#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/02/2012 07:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο θάνατος της επανάστασης

(Eπανάσταση για την επανάσταση)



Σήμερα στην Ελλάδα όλοι μιλάνε για την κατάρρευση του πολιτικού συστήματος.Για την επανάσταση που έρχεται.Για τα νέα κόμματα που θα διαμορφωθούν από τη μνημονιακή ή αντιμνημονιακή στάση τους. Από αυτούς που υπηρετούν το σύστημα ή από τους επαναστάτες.

Και ρωτώ τα διλήμματα αυτά είναι υπαρκτά; Οι διαχωρισμοί είναι τόσο απλοί;

Η απάντηση είναι όχι.

Οι διαχωρισμοί βάσει του ΝΑΙ και του ΟΧΙ είναι το λιγότερο αστείοι.

Για παράδειγμα έχουμε το ΟΧΙ Καρατζαφέρη, ο οποίος στήριξε με όλες του τις δυνάμεις το 1ο μνημόνιο, αποτέλεσε το εξαπτέρυγο του ΠΑΣΟΚ και των σχεδίων του για δέσμευση της χώρας και δραματοποίησε (με τη θεατρική χροιά του όρου) την “ανάγκη” για τον Παπαδήμο! Αυτός λοιπόν και ενώ δυο μέρες πριν με επιστολή του ζητούσε την παράταση της κυβέρνησης Παπαδήμου, δήλωσε το ΟΧΙ και απλά αποχώρησε...ούτε καν ψήφισε.

Άλλο παράδειγμα το ΟΧΙ -μερικώς ή ολικώς- βουλευτών ή και υπουργών του ΠΑΣΟΚ, που ψήφιζαν αφού είχαν διαβάσει ή όχι το 1ο μνημόνιο, το μεσοπρόθεσμο και εν τω μεταξύ δεν έκαναν τίποτα. Των ίδιων ανθρώπων που δύο χρόνια πριν ήταν πεπεισμένοι ότι αν δεν περνούσε το 1ο μνημόνιο θα χρεοκοπούσαμε, ενώ τώρα (που όλοι έχουν προετοιμαστεί για κάτι τέτοιο), είναι σίγουροι ότι δεν υπάρχει θέμα χρεοκοπίας.

Τρίτο παράδειγμα το ΟΧΙ βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, που βεβαίως δεν είχαν ψηφίσει ούτε το 1ο μνημόνιο.Από την άλλη όμως η πλειοψηφία εξ αυτών δεν βγήκε ποτέ δημοσίως ή στη βουλή να υποστηρίξει την επιλογή αυτή.Δεν τους είδα ποτέ να συμμετέχουν στη δημόσια συζήτηση που προέκυπτε από τις εναλλακτικές προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας στο Ζάππειο 1 και 2.Και τώρα πάλι δεν τους είδα να παρουσιάζουν μια αντίστοιχη εναλλακτική πρόταση.

Τέταρτο παράδειγμα είναι το ΟΧΙ της Δημοκρατικής Αριστεράς του κ.Κουβέλη, που από τη μια πίεζε διαρκώς για μια Κυβέρνηση εθνικής ενότητας και από την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια. Που δήλωνε ότι θα ψήφιζε το μεσοπρόθεσμο, αλλά την έκανε και πάλι με ελαφρά πηδηματάκια. Που δεν ψήφισε και τώρα τη νέα δανειακή σύμβαση, αλλά τα μισά στελέχη της (όπως ο Ψαριανός) δηλώνουν ότι ο Παπαδήμος είναι ο μόνος σοβαρός και πρέπει να παραμείνει. Την ίδια στιγμή που παριστάνει την κολυμβήθρα του Σιλωάμ για το ΠΑΣΟΚ.

Πέμπτο το ΟΧΙ των αριστερών, του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ, που δεν θέλουν την έξοδο από το ευρώ αλλά θέλουν την έξοδο από την Ευρώπη ταυτόχρονα, που δεν πιστεύουν στο Σύνταγμα αλλά είναι οι μόνοι – κατά τη γνώμη τους – που το υπερασπίζονται. Και να μην ξεχάσω είναι και κατά της πλουτοκρατίας.

Το κοινό όλων των ΟΧΙ είναι ότι δεν έχουν εναλλακτική πρόταση, παρά μόνο κορώνες περί "προδοσίας" και ρητορική ότι η χρεοκοπία αφορά μόνο τις τράπεζες και όχι τους πολίτες (προφανώς της οικονομικής σχολής της πλάκας και για να τα λέμε μεταξύ μας και στους ψηφοφόρους μας, άλλωστε...άλλοι ψηφίσαν και δεν κινδυνεύουμε)

Πάμε τώρα στα ΝΑΙ.

Πρώτο ΝΑΙ του ΠΑΣΟΚ, που μας έφερε σε αυτή την κατάσταση διαβάζοντας ή όχι το 1ο μνημόνιο και ψηφίζοντας μεσοπρόθεσμα, μην εφαρμόζοντας ούτε καν μέτρα στα οποία όλοι σχεδόν συμφωνούμε και απλά εφαρμόζοντας τη λογική των οριζόντιων περικοπών.

Δεύτερο ΝΑΙ της Νέας Δημοκρατίας, που δεν συμφώνησε, δεν ψήφισε το 1ο μνημόνιο, αλλά αντιστάθηκε, προειδοποίησε, πρότεινε εναλλακτικές. Και για την άποψη αυτή λοιδωρήθηκε όσο κανείς, κατατάχθηκε στους λαϊκιστές και πολεμήθηκε σκληρά. Ψήφισε ΝΑΙ δηλώνοντας ότι εδώ που φτάσαμε, γιατί κανένας δεν την άκουγε τόσο καιρό, δεν υπάρχει πια άλλη εναλλακτική. Έβαλε βέβαια όρια και διαπραγματεύθηκε όσο μπορούσε.

Τρίτο ΝΑΙ δυο βουλευτών του ΛΑΟΣ που υπουργοποιήθηκαν στην κυβέρνηση Παπαδήμου και έμειναν πιστοί στην αρχική και επί δυο χρόνια στρατηγική του κόμματος τους, που τόσο απροκάλυπτα απέταξε ο αρχηγός τους.

Τέταρτο ΝΑΙ η Ντόρα και η ΔΗΣΥ, συνεχίζοντας στο δρόμο του ΝΑΙ από το 1ο μνημόνιο και τη νεοφιλελεύθερη συνταγή της, χωρίς προτάσεις παρά μόνο με ρητορική μονίμως υπέρ των συνταγών που μας έρχονται από έξω.

Ανάμεσα στα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ υπήρχαν βεβαίως και οι απουσίες, οι παραιτήσεις ή ό,τι άλλο, φαιδρό κατά τη γνώμη μου, που δεν δικαιολογείται σε καμιά περίπτωση. Σε κρίσιμες ώρες παίρνεις θέση. Οτιδήποτε άλλο είναι αστείο!

Στα ΝΑΙ λοιπόν υπάρχει τεράστια διαφορά. Υπάρχουν τα ΝΑΙ όσων σχεδίασαν και στήριξαν τη δέσμευση της χώρας και τα ΝΑΙ εξ ανάγκης και ρεαλισμού, τα ΝΑΙ της ευθύνης με βαρύ κόστος.

Μπορούν λοιπόν να γίνουν διαχωρισμοί σε μνημονιακούς και αντιμνημονιακούς; Όχι βέβαια.

Μπορούν τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ να διαμορφώσουν μελλοντικά κομματικά σχήματα; Μόνο αν ζούμε στη χώρα των λωτοφάγων.

Και εδώ πρέπει να μιλήσουμε επιτέλους για τα δύσκολα ΟΧΙ και τα δύσκολα ΝΑΙ.

Το ΟΧΙ της Νέας Δημοκρατίας στο 1ο μνημόνιο ήταν και δύσκολο και τπλμηρό γιατί τότε η κοινωνία, το σύστημα, τα μέσα, οι εταίροι, όλοι ήταν υπέρ του ΝΑΙ!Και μην μου πείτε ότι η κοινωνία πριν δυο χρόνια ήταν κατά του μνημονίου, γιατί αν ήταν θα είχε βγει στους δρόμους, θα έστελνε το μήνυμα στις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές, δεν θα υπέμενε τόσα...Με υπομονή και επιμονή έπεισε η Νέα Δημοκρατία για τη στάση της. Που αποτέλεσε την βάση για την ανάπτυξη του αντιμνημονιακού κινήματος. Μην ξεχνάτε ποτέ τον αγώνα που έδωσε το Antinews και πόσο λοιδωρήθηκε τότε γι αυτό.

Το ΝΑΙ της Νέας Δημοκρατίας στη νέα δανειακή σύμβαση είναι και πάλι πολύ δύσκολο και ρηξικέλευθο, γιατί τώρα είναι όλοι απέναντι, χωρίς επιχειρήματα, χωρίς λογική, χωρίς σχέδιο.

