμα ένα από τα άλλα(ΚΚΕ, ΣΥΝ, ΔΗΜ. ΑΡ. ΚΛΠ.)

  32. Νικηφoρος Φωκας avatar
    Νικηφoρος Φωκας 31/10/2011 17:30:04

    Tα ειπες ολα..... προσυπογραφω ανεπιφυλακτα . Ελπιζω ο Αντωνης ΝΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΕΤΑΙ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ... αυτο θα ειναι αρκετο.

  33. victoria (true) avatar
    victoria (true) 31/10/2011 17:50:20

    Και δεν είναι μόνος του.
    Έχει όλους εμάς. Τους ανώνυμους.

  34. thanasis avatar
    thanasis 31/10/2011 18:05:53

    H ΨΗΦΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΝ ΝΕΑ ΗΓΕΤΙΚΗ
    ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΧΘΗ Η ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.
    ΜΙΑ ΝΕΑ ΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟ
    ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
    ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΗ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟ
    ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
    ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΡΟΣΔΕΣΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ
    ΡΑΙΧ

  35. Orestios avatar
    Orestios 31/10/2011 18:20:36

    Σε 29 ημέρες κλείνουν 2 χρόνια

  36. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 31/10/2011 18:48:04

    Ο Σαμαράς αποτελεί την 'ultima espersnza' όλων μας και ας μην το παραδέχονται μερικοί...δημοκράτες!! Τις εκτιμήσεις μου τις έχω γράψει πολλές φορές, οι απογοητευμένοι συμπολίτες μας δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα χέρια,θέλω να πώ ότι δεν θα απέχουν από τις εκλογές ,όπως ελπίζει το Πασοκ. Η αριστερά είναι ένα καταφύγιο αλλά δεν μπορεί να δώσει λύση με τα σημερινά δεδομένα! Ό Γώργαρος και η Ντορούλα είναι εκ των προτέρων ..χαμένη ψήφος!! Ο Λαός κάπου θέλει να ακουμπήσει και να ανακουφιστεί ,σαν πρόσωπο ο Σαμαράς είναι ο μόνος που δεν έχει ενεργό συμμετοχή στις τελευταίες ένοχες διακυβερνήσεις , και είναι ο μόνος αντιμνημονιακός αρχηγός κόματος εξουσίας.
    Μην εκπλαγείτε λοιπόν να δείτε να επαναλμβάνονται ποσοστά ΄74 και εδώ είναι ο κίνδυνος αλλά και το ζητούμενο, οι ευρείες πλοιοψηφίες φέρνουν πολλά πρόσωπα στίς κοινοβουλευτικές ομάδες όπου υπάρχει ο κίνδυνος της αναπαλαίωσης της πολιτικής νοοτροπίας!!έστω και από νέα πρόσωπα, που πιθανόν να σκεφτούν τις επόμενες εκλογές που δεν θα υπάρχει τέτοια ευρεία πλειοψηφία, θέλω να πώ να μην ενδώσουν στις πιέσεις ψηφοφόρων για ...διάφορα τέτοια.
    Σαμαρά ,προσοχή στο πως θα διαχειριστείς την αναμενόμενη μεγάλη νίκη ,πρέπει να ανταποκριθείς στις προσδοκίες ενός λαού που προδώθηκε και τώρα θα σε εμπιστευτεί . Είσαι η μόνη αχτίδασ φωτός πρόσεξε μην σου ξεφύγουν τα...σαίνια και μας απογοητευσεις όλους ,γιατί δεν είναι τόσο ή απογοήτευση που θα μας δώσεις αλλά η τελική καταστροφή της πατρίδας που θα ακολουθήσει.
    Το λέω και το πιστευω <>

  37. Κ. Βέρος avatar
    Κ. Βέρος 31/10/2011 19:36:09

    Ανεδαφική χαρακτήρισε οποιαδήποτε συζήτηση για επαναδιαπραγμάτευση, το ιστορικό στέλεχος της ΝΔ, Γιάννης Βαρβιτσιώτης, μετά τις αποφάσεις των Βρυξελλών για το «κούρεμα» του ελληνικού χρέους.
    «Δεν μπορούν να επιμένουν τώρα στην επαναδιαπραγμάτευση, διότι τώρα έκλεισε το κεφάλαιο, ύστερα από πολύωρες συσκέψεις. Νομίζετε ότι θα ξανακαθίσει ο Σαρκοζί, η Μέρκελ και όλοι οι αρχηγοί να αρχίσουν την κουβέντα πάλι για τα ελληνικά προβλήματα», ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Αnt1.

