#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/06/2012 00:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο ε-πόμενος Πρωθυπουργός στο e-nikos



Άμεσος, άνετος, επικοινωνιακός ο Αντώνης Σαμαράς στο e-nikos, μίλησε για όλους και για όλα.

Κάλεσε τους πολίτες να μιλήσουν στη «γλώσσα της πιάτσας».

«Γκρεμίστηκε» το διαδίκτυο από τις εκατοντάδες ερωτήσεις του κόσμου που παρακολουθούσε.

Δεν απέφυγε καμία ερώτηση, δεν δυσφόρησε με τις απανωτές τοποθετήσεις του κόσμου, ακόμη και τα πικρόχολα σχόλια αλλά και τις σκληρές επιθέσεις των πολιτών στις τρεις ώρες της διαδικασίας.

Ενδεικτικά και σε καμία περίπτωση εξαντλητικά, ειπώθηκαν τα εξής:

Απαντώντας στο ερώτημα "γιατί υπέγραψε το Μνημόνιο" είπε:

«Δεν υπέγραψα συνέχιση του Μνημονίου, υπέγραψα την αλλαγή του» και επανέλαβε ότι αν δεν το είχε κάνει τότε, η χώρα θα ήταν ήδη στη διαδικασία της δραχμής. Και συμπλήρωσε σχετικά: «Η Ευρώπη δέχθηκε τις τροποποιήσεις που πρότεινα. Εγώ ήμουν ο αρχιτέκτονας του αντιμνημονίου. Θα μπορούσα να επιμείνω και να έπαιρνα 60%, αλλά εκείνη την στιγμή έβαλα την πατρίδα πάνω από το συμφέρον μας

Για το κυβερνητικό πρόγραμμα της ΝΔ
: "Είναι πλήρες και κοστολογημένο. Έχει να κερδίσει ο πολίτης από το πρόγραμμά μας. Δουλειές, την σταθερότητα του ευρώ, ανάπτυξη και ανακούφιση για τα χρέη του αλλά και για πολλές ακραίες αδικίες που γίνανε. Είμαστε στην πιο κρίσιμη εποχή και διακυβεύονται πολλά πράγματα. Δουλειές ή φόροι, ευρώ ή δραχμές, πετυχημένη επαναδιαπραγμάτευση ή συνθηκολόγηση»

Σε ερώτηση για το ποιες είναι οι «κόκκινες γραμμές», ο πρόεδρος της ΝΔ απάντησε: «Ό,τι έχουμε βάλει μπροστά για να το αλλάξουμε, το έχουμε βρει στο ισοδύναμό του. "Μιλάω για την αποκατάσταση των χαμηλοσυνταξιούχων και των ειδικών επιδομάτων [...] Υπάρχουν όμως και άλλα σημεία. Κάποιος που έχει ένα δάνειο δεν πρέπει να πληρώνει δόση πάνω από το 30% του μηνιαίου εισοδήματος. Επίσης πρέπει να υπάρξει επέκταση του επιδόματος ανεργίας στα δύο χρόνια. Αυτό μπορεί να γίνει από κοινοτικούς και όχι εθνικούς πόρους».
«Θα φάω τα σίδερα για να φέρω επενδύσεις στην χώρα, είναι ο μόνος τρόπος για να μειωθεί η ανεργία. Δεν υπάρχει μαγικό κουμπί για να φτιάξουν τα πράγματα. Εγώ θα δώσω τη μάχη όπως έκανα και όταν στάθηκα μόνος μου απέναντι στην κ. Μέρκελ» απάντησε σε άλλη ερώτηση σχετικά για την ανεργία.

Δήλωσε ότι δεν έχει πρόβλημα να συνεργαστεί με τον οποιονδήποτε μετεκλογικά, αρκεί να υπηρετούνται οι αρχές της διατήρησης της χώρας στη ευρωζώνη και της λήψης των κατάλληλων μέτρων για την ανάπτυξη. Σημείωσε όμως ότι μεγάλο ρόλο θα παίξει η «εκλογική αριθμητική»

Κατήγγειλε τον ΣΥΡΙΖΑ «ότι έχει ξεφύγει»!

Σημείωσε τις αντιθέσεις της ΝΔ με το ΣΥΡΙΖΑ στο μεταναστευτικό, στις σχέσεις με την Τουρκία, στο Σκοπιανό, στην αποχώρηση της χώρας από το ΝΑΤΟ.

Στην ερώτηση γιατί δεν έγιναν εκλογές τα Νοέμβριο, η απάντηση ήταν κάθετη, για να ολοκληρωθεί το κούρεμα.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στη διαδικασία ανάκτησης των απωλειών των μικροομολογιούχων και των ασφαλιστικών Ταμείων.

Το όριο για την παραμονή στο ευρώ είναι η «εθνική αξιοπρέπεια» τόνισε, όπως αυτή πλήττεται από την παρουσία ενός Επιτρόπου, για παράδειγμα.

Για την ΑΟΖ κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ για «διπλωματική αφέλεια», καθώς θα ξεκινήσει πρώτα τις διμερείς επαφές πριν την αναγνώριση της.

Για τους μετανάστες είπε ότι θα σταματήσουν οι διακρίσεις υπέρ τους, χωρίς το ελληνικό κράτος  να χάσει τον ανθρωπιστικό του χαρακτήρα.

Αναφέρθηκε στις οικονομικές δεσμεύσεις του προς τους οικονομικά ασθενέστερους, τους πολύτεκνους και τους κτηνοτρόφους, χωρίς να παραγνωρίζει τη σωρεία των αδικιών που έχουν συντελεστεί.

Το παράδειγμα θα δοθεί από την ίδια Κυβέρνηση Σαμαρά, είπε χαρακτηριστικά.

Η ευρωπαϊκή δέσμευση των καταθέσεων θα αλλάξει μονομιάς την ψυχολογία σε όλη την Ευρώπη.

«Ο ξερολισμός είναι ο εχθρός της πολιτικής» είπε με αφορμή το νομικό ζήτημα των νέων εκλογών με την παλιά απογραφή.

Ο Α. Σαμαράς δεσμεύτηκε για διάκριση των εξουσιών, μείωση των αριθμών των βουλευτών και θέσπιση δύο θητειών για τον Πρωθυπουργό και επανέλαβε  ότι θα κάνει εξεταστική επιτροπή για το πώς φθάσαμε στο Μνημόνιο.

Αναφέρθηκε στην εργασιακή του εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων, όταν προκλήθηκε  με ερώτηση για το γεγονός ότι από 26 χρονών είναι βουλευτής.

Η κρίσιμη λέξη για τις καταθέσεις είναι η ψυχολογία και επέμεινε στις επενδύσεις φέρνοντας ως παράδειγμα τον ΟΛΠ, στις 500 νέες θέσεις εργασίας και τις 1500 περιφερειακές του λιμένος που δημιουργήθηκαν.

Για το χαμηλό ποσοστό των εκλογών, αναφέρθηκε στην καταστροφή της μεσαίας τάξης τα δύο τελευταία χρόνια , που αποτελούσε τη ραχοκοκαλιά της ΝΔ.

Το κριτήριο της πολιτικής του σκέψης είναι όμως οι 800 χιλιάδες που συμμετείχαν στις εσωκομματικές και τον ανέδειξαν στην αρχηγία της ΝΔ.

Το διακύβευμα των εκλογών είναι η παραμονή της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όχι απλά και μόνο στο ευρώ.

Μίλησε για τη σχηματοποίηση ενός ελληνικού πατριωτικού μετώπου που οδεύει προς τις εκλογές και στο πλαίσιο αυτό εντάχθηκε και η κα Μπακογιάννη.

Το μεγάλο ζητούμενο είναι η ανάπτυξη, οι νέες θέσεις εργασίας, να ρολάρει η οικονομία. Για το λόγο αυτό ζήτησε εκλογές και όχι παράταση της διακυβέρνησης Παπαδήμου.

Για το ΟΣΕ τέλος τόνισε ότι χρειάζεται επενδυτής και δεσμεύτηκε για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας στο μεταφορικό έργο.

Απαντώντας, τέλος,  σε ερώτηση για το περίφημο πλέον διαφημιστικό σπότ της ΝΔ με τα παιδιά και την δραχμή υπενθύμισε το παραμύθι του Άντερσεν με τον γυμνό βασιλιά. Που βγαίνει στους δρόμους, όλοι του λένε "τι ωραία είναι ντυμένος" κλπ και μόνο ένα κοριτσάκι λέει "ο βασιλιάς είναι γυμνός". "Τα παιδιά λένε τις πιο σκληρές αλήθειες" πρόσθεσε ο πρόεδρος της ΝΔ.

Ήταν ένα μεγάλο στοίχημα η συνεύρεση του με καθημερινούς ανθρώπους για τον Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος δεν φοβήθηκε να τσαλακωθεί η εικόνα του.