Επαναστάτης λοιπόν, δεν είναι αυτός που θα τον παρασύρει το.ρεύμα, δεν είναι αυτός που ακολουθεί το σύνολο. Είναι αυτός που βγαίνει από την επικρατούσα τάση, παρατηρεί τα πράγματα αντικειμενικά, βλέπει το αύριο, αντιστέκεται και προτάσσει.

Ηγέτης δεν είναι αυτός που χαϊδεύει τα αυτιά,ακολουθεί τις επιταγές των ψηφοφόρων και προσπαθεί να χειραγωγήσει την κοινή γνώμη,αλλά αυτός που βλέπει ξεκάθαρα, δεν υποτάσσεται σε εκλογικά παιχνίδια, παίρνει την ευθύνη, προτείνει εναλλακτικές και βγαίνει να πείσει για τις προτάσεις του.

Ας είμαστε ρεαλιστές και ας μαθαίνουμε από την ίδια την ιστορία.Τα πράγματα δεν είναι απλά!Τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ δεν είναι ίδια ούτε σε προθέσεις ούτε σε χρόνο!Ας μην ακολουθούμε το ρεύμα και ας προτάσσουμε το εθνικό μας συμφέρον κάθε φορά!

Και θα καταλήξω με την εισαγωγή του Ντίκενς στην “Ιστορία Δυο Πόλεων”, που αναφέρεται στην εποχή της γαλλικής επανάστασης και νομίζω μας ταιριάζει σήμερα γάντι:

“It was the best of times, it was the worst of times, it was the age of wisdom, it was the age of foolishness, it was the epoch of belief, it was the epoch of incredulity, it was the season of Light, it was the season of Darkness, it was the spring of hope, it was the winter of despair, we had everything before us, we had nothing before us, we were all going direct to heaven, we were all going direct the other way - in short, the period was so far like the present period, that some of its noisiest authorities insisted on its being received, for good or for evil, in the superlative degree of comparison only.”

Asterix

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημοκρατία (γιατί χανόμαστε) avatar
    Δημοκρατία (γιατί χανόμαστε) 17/02/2012 08:39:27

    Το τεράστιο ΟΧΙ του ελληνικού ΛΑΟΥ το ακούει κανείς;

    • kostis avatar
      kostis @ Δημοκρατία (γιατί χανόμαστε) 17/02/2012 09:39:19

      το τεραστιο ΟΧΙ του Ελληνικου λαου ειναι φωνη βοοντος εν τη ερημω.. Ειναι ενα ψευτικο οχι που το προοθουν και σπεκουλαρουν για να αυξησουν τα ψηφαλακια τους οι αριστερουληδες και οι διαφοροι ντελαληδες τυπου τραγκα (the master voice του Καμμενου).. Αντ γιατι βαρεθηκα τους συγχρονους γιαλαντζι Μεταξαδες.. Τα κεφαλια κατω και δουλεια.. Αυτο θα μας σωσει απο την καταστροφη.. Δεν φταινε παντα οι αλλοι για τα δεινα μας.. Φταιμε κι εμεις.. Ας αναλαβουμε τις ευθυνες μας επιτελους..

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ kostis 17/02/2012 16:13:26

        με προσβάλεις...

      • Alilouia avatar
        Alilouia @ kostis 17/02/2012 16:43:11

        Δουλειά που ? Έχεις επίγνωση τι γίνεται ?

      • franc avatar
        franc @ kostis 17/02/2012 20:17:47

        Eχει τεράστια σημασία φίλε μου το ΠΌΤΕ φταίμε εμείς και ΠΌΤΕ πρέπει να πληρώσουμε και το ΠΟΤΕ φταίνε οι άλλοι και πρέπει ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ. Γιατί αν αυτοί που είναι και ισχυρότεροι το παίζουν δεν πληρώνω, ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να μην πληρώσουμε ούτε εμείς.
        Οι Γερμανοί έπρεπε να μας πληρώσουν 500 δις το 2000.
        Εμείς πρέπει να τους πληρώσουμε 350 δις αφού γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός και ολοκληρώσει την πρώτη τετραετία. Οταν δανείζεις αφειδώς λαδώνοντας εν γνώσει σου τα Πασοκολαμόγια, δεν μπορεί ξαφνικά επειδή απ, την απληστία σου, σου σκάει η leehman Bros να έρχεσαι και να ζητάς ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ όχι απο τα λαμόγια, αλλά απο ΟΛΟΥΣ τους Ελληνες συλλήβδην . Είδες εσύ κανένα πλούσιο Ευρωπαικό κράτος να έγινε με το "κεφάλι κάτω και δουλειά"?
        Είδες κανένα κράτος όπου οι αγρότες που δουλεύουν με το κεφάλι κάτω να είναι και οι πλούσιοι του κράτους αυτού? Εγώ σε όλα τα πλούσια ευρωπαικά κράτη τους
        μόνους που είδα να ζουν "με το κεφάλι κάτω και δουλειά"
        είναι οι μετανάστες. Τουρκοι, Ιταλοί, Ελληνες, Πακιστανοί ,μαύροι, κινέζοι και όλες του κόσμου οι φυλές που κάποτε ήταν καλοδεχουμενοι υπο τον όρο αυτόν που λές: "κεφάλι κάτω και δουλειά". Και νασαι σίγουρος οτι είμαι λιγώτερο αριστερός απο 'σένα καθότι Αριστοκράτης με την Ελληνική σημασία του όρου. Ουδέποτε συμπάθησα τα στρατεύματα κατοχής. Και δεν ανέχομαι τους ξυλοκόπους να μας πουλάνε μαθήματα διότι έχουν μεγάλο έλλειμμα γνώσεων και πολλά προβλήματα ωριμότητας...

      • Agriemenos avatar
        Agriemenos @ kostis 17/02/2012 22:11:53

        Θεόδωρε Πάγκαλε, εσύ?

        • franc avatar
          franc @ Agriemenos 18/02/2012 12:32:18

          αυτοπροσώπως με ολα τα Πασοκολαμόγια...

  2. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 17/02/2012 08:54:24

    Γιατί δηλαδή, τι νομίζεις ότι είναι ο Ζώης; Καμιά σπουδαία προσωπικότητα; Παιδί του κομματικού σωλήνα είναι. Δεν ήθελα φυσικά να φύγει αλλά όχι και να θρηνούμε που έφυγε ο Ζώης.

    • GO avatar
      GO @ Kώστας Θ. 17/02/2012 08:57:54

      Σύγκριση με τις μεταγραφές κάνω και νομίζω ότι έχω δίκιο.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ GO 17/02/2012 09:11:47

        Κοίταξε, ο Βορίδης ήταν ο καλύτερος του ΛΑΟΣ και προσωπικά τον ήθελα στη ΝΔ. Οι ομιλίες του στη Βουλή ήταν φοβερές. Μπορεί να έκανε αταξίες μικρός αλλά τώρα μου φαίνεται πολύ ώριμος.
        Από τον Ζώη τον προτιμώ.
        Μεταξύ Κεφαλογιάννη και τσιριχτού Αδωνη και γω προτιμώ τον Κεφαλογιάννη.
        Αν και νομίζω ότι οι περισσότεροι από αυτούς που φύγαν θα ξαναγυρίσουν. Πάντως θα έχουμε μεγάλο κέρδος εκλογικά γιατί ο Καρατζαφέρης χάνει τα δύο πιο προβεβλημένα (και ίσως καλύτερα) στελέχη του.

        • GO avatar
          GO @ Kώστας Θ. 17/02/2012 09:15:46

          Σε αντιστάθμισμα και για την ισορροπία των εντυπώσεων, να γίνουν γρήγορα μεταγραφές και από την άλλη πλευρά.

        • avanti avatar
          avanti @ Kώστας Θ. 17/02/2012 09:56:19

          Προβεβλημένα γιατί ήταν στο ΛΑΟΣ και ξεχώριζαν μεταξύ των τυφλών.... ως μονόφθαλμοι, τώρα μέσα στην ΝΔ πως θα ξεχωρίσουν? Ο Αδωνις είναι πολύ κακή επιλογή πραγματικά, όσο για τον Βορίδη επειδή φαίνεται ότι αυτοελέγχεται μπορεί να να ταυτιστεί.

          • juliet avatar
            juliet @ avanti 17/02/2012 11:50:15

            Kαλημέρα,
            σκέψου θετικά....διαλύεται ο εχθρός!υπάρχουν και χειρότεροι,άλλοστε αν οι ψηφοφόροι τον ψηφίσουν ,υπάρχει θέμα;

        • Tassos avatar
          Tassos @ Kώστας Θ. 17/02/2012 10:44:30

          Εσύ μπορεί να τον προτιμάς τον Κεφαλογιάννη, το πρόβλημα είναι ότι δεν τον εκτιμάν οι συντοπίτες του και μαυρίζουν την ΝΔ. Ολοι οι βουλευτές της ΝΔ είναι στην καλύτερη αναλώσιμοι, στην χειρότερη άχρηστοι.