    Οι Βαρώνοι κάθε φορά που μπαίνει θέμα λιστών , αν θα είναι ή όχι οι κανακάρηδες τους υποψήφιοι , χτυπάνε...

  38. Zanetta avatar
    Zanetta 31/10/2011 19:52:37

    Ο κόσμος περιμένει τον Αντώνη Σαμαρά
    Κι εμείς οι χαροκαμμένοι βάζελοι τον Παναθηναϊκό να πάρει το... Τσάμπιονς Λιγκ!

  39. βασίλης avatar
    βασίλης 31/10/2011 20:14:17

    Αξιότιμε Κ Σαμαρά
    Το Σταλινιστικό καθεστώς που κυβερνάει σήμερα την Ελλάδα Κ Σαμαρά δεν φεύγει με λόγια και με καρότο. Το καθεστώς αυτό θα πάρει πόδι μόνον με την βία,
    και αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να χυθεί αίμα.
    Κ Σαμαρά πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας , έχετε τρόπο να φέρεται το καθεστώς στο γκρεμό. Καιρός είναι να έλθεται σε συμφωνία με τα υπόλοιπα
    κόμματα της αντιπολήτευσης (εκτός της Κ Μπακογιάνη και του ΛΑΟΥΣ ) εάν δεν
    επιθυμούν , να αποσήρεται τους βουλευτάς απο την βουλή εξαναγκάζοντας
    τους Κ Παππούλια και Παπανδρέου να πάνε σε εκλογές.
    Είδατε οτι και ο Κ Παππούλιας έγινε πλέον ο Κυβερνητικός εκπρόσωπος του
    ΠΑΣΟΚ και μάλιστα στην γραπτή ανακοίνωση που εξέδωσε ούτε λίγο ούτε πολύ
    την λαοθάλασσα που ξεχηθηκε σε όλη την ελλάδα την έκανε μειοψηφία.
    ΣΑς ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ Κ ΣΑΜΑΡΑ ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ.

  40. mitikas avatar
    mitikas 31/10/2011 20:23:03

    Πρόεδρε η εκλογή σου πριν δύο χρόνια σηματοδότησε τη σαφή κατεύθυνση του κόσμου να τελειώνει μέσα και έξω η σαπίλα.Αυτό περιμένουμε...

  41. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 31/10/2011 20:27:21

    Περιμένουμε τον ηγέτη που θα μας βγάλει από το βούρκο! κι έχουμε ανάγκη να πιστέψουμε και να ελπίσουμε ξανά! πόσο μακάρι φάκτορα να έχεις δίκιο! αξίζει να ρισκάρουμε... ο χρόνος τελειώνει!