Αναμφίβολα κέρδισε από μια ζωντανή, πραγματική συζήτηση με πολίτες που βιώνουν την σκληρή πραγματικότητα.

Ήταν τελικά ένας Σαμαράς ρεαλιστής αλλά και οραματιστής ταυτόχρονα , σε μια βραδιά που κέρδισε νέους (ή ανέκτησε παλιούς) πολιτικούς φίλους.

Μ.Ο

ΣΧΟΛΙΑ

  1. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 07/06/2012 00:30:06

    η καλύτερη εμφάνιση Σαμαρά στα media..πρέπει να παιχτεί παντού μέχρι τις εκλογές..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ περήφανος δεξιός 07/06/2012 07:41:41

      Χαρά στο κουράγιο του με τους στόκους που κάνουν ερωτήσεις τύπου: “Τι θα κάνεις ρε με τα 450.000 παιδάκια που λιμοκτονούν; Ε ρε;”

      • tak avatar
        tak @ Strange Attractor 07/06/2012 13:04:09

        Καλημέρα φίλε μου! Είδες θράσος ορισμένοι; Ούτε τη στοιχειώδη ευγένεια δεν διέθεταν. Αλλά δεν κολλάει σ' αυτά ο Αντώνης Σαμαράς...

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2012 00:35:46

    Αυτοί που τον κρύβανε που θα πρέπει να κρυφτούν;

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2012 00:43:11

      Έλα ντε. Αυτά τα ξύλινα διαγγέλματα μπροστά στην κάμερα ήταν αίσχος.

    • Mara avatar
      Mara @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2012 01:20:23

      Nα κρυφτούν και να μην ξαναεμφανιστούν....

      Από τον Νοέμβριο του 2011 έπρεπε να δίνει συνέχεια συνεντεύξεις.
      Να εξηγεί στον κόσμο την κατάσταση και γιατί έπρεπε να την χειριστεί όπως την χειρίστηκε, αρχής γενομένης με μία μεγάλη συνέντευξη τύπου.
      Να ακολουθήσουν συνέχεια συνεντεύξεις και συγκεντρώσεις για να έχει την επαφή με τον κόσμο.
      Αντί των παραπάνω, κάποιοι θεώρησαν ότι έπρεπε να εξαφανιστεί... και να εμφανιστεί λίγο πριν τις εκλογές, όταν ο κόσμος που ήδη ήταν στα κάγκελα, την είχε κάνει..... για άλλες πολιτείες.
      (Εκτός του ότι, πριν πάρει τις γνωστές αποφάσεις τον Νοέμβριο, έπρεπε να έχει καλέσει όλα τα πρωτοκλασάτα στελέχη και τον Καραμανλή σε σύσκεψη, να τους βάλει όλους στο "παιχνίδι" και να το επικοινωνήσουν όλο αυτό με "δραματικό" τρόπο καρέ καρέ.... και όχι να το φορτωθεί όλο μόνος του. Τραγικά δύσκολη κατάσταση για να την σηκώσει η πλάτη ενός ανθρώπου, ανεξάρτητα αν αυτός ήταν αρχηγός)
      ΄

      • Aφροδίτη avatar
        Aφροδίτη @ Mara 07/06/2012 01:33:09

        Και ποιοί θα τα έκαναν αυτά Μara; Οι δούρειοι ίπποι που ξέρεις και ξέρω πως ήταν εγκατεστημένοι εντός των τειχών;

        • Mara avatar
          Mara @ Aφροδίτη 07/06/2012 02:02:00

          Aν αναλάμβανε τότε αυτή την πρωτοβουλία, δεν θα μπορούσε κανένας να αντιδράσει αρνητικά και ύποπτα....
          Δεν θα τολμούσαν....
          Θέλανε δεν θέλανε θα έμπαιναν στο "παιχνίδι".

          Υ.Γ.
          Δεν τον αφήναν Αφροδίτη.
          Κάποιοι... τον έκαναν με την συμπεριφορά τους και τις συμβουλές τους, φοβικό και μαζεμένο.
          Τον αποξένωσαν από τον κόσμο, δίνοντας ταυτόχρονα την εικόνα ότι είχε αποκοπεί και από το κόμμα.
          Ένας πολιτικός που τα είχε προβλέψει όλα.... και άπαντες τώρα εντός και εκτός Ελλάδας υιοθετούν αυτά για τα οποία τον λοιδωρούσαν πρίν δύο χρόνια, είναι άδικο ο κόσμος να έχει την εικόνα ενός Σαμαρά συνενόχου εγκλήματος που δεν διέπραξε ποτέ.
          Πώς την πάτησε έτσι και τρέχουμε τώρα και δεν φθάνουμε, ειλικρινά δεν μπορώ να το χωνέψω.....

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ Mara 07/06/2012 03:15:56

            Η κατάσταση Μάρα ήταν, και είναι , εξαιρετικά δύσκολη .... Βρέθηκε να παλεύει με πολλά μέτωπα...., ταυτοχρόνως. Μόνος. Αν, αν......, ας έρθουμε και λίγο στη θέση του. Ο υπεύθυνος άνθρωπος ,ο ικανός και ο δυνατός, τον εαυτό του τον βάζει πρώτο στα δύσκολα. Αλλωστε Μάρα μου, αυτόν που ξεχωρίζει και τραβάει μπροστά, αργά οι πολλοί τον καταλαβαίνουν και τον αποδέχονται.....Αυτός που παλεύει , θα κάνει και λάθη , γιατί είναι άνθρωπος . Και τα ξέρει. Η πάστα μετράει . Και εδώ, έχουμε πολύ καλή ...!

          • Mara avatar
            Mara @ Diamond Angel 07/06/2012 09:11:08

            Καλημέρα Διαμαντένιε!

            Η πάστα μετράει. Συμφωνώ απόλυτα.
            Αλλά δεν φθάνει μόνο αυτή.
            Από τα αποτελέσματα κρίνονται όλοι.

        • juliet avatar
          juliet @ Aφροδίτη 07/06/2012 08:43:02

          Kαλημέρα,κορίτσια
          για να το αναγνωρίζεις την αξία και να την προβάλεις πρέπει να μην είσαι κομπλεξάρας.
          Αφροδίτη μου ,οι δούρειοι ίπποι κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνουν αποκαϊδια ..αλλιώς πάντα θα θρηνούμε χαμένες ευκαιρίες και κουρσεμένες πόλεις.Σήμερα ,είδες ,σωστά το όνομα γραμμένο.....

          • Mara avatar
            Mara @ juliet 07/06/2012 09:31:11

            Καλημέρα Ιουλία! Εγώ ένα ξέρω και βλέπω ότι, μιά... οι δούρειοι ίπποι, μιά... το μητσοτακεϊκο, μιά... οι νεοφιλελεύθεροι, μιά... τα ΜΜΕ, μιά το ένα... μιά το άλλο...., έχουν καταφέρει τόσα χρόνια να μας στριμώχνουν στην γωνία και με θράσος χιλίων πιθήκων να μας φορτώνουν τα πάντα, να κάνουν το άσπρο μαύρο διεκδικώντας την εξουσία και να την παίρνουν κιόλας.

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2012 10:20:33

      τι παει να πει τον κρυβανε ; αβουλος ειναι , δεν εχει δικη του αποψη; πως θα κυβερνησει ;νομιζω οτι αυτα που λεγονται δεν τον τιμουν ειτε γιατι ετσι εμφανιζεται αβουλος ειτε αποτυχημενος στην επιλογη στελεχων.

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2012 10:29:15

      ποσοι το ειδαν αυτο στο δικτυο; ποια θα ηταν αντιστοιχα η τηλεθεαση στην τηλεοραση με τον τσιπρα απεναντι με δυνατοτητα να ακουστουν οι θεσεις του κι απο αλλους που δεν επιδιωκουν να τον ακουσουν

  3. PANOS avatar
    PANOS 07/06/2012 00:39:03

    Πολύ καλός ο Σαμαράς στον Χατζηνικολάου. Άνετος, γνώστης των θεμάτων, επικοινωνιακός. Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις οι οποίες ήταν όλες από "δύσκολες" έως προσβλητικές. Κέρδισε ο Σαμαράς κι εκείνο που με νευριάζει είναι ότι αφου έχει τις ικανότητες να βγαίνει κερδισμένος από συνεντεύξεις δυστηχώς δεν εμφανίζεται συχνά. Γιατί ρε γαμότο ποιοί τον συμβουλεύουν; Βγες σε συνεντεύξεις Αντώνη, κερδισμένος θα βγεις αφου έχεις τις ικανότητες.