          • Tassos avatar
            Tassos @ Tassos 17/02/2012 10:45:09

            όλοι οι βουλευτές Κρήτης

          • GO avatar
            GO @ Tassos 17/02/2012 10:52:01

            Υπερβολές.
            Λες και δεν ξέρουμε ότι οι συντοπίτες του Κεφαλογιάννη δεν μαυρίζουν κόμμα εξαιτίας του, αλλά για λόγους που άπτονται του DNA τους.

          • GO avatar
            GO @ GO 17/02/2012 10:53:34

            το κόμμα

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ GO 17/02/2012 16:09:01

            Αυτά είναι κλισέ δικαιολογίες. Τώρα να δούμε τι θα βγάλει η Κρήτη στις κάλπες

          • Kώστας Θ. avatar
            Kώστας Θ. @ Tassos 17/02/2012 10:54:57

            Αγαπητέ Τάσσο, ας ψηφίσουν οι συντοπίτες του όποιον θέλουν. Δημοκρατία έχουμε, εμείς τους σταυρώνουμε.
            Αν και δε νομίζω ότι στην Κρήτη μας μαυρίζουν λόγω Κεφαλογιάννη, εκεί πάντοτε μας μαύριζαν.

  3. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 17/02/2012 08:55:04

    Η συζήτηση περί επαναστάσεως επικαιροποιείται εξαιτίας της φρασεολογίας των αριστερών δυνάμεων στο θέμα της διαχείρισης της κρίσης χρέους της ελληνικής οικονομίας. Εφράσεις του τύπου: 'Την κρίση να πληρώσουν οι πλούσιοι', 'Μονομερής διαγραφή του χρέους', ' Δεν πληρώνω-Δεν πληρώνω' και άλλα πολλά καλλιεργούν την επαναστατική διάθεση των σοσιαλιστών Ελλήνων και εκμεταλλεύονται την άσχημη οικονομική κατάσταση για να αυξήσουν τα ποσοστά τους. Είμαστε σε κρίσιμο σημείο. Όλα δείχνουν ότι τα αριστερά κόμματα θα συγκεντρώσουν πάνω από 50%. Οι επιλογές είναι τρείς:
    1. Αναλαμβάνουν την διακυβέρνηση οπότε σέβονται αρχικά το σύνταγμα. Ο σεβασμός στη δημοκρατία, τους νόμους και το σύνταγμα της χώρας θα έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να εφαρμόσουν τις επαναστατικές ιδέες τους αφού για παράδειγμα δεν θα καταργήσουν την ατομική ιδιοκτησία. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μην υλοποιήσουν αυτά που προεκλογικά υποσχέθηκαν και θα εκφυλιστούν σε ένα νέο ΠΑΣΟΚ γενιάς Α.Παπανδρέου με συμπάθεια στον τρίτο κόσμο, στο ζιβάγκο και μεγάλη διάθεση για νέο δανεισμό. Επιστρέφουν σε μονοψήφιο άθροισμα αφού κηρύξουμε πτώχευση. Ξεκινάμε από την αρχή.
    2. Αρνούνται να αναλάβουν την κυβέρνηση οπότε ωθούν την χώρα σε διάλυση. Οι πέτρες πλέον πείθονται ότι αυτοί δεν θέλουν να οικοδομίσουν αλλά να γκρεμίσουν. Έτσι επιστρέφουν σε μονοψήφιο άθροισμα τάχιστα και χάνουν τα εκατομμύρια της κρατικής επιχορήγησης.
    3. Προχωρούν στην Ελληνική Οκτωβριανή Επανάσταση εν μέσω Απρίλη. Αυτό δεν είναι σενάριο πολιτικής εξέλιξης είναι σενάριο κωμωδίας. Σκεφτείτε μόνο τον Μεντρέκα να φωνάζει 'Στα τσακίδια' και από την άλλη να σκέφτεται ότι δεν έχει μπαταρία στο κινητό για να επικοινωνήσει με την Αλέκα η οποία λόγω κλεισίματος των φαρμακείων δεν βρήκε mesulid για να ξεπιαστεί.

  4. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 17/02/2012 08:59:17

    ...Τρίτο παράδειγμα το ΟΧΙ βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, που βεβαίως δεν είχαν ψηφίσει ούτε το 1ο μνημόνιο.Από την άλλη όμως η πλειοψηφία εξ αυτών δεν βγήκε ποτέ δημοσίως ή στη βουλή να υποστηρίξει την επιλογή αυτή...

    Πολύ σωστά, όπως επίσης παρατήρησα και το ότι ο ηγέτης που αναφέρεις δε μπήκε στον κόπο να εξηγήσει αναλυτικά, πριν από την ψηφοφορία, το γιατί θα πει τελικά το ναι (για να αποτρέψει τους "ανεγκέφαλους" από καμιά κουτουράδα βρε παιδί μου). Πώς θα αντιμετώπιζαν οι βουλευτές της ΝΔ (κάποιοι έστω), την αντίδραση και οργή ενός μη πληροφορημένου/παραπληροφορημένου λαού που άκουγε τη λέξη μνημόνιο και έβγαζε φλύκταινες; Γιατί να το κάνουν;
    Εκ των υστέρων και με γνωστά τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας πολλά εξήγησε και πολλά δικαιολόγησε, δεν ήταν όμως κάπως άκαιρο;
    Ή μήπως δε σου κάνει εντύπωση η παγωμάρα των μελών της ΝΔ μετά την ψηφοφορία και μέχρι ο Σαμαράς να εξηγηθεί δημοσίως, η οποία παγωμάρα ακόμη παραμένει εν μέρει, αλλά κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία, το καταπίνουν (να θυμίσω το πόσα σχόλια γράφτηκαν σε αυτό το blog;).
    Το γελοίο της υπόθεσης, είναι ότι στο τέλος και θα τον στηρίξω και θα παλέψω για τη ΝΔ (για τη ΝΔ όχι για τον εκάστοτε αρχηγό, το τονίζω), αφού και οι άλλοι είναι παντελώς άχρηστοι, αλλά και λίγη ενδοσκόπηση στα πολύ βασικά ζητήματα τακτικής δε βλάπτει.

    ΥΓ. Εν κατακλείδι, αυτό που καταλογίζω στο Σαμαρά, είναι ότι πρώτα θα έπρεπε να μας εξηγήσει ΠΛΗΡΩΣ και ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ το ναι στο μνημόνιο και μετά να το ψηφίσει. Έτσι πως το έκανε, άφησε τους πάντες να σπεκουλάρουν προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση.

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ Κώστας Χ. 17/02/2012 09:08:30

      Μεταξύ ΝΑΙ και ΟΧΙ βρίσκεται ένας ολόκληρος Λαός που τιμωρείται , εξαθλιώνεται , ξεχρεώνει το λάθος του , που δεν είναι άλλο παρά η πίστη στην ελπίδα για το καλύτερο αύριο των παιδιών του.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Φελίζα 17/02/2012 13:47:40

        Το λάθος μας είναι ότι δεν ψάχνουμε προσεκτικά πριν αποφασίσουμε ποιός είναι εκείνος που πραγματικά εγγυάται ένα καλύτερο αύριο, ώστε να τον ψηφίσουμε. Μια τέτοια απόφαση δεν μπορεί να είναι στιγμιαία, την ώρα της κάλπης. Χρειάζεται να παρακολουθούμε εκ του σύνεγγυς τα τεκταινόμενα στη δημόσια σκηνή, ώστε να βγάζουμε τα σωστότερα δυνατά συμπεράσματα.

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ δρόμος 17/02/2012 15:23:52

          Συμφωνά απόλυτα μαζί σου , αλλά υπάρχουν αυτοί που -έτσι θα έπρεπε όλοι οι πολίτες να είναι - ψάχνουν ενημερώνονται και κρίνουν αναλαμβάνοντας το ρίσκο των αποφάσεων τους και ενεργειών τους και αυτοί που είναι μαθημένοι στην μασημένη τροφή που τους δίνεται ..... όλα είναι θέμα παιδείας. Σήμερα πχ ασχολούμαστε με το Γεωργιάδη και Βορίδη και την ένταξή τους στην ΝΔ και όλοι έχουμε άποψη χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Φελίζα 17/02/2012 15:31:42

            Το ενδιαφέρον που παρουσιάζει ένα βήμα διαλόγου όπως το antinews είναι η αντιπαράθεση απόψεων, ακόμη και αν είναι πρόχειρα διατυπωμένες και χωρίς επιχειρήματα - γιατί στη συζήτηση μπορεί κανείς να εμπεδώσει ή να απορρίψει τη σκέψη του. Ζητούμενο λοιπόν είναι η συμμετοχή όλο και περισσότερων στο διάλογο, με στόχο τον εμπλουτισμό μας.