  42. tak avatar
    tak 31/10/2011 20:38:32

    Θα τα καταφέρει ο κ. Σαμαράς;
    Η εκτίμησή μου είναι πως θα τα καταφέρει και όχι επειδή είναι επιθυμία μου, αλλά επειδή έχει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις της υψηλής θέσης. Στα οικονομικά θέματα ασφαλώς δεν έχει μόνο γνώση και άποψη, αλλά και βαθιά επιστημονική αντίληψη, δεδομένου άλλωστε πως ως οικονομολόγος, είναι από αυτούς που έχουν ξεχωρίσει και φυσικά πολύ πιο πέρα από το εγχώριο επίπεδο.
    Ως πολιτικός λειτουργεί αποφασιστικά και δεν αποφεύγει το ρίσκο, επειδή δεν φοβάται το πολιτικό κόστος, άλλωστε το έχει πληρώσει αδιαμαρτύρητα, με τεράστια κεφάλαια από την πολιτική του αξία, περισσότερο κατά πολύ και από όσο του αναλογούσε.
    Με δεδομένη την άποψή του και την ειλικρινή επιθυμία του να προσφέρει στη χώρα και μη έχοντας ως αυτοσκοπό την πρωθυπουργία, δε θα διστάσει να πάρει όλες τις αποφάσεις που απαιτούνται, προς πραγμάτωση των σκοπών και των στόχων του.
    Για όσους ανησυχούν λοιπόν, δεν φοβάται τις τομές και τις ρήξεις ο Αντώνης Σαμαράς. Είναι προικισμένος με ιώβειο υπομονή, αλλά όταν ξεχειλίσει το ποτήρι, κόβει εντελώς τις γέφυρες πίσω του τόσο αποφασιστικά και αντιδρώντας με τέτοιο τρόπο, που μόνο το «Ἀνερρίφθω κύβος» [Λατινιστί: Alea est iacta και στην καθομιλούμενη ο κύβος ερρίφθη] μπορεί να τον περιγράψει. Δεν ξέρουμε και δεν θέλουμε να πούμε αν αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος αντίδρασης, όμως από την άλλη πιστεύουμε και εκτιμούμε πως ο πολιτικός δεν μπορεί να συμβιβάζεται εσαεί, προστατεύοντας τα συμφέροντά του και απεμπολώντας τα γενικότερα και ιδίως τα μεγάλα συμφέροντα του τόπου.
    Ο πολιτικός πρέπει να παίρνει αποφάσεις με γνώμονα τα συμφέροντα του τόπου, εξαντλώντας τα περιθώρια της υπομονής του μεν, αλλά έχοντας πάντα κατά νου τον καταλληλότερο χρόνο.
    Αναφερθήκαμε κατ’ ολίγον στον σημερινό αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας, σκιαγραφώντας τα απαραίτητα για τις ανάγκες αυτού του κειμένου στοιχεία της προσωπικότητάς του ως ατόμου και ως πολιτικού.
    Στοιχεία ασφαλώς που γνωρίζουν καλύτερα από μας τα ελεγχόμενα κέντρα ενημέρωσης, γι αυτό δε και έχουν προσαρμόσει τη στάση τους απέναντί του. Μια στάση που μπορεί να περιγραφεί και να εκληφθεί ως «πέπλο σιωπής», αφού ο τηλεοπτικός χρόνος που του διατίθεται είναι από ελάχιστος έως ασήμαντος (αν το έχετε προσέξει ένα τηλεοπτικό πέρασμα κάνει, ενώ τον περισσότερο καιρό από τα κανάλια της ΕΡΤ αυτό το πέρασμα είναι και βουβό), ενώ οι εφημερίδες, ακόμα και αυτές της υποτιθέμενης «παράταξής» του (βλ. «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ»), περνάνε σχεδόν στα ψιλά την εξαιρετικά σημαντική δραστηριότητά του και τη δραστηριότητα των συνεργατών του, προβάλλοντας όμως σημαντικά κάθε τι που δημιουργεί εμπόδια και προσκόμματα στον κ. Σαμαρά.
    Έχουμε δηλαδή μια έμμεση προσπάθεια απαξίωσης δια της σιωπής, δεδομένου πως δεν μπορούν αλλού και με κανένα άλλο τρόπο να τον πλήξουν. Φυσικά προσπαθούν να περάσουν στον κόσμο ένα αρνητικό μήνυμα με την απαξιωτική χρήση της επωδού «τι κάνει ο Σαμαράς», αλλά ο Σαμαράς δεν είναι από αυτούς τους πολιτικούς που δεν κάνουν τίποτα, αντιθέτως μάλιστα. Αεικίνητος είναι, οι συνεργάτες του τον βλέπουν εν παντί τόπω και χρόνω, έχει πάρει την κατάσταση της οικονομίας πάνω του, βοηθώντας μάλιστα εξαιρετικά την κυβέρνηση, χωρίς καμιά αντιπολιτευτική διάθεση αυτές τις δύσκολες για την οικονομία της χώρας ώρες. Βοηθώντας δε μια κυβέρνηση, η οποία δεν ήταν προετοιμασμένη, δεν ήξερε, δεν έμαθε και δεν προσπαθεί να πορευθεί στη γραμμή του «χρόνου φείδου», αντιθέτως μάλιστα προσπαθεί να ξεπεράσει σε λάθη από το πρώτο εξάμηνο της παρουσίας της την προηγούμενη κυβέρνηση, έστω κι αν προσπαθεί να τα φορτώσει όλα επάνω της.
    Τέλος, υπάρχει και μια εντεταλμένη εσωτερική μερίδα στο κόμμα του Αντώνη Σαμαρά, που αναρωτιέται -δήθεν μεγαλόφωνα- γιατί ο αρχηγός του κόμματος χρησιμοποίησε «τα ίδια πρόσωπα». Η απάντηση είναι πολύ απλή: Αυτά τα πρόσωπα έστειλε στη Βουλή η Νέα Δημοκρατία ως τμήμα του εκλογικού σώματος, αυτούς έχει ο αρχηγός να συνεργασθεί, συνεπώς δεν είναι δική του η ευθύνη για κάποιους μη αρεστούς, άλλωστε ποτέ δεν μπορεί να αρέσουν όλοι σε όλους.
    Δεν ξέρουμε αν σας πείσαμε, άλλωστε δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μας, για την πορεία και την τύχη του Αντώνη Σαμαρά. Ο ίδιος –και σας βεβαιώνω γι αυτό- να προσφέρει στον τόπο θέλει και αυτή η επιθυμία του δεν έχει να κάνει με την πρωθυπουργία. Δεν θα αδικήσει ποτέ τον τόπο, για να πραγματώσει προσωπικά του όνειρα και επιθυμίες.
    Στην πολιτική δεν μπορεί να είσαι σίγουρος για τίποτα ποτέ, γι αυτό και χρησιμοποιούν την έκφραση «ποτέ μην πεις ποτέ». Ο ίδιος έχει περάσει από τέτοιες πολιτικές διακυμάνσεις, που δεν ιδρώνει πλέον το αυτί του για τίποτα. Αν είναι στη θέση που είναι σήμερα, είναι επειδή το θέλησε και το επιθυμεί ακόμα ο λαός που τον ανέδειξε, συνεπώς και επειδή είναι άνθρωπος του χρέους και του καθήκοντος, ότι κάνει θα το κάνει κινούμενος στις γραμμές αυτές και δεν θα αναστείλει το αγωνιστικό του φρόνημα ποτέ! Αν μη τι άλλο, δε θα προδώσει το λαό που τον εμπιστεύθηκε, κόντρα στις πλεκτάνες που του είχανε στήσει στο παρελθόν!
    [Τρίτη 27 Απριλίου 2010]