  4. Τανια Πετρου avatar
    Τανια Πετρου 07/06/2012 00:40:35

    Μήπως πρέπει να απαντήσει σε αυτό, για να μην υπάρχουν σκιές;
    "«Θα ήθελα να καλέσω τον κ. Σαμαρά για μία ακόμη φορά να σταματήσει επιτέλους να φυγομαχεί και να κρύβεται και να δεχθεί τον δημόσιο διάλογο μαζί μου. Χωρίς κατασκευασμένους μονολόγους και με όποιον δημοσιογράφο τον κάνει να αισθάνεται καλύτερα… Ας ορίσει και τον κ. Μιχελάκη, αρκεί να εμφανισθεί σε αντιπαράθεση που δεν θα είναι τυποποιημένη» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αλέξης Τσίπρας, κατά την ομιλία του το βράδυ της Τετάρτης στην Ελευσίνα."
    http://www.kentrinews.gr/politiki/2623-tsipras-debate-mixelakis

    • Factorx avatar
      Factorx @ Τανια Πετρου 07/06/2012 00:57:58

      Αφού η ΝΔ τους κάλεσε να πάνε σε ντιμπειτ όπως είχαν συμφωνήσει, ο ΣΥΡΙΖΑ έβγαλε χθες ανακοίνωση με την οποία πέταξε την μπάλλα στην εξέδρα. Και ουσιαστικά θέλει να επιβάλει στον Σαμαρά και δεύτερο ντιμπέιτ για να γίνει το πρώτο και με δημοσιογράφους σαν την Στάη. Και τώρα βγαίνει ο τσίπρας και προκαλεί πάλι. Ερώτηση: αν ηθελαν πραγματικά το ντιμπέιτ γιατί υπαναχώρησαν από την αρχική συμφωνία όπως τους κατήγγειλε η ΝΔ και δεν απάντησαν ποτέ; Μετά το σημερινό όμως δεν νομίζω οτι χρειάζεται κανένα ντιμπειτ. Να το βγάλουν οι νεοδημοκρατες βίντεο να το παίζουν συνέχεια

      • Γ. Ε. Καλογρίδης avatar
        Γ. Ε. Καλογρίδης @ Factorx 07/06/2012 08:12:38

        Φτάνει πια! Κάνετε τεράστιο λάθος και πάλι. Δεν έχει να χάσει τίποτα. Μόνο κέρδος θα έχει. Καταλάβετέ το, επιτέλους!

        • Factorx avatar
          Factorx @ Γ. Ε. Καλογρίδης 07/06/2012 13:17:25

          Ποιοί κάνουμε λάθος κ. Καλογρίδη; Στην Συγγρού να τα πεις αυτά

      • Γ. Ε. Καλογρίδης avatar
        Γ. Ε. Καλογρίδης @ Factorx 07/06/2012 10:19:09

        Μου αρκεί ότι, τουλάχιστον, γνωρίζετε την ύπαρξη φωνών, που απ' ότι φαίνεται είναι και οι περισσότερες και που εκφράζουν απόψεις ριζικής διαφωνίας με την αποτυχημένη (εκ του αποτελέσματος) επικοινωνιακή πολιτική που εφαρμόζετε.
        Δεν με νοιάζει τόσο ότι διαγράφετε ή δεν ανεβάζετε όλα τα σχόλιά μου, όσο με νοιάζει να αντιληφθείτε έγκαιρα τα λάθη και να τα διορθώσετε.
        Είναι αδιανόητο να ισχυρίζεστε ότι ο Πρόεδρος δεν πρέπει να συμμετάσχει σε debate.

  5. man8os avatar
    man8os 07/06/2012 00:44:27

    Εξαιρετος ο αρχηγος, ντροπη σε οσους τον κρυβουν και δεν τον αφηνουν να παει σε τηλεοπτικες εκπομπες.

    ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

  6. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 07/06/2012 00:47:54

    Μίλησε τήν γλῶσσα τῆς "πιάτσας"! ῎Ανετος, ἀνθρώπινος, ἀληθινός. Μόνο πού ὁ Χατζηνικολάου ἔπρεπε νά πετάξη ΕΞΩ τήν ὁπαδό τῆς ἐξωκοινοβουλευτικῆς ἀριστερᾶς--αὐτή δέν ἔκανε ἐρώτηση ἀλλά ἐπίθεση καί ζήτησε τοῦ ΑΣ νά παραιτηθῆ!!!!

  7. Φορολογουμενος avatar
    Φορολογουμενος 07/06/2012 00:49:35

    Αντωνη, παρε την μπαλλα και παιξε μονος σου. Ησουν εξαιρετικος
    Και καποια σχολια. Καποιοι ηταν αγενεστατοι και προβοκατορες.
    Ηταν ομως λιγοι τοσο στο ηθος οσο και στο υφος. Ηταν copy paste των ΚαραΤσιπροΚαμμενων. Λογια χωρις ουσια , αγενεις και διαλεξεις του καφενειου.
    Ο Σαμαρας αναφερθηκε στην κτηνοτροφια, στην γεωργια, στην ανεργια, στην αναπτυξη, στην διαπλοκη , στην εξωτερικη πολιτικη , στις ΑΟΖ , στην αμυνα, στους αναξιοπαθουντες, στους λαοπλανους και καιροσκοπους υποστηρικτες της δραχμης. Ας αντεπιτεθουμε απο αποψε στα μπλογκ και στα σχολια των μισθωμενων των λαοπλανων. Πρεπει να παλεψουμε ολοι μαζι για τα παιδια μας.

    • alexander rerras avatar
      alexander rerras @ Φορολογουμενος 07/06/2012 01:49:24

      μπραβο συμφωνω και επαυξανω.!!!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Φορολογουμενος 07/06/2012 18:10:30

      Ξεκινάμε. Πράξεις

  8. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 07/06/2012 00:51:00

    Ξεκίνησε λίγο μουδιασμένα, όμως όσο περνούσε η ώρα, γινότανε όλο και καλύτερος.
    Κάποια παλικαράκια έδειξαν τι εστί "εγκάθετος".
    Για να βλέπουν κάποιοι, ποιούς έχουν απέναντί τους.

  9. TopGunZ avatar
    TopGunZ 07/06/2012 00:53:19

    Χαχαχα, δείτε τις #@$@#$ που γράφουνε τα τσιπράκια στα σχόλια στο e-nikos, τους έχει πάει τρεις και μία!

  10. steiner avatar
    steiner 07/06/2012 00:59:42

    Ο κ. πρόεδρος ήταν πράγματι εξαιρετικός. Είναι μεγάλο κρίμα να μη γίνει το debate, ας πάνε με οποιουσδήποτε όρους. Θα είναι κρίμα να ξεφύγει ο ΣΥΡΙΖΑ τόσο εύκολα

  11. Δαναός avatar
    Δαναός 07/06/2012 01:02:03

    Απλά, λιτά, χαμογελαστά!Αυτός είναι!

  12. roadrunner avatar
    roadrunner 07/06/2012 01:06:12

    Πάρα πολύ καλή εμφάνιση, και απορώ γιατί δεν έχει κάνει ως τώρα άλλες 20 τέτοιες , αφού "το έχει"..;
    Και από την άλλη και οι πολίτες διψούν για απαντήσεις από τον ίδιο τον Αντώνη Σαμαρά ! Καλά είναι και τα στελέχη της ΝΔ στα πάνελ, αλλά καμιά φορά, τα πολλά πρόσωπα που εμφανίζονται, το καθένα με το στυλ και τις ιδιορρυθμίες του, μπερδεύουν τον κόσμο..

    Φαίνεται ο πιο άνετος και άμεσος πολιτικός αρχηγός , οι περισσότεροι, τωρινοί κα παλαιότεροι στέκονται σφιγμένοι και μετρούνε λέξεις. Όσο για το χιούμορ δεν έχω λόγια ..(ειδικά κάθε φορά που έλεγε ότι έχει να δει και τον Κινέζο που τον περιμένει..)

  13. Άπολις avatar
    Άπολις 07/06/2012 01:13:03

    Εξαιρετικός. Απορώ γιατί δεν πήγε & στις προηγούμενες εκλογές.
    Debate btw πρέπει να γίνει.. Πάση θυσία.. Τον έχει άνετα τον μικρό.

  14. Άπολις avatar
    Άπολις 07/06/2012 01:14:55

    Επίσης αυτή η αργκό που του βγαίνει ωρες ώρες είναι όλα τα λεφτά...
    & ξέρετε, ο κόσμος διψάει για κάτι τέτοια.