  5. anergos avatar
    anergos 17/02/2012 09:40:01

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ; ΜΗΠΩΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ.....

    • johndoctor avatar
      johndoctor @ anergos 17/02/2012 20:19:36

      Διοτι δεν έχουν συνειδήση φίλε άνεργε
      Μας έχουν στην πλάκα και δυστυχώς το προδοτικό τους ΝΑΙ το γράφουν σαν αυτον που που παρατηρεί τα πράγματα αντικειμενικά, βλέπει το αύριο, αντιστέκεται και προτάσσει.
      Τι έχει να προτείνει άραγε η Σαμαρική ΝΔ;
      Με μισθό 500 ευρώ πως θα έρθει η ανάπτυξη;
      Ειλικρινά πείτε πως θα πείτε στον Ελληνικό λαό να ψηφίσει ΝΔ;
      Περιμένω απαντήσεις...

  6. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 17/02/2012 09:52:43

    Ή θα είμαστε πολυσυλλεκτικοί και θα κυβερνάμε ή θα είμαστε μονολιθικοί και θα επαιρόμαστε για την ιδεολογική μας καθαρότητα βρισκόμενοι στην αντιπολίτευση.
    Η ΝΔ πάντοτε είχε τάσεις και στελέχη που επιφανειακά δεν κολλούσαν μεταξύ τους. Κολλούσε ο Ανδριανόπουλος με τον Ψωμιάδη; Ή ο Μάνος με τον Καρατζαφέρη;
    Άλλωστε ο αρχηγός δίνει τον τόνο. Όσοι δεν συμφωνούν μπορούν να φύγουν.

    • Υποτασικός avatar
      Υποτασικός @ Kώστας Θ. 17/02/2012 10:19:14

      Να σου θυμίσω ότι ο Χατζηγάκης διαγράφηκε πρόσφατα γιατί είπε αυτό ακριβώς, ότι στη ΝΔ υπάρχουν τάσεις.

      • juan antonio samaranch avatar
        juan antonio samaranch @ Υποτασικός 17/02/2012 15:06:20

        Κάνεις λάθος. Ο κολλητός του Μπόμπολα και του Σουφλιά, διεγράφη επειδή μίλησε για σταγονίδια

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Kώστας Θ. 17/02/2012 10:52:53

      Τα παραδείγματα που αναφέρεις με δικαιώνουν. Κυρίως με τα δίδυμα που αναφέρεις ουδέποτε κυβέρνησε η ΝΔ ούτε είχε καμιά επιτυχία. Τουναντίον οδήγησαν σε αποχωρήσεις όλων όσων αναφέρεις και κατέληξαν τη ΝΔ σε καταστροφικές αποτυχίες. Επιπλέον ειδικά όσοι αναφέρεις δεν έχουν καμιά σπουδαία επιρροή στη Βάση της ΝΔ. Με το να συνεννώνεις αλλοπρόσαλλα και αμφιλεγόμενα πρόσωπα δεν επέρχονται αυτονόητα και συνέργειες...

  7. flou avatar
    flou 17/02/2012 09:53:48

    Μα είπα κι εγώ όταν πρωτομπήκες! Πολύ όψιμη επαναστάτρια του τύπου "ντου βρε"!

    • juliet avatar
      juliet @ flou 17/02/2012 09:59:18

      Καλημέρα....σιώπασαν τα τύμπανα του πολέμου....λες να φταίει η φωνή του Αδωνη;:)
      Καλορίζικοι!

    • GO avatar
      GO @ flou 17/02/2012 10:04:21

      Tο flou ενέχει την αμφιβολία περί του sex. Εγώ, πάντως, είμαι αρσενικός. Επί της ουσίας και για τις μεταγραφές, τι λες;

  8. juliet avatar
    juliet 17/02/2012 09:54:07

    Iοκάστη,
    την επομένη του ΝΑΙ-ΟΧΙ ,ήσουνα επικριτική απέναντι σ' ανθρώπους που εκφράσανε άποψη .Η επομένη μέρα ήτανε δύσκολη ,οι άνθρωποι διστακτικοί ,το αύριο αβέβαιο και εσύ χειροκροτούσε και πέταγε πέτρες σ΄όποιον ήτανε αντίθετος.Τις επόμενες μέρες ο Σαμαράς δικαιώθηκε ,τα γεγονότα ,οι αποφάσεις του ήτανε σωστές.Αν κάποιος θέλει να βοηθήσει δεν γίνεται Κύκλωπας που ζητά συνεχώς κακομοίρηδες για να χορτάσει την πείνα του και ν' αποδείξει ότι είναι ο δυνατότερος και αυτό ο Σαμαράς το κατάλαβε και η απόφασή του αποδείχτηκε σοφή.Αρα έχει κρίση.
    Τώρα πετάς πέτρες ,λάσπη ,φτύνεις ....γιατί; η απόφαση του Σαμαρά τι επιπτώσεις έχει σ΄σένα;Ιδεολογικές; Ιδεολογία είναι να σέβεσαι την γνώμη του άλλου και την ελευθερία.Αν ο Σαμαράς έλεγε ΟΧΙ ,πάλι θα κατηγορούσες αυτούς που έλεγαν ΝΑΙ.
    Πάντα φοβάμαι τους ανθρώπους που ενθουσιάζονται ,δεν μπορούν να χαλιναγωγήσουν τον ενθουσιασμό του ,γίνονται υπεροπτικοί .Αν οι Αθηναίοι ,γιατί εκεί εκλέγονται τους θέλουν ,τι πρόβλημα υπάρχει;Η σωτηρία της Ελλάδας εξαρτάται από την μη είσοδο στη Ν.Δ του Βορίδη και του Γεωργιάδη;Ελευθερία είναι να πειθαρχείς ,αγαπητή μου,γιατί έχει κανόνες και δεν είναι ασύδοτη.
    Ο Προφήτης είναι σοφός ....και τώρα πάλι αυτό θα σου ξανάλεγε .Συγγνώμη,Προφήτη ,που πιθανολογώ δική σου απάντηση.
    Το μεγαλύτερο κακό είναι η οργή του πληγωμένου σου εγώ.
    Καλημέρα....

  9. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 17/02/2012 10:07:00

    αγαπητοι μικροι πρωθυπουργοι προτεινω ολοι σας να κανετε μια πιο προσεκτικη ενδοσκοπηση στα χρονια προβληματα και τις δομες της ελληνικης κοινωνιας,αλλα και του σαθρου πολιτικου συστηματος μας. και τα πραγματα ειναι απλα η θα μεινουμε στον φτσικο μας χωρο την ΕΥΡΩΠΗη θα γινουμε μελη της αραβικης χερσονησου η της αφρικανικης ηπειρου,ευτυχως απουσιαζει σοβαρη προταση του κομμουνιστικου μπλοκ γιατι εχει εηαφανισθει απο προσωπου γης με μονους θιασωτες τους ελληνες κομμουνιστες, τρομαρα τους.
    Φοβαμαι οτι η αριστεροσυνη εχει προσβαλει και τα αστικα κομματα και αυτο ειναι λυπηρο ,γιατι τωρα στα δυσκολα δεν εχουμε ισχυρο αστικο μπλοκ με αποτελεσμα να ειμαστε βορρα στις ορεξεις και τον λαικισμο των αριστερων που συνεπικουρουνταιαπο τους δεξιους οπαδους ,τι κριμα.
    Να λοιπορειται ο Σαμαρας για την σοβαρη και υπευθυνη σταση του στις δυσκολες στιγμες του εθνους ,απο υποτιθεται συντηρητικους πολιτες, απο τα τρελα της ελληνικης κοινωνιας και αυτο.
    Το ΠΑΣΟΚ φυσικα ειναι ο ηθκος αυτουργος της χρεοκοπιας της ελλαδας μας αν θελουμε να ειμαστε σοβαροι .και ζητατε τωρα πολλοι φιλοι εδω μεσα απο τον Σαμαρα να το παιξει νεος ΛΕΝΙΝ ρε συνελθετε βουτηχτε την γλωσσα στο μυαλο σας
    η οργη ,η αδικια, τα βαρη στις πλατες των πολλων ειναι εργαλεια που στα χερια των μαστορων του μπαχαλου και της ανευθυνοτητας που μπορουν να δημιουργησουν το χαος απο ολους σε ολα.
    πολυ καλα και υπευθυνα ο Σαμαρας ειπε ναι γιατι στην αντιθετη περιπτωση εσεις οι ιδιοι που εδω μεσα τον λοιδορειτε εσεις οι ιδιοι θα τον σταυρωνατε εχεουμ παραδειγματα στην μακρια ιστορια μας ,και να δεεχθουμε οτι μονο ενα ποσοστο της ταξης του 20 με 30% πολιτων εχει παιδεια και δομημενη σκεψη και μπορουν να αξιολογησουν δρασεις και πολιτικες κακα τα ψεμματα.
    εμεις φταιμε που με τα τραγικα και χυδαια πολλες φορες λεθη μας φεραμε στην ζωη μας γερμανους και σια ,αλλα ειμαστε στην ευρωπη? την θελουμε ολοι? ε τοτε αυτοι ειναι οι κανονες και με αυτους θα πορευτουμε ,οι ψευτομαγκιες και τιο αναιξοδο νταηλικι για λαικη καταναλωση ΤΕΛΟΣ.
    εχουμε ολοι τις δυνατοτητες και την ικανμοτητα να κτισουμε απο την αρχη το εχουμε κανει κιαλλες φορες στην μακροχρονη ιστορια μας.
    θα υποφερουμε ,θα αγωνισθουμε σκληρα αλλα εχει η φυλη μας το τσαγανο να βγει μπροστα αρκει να πεταξουμε τις κακεςμας συνηθειες.
    επιτελους η λογικη και γ συγκροτημενη σκεψη να μπει στις ζωες μας για μια καλυτερη κοινωνια πανω στην συλλογικοτητα και οχι στην ατομικοτητα,η αναδειξη θα ερθει μεσα του καθενος μας μεσα απο οργνωση και ηθκοτητα στην δημοσια ζωη.
    Η ΝΔ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ,ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ,ΓΙΑ ΜΚΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ..
    ΕΤΣΙ Η ΑΛΛΙΩΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ,ΑΣ ΣΤΑΘΥΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ,ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ,ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΑΣ ΤΟΥ ΣΩΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΑΣ/