  43. ΧΟΡΧΕ avatar
    ΧΟΡΧΕ 31/10/2011 21:27:09

    αυτα που λες φιλε Τακ ειναι last year [Τρίτη 27 Απριλίου 2010].
    Οι εξελιξεις ειναι καταιγιστικες και δυστυχως παντα βρισκεται πισω απο αυτες!
    Και τελικα μην αναρωτιεστε: Δεν μας πεισατε!!!
    Απο ΘΑ εχουμε χορτασει!!

  44. ΧΟΡΧΕ avatar
    ΧΟΡΧΕ 31/10/2011 21:28:29

    Η bold γραφη χρησιμοποιειται για λογους εμφασης και πειθους;

  45. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 31/10/2011 22:36:05

    Συγχρητήρια!
    Αυτό και μόνο πρέπει να κάνει ο Αντώνης!

  46. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 31/10/2011 23:41:18

    Φάκτορα, αν είχες ξεχάσει να βάλεις τελεία, το μόνο που θα προσέθετα, θα ήταν η τελεία. Αλλά την έβαλες. Συμφωνώ λέξη προς λέξη...

  47. Cassius avatar
    Cassius 31/10/2011 23:49:58

    «Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται, διότι εκεί υπάρχουσιν άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν, αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία, μεθ' ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα, να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.»
    Εμμανουήλ Ροίδης

  48. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 31/10/2011 23:58:25

    Τώρα ξεκινά η μητέρα των μαχών. Η ΝΔ πρέπει να βγάλει νέα πρόσωπα μπροστά και να εγκαινιάσει πόλεμο μέχρις εσχάτων κατά του ΠΑΣΟΚ και να κλείσει τον κύκλο του κόμματος που κατέστρεψε την πατρίδα.

  49. SISSY avatar
    SISSY 01/11/2011 08:45:36

    Το δεύτερο μεγάλο ΟΧΙ το είπε ο λαός μας την 28η Οκτωβρίου 2011.
    Αρχηγέ βγες μπροστά για να σώσεις το Έθνος μας. Ήλθε η μεγάλη ώρα.

  50. tak avatar
    tak 01/11/2011 09:01:00

    Φίλε ΧΟΡΧΕ, λάθος κάνεις...
    Δεν είναι πίσω από τις εξελίξεις ο κ. Σαμαράς! Μπροστά είναι! Προηγείται... Δύο χρόνια φώναζε, εσύ δεν τον άκουσες;
    Όσο για τα "θα", από τα οποία χόρτασες, ο κ. Σαμαράς δεν μοίρασε "θα". Κανένα! Άλλωστε "αρχή άνδρα δείκνυσι"... Και όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, θα ικανοποιηθείς, όπως και κάθε καλόπιστος, που συμμετέχει σε ένα διάλογο αντικειμενικότητας...

  51. george avatar
    george 01/11/2011 12:07:11

    Σαμαρά, σήμερα είναι η μεγάλη μέρα. Η μέρα που μπορείς να δοξαστείς και να σώσεις την Ελλάδα, οδηγώντας της μακριά από τις κακοτοπιές (προς το παρόν - γιατί για ανάπτυξη θέλει πολλή δουλειά). Σήμερα ή πείθεις τον ΠτΔ να παραιτηθεί ή οδηγείς σε παραίτηση όλη τη ΝΔ. Θέλεις; Μπορείς;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.