  15. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 07/06/2012 01:15:01

    Αν ο Αντώνης ήξερε πόσο κερδίζει όταν περπατάει, ανακατεύεται και μιλάει με τον κόσμο, θα έκαναν μέρες να τον δουν στη Συγγρού! Από πού όμως θα έπαιρναν οξυγόνο, φως και εύνοια οι ετερόφωτοι διαδρομιστές;
    Αυτοί αντί να βγουν και να πάνε σε καμιά λαϊκή ή σε κανένα καφενείο, να επιχειρηματολογήσουν και να μεταπείσουν τον απογοητευμένο ή θυμωμένο ψηφοφόρο, κάθονται και σχεδιάζουν επί χάρτου και μετά καλούν τα στελέχη για «διαφώτιση», στήνοντας πάνελ! Όλη τους η φροντίδα είναι μια θέση στο πάνελ των «διδασκόντων του σεμιναρίου»! Ας καταλάβουν επιτέλους πως η καλή δουλειά δεν γίνεται εκεί, αλλά έξω μέσα στον κόσμο, στην πιάτσα. Εκεί βλέπεις πόσα απίδια χωράει ο σάκος σου.

  16. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 07/06/2012 01:15:11

    Το έγραψα αλλού αλλά εδώ, πάει καλύτερα. Κατ'αρχήν, απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις, από ένα κοινό που είχε έρθει για να τον ανακρίνει και αρκετές φορές , ήταν και επιθετικό. Αυτή η αμεσότητα που έχει, αλλά και οι γνώσεις του , όσο και η εμπειρία του, τον έκαναν να πάρει το παιχνίδι και να επιβληθεί , από τη στιγμή που χαλάρωσε και έγινε ο εαυτός του. Πιστεύω ότι, πιό δύσκολο είναι να έχεις απέναντί σου ένα άγνωστο κοινό, που δεν κατέχει την έκθεση στη δημοσιότητα και γι'αυτό πολλές φορές απρόβλεπτο, παρά ένα συγκεκριμένο συνομιλητή που επειδή είναι του χώρου σου , ξέρεις και τι να περιμένεις και πως να τον αντιμετωπίσεις. Γεγονός είναι ένα: ο Α.Σ. μιλάει απλά , κατανοητά , με πάθος, γιατί αυτό που λέει το πιστεύει και αγωνίζεται να το καταφέρει. Ο Α.Σ. έχει περάσει πολλά , έχει υποστεί μεγάλες πιέσεις και έχει ανταπεξέλθει. Είναι τουλάχιστον αφελές, να νομίζει κάποιος ότι φοβάται τον νεόκοπο Τσιπρανδρέου....Εξω από τη Συγγρού , επαφή με τον κόσμο που είναι το στοιχείο του. Τέτοιες συνεντεύξεις σαν την αποψινή, πρέπει να τις δίνει όπου μπορεί. Το έχει!!

  17. George avatar
    George 07/06/2012 01:22:37

    Απευθύνομαι στον κ. Σαμαρά.
    Βρε χριστιανέ μου, αφού το έχεις. Μπορείς. Βγες έξω, πάρε σβάρνα ότι βήμα σου παρέχεται, πήγαινε ακόμα και ακάλεστος. Πήραν φωτιά τα τηλέφωνα απόψε, μετά το τέλος της εκπομπής και δεν υπήρξε ούτε ένα αρνητικό σχόλιο για την εμφάνισή σου και για τον τρόπο που απάντησες σε κάθε ερώτημα, από το κατά γενική ομολογία αρνητικό κοινό που είχες μπροστά σου. Πάρτο χαμπάρι και εσύ και όσοι είναι στο σχεδιασμό, ότι αυτό θέλουμε. Εσένα θέλουμε μπροστά. Να σε ακούσουμε να τα λες εσύ. Ζήτα να ξαναπάς πάλι στον Χατζηνικολάου και τους έχεις πάρει και τα σώβρακα. Σαν ψηφοφόρος έχω δηλώσει ότι σου έχω εμπιστοσύνη και σαφώς σε στηρίζω. Αλλά απόψε είναι η πρώτη φορά που ένιωσα διαφορετικά. Και στον καθημερινό αγώνα να πείσω αναποφάσιστους, προβληματισμένους, αγανακτισμένους ψηφοφόρους, μου έδωσες όπλα, μου έδωσες ξεκάθαρες απαντήσεις που κανένα από τα στελέχη που συμμετέχουν σε όλες τις ηλίθιες τηλεοπτικές κοκορομαχίες δεν μου δίνει.
    Μπες μπροστά χριστιανέ μου, κλ.......ε μέντες απόψε.

  18. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 07/06/2012 01:45:54

    Το έχει λέμε ....!!!

  19. nestrom avatar
    nestrom 07/06/2012 02:03:19

    Πείτε μου ρε παιδιά: Τι σχέση εχει ο σημερινός Σαμαράς με τον προχθεσινό που υποδέχθηκε την Ντορούλα στο κόμμα?
    Πως δεν ξερνάει όταν τη βλέπει στον ίδιο χώρο ΜΕ τη συγκατάθεσή του?
    Θα μας παλαβώσει ο Αντώνης..

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ nestrom 07/06/2012 20:40:59

      ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ . ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΣΥΓΚΑΜΜΕΝΟΥ ? ΚΙ'ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ,ΓΙΑΤΙ Η ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΠΑΛΙ ?

  20. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 07/06/2012 02:16:19

    Επιτέλους είδαμε τον Πρόεδρο!!!Σήμερα κέρδισε την μάχη,όλα θα πάνε καλά!!!Μαζέψτε τους διάφορους που εμφανίζονται στα κανάλια(Κυριάκος-Χατζηδάκης-Σταικούρας-Γιακουμάτος κλπ),ας το πάρει επάνω του ο Πρόεδρος!!!

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ Κώστας Τ 07/06/2012 08:38:11

      Σταμάτα την γκρίνια.....

  21. thanas1s avatar
    thanas1s 07/06/2012 02:33:00

    Δεν περίμενα ότι θα βελτιωνόταν στα μάτια μου ο Α.Σ. τόσο πολύ.

    Είχε απαντήσεις για ότι ρωτήθηκε.

    Παρόλα αυτά δύσκολα χωνεύεται η συναίνεση στο μνημόνιο νο2.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ thanas1s 07/06/2012 04:12:41

      Εγώ προσωπικά χωνεύω δυσκολότερα τον αέρα τον κοπανιστό, οπότε αν με τη μη υπογραφή υπήρχε μία έστω πιθανότητα να καθόμαστε να χαζεύουμε τα άδεια πιάτα μας τι ωραία που γυαλίζουν, κι εκεί να έβλεπες εθνική υπερηφάνεια, τη δανειακή τη χωνεύω λίγο ευκολότερα.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ thanas1s 07/06/2012 05:29:32

      Θανάση, όταν λες ότι δύσκολα χωνεύεται, σε νιώθω απόλυτα γιατί ούτε εγώ μπορώ να το χωνέψω ακόμα και σήμερα - γυρνάει το στομάχι μου. Ωστόσο υπάρχει σοβαρός λόγος που ο Σαμαράς τήρησε αυτή την στάση:

      Θέλω κι εγώ, όσο όπως και κάθε Έλληνας (ελληνόφωνοι δεν πιάνονται!) να δω την Γερμανία να ταπεινώνεται και να πληρώνει φρικτό τίμημα για την Ύβρι την οποία διαπράττει εις βάρος όχι μόνο του λαού μας αλλά και όλης της Ευρώπης - για τρίτη φορά μέσα σε 100 χρόνια. (Τις άλλες δυο φορές, η Ανθρωπότητα της έδειξε μεγαλοθυμία.) Ωστόσο, δεν θα φτάσουμε να γίνουμε καμικάζι, να καταστραφούμε οι ίδιοι, μόνο και μόνο για να στραπατσάρουμε τα μούτρα της Γερμανίας. Προέχει να διασώσουμε τη χώρα μας από τα χειρότερα, σε πρώτη φάση. Σε δεύτερη φάση, όλα θα γίνουν. (Η Γερμανία αργά ή γρήγορα θα δει νίλα αλλά πρέπει να υφιστάμεθα ως χώρα μέχρι τότε για να μπορέσουμε να λάβουμε ικανοποίηση από την ήττα τους.)

      Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις έναν υπέρτερο εχθρό, δεν επιλέγεις την κατά μέτωπο επίθεση, σε ανοιχτό πεδίο, γιατί θα πας χαμένος. Πολεμάς μεν όσο επιτρέπει η δεδομένη στιγμή αλλά κοιτάς πρωτίστως να επιβιώσεις για να συνεχίσεις τον αγώνα και αύριο. Αυτό που έκανε ο Σαμαράς ήταν ένα είδος κλεφτοπολέμου, ένας ελιγμός προκειμένου να κερδίσουμε χρόνο. Και πράγματι, σήμερα οι περιστάσεις ευνοούν την αναδιαπραγμάτευση - το «αντι-μνημόνιο», που θα αντικαταστήσει τις καταστροφικές πολιτικές. Αύριο, θα βρεθούν πιθανότατα και άλλες ευκαιρίες, για περαιτέρω βελτίωση της θέσης μας - και θα πρέπει να τις εκμεταλλευτούμε αλλά τουλάχιστον υπάρχει ελπίδα. Αντιθέτως, άν στην κατάσταση τη σημερινή χρειαστεί να επανέλθουμε σε εθνικό νόμισμα, η μετάβαση εκ των πραγμάτων θα είναι καταστροφική.