  10. Tassos avatar
    Tassos 17/02/2012 10:07:53

    Ο Αδωνης είναι συν για την παράταξη. Μαχητικός, με κοινή λογική, δεν έχει εκφράσει ακραίες απόψεις, τον προτιμώ από τους ψοφοδεείς, συμβιβασμένους, τρυφηλούς βουλευτές της ΝΔ. Ο Βορίδης με χαλάει αισθητικά, και φατσικά αλλά κυρίως πολιτικά. Το παρελθόν του τον στοιχειώνει.

  11. flou avatar
    flou 17/02/2012 10:10:41

    Έγραψα τη γνώμη μου σε διπλανή ανάρτηση.Δηλαδή "Ε και; Κι ο θείος μου ήταν Κουκουές και προσχώρησε στη ΝΔ. Και κάνει και αγώνα!Αλλά όλα είναι στο χέρι μας,στην ψήφο μας.Εξ άλλου μπορεί να προσχωρήσει οποιοσδήποτε! Και η Δαμανάκη πήγε στο Πασόκ ο Μπίστης, Ανδρουλάκης κ.α."

    • GO avatar
      GO @ flou 17/02/2012 10:17:54

      Οταν το κόμμα έχει πρόσφατα μεγάλες απώλειες ποσοτικά και οπωσδήποτε απώλειες ποιοτικά, δεν μπορείς να αρκείσαι σε μεταγραφή γελοιότητας τύπου Α. Γ. Θα έπρεπε να είχε προετοιμαστεί και υπάρξει ταυτόχρονη διεύρυνση και προς την άλλη πλευρά. Μόνον έτσι το κόμμα θα απέφευγε μεγάλο μέρος της λοιδορίας που δέχεται σήμερα από όλα τα μέσα.

      • flou avatar
        flou @ GO 17/02/2012 10:23:35

        Φίλε go,αυτό ήταν αναμενόμενο από τα ΜΜΕ. Δεν είναι μεταγραφή.Δήλωσαν προφανώς ότι προσχωρούν στη ΝΔ. ' Όστις θέλει ελθείν". Και βλέπουμε.

  12. GO avatar
    GO 17/02/2012 10:27:31

    Ok.
    Μέχρις εδώ, γιατί είμαστε και εκτός θέματος. Θα μηδενιστούμε.

  13. flou avatar
    flou 17/02/2012 10:30:25

    Καλημέρα! Δε θα χαθούμε! Άλλα έχουμε να παλέψουμε.Κράτα δυνάμεις!

  14. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 17/02/2012 10:38:01

    Δημοκρατία έχουμε και οι βουλευτές δεν είναι δοτοί αλλά εκλέγονται με σταυρό. Αν λοιπόν δε μας αρέσει ο Βορίδης ή ο Αδωνης, ο Α ή ο Β, απλά δεν τους ψηφίζουμε. Πέρα από τον αρχηγό που και αυτόν εμείς τον εκλέξαμε, οι ψηφοφόροι είναι αυτοί που καθορίζουν την φυσιογνωμία του κόμματος μέσω του σταυρού.
    Ο Σαμαράς όπως και ο κάθε αρχηγός, ιδίως ενός κόμματος εξουσίας, καλά κάνει και διευρύνει το κόμμα. Από εκεί και πέρα εξάρτάται από τους νεοδημοκράτες το τι θα κάνουν.
    Προσωπικά αν είχα επιλογή μεταξύ Βορίδη, Άρη, Μίλτου κλπ. θα ψήφιζα Βορίδη 100 φορές. Αλλά αυτό είναι προσωπική επιλογή.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Kώστας Θ. 17/02/2012 11:05:43

      Συμφωνώ..

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Kώστας Θ. 17/02/2012 13:53:54

      ξεχνάς μια βασική προϋπόθεση: οι υποψήφιοι προς ένταξη να αποδέχωνται τις αρχές του κόμματος και τις επιλογές του αρχηγού του.

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ δρόμος 17/02/2012 15:48:37

        Κι εσύ ξεχνάς πως μέχρι πριν ένα μήνα οι δυο νεοεισελθόντες δεν αποδέχονταν τις αρχές και τις επιλογές του αρχηγού. Άρα μου λες ποιος όποιος αποδέχεται ... μπαίνει και στο ψηφοδέλτιο!

  15. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 17/02/2012 11:09:44

    Όχι μόνο η Μεταπολίτευση, αλλά ούτε το Πασόκ έχει τελειώσει. Διότι και αν ακόμη αυτό το συγκεκριμένο πασόκ διαλυθεί, έχει επιτελέσει την αποστολή του αφού έχει πασοκοποιήσει την πολιτική και την κοινωνία.

    Η συζήτηση για τον “ηγέτη” είναι προφανώς για εσωτερική κατανάλωση, διότι όποιος και να αναδειχθεί “ηγέτης” και πρωθυπουργός, θα άρχει πλέον μιας υποτελούς χώρας.

    Στην ταινία ο Μονομάχος ένας Ρωμαίος στρατηγός λέει στον πρωταγωνιστή:

    People should know when they are conquered.

    Τα “αυτόνομα” γαλατικά, ή βαλκανικά, χωριά είναι φαντασιώσεις και αφηγήσεις υπεραντιστάθμισης της μειονεξίας. Το καλό χιούμορ είναι μία μορφή αντίστασης των κατακτημένων, αλλά να μην το θεωρούμε και επανάσταση. Το κακό, απλώς αυξάνει την μιζέρια.

    Προτείνω στον συγγραφέα αυτής της ανάρτησης με το γαλατικό ψευδώνυμο, εφ όσον τον ενδιαφέρει η αγγλική λογοτεχνία, να φτάσει μέχρι το τέλος του βιβλίου όπου ο (ρομαντικός) ήρωας για λόγους απολύτως ακατανόητους για τον σημερινό φωνασκούντα ελληναρά πάει στην γκιλοτίνα.

    Καμία σχέση το βιβλίο με την σημερινή ελληνική, ή Ευρωπαϊκή πραγματικότητα (ακόμη).

    Έχω όμως πρόχειρο ένα άλλο απόσπασμα από τα Ταξίδια του Γκάλιβερ, που μάλλον έχει περισσότερη σχέση με την δική μας πραγματικότητα.

    Διαβάστε λοιπόν πώς γίνεται η επιλογή των αξιωματούχων και των υπουργών από τον “ηγέτη” στην χώρα των Λιλιπούτειων:

    “When a great office is vacant, either by death or disgrace (which often happens,) five or six of those candidates petition the emperor to entertain his majesty and the court with a dance on the rope; and whoever jumps the highest, without falling, succeeds in the office. Very often the chief ministers themselves are commanded to show their skill, and to convince the emperor that they have not lost their faculty. Flimnap, the treasurer, is allowed to cut a caper on the straight rope, at least an inch higher than any other lord in the whole empire. I have seen him do the summerset several times together, upon a trencher fixed on a rope which is no thicker than a common pack-thread in England. My friend Reldresal, principal secretary for private affairs, is, in my opinion, if I am not partial, the second after the treasurer; the rest of the great officers are much upon a par.”