  22. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 07/06/2012 04:11:10

    Ηταν πολυ ωραια εκπομπη...(τις εχω δει ολες. και πριν τις εκλογες της 6ης Μαιου και αυτην με τον Τσιπρα μετα).
    Ο Σαμαρας ηταν καλος.Καλυτερος απο τον Τσιπρα[αυτο δεν εχει σημασια, γιατι ο Τσιπρας ετσι και αλλιως, ειναι κουτσο αλογο(υπο αλλες συνθηκες τον ειχαμε περιπατο)].
    Δεν ηταν τελειος(για μενα), απλα γιατι πολλες φορες απαντουσε σαν η Ελλαδα να μην βρισκεται σε μνημονια και μαλιστα με ηδη 3 επιτροπιες στο εδαφος της. οκ!!! ελεγε θα προσπαθησω να τους πεισω, αλλα εγω με την τροικα κρατω πολυ μικρο καλαθι(πιστευω δεν θελουν την ανακαμψη τις οικονομιας μας).
    Θολα σημεια: το δημοσιονομικο συμφωνο(ναι εχουμε παρει παραταση μεχρι το 2015 ,αλλα δεν νομιζω οτι το 2015 το χρεος μας θα ειναι 60% του ΑΕΠ, αρα τι; παμε για penalties; ) και η αναπτυξη και μαλιστα με τι μισθους(καλη η αναπτυξη αλλα αν ειναι με μισθους λετονιας οπως μας ειπε και η "εχω κατακαει απο το σολαριουμ" Λανγκαρντ σορρυ δεν θα παρω). ρωτουσε ο κοσμος προς το τελος, αλλα δεν απαντησε.
    ps
    αν ημουν εκει θα τον ρωτουσα για τις ΕΟΖ(το θελει και η Γερμανια και σορρυ προωπικα ειμαι πολυ καχύποπτος με την Γερμανια ). ειδικοτερα ΕΟΖ με πιο προτυπο. Της Κινας η της Ινδιας? καθως και που αποσκοπει η μειωση του κατωτατου μισθου και γιατι την ψηφισε. εχει σχεση με τις ΕΟΖ;

  23. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 07/06/2012 04:21:18

    Λοιπόν, ο Αντώνης Σαμαράς στην εκπομπή του Χατζηνικολάου δεν ήταν καλός.

    Πρώτον, γιατί έδειξε πως γνωρίζει οικονομικά αλλά δεν είναι καλός στα «τσιτάτα». Δεν πέταξε ένα… «μαντάμ Μέρκελ» για παράδειγμα, ώστε να έρθει και να στανιάρει η μαγκιά μας.

    Δεύτερον, ήταν σοβαρός έως βλοσυρός. Σε μια εποχή που ο μέσος Έλληνας ξυπνάει με «αχ» και κοιμάται με «βαχ» δεν είχε το μακάριο μειδίαμα της Τζοκόντα και ούτε έκλεινε με μπρίο και διάθεση αλέγκρο το μάτι στους συνομιλητές του, όπως κάνουν κάποιοι άλλοι.

    Τρίτον, τόλμησε να πει και μερικά «δεν ξέρω»! Σε μια Ελλάδα που ο πολιτικός πρέπει να παριστάνει πως τα ξέρει όλα και ας μην ξέρει ούτε την τύφλα του, αυτός χάλασε την πιάτσα.

    Τέταρτον, είχε το απίστευτο θράσος να πει ότι «είμαστε σε τραγική κατάσταση, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν και χειρότερα αν γυρίσουμε στη δραχμή». Και περιμένει να ψηφιστεί αυτός και όχι ο Τσίπρας που ακόμα και με δραχμές, τάζει μισθούς, προσλήψεις, χάρισμα δανείων έως και… άντρες για τις χήρες;

    Πέμπτον, αποκάλυψε πως Ρώσοι θέλουν το μάνατζμεντ του ΟΣΕ και Κινέζοι νέα κομμάτια στον Πειραιά. Τι νομίζει ότι κάνει; Δεν ξέρει πως αν – κατά λάθος – γίνει πρωθυπουργός θα βρει απέναντί του το «όλον ΠΑΣΟΚ» (δηλαδή το ΠΑΣΟΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ μαζί) που θα κλείνει πάλι τα λιμάνια και θα μιλάει για «ξεπούλημα του εθνικού πλούτου της χώρας»; Δεν έχει καταλάβει ακόμα ότι οι «επενδύσεις» είναι απαγορευμένη λέξη σε αυτή την χώρα;

    Έκτον, είπε πως αν δεν έχει πειραχτεί ο μισθός του διευθυντή της Τράπεζας της Ελλάδος, ενώ έχει πειραχτεί ο μισθουλάκος του κάθε φτωχοϋπάλληλου, αυτό δεν θα μείνει έτσι. Το άκουσε ο Προβόπουλος;

    Θα μπορούσα να αναφέρω μερικά ακόμα, αλλά βαριέμαι. Το συμπέρασμα είναι ένα: Έχουν δίκιο κάποιοι φίλοι που σχολίαζαν στο σάιτ του Χατζηνικολάου, ότι είναι «λίγος». Η Ελλάδα θέλει τον «πολύ», τον «αβέρτα», τον «χουβαρντά». Γιατί… έτσι μας αρέσει! Είτε με δραχμή, είτε με ευρώ, ο Έλληνας θέλει τα γούστα του και την βολή του. Τελεία και παύλα…


    Υ.Γ. Μετά τα πιο πάνω…. σοβαρά, επιτρέψτε μου και λίγο «χιούμορ». Ο Σαμαράς μάλλον θα κερδίσει την μάχη της 17ης Ιουνίου. Ωστόσο, το καλό που του θέλω, να ξεφορτωθεί όσο πιο γρήγορα μπορεί τη συνομοταξία των φοβισμένων, παραιτημένων και «κλειδωμένων στο χθες» που τον περιτριγυρίζει, γιατί η 18η Ιουνίου θα είναι ακόμα πιο δύσκολη. Και… «στρατιώτη μου για πόλεμο δεν κάνει όποιος στην μάχη πάει για να πεθάνει»!

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Πηνελόπη 07/06/2012 08:20:31

      Πηνελόπη καλημέρα, μου έφτιαξες τη μέρα!

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ Πηνελόπη 07/06/2012 10:24:44

      μπραβο .

    • phillip theakos avatar
      phillip theakos @ Πηνελόπη 07/06/2012 12:18:38

      pinelopi an ise onoma ke prama [pou exo tin esthisi oti ise] tha se parakalousa na pis ston elliniko lao pos o odyseas kerdise tin xoratou ke tin pinelopi xereto

      • Πηνελόπη avatar
        Πηνελόπη @ phillip theakos 07/06/2012 17:24:02

        Εγώ δεν ξέρω τίποτα αγαπητέ μου. Έπλεκα στον αργαλειό το υφαντό μου...
        Το μόνο που ξέρω είναι πως έκανε 20 χρόνια να βρει τον δρόμο για το σπίτι του, ο αλητήριος!
        Μου είπε πως τον κυνήγησαν οι θεοί και έχασε τον δρόμο, αλλά μετά μου είπαν κάποιοι άλλοι πως τον έμπλεξαν κάποιες μπαρόβιες και καμπαρετζούδες, όπως οι Σειρήνες, η Καλυψώ, κλπ. Μου είπαν επίσης, ότι όταν γύρισε στο σπίτι, σαν μασκαράς, σκότωσε τους μνηστήρες που με ήθελαν (γιατί, όχι να το παινευτώ, αλλά ακόμα και μετά από 20 χρόνια χωρίς άντρα ήμουν και πολύ γκόμενα). Αλλά, κάποιοι άλλοι μου είπαν πως τους έταξε αξιώματα και περιουσίες για να φύγουν και να παραστήσει ο ίδιος τον ήρωα, ώστε να τον δεχτώ πίσω και πάλι.
        Πάντως, προσωπική άποψη δεν έχω...
        Και ένα μπορώ να σου πω: Ας όψεται ο Τηλέμαχος! Χαράμισα τη ζωή μου γι' αυτό το παιδί, αλλά και πάλι χαλάλι του!

  24. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 07/06/2012 07:15:29

    Αρχηγέ,βγές σήμερα και προκάλεσε τον Τσίπρα σε ντημπέϊτ με όποιους όρους και όποιους δημοσιογράφους γουστάρει.Απαίτησε να συμμετέχει και δημοσιογράφος της Αυγής.Τις στημένες και μεροληπτικές ερωτήσεις ο κόσμος τις αντιλαμβάνεται.Λέγε μόνο αλήθειες και ας χάσεις.Η ιστορία θα το καταγράψει.Βλέπεις το τέλος των Παπανδρέου.Στο μέλλον η κοινωνία θα είναι πιο σκληρή.