    A Voyage to Lilliput, Gulliver's Travels, Jonathan Swift

  16. τινα avatar
    τινα 17/02/2012 11:11:51

    Δυο χρόνια τώρα η μόνιμη επωδός σε οποιαδήποτε κριτική στελεχών του κόμματος εδώ μέσα ήταν "τι να κάνουμε,αυτούς παρέλαβε απο τον προηγούμενο μ'αυτούς θα πορευτεί".Η ελπίδα όλων μας ήταν η ανανέωση του κόμματος με ικανά στελέχη που θα σηματοδοτούσαν νεο ξεκίνημα.Η κίνησηπροσχώρησης στελεχών του λαος είναι το λιγότερο αυτοκτονική για όσους το πιστέψαμε.Κι αυτό γιατί αποτελεί συνειδητή επιλογή του Σαμαρά.Οταν δέχεσαι το κόμμα σου να εκπροσωπείται απο τον Αδωνη μπορείς ,προκειμένου να κερδίσεις ψήφους,να δεχτείς τα πάντα.Λυπάμαι.
    ΥΓ.
    Ασχετο, αλλά παρακαλώ θερμά την συνονόματη άρτι αφιχθείσα στο σάιτ,να αλλάξει το nick της.Μπερδευόμαστε.

  17. omen avatar
    omen 17/02/2012 11:50:41

    Φοβερή προσωπικότητα ο Ζώης, ενώ ο Kεφαλογιάννης δεν μπορούσε να γυρίσει από το βάρος του τζακιού στην πλάτη...

    Η Ελλάδα θέλει κομάντο στις θέσεις υπουργών!! Όχι κομματόσκυλα.. Και ευτυχώς ο Σαμαράς το αντιλήφθηκε και προχωράει συνεπής στις προγραμματικές δηλώσεις του badminton.. Οι γαλάζιες γραμμες μόνο από OYKάδες της πολιτικής θα μπούν..

    Πάνω τα τσεκούρια, κάτω οι Λούληδες...

  18. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 17/02/2012 12:01:16

    Γράφεις Αστέρι: «Ηγέτης δεν είναι αυτός που χαϊδεύει τα αυτιά… αλλά αυτός που βλέπει ξεκάθαρα, δεν υποτάσσεται σε εκλογικά παιχνίδια, παίρνει την ευθύνη, προτείνει εναλλακτικές και βγαίνει να πείσει για τις προτάσεις του.

    Επίσης, ηγέτης δεν είναι ο αποδομητής, αυτός που είναι καλός στο να γκρεμίζει στο διάβα του γιατί πιστεύει ότι «βλέπει ΠΙΟ ξεκάθαρα!» από τους άλλους, άρα πρέπει όλοι οι υπόλοιποι να τον ακολουθούν ασυζητητί.

    Ο ηγέτης αφουγκράζεται, προνοεί, συνθέτει, κτίζει, δημιουργεί οργανισμούς υγιείς γύρω του. Οργανισμούς όπως, π.χ., το κόμμα, την Κ.Ο., που θα τον ενισχύσουν για να παλέψει τις καταστροφικές δυνάμεις που τον περιτριγυρίζουν. Με το να αφαιρέσεις 21 και να προσθέσεις τον Άδωνη, δεν πείθεις τον πολίτη που αγωνιά και υποφέρει… ότι είσαι ηγέτης.

    Και πολίτης είναι ο σκεπτόμενος, ενεργός, συμ-ΜΕΤΟΧΟΣ στα κοινά, που και αυτός ΒΛΕΠΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ, και όχι ο μονοδιάστατος, μόνιμος, χειροκροτητής και προσωπολάτρης.

  19. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 17/02/2012 12:14:09

    Στη διάσημη ταβέρνα Τηλέμαχος στην Κάτω Κηφισιά συνέφαγαν χθες ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας και ο αδελφός του τέως πρωθυπουργού Νίκος Παπανδρέου που τον τελευταίο καιρό βρίσκεται στην επικαιρότητα με διάφορες αφορμές.

    Βεβαίως κάθισαν σε παραπλήσια τραπέζια και δεν έδωσε ο ένας ιδιαίτερη σημασία στον άλλο.

  20. juliet avatar
    juliet 17/02/2012 12:19:59

    Franc
    την εμψύχωνες όμως τότε .Ητανε η φωνή της επαναστατημένης αριστεράς ή το πείραμα αν ο δεξιός αντέχει τις αλλαγές που θ΄έλθουν μετά ;Είσαι έξυπνος και ξέρεις ότι θα γίνουν ανακατατάξεις σ΄όλα τα επίπεδα .Ο δεξιός με την αριστερή σκέψη είναι το ιδανικό.Ο αριστερός με την δεξιά σκέψη ολέθριο.Φιλικά πάντα και η γνώμη σου είναι σεβαστή και σωστή.

  21. ο ξένος avatar
    ο ξένος 17/02/2012 12:23:36

    Το πολιτικό σύστημα αδυνατεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Τόσο τα κόμματα εξουσίας, όσο και τα κόμματα διαμαρτυρίας, συνεχίζουν την ίδια ανούσια συνθηματολογία, δεν περιγράφουν λύσεις, ακόμη και τα δήθεν κοστολογημένα μέτρα είναι αόριστα ευχολόγια.

    Υπ'αριθμόν ένα ζήτημα το ύψος των συντάξεων. Σε μια χρεωκοπημένη χώρα, η ηγεσία πρέπει να πει συγκεκριμένα απλά νούμερα, φθάνουν μαθηματικά και οικονομικά Γυμνασίου.

    Ποιο το μέγιστο ύψος σύνταξης που μπορεί να χορηγεί σήμερα κράτος-ασφαλιστικά ταμεία; Βάζοντας μια οροφή (π.χ. 1.500ευρώ; 2.000 ευρώ; αν είχα νούμερα προϋπολογισμού θα την έβαζα), την οποία ουδείς θα μπορεί να υπερβεί, με ταυτόχρονη κλιμάκωση προς τα κάτω όλων των συντάξεων ως την ελάχιστη σύνταξη, εξοικονομούνται άμεσα αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ, ισοσκελίζεται αυτόματα ο προϋπολογισμός! Το ίδιο και για τους μισθούς.

    Καθοριστικό: Να διαλυθεί η φαντασίωση ότι οι συντάξεις πληρώνονται τάχα από τις εισφορές προηγουμένων ετών, κατά τη διάρκεια του εργασικού βίου του σημερινού συνταξιούχου. ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.

    Ποιος θα πει ΤΟ νούμερο της μέγιστης σύνταξης;

    Όλοι ακόμη και σήμερα χαϊδεύουν αυτιά με αοριστολογίες και γενικότητες: Ανάπτυξη, επενδύσεις, άλλη συνταγή, και τρίχες κατσαρές. Και ύστερα λένε ότι δεν είναι όλοι ίδιοι.

    Το δημοσιονομικό πρόβλημα της Ελλάδας μπορούσε και μπορεί να λυθεί μέσα σε μια μέρα! Θα τολμήσει κάποιος να εκστομίσει τη λύση;

    ΥΓ. Πολιτικοί του κλίματος Μητσοτάκη επικαλούνται ως άλλοθι, ότι αυτοί τα έλεγαν από παλιά (ότι ζούσαμε πάνω από τα όρια των δυνατοτήτων μας), μόνο που ο εν λόγω εισέπραττε και εξακολουθεί να εισπράττει τρεις διαφορετικές συντάξεις πολλών χιλιάδων ευρώ!

  22. Ανδρομέδα avatar
    Ανδρομέδα 17/02/2012 12:41:26

    Πολύ σωστό το κείμενό σου Asterix.

    Η πραγματική διαχωριστική γραμμή είναι ανάμεσα σε παλιές και νέες νοοτροπίες.

    Τα "οχι" της αριστεράς, τα υποκριτικά "οχι" όσων στήριξαν την πολιτική ΠΑΣΟΚ 2 χρόνια, το "όχι" των σωτήρων του ΠΑΣΟΚ όπως η ΔΗΜ.ΑΡ είναι όλα δείγματα της μεταπολιτευτικής νοοτροπίας στην πολιτική. Εκπροσωπούν αυτούς που δε θέλουν να αποχωριστούν την εποχή της μεταπολίτευσης. Και αυτό είναι ένα, επίσης, κοινό τους στοιχείο.
    Γιατί η αριστερά σε όλη τη μεταπολίτευση δεν έκανε τίποτα άλλο από το να αρνείται τα πάντα. Ας το αξιολογήσει ο κόσμος και αν αυτό τους αρκεί και τους προσφέρει στο μέλλον είναι ελέυθεροι να επιλέξουν.
    Γιατί τα "όχι" όσων επέβαλλαν και στήριξαν την πολιτική ΠΑΣΟΚ είναι μια υποκριτική προσπάθεια με στόχο την απαλλαγή των υπευθύνων. Και αυτή είναι συνήθης μεταπολιτευτική νοοτροπία: η μη ανάληψη ευθυνών και θόλωμα των νερών ελπίζοντας στην κοντή μνήμη του Έλληνα.
    Γιατί η ΔΗΜ.ΑΡ χωρίς καμία συνέπεια προσπαθεί απλά να διασώσει το ΠΑΣΟΚ. Προσπαθεί να διασώσει τι ακριβώς; Το κόμμα του οποίου η πολιτική, νοοτροπία, οικονομικό μοντέλο κυριάρχησε μεταπολιτευτικά και στο τέλος μας κατέστρεψε κιόλας;

    Αντίθετα ο Σαμαράς με συγκεκριμένες και σωστές προτάσεις εξ αρχής, με το θάρρος, όπως λες, να απαντάει στα δύσκολα και βάζοντας πάνω από όλα αυτό που θεωρεί σωστή εθνική πολιτική δίνει δείγματα νέας νοοτροπίας. Νομίζω ότι είναι ο μόνος που θέλει μια νέα εποχή.