  25. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/06/2012 07:36:46

    Έτσι ακριβώς.

  26. juliet avatar
    juliet 07/06/2012 08:53:09

    Καλημέρα,
    κάθε μέρα επίθεση στα κανάλια και δώσε και μερικές κλωτσιές σε μερικούς να βγουν από τα γραφεία ,να τους δει ο ήλιος και να νοίωσουν και σκόνη στα πατούμενα.
    Μπράβο στον Ντινόπουλο που ανακατεύεται με τον κόσμο και ρωτάει και δίνει το χέρι ,να λέμε και τα καλά.
    Πρόεδρε ,αηδίασε ο κόσμος ψεύτικα χαμόγελα και γραβάτες .Πάντα θα φοβούνται τον άνθρωπο που έχει το χάρισμα να μιλάει στη καρδιά γιατί οι ίδιοι είναι άδειοι ,συμφεροντολόγοι και πάντα θα είναι ετερόφωτοι.

  27. Υ.Ε.Π. avatar
    Υ.Ε.Π. 07/06/2012 08:58:39

    το ιδεολογικό, πολιτικό και οικονομικό έρεισμα που παρυσίασε και στήριξε στη συνέντευξη ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να αποτελέσει αυτές τις τελευταίες κρίσιμες ώρες της προεκλογικής περιόδου το δόρυ και την ασπίδα του κάθε νεοδημοκράτη και κυρίως του κάθε πολιτευτή στη προσπάθεια επικράτησης των ορθών και ασφαλών θέσεων πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Οι ημέρες εναι λίγες οι ώρες όμως αρκετές.

  28. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 07/06/2012 09:08:15

    Απαράδεκτη η στάση του Χατζηνικολάου. Είχε μαζί του πολλούς που με τις ερωτήσεις τους το μόνο που επιζητούσαν ήταν όχι η αντικειμενική άποψη του προσκεκλημένου , αλλά το προσωπικό τσαλάκωμα του Σαμαρά. Ο Χατζηνικολάου θα πρέπει να προβληματίζεται με τον εαυτό του και τη δημοσιογραφική συμπεριφορά του. Βέβαια πρέπει να γίνει γνωστό σε όλους και να διατρανωθεί, οτι ο απώτερος στόχος του Χατζηνικολάου είναι το "αρχιγηλίκι" της παράταξής μας. Ντροπή του. Πρόεδρε, ως μεγάλος ηγέτης, έδειξες ξεκάθαρα και το ήθος σου και την πολιτική δεινότητά σου χθές το βράδυ μέσα σε ένα πολύ εχθρικό περιβάλλον. Εμπρός για τη ΝΙΚΗ την άλλη Κυριακή.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Νίκος Θ. 07/06/2012 14:34:47

      Και το μόνο που κατάφεραν, ήταν να προκαλέσουν αρνητικές εντυπώσεις. Κάθε'' λίγος '' εγκάθετος ή όχι, εκτειθέμενος στη δημοσιότητα , καταρρέει. Ο χαρακτήρας του Χατζηνικολάου , γνωστός και από το παρελθόν... Πολύ μεγάλος για ν'αλλάξει. Οπως πολύ σωστά επισημαίνεις, το ήθος και η δεινότητα του Α.Σ., φάνηκαν για άλλη μία φορά. Και είναι τόσο ξεκάθαρα , που πραγματικά δεν πρέπει να δώσει την ευκαιρία στον Τσίπρα να υπεκφεύγει.

  29. anetos avatar
    anetos 07/06/2012 09:55:33

    http://www.capital.gr/stoupas/?i=i07062012

  30. Το όνομα του Ρόδου avatar
    Το όνομα του Ρόδου 07/06/2012 09:56:41

    Η χθεσινή ανάκριση, γιατί για ανάκριση επρόκειτο, κατέδειξε με μεγαλοπρέπεια
    την απλότητα που πρέπει να χαρακτηρίζει κάποιον που θέλει να κυβερνήσει. Χθές ο πρόεδρος της ΝΔ δεν έκρυψε τίποτε. "Αυτός είμαι" είπε ''εμπιστευθήτεμε'' και εγώ λέω ''αυτόν ρε χρειαζόμαστε τώρα''. Μπορούμε να το καταλάβουμε;

  31. Μara avatar
    Μara 07/06/2012 10:10:18

    Πριν λίγο στον Αντέννα ο Κασιδιάρης μπουγέλωσε την Δούρου και πλάκωσε στις σφαλιάρες την Καννέλη.

    Που είσαι Μ.Ο. που σου έλεγα ότι θα συνεδριάζουν στην βουλή με ΜΑΤ??????

    • juliet avatar
      juliet @ Μara 07/06/2012 10:40:37

      Μάρα
      τώρα αντί να λέμε ....της π..τ.ν.ς το κάγκελο θα λέμε του ΑΝΤ1 το κάγκελο.
      :) :)

    • GO avatar
      GO @ Μara 07/06/2012 10:43:04

      Μα Juliet, η Κανέλλη αντέδρασε στο μπουγέλωμα της Δούρου.
      Πρόκειται περί καθάρματος.
      Τελεία και παύλα.

      • http://chomatery.blogspot.com avatar
        http://chomatery.blogspot.com @ GO 07/06/2012 14:30:34

        και τι έπρεπε να κάνει στο μπουγέλωμα? Δεν χρειαζόταν να αντιδράσει? Είμαστε Έλληνες, ρεεεεε! και όχι ψυχροί κοκκινοκώληδες Ευρωπαίοι!
        Ο Έλληνας πάντοτε στην Ιστορία αντιδρά, όταν βλέπει τη βία εξελισσόμενη κατά οιουδήποτε εκ φύσεως αντιδρά!

      • juliet avatar
        juliet @ GO 07/06/2012 23:42:53

        GO
        ''Η βία γεννάει βία.Ομως γεννάει και κέρδη για τη βιομηχανία της βίας ,πουλώντας την ως θέαμα και μετατρέποντα την σε καταναλωτικό αντικείμενο.''
        Γκαλεάνο
        Είναι αργά τώρα μόλις επέστρεψα από Λουτράκι-δεν είμαι της σειράς της κ.Κανέλλη αγωνίζομαι όπως όλοι οι Ελληνες -θα σου έγραφα ένα σχόλιο για την βράβευση της κ.Κανέλλη με το βραβείο ''Ιπεκτσί'' όταν πήρε συνεντευξη από τον κ.Οζαλ και της απάντησε ως κάτι λογικό ,φυσικό και πραγματοποιήσιμο μια...ομοσπονδία μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας!
        Μέχρι τα 8-9 μεγάλωσα κοντά σ'έναν δεξιό κοσμοπολίτη πατέρα και πήρα μαθήματα ηθικής και δημοκρατίας .Στην οικογενειά μου ο σεβασμός στη γυναίκα ήτανε φυσικό επακόλουθο πολιτισμού και ισότητας .Μετά μέχρι τα 18 περίπου πήρα μαθήματα κοντά σ'έναν αριστερό δάσκαλο ,θείος μου από τον παππού μου και εκεί έμαθα να λέω την αλήθεια ακόμη και αν πονούσε και να μη υπολογίζω το κόστος .Ο σεβασμός στη γυναίκα και εδώ ήτανε δεδομένος αλλά και η ελευθερία της σκέψης χωρίς βιαιπραγίες και ειρωνίες .
        Αν με ρωτήσει τι πιστεύω θα σου απαντήσω με τα λόγια του Βολταίρου ''Κύριε,δεν συμφωνώ με όσα λέτε .Θα έδινα όμως και τη ζωή μου ακόμη για να μπορείτε να τα λέτε''.
        Και κάτι ακόμη ..το να κρύβεσαι δεν είναι αντρίκιο .Οσο για τους χαρακτηρισμούς προς οποιοδήποτε άτομο δεν είμαι αρμόδια να αποδώσω.Ξέρεις οι παιδεραστές κυκλοφορούν με κουστούμι και γραβάτα και δεν έχουν ταμπέλλες.
        Αλλα εκεί στη δεξιά ...το κρυφτό είναι το αγαπημένο παιγνίδι ..αλλά ξέρετε αυτός ο αγώνας σωστά είπε το Αλλενάκι ...είναι για τα παιδιά μας .
        Δεν θέλουμε αγρίμια καθοδηγούμενα ,θέλουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και όχι αναρχία.
        Οι ενοχές δεξιών και οι υπεροψίες αριστερών ΤΕΡΜΑ.
        Η Πατρίδα μας είναι πάνω από ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.Εγώ την Πατρίδα μου την κέρδισα δεν την βρήκα και την υπερασπίζομαι με σεβασμό αλλά και με αίμα αν χρειαστεί.
        Και ξέρετε το τελεία και παύλα ...είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Μara 07/06/2012 10:46:16

      Καλημέρα κυρίες μου. Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, που έλεγε κι ο μακαρίτης ο Ηλιόπουλος

      h--p://www.youtube.com/watch?v=5ByCLzjaQuQ

      • Mara avatar
        Mara @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2012 10:51:37

        Kαλημέρα!

        Είμαστε... είμαστε... χα χα!

      • juliet avatar
        juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2012 10:57:00

        Γιάννη ,
        Καλημέρα ,δεν μπορεί η Λιάνα να το παίζει μάγκας ...το ίδιο ισχύει και στις συμμορίες ,κάποτε θα έλθει η νεώτερη και θα φάει τη παλαιότερη...συμμορία .
        :)

        • DMZ avatar
          DMZ @ juliet 07/06/2012 11:22:37

          Κυρία μου εξίσου φασιστικό με την ίδια την πράξη, είναι να μη σε ενοχλεί και μάλιστα να χαριτολογείς. Το πρόβλημα δυστυχώς δεν είναι ούτε η δεξιά, ούτε η αριστερά, ούτε το κέντρο. Είναι ότι η κοινωνικοπολιτική αγραμματοσύνη και η έλλειψη αρχών έχει οδηγήσει στην ποδοσφαιρικοποίηση του πολιτικού στίβου. Κατά τ'άλλα κοπτόμαστε για την παραμονή της Ελλάδας στην Ευρώπη.

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Μara 07/06/2012 11:23:15

      Παρών: Σκηνές αλλοφροσύνης εκτυλίχθηκαν σε ζωντανή μετάδοση στο τηλεοπτικό στούντιο του Ant1, κατά τη διάρκεια της ενημερωτικής εκπομπής του Γιώργου Παπαδάκη.

      Ο εκπρόσωπος τύπου της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης σηκώθηκε από την θέση του και απρόκλητα γρονθοκόπησε την υποψήφια βουλευτή του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη.

      Ματαίως προσπάθησαν να σταματήσουν τον μποξέρ Ηλία Κασιδιάρη ο Γιώργος Παπαδάκης, ο Προκόπης Παυλόπουλος και ο Αντώνης Δελατόλλας.

      "Παλαιοκομμούνι" έβριζε ο Κασιδιάρης την κυρία Κανέλλη χτυπώντας την με τις γροθιές του!
      Πριν χειροδικήσει ο "εκλεγμένος" κ. Κασιδιάρης είχε πετάξει ένα ποτήρι νερό στην υποψήφια βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ρένα Δούρου!

      "Για πολιτικά κτήνη του 2012" μίλησε η Λιάνα Κανέλλη και πρόσθεσε: "Δεν πρόκειται να μας κάνει σαπούνι κανένας Κασιδιάρης!".

      "Είναι ζήτημα πολιτισμού", υπογράμμισε η κυρία Κανέλλη και τόνισε αναφερόμενη στον κ. Κασιδιάρη: "Να τον χαίρεται η μάνα που τον έκανε και αυτοί που τον ψηφίσανε!"

      "Την μπουνιά την έφαγα προσπαθώντας να προστατεύσω την κυρία Δούρου!", εξερράγη εναντίον του Κασιδιάρη η κυρία Λιάνα Κανέλλη.

      "Δεν μπορείς να παριστάνεις ότι δεν υπάρχουν κάποια πράγματα, αυτά τα λέμε τόσα χρόνια!", τόνισε η κυρία Δούρου.

      Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέφερε ο δημοσιογράφος Αντώνης Δελατόλλας η προϊστάμενη της εισαγγελίας Πρωτοδικών Ελένη Ράικου ενημέρωσε ότι θα κινηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες για την σύλληψη του Ηλία Κασιδιάρη.

      "Είναι οι σύγχρονοι ναζί! Μόνο κατ' ευφημισμό μπορούν να αποκαλούνται άνθρωποι αυτοί!", τόνισε ο Πάνος Σκουρλέτης από το Συνασπισμό.

  32. Κωνσταντίνος Σπ avatar
    Κωνσταντίνος Σπ 07/06/2012 10:39:21

    στάθηκε επάξια σε αιχμηρές έως σκληρές ερωτήσεις. Ο Σαμαράς απέδειξε ότι είναι ο Αντώνης που όλοι αγαπήσαμε. Ο Ηγέτης που πρώτος τόλμησε να μιλήσει για πατρίδα και ελληνισμό. Είναι ο κοσμοπολίτης δισέγγονος της Πηνελόπης Δέλτα και όχι ο διεθνιστής του ΓΑΠ και του Σταύρου Θεοδωράκη!

  33. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 07/06/2012 10:47:58

    Πριν από λίγο... αυτοαποδομήθηκε και η ΧΑ! Στην εκπομπή του Παπαδάκη, ο βουλευτής Κασιδιάρης έριξε (live on camera) ένα ποτήρι νερό στη Δούρου και πλάκωσε στα χαστούκια την Κανέλλη!

  34. ΚΟΥΡΙΑΛΟΣ avatar
    ΚΟΥΡΙΑΛΟΣ 07/06/2012 11:06:59

    Αγαπητοί μου.
    Πρώτη φορά συμμετέχω στην όμορφη επικοινωνιακή παρέα σας.
    Και χαίρομαι γιαυτό. Σύντομα λοιπόν και περιεκτικά:
    Τον αρχηγό (Α.Σ.)τον ξέρω από το 1978!!! Παιδαρελι...
    Είναι φανταστικός στη "διαλεκτική",μοναδικος στη συζήτηση.
    Νομίζω ότι χτες το βράδυ,σε ένα απόλυτα εχθρικό κ φανατισμενο περιβάλλον,που είχε μοναδικό στόχο κ σκοπό να μειωθεί,τσαλακωθει
    και απομυθοποιηθει η προσωπικότητα του και το πολιτικό του κύρος,από προσεκτικά επιλεγμένους "ΤΑΛΙΜΠΑΝ",του ανεκδιήγητου ΣΥΡΙΖΑ, κατάφερε,
    χωρίς να εκνευριστει,χωρίς να δείξει προσβεβλημενος (εδώ φαίνεται η ποιότητα μόρφωσης και ευγενικης ανατροφης), να κερδίσει τις εντυπώσεις και να αποδείξει, με ψυχραιμία,αναφερόμενος στις προγραμματικές της Ν.Δ.,ότι είναι ο πολιτικός με το μεγαλύτερο βαθμό "Πατριωτικής Συνείδησης" και ο μόνος που μπορεί να εμπιστευτεί ο Λαός μας για κάτι καλύτερο! Έτσι νομίζω και πιστεύω ότι όλα θα πανε καλά αν και όλοι μας το πάρουμε επάνω μας και βοηθήσουμε τα μέγιστα.
    Υπέρ βωμων κ εστιών λοιπόν αγαπητοί μου!!! Με εκτίμηση
    "Κουριαλός".

  35. Inno avatar
    Inno 07/06/2012 12:37:27

    o "λαϊκός" και άμεσος Σαμαράς κόντρα στον πιτσιρικά αλλά με την ξύλινη αριστερή γλώσσα.
    Χριστιανοί-λιοντάρια θα ναι το ματς και αυτό το debate ΠΡΕΠΕΙ να γίνει !

  36. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 07/06/2012 12:48:13

    Ο δρόμος θα δώσει την νίκη.

  37. TopGunZ avatar
    TopGunZ 07/06/2012 13:33:02

    Να σας πω την αλήθεια, κάτι με θλίβει από τη χθεσινή εμφάνιση του Αντώνη. Μερικοί προσπαθούσαν να αποδείξουν ότι είμαστε πολύ λίγοι για να τον αξίζουμε για κυβερνήτη μας...

    • Inno avatar
      Inno @ TopGunZ 07/06/2012 14:35:20

      εκείνος ο γραφικός το παράκανε. Αλλά ο Αντώνης κράτησε χαρακτήρα και του απάντησε μια χρά, κάνοντάς τον ρόμπα.
      Δυστυχώς, ξέχασε να πεί "να συγκρίνουμε ΟΛΩΝ τα βιογραφικά", και ειδικά του προλετάριου απ την Εκάλη.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ TopGunZ 07/06/2012 14:36:37

      Αυτό , ξαναπέστο.....