  23. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 17/02/2012 13:47:29

    ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ¨ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ¨ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ;
    Η αριστερά σε όλες τις εκφάνσεις της, χαρακτηρίζεται ως ¨αντιμνημονιακή¨, κρατώντας εξ΄αρχής μια στάση άρνησης, χωρίς σοβαρή επιχειρηματολογία, ούτε στο 1ο μνημόνιο ούτε στο 2ο.
    Χωρίς να μετρά τις επιπτώσεις από τη στάση της και κάνοντας ψηφοθηρικό παιχνίδι, χωρίς να δίνει χειροπιαστές λύσεις , παραπέμποτάς μας στη εποχή του Στάλιν, ή κατ΄ευθείαν σε άμεση, άτακτη χρεοκοπία.
    Αυτό είναι η ¨αποθέωση¨ του λαϊκισμού. Της δίνει δημοσκοπικά κέρδη, τα οποία ζήλεψε και ο μέχρι πρότινος ¨μνημονιακός¨ Καρατζαφέρης και μας το γύρισε το παραμύθι και μάλιστα την κρισιμότερη ώρα για την τύχη της χώρας.
    Αν υπάρχει σήμερα ¨αντιμνημονιακή¨ δύναμη, αυτή είναι η Ν.Δ. γιατί, όταν μας ήρθε το μνημόνιο1, ήταν αυτή που αντιστάθηκε στα μέτρα ή στην συνταγή , αλλά ποτέ δεν είχε αντιρρήσεις στους στόχους του.
    Πως θα μπορούσε άλλωστε κάποιος λογικά σκεπτόμενος να έχει αντίρρηση στο να διορθωθούν τα κακώς κείμενα της Ελληνικής οικονομίας, στη σπατάλη, στον αδύναμο παραγωγικό προσανατολισμό μιας χώρας;
    Τότε η Ν.Δ. καταψήφισε το μνημόνιο, θέλοντας να πει ότι είναι σε λάθος κατεύθυνση ως προς τα μέτρα και δεν θα φέρει αποτελέσματα, αντίθετα θα βαθύνει το πρόβλημα.
    Αυτό ήταν το χαρακτηριστικό του λόγου του Α. Σαμαρά, που χαρακτηρίσθηκε ως ¨αντιμνημονιακός¨. Συγχρόνως έδινε επεξεργασμένα προγράμματα επικαιροποιημένα κάθε φορά, αλλά κανείς δεν τον άκουγε, όλοι τον λοιδορούσαν , χάρυ πότερ κλπ.
    Σήμερα που όλες οι προβλέψεις του (δυστυχώς για όλους μας) επαληθεύθηκαν και η Ελλάδα βρέθηκε στην πιο δεινή θέση μεταπολεμικά, οι επιλογές μας ως χώρα μειώθηκαν δραματικά, έγινε πλέον ¨μονόδρομος¨ η αποδοχή του Ευρωπαϊκού σχεδίου διάσωσης της Ελλάδας. Έτσι στο μνημόνιο 2, η Ν.Δ. υπερψήφισε, πάλι διατηρώντας το σκεπτικό της περί της αποδοχής των στόχων, αλλά με σκληρά μέτρα ,που όσο μπόρεσε διαπραγματεύτηκε για πρώτη φορά από Ελληνικής πλευράς. Πάλι όμως ο Α. Σαμαράς, διατύπωσε τις αντιρρήσεις του ότι κι΄αυτό το μνημόνιο δεν είναι σωστό ούτε οικονομικά ούτε κοινωνικά.
    Αλλά ο πνιγμένος από τα μαλλιά πιάνεται. Τώρα λοιπόν πολύ εύκολα κάποιος του αλλάζει την ταμπέλα και τον χαρακτηρίζει ¨μνημονιακό¨, ενώ δεν έχει αλλάξει ¨κοσμοθεωρία¨.
    Άρα ο διαχωρισμός σε μνημονιακούς και μη, πρέπει να ορισθεί με παράμετρο την χρονική στιγμή και την δεδομένη κάθε φορά κατάσταση της χώρας.
    Το χαρτί μνημόνιο - αντιμνημόνιο, στις επερχόμενες εκλογές πιστεύω ότι δεν πρέπει να κυριαρχήσει γιατί δεν θα παιχτεί στη σωστή του και αληθινή διάσταση.
    Τα κόμματα της αριστεράς επιχειρούν να το χρησιμοποιήσουν ως μεγάλο ¨ατού¨, αλλά ο λαός πρέπει ν΄αντιληφθεί ότι για να το παίξουν αυτό το ατού και να έχουν αυτήν την ¨πολυτέλεια¨, έπρεπε η Ελληνική βουλή να ψηφίσει το μνημόνιο2 και ο Σαμαράς να χαρακτηρισθεί ως ¨μνημονιακός¨.

    Το διακύβευμα, αυτών των εκλογών πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι:
    ποιος μπορεί να δώσει ελπίδα στο λαό, αλλά μέσα από ρεαλιστική πρόταση διακυβέρνησης,

    ποιος είναι διατεθειμένος ν΄αγωνιστεί μέχρις εσχάτων για τη θέση της Ελλάδας μέσα στην ΕΕ, αλλά σαν ισότιμο μέλος που θα το σέβονται και θα το ακούνε,

    ποιος είναι σε θέση να συνάψει τέτοιες διεθνείς συμμαχίες που θα δίνουν προοπτική ανάπτυξης της οικονομίας μέσα από την εκμετάλλευση των πλουτοπαραγωγικών μας πηγών και μέσα από προσέλκυση επενδύσεων .

    ποιος είναι αυτός που θα καταφέρει ν΄ αμβλύνει τις επιπτώσεις από τα μνημόνια, μέσα από τον ορθολογισμό και την ανάκαμψη της οικονομίας,

    ποιος θα καταφέρει επί τέλους να αποδοθεί δικαιοσύνη, να νοιώσουμε ότι είμαστε ίσοι απέναντι στον νόμο, άσχετα με την κοινωνική μας θέση, ή το αξίωμα που κατέχουμε.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 17/02/2012 16:18:09

      ΕΛΑΣ - ΕΔΕΣ - ΕΚΚΑ
      Σε πιο ήπια μορφή, χαχαχάααχα

      Δεν θέλουμε Γερμανία καπέλο ταβάριτς

  24. Γιάννης avatar
    Γιάννης 17/02/2012 15:08:09

    Ας πάρει μια φωτογραφία ο πρόεδρος για να δει ποιοι ήταν δίπλα του όταν έδινε τον αγώνα της αλλαγής στο κόμμα και ας πάρει και τωρινή φωτογραφία . Ας θυμηθουμε τι έγινε επί Καραμανλη . Μόλις βγήκε πάνω αντί να διώξει με μιας όλα τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ τα κράτησε στη διοίκηση για να έχουμε ήπια προσαρμογή .Φυσικά τα λαμόγια επειδή αυτή είναι η φύση τους άρχισαν να τον γλίφουν να του λένε πόσο καλός είναι και του έσκαβαν σιγά σιγά το λάκο ώσπου τον έριξαν μια μέρα και έφεραν τον γιώργαρο. Για να καταλήξω όλους τους θέλουμε άλλα πρώτα από όλα θέλουμε τους αγωνιστές αυτούς που στάθηκαν δίπλα σου όταν έπρεπε και όχι αυτούς που τώρα που βλέπουν τον αντώνη πρωθυπουργό μαζεύονται γύρω του και τον παρακαλούν μήπως πάρουν και αυτοί μια θεσούλα κ.ο.κ

  25. chrisss avatar
    chrisss 17/02/2012 15:08:14

    Καλώς τον κα(η)μμένο

  26. juliet avatar
    juliet 17/02/2012 15:42:41

    Δεν χωράει άλλους ,ο Μπένυ είναι γεματούλης.Ο Κάρολος αυτομόλησε γιατί ήτανε κομματάκι στενόχωρα.....

  27. Φελίζα avatar
    Φελίζα 17/02/2012 17:17:39

    Σύμφωνοι, αυτό είναι το antinews , με το πχ δεν ήθελα να θίξω το antinews που μας φιλοξενεί ούτε τους σχολιαστές που κάνουν διάλογο - μπορεί λίγο αυτούς που καρφώνουν και φεύγουν- . Η προχειρότητα στο γραπτό μου βγάζει και λάθος συμπέρασμα.
    Θεωρώ ότι η απόφαση της ψήφου δεν είναι στιγμιαία για κανέναν Έλληνα , η πληροφόρηση είναι λάθος και δημιουργεί ψεύτικες προσδοκίες, στο πολίτη που για τους λόγους του δεν ψάχνεται ....γιατί δεν έχουν και όλοι πρόσβαση στο ιντερνετ ή σε άλλο εκτός tv

  28. victoria (true) avatar
    victoria (true) 17/02/2012 17:57:32

    Λες "πρέπει ο ΗΓΕΤΗΣ να αφουγκραστεί τις ψυχές των ανθρώπων να καταφέρει να ενώσει αντίρροπες δυνάμεις και να δημιουργήσει όραμα".

    Ε, πολλοί εδώ ξέρουμε ποιος κάνει ακριβώς αυτό και συντασσόμαστε αναλόγως. Εσύ λες πως ψάχνεις, αλλά δεν ψάχνεις, αλλιώς θα έβλεπες μπροστά σου αγαπητή βασίλισσα.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ victoria (true) 17/02/2012 21:19:26

      Καλή μου victoria (true), θα σου απαντήσω με το εξής :
      '' Στις θερμές περιοχές, συνήθως ερήμους, παρατηρείται ένα παράξενο φαινόμενο: ο αντικατοπτρισμός. Αυτό μας κάνει να βλέπουμε αντικείμενα, που δεν υπάρχουν, ότι βρίσκονται πολύ κοντά μας. Αυτό συμβαίνει, γιατί τα στρώματα της ατμόσφαιρας, που βρίσκονται κοντά στο θερμό έδαφος, θερμαίνονται κι αυτά κι έτσι ο δείκτης διάθλασης αλλάζει.
      Μια ακτίνα που ξεκινάει από ένα αντικείμενο, που στην πραγματικότητα βρίσκεται πολύ μακριά μας, αλλάζει συνεχώς διεύθυνση έτσι, ώστε, όταν φθάσει στα μάτια μας, να νομίζουμε ότι η ακτίνα αυτή έχει έλθει από αλλού, δηλαδή ότι το αντικείμενο βρίσκεται αλλού.
      Όταν το αντικείμενο που κατοπτρίζεται, γιατί ακριβώς το θερμό στρώμα αέρα δρα σαν κάτοπτρο, είναι ο ουρανός, τότε μας δίνει την εντύπωση μιας λίμνης, εξαιτίας του μπλε χρώματός του. Αυτό συνήθως συμβαίνει στα καραβάνια στην έρημο και πολλές φορές δημιουργεί θύματα. Άλλος αντικατοπτρισμός είναι, όταν βλέπουμε την εικόνα ενός αντικείμενου ανάποδα.''
      Προσπαθώ να δω και να πιστέψω σε κάτι που υπάρχει. Όχι να αυτοπαραπλανηθώ από την ανάγκη μου να πιστέψω σε κάτι......

  29. η Dimi avatar
    η Dimi 18/02/2012 22:03:23

    Το βάρος των Αλυσίδων - Οικονομική Αποικιοκρατία (video με σπάνια πλάνα)

    Μία καναδέζικη ταινία ντοκυμαντέρ που κριτικάρει τον ρόλο ΗΠΑ, ΝΑΤΟ και ΕΕ στη τραγική διάλυση ενός κάποτε ευήμερου Ευρωπαϊκού κράτους, της Γιουγκοσλαβίας. Οι ομοιότητες με τη δική μας πραγματικότητα, πολλές
    http://antixyta.blogspot.com/2012/01/video.html

  30. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 18/02/2012 22:50:59

    Η επανάσταση στο μίξερ του μυαλού σας αγαπητέ Asterix, ανάκατη με ολίγον αγράμματο και άξεστο Καρατζαφέρη, με αρκετή σως προδοτικού Πασόκ, λίγη εσάνς από το ανεδαφικό του Σύριζα και με το ΚΚΕ για ...κερασάκι (μιας κι είναι κόκκινο το κερασάκι σχεδόν πάντα). Α, ναι!!! Και με τη Νέα Δημοκρατία να παριστάνει το ποτήρι, που θα περιέχει τελικά αυτό το ΄΄θεϊκό΄΄ super κοκτέϊλ !!!!!
    Πώς μας τα ζωγραφίζετε έτσι;;;; όλοι όσοι λένε Όχι κι όλοι όσοι λένε Ναι, έρχονται από διαφορετικές αφετηρίες και σαφώς κατευθύνονται σε διαφορετικούς προορισμούς. Δε γίνεται ΄΄μπακάλικα΄΄ να χωρέσουνε όλοι, στην αυτοδιασπώμενη σακούλα του super market των μικροκομματικών μας συμφερόντων, κατά πως μας βολεύει εν τη ρύμη του λόγου κάθε φορά .... Δεν βγαίνει νόημα με την ισοπέδωση των ιδεών και των προθέσεων. Μόνο θολούρα προκαλείται, και σύγχυση εάν αυτή μας...συμφέρει.
    Όσο για τον ΗΓΕΤΗ, ηγέτης είναι αυτός που κατορθώνει τελικά (αν έχει αυτό το χάρισμα), να επιτύχει εκείνη τη θαυμάσια αρμονία ανάμεσα στη λογική και στο όνειρο. Όχι ο ''σοφός ηγεμών'' που χαράζει κατά βούλησιν πορεία και μετά τρέχει στις πόλεις και τα χωριά για να ''πείσει'' τους υπηκόους ν΄ακολουθήσουν..... Αυτός είναι παλαιοκομματικός ρόλος. Δεν τον λέμε ΗΓΕΤΗ αυτόν, τον λέμε άθλιο πολιτικάντη. Ξεπερασμένος από τη ζωή ο ρόλος πλέον. Εδώ που έχουμε φτάσει, πρέπει ο ΗΓΕΤΗΣ να αφουγκραστεί τις ψυχές των ανθρώπων να καταφέρει να ενώσει αντίρροπες δυνάμεις και να δημιουργήσει όραμα .(Όχι κάποια βολική πλάνη, ένα γενναίο ΟΡΑΜΑ).
    Αν η πρόταση είναι να πάμε γονατισμένοι, συμβιβασμένοι, ρεαλιστές και με χαμένη ψυχή σ΄ένα αύριο θολό, όπου δεν λάμπει σαν πολύτιμο δώρο η ζωή, παρά προβάλλεται σαν ΄΄αναπόφευκτος΄΄ στόχος μόνο ο αγώνας της επιβίωσης, τότε αυτό κραυγάζει ότι δυστυχώς απουσιάζει το ΟΡΑΜΑ και ο ΗΓΕΤΗΣ. Διαχειριστές της συμφοράς, έχουμε σε πλεόνασμα.
    ΗΓΕΤΗ;;;;;;;;

  31. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 18/02/2012 23:17:27

    Ευχαριστώ

  32. rally monkey avatar
    rally monkey 19/02/2012 02:20:54

    ξεχάστε τα αυτά -
    ακομα και σε κρατη με ισχυρους θεσμους και συστηματα εξουσίας, απαξ και βρεθηκανε σε περιοδο κρισης, τα κομματα (η συνθεση, το προγραμμα κλπ) πανε περιπατο
    οι πολιτες (ή οποιοι ελεγχουν την εξουσια τελως παντων) στρεφονται σε προσωπικοτητες
    δεν υπαρχει χωρος ουτε χρονος, για 'δυναμεις', 'τασεις' και τα ρεστα
    το αν θα συμπεριληφθει ο Μακης, ο Τακης ή ο Αδωνις (κανονικα θα επρεπε να) περναει στα ψιλά..θεμα καλαισθησιας
    ο ηγέτης κανει ομαδα (κυρίως) μ'αυτους που δεν τους ξερει ουτε ο θυρωρος τους (..σορρυ)

  33. popaia avatar
    popaia 19/02/2012 23:45:43

    Αφού α) νομικά δε γίνεται να μας πετάξουν από το ευρώ β) τα λεφτά που μας δανείζουν πάνε κατά 90% στους τόκους και το χρέος είναι πηγάδι άπατο γ) η πιθανότητα χρεωκοπίας μας απειλεί την ευρωζώνη και άρα θα μπορούσαμε να είμαστε οι κυρίαρχοι του παιχνιδιού.
    Γιατί λοιπόν θα ήταν ανεύθυνη η στάση του Σαμαρά εάν δεν υπέγραφε τη δανειακή; Επειδή είχε ήδη κάνει το λάθος κι είχε δεχτεί τη συγκυβέρνηση;
    Δυστυχώς από τότε στράβωσε το πράγμα. Και με τον Άδωνι δύσκολο να διορθωθεί. Επειδή τα ΜΜΕ αφορμές ψάχνουνε ν' απαξιώσουν τη "Δεξιά".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.