  38. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 07/06/2012 13:56:30

    Ρὲ παιδιά, ἦταν ὄντως ἐξαιρετικός. Εὐθύς, συγκεκριμένος, ἀπαντοῦσε στὴν ἐρώτηση καὶ δὲν ἔλεγε ἄλλα δικά του (ΔΕΝ ἀπαντοῦσε σὲ ἐρωτήσεις ποὺ ΔΕΝ τοῦ τέθηκαν ἀλλὰ ΘΑ ΗΘΕΛΕ νὰ τοῦ εἶχαν τεθεῖ, ὅπως κάτι ἄλλοι ποὺ μᾶς θεωροῦν ἠλίθιους), ἀλλὰ ποῦ τὸν εἴχανε κρυμμένο τόσον καιρό; Καὶ γιατί;

    Καλὰ ἔλεγα ἐγὼ ὅτι ἡ μόνη λύση γιὰ τὴν ἀνανέωση καὶ βελτίωση τοῦ στελεχιακοῦ δυναμικοῦ τῆς ΝΔ εἶναι ἡ κλωνοποίηση.

  39. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 07/06/2012 14:43:04

    Καλος ο κ. Σαμαρας , βεβαια θα μπορουσε να ειναι και καλυτερος , αλλωστε εχθρος του καλου ειναι παντα το καλυτερο.
    Ομως δεν εμεινα ικανοποιημενος κατα καποιο τροπο ενα πραγμα οσο αναφορα το κλιμα συζητησης : η εμμονη, βεβαιως ΟΧΙ αδικα, πανω σε αποκλειστικα οικονομικα θεματα αφου κατα 70-80 τοις εκατο αφορουσε την οικονομια η θεματα που εχουνε αμεση σχεση με την οικονομια.Σιγουρα ειναι αυτο που καιει ολους μας , η οικονομια δηλαδη.Ομως , πρεπει να σκεφτουμε και καπως πιο σφαιρικα , ισως εαν πχ οι ερωτησεις ηταν κατα 50% για την οικονομια και κατα 50% για διαφορα θεματα , θα ηταν καλυτερα οσο αναφορα τον σχηματισμο μιας πιο σφαιρικης αποψης.
    Δηλαδη : η οικονομια δεν ειναι το 100% ενος Εθνους-κρατους.Η οικονομια ειναι ενα τμημα αυτου.Τμηματα ενος Εθνους-κρατους που επιθυμει να εχει μια ποιοτικη ζωη ειναι και θεματα οπως η εσωτερικη ταξη και ασφαλεια , η υγεια , η παιδεια η εξωτερικη αμυνα/εθνικα θεματα ,τα εργασιακα και παει λεγοντας.
    Η οικονομια μονη της , δεν δημιουργει καποιο κρατος , το κρατος το δημιουργουμε εμεις μεσω της οργανωσης του κρατικου μηχανισμου και μεσω του γεγονοτος οτι αποτελουμε το Εθνος ενος κρατους.
    Αρα λοιπον ευκολα γινεται αντιληπτο οτι δυστηχως δεν τεθηκανε αρκετα και αλλα ζητηματα.

    Απο εκει και περα , επισης κατα την ταπεινη μου αποψη , καποιοι εκ των πολιτων που ρωτουσανε λογο και του δικαιολογημενου εκνευρισμου τους , αγχους , αγωνιας κτλ , θετανε εως εναν βαθμο και κατα μια εννοια ερωτησεις "οτι νανε".Ισως να μην εγινε κατανοητο οτι εκει δεν πηγανε για να κραξουνε αλλα για να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝΕ απαντησεις σε ορισμενα ζητηματα.
    Υπηρξαν στιγμες εντασης , ομως ο κ. Σαμαρας ειχε ψυχραιμια και ηρεμια ωστε να απαντησει.

    Κατ' εμε πολυ σωστη ερωτηση εκανε ο κ. Ναυαρχος εν αποστρατεια.
    Ανεφερε ενα θεμα που το λαβαμε στα "ψιλα" (ως συνηθως εν Ελλαδι) σχετικα με καποιες ακραια προκλητικα δηλωσεις του "φιλου μας" του Ερντογαν.
    Αλλα μιλησε ευθεως και ανοιχτα ο κ. Σαμαρας.Εκανε λογο για διπλωματικη αφελεια , μιλησε ΕΥΘΕΩΣ για περιπτωση "πολεμου , αποτροπης πολεμου" κτλ , λεξεις και φρασεις τις οποιες ΟΥΔΕΠΟΤΕ η Ν.Δ. ειχε κανει χρηση κατα το παρελθον.Λεξεις οι οποιες εχουνε ιδιαιτερη σημασια στην τωρινη κατασταση.
    Επισης η κουβεντα για πολεμικες βιομηχανιες εχει επισης ιδιαιτερο ενδιαφερον.
    Γενικα στο σημειο με τον κ. Ναυαρχο , φανηκε για ακομα μια φορα η εθνικοπατριωτικη προσεγγιση του κ. Σαμαρα και η ανοιχτη ιδεολογικη στροφη η οποια επρεπε -επιτελους- να ερθει.

    Κατα τα λοιπα , ο κ. Σαμαρας ειχε μια καλη παρουσια , σωστη , καταφερε σε στιγμες εντασης να κρατησει την απαραιτητη ψυχραιμια , και πιστευω πως πρεπει σε ακομα μεγαλυτερο βαθμο να βγει στον απλο κοσμο διοτι ο κοσμος εχει αναγκη αμεσων ερωτησεων προς τον προεδρο ωστε να υπαρχει αμεση επικοινωνια.Πρεπει λοιπον να γινει αντιληπτο οτι τα παιχνιδια και ο χαβαλες τελειωσε διοτι εδω εχουμε να κανουμε με την σωτηρια της Πατριδος.
    ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ το οποιο πρεπει να αναφερθει τελος , ειναι το γεγονος οτι ο κ. Σαμαρας ουτε φοβηθηκε ουτε μπηκε πισω απο το δαχτυλο του , και ειπε ευθεως οτι πολλοι δηλωνουν αρνηση ψηφου προς τον ΣΥΡΙΖΑ αλλα αλλη εντυπωση δινουνε σε οσα λεγανε εντος του στουντιο...
    Και οποιος καταλαβε , καταλαβε.

    Συμπερασματικα εαν ειναι σε καθε δυσκολη στιγμη που εχουμε ως Εθνος να τρωμε τις σαρκες μας , τοτε δεν φοβαμε να πω οτι -εαν- παθουμε κατι κακο , τοτε ισως να το παθουμε με την αξια μας...
    Για αυτο ας δειξουμε ολοι μας ευθυνη και σοβαροτητα και ας κανουμε το πατριωτικο καθηκον μας.Ο κ.Σαμαρας το εχει δειξει αυτο καθως περα απο προσωπικες επιθυμιες και φιλοδοξιες , εκανε απαραιτητες η μη απαραιτητες (αναλογα την γνωμη του καθενος) πανω στο θεμα της επανενωσης της παραταξης για παραδειγμα ωστε να υπαρξη η καλυτερη δυνατη λυση για την Πατριδα.

  40. k.katerina avatar
    k.katerina 07/06/2012 15:40:18

    Ο. κ. Αντώνης Σαμαράς απέδειξε με τη χθεσινή του συνέντευξη-κυρίως τρίωρη ανάκριση- ότι είναι πάνω απ'όλα Ηγέτης.- Τελεία και παύλα.

  41. Στέλιος avatar
    Στέλιος 07/06/2012 22:43:18

    Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους ότι ήταν εξαιρετικός και είχε βαθιές γνώσεις σε όλα τα αντικείμενα. Είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ να ξανακάνει συνεντεύξεις και στην τηλεόραση σε όλα τα μεγάλα κανάλια. (πχ σήμερα έκανε στο Mega o Βενιζέλος). Πρέπει επίσης να επικεντρωθούμε και σε άλλα ζητήματα που έχουμε ξεκάθαρο πλεονέκτημα έναντι του ΣΥΡΙΖΑ (ασφάλεια, αστυνόμευση, εξωτερική πολιτική, μετανάστες). Καλό αγώνα σε όλους!!!! Κάθε ψήφος είναι αναγκαία και απαραίτητη!!!!

  42. airman avatar
    airman 07/06/2012 23:08:40

    Στην πολύωρη ''ανάκριση'' ο Αντώνης Σαμαράς απέδειξε ότι δεν πήγε να μοιράσει ψέματα για να μαζέψει ψήφους. Αυτό που ''κατάφερε'' σίγουρα ήταν να απογοητεύσει την ''πελατεία'' που αλληθωρίσε και ακόμα αλληθωρίζει κοιτάζοντας το ''παιδί με το καλάμι''.
    Αντικειμενικά ήταν απόλυτα πετυχημένη αλλά το ταμείο θα γίνει το βράδυ της 17ης Ιουνίου.
    Όσο για τη σχέση του με τον κόσμο της παράταξης, ένα μέρος του οποίου αισθάνεται πικρία, ας έχουμε όλοι υπόψη μας ότι η πικρία είναι κυρίως ζήτημα - ίσως κακής - στιγμής ενώ η μπέσα είναι ζήτημα τιμής.
    Διαλέγουμε και πέρνουμